W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Kto? Sevilla vs Manchester United Kiedy? 16.08.2020, 21:00 Gdzie? RheinEnergieStadion (Kolonia) Sędzia? Felix Brych (Niemcy) Transmisja? POLSAT Sport Premium 1
Dla Manchesteru United to już trzeci półfinał pucharowych rozgrywek w obecnym sezonie. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera docierali do tego etapu w Pucharze Ligi i Pucharze Anglii. W krajowych rozgrywkach nie zrobili jednak ostatniego kroku.
W meczu z Sevillą zawodnicy Czerwonych Diabłów chcą zrehabilitować się za półfinałowe niepowodzenia w tym sezonie. Manchester United z Andaluzyjczykami ma też rachunki do wyrównania, bo dwa lata temu Sevilla wyrzuciła Anglików z Ligi Mistrzów. Zapowiada się więc niezwykle ciekawe starcie!
Sytuacja kadrowa: Ole Gunnar Solskjaer w spotkaniu z FC Kopenhagą dokonał sześciu zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. Kilku roszad należy spodziewać się także w niedzielnym starciu z Sevillą. Po meczu z Duńczykami w ekipie Czerwonych Diabłów nie pojawiły się nowe urazy, więc menadżer United będzie mógł wystawić najsilniejszy skład.
W Manchesterem United do Kolonii nie pojechali Luke Shaw, Axel Tuanzebe i Phil Jones. Największy znak zapytania przed starciem z Sevillą będzie dotyczył bramki. Choć w Lidze Europy broni głównie Sergio Romero, to niewykluczone, że Solskjaer zdecyduje się na powrót do bramki De Gei, tak jak miało to miejsce w półfinale FA Cup z Chelsea.
Cały zdrowy skład do swojej dyspozycji ma natomiast Julen Lopetegui, szkoleniowiec Sevilli.
Przedmeczowe ciekawostki: – Manchester United w europejskich pucharach mierzył się z Sevillą dwukrotnie. Oba mecze miały miejsce w sezonie 2017/2018 w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły zremisowały wyjazdowe spotkanie 0:0 i przegrały u siebie 1:2.
– Z piłkarzy, którzy zaczęli rewanżowe starcie z Sevillą na Old Trafford w podstawowym składzie, w klubie nie ma już Antonio Valencii, Ashleya Younga, Marouane’a Fellainiego, Alexisa Sancheza i Romelu Lukaku.
– Sevilla do meczu z Manchesterem United przystąpi z imponującą serią 19 meczów bez porażki we wszystkich rozgrywkach. Andaluzyjczycy w ostatnich dniach rozprawili się w Lidze Europy z AS Romą (2:0) i Wolverhampton (1:0).
– Sevilla jest rekordzistą, jeśli chodzi o liczbę triumfów w Lidze Europy/Pucharze UEFA. Andaluzyjczycy mają na swoim koncie aż 5 triumfów w tych rozgrywkach.
– Manchester United w swojej historii raz sięgał po puchar za zwycięstwo w Lidze Europy. Miało to miejsce w sezonie 2016/2017. Zespół prowadzony wówczas przez Jose Mourinho pokonał w finale Ajax Amsterdam 2:0.
– W sezonie 2016/2017 w półfinale Ligi Europy na drodze Manchesteru United również stanął zespół z Hiszpanii. Wówczas Czerwone Diabły wyeliminowały Celtę Vigo.
– Manchester United z hiszpańskimi zespołami w europejskich pucharach rozegrał 56 meczów. Bilans jest niekorzystny dla Czerwonych Diabłów, bo Anglicy zanotowali tylko 13 zwycięstw. United nie pokonali hiszpańskiego zespołu w żadnym z ostatnich 8 starć (3 remisy, 5 porażek).
– Manchester United rozegrał z drużynami z Hiszpanii cztery mecze na neutralnym terenie. Czerwone Diabły wygrały jedno takie spotkanie, z Barceloną w Rotterdamie w 1991 roku w Pucharze Zdobywców Pucharów.
– Dla Manchesteru United będzie to już 16. spotkanie półfinałowe w rozgrywkach UEFA. Bilans Czerwonych Diabłów to 7 zwycięstw, 8 porażek.
– Czerwone Diabły mogą pochwalić się niezłym dorobkiem w Lidze Europy, bo w ostatnich 22 meczach w tych rozgrywkach doznały tylko 1 porażki, a wygrały 16 spotkań. Czyste konto udało się zachować w aż 15 spotkaniach.
– Manchester United w sezonie 2019/2020 w Lidze Europy skorzystał z 38 zawodników w 11 meczach. Pod tym względem Czerwone Diabły nie mają sobie równych w rozgrywkach.
– Bruno Fernandes jest liderem klasyfikacji strzelców obecnej edycji Ligi Europy. Portugalczyk ma na swoim koncie 7 bramek (5 dla Sportingu). Fernandes w obecnych rozgrywkach zanotował też najwięcej strzałów na bramkę (22).
– Jeśli w niedzielę nie będzie rozstrzygnięcia w 90 minutach, to sędzia zarządzi dogrywkę i ewentualne rzuty karne. Manchester United w rozgrywkach UEFA brał udział w 3 konkursach rzutów karnych (1 zwycięstwo, 2 porażki). Po raz ostatni miało to miejsce w sezonie 2007/2008 w finale Ligi Mistrzów.
Spotkanie Sevilla vs Manchester United rozpocznie się w niedzielę 16 sierpnia o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na kanale POLSAT Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
MrCygan: Jeszcze niecała godzina, a ja już się stresuję. Ale to dobry znak, bo przy każdym meczu w którym byłem spokojny przegrywaliśmy. Jak wasze przeczucia?
Masarnia: Fajnie by było się spotkać z Interem w finale ale coś mi się wydaje że dzisiejszy mecz to bedzie męczarnia.... Jedziemy na oparach i może nas dziś braknac. Obym się mylił
Masarnia: No w sumie racja. A też prawda że to turniejówka więc dyspozycja dnia może zrobić różnice.... No trzymać kciuki i powinno się udać a jak nie to może szybciej jakiś transferek dojdzie do skutku
SickRabbit: Nie no ale ten trick Sancho to miazga. Tylko on mógł takie coś wymyślić. Street football pełną gębą. Szkoda, ze musze jeszcze poczekać jak zagra w naszej koszulce :(
Camorrista: Dobra decyzja Deana, jeśli to prawda i znalazł kukle między nogami to rzuci rękawice dla Davida. Myślę, że jeśli DDG nie powróci do swojej najwyższej dyspozycji, to powoli będzie ustępował młodemu miejsca w składzie.
d3v: No nie da się ukryć że Wilson dzisiaj jest tylko tłem dla O'Sullivana. O ile wczoraj w drugiej sesji coś wyciągnął, tak dzisiaj widać różnicę kolosalną.
Magik1990MU: Tak? No to pozostaje im pogratulować. Konsekwentnie realizowali swój plan krok po kroku i odnieśli w końcu sukces. Jeszcze tylko 38 kolejek i przypieczętują mistrzostwo. Czapki z głów!
PogbaKingOfMANU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2020 14:39
mam pytanie jeszcze odnośnie Sancho, bo wielu tutaj jest przekonanych ze jest on z nami dogadany i chce tu grać, tylko BVB robi problemy, zapowiadali juz niektórzy tu w komentarzach prezentacje zawodnika, itd. Ale skąd wy macie takie wnioski? czy Sancho lub ktoś z jego bliskiego otoczenia (mam na myśli rodzinę, kumpli, zarząd BVB, a nie pismaków) lub z naszych władz, mówili coś na ten temat? ciekawy jestem co mi umknęło
PogbaKingOfMANU: co konkretnie mówił? ze transfer jest dogadany? nie pytam złośliwie, ja nie śledzę go na tt czy gdzie tam działa, więc to kwestia niewiedzy, a nie przekonania lub nie
Magik1990MU: Tak, dokładnie to od kilku tygodni konsekwentnie powtarza. Kontrakt z Jadonem jest dogadany, wszelkie warunki z piłkarzem ustalone, a jedynym problemem są żądania BVB.
TheMugShot: Wchodzisz na stronę fantasy.premierleague.com i składasz skład xd
Jeśli zawodnik którego masz w skaldzie w rzeczywistym meczu strzeli gola, zaliczy asystę, czy np zachowa czyste konto dostajesz punkty. Mozesz sobie wyszukać pełną punktację. Co kolejkę możesz zmieniać jednego zawodnika, albo dopłacać po 4 pkt za kolejne transfery. Ogólnie chodzi o to, by trafnie przewidywać piłkarzy, którzy zaliczą dobre występy w rzeczywistości i zdobywać przez to punkty
JasnaLiryka: Ja obstawiam remis w 90min. Ostatecznie myślę, że wygramy ten pojedynek. Niemniej najlepiej żeby to się w psie g obróciło i było jak najwięcej dla Nas :D
TheMugShot: Ej, bo nie interesuje się premier league, a tymbardej United. Składam skład w fantasy pl i nie wiem, czy warto brać Shawa? Wydawało mi się, że jest podstawowym, a widzę że np tutaj go nie ma.
Warto na niego postawić, czy np tego Williamsa brać?
arkusz:Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2020 13:34
Ej, na lewą to jest tylko jeden wybór - Rojo. Prawdziwy wojownik, twardziel jakich malo, bajeczna lewa noga i zelazne pluca - co prawda lekko okopcone od fajek.
wedel242: Z united są tylko 3 pewniaki jak narazie, Bruno Martial i Lingard. Punktują bardzo dobrze narazie tylko gracze z ataku, po paru kolejkach jak się okaże, że gramy dobrze w defensywie kupiłbym williamsa na ławkę zamiast np. martiala
Pyra: Nie lubię Barcelony, nie lubię Pepa, nie lubię City.
Gdyby jeszcze dziś był awans :)
Ogólnie z ekip które zostały jest mi zupełnie obojętne kto wygra LM, obstawiam finał Bayern - Lipsk i zwycięstwo Lewego :)
NoName: Zgaduje, ze Twoj komentarz to taki niby zarcik z naszych poczynan na rynku transferowym, ale i tak jest bez sensu. Nawet gdybysmy juz kupili tego Sancho, to i tak by nie mogl w tym meczu.
Mariusz199012: Nawet jesli Man City by awansowało do półfinału to i tak Bayern by Raczej wygrał . Moim zdaniem Lewy wygra Lm . Mecz o spuperpuchar Eruopy Man United : Bayern tak mi sie Marzy
piter100000: Lyon-Lipsk to finał marzenie. Piękny ćwierćfinał wczoraj rozegrała francuska drużyna. A Kiep po raz kolejny kombinował i przekombinował. Można nabijać się, że my przewaliliśmy mnóstwo kasy na przeciętnych grajków i to prawda, ale City wydało chyba z 700mln funtów od przyjścia Guardioli i ani razu w 1/2 LM nie byli. W tym dwa razy odpadali z drużynami dużo słabszymi. Oby nasze Diabełki dzisiaj awansowały, ale łatwo nie będzie
KalinaRIP: Oj tak tez mi sie taki marzy. Nie czaje januszy ktorzy kibicuja bayernowi tylko przez wzglad na jednostke z ktora laczy ich jedynie ta sama narodowosc. Ciekawe czy jesli gralby w realu barcelonie city liverpoolu to byloby podobnie? Zenada
PogbaKingOfMANU: ja Bayern lubię od 2006 roku, czyli na długo przed Robertem i pamiętam jak te x lat temu rodacy byli za BVB bo Polak i teraz transfer kibiców przeszedł do Monachium, jeśli by przeszedł gdziekolwiek indziej tez by tak było bo to kibice zawodnika, a nie klubu ;) dla mnie to nie jest zenada, ja zyczyłem Lewemu jak najlepiej nawet gdy był w BVB bo sukcesy naszych rodaków mnie cieszą i napawają dumą, jeśli np. gdzieś na drugim końcu świata mówię skąd jestem, a miejscowi odpowiadają mi na to "aaa Polska? Lewandowski?" :) chyba ze Lewy upodliłby się grą w barcy, wtedy bym się do niego nie przyznawał xD
wrobel1992: Myślę, że Bayern też ma sporo sympatyków za politykę prowadzenia klubu...większości osób interesujących się piłką imponuje jak jest budowana i zarządzana ta drużyna.
eragon30971: Wiązałoby się to wtedy z ustawieniem całej drużyny pod jednego zawodnika, a ten zawodnik nie jest już takim kozakiem jak kiedyś. Jestem na nie.
