Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester United vs Young Boys. 6. kolejka Ligi Mistrzów

» 8 grudnia 2021, 19:48 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w ostatnim meczu fazy grupowej Ligi Mistrzów podejmie na własnym stadionie Young Boys. Poznaliśmy wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na to spotkanie.
Składy: Manchester United vs Young Boys. 6. kolejka Ligi Mistrzów
» Ralf Rangnick wystawił mocno rezerwowy skład na mecz z Young Boys
Manchester United po ostatnim zwycięstwie z Villarrealem (2:0) jest już pewny pierwszego miejsca w grupie i awansu do 1/8 finału Ligi Mistrzów.

Man Utd vs Young Boys: Relacja na Żywo



Ralf Rangnick, zgodnie z zapowiedziami, wymienił całą jedenastkę w porównaniu do meczu z Crystal Palace. Szansę od pierwszych minut dostają m.in. Amad Diallo i Anthony Elanga. Na ławce rezerwowych zasiedli też piłkarze Akademii United i niektórzy z nich mogą dziś zadebiutować w pierwszym zespole Czerwonych Diabłów.

Kapitanem Manchesteru United w środowym meczu będzie Nemanja Matić.

Początek spotkania Manchester United vs Young Boys o godzinie 21:00.

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Bailly, Matić, Shaw – Van de Beek, Mata – Amad, Lingard – Greenwood, Elanga

Rezerwa: Heaton, Kovar, Hardley, Mengi, Savage, Iqbal, Shoretire

Young Boys: Faivre – Maceiras, Camara, Lustenberger, Lefort – Martins, Aebischer – Elia, Rieder, Ngamaleu – Siebatcheu

Rezerwa: Zbinden, Laidani, Zesiger, Sierro, Kanga, Sulejmani, Jankewitz, Burgy, Maier, ToureLauper, Hefti


TAGI


« Poprzedni news
Alex Telles: Fred to nasz motorzinho
Następny news »
Manchester United – Young Boys 1:1. Rezerwowi bez błysku, ale złapali cenne minuty

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (552)


PastaDoCiasta: W drużynie debiutuje syn komentatora stacji na której ogladam streama, 3 gości wbiegli na murawę a tu się ludzie cisną ze CZEMU GRAMY SŁABO!! XD
» 8 grudnia 2021, 22:50 #549
marcino186: A kto dokładnie ?
» 8 grudnia 2021, 22:52 #548
Kamil1343: Charlie Savage, Komentatorem jest Robbie Savage, jego ojciec, były zawodnik United, co prawda nie zagrał meczu w barwach United :D
» 8 grudnia 2021, 22:56 #547
maticr7: Chcieliście Zidana to macie Zidana. :D
» 8 grudnia 2021, 22:50 #546
req: Matica już nieda sie oglądać, VDB nic nie pokazał, mam nadzieje że Dalot utrzyma formę bo tak samo na AWB ciężko się patrzy i nie chce go oglądać w pierwszym składzie, Mata też już podziękujemy, a Lini potwierdził że jak nie ma dobrych graczy dookoła niego to sam się nie wyróżnia, no ten sparing dużo pokazał a tak na prawdę nikt się nie wykazał, Shaw znow chyba kebsy opier(***a bo chlop to sie ledwo co ruszał jeszcze miał pretensje xD
» 8 grudnia 2021, 22:50 #545
segate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:58

Dam banalny może i głupie wytlumaczenie/przykład jeśli grasz w Fifę zagraj sobie coopa z kolegą co dopiero poznaje grę ma jakieś pojęcie i zagraj na dwójkę gości chociaż poziomu piątej dywizji zobaczymy ile pokażesz i na jakim poziomie zagrasz, to samo ma się do świata realnego mniejsza pewność wieksza spoczywającą odpowiedzialność na Tobie bo Ty jako doświadczony mysich tym chłopakom pomoc
» 8 grudnia 2021, 22:56 #544
rizx: Zmasowany atak na Old Trafford :D
» 8 grudnia 2021, 22:49 #543
Anhel: Przegramy to
» 8 grudnia 2021, 22:49 #542
JasnaLiryka: Ty jesteś przegrany :D z dystansem z dystansem
» 8 grudnia 2021, 22:49 #541
IntruZ9: Hahaha wyjaśnił typka
» 8 grudnia 2021, 22:53 #540
kamilpe: O kolejna młodzież na boisku
» 8 grudnia 2021, 22:48 #539
Domin31: a jednak jest Zidane w United
» 8 grudnia 2021, 22:48 #538
DjTED: Sędzia dobrze prowadził mecz to musiał dowalic z tymi 5 minutami
» 8 grudnia 2021, 22:48 #537
HarryBrown: Robbie Savage się wzruszył :)
» 8 grudnia 2021, 22:47 #536
lukaszzasko: Zastanawiam się jakie zalety jako piłkarz ma VDB, oprócz waleczności, szybkości brak, podanie dłuższe tez bardzo słabo, jedynie krótkie jako tako ale to tez bez finezji, strzał chyba tez nie bardzo - taki przeciętniak, poziom jakiegoś Evertonu max
» 8 grudnia 2021, 22:46 #535
BartoszP: Jest wolny, podaje niecelnie, nie jest waleczny bo cały czas piłkę do tyłu podaje. Nic go nie broni
» 8 grudnia 2021, 22:48 #534
pazur: Co ma? waleczność? stanie, człapanie, poprawianie minimum trzy razy piłki nazywasz walecznością?
» 8 grudnia 2021, 22:53 #533
DaredevilUtd: Dzisiaj najlepiej, moim zdaniem pokazali sie, Greenwood, Bailly, Henderson, Mengi
» 8 grudnia 2021, 22:46 #532
zylkos1988: Ten mengi co odkrywał cała lewą stronę bo go ściągało do środka wiem że jego nominalna pozycja to środek obrony ale tym razem miał inne zadania na boisku i wszystkie groźne akcje szły jego strona przez źle ustawienie
» 8 grudnia 2021, 22:57 #531
PastaDoCiasta: Maticiowi się fred załącza xd
» 8 grudnia 2021, 22:46 #530
segate: Matric wziął na siebie klątwę Freda
» 8 grudnia 2021, 22:50 #529
JasnaLiryka: Nawet po rezerwie, wprowadzonych składach ludzie dalej nie rozumiecie, że to był jak sparing? Sprawdzenie kto może się przydać. Kto nie. Ta gra nie miała od początku urwać wam jąder z zachwytu -,-
» 8 grudnia 2021, 22:46 #528
IntruZ9: W punkt,ale Oni i tego i tak nie zrozumieją...
» 8 grudnia 2021, 22:50 #527
makglajer: Co prawda gramy słabo. Zero zgrania i automatyzmów. Młodzi przestawiani są niemiłosiernie ale odpowiednio mprowadzeni i będziemy mieli z nich dużo radości. Naomiast Van Bissaka i Lindegard to jednak na tę chwilę to słabiutko bardzo. Przy takiej taktyce to wszystkie braki wychodzą natychmiast.
» 8 grudnia 2021, 22:45 #526
Ciechanek: PSG/Atletico/Sporting/Inter/Benfica/Salzburg
» 8 grudnia 2021, 22:45 #525
BartoszP: Ile tych zmian można zrobić?!
» 8 grudnia 2021, 22:44 #524
marcino186: W lidze mistrzów 5
» 8 grudnia 2021, 22:49 #523
Bylak: Matic beznadzieja. Oby to był jego oststni sezon
» 8 grudnia 2021, 22:44 #522
DaredevilUtd: Po zawodnikach pokroju Mata, Matic, czy lingard nikt nie powinien plakac. Pokazali dzisiaj, ze juz czas na nich.
» 8 grudnia 2021, 22:44 #521
cris342: Mengi bardzo fajnie się pokazuje.
» 8 grudnia 2021, 22:43 #520
wander11: Te wielkie talenty nawet naetr piłki podać nie potrafią. Coś jest nie tak
» 8 grudnia 2021, 22:43 #519
Bylak: 2ga połowa padlina
» 8 grudnia 2021, 22:42 #518
BartoszP: Ale barca przegrywa
» 8 grudnia 2021, 22:43 #517
RedLeicester: Można zarzucać Lingardowi brak umiejętności, ale zasuwa i zostawia na boisku serce. Spod własnego pola karnego po wolnym dla YB sprintem pod drugie pole karne i pressing na bramkarza. Taki zawodnik sporo może wnieść nadal do zespołu przy taktyce Ralfa.

Widać że RR wpaja drużynie swoje pomysły i jest postęp w pressingu, ale przyda się tez nauczyć zawodników wychodzenia spod pressingu.
AWB katastrofa niestety, Mengi na plus z drugiej strony.
» 8 grudnia 2021, 22:42 #516
radlu: Lingard to głównie spowalnia grę. To że biega bez sensu po boisku to żaden sukces.
» 8 grudnia 2021, 22:44 #515
RedLeicester: Spójrz jak spowalnia grę AWB, Elanga. Lingard nie przeskoczy pewnego poziomu ale przynajmniej się stara, a ze nie wychodzi? Ciężko z drugim garniturem grać tiki take.
» 8 grudnia 2021, 22:53 #514
KubaUtd: Z Mengiego będą ludzie.
» 8 grudnia 2021, 22:42 #513
radlu: Trener dał szansę wszystkim zawodnikom którzy mają aspiracje do gry w pierwszym składzie. To od nich zależy czy to wykorzystają czy nie. Po 80 minutach wnioski się same nasuwają.
» 8 grudnia 2021, 22:40 #512
SzarimMusty: Barca i Sevilla w LE... Ale będę jutro kibicował Atalancie. :D
» 8 grudnia 2021, 22:40 #511
marmur6: I to wyszło po przerwie to ma być przyszłością MU ?
» 8 grudnia 2021, 22:40 #510
mcscotyy: Ralf mógłby zakazać tych fryzur jak SAF, wyglądają jak banda oszołomów
» 8 grudnia 2021, 22:40 #509
PastaDoCiasta: Tak, trener drużyny powinien zacząć się mieszać w prywatne sprawy piłkarzy zupełnie nie mające wpływu na grę bo mcscotyy na Devilpage pe el się nie podoba jego fryzura. Dlatego nie możemy mieć w tym kraju miłych rzeczy
» 8 grudnia 2021, 22:42 #508
lukaszzasko: Awb i Lingard mega zawiedli w tym meczu, powinni brylować, o Mata nie wspomnę bo on już się nie nadaje
» 8 grudnia 2021, 22:40 #507
Zdzichu1: Barcelona co?? LIGA EUROPY !!
» 8 grudnia 2021, 22:39 #506
PastaDoCiasta: Frajerem trzeba być żeby tam grać nie?
» 8 grudnia 2021, 22:41 #505
BartoszP: Pomimo padaki jest powód do radości - upadek Farcy postępuje :D
» 8 grudnia 2021, 22:39 #504
Anhel: Wszyscy z tym sianem na głowie to w United nie potrafią odnieść sukcesu , Fellaini, Chong, Hannibal, Shola
» 8 grudnia 2021, 22:38 #503
tygrys26: Hannibal? Obstawiam ze dzisiaj by grał gdyby był dostępny...
» 8 grudnia 2021, 22:40 #502
IntruZ9: Kurła człowieku a jaki sukces maja odnieść 17 i 18 latkowie...
» 8 grudnia 2021, 22:41 #501
JasnaLiryka: Była tu użytkowniczka :D nie pamiętam nicku ale uwielbiam i pamiętam jej komentarz do Fellainiego:
Mikrofon na głowie :D rozwaliła system hahahahaha
» 8 grudnia 2021, 22:41 #500
Anhel: Z dystansem Panowie, z dystansem
» 8 grudnia 2021, 22:44 #499
PastaDoCiasta: Berka mu klepnął a ten żółta daje
» 8 grudnia 2021, 22:38 #498
axel52: Kopanina stulecia. Dawno takiego syfu nie widziałem nawet w 1 lidze pl.
» 8 grudnia 2021, 22:36 #497
Ciechanek: Przecież gramy dobrze :) Nie widziałeś niżej jak pytałem czy gramy dobrze, to wszyscy mówili, ze super :P A mecz jest tragiczny
» 8 grudnia 2021, 22:38 #496
MrCygan: Weź Ciechanek skończ bo robisz się nudny
» 8 grudnia 2021, 22:38 #495
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:40

Ale powiedz mi za co mam tego bana dostać? Czy powiedziałem coś niezgodnego z regulaminem? Jak się ktoś z Wami nie zgadza to bana mu? :)
I absolutnie nie mam najmniejszego zamiaru być śmieszny. Po prostu smutne jest to jak Wy możecie dziś uważać, że to nasz dobry mecz?
» 8 grudnia 2021, 22:39 #494
DjTED: Jak na to że nie ma ani jednego zawodnika 1 składu i Ci co grają , grają ze sobą 1 raz to nie jest zle
» 8 grudnia 2021, 22:40 #493
BartoszP: Spamisz Ciechanek.
» 8 grudnia 2021, 22:41 #492
Ciechanek: W porządku. Ja uważam, że okropnie grają.
» 8 grudnia 2021, 22:41 #491
segate: Tak czytam większości komentarze i zastanawiam się czy wy tak serio czy macie po 14 lat, ludzie spójrzcie na ten skład i uswiadomcie sobie w jakiej sytuacji jesteśmy w grupie a w jakiej YB oni mają o co walczyć u nas co chwilę debiut ... Oczekujecie płynnej składnej gry ? Przełączcie na mecz Barcelony z Bayernem ....
» 8 grudnia 2021, 22:43 #490
Judas: Nawet nie wiedziałem, że Angel Gomes gra w Lille. Właśnie strzelił gola na 3:0
» 8 grudnia 2021, 22:36 #489
SzarimMusty: Przecież odszedł od nas za free do Lille...
» 8 grudnia 2021, 22:38 #488
DjTED: Ale tak na serio to ja bym na ten mecz nie polecial do Anglii... Podworkowy skład i granie
» 8 grudnia 2021, 22:36 #487
DaredevilUtd: AWB z lingardem kaszana jakich malo. Mata i matic tez sie nie popisali dzisiaj.
» 8 grudnia 2021, 22:36 #486
Mlodyrash: Mata to gra jak jakiś pasażer w środku, ja mam wrażenie że tam sam donny gra a mata tak trochę tu pobiegnę może trochę tu i jakoś leci
» 8 grudnia 2021, 22:37 #485
Fido: Wan-Bissaka tragedia dziś
» 8 grudnia 2021, 22:35 #484
segate: Jak byliśmy bez prawego pomocnika tak teraz zostajemy bez prawego obrońcy
» 8 grudnia 2021, 22:51 #483
BartoszP: Drink milk every day
» 8 grudnia 2021, 22:35 #482
Anhel: Angel Gomes z bramka dla Lille w LM
» 8 grudnia 2021, 22:35 #481
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:35

Heaton swój pierwszy kontakt z United podpiął w 2002 roku i od tego czasu ani razu nie zagrał. Dzisiaj po 19 latach w końcu dostał szansę debiutu - w meczu, którego wynika nie ma żadnego znaczenia, bo i tak awansujemy z pierwszego miejsca.

