Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liverpool FC - Manchester United 4:0. Czerwone Diabły zdeklasowane na Anfield

» 19 kwietnia 2022, 22:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Liverpoolem 0:4 (0:2) zaległe spotkanie 30. kolejki Premier League. Czerwone Diabły na Anfield przekonały się, jaka przepaść dzieli ich obecnie od odwiecznego rywala.
Liverpool FC - Manchester United 4:0. Czerwone Diabły zdeklasowane na Anfield
» Manchester United doznał druzgocącej porażki na Anfield
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Phil Jones
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Diogo Dalot
Paul Pogba
Nemanja Matić
Bruno Fernandes
Anthony Elanga
Marcus Rashford
Jesse Lingard
Jadon Sancho
Hannibal Mejbri

Oddano 118 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick dokonał zaskakującego wyboru na spotkanie z Liverpoolem i na Anfield wyszedł trzema środkowymi obrońcami. Szansę gry otrzymał niespodziewanie Phil Jones. Zamurowanie bramki przez Czerwone Diabły na niewiele się zdało. Manchester United odebrał od Liverpoolu lekcję futbolu.

The Reds objęli prowadzenie już w 5. minucie po błyskawicznej kontrze. Do prostopadłej piłki na prawym skrzydle dopadł Mohamed Salah. Egipcjanin zagrał precyzyjnie na szósty metr na dalszy słupek. Tam akcję z dużym spokojem wykończył niepilnowany Luis Diaz.

Pięć minut później swój udział we wtorkowym szlagierze zakończył Paul Pogba. Francuz nabawił się kontuzji i w jego miejsce pojawił się Jesse Lingard. W grze Czerwonych Diabłów nie zmieniło się absolutnie nic – goście czekali na najniższy wymiar kary.

Liverpool raz po raz przedzierał się pod bramkę Davida de Gei. Jako kolejny hiszpańskiego bramkarza postraszył Sadio Mane. Strzał Senegalczyka został zablokowany.

W 22. minucie piłkarze Juergena Kloppa podwyższyli na 2:0, bawiąc się w najlepsze z defensywą Manchesteru United. Sadio Mane zagrał sprytną piłkę nad linią obrony Czerwonych Diabłów, do futbolówki dopadł Mohamed Salah i z dużym spokojem pokonał Davida de Geę.

Manchester United w pierwszej połowie nie oddał ani jednego celnego strzału na bramkę Alissona. Niezłą okazję miałby Marcus Rashford, gdy dostał dalekie podanie od Victora Lindelofa, ale choć wygrał pojedynek biegowy z Joelem Matipem, to źle przyjął futbolówkę i akcja spełzła na niczym.

Ralf Rangnick w przerwie spotkania zdecydował się na jedną zmianę – Jadon Sancho pojawił się w miejsce Phila Jonesa. Oznaczało to powrót do ustawienia z dwoma środkowymi obrońcami. Obraz gry nie uległ jednak zmianie. Liverpool miał spotkanie pod pełną kontrolą, choć nie atakował już z tak dużą zaciekłością.

W 55. minucie Manchester United zanotował pierwszy celny strzał we wtorkowym spotkaniu. W pole karne Liverpoolu wpadł Jadon Sancho, spróbował dryblingu i zakończył akcję uderzeniem, zbyt słabym, aby zaskoczyć Alissona. W zawstydzającej statystyce Czerwonych Diabłów coś drgnęło.

Manchester United w kolejnych minutach wreszcie pokazał coś ciekawego na Anfield. Ofensywę przyjezdnych rozruszał Jadon Sancho. W 64. minucie Anglik popisał się efektownym dryblingiem, zszedł ze skrzydła do środka i podał do Marcusa Rashforda. Ten odwrócił się w kierunku bramki Alissona, strzelił z bliskiej półobrotu, ale przegrał pojedynek z bramkarzem Liverpoolu.

The Reds szybko ostudzili ofensywne zapędy Manchesteru United. W 68. minucie było już 3:0 dla gospodarzy. Liverpoolczycy przeprowadzili błyskawiczną kontrę, którą zainicjował Andy Robertson. Szkot podał piłkę na lewą stronę do Luisa Diaza, ten dograł precyzyjną piłkę na dwunasty metr, a tam efektownym strzałem z woleja w długi róg popisał się Sadio Mane. David de Gea musiał po raz trzeci wyciągnąć piłkę z siatki.

Nie był to koniec strzelania na Anfield. W 85. minucie na 4:0 podwyższył Mohamed Salah. Egipcjanin dostał znakomite podanie od Diogo Joty, podciął piłkę nad wychodzącym z bramki Davidem de Geą i ustalił wynik spotkania.

Manchester United wróci do ligowego grania już 23 kwietnia. Czerwone Diabły zagrają na wyjeździe z Arsenalem.

Liverpool FC – Manchester United 4:0 (2:0)
Bramki: Luis Diaz 5’, Mohamed Salah 22’, Sadio Mane 68’, Mohamed Salah 85’

Liverpool FC: Alisson – Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson – Henderson, Fabinho (Milner 86'), Thiago (Keita 80') – Salah, Mane, Diaz (Jota 70')

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Jones (Sancho 46'), Lindelof, Maguire, Dalot – Pogba (Lingard 10'), Matić – Fernandes, Elanga (Hannibal 83') – Rashford


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Liverpool FC vs Manchester United. Zaległa 30. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Liverpool FC - Manchester United 4:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (606)


MiSt: I cyk, oficjalka ETH :)
» 21 kwietnia 2022, 12:10 #604
Chestnut: "Ah shit, here we go again."
albo
"Hey, you, you're finally awake"

:D
» 21 kwietnia 2022, 12:15 #603
tomekwietniu: Jakie myślicie, kto może przyjść do klubu?
Pewnie na będziemy szukać kogoś na:
GK - ciekawe czy DDG ostatnie się przy ETH, bo Hiszpan choć na linii jest świetny, to może nie pasować do jego gry... choć czuję, że tu nie nastąpi zmiana...
PO - tu pewnie ktoś z dwójki AWB i Dalot odejdzie, jak nie obu
ŚO - tu myślę, że ETH będzie próbował coś skleić z Varane, Maguire, Lindelofa i pewnie ktoś do uzupełnienia jako 4 i będzie to opcja budżetowa
LO - tu według mnie będzie bez zmian
ŚP - potrzebujemy ŚPD, na środka raczej nikt nie przyjdzie, bo będzie VDB, Fred, Scott, Bruno i Garner
Skrzydłowy - Sancho, Elanga, Marucs pewnie zostanie, na Mason nie ma co liczyć, więc pewnie tutaj będzie potrzebne jakieś solidne wzmocnienie
N - Ronaldo czuje, że zostanie, ale potrzebujemy, ale potrzebujemy kogoś drugiego, pewnego

Na moje i w skrócie:
PO - konieczny transfer kogoś do pierwszej 11 i może rezerwowego, może jakiś Cash albo Lamptey, cena pewnie koło 30/40mln
ŚO - może jakiegoś Tarkowskiego, któremu się kończy kontrakt
ŚPD z prawdziwego zdarzenia, typu Nevesa albo Rice (ale nie wiem czy on jest do wyciągnięcia..), więc kwestii Rubena mówi się o 40/50mln, za Rice to kosmos, ale może do 80-100mln by się udało go wyciągnąć...
Skrzydłowy - tu żadna opcja mnie nie przekonuje, mówi się o tym Anthonym, Nkuku, może jakiś Raphinia (w sumie to ostatnia dwójka, jeszcze jak tako brzmi), tu słyszałem ceny 50/70mln
N - Dawrin Nunez, tu pewnie zaśpiewają koło 60/70mln
280 mln ?

200mln o których się mówi + gotówka ze sprzedaży, kogoś po kroju Hendersona (20mln?), AWB(20mln?), Dalota(15mln), Martiala(25mln?), Baillego(10mln?), Jonesa, Pereira, Pellistri (łącznie 10mln?) - 100mln ?

Może to wszystko jakoś uda się spiąć, w kwocie o której mówimy, że mamy dostępną:

Wtedy kadra wyglądałaby na przyszły sezon tak

GK: DDG/Henderson, Heaton, młodzik
Boczni OB: Shaw, Telles, Cash? , Laird, Williams
ŚOB: Varane, Magiure, Lindelof, Tarkowski ?
ŚP: Bruno, VDB, Fred, Scott, Garner, Rice ?
Skrzydłowi: Sancho, Marcus, Elanga, Amad, Nkunku ?
N: Ronaldo, Nunez

A jak Wy to wszystko widzicie? ;)
» 21 kwietnia 2022, 12:02 #602
mikiartur: jeśli chodzi o prawego obrońcę moim największym faworytem jest Livramento. Cash także byłby fajną opcją. Lecz są komplikacje w obu przypadkach. W przypadku Casha to nowy kontrakt co nei dawno podpisał więc i cena mocno wzrośnie. Co do Tino - to jest to były wychowanek Chelsea i pomimo, że jest graczem Soton, to Chelsea ma chyba klauzulę odkupu itd.

Dlatego liczę że w okresie przygotowawczym z dobrej strony pokaże się Laird który zwłaszcza 1 połowę sezonu miał bardzo udaną w championship.


co do stopera to potrzeba nam lewonożnego. W dodatku zawsze dobrze jakby był dość młody. Ciekawi mnie młody Ndicka z Eintrachtu ale za wiele go nie widziałem. Ciekawymi opcjami są także Torres i Badiashille z AS Monaco, Kilman z Wolves.

śpd - zgadzam się że tu musi być ktoś z prawdziwego zdarzenia. Myślę też że to jest priorytet transferowy. Kogo ściągnięmy? Trudno powiedzieć. Kandydatów jest sporo i każdy ma plusy oraz minusy. Ndidi Bissouma, Neves, Rice, Palhinha, Edson Alvarez, Haidara, Kamara i pewnie kilku o których zapomniałem.

Prawy skrzydłowy - Myślę że ten transfer będzie niżej w hierarchii. Więc nie spodziewam się jakieś wysokobudżetowej opcji. Kandydatów też jest pewnie sporo. Antony, Raphinha, Goncalves, w CP jest jeden ciekawy grający na prawym skrzydle dość młody. Jest też ten młodzian z Bayeru. Reyna z Borussi. Lecz zakładam że najpierw ETH określi gdzie na boisku widzi Sancho. Następnie sprawdzi jeszcze Diallo i Pellistriego na tej pozycji. W u23 też chyba z 2 prawoskrzydłowych jest. Na pewno Emeran.

napastnik - dla mnie sprawa jest prosta. Trzeba wziąć sobie na cel młodego perspektywicznego utalentowanego napastnika. Jednak jeśli powiemy nie uda się ściągnąć kogoś powiedzmy z trzech będących najwyżej na naszej liście życzeń napastników, to odpuściłbym kupno młodego napadziora i kupiłbym za mniejsze pieniądze kogoś starszego, bardziej doświadczonego który będzie zmiennikiem dla Ronaldo i będzie kimś do rotacji. Do tej roli np. pasuje mi Dennis z Watfordu. Watford spadnie więc nie będzie za niego wielkiej ceny. Co do celów na młodego napadziora to dla mnnie przede wszystkim Nunez. Mówi się też sporo o trochę starszym Richarlisonie, to też jest jakaś ciekawa opcja. Toney też może być do rozważenia. Jako krótkoterminowa opcja/zmiennik Pukki. Ale to już raczej odpada. Sam osobiście jestem też wielkim fanem Felixa. Jednak tutaj cena na pewno byłaby bardzo duża.
» 21 kwietnia 2022, 12:25 #601
tomekwietniu: Tino mocno odpuścił poziom, na którym występował na początku sezonu, jakoś mnie przekonuje. Już dużo lepiej dla mnie Lamptey wygląda, który zasuwa w dwie strony...
Dwójka Laird i Lamptey/Cash mi dalej najbliżej ;)

Pytanie czy ten lewonożny stoper to mus? Lindelof czy Varane mogą zagrać z lewej, potrzeba tylko ułożyć obronę.. w CFC z lewej gra Rudi, w LFC VVD, w City często Ruben, w Spurs Romero - wszyscy prawonożni.
Dla mnie tu jest pytanie jedno czy wystarczy ułożyć obronę i czy naprawdę nie da się kogoś do Varane z dwójki Lindelof/Maguire dostosować, jeżeli nie to no to wtedy potrzebujemy konkret obrońcy...

Skrzydłowy: pytanie czy Marcus się odrodzi, a Elanga to chyba jeszcze nie ten poziom, dlatego mam obawę, że jak nie wzmocnimy tej pozycji to będziemy kuleć pod tym względem i to bardzo, a jeżeli przekonamy się o tym w trakcie sezonu, to będzie płacz i co tu teraz zrobić...

ŚPD według mnie tutaj tylko w grę mogą wchodzić konkretni i to jest priorytet: Rice/Neves/Tchouameni. Innego jakoś nie widzę rozwiązania.

Pomysł z sytuacją kiedy będzie problem wyciągnięcia kogoś konkretnego i zakupem w takim przypadku Dennisa, według mnie fajny, ciekawy. No chyba, że uda się Nuneza, ale poza nim nie widzę nikogo innego, kto realnie mógłby przyjść i nas wzmocnić. A przykładowo Dybali za darmo to nie widzę...
Fawelarz czy Toney - jakoś nie jestem przekonany ;)
» 21 kwietnia 2022, 12:58 #600
Pyra: Pytanie hipotetyczne
Czy jak Rashford odejdzie to ktoś będzie z tego powodu smutny?
Nie mówimy tu o przyszłym zdobywcy ZP, cofa się w rozwoju, ma ogromną tygodniówkę.

Chyba, że dostanie ostatni sezon na pokazanie się nowemu trenerowi a jak dalej będzie kaszana to bye.
» 21 kwietnia 2022, 12:00 #599
wider: podziwiam ETH że przychodzi do klubu w którym nie ma nawet 11 piłkarzy
» 21 kwietnia 2022, 11:56 #598
KubaUtd: 🚨 Erik ten Hag could bring Antony to Manchester United this summer.

