Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Van de Beek wypożyczony z Manchesteru United

» 31 stycznia 2022, 20:03 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w poniedziałkowy wieczór potwierdził doniesienia angielskich mediów w sprawie Donny’ego van de Beeka. Holenderski pomocnik do końca sezonu 2021/2022 został wypożyczony do Evertonu.
Oficjalnie: Van de Beek wypożyczony z Manchesteru United
» Donny van de Beek do końca sezonu 2021/2022 został wypożyczony do Evertonu
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek wywalczy sobie miejsce w podstawowej 11 Evertonu?
Van de Beek jest piłkarzem Manchesteru United od 2020 roku. Holender do tej pory zanotował 50 występów w barwach Czerwonych Diabłów.

Van de Beek od początku swojej kariery w Manchesterze United pełni rolę rezerwowego. Wypożyczenie do Evertonu ma na celu odbudowę formy zawodnika i regularną grę na poziomie Premier League.

Everton w poniedziałek potwierdził nie tylko wypożyczenie Donny’ego van de Beeka. Nowym menadżerem The Toffees został Frank Lampard, który zastąpił zwolnionego Rafaela Beniteza.

Według angielskich mediów wypożyczenie Van de Beeka do Evertonu nie zawiera opcji wykupu zawodnika po zakończeniu sezonu. Liverpoolczycy pokryją w pełni tygodniówkę Holendra oraz zapłacą 500 tysięcy funtów za wypożyczenie.

– Wszyscy w Manchesterze United życzą Donny’emu wszystkiego, co najlepsze w pozostałej części sezonu – napisały Czerwone Diabły na swojej stronie internetowej.

Everton najbliższe spotkanie rozegra w sobotę. Rywalem The Toffees w IV rundzie Pucharu Anglii będzie Brentford.

Van de Beek jest kolejnym piłkarzem Manchesteru United, który tej zimy udał się na wypożyczenie. Wcześniej kluby tymczasowo zmienili: Anthony Martial (Sevilla), Amad Diallo (Rangers), Axel Tuanzebe (Napoli), Ethan Laird (Bournemouth), Teden Mengi (Birmingham City).




TAGI


« Poprzedni news
West Ham United naciska na wypożyczenie Lingarda
Następny news »
Manchester United zablokował dwa transfery w Deadline Day

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (551)


rreddevilss: Ja sie obawiam ze niestety Pochettinio wybiora, dlaczego niestety? No facet swietnie umie zbudowac napewno druzyne z tym ze u nas nie trzeba nic budowac a jest ekupa z ktora nalezy cos wygrac a tego Pochettino niestety nie potrafi nawet lige przegral z Lille w xeszlym sezonie bedac w PSG...
» 3 lutego 2022, 15:21 #551
kamtor: Jak ma być pochettino to niech lepiej zostanie Ralf a tak to tylko ten hag lub amorim
» 3 lutego 2022, 08:24 #550
brazylianwisnia: Pochettino jest taktycznie kilka poziomow nad Ralfem.
» 3 lutego 2022, 08:48 #549
sztejner: Nie uważam Mauricio za jakiegoś wybitnego trenera,ale ciężko się nie zgodzić że z trenerką ma więcej wspólnego niż Rangnick
» 3 lutego 2022, 09:17 #548
Kralik077: Kto wie czy już nie są dogadani wstepnie i dlatego też sie pojawiają ploty ze pochetino poleci koło marca a od nowego sezonu u nas
» 3 lutego 2022, 09:35 #547
sztejner: Ja w jakimś brytyjskim szmatławcu przeczytałem że dla Rangnicka priorytetem ma być Ten Haag
(od razu mówię,że podobno Rangnick ma mieć swój wkład w wybór trenera dlatego to brzmi tak jak brzmi)
» 3 lutego 2022, 09:38 #546
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 09:44

Przy Pochetinio nic sie nie zmieni. To jak branie Mourinho - niby dobry trener ale jakie szanse na dlugofalowe trenowanie?
» 3 lutego 2022, 09:44 #545
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 10:33

Też wole Ralfa i uważam, że to lepszy wybór od Poche, który nie daje sobie rady z gwiazdami, co udowodnil nie raz. "Pochettino taktycznie kilka poziomów wyzej" OMG co ja tu czytam XD
» 3 lutego 2022, 10:31 #544
Quebambino: Sturmik, Ty w ogóle wiesz coś o piłce nożnej?

Pochettino był w Tottenhamie ponad 5 lat. Nie odszedł z własnej woli, tylko został zwolniony. Gdyby nie Levy, to Mauricio pewnie nadal pracowałby u Kogutów. Jeśli jest jakiś trener, który lubi pracować długo w jednym miejscu to jest z Nim z pewnością Poche.
» 3 lutego 2022, 10:41 #543
DevoMartinez: No Poche który nie ogarnął psg to na pewno dobra opcja na ogarnięcie burdelu w Manchesterze.
» 3 lutego 2022, 10:56 #542
Rebxie: A Tuchel niby ogarnął?
» 3 lutego 2022, 13:22 #541
Pezet: Czeka ktoś na Dying light?
» 2 lutego 2022, 23:25 #540
majk: Ja czekam, ale nie wiem czy będzie śmigało na ps4
» 2 lutego 2022, 23:27 #539
Chestnut: Nie czekam, ale oby spełniło oczekiwania lepiej niż Cyberpunk, chociaż i tak pewnie bardzo dobrze się sprzeda. W tym roku czekam tylko na Company of Heroes 3 póki co.
» 2 lutego 2022, 23:35 #538
Pezet: Ja zamówiłem preorder na ps5 i nie mogę się doczekać.Uwielbiam postapokaliptyczny klimat zwłaszcza nocą i po buszku :)
Z tego co widziałem na jutubach gra działa bardzo sprawnie na ps4
» 3 lutego 2022, 08:01 #537
Seszele: majk - dlaczego ma nie śmigać? Skoro wydali też na PS4, to powinna śmigać.
» 3 lutego 2022, 08:08 #536
rizx: cyberpunka też wydali na ps4 i po ponad roku dalej jest na tej konsoli niegrywalny
» 3 lutego 2022, 08:18 #535
Tomczo: Czy tu będą jakieś powiązania fabularne względem 1 ?
» 3 lutego 2022, 08:48 #534
skowron32: he he ja już trochę wyrosłem z gierek:D
kiedyś miało się PlayStation i na stadion do Wawy się jeździło kupować gierki :D bo to były czasy jak neta jeszcze nie buło i mało kto miał kompa stacjonarnego PS był szczytem marzeniem tamtych czasów:D
stare dobre czasy...eh
» 3 lutego 2022, 08:54 #533
Seszele: Skowron32 - też tak kiedyś myślałem.
Miałem PC, potem przez wiele, dosłownie wiele lat nie grałem wcale.
Pewnego dnia oprzytomniałem, że jednym z moich małych marzeń było mieć konsolę, no i kupiłem PS4. Może i stary dziad ze mnie, ale jaram się jak dziecko swoją kolekcją i chłonę każdą godzinkę grania. A czasu mało, niestety. Pozostają weekendy, późne godziny, jak rodzina śpi. A i wtedy człowiekowi po całym tygodniu opadają powieki. Ale warto się odmóżdżyć, chociaż na te pół godziny, godzinę.
» 3 lutego 2022, 09:46 #532
Chestnut: Nie wydaje mi się, że można z gier wyrosnąć, to tak jakby można by było wyrosnąć od filmów, książek czy muzyki, bo tak naprawdę dobra gra, to połączenie tych trzech rzeczy.
» 3 lutego 2022, 10:13 #531
Pezet: Mysle podobnie. Mam 31 za chwile ale lubię się zanurzyć w jakiejś grze na kilka godzin.Jedynym problem jest brak czasu.
Swoją droga ironia losu.Kiedyś człowiek miał wuchte czasu ale nie miał sprzętu do grania czy samych gier które kosztowały nie mało.Dziś to wszystko jest na kliknięcie klawisza aczkolwiek doba nie jest z gumy i głównie pozostają weekendy
» 3 lutego 2022, 10:44 #530
izbinho: Można wyrosnąć. Człowiek ma inne ważniejsze rzeczy do zrobienia niż granie w gierki. Zmieniają się priorytety. Wolę godzinę wolnego czasu spędzić z własnymi dziećmi niż zagrać w grę.
» 3 lutego 2022, 10:46 #529
Chestnut: Zawsze możesz zagrać razem z dzieciakami w kooperacji. :)
» 3 lutego 2022, 10:57 #528
skowron32: No w połowie macie racje człowiek z wiekiem ma inne priorytety mniej czasu na granie, ja w wolnym czasie biorę wędki i jadę nad Wisłe połowic ale czasem np. w zimę człowiek by sobie popykał w jakaś FIFE czy jakieś strzelanki i tak jak ktoś napisał tak się odmóżdżyć od tego wszystkiego codziennych spraw i problemów:)
Pomyśle nad kupnem konsoli?:P lepszy Xbox czy PS4-5?
» 3 lutego 2022, 11:09 #527
AUDIoooo: Też kupiłem ps4 i z dzieciakami pykamy w Call od Duty warzone albo UFC ;)

Czad!
» 3 lutego 2022, 11:13 #526
skowron32: No w połowie macie racje człowiek z wiekiem ma inne priorytety mniej czasu na granie, ja w wolnym czasie biorę wędki i jadę nad Wisłe połowic ale czasem np. w zimę człowiek by sobie popykał w jakaś FIFE czy jakieś strzelanki i tak jak ktoś napisał tak się odmóżdżyć od tego wszystkiego codziennych spraw i problemów:)
Pomyśle nad kupnem konsoli?:P lepszy Xbox czy PS4-5?
» 3 lutego 2022, 11:14 #525
skowron32: AUDIoooo
z pewnością super zabawa nie dziwie się :)
» 3 lutego 2022, 11:20 #524
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 11:52

Skowron

Racja ;) Czasem też jak wszyscy idą spać wtedy zaczyna sie prawdziwa zabawa ;)

Miałem wszystkie playstation i bede polował na piątkę. Xboxa nigdy nie miałem wiec się nie wypowiem. Jedynie co mogę powiedzieć, to kontroler mnie w Xbox wkurzał gdy grałem u kumpla, ale pewnie dlatego, że się przyzwyczaiłem do tych od playstation.
» 3 lutego 2022, 11:49 #523
sirtomas: Co jak co ,ale z naszymi ,zimowymi wzmocnieniami nikt się nie może równać ,już się nie mogę doczekać drugiej części sezonu...
» 2 lutego 2022, 23:15 #522
dzilu96: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2022 07:59

dokładnie, nikt nie pozbył się z klubu takiej ilości niegrającego "szrotu" jak my
» 3 lutego 2022, 07:59 #521
brazylianwisnia: jak latem kupujesz duzo to tak konczy sie zima
» 3 lutego 2022, 08:48 #520
Tomczo: Między Bogiem a prawda, już wolałem czytać te wasze wypociny o Ole outach, fredach, brakach transferów itd. Niż ciągle męczenie buły greenwoodem.
» 2 lutego 2022, 22:58 #519
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 22:55