Jest to też pewnie ostatnia taka okazja w tym sezonie, bo reszta meczów jest już albo o punkty, albo o awans. Dlatego dzisiaj wszedł i myślę, że to fantastyczna decyzja ze strony Ralfa.
» 8 grudnia 2021, 22:35 #480
nysa94: Niekoniecznie, nie wiadomo czy DDG nie przydarzy się kontuzja a Henderson być może pójdzie na wypożyczenie... zatem byłby 2gim bramkarzem i być może w meczach, w których byłyby rozstrzygnięte dużym zapasem bramek zmieniałby DDG ;) kto wie co RR ma w głowie.
» 8 grudnia 2021, 22:37 #479
BartoszP: Ale się nuda zrobiła
» 8 grudnia 2021, 22:33 #478
Anhel: Elanga to gra tyłem do bramki gorzej od Martiala a to już jest sztuka
» 8 grudnia 2021, 22:32 #477
kamilpe: Tylko, że on ma 19 lat
» 8 grudnia 2021, 22:33 #476
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:33

A to przepraszam
» 8 grudnia 2021, 22:33 #475
kamilpe: Nic nie szkodzi, pozdrawiam ciepło
» 8 grudnia 2021, 22:35 #474
Anhel: Smacznej kawusi
» 8 grudnia 2021, 22:36 #473
rizx: Tylko, że w wieku 19 lat powinien już coś pokazywać jeśli chce myśleć o grze najwyższym poziomie
» 8 grudnia 2021, 22:44 #472
Davidoza: Spieprzył, wstał, naprawił. Nie leżał, nie machał rękoma, nie biegł do sędziego jak już straciliśmy bramkę. Tak jest, panie Magłajer.
» 8 grudnia 2021, 22:32 #471
tygrys26: Maglajer jak się przewróci to.lezy jak Kłoda, a zanim wstanie to United juz idzie z własną akcją
» 8 grudnia 2021, 22:32 #470
tygrys26: Komentarze to są dobre
Nie powinien powinien łudududu... kontaktów z pilka
» 8 grudnia 2021, 22:31 #469
Mlodyrash: Dobra determinacja Mengiego żeby jeszcze naprawić swój błąd szacuneczek
» 8 grudnia 2021, 22:31 #468
mcscotyy: Kapitan by leżał i ręka do góry ze spalony :D
» 8 grudnia 2021, 22:32 #467
PastaDoCiasta: Chlop co zrobił :O
» 8 grudnia 2021, 22:30 #466
wander11: Matic i te długie piłki to jest tragedia
» 8 grudnia 2021, 22:30 #465
BartoszP: Łoniak leży
» 8 grudnia 2021, 22:30 #464
kamilpe: Mango - Varane duet?
» 8 grudnia 2021, 22:29 #463
DaredevilUtd: Mlody Mengi jest swietny.
» 8 grudnia 2021, 22:31 #462
BartoszP: Jest doświadczony mata, lingard bailey
» 8 grudnia 2021, 22:29 #461
mcscotyy: Bailey to w aston villi gra
» 8 grudnia 2021, 22:29 #460
BartoszP: Nie zesr4j sie, autokorekta mi zmieniła.
» 8 grudnia 2021, 22:31 #459
mcscotyy: Wyjmij kij z dooopy Bartoszu i z tym tekstem to chyba w podstawówce jesteś wiec pakuj plecak i spać bo nie wstaniesz na pszyrke
» 8 grudnia 2021, 22:33 #458
wider: z tych rezerw to jeszcze Amad coś pokazał bo reszta to strasznie przeciętny występ
» 8 grudnia 2021, 22:29 #457
mcscotyy: Diallo zagrał przeciętnie nic szczególnego nie zrobił
» 8 grudnia 2021, 22:30 #456
Ciechanek: Przecież połowa ludzi tu mówi, że gramy super
» 8 grudnia 2021, 22:36 #455
Mlodyrash: Czy na ławce nie ma jakiegoś pomocnika ze mata dalej biega
» 8 grudnia 2021, 22:27 #454
tygrys26: I lingard obok niego
» 8 grudnia 2021, 22:27 #453
Lisan: Po grzyba wpuszcza tego Heatona? Ciekawe czy wgl pamięta zasady piłki nożnej
» 8 grudnia 2021, 22:27 #452
JasnaLiryka: Śmiem twierdzić, że bardziej od Ciebie byś tak pisał :D
» 8 grudnia 2021, 22:29 #451
awe: Pokazuje ze wszyscy u niego moga pograc, takie przeciwienstwa same, rezerowi dostaja szanse, swiete krowy nawet nie w kadrze, mlodzi dostaj minuty :)
» 8 grudnia 2021, 22:31 #450
mcscotyy: Heton na karne!
» 8 grudnia 2021, 22:26 #449
BartoszP: Ralf i love you :D
» 8 grudnia 2021, 22:25 #448
SzarimMusty: Dobra ale... po kuj wpuścić chce bramkarza nowego?! Lubię gdy szanse dostają młodzi ale 35 letni bramkarz? O.O
» 8 grudnia 2021, 22:25 #447
JasnaLiryka: Bo dla niego to sparing :D
» 8 grudnia 2021, 22:25 #446
DjTED: A to nie jest jego debiut w lidze mistrzów? Wiesz co to znaczy dla zawodnika?
» 8 grudnia 2021, 22:26 #445
Blau: Bo być może to ostatnia szansa w tym sezonie żeby mógł zagrać.
» 8 grudnia 2021, 22:27 #444
SzarimMusty: Mecz o nic ale mamy im coś do udowodnienia. Dać pograć młodym? Ok, dobry pomysł. Ale 35 letni bramkarz który drugi raz nie zagra w tym sezonie?

Dla mnie marnowanie zmiany.
» 8 grudnia 2021, 22:27 #443
rizx: Bo to jest aspekt, o który nie potrafił zadbać Ole - sprawić, że każdy zawodnik w klubie czuje się ważny, a nie tylko pierwsza 18. Dla takiego Heatona debiut (w końcu) w barwach United i w LM to z pewnością wielka rzecz, tacy zawodnicy jak Savage czy Iqbal jeszcze będą mieli swoje szanse
» 8 grudnia 2021, 22:28 #442
Kamil1343: To nasz były bramkarz, nie miał szansy na zagrania przed OT, a w koncu ją dostał. Dla mnie fajny gest :D
» 8 grudnia 2021, 22:32 #441
awe: rizx pierwsza 14 chyba ;D
» 8 grudnia 2021, 22:34 #440
kamilpe: Zmiana bramkarza? Wow
» 8 grudnia 2021, 22:24 #439
rvn10: Bayern ma niesamowitą łatwość w dochodzenia do poszczególnych sytuacji bramkowych, wiem że to tylko Barcelona;) ale oni chyba pracują nad wszystkim od niuansów taktycznych po odbiór piłki i szybkie jej przemieszczenie w pole karne przeciwnika..Chciałbym widzieć tak grające United..
» 8 grudnia 2021, 22:24 #438
PastaDoCiasta: Nie No ludzie choćbyśmy grali w Pucharze Ziemniaka to gdyby Ole wprowadził przy 1:1 środkowego obrońcę i bramkarza to by serwery padły xdd
» 8 grudnia 2021, 22:23 #437
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:23