Ragnar: Tak tylko jak nie będzie Sancho to kto był by lepszy niż Ronaldo , nawet jak gra była by pod niego ustawiona to weż pod uwagę to że jego trzeba kryć , a wtedy nasi skrzydłowi mieli by miejsce .
Chyba wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wielki wpływ na drużynę ma Ronaldo, ale z tego i tak nic nie będzie Juve go nie puści , a to ze jest dla nich za drogi to nie możliwe .
Michal12371: Sprowadzić 35latka za którego trzeba zapłacić worek siana, plus liczyć się ze z kasy klubowej będzie pobierał przynajmniej 300tys tygodniowo, a to wszystko kosztem Rashford'a, który po jego przyjściu musiałby usiąść na ławce.. Wy jesteście normalni czy sobie jaja robicie?
Ragnar: No to tak : Ighalo może z nami nie być , James może się rozwinie ale na ten moment jest słaby .
Załóżmy że nie ma Sancho . Mamy naszą swietną 3 Rash,Tony,Mason . W sezonie meczy będzie z 50-60 ,gra co 3 dni, LM , może wypaść kontuzja. Ronaldo przyszedłby do naszej trójki i wszyscy by się nagrali.Gorzej było by z ustawieniem w ataku , wydaje mi się że wtedy musiało by wyglądać to tak :LS. Martial N. Ronaldo PS. Rashford {musiałby się tam nauczyć grać } i Mason pierwszy do wejścia za któregoś lub w przypadku kontuzji .A Rashford nie poszedł by na ławkę tylko przy CR stałby się jeszcze lepszy i ja nie robię sobie tutaj jaj .
Jeżeli Sancho nie przyjdzie, Cris pewnie też nie bo to mało realne to i tak powinni kupić dobrego PS który musiałby grać za Grenwooda , tyle dobrego że Rash hasał by na LS gdzie mu najlepiej .
AgEnT: "LS. Martial N. Ronaldo PS. Rashford {musiałby się tam nauczyć grać }" - Wy to czytacie przed napisaniem takich bzdur? Martial zagrał cały sezon na "9" i to świetny sezon, zrobił ogromny progres od początku sezonu jeśli chodzi o grę na pozycji napastnika, a Ty go chcesz znowu przesuwać na lewą stronę. Rash grał dobry sezon na lewej stronie do momentu kontuzji i totalnie nie umie grać z prawej strony, a Ty proponujesz żeby uderzył pięścią w stół i nauczył się tam grać xD
Co do samego przyjścia Ronaldo to zdecydowane NIE. Co zmieniłoby się po przyjściu Portugalczyka? Chciałby grać na 9, bo na skrzydło się już nie nadaje czyli to co opisałem wyżej. Martial na pewno by się ucieszył, że po takim sezonie znowu musi grać na innej pozycji. Czyli znowu byłby foch i granie jak za karę i wcale bym się temu nie dziwił. Żaden z dwójki Rash i Martial nie chcieliby grać na prawej stronie. Czyli albo jeden gra tam na siłę albo siedzi na ławce.
Chciałby wykonywać rzuty karne i rzuty wolne, które u nas już ma kto wykonywać i wykonuje je aktualnie dużo lepiej, zwłaszcza jeśli chodzi o rzuty wolne. Po 20 kolejnym wolnym Ronaldo w mur ktoś w końcu by nie wytrzymał. Jeśli ktoś ma do tego wątpliwości to zobaczcie sobie jego statystyki z wolnych w Juventusie.
Olbrzymia tygodniówka, która znowu zrobiłaby kwas jak w przypadku Sancheza. Ktoś pisał o 300k, nie ma opcji żeby na taką się zgodził, bardziej realne są okolice 500k.
Dodatkowo niepotrzebna presja, bo znowu mówiłoby się o nas dużo częściej. Czy jest nam to potrzebne? Moim zdaniem ani trochę.
Ragnar: To tylko moje przykładowe ustawienie , równie dobrze mogło by być LS Ronaldo N Martial i niestety Rash do rotacji , trener przecież lepiej wie niż ja jak to ustawić .
Ciężko się z tobą nie zgodzić AgEnT: bo nic głupiego nie napisałeś no i jest w tym dużo racji , ale wolałbym drużyne z Ronaldo niż bez niego .
Tygodniówka 500k na mniejszą by się nie zgodził ale kto z drużyny by się przyczepił przecież to Ronaldo , tak samo jak i presja większa ciążyła by na nim niż na młodych.
Ja wiem że do nas pasuje tylko PS by nie krzywdzić Rasha i Martiala . Sancho idealny kandydat tylko kto jak z nim się nie uda . Poprostu uznałem że lepiej było by nam z Ronaldo niż z którymś
z tej trójki Sarr/Adma/Chiesa .
Ragnar: W Bayernie gwiazdą jest Lewy. Strzela ,robi miejsce innym , zabrać go im i już Bayern jest troche słabszy. Drużyna tak , ale tacy zawodnicy jak Lewy,CR7,Messi robią swoje , no gorzej jak im w tym drużyna nie pomaga przykład [Messi i CR7] wiecznie sami meczów nie będą wygrywać .
PogbaKingOfMANU: +1 dokładnie. kluby "ligi farmerskiej" pokazały gdzie jest ich miejsce i na co ich stać, czas przestać majaczyć o potędze PL bo to już od pewnego czasu lekko żenujące
PogbaKingOfMANU: @chemik. ja uważam za miarodajny. wygrywa ten kto strzeli więcej bramek, o ile sędzia niewypaczy meczu (typu karny z kapelusza, niezasłużone czerwo, przymykanie oka na faule, itd.) i we wszystkich tych ostatnich meczach wygrał lepszy. Dla mnie wczoraj Lyon był lepszy niz City. utrzymywanie się przy piłce nie decyduje o wygranej, Lyon był skuteczny i finalnie strzelił 3 gole, a wg mnie sędzia im niesprzyjał (wielokrotnie były sytuacje gdzie zawodnik Lynu był chamsko trzymany by niewyskoczył do piłki i zero reakcji, albo faul w polu karnym z którego mógłby być karny ale nawet tego niesprawdzali na var, więc nie powiem na 100% czy słusznie czy nie ale lipa bo to się sprawdza, sytuacja nie była klarowna). do tego nie mając normalnych meczów nie byli w rytmie, na co mozna patrzeć dwojako typu nieogranie, a więcej sił, itd. Bayern to silna machina od zawsze więc szoku nie ma. PSG to pechowiec stulecia, mając indywidualnie najlepszy skład na świecie nic nie wygrywać (poza ich podwórkiem), na farcie strzelało w dogrywce, a poza Neymarem przez 90% czasu nikt nic tam nie grał, taktyka "podaj do Neymara i zobacz co się stanie". ja nie uwazam Bundesligii czy Ligue 1 za potęgi, sprzeciwiam się tylko kpin z nich i nazywania ich ogórami, jednocześnie faworyzując PL jako najsilniejszą ligę świata a cała reszta to parówy. pomijając ten sezon, patrząc tez na indywidualności, transfery z tych lig (Francja, Niemcy), wg mnie to nie są zadni farmerzy ani ogóry, a dobrze zarządzane kluby, tworzące gwiazdy, odnoszące mniejsze lub większe skucesy na polu europejskim, tylko nie sa tak nahajpowane jak my, barca, Real, City, Live i inni, gdzie wielu z samej nazwy i historii robią z ekip faworyta i mistrza.
RedsFan:Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2020 07:53
Chyba Eda znowu muszą odwiedzić kibice w domu, by co kolwiek zrobił na rynku transferowym. Tak tu niektórzy go zachwalali po ostatnich transferach, a on dalej pokazuje jaki slaby jest w te klocki. Nie chodzi tu nawet o Sancho, tylko ogólnie. Potrzebujemy dyrektora z prawdziwego zdarzenia nie jak ten z Juve. Każdy duży klub jest w stanie poczynić odpowiednie kroki przed rozpoczęciem okienka i po jego otwarciu poprostu dopiąć formalności. U nas ED nie jest w stanie tego zrobić bo ma inne obowiązki I brak mu czasu na wszystko, a ta jego prawa ręka, Matt Judge też jest do niczego.
Kujawian11: Brawo. Moje słowa. City ma już Ake, Torresa, uzgodniło warunki transferu Koulibalego a kto wie, czy nie ruszą po Dybale. Chelsea mając już Ziyeha, Wernera klepnie Havertza a my tradycyjnie z niczym. Sancho jest prawdziwą perełką, ma porozumienie z United, ale wiecznie czekać nie będzie aż ta miernota się dogada.
Śmiem twierdzić, że póki w klubie jest Ed Woodward to nie ma co się na TOP 4 napalać, w tym sezonie się udało tylko dlatego że mieliśmy multum, multum szczescia. Nie jesteśmy silnym zespołem. Bez konkretnych transferów przy mocnych transferach rywali nie ma najmniejszych szans na Top 4 a kto wie czy nie i na Top 6. Nawet taki Arsenal, wyśmiewany, wyszydzany bierze Williana który w dwa lata swoje zrobi i negocjują wypożyczenie Coutinho.
NoName222: Chcesz kupić samochów wart 90 000 złotych. Znasz jego wartość, ale sprzedawca chce za niego dostać 120 000 złotych. Płacisz tyle ile chce czy się targujesz?
RedsFan: Ja napisałem, że pomijam transfer Sancho. Nie robimy nic innego. Ed skupia się na jednym, nigdy nie ma planu B. Przez przedłużające się negocjacje nie robimy nic innego i pozniej brakuje czasu na resztę transferow. Olać Sancho iść na zakupy gdzie indziej. Mamy jeszcze kilka innych pozycji do obstawienia, do wzmocnienia jest też ławka rezerwowych.
HarryBrown: A może to jest kwestia finansów? Nikt z nas nie siedzi w środku i nie mamy wiedzy o tym co i jak robią właściciele klubu, którzy raczej są zainteresowani by to ich konta bankowe puchły. To są Amerykanie a oni odmiennie podchodzą do sportu. Dla nich sukcesy nie są "uber alles". Dla nich przede wszystkim liczy się kasa na koncie oraz wzrost wartości klubu. Stąd więcej czasu poświęcają na takie sprawy jak marketing, umowy sprzedaży itd. Ponadto oni chyba do końca nie kumają, że w Europie nie ma draftów jak w USA i super talentów za frajer do klubu się nie sprowadzi.
Ragnar: Czy oni nie zdają sobie sprawy , że jak nie dadzą kasy to możemy wypaść poza top 4 i już są straty. Chyba jasne jest że gdy zaczniemy wygrywać jakies puchary i zajmowac 1 lub 2 miejsce w PL to tak wzrośnie ekspozycja marki , a nie jak będziemy się bić poza top 4 .
Wystarczy raz jak załatwili Mourinho dając mu tylko Freda i Dalota .
Amerykanie ! niech ED lub ktoś inny pójdzie do nich i wytłumaczy jak dzieciom powoli ,
prosze zobaczyć wszyscy się wzmacniają , co logiczne będzie ciężej dlatego by ich przeskoczyć trzeba kupić dobrych piłkarzy , czy trzeba powtórzyć jeszcze raz ? no nie wiem chyba tak to powinno wyglądać .
Ja już sam nie wiem co oni tam myślą , a i jeszcze jedno co ma liga europy do transferów , to nie powinno mieć znaczenia przed czy po niej coś ma ruszyć , to wszystko powinno być robione jak najszybciej .
robertbham: Jak loserpool ściągnie thiago to będzie mega mocny. Przydał by nam się taki zawodnik fajnie potrafi regulować grę. A my pewnie na siłę będziemy kupować kogoś na samym końcu okna i znowu będzie lipa.
