Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Aston Villa – Manchester United 3:1. Koniec 27-letniej serii Czerwonych Diabłów

» 6 listopada 2022, 16:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Aston Villą 1:3 (1:2) w 15. kolejce Premier League. Czerwone Diabły w Birmingham pokazały się z bardzo słabej strony. Dla The Villans była to pierwsza wygrana z United na własnym stadionie od 27 lat.
Aston Villa – Manchester United 3:1. Koniec 27-letniej serii Czerwonych Diabłów
» Manchester United przegrał z Aston Villą 1:3 w 15. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Victor Lindelöf
Lisandro Martinez
Diogo Dalot
Casemiro
Christian Eriksen
Marcus Rashford
Donny van de Beek
Alejandro Garnacho
Cristiano Ronaldo
Anthony Elanga
Anthony Martial
Tyrell Malacia

Oddano 100 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Początek spotkania na Villa Park ułożył się fatalnie dla Manchesteru United. Czerwone Diabły zaczęły mecz ospale i szybko zostały za to skarcone. Piłkarze Aston Villi chcieli zaprezentować się Unaiowi Emery’emu, dla którego był to debiut na ławce trenerskiej klubu z Birmingham. W 7. minucie w pole karne gości wpadł Leon Bailey i strzałem w długi róg nie dał szans Davidowi de Gei. Przy trafieniu Jamajczyka zaspał Victor Lindelof, a gracza The Villans nie zdołał dogonić Lisandro Martinez.

W 11. minucie sytuacja Manchesteru United ze złej stała się beznadziejna. Luke Shaw sfaulował przed polem karnym Jacoba Ramseya. Do piłki ustawionej około 20 metrów od bramki Davida de Gei podszedł Lucas Digne i precyzyjnym strzałem podwyższył na 2:0.

Piłkarze Manchesteru United sprawiali wrażenie zszokowanych takim obrotem spraw. Na pierwszą dobrą akcję Czerwonych Diabłów przyszło nam poczekać dopiero do 34. minuty. Piłka ładnie krążyła między zawodnikami Erika ten Haga, aż na lewej stronie otrzymał ją Alejandro Garnacho. Argentyńczyk uderzył mocno w krótki róg, a z dobrą interwencją pospieszył Emiliano Martinez. Argentyński golkiper skuteczną paradę zanotował też chwilę później – tym razem nie dał się zaskoczyć Cristiano Ronaldo, który uderzał piłkę głową.

W końcówce pierwszej połowy Czerwone Diabły nieco podkręciły tempo. W 45. minucie goście zdobyli gola kontaktowego, choć sporo było w tym przypadku. Luke Shaw uderzył piłkę mocno z półwoleja, ta po drodze odbiła się od barku Jacoba Ramseya i całkowicie zaskoczyła Emiliano Martineza. Gol Anglika pozwolił uwierzyć zawodnikom, że jeszcze nie wszystko na Villa Park jest stracone.

Po zmianie stron gracze Aston Villi stworzyli sobie groźną akcję tuż po wznowieniu gry. Z przebojowym dryblingiem na bramkę Manchesteru United ruszył Leon Bailey. Jamajczyk uderzył mocno z ponad 25 metrów, ale czujność w bramce zachował David de Gea i pewnie złapał futbolówkę.

W 49. minucie było już 3:1 dla Aston Villi. Akcja zaczęła się od złego wybicia piłki przez Lisandro Martineza i na bramkę Czerwonych Diabłów ruszył szybki atak. Ollie Watkins dostał podane na lewym skrzydle, wpadł w pole karne United i wyłożył piłkę na jedenasty metr. Tam na futbolówkę nabiegł Jacob Ramsey i mocnym strzałem w okienko pokonał Davida de Geę.

Gra Manchesteru United nie kleiła się i w 65. minucie Erik ten Hag zdecydował się na potrójną zmianę. Na placu gry pojawili się Tyrell Malacia, Anthony Elanga i Anthony Martial, którzy zastąpili kolejno Luke’a Shawa, Donny’ego van de Beeka i Alejando Garnacho. Elanga już chwilę po wejściu na boisko miał niezłą szansę – dostał dalekie podanie od Lisandro Martineza, zdołał strzelić głową, lecz futbolówkę obronił Emiliano Martinez. Argentyński bramkarz przy okazji poturbował szwedzkiego skrzydłowego.

Zmiennicy nie rozruszali gry Manchesteru United. Czerwone Diabły nie sprawiały wrażenia drużyny, która chce odrobić straty. Piłkarze Erika ten Haga rzadko gościli pod polem karnym Aston Villi. Gospodarze koncentrowali się natomiast na rozbijaniu nielicznych ataków i szukali swojej szansy na podwyższenie prowadzenia w kontratakach. Do końcowego gwizdka wynik nie uległ już zmianie.

Manchester United i Aston Villa spotkają się ponownie w czwartek na Old Trafford. Tym razem stawką spotkania będzie awans do IV rundy Pucharu Ligi.

Aston Villa – Manchester United 3:1 (2:1)
Bramki: Leon Bailey 7’, Lucas Digne 11’, Jacob Ramsey 49’ – Luke Shaw 45’

Aston Villa: Martinez – Cash, Konsa, Mings, Digne (Young 78') – Luiz, Dendoncker (Sanson 89'), Ramsey, Buendia (Ings 78'), Watkins (Kamara 78') – Bailey (McGinn 70')

Manchester United: De Gea – Dalot, Lindelof, Martinez, Shaw (Malacia 65') – Casemiro, Eriksen – Garnacho (Martial 65'), Van de Beek (Elanga 65'), Rashford – Ronaldo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Aston Villa vs Manchester United. 15. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Aston Villa - Manchester United 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (445)


Ciechanek: Dawajcie komentarze, że City ma zawsze ustawione łatwe losowania, a my jesteśmy tacy biedni i wszystko przeciwko nam :D Ciekaw jestem ile takich będzie jak zawsze
» 7 listopada 2022, 13:13 #445
Bylak: Hahahah barca
» 7 listopada 2022, 13:12 #444
Ciechanek: I cyk mamy Barcelonke :)
» 7 listopada 2022, 13:12 #443
atotrikos: Jaki lepszy napastnik mógłby dołączyć do Manchesteru United w lato jak nie Kane?

A czemu miałby do nas w ogóle dołączyć?

Po pierwsze stać nas a to odpowiedni gość.
Levy będzie musiał go też wypuścić bo już nie uwierzy w jego projekt który nie wypala a Kane życie ma jedno.

Nawet do ligowego rywala bo co wybierze prezes - pieniądze czy niewolnika z rocznym kontraktem?

Kocha koguty, to na pewno bo to ich wzorowy żołnierz i wzór piłkarza ale niczego nie wygrywają i nie są nawet blisko - my już obecnie jesteśmy bliżej.

Berbatov też był dużym nazwiskiem wtedy, Ferguson i Manchester podkusiły.

Harry Kane i Manchester United.
Kapitan czyli kolejny silny charakter.
Upragnione mistrzostwo dla siebie i klubu.

Odpowiedni czas być może nadszedł na ten transfer bo bardzo długo mam taki obraz w głowie.
Mam nadzieję, że pewnego dnia wstanę a tu Anglii szał bo Kane poprosił o transfer i to do klubu z Premier League, do United.
Coś właśnie jak wtedy RVP i z tym "dzieciakiem" który siedział w nim od zawsze :)
» 7 listopada 2022, 12:35 #442
wedel242: kapitan i silny charakter który nigdy w karierze nie wygrał żadnego trofeum xD
» 7 listopada 2022, 12:40 #441
majk: No Harry to byłoby małżeństwo z rozsądku dla obu stron.
Realnie do wyciągnięcia jest zimą Jonathan David, ale zanosi się na to, że będziemy czekać do lata.
Jeśli w lato idziemy po napastnika, to jest sporo opcji, ale trzeba sypnąć ponad 100 mln.
Mi się marzy Lautaro, ale ostatnio deklarował, że dobrze czuję się w Interze.
Osimhen realna opcja.
Toney bardzo konkretnie wygląda.
» 7 listopada 2022, 12:42 #440
Lisan: Liverpool: Real w LM

Hahaha papa Jurgenki z ligi mistrzów
» 7 listopada 2022, 12:25 #439
Ciechanek: Hahaha dobrze że Ty już wiesz,

Hahaha dobrze, że my chociaż tam w grupie graliśmy nie?
» 7 listopada 2022, 12:34 #438
Lisan: Pierwszy fan LVP ujawniony:D ciężkie się wylosowalo nie?
» 7 listopada 2022, 12:37 #437
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 12:45

Nie interesuje mnie jakie masz o mnie zdanie, zupełnie :D
Po prostu ja zawsze doceniam klasę przeciwnika i nie jestem jak jakieś dziecko z gimnazjum, które ma jedyny cel aby dopiec, zwyzywać, pośmiać się z kogo innego. Większości ciężko jest przyznać, że nie jest się najlepszym i że komuś coś lepiej wychodzi ode mnie.

Dla mnie kibicowanie Manchesterowi United W OGÓLE nie oznacza nienawiści do Liverpoolu czy City czy Arsenalu, zupełnie nie, a jak niektórzy lubią dla zasady to przecież ich sprawa. Dla mnie kibicowanie United oznacza kibicowanie za jak najlepszymi wynikami United, a nie jak najgorszymi Liverpoolu. Tyle

No ale mówić 3 miesiące przed meczem, że Liverpool odpadnie z Realem, to trzeba mieć nierówno w bani trochę, więc nawet nie chce mi się z Tobą dyskutować. Trzymaj się.
» 7 listopada 2022, 12:42 #436
Paps: Ciechanek w punkt,wreszcie kogos normalnego tu mozna poczytac :P
» 7 listopada 2022, 15:05 #435
colazeroo: Wyszło, że jestem fanem Liverpool, bo Bayern będzie miał spacerek
» 7 listopada 2022, 12:21 #434
kamtor: Jak tam przed losowanie coś czuję że wpadniemy na juve Barca lub sporting
» 7 listopada 2022, 11:16 #433
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 11:19

No i by przynajmniej spokój byl szybciutko. Z takim granie i z takimi przeciwnikami w LE nie ma sie co ludzic ze zdobedzimy awans do LM przez wygranie tych rozgrywek.
» 7 listopada 2022, 11:19 #432
Widmo: Barca albo Ajax bo to się najlepiej sprzeda w mediach
» 7 listopada 2022, 11:20 #431
Gallacher: CR powinien poważnie pomyśleć o zmianie sportu na MMA, bo widzę że ma do tego dryg i powinien po zakończeniu o tym pomyśleć bo tego Mingsa tam dobrze obracał xD
» 7 listopada 2022, 10:50 #430
KarbOn: Tak sobie analizuje dzisiaj powtórkę i nie mogę zrozumieć krytyki Lindelofa, chłop nie zawinił przy żadnym golu a ludzie go tu cisną że to jego wina.
» 7 listopada 2022, 10:39 #429
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 10:45

Moim zdaniem są gorsi od niego. Myślę że jako rezerwowy jest dość solidny i ma chociaż stabilną formę. Pewnego poziomu nie przeskoczy. Jednak nie ma co oczekiwać więcej skoro to tylko zmiennik. Myślę że to lepsza opcja niż Harry. A kogo byśmy chcieli jako rezerwowego ? Myślę że nikogo lepszego nie pozyskamy. Potrzeba nam stopera za Varane'a który poziomem nie będzie od niego odstawał. Z całym szacunkiem do Varane'a ale ciągle łapie kontuzje więc trzeba rozglądać się za nowym stoperem a Maguire'a się pozbyć.
» 7 listopada 2022, 10:44 #428
brazylianwisnia: 3ci gol - mogl przez 20m sfaulowac goscia lub zabrac mu pilke po czym pozwolil mu podac w pole karne. Jego wina do spolki z Eriksenem ktory powinien pilnowac obszaru z ktorego padl strzał.
» 7 listopada 2022, 10:46 #427
kamtor: Przecież lindelof zawinił przy pierwszej bramce
» 7 listopada 2022, 11:18 #426
DevoMartinez: Lindelof dawał się wyciągać bardzo wysoko i to pare razy. Dodać do tego fakt, że on nie potrafi odebrać piłki ani skasować akcji to jest daremna taktyka. Jego bronienie to jedynie próby blokowania starzału więc lepiej żeby trzymał się pola karnego.
» 7 listopada 2022, 12:13 #425
Bylak: Nam jest potrzebny typowy napastnik, o chsrakterystyce 9 lub lisa pola karnego. A nie zadni skrzydlowi ktorzy moga grac tu i tam, typu leao, gakpo.
» 7 listopada 2022, 10:08 #424
Stanior: No a takich przekladanych skrzydłowych to mamy trochę. Ronaldo, Martial, Sancho, Elanga, Rashford i do tego wchodzący Garnacho. Każdy z nich to prawonożny schodzący skrzydłowy lub zaczynał jako skrzydłowy. Jeszcze ktoś wpadł na pomysł, że Gakpo tu brakuje.
Ja to jestem zdania, że powinniśmy sprzedawać trochę tych zawodników.
» 7 listopada 2022, 12:43 #423
atotrikos: Dzień dobry, uważam, że powinniśmy rozbić bank na Harry'ego Kane'a - on da nam mistrza.
» 7 listopada 2022, 09:41 #422
artrad9448: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 09:49

Miałem napisać to samo. Kane może być dla nas zbawieniem jak van Persie. Anglik ma 29 lat, jeszcze pogra kilka sezonów na dobrym poziomie. Jednak musimy być w LM w przyszłym sezonie aby go nakłonić na przyjście do nas
» 7 listopada 2022, 09:49 #421
Lolhunter: Pełna zgoda, jeden z ostatnich napastników z topu gdzie jest jakaś szansa kupna.
» 7 listopada 2022, 09:55 #420
SmokuUtd: Jeśli miałbym do wyboru jakieś wynalazki za 50 / 60 mln, to serio wolałbym dać 90 za Kane'a. Bez 2 zdań.
» 7 listopada 2022, 10:09 #419
Piwal: a najlepiej Kane w pakiecie z Sonem , dajmy im w rozliczeniu Martiala z Rashfordem i dopłaćmy 100 mln :)
» 7 listopada 2022, 10:20 #418
RozbawionyPepit: Myślenie, że jeden transfer z ekipy będącej na 5. miejscu, z ujemnym bilansem bramkowym, zrobi mistrza Anglii, jest dość optymistyczne.
» 7 listopada 2022, 10:22 #417
vieeeri: Kane jest 5 lat młodszy od Robercika, którego chciałbym tu mimo wieku 35 lat na karku. Jeżeli uda nam się wślizgnąć do top4 kosztem Kogutów to w połączeniu z brakiem pucharów Kane, rekorder Shearer'a na horyzoncie, rokiem kontraktu to musi sie to udać.