Mam pytanie z innej bajki, czy istnieje możliwość aby przenieść loginy i hasła zakładane na 1 emailu na 2? Przykładowo jak rejestrowałem dawno tutaj się z poczty np. wp i chciałbym usunąć tą pocztę tzn. adres, to czy da się przenieść jakoś zawartość np do nowo utworzonej poczty, by móc się logować, czy straciłbym możliwość już wchodzenia tutaj min. na swoje konto?
» 2 lutego 2022, 22:54 #518
AUDIoooo: Skoro w profilu jest opcja edytuj oraz zmień e-mail to powinno wszystko grać. Mogę się mylić ale nigdy nie próbowałem robić czegoś takiego.
» 2 lutego 2022, 23:08 #517
matheo: W ustawieniach profilu możesz zmienić e-mail. Gdyby coś nie działało, to daj znać.
» 2 lutego 2022, 23:22 #516
AUDIoooo: Ale fajnie teraz wyglada flashscore po update ;)
» 2 lutego 2022, 22:03 #515
motos8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 22:09

A mnie właśnie nierwuje, zwłaszcza gdy otworzysz wynik ze szczegółami i tam mało kontrastowe kolory, aż pali gały.
» 2 lutego 2022, 22:08 #514
kckMU: Moim zdaniem właśnie nie. Zgadzam się z motosem. Oczoje.... wszystko jest. Dodatkowo w aplikacji mobilnej alert 'wielkiej szansy' został popsuty wizualnie.
» 2 lutego 2022, 22:16 #513
wedel242: @motos8 Polecam tryb ciemny, prawy górny róg, 3 kreski obok "login" i zmieniasz na tryb nocny
» 2 lutego 2022, 23:52 #512
Advm: Ciemne kolorki spoko, ale białe i żółte napisy rażą po oczach. Wcześniej, mimo ciemnego motywu tego nie było.
» 3 lutego 2022, 00:03 #511
Quebambino: W trybie ciemnym wygląda jak Football Manager.
» 3 lutego 2022, 10:43 #510
0listonoszpat: United mają długie ręce w Manchesterze. Zrobił się niezły szum na cały świat, ciekawe czy to pobicie to rzeczywiście prawda. Niezależnie od prawdy dużo osób zrobi wiele żeby nasze złote dziecko za nic nie odpowiedziało. W grę wchodzą potężne pieniądze.
» 2 lutego 2022, 21:59 #509
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 22:07

Ta szczególnie, że każdy sie od niego odwrócił. Ojciec dziewczyny odrazu zaprzeczał i chcial złagodzić cala aferę, watpie, by to wyszło przez oferowana łapówkę, czy coś tedy. Ewidentnie coś tu śmierdzi po obu stronach :)
» 2 lutego 2022, 22:07 #508
GuteFrage: MG jest skończony w profesjonalnej piłce.
» 2 lutego 2022, 23:05 #507
mycka86: #GuteFrage Chcesz się założyć ?
» 3 lutego 2022, 00:32 #506
dzilu96: Co jakiś czas musi tu się pojawić jakiś wykwintny troll pokroju RonaldoNaniBack, Fetrainiego. GuteFrage, gratulację, dorównujesz im poziomem prowokacji.
» 3 lutego 2022, 08:01 #505
DaredevilUtd: Guter ty to w trolowaniu jesteś skończony, każdy już cie przejrzał :)
» 3 lutego 2022, 10:35 #504
mikiartur: Senegal w finale PNA
» 2 lutego 2022, 21:56 #503
mordynator: Oby jutro jeszcze Egipt dokooptował do nich to Salah i Mane wrócą do Scouserów z "pełnym przebiegiem" PNA i może im sie to odbije kondycyjnie w końcowej fazie sezonu.
» 2 lutego 2022, 23:17 #502
wedel242: Obawiam się, że liverpool nie będzie naszym rywalem w końcówce sezonu
» 2 lutego 2022, 23:56 #501
mordynator: Nigdy nie wiadomo w koncu to Premier League a w niej nie takie cuda sie zdarzały, Choć nawet jak z nimi nie powalczymy to i tak mam nadzieje że im sie to odbije czkawką bo po prostu nadzwyczajniej lubie kiedy Liverpool przegrywa.
» 3 lutego 2022, 00:00 #500
Pyra: Przecież oni właśnie kupili Luisa Diaza, mają Jotę, Firmino, Chamberlain może zagrać na skrzydle w razie czego.
Mane i Salah będą mogli sobie spokojnie odpocząć przed najważniejszymi spotkaniami.
» 3 lutego 2022, 07:04 #499
mikiartur: No i Diallo zszedł choć uważam że dlatego, że jest najmłodszy i najnowszy. Bo grą zdecydowanie na to nie zasłużył patrząc co inni w Rangersach odwalali
» 2 lutego 2022, 21:51 #498
nieeeeeeee: W zeszłym meczu też zszedł wcześnie pomimo tego że był top3 po stronie Rangers.
» 2 lutego 2022, 21:53 #497
izbinho: Nie mam Insta ale podobno Harriet Robson znowu obserwuje Greenwooda... o co chodzi?
» 2 lutego 2022, 21:35 #496
nieeeeeeee: Nie tylko ona wielu piłkarzy którzy go od obserwowało na początku tej akcji nagle znowu dało mu obserwacje.
» 2 lutego 2022, 21:37 #495
KubaUtd: Zaraz was chustnut zgłosi mnie już zgłosił i cała rozmowę Admin skasował.
» 2 lutego 2022, 21:45 #494
motos8: To jest obrzydliwe już jak admini tutaj całe wątki usuwają. Gdzieś tam Chestnut się kłócił kilka tematów temu, nie miał racji i przeprosił. Wątek usunęli. Sami wrzucają obyczajowo-sportowy temat na główną i jak dyskusja nie idzie tak jak by chcieli to czyszczą dziesiątkami. Brak słów.
» 2 lutego 2022, 22:16 #493
izbinho: Bo chestnut to jest typ " uprzejmie donoszę"
» 2 lutego 2022, 22:38 #492
Chestnut: To nie jest tak, że nie miałem racji, zaufałem Instagramowi, który mnie zawiódł. Napisałem, że kłamie, że fake, kogoś nawałem trollem, chociaż to Instagram trolluje. Ja mam rację i @KubaUtd ma rację, razem z resztą, którzy go bronili. Tak mylę się, nawet bardzo często, potrafię to przyznać i potrafię przeprosić co wielu z was nie potrafi, bo DUMA wam pewnie nie pozwoli.
» 3 lutego 2022, 00:27 #491
Cieniu: izbinho, masz 100% racji. Gość jest tak mega irytujący, czepia się dosłownie prawie wszystkiego i zawsze musi wkręcić swoje kilka groszy do komentarzy innych.
» 3 lutego 2022, 10:20 #490
mikiartur: Rangersi jak paralitycy grają w obronie. Tak jakby mieli z 3/4 Maguire'ów z meczu z Leicester + De Gea z sezonu 19/20.

Diallo za wiele z gry nie miał. Ale jak miał ją to grał odważnie i raczej w defensywie też się udzielał.
Fajny mecz swoją droga
» 2 lutego 2022, 21:32 #489
Dh97: Oby się nie okazało ze klub wiedział wczesniej o zachowaniu Masona i to ukrywał
» 2 lutego 2022, 21:28 #488
ArktoS: A nawet jeśli to co wtedy?
» 2 lutego 2022, 21:31 #487
Dh97: Byłbym zawiedziony taką postawą a Ty?
» 2 lutego 2022, 21:35 #486
ArktoS: Też byłbym, ale nigdy się tego nie dowiemy. Jako firma zwykle troszczysz się o swojego pracownika. ;)
» 2 lutego 2022, 21:45 #485
LukasMUFC: Doborowe towarzystwo na tym devilpejdżu. Nie dość że trenerzy, to jeszcze prawnicy.
» 2 lutego 2022, 21:17 #484
wrobel1992: Dodaj psychologów, wróżbitów i inspektorów kryminalnych(wszyscy rodem z WSRH).
» 2 lutego 2022, 22:07 #483
DaredevilUtd: Dodaj schizofrenikow i możesz ich podciągnąć pod większość DP, oni myślą, że się znaja na wszystkim :)
» 2 lutego 2022, 22:10 #482
nowakman85: Jak myślicie, które miejsce zająłby Celtic lub Rangersi w Premier League ? ja stawiam coś okolo 12
» 2 lutego 2022, 21:14 #481
majk: Walka o utrzymanie co sezon
» 2 lutego 2022, 21:22 #480
mycka86: Gdzieś pomiędzy Championship a Norwich i Burnley.
» 2 lutego 2022, 21:38 #479
pawelisto2: Ale Celtic ciśnie Rangersów.
Gra Amad w razie czego.
» 2 lutego 2022, 21:04 #478
nowakman85: Poleci jeden z drugim na kwarantanne i obudzimy się z ręką w nocniku z Mejbrim i innymi półśrodkami w składzie a sezon pójdzie na straty, bo zmieszczenie się w pierwszej 4 nie jest takie pewne
» 2 lutego 2022, 20:56 #477
nowakman85: Śmiać mi się z Was chce jak przeżywacie ta sprawę z Masonem czy było tak, czy siak. Normalny kibic i człowiek który ma normalne życie myśli o tym czy będzie grać, czy nie, bo bieda w składzie, a Wy bawicie się w prawników ustalacie motywy ehh
» 2 lutego 2022, 20:47 #476
mikon70: Kłótnie są na porządku dziennym. Trzeba tylko mieć pretekst i samo się kręci. Zostało kilku prowokatorów zbanowanych, ale mają godne zastępstwo.
» 2 lutego 2022, 20:52 #475
flt32705: A co cię obchodzi kto co myśli skoro ciebie to nie obchodzi to się nie musisz udzielać każdy pisze co chce
» 2 lutego 2022, 21:23 #474
PogbaKingOfMANU: Społeczeństwo powinno stać na straży moralności, ktoś musi tego pilnować i od tego są sądy, ale i ostracyzm społeczny, który nie raz karze lepiej, niż oficjalny świstek. Trzeba oddzielać ziarno od plew. Akurat dobrze, że ludzi to interesuje, znaczy, że jeszcze nie ma całkowitego zezwierzęcenia.
» 2 lutego 2022, 21:52 #473
HarryBrown: No i objawił się nam nowy wielki inkwizytor.
» 2 lutego 2022, 22:02 #472
wrobel1992: Flt32705 właśnie przez to, że każdy pisze jak chce na wielu, wielu forach i portalach jest taki burdel. Każdy pisze durnoty ukrywając się za anonimowością internetu. Odrobiną pomyślunku nikomu nie zaszkodzi.
» 2 lutego 2022, 22:10 #471
mikiartur: Liverpool were grateful to Tottenham for lowering the price tag of Luís Diaz. Porto initially demanded €80m, which the Reds weren't prepared to pay but Spurs put in months of hard work to lower the fee and then Liverpool simply matched the offer.

