Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Aston Villa 3:2. Efektowny comeback! Błysk Garnacho i przełamanie Hojlunda!

» 26 grudnia 2023, 23:01 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Aston Villę 3:2 (0:2) w 19. kolejce Premier League. Czerwone Diabły w Boxing Day zanotowały efektowny comeback przed własną publicznością. Bohaterami zostali Alejandro Garnacho i Rasmus Hojlund.
Manchester United – Aston Villa 3:2. Efektowny comeback! Błysk Garnacho i przełamanie Hojlunda!
» Alejandro Garnacho zdobył dwie bramki w meczu z Aston Villą | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Jonny Evans
Diogo Dalot
Kobbie Mainoo
Christian Eriksen
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Rasmus Hojlund
Scott McTominay
Antony
Willy Kambwala
Daniel Gore
Hannibal Mejbri

Oddano 96 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Piłkarze Manchesteru United mecz z Aston Villą zaczęli z dobrą energią i zapowiadało się, że wieczór na Old Trafford będzie z gatunku tych przyjemnych. Lekko nie było, Czerwone Diabły zafundowały kibicom prawdziwy rollercoaster, a emocjami można byłoby obdzielić kilka spotkań!

Manchester United pierwszy celny strzał zanotował w 11. minucie. Soczyste uderzenie z półwoleja oddał Christian Eriksen. Dla Duńczyka był to pierwszy występ w wyjściowym składzie od listopada. Ze strzałem doświadczonego pomocnika poradził sobie Emiliano Martinez.

Entuzjazm Czerwonych Diabłów z czasem opadł i Aston Villa zaczęła coraz częściej dochodzić do głosu. W 22. minucie gracze Unaia Emery’ego objęli prowadzenie. The Villans mieli rzut wolny z prawej strony boiska. John McGinn posłał mocno podkręcone dośrodkowanie w pole bramkowe, do piłki próbowali dopaść gracze gości, ale ostatecznie nikt futbolówki nie trącił. Centro-strzał dał prowadzenie przyjezdnym.

Zdobyty gol zachęcił Aston Villę do kolejnych ataków. Na efekty nie trzeba było długo czekać. W 26. minucie goście mieli kolejny stały fragment gry – tym razem rzut rożny. McGinn posłał piłkę na dalszy słupek, gdzie dobrze ustawiony był Clement Lenglet. Francuz zgrał futbolówkę wzdłuż linii bramkowej, a tam sprytnie trącił ją Leander Dendoncker. Klub z Birmingham prowadził już 2:0…

Dwa stracone gole otrzeźwiły piłkarzy Manchesteru United. Gracze Ten Haga podkręcili tempo i często gościli na połowie The Villans. Podobać mógł się szybki odbiór piłki, szwankowało jednak wykończenie. Kibiców irytowały liczne spalone po długich piłkach.

Przed przerwą dwie niezłe okazje miał Marcus Rashford. Dwukrotnie uderzenia Anglika dobrze bronił Emiliano Martinez. Czerwone Diabły do szatni zeszły więc z dwubramkową stratą. Erik ten Hag miał sporo materiału do analizy, a będący w szampańskich nastrojach kibice The Villans zaczęli nucić przyśpiewkę „Sacked in the morning”...

Po zmianie stron Manchester United szybko wpakował piłkę do bramki Aston Villi. Radość z trafienia Garnacho z 48. minuty była jednak krótka. Czerwone Diabły wyprowadziły ciekawą kontrę – Fernandes uruchomił na skrzydle Rashforda, ten zagrał do Garnacho, który minął Martineza i wpakował futbolówkę do siatki. VAR wykazał, że Argentyńczyk w momencie podania od Anglika był na spalonym.

Nieuznane trafienie poirytowało zawodników Manchesteru United. W 59. minucie Czerwone Diabły zdobyły gola kontaktowego. Bruno Fernandes odebrał futbolówkę na połowie The Villans i prostopadłym podaniem wypuścił Rashforda. Anglik dograł na dalszy słupek, gdzie akcję z bliskiej odległości zamknął Garnacho. Nadzieje na powrót do gry odżyły.

Aston Villa mogła zareagować błyskawicznie. Groźne uderzenie na bramkę Andre Onany posłał Leon Bailey. Golkiper Manchesteru United zanotował świetną interwencję.

W 71. minucie Manchester United doprowadził do wyrównania. Akcję Czerwonych Diabłów zapoczątkował i skończył Alejandro Garnacho. Argentyńczyk zagrał na prawą stronę do Fernandesa, ten dośrodkował w szesnastkę i po chwili futbolówka trafiła do Garnacho. Skrzydłowy oddał strzał, piłka odbiła się od Diego Carlosa i zmyliła Emiliano Martineza.

Chwilę później Aston Villa mogła objąć prowadzenie. Po szybkim ataku gości przed szansą stanął McGinn. Pomocnik The Villans posłał piłkę w kierunku bramki, ale kluczowy blok zanotował Jonny Evans, który powstrzymał lecącą do siatki futbolówkę. Mecz na Old Trafford osiągnął temperaturę wrzenia!

Manchester United poczuł, że mecz z Aston Villą jest do wygrania. W 82. minucie Czerwone Diabły objęły prowadzenie! Bruno Fernandes dośrodkował piłkę z rzutu rożnego, mocna piłka odbiła się od uda Johna McGinna, a z błyskawiczną reakcją pospieszył Rasmus Hojlund. Duńczyk strzałem z woleja otworzył swoje konto bramkowe w Premier League!

Czerwone Diabły korzystnego wyniku nie wypuściły już do samego końca i częściowo zmazały plamę po fatalnym występie w meczu z West Hamem. Za cztery dni wyjazdowe starcie z Nottingham Forest i ostatni mecz w 2023 roku.

Manchester United – Aston Villa 3:2 (0:2)
Bramki: Alejandro Garnacho 59’, Alejandro Garnacho 71’, Rasmus Hojlund 82’ – John McGinn 22’, Leander Dendoncker 26’

Manchester United: Onana – Wan-Bissaka, Varane, Evans, Dalot – Mainoo (McTominay 80'), Eriksen (Gore 90') – Rashford (Antony 80'), Fernandes, Garnacho (Hannibal 90') – Hojlund (Kambwala 88')

Aston Villa: Martinez – Konsa, Carlos, Lenglet, Digne (Moreno 50') – Bailey (Diaby 77'), McGinn (Duran 86'), Luiz, Ramsey (Zaniolo 77') – Dendoncker (Iroegbunam 86') – Watkins


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Aston Villa. 19. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Aston Villa 3:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (600)


zbyszek7: Moyes 73 razy gral na boiskach starego top 4 (MU, Liverpool, Chelsea, Arsneal) jako trener i 72 nie wygral ale wczoraj wkoncu sie udalo xDDD
» 29 grudnia 2023, 04:24 #581
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2023 07:17

Przypominam, że tydzień temu również wygrał więc nie wiem po co takie statystyki, skoro dotyczą również one naszego zespołu. Tak, wiem, że mowa o wyjazdowych meczach Moyesa ale śmiać się z rywala, nie pamiętając co było parę dni temu.
» 29 grudnia 2023, 07:16 #580
Natanael: Choćbyśmy grali w League One, to porażki Arsenalu, Liverpoolu, City czy Chelsea zawsze na propsie. :)
» 29 grudnia 2023, 09:25 #579
zbyszek7: Ta liga z kazdym rokiem jest coraz bardziej wyrowanana i o puchary w polowie sezonu walczy 9 druzyn ciekawe jak bedzie wygladac tabela na koniec sezonu?
» 29 grudnia 2023, 02:22 #578
Leh: Arsenal w meczach z Villa, WHU i Liverpoolem - 1 pkt.

Tottenham w meczach z Villa, WHU i Liverpoolem - 3 pkty.

City w meczach z Villa, WHU i Liverpoolem - 4 pkty.

United w meczach z Villa, WHU i Liverpoolem - 4 pkty.

Oczywiście należy dodać, że Arsenal i Tottenham dostają dodatkowe punkty za doskonały styl.
» 29 grudnia 2023, 00:33 #577
sisinho: Z takimi wynikami to pewnie na półmetku jesteśmy liderem, prawda?
» 29 grudnia 2023, 00:42 #576
wider: i co nam te wyliczenia nam dają ? z tottkami i arsenalem przegraliśmy i obie ekipy są przed nami w tabeli
» 29 grudnia 2023, 00:58 #575
Leh: Nie mówię o miejscu, mówię o formie. Wychodzi że wyniki w 3 ostatnich meczach mamy dobre
» 29 grudnia 2023, 11:15 #574
sisinho: Nie nazwałbym obronę częstochowy z Liverpoolem czy przeciętne spotkanie z WHU jako dobre spotkania. Dobrze to graliśmy od 0:2 z Villą i to tyle z tej dobrej formy.
» 29 grudnia 2023, 13:30 #573
cezgal: W studio oczywiście wysryw na temat United.
» 28 grudnia 2023, 23:37 #572
rreddevilss: A co mowili? Xd
» 29 grudnia 2023, 01:17 #571
Mastori: A co to się stało z kandydatem do mistrzostwa Tottenhamem? Czyżby efekt miotły minął i kontuzje dały o sobie znać?
» 28 grudnia 2023, 23:37 #570
Leh: Nie! Kontuzje nie mają żadnego wpływu na styl i wyniki!

I z pewnością genialny Ange nie popełnia błędów w przygotowaniach które tymi kontuzjami skutkują.
» 28 grudnia 2023, 23:42 #569
Frosty: Bo my nie możemy zganiać na kontuzje całej obrony ale inni proszę bardzo. ETH out ( oczywiście żartuje )
» 28 grudnia 2023, 23:44 #568
b3frees: Ale w jakim stylu te kontuzje chłopaki!
» 29 grudnia 2023, 00:39 #567
GandiGanda: Musicie odpuścić, Antony wkoncu odpali.
» 29 grudnia 2023, 00:53 #566
Jones: Saka to prawoskrzydlowy numer 2 po Salahu w PL :)
» 28 grudnia 2023, 23:45 #565
dlabigt23: Prawda jest taka że Arsenal nadal nie ma szans na Mistrza. Obok City widziałbym Liverpool Kloppa który jest bardziej doświadczony. Reszta drużyn to poprostu walka o miejsca top4-6. City i tak pewnie Majstra zgarnie. I tak by było dla nas najlepiej. Byle nie Liverpool bo wtedy zrównają się z nami Mistrzostwami. Trzeba trzymać kciuki za Obywateli. Taka prawda.
» 29 grudnia 2023, 09:32 #564
cezgal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 23:32

Btw, obecnie pisanie o Big6 nie ma sensu. Obecnie mamy 10 klubów, które mają papiery na top4 a także conajmniej walkę o Europę.
» 28 grudnia 2023, 23:31 #563
Leh: Tak. Przy czym ostatecznie w Top4 będą City, Liverpool, Arsenal i United.
» 28 grudnia 2023, 23:43 #562
Leh: Jakby tak Rashford łaskawie przypomniał sobie jak się gra w piłkę i znów zechciał zapakować 17 bramek w 3 miesiące, to byśmy ten Arsenal przegonili do końca lutego.