City ma Haalanda, Liverpool Darwina za stówe, Newcastle nawet położyło 70 baniek za Isaka. Pozostaje z angielskich (bo tylko takie rozważam w kontekście indywidualnych osiąnięć Kane) jedynie Chelsea i Arsenal, do których wątpie, że odszedłby jako legenda Spurs.

Na dopełnienie tego po prostu uwielbiam komentarze ludzi, którzy mówią, że Kane jest kontuzjogenny bazując na jego absencjach z przed 10 lat. Kontuzjogenny to jest Bielik, który ma serie dwóch miesięcy bez kontuzji, a nie Kane mający od 8 lat uśredniając trzydzieści kilka meczów ligowych na sezon.

Możemy kombinować kupując David, Calvert-Lewin, Sesko, Dembele, ale jak mamy powalczyć o mistrza w ciągu 1-2 lat to odpowiedź brzmi: Harry Kane
» 7 listopada 2022, 10:38 #416
Paps: Oczywiscie,potrzebujemy zawodnika o takiej charakterystyce jak Kane,ale zeby zdobyc mistrza Anglii trzeba jeszcze wzmocnic lawke,mamy za mala ilosc jakosciowych pilkarzy.
» 7 listopada 2022, 10:44 #415
majk: Przydałby się, z Ronaldo na 9tce ciężko będzie o top 4.
» 7 listopada 2022, 11:02 #414
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 11:29

Harry Kane bedzie mial w wakacje rok do konca kontraktu. Jesli sie nie ugnie psychicznie do tego czasu to beda go musieli sprzedac - pewnie kolo 80-100 mln ,bo i tak kupców znajda.
» 7 listopada 2022, 11:28 #413
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 09:23

Większość komentarzy i przekaz jest jeden: winę za obecną sytuację ponosi Ronaldo.

Oczywiście sam powinien wziąć piłkę i strzelić hattricka a później obronić jeszcze te trzy bramki za DDG.

Ja natomiast chciałbym skupić się na innym zawodniku a mianowicie Vicotr Nilssen Lindelof czytaj Mierny Bierny ale Wierny.

Po kolejnych jego popisach mam nadzieję że to koniec jego kariery ( a raczej "kariery xD") a on wciąż wraca i to w gorszym stylu. Pytanie jak długo trzeba będzie go znosic? Ile meczów jeszcze nam zawali? Dramat.
» 7 listopada 2022, 09:22 #412
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 09:49

Nooo bo przy takim doborze obrońców powinien grać Martinez - Maguire ??

Większość komentarzy i przekaz jest jeden: winę za obecną sytuację ponosi Ronaldo.
Oczywiście sam powinien wziąć piłkę i strzelić hattricka a później obronić jeszcze te trzy bramki za DDG. - niekoniecznie,ale mógłby od siebie dać trochę więcej niż rzut karny z Tiraspolem
koleś w ostatnich 10 meczach oddał 6 strzałów popełniając przy tym 7 fauli i zachowując się na boisku jak paralityk - nie ma co go bronić
Jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz a Ronaldo ostatni dobry mecz zagrał strzelając Hattricka Kogutom w marcu... to jest wystarczające podsumowanie jego formy przez ostatnie pół roku
» 7 listopada 2022, 09:47 #411
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 09:56

Jasne, że Maguaier. On przynajmniej przerywa akcje i atakuje piłkę czego szwed nie robił i nie robi. On tylko statystuje atakującym. Stąd tak mało odbiorów i wślizgów notuje. W tym meczu oczywiście 0. Srednio na mecz w całym sezonie mniej od niego ma tylko 3 zawodników Elangda, Ronaldo i Sancho.

Aha co do Ronaldo to on nic temu zespołowi nie daje. Zupełnie nic. Ani nie stwarza zagrożenia pod bramką bo obrońcy sobie z nim radzą 1 na 1 bez problemu. Ani nie stwarza możliwości żeby grać intensywnie. Plus zawodnicy na siłę szukają właśnie jego bo domaga się piłki i nie wybierając rozsądniejszych opcji często gęsto. Do tego te jego notoryczne przewracanie się od podmuchów wiatru w poszukiwaniu fauli...
» 7 listopada 2022, 09:51 #410
Piwal: sztejner doprecyzuj 6 strzałów celnych bo wszytkich strzałów oddał 25 i mówisz tu tylko o spotkaniach ligowych a nie 10 ostatnich meczach. Warto też dodać ile minut rozegrał w tych meczach bo jest ich 520 co w przeliczeniu na pełne mecze daje raptem 5-6 spotkań. Trudno oprzeć się wrażeniu że dobierasz sobie fakty pod teorie.

Ostatni dobry mecz zagrał w pazdzierniku z Evertonem dając bramke na wage 3 punktów i zostając zawodnikiem meczu. Chyba że w jego przypadku dobry mecz to tylko ten z hattrickiem co tylko potwierdzi dobieranie sobie faktów pod teorie.
» 7 listopada 2022, 10:15 #409
Lisan: Piwal, pozamiataleś i to bezlitośnie :D
» 7 listopada 2022, 10:29 #408
sztejner: Pozamiatał czy nie Ronaldo jest drewniany w tym roku i zdania nie zmienie.
Takiego bezużytecznego gracza w tym sezonie nie znajdziesz. Już na Sancho wolę patrzeć jak się męczy niż na Penaldo
» 7 listopada 2022, 10:34 #407
Piwal: Nikt nie oczekuje od Ciebie zmiany zdania, ale jak juz bierzesz sie za wrzucanie tu statystyk na poparcie swoich argumentów to rób to rzetelnie a nie jak jakiś majk czy inny Tyber28
» 7 listopada 2022, 10:44 #406
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 10:54

Piwal Ronaldo ma tylko 1 bramkę w Premier League 7 listopada 2022 roku. Strzela średnio 1 bramkę na 520 minut w lidze. Powiedz że się mylę ;)

Jeszcze taki smaczek 1 bramka na 10 meczy w lidze.
» 7 listopada 2022, 10:52 #405
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 12:01

majk, daj sobie spokoj, całą formacja ofensywna w tym sezonie to dramat jeśli nie potrafisz tego dostrzec to moze oczy otworzy Ci fakt że krytykowany przez Ciebie Ronaldo jest drugim najlepszym strzelcem w klubie biorąc pod uwage wszystkie rozgrywki. Jeśli dla Ciebie miarą wyższości Rashforda są 4 bramki różnicy na przestrzeni 17 rozegranych przez niego spotkań przy 13 meczach Ronaldo to nie wiem co wiecej mam Ci odpowiedziec. 4 bramki są dla takiego zawodnika jak Ronaldo do nadrobienia w 2 meczach gdy tylko sie przełamie i nabierze pewności siebie. Cały zespół prezentuje sie w ofensywie kiepsko, mamy ujemny bilans bramkowy i moze pora skończyć z bajkami że to wina jednego zawodnika i spojrzeć krytycznie na kolektyw ? Tu nie ma jasnych punktów a liczby Rashforda są tylko iluzją dla jego postawy na boisku, zaangażowania i mowy ciała. Nie sądzisz ?
» 7 listopada 2022, 11:59 #404
sztejner: PIWAL
moze oczy otworzy Ci fakt że krytykowany przez Ciebie Ronaldo jest drugim najlepszym strzelcem

owszem zgadza się,dzierży 2 miejsce na spółke z :
Antonym (nie gra)
Martialem (również nie gra)
Sancho (nie gra)

Rewelacyjne osiągnięcie,Martial potrzebowal na boisku 7 minut żeby w pewnym momencie mieć więcej goli niż Ronaldo od początku sezonu.
» 7 listopada 2022, 12:05 #403
majk: A ten znowu wini Rashforda za to, że Ronaldo gra jak ostatni dziad. Co on mu w treningach przeszkadza, czy zabrania mu setki wykorzystywać. Gadamy o Ronaldo, a ten w kółko zmienia temat na Rasha. Dla fanbojów Rash to taki Tusk, cokolwiek by się działo zawsze jego wina ;)
» 7 listopada 2022, 12:08 #402
Piwal: A gdzie ja winie Rashforda za forme Ronaldo ? Odkleiło Ci sie cos ? Napisałem że cała formacja ofensywna w tym sezonie jest tragiczna i wylewanie hejtu na jednego Ronaldo jest skrajnie nieobiektywne. Trudno Ci sie przyznac ze jedziesz po nim głównie dlatego że go nie lubisz ?
» 7 listopada 2022, 12:16 #401
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 12:24

Majk że też Ci się chce wymyślać te statystyki pod swoje teorie :D
Na 10 komentarzy w 9 wspominasz tudzież hejtujesz Ronaldo. To już chyba obsesja
» 7 listopada 2022, 12:22 #400
majk: No tak, gadamy o tragicznie słabej formie Ronaldo, a ty jedyne co potrafisz powiedzieć to ''Rashford winny, patrzcie na Rashforda on jest gorszy łeee, ale, ale Rashford źle kopnął piłkę w 70 minucie widzieliście?!'' i tak w kółko :D

1 bramka po 10 meczach i 520 minutach na 9tce w lidze, rób sobie fikołki dowoli, nie zmienisz tego, Ronaldo jest beznadziejny. Gdyby nie plaga kontuzja, to grzałby ławe. I tak powinien siedzieć, ale ratuje go tylko nazwisko.
» 7 listopada 2022, 12:30 #399
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 12:58

Lisan, ja bym powiedział że obsesja granicząca troche z upośledzeniem. Zobacz jego ostatni komentarz , broni sie tylko i wyłącznie bramkami, kompletnie nie widzi tego że Rashford notuje 8 z 19 strat całego zespolu po błędach indywidualnych, nie widzi tego że Rashford przez 90 min nie potrafi oddać nawet NIECELNEGO strzału na bramke i to już w drugim meczu, nie widzi tego że zespol rozgrywa pilke przed polem karnym a Rashford w co drugiej akcji wycofuje piłke do Shawa lub do stoperów bo boi sie wziac gry na siebie. Ale co z tego!? on strzelil wiecej bramek niż Cristiano wiec lepiej zrzucic winę za wczorajszy wynik na Ronaldo... z tego typu tężyzną umysłową mamy tu do czynienia.

Majk ja Ci gościu tłumacze że kolejny komentarz z rzędu że całą nasza ofensywa jest w tragicznej formie i nie ma co skupiac sie tylko na Ronaldo. On stad odejdzie po sezonie niezaleznie od tego czy sie przełamie czy nie a Ty za rok nadal bedziesz jak jakiś tłuk pisał że wyniki to wina Ronaldo ? Poki mamy go w skladzie i płacimy mu taką kase to warto z niego korzystać bo to jest zawodnik który jest w stanie zmienić wynik meczu nawet nie bedac w formie.
» 7 listopada 2022, 12:55 #398
majk: Piwal bełkotałeś coś o statystykach, to podałem. Co teraz statystyki Ronaldo złe i trzeba ludzi od upośledzonych wyzywać? Tylko to już ci zostało?
» 7 listopada 2022, 13:05 #397
Piwal: Został drugi akapit mojej wypowiedzi który powtarzam Ci juz którys raz a Ty sie do niego ani nie odniesiesz ani nie potrafisz przyjąc do wiadomosci tylko w kolko piszesz o jednej bramce w lidze Ronaldo. Jak inaczej mam Cie w związku z tym nazwac ?
» 7 listopada 2022, 13:34 #396
majk: Ej ziomeczku ale to ty dzwoniłeś do mnie i pytałeś o staty, to je podałem. Wszystko w porządku?

Mam powtórzyć? 1 bramka w 10 meczach w lidze na pozycji nr 9? Dociera pomału?
» 7 listopada 2022, 13:43 #395
majk: Ale ja ci się do niczego nie muszę odnosić, jak będę miał ochotę to się odniosę, ale na każdą durną rzecz którą napiszesz szkoda czasu, żeby odpowiadać.

1 bramka na 10 meczy w lidze na pozycji nr 9, o tu ci się odniosłem po raz kolejny. Może kiedyś dotrze coś.
» 7 listopada 2022, 13:52 #394
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 14:01

Gościu nikt sie Ciebie o staty nie pytal, przestawiło Ci sie coś w głowie ? Zostałeś tu tylko wspomniany jako przykład skrajnego dobierania statystyk pod teze a teraz robisz gównoburze potwierdzając że nadal tak jest i nic sie u Ciebie nie zmieniło.

Przeciez nikt sie z Tobą nie kłóci o to że Ronaldo strzelił jedna bramke w lidze bo tak jest. Nie zmienia to faktu ze biorac pod uwage nasze wszystkie rozgrywki jest drugim najlepszym strzelcem w klubie. Dociera? Sam wyciągniesz wnioski o naszej ofensywie czy po raz kolejny mam Ci pomóc ?

