Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Neville zwrócił uwagę na problem z Fernandesem. „Futbol sprzed 20 lat”

» 18 stycznia 2024, 12:28 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Bruno Fernandes dostał od Erika ten Haga zbyt dużą swobodę na boisku, co ma negatywny wpływ na cały zespół. Taką opinię na antenie Sky Sports wygłosił ostatnio Gary Neville, były kapitan Manchesteru United.
Neville zwrócił uwagę na problem z Fernandesem. „Futbol sprzed 20 lat”
» Gary Neville uważa, że Bruno Fernandes dostał zgodę od Erika ten Haga na swobodne poruszanie się po boisku | Fot. Press Focus
Fernandes trafił do Manchesteru United w styczniu 2020 roku i od tamtego czasu jest bezsprzecznie najlepszym piłkarzem Czerwonych Diabłów. W obecnym sezonie Portugalczyk nie notuje już tak imponujących liczb, jak miało to miejsce w pierwszych sezonach gry na Old Trafford.

Gary Neville przyjrzał się uważnie występowi Fernandesa w ostatnim meczu z Tottenhamem Hotspur (2:2) i zwrócił uwagę na brak dyscypliny taktycznej Portugalczyka.

– W każdym zespole widzimy powtarzalne schematy gry i kombinacje. Myślę sobie o Bruno Fernandesie, którego oglądałem w niedzielę w meczu z Tottenhamem. To oczywiście najlepszy zawodnik w całej drużynie pod kątem talentu. Ale na boisku jest wszędzie. Musiał usłyszeć, że może wychodzić na boisko i robić, co chce – twierdzi Neville na antenie Sky Sports.

– Nie uważam, że Bruno Fernandes jest tego typu piłkarzem. Jeśli w zespole Pepa Guardioli zawodnik gra nie na swojej pozycji przez minutę lub dwie, to zaraz słyszy zza linii bocznej: „Wracaj na swoją pozycję!”. Moim zdaniem Erik ten Hag dał swobodę Fernandesowi, aby ten był wszędzie. To oznacza, że nie możesz mieć żadnej kombinacji, żadnych schematów. Wszystko przez to, że twój najważniejszy zawodnik w pomocy jest wszędzie.

– To niemal jak futbol sprzed 20 lat, kiedy twoja dziesiątka miała licencję na swobodą grę. To już przeszłość. Teraz trzeba wpisywać się w schematy i odpowiednią formację w ataku. Moim zdaniem Bruno usłyszał, że może grać wszędzie. Nigdy nie widziałem, aby Ten Hag podszedł do niego i powiedział, aby wrócił na pozycję – dodaje Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United potwierdził transfer definitywny młodego napastnika
Następny news »
Preston robi zakusy na młodego pomocnika Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (691)


sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 12:59

Tak ogólnie,to jak Gambia dzisiaj wygra z Kamerunem to Onana z koleżkami ma już po turnieju
Może faktycznie Altay Bayindir się nie doczekać debiutu.........
» 23 stycznia 2024, 12:57 #671
mikon70: Fascynujące są te obozy na dp, które się wytworzyły w tym sezonie. Obóz za ETH i anty ETH oraz obóz za Onaną i anty Onana (pro de gea). Niektóre komentarze są rzeczywiście ciekawe, ale niektórzy tak się usilnie trzymają swoich poglądów, że żadna próba przekonania nie dociera.
» 23 stycznia 2024, 12:16 #670
mycka86: Dla mnie nr 1 to obóz hejtujący ETH za wystawianie swoich 'pupilków'
» 23 stycznia 2024, 12:40 #669
GandiGanda: Było trzeba brać Ter Stegena jak Barcelona była bez siana. Onana to flop
» 23 stycznia 2024, 12:41 #668
Pyra: No tak bo sprzedali nam Frankiego.
» 23 stycznia 2024, 12:48 #667
GandiGanda: A co to ma wspólnego przepraszam. Może by wzięli de gea za friko i każdy zadowolony. Teraz juz się nie dowiemy.
» 23 stycznia 2024, 12:49 #666
nieeeeeeee: A mogliśmy pójść po Alissona /:
Może Liverpool by się zgodził na wymianę z Martialem
» 23 stycznia 2024, 12:51 #665
Pyra: gandi
ty nadajesz się na jakiegoś twórcę SF albo do The Sun
» 23 stycznia 2024, 13:01 #664
FabianMrozek: W internetowej sondzie kibiców Manchesteru Jonny Evans został wybrany najlepszym letnim transferem diabłów. Wydać 200 milionów na piłkarzy, żeby najlepszy był emeryt ściągnięty za darmo. Defraudacja pieniędzy
» 23 stycznia 2024, 12:04 #663
kamilpe: Osobiście dla mnie najlepszym transferem w lato był Hojlund. Przedstaw proszę statystyki dokładne tego sondażu bo zaraz się okaże, że Evans miał 6 głosów a Hojlund np 5 i wygrał tylko niewielką różnicą.
» 23 stycznia 2024, 12:22 #662
sztejner: kamilpe

Mamy podobne zdanie,z tym że ja tutaj staram się doceniać Rasmusa w kategoriach "przyszły zawodnik" - aktualnie ma 7 goli,jest duża szansa że skończy sezon z 10 lub ciut więcej,jak na 20-latka wrzuconego na głęboką wodę - całkiem nieźle
Natomiast jeśli mamy o nim myśleć w kategorii "Top napastnik na teraz" - jest to katastrofalny ruch ze strony zarządu,zostawiać los bilansu bramkowego zawodnikowi który dopiero poznaje nową ligę i nie jest w pełni rozwiniętym graczem
» 23 stycznia 2024, 12:27 #661
Pyra: CR jak do nas przychodził to też robił dużo szumu a efektu 0, później się wszystko odwróciło
Hojlund robi wszystko dobrze oprócz strzelania bramek, oby ostatnie dwie były początkiem serii
» 23 stycznia 2024, 12:37 #660
kamilpe: Masz rację tylko gdyby taki Hojlund grał w tym wieku w Liverpoolu czy City, gdzie skrzydła stwarzają tysiące okazji do strzelenia gola to miałby już powyżej 15 bramek. Taki np. Nunez marnuje często okazje ale ma tyle sytuacji bramkowych w meczu i ma w tym sezonie w PL jednak 7 bramek. Nie możemy winić tylko Hojlunda bo tak jak mówisz to melodia przyszłości.
» 23 stycznia 2024, 12:37 #659
mycka86: #Pyra nie wszystko. Gra tyłem do bramki ciągle u niego leży. W meczach z topowymi zespołami, przeciwko topowym obrońcom jest niemiłosiernie przestawiany i 8/10 piłek skierowanych do niego wraca jak bumerang.
» 23 stycznia 2024, 12:52 #658
Pyra: mycka
a dziękuję
» 23 stycznia 2024, 13:10 #657
Caspa: O co Wam chodzi z tym Onana?
Broni całkiem Ok
Potrafi grać wysoko

To jego pierwszy sezon
Uważam że jest przyzwoicie
» 23 stycznia 2024, 09:59 #656
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 10:04

Wpuszczenie 51 goli na przestrzeni sierpień-styczeń i uważasz że "jest przyzwoicie" ??
Wystarczy że drużyna przeciwna pośle jakikolwiek strzał w kierunku naszej bramki,to człowiek dostaje palpitacji serca,chłop uchronił nas przed dwucyfrówką w meczu przeciwko City + obronił karnego z Kopenhagą chociaż ta interwencja nie uchroniła nas przed kolejnymi farfoclami w następnych meczach. To by było w sumie na tyle jeśli chodzi o dobre mecze Onany na bramce w tym klubie
» 23 stycznia 2024, 10:02 #655
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 10:53

Jak nasz zespół przez pół roku dopuszcza do większej ilości strzałów niż w poprzednim całym sezonie to ile ma wpuścić 5 goli?
Onana ma większy % obronionych strzałów niż DDG w zeszłym sezonie.

2022/23 DDG 38 spotkań, 99 obron i 43 puszczone bramki 71,1%
2023/24 Onana 21 spotkań, 72 obrony, 29 puszczonych bramek 73%
» 23 stycznia 2024, 10:40 #654
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 10:48

Pyra
Ja całkowicie rozumiem to że obrona wcale mu nie pomaga,i można podpiąć to pod jakąś formę obrony,ale on po prostu nie daje pewności z tyłu,nie przypominam sobie jego interwencji kiedy powiedziałem "wow,to było ciężko wyjąć",znacznie częściej mam ochotę powiedzieć "wow,dobrze że Evans tam stał,bo bramkarz był źle ustawiony"
Onana fajnie wygląda jak trzeba wyjść na 25 metr od bramki i podać piłkę na lewą lub prawą stronę - wtedy pokazuje to że potrafi celnie i dobrze dograć piłkę do kolegi z drużyny,ale czy wypełnia swoje obowiązki jako bramkarz ?? no już niekoniecznie
» 23 stycznia 2024, 10:45 #653
sztejner: P.S.
Tak naprawdę to wolałbym zostać z DeGeą,a Onane wpuszczać na boisko tylko na konkurs jedenastek - bo tych akurat gorzej od Davida bronić się nie dało
» 23 stycznia 2024, 10:50 #652
Biniek: Statystyki to świetne narzędzie, do uwiarygodnienia każdej bzdury.
Tymczasem Onana jest pierwszym bramkarzem w tym sezonie z wypuszczonymi ponad 50 bramkami. Broni bardzo niepewnie i tą niepewność widać w nim jeszcze przed rozpoczęciem meczu.
Wygląda to także jakby on sam nie wierzył w swoje umiejętności.
DDG potrafił robić w bramce cuda(3:1 z Arsenalem), Onana nie potrafi.
DDG był przyspawany do linii, Ona jest przyspawany do linii.
DDG miał problem z rozgrywaniem, Onana ma ten sam problem.
Czy była potrzebna wymiana bramkarza? Była.
Czy Onana daje więcej od DDG? Moim zdaniem daje mniej. Brakuje mi w nim właśnie tej iskry geniuszu, pozwalającej na wyciąganie piłek niemożliwych.
» 23 stycznia 2024, 10:51 #651
Stanior: Dlatego to był błąd sprzedawać De Gee. Było dokupić i tak Onane i grać dwoma bramkarzami. Jeden by stał na linii a drugi rozgrywał.
» 23 stycznia 2024, 10:58 #650
Pyra: Biniek
Tak zaślepionego użytkowania jak ty to ze świecą szukać, popatrz na liczby, które przedstawiłem.
Co do rozegrania i braku pressingu rywali to jesteśmy obecnie 2 lvle wyżej w stosunku do DDG.

