Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Anglii: Manchester United mimo osłabienia wyrzucił Arsenal za burtę!

» 12 stycznia 2025, 19:00 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Arsenal po serii rzutów karnym (5:3) i awansował do IV rundy Pucharu Anglii. Wyczyn Czerwonych Diabłów jest godny podziwu, bo zespół przez ponad godzinę grał w osłabieniu po czerwonej kartce Diogo Dalota.
Puchar Anglii: Manchester United mimo osłabienia wyrzucił Arsenal za burtę!
» Manchester United pokonał Arsenal i awansował do IV rundy Pucharu Anglii | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Altay Bayindir
Matthijs de Ligt
Harry Maguire
Lisandro Martinez
Noussair Mazraoui
Manuel Ugarte
Kobbie Mainoo
Diogo Dalot
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Rasmus Hojlund
Joshua Zirkzee
Amad Diallo
Toby Collyer
Tyrell Malacia
Leny Yoro

Oddano 94 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ruben Amorim dokonał zaledwie dwóch zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do spotkania z Liverpoolem (2:2) na Anfield. Szansę od pierwszej minuty dostali Altay Bayindir oraz Alejandro Garnacho.

Spotkanie w północnym Londynie rozkręcało się bardzo powoli. Do ataków nie kwapili się ani gracze Kanonierów, ani Czerwonych Diabłów. W 18. minucie piłkę do bramki Altaya Bayindira wpakował Gabriel Martinelli. Sędzia liniowy wskazał jednak pozycję Brazylijczyka. Weryfikacji VAR nie było, bo system ten będzie dopiero aktywny od piątej rundy FA Cup.

Manchester United pierwszy ciekawy atak przeprowadził w 24. minucie. Czerwone Diabły wymieniły kilka podań, strzał zza pola karnego oddał Kobbie Mainoo, a dobrą interwencję między słupkami zanotował David Raya.

W kolejnych minutach Czerwone Diabły sporadycznie gościły na połowie Arsenalu, ale nie oddawały też okazji londyńczykom. Kanonierzy upatrywali szans w stałych fragmentach, co chwilę szukając kontaktu i faulu.

W 37. minucie Manchester United przeprowadził dobrą akcję. Prawą stroną ruszył Noussair Mazraoui, podał do lepiej ustawionego Bruno Fernandesa, ale Portugalczyk został zahaczony przez Gabriela Jesusa. Sędzia nie odgwizdał przewinienia Brazylijczyka, ten przy okazji nabawił się kontuzji, a kapitan Czerwonych Diabłów za pretensje obejrzał żółtą kartkę.

W pierwszej połowie obie drużyny nie stworzyły już ciekawej akcji. W doliczonym czasie gry niecelny strzał z rzutu wolnego zapisał na swoim koncie Martin Odegaard. Mecz w północnym Londynie przypominał przedsezonowy sparing.

Druga połowa rozpoczęła się znakomicie dla Manchesteru United. Czerwone Diabły objęły prowadzenie w 52. minucie. Alejandro Garnacho wykorzystał błąd Gabriela przy linii bocznej, podciągnął akcję pod pole karne Kanonierów, zagrał na piętnasty metr do Bruno Fernandesa, a ten strzałem z pierwszej piłki w długi róg dał gościom prowadzenie!

Arsenal mógł błyskawicznie doprowadzić do remisu. Kanonierzy szybko przenieśli grę w pole karne Manchesteru United po wznowieniu, przed szansą stanął Kai Havertz, ale z bliskiej odległości fatalnie skiksował.

Kłopoty Manchesteru United na Emirates Stadium zaczęły się w 61. minucie. Za spóźniony wślizg drugą żółtą kartkę obejrzał Diogo Dalot. Czerwone Diabły musiały radzić sobie w osłabieniu. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo Arsenal już dwie minuty później doprowadził do wyrównania. Złe piąstkowanie we własnym polu karnym zanotował Altay Bayindir, po chwili na uderzenie zdecydował się Gabriel, piłka odbiła się lekko od Matthijsa de Ligta i wpadła do bramki Manchesteru United.

W 69. minucie mieliśmy dużą kontrowersję na Emirates Stadium. Sędzia Andy Madley odgwizdał rzut karny po tym jak Kai Havertz upadł po starciu z Harrym Maguire’em. Anglik był wściekły na arbitra i przekonywał, że gracz Arsenalu wymusił jedenastkę. VAR nie mógł interweniować. Do piłki na jedenastym metrze podszedł Martin Odegaard, strzelił w prawy róg, a świetną interwencją popisał się Altay Bayindir i obronił rzut karny!

W 76. minucie Bayindir zanotował kolejną kapitalną paradę. Tym razem turecki bramkarz powstrzymał uderzenie Declana Rice’a głową z bliskiej odległości. 26-latek miał swój moment na Emirates Stadium!

W 81. minucie Ruben Amorim zdecydował się na potrójną zmianę. Na placu gry pojawili się Amad Diallo, Toby Collyer i Joshua Zirkzee. Świeże siły przydały się do odpierania zdecydowanych ataków Kanonierów. W 88. minucie znakomitą okazję dla Kanonierów zmarnował Kai Havertz, a w doliczonym czasie gry świetną interwencję po strzale Rice’a zanotował Bayindir. Wobec braku rozstrzygnięcia sędzia był zmuszony zarządzić dogrywkę.

Przebieg dogrywki od początki był spodziewany. Manchester United musiał odpierać ataki Arsenalu. W 94. minucie ważny blok w polu karnym zanotował Matthijs de Ligt, który zablokował strzał Declana Rice’a. Holender kilka minut później w świetnym stylu wybił piłkę spod nóg Leandro Trossarda tuż przed linią bramkową.

Manchester United swoją szansę w dogrywce miał w 106. minucie. Na początku drugiej części dogrywki Joshua Zirkzee zagrał na skrzydło do Amada Diallo, ten podprowadził futbolówkę pod szesnastkę, odegrał do Holendra, który strzelił kąśliwie w krótki róg, ale dobrą interwencją popisał się David Raya.

Czerwone Diabły w dogrywce nie sprawiały wrażenia zespołu grającego z jednym zawodnikiem mniej. Piłkarze Rubena Amorima dotrwali do końcowego gwizdka sędziego i arbiter musiał zarządzić serię jedenastek. Rzuty karne lepiej wykonywali piłkarze Manchesteru United i to oni zagrają w IV rundzie Pucharu Anglii!

RZUTY KARNE:
0:1 - Bruno Fernandes pewnie wykorzystuje jedenastkę!
1:1 - Martin Odegaard tym razem pokonuje Altaya Bayindira.
1:2 - Amad Diallo strzela mocno w prawy róg!
1:2 - Bayindir broni uderzenie Havertza!
1:3 - Leny Yoro z dużym spokojem trafia do siatki!
2:3 - Declan Rice mocno po ziemi, Bayindir wyczuł intencje.
2:4 - Lisandro Martinez zmylił Davida Rayę!
3:4 - Thomas Partey trafia do siatki, strzał w środek.
3:5 - JOSHUA ZIRKZEE DAJE AWANS!

Arsenal – Manchester United 1:1 (0:0), k. 3:5
Bramki: Gabriel 63’ – Bruno Fernandes 52’
Czerwona kartka: Diogo Dalot 61’

Arsenal: Raya – Timber (Partey 100'), Saliba, Gabriel, Lewis-Skelly (Trossard 91') – Merino (Rice 73'), Jorginho (Tierney 113'), Odegaard – Martinelli, Jesus (Sterling 40'), Havertz

Manchester United: Bayindir – De Ligt, Maguire (Yoro 104'), Martinez – Mazraoui, Ugarte (Malacia 91'), Mainoo (Collyer 81'), Dalot – Fernandes, Garnacho (Amad 81') – Hojlund (Zirkzee 81')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Arsenal vs Manchester United. III runda Pucharu Anglii
Następny news »
Manchester United poznał rywala w IV rundzie Pucharu Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (562)


pbskarpy: Beckham był widziany w londyńskim biurze Ratcliffa. Podobno ma kupić kolejne udziały w klubie. Mowi się o 10%. Razem z JR chcą przejąć całość w przyszłości.
» 15 stycznia 2025, 08:40 #562
flt32705: O kurde a to ciekawe
» 15 stycznia 2025, 11:06 #561
Kicek999: Jak mnie to śmieszy co tutaj widzę po remisie z arsenalem . Podłączanie się pod top cztery czy top pięć XD. Patrzenie na innych jakie terminarze… po pierwsze patrzcie na siebie po drugie trochę pokory bo zaraz przegrają z Brighton czy Soton i znowu będzie rozczarowanie i pomyje eh
» 15 stycznia 2025, 07:26 #560
Natanael: A niech się podłączają, a później rozczarują. Daj żyć.
» 15 stycznia 2025, 07:58 #559
Biniek: Co? W kibicach odżyła nadzieja?!
Masz rację Kicek, to niedopuszczalne.
» 15 stycznia 2025, 08:20 #558
Ciechanek: Właśnie chodzi o to, że niedopuszczalne. Podniecać się remisami z City i Liverpoolem w lidze (puchary krajowe mam daleko gdzieś) w sytuacji w jakiej się znajdujemy to trzeba mieć nierówno pod kopułą. Poczekajmy na 10-15 dobrych występów pod rząd i dopiero można mieć nadzieję. Ile razy to już tak było, że wygraliśmy jakiś mecz, połowa tutaj znawców, co uważa, że tylko jeden mecz wstecz się liczy już wieszczyła mistrza i złote góry, potem znowu się rozczarowała. Dobrze wiemy, że KAŻDEMU się zdarzy czasem wygrać z City czy Liverpoolem, nawet (z całym szacunkiem) Ipswich, raz na ileś meczy wygrają. Tutaj 2 dobre wyniki i to nawet nie wygrane tylko remisy a już nie wiadomo co. Nic to nie znaczy. O jakimś przewidywaniu poprawy można będzie mówić po minimum 10 solidnych występach.

No ale na devilpage nawet jak byśmy strzelili w pierwszej minucie Realowi Madryt, to już w 2 minucie byśmy byli najlepszą drużyną na świecie (przez chwilę)
» 15 stycznia 2025, 08:37 #557
Kicek999: Ciachanek w punkt…
» 15 stycznia 2025, 08:46 #556
Tylerdurden5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2025 00:20

Premier league w tym roku to jak ekstraklasa w poprzednim sezonie. Nikt nie chce wygrać mistrza. Może ktoś się zlituje:)
» 15 stycznia 2025, 00:19 #555
PauloKuhan: Murillo koks
» 14 stycznia 2025, 23:07 #554
blanco1987: City, Live i Chelsea remisują w jednej kolejce.

Premier League naprawdę staje się wyrównana, co z jednej strony fajne dla ligi, a z drugiej dla nas to problem bo możemy z kazdym przegrać jak nie weźmiemy się w garść.
» 14 stycznia 2025, 23:04 #553
Dexxter: Dobrze dla nas, gonimy top 4
» 14 stycznia 2025, 23:05 #552
Queue13: *Top5

Można zakładać, że 5 miejsce da LM
» 14 stycznia 2025, 23:08 #551
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 23:14

Jeżeli chcemy się podłączyć do walki o TOP5 to jest ostatni dzwonek, za dużo ostatnio potraciliśmy punktów. Tym bardziej, że praktycznie do marca mamy mega fajny terminarz.
» 14 stycznia 2025, 23:13 #550
Leh: Śmiechy, terminarz fajny ale na pewno nie łatwy. Fulham czy Brighton grają naprawdę dobrze. Tottenham też.

Nie wierze ze do Top5 wystarczy mniej niż 65 punktów. Czyli potrzebujemy 42... 14 zwycięstw w 18 meczach. Na dziś nie umiem sobie wyobrazić 3 zwycięstw w wymienionych meczach, a tam znacznie cięższe będą przeprawy. 12 punktów straty na 18 kolejek... wyczyn wydaje się niemozliwyn
» 14 stycznia 2025, 23:36 #549
Ciechanek: I od razu humor z rana poprawiony. Już myślenie o top5 :D Od 11 lat to samo co roku. No ale spokojnie, jeszcze 18 kolejek przed nami, na luzie 54pkt nasze, może się udać.
» 15 stycznia 2025, 08:40 #548
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 22:35

Tsimikas wchodzi w 65min Jota w 66min i w 66min Tsimikas asystuje, a Jota strzela gola.