A tak całkiem poważnie, pomijając fakt ze mamy już awans to oprócz Greenwooda i Erica nikt z pozostałych zawodników którzy chca grać w podstawie po dzisiejszym meczu się do niej nie zbliży
» 8 grudnia 2021, 22:23 #436
mcscotyy: I się dziwić ze inflacja prawie 8% jak nawet tam rozdają :D
» 8 grudnia 2021, 22:24 #435
Ciechanek: Anhel JAK MOŻESZ? Przecież tu wszyscy mówią, że gramy dobrze ;)
» 8 grudnia 2021, 22:30 #434
Blau: Dopiero teraz się zorientowałem, że sponsorem na koszulkach YB jest nasz jeden z programów rządowych.
» 8 grudnia 2021, 22:22 #433
Anhel: Bys tyle wydrukował co nasi to tez bys mógł sobie pozwolić
» 8 grudnia 2021, 22:24 #432
wander11: Utd słabo ,wiem że rezerwy ale mimo to powinni coś pokazać jak chcą walczyć o pierwszą jedynastke. Największe błędy popełniają najbardziej doświadczenii
» 8 grudnia 2021, 22:22 #431
DjTED: Najbardziej podoba mi się Diallo. Ogolnie to on chyba jako jedyny nie zagral jeszcze slabego meczu w 1 skladzie
» 8 grudnia 2021, 22:21 #430
kamilpe: Poważnie? Moim zdaniem Diallo dzisiaj tak średnio, 3+
» 8 grudnia 2021, 22:22 #429
motos8: A mnie on właśnie bardzo denerwuje poniewaz w kluczowych momentach rozegrania pod polem karnym podejmuje ultra kretynskie decyzje. Nie wiem czy dlatego, że jest odważny czy może szalonym jeźdźcem bez głowy.
» 8 grudnia 2021, 22:23 #428
DjTED: Na to że on na serio gra raz na kilka miesięcy to widać u niego właśnie spokój
» 8 grudnia 2021, 22:24 #427
BartoszP: Dobrze ze mecz o pietruszkę, inaczej byłby dym
» 8 grudnia 2021, 22:20 #426
Lisan: Luke szukał dymów z Rakiem? :D
» 8 grudnia 2021, 22:20 #425
nysa94: Wie, że się nie pokazał i mu tam wygarnął "I co, no co? Alex Telles ta? Dobra kurka, zobaczymy po meczu" :D
» 8 grudnia 2021, 22:23 #424
vieeeri: Luke niepocieszony :D
» 8 grudnia 2021, 22:19 #423
PastaDoCiasta: 1:1 A oN wPuSzCzA oBrOńCę BrOnI wYnIkU
» 8 grudnia 2021, 22:19 #422
tygrys26: Zwolnić go
» 8 grudnia 2021, 22:20 #421
PastaDoCiasta: Za Olego takie komentarze by były tu na serio xd Ze nie mamy ambicji w United zawsze się gra o zwycięstwo a w ogóle to na ławie siedzi X on bardziej zasłużył
» 8 grudnia 2021, 22:22 #420
NoSignal: Minęło mnie coś, od kiedy znieśli zakaz zmian przed 85 minutą dla United?
» 8 grudnia 2021, 22:19 #419
kamilpe: Od meczu z CP
» 8 grudnia 2021, 22:19 #418
BartoszP: Donny - te kocie ruchy...
» 8 grudnia 2021, 22:18 #417
kamilpe: AWB MOTM
» 8 grudnia 2021, 22:18 #416
SzarimMusty: Daje młodym pograć. Fajnie. :D
» 8 grudnia 2021, 22:18 #415
mcscotyy: Takie coś trzeba strzelać do cholery jasnej
» 8 grudnia 2021, 22:18 #414
DaredevilUtd: Matic po raz kolejny pokazuje, ze nie powinno byc juz go u nas. Duzo podan do przeciwnika i bledow.
» 8 grudnia 2021, 22:18 #413
Krzybson: Gra w takim składzie ze nie wie komu ma podać. Spokojnie... matic samym ustawieniem potrafi zrobić robote na SPD. Dziś gra na SO. Nie ma się co dziwić
» 8 grudnia 2021, 22:20 #412
pawelisto2: Przecież po pierwszej połowie Matic zebrał chyba najwiecej pochwał w SkySports
» 8 grudnia 2021, 22:22 #411
Anhel: Co tam grubasek mi do Ralfa sapał?
» 8 grudnia 2021, 22:18 #410
awe: Za duzo snajperow za malo podajacych
» 8 grudnia 2021, 22:17 #409
Lisan: Elanga drugi Martial
» 8 grudnia 2021, 22:17 #408
PastaDoCiasta: Czy u nas grają dziś same Viniciusy? XD Przecież tu 4:1 powinno być na lekko
» 8 grudnia 2021, 22:17 #407
mcscotyy: Viniciusy obecnie o klasę lepsze od Rasha i Martiala :)
» 8 grudnia 2021, 22:19 #406
tygrys26: E Vinicius teraz to kocur, takiego Rashforda zjada na śniadanie.
» 8 grudnia 2021, 22:19 #405
Mlodyrash: kolejna setka zmarnowana :-/
» 8 grudnia 2021, 22:17 #404
BartoszP: xD młodzi xD
» 8 grudnia 2021, 22:17 #403
wider: ehh Elanga... i oni potem chcą grać w 1 zespole w ważnych meczach
» 8 grudnia 2021, 22:17 #402
DjTED: Dobry meczyk grają te nasze rezerwy
» 8 grudnia 2021, 22:16 #401
Anhel: Elanga to dzisiaj bardziej przeszkadza niż pomaga
» 8 grudnia 2021, 22:16 #400
kamilpe: Aj to miała być bramka
» 8 grudnia 2021, 22:16 #399
Bylak: Serio takiego czegoś nie strzelil ?
» 8 grudnia 2021, 22:16 #398
JasnaLiryka: Serio :D zjedz go za to
» 8 grudnia 2021, 22:17 #397
PastaDoCiasta: Sędzia pijany albo niespełna rozumu xd
» 8 grudnia 2021, 22:15 #396
klusek0128: Typ machnął się w piłkę a sędzia faul gwizdnął...:)
» 8 grudnia 2021, 22:14 #395
ax1d: Groteska. Nie rozumiem, jakim sposobem to nie jest cofane przez VAR jako 'clear and obvious error'.
» 8 grudnia 2021, 22:16 #394
DaredevilUtd: Przeciez tam faulu nie bylo!
» 8 grudnia 2021, 22:13 #393
Bylak: Jaki tam był faul Amada ??
» 8 grudnia 2021, 22:13 #392
Fido: Nie było nic
» 8 grudnia 2021, 22:14 #391
DaredevilUtd: Widac malo komu tam zalezy by grac w podstawie.
» 8 grudnia 2021, 22:12 #390
KubaUtd: Twarda gra podoba mi się to sędzia mógł dać już sporo kartek ale widać stara szkoła he
» 8 grudnia 2021, 22:11 #389
cris342: Uważam, że Ragnick zrobił najlepsze co mógł zrobić, po co męczyć w meczu o pietruszkę graczy typu Fred, Rashford etc, jedyne co bym zmienił to ściągnął Matę, wpuścił Mengiego na stopera, a Matica przesunął do pomocy żeby mieć więcej kontroli w środku pola.
» 8 grudnia 2021, 22:10 #388
mcscotyy: Rash powienien zagrać i złapać rytm no narazie gra totalny piach i jak junior głowa w dół i jazda w obrońcę
» 8 grudnia 2021, 22:15 #387
Bylak: Z całym szacunkiem do blogera, ale to powinien być jego ostatni sezon/mecz w United.
» 8 grudnia 2021, 22:07 #386
tygrys26: Niestety, ale Lingard pokazuje że United to jednak nie jego progi. W takim West Hamie był dobry bo odpowiedni poziom i oczekiwania od niego. Jazdy myślał że teraz odpali w United.
» 8 grudnia 2021, 22:08 #385
JasnaLiryka: A nie jest pierwszy w sezonie? :D
» 8 grudnia 2021, 22:09 #384
awe: Do pierwszego skladu sie nie nadaje, ale 11 pilkarzy to nie kadra
» 8 grudnia 2021, 22:09 #383
DaredevilUtd: Lingard co za kaszane gra.
» 8 grudnia 2021, 22:07 #382
RedDevil909: Kiedyś: MakTominaj
Dziś: MakCarrick, Dony Van Den Bek
Xddddd ci komentatorzy to jest żart
» 8 grudnia 2021, 22:07 #381
BartoszP: Czy oni coś piją w tym studium mocnego?
Kolka to nie jest
» 8 grudnia 2021, 22:06 #380
DjTED: Dziekan ma chlapnięte... nie ma innej opcji
» 8 grudnia 2021, 22:05 #379
tygrys26: Na odwagę pewnie
» 8 grudnia 2021, 22:07 #378
Anhel: Dziekan pewnie wystraszony bo nie ma Ole na ławce, nie ma Ronaldo czy Bruno w kadrze a reszty chłop nie zna i nie maja na kogo narzekać
» 8 grudnia 2021, 22:12 #377
Paps: Uwierz mi to Donny Van Den Beek to zrobil
» 8 grudnia 2021, 22:04 #376
tygrys26: Komentator xDDD
» 8 grudnia 2021, 22:04 #375
Bylak: Awb to w 1 sezonie chociaż czyścił i dawal cos w defensywie. Teraz to kicha, nie miał długi okres czasu konkurencji i się stoczył.
» 8 grudnia 2021, 22:04 #374
kamilpe: Uwierz mi, uwierz mi
» 8 grudnia 2021, 22:03 #373
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 22:03

Ci komentatorzy to sa XD
» 8 grudnia 2021, 22:03 #372
SzarimMusty: Pite było w przerwie... mocno.
» 8 grudnia 2021, 22:04 #371
JasnaLiryka: Nigdy nie oglądam polskiego komentarza. Na C+ spuszczanie na Chelsea albo innymi l. Polsat? :D sam się komentuje. Wolę po Angielsku :D
» 8 grudnia 2021, 22:05 #370
tomciocr7: Komentarzy chyba coś chlupnęli w przerwie xd
» 8 grudnia 2021, 22:03 #369
marcino186: Coś mi się wydaje ze lepiej ja bym ten mecz komentował i to po 4 setkach
» 8 grudnia 2021, 22:02 #368
United45: Ta konwersacja na początku drugiej połowy mnie zabiła
» 8 grudnia 2021, 22:03 #367
marcino186: Dramat
» 8 grudnia 2021, 22:04 #366
bebe69: A co gadały? Kto komentuje wgl? Engel?
» 8 grudnia 2021, 22:06 #365
JasnaLiryka: A żeby tak na przekór wszystkim płaczkom :D wpuścił następnych młodzieżowych
» 8 grudnia 2021, 22:02 #364
Bartoshh87: Panowie
To może być ostatni mecz Barcelony na następne kilka lat!

Na awans z ligi siebie zanosi, może wygrana w LE?
Tam też nie jest lekko.
» 8 grudnia 2021, 22:02 #363
awe: Tak mi sie przypomnialo, ze przeciez:
Aron Wan-Bissaka >> Tren Alexander-Arnold.
» 8 grudnia 2021, 22:02 #362
Bylak: Barca w LE, nJpiekniejsza sprawa
» 8 grudnia 2021, 22:01 #361
Anhel: A mnie by wcale nie zdziwiło jakby okazało się ze przed naturalizacja Mateusz Gotówka był wyżej w hierarchii od Bissaki do gry na PO, fakt wciąż 5 w kolejce ale jednak przed Bissaka haha
» 8 grudnia 2021, 22:01 #360
bebe69: Fajnie, że to farca a nie my zagrają w lidze Europy. Myślę, że tam ich miejsce, albo nawet może i w Lidze Konferencji jak to Zibi przepowiedział.
» 8 grudnia 2021, 22:00 #359
arczibald: Gra bardzo chaotyczna, dużo niedokładności i strat. Niestety Donny na tle takiego YB powinien wyglądać dużo lepiej
» 8 grudnia 2021, 21:58 #358
is200second: Beek jest zwykłym przeciętniakiem. Ktoś oglądał wczoraj Lipsk? Jak gral chociażby Forsberg.
» 8 grudnia 2021, 22:01 #357
klusek0128: Facet gra 2 ? Mecz od pierwszej minuty ?
A tutaj już płacz że gość nie jest w gazie :)
» 8 grudnia 2021, 22:03 #356
is200second: To kiedy będzie? Jak zje kebsa?
» 8 grudnia 2021, 22:04 #355
SzarimMusty: Jak zje kebsa z ostrym sosem. Bo falafel bądź z sosem łagodnym nic nie dadzą.
» 8 grudnia 2021, 22:13 #354
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:57

Grają zawodnicy bez formy + młodzi wiec nie ma co liczyć na jakieś fajerwerki. Mata ktory ostatni mecz grał z WHU we wrzesniu w Pucharze Ligii i jest kompletnie nie ograny. ABW kompletnie bez formy. Shaw też szału ostatnio nie gra i jest raczej pod formą. Donny jak to Donny narazie pomału dopiero zostaje wprowadzany do składu i gra raczej na nieswojej pozycji. Matić na obronie gdzie jeszcze tam nie grywał i ostatnimi czasy też gra ogony. I do tego dorzucić dwóch młokosów ktorzy dopiero zaczynają grać w poważnych meczach w seniorach czyli Amad i Elanga. Henderson i Bailly jeszcze jako tako trzymają poziom z Greenwoodem. Oby to wygrać chociaż 2:1 zeby morale się nie zepsuły i trzeba kontynuowac serię zwyciestw.
» 8 grudnia 2021, 21:57 #353
is200second: Przecież tu Jonesa w wyjściowym składzie wpychali :D
» 8 grudnia 2021, 21:58 #352
is200second: A potem ktoś robi ranking i pisze ze taki Mingueza oraz Araujo są warci po 60 mln euro. Cyrk.
» 8 grudnia 2021, 21:55 #351
Davidoza: Zdecydowanie bardziej za stratę bramki winiłbym AWB niż VDB, to prawda że nie było to rozsądne podanie, ale ciężko żeby się Donny spodziewał, że Bissaka stanie jak widły w gnoju. Dużo osób przedkłada DDG nad Deana za piękne interwencje, fakt jest taki - i to nie jest obserwacja z tego jednego meczu - że Dean często nie dopuszcza swoimi wyjściami by musieć pięknie interweniować. Uratował kilka sytuacji zanim jeszcze wyglądały dramatycznie. A przy stracie bramki chyba nie ma co go winić. Diallo jak dla mnie słabo, nadal niestety wygląda jak junior, jestem zdania że brakuje mu pewności siebie, ta zmarnowana setka na jego konto, rasowy skrzydłowy powinien tam ładować bramkę z opaską na oczach. Bailly bardzo mi się podoba, ale to jak w większości występów - pewny siebie, szybki, grający twardo. Greenwood dziś kocur. Szału nie ma, ale w końcu trochę szybkiej gry, w końcu to jakoś wygląda, w końcu nie dostaję białej gorączki i chcę to oglądać, co mnie jako kibica bardzo cieszy, bo od dłuższego czasu za OGSa nie miałem zbytniego zapału do oglądania meczów. Bardzo podobają mi się długie piłki przez środek i przede wszystkim to, że chłopaki grają dynamicznie również bez piłki, pokazują się do gry, bo ten element bardzo kulał. Bez płaczów, wylew się zdarzył, siadamy i oglądamy drugą połowę.
» 8 grudnia 2021, 21:55 #350
tygrys26: Co do Hendersona się nie zgadza, według mnie jego wyjścia są nie pewne. Dosyć często ledwo zdąża przed przeciwnikiem, a do tego już kilka razy zdarzyło mu się minąć z pilka w tamtym sezonie. Wolę zeby na bramce stał ktoś kto wyciągnie cos na linię bramkowej, niż ktoś kto wyjdzie do piłki minie się z nią i zostawi pusta bramkę
» 8 grudnia 2021, 21:57 #349
Davidoza: To prawda, że często wychodzi na styk, ale skoro mu się udaje... to wygranych się nie sądzi. :)
Jego wyjście po stracie na lewej stronie uratowało nas od sytuacji sam na sam. Nie miałem też na myśli, że Dean jest lepszy od DDG, bo zupełnie nie chciałem tego stwierdzić. Po prostu każdy z nich ma mocniejsze i słabsze strony, wydaje mi się że te wyjścia są mimo wszystko mocną stroną Deana.
» 8 grudnia 2021, 22:00 #348
tygrys26: A tu masz racje, niestety nie ma bramkarza idealnego, a napewno nie w United. Hiszpan i Anglik mają wady i to spore. W sumie to chyba kwestią kogo woli trener wystawić jest w tym momencie
» 8 grudnia 2021, 22:02 #347
ax1d: Całościowo Dean jest równie dobrym, jeśli nie lepszym bramkarzem do Davida.

