Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Burnley 1:1. Wynik, który nie urządził nikogo...

» 27 kwietnia 2024, 17:58 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United znów rozczarował swoich kibiców. Czerwone Diabły w 35. kolejce Premier League zremisowały z Burnley 1:1 (1:0). Z końcowego rozstrzygnięcia rozczarowane będą obie drużyny.
Manchester United – Burnley 1:1. Wynik, który nie urządził nikogo...
» Andre Onana zanotował na swoim koncie kilka dobrych interwencji, ale podarował Burnley rzut karny | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Casemiro
Diogo Dalot
Kobbie Mainoo
Christian Eriksen
Antony
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Rasmus Hojlund
Scott McTominay
Amad Diallo
Sofyan Amrabat
Mason Mount

Oddano 60 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz z Burnley zaczął nieźle, choć to piłkarze gości stworzyli sobie jako pierwsi sytuację podbramkową. Już w pierwszej akcji dobrą interwencję na swoim koncie zapisał Andre Onana, który obronił strzał Davida Datro Fofany.

Czerwone Diabły odpowiedziały błyskawicznie. Akcja przeniosła się na połowę Burnley, Bruno Fernandes zagrał precyzyjną piłkę na siódmy metr, a tam fatalnie spudłował Alejandro Garnacho, który posłał futbolówkę nad poprzeczką.

Kolejne minuty to bardzo dobra gra w wykonaniu Manchesteru United. Aktywny pod bramką Burnley był Antony. Brazylijczyk miał dwie znakomite okazje, ale dwukrotnie uderzał niecelnie.

W 10. minucie swoją szansę otrzymał Christian Eriksen. Duńczyka dobrym podaniem na szesnastym metrze znalazł Alejandro Garnacho. Eriksen postanowił zakończyć akcję technicznym strzałem, ale uderzył tuż obok słupka.

Manchester United najbliżej wpakowania piłki do siatki przed przerwą był w 19. minucie. Po dużym zamieszaniu w polu karnym strzał z bliskiej odległości oddał Bruno Fernandes. Portugalczyk obił tylko słupek bramki strzeżonej przez Arijaneta Muricia.

Wydawało się, że bramka dla Manchesteru United jest tylko kwestią czasu, ale w kolejnych minutach to The Clarets zaczęli dochodzić do sytuacji strzeleckich. W 27. minucie na mocne uderzenie zza pola karnego zdecydował się Wilson Odobert. Strzał Francuza w dobrym stylu obronił Andre Onana.

Kameruński golkiper Manchesteru United w pierwszej połowie zapisał na swoim koncie jeszcze dwie znakomite interwencje. W 34. minucie zachował czujność na linii po strzale głową Lyle’a Fostera z bliskiej odległości, a w 38. minucie znów próbował go pokonać Foster, ale tym razem przegrał z bramkarzem Czerwonych Diabłów pojedynek sam na sam. Dzięki Andre Onanie piłkarze Erika ten Haga mogli zejść na przerwę przy stanie 0:0.

Manchester United po zmianie stron nie ruszył do zdecydowanych ataków. W 50. minucie indywidualny atak na lewym skrzydle przeprowadził Alejandro Garnacho. Argentyńczyk zszedł do linii końcowej, wyłożył futbolówkę na szósty metr do Antony’ego, ten zdołał oddać strzał w krótki róg, a dobrą interwencję na swoim koncie zapisał Murić. Po chwili Brazylijczyk miał kolejną okazję, ale znów przegrał pojedynek z bramkarzem Burnley.

Gra Czerwonych Diabłów nie mogła się podobać. The Clarets łatwo przedzierali się przez drugą linię Manchesteru United i w 65. minucie Erik ten Hag zdecydował się na pierwsze zmiany. Słabo spisującego się Kobbie’ego Mainoo zastąpił Scott McTominay, a za niewidocznego Rasmusa Hojlunda pojawił się Amad Diallo.

W 69. minucie Manchesteru United miał rzut rożny. Piłka po chwili spadła pod nogi do Amada Diallo, ten przytomnie zagrał na szesnasty metr do Garnacho. Argentyńczyk oddał mocny strzał pod poprzeczkę, a kolejną świetną paradą popisał się Murić.

Gra nie układała się po myśli Czerwonych Diabłów, ale w 80. minucie szczęście uśmiechnęło się do gospodarzy. Błąd w defensywie popełnił Sander Berge, który zagrał prosto pod nogi Antony’ego. Brazylijczyk ruszył odważnie na bramkę The Clarets, wpadł w pole karne gości i strzałem z lewej nogi zaskoczył bramkarza gości.

Manchester United z prowadzenia nie cieszył się długo. W 88. minucie do remisu z rzutu karnego doprowadził Zeki Amdouni. The Clarets dostali jedenastkę po interwencji VAR-u. Andre Onana próbował ratować błąd Wana-Bissaka oraz Casemiro, ale zrobił to tak nieudolnie, że powalił w szesnastce Amdouniego przy próbie piąstkowania.

W ostatnich minutach oglądaliśmy spotkanie od bramki do bramki. W doliczonym czasie gry znakomitą okazję mieli gracze The Clarets i Manchesteru United. Najpierw strzał Odoberta w dobrym stylu obronił Onana, a chwilę poźniej pod drugą bramką Amad Diallo trafił w Bruno Fernandesa.

Manchester United – Burnley 1:1 (0:0)
Bramki: Antony 80’ – Zeki Amdouni 88’ [K]

Manchester United: Onana – Wan-Bissaka, Maguire, Casemiro, Dalot – Mainoo (McTominay 65' (Mount 90')), Eriksen (Amrabat 81') – Antony, Fernandes, Garnacho – Hojlund (Diallo 65')

Burnley: Murić – Assignon, O’Shea, Esteve, Vitinho – Foster, Berge, Cullen, Bruun Larsen (Gudmundsson 72') – Odobert, Fofana (Amdouni 57')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Burnley. 35. kolejka Premier League
Następny news »
Ten Hag po meczu z Burnley: To nie powinno się wydarzyć

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (535)


JoMoridnio: Coraz to głośniej się robi w brytyjskich mediach ze Bruno może opuścić Manchester United tego lata. Co o tym sądzicie ?
» 1 maja 2024, 09:59 #527
Fafky19: Muszą o czymś pisać, lubią jak jest głośno. Nie wierzę, że Bruno chciałby odejść albo, że klub chciałby się pozbyć swojego najlepszego zawodnika.
» 1 maja 2024, 10:24 #526
DjTED: Nowy format LM. Ciężko nie awansować, a my cyk poza
» 1 maja 2024, 07:25 #525
TomTom1981: Dobrze że tek Kim z Bayernu do nas nie trafił. Bo byłby następny transfer nie trafiony naszego Farmera. Kto temu gościowi dał wolną rękę do transferów. Też powinien pakować się z nim po sezonie.
» 1 maja 2024, 01:19 #524
M4S73R: Jak informuje Bild, Rangnick zdecydował się na przyjęcie propozycji Bayernu.
» 30 kwietnia 2024, 23:30 #523
gorzky: Oby mu się wiodło. Szkoda że Erik był zbyt uparty by współpracować z Ralfem.
» 30 kwietnia 2024, 23:40 #522
Kilerek7: A dla MU był za słaby bo ich przestraszył wizją sprzedania 10 graczy, teraz przydało by się sprzedać 15 xD
» 30 kwietnia 2024, 23:40 #521
Leh: To jest super projekt dla Ralfa. Z przyjemnością będę oglądał. Facet ma do zrobienia przebudowę w naprawdę wielkim klubie. Z pewnością wielkie wyzwanie, ale jak podoła, to znaczy że my naprawdę jesteśmy amatorami :)
» 30 kwietnia 2024, 23:58 #520
Seba0619: To w przyszłym sezonie Tuchel, który się nie sprawdził w Bayernie do nas, a do Bayernu Rangnick, który się nie sprawdził u nas. Kółeczko się zamyka.
» 1 maja 2024, 00:56 #519
Dudi: Holendrzy nienawidzą Niemców, mają ich kompleks chyba nawet większy niż Polacy
» 1 maja 2024, 01:24 #518
szepdurk: Kibicuje United odkąd miałem 9 lat teraz mam 24 i doszedłem do wniosku,że temu klubowi nie da sie kibicować od ostatnich kilku lat, nie da sie nazwać tego kibicowaniem, to rodzaj patologi, ee tam przecież nie grają tak zle :
Manchester United Burnley 1 1
» 30 kwietnia 2024, 23:24 #517
brazylianwisnia: Da się. Ja nadal kibicuje United, cieszę się gdy wygrają, oglądam historyczne materiały i planuje wkoncu ruszyć tyłek i polecieć do Manchesteru.
» 1 maja 2024, 08:36 #516
Litosci: Da sie kibicowac, ale gdybym był teraz dzieckiem, to nie spojrzałbym nawet w kierunku United, bo nie ma zawodnika, który by mi jakoś imponował
» 1 maja 2024, 09:33 #515
Tomi71Wro: Tak zupełnie z innej beczki Ipswich Town wygrało właśnie na wyjeździe z Coventry City 2:1 i na 99% zagra w przyszłym sezonie w Premier League :) ostatni mecz grają ze spadkowiczem i to u siebie, nie wierzę, że wypuszczą awans z rąk :) Fajnie będzie oglądać ten zespół w najwyższej klasie rozgrywkowej. Zawsze to coś innego, a nie znowu jakiś Sunderland czy inny Stoke City :)
» 30 kwietnia 2024, 23:11 #514
M4S73R: Fajnie że Ipswich prowadzi McKenna
» 30 kwietnia 2024, 23:13 #513
JackDav: Bardzo jestem ciekaw, czy Erik by zrobił awans z League One do Premer League w 2 lata z Ipswich Town. Dla mnie to jest wybitne osiągnięcie.
» 30 kwietnia 2024, 23:16 #512
Frosty: Już Kompany nastukał bramek z Burnley w tamtym sezonie, utrzymanie się cały sezon w Premier League to inny poziom, tam budżet drużyn jest podobny w PL często są dysproporcje. Mam nadzieję że Ipswich zostanie na więcej niż sezon w PL
» 30 kwietnia 2024, 23:33 #511
JackDav: Przypomnę, że Ipswich jest beniaminkiem, a jednak toczą wyrównaną walkę ze spadkowiczami z premier league, którzy mają kilkukrotnie większe budżety. Wydaje mi się, że pod tym względem proporcje są zachowane.
» 30 kwietnia 2024, 23:49 #510
Kilerek7: GraemeBailey Marcus Rashford has told Manchester United that he doesn't want to leave the club and he wants to knuckle down. He knows this season he hasn't been good enough. United would love Rashford to be the figurehead for the young players. #MUFC [@AnilKandola