Lokator23: Mam nadzieje ze Bayern wygra lige mistrzow , chociaz nie lubie niemcow ale ze wzgledu na Roberta bede trzymal za nich kciuki. Piekny weekend , gwalt na barcelonie bo inaczej tego nie mozna nazwac, dzisiaj City pokazuje ,ze sa za slabi na lige mistrzow a Pep to juz od dawna nie wygral niczego na szczeblu europejskim
NoName222: Wydaje mi się, że Guardiola nie da rady odebrać mistrzostwa Liverpoolowi. No cóż, Ole będzie musiał to zrobić osobiście, ale to chyba poświęcenie, na które jest gotów.
Magik1990MU: Guardioli to tam zaraz nie będzie. Pepik przejmie kolejnego samograja. City niech bierze Setiena, będzie miał gdzie krowy paść, bo do niczego innego się ich stadion nie nadaje.
pawelisto2: Czy ja wiem.
Etihad nadaje się do oglądania ciekawych meczów z udziałem różnych drużyn ligi angielskiej i drużyn europejskich, a przy okazji potrafi pomieścić kilkadziesiąt tysięcy osób spragnionych widowiska sportowego - na bardzo wysokim poziomie, od kilku ładnych lat wyższym od nas.
Lokator23: Sorry moj blad w takim razie ma.takie same osiagniecia z City po wydaniu miliarda funtow jak Moyes w United po kupnie Felainiego :) oczywiscie mowa o lidze mistrzow
RedsFan: Widać nic się nie nauczyłeś. Tu nie chodzi kto kogo lubi, tylko o Twoje spisywanie na straty Bayernu w momencie gdzie City ma mecz do wygrania, by mieć szanse grać z nimi. To jest football bloody hell i tu wszystko może się zdążyć, nigdy nie ma 100% faworyta, szczególnie, przy braku rewanżu.
Seszele:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 23:33
Guardiola jest świetnym trenerem, ale nie najlepszym. Jednym z najlepszych.
Najlepsi wygrywają Ligę Mistrzów.
I to nie tylko jeden raz.
Nie tylko z jednym zespołem.
jassaj:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 23:36
Czyli Fergie nie był najlepszym trenerem bo wygrał LM "zaledwie" 2 razy i tylko z jednym klubem. Nie no ogólnie się zgadzam, że Guardiola jest jednym z najlepszych trenerów ale argumentacji nie kupuje
Seszele: Sir Alex to był fenomen.
Wierny jednemu klubowi.
Wzniósł Manchester United na wyżyny i na tych wyżynach potrafił ją utrzymać przez wiele lat. Przy tym wygrał wszystko, co było do wygrania. Już nie wspomnę, że przez ten cały okres suma budżetu na transfery była nieporównywalnie niższa niż Guardioli przez te kilka sezonów. Sir Alex robił coś z niczego. Wygrywał ligę z piłkarzami, którzy trafili za grosze, a następnie stawali się wielkimi piłkarzami. Nie wspomnę o wychowankach lojalnych bossowi. Myślę, że tych trenerów nie można zestawiać razem. Szkot skupił się na pracy tylko i wyłącznie w MU. To dzięki jego pracy przez całe swoje życie klub stał się jedną z najpopularniejszych marek na świecie. A Guardiola co kilka sezonów zmienia kluby, gdzie ma zagwarantowaną fortunę na budowanie własnej wizji. To oczywiste, że w takiej sytuacji oczekuje się po nim jednego - zwycięstwa w Lidze Mistrzów. Nie osiągnął tego z Bayernem. Heynckes pokazał mu miejsce w szeregu. Po odejściu Guardioli drużyna zaczęła grać lepiej, Niko Kovać to było nieporozumienie, zaś obecnie Bayern nie był tak blisko finału od czasu... no właśnie, Heynckesa. z City Guardiola ani razu nie doszedł do finału. Nie potrafił wykorzystać po drodze szans, które los stwarzał np. dzisiaj mieli do przejścia zaledwie Lyon.
RedsFan: Moim zdaniem to czego dokonał SAF żaden inny menager nie jest w stanie zrobić. Ciężko jest utrzymać jedną drużynę na takim poziomie jak on. Każdy trener idąc do nowego klubu, szczególnie jak Guardiola dostaje odpowiednie środki i wsparcie na początku. Czemu Pep nie potrafi utrzymac gry każdego ze swoich klubu na absolutnym szczycie i nie zdobywa z nimi wszystkiego jak leci? Wydaje mi się, że poza taktycznymi umiejętnościami, trzeba też znać się swietnie na ludziach i potrafić ich zmotywować. Hiszpan wygląda jakby po kilku latach w jednym klubie sam tracił motywację i szukał nowych rozwiązań i wyzwań gdzie indziej.
HarryBrown: Taki człowiek jak SAF to się trafia raz na sto lat w skali całej ludzkiej populacji. Ten facet nie dość, że zapełnił klubową gablotę hurtową ilości pucharów i tytułów, to dodatkowo przyczynił się do zbudowania ekonomicznej potęgi naszego klubu. I w przeciwieństwie do wielu innych trenerów/menedżerów to swoją ekipę zbudował głównie na wychowankach, których uzupełniał fantastycznymi transferami jak Cantona, Keano,CR, RvN, Rio, Nemanja i paru innych.
jassaj: ale spokojnie, ja nie chciałem uderzać w Fergusona tylko pokazać bezsens argumentacji- bo wczoraj City odpadło z LM to będziemy wbijać szpile w Guardiole z tego powodu, słowem nie wspominając o innych sukcesach. Jak już się kogoś rozlicza to powinno się to robić całokształtnie a nie tylko wybiórczo żeby pokazać swoją rację.
PS w takim razie Klopp też nie jest najlepszym trenerem bo wygrał LM tylko raz i tylko z jednym klubem.
jassaj: Kurde no ja już całym sobą jestem za Bayernem bo uważam, że ze względu na Lewego to raz ale też całokształt fajnie by było gdyby wygrali. No ale taki finał Lyon - Lipsk to by było coś
huxx2: Ucięło komentarz. Szkoda tylko Atalanty. Moim zdaniem powinien zostać zachowany format turniejowy, jeden mecz, wygrywasz to awansujesz. Bez grania na remis, liczenia goli i kalkulacji.
levy181: w sumie masz racje jednakze tutaj już decydują tylko detale i dyspozycja dnia. Na bank powinno skonczyc się liczenie goli strzelonych na wyjeździe.
Pezet: O wiele ciekawsze te mecze bo nie ma żadnej kalkulacji od początku trzeba atakować i wygrać poprostu mecz . No ale to nie przejdzie zapewne . Mniej meczów mniejsze pieniądze. Sponsorzy , reklamy itd .
Btw pozdrawiam ekspertów którzy nagminnie umieszczają Edersona w 5 najlepszy bramkarzy .
Chyba jeśli chodzi o grę nogami . Poza tym przeciętny keeper który popełnia masę błędów i nie ma tego czegoś ekstra na linii
DEPE:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 23:24
Ogolnie uwazam ze sam turniej jest REWELACYJNY - w sensie struktury.
Tak powinno to byc rozgrywane. Moze nie jak teraz od 1/4 ale od polfinalow powinny byc pojedyncze mecze.
DEPE: przede wszystkim taki system - gdyby go utrzymac w formie od 1/4 dawalby wreszcie szanse slabszym druzynom cos dokonac (i zarobic) - a kibcom daloby to wieksze emocje - patrz dzis czy mecz Lipska. Czyli LM wrocilaby chociaz w malym stopniu do swojej pierwotnej wersji Pucharu Europy, gdzie rozgrywano od poczatku do konca dwumecze (bez grup ktore elimujac slabe ekipy) - wowczas nie bylo az tak duzych roznic miedzy klubami wiec slabsze potrafily zajsc daleko.
Lokator23: W ten sposob stracimy spotkania takie jakke Liverpool Barcelona gdzie Liverpool strzela 4 czy Barcy z Roma , Barca z Psg do tego kibice chca w polfinale siedziec na trybunach swojego stadionu i dopingowac. Jedynie mozna zrezygnowac z bilansu bramek na wyjezdzie. Przynajmniej ja tak uwazam . Zapraszam do rozmowy
DEPE: z ligi angielskiej i hiszpanskiej, dwoch najsilniejszych lig w ostatniej 8 zespolow LM i LE pozostaly cale dwa zespoly. United i Sevilla. obie w tej gorszej, LE.
Swoja droga tyle bylo opowiesci rok temu jak to angielska zdominuje teraz Europe na 100 lat. zdominowała. teraz jest gadanina o "poteznej" bundeslidze i lidze francuskiej.
jassaj: No bo to jest bullshit. Nie ma czegoś takiego jak najlepsza liga. Są statystyki bo jakoś trzeba te miejsca rozdzielać, no ale na tym poziomie raz jedna drużyna przechytrzy drugą raz odwrotnie. Dziś wygrał Lyon choć podejrzewam, że gdyby rozegrać 10 spotkań to City wygrało by więcej od Francuzów. To są prawidła piłki, że czasem jest nieobliczalna, że czasem forma dnia decyduje. Najpiękniejsze jest to, że pieniądze nie grają i czasem determinacja jest ważniejsza niż suma indywidualnych umiejętności gwiazd. W ogóle nie rozumiem po co są dywagacje między ludźmi o to czy La Liga czy PL czy Bundesliga są najlepsze. Co to zmienia ? Ja zawsze uwielbiałem oglądać PL więc nawet jak każda osoba na świecie powie, że La Liga lepsza to dla mnie PL będzie królować, bo ona subiektywnie daje mi najwięcej frajdy
Swoją drogą fajne utarcie nosa wszystkim kogucikom co toczą takie wojenki za zasadzie Anglia czy Hiszpania- ani to ani to. W szranki staną farmerzy z Francji, niemiecki potentat i czarny koń, który pojawił się nagle ale coś czuje, że zagości w elicie na dłużej. Nikt się tego pewnie nie spodziewał i to jest piękne
A za rok pewnie jak się jakiś Juventus otrząśnie to będzie potężna Serie A itd itd. No niestety, ludzkie opinie mają to do siebie, że często idą za tym co akurat w modzie
Gallacher: Zauważcie że podczas zmiany otoczki turnieju z powodu COVID gdzie są rozgrywane mecze w jednym mieście czy państwie,to same niespodzianki.Juve,Barca,Real,City.Przedziwna ta końcówka niedokończonej edycji CL.
Rabona: Szkoda, że Złota Piłka nie jest jednak przyznawana w tym roku bo Bayern na czele z Lewym mają highway do tryumfu w tegorocznej LM, łatwiej nie będzie i Lewy na 100% by ją zgarnął
RedsFan: Dokladnie co dziennie piszesz co innego. Raz piszesz, że City Bayern przejdzie teraz, że stawiałeś na OL. Jakos nie wierzę w ani jedno twoje słowo.
kolokolo98:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 23:13
[link usunięty]
Mbappe fajnie wyjaśnił hejterow ludzi nazywających ligę francuska ligą farmerską. Może i jest gorsza niż PL czy La liga, ale to wciąż 5 liga spośród setek lig z całego świata i nie grają tam jacyś amatorzy.
RedsFan: Pierwszy raz od niepamiętnych czasów, PSG przeszlo dalej niż 1/8 I robią z siebie bóg wie co. No fakt kozaki z nich i ta mocarna liga. Już milion razy bardziej wole z tej ligi Lion. Faktem jest, że nie mają zbyt dużej konkurencji we Francji i liga ich jest przez to słaba.
mikiartur: Ederson to chyba bardziej obniżył loty niż DDG. Pamiętam w 17/18 to gościu naprawdę był mocny a zeszły już słabszy a obecny? Co jakiś czas jakieś wtopy, choćby ta z nami jak mu Scott wpakował. I z Wolves też mi się coś kojarzy. A dzisiejsze jego interwencje to jak to ktoś wcześniej powiedział. Jakby to zrobił David to byłoby już wieszanie psów i wypowiedzi Keana w jego stronę itd.
jamaj05: Prawda jest taka, że Sterling bylby mega wzmocnieniem w każdym zespole.
W całym sezonie robił mega robotę, po takiej akcji jest pewnie załamany, ja bym go tak nie grillowal.
Puchaty: Wygląda na to, że liga angielska i hiszpańska, które zwlekały z rozpoczęciem rozgrywek po koronawirusie, przypłaciły to słabą dyspozycją w europejskich pucharach - w stosunku do drużyn niemieckich, które sporo wcześniej zakończyły sezon i francuskich, które nie kończyły go w ogóle.
