Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Crystal Palace 1:0. Skromne zwycięstwo w debiucie Rangnicka

» 5 grudnia 2021, 16:54 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Crystal Palace 1:0 (0:0) w 15. kolejce Premier League. Zwycięstwo w debiucie Ralfa Rangnicka na ławce trenerskiej Czerwonych Diabłów dało trafienie Freda z drugiej połowy.
Manchester United – Crystal Palace 1:0. Skromne zwycięstwo w debiucie Rangnicka
» Manchester United pokonał Crystal Palace 1:0 (0:0) w 15. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Alex Telles
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Diogo Dalot
Fred
Scott McTominay
Jadon Sancho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Cristiano Ronaldo
Mason Greenwood
Anthony Elanga
Donny van de Beek

Oddano 115 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick wyszedł z założenia, że zwycięskiego składu się nie zmienia i do gry wystawił tę samą jedenastkę, która zgarnęła trzy punkty w starciu z Arsenalem. Piłkarze Czerwonych Diabłów chcieli pokazać się przed nowym menadżerem i od pierwszej minuty utrzymywali bardzo wysokie tempo.

Manchester United pierwszą ciekawą akcję zawiązał w 3. minucie. Bruno Fernandes sprytnie rozegrał rzut rożny z Marcusem Rashfordem. Anglik odegrał piłkę do Portugalczyka, a ten do Jadona Sancho. Piłkę przed szesnastką otrzymał Alex Telles, uderzył jednak obok bramki Crystal Palace.

W kolejnych minutach przewaga Manchesteru United była bezdyskusyjna. Piłkarze szybko doskakiwali do graczy Crystal Palace i praktycznie nie pozwalali rywalom przejść za połowę boiska. David de Gea nie miał zbyt wiele pracy, choć raz do groźnej sytuacji doszedł Christian Benteke.

W ofensywie Manchesteru United aktywny był Cristiano Ronaldo. Portugalczyk uderzał z rzutu wolnego, z główki i z dystansu. Próby CR7 nie sprawiały jednak kłopotów bramkarzowi Crystal Palace.

W 26. minucie Ronaldo wystąpił w roli odgrywającego. 36-latek sprytnie wycofał piłkę głową przed pole karne, gdzie był Bruno Fernandes. Portugalczyk uderzył z woleja, Guaita trącił piłkę i wybił futbolówkę spoza linię końcową.

Pół godziny gry w intensywnym pressingu odbiło się na zawodnikach Manchesteru United. W ostatnim kwadransie pierwszej połowy tempo spotkania nieco spadło. Czerwone Diabły przed przerwą miały jeszcze jedną niezłą okazję – strzał zza pola karnego oddał Diogo Dalot. Portugalczyk wcześniej ładnie rozegrał akcję ze Scottem McTominayem, uderzył metr obok bramki.

Manchester United drugiej połowy nie rozpoczął z takim animuszem, jak pierwszej. Czerwone Diabły często gościły pod szesnastką Crystal Palace, ale nie przekładało się to na celne uderzenia na bramkę Vicente’a Guaity. W 62. minucie Ralf Rangnick dokonał pierwszej zmiany – Mason Greenwood zastąpił Jadona Sancho.

W 68. minucie bliski otwarcia wyniku na Old Trafford był Alex Telles. Brazylijczyk uderzył piłkę z rzutu wolnego z prawej strony boiska, z bardzo ostrego kąta. Futbolówka prześlizgnęła się tylko po górnej części poprzeczki bramki strzeżonej przez Guaitę.

W 76. minucie niewiele brakowało, aby to Crystal Palace objęło prowadzenie. Goście mieli rzut rożny. Piłkę na dalszy słupek skontrował głową James Tomkins. Akcję na piątym metrze zamykał Jordan Ayew, strzelił po długim rogu i na szczęście dla Czerwonych Diabłów nie trafił w bramkę.

Manchester United dopiął swego w 78. minucie. Mason Greenwood dobrze odegrał piłkę do ustawionego przed polem karnym Freda, a Brazylijczyk dostrzegł wysuniętego z bramki Guaitę i sprytnym strzałem z prawej nogi wrzucił futbolówkę bramkarzowi gości za kołnierz! Czerwone Diabły objęły prowadzenie, co od razu poprawiło atmosferę na Old Trafford.

W ostatnich minutach Czerwone Diabły skupiły się na obronie korzystnego rezultatu. Czyste konto udało się zachować do końcowego gwizdka i Manchester United w drugim meczu z rzędu mógł cieszyć się z kompletu ligowych punktów.

Manchester United – Crystal Palace 1:0 (0:0)
Bramki: Fred 78’

Manchester United: De Gea – Dalot, Lindelof, Maguire, Telles – McTominay, Fred – Sancho (Greenwood 62'), Fernandes (Van de Beek 86'), Rashford (Elanga 76') – Ronaldo

Crystal Palace: Guaita – Clyne, Tomkins, Guehi, Mitchell – Schlupp, Kouyate (Eze 84'), Gallagher – Ayew (Olise 84'), Benteke (Edouard 66'), Zaha


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Crystal Palace. 15. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Crystal Palace 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (377)


Jaro9107: Mam pytanie do posiadaczy canal Plus online. Czy tam można też oglądać powtórki meczów? Bo nie zawsze mam możliwość obejrzeć na żywo bo często pracuje w weekendy. Teraz widzę jest tam fajna promocja, dodatkowo eleven i Polsat Sport premium. Polecacie?
» 7 grudnia 2021, 13:07 #376
hraboNX: Są powtórki meczów i krótkie skróty, ale chyba dopiero po dłuższym czasie 24-48 h. Na MuTv powtórka meczu ma pojawiać się maksymalnie 24 h po transmisji live. Nie ma odtworzenia takiego krótko po live że względu na przepisy umowy itd. No chyba że akurat wejdziesz na kanał C+ na którym transmitowano mecz i możesz przewinąć na pasku te 3-4h chyba.
» 7 grudnia 2021, 14:02 #375
AndreAndre: Tak jak pozostanie McKenny rozumiem, bo młody trener, chce się uczyć, jest w klubie nieprzerwanie od lat, to tego, że Phelan zostaje nie czaje. Sciagnal go Ole, razem zaprowadzili klub na manowce. Ole odchodzi, Phelan zostaje. Gdzie tu logika? Byłoby mi wstyd na miejscu Mike’a (też przez brak lojalności dla OGSa). Przynajmniej Carrick zachował się z klasą.
» 7 grudnia 2021, 11:32 #374
mikiartur: Myślę że niektóre pozostania wynikają z tego powodu, że trudno w środku sezonu przez Brexit bardzo szybko załatwić nowy sztab. Choć akurat myślę że Phelan odejdzie do końca sezonu ale no zobaczymy. Możliwe że Rangnick z jakiś powodów też chce mieć ich u siebie. Zobaczymy jak sytuacja się potoczy
» 7 grudnia 2021, 11:40 #373
Diabelski97: Piłkarze z największą liczbą kluczowych podań w obecnym sezonie Premier League:

Bruno Fernandes - 44
Trent Alexander-Arnold - 42
Mohamed Salah - 33
Andros Townsend - 29
Michail Antonio - 29
Matt Ritchie - 28
» 7 grudnia 2021, 11:16 #372
tomekwietniu: a i tak powiedzą, że jest w beznadziejnej formie. Oczywiście może nie jest takim magikiem jak na początku gry w United, ale to dalej gość, który robi nam grę...
» 7 grudnia 2021, 11:38 #371
Diabelski97: - Najwięcej kluczowych podań w lidze
- najwięcej asyst w lidze mistrzów

Bruno może być niewidoczny cały mecz, ale później zagra jakieś jedno - dwa ciasteczka, które zrobią nam wynik.
Filar tej drużyny, a że gra od deski do deski, to forma nie zawsze jest najwyższa.
» 7 grudnia 2021, 11:44 #370
atotrikos: Sam sobie poprzeczkę wysoko zawiesił. Kwestia czasu aż ją przeskoczy.
» 7 grudnia 2021, 11:48 #369
Diabelski97: Rangnick and #mufc football director John Murtough will discuss potential incomings and outgoings after Christmas and a midfielder is already top of United's list #mujournal

[@samuelluckhurst]
» 7 grudnia 2021, 10:38 #368
Batigol222: Tak z ciekawości policzyłem, ile punktów w LM mają na ten moment zespoły z poszczególnych lig, i wygląda to następująco:

1. Premier League: 49 pkt
2. Bundesliga: 30 pkt
3. La Liga: 36 pkt (a mają 5 zespołów, a nie 4)
4. Serie A: 32 pkt
5. Lique 1: 16 pkt

Ktoś jeszcze na serio uważa, że Premier League to mniej więcej to samo, co Bundesliga? Bo ja to widzę w ten sposób, że są jedne zdecydowanie najmocniejsze rozgrywki (PL), potem z dość sporym dystansem Bundesliga, La Liga i Serie A, a potem Lique 1, Liga Nos i ewentualnie jeszcze Holandia, ergo to całe gadanie o "topowych 5 ligach" jest już mocno nieadekwatne w stosunku do rzeczywistości
» 7 grudnia 2021, 09:55 #367
Diabelski97: To ktoś w ogóle porównał Bundeslige do Premier League?

RB Lipsk zdobyło wicemistrzostwo Niemiec w poprzednim sezonie. Sezon się skończył, a Bayern wziął im:
Trenera (Nagelsmann)
Kapitana (Sabitzer)
Najlepszego obrońcę (Upamecano)

Liga jednej drużyny. Seria A, jest zdecydowanie lepsza w tym sezonie.
» 7 grudnia 2021, 10:13 #366
mikiartur: Ja proponuje taką tabelę - pkt drużyn z lig top5 z innymi drużynami z top5:
Premier league - 28pkt (Man City ma jeszcze mecz z Lipskiem, Liverpool z Milanem) - rozegranych 14 meczy
Bundesliga - 6pkt (Bayern ma mecz z Barcą jeszcze, Wolfsburg z Lille a Lipsk z City) - rozegranych 7 meczów
La liga - 12pkt (Barca ma mecz z Bayernem, Real z Interem, Villareal z Atalantą) - rozegranych 13 meczy
Serie A - 7pkt (Milan ma mecz z Liverpoolem, Inter z Realem, Atalanta z Villareal) - rozegranych 8 meczy
Ligue 1 - 12pkt (Lille ma jeden mecz z Wolfsburgiem) - rozegranych 7 meczów

Średnia pkt na mecz:
Premier league - 2pkt/na mecz
Bundesliga - 0,85pkt na mecz
La liga - 0,92 pkt/mecz
Serie A - 0,875 na mecz
Ligue 1 - 1,71pkt/mecz
To nie jest jeszcze porządna tabela bo jednak nie uwzględnia poziomu dane ekipy z lig top5 i np. Lipsk mocno zaniża ze względu na silną grupę a Borussi nie bierzemy pod uwagę ze względu na to że nie mają nikogo z top5. Ale też ta tabela pokazuje siłę Premier league
» 7 grudnia 2021, 10:16 #365
dzilu96: To pokazuje też, że w PL nie ma meczów z "ogórkami"
» 7 grudnia 2021, 11:05 #364
rvn10: Bundesliga jest po prostu słabą ligą.
» 7 grudnia 2021, 11:47 #363
KubaUtd: Jak myślicie trafi ktoś do nas w styczniu w środek pomocy wczoraj w jej wysokość był poruszony tematy JMcGinn do nas ?
» 7 grudnia 2021, 09:26 #362
Mistrz1908: Haidara wleci.
» 7 grudnia 2021, 09:29 #361
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2021 09:34

W styczniu to mam nadzieje, że jeden wyleci.
» 7 grudnia 2021, 09:34 #360
atotrikos: Widziałbym Gray'a za Martiala do walki o skład z Rashfordem - chłopak ma umiejętności i charakter.
» 7 grudnia 2021, 09:02 #359
Diabelski97: To już lepiej ogrywać Elange i Shola.
» 7 grudnia 2021, 09:17 #358
atotrikos: Elanga jak najbardziej, Shola wypożyczonko raczej. Gray jest bardzo dobry i ciekawy, warto patrzeć.
» 7 grudnia 2021, 09:19 #357
Anhel: Nad tym Shola się tak wszyscy spuszczają jak nad Angelem Gomesem który to miał papiery żeby być kotem a teraz przepadł
» 7 grudnia 2021, 10:19 #356
atotrikos: @Anhel Miał ale już nie ma ? Hannibal > Shola, z rezerw jc.
» 7 grudnia 2021, 10:24 #355
is200second: Ja jestem bardzo ciekawy jutrzejszego meczu Bayernu z Barca. Będzie wyrok?
» 7 grudnia 2021, 08:38 #354
KubaUtd: Może byc i to srogi,druga najlepsza liga na świecie ma problemy jak narazie tylko Real wyszedł z grupy.
» 7 grudnia 2021, 09:03 #353
UnitedFan07: Coś czuje ze Barcelona przejdzie fartem do 1/8 nawet jak przegrają z Bayernem to trzeba pamiętać ze Benfica musi wygrać z Dynamo
» 7 grudnia 2021, 10:34 #352
Inferi: Nic tej śmiesznej Barcelony nie uratuje. Benfica wygra z Dynamem, a Barca dostanie łomot.
» 7 grudnia 2021, 11:30 #351
Diabelski97: Cristiano przed przyjściem Rangnicka średnio 4,5 prób pressingu na 90 min w PL.
Cristiano w pierwszym meczu pod wodzą Rangnicka 11 prób pressingu.