Co do bramki, moim zdaniem jednak VDB. Argumenty o "ruchu do piłki" przez bocznego obrońcę, gdy rozgrywana jest w środku, czy o zamknięciu linii podania (:D) to śmiech na sali. Przy grze na tak małych przestrzeniach i niemal klepką to podający powinien się upewnić, że piłka dotrze do adresata. Wan-Bissaka gra z boku, więc powinien dostać piłkę do boku, a nie taką, po którą musi pakować się do środka, gdzie roi się od przeciwników. Obaj mogli zachować się lepiej, ale winę za stratę ponosi Donny. Zresztą po reakcji jego samego i kolegów z drużyny było widać, że wszyscy tak uznali. Trudno, nie ogarnął otoczenia i stracił. Zdarza się każdemu, ale nie ma co czarować rzeczywistości i szukać na siłę innych winnych.
» 8 grudnia 2021, 22:05 #346
tygrys26: Co? XD
Pierwszy raz słyszę ze jak boczny obrońca stoi w środku pola to nie można mu podać piłki bo to przecież nie na swojej pozycji gra. To jak napastnik jest na skrzydle to też nie można mu podać.
» 8 grudnia 2021, 22:06 #345
ax1d: Można, ale nie wymaga się, że będzie dodatkowo schodził po nią do środka.
» 8 grudnia 2021, 22:11 #344
JasnaLiryka: Grałeś w piłkę tygrys? Zgadzam się tu z interpretacją Ax1d. Tu nie chodzi o to, że nie można podać. Tylko o przewidzenie czy można :)
Mnie tam w klubie zawsze do linii jako bocznego trener wolał. Szeroko :) co nie znaczy że unikali gry jak było to bliżej środka, pod warunkiem, że nie było to "wrzucenie na minę" podaniem dla podania bo akurat byłeś a chwilę niby wolny :)
» 8 grudnia 2021, 22:14 #343
awe: Pomimo wielu strat, i to glupich w porownaniu do ostatnich 10 meczy mozna powiedziec, ze dobrze oglada sie takie United
» 8 grudnia 2021, 21:55 #342
KubaUtd: Czasem mam wrażenie że ta grupa powinna być od wieku 18+ płaczki dzieci są niemożliwe,dopiero się zacznie jak im szkoły zamkną
» 8 grudnia 2021, 21:54 #341
Smola0015: Przecież już śmiało mogłoby być dla nas 3:0 przed tym golem,spokojnie trochę wiary,zobaczymy jak sobie poradzą
» 8 grudnia 2021, 21:54 #340
Alibaba: NIE rozumiem po co AWB wybijał piłkę w pole jak piłka wychodziła na aut przy straconej bramce… piłka by wyszła i mielibyśmy aut on bezsensu zagrał do srodka. Na ten moment Telles i Dalot zdecydowanie więcej nam dają w ofensywie i obronie od dwójki która gra dzisiaj.
» 8 grudnia 2021, 21:54 #339
Anhel: Aron śpiący królewicz Wan-Bissaka, gość jest daremny. Znowu podkusiło nas żeby kupić sezonowca i teraz cierpimy. Mieliśmy do wyboru Bissake lub Aaronsa i wybraliśmy Pająka bo akurat wtedy było o nim głośniej a z perspektywy czasu to okazało się ze chyba Aarons jest lepszym zawodnikiem. A Crystal Palace się cieszy bo nam wcislo trupa za 50 mln. Dobrze ze Dalot się obudził chociaż go tez może zweryfikować lepszy przeciwnik
» 8 grudnia 2021, 21:54 #338
JasnaLiryka: A może by tak spojrzeć na to, że dostał minuty by go trener ocenił a nie polaczki z DP. Bo wg niektórych błędy nie mogą się pojawić człowiekowi co dostaje końcowe 5 min od miesięcy :D
Panowie, zepsuł. To jest jasne ale gdzie Mata? Hmm to jest wszystko test. On sprawdza kto co może w mojej ocenie.
Ale strona by nie była "sobą" gdyby "Duże Dzieci" nie wieszały psów na pierwszym piłkarzu który popełni błąd. To mógł być każdy i tak byście go zjedli...
Luzujcie stringi :) mecz na test. Mamy 1sze miejsce. Gdzie im dawać szansę jak nie teraz?
» 8 grudnia 2021, 21:53 #337
Kilerek7: Wygrany u Ralfa: Fred, przegrany AWB, swoją drogą, ciekawe jak będzie wyglądała wyklarowana 11 podstawy, o ile nie będzie świętych krów, bo obecnie Bailly > Maguire
» 8 grudnia 2021, 21:53 #336
Ciechanek: Oczywiście mówcie dalej, że dobry mecz w naszym wykonaniu ;)
» 8 grudnia 2021, 21:52 #335
klusek0128: Dobrych sytuacji nie brakowało.
Asysta Beeka z winy pana co czekał na piłkę i nawet nie zasłaniał dostępu do linii podania.
» 8 grudnia 2021, 21:54 #334
Strzelec: Tak, dalej twierdzimy, że gramy dobrze :)
» 8 grudnia 2021, 21:54 #333
klusek0128: Aron chyba stał z myślą że wywali lage na uwolnienie a tu zmyłka przeciwnika ale i swojego.
» 8 grudnia 2021, 21:57 #332
JasnaLiryka: Twierdzę, że gramy dobrze. Nie wyśmienicie jakby chciały ludki z DP :D ale dobrze :)
Przy takim eksperymentalnym składzie, trzeba mieć pewny dystans do ogółu gry... albo widać - nie można.
» 8 grudnia 2021, 21:58 #331
kamilpe: Nie ma co płakać nad różanym mlekiem, gramy dobrze jak na drugi garnitur i jak na to, że niektórzy grają dopiero pierwszy mecz w tym sezonie. Stwarzamy sytuację, kontrolujemy spotkanie, tylko błąd VDB i AWB przez co straciliśmy bramkę. Wpuścić jeszcze młodzież, niech mają fajne wspomnienia.
» 8 grudnia 2021, 21:52 #330
Ciechanek: Stwarzamy sytuację? Jedną tylko? To mało trochę
» 8 grudnia 2021, 21:53 #329
RedFox: A to się nie mówiło przypadkiem: nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem? ;)
» 8 grudnia 2021, 21:53 #328
Blau: Jaką jedną? A setka Maty? A kontra w której Amad się zamotał i w polu karnym zamiast wystawić patelnie na pustą to zagrał między linfardem a matą. To jest jedna sytuacja?
» 8 grudnia 2021, 21:55 #327
kamilpe: @Ciechanek wyjdź, proszę.

@RedFox Tak, masz rację - słownik.
» 8 grudnia 2021, 21:55 #326
Ciechanek: Blau a widzisz różnicę między "sytuację" a "sytuacje"?
» 8 grudnia 2021, 21:58 #325
dawid262262: VDB gra w miare dobrze jak z ławki wchodzi :D
» 8 grudnia 2021, 21:51 #324
AndreAndre: Wan Bissaka wyglada jak taki najgorszy możliwy Pogba na prawej obronie
» 8 grudnia 2021, 21:51 #323
Kilerek7: Nie ma co jechać po Donnym, zrobił 1 błąd, a wcześniej dobrze grał, Fred uwalił nie raz a teraz najlepszy pomocnik. Matić na SO daje radę, ale zdrowy obecny Bailly to chyba najlepszy nasz teraz stoper i widziałbym go z Varanem. AWB aż ciężko przyznać, chyba jest gorszy niż Dalot, Shaw niby asysta, ale jakoś Telles mi się bardziej podoba. Mata ładne piłki, a ofensywa ruchliwa, ale tylko Greenwood no i może trochę Amad coś, a Elanga i Lingard niewidoczni. Henderson też solidne zawody póki co.
» 8 grudnia 2021, 21:51 #322
bebe69: Kiedy dobrze grał? W tym sezonie jedna dobra połowa z Watfordem
» 8 grudnia 2021, 21:55 #321
Manmanchesrer: Haloooooo devilpage. To jak tam? Ralf już OUT?!
» 8 grudnia 2021, 21:50 #320
AndreAndre: Tak, gramy całkowitymi rezerwami w meczu o nic i remisujemy. Zdecydowanie Ralf out. Daruj se te marne prowokacje chłopcze.
» 8 grudnia 2021, 21:53 #319
loczek1986: Błąd był ale to napad robi se jaja, tyle setek
» 8 grudnia 2021, 21:50 #318
MiSt: Ostatnimi czasy Wan Bissaka leni się chyba bardziej od Pogby. Ciągłe opuszczanie pozycji, ślamazarne powroty. Na ten moment dużo słabszy wybór niż Dalot. Pora wziąć się za robotę, panie Aaronie.
» 8 grudnia 2021, 21:50 #317
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:53

Znowu glupia strata bramki po naszym bledzie. Vdb poza asysta, gra calkiem przyzwoicie. Na te chwile najgorsi to AWB, tam jest autostrada do bramki i Lingard ktory gra piach i powonien miec juz 2gole.Fajnie aie pokazal narazie Greenwood, Hendo, Amad i Bailly.
» 8 grudnia 2021, 21:50 #316
tygrys26: Czym Henderson się pokazał? Głupimi wyjściami?
» 8 grudnia 2021, 21:51 #315
DjTED: 6 strat to Fredzio nie zrobi przez cały mecz, a VDB z amatorami zrobił w 45 minut.. świetnie gra
» 8 grudnia 2021, 21:52 #314
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:54

Sam jestes... , gdyby tam byl David to kilka razy mielibysmy sytuacje 1vs1 I zapewne bywmy przegrywali. Na ten moment Hours nderson nie popelnil zadnego bledu. Miał kilka bardzo pewnych interwencji. Kto napisal, ze gra swietnie, przyzwoicie tam jes.
» 8 grudnia 2021, 21:52 #313
DaredevilUtd: Glupi słownik :/
» 8 grudnia 2021, 21:55 #312
123456798: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:59

Jakimi głupimi ? Super wyjścia, które czyszczą sytuacje i nie każą obrońcom męczyć się z kozłującą piłka pod presją przeciwnika na plecach. Dodatkowo pozwala to na granie wysoką obroną. Bardzo mi brakuje takiej gry u De Gei.
» 8 grudnia 2021, 21:56 #311
BartoszP: Ciekawe czy RR będzie wyzywał piłkarzy po niemiecku? Lepszy efekt by miał
» 8 grudnia 2021, 21:49 #310
RedFox: Wan-Bissaka póki co pokazuje jedynie, że powinien dalej siedzieć na ławie. Nie myślałem że to kiedyś powiem, ale obecnie Dalot jest po prostu od niego znacznie lepszy.
» 8 grudnia 2021, 21:49 #309
DaredevilUtd: Zgadza sie. Nie wiem co sie stalo z tym pilkarzem.
» 8 grudnia 2021, 21:50 #308
Kamil1343: Nic się nie stało. On grał tak cały czas, tylko ratował się wślizgami. Teraz już nawet tego nie robi, nie wiem, może jakaś blokada po kontuzji czy co. Cały czas gubił krycie, bierny w defensywie, słaby technicznie i ograniczony w ataku. Przy nim Dalot w ofensywie wygląda jak Dani Alves.
» 8 grudnia 2021, 21:53 #307
radlu: AWB tragedia. Kompletnie zagubiony, bez energii, bez myślenia. Lingard biega, ale tak z grubsza to bez celu. Mata jak na swoje doświadczenie to zdecydowanie za dużo niecelnych zagrań.
» 8 grudnia 2021, 21:49 #306
DaredevilUtd: Razi jak podaje eo tylu. Oby w drugiej polowie byly odrazu zmiany.
» 8 grudnia 2021, 21:51 #305
Mlodyrash: 50-50 wina vdb i awb jeden ujowe podanie a drugi jak zawsze śpi albo buja w obłokach. Narazie wygląda to jak Oleball z zrywami większymi, ważne że 1szy skład odpoczywa i mocno się przygotowuje na lige
» 8 grudnia 2021, 21:48 #304
SzarimMusty: Uwielbiam... AWB mógł się lepiej zachować ale 100% winy za tego gola ponosi Donny. Podanie do przeciwnika i nie zablokowanie potem strzału. Sorry ale tu Holender odstawił maniane, nie wiem czemu się tak czepiacie AWB.
» 8 grudnia 2021, 21:50 #303
Atlantic: @Szarim, bo obecnie w modzie jest jazda po naszych angielskich bokach obrony i upychanie na siłę Tellesa i Dalota jako zbawców naszej defensywy. Mimo, że jeszcze ich dobrego meczu pod względem defensywy, to ja nie widzialem w naszej koszulce.
» 8 grudnia 2021, 21:53 #302
mcscotyy: I ten Bierny AWB ahhh

Dobrze, ze to nie jest jakiś ważny mecz z mocniejszym rywalem
» 8 grudnia 2021, 21:47 #301
Mefjuuu: Mam nadzieję, że nasz trener w odróżnieniu do Olka widzi co robi Bailly i da mu więcej szans kosztem kapitana ;)
» 8 grudnia 2021, 21:47 #300
tygrys26: S tym momencie Bailly będzie.mogl.miec problem znowu z Lindelofem. Szwed jest w formie i jest kompletniejszym obrońca w formie od Baillego, a wątpię ze któryś wygryzie Varana jak ten wroci z kontuzji
» 8 grudnia 2021, 21:49 #299
SzarimMusty: Bailly jest szybszy, silniejszy i lepiej gra w powietrzu. Lindelof jeszcze czasami ma takie odpały jakby nie kontrolował lotu piłki - nie wiem czy to nie jest przypadkiem problem z wzrokiem ale mniejsza. Szwed definitywnie lepiej wyprowadza piłkę no i nie gra na raz, co czasami powoduje, że Iworyjczyk genialnie zagra, a czasami zostawi za sobą trasę szybkiego ruchu.