The Dutch coach has asked United’s hierarchy to complete the transfer as soon as possible because of strong competition.

Ajax could sell their star for €60M!

(Source: Sun Sport)
» 21 kwietnia 2022, 10:49 #597
Pyra: 60M xD
30 max, nic jeszcze ciekawego nie pokazał a wołają jak za złoto
» 21 kwietnia 2022, 11:52 #596
vieeeri: i to byłoby wejście z przytupem. Byłem dużym fanem ściągnięcia Sancho do nas, ale on na prawym skrzydle nie gra nawet, gdy od tygodni poza składem jest Greenwood. Oby to była prawda jeśli chodzi o Antonego.
» 21 kwietnia 2022, 11:53 #595
Wirus: Nie licze na jakieś cuda w pierwszym sezonie ETH, nie będe sie napalał na jakieś puchary, ba nawet na TOP4 sie nie będe aż za bardzo napalał. Najważniejsze będzie, żeby zrobić rewolucje kadrową. Trzeba wywalić najemników i zgniłe jabłka.

Spójrzcie co zrobili Guardiola i Klopp w swoich początkach na wyspach. Plan długoterminowy, rewolucja kadrowa w 2-3 okienka transferowe (później kosmetyczne zmiany w składach) i teraz od ładnych paru lat zbierają tego owoce. Są najlepszymi zespołami nie tylko w Anglii, ale i na świecie - dwaj nasi najwięksi rywale o zgrozo.

Jeśli nasz zarząd w końcu poszedł po rozum do głowy i zgodzi sie na totalną władze dla ETH (piłkarz nie pasuje, wyjazd bez ceregieli jak to było za czasów SAF'a) to mam przeczucie, że holender podoła wyzwaniu i za 2-3 lata będziemy na równi sie bić z Manchesterem City i Liverpoolem o mistrza.
» 21 kwietnia 2022, 10:36 #594
mikiartur: The following players can all leave Man Utd this summer:

• Paul Pogba
• Jesse Lingard
• Edinson Cavani
• Nemanja Matić
• Juan Mata
• Lee Grant
• Phil Jones
• Alex Telles
• Aaron Wan-Bissaka
• Eric Bailly
• Marcus Rashford
• Anthony Martial

(Source: Sun Sport)
» 21 kwietnia 2022, 10:17 #593
sztejner: No i buźka pa
» 21 kwietnia 2022, 10:22 #592
mycka86: Alex Telles, Aaron Wan-Bissaka, Marcus Rashford imo na 100% zostają. Jak nie do pierwszego składu, to do rotacji.
» 21 kwietnia 2022, 11:11 #591
Seszele: Skąd Ty masz to info, że na 100%?
Ciekaw jestem.
» 21 kwietnia 2022, 11:18 #590
devilek777: Rashord nie odejdzie, reszta papa.
» 21 kwietnia 2022, 11:22 #589
JudgeOUT: Jones nigdzie nie odejdzie, zobaczycie :)
» 21 kwietnia 2022, 11:37 #588
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 10:14

DDG
Dalot Lindelof ktoś* Telles
Fernandes. Matic. Lingard
Elanga. Ronaldo Sancho

Ktoś* - jakby był Varane zdrowy to może on. A jak nie to mi w sumie obojętnie. Maguire jest w słabej formie a Jones i Bailly bez praktycznie żadnego rytmu meczowego. Więc w sumie na jedno wychodzi.

Pogby nie ma, Fred i Scott nie wiadomo czy się wykuruja na 1 skład więc Lingard powinien zagrać. Ostatnio nawet źle nie wyglądał. Ew. Można dać szansę Mejbriemu albo Garnacho. Lecz wolałbym teraz Lingarda.

Nie ma sensu na Arsenal wychodzić 3 stoperami bo to my musimy atakować a nie oni.
» 21 kwietnia 2022, 10:13 #587
karmnik: Zapomnij o kimś innym niż maguire na środku obrony. Co by nie zrobił i tak zagra w kolejnym spotkaniu
» 21 kwietnia 2022, 10:43 #586
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 10:59

Nie pasuje tutaj Dalot, AWB był w ostatnim meczu zdecydowanie lepszym zawodnikiem niż Portugalczyk. Portugalski demon prędkości po oglądaniu numerku na plecach Salaha, teraz w meczu z armatkami, jeśli zagra, będzie oglądał plecy Saka. Ten zawodnik nie nadaje się, na granie, na boku obrony. Jest zbyt wolny, bez kondycji. Podłącza się na początku meczu, w ofensywie, potem gra na alibi. Bo nie ma płuc, by biegać tyle co AWB.
» 21 kwietnia 2022, 10:58 #585
JudgeOUT: Dajcie spokój z tym Dalotem, ogór na poziomie Evertonu/Southamptonu
» 21 kwietnia 2022, 11:38 #584
mikiartur: Ja tam w tym sezonie wolę Dalota
» 21 kwietnia 2022, 11:54 #583
Anhel: I bardzo dobrze ze Arsenal wygrał i życzę im ukończenia w top4 bo z perspektywy sezonu na to zasługują. A dla naszych działaczy może będzie to kopniak w tyłek ze już i Arsenal powraca na właściwe tory i zmotywuje ich to do działania. Bo jeśli nie to możemy zamienić się z Arsenalem i teraz przez długi czas to my będziemy oglądać LM w TV
» 21 kwietnia 2022, 10:09 #582
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 10:13

przez ostatnie 7 lat to grupe LM mamy co 2 lata
Liga Mistrzów
Liga Europy
Liga Mistrzów
Liga Europy
Poza Solskjaerem który dał nam top4 przez 2 lata z rzędu to LM co 2 lata jest więc był czas przywyknąć że LM w TV (z czego rok temu myśmy nawet z grupy nie wyszli więc LM to dla nas za wysokie progi. Pora ogrywać się w Lidze Europy z Ten Haagiem i czekać na przebudowe,niż pchać się tam gdzie nie mamy większych szans
» 21 kwietnia 2022, 10:11 #581
Dario88: Zaraz powiedzą że Arsenal w przyszłym sezonie na mistrza hehe
» 21 kwietnia 2022, 09:57 #580
sztejner: Tymczasem kibice United po ogarnięciu Wicemistrzostwa i ściągnięciu Ronaldo :
"Idziemy na mistrza !! "
Darujmy sobie teksty bo takimi hasłami to i my i kanonierzy sami siebie dissujemy ;)
» 21 kwietnia 2022, 10:03 #579
trakol: tak oglądam powtórkę karnego chelsea-arsenal, czy tam czasem Saka nie przytrzymywał Azpilicuetę za rękę tak, że ten nie mógł jej uwolnić? xD to raczej w drugą stronę powinien być faul?
» 21 kwietnia 2022, 09:26 #578
mikiartur: A czy to ma jakieś większe znaczenie? Dla mnie karnego nie było ale i tak Arsenal prowadził 2-3 a Była 92/93 minuta i niewiele wskazywało na to by Chelsea miała to wyrównać.
» 21 kwietnia 2022, 10:07 #577
Pezet: Już podnieta nad Arsenalem xD
Teraz barista krol za tydzień będzie out i tak to się kręci .
Zapomnieli ze 3 ostatnie mecze w plecy
» 21 kwietnia 2022, 09:19 #576
Dario88: Tu chyba więcej kibiców z Arsenalu niż z Manchesteru wielka podnieta Arsenalem bo wyszedł im mecz a jakoś 3 lagi pod rząd to nikt im nie pamięta
» 21 kwietnia 2022, 09:07 #575
Jarecki: W sobotę pykamy Arsenal w czwartek rozprawiamy się z Chelsea a później na pełnej wchodzimy w kolejne mecze oczywiście z kompletami punktów :D a po drodze nasi rywale tracą punkty. Ale żeby nie wiało nudą w ostatniej kolejce mecz musimy przypieczętować zwycięstwem aby w następnym sezonie oglądać nasz nowy skład z nowym trenerem w CL :) dobrego dnia Wam życzę i głowy do góry
» 21 kwietnia 2022, 08:51 #574
vanantgaal: Przekonaj jeszcze zawodników żeby chcieli biegać i walczyć na boisku
» 21 kwietnia 2022, 09:07 #573
SmokuUtd: Marzyciel. Obudziłeś się już? ;)
» 21 kwietnia 2022, 09:31 #572
Jarecki: Po ostatniej porażce zdjąłem herb ze ściany który kiedyś dostałem od mojego kumpla bo stwierdziłem, że nie zasługuje na to aby wisiał w moim biurze... Ogólnie bardzo się wkur... Ale dzisiaj stwierdzam, że trzeba na to wszystko patrzeć chłodno bo piłkarze dostają potężną kasę a my kibice cierpimy na zdrowiu i nikt nam za to nie zapłaci. Rozumiem satysfakcję po wygranym meczu a nawet po przegranym ale przegranym gdzie dali z siebie wszystko kibicować trzeba ;) teraz to robię na chłodno z pozytywnym myśleniem :D
» 21 kwietnia 2022, 09:48 #571
JasnaLiryka: Proszę:( nie zakładaj już więcej herbu na ścianę jak go raz zdjąłeś bo drużyna jest w dołku.
» 21 kwietnia 2022, 10:30 #570
karmnik: To jak zrzucasz herb ze ściany to w jakim celu tu się produkujesz, usuń konto
» 21 kwietnia 2022, 10:47 #569
skowron32: Jeśli Arsenal zagra z Nami jak z Chelsi to nie ma czego zbierać na boisku po Nas...niestety z bólem serca ale polegniemy z nimi i to nie jedna bramka. Saka Smith Rowe i ten Nketiak wyjaśniom Nas szybko....kolejny smutny weekend się zapowiada eh
» 21 kwietnia 2022, 06:50 #568
Mistrz1908: Nie podniecaj się
» 21 kwietnia 2022, 07:01 #567
Janks7: Już na pewno Arsenal zagra dwa razy tak dobrze, nie zapominajcie, że Chelsea tak naprawdę w lidze już o nic nie walczy, raczej spokojnie dowiozą te 3 miejsce, więc nic dziwnego, że Arsenal był bardziej zmotywowany od nich w tym meczu, tym bardziej, że mieli fatalną serię porażek i w perspektywie mecz z nami, gdzie mogliby dopisać kolejną porażkę, a takiemu klubowi mimo wszystko nie przystoi przegrywać po 5 meczów pod rząd.
Ja tam jestem dziwnie spokojny o ten mecz, jeżeli zagra Cristiano, to on nie pozwoli tym małolatom z Arsenalu wykluczyć nas z walki o top 4, zobaczycie :).
» 21 kwietnia 2022, 07:06 #566
skowron32: Obyś miał rację, jeśli CR wjedzie w mecz na sportowej złość to ok. Ale jeśli nie to będzie ciężko. Znaczy nawet jeśli wygramy z Arsenalem to i tak TOP 4 nie będzie bo wtopimy z kimś jeszcze a mamy Chelsi Brantford Brighton i CP więc na bank z kimś umoczymy mecz
» 21 kwietnia 2022, 07:10 #565
sztejner: Janks7
My sami się wyeliminujemy,tu nawet nie potrzeba pomocy innych drużyn żeby nas eliminować jak my mecze w szatni przegrywamy
» 21 kwietnia 2022, 07:11 #564
skowron32: Mistrzu ja się nie podniecam tylko stwierdzam fakt obiektywistyczny i realny co się może wydarzyc.
» 21 kwietnia 2022, 07:12 #563
skowron32: Sztejner
To też częściowo miałem na myśli właśnie, że My w szatni już nastawiamy się na porażkę,nie ma sportowej złość mentalu ani wogole chęci do biegania i grania. Nasi to wychodzą na mecze jak za karę, pobiegaja 90 min i do domu sprawdzić czy kasa wpłynęła na konto i tak jest już od dawna. Ja to odnoszę wrażenie, ze oni mają pretensje do RR że wogole muszą wyjść na boisko.
» 21 kwietnia 2022, 07:16 #562
Janks7: Ale wy gadacie, przecież w meczach z rywalami o top 4 mamy komplet pkt, więc to nie jest tak, że mamy pełne gacie, pełne gacie to mamy w meczach z City czy Liverpoolem to fakt, ale trudno w sumie nie mieć z nimi pełnych gaci, to dwie najlepsze drużyny na świecie i gdy mają swój dzień, mogą rozgromić każdą drużynę, zwłaszcza tak fatalne United, ale mimo wszystko te fatalne United ma wciąż szanse na top 4, decydujące w przypadku gdy nie wejdziemy do top 4 będą mecze z niżej notowanymi rywalami i moim zdaniem, to tam nie mieliśmy pełnych gaci, tylko raczej byliśmy zbyt pewni siebie, lekceważyliśmy ich, przez co kończyło się to remisami/porażkami bo nasi odpuszczali, a tamte drużyny były zmotywowane bo w końcu wygrać z United czy nawet zremisować to zawsze coś dla takiej drużyny, która walczy jedynie o utrzymanie w lidze.
» 21 kwietnia 2022, 07:21 #561
Seszele: skowron32, no dobra, ale wyjaśnij... Co to znaczy fakt obiektywistyczny albo fakt realny?
Wydawało mi się, że fakt to po prostu fakt. Da się fakt jakoś urealnić? Sam fakt w sobie powinien być realny, bo inaczej nie jest faktem. A fakt obiektywistyczny? Fakt nie może być obiektywny. Nie ma tu miejsca na obiektywizm. Fakt albo jest, albo go nie ma.