[Eleven]
» 7 grudnia 2021, 07:26 #350
kckMU: Czemu tu w kółko jest Dean, Dean, Dean? Od czego Dean czy inny sędzia ma połączenie z VAR? Mamy nadepnięcie korkami w twarz, a zawodnik widział co robi i nie uciekł stopą nawet dla alibi kilka cm w inną stronę. To nie jest już decyzja Deana, tylko tych, którzy obejrzeli to 10 razy siedząc wygodnie na d.upach.

Clattenburg wczoraj powiedział, że jest zszokowany brakiem reakcji VAR.

Czyli zakładając hipotetycznie, że Dean stoi obok tego zdarzenia i daje czerwo, to VAR też by potwierdził, że ok. Więc mamy taki efekt, że brak czerwonej/czerwona - jedno i drugie git, gramy.

Mi w programie Hola LaLiga podobają się rozmowy dziennikarzy z Gonzalezem (byłym sędzią). Ten to ciśnie tych tłumoków w każdym programie.
» 7 grudnia 2021, 07:05 #349
DaredevilUtd: Dean z Varem, czy bez to i tak podejmuje zle decyzje. Sedzia nie koniecznie musi korzystać z Varu to od niego zalezy, czy to zrobi.
» 7 grudnia 2021, 07:37 #348
kckMU: Tak, Dean nie jest topowym gwizdkiem, ale wszystko co złe z tym varem zaczyna się od durnych przepisów, które są układane przez ludzi nierozumiejących piłki. Ja, zamiast precyzować co jedną to głupszą regułkę, dałbym sędziom więcej pola do własnej interpretacji. Imo wtedy byłoby lepsze użycie varu i mniej dziwactw.

Swoją drogą wiecie, że poleciał z posady szef sędziów w Hiszpanii, bo narobił szumu medialnego? Powiedział, że przepis o spalonym z finału Hiszpania - Francja jest słuszny. No i vamos i fiesta. Tacy ludzie finalnie rządzą ogólnymi zasadami.
» 7 grudnia 2021, 08:07 #347
United45: A propos Clattenburga i kącik kontrowersji.

Było pytanie o bramkę Arsenalu w meczu z nami?
» 7 grudnia 2021, 08:14 #346
DaredevilUtd: O której sytuacji piszesz? Tej co Maguire w swoim głupim stylu w w polu karnym?
» 7 grudnia 2021, 08:22 #345
United45: Niee, chodzi mi o bramkę ESR podczas gdy David był niezdolny do gry po nadepnięciu przez Freda.
» 7 grudnia 2021, 08:36 #344
DaredevilUtd: Przeciez nie powinni karac, Arsenalu za glupote naszych zawodnikow. imo to David przygwiazdozyl w tamtym momencie.
» 7 grudnia 2021, 08:49 #343
United45: W mojej opinii bramkarz niezdolny do gry = przerwanie gry przez sędziego. Jednak nie wiem czy jest taki zapis w przepisach dlatego ciekawy byłem opinii Clattenburga
» 7 grudnia 2021, 08:57 #342
kckMU: Powiedział, że bramka w pełni prawidłowa, bo to kolega powalił bramkarza.
» 7 grudnia 2021, 08:58 #341
United45: A to ciekawe. Niby kolega powalił ale jaki jest sens kontynuowania gry bez bramkarza który zwija się z bólu na linii bramkowej (słusznie czy nie nie mi oceniać)
» 7 grudnia 2021, 10:01 #340
kckMU: Gdyby ta akcja jeszcze chwile potrwała, bez gola oczywiście, to by to przerwał i tyle. Ale tak to gol prawidłowy. Natomiast sam sens jest ogromny. Może w ligach typu Premier League by tego nie było, ale już w innych to sami kopaliby własnych bramkarzy, urywali czas i przerywali akcje. To byłby dramat.
» 7 grudnia 2021, 10:32 #339
SickRabbit: Rangnick chciał sprowadzić Sancho do Lipska z city jak ten miał 17 lat a teraz ma go w United.
Taka sytuacja.
» 7 grudnia 2021, 01:43 #338
AUDIoooo: Był tutaj news o tym w piątek ;)
» 7 grudnia 2021, 03:03 #337
MajloSSJ: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2021 00:29

Nie chce zapeszać, też wiem że to dopiero pierwszy mecz Ragnicka, ale kurka wydaje mi sie że w niedalekiej przyszłości będziemy absolutną topką na świecie. Freda nigdy nie lubiłem, ale sądzę że będzie z niego fajny chłopak. Ciekawi mnie jedynie co bedzie z McTomym czy sie coś rozwinie jeszcze czy pozostanie drewnem. Tak czy siak I have really good feeling about this.
» 7 grudnia 2021, 00:28 #336
Bylak: Fred ma 28 lat i będzie z niego fajny chłopak. ZawszE mówi dzień dobry na korytarzu w Carrington.
» 7 grudnia 2021, 09:25 #335
mikiartur: Dooobra

Arsenal już oficjalnie minięty. Nawet szybciej niż się spodziewałem. Teraz pora zrobić trochę nad nimi większą przewagę. Oni mają Southampton więc także drużyna która gra agresywnie.

Teraz pora minąć następnych. Punkt do Tottenhamu i 3pkt do WHU. Najbliższe 3 mecze tych ekip (+ Arsenalu) to:
WHU: Burnley(wyjazd), Arsenal(wyjazd) i Norwich(dom)
Totki: Brighton(wyjazd), Leicester(wyjazd) i Liverpool(dom)
Arsenal: Southampton(dom), WHU(dom) i Leeds(wyjazd)
My mamy: Norwich(wyjazd),Brentford(wyjazd), Brighton(dom)

Jest szansa coś nadrobić nad wszystkim. Lecz najważniejsze jest zrobienie serii. Bo obstawiam że żadna z tych 3 ekip nie zrobi maxa. Mogą w sumie max.2 zrobić.

Choć Totki fajnie jakby w pierwszych dwóch meczach coś straciły. Bo jakby ugrali remis z Liverpoolem albo (niech już będzie) wygrały to ja bym nie narzekał.

I co? Byle do przodu. Pracować nad stylem, ciułać spokojnie pkt i tyle.
» 6 grudnia 2021, 23:16 #334
vieeeri: Nie no kalendarz jest taki, że jak my na mecz z City 26.02 nie będziemy solidnie osadzeni na 4 miejscu to ja nawet sobie nie chce wyobrażać tych meczy po drodze..
» 6 grudnia 2021, 23:35 #333
mikiartur: City mamy 5 marca, 26 lutego mamy Watford u siebie.
» 6 grudnia 2021, 23:36 #332
mycka86: Jak chcemy być w TOP4 to, przy kalendarzu jaki mamy, MUSIMY wygrać najbliższe 6 meczów i na nikogo się nie oglądać. Wiadomo każdy chciałby żebyśmy się podpięli do walki o mistrzostwo, ale póki co to tylko mokry sen.
» 7 grudnia 2021, 10:02 #331
top4fun: Everton Arsenal nieźle mecz sędzia wydrukował. Goodfrey zdepnal gościa po twarzy na czerwo ewidentnie. Po co ten var od tylu lat jest jak czegoś takiego nie karzą
» 6 grudnia 2021, 23:12 #330
mikiartur: I ja się z tobą zgadzam. Ale nie zgadzam się że przeciwko wam drukowano ten mecz. To była jedna sytuacja w dodatku przy wyniku 0-0. Błąd sędziów owszem. Ale pamiętaj że Everton strzelił Arsenalowi 4 gole z czego 2 gole po naprawdę minimalnych spalonych a ten drugi to tak naprawdę o rozmiar buta. I to mnie trochę dziwi, bo mówiono, że te linie nakładane będą grubsze. I takie sytuacje będą sprzyjane ofensywie takie sytuacje. A jakby Richarlison był te 5cm cofnięty. To i tak by gola strzelił.

Poza tym czy Arsenal który miał dobrą formę potrzebował grać z przewagą by wygrać ten mecz? A też nie zakładajmy że jakby grali z przewagą to by wygrali. Bo dziś Arsenal zagrał ooo wieeele gorzej niż z nami.

Choć czerwona powinna być słuszna. Ale teraz zwalać całą winę na nią jest trochę śmieszne
» 6 grudnia 2021, 23:21 #329
pawelisto2: W drugiej połowie też powinna być czerwona dla Evertonu.
Gwiżdżą każdy śmieszny łokieć, a korków po twarzy nie, nakładki w kostkę też nie.
Trochę żenada. Wiadomo, większość tutaj kibiców będzie miała uciechę, bo Arsenal przegrał, bo na kanonierach coś tam piszą(tak jakby tu kwiatki się nie pojawiały), ale w takich wypadkach zdrowie powinno być najważniejsze i ponad podziałami kibice powinni spisać petycje o odsunięcie Dean’a od sędziowania, bo to się kiedyś tragedią skończy.
» 6 grudnia 2021, 23:23 #328
mikiartur: Pawelisto ja się zgadzam że częściowo Dean wypaczył ten wynik. On juz od kilku sezonów nie powinien sędziować i zawsze się martwię jak u nas sędziuje. Ale co poradzić?? Ja patrzę tylko przez pryzmat tego co daje ten wynik nam. A daje dość dużo. Ale dopóki Deana nie odsuną od sędziowania to takie mecze będą się zdarzać. Jakbym był kibicem Arsenalu też byłbym mocno wkurzony itd.
Ale jako kibic nic na to nie poradzę. A zawsze kibicuje tej ekipie która może wpłynąć pozytywnie na naszą sytuację. Taka już moja przywara. A skoro grając 11 na 11 Everton strzela 4 gole w tym 2 nieuznane po minimalnych spalonych to też nie można całkowicie powiedzieć że los się całkowicie odwrócił od Arsenalu. A pamiętajmy jeszcze o setce Iwobiego w końcówce. To mogło być nawet wyżej. A i tak Auba miał piłkę na wagę remisu i spudłował.
Jak chcą to niech zgłoszą ten mecz władzom by przeanalizowali błędy Deana. Może go w końcu wykluczą z sędziowania. Atkinsona też by mogli przy okazji. Ale nie zmienia to faktu że wynik był dla nas dobry i z tego się cieszę. W przeciągu sezonu jest tyle kontrowersji wpływających na końcowy wynik sezonu, że trudno się irytować niesprawiedliwością w jednym meczu drużyny przeciwnej. U nas w meczu z WHU nie podyktowali 2 karnych a z Southampton uznali gola po ewidentnym faulu. Ale nie ma co się już wkurzać na te akcje i tyle. Zyć i grać trzeba dalej.
» 6 grudnia 2021, 23:35 #327
radlu: Czerwona ewidentna. Chamski faul. Gość doskonale wiedział co robi wjeżdżając korkiem w twarz tego typa. Dean mógł tego nie widzieć ale skoro wszyscy widzieli to na powtórkach to czemu sędziowie var tego nie widzieli?
» 6 grudnia 2021, 23:42 #326
pawelisto2: Błędy zdarzały się i zdarzać będą, ale Dean czasami podejmuje decyzje szkodliwe nie tyle dla wyniku, co po prostu dla zdrowia ludzkiego. I to mnie bardzo mocno martwi.
» 7 grudnia 2021, 00:04 #325
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2021 08:27

Cóż nie jest wam dane wrócić do top4 :D
» 7 grudnia 2021, 08:26 #324
69eyes: Oglądanie ArsenalFan TV to była kiedyś moja ulubiona rozrywka wieczorem, aż chyba zerknę potem co tam słychać w tym wspaniałym uniwersum chociaż chyba większość najlepszych bohaterów już się tam nie udziela.
» 6 grudnia 2021, 23:07 #323
rreddevilss: Brawo Everton, na k.com chyba serwery padly az xd
» 6 grudnia 2021, 23:02 #322
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 23:09