Skoro nie chcesz sie odnieść i kontynuowac dyskusji to oszczędz nam tego spamu o 1 bramce w 520 minutach i wyloguj sie tak jak zrobiła to wczesniej Twoja głowa :)
» 7 listopada 2022, 13:58 #393
majk: Ziomeczku wspomniałeś o mnie i statystykach, to ci je podałem ;)

1 bramka w 10 meczach
» 7 listopada 2022, 14:00 #392
Piwal: Ziomeczku , tydzien temu wrzucałeś tu kilkukrotnie link w którym było napisane ze Ronaldo rozegrał 2 mecze w tym sezonie. To jak to w koncu jest 10 meczów czy 2 ? Gubisz sie w zeznaniach :) A może rozegrał 8 meczów w tym tygodniu i nie zauważyliśmy ? :D
» 7 listopada 2022, 14:03 #391
majk: Ronaldo ma 1 bramkę w 10 meczach w lidze na pozycji nr 9 ;)
» 7 listopada 2022, 14:10 #390
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 14:18

Czyli zaorane ;) jak zwykle zostałeś wyjaśniony. Twoje wiadomosci sa coraz krótsze i skupiają się tylko na tej jednej statystyce.
» 7 listopada 2022, 14:17 #389
Piwal: PS. to i tak o jedną bramke wiecej niż Rashford na pozycji nr 9 :)
» 7 listopada 2022, 14:21 #388
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 09:18

Niektórzy tutaj piszą jakby dziwiła ich ta porażka. Najlepsze jest to ze ja przed każdym meczem się tego obawiam i to nieważne z jakim rywalem gramy. Nigdy nie nastawiam się na zwycięstwo bo znam już nasz klub i naszych piłkarzy. Mamy jeszcze sporo pracy do zrobienia, w sumie to Erik. Mając w składzie Ronaldo który kompletnie nie pasuje do naszej drużyny a także taktyki Erika, a także Rashforda który potrafi tylko wypuścić piłkę do przodu i biegnie przed siebie a za chwilę ja stracić zamiast pograc trochę kombinacyjnie. A jak juz jest przy bramce to wali na oślep. Kolejny rok nas czeka oglądanie tego piłkarza i wiara ze jednak coś z niego bedzie xD. Martial jak odpalił chwile u Erika to nagle zaczyna łapać kontuzje a myślę ze to byłaby napewno lepsza opcja od Rasha. Natomiast też niewiadomo na jak długo bo też lubił mieć wahania formy... Najbardziej to brakuje mi Grenwooda. Idealnie pasowałby do taktyki Erika. No ale cóż mamy Garnacho który jak narazie wydaje się być dobry. Juz napewno lepszy od Elangi... No ale jest jeszcze młody wiec polegać na takim młodym w ataku to troche jak przestępstwo. Szkoda tego meczu bo bardziej wolałbym porażki w Pucharze aniżeli w Lidze. Mogliśmy wskoczyć przed Tottki i Chelsea do top4. To byłby duży impuls mając za sobą dość ciężki terminarz. Byle dociągnąć do MŚ, wygrać kolejne dwa mecze w tym w lidze najważniejszy z Fulham i jakoś przeczekać do tego zimowego okienka. Może nasi właściciele pozwolą na trochę zmian w zimowym okienku i dadzą hajs na chociażby napastnika i jeszcze kogoś na Prawą obronę. Ja nie wyobrażam sobie kolejną część sezonu polegać na Ronaldo przedewszystkim jego humorkach i Rashfordzie. Z tego nie bedzie top4 a bedziemy raczej walczyć o miejsca 5-7.
» 7 listopada 2022, 09:17 #387
Masta: Może i Antony przekozakiem nie jest, ale powiedzcie mi kto robi większy wiatr na prawym skrzydle ??
Rash to ewentualnie tylko na lewym na zmianę z sancho. Martial na 9 a na końcówkę CR. Wiadomo co mecz nie da się tak grać bo co chwila ktoś w szpitalu. Ale tak mi się wydaje ze to powinna być podstawa.
Ale nie będę się za dużo wypowiadalal bo nie jestem trenerem. Przed nami masa ciężkich spotkań. Mam nadzieje ze pokażemy jeszcze charakter.
» 7 listopada 2022, 08:28 #386
sztejner: Z pewnością będą mecze gdzie pokażemy charakter jak w meczach ze Spurs Liverpoolem i Arsenalem,ale nie oszukujmy się że takie mecze jak wczoraj czy z City również będą miały miejsce i trzeba się z tym pogodzić w tym sezonie.
Mamy kolejny już okres przebudowy,światełko w tunelu jest w porównaniu do zeszłego sezonu,ale to jaki ogrom pracy czeka Erika Ten Haga w tym klubie jest niepojęte.
W tym sezonie zrobić progress względem sezonu poprzedniego (co nie powinno być jakieś wybitnie trudne) ale już w następnym sezonie liczę że będziemy lepszą drużyną niż w tym ;)
» 7 listopada 2022, 08:32 #385
axel52: Jakby się tak dobrze zastanowić to pierwsza połowa wyglądała na sprzedaną.
Niczym pato gra MU nie różniła się od meczów w których kupujący wykłada siano żeby druga strona nie przeszkadzała.
Zadziwiające jest również jaką wiarę pokładają tu niektórzy w grajków którzy siedzą tu od lat, a nic z klubem nie zdobyli, mało tego ich wkład w cokolwiek jest marny jak telewizory Manta.
Ok Ronaldo wypad bo na dziś piłkarz na może ligę polską bo nawet nie wiem czy w USA by go chcieli.
Ale piejecie nad Martialem? Serio? Bo podał 3 razy piłkę?
Nad Dalotem którego pogoniono z Milanu bo nie dawał rady?
Ok w MU da radę i miał będzie wkład w 3x LM. Pobożne życzenia.
Zaraz ETH odkurzy Jonesa i też będziecie piali bo miał ze dwie dobre interwencje w jakimkolwiek meczu?
I podobnie jak Martial nagle się odbuduje.

Stajnia Augiasza jest dalej nie wyczyszczona, samo odejście Lingarda czy Pogby to dużo za mało.
Ciągle połowa pierwszej jedenastki to piłkarze którzy nie przysporzyli klubowi żadnych trofeów.
Rzeczony Martial przetrwał już ilu? 3 trenerów i co uważacie, że ETH to cudotwórca który sprawi, że pan piłkarz zacznie grać w piłkę w każdym meczu, a nie w jednym na 20?
Bardzo naiwne.
» 7 listopada 2022, 08:20 #384
Masta: Może i naiwne ale kim chcesz grać? Sory ale cris już nie te lata i myśle ze martial to na ten sezon jedyny rozsądny wybór.
» 7 listopada 2022, 08:30 #383
JajoJe: Każdemu zdarza się słabszy mecz. Dalot akurat rozgrywa porządny sezon. Więcej z niego pożytku niż strat. Martiala pochłaniają kontuzje...ETH akurat pod względem mentalnym odmienił go w 100℅. Gdyby nie one to facet wygląda jak wtedy gdy przychodził i ośmieszał obronę Liverpoolu.
Naiwne jest to, że myślisz iż w ciągu jednego okienka trener sprzeda 40℅ składu i nakupi nowych graczy na pstryk palca. Na 10 ostatnich spotkań przegraliśmy 1...takie rzeczy się będą zdarzać...pomijając ostatni mecz to pewnie każdy z nas się zastanawiał jak nagle trener z takiego Dalota zrobił solidnego bocznego obrońcę...ale nagle po wpadce już nic nie pasuje. ETH tu jest dopiero kilka miesięcy trochę cierpliwości. A świat już widział nie jednego grajka, który pod wodzą innego trenera gra jak z nut a gdzie indziej jak we mgle. Dla mnie nic nowego
» 7 listopada 2022, 09:00 #382
DevoMartinez: Ten mecz to było dziwne zestawienie do tego brak 4 podstawowych zawodników w podstawie. Dla mnie Ronaldo, Lindelof, van Beek i Garnacho to jedynie wejścia z ławki.
» 7 listopada 2022, 09:45 #381
Paps: Ze wszystkim sie zgadzam,tylko troche akurat niepotrzebnie atakujesz Dalota,odkad gra regularnie prezentuje sie conajmniej przyzwoicie,mysle,ze spokojnie mogly zostac i sie rozwijac ;)
» 7 listopada 2022, 10:50 #380
sztejner: Ale mi to moje kochane piłkarzyki lubią robic karuzele nastrojów.
9 meczów 7 wygranych 2 remis
Przychodzi mecz nr.10 i wtopa.

W sumie za Erika po każdej porażce wracaliśmy z automatu na zwycięskie tory - co daje nam jakąś pozytywną wizję na mecz czwartkowy.

O składzie czy pojedynczych grajkach nawet nie chce mi sie pisać bo jaki jest VdB Maguire Ronaldo itd. To wszyscy wiedzą.
Na koniec sezonu dobić do suchego lądu jakim jest top4 a potem.... Budować budować i jeszcze raz budować bo tu oprócz podstawowej 11 (wliczając nieobecnych Bruno Varane Antonego Sancho I Martiala) to za bardzo nie ma kogo wpuścić żeby gonić wynik.

Jak Wygrywamy (nawet te mecze po 1:0) to przez większość spotkania mamy piłkę i jako tako kontrolujemy mecz,za to każda Porażka tym sezonie wygląda tak samo - po prostu nie wychodzimy na boisko.
» 7 listopada 2022, 07:48 #379
V3x: Miałem jakieś nadzieję względem De Beeka, ale on naprawdę gra jak za karę, niewidoczny, bez ambicji. Naprawdę kiepsko. W meczach bez Fernandesa najwidoczniej trzeba dać Eriksena wyżej, a za nim Casemiro z Fredem. Ronaldo tez do odstawki, naprawdę nic ten chłop jie daje tej drużynie. Już chyba lepiej było zagrać Rashfordem na 9tce, Garnacho lewa, Pellistri prawa i niech się dzieje wola nieba. Bardziej bezużyteczny niż Kryśka ten Pellistri by nie był.
» 7 listopada 2022, 05:48 #378
UnitedWeStand: Płacz w komentarzach, że przegrywamy, bo mamy słabych piłkarzy albo za krótką ławkę jest naprawdę żenujący.

Graliśmy z Aston Villą, a nie z City.
Nasi rezerwowi byliby u nich podstawowymi piłkarzami. Mamy o wiele lepszy skład, o którym Emery marzyłby aby mieć u siebie i ta porażka jest sensacją. Villa zagrała lepszy football, dali lekcję United i tyle.

Trzeba się lepiej przygotować do następnego spotkania, bo argumentowanie porażki wąską kadrą jest komiczne gdy patrzy się na taką Aston Villę, z którą się przegrało 3:1. Przecież gdyby którykolwiek ich zawodnik był w ogóle rozpatrywany do ściągnięcia w zimie, to wielu użytkowników tego portalu dostałoby ataku nerwicy i pisali, że z takimi 'wzmocnieniami', to druga liga. Samo za siebie mówi to, że De Gea razem z Ronaldo zarabiają więcej niż ich cały pierwszy skład z tego meczu razem wzięty.

Villa zagrała dobre spotkanie. Lepiej się przygotowali i zasłużenie wygrali. Ważne aby ETH wyciągnął wnioski i w następnym meczu było lepiej.
» 7 listopada 2022, 04:08 #377
brazylianwisnia: Tylko to tak nie działa. Gdybyśmy mieli z nimi rozegrać 10 spotkań pod rząd tymi samymi składami to 6 spotkań byśmy wygrali, 2 zremisowali i 2 przegrali. Żeby prawdopodobieństwo wygranej podnieść z 60 na 80% w każdym podobnym wyjazdowym meczu potrzebujesz znacznie mocniejszej kadry, szerszej by zawodników kontuzjowanych i bez formy wymienić na solidnych i przede wszystkim pasujących do systemu gry. Aston Villa miała swoje 20% i im sie udało.
» 7 listopada 2022, 09:24 #376
RedFox: Dopóki zmiennikami naszych podstawowych graczy są tacy panowie jak Lindelof, Fred, McTominay, czy Van de Beek to głupie błędy będą się przydarzać dalej i to wielokrotnie.

Plus Erik wciąż nie ma żadnego asa w rękawie, kto z ławki mógłby podnieść poziom naszej ofensywy. Pellistri? Elanga? Szanujmy się. Nawet Martial tylko co pewien czas ma przebłyski. To za mało. Nic więc dziwnego że tyle się mówi znowu o Gakpo. Nie ma Sancho, nie ma Antony'ego i Bruno i nawet mimo ich nierównej formy zmiennicy poza Garnacho nic od siebie nie dają (włącznie z Ronaldo). Wystarczy że 2 piłkarzy z ofensywy wypadnie i nie potrafimy skonstruować składnej akcji. A sezon jest długi i takich kontuzji zapewne jeszcze będzie sporo... Oby było ich jak najmniej. Bo inaczej tak jak w meczu z Aston Villą pokazuje to tylko nasze słabości.
» 7 listopada 2022, 01:29 #375
NoLogo: Akurat czy Pellistri mógłby zostać game changerem póki co nie wiadomo, bo ETH nie raczy go nawet wpuścić na ogony. Garnacho też przyspawany był do ławki, w końcu wchodzi tylko dlatego że sytuacja to wymusiła na trenerze i okazuje się, że coś daje na plus. Pellistri potrafi operować piłką i mając kogoś takiego na ławce, komu piłka klei się do nogi, trzymanie na boisku VdB, który nie daje absolutnie nic, wydaje się szaleństwem.
» 7 listopada 2022, 01:40 #374
HarryBrown: Ale co mają zmiennicy do tego, że połowa podstawowych graczy zagrała wczoraj jak emeryci z oddziału rehabilitacyjnego? I nie jest prawdą, że wczoraj nie potrafili wykreować sytuacji bo kreowali tylko niestety patałaszą niemiłosiernie. I nie patałaszyli tylko wczoraj bo tak się dzieje niestety już od kilku spotkań.
» 7 listopada 2022, 07:34 #373
Pete1S: Była okazja aby przeskoczyć Totki w tabeli a tu taki klops.
» 7 listopada 2022, 01:23 #372
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 00:59

Sezon 24/25 moze byc dopiero jakims przelomem dla nas, pod warunkiem ze zrobimy udane transfery w lato w liczbie 4-5 bo dalej liczba zawodnikow u nas nie nadających sie by u nas grac jest niestety dwucyfrowa i takie sa fakty


