Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nottingham Forest - Manchester United 0:2. Fernandes szefował, Antony strzelał i asystował!

» 16 kwietnia 2023, 19:22 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał Nottingham Forest 2:0 (1:0) w 31. kolejce Premier League. Bramki dla Czerwonych Diabłów na The City Ground zdobyli Antony oraz Diogo Dalot. Kapitalne zawody rozegrał Bruno Fernandes. Teraz przed piłkarzami Erika ten Haga pucharowy tydzień i mecze z Sevillą (Liga Europy) oraz Brighton & Hove Albion (Puchar Anglii).
Nottingham Forest - Manchester United 0:2. Fernandes szefował, Antony strzelał i asystował!
» Manchester United pokonał Nottingham Forest 2:0 w 31. kolejce Premier League | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Diogo Dalot
Casemiro
Christian Eriksen
Jadon Sancho
Bruno Fernandes
Antony
Anthony Martial
Fred
Wout Weghorst

Oddano 101 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag musiał mocno przemeblować defensywę Manchesteru United w starciu z Nottingham Forest w związku z licznymi kontuzjami. Miejsce Lisandro Martineza i Raphaela Varane’a zajęli Harry Maguire i Victor Lindelof. Na lewej stronie defensywy z konieczności zagrał Diogo Dalot. Przed pierwszym gwizdkiem okazało się, że z gry wypadł też Marcel Sabitzer, który doznał kontuzji na rozgrzewce. Austriaka zastąpił Christian Eriksen.

Manchester United mógł idealnie rozpocząć spotkanie na The City Ground, bo już w 1. minucie wyborną okazję bramkową miał Jadon Sancho. Bruno Fernandes zagrał mocną piłkę spod linii końcowej, futbolówkę na szósty metr odbił Keylor Navas, a tam dobrze znalazł się Sancho. Mocne uderzenie Anglika zablokował Felipe.

Pięć minut później swoją okazję miał Nottingham Forest. W polu karnym Manchesteru United doszło do sporego zamieszania, a strzał z bliskiej odległości oddał Taiwo Awoniyi. Lecącą do bramki futbolówkę zdołał zablokować Aaron Wan-Bissaka.

W kolejnych minutach to Manchester United częściej gościł pod bramką rywala, ale nie przekładało się to na klarowne sytuacje. Dopiero w 18. minucie Czerwone Diabły poważnie zagroziły bramce gospodarzy. Mocny strzał z dwunastu metrów oddał Bruno Fernandes, a kapitalną interwencję zanotował Navas.

W 25. minucie zapachniało bramką dla Nottingham Forest. Piłkarze Steve’a Coopera mieli rzut rożny. Morgan Gibbs-White zagrał mocno podkręconą piłkę w pole bramkowe, a tam futbolówka odbiła się od Harry’ego Maguire’a i trafiła w słupek. Kapitan Czerwonych Diabłów mógł mówić o sporym szczęściu, bo był bliski kolejnego samobójczego gola, po tym jak zanotował takie trafienie w meczu z Sevillą.

W 32. minucie Manchester United w końcu dopiął swego i otworzył wynik spotkania! Znakomity odbiór zanotował Anthony Martial. Francuz dostał zwrotne podanie od Bruno Fernandesa i wpadł w pole karne Nottingham Forest. Napastnik United oddal mocny strzał, ale Navas zdołał odbić futbolówkę. Z natychmiastową dobitką pospieszył Antony i z bliskiej odległości wpakował piłkę do siatki!

Przed przerwą obie ekipy miały jeszcze po jednej godnej odnotowania szansie. W 44. minucie błąd w defensywie popełnił Diogo Dalot, który praktycznie podał na czternasty metr do Awoniyiego. Piłkarz Nottingham Forest huknął, ile miał tylko sił, lecz uderzył bardzo niecelnie.

W doliczonym czasie gry dobrą akcję przeprowadził Manchester United. Z lewej strony boiska precyzyjne dośrodkowanie w pole karne posłał Christian Eriksen. Pozycję strzelecką wypracował sobie Bruno Fernandes, uderzył głową, ale obok bramki Nottingham Forest. Portugalczyk złapał się za głowę, bo wiedział, że powinien przymierzyć dokładniej.

Fernandes jeszcze bliżej szczęścia był w 56. minucie. Tym razem Portugalczyk zrobił wszystko jak należy – rozegrał krótko rzut rożny z Christianem Eriksenem, oddał potężne uderzenie ze skraju pola karnego, a fantastyczną paradą popisał się Navas. Golkiper Nottingham Forest strącił futbolówkę na poprzeczkę. Chwilę później niezłą próbę zanotował Antony. Strzał Brazylijczyka z lewej nogi minął bramkę o dobry metr.

W 60. minucie z dobrej strony znów pokazał się Bruno Fernandes, który rozgrywał kapitalne zawody. Tym razem Portugalczyk oddał strzał z linii szesnastu metrów, po drodze mieliśmy niewielki rykoszet, a kolejną dobrą interwencję na swoim koncie zapisał Navas.

Kilka minut później Fernandes wystąpił w roli podającego. Portugalczyk sprytnie przerzucił futbolówkę nad murem z rzutu wolnego, a w dobrej sytuacji na krótkim słupku znalazł się Christian Eriksen. Duńczyk uderzył z woleja, ale znów na drodze piłkarzy United stanął Navas.

Manchesterowi United nie brakowało okazji na podwyższenie prowadzenia. W 71. minucie znakomitą szansę miał Anthony Martial. Francuza idealnym dośrodkowaniem z prawego skrzydła obsłużył Casemiro. Martial zamknął akcję na dalszym słupku, lecz oddał niecelny strzał głową. Był to ostatni kontakt z piłką Francuza, bo po chwili zmienił go Wout Weghorst.

W 74. minucie bliski zdobycia drugiej bramki był Antony. Brazylijczyk wpadł w pole karne Nottingham Forest po szybkiej akcji Manchesteru United i tym razem zdecydował się na strzał z prawej nogi. Uderzenie skrzydłowego Czerwonych Diabłów zdołał odbić przed siebie Navas. Tym razem żaden z zawodników Ten Haga nie pospieszył ze skuteczną dobitką.

W 76. minucie Manchester United zdobył upragnioną bramkę! Kapitalną akcją popisał się Antony, który zszedł ze skrzydła do środka i idealnym podaniem obsłużył Diogo Dalota. Portugalczyk nie spanikował w polu karnym i mocnym strzałem po ziemi podwyższył na 2:0!

Druga bramka odebrała piłkarzom Nottingham Forest ochotę do gry. Gospodarze sprawiali wrażenie pogodzonych z porażką. Manchester United stworzył sobie jeszcze kilka sytuacji, ale wyniku już nie poprawił.

Nottingham Forest – Manchester United 0:2 (0:1)
Bramki: Antony 32’, Diogo Dalot 76’

Nottingham Forest: Navas – Felipe, McKenna (Dennis 82'), Niakhate – Williams, Freuler (Mangala 65'), Danilo, Lodi – Gibbs-White (Lingard 87') – Awoniyi (Surridge 65'), Johnson

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Dalot – Casemiro, Eriksen (Fred 78') – Antony, Fernandes, Sancho – Martial (Weghorst 72')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Nottingham Forest vs Manchester United. 31. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Nottingham Forest - Manchester United 0:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (538)


is200second: Swoją drogą popatrzcie jak się potrafił Milan dźwignąć, a mieli dużo gorszą sytuację jak United do tego napewno mniejszy budżet na piłkarzy.

My tym czasem dalej nie możemy przejść Sevilli w lidze Europy. Szok.
» 19 kwietnia 2023, 11:09 #526
Kermit: Racja też mi imponują
» 19 kwietnia 2023, 12:22 #525
pbskarpy: Dawać tego Ighalo na szpice.
» 19 kwietnia 2023, 09:10 #524
Kermit: Spróbowałbym oddać Sancho plus 90 milionów i wyrwać Leao z Milanu. Niesamowity kocur piłkarz klasy światowej TOP3
» 19 kwietnia 2023, 08:22 #523
Natanael: Tylko na lewej mamy Rashforda. Nawet jeśli w przyszłym sezonie też będzie wystawiany na 9, to jest jeszcze Garnacho, a on, według mnie, musi grać i łapać minuty i to u nas, nie na wypożyczeniu.

Pozdrawiam.
» 19 kwietnia 2023, 08:44 #522
vieeeri: o Leao można pomyśleć jeżeli Rash nie zdecyduje się przedłużyć kontraktu
» 19 kwietnia 2023, 08:49 #521
sztejner: Ja bym jednak wolał żeby Rash przedłużył :D
» 19 kwietnia 2023, 08:51 #520
Natanael: Nie wiadomo jaki jest plan na Maguire'a i czy Lindelof nie będzie chciał odejść. Nie wiadomo jaki jest plan na Freda i McTominaya, czy obaj zostaną, czy jeden z nich. Nie wiadomo, co z Sabitzerem. Potrzebujemy napastnika.

Pewnie kilka pozycji trzeba będzie obsadzić po sezonie, lewe skrzydło to najmniejszy problem.
» 19 kwietnia 2023, 09:05 #519
Majek: Gość zagra jeden dobry mecz na dziesięć i już go okrzykują TOP3. Obejrzyjcie sobie kilka meczów w Seria A i zobaczcie jak tam się przemęcza. Może duży talent, ale nigdy blisko topu nawet nie będzie.
» 19 kwietnia 2023, 09:11 #518
sztejner: Według kibiców Arsenalu to Rashford też nigdy topem nie będzie w przeciwieństwie do Saki,także tego...
» 19 kwietnia 2023, 09:26 #517
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2023 08:08

Transfery Maldiniego i Massary, które wczoraj grały (od 2019r):
Leao 29,5M, Theo 22,8M, Bennacer 17,2M, Krunić 8,2M, Saelemaekers 11M, Diaz - wypożyczenie, Kraer 3,68M, Tomori 31,6M, Maignian 15,3M, Tonali 19,5M, Giroud 2,85M, Messias 6,5M, Origi - darmowy
I rodzynek, wychowanek Calabria.
Suma: 168,13M - za tyle zbudowali zespół, który wygrał SA i dotarł do 1/2 LM.

Jest jeszcze kilku młodych jak (o dziwo drogi) De Ketelaere 32M, Thiaw 7M, Vranckx 2M, Adli 8,5M którzy w przyszłych sezonach mogą stanowić o sile Milanu.

Kalulu za 1,29M, który od 1,5 roku jest podstawowym ŚO, po powrocie Kraera wrócił na ławkę.
» 19 kwietnia 2023, 08:07 #516
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2023 07:25

Kto oglądał pierwszy raz Leao może o nim różne rzeczy pomyśleć, ale on ma zadania jak kiedyś Henry w Arsenalu, dostaje piłkę i robi robotę z lewego skrzydła. Nie bez powodu z lepszymi przeciwnikami Diaz i Giroud schodzą w 60min, bo oni wracają do obrony (Giroud co raz był w swoim polu karnym) a Leao zostaje w okolicy środku i czeka na swoją szansę.
"Obrona Napoli w sytuacji bramkowej to kompletna amatorka, nawet nie próbowali go zatrzymać a po prostu dali się mijać jak tyczki." - na nowych robi to wrażenie, Leao praktycznie w każdym spotkaniu robi po 2-3 takie akcje, tylko tu wystawił na pustaka, jego bez faulu po prostu nie da się powstrzymać, jest najszybszym piłkarzem z piłką przy nodze na świecie, wczoraj wyrównał ilość dryblingów w jednym sezonie LM (rekord należał do Kaki).

Kwicha miał wczoraj dużo gorsze zadanie bo Calabria jest jednym z najlepszych PO na świecie + często pomagali mu Diaz czy Krunić, Milan ogólnie taktyka top, każdy wiedział co robić i w całym dwumeczu nie było nawet 5min kiedy rywal potrafił wyjść 1 vs 1 z bramkarzem, Napoli jak już stwarzało okazje to po indywidualnych akcjach lub wrzutkach.

Maignian 3 sezon najlepszy bramkarz na świecie, wrócił po kontuzji i robi swoje.
» 19 kwietnia 2023, 07:23 #515
is200second: Ten Gruzin jest moim zdanie zbyt przeceniany,ale do czolowki gdzie jest choćby wspomniany Leao, Mbappe czy Vini to jeszcze daleka droga.