(Source:
@TheAthleticUK
)
ach te Totki xd
» 2 lutego 2022, 20:44 #470
deksoo11: Tak swoją drogą wie ktoś jak to w Anglii działa? Czy ofiara musi oskarżyć Masona przez sądem by ten był skazany, bo podobno został on zabrany do aresztu mimo tego że ta jego ex nigdzie tego nie zgłaszała, dziwna ta sytuacja, jestem ciekaw co się wydarzy jak zostanie uniewinniony bo powiedzmy dojdzie do jakiejś ugody poza sądowej między nimi
» 2 lutego 2022, 20:04 #469
mikiartur: stroną oskarżającą Masona jest prokurator. I sprawa odbywa się (przy takich zarzutach) z urzędu chyba w Anglii
» 2 lutego 2022, 20:37 #468
HarryBrown: Skoro policja zajęła się tematem z urzędu, to logicznym jest, że w UK tego typu przestępstwa są ścigane z urzędu a nie tak jak u nas dopiero na wniosek ofiary.
» 2 lutego 2022, 20:40 #467
lastalexever: W UK wyglada to tak ze nawet gdyby to ona go oskarżyła, a później wycofała zeznanie, a już były pokazane dowody jakieś to policja i tak by dalej brnęła.

Na razie to nie oskarżyli, czyli dowody nie są jednoznaczne i szukają dalej. W prasie już dawno go ukrzyżowali, a jakby się okazało ze niewinny, to nawet przepraszam nie usłyszy. Takie normalne.

Ale mi się tam wydaje ze akcja była, ciekawe tylko czy są dowody
» 2 lutego 2022, 20:41 #466
mikon70: Napiszę, bo widzę, że często jest tu powtarzana nieprawda. W Polsce doszło do nowelizacji i gwałt nie jest przestępstwem już ściganym na wniosek, a z urzędu.
» 2 lutego 2022, 20:45 #465
donmielon: @mikiartur "chyba" nie wiem, ale się wypowiem.
» 2 lutego 2022, 21:52 #464
Saberem47: Widzę że devilpage w końcu tętni życiem. Chestnut to naprawdę godny następca takich tuzów jak między innymi RonaldoNaniBack i Fetraini
» 2 lutego 2022, 19:57 #463
Chestnut: Dla nich to komplement, dla mnie to obraza...
» 2 lutego 2022, 20:24 #462
FetraiNarrator: Witam was bardzo serdecznie i cieszę się, że mój duch dalej tutaj pozostaje.

Panie Chesnut

Tutaj nikt pana nie obraził, czasem trzeba czerpać wiedzę od najlepszych i kontynuować ich dzieło. Jeżeli jest pan porównywany do mnie oznacza to, że nauka nie poszła w las i coś tam pan się nauczył. Już teraz rozumiem dlaczego nazywają pana dziwolągiem tej strony. Posiada pan więcej plusów dodatnich jeżeli chodzi o przemyślenia oraz działanie w danej sytuacji. Bardzo to szanuje oraz podziwiam. Mam nadzieje, że przyszłość przyniesie panu najlepsze dni w których będzie pan czynił to co ja, czyli dostosowanie zawartości wachlarzu wiedzy do danej osoby oraz sytuacji życiowej.

Pozdrawiam
» 2 lutego 2022, 20:55 #461
Chestnut: Wybacz Mistrzu, że Cię uraziłem, jestem jeszcze słabym padawanem. Proszę ucz mnie Mistrzu!
» 2 lutego 2022, 23:26 #460
mikiartur: Diallo w 1 składzie Rangersów na derby z Celtikiem
Fajny mecz przed młodym. Będę oglądał :D
» 2 lutego 2022, 19:42 #459
kckMU: Przypomnijmy że na Polsat Sport Premium 1.
» 2 lutego 2022, 19:44 #458
KubaUtd: Pięknie Diallo złoty dzieciak.
» 2 lutego 2022, 19:50 #457
KubaUtd: 🚨 Sunderland AFC plan to speak with Roy Keane this week over their vacant managerial position. He is now the favourite to take the job.

(Source: Daily Mail)
» 2 lutego 2022, 18:02 #456
mikiartur: Ooo chciałbym Keane na ławce zobaczyć chętnie. Bo nie pamiętam już jego ostatniej przygody
» 2 lutego 2022, 18:06 #455
kckMU: Skończy się jak zwykle.
» 2 lutego 2022, 18:59 #454
Strzelec: Czyli awansem do Premier League?
» 2 lutego 2022, 19:01 #453
kckMU: Daj futbolowy Boże :)
» 2 lutego 2022, 19:21 #452
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 19:49

Ooo to by dopiero było ciekawe :D
» 2 lutego 2022, 19:45 #451
swees: Przynajmniej na nudę nie możemy narzekać :P Ten sezon w United jest lepszy niż nie jeden serial na netflixie ;p
» 2 lutego 2022, 17:59 #450
0listonoszpat: A może wreszcie tak dla odmiany trafi ciekawy sezon, ale sportowo.
» 2 lutego 2022, 22:03 #449
PogBooom: Mysle ze czas zamknąć temat Greenwooda...winny czy niewinny jego kariera w United dobiegła końca...w weekend wracamy do gry.
» 2 lutego 2022, 17:52 #448
Strzelec: Co? Jeśli okaże sie niewinny to czemu jego kariera ma dobiec końca?
» 2 lutego 2022, 17:54 #447
devilek777: Bo PogBoom tak powiedział xd
» 2 lutego 2022, 18:01 #446
ArktoS: Nic tylko czekać, aż powiesz Szefie: "a nie mówiłem", wtedy już będziesz całkiem spełniony xd
» 2 lutego 2022, 19:02 #445
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 19:08

Jest też opcja, że jest winny, ale dzięki zabiegom socjotechnicznym zostanie wybielony i dalej będzie kontynuował karierę. Za duże pieniądze są w grze.
» 2 lutego 2022, 19:07 #444
Pezet: Jak zatrudnimy Poche to serio stracę resztki wiary w nasz zarzad …
» 2 lutego 2022, 16:51 #443
andrzejwakat6: Greenwood out, Palestri in na jego miejsce. W alaves marnuje swój czas
» 2 lutego 2022, 16:46 #442
mikiartur: Manchester United are increasingly confident of appointing Mauricio Pochettino as their new permanent boss this summer [
@DiscoMirror
]
Former United chief Ed Woodward was a big fan of Pochettino and it is understood his successor, Richard Arnold, is keen on appointing the Argentine to replace interim boss Ralf Rangnick [
@DiscoMirror
]
Oby jednak Ten Hag został wybrany jeśli już albo żeby Rangnick się utrzymał.
» 2 lutego 2022, 16:42 #441
DaredevilUtd: Co to w ogóle za źródło, DiscoMirror XD
» 2 lutego 2022, 16:57 #440
hraboNX: Jestem zdania, że można śmiało przedłużyć obecną działalność Rangnicka o kolejny sezon i powierzyć mu misję dokończenia ogólnych porządków w klubie. Sporo nazwisk odejdzie (wygasają kontrakty lub posypią się prośby o transfer). Ralf ma tę zdolność, że potrafi wyszukać (zakontraktować) nieoczywistych i zarazem dobrych graczy i nie trzeba przy tym rzucać 100 mln funtów na jednego piłkarza. A to chyba coś pożądanego, biorąc pod uwagę, iż naszą drużynę czeka kadrowa rewolucja. Ostatnio właśnie @mikiartur o tym pisał.
» 2 lutego 2022, 16:57 #439
mikiartur: jakiś dziennikarz z MIrror xd ale sam byłem zdziwiony że takie coś na utddistrict było xd
» 2 lutego 2022, 17:00 #438
Chestnut: Porządki w klubie może robić także pracując w zarządzie, niekoniecznie jako trener i to by mi bardziej pasowało, niech ktoś ogarnie w końcu ten zarząd...
» 2 lutego 2022, 17:01 #437
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 18:05

Hahaha dawno się tak nie uśmiałem jak z tego źródła DiscoMirror hahaha

edit: faktycznie to ciekawe że na utddistrict to znalazłeś ;p
» 2 lutego 2022, 18:04 #436
Anhel: Ci bankruci z Barcelony tak wielokrotnie wyszydzani tutaj bądź co bądź przeprowadzili bardzo fajne transfery. Traore, Aubameyang, Ferran. Dodając do tęgo Depaya, Fatiego to tam z przodu robi się fajna paczka
» 2 lutego 2022, 15:29 #435
wedel242: Mieszane uczucia. Traore z 2 golami od 10 lat i skończony auba. Ferran bardzo dobry transfer to trzeba przyznać
» 2 lutego 2022, 15:34 #434
PastaDoCiasta: Bardzo fajne transfery: Traore i Aubameyang XD
» 2 lutego 2022, 15:56 #433
mikiartur: Fati,Depay,Jutgla,De Jong,Aubameyang, Traore, Torres, Braithwaite i pewnie jeszcze jacyś młodzi których zapomniałem. - sporą konkurencję tu teraz mają.
» 2 lutego 2022, 16:38 #432
mycka86: W Barcelonie z przed paru lat, tylko dla Torresa, Depaya i Fatiego byłoby miejsce. Jak dla mnie Traore i Auba to kompletnie nie zrozumiałe transfery. Obaj kompletnie mi nie pasują do tiki-taki, a chyba coś takiego chce odbudować Xavi.
» 2 lutego 2022, 17:41 #431
mikiartur: W ogóle dosyć ważna rzecz. Do końca lutego:
Manchester United gra 7 meczów (5 ligowych i po jednym w fa cup i lm)
Manchester City gra 6 meczów (4 ligowe, 1fa cup, 1lm)
Chelsea gra 5-6 meczów (1 ligowy, 1efl cup, 1 fa cup, 1lm, 1/2 kmś)
Liverpool 6 meczów (3 ligowe, 1lm, 1fa cup, 1efl cup)
Tottenham 5 meczów(4 ligowe, 1 fa cup)
Arsenal 2 mecze (2 ligowe)

To jest bardzo poważna przewaga nad nami Arsenalu czy Totków. Zwłaszcza Arsenalu. Wiadomo że oni mają jeszcze 4 mecze zaległe z datą do ustalenia ale oni graja tylko w lidze więc na pewno będą mieli o wiele więcej dogodnych terminów i więcej meczów do odpoczynku. A w lutym Arsenal gra z Wolves i Brentford - więc trzeba mega trzymać kciuki, że oni pogubią punkty. Bo to że grają aż o tyle meczów mniej najpewniej może się odbić w marcu i kwietniu.

