Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United zaprezentował domowe koszulki na sezon 2021/2022

» 15 lipca 2021, 10:11 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w czwartek zaprezentował koszulki domowe na sezon 2021/2022. Kibice nie będą zaskoczeni, bo wzór nowych strojów już dawno pojawił się w sieci.
Oficjalnie: Manchester United zaprezentował domowe koszulki na sezon 2021/2022
» Manchester United w czwartek zaprezentował nowe koszulki domowe na sezon 2021/2022
Czy podobają Ci się domowe koszulki Manchesteru United na sezon 2021/2022?
Manchester United w sezonie 2021/2022 będzie występował w koszulce z nowym sponsorem. W miejsce Chevroleta pojawiło się logo TeamViewer. Czerwone Diabły już w marcu ogłosiły, że niemiecka firma przez następnych 5 lat będzie sponsorem strategicznym klubu.

Meczowa wersja domowej koszulki została wykonana w technologii HEAT.RDY. Lekka i oddychające tkanina ma zapewnić piłkarzom komfort na boisku. Ciekawym akcentem na czerwonej koszulce będą trzy pionowe czerwone pasy. W podstawowej, „kibicowskiej”, wersji koszulki ich nie będzie.

Adidas zadbał także o detale nowej koszulki – z tyłu, w okolicach kołnierzyka, pojawi się diabeł z klubowego herbu. Na wewnętrznej stronie kołnierzyka znalazły się słowa „młodość, odwaga i sukces”.

Nowe koszulki Manchesteru United są inspirowane domowymi strojami Manchesteru United z lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku. W podobnych koszulkach występowali m.in. George Best, Sir Bobby Charlton czy Denis Lawa.

Nowe koszulki domowe Manchesteru United możecie zamawiać w przedsprzedaży u naszego partnera – PodStadionem.pl. Istnieje także możliwość personalizacji, dodania własnego numeru i nazwiska.


TAGI


« Poprzedni news
Kieran Trippier zdecydowany na transfer do Manchesteru United
Następny news »
Kiedy Manchester United zagra pierwszy mecz w nowej koszulce?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (371)


zeVard: skład
heaton
Williams mengi tuanzebe awb
levvit garner
mata
chong greenwood elanga
» 18 lipca 2021, 12:51 #360
Mariano88: Ja dałbym Hannibala zamiast Levitta, Pelistriego zamiast Chonga, no i waham się między dwójka Telles/Williams.
» 18 lipca 2021, 12:54 #359
mikon70: Czy ten mecz na MUTV dzisiaj będzie dostępny za darmo, czy również jest tutaj wymagana subskrybcja?
» 18 lipca 2021, 12:22 #358
MaciasDevil: Niestety jest wymagana. Ja wykupilem na miesiąc to sobie wszystkie akurat zobaczę.
» 18 lipca 2021, 13:09 #357
Glory1878: Jaki skład przewidujecie?
» 18 lipca 2021, 12:10 #356
Boombakla: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2021 12:18

Heaton
AWB - Mengi - Tuanzebe - Williams
VdB - McT - Garner
Diallo - Greenwood - Elanga
» 18 lipca 2021, 12:15 #355
MaciasDevil: MUTV ogarnięte, teraz czekać na meczyk :) oby młodzi coś fajnego pokazali
» 18 lipca 2021, 12:03 #354
SzefSzefow: Meczyk przedsezonowy z drwalami z championship. Idealny pod kontuzje :)
» 18 lipca 2021, 11:57 #353
KOw11alMUN: Jak ja lubię takie myślenie. Poważnej kontuzji nawet na treningu się nabawisz... Jak masz złapać kontuzję to niezależnie od wagi spotkania ją złapiesz. Oczywiście odpukać.
» 18 lipca 2021, 12:02 #352
pawelisto2: Co roku to samo, na mecz przedsezonowy tak naprawdę czekam bardziej niż na jakiekolwiek ligi mistrzów, europy, czy inne puchary.