Pewnie zwalniaja juz Artete.
» 6 grudnia 2021, 23:09 #321
DaredevilUtd: No i pięknie Arsenal wciry, Everton wkoncu wygrywa, a my nad londyńczykami.
» 6 grudnia 2021, 22:58 #320
mikiartur: DOOOOBRY ten Aubameyang :D O to chodziiii
» 6 grudnia 2021, 22:57 #319
Diabelski97: Wrócili.
» 6 grudnia 2021, 22:57 #318
AUDIoooo: Hehe Arsenal :D
» 6 grudnia 2021, 22:51 #317
Pops918: Z kim się przełamać, jak nie z Arsenalem.
» 6 grudnia 2021, 22:51 #316
pictor: Do 3 razy sztuka.
» 6 grudnia 2021, 22:41 #315
Pops918: Richarlison do 3 razy sztuka
» 6 grudnia 2021, 22:39 #314
SkilledHydra16: W życiu bym nie pomyślał, że boki obrony Telles Dalot będą zjadać w pewnym momencie duet AWB
Shaw. Oprócz umiejętności piłkarskich to co kocham w Tellesie to to zaangażowanie. Gość cieszył sie i krzyczał jak zatrzymał wślizgiem chyba Martinelliego. Świetnie się ich ogląda narazie.
» 6 grudnia 2021, 22:24 #313
majk: czuć powiew świeżości w składzie
» 6 grudnia 2021, 22:47 #312
Pochmurny: Spokojnie z tymi opiniami na temat zjadania itp. Zmienił się troszkę sposób gry drużyny, a przez co już mogliśmy zauważyć lepszą grę kilku zawodników. Nikt nie ma pewności czy pozostała dwójka nie spisze się nawet lepiej gdy będziemy kontrolować spotkania. Wypadałoby zaciągnąć trochę hamulec i poczekać aż każdy będzie miał okazję się pokazać, a nie już wywalać kogoś do lamusa i pisać pieśni pochwalne dla innych.
» 6 grudnia 2021, 22:49 #311
pawelisto2: Chyba tylko w Premier League tak potrafią, że spalony po wyrysowaniu linii wygląda na ewidentny, kilkudziesięciu centymetrowy, pomimo tego, że jak byk wygląda to na kwestię milimetrów.
Zawodnicy byli idealnie na linii pola karnego, więc wszystko było idealnie wyrysowane, a oni wyrysowali tę czerwoną VAR-owską kreskę i nagle wzięła się jakaś absurdalna odległość.
» 6 grudnia 2021, 22:20 #310
Inferi: Bez przesady. Oni wiedza lepiej jak to robić i robią to dobrze.
» 7 grudnia 2021, 11:25 #309
mikiartur: Nie nooo
to już naprawdę trzeba mieć pecha.
Ale takie spalone gwizdać? A miały byc grubsze te linie i bardziej sdprzyjające ofensywnej grze
Arsenal ma mnóstwo szczęścia
» 6 grudnia 2021, 22:18 #308
AndreAndre: W ogóle Phelan był ostatnio na ławce? Nie dostrzegłem go.
» 6 grudnia 2021, 22:15 #307
bani: Byl byl
» 6 grudnia 2021, 22:48 #306
AUDIoooo: Zgadza się, był
» 6 grudnia 2021, 23:24 #305
CRtheSaviour: Everton jest za słaby. Podobno chodzi im po głowie zatrudnienie Jose, jeśli wywalą go z Rzymu.
» 6 grudnia 2021, 21:49 #304
AndreAndre: Zamieniłby stryjek siekierkę na kijek. Obaj to już wypaleni szkoleniowcy. Pisze to z bólem bo bardzo lubie Jose.
» 6 grudnia 2021, 21:53 #303
CRtheSaviour: No wiem. Jose wysłałby ich do Championship.
» 6 grudnia 2021, 22:09 #302
KubaUtd: Panowie Ogs przejmuje stery w Evertonie :)
» 6 grudnia 2021, 22:14 #301
mikiartur: Ale coś jest nie tak ogólnie w tym klubie. Bo tak naprawdę odkąd odszedł Moyes, to jaki tu sobie trener w miarę poradził powiedzmy?
Byli: Martinez, Unsworth, Koeman, Allardyce, Silva, Ancelotti i teraz Benitez.
Jeden dobry sezon miał Martinez, nie najgorzej Koeman wypadł i w sumie tyle. Ancelotti też jakiś progress w 2 sezonie zrobił ale bez szału. A za Beniteza póki co średnio na jeża. Ale tutaj nie ma nikogo kto by zrobił jakiś efekt wow może poza 1 sezonem Martineza ale już w drugim bardzo słabo było.

Tam jest jakiś głębszy problem. Brak jakiegoś szerszego projektu.
» 6 grudnia 2021, 22:15 #300
mikiartur: KubaUtd i ja bym Ci powiedział, że Ole by tam zrobił na jakiś czas porządek. W sensie polepszyłby atmosferę + może by trochę oczyścił tą szatnię. Ale ja go nie skreślam że kiedyś jakiś niezły klub kiedyś obejmie.
» 6 grudnia 2021, 22:17 #299
Inferi: Cała Anglia wie co jest nie tak w Evertonie - właściciel i jego bezmózgie zarządzanie.
Ten klub w ostatnich latach wydał tyle, że powinien walczyć co sezon o Top4, a jest podobna sytuacja do tej z United - miliony w błoto. Tam niema pomysłu i kogoś na górze kto to wszystko ułoży jeśli mowa o transferach.
» 7 grudnia 2021, 11:24 #298
chali2na: Szkoda mi Beniteza, ale chyba poleci po tym meczu.
» 6 grudnia 2021, 21:49 #297
mikiartur: Eh Everton trochę lepszy w tym meczu od Arsenalu
Ale ogólnie mecz na słabym poziomie. Taki niezbyt ciekawy
» 6 grudnia 2021, 21:48 #296
Bylak: Akurat załączyłem, a tu gol. Oby dotrwali
» 6 grudnia 2021, 21:43 #295
Bylak: Jednak spalony...
» 6 grudnia 2021, 21:44 #294
chali2na: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 21:45

Jednak spalony, szkoda. Zamknąłby mordę temu bucowi rudzkiemu Brazylijczyk.
» 6 grudnia 2021, 21:45 #293
awe: Teraz juz uznaa bramka i jednak 0-1 do szatni
» 6 grudnia 2021, 21:48 #292
radlu: Koleś korkiem wjeżdża w pysk drugiemu. Var sprawdza i nic. U nas to murowana czerwona, tutaj nawet faulu nie było.
» 6 grudnia 2021, 21:32 #291
mikiartur: też mnie to dziwiło
Chyba że założyli że to było całkowicie przypadkowe, ale jednak takie coś powinna być chociaż ta żółta
» 6 grudnia 2021, 21:43 #290
radlu: Na powtórce widać że mając nogę w powietrzu zerka na gościa na ziemi po czym odwraca wzrok i prostuje nogę na jego twarzy.
» 6 grudnia 2021, 21:50 #289
Anhel: Mateusz gotówka vs Telles? Już nie mogę się doczekać. Czy Pogba wroci w tym roku ?
» 6 grudnia 2021, 21:26 #288
mateusz09874: O czym ty mówisz
» 6 grudnia 2021, 21:40 #287
swees: W pucharze gramy z Aston Villą, dziś było losowanie, a jak wiadomo Matty Cash tam gra
» 6 grudnia 2021, 21:54 #286
mikiartur: Dobra teraz trzymamy kciuki za Everton aby się przełamali dziś :D W końcu u siebie grają :D
» 6 grudnia 2021, 20:57 #285
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 20:52

Ciekaw jestem czy Rangnick serio będzie wolał stawiać na Dalota czy Tellesa. Jednak myślę że i tak będzie rotacja. Meczy jest dużo a jeszcze przyjdzie przecież Puchar Anglii. Na moje Dalot i Telles mogą naprawdę się wybić poziom wyżej przy Ralfie i wkoncu będzie odpowiednia rotacja a nie wiecznie ten sam skład i granie tymi samymi zawodnikami. Jeśli chodzi o obronę i atak to jest w czym wybierać.
» 6 grudnia 2021, 20:50 #284
kckMU: Myślałem, że to Ole przynosi takiego pecha w losowaniach, ale nic się nie zmienia.
» 6 grudnia 2021, 20:36 #283
mikiartur: plus taki, że gramy 8 stycznia ten mecz czyli 4 dni po ostatnim meczu ligowym przed przerwą i ponad tydzień przed kolejnym meczem. Więc pewnie pójdziemy mocnym składem.
» 6 grudnia 2021, 20:22 #282
mikiartur: Chelsea vs Chesterfield
Liverpool vs Shrewsbury Town
Swindon vs Man City
Man United vs AVL
Tottenham vs Morecambe
Nottingham Forrest vs Arsenal

DLACZEGO MY ZAWSZE MUSIMY TRAFIĆ NAJGORZEJ Z NAJLEPSZYCH EKIP
» 6 grudnia 2021, 20:16 #281
mikiartur: plus taki chociaż że to będzie mecz u siebie
» 6 grudnia 2021, 20:17 #280
Killgor: City dostaje leszczy caly czas..
» 6 grudnia 2021, 20:22 #279
VersorWhite: Puchar o pietruszkę, spróbować drugim/trzecim garniturem. Nie uda się, trudno, jedziemy dalej.
» 6 grudnia 2021, 20:24 #278
d3zet: Najstarsze rozgrywki świata, mamy 12 tytułów, brakuje 2 do lidera, więc fajnie byłoby jednak o niego powalczyć. Mówić, że puchar o pietruszkę to trochę taka ignorancja.
» 6 grudnia 2021, 20:28 #277
Czerwony123: Chlopie, przynajmniej bedzie mecz na bbc pokazany. Lepiej jechac godzine do Birmingham,jak do Swindon kolo Bristol.
» 6 grudnia 2021, 20:29 #276
AUDIoooo: Czerwony123

Gramy u siebie ;)
» 6 grudnia 2021, 20:54 #275
Czerwony123: Rzeczywiscie, blad. Pozdrawiam.
» 6 grudnia 2021, 21:21 #274
d3zet: W trzeciej rundzie pucharu Anglii trafiliśmy na Aston Ville!
» 6 grudnia 2021, 20:13 #273
d3zet: Pełne losowanie:

Boreham Wood lub St Albans vs Wimbledon.
Yeovil vs Bournemouth
Stoke vs Leyton Orient
Swansea vs Southampton
Chelsea vs Chesterfield
Liverpool vs Shrewsbury
Cardiff vs Preston
Coventry vs Derby
Burnley vs Huddersfield
West Brom vs Brighton
Kidderminster Harriers vs Reading
Leicester City vs Watford
Mansfield vs Boro
Hartlepool vs Blackpool
Hull vs Everton
Bristol City vs Fulham
Tottenham vs Morecombe
Milwall vs Crystal Palace
Port Vale vs Brentford
Swindon Town vs Manchester City
Wigan vs Blackburn
Luton vs Harrogate
Birmingham City vs Plymouth
Manchester United vs Aston Villa
Wolves vs Sheffield United
Newcastle vs Cambridge United
Barnsley vs Ipswich lub Barrow
Peterborough vs Bristol Rovers
West Ham vs Leeds
QPR vs Rotherham
Charlton vs Norwich
Nottingham Forest vs Arsenal
» 6 grudnia 2021, 20:17 #272
VersorWhite: Kto do środka za Freda i McTominaya?
» 6 grudnia 2021, 20:08 #271
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 20:13

Fred i Mctominay
» 6 grudnia 2021, 20:13 #270
VersorWhite: Albo odwrotnie, McTominay i Fred
» 6 grudnia 2021, 20:14 #269
AUDIoooo: Łatwiej będzie McFred ;)
» 6 grudnia 2021, 20:24 #268
VersorWhite: FredMC
» 6 grudnia 2021, 20:25 #267
mikiartur: Rozlosowano już pary FA Youth league
I nasz zespół młodzieżowy w najbliższej rundzie zagra z Scunthorpe United a jeśli z nimi wygrają to zagrają z Bromley albo z Reading
» 6 grudnia 2021, 19:17 #266
Diabelski97: Raphael Varane will potentially be back from injury and available to face Norwich City this weekend.