Reasumując:
1) Czytając Twoje powyższe wpisy nie napisałeś ani jednego faktu.
2) Napisałeś własną opinię. Jednak stwierdzam, że nie jest ona obiektywna. Jest po prostu wylewem frustracji po porażce Manchesteru United i zwycięstwie Arsenalu.
3) Piszesz troszkę bez ładu i składu.
» 21 kwietnia 2022, 07:24 #560
skowron32: Seszele
Powiem tak , ten "fakt obiektywistyczny" napisałem tak trochę z tyłka i trochę przez obawy przed meczem z Arsenalem:) ale masz racje i w pełni się zgadzam nie ma takiego czegoś jak fakt obiektywistyczny:)
Za logiczne i mądre zwrócenie uwagi dziękuje i szanuje:)
PS. jednak bądź co bądź mam lekkie obawy przed meczem z Kanonierami....
patrząc na Naszą grę a ich wczorajszą to tak 60/40 widzę Nasze szanse....
» 21 kwietnia 2022, 08:22 #559
brazylianwisnia: W całej tej sytuacji pocieszające jest ze jesteśmy najsłabsi od ponad 30 lat, gramy beznadziejnie, brak formy, mentalu i rozsypany skład. Arsenal za to gra na swoim maksymalnym poziomie. Najlepszy sezon od wielu lat, top forma i jesteśmy w tabeli obok nich.. To gdzie będziemy jak u nas wkoncu będą poukładane klocki?
» 21 kwietnia 2022, 08:41 #558
Seszele: Moi Drodzy,
Być może już nigdy się tak naprawdę nie odbudujemy. Być może to nastąpi dopiero po zmianie zarządu (kiedyś będzie musiał ustąpić albo po prostu umrze śmiercią naturalną). Spójrzmy na taki Arsenal. Nie jest to marka, którą włodarze starają się podciągnąć wyżej. Nie będzie to w najbliższych latach kandydat w walce o majstra. Arsenal to po prostu solidny zespół, który podkłada nogi czołówce i zawsze będzie gdzieś tam za czyimiś plecami. Takie są ich ambicje i większe nie będą. Każdy mecz Arsenalu budzi emocje na Emirates Stadium i to jest dla nich wystarczające. Ich misją nie jest ani mistrzostwo, ani walka o trofeum w Lidze Mistrzów. I tak jest już od wielu lat. W podobnej sytuacji jest Manchester United. Jednak w tym przypadku mam nadzieję, że ambicje Czerwonych Diabłów sięgają wyżej. Powiedzmy, że coś nie zagrało na liście płac i wkradł się za duży chaos w ostatnich latach, ale ktoś poszedł po rozum do głowy i to się zmieni. No cóż, tylko nadzieja nam pozostała.
» 21 kwietnia 2022, 09:20 #557
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 05:28

Pomijając już grę i wyniki to brak awansu do LM spowodowany jest też brakiem aktywności w zimowym oknie transferowym szkoda np: Eriksena, bo widać jaką robotę robi w Brentford
» 21 kwietnia 2022, 05:27 #556
levy181: Bez jaj na boisku jest 11 zawodników a w United szczerze mówiąc zazwyczaj 3 może 4 i jak mają wygrywac
» 21 kwietnia 2022, 06:30 #555
brazylianwisnia: Brak aktywności zima spowodowany był wydaniem całej kasy latem.
» 21 kwietnia 2022, 08:41 #554
Dh97: Ósme miejsce i praca od podstaw to najlepsze rozwiązanie
» 21 kwietnia 2022, 05:05 #553
vieeeri: Ta, a potem eksperymentowanie ze składem przez ETH będzie miało miejsce na meczach z Liverpoolem czy City- sztos pomysł
» 21 kwietnia 2022, 08:57 #552
DjTED: Arsenal najbardziej zasługuje na top 4. Wystartowali fatalnie, ale później było bardzo dobrze. Wydali najwięcej hajsu i odmłodzili skład. Z bramkarzem trafili idealnie. Mają wtopy jak każdy , ale przynajmniej walą chelsea
» 21 kwietnia 2022, 01:42 #551
kckMU: Pewne jest jedno - i Tottenham i Arsenal zasługują dużo bardziej od nas. My nie zasługujemy w ogóle. W tym sezonie jeszcze są derby między nimi. To będzie wielki mecz.
» 21 kwietnia 2022, 02:42 #550
CzarliCFC: Szczerze nie wiem jak można napisać coś bardziej głupiego na top4 zasługują drużyny które zdobyły najwięcej punktów przez 38 meczów
» 21 kwietnia 2022, 03:04 #549
kckMU: No nie zawsze. 5 miejsce może mieć tyle samo punktów i przegrać bilansem bramkowym. Żeby daleko nie szukać - City vs United sezon 15/16.
» 21 kwietnia 2022, 04:17 #548
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 07:04

Arsenal najbardziej zasługuje? Ja wiem, że wszyscy mamy prawo być wk*rwi*ni na naszych, w końcu po letnim okienku transferowym to my mieliśmy się bić o mistrza, a nie liczyć na cud w walce o top 4, ale tak naprawdę na chłodno bez emocji, to właśnie United obiektywnie rzecz biorąc zasługuje najbardziej na top 4, jeżeli bierzemy pod uwagę bezpośrednie spotkania między drużynami, wśród których toczy się gra o top 4, United ma komplet pkt, 6 pkt z Spurs, 6 pkt z WHU i 3 pkt z Arsenalem, jeżeli dopiszemy kolejne 3 pkt z Arsenalem to możemy sobie tylko pluć w brodę, że pogubiliśmy tyle punktów z drużynami walczącymi o utrzymanie, ale wciąż jest szansa na te top 4 i trzeba walczyć o nie do końca, na takie mocniejsze narzekanie przyjdzie czas gdy sezon się skończy, albo gdy już stracimy matematyczne szanse na top 4.
» 21 kwietnia 2022, 07:01 #547
brazylianwisnia: Niech Arsenal ma to 4te miejsce. Dla nas to i tak byłaby porażka a dla nich to ogromny sukces. Niech się cieszą.
» 21 kwietnia 2022, 08:42 #546
obiektywny91: @Brazylian no no porazka a kuzwa jak sie zblizaliscie do 4tego miejsca to podnieta conajmniej jakbyscie jakis puchar wygrali xD chociaz i do tego wam daleko
» 21 kwietnia 2022, 11:53 #545
robertbham: Magłajer to będzie jeszcze pewnie nas długo męczył, ale jak to można zrozumieć że gość odwala takie błędy że to niebywale i tak naprawdę jest numerem jeden w składzie? Opaskę nosi! Mam tylko nadzieję że następny trener przejrzy na oczy.
» 21 kwietnia 2022, 01:02 #544
levy181: Ogolnie United wraca do punktu wyjścia. Nie ma tam solidnych SO bo Varane ciągle kontuzjowany, w tym sezonie to Victor trzymał jakis poziom. Braki są ogromne i nie widać światełka w tunelu bo to jest nadjeżdżający z przeciwka pociąg.
» 21 kwietnia 2022, 06:33 #543
Batigol222: Ten Arsenal...typy są całkowicie nieprzewidywalne: ostatnie spotkania to zupełny piach i kopanie się po czole, a teraz wychodzą na Chelsea i grają naprawdę świetnie. A liczyłem, że porażka z Liverpoolem pozostanie bez poważniejszych konsekwencji, bo Arsenal też zbierze baty. Ciekawi mnie teraz to sobotnie spotkanie: niby będą nakręceni, bo oni w tym Arsenalu grają takimi "falami" (na zmianę dołują i zaliczają serie dobrych meczów), ale nie wierzę w to, że United jest aż tak rozbite, żeby nie podjąć walki z zespołem o porównywalnej sile, zwłaszcza, że najpewniej wróci Cristiano, no i środek pola też będzie wyglądał odrobinę inaczej.
» 21 kwietnia 2022, 00:55 #542
Janks7: Zgadzam się, też nie byłbym takim pesymistą jak większość po tej wygranej Arsenalu z Chelsea, moim zdaniem to nawet lepiej, że wygrali ten mecz, bo mieliby większą motywację na przerwanie złej serii w meczu z nami, a tak troszkę zeszła z nich ta presja i chęć wygrania za wszelką cenę, a nasi myślę, że właśnie za sprawą CR7 będą bardzo zmotywowani na ten mecz, większość osób tutaj pisząc że United nie zasługuje na top 4 zapomina o tym, że zdobyliśmy 6 pkt ze Spurs i póki co 3 pkt z Arsenalem, jeżeli dołożymy kolejne 3 pkt z Arsenalem to wtedy właśnie to my będziemy najbardziej zasługiwać na top 4 tylko trzeba zacząć w końcu ogrywać te niżej notowane ekipy...
Ale na mecze właśnie z drużynami na naszym poziomie typu Tottenham, Arsenal, czy WHU to my potrafimy sobie radzić, z WHU przecież też 6 pkt.
Bolą po prostu te punkty potracone z drużynami z dołu tabeli, beznadziejne remisy czy wtopy typu ta 0-1 z Evertonem czy 1-4 z Watfordem będą nas prawdopodobnie kosztować top 4, a nie mecze z Liverpoolem czy City, tam po prostu bolał fatalny styl tych porażek, brak jakiejkolwiek walki, bo porażki to raczej każdy rozsądny człowiek zakładał w tych meczach, ale na pewno nikt nie liczył na porażki w takim stylu, gdzie chłopaki zostawali w szatni na te mecze, trochę walki było w meczu z City na Etihad ale niestety tylko trochę.
Ta wygrana Arsenalu pokazuje też naszym, że z Chelsea można też spokojnie powalczyć o 3 pkt, więc naprawdę jeszcze można uratować ten sezon i właśnie o te mecze z Arsenalem czy Chelsea martwię się mniej, niż o te mecze z drużynami typu Brentford, Brighton czy Palace z którymi też przyjdzie nam jeszcze zagrać.
» 21 kwietnia 2022, 06:56 #541
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 00:13

Fajnie byloby uwalic ten Arsenal w sobote za to ich cwaniakowanie, jakos wole Totki w LM, a pozniej moga nawet lezec na tym boisku i zajac miejsce poza pucharami
» 21 kwietnia 2022, 00:13 #540
Lokator23: RR to najgorszse co przydarzylo sie Utd od lat. Nie mowie ze pilkarze sa bez winy ale ten gosc to jakas porazka. Co za idiota zdecydowal sie go zatrudnic. Niech go wypier.... a sezon dograjmy bez managera i na pewno gorzej nie bedzie
» 20 kwietnia 2022, 23:30 #539
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 23:35

To nie wina trenera. Problem leży wyżej mam na myśli w osobach decyzyjnych i w tożsamości samych zawodników. Poza tym od początku było wiadomo, że Rangnick dogra tylko sezon, potem idzie na inne stanowisko. Dopiero z czasem zobaczymy jego prawdziwy wkład w drużynę, a dokładniej w jej budowę.
» 20 kwietnia 2022, 23:35 #538
Giggsy: Lokator, 23 to twój wiek czy iloraz inteligencji?
Rzucił byś może jakieś sensowne argumenty, dlaczego to RR nie powinien tu być
» 20 kwietnia 2022, 23:51 #537
vanantgaal: Jako trener totalne rozczarowanie. Miał tchnąć w zespół ducha walki, wprowadzić nowe rozwiązania. Tymczasem ten zespół wygląda obecnie najgorzej od pewnie jakis 35 lat. Natomiast gość mówi całkiem z sensem i sprawia wrażenie, że wie co trzeba zrobić żeby uleczyć ten klub. Na trenera się może nie nadaje ale na dyrektora technicznego czy kogoś takiego jak najbardziej tak. Podjął się rzeczy bardzo trudnej i nie odniósł sukcesu. Natomiast szacunek za to, że nie owija w bawełnę i mówi ostatnio wprost, że piłkarze MU to miękkie faje i wielu z nich trzeba się pozbyć bo się nie nadają
» 20 kwietnia 2022, 23:57 #536
devilek777: Okej, przez Rangnicka Maguire kopie Pogbe po głowie XD
» 21 kwietnia 2022, 00:04 #535
wider: po prostu Maguire chciał Pogbie wykopać nowy kontrakt z głowy
» 21 kwietnia 2022, 00:40 #534
Radomirus: Winnych jest kilka czynników... zresztą to samo było jak był Ole i z jakiego powodu poleciał.

Niestety nie jesteśmy na etapie, że wystarczy wymienić jeden czynnik (w tym wypadku trenera) i nagle się wszystko zazębi i nasi piłkarze będą grać jak z nut. Tu jest do poprawy masa rzeczy...

Choć oczywiście trener jest rzeczą kluczową - jeżeli będziemy mieć właściwego trenera...

(czyli takiego, który ma swój pomysł na grę, wie jak go wprowadzić a jednocześnie ma umiejętności interpersonalne pozwalające mu zarządzać zespołem na poziomie czysto ludzkim i zachować właściwą komunikację z zarządem)

...to jest to dopiero pierwszy krok. Ale oczywiście niezbędny, bo bez niego naprawa kolejnych elementów nie będzie miała szans powodzenia.

Choć oczywiście samo sprowadzenie odpowiedniego trenera, bez naprawy kolejnych elementów - czyli właściwej polityki transferowo-kontraktowej (co wiąże się z transferami do klubu oraz z klubu - to drugie tak z powodów sportowych jak i czysto społecznych - ktoś może być dobrym zawodnikiem ale może psuć drużynę... psuć zespół) - także nie sprowadzi naszego zespołu na właściwe tory.