Ronaldo out wiadomo
Jones out wiadomo
Elange dalbym na wypozyczenie
Van De Beek out wiadomo
Lindelof out/nr4/5
Maguire out nie pasuje do takiego grania
Wan Bissaka out nie pasuje do takiego grania
De Gea tu ciezka sprawa, zle nie broni, ale pomyślałabym nad Diogo Costa z Porto kozak totalny
Fred i Mc Tominay to nie jest poziom United aczkolwiek obaj wzglednie do rotacji moga sie przydac, na pierwszy sklad wiadomo za malo

Wiec potrzebujemy

GK?
PO za Dalota lub mocna konkurencje
2x ŚO patrzac ile razy lamie sie Varane
ŚP jakas mocna konkurencja za Bruno dzis go nie bylo i bylo dno absolutne
2x N jeden jakis swietny uksztaltowany zawodnik + drugi nieoczywisty z potencjalem i realna konkurencja cos jak Alvarez w City


Wiec mamy ogrom pracy do wykonania a byc moze tez kogos przeoczyłem i zapomnialem , dlatego tak bardzo irytuje mnie Ten Haag, ze nie wyciaga zadnych wnioskow i zajechal druzyne nie stosujac zadnych rotacji w LE, sytuacja kadrowo wyglada raczej na miejsca 4-7 a on niepomaga sobie często tak jak dzis np ( opaska dla Ronaldo i trzymanie go caly mecz gdy jest bezproduktywny i ten nieszczesny Van De Beek, ktorego szkoda komentowac, wiec zapowiada sie ciezki sezon i ciezki czas dla nas kolejny juz zreszta bo wlasnie mija dekada tych mrocznych czasow..
» 7 listopada 2022, 00:57 #371
keribz: Są gdzieś statystyki Ronaldo co do rzutów wolnych. W sensie ile przestrzelił nad bramką, ile w mur itd. Podejrzewam, że jakieś 80% strzałów z wolnych w jego karierze zatrzymuje się na murze. Podbiega z tego śmiesznego rozkroku i wali na pałę bez względu na odległość. Czy on kiedykolwiek próbował to robić w klasycznym stylu jak Messi?
» 7 listopada 2022, 00:40 #370
Reagan: Ani Rashford, ani CR, ani Martial. Elanga też nie. Żaden się nie nadaje. Ile można dawać czasu Rashfordowi i Martialowi? Obaj niepoukładane w głowie, wahania formy, kontuzje, problemy. Koniec. Na lewym skrzydle cisnąć Sancho do skutku na zmianę z Garnacho. Jak nie będzie grało to out. Prawe Antony i kupić mu konkurenta lewonożnego. Bo jak go nie ma to co się w tamtym sektorze dzieje?! Diaby mi sie na pierwszy rzut skojarzył. Albo Pedro Neto z Wolves. Tak jak w City. Jest Foden i Grealish, jest Bernardo i Mahrez. Wreszcie jest Haaland i Alvarez. Kupili na raz 2 nowych napastników! Guardiola uznał, że Sterling i Jesus to nie to i kupił nowych. Trzeba kupić 2 napastników. Lautaro i tego Brobbeya na przykład. Albo tego Moukoko jakimś cudem przekonać.
» 7 listopada 2022, 00:24 #369
Kamil1343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 00:07

Dzisiaj paru fanboyow Ronaldo, próbowali wjechać na Martiala, żeby bronić swojego idola. To tak tylko rzucę, że Martiak wszedł w tym meczu do drugiej linii za bdb, na lewe przeszedł Rashford, na prawe wszedł Elanga, a z przodu grał baletnica, bo z opaska kapitana to już był nie do ściągnięcia. W tym czasie w 21 minut Tony zrobił ledwo 8 podań, ale za to balerina przez całe 90 z doliczonym czasem zrobił całe 17 podań xD i 0 celnych strzałów, ale to akurat norma. I żeby nie było, jeden wszedł świeżo po kontuzji, drugi dostaje kolejny mecz szansy, która świetnie wykorzystuje(świetny rzut wolny xD). Tony z Evertonem (22 min, 8 podań, 1 kluczowe i asyst) z City( 20 minut, 11 podań, 2 bramki) i Live(40 minut, 11 podań, 2 kluczowe i asysta). No, ale brońcie dalej swojego gwiazdora i hejtujcie innych. Za 5 meczów wyjdzie mu przypadkowo asysta jak ta do Rasha i znów będziecie zadowoleni. Nie tylko Polacy krytykuja CR7. 80% zagranicznych kibiców ma go dosyć i nie chce w klubie. Reszta to byli koledzy Crisa i jego fanboye.
» 7 listopada 2022, 00:04 #368
Stink3r: Ale jak skrytykowałem jego wybór na Kapitana, to przecież dla niego lepiej, bo odpali. Śmiech na sali. On nie może odpalić od dobrych paru miesięcy.
» 7 listopada 2022, 07:37 #367
KarbOn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2022 10:33

Czy ja dobrze wiedzę, czy ty bronisz Martiala i porównujesz go do Ronaldo?
» 7 listopada 2022, 10:33 #366
Wave: Narzekacie na Rashforda, a on na 9 jest duzo lepszym pilkarzem na teraz, niz Ronaldo. Owszem nie jest az tak skuteczny ale walczy o kazda pilke duzo pressuje i non stop ma ciag na bramke, nawet jak mu nie wychodzi. Ronaldo na ta chwile to tylko oglupia zespol, bo graja na pale na niego, jest sfrustrowany u schylku kariery, nie pressuje i na wszystko sie drze, na siebie tez, nie umie sie z wiekiem i brakiem formy pogodzic, jeszcze te wolne i spalone. Rozpiernicza cala druzyne.
» 6 listopada 2022, 23:50 #365
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 23:58

Uważaj, zaraz przypełznie Piwal i będzie na siłe przekonywał wszystkich, że Ronaldo daje więcej od Rasha. Jego lata minęły i czas się skończył. Pomyłką klubu było jego ściąganie pod marketing.

Rash>Kryśka, koniec kropka.
» 6 listopada 2022, 23:58 #364
Piwal: Ja nikogo nie musze przekonywać, kto chce ten sam sobie zobaczy statystyki ostatnich meczów. Ilość strzałów, pressingów, strat. Moich wypowiedzi bronią fakty Twoich wymysły. Ronaldo ściągnięty wg Ciebie pod marketing? To czemu ciągnął nas swoimi bramkami za uszy w ubiegłym sezonie? Nieźle CIe odkleiło. W tym sezonie ma zjazd formy, kto wie, moze to jest chwilowe i w drugiej połowie sezonu znów bedziesz mu dziękował. Póki co żyjesz chwilą, masz okazje wypełznąć z nory i ponarzekać i to robisz. Zobaczymy jak długo :)
» 7 listopada 2022, 09:13 #363
Stink3r: Sam Piwal sobie przeczysz, to jak to jest, ma w końcu tą formę Ronaldo czy nie? Czy bazujesz tylko na tym, że zeszły sezon miał przyzwoity? A statystykami się nie broń, bo one akurat działają na niekorzyść Ronaldo.
» 7 listopada 2022, 10:05 #362
Piwal: Stink3r, a gdzie ja napisalem ze Ronaldo ma forme? Masz problemy z rozumieniem w języku polskim ? W tym sezonie jej nie ma, podobnie jak nasz cały atak o czym świadczy ujemny bilans bramkowy. Jeśli jednak wziąć pod uwage pozostałe statystyki to Ronaldo wypada w nich lepiej niż wspomniany wyżej Rashford. Marcusa bronią tylko bramki strzelone w meczach z Liverpoolem i Arsenalem na początku sezonu. W pozostałych aspektach wygląda gorzej, notuje więcej strat, mniej pressuje, oddaje mniej strzałów a mimo to spędza na boisku wiecej minut. Dzielą ich tylko i wyłącznie 3 bramki, jeden lepszy mecz Ronaldo gdzie strzeli 3 gole i wytrąci wam z ręki wszystkie argumenty.

O ubiegłym sezonie napisałem tylko i wyłącznie w odpowiedzi na wypociny kapitana1230 twierdzącego żę był to transfer pod marketing. To skoro poprzedni sezon uratował nam zawodnik ściągnięty pod marketing to jak to świadczy o naszym zespole ?
» 7 listopada 2022, 10:42 #361
majk: Piwal widzimy, że Ronaldo ma wciąż tylko 1 bramkę w Premier League w dniu 7 listopada 2022roku. Świetny staty Ronaldo. Dziękuję, można się rozejść.
» 7 listopada 2022, 10:45 #360
Reagan: Włosi z varem cuda odprawiają.
» 6 listopada 2022, 22:09 #359
spartan1: Tak się dzieje jak nie ma się żadnego napastnika i krótka ławke, nowy napadtnik w zimie to konieczność jeśli chcemy uratować ten sezon, chociaż nawet z nowym napastnikiem ten sezon wydaje się stracony i bez szans na top 4,blad został popełniony w lecie kiedy nie sprowadzono napastnika, taka prawda
» 6 listopada 2022, 21:06 #358
zbyszek7: Tak sie dzieje jak przeciwnik ktory jest w dolku dostaje nowego trenera i gra z zaangazowaniem 200% od pierwszej minuty strzelajac na poczatku 2 bramki w 10 min meczu to samo doswiadczylismy w meczu z LFC gdy bylismy rozbici ale ambicja dala nam zwyciestwo
A jak wygrywalismy z Arsenalem i Tottenhamem oraz po dobrym meczu z Chelsea to mielismy innego napastnika? Kiedy popelilismy blad? Moze rok temu w zimie? Uwielbiam te wasze teksty po kazdej porazce
» 6 listopada 2022, 21:54 #357
Reagan: Aha. Czyli jednak niepotrzebny.
» 6 listopada 2022, 21:59 #356
NoLogo: Napastnik potrzebny jak cholera ale też jakość na środek, brak Bruno nawet w kiepskiej dyspozycji, wchodzi za niego zawodnik cień i kiszka. Ani rozegrania (nawet klasowy i w gazie napadzior bez dobrych piłek nic nie zdziała) ani pressingu, ani powrotu do defensywy. W akcjach gdzie do przeciwnika Bruno wyskakuje albo wraca z wywieszonym jęzorem, taki VdB stoi jak kołek.
» 6 listopada 2022, 23:10 #355
Kapitan1230: Spartan

Hahaha, no tak racja, brakuje nam 100pkt do 4 miejsca i dwie kolejki do końca sezonu. Możemy rozwiązać klub. Boże co za kibice i Szpece :D
» 6 listopada 2022, 23:50 #354
wider: a pro po CR to strasznie irytuje te jego ciągle stanie na spalonym i jeszcze machanie żeby mu piłkę dograć
» 6 listopada 2022, 21:01 #353
Reagan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 20:42

Kandydaci na 9:
Włochy: Vlahović, Lautaro, Osimhen, Leao
Holandia: Gakpo, Brobbey
Niemcy: Sesko, Moukoko, Thuram
Hiszpania: Joao Felix
Francja: David, Dembele
Portugalia: Evanilson, Ramos.
Wybór jest. Włochy generalnie wymiatają
» 6 listopada 2022, 20:41 #352
Bylak: Joao Felix akurat jest slaby. To nie ejst typowa 9 ktora zagwarantuje nam 20+ bramek zwlaszcza w premier league takie watłe ciało.
» 6 listopada 2022, 20:51 #351
Reagan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 20:58

Mam podobne zdanie. Moukoko jest tu chyba najlepszym kąskiem. Kończy mu się kontrakt w czerwcu.
» 6 listopada 2022, 20:56 #350
SzarimMusty: Jestem fanem talentu Lautaro ale... ostatnich 2 super snajperów z ligi włoskiej... no nie wypadli najlepiej w Premier League (mam na myśli CR Emeryt i mistrz przyjęcia Lukaku)
» 6 listopada 2022, 20:59 #349
szymc11: Ja bym próbował z Lautaro albo z Vlahoviciem póki nie odpalił jeszcze w Juve.
Leao podobno PSG chce.
Więc Moukoko i może Gakpo jako opcja deserowa.
» 6 listopada 2022, 21:01 #348
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 21:05

Gakpo to nie 9tka, Sesko dogadany z Lipskiem, no i wielka niewiadoma, na razie głośno o nim tylko w mediach, po nie za bardzo strzela bramki. 330 minut bez bramki Sesko, tak pokazuje whoscored.
Leao to też nie 9tka...
Przynajmniej na internecie popatrz na jakiej pozycji grają piłkarze, zorientuj się trochę jak już kogoś proponujesz.
» 6 listopada 2022, 21:03 #347
Reagan: Zarówno Gakpo jak i Leao mogą grać na 9 choć ich pierwsza pozycjato lewe skrzydło. Jednak myślę że obaj wzmocniliby by nas zarowno na jednej jak i drugiej pozycji.
» 6 listopada 2022, 21:14 #346
Halbrand: Anglia: Toney
» 6 listopada 2022, 21:38 #345
majk: No to ile mieli tych meczy na 9tce? 0? Mogą tam grać bo co, tak se wymyśliłeś? Czy na ilość bramek strzelonych po prostu zajrzałeś i uznałeś, że to 9tki?
» 6 listopada 2022, 21:47 #344
Jaro9107: Z Portugalii uważam że ciekawy jest jeszcze ten Tarremi z Porto. W tym sezonie w lidze 12 meczów, 6 goli 4 asysty i 5 goli w LM. W tamtym 32 mecze, 20 goli i 12 asyst. Wadą na pewno wiek bo gość ma już 30 lat.
» 6 listopada 2022, 21:52 #343
Reagan: Po pierwsze nie meczy tylko meczów. Po drugie po co te nerwy? Żyłka ci zaraz pęknie. Po trzecie Gakpo gra w pierwszej linii chociażby w reprezentacji Holandii. Leao grywał w Milanie na tej pozycji, rzadko ale grywał. To są młodzi zawodnicy, mogą grać na kilku pozycjach.
» 6 listopada 2022, 21:53 #342
shadow17: jeśli grają na kilku pozycjach to nigdy nie opanują jednej pozycji do perfekcji. to jest Premier League a nie B-KLASA.
» 6 listopada 2022, 22:41 #341
majk: Jakie emocje? Pytam najzwyczajniej w świecie. Czyli co dokupujemy kolejnego lewego napastnika, sorki nawet dwóch. Logiczny ruch mamy obecnie tylko 5 piłkarzy, którzy wolą grać po lewej stronie w ataku, czy na skrzydle. Rash, Sancho, Martial, Elanga, Garnacho... dołóżmy jeszcze Gakpo, Leao albo Felixa i róbmy z nich na siłę 9tki, a potem będziemy się dziwić czemu ponad 100 mln wyrzucone w błoto i koleś nie dojeżdża, bo nie gra na swojej pozycji, bo przecież zagrali 2 mecze w karierze na szpicy, jak w zespole była plaga kontuzji. No i są przecież młodzi, więc się nauczą, trust me bro. Tylko z twoim podejściem wątpię, czy wytrzymasz na tyle długo, żeby dać im czas na naukę gry na 9tce. Chyba nie myślisz, że w 2 miesiące zrobisz z nich killerów pola karnego, dobrze grających tyłem do bramki?
» 6 listopada 2022, 22:45 #340
essaEdek: Cristiano Ronaldo w tym sezonie Premier League faulował więcej razy (7) niż oddawał celny strzał na bramkę (6).