W zależności od partnera można rotować i Szwedem i Iworyjczykiem.
» 8 grudnia 2021, 21:54 #298
MrCygan: Najbardziej denerwuje, że powinno być już co najmniej 2:0, bo sytuacje co mieli Amad, Mata, Shaw prosiły się o wykończenie.
» 8 grudnia 2021, 21:47 #297
wilek84: No właśnie ciekawe czemu nie było strzałow bezpośrednich tylko kombinowanie
» 8 grudnia 2021, 21:49 #296
ax1d: Brak ogrania i intuicyjnych decyzji. Nie ma się co dziwić, chociaż oczywiście szkoda.
» 8 grudnia 2021, 21:54 #295
Domin31: niby można powiedzieć że drugi garnitur ale w sumie cała nasza obrona kosztowała 150 milionów funtów
» 8 grudnia 2021, 21:47 #294
Bylak: Ewidentnie karny dla nas, ale musiało się zemścić.
» 8 grudnia 2021, 21:47 #293
Sideswipe: De Beek słabo, ale AWB odpłynął myślami nie wiem gdzie, idzie sobie spacerkiem jak ballas w gta
» 8 grudnia 2021, 21:46 #292
Lahcimek93: AWB zamiast wybić piłkę w aut główka to gra do środka gdzie jest 3 zawodników YBB... reszta to już wypadek przy rozegraniu.
» 8 grudnia 2021, 21:48 #291
BartoszP: Ale będą mieli suszare w szatni. Mam nadzieję, że po niemiecku...
» 8 grudnia 2021, 21:46 #290
Anhel: Jak oglądam teraz grę Shawa i Bissaki kiedy ostatnio oglądałem jak grają Dalot i Telles to już wiem dlaczego myśmy tracili tyle bramek
» 8 grudnia 2021, 21:46 #289
Atlantic: Akurat Telles i Dalot są o wiele gorsi w defensywie od tej dwójki. A Shaw jest w kazdym aspekcie o wiele lepszy niż Telles. Ale jak chcesz to oceniaj na podstawie paru meczów. Za kilka miesiecy bedziesz pewnie mowil, zeby "pozbyć sie szrotu", wymieniając wśród niego Diogo i Alexa
» 8 grudnia 2021, 21:51 #288
Anhel: Na ten moment są słabsi od słabych Dalota i Tellesa.
» 8 grudnia 2021, 21:58 #287
damian182838: Obie strzelą, siedzi 😛
» 8 grudnia 2021, 21:46 #286
wider: remis tak na własne życzenie bo mieli kilka dogodnych sytuacji gdzie sami się w ataku pogubili
» 8 grudnia 2021, 21:46 #285
Boombakla: Ulala co tam sie wyprawia
» 8 grudnia 2021, 21:45 #284
kamilpe: Nie piszcie, że to tylko zasługa Donnego bo widać było, u AWB zero zaangażowania żeby zrobić ruch w kierunku tej piłki.
» 8 grudnia 2021, 21:45 #283
tygrys26: Wreszcie ktoś kto ogląda mecz ze skupieniem i widzi błąd Wan Bissaki a nie Beeka
» 8 grudnia 2021, 21:46 #282
Atlantic: Taa, Aaron popełnił błąd, że Donny zagrał niedokładnie z kilku metrów w tłoku.
» 8 grudnia 2021, 21:49 #281
Lahcimek93: Zaczęło się od zgrania AWB piłki do środka gdzie było 3 zawodników YBB. Mógł wybić główka na aut i nie doszłoby do takiej sytuacji.
» 8 grudnia 2021, 21:56 #280
Atlantic: Owszem, ale to jest poprzednia sytuacja. W tej sytuacji Donny po prostu spierniczył podanie.
» 8 grudnia 2021, 21:59 #279
mcscotyy: Donny zawalił a bramka piękna
» 8 grudnia 2021, 21:45 #278
Krzybson: Dony se nie pogra chyba u Ralfa xd mega duzo podanie do tyłu
» 8 grudnia 2021, 21:45 #277
brazylianwisnia: Macie swojego Van de Freda. Słabe podanie w poprzek przed swoim polem karnym jak tu wyjazd trzeba było robić.
» 8 grudnia 2021, 21:45 #276
Moris87: Ale najgorszy avb
» 8 grudnia 2021, 21:45 #275
Ciechanek: Jak to było po tym blamażu na sztucznym boisku? Z naszymi kibicami i na naturalnej murawie rozjedziemy ich 5-0? Niech tylko tu przyjadą? :)
» 8 grudnia 2021, 21:45 #274
Lahcimek93: Czekasz aż ktoś Ci przyzna rację, czy o co Ci chodzi? Nie podoba się to nie oglądaj meczu.
» 8 grudnia 2021, 21:47 #273
Blau: Gościu co ty w ogóle piszesz? XD Powtarzam kolejny raz, widzisz skład? Wiesz kim gramy? Tutaj są dwie osoby z pierwszego składu, do tego to obrońcy.
» 8 grudnia 2021, 21:48 #272
pazur: boski holender wyłożył piłkę na bramkę niemalże kopia fredzisława beznadziejnego. Brawo. Już wiecie dlaczego nie gra? Dlatego!
» 8 grudnia 2021, 21:45 #271
awe: Donny nie gra bo gra jak Fred ktory gra i jest ok ? niezla logika
» 8 grudnia 2021, 21:50 #270
DjTED: Freda to byście już tu zlinczowali, chociaż po jego stratach bramek nie tracimy
» 8 grudnia 2021, 21:45 #269
Blau: Donny chociaż bramkarza nie fauluje nam xd
» 8 grudnia 2021, 21:46 #268
awe: Nie tracimy po jego stratach bramek? Zobacz pierwsze z brzegu filmy na yt z Fredem i zobaczysz jakie on nam bramki juz zawala, to gorzej jak samoboj ...
» 8 grudnia 2021, 21:49 #267
BartoszP: Donny jak ty mnie zaimponowałeś teraz
» 8 grudnia 2021, 21:44 #266
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:45

Chciałem zauważyć tylko ze Wan Bissaka stanal stanął patrzyl w trybuny gdy Holender mu podawał.
Ewidentnie błąd Ty i wyłącznie Wana Bissaki :)
» 8 grudnia 2021, 21:44 #265
Atlantic: "Podawał"
» 8 grudnia 2021, 21:45 #264
tygrys26: Tak czy inaczej zagrał w stronę Anglika, gdyby ten był skupiony na piłce to by ją przejął albo wybił:)
» 8 grudnia 2021, 21:46 #263
brazylianwisnia: Patrzył gdzie za chwilę wywali piłkę VDB z 50m a ten klepnął ją do nikogo zaskakując wszystkich.
» 8 grudnia 2021, 21:46 #262
Atlantic: Haha, zagrał w stronę Anglika. Równie dobrze możesz powiedzieć, że zagrał w stronę Greenwooda, bo gdzieś tam dalej też by był.
» 8 grudnia 2021, 21:47 #261
awe: Aj Donny niczym Fred, a dopiero co ladnie gral
» 8 grudnia 2021, 21:44 #260
CRtheSaviour: Niezła brama.
» 8 grudnia 2021, 21:44 #259
lipeklukas: Donny zabawił się w Freda.
» 8 grudnia 2021, 21:44 #258
qlop: Macie swojego Donnego płaczki.
» 8 grudnia 2021, 21:44 #257
JasnaLiryka: Człerewereniuru, wcześniej płacz, że nie łapie minut. Dostaje czas w meczu gdzie może na spokojnie dostać. Popełnił błąd. Na razie to płacz widać ale z Twojej strony. Bo wszyscy mają zagrać perfekcyjnie. To chyba pierwsze zestawienie takiej jedenastki. Zgrani są wg Ciebie?
Luzuj stringi :) nie jest najgorzej.
» 8 grudnia 2021, 21:48 #256
kamilpe: AWB ławka totalnie, niech gra Dalot do końca już.
» 8 grudnia 2021, 21:44 #255
Michux3: ale ładny gol
» 8 grudnia 2021, 21:44 #254
tygrys26: Juz jazda po VdB będzie xD
» 8 grudnia 2021, 21:44 #253
rizx: Brameczka na konto AWB i Donnyego
» 8 grudnia 2021, 21:43 #252
SzarimMusty: Donny niezła asysta.
» 8 grudnia 2021, 21:43 #251
JasnaLiryka: Na spółkę z Matic em :) powinien to nawet na aferę ale wybić wg mnie.
» 8 grudnia 2021, 21:45 #250
bebe69: Bayern2-0 haha
» 8 grudnia 2021, 21:43 #249
BartoszP: Ulala bramka stadiony swiata
» 8 grudnia 2021, 21:43 #248
Ciechanek: Oczywiście to jest dobry mecz w naszym wykonaniu prawda? Tak jak pisałem
» 8 grudnia 2021, 21:43 #247
tomciocr7: Oj Donny
» 8 grudnia 2021, 21:43 #246
awe: Ale bramka Sane, a w United remisuja
» 8 grudnia 2021, 21:43 #245
AndreAndre: Wan Bissaka jest katastrofalny. Oby Dalot zaklepał sobie miejsce na długo bo nie da się patrzeć na to co ten typ wyczynia.
» 8 grudnia 2021, 21:43 #244
qlop: Otrząsnij się.
» 8 grudnia 2021, 21:45 #243
DjTED: No i Donny dał:D ale zły fred
» 8 grudnia 2021, 21:43 #242
BartoszP: Piszecie chaos - a jak ma być? Nigdy nie grali w takim składzie, nie mieli czasu trenować w takim składzie a wy oczekujecie fajerwerków.
Jest fajna wesoła gra, wygrywamy a młodzi są głodni gry i goli. Jest super
» 8 grudnia 2021, 21:42 #241
Anhel: Amad dawaj odważniej bo Ci Young Boysi są na poziomie U21 a tam robisz co chcesz z przeciwnikiem
» 8 grudnia 2021, 21:42 #240
CRtheSaviour: To co mi się podoba, to nieustanna ruchliwość naszych zawodników i wychodzenie na pozycję.
» 8 grudnia 2021, 21:42 #239
rizx: Ten Ngamaleu wygląda jakby miał z 45 lat :D
» 8 grudnia 2021, 21:42 #238
Sideswipe: Lingard bez formy, ciągle spóźniony, z jego szybkości nie ma nic dziś
» 8 grudnia 2021, 21:41 #237
KubaUtd: Pięknie gra VDB w obronie miód na uszy
» 8 grudnia 2021, 21:41 #236
VersorWhite: Widzieliście jak Van de Beek rozstawia naszych? Matic zagrał na lewo do Shawa i został z tyłu to Donny od razu krzyknął i machał ręką do Maticia żeby podszedł wyzej dzięki czemu Shaw ma opcję w razie pressingu YBB
» 8 grudnia 2021, 21:41 #235
tygrys26: Co jak co ale Wan Bissaka taka gra.to nie odzyska pierwszego składu
» 8 grudnia 2021, 21:40 #234
mcscotyy: U Olka nie było widać braków bo ciagle broniliśmy, teraz wszystko wyjdzie jaki on jest drewniany, chłop musi się ogarnąć i zaczac uczyć się grać ofensywnie
» 8 grudnia 2021, 21:42 #233
Domin31: ale chaos
» 8 grudnia 2021, 21:39 #232
BartoszP: Amadeusz takze
» 8 grudnia 2021, 21:39 #231
MiSt: Mason dzisiaj gra świetnie. Widać, że wraca do formy. Shaw trochę za dużo strat, ale ma asystę. Niestety gorzej jest po drugiej stronie. AWB dzisiaj gra po prostu kiepsko.
» 8 grudnia 2021, 21:39 #230
DjTED: To jest 2 pozycja na której nie może grać Donny. Bardzo słabo wygląda. Unika gry. Ciągle spóźniony. Środka nie ma. Dzisiaj gra na dmf. 5 strata przed chwilą.
» 8 grudnia 2021, 21:37 #229
tygrys26: Przecież od początku wiadomo było ze ro nie defensywny pomocnik...
» 8 grudnia 2021, 21:38 #228
DjTED: To ani defensywny ani AMF. Zostaje cmf
» 8 grudnia 2021, 21:39 #227
AUDIoooo: Greenwood kocur :)
» 8 grudnia 2021, 21:36 #226
Hoodys: Mata mając 15 lat doświadczenia jako zawodowy piłkarz strzela jak amator z okręgówki. 10 z metrów powinna być petarda w okno a nie prosto w bramkarza
» 8 grudnia 2021, 21:35 #225
CRtheSaviour: Jest zardzewiały. Kiedy on ostatnio grał?
» 8 grudnia 2021, 21:37 #224
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:38

Nie trafił w piłkę czysto. Widać na powtórkach.
Facetowi wychodzi brak ogrania. Kiedys z zawiązanymi oczami strzał takie.
» 8 grudnia 2021, 21:38 #223
Sideswipe: niesamowity chaos w tych kontrach, widać młodą jeszcze nieogarniętą krew
» 8 grudnia 2021, 21:35 #222
Ciechanek: Nie mów tak. Ja pisałem, że to nie jest nasz dobry mecz to się nie zgodzili :)
» 8 grudnia 2021, 21:39 #221
Sideswipe: nie wiem jak cię opisać, żeby mi komentarza nie usunęli.
» 8 grudnia 2021, 21:40 #220
Ciechanek: Hahahah spoko :) Ja sobie siebie sam opisze Twoimi słowami. Chyba się domyślam
» 8 grudnia 2021, 21:42 #219
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:36