Wiadomo, że nie chce odejść, drugi Martial, czyli grać dno, a zarabiać krocie, przecież to raj, idealny wzór dla młodych i pomyśleć, że kiedyś równano go z Mbappe. Zobaczcie jak gra nowoczesny skrzydłowy, Vini czy Sane non stop ogień z przodu, Rashford przy akcji Sane to by narobił w gacie.
» 30 kwietnia 2024, 22:58 #509
JackDav: Ja rozumiem, że Rash ma teraz najgorszy sezon w karierze, ale takich akcji jak Sane czy Viniego to miał bardzo dużo. Rozumiem krytykę, ale już nie traktujcie go jak jakiegoś grajka z ekstraklasy...
» 30 kwietnia 2024, 23:08 #508
brazylianwisnia: Rash mimo swoich ułomności i wahań formy sporo zrobił dla klubu. Chłopak jest gościem z Manchesteru, wychowankiem jakich niby kibice lubią. Jedyny zarzut jaki mam to za duże zarobki. Gdyby zarabiał 2/3 tego co ma to by wszystko było ok.
» 1 maja 2024, 08:39 #507
DevoMartinez: Nie byłoby. Brak zaangażowania nigdy nie jest ok.
» 1 maja 2024, 09:49 #506
M4S73R: Ale szybkie tempo tego meczu. Jak u jednych tak i u drugich każdemu się chce, każdy daje 100 procent, nikt ze spuszczoną głową nie chodzi jak Rashford.
» 30 kwietnia 2024, 22:23 #505
JackDav: Official statement: By mutual consent, Patrick Stewart, interim Chief Executive Officer, and Cliff Baty, Chief Financial Officer, have decided to leave the club at the end of the season. Patrick will be replaced as CEO by Jean-Claude Blanc until the arrival of Omar Berrada on 13 July. Cliff Baty will be replaced as CFO by Roger Bell.
» 30 kwietnia 2024, 22:17 #504
jayjay2: fajnie mieć trenera, który potrafi nakręcić zespół w szatni.
» 30 kwietnia 2024, 22:15 #503
DjTED: Tak się gra z Realem, a nie jak City co siedzą na nich przez 90 min i dostają konterki
» 30 kwietnia 2024, 22:15 #502
M4S73R: Gdzie Antony by tak poszedł i strzelił jak Sane.
» 30 kwietnia 2024, 22:11 #501
gorzky: jedynie na PlayStation
» 30 kwietnia 2024, 22:36 #500
Sanvean: Zadawałem sobie to samo pytanie patrząc na Fatawu vs Soton i vs Preston.
» 30 kwietnia 2024, 22:38 #499
blanco1987: Ja to wogole w szoku jestem że Dier jest w podstawie.
» 30 kwietnia 2024, 21:56 #498
axel52: Prowadzicie poniżej dyskusję kto za ETH?
Tuchel czy inny.
Ale moim zdaniem z aktualną kadrą kto by nie przyszedł polegnie.
Tuchel to nie wiadomo czy będzie odpowiadał do projektu nowego dyr
tech?
Mam nadz że taki projekt już powstaje czyli jaki futbol ma grać MU na najbliższe lata?
Ktokolwiek by teraz nie przyszedł
podpasowany do systemu, taktyki itp itd to i tak musi mieć ze dwa lata żeby choć Ineos wypchnął z klubu ile się da obecnych ściemniaczy i lamusów.
Ponieważ pato kontrakty są nie do przeskoczenia więc zapewne owo wypychanie potrwa tyle czasu ile czasu potrzeba na wygaśnięcia umów.
» 30 kwietnia 2024, 21:34 #497
DjTED: Jak Tuchel chce tu przyjść to on już ma plan na nas na 2 lata do przodu przemyślany. Nie lubię go, ale to jest fachowiec
» 30 kwietnia 2024, 21:29 #496
mervel: Szkoda że nie miał planu zdobyć jakikolwiek puchar z Bayernem i zapisze się w historii
» 30 kwietnia 2024, 21:59 #495
DjTED: Jeszcze ma 135 min w LM. Spokojnie. Ten beznadziejny Tuchel gra z Realem w półfinale LM, a ten genialny zbawiciel ETH nie wyszedł z grupy (będąc w niej z Tuchelem)
» 30 kwietnia 2024, 22:06 #494
mervel: Nie mówię że beznadziejny, ale póki co życie pokazuje że toksyczny i wiecznie zostawia syf w klubach
» 30 kwietnia 2024, 22:19 #493
DjTED: Nasz trener pozostawia teraz większy syf niż przed jego przyjsciem
» 30 kwietnia 2024, 22:25 #492
mervel: Chyba kpisz. Wygrany puchar, awans do LM, dwa kolejne puchary. Zmienia się zarząd i trzeba im zaufać że wiedzą kogoś zostawić a kogo zmienić
» 30 kwietnia 2024, 22:32 #491
DjTED: I drużyna wygląda tak, że męczymy się się z drużynami z niższej ligi i spadkowiczami. Wszyscy oddają przeciwko nam +20 strzalow. Co tydzien nowy negatywny rekord. Wszyscy skłóceni. Do naprawienia każda! formacja po wydaniu 400 mln. Najgorszy trener po odejściu Fergusona
» 30 kwietnia 2024, 22:39 #490
mervel: Kto jest skłócony? Za dużo brukowców chyba.
O najgorszym trenerze to słyszę o każdym po Fergusonie i to pokazuje że nie w managerze jest problem a zarządzie i piłkarzach przepłaconych
» 30 kwietnia 2024, 22:53 #489
DjTED: Ronaldo, Sancho, DDG, Garnacho, Rashford. Przeoczyłem kogoś? Z nimi wszystkimi miał wojny
» 30 kwietnia 2024, 23:08 #488
69eyes: Plan Tuchela: zostać zwolnionym po niecałym sezonie jak już stracę całą szatnię i zostawić zespół na 6 miejscu ze stratą 30 pkt do lidera.
» 30 kwietnia 2024, 23:20 #487
kleks: Skąd ty tyle tych pucharków naliczyles? Jedno kakao cup ale musi wyolbrzymiać i wymyślać jakieś głupoty
» 1 maja 2024, 05:59 #486
mervel: Ponownie- chyba za dużo brukowców czytasz bo ani Garnacho ani Rashford nie byli i nie są skłóceni, chyba że liczyć że liczyć że ten drugi ma problem sam ze sobą by się zmotywować. Ronaldo robił fochy od samego powrotu i jak tylko LM nie było to już kombinował jak się ulotnić. Jedynie Sancho mozna potwierdzić ale tu pełna zgoda ze tego raka trzeba było wyciąć.
» 1 maja 2024, 06:45 #485
przemosx: 15 liga mistrzów dla Realu nadchodzi :)
» 30 kwietnia 2024, 21:28 #484
Ciechanek: przemo a teraz czemu cisza?
» 30 kwietnia 2024, 22:32 #483
przemosx: w jakim sensie cisza? 2:2 to dobry wynik, u siebie ich wciągną
» 1 maja 2024, 06:13 #482
Wirus: Jeśli to prawda i Tuchel miałby do nas przyjść to ja jestem jak najbardziej za.

Gość to bardzo dobry trener, gdzie niestety popełnia błędy co do wybierania klubów. W PSG rządzi szejk, w Chelsea niepamiętam czemu go zwolnili szczerze powiem. Z Bayernu odejdzie bo tam rządzą leśne dziadki z którymi nawet Flick nie miał po drodze i odszedł.

Z PSG był w finale LM, gdzie przegrał minimalnie z mocarnym Bayernem, który rozjeżdżał każdego na swej drodze. Wygrał też z nimi 2x Mistrza Francji, Puchar Francji
Z Chelsea wygrał z marszu Lige Mistrzów.
Z Bayernem mistrzostwo Niemiec.

Jeśli to on miałby przejąć nasz klub po EtH, to ja bym sie bardzo ucieszył, bo to fachowiec o wiele większy niż EtH.
» 30 kwietnia 2024, 21:25 #481
JackDav: Zastanawiam się, czy określenie "fachowiec o wiele większy niż EtH" to taki wielki komplement.
» 30 kwietnia 2024, 22:05 #480
Mastori: Z Chelsea został zwolniony bo nie dogadywał się z nowym właścicielem który o ile dobrze pamiętam chciał, aby pełnił on rolę (mocno uproszczając) managera, a Tuchel chciał być trenerem. I o ile w poprzednich latach u nas taki Tuchel by nie funkcjonował, tak przy nowej kadrze dyrektorskiej myślę, że miało by to prawo bytu.
Uważam że pod względem taktycznym jest to świetny fachowiec, tak mam wątpliwości co do jego osobowości oraz podejścia do piłkarzy i tego jaką atmosferę w szatni tworzy. Często słyszy się o jakiś konfliktach z nim związanych, ale nie twierdzę, że zawsze wszystko jest jego wina.

Jeśli Ineos zdecyduje się na zwolnienie Erika to Tuchel wygląda na poważnego kandydata do jego zastąpienia biorąc oczywiście pod uwagę brak lepszych opcji dostępnych na rynku.

Ciekaw jestem jak się potoczą losy naszego klubu tego lata.
» 1 maja 2024, 06:18 #479
Ciechanek: Ale kosmiczne podanie! Miazga
» 30 kwietnia 2024, 21:25 #478
DjTED: Ale cukierek od Krossa
» 30 kwietnia 2024, 21:25 #477
skowron32: Teraz Fulham ukarali, 6 miesięcznym zakazem rejestrowania zawodników z akademii i 75tys funtow grzywnej. MC zbiera zarzuty i śmieje się całemu piłkarskiemu światu w twarz... Zaraz i Na Nas coś znajdą pewnie, mamy tendencje do przyciągania kłopotów na Siebie
» 30 kwietnia 2024, 21:01 #476
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 21:28

Sprawa City ma być podobno rozpatrywana w lipcu / sierpniu nie wierzę że z tego wyjdą. Juventus klub z większą historią i bazą fanów ukarali to pewnie City też tylko pytanie kiedy to nadejdzie
» 30 kwietnia 2024, 21:26 #475
zuk: Nie bylbym taki pewny co do $hity. Wtedy dopiero sie rozpocznie batalia prawna, a z rok temu bylo jakies info, ze do obrony wybrali sobie najznamienitsza kancelarie prawna w Anglii. To moze potrwac wiele czasu i moga pojsc na jakies smieszne kompromisy (o ile zarzuty sie potwierdza). Z mojej perspektywy, jesli zarzuty sie potwierdza, to powinni stracic wszelkie tytuly + degradacja o 1-2 klasy rozgrywkowe i zakazy transferowe. Ale najbardziej sie obawiam tego, co ktorys uzytkownik chyba tutaj napisal (nie pamietam dokladnego cytatu, ale sprobuje oddac sens):
Tak mafia legalizuje swoje pieniadze. Dostana nawet duza kare, ale na nieuczciwosci zbudowali juz taka maszyne, ze od teraz na legalu beda i tak zdobywac tytuly, czego by nie osiagneli bez brudnych zagrywek.

I to wlasnie mnie najbardziej smuci, bo teoretycznie najuczciwiej byloby ich przywrocic do poziomu sprzed walkow (powtarzam - o ile sa winni), czyli sredniak Premier League. A na te chwile nawet jesli straciliby zdobyte osiagniecia, to i tak sa najmocniejsza druzyna w PL i w najblizszych latach dalej beda wymiatac + beda mieli duzo kasy na utrzymanie tego stanu
» 1 maja 2024, 00:04 #474
brazylianwisnia: Nie stracą żadnych osiągnięć. To nierealne. EPL max co im da to kara finansowa i odjęte punkty.
» 1 maja 2024, 08:53 #473
Blau: WeUnitedStand

Zgadzam się z większością twojego wpisu, tylko nie z kwestią budowania projektów przez trenerów. Fakt, że trenerzy wpływają na listę transferową i poniekąd decydują kto ma przyjść, jest niezaprzeczalny. Oczywiście nie wygląda to tak, że trenerzy sami negocjują, oraz nie jest też tak, że dyrektor sportowy nie ma nic do powiedzenia, jednak spłycanie wszystkiego do określenia: "Sprzeda piłkarzy, ściągnie nowych i zatrudni trenera, który będzie musiał z danej kadry wyciągnąć 100%, a jak ten nie da rady, to zwolnienie i bierze się następnego szkoleniowca." jest moim zdaniem nieprawdziwy.

Wystarczy chociażby spojrzeć jak wyglądały pierwsze transfery Kloppa i Guardioli. Pierwszy z nich przychodził z BVB do Liverpoolu i w swoim pierwszym okienku sprowadził aż 4 zawodników z ligi niemieckiej w tym Kariusa i Matipa. Sprowadził ich, ponieważ znał ich z czasów, gdy sam prowadził zespół z Bundesligi. Guardiola jak zamieniał Barce na Bayern, to wziął ze sobą Thiago, jak zamieniał Bayern na City to w pierwszym okienku sprowadził Sane i Gundogana. (z Bundesligi) Gdy Carlo przechodził z Realu do Evertonu to wziął ze sobą Jamesa Rodriqueza. Mourinho sprowadzał aż trzy razy Maticia (Chelsea, Untied, Roma). Jest Conte, który w swoim pierwszym sezonie w Interze chciał Lukaku, którego znał z czasów gry w Chelsea i go od nas dostał. Później jako trener Totków w swoim pierwszym okienku wyciągnął aż 3 piłkarzy z Serie A - ligi w której trenował sezon wcześniej.