G O A T
» 6 listopada 2022, 20:34 #339
Kapitan1230: Wypalony towar z niego, Rash go zjada na śniadanie jak kanapkę :D
» 7 listopada 2022, 00:01 #338
TevezC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 20:27

Ogólnie Villa Nas mocno zaskoczyła. Zawodnicy nastawili się na defensywnie usposobiony zespół i klepanie, a tu przebieg meczu od początku był zupełnie inny. W ostatnich meczach z poważnymi zespołami wygrywaliśmy max 1:0, więc po drugiej bramce już wiedziałem, że nic z tego nie będzie.

Mam lekki żal do De Gei, że nie wyjął żadnej bramki, bo dostaje niebotyczną tygodniówkę, to oczekuję małych cudów w takich sytuacjach.

W obronie bardzo przeciętnie. Za wyjątkiem Martineza, któremu trochę się już gotowało pod kopułą, to cała reszta wybitnie przeciętna lub słaba. Licha standardowo, agresywnie i nawet skutecznie. Z piłką przy nodze trochę gorzej. Lindeloef - standardowo, czyli statysta. Przy trzeciej bramce przegrał głowę z Watkinsem, później przetruchtał obok niego i pozwolił na wycofanie przed pole karne. Fatalny występ.

W linii pomocy tylko Casemiro próbował nadać nam jakiś charakter. Garnacho próbował szarpać, reszta bezpłciowa.

No i nasz Cristiano. W zimę koniecznie musimy kupić napastnika. Ronaldo powinien otrzymać rolę dżokera, bo na poziom Premier League jest za słaby. Mało tego, jest wręcz strasznie irytujący i momentami zabawny. Przewraca się w kuriozalnych sytuacjach, próbuje wymuszać faule i stroi fochy. Nie walczył o piłkę w polu karnym. Każda wrzutka, to swobodne wybicie przez stoperów, a CR7 czeka aż mu piłka spadnie pod nogi lub na garnek. Jak już mu spadnie, to pudłuje. W rozegraniu obrońcy łatwo grają z nim na wyprzedzenie, przepychają go. Kolejny, bardzo, bardzo słaby występ.

Impulsu z ławki również nie było. Elanga raczej nie będzie czołowym skrzydłowym w lidze, raczej za rok lub dwa wyląduje w średniaku Championship. To pokazuje, że przy niewielkich problemach z kontuzjami i kartkami, to mamy bardzo krótką ławkę.
» 6 listopada 2022, 20:27 #337
mikiartur: Co do ocen indywidualnych

DDG przy 2 i 3 bramce nie miał nic do powiedzenia przy 1 trudno mi powiedzieć ale też raczej bez winy był.

Dalot i Shaw mieli dziś problemy ze skrzydłowymi Aston Villi - Ramseyem i Baileyem (który zagrał chyba najlepszy mecz odkad jest w PL)

Lindelof ponosi winę za 1 gola
Co do Martineza to od Brentford zagrał najsłabszy mecz ale powiedzmy sobie szczerze. Gościu który grał szefa przez 2 miechy ma prawo raz na jakiś czas zagrać gorzej

Casemiro też dziś trochę słabszy mecz choć wbrew pozorom aż tak źle nie gral i kilka dobrych interwencji zanotował.

Eriksen zagrał dziś lepiej niż z Sociedad ale nw czy on przy 3 golu nie powinien trochę lepiej się zachować

Donny zagrał lepiej niż z Sociedad ale nadal zagrał słabo i nie przekonuje totalnie.

Co do atakujących. Rashford na prawej stronie to jest -50% potencjału lecz dziś nawet na lewej mu nic nie wychodziło

Ronaldo przeszedł obok meczu i trudno coś o nim powiedzieć

Garnacho najwięcej próbował i męczył Casha, bez większych pozytywów ale przynajmniej nie bał się wchodzić w pojedynki, no i jako że debiutował to nie mam do niego jakiś większych zażaleń. Bo złego imo meczu nie zagrał.

Co do zmian to paradoksalnie najlepsza dał chyba Elanga choć Malacia też wprowadził trochę żywotności. Co do Martiala to on chyba miał grać trochę niżej co nie do końca wyszło. Ale liczę że w kolejnych meczach dostanie większe szanse
» 6 listopada 2022, 20:23 #336
Jaro9107: Czemu uważasz że Lindelof ponosi winę za pierwszego gola? Mógł zachować się lepiej ale to nie Watkins za którym wyszedł strzelił gola. Tam później był jeszcze Martinez i Shaw i oni też mogli to skasować więc są przynajmniej współwinni.
» 6 listopada 2022, 21:43 #335
Reagan: Kibicuję bardzo porażkom Juventusu. Podobno patrzymy w stronę Vlahovicia.
» 6 listopada 2022, 20:22 #334
mikiartur: Nie ma co się załamywać i przewidywać teraz wielki kryzys i czarne dni.

Przegraliśmy pierwszy mecz od 2 października. Od derbów: 4 wygrane mecze w le, wygrana w lidze z Evertonem, Tottenhamem, West Hamem do tego remisy z Newcastle i Chelsea.
Poza może meczem z WHU, Sociedad oraz ostatnich 10 minut z Evertonem graliśmy naprawdę ładna i kreatywna piłkę.

Przy takim natężeniu meczy, zawieszeniu Bruno oraz kontuzji 4/5 kluczowych lub bardzo ważnych graczy, tak porażka ma prawo się przytrafić.

Trzeba to jakoś przebolec i zapomnieć.

Od porażki z Brentford mamy bilans 12-2-3
Naprawdę wygląda to solidnie.
Szkoda tych 3 punktów to oczywiste. Ale nie ma co przepowiadać wielkich dramatów czy zalaman formy.

AVL miało dziś mocny impuls itd - nie ma co się martwić póki co.

Trzeba zapomnieć i w środę oraz z Fulham trzeba zagrać dobrze i w dobrych humorach iść na przerwę reprezentacyjna.

Bo naprawdę od porażki z Brentford gramy bardzo solidnie.

Do tego na nasze szczęście i Chelsea i Totki dziś przegrały to do rywali poza Newcastle których jesteśmy najbliżej nie straciliśmy pkt
» 6 listopada 2022, 20:16 #333
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 20:17

Elanga > Ronaldo

Tyle w temacie

Rash jeszcze kilka sezonów pogra, kryska w styczniu out do USA!
» 6 listopada 2022, 20:15 #332
Jaro9107: Część wini za pierwszą bramkę Lindelofa, wyszedł wysoko, przecież obrońcy czasem tak robią, owszem mógł atakować bardziej agresywnie ale Martinez z Shawem cały czas mieli tam 2 na 2, wystarczyło tylko żeby byli bliżej a nie kryli na 5.
Na Totki i Chelsea wyszliśmy mega wysokim pressingiem że ciężko im było wyjść z połowy, wydawało się że tak mamy ale ETH tego nie utrzymał. Dlaczego? Chyba tylko zmęczeniem drużyny można to wytłumaczyć. Zmienników jakościowo mamy słabszych, wypada 3 gości i nas nie ma.
Odnotuje jeszcze 87 minutę. DDG złapał piłkę po rzucie różnych. Rzadko spotykany widok, że aż to zapamiętałem.
» 6 listopada 2022, 20:10 #331
kubakubcio: Jak można dać komuś opaskę po tym co zrobił z Tottenham i dlaczego występuje VdB tego nie jestem zrozumieć naszego trenera
» 6 listopada 2022, 20:07 #330
brazylianwisnia: Nie trudno sobie wyobrazić że trener chciał zrobić co mógł by odbudować jedyna 9tke która ma i dać szansę VDB.
» 6 listopada 2022, 22:08 #329
Freeze22: Szkoda Ronaldo, bo brakło mu tylko trzech bramek żeby strzelić hattricka :/
» 6 listopada 2022, 20:03 #328
awe: I pileczka do domu ...
» 6 listopada 2022, 21:11 #327
Dexxter: A ludzie tu pisali, że trudne mecze mamy za sobą, teraz zaczynamy latwy terminarz... I cyk... WHU na farcie a z Aston już w tytke
» 6 listopada 2022, 19:59 #326
AUDIoooo: Kto pisał ten pisał. Wpadki były i będą. Każdy ma wpadki ;)
» 6 listopada 2022, 20:02 #325
Lisan: Czas pokazał że dzisiaj trzeba zrewidować poglądy na temat Olka:

Olek nie byłeś taki zły jak tutaj po Tobie jechano.

Dzisiaj za wyniki które wtedy osiągnął Solskjer tj. wicemistrzostwo Anglii czy finał Ligi Europy Erik Ten Haag będzie noszony na rękach niczym cudotwórcy.

Smutna puenta jest taka że nawet nie zbliży się do takich osiągnięć
» 6 listopada 2022, 19:55 #324
Reagan: Trzeba przyznać, że przyjście CR zniszczyło OGS.
» 6 listopada 2022, 20:06 #323
KarbOn: OGS sam się pogrążył błędnym dobieraniem składu czy zmianami w trakcie meczu, nie umiał reagować na wydarzenia na boisku. Chłop miał wiare w Maguire czy inne Fredy i to go pogrążyło.
» 6 listopada 2022, 20:21 #322
brazylianwisnia: Chłopie dopiero pisałeś że mecze z Kogutami i Chelsea całkowicie odmieniły Twój pogląd na ta drużyne xD ile Ty masz lat?14?
Ole w 13 meczach poprzedniego sezonu zrobił 15pkt. Wicemistrz to był fart z bardzo mała liczba punktów. Jestem przekonany ze ETH zbuduje znacznie lepsza drużyne.
» 6 listopada 2022, 22:13 #321
Kapitan1230: Chorągiewa z niego, to tyle :D
» 7 listopada 2022, 00:09 #320
Reagan: W 2023 roku kończą się kontrakty:
DDG, Heaton, Dalot, Jones, Tuanzebe, Shaw, Fred, Rashford, Ronaldo i Garnacho.
W 2024:
Lindelof, Williams, Mengi, Wan-Bissaka, Martial.
Nie wiem jak wy, ale ja przedłużyłbym Dalota i Garnacho.
» 6 listopada 2022, 19:51 #319
Masta: I kim byś grał? Przebudowa składu nie trwa z dnia na dzień
» 6 listopada 2022, 19:55 #318
mycka86: W większości przypadków klub ma opcję przedłużenia umów o 1 rok. W 2023 out Jones, Tuanzebe, CR7 i może mimo wszystko DDG. Fred jako zadaniowiec może zostać, np. na takie mecze jak ze Spurs.
» 6 listopada 2022, 19:57 #317
Reagan: Kupiłbym kogoś. Rocznie wydajemy na Ronaldo, DDG i Rashforda 60M funtów. Serio warto?
» 6 listopada 2022, 19:59 #316
mycka86: A jak ktoś przyjdzie w miejsce np. Rashforda to pewnie będzie grał za darmo ?
» 6 listopada 2022, 20:01 #315
Reagan: Chodzi o to żeby zarobki były adekwatne do wkładu w grę. Obecnie nie są.
» 6 listopada 2022, 20:07 #314
brazylianwisnia: No to trzeba tak wynegocjować przedłużenie by były. Nie ma żadnego zapisu że każdy kolejny kontrakt musi być wyższy. Jeśli nie chcemy Rashforda to na luzie dostaniemy za niego kilkadziesiąt mln.
» 6 listopada 2022, 22:16 #313
Czerwony123: Nie od dzis wiadomo,ze rashy nie jest,nie bedzie gwarantem 25 goli w sezonie. Ani z niego zaden skrzydlowy.,ani zadena 9tka. To bardziej skrojony atakujacy,ktory odnajdzie sie z 2ka napastnikow. Za nim musi byc typowa 10tka. Stara szkola szkolenia tu wychodzi…. Nie nadaje sie do nowoczesnej pilki. Na premier legue jest zbyt malo zadziorny. Nie potrafi wykorzystac swej szybkosci. Premier poszla w inna strone. To ,ze jest szybki, to wacale nie znaczy,ze rozumie szybka gre. Do jego wykonczenia tez mozna miec zastrzezenia. On juz nie jest taki mlody, zeby wiecznie czekac na jego skok jakosciowy.. Skonczy sie pewnie tak,ze dostanie 300 kafli na tydzien,a pozytek bedzie taki,jaki jest. Irytuje mnie juz ten zawodnik,ale ze wychowanek to mam do niego slabosc.
» 6 listopada 2022, 19:50 #312
Jakusa: Zgadzam się całkowicie, ale wystarczy, że strzeli jakąś bramkę raz na 4 mecze i zaraz będzie odzew hur dur patriotów ,,i co hejterzy, gdzie teraz jesteście’’ Generalnie nie mamy w tym sezonie ataku, Eonaldo emeryt 100 lat od najlepszej dyspozycji, Rashford typowy średniak, Sancho bez formy, Bruno jeszcze w miarę daje radę, wydaje mi się, że gdyby miał kompetentnych kolegów z przodu to miałby dużo lepsze liczby.
» 6 listopada 2022, 19:57 #311
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 20:08