Jeszcze z Derby to emocje podwójne. Czekamy, czekamy!
» 18 lipca 2021, 11:49 #351
KOw11alMUN: Spowodowane jest to pewnie tym, że była dłuższa przerwa od spotkań naszych Diabłów ;) Również odliczam do 14!
» 18 lipca 2021, 12:00 #350
sztejner: Tymczasen "Mirror" podaje że Real chce nam wcisnąć Viniciusa za 75 mln.
Koleś wg. Mnie jest totalnie beznadziejny,ja wiem że jest młody i że sie rozwija ale 75 mln za gościa którego rekordem strzeleckim jest 6 goli i 4 asysty...
Dziennikarzom the Mirror to już chyba miękkie przestały wystarczać i już na twardych lecą
» 18 lipca 2021, 08:23 #349
DjTED: Martial wciąga go nosem
» 18 lipca 2021, 09:19 #348
sztejner: DjTED
Sancho - 3 lata z rzędu double-double w Bundeslidze - 74 mln
Vinicus - 2/3 lata w LaLidze średnia ilość goli na sezon 3-4 + asysty też od 3 do 5. Cena 75 mln. XD
Odklejeni totalnie,mało tego mój znajomy kibic Realu cały czas powtarza że Vinicius wyrośnie na większego gracza niż Marcus...
Ogólnie znam 3 kibiców Realu i muszę przyznać,że każdy z nich jest odklejony na punkcie Pereza i poszczególnych zawodników
» 18 lipca 2021, 09:27 #347
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2021 11:48

VinĂ­cius Jr to Manchester United rumours are 100% fake. #MUFC [@MarioCortegana]
» 18 lipca 2021, 11:46 #346
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2021 11:58

Juz to widze jak kupilibysmy kolejnego skrzydlowego... Mamy Martiala, Rasha, Grennwoda, Sancho, Jamesa i Amada. Predzej bym uwierzyl w zakup nowej 9tki ala Cavani. Skrzydlowych to my mamy. I jeszcze ta cena xDDD
» 18 lipca 2021, 11:58 #345
mikiartur: A ja uważam że wywiad Tellesa potwierdza to że Alex u nas zostanie. I bardzo nam to potrzebne. Ja osobiście uważam że głupotą jest pozbywanie się gościa który dał nam świetna rywalizację na lo + całe lato miał wolne i jest po pełnym okresie przygotowawczym a Shaw wróci 2 tyg przed meczem z Leeds do treningów. Więc nie zdziwię się jak na początku sezonu to Telles będzie naszym nominalnym lo. Tak samo liczę że z dobra forma od początku odpali Greenwood. Bo tak: Rasha nie będzie bo ma rehabilitację. Martial to my z nim nie wiemy do końca wciąż co i jak. I w ogóle w jakiej formie jest ale absencja Rashforda to dla niego szansa by się mocno pokazał na początku sezonu. Cavani po Copa America wraca za tydzień jakoś chyba więc także może nie być jeszcze w najwyższej formie. Amada nie będzie na początku sezonu ze względu na IO a Sancho wraca 2 tyg przed startem sezonu. James także wraca dość wcześniej więc też będzie miał się szansę pokazać.
I szczerze nie mogę się doczekać tego dzisiejszego meczu. Pomimo tego że go nie obejrzę bo będę w pracy wtedy to naprawdę w końcu zobaczę później czerwona kochana koszulkę znowu w grze. I jestem ciekaw jak młodzi wykorzystają ten czas w tych meczach przed sezonowych
» 18 lipca 2021, 05:16 #344
zbyszek7: Eric Dier na lewej obronie w sparingu... tam juz jest bardzo zle
» 18 lipca 2021, 01:36 #343
UnitedFans123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 23:50