[MEN]
» 6 grudnia 2021, 19:15 #265
DaredevilUtd: oby zagral z Lindelofem. Na maguire juz patrzec nie moge.
» 6 grudnia 2021, 20:02 #264
AUDIoooo: Dobrze że wraca i Ralf będzie miał opcję wzmocnienia obrony.
» 6 grudnia 2021, 20:07 #263
kamilpe: Wczoraj w Pucharze Anglii doszło do niecodziennej sytuacji. Podczas meczu Salford z Chesterfield, piłkarze gości po strzeleniu gola w ramach cieszynki udawali, że liżą lub gryzą swoje stopy.

Ten gest najprawdopodobniej był skierowany w stronę Paula Scholesa, który jest właścicielem Salford. Chodziło o sytuację z przed kilku tygodni, kiedy to córka Scholesa wrzuciła zdjęcie na swoje konto na jednym z portali społecznościowych, na którym widać jak były piłkarz Manchesteru United ssie lub gruzie jej palce u stóp. / Koneserzy Ligi Angielskiej

Hahaha
» 6 grudnia 2021, 18:39 #262
tygrys26: Ogolnie, bie chce nikogo hańbić itp. Ale według mnie to dziwne zachowanie obgryzanie paznokci u stopy córki (22l. Z tego co koajrze) i wstawianie tego do internetu.
» 6 grudnia 2021, 18:46 #261
AUDIoooo: Napatrzył się za dużo na Suareza tylko tamten gryzak atakował górne partie ciała a rudy bierze się za dół ;)
» 6 grudnia 2021, 20:10 #260
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 18:22

Rangnick: “We can only play players who are in the #UCL list [against Young Boys]. For example, Phil Jones, whom I would love to give game-time on Wednesday after his long-term injury, unfortunately, he is not on the list.” [MEN]
Czyli wyczuwam, że w pucharze Anglii zobaczymy powrót Phila Jonesa do gry po tak długiej przerwie.

A jak ktoś chętny to dziś jest losowanie fa cup właśnie. O godzinie 18 w Wielkiej Brytanii a u nas chyba między 19 a 20
» 6 grudnia 2021, 18:21 #259
mikiartur: Sports psychologist Sascha Lense is set to become Rangnick’s second staff appointment at #mufc. He visited Carrington today and was introduced to the players, but he will not start working until his visa process is finalised #mulive [
@lauriewhitwell
]
» 6 grudnia 2021, 17:44 #258
mikiartur: Chris Armas could be one of up to four appointments Rangnick makes to his #mufc backroom staff, although sources have cautioned there may not be that many arrivals #mulive [
@TelegraphDucker
]
» 6 grudnia 2021, 17:45 #257
mikiartur: Jesse Marsch is a contender for a place on Ralf Rangnick’s backroom staff. [
@hirstclass
]
» 6 grudnia 2021, 18:39 #256
hraboNX: Mike Phelan, Kieran McKenna, Martyn Pert, goalkeeping coach Richard Hartis and set piece and individual development coach, Eric Ramsay, remain at the club although there could be changes down the line [
@TelegraphDucker]

Rangnick będzie miał naprawdę szeroki sztab, jeśli rzeczywiście sprowadzi jeszcze tych 3-4 swoich ludzi. :)
» 6 grudnia 2021, 19:13 #255
atotrikos: W pierwszym meczu Rangnicka piłkarze United odzyskali piłkę na 30 metrze rywala aż 12x.
Od czasów Fergusona nie było takiego wyniku.

Jak ktoś wrzucał, sorry za spam.
» 6 grudnia 2021, 16:34 #254
OkuratnyCzlek: Było wrzucane już z 15 razy dla jego!
» 6 grudnia 2021, 16:41 #253
Strzelec: Former New York Red Bulls manager Chris Armas set to join Manchester United, confirmed. He’ll be part of Ralf Rangnick coaching staff, as per @TaylorTwellman. #MUFC

Agreement in place, already communicated to the team - Armas will replace Michael Carrick in Man Utd staff.

Romano
» 6 grudnia 2021, 14:56 #252
mikiartur: Facet 49 lat, Amerykanin mający też pochodzenie Portorykańskie. Był trenerem NY Red Bull. Prowadził ich w 71 meczach: 33 zwycięstwa, 11 remis, 27 porażek. Trenował tam w sumie 1 pełny sezon, i końcówkę jednego (kiedy przyszedł) i początek (po czym go zwolnili/odszedł). I tak połowę sezonu 2018 w USA miał baardzo mocną. Skończył sezon zasadniczy na 1 miejscu. W play offach doszedł do półfinału.
W sezonie 2019 (pełnym) 6 miejsce w zasadniczym a play offy 1/8 tylko, przegrał z Philadelphia Union
W sezonie 2020 po 6 meczach go zwolniono. I w sumie do końca nw dlaczego. Po 6 meczach miał 2-2-2 więc może niekoniecznie o względy sportowe poszło.
Od pocżątku sezonu 2021 był trenerem Toronto ale tutaj już mu nie poszło kompletnie i po 11 zwolniony. No i zapomniałem wspomnieć że zanim został trenerem NY red Bull to był tam asystentem od 2015 do 2018 roku.
Więc na pewno zna tą filozofię Red Bullowską. Był przez 4-5 lat w strukturach Red Bulla. No zobaczymy jak się jego historia tu potoczy. Na pewno to młody trener i po wyglądzie na miękkiego nie wygląda. Może osoby które więcej MLS oglądają coś więcej powiedzą.
» 6 grudnia 2021, 15:35 #251
mikiartur: In Chris Armas's only full season as a head coach in MLS, the New York Red Bulls had the fastest ball recoveries in the league, with the highest press, and played the most direct attacking style. Armas may have boosted their attacking output as much as 0.24 xG per game. - źródło smarterscout
» 6 grudnia 2021, 15:40 #250
Strzelec: Rangnick na pewno na asystentów bierze ludzi, którzy mają podobną fizje futbolu co on. Armas z pewnością coś wniesie do tej drużyny. Mam nadzieję, że przyjdzie jeszcze asystent taki jak Kornetka, który miał okazje pracować z kilkoma topowymi trenerami.
» 6 grudnia 2021, 16:49 #249
dr03: już po pierwszym meczu widać co Pan Rangnick chce grać i to mi się podoba, narzuciliśmy własny styl gry innej ekipie WOW, mam nadzięję ze będzie też tak z ekipami z top6 czyli narzucamy własny styl gry i gramy ofensywnie, a nie jak do tej pory męczenie buły, granie autobusem i obroną Częstochowy, mam dosyć oglądania tak meczów z topowymi ekipami i wydaje mi się, że z tym trenerem już tak nie zagramy!
» 6 grudnia 2021, 14:12 #248
Litosci: Myśle ze Fred ze scottem nie są w stanie aż tak zdominować mocniejszych ekip w środku pola bo są pilkarsko trochę słabsi.
» 6 grudnia 2021, 14:28 #247
kckMU: Dominować można na 2 sposoby. Jednym z nich jest zwierzęcy, nieustanny pressing, który potrafi zatuszować słabszą technikę i wizje gry piłkarza. To jest jednak sposób dużo cięższy co jasne, więc musi zająć swój czas.
» 6 grudnia 2021, 14:38 #246
dr03: oczywiście, że nie są na tyle dobrzy, ale kto każe tylko nimi grać? mamy innych zawodników i są też inne formacje, a nie męczenie ciągle 4231 jak to było za Ole gdzie zmienił formację dopiero jak mu dziennikarz powiedział czy spróbują zagrać na 3 śo
» 6 grudnia 2021, 14:42 #245
Litosci: Nie są jedyni ale mimo wszystko są najlepsi z naszej całej pomocy.
» 6 grudnia 2021, 15:02 #244
laszek: Widzieliście co odkasztanił Paul Scholes. Nie wiem jak to opisać ale gościu ma dobrze zryty czosnek hhahahaha
» 6 grudnia 2021, 13:22 #243
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 13:35

Co zrobił, znowu obgryzał paznokcie swojej córki przy palcach u stóp? ;)
» 6 grudnia 2021, 13:32 #242
majk: nie widzieliśmy, co odkasztanił?
» 6 grudnia 2021, 13:46 #241
laszek: dokładnie XD
» 6 grudnia 2021, 14:06 #240
KubaUtd: Dziś liczę że Everton zabierze punkty Arsenalowi 🙂
» 6 grudnia 2021, 13:16 #239
AUDIoooo: Ja też licze ;) Everton po porażce z Live będzie chciał zmazać plamę.
» 6 grudnia 2021, 13:23 #238
mcscotyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 12:25

To ze Fred strzelił wczoraj bramke to nic nie znaczy, jedna jaskółka wiosny nie czyni.

Trzeba kupić klasowego CDM, pożegnać z Maticiem i ogrywać Garnera jak wróci, Fred jako uzupełnienie składu.

I zaczac się trzeba rozglądać na LS lub dać więcej szans Elandze i zobaczyć czy się chłop nadaje, bo z Rashem większość akcji kończy się na 1 stoperze
» 6 grudnia 2021, 12:23 #237
is200second: Dokładnie tak jak mówisz trzeba zrobić,odstawic będącego w coraz lepszej formie reprezentanta Brazyli na rzecz jakiegoś mlokosa na wypożyczeniu w Nottingham. Sto procent racji :D
» 6 grudnia 2021, 12:29 #236
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 12:39

To ze Fred jest ustawiany na defensywnym pomocniku, to nic nic nie znaczy, on sie tam nie. nadaje i juz pokazal o ile lepiej gra jak jest wyzej. To nie byl pierwszy jego dobry mecz, ostatni pod Carrikiem tez mial dobry, ale ludzie go hejtuja dla zasady.
» 6 grudnia 2021, 12:34 #235
zylkos1988: Na LS masz Sancho przecież. Skrzydła są obsadzone, potrzebujemy kogoś do środka Kessie/Neves
» 6 grudnia 2021, 12:36 #234
is200second: Jedyne co trzeba zrobić moim zdaniem to kupić Fredowi piłkarza na wzór Modricia. Dlatego tak bardzo podobała by mi się opcja z Muniainem.

Wstawianie tam wychowanków, choćby nie wiem jak zdolni byli nic nie da. To przeskok tak wielki jak długa jest droga z Gdańska do Jasła. Potrzebujemy kogoś na już i na ligę i na europejskie puchary.
» 6 grudnia 2021, 12:38 #233
RedsFan: Na ten moment to McTominay odstaje od reszty i podaje do przeciwnikow w kazdym meczu.
» 6 grudnia 2021, 12:40 #232
is200second: Oczywiście że McT odstaje! I z całą sympatią dla Szkota i za jego walecznośc i nieustępliwość. Nie mam pojęcia jakie plany ma zarząd na Pogbe. Jeśli zostanie to trzeba mu znaleźć złoty środek bo to jak nieregularnym potrafi być piłkarzem to jest głowa mała. A zarazem tak świetny gdy trzeba piłkę przytrzymać, poszanować. Nie wiem co o tym myśleć.
» 6 grudnia 2021, 12:43 #231
Smola0015: Haidara może być fajna opcja,ale wzrok można skierować na serie A i tam jest były zawodnik Atalanty który również mówił ze jest fanem United-mianowicie Kessie który w czerwcu będzie wolnym Agentem wiec Jezlei rzucić by milanowi jakaś ofertę mogliby przystać,co do Mctomineya gracz na ławkę,uzupełnienie skaldu okej,ale nic więcej.
» 6 grudnia 2021, 13:00 #230
Bukaku: Jak widzę, jak ktoś piszę żeby ściągać Nevesa to mi się rzygać chce, gość niczym nie różni się od Freda i McTominaya
» 6 grudnia 2021, 14:31 #229
91nc99: Kilka ładnych tygodni temu zerwałem z footballem z przyczyn osobistych. Dobrze mi szlo, bo zupełnie nie miałem pojęcia co się działo z United. Aż wczoraj przeczytałem na jakimś portalu zajawkę "udany debiut Ragnicka w United". Wtf? Pomyślałem. I ja chyba nie sprawdzę, jak graliśmy...
» 6 grudnia 2021, 12:17 #228
mikiartur: a odnośnie wypożyczonych:
- Pellistri ok. 20 minut w meczu Alaves z Granadą (2-1 dla Granady)
- Laird rozegrał 78 minut w meczu przegranym przez Swansea z Middlesborough
- Garner cały mecz rozegrany przeciwko Peterborough. I zdobył gola oraz zaliczył asystę przy drugim golu :D I co ciekawe zagrał chyba pierwszy raz w tym sezonie na 10tce.
- Bernard 90 minut w barwach Hull City w meczu przeciwko Reading (1-1)
-W szkocji Levitt wciąż kontuzja a mecz Devine'a przełożono
- A Galbraith i Bishop też nie grali