Pytanie czy sobie przypomni
» 28 grudnia 2023, 23:31 #561
Frosty: Szkoda że tego Alvareza nie zgarnęliśmy, Młoty za Rice'a wzmocnili ofensywę a i Alvarez daje radę w pomocy, brawo za ruchy
» 28 grudnia 2023, 23:19 #560
wider: lepsze od porażki arsenalu jest tylko płacz tych "ekspertów" z viaplay
» 28 grudnia 2023, 23:19 #559
Trombocyt: O nie, czyli na 3 dni kończymy z wychwalaniem Artety i Arsenalu w studiu pomeczowym i meczykach? :(
» 28 grudnia 2023, 23:15 #558
cezgal: Mam screena jak parę tygodni temu napisałem, że oni nic nie wygrają. Wkleje go w czerwcu
» 28 grudnia 2023, 23:17 #557
Trombocyt: Myślę, że ten screen nie będzie użyty tylko raz. :D
» 28 grudnia 2023, 23:18 #556
Frosty: Panowie potężna tarcza wspólnoty jest więc wiecie, Morgan się śmiał z naszego pucharu myszki miki
» 28 grudnia 2023, 23:20 #555
DjTED: Mają łzy w oczach w studio
» 28 grudnia 2023, 23:14 #554
Leh: W sumie te nasze 4 punkty w meczach z Liverpoolem (A), West Hamem (A) i Villą (H) to jest niezły wynik.
» 28 grudnia 2023, 23:14 #553
cezgal: Dokładnie, WHU, Loose i Villa to obecnie top 6
» 28 grudnia 2023, 23:16 #552
cezgal: Moyes robi robotę. To jest idealny trener żeby z gunwa urzeźbić figurkę. Mały budżet, średniaki ligowe i wtedy on czuje się jak ryba w wodzie
» 28 grudnia 2023, 23:14 #551
kckMU: Bezjajeczne dzieciaki, nic się nie zmienia.
» 28 grudnia 2023, 23:13 #550
Witcheraard: A kto to przegrał z West Hamem?
» 28 grudnia 2023, 23:12 #549
Frosty: Jeszcze u siebie na mistrzowskim terenie
» 28 grudnia 2023, 23:13 #548
DjTED: Miszcz połowy sezonu 22/23, a i my też ostatnio:D
» 28 grudnia 2023, 23:13 #547
cezgal: Haha, Ryzy da im 3:0
» 28 grudnia 2023, 23:11 #546
DjTED: Brawo Rice!!
» 28 grudnia 2023, 23:11 #545
cezgal: Czy w meczu Niewypałów działo się znacznie mniej niż u nas, że mają 5 minut doliczone a my 9 minut mieliśmy?
» 28 grudnia 2023, 23:09 #544
DjTED: WHU pozbył się Ryża to na luzie pokonują MU czy Arsenal
» 28 grudnia 2023, 23:05 #543
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 23:07

Nie no Rice akurat dobry grajek tam Martinelli zasysa i Jesus, Saka też brak formy, mówię o tym meczu
» 28 grudnia 2023, 23:06 #542
DjTED: Dzisiaj go demoluja nieziemsko w środku. Taki dobry, że z nim grają gorsza piłkę niż z Kszaką. Dla mnie to zawsze będzie pudrowany Mctominey za 100 mln
» 28 grudnia 2023, 23:08 #541
Trombocyt: Czekam na 15 minut doliczonego czasu.
» 28 grudnia 2023, 23:05 #540
robertbham: Szczerze tez sie spodziewałem dwocyfrowki
» 28 grudnia 2023, 23:07 #539
Trombocyt: W tym i poprzednim sezonie wielokrotnie ratowali w ten sposób punkty.
» 28 grudnia 2023, 23:10 #538
RoyKeano: Nie wiem jak wy ale jeśli Arsenal i lfc biły się o mistrza PL ,to lepiej jak zdobędzie go Arsenal.
» 28 grudnia 2023, 22:52 #537
DjTED: Arsenal się skończył. Oni mogą się już tam bić między sobą w szatni co najwyżej. Myślę, że zeszły sezon wypompowal ich psychicznie. Przegrali frajersko mistrzostwo. Nie mają mentalu.
» 28 grudnia 2023, 22:57 #536
MUFI: Ni ciula, Arsenal a zwłaszcza ich kibice to największe bezmózgi, każda ich przegrana cieszy
» 28 grudnia 2023, 22:58 #535
Trombocyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 22:59

Arsenal może się bić, ale o tytuł króla sedesu.
» 28 grudnia 2023, 22:59 #534
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 23:00

Wiecie Panowie Arsenal ma Ligę Mistrzów w tamtym sezonie poodpadali w miarę szybko a tu mają ważne mecze na wiosnę, też będą obciążeni
» 28 grudnia 2023, 23:00 #533
dawid262262: Pamietajcie 2 0 to niebezpieczny wynik
» 28 grudnia 2023, 22:46 #532
DjTED: Ot to, ot to. Jak się nie strzela na 3 to się przegrywa 2:3
» 28 grudnia 2023, 22:48 #531
Franek994: Tak się kapiszony z nas śmiali :) Brawo West Ham dobić ich jeszcze trzecią Mistrzów co nawet u siebie w miescię nie rządzą :)
» 28 grudnia 2023, 22:45 #530
wilek84: Młoty na miszcza :-)
» 28 grudnia 2023, 22:34 #529
DjTED: Guardiola miał świetny plan by pozbyć się dwóch największych płaczków z drużyny. Wiadomo, że mając w składzie Zinchenko i Jesusa oni nigdy nic nie wygrają
» 28 grudnia 2023, 22:28 #528
tygrys26: Ja już to dawno mowilem, że tak naprawdę Guardiola pozbywa się szrotu z drużyny właśnie tymi dwoma transferami.
A inni sie tym Cryinchenko i Jesusem, a obaj to tacy sami średniacy jak Antony
» 28 grudnia 2023, 22:34 #527
DjTED: Z Bruno to nam się naśmiewają, ale największego płaczka ligi to bronią. Przecież ten Jesus to akcje ma łzy w oczach
» 28 grudnia 2023, 22:50 #526
Pady: Guardiola oddaje piłkarzy po tym jak z nich wyciągnął już co najlepsze, nie tylko oni ale Gundo i Thiago, mieliśmy pecha ze poszedł do obywateli a mógł zastąpić Alexa.
» 28 grudnia 2023, 22:54 #525
Freddie: West Ham z Brighton
Newcastle z Liverpoolem
Tottki z Bournomuth

Szansa by znowu rywale pogubili punkty.
» 28 grudnia 2023, 22:21 #524
kamilpe: Skupmy się na razie na swoim następnym meczu, potem analizujmy inne mecze
» 28 grudnia 2023, 22:25 #523
Jones: Myslisz, ze Forest bedzie łatwy do ogrania?
» 28 grudnia 2023, 23:51 #522
Franek994: mam nadzieje że kapiszony nie przepchają znowu fartem mecz
» 28 grudnia 2023, 22:20 #521
Anhel: Casemiro na miejscu Dunka już by czerwo oglądał
» 28 grudnia 2023, 22:15 #520
adisman17: Z pośród trzech drużyn z czołówki wolałbym żeby Arsenal poszedł na mistrza niż Liverpool i City. Patrząc na Arsenal to pewnie będzie ciężki temat. City wrzuci większy bieg w drugiej części sezonu i po wszystkim.
» 28 grudnia 2023, 22:14 #519
Franek994: ja na odwrót wszystko tylko nie te dziady kapiszony smieszny klubik od zawsze i niech tak zostanie
» 28 grudnia 2023, 22:22 #518
Freddie: 3 pkt odrobione do AV i Totkow. Dobra kolejka :)
» 28 grudnia 2023, 21:58 #517
RozbawionyPepit: Zastanawia mnie logika sędziów w PL. Pamiętam, że chyba w zeszłym sezonie nie uznali Arsenalowi gola, bo nie było ujęcia, które by udowodniło, że NIE było spalonego. Teraz z kolei uznają gola, bo nie było ujęcia, które by pokazało, że piłka NIE wyszła. To samo było niedawno w meczu z Newcastle. To w końcu, na co wy szukacie dowodów, drodzy sędziowie? Na przewinienie, czy na brak przewinienia? To zależy od humoru, czy od fazy księżyca?
» 28 grudnia 2023, 21:49 #516
Czitenzen: Ręka Odegaarda to historyczny skandal
» 29 grudnia 2023, 11:21 #515
DjTED: Ten 4senal wygląda o wiele gorzej w tym sezonie niz w zeszłym. Jednak Czaka więcej dawał niż Ryż za 100 mln
» 28 grudnia 2023, 21:48 #514
FabianMrozek: Bez Rice to oni by mieli tyle punktów co United
» 28 grudnia 2023, 21:49 #513
Leh: Ja to mówię od pół roku - oni nie poprawią wyniku z poprzedniego sezonu. I tak jak ostatnio z żadnym przewidywaniem nie trafiam, tak co do Arsenalu się nie mylę ;-)
» 28 grudnia 2023, 22:31 #512
FabianMrozek: Ile kosztował ten Kudus z Ajaxu? Skoro przeciętny Antony kosztował stówkę to piłkarz z Ghany, który jest o klasę lepszy coś koło 150 milionów euro. Prawda?
» 28 grudnia 2023, 21:45 #511
Frosty: Już skończcie z tym Antonym każdy wie że przepłaciliśmy (ani to piłkarza wina ani trenera) ile można to wałkować w kółko i w kółko
» 28 grudnia 2023, 21:47 #510
FabianMrozek: Nie wina trenera? On dobrze wiedział czy Antony jest warty 100 milionów, bo z nim pracował wiele lat
» 28 grudnia 2023, 21:51 #509
DjTED: Jak tego Kudusa nie zatrzymasz faulem to nie ma innej możliwości. Niesamowity dzik
» 28 grudnia 2023, 21:56 #508
Frosty: Gdyby nie nasz geniusz od transferów w kasie klubu zostałoby 30/40 milionów więcej więc nie nie wina trenera że przepłacili on tylko naciskał że chce tego zawodnika
» 28 grudnia 2023, 22:02 #507
gorzky: Wina trenera że uparł się na tak słabego zawodnika. Gość nawet jakby kosztował 40mln to byłby krytykowany, bo po prostu jest beznadziejny. Przecież to najgorszy skrzydłowy jakiego mieliśmy.
» 28 grudnia 2023, 22:12 #506
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 22:40