Co to Portugalczyka to pełna zgoda jest niesamowity. Ma ta lekkość mijania rywali. Natomiast z piłką to chyba jednak szybszy jest Mbappe. Leao ma świetne warunki fizyczne taka trochę atletyczna budowę ciała jak skoczek wzwyz. A przede wszystkim długie nogi.
» 19 kwietnia 2023, 07:47 #514
Pyra: Pisałem przed meczami, że Real na miękko a Milan na twardo. Fajnie zobaczyć Milan tak wysoko w LM, przypominają się stare dobre czasy.
Za rok i my wrócimy do fazy pucharowej LM a tam jak widać wszystko się może zdarzyć.
» 19 kwietnia 2023, 06:36 #513
Pyra: Czy fart polega na tym, że Giroud miał w pierwszej połowie karnego, 1 vs 1 i gola a Napoli żadnej 100% sytuacji? Milan w dwumeczu miał lepsze okazje na strzelenie gola i zasłużenie awansował, co z pięknego klepania Napoli jak zakończone było w 95% strzałami na wiwat z 25m lub flakami po ziemi?
» 19 kwietnia 2023, 07:51 #512
Pyra: United > Barca > Real
takie porównania zawsze są bez sensu, jeden lepiej zagra w pucharach, drugi w lidze
Napoli w ostatnich 3 meczach z Milanem 2 porażki i remis, bilans 1-6 a w lidze roznieśli wszystkich
» 19 kwietnia 2023, 09:58 #511
Kermit: Real Madryt melduje się w 11. półfinale Ligi Mistrzów w przeciągu ostatnich 13 sezonów. Nieprawdopodobny wynik.

Obyśmy kiedyś osiągnęli poziom Realu Madryt
» 19 kwietnia 2023, 04:28 #510
UnitedFan07: MU było na podobnym poziomie w latach 2007-2011 szkoda ze nie udało się wygrać chociaż 1 LM więcej ale to i tak nie to samo co liczby Realu są najlepsi i tyle
» 19 kwietnia 2023, 10:06 #509
Genek: Top 5 lewych skrzydłowych/napastników na świecie za ten sezon:
1.mbappe
2.vini
3.rash
4.leao
5.kvicha
Jeszcze oczywiście można tu dodać martinelliego czy grelisha ale jak dla mnie do top 5 się nie mieszczą.
» 18 kwietnia 2023, 23:20 #508
Karil5144: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 23:22

Leao to lepszy piłkarz od Rashforda, ale za ten sezon faktycznie Rash, jest świetny.
» 18 kwietnia 2023, 23:22 #507
Batigol222: Jak dla mnie Rashford nie jest lepszy niż Leao i nie wiem, skąd taka hierarchia? Jest też Mitoma, który pod względem samych umiejętności może, może byłby nawet 3 w tym rankingu. Ogólnie jeśli chodzi o LS to jest multum świetnych grajków, zwłaszcza że można tam też liczyć Fodena. Gorzej to wygląda na PS, bo gdyby zrobić takie europejskie top 5, to pewnie wyglądałoby mniej więcej tak:
1. Saka
2. Mahrez
3. Salah
4. Dembele
5. Raphinha

I to tyle, przy czym 4 miejsce to zawodnik ciągle kontuzjowany, a 5 taki, który był kapitalny w Leeds, ale w obecnym klubie gra bardzo dobrze tylko raz na jakiś czas.
» 19 kwietnia 2023, 01:05 #506
Genek: W tym sezonie jest rash od leao jest lepszy jak dla mnie, mitomy nie dawałem bo sory ciągniecie za uszy np. takiego united czy realu to inna para kaloszy, niż brightonu z całym szacunkiem oczywiście.
» 19 kwietnia 2023, 01:24 #505
Litosci: Jeszcze 2 sezony temu tez chcieli się pozbywać leao bo się potykał o własne nogi jak welbeck
» 19 kwietnia 2023, 08:25 #504
Natanael: W tym sezonie Dembele i Raphinha wyglądają przeciętnie. Dembele ciągle w szpitalu, a jeśli już gra, to w jednym meczu wygląda jak najlepszy skrzydłowy świata, a w kilku następnych nic nie wychodzi z jego dryblingu i posyła piłkę w trybuny. Raphinha podobnie, tyle, że nie ciągle w szpitalu i nie wygląda jak najlepszy skrzydłowy świata.

W tym sezonie wyżej postawiłbym na przykład Rodrygo i Diaby'ego, no ale meczów Bayeru obejrzałem może z 7, więc może za mała próbka.
» 19 kwietnia 2023, 08:40 #503
Karil5144: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 23:22

Leao to lepszy piłkarz od Kvary , a wiecie w czym? Gdy Rafa idzie do przodu to automatycznie się cofa defensywa , bo on ma tak silny ciąg na bramkę, że zespoły stosują podwójne zasieki , bo jego siła rażenia, zejście na prawą nogę, technika , dynamika jest na światowym poziomie.

Kvara trzyma piłkę blisko stopy, ale nie ma takiej dynamiki, nie wydaje sie być aż tak lekki z piłką jak Rafa, czyli tak nie pływa z nią i ten ciąg na bramkę nie jest aż taki jak Portugalczyka. Bądź co bądź znowu Leao vs Kvara na korzyść Leao i to trzeci raz z rzędu.
» 18 kwietnia 2023, 23:18 #502
Genek: Mam wrażenie że większość ludzi patrzy tylko co piłkarz robi z piłką przy nodzę, jak ją prowadzi, czy robi jakieś skilsy, a rzadko kto patrzy jak np. poruszą się bez piłki, czy szuka sobie wolnych przestrzeni czy przewiduje ruchy obronców ect.
» 18 kwietnia 2023, 23:06 #501
RedDevilxx: Ighalo pokonal Ronaldo 2-0 wlasnie tak z innej beczki:)
» 18 kwietnia 2023, 22:58 #500
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 22:56

Straszny mecz w wykonaniu tego Gruzina z Napoli. Przypomina trochę Rasha z poprzednich sezonów. Oby tylko wejść w drybling, a reszta się nie liczy. Gdyby jeszcze wygrywał je to ok, ale pupa. Wiadomo, że Milan grał autobus jak za najlepszych czasów Mourinho, ale mając Osimhena to wypadałoby mu sprezentować parę piłek aby mógł się wykazać. Trochę siłowej gry aby środek uruchomić. A tu tylko było jedno skrzydło i drugie. Jednak Politano mimo wszystko coś kręcił w przeciwieństwie do Gruzina.
» 18 kwietnia 2023, 22:55 #499
majk: Piłka fajnie mu się klei do nogi, ale straszny jeździec bez głowy dzisiaj, mega chaotyczny i niedokładny. Imo z Garnacho będzie większa pociecha za 2/3 lata.
» 18 kwietnia 2023, 22:58 #498
Genek: Raczej z poprzedniego a nie poprzednich ale ok,
Ale prawda to jest problem kvichy jak dla mnie, zbyt jednowymiarowy cały czas chce piłkę pod nogę, nie ma tego co ma np. rash, mbappe czy nawet leao czyli ruch bez za plecy obronców, nie zawsze trzeba brać piłkę pod nogę i próbować mijać 3.
» 18 kwietnia 2023, 23:02 #497
Pochmurny: No technikę to ma ładną, fajnie prowadzi piłkę zewnętrzna stroną stopy. Jednak dużo to nie da jeśli nie będzie widział kolegów.

Co do Garnacho to się okaże. Chłopak jest dynamiczny, ale brakuje mu mnóstwa rzeczy z poprawną kontrolą właśnie tej dynamiki na czele. Za dużo razy się rozkracza lub ślizga. Nie ma co pompować balonika.
» 18 kwietnia 2023, 23:03 #496
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 23:05

@Ganek mnie Leao nie zachwycił też w tym meczu, miał kilka przebłysków, które bazowały na siłę tego gracza ale chyba można spodziewać się więcej po nim
» 18 kwietnia 2023, 23:05 #495
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 23:09

Garnacho to jeszcze dzieciak, ale już i tak zrobił mega progres w porównaniu do zeszłego roku, widać że chłopak pracuje nad sobą i nie jest już z niego takie chucherko jak na początku, przede wszystkim nie jest jednowymiarowy, co z niego wyrośnie zobaczymy ;]
Bardziej mi chodzi o to, że nie ma co robić z Gruzina Maradony, bo nim nie jest i nie będzie, ale na pewno będzie drogi.

@kamilpe Leao mało pokazał, ale jak już miał piłkę przy nodze, to był zdecydowanie większym zagrożeniem dla Napoli, niż w jakimkolwiek momencie meczy Kvicha dla Milanu. Głównie wynikało to z tego, że Milan bronił wyniku i rzadko był przy piłce.
» 18 kwietnia 2023, 23:08 #494
Pochmurny: Tylko, że Leao miał prostsza robotę. Dostaje piłkę i biegnie z kontrą. Obrona Napoli w sytuacji bramkowej to kompletna amatorka, nawet nie próbowali go zatrzymać a poprostu dali się mijać jak tyczki. Trudno jest wejść w pole karne gdy większość zawodników broni, a gdy leci się z kontry.
» 18 kwietnia 2023, 23:21 #493
majk: Też prawda, Leao bardzo pasowało mieć tyle przestrzeni przed sobą na rozpędzenie się.
» 18 kwietnia 2023, 23:27 #492
DjTED: Ta łysa parówa Taylor będzie nam mecz sędziować z Totkami... Czyli grają w przewadze
» 18 kwietnia 2023, 22:53 #491
skylark11: Magic Mike
» 18 kwietnia 2023, 22:45 #490
RedFox: Obok Cortouis najlepszy obecnie bramkarz na całym świecie
» 18 kwietnia 2023, 22:47 #489
skylark11: Jak on ustawia obronę to głowa mała
» 18 kwietnia 2023, 22:52 #488
skylark11: Super na linii, super gra nogami, super na przedpolu ja nie widzę u niego słabego punktu
» 18 kwietnia 2023, 22:55 #487
majk: Cena 80-100 mln ;]
» 18 kwietnia 2023, 22:59 #486
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 22:45

Karny jak byk. Oddał im. Ha ha ha. Dzisiaj nikt karnego nie strzeli
» 18 kwietnia 2023, 22:44 #485
Blaszczu: To żeś przewidział =)
» 18 kwietnia 2023, 23:03 #484
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 22:40

Mnie to zastanawia jak jako kibic Manchesteru United można stawiać wyżej City nad Realem... Nasi główni przeciwnicy kontra ekipa, która nam bardzo pomogła po katastrofie lotniczej, ekipa w której grało tylu zawodników Manchesteru. Tak jak Barca od lat sympatyzuje z City przez postać Pepa Guardioli, tak my powinniśmy trzymać bardziej z Realem, choćby ze względu na Casemiro i Varane'a, którzy długo grali w Madrycie. Osobiście nie jestem kurde jakimś wielkim sympatykiem Realu, ale wolę ich niż Barcę, Atletico, PSG, City, czy Liverpool + gra tam mój ulubiony zawodnik od wielu lat, czyli Luka Modrić. Uwielbiam gościa.
» 18 kwietnia 2023, 22:39 #483
DjTED: Luka spokojnie najlepszy pomocnik ostatnich 15 lat. Szef totalny
» 18 kwietnia 2023, 22:42 #482
RedFox: Jakbym miał składać najlepszą drużynę ever w historii futbolu to bez wahania dałbym go do pierwszej 11
» 18 kwietnia 2023, 22:44 #481
Furio: Ty patrzysz na to, że to City, a ktoś inny, że to starce La Liga vs Premier League i lepiej, by wygrał ktoś z Anglii potwierdzając prestiż ligi.
» 18 kwietnia 2023, 22:45 #480
DjTED: Modric czym starszy tym lepszy. Jak wino
» 18 kwietnia 2023, 22:47 #479
mycka86: Ancelotti świetnie nim zarządza. Przed kluczowymi meczami w LM, daje mu odpocząć w lidze, żeby mógł zagrać na max w najważniejszych meczach.
» 18 kwietnia 2023, 22:51 #478
Batigol222: Po pierwsze: Real to klub, który przez lata korumpował sędziów i/lub działaczy UEFA, co było ewidentne i prędzej czy później zostanie ujawnione, tak samo jak machinacje Barcelony: youtube.com/watch?v=v6Z2rhnaEwA&t=2s

Po drugie: mówisz o tym samym klubie, który przez lata wyciągał z United najlepszych piłkarzy, przeważnie po długotrwałym mąceniu?