W normalnym klubie menadżer ma duży wpływ na transfery i to on jest odpowiedzialny za projekt. Dyrektor sportowy ma wyznaczyć ogólny kierunek drużyny, następnie zatrudnić trenera, który wpasuje się w kryteria tego kierunku, a następnie ma zapewnić odpowiednie wsparcie, aby ten projekt wypalił. Jednocześnie ma być strażnikiem, który nie dopuści do tego, żeby w razie zwolnienia pojawił się trener z całkowicie odmiennym stylem gry. (coś jak u nas, gdzie mieliśmy LVG kochającego posiadanie piłki, a bezpośrednio po nim przyszedł Mou, który woli postawić autobus i kontratakować)

Dobrym przykładem jest to co stało się w Liverpoolu. Ich nowy trener, Andre Slot, bardzo mocno inspiruje się zarówno Pepem jak i Kloppem. Lubi wysokie posiadanie piłki, oraz atak pozycyjny, ale także preferuje wysoki pressing i duży udział bocznych obrońców w ataku tak jak Jurgen. Praktycznie każdy artykuł analizujący Adre Slota pod kątem taktycznym wspomina, że będzie to bardzo płynna zmiana na stanowisku trenera, bo obaj preferują podobny styl gry, więc nie będzie potrzebna wielka rewolucja.
» 30 kwietnia 2024, 20:39 #472
Leh: Świetne. Nie umiem skomentować, bo zgadzam się w całej rozciągłości :)
» 1 maja 2024, 00:12 #471
GandiGanda: Tuchel zapraszamy. Eryczek nie ogarnia sytuacji, tu potrzeba prawdziwego szefa.
» 30 kwietnia 2024, 20:35 #470
Syndicate: @UnitedWeStand, piękny wpis zrobiłeś poniżej. Bardzo rozsądnie ujęte. Pozdrawiam
» 30 kwietnia 2024, 20:13 #469
HarryBrown: Na jakiej stronie można sprawdzić ilość strzałów na bramkę? Interesuje mnie ile przeciętnie było oddawanych strzałów w czasach gdy za środek pola odpowiadał duet Fred & Scott vs nasze 2 ostatnie sezony.
» 30 kwietnia 2024, 20:12 #468
jayjay2: fbref
» 30 kwietnia 2024, 20:37 #467
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 20:59

Jeśli pytasz o strzały na naszą bramkę to:

2023/24
Strzały: 593 (Trzeci najgorszy wynik)
Celne: 172
% celnych: 29.0%
Strzały/90minut: 17.44
Celne/90minut: 5.06
npxG: 56.3 (Piąty najgorszy wynik)

2022/23
Strzały: 478 (Ósmy najlepszy wynik)
Celne: 139
% celnych: 29.1%
Strzały/90minut: 12.58
Celne/90minut: 3.66
npxG: 48.0 (Ósmy najlepszy wynik)

2021/22
Strzały: 506 (Dziewiąty najgorszy wynik)
Celne: 175
% celnych: 34.6%
Strzały/90m: 13.32
Celne/90m: 4.61
npxG: 49.4 (Dziewiąty najgorszy wynik)

2020/21
Strzały: 424 (Dziewiąty najlepszy wynik)
Celne: 137
% celnych: 32.3%
Strzały/90m: 11.16
Celne/90m: 3.61
npxG: 38.4 (Piąty najlepszy wynik)

2019/20
Strzały: 387 (Piąty najlepszy wynik)
Celne: 128
% celnych: 33.1%
Strzały/90m: 10.18
Celne/90m: 3.37
npxG: 35.3 (Drugi najlepszy wynik)


Krótkie podsumowanie: Za OGSa broniliśmy znacznie lepiej - drugi i piąty najlepszy wynik w danym sezonie, jeśli weźmiemy pod uwagę non-penalty xG - czyli na jakiej jakości strzały pozwalaliśmy rywalom, wyłączając karne.
» 30 kwietnia 2024, 20:56 #466
HarryBrown: Dzięki jayjay2. Tak mi się wydawało, że w czasach Freda i Scotta środek był bardziej szczelny (oprócz ostatniego sezonu OGSa). Do tego notowali sporo odbiorów i bloków co przekładało się na dużo większą ilość kontr.
» 30 kwietnia 2024, 21:34 #465
karuzel91: Romano podaje że United będzie chciało sprzedać i zarobić jak najwiecej na Greenwoodzie. Spodziewałaś się ktoś innego obrotu spraw? Zapraszam do dyskusji.
» 30 kwietnia 2024, 19:58 #464
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 20:00

Jestem za sprzedażą bo to tykająca bomba, zaraz partnerka zmieni zdanie i jednym zeznaniem wleci za kraty. Z drugiej strony 40 milionów za takiego zawodnika to żart, 70/80 to już lepiej
» 30 kwietnia 2024, 20:00 #463
atotrikos: Musiałaby wpłynąć naprawdę spora oferta by #MUFC w ogóle wysłuchał zainteresowanych w sprawie Diogo Dalota, Andre Onany i Bruno Fernadesa.

[@sistoney67] #ManchesterUnited
» 30 kwietnia 2024, 19:28 #462
tygrys26: NajgorsE jest to, że za Onane nje ma kogo ściągnąć nawet jakbyśmy chcieli się go pozbyć
» 30 kwietnia 2024, 19:55 #461
Frosty: Diogo Costa w FC Porto ale myślę że mamy poważniejsze wydatki niż bramkarz który w 1 sezonie walną kilka baboli ale też super interwencji
» 30 kwietnia 2024, 19:58 #460
JackDav: Robimy podmiankę z Niceą za Bułkę i będzie git.
» 30 kwietnia 2024, 20:50 #459
Leh: Emiliano Martinez. Ferguson by się nie zastanawiał i go ściągnął. Jestem tego pewien :)
» 1 maja 2024, 00:05 #458
lukJakubowski: Od dawna trwa dyskusja na temat Erika ten Haga i jego przyszłości w United.

Czekam na finał Pucharu Anglii. Jeżeli wygramy z City to nie widzę powodu, żeby rozwiązać kontrakt z Holendrem, choćby z jednego prostego powodu.

Od Fergusona nikt niczego nie wygrał dwa sezony z rzędu, a i FFP swoje robi. Przepalanie kasy na menadżerów to też głupota.
» 30 kwietnia 2024, 19:10 #457
DjTED: Luj poleciał po wygraniu pucharu
» 30 kwietnia 2024, 20:27 #456
Syndicate: Kiedyś obrońcy Ten Haga argumentowali konieczność jego pozostawienia na stanowisku słowami "trudno cały czas popełniać ten sam błąd (w domyśle zmieniać trenerów co 2 lata) i oczekiwać innych rezultatów ".

I mimo iż ładnie taki slogan brzmi to sam w sobie ma haczyk. O ile pierwszą część zdania "popełniany błąd" czyli zmiana co 2 lata trenera można uznać za pewną "stałą", o tyle druga część - rezultat... Na to wpływu nie mamy.

Każdy trener jest inny i inna jest jego interakcja z drużyną. I to już jest zmienna, która będzie widoczna powiedzmy w drugim sezonie. Pierwszy może być mylący. Ten Hag zawiódł. Poległ. Jest do zmiany moim zdaniem.

Z kolei za dwa lata dowiemy się czy jedno ewentualny następca DAŁ radę.

Pozdrawiam
» 30 kwietnia 2024, 17:37 #455
Leh: Zgoda. Kto za niego? Serio. Bo ja argumentu o tym samym błędzie nie uznaję. Tak jak nie uznaję, że Artecie się udało, więc Erika trzeba zostawić.

Tylko zastanawiam się czy nie lepiej zaczekać rok na sensownego kandydata. I nie chodzi mi o bronienie Erika - on się bronić musi sam i mu to średnio idzie. Chodzi o bronienie klubu. Czy chcemy brać dziś kogoś, kto pewnie zawiedzie za dwa lata czy zaczekać rok i znaleźć kogoś, kto da dużo większą szansę, że nie zawiedzie.
» 30 kwietnia 2024, 17:49 #454
Blau: Leh

Moim kandydatem jest Tuchel i uważam, że jest to aktualnie najlepszy dostępny trener. Z drugiej strony coraz bardziej przechylam się ku pozostaniu Eryka. Dlaczego? Bo będziemy mieć ograniczony budżet transferowy i lepiej dać mu dokończyć to co zaczął, niż zatrudniać teraz kolejnego trenera, który od samego startu będzie musiał budować swoją kadrę na nowo (i to przy ograniczonym budżecie)
» 30 kwietnia 2024, 18:15 #453
Pochmurny: Ale na co chcesz czekać rok? Jacy lepsi trenerzy pokażą się na rynku? Kto będzie dostępny? Guardiola, Klopp, a może Ancelotti? Wykreuje się jakiś nowy sezonowy trener? Nie bardzo łapie kto za rok czy dwa może zostać uznany za dobrą opcję. Jedynie może będzie wolny Julian, ale raczej zostanie z kadrą jeśli zaprezentują się przyzwoicie. Amorim który pewnie jeszcze zostanie jeden sezon lub i nie. De Zerbi nagle udowodni coś więcej niż zrobił Potter? Ktoś z ligi włoskiej przyjdzie? Nie wiem co ma zmienić rok. Jeśli mają zmieniać trenera to trzeba to robić jak najszybciej i najwyżej wykupić tego kto jest najbliższy oczekiwaniom. Nie ma innej opcji. Bo raczej jakis kolejny zwolniony trener nie będzie wspaniałą opcją.
» 30 kwietnia 2024, 18:32 #452
Leh: Ja Tuchela nie kupuję. Tak emocjonalnie. Wydaje mi się, że to jest gość który skacze z miejsca na miejsce. Taki najemnik.
Uważam, że Old Trafford też go nie kupi. A jakby nam się nie wydawało, że ważne są te nasze dyskusje na DevilPage, to jednak Old Trafford jest ważniejsze :-) I trener musi ten stadion porwać. Jakoś nie wierzę, że Tuchel to zrobi. I że porwie na dłuższą metę tę szatnię.
» 30 kwietnia 2024, 18:34 #451
UnitedWeStand: Co jest złego w zatrudnianiu trenera na 2 lata? Nie rozumiem.

W XXI w., to jedynie 3 trenerów pracowało co najmniej 3 lata w Realu Madryt. W Bayernie jest takich dwóch, którzy przepracowali 3 sezony. W Chelsea również jest takich dwóch.

Natomiast kibice United, to MUSZĄ mieć drugiego Fergusona. Najlepiej aby ETH dostał kontrakt na następne 24 lata, bo przecież jak to można go zwolnić po 2 sezonach?

Jeszcze te bzdury o projektach trenerów.
W klubie będzie nowy dyrektor sportowy, który będzie miał swój projekt. Sprzeda piłkarzy, ściągnie nowych i zatrudni trenera, który będzie musiał z danej kadry wyciągnąć 100%, a jak ten nie da rady, to zwolnienie i bierze się następnego szkoleniowca.

Normalne kluby tak właśnie funkcjonują i nikt tam nie płacze, że trener jest zwalniany po 2 latach i nowy będzie potrzebował czasu aby zbudować sobie zespół, bo trener tego nie robi. Za kadrę odpowiada dyrektor sportowy, a trener to ma robić wyniki.

Jak dla mnie, to może przyjść tutaj nawet ten hejtowany Tuchel.
Hejtowany, bo gość jest niby najgorszym trenerem, a realia są takie, że jego Bayern może skończyć sezon mając 78 punktów, które wystarczyłyby do zdobycia mistrzostwa w 4 z ostatnich 5 sezonów i jest w półfinale Ligi Mistrzów. Bayer ma absurdalny sezon i na ich tle każdy wygląda beznadziejnie.
» 30 kwietnia 2024, 18:45 #450
sisinho: Jednego nie lubię. Gadania "kto za niego".

To samo było w ekstraklapie, każdy wiedział ze przychodzi jeden słaby trener kosztem drugiego, zmieniali tylko miejsce. Teraz stara gwardia jest na wolnym a wchodzi młode, nowe pokolenie nikomu nie znane. Nikt by nie powiedział że wielu 32-40 latków wejdzie z buta w kluby i będzie miało jakiś fajny pomysł na zespoły.

Warto czasem dać szanse komuś nowemu, młodemu, komuś kto ma pomysł na drużynę i dać mu wolną rękę nawet jeśli będzie chciał odstawić pół składu od zespołu.
» 30 kwietnia 2024, 18:45 #449
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 19:20

@Leh

Jakie ma znaczenie KTO za niego? Trener z mocnym nazwiskiem nie jest gwarancją sukcesu. Chyba, że mówimy np. o Guardioli. Z tym, że on niestety musi przyjść na gotowe. Tutaj nie dałbym rady moim zdaniem.

To musi być ktoś kto po prostu TRzyAFI do piłkarzy, do kultury klubu, itd.
Ja daleki jestem od giełdy nazwisk. Przyjdzie Potter, który nie poradził sobie w Chelsea, ale kto powiedział, że nie poradzi sobie w United? Przyjdzie inny Souhtgate (mimo iż dla mnie to jest zwykłą kaczka dziennikarska) i też może być dobrze (albo beznadziejnie). I tak można mnożyć.

Przerzucanie się tymi wszystkimi zgranymi dziadkami jak Conte (no po co on tu), Pochetino (teraz to już żart, a nie trener chociaż... kto wie czy United "nie jest dla niego") itd.

Z trenerem trzeba trafić. I dopóki się go nie znajdzie to będzie "szczujnia".
» 30 kwietnia 2024, 19:19 #448
brazylianwisnia: Z trenerami nie można sobie ot tak strzelać. Klub musi znaleźć kogoś co pokazał, że potrafi budowac drużynę niemal od zera. Właściwie takich jest dwóch jeśli chodzi o takie osiągnięcia w gigancie - Pep i Klopp. Ciężko znaleźć kogoś innego niestety. Byle nie Tuchel bo on już nie jeden raz zawiódł.
» 30 kwietnia 2024, 19:30 #447
HarryBrown: Trzeba szukać menedżera rodem ze Szkocji. Największe sukcesy United odnosiło gdy za sterami stali Szkoci (SMB i SAF).
» 30 kwietnia 2024, 20:15 #446
Spiker2405: Dzisiaj masz przyszły przystojny niemiecki trener z zakolami które można zwalczyć minoxidilem albo przeszczepem smaruje drużynę białych prześcieradeł. Już nie mogę się doczekać tego meczu.
» 30 kwietnia 2024, 17:13 #445
DjTED: Ja wyczuwam niemiecki final
» 30 kwietnia 2024, 18:14 #444
Anhel: Widzieliście wyjazdowe koszulki na przyszły sezon? Wracamy do koloru niebieskiego, sponsor Snapdragon.
» 30 kwietnia 2024, 13:32 #443
atotrikos: Vodafone vibes z 2004-2005:

vm.tiktok.com/ZGexAhNXx/
» 30 kwietnia 2024, 14:17 #442
UnitedWeStand: @atotrikos
Jedyny normalny, który potrafi wrzucić link zamiast kazać reszcie sobie szukać samemu.