Co do LM to Onana puścił tam kilka baboli ale na 32 ekipy do większej ilości strzałów dopuściły tylko:
Antwerp, Celtic, Young Boys, Szachtar i Red Star (same tuzy)

Także ja chcę ocenić Onanę kiedy będzie miał przed sobą obronę a nie zbieraninę jak w tym sezonie gdzie zaliczyliśmy w samej PL prawie 70 opuszczonych spotkań przez naszych obrońców.
» 23 stycznia 2024, 11:00 #649
Piwal: Najrozsądniejszym wyjściem było pozostawienie De Gei w klubie przy transferze nowego bramkarza. Boisko szybko zweryfikowałoby umiejętności obu i dziś Onana szukałby już nowego klubu.
» 23 stycznia 2024, 11:03 #648
Pyra: DDG już rynek zweryfikował i siedzi przed tv
» 23 stycznia 2024, 11:07 #647
sztejner: Pyra
Rynek zweryfikował DeGee ??
To w takim razie boisko zweryfikowało Onane.
Dziękuje,życzę udanego dnia
» 23 stycznia 2024, 11:11 #646
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 11:21

Real i Bayern nie chcieli go za darmo a słabsze kluby oceniły, że nawet 50% tego co u nas dostawał to zdecydowanie za dużo.
Tak, rynek go brutalnie zweryfikował.
» 23 stycznia 2024, 11:20 #645
sztejner: To chyba lepiej żeby Rynek weryfikował moje oczekiwania finansowe,aniżeli boisko weryfikowało mój brak umiejętności
» 23 stycznia 2024, 11:26 #644
Biniek: Pyra ty komukolwiek o zaślepieniu piszesz? To jest żart, ale z tych niesmiesznych.
Zobacz swoje wypowiedzi tylko w tym wątku.
Jesteś agresywny, szukasz zaczepki i rzucasz się na każdego, komu nie podoba a w gra Omany.
Twoja pogarda do DDG też jest wymowna.
DDG z dużo słabszą obroną ratował nam sezony. Onana nie jest w stanie wybrane nic nam meczu.
» 23 stycznia 2024, 11:28 #643
Pyra: sztejner
2022/23 DDG 38 spotkań, 99 obron i 43 puszczone bramki 71,1%
2023/24 Onana 21 spotkań, 72 obrony, 29 puszczonych bramek 73%

coś jeszcze?
» 23 stycznia 2024, 11:29 #642
Pyra: Ale co ty gadasz głupoty o jakichś magicznych wybronionych meczach.
Są statystyki i tego nie oszukasz, jak DDG w zeszłym sezonie puszczał średnio więcej strzałów to jak ty tego chcesz bronić?
W sezonie 2017/18 gdzie przy 140 strzałach w bramkę bronił ponad 80% był najlepszy na świecie ale później % obron miał na poziomie średniaków a na przedpolu i w rozegraniu leżał na ziemi więc nikt poważny go teraz nie chce, to są oczywistości.
» 23 stycznia 2024, 11:36 #641
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 12:04

Pyra jeszcze raz Ci to napisze:
Onana w lidze 23/24: 29 goli wpuszczonych w 21 meczach
De Gea w lidze 22/23: 43 gole wpuszczone w 38 meczach z czego 13 bramek wpuścił w dwóch spotkaniach wyjazdowych z City i Liverpoolem. W pozostałych 36 meczach miał więc wpuszczonych 30 goli i to najlepiej odzwierciedla róznicę poziomów pomiędzy De Geą w Onaną. To jest przepaść!

W dwóch meczach zostaliśmy zdemolowani co zaburza jego statystyki i trudno tu mieć pretensje do niego bo nie dość że w tych wyjazdach nie jesteśmy faworytami to jeszcze koledzy z pola nie pomogli. Dwa gorsze mecze nie definiują jednak calego sezonu i jeśli je pominąć to w pozostałych 36 spotkaniach De Gea dobija skutecznością do 80%. Warto też dodać że pucharach jego skuteczność wynosiła 84% a w LE 74%

Dla porównania Onana w pucharach ma skuteczność 68% , a w naszej bajecznej grupie LM 63%

Pyra chyba nie trzeba do tego nic dodawać.
» 23 stycznia 2024, 11:48 #640
Biniek: Pyra, pisze o tym, o czym wiele osób pisze w przypadku bramkarzy. Nawet SAF o tym mówił. Bramkarz musi być trochę szalony i mieć w sobie ten pierwiastek geniuszu.
DDG oczywiście stracił swoją szybkość reakcji i już nie dojeżdżał, ale tu nikt z tym nie polemizuje oprócz... ciebie.
To ty próbujesz wybielić Onany beznadziejny jak dotąd sezon, Davidem. Tylko porównaj sobie Davida w wieku Onany, jak już chcesz porównywać. Kosmiczna różnica.
I nie znasz powodu, dla którego DDG siedzi w domu. Może tak woli? Może mu się już ni chce? Przecież mógł grać choćby w Arabii za worki zlota ale to olał. Ma jakiś powód. Ty go nie znasz, więc nie udawaj że znasz, bo tylko się osmieszasz tym gadaniem, że zweryfikował go rynek.

Kochasz statystyki. DDG dostał za poprzedni sezon złotą rękawice. W 17 meczach nie puścił gola. Jak Onana się zbliży do tego wyniku, to wtedy będzie można powiedzieć, że coś tej drużynie daje. Póki co, jest wypełnieniem pozycji bramkarza i to tyle.
» 23 stycznia 2024, 11:49 #639
atotrikos: Onana i Onana.
Zmiana na pozycji bramki musiała prędzej czy później nadejść i Kameruńczyk wydawał się świetnym wyborem do gry którą kiedyś podobno mamy grać.
Z Premier League zderza się każdy, w Europie? Kaszana bo LM zawalona przez bramkarza ale czy tylko?
Obrona kulawa, pomoc to samo - jak my mieliśmy pozwolić mu na spokojną aklimatyzację gdzie tu co mecz afera za aferą i jakieś bramki.
Statystyki mówią jedno, oko widzi drugie ale jest lepiej niż na początku i trzeba poczekać jak to dalej będzie wyglądało.
Kto pamięta młodego De Geę i jego błędy po przyjściu do Anglii po kapitalnych przecież występach w Atletico, ten wie jak się rozwinął. Liczę na poprawę a co da przyszłość się zobaczy.
W takim wypadku należy docenić pana bramkarza Romero w United:

61 występów, 39 czystych kont, 3 trofea.
» 23 stycznia 2024, 11:51 #638
Pyra: "Tak naprawdę to wolałbym zostać z DeGeą"
"DDG potrafił robić w bramce cuda" - to ty xD
"Czy Onana daje więcej od DDG? Moim zdaniem daje mniej"
"Najrozsądniejszym wyjściem było pozostawienie De Gei w klubie"

ja tylko was cytuję
» 23 stycznia 2024, 11:51 #637
Biniek: P Pierwszy zacząłeś się zasłaniać DDG.
Czy to nie ty w swoim PIERWSZYM komentarzu tutaj, wyjechałeś z porównaniem Onany z Davidem?
No ty Pyra.
Dziwisz się teraz, że ja i Sztejner(cytaty podałeś nas obu, nie tylko moje) ciągniemy ten temat?
Sam się w to pakujesz, sam zaczynasz, a potem wielkie halo.
» 23 stycznia 2024, 11:59 #636
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 12:05

Ale Onana jest na 3 miejscu w obronach w lidze, rozumiem że dla was nasz bramkarz musi być zawsze najlepszy, wtedy jest ok.
Ludzie zjeździcie na ziemię, gdyby na każdej pozycji nasz zawodnik miał statystyki jak Onana wśród bramkarzy to walczylibyśmy o mistrzostwo.

Na obronie co spotkanie kryminał, w pomocy cieszymy się jak nasi zdominują spadkowicza a w ataku wszyscy mają 3 gole na krzyż, bramka to obecnie nasz najmniejszy problem.
» 23 stycznia 2024, 12:04 #635
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 12:18

Pyra , Ty nas nie musisz cytować, skup się lepiej na analizie tego co piszesz i zastanów się czy statystyki które po raz kolejny wrzucasz na tę stronę mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Każdy Ci pisze że tak nie jest a ja po raz kolejny udowadniam Ci z czego to wynika tylko dziwnym trafem Ty wtedy milkniesz a za jakis czas znów wracasz z swoimi statystykami. Zerknij na moją poprzednią odpowiedz i może jakoś się do tego ustosunkuj ?

Teksty o tym że bramka to nasz najmniejszy problem mogliśmy pisać po poprzednim sezonie gdy zajęlismy 3 miejsce, De Gea zdobył złotą rękawice, straciliśmy tyle goli ile drugi w lidze Arsenal a wyraźnie odstawaliśmy w ilości goli strzelonych bo mieliśmy najmniej w top6 a i drużyny notowane niżej potrafiły ustrzelić więcej od nas. Wystarczyło skupić sie na wzmocneniu ataku. Obecnie po wydaniu 200 mln strzelamy równie mało ale tracimy jeszcze więcej.
» 23 stycznia 2024, 12:08 #634
Biniek: Bramkarz był naszym najmniejszym problemem. Dziś bramkarz jest takim samym problemem, jak impotencja w ataku. Dużo trafimy, mało strzelamy.
I ty sobie tymi statystykami możesz operować ile chcesz Pyra. Nikt ci nie broni. Tylko po co taka agresywna reakcja, za każdym razem, kiedy ktoś w tym temacie ma inne zdanie?
Mnie nie przekonał. Ciebie tak. Tu nie ma miejsca na kłótnie.
» 23 stycznia 2024, 12:14 #633
Leh: Ja już trochę nie ogarniam tej dyskusji.
- Liczba strzałów na bramkę Onany - przeciwnicy walą po prostu więcej na naszą bramkę. Bo obrona słabsza? Może, ale też po prostu wiadomo, że temu bramkarzowi warto strzelać. Stąd duża liczba strzałów.
- Procent obron Onany - wiele z tych strzałów jest kiepskich i prostych do wyjęcia. Dużo strzelają, mniej dokładnie - więc Onana sporo broni procentowo.
Ale to są suche statystyki - ja nie wierzę, że ktoś może oglądać nasze mecze i mówić, że Onana jakkolwiek się sprawdza. Puszcza proste piłki, nie wyciąga piłek, które są trochę trudniejsze, do tego popełnia koszmarne błędy, a obron imponujących nie notuje prawie wcale. Statystyką można wszystko podeprzeć, ale oglądając mecze nie wiem, jak można wyciągnąć inny wniosek niż ten, że gość po prostu drużynę osłabia.

Na koniec - nie kumam tej dyskusji o Davidzie. Co ma piernik do wiatraka? Kupiliśmy bramkarza, bo zmiana była potrzeba. De Gea od lat nie grał w kadrze, nie wziął go żaden klub - bo był za słaby. Nie chodzi o grę nogami, chodzi o całkowity brak umiejętności radzenia sobie z dośrodkowaniami, przyspawanie do linii, brak interwencji w obrębie szesnastki - wszystko to, co było jego słabością przez całą karierę. Jedyne co go broniło to fenomenalna gra na linii. Gdy ta przestała być fenomenalna, to i David spadł o kilka poziomów niżej.
Transfer topowego bramkarza był potrzebny - ale my nie poszliśmy po topowego i się wszystko posypało.
» 23 stycznia 2024, 12:24 #632
Pyra: Piwal wiesz ile strzałów oddali przeciwnicy na bramkę Arsenalu? 54
City? 59
Liverpoolu? 69
United? 100

i stracone 20 goli Arsenalu jest gorsze niż nasze 29 choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość
ale dla gościa, który zatrzymał się na matematyce w 2 klasie podstawówki tego nie wytłumaczę
» 23 stycznia 2024, 12:25 #631
Pyra: Leh
ja nie jestem jakimś fanem Onany ale gość gra tu pół roku z rozwaloną obroną i trzeba go ocenić kiedy klub będzie w innej formie
co do DDG to mieszam go w to bo to co napisałeś niektórym tu pasowało i nie widzą dalej dlaczego DDG musiał odejść i dlaczego nikt poważny go teraz nie chce
zmiana na bramce była potrzebna i jak Onana nie będzie dawał rady w przyszył sezonie to będę pierwszym który go skrytykuje, tylko niech przed nim obrona zagra 5 spotkań pod rząd w niezmienionym składzie
» 23 stycznia 2024, 12:31 #630
mycka86: Onana miał kiepskie wejście, ale od dłuższego czasu broni co najmniej dobrze, co potwierdzają wszystkie statystyki.

Natomiast co mecz każda drużyna przeciwna ma 3 pasmową autostradę naszym środkiem pola i pozwalamy na stwarzanie masy sytuacji.

Tutaj DDG czy Schmeichel ze swojego prime nie wiele by poradzili. Może mielibyśmy 2-3 bramki stracone mniej. Może, bo każdemu bramkarzowi zdarzają się babole.
» 23 stycznia 2024, 12:32 #629
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2024 13:15

Ty już Pyra na prawde nie ogarniasz co odpisujesz i do kogo. Gdzie ja pisałem cos o bramkach straconych Arsenalu Liverpoolu czy City? Miałeś dzieciaku jedno proste zdanie odpisać mi w kwestii swojego ulubionego tematu czyli statystyk. Wykazałem Ci że to co wrzucasz zakłamuje faktyczny obraz ubiegłego sezonu co podkreśla też statystyka obron w rozgrywkach europejskich i pucharach a Ty wylatujesz mi tu z bramkami straconymi Arsenalu i jeszcze pyskujesz.