I wreszcie: mówisz o tym samym klubie, który zapoczątkował erę płacenia ogromnych pieniędzy za topowych piłkarzy, a teraz ma czelność bredzić coś o "romantyzmie futbolu"? Pomijam już historię Hiszpanii, faworyzowanie Realu przez reżim Franco i jeszcze fakt, że teraz ten klub ma czelność kręcić jakieś propagandowe filmiki z otwierania Camp Nou, chociaż przez dziesięciolecia Katalonia i Kraj Basków były przedmiotami najróżniejszych represji reżimu Franco?
» 18 kwietnia 2023, 22:57 #477
majk: Może i wyciągali najlepszych piłkarzy, ale z drugiej strony za dobrą cenę oddają nam topowych graczy, więc związek z korzyściami po obu stronach.
Co do korupcji, to cóż... UEFA faworyzowała z różnych względów i Barcę i Real, taka rzeczywistość.
A tej narracji o biednych Katalończykach nie kupuję, wisi mi to totalnie.
» 18 kwietnia 2023, 23:04 #476
Batigol222: Oddali piłkarzy, których już nie potrzebowali, tak samo jak Odegaarda Arsenalowi, wcześniej Oezila też Arsenalowi, Di Marię PSG i tak dalej. Jeżeli prześladowani, zmuszani do dymisji czy nawet mordowani przez reżim prezesi Barcelony nie robią na Tobie wrażenia, to trudno. Ten filmik zamieszczony przez Real to coś takiego, jak jakieś masowe przejawy "przyjaźni" Polski w stosunku do Związku Radzieckiego przez 89: Polska była wtedy krajem niesuwerennym i opresjonowanym, w którym duszono wszelkie ruchy wolnościowe. Tak samo było z Katalonią za czasów reżimu Franco. Terroryzm tych strasznych Basków z ETA również nie wziął się znikąd.
» 18 kwietnia 2023, 23:17 #475
majk: Ale co z tego, że ich nie potrzebowali? Wystarczy mi że my ich potrzebowaliśmy i dostaliśmy w bardzo rozsądnej cenie jak na dzisiejsze czasy.
W ich historię się nie mieszam, bo zaraz będziemy się cofać do tego jak katalończycy, którzy wspierali komunistów wywieźli miliardy hiszpańskie w złocie do ZSRR i nie chce mi się licytować, która strona była większym złem, wystarczy mi nasze polskie piekiełko na co dzień, katolońsko-hiszpańskie mnie nie obchodzi nic a nic ;]
» 18 kwietnia 2023, 23:21 #474
Diabelred: majk,

,,ale z drugiej strony za dobrą cenę oddają nam topowych graczy, więc związek z korzyściami po obu stronach.''

Topowych, ale i przy tym juz mocno wyeksplatowanych i zaawansowanych wiekowo zawodnikow warto dodac. Przeciez gdyby Varane i Casemiro byli 5 lat mlodsi to w zyciu by ich nam nie sprzedali... Dla nich to czysty biznes, kupic za mlodu, wykrecic jak cytryne i pozniej gdy robia sie starsi sprzedac, jesli pojawi sie dobra oferta i zawodnik chce odejsc. Nie powiedzialbym, zeby Varane, Casemiro przyszli za dobra cene, bo ile mieli kosztowac gracze w okolicach 30-tki, 100 mln? Kosztowali tyle, jaka mniej wiecej wynosila ich rynkowa wartosc.
» 18 kwietnia 2023, 23:36 #473
majk: Spokojnie mogli wołać za nich więcej i ich trzymać na upartego, a tutaj cena była naprawdę rozsądna za dwóch graczy w kwiecie wieku, którzy z miejsca podnoszą jakość naszej kadry.
Dzisiaj piłkarze kosztują więcej niż pokazuje ich aktualna wycena. Oba kluby ubiły na tych transferach dobry interes i tyle, inni potrafią się z nami targować miesiącami i wykłócać się o każdy grosz, a Realem elegancja francja, tydzień, albo dwa i transfer dopięty.
» 18 kwietnia 2023, 23:52 #472
cezgal: Oczywiście, ze każdy kto kibicuje United powinien wspierać w tej edycji LM Real. Kiedyś nawet był ciekawy artykuł na temat przyjaźni obu klubów. W każdym razie, United nie odbudowałoby się po Monachium gdyby nie RM. Może w takich murzyńskich krajach jak Polska kibice Realu i United wyzywają się na portalach typu królewscy czy devilpage, ale w Madrycie czy w Anglii kibice maja do siebie szacunek.
» 18 kwietnia 2023, 23:59 #471
Guzik: Batigol, kogo to Real nam podebrał po mąceniu? Na szybko, z pamięci do Madrytu trafili: Becks, Ruud, Heinze no i CR. Oprócz CR, to chyba wszyscy odeszli z powodu SAFa. Było jeszcze wypożyczenie Hernandeza ale to sie chyba nie liczy, co? Jak wracamy do przeszłości warto nadmienić, że RM aktywnie pomagał MU po katastrofie w Monachium, jak już zostało wspomniane.
» 19 kwietnia 2023, 00:39 #470
Batigol222: Real był zainteresowany Beckhamem od dłuższego czasu, to wtedy nie było tak, że SIR nagle ot tak rzucił mu butem w łeb, tylko ten konflikt narastał, z Realem w tle. Plus stałe zainteresowanie Realu Rooneyem.

Co do natomiast tego, że niby nie musieli ich sprzedawać: musieli. Varan w zamierzeniu miał po części pokryć transfer Mbappe, za którego Perez oferował 200 milionów. Casemiro miał spory kontrakt, a Real kupił na jego miejsce młodszego grajka plus ten Endrick, który podobno kosztował 70 baniek.
» 19 kwietnia 2023, 01:15 #469
Batigol222: Oczywiście SAF, nie "SIR"...
» 19 kwietnia 2023, 01:34 #468
Diabelred: majk,

,,więc związek z korzyściami po obu stronach.''

Tia tylko, ze jedna strona(Real) za smieszne pieniadze wyciaga od nas zdobywce Zlotej Pilki, ktory najlepsze lata ma przed soba, a druga strona(my) wyciaga pilkarzy, ktorzy sa Realowi zbedni i ktorzy z kazdym kolejnym sezonem beda coraz slabsi.
Poza tym przypomnij jakie ochlapy dawali nam za De Gee. Czy taka smieszna oferta za wtedy top 3 bramkarzy okazali nam szacunek? Gdyby sytuacja byla odrotna, to jestem przekonany, ze sami chcieliby min. 50 mln.

,,Spokojnie mogli wołać za nich więcej i ich trzymać na upartego''

No mogli, tylko wtedy ryzykowaliby utrate dobrego zarobku, bo kto inny oprocz moze jeszcze PSG chcialby kupic w takiej cenie lub wyzszej graczy blisko 30-tki? Realu nie sponsoruja zadne szejki, takze zeby kupic nowego, mlodego grajka musza wczesniesniej zdobyc na to fundusze.

,,inni potrafią się z nami targować miesiącami i wykłócać się o każdy grosz, a Realem elegancja francja, tydzień, albo dwa i transfer dopięty.''

Czemu inni sie targuja? Po pierwsze kupujemy ich najlepszych graczy. Po drugie zwykle sa to gracze +/- 20-letni, takze kluby maja swiadomosc, ze jesli my nie zaplacimy teraz, to za rok zglosi sie po ich grajkow inny klub, ktory zaplaci moze nawet wiecej, jesli grajek zaliczy udany sezon.
» 19 kwietnia 2023, 03:46 #467
Diabelred: RedFox,

,,Mnie to zastanawia jak jako kibic Manchesteru United można stawiać wyżej City nad Realem...''

Mozna i to z kilku powodow:

- Real ciagle wygrywajacy LM, to jest juz nudne....
- Real od lat traktuje nas jak Biedronke.
- Brak szacunku ze strony Realu, ktory za De Gee(wtedy top 3 GK) oferowal smieszne 25 mln euro, a pozniej w ostatniej chwili zmienil oferte i chcial nam wcisnac niechcianego u nich Navasa.
- Toksyczni kibice Realu, ktorzy w duzej czesci maja nasz klub za nic. W czasie sagi z De Gea w 2015 regularnie na stronie Realu czytalem newsy zwiazane z De Gea i przy okazji komentarze kibicow. Tyle jadu, kpin, wyzwisk w strone naszego klubu, co tam przeczytalem(najgorzej bylo oczywiscie po zamknieciu okienka) to nie widzialem nigdy w takiej ilosci ze strony kibicow zadnego innego klubu. Do tego ten ich pogardliwy ton wypowiedzi, ze jak to tak, ze smieszny, slaby Manchesterek ma czelnosc sprzeciwiac sie wielkiemu, krolewskiemu Realowi i nie chce grzecznie sprzedac im DDG, za w ich mniemaniu dobra cene.
- Regularne, przez lata sedziowanie w LM pod Barse i Real. Niestety sami doswiadczylismy tej nieuczciwosci przy sytuacji z Nanim w sezonie 12/13. Jaki to byl wal z ta czerwona kartka najlepiej swiadczy fakt, ze 2-3 lata pozniej Benzema za takie samo zagranie w meczu LM nie ujrzal nawet zoltej kartki! Teraz juz tak pod nich nie sedziuja jak kiedys, ale wynika to tylko z tego, ze zarowno Barsa jak i Real rozpoczely i kontynuuja wojne z UEFA w sprawie Super Ligi.
- Osobiscie mam juz dosc sluchania, czytania, jaka to PL jest przereklamowana, slaba, bo tak rzadko angielskie kluby wygrywaja LM i ogladaja plecy Realu, a co za tym idzie ligi hiszpanskiej...
- Jestem kibicem United, ale i rowniez jak duza tu czesc osob(patrzac na to jak zwykle pod glownym newsem zywo i licznie komentowane sa tu mecze innych angielskich druzyn) fanem samej PL jako ligi, ktorej ogladanie sprawia mi wielka frajde. Czy tego chcemy czy nie, to City jako angielski klub reprezentuje w LM nie tylko siebie jako klub, ale i rowniez PL, jako lige. Jesli ktos lubi PL, jest jej fanem, a przy tym, nie chce zeby ta odnosila sukcesy w Europie, zeby rosl jej prestiz, zeby byla pierwsza w rankingu lig, to jest to jednak troche sprzecznosc jak dla mnie. Osobiscie nie mam problemu, zeby oddzielic lige i puchary krajowe od rozgrywek europejskich. Jesli jednak ktos uwaza, ze City to nasz wrog nie tylko w Anglii ale rowniez i w rozgrywkach europejskich, nawet jesli nie gramy z nimi dwumeczu w fazie pucharowej, no to spoko szanuje to.
» 19 kwietnia 2023, 04:04 #466
Majek: Lampard jaki geniusz taktyczny. Chciał zaskoczyć Carlo i wystawił czterech środkowych pomocników i żadnego skrzydłowego. Teraz znów szach mat i wpuszcza trzech skrzydłowych.
» 18 kwietnia 2023, 22:30 #465
colazeroo: Zaczął mecz czterema lampardami
» 18 kwietnia 2023, 22:32 #464
Abstrahujacy: Pisałem, że to trener idealny dla Chelsea. Z jego geniuszem on ich wyniesie na salony Championship :) LM już zainkasował!
» 19 kwietnia 2023, 00:50 #463
majk: Raczej nie bardzo, na farcie wygrali LM z Benitezem, a z Kloppem też z wielkiej chmury mały deszcz, tyle lat i tylko 1 mistrzostwo, mega frajerski klub wybrałeś do porównania szczerze mówiąc.
» 18 kwietnia 2023, 22:31 #462
mycka86: Żaden klub nie odnosiłby sukcesów z takim zarządem i strukturami. Od 2005 klubem rządzą goście, których nie interesuje piłka nożna i klub traktują wyłącznie jako jedna z wielu inwestycji.

Z Kloppa można się pośmiać, ale przez 7 lat wygrał z Liverpoolem każde możliwe trofeum w klubowej piłce nożnej i miał 3x finał LM. Imo nie najgorzej.
» 18 kwietnia 2023, 22:48 #461
majk: No ale poza Kloppem bieda przez 30 lat i jedna liga mistrzów na farcie, więc jakieś sensowniejszy zestawienie powinno być, np z Chelsea, albo City, ci z różnymi trenerami wygrywają regularnie od lat.
» 18 kwietnia 2023, 22:51 #460
majk: No niestety na czele klubu stał człowiek który nie miał zielonego pojęcia o piłce nożnej, a Manchester United traktował jak pierwsze lepsze korpo, w którym liczą się słupki w excelu, a nie wartości sportowe.
» 18 kwietnia 2023, 22:55 #459
mycka86: Gdyby nie SAF to od 2005 byłaby bieda. Ci goście kompletnie nie mają pojęcia jak działają kluby piłkarskie na topowym poziomie.

Przez prawie 20 lat nie stworzyli żadnego pionu transferowego. Zatrudniali po sobie managerów prezentujących kompletnie inne podejście do piłki nożnej i preferujących inny styl gry. Przez lata dyrektorem sportowym był księgowy, który dawał piłkarzom absurdalne tygodniówki, zupełnie nie adekwatne do tego co prezentowali na boisku.