Ciekawe czy prawdziwe będą chociaż podobne, bo projekt zdecydowanie jeden z lepszych.
» 30 kwietnia 2024, 16:10 #441
Michal10: Co oni mają z tą tarczą pod herbem...
» 30 kwietnia 2024, 16:26 #440
atotrikos: A dziękuję @UnitedWeStand

@Michal10 może żeby częściej wracać z tarczą, nie na tarczy ? XD
» 30 kwietnia 2024, 18:41 #439
pbskarpy: Nie wiem jak Wy, ale ja na to czołowe zdjęcie z onaną nie mogę już patrzeć. I ten jego usmieszek żałosny...
» 30 kwietnia 2024, 10:41 #438
skylark11: Wypad ze strony i nie musisz na nikogo patrzeć
» 30 kwietnia 2024, 11:37 #437
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 11:44

No niestety. Miał się skończyć klub mem za Eryczka a łysy dokopał się do jeszcze większego dna takimi beznadziejnymi ruchami transferowymi
» 30 kwietnia 2024, 11:44 #436
Leh: kleks - smutne to jest. W sensie - naprawdę ta przebudowa wyglądała obiecująco, ruchy Erika były w punkt. Niestety, tylko przez sezon. Tak naprawdę to mam wrażenie, że cały ten kryzys zaczął się wraz ze sprowadzeniem Onany. Za szybko Erik podjął ten ruch, nie docenił presji ani tego, jak bałagan w bramce wpłynie na zespół. Posypał nam się sezon wraz z tym ruchem.
» 30 kwietnia 2024, 11:46 #435
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 11:53

@ Leh i kleks - To byla amatorska decyzja trenera. ETH wymienil bramkarza ,którego kibice United kochali i który prawie co roku dostawal nagrode za pilkarza sezonu czy zlote rekawice. Wydal za Onane pieniadze ,których potrzebowalismy na inne pozycje. Sprowadzil swojego bramkarza, który w tym sezonie nie zaprezentowal sie lepiej niz David - a raczej byl zmartwieniem i memem z bramce. Czy ktos by Onane nam podkupil za ten rok? Bardzo watpie.
» 30 kwietnia 2024, 11:52 #434
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 12:01

Smutne smutne, ja byłem podekscytowany angażem holendra, ale stałem się "jadowity" w jego kierunku przez to jak zarzadza kadra, od okresu kiedy to w tamtym sezonie zagraliśmy 2x w krótkim odstępie czasu z CP (albo z CP w lidze i z kimś innym w pucharze ligi).
Nie podoba(lo) mi sie katowanie pierwszego składu na pucharowe mecze ze średnimi drużynami kosztem ligowych punktów bo nie jestem jak niektórzy tutaj "byle coś wrzucił do gablotki". To był już dla mnie pierwszy sygnał (i bądź co bądź od jego pierwszych meczów przedsezonowych które w mojej opinii były po prostu nijakie i średnio zauważalny progres ale wyniki były ok więc można olać, ładna gra przyjdzie z czasem) że nie chce czegoś takiego.
I od tamtej pory nic się nie zmieniło a Eryk tylko w to brnie dalej, przykład rezerwowy bramkarz którego niemal w ogóle nie używa.
Możliwe że jak piszesz, zaczęło się od Onany a może po prostu ETH nie jest taki świetny jakby się mogło początkowo wydawać, źle ustawione priorytety itd.
Czy naprawdę ma takie parcie na te trofea? Moim zdaniem to powinien być wierzchołek góry, pracować, budować i na bieżąco ulepszać to co już ma, robić krok po kroku aż na ten szczyt się wdrapie. A później spróbować się na nim utrzymać. No i mamy puchar ligi angielskiej, super, tylko czy to było warte tego całego bałaganu jaki tu mamy? Puchar Anglii to co najwyżej będzie otarcie łez, ale i tak chyba mało kto wierzy że uda się wygrać z City które nas po prostu gnoi za Holendra
» 30 kwietnia 2024, 11:59 #433
Leh: Sturmik - pełna zgoda. Erikowi strasznie zabrakło wyczucia. Wymiana bramkarza jest wymianą najtrudniejszą w futbolu - a w takim klubie, jak United, tak medialnym, z taką presją, to jest naprawdę gigantyczne wyzwanie. Bardzo łatwo o to, by bramkarz się pod presją posypał. Tak się stało z Andre.
Dodatkowo naprawdę ta decyzja wzbudziła niesmak - styl pożegnania z Davidem (a raczej jego brak), ściagnięcie "swojego" bramkarza w jego miejsce, kupa wydanej kasy. Bardzo, ale to bardzo to było ryzykowne. I to ryzyko zupełnie nie popłaciło.

I ja myślę sobie czasem o scenariuszu alternatywnym - że David zostaje, nie robi tych głupich błędów w LM, wychodzimy z grupy... mógłby to być inny sezon? Mógłby. Również dla Erika. Ta decyzja, mam wrażenie, zachwiała jego autorytetem w sposób, którego nie potrafił odwrócić.
» 30 kwietnia 2024, 12:01 #432
kleks: "Wydal za Onane pieniadze ,których potrzebowalismy na inne pozycje. Sprowadzil swojego bramkarza, który w tym sezonie nie zaprezentowal sie lepiej niz David - a raczej byl zmartwieniem i memem z bramce."

To jest po prostu tak oczywiste i bolesne zarazem jak się ośmieszamy a najgorsze że są ludzie którzy udają że to jest w porządku, zamiatają te wszystkie pomyłki pod dywan tylko dlatego że ETH nie-wuefista się na wszystkim na pewno zna.
» 30 kwietnia 2024, 12:04 #431
Leh: Kleks- w punkt.
"pracować, budować i na bieżąco ulepszać to co już ma" - ja się z tym w 100% zgadzam. Erik za szybko podszedł do tej wielkiej przebudowy. I nie do końca miał na nią pomysł. Gdyby zrobił w tym sezonie taki "Last dance", to oczywiście mistrzostwa by nie zdobył, ale nie to było celem. Celem było ponowne wejście do LM, najlepiej poprawienie wyniku punktowego z zeszłego sezonu + wyjście z grupy w LM. To dałoby Erikowi spokój. I skoro zostawił Casemiro, Eriksena, Varane'a, to mógł iść dalej w to, co w poprzednim sezonie. I dalej z Davidem.
A po sezonie powiedzieć: dobra, robimy kolejny krok. Żegramy Davida, Varane'a, Case, Eriksena. Idziemy dalej. Myślę, że zyskałby więcej spokoju i wsparcia od kibiców.
Po prostu, o rok za szybko zrobił ten krok. I zrobił go fatalnie.
» 30 kwietnia 2024, 12:04 #430
Kundziu: Kleks nie wszystko jest takie zero jedynkowe. Jeżeli ktoś nie jedzie po ETH to nie znaczy, że od razu wszystko mu pasuje. Nie wszystko jest winą ETH. Teraz wszyscy mądrzy, a jak zmieniał Rangnicka to klaskali uszami. Jasnym jest, że Erik nie ustrzegł się błędów i mógł inaczej zarządzać składem widząc jaki jest problem z kontuzjami. Krytyki wobec transferów nie rozumiem totalnie, bo Antony był w końcu tym czego chcieli kibice- prawoskrzydłowym. Krytykowano klub za cenę transferu a nie jego umiejętności. Jakość Martineza poddawano w wątpliwość, a okazał się być lepszym transferem. Prawda jest taka, że w tym sezonie zawiodło wszystko. Trener nie odnalazł się w tej sytuacji, Sancho postanowił się zbuntować, Rashford pokazał się z najgorszej strony, masa kontuzji, brak stabilności, syf w zarządzaniu, Casemiro siadł, Mount nic nie dał zespołowi, Onana nie jest lepszy od Davida i tak można by dalej mnożyć.
» 30 kwietnia 2024, 12:56 #429
Leh: Kundziu - tylko to wszystko idzie na konto Erika. Transfery, wybory personalne. Nie mówię że to oznacza że trzeba go zwolnić, nie mam chyba zdania w tej kwestii.
Ale.martwi to, że za jedną błędna decyzja idzie kolejna. Granie Rashfordem, brak reakcji na wydarzenia, wątpliwe zmiany w trakcie meczów, dobór taktyki... No nie napawa to optymizmem. I to pasmo błędnych decyzji jest coraz dłuższe
» 30 kwietnia 2024, 13:15 #428
Kundziu: Dlatego napisałem, że nie ustrzegł się błędów.
Na konto Erika idzie, bo trzeba mieć kogoś winnego. Burdel w klubie to nie sprawa Erika. Kontuzje nie są jedynie sprawą Erika. Zjazd formy Rashforda, Casemiro czy podejście do obowiązków przez Sancho to nie tylko sprawa Erika, sprawy pozaboiskowe Antonego to nie sprawa Erika. Z resztą mogę się zgodzić.
Jeśli go zwolnią, a w jego miejsce przyjdzie Tuchel, Potter albo jakiś inny wynalazek po to żeby za rok czy dwa lata wracać do momentu w którym jesteśmy to ręce opadną.
» 30 kwietnia 2024, 13:58 #427
Leh: Tu zgoda. Też wolę Erika niż Pottera czy innego Tuchela. To są moim zdaniem dwie osobne sprawy - chłodna ocena tego, co dotychczas i decyzja, co dalej.
» 30 kwietnia 2024, 15:15 #426
sturmik: Tu chodzi o to ze póki co ETH pokazal ze nie dojezdza umiejetnosciami taktycznymi do najlepszych trenerów na swiecie. Tego sie nie da nauczyc i nagle zaczac stosowac w nastepnym sezonie.
W tym sezonie kontuzje sa, bajzel w klubie pozaboiskowy tez jest, ale to jak trener ustawia druzyny na mecz, jak decyduje w czasie meczów, jakie pilkarze maja obeznanie taktyczne i jak sa nastawieni mentalnie .... to juz wina ETH. Nasze mecze z czolówka to dramat, nasze mecze z ogonami to dramat, nasze mecze ze srodkiem - tez zwykle dramat lub fuks. Dodatkowo ten czlowiek nie potrafi dac sie lubiec - jego wywiady to uparty belkot, jego prezencja i kontakt z kibicami i mediami - calkowicie wymuszony.
Juz wolalem dobrego wujka Ole i wygrane z kontry z czolówka... Mial glupiego pecha w pucharach + wrzucili mu tykajaca bombe Ronaldo, ale pozwalal sie utozsamiac z ta druzyna i lubiec.
ETH jest jak holenderski urzednik panstwowy na kontrakcie w United. Jesli odejdzie - nikt o nim nie bedzie za 2 dni pamietac.
» 30 kwietnia 2024, 15:50 #425
lipeklukas: pbskarpy
Mam to samo. W przerwie meczu z Sheffield był najgorszy, schodził z uśmiechem na ryju.
Teraz po meczu z Burnley, to samo po końcowym gwizdku.
» 30 kwietnia 2024, 15:55 #424
Biniek: Ja mimo wszystko wolę Tuchela. W zasadzie Pottera też wolę.
Mamy dwa sezony holendra za pasem. Jaki jest obraz drużyny dziś?
Jak to wygląda w porównaniu z kadrą, którą ETH przejmował?
W mojej ocenie słabiutko. Nie poprawił żadnej formacji, czy choćby jednego piłkarza w pierwszej jedenastce.
Onana- transfer na minus
Martinez - dawno chłopaka nie widziałem, transfer na minus
Mount - nawet ETH na niego nie stawia, transfer na minus
Varane/Casemiro- obaj bardzo drodzy, z wysokimi tygodniówkami, obaj lubią się połamać lub złapać głupia kartkę, przejsc obok meczu, sprezentować rywalowi gola, transfery na minus
Hojlund - ogromna kasa na gościa, który odpalił w połowie stycznia tylko po to, żeby w połowie lutego wrócić do bycia kompletnie niewidocznym, transfer na minus
Antony- transfer na minus
Malacia- archiwum X
Bayindir - nawet nie powąchał piłki

O wypożyczeniach lepiej w ogóle zapomnieć.
Tu ETH zawalił sprawę na całej linii.