RedRevolta: Nasz David z kilkoma błędami na bramce ratując nam tym samym dupę za każdym razem przy tym śmiesznym Edersonie to jest król a wy płaczecie, że Hiszpan się już nie nadaje u nas na bramkę.
Glory1878: Potężny Guardiola z nieograniczonym budżetem nie może nawet do półfinału dojść. Z Bayernem to samo. I on jest uważany za jednego z najlepszych trenerów w Europie, ale żarty. LM zdobył jedynie z Barceloną, ale to mając taki skład, to nawet Smuda by wygrał
jassaj: Nie rozumiem czemu Guardioli się tak umniejsza tę robotę w Barcelonie. Przecież on tam już na poziomie akademii zrobił genialną robotę a potem po awansie na 1 trenera zabrał ze sobą takich chłopaków jak Busquets tworząc swoją Barcelonę- która chciałbym tylko przypomnieć w ostatnim sezonie Rijkarda zajęła 3 miejsce w lidze, co jak na Hiszpanie jest dramatem.
Nie chce go bronić jakoś specjalnie ale to jest mocno spłycone myślenie jak np. stwierdzenie, że Fergie wcale nie był taki genialny bo w 25 lat wygrał raptem 2 razy Lige Mistrzów.
Wszystko wszystkim ale Guardiola jest genialnym trenerem (czy najlepszym czy 2 najlepszym czy 5- nie oceniam) a dużo osób umniejsza mu jakby był przypadkowym kolesiem z podwórka przebranym w sweterek, stojącym przy linii tylko dlatego, że ktoś musi
jamaj05: Gdy De Gea nie lapal piłki w takiej sytuacji, jak Ederson, to wszyscy to sprzedawali, bo się skończył.
Gdyby Martial nie strzelił na pustą, tak ja Sterling, też wiele osób by to sprzedawali.
Takie sytuacje się zdarzaja, nie ma co skreślac naszych piłkarzy tak szybko.
Tak czy siak, wczoraj Barca, dzis City, gdyby jeszcze psg odpadło z Atalanta, to byłaby moja ulubiona LM od 2008 roku :)
karassas: Naprawdę? @mik99 sugerujesz, że Bayern, który przejeżdża się jak walec po każdym rywalu od restartu, nagle z Lyonem lub ewentualnym finale zagra słabo? Dziś skończyły się wszelkie emocje związane z Ligą Mistrzów. Z całym szacunkiem do reszty ekip ale Bawarczycy grają aktualnie football nie z tej planety. W każdym razie oby jutrzejszy deser był wyjątkowo smaczny.
pawelisto2: Połowa jakości w City to Aguero. Jestem zdziwiony, że po tak dobrym wejściu Jesus przestał się rozwijać. Nie oferuje niczego ekstra w przeciwieństwie choćby do Aguero.
I nawet nie chodzi już tylko o umiejętności, ale Silva, Aguero, oni wiedzą jak się wygrywa, w reszcie zespołu City nie widzę po prostu tego genu zwycięzców, a Fernandinho choć pomocnikiem jest wybitnym, to liderem jest nijakim.
kolokolo98: Pewnie bał się kontr, wiec wystawił 3 z tylu, ale przez to ucierpiała ofensywa, a bramkę i tak dostali. Myśle, ze po przerwie powinni dać jakiegoś Mahreza za jednego z obrońców.
jassaj:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 21:29
Swoją drogą francusko-niemieckie półfinały to coś czego chyba nikt nie typował na starcie sezonu. Niemiecki finał byłby sensacja, francuski finał to już w ogóle kosmos. PSG i Bayern nie szokują ale ew. Lyon i Lipsk dodają smaczku tej edycji.
No i swoją drogą półfinał bez żadnej drużyny z Hiszpanii, Anglii i Włoch to coś czego raczej od kilkunastu jak kilkudziesięciu lat nie widzieliśmy. Nawet nie chce mi się strzelać, ile to mogłoby być
jassaj:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 21:25
oj nie będę ściemniał, dzisiaj mam odpalony w tle na lapku tylko na wypadek obejrzenia ciekawszych akcji bądź bramek. Niestety inne obowiązki nie pozwalają spokojnie popatrzeć :/
o właśnie dla takich sytuacji mam ogarniętą transmisje w tle :D Brawo Lyon. A teraz już sobie mogą murować, zabić mecz i co im tylko w duszy gra
pawelisto2: No tak, tak d3v, oglądam :) dlatego też pytam jak póki co Lyon gra, bo akurat od meczu City(Nawet pomimo poezji KDB) wolę snookera.
Jutro natomiast 4 sesja będzie się odbywać w czasie naszego meczu, wiec nie chciałbym przegapić wznoszenia trofeum przez Ronniego a i diabełki chciałbym obejrzeć
MrCygan: Jadon Sancho złożył prośbę o transfer w związku z przenosinami do Manchesteru United [Juan Roberto,]
Dziennikarz, który miał dokładne informacje o transferach Bruno, AWB, Harrego przed Romano, jednakże dziwne wygląda jego Twitter, także wrzucam jako ciekawostkę ;)
MrCygan: Dlatego napisałem, że jako ciekawostkę bo Twitter wyglądał bardzo dziwnie. Póki co oglądajmy Ligę Europy, po niej zobaczymy czy coś się ruszy, w co wierzę :)
BartoszP:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 17:16
Romano- "nie zdziwię się jeżeli transfer Sancho upadnie"
IMO tak będzie jeśli BVB nie zgodzi się na sensowne raty.
Bardzo bym chciał Sancho w United ponieważ, jest to ogromny talent w młodym wieku.
Poza tym w tym okienku musi być kupiony PS. Greenwood i Jamesba dłuższą metę się nie nadają.
Według mnie dobrym rozwiązaniem jest zakup Chiesy - prochu nie wymyśli ale zawsze da więcej na prawą stronę niż mamy obecnie.
Kolejny zakup to Grelish do rotacji i jakiś obrońca
ferdas: Pamiętacie Bolton Wanderers? Nie tak dawno grali w PL a teraz spadli do 4 ligi. Upadek. Za to na salony wróci Leeds Utd, nasz dawny rywal, nie lubią nas za wykupienie niegdyś Rio i Smitha. Ciekawe jak się spiszą w lidze i czy w niej utrzymają
jassaj: No jakby nie patrzeć to rotacja jest i jest to w miarę naturalne a nam to się wydaje takie dziwne, że klub z PL zagra w 3 lidze, no bo pewnie każdy tutaj z komentujących tę ligę z 10 lat jak nie więcej ogląda a przez ten czas przewinęły się i Boltony i Charltony i Sunderlandy i inne. Przecież takie Wigan to nie gra w PL już z 6-7 lat więc pewnie młodsi kibice nawet nie kojarzą takiego zespołu albo wogóle go z PL nie utożsamiają a gdzie tam takie kluby jak Charlton czy Bolton. Toż to trzeba jeszcze kilka lat do tyłu się cofnąć. Patrząc na stawkę Championhsip to zrobiłem sobie taki eksperyment i okazuje się, że bez problemu pamiętam conajmniej 15 klubów już minionych rozgrywek z czasów kiedy grały w PL. To pokazuje jaka tam jest konkurencja i jak łatwo jest przepaść po spadku
A z piłkarzy to ja się zastanawiam co poszło nie tak z karierą Jacka Butlanda. Swego czasu był nazywany sporą nadzieją angielskich bramkarzy a chłopina siedzi kolejny sezon w Stoke. Już nie, że w średniaku PL- w Stoko- średniaku 2 ligi
rreddevilss: Ja też nie chce siać paniki itd, ale nie dość, że nadal gramy w LE ( ja się cieszę akurat) ale fakty są takie że nie będzie praktycznie okresu przygotowawczego, a ławkę mamy słaba i tyle, to nadal brakuje nam tego prawego skrzydła, nie ludzmy się, że Mason zagra tam 80% meczów, jeśli chcemy liczyć na coś więcej niż QF LM i więcej niż top 4 to musimy zacząć działać...
kamilpe: 28 dni do powrotu Premier League a my w dalszym ciągu bez żadnego poważnego transferu. Transfer Sancho staje się powoli nierealny, żadne poważne źródła nie wiążą nas z nowymi piłkarzami a w składzie dalej zawodnicy pokroju Lingard, Pereira. Wiem, że do zamknięcia okienka pozostało sporo czasu ale Ed działaj..
UnitedFan07:Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2020 13:34
Spokojnie patrząc na nasz skład mamy bardzo młody kiedyś wkoncu to odpali tylko musi być nadal konsekwentna praca OGS, sztabu i Eda. Wtedy ci tzw: "eksperci" szybko zmienią zdanie oby teraz ta wychwalana Barcelona doświadczyła takiego marazmu przez kolejne 8-9 lat... a wszystko na to wskazuje
awe: Te twoje Poche tzn Pochetino ? Czyli o trenerze, który powiedział o trenowaniu Barcelony "Wolę pracować na mojej farmie w Argentynie niż w pewnych miejscach." ? Po woczaj jest pewnie duzo plotek w tym o jego zatrudnieniu jak widac sa pelikany co to szybko podlapaly
kckMU: Mauricio liczył na Real lub United, ale i Zizou i Ole dają radę. Newcastle nie zostało przejęte, więc też odpada. Zaczęło mu się palić pod tyłkiem i zmienił zdanie o Barcelonie.
wider: sporo się mówi o tym że takie zespoły jak Juve Real czy Barca po słabych występach w LM chcą "przemeblować" skład. Więc może tam szukać wzmocnień składu a nie liczyć na to że Sancho do nas przyjdzie
mikiartur: A tak zmieniając temat to zaczyna ciekawie to wyglądać na rynku transferowym w PL:
Liverpool ściągnął tego greckiego onrońcę czy obrońcę z ligi greckiej
Man City ściągnął Ake i Torresa
Tottenham ściągnął Hojbjerga
Chelsea i już wcześniej ściągneła Zyieha i Wernera
Arsenal ściągnął Williama
A my póki co niby tylko tych młodych (ten młody Norweg i Stevanović) W ogóle czy ktoś pamięta czy ten Stevanović grał w meczu z nami bo nie pamiętam
Noi jak oceniacie dotychczas te transfery
MC się mocno wzmocniło, w obronie i atak
Arsenal też moim zdaniem ciekawy transfer zrobiło. Na pewno wzmocni ich ofensywę
Chelsea to waidomo żę atak mają bardzo wzmocniony ale u nich problem tkwi w defensywie
Liverpool to trudno powiedzieć mi bo nie znam tego gostka którego ściągneli
a Tottenham kupił typ gracza który chyba pasuje do stylu Mourinho, mocny silny śpd. TeŻ jest to na pewno wzmocnienie i taki typowy transfer MOU bo coś czuje że środek pomocy z Sissoko i Hojbjergiem a przed nimi np Lo Celso to będzie mocno wyglądać.
Wierzę w to że my z transferami ruszymy po LE noi trochę się pogodziłem że Sancho raczej nie dołaczy więc licze że ściągnął z 3 zawodników innych noi się paru obecnych pozbędzie Ole
no nic zobaczymy jak to będzie
SiYamabushi: Tottki mają Hojbjerga, blisko jest prawy obrońca Timothy Castagne z atalanta, trwają rozmowy wymiany Skriniar na Ndombele, Callum Wilson lub Habib Diallo jako zmiennik Harrego, i jeszcze chcą Morgana Sansona z Marsyli. Tottki mają plan wzmocnienia za nie duże pieniądze.
mikiartur: Oj jestem bardzo ciekawy jakie podejmą decyzje w Barcelonie.
I uważam choć może się ze mną nie zgodzicie że teraz jest nabliżej odejścia Messiego z klubu odkąd pojawiały się pogłoski. Messi może mieć dość tej sytuacji. I nie dziwię się bo tam od sprzedaży Neymara wszyatko idzie w złą stronę. A zespół Barcy to wygląda na upośledzony z powodu tego że uzależniajawynik tylko od tego że Messi coś wyczaruje. Tam czas na zmiany i się naprawdę nie zdziwię jak on stamtąd odejdzie. Tu chodzi o dobro klubu a dopóki plan zespołu polega na tym że podają piłkę do Messiego a on coś z tego wykombinuje to to już jest baaardzo źle. Tam potrzeba świeżej krwi. Nawet bym poświęcił z 2 sezony w celu budowania znów od podstaw tego zespołu. Mają paru perspektywicznych zawodników, Fati Puig, jest De Jong, można od czwgoś zacząć. Tak dotkliwe porażki często mogą więcej zdziałać niż z 5/6 porażek po 0-1.