Jak o tym pomyśleć i spokojnie spojrzeć z boku na tę amatorszczyznę, to w zasadzie cud, że tylko w 1 sezonie, od odejścia SAFa, nie graliśmy w europejskich pucharach.
» 18 kwietnia 2023, 23:25 #458
Furio: Wuefista Lampard wyjaśniony, no ale jak się ma setki i ich nie wykorzystuje przeciwko Realowi, to trzeba się liczyć z porażką.
» 18 kwietnia 2023, 22:20 #457
M4S73R: W tej akcji Milanu Leao przebiegł 60 metrów przy czym ograł trzech zawodników. Mega talent.
» 18 kwietnia 2023, 22:03 #456
majk: Z tym że ten ostatni obrońca potknął się o własne nogi.
» 18 kwietnia 2023, 22:07 #455
Majek: Żeby tak nad innymi aspektowami piłkarskiego rzemiosła popracował to może z tego talentu by coś było.
» 18 kwietnia 2023, 22:10 #454
M4S73R: AC Milan jest zainteresowany podpisaniem kontraktu z Masonem Greenwoodem. Włosi zamierzają złożyć ofertę latem. Przyszłość Masona Greenwooda w Manchesterze United wciąż jest nieznana.

Źródło: DMS
» 18 kwietnia 2023, 22:01 #453
skylark11: Może jakaś wymiana z chęcią bym zobaczył Bennacera u nas
» 18 kwietnia 2023, 22:03 #452
Litosci: Nie stać ich
» 18 kwietnia 2023, 22:04 #451
pictor: Rozłożą na 20 lat i będzie ich stać.
» 18 kwietnia 2023, 22:28 #450
Batigol222: Ten Real jest żałosny: gra na czas od 20 minuty, padolino przy każdym kontakcie, fura szczęścia i ratujący ich Kurtuła. Mam nadzieję, że City ich upokorzy i to tak, że będzie się o tym mówić przez wiele lat
» 18 kwietnia 2023, 21:57 #449
zbyszek7: A ja akurat mam nadzieje ze City nigdy nie wygra LM
» 18 kwietnia 2023, 22:00 #448
Majek: $ity to Bayernu nie przejdzie i będziesz jutro beczał.
» 18 kwietnia 2023, 22:02 #447
NexaT: To słabo zbyszek. Tutaj się kibicuje obok United również City.
Taka moda teraz na devilpage.
» 18 kwietnia 2023, 22:02 #446
Batigol222: Sportowo City na to zasługuje: świetnie skomponowany, ofensywny zespół z wieloma kapitalnymi graczami. Bayern też byłby spoko, ale oni raczej już się nie podniosą. Włoskie zespoły to bieda, nawet jeśli w tym sezonie mają łatwą drabinkę, Napoli rozbiło rozlazły Liverpool itd, a sympatyzowanie z Realem w jakiejkolwiek formie to jest fenomen, którego nie jestem w stanie zrozumieć.
» 18 kwietnia 2023, 22:03 #445
majk: Real to friendsy Man United ;)
» 18 kwietnia 2023, 22:06 #444
NexaT: Sympatyzowanie z City to jest fenomen dopiero.
» 18 kwietnia 2023, 22:07 #443
Batigol222: beczeć to możesz sobie, jak widzisz swoją wypłatę, dzieciaczku. Nie kibicuję City: Bayern, Liverpool, PSG to też byłyby spoko zespoły jeśli chodzi o wygranie LM, ale zostało tylko City. A jeśli na serio uważasz, że Bayern ma jutro jakiekolwiek szanse na przejście dalej, to powodzenia. Znowu dostaną dwie, trzy bramki do zera, ponieważ City:
A) Jest ewidentnie mocniejszym zespołem,
B) Ma lepszych piłkarzy
C) Ma lepszego trenera
D) Ma 3 bramki zaliczki z pierwszego meczu.
» 18 kwietnia 2023, 22:07 #442
Majek: Wyśpij się dobrze. Może przyśni Ci się cudowny Pep. Jutro Twoje $ity znów odda pewny awans przeciwnikowi.
» 18 kwietnia 2023, 22:16 #441
DjTED: Nie no przegryw Tuczel tego nie zrobi. Nagelsmann może by dał radę. W końcu wygrał wszystkie mecze w LM w tym roku
» 18 kwietnia 2023, 22:21 #440
radlu: Shity sportowo na nic nie zasługuje. Od kilkunastu lat ten mocno przeciętny, niewielki klubik jedzie na finansowym dopingu, Jego właściciele łamią wszystkie zasady finansowego fair Play pompując co roku gigantyczne pieniądze.
» 18 kwietnia 2023, 22:22 #439
Majek: Lampard ultra ofensywne ustawienie dzisiaj.
» 18 kwietnia 2023, 21:57 #438
piter1375: Ewidentny karny dla Napoli nie odgwizdany może zaważyć o awansie, nie fajnie
» 18 kwietnia 2023, 21:55 #437
cantona007: Nie widzę Osimhena w lato u nas, zdecydowanie pewniejszy wybór to Kane
» 18 kwietnia 2023, 21:51 #436
DjTED: Gwiazdki z Napoli dzisiaj nie istnieja
» 18 kwietnia 2023, 21:54 #435
kamilpe: Jakieś argumenty? Pytam z ciekawości.
» 18 kwietnia 2023, 21:55 #434
majk: Nie istnieją? Milan po prostu autobus postawił, nie wspominając o nieuznanym karnym dla Napoli.
» 18 kwietnia 2023, 21:57 #433
DjTED: No to super ta ofensywa, że nie potrafią złamać Milanu. Właśnie tam nie ma autobusu. Lepsze akcje miał Milan
» 18 kwietnia 2023, 21:59 #432
skylark11: Calabria ładnie czyści Kviche
» 18 kwietnia 2023, 22:02 #431
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 22:05

Bo Milan ma wynik pod kontry, więc mają więcej przestrzeni. Autobus mają i kontry.
No ten Kvicha dzisiaj słabiutki strasznie, totalnie schowany do kieszeni. Trochę pech że Politano wypadł, bo jego akcje dużo sensowniej wyglądały. Kvicha jeździec bez głowy.
» 18 kwietnia 2023, 22:03 #430
cantona007: Za duże ryzyko moim zdaniem, oglądając jego grę nie mam przekonania, że przyjdzie i zrobi różnice w Premier League, jak w przypadku Kane'a.
» 18 kwietnia 2023, 22:15 #429
majk: Ale Kane jest starym przegrywem.
» 18 kwietnia 2023, 22:18 #428
Wilderrr: Co zrobił Milan? Pełna kontrola od początku meczu, dali się wyszaleć Napoli na początku i grają swoje, spokój i pełna klasa ze strony Milanu dziś.
» 18 kwietnia 2023, 22:52 #427
majk: Pełen autobus raczej ;]
» 18 kwietnia 2023, 23:11 #426
Furio: Skąd Chelsea wzięła tego kukuryku? Typ z paru metrów nie potrafi strzelić gola.
» 18 kwietnia 2023, 21:49 #425
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 21:50

Słabo dziś Napoli
» 18 kwietnia 2023, 21:49 #424
Kralik077: Ależ rajd Leao. Czyżby derby Mediolanu będą w półfinale?
» 18 kwietnia 2023, 21:45 #423
boro: Za rok będą ale Manchesteru
» 18 kwietnia 2023, 21:51 #422
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 21:45

Leao znów jak dzik w ta obronę..
» 18 kwietnia 2023, 21:45 #421
DjTED: Jak ten Neapol mialby grać w finale?
» 18 kwietnia 2023, 21:44 #420
Chudiniowy: Cholercia, Amad kolejna asysta
» 18 kwietnia 2023, 21:27 #419
sztejner: Ajjj. Uprzedziłeś :D
» 18 kwietnia 2023, 21:40 #418
skylark11: Ale mecz raczej średni gra
» 18 kwietnia 2023, 21:54 #417
DjTED: Karny dla Milanu. Brawo
» 18 kwietnia 2023, 21:21 #416
RedFox: Dzisiaj trzymam mocno kciuki za Milan, obok Manchesteru i Leicester moja ulubiona drużyna. Taki powrót po 16 latach do półfinału Champions League to byłoby coś. Chciałbym finał Milan - Real, choćby dla legendy anegdotki gdy Ancelotti po losowaniu ćwierćfinałów LM podszedł do Paolo Maldiniego mówiąc do niego: To co? Widzimy się w finale? Piękna by to była historia gdyby tak się naprawdę stało :D
» 18 kwietnia 2023, 20:35 #415
majk: Ja wolałbym jednak Napoli, bo jakoś nie wierzę że Milan będzie w stanie ograć City/Real, a liczę na zwycięstwo którejś z włoskich ekip i przełamanie tego nudnego duopolu angielsko-hiszpańskiego w LM
» 18 kwietnia 2023, 20:54 #414
Dodge: Po internecie chodzi twit z przed kilkunastu lat gdzie gość typuje zwycięzców LM. Na ten moment trafił wszystko i miał tam napisane, ze w tym roku wygrywa Napoli. Oby się to sprawdziło ponieważ według tego twita MU wygrywa LM w 2025 roku :)

Trzeba trzymać kciuki za Napoli :D
» 18 kwietnia 2023, 20:56 #413
eragon30971: Ten twit to fake
» 18 kwietnia 2023, 21:24 #412
M4S73R: PSG chce podpisać kontrakt z Harrym Kaneem tego lata.
Le Parisien

Taka informacja od rywali
Phil Foden wraca do treningów Manchesteru City po operacji zapalenia wyrostka robaczkowego

Pep Guardiola ma teraz do dyspozycji CAŁY skład i to jaki skład.
A sytuacja u nas ? Ciężko, ciężko.
» 18 kwietnia 2023, 19:20 #411
szefikxD: I jakos tez grali na 4 fronty :s
» 18 kwietnia 2023, 19:35 #410
Dodge: Chyba 5 meczow więcej mamy rozegranych od nich. Tylko, ze każdy z nich musiał być na wysokich obrotach i pierwszym składem, No po za rewanżem z Forsest.
» 18 kwietnia 2023, 20:59 #409
Czerwony123: Glazery w Ameryce, a moja korporacja wlasnie startuje w przetargu po bagatela 25 mln funta. Nowy projekt na etihad, który wart jest 300mln funtów. Wczoraj oglosili. Hotele, kina, shopping centre, nowoczesne muzeum. A do tego indor arena juz w budowie. Przewidywane zyski dla klubu 150mln funtow rocznie. Panie Glazer, wez juz sprzedaj ten klub.
» 18 kwietnia 2023, 18:56 #408
radlu: Przewidywane zyski czy przychody? Bo to jednak różnica jest.
Poza tym można podejrzewać, że będą wykorzystywać to jako zaplecze do nielegalnego subsydiowania klubu.
» 18 kwietnia 2023, 19:05 #407
Czerwony123: To jest wlasnosc City group. Hotele, restauracje, itd. Miasto bedzie wyburzac Men- arene. A City bierze wszystkie kontrakty. Koncerty, UFC, Gale boksu, sponsorow. Wlasnie dlatego powstalo Football group. To sa Araby, a nie jacys napaleni yankesi, którzy na niczym sie nie znaja.
» 18 kwietnia 2023, 19:20 #406
majk: Turbany na czymś się znają poza dojeniem kasy z ropy i sportwashingiem?
» 18 kwietnia 2023, 20:19 #405
radlu: Te Araby to potomkowie pustynnych pastuchów, którzy mają to szczęście, że żyją na ropie. Mają kupe kasy, z którą nie wiedzą co robić, to wydają na co chcą.
Z kolei ci napaleni Jankesi to żydzi, którzy doskonale wiedzą jak robić pieniądze z niczego. Co zresztą udowadniają w naszym klubie od wielu lat.
» 18 kwietnia 2023, 20:22 #404
SmutnyGrabarz: sportowo i marketingowo

City > United

i nic sie przez dluuuugie lata nie zmieni, jak dalej parszywe glazery beda nas oszukiwac oraz okradac klub

dziekuje za uwage
» 18 kwietnia 2023, 20:30 #403
majk: Marketingowo? No faktycznie wszędzie zalew kibiców City, rosną jak grzyby po deszczu ;]
» 18 kwietnia 2023, 20:44 #402
radlu: Z tą przewagą marketingową to zrobiłeś mi dzień :) Dawno się tak nie uśmiałem.
» 18 kwietnia 2023, 21:13 #401
majk: Aż sobie wszedłem na stronę City. Faktycznie użytkowników tyle, że serwery pękają w szwach co 3 dni ;]
» 18 kwietnia 2023, 21:22 #400
Kermit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 18:43

Z całym szacunkiem ale Maguire pierwszy sezon miał calkiem dobry i co najważniejsze: jest dostępny cały czas i może nim orać cały sezon w przeciwieństwie do Sancho.