Nie zmienia to faktu że w kółko gadanie od ponad roku że to flop już nudzi, Maguire odpuściliście, Sancho ze świecznika zszedł teraz Antony, oby zaczął grac
» 28 grudnia 2023, 22:38 #505
Pady: Kudus 45, Antony 95 patrząc na umiejętności oby dwóch mogliśmy mieć piłkarza i 50 mln, a tak nie mamy 95 mln ani dobrego piłkarza, próbowałem nawet się przekonać do jego gry przez filmiki z gry w Ajaxie nie widzę nic, szkoda że nie daliśmy 100mln za ich obu, może Młoty dadzą sie namówić na zamianę z dopłatą 50 mln.
» 28 grudnia 2023, 22:50 #504
Clsco: Kolejki w PL bez skandalu sędziowskiego- 0.
» 28 grudnia 2023, 21:35 #503
FabianMrozek: Skandal byłby gdyby West Ham gola nie dostał.
» 28 grudnia 2023, 21:42 #502
mrowaacmg: West Ham gola ma, nam z Brighton nie dali ta sama sytuacja
» 28 grudnia 2023, 21:33 #501
DjTED: Milion kamer, a tej na linii nie ma
» 28 grudnia 2023, 21:31 #500
Leh: Była, tylko zasłonił kolanem piłkę. Sam nie wiem w sumie czy wyszła czy nie ;-) Ale jak nie wiadomo - to zostaje decyzja sędziego.
» 28 grudnia 2023, 21:32 #499
Anhel: Moim skromnym zdaniem wyszła, dziwię się że w dzisiejszych czasach nie ma jeszcze czegoś na wzór tenisa w sensie że taka kamera lub zwieszona gdzieś nad boiskiem aby właśnie takie sytuacje rozwiązywać
» 28 grudnia 2023, 21:34 #498
DjTED: By się taka od samej góry przydała, albo z drugiej strony boiska
» 28 grudnia 2023, 21:34 #497
Leh: Ciekawe:

Roberto Martinez: Z piłkarskiego punktu widzenia obecnie na bocznych obrońców ciąży ogromna presja, a on [Dalot] może grać zarówno na prawej, jak i lewej stronie, a najciekawsze jest to, że gra także na środku. Ta wszechstronność była niezbędna dla #mufc . Jest jednym z najważniejszych zawodników klubu.
» 28 grudnia 2023, 21:28 #496
rreddevilss: Brawo Brighton
» 28 grudnia 2023, 20:44 #495
Leh: Pocieszne są te Koguty.
» 28 grudnia 2023, 21:15 #494
Leh: Podobnie jak Armatki :-)
» 28 grudnia 2023, 21:28 #493
DjTED: Ten Vicario jest kosmiczny
» 28 grudnia 2023, 20:37 #492
Dutek: Żadnych dealow z Interem bo znowu nas oskubia. Pamiętam to dopalanie to pensji Alexsisa, sage z Pericem gdzie chcieli nas zrobić na szaro aż wreszcie wyciągnięcie grubej kasy za Onane
» 28 grudnia 2023, 20:27 #491
skylark11: Inter ma ponad 800 mln euro długów i przed tym sezonem istniała realna obawa, że nie będzie w stanie przystąpić do rozgrywek Serie A. Ostatecznie klub uratowały sprzedaże Andre Onany do Manchesteru United i Marcelo Brozovicia do Al Nassr za blisko 70 mln euro. Ogromne problemy ma także właściciel klubu, a więc firma Suning, która jest blisko bankructwa. Aby zapewnić płynność finansową klub czeka kolejna wyprzedaż gwiazd w najbliższych okienkach
» 28 grudnia 2023, 19:17 #490
skylark11: Uratujmy ich jeszcze raz kupując Lautaro
» 28 grudnia 2023, 19:18 #489
DjTED: Czyli ta prawdopodobna oferta za Martiala to ściema?
» 28 grudnia 2023, 20:15 #488
PaToManU: Czemu ściema? Pół roku kontraktu ? Przecież byśmy go za darmo oddali przy jego pensji on nie odejdzie, jak z Sanchezem.
» 28 grudnia 2023, 20:21 #487
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 20:33

Chętnie bym dał Martiala i 50 baniek za Lautaro, wiecie żeby nie zostali bez napastnika tak z troski
» 28 grudnia 2023, 20:33 #486
0listonoszpat: Mam nadzieję,że Ratcliffe wejdzie tutaj na twardo na swoich zasadach. Są informacje o audycie i możliwym zwolnieniu 300 pracowników. Zmiany w strukturach klubu są ważniejsze niż trener, skład i aktualne wyniki. Może wreszcie zatrudnimy odpowiednich ludzi...
» 28 grudnia 2023, 18:47 #485
Leh: Zwolnienie 300 osób to akurat średnia wiadomość. Wolałbym zdecydowanie przeczytać o zatrudnieniu 3 kompetentnych.
Przy czym nie nastawialbym się na nagłe ruchy - takie audyty trwają miesiącami, podobnie jak podejmowanie decyzji. To jest jednak ogromne korpo które ma swoją bezwładność
» 28 grudnia 2023, 18:53 #484
rreddevilss: Dlaczego my mamy takiego pecha? Przeciez normalnie u nas powinien byc atak Garnacho Greenwood Sancho a do tego do rotacji z nimi Rashford i Hojlund , tak byloby w pieknym swiecie, rzeczywistość rzucila nam klody pod nogi, jeden sie obraził na caly swiat , na trenera i na klub a drugi narozrabial, ale nie dostal szansy naprawienia swojego bledu, atak jaki kazdy w Manchesterze wzialby w ciemno jakies 2 lata temu szkoda ze tak wyszlo nie musielibysmy kupowac Antonego za tak chora cene
» 28 grudnia 2023, 16:17 #483
FabianMrozek: O pechu można mówić w przypadku kontuzji, a nie problemów behawioralnych. Za Fergusona żadnej afery z Greenwoodem by nie było, bo boss umiał przypilnować takie rzeczy. Sancho oprócz złych cech charakteru jest po prostu przeciętnym zawodnikiem, dobrym tylko na tle bundesligi. Złe transfery, złe podejście do zawodników, żaden pech
» 28 grudnia 2023, 17:41 #482
DjTED: Przecież nikt nie kazał kupować kota w worku za 100 mln. Za 100 mln można było kupić 3 skrzydłowych
» 28 grudnia 2023, 17:53 #481
Dutek: Fred i Elanga szaleją w nowych klubach.

Patrząc na biedę jaką mamy w pomocy i stawianie na McTomka zdaje się ogromnym błędem ETH oddanie Freda za parę gorszy
» 28 grudnia 2023, 15:06 #480
Sancho: Jak ja nienawidzę takich komentarzy.. dwóch średniaków na których nie dało się patrzeć w takim klubie jakim jest Man Utd- przeszło do słabych klubów i tam radzą sobie już dobrze. Widać to jest ich poziom, tutaj WCALE lepiej by nie grali, czego tu nie rozumieć ? Lepiej się ich pozbyć kiedy jest jakakolwiek szansa a nie trzymać nie wiadomo po co i potem odejdą za bezcen jak cała gama piłkarzy którą można wyrecytować wstając na siku o 3
» 28 grudnia 2023, 15:11 #479
Dutek: Fred odzżył przy ETH i miał stabilniejsza formę niż McTominay
» 28 grudnia 2023, 15:16 #478
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 15:24

Zapomniałeś jeszcze o Jamesie i Lukaku l, też szaleją w swoich klubach.

To była ironia.
» 28 grudnia 2023, 15:23 #477
sisinho: @sancho

Wszystko spoko gdyby nie fakt że zastąpili ich jeszcze większe patałachy pokroju amrabata czy Antonego
» 28 grudnia 2023, 18:48 #476
Pyra: Hannibal, Garnacho i Mainoo powinni grać jak najwięcej, po co płacić za obcych po 50M + jak można wyszkolić tych najzdolniejszych?