W ogóle na oficjalnej stronie PL pokazują, że do ustalenia daty jest 18 spotkań. W tym:
Arsenal - 4 spotkania (pierwszy mecz z Wolves, Liverpool mecz z końcówki lutego, mecz z Chelsea czyli z połowy lutego, i ten ze Spurs nie dawno przełożony)
Liverpool-2 mecze (Arsenal, Leeds)
Chelsea - 2 mecze (Leicester,Arsenal)
Tottenham 3 mecze (Arsenal, Brighton,Burnley)
Burnley 4 mecze (Spurs, Everton,Leicester,AVL)
Everton 3 mecze
Leicester 4 mecze
Wolves 2 mecze
AVL -2 mecze
Newcastle i Watford 2 mecze
Leeds - 2 mecze
CP i Brighton - po meczu
» 2 lutego 2022, 13:54 #430
PastaDoCiasta: Wszedłem zobaczyć co tam na Meczykach piszą, No więc piszą tak:

GuteFrage
Dzisiaj, 12:13 (Edytowany)

Nie rozwiążą z nim umowy przecież OGS wielokrotnie powtarzał że młody ma DNA United i młody właśnie teraz to potwierdził XD

Ziobro zaskoczenia
» 2 lutego 2022, 13:36 #429
sasu: Jest ktoś w stanie wytłumaczyć czemu ten głupi troll nie wyrwał tutaj bana za mącenie?
» 2 lutego 2022, 13:39 #428
kckMU: Nie łamie regulaminu, a statystyki są w cenie.
» 2 lutego 2022, 13:40 #427
GuteFrage: Już pisałem,że nie mam nic wspólnego z tym kontem.
» 2 lutego 2022, 13:43 #426
Seszele: Cytuję jeden z portali:
Chodzi tu bardziej o rozszczepienie pomiędzy tym, co chora osoba myśli, robi i czuje. Najczęściej schizofrenia przejawia się niedostosowaniem do sytuacji uczuć oraz zachowania. W konsekwencji dochodzi do zaburzenia funkcjonowania i rozpadu osobowości człowieka. Schizofrenik nie potrafi krytycznie i realistycznie ocenić własnej osoby, otoczenia oraz kontaktów z innymi ludźmi. Chora osoba nieświadomie ucieka od świata zewnętrznego, odsuwa się od bliskich dotąd ludzi. Jedno jest pewne - schizofrenia to przewlekła choroba, którą trzeba leczyć.
» 2 lutego 2022, 13:51 #425
wedel242: Gute Ferge brzmisz jak burmistrz Wielunia XD
» 2 lutego 2022, 15:36 #424
mikiartur: United are joint-favourites.

Tottenham 6/4
Manchester United 6/4
Arsenal 13/5
West Ham 12/1
Odds via Betfair.

kurs kto będzie w top4 z tych 4 ekip
» 2 lutego 2022, 13:12 #423
mikiartur: Poza tym też do końca nie porównywałbym zarzutów Giggsa do zarzutów obecnie Greenwooda. Bo okej zdrada nie jest mile widziana i nie jest odbierana dobrze - zwłaszcza gdy robisz to własnemu bratu ale to nie jest czyn karalny. A obecne zarzuty o które Giggs jest oskarżony to:
- "stosowanie zachowania kontrolnego i przymusowego (chciał przekazać do publicznej wiadomości na temat relacji z kobietą która go oskarża + zachowań i preferencji seksualnych)
-wyrzucenie rzeczy z domu dziewczyny (nie wiem czy takie coś jest karalne ale w Anglii/Walii widocznie może być na coś takiego paragraf)
- kopnięcie w plecy i wyrzucenie nagą z pokoju dziewczynę która go oskarża (Kate Grenville)

I owszem to są także (zwłaszcza pobicie) poważne przestępstwa ale:
- Giggs nie przyznał się do winy i toczy się wciąż proces, a tego czy Greenwood przyznał się do winy to nie wiemy.
- Jednak zarzuty gwałtu,pobicia(nie wiemy ile razy) oraz groźby śmierci to kilka razy bardziej poważniejsze możliwe przestępstwa

I to nie jest tak że Giggs nic nie stracił. Z miejsca stracił pracę w kadrze Walii a MU także wybitnie mocno sie z nim nie utożsamia - jakimiś filmikami itd.
» 2 lutego 2022, 13:09 #422
Kopec91: No i został wyrzucony z pewnego miejsca w Hall of Fame PL.
» 2 lutego 2022, 14:41 #421
Czerwony123: Niestety ,ale takie czasy . W 99 ,pare dni przed finalem, nasz kapitan Roy tez zostal aresztowany ( ponoc dobieral sie tez do jakies laski na baletach). Fergieg osobiscie pojechal do Ciupy go wyciagac...
» 2 lutego 2022, 16:20 #420
Blau: Osobiście uważam, że okienko transferowe było pozytywne. Szkoda trochę, że nikogo nie kupili, ale z drugiej strony jakby mieli kupić kogoś tylko po to żeby kupić to może i lepiej.

Na wypożyczenie poszedł Martial i VDB czyli gracze, którzy mają umiejętności na wielkie granie, a mimo to w tym sezonie nie podnosili się z ławki. W swoich obecnych klubach będą na pewno mieli pierwszy skład, a przynajmniej na początku, więc wszystko w ich nogach. Jeśli uda im się odbudować to ich powrót latem będzie można traktować prawie jak dwa nowe, solidne transfery.

Co do samej kadry, która została to trzeba po prostu liczyć na powrót do formy. Maguire w ostatnim meczu zagrał w końcu przyzwoicie, więc może coś ruszy. Rashford w ostatnich dwóch meczach wchodził z ławki i strzelił w nich 2 bramki, więc może też się odblokuje i zacznie punktować tak jak w ostatnich dwóch sezonach. Fred za Ralfa wygląda naprawdę przyzwoicie. Bruno ostatnio też trochę odżył. Po długiej przerwie wraca Pogba, więc może też trochę pomoże w środku. Greenwood na ten moment odpada, więc Sancho będzie miał dużo okazji, żeby w końcu rozwinąć skrzydła.

Reasumując - może nie być aż tak źle jak to wygląda. Oczywiście w dalszym ciągu nie jest idealnie, bo jeśli gracze będą grać tak jak przez większość tego sezonu to będzie raczej bardzo ciężko, ale jeśli uda im się ustabilizować trochę formę to możemy jeszcze wycisnąć coś z tego sezonu.
» 2 lutego 2022, 13:00 #419
dziobko: Wywalone powinniśmy mieć co się z nim stanie, ważniejsze jest dobro klubu, jeżeli coś faktycznie zrobił to za kraty jak nie to laska niech odpowie i tyle.
» 2 lutego 2022, 13:04 #418
mikiartur: Ja odnośnie transferów uważam że myśląc o wzmocnieniach na przyszły sezon, przy ew. przyjściu nowego stałego trenera - to brak teraz transferów jest logiczny. Jednak jeśli myślimy o wejściu do top4 czy o dalekim zajściu w lm - to przyjście śpd byłoby bardzo dobre. A tak to owszem nie robimy nic na szybko w panice ale z drugiej strony mocno ryzykujemy utratę top4.
Jednak dobrze oceniam te wypożyczenia. Pomimo że jestem wielkim zwolennikiem szerokiej kadry i rotacji to jednak trzeba przyznać, że kadra była w pewnych miejscach za szeroka. A to nie zawsze dobrze wpływa na zespół. I Rangnick też wspominał że kadra trochę za wielka.
A każde wypożyczenie było rozsądne. Martial musi się odbudować i zmiana kraju może mu dobrze zrobić. Donny musi się w końcu sprawdzić na poziomie PL a u nas nie dostawał kompletnie szansy na grę. A Amad to przyszłości (tym jego osoba jest jeszcze bardziej ważna po sprawie Greenwooda) więc musi grać regularnie w seniorach a Szkocka liga to niezły przedsionek przed premier league.
» 2 lutego 2022, 13:33 #417
Anhel: Dokładnie rok temu pokonaliśmy Southampton 9:0
» 2 lutego 2022, 12:57 #416
mikiartur: #mufc players and staff are said to be ‘shocked and appalled’ by the images and audio clip that were leaked on social media over the weekend #mulive [
@ChrisWheelerDM
]
» 2 lutego 2022, 12:56 #415
PastaDoCiasta: Ale niektórzy użytkownicy DP mówią ze co to jest w ogóle siniak z keczupu i głos ochrypnięty xD
» 2 lutego 2022, 13:03 #414
KalinaRIP: Ale to tylko jakiś pismak napisał. Pismaki już nawet wiedzą co kto czuje.
» 2 lutego 2022, 13:18 #413
wedel242: Pismaki podobno byli w tej sypialni i to oni nagrywali to audio. Tak samo biegali wtopieni w tłum w stroju treningowym united podczas treningu i słyszeli jak rashford z lingardem mówili ze nie podobają im się metody treningowe ralfa
» 2 lutego 2022, 16:02 #412
tygrys26: Dobra jednak czytając komentarze typu. Greenwood jest mldoy i można wybaczyć bo każdy jakieś wygłupy miał, czy też radość bo wyszedl za kaucja to znaczy że nic na niego nie mają... jakby nic nie mieli to by go wypuścili normalnie, a nie za kaucja... myślenie na tej stronie jest na bardzo niskim poziomie...
Greenwood powinien się pożegnać z klubem i tyle, jak dla mnie jest skończony i pewnie jak wejdzie na stadion to ho wygwizdza i wybuczą...
Anglicy raczej nie wybaczają takich rzeczy i chlopak po prostu się załamie psychicznie po takim meczu.
» 2 lutego 2022, 12:55 #411
KubaUtd: Gwiżdżą buczą na każdym meczu na Ronaldo i co załamał się.
» 2 lutego 2022, 12:57 #410
mikiartur: Też jestem bliski takie myślenia jak ty o sprawie Greenwooda. Jedyny warunek dający mu ew. nadzieje że mógłby wrócić do grania (ogólnie w piłkę) to całkowite oczyszczenie z zarzutów przez prokuraturę z powodu sfabrykowania tych zdjęć nagrań itd.

I ja już się powoli pogodziłem że przyszłość klubu trzeba planować bez jego osoby.
» 2 lutego 2022, 12:59 #409
tygrys26: Buczą na Ronaldo? Nie słyszałem, a jak buczą to raczej przeciwnicy tylko, a na Greenwooda vedzie buczał cały stadion.
Po drugie nie porównujmy Greenwooda do Ronaldo... jeden osiągnął w piłce wszystko ciężka praca, a Greenwood tak naprawdę jeszcze nic nie osiągnął.
» 2 lutego 2022, 12:59 #408
PastaDoCiasta: Anglicy raczej nie wybaczają takich rzeczy i chlopak po prostu się załamie psychicznie po takim meczu.