Fred również się ogarnął
» 18 kwietnia 2023, 18:42 #399
Kermit: Chociaż parę milionów odzyskać za Sancho to będzie sukces...
Obok Alexsisa najgorszy transfer jakikolwiek widziałem
» 18 kwietnia 2023, 18:10 #398
PastaDoCiasta: Jakby ktoś pytał to kolega jest niewidomy
» 18 kwietnia 2023, 18:11 #397
Apocalypse: No no, a o takich asach jak Maglajer, Fred (mimo wszystko) czy paru innych to zapominamy? Okej
» 18 kwietnia 2023, 18:33 #396
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 19:32

To mało widziałeś, Pasta dobrze prawi. Z najnowszych to w czasach 'paula pokpy' w śpiączce byłeś, a wcześniej najwidoczniej jeszcze cię nie było.
» 18 kwietnia 2023, 19:30 #395
cantona007: Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że Antony, to będzie nasz Robben.
» 18 kwietnia 2023, 16:22 #394
majk: Jeszcze trzeba tego MBappe ściągnąć i będziemy mieli nowego Cantone ;]
» 18 kwietnia 2023, 16:25 #393
M4S73R: Besiktas chce żeby Wout Weghorst wrócił do klubu. Manchester United prawdopodobnie nie będzie zainteresowany dalszą współpraca z napastnikiem.

Źródło: GOAL
» 18 kwietnia 2023, 16:18 #392
SzarimMusty: Besiktas może być zainteresowany ponownym wypożyczeniem Wouta... Holender jest piłkarzem Burnley więc to oni mogą mówić o jego powrocie.
» 18 kwietnia 2023, 16:49 #391
AUDIoooo: Oficjalnie: Anthony Taylor będzie sędziował mecz Spurs vs United

Tylko nie ten oszust :/
» 18 kwietnia 2023, 15:49 #390
sztejner: Luke Shaw i Scott McTominay mają się znaleźć w kadrze meczowej przeciwko Sevilli. Występ Sabitzera i Rashforda pod znakiem zapytania
» 18 kwietnia 2023, 14:51 #389
Celt15: Rashford już pod znakiem zapytania? Świetna wiadomość!
» 18 kwietnia 2023, 15:43 #388
sztejner: Przecież od początku podawali że MOŻLIWE że będzie w kadrze meczowej,a nie ze na 100% zagra.
Na dzień dzisiejszy jest przy nim postawiony znak zapytania - czyli to samo co było pisane tydzień czy dwa temu.
Może jutro sie sytuacja bardziej wyklaruje jeśli chodzi o Marcusa,ale na ten moment będę zadowolony jak zobaczę Shawa i Scotta przynajmniej na ławce
» 18 kwietnia 2023, 16:11 #387
Aksum: O Sancho nie ma co dyskutować. Sprzedać, odzyskać część kasy i zapomnieć.
» 18 kwietnia 2023, 13:26 #386
majk: I trzymać się jak najdalej od takich piłkarzy jak Bellingham ;]
» 18 kwietnia 2023, 13:28 #385
Pyra: Ja na miejscu trener bym go trzymał, obskakuje 3 pozycje i umiejętności ma, kontrakt do 2026-27, jak by odpalił u kogoś innego to byśmy sobie w brodę pluli. Dużo może też zmienić nowy napastnik, w Napoli Kwicha bez Osimhena gra na 50%, jest tyle czynników, że sprzedaż w pośpiechu nie ma sensu, mamy kilka pozycji do wzmocnienia w lato. Niech rozegra na spokojnie kolejny rok i wtedy będzie więcej wiadomo.
» 18 kwietnia 2023, 13:56 #384
Panoramix: Pyra ale co z tego, że obskakuje 3 pozycje i jakieś umiejętności ma? Gość to jest Iwobi vol.2 dużo większe nadzieje pokładam w Antonym. Zgadzam się z Aksum sprzedać i zapomnieć.
» 18 kwietnia 2023, 14:35 #383
vieeeri: A mi się wydaje, że patrzymy na Sancho przez pryzmat liczb w tym sezonie porównując go do Rasha, Antonego czy Garnacho nie mając na uwadze, że przepadł nam na kwartał. Niech rozegra w pełni sezon przygotowawczy, zacznie od zera kolejny sezon z pozostałymi skrzydłowymi. Jak się okaże za rok, że lepsze liczby od niego ma Amad, Garnacho, Pellistri czy van De Beek (zakładając, że Sancho coś pogra na dyszce) to wtedy otwarcie mówmy o wytransferowaniu go.

Natomiast jeżeli Sancho ma być głównie forsowany na lweym ataku to patrząc na to, że jest jeszcze Rashford, Garnacho czy choćby Martial to nie ma co oczekiwać, że Jadon będzie miał zawrotne liczby jak tylu do gry na jedną pozycje jest. Może lato to dobry moment, aby Sancho przypomnieć jak to było na prawym ataku i tam niech się tasują z Antonym.
» 18 kwietnia 2023, 14:39 #382
Batigol222: O jakich "liczbach" Antonego jest tutaj mowa? Gość zagrał jeden dobry mecz i chyba już jest tutaj drugim Salahem, Mahrezem albo Saką, a rzeczywistość wygląda następująco:
1. Antony: 18 spotkań w Premier League, 4 bramki, 1 asysta
2. Sancho: 18 bramek w Premier League, 4 bramki, 2 asysty

Fakt, że Sancho zagrał o 400 minut więcej, ale też znacznie rzadziej był piłkarzem pierwszego składu
» 18 kwietnia 2023, 15:34 #381
vieeeri: Batongol222

Czemu bierzesz pod uwagę jedynie PL? United bierze całą ławą wszystkie rozgrywki w tym sezonie, a tam Antony nachapał 8 goli i 2 asysty co już wygląda znacznie okazalej.
» 18 kwietnia 2023, 15:46 #380
Batigol222: Antony też będzie wyglądał okazalej, plus łącznie we wszystkich rozgrywkach rozegrał chyba 1000 minut mniej od Antonego
» 18 kwietnia 2023, 16:18 #379
majk: Generalnie nie ma co zbytnio dywagować na temat Sancho, bo i tak tu raczej zostanie na kolejny sezon. Po pierwsze klub się będzie bał, że powtórzy się historia z Salahem czy KDB, po drugie z powodu tygodniówki jest niesprzedawalny.
Zobaczymy czy sztab będzie w stanie zbudować chłopaka na nowo, innego wyboru raczej nie mamy, niezależnie od naszych preferencji.
» 18 kwietnia 2023, 16:24 #378
SzarimMusty: @vieeeri ale przecież przed bieżącym sezonem rozegrał cały okres przygotowawczy i całkiem dobrze sobie tam radził. Wypadł natomiast na długo z powodu słabej gry - czyli sam motyw okresu przygotowawczego to bujda na resorach.
» 18 kwietnia 2023, 16:55 #377
AUDIoooo: Batistuta

Sancho*

Dwa razy Antony tam jest ;)
» 18 kwietnia 2023, 16:57 #376
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 17:18

Pyra,

,,jak by odpalił u kogoś innego to byśmy sobie w brodę pluli''

Depay po odejściu odpalil w Lyonie czy ktoś tego powodu płakał po nim?

Sancho byl swietny, ale na tle farmerskiej Bundesligi. Tam to nawet Wout wyglądał na bardzo dobrego napastnika... Sa piłkarze, którzy potrafią dostawać się do poziomu gry w PL, jak De Bruyne czy Haaland, ale są i tacy piłkarze, którzy mają z tym problem jak Werner, czy Sancho. Werner już wrócił do Bundesligi i znowu strzela w Lipsku. Jesli nie stanie się cud, że Sancho nagle w trzecim sezonie odpali, to myślę, że Anglik podąży drogą Niemca i w celu ratowania kariery odejdzie do Włoch bądź wróci do BVB, jak choćby wcześniej Kagawa.

,,sprzedaż w pośpiechu nie ma sensu, mamy kilka pozycji do wzmocnienia w lato.''

Niby czemu nie ma sensu? Raz, że Anglik jest zbędny. Na LS mamy Rasha, Garnacho. Na PS mamy Antonego, bedziemy mieć prawdopodobnie Amada, a i może jeszcze wróci Greenwood. 2 czy tam 3 miesiące Sancho był poza skladem. Czy odczuliśmy jakoś jego stratę? Dwa, że z każdym kolejnym słabym sezonem będzie tracić na wartości. Trzy, sam piszesz, że mamy kilka pozycji pozycji do wzmocnienia, także dodatkowa kasa jak najbardziej by tu się przydała.

Sam chciałbym, żeby Sancho odpalił i grał jak w Niemczech , ale ile można na to czekać? O ile w pierwszym sezonie można tlumaczyc jego słaba dyspozycje, że nowa dużo silniejsza liga, nowi koledzy. Tak teraz mamy zaraz mamy koncowke drugiego sezon, a Anglik nadal gra slabo i prezentuje się gorzej niż dzieciak Garnacho. Także z czym do ludzi... Myślałem, że może te specjalne treningi i praca z psychologiem cos mu dadza, ale nie widać wiekszego postępu w jego grze.

Niestety, ale z takim myśleniem, czyli:

- dawajmy milion szans piłkarzom ktorzy się nie sprawdzaja jak van de Beek czy Sancho, licząc że ci wcześniej czy później odpala
- trzymajmy w skladzie średniaków licząc, że ci kiedys staną się topem

Zawsze będziemy oglądać plecy City...
» 18 kwietnia 2023, 17:15 #375
Sideswipe: Dokładnie. Nie trudno zrozumieć, że jeśli odpali u kogoś innego, a u nas nie odpalił, to nie jest wina klubu, trenera, że go pogonili, a samego zawodnika, że nie potrafi sprostać do wymaganiom tego klubu. Zresztą nie przypominam sobie, by któryś zawodnik ostatnio, którego się pozbyliśmy naprawdę "odpalił", bo chyba o odpaleniu w jakichś Marsyliach, Lyonach, Lazio czy nawet BVB nie ma co wspominać.
A, przepraszam, Kriszczianu w jednej z top 5 lig świata odpalił obijając wielbłądy w murze.
» 18 kwietnia 2023, 17:20 #374
brazylianwisnia: Pytanie czy mogąc go sprzedać za 30mln to czy za tą kasę kupimy kogoś lepszego?
» 18 kwietnia 2023, 17:38 #373
majk: Nie kupimy, ale też chyba nie musimy. Na lewej mogą grać Rash/Garnek/Martial, a na prawej Antony/Amad/Pellistri.
Ale można te zarobione 30mln dołożyć do transferu na inną pozycję, na przykład 9tke, chociaż wg mnie oferty poniżej 50 mln powinny być odrzucane i lepiej go zatrzymać, niż puścić za śmieszną kwotę.
» 18 kwietnia 2023, 17:47 #372
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 18:01

brazylianwisnia,

Kvaratskhelia - kupiony przez Napoli za 13,5 mln euro
Mitoma - kupiony przez Brighton za 3 mln euro

Takze można kupić dobrych grajków nawet za dużo mniejsza kasę niż te 30 mln euro. Tylko trzeba dobrze poszukać i mieć dobry skauting, który u nas chyba w ogóle nie istnieje...
» 18 kwietnia 2023, 18:00 #371
Shoiden: Lukaku po odejściu od nas miał sezon życia w Interze, później to zmarnował przez prawdopodobnie chęć zarobienia większej kasy Di Maria przez lata był ważnym zawodnikiem w PSG. Blind po odejściu od nas był ważnym zawodnikiem rewelacyjnego w LM Ajaxu.
» 18 kwietnia 2023, 18:14 #370
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 18:22

Albo Trossard kupiony przez Arsenal za 24 mln euro. Belg przez kilka meczów u Kanoniero zaliczył już wiecej asyst niż u nas Sancho przez prawie 2 sezony...
» 18 kwietnia 2023, 18:18 #369
Pochmurny: Ostatnio Laporta zaatakował Real, że oni też mają dużo na sumieniu. Bawi mnie reakcja ludzi którzy twierdzą, iż tak nie jest. Śmiem twierdzić, że są tak samo umoczeni w wiele ciekawostek jak Barca, ale oni mają w dalszym ciągu pieniądze aby nic nie wychodziło i nie robią ze wszystkich wrogów. Perez zna się na swoim fachu i nie doprowadzi Realu do takiej zapaści, więc raczej grzeszki dalej będą ukryte. Widać było też, że Perezowi mimo wszystko nie było na rękę przyłączanie się do potępiania Barcy bo łączy ich za dużo aby iść na wojnę. Musiał mieć dużą pewność, że nic nie zostanie nagle wyciągnięte na nich lub, iż media nie będą pomagały.