Za to nasza drużyna u23 wczoraj wygrała 4-0 :D gole McNeila, Shoretire'a i 2 gole Garnacho.
Nasi z u18 za to jednak przedwczoraj dostali baty :(

A nasz zespół kobiecych przegrał po karnych w league cup.
» 6 grudnia 2021, 11:06 #227
Giggsy: Mam nadzieję, że Rangnick spojrzy na McNeila i chłopak dostanie szanse jeszcze w tym sezonie, a gdyby w zimie nie udało się sprowadzić ŚPD, to może spróbować tam Garnera? Poniekąd jakieś doświadczenie już ma
» 6 grudnia 2021, 11:37 #226
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 11:53

Licze mocno, ze Garner sie wstrzeli do skladu pod Ralfem. Mamy taka perelke w akademi, a wciaz u nas nie ma odpowiedniego SPD i trzymamy Maticia na lawce, zamiast go sprzedac.
» 6 grudnia 2021, 11:52 #225
Cieniu: Dzień dobry. Kocham Manchester United. Miłego dnia.
» 6 grudnia 2021, 10:27 #224
sssexton90: Zwycięstwo zasłużone, ale szczęśliwe bo CP miało świetną okazje. Ayew powinien zapakować nam bramkę. Dużo pracy przed Ralfem
» 6 grudnia 2021, 10:14 #223
atotrikos: A z naszych sytuacji powinni zapakować:

Ronaldo x3
Rashford x2
Bruno x1
Dalot x1
Sancho x1

Także, dużo pracy przed naszym zespołem.
» 6 grudnia 2021, 10:34 #222
Inferi: Nie przesadzaj. Te okazje United w porównaniu do tej Ayewa to nie były okazje.
» 7 grudnia 2021, 02:44 #221
SkilledHydra16: Manchester United aż 12 razy wrócił do posiadania piłki w finalnej strefie boiska w meczu z Crystal Palace!

To najlepszy wynik w tej statystyce w meczach ligowych od czasów Sir Alexa Fergusona!

To jest przykre i niesamowite jednocześnie
» 6 grudnia 2021, 09:59 #220
Tomczo: Nowa moda na devilpage :) Fred król, a rashfrod nowy Kozioł ofiarny.
» 6 grudnia 2021, 09:37 #219
mikiartur: Trochę tego nie rozumiem. Bo Rashford naprawdę aż tak wczoraj słabo nie zagrał. Nie zagrał jakoś wybitnie dobrze ale zagrał poprawnie i na pewno o wiele lepiej niż z Arsenalem itd.
Ja się zgadzam że jest pod formą trochę. A i tak zanotował 3 gole i asystę patrząc na to że wrócił w październiku po dość przewlekłych kontuzjach. A nawet Ronaldo czy inni grajkowie wybitni nie rozwijali się non stop. Miewali gorsze okresy. Rashford w zeszłym sezonie irytował ale nie można powiedzieć że grał jakoś bardzo słabo bo po Bruno miał najlepsze liczby w zespole. A grał prawie cały sezon z kontuzją. Zakładam że gorsze będzie miał liczby niż sezon temu. Z kilku powodów. Ale uważam że nazywanie go drugim Welbeckiem to przesada.
Pewnie za rok czy za dwa jak Greenwood będzie miał gorszy okres to do niego łatka Welbecka przypięta zostanie.
» 6 grudnia 2021, 09:57 #218
VersorWhite: Chorągiewki, jak im wiatr zawieje to tak coś bełkoczą
» 6 grudnia 2021, 10:25 #217
atotrikos: @VersorWhite Tak jest ! Właśnie tak teraz wieje, że Rashford gra jak pajac i powinien wchodzić z ławki a Fred gra najlepiej z całej pomocy ,co okrasił bramką dającą 3pkt.
Pozdrawiam
» 6 grudnia 2021, 10:36 #216
VersorWhite: Do tych którzy już się jaraja Fredem. Gość nic nie gra od początku jego pobytu tutaj, zagrał 2-3 lepsze mecze, zdobył bramkę i już Fred miodzio, nie potrzebujemy nowego? Ten koleś nie powinien być w tym klubie tak samo jak Maguire czy McTominay. Jak mozna zmienić zdanie odnośnie jakiegoś zawodnika zaledwie po jednej bramce.
» 6 grudnia 2021, 09:21 #215
Jong: Fred powinien być tylko uzupełnieniem składu, na zmiennika byłby w porządku, wtedy nikt nie miałby do niego pretensji
» 6 grudnia 2021, 09:24 #214
Pochmurny: To ty jesteś najwidoczniej na tyle ślepy lub coś więcej, że uważasz, iż przez ten czas który Fred tu był, pokazał się pozytywnie jednym golem w ostatnim meczu. Aż czasem szkoda odpowiadać na tego typu wpisy bo z góry widać, iż zero obiektywizmu. Od czasu odejścia Ole, Fred miał sumując całości spotkań dość pozytywne. Za Ole też miał sezon w którym był dla nas mocno kluczowym zawodnikiem, ale każdy widzi tylko błędy i rzuca się na zawodników jak pies na kości. Głupota totalna. Ja nie jestem zwolennikiem Scotta bo chłopak strasznie się cofnął w rozwoju i nawet charakterem nie nadrabia, ale to nie znaczy, iż mam po nim cisnąć i się go pozbywać.

Przyszedł nowy trener i wszystko może się zmienić. Nagle każdy zawodnik może kompletnie inaczej grać bo założenia oraz taktyka się zmienią. Nasi ofensywni zawodnicy tracą piłki częściej niż Fred, a wielkiego rabanu nie ma. Pożyjemy zobaczymy. Jeśli trener nie będzie widział miejsca dla zawodnika to się go pozbędzie lub odstawi. Na razie Fred jest jednym z wygranych owych roszad trenerskich. Przyjedzie czas na ocenę w późniejszych momentach sezonu.
» 6 grudnia 2021, 09:35 #213
KubaUtd: Zamiast się cieszyć że Fredzio zaczyna lepiej grać to Ty dalej swoje Vinicius też potrzebował aż 4 sezonów żeby wejść na lepszy poziom.
» 6 grudnia 2021, 09:43 #212
mikiartur: Jak zawodnik jest w naszym klubie i ma dobry okres to się go chwali, jak zawodnik jest w klubie i ma zły okres to się go krytykuje. Tyle. A jak ktoś na siłę chce pokazać że jest znawcą i to oczywistość że np. Fred to przecietniak i miernota to jego sprawa. Jeśli za 2 tyg. zacznie grać słabo to będę za tym by usiadł na ławce. Ale obecnie to nasz jeden z najlepszych graczy na boisku, więc ściąganie w takiej formie grajka jest po prostu nielogiczne i dziwne. Jak 2 miechy temu grał padakę, to sam po nim jechałem mocno po nim i też byłem mocno za tym by usiadł i żeby za niego grał Donny albo ktoś inny. I mimo że jestem sporym zwolennikiem Donnyego itd. to nie jestem teraz za zdjęciem Freda. No bo jaki jest sen s ściągnąć grajka który jest w mocnej formie?
Fred ostatnie 4 mecze:
- 2 kluczowe odbiory przy 2 golach dla nas w meczu z Villareal,
- Spory udział w grze defensywnej przeciwko Chelsea co zaprocentowało remisem (choć trochę mało w grze ofensywnej zarzutem może byc)
- no i mecz z Arsenalem w jego wykonaniu pewne redemption. Najpierw przypadkowe nadepnięcie, potem asysta, potem nie upilnował Odegaarda ale mocno zrehabilitował się wywalczeniem karnego też na Odegaardzie.
- I wczoraj ładnej urody gol który dał nam ważne zwycięstwo. Czyli w ciągu 3 spotkań zanotował 5 kluczowych zagrań które mocno wpłynęły korzystnie na nasze wygrane mecze.
Fred nie unika błędów. Owszem popełnia je i pewnie będzie popełniał. Ale dopóki wpływa korzystnie na mecz i my uzyskujemy w tych meczach korzystne wyniki, to nie ma sensu go zdejmować.

Poza tym Fred ma pewne cechy które w kadrze są cenione. Przede wszystkim jest to okaz zdrowia. I zawodnik który dość rzadko ma problemy zdrowotne a jak je ma to umie sobie z nimi szybko radzić. Zawodnik dostępny dla trenera prawie przez cały sezon to marzenie dla trenera. Więc pozbywanie się z klubu takiego grajka także jest nielogiczne. W dodatku nie jest to typ gościa który wprowadza jakąś złą atmosfere. Bo mogą miec obiekcje do trenerów niektórzy grajkowie że grał tak dużo, ale on sam za bardzo winien tego nie jest. A z tego co tutaj mówią i trenerzy i zawodnicy to to bardzo pozytywny człowiek. Więc dobrze mieć takich zawodników w kadrze. I zobaczymy jak się potoczy jego kariera. Przepłacony pewnie na pewno był. Ale pod pewnymi względami naprawdę jest jednym z lepszych pomocników w lidze. I liczę że formę będzie trzymał długo jeśli przynosi nam to korzyści.
» 6 grudnia 2021, 09:51 #211
VersorWhite: Oczywiście myślicie że jak ktoś zagrał lepiej dwa trzy spotkania to możemy go traktować jako jego stały poziom? Właśnie miał dużo czasu żeby pokazać na co go stać, kilka dobrych zagrań nie wyzeruje licznika błędów które popelnil
» 6 grudnia 2021, 09:58 #210
atotrikos: Mogę być naiwnym idiotą ale Was to ciężko przebić.

To, że Fred grał źle u OGS, Mourinho nie znaczy, że u Rafla nie eksploduje i będzie grał jak z nut.
Tak właśnie uważam, Fred będzie strasznie ważnym ogniwem United Ralfa.
» 6 grudnia 2021, 10:38 #209
Batigol222: Rangnick będzie potrzebował trochę innych wykonawców do tego 4-2-2-2 z wysokim pressingiem. Fred grający wyżej jak najbardziej może być, ale już "6" to musi być zawodnik, który potrafi operować piłką. Sancho jako taka szeroka "10" też styknie, ale nie wiem, czy Rashford będzie pasował do Cristiano, więc zakładam, że jak wróci Cavani, to raczej on będzie grał w ataku. No i problem z grą wysokim pressingiem jest taki, że rywal od czasu do czasu będzie z tego pressingu wychodził. Przy CP to jeszcze nie był wielki kłopot, zwłaszcza, że ci atakujący nie są jakoś specjalnie szybcy, ale już przy mocniejszych zespołach Maguire najpewniej będzie zapalnikiem w obronie, zresztą jak prawie zawsze.

Co do samego meczu, to widać, że ten trener akurat ma jasną koncepcję, ale też nie ma co się od razu podniecać. Sam pressing to jedna sprawa, drugą sprawą jest to, co zespół robi z piłką po zebraniu jej na połowie rywala, a z tym było kiepsko, bo często United odbierało piłkę tylko po to, żeby cofnąć ją do ŚP, ŚP grał do bocznego obrońcy itd. U Kloppa pressing jest po to, żeby po odbiorze jak najszybciej uruchomić ofensywę, wykorzystując dezorganizację rywala. U Guardioli po to, żeby zespół jak najszybciej wrócił do budowania ataku pozycyjnego, zobaczymy, jak Rangnick to rozwiąże, bo dla tych piłkarzy to jest całkowicie nowe podejście i niektórzy mogą się nie za bardzo odnajdywać w takiej grze, np. Bruno, nie mówiąc o Pogbie, jak wróci.