Czy zmienił się styl gry drużyny?
Czy lepiej się bronimy? Nie
Czy lepiej kontrolujemy środek pola? Nie
Czy jesteśmy grozniejsi ataku? Nie
W stałych fragmentach gry? Nie
Pressing? Nie
Budowanie akcji? Nie
Kontratak? Nie

Tu też Holender niczego pozytywnego nie wniósł.
Narzekaliśmy na Ole i jego zmiany w 90 minucie. Czy ETH robi to lepiej? Nie
Przygotowanie drużyny pod konkretnego rywala? Nie. Bez względu na to, czy gramy z Fulham, czy z City, czy z Kopenhagą w LM, drużyna gra w kółko to samo. Czy to działa? Nie. Czy trener próbuje czymś zaskoczyć przeciwnika? Też nie.

Do tego te konferencje i bzdury, które opowiada...
» 30 kwietnia 2024, 15:56 #423
vanantgaal: Biniek
Varane to nie jest transfer ETH. Wcześniej ETH nie trenował francuza;)
A co do reszty to zgoda...
» 30 kwietnia 2024, 16:43 #422
Leh: Sturmik - nie wiem czy to kwestia umiejętności taktycznych. Jakby nie patrzeć, ograł Liverpool, Arsenal, City czy Barcelonę w pierwszym sezonie. W Ajaxie radził sobie świetnie.
Myślę, że to kwestia charyzmy. Autorytetu, umiejętności porwania tych chłopaków. Zespoły Kloppa, Guardioli, Ancelottiego czy nawet Artety idą na to boisko gotowe umrzeć, byle dowieźć wynik.
U nas chłopaki się nie buntują, nie grają na zwolnienie trenera, ale nie ma tej iskry. I można to zrzucać na piłkarzy, ale mam wrażenie, że Erikowi brakuje tej charyzmy i przywództwa. Błędne decyzje dodatkowo nie pomagają.
Skomplikowane to, ale, jakby nie patrzeć - zespół gra poniżej możliwości. I to musi iść, przynajmniej częściowo, na konto trenera.
» 30 kwietnia 2024, 17:10 #421
Biniek: Vanantgaal mój błąd, dziękuję za sprostowanie:)
» 30 kwietnia 2024, 17:56 #420
Litosci: Ciekawe czy jak ten Slot pójdzie do Live to weźmie ze sobą Gimeneza
» 30 kwietnia 2024, 09:21 #419
tygrys26: Zobaczymy na ile pozwoli mu zarząd w Liverpoolu.
Tylko w United Ten Hag ściągał kogo chcial, a teraz będzie trzeba ich sprzedawać bo każdy za słaby jest xD
» 30 kwietnia 2024, 10:23 #418
atotrikos: Ten co już jest przesiąknięty jadem i każda okazja jest dobra XDDD
» 30 kwietnia 2024, 10:34 #417
kleks: Jak trzeba to siedzisz cicho bo wielki sympatyk Ajaxu łysego nie-wuefisty, mimo że spuścił nasz klub w największe bagno od odejścia sir Alexa. Jakoś sobie nie przypominam byś tak ochoczo bronił poprzednich managerów gdzie faktycznie był wtedy sens ich bronić. To że ETH jest traktowany jak król w porównaniu do poprzedników nie ulega żadnym wątpliwościom, a mimo to jesteśmy gdzie jesteśmy. Czego takim ludziom jeszcze potrzeba żeby przyznać się do błędu(błędów)? Spadek do championship?
» 30 kwietnia 2024, 11:49 #416
atotrikos: Siedzę cicho bo szkoda mi już energii na kłótnie a jak uważasz, że jesteśmy w szambie to masz to samo w głowie.
» 30 kwietnia 2024, 11:56 #415
kleks: Nie, siedzisz cicho bo o Eryku nikt na tweeterze nie napisał wuefista, w przeciwieństwie do takiego OGSa. Jednego można było mieszać z błotem a drugi fajnie kopał z ajaxem to jest bogiem, mimo że udowodnil że wręcz przeciwnie.
» 30 kwietnia 2024, 12:11 #414
Leh: Ole rozwalił się zespół wraz z przyjściem Ronaldo. Ole nie dźwignął transferu, który wymyślili dla niego inni - Rio, Woodward, Sir Alex.
Erik nie dźwignął własnych transferów. Pierwszy sezon był super i ja jestem Erikowi za niego wdzięczny. Ale kolejne decyzje to pasmo niepowodzeń.
Myślę, że ich sytuacje są naprawdę różne. Nie zgadzam się, że Erik zrobił tu największe szambo ze wszystkich. Zrobił standardowe. Ale mam wrażenie, że Ole zrobił najmniejsze.
» 30 kwietnia 2024, 12:17 #413
wezuwiusz: Tam ma to trochę inaczej funkcjonować.Łysy będzie odpowiedzialny za trening bo będzie trenerem.Nie menadżerem.Zawodnikow ma mu sprowadzać dyrektor sportowy.
» 30 kwietnia 2024, 12:33 #412
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2024 12:41

O proszę czyli jednak dobrze pamiętałem haha
No nic, masochistów nie zrozumiesz, o tym co było za OGS teraz sobie możesz tylko pomarzyć, ale jak widać lubisz jak cos się pogarsza
» 30 kwietnia 2024, 12:40 #411
brazylianwisnia: Erik jest inaczej traktowany bo poprzednie przypadki pokazaly, że zmiany managerów nie rozwiązuja naszych problemów. Radcliffe też to zauważył więc pierwsze ruchy zrobił w zarządzie i teraz będzie myślał nad tym co z managerem.
» 30 kwietnia 2024, 13:31 #410
awe: Ten mit, ze Ronaldo rozwalil druzyne OGS haha, juz nie pamietacie jak wygladla gra za jego czasow, siedzial sfrustowany na lawce, a pilkarze na boisku robili co chcieli bo nie bylo zadnych wytycznych, nie bez powodu ksywa wuefisty z nim zostala, a on sam do dzis nie ma etatu nawet w najslabszych ligach, poki co to ETH jest od niego lepszy, mial przynajmniej jeden dobry sezon, a wujek Olek mial dobry start potem z dwa dobre zrywy przez kilka kolejek i dalej wieksze meczenie buly jak teraz za EtH.
» 1 maja 2024, 10:39 #409
karolmanu3: Od kiedy przyszedł Lisandro, zawsze mnie zastanawiało czy kiedyś zobaczymy go na śpd. Ciekawe jakby to funkcjonowało w rzeczywistości gdybysmy mieli duet śo nie do ruszenia a przed nimi na 6 Martinez. Chłop ma mega odbiór, dobre rozegranie, ciężko mu zabrać piłkę..

Nasi boczni obrońcy ciepia na tym ze mamy słabych stoperów. Każda pomyłka dalota to praktycznie jest bramka, mimo ze nie uważam ze jest słabym PO. Nawet w kadrze portugalii cancelo przesunęli na lewa stronę żeby dalot mógł grać na po.

Mając np taka 6 jak martinez, boczni obrońcy mogliby grać znacznie wyżej i odważniej, nie martwiąc się o starte. Bo wówczas z tylu są stoperzy i martinez.
Choć teraz niby jest Casemiro, ale jego formę można przemilczeć.

Ogólnie w teorii wszystko wydaje się takie proste. dziwi mnie, skoro w klubie pracują ludzie znający się o wiele bardziej na piłce niż ja, nie wpadną na jakiś nieoczywisty pomysł;) i nie chodzi mi tylko o ten haga. Każdy inny przed nim twardo trzymał się jakichś sztywnych ram, gdzie śo musi być śo. Najlepsi trenerzy z powodzeniem zmieniali pozycje piłkarzy na inne.

Podobna sytuacja z antonym. On ewidentnie się na nadaje na ps. Ale jako lewy obrońca z lewa noga to mogłoby wypalić.. tym bardziej ze antony zawsze pokazuje się z dobrej strony po stracie piłki, zawsze agresywny, zawsze jest dobrze nastawiony na odbiór;)
» 30 kwietnia 2024, 07:23 #408
TomTom1981: Popieram. Już od dawna powinien spróbować Antony na lewej obronie. Zobaczyć jak to by wyszło. Ale ten cymbał nawet drugiego bramkarza nie sprawdził. Czy nadaję się .
» 30 kwietnia 2024, 07:43 #407
JohnyOklahoma: @TomTom1981 Gdybyś oglądał mecze to byś wiedział, że Antony grał już u nas na lewej obronie chociażby podczas gonienia wyniku z Liverpoolem. Antony aż podskakiwał z radości na tą decyzje ETH a sama gra wyglądała wspaniale na tyle, że był to jak do tej pory ostatni raz.
» 30 kwietnia 2024, 08:15 #406
atotrikos: Martinez mógłby bo grał na SPD i został cofnięty na SO.
Generalnie to manewr z Casemiro na stopera jest bardzo podobny, UJ że wymuszone ale Brazylijczyk wygląda nieźle - pomijając ta główkę ostatnio XD
» 30 kwietnia 2024, 08:39 #405
Pochmurny: Casemiro wygląda nieźle? W każdym meczu który grał na obronie miał jakiś wylew. Graliśmy tylko z przeciętniakami jak nie słabymi drużynami. Casemiro wygląda troszkę lepiej bo ma więcej czasu na podanie bo widzi wszystko dookoła i nie musi się martwić, że ktoś z pupy go zaskoczy. Nie zmienia to faktu, że gdy ktoś atakuje i nie wbiega w niego to Brazylijczyk ma problemy aby coś zrobić. W dalszym ciagu idzie na raz gdzie chyba nie łapie, że będąc obrońca to bardziej boli. Niestety braki mobilności są zbyt ogromne i gdy patrzy się na Casemiro to Harry wygląda jak baletnica, mimo swoich większych gabarytów. Jeszcze gdyby facet serio wyróżniał się umiejętnościami rozgrywania jak Bruno to ok, ale on jest w większości spraw po prostu średni.
» 30 kwietnia 2024, 08:56 #404
jayjay2: in an interview with ESPN while he was Ajax manager, Ten Hag stated his belief that Martinez is not a midfielder.

"Daley Blind does not have the running capacity to play in midfield. And neither does Martinez" Ten Hag said at the time.
» 30 kwietnia 2024, 09:54 #403
Cwr91: Odnosząc się do cytatu jayjay to pamiętam jak blind u nas grał spd i nie rozumiałem dlaczego został przesunięty do defensywy
» 30 kwietnia 2024, 10:51 #402
Leh: To tak nie działa. Facet całą karierę gra na konkretnej pozycji. Z czegoś to wynika.
Naprawdę, to nie jest podwórko. To, że chłop ma odbiór/ wyprowadzenie piłki, nie czyni z niego pomocnika. W pomocy jest ciasno, mniejsze przestrzenie, dużo szybciej trzeba podejmować decyzje. Zupełnie inna specyfika gry. To nie znaczy, że Lisandro by sobie nie poradził, ale mogłoby się okazać że jego zalety wcale na tej pozycji nie są widoczne, za to bardziej widoczne są wszelkie braki.
» 30 kwietnia 2024, 11:05 #401
ALLADYN: Manchester United dopuścił w tym sezonie rywali do większego xG (67.95) niż Arsenal i Manchester City razem wzięte (63.98)
» 30 kwietnia 2024, 00:30 #400
OMG: Łysemu to nie przeszkadza, dla niego gramy dobrze, a tylko przez przypadek nie zagramy w przyszlym sezonie w LM ;v
» 30 kwietnia 2024, 05:59 #399
skylark11: Piłkarzą też to nie przeszkadza im będzie przeszkadzało dopiero -25% przy wypłacie
» 30 kwietnia 2024, 06:35 #398
vanantgaal: Wina kontuzji, ubiegłorocznego mundialu, rozpieszczonych piłkarzy, zarządu, infrastruktury klubu, niecierpliwych kibiców, pani w recepcji, ochroniarzy. Ja winy ETH nie widzę.
» 30 kwietnia 2024, 06:42 #397
OMG: @vanatgaal Jak swoich pupilków, których sam osobiście sciągnął Lysy teraz rozpieszcza, to tylko i wylacznie jego wina. xD Kolejny powod zeby go wyrzucic :D
» 30 kwietnia 2024, 10:17 #396
pbskarpy: Skylark11

Sięgnij od czas do czasu po słownik ortograficzny. Podstawówka się kłania.
» 30 kwietnia 2024, 12:09 #395
Pady: Dobry trener wygrywa puchary, ale najważniejsze że dobry trener umi sobie poradzić jak bramkarz ma kontuzje, jak w obronie wypadnie Alaba,Militao czy w pomocy Camavinga czy Vinicius albo Bellingham drużyna gra swoje, nawet taki Tottenham potrafi grać swój futbol jak pół drużyny nie było, a taki Xavi czy Erik będzie zawsze miał coś, że oni biedni mają pecha a inni to mają szczęście.
» 29 kwietnia 2024, 22:32 #394
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 23:17

Tottenham potrafi średnio. Choć wciąż lepiej nim my. My nie potrafimy kompletnie sobie z tymi kontuzjami poradzić
A Carlo... No nie ma co porównywać. To jaka on prace wykonuje w Realu jest niepojęte
» 29 kwietnia 2024, 23:17 #393
DevoMartinez: Ja bym tak nie generalizował. City miało 6 meczy gdzie zdobyło mniej pkt od nas bo wypadło im jakoś 2 czy 3 zawodników kiedy my nie mieliśmy paru więcej. Czy to znaczy, że Guardiola to nie dobry trener?
» 30 kwietnia 2024, 00:45 #392
brazylianwisnia: Bez przesady. Klopp nie miał 3 obrońców w zeszłym sezonie i 5te miejsce.
» 30 kwietnia 2024, 01:09 #391
UnitedWeStand: @brazylianwisnia
Sezony Ci się pomyliły. W sezonie 20/21 Klopp musiał wystawiać Hendersona na środku obrony i gościa z rezerw, a finalnie zajęli 3 miejsce w lidze.