Naprawa musi być kompleksowa
- wybór stylu zespołu (to jest kwestia zarządu)
- wybór trenera pod właściwy styl (też kwestia zarządu)
- przegląd zawodników pod dany styl (kwestia trenera)
- transfery do i z klubu (współpraca trenera z zarządem i działem scautingu oraz managerami drużyn młodzieżowych)

Bo jeżeli nie będzie zmian kompleksowych w zarządzaniu pierwszym zespołem - to sama zmiana trenera nic nie da... i za rok obudzimy się w tym samym miejscu
» 21 kwietnia 2022, 00:40 #533
Devil156PL: devilek777 Po części tak, jest to wina RR. Jakby nie wpuścił Maguire (który gra chyba najgorszy sezon w swojej karierze) na boisko, to ten nie kopnąłby Pogby w głowę.
» 21 kwietnia 2022, 01:10 #532
kazak8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.04.2022 08:00

Giggsy: wystarczyło obejrzeć choćby jeden mecz za jego kadencji i nie trzeba szukać na siłę
argumentów. Po co się wymądrzać i obrażać kolegę..
» 21 kwietnia 2022, 07:59 #531
Lokator23: #gigsy a jakich tych chcesz qrgumentow?? Nasza gra to jeden wielki argument. Gramy tragicznie , chyba najgorszy football od lat. Nic sie nie zmienilo na lepsze od zwolnienia Ole a szczerze mowiac to gramy duzo gorzej
» 21 kwietnia 2022, 19:01 #530
Marqin: Też oglądaliście derby Londynu? Podobny układ jak wczoraj, zespół z Top3 (OK, nieco słabszy od LFC) podejmował zespół walczący o LM. Ale na SB już po 5 minutach było wiadomo, że to będzie wymiana ciosów i zapieprzanie po całym boisku przez oba kluby przez 90 minut.
Rozumiem, że nie mamy podjazdu do Liverpoolu pod względem sportowym, ale dlaczego nie walczyliśmy tak, jak dzisiaj Arsenal?
Arsenal też dostał na Anfield 3 lub 4 do zera, ale tam kanonierzy grali na maksa, i nawet takie 4-0 wstydu nie przynosi.
Przecież jak Arteta zagra z nami jak z Chelsea to znów dostaniemy ze 2/3-0.
» 20 kwietnia 2022, 23:23 #529
rvn10: Odpowiedź jest prosta..bo MU jest klubem komercyjnym a nie sportowym.
» 20 kwietnia 2022, 23:50 #528
Janks7: Ale porównanie, Chelsea która walczy już jedynie o Puchar Anglii, bo nie wiem co by się musiało stać, żeby spadli z 3 miejsca, a już w ogóle żeby wypadli z top 4 to jakieś niezłe Science-Fiction.
Liverpool ma mega motywację na wygranie poczwórnej korony, a z tych czterech trofeów to właśnie Premier League stanowi dla nich najwyższy priorytet, nic dziwnego, że nas tak zmietli, mają dużo lepszych piłkarzy, trenera i ogółem tworzą dużo lepszy zespół od nas.
Chelsea jak pokazuje miejsce w tabeli mimo wszystko odstaje mocno i od City i od Liverpoolu, bliżej im do drużyn walczących o top 4, motywacja tutaj była zdecydowanie po stronie The Gunners tym bardziej, że mieli fatalną serię 3 porażek z rzędu, w perspektywie kolejny mecz z nami, gdyby przegrali ten mecz, wisiałoby nad nimi widmo 5 wtop pod rząd, co byłoby pewnie dla tego klubu jednym z niechlubnych rekordów, w końcu to mimo wszystko klub, który prawie zawsze jest w czołówce...
» 21 kwietnia 2022, 07:16 #527
Blau: Fajnie, że Armatki wygrały, emocje o mistrzostwo i top4 będą do samego końca.
» 20 kwietnia 2022, 23:17 #526
Marqin: Tak, pasjonujaca rywalizacja o LM pomiędzy dwoma zespołami z Lądka Zdroju.
» 20 kwietnia 2022, 23:24 #525
mikiartur: Ogólnie Ronaldo potrzebuje 4 goli w 5 meczach aby zostać naszym najlepszym strzelcem w premier league od odejścia SAFa i ostatniego mistrzostwa. Od tamtej pory:
Fernandes - 18 goli - 21/22
Rashford (19/20) Martial(19/20) Ibrahimovic (16/17) Rooney (13/14) - 17 goli
Lukaku (17/18) - 16 goli
Pogba (18/19) - 13 goli
Rooney (14/15) - 12 goli
Martial (15/16) - 11 goli
» 20 kwietnia 2022, 23:00 #524
Marqin: Dzisiaj wierzyć się nie chce, że PP czy Martial byli najskuteczniejszymi strzelcami w zespole
» 20 kwietnia 2022, 23:27 #523
Janks7: Spokojnie powinien pyknąć, o ile negatywnie nie wpłynie na niego ta tragedia z jego życia rodzinnego, ale jak znam Cristiano, to on zaciśnie zęby i złość z powodu tego co spotkało jego rodzinę będzie chciał przekuć na boiskowy sukces - top 4 i strzelenie kilku bramek, które nas do tego doprowadzą a przy okazji zaprowadzą też jego na 2 miejsce w tabeli strzelców Premier League w tym sezonie, bo raczej Mo odjechał i tytułu króla strzelców już mu nikt nie zabierze.
Co do Pogby i Martiala, no to niestety, talent mieli, ale brak chęci do pracy, do rozwoju zniszczył ich obu, zmarnowali swój potencjał i tyle, obaj mieli spokojnie taki talent, że gdyby mieli podejście do piłki i życia jak CR7, to mogliby marzyć nawet o Złotej Piłce, a tak to niestety to my kibice marzymy o tym, żeby w końcu opuścili nasz klub.
» 21 kwietnia 2022, 07:46 #522
PiesekLeszek: Przed nami 6 kolejek, 18 punktów do zdobycia. LE to ich zakichany obowiązek jak na tak beznadziejny sezon.
Rzeczywistość może okazać się brutalna i 6 punktów do końca sezonu to będzie max.
» 20 kwietnia 2022, 22:48 #521
Alex20: Ciężkie chmury nad Old Trafford, bo tu nie potrzeba wzmocnień tylko gruntowniej przebudowy, cieszę się że ETH zostanie nowym menagerem bo mam wrażenie gościu jest konkretny i się nie cacka, mam nadzieję że będzie miał mocne wejście i odpali paru z tych paralityków i zbuduję sobie autorytet w szatni od początku. Najgorsze że inne kluby widzą jaka jest sytuacja i przy transferach będą chcieli wycisnąć z United ile się da bo jesteśmy pod ścianą ale niestety sami do tego doprowadziliśmy nikt do nas nie przyjdzie że względu na projekt sportowy i możliwości grania dla Wielkiego klubu tylko na wysoką tygodniówkę.
» 20 kwietnia 2022, 22:47 #520
RedFox: W weekend Arsenal rozwali jeszcze United i skończą się już wszelkie nadzieje o Top 4. A na pewno dopóki ten zespół to banda parodystów i leni poza paroma wyjątkami.
» 20 kwietnia 2022, 22:47 #519
brazylianwisnia: To ktoś ma jakieś nadzieję? Ja już żyje następnym sezonem.
» 21 kwietnia 2022, 08:45 #518
GuteFrage: Karny z czapy i nie zapraszam do dyskusji.
» 20 kwietnia 2022, 22:47 #517
mikiartur: Karny tak

Ale ogólnie Arsenal prowadził i bez niego. I ogólnie przez większość meczu był trochę lepszy.
» 20 kwietnia 2022, 22:48 #516
PogbaKingOfMANU: Arsenal pokazał jak grać z najlepszymi. Na wyjeździe szli jak równy z równym ze zwycięzcą LM i finalnie pewnie wygrywają. Tymczasem wczoraj na Anfield... "To są właśnie te detale".
» 20 kwietnia 2022, 22:47 #515
DEPE: Chelsea to w tym momencie druzyna ktora nie gra juz o nic, wiec ten mecz nie ma zadnej miarodajnej wagi.
» 20 kwietnia 2022, 22:52 #514
Bartoshh87: Jak zagra tak jeszcze ze 2 mecze to na własne życzenie może spaść o jedną bądź dwie pozycje.
» 20 kwietnia 2022, 23:16 #513
PogbaKingOfMANU: @Depe, patrz raczej nie na Chelsea, a na to, że zarówno Arsenal i (w teorii) United grają o udział w LM na następny sezon. Motywacja, ambicje, wola walki. A Chelsea jak będzie tak przegrywać to też nie ma niewiadomo jakiej przewagi, by mieli wylane na miejsce w tabeli.
» 20 kwietnia 2022, 23:42 #512
Janik017: United w żałosnej formie klepnie 4rsenal i pozbawi ich top4.
» 20 kwietnia 2022, 22:46 #511
Gallacher: Arsenal wygrywając z Chelsea podniósł sobie piekielnie wysoko morale przed spotkaniem z Nami.
» 20 kwietnia 2022, 22:40 #510
kckMU: Przed meczem z obecnym United nie trzeba się nakręcać. Każdy wie, że może śmiało atakować i strzelać bramki.
» 20 kwietnia 2022, 22:43 #509
PogbaKingOfMANU: Dokładnie. Tutaj nawet trenerzy i zawodnicy z drugiego końca tabeli otwarcie mówią, że przyjeżdżają z zamiarem pełnej puli punktów.
» 20 kwietnia 2022, 22:48 #508
donrogalesko: Gdzie jest dzisiaj Saka gdzie jest Rash dobranoc
» 20 kwietnia 2022, 22:38 #507
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 22:47

Jak Saka się zbliży do osiągnięć Rasha z dwóch poprzednich sezonów (razem 43 gole 27 asyst, a w samej premier league 28 goli 20 asyst) wtedy można ich porównywać

Saka ma olbrzymi potencjał. W tym sezonie jest zdecydowanie lepszy. Ale patrząc na dotychczasowe osiągnięcia to jeszcze mu daleko. A jakby porównując wiekiem. To Rashford w sezonie 17/18(gdy miał tyle lat co Saka teraz) miał 13 goli 9 asyst we wszystkich rozgrywkach a Saka w tym sezonie ma 11 goli 5 asyst. A pamiętajmy że w tamtym sezonie Rash grał też w lm i z MU zdobyli wicemistrzostwo. W dodatku miał do rywalizacji Martiala Sancheza(przez pół sezonu) Mate (który grywał na skrzydle) Lingard też chyba u Mou na skrzydle częściej grał. Natomiast Saka cały sezon gra od dechy do dechy.

Saka może być w przyszłości lepszym piłkarzem od Rasha. Ten sezon ma lepszy. Ale ogólnie rzecz biorąć ich całą dotychczasową karierę to jeszcze Saka daleko ma do Rasha.
» 20 kwietnia 2022, 22:46 #506
brazylianwisnia: To może by kupić gościa?
» 21 kwietnia 2022, 08:47 #505
MiSt: Jakim cudem to był karny? :D
» 20 kwietnia 2022, 22:37 #504
pawelisto2: Choć nie jestem kibicem Arsenalu, to po prostu jestem z tych chłopaków dzisiaj niesamowicie dumny.
Tak osłabieni kontuzjami, po takiej serii porażek, niesamowity charakter chłopaków i taktyczny majstersztyk(ponownie) Artety.
» 20 kwietnia 2022, 22:36 #503
Ron777: pawelisto2: No nie spodziewałem się tego po Arsenalu a jednak można.
» 20 kwietnia 2022, 22:37 #502
Ron777: Marnie widzę nasz mecz z Arsenalem w sobotę.
» 20 kwietnia 2022, 22:25 #501
Ziyo23: Przecież to jest mecz o pietruszke. Nie wiem czym tu się podniecać.
» 20 kwietnia 2022, 22:29 #500
mikiartur: Przy obecnym wyniku Chelsea vs Arsenal niewiele zmieni nawet jak go wygramy.
Arsenal ma 3 pkt przewagi na tą chwile plus mecz rozegrany mniej. Do tego my po nich mamy od razu mecz z Chelsea.

Ogólnie ten terminarz jakiś słaby dla nas od początku sezonu (nie jest to oczywiście żadne usprawiedliwienie) ale gramy co 3 dni teraz aż do meczu z Brentford po czym czekamy tydzień na mecz z Brighton i aż 2 tyg na mecz z Palace.

A jak po meczu z Brighton będzie wszystko dla nas rozstrzygnięte? To co? Będą się 2 tyg przygotowywać na mecz o nic? Czy niektórzy skończą sezon po prostu 2 tyg. wcześniej i pójdą na urlop? (niezależnie jak to kuriozalnie brzmi) Ale w sumie jakby mecz z Palace był o nic to w sumie tak bym chciał. Maticiowi Macie i Lingardowi dać się pożegnać z klubem. A reszte dać młodzików. Elanga Garnacho, Mejbri i kilku innych
» 20 kwietnia 2022, 22:30 #499
Ron777: Ziyo23: Nie jest o pietruszkę, bo jeszcze walczymy o Ligę Europy tam jeszcze mamy szanse.
» 20 kwietnia 2022, 22:36 #498
Pops918: My w walce o TOP4 jesteśmy od kilku tygodni już tylko matematycznie dzięki potknięciom Arsenalu i Tottenhamu. Różnica taka, że mimo wpadek to takiemu Arsenalowi się ewidentnie chce, a my już na taczce próbujemy dojechać do końca sezonu i rozpocząć kolejną przebudowę.
» 20 kwietnia 2022, 22:38 #497
radlu: Aha, czyli jak o pietruszkę to możemy przegrać 5:0 bez walki. Nie ma się czym podniecać.
» 20 kwietnia 2022, 22:39 #496
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 22:44

Dokładnie można przegrać 5:0 bez walki, nikogo to już nie interesuje, ani kibiców a tym bardziej piłkarzy.
» 20 kwietnia 2022, 22:44 #495
mikiartur: #mufc have agreed a ÂŁ2.5m compensation package with Ajax for Erik ten Hag and Mitchell van der Gaag #mulive [
@MullockSMirror
]
Jestem zadowolony że ETH bierze własnego asystenta. Musi mieć do swojego sztabu pełne zaufanie plus po prostu ich dobrze znać. Do tego Van der Gaag zna podobno sporo języków + był na stażu trenerskim w Portugalii więc może i portugalski zna na dobrym poziomie. A to może być pomocne.
» 20 kwietnia 2022, 22:22 #494
Ziyo23: Pomocne to będzie wyrzucenie tego wirusa, lenia i pasożyta z numerem 6 na koszulce.
» 20 kwietnia 2022, 22:23 #493
Ziyo23: Brawo Arsenal. Mam nadzieje, że wygra i ta patologiczna drużynka nie zajmie miejsca w TOP 4. Mam nadzieję, że w ogóle nie będzie pucharów w przyszłym sezonie. Czas przebudować drużynę a nie wciąż lewitować,
» 20 kwietnia 2022, 22:20 #492
Mateo: Van de beak ławeczka w Evertonie
Swoją droga fajny mecz Chelsea arsenalu.
» 20 kwietnia 2022, 22:14 #491
Alex20: Rudzki już kolejną parę majtek potrzebuje na zmianę
» 20 kwietnia 2022, 22:05 #490
pawelisto2: Musicie się w końcu zdecydować komu on kibicuje, bo co tydzień jest zmiana, raz Arsenal, innym razem Chelsea, pojawiały się jeszcze pogłoski o Liverpoolu.
Jakby to zresztą było najistotniejsze.
» 20 kwietnia 2022, 22:14 #489
radlu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 22:07

Wcześniej pisałem żeby się szykować mentalnie na 3:0 z Arsenalem. Ale skoro oni 3 bramki strzelają Chelsea to naszym panienkom mogą wbić dwa razy tyle.
» 20 kwietnia 2022, 22:03 #488
mikiartur: Z Arsenalem trudno coś przewidzieć. Raz Ci zagraja taki mecz jak dziś z Chelsea. A trzeba pamiętać że 3 ostatnie mecze przegrywali z Palace (3-0), Brighton(2-1) i Soton (1-0). Nie byłbym zdziwiony jakby znami gorszy mecz zagrali.