A moim zdaniem można by było zrobić z niego dobrą 9tke. Nie taką która weźmie obrońce na plecy ale albo lisa pola karnego albo pod gre gdzie piłki idą za plecy obrońców na dobieg. On często robi ruch do przodu ale rzadko piłkę dostaję ew łapią go na spalonym ale to do poprawienia jest. On na szpicy potrafił grać za van Gaala. Trzymał się środka pola karnego, był gdzie trzeba kiedy ktoś chciał w ciemno dośrodkować, zamykał akcję, nie schodził na boki. Na skrzydle on się odnajduje tylko w grze z kontry imo. Brak dryblingu, startu z miejsca.
» 6 listopada 2022, 20:06 #310
AUDIoooo: Czer123 Jakusa

W punkt, Rash jest średni, ok coś tam strzeli ale to za mało na UTD. Młodszy nie będzie, lepszy? Wątpię :(
» 6 listopada 2022, 20:08 #309
Czerwony123: Devo, nie zgodze sie. Rashy na 9tce jest zbyt miekki. Ten hag nie zrobi z niego napastnika, ktory dominuje elite obroncow, zespoly dobrze zorganizowane, grajace pilka. Jezeli chodzi o przytrzymanie pilki, to jest cienki jak sik pajaka. Wychowany na starej szkole. Bylem ogladac mlodziezowke z city.Dominacja, szybkosc, wymiana pozycji na boisku, zaufanie w zespole obuwateli, byla o 1000 lat swietlnych lepsza. Nasi szkoleniowcy stali i robili pod siebie. Rashy jest taki sam. Z tej krowy mleka nie bedzie.
» 6 listopada 2022, 21:01 #308
DevoMartinez: No dla tego napisałem, że 9tke która nie gra fizycznie a bazuje na mobilności i operuje w środkowym pasie licząc na prostopadłe piłki za plecy orbońców . Tak samo byłaby to upośledzona 9tka jak i LS bo na każdej pozycji Rash ma mankamenty i na żadnej nie jest kompeltnym zawodnikiem. Bo z drugiej strony dzisiaj 9tka to zawodnik przez którego przechodzi dużo akcji i musi umieć poklepać i rozpocząć jakaś akcje kombinacyjną, tu bardziej Martial pasuje niż szybkościowiec typu Rash. Zakup 9tki i tak i tak jest konieczny.
» 6 listopada 2022, 22:18 #307
brazylianwisnia: Oczywiście że nie strzeli tyłu bramek bo to nie jest 9tka. Wskazesz skrzydłowego w EPL który tyle nawala? Bramka raz na 4 spotkania to norma dla skrzydłowego więc nie wiem co w tym dziwnego. Wasze oczekiwania wobec Marcusa są zbyt wysokie. On nie jest world Classen i nie będzie ale może byc solidnym LS. Bramki i asysty nie wzięły się znikąd.
» 6 listopada 2022, 22:19 #306
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 19:38

Ciekawostka: Ronaldo w tym sezonie w lidze częściej faulował przeciwników, niż oddawał celne strzały na ich bramkę. Brał udział w 10 meczach, gdzie zadał łącznie 6 celnych strzałów. Spośród całej naszej ofensywy ma też najgorszy % dokładności strzałów (Ronaldo 24%, Rashford 37%, Antony 45%, Sancho 57%, Elanga 33% i dla dokładności dodam Martial 100% ale on mało co gra więc to akurat nie wyznacznik przy całej sympatii do Francuza).
Źródło: premierleague.com/ clubs/12/Manchester-United/squad

Tak prezentuje się w tym sezonie nasz najjaśniejszy gwiazdor, goat, ulubieniec naszych ex-legend i innych szpeców, którzy domagają się, że Ronaldo musi grać i winią Ten Haga kiedy sadzał go na ławce.
» 6 listopada 2022, 19:37 #305
vanantgaal: I właśnie dzięki takim statystykom dzisiaj wyszedł z opaską kapitana.
» 6 listopada 2022, 19:50 #304
AUDIoooo: Wyszedł na pocieszenie za zawieszenie na Smerfy. Błąd ETH, że dziś grał krystyn zamiast Eddie Murphy.
» 6 listopada 2022, 19:54 #303
Reagan: Przed okienkiem gramy tylko 3 mecze. Fulham, Forrest i Wolves. Może nie potracimy za dużo. Potem przebudowy ciąg dalszy. Niech dadzą wsparcie łysemu smutasowi jak już go wybrali.
» 6 listopada 2022, 19:35 #302
brazylianwisnia: Przecież kasa jest zapewne pusta po takim lecie.
» 6 listopada 2022, 22:19 #301
BigBoss88: Jakby United grało dziś jak Tottki w 2 połowie to by to wygrali no ale przecież po co...
» 6 listopada 2022, 19:30 #300
AUDIoooo: Jakby . . .

My z Live wygraliśmy, kryska i VDB out i będzie lepiej
» 6 listopada 2022, 19:52 #299
damian182838: Rashford i Ronaldo w składzie i porażka murowana, z Magauirem to trochę zajęło żeby się go pozbyć ze składu ale Rashford to jest chyba nie do ruszenia ehhhhh...gra klapę mecz w mecz i wystarczy że strzeli gola przypadkiem i już powrót do podstawy. Tego nigdy nie pojmę. Vdb i lindelof to wiadomo, nie ten poziom.

Wielki gwiazdor Angielskiej piłki nie zrobił nic w tym meczu a i tak wszyscy o Vdb...
» 6 listopada 2022, 19:24 #298
Reagan: Przedłużenie kontraktu z nim i DDG będzie błędem. Rashford się już nie rozwinie, a DDG jest cieniem siebie sprzed 2018 roku.
» 6 listopada 2022, 19:28 #297
rizx: Spokojnie, przyjdzie i pora na Marcusa. Dzisiaj biegał on i Elanga tylko dlatego, że nie było Sancho i Antonyego, a Martial dopiero wraca po kontuzji. Na dodatek Garnacho zaczyna wyglądać bardzo fajnie i nie zdziwi mnie, jeśli to on przeszkoczy wyżej w hierarchii ofensywnych. Co do Donnyego, rozczarowanie, pokazał ile dla tej drużyny znaczy Bruno. Z drugiej jednak strony warto było się przekonać czy coś z niego będzie niż dalej stawiać na beton w postaci Freda czy McTominaya
» 6 listopada 2022, 19:30 #296
boro: Martial wraca po kontuzji, i jest jakieś 2/3 tygodnie przed następną
» 6 listopada 2022, 19:37 #295
Reagan: Martial też jest do oddania. Niestety.
» 6 listopada 2022, 19:39 #294
kiler198333: Gorzej jak nie kupimy nikogo
» 6 listopada 2022, 19:20 #293
Reagan: Musimy. Królestwo za napastnika. A tego łacha CR wywalić. Zbędny bagaż.
» 6 listopada 2022, 19:22 #292
Reagan: Dobrze, że te mistrzostwa są. Mniej punktów stracimy do najbliższego okienka. Koniecznie muszą wziąć napastnika nadającego się do pressingu. Szybkiego silnego.
» 6 listopada 2022, 19:18 #291
keribz: Mnie też to cieszy. Jakby nie patrzeć, ten miesiąc bez rytmu gry klubowej może jeszcze sporo namieszać.
» 6 listopada 2022, 19:21 #290
Piwal: Jak to przecież jest pressujacy Rashford… a nie, czekaj…
» 6 listopada 2022, 19:26 #289
majk: Piwal Ronaldo miał zagrać serię meczów żeby zacząć strzelać bramki a nie, czekaj.
» 6 listopada 2022, 20:36 #288
brazylianwisnia: Rashford to nie 9tka.
» 6 listopada 2022, 22:21 #287
Piwal: a skrzydłowy? to pewnie posyła dużo dośrodkowań... a nie , czekaj : 1
Dla porównania Shaw posłał ich 8 w dodatku Luke strzelił gola uderzajac z dystansu z lewego skrzydła. Dodatkowo Shaw jako obrońca podłączając się na skrzydło zanotował tylko na połowie rywala wiecej podan niz Rashford w całym meczu.
Reasumujac występ Rashforda w liczbach strzałów: 0 , dośrodkowanie: 1 , pressing: 1 ale nieudany, strat: 8. Czy jest w ogole coś co broni go w tym meczu? Może zaimponowała wam niecelna piętka do Ronaldo w polu karnym rywala przy wyniku 3:1 ?
» 7 listopada 2022, 08:25 #286
majk: Reasumując występ Ronaldo: Żenada.
» 7 listopada 2022, 10:46 #285
DjTED: Jak to moj starszy mowi. "ja tam nie ogladam meczow PL. Wlaczam tylko na ostatnie 5 min" :D Teraz sie mecz zrobil
» 6 listopada 2022, 19:18 #284
rvn10: Manchester United to jedyny klub na świecie gdzie trener nie jest winny za porażki. Kiedy to w końcu zrozumiecie.
» 6 listopada 2022, 19:15 #283
AUDIoooo: Jak nie? Moyes był winny bo był słaby. Co ty palisz panie Lewandowski? :D
» 6 listopada 2022, 19:17 #282
rvn10: Drewniakowski jak coś. Od czasów SAFa nasi piłkarze zawodzą a nie trener.
» 6 listopada 2022, 19:18 #281
keribz: Moyes wygrał Tarczę Wspólnoty. Niby niewiele, ale zobaczymy czy Ten Hag wygra cokolwiek, a troszkę (250 baniek) już wydał.
» 6 listopada 2022, 19:19 #280
AUDIoooo: Co nie zmienia faktu ze Moyes był słaby. Zacznijmy od tego, że Erik trenuje nas od niedawna.
» 6 listopada 2022, 19:56 #279
brazylianwisnia: Pomosi odpowiedzialność za porażki jak i za zwycięstwa. Narazie gramy ponad stan. Zdobycz punktowa jest znacznie lepsza niż w zeszłym sezonie.
» 6 listopada 2022, 22:24 #278
Lisan: Unai Emery versus Dracula staje się powoli naszym przekleństwem

Zabrał nam finał i Puchar Ligi Europy
Zabiera nam TOP4
Za kilka dni zabierze nam pewnie szansę na Puchar Kukury Cup
» 6 listopada 2022, 19:15 #277
kiler198333: Klopy autobus heheheh
» 6 listopada 2022, 19:14 #276
AUDIoooo: Chciałbym dziś taki autobus dający 3 pkt heh
» 6 listopada 2022, 19:15 #275
Sideswipe: wyszliśmy w 9 na ten mecz, to i tak dobrze zagrali biorąc to pod uwagę. VdB to jest taki paździerz, że aż oczy bolą. Wraca po kontuzji, długiej przerwie, okej, ale to nie jest usprawiedliwienie, bo przede wszystkim jemu się nawet nie chciało biegać, chował się za przeciwnikami cały czas, nie dawał żadnych opcji.
» 6 listopada 2022, 19:11 #274
Halbrand: Czyli zagrał jak zawsze. xd
» 6 listopada 2022, 19:12 #273
awe: Kto ten drugi? Na rownic z Donnym zagral Eriksen, ale trzeba jeszcze wymienic Ronaldo i Rashforda, no i troche tak trenera tez dzisiaj nie bylo
» 6 listopada 2022, 19:20 #272
Reagan: Dziwne ze zagrał nim a nie Fredem. Z Tottenhamem zagrał bardzo dobrze po czym wylądował na ławie.
» 6 listopada 2022, 19:20 #271
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 19:29

tak, przynajmniej odkąd jest w United, meczów w Ajaxie nie widziałem, no ale musiał grać dużo lepiej, bo ciężko uwierzyć, że nawet tak nieudolny klub jak United jeśli chodzi o transfery nie dałby się oszukać, że on potrafi grać w piłkę.
@awe miałem na myśli Ronaldo ale w sumie masz rację, tylko że mnie takie występy Rashforda nie dziwią, jest słaby, czasem mu coś wyjdzie po prostu i tyle, ale rozumiem, że musiał grać, bo gdybym ja miał wybierać na miejscu eth sposród tych asów kogoś na skrzydło... tragedia.
» 6 listopada 2022, 19:21 #270
pmax122: Raczej w 8 bo Rashford na prawej flance też bezużyteczny. Co do VDB chyba nie kwestia tego czy się chciało. On jak był zdejmowany, wyglądał jakby zaraz miał zemdleć, wg mnie kompletnie nie gotowy do gry. Ronaldo kiepsko jak ostatnio zawsze, a nasze wrzutki w pole karne to prędzej do bramki wpadną niż na głowę napastników
» 6 listopada 2022, 19:24 #269
Janik017: Z większym zaangażowaniem to ja wychodzę na gierkę pod szkołą niż te nasze panienki. Oni powinni zapierdzielac po całej długości i szerokości boiska bez względu na to z kim gramy. Ronaldo niech się pakuje , nam trzeba młodych gniewnych pragnących sukcesy.
» 6 listopada 2022, 19:01 #268
Hoodys: Czemu nasi w przecwieństwie do innych drużyn też nie potrafią grać tak prosto. Przyjęcie strzał, dobieg strzał tak jak Garnacho w meczu z Sociedad tylko wiecznie jakieś dziwactwa robią, próby zmiany piłki na druga nogę, jakieś ko(s)miczne próby dośrodkowań co wychodzą raz na 10 meczy
» 6 listopada 2022, 18:58 #267
Kicek999: Tez mnie to irytuje
» 6 listopada 2022, 19:04 #266
Piwal: Ta 10 podań w polu karnym, każdy boi się uderzyć, do tego przekładanki w których piłka odskakuje, ucieka itd.. Bailey przy pierwszym golu się nie zastanawiał czy go Martinez zablokuje tylko huknął i siadło a u nas wiecznie kombinacje alpejskie…
» 6 listopada 2022, 19:29 #265
MICHAEL: Takiego mają trenera!