Mam wrażenie, że Rangnick może mieć problem z bajzlem, który zostawili mu poprzedni trenerzy, a dokładniej z tym, że kadra jako całość nie jest sprofilowana pod jakiś konkretny styl gry, więc to trochę potrwa.
» 6 grudnia 2021, 03:01 #208
Robert3344: Szanuje za merytorykę :) W pierwszej połowie właśnie staraliśmy się tak grać, że po odbiorze ta piłka szła od razu na rasha lub cofniętego Cristiano, a bliżej naszej bramki staraliśmy się szybko ją ekspediować do rasha żeby przesunąć grę bliżej bramki. Później, gdy Bruno już nie podawał tak celnie i drużyna trochę siadła kondycyjnie to zaczęliśmy bardziej bawić się atakiem pozycyjnym, przez co mieliśmy mniej szans. Zalążki jakieś widać co i tak jest dużym sukcesem po 1 sesji treningowej. Co do naszego stylu to uważam, że jego taktykę właśnie możemy dobrze wpasować, bo za Ole preferowaliśmy najczęściej szybkie ataki tylko brakowało nam w tym organizacji i dobrego pressingu.
» 6 grudnia 2021, 07:30 #207
mikiartur: Dlatego kluczem do sukcesu RR będzie odpowiednie zarządzanie zespołem. Sam zdaje sobie sprawę że jego styl jest bardzo wymagający pod względem fizycznym i kondycyjnym. I zdaje sobie sprawę że graliśmy zupełnie inaczej wcześniej i zespół może być biegowo nie do końca przygotowany na cały sezon tak grając (choć i tak jest lepiej że przejmuje ich teraz a nie po Mourinho kiedy było jeszcze gorzej z tym bieganiem) Więc musi korzystać z większej ilości grajków. Będzie musiał szacować siły. I przekonać do tego graczy że wyjdzie im to na dobre. Bo jeśli będziemy grać tylko powiedzmy 14stka zawodników, to w marcu i w kwietniu będziemy puchnąć. Albo i w maju. Tutaj musi być zaangażowana 20stka lub jeszcze więcej.
Więc nie mówię że transfer zima jest koniecznością ale transfer jednego gracza jest niewykluczony. Bo patrząc na pomoc to tak: jak jako defensywny będzie ciągle grał Scott to go zajedziemy. Donny może być pewnym ryzykiem do gry na tej pozycji i pewnie będzie częściej korzystamy na pozycji nr8 i nr10. Więc zostaje nam jeszcze Matić który wiemy że pod względem fizycznym może grać w taki sposób max mecz na tydzień. I uważam że nawet przy przyjściu Pogby który raczej na pewno jako 6tka nie wypali, to trzeba znaleźć kogoś kto mógłby z tą pozycją sobie radzic. Chyba że ściągamy Garnera z wypożyczenia albo Rangnick sprawdzi kogoś z akademii. Na tą pozycję ew. Można spróbować Svidersky'ego, Charliego Savage'a albo Wellensa.
Co do obrony to mimo wszystko trzeba liczyć że znów zaraz będziemy mieć po 2 bocznych na jedną pozycję dostępnych bo to zawsze spory komfort. A co chodzi do środka to liczę że RR da szansę każdemu się pokazać. A patrząc na to jak postąpił z Elanga co mnie nawet trochę zaskoczył to kto wie czy nie spojrzy na Mengiego w jakimś meczu. Może nawet z YB albo w pucharze Anglii. Liczę na takie pomysły. Ale przede wszystkim chciałbym zobaczyć Baillego no i Varane jak wróci po kontuzji.
A co do ataku to tutaj akurat się nie martwię. Bo tu jednak jest spory wybór. W tej chwili mamy 4 do grania na 3 pozycję a 5 z CP był Elanga. A zaraz wrócą myślę Cavani Lingard i Martial, a mamy jeszcze Amada prawdopodobnie do stycznia. I zawsze niewykluczone że ktoś z u23 przejdzie. Więc tutaj aż takich obaw nie mam. Ronaldo wiadomo że będzie chciał grać każdy mecz ale myślę że spokojnie co jakiś czas może usiąść na ławce itd. zwłaszcza jak Cavani będzie zdrowy.
» 6 grudnia 2021, 08:28 #206
mikiartur: Chciałbym zapytać tak trochę z innej beczki ale o Górnik Zabrze

Bo myślę czy nie kupić biletów na ich mecz za tydzień kiedy z Pogonią Szczecin będą grać w Zabrzu i się zastanawiam na jaką trybunę patrzeć jeśli chodzi o bilet. Bo najbardziej zachęca wschodnia ale też chce uniknąć ew. tej strefy gdzie są najzagorzalsi kibice Górnika itd. tylko bardziej o spokojnym miejscu myślę xd

I ogólnie czy ktoś może mi dać opinię jak w Zabrzu na meczach Górnika jest?
» 6 grudnia 2021, 00:08 #205
serro: Jeśli jesteś z Zabrza i kibicujesz Górnikowi to czemu masz niby unikać tej najbardziej fanatycznej trybuny? To tak nawiasem. Nie wiem jak wygląda nazewnictwo trybun w Zabrzu, ale jeśli chcesz iść na mecz i zwyczajnie go sobie obejrzeć, to wybierz trybunę wzdłuż linii bocznej i ulokuj się gdzieś po środku.
» 6 grudnia 2021, 00:25 #204
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2021 00:41

Właśnie głownie dlatego że tutaj to jestem bardziej neutralny i nigdy na meczu Górnika nie byłem. A po prostu tak się składa że zostaje na Śląsku na weekend za tydzień i uznałem że dobra okazja + fajny mecz jak na możliwości Ekstraklasy się szykuje. Właśnie ta wschodnia to jest ta która jest wzdłuż boiska wg planu stadionu.
» 6 grudnia 2021, 00:40 #203
pawel1991ksg: Trybuna wschodnia (prosta), polecam rzędy od 10 w górę przy tej pogodzie, bo nie zacina deszczem/śniegiem. Na dole przy linii jest fajny klimat, ale w lato :)
Ewentualnie trybuna północna czyli ta za bramką - tu proponuje balkon ze względu na ograniczoną widoczność z niższych rzędów. Nie zapowiada się jakaś mega frekwencja na meczu z Pogonią więc można potem sobie zmienić miejsce w obrębie danych sektorów.
Jak coś to pisz - pomogę.
» 6 grudnia 2021, 01:16 #202
Bylak: Co raz więcej fanów GZ, pozdro Jadymy Durś.
» 6 grudnia 2021, 07:20 #201
mikiartur: Pawel1991ksg dzięki za radę i jak będę czegoś nie wiedział itd to napiszę na priv :D

Bylak - w sumie Górnik to taki z polskich klubów który jak tak patrzę na wielu forach i wśród moich znajomych, to ma dość spora sympatię. Poza tym teraz jak jest okazja zobaczyć Podolskiego to szkoda by nie skorzystać. No chyba że miałbym pecha i by nie zagrał w tym meczu . A do tego może jeszcze Grosik itd. więc fajny mecz Górnika z Pogonią jak na warunki ekstraklasy. Chyba większą ochotę mam iść na taki mecz niż jakby z Legią grali. Bo w Legii to chyba tylko Boruc Nawrocki i ew. Ślisz by mnie zachęcali by się wybrać.
» 6 grudnia 2021, 08:09 #200
koko93: Ralf rozwinie Dalota zobaczycie, robił wiele błędów, ale potencjał ma Jose miał rację - mam nadzieje, że go nie puścimy, on a nie AWB to przyszłość!

Dalot nadaje się do gry pressingiem, tak samo Shaw - boki obrony mamy gotowe, środek? Wbrew pozorom Varane, LindelĂśf swoje zrobią.

Problem to środek pomocy, to nasz dziś największy problem. Czy Ralf ma na to receptę? Wydaje mi się, że pomysł tak, ale bez wspomnień, nas nie uleczy.
» 5 grudnia 2021, 23:36 #199
Jong: Zgadzam się, chociaz na ten moment wydaje mi się że AWB jest pewniejszy w obronie, to Dalot daje dużo więcej w ataku, nie jest taki surowy jak AWB. Ciężki orzech do zgryzienia bo na Bisake poszło dużo kasy, a prawda jest taka że to nie jest profil bocznego obrońcy na topowe kluby
» 6 grudnia 2021, 08:16 #198
Dario88: Fredzio więcej goli niż Messi i Kane 😁 będzie mocny kandydant do Złotej piłki😁
» 5 grudnia 2021, 22:54 #197
MajloSSJ: Jakieś namiary?
» 5 grudnia 2021, 22:51 #196
reddevil10: Ciekawe czy to dzisiejsze 4-2-3-1 to wyjątek bo generalnie to Ralf nie stosował takiej formacji w Lipsku, szczerze to liczyłem dziś na 4-2-4 bądź 4-1-2-1-2
» 5 grudnia 2021, 22:30 #195
kckMU: Według mnie to było 4-2-2-2 i obrońcy robili za skrzydłowych. Mówił o tym w wywiadzie po meczu, że Sancho i Bruno grali we dwóch na kierownicy, a Cr&Rash centralnie w ataku. Wszystko by się zgadzało.
» 5 grudnia 2021, 22:33 #194
qlop: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2021 22:30

Radzę dobrze ochłonąć i zejść na ziemię. Ten mecz nie różnił się niczym od poprzednich i gdyby nie Fred, który przypuszczam, że do teraz jest zdumiony, że w końcu coś wyszło tak jak chciał, to ten mecz byłby fatalny. Bardzo śmieszna zmiana Sancho, który nie zasługiwał na nią. Rashford kaleczył nasze oczy o jakieś 70 min za długo. Ale w sumie robi to od jakiegoś roku, co cały czas powtarzam i w końcu Wy też to widzicie. Skończyły mu się wyimaginowane kontuzje i w końcu przyszło zderzenie z rzeczywistością. Ja póki co, temu Panu dziękuję i mam nadzieje, że nie podniesie się z ławki dopóki nie zacznie się starać i chcieć grać. Poki co, jego pajacerka jest na najwyższym poziomie w klubie. Wracając do całego spotkania, to nie było widać nic nowego. Nie oszukujmy się i nie dopatrujemy czegoś, czego tak naprawdę nie było. Jestem całym sercem za tym zespole zespołem, ale powtarzam i powtarzał będę, tu nie w trenerze jest wina. Tu potrzeba odpowiednich zawodników z odpowiednią mentalnośćią, a tego nie nabiera się po słowach trenera.
» 5 grudnia 2021, 22:30 #193
essaEdek: W Chelsea też tak mówili... że połowa składu do wymiany bo tam nie ma genu zwycięstwa. Widzimy czegoś czego nie ma? Człowieku, oglądałeś mecz? Kiedy ostatnio widziałeś tak pressujące United? Kiedy widziałeś ostatnio abyśmy zepchnęli inny zespół do głębokiej defensywy?
» 5 grudnia 2021, 22:39 #192
jacusinski: Jeżeli ten mecz dla Ciebie się nie różnił od poprzednich to znaczy że nie potrafisz interpretować tego co oglądasz i słabo się znasz na piłce. Przede wszystkim wyszliśmy wysokim presingiem. Po raz pierwszy od dawna to my kontrolowaliśmy mecz, a nie mecz nas. Zagraliśmy na 0 z tyłu ( pierwszy raz w lidze od bardzo dawna). Jedyne co to w dalszym ciągy nie mamy jasnego pomysłu na atak pozycyjny. Poza tym dopiero 1 trening mieli także spokojnie, nikt nie oczekuje cudów.
» 5 grudnia 2021, 23:53 #191
karassas: To był całkowicie inny mecz, a za razem taki sam. Inny gdyż było widać pomysł na grę i w sumie ciekawe rozwiązania stałych fragmentów gry. A taki sam gdyż dalej byliśmy bardzo nieskuteczni. A wina była zarówno w trenerze jak i zawodnikach. No cóż twierdziłem, że Carrick nie będzie lepszy niż Ole i życie zweryfikowało. A teraz mamy jeszcze lepszego fachowca na ławce. Do tego nasza kadra nie jest taka słaba jak wskazywała nasza gra. Trzeba przyznać, że Ole stworzył tu małego potwora, teraz tylko musi pojawić się na ławce ktoś kto tych chłopaków poprowadzi i Ralf tym kimś może być. Tym bardziej, że mamy na ławce gościa, który lubi pracować z młodzieżą, a tej nam w składzie nie brakuje. Powiem więcej, wydaje mi się, że na ten moment zamiast kupować śpd warto dać szansę Garnerowi.
» 6 grudnia 2021, 12:56 #190
karol100: Fred to ogólnie jest bardzo dobry zawodnik , tylko gdyby nie te błędy
» 5 grudnia 2021, 22:05 #189
HarryBrown: A kto ich nie popełnia? Nawet Jorginho, który był rozpatrywany jako kandydat do złotej piłki ostatnio robi wylewy.
» 5 grudnia 2021, 22:10 #188
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2021 21:58