Zabawny jest też ten filmik co wyszedł od Realu w odpowiedzi na słowa Laporty. Wszystko co teraz nie zostanie opublikowane przez Królewskich lub Perez jest traktowane jak święta prawda i białe jak ich koszulki, ale mimo wszystko braku korony ukryć się nie da, tak jak ich ciemnej strony.

Barca ma to na co zapracowała, ale traktowanie Realu jako tych prawilnych to już trochę przesada.
» 18 kwietnia 2023, 13:18 #368
Pyra: Różnica jest zasadnicza, jak Barcy pali się pod tyłkiem to zamiast odpowiadać na pytania atakuje inny klub historiami sprzed 50lat, niech odpowie dlaczego w 2009r kiedy był prezesem i niby nie wiedział o kasie dla Negreiry zwiększył mu przelewy 2x?
Laporta to razowy kłamca i ćpun, pijak zresztą też. Jego słowa są nic nie warte, opiecywał pozostanie Messiego, zakładał w budżecie ćwierćfinał LM, wszystko po to aby finansowo przechytrzyć LL. Chciał wypchnąć FDJ, który w tym sezonie robi im całą grę, teraz Fatiego, zwykły knur.
» 18 kwietnia 2023, 13:48 #367
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 12:56

Dziś w LM kto przechodzi dalej według was?
» 18 kwietnia 2023, 12:55 #366
Halbrand: Lepszy.
» 18 kwietnia 2023, 13:23 #365
Pyra: Real na miękko i Milan na twardo
» 18 kwietnia 2023, 14:15 #364
vieeeri: Ja liczę czysto sportowo na finał Napoli - City i zwycięstwo Włochów
» 18 kwietnia 2023, 14:41 #363
kckMU: Mam nadzieję ze Napoli. Nie mam nic do Milanu, po prostu nie lubię tego, co oni zaczęli grać po czerwonej kartce. Rzygam czyms takim. Szczególnie że nie ma już bramek na wyjeździe.
» 18 kwietnia 2023, 14:51 #362
Normal: Real i Napoli z Oshimenem
» 18 kwietnia 2023, 19:16 #361
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 10:07

Wydaję mi się, że u Sancho jest podobna sytuacja jak z Viniciusem. Gdy drużyny zacznie grać regularnie dobrze, a on sam nabierze pewności to wszystko zatrybi. W Dortmundzie czarował bo to była ułożona drużyna, a on sam tak naprawdę nie miał presji. Każdy widzi, że to głównie mental jest u niego problemem. Antony mimo, że w większości aspektów jest słabszy od Sancho to nie widać u niego tego brania do siebie ciągłymi błędami czy entym tragicznym strzałem. On robi znowu to samo i olewa wszystko. Z jednej strony to irytuje bo może dać coś więcej, z drugiej ma na tyle jaj aby nie przejmować się wszystkim na boisku. Jeśli ETH będzie Anglika widział dalej w drużynie to najwidoczniej wierzy, iż może z niego jeszcze coś wyciągnąć.
» 18 kwietnia 2023, 10:06 #360
DevoMartinez: Napiszę to co pisałem wcześniej imo problem z Sancho to głowa. Pokazywał nie raz, że potrafi grać i radzić sobie spokojnie na angielskich boiskach. Dla mnie on wygląda jakby miał jakieś problemy osobiste i granie w piłkę przestało być dla niego ważne a przynajmniej przestało sprawiać mu przyjemność. Tak jakby grał z musu bo tego wymagają od niego ale bez radości z tego. Miał tam jakąś żałobe w rodzinie podobno więc może jeszcze nie doszedł do siebie.
» 18 kwietnia 2023, 11:41 #359
Stanior: Czyli w skrócie według tego co napisałeś to Sancho jest gościem, który nie będzie pchał tego wózka tylko siądzie na nim i pojedzie gdy inni go popchają i rozpędzą.
» 18 kwietnia 2023, 12:07 #358
Pochmurny: Stety, niestety, czasem są i tacy zawodnicy którzy muszą zostać rozpędzeni. Życie.
» 18 kwietnia 2023, 12:24 #357
Panoramix: Ale Vinicius jest innym piłkarzem, jest piekielnie szybki a i w tym sezonie przejściowym jak odszedł Zidane a Real miotał się z Solarim i Loupetegim to 19 letni Vinicius był jednym z ważniejszych graczy Królewskich. Zespołowi nie szło, podawali piłkę do Brazylijczyka a ten walczył, wchodził w pojedynki, pamiętam jedno z el Clasico z tamtego okresu i Vinicius był jedynym zagrożeniem ze strony Realu. Mimo, że nieraz mu nie wychodziło to się nie poddawał i szedł dalej do przodu. U Sancho jest odwrotnie, nie jest taki szybki, boi się wchodzić w pojedynki, jest jakiś taki zablokowany.
» 18 kwietnia 2023, 12:56 #356
majk: Kompletnie chybione porównanie. Vinicius ciągnie Real jak im nie idzie, nie odwrotnie.
Jakby Sancho spotkał się z 1/10 hejtu, z którą musi się mierzyć taki Vinicius, to chłopak by odwiesił buty na kołek.
Niżej macie świetnie opisany problem Sancho, zamiast tworzyć chybione teorie lepiej jeszcze raz przeczytajcie.
» 18 kwietnia 2023, 13:16 #355
Pochmurny: Teraz ciągnie zespół, ale miał sezony gdy grał na siłę i nic nie wychodziło. Teraz ciągnie zespół bo się zbudował mentalnie. Sancho w Borussii też ciągnął ich mocno gdy był w gazie. Teraz nie ma nic z pewności. Więc gdzie tu chybione porównanie? Junior był super od pierwszego sezonu w Realu? Och jeśli tak to sorry, najwidoczniej żyje w innym wymiarze.
» 18 kwietnia 2023, 15:43 #354
Pochmurny: I dla czego kogoś teoria z pupy ma być lepszą teorią z pupy kogoś innego? Spaczone myślenie pod swoje widzimisię. Każdy ma prawo ocenić w swój własny sposób i odnieść się jeśli uważa, iż trzeba. Takie usilne sterowanie czyimiś odczuwanie to wiesz gdzie sobie możesz. Nikt z nas nie wie co dokładnie się dzieje z poszczególnymi zawodnikami. Wolę prostszą teorię bo nie jestem psychologiem lub jasnowidzem. Każdy widzi, że ma problemy z mentalem i to żadne odkrycie, a to czy go Mama kochała za mało lub ojciec za dużo to już nie moja sprawa. Wszystko ma jakieś podłoże i tylko najbliższe osoby mogą mieć jakiekolwiek informacje.

My dywagujemy, ale nic nie wiemy, więc wolę zostać przy swoim dość zewnętrznym podejściu, a jak ktoś uważa inaczej to proszę bardzo. Nie trzeba ludzi odsyłać nigdzie. Jak zechcą to się zainteresują.
» 18 kwietnia 2023, 15:52 #353
majk: Chybione bo Vini ma mocną psyche, a Sancho nie.
Prędzej go można z Salahem porównać, który płakał w szatni u Mourinho, niż do gościa, który jest jechany na każdym stadionie w Hiszpanii i przez wszystkich tam znienawidzony, ale wychodzi na boisko i ciągnie drużynę mimo to.
» 18 kwietnia 2023, 16:18 #352
Pochmurny: Ale ty wiesz, że psychika również się rozwija? Nie tylko mięśnie i technika idą do przodu, ale również mental ewoluuje. To, że Vinicius starał się grać i nie poddawał mimo presji to sytuacja podobna do każdego zawodnika w dołku. Sancho również stara się brać na siebie grę co pokazywał w ostatnich meczach, ale mu nie wychodzi i tyle. Coś go stopuje. To samo było z Juniorem, on też starał się a wychodziło tragicznie. Chłopak potykał się o swoje nogi. Coś go blokowało.

Każdy kto grał kiedyś w piłkę czy inny sport wie, że są dni lub okresy gdzie kompletnie nie idzie, podejmuje się tragiczne decyzje lub po prostu wszystko gra przeciwko tobie. Rash jest tego kolejnym przykładem. Chłop niby się starał coś grać, próbował dryblingow itp, ale wszystko partaczyl. Teraz nagle wszystko mu wychodzi. Każdy się stara na własny sposób i psychika działa różnie. Równie dobrze facet ma mocną, ale ma problemy poza sportowe które wpływają na koncentrację. Jest mnóstwo możliwości i czynników.
» 18 kwietnia 2023, 18:47 #351
majk: Ja wiem że się psychika rozwija, ale porównanie wciąż chybione ;)
» 18 kwietnia 2023, 20:20 #350
colazeroo: Mamy w tym sezonie tyle rozegranych spotkań a nie przejechaliśmyy sie solidnie po nikim. Za sterami u nas taki kolejny Wenger v2. Pisząc, że zdobyliśmy już więcej pkt od tamtego sezonu a styl to nadal ciepłe kluchy. Mam nadzieję, że się mylę i szybko przyjdzie ktoś z większym charakterem za sterami.
» 18 kwietnia 2023, 10:00 #349
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 10:04

Wait What ?? o.O
Ty mecze oglądasz ??
» 18 kwietnia 2023, 10:04 #348
Leh: No i mamy wypowiedź tygodnia.
To co - Pochettino? Zidane? Dawno nie pisaliśmy o zmianie trenera więc nawet nie wiem, jakie nazwiska tu przywołać :-)
» 18 kwietnia 2023, 10:05 #347
vieeeri: mi też brakuje takiego 9:0 z Southampton, ale jak już wiele razy było tu pisane, że lepsze kilka razy po 1:0 niż 7:0. Pomyśl sobie jaki potencjał drzemie w tej drużynie jeżeli na atak wsadzasz rasowego snajpera lub chociaż zdrowego Martiala w formie. My dochodzimy do sytuacji co cieszy, a mecz chociażby z Evertonem to powinien się skończyć 5:0 do przerwy. Przyjdzie snajpier, sezon przygotowawczy przepracuje w pełni Garnacho, Rashford, Sancho, Antony, Diallo i przyjdą mecze rozstrzygane do przerwy. Dodatkowo zaznaczam, że niejednokrotnie mieliśmy pretensje do De Gei w tym sezonie, w tym ze mną na czele, a gość póki co idzie po złote rękawice.
» 18 kwietnia 2023, 10:05 #346
sztejner: Leh
Nie no,myślę że jak ktoś z wiekszym charakterem to jednak Conte albo Simeone xd
» 18 kwietnia 2023, 10:09 #345
Dudi: Może Bartosch Gaul?
» 18 kwietnia 2023, 10:15 #344
Chudiniowy: Przypominam tylko że United SAFa często gęsto grało brzydką piłkę, a jak każdy tu powinien wiedzieć jest on całkiem utytułowanym trenerem
» 18 kwietnia 2023, 10:19 #343
sztejner: vieeeri
I tak się właśnie znasz na piłce,u DeGei nie ważne jest to że leci po złotą rękawicę i ma najwięcej czystych kont,ważne jest to że słabo gra nogami i trzeba go sprzedać "iksde"
» 18 kwietnia 2023, 10:33 #342
DevoMartinez: Kolega nie zauważył, że gramy praktycznie sezon bez klasowej 9tki a atak ciągnie jeden skrzydłowy ;)
» 18 kwietnia 2023, 11:43 #341
essaEdek: Nawet 12 nie było, a kolega już pijany. xD
» 18 kwietnia 2023, 14:32 #340
colazeroo: Taa chyba, że Kolka miała cukier
» 18 kwietnia 2023, 15:06 #339
majk: No mówić, że trener który pogonił wypalonego gwiazdora z kosmicznym ego nie ma charakteru to trzeba mieć wyobraźnię ;O
» 18 kwietnia 2023, 16:27 #338
MU99: Liverpool dwa razy się przejechał po rywalach w PL i gdzie są w lidze? Jednak wolę nasze 1:0, 2:0, 2:1 i być w top4 i grać o wszystkie puchary:)
» 18 kwietnia 2023, 17:00 #337
awe: Trener pogonil dobre, szkoda, ze obie strony maja inne zdanie, zwłaszcza przed wywiadem byl rozliczany w planach na nastepny sezon.
» 18 kwietnia 2023, 18:29 #336
Natanael: Saka, Martinelli, Grealish, Mahrez, Saint-Maximin, Son, Mitoma czy Salah jak dostają piłkę, to jadą 1 na 1 czy 1 na 2. Antony i Sancho najczęściej przyjmują piłkę, podnoszą głowę i zastanawiają się, co dalej. Chociaż u Antony'ego w tej kwestii widać poprawę, na przykład akcja przy golu Dalota.