W zeszłym sezonie, to Trent rozegrał 37 na 38 spotkań w Premier League. Robertson ma 34 na 38, a Virgil 32 na 38.

Matipy i inne Gomezy, to przeważnie są kontuzjowani przez pół sezonu, więc tam sensacją jest gdy któryś z nich jest w stanie dobić do 30 spotkań w Premier League.

Ciężko więc w jakikolwiek sposób usprawiedliwiać 5 miejsce w tabeli tym, że piłkarze którzy są zazwyczaj kontuzjowani to znowu byli kontuzjowani, a przecież 3 na 4 podstawowych obrońców normalnie grało przez cały sezon.

To tak jakby ETH teraz mówił, że 6 miejsce w lidze, to wina braku napastnika, bo Martial miał kontuzję.
» 30 kwietnia 2024, 04:11 #390
Pady: Chodzi oto że City czy Tottenham grali swój futbol w tych meczach nawet przegranych, wiadomo że KDB w składzie to zawsze więcej szans w ataku, a Rodri daje równowagę w bronieniu, ale nikt nie gra takiej padliny jak my zero planu, gdyby nie Bruno czy Garnacho bronilibysmy się przed spadkiem.
Brak liderów to nasz największy problem bo wiadomo najwyższa jakość to Bruno, Garnacho czy Mainoo to młodość czyli jeszcze nie równa forma, ale reszta przecież to nieporozumienie? Maguier to gdy zrobiono z niego obrońcę nr 4 wszedł dopiero na poziom pewności siebie jakiej tu Oczekujemy.
» 30 kwietnia 2024, 07:49 #389
mycka86: Przypomnę tylko, że jak w City wypadł Rodri, KDB i Kovacic, a w środku pola musiał grać Stones, to po raz pierwszy za kadencji Pepa zaliczyli serię 4 meczów bez zwycięstwa.

Po raz kolejny napiszę, że najważniejszy jest środek pola. Nie obrona, nie skrzydła nie napastnicy. Tylko środek pola. Kto kontroluje środek pola, jest w stanie kontrolować mecz.

U nas w każdym meczu jest w środku wielka dziura i z kim byśmy nie grali wystarczą 2-3 dokładne podania i są pod naszym polem karnym. W zeszłym sezonie nasz środek świetnie funkcjonował i nawet grając cały sezon bez napastnika, kręciliśmy dobre wyniki. Teraz niestety Eriksen i Casemiro wyglądają jak oldboye, Mount jest cały czas kontuzjowany, Mainoo brakuje doświadczenia, a McT zwyczajnie nie ogarnia jak powinien grać ŚP.
» 30 kwietnia 2024, 10:15 #388
DevoMartinez: Nic dodac nic ując. Skoro już nawet heat mapy pokazują, że są u nas rejony środka pola gdzie żaden zawodnik nawet się nie pojawił to coś jest nie tak z tym ustawieniem albo poleceniami dla zawodników.
» 30 kwietnia 2024, 12:50 #387
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 20:42

Nowe regulacje finansowe w lidze angielskiej
Obecnie obowiazuje zasada PSR - w najwiekszym skrocie polega na tym, ze kluby mogą stracić maksymalnie 105 milionów funtów w ciągu trzech sezonów. A jesli przekroczą tą kwotę (Everton i Nottingham Forest) to ponoszą skutki sportowe (odjecie punktow).
Nowe przepisy to koncepcja "anchoring" - znowu, najkrócej: wszystkie kluby będą mogły wydać maksymalnie umowną wielokrotność tego, co klub z najniższej pozycji zarabia z przychodów z telewizji. W tej chwili najgorszy klub zarabia 103,6 miliona funtów. Jeśli umowny mnożnik "anchoring", wyniesie 4,5(trwają prace czy będzie to 4,5 czy 5), wówczas maksymalna kwota to 466 milionów funtów - w sklad tego limitu mają wchodzić wynagrodzenia zawodników, zamortyzowane opłaty za transfer, a także opłaty agentów.

Te przepisy mają wejść od sezonu 2025/26.
» 29 kwietnia 2024, 20:41 #386
Dobrze: nie wiem po co to fair play. Niech kazdy wydaje ile chce. To i tak lipa a korzystaja Ci co maja uklady i daja łapówki
» 29 kwietnia 2024, 22:19 #385
Ciechanek: Nie zawsze "ci" pisze się z wielkiej litery. Myślcie co piszecie.
» 29 kwietnia 2024, 22:30 #384
BinioBill: @Ciechanek: to ty myśl. Użytkownik "Dobrze" chciał wyrazić swój szacunek wobec tych: "co mają układy i dają łapówki", więc zaimek "Ci" napisał z wielkiej litery. Czego nie rozumiesz?
» 29 kwietnia 2024, 23:41 #383
mervel: @BinioBill Jesteś z tych co pisze "ja" z wielkiej litery pewnie i znajdzie uzasadnienie na to xD
» 30 kwietnia 2024, 08:55 #382
Seba0619: McTominay wypadł na 3-4 miesiące, Szkot nie zagra na Euro.
» 29 kwietnia 2024, 19:52 #381
Cwr91: Szkoda chłopaka, tym bardziej że w kadrze jest bardzo ważnym ogniwem i jest skuteczny, o sprzedaży latem też możemy raczej zapomnieć
» 29 kwietnia 2024, 20:41 #380
mervel: Interesujące wróżenie z fusów, bo sam Scott na insta napisał że wróci niedługo.
» 29 kwietnia 2024, 21:08 #379
pbskarpy: A czym są 3 miesiące w porównaniu do czasu kiedy powstała ziemia?
» 29 kwietnia 2024, 21:40 #378
Fafky19: pbskarpy, akurat ziemia powstała w parę dni ;)
» 30 kwietnia 2024, 06:13 #377
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 18:13

Kaczor Donald mówił że chcemy Lautaro Martineza 100 % pewne info. Tak serio to nie łykajcie wszystkiego jak leci ludzie, już Garnacho i Mainoo sprzedajemy no na pewno xD
» 29 kwietnia 2024, 18:08 #376
DjTED: Ajax chce ETH. Przecież to jest jakaś patologia. Napchal im kieszenie naszymi pieniędzmi i teraz tam wróci.
» 29 kwietnia 2024, 17:41 #375
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 18:21

pisałem że tak będzie, to mnie wyzywali jak za prawdę o lukaku xD
» 29 kwietnia 2024, 18:20 #374
brazylianwisnia: Robił tam sukcesy, rozprzedali mu ekipę to zbudował druga i ponownie zrobił sukces. Co się dziwić, że go chcą spowrotem jak tu jest na wylocie.
» 29 kwietnia 2024, 19:19 #373
Michal10: To niezła teoria spiskowa.
» 29 kwietnia 2024, 21:44 #372
wrobel1992: Wiśnia masz Ty rozum!?! Jakie sukcesy tam mierny trener?! Chodziło tylko o kasę dla Ajaxu, wypromowanie swoich byłych graczy i prowizję dla syna.ech Ty nie mondry
» 30 kwietnia 2024, 06:56 #371
boro: Co ten Liverpool? Też chce łysego Holendra ?
» 29 kwietnia 2024, 17:15 #370
marcino186: To już raczej pewne
» 29 kwietnia 2024, 18:04 #369
wider: Kluby PL na dzisiejszym głosowaniu opowiedziały się za wprowadzeniem surowego limitu wydatków.
Limit ten ograniczy możliwość wydawania przez kluby więcej pieniędzy niż pięciokrotność przychodów z reklam i transmisji najniżej klasyfikowanej drużyny w lidze.
Przeciwko temu głosowali jedynie Man Utd, Man City i Aston Villa, a Chelsea wstrzymała się od głosu.
Zmiana wejdzie w życie latem tego roku.
[Martyn Ziegler/Ben Jacobs]
» 29 kwietnia 2024, 16:44 #368
KlejnotNilu: sami siebie chcą zaorać w tej anglii
kolejny krok w kierunku utworzenia Super Ligi :P
» 29 kwietnia 2024, 17:43 #367
brazylianwisnia: 5x? Przecież to i tak jakas ogromna suma. Ostatnia drużyna w lidze z samych transakcji dostaje więcej kasy niż trzecia drużyną La Liga. Gdzie tu jeszcze reklamy..
» 29 kwietnia 2024, 19:21 #366
mervel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 19:43

Nie, to jest bardzo mało bo wydatki to również pensje, prowizje agentów
» 29 kwietnia 2024, 19:42 #365
brazylianwisnia: Mowa była o tv i reklamach co dawaloby ponad 600mln ale nawet samo tv 515mln funtów. Po odejściu Varane, Casemiro, Martiala, Sancho, Amrabata nasze wydatki na pensje graczy spadną do 120mln funtów brutto. Do 500 daleko.
» 30 kwietnia 2024, 01:20 #364
Leh: Niesamowite jak można wyciągnąć zawsze co się chce z każdego artykułu :) Serio, przeczytajcie najpierw artykuł a potem poddawajcie newsa. Dla mnie wydźwięk jest zupełnie inny niż ten wynikający z Twojego wpisu Rebxie
» 29 kwietnia 2024, 16:53 #363
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 17:17

Ja proszę o:

Hojlund 9
Garnacho 7
Greenwood 11
Mainoo 18

I 10 De Ketelaere XD
» 29 kwietnia 2024, 17:12 #362
Martelink: De Ketelaere to ciekawa opcja ale już Milan go przerósł i musiał szukać gry w Atalancie.
Wirtz w tym okienku jest nie do ruszenia ale kto wie co będzie za rok?
Teraz zbudować linię obrony, kupić SP/DP, przywrócić Greenwooda, plus Toney i za rok United może być faworytem po Wirtza i każdy inny "talent".
» 29 kwietnia 2024, 18:11 #361
Amycus: [TRANSFERY]

INEOS prowadzi rozmowy z Thomasem Tuchelem na temat stanowiska menedżera Manchesteru United [Santi Aouna]

VIA Facebook
» 29 kwietnia 2024, 14:35 #360
Leh: Jak Santi Aouna tak napisał na Facebooku to musi to być prawda
» 29 kwietnia 2024, 14:37 #359
Leh: Wheatley coraz fajniej sobie w młodzieżówce poczyna. Gol przed tygodniem, teraz dwa trafienia. Serio, mógłby Erik go spróbować na środku ataku. Rasmus jest strasznie niemrawy ostatnio, zresztą każdy jest niemrawy, poza Bruno :-) Ale Bruno się z Rasmusem nie dogaduje na boisku, dałbym szansę młodemu.
» 29 kwietnia 2024, 14:20 #358
kleks: "ostatnio" to malo powiedziane
» 29 kwietnia 2024, 14:24 #357
Freddie: Arteta swoje pierwsze 100 wygranych w lidze osiągnął w 169 meczu. ETH w poprzednim sezonie szedl na wynik 166. Po tym seoznie srednia wychodzi ze ok 184 meczu osiagnalby 100 wygrana.
» 29 kwietnia 2024, 13:42 #356
Leh: No bo Erik miał pomysł w poprzednim sezonie. Naprawdę dobrze to wyglądało. Tylko zamiast ten pomysł udoskonalać, to poszedł w całkowitą przebudowę. I ta przebudowa wyszła mu całkowicie źle :-) Niestety, za szybko, zbyt nieudolnie, ze źle określonymi priorytetami, z piłkarzami z łapanki. Stąd wyzwanie przed tym oknem jest nie mniejsze niż przed poprzednim, a może i większe.
» 29 kwietnia 2024, 13:47 #355
Leh: Gra przede wszystkim w drużynie, w której panuje chaos. Ma ta drużyna braki, ale nie aż takie. Brakuje nam pomysłu i jakiejkolwiek wiary w to, co gramy. Piłkarze też nie są do siebie dopasowani. Efekty widzimy :-)
» 29 kwietnia 2024, 13:51 #354
Clsco: Ale jak Havertz? Eksperci tu pisali że Mount > Havertz. Arteta nazwany był również debilem że kupił tego nieudacznika.
» 29 kwietnia 2024, 18:55 #353
Wirus: Może można by sie postarać o Gallagher'a z Chelsea ? Za rok kończy sie mu kontrakt i podobno Chelsea chce go sprzedać. Byłby dobrą opcją za Casemiro, którego chcemy sie pozbyć.
» 29 kwietnia 2024, 12:56 #352
mycka86: Całkiem niezła opcja, tyle że on nie gra na pozycji Casemiro. On gra na pozycji Eriksena i Mainoo.
» 29 kwietnia 2024, 13:04 #351
Dodge: Czyli dalej byłby świetną opcją. Eriksen pokazał źle ostatnich meczach ze ligą angielską to przerasta już, a Mainoo nie pociągnie nas przez 90min
» 29 kwietnia 2024, 13:05 #350
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 13:27

U nas prawie każda pozycja wymaga wzmocnienia. Wszystkich nie damy rady w 1 okienko. Trzeba ocenić która jest kluczowa i jakie są opcje na rynku. Tu nowy zarząd będzie miał prawdziwe pole do popisu.
» 29 kwietnia 2024, 13:27 #349
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 13:31

Moim zdaniem powinniśmy próbować wyciągnąć kogoś z Realu, Tchouameni, Valverde, Camavinga, Kroos, Modric, Bellinhgham już nie mieszczą się w składzie a Real spogląda na kolejne wzmocnienia do środka. Powinniśmy celować w kogoś z pierwszej trójki.