De Gea co sezon grał z rozwaloną obroną, tydzien temu wrzucałem Ci statystyki minut rozegranych przez stoperów w tym i ubiegłym sezonie z których jasno wynikało że 4-5 stoperów rozegrało podobną ilośc minut wiec rotacja była zarówno sezon temu jak i w tym sezonie. To nie jest nic nowego.

Onana już nie daje rady, widzą to wszyscy i wszyscy o tym mówią tylko Ty nędzny fanboju wymyślasz coraz to głupsze usprawiedliwienia dla swojego idola. Nawet w reprezentacji rozegrał ostatnio jeden mecz w którym na 3 strzały na bramke puścił 3 gole.
» 23 stycznia 2024, 13:11 #628
kamilpe: Dan Gore, completing his loan move from Manchester United to Port Vale.

Understand final part of medical tests will take place on Tuesday, tomorrow - first part already done.

Done deal, as revealed last week. [Romano Fabrizio]
» 23 stycznia 2024, 07:20 #627
vieeeri: Drużyna broniąca się przed spadniem w trzeciej klasie rozgrywkowej. Nieźle
» 23 stycznia 2024, 09:21 #626
JackDav: McKenna jednak nauczył się czegoś od Ole i trzeba przyznać, że potrafi odwrócić losy spotkania. Imponuje mi jak zrobił z Ipswich ekipę walczącą o awans. Dałbym wiele, żeby go podmienić za łysego.
» 22 stycznia 2024, 22:58 #625
Leh: Spaliłby się u nas. Nie życz chłopu źle. Jest w dobrym miejscu, jeśli zrobi awans, być może dostanie szansę od jakiegoś mocniejszego klubu. United to nie jest miejsce dla trenera na tym etapie kariery
» 23 stycznia 2024, 00:01 #624
JackDav: Dobrze, że Ten Hag jest na takim etapie kariery, że może robić z nas pośmiewisko w każdym meczu.
» 23 stycznia 2024, 00:46 #623
Seszele: JakDav - mam wrażenie, że kompletnie nie rozumiesz czego oczekuje się od Manchesteru United, skoro zadowoliłby Ciebie McKenna. Porównujesz jeden z najbardziej medialnych, bogatych klubów do Ipswich. Co do EtH, wszyscy widzą, że radzi sobie średnio, więc tym bardziej żaden McKenna, żaden Carrick, żaden Rooney.
» 23 stycznia 2024, 07:12 #622
sztejner: To że ktoś na każdym kroku nie czuje potrzeby wiecznego obrażania piłkarzy i trenera nie musi się wiązać z tym że kogoś taka gra zadowala ;)
A wracając do tematu oczekiwań to chłopaki mają nieco racji,przykładowo kiedy w grudniu poleciał Cooper z N.Forrest to były komentarze "no tacy to potrafią,nie czekają do końca sezonu tylko od razu działają" nie widząc jednocześnie tego że do takiego Forrest nadałby się chociażby taki Koeman,gdzie United na randomowe kroki sobie pozwolić nie może
» 23 stycznia 2024, 08:47 #621
Leh: Jack - wiadomo że Erik nie dowozi, ale nie chodzi o to żeby siekierkę zamieniać na kijek. Po prostu nie wierzę że McKenna by to udźwignął, a zmiana dla zmiany, jak dla mnie, nie ma sensu.
» 23 stycznia 2024, 09:32 #620
Biniek: Patrząc na dostępnych trenerów, to trzeba trzymać kciuki za upadek City. Może Guardiola wziąłby kilku chłopaków i pokazał, jak się buduje drużynę, tym razem po czerwonej stronie:)
Tak, to jest niemożliwe, ale można pomarzyć.
» 23 stycznia 2024, 09:52 #619
pawelisto2: Osobiście uważam, że Brighton pod De Zerbim zanotowało regres względem kadencji Pottera.

Niezmiernie smutny jest fakt, iż dorobek Pottera(wszak to on stworzył dzisiejsze Brighton) został tak zapomniany i De Zerbiego wynosi się na piedestał.
Okej, fajnie radził sobie we Włoszch, jeszcze lepiej w Szachtarze i oby dobrze radził sobie w Brighton, bo to po prostu fajny klub, ale żeby przyrównywać go do chociażby naszego klubu na ławkę trenerską, to jeszcze kawał drogi. Póki co nie wzniósł Brighton na wyższy poziom, a co dopiero nas.
A Pottera tak po ludzku szkoda, parę miłych słów Guardioli o De Zerbim i kibice chyba naprawdę zapomnieli, że to Anglik jest autorem dzisiejszych Mew.
» 22 stycznia 2024, 22:49 #618
Seszele: To jest dowód, że bardzo łatwo wpłynąć na czyjąś opinię.
Ktoś coś powie o De Zerbim, ktoś coś napisze w mediach i już kibice na devilpejdżu widzą w nim murowanego kandydata na zastąpienie EtH. Nie muszą nawet mieć argumentów. Po prostu De Zerbi i już.
» 23 stycznia 2024, 07:14 #617
Jimo12: Chociaż widać co chcą grać, mimo dużej ilości kontuzji. Do tego stracili kilku ważnych zawodników, Caicedo, Mac Allister, Colwil, Trossard, Sanchez, tych zawodników nie tak łatwo zastąpić w takim klubie jak Brighton, a i tak są w tym miejscu co my i nieskomprotiwali się w Europie.
» 23 stycznia 2024, 07:53 #616
Seszele: Jimo12 - oczywiście, że trzeba mieć umiejętności, aby dobrze zarządzać zespołem. Nikt nie pisze, że De Zerbi nie jest dobrym fachowcem. Już odchodząc od tego, że fundamenty stawiał Potter, to u Mew panują zupełnie inne standardy niż na Old Trafford. Tam kopacze wiedzą po co grają, dla kogo grają i im się po prostu chce. Czy grasz w wyjściowej jedenastce, czy siedzisz na ławce. U nas natomiast mentalność jest na poziomie opłakanym (może lekko przesadziłem). Już pomijam wartość klubu względem Brighton. Wstawisz takiego De Zerbiego i chłop za parę miesięcy będzie cieniem samego siebie, ponieważ w tak wielkim klubie nie wystarczy umiejętnie rotować na wypadek kontuzji. Spójrz na Pottera. Poszedł do Chelsea i dzisiaj wszyscy o nim zapomnieli. Nawet o tym ile zrobił dla Mew. Dziś liczy się tylko De Zerbi.
» 23 stycznia 2024, 08:02 #615
Jimo12: Seszele: Akurat Porter i sytuacja z właścicielem Chelsea to ciężki orzech do zgryzienia, tam wagony zawodników przyjeżdżały i wyjeżdżały, mało który trener by to ogarnął(może z Topu) a wiadome że trochę kandydatura Pottera zaskoczyła.

Nie twierdzę, że De Zerbi napewno by się tutaj sprawdził, zawsze ryzyko jest, ale patrząc ile zawodników ma kontuzjowanych i ilu dobrych stracił, robi całkiem dobrą robotę, a wiadome że Klopp czy Guardiola tu nie przyjdzie, żeby mieć pewność wyników, i komuś będzie trzeba zaufać nowemu przy ewentualnym out ETH.
» 23 stycznia 2024, 08:23 #614
Seszele: Jimo12 - ale kto dostanie tyle czasu, aby to poukładać? Na Old Trafford wyniki muszą być od zaraz. Może nowy właściciel zmieni strategię, ale sponsorzy, kibice - cierpliwość wszystkich się wyczerpała. Mało kto ma zdrowe podejście, że bez czasu i gruntownej przebudowy lepiej raczej nie będzie.
» 23 stycznia 2024, 08:47 #613
Jimo12: Seszele: Nie wiem kto dostanie, ale bez wymiany z płu składu, i tak wyników dobrych na już tu nie zrobimy, czołówka ucieka, a United aktualnie się cofa, na szybko to wygramy Curacao i tyle z tego.
» 23 stycznia 2024, 09:34 #612
Litosci: Sytuacja w brighton jest analogiczna do tej w Ajaxie Ten Haga. Piłkarze wiedza, ze jak będą gryźć trawę i grać to czego trener oczekuje, to pójdą do lepszych klubow z większym sianem. Tyle i aż tyle
» 23 stycznia 2024, 10:14 #611
Ghostpl: Siemano mam pytanko kiedy będzie taka informacja że np mecze na luty będą potwierodze data i godz rozgrywki ?
» 22 stycznia 2024, 22:02 #610
kamilpe: W sensie? Przecież mecze PL są potwierdzone - data i godzina
» 22 stycznia 2024, 22:10 #609
matheo: Najbliższa zmiana będzie po meczu Fulham w Pucharze Ligi. Na chwilę obecną prezentuje się to tak: devilpage.pl/index/news/komentarze/77680/premier-league-zmiany-w-lutowym-terminarzu-manchesteru-united
» 22 stycznia 2024, 22:16 #608
Leh: Są potwierdzone do końca lutego, marcowe nie wiem kiedy ustalą.
» 23 stycznia 2024, 00:05 #607
Diabelski97: Rio Ferdinand: Rozmawiałem z kilkoma osobami z Manchesteru City, które nie mogą uwierzyć, że mamy Omara Berradę w United.
» 22 stycznia 2024, 20:49 #606
FabianMrozek: Takich ucieczek będzie więcej. Każdy kto był zatrudniony w Man City od 2009 na ważnych stanowiskach może mieć problemy. Zrobili niezły szwindel i nikt nie chce ponieść odpowiedzialności
» 22 stycznia 2024, 20:55 #605
cantona007: Ucieczek, to był świetny ruch z naszej strony.
» 22 stycznia 2024, 21:06 #604
FabianMrozek: @mervel Nie poniosą odpowiedzialności dyscyplinarnej i odszkodowawczej. Na wyspach prawo jest specyficzne ;)
» 22 stycznia 2024, 21:45 #603
Kilerek7: Ja nie mogę uwierzyć, że mamy Antonego xD
» 22 stycznia 2024, 22:48 #602
brazylianwisnia: Ale czy im grozi wogole prawo karne czy złamanie przepisów sportowych?
» 23 stycznia 2024, 01:05 #601
Seszele: Ulala.
Nachodzi wreszcie lepsze?
Dyrektor?
CEO?
A co za tym idzie, nowy menedżer?
Co za tym dalej idzie, wietrzenie szatni?

Powtórzę: ulalala.
Podoba mi się to.
» 22 stycznia 2024, 20:09 #600
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 20:33