Według mnie, u Sancho przede wszystkim zawodzi głowa. W Dortmundzie, czy to w lidze czy w Lidze Mistrzów, robił liczby i wyglądał bardzo dobrze. Też grał przed kilkudziesięcioma tysiącami widzów na stadionach, mecze BVB też były transmitowane w telewizji. Słabsi piłkarsko zawodnicy radzili sobie i radzą w Premier League.

Niżej jest komentarz BingBing, z którym w pełni się zgadzam.
» 18 kwietnia 2023, 09:59 #335
PastaDoCiasta: Odnośnie bardzo fajnej dyskusji na temat Sancho, to zgadzam się z tym, że jego największym problemem jest psychika - bo o ile tężyznę można w miarę łatwo opanować, tak z głową to zupełnie inny temat. Dlaczego Rash, Antony, a nawet Garnacho wyglądają lepiej? Bo każdy z nich jak dostanie piłkę to patrzy czy nie ma kogoś na dobrej pozycji, a jak nie, to po prostu bierze tę gałę i sunie do przodu - albo ścigając się z obrońcą, albo wchodząc w drybling (Marcus to nawet 1 vs 5 xd), a jak już się znajdą pod polem karnym to szukają strzału albo dośrodkowania. Z kolei Jadon dostaje zazwyczaj piłkę, biegnie do przodu na tzw. bezpieczną odległość, a jak się zbliży do jednego obrońcy to zazwyczaj oddaje do tyłu. On po prostu sprawia wrażenie jakby wręcz skrajnie nie wierzył w siebie (co przy takim wyszkoleniu technicznym jest wręcz szokujące) i bał się pościgać, bał się wejść w drybling, albo bał zagrać prostopadłą piłkę bo Łolaboga a co jak mu się nie uda? Najbardziej to rzuciło mi się w oczy w meczu z Sevillą, gość był kilka razy w świetnej sytuacji strzeleckiej, ale zawsze woli oddać komuś piłkę, apogeum to było jak piłka spadła mu pod nogi na 5. metrze, a ten się obrócił tyłem do bramkarza i podał przed pole karne xD Jego strzały też moim zdaniem są tak słabe bo on się boi dołożyć siły, że wtedy nie trafi i się skompromituje, więc uderza wewnętrzną częścią stopy po ziemi, bo przynajmniej będzie w światło bramki. W końcówce meczu z Forest raz jeden jedyny jak się znalazł w polu karnym to (i tak po paru sekundach zawahania i sprawdzeniu czy nie może komuś oddać piłki) po prostu wziął i przywalił na bramkę - efekt? No przestrzelił i co z tego? Mieliśmy w tym meczu 9 niecelnych strzałów, ile razy Antony się pomylił przy próbach rogali?
» 18 kwietnia 2023, 09:36 #334
Leh: Mam te same odczucia. Widać ile znaczy głowa na przykładzie Rashforda - on po prostu chce być w sytuacjach, w których ma szanse na zdobycie gola i w tych sytuacjach się nie zastanawia, strzela mocno i celnie. Tak samo z dryblingiem - on wręcz wbiega w tych obrońców, bo wierzy, że się przedrze. I często ma rację :-) Podobnie Antony, nawet gdy nie trafia, to wciąż próbuje i tu widać mega progres, bo miał moment, gdy stanął, bał się przejmować inicjatywę.
To samo pamiętam u młodego Beckhama czy Ronaldo - nie wyjdzie ci pięć strzałów, próbujesz szósty raz. Czasami krytykujemy to jako egoizm, ale to oznaka tego, że gracz w siebie wierzy. Jadon nie wierzy, stąd dryblingi czy strzały są skazane na porażkę.
Pozostaje wierzyć, że Erik ogarnął Rashforda, Martiala, Wan Bissakę - ogarnie i Jadona.
» 18 kwietnia 2023, 10:04 #333
Natanael: Oglądacie mecze Sunderlandu? Diallo ma 12 goli ale interesuje mnie, jak wygląda jego gra. Czy jest to skrzydłowy, który ma za zadanie robić wiatr z przodu, czy gra też w defensywie?
» 18 kwietnia 2023, 09:12 #332
bani: Obejrzałem kilka meczów, więc próbka nie jest rewelacyjna. Amad głównie gra z prawej strony i schodzi do środka - szuka gry. Nie jest to skrzydłowy w typie Marcusa, a bardziej właśnie Jadona. Rzuciła mi się w oczy właśnie słaba gra w defensywie i niskie zaangażowanie w pressing (sporo człapania). Na plus na pewno pewność siebie - bierze na siebie odpowiedzialność i zabiera stałe fragmenty gry. Kontrola piłki, technika, podania również warto pochwalić. Gorzej z fizycznością, ale mimo to radzi sobie w Championships.
» 18 kwietnia 2023, 10:36 #331
Natanael: Super, dzięki.

Tak się właśnie zastanawiam, bo u ten Haga skrzydłowi zasuwają w defensywie. Gdyby Antony miał tyle wolności co Vini, to pewnie pozwalałby sobie na więcej.

Dlatego też ważny jest Wan-Bissaka, on trzyma tę prawą stronę z tyłu.
» 18 kwietnia 2023, 10:48 #330
Panoramix: Apropo tego co ktoś napisał o Sancho niżej to wydaje mi się, że problemem również jest to, że ktoś jego jako skrzydłowego porównuje do graczy typu Rashford, Nunez, Martinelli, Mbappe, Son itp. Ci gracze to nie są skrzydłowi tylko boczni napastnicy, którzy niesamowicie są pazerni na gole. Foden też nie jest typowym skrzydłowym bo to środkowy ofensywny pomocnik ustawiony na boku tak jak np. Grealish, Kulusevski, Asencio.

Jadon to typowy skrzydłowy jak Antony, Sane, Luis Diaz, Dembele, Mahrez, Alen Saint- Maximin. Więc jako skrzydłowy prócz wielu innych atrybutów bardzo ważne jest depnięcię i urwanie się obrońcy jak Diaz, Sane, Maximin czy Dembele albo doskonale ułożona stopę jak Mahrez, Antony (ten właśnie zdobył kilka ładnych goli z dystansu i zaliczył kilka ładnych asyst dzięki temu).
Sancho niestety brakuje tych rzeczy, przypomina mi pod tym względem trochę Alexa Iwobiego. To już jego drugi sezon i nie widać, żeby miało się poprawić. Do tego dochodzą problemy mentalne i mamy to co mamy. Osobiście większe nadzieję pokładam w Antonym bo raz, że to jego dopiero pierwszy sezon a dwa, iż mimo, że Brazylijczyka mało jest w grze zespołu i często przechodzi obok meczów to jednak ma te statystyki na przyzwoitym poziomie.

Ciekawe jaki na Jadona pomysł ma trener i klub bo jednak kosztował kupę siana a nadzieji nie widać.
» 18 kwietnia 2023, 08:51 #329
Leh: Panoramix - zgoda, ale też mądrą rzecz powiedział Rangnick: chodzi o to jak szybko myślisz, a nie jak szybko biegasz. Taki Bruno czy de Bruyne to piłkarze którzy nie są sprinterami (zwłaszcza Bruno), ale potrafią zagrać na skrzydle bo w mgnieniu oka skanują całą sytuację na boisku i potrafią szybko zagrać celną piłkę. Także skrzydłowy nie musi być Demonem szybkości - u Jadona zawodzi bardziej decyzyjność, skłonność do ryzyka, precyzja. Wydaje mi się, że za to odpowiada w dużej mierze głowa.
Tak czy siak - na dziś zawodzi, ale bym chłopa nie skreślał.
» 18 kwietnia 2023, 09:09 #328
Panoramix: No nie musi. Ale jak się jest skrzydłowym to szybkość pomaga, nawet taki Dembele, który nie wydaje się inteligentnym graczem robi z tego pożytek (wyjątkiem jest Adama Traore, który jest szybki ale poza tym nie ma żadnych zalet). Popatrz na takiego Viniciusa (który już w tej chwili skrzydłowym jest wybitnym), Diaza czy nawet Athonego Daviesa (który jest bocznym obrońcą, co zrobił z Semedo w pamiętnym 8:2 z Barceloną). Bierzesz piłkę masz przeciwnika, miniesz go i robisz przewagę, a jak jesteś tak groźny to Cię podwajają i też robi się miejsce dla kolegi i tym też tworzy się przewagę. Nawet jak gracz z przeciwnikiem który się broni i jest w niskim pressingu to i tak zdarzają się w takim meczu fragmenty gry gdzie taki gracz będzie miał otwartą przestrzeń.
Sancho niestety nie ma tej szybkości.

Dałeś przykład De Bruyne, Bruno, ok nie mają takiej szybkości ale tak jak napisałeś skanują boisko i ustawieni na skrzydle potrafią zrobić z tego pożytek, do tego świetnie ustawiona stopa.

Niektórzy powtarzają jak mantrę że Sancho do gry kombinacyjnej, że inteligentny gracz, ale co z tego jak już drugi sezon kopie się po czole, a mecze gdzie zagrał świetne zawody to można policzyć na palcach sapera.
» 18 kwietnia 2023, 09:41 #327
essaEdek: Lisandro Martinez już po operacji, wszystko poszło pomyślnie. Dużo zdrówka i niech w przyszłym sezonie wróci z podwojoną siłą!
» 18 kwietnia 2023, 01:47 #326
Panoramix: Oby. Trochę chłopisko dychnie bo w tym sezonie zagrał już w 54 meczach licząc z meczami dla reprezentacji Argentyny
» 18 kwietnia 2023, 08:55 #325
Litosci: Kurczę, chciałbym żeby nasi z kimś w tym sezonie taki wynik wykręcili, ale to raczej mało prawdopodobne z nasza impotencja w ataku
» 17 kwietnia 2023, 23:11 #324
zbyszek7: Z Evertonem i Forrest powinno byc po 5-0 minimum niestety dzieki naszej nieskutecznosci i wspanialej formie Pickforda i Navasa wygrywamy nisko i mamy malo bramek na plusie
» 18 kwietnia 2023, 00:47 #323
Radomirus: Jest jakaś dziwna prawidłowość, że jak jakiś bramkarz ma mieć mecz życia - to zazwyczaj ma ten mecz życia w meczu z nami :D
» 18 kwietnia 2023, 00:53 #322
essaEdek: I co im po tych wynikach skoro nadal są daleko w tyle? Wolę żebyśmy wygrali 10 spotkań 1:0 niż dwa po 5:0.
» 18 kwietnia 2023, 01:47 #321
Natanael: 9 po 1:0, dziesiąte 5:0 z Liverpoolem.
» 18 kwietnia 2023, 08:14 #320
Litosci: Wiadomo, ze lepiej 10 zwycięstw po 1:0 ale takie 5/6:0 dla widowiska i dla kibica to fajna sprawa
» 18 kwietnia 2023, 09:01 #319
Panoramix: Nie zapomnę takiego sezonu za Mourinho i jak graliśmy bodajże z Weat Brom, Bornemouth i Burnley i tam mecze życia mięli odpowiednio Ben Foster, Artur Boruc i Tom Heaton (Artek wybronił karnego Zlatana, a Heaton strzał Zlatana z bliska z woleja gdzie się śmiali, że prawie złamał mu rękę 😅).