Nie zmienia to faktu że priorytetem powinna być przebudowa obrony, 2 stoperów i lewa obrona, w kolejnym kroku napastnik i dopiero później ktoś do środka. Uważam też że Ten Hag powinien posypać głowe popiołem i poszukać kogoś bardziej pewnego na bramkę.
» 29 kwietnia 2024, 13:29 #348
mycka86: Czy np. jest sens wydawać prawie cały budżet na Guimaresa i Frimponga i na inne pozycje szukać darmowych transferów lub wypożyczeń. Będzie masa takich dylematów.

PS. Nie mogłem edytować komentarza 2gi raz. Więc dopisałem nowy.
» 29 kwietnia 2024, 13:31 #347
Leh: Właśnie tak robimy od 11 lat transfery i jesteśmy gdzie jesteśmy. Może Gallagher? A może Camavinga?
Potrzebujemy przede wszystkim zdefiniować, co my mamy grać. Bez tego każdy ruch jest bez sensu.
Potrzebujemy jakiejkolwiek identyfikacji, a nie próby bycia kolejnym City. Jeśli prawdziwe są pogłoski, których jest sporo, to pójdziemy w bazowanie na wychowankach i na młodych, angielskich piłkarzach.
Nie wiemy czy klub szuka partnera dla Lisandro czy bardziej dla Maguire'a. Czy Maguire w ogóle zostanie.
Nie wiemy jakim chcemy grać systemem. Jaka ma być rola napastnika - ma to być klasyczny dzik, który będzie wjeżdżał w pole karne czy raczej fałszywa dziewiątka, która poklepie i stworzy przestrzeń kolegom.
Nie wiemy jakich chcemy skrzydłowych - asystujących czy bramkostrzelnych.

Ostatni moment w którym ten klub miał wizję, to był styczeń-marzec zeszłego roku. Tam naprawdę był pomysł - Weghorst/ Martial schodzący głębiej do rozegrania, Bruno/ Casemiro/ Eriksen posyłający piłki za plecy, Rashford wybiegający w światło bramki (a nie na skrzydło). To się wtedy po raz ostatni spinało.

Teraz to się całkowicie rozsypało bo w zasadzie każdy transfer był błędny. Dlatego: najpierw system. Potem jakiekolwiek transfery. Pod system. Inaczej będziemy dalej w tym samym miejscu, a ja już naprawdę nie chcę w nim być.
» 29 kwietnia 2024, 13:45 #346
Ghostpl: Środek obrony boczny o ronca środkowy pomocnik i napastnik
» 29 kwietnia 2024, 14:37 #345
mycka86: #Leh Imo Harry zostanie. Nawet Lindeloff i Evans zostaną. Z ŚO tylko Varane odejdzie. Z prostego powodu. Zbyt wiele pozycji wymaga wzmocnienia i uzupełnienia. Robienie więcej niż 5-6 transferów w 1 okienko byłoby szaleństwem. Te 5-6 transferów to: ŚO, PO lub LO, 2xŚP, napastnik lub PS.
» 29 kwietnia 2024, 15:06 #344
MORWA: Piwal: pilkarzy realu to bym nie ruszyl, oni graja w swojej lidze wspolnie z sedziami potem przychodzi traki Casemiro do innej ligi i jest zdziowiony ze dostaje kartki.
» 29 kwietnia 2024, 16:27 #343
Martelink: Mycka wszystko zależy od transferów z klubu.
Varane odejdzie za darmo i potrzebuje zastępstwa (Tobido?).
W tym momencie zostaniemy z Maguire, Lindelofem i Martinezem na środku.
Evans to emeryt, Kambwali brak doświadczenia, a 2 pierwszych starałbym się sprzedać po 20/30 milionów i znaleźć zmienników jak ten Kilman z Volves.
Zresztą podobnie z Casemiro czy Eriksenem, na SP potrzeba ludzi z głową by podać ale i z płucami by biegać b2b.
Napastnik w dobrej cenie to J.David ostatni rok kontraktu.

Zresztą tak jak napisał Leh wszystko zależy od systemu jakim mamy grać, choć wątpię że to będzie system wymyślony przez ETH, Boże broń nas tylko przed Tuchelem czy Conte...
» 29 kwietnia 2024, 16:37 #342
Piwal: MORWA , kartki kartkami ale Casemiro w pierwszym sezonie wniósł dużo jakości i robił różnice na boisku. Przez rok stracił forme, moze to wina metod treningowych, moze wiek ale nie powinno to rzutować na ocenę Realu jako sprzedającego bo kolejny raz oddali nam zawodnika w doskonałej formie. Z Di Marią było tak samo.
» 30 kwietnia 2024, 10:36 #341
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2024 23:31

Najgorętsze nazwisko wśród dziewiątek obecnie do kupienia? Viktor Gyokeres.
Kolejne 2 bramki z Porto. 40 goli/16 asyst we wszystkich rozgrywkach.
Będzie beka jak wyląduje w jakimś Arsenalu. I Hojlunda skutecznością wciągnie niczym Popek kreche koksu.
» 28 kwietnia 2024, 23:31 #340
LeoPepsi: Dziwilem sie ze ktos zaplacil za zawodnika z championship ponad 20 mln, jezeli odejdzie w tym okienku to cena wyniesie +/- 100 mln, tyle wlasnie znaczy dobry skauting, ktory u nas w klubie od 12 lat nie istnieje
» 28 kwietnia 2024, 23:38 #339
mycka86: 'Jakiś Arsenal' to czy tego chcemy czy nie, to obecnie jest w TOP10 klubów na świecie pod każdym względem.

Po takim sezonie w Sportingu parskną śmiechem gdy zobaczą ofertę na 100 mln.
» 28 kwietnia 2024, 23:44 #338
mervel: - typ jest starszy 5 lat
- ma doświadczenie już w championship
- gra w słabszej lidze i tam nawet Nunez był egzekutorem
Fajne porównanie do Hojlunda, takie totalnie bez sensu
» 29 kwietnia 2024, 08:25 #337
kleks: Bez sensu boo? Hojlund to środkowy obrońca? Czy defensywny napastnik?
» 29 kwietnia 2024, 09:48 #336
tygrys26: Bo Hojlund grał w świetnej Serie A. I ile tam bramek nastrzelal?
» 29 kwietnia 2024, 10:03 #335
Biniek: Hojlund w tej chwili to nasz największy problem. Z wyjątkiem miesiąca, w którym strzelił kilka bramek, nie daje drużynie nic. Gdybyśmy w zeszłym roku zdecydowali się zostawić Weghorsta, efekt byłby taki sam.
» 29 kwietnia 2024, 10:13 #334
wider: uwielbiam jak ludzie inne ligi nazywają "słabymi" a potem MU z potężnej ligi angielskiej odpada z grupy lm z takimi tuzami jak duńska kopenhaga, albo galatasaray z potężnej ligi tureckiej ...
Przypominam tylko że np Bruno przyszedł do nas też z tej słabej ligi portugalskiej
Taki hojlund był aż rezerwowym w potężnej atlancie w przecież "słabej" lidze włoskiej, a mimo to każdy się tym transferem jarał
» 29 kwietnia 2024, 10:13 #333
Biniek: Nie każdy.
» 29 kwietnia 2024, 10:17 #332
kleks: To że MU jest cienkie to znaczy że liga angielska jest słabsza od portugalskiej czy wloskiej? Co to za logika w ogóle. I nie, z pewnością nie każdy się tym transferem "jarał".
» 29 kwietnia 2024, 10:18 #331
tygrys26: Ja to dla beki takie porównanie dałem.
Holjlund nie dojeżdża z przygotowaniem do sezonu I nie uczy się.
Chlopak rozegrał prawie cały sezon w PL i gra tak samo jak na początku nic nie poprawił w swojej grze. Do tego dorzucimy zle przygotowanie bo chlop przewraca się przy byle dotknięciu to mamy co mamy...
» 29 kwietnia 2024, 10:20 #330
DevoMartinez: Hojlund jak na swój wiek i pierwszy sezon w nowej lidze 14 bramek to słaby wynik? Warto dodać, że on piłek dostawał tyle co napłakał nawet jak wychodził na pozycję to skrzydłowi woleli ładować samemu na brame. Potem to się zmieniło przed kontuzją i zaczął strzelać regularnie co mecz. Obecnie wraca po kontuzji i znów mało piłek w polu karne dostaje.
» 29 kwietnia 2024, 12:35 #329
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 12:59

Dlatego dziwię się czemu nasi nie spoglądają na zawodników z Championship albo Ameryki Płd czy Azji. Można naprawde sprowadzić kogoś ciekawego a ceny nie są tak wywindowane. A my kupimy kolejnego średniaka z Evertonu za 60-70 mln... A później nie dziwota ze jak nie wypali to sprzedajemy ponad połowę taniej albo oddajemy praktycznie za darmo. Tak samo z zawodnikami typu Casemiro czy Varane. Rozumiem takie transfery last minute za free jako uzupełnienie kadry. A my próbujemy bazować na tych zawodnikach i nie dziwota ze tacy już "wypaleni" zawodnicy grają jeden sezon może dobry a później zjazd i co chwile l4. Robiliśmy tak przez kilka lat i jak widać ze to nigdy nie wypaliło.
» 29 kwietnia 2024, 12:56 #328
Biniek: Devo to są bajki, co opowiadasz o podaniach do Hojlunda. W każdym meczu ma podania, do których nie dochodzi, bo jest źle ustawiony.
Te jego bramki też trochę zakłamują pełen obrac, bo strzelił je w ciągu kilku tygodni z a pozostała część sezonu jest kompletnie nieprzydatny.
» 29 kwietnia 2024, 13:13 #327
Piwal: Biniek ma racje, piłek Hojlundowi nie brakuje , co mecz jakieś ma i wiele z nich marnuje. W ostatnich meczach miał kilka podań gdzie wystarczyło uciec rywalowi a miałby sam na sam to ten hamował akcje i podawał do tyłu lub tracił piłkę. Oprócz tego były mecze gdzie na jego pozycji do podania pokazywał się Maguire, Dalot lub Wan Bissaka bo duńczyk chował się gdzieś za rywalami i był poza grą.
» 29 kwietnia 2024, 13:23 #326
DevoMartinez: Biniek: Nie to nie są bajki tylko są statystyki pórnujące podania jakie dostawały wszystkie 9tki. Mogę podać. Więc to wy bajki opowiadacie, że piłek mu nie brakuje :)
» 29 kwietnia 2024, 14:08 #325
wider: trudno żeby dostawał więcej piłek skoro przez większość spotkania jest schowany za rywalem albo nie nadąża za akcją
» 29 kwietnia 2024, 14:22 #324
DevoMartinez: A leciałem kiedykolwiek ze skargą? Takie sprawy załatwaim sam a z burakami zawsze jadę krótko. Ten Haga nie muszę bronić bo od początku pisałem, że tego sezonu nie da się ocenić ze względu na liczbę kontuzji. O ile sam mam do niego różne pytania i ale to nie rozliczam umiejętności menagera kiedy co chwila ma problemy by zestawić 11stkę. Do tego szacun za to jak zachował się w stosunku do Ronaldo i Sancho. Jeden to ogon który chciał kręcić psem a drugi leser który niespecjalnie chce trenować od kiedy podpisał tłusty kontrakt.
» 29 kwietnia 2024, 14:58 #323
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 15:32

Zapomniałeś jeszcze dodać że dobrze że wymienił De Gee bo ten sobie klubu nie może znaleźć wiec Onana na pewno jest lepszy XD

Chwalisz menadzera za nieudolność w kompletowaniu kadry a jednocześnie tłumaczysz go tym że mu ludzi brakuje mimo że on sam ich z klubu pogonił. W tym klubie ten ogon kręcący psem dałby nam lepsze wyniki niż pies bez ogona, zębów i połamanymi nogami którego oglądamy. Sancho nie wyleciał za lenistwo tylko za odpowiedz w mediach społecznościowych. Jest wielu zawodników którzy przejawiają mniejsze zaangażowanie niż Jadon a nadal grają także coś słaby ten argument.
» 29 kwietnia 2024, 15:25 #322
mervel: Środek obrony nie istnieje, lewa obrona nie istnieje, środek pomocy zagubiony i wiecznie spóźniony a okazuje się że to Hojlund jest problemem. Wyborne wnioski
Jak Rashford albo Martial grali na środku to było jeszcze gorzej, ale to 20latek w pierwszym sezonie w najtrudniejszej lidze świata jest problemem. Alleluja
» 29 kwietnia 2024, 16:39 #321
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2024 17:12

Piwal: Jaki odsetek braków kadrowych to ci pogonieni a jaki kontuzjowani. Bawisz się w demagogię. A wszyscy wiemy, że takiego seoznu jeśli idzie o kontuzje nie mieliśmy nawet za van Gaala kiedy ten grał McNairem i Blackettem.