Rzadko się o tym wypowiadam, ale mimo wszystko to ciekawe. Wygrywamy, w niezłym stylu zwłaszcza patrząc że to pierwszy mecz za Rangnicka itd - no i po meczu pan lub pani (bo w sumie nie ma pewności choć raczej nie) Himself ani jednego koma. Może z prywatnych powodów nie może. Tego nie wiem. Ale fakty takie są.
» 5 grudnia 2021, 21:58 #187
GoForWin: Z takiego powodu, że ma bana :D
» 5 grudnia 2021, 21:58 #186
mikiartur: a jeśli tak to nie wiedziałem :D
» 5 grudnia 2021, 22:20 #185
NoLogo: Spokojnie, pisał. Po wygranej United chwalił Totki i Conte.
Niedługo pewnie wróci.
» 5 grudnia 2021, 22:25 #184
vanantgaal: Spokojnie, wrócą silniejsi :)
» 6 grudnia 2021, 07:06 #183
mikon70: No właśnie mam nadzieję, że jeden i drugi już tu nie wróci. Oby te bany były permanentne.
» 6 grudnia 2021, 09:50 #182
awe: To ci mikolajkowe prezenty ;D
» 6 grudnia 2021, 16:37 #181
mikiartur: I skład na YB to pewnie będzie zależny od tego ilu grajków będzie zdrowych + ilu ew. będzie dostępnych. Ale jeśli byliby dostępni Ci co dziś, to widzę taki skład:

Henderson
Dalot Lindelof/Bailly Maguire/Bailly Telles
Donny Matić/Fred
Grenwood Mata Elanga
Ronaldo
Ew. Sancho lub Rashford za Ronaldo a wtedy Mason przeskakuje na 9tkę. Jeśli jednak np. będą dostępni Lingard i Martial to na pewno Lingarda bym widział za Matę. A Martial ew. za któregoś ze skrzydłowych/napastnika. Ale już nie koniecznie. A jak będzie Cavani dostępny to ja bym go spokojnie wprowadzał. Niech wejdzie raz czy dwa z ławki a potem w jakimś meczu można go wypróbować w duecie z Ronaldo. Np. z YB i Norwich albo z Norwich i Brentford z ławki a z Brighton ćwiczymy go w duecie. Liczę też że przed nowym rokiem wróci Varane. Bo także chciałbym go zobaczyć w obecnej taktyce. I ogólnie marzę, że w końcu nasza szeroka kadra pokaże siłę a nie tak jak obecnie było :D
» 5 grudnia 2021, 21:49 #180
AndreAndre: Ja bym wyszedł najmocniejszym składem, jedynie zamiast Scotta Donny i może Elanga za Rasha.

Trzeba ćwiczyć nowy styl gry w praktyce.
» 5 grudnia 2021, 21:59 #179
mikiartur: Też racja ale terminarz jest napięty i musimy szacować siły przy tak intensywnym stylu gry. A poza tym trzeba dawać innym szansę. Ole między innymi został zwolniony że w pewnym momencie kompletnie przestał w miarę rotować.
» 5 grudnia 2021, 22:21 #178
niewiempoco: 25 minut dobre, tam powinien byc gol i byśmy roznieśli Crystal. Ale 0:0 i druga połowa to męczenie buły. Nikt nie podawał do przodu więc Ronaldo nic nie mógł strzelić. Ale w 1 połowie powinien jedną strzelić. Miał takie 0,75 sytruacje.
» 5 grudnia 2021, 21:46 #177
ManUtd91: Ja bym teraz poprosił ładna serię zwycięstw przez następne 2 miesiące. Stabilizacja formy, to nam jest potrzebne. Mecze z wielkimi firmami mamy dopiero luty/marzec. Dobra seria pomogłaby drużynie przygotować się do końcówki sezonu. Może coś wygrać.
» 5 grudnia 2021, 21:34 #176
Michau38: Ja bym tu widział Dżesiego zamiast Rashforda
» 5 grudnia 2021, 21:29 #175
Fido: Pełna zgoda
» 5 grudnia 2021, 21:41 #174
mikiartur: Lingard zasłużył na szansę to fakt. Pytanie czy na lewym skrzydle za Rasfa czy może lepiej na 10tce.
» 5 grudnia 2021, 21:50 #173
mikiartur: Kiedy widzisz ilość komentarzy po 1 meczu nowego trenera to już wiesz, że najgorzej nie było :D

Więc tak, pierwsze 30 minut to było mega zaskakujące. Chyba wszyscy byli w szoku. Kibice MU, kibice CP, Rangnick, Vieira, piłkarze CP i piłkarze MU że to może być tak skuteczne. I ogólnie pod wieloma względami to był najlepszy mecz w naszym wykonaniu. Lecz co ciekawe, to Rangnick nie zrezygnował z niektórych pomysłów Ole. Albo przynajmniej nadal niektóre rozwiązania były widoczne. Przede wszystkim długa piłka na napastnika/skrzydłowego. Kilka poszło takich swietnych piłek które mógłby sprawić kłopoty rywalom.
Jednak ten mecz pokazał, że mnóstwo roboty jeszcze przed Rangnickiem i sztabem i zawodnikami. Bo nasza gra wyglądała na początku bardzo obiecująco a i tak 1 bardzo groźną akcję zrobiło Palace. Lecz mimo wszystko jest spora poprawa w grze obronnej w naszej ekipie. I co zaskakujące, stało się to wtedy gdy boczni obrońcy się zmienili. I naprawdę Maguire teraz inaczej wygląda. Popełnia jeszcze pewne błędy ale w porównaniu z tym co było? Niebo a ziemia. A jednak Maguire się nauczył z błędów wcześniejszych. I teraz jak jest bardziej naciskany to nie kombinuje tylko używa prostych środków. Myślę że na początek może być. Odbudowa u niego pewności siebie trochę potrwa. Jednak trzeba przyznać, że Lindelof wchodzi na poziom gry na którym dawno nie był. O wiele pewniejszy siebie, tak jakby trochę szybciej myslał niż kiedyś + świetne dalekie podania do atakujących.
Telles i Dalot teraz też widać czują swoją szansę. Dalot to meeega nie do poznania. Jak patrzę jego mecze teraz, a ten mecz z Villarealem. Jakby dwóch innych piłkarzy grało. To 2 mecz z rzędu gdzie on się ociera o mvp meczu. Telles natomiast pokazuje swoje um. które wiedzieliśmy, że ma. I powiem osobiście tak. Jak wrócą do pełnej sprawności i AWB i Shaw to ja bym nie był pewny że się przebiją. Bo ani Telles ani Dalot nie pokazują po sobie słabości. I w pełni wykorzystując swój czas. Niewykluczone że z YB ktoś z nich usiądzie ale nie dlatego, że stracili miejsce tylko dlatego, że mogą odpocząć przed kolejnym meczem ligowym.

Co do innych grajków. Fred kolejne bardzo solidne spotkanie. I to mocno niespodziewane. Ale on teraz z pomocników wydaje się mieć najmocniejszą pozycję. Nawet od Bruno. Fred to teraz czasem zagrywa podania, które zagrywają czy Bruno czy Pogba gdy są w formie. I widać o wiele większą pewność siebie w grze. Co do Scotta to tutaj trochę inna sytuacja. Bo po prostu jego zadania boiskowe się zmieniły. On gra jako najbardziej cofniety i defensywny grajek. I myślę że warto sprawdzić Donnyego na jego pozycji. Ale wtedy pytanie jak zmieni się rola Freda. I tutaj zobaczymy jak sobie poradzi Rangnick. Bo wielu, w tym też trochę ja, widziałaby Donnyego za Scotta. Ale jak wtedy zadania byłyby rozdzielane. Myślę że RR będzie próbował nowych opcji ale (to szok) takiego Freda to aż szkoda zmieniać czy to chodzi o ławkę czy o same zadania na boisku. Teraz mam wrażenie że bliżej do ławki to ma Bruno. Bo po prostu brakuje mu dokładności w wielu zagraniach. I myślę że może z YB zostać na ławce. Bruno musi trochę oczyścić głowę moim zdaniem. Musi bardziej się skupić na tym na czym jest najlepszy. A mam wrażenie że on czasem za bardzo chce robić wszystko. Od rozegrania po ostatnie zagranie. I czasem jego chcica zrobienia pięknego dalekiego otwierającego podania jest zbyt duża. Ale trzeba go pochwalić za grę w pressingu. Dobrze się do tego nadaje. Widać to.
Co do atakujących to mi akurat się wszyscy przez jakiś czas podobali ale nie mogę uznać że któryś z nich zrobił jakiś olśniewający występ. Sancho grając trochę niżej bardziej jako 10tka bardo ciekawie wyglądał i był bardzo aktywny. Rashford też grał bardzo ciekawie i mimo że wielu go dziś krytykowało to ja go pochwalę. Bo było widać podporządkowanie się decyzjom trenera. Sporo pressował i sporo napierał. Widać że pod względem decyzyjnym ma słabszą formę i często nie widzi tych najlepszych rozwiązań. Ale myślę że z czasem dojdzie do lepszej formy pod tym względem. A Ronaldo dla mnie zagrał solidny mecz. Nie był skuteczny dziś ale także biegał do pressingu, dobrze się ustawiał przez co dochodziły do niego dobre piłki. A także kilka razy pomógł drużynie w głębi pola w rozgrywaniu piłki. I taka szybka gra też mu pasuje. Bo dziś kilka razy pokazał, że technikę to on ma na bardzo wysokim poziomie. Jednak myślę że przy takim stylu gry drużyny nie będzie grał wszystkiego. I myślę że z YB sobie odpocznie albo wejdzie w 2 połowie. Chyba że zagra od początku ale koło 60 zejdzie. Bo rozumiem że w takich meczach Ronaldo widzi szansę na kolejne gole a na pewno klasyfikację strzelców LM ma na oku i w zasięgu. Więc skoro Lewy grał oba mecze z Dynamem pomimo pewności że wyjdą z 1 miejsca to może i on zagra mecz z YB. A RR wiedząc że warto mieć dobre relacje z Ronaldo pójdzie mu częściowo na rękę.
Jednak RR spodobały mi się zmiany. Jako dla mnie gdzie bardzo interesuje się młodzieżówką MU to danie szansy nawet dość sporej bo ponad 20 minut Elandze było bardzo fajne. Greenwooda wejście też było bardzo dobre bo miał wielki udział przy golu Freda. I spodziewam się że z YB Mason wyjdzie w 1 składzie. Ale podobała mi się szansa dla Elangi. Bo to jest mega zastrzyk energii dla takiego chłopaka. I może nic wybitnego nie pokazał to też niczego nie schrzanił. I liczę że przy tym terminarzu jeszcze parę szans dostanie. Oczywiście przy powrocie kilku innych graczy będzie to trudne i pewnie i tak pójdzie na wypożyczenie ale liczę że parę minut dostanie jeszcze. Np. z YB gdy gramy u siebie + podobno Lingard i Martial mają jakieś problemy zdrowotne. Donny może wszedł trochę za późno ale myślę że on trochę szans dostanie więc aż tak jeszcze się o niego u nowego trenera nie martwię. A i jego wejście było dość ciekawe. Bo znając taktykę Ole, to on by wprowadził bezpieczniejszą opcję czyli Maticia. A RR zdecydował się na Donnyego
Brawo za ten mecz Diabły :D Czekamy na następne :D
GGMU!
» 5 grudnia 2021, 21:24 #172
IntruZ9: Ciebie to się tak przyjemnie czyta!
» 5 grudnia 2021, 21:29 #171
mikiartur: A dziękuję :D chyba że to sarkazm patrząc na moje przeszłości związane z wybitną stylistyką xd
» 5 grudnia 2021, 21:36 #170
majk: mikiartur to pan profesor tej strony
» 5 grudnia 2021, 21:48 #169
HarryBrown: Duet Fred - Donny? To raczej zbyt duże ryzyko. Fred na dmc to tykające bomba. A Donny jako cofnięty obawiam się, że również może nie podołać gdyż jest zbyt delikatny. Jak już to ustawienie Matic - Fred z Donnym za Bruno lub Donny - Scott z Fredem za Bruno. Z tego co pamiętam to Fred na Ukrainie grał bardzo wysoko, więc powinien sobie poradzić. Z ofensywnych graczy w dzisiejszym meczu najkorzystniej wg mnie zaprezentował się Sancho, który ładnie napędzał nasze ataki. Cieszy również, że Mason już chyba ogarnął temat zdrowia. Odnośnie młodzieży, to mam nadzieję, że w najbliższym czasie swoje minuty dostanie również Diallo.
» 5 grudnia 2021, 22:08 #168
mikiartur: Ale jeśli mamy przetestować ustawienie z Donnym i Fredem to teraz. Taki mecz z YB albo ew. z Norwich (choć już mniej) a potem ew. w pucharze Anglii. Jednak trzeba szukać możliwości i nowych ustawień i rozwiązań. Liczę że tak będzie
» 5 grudnia 2021, 22:27 #167
dzilu96: McTominay i Rashford to nawet nie cienie samego siebie z poprzednich sezonów, nie mam pojęcia jak mogli zapomnieć jak gra się w piłkę
» 5 grudnia 2021, 21:14 #166
hraboNX: Jak na 45 minut normalnego treningu, trochę analizy wideo i rozmowę z zawodnikami całkiem fajnie to wyglądało. Szczególnie pierwsze pół godziny. Dużo biegania, szybki doskok do rywala. Pewna gra w obronie (Dalot i Telles ładnie się ogrywają) cieszy niezmiernie. Nic tylko pracować dalej i łapać te nowe schematy. W środę jest okazja na testowanie w boju nowych rozwiązań. Mam nadzieję, że będzie trochę dobrej, mądrej rotacji.
» 5 grudnia 2021, 20:58 #165
SzarimMusty: Tak się zastanawiam czemu Martiala nie było na ławce rezerwowych. Dochodzę do wniosku, że trenejro wysłał go na specjalny trening podczas którego robi kondycję. Wiem, że za pasem półmetek sezonu ale Tony od powrotu z kontuzji wyglądał strasznie ociężale. Jeżeli Niemiec liczy na naszą 9 to... musi odbudować najpierw kondycję i wzmocnić ciało. Pewnie z 2 albo i 3 tygodnie będzie pomijany w większości meczów, a będzie grał po 50-60 minut z słabszymi rywalami.