Wie ktoś czy jutrzejszy mecz będzie można obejrzeć gdzieś indziej niż na klubowej telewizji?
PS. Za darmo oczywiście
» 17 lipca 2021, 23:49 #342
SzefSzefow: Oczywiście, że nie. Sknery lubią najbardziej doić wiernych fanów, którzy oglądają te badziewne mecze towarzyskie.
» 18 lipca 2021, 00:07 #341
Robo1986: Z tego co pamiętam to mecze towarzyskie przed sezonem były za free w apce
» 18 lipca 2021, 09:52 #340
AllUnited88: Dyrektor Inter Mediolan potwierdził że interesują się Telles-em. Raczej bardzo wątpliwe żeby od nas odszedł.
» 17 lipca 2021, 23:09 #339
SzefSzefow: Po takim Euro Shawa bardzo wątpliwe, że będzie chciał zostać. Pewnie wypożyczenie wejdzie w życie.
» 17 lipca 2021, 23:43 #338
Strzelec: Tylko, że United nie zgodzi się go wypożyczyć.
» 17 lipca 2021, 23:49 #337
SzefSzefow: Zobaczymy. Jeżeli Telles będzie zdeterminowany to raczej go puszczą.
» 17 lipca 2021, 23:53 #336
Hoccu: I będziemy grać Shawem cały sezon? Nie ma opcji, Alex musi zostać.
» 18 lipca 2021, 03:27 #335
Chestnut: Niby mamy jeszcze Williamsa.
» 18 lipca 2021, 09:23 #334
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 20:47

Tyle setek zmarnowaliśmy w ubiegłym sezonie, a mimo tego byliśmy top 2 w Anglii pod względem strzelonych bramek, co pokazuje jak wielki potencjał mamy w ofensywie. Do tego Rash nie był w najlepszej formie, Greenwood na początku też miał zjazd, Martial całkiem wypadł z gry. Teraz przyjdzie Sancho, mamy Amada, który zapowiada się świetnie, Cavani nadal w świetnej formie. W przyszłym sezonie będzie się działo. Nie zapominając o młodzieżowce, gdzie też mamy wiele kotów.
» 17 lipca 2021, 20:45 #333
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 21:16

Licze na mistrza Anglii plus Finał LM.

Przy dobrych wiatrach spokojnie możemy złapać jakieś 100 pkt w przyszłym sezonie. Transfery idą z grubej rury, wraca Lingard oraz zapowiada się reaktywacja Jonesa. Do tego nowa formacja 433 i mozliwe że, Lindelof zagra na środku pomocy. Szkoda że Smalling odszedł bo z Jonesem u boku byłaby miazga. Martial może wygryźć Cavaniego bez problemu po długiej przerwie. Mam nadzieje ze poukładał sobie wszystko w głowie tak jak trzeba i będzie walczył o króla strzelców. Martwię się natomiast o Bruno, po tym co pokazał na Euro możliwe jest ze to Lingard go zastąpi w wyjściowej 11. Nie zapominajmy o Danielu, chłopak ciągnął Walię za uszy na ME i widać gołym okiem ze zyskał na szybkości.
» 17 lipca 2021, 21:12 #332
nieeeeeeee: Ja bym się nie ograniczał z jakimś finałem LM od razu typował bym zwycięstwo. tak z 4-0 przynajmniej.
» 17 lipca 2021, 21:14 #331
FetraiNarrator: Zgadzam się

Tylko problem w tym że to finał i walka jest zacięta, drużyna przeciwna będzie robiła wszystko żeby zatrzymać machinę Norwega i może paść wynik 4-1 a wtedy pokrzyżuje to plany na obstawianie wyniku.
» 17 lipca 2021, 21:20 #330
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 21:38

Trochę odleciałeś chyba Narrator

Edit. Mam nadzieję, że ten sezon będzie przełomowy.
» 17 lipca 2021, 21:36 #329
SzefSzefow: Bzdury. Sprawdzałem xG i powinniśmy mieć mniej punktów niż mamy na koniec sezonu. Skuteczność według xG mamy jedną z lepszych w lidze.
» 17 lipca 2021, 21:49 #328
SzefSzefow: Ale to nie są moje wyliczenia. To są czyste fakty. Były zmarnowane setki, ale były też gole, których normalnie się nie strzela.
» 17 lipca 2021, 22:15 #327
HarryBrown: W takim razie jak odróżnić normalnego gola od nienormalnego gola?
» 17 lipca 2021, 22:41 #326
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 22:57

Szef

Wraca Lingard oraz Martial, to daje nam dopalacza w postaci bramek. Rozumiem że były marnowane gole ale teraz będzie inny skład oraz formacja. Gole których się normalnie nie strzela zostaw Lingardowi i Martialowi. Gwarantuje tobie spokojny sezon pełen goli oraz bramek.