Tak naprawdę co roku wyciągać 2 najlepszych młodzików + 2 - 3 transfery i można grać, ale do tego potrzebny jest jakiś plan i trener przynajmniej na 4 lata a nie nowy bo jakiś sezon nie wyszedł i kolejne transfery na już.
» 28 grudnia 2023, 14:54 #475
kamilpe: Hannibal niech idzie ha wypożyczalnie i tam się ogrywa bo mimo szacunku do niego to gość jest na ten moment za słaby by grać jak najwięcej w Manchesterze. Niech coś udowodni na wypożyczeniu, a potem możemy myśleć o pierwszym składzie bo jak nie to sprzedaż. Nie chcę żeby przez całą kakierę w Manchesterze grały kolejne niespełnione talenty.
» 28 grudnia 2023, 15:05 #474
Pyra: Nie całą karierę, niech w tym sezonie dostanie szansę. Jak grał to nie widziałem jakiegoś spadku jakości w naszym zespole, gorzej od Mounta czy Antonego nie gra.
» 28 grudnia 2023, 15:24 #473
kamilpe: A ja widziałem, bardzo chaotycznie gra, jest podany na żółte kartki, wszędzie go pełno (tutaj akurat to minus). Życzę mu jak najlepiej ale mało wiary mam w niego szczerze mówiąc.
» 28 grudnia 2023, 15:34 #472
Pyra: Może za bardzo chce, ma 20l, trzeba go dobrze poprowadzić.
» 28 grudnia 2023, 15:38 #471
kamilpe: Może, dlatego niech idzie na wypożyczenie. Natomiast Mainoo niech gra jak najwięcej.
» 28 grudnia 2023, 15:57 #470
RedOskar18: Myślicie że lisandro jak wróci po kontuzji będzie jeszcze gral na takim poziomie jak w pierwszym sezonie ?
» 28 grudnia 2023, 14:25 #469
kamilpe: Jeden rabin powie tak, inny nie
» 28 grudnia 2023, 14:33 #468
mycka86: Boisko zweryfikuje, ale Martinez ma 25 lat i jest po 2 miesięcznej kontuzji. Czemu miałby nie wrócić do formy ?
» 28 grudnia 2023, 14:35 #467
awe: Obawiam sie, ze ten pierwszy sezon to bylo najlepsze co mogl pokazac, teraz dobrze jeśli wróci i bedzie grał na poziomie zblizonym do Varane
» 28 grudnia 2023, 21:51 #466
FabianMrozek: Niepopularna opinia: na ten moment Hojlund to większy flop niż Antony. Kwoty transferu podobne, Antony w pierwszym sezonie jakieś liczby w lidze robił. Mogły być nawet lepsze, bo trochę tych słupków się przydarzyło plus Brazylijczyk opuścił 13 meczów przez kontuzje.
» 28 grudnia 2023, 13:45 #465
Leh: Niepopularna i przedwczesna. Ocenianie dwudziestolatka po połowie sezonu jest bez sensu. Wiadomo, że chłopak się uczy, że dużo ma do poprawy. Możemy oceniać sensowność transferu, moment na jego przeprowadzenie, kwotę - ale sam Rasmus ma zadatki, potencjał widać. Zobaczymy, czy udźwignie presję. Dużo powiedzą najbliższe mecze - zobaczymy, czy się odblokuje.
» 28 grudnia 2023, 13:48 #464
Frosty: To jakby o Fergusonie po tamtym sezonie powiedzieć że nie ma czym się jarać też miał około 10 bramek we wszystkich rozgrywkach, nasz blondi ma 6 narazie. Tacy gracze to projekt jak nie wypali to się go sprzeda
» 28 grudnia 2023, 14:00 #463
skylark11: W tamtym sezonie Manchester wyglądał trochę lepiej
» 28 grudnia 2023, 14:08 #462
mycka86: Czy jest flopem będzie można powiedzieć za ok 2-3 lata. Jak na napastnika jest bardzo, ale to bardzo młody. W jego wieku np. Lewandowski grał w Zniczu Pruszków, a Harry Kane był na wypożyczeniu w Championship.

Szkoda tylko, że ma się uczyć od Martiala, który jest przykładem jak nie prowadzić swojej kariery i nikt już na niego nie liczy, więc cała ogromna presja spoczywa właśnie na Hojlundzie.
» 28 grudnia 2023, 14:22 #461
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 14:27

"jak nie wypali to się go sprzeda"
Jak to pięknie i łatwo brzmi. Ciekawe tylko ile procent zapłaconej kwoty United odzyska za ten projekt.
Fabian słusznie ocenił TRANSFER. Jak na razie za takie kwoty, zarówno Antony jak i Hojlund to flopy. Na sam widok Brazylijczyka robi mi się niedobrze. W Hojlunda wierzę i mocno trzymam kciuki ale jak będzie nie wie nikt.
Nie zmienia to faktu, że na takie eksperymenty to sobie może pozwolić na przykład City (coś ala Alvarez który im akurat wypalił jak zły) a nie United które potrzebowało jak powietrza goli i snajpera który te gole dostarczy. Zaraz mi ktoś rzuci tym argumentem "ale przecież nie dostaje podań bla bla bla", spoko, nie dostaje, ale tylko ślepiec nie dostrzeganie jego poruszania się po boisku. Czasami wygląda jakby uciekał od gry. Jest młody, ma przed sobą dużo czasu na naukę i na pewno każdy kibic ma wobec niego nie tylko duże nadzieje ale i duże pokłady cierpliwości. Oby nie było jak z naszym francuskim Eddiem Murphy któremu w tym roku stukła 28 wiosna.
» 28 grudnia 2023, 14:24 #460
kamilpe: Antony robił jakieś liczby? 44 mecze i 8 bramek, Hojulnd w tym sezonie ma 23 mecze i 6 bramek. Rzeczywiście, ogromny przeskok. Dodajmy do tego jeszcze to, że Antony w tym sezonie żadnych liczb więc jak można oceniać Hojlunda większym flopem niż Antony?
» 28 grudnia 2023, 14:37 #459
GandiGanda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 14:52

Pamiętam 1 bramkę Antonego jak do nas przyszedł i ustrzeli z lewej zza pola karnego. Później po zejściu na Lewą nogę już go blokowali. Może strzelił jeszcze z 2 bramki w tamtym sezonie ale szczerze nie pamiętam.
Zgadzam się że to trochę mało jak na United, nawet już nie mówiąc o kwocie transferu.
Co do Hojlunda może się jeszcze rozkręci, ale w styczniu musi przyjść tu ktoś jak Guirassy lub ktoś na już.
» 28 grudnia 2023, 14:50 #458
Leh: Xchris - podpisuję się, problemem Hojlunda jest brak podań, problemem kolegów - to, że czasem zwyczajnie nie ma jak mu podać.
Natomiast wciąż uważam, że nasza ofensywa jest w 100% zależna od Rashforda - jak gra Marcus, to gra cały zespół. Jakby nie patrzeć, mimo dramatycznie słabego sezonu to Rashford wypracował najwięcej szans Hojlundowi i dał mu najwięcej asyst.
A ostatni mecz z Villą pokazał po raz kolejny, co zaczyna się dziać, gdy Marcus bierze tę piłkę, podnosi głowę i zaczyna szukać najlepszego rozwiązania.
Nie wiem czy on się w końcu odblokuje czy nie, ale potrzebujemy tego jak tlenu.
» 28 grudnia 2023, 14:58 #457
mycka86: Moim zdaniem problem z podaniami czy też brakiem podań do Hojlunda bierze się stąd, że 8/10 podań do niego wraca jak bumerang lub jest stratą. Będąc pomocnikiem sam bym nie podawał do takiego napastnika. Było to widać szczególnie w meczach z topowymi zespołami (Bayern czy Liverpool). On jeszcze nie jest gotowy do takiej gry, aczkolwiek uważam że potencjał ma ogromny. Tylko, że został zbyt szybko rzucony na głęboką wodę.
» 28 grudnia 2023, 16:54 #456
Dutek: No Grenwood pozamiatał.

Sam w niego nie wierzyłem ale zamknął mi i to rowno.
» 28 grudnia 2023, 13:29 #455
Frosty: x.com/mufcmpb/status/1740344151298756775?s=46&t=_2-ZuDkkA_nzw0mASKqzwg

Greenwood z partnerką w Manchesterze, pewnie na świętach u rodziny byli
» 28 grudnia 2023, 13:15 #454
Edek23: Jak zobaczyłem to zdjęcie z daleka to myślałem że na czapce ma nasz herb, człowiek tak bardzo tego potrzebuje że aż sobie to wyobraża ;)
» 28 grudnia 2023, 13:20 #453
b3frees: Getafe podobno chce wyłożyć 40mln funtów za Greenwooda lecz United chcą na razie zostawić go na wypożyczeniu gdyż sytuację monitoruje Barcelona, Atletico i Milan.
» 28 grudnia 2023, 13:09 #452
Pyra: Getafe cwaniaki bo wiedzą, że jest wart spokojnie 80, pogra u nich rok, dwa i zarobią krocie.
» 28 grudnia 2023, 13:37 #451
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 13:50

Tak, Getafe, jeden z najbiedniejszych hiszpańskich klubów, którego rekord transferowy to 11,80 mln euro, nagle weźmie nie wiadomo skąd i wyda 40 mln na Greenwooda xd
» 28 grudnia 2023, 13:49 #450
kleks: 40 czyli dla nich 20 z tego co bylo mowione.
» 28 grudnia 2023, 14:01 #449
GandiGanda: Może pójdzie w lato do Realu za 80 mln jak Ronaldo. Nie zdziwiłbym się jak w przyszłości robiłby tam podobne liczby.
» 28 grudnia 2023, 14:07 #448
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 12:52

Ja tylko mam nadzieję, ze nie bedziemy grali tym Antonym teraz 3 sezony i czekali az laskawie odpali, jesli dalej bedzie to tak dramatycznie wygladalo to w lato jest jednym z pierwszych do odpalenia chocby to miałobyc i za 20 mln, na co trzymac kogos kto ma niemal zerowy wplyw na druzyne i zerowe liczby przez tak dlugi okres, pomyśleć ze kiedyś ludzie narzekali na Naniego czy Valencje masakra xd spójrzcie na Arsenal mieli Pepe ktory rowniez gral fatalnie ( a i tak robil lepsze liczby) i dosyc szybko go odpalili mimo ze duzo kosztowal
» 28 grudnia 2023, 12:51 #447
kamilpe: Mógłby przejść do Leverkusen a po sezonie wymienilibyśmy go na Wirtza, marzenie
» 28 grudnia 2023, 12:25 #446
Seszele: Ruszyła maszyna, nic jej nie zatrzyma.

Ole, ole, ole !
» 28 grudnia 2023, 12:11 #445
Dutek: Znajac sposób zarządzania Chelsea to dziwię się że Maurico Pocetchino jeszcze jest na stanowisku
» 28 grudnia 2023, 11:48 #444
dlabigt23: Tam jest już nowy właściciel i zarząd. Z Potterem się nie cackali. Jednak myślę że w tym przypadku nie będą się spieszyć..
» 28 grudnia 2023, 12:32 #443
zbyszek7: Zawsze moga zadzwonic do Lamparda xD
» 28 grudnia 2023, 14:38 #442
adisman17: Pokazali, że potrafią ale czy im się będzie chciało i mają umiejętności by utrzymać tą formę jak z drugiej połowy.

Nie wiadomo jak to odbierać. ETH nadal słabe pomysły taktyczne. W tej drużynie do znudzenia ta śmieszne rozgrywanie piłki w obronie, w kółko ten sam atak skrzydłami z małym użyciem napastnika...