Seszele

Jak myślisz, gdy zmieni się już zarząd i zacznie to jakoś funkcjonować, to wracasz pracować jako szatniarz czy odpuszczasz? Pewnie dalej jakieś znajomosci tam masz, ile już minęło jak odszedłeś?
» 22 stycznia 2024, 20:32 #599
kamilpe: Szkoda, że ucichly plotki o Mitchellu ale może za kulisami się coś dzieje
» 22 stycznia 2024, 20:38 #598
HillsHaveEyes: dzieje sie, ojjj dzieje...
» 22 stycznia 2024, 20:53 #597
Seszele: AUDIoooo - miło, że pytasz.
Nie chciałem zapeszać, bo to jeszcze nic oficjalnego. W każdym razie mają rozmach skur*ysyny i wiedzą z kim rozmawiać. Stawiają nowe fundamenty na Old Trafford i doskonale zdają sobie sprawę, że dyrektor bądź CEO to nie wszystko. Ktoś musi być ich oczami i uszami. Myślę, że to kusząca oferta. Wyczekuj oficjalnego info na stronie klubu. Są w trakcie układania fajnego hasła. Fortepianu nie będzie, ale będą skrzypce.
» 22 stycznia 2024, 22:19 #596
AUDIoooo: Wiedziałem, że coś w trawie piszczy, dzięki za info i czekam na update.
» 22 stycznia 2024, 23:35 #595
JessePereira: Muszę się wyżalić anonimowo. Jak oglądam jakieś skróty Borussi po powrocie Sancho i spust w komciach nad nim, że jest taki boski och i ach, to się zastanawiam jak takie głąby mogą chodzić po świecie? Typ przez 2 lata nie grał praktycznie nic w lidze angielskiej, wrócił do swojej słabszej ligi i błyszczy. Nikomu nie przyszło do głowy, że on jest super, ale na poziom Bundesligi, przeciwko drużynom, które nie mają podjazdu do końcówki tabelii w Anglii, jeżeli chodzi o poziom i intensywność gry. Jak można oglądać piłkę nożną, interesować się nią, być może samemu grać, a następnie dojść do wniosku, że Sancho jest świetny, bo błyszczy w gorszej lidzie, po totalnej porażce w lepszej. Casus Depaya np. w mniejszej skali. Dobra, już mi lżej.
» 22 stycznia 2024, 19:30 #594
kamilpe: A gdzie jest ten spust w komciach nad nim? Ja jakoś tego nie widzę.
» 22 stycznia 2024, 19:36 #593
b3frees: kamilpe, przykładowo na Twitterze pod jego postem :)
» 22 stycznia 2024, 22:30 #592
kondzik: Oglądam sobie Jej wysokość premier league i każdy z dziennikarzy Nahorny i Glamowski mieli wskazać wzmocnienia Nahrony do United wybrał managera twierdzi,że ETH nie panuje nad piłkarzami szczególnie nad Sancho czy Antony natomiast Glamowski wskazuje wzmocnienie skrzydła
» 22 stycznia 2024, 19:05 #591
Biniek: Romano dziś w Debrief mówił, że United chce ściągnąć tu Erica Choupo-Moting i tylko czekamy na zielone światło od Bayernu.
Na szczęście Bayern nie chce się go pozbyć.
» 22 stycznia 2024, 17:56 #590
JajoJe: Akurat za rozsądna kwotę do końca sezonu to jestem za. Tylko niech w między czasie ogarną kogoś innego do pracy z Hojlundem. Rash to nie jest napastnik, Martial odejdzie i robi się bida. Sam Hojlund nie pociągnie.
» 23 stycznia 2024, 09:35 #589
skylark11: Man United and INEOS are working hard to find a way to bring Dan Ashworth to the club. They are really pushing. [FabrizioRomano, UnitedStandMUFC]
» 22 stycznia 2024, 17:39 #588
Paruwa12ipol: Powiedzcie mi koledzy prosze czym sie zajmuje dokładnie ten Dan Ashworth i czemu jest taki dobry
No pun intented serio nie wiem
» 22 stycznia 2024, 18:50 #587
UnitedWeStand: @Paruwa12ipol
Aktualnie jest on dyrektorem sportowym w Newcastle, a wcześniej był w Brighton.

To on podejmuje decyzje o tym jaki ma być styl zespołu, decyduje o tym kto będzie trenerem i jak będzie wyglądać kadra drużyny. Z kim warto przedłużyć kontrakt, kogo odstrzelić, kogo kupić, a kogo sprzedać i jeżeli bolą go oczy od oglądania zespołu, to zwalnia sztab trenerski i zatrudnia kogoś kto będzie lepiej wykonywał swoją pracę.
» 22 stycznia 2024, 19:08 #586
kamilpe: Myślałem, że o stylu albo kadrze decyduje trener, hmm?
» 22 stycznia 2024, 19:11 #585
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 19:25

kamilpe - chodzi o to, że taki dyrektor sportowy ma wizję na zespół, pod tę wizję robi transfery i zatrudnia kolejnych trenerów. Tak jak np. Brighton po Potterze poszli po kolejnego podobnego stylem trenera - De Zerbiego. LFC po odejściu Kloppa nie wezmą Seana Dyche'a, tylko kogoś, komu najbliżej profilem do Kloppa i do zawodników, którzy są w klubie. Tak na wszelki wypadek, żeby potem taki przysłowiowy ETH, nie mógł na konferencjach i w wywiadach mówić, że nie może grać tego co w Ajaxie, bo ma innych zawodników.
» 22 stycznia 2024, 19:24 #584
UnitedWeStand: @kamilpe
To źle myślałeś.

Dyrektor sportowy, który chce aby zespół prezentował ofensywny styl gry, to nie zatrudnia trenera od murarki i nie daje mu władzy nad tym kogo kupić albo kogo sprzedać, bo po roku męczenia się z oglądaniem jak klub uskutecznia obronę Częstochowy, to po zwolnieniu murarza zostaje mu jeszcze kadra pełna drewna, które jedyne co potrafi, to stać w swoim polu karnym i walić lagę na napastnika. Jaki jest sens zatrudniać po tym trenera, który faktycznie chce grać ofensywną piłkę skoro w kadrze jest samo drewno, a budżet jest zapchany kontraktami niechcianych piłkarzy?

Możesz teraz napisać, że przecież w United to przychodzili piłkarze pod trenera i każdy grał w inny sposób, bo był chociażby Moyes od 1000 wrzutek, a następnie był LvG od 1000 podań. Był Mourinho od zabijania spotkań i był Ole od od kontr, a następnie Rangnick od pressingu. Teraz jest ETH od nie wiadomo czego. Wynika to z tego, że United do dziś pozostaje jedynym zespołem z top 5 lig, który nie posiada dyrektora sportowego i nikt na dobrą sprawę nie wie kto faktycznie podejmuje kluczowe decyzje, bo w końcu komu chciałbyś podziękować za obecny wygląd kadry, na którą przepalono ponad miliard funtów przez ostatnie 10 lat i jest narzekanie, że x piłkarzy, to nie pasuje do klubu?

W normalnym klubie, jak chociażby Real, to masz dyrektora sportowego, który zatrudnia trenera aby ten cieszył oko Pereza. Buduje również kadrę, która będzie w stanie zadowalać Florentino obojętnie kto tym trenerem będzie. Tam się wymienia trenera co 2-3 lata i nikt nie płacze o proces albo że trener potrzebuje piłkarzy pod siebie, bo mu do taktyki nie pasują. Nie ma sukcesów, to zatrudniany jest inny trener i tyle.

Dyrektor sportowy decyduje o tym, że chociażby dany piłkarz zostanie sprzedany i trener nie ma nic do gadania w tej kwestii. Może co najwyżej złożyć wypowiedzenie. To samo jest z kupnem piłkarzy, ba, jeżeli przykładowo uważa że dzieciak z akademii wystarczy i nie kupi nowego prawego obrońcy, to decyzuje o tym, że jest on przesunięty do pierwszego składu i tyle. Jasne, trener podejmuje decyzję o tym czy będzie danym piłkarzem grać albo jak będzie w ogóle grał zespół w danym meczu, ale później będzie się tłumaczył dyrektorowi sportowemu ze swoich decyzji.

Funkcjonowanie United, to przykład patologii w profesjonalnej piłce. Dobrze, że się to niedługo skończy.
» 22 stycznia 2024, 19:39 #583
kamilpe: Dzięki Panowie. No to Jim robi lepsze transfery narazie niż Erik. Teraz z więszą przyjemnością czytam plotki o sztabie niż o potencjalnych transferach piłkarzy.
» 22 stycznia 2024, 19:47 #582
kamilpe: Murtough akurat znam.
» 22 stycznia 2024, 20:16 #581
0listonoszpat: Tak United to dziady i trzeba to zrozumieć.
Jakby nie spuścizna po Fergusonie to z takim zarządzaniem spadek byłby pewny. Wydatki porównywalne do City a efekty każdy widzi. Będziemy uczyć się od City zarządzania podkupując ich człowieka. Plan prosty i dający nadzieję na lepsze czasy.

Ps. Jak można było kupić Antonyego za 100 baniek...No jak ?
» 22 stycznia 2024, 15:58 #580
Pezet: Tak jak Pepe czy Fofane za 80
Coutinho czy Felixa za 130
Mudryka za 100 xd
Masa była takich transferów więc nie demonizujmy że to tylko u nas się dzieje
» 22 stycznia 2024, 16:18 #579
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 16:29

0listonoszpat Fergie też kupował flopy jak Obertan, Bebe czy Kleberson, ale czasu nie cofniemy. ETH myślał, że Antony będzie kozakiem, tak samo jak poprzedni myśleli o Sancho, bo akurat ten drugi dawał ku temu powody swoją grą. Martial też pokazywał talent. Maguire też jak przychodził bym świetny w Leicester. Po prostu MU okazuje się dla wielu graczy zbyt wysokimi progami, oczekiwania są co roku takie same, wygrywanie wszystkiego! Wielu nie tyle nie traci umiejętności a nie radzi sobie mentalnie. Tutaj za zły mecz jest ogromny hejt, w tym klubie trzeba mieć charakter jak Roy Keane czy Ronaldo inaczej giniesz, w mniejszych klubach nie ma takiej presji! Nasza drużyna to zbieranina wielu trenerów, indywidualnie potrafią grać, ale nie jako drużyna. Czasu nie cofniemy, straciliśmy dużo na Antonego, teraz nowy zarząd mam nadzieję nie popełni takich błędów.
» 22 stycznia 2024, 16:29 #578
0listonoszpat: 90% ludzi tutaj pisało że to za duża kwota za Antonyego. Martial był warty swojej ceny to był wielki talent.
» 22 stycznia 2024, 16:37 #577
Jimo12: Akurat Pepe to dość słaby przykład, poza innymi, chciałbym żeby Antony zrobił 27g21a w 112 meczach a na to się nie zapowiada.
» 22 stycznia 2024, 16:41 #576
is200second: Jakby ktoś nie zmienił nie wiem po jakiego grzyba mu pozycji. I nie robił z niego napastnika na siłę, tylko szedł dalej w to czym jest dobry. Czyli zejście na pełnej z dryblingiem że skrzydła w pole karne to dzisiaj myślę że nikt by go z klubu nie wywalał.

Takie prowadzenie piłki jakie ma Martial, bądź miał bo teraz to już ciężko powiedzieć gdzie on jest, a raczej na jakim etapie rozwoju. To chyba tylko u Neymara widziałem.
» 22 stycznia 2024, 18:00 #575
DoktorFootballu: Tylko różnica w wywaleniu kasy pomiędzy Antonym a zawodnikami, których podajecie jest taka, że nasz trener prowadził go przez 2 lata codziennie na treningach i w meczach i mimo tego ocenił jego możliwości warte 100 baniek...
» 22 stycznia 2024, 18:25 #574
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 20:00

A może właśnie byłoby lepiej jakbysmy nie mieli tyle pieniedzy i nie afiszowalibysmy sie z tym ? Kupowalibyśmy zawodników mniej medialnych, głodnych gry. Najlepiej byłoby żeby był jeszcze tutaj odpowiedni dyrektor sportowy i ściągał odpowiednich zawodników. I myślę że to by tutaj mogłoby wystarczyć. Pieniądze to nie wszystko. Mamy kluby w Europie co nie mają pieniędzy i dorabiają się właśnie na sprzedaży swoich talentów( Benfika, Sporting, Borussia, Ajax).
» 22 stycznia 2024, 19:58 #573
b3frees: Omar Berrada feels that players have to perform or leave the club within 1 or 2 years.

Players staying at #mufc for 3 or 4 years despite poor performances will be deemed as "unacceptable" by the new board.