W samo sedno i to jest chyba clou sprawy i powód dla którego tu jest tyle dyskusji. W Anglii czy generalnie na zachodzie, w Stanach itd po prostu inaczej podchodzą do gwałtu niż u nas, co widać po komentarzach ze jakim cudem można zgwałcić własna dziewczynę, ze przecież jak nie czaił się w krzakach, nie ogłuszył kamieniem a po wszystkim nie uciekł to nie gwałt, a w ogóle to zdarza się hehe niech pierwszy rzuci kamieniem kto baby nie walnął jak gupia jest. Potem tacy ludzie są w szoku że - autentyczny przykład z dyskusji poniżej - gwałt i zmuszenie do seksu to nie są dwie różne rzeczy XDDDD I że o co taka afera, proponują ugodę w sprawie z powództwa publicznego i myślą że jak sąd nie zastosował tymczasowego aresztowania to znaczy ze niewinny. Cytując wieszcza z 2015 roku - to jest dramat
» 2 lutego 2022, 13:13 #407
tygrys26: #Pasta całkowicie się zgadzam z Tobą.
» 2 lutego 2022, 13:19 #406
KubaUtd: Greenwood wypuszczony za kaucja z aresztu już widzę miny Chesuta i Radomorisa tyle się chłopaki tu udzielali już wyroki bili ile dostanie haha
» 2 lutego 2022, 12:24 #405
Abstrahujacy: Co tu takiego zabawnego? Nie został uznany za niewinnego tylko wypuszczony za kaucją. Czytaj całość żartownisiu.
"Aresztowany w niedzielę 30 stycznia pod zarzutem gwałtu i ataku na kobietę został zwolniony za kaucją. Dochodzenie nadal jest prowadzone."
» 2 lutego 2022, 12:28 #404
mikiartur: a co to zmienia? Wpłacenie kaucji to nie umorzenie zarzutów. Sprawa ciągle trwa. Mendy także w więzieniu nie siedzi bo wpłacił kaucję a w MC nie gra i nie ma go w klubie i zarzuty wciąż istnieją
» 2 lutego 2022, 12:29 #403
Mariooozioom: To, że wyszedł za kaucją to nie znaczy, że nie pójdzie siedzieć, o ile coś zrobił
» 2 lutego 2022, 12:29 #402
PastaDoCiasta: Nie da się dogadać w sprawie z powództwa publicznego nauczcie się tego w końcu xD Jak zastrzelisz kogoś na środku rynku ale rodzina powie ze jest spoko bo dałeś im milion baksów to sąd nie mówi że a to jak tak to spoko to nie idziesz do więzienia xD
» 2 lutego 2022, 12:34 #401
KubaUtd: Mendy to jest osadzony o 7 gwałtów co wy porównujecie ja myślę że Mason się dogada z nią i sprawa ucichnie.
» 2 lutego 2022, 12:35 #400
mikiartur: Ale tu nic nie zmienia czy on się z niądogada czy nie - bo ona NIE WNIOSŁA sprawy do sądu. Sprawa ruszyła z urzędu. Więc ona nie jest ogólnie stroną z punktu widzenia prawnego tej sprawy bo nie wniosła oskarżenia a wniósł go urząd po tym jak zdjęcia zostały opublicznione itd. - a przynajmniej taka wersja wydarzeń chodzi po necie
» 2 lutego 2022, 12:35 #399
mikiartur: Gwałt to gwałt. Ilość powoduje tylko ew. większą surowość wyroku. Kubautd - to nie jest ważne czy oni się dogadają czy nie - uświadom to sobie.
» 2 lutego 2022, 12:37 #398
Chestnut: A to ciekawe, bo ja nigdzie wyroku nie dawałem.
» 2 lutego 2022, 12:38 #397
KubaUtd: MikiArtur trochę to zabawne zgwałcił swoją dziewczynę.
» 2 lutego 2022, 12:40 #396
PastaDoCiasta: Kuba jest coś takiego jak czyn ciągły. Przeklejam definicje z polskiego kodeksu karnego

Dwa lub więcej zachowań, podjętych w krótkich odstępach czasu w wykonaniu z góry powziętego zamiaru, uważa się za jeden czyn zabroniony; jeżeli przedmiotem zamachu jest dobro osobiste, warunkiem uznania wielości zachowań za jeden czyn zabroniony jest tożsamość pokrzywdzonego.
» 2 lutego 2022, 12:43 #395
PastaDoCiasta: A co jest niby śmiesznego w gwałcie na swojej dziewczynie, bo nie rozumiem? Jakieś ciekawe poczucie humoru masz
» 2 lutego 2022, 12:44 #394
Abstrahujacy: Warto zwrócić uwagę, że 'przypadkiem' ten raz był nagrany co daje dalsze pole do badania przez policję i prokuraturę. Porównywanie do 7 gwałtów Mendiego jest jak wróżenie z fusów. Scenariuszy jest wiele, bo gwałtów mogło być znacznie więcej, albo nie było żadnego i jest to nadinterpretacja. Mogła być bita od dawna, mógł to być jeden przypadek, mogła prowokować bo nagrywała. Wszystko będzie miało znaczenie ale to nie jest nasz problem. Prawdą jest, że ona nie może wycofać wniosku jeżeli jest publiczny, ale może swoimi zeznaniami (jeżeli będzie do złożenia wezwana) wyraźnie przechylić wagę sprawiedliwości w odpowiednią stronę.

Niezależnie od dalszego biegu, uważam że piłkarsko jest spalony.
» 2 lutego 2022, 12:44 #393
ax1d: Bardzo zabawne. Na nagraniu dobrze widać, że jak się zalała juchą, to jednocześnie nie mogła się przestać śmiać, tak zabawnie było.
» 2 lutego 2022, 12:45 #392
KubaUtd: Nie wyjeżdżaj mi tu skopiowanym kodeksem nic mu jeszcze nie bija zaraz się okaże że ona że coś nie tak z nią jest.
» 2 lutego 2022, 12:47 #391
PastaDoCiasta: Jeszcze w kontekście tego słynnego dogadania się, to w sprawach z powództwa publicznego, czyli zwanych potocznie sprawami z urzędu, pokrzywdzony nie może domagać się umorzenia postępowania lub jego nie wszczynania. Może natomiast dołączyć do sprawy jako tzw interwenient uboczny, czyli usiąść obok prokuratora, który jest powodem) i składać dodatkowe wnioski, zeznania czy zgłaszać wnioski i wygładzać oświadczenia. Może tez zdecydować się w ogóle nie brać udziału w procesie i tak z tego co wiadomo postanowiła zrobić jego była.
» 2 lutego 2022, 12:48 #390
OkuratnyCzlek: Tu się raczej okazuje, że z Tobą Kubusiu coś jest nie tak.
» 2 lutego 2022, 12:49 #389
tygrys26: Sprawa ucichnie xD
Tak samo jak każdy zapomnial o Giggsie czy Rooneyu...
Jak dla mnie to Greenwood jest skończony w klubie, a po drugie jak koledzy wyżej piszą-powodztwo wniósł jakis tam urząd...
Ale widzę niektórzy to serio do czynienia z życiem nie mają, a to jest podstawowa wiedzą nawet dla człowieka co nigdy do czynienia z prawem nie miał...
» 2 lutego 2022, 12:49 #388
PastaDoCiasta: zaraz się okaże że ona że coś nie tak z nią jest.

A to masz jakieś przecieki? Potrafisz przewidywać przyszłość? Masz szklaną kulę? Może powiedz prawnikom Masona żeby się chłopak niepotrzebnie nie stresował
» 2 lutego 2022, 12:50 #387
mikiartur: jeśli ktoś nie rozumie (albo robi sobie jaja) że jak zmusisz swoją dziewczynę do seksu to to też (w danych okolicznościach) jest gwałtem to ja nie mam słów. To nie jest akurat sprawa z której powinno się żartować - nie zależnie od tego jak się ona skończy
» 2 lutego 2022, 12:54 #386
KubaUtd: Tygrys no i co zrobili Gigsowi Roneyowi po ile lat dostali?
» 2 lutego 2022, 12:55 #385
kckMU: Rooney i Giggs to chyba małe piwo w kontekście prawa? Prostytutki od tego są, a co się działo u Giggsa w rodzinie... no cóż :D
» 2 lutego 2022, 12:55 #384
PastaDoCiasta: Giggs uprawiał seks z żona brata czy kim tam - za obopólną zgodą wiec to nie był gwałt. Skandal był obyczajowy na zasadzie że hohoho ale brzydko zrobił jak tak można, a nie prawny, za to do więzienia sie nie idzie. Tak samo Rooney z prostytutkami. Boże naprawdę powinni wywalić jakaś godzinę WF Religii czy plastyki w szkole a dać podstawy prawa bo aż szok ze człowiek może mieć tak małe pojęcie o życiu
» 2 lutego 2022, 13:08 #383
ax1d: Pasta, akurat Giggs ma zarzuty "bodily harm and common assault against two women, and coercive and controlling behaviour". Proces nadal się toczy, a Ryan oczywiście nie przyznaje się do winy.
» 2 lutego 2022, 13:37 #382
kckMU: ax1d, ale to ta nowa sprawa? Bo tu raczej Giggs piłkarz jest na myśli (adekwatnie z Masonem)
» 2 lutego 2022, 13:41 #381
brazylianwisnia: @Pasta
Oczywiscie ze moga sie dogadac. Akt oskarzenia nie utrzyma sie jesli nie ma zadnych jednoznacznych dowodow a swiadek i oskarzony powiedza ze nie bylo gwałtu.
» 2 lutego 2022, 15:14 #380
Braks: Nie możesz być za dobry dla kobiet bo cię rzucą!
» 2 lutego 2022, 12:23 #379
OkuratnyCzlek: Czyli co Braks? Od czasu do czasu trzeba dać po mordzie i też profilaktycznie zgwałcić raz na kwartał, nie? :D
» 2 lutego 2022, 12:27 #378
PastaDoCiasta: Nie myślałeś nad sprzedawaniem jakichś seminariów typu Jak uwieść każda kobietę w 10 minut za pomocą tych 5 prostych sztuczek?
» 2 lutego 2022, 12:29 #377
ax1d: Nie zgwałcić, tylko "zmusić do seksu". Dla takich jak Braks to nie jest gwałt, chyba że dostanie w łeb i wrzucisz ją w krzaki. W innym przypadku to miłość.
» 2 lutego 2022, 12:29 #376
RedDan: Bo jak się nie bije to wątroba gnije
» 2 lutego 2022, 12:38 #375
Braks: Dobra wchodzicie w 4litery babie to się przekonacie
» 2 lutego 2022, 12:47 #374
tygrys26: Raczej w normalnym związku baba nie chce żeby jej facet wchodził w dupe tylko jest praca obojga nad tym związkiem. Ale co tam jakiś Braks wpadł w friendzona i okazuje się że lepiej dać po mordzie jakiejs Karynie bo łobuz kocha najbardziej
» 2 lutego 2022, 12:51 #373
PastaDoCiasta: Rozumiemy ze masz jakaś traumę z przeszłości bo zostałeś przez jakaś skrzywdzony, ale to nie znaczy ze wszystkie kobiety takie są, nie musisz się bac.
» 2 lutego 2022, 12:52 #372
Pezet: Wiecie ze wszystko można spreparować nic nie jest czarne albo białe a dupeczki nie są takimi aniołkami jakimi widza je 15 letnie Piotrusie?
A może sie dogadają Mason zapłaci jej rodzinie szmalec a ona wycofa oskarżenia? Istnieje cos takiego jak domniemanie niewinności.
Ja bym chłopa tak szybko nie skreślał. Nie mówię ze jest niewinny ale ta sprawa może mieć wiele aspektów o których nie wiemy.
» 2 lutego 2022, 12:16 #371
ax1d: Ona nie wycofa żadnych oskarżeń, bo żadnych nie wniosła. Sprawa poszła z urzędu.
» 2 lutego 2022, 12:21 #370
Pezet: Ale mogą się dogadać tak czy siak między sobą
» 2 lutego 2022, 12:23 #369
PastaDoCiasta: Generalnie miałem pisać, że jestem przerażony tutejszymi komentarzami, że nie można ufać jego byłej bo to kobieta a kobiety to tylko kłamią, oszukują i próbują wyciągnąć hajs od dobrych chłopaków, albo że no co każdego chłopa czasem baba wkurzy i ją uderzy, normalna sprawa, a w ogóle to swojej dziewczyny przecież nie da się zgwałcić - i że wcale się nie dziwię że wśród obecnych 18-25 latków jest niespotykana dotąd liczba singli, prawiczków i inceli, którzy nie potrafią znaleźć dziewczyny od zawsze. Nie jest to jednak ich wina, ja po prostu zawsze myślałem że humor rodem ze świata według kiepskich ze hehe jak się baby nie bije to jej wątroba gnije i ze gupia babo idź mi po piwo to są takie żarty, a wychodzi na to ze chyba serio połowa Polaków wychowała się w takich rodzinach i dla nich takie zachowanie to norma.