Możemy mówić rożne rzeczy ale obecnie pomoc z Mainoo, Bruno i Eriksenem to jest najpewniejsza środek jaki może być. Eriksen nawet bez formy ma jakość podań i pomysły w porównaniu np. z kiepskim Amrabatem i Mountem. Bruno potrafi zrobić coś z niczego a Mainoo to walczak.
» 28 grudnia 2023, 11:47 #441
tygrys26: Tak bardzo niechciany tu Martial, ma lepsze statystyki niż Antony w tym sezonie.
Albo mi się przewidziało i złe spojrzałem.
Pozdro dla imbecyla który zlecił kupno Antonego i drugiego imbecyla który zgodził się dać za niego 100mln
» 28 grudnia 2023, 11:06 #440
Dodge: Samo kupno Antonego nie było zle. Zła była cena. Chłop wyceniany na 30mln kupiony za maks 50 byłby dobrym transferem.
» 28 grudnia 2023, 11:24 #439
Dodge: A co do Martiala to jest dobry piłkarz, ale wydaje mi się, że nie na angielską ligę. Taka francuska, niemiecka byłaby idealna dla niego.
» 28 grudnia 2023, 11:27 #438
tygrys26: Dalej za dużo, chlop praktycznie nic nie wnosi na boisku.
Niestety wycena na 25mln to i tak za dużo na jego umiejętności.
» 28 grudnia 2023, 11:27 #437
Frosty: Tymczasem Nunes Philips Gvardiol Kovacic wszyscy przepłaceni ale co z tego. Tygrys wyluzuj trochę
» 28 grudnia 2023, 11:33 #436
adisman17: Martial napewno byłby lepszym skrzydłowym w ofensywie niż Antony. Co do defensywy Antony jest lepszy od Martiala. Z drugiej strony Martial dobry był tylko na stronie gdzie lata Rash.
Niestety na Martiala nie ma co liczyć, gość bez ambicji i szklany...
Z jego podejściem przedłużenie tak długiego kontraktu za taką kasę to był strzał w stopę...
» 28 grudnia 2023, 11:41 #435
MiSt: Prawda jest taka, że gdyby Antony przyszedł za 50mln, a Licha za 90 mln to nikt by się przesadnie nie czepiał.

Ktoś w klubie zrobił mu krzywdę tą kwotą transferu. To oczywiste, że wart był o połowę mniej.
» 28 grudnia 2023, 12:07 #434
69eyes: Ten człowiek nazywa się John Murtough - mistrz biznesu.
» 28 grudnia 2023, 12:16 #433
awe: Nie widac zowlnennikow transferu Mounta za 65 mln, ktory pokazywal juz, ze potrafi grac w pilke na wysokim poziomie, to ciekawe dlaczego komus mialby nie przeszkadzac trasnfer w podobnych pieniadzach noname ktory nie daje nic w ofensywie.
» 28 grudnia 2023, 13:22 #432
sztejner: Podobno przez okres 3 lat nie zostanie wypłacona żadna dywidenda

Znalezione na Facebooku
» 28 grudnia 2023, 10:07 #431
Pyra: Mnie to bardziej interesuje czy przestaniemy przepłacać za transfery.
Można, a nawet trzeba brać młodych i zdolnych ale za rozsądne kwoty, działać jak Monaco czy Borussia, zgarniać najlepszych młodych i dawać im szansę, Garnacho i Mainoo pokazali, że jak masz odpowiedni poziom to można grać.
» 28 grudnia 2023, 10:56 #430
tygrys26: Pyra masz rację, ale klub który chce sprzedać młodego zdolnego zawodnika widząc ofertę z BVB wie, że może zawołać maksymalnie np. 40mln. Natomiast widząc, manchester United czy inny duży klub cena windowana jest automatycznie na 80mln.
Niestety ale trzeba soe z tym pogodzić chyba, że nowy dyrektor sportowy będzie miał jakiś specjalny chwyt zeby nie dać się naciągać
» 28 grudnia 2023, 10:59 #429
matizek92: Dokładnie, jeżeli zawodnikiem interesuje się takie Monaco czy BVB to nie zawołają 80 mln bo ich nie stać i od razu taki transfer jest przekreślony (jak klub chce zarobić). Jak przychodzi United czy inne PSG czy CITY to i cena pójdzie do góry, bo to bogate kluby i ich stać, a jak można wyciągnąć więcej to czemu nie spróbować? :)
» 28 grudnia 2023, 11:04 #428
Leh: Tygrys - ten chwyt jest tylko jeden - odchodzisz od stołu. Nie chcą 40 baniek? To nara, idziemy po innego zawodnika. Tego nie zrobiliśmy z Antonym czy Hojludem czy Mountem. Tu nie ma wielkiej filozofii i nie ma innej metody
» 28 grudnia 2023, 11:06 #427
tygrys26: W sumie masz racje, no ale zobaczymy jak to będzie pod nowymi sterami w klubie
» 28 grudnia 2023, 11:09 #426
Biniek: Problem to jest taki, że my nie dość, że przepłacamy, to kasa idzie na gwiazdy w kryzysie, albo młode "talenty" z jedną bramką w 20 meczach.
Gdybyśmy przepłacali za piłkarzy, którzy odmieniają grę na lepsze, to nie byłoby problemu. My przepłacamy i dostajemy za to szrot, który nie nadaje się na ławkę w poważnym klubie.
» 28 grudnia 2023, 11:12 #425
tygrys26: Ostatni wielki talent który kupiliśmy i jako tako się obroni statystykami to Martial z monaco.
Wiem wiem, nie spełnił tych wielkich oczekiwań ale mimo wszytsko nadal lepiej to wygląda niż Antony, Sancho, Depay, Wan Bissaka (który też przychodził jako wieli talent), Malacia, Dalot i jeszcze pewnie można kilku znaleźć, a Ci to tak na szybko.
Od dłuższego czasu nasi skauci to jakiś cyrk
» 28 grudnia 2023, 11:15 #424
Biniek: Z tych piłkarzy, których wymieniłeś to chyba jednak Wan Bissaka pasuje do takiego talentu. Moim zdaniem, bardzo niedoceniany piłkarz.
» 28 grudnia 2023, 11:16 #423
tygrys26: Jakis tam poziom trzyma, ale nadal według mnie to za mało na taki klub jak Manchester United.
Oczywiście lepiej żeby grał Wan Bissaka niż Dalot, ale według mnie obaj maksymalnie na ławkę jako zmiennicy
» 28 grudnia 2023, 11:17 #422
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 11:20

AWB to światowa topka w pojedynkach 1vs1
» 28 grudnia 2023, 11:20 #421
tygrys26: A daje cos w ofensywie? No właśnie nie bardzo
Ale jak narzzie są inne pozycje do wzmocnienia, a na prawej obronie wiadomo ze i tak vedzie grał Dalot
» 28 grudnia 2023, 11:21 #420
Biniek: AWB z dobrym skrzydłowym z przodu jest w sam raz dla każdego topowego klubu.
» 28 grudnia 2023, 11:22 #419
Pyra: Van der Sar mówił, że na samym początku okienka transferowego cena za Antonego wynosiła 60M Euro, my oczywiście zrobiliśmy panic buy na ostatni gwizdek i wtedy to Ajax miał wszystko w swoich rękach.

Drogi są dwie, albo kupujemy szybko i za rozsądne kwoty albo odpuszczamy i szukamy gdzie indziej.

Z tym porównaniem do Borussii czy Monaco to nie przesadzajcie, oni też mało nie płacą, płacą na tyle dobrze, że kluby sprzedają im te "koty w worku".

Dembele 35M (19l)
Bellingham 30M (17l)
Adeyemi 30M (20l)
Malen 30M (22l)
Felix Nmecha 30M (23l)
Abdou Diallo 28M (22l)

James 45M (21l)
Balogun 30M (22l)
Gelson 30M (24l)
Golovin 30M (22l)
Balde 30M (22l)
Tielemans 25M (20l)
Pellegri 21M (16l)
Guebbels 20M (16l)
Kondogbia 20M (20l)

Raz trafisz a raz nie.
» 28 grudnia 2023, 11:30 #418
awe: Biniek topowe kluby nie kupuja tak jednowymiarowych pilkarzy, w topowych klubach boczni obroncy daja sporo w ofensywie.
» 28 grudnia 2023, 13:25 #417
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 14:15

Jako najbogatszy klub zawsze będziemy mieć windowane ceny.
Żeby przestać przepłacać za transfery to musielibyśmy podnieść z kolan szkółkę, scouting i
transfery do niej
» 28 grudnia 2023, 14:14 #416
Czitenzen: Dalej wierzcie, ze na czuja dali karnego City, a na czuja nie dali Liverpoolowi w dużo bardziej klarownej sytuacji.
» 28 grudnia 2023, 09:09 #415
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 09:06

Żadna drużyna w Premier League w 2023 roku nie przegrała tylu meczów co Chelsea (19) :
Graham Potter :
3 zwycięstwa
5 remisów
5 porażek
Bruno Saltor :
0 zwycięstw
1 remis
1 porażka
Frank Lampard :
1 zwycięstwo
2 remisy
6 porażek
Mauricio Pochettino :
6 zwycięstw
4 remisy
8 porażek
(Post sprzed 3 dni więc,po wczorajszej kolejce Mauricio ma siódme zwycięstwo)

*Wkleiłem jako ciekawostkę
» 28 grudnia 2023, 09:06 #414
karmnik: Jest to nieprawda, więcej czyli 20 razy przegrało Fulham. Dodatkowo z tym, że żadna inna drużyna nie ma tylu porazek to tez nieścisłość, bo na równi z 19 są Everton, Bournemouth, Nottingham
» 28 grudnia 2023, 09:18 #413
dildayo: Przypominam że przegrywaliśmy 0:2 po fatalnej grze. Widzę że co po niektórym odwaliła znowu szajba po wygranym spotkaniu. Umówmy się, jesteśmy na dnie. To że się nam udało w jednym meczu nic nie znaczy. Chcecie, proszę bardzo, podniecajcie się jak kibice Luton.. Dla mnie dalej to jest porażka - takie mecze to klub pokroju United powinien wygrywać w cuglach. ETH powinien wylecieć a taki mecz, który nic nie zmienia, przedłuża tylko agonie. Ale rozumiem, że co po niektórym, jakakolwiek wygrana powoduje napompowane ego do granic możliwości
» 28 grudnia 2023, 01:57 #412
DevoMartinez: Po prostu niektórzy nie mają klapek na oczach i widzą więcej przyczyn takiej a nie innej gry poza winą menagera...
» 28 grudnia 2023, 02:07 #411
DjTED: AV ostatnio zdemolowała MC czy Arsenal. Jak my zaczniemy demolować te w/w drużyny to można pisać, że powinniśmy wygrywać takie mecze w cuglach. Za dobre wynagradzać, a za zle karać. Wygrany mecz po walce trzeba chwalić. Pisze to ja.
» 28 grudnia 2023, 05:18 #410
vanantgaal: Ostatni mecz to kwintesencja Manchesteru United. Takich meczów za Fergusona było pełno i właśnie tym ten zespół zyskał taka rzeszę fanów. Ambicja i walka do końca. To była najlepsza połowa w tym sezonie a pierwsza nie była taka zła chociaż wynik fatalny. Za ten mecz trzeba chwalić zespół i trenera, oczywiście pamiętając, że jedna jaskółka wiosny nie czyni.
» 28 grudnia 2023, 06:18 #409
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 07:36