Ale jest przepaść jakości miedzy Masonem a resztą piłkarzy na boisku
Robi jak chce tych young boysów
» 8 grudnia 2021, 21:35 #218
Mlodyrash: Greenwood co dzik to nie ma pytań
» 8 grudnia 2021, 21:35 #217
mcscotyy: Ahaha Pique zakręcony przez Lewego Brawo
» 8 grudnia 2021, 21:34 #216
CRtheSaviour: Jest Bayern gol.
» 8 grudnia 2021, 21:34 #215
bebe69: I bardzo dobrze
» 8 grudnia 2021, 21:36 #214
kamilpe: Mata :(
» 8 grudnia 2021, 21:34 #213
mcscotyy: Bajlly to bailly XD
» 8 grudnia 2021, 21:33 #212
mcscotyy: Obserwuje Lingza i fajnie gra ale so momentu kiedy trzeba podjąć decyzje o podaniu to on tego nie robi tylko próbuje kolejnego dryblingu, jakbym widział Rasha
» 8 grudnia 2021, 21:33 #211
mordynator: Donny jaki spokój
Szkoda tej sytuacji Diallo
» 8 grudnia 2021, 21:33 #210
awe: Ogolnie bardzo duzo w obronie gra, a siedzial niby, bo nie tylko do przodu potrafi
» 8 grudnia 2021, 21:34 #209
Boombakla: Diallo, Elanga, dla komentatorów jeden ch.. XD
» 8 grudnia 2021, 21:33 #208
SzarimMusty: Komentatorzy Polsatu przypadkiem nie specjalizują się w La Lidze? Można im wybaczyć pomylenie młodych chłopaków.
» 8 grudnia 2021, 21:34 #207
mcscotyy: Jeden i drugi czorny to co :D
» 8 grudnia 2021, 21:35 #206
Ciechanek: Szarim Ty tak serio? Lekarzowi też byś wybaczył pomylenie oka z nosem? Oni się do tego meczu przygotowują, piłkarze mają numery na koszulkach. Daj spokój
» 8 grudnia 2021, 21:38 #205
Mlodyrash: Lingard nie spodziewał się że mu wyłoży piłę
» 8 grudnia 2021, 21:33 #204
kamilpe: Ci komentatorzy oglądają chyba inny mecz
» 8 grudnia 2021, 21:32 #203
United45: Ciekawy jestem czy Polsat sport przed tym spotkaniem sprawdził chociaż umiejętności lektorskie lub po prostu składanie zdań przez Dariusza Dziekanowskiego. Jeśli sprawdził- to brawa za żałosną decyzje obstawienia przez tego Pana meczu. Jeśli nie sprawdzili- to brawa za kolesiostwo. Zamiast dać szanse jakiemuś młodemu komentatorowi to dają gościa który nie złożył jeszcze żadnego logicznego zdania podczas tego meczu
» 8 grudnia 2021, 21:32 #202
SzarimMusty: Bailly tak się zawinął po tym wślizgu, aż się wystraszyłem, że przeciwnik go zahaczył. No ale na szczęście po prostu ten typ tak lubi.
» 8 grudnia 2021, 21:32 #201
pictor: To powinno być 2
» 8 grudnia 2021, 21:32 #200
NoSignal: Ale co Bailly biegł do piłki to czapki z głów
Harry by stał z ręką w górze że spalony
» 8 grudnia 2021, 21:32 #199
BartoszP: O kurka..... Młodzi muszą nabrać odwagi
» 8 grudnia 2021, 21:32 #198
DjTED: Aj przekombinowali
» 8 grudnia 2021, 21:31 #197
awe: Lingard troche irytuje, duzo gwiazdorskich zagran z ktorych nic nie ma oprocz strat pilki
» 8 grudnia 2021, 21:31 #196
kamilpe: Lingard coś kiepsko dzisiaj, niech wpuści kogoś młodego, niech pogra
» 8 grudnia 2021, 21:30 #195
Luke88: no przecież Lingard jest młody
» 8 grudnia 2021, 21:31 #194
Ciechanek: Kurcze, Wy serio uważacie, że to dobry mecz w naszym wykonaniu?
» 8 grudnia 2021, 21:30 #193
mcscotyy: Kurcze graja dziadki i juniorzy a gra lepiej wyglada niż u Olka ;)
» 8 grudnia 2021, 21:30 #192
kamilpe: Tak, gramy drugim garniturem, drugi raz ta taktyka, większość tych piłkarzy gra pierwszy mecz w tym sezonie więc jak mamy grać?
» 8 grudnia 2021, 21:31 #191
tomciocr7: Wygrywamy 1-0, więc nie jęcz
» 8 grudnia 2021, 21:32 #190
Blau: A widziałeś skład i ławkę. Jak na rezerwowych i juniorów to prezentują się dobrze, YB nie miało ani jeden sytuacji praktycznie.
» 8 grudnia 2021, 21:32 #189
Ciechanek: Spoko rozumiem, mało Wam potrzeba do szczęścia.
» 8 grudnia 2021, 21:32 #188
Sideswipe: serio chłopie? Może weź pod uwagę kilka bardzo ważnych czynników i dopiero oceniaj.
» 8 grudnia 2021, 21:32 #187
Ciechanek: Biorę pod uwagę masę niedokładnych podań. Większość przebitek przegrywamy. Dlaczego mam kogoś usprawiedliwiać tym, że jest rezerwowy skład? Zawsze oczekuję dobrej gry, chociaż oczywiście mam z tyłu głowy, że skład nie jest galowy. Aczkolwiek gramy nie za dobrze i tylko o to mi chodzi. Ale jak Wam się taka gra podoba to przecież luz :)
» 8 grudnia 2021, 21:36 #186
tygrys26: Henderson chce na siłę pokazać ze umie wyjsc z bramki... brawo, dawno tak lekkomyślnego bramkarza nie widziałem:)
» 8 grudnia 2021, 21:29 #185
MiSt: Dean jaki naładowany :D
» 8 grudnia 2021, 21:29 #184
rizx: AWB chyba chce powtórzyć swój wyczyn z pierwszego meczu z YBB
» 8 grudnia 2021, 21:28 #183
CarbonInC: Bayern Barca.. straszne sa te mecze bez publicznosci..
» 8 grudnia 2021, 21:27 #182
kamilpe: Ale mur zrobił sędzia
» 8 grudnia 2021, 21:26 #181
BartoszP: Donny dostanie baty za odwracanie i podawanie do tyłu
» 8 grudnia 2021, 21:26 #180
Ciechanek: Miałem pisać, że Diallo sobie w ogóle nie radzi, a akurat parę zagrań miał teraz spoko :D
» 8 grudnia 2021, 21:25 #179
DjTED: Przez te sprane mózgi na meczu Bayernu z Barcelona pusty stadion. U nas pełen kibicow
» 8 grudnia 2021, 21:24 #178
kamilpe: Sprane mózgi?
» 8 grudnia 2021, 21:26 #177
BartoszP: A co jest? Świrus?
» 8 grudnia 2021, 21:26 #176
mcscotyy: To po co się szczepić jeśli dalej są obostrzenia :D
» 8 grudnia 2021, 21:28 #175
DjTED: Jak przełączam kanały to tylko Salzburg też pusty. No i Wolsksburg (Ale nie do konca) to jak to jest z tym wirusem ;)
» 8 grudnia 2021, 21:29 #174
BartoszP: Leo why?
For m.....
» 8 grudnia 2021, 21:29 #173
Radomirus: Może zwyczajnie nie chcą mieć tylu zgonów co jest w Polsce?

Szczególnie, że dość sporo się mówiło, że w sporej części przyspieszenie rozprzestrzenienia się wirusa zaczęło się od meczu w Bergamo?
Dla kolejnego przykładu to ostatni mecz z publicznością w LM w pamiętnym, pierwszym korona-sezonie sezonie Liverpool-Atletico bezpośrednio doprowadził do ponad 80 zgonów? Pamiętam z tamtego meczu wkurzonego Kloppa, który nazwał idiotami kibiców, którzy przy już rozprzestrzeniającym się wtedy wirusie chcieli od niego autografy po meczu mając w czterech literach zachowanie dystansu...

No ale dla niektórych 500 zgonów dziennie w Polsce to wina "spranych mózgów"
» 8 grudnia 2021, 21:41 #172
DjTED: 12 września było 0 zgonów. Teraz wszyscy zaszczepieni i po 300 zgonów na dzień... coś jest nie tak
» 8 grudnia 2021, 21:47 #171
SzarimMusty: Real może być Hiszpańskim "rodzynkiem" w LM. Znając życie jakimś cudem Hiszpanie się wybronią i w komplecie zameldują się w kolejnej rundzie ale... fajnie by było gdyby tak hurtowo polecieli do LE.
» 8 grudnia 2021, 21:24 #170
burnedkebabb: Śmiechem, żartem ten nasz rezerwowy skład bo co by nie mówić, rotacja nastąpiła całego składu radzi sobie lepiej z yb niż nasza podstawa 🤭
» 8 grudnia 2021, 21:24 #169
Ciechanek: I cyk Benfica 2-0. Teraz tylko oby farsa nie wygrała
» 8 grudnia 2021, 21:23 #168
skowron32: Ooo Benfica 2-0
» 8 grudnia 2021, 21:23 #167
SIERPU: De gea stałby na linii, nie wyszedłby do tej piły
» 8 grudnia 2021, 21:22 #166
tygrys26: I by wyciągnął na linii... co to za różnica:)
Równie dobrze Henderson mógł nie trafić w piłkę...
Bez sensu porównanie
» 8 grudnia 2021, 21:23 #165
skowron32: Mecz Atlanta przełożony
» 8 grudnia 2021, 21:21 #164
kamilpe: Miejmy nadzieję, że Ralf będzie jeszcze miał wpływ na transfery w przyszłym okienku (już jako konsultant).
» 8 grudnia 2021, 21:19 #163
koyotus: ależ ci komentatzorzy pierniczą trzy po trzy
» 8 grudnia 2021, 21:18 #162
tygrys26: Był czas żeby qie przyzwyczaić, na via play tez nie spodziewam się fajerwerek w przyszłości niestety. TV wykupują bo będzie oglądalność i będą zyski, a nie patrza na to jaka jakos vedzie przekazu.
» 8 grudnia 2021, 21:19 #161
Ciechanek: Benfica już prowadzi :D Czyżby farsa w LE? :D0
» 8 grudnia 2021, 21:17 #160
mcscotyy: Oby :D
Nie trawie tego śmiesznego klubu, wreszcie ich kibice zostali sprowadzeni na ziemie
» 8 grudnia 2021, 21:19 #159
bebe69: No oby, liczymy na to tutaj chyba wszyscy
» 8 grudnia 2021, 21:22 #158
nani3210: czemu atalanta nie gra z z villarealem?
» 8 grudnia 2021, 21:17 #157
awe: Pisza, ze z powodu sniegu
» 8 grudnia 2021, 21:18 #156
tom93: opóźnienie z powodu śniegu.
» 8 grudnia 2021, 21:18 #155
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:20

Umiesz korzystać z internetu?