No ale potem wszedłem na meczyki, zobaczyłem komentarz który miał 100 plusów (!) ze Mason na pewno winny bo to murzyn i stwierdziłem ze jednak nie jest tutaj tak źle xD
» 2 lutego 2022, 12:28 #368
mikiartur: Na pewno przez te dwa dni gdy był w więzieniu mogli ustalić czy te nagrania zdj itd są sfabrykowane czy nie. Jeśli wciąż ma zarzuty i ciągle ma sprawę + klub się coraz mocniej od niego odcina + sponsorzy - oznacza że za różowo nie jest dla Greenwooda
» 2 lutego 2022, 12:33 #367
brazylianwisnia: nagrania moga byc prawdziwe a jednoczesnie byc odgrywaniem scen czy calkiem czyms innym. Jak babka nie zezna ze ja zgwalcil to nie zamkna go.
» 2 lutego 2022, 15:16 #366
mikiartur: A tak informacyjnie na ten weekend jakby ktoś był ciekawy lub zainteresowany.
Derby Country Rooneya gra dziś o 20:45 z Huddersfield o 20:45
Dziś także 1/2 PNA Burkina Faso - Senegal o 20
20:45 Celtic Glasgow vs Glasgow Rangers (Diallo może zagrać)
Dziś o 20 w pucharze ligi kobiet Manchester United K gra z Chelsea K - półfinał rozgrywek
W piątek my gramy o 21 z Middlesborough
W sobotę z WHU grają nasze rezerwy o 14
Co do wypożyczonych to: Birmingham (Mengi)
gra o 20:45 w piątek, Everton(Donny) gra w fa cup w sobotę o 16, Norwich(Williams) gra o 16 w sobotę, Hull City (Bernard) w championship o 16, Galbraith z Doncaster także sobota o 16,
Sevilla(Martial) o 21, Deportivo Alaves (Pellistri) o 14

A wczoraj kolejny pełny mecz zagrał Dylan Levitt w barwach Dundee Utd (0-0) - dobry to prognostyk bo odkąd wrócił po kontuzji to zaliczy 5 występów pełnowymiarowych w zespole. I strzelił jednego gola (decydujący gol o awansie w pucharze Szkocji). Fajnie że gra regularnie w lidze szkockiej bo myślę że to poziom ligi na podobnym poziomie co championship a drużyny takie jak Celtic i Rangers to nawet poziom ekip premier league z niższych rejonów tabeli.
» 2 lutego 2022, 11:55 #365
Boombakla: W końcu coś innego, a nie ciągle Greenwood i Greenwood. Pozdro!
» 2 lutego 2022, 12:51 #364
mordynator: Mason został zwolniony z aresztu za kaucją
Wiec może jednak nie mają na niego tak twardych dowodów i sprawa nie jest tak oczywista jak sie niektórym wydaje?
Bo jak niektórzy przekonywali innych,że gdyby nie mieli na niego twardych dowodów to już dawno by go wypuścili z aresztu.Wyszedł po 2 dniach wiec chyba nie siedzial tam jakoś długo.
» 2 lutego 2022, 11:53 #363
mikiartur: Ale wyszedł po kaucji. Mendy też wyszedł po kaucji i miał areszt domowy. Zobaczymy jak się skończy proces. Bo zarzutów mu nie umorzyli
» 2 lutego 2022, 11:57 #362
mikiartur: Official GMP statement: "A 20-year-old man arrested (on Sunday 30 January 2022) on suspicion of the rape and assault of a woman has been released on bail pending further investigation."
Śledztwo wciąż trwa więc wciąż trzeba czekać co dalej się wydarzy
» 2 lutego 2022, 11:58 #361
mordynator: No tak ja tu nie osądzam że Mason jest niewinny, chodzi mi tylko o to że wielu ludzi pisało(nie tylko na DP) że jakby nie mieli na niego twardych dowodów to pozwoliliby mu opuścić areszt za kaucją.
» 2 lutego 2022, 12:02 #360
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 12:08

Bardzo dobra wiadomość. Nawet jeśli coś narozrabial to można mu wybaczyć. Każdy był kiedyś młody i głupi a nic tak nie potrafi wkurzać jak baba. Odbiegając od tematu to dziewczyny wola brutali
» 2 lutego 2022, 12:04 #359
PastaDoCiasta: Czy ja dobrze rozumiem, że właśnie napisałeś, że nawet jeśli narozrabiał (czyli rozumiem potwierdzą się zarzuty gwałtu i pobicia) to można mu wybaczyć bo cytuje jest młody i baba potrafi wkurzyć? Oh boy
» 2 lutego 2022, 12:07 #358
ax1d: Wyjście za kaucją oznacza tylko tyle, że nie stwierdzono ryzyka mataczenia, a w związku z tym nie ma potrzeby trzymania go w zamknięciu. Wbrew pozorom może to oznaczać dokładnie odwrotnie - dowody są tak jednoznaczne, że nie ma możliwości kombinowania na wolności.
» 2 lutego 2022, 12:13 #357
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 12:16

Moim zdaniem ciężko zgwałcić swoją dziewczynę. Jest to bardzo naciągana teza. Zgwałcić można obca kobietę np. uderzyć ja w głowę rzucić w krzaki i uciec a to mi wyglądało na zmuszanie do seksu
» 2 lutego 2022, 12:15 #356
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 12:19

Now playing:

Ale jak w ogóle można prostytutkę zgwałcić by Andrzej Lepper
» 2 lutego 2022, 12:19 #355
OkuratnyCzlek: Braks, to jak podrośniesz i kiedyś znajdziesz dziewczynę to ona będzie miała fajnie z Tobą :D
» 2 lutego 2022, 12:22 #354
ax1d: Braks, to tak ci tylko podpowiem szybko:

Gwałt - zmuszenie drugiej osoby do obcowania płciowego, poddania się innej czynności seksualnej lub wykonania takiej czynności przez jedną lub wiele osób, posługujących się siłą fizyczną, przymusem, nadużyciem władzy, podstępem lub wykorzystujących niemożność wyrażenia świadomej zgody przez daną osobę.
» 2 lutego 2022, 12:24 #353
Braks: Ja mam 36 lat i wychowałem się w czasach Ekwador Manieczki...
» 2 lutego 2022, 12:28 #352
ax1d: Tym gorzej...
» 2 lutego 2022, 12:34 #351
OkuratnyCzlek: Ta Braks... 36 lat. I co? Bijesz dziewczynę/żonę by nie być za dobry? Chociaż nie, z takim podejściem to co najwyżej bijesz gruchę.
» 2 lutego 2022, 12:37 #350
Braks: Lepsze to jak pokolenie LGBT
» 2 lutego 2022, 12:39 #349
ax1d: Lepsze dla kogo? Zapytaj tych dziewczyn/żon, czy lepsze.
» 2 lutego 2022, 12:43 #348
OkuratnyCzlek: Ale Ty masz ograniczone myślenie. Albo trzeba być domowym damskim bokserem albo gejem, tak? Otóż wyobraź sobie, że sprawa tęczowych nie ma tu nic do rzeczy. Można być normalnym hetero facetem i wcale do tego nie trzeba trzaskać swojej laski.
» 2 lutego 2022, 12:45 #347
Braks: Człeku: już wiem że nie miałeś za dużo partnerek bo w kółko o tym biciu laski i gwałcie. Mówiąc nie być za dobry dla kobiety miałem na myśli żeby nie dać się owinąć wokół palca bo skończysz ja greenwood. To tak w skrócie
» 2 lutego 2022, 13:02 #346
OkuratnyCzlek: Jak dużo Ty wiesz to właśnie pokazujesz nam wszystkim tutaj.
» 2 lutego 2022, 13:09 #345
nieeeeeeee: Greenwood został wypuszczony z aresztu
» 2 lutego 2022, 11:38 #344
PastaDoCiasta: Nie znam przepisów w Anglii, ale u nas jest tak, ze na 48 godzin można zatrzymać na ten słynny dołek, a potem można przedłużyć o 24 godziny jeśli zachodzi potrzeba dodatkowego przesłuchania. W przypadku Masona tak właśnie było. Żeby siedzieć dalej musi sad na wniosek prokuratora zatwierdzić środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztu, który jednorazowo może wynieść max 3 miesiące. Środek zapobiegawczy nie nazywa się tak przypadkowo, bo areszt to nie jest środek karny, tylko stosuje się go np. jeśli jest zagrożenie ze taka osoba ucieknie z kraju, będzie się ukrywać, albo zacierać ślady (np. w przypadku handlarzy narkotyków bardzo często się to stosuje żeby nie zaczęli ostrzegać innych dilerow i chować towaru). W przypadku Masona raczej zadna taka przesłanka nie zachodziła wiec został wypuszczony, ale to nie znaczy w żadnym stopniu ze organy ścigania uznały ze jest niewinny, bo jak już mówiłem, to nie działa tak ze jak ktoś jest bardzo podejrzany to się go już wsadza do aresztu jako takie przedwczesne wiezienie a jak się myśli ze pewnie nie zostanie skazany to wypuszcza jako preludium wolności xD

Sprawa będzie teraz ciągnęła się dalej, Mason będzie chodził na przesłuchania, baba pewnie tez, świadkowie, znajomi, rodziny, będą zbierane dowody i generalnie sprawa się będzie ciągnęła jeszcze miesiącami. W tym sezonie bardzo mocno wątpię byśmy go zobaczyli jeszcze na boisku.
» 2 lutego 2022, 11:57 #343
Tomczo: Jak ja się już nie mogę doczekać meczu..... dawać weekend
» 2 lutego 2022, 09:39 #342
PastaDoCiasta: Ja tez ale dobrze wiem co to znaczy - męczenie buły 90 minut i remis :D
» 2 lutego 2022, 12:08 #341
lukJakubowski: Wstrzymywałem się od komentarza w sprawie Greenwooda.