Było widać co chce grać trener, w drugiej połowie widać było duże zaangażowanie i to że drużynie zależy. Nie złamali się po Spalonym i nadal cisnęli żeby odwrócić spotkanie. Mi to wystarczy żeby się cieszyc i cieszy nawet bardziej niż wygrana, to że chłopom się chciało biegać i walczyć
» 28 grudnia 2023, 07:35 #408
matizek92: Ooo było widać co chce grać trener, czyli narracja taka - jak wygrywają kunszt trenera i widać to co chcą grać. Jak przegrywają to piłkarze denni i ogólnie do wywalenia :) Cieszy zwycięstwo i wygranych się nie ocenia, ale po prostu popatrz jak my te bramki zdobyliśmy i ile w ciągu kolejnych spotkań takie coś może się przytrafić :)
» 28 grudnia 2023, 08:35 #407
Litosci: Ale to chyba normalne ze jeżeli grają dobrze i płynnie to jest to co chce grać trener. No chyba ze trener chce żebyśmy robili wylewy i kopali się po czole
» 28 grudnia 2023, 10:05 #406
Leh: No no, to musial być dobry mecz jeśli DjTED i vanantgaal chwalą zespół i trenera :)
A tak serio - ciężko nie chwalić, ja sobie wczoraj odwinąłem drugą połowę raz jeszcze i to była absolutna miazga...
Co nie zmienia faktu, że zakładam jakiś ciężko wywalczony remis z Forest :)
» 28 grudnia 2023, 10:22 #405
Lecter: Ale Panowie, po co taka narracja? Każdy widzi, jak zaczął się dla nas ten sezon. Były wzloty i upadki. Było ciężko. Były kontuzje, które ciągną się za nami od początku do tej pory. Brakuje stylu i to widać. Lecz trzeba patrzeć na pozytywy. Bo uważam że ogromnym plusem tego sezonu jest miejsce w tabeli, w którym się znajdujemy, mimo tylu potknięć i przeciwności losu. Chyba każdy w PL jzadaje sobie te pytanie, jak to jest możliwe. Więc nie płaczmy, bo moglibyśmy równie dobrze grzać stołek gdzieś w okolicach 10 miejsca.
» 28 grudnia 2023, 10:39 #404
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 10:45

Miejsce w tabeli na plus i to chyba tyle. Trener nie potrafi utrzymać odpowiedniego zaangażowania i chęci u zawodników co pokazują nasze zrywy, że "Jak sie chce to potrafią". Trener ciągle powtarza, że gramy to co chcemy grać - więc czy wygrywamy czy przegrywamy ja mu wierzę i jak dla mnie jego sposób gry totalnie nie trafia do tych zawodników co pokazują nasze mecze. Więc nie rozumiem narracji po wygranej że gramy to co chcemy. Jak przegrywamy to przecież też gramy to co chcemy bo przecież stylu nie robi się na jedno spotkanie. Problem w tym, że ten styl jest nijaki i pojedyncze zrywy graczy ratują jeszcze ten sezon.
» 28 grudnia 2023, 10:44 #403
Leh: Matizek - styl Erika po prostu opiera się na 100% zaangażowania i koncentracji. Jak zresztą styl każdej topowej drużyny. My mamy problem żeby to zaangażowanie i koncentrację utrzymać przez 90 minut.
W drugiej połowie było widać zmianę w nastawieniu - zwłaszcza w pressingu, nie cisnęliśmy już Martinez a, odbieraliśmy piłkę nieco głębiej. Erik powiedział że kazał im to zmienić w przerwie.
Wniosek? Trener i zespół wciąż się siebie uczą. Ale widać że oni chcą z nim grać, tu nie ma gry na zmianę trenera. Jest próba przystosowania się, wzajemnego zrozumienia.
To jest zespół w budowie, ta przebudowa jest trudna ale dajmy jej czas.
I proszę nie mówcie że Arsenal czy Liverpool miały styl w drugim sezonie pracy trenerow bo to był właśnie taki styl jak u nas :)
» 28 grudnia 2023, 11:05 #402
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 11:11

Powiem tak - po wygranej to każdy trener może powiedzieć co chce. To jak z Mourinho, jak wygrywa odrabiając to wielki strateg z niego co to on nie wymyślił :) Skoro jego gra wymaga 100 % zaangażowania i 100% koncentracji to tego w United nie osiągnie. To nie Ci piłkarze i nie wszystkie drużyny grają tak jak mówisz (przykładowo Inter). Są fazy gdzie przycisną i atakują, a są fazy gdzie odpuszczają i skupiają się na obronie. Tylko, że u nas obrona totalnie nie ogarnia, a transfery Holendra w sumie bardziej szkodzą niż pomagają. Mówimy tutaj o półtorej roku pracy trenera i do mnie nie trafia to, że zespół jest w budowie bo to już 3 okienka, kupa treningów i styl powinien być widoczny co mecz. AV gra cały czas te samą piłkę - wysoko linia obrony, próba łapania w pułapki ofsajdowe, nie wywalanie piłki na oślep. Skoro tak przestudiował rywala, że dopiero w połowie meczu się kapnął aby naciskać wyżej....No :) Mam nadzieje, że się pomylę co do oceny Holendra, ale na chwilę obecną ta drużyna jest nijaka. I nie tłumaczą tego kontuzje, bo zamysł gry powinien być ten sam czy gra zawodnik A czy B, a jeżeli tak nie jest to jesteśmy zwykłym średniakiem bo podstawowego składu przez cały sezon nigdy nie będzie.

BTW. to granie na zwalnianie trenera to jakichś chory wymysł tej społeczności. Nie ma czegoś takiego. To jest chyba tylko próba wytłumaczenia sobie, że przeciętni gracze tutaj są i tyle.
» 28 grudnia 2023, 11:10 #401
matizek92: Zresztą przerabiałem to już za Mou, OGS. "Poczekajmy, dajmy im czas, drużyna się dociera, to proces, to się musi budować" i tak przez 3 sezony. Albo widać czegoś zalążek albo nie widać. To jest proste.
» 28 grudnia 2023, 11:17 #400
Leh: Matizek - Arteta po roku w Arsenalu, listopad/grudzień 2020, kolejnych 7 ligowych meczów:
0:3 z Villą u siebie
0:0 z Leeds na wyjeździe
1:2 z Volwes u siebie
0:2 z Tottkami na wyjeździe
0:1 u siebie z Burnley
1:1 u siebie z Southampton
1:2 na wyjeździe z Evertonem

2 punkty w 7 kolejnych meczach, porażki u siebie z Wolves i Burnley...

Jaki wtedy widziałeś styl?

Chcesz inny przykład? Liverpool w drugim sezonie Kloppa, styczeń-luty 2017. 6 pkt w 7 meczach:

2:2 z Sunderalnem na wyjeździe
1:1 z United na wyjeździe
2:3 ze Swansea u siebie
1:1 z Chelsea u siebie
0:2 z Hull na wyjeździe
2:0 z Tottkami u siebie
1:3 z Leicester na wyjeździe

Tak wygląda przebudowa. Momentami widzisz styl, momentami go nie widzisz. Niby wiadomo, co trener chce grać, a za chwilę wygląda, jakby zespół w ogóle razem nie trenował.

Na tym etapie popełniasz błędy - w transferach, doborze składu, ustawieniu. I masz dwa wyjścia - zmieniasz trenera i znów przechodzisz to samo, albo zostawiasz trenera i dajesz szansę, aby to zażarło.
» 28 grudnia 2023, 11:41 #399
Leh: I jeszcze jedno - Klopp w drugim sezonie - 60 pkt. Arteta w drugim sezonie - 61 pkt.
Erik w drugim sezonie na półmetku - 31 pkt.

Tu nie ma żadnej różnicy. Żadnej. Jest dokładnie ta sama droga przez mękę. I to samo światełko w tunelu. Trzeba tylko chcieć je dostrzec.
» 28 grudnia 2023, 11:43 #398
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.12.2023 11:48

Co mnie obchodzi wyniki Liverpoolu czy Arsenalu, czemu nie odnosisz się do United?Ale skoro... czemu w AV przebudowa trwała kilka miesięcy? Czemu Brighton chcieli grać to co chcieli w kilka miesięcy? Czemu Tottenham potrafi mieć swój styl po kilku miesiącach? I nawet wracając do Liverpoolu - to tak grali wtedy pressingiem i tak grali jak BVB Kloppa. Jak gra United? Bo nie gra ani jak Ajax, ani jak United. Gra nijak. Poprzednicy lecieli z lepszymi wynikami niż Ten Haag, ale u Ten Haaga ktoś na siłę próbuje widzieć jakiś styl i jakąś budowę zespołu. Wydane 400 mln w sumie nie wiadomo na co, facetom brakuje zaangażowania na boisku, ten mityczny styl gry widziany był chyba 3 razy (Chelsea, Everton, AV). Odpadnięcie z pucharów europejskich już na jesień...Nawet jak AV z nami przegrała to popatrz, że ciągle grali to czego ich uczy Emry - wyprowadzanie piłki z obrony, wysoki pressing, łapanie na spalonych. Pomimo, że Tottki z Chelsea grały w osłabieniu ciągle grały tę samą piłkę. Podziwiam za próbę obrony ten Haaga...
» 28 grudnia 2023, 11:48 #397
matizek92: I porównujesz nas do Liverpoolu czy Arsenalu z początku bo tak ci wygodniej obronić swoją tezę. Jest pełno zespołów, które po kilku miesiącach od zmiany trenera wiedzą co mają grać. No i co do Arsenalu to oni dalej w sumie nic znaczącego nie wygrali.
» 28 grudnia 2023, 11:51 #396
matizek92: Podoba mi się też sposób w jaki do tego podchodzisz - próbujesz, kupujesz itp. Mówimy o gościu co trenuje jeden z najlepszych klubów w europie, wydaje kupę siana, a ty piszesz o kupowaniu i próbowaniu :D To nie jest stażysta. Od takiego gościa oczekuje się czegoś tu i teraz. Filozofii jakiejś, cokolwiek. Kupuje Onane, aby wyprowadzać piłkę z obrony, po czym gramy lagę na napastnika. Gdzie sens, gdzie logika?
» 28 grudnia 2023, 11:53 #395
UnitedWeStand: @Leh
To jakie Ty bzdury piszesz, to głowa mała.