[@FabrizioRomano, @UnitedStandMUFC]
» 22 stycznia 2024, 15:45 #572
Pyra: Oby tak było
» 22 stycznia 2024, 15:53 #571
StewieGriffin: Z jednej strony taka powinna być normalność z drugiej strony aż się miecha cieszy jak sie takie rzeczy czyta. Mam nadzieje, że te zmiany, które odbywają się w zarządzie drużyny w końcu wpłyną na jakość zespołu. Nigdy więcej Martialów, Jonesów i całej reszty przez tyle lat.
» 22 stycznia 2024, 16:20 #570
Kilerek7: Ja jestem ciekawy jak oni po skompletowaniu zarządu poradzą sobie z transferami, tzn. jeśli nasi nie wejdą do LM, to jak przekonają dobrych grajków bez przepłacania aby nas wybrali? Oraz jak sprzedadzą szrot z wysokimi tygodniówkami?
» 22 stycznia 2024, 16:31 #569
tom93: Tego chciał Ragnick
» 22 stycznia 2024, 16:33 #568
atotrikos: A nie trener?
» 22 stycznia 2024, 17:36 #567
69eyes: A co z piłkarzami dającymi poor performances przez 10 lat i dalej będącymi w klubie? bo tu są też i takie przypadki, taryfikator przewidział coś takiego?
» 22 stycznia 2024, 18:59 #566
GandiGanda: Na twiterze United Stand podali ze Antony został zaoferowany klubom z Arabii. Podobno chcemy dostać mniej więcej 50mil.
Pewnie ściema, chociaż nie wiem może wkoncu zdjęli różowe okulary.
» 22 stycznia 2024, 14:20 #565
olestay: Nie dodałes, ze Sancho rowniez za ta sama kwote. Ciekawe, ze strasznie duzo zrodel to podaje i czy to juz zasluga tego CEO z city.
» 22 stycznia 2024, 14:27 #564
Pyra: No i prawidłowo, jeden siedzi tu 2,5 roku, drugi 1,5 i nic nie pokazali.
Trzeba działać jak City, transfery do skutku, aż któryś odpali i wtedy tylko przedłużać kontrakty.
» 22 stycznia 2024, 15:45 #563
JackDav: Tak to z pewnością zasługa nowego CEO, który rozpoczyna pracę latem...
» 22 stycznia 2024, 16:00 #562
Kilerek7: Jak ich opchną za 100m, to najlepszy transfer tego roku:D
» 22 stycznia 2024, 16:33 #561
b3frees: JackDav, a to skoro będzie od lata to dopiero latem będzie pracował, a teraz pewnie siedzi na Malediwach do czerwca. W ogóle dziwne, że Jim go podpisał skoro dopiero od lutego będzie w klubie. Właściwie to nowy zarząd od czerwca będzie czyścił United a teraz mają fajrant.

Serio myślisz, że Ci ludzie nie działają już w klubie cudzymy rękami? Myślisz, że to nie oni już pociągają za sznurki? Robią audyt, sprawdzają co trzeba naprawić i robią już podwaliny pod to aby nie zaczynać po sezonie gdzie będzie już dawno za późno.
» 22 stycznia 2024, 16:47 #560
JackDav: Serio tak myślę.
» 22 stycznia 2024, 16:54 #559
Dutek: Wiecie co mnie piecze? Liverpool.

Po tym jak wygrali LM i zdobyli Premier League zdołali wymienić całą pomoc i rok później pomimo że mają kadrę przetrzebiona kontuzjami są liderem Premier League.

Da się? Da się.
» 22 stycznia 2024, 14:07 #558
sztejner: Nie żebym tu jakoś specjalnie bronił Ten Haga,ale Liverpool wygląda na drużynę która wie co chce grać,od akademii do dorosłej drużyny,a u nas ?? zatrudnijmy tego bo jest dobry z kontry,a ten stawia fajny autobus,a ten ma wizję podań do bramkarza,a tamten lubi podawać w środku pola piłkę,a ten lubi grać środkiem,a tamten skrzydłami - u nas po prostu nie ma absolutnie żadnej wizji do jakiego futbolu ma dążyć ta drużyna
» 22 stycznia 2024, 14:28 #557
RedDan: Wiedzą co mają grać i mają ogarnięty zarząd.
» 22 stycznia 2024, 14:59 #556
b4u2h0: Dokładnie dan tutaj większość ekspertów myśli że wszystko zależy od trenera i paru piłkarzy za którymi akurat nie przepadają.
» 22 stycznia 2024, 15:57 #555
skowron32: Ciekawe czy Nasi wygrają z tym Newport wogole? Moze zmęczeni będą nie graniem meczy i brakiem rytmu meczowego... Pograją ze 3 mecze powiedza, że są zmęczeni i tak wkolo Macieju. Tu potrzeba zarządzania klubem tak jak jest w LIVE I CITY chociażby. Nie grasz nic przez 3 mecze ława, nie grasz nic przez sezon sprzedać bez sentymentów. A nie bujanie się z nic nie grającym Martialem 10 lat.
» 22 stycznia 2024, 13:59 #554
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 14:46

Anthony trucht pressing Martial jeszcze nie powiedzial ostatniego slowa, juz widze jego rajdy w polu karnym Newport. Czy odpali po 9 sezonach? dajmy mu czas, to nie plejstejszyn, to jest prawdziwa twarz Francuza, to proces i historia ktora powstaje na naszych oczach.
» 22 stycznia 2024, 14:44 #553
skowron32: Szczerze to aż się uśmiechnąłem pod nosem, Martial i czas:-D
» 22 stycznia 2024, 19:40 #552
lipeklukas: Jack Grealish może zostać KAPITANEM MANCHESTERU UNITED
Czerwone Diabły są mocno zainteresowane pomocnikiem rywala zza między, a kluczowym elementem w negocjacjach ma być oferta zostania kapitanem klubu z Old Trafford.

Eric ten Hag i Sir Jim Ratcliffe chcą zrobić z Grealisha największą gwiazdę Manchesteru United od czasów Wayne'a Rooney'a

The Telegraph
» 22 stycznia 2024, 12:48 #551
sztejner: Oho,Ratcliffe czeka do lutego na oficjalkę,decyzja odnośnie przyszłości Erika nie znana,Bruno z opaską kapitana (którą moim zdaniem raczej niechętnie odda nowemu nabytkowi),pion sportowy niezmieniony,do letniego okienka 5 miesięcy,ale Telegraph już wie jak będzie wyglądać świat w okół United za parę miesięcy
» 22 stycznia 2024, 12:53 #550
Blau: sztejner

A do tego poszli po najmniejszej linii oporu i wymyślili Jacka, który de facto w City okazał się flopem. (jak na oczekiwania) Mogli się bardziej postarać i nawinąć jakiegoś Mbappe, Viniego czy nawet Sake, bo w to by szybciej człowiek uwierzył.
» 22 stycznia 2024, 13:06 #549
Biniek: Grealish ze swoim imprezowym charakterem po kilku tygodniach siedziałby na trybunach, pokłócony z łysym.
» 22 stycznia 2024, 13:14 #548
jayjay2: skąd to wziąłeś? na ich stronie ani na twitterze nic takiego nie ma. Fejk jak nic
» 22 stycznia 2024, 13:16 #547
Rashy10: xD co to za odklejony pomysł. Mamy swojego kapiatana Bruno, zawsze zaangażowanego na 100% na boisku i poza nim tytana pracy, który jest u nas od kilku lat i nagle kupimy gościa od derbowego rywala, który ma łatkę pijaka i awanturnika i damy mu z miejsca opaskę kapitana?
» 22 stycznia 2024, 13:20 #546
FabianMrozek: W erze premier league Manchester United nigdy pod 21 kolejkach nie miał gorszego bilansu bramek niż w obecnym sezonie (-5). Lepszy współczynnik posiada m.in Everton znajdujący się na 17 miejscu w tabeli.

Kolejny rekordzik Erika
» 22 stycznia 2024, 12:08 #545
Pyra: Everton ma -10pkt, także nie zestawiaj ich w statystykach miejsce w tabeli / bilans bramkowy.
» 22 stycznia 2024, 12:18 #544
Ciechanek: Dobrze, to lepszy bilans bramkowy ma Brentford z 14 miejsca w tabeli, skoro Everton Ci nie pasuje.
Przestańcie w końcu szukać pozytywów i spójrzcie na to realnie. Jesteśmy beznadziejni i taka jest prawda. W tym sezonie nie wydarzyło się nic pozytywnego, a tutaj ludzie zawsze będą się okłamywać. United w tym sezonie to jest jeden wielki dramat.
» 22 stycznia 2024, 13:34 #543
Pyra: mamy tragiczny bilans bramkowy tylko nie wiem po co naginać rzeczywistość i jeszcze ją podkręcać, że 17 klub w lidze ma lepszy
już te nasze -5 wystarczy :)
» 22 stycznia 2024, 15:26 #542
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2024 11:37

Omar Berrada - czy ten człowiek nie ucieka z tonącego okrętu City? Przecież on budował ten zespół, niewątpliwie odniósł sukces (już pomijając te zarzuty FFP) wydając na transfery + - tyle co my przez ostatnie 10 lat.
Ma tam wszystko, trzeba zmieniać tylko klocki w układance i dalej będzie śmigać, chyba że naprawdę tam już ostro pali się pod tyłkami o czym mówią byli pracownicy City.

Także jest to ruch niewątpliwie jeden z lepszych w ostatnich latach z naszej strony, ja osobiście liczę na to, że gość przyjdzie i sprawi, że transfery do klubu będą lepsze niż w ostatnich latach.
Ogromy plus jest taki, że wcale tak dużo sprzątania nie będzie, poza Sancho i Martialem nie mamy już wielu zawodników, którzy powinni odejść "na już" a tacy zawodnicy jak Tominay, Dalot, Bissaka czy Antony (tu zależy czy trener na nich liczy) mogą nam dać niezłe sumy po ich sprzedaniu.
» 22 stycznia 2024, 11:37 #541
Ciechanek: No tak ten okręt tonie, że chyba nakręcą drugą część Titanica. Też chciałbym tak tonąć jak City.
» 22 stycznia 2024, 11:49 #540
Pyra: Jeżeli wszystko o czym mówią ludzie, którzy pracowali w City ujrzy światło dzienne to może nie być dla nich miejsca nawet w Championschip.
Ja wiem, że sprawa wzbudza emocje bo Everton szybko osądzili ale Everton zrobił 1 ewidentny wałek, w City skala jest ogromna i poukrywana, dlatego to tyle trwa i kara na 100% będzie większa bo tu inne kluby PL będą defa kto karać City a nie uefa czy inne skorumpowane twory.
» 22 stycznia 2024, 11:57 #539
Blau: Moim zdaniem nie ma co dopisywać ideologii do tego ruchu. Omar Berrad był w City szefem operacji sportowych, niby wysoko, ale i tak nie najwyżej w skali całego korpo. U nas dostał stanowisko CEO, czyli po prostu został prezesem United. Myślę, że przeszedł do nas, bo po prostu jest to dla niego osobisty awans.
» 22 stycznia 2024, 11:58 #538
Pyra: Jak gość odpowiedzialny za dział sportowy w City ma być naszym szefem to tylko się cieszyć i nie kupuję tu argumentów o awansie bo City wyrównałoby finansowo każdą ofertę.
Być może chłop chce przywrócić nas na salony i wtedy będzie miał osobistą satysfakcję.
No i transfer na linii City - United zdarza się raz na dekadę.
» 22 stycznia 2024, 12:10 #537
Blau: Nie chodzi o pieniądze, tylko o stanowisko. Takich szefów "departamentów" w korporacjach jest co najmniej kilkanaście, a prezes jest tylko jeden. Finansowo City byłoby pewnie w stanie wyrównać ofertę, ale po co mieliby to robić, skoro on u nich był "tylko" szefem jednego z działów. U nas dostał stanowisko prezesa, czyli absolutnie najwyższe stanowisko jakie mógł otrzymać. Nie zawsze chodzi o pieniądze, ale i o prestiż, osobistą ambicje czy po prostu nowe wyzwania i doświadczenia. Prosta kalkulacja - jak jesteś jednym z wielu i masz kogoś nad sobą, a teraz będziesz tym jednym i nad sobą będziesz miał już tylko właścicieli, to jednak oferta jest nader atrakcyjna, prawda?