Jeżeli w ten sposób Tony by odbudował kondycję i formę to może warto by było zrobić podobny manewr z Rashfordem. Marcus w formie jest niesamowity ale aby mieć formę musi najpierw zrobić kondycję. Dzisiaj po niecałych 30 minutach Anglik jak i reszta drużyny oddychał rękawami.

Oczywiście to takie troszkę moje nadzieje. Pewniejsze raczej jest to, że Tony dostał czas by poszukać sobie nowego pracodawcy.
» 5 grudnia 2021, 20:45 #164
mycka86: "Oczywiście to takie troszkę moje nadzieje. Pewniejsze raczej jest to, że Tony dostał czas by poszukać sobie nowego pracodawcy."

Z jego tygodniówką i obecną formą jest nie do wytransferowania nawet za 0. Więc pozostaje go odbudować i liczyć że będzie się nadawał nawet do rotacji. Bo obecnie to zasługuje co najwyżej na trybuny.
» 5 grudnia 2021, 20:50 #163
hraboNX: Martial ma dziś urodziny i był na Old Trafford z całą rodziną. :)
twitter.com/ManUnitedZone_/status/1467536665229119489
» 5 grudnia 2021, 20:51 #162
DaredevilUtd: Tony juz drugi sezon wrocic nie moze. On poprostu jest leniem.
» 5 grudnia 2021, 21:32 #161
SzarimMusty: Macie rację ale... jak go widzę na boisku to za każdym razem przypomina mi się jego debiut i gol przeciwko Liverpoolowi. Nie wiem czemu aż tak ale to jest jeden z powodów dla których chciałbym by w końcu pokazał to na co go stać. Chociaż wiem, że to tylko mrzonki.
» 5 grudnia 2021, 21:44 #160
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2021 22:04

Wiadomo, że Martial ma nadal naprawdę wielki potencjał, ale ktoś musi do niego dotrzeć. On jest po prostu jakiś inny.

Podobnie zresztą było z Królem Ericem. Leeds sprzedawało Cantonę do MU bez żalu i nawet myśleli, iż robią mega interes. A tu się okazało, że Eric po prostu potrzebuje specjalnego traktowania (jak to stwierdzono w jednym z najnowszych filmów dokumentalnych); Cantona musiał czuć, że jest kochany i potrzebny innym zawodnikom; jak w takiej prawdziwej rodzinie. Sir Alex wiedział, że trzeba do niego podejść inaczej.

Może z Tonym jest podobnie. Może... Za czasów Ole nasz Francuz miał naprawdę jeden b. dobry sezon, a potem nagle zgasł.

a tu taka fajna kompilacja z okazji urodzin Martiala. twitter.com/ManUnitedZone_/status/1467286166454116352
» 5 grudnia 2021, 22:01 #159
wider: w pierwszej połowie fajnie to nawet wyglądało i takie MU chce się oglądać. Ralf musi z nimi popracować nad kondycją bo trochę słabo że przy grze pressingiem nie starcza już sił na 2gą połowę. Fajnie że Fredowi wszedł strzał bo gra w ataku też nie wyglądała za kolorowo bo chyba nie mieliśmy groźnych akcji.
Jednak pamiętać trzeba że był dopiero 1 trening pod wodzą nowego trenera a że teraz gramy co 3 dni to na rezultaty jego treningów będzie trzeba trochę poczekać
» 5 grudnia 2021, 20:42 #158
mycka86: Niestety nie ma kiedy pracować nad kondycją. Większość podstawowego składu ma w nogach 3 ciężkie mecze zagrane w tydzień i gramy teraz co 3-4 dni. Dopiero za kilka tygodni będzie na to trochę czasu, ale i tak za mało. Przydałoby się przynajmniej 3 tygodnie wolnego, żeby się odbudować.
» 5 grudnia 2021, 20:58 #157
Inferi: Mecz słaby i ciężko się to oglądało. Strzał życia Freda dał 3 wymęczone punkty, a gdyby nie drewniany Ayew który zmarnował setkę to skończyłoby się zapewne porażką.
Drużyna niema sił na bieganie przez cały mecz i tutaj to było wyraźnie widać, a należy podkreślić, że i tak tego biegania dzisiaj było mało i gdy przyjdzie mecz z kimś lepszym to pamiętamy jak to wygląda.
Ralf nic nie zmieni - dlatego, że nie miał okresu przygotowawczego którą miał Ole i przygotował kondycyjnie drużynę fatalnie. West Ham gra lepiej i Totki również. Jeśli te kluby ominą kontuzje to niema miejsca dla United w Top4 za co należy podziękować Olkowi.
Nie jestem pesymistą tylko piszę swoją opinię jako fan całkiem innego klubu. Z boku widać to tak, że ten sezon zakończy się bardzo słabo, bo bez LM i dopiero w przyszłym sezonie będzie budowa od nowa z Pochetino, bo mam przeczucie, że z nim United skończy, a to nie jest dobra wiadomość dla klubu z największymi aspiracjami, bo sądzę, że nadal takie klub ma.
» 5 grudnia 2021, 20:32 #156
mikon70: Ty już w grudniu wiesz jak to będzie wyglądać. Wczoraj przecież pisales, ze Manchester United spadnie z ligi i jest memem. Dalej będziesz brnąć?
» 5 grudnia 2021, 20:38 #155
Inferi: Nic nie pisałem o spadku z ligi.
Oczywiście nikt nie wie na 100% jak to będzie wyglądać, jak byśmy wiedzieli to rozmowy tutaj nie miałyby sensu. To są moje przypuszczenia na podstawie doświadczenia, bo w piłkę grałem i piłkę oglądam ponad 30 lat.
United wygląda jak Legia jeśli chodzi o przygotowanie fizyczne, a Rangnick preferuje mega intensywność. Dlatego to tutaj w tym sezonie nie wypali w mojej opinii.
Dużo lepszym pomysłem był Conte, ale jak to się skończy to zobaczymy na koniec sezonu.
» 5 grudnia 2021, 20:53 #154
HarryBrown: Pożyjemy, zobaczymy. Akurat kondycję i szybkość spokojnie można jeszcze odbudować przy dzisiejszej technologii i metodach treningowych.
» 5 grudnia 2021, 20:55 #153
RVN1989: Jak dla kogoś trenersko
Mauricio Pochetino > Ralf Rangnick
to w sumie szkoda mi tylko 30 sekund, które straciłem, na czytanie powyższego komentarza...
» 5 grudnia 2021, 20:58 #152
mycka86: "West Ham gra lepiej i Totki również"

Gdzie, w co i lepiej od kogo ? WHU potrafi wygrać z Chelsea czy City, by za chwilę zremisować z Brighton i przegrać z Wolves. A Spurs miało 3 teoretycznie łatwe mecze u siebie. Fakt wszystkie wygrali, ale pozwali przeciwnikom na wiele i w żadnym z tych meczów nawet nie mieli większe posiadania piłki.

4 miejsce jest dla nas obowiązkowym minimum. Aspirujemy oczywiście do przegonienia City, Liverpoolu i Chelsea. Obecnie wydaje się to śmieszne, ale jeśli zacznie punktować regularnie przy łatwym kalendarzu to za 1-2 miesiące to wszystko może wyglądać zupełnie inaczej. Trzeba wykonać mnóstwo pracy żeby tak było, ale kadra i potencjał jak najbardziej na to jest.
» 5 grudnia 2021, 21:11 #151
tom93: Powiem Wam, że z tego naszego Freda to jeszcze może być pożytek. Facet dużo zasuwa po boisku, tylko że dotychczas bez celu. Jeśli Ralf nauczy go "gdzie" ma biegać, to może z niego być dobry grajek.
» 5 grudnia 2021, 20:10 #150
DjTED: Te 46 milionow to jeszcze promocja czasami byla
» 5 grudnia 2021, 20:16 #149
mycka86: Stare piłkarskie porzekadło zawsze będzie na czasie. 'Jesteś tak dobry jak Twój ostatni mecz.'

Dzisiaj Fred jest topem, ale 2 tygodnie temu wszyscy pakowali mu walizki.
» 5 grudnia 2021, 21:13 #148
bebe69: Szkoda, że Rash i Bruno bez formy
» 5 grudnia 2021, 19:27 #147
HarryBrown: Jest to więc znakomita okazja dla innych by wejść i pokazać się z jak najlepszej strony. Bruno jakby tak odpoczął ze 2 tyg. to by mu to dobrze zrobiło. Rash chyba późno rozpoczął przygotowania z powodu operacji barku i to może być przyczyna tego, że nie ma szybkości i siły. Aczkolwiek to jest chłopak, który jak zaskoczy to znowu pomoże zdobyć wiele punktów.
» 5 grudnia 2021, 19:46 #146
artix206: Te argumenty na bronienie Rashforda to już są śmieszne.. a to sam musi ciągnąć zespół, a to kontuzja, a tu euro, a to zbyt krótki okres przygotowawczy, ma pecha, brak zgrania..
» 5 grudnia 2021, 20:03 #145
kamilpe: @HarryBrown tylko kto ma się pokazać? Nie mamy zbytnio dużo opcji na te pozycje. Za Bruno Lingard/Mata? Za Rashforda Matrial/Elanga? Nie brzmi to o wiele lepiej.
» 5 grudnia 2021, 20:08 #144
HarryBrown: A jakie ty masz argumenty oprócz ciągłego pyskowania i narzekania?
» 5 grudnia 2021, 20:08 #143
Anhel: Artix brawo za ten komentarz, zgadzam się z Tobą.
» 5 grudnia 2021, 20:13 #142
Genek: No a ja daje argument taki że prawda jest taka że tamten sezon grał dosysć średnio cały a gosc zrobił 21 bramek i 13 asyst to sory.
Po za tym nie tak dawno wrócił po kontuzji jak bedzie fromie to gosc moze robić 25 bramek+ co sezon.
Po za tym on i tak bedzie grał czy wam sie podoba czy nie bo widać że Ralf go lubi i mówie spokojnie u Ralfa wróci do formy
» 5 grudnia 2021, 20:23 #141
sirtomas: Mam nadzieję, że od następnego meczu będzie lepiej -interesuje mnie tylko komplet punktów w grudniu!
» 5 grudnia 2021, 19:24 #140
Lisan: Najlepsze jest to że tzw. święte krowy Olka spadły z rowerka: Wan Bissaka, Shaw. Pora jeszcze na Rashforda i McTominaya zdecydowanie najsłabszych dzisiaj i nasza gra jeszcze bardziej się poprawi
» 5 grudnia 2021, 19:21 #139
mycka86: Wan-bissaka i Shaw mieli/mają kontuzje.
» 5 grudnia 2021, 19:40 #138
Bylak: Rash najgorszy, stał się 2gim Łelbekiem, nie mówcie mi że nie mam racji, bo on od prawie rok czasu gra padline. Bruno powinien konkretnie odpocząć bo też ma zjazd formy, McT słaby jak nie wiem. Na bardzo duży plus boki obrony i Lindelof. Fred, sporo niecelnych podań, uratował się tym golem. Reszta średniawka. DDG miał mało roboty ale niczego nie zepsuł.
» 5 grudnia 2021, 19:06 #137