" I jeszcze jedno - Klopp w drugim sezonie - 60 pkt. Arteta w drugim sezonie - 61 pkt.
Erik w drugim sezonie na półmetku - 31 pkt.

Tu nie ma żadnej różnicy. Żadnej. Jest dokładnie ta sama droga przez mękę. I to samo światełko w tunelu. Trzeba tylko chcieć je dostrzec."
Faktycznie, nie ma różnicy..

Zwłaszcza gdy Kloppowi przypisujesz jako 'drugi sezon' ten, w którym w październiku został zatrudniony, a Arteta również dołączył do Arsenalu w trakcie sezonu, więc ten Twój 'drugi sezon', to tak na prawdę jego pierwszy, w którym miał przepracowany okres przygotowawczy. Zresztą, jeżeli już tak ładnie przywołałeś wyniki spotkań, to mogłeś zadać sobie jeszcze trud i zerknąć na statsy, a najlepiej to samemu te spotkania obejrzeć, bo Arsenal i Liverpool nie miały wtedy dobrych wyników, ale styl jaki prezentowały te zespoły wskazywał, że zwycięstwa zaraz przyjdą.

Poza tym, Liverpool nie posiada takich pieniędzy jak United. W ostatnich 10 latach, to wydali 3x mniej i płaczą cały czas, że ich nie stać na konkurowanie o piłkarzy. Arsenal natomiast, to nie posiadał aspiracji do tego aby walczyć o trofea i ich celem była atrakcyjna gra z miejscem w top 4, ale projekt przebił wszelkie oczekiwania.

Klopp jest o 3 lata starszy od ETH, a między nimi jest przepaść w dokonaniach.
Arteta ma natomiast swoją pierwszą robotę i 3 trofea na koncie.

Niezłe znalazłeś sobie wzory do argumentowania, że ETH jest dobrym wyborem na ławkę trenerską w United.
» 28 grudnia 2023, 12:13 #394
Leh: Matizek - nie da się porównać prowadzenia takiego klubu jak United to Brighton czy Villi. Inna presja, inna uwaga mediów. W takiej Villi czy Brighton czy nawet Tottenhamie grasz sobie o nic - jak wyjdzie i będą puchary, to super, jak nie wyjdzie - świat się nie zawali.
Dlatego Potter super sobie radził w Brighton, a nie poradził w Chelsea, Emery radzi sobie w Vilii a nie poradził w Arsenalu, Moyes radzi w West Hamie, a nie poradził w United.

United we stand - taaak, bardzo chciałbym zobaczyć te komentarze fanów Arsenalu jaki widzieli styl gdy zespół zdobywał 2 punkty w 7 meczach.

A zresztą, poszukałem artykułów z tamtego czasu :-)

"The pressure will now increase on Spanish coach Mikel Arteta with Arsenal having made their worst start to a season in 39 years with their first home defeat by Burnley since 1974."

"Granit Xhaka is sent off for violent conduct as a desperately poor Arsenal side are stunned at home by Premier League strugglers Burnley"

Desparacko słabi. Najgorszy start od 39 lat... faktycznie, imponował ten ich styl i widać było że już już za chwilę to ruszy...
» 28 grudnia 2023, 12:28 #393
pawelisto2: Napisałem tutaj dość długą wypowiedź, którą skasowało ze względu na niecenzuralne słowa - niestety nie wiem jakie, wszak prywatnie nie pamiętam kiedy ostatnio użyłem jakiegokolwiek przekleństwa, ale dobrze. Postanowię więc teraz króciutko napisać raz jeszcze Panie @Leh mam nadzieję, że omyłkowo napisałeś w kontekście Kloppa i Artety o braku stylu jakoby było to zbieżne ze słabymi wynikami.

Zarówno Klopp, Arteta jak i Ten Hag kupili sobie sporo czasu w swoich pierwszych miesiącach przez co kibice mieli większy dystans do wyników, ale oczekiwali, aby projekt szedł do przodu. I owszem, u Artety momentami śmiesznie wyglądało, gdy Mustafi rozgrywał od tyłu z Luizem i Leno, ale widać było co chce chłop grać, a skoro w tej mieszance wybuchowej było cokolwiek widać to i czemu nie zaufać, że będzie to wyglądało lepiej gdy dostanie tryby o które prosi. Klopp od samego początku to był rock'n roll, który kibice pokochali; oni strzelą trzy to my cztery. Do tego dynamiczne skrzydełka i pokraczny środek pola zostający z tyłu asekurujący boki obrony podłączające się do przodu jednocześnie.
U nas żaden ze świętych nie potrafiłby stwierdzić co ostatecznie chce grać Erik. Większość bramek zarówno strzelonych jak i straconych to dzieło przypadku. Mieszanka wybuchowa, którą Erik zastał nie uległa transformacji, można odnieść wrażenie że od lat gramy to samo, a większość bramek strzelamy albo z dzieła przypadku(Scott) albo z kontry(czyli to samo co Ole), a to przecież my mieliśmy dominować a Onana pomóc nam w ataku pozycyjnym. Tak więc i kibice nie mają wiary, że tryby które dołoży Erik jakkolwiek pomogą rozwinąć ten zespół, bo nawet nie wiemy w jakim kierunku miałoby to pójść.

Wyniki były podobne, owszem, ale pisanie o tym, że Arsenal i Liverpool nie mieli stylu na tym samym etapie pracy swoich trenerów co u nas Erika, jest dużym faux pas.
» 28 grudnia 2023, 12:48 #392
Lecter: Kwi kwi kwi...XD
» 28 grudnia 2023, 13:03 #391
FabianMrozek: Widzieliście co zrobił sędzia w meczu Man City? Nie gwizdnął karnego od razu, bo nie widział sytuacji. Popatrzył się na asystenta, posłuchał co mają do powiedzenia gracze City i po dobrych 10 sekundach wskazał na 11 metr. Var? Na co to komu
» 27 grudnia 2023, 23:04 #390
sisinho: Na co komu Var jak chłop zatrzymał ręką piłkę lecącą w bramkę. Żarty żartami ale tutaj ewidentny karny.
» 27 grudnia 2023, 23:23 #389
FabianMrozek: Gdyby nie ręka to piłka walnęłaby w głowę piłkarza Evertonu, ale to nie ma znaczenia. Zachowanie sędziego, który dał karnego na czuja- komiczne
» 27 grudnia 2023, 23:32 #388
DjTED: Co ten Pickford
» 27 grudnia 2023, 23:01 #387
Frosty: Nie ma na nazwisko Onana więc kogo to obchodzi w Anglii
» 27 grudnia 2023, 23:02 #386
Anhel: Ale powiem wam że ten Koreańczyk z Wilków też jest ciekawym zawodnikiem, za rozsądne pieniądze go wyciągnąć i byłyby jakies opcje w ataku
» 27 grudnia 2023, 22:47 #385
mycka86: Ciekawy zawodnik i rozsądne pieniądze. Możesz niestety wybrać tylko jedno.
» 27 grudnia 2023, 22:51 #384
kamilpe: Bardzo ciekawy zawodnik, poprzednie sezony w Wolves - AŻ 3 i 5 bramek. No król strzelców.
» 27 grudnia 2023, 22:51 #383
Anhel: Żyjmy teraźniejszością, ten sezon ma przyzwoity. Jako opcja w ataku jak najbardziej jako podstawowy zawodnik raczej nie
» 27 grudnia 2023, 23:15 #382
Kicek999: Jak my mamy same opcje dodatkowe to kolejna chcesz ?
» 28 grudnia 2023, 09:03 #381
FabianMrozek: Nie ma co się śmiać z Jacksona, bo gość jest znacznie lepszy od Hojlunda w naturalnym ustawianiu się i widać to w statystykach. 7 goli zdobytych, a powinien mieć już 15. Hojlund o czymś takim może pomarzyć i wczorajszy fartowny gol, bo przypadkowej odbijance niczego nie zmienia.
» 27 grudnia 2023, 22:34 #380
sisinho: A ile ten Dzekson miał bramek w europejskich pucharach?
» 27 grudnia 2023, 23:24 #379
Xchrisx7: Nicholas Jackson to jest dopiero napastnik :D Przy nim Nunez z zeszłego sezonu to prawdziwy killer pola karnego.
» 27 grudnia 2023, 22:04 #378
Xchrisx7: W idealnym momencie to napisałem. Właśnie strzelił na 2:1.
» 27 grudnia 2023, 22:06 #377
Natanael: Chyba spalony.