Nie muszę dopowiadać, że we wszystkich tych meczach była strata punktów.
» 18 kwietnia 2023, 09:02 #318
klusek0128: Oni nie oddadzą frajersko pola choćby wystawili rezerwy. Bedą atakować do upadłego w takim meczu jak ten z MU i nie odstawią nogi na cm.
» 18 kwietnia 2023, 09:05 #317
PastaDoCiasta: To Liverpool chyba wszystkie gole na ten sezon już wystrzelał xd
» 18 kwietnia 2023, 09:41 #316
BingBing: Odniosę się do tego Sancho, jako że miałem okazję oglądać tego zawodnika kilkukrotnie na żywo w kadrach juniorskich Anglii, a w sumie z TV to widziałem rocznik 2000 Anglii kilkanaście razy. Otóż była to wtedy największa perełka tego zespołu. Zawodnik, który grą przypominał młodego Neymara gdy ten jeszcze robił foquinhę w kadrach juniorskich Santosu. Jakbym miał wtedy powiedzieć który z zawodników z tego rocznika i kilku sąsiadujących będzie kandydatem do Złotej Piłki to właśnie Sancho. Drugą taką perłą z tego rocznika był Foden. Obaj trenowali wtedy już w Manchesterze City. Foden był trochę w cieniu, statystycznie może aż tak nie tracił, ale pod względem zainteresowania scoutów to Sancho przyciągał uwagę. Foden często grał głębiej, wyglądał bardziej na rozgrywającego, a Sancho imponował lekkością w prowadzeniu piłki i techniką. Zwracano jednak już wtedy uwagę, że znacznie mniej od Fodena pracował w defensywie, no i był też mniej zadziorny. Nie musiał aż tak walczyć o swoje. Sancho mijał sobie innych juniorów jak tyczki a Foden musiał zaciskać zęby. Miał też kogo gonić, bo ten drugi zawsze był kawałek przed nim. Sancho nie miał kogo gonić. Do pewnego wieku wszystko przychodziło mu bardzo łatwo (przynajmniej na boisku bo sytuacja rodzinna z tego co pamietam była trochę skomplikowana). W kadrach juniorskich szybkość nie jest też jeszcze tak istotna a liczy się technika. Możliwe, że dlatego nie dogadał się z Guardiolą i chciał szybko wejść do składu City. Pewnie Guardiola powtarzał mu, że ma jeszcze czas, a ten chciał jak najszybciej bo nie miał sobie w tych juniorskich kadrach równych. No i odszedł do Dortmundu, a Foden posłuchał Guardioli i był bardziej cierpliwy. Okrzepł trochę w U23 w sezonie 17/18 a Sancho łapał wtedy ogony w Bundeslidze. Lidze znacznie lepszej dla zawodnika ofensywnego. Możliwe, że dlatego Sancho po transferze z Dortmundu trochę odbił się od fizycznej gry w Premier League. Jak na niego patrzę to mam wrażenie, że pod względem gry ofensywnej niewiele się zmienił. Nie widzę tutaj wielkiego progresu. Trochę jakbym nadal oglądał zdolnego juniora, który jak kiedyś strzelił technicznie to bramkarz nie złapał bo też jeszcze junior. W seniorskiej piłce potrzeba trochę więcej siły. Przeciwnicy trochę urośli. Znacznie lepiej za to wygląda jego gra w defensywie, ale to na razie wejście na poziom ledwie przyzwoity.

Teraz trudno po tym zderzeniu z Premier League mu się pozbierać. Brakuje fizyczności no i głowa trochę nie dojeżdża. Zawsze było łatwo, a teraz nagle przeszkoda nie do pokonania i jeszcze przy kamerach, hejtach w necie, i wielkich oczekiwaniach. Fodenowi było pod tym względem łatwiej bo mało kto widział jak czasem przestawiał go dużo starszy kolega w U23. Do tego na jesieni 2022 zmarł ktoś bliski z rodziny Jadona. Chłopak pewnie ma świadomość, że kariera trochę ucieka mu przez palce, zawsze mu powtarzano jakim to nie jest wielkim talentem a tu nagle wszystko może się popsuć? Trudna sytuacja. Stara się, ale nie zawsze wychodzi. Ogólnie gra przeciętnie, ale te hejty w jego stronę stają się już żenujące. Niestety ludzie muszą sobie na czyichś problemach podbić ego. Nic nowego. Dla Manchesteru lepiej byłoby gdyby został bo to świetny zawodnik do uzupełnienia składu, obstawi w każdej chwili trzy pozycje w ofensywie a do tego Anglik wychowany w angielkim systemie szkolenia. No i zawsze może jeszcze coś mu się w głowie przestawić. Dla samego Jadona lepiej byłoby gdyby poszedł drogą De Bruyne czy Salaha, którzy też przy pierwszym podejściu odbili się od Premier League, a mieli coś koło 22 lat gdy poszli grać do innych lig.
» 17 kwietnia 2023, 23:11 #315
Litosci: W końcu jakiś wartościowy komentarz.
» 17 kwietnia 2023, 23:15 #314
Leh: Wow, super komentarz. Mega insight. Co do wniosków - pełna zgoda.
» 18 kwietnia 2023, 00:00 #313
Braks: A miał zostać nowym Giggs'em
» 18 kwietnia 2023, 00:19 #312
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 00:28

Jest też droga Cristiano Ronaldo. Młodego, zdolnego drybkera z Portugalii który się odbijał od rywali.
Po współpracy z Mick'em Clegg'em stał się gladiatorem.


Polecam: youtu.be/E41uFvssCPQ
» 18 kwietnia 2023, 00:24 #311
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.04.2023 00:32

BingBing

Pisz częściej niż średnio raz na kwartał ;)

Osobiście myślę, że głównym problemem jest jego tygodniówka. W sensie takim, że w związku z nią - jest właściwe niesprzedawalny. Tak jak piszesz, w jego własnym interesie powinien gdzieś odejść, do momentu aż nie "zmężnieje" na tyle by wrócić do Premier League, a na tą chwilę - nikt mu tej tygodniówki nie wyrówna (nie wspominając o podwyżce). Musiałby sam dojść do wniosku, że aby ratować karierę musi zejść do do 30-40% tego co teraz zarabia i gdzieś odejść.

Bo w to, że w United odzyska pewność siebie - w najbliższym czasie nie wierzę. Po prostu grając u nas będzie pod lupą mediów, opinii publicznej, kibiców i ogólną presją na wyniki - non stop... co raczej nie jest dobrym środowiskiem by się psychicznie odbudować. Kilka miesięcy przerwy w tym sezonie niespecjalnie na niego pozytywnie wpłynęło.

A jeżeli będzie dalej grał, i dla nas, i dla klubu, i dla samego siebie, mało satysfakcjonująco - to po prostu skończy kontrakt i będzie takim samym przestrzelonym talentem jak np. Dele Alli, który nigdy psychicznie do swojego talentu nie dorósł i błąka się teraz gdzieś na peryferiach footballu.
» 18 kwietnia 2023, 00:31 #310
essaEdek: Świetnie napisane! Ludzie którzy kibicują temu klubowi i chcą aby piął się ciągle w górę to wolą cisnąć po każdym kto popełni jakiś błąd zamiast wspierać ich przez cały czas aby mogli wstać i odwdzięczyć się z nawiązką. Uwielbiam Jandona, cieszę się, że do nas trafił i chciałbym żeby w przyszłym sezonie poukładał sobie wszystko w głowie jak Rashy i dawał nam tyle samo co jego przyjaciel. Potencjał jest olbrzymi, gość ma 23 lata, świetnego trenera i ludzi wokół siebie którzy przechodzili to samo. Zarówno Marcus wrócił, jak i Antony pokazuje się z coraz lepszej strony mimo, że praca wiesza na nim ciągle psy. Musi mu się coś przestawić w głowie, musi znowu czuć się pewnie. Rashford ile w tamtym sezonie razy podejmował złe decyzje? Tu i tu ważna była psychika.
» 18 kwietnia 2023, 01:54 #309
BingBing: Jak mam pisać częściej to mogę dopisać, że teraz z rocznika 2006 nieźle zapowiada się Claudio Echeverri z River Plate. Gość robi furorę na trwającym właśnie Sudamericano U17. Ofensywny pomocnik, klauzula odejścia 26 milionów funtów, nazywany "El Diablito", więc do Czerwonych Diabłów byłby jak znalazł. A jak już ktoś z United się po niego pofatyguje, to może wziąć dodatkowo napastnika Agustina Ruberto.

No chyba, że wolicie transfery ze Sportingu Lizbona, bo tylko te wychodzą na dobre United to na środku pomocy gra tam z rocznika 2004 Mateus Fernandes. Po pierwsze Sporting, po drugie Fernandes. Powinno wypalić. ;)
» 18 kwietnia 2023, 05:05 #308
Kurliczek: Dokładnie, pisz częściej albo zakładaj jakiegoś bloga bo czyta się to fenomenalnie :)
» 18 kwietnia 2023, 09:34 #307
essaEdek: Strona na FB byłaby świetnym rozwiązaniem. ;) Mega się czyta takie wypowiedzi o niższych ligach. Ewentualnie kanał na YT ale do tego trzeba mieć jeszcze obycie z kamerą i odwagę.
» 18 kwietnia 2023, 14:35 #306
Panoramix: Kurde szkoda tego Gakpo. Bardzo inteligentny gracz. Ale niestety woleli przyoszczędzić i ściągneli Woughorsta. Jak nie będzie w lato Kane albo Oshimena (bo chyba tak można usprawiedliwiać, że nie kupili Gakpo) to nie wiem co o tym myśleć.
» 17 kwietnia 2023, 22:28 #305
sturmik: A mi nie zal Gakpo. Gdyby przyszedl do nas to potykalby sie o swój cien.
Bohaterowie mundialu póki co to wtopy albo drogie swiecidelka.
Mamy nawet Weghorsta ,który Messiemu pogrozil. Jaki z niego napastnik - kazdy widzi.
Wszystkie Gakpa, Gomezy, MacAlistery, Mudryki czy Enzo - zostali wycenieni 2x wiecej przez mundial.
» 17 kwietnia 2023, 23:28 #304
sasu: Mudryk wyceniony wyżej przez mundial?
» 17 kwietnia 2023, 23:58 #303
Witcheraard: DAWAĆ LEEDS
» 17 kwietnia 2023, 22:05 #302
Panoramix: Z tego co czytam to przepis jest chory. Jeżeli ręka nie była bezpośrednio przy strzeleniu gola to VAR nie może cofnąć gola. Pamiętacie parę sezonów temu jak odpadaliśmy z FA Cup za Olka, też jakiś zespół wtedy z Championship (midelsborough albo ktoś inny) strzelił nam tak gola, gość przyjął piłkę ręką w polu karnym i zaliczył asystę i wtedy im uznali a VAR nie cofnął gola. Wtedy to tak tłumaczyli.

Chory przepis ale z drugiej strony Pawson powinien gwizdnąć rękę od razu bo nie miał daleko do akcji.
» 17 kwietnia 2023, 21:55 #301
SzarimMusty: Natomiast nam cofnęli gola bo 20 kontaktów wcześniej był faul... Absurdalnie to brzmi.
» 17 kwietnia 2023, 22:16 #300
Panoramix: No chory ten przepis. A pamiętasz ten mecz? Z kim wtedy graliśmy? Gość w polu karnym ewidentnie podbił sobie piłkę ręką, później podał i zaliczył asystę i gola im uznali.
» 17 kwietnia 2023, 22:38 #299
DjTED: W pucharze z jakimis amatorami dostaliśmy taka bramke
» 17 kwietnia 2023, 22:49 #298
Litosci: On te piłkę sobie zagarnął reka normalnie
» 17 kwietnia 2023, 23:09 #297
szakurek: Najgorzej, że liga wyda oświadczenie, że jest im przykro i ten błazen w dalszym ciągu będzie dawał popis
» 17 kwietnia 2023, 21:52 #296
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2023 21:51

Zalosny Loserpool i nedzne cepy na Varze, trzymam kciuki za miejsce 5,6,7 dla jurgenow, maja 9 pkt straty do czwartego newcastle i oby nigdy nie posmakowali top 4 za te przekrety.

tfu!
» 17 kwietnia 2023, 21:50 #295
RedButcher: Cóż, kasę z Bellinghama przerzucili na zapewnienie top4 ;)
» 17 kwietnia 2023, 21:48 #294
SzpakUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2023 21:50

Brak słów na to całe sędziowanie w PL. Obrzydza wszystko. Brak logicznego wytłumaczenia jak ten gol, ważny gol dla przebiegu dalszej części spotkania został uznany. Liczę na comeback Leeds.
» 17 kwietnia 2023, 21:46 #293
Witcheraard: Takiego wała nie widziałem chyba nigdy, skandal.
» 17 kwietnia 2023, 21:41 #292
lukiton0589: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2023 21:46

... ..
» 17 kwietnia 2023, 21:41 #291
miloszek5555: Var w PL to tylko same korzyści dla Looserpolczykow, nic tylko ich pchać w górę za wszelką cenę, chyba że sprawdzający Var dostał obstrukcji i w tym czasie go nie było.
» 17 kwietnia 2023, 21:40 #290
SmutnyGrabarz: kudlaty 2-0
» 17 kwietnia 2023, 21:40 #289
SzarimMusty: 9pkt straty do Newcastle... nie będzie tego łatwo odrobić w 8 kolejek - chociaż różne cuda się ostatnio zdarzały.
» 17 kwietnia 2023, 21:41 #288
DiannTV: Dostatecznie dużo czasu na kolejne wałki
» 17 kwietnia 2023, 21:43 #287
szakurek: Yyy, co ten sędzia teraz odczynil? Sprawdzający var do toalety poszedł?
» 17 kwietnia 2023, 21:37 #286
RobvanKlu5i: Jeżeli nie uznano ręki TAA to jak ta sytuacja ma się do nieuznanego gola Rashforda z Wolverhampton?

Przecież to są jakieś jaja...
» 17 kwietnia 2023, 21:37 #285
Diabelski97: Kompromitacja totalna.
» 17 kwietnia 2023, 21:37 #284
pictor: Webb znowu będzie przepraszał jak Leeds przegra.
» 17 kwietnia 2023, 21:39 #283