Oo
» 14 stycznia 2025, 22:34 #547
skylark11: Teraz spojrzałem na terminarz City i mają ciężki jak cholera
» 14 stycznia 2025, 22:19 #546
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 22:26

Obyśmy my zaczęli punktować,przełamać schemat i punktować w 3/4 najbliższych spotkaniach 3 punkty 1 punkt ale nie przegrywać,dobra seria może dość szybko podnieść nas w lidze - najlepiej zacząć długą serie,ale w naszym przypadku trzeba zacząć od początku jeśli chodzi o oczekiwania
» 14 stycznia 2025, 22:25 #545
Queue13: Coś maszyna Chelsea się ostatnio zacięła
» 14 stycznia 2025, 22:03 #544
Xchrisx7: David Brooks wygrał walkę z nowotworem a teraz powalił na ziemię drugiego. Jak ja nie cierpię tego Cucurelli. Nie da się opisać
» 14 stycznia 2025, 21:56 #543
Anhel: Liverpool w strachu łaaaaa
» 14 stycznia 2025, 21:46 #542
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 22:05

Forrest petarda :D oby mistrza zgarnęli
» 14 stycznia 2025, 22:05 #541
blanco1987: Palmer jako zastępca Bruno to by było fajnie...
» 14 stycznia 2025, 21:40 #540
blanco1987: Moja klątwa nadal działa polecam zrobić to co ja!!
» 14 stycznia 2025, 21:37 #539
M4S73R: Ciężkie czasy Pepa. Z City mu nie idzie w życiu osobistym rozwód po 30 latach małżeństwa.
» 14 stycznia 2025, 21:33 #538
flt32705: Nie słyszałem o rozwodzie, to jedno z drugim może mieć związek to tylko czlowiek
» 15 stycznia 2025, 11:10 #537
84cantona7: United bez zwycięstwa w ostatnich 4 ligowych meczach. Tottenham bez zwycięstwa w 4 ostatnich ligowych meczach. Do tego Arsenal bez porażki w lidze od początku listopada. Jak śpiewała Anna Jantar: "Nic nie może wiecznie trwać"
» 14 stycznia 2025, 21:31 #536
szmexy: Pierwsze wzmocnienie United - Kolo Muani w Juventusie
» 14 stycznia 2025, 21:17 #535
Queue13: Nottingham po mistrza :P Elanga z asystą
» 14 stycznia 2025, 21:10 #534
Cwr91: Ładną piłkę dał. Nottingham mistrzem, to by było coś! Ogólnie ciekawy sezon, szkoda że my na dnie bo czołówka wydaje się wyjątkowo słaba
» 14 stycznia 2025, 21:17 #533
Kometa92: Jak nie spuchną na koniec sezonu to będzie LM dla nich :)
» 14 stycznia 2025, 21:23 #532
JackDav: Jak na razie to ich przeciwnicy puchną.
» 14 stycznia 2025, 21:25 #531
Amycus: Kolo Muani w Juve, here we go
» 14 stycznia 2025, 20:44 #530
Kilerek7: I dobrze, czyli u nas tradycyjnie ploty
» 14 stycznia 2025, 21:05 #529
Karil5144: A zgadnijcie jaki klub możliwe zaraz będzie trenować Erik Ten Hag?
» 14 stycznia 2025, 20:42 #528
Biniek: Biedna Borussia
» 14 stycznia 2025, 20:43 #527
Karil5144: Biniek- Ja jeszcze się nie zdziwie jak on tam serio odpali, bo bądź co bądź to właśnie klub pod niego. Nie aż tak medialny, pod jego grę , no i struktury są lepiej ułożone niż w United gdzie ten zespół nadal szuka siebie od Fergiego.
» 14 stycznia 2025, 20:46 #526
Biniek: W sumie to życzę mu, żeby się z nami spotkał w finale LM z tą Borussia.
» 14 stycznia 2025, 20:58 #525
JohnLocke: Zamulony Zirkzee też mam nadzieję wylatuje. Oby nikomu na głowę się sufit nie spadł i nie zatrzymają go po wykorzystanym karnym z Arsenalem
» 14 stycznia 2025, 19:07 #524
vieeeri: Zimą nie ma szans na jego odejście, chyba że jakaś kosmiczna wymiana za Vlahovica z rocznym kontraktem. Tylko wtedy przekreślałoby to przyjście Gyokeresa latem. Najpierw zalepmy dziurę na wahadłach (Carreras z klauzulą odkupu 16M, Hakimi z Nuno Mendesem 1.5 roku kontraktu z PSG).
» 14 stycznia 2025, 19:16 #523
Biniek: Karny karnym, ale w dryblował fajnie w tym meczu.
» 14 stycznia 2025, 20:14 #522
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 20:45

Dobrze, że nie masz nic do gadania, jeszcze nawet sezon nie minął ten już by wywalał... Trzeba dać mu trochę czasu bo jak zacznie grać to cpo w Bolonii to będzie miazga. Jeden się zaaklimatyzuje szybciej, drugi wolniej, a trzeci wcale. Taki mądry jesteś a tego nie wiesz...
» 14 stycznia 2025, 20:43 #521
skowron32: Kurde PSG już ma Kvitche
Kapiszony Zubimendiego już ponoć
A u Nas debata czy Rash odejdzie czy nie?
Miejmy nadzieję, że coś ruszy jeśli już mamy kogoś kupić wogole w zimie
» 14 stycznia 2025, 17:51 #520
szmexy: Jeśli mamy dostać dwóch graczy z prawdziwego topu np. Gyokeresa, Daviesa/Frimponga/Wirtza w lato to ja mogę to okienko przeboleć ;p

niech tylko Amass dostanie szansę na Soton i do przodu :)
» 14 stycznia 2025, 18:32 #519
Leh: A mi się mega podoba, że my nie tylko nie planujemy transferów, ale też że jest tak powszechna wiedza o tym, że nie mamy kasy, że właściwie nawet plotek nie ma. Cisza. Całkiem to przyjemne.
A przy tej ciszy transferowej wygląda, że chłopaki wykonali robotę w Carrington i może wcale ten styczeń nie będzie taki zły? A na transfery żadne bym się nie nastawiał, żadne sensowne źródło nic na razie nie podało, nawet o zainteresowaniu nie ma mowy.
» 14 stycznia 2025, 18:39 #518
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 18:51

Kvicha ponoć 70mln €, Antony 95mln €... dzięki Erik, wspaniały był to transfer, nie zapomnę go nigdy
» 14 stycznia 2025, 18:50 #517
Batigol222: Wirtz jest całkowicie nierealny. To jest obok Pedriego największy talent wśród pomocników do 21 roku życia. Gdyby z takimi umiejętnościami i takim potencjałem miał wybrać United, a nie np. Bayern, City, Liverpool czy Real, to musiałby być naprawdę niemądry, ewentualnie musiałby być zapalonym kibicem United.
» 14 stycznia 2025, 19:02 #516
skowron32: Leh
Z jednej strony tak, to jest też własnie przez brak kasy ale i staliśmy się przeciętniakami mało medialnymi. Nasze porażki nie są niczym dziwnym i granie kupy także. Więc nie są łączone z Nami jakiejś wielkie transfery bo dobrze wiedzą że takowych nie będzie zabardzo dopoki MU nie wróci na szczyt chociaż niech się zbliży to będą ploty o transferach
» 14 stycznia 2025, 20:06 #515
skowron32: Gorzky
No transfer stulecia:D
» 14 stycznia 2025, 20:08 #514
skylark11: Batigol222 Pedri to już 23 lata w tym roku będzie miał. Ja bym tam Musiale jeszcze dołożył
» 14 stycznia 2025, 21:19 #513
skylark11: No i oczywiście Jude Bellingham
» 14 stycznia 2025, 21:28 #512
smiechy: gorzky, Murtough nazywa się John, nie Erik.
» 14 stycznia 2025, 23:18 #511
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.01.2025 04:55

Wrócił farmazon, Erik z tego co wiem umie mówić u miał bardzo wiele do powiedzenia w kwestii transferów. Jak najbardziej mógł zrobić coś dobrego dla klubu i uchronić go od kompromitacji, tj zawetować taki transfer, niestety zrobił przeciwnie ;) no ale żeby to raz, można było przywyknąć
» 15 stycznia 2025, 04:54 #510
Spadkobierca: Erik nie opdowiadał za negocjacje z klubami. Wybierać piłkarzy, a negocjować to dwie inne sprawy.
» 15 stycznia 2025, 06:04 #509
skylark11: Dokładnie Erik chciał Antonego od samego początku okna Ajax chciał za niego ok40mln
» 15 stycznia 2025, 06:47 #508
skylark11: ?? #mufc see Nene Dorgeles as replacement for Marcus Rashford.

Christopher Vivell is all over this deal and is pushing the United hierarchy to finalize it. [SABC-SPORT, @Utd_Forever7]
» 14 stycznia 2025, 17:44 #507
KubaUtd: Gruzin już poszedł do Psg teraz niech Napoli daje 50/60 baniek i zabierają Rashforda.
» 14 stycznia 2025, 16:58 #506
Queue13: Nie po to oddali Gruzina, żeby potem przewalić prawie całą tę kwotę na Rashforda :P
» 14 stycznia 2025, 17:26 #505
skylark11: U Conte trzeba biegać, leń mu niepotrzebny
» 14 stycznia 2025, 17:27 #504
GS8GS: Queue13 tutaj troche się przyczepie. Napoli sprzedało Gruzina, niepewna jest przyszłość Oshimhena wiec będą potrzebowali nowego konia pociągowego do marketingu.
Tylko czy Rash wie jak to wygląda w Neapoli gdzie prezes kontroluje wszystko?

Z punktu widzenia Neapoli Rashford to ciekawa opcja, tam na ogół gracze z PL spisują się bardzo dobrze. Poza tym Neapol jest piękny, więc i chłopak jak zmieni otoczenie to odżyje na nowo. Pytanie tylko czy on sam będzie chciał iść do Neapoli aby się odbudować i złapać ewentualnie za 2 lata ostatni mega kontrakt?
» 14 stycznia 2025, 19:13 #503
Biniek: Manchester United will NOT be charged for any Profit and Sustainability Regulation breaches for the 2023/24 season, confirms the Premier League.
» 14 stycznia 2025, 16:48 #502
zbyszek7: Żona pepa podobno odchodzi bo dowiedziała sie ze City spadnie do Championship i postanowiła ze nie bedzie z takim leszczem xD
» 14 stycznia 2025, 14:29 #501
GS8GS: I Pep wzmacnia obrone.
» 14 stycznia 2025, 19:16 #500
Queue13: Kurcze, coś mało jest takich konkretnych newsów, jeżeli chodzi o zawodników, którzy mieliby przyjść. Na razie tylko coś, że jesteśmy kimś zainteresowani, ale nie, że prowadzimy z kimś negocjacje jak to często bywało kilka dni przed podpisaniem. A tu prawie połowa okienka.

A takie lewe wahadło by się przydało. Oby coś przyspieszyło.
» 14 stycznia 2025, 12:42 #499
waletpl: Jak nikt nie odejdzie, to nikt nie przyjdzie...
» 14 stycznia 2025, 12:43 #498
Queue13: True, chociaż zawsze można próbować czegoś w stylu wypożyczenia z opcją lub obowiązkiem wykupu (tak jak rozważali to z Ugarte początkowo)
» 14 stycznia 2025, 12:58 #497
Pyra: Sékou Koné, Diego Leon, Chido Obi-Martin, Samuel Lusale.
Ja jestem niemal na 100% pewny, że przynajmniej dwóch z nich zobaczymy na boiskach PL na jesień.
» 14 stycznia 2025, 13:17 #496
JohnLocke: Lewe wahadło na cito i prawy skrzydłowy, schodzący napastnik musi być. Diallo musi miec konkurencję.
» 14 stycznia 2025, 13:28 #495
bani: Nie ma pieniędzy na nowe transfery, nie łudźcie sie
» 14 stycznia 2025, 13:52 #494
Cwr91: Jak kogoś sprzedamy to będą transfery. Jak nie to z pustego nawet Salomon nie naleje. Patrząc na dotychczasowe ruchy zarządu to umieją dopinać transfery, ale najpierw musimy kogoś sprzedać.
» 14 stycznia 2025, 16:00 #493
Stanior: Coś czuję, że przed końcem sezonu będziemy świadkami jeszcze jednego kwasu. Jeśli w styczniu uda się wytransferować Rashforda to wątpię by zarząd zdecydował się puścić Antonego ze względu na mniejszą ilość skrzydłowych itd, agent spinnera wypuszcza takie balony próbne o wypożyczenie już od około wakacji. Jeśli mieli coś obiecane a teraz klub się z tego wycofa to mogą być fochy.
» 14 stycznia 2025, 12:23 #492
Pyra: Zobacz, Rash z Antonym nie grają a ja nawet tego nie zauważyłem.
Jak chcą odejść to niech aktywniej szukają klubów, które spełnią oczekiwania MANCHESTERU UNITED.
» 14 stycznia 2025, 12:29 #491
sztejner: jak Rashford z Garnacho postrzelali foszki to kolejny mecz oglądali z wysokości domowego fotela,jak sobie Antoś z agentem zamierzają postrzelać fochy to niech sobie znajdą taki klub który będzie im na to pozwalał

Poza tym co myśmy mu mogli obiecać ?
"No słuchaj Antoś,jesteś słabym zawodnikiem,nie nadajesz się do tego klubu,ale zarząd i Erik wydali na Ciebie kupę szmalu,więc choć kopiesz się po czole to masz pewny plac gry" - no błagam...
Poza tym nawet jeśli doszło do jakichkolwiek ustaleń to kto je ustalał ? Erik z Glazerami czy Ruben z INEOS-em ?
» 14 stycznia 2025, 12:32 #490
Pyra: Przecież żaden zawodnik nie ma w kontrakcie gwarancji gry. Oczywiście, że agent robi pod siebie bo teraz może i zarabia 200k ale jak kontrakt się skończy to co dalej? PAOK Saloniki z pensją 20k?
Jeżeli Antony chce coś osiągnąć w europie i zarobić na emeryturę to albo zacznie grać już teraz albo idzie do innej ligi.
» 14 stycznia 2025, 12:38 #489
Pyra: Ostatnio widziałem trening Elangi - youtube.com/watch?v=EYURj9jB48g
Ja wiem, że po fakcie można sobie gdybać, sam nie raz pisałem, że jest za słaby na United, ale chłop wykonuje 110% normy i nawet jak nie dostał talentu Garnacho, to jak tak dalej pójdzie zrobi od niego większą karierę.
Praca, praca i jeszcze raz praca.
» 14 stycznia 2025, 11:54 #488
Queue13: Elanga po prostu po transferze z United zrobił mega progres, gdzie sporo naszych zawodników albo stanęła w miejscu, albo zrobiła regres. Ale oby wiodło mu się jak najlepiej - my podobno mamy jakiś procent od przyszłego transferu, a Newcastle w ostatni dzień okienka już oferowało za niego ok. 50mln funtów.
» 14 stycznia 2025, 12:26 #487
84cantona7: Elanga zrobił progres, ale w tamtym czasie był na pewno za słaby psychicznie na United. Niektórym presja podcina skrzydła i myślę,że Elanga w tamtym momencie był takim piłkarzem. Nie wiem może z czasem nabrał pewności siebie albo nie ma na sobie takiej presji przez co gra mu się swobodniej.
» 14 stycznia 2025, 15:02 #486
Martelink: Elanga w tym momencie robi liczby bo taktyka zespołu wybitnie mu odpowiada.
Nottingham gra z kontry i Elanga jest tego beneficjentem, bo jest szybki i ma przyzwoitą technikę użytkową.
Dziś Nottingham biję się o miejsce w LM a może nawet o mistrzostwo bo Liverpool będzie miał w końcu kryzys i zrobi im się gorąco, wystarczy że wypadnie TAA czy Salah na 5/6 tygodni, inni skrzydłowi będą musieli grać więcej i też się połamią.