Ale kilka goli już w lidze strzelił.
» 27 grudnia 2023, 22:06 #376
atotrikos: No dobra ale ta setunia wcześniej to dramat.
» 27 grudnia 2023, 22:07 #375
JoMoridnio: Gdzie jest ten dzieciak co kogoś uciszał ,, ty szanuj Jacksona bo on przynajmniej Strzela gole nie jak Hojlund "
» 27 grudnia 2023, 22:10 #374
matizek92: Hojlund, Jackson, jeden Pieron obaj siebie warci
» 27 grudnia 2023, 22:13 #373
Frosty: Jacksonowi nie dojechała głowa, dla mnie jest mało inteligentny i za bardzo arogancki ale młody może się wyrobić, doświadczenie zrobi swoje
» 27 grudnia 2023, 22:19 #372
mycka86: W lidze strzelił już 7 goli. Żadnej z karnego. To więcej niż nasz cały atak razem wzięty. Byłbym daleki o wyśmiewania się z niego.
» 27 grudnia 2023, 22:26 #371
atotrikos: Przyzna się kto chciał tutaj tego Caicedo? Bo przy nim Amrabat to wirtuoz XD
» 27 grudnia 2023, 21:57 #370
dominikMU: Ale Everton ostatnio gra jakby się nawąchali czegoś, gniotą City ładnie :)
» 27 grudnia 2023, 21:51 #369
matizek92: W city chyba już projekt zbliża się do końca. Ciekawe kogo na ławkę zatrudnią.
» 27 grudnia 2023, 22:14 #368
atotrikos: Najwięcej wykreowanych szans w roku kalendarzowym w Premier League:
Ozil 104
Bruno Fernandes 100
» 27 grudnia 2023, 21:24 #367
skylark11: Bruno może pobić ten rekord
» 27 grudnia 2023, 21:25 #366
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 21:27

Na moje to lajtowo bo uważam, że to był przełomowy moment, że złapią wiatr w żagle no i serio, nie gramy w pucharach a to dużo, no FA się zaczyna ale. Nottingham, Wigan, Tottenham (bez Sona, Romero, Sarra, Bissoumy i może Maddisona) ja liczę tu na same zwycięstwa.
» 27 grudnia 2023, 21:27 #365
skylark11: Olise bestia
» 27 grudnia 2023, 21:17 #364
atotrikos: 22 lata, dredy już czerwone
» 27 grudnia 2023, 21:20 #363
skylark11: Duet Olise i Eze chętnie bym zobaczył u nas
» 27 grudnia 2023, 21:25 #362
wider: za takiego olise to myślę że spokojnie będą wołać +80mln
» 27 grudnia 2023, 21:41 #361
brazylianwisnia: I jak tylko przyjdzie to już nikogo nie minie na skrzydle :)
» 27 grudnia 2023, 22:26 #360
rreddevilss: Dawac tego Olise do nas, fakny skrzydłowy ktory wygrywa pojedynki 1v1 i nie boi sie ich
» 27 grudnia 2023, 20:40 #359
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 21:19

Jeśli Greenwood nie wróci to widziałbym u nas Olise, jeśli wróci to szkoda kasy
» 27 grudnia 2023, 21:18 #358
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 20:33

My tu gadu gadu jaki to Antoniusz przepłacony skrzydłowy ( nie z winy trenera i gracza) ale nikt nie mówi że Eriksen i Evans to dobre transfery za darmo za które normalnie byśmy 30/40 milionów zapłacili. To zawsze jakiś plus w tym chaosie, pomocnik klasy Eriksena warty byłby 20/25 milionów spokojnie
» 27 grudnia 2023, 20:31 #357
Domin31: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 21:19

Eriksenowi trzeba było dać ponad 10 milionów za podpis więc nie do końca za darmo, a 35 letni Evans co cały zeszły sezon leczył kontuzje za dużo by nie był wart, nie mniej to akurat dobre angaże.
» 27 grudnia 2023, 21:19 #356
Anhel: Romano udzielił wywiadu w którym dostał pytanie jakie środowisko robi mu największe zasięgi- odpowiedział że Manchester United i wszystko co z nim związane, później reszta PL a dopiero potem Real i Barcelona
» 27 grudnia 2023, 19:53 #355
JudoHonor: To samo od wielu sezonow. Wielkie zrywy raz na jakis czas, przeblyski formy pojedynczych zawodnikow a potem padaka przez pol sezonu. Od lat brakuje umiejetnosci strzelenia 1-2 bramek i dowiezienia wyniku do konca bez dramatow - tak sie wygrywa tytuly.
» 27 grudnia 2023, 18:12 #354
atotrikos: Wygrywa się tytuły będąc ciągle skupionym i "pod grą". Gdyby Marcus tutaj tego nie przeciął, Mainoo zostaje sam na 3 rywali:

twitter.com/UtdEIIis/status/1739980486523691508?t=HKkWmY5Yn0wGHW7K9RLStQ&s=19

Cały zespół ma żyć spotkaniem.
Btw., kolejny zawodnik wraca na boisko - Mason Mount.
» 27 grudnia 2023, 18:19 #353
JudoHonor: @atotrikos zgadzam sie, skupienie, pewnosc siebie to jest to czego nam brakuje.
» 27 grudnia 2023, 18:20 #352
is200second: Nie wiedziałem, że Fabrizio Romano ma dopiero 30 lat. Dużo starzej wygląda.
» 27 grudnia 2023, 17:53 #351
PiesekLeszek: Możliwe, że ma przebijane papiery i cofany licznik.
» 27 grudnia 2023, 19:09 #350
KubaUtd: Jak on śpi 3 h na dobę to nie ma co co dziwić
» 27 grudnia 2023, 19:16 #349
Caspa: Wreszcie mamy bramkarza z którym możemy walczyć o mistrzostwo !!(DDG też by nie wyszedłem z bramki)
Cieszy dobra gra młodzieży
Jeszcze 5 dobrych grajków i będzie całkiem nieźle
» 27 grudnia 2023, 17:47 #348
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 17:55

Bo taka piłka NIE MA PRAWA przejść krótki słupek/pierwszą linię, ona spadła tam bo żaden typ jej nie przeciął.
Ani rywal, ani my, powinien tam ktoś być - zawalił jeden albo drugi nasz stoper.
Tam musi ktoś to wybijać. Podobna bramka była chyba z Koppenhaga gdzie tam to był błąd Martiala, biegł, wyskoczył na pół gwizdka jeszcze skulił głowę i tam to wtedy musiałby stać Flash żeby to wyjąć. Lepiej wybić niż liczyć na interwencję czytaj błąd bramkarza.

Ciekawsze coś - wykreowane szansę na bramkę z gry:

Bruno Fernandes 100




Salach 71
Kulusevski 67
» 27 grudnia 2023, 17:54 #347
krzys93: zgadza się, mamy najlepszego "bramkarza " na świecie :)
» 27 grudnia 2023, 17:56 #346
atotrikos: Jak w tytule, tak chcemy grać:

witter.com/MartienBall/status/1739960892677054556?t=GvPH5Uu1xhQmZ5OusCx9cQ&s=19
» 27 grudnia 2023, 17:43 #345
Frosty: Przecież Erik nie ma stylu gry jak każdy trener to nie wina piłkarzy he he
» 27 grudnia 2023, 20:17 #344
brazylianwisnia: Nie powiedziałbym, że tak chcemy grać bo tak się nie da gdy 90% przeciwników woli oddać piłkę i czekać na nas. Raczej chodzi o ekstremalnie wysoki pressing tyle, że to musi być bezbłędnie egzekwowane bo jeden błąd zemści się setka dla rywala.
» 27 grudnia 2023, 22:30 #343
atos1987: Słuchajcie, bo ja już zgłupiałem.
Gdzie tu jest problem? Dostawali wciry ale podnieśli się i wygrali. Nie widziałem drugiej połowy więc nie wiem jak gra wyglądała ale skoro strzelili 3 bramy to chyba był atak non stop?
Czyli co? Potrafią grać? Nagle wiedzą co to pressing? Budowani akcji?
Gdzie w takim razie byli przez pozostałe 18 kolejek?
O co tu już chodzi? To w końcu wina trenera czy zawodników czy kogo?
» 27 grudnia 2023, 17:01 #342
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 17:08

4/5 meczy mocno wypaczyło sędziowanie, mecz z Chelsea i Evertonem był na poziomie. Nie tłumaczę tu drużyny ale patrząc na ilość kontuzji, a szczególnie wypadnięcie całej podstawowej obrony gdzie inne klubu opłakują jedna kontuzje 6 miejsce w tabeli to najmniejszy wymiar kary. W zespole musi wrócić mental i współpraca bo nasz atak jest samolubny, skrzydłowi nie asystują a Hojlund ma problem z przyjęciem piłki. Potrzeba wymiana środkowych obrońców, solidne występy Casemiro który był bez formy albo światowej klasy 23/25 letni zawodnik na pozycję nr 6. Na pytanie czyją to wina to wina jest pośrednio wszystkich, trenera że nie trzyma ich za łeb, leniwych Martialow i Rashfordow, nie przemyślanych transferów i oddanie władzy Holendrowi który jest trenerem a nie zajmuje się transakcjami i ich kwotami. ( wina zarządu że taką władzę mu dali )
» 27 grudnia 2023, 17:08 #341
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 16:15

Ten Pawson to jest wgl taki kretyn xd Pawson, Hooper, Oliver i cala ta smietanka idiotow z gwizdkiem xd najpierw Martinez taranuje sobie Rashforda i nie ma nawet faulu a potem Douglas Luiz przeszkadza w wykonaniu wolnego Bruno, tsn sie wscieka i to on oczywiście dostaje zolta kartkę XD niech mi ktos powie ze to nie sa idioci
» 27 grudnia 2023, 16:15 #340
cantona007: Dobrze, że Eriksen wrócił, Duńczyk swoją kreatywnością na pewno pomoże w zdobywaniu kolejnych goli Hojlundowi :)
» 27 grudnia 2023, 16:09 #339
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2023 16:25

A to wcześniej nie grał rozumiem? xD Czekam tylko na mecz w którym Eriksen nie będzie nadążał i zagra poprostu słabiej. Wtedy będzie hejt jak jeszcze nie tak dawno temu że chlop już się nie nadaje na grę w pierwszym składzie...Wystarczy jeden mecz i większość zmieni zdanie diametralnie.
» 27 grudnia 2023, 16:24 #338
colazeroo: Trener dobrze to ogarnął. Oanana grałby w każdym klubie na bramce to z nas zostałby Real Madryt. To trenera argument żeby się jednak wyróżnić.
» 27 grudnia 2023, 14:39 #337
pejatibia: Good day, I express my gratitude for the information provided - we are very grateful; however, might you attempt to communicate in Polish?
» 27 grudnia 2023, 14:52 #336
tygrys26: Tak oglądając wczorajszy mecz I patrząc na to co wnosi dwójka Bruno-eriksen stwierdzam, że potrzebny jest transfer do środka pola na zastępstwo Eriksena.
U nas niestety nie ma w razie kontuzji godnego następcy któremu będzie można powierzyć rozgrywanie akcji.
» 27 grudnia 2023, 14:26 #335
flt32705: Eriksen w sumie ok tylko ze on jest mega wolny, zero zwrotnosci
» 27 grudnia 2023, 14:45 #334
Leh: Jest Mount. Który jeszcze nie zdążył zagrać kilku meczów pod rząd. Zaczekajmy co wniesie po powrocie
» 27 grudnia 2023, 14:57 #333