Osobiście się oczywiście cieszę z takiego posunięcia, bo ktoś kto pracuje w City od ponad dekady i brał czynny udział w tworzeniu takiej potęgi praktycznie od zera, to musi mieć naprawdę wielkie kompetencje. Chodzi mi po prostu o to, że raczej jego odejścia nie łączyłbym na razie "z ucieczką z tonącego statku", a bardziej jako wykorzystanie szansy jaką otrzymał od losu, bo nie często dostaje się możliwość zastania CEO w prawdopodobnie TOP2 korporacji sportowej na świecie jeśli chodzi o piłkę nożną.
» 22 stycznia 2024, 13:03 #536
Pyra: Messi wygrał plebiscyt fifa (specjalnie z małej) za rok 2023 (nie liczymy tu MŚ)
statystyki:
ligi: L1 - 9 goli, 6 asyst, MLS 1 gol, 2 asysty - suma 10 goli i 8 asyst
puchary krajowe US Open XD - 2 asysty
puchary międzynarodowe Leagues Cup xD2 - 10goli i 1 asysta, LM 0 + 0 (0 zdziwienia)
20 goli i 11 asyst w klubie i 8 goli + 1 asysta w reprezentacji

Haaland
PL - 29 goli + 9 asyst
puchary krajowe - 3 gole
puchary międzynarodowe (LM) - 12 goli + 2 asysty
44 gole + 14 asyst w klubie i 6 goli w reprezentacji
o wygraniu PL i LM nie będę wspominał

takiej kradzieży nie było chyba nigdy a nie zapomniałem o kupionej ZP dla krasnala kosztem Lewego
» 22 stycznia 2024, 10:28 #535
mycka86: 2 ostatnich gospodarzy mundialu zostało wybranych na zasadzie licytacji. Od 20 lat w plebiscytach najwyższe miejsca mają Ci, którzy mają kontrakty z głównymi sponsorami. A Ty nagle jesteś zdziwiony nieuczciwością FIFA ? Serio ?
» 22 stycznia 2024, 11:01 #534
Biniek: Pyra FIFA jest jak MTV. Tam też kiedyś chodziło o muzykę...
» 22 stycznia 2024, 11:03 #533
Pyra: Tylko ta nieuczciwość działa na korzyść jednego krasnala, okradli Virgila, 2x Lewego i teraz Haalanda.
Piszę tu o ostatnich latach, bo kiedyś Messi i CR byli najlepsi, obecnie ani jeden ani drugi nie powinien być nawet w top10 jakiegokolwiek rankingu.
Ciekawe czy na emeryturze też go będą wybierać.
» 22 stycznia 2024, 11:08 #532
Syndicate: @mycka86

W sumie to TYLKO biznes. Messiego i CR7 media wykreowały na nadpiłkarzy. To co się dzieje w plebiscycie France Football od mniej więcej 2010 (walka Cristiano -Messi) i chroniczne kreowanie Argentyńczyka na "tego dobrego" czy lepszego, albo najlepszego... To już potwarz dla futbolu mimo, że Messi w piłkę gra(ł) świetnie.

Powinna być to już oficjalnie nagroda im. Lionela Messiego. Lewandowski powinien Złotą Piłkę zdobyć 2-krotnie, ale w sezonie covidowym prawdopodobnie była zarezerwowana dla kogoś innego, a rok później Messi wygrał Copa America.

Kto by się jednak tym przejmował? W sumie można w ciemno stawiać, że Złota Piłka jest zarezerwowana dla graczy Barcy/Realu, albo gwiazdy Ligue 1.
» 22 stycznia 2024, 11:16 #531
Pyra: Tylko w tym plebiscycie chyba nigdy nie było tak niezasłużonej nagrody.
Statystycznie znajdę ze 20 zawodników z lepszymi statystykami w lepszych ligach.
Tak samo jeżeli chodzi o puchary, także nic nie broni tej decyzji i pokazuje brak inteligencji piłkarzy / dziennikarzy / działaczy, co nie dziwi w sumie.
» 22 stycznia 2024, 11:41 #530
lipeklukas: 16pkt do Liverpoolu, po 13 do City, Arsenal i Aston Villa. Dalej ktoś dalej wierzy w top 4? Na 17 meczów mamy 6 mega ciężkich wyjazdów, a u siebie Liverpool, Arsenal i Newcastle. Z naszą formą i stylem jaki prezentujemy, to tylko kataklizm mógłby odebrać pierwszej piątce udział w LM, jeżeli tyle zespołów będzie mogło grać. Totki mają również ciężki terminarz, ale 8pkt przewagi nad nami. Więc tak jak my w zeszłym sezonie, nie daliśmy się wyprzedzić zawodnikom z Anfield, tak oni w tym obronią się przed naszym pościgiem. Nie wiem czy jest sens na siłę kupować zawodników i marnować gotówkę w te okno transferowe. Gdyż możliwości wyboru zawodników są ograniczone. Nowy trener będzie miał inną wizję Manchester United. Bo chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie uważa, że Erik powinien tu zostać, jeżeli zajmiemy miejsce 7-10.
» 22 stycznia 2024, 09:02 #529
sztejner: Zawsze mogą powalczyć o Ligę Europy w FA Cup,no bo co innego....
» 22 stycznia 2024, 09:38 #528
Pochmurny: Przecież jest to pewne że nie kupią żadnego zawodnika w tym okienku. Po co mają wydawać kasę aby ściągać kogokolwiek jeszcze bez planu? Wypożyczenia aby dociągnąć jeśli trzeba i wsio. No chyba że jakieś młodziak za grosze do akademii.

Nie zdziwię się jeśli będzie to ostania szansa dla ETH. Ma graczy których ściągnął i niech ugra jak najwięcej. Nowi ludzie będą mogli zaobserwować jego pracę jak i piłkarzy. Czy wszystko się klei między nimi a może lepiej szukać jednak kogoś innego. To nie jest czas aby inwestować w coś co może nie mieć przyszłości.
» 22 stycznia 2024, 10:17 #527
Biniek: No i w sumie to niezła opcja Sztejner.
Będziemy się mogli się spotkać na meczu w jakimś Wrocławiu, czy Warszawie;)
» 22 stycznia 2024, 10:20 #526
sztejner: Byłem w Gdańsku jak przewaliliśmy finał,wystarczy :P
» 22 stycznia 2024, 10:28 #525
Ciechanek: tak oczywiście, bo na pewno nasze drużyny się zakwalifikują do europejskich pucharów i na pewno wylosujemy ich w grupie, zresztą o jakim FA Cup tu rozmawiać? Czy ktokolwiek normalny wierzy w naszą wygraną w jakichkolwiek rozgrywkach? Dobre
» 22 stycznia 2024, 10:28 #524
Biniek: Ja niestety nie dotarłem, ale wygląda na to, że będzie jeszcze okazja:p
» 22 stycznia 2024, 10:34 #523
Masta: Ciekawe kto z Girony będzie grał w City?
» 21 stycznia 2024, 21:51 #522
Eryw: Yan Couto - RB -20 meczy 7 asyst w tym sezonie La liga
Kontrakt z City do 2025, chce go Real
» 21 stycznia 2024, 23:54 #521
nazarek123: Dovbryk hattrick w jakieś 7 minut
» 21 stycznia 2024, 21:24 #520
awe: Więcej niż Hojlund w tym sezonie.
» 21 stycznia 2024, 21:36 #519
b3frees: awe, Dovbyk w wieku Hojlunda pakował bramki dla Midtjyllandu w którym rozegrał przez cały sezon, łącznie we wszystkich rozgrywkach 600 minut (i bynajmniej nie była to LM) i strzelił 3 bramki (w tym 2 w Future Cup).
» 22 stycznia 2024, 01:13 #518
kondzik: 6....
» 22 stycznia 2024, 08:03 #517
awe: b3frees spoko ja tam wole za 7,5 mln E 26 latka ktory strzela gole, niz 20 letni "potencjal" za 75 mln, moze Hojlund powinien wlasnie siedziec w takim Midtjyllandu bo Atalanta to juz byly wysokie progi.
» 22 stycznia 2024, 20:06 #516
sauerlandevent7: DOvbyk mistrzostwo świata , 3 gole z Sevillą w 20 minut , wow
» 21 stycznia 2024, 21:22 #515
Blau: Z moich obserwacji wygląda to tak:

W porównaniu do poprzedniego sezonu, mamy:
- o 8 punktów mniej
- o 13 bramek gorszy bilans bramkowy
- o 10 mniej strzelonych bramek
- o 2 więcej bramki stracone
- o 2 zwycięstwa mniej
- o 5 porażek więcej

No nie wygląda to dobrze, bo względem poprzedniego sezonu widać regres w każdym aspekcie. Do tego wtedy była jeszcze miejscami ładna gra. Po 21 kolejkach w tamtym sezonie mieliśmy wygraną 2-1 z Live, 3-1 z Arsenalem czy 2-1 z Manchesterem City. W europejskich pucharach wyszliśmy z grupy z pierwszego miejsca mając 5 wygranych i jedną porażkę.

Transfery w tym sezonie były bardzo słabe. Onana względem Dawida jak na razie to żaden skok jakościowy w górę, a kwotę za jego transfer można było rozgospodarować w lepszy sposób. Mount od Eriksena również nie jest lepszy, a docelowo miał go przecież wygryźć. Hojlund jest wzmocnieniem tylko i wyłącznie przez brak konkurencji na tę pozycję. Oczywiście jest to młody zawodnik, ale my potrzebowaliśmy kogoś kto z miejsca podniesie poziom, a on tego nie zrobił.

Reasumując moim zdaniem panuje obecnie regres. Powinniśmy być świadkami sukcesywnie lepszej gry i wyników wraz z kolejnym sezonem, a u nas jest odwrotnie. Mam nadzieję, że Erik odbije się od dna i zaczniemy lepiej grać i punktować, bo jeśli ten stan utrzyma się do końca sezonu, to może być różnie z jego posadą.


P.S Do top4 tracimy już tyle samo punktów ile mamy przewagi nad 15 miejscem.
» 21 stycznia 2024, 20:59 #514
69eyes: United nie wyszło w tamtym sezonie z 1 miejsca w europejskich pucharach.
» 21 stycznia 2024, 21:28 #513
Blau: Oczywiście masz rację, popełniłem błąd. Real Sociedad miał wtedy tyle samo punktów co my, ale o jedną bramkę lepszy bilans bramkowy i to oni wyszli z pierwszego miejsca.
» 21 stycznia 2024, 21:30 #512
sauerlandevent7: Joao Felix klasa gol , ale widać jak Europa brutalnie odjeżdza starszym zawodnikom , Lewandowski kolejny raz słabiutki mecz i niestety widać że nie ma mocnych na pesel , dlatego moim zdaniem tym bardziej warto podkreślić klasę Zlatana.
» 21 stycznia 2024, 20:24 #511
DjTED: Lewandowskiego i tak można zaliczyć do tych co przesunęli granicę wieku i prowadzenia się napastników
» 21 stycznia 2024, 21:02 #510
mycka86: Lewy się skończył odcinek xxx. A i tak ma w kanadyjce 17 punktów (12 bramek, 5 asyst). Najwięcej w całej drużynie.
» 22 stycznia 2024, 10:57 #509
Paruwa12ipol: Pomijając Aston Ville, która według mnie nie dociągnie do końca sezonu i skończy na i tak dobrym 5/6 miejscu, co byście woleli
Arsenal pierwszy tytuł od 20 lat
Liverpool 20 PL
Man City 4 pod rząd
» 21 stycznia 2024, 20:12 #508
Jimo12: I tak pewnie City wygra, ale z tej trójki jakbym miał wybrać to Arsenal.
» 21 stycznia 2024, 20:29 #507
Blau: Jeśli mistrzostwo miałoby się rozstrzygnąć pomiędzy tymi trzema zespołami, to tylko i wyłącznie wygrana Arsenalu. Jedyna opcja, która z perspektywy kibica United, nie będzie tragedią samą w sobie.
» 21 stycznia 2024, 20:38 #506
Leh: Jak dla mnie to Arsenalu nie ma w tym wyścigu. Liverpool albo City. Wolę Liverpool.
» 21 stycznia 2024, 20:46 #505
sauerlandevent7: Niech wygra najlepszy , ale koniec końców to najlepsi dwaj szkoleniowcy pracują w dwóch najlepszych klubach Premier League . Klopp moim zdaniem bardziej zasłużył na sukcesy za swoją trochę i pechową karierę trenerską bo jednak gdyby nie Bayern Guardioli to mógł jeszcze bardziej zapisać się w historii piłki klubowej.
Guardiola jednak znacznie bardziej skorzystał na wspomagaczach i w tej kwestii bardziej doceniam wynalezienie Robertsona w Hull City niż nietrafione zakupy Mendy'ego ,Danilo ,Ake ,Laporte itd.
w słabszym klubie typu BVB Guardiola mógłby zapłakać sie przy Schmelzerze czy Suboticiu a Klopp zrobił z nich gwiazdy. Guardiola jest caly czas w sytuacji gdzie wymianiał obronę kilka razy i to moim zdaniem troszeczke podważa jego wielkość.
Podobnie Arteta , pomyślał że jak kupi dwóch piłkarzy z CIty to automatycznie mistrzostwo gwarantowane, troszkę droga na skróty.
Jeżeli kolega wyżej się pyta co bym wolał to najbardziej życzę tytułu Kloppowi i Emery'emu
» 21 stycznia 2024, 20:48 #504
Ryan78: Z tych 3 Liverpool za mental i grę do końca mimo tylu kontuzji.
» 21 stycznia 2024, 20:53 #503
sisinho: Wszyscy byle tylko nie Arsenal. Ich kibice już wystarczająco są butni po 2 miejscu z tamtego roku.
» 21 stycznia 2024, 21:44 #502
Ciechanek: A co, nie mają racji, że są butni? Mogą się tylko z nas pośmiać i to w pełni zasłużenie
» 22 stycznia 2024, 10:20 #501
kungfury: Z trojga złego zdecydowanie Arsenal. Argument o "butnych" kibicach jest debilny.
» 22 stycznia 2024, 10:38 #500
zbyszek7: Brobbey spoko gostek bramy laduje Ajax juz na 5 niech to moze przychodzic do nas. Mysle ze Tadic tez by nas cos pokopal kontrakt mozna mu przygotowac nie musi byc 250 ale 150 na tydzien to fajna kaska dla niego
» 21 stycznia 2024, 19:56 #499
Pady: Liverpool walczy ze aż miło brak wytlumaczen na kontuzje, a Barcelona ma ten sam problem co my pilkarze nie gryzą turlają się, Ciężko będzie im wyjść z tego bagna, zobaczymy kiedy powtórzy się taki czas że spotkamy się znowu w finale LM.
» 21 stycznia 2024, 19:55 #498
atotrikos: Fajnie to zmieścił tylko szkoda że do tego dubletu karnego zmarnował XD