A osobiście liczę że powrót Ronaldo trochę na naszych wpłynie motywująco. Pewnie Sancho wyjdzie w 1 składzie. Może Rangnick da jakiemuś młodemu pograć? Kto wie
Może Varane będzie już gotów?
Nie wiadomo w jakiej formie będzie Ronaldo psychicznej i fizycznej ale może będzie chciał zagrać dla swojego zmarłego synka ? Nie wiem
Trochę to smutne że upatruję szanse w tym że nasi zagrają na charakterze a zwłaszcza na 37 letniego piłkarza który jest zaraz po tragedii rodzinnej.
» 20 kwietnia 2022, 22:20 #487
Blau: Z perspektywy czasu to Herrera był jednym z najlepszych transferów w erze po SAF'ie. Hiszpan nie był może wirtuozem, ale był za to solidny i przede wszystkim przez te wszystkie lata grał na równym poziomie. Miewał słabsze mecze, ale ciężko mu zarzucić, żeby kiedykolwiek miał jakiś większy zjazd formy na dłużej niż 2-3 mecze. (w przeciwieństwie do reszty naszych tuzów).

W topowej drużynie pewnie miałby problemy żeby załapać się do wyjściowego składu, ale dla nas na obecnym etapie byłby jak ulał. Zresztą to on pierwszy przerwał dominacje Dawida i zdobył nagrodę dla zawodnika sezonu w Manchesterze United (Dawid zdobył ją trzy razy pod rząd wtedy). Szkoda, że wszystko to się tak potoczyło. Najpierw chora tygodniówka dla Alexisa, która zrobiła ogromny kwas w szatni, a następnie czekanie ze złożeniem konkretnej oferty do momentu, aż Ander porozumiał się już z PSG. Gdyby nie te sytuacje to Ander pewnie dalej by dla nas grał, Hiszpan sam przyznawał, że nie planował odchodzić.
» 20 kwietnia 2022, 21:43 #486
mikiartur: Erik ten Hag is expected to be announced as Man Utd’s manager in the next 24 hours. [
@TelegraphDucker
]
If an announcement is delayed for any reason, Dutch sources indicated that it could be pushed back to Monday so as not to run the risk of overshadowing Ajax’s game on Saturday [
@TelegraphDucker
]
» 20 kwietnia 2022, 21:37 #485
mikiartur: Erik ten Hag also made an effort to bring a coach with a #mufc background - this is also the case with Robin van Persie. United would still like to make an addition to the staff and will continue to talk with Ten Hag. [
@MikeVerweij
]
» 20 kwietnia 2022, 21:42 #484
mikiartur: Mitchell van der Gaag will be Erik ten Hag’s assistant at Manchester United.[
@MikeVerweij
]
» 20 kwietnia 2022, 21:35 #483
pawelisto2: Wielki szacun dla Artety, że od początku, gdy przyszedł to on postawił swoje warunki i w trudnych momentach nie boi się podejmować różnych decyzji - jak chociażby w dzisiejszym meczu z Nketiahem na szpicy.
Bez przesadnego krytykowania naszego zespołu, czy też Ole, ale pozostając szczerym, nie trzeba być wielkim odkrywcą, żeby stwierdzić, że u nas w sytuacji po trzech porażkach z rzędu, Ole dalej grałby swoją żelazną jedenastką.
Teraz zresztą widzimy to samo. Keita po jednym fatalnym meczu w lidze mistrzów nie dość, że zszedł z boiska w 38 minucie, to jeszcze długi czas musiał walczyć na treningach o miejsce w składzie. Delph u Guardioli po fatalnym meczu przeciwko Tottenhamowi w LM, wyleciał z klubu na dobre. U Artety coś nie działa to stara się coś zmienić.
Pytanie tylko czy to nam tak pechowo trafiają się trenerzy z klapkami na oczach, czy może kto inny(zarząd) ustala skład?
» 20 kwietnia 2022, 21:33 #482
Blau: Moim zdaniem z Harrym musi być coś nie tak. Nie wierzę, że zarówno Ole jak i Ralf wystawiają go z własnej woli. Jeśli jednak tak jest to panowie chyba lubią być masochistami, bo wystawianie go w jego formie z tego sezony to czysty sabotaż.
» 20 kwietnia 2022, 21:46 #481
axel52: Żaden maso, po prostu na trenerze jest presja zarządu aby takie drogie zakupy grały.
I jak widac ten pono super bezkompromisowy RR poddał sie tej presji.
» 20 kwietnia 2022, 22:18 #480
KalinaRIP: Liverpool - TAA
City - Foden
Chelsea - Mount
Nawet Arsenal - Saka/Smith Rowe
United - raćford
» 20 kwietnia 2022, 21:28 #479
Genek: Ta a w tamtym sezonie ciekawe co pisałeś, spokojnie słaby sezon ma, ale nie raz udowaniał swoją jakość zobaczymy co ten hag z niego wiciśnie ostania szansa dla niego, ale jak bym go nie skreślał jeszcze.
» 20 kwietnia 2022, 21:37 #478
KalinaRIP: Dla mnie gość jest skreślony gdy nie chciało mu się biec do dobitki po strzale Greenwooda. Nie pamiętam z kim to było, nie pamiętam przy jakim wyniku to było, ale nie chcę nigdy oglądać takich ćwoków w United
» 20 kwietnia 2022, 21:49 #477
Reico100: Rash i w poprzednim sezonie grał dużo poniżej oczekiwań, to nie jest pierwszy raz, kiedy gra fatalnie.
» 20 kwietnia 2022, 21:57 #476
Piotrek1991d: To bylo z Aston Villa w FA Cup gdy prowadzilismy 1:0.Tez pamietam jego zachowanie wtedy i to jest nie do pomyslenia co on zrobil
» 20 kwietnia 2022, 22:11 #475
skowron32: My gramy z Arsenalem teraz i jak teraz przegrają to Nas mogą zajechać w złość.
» 20 kwietnia 2022, 21:26 #474
Reico100: Mecz zacięty niemal jak nasz wczoraj, cios za cios.
» 20 kwietnia 2022, 21:21 #473
DaredevilUtd: Arsenal sie stara nie to co nasze pipki.
» 20 kwietnia 2022, 21:18 #472
pawelisto2: Nie wiem co jest gorsze, nasza gra, czy sędziowanie w Premier League.
» 20 kwietnia 2022, 21:18 #471
levy181: Odpowiedź chyba jest oczywista. Sędziowanie jest raczej na kiepskim poziomie ale to co pokazuje United to kryminał
» 20 kwietnia 2022, 21:32 #470
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 21:18

Ja chociaż liczę na to że zagramy w LE w przyszłym sezonie. Na LM to nie ma szans i nawet szczerze to nie chciałbym oglądać naszych w przyszłej edycji LM. Niech Ten Hah skupi się spokojnie na lidze i top4 i przedewszystkim ogarnięciu kadry. Cały zespół praktycznie będzie rozkopany i trzeba będzie na nowo to wszystko złożyć w całość. A w LE zawsze można ugrać coś więcej i zawsze to dodatkowe mecze. Natomiast ciężko będzie nawet o te LE...
» 20 kwietnia 2022, 21:18 #469
kckMU: Jest meczycho. Proponuje jakieś 5:4 dla Chelsea.
» 20 kwietnia 2022, 21:17 #468
damian3chrosto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 21:01

To jest niemożliwe, że połowa kadry jest do wymiany, przeciez Ci piłkarze potrafią grać co udowodnili w poprzednich sezonach. Tu trzeba managera, który będzie to wszystko trzymał w ryzach ale do tego potrzebne jest poparcie zarządu. Bez tego kto by nie przyszedł będzie slabo. Ci piłkarze teraz mają wywalone, nie widza sensu w tym co robią, są rozbici emocjonalnie. Tak ja myślę. Nazwiska sie moga zmieniać ale jak nie będzie tego co wyżej napisałem to ani rusz. Pozdrawiam i życzę wam wiary i nadzieji, której mnie nie brakuje bo kocham ten klub. GGMU !!
» 20 kwietnia 2022, 21:00 #467
motos8: Ja wam powiem, że nie wiem sam już co o tym wszystkim myśleć. Tam gdzie czegoś byłem pewien wdarła się niemała wątpliwość. Nie wiem czy zmiana trenera + młodzi ambitni to wszystko czego nam trzeba. Po tej pucuwie od Liverpoolu zacząłem się więcej zastanawiać nad słowami Van Gaala i o tym, że MU to klub komercyjny. Nachodzą mnie pytania, co on tak naprawdę miał na myśli i co działo się za kulisami. Czy czasem ktoś z góry oprócz nie takich transferów nie robił nacisków na dobór składu i wyjściowe jedenastki? Takie mnie myśli naszły, jak daleko sięgała ta ręka komercji w naszym klubie.
» 20 kwietnia 2022, 20:39 #466
AndreAndre: Glazer i reszta ma w tyłku to jak gra ten klub i jacy piłkarze są wystawiani, wiec to nie miałoby sensu. Z jednym się nie zgodzę, jeśli chodzi o całą nagonkę na Glazerów, a mianowicie chodzi mi o wsparcie trenerów. Można było mieć wątpliwości co do wsparcia Mourinho, Van Gaala, czy Moyesa, ale Solskjaer dostał je i to w znaczącym stopniu. A imo zasłużył na nie najmniej.
Jego transfery:
- Maguire 90 milionów
- Wan Bissaka 55 milionów
- Van De Beek 30 milionów
- Varane 40 milionów
- Sancho 85 milionów
- Ronaldo 15 milionów
- Telles 15 milionów
- Bruno 55 milionów

I ktoś potem powie, że on nie dostał wsparcia? Przez 3 lata wymienili mu prawie cały skład, a klub przez ten czas stoczył się na samo dno. Poza Bruno ciężko wskazać nawet jakiś jednoznacznie dobry transfer. Wan Bissaka i Maguire to absolutne flopy.

Podsumowując - OGS dostał wsparcie i błędem było zaufanie mu. Przez 3 lata PRZEBIMBAŁ blisko 400 milionów! A skład jest dziś niemalże cały do wymiany.
» 20 kwietnia 2022, 20:48 #465
Devil156PL: Transfery Mourinho:
-Pogba 105 milionów
-Bailly 38 milionów
-Mkhitaryan 42 miliony
-Lindelof 35 milionów
-Lukaku 85 milionów
-Matic 44 miliony
-Dalot 22 miliony
-Fred 59 milionów

I ktoś potem powie, że on nie dostał wsparcia? Przez 3 lata wymienili mu prawie cały skład, a klub przez ten czas stoczył się na samo dno. Po za ERROR_404_NOT_FOUND ciężko wskazać nawet jakiś jednoznacznie dobry transfer. Pogba i Sanchez to absolutne flopy.

Podsumowując - JM dostał wsparcie i błędem było zaufanie mu. Przez 3 lata PRZEBIMBAŁ ponad 400 milionów ! A skład jest dziś niemalże cały do wymiany.
» 20 kwietnia 2022, 21:56 #464
AndreAndre: Nie wiem kogo bronisz, ale generalnie potwierdziłeś moja tezę. Glazerowie wspierają trenerów jak napisałem. Tylko, ze Mou po wicemistrzostwie nie dostał żadnych wzmocnień
» 20 kwietnia 2022, 22:07 #463
AndreAndre: Podobno mamy 200 milionów do wydania w letnim okienku. Na pewno trzeba przebudować kadrę i ściągnąć piłkarzy, którzy mają coś do udowodnienia. A także pozbyć się tych, którzy od lat zawodzą.
Out:
- Matic
- Mata
- Pogba
- Lingard
- Jones
- Wan Bissaka
- Martial
- Maguire (chociaż on i tak nie wyleci)
Jeśli chodzi o transfery do klubu:
- Pau Torres 50 milionów
- Frimpong 30 milionów
- Nunez 60 milionów
- i defensywny pomocnik na którego zostaje nam 60 milionów. Chętnie bym tu widział Tchouameniego, albo Kalvina Phillipsa.
I wtedy:
Henderson/De Gea
Frimpong/Dalot Varane/Lindelof Pau Torres Shaw/Telles
Phillips Fred/McTominay
Sancho Bruno/Donny Elanga/Rashford
Ronaldo/Nunez