RedsFan: Cudze chwalicie, a swego nie znacie. Przestańcie podniecać się innymi i krytykować swoich. Jesteśmy w przebudowie i wracamy po 7 latach kupowania szrotu i złego zarządzania nie jak Bayern, który od lat jest na szczycie i ma wszystko by być najlepszym nie tylko w bundesliga. Przestańcie pisać bzdury ogarnijcie się, od większości zalatuje hipokryzja.
SiYamabushi: Coutinho, Hernandez, Coman, Cuisance, Odrozolia, Tolisso, praktycznie każdy mógłby znaleźć miejsce w składzie UNITED, a dzisiaj tylko rezerwowi Bayernu Monachium, i to pokazuję jaką mocna mają kadrę.
Batigol222: Pierwszy trzech może i tak, ale Tolisso czy Odriorzola? Wątpię. Wiadomo, że Bayern prowadzi specyficzną politykę transferową, ponieważ oni w wielu wypadkach biorą grajków znikąd(Davies, Coman, Gnabry), ściągają za grosze(Thiago) no i drenują Bundesligę.
jassaj: Pomysł zapewne z gatunku lekko ironicznych ale tak oceniając poważnie to nie ma na to szans. Po prostu Bayern jest tak wyrachowanym klubem, że oni wiedzą, że Lewy wart jest każdych pieniędzy a Lewy czuje się tam na tyle dobrze i jest takim profesjonalistą, że jeżeli ktoś nie rzuci kwoty oscylującej gdzieś przy rekordzie transferowym to Bayern powie- a gońcie się. Bo mogą, bo wiedzą, że nie muszą sprzedawać, bo są tak świadomi swojej wartości i wartości piłkarza, że mogą pogonić każdy klub a Lewy jest takim zawodnikiem, że fochów strzelał nie będzie. To są lata budowania swojej tożsamości na rynku i to ogromne szczęście że mają piłkarza, który "ma zasady". Połączenie idealne. Nic tylko brać przykład
cinek26: Gol uznany nie oznacza gola strzelonego prawidłowo. Różne wałki świat widział, ale szczególnie ma korzyść Barcelony czy Realu. Każdy gol Lewandowskiego cieszy.
kckMU: Błagam... Barcelona jest zabawna, ale nie ujmujmy nic Bayernowi. Nie strzelasz 8 goli, nie robisz tak skutecznego pressingu i nie grasz tak pięknie w piłkę, jeśli nie jesteś potężnym zespołem w świetnej formie.
hraboNX:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 23:33
@jassaj Prawda, to jest kosmos. 70 minuta meczu, a oni zamiast włączyć tryb ekonomiczny (bo kolejne spotkania itd.), to wjeżdżają na pełnej mocy w pole karne Barcelony i tylko myślą o kolejnych bramkach. Chyba ich przedmeczowe brednie Vidala wkurzyły, cytuję:
"- Słyszałem coś, ale nie przywiązuje do tego wagi. Bayern nie zagra przeciwko rywalowi z Bundesligi, ale z Barceloną, najlepszą drużyną świata - stwierdził Vidal.
Pewni sukcesu w rywalizacji z Bayernem nie są kibice Barcelony. Ich drużyna w minionych miesiącach grała poniżej oczekiwań.
- Rozumiem wątpliwości naszych kibiców. W lidze nie graliśmy na naszym poziomie, przez co straciliśmy mistrzostwo. Mamy jednak Leo Messiego i innych świetnych piłkarzy. Dlatego uważam, że jesteśmy najlepsi na świecie. Chcemy to udowodnić przeciwko Bayernowi - przyznał Chilijczyk."
jassaj:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 23:39
Ja to wogóle jak już wywołałeś Vidala to bardzo nie trawie tego typu zawodników. Oglądałem mecz z tatą i już w pierwszej połowie mówię mu, że ten gość potem zrobi syf na boisku bo mu nerwy siądą. Gorąca krew to jedno ale potem robienie kwasu, szukanie zaczepek, pyskówki to pokazuje jak boleśnie jego ego zderzyło się z rzeczywistością. Szczerze mówiąc liczyłem na większy teatrzyk ze strony Barcelony więc tego aż tak mocno się nie czepiam, ale w paru akcjach to aż się chciało powiedzieć "jakie to typowe"
No a co do mentalności Bayernu- naprawdę oklaski na stojąco- przecież Flick przy 5 zmianach mógł wymienić obu skrzydłowych, Lewego, Thiago no i tego Boatenga żeby nie złapał czerwo, po prostu żeby dać im odpocząć, dać wszystkich dzieciaków z ławki i niech się bawią a on robi zmiany z głową i to takie które mają dodatkowo pchnąc zespół a rezerwowi też nie chcieli przejść obok meczu, tylko do przodu i do przodu. Wow
maticr7: W dwumeczu Bayern by się oszczędzał.Zawsze tak jest mając z tyłu glowy jeszcze jeden mecz.A Barca u siebie to inna Barca.Choć już od nich u siebie dostali dosyć wysoko.
hraboNX: @jassaj Mnie w dość podobny sposób drażni Suarez. Jestem człowiekiem o przyjaznym usposobieniu, ale jakoś Urugwajczyka nie trawię. Nawet nie chodzi o to, że były Liverpoolczyk :)
jassaj: No Suarez to już inna pala kaloszy. On ma taki bagaż, że ciężko wyliczyć nawet za co go nie lubię, akcja z Evrą, pogryzienie, cynizm na boisku, symulki, taka bezczelność ale nie w sensie pozytywnym, że bezkompromisowo bierze swoje, tylko bezczelność w sensie.... bezczelność. Myślę, że z takich napastników których nie trawię to w szranki mógłby z nim stanąć Diego Costa bo to też ten typ "chama" no ale Urus ma więcej "ikonicznych" akcji , które już zbudowały jego niechlubną legendę
hraboNX:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 23:15
Nawet Coutinho im strzelił. To pokazuje, że w Barcelonie po prostu brakuje dobrego zarządu i zresztą trenera też. Nakupowali gwiazdek za kupę hajsu, a potem nie potrafią ich wykorzystać, bo gra zawsze musi być ustawiona pod jednego pana. Dziś tam nie było trenera - przynajmniej nie na ławce. Messi sobie człapie, a nasz Robert jest wszędzie. Pomoże w odbiorze, pressingu, ściąga obrońców rywali (tworząc autostradę dla kolegów z drużyny). Prawdziwy lider, który wypruwa się dla drużyny.
Wirus: Flick stworzył potwora, tak jak Guardiola stworzył potwora z City, oby kiedyś OGS też był tak postrzegany i nasz Manchester United.
Najprawdopodobniej półfinał Bayern Monachium - Manchester City będzie przedwczesnym finałem.
Co do Bayernu, to jakie mają nastawienie, jaki głód gry, jaki pressing to szok. Jednym słowem - walec.
Porażka Barcelony cieszy mnie tak samo jak porażka Realu Madryt, jakoś nie lubię tych hiszpańskich drużyn, chociaż ich szanuje, bo to wielkie drużyny, no ale 2:8 to taki piękny wynik :)
jassaj: Właśnie oglądałem ten mecz i zastanawiałem sie czy Bayern będzie miał litość i odpuści widząc,że no są w domu po 30 minutach dosłownie ale to jest właśnie coś co ja w opór szanuje, że jak mieli szansę to grali. Nie zabili meczu, nie klepali, grali mądrze, wykorzystywali każdą lukę i jeżeli rywal dawał szansę to je wykorzystywali. To, że Barcelona w obronie nie istniała i gubili się jak dzieci we mgle to jedno, ale mentalność do wykorzystania tego to drugie. Ja się śmiałem że sędzia pewnie doliczy maks 2 minuty, żeby już Barce oszczędzić bo pewnie Bayern chciałby więcej no i nawet trafiłem z tymi 2 minutami. No ale tak jak pisałem niżej, to wstyd dla Barcelony tak zagrać, Bayern nawet nie musiał się wysilać żeby stwarzać te okazje, oni po prostu podbiegali a Barca oddawała piłkę. Szok totalny, kryminał to mało powiedziane. Lewy w tym meczu pozornie często poza grą, ale odwalił kawał dobrej roboty. I aż żal, że akurat jemu ta piłka nie spadała wcześniej bo taki hat trick na Barcelonie to by było coś. No ale miał inne zadania, swojego gola też miał. Ciekawe jak to będzie z City. Myślę, że to będzie genialny mecz
SzarimMusty: Moim zdaniem City jest lekko przeceniane... Sam planuje postawić na awans Lyonu.
PS. Guardiolo stworzył kolosa na glinianych nogach. To musi... prędzej czy później. Ostatni sezon pokazał, że raczej prędzej niż później. Rodri to nie ten poziom a brak Fernandinho w drugiej linii robi wielki problem z wyjściem spod własnego pola karnego, obronę wzmocnili ale co do skuteczności gry tych "nowych" nie jest pewny.
jassaj: Kurde no ja też sercem za Lyonem i to nawet nie dlatego, że City czy coś tylko po prostu lubie jak takie pozornie niepozorne zespoły awansują, ale myślę, że City też wie, że to ostatnia szansa "ratować" sezon i wgl. Jakąś nadzieją jest to, że to tylko jeden mecz i może Lyon przy jakiejś dozie szczęścia i skutecznej taktyce strzeli gola, zabije mecz, potem skontruje czy cokolwiek, ale tak szczerze to trochę w to wątpię. Zobaczymy. Liga Mistrzów znów pokazuje, że tu nie ma pewniaków i że cuda się zdarzają więc trzeba trzymać kciuki... A Bayernowi to życzę tego triumfu. Przez Lewego i przez to co pokazują, ten Bayern po prostu "musi" w świetle logiki to wygrać
UnitedFan07: Patrząc na wiek naszej ofensywy plus jakby udało się kupić Sancho to musi w przyszłości zaprocentować. Chciałbym żeby kiedyś United w takim stylu jak Bayern pokonało np Real za te wszystkie drukarnie zwłaszcza w 2013 a wiemy że Real też ma już podstarzały skład podobnie jak Barcelona.
jassaj: Mam nieodparte wrażenie, że to nie Bayern wszedł na takie wyżyny futbolu jak sugeruje wynik tylko Barcelona osiągnęła takie dno. Oglądałem ten mecz i nie mogłem uwierzyć jacy oni są nieporadni. Zanim dobiegli do połowy boiska Bayern już 5 razy zabierał im piłkę, jak już jakimś cudem wyszli to nie wiedzieli co zrobić jak speszony nastolatek pierwszy raz sam na sam z kobietą. Nie wiem po co oni chcieli tak na siłę grać od tyłu, jeżeli połowę prób wyprowadzenia Bayern przechwytywał i zaraz miał szansę na gola. W kilku sytuacjach zachowanie obrońców to była parodia bo de facto żadnego zachowania nie było. Gracze Bayernu pykają sobie jak przy bramce Lewego w polu karnym w dziadka a Ci się przyglądają. Oczywiście Bayern klasa sama w sobie, taktycznie myślę że majstersztykiem było zagospodaroweanie Lewego tak, że był dzisiaj wszędzie i nigdzie przez co reszta Bayernu miała wręcz autostradę w niektórych momentach, ale no dla mnie najbardziej w oczy rzucała się ta nieporadność Barcelony i to usilne próbowanie udawania fajnych i klepania piłki jakby byli najlpesi w sytuacji kiedy no... nie wychodziło im to delikatnie mówiąc
Obawiam się, że gdyby Bayern miał świadomość że tak lekko pójdzie to podkręciliby tempo z 10 minut wcześniej i szli po dwucyfrówke. Fajnie się to oglądało, miałem z tyłu głowy tę satysfakcje, że internet po tym meczu zapłonie i trzeba lecieć robić popcorn bo będzie ubaw ale w grunicie rzeczy oglądanie takiego zespołu w takiej dyspozycji to wręcz przykre
Batigol222: Barcelona to w tej chwili trochę przedpotopowy zespół: Messi, który w ogóle nie gra w pressingu, wolny Suarez, wolny Busquets, arcywolny Pique, łamaga Semedo i kiepski w defensywie Alba. Do tego jeszcze dzisiaj Ter Steigen zagrał dno. Poza tym, prawdopodobnie trafili na najgorszego dla siebie rywala, trochę tak, jak Liverpool z Atleti. Bayern to o tyle niezwykły zespół, że oni w niesamowitym tempie transportują piłkę do linii ataku, na dodatek ten Davies praktycznie w każdej akcji dubluje pozycję skrzydłowego i to dosłownie, a nie na zasadzie, że "podąża za akcją". Tak czy inaczej, z City to już nie musi wyglądać tak kolorowo, bo mogą dwa razy podejść ultrapressingiem i dwa razy dostać po nosie już na początku spotkania. Liverpool grywał z City wysokim pressingiem, ale tam jednak na ŚO był Van Dijk a nie Boaten(nie liczę tego ostatniego meczu w lidze).