A za rok Nottingham będzie walczyć nad strefą spadkową, trener będzie na wylocie po pięknej przygodzie w europejskich pucharach itp.

Wracając do Elangi i United, chyba nikt z nas nie chce oglądać United murujacego pole karne, wybijania na oślep tylko dominację nad przeciwnikiem w każdym meczu.
Czyli Elanga do nas nie pasował, krótko...
» 14 stycznia 2025, 15:36 #485
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 11:52

Pep Guardiola rozstal sie z zona po 30 latach - wyglada na to ze kryzys w City nie jest tylko na boisku.

Myslalem ze oni powstana i jak plug sniezny pojada do mety ale moze to nie ten sezon...
Szkoda bedzie zobaczyc Liverpool z mistrzostwem, bo Arsenal sie chyba wyautowal z napastnikami wiec bedzie ciezko im powalczyc.

Na pozycji gdzie jestesmy w tabeli - mozna isc tylko do góry - wierze w chlopaków i top 6 :)
» 14 stycznia 2025, 11:49 #484
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 12:07

bo Arsenal sie chyba wyautowal z napastnikami wiec bedzie ciezko im powalczyc.

a po przegranym meczu w FA Cup czytałem na kanonierach że fajnie że odpadli bo mogą skupić się na walce o mistrza i wygraniu Ligi Mistrzów xd

chyba jednak nasi kibice i ich kibice widzą daną sytuację inaczej
nagle odpadł im Jesus i już nie będą walczyć ? co się stało ??

Szkoda bedzie zobaczyc Liverpool z mistrzostwem

- mi to najbardziej się marzy mistrzostwo Notthingham,Liverpool na drugim,Chelsea/Newcastle trzecie,Arsenal poza top4 - oczywiście naszym kosztem ;)
» 14 stycznia 2025, 12:05 #483
Stanior: City to tylko ludzie, menedżer, piłkarze itd choć przez ostatnie lata grając kosmiczny futbol sprawiali wrażenie, że są nadludzcy. No jednak nie.
» 14 stycznia 2025, 12:20 #482
Adam: Nie wiem jak wy, ale to już 2 lata od zarzutów na Manchester $ity. Ja czuję się oszukany z tym, że nawet tych minusowych punktów nie dostali ?? GGMU❤️
» 14 stycznia 2025, 11:37 #481
DevoMartinez: To tak jak ze zbrodniarzami wojennymi. Są ci lepszego sortu którym daje się "listy żelazne" i ci gorszego których brak aresztowania oburza. ;)
» 14 stycznia 2025, 12:07 #480
atos1987: Ciekawe ile w tym prawdy że napoli złożyło już pierwsza ofertę za Garnacho ale United odrzucili.
Moim zdaniem to bzdurą by było go sprzedać w zimę, patrząc na to jak wyglądamy w ofensywie.
Ja generalnie nie jestem zwolennikiem sprzedaży tego chłopaka. Owszem może nie ma idealnego wykończenia ale na ten moment jest nam potrzebny.
» 14 stycznia 2025, 11:05 #479
Pyra: Napoli właśnie sprzedaje Kvichę za 70M do PSG, także kupią kogoś na 100%, mają realną szansę na mistrzostwo i muszą wzmocnić LS.
» 14 stycznia 2025, 11:29 #478
StewieGriffin: Garnacho jest kompletnie zbędny w taktyce Amorima, w tej formacji nie ma miejsca dla typowych skrzydłowych. Na wahadło się nie nadaje bo zza mało daje w defensywie, dziesiątka z niego marna.

Z tym Garnacho to sam nie wiem co myśleć. Z jednej strony w zeszłym sezonie grał obiecująco z drugioej w tym nic go nie broni. Gra słabo, samolubnie, marnuje dobre okazje. Sprawia problemy poza boiskowe, na start odsunięty przez Amorima od składu. Jakieś dziwne akcje z lajkowaniem postów na twitterze, które krytykują kolegów, podejrzenia o bycie kretem, gwiazdorskie zachowania.

Ruben mówił, ze potrzebujemy szoku, może sprzedaż Garnacho czy Rashforda takim szokiem będzie. To jest jednak sygnał dla reszty zespołu, że nieważne czy jesteś wychowankiem i za jaki talent uchodzisz - nie spełniasz określonych standardów to polecisz. Dodatkowo sprzedaż takiego Garnacho za 60-70 baniek to ogromny zastrzyk gotówki dla klubu znajdującego się w naszej sytuacji finansowej. Przebudowa i przywrócenie pewnej normalności na Old Trafford może wymagać "ofiar" i może się okazać, że Argentyńczyk będzie jedną z nich. Czy będziemy żałować? Się okaże, moim zdaniem sytuacja 50/50. Zarówno jest szansa, że Garnacho odpali ale jest również szansa, że będzie kolejnym grajkiem na którego wzrost formy będziemy czekali kilka lat.
» 14 stycznia 2025, 12:05 #477
DevoMartinez: Nie jest zbędny bo ta trójka z przodu też musi być szybka i wybiegana. Oni często schodzą w boczne sektory i z tych rejonów atakują. Sprzedaż Garnacho to by była głupota imo. Chyba, że ktoś da 100 mil za niego czy tego typu pieniądze.
» 14 stycznia 2025, 12:11 #476
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 12:18

DevoMartinez

No właśnie Devo,niby nikt Garnacho nie wydala na siłę z klubu tak jak pewnie będzie to miało miejsce z Shawem Antonym Mountem Casemiro Eriksenem czy Rashfordem,ale nad odpowiednio wysoką ofertą można się pochylić,nikt nie chce go oddawać za 40 mln. ale nie jesteś pierwszym użytkownikiem który by się zastanowił przy cenie 70 - 100
» 14 stycznia 2025, 12:14 #475
StewieGriffin: Devo - obejrzyj sobie pare meczy Sportingu Amorima. Zgaduję, że domyślnie on chce odtworzyć to 1:1 u nas. Na wahadłach grają zawodnicy biegający od pola karnego do pola karnego przez cały mecz - to dyskwalifikuje Garnacho, on jest leniwy i słaby w defensywie. O ile nad pracą na boisku pewnie można popracować tak nie wierzę, że filigranowy skrzydłowy a Argentyny nagle stanie się walaczakiem w defensywie. Ta trójka z przodu to - bramkostrzelny napastnik ( nie Garnacho), i dwie dziesiątki, które grają blisko siebie i kreują grę. Owszem, czasem schodzą bo boku ale to nie jest ich główna rola, a Garnacho to właśnie taki typowy skrzydłowy, który w zamyśle ma podryblować na boku, zrobić przewagę, wygrać pojedynek z rywalem. On jest idealny pod 4-3-3, to że jest szybki to stanowczo za mało.
» 14 stycznia 2025, 12:27 #474
Martelink: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2025 12:36

Zobaczymy co się stanie z Garnacho albo ewoluje albo zostanie sprzedany oby z korzyścią dla klubu.
Za 45 milionów to mogą kupić jego koszulkę ale za kwotę 75/80 milionów to już trzeba rozważyć za i przeciw.
» 14 stycznia 2025, 12:35 #473
mycka86: Jesus zerwał wiązadła w kolanie po starciu z Bruno i wypada do końca sezonu. Saka wraca za 2 miesiące. Nie chce nic mówić, ale jeśli nikogo nie kupią, to ze Steringiem na PS i Havertzem jako jedynym napastnikiem mogą nawet w TOP4 się nie zmieścić.
» 14 stycznia 2025, 10:31 #472
sztejner: "po starciu z Bruno" - no świetne starcie jak sam mu wjechał

"mogą nawet w TOP4 się nie zmieścić." - bardzo by mi pasował taki scenariusz
» 14 stycznia 2025, 10:36 #471
mycka86: "no świetne starcie jak sam mu wjechał"

Nie widzę innego odpowiedniego opisu tego zdarzenia, bo faulu oficjalnie tam nie było. A kontuzja była spowodowana niefortunnym upadkiem na wyprostowanej nodze.
» 14 stycznia 2025, 10:39 #470
Pyra: Jesus doznał kontuzji kiedy faulował Bruno.
» 14 stycznia 2025, 11:00 #469
Cwr91: On już wcześniej leżał parę minut i wydaje mi się że wtedy mógł tam juz rozwalić kolano, przy faulu na bruno tylko doprawił
» 14 stycznia 2025, 11:43 #468
JohnLocke: Jak Liverpool zgarnie tytuł w tym sezonie to zrównają się z nami. Carragher odleci totalnie.

Wyskoczy z tekstem że Slot przez sezon zrobił więcej niż Sir Alex Ferguson przez 26 lat
» 14 stycznia 2025, 09:59 #467
sztejner: Spokojnie,jak się zrównają to i tak tylko na chwilę,bo Ruben dorzuci nam kolejne mistrzostwo ;)

a Carragherem się nie przejmuj,to normalne że będzie się jarał trofeum którego nigdy w życiu nie dotknie własnymi rękoma
» 14 stycznia 2025, 10:13 #466
sturmik: Kto by sie przejmowal co ten szczekacz z Lpoolu, który pluje na male dziewczynki , mysli??
» 14 stycznia 2025, 11:26 #465
Batigol222: Czytam sobie o tym Khusanovie, który ma trafić co City (widziałem go paręnaście razy w Lens, ale myślałem, że typ jest sporo starszy): theanalyst.com/2025/01/abdukodir-khusanov-man-city-transfer-stats-analysis
theweek.in/news/sports/2025/01/10/football-transfer-news-who-is-abdukodir-khusanov-and-should-he-join-manchester-city-ignoring-real-madrid-s-interest.html

i poza tym, że to jest bardzo nowoczesny i wszechstronny obrońca, to jest też w kut silny, brutalny i szybki (niby prawie 36,5 km/h). Wygląda na transfer bardziej w stylu Brighton niż City, ale może się okazać, że za 12 miesięcy typ będzie wyceniany na 100 milionów.
» 13 stycznia 2025, 23:54 #464
zbyszek7: Juz byl taki jeden co mial dam cala lige wciagnac i nie dac sie przejsc zadnemu napadziorowi a City mialo miec same czyste konta a jak wyszlo wszyscy wiemy
Gvardiol sie nazywa
» 14 stycznia 2025, 00:07 #463
Batigol222: Gavardiola Pep przerobił na LO i przecież poprzedni sezon miał naprawdę dóbr. Khusavov jest szybszy, silniejszy i o wiele bardziej agresywny.
» 14 stycznia 2025, 01:22 #462
zbyszek7: Chodzilo mi bardziej o to ze nie ma sie co podniecać pilkarzami z innych slabszych lig bo Anglia wielu juz zweryfikowała
» 14 stycznia 2025, 01:44 #461
Martelink: Jak City kupi tego Uzbeka to się przekonamy jak wygląda w praktyce.
PL też jest bardziej agresywna niż Ligue1, napastnicy czy skrzydłowi to światowy top.
Greenwood tam aktualnie jest najlepszym strzelcem? Chłopak który stracił ponad 1.5 roku bez piłki?
O czymś to świadczy...
» 14 stycznia 2025, 05:48 #460
Pyra: Mi to wygląda jakby już robili transfery pod Championship.
» 14 stycznia 2025, 07:26 #459
tygrys26: Ojojoj juz tak nie rozpedzajcie się w rozmowie o sąsiedzie tylko zobaczcie co u nas jest.
Jedyni obrońcy na jakimś poziomie to De Ligt, Mazra i Martinez (chociaz tutaj nie jestem pewien) Harrego nie wymieniam bo miał wiecej tragicznych sezonów niz dobrych, a trzy dobre mecze nie zmienia mojego zdania tak szybko ze to dobry obrońca
» 14 stycznia 2025, 09:18 #458
Martelink: Pyra

O tym samym pomyślałem...
Ktoś podpowie jak u niego z techniką, operowaniem piłką? Przecież u Pepa to podstawa, bez tego chłopak nie wstanie z ławki albo i trybun...

Tygrys

Jest jeszcze Yoro i mam nadzieję że za rok max 2 to od niego trener będzie ustalał linię obrony.
» 14 stycznia 2025, 12:32 #457
MastahLamia: Taką grą idziemy po top 4, a będzie mam nadieję jeszzcze lepiej... Glory Glory
» 13 stycznia 2025, 23:46 #456
Ravenwood: ??‍⚖ Premier League wniesie we wtorek oskarżenia dyscyplinarne przeciwko Chelsea, Leicester City, Evertonowi, Nottingham Forest, Newcastle i Manchesterowi United za naruszenie zasad finansowych w latach 2021–2024!

Oto, dlaczego te kluby mogą być na celowniku:

??Chelsea

▫️ Straty finansowe: Klub odnotował £211 mln strat w latach 2021–2023, co znacznie przekracza maksymalny limit PSR wynoszący £105 mln na trzy sezony.
▫️ Kreatywne księgowanie: Chelsea uniknęła naruszeń w poprzednim cyklu, sprzedając hotele na Stamford Bridge do powiązanej spółki BlueCo za £76,5 mln. W 2023 roku podobny ruch wykonano z przeniesieniem zespołu kobiecego do tej samej grupy za £150 mln. Transakcje te mogą zostać poddane analizie pod kątem zgodności z zasadami "fair market value".
▫️ Sprzedaż graczy: Klub sprzedawał piłkarzy jak Conor Gallagher, Ian Maatsen i Lewis Hall za ponad £100 mln, ale mimo to ich finanse pozostają pod lupą.