Uwielbiam takie pytania. Zamiast wpisać atalanta villareal opóźniony i kliknąć szukaj, to lepiej zapytać i tracić czas innych ludzi. Szkoda mi czasu samemu sprawdzić, ale nie szkoda mi czasu napisać, żeby zmarnować czas innych.
» 8 grudnia 2021, 21:18 #154
kamilpe: Opóźnienie z powodu śniegu
» 8 grudnia 2021, 21:18 #153
rizx: Troszkę Włochów zasypało ;)
» 8 grudnia 2021, 21:19 #152
tygrys26: Tak apropos, niech ktoś jeszcze powiedzieć że trener nie ma wpływu na grę drużyny...
» 8 grudnia 2021, 21:17 #151
MiSt: Teraz rezerwy grają lepiej z YB niż podstawowy skład. Pięknie :)
» 8 grudnia 2021, 21:16 #150
tom93: proste. Chłopakom zależy się pokazać przed nowym trenerem. To jest mecz o ich przyszłość w tym klubie.
» 8 grudnia 2021, 21:20 #149
deiks: Super to wyglada :)
» 8 grudnia 2021, 21:35 #148
DjTED: 15 minut VDB 3 straty
» 8 grudnia 2021, 21:15 #147
GoForWin: Zamiast liczyć mu straty, może nie wiem... mecz oglądaj?
» 8 grudnia 2021, 21:18 #146
mcscotyy: Fred tez duzo strat a mecz u Ralfa można zaliczyć do nawet udanych
» 8 grudnia 2021, 21:20 #145
pazur: Właśnie kolega DjTED ogląda mecz i widzi to samo co my. Jak dotąd vdb jest najgorszy, a powinien rządzić w środku.
» 8 grudnia 2021, 21:22 #144
tygrys26: Chyba nie oglądasz meczu, najgorszy w tym momencie niestety jest Mata i Shaw tez jakiegoś dobrego meczu nie ma po za asysta. Pełno strat i gubienia krycia
» 8 grudnia 2021, 21:23 #143
pawelisto2: Ale Heaton komicznie wyglądał wśród tych dzieciaków na ujęciu ławki rezerwowych!
» 8 grudnia 2021, 21:15 #142
PastaDoCiasta: Rzuciła mi się w oczy (czy raczej uszy) ciekawa rzecz - komentator Spark Sportu, którego transmisje bezczelnie dziś kradnę, zaśmiał się po naszym golu ze na miejscu managera YB to by robił zmiany bo trzeba gonić wynik (jeśli chcą walczyć o wyjście z grupy), drugi tez się zaśmiał, No generalnie karuzela śmiechu się kręciła j śmiechom nie było końca. Przypomniał mi się natomiast nasz przegrany mecz z Lipskiem gdzie remis dawał nam awans i tez nam wbili w pierwszych 10 minutach i pół tej strony płonęło ze No gdzie zmiany wuefisto jeden plan masz tylko clueless Ole siedzi No wstawiaj wszystkich napadziorow xd
» 8 grudnia 2021, 21:14 #141
mcscotyy: Nawet Matic>Maguire szok :D
» 8 grudnia 2021, 21:14 #140
tygrys26: Obstawiam ze Smalling>Maglajer
» 8 grudnia 2021, 21:21 #139
deiks: Ale pieknie to wyglada ! Yeahh !
» 8 grudnia 2021, 21:14 #138
AndreAndre: Ale Mata jest kiepski. Już się nie nadaje szkoda. Co piłka to niecelnie. Szybkościowo to już w ogóle dramat.
» 8 grudnia 2021, 21:14 #137
tygrys26: Na pewno nie pasuje te do tej taktyki, gdzie jest szybkie przemieszczanie się do przodu. Niestety, ale Mata nadaje się już albo do Ameryki, albo Hiszpani gdzie drużyny często stosują taktyke w której on akurat by się sprawdził
» 8 grudnia 2021, 21:15 #136
tomciocr7: Widać rękę Rangnicka
» 8 grudnia 2021, 21:13 #135
olek1143: Matic profesor, jakie piłki rozgrywa.
» 8 grudnia 2021, 21:13 #134
wefme: Widac ze sie chlopakom chce. Jazda
» 8 grudnia 2021, 21:13 #133
Anhel: Kiedyś dużo używało się sformułowania podgrzewana murawa, to jest mit czy porostu już się tego nie stosuje? Bo teraz w Bergamo by się przydała
» 8 grudnia 2021, 21:12 #132
Luke88: może we Włoszech takiej nie mają, bo w sumie po cholerę im xD
» 8 grudnia 2021, 21:30 #131
Kamil1343: Ale Matic to jednak poziom wyżej niż Maguire na środku xD
» 8 grudnia 2021, 21:12 #130
mcscotyy: Brawo Mason gol kolejki?
» 8 grudnia 2021, 21:12 #129
Domin31: oooh Robin van Persie
» 8 grudnia 2021, 21:12 #128
HarryBrown: Bramka Masona w stylu klasycznego środkowego napastnika. Czyli potrafi nie tylko walić spoza pola karnego.
» 8 grudnia 2021, 21:11 #127
awe: A co w tym dziwnego ? Przeciez on glownie z tego slynie
» 8 grudnia 2021, 21:15 #126
NoSignal: Czyli można podawać do przodu, a nie tylko w bok. Jest odwaga.
» 8 grudnia 2021, 21:11 #125
tygrys26: I so tyłu, jak to bywało zza naszego el Maestro
» 8 grudnia 2021, 21:13 #124
Krzybson: Piękne wykończenie. Ale też super podanie Maticia. Ladnie uruchomil z obrony atak
» 8 grudnia 2021, 21:11 #123
RedFox: Nawet Petr Cech nie dał sobie rady z atomowym uderzeniem Masona! Brawo!
» 8 grudnia 2021, 21:11 #122
Kralik077: ale brameczka :) Brawo Mason
» 8 grudnia 2021, 21:10 #121
Reico100: Ale brama Ronal... Greenwooda :o
» 8 grudnia 2021, 21:10 #120
tygrys26: Brameczka ladna
» 8 grudnia 2021, 21:10 #119
Michux3: Greenwood przewrotka na poziomie metra xD
» 8 grudnia 2021, 21:10 #118
Ciechanek: A jaki ten metro prezentuje poziom?
» 8 grudnia 2021, 21:13 #117
awe: Świetny strzal
» 8 grudnia 2021, 21:10 #116
Boombakla: Jedziemy z nimi! GGMU!
» 8 grudnia 2021, 21:10 #115
Litosci: Nie mogę oglądać meczu, ktoś mi może powiedzieć co to jest za ustawienie?
» 8 grudnia 2021, 21:10 #114
tomciocr7: Ale brameczka
» 8 grudnia 2021, 21:09 #113
AUDIoooo: Jazda
» 8 grudnia 2021, 21:09 #112
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 21:10

Coś nasi przestali pressować? Szczególnie Mason

Edit: dobra jak ma tak strzelać to może truchtać xd
» 8 grudnia 2021, 21:09 #111
Bylak: Ależ wykończył
» 8 grudnia 2021, 21:09 #110
mcscotyy: Bissaka tal grając nie zdobędzie zaufania u Ralfa
» 8 grudnia 2021, 21:08 #109
Glory1878: Oglądając mecz główna uwagę skupiam na Donnym, reszta to tylko dodatek dla oka xd
» 8 grudnia 2021, 21:07 #108
tygrys26: Ja najbardziej dzisiaj liczę na Amada. Niech mlody pokaże co potrafi
» 8 grudnia 2021, 21:07 #107
awe: W koncu na boisku, taki talent, a wcześniej pomijany totalnie
» 8 grudnia 2021, 21:08 #106
mcscotyy: Mason najbardziej doświadczony z naszej trójki a ma 19 lat! Liczę na niego dziś
» 8 grudnia 2021, 21:06 #105
RedFox: W bramce Young Boys chyba gra Petr Cech jakiś! Może nie być tak łatwo wbić tą bramkę ;)
» 8 grudnia 2021, 21:06 #104
Bylak: MaTA zardzewialy jakiś
» 8 grudnia 2021, 21:06 #103
Lingardiho9: RKS HUWDU do utraty tchu
» 8 grudnia 2021, 21:03 #102
mcscotyy: Puchar 3 ligi nasz
kurła jego smutna mać
» 8 grudnia 2021, 21:09 #101
JasnaLiryka: Ogień młodzieży!!

Ależ odważnie :) ale w sumie... cieszy mnie, że taka jedenastka dostaje szansę
» 8 grudnia 2021, 21:03 #100
bebe69: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 20:57

Ja poza zwycięstwem naszych liczę na to że Bayern i Benfica wygrają i Farca odpadnie. To byłoby cudowne uczucie. A nasza ławka robi wrażenie XD
» 8 grudnia 2021, 20:56 #99
Zdzichu1: Dobrze by było ale Farca jak zwykle na farcie awansuje
» 8 grudnia 2021, 21:01 #98
Rrangar: kto to jest McCarrick?
» 8 grudnia 2021, 20:56 #97
augen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 20:56

Dziekanowski zaczyna jazdę xD McCarrick hahahah
» 8 grudnia 2021, 20:56 #96
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 20:57

A jednak Ralf mocno namieszał ;) oby zmiennicy pokazali się z dobrej strony - np Lingard. Fajnie będzie zobaczyć w większym wymiarze czasowym Elangę i Amada. Marzeniem jest aby vdB został zawodnikiem meczu.
Ciekawe jak nasze ustawienie będzie wyglądać na boisku bo zasadniczo brak dzisiaj kogoś od destrukcji w środku pola jako że Matic prawdopodobnie gra na stoperze.
» 8 grudnia 2021, 20:56 #95
RedsFan: Glory, Glory Man United! jedziemy po zwycięstwo.
» 8 grudnia 2021, 20:55 #94
Kiharitony: Mam nadzieję że Amad zrobi robotę
» 8 grudnia 2021, 20:52 #93
DaredevilUtd: Jak to jest mamy zapewnione wyjscie z 1 nawet jak przegramy? Kumpel dzisiaj sie o to martwil, ale z tego co slyszalem to juz mamy klepniete?
» 8 grudnia 2021, 20:51 #92
nieeeeeeee: Mamy pewne 1 miejsce.
» 8 grudnia 2021, 20:52 #91
awe: U Olka i tak by gra Maguire i Bruno :D
» 8 grudnia 2021, 20:50 #90
DaredevilUtd: Przestancie juz o nim pisac co, jak co, ale szacunek mu sie nalezy. Przy kazdej okazji mieszacie go z blotem, brzydzą mnie tacy ludzie. Zero jakich kolwiek wartości u was.
» 8 grudnia 2021, 20:52 #89
bebe69: No ale o co ci chodzi, awe prawdę napisał i nikogo nie miesza z błotem
» 8 grudnia 2021, 20:58 #88
awe: Jak widac niektorzy do teraz maja kompleksy.
» 8 grudnia 2021, 21:00 #87
colazeroo: Seria pozegnalnych meczy dla niektórych zawodników czas zacząć. Kto odejdzie już w styczniu?
» 8 grudnia 2021, 20:48 #86
Sorata: A ja się nie zdziwię, jak Mata będzie na prawej/10, natomiast w środku będzie Lingard dzięki swojej pracowitości - będzie wtedy dwóch graczy lubiących presować i potrafiących to robić. Mata raczej mi się kojarzy z zawodnikiem mniej potrafiącym w defensywie. Jak będzie na prawdę - zobaczymy za 15 minut niecałe ;)
» 8 grudnia 2021, 20:47 #85
DaredevilUtd: Szkoda Ruskich zaslugiwali na zwycięstwo, ale i tak pokazali sie z dobrej strony.
» 8 grudnia 2021, 20:47 #84
Freddie: Chelsea "wyeliminowala" nam... Juventus ;) Jednak PSG nadal mozemy wylosowac w 1/8...
» 8 grudnia 2021, 20:46 #83
kckMU: Ten skład jest tak pokręcony że aż zajebisty.
» 8 grudnia 2021, 20:42 #82
DjTED: No to Real , albo Ajax bedzie grać z Chelsea. Fajnie jakby ich uwalili
» 8 grudnia 2021, 20:40 #81
CRtheSaviour: Ruscy łyknęli gorzałki i nie odpuszczają.
» 8 grudnia 2021, 20:37 #80
AUDIoooo: Hehe i przegryzli słonina ;)
» 8 grudnia 2021, 20:45 #79
awe: Ktorzy to ruscy ;)
» 8 grudnia 2021, 21:04 #78
MaciasDevil: No i pięknie 3:3 :D
» 8 grudnia 2021, 20:36 #77
DjTED: Ale ta chelsea jest mdla
» 8 grudnia 2021, 20:36 #76
bebe69: Bo już po Tuczelu, i dobrze, niech mu utrą nosa bo cwaniaczek okropny z niego, prawie jak Klopp
» 8 grudnia 2021, 20:59 #75
Diabelred: Jestem ciekaw jak tym razem zaprezentuja sie nasze rezerwy. Oby lepiej niz w pucharze ligi przeciwko WHU.
» 8 grudnia 2021, 20:34 #74
CRtheSaviour: Miałem oglądać "Bayern: Unicestwienie", ale ten skład mnie zaciekawił i chyba będę skakał po programach.
» 8 grudnia 2021, 20:32 #73
zeetkaes: Nawet Ronaldo odpuścił LM
» 8 grudnia 2021, 20:31 #72
devildevil: Dobra skończcie o tej Chelsea skoro oni ograli Juve 4:0 to my też możemy nie wiem czego się tu bać
» 8 grudnia 2021, 20:30 #71
Radomirus: DaredevilUtd

Ha ha ha

1 dzień :D

Jak on jest tu jeden dzień to ja jestem nowym wcieleniem Mieszka I ;) Inna sprawa, że niektórzy mają tutaj niesamowitą rotację
» 8 grudnia 2021, 20:36 #70
Radomirus: Eeee... Trudno coś sensownego powiedzieć patrząc na taki skład... Rezerwowi i nastolatki...

Można powiedzieć, że odważnie, można powiedzieć, że Ole takiego składu by nie wystawił (a tak przy okazji zajrzyjcie sobie na skład drugiego meczu z LASK w Lidze Europy) itp. itd.

Z drugiej strony Lingard, Bailly, Wan-Bissaka, Shaw, Greenwood czy VDB właśnie zostali w jakimś sensie poinformowani jaki jest ich status w drużynie (a wszyscy są piłkarzami, którzy albo niedawno mieli pierwszy skład albo na pewno do tego pierwszego składu aspirują) - czyli pi razy drzwi w okolicach Maty (który gra dwa razy w roku w meczach o pietruszkę) i Matica... oraz w okolicach Elangi i Diallo.