Dopóki nie ma wyroku sądowego nie powinniśmy go oceniać.
Niestety tak to wygląda, że jeśli kobieta chce nas wrobić w gwałt to jest w stanie z łatwością to zrobić.
Nie takie gwiazdy, jak Mason były pomawiane, ale też nie takie osoby były winne.

Trzeba cierpliwie czekać.
W każdym razie chłopak i tak dostanie po dupie, czy jest winny czy nie.
» 2 lutego 2022, 09:22 #340
Pyra: Dobra, trzeba przestać rozdmuchiwać tą sprawę. Wszystko okaże się na dniach, jak go wypuszczą to raczej wszystko rozejdzie się po kościach, zapłaci lasce jakąś kasę i będzie grać dalej. Jak go nie wypuszczą, to na 99% jest winny i posiedzi kilka lat = już nigdy u nas nie zagra.
» 2 lutego 2022, 08:45 #339
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 10:43

Nie ma dobrego wyjscia - nawet jakby go wypuscili to nagrania i zdjecia poszly w swiat, wiec i tak Mason jest skonczony.
Chyba ze by nagle obydwaj nagrali smiejace sie wideo i powiedzili ze to bylo wszystko udawane i charytatywnie uczestniczyli w akcji awarness dla gwalconych dziewczyn i wszystko bylo zaplanowane, siniaki pomalowane a krew z keczupu.
W innym wypadku gosc jest skonczony -on pewnie tez to wie i linia obrony bedzie na pokornego coby dostac najmniejszy wyrok w zawieszeniu i nie isc do paki.
Tak czy owak jego szanse na zagranie w United w najblizszych kilku sezonach sa prawie zerowe.

Trzeba nauczyc sie zyc bez Masona - dac innym graczom szanse. Chlopak wplatal sie w smierdzaca sprawe, bardziej lagodnie by dla niego by bylo gdyby przejechal kogos autem albo prochami handlowal niz bil kobiety i gwalcil je.

PS: Na nagraniu typ próbuje wymusic od opierajacej sie kobiety sex, wyzywa ja, grozi jej przemoca fizyczna. Dodatkowo laska ma zdjecia obrazenia ciala pasujace bo tego rodzaju naduzyc. Nie wiem jeszcze jakich dowodów byscie chcieli - chyba tylko filmiku z przestepstwa. Same dowody rzeczowe sa w stanie pograzyc Masona, nawet zanim dziewczyna zacznie cos mówic, albo jej kolezanki jesli dzialo sie to na dluzszej przestrzeni.
» 2 lutego 2022, 10:38 #338
OkuratnyCzlek: sturmik czekaj... co? Uważasz, że zabicie człowieka autem to mniejszy kaliber przestępstwa i byłoby łagodniej? Widzę fan Hajty pełną gębą dla jego!
» 2 lutego 2022, 11:24 #337
Kopec91: Chyba nie zrozumiałeś do końca. Właśnie o to mu chodzi, i Hajto jest dobitnym przykładem tego, że z zabójstwa w wypadku łatwiej się wyplątać będąc winnym aniżeli z gwałtu i przemocy domowej, zwłaszcza ppd obecnym naporem profeministycznym
» 2 lutego 2022, 11:56 #336
ax1d: "pod naporem profeministrycznym"? :D
karanie za przemoc domową i lanie po mordzie partnerki, aż pójdzie jej jucha albo zmieni się w chodzącą śliwkę, nie jest "profeministyczne", tylko proludzkie.
» 2 lutego 2022, 12:18 #335
OkuratnyCzlek: Kopec, właśnie bardzo dobrze zrozumiałem. To, że polskie sądownictwo jest jakie jest i taki Hajto czy Najsztub sobie mogą zabijać stare baby nie znaczy, że jest to mniejszy kaliber. A właśnie niektórzy przez taką patologię mają teraz takie a nie inne spojrzenie na świat.
» 2 lutego 2022, 12:23 #334
Alibaba: Wydaje mi się ze jeżeli był by nie winny to klub albo sam zawodnik wydał by jakiś komunikat bo na pewno klub przez adwokata ma kontakt z zawodnikiem… a tu jest cisza dla tego martwi jeszcze bardziej.
» 2 lutego 2022, 08:09 #333
nieeeeeeee: Greenwood na pewno ma jakiś doradców i nie wiemy co oni mu zalecają.
» 2 lutego 2022, 08:12 #332
motos8: A i jeszcze jedno. Nie chciałbym być naprawdę w skórze Rangnicka i teraz odpowiadać na te wszystkie durne pytania na konferencjach.
» 2 lutego 2022, 07:42 #331
Lisan: Mi też po ludzku szkoda RR. Teraz wie w co się wpakował xD Martial odmawiajacy gry, Pogba dabujacy w Dubaju, Grenwood w sztumie
» 2 lutego 2022, 07:58 #330
skowron32: No RR będzie miał bardzo gorące konferencje przed i po meczowe, nie zazdroszczę mu ale dostanie wytyczne pewnie od klubu co ma mówić że ma ucinac temat Masona i gadać tylko p meczu. Mam tylko nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie znacząco na Nasz zespół i ich grę.
» 2 lutego 2022, 08:06 #329
skowron32: Jeszcze mam nadzieję że nie wyjdzie coś kolejnego że np. Ktoś z Naszych wiedział o tych wydarzeniach w jego życiu prywatnym lub jego ta była laska prosiła o pomoc jego kolego z drużyny a oni nie reagowali bo i ich pociągnom do odpowiedzialność.
» 2 lutego 2022, 08:14 #328
motos8: Prawdopodobnie przez pierwsze tygodnie będzie odpowiadał w stylu "ze względu na dobro śledztwa odmawiam komentarza, policja pracuje nad sprawą...."
» 2 lutego 2022, 08:42 #327
motos8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 07:40

Czytając komentarze to chyba też bym szedł w kierunku, że coś musi być na rzeczy z tym gwałtem. Argument, że firmy sponsorskie się odpinają od niego do mnie przemawia. Co jak co, ale oni akurat umią liczyć pieniądze i pewnie coś wiedzą. To również miecz obusieczna bo pomyślcie, co by było gdyby jednak był niewinny i firmy by go zostawiły i klub prawie wymazał. Zaczęłaby się nagonka, że klub zostawił nieszczęśnika samego w potrzebie. Czyli wszyscy coś muszą wiedzieć, może nawet od samego Masona. Może się przyznał. Może...
» 2 lutego 2022, 07:39 #326
Chris425: Co do sprawy z Greenwood'em.

Łatwo komuś zniszczyć życie przez głupie oszczerstwa, pomówienia, kłamstwa czy oskarżenia.
Mało było takich afer medialnych i mało jest takich afer na świecie o których na co dzień się nie słyszy jak ta? Mnóstwo.
Tak więc opcje są trzy:


1. Chłopak ją pobił, znęcał się nad nią, jest winny, powinien odpowiedzieć za swoje czyny.
2. Chłopak jest niewinny, wszystko co zostało mu zarzucone jest bezpodstawne a to zwykle kłamstwa w jego stronę, ze strony byłej partnerki która w zemście i nienawiści (np. po zerwaniu) chce zniszczyć go wizerunkowo, finansowo i też sportowo. W takim wypadku powinien zostać oczyszczony z zarzutów, należą mu się solidne przeprosiny z wszelakich stron które wieszały na nim psy, oraz partnerki (sądowne/medialne) oraz wytoczył bym jej sprawę o oszczerstwa, składanie fałszywych zeznań, splamienie mojego imienia/wizerunek, narażenie mnie na straty finansowe/sponsorzy/kariera, oraz wyniszczenie mnie psychicznie przed pobyt w areszcie i całą sprawę. Dokładałbym wszystkie pieniądze, żeby ją tam wsadzić, żeby nie miała pieniędzy na suchą kromkę chleba, dołożyłbym wszelkich starań żeby ją zniszczyć. Wszakże przez nią będąc niewinnym ważą się losy mojej kariery, co za czym idzie życia osobistego, nie mówiąc już o splamieniu mojego dobrego imienia na całym świecie (co mimo niewinności może ciągnąć się za mną latami).
3. Igraszki w łóżku, na co zgodziły się obie strony, nieco bardziej "hardkorowe", tak drodzy Panowie niektóre kobiety kręci jak partner ją przydusza, bije (różny stopień) czy zostawia właśnie siniaki od pewnego chwytu. Co później po rozstaniu niestety taka Pani może przeciwko niemu wykorzystać, nagle oznajmiając, że ona na nic się nie zgadzała, a taki Greenwood niestety jest w tym momencie przegrany, chociaż wszystko było za jej zgodą.
Ps: Jeśli nie rozumiecie tego punktu, nie wiem doedukujcie się u seksuologa czy wujek Google Wam pomoże, tak to dosyć normalne w tych czasach.