??Leicester City

▫️ Przekroczenie limitu strat: Leicester odnotowało £24,4 mln nadwyżki strat w latach 2020–2023. Ich sytuację pogorszył spadek do Championship, gdzie limit strat został zmniejszony do £83 mln.
▫️ Wysokie straty operacyjne: Klub zanotował straty £92,5 mln i £90 mln w kolejnych sezonach przed spadkiem.
▫️ Próby naprawy sytuacji: Sprzedaż Jamesa Maddisona, Harveya Barnesa, Timothy’ego Castagne’a i Kiernan Dewsbury-Halla za łączną kwotę ponad £115 mln w dwóch letnich oknach transferowych miała na celu ograniczenie strat, ale klub nadal balansuje na granicy.

??⚪️Everton

▫️ Powtarzające się naruszenia: Klub już wcześniej został ukarany za przekroczenie zasad PSR (w sezonie 2022/23 odjęto im 2 punkty).
▫️ Straty operacyjne: W latach 2021–2023 Everton stale notował straty, co zmusiło ich do sprzedaży kluczowych zawodników, takich jak Alex Iwobi i Demarai Gray, aby zredukować deficyt.
▫️ Inwestycje w stadion: Koszty związane z budową nowego stadionu również wpłynęły na ich finanse, mimo że część wydatków była wyłączona z zasad PSR.

??Nottingham Forest

▫️ Wysokie wydatki transferowe: Klub, który awansował do Premier League, wydał ogromne sumy na wzmocnienia kadry, co postawiło ich w trudnej sytuacji finansowej.
▫️ Sprzedaż dla ratowania bilansu: Sprzedaż Brennan Johnsona do Tottenhamu za £47,5 mln oraz wzrost przychodów komercyjnych (np. z nowych umów sponsorskich z Adidas i Kaiyun Sports) pomogły zmniejszyć straty.
▫️ Potencjalne oskarżenia: Mimo działań naprawczych Forest może zostać oskarżony o przekroczenie limitów strat w latach 2021–2023.

⚫️⚪️Newcastle

▫️ Straty przed restrukturyzacją: Klub odnotował £150 mln strat w latach 2021–2023.
▫️ Transfery na ostatnią chwilę: Aby zmieścić się w ramach PSR, Newcastle sprzedało Yankubę Minteha i Elliota Andersona w ostatnich godzinach przed zamknięciem ksiąg finansowych.
▫️ Wzrost inwestycji: Klub zyskał na inwestycjach z PIF, ale ich wydatki transferowe i płace wzrosły, co postawiło ich blisko granicy naruszeń.

??⚪️Manchester United

▫️ Wysokie straty operacyjne: W sezonie 2022/23 klub zanotował £131 mln straty przed opodatkowaniem. Powodem były rosnące wynagrodzenia, koszty związane z obsługą długu i wydatki operacyjne.
▫️ Wpływ inwestorów: Proces przejęcia przez Sir Jima Ratcliffe’a spowolnił działania finansowe, zmuszając klub do cięć kosztów w celu uniknięcia oskarżeń.

Co dalej?

▫️ Kluby mają 14 dni na odpowiedź na zarzuty Premier League.
▫️ Komisja będzie miała 12 tygodni na przesłuchanie spraw, a sankcje – w tym odjęcie punktów – mogą być nałożone jeszcze przed końcem sezonu.
▫️ Standardową karą za naruszenia PSR jest odjęcie 3 punktów, ale w przypadku poważnych przewinień lub recydywy kara może być większa.

?? Premier League opublikuje więcej szczegółów w najbliższych dniach.

✅ Sky Sports - The Guardian
» 13 stycznia 2025, 22:38 #455
Wirus: O City już cisza, bo pewnie piękny przelew poszedł na konto od szejków ;)
» 13 stycznia 2025, 22:45 #454
NoName222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 23:08

Skończy się jak zawsze, -10pkt dla Evertonu i 50'000 Euro kary dla Legii.
» 13 stycznia 2025, 23:08 #453
zbyszek7: City poleci do Championship wspomnisz moje slowa
» 14 stycznia 2025, 00:00 #452
saezuri: A o city dalej cisza xd
Żałosne te zasady
» 14 stycznia 2025, 14:19 #451
piter981: Chcielibyście Premier League w Eleven Sports?
» 13 stycznia 2025, 22:00 #450
Dodge: Może być, żeby tylko nie w Polsacie.
» 13 stycznia 2025, 23:37 #449
StewieGriffin: Premier League już klepnięte, że wraca co C+, były oficjalne informacje.
» 14 stycznia 2025, 12:21 #448
skylark11: ??Christopher Vivell is a massive admirer of Nene Dorgeles

Key board figures will NOW make a decision if they want to follow up or not

United have been notified of the price

The player is already keen on joining

[@unitedsc0ut]
» 13 stycznia 2025, 20:42 #447
CannibalCorpus: Romano na swoim kanale również mówił o zainteresowaniu Nene przez United
» 13 stycznia 2025, 20:51 #446
GS8GS: Jaka w tym logika?
» 13 stycznia 2025, 22:53 #445
Leh: No dobra, ale kto się daje nabrać? Daj spokój, cieszymy się że zwycięstwa i tyle.

Wszyscy wiedzą ze konieczne są wzmocnienia i pewnie 3/4 się zgadza co do pozycji.

Ale Mainoo I Garnacho? Stary tu trzeba szerokiego składu, co, kupisz w miejsce każdego z nich 2 graczy? Kobbie jest w idealnym wieku żeby rywalizować z Bruno na środku. Taka 2 + Ugarte jest bardzo dobra na środek i widać że to zaczyna działać. Potrzebna jest 10, ale znów, tu są Amad i Garna i potrzebny jest jeszcze 1, najlepiej lepszy.

Serio, ja mam wrażenie że wy za wszelką cene dzieciaki z klubu wypychacie, nie dając sobie nawet szansy sprawdzić, jak będą wyglądać w wieku 22-23 lat. Patrzycie może przez pryzmat Rasha czy Lingarda, ale na Boga, Palmer w wieku Mainoo zagrał 4 mecze w City w całym sezonie! Serio, to że chłopak gra od roku w seniorach nie zmienia faktu ze w jego wieku nawet ci najlepsi dzis w lidze często nawet nie myśleli o pierwszym składzie....
P.S. Trent w wieku Kobbiego miał 19 spotkan w lidze i 1 asyste w sezonie. W kolejnym miał 12...
» 13 stycznia 2025, 20:38 #444
Leh: Sorry, pod postem Batiego miało być
» 13 stycznia 2025, 20:39 #443
Batigol222: Większość tych młodych talentów jednak nie kończy tak, jak Palmer. Poza tym, czasami nawet w wieku 18-20 lat już mniej więcej widać, co będzie dalej. Yamal: diament, z kapitalnym dryblingiem, panowaniem nad piłką, podaniem, uderzeniem z dystansu. Guler: raczej nic wielkiego z niego nie będzie. Ma na tyle umiejętności, ile jest potrzebne, żeby błyszczeć na tle ogórków z La Lipy.

Garnacho przypomina młodszego Martinelliego, z tą różnicą, że ten ostatni był szybszy. Hojlund za chwilę będzie miał 22 lata i, na ten moment, jest jedną z najsłabszych "9" w Premier League. Inni napastnicy, będący mniej więcej w jego wieku, zwyczajnie go przewyższają: Delap, Strand Larsen, Joao Pedro, Duran, Jackson.

Może się mylę, ale nie wierzę w żadnego z młodych zawodników United. Gdyby udało się ich sprzedać za dobre pieniądze, to jestem. Gdyby np. udało się wymienić z Chelsea Mainoo na Lavię, to też jestem za, bo ten drugi już teraz ma topowe umiejętności. Tak samo byłbym za opcją sprzedaży Mainoo gdziekolwiek i zastąpienia go Carlosem Balebą.
» 13 stycznia 2025, 22:17 #442
GS8GS: Leh zgadzam się z tobą ze nie ma sensu sprzedawać Mainoo czy Garnacho, przypadek Diallo pokazuje ze czasem zawodnik potrzebuje wiecej czasu.
Jeśli chodzi o Mainoo ja widze w nim mega potencjał i uniwersalność.

Co do Garnacho w końcu zaczął dostrzegać kolegów na boisku, wiec i może zacznie bronić.

Zgadzam się ze potrzebujemy młodych zawodników, budujacych głębie skłądu. Jak dla mnie powinniśmy popatrzeć w kierunku Angela Gomesa, Nico Paza czy Raphaela Onyedike. I do tego konkretny SP.
» 13 stycznia 2025, 23:03 #441
mycka86: #Batigol222 musiałem 10 razy przeczyta żeby się upewnić, że napisałeś to co napisałeś o Mainoo. Po prostu nie wierzę. Napisz to jeszcze raz bo nie wierzę :)
» 14 stycznia 2025, 00:04 #440
Anhel: City 40 mln za jakiegoś Azera, teraz 70 za Egipcjanina (swoją drogą sprzątnęli go Liverpoolowi bo miał być następcą Salaha). To ile to już będzie zarzutów ze 130 ?
» 13 stycznia 2025, 20:35 #439
Luke88: Im można, najwyżej władze ligi za karę zdegradują Everton.
» 13 stycznia 2025, 20:43 #438
Queue13: Nie żebym bronił jakoś bardzo City, ale jeśli chodzi o ostatnie lata to ich bilans transferowy 1 drużyny (wg Transfermarkt):
- 21/22 (-45,10 mln)
- 22/23 (+7,17 mln)
- 23/24 (-138,10 mln €)
- 24/25 (do teraz +116,00 mln €)

Zdecydowanie więcej wydawaliśmy my, Arsenal czy Chelsea i to bez sukcesów. Te zarzuty to bardziej za te poprzednie lata niż teraz.
» 13 stycznia 2025, 20:53 #437
radlu: Zarzuty dotyczą niejasnych źródeł finansowania i niedostarczania ksiąg finansowych do kontroli. Ten marny klubik opiera się na wielkim finansowym szwindlu od momentu kupienia ich przez arabów.
» 13 stycznia 2025, 21:27 #436
Batigol222: Nie żeby coś, ale już 13.01, a ja nie dam się nabrać na te dwa remisy. Przydałoby się ofensywne lewe wahadło, środkowy pomocnik, który potrafi rozgrywać piłkę oraz pasuje do 3-4-3 oraz albo "10" albo ŚN (najlepiej jedno i drugie, czyli po prostu: Cunha). Ten Mendes z PSG to mogłaby być bardzo fajna opcja. Ma ciąg na bramkę, jest niezły technicznie i naprawdę szybki.

Jeżeli jest taka szansa, to Rewolucję w kadrze warto byłoby zacząć już teraz: Rashford, Garnacho, Zirkzee, Mainoo, Hojlund out, a na ich miejsce lepsi zawodnicy. Jak widać, nawet zimą zdarza się, że dostępni są unikatowi piłkarze. City bierze tego Marmusza: nie znam typa, nigdy nie oglądałem i to akurat może być niewypał, ale akurat tego ich ŚO parę razy widziałem i to może być hit. Jest dostępny Araujo: wczoraj wszedł na Mbappe i Viniciusa z marszu, po paru miesiącach przerwy i zagrał lepiej, niż byłby w stanie zagrać którykolwiek z obrońców United, zwłaszcza że Barcelona naprawdę wysoko ustawia linię defensywy (btw, kiedy ogląda się innych ŚO grających na 35-40 metrze od własnej bramki, to człowiek tym bardziej zaczyna doceniać wielkość Van Dijka). Jest Oshimien: nie wiem, jak jego mentalność (chociaż na boisku haruje bez chwili wytchnienia), ale pod względem umiejętności to jest topowy napastnik. I, przede wszystkim, jest Kvaradona. Idealna sytuacja to byłby jakiś bardzo rozbudowany deal z Napoli, np. Garnacho i Zirkzee plus hajs w zamian za Oshimena i Kvaradonę (Gruzin to jest nominalnie skrzydłowy, ale on potrafi dryblować w każdym sektorze boiska, a w kadrze dodatkowo grywa jako napastnik).
» 13 stycznia 2025, 19:52 #435
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 20:37

Kvaratskhelia do PSG. Martinez kontuzjowany, więc bardzo możliwe, że Barca nie puści Araujo. Poza tym jaka rewolucja w zimie?

Czasami mam wrażenie, że na niektórzy żyją w alternatywnej rzeczywistości. Świat światem, a oni swoje.
» 13 stycznia 2025, 20:35 #434
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 21:26

Do wylotu dodał bym też zawodników którzy są na liście płac ale nie na boisku : Casemiro Antony Shaw Malacia Mount - o kims zapomniałem ?
» 13 stycznia 2025, 21:26 #433
Queue13: Czyżby Vivell odpalił swoje kontakty w Red Bullu, gdzie pracował kilka lat i stąd to zainteresowanie tym Nene? xD
» 13 stycznia 2025, 19:42 #432
skylark11: EXCLUSIVE: Manchester United add Nene Dorgeles from RB Salzburg to their list of options for January/summer. ??

Malian winger being monitored by the club and initial talks to be informed on the price/package took place.