Dostali emerytów i nastolatków do pomocy i mają się zaprezentować... Już nie wiem czy nie woleliby 15 minut w meczu z normalnym składem zmieniając Ronaldo, Bruno, Freda czy Tellesa
» 8 grudnia 2021, 20:30 #69
Dodge: Shaw i AWB są po urazach, wiec nie dziwi mnie to, ze trener chce ich sprawdzić przez 90min wiedząc, ze ich potencjalni zmiennicy trzymają poziom.
Greenwood jest po covidzie, wiec znów nie dziwi mnie jego obecność i sprawdzanie czy wytrzyma 90 minut.
» 8 grudnia 2021, 20:40 #68
DaredevilUtd: Ehh niemiec sie obudzil. Ogólnie to Zenit sam sobie winien bo 2 polowe odpuscili i dali grac Chelsea.
» 8 grudnia 2021, 20:29 #67
lehsor: "..Marysia byla lekko w szoku.." jak zobaczyła skład na dziś. Brawo Trener za odwagę. Zobaczymy walkę coś czuję.
» 8 grudnia 2021, 20:28 #66
SIERPU: Dałem 20 ze przegramy conajmniej 2 golami. 200 do wyciagniecia po kursie 11.50 ale mam nadzieję że wyjdziemy i zagramy przyjemnie dla oka! Jeśli się uda wygrajmy jeśli mamy przegrać to 2 golami
» 8 grudnia 2021, 20:26 #65
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 20:25

Beek, Amad i Elanga, to osoby od ktorych sporo chcialbym dzisiaj zobaczyc. Ogólnie fajny mlody atak z Greenwoodem i do kreowania tez mamy dwójkę, Mata, Beek. ciekawie. Tylko jakie to ustawienie? czyzby matic na Obronie?
» 8 grudnia 2021, 20:23 #64
Mistrz1908: Greenwood też jest młody :D
» 8 grudnia 2021, 20:29 #63
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 20:30

Właśnie chodzilo mi, ze mlody atak Mason, Amad i Elanga. Dlatego dodalem z Greenwoodem, bo wczesniej o Beeku pisalem wyzej.
» 8 grudnia 2021, 20:30 #62
Bonku07: Powiem Wam, że w którejś z jego wypowiedzi, naprawdę zapunktował tym, że powiedział że chce dać niektórym zawodnika możliwość gry od pierwszej, gdyż już są sfrustowani brakiem takiej możliwości.
Idzie lepsze!
4:0 Glory Glory Man United
» 8 grudnia 2021, 20:21 #61
wilek84: W tej ekipie możesz stracić z 5 ale filozofia taka, aby strzelić więcej. Inaczej się tym składem nie da :-). Nie da sie takiego oryginału nie obejrzeć!
» 8 grudnia 2021, 20:21 #60
lipeklukas: Tak na rozluźnienie przed meczem.
Wpiszcie w aplikacji GoogleMaps empty seats i następnie enter, czy tam dalej.
GGMU!
» 8 grudnia 2021, 20:20 #59
tobby: dobre :D
» 8 grudnia 2021, 20:37 #58
Michal1997: Szkoda ze nie ma McNeilla
» 8 grudnia 2021, 20:17 #57
Kilerek7: Matić na SO, Elanga i Amad w podstawie no jak nie kochać tego trenera:D
» 8 grudnia 2021, 20:17 #56
SzarimMusty: Eeee... nasza druga linia będzie autostradą dla przeciwnika, żaden z zawodników poza obroną nie potrafi należycie pracować w destrukcji... Oj będzie ciekawie.
» 8 grudnia 2021, 20:15 #55
dlabigt23: Noi pięknie. Lingard, Mata, Donny, Bailly i Amad dostają swoje szanse. U Solskjaera nawet w takim meczu nie zagrałby Amad, Mata czy Bailly. Oby to wygrali i mozna spokojnie budować pewność siebie wsród rezerwowych i moze wkoncu to ten czas ze ta grupa bedzie również dostawała szanse nawet w PL czy Pucharze Anglii.
» 8 grudnia 2021, 20:12 #54
mordynator: U Ole grałby pewnie Maguire, Bruno i i pewnie jeszcze ktoś z dwójki Fred/Mctomek conajmniej.
» 8 grudnia 2021, 20:16 #53
dlabigt23: Ja bardzo licze na Mate. Moze Ralf zrobi z niego jeszcze praktycznego zawodnika chociaż w tym sezonie.
» 8 grudnia 2021, 20:18 #52
Diabelred: ,,U Solskjaera nawet w takim meczu nie zagrałby Amad, Mata czy Bailly.''

Masz 1000% racji. Ole nawet w pucharze ligi przeciwko WHU wystawil nasz podstawowy sklad zlozony z takich pilkarzy jak Martial, Lingard, van de Beek, Mata, Dalot, Telles, Henderson, Bailly.
» 8 grudnia 2021, 20:29 #51
lipeklukas: Już widzę, jakby Ole wystawił taki skład. Jakoe wiadra pomyj by się tu wylewały.
Zobaczymy czym nas zaskoczy rezerwa, na tle słabego przeciwnika, czy ten mecz będzie przysłowiowym gwoździem do trumny dla DVB czy Lingarda?
» 8 grudnia 2021, 20:12 #50
AUDIoooo: Kiedy losowanie fazy pucharowej LM ?
» 8 grudnia 2021, 20:11 #49
KubaUtd: 13 stego grudnia
» 8 grudnia 2021, 20:11 #48
arczibald: Poniedziałek, 13 grudnia
» 8 grudnia 2021, 20:12 #47
AUDIoooo: Dziękuje pany
» 8 grudnia 2021, 20:12 #46
Oficer: Gdzie jest Jones?
» 8 grudnia 2021, 20:11 #45
AUDIoooo: Nie był wpisany na listę LM
» 8 grudnia 2021, 20:12 #44
AUDIoooo: Ale rotacja, super
» 8 grudnia 2021, 20:10 #43
bartogl1985: To fakt. Zaskoxzyl mnie ale pozytywnie. Zaczyna zbierac plusy u mnie. Hehe
» 8 grudnia 2021, 20:09 #42
kamil2257: Echh muszę skończyć z tym obstawianiem zawsze wszystko na odwrót
» 8 grudnia 2021, 20:09 #41
motos8: Ralf również pokazuje, że kazdy, absolutnie każdy ma szansę na występy i los trzyma w swoich rękach, niezależnie od swojej dotychczasowej roli i pozycji. Świetny manewr psychologiczny dla młodych jak i również wiecznie pomijanych zawodników a także karczowanie ego poprzednich pupilów Olego. Świetne!
» 8 grudnia 2021, 20:07 #40
mordynator: No i to jest rezerwowy skład a nie jak za Ole czy Jose że w meczach o nic i tak pół podstawy grało a tak przynajmniej młodzież i głębsze rezerwy mają większa szanse się pokazać
Raczej nie wierze w takie ustawienie jak zostało przedstawione, wg mnie to bedzie trójka z tyłu AWB-Bailly-Shaw
a Matić normalnie na szóstce.
» 8 grudnia 2021, 20:07 #39
zeetkaes: Maguire grał wszystko wtedy, to jest właśnie różnica między fachowcem a amatorem
» 8 grudnia 2021, 20:10 #38
Cieniu: Bardzo fajna skład. Fajnie, że mając pewny awans dajemy szanse naszej młodzieży. Mam nadzieje że Amad oraz Elanga pokażą dziś na co ich stać. Cieszy, że Van de Beek od początku. Brawo Menadżer i powodzenie moja ukochana drużyno.
» 8 grudnia 2021, 20:04 #37
LukasMUFC: Trochę przekombinowane mi się wydaje, ale zobaczymy.
» 8 grudnia 2021, 20:03 #36
pmax122: Łoooo skład zakłada że nie schodzimy z połowy YB
» 8 grudnia 2021, 20:03 #35
DjTED: Przypominam , ze ten potezny napastnik został kupiony przez Chelsea za 100 mln.... , a ten drugi maly partacz tez za nie male pieniadze
» 8 grudnia 2021, 20:03 #34
DjTED: Co ja tu nie napisze zawsze to jest w druga strone. Werner do Lukaku i bramka przed chwila
» 8 grudnia 2021, 20:05 #33
mordynator: Nie no DJ ty z tymi swoimi prognozami to jestes jedyny w swoim rodzaju,zawsze piach w oczy :D
» 8 grudnia 2021, 20:14 #32
mikiartur: Na twitterze nazwali ten mecz "Young Boys" vs Young Boys xd
» 8 grudnia 2021, 20:03 #31
Fido: Tak jest:)
» 8 grudnia 2021, 20:04 #30
RedDan: Tego jeszcze nie grali :D
» 8 grudnia 2021, 20:02 #29
maticr7: Ja tutaj widziałem już takie przedziwne składy,że myślałem że nic mnie już nie zaskoczy. XD Normalnie jak Ferguson za stary dobrych czasów.Chciałeś o*ebać Ralfa to Ralf o*ebał ciebie. ahahaha
» 8 grudnia 2021, 20:01 #28
Freddie: Savage, Iqbal?? Niezłe rezerwy :D
» 8 grudnia 2021, 19:59 #27
Kralik077: Ciekawy pomysł na przetestowanie nowych grajków. Na pewno odpoczynek się przyda podstawie bo grają co 3 dni, więc wg mnie bardzo dobrze, aczkolwiek liczyłem na ROnaldo na ławce, żeby śrubować rekord bramek w LM. Kto wie może młodziki zaskoczą nas i będzie ładne widowisko.
» 8 grudnia 2021, 19:59 #26
mikiartur: Niektórzy na tt podają takie ustawienie

Henderson
AWB Bailly Shaw
Amad Donny Matić Lingard
Mata
Greenwood Elanga

To też by było ciekawe
» 8 grudnia 2021, 19:59 #25
Bylak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 19:59

Czemu mamy tylko 7 rezerwowych, to jakiś błąd c,y serio mamy tylko młodzież? I 2 br
» 8 grudnia 2021, 19:59 #24
dragstar8: Psychologiczne zagranie RR właśnie ustawia celebrytow do pionu
» 8 grudnia 2021, 19:58 #23
BNK: W meczu o nic? Tak dalekich wniosków bym nie wyciągał, aczkolwiek fajnie, że tak namieszał w składzie.
» 8 grudnia 2021, 20:15 #22
bartogl1985: Hehe. To sie usmialem. Dobre
» 8 grudnia 2021, 20:23 #21
mycka86: Zaraz, czy my mamy na ławce 5 juniorów + 2 bramkarzy ? :)
» 8 grudnia 2021, 19:58 #20
mikiartur: Tak jest xd
» 8 grudnia 2021, 20:00 #19
Bylak: Wtf ? Matić na śo? Mata na Śp ? Ale zaskoczył, ciekawe co z tego wyjdzie.
» 8 grudnia 2021, 19:57 #18
dr03: Za Ole 8 def, za Ralfa 4 haha oby się chłopacy dzisiaj bawili piłką i pokazali potencjał
» 8 grudnia 2021, 19:57 #17
zeVard: A może to 3-5-2
AWB Bailly Matić obrona
Shaw i Amad wahadła
lingard mata donny pomoc
greenwood elanga Atak
» 8 grudnia 2021, 19:56 #16
BNK: Manchester jakiego nie znamy. Nie mogę się doczekać.
» 8 grudnia 2021, 19:55 #15
grzesiek696: Wow, ciekawie to sobie wykombinował. Ale kiedy jak nie teraz!
» 8 grudnia 2021, 19:55 #14
mikiartur: Jakby przełożyć na 4-2-2-2 to coś takiego wychodzi (chyba)

Henderson
AWB Bailly Matić Shaw
Donny Mata
Amad Lingard
Greenwood Elanga

Jeszcze bardziej jestem ciekaw co z tego wyrośnie + raczej na pewno wszyscy młodzi z pola zadebiutują i możliwe, że nie na 5-10 minut tylko więcej :D to na pewno plus
» 8 grudnia 2021, 19:54 #13
Strzelec: Gramy 4-2-2-2 z Maticiem na śo. Dość odważny skład wystawił Ralf Rangnick.
» 8 grudnia 2021, 19:51 #12
HarryBrown: Sztab szkoleniowy YB chyba w ciężkim szoku i cały czas myślą czym odpowiedzieć na taki zestaw osobowy by Ralf.
» 8 grudnia 2021, 19:51 #11
Glory1878: Szkoda, że Donny dzisiaj w podstawie, liczyłem że wyjdzie z lidze
» 8 grudnia 2021, 19:51 #10
mikiartur: Wychodzimy w sumie 3-4 graczami defensywnymi na ten mecz xd Tego to się nie spodziewałem xd
» 8 grudnia 2021, 19:50 #9
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2021 19:51

I takie kombinacje, w takim meczu mi się podobają.
» 8 grudnia 2021, 19:50 #8
Hoccu: Nie wiem co Ralf wymyślił. ale jestem kurcze w szoku
» 8 grudnia 2021, 19:49 #7
kmsJ: Fajny skład I Matić na środku obrony hehe
» 8 grudnia 2021, 19:49 #6
Kain: To może się udać Matric na stoperze. Fajne to
» 8 grudnia 2021, 19:49 #5
mikiartur: Tyyyyyy jak to ma wyglądać na boisku? Bo nie wiem xd co gramy trójką śo z Baillym AWB i Maticiem i kto na wahadła wtedy oprócz Shawa?
» 8 grudnia 2021, 19:49 #4
Pops918: Nam bronić ewidentnie nie kazano.
» 8 grudnia 2021, 19:49 #3
KubaUtd: Matic w obronie xd
» 8 grudnia 2021, 19:49 #2
Kain: Możliwa ewolucja defensywnego pomocnika.
» 8 grudnia 2021, 19:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.