Sancho wyleciał bo zasłużył. Ciąg przyczynowo skutkowy - obija się na treningach - odstawia noge w meczach - na krytykę trenera odpowiada, że trener kłamie. Mimo, że wyciekły filmiki do sieci na których widać, że nie kłamał.
» 29 kwietnia 2024, 17:12 #320
Biniek: O jakich 20 golach ty mervel mówisz?
Ja widzę 8. Poza tą ostatnią, wszystkie strzelone między @4 stycznia, a 18 lutego. Pozostałe miesiące gramy bez napastnika.

Hojlund jest problemem i to poważnym. Nie potrafi się odpowiednio ustawić, brakuje mu szybkości, umiejętności podejmowania decyzji... To wszystko było ok na początku sezonu, ale sezon a w zaraz kończy, a Hojlund nie poprawił się w żadnym aspekcie.
Mamy napad, zbudowany z dzieci i to jest główny powód naszego marnego bilansu bramkowego w tym sezonie.
» 29 kwietnia 2024, 18:42 #319
Biniek: To nie do ciebie mervel, sorry.
» 29 kwietnia 2024, 18:53 #318
mervel: Mimo wszystko ma 14 bramek łącznie co uważam za bardzo dobry wynik jak na takiego gówniarza w debiutanckim sezonie i w tak słabej obecnie drużynie
» 29 kwietnia 2024, 19:02 #317
Biniek: Ja już tu kiedyś pisałem, że jemu zrobił Ten Hag krzywdę, tym że go kupił jako pierwszego napastnika, do takiego klubu, w tak ciężkim okresie.
Chłopak nie dźwiga tej ligi, ale nie powinien musieć. Powinien sobie wchodzić do drużyny stopniowo, poznawać ligę itd.
Teraz on ma problem i my mamy problem.
» 29 kwietnia 2024, 19:18 #316
Batigol222: Jak tam, dziubaski, w Fantasy? U mnie na razie 65+10 za Picforda, który wejdzie w miejsce Neto. Grają jeszcze Son (kapitan), Palmer, Gallagher i Jackson. W poprzedniej kolejce udało mi się zgarnąć 155 pkt. Teraz może problem z osiągnięciem setki, ale kto wie...
» 28 kwietnia 2024, 23:19 #315
tygrys26: Chyba juz co raz to mniej osób w to gra zauważyłem.
Kiedys pełno było postów o tym, a teraz cisza
» 29 kwietnia 2024, 06:38 #314
MrMu: Ja niestety posadziłem Pickforda na ławce i zamiast niego mam Dubravkę. Jakoś bardziej wierzyłem w czyste konto Newcastle z Sheffield niż Evertonu z Brentfordem. I to mnie pokarało.
Na kapitanie mam Palmera, bo podwójna kolejka, ale chciałem dać Isaka na początku i teraz żałuję. W każdym razie u mnie narazie 50 punktów za tę kolejkę, ale jeszcze Palmer może coś dołoży w meczu z Totkami.
» 29 kwietnia 2024, 08:46 #313
KlejnotNilu: z pół roku już się tam nie logowałem :P
» 29 kwietnia 2024, 12:45 #312
SIRMIRON: Jak dalej będą tak grać to wypadniemy z top 10.
» 28 kwietnia 2024, 21:09 #311
mervel: Trollować też trzeba umieć
» 28 kwietnia 2024, 21:33 #310
Gig5: Potrzebujemy tylko bramkarza , trzech obrońców ,jednego skrzydłowego i napastnika .(W sumie trenera nowego)
» 28 kwietnia 2024, 19:27 #309
JackDav: Aha, czyli pomoc jest kompletna. Dobrze wiedzieć.
» 28 kwietnia 2024, 19:48 #308
RedRevolta: Akurat Onana ostatnio nie jest tragiczny, m.in w meczu z burnley wybronił nam kilka 100% sytuacji to jego pierwszy sezon więc też trzeba patrzeć pod tym względem, jest wielu przed nim w pierwszej kolejności do wymiany.
» 28 kwietnia 2024, 20:04 #307
vieeeri: Zakładając, że Utd ruszy po Joao Nevesa to zastanawiam się nad ściągnięciem latem Ndidiego za darmo. Jeden Portugalczyk nie ogarnie sam środka pomocy, a ani McTominay, Beuno, Mount czy Mainoo defensywnymi nie są. Pozostali pomocnicy zakładam, że latem odejda
» 28 kwietnia 2024, 20:05 #306
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2024 20:37

@RedRevolta
nie jest tragiczny i dlatego z Sheffield robi asystę dla przeciwnika a wczoraj powala gościa w polu karnym powtarzając sytuację z początku sezonu z Wolves (wtedy miał szczęście że sędzia tego nie gwizdnął)... Gość nawet jak zaczyna nieźle bronić to nigdy nie możesz być pewien że czegoś głupiego nie odwali. My potrzebujemy bardziej stabilnego bramkarza
» 28 kwietnia 2024, 20:36 #305
RedRevolta: @gorzky
My nie potrzebujemy bardziej stabilnego bramkarza a bardziej stabilnej obrony, w PL Onana w tym sezonie ma 131 obronionych strzałów, tylko Kamiński z Luton ma więcej 137, to pokazuje tylko jaką mamy obronę i do czego pozwala przeciwnikom, ja nie mówie, że Onana nie popełnia błędów bo robi je, ale cała obrona przed nim powinna wylecieć z hukiem.
» 28 kwietnia 2024, 20:44 #304
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2024 21:10

Gdybym był trenerem i grał z United to kazałbym uderzać z każdej nawet nie przygotowanej pozycji wiedząc co Onana potrafi odwalić na bramce. W Anglii też to wiedzą.
» 28 kwietnia 2024, 21:10 #303
84cantona7: Gorzky skoro taka byłaby Twoja taktyka, to widać jakie masz pojęcie o trenerce.
» 28 kwietnia 2024, 21:25 #302
Leh: Myślę że to kogo potrzebujemy zależy od wizji jak ma się rozwijać ta drużyna. Na dziś ogromnym problemem jest zdefiniowanie wokół kogo ma się rozwijać.
Hojlund ani Rashford na dziś nie rokują na filary tego ataku. Jest tylko Garnacho ale on jest naprawdę bardzo młody. W tym wieku żaden piłkarz nie jest regularny w liczbach. Nawet Bellingham ma.slabsze okresy. Tak samo Kobbie - widać że regularna gra w Premier League naprawdę na tym etapie kariery daje mu się we znaki. Przestawiają go ostatnio. Podobnie jak Hojlunda.
Te dzieciaki moim zdaniem będą miały problem żeby dźwignąć cały sezon w Premier League. I pod tym kątem musimy myśleć o transferach. I na pewno trzeba załatać obronne i defensywna pomoc. To jest mus: DM i stoper. Ale skrzydłowy i napastnik to też mus. I zdecydowanie takie powinny być priorytety.
Patrząc na pogłoski obstawialbym Olise i Brantwaithe'a. To ma sens. Drogo, ale Jim będzie budował zespół na angielskich piłkarzach. Po to ściąga ekspertów angielskich, w dodatku takich którzy pracowali w kadrze, jak Ashworth. Tych dwóch będzie kosztować pewnie 120 mln. Napastnik i defensywny pomocnik? Pewnie kolejne 100 jak to mają być sensowne nazwiska. Taki Amadu Onana i jakis sensowny młody napastnik, o innym profilu już Hojlund.
220 baniek. Pytanie czy tyle nazbieramy i kto odejdzie? Bo można zarobić 80 mln na parze Harry Scott. Ale można tyle samo na samym Rashfordzie... Antony nie odejdzie bo ma.za.mala wartość. Ktokolwiek nie będzie trenerem dostanie zadanie doprowadzenia go do użytku, żeby mógł odejść za 30-40 baniek. Obecnie jest wart pewnie 15.
To jest duża orzebudowa i trzeba ją zrobić z głową. Ale uważam że te 220 baniek na te 4 pozycję zainwestować po prostu trzeba. A kolejne wzmocnienia pewnie za rok
» 28 kwietnia 2024, 22:40 #301
Mastori: Osobiście mam nadzieję, że w przyszłości chętniej będziemy sięgać po zawodników którym kończą się kontrakty. Często można wyrwać świetnego grajka za darmo, albo niewielkie pieniądze.

Co do składu to
śo(a najlepiej x2)
Def pomocnik (konieczność) potrzebujemy
Dodatkowy pomocnik 6/8 (uważam że przydałby nam się ktoś wybiegany, kto będzie w stanie wlać trochę Energii w tą pomoc)
Napastnik
Lewy obrońca.
Te pozycje wymagają wzmocnień na już. Uważam że spokojnie da radę obsadzić wszystkie te pozycje w jedno okienko o ile odpowiednio zagospodarujemy pieniądze i będziemy korzystać z okazji na rynku.
» 29 kwietnia 2024, 06:05 #300
gorzky: 84cantona7
o popatrz, a jak widać w tym sezonie to działa. widocznie nasz trener ma jeszcze gorsze pojęcie skoro tego nie widzi
» 29 kwietnia 2024, 10:15 #299
awe: De Gea za taka gre juz palony na stosie i nazywany najgorszym bramkarzem ligi, 50 mln poszlo na kogos, o ktorym najlepsze co mozna powiedziec to "ze nie jest taki tragiczny"
» 29 kwietnia 2024, 18:09 #298
DjTED: Typowi fani arsenalu. Ich pilkarze i druzyna zwalila im mistrzostwo to teraz beda obrazac pilkarzy i inne druzyny dlatego, ze te nie potrafia wygrac z city
» 28 kwietnia 2024, 19:18 #297
Ciechanek: Typowi fani United. Śmieją się z Arsenalu na pozycji lidera (obecnie), śmieją się z Liverpoolu na trzecim miejscu, bedąc na szóstym.
» 28 kwietnia 2024, 21:22 #296
Pady: Dokładnie mogli sobie w bezpośrednim meczu wygrać albo chociaż nie przegrać z Villa u siebie, oni to akurat czy w tym czy w tamtym przegrali mistrza na życzenie, bo Liverpool to miał jednak pecha takiego potwora stworzył Klopp i trafił w Europie na Real a tutaj na City, skończy tylko z 1 mistrzem i 1 pucharem ale jakby miał po 3 to by na pewno nie można było zarzucić ze ktoś nie zasłużył albo nie dojechał, na pewno dla nas fanów United to dobrze ze zostali z tym co mają, bo co do Arsenalu są potworami w ofensywie, ale wydaje mi się że ta drużyna jest do złamania z tyłu, przyklad Bayernu z nimi Real zrobił by to samo.
» 28 kwietnia 2024, 21:30 #295
zbyszek7: Mogliby teraz sedziowie cos przekrecic zeby 115 wałków nie zdobyli mistrzostwa
» 28 kwietnia 2024, 18:50 #294
Seba0619: Równo dwa lata temu debiut w seniorskiej drużynie zaliczył Garnacho. W ciągu tych dwóch lat strzelił 14 bramek i zanotował 9 asyst w 81 spotkaniach.
» 28 kwietnia 2024, 18:49 #293
tygrys26: Jak na taki wielki talent to trochę słabo szczerze powiedziawszy
» 28 kwietnia 2024, 19:29 #292
Stanior: A czego się spodziewaliście w Premier League, że młody rozsadzi ją 30 bramkami przed 25 rokiem życia? Nie było tu takiego i jeszcze długo nie będzie. Może takie jaja w bananowej Francji albo we Włoszech.
» 28 kwietnia 2024, 19:32 #291
tygrys26: Ale ja oczekiwałem chociaz trochę więcej po nim. Jakieś udane dryblingi itp. Wiesz o co chodzi?
» 28 kwietnia 2024, 20:05 #290