Man United keep working on that before making decision.
» 13 stycznia 2025, 19:32 #431
Kilerek7: Romano podał, że odbyły się rozmowy z Kolo Muanim, ale będzie wszystko zależeć od Rashforda. Serio, co oni widzą w tym napastniku? To nie lepiej już dać szansę Obi Martinowi? Osimhen czy David lepsi. Ok niby wypożyczenie, ale mimo wszystko, już wolę zostać z Zirkzee.
» 13 stycznia 2025, 19:16 #430
Queue13: Ornstein podawał, że ponad rok temu Kolo Muani był głównym kandydatem do wzmocnienia naszego ataku obok Hojlunda, więc wygląda to, że od dłuższego czasu mieli na niego oko i jakoś go tam cenią. Dla mnie rozwiązanie, gdzie ściągamy go na pół roku, a potem idziemy po Gyokeresa czy kogoś innego nie jest głupie. Jak nie wypali to dużej straty nie będzie, a może będzie pozytywne zaskoczenie. W ściągnięcie napastników w tym okienku jak Osimhen nie wierzę.
» 13 stycznia 2025, 19:33 #429
dlabigt23: Podobno Juve osiagnęło porozumienie i idzie jednak do Juve. Tak pisze przynajmniej La Gazzetta dello Sport.
» 13 stycznia 2025, 20:06 #428
Komaros85: Nene Dorgeles...
» 13 stycznia 2025, 19:11 #427
Kilerek7: Kto to ?
» 13 stycznia 2025, 19:15 #426
Komaros85: Człowiek
» 13 stycznia 2025, 19:19 #425
Kilerek7: A myślałem, że kosmita
» 13 stycznia 2025, 19:20 #424
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 18:24

City jak zwykle próbuje wrzucic swoje 3 grosze - AC Milan moze wziac w tym okienku tylko jednego Anglika - wiec albo Rashford albo Walker.
Pogodzilem sie ze Marcus sobie gdzies pójdzie na to pól roku zeby oczyscic glowe i zobaczyc jak sie zyje i gra gdzies poza Manchesterem. Mysle ze zmiana otoczenia i kolegów wyjdzie mu -tak jak Greenwoodowi na plus.
» 13 stycznia 2025, 18:23 #423
Leh: Słucham Bruno po meczu i tak sobie myślę, że my mentalnie jesteśmy drużyną bardziej pucharową, niż ligową. W sensie - ta ekipa naprawdę wierzy, że może wygrać z każdym w tym Pucharze Anglii. No i wiecie, trzy z czterech ostatnich meczów w tym turnieju to Liverpool, City i Arsenal (na wyjeździe). I wszystkie wygrane...
Teraz słucham Bruno, który mówi wprost: chcemy być znowu na Wembley w tym roku. I on w to wierzy. W sumie to chyba wszyscy wierzymy, że tę ekipę stać na drugi Puchar z rzędu (i trzeci finał). A to byłby wyczyn.

A jednocześnie z jakiegoś powodu to nie działa w lidze. W lidze dostajemy oklep 3:0 od Liverpoolu. A jestem niemal pewien, że gdybyśmy tamtego dnia grali z nimi w Pucharze a nie w lidze, to bilibyśmy się do upadłego...

No i o co w tym chodzi? Wiedzą, że nie są w stanie tak się spiąć na 38 meczów, więc w lidze i tak nie ma sensu? W sumie nie oczekuję, że ktoś zna odpowiedź :-)
» 13 stycznia 2025, 17:55 #422
Biniek: A ja, być może przesadzam, ale wczoraj na boisku widziałem drużynę, która po drobnych korektach, jest w stanie od nowego sezonu walczyć o najwyższe cele. Była dyscyplina, zaangażowanie, walka... Pięknie się to oglądało. Coś drgnelo od meczu z Live:)
» 13 stycznia 2025, 18:11 #421
Leh: No może, może. Ale ja już się boję nastawiać... :-)
» 13 stycznia 2025, 18:20 #420
Syndicate: Piwal

Mi Vlahovic, głównie z racji podobnej koordynacji ruchowej i zdecydowanego akcentowania dominującej nogi, kojarzy się przede wszystkim z pewnym leciwym Holendrem, który zapewnił Fergusonowi jego 13 tytuł mistrzowski.

Nie oglądam na YpuTubach kompilacji bramek ani najlepszych zagrań zawodników, ponieważ nie jest to miarodajne. W czasie regularnego meczu piłkarz ma mnóstwo czasu na zagrania po których można klaskać albo patrzeć z politowaniem.

Serba kojarzę przede wszystkim z cholernie mocną lewą nogą, dobrze bitymi rogalami z rzutów wolnych i dużą mocą w pojedynkach o pozycję. Czyli wszystko czego brakuje obecnym napastnikom w klubie. Podejrzewam, że dobrze też gra głową, a także tyłem do bramki.

I naprawdę nie oczekuję od napastnika zdobycia króla strzelców Premier League czy wygrania w wyścigu o Złoty But. Ale fajnie by było, gdyby United miało w ataku zawodnika potrafiącego strzelić w granicach 20 bramek w samej lidze.

Król Eric, który swego czasu odcisnął ogromne piętno na United golleadorem przecież nie był. Z tego co pamiętam w najlepszym sezonie trafił 18 razy w lidze. Ktoś napisze "niewiele". Z tym, że od pamiętnego sezonu Van Persiego najbliżej tego wyniku byli Rashford i leciwy Ronaldo.
» 13 stycznia 2025, 16:02 #419
Leh: Syndicate, bój się Boga, za porównanie Vlahovica do Cantony to powinno być ostrzeżenie! :-)

A tak serio, to Cantona nie był środkowym napastnikiem. On był wolnym elektronem, który sam decydował, gdzie i kiedy będzie. Miał technikę niespotykaną wówczas na Wyspach, miał przegląd pola na miarę tych największych, potrafił walczyć jak Keane i strzelał bramki w najważniejszych dla klubu meczach. Jeśli ktoś kiedyś był tak fundamentalną postacią, jak Eric, to tylko Ronaldo w 2008.

Poza tym, jednak Erik najczęściej miał przed sobą Andy'ego Cole'a, Marka Hughesa, McClaira lub Solskjaera. Stąd te jego 13 czy 18 bramek było dodatkiem - najczęściej dodawanym w meczach o największą stawkę, gdy zespół sobie nie radził i potrzebował przebłysku. Zresztą, sam to wiesz.

A tu mówimy o kimś innym. O strzelbie, o kimś grającym na szpicy, bo to jest kluczowa postać w tym systemie. I ja nie uważam, że tu wystarczy napastnik na 20 bramek. No bo kto ma w tym systemie strzelać gole? Wahadłowi? Ugarte? Stoperzy? Czasem strzelą, ale tu nawet pomocnicy są wycofani. Zdecydowana większość ciężaru zdobywania bramek spada na podstawową trójkę. I nie jest przypadkiem, że sukcesy Rubena wiąża się z kosmicznymi liczbami Gyokeresa. W tym systemie napastnik musi takie liczby robić.
» 13 stycznia 2025, 18:11 #418
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 18:50

Pierwsza rzecz - w którym momencie porównuje Vlaho do Cantony? To już sam sobie dośpiewałeś. Druga rzecz - moim zdaniem napastnik zdobywający 20 bramek w lidze wystarczy, skoro od 2013 nikt nawet do tej granicy w United nie dobił. Rashy 2x 17, Lukaku całe 16, Martial 17 i Zlatan 18 w najlepszym pod względem zdobytych w sezonie punktów w erze postSAFowej. Bruno chyba nastukał trochę z karnych w swoim sezonie życia w MU.

Poleganie na jednym golleadorze może być zgubne vide era United z Van Nistelrooyem. Holender strzelał na potęgę. United w 6 lat z nim namachali raptem jedno mistrzostwo i puchar kraju. Ruud tylko raz został królem strzelców z... zaledwie 25 bramkami na koncie. Dla porównania w erze rywalizacji Arsenal-United i Henry-Van Nistelrooy Francuz aż 3-krotnie (po rząd) wygrywał ligową rywalizację najlepszych egzekutorów z dorobkiem lepszym niż 25 bramek.

A co do gamechangerów to w tamtych czasach jakiś bardziej patrzyłem w stronę Christo Stoiczkova, Romario, Gheorghe Hagi czy choćby schyłkowego Pana od "Ręki Boga".
» 13 stycznia 2025, 18:46 #417
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 15:57

Tak swoją drogą - na którymś z fanpage o United na facebooku ( zapomniałem nazwy) zawsze po meczu organizują głosowanie na dwóch najlepszych i dwóch najgorszych zawodników w danym meczu. Jak Hojlund i Dalot grają w pierwszym to praktycznie w ciemno wiadomo, że w tym głosowaniu zajmą dwa pierwsze miejsca ( oczywiście w gronie tych najgorszych). Napastnik i lewe wahadło to must have. O ile średnio wierzę, że uda się jakoś sensownie wzmocnić te pozycje w styczniu, tak latem mam nadzieje, że zarząd będzie pracował nad tym od pierwszych dni okienka.
» 13 stycznia 2025, 15:55 #416
mikon70: Brawo drużyna. Po kilku gorszych występach, jak z Wolves i Newcastle, znowu widać zalążki poprawy i czegoś, co może jeszcze lepiej działać na przyszłość. Mam nadzieję, że Turek będzie dostawał więcej szans, co może zmusi Onane do większej refleksji i poprawy. Ugarte po niemrawym początku sezonu, teraz naprawdę wygląda jak mocny punkt zespołu. Oczywiście problemem jest pozycja numer 9. Zirkzee z piłką wyglądał nieźle, ale Hojlund kolejny raz wygląda jak zrezygnowany piłkarz, który nie wie co się wokół niego dzieje. Mam nadzieję również, że do lata zostanie wymieniony Dalot, bo gość jest strasznie średni. Ogólnie wzmocnień pare się przyda, ale to nie jest wcale tak, że tu do wymiany jest 3/4 składu i ogólnie jest jeden wielki dramat. Piłkarze muszą się uczyć systemu, trzeba dać im czasu i samemu trenerowi.
» 13 stycznia 2025, 15:44 #415
grzesiek696: Nie dało się przepchnąć Arsenalu to za kare zawiesza nam Ugarte na 3 mecze.
» 13 stycznia 2025, 15:24 #414
mycka86: Sytuacja jest oczywista. Należy odjąć punkty Evertonowi i przyznać karę finansową Legii.
» 13 stycznia 2025, 17:54 #413
Queue13: Napoli have offered £38M including add ons for Alejandro Garnacho. Manchester United want MORE than £60M for the winger. He is the first winger on Antonio Conte’s list by a LONG shot.
[@AlfredoPedulla]

A w sumie ciekawy temat do dyskusji.
Sprzedalibyście Garnacho, gdyby pojawiła się jakaś sensowna oferta? A jak tak, to za ile?
» 13 stycznia 2025, 15:21 #412
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 15:30

ciężki temat,ale za 80/90 bym go puścił,chociaż we wczorajszym meczu chyba pierwszy raz od dłuższego czasu będąc na boisku miał otwarte oczy i widział coś jeszcze poza własnymi korkami :P
talent bez wątpienia jakiś ma,więc tak szybko bym się go nie pozbywał (na pewno nie do końca tego sezonu) ale przy odpowiednio wysokiej kwocie można usiąść do rozmów i wysłuchać ofert.
Fajnie że się przebił i w jakimś stopniu nazwisko stało się znane,ale z drugiej strony nie mogę przestać myśleć o tym że TALENTAMI to nasi zawodnicy są tylko u nas,w ciągu ostatnich lat możemy "pochwalić się" Rashfordem i Pogbą co brzmi na dzisiejszy dzień słabo

Oby Ruben Amorim w lepszym stopniu rozwijał nam kolejne talenty niż miało to miejsce w przypadku MR i PP
» 13 stycznia 2025, 15:29 #411
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 15:49

Ja bym go oddał ale zdecydowanie nie za 38 milionów funtów ( czyli jakieś 45 milionów euro). 60 baniek euro to jest minimum a myślę, że można nawet twardo negocjować na 70. Mnie w tym sezonie Garnacho bardzo zawodzi i nie mówię tutaj nawet o samej formie na boisku. Podejrzenia o bycie kretem, głupie lajki na X, gwiazdorzenie ( za darmo go Amorim od składu nie usunął) Na siłę bym go nie wypychał. ale dobrej ofercie bym się przyjrzał. Dodatkowo - nie wiem na ile Ruben chce odtworzyć to co miał w Sportingu, ale u niego wahadłowi grali w fazie ataku jako skrzydłowi a te dwie dziesiątki mocno w środku za plecami napastnika. Nie wiedzę Garnacho ani w jednej ani w drugiej roli, dla mnie to typowy skrzydłowy pod 4-3-3.

P.S. nad jakąś sensowną wymianą też można pomyśleć, np za Osimhena
» 13 stycznia 2025, 15:43 #410
Martelink: Za 45 milionów euro to Napoli może sobie kupić jego koszulkę.
80 milionów plus jakieś 10 w bonusach i można myśleć bo to mimo wszystko topowy skrzydłowy na rynku Europejskim.

Sprzedając Garnacho, Rashforda, uwalniajac kontrakty Casemiro i Eriksena można myśleć o nowym wahadłowym, SO, PS i napastniku.
Zwłaszcza, że na runku będzie kilku graczy dostępnych za darmo jak J.David i Gomes.
» 13 stycznia 2025, 16:51 #409
Leh: A ja myślę tak:
- chłopak miał świetne wejście do zespołu
- walczył i szarpał cały poprzedni sezon - był najlepszy na boisku w ćwierćfinale z Live i kluczowy w finale z City
- sodówka mu uderzyła i zaczął strzelać fochy, a jednocześnie przestał podawać
- przyszedł nowy trener i odsunął go od składu
- chłopak się nie obraził, tylko spiął tyłek i przestał grać pod siebie - po czym zanotował asystę na Anfield i asystę na Emirates.