Czyste fakty zawsze mogą być brudne wiec potrzeba takich czyścicieli jak ta dwójka wyżej.
» 17 lipca 2021, 22:55 #325
devilek777: To że strzelamy "trudne" gole pokazuje także jak świetną mamy ofensywne, w dodatku bardzo perspektywistyczną.
» 17 lipca 2021, 23:08 #324
JasnaLiryka: Niech na stand up idzie jak taki z niego śmieszek. Oklaski mu dawajcie bo ironią operuje i stosuje anagramy do nicków.
Wchodzisz i czytasz stek bzdur czasami
» 18 lipca 2021, 08:20 #323
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2021 10:34

Kupuje bilety na ten stadn up
» 18 lipca 2021, 10:32 #322
Strzelec: #mufc squad vs Derby: Heaton, Grant, Kovar, Bishop, Wan-Bissaka, Telles, Tuanzebe Mengi, Fish, Bernard, Williams, Matic, Andreas, Galbraith, Hannibal, Levitt, Garner, Lingard, Mata, Chong, Pellistri, Elanga, Greenwood, Shoretire, Hugill [DerbyshireLive]
» 17 lipca 2021, 19:52 #321
mordynator: Martial chyba jakiś uraz bo nawet nie było go na tych filmikach z treningu.
» 17 lipca 2021, 20:52 #320
zbyszek7: A gdzie Phil?
» 18 lipca 2021, 01:37 #319
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 19:26

Lubię czas okienek transferowych. Lubię coroczne plotki, czekanie na wzmocnienia, dyskusje kto wzmocnił się bardziej.
Nie mam za bardzo czym się ekscytować, bo od transferu Konate minęło dużo czasu a o następnych wzmocnieniach ani widu ani słychu. Niestety Malen wybrał BVB, Saul Barcelonę, Tielemansa nie chcą puścić... Bieda.

EDIT.
Zapomniałem.
5 bramek i 5 asyst będzie dla Was ok?

Nie ukrywam, że z ciekawością i odrobiną zazdrości zerkam na Sancho i przymiarki do Varane. Bardzo jestem ciekaw jak małolat da sobie radę z presją wielkiego klubu w Premier League.
» 17 lipca 2021, 19:22 #318
OldFasion: EDIT miał być oczywiście na końcu posta.
Po dwóch piwach mi się wiersze pomyliły.
» 17 lipca 2021, 19:28 #317
Dejfmi: Zapowiedzieli u Was spokojne okno chyba nie?
» 17 lipca 2021, 19:32 #316
OldFasion: Tak.
Ale zastępca Wijnalduma miał się pojawić. Poza tym jakaś opcja do rotacji za Salaha i Mane bo Jota może nie wystarczyć. Oxa, Shaqiuriego i Origiego nie liczę.
A póki co ani pomocnika ani skrzydłowego.
» 17 lipca 2021, 19:36 #315
OldFasion: Pominąłeś Thiago.
Kto ma przyjść? Pojawia się na zmianę kilka nazwisk: Saul, Renato Sanchez, Tielemans, Neuhaus, Bissouma.
» 17 lipca 2021, 20:05 #314
Strzelec: Liverpool skończy pewnie z Konate i jakimś tanim skrzydłowym lub pomocnikiem. Na skrzydłach mają Jote i Shaqiriego, który ma za sobą całkiem niezłe Euro. Powinni się skupić na wzmocnieniu pomocy.
» 17 lipca 2021, 20:21 #313
PastaDoCiasta: Czego dotyczy te 5 goli i asyst? Sancho w przyszłym sezonie? Toż to byłaby tragedia i najgorszy sezon w jego karierze o lata świetlne. 10/10 to minimum, które myślę, że na luzie osiągnie, ja liczę że powtórzy chociaż staty Rasha z tego sezonu (20/15, choć w jego przypadku prędzej 15/20)
» 17 lipca 2021, 20:46 #312
DevoMartinez: Przy takim finisherze jak Cavani to spokojnie asyst nałapie. Co do reszty to nie cierpię tego sezonu ogórkowego z plotkami i spekulacjami. Po paru dekadach już nawet się tego nie chce śledzić...
» 17 lipca 2021, 21:12 #311
OldFasion: @Strzelec
Co to znaczy tani skrzydłowy?
Jeśli Klopp kupi Sarra, którego obserwuje od kilku lat, za 35 milionów funtów, to będzie tani, czy nie tani?