jassaj: Właśnie też mi się rzucił w oczy ten kontrast szybkości myślenia i wogóle gry. Kilka razy zauważyłem, że gracz Barcelony po prostu stoi, czeka na piłkę, potem ją przyjmuje, myśli i jeżeli do tego momentu jeszcze jej nie stracił to dopiero zbiera się do podania a Bayern ? Dynamika, pyk, pyk, szybki odbiór, zdecydowanie, wiedzieli co chcą zagrać, mieli automatyzmy, mieli chęć, nawet ten Lewy gdzieś na skrzydle który dobiegał i po prostu orał rywali chcąc odebrać piłkę. Kontrast między siłą Bayernu a bezradnością Barcelony był tak duży, że aż szkoda mi Bawarczyków (mówiąc przewrotnie) bo pewnie więcej będzie się mówiło o katastrofie Barcelony niż triumfie Bayernu, no ale to jest taki szok, że ja też mam wrażenie, że Bawarczycy zagrali po prostu jak na zespół tej klasy przystało a Barcelona jakby wyszła właśnie z okręgówki i wogóle nie wiedziała gdzie jest i po co
Batigol222: Barca to trochę kuriozalnie zbudowany zespół. Na zdrowy rozum, to powinni mieć chociaż szybkiego napastnika albo bocznych obrońców, którzy potrafią grać w obronie a tam po prostu mało co do siebie pasuje. Jak już rozgrywają piłkę, to nie ma kogoś takiego, jak Thiago, który rzuci podanie do przodu, tylko ciupcianie sobie podaniami po obwodzie. Było dzisiaj parę sytuacji, gdy Suarez urywał się stoperom Bayernu, ale gość w tej chwili już jest chyba wolniejszy nawet od Neurera i nic z tego nie wychodziło, nawet jeżeli podanie było dobre. Widać, że tam się na siłę trzymają kilku grajków, którzy już są mocno przeterminowani. No i mają prawego obrońcę rodem z Arsenalu, srsly pasowałby do Luiza i Mustafiego.
jassaj: Barcelona wpadła w pułapkę zmiany pokoleniowej. Tam jeszcze za bardzo wierzą, że stare gwiazdy są na topie, nowi piłkarze nie prezentują odpowiedniego poziomu a środek pola, niegdyś przecież tak ubóstwiany- nie istnieje. To znamienite, że zespół tej klasy nie jest w stanie wyjść z własnej połowy. Nie kleić akcji to jedno, ale nie umieć przytrzymać piłki, wymienić kilku podań na uwolnienie to drugie. No i ten Suarez.... Tak jak mówisz. Mi było szkoda Messiego bo zwróciłem uwagę, że on często już sam operował w środku boiska ale co on sam zrobi ? A nawet jak zrobi to do kogo ma podać, jak z przodu nie ma ofensywnego zawodnika no bo nie może być, bo to on powinien być z przodu. Barcelone czekają ciężkie czasy, tam jest do wymiany cały trzon a zbudowanie kręgosłupa to nie jest taka prosta zabawa, że kupisz 5 piłkarzy i wio, oni z marszu stworzą kolektyw
pawelisto2: A wiesz co, skróciłem trochę, bo na telefonie strasznie upierdliwe jest to, poprawia mi cały czas na O.Sullivan co już w ogóle jest straszne.
Ogrom szczęścia w tym awansie do finału, co nie zmienia faktu, że to jest po prostu geniusz, na miarę Jordana z koszykówki, Federera, czy Phelpsa
d3v: Dokładnie, uwielbiam gościa. Jutro finał a później znowu liga mistrzów. Dawno nie było tak ciekawych wakacji :) zawsze tylko praca i czytanie plotek transferowych, chociaż tyle z tej pandemii... Trzeba szukać pozytywów w nieszczęściu
Batigol222: Dziwny mecz. Barcelona wyglądała trochę tak, jak reprezentacja Kostaryki w 2006: zespół, który w ogóle się wyłącza kiedy nie ma piłki. Ciekawi mnie tylko, jak to będzie wyglądało z City. Tak wysoki pressing, zapędzający się do przodu boczni obrońcy i tacy se stoperzy. Albo styknie i Bayern zacznie strzelać bramki albo styknie w drugą stronę i dostaną baty. W każdym razie, myślę, że w tym półfinale będzie sporo bramek, tylko trudno powiedzieć, w którą stronę. I wiem, że City ma jeszcze Lyon: zrobią z nimi pewnie to samo, co z Schalke w poprzednim sezonie.
rvn10: Pytanie czy Bayern jest tak dobry czy Barca tak słaba.. Ja obstawiam to drugie. Bayern jest mocny ale przy takiej pseudodefensywy Barcelony to na tak spokojnie to tylko City będzie godnym rywalem dla Niemców.
klusek0128: Daleko ale spójrz gdzie byli za Niko. Zmiana na Flicka i inny zespół. My też bysmy ostro od nich oberwali. Juve, MU, Barca, Ral graja na stojąco. Futbol Lfc, City, Bayernu, Atalanty to nieuniknione zmiany w nowoczesnym futbolu.
Batigol222: najbardziej nowatorski jest Lipsk: praktycznie każde podanie na jeden kontakt, ciągły ruch, całkowita rezygnacja z pułapek ofsajdowych, trójka ŚO, którzy grają bardziej jako cofnięci rozgrywający plus jeden pomocnik ciągle krążący przed linią obrony. Chyba na MŚ 2010 Meksyk grał podobnym ustawieniem, tj. 3-1-3-3, ale to było podobne tylko pod względem rozmieszczenia zawodników na pozycjach, a nie stylu gry.
OldMUTrafford:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 22:56
z 10 minut dłużej i dwu cyfrówka by była.
Coś mi się wydaje, że Bayern dążył do tego przy 2-6, 2-7 szczególnie po festiwalu UPADKÓW katalońskich panienek żeby upokorzyć na wieki.
rvn10: Najlepsze jest to, że Bayern jakoś nie zachwyca tylko dostaje piękne prezenty od Barcy bo ta w obronie jest fatalna. Wystarczy zobaczyć jak wpadła czwarta bramka dla Bayernu i przy jakim błędzie zaczeła się akcja.
RedsFan: Dodatkowo na dole napisałeś, że Bayern ładnie gra, a tu, że nic specjalnego. Rozdwojenie jaźni? Cały czas mylisz się w zeznaniach, a raptem 2 posty kilka minut jeden po drugim.
RedStreamer: Bardzo. Odkąd odszedł Iniesta, to panienki bazują tylko i wyłącznie na Messim i Suarezie, a gryzoń to już staruch. Mieli następcę Messiego to go puścili.
PogbaKingOfMANU: Ten mecz to miód na moje serce, ahahahah, aktoreczki z Katalonii przegrywają i to wysoko ahahahah, dziś się tak narąbie ze szczęścia jakbym wygrał milion w totka xD nienawidzę tego klubu z całego serca, naprzód Bayern! Jeszcze jeden! :D
siwy32: Jak bysmy grali z bayernem i wyprowadzali piłkę z obrony w sowoim słabym stylu to byśmy podobnie dostali jak Barca jak nie wiecej. Pressing bayernu jest zabójczy.
RedsFan: Wiedziałem, że Barca jest słaba, ale, że aż tak :D Swoją drogą nie lubię niemieckich drużyn, lecz moim zdaniem Bayern zasługuje w tym roku na wygraną LM jak nikt inny.
sk8bob: Oglądam studio przed meczem i powiem szczerze ze nie rozumiem tych ludzi tam... mówią tam ze Lewandowski w tym sezonie jest najlepsza 9 na świecie i nikt nie jest w stanie mu zagrozić. Było wypowiedziane to w takim sensie ze żaden inny zawodnik nie ma do niego podjazdu w tym sezonie i w następnym tez. Jakoś nie widzę tego... lewy jest dobry ale czy najlepszy ? Strzela ale komu ? W niemieckiej lidze poza może 3 zespołami nie ma dobrych drużyn czyli można powiedzieć ze 80% ligi to ogórki tak jak we Francji i Hiszpanii. Myśle ze w jednak liga angielska jest najbardziej wyrównana
Glory1878: Messi też cienki. Strzela, ale komu? W hiszpańskiej lidze poza może 3 zespołami nie ma dobrych drużyn czyli można powiedzieć że 80% ligi to ogórki tak jak we Francji i Niemczech.
Myślę ze w jednak liga angielska jest najbardziej wyrównana, ale co to ma do tego, że Lewy nie jest najlepszy to nie wiem.
MrCygan: Znowu jest straszna cisza w sprawie transferów. Żadne źródło nie podaje żadnych nowych i ważnych treści. Czyżby się to zmieniło dopiero po Lidze Europy? Do 5 października nerwy będziemy mieli testowane
MrCygan: Wiesz, myślę że gdyby było wiadomo coś konkretnego, czy rozmowy w sprawie transferu idą w dobrym lub złym kierunku to inaczej by się to odbierało, a tak siedzi człowiek jak na szpilkach :D
Camorrista: Potwierdzone info przez prezesa tamtejszego klubu. Chcieli zarobić 20 mln, ale wzieli 12 czy tam 16 i ma pozostać przez rok jeszcze w Belgradzie. Czytałem na szybko z angielskiego, mam nadzieje że dobrze zrozumialem xD
Młodziak jest jednym z lepszych talentów, więc trzeba się cieszyć.
hraboNX: Ciekawe, ciekawe. Rocznikowo zbliżony do Greenwooda. Może grać na obu skrzydłach i rozegraniu. W serbskiej lidze zaliczył 25 występów (14 występów na lewym skrzydle; 8 na prawym; 1544 minuty na boisku) - 7 bramek i 3 asysty. Młodziak jest obunożny, tj. Mason. TM wycenia Filipa na 8 mln euro.
sturmik: Dostanie Sancho jest bardzo wątpliwe w tym okienku. Borussia wdała się w wojnę słowną z Bayernem , który szydził że sprzedaje najlepszych zawodników. Zorc stwierdził ,że już koniec tej polityki sprzedawania i zamierzają się postawić Bayernowi.
sturmik: BTW ciekawe kim jest Filip Stevanović którego niby kupujemy z Partizana Belgrad
Sportwitness.co.uk/serbia-man-united-sign-winger-europa-league-rivals/
Strzelec:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 19:08
Filip Stevanović to 17 letni skrzydłowy z występami w seniorskiej drużynie Partizana. W 35 meczach strzelił 9 bramek i zaliczył 3 asysty. Jest obunożny.
Ice: Zarzadcy twgo klubu chyba maja cos nie po kolei w glowie za Megaguira wydac 85 mln funtow gdzie byl wart maxymalnie 50 55 mln ktory nie byl i na 99% nie bedzie Top swiatowym a za Sancho nie chcemy dac rzydzimy 100 mln funtow gdzie ten gracz to juz jest bardzodobry zawodnik a ma 20 lat i na 99% Bedzie Top swiatowym pomijam fakt ze to PS ktorego na gwalt potrzebujemy od odejscia CR7 kogos z top . PARANOJA !!