Tak więc podsumowując: Dopóki nie ma żadnych konkretnych dowodów możemy jedynie gdybać i się domyślać. Czemu klub i reszta się od niego nagle odsunęła? No na pewno jest winny! A guzik, może nie jest winny ale klub, zawodnicy nie mogą sobie przecież pozwolić na stratę sponsorów, zasięgów, dobrego imienia o jednego zawodnika, więc wolą na ten czas się od niego odsaperować do wyjaśnienia sprawy.
A może jednak wiedzą coś więcej niż pismaki, mają przedstawione dowody, że jest winny i dlatego się odsaperowali? Tak jak mówiłem ja osobiście z oceną pozostanę do końca. Bo różni ludzie na świecie są, i są na tym świecie sytuacje i rzeczy o którym się fizjologom nie śniło. Nikomu nie życzę żeby stanął w takiej sytuacji, w jakiej znajduje się ten chłopak, jeśli jest niewinny.
» 2 lutego 2022, 03:08 #325
Bylak: Właśnie ten punkt nr 3 który wymieniasz ciągle mi siedzi w głowie. Zakładam, że to może być najbardziej możliwy scenariusz. A nie od razu wieksoszosc wnioskuję po kilku zdjęciach i jednem nagraniu głosowym, że Greenwood to jest kat, zboczeniem zwyrodnialec itp itd. Poczekajmy do wyroku lub uniewinnienia.
» 2 lutego 2022, 09:31 #324
wedel242: Raphinia... ale piłkarz
» 2 lutego 2022, 02:02 #323
Robert3344: Gość już teraz powinien grać w lepszym klubie. Fajnie by było gdybyśmy go zakontraktowali, a Greenwooda ostatecznie przesunęli głównie na napad.
» 2 lutego 2022, 07:22 #322
Kiharitony: Greenwood sam się przesunął na napad
» 2 lutego 2022, 09:03 #321
majk: Został napastnikiem kompletnym w tak młodym wieku
» 2 lutego 2022, 10:26 #320
mikiartur: Telles w 1 składzie Brazylii na mecz z Paragwajem
Fred dziś na lawce
» 2 lutego 2022, 01:05 #319
Michux3: Cavani z golem,Pellestri z asystą
» 2 lutego 2022, 00:51 #318
mikiartur: Właśnie miałem o tym pisać :D Fajnie że obaj dziś grają - i ciekawe jest to że Pellistri gra drugi mecz z rzędu. Fajnie jakby to mu pomogło w klubie albo ogólnie w przyszłości :D
» 2 lutego 2022, 00:53 #317
mikiartur: Kilka newsów od Roba Dawsona z ESPNu więc dość poważnego źródła:

#mufc hope their choice of manager might convince Paul Pogba to extend his contract at Old Trafford rather than walk away for free in the summer. [@RobDawsonESPN]

#mufc have asked wantaway players including Paul Pogba go delay decisions on their futures until the club have picked a new manager. [@RobDawsonESPN]

Anthony Martial and Donny van de Beek have both been asked by John Murtough to wait until a new manager is appointed before decided where they want to play next season. [@RobDawsonESPN]

Erik ten Hag and Mauricio Pochettino are on a five-man shortlist for the permanent role as manager at #mufc. [@RobDawsonESPN]

Rangnick is also not ruling out the possibility he could stay on in the role for another year. [@RobDawsonESPN]
» 2 lutego 2022, 00:27 #316
Radomirus: Po grzyba nam ten Pogba. Zagra 1-3 mecze dobrze by irytować w 7 następnych. A jego tygodniówka powoduje, że klub na serio nie będzie myślał o znalezieniu kogoś o podobnym profilu - czyli kreatywnego, środkowego pomocnika.

Szczerze mam nadzieję, że odejdzie. Gdyby był u nas dopiero rok, ewentualnie dwa to jeszcze miałbym może nadzieję... ale on gra u nas już 6-ty sezon :/

Podobnie zresztą z Martialem. Nawet jeżeli strzeli ileś tam bramek w La Liga to mimo wszystko jest trochę inna gra niż w Premier League a od przyjścia do nas, Martial miał znośny jeden (19/20) sezon a gra tu rok dłużej niż Pogba :/
» 2 lutego 2022, 00:38 #315
RedDan: Ja pikole, jak przedłużą kontrakt z wirusem to już koniec. Nic się nie zmieni na lepsze.
» 2 lutego 2022, 01:08 #314
DaredevilUtd: Niech juz dadzą sobie siana z tymi Francuzami, tu żaden menager, na ich lenistwo nie pomoże.
» 2 lutego 2022, 07:55 #313
demektczew: Prawda leży zawsze po środku…
» 2 lutego 2022, 00:25 #312
rizx: Nie, nie zawsze.
» 2 lutego 2022, 00:44 #311
Kiharitony: Prawda leży tam gdzie leży.
» 2 lutego 2022, 06:22 #310
RedFox: Powiem tylko tyle na temat tej sprawy, że póki wszystko nie jest jeszcze wyjaśnione, wstrzymałbym się póki co zarówno z uniżaniem Greenwoodowi, jak i z oskarżaniem jego byłej dziewczyny o wymuszanie pieniędzy. Bo jeśli potem np się okaże że Mason jest niewinny, to czy głupio nie będzie Wam, że wcześniej mu uniżaliście? Albo w drugą stronę: że oskarżaliście jego dziewczynę że jest pazerna na kasie, gdy tymczasem jest ona tylko ofiarą nad którą Mason się znęcał? Czy nie będzie wtedy Wam wstyd?

Jedyne co wiadomo na ten moment, to to że sprawa jest naprawdę poważna. Tym bardziej że to nie pierwszy taki odpał Greenwooda. Trzeba być jednak dobrej nadziei i wierzyć w to, że chłopakowi nie uderzyła woda do głowy w tak młodym wieku... Osobiście gdy tylko o tym pomyślę, a jestem starszy od Greenwooda o 2 lata... Przeraża mnie to. Ale jeszcze nie oceniajmy. Poczekajmy aż śledczy ustalą wszystkie dowody. Jedno jest zaś pewne: Trzeba walczyć przeciwko przemocy. Zarówno tej fizycznej, ale i tej o której często się znacznie mniej mówi, ale to nie znaczy że jej nie ma, bo jest obecna i to bardzo mocno: a więc psychicznej. Prowadzi do niej wiele rzeczy: także toksyczność, bezpodstawne wyzywanie i oskarżanie w sieci. Oczywiście, internet to miejsce do wylewania swoich złości, radości, emocji, ale nawet jeśli to róbmy to, kiedy dowody są czarno na białym, a do tego czasu wstrzymać się z osądami. Bo jeśli i my to robimy, to przyczyniamy się do rozpowszechniania przemocy i agresji względem drugiej osoby, której w ogóle nie znamy. Proszę, pamiętajmy o tym.
» 1 lutego 2022, 23:27 #309
d3v: Aż się zalogowałem żeby odpisać, a piszę tutaj bardzo rzadko. Jeżeli każdy by miał takie myślenie jak ty w tak młodym wieku (zakładam z twojej wypowiedzi że masz 22/23 lata) to byłoby zdecydowanie lepiej na tym chorym świecie. Nie chcę tu mówić że jestem jakoś super doświadczony życiowo, mam 10 lat więcej niż Ty, ale jak czytam i widzę zachowania niektórych ludzi (nie chodzi mi teraz akurat tylko o sprawę masona, choć jest ona też dobrym przykładem) to czasem tracę nadzieję w człowieczeństwo.
» 2 lutego 2022, 00:02 #308
brazylianwisnia: Z punktu widzenia kibica prawda ma małe znaczenie. Klub go odsunął. Nawet jak będzie wyrok uniewinniający to pewnie sprawa będzie się ciągła kilkanaście miesięcy. Taki czas bez meczy i treningów go zaora.
» 2 lutego 2022, 01:40 #307
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2022 08:00

Normalne myslenie, nie tak jak większość DP, skazać na szubienice, a później się zobaczy, czy był winny. Tak czy inaczej chlopak ma jakies zdolności do przyciągania problemów, a dziwic to może biorac pod uwage jak każdy go chwalil jaki to skromny i cichy chłopak, Cóż cicha woda...
» 2 lutego 2022, 07:57 #306
wider: Letnie okienko może okazać się mega aktywne w naszym wykonaniu
z klubu mogą odejść - Cavani,Ronaldo? (nie wiadomo ile w tym prawdy że jak nie będzie lm to odchodzi) Greenwood ? , Martial i VdB nie wiadomo co z nimi po wypożyczeniu czy będą chcieli wracać, Lingard, Mata, Jones, Henderson - nie wiadomo czy kolejny rok będzie chciał siedzieć na ławce. Matić - wiekowy i na PL już raczej za słaby ale nie wiadomo czy nowy trener będzie widział dla niego jakieś zastosowanie. Pogba
A raczej tych piłkarzy trzeba będzie kimś zastąpić bo może się okazać że w składzie zostanie ok 16 zawodników z czego 9 to obrońcy i bramkarze
» 1 lutego 2022, 23:15 #305
Radomirus: Nawet jeżeli Ronaldo chciałby odejść to może mieć problem ze znalezieniem klubu, który by go chciał zatrudnić. Raz to kwestia jego tygodniówki, a dwa to kwestia, że jest to zawodnik, którego raczej nie da się posadzić na ławkę (zresztą płacenie ileś tam set tysięcy euro tygodniowo za siedzenie na ławce raczej mija się z celem). Właściwe trudno mi teraz znaleźć taki klub poza PSG, który mógłby chcieć go ściągnąć... a co do nich też nie jestem pewny chyba, że w miejsce Mbappe.
» 1 lutego 2022, 23:23 #304
brazylianwisnia: 3 że mam 2 lata kontraktu więc trzeba coś tam odpalić nam.
» 2 lutego 2022, 01:41 #303
ermac: Proponuję, żeby

Radomirus jako spec od bdsm.

Chestnut jako spec od psychiki, ekspert od tego jak działają leki i jakie decyzję podejmują ofiary przemocy po terapii i lekach.

Alex jako główny adwokat tej sprawy.

Zgłosili się do poszkodowanej w celu pomocy doprowadzenia Masona do skazania bo już Was się tu czytac nie można rzygać się chce. Czego by ktoś nie napisał to Wy tam ze swoimi mądrościami.

274 komentarze 170 wasze jak nic.
» 1 lutego 2022, 22:58 #302
mikiartur: A moich ile ? :D
» 1 lutego 2022, 23:07 #301
nieeeeeeee: Ja naliczyłem 23
» 1 lutego 2022, 23:13 #300
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2022 23:23

Nikt ci nie każe czytać. Poza Greenwoodem możesz przecież pogadać o czymkolwiek innym. Choćby VDB w Evertonie, Martialu w Sevilli czy też o braku transferów do klubu w tym okienku. Jak mnie jakiś temat przez kogoś poruszony nie interesuje to po prostu idę dalej.

A jeżeli uważasz, że czyjeś wypowiedzi są nie na temat to zgłoś je do administracji z uzasadnieniem - ja czy pozostali dostaną ostrzeżenie lub bana i będzie po sprawie
» 1 lutego 2022, 23:19 #299
Chestnut: Ale ja nie do końca chcę by Greenwood został skazany, wolałbym by go wysłali na terapię. Oczywiście jeżeli nie będzie chciał, to, to nic nie da.

Jeżeli zgwałcił, jest to paskudne, ale ja go nie skreślam, ciągle może to odwrócić.
» 1 lutego 2022, 23:25 #298