To Wszystko
» 6 listopada 2022, 19:52 #264
Gallacher: Dracula nas dziabnął i wyssał z Nas całą krew w tym meczu.
» 6 listopada 2022, 18:56 #263
vanantgaal: Żeby tylko za 4 dni do dokończył procesu trawienia...
» 6 listopada 2022, 19:06 #262
AUDIoooo: Drakula, to dopiero zaostrzył sobie kły na głowie Erika ;)
» 6 listopada 2022, 19:14 #261
AUDIoooo: Totki jak my, dwa gongi i papa :(
» 6 listopada 2022, 18:50 #260
awe: Totki sa w grze caly czasy i to z LFC
» 6 listopada 2022, 18:59 #259
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 19:07

My wygraliśmy z LFC ;) jest 2-1 tak jak u nas z AV wiec ten teges
» 6 listopada 2022, 19:06 #258
awe: No, ale umowmy sie ze AV to nie LFC, a Tottenham jesli przegra to po dobrym meczu, taka roznica :)
» 6 listopada 2022, 19:16 #257
AUDIoooo: No AV to nie LFC z którym wygraliśmy ;) kontuzje i dzisiejszy skład zrobiły swoje. Drakula i nowa miotła też.
» 6 listopada 2022, 19:19 #256
awe: Na kontuzje bym nie zwala, ale trafne spostrzezenie, ze Emery znowu zrobil kawal dobrej roboty przecikwo MU
» 6 listopada 2022, 19:27 #255
AUDIoooo: Nie zwalam. To jest fakt, Bruno kartki, Antony kontuzja, bezużyteczny CR itd
» 6 listopada 2022, 20:05 #254
awe: Nie rozumiesz, ale niewazne, brak tych pilkarzy nie jest usprawiedliwieniem ;D
» 6 listopada 2022, 21:13 #253
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 22:04

Ave

Nie bełkocz już bo Magika wezwę :D
» 6 listopada 2022, 22:03 #252
awe: Juz twoj powrot dzisiaj wystarczając zanizyl poziom, także nie ma potrzeba więcej takich co musieli wyleciec stad z wielki hukiem :)
» 6 listopada 2022, 23:00 #251
Kapitan1230: Twoja obecność przebija wszystko. Największy pesymista i wbijasz szpilek który udaje kibica Haha. Szpec od siedmiu boleści :D pamietam jak się kumplowales z ruffneckim tutaj hehe to mi wystarczy :D
» 7 listopada 2022, 00:05 #250
awe: Tak sie kumpliowalismy, ze sie do mnie dopierdziala bo nie bylem za Ole, wystarczy ze ty jestes slugusem najwiekszego syfiarza tej strony i to wystarczy wszystkim, taki ruffy to przy nim nic czy sporado itp przynajmniej nie manipulowali fejk kontami, a banow co nie dostal za to ze dlugi jest na stronie to z 20 by mozna naliczyc takze moze probowac, ale nie dam sie w te frajerskie prowokacje :)
» 7 listopada 2022, 17:36 #249
majk: Kolejny mecz z Ronaldo w składzie w którym wyglądamy beznadziejnie. Nasze najlepsze mecze w tym sezonie rozgrywamy bez niego w składzie, co przekłada się na średnią punktów z nim w drużynie. Generalnie cała gra siada z nim na boisku, czego dzisiaj widzieliśmy potwierdzenie. Bez niego widać zalążki zespołu i stylu w jakim chcemy grać, a z nim na boisku widziałem dzisiaj tą samą drużynę bez pomysłu co w zeszłym sezonie. Festiwal frustracji, drużyna cały mecz szuka Ronaldo, a jak już go znajdzie, to ten nie potrafi zamienić 100 procentowych okazji na bramki i tak w każdym meczu, przynajmniej 1 setka zmarnowana, masa pretensji do wszystkich dookoła. Dalot zamiast strzelać z dobrej pozycji, to szuka Ronaldo na siłę i zaprzepaszcza dobrą sytuację.
Wisienką na torcie jest mały pokaz fame MMA, w którym prawdopodobnie powinien występować już zamiast grać w piłkę.
Mimo kolejnego beznadziejnego występu wciąż ETH boi się go ściągać z boiska po ostatniej aferze z ucieczką do szatni.
Mam nadzieję, że Martial się wykuruje, bo z meczu na mecz wyglądamy coraz gorzej ostatnio, co ma ewidentny związek z powrotem Ronaldo do podstawowego składu. Od meczu z Totkami widać zjazd w dół z formą całej drużyny. Współczuję trenerowi ciężkiej sytuacji i nam traconych punktów w tym sezonie. Niestety z racji tego, że jest niesprzedawalny nie ruszymy zimą po żadnego napastnika i pozostaje nam się modlić o powrót Martiala, albo przynajmniej powrót do wariantu z Sancho na lewej, Rash szpica, Antony prawa strona.
» 6 listopada 2022, 18:49 #248
AUDIoooo: Majk

Precyzyjny kom w punkt. Męczące jest to wystawienie Krystyny na siłę, żeby tylko kwasu nie robił. Wieku i charakteru nie oszukasz. Czas na zmiany od wczoraj.
» 6 listopada 2022, 18:58 #247
awe: Ciekawe co niby by sie wydarzylo bez Ronaldo na bosiku, tylko z jezdzcem bez glowy Rashem na 9, dac tam jescze Elange i mozna bylo nie ogladac meczu...
» 6 listopada 2022, 19:01 #246
AUDIoooo: Tak czy inaczej trzeba szukać zastępcy dla Krystyny
» 6 listopada 2022, 19:08 #245
ManUtdFan94: Niestety bolesna lekcja dzisiaj ze strony Aston Villi. NIe zasłużyliśmy w tym meczu nawet na 1 pkt. Rywal miał swoje okazje i je wykorzystał, a my byliśmy bezradni. Mam nadzieje, ze w czwartek ETH zmieni trochę skład i da odpocząć podstawowym zawodnikom bo któryś mecz z kolei tego samego składu i widać że jesteśmy zmęczeni.
Kolejna sprawa to gra Ronaldo. Niestety on nie powinien wychodzić w podstawowym składzie bo nie przypadkowo najlepsze mecze w tym sezonie rozgrywaliśmy bez niego. Ten zawodnik nie daje Nam nic, ani nie pressuje ani nie strzela bramek. Grając z Nim wyglądamy jakbyśmy grali w 10. Druga sprawa jest taka, że kontuzje nie ułatwiają Nam posadzenie Portugalczyka na ławce.
Z drugiej strony głowa do góry, normalną sprawa jest to, że ta drużyna będzie miała jeszcze wahania formy. Przegraliśmy pierwszy mecz od 9 spotkań z drużyna, która była głodna wygranej i chcieli pokazać się przed nowym trenerem.
Musimy wygrać z Fulham by przez przerwę mundialową można było spokojnie patrzeć.
» 6 listopada 2022, 18:43 #244
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 18:41

Nie rozumiem tego płaczu. Część osób po zwycięstwie nad Sociedad piało z zachwytu widząc legendarny postęp, inni po dzisiejszej porażce najchętniej wymieniliby całą 11 plus trenera. Serio jeżeli chcecie obiektywnie zobaczyć pierwszy efekt pracy ETH i potencjalny postęp to zapraszam do oglądania dopiero w styczniu albo i lutym. Jeżeli chcecie zobaczyć docelową drużynę to obstawiałbym styczeń 2024 - bo wyjściowy skład jeszcze nie jest tym co oczekuje Holender.

Zacznę od... przednich formacji. Brakuje nam napastnika. Martial jest fajny ale zbyt często kontuzjowany. Skrzydła oblecą chociaż szału nie ma - dwóch wolnych + wychowankowie, którzy są troszkę jeźdźcami bez głowy.
Druga linia to Bruno i Casemiro. ŚP to nie jest pozycja dla Eriksena, chłopak robi wiecznie dziury, nie radzi sobie pod mocną presją, a najlepiej byłoby gdyby zaczął grać wyżej. Serio jestem zawiedziony dzisiejszym ustawieniem bo Eriksen i Donny mogli grać we dwóch obok siebie i obaj mogli wspierać Casemiro. No ale to nie zmienia faktu, że Duńczyk jest za wolny i zbyt słabo gra w destrukcji by stanowić samotne wsparcie dla ŚPD.

Obrona... Niestety Raphael szybko przypomniał sobie o L4, a Martinez bez inteligentnego, potrafiącego się ustawiać partnera jest po prostu pitbulem. Argentyńczyk może sprawiać wrażenie lidera obrony ale aby takie wrażenie sprawiać to potrzebuje świetnego partnera. Lindelof i Maguire popełniają zbyt dużo błędów w ustawieniu plus są zbyt wolni by przy nich Martinez wyglądał wybitnie, ot Lisandro jest świetny ale jako ten drugi w obronie, co dzisiaj udowodnił - przy wszystkich straconych golach powinien zachować się dużo lepiej. Boki obrony też nie robią szału. Shaw jako tako sobie radzi ale nic poza tym natomiast Dalot bez wsparcia Varane jest jak dziecko we mgle.

Oczywiście to jak wiele znaczy Varane troszkę mnie zaskakuje ale nawet pomijając jego to ta drużyna potrzebuje Napastnika, Środkowego pomocnika, Prawego obrońcy na już. Dodatkowo jeżeli Varane powtórzy poprzedni sezon - częstość z jaką jest kontuzjowany to potrzeba nam Środkowego obrońcy.

4 ważne transfery by nasz wyjściowy skład wyglądał dobrze. Dlatego jeszcze jedno letnie okienko jest potrzebne by móc ujrzeć docelową drużynę ETH. Oczywiście może któryś z młodych odpali ale takie rzeczy dzieją się ostatnio bardzo rzadko. No i nie zapominajmy, że niektórzy piłkarze nie są młodzieniaszkami więc na ławkę trzeba ściągnąć kolejnych piłkarzy, którzy za te 3 lata wskoczą w ich miejsce.
» 6 listopada 2022, 18:38 #243
wider: w czwartek znów wyjdzie pewnie podstawowy skład, a potem w niedziele męczarnie z Fulham bo piłkarze będą zmęczeni
» 6 listopada 2022, 18:32 #242
DjTED: Najgorsze jest to, ze ja patrze w tabele, a tam na plecach siedza nam lepsze druzyny. Brighton, Liverpool (ktory odpali), Chelsea (ktora tez musi odpalic), AV . My w tym sezonie gramy dobrze tylko z top 6. Jakby sie spinali na takie mecze. Jak przychodzi slabszy przeciwnik na papierze to jest meczarnia
» 6 listopada 2022, 18:29 #241
brazylianwisnia: Mimo wszystko zeszły sezon po 13 kolejkach 15pkt a teraz 23. mamy wąska kadrę więc braki 4 gości z podstawy robią swoje. Ten mecz też się nie ułożył przez to szybkie 2-0 któremu sprzyjało trochę szczęścia.
» 6 listopada 2022, 18:30 #240
ManUtdFan94: Czytając Twoja wypowiedz to my nie możemy odpalić, a inni mogą ? Równie dobrze możemy dużo lepiej tez grać, a Nasi rywale mogą grać podobnie, wszystko okaże się po mundialu.
Przegraliśmy pierwszy mecz od 9 spotkań. Miejmy nadzieje, że w czwartek będziemy trochę rotować składem oraz że kontuzjowani gracze wrócą na Fulham.
» 6 listopada 2022, 18:32 #239
vieeeri: My mamy wąską kadrę? xD
» 6 listopada 2022, 18:32 #238
brazylianwisnia: Oczywiście że tak. Żadnego dobrego obrońcy na ławce. Brak 9tki a co tu mówić o rezerwowej 9tce. Brak rezerwowego PS. Nie ma Antonego, Varane, Bruno i nie ma kogo za nich wstawić. Za Dalota też nie ma nikogo..
» 6 listopada 2022, 18:36 #237
AUDIoooo: Fan94

Dokładnie, wszyscy odpalą ale my nie Haha. Wszyscy mają kontuzje ale my nie ;)

ETH out bo do 4 miejsca mamy 100 pkt a trener pracuje już w United tyle ile klopp i łysy w Live i city heh
» 6 listopada 2022, 18:41 #236
Lisan: To już 11 pkt straty do liderującego Arsenalu
» 6 listopada 2022, 18:20 #235
zbyszek7: I co z tego? Na koniec bedzie pewnie kolo 25 do city/arsenalu i to nie tylko my ale Chelsea, Tottki i LFC tez a my jestesmy dopiero na poczatku drogi i powoli wychodzimy z patilogi ktora tu byla przez ostatnie 5 lat
Jak myslales ze bedziemy w tym momencie lidrem to gratulacje
» 6 listopada 2022, 18:25 #234
brazylianwisnia: Lisan latem miał oczekiwania na środek tabeli a teraz odlicza do lidera..
» 6 listopada 2022, 18:31 #233
Lisan: Uważam że należy wykorzystać słaba forme LVP czy Chelsea jak to robią sroki.