Czerwony123: Edek to jest jednak matol biznesu. Idzie na zakupy, wiedzac , ze tyle nie zaplaci. Juz w tym momencie powinnismy miec zaklepanego pomocnika I obronce. Borusia to nie jest trurecki market, ze mozna sobie cene licytowac, a Zorc to nie Abdul z Kurdistan, ze mozna sobie tak pogrywac. Cena 120mln, plus pewnie prowizja agenta ok15mln to prawie 80%naszego transferowego budzetu. Nie wpominajac o pandemii. W nastepnym sezonie mistrz otrzyma 20% mniej za zdobycie mistrzostwa. Dochodzi do tego jescze niewiadoma sytuacja z biletami. Sytuacja jest nieciekawa.
Kamil01GGMU: Niby piszesz z sensem ale tak łatwo o tym mówisz, istnieje szansa, ze Edek jednak umie bardziej w ten cały biznes niż ty, nie urażając ale to nie Fifa czy coś, ja się na tym nie znam ale to nie jest takie proste jak się wydaje.
Czerwony123: Jak ja ide do sklepu po nowe spodnie Diesla, nie mam ze soba 300zl. Pewne rzeczy sa oczywiste. Nie mam , to ide kupuje wranglery I tyle. Z Edka jest taki specjalista od transferow jak z kaczej piz... pocisk. Klub musi isc do przodu, a nie czekac, ze moze sie uda. Idac po kogos, musisz miec juz alternatywy wrazie w . Prawy pomocnik jest bardzo potrzebny ale za jaka cene? Oczywiscie , ze ja sie nie znam z jestem tylko kibicem. Od paru lat , klub to juz biznes, a to co ma.kibic do powiedzenia sie g... liczy. Kazdy normalny klub ma alternatywe. Zobacz na sasiadow w zeszlym roku, chcieli de jonga, barca go wziela. Ruszyli po auera, tego z lyonu I aulas mowi nie. Kupili Rodriego. To jest profesjonalne zarzadzanie zespolem. Na Sancho swiat sie nie konczy.
Magik1990MU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 19:03
A ja się z Czerwonym zgadzam całkowicie. Od kilku miesięcy poważne źródła informowały, że się zajawiśmy na Sancho, wręcz jesteśmy w nim "zakochani.". Ledwo się sezon skończył i już przeszliśmy do rozmów... i nagle wszyscy z Romano na czele piszą, że nie chcemy wydać za niego 120 mln. Pandemia pandemią, ale Borussia nie ma żadnego interesu, aby go sprzedawać taniej, bo my tak chcemy. Niemiaszki robią to samo, co zrobiły Lisy rok temu. Wobec tego skoro ta wycena była dla nas absurdalna, to po co w ogóle skupialiśmy się na tym transferze? Osobiście wciąż liczę, że go kupimy, ale jeśli się nie uda, to będzie to kolejna kompromitacja Edka. Sam fakt, że tyle to czasu trwa świadczy źle o nas, a nie BVB.
Czerwony123: To nie jest tak , ze ja nie chce Sancho. Uwazam, ze jest na niego za wczesnie z tego wzgledu, ze musimy wzmocnic inne pozycje. Na dzis wiemy , ze sezon zaczyna sie pozno. My zaczniemy jescze pozniej bo gramy w pucharach, aprox poczatek pazdziernika. Co to oznacza? , ze nasz terminarz bedzie ciasny jak piczka chinki. Bedziemy grac co 3 dni. Granie w takich odstepach to kontuzje itp. Wyobrazcie sobie , ze tracimy Bruno, harego czy rasha I co? Jest czarna d.... Wole wzmocnic glebie skladu w wartosciowych zawodnikow typu van der beck plus jakis obronca jak wszystko wywalic na sancho . Wole miec glebszy sklad I miec pewnosc, ze zadomowimy sie w top 4, bo to nasz target. W nastepnym sezonie, przez czestosc grania meczy, zaden zespol nie zdobedzie ok100pkt. Wygra zespol zbalansowany, miejacy zastepcow. Scausy w zyciu nie wygraja mistrza w nastepnym sezonie, a czemu? Bo nie odbierajac Im zaslugi ale zwykle mieli tez fuksa bo van dick, robertson czy arnold z salahiem I mane omijaly kontuzje. To w zyciu sie nie powtorzy w tak napietym grafiku. Pozdrawiam
ferdas: Haha no prawda. Pocuckało mi się. Ja mówiłem o transmisji dzisiejszego meczu Barcelony i Bayern. I jest on na 2jce i będzie zagrany w Portugalii.
Kujawian11: To jest po prostu przykre! Jedna z największych perełek chce grać u nas, porozumiał się w sprawie indywidualnego kontraktu, Ed od dawna wiedział że BVB chce 120mln a ten typ kłóci się o 20mln, na prawdę nam kibicom powinno być przykro, że taki pajac odpowiada za transfery w tak wielkim klubie po prostu hańbiąc go.
gregorvts: Zdajesz sobie sprawę ile to jest 20 milionow? To kupa kasy a transfer tylko sancho nie zapełni nagle klubowej gabloty.mnie tam wcale nie dziwią negocjacje które się przedłużają.
GGMUN6:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 17:07
Bez przesady, każdy Twój komentarz nawiązuje do Eda...
Zrozum, że nie każdy aktualnie jest w stanie płacić takich pieniądzy jakie chce BVB.
Barca zrezygnowała z Lautaro, bo tak samo Inter żąda wielkich pieniędzy, Real nie kupi teraz Mbappe. Jedynie Chelsea wydała póki co dużo, ale każdy wie dlaczego. Nawet nie wiadomo czy kupią teraz Havertza.
Borussia chce 120 mln euro w całości bez rat czy bonusów.
Wyzywasz go od "pajców", a nie zdajesz sobie sprawy, że to jest wielomiliomowa transakcja, tutaj liczy się każdy milion by go zbić i takich transferów chyba nie robi się od tak..
kckMU: "I przy okazji to nie, nie jestem obrońcą Eda i nie uważam że jest cudowny i wybitny, uważam wręcz przeciwnie - że go tutaj nigdy nie powinno być."
On tutaj jak najbardziej powinien być. Jest genialnym biznesmenem i wielkim finansowym mózgiem.
On nie powinien się zajmować transferami. Tak jak pisałem kiedyś - to, co on sam ciężką pracą zarobi dla klubu, później trwoni przez brak umiejętności na rynku transferowym. Błędne koło.
Ed tak sypał kasą w ostatnich latach, że gdyby dał te pieniądze dla jakiegoś kota na stanowisku dyrektora sportowego, być może nasza kadra byłaby zupełnie inna.
Kilerek7: Był gdzieś kiedyś artykuł, jak wyglądają transfery za 100 m i więcej. Trwa to długo, bo dochodzą prowizje dla agentów, pośredników, cuda na kiju. Było tego mnóstwo, a niestety to nie jest tak, że wykładasz kasę i masz.
dlabigt23: I co to ma do rzeczy ? :) Prawda jest taka że gdybyśmy nie kupili Bruno i Ighalo zima to nie byłoby tego top4 a nawet ciężko by było o te 5-6 lokatę . Pisałem to jeszcze przed transferami tych dwóch panów co zasilili nasze szeregi . Nie wierzyłem w to że przeprowadzimy jakiś transfer zima i to jeszcze kogoś takiego jak Bruno znając Eda i nasze patrzenie na transfery zimowe nie brałem pod uwagę tego że będzie ktoś taki dostępny co odmieni diametralnie naszą grę
Magik1990MU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 16:45
Mnie już się znudziło szukanie archiwalnych komentarzy, ale.. są gorsze persony niż dlabigt23 na tej stronie. Najgorsze, że przez swój płacz dają pożywkę dla fanów innych ekip, którzy potem stwierdzają, że CAŁE Devilpage boi się Sevilli, że CAŁE Devilpage chce zwolnienia Ole (to już na szczęście nieaktualne), albo CAŁE Devilpage płacze po Willianie. Połowa z tych chopków to kryptofani innych klubów, drugiej połowie przeszkadza np. to, że Solszar został na Old Trafford, bo ich zdaniem z Norwegiem u steru jesteśmy przeciętniakami.
Sideswipe: ciężko uwierzyć, że opinia jakiś idiotów z internetu tak siedzi w głowie trzydziestolatkowi. Wyrósłbyś już z tego magik, tak dla własnego dobra.
Jak ktoś mnie atakuje ad personam, to wówczas odpwiadam niezwłocznie, bo mam taki charakter, że nigdy nie pozwalam sobie, aby ktoś mi cisnął. Jeśli ktoś atakuje United bądź Ole, to również mi to przeszkadza. O pozostałych kwestiach po kilku godzinach zapominam.
is200second: Wychodzi teraz kupowanie przepłaconych grajków bo trzeba. Kluby się wycwanily, widzą ze pyta Manchester United, no negotiation. Odsyłają do klauzuli.
Alibaba: Żeby tylko Ed nie zrobił Olka tak jak to było z Mou ze po w miarę dobrym sezonie nie kupiliśmy nikogo sensownego i wiadomo jak się sezon skończył dla mou i całej drużyny... chcąc niechcący musimy wydać pare grubych baniek na transfery żeby się wzmocnić chociaż o dobrych zmienników dla pierwszej 11 bo tego nam teraz brakuje ze jak nie idzie to nie ma kim postraszyć bo gracze którzy wchodzą to zazwyczaj graja gorzej a to nie powinno tak wyglądać. Myśle ze dopiero po LE zaczniemy działać na rynku transferowym bo sztab nie chce wprowadzać zamieszania w drużynie i po turnieju pożegnamy się z paroma zawodnikami jak i przywitamy kogoś nowego. GGMU!!
Ragnar: Tego się właśnie boję żeby nie uznali że wystarczy to co jest , jak nie przepłacimy to pewnie nie będziemy mieli . Nie zmienników tylko ludzi na wysokim poziomie ze 2 do pierwszej 11 i ze 2 dobrych na ławę.
is200second: :D zamiast się cieszyć że wkoncu jakas drużyna co będzie atakować a nie tylko bronić to już strach? :D a Inter z taką toporna gra dostanie lansko od Szachtara bo oni tam brazolow samych mają co szukają lepszych klubów i kasy.
UnitedFan07: Co za czasy że kibice United boją się o wynik w meczu z Sevillą a co dopiero będzie jak w LM będą mecze z Realem albo Bayernem to co chyba nawet niech piłkarze nie wychodzą na boisko ? Kiedyś za SAFA było to nie do pomyslenia żeby bać się drużyn pokroju Sevilli a co jest teraz.
W PL wygrywaliśmy mecze z czołówką czy to z Chelsea czy City a są to lepsze zespoły od Hiszpanów więc czego tu się bać?
Chestnut: "Kiedyś za SAFA było to nie do pomyslenia żeby bać się drużyn pokroju Sevilli a co jest teraz." Tylko szkoda, że mimo wszystko z hiszpańskimi drużynami graliśmy dość kiepsko. :(
STATS - Manchester United vs Spanish teams
Matches played: 50
Wins: 13
Draws: 20
Losses: 17
Sideswipe: Zamiast pieprzyć o United Fergusona to lepiej spojrzeć co się dzieje dookoła, prawda? A dzieje się, bo nasza forma jest... taka sobie, wyniki są, okej, ale kto ogląda spotkania ten wie, że zwyczajnie brakuje sił, brakuje Rashforda sprzed kilku tygodni, itd. Sevilla świetnie sobie radzi w tym sezonie, a to jest tylko jeden mecz, więc obaw jeszcze więcej.
1. Barca była najlepsza w historii
2. Realowi drukowano mecze
3. Cień kładą porażki z Bilbao, które wszyscy zlekceważyli (w sumie cały puchar pocieszenia wówczas dobrze podsumowaliśmy).