Ja uważam, że to jest dobrze przebiegająca kariera - miał dołek, ale z niego wychodzi. Jak wyciągnie z tego wnioski i jeszcze bardziej zepnie tyłek, to się na koniec sezonu będziemy śmiać, że w ogóle mówiliśmy o jego sprzedaży.

Czas. Serio, młodym warto dać czas - a nie patrzeć potem, jak sobie świetnie radzą w Benfice albo innej Marsylii...
» 13 stycznia 2025, 18:15 #408
DoktorFootballu: Ja bym sprzedał za te 60 milionów. Głównie dlatego, że nie pasuje do systemu Amorima. Na wahadło zbyt słaby w defensywie, a na 10 czy tam grę za napastnikiem zbyt słaby w kreowaniu i zbyt słaby technicznie.
» 13 stycznia 2025, 18:26 #407
Michu02: Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Z jednej strony to już chyba 3 sezon w pierwszym zespole, a progresu w grze zbytnio nie widać. Z drugiej strony w naszym zespole ciężko o progres dla młodego zawodnika, więc nie do końca można zrzucić na niego winę. Do tego dochodzi gwiazdorzenie. Jeśli Ruben dobrze do niego trafi to coś może z niego być. Mnie osobiście w jego grze boli brak techniki, którą powinien mieć skrzydłowy, Garnacho w pojedynkach polega tylko na szybkości. Decyzyjność i strzały też trochę leżą (ostatnie dwa mecze oczywiście już lepiej z decyzjami) i te rzeczy są do wyuczenia, natomiast wydaje mi się, że samej techniki użytkowej w piłce jak ktoś w tym wieku nie ma, to już ciężko będzie z doszlifowaniem jej na poziom, którego oczekuje się od skrzydłowego walczącego o najwyższe cele (bo takie mamy aspiracje w nadchodzących latach). Rok młodszy Kobbie pod względem technicznym jest parę poziomów wyżej. 38M to na pewno za mało, ale przy ofercie rzędu 70-80M już bym się mocniej zastanowił, bo za te pieniądze można na pewno wyciągnąć lepsze zastępstwo na tą pozycję na teraz.
» 13 stycznia 2025, 18:31 #406
NicPozytywnego: Pokoraaaaaaaaaa... where are you now?
» 13 stycznia 2025, 15:04 #405
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 15:12

Pewnie przylezie jak tylko United przegra/zremisuje jakiś mecz - przecież strata punktów przez United to jedyne trofeum jakie co roku wrzucają do gabloty,a jak już w jakieś kolejce United zremisuje,Chelsea przegra i Tottenham zremisuje - no to potrójna korona
» 13 stycznia 2025, 15:10 #404
BajtiMU: Brawo chłopaki! Przez te żałosne sędziowanie jak i zachowanie piłkarzy armatek (tego klubu naprawdę ciężko da się lubić, co nie zmienia faktu, że ich nie szanuje) pragnąłem po prostu sprawiedliwości i przy tym niestrzelonym rzucie karnym można było czuć, że ta karma nadeszła ale nie wydarzyło by się to wszystko gdyby nie odpowiednia walka Naszych zawodników, brawo.
» 13 stycznia 2025, 14:33 #403
sztejner: zachowanie piłkarzy armatek - tutaj w szczególności,jak oglądałem mecz i widziałem że rzut z autu zajmuje im 3/4 minuty,każdy faul to leżenie po 5 minut,rzuty rożne czy wznawianie gry od bramkarza zajmuje im dłużej niż 2 minuty,to wcale się nie dziwie że mają już w tym sezonie na koncie 9 żółtych kartek za przedłużanie gry
Jeżeli oni w każdym spotkaniu mają tak żólwie tempo w prowadzeniu gry,to cieszę się że nie poświęcam im uwagi bo bym się po prostu zanudził oglądając to
» 13 stycznia 2025, 14:52 #402
SickRabbit: Futbol wygrał ze stronniczym sędziowaniem i nurkami.
10 vs 12 and still win
» 13 stycznia 2025, 14:55 #401
Biniek: Rasmus Hojlund
Drugi sezon w United:
15 meczy
979 minut
2 bramki
0 asyst

Wielki problem, którego wydaje się, że nikt nie widzi.
» 13 stycznia 2025, 14:31 #400
Pyra: W każdym komentarzu o przyszłych transferach padają dwie pozycje, wahadło i napastnik to chyba wszyscy to widzą.
» 13 stycznia 2025, 14:38 #399
Biniek: Na devilpage świat się nie kończy Pyra.
» 13 stycznia 2025, 14:43 #398
Pyra: Kto ma to zobaczyć jak kibice to widzą? Amorim ma wyjść i powiedzieć, że mamy słabych napastników na konferencji? Będzie ryzykował swoją posadą dając szansę w nieskończoność obecnym napastnikom?
Przecież to praktycznie oczywiste, że w lato kogoś kupimy, pytanie czy i kto odejdzie z dwójki Hojlund / Zirkzee.
» 13 stycznia 2025, 14:46 #397
Biniek: Słyszałeś kiedyś o dziennikarzach?
Komentatorach sportowych?
Teraz trzymaj się mocno, bo będzie słowo zaczerpnięte z innego języka- pundits? Cos Ci to mówi? Naprawdę z tylko trener przyszedł ci do głowy?
» 13 stycznia 2025, 14:50 #396
Pyra: Dziennikarze mnie obchodzą tyle co zeszłoroczny śnieg a nawet jakbym brał ich pod uwagę to newsów na tej stronie o Gyokeresie widziałem pewnie z 10, o Osimhenie z 5, był Mbeumo, Kolo Muani.
I to wszystko newsy ze stycznia, gdzie wiadomo, że nikogo nie kupimy.
» 13 stycznia 2025, 15:10 #395
Biniek: Mnie tyle obchodzi twoje zdanie, a mimo to ciągle mnie nim raczysz.
I piszesz coś o plotkach transferowych, co w ogóle nie jest tematem.
Wczoraj oglądałem mecz, jak większość z nas, na streamów z UK. Był temat Zirkzee- wśród komentatorów, był temat Haverza, był nawet temat Onany. Ale ani słowa o Hojlundzie, kiedy w kolejnym meczu schodził bez bramki.
» 13 stycznia 2025, 15:19 #394
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 15:24

Nie wiem jak ty ale ja myślę, że jak United twardo powiedziało, że w zimę wielkich ruchów nie będzie to eksperci nie będą się ośmieszać i opowiadać banialuków kogo kupimy w lato jak to może być równie dobrze Gyokeres za 70M jak i Jonathan David za darmo, to zależy od tylu czynników, że głowa mała.
A to, że komentatorzy nie krytykują zawodnika którego ty chcesz, żeby krytykowali? Wielkie xD
» 13 stycznia 2025, 15:22 #393
Biniek: Rozmowa z tobą pyra, to jak rozmowa z kijanką. Ten sam poziom myślenia.
Piszesz w kółko cos o plotkach transferowych, o Goykensie...
Ja się tylko zastanawiam, dlaczego nikt nie wspomina o tak słabych liczbach Hojkunda. Z czego to wynika? Wczoraj szeroko omówiony temat Zirkzee, jeszcze więcej czasu poświęcono Haverzowi. O Hojlundzie ani słowa. Taką samą ochronkę w mediach ma min. Grealish. Jedni piłkarze są ciągle na świeczniku, inni spokojnie truchtają kolejny mecz.
» 13 stycznia 2025, 15:31 #392
Pyra: Jak ty mówisz, że Hojlund truchta to jak z tobą dyskutować? Czego jak czego ale zaangażowania mu odmówić nie można.
A po ostatnie już ty pewnie Diallo sprzedałbyś już 2 lata temu bo chłop nie rokował i jak wchodził na boisko to mało pokazywał a tu patrz po 4 latach nagle odpalił i ciągnie zespół.
Tak samo może być z każdym młodym zawodnikiem w naszym składzie Yoro, Mainoo, Garnacho, Zirkzee czy Hojlund. Być może inni widzą coś czego ty nie widzisz, ale jak ty się na coś uprzesz to amen w pacierzu, wygrywamy po heroicznym meczu z Arsenalem ale trzeba się do kogoś przyczepić, nie potrafisz inaczej.
» 13 stycznia 2025, 15:43 #391
Biniek: Ty masz jakąś fobie, związana ze mną.
Pod każdym moim komentarzem pojawiasz się i próbujesz mnie atakować. Nie wiem, czy powinienem się bać, czy śmiać, że dorobiłem się takiego stalkera.
Tu już jeden był, który mnie śledził na social media. Ciekawe, czy ty też dojdziesz do takiego stanu.
Dwa lata temu, w temacie Diallo to można było miec jedynie pretensje do twojego bożka, za to, że młodemu nie dawał szans, więc twoje domysły są tak samo trafne, jak większość twoich tez.
I co ty w ogóle porownujesz? Gościa, który ledwo się łapał na jakieś końcówki meczów, z typem który ma pierwszy skład w każdym meczu?
» 13 stycznia 2025, 15:50 #390
Pyra: Po prostu mam alergię na twój bełkot.
Ty przeczytaj czasami co piszesz, ty chcesz, żeby komentatorzy narzekali na zawodnika klubu, któremu kibicujesz.
Ja życzę wszystkim naszym zawodnikom, żeby grali jak najlepiej a ty cięgle tu włazisz i masz ciągłe fobie na temat Hojlunda, Onany czy tam kogo akurat wypatrzysz.

To jest dopiero straszne.

I ciągłe projekcje o ETH, masz jego ołtarzyk w domu? Ja o chłopie dawno zapomniałem.
» 13 stycznia 2025, 16:01 #389
Biniek: Ty jeszcze przed meczem z Liverpoolem mamrotales o tym, że jednak ETH lepsze liczby kręcił, a Amorim nie daje sobie rady. Ile czasu minęło? Dwa tygodnie? Remis z Live, Arsenal za burtą FA Cup i pyra zapomniał?
Masz alergię na mój bełkot? Patrz na siebie hipokryto. Ciężko tu o innego użytkownika, który byłby tu częściej wyśmiewany niż ty. Jakie ty tu głupoty pisałeś o DDG, żeby tylko wybronić Onane, to głowa mała.
Odpuść typie, naprawdę nie interesuje mnie twoje zdanie i twoja osoba. Ze swoją obsesją na moim punkcie, będziesz musiał sobie poradzić sam;)
» 13 stycznia 2025, 17:31 #388
Leh: Biniek - chyba chodzi o to, że to nie jest takie ewidentne. W sensie jak Werner albo Nunez pudłowali na potęgę, to było o tym głośno. A Rasmus ma dobre staty konwersji strzałów, więc mówi się o nim tyle, że ma mało szans.
Faktycznie, mało kto patrzy na to, z czego to wynika. Analizuje się grę wahadłowych, pressing, przestrzenie na boisku, a nie widziałem analizy ruchu Rasmusa w polu karnym. A chętnie bym posłuchał co mówi o tym taki Henry...
» 13 stycznia 2025, 18:19 #387
Biniek: Pyra patrz, tu powyżej jest merytoryczny komentarz użytkownika, który lubi dyskusje, bez względu na to, czy się z kimś zgadza, czy nie.
No i są twoje komentarze, bełkot, napinka, szukanie na siłę czegoś, do czego mógłbyś się doczepić. Ucz się od takich użytkowników, jak Leh.

Leh no właśnie o to chodzi. Tym bardziej, że ten procent konwersji strzałów tak naprawdę niczego nie wyjaśnia. Hojlund nie pudłuje, to prawda, ale nie pudłuje o w ogóle do strzałów nie dochodzi. 2 bramki w 15 meczach napastnika, który w większość przypadków grał od pierwszej minuty, jest co najmniej alarmujące.
» 13 stycznia 2025, 18:32 #386
Leh: Biniek - ja uważam, że Rasmus jest zdecydowanie za słaby na United obecnie. I nie wiem czy ma potencjał czy nie - serio, ja często nie trafiam z diagnozami, więc nie będzie się silił tym razem. Ale tu nie chodzi o przeczucie, a o matematykę.

Ja sobie tak ostatnio liczyłem, skąd i ile by musiało w tej drużynie padać bramek, żeby ona była bramkostrzelna. Serio, zacząłem się nad tym zastanawiać i w sumie fajnie byłoby czasem o czymś takim tu pogadać, a nie o Onanie, no bo ile można i w ogóle wiadomo, że nikt nikogo do niczego w tym temacie nie przekona :-)

A źródło bramek w drużynie to jest bardzo ciekawy temat. Bo myślę o wahadłowych i jak patrzę na ten Sporting Rubena, to jeśli się dobrze doliczyłem, ci wahadłowi strzelili w tym sezonie ligowym 3 bramki. W mistrzowskim sezonie Rubena jeden zdobył 8 bramek. I te 8 bramek to jest wynik absolutnie topowy. Trent i Robertson zdobywali w najlepszych sezonach Liverpoolu łącznie 5 goli. Więc 10 bramek z wahadeł to jest jakiś turbo wynik.

Środek pomocy? Mówimy o głęboko ustawionych pomocnikach, Mainoo ani nawet Bruno z tej pozycji zwyczajnie mają mało okazji. Bruno strzela jak gra na 10, a środkowy pomocnik jak strzeli 5 bramek w lidze, to jest super.

Środkowi obrońcy? No nie wiem, Saliba i Gabriel mają w tym sezonie 6 bramek, jak łącznie obrona zdobędzie 10 w sezonie to jest wow.

No i wiesz, tu jak się uzbiera 25/30 bramek w sezonie z obrony i pomocy to będzie naprawdę ekstra i to nie jest kwestia jakości grajków ale też samego systemu.

Tu strzelają 10 i napastnik. Jak dwie 10 strzelą łącznie 25 bramek w sezonie to jest jakiś ewenement. Patrzę na piłkarzy którzy grają na podobnych pozycjach i taki Vini i Rodrygo w poprzednim sezonie zdobyli łącznie 25 bramek...