@BillClinton
Mimo wszystko Thiago to świetny pomocnik.
Co do zakupu Bissoumy, to doceniam jego walory defensywne ale do przodu daje jednak za mało.
Wolałbym na przykład Saula. Biega, walczy, potrafi odebrać a w fazie ataku zmienia się w rasowego rozgrywającego potrafiącego dać długą piłkę lub pograć w ataku pozycyjnym.

@PastaDoCiasta
Moim zdaniem 10 bramek i 10 asyst Sancho to będzie świetny wynik w pierwszym sezonie. Osoby które liczą na 20 + 15 mogą się srogo rozczarować.
Premier League to nie nie Bundesliga.

@DevoMartinez
Po kilku dekadach? To ile Ty masz lat 70? :P
» 18 lipca 2021, 09:40 #310
manegarrincha: A jak przychodził Salah to się spodziewałeś takich stat ? PL to nie Serię A. Te 5 i 5 w kanadyjce to chyba Bobby i Mane razem wzięci wykręcą (taką mają formę) A nie Jadon. Sancho to zjawiskowy piłkarz, mocne double double gwarantowane.
» 18 lipca 2021, 10:09 #309
DevoMartinez: Dekada to 10 lat, a kibicuje jakoś od połowy lat 90tych. Nie jarają mnie plotki transferowe już zupełnie. :)
» 18 lipca 2021, 12:40 #308
Chestnut: "Premier League Polska
FIFA testuje nowy system gry z wieloma zmianami:
- Dwie połowy po 30 minut każda.
- Zegar meczowy zatrzymuje się, gdy piłka jest poza grą.
- Nieograniczone zmiany.
- Piłka z autów jest wprowadzana do gry stopami.
- Pięć minut zawieszenia za żółtą kartkę.
Co wy na to? 🤔"

Mi w sumie zmiany się podobają, ciekawe.
» 17 lipca 2021, 19:12 #307
tygrys26: XDDD
Piłka straci to coś. Od lat było ze aut jest wykonywany rękami połowy po 45 minut i tak dalej. Jeśli zawód ich będą mieli takie ułatwienia to poproszę o obcięcie jakieś 45% im wypłat i tak dalej, tańsze bilety, mniejszy hajs z praw telewizyjnych.
Piłka straci zainteresowanie, bo będzie zbyt zmodernizowana i nowoczesna :) juz z varem są problemy, a co dopiero przy takich zmianach...
» 17 lipca 2021, 19:19 #306
Chestnut: Moim zdaniem zyska, a nie straci. Mniej czasu to pozwoli na bardziej dynamiczna grę, wykopy z autów staną się niebezpieczne, więc wykopywanie piłki na pałę, by tylko się uwolnić niekoniecznie ma sens. Mniej czasu i nieograniczone zmiany, sprawią, że zawodnicy nie powinni być tak przemęczeni. "- Zegar meczowy zatrzymuje się, gdy piłka jest poza grą." to może być zabawne i może nieźle komuś popsuć dzień. "- Pięć minut zawieszenia za żółtą kartkę." mniej faulów taktycznych.

"Piłka straci to coś. Od lat było ze aut jest wykonywany rękami połowy po 45 minut i tak dalej."
Czyli po prostu nie chcesz zmian, bo się do tego przyzwyczaiłeś, a czy zmiany są dobre czy złe, nie wiesz. To tak samo jak za każdym