Reico100: Przeceniacie tę Seville Panowie... Nie będzie to trywialna przeprawa, ale nie jest to jakiś hegemon, którego pokonać się nie da. Mecz jest jak najbardziej do wygrania.
awe: robinhood widzisz i jest koncu ta druzyna, doczekalem sie tylko ze cos mam wrazenie ze twoja intrepretacj ociera sie o bol tylka, moze naprostujesz po co to wklejasz ?
konto od maja a wyciąga komentarze z lutego, musisz miec strasznie nedzne zycie
23.10.1991 Atletico Madrid - Manchester United 3:0
06.11.1991 Manchester United - Atletico Madrid 1:1
21.03.2000 Valencia - Manchester United 0:0
14.02.2001 Valencia - Manchester United 0:0
20.02.2001 Manchester United - Valencia 1:1
25.09.2001 Deportivo La Coruna - Manchester United 2:1
17.10.2001 Manchester United - Deportivo La Coruna 2:3
18.03.2003 Deportivo La Coruna - Manchester United 2:0
14.09.2005 Villarreal CF - Manchester United 0:0
22.11.2005 Manchester United - Villarreal CF 0:0
17.09.2008 Manchester United - Villarreal CF 0:0
25.11.2008 Villarreal CF - Manchester United 0:0
08.12.2010 Manchester United - Valencia 1:1
08.03.2012 Manchester United - Athletic Bilbao 2:3
15.03.2012 Athletic Bilbao - Manchester United 2:1
35 Meczy
12 Przegranych [Nie z Barceloną/Realem 6]
15 Remisów [Nie z Barceloną/Realem 9]
8 Wygranych [Nie z Barceloną/Realem 6]
Ragnar: Powiem tak niech United zaatakują porządnie w tym okienku z transferami bo znowu będą się w następnym sezonie męczyć .1.... Po pierwsze atak bo trójka Rash Tony Mason nie dadzą rady cały sezon a kto 1 Sancho niech to załatwią jak najszybciej i trzeba przejść dalej a nie jakies 2 transfery na koniec . Gdyby nie udało się z Sancho to jeżeli jest cień szansy i jest ziarno prawdy ze juve chce się pozbyć Ronaldo to niech zrobią wszystko by wybrał nas o jego klasie nie muszę się rozpisywać a tych którzy by go tu nie chcieli to nie mają pojęcia co piszą z nim ci młodzi stali by się lepsi jak i cała drużyna Cr7 To autorytet ,poziom,siła i strach rywali tyle w temacie .
2..Trzeba kogoś do środka walczyć o Grealisha trzeba dać dużo niestety wiadomo nie 80 mln ale robic co sie da .
3.ŚO nie wiem kto jest dostępny ale może by się udało Skriniara ewentualnie Gabriela .
4 Pozbyć się wkońcu najsłabszych a wtedy będzie na pensje dla nowych . Lingard, Pereira Odion out w ich miejsce Grealish i Sancho/Cr7 Jones Rojo out i Smalling gdyby kupili nowego śo . Wiadomo najchętniej to jeszcze bym zamienił Freda na jakiegoś lepszego śpd no ale to juz by było chyba za dużo .
Powiecie pewnie łatwo napisać ale musimy się starac o najlepszych i szybko działać jak nie uda się z tymi niestety szukać zamienników takich jak van de beek i gdyby wszystko zawiodło to nwm Depay ? Sarr ? wiem jedno pozbyć się najsłabszych i kupić PS/ŚP/ŚO/SPD{Partey/Milinkovic Savic to nie jest śpd i poniosła mnie fantazja ale bardzo dobry zawodnik} narazie wszystko działa ale co będzie jeżeli dopadną nas kontuzje kim my mamy grać w LM . Niech ED jebie tą pandemie i wyda na nowych graczy minimum z 200/250mln Funtów i niech MU ma wkońcu mocną drużyne .
Kto czytał Dziękuję za uwagę pewnie nie tylko ja tak myślę ale się z wami tym podzieliłem bo taka prawda .
Zyvold: Dostajesz 100 milionów i składasz sobie 11 zawodników + ławke, na podstawie tego jak ci piłkarze sobie radzą w rzeczywistości (strzelają gole, asystują itd.) dostajesz co kolejke punkty ;)
Martial2003: Szykuje się ciężki mecz ale wierzę w diabłów że zostawią serducho na boisku i zagrają na 200%. Oby nasz atak tym razem nie zawiódł ze skutecznością a obrona stanęła na wysokości zadania. Po zwycięstwo! Po finał!! GGMU!
Magik1990MU: Wg Daily Mail Manchester United zawiesił wszelkie rozmowy dot. transferów, skupiając się wyłącznie na Sancho.
Ja wiem, że DM to brukowiec, ale Romano napisał ostatnio, że MU zmieniło jakiś czas temu sposób działania na rynku i jak wcześniej skupialiśmy się na różnych nazwiskach, tak teraz zarząd zawęża krąg priorytetów do kilku piłkarzy.
Generalnie chodzi mi o jedno: abstrahując od zerowej wiarygodności DM, to nie wydaje się wam, że może tu być akurat ziarenko prawdy? United jest całkowicie bierne na rynku transferowym. Wcześniej mówiło się choćby o Gabrielu, a tymczasem żadnego kontaktu z agentem piłkarza nie było. O innych transferach w ogóle nie piszą poważne źródła. Wszędzie się tylko przewija nazwisko Sancho. Może właśnie jest tak, że nigdzie nie działamy zbyt prężnie, bo chcemy wpierw ogarnąć BVB i Jadona? Rok temu było podobnie z Maguire'em (aczkolwiek tu kolejność była inna).
MiSt: Gołym okiem widać, że nasze transfery wloką się w nieskończoność, a gdy na rynku pojawia się konkurent to zwykle przegrywamy z nim walkę o zawodnika. Skupiamy się na pojedynczych celach - drogich, ale poza zasięgiem innych klubów. Dlatego uważam, że dopniemy transfer Sancho - nawet gdybyśmy musieli wydać pełne 120mln.
Jesteśmy strasznie przewidywalni na rynku transferowym, co raczej nie ułatwia ewentualnych negocjacji. Mimo wszystko radzimy sobie zaskakująco dobrze na rynku transferowym.
Tutaj DM po prostu napisało prawdę - nie umiemy załatwiać więcej niż jednego transferu jednocześnie.
Kilerek7: Jesteśmy przewidywalni bo mamy luki i wszyscy to widzą. Sancho chcemy od dawna, to samo było z Brunem i Maguire. Gdy nasza drużyna, będzie silna, to nie będzie trzeba kupować na siłę.
wojteks176: A mnie się wydaje, że Edek czeka na koniec Ligi Europy, jak zaliczymy finał lub go nawet wygramy, to Edek się ugnie i te 120mln rzuci, jak nie to albo dalej będzie nieudolnie próbował zbić cenę albo będzie trzeba odpuścić, tak jak w przypadku gdyby Borussia chciała kolejne 10/20mln, bo wygraliśmy Ligę Europy, więc możemy dać więcej. Wtedy niech się bujają, koniec z bycia dymanym, chociaż to 120mln, to już ostre dymanie nas.
My nie wiemy kogo OGS i klub chce, ale może warto uśmięchnąć się do Ajaxu.
Jeśli Edwin zajmuje sie tam transferami, to może warto by było z nim ponegocjować i za 100mln na transfery wyciągnąć Donnego i Davida Neresa. Edwin z sentymentu do nas by twardo prawdopodobnie nie licytował się. Mielibyśmy 2 pozycje obsadzone, a ze sprzedaży szrotu kupić jakiegoś obrońcę.
Magik1990MU:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 16:01
Wierząc słowom Romano, to nie tylko OGS, ale i całe United jest zakochane w Sancho. Odnośnie innych zakupów, to zgodzę się, że nie ma jakiegoś musu. Wrócił Smoła, więc na ten moment wzmocnienie obrony jest zbędne. Można ew. wziąć jeszcze van de Beeka do pomocy, ale tutaj wszystko powinno szybko pójść.
Diabelski97: Podobno na Devilpage mamy żal, że Willian doszedł do Arsenalu a nie do Nas.
Gdyby ktoś go ściągnął do Nas na emeryturkę, trzy letni kontrakt, 220 tysięcy tygodnikówki, to chyba bym się zabił.
I pomyśleć, że Bruno zarabia 70 tysięcy tygodniowo, pięknie, że nasz zarząd ogarnął się z tymi płacami.
Batigol222:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 13:18
Zobaczymy. Sevilla lubi zagęszczać grę na swoim prawy skrzydle: często w tym samym momencie operują tam Suso, Navas i Ocampos. Poza tym, boczni obrońcy grają tam bardzo specyficznie, ponieważ często w fazie ataku wchodzą na pozycję ŚN, zamiast trzymać się linii bocznej. Jeżeli Rash i Greenwood zagrają dobrze, to powinna być szansa. Gorzej jeżeli Martial będzie musiał sam wojować z tą parą dobrych w odbiorze i dynamicznych stoperów. No i zostaje Banega. Pressowanie go nie ma większego sensu, ewentualnie Ole mógłby mu przylepić plaster tak jak kiedyś Sir Alex Xabiemu Alonso albo Guardiola Jorginho w tym meczu, gdy City wygrało z Chelsea 6:0. Tylko trochę głupio, żeby Manchester United grał w taki sposób w Lidze Europy.
Re: Sancho Man UTD want the player. And if the player comes out and says: - I want to leave Dortmund The game will change. But there is nothing so far showing that player will do a Dembele/Aubameyang
MrCygan: Mam nieodparte wrażenie, że wszystko ruszy z kopyta po Lidze Europy. Wszystkie ruchy z i do klubu. Niemniej, coś czuję że ten transfer będzie ciągnął się całe okienko (oby nie skończyło się rzucaniem racami jak w zimowym okienku).
Diabelski97: Kibice Chelsea zadowoleni, że odszedł a kibice Arsenalu świętują :D
Willian prowadzi restaurację z Luizem, do tego super tygodniówka, rodzina szczęśliwa w Londynie, kontrakt na trzy lata. Chłop się ustawił
awe: przeszedl za darmo inne klubu daja 500 tys tygodniowki za takie transfery, a w Chelsea raczej dosc cenionym pilkarzem to ja nie wiem kto sie cieszy, ze poszedl za free
Magik1990MU: 500 tysięcy? Kto dostaje taką tygodniówkę przy darmowym transferze? Czyżbyś miał na myśli Alexisa (który za darmo przecież nie przyszedł)? Zresztą mniejsza o samą tygodniówkę. Ten 3-letni kontrakt to jest cyrk. 32-letni Brazol bazujący na szybkości na 3 lata... w sumie właśnie długość kontraktu była problemem na Stamford Bridge.
roshen14: trole takie jak Ty nigdy nie przestaną mnie bawić. Wystarczy nieco poczytać a nie wyrzucić z siebie bełkot, byleby coś palnąć. Willian będzie zarabiał w Arsenalu mniej niż w Chelsea. W Chelsea zarabiał 120 tyś funtów, a w Arsenalu będzie zarabiał 100 tyś. Po spełnieniu pewnych waruków kwota ta maksymalnie może wzrosnąć do 220 tyś. To prawie tak jak Ty. Marzysz żeby zarabiać 10 tyś miesięcznie po spełnieniu pewnych warunków, a kończysz miesiąc z najniższą krajową.
Magik1990MU: Wy to macie tupet, przyłazicie na stronę rywala i jeszcze jesteście na tyle bezczelni, by kogoś tutaj nazywać trollem :) Wracaj do siebie wypisywać różne bzdury, że np. całe Devilpage płacze, że United nie wzięło Willana. Pal licho z tą tygodniówką, ale jak wiesz, że dostanie 100-120 tys funtów tyg, to podaj z łaski swojej oficjalne źródło do tego, ok? :)
Zresztą tu chodzi bardziej o długość kontraktu, bo 3 lata dla 32-latka wygląda śmiesznie. No ale to w końcu Arsenal :)
NoName222: To nie będzie zwykły mecz. To będzie meczycho, o którym przez wiele tygodni będą pisać media na całym świecie. Po regulaminowym czasie gry typuję 2-2 i 3-2 dla nas po dogrywce w dramatycznych okolicznościach :D Wierzę, że na długo zapamiętamy ten mecz.
Glory1878: Jak odpadniemy to na pewno na długo zapamiętamy ten mecz. A raczej kibice sukcesu, którzy będą później przy każdym potknięciu wypominac, że Sevilla nas ograła i Ole wuefista
AUDIoooo:Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2020 13:05
Zaczekaj jak(odpukać) Sevilla wyjdzie jako pierwsza na prowadzenie...
Ten człapak,tamten out! Inny na sprzedaż a jeszcze inny słaby,wyłączanie telewizorów i rzucanie chipsami.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.