twitter.com/FootColic/status/1749105472466980980?t=0j5PbMYKGT_1PNuozYPIYw&s=19
» 21 stycznia 2024, 19:40 #497
Panoramix: Przykro się to patrzy.
Liverpool bez Salaha, Trenta Arnolda, Szoboszlaia, Robertsona, Endo, Matipa, Thiago, Tsimikas i wygrywa sobie 3:0 na wyjeździe z Wiśniami. Nie narzekają, że takie braki mają w kadrze.
U nas jak już brak kilku piłkarzy i narzekanie i usprawiedliwianie słabej gry.

Pominę już różnicę w golach obu drużyn.
» 21 stycznia 2024, 19:20 #496
swees: 4:0*

Odpowiedni system i tyle, brak podstawowych piłkarzy powoduje szanse dla rezerwowych, którzy stają na wysokości zadania. Podobnie jak w City. U nas mizeria zmienia mamałygę, a we wczorajszym meczu Brentford - Nottingham Forest widziałem tyle chęci, stylu i pomysłu na grę ile u nas przez cały sezon do tej pory. Staram się patrzeć na to wszystko w miarę obiektywnie, ani nie bronić, ani nie hejtować, ale nooo ile można czekać... Już nawet każda dobra wiadomość staje się tylko pozornie dobrą wiadomością.
» 21 stycznia 2024, 19:29 #495
HarryBrown: System systemem. Nasi są kiepsko przygotowani do sezonu. Nie mają pary w płucach i nogach.
» 21 stycznia 2024, 19:38 #494
Biniek: Nasi byli zmęczeni już w pierwszym meczu sezonu. Kiedy o tym pisałem tutaj,dowiedziałem się że to normalna sprawa, bo oni będą przetrenowania na początku, za to w drugiej części wystrzelą z formą.
No to czekamy na wystrzał.
» 21 stycznia 2024, 19:59 #493
eragon30971: Dobry wynik dla nas, Bournemouth nie zbliży się do nas na 4 punkty, a to nasz bezpośredni rywal o top 10.
» 21 stycznia 2024, 19:14 #492
waingro: Ten holenderski żebrak nie ma godności? 400mln wydał na najgorszy skład MU w historii PL i jeszcze mu mało. Trzeba myśleć przyszłościowo, a ta wygląda tak, że kilka lat minie nim ktoś posprząta klub z tych beznadziejnych kopaczy których tu ściągał.
» 21 stycznia 2024, 18:17 #491
cezgal: Dokładnie, za ile sprzeda, za tyle może kupić. Nie powinien mieć więcej niż 10 mln poza to co uciuła. Niech się wysili i znajdzie perełki, a nie od kumpli agentów ściągać średniaków z Ajaxu
» 21 stycznia 2024, 19:03 #490
Panoramix: A dobry ten Brobbey w ogóle?
» 21 stycznia 2024, 19:26 #489
HarryBrown: Najlepszy.
» 21 stycznia 2024, 19:39 #488
lukJakubowski: Ostatnio zastanawiam się nad problemami City.

Większość ludzi, którzy uwielbiają football wątpi w przykładne ukaranie Obywateli, a mam nadzieję, że mimo wszystko City dostanie w łeb. Ja rozumiem, że kasa rządzi światem, ale nie zauważyliście, że świat arabski wymyka się spod kontroli Anglosasom?

Pieniądze w footballu to jedno, ale kwestia geopolityki to drugie. Chelsea Roman musiał upłynnić i nikt mi nie powie, że to nie była akcja polityczna. Zobaczymy, co za rok na światowej planszy zabaw wielkich się wydarzy. Możliwe, że będzie pokazówka.
» 21 stycznia 2024, 17:59 #487
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 19:17

Z tym gadaniem, że City nikt nie ruszy, bo za dużo kasy tam jest to trochę powierzchowne myślenie. Przecież w miejsce City będzie ktoś inny i tam będzie dokładnie tyle samo kasy albo nawet i więcej, sponsorzy też wszędzie przewijają się Ci sami, piłkarze i sztab zawsze mogą przejść do innego klubu co wytworzy taki obrót marketingowy, że głowa mała. Jakimś ekspertem nie jestem, ale tak na logikę to parafrazując znane powiedzenie "Nie ma klubów nie zastąpionych" - na pewno nie w Anglii ;)
» 21 stycznia 2024, 19:15 #486
GS8GS: City jest nie do ukarania. W ostatniej chwili odmłodzi swój skład.
Praktycznie nez zespół może funkcjonować w takim składzie przez 4-5 sezonów beż transferów do klubu. A oni jeszcze sprzedali Palmera. Chyba jednego z dwóch najciekawszych wychowanków po fodenie.

Ta kara ma być wyłącznie od angielskiego związku. Czyli chyba nie będzie mowy o wywaleniu z europejskich pucharów. Odjęcie punktów. No ok tutaj można gdybać. Ale przecież odjęcie np 15 czy nawet 21punktów da i tak im miejsce w europejskich pucharach.

Tutaj pewnie skończy się jakimś zakazem transferowym do klubu, na co się przygotowali. Zakazem transferowym do akademi, ale.w ostatnich latach akademia to tylko maszyna do zarabiania pieniędzy i szkolenie zawodników dla gorszych klubów.

Kara finansowa, nawet drakońska karę będą mogli częściowo finansować ze sprzedaży zawodników. Więc można sobie tylko marzyć o jakiejś skutecznej karze dla City.
» 21 stycznia 2024, 23:02 #485
Kilerek7: Bayern Munich hope to keep Eric Maxim Choupo-Moting at the club, but the player is open to joining Manchester United. It's up to United. #MUFC [@FabrizioRomano
via @GiveMeSport
» 21 stycznia 2024, 17:52 #484
Seba0619: Brian Brobbey z 14 bramką w sezonie. Szybko szybko bo zaraz cena dobije do 100 milionów
» 21 stycznia 2024, 17:00 #483
Skalniak1989: Ajax i tak go tanio nie sprzeda wiadomo jak takie kluby działają gdy odzywa się Manchester United
» 21 stycznia 2024, 17:22 #482
FabianMrozek: West Ham odskakuje United na 5 punktów. Liczba rozegranych meczów taka sama. A jeszcze miesiąc temu były protesty kibiców, którzy chcieli zwolnienia Moyesa ;)
» 21 stycznia 2024, 16:39 #481
FabianMrozek: Jednak na 3 punkty, bo sfrajerzyli w końcówce
» 21 stycznia 2024, 17:04 #480
Biniek: Onana jest pierwszym bramkarzem z top 5 najlepszych lig, który wyciągnął piłkę z siatki 50 razy w tym sezonie.
Ona wpuścił już 51 goli w klubie i reprezentacji. Potrzebował do tego 32 meczów.
» 21 stycznia 2024, 16:33 #479
HillsHaveEyes: z tym bramkarzem, to niezla wtopa, zamiast wzmocnic inne pozycje, to wymienil stryjek siekierke na kijek. Potraktowali Dawida jak smiecia, tym samym strzelajac sobie w kolano, bo gramy znacznie gorszy football i to przez Onane wypadlismy z LM, a teraz w lidze, kazda akcja pod nasza bramka to strach i niepewnosc, nic do tej pory nie dalo jego przyjscie, zadnych plusow, do tego brak pomyslu na gre calej druzyny z transferami za 400 melonow. Proces i standardy...
» 21 stycznia 2024, 16:51 #478
kamilpe: Nowo mianowany dyrektor generalny Manchesteru United, Omar Berrada, nie odegrał żadnej roli w umowach sponsorskich i płacowych, które doprowadziły do oskarżenia Manchesteru City o 115 rzekomych naruszeń zasad przez Premier League. [@TimesSport]
» 21 stycznia 2024, 15:49 #477
HillsHaveEyes: niedlugo i Pep odejdzie jak ich zdegraduja za przekrety wieloletnie.
» 21 stycznia 2024, 16:03 #476
GandiGanda: Pep ma umowę do 2025 i wtedy będą rozpatrywane wnioski przeciw Man City.
Czy ja właśnie porównałem date jego odejścia/końca umowy ws. tych 115 zarzutów?
Nie wiem sami możecie sobie odpowiedzieć.
» 21 stycznia 2024, 16:33 #475
DjTED: A skąd oni mogą o tym wiedzieć jak sprawa jest w toku i do sprawdzenia setki tys stron??
» 21 stycznia 2024, 19:29 #474
HillsHaveEyes: Brian Brobbey coraz blizszy dolaczenia do Manchesteru United.
» 21 stycznia 2024, 15:12 #473
tygrys26: Źródło?
Stary No mowie Ci
» 21 stycznia 2024, 15:13 #472
Kilerek7: Nie no nie róbcie sobie jaj!
» 21 stycznia 2024, 15:30 #471
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 15:47

mylisz sie Tygrysku

kilerek

chcieliscie mlodych i nie za 100mln graczy do oszlifowania, to kupuja.
» 21 stycznia 2024, 15:43 #470
tygrys26: To podaj jakie to źródło, a nie zaprzeczasz.
Po drugie chcieliśmy młodych ale z wielkim talentem, a Brobbey to kolejny zaowndik który nawet w Holandii nie robi dobrych statystyk
» 21 stycznia 2024, 15:58 #469
HillsHaveEyes: mlody z wielkim talentem nie bedzie tani, wiec jedno z drugim nie idzie w parze, on ma 21 lat, moze sie rozwinac.
» 21 stycznia 2024, 16:02 #468
trezegram: Z taką presją co jest w United to większe prawdopodobieństwo, że młody kolejny nie wypał.
» 22 stycznia 2024, 09:38 #467
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 15:01

Atotrikos...