No i jak tak to dodasz do siebie, to wychodzi, że w tym systemie, przy naprawdę dobrych wykonawcach (albo i bardzo dobrych) możesz wycisnąć ze wszystkich pozycji poza środkiem ataku pewnie z 45-50 bramek. Ruben w mistrzowskim sezonie miał z tych wszystkich pozycji 52 gole. W Portugalii...

No ale tam 44 gole dołożyli napastnicy. My się zachwycamy Gyokeresem, ale tam rezerwowy napastnik walnął 15 goli. Kosmos jakiś. Bramka co 86 minut...

No i wiesz, żeby być ofensywną drużyną, to musisz walnąć te 75 goli w sezonie. 2 na mecz. Tyle w zeszłym zrobiły Top4 + Newcastle, Chelsea i (prawie) Tottenham. To są drużyny grające ofensywnie. Te bijące się o majstra zrobiły +85...

No i wychodzi, że środek ataku musi tu zrobić 40 bramek w sezonie. W super sezonie całej pozostałej ekipy może i nie musi, ale środek ataku masz też po to, żeby Cię wyciągał z tyłka... I tu albo strzelasz 25/30 i grasz w podstawie, albo jesteś rezerwowym i dajesz minimum 10, wchodząc z ławki i grając parę meczów od pierwszej minuty.

Rasmus nie spełnia żadnego z tych kryteriów. I nie ma szans, że on nagle odpali i z jedną nową dziesiątką i jednym wahadłem albo i dwoma odpali tak, że będzie walił w przyszłym sezonie 25 bramek.

I też nie widzę że walnie 10-15 wchodząc z ławki i mając parę startów w sezonie...

No i to tyle z moich przemyśleń w temacie :-)
» 13 stycznia 2025, 19:34 #385
Biniek: Pięknie to rozpisales:D Ale ogólnie to tak, masz rację. To nie jest i nie będzie napastnik na miarę tej ligi i tego klubu.
» 14 stycznia 2025, 06:45 #384
sztejner: nie ukrywam,że czasami wchodzę na lfc.pl czy kanonierzy.com ale konto mam tylko na devilpage,natomiast jedna rzecz dość mocno rzuca się w oczy,bo gdy Liverpool czy United wygra mecz to na stronie są wywiady trenera,czy piłkarzy,oraz post o wygranym meczu,gdy te drużyny przegrywają również na stronce pojawia się wypowiedź trenera,czasami też piłkarza (jeśli w przegranym meczu akurat dany zawodnik prezentował się dobrze to takiego wystawiają na ostrzał dziennikarzy żeby było mniej hejtu) i post o przegranym meczu,natomiast jak Arsenal przegra mecz,to tak jakby mecz się nie odbył,posta o porażce nie ma,wypowiedzi trenera/piłkarzy też nie ma - tak jakby nikt tam nie brał żadnych porażek pod uwagę
» 13 stycznia 2025, 14:13 #383
grafi: bo kibice Arsenalu żyją w wyimaginowanym świecie. Jak zaczynają sezon, to alfabetycznie są namber łan. Później już nie mogą zrozumieć jak to się stało i tego nie wiedzą, że nie wygrywają. To też można wytłumaczyć ich grudniowe bycie na czele, wtedy już okrzyknęli się mistrzami i wieszali medale.
Dlatego nie przyjmują do siebie porażek :)

Tak mi to kiedyś kibic Chelsea powiedział :P
» 13 stycznia 2025, 14:45 #382
SickRabbit: Czy ten sędzia już został zwolniony?
I niech zabierze ze sobą Olivera i Taylora.
» 13 stycznia 2025, 13:52 #381
Dodge: Nie wiem czy już ktoś to pisał, ale taka ciekawostka.
Sędzia wczorajszego meczu, sędziował nasz finał z City. To jest niesamowite, że gość, ktory moim zdaniem świetnie prowadził finał, pozwalał na twardą grę itp wczoraj odwalił taką koninę.
Brak varu aż tak zabiera im pewność siebie?
Czy po prostu lubi nas bardziej od City, ale mniej od arsenału xd
» 13 stycznia 2025, 13:45 #380
Leh: Stadion. Z City graliśmy na neutralnym. Emirates wywarło presję a sędzia się ugiął
» 13 stycznia 2025, 13:48 #379
Pyra: Po prostu 90% sędziów jest słabych jak sik pająka, mając ekranik wiedzą, że jakiej by decyzji nie podjęli to można ją skorygować, tak są obecnie szkoleni.
» 13 stycznia 2025, 13:49 #378
piotreek87: To tylko potwierdza tezę, że to kibic Arses. City rywalizowało z Arsami na przestrzeni sezonu więc wolał żeby City przegrało finał, a tutaj wiadomo w bezpośrednim starciu byliśmy bez szans.
» 13 stycznia 2025, 17:40 #377
Syndicate: Piwal

Ja akurat Vlahovicia bym w United chętnie zobaczył. Z jakiegoś powodu (nawet jeśli to dziwne) profilowo ten zawodnik pasuje mi do United. Oczywiście każdy transfer to niewiadoma. Nie wiesz jak dana liga zweryfikuje piłkarza.

Wiem, że teraz na czasie jest Gyokeres czy jak mu tam. I ostrzy sobie na niego zęby pół Europy. Za angażem Szweda (?) przemawiają obecne liczby plus Amorim za sterami. Natomiast czy ta operacja będzie możliwa? Albo wykonalna?

Hojlund to zawodnik, który zapewne lepiej sprawdziłby się - jak niegdyś Lord Bendtner - w szeregach wczorajszego rywala Czerwonych Diabłów. Zirkzee z kolei - w mojej opinii (mogę się nie znać) - nie powinien na Old Trafford trafić. Ten Hag dwukrotnie popełnił ten sam błąd. Może cały czas liczył przede wszystkim na Rashforda?

Reasumując - jeśli od dwóch sezonów masz w zespole nieskutecznego napastnika i "wzmacniasz" atak kolejnym pół-napastnikiem to co ci szkodzi ściągnąć gościa, który na chwilę obecną i tak wygląda lepiej niż obaj Ci zawodnicy wyglądali zanim trafili i gdy już są na Old Trafford. Tym bardziej, że dni Rashforda i tak wydają się być policzone, a ktoś te gole MUSI strzelać.

Trzymaj się
» 13 stycznia 2025, 13:15 #376
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 13:35

Jeśli rozmawiamy o aspekcie sportowym to tak Vlahovic poprawiłby nasze wyniki bez wątpienia, też podoba mi się charakterystyka tego zawodnika. Z Juve myślę że też bylibyśmy w stanie się dogadać w kwestii odstępnego, wszystko jednak kwestia tego jakiej tygodniówki zażąda sam zawodnik bo ostatnio jest troche rozpieszczony przez klub z Turynu.

Uważam jednak że gdyby doszło do wymiany Zirkzee- Vlahovic z dopłatą rzędu 20-25mln a sam zawodnik zgodziłby się na 200-220k tygodniówki + bonusy za ilość bramek to byłby dla nas świetną opcja.
» 13 stycznia 2025, 13:32 #375
Leh: A mi się wydaje, ze jak ściągać kogoś do przodu, to z topu. Popatrz na atak Realu, Barcelony. Przypomnij sobie jak budowal atak Liverpool - kupili Firmino, rok później Mane, w kolejnym roku Salaha.
U nas odbudowa potrwa, ale albo idziemy w półśrodki albo po finalne rozwiązania. Wolałbym latem topowego napastnika a za rok topową 10, niż znów dwa półśrodki.
Latem odejdzie od nas kilku ofensywnych piłkarzy- Rashford, Antony, Mount + pewnie jeden z dwójki Rasmus/Josh. Pieniądze będą, ale trzeba je zainwestować w kogoś kto z miejsca poprawi grę i utrzyma poziom przez 4-5 lat. Czyli takiego Bruno.
Na ten moment wydaje mi się, że te kryteria spełniają Cunha, Gyokeres, Osimhen i choć każdy rodzi jakieś wątpliwości, to są w odpowiednim wieku i udowodnili już, że mogą grać na topowym poziomie

Pamiętasz jeszcze ja to jest emocjonowac się wyścigiem o króla strzelców? :) Moim zdaniem bardzo tego potrzebujemy
» 13 stycznia 2025, 13:36 #374
Pyra: Vlahović pasuje idealnie do United:
- słaba forma jest? jest
- duża kwota odstępnego? jest
- duża tygodniówka jest? jest
- głośne nazwisko jest? jest

teraz kontrakt 5+1 i mamy bingo

Jedyne możliwe rozwiązanie to wymiana wypożyczeń 1 do 1 z Juve za Zirkzee na pół roku bez żadnych gwarancji wykupu itp.

Oczywiście tygodniówki też opłaca obecny klub, chyba że szukają frajera na 400k/tydz.
» 13 stycznia 2025, 13:44 #373
Leh: A czemu Wy wszyscy chcecie gonić Zirkzee a nie Hojlunda? Obaj grają słabo, ale Rasmus jest tu rok dłużej + pewnie jest więcej wart. Ja bym chciał zobaczyć ja Zirkzee zagra gdy dostanie tyle samo szans co Rasmus...
» 13 stycznia 2025, 13:59 #372
Piwal: Leh, czy Mane, Firmino i Salah przed transferem do Liverpoolu byli zawodnikami z topu i w czym byli lepsi od Vlahovica ?

Pyra na Ciebie rece po prostu opadają:
- słaba forma: 12 goli 2 asysty w 23 meczach
- duża kwota odstępnego: przecież negocjacje się nawet nie zaczęły
- duża tygodniówka: tutaj też jeszcze nie było rozmów, póki co ma źle skonstruowany kontrakt w Juve

My rozmawiamy tutaj o aspekcie sportowym i charakterystyce zawodnika a Ty wymyślasz sobie słabą formę i dopowiadasz kwotami odstępnego i tygodniówką o których nie masz zielonego pojęcia.
» 13 stycznia 2025, 14:39 #371
Pyra: piwal
to powiedz mi kto ostatnio przełożył statystyki z SA na PL, Vlahović jest obecnie gorszy niż wyśmiewany Moise Kean, który odbił się jak piłka od PL
» 13 stycznia 2025, 15:12 #370
Piwal: Ronaldo, Salah, Kulusevski, Bentancur tak na szybko z głowy, styknie ?
» 13 stycznia 2025, 15:22 #369
Pyra: CR xD
Kulusevski i Salah dobre przykłady
Bantancur w 3,5 roku rozegrał tyle minut w PL, że niektórzy robią tyle w sezon.
» 13 stycznia 2025, 15:58 #368
Pyra: Rangers w ostatnich 9 spotkaniach:
- 3 zwycięstwa
- 4 remisy
- 2 porażki

Bilans bramkowy: 18-12
» 13 stycznia 2025, 13:12 #367
Pyra: Brighton w ostatnich 9 spotkaniach:
- 1 zwycięstwo (w pucharze z Norwich 4-0)
- 6 remisów
- 2 porażki

Bilans bramkowy: 13-13
» 13 stycznia 2025, 13:09 #366
Pyra: Soton w ostatnich 12 spotkaniach:
- 2 remisy
- 10 porażek

Bilans bramkowy: 6-30
» 13 stycznia 2025, 13:07 #365
Leh: Dlatego mam nadzieje ze nie wyjdziemy znów 5 obrońcami, bo to pozwala przetrwać z takim Arsenalem czy Liverpoolem, ale ze świętymi jest okazja zagrać do przodu.
» 13 stycznia 2025, 13:10 #364
Zyvold: Myślę że nie powinno to mieć dla nas żadnego znaczenia, jak chłopakom sie dobrze nie zechce to i Radomiak Radom byłby dla nich trudnym oponentom. Lubią w ostatnich latach łamać wieloletnie rekordy i serie porażek przeciwnika
» 13 stycznia 2025, 13:11 #363
Cwr91: Fajnie te wyniki z czołówka ostatnio wyglądają, oby tak dalej. W krótkim czasie wygraliśmy z city i arsenalem i remis z live. Teraz całkiem niezły terminarz przed nami, może czas wskoczyć do top 10
» 13 stycznia 2025, 12:32 #362
szmexy: Teraz widzę jak gebbels pierwszy poddusił Ugarte. Ciekawe czy federacja się tym zajmie czy przymknie oko. Casemiro za takie coś dostał zawieszenie na chyba 4 mecze :)
» 13 stycznia 2025, 12:23 #361
Pady: Następne mecze wydają się łatwe, powiem wam że liczę na puchar LE lub Anglii chłopaki co mecz wyglądają lepiej, oczywiście cały czas brakuje nam kreacji z przodu dlatego potrzeba Rashforda się pozbyć albo zamienić z kim się da Leao może z Milanem, Kvara z Napoli, albo kim innym no i wahadło do wzmocnienia bo Dalotem mistrza nie zdobędziemy na Lewej stronie
» 13 stycznia 2025, 12:14 #360
MikiManUtd2004: Może i kontrowersyjna opinia, ale Dalot lepiej gra na lewym niż prawym wahadle xD
» 13 stycznia 2025, 16:41 #359
szmexy: Ile jest rund w FA?
» 13 stycznia 2025, 11:55 #358
matheo: Jeśli liczyć razem z częścią eliminacyjną, to dwanaście, a później półfinały i finał. Jeśli liczyć część główną, to sześć rund, a później półfinały i finał.
» 13 stycznia 2025, 13:01 #357
szmexy: dzięki :)
» 13 stycznia 2025, 13:01 #356
is200second: 12 pełnych rund po 3 minuty.
» 13 stycznia 2025, 13:03 #355
sztejner: Rúben Amorim jest pierwszym menedżerem Manchesteru United, który pokonał Arsenal na Emirates od czasów Ole Gunnara Solskjæra w styczniu 2019 roku.
» 13 stycznia 2025, 10:52 #354
skylark11: Zaraz ci napiszą że to naciągane bo był remis w 90min
» 13 stycznia 2025, 10:54 #353
sztejner: a niech sobie piszą że naciągane,najważniejsza jest pokora na kanonierach :D
» 13 stycznia 2025, 10:59 #352
Manmanchester: Wow jak to brzmi, jest pierwszym trenerem od pięciu lat co pokonał cienki Arsenal który nie wygrał nic od 100 lat na jego terenie. No super powód do podjarki.
» 13 stycznia 2025, 11:06 #351
sztejner: Nie chcesz to się nie ciesz,jeny xd
» 13 stycznia 2025, 11:09 #350
Leh: Ja się jaram. To jest bardz o trudny teren, a okoliczności były ekstremalnie trudne. Nie ma co marudzić, chłopaki się spisali. W końcu...
» 13 stycznia 2025, 11:18 #349
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 11:35