Myślisz że Leicester gdy zdobywało majstra to mieli to w planach? Nie po prostu wykorzystali okazje. Więcej szerszego myślenia
» 6 listopada 2022, 18:41 #232
brazylianwisnia: Nasz plan nie może opierac się na tym że wszyscy będą w słabej formie. W tym sezonie nie mamy szans z Arsenalem, City i Liverpoolem. Te kluby będą przed nami. Chelsea, Tottenham i Newcastle to nasz poziom i walka będzie bardzo zacięta.
» 6 listopada 2022, 18:45 #231
AUDIoooo: Nikt o liderze nie pisał, plan to top 4 które jest w zasięgu

Pozdro ;)
» 6 listopada 2022, 18:52 #230
PastaDoCiasta: Przynajmniej tyle, że Chelsea tez w tyte i Totenham wszystko na to wskazuje, więc z rywali do top4 tylko Newcastle punktuje
» 6 listopada 2022, 18:20 #229
Bulik901: Zero pomysłu na grę zero taktyki zero techniki. Dwie stracone bramki a chłopaki grają w średnim pressingu z brakiem chęci ataku na zawodnika z piłką. Nie można zdobyć bramki grając cały mecz po obwodzie pola karnego przeciwnika i grając długa piłkę na Ronaldo pilnowanego przez dwóch stoperów. ETH w odprawie przedmeczowej powiedział gramy swoje i tak to wyglądało. Brak kadry nie tłumaczy braku kompetencji pozostałych. Biorą tak ciężkie pieniądze ze przynajmniej proste podanie powinni wymienić a nawet tego brakowało. Szkoda
» 6 listopada 2022, 18:18 #228
Majek: Niestety na etapie przebudowy drużyny i wdrożenie filozofii nowego trenera niestety będą zdarzały się takie porażki. Nic się nie zmieni jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Kadra w 70% jest taka sama jak w poprzednim sezonie. Nie każdy zawodnik odnajdzie się w taktyce nowego trenera, nie każdy zawodnik nadaje się mentalnie do gry w tej drużynie. EtH wprowadza swoje zasady i układa wszystko po swojemu. Coraz częściej gra zespołu jest taka jak tego oczekujemy, ale w natłoku spotkań nie zawsze wszyscy najlepsi będą dostępni, nie wszyscy będą na 100% przygotowani do meczu. Na chwilę obecną tylko z obsadą bramki, ŚO, LO i dwoma cofniętymi pomocnikami nie mamy problemu.

U de Gea widać progres w grze nogami. Więcej stara się grać na przedpolu. W ostatnich latach nie byłem jego zwolennikiem i nie wiem czy możemy wiązać z nim przyszłość. W tym sezonie daje radę i na pewno jest w gronie lepszych zawodników.

Na prawej obronie jest bieda. Dakota bardzo się rozwinął. Szczególnie jeśli chodzi o aspekty motoryczne. Może być w tym spora zasługa Ronaldo, z którym są w bliskiej relacji. Niestety w obronie często się zagapia i jest niefrasobliwy. W ataku dużo biega, ale mało daje. Potrzebujemy nowe PO, który z nim będzie rywalizował lub posadzi go na ławce. Bissakę ten Hag raczej skreślił i może uda się jakiś ułamek kwoty za niego odzyskać.

Podstawowa dwójka środkowych obrońców jest bardzo dobra. Zmiennicy są powiedzmy solidni. Ale nie oszukujmy się. Musi nam wystarczyć obecny zestaw stoperów. Są pilniejsze pozycje do wzmocnienia. Myślę, że jeśli będą chętni to United zgodzi się spieniężyć Maguire'a i uzupełni kadrę kimś młodym.

Na lewej obronie mamy względny spokój. Ładnie wygląda rywalizacja Shawa z Malacią. Anglik w formie jest świetny w ataku i w szczególności w pressingu.

Na szóstce Casemiro z solidnym zmiennikiem McT na razie wystarczy.

Ósemka też dobrze obsadzona. Eriksen i Fred zadaniowiec.

Bruno niestety nie ma zmiennika. Może często nas irytuje swoją grą i zachowaniem, ale dzisiejszy mecz potwierdził nam dlaczego gra każdy mecz praktycznie od deski do deski. Czy w formie czy bez zawsze jest pod grą i zawsze jest zaangażowany.

Niestety atak to nasza największa bolączka. Jeśli wszyscy zawodnicy są dostępni to trenerowi udaje się wybrać groźną trójkę. Na chwilę obecną tylko Anthony, Rashford i Martial nadają się do gry w pierwszym składzie. Bardzo ubolewam nad szklanym zdrowiem tego ostatniego. To jest jeden z tych zawodników, któremu piłka przy nodze nie przeszkadza. Jego balans ciała, technika i sposób poruszania się jest niesamowity. Jedynym jego mankamentem jest słaba mentalność. Wydawało się, że EtH dotarł do niego i w końcu zobaczymy jego pełnię umiejętności. Niestety znów kontuzje. Istnieje obawa, że już nigdy nie zobaczymy go zdrowego na dłużej niż miesiąc czasu. Bardzo to smutne, że nie może udowodnić niedowiarkom jak bardzo utalentowanym jest piłkarzem.

Chciałbym zobaczyć w ataku trójkę Rashford, Martial, Anthony. Na chwilę obecną innych opcji nie mamy. Sancho od początku pobytu w United bez formy. Nie mam pojęcia co z tym gościem jest nie tak. Elanga jest jeszcze nieogarnięty do gry w United i nie wiem czy będzie. Garnacho jest młodziutki i z tego co słyszymy najbardziej utalentowany z młodych. Na pewno nie ma co jeszcze skreślać nikogo z młodych, ale część z nich powinna ogrywać się na wypożyczeniu. Na pewno potrzebujemy kogoś bardziej ogranego do rywalizacji w ataku. A wręcz dwóch nowych graczy pasujących do systemu trenera i aspirujących do gry w pierwszym składzie.

Szczególnie potrzebny jest gracz, który będzie pierwszym wyborem na środku ataku. Będzie rywalizował z Martialem i kimś młodym.

Będzie to się wiązało z pożegnaniem z Ronaldo, ale to pożegnanie jest konieczne. Może ktoś powie, że na boisku gra 11 zawodników i jeden gracz nie jest winien słabszej gry całego zespołu. Ale jestem wręcz przekonany, że jak nie będzie go w klubie to zespół wykona kolejny krok do przodu. Gość był niesamowitym zawodnikiem i eksperci typu Rio mogą ciągle zaklinać rzeczywistość. Ale gość kompletnie nie pasuje do tego zespołu. Dla morali zespołu jest trucizną, problemem dla trenera, który wbrew swojej filozofii musi ciągle próbować wyjść jakoś z tego impasu. Jeśli ktoś myśli, że ten Hag mógłby od tak odsunąć go od drużyny jest niestety bardzo naiwny. Jedynym ratunkiem jest znalezienie mu klubu w zimę.

Podsumowując żeby móc rywalizować o czołowe lokaty w lidze i grać co trzy dni potrzebujemy minimum czterech zawodników.
» 6 listopada 2022, 18:17 #227
Bulik901: Tomek to nie jest solidny zmiennik. To gość któremu sporo brakuje do tego poziomu więc nadrabia kasowaniem rywali za co zbiera mnustwo kartek
» 6 listopada 2022, 18:21 #226
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 18:38

Może masz rację, ale w pierwszej kolejności trzeba pozbywać się tych którzy mentalnie nie nadają się do tej drużyny, czyli w pierwszej kolejności Ronaldo i van den Beek. Pod względem umiejętności są też gorsi do odstrzału jak van Bissaka. W pierwszej kolejności trzeba sprowadzić porządnego prawego obrońcę, dwóch kozaków do ataku i zmiennika dla Bruno. McT nie jest aż tak zły jak tu go wszyscy malują. W pierwszej kolejności jeśli zarzadowi udałoby się sprowadzić piątego zawodnika to chyba wolałbym żeby to był młody szybki środkowy obrońca.
» 6 listopada 2022, 18:36 #225
AUDIoooo: Live ma Salaha, United ma Krychę
» 6 listopada 2022, 18:14 #224
DjTED: Bez kitu. Taka sama sytuacja jak z Sociedad.
» 6 listopada 2022, 18:17 #223
Batigol222: Dier-Maguire-Mings to byłby epicki tercet stoperów
» 6 listopada 2022, 18:13 #222
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 18:12

Wrócił stary dobry Salah

Hasenhutll zwolniony
» 6 listopada 2022, 18:10 #221
AUDIoooo: Mecz z Fulham gramy 13 stego, może nie piątek ale wiele nam nie trzeba do wtopy :/
» 6 listopada 2022, 18:07 #220
brazylianwisnia: Jak wróci Antony i zagra Martial za CRa to będę optymistycznie nastawiony
» 6 listopada 2022, 18:14 #219
lukJakubowski: Nie popadajmy w tragedię. Mecz się nie ułożył, chłopaki oddychają rękawami, sezon jest popaprany jak ten Covidowy i takie wpadki będą się przytrafiać.

Oczywiście nie tylko nam.
Ja osobiście wierzę w projekt ten Haga. Gra United wygląda inaczej, gdy jego wybory transferowe są na boisku.

Boss na pewno ułoży ten klub, Guardiola myślał, że przejmie po nim City, a to dużo mówi o poziomie naszego managera.

Widać progres, większą kulturę gry, ale granie, co trzy dni na tym poziomie to po prostu głupota. To może być sezon niespodzianek.
» 6 listopada 2022, 18:05 #218
Kapitan1230: Rash> Elanga> Ronaldo

Pozdro dla Piwala :D
» 6 listopada 2022, 18:04 #217
Piwal: Z ani jednym nie trafiłeś. Wg whoscored:
Elanga (6.1) > Ronaldo (6.0) > Rashford (5.9)

Pozdrawiam z ziemi kapitana lotu w kosmos :)
» 6 listopada 2022, 18:25 #216
AUDIoooo: Trafił

Elanga > Ronaldo

A jeżeli chodzi o Rasha to daje więcej od kryski ;) on zostanie a CR odejdzie, sztab to widzi ;)
» 6 listopada 2022, 20:01 #215
Kapitan1230: Hahaha

Ronaldo to największy błąd od okienka, kapitan? Pffff Bez niego gramy lepiej i nawet Elanga wnosi więcej od dziadka z Portugalii :D

Mocne to twoje piwo panie piwal :D
» 6 listopada 2022, 20:14 #214
Mufan87: A jak jakiś czas temu Ragnick mowił ze trzeba 10 nowych zawodników, to nikt mu nie wierzył. Nie można osiagnąć czegoś nowego jeżeli sie gra tymi samymi zawodnikami
» 6 listopada 2022, 18:03 #213
brazylianwisnia: Pokaż kogoś co mu nie wierzył. Trzeba jednak nie mieć mózgu by wygłaszać takie tezy gdy nie ma się realnych możliwości ściągnięcia 10 zawodników na już bo taka wypowiedz zaczyna pewność siebie a 2-3 sezonu trzeba rozegrać zanim ta 10tke ściągniesz.
» 6 listopada 2022, 18:10 #212
kamtor: Brak Bruno brak gry van de beek do sprzedania Dalot wypompowany i brak typowe 9
» 6 listopada 2022, 18:03 #211
Mikelo: Taki gigant a po 13 kolejkach bilans bramkowy na minusie. Większość punktów wymęczonych 1 bramką lub przewagą 1 bramki. Zadłużenie netto 515 mln funtów przy przychodach 583 mln funtów, jeszcze chyba tak źle nie było nigdy, stopy procentowe rosną wszędzie na świecie, wydanych pieniędzy masa na transfery a bramek raptem 18 na 13 meczy. Ile bramek było w zeszłym roku po 13 kolejkach? Ile straconych vs dzisiaj?
» 6 listopada 2022, 18:03 #210
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.11.2022 18:15

Mieliśmy 15pkt po 13 spotkaniach a bramki 21-22
I co ma zadłużenie Glazerow na zakup klubu do samego klubu?nic na to nie poradzisz.
» 6 listopada 2022, 18:13 #209
DevoMartinez: ETH sam sobie zafundował taki mecz tym doborem składu (brak szybkości i zrozumienia)i pozycja dla Rasha na PS to marnowanie i tak niewielu atutów jakie ma anglik czyli prawa noga i zejście do środka. Van Beek? Po takiej przerwie? Czemu na 10 tce nie zagrał Erikssen a z tyłu Case z Fredem? Van Beek jak go lubię tak nie rozumie się z kolegami, biega jako wolny elektron, często znika albo wchodzi w strefy kolegów. Nie pomaga w pomocy ( staty w destrukcji 0 0 0 0), rzadko zdąza wracać przez wchodzili w nasz środek jak dziki w kartoflisko. Lindelof w obronie to znowu brak odbiorów, szwed miał ich 0 bo jak zwykle jest tylko statystką dla atakującego z piłką. Sorry ale tutaj sam menager nie pomógł takim zestawieniem 11stki. Zagrali to co umieją z wszelkimi atutami i ułomnościami które mają na danych pozycjach.
» 6 listopada 2022, 18:02 #208
M4S73R: Transfermarkt właśnie opublikowało jak spadł na wartości Sancho ze 140mln do 60mln to jego obecna wartość.
» 6 listopada 2022, 18:01 #207
keribz: Jak ktoś da 60mln to powinni sprzedać z pocałowaniem ręki. Trzeba szukać kogoś innego na skrzydło. Chłopak miał od razu robić różnicę, a nie zagrał nawet jednego meczu na poziomie tych w Borussi. To już 2 sezon, kilku trenerów i nie widać poprawy.
» 6 listopada 2022, 18:03 #206
klusek0128: 3 dobre mecze i znowu 140 :) te ceny i to jak wzybko może spść taka wycena to cyrk.
» 6 listopada 2022, 18:03 #205
brazylianwisnia: Moim zdaniem Sancho gra lepiej niż wygląda. Mało dynamicznie ale za to świetnie gra po ziemi dając opcje rozegrania.
» 6 listopada 2022, 18:18 #204
saezuri: Może rzeczywiście sama prezencja Ronaldo na boisku sprawia że reszta zapomina jak się gra w piłkę...
Dodatkowo tradycyjnie już fatalne zmiany (brakowało jeszcze żeby McTominaya wpuścił), VDB w ogóle nie powinno być już w tym klubie, a tym bardziej na boisku, no i bez Bruno i Antonego po prostu nasza dynamika nie istnieje