Wtedy ta kadra jakoś zaczęłaby wyglądać i ci najważniejsze, wymienieni piłkarze, których podałem w propozycji kupna to głodne wilki, a nie tluste koty, na dodatek pasujący pod styl Ten Haga, polegający na posiadaniu piłki i kreowaniu szans.
Wciąż brakuje mi tu drugiego skrzydłowego do Sancho i jeszcze jednego środkowego pomocnika, a nawet nad lewym obrońcą bym się zastanowił, ale wszystkiego od razu nie dostaniemy.
Trzeba będzie liczyć na to, że Ten Hag wniesie poziom wyżej Rashforda, Elange, Freda, Shawa, Tellesa, czy McTominaya.
» 20 kwietnia 2022, 20:39 #462
RedFox: Torres to średni obrońca. Nunez nie przejdzie za 60 mln, bo Benfica będzie wołać za niego z co najmniej 70, a Frimpong choć ciekawa opcja jest stanowczo za niski i za słaby na Premier League. Teraz akurat leczy kontuzję do końca czerwca - nie warto kupować go i tak ryzykować. Phillips na swojej pozycji znacznie słabszy od takiego Rubena Nevesa, który nie tylko w obronie potrafi grać, ale i dać od siebie coś w ataku. Jedyną ciekawszą propozycją z tych od cb wymienionych jest ten Tchouameni, ale on podobno wzbudza spore zainteresowanie Realu i wątpię by przyszedł + do tego potrzeba prawego skrzydłowego i lepszego prawego obrońcy.
» 20 kwietnia 2022, 21:57 #461
AndreAndre: Skoro wołają za niego 70 to za 60 możnaby się postarać. Pau Torres to bardzo dobry obrońca. Podstawowy piłkarz reprezentacji Hiszpanii i półfinalisty LM. I co ważne świetnie gra piłką. A to u Ten Haga jest kluczowe. Obecnie nie mamy stoperów do takiej gry.
» 20 kwietnia 2022, 22:09 #460
RedFox: Świetnie gra piłką? Toć chłop niemal w każdym spotkaniu traci łatwo piłkę. Przy wyprowadzaniu jej często bywa bardzo chaotyczny. W dodatku pomimo dobrego wzrostu nie radzi sobie w grze na pojedynki powietrzne - każdy silniejszy napastnik przepchnie go bez problemu jak Lindelofa w poprzednim sezonie. To że gra w składzie półfinalisty LM i reprezentacji Hiszpanii nie czyni go z miejsca świetnym obrońcą. W Villareaulu to znacznie starszy Albiol jest od niego lepszy i to on w meczu z Bayernem wyłączył Lewego z gry przez niemal cały dwumecz. Kupowanie Torresa to imo bardzo ryzykowny by był ruch i z dużym prawdopodobieństwem niepowodzenia.
» 20 kwietnia 2022, 23:05 #459
mikiartur: Zakładając że spadną Norwich, Watford i Burnley. Jakich piłkarzy byście widzieli jako potencjalne wzmocnienie naszej 11stki albo szerokiego składu? Niby można mówić skoro chcemy walczyć o najwyższe cele to nie powinniśmy patrzeć na kluby spadające do chasmpionship. Z drugiej strony ciąglę mam w pamięci transfer Robertsona do Liverpoolu z spadającego Hull i dla mnie to był chyba jeden z najlepszych transferów ery Kloppa. W dodatku to zawsze jest okazja na jakieś niższe oceny. Dla mnie to tak.
Z Watfordu warto przyjrzeć sie:
- Dennisowi jako ew, opcji zmiennika do napadu. Jeśli kupno młodego perspektywicznego napastnika nie wyjdzie. Bo nie ma sensu wydawać kroci na młodego napadziora którego nie jest się pewnym. Natomias Dennis to rocznik 97 więc też jeszcze sporo może pograć. 10 goli i 5 asyst także najgorzej nie wygląda.

Z Burnley ew. Weghorst w podobnym celu co Dennis.

Z Norwich - sezon temu powiedziałbym, że Aarons. Ale ten sezon zdecydowanie gorszy.
Lecz kto wie czy nie trzeba szukać takich nietypowych rozwiązań, wynalazków. Na pewno kilka okazji trzeba wykorzystać.
» 20 kwietnia 2022, 20:13 #458
pawelisto2: Wijnaldum tez bodajże przyszedł ze spadającego wówczas Newcastle, więc pisanie, że „próbowaliśmy z Danielem Jamesem i nie wyszło, więc odpuśćmy takie transfery” to niemała bzdura.
Delph też spadł z AV, a przyszedł do City i swoje zdobył, grając na środku obrony, środku pomocy, lewej obronie, a i pewnie na akordeonie by zagrał jakby trzeba było. Z Burnley Maxwell Cornet.
Dennis z Watfordu jak najbardziej, Sarr być może też potrzebuje takiego właśnie kroku naprzód.
» 20 kwietnia 2022, 20:28 #457
Ron777: Na śpd. F. Kessie lub Neves, bądz Yves Bissoumana. Na śp. Youri Tielemans/Sergej Milinković-Savić. Na napastniku jak zostanie Ronaldo to ktoś średni co będzie robić za zmiennika np. Wout Weghorst taki mógłby być ale ja bym rozważył Muriela bądz DuvĂĄn Zapata z Atalanty z wskazaniem na Muriela. Na śo. marzenie to De Light ale fajne opcje też to Rudiger, Skriniar, De Vrij, Marquinhos. No i fajnie jak by jeszcze kogoś na prawą obrone kupili ale nie mam pomysłu kogo, trochę brak dobrych i dostępnych piłkarzy na tą stronę. Choć teraz w trakcie pisania pomyślałem o Danielu Carvajalu z Realu Madryt.
» 20 kwietnia 2022, 20:39 #456
AndreAndre: Dennis spoko, ale jako zmiennik, a nam potrzebni są piłkarze do pierwszego składu. Weghorst odpada bo to chłop, który ma 30 lat, wiec nijak ma się do wizji budowania perspektywicznego składu. Natomiast Aarons rozgrywa słaby sezon, jak sam zresztą zauważyłeś i już wolałbym dać szanse Lairdowi.
» 20 kwietnia 2022, 20:41 #455
KubaUtd: Tarkowskiego z Burlney chętnie bym zobaczył :)
» 20 kwietnia 2022, 20:58 #454
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 20:10

Wole transfery młodych, ambitnych, wygłodniałych psów typu Darwin Nunez, Pau Torres, Timber, Antony, Nkunku, Boubacar Kamara, Haidara, Tielemans niż wrzucić do tego gorącego kotła kolejnych celebrytów typu Kane czy Rice. Dość tłustych kotów w tym klubie. Poza sprzedażą koszulek nic to nie da. Glazerowie zobaczyli raz na zawsze, że na Old Trafford opcja "Galacticos" się nie powiodła. Oby z tej listy, którą podałem u góry udało się pozyskać chociaż z czterech.
» 20 kwietnia 2022, 20:07 #453
mikiartur: W sumie Rice też jest bardzo młody - 23 lata w tym roku skończy. Na pewno głodny sukcesów też jest.
Lecz ze względu na cenę też bym go nie chciał.
» 20 kwietnia 2022, 20:15 #452
RedDan: Dali się kurna oklepać jak novigradzkie dziw.
» 20 kwietnia 2022, 20:05 #451
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 20:02

Świetnie zestarzał się cytat Roya Keane'a, wypowiedziany jeszcze za kadencji Solskjaera.

- To Ci sami piłkarze, którzy wrzucili pod autobus Mourinho. I to samo zrobią z Ole - mówił w 2019 roku były gracz Manchesteru United.
» 20 kwietnia 2022, 19:59 #450
Smola0015: Ktoś słyszał w tym sezonie podczas któregoś z meczy żeby kibice śpiewali Take me home United road? Bo ja w sumie ani razu.
» 20 kwietnia 2022, 19:49 #449
KubaUtd: Na flash Score jest jakiś błąd??miejsce 5/6 liga Europy a było tylko 5.
» 20 kwietnia 2022, 19:48 #448
mikiartur: nie to nie błąd.

Chelsea i Liverpool są w pucharze Anglii. Puchar Anglii daje miejsce w lidze europy. Skoro puchar Anglii zdobędzie ekipa ktora prawie na pewno zajmie miejsce w top4 to wtedy 5 i 6 miejsce dają le a cle daje 7 miejsce.
» 20 kwietnia 2022, 19:58 #447
kckMU: Chwała Bogu. LE biorę w ciemno, ba, nawet będę zadowolony. Mam nadzieje że 6 miejsca nie oddamy.
» 20 kwietnia 2022, 20:01 #446
Gallacher: Pamiętam jak narzekali wszyscy na Andera Herrerere, ale on w porównaniu do tego pajaca Pogby to chociaż skupiał się na boisku i oddawał serce i pracował ciężko.
» 20 kwietnia 2022, 19:01 #445
Chestnut: Prawda.
» 20 kwietnia 2022, 19:16 #444
NoLogo: Zejście Andrzeja splunięcie i but na herb City na zawsze w pamięci!
Niezła różnica w porównaniu z aktualnymi miękkimi fajkami.
» 20 kwietnia 2022, 19:33 #443
vanantgaal: NoLogo
Twierdzili wszyscy, że to był przypadek ale fakt, zostaje ta scena w sercu.

Na tle Pogby to walczak jakich potrzebujemy ale obiektywnie patrząc to jeden z wielu średniaków, który grał w czasach powolnego upadku MU
» 20 kwietnia 2022, 19:49 #442
kckMU: Ludzie zarzucali mu, że domagał się podwyżki. No k.... dziwne? Jak obok tacy pajace, którzy mają w nosie klub, biegają 5 km na mecz, zarabiali 2x więcej (i to minimum)? To klauny i celebryci mogą mieć 350/tydzień, a jak ktoś zapieprza z jęzorem na wierzchu, jest skromny i szanuje klub, to niech gania za "grosze"?
» 20 kwietnia 2022, 19:53 #441
Lisan: Ani Fred ani McTominay nie maja podjazdu do Herrery. Pawełka szkoda komentować
» 20 kwietnia 2022, 20:29 #440
SickRabbit: Nawet nie wiem co mam napisać...
Mam tylko nadzieję, że kiedyś się podniesiemy z kolan.
» 20 kwietnia 2022, 18:51 #439
Strzelec: Aaron Wan-Bissaka, Eric Bailly, Phil Jones, Alex Telles, Anthony Martial and Marcus Rashford could all leave United to allow Erik ten Hag to begin his overhaul. [@DiscoMirror]
» 20 kwietnia 2022, 18:21 #438
Reico100: Wszyscy won! Naprawdę, tylko: DDG, Lindelof, Shaw, Ronaldo, Sancho, Elanga, Bruno, Varan i Fred po tym sezonie powiini zostać. Jako jedyni dali jakieś argumenty, resztę pożegnać bez żalu.
» 20 kwietnia 2022, 18:37 #437
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 18:49

Z tym De Gea to nie tak prędko. Jeśli Ten Hag uzna ze chciałby nowego bramkarza to musi go dostać. Gra na przedpolu jesli chodzi o naszego bramkarza jest słaba. A nowocześni trenerzy wolą mieć bramkarza co dobrze gra nogami. Klopp i Guardiola zrobili odrazu roszady w bramce. Luis Enrique nie stawia na niego w reprezentacji tylko na Unaia Simona. Jak ostatnio zrobił zmianę na bramce to postawił na Inakiego. De Gea juz stracił miejsce w reprezentacji i chyba to zaakceptował.
» 20 kwietnia 2022, 18:49 #436
radlu: O ile zgadzam się z tezą, że DDG nie gra jak nowoczesny bramkarz i wiele razy jego przyspawanie do linii bramkowej generowało niepotrzebne zagrożenie, o tyle chciałbym, żebyśmy mieli zespół, w którym DDG w obecnej formie jest obiektywnie najsłabszym zawodnikiem.
» 20 kwietnia 2022, 19:04 #435
Strzelec: Jeśli De Gea ma odejść to nie w tym okienku. Inne pozycje wymagają wzmocnień na już. De Gea jeszcze rok pociągnie.
» 20 kwietnia 2022, 19:13 #434
mikiartur: Jeśli Ten Hag uzna że Henderson u niego będzie jedynką a nie DDG. To powinien odejść. Nie ma sensu by siedział na ławce i grywał tylko w pucharach krajowych.
» 20 kwietnia 2022, 19:42 #433
tygrys26: Jak już szukamy bramkarza nowego to i tak trzeba kupić nowego, Henderson jest co najwyżej dobry o to jak jest w formie...
W reprezentacji gra tragiczny Pickford A Henderson nie wącha nawet murawy.
» 20 kwietnia 2022, 19:55 #432
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 23:59

Panowie jeśli chodzi o DDG. To przypominam, że zarabia on 375k. Najwięcej na świecie jeśli chodzi o bramkarzy, co czyni go nie do wytransferowania. Chyba, że w grę wchodzi oddanie go za darmo i dopłacanie 100-200k do końca kontaktu. Zastanówcie się jaki jest sens takiego dealu. Za rok kończy mu się kontrakt, wtedy możemy go puścić, nie wcześniej.
» 20 kwietnia 2022, 23:58 #431
majk: Władze Manchesteru United muszą pogodzić się z odejściem wieloletnich pracowników - Jima Lawlora oraz Marcela Bouta. Obaj byli odpowiedzialni za skauting "Czerwonych Diabłów". O zakończeniu współpracy ze specjalistami poinformował portal "The Athletic".

Zaczęło się sprzątanie burdelu?
» 20 kwietnia 2022, 18:09 #430
RedDan: Oby, oby... Jak tą rewolucję spartolimy to już koniec. Taka szansa się nie powtórzy.
» 20 kwietnia 2022, 18:38 #429
kielbasior: Patrząc jakie "perełki" wypuszcza nasza akademia, to naprawdę jakiekolwiek roszady w tym rejonie będą na plus. Na pewno nie będzie gorzej.
» 20 kwietnia 2022, 19:36 #428
tygrys26: Nie chodzi o same umiejętności piłkarzy tylko zepsucie ich pieniędzmi i statsuem w klubie. Taki Rashford czy Greenwood zepsuli się tylko dlatego że kieli za dużo kasy i za dużo mogli robic. Zobacz takiego Fodena zarabia z 4x mniej od naszych gwiazdki i wie na co sobie może pozwolić i że musi się starać.
» 20 kwietnia 2022, 20:38 #427
Gallacher: Pogba Nas kibiców traktuje po prostu jak śmieci.
» 20 kwietnia 2022, 17:43 #426
Batigol222: Dla mnie ten wynik to nie jest specjalne zaskoczenie, i przebieg spotkania w sumie też nie: prawda jest taka, że kiedy Tottenham pojedzie na Anfield to również może zebrać 3, 4 bramki, o ile trafi na zespół Kloppa w wysokiej dyspozycji. Motywacja tam nie miała szczególnego znaczenia: Liverpool po prostu zbyt łatwo rozrzucał United po boisku, wykorzystywał indywidualne błędy zawodników, korzystał z braku umiejętności wychodzenia spod pressingu i ogólnie dominował w każdym aspekcie. To wszystko było już wcześniej i nie jest tak, że dopiero teraz dowiadujemy się, że United czeka dość długa droga.