Ten "cienki" Arsenal przed porażką z nami i wtopą z Newcastle w Carabao miał serie 13 meczów bez porażki dzięki której są na drugim miejscu w lidze i 3 miejscu w LM. To wcale nie jest tak że Arsenal jest taki słaby i nie umniejszaj już wczorajszemu rozstrzygnięciu.
» 13 stycznia 2025, 11:34 #348
Celt15: Kilka pozytywów po tym meczu jest.
Chyba pierwszy raz po czerwonej kartce nie rozłożyliśmy nóg przed rywalem.
Pan Turek zagrał mecz życia i pokazał, że może być realnym rywalem dla szamana. Jak na moje to powinien już wskakiwać do składu. Onana tyle razy się już podłożył, że szansę powinien dostać.
Zirkze pokazał, że jakieś tam jajeczka jednak ma. 2 siatki Salibie, potem wziął na klatę ostatniego karnego w serii. Oby to była teraz droga w górę tego chłopaka. Hojlunda ciężko wygryźć nie będzie.
No i jeszcze Collyer! Co chłopak pograł, to byłem pięknie zaskoczony. Zero tremy, biegał do ofensywy jak szalony, kilka razy byłem naprawdę zaskoczony widząc go pod polem karnym jako jednego z pierwszych. Oby dostawał więcej czasu, w środku zabójczej konkurencji też nie mamy.
» 13 stycznia 2025, 10:23 #347
gepetto: Ale ten golkiper z Azji Mniejszej sfrajerzył przy straconym golu. Piastkowanie komuś w plecy, i potem jeszcze stoi jak ręcznik, kiedy piłka się wturlala tuż obok niego
» 13 stycznia 2025, 10:16 #346
sturmik: Altay Bayındır nie jest bramkarzem kompletnym (podobnie jak Onana).
Jego wychodzenie na przedpole pozostawia wiele do zyczenia - szczególnie przy wolnych, roznych i dosrodkowaniach z boków. Jest z drugiej strony swietny 1 na 1 i w karnych.
Pewnie bedziemy musieli przemeczyc sie z Onana do konca sezonu i z Turkiem w pucharze.
Po sezonie najlepiej obydwaj out.
» 13 stycznia 2025, 11:00 #345
Litosci: Nie jest dobry w wyjściach, ale cały czas wychodził i piąstkował, a to się ceni
» 13 stycznia 2025, 11:03 #344
Leh: sturmik - to akurat w dużej mierze zależy od ogrania i pewności siebie. Warunki chłopak ma, potrzebuje trochę więcej odwagi i decyzyjności na przedpolu, a to się buduje grając, nie siedząc na ławie. Ciekaw jestem, czy dostanie szansę w LE. Wydaje mi się, że zasłużył
» 13 stycznia 2025, 11:19 #343
Pochmurny: Tak jak napisał Leh, ogranie dla bramkarza jest nawet ważniejsze niż dla każdej innej pozycji bo możesz interweniować tylko raz w meczu i jeśli zawalisz to będzie problem. Piłkarze z pola mają całe spotkania aby poczuć się dobrze, a bramkarz musi być zawszę gotowy. Jak dla mnie we wcześniejszym spotkaniu Altay zagrał świetnie nogami i byłem pod wrażeniem. Chodziło o podania średniego zasięgu, a nie lagi. W ostatnim bronił dobrze, ale lagi miał tragiczne. Dobrze by było gdyby dostał kilka spotkań z rzędu bo tylko wtedy można coś powiedzieć. No cóż, jednak nie sądzę aby tak było.
» 13 stycznia 2025, 11:45 #342
4uKrychu: Żeby to nie było tak, że na mocnych sie napinamy, a potem jakieś brighton przyjedzie i nam wklepie.
» 13 stycznia 2025, 09:51 #341
szmexy: brighton wcale słabe nie jest, przecież porażka to część futbolu tylko jak mamy przegrywać to po walce a nie jak przez ostatnie 10 lat na stojąco
» 13 stycznia 2025, 10:01 #340
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 10:08

"jakieś brighton" przegrało w tym sezonie tylko 4 mecze na 20. Tylko Arsenal i Liverpool przegrali mniej meczów.

Wiem. że w świadomości kibiców drużyny jak Brighton czy Fulham powinny być dla nas dostarczycielami punktów. Ale od lat drużyny środka tabeli nie są chłopami do bicia i mogą pozwolić sobie na wydanie 100 mln w okienku transferowym.
» 13 stycznia 2025, 10:08 #339
Leh: Brighton będzie ciężkie, tak samo Fulham a i Rangersow nie możemy lekceważyć. Całkiem fajne mecze się zapowiadają, oby chłopaki wyszli z taką energia jak ostatnio
» 13 stycznia 2025, 10:29 #338
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 11:03

Póki co my przegralismy 9 meczy z PL a Brighton tylko 4.
Nie zakladam ze przyjada do nas z nastawieniem ze przegraja tylko po zwyciestwo/ 1 punkt w najgorszym razie.
» 13 stycznia 2025, 11:02 #337
DevoMartinez: Oczywiście, że ktoś nam wklepie bo naszym zawodnikom udaje się grać na takim zaangażowaniu i intensywności pare meczy a potem przychodzi zmęczenie. My te ostatnie mecze wygrywamy nie dzięki wielkiemu stylowi, taktyce tylko dzięki orce i po prostu walce więc spadek fizyczny przyjdzie prędzej czy później. Za to takie zaangażowanie to powinna być norma i minimum które się wymaga od zawodników MU wtedy nawet te przegrane kibice wybaczą a nawet podziękują za walkę. Ale nie za stojanowa, spuszczone głowy a raczej galoty i rozłożone nogi.
» 13 stycznia 2025, 13:17 #336
Marcos71: Ja tak trochę inaczej odnośnie wczorajszego meczu, być może zabrzmie jak typowy Janusz, którym nigdy nie chciałem być, ale wyjaśniające mi coś.

O co do cholery chodzi z tym Realem i z Barceloną?! Bo ja jestem zażenowany i zbiera mi się na wymioty.

Rzadko oglądałem ich spotkania, a jeśli już to w prime Ronaldo i Messiego, bo rzeczywiście była otoczka. Tymczasem zwykły mecz o superpuchar wczoraj, wszędzie trąbią. Pada gol na 4:1, a komentatorzy “dzieje się chwila historyczna”, wszędzie o meczu trąbią, składy, Szczęsny w bramce!!, na makelifeharder (taki profil na insta, ściek pod względem politycznym, ale idzie się pośmiać) wrzucają storiki, gole, następna storka - prawdopodobnie jeden z najlepszych meczów w historii. Serio!! XD NAJLEPSZY MECZ W HISTORII?! Bo ograli żałosny Real, który dołuje i będzie dołował? tylko czekam, aż dziś będą pisać znowu, że Barcelona idzie po wszystko, zgniotą ligę, LM i wgl wszystkich, Raphinha - Lewy złota piłka xD tymczasem zaraz ich wyjaśni jakaś Celta Vigo, bo zwyczajnie są za młodzi i na przełomie całego sezonu nie dadzą rady z Realem i pewnie z Atletico. Jedynie realnie będą mocni w LM, gdzie mamy parę meczów. Sorry, ale nie rozumiem tego jarania się tymi klubami. Mam wrażenie że interesują się tymi ich meczami futbolowi imbecyle nie mający pojęcia i futbolu, a ich kibice rzeczywistni to kompletni idioci. O co tu chodzi?? Sorry, ale parę lat temu City i Liverpool grali kosmos i gnietli wszystkich i czy tym się ktoś tak jarał, owszem Real wygrywał więcej, ale czy grał pięknie? Mam spore wątpliwości co do tego, po prostu byli w pyte skuteczni. United kiedyś dzieliło i rządziło, czy ktoś się tak tym jarał? A teraz hehe bo Ten Hag puścił bąka, albo heheh szczury na Old Trafford. Jestem po prostu tym znudzony. Tym światem. Czy ze mną coś nie tak? Czy jestem drugim Garfieldem?
» 13 stycznia 2025, 09:38 #335
szmexy: teraz Manchester ma dołek, więc piszę się więcej negatywnych rzeczy bo to się klika.

W Polsce też mamy więcej kibiców Barcelony i Realu wśród dziennikarzy, stąd tak wiele spuszczania się nad el clasico.

Zobacz sobie jak budowali potęgę arsenalu w mediach, nie wygrali nic a było o nich mówienie, że to najlepszy zespół świata.

Wszystko zależy z której strony zawieje, zobacz jak był remis w meczu między naszymi drużynami to nie było tak głośno w mediach, jednak jakby się skończyło 3:0 dla live to już byłoby „Amorim out”


Garfieldem nie jesteś, bo to chyba najgłupszy człowiek świata
» 13 stycznia 2025, 09:54 #334
czarnekoszule: Mimo wszystko to dwa największe marketingowo kluby na świecie, w dodatku Real to najlepszy zespół w historii tego sportu(pewnie zostane zjedzony za takie stwierdzenie), więc nic dziwnego, że takie zainteresowanie wywołują ich starcia. Nie rozumiem smiechów z Raphinhi, bo facet gra rewelacyjny sezon, podobnie Lewy, nie wspominając już o młodziutkim Yamalu, który ma predyspozycje do wejścia na poziom Messiego/CR7.
» 13 stycznia 2025, 09:57 #333
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2025 10:13

Wiesz, że media zarabiają na tym co się sprzedaje najlepiej? Barcelona czy Real nawet gdy są w kryzysie to nie schodzą poniżej jakiegoś drastycznego poziomu. Zawodników i kibiców dalej ciągnie do nich. Mieli przez lata ikoniczne starcia dwóch najlepszych graczy w historii piłki. Na tym się wychowało też sporo ludzi. To procentuje.

Kolejna sprawą jest, iż pewnie mówisz o polskich mediach. To normalne, że będą się spuszczać nad klubami gdzie grają nasi rodacy, jeśli oczywiście będzie taka możliwość. Jednak gdyby nasi dojechali tak City czy Liverpool to myślisz iż byłoby cicho? No ja nie sądzę. Barcelona aktualnie jest najlepszą drużyną w Hiszpanii jeśli chodzi o grę w piłkę. Mają swoje problemy przez co są wyśmiewani, ale bronią się na boisku naprawdę dobrze.

Pieje się tam gdzie są podstawy do tego, a u Nas na ten moment od lat nie ma do tego zbytnich podstaw. My zbieramy prasę za kolejne kompromitacje sportowo-fundamentalne. Jednak jak napomne ponownie to gdy nasi by zmietli kogoś sensownego lub grali świetnie to również byłby odpowiednie zachwyty. Słabe drużyny czasem zaskakują i potknięcia na nich tych lepszych to ciekawostka i sensacja, ale bez przesady. Jak urwiemy punkty komuś z topu to jest zaskoczenie, ale czy to kogoś elektryzuje? Poza kibicami obu klubów to niezbyt.
» 13 stycznia 2025, 10:07 #332
Puchaty: Zwyczajnie, ludzie kibicują Barcy i Realowi bo statystycznie raz na 3 lata trafia się mistrzostwo.
W lidze, w której są tylko 2 (czasem 3) drużyny TOP łatwo być kibicem jednej z tych dwóch.
» 13 stycznia 2025, 10:16 #331
mycka86: Przybywam z odpowiedzią. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie. A wczoraj spotkały się 2 kluby, z największą ilością obserwujących (followersów) w social mediach. Więc media będą się prześcigają żeby pisać o nich jak najwięcej. Podobnie jak w przypadku 3 klubu w rankingu. Zgadnij jaki to klub?

Poniżej masz ranking najpopularniejszych klubów na świecie

Real Madrid. Followers: 422 mln.
Barcelona. Followers: 363 mln.
Manchester United. Followers: 217 mln.
Paris Saint-Germain (PSG) Followers: 184 mln.
Manchester City. Followers: 160 mln.
Juventus. Followers: 157 mln.
Liverpool 144 mln.
Chelsea 142 mln.
» 13 stycznia 2025, 10:21 #330
is200second: Ja mam nadzieję, ze Zirkzee zacznie wkoncu grac, bo ma papiery na pierwszy sklad. Nie żadne już wypożyczenie, sprzedaż

Jeśli to jest prawda że Juve chcieli się wymienić za serba to dobrze jeśli to ktoś w porę zablokował. Może jeszcze z dopłatą. On tam ma podobno chora tygodniówkę, do tego przestal strzelać i łapie kontuzje. A tu zdrowy dobry piłkarz i do tego młody.
» 13 stycznia 2025, 09:12 #329
Pyra: Niestety Hojlund poza bieganiem nic nam nie daje obecnie, Zirkzee po wędce w 30min zamiast się załamać to wziął się do roboty i wygląda już dużo lepiej.
Z Soton powinien wyjść w pierwszym.
» 13 stycznia 2025, 09:32 #328