Uderz w stół a ŁBY się odezwą, to takie prawdziwe Tutaj


Aaaa i zapomniałbym...trzeba dodać xD na końcu
» 21 stycznia 2024, 15:00 #466
tygrys26: Oglądam mecz Getafe i uważam, że ludzie mają w dzisiejszych czasach naprawdę nasr*ne w baniach. Z reszta czytając tu komentarze na temat Greenwooda też można tak stwierdzić, ale przechodząc do rzeczy.
Jak to jest, że chłopaka nie skazano, żyje sobie z niby domniemana ofiarą przemocy domowej, a co lepsze mają wspólnie dziecko i wyglądają na szczęśliwych, a ludzie go wygwizdując czy piszą/mowia ze bil swoją dziewczynę itp.
Gdyby w świecie piłki nożnej kazdy by chciał gwizdac na piłkarza z podejrzeniami ale bez wyroku to cały mecz z trybun dochodziłby dźwięk gwizdów aby, zamiast skupić się na kibicowaniu to lepiej gwizdac itp.
» 21 stycznia 2024, 14:26 #465
JahKowalski: Tygrys tak jakbyś żadnego trenera czy piłkarza United nigdy nie wyzywał
» 21 stycznia 2024, 14:37 #464
tygrys26: Czy wyzywałem którego bez podstawnie?
Po drugie nie wyzywałem tylko krytykowałem i w jakichś 90% z dobrymi argumentami.
» 21 stycznia 2024, 14:47 #463
is200second: A co ma powiedzieć taki Magnan co buczą na Niego o kolor skóry. On tego nie zmieni. Ani tego, że zawsze tak będzie. A ekscesy z panienka czy były czy nie prędzej czy później każdy zapomni.
» 21 stycznia 2024, 14:55 #462
tygrys26: Wow o tym magnanie to pierwsze słyszę nawet.
Ale to udowadnia, że naprawdę ludzkość idzie w zla stronę
» 21 stycznia 2024, 15:09 #461
Paps: is200second, jestes pewien, ze bucza na niego dlatego,ze jest czarny? Dzisiaj jak zrobisz takiemu to samo co białemu to oczywiscie podciaga sie to pod rasizm. Oczywiscie moze w tej sytuacji tak nie jest ,tak pytam, bez spiny ;) W jakim meczu buczeli na Mike'a?
» 21 stycznia 2024, 15:29 #460
Panoramix: A co to, że dalej jest z laską i mają dziecko kasuje automatycznie to, że wcześniej ją uderzył kilka razy. Zaraz napiszesz, że nie został skazany. To co laska sama sobie to zrobiła, te nagrania audio z jego głosem też nigdy nie miały miejsca?

Laska mu wybaczyła bo zobaczyła, że z kim będzie mieć lepiej.
» 21 stycznia 2024, 15:32 #459
kleks: " To co laska sama sobie to zrobiła.."

moze zrobila, czemu nie? wszystko jest mozliwe ale tylko to co ty wypisujesz jest prawdziwe tak?
Brak dowodow, brak wyroku, ale jakis chory umyslowo polaczek bedzie plul w monitor przez swoje simpowskie zapedy i "oswiecal" innych. Super
» 21 stycznia 2024, 15:42 #458
lipeklukas: Jeżeli to nie jest prawda, to tak klub jak i sam Mason, złożyliby pozwy sądowe, za straty wizerunkowe, finansowe, sponsorskie itd. Trzeba być nieźle naiwnym i wierzyć w to, że laska nawymyślała takie rzeczy, a zawodnik mimo to z nią został. Klub nic jej nie zrobił, co tam te miliony strat. Zawodnik to samo, walić te zerwane kontrakty sponsorskie i moją karierę, będalę z nią bo lubi sobie wymyślać. Tym światem rządzi pieniądz, wie, że Mason dla niej to jak wygrana na loterii. Dlatego mu wybaczyła, jego treningi mma w domu.
» 21 stycznia 2024, 16:59 #457
atotrikos: Berrarda followers na Twitterze przez 13 lat w City: 9905
Berrarda followers na Twitterze po 24h w United: 45.500
» 21 stycznia 2024, 13:00 #456
trezegram: Szkoda, że United jest mocne ale w takich bzdetach.
» 21 stycznia 2024, 13:25 #455
Panoramix: A atotrikos duże dziecko się cieszy takimi pierdołami.
» 21 stycznia 2024, 13:34 #454
atotrikos: Te bzdety pokazują jak wielkim klubem jesteśmy pod wieloma względami ale dzięki za odzew łby.
» 21 stycznia 2024, 13:44 #453
kleks: ciekawe czy w czasach sukcesow te 15-25 lat temu tez kibice byli tak swietnie poinformowani w tak "istotnych" sprawach jak jakis krawaciarz na danym stanowisku niezwiazanym z boiskiem. Taka beznadzieja ze bardziej sie podniecaja i sa obeznani na rynku nie tyle transferowym plkarzy a dzialaczy klubowych, szok.
» 21 stycznia 2024, 13:46 #452
atotrikos: Wtedy motłoch nie miał dostępu do internetu i nie można było czytać opinii totalnych głąbów kapuścianych XDDD
Wklejam fakty, motłoch pisze co wie, i dobrze.
» 21 stycznia 2024, 13:49 #451
kleks: no tak tak, city maly klubik w porownaniu do MU na podstawie tego co podeslales, mimo duzych dysproporcji sportowych w ostatnich 10 latach, ale juz tak odbiegajac od teego tematu mi chodzilo
» 21 stycznia 2024, 13:54 #450
Frosty: Sportowo jest większy ale osiągnięciami historycznymi, baza fanów, rozpoznawalność na świecie to City jest przy nas małe
» 21 stycznia 2024, 14:00 #449
toporny: Nie od dzisiaj wiadomo, że to klub marketingowy.
» 21 stycznia 2024, 14:22 #448
Paps: No Ty atotrikos to rzeczywiscie reprezentujesz olbrzymia inteligencje i klase nieosiagalna dla "motlochu". Widac tu jak na dłoni sama kulture wypowiedzi.
» 21 stycznia 2024, 14:24 #447
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 14:40

@atotrikos w 2024 roku jarasz się followersami na Twitterze, gdzie z reguły połowa to boty porno? XD
Damn, jakże ty mi teraz zaimponowałeś XD

A 25 lat temu miałeś jakieś maks 15 lat, mogłeś być elytą co najwyżej w mortal kombat XD
» 21 stycznia 2024, 14:33 #446
atotrikos: Tylko, że ja się nie jaram, gdzieś to mam generalnie ale dość wymowna sytuacja.
Obrazuje poniekąd też jak wielcy jesteśmy, jak wiele City wygrało i króluje sportowo nad nami to mimo to ich sukcesy nie są przyciągają kibiców i ludzi zainteresowanymi Manchesterem City.
» 21 stycznia 2024, 15:02 #445
Biniek: To pokazuje różnice między medialnością City, zeszłorocznego zdobywcy potrójnej korony, a pogrążonym w mega kryzysie United.
Na wielkość pracuje się latami.
» 21 stycznia 2024, 15:34 #444
b4u2h0: Chłop podał dalej ciekawy fakt, nikogo nie zaczepiając i zleciała się banda defetystów, którym wiecznie coś nie pasuje trener zły, bramkarz zly, napastnicy źli i do tego muszą to zaznaczyć codziennie w paru komentarzach ( aż ciężko się czyta ten ściek) . Według mnie to pokazuje jak smutne życie mają i jak tym faktem są sfustrowani bo wylewa się im delikatnie mówiąc.
» 21 stycznia 2024, 18:24 #443
trezegram: No tak ktoś ma smutne życie bo się nie jara followersami na Twitterze, cyrk. To klub piłkarski i mają być wyniki, a nie lajki. Odstaw te blanty to może przejrzysz na oczy, bo styki już masz popalone. Pozdrowienia i wytrwałości.
» 21 stycznia 2024, 20:25 #442
b4u2h0: Ani ja ani atotrikos nigdzie nie napisaliśmy że się jaramy lajkami, gdybyś miał chociaż 3 szare komórki to być może przeczytałbyś że zrozumieniem.
» 22 stycznia 2024, 11:36 #441
kondzik: David Neres

Erik ten Hag once complained about my hair. I told him to take care of his own hair, and I will take care of mine. After that he put me on the bench for the next two league games

Hahaha
» 21 stycznia 2024, 11:47 #440
tygrys26: Szkoda, że takoego Antonego nie usadzi na ławie za to jak gra czy innego Onany.
» 21 stycznia 2024, 12:07 #439
DoktorFootballu: To już wiemy czemu Hannibal odchodzi na wypożyczenie :)
» 21 stycznia 2024, 12:09 #438
UnitedWeStand: @kondzik
Jeżeli to autentyk, to szkoda gadać.

Już myślałem, że absurdu z Solskjaerem, który poleciał sprawdzić piłkarza, to nic nie przebije:
"I once went to see a player and as he walked out of the dressing room or through the tunnel onto the pitch, he had a Mohican - this was when I was back in Norway. I just said to my scout: Let's go home, not interested. That was a very short scouting trip."
» 21 stycznia 2024, 12:44 #437
Panoramix: Ale prawdziwek z tego naszego Erika.
» 21 stycznia 2024, 13:36 #436
kleks: unitedwestand i co w tym niby absurdalnego? Moze czerpal wzorce z SAFa, zle?
» 21 stycznia 2024, 13:49 #435
Biniek: Kleks Ferguson tracił zainteresowanie piłkarzami z powodu dziwnych fryzur?
» 21 stycznia 2024, 13:58 #434
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 14:31

Z treningu? Z tego co pamiętam wychodząc na mecz ligowy Beckham musiał się w szatni ogolić na zero - SAF zagroził mu, że inaczej nie powącha murawy
» 21 stycznia 2024, 14:30 #433
kleks: zbyt doslownie Biniek, tk jak pisze mervel imo analogia jak najbardziej trafna
» 21 stycznia 2024, 14:43 #432
Biniek: Ok Kleks, chociaż ja na to patrzę tak, ze Ferguson brał takich chłopcow i robił z nich mężczyzn. Solskjear odpuścił na samym starcie.
» 21 stycznia 2024, 15:31 #431
Biniek: Mervel to fajnie że wspominasz o czytaniu ze zrozumieniem.
To teraz króciutko: pytanie padło do kleksa o jego komentarz do komentarza UnitedWeStand, który... pisze o sytuacji Solskjear- młody piłkarz z irokezem.
Ani słowa o Ten Hagu. Ani słowa o Neresie.

To ja to jest z tym czytaniem ze zrozumieniem, mervel?
» 21 stycznia 2024, 15:45 #430
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 17:59

Owszem Ferguson preferował piłkarzy, którzy siedzieli w domu i nie szaleli na mieście.
Tracił zainteresowanie jeśli piłkarz był za bardzo ekstrawagancki, jest o tym wspomniane w którymś z dokumentów, bodajże o Beckhamie. Oczywiście nie ustrzegł się historii z Giggsem, Rooneyem czy Beckhamem, ale w skali kilkunastu lat to i tak epizody.
Nie widzę niczego złego w analogicznym podejściu u Olego czy Ten Haga.
Finito
» 21 stycznia 2024, 17:58 #429
Biniek: Ferguson akurat nie miał nic przeciwko ekstrawagancji, czy ciężkim charakterom.
U Beckhama przeszkadzało mu głównie to, że David przestał się w 100% poświęcać footballowi na rzecz mody i świata show-biznesu.
Ferguson mówił o tym, że obawiał się tego samego, kiedy Rio Ferdinand zaczął się tym show-biznesem interesować, ale u Rio nie było takiego problemu. Chłop dalej dawał z siebie 100%, więc Szkotowi to nie przeszkadzało.
To oczywiście zupełnie inne czasy i nie da się tego do końca porównać.
» 21 stycznia 2024, 18:19 #428
JahKowalski: Nie przeszkadzało? A to dlatego Rio nie dostał nigdy opaski kapitana o czym biadolił w 2015ym po zakończeniu kariery?
» 21 stycznia 2024, 19:41 #427
Biniek: No nie przeszkadzało. Rio opaski nie dostał, ale nikt go na ławkach nie sadzał, nikt się od niego nie odwracał... chłop dawał z siebie wszystko na treningach i na boisku.
Z resztą nie dlatego to Neville dostał opaskę, że Ferdinanda ciągnęło do show-biznesu.
Ferdinand zapytał kiedyś Fergusonem, dlaczego ten go pominął przy wyborze kapitana.
Ferguson mu wtedy powiedział, że bał się, że jak Rio dostanie opaskę, to mu woda sodowa uderzy do głowy.
Ferguson był świadomy słabości swoich piłkarzy i świetnie sobie z nimi radzil.
» 21 stycznia 2024, 19:49 #426
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2024 23:19

Inaczej mówiąc temperował ich, jednemu nie dał opaski, drugiemu kazał ogolić irokeza, pewnie jakby nie podziałało t