Negatywnym zaskoczeniem mimo wszystko był dla mnie wczoraj Rashford: gość niby biegał z przodu i nawet mógł ukąsić, ale był tak beznadziejnie nieefektywny, że nawet z przyjęciem piłki sobie nie radził (gdyby to Salah dostał takie podanie, jakie miał Rashford w pierwszej połowie, to na 90% padłaby z tego bramka). Parę dni przed meczem typowałem 0:4 z Liverpoolem, 3:1 z Arsenalem oraz 2:1 z Chelsea i pozostaję przy tym. Na ten moment Liverpool oraz City są dla United po prostu za mocne, i tyle, trzeba to wziąć to klatę.

Oczywiście, to nie oznacza, że w United dobrze się dzieje, ponieważ po tylu transferach ten zespół znowu stoi u progu Wielkiej Przebudowy. Mus to nowy stoper, bo Maguire w żadnym momencie nie był obrońcą na miarę topowego zespołu: co najwyżej od czasu do czasu grał solidnie. Musi też przyjść środkowy pomocnik o statusie topowej "6": mój typ to ciągle Brozovic, nawet gdyby miał kosztować sporo hajsu. Wczoraj Thiago, którego swego czasu zresztą bardzo chciałem w United, pokazał, ile daje zespołowi środkowy pomocnik, który potrafi operować podaniami i regulować tempo gry. Przyda się też ktoś konkretny do ofensywy.

Reasumując: United potrzebuje 3 piłkarzy z topu, oraz dodatkowo porządnego PO i ewentualnie LO. Jeśli to będą udane wzmocnienia wpasowane w wizję nowego trenera, to poprawa powinna być ewidentna. Z tego, co pamiętam, to Liverpool w jednym sezonie sprowadził najpierw Salaha, a potem Van Dijka: niby tylko 2 transfery, ale załóżmy, że Klopp nie ma tych dwóch grajków, i wtedy to pewnie byłby całkiem inny zespół, chociaż nadal mocny ze względu na jakość pozostałych piłkarzy oraz jakość trenera, ale jednak inny.

I mówcie, co chcecie, ale moim zdaniem latem lepiej było sprzedać Martiala, niż Jamesa. Wiadomo, że trochę drewniak i jeździec bez głowy, ale jednak zadziora i coś potrafił zdziałać nawet w trudnych spotkaniach. Powrót Williamsa to też może przynajmniej czasowa opcja na boki obrony, bo on w tym cienkim Norwich momentami wygląda naprawdę fajnie, i też ma charakterek.

Poza tymi, którzy na pewno odejdą, wylecieć powinni też Maguire oraz Rashford. Ten pierwszy nigdy nie powinien trafić do United. Ten drugi to taki symbol obecnego United: młody grajek bez większych osiągów, który nie wiadomo dlaczego dorobił się statusu lokalnej gwiazdy oraz gwiazdorskiego kontraktu, i możliwe, że sam jest przekonany, że to mu się należy. Za pierwszego większej kasy United już nie dostanie, ale już na Rashforda ktoś może się skusić za jakieś 50 baniek (np. Newcastle). Z jednej strony byłoby to oczyszczenie szatni, a z drugiej od razu środki, za które może przyjść jakiś Raphinha.
» 20 kwietnia 2022, 17:42 #425
dlabigt23: I w sedno. To juz nie chodzi o naszą forme. Mysle ze nawet Bayern czy Real mógłby dostać od Liverpoolu 3-4:0. Chelsea czy Tottenham tak samo. Ostatnio City dostało 3:1. Fakt jest taki ze Liverpool to druzyna kompletna. Ja tylko mam nadzieje ze nie wygrają Mistrzostwa bo wtedy zrównają sie z nami. Musimy liczyć na to ze to City wygra i trzymać za nich kciuki.
» 20 kwietnia 2022, 17:48 #424
AUDIoooo: Mała poprawka

City dostało 3-2 od Liverpoolu
» 20 kwietnia 2022, 18:29 #423
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 17:19

Ja tam wcale nie jestem zaskoczony porażka. Nasze ostatnie mecze nie napawały optymizmem. Ledwo sobie nawet z Norwich poradzilismy w dwóch meczach... rzutem na taśme wygralismy odpowiednio 1:0 i 3:2. Nasi to juz chyba chcieliby aby ten sezon sie skonczył. Oni nie chca juz grać. Obstawiałem mocny wpierdziel bo Liverpol walczy o majstra i jeszcze grali u siebie. Nie ma sie co dziwić przecież wiekszość piłkarzy po sezonie nas opuści. Cavani, Pogba, Lingard, Matic, Mata i Bailly. Jeszcze może Ronaldo, Martial i Jones. Z jednej strony dobrze bo sam trener nie bedzie musial robić wiekszych czystek tylko piłkarze sami sobie stąd odejdą. Sezon temu wydawało sie ze nie potrzeba nam wiele aby włączyć sie do walki o najwyższe cele i ze wszystko zmierza w dobrym kierunku. A to samo wszystko runeło i posypało. Ten Hag bedzie musiał budować wszystko od zera i pewnie troche młodzieży bedzie musiał wprowadzać. To moze być szansa na Garnera, Mejbriego, Garnacho i wielu innych. Mamy jeszcze Williamsa czy Levitta. Kto wie jak to wszystko się potoczy i jeśli zarząd da mu wolną reke to zrobi kilka ciekawych transferów i wprowadzimy jeszcze młodych. Ja z jednej strony ciesze sie ze ten sezon sie tak potoczył. To moze otworzy oczy naszemu zarządowi ze nie tędy droga. U nas cale zarządzanie leży i kwiczy. O skautingu nie wspomnę. Troche pracy nas czeka i przy okazji jeszcze bólu. No ale trzeba bedzie być cierpliwym. Jesli Ralf dostanie wolną ręke i w jakis sposob dojdzie do władzy to mogą z Ten Hagiem stworzyć coś dobrego. Myśle ze juz Ten Hag sobie nie pozwoli na takie traktowanie jak poprzednicy i zarząd bedzie się bał popełnić taki sam błąd co wcześniej i żaden konkretny trener juz do nas nie przyjdzie.
» 20 kwietnia 2022, 17:16 #422
tom93: Po takim czymś, co zaserwowali wczoraj wszystkim diabłom piłkarze united, dochodzę do wniosku, że w kontraktach powinny być zapisy w stylu: za nonszalanckie, nieprofesjonalne podejście do wykonywanego zawodu, brak chęci i zaangażowania, przejaw niesubordynacji, zawodnik ma prawo zostać zwolniony dyscyplinarnie. Czyli jak w każdym innym zawodzie.
Bo naprawdę rozumiem, że można przegrać. Ale po pokazaniu chociaż krzty zaangażowania, woli walki.
Potem można powiedzieć, okay, byliśmy gorsi, robiliśmy co mogliśmy, dziś nie udało się wygrać, ale staraliśmy się. Dziękujemy fanom, którzy tu przybyli i tyle.
A nie grać w taki sposób. To ciężko w ogóle graniem nazwać. To jest hańba i brak szacunku wobec barw i kibiców. Zwłaszcza tych, co kupili bilety. Jak można zagrać taki syf. Jeszcze w meczu z liverpoolem. Takie mecze są transmitowane na cały świat. Elektryzują masę ludzi na całym świecie. 22% posiadania. Gra na stojąco.. Toż to gwałt. Głowa mała. Niektórym po prostu powinni wręczyć wypowiedzenie po takim występie. Masz chłopie, idź sobie gdzieś grać na jakiś pastwiskach i więcej się tu nie pokazuj.
» 20 kwietnia 2022, 17:06 #421
pilchu: Mam nadzieję, że czeka nas rewolucja kadrowa na OT. Większość aktualnych kopaczy nie ma prawa założyć koszulki United w przyszłym sezonie.
» 20 kwietnia 2022, 16:52 #420
Krystiano98: Pogba, Maguire, Jones, Matic, Mata, Pereira, Cavani, Martial, Tuanzebe, Lingard
Mam nadzieje że to ostatnie miesiace tych gosci w szeregach United. Chetnie bym tez Davida z bramki wyrzucil, jak nie umial nogami grac, tak dalej nie umie.
» 20 kwietnia 2022, 16:44 #419
qlop: Jest ich więcej. Lindelof, Dalot, Rashford, Telles i jeszcze na pewno ktoś by się znalazł.
» 20 kwietnia 2022, 17:00 #418
Krystiano98: Ja bym mimo wszystko przynajmniej Rashforda i Tellesa jeszcze rok zostawił i jak nie dadzą rady to na szrot
» 20 kwietnia 2022, 17:02 #417
V3x: A gdzie Wam bissaka, który obecnie prezentuje poziom ekstraklasy? Jeden z pierwszych do odstrzału
» 20 kwietnia 2022, 17:33 #416
Krystiano98: Wan Bissaka z Dalotem też, tylko któryś musi zostać, dwóch prawych raczej nie kupią. Raczej juz bym tego Dalota zostawił, na słabsze zespoły się nada, a Wan Bissaka nawet na słabe jest nieprzydatny.
» 20 kwietnia 2022, 17:48 #415
Lisan: Pogba. Tak na serio myślicie że to naprawdę była kontuzja czy zdezerterował bo wiedział co się co się święci?
» 20 kwietnia 2022, 16:38 #414
Karil5144: Szczerze? Mam go już gdzieś I niech już kończy tą nieudaną przygodę w Manchesterze.

Matko a dlaczego United go pozyskało w ogóle.
» 20 kwietnia 2022, 16:40 #413
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 16:47

Przynajmniej trzeci raz znika z kontuzją kiedy zespołowi nie idzie. Pewnie żadna kontuzja, skoro sam Ralf powiedział, że to pewnie poważniejsza sprawa niż u Freda i Paul nie zagra pewnie do końca sezonu. Skąd mógł to wiedzieć przed badaniem lekarksim? :) Po prostu niczego innego nie spodziewał się po Pogbie i jego mentlalu i stąd tak przewiduje
» 20 kwietnia 2022, 16:46 #412
flt32705: Lisan, to drugie jestem niemal pewny że się obsral
» 20 kwietnia 2022, 17:11 #411
AUDIoooo: Lisan

Już pisałem niżej ale powtórzę

Zobaczył, że przegrywamy i pomyślał, po ch mam się męczyć jak hajs wpłynie tak czy inaczej, a w dodatku pewnie odejdę, to wszystko mi powiewa.

Parodia piłkarza z mentalem dzieciaka
» 20 kwietnia 2022, 18:32 #410
qlop: Ten sezon skończymy poniżej 7 miejsca, więc będą mieć chłopcy więcej czasu na treningi. 38 ligowych, kilka pucharowych, kasa leci. Żyć nie umierać.
» 20 kwietnia 2022, 16:13 #409
Gallacher: W PSG jest piłkarska orgia także Pogba świetnie się tam odnajdzie z Naymarkiem i resztą.
» 20 kwietnia 2022, 15:49 #408
DevoMartinez: Będzie błyszczał niczym Martial w sevilli. Pracowity wybiegany środkowy pomocnik, takiego im trzeba żeby robił za tych Neymarów, Messich i Mbappe
» 20 kwietnia 2022, 16:35 #407
Karil5144: A kto chce umierać za trenera który mówi wprost, że nie ma kim grać i który ewidentnie nie ma za dużego poparcia w szatni.

Ja wiem, że United ssie a piłkarze pokroju Pogby powinni pakować manatki ale tutaj trener popełnia błąd, że robi publiczny lincz. To nikomu nie pomaga.
» 20 kwietnia 2022, 15:31 #406
MiSt: Jego celem nie jest naprawa obecnego składu lecz przebudowanie go razem z nowym trenerem. Dobrze, że nie głaska ich po głowach. Powinni mieć świadomość, że mogą być po prostu zbyt słabi na taki klub.
Nie jest etatowym menedżerem, więc niczego nie ryzykuje - to ogromny plus w tym momencie. Gwiazdki go nie zwolnią, a ten w międzyczasie zbiera potrzebne dane, które przekaże nowemu trenerowi.

RR jest jedną z ostatnich nadziei na szybką odbudowę United.
» 20 kwietnia 2022, 15:38 #405
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 15:50

Te panienki już wystarczająco długo były głaskane, skoro po dobroci się nie da raz, drugi, trzeci to w końcu puściły Ralfowi nerwy i zmienił taktykę wypowiedzi. To nie jest tak, że pierwsza lepsza okazja i RR ich linczuje, moim zdaniem i tak późno się na to zdecydował.
» 20 kwietnia 2022, 15:50 #404
DevoMartinez: Chciałeś powiedzieć kto chce umierać za trenera który zrobił dodatkowe treningi o 17 godzinie?
» 20 kwietnia 2022, 15:55 #403
majk: Może dalej trzeba wszystkich po głowach głaskać i podwyżki dawać, tak jak było przez ostatnie 3 lata?
Dają ciała, nie grają wystarczająco dobrze, zero ambicji, zero walki, to nie są dzieci, tylko dorośli faceci, zawodowi sportowcy.
Podziękować im tym bardziej, jeśli takie z nich delikatne chłopaczki.
» 20 kwietnia 2022, 16:09 #402
Karil5144: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 16:33

Ale tutaj nie chodzi o żadne głaskanie po głowie ale powiedzcie mi, który trener publicznie mówi, że nie ma kim grać? Który trener tak doraźnie nie wspiera drużyny? Robi tak Klopp? Robi tak Pep? Ten Hag? Pioli? Ancelotti? Robił tak Zidane? NIE, wiecie kto tak robił? Koeman I to się odbiło na nim rykoszetem bo skład swoją drogą ale w kwestii mentalnej kompletnie dał ciała i zespół w ogóle po nim nie płakał i Xavi pod tym względem odbudował Barcę.

Za trenera który publicznie krytykuje swoją własną drużynę umierać nikt nie ma zamiaru i tak samo było z Mou który publicznie mówił jak to nie ma kadry.

Ole był jaki był ale widać było, że zawodnicy oddawali za niego serce i szli z nim w ogień a to co się potem stało to jest efekt fatalnego zarządzania Manchesterem United ze strony Glazerów.

Publiczny lincz nigdy ale to nigdy nie pomaga w piłce nożnej.
» 20 kwietnia 2022, 16:29 #401
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 16:34

Karil5144: Co było pierwsze kura czy jajko? Pierw były tragiczne wyniki, zmiana menagera, potem Ralf zaczął ich cisnąć na treningach, dodatkowa praca itp i dopiero wtedy piłkarze zdecydowali, że nie chcą za niego umierać. Teraz to już skutki ich lenistwa i braku ambicji które menager podsumował koneicznością wymiany 6-7-8 czy 10 zawodników.
» 20 kwietnia 2022, 16:33 #400
Karil5144: Must- Ja bym się z tym hamował, że on jest nadzieja United bo miał być w Milanie i nie doszło do tego (na całe szczęście) a Milan poradził bez niego tak dobrze, że teraz biją się o mistrza nawet pomimo okrojonego budżetu I składu.

W United od lat problemem jest brak stabilizacji i to, że biznesmeni niby lepiej się znają na robocie od takich ludzi jak Ole i wszędzie próbują wsadzić swoje trzy grosze i problemem są transfery które moim zdaniem nie były potrzebne Manchesterowi jak np Cr7 mimo, że jest kozakiem.
» 20 kwietnia 2022, 16:36 #399
Karil5144: DevoMartinez - Od początku piłkarze nie chcą za niego umierać bo wiedzą, że po pierwsze jest managerem do końca sezonu a po drugie to ciężko być za facetem który robi publiczny lincz.

Ten okres może się odbić brakiem europejskich pucharów co dla United będzie tragiczną informacją.
» 20 kwietnia 2022, 16:39 #398
majk: Powinni zasuwać za siebie, za kolegów, za kibiców, za barwy klubowe, za historie tego klubu, za kosmiczne pieniądze, które dostają i za to, żeby przynajmniej nie być pośmiewiskiem piłkarskim, jeśli wcześniej wymienione powody nie są dla nich wystarczające.
» 20 kwietnia 2022, 16:51 #397
tyber28: Karli - Ole głaskał, bronił i już go nie ma, a niby za niego umierali. Znowu ktoś mówi głośno jak jest i takim jak ty sie nie podoba. Powiedz, co ma manager w takich sytuacjach powiedzieć? Wrócimy silniejsi?
» 20 kwietnia 2022, 17:00 #396
Karil5144: tyber28- Bo publiczny lincz nie jest żadną metodą odnośnie tak trudnego mentalnego zespołu jak Red Devils.
» 20 kwietnia 2022, 17:10 #395
V3x: Co znaczy, nie chcą dla niego zasuwać, bo jest menagerem do końca sezonu? Co to znaczy? Czyli tym piłkarzom nie zależy na tym, żeby pokazać się światu, grać na mistrzostwach, walczyć o trofea, tylko nie grają sobie, bo im się trener zmienia po sezonie? XD
» 20 kwietnia 2022, 17:32 #394
tyber28: Powiedz jaka jest metoda? Wrócimy silniejsi? Jesteśmy na dobrej drodze? Staraliśmy się, ale nie wyszło? Następnym razem to im pokażemy? Nie działa na nich głaskanie nie działa krytyka to, co zadziała?
» 20 kwietnia 2022, 19:16 #393
mikiartur: Zawodnicy nie mają umierać za trenera. A za klub dla kórego grają. Jego zaangażowanie nie powinno zależeć od osoby trenującej.
Ale od tego że jak już masz zatrudnienie w danym przedsiębiorstwie który Ci za to sporo płaci to powinieneś robić sporo aby ten zespół parł do przodu, rozwijał się i zdobywał trofea.
Oczywiście tak powinno być w normalnym przedsiębiorstwie/klubie.

A tak nie jest. A skoro tak nie jest to gdzieś jest problem. I na pewno jednym z większych problemów tego klubu, są piłkarze - większość piłkarzy naszego klubu
» 20 kwietnia 2022, 19:36 #392
MiSt: Ronaldo wrócił do treningów. To jest prawdziwy twardy charakter.
» 20 kwietnia 2022, 15:20 #391
majk: Tymczasem Pogbe stópka zabolała i musi udać się do Dubaju na 30 rekonwalescencję.
» 20 kwietnia 2022, 16:18 #390
Gallacher: Co do Pogby, to wychodzi tzw. niańczenie piłkarza przez tyle lat.Uleganie, litowanie itp. facet to wykorzystywał bo był tak traktowany a dzisiaj mamy pokaz jego fochów, a tak poza tym to on nie powinien tutaj w ogóle wracać a najlepsze jest to, że 37 letni CR już u schyłku kariery daję zdecydowanie więcej, ale Portugalczyk to klasa sama w sobie czego Pogba nigdy nie osiągnie.
» 20 kwietnia 2022, 15:04 #389
MrCygan: Ale lepiej zwalać całą winę na Ronaldo...
» 20 kwietnia 2022, 15:11 #388
Gallacher: CR swoimi 2 Hattrick'ami dał Nam zwycięstwa nad Norwich i bodajże z Tottenhamem jak się nie mylę i wiele innych goli, a co Pogba dał ? Nic.
» 20 kwietnia 2022, 15:24 #387
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 15:25

Zgadzam się i daje plusika. Pogba to zakup 100 milionowy więc miał być twarzą "Nowego United". Jose się na mnie uwziął, zwolnijcie go! Ole jest w porządku, mało wymaga, zatrudnijcie go! To oczywiście tylko przykład, ale w naszym klubie to zarząd decyduje kogo chce kupić, kogo chce sprzedać. Ciekawe czy Erik da sobie wcisnąć przykładowo Kane'a czy Rice'a chcąc młodych, wygłodniałych psów al'a Nkunku, Tielemans, Timber, Antony.
» 20 kwietnia 2022, 15:25 #386
Widziwoj: W przyszłym roku minie dekada od ostatniego Mistrzostwa, a klub jest dalej na poziomie dawnego Pucharu UEFA, czyli drużyn z różnych dziwnych zakątków Europy...
» 20 kwietnia 2022, 15:02 #385
DEPE: cos ci sie pomylilo, dawny puchar UEFA byl w praktyce o wiele trudniejszym turniejem niz puchar europy. bo graly tam druzyny ktore zajely miejsca 2,3 czasem 4 w swoich ligach. wiec nagromadzenie silnych klubow bylo o wiele wieksze niz w PE.
» 20 kwietnia 2022, 17:17 #384
kamilpe: Tchouameni, Neves oraz Kamara za darmo i mamy cały nowy środek pomocy. Mitrovic albo Nunez (opcja droższa) na atak. Na skrzydło Pedro z Sportingu i została do wymiany tylko obrona.
» 20 kwietnia 2022, 14:58 #383
devilek777: Obronę łatwiej wzmocnić niż się wydaje, wystarczy oddać kapitana.
» 20 kwietnia 2022, 15:02 #382
Rashy10: Na obronę może Skriniar? Podobno jest do wyjęcia w to okno, bo za rok kończy mu się kontrakt.
» 20 kwietnia 2022, 15:55 #381
wielkifanMU: Kilka miesięcy temu pisałem, że potrzebny jest transfer prawie na każdą pozycję w tym klubie, a jakieś gamonie mi odpowiadali w stylu ,,co ty bredzisz, po pierwszym zdaniu przestałem czytać"
I teraz co chłopaki, nadal uważacie, że nie potrzeba nowego prawego, środkowego i lewego obrońcy? Kto wie czy tak na prawdę nie przydałby się też nowoczesny bramkarz dobrze grający nogami. Lata zaniedbań, lata akceptacji dla przeciętności, beznadziejne transfery za ogromne pieniądze. Pogba, Lukaku - piłkarze skrajnie egoistyczni, niszczący atmosferę w szatni od środka. Angel di Maria - gość, który wcale nie chciał przychodzić na Old Trafford, transfer dokonany na siłę. Ten nieudacznik-kloc-hańba naszego klubu-pseudokapitan-Magłaja, Wan-Bissaka, Fred - zawodnicy po prostu za słabi na jakikolwiek wielki klub. Istny dramat. Po prostu klub mem z głównymi winowajcami w postaci Ole i Woodwarda. Ale nie tylko rzecz jasna. Nawet Ferguson też ponosi część odpowiedzialności za to co się teraz dzieje, bo zostawił drużynę, która wymagała przebudowy, po prostu uciekł z tonącego okrętu i należy sobie to jasno powiedzieć, on też jest w pewnym stopniu winny!

Najlepsze kluby, czyli City i Liverpool kupują piłkarzy z dobrym zdrowiem, szybkich i dobrych technicznie, ich menadżerowie idealnie rozumieją współczesne standardy. W United również taki menedżer jest potrzebny, który będzie miał gwarantowane 100 procent kontroli nad transferami ,,z" i ,,do" klubu, by mógł budować projekt po swojemu. Ten klub jest zgniły od środka, przez okropną mentalność do tej pory panującą u decydentów.
Swoją drogą, ci skauci, którzy polecali Dalota i Tellesa również powinni zostać z miejsca zwolnieni.
» 20 kwietnia 2022, 14:57 #380
Klimaa: Niestety płacimy cenę za złą politykę transferową i obecnie musimy zmagać się z przeciętnymi zawodnikami na aktualnych umowach z przepłaconą tygodniówką - chociażby Jones i Martial.
Co do Fergusona absolutnie nie zgadzam się - nie planował emerytury; musiał się na nią nagle udać ze względu na sprawy rodzinne.
» 20 kwietnia 2022, 15:48 #379
karassas: To właśnie lepiej, że Ferguson nie dokonywał przebudowy. Przyszedł nowy trener i mógł układać wszystko po swojemu. Niestety Moyes nie dostał wsparcia i wtedy wszystko zaczęło się psuć.
» 20 kwietnia 2022, 21:56 #378
Lisan: Co Wy widzie w tym Dalocie to ja nie wiem.
Ani techniki, w ataku średni nie mówiąc już o obronie gdzie łamie linie. Poziom Southampton
» 20 kwietnia 2022, 14:55 #377
MiSt: To poziom Brandona z tym, że nasz wychowanek jest bardziej agresywny.
» 20 kwietnia 2022, 15:21 #376
Klimaa: Dalot to po prostu średniak. Wątpliwe aby w takim wieku nagle wystrzelił jego talent. Grał już u nas sporo meczów i naprawdę ciężko doszukać się większych pozytywów oprócz tego że lepiej czuje się z przodu bo jego gra w defensywie pozostawia wiele do życzenia.
» 21 kwietnia 2022, 09:58 #375
LukasMUFC: Matheo - nazwa strony jak na te czasy nie trafiona. Pora zmienić nazwę na pussypage, bo na takie miano zasługują nasze panienki.
» 20 kwietnia 2022, 14:33 #374
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 13:55

Prawda jest taka ze potrzebujemy totalnego wstrzasu, tak jak Liverpool po batach 6-1 ze Stoke na koniec sezonu 14/15 , zobaczcie ze Klopp pogonil niemal kazdego zawodnika zostal jedynie Milner, u nas powinno byc podobnie oczyszczanie kadry stopniowo co okienko z tych przeplaconych gwiazdeczek, bedzie to dlugi proces dlatego ja nie robie sobie nadziei i wam radze to samo, zebyscie za pol roku nie pisali przypadkiem " Ten Hag out itd " Inna sprawa xe jesli trener i dyrektor nie dostana aboslutnej wladzy i decyzyjności to z tego bagna niewyjdziemy juz byc moze nigdy
» 20 kwietnia 2022, 13:54 #373
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.04.2022 14:23

Wstrząsu. Jak oni są jak pączki w maśle. Kasa kolosalna leci co tydzień na konta, wymagań ze strony władz klubu brak, żyć nie umierać. :) A i dodam, że mogą czuć się pewnie bo przecież ich nie uda się sprzedać bo mają ogromne tygodniówki nie adekwatne do poziomu gry. TO kto takiego kupi i da mu takie pieniądze? To nie przypadek, że u nas zawodnicy głównie odchodzą dopiero wtedy kiedy kończą się im kontrakty.
» 20 kwietnia 2022, 14:22 #372
KubaUtd: Newcastle could make a €40m offer for Manchester United captain Harry Maguire, according to Spanish reports.

Harry Maguire has been the subject of scrutiny during a challenging season for Manchester United. The club captain has been one of their most underwhelming performers.Teamtalk.com
» 20 kwietnia 2022, 13:53 #371
MrCygan: Niech go wezmą i za darmo. Niech idzie stąd byle dalej
» 20 kwietnia 2022, 13:56 #370
Giggsy: Jak by rzeczywiście chcieli tyle zapłacić to nawet nie ma się co zastanawiać
» 20 kwietnia 2022, 14:39 #369
wielkifanMU: To jest niesamowite, że ktoś daje 40 milionów za tego nieudacznika. Gdyby nie był Anglikiem to kosztowałby 5-10 razy mniej.
» 20 kwietnia 2022, 14:39 #368
Pepe1994: Zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe.
40 mln za Maggajwera? Niemożliwe.
Gdyby ktoś dawał za niego 10, oddawałbym z pocałowaniem ręki.
» 20 kwietnia 2022, 14:52 #367
devilek777: Jakby pokryli mu chociaż wypłatę, to już byłoby ogromne wzmocnienie dla nas. Jeszcze Pogbuś odejdzie to dodatkowy transfer na naszą korzyść.
» 20 kwietnia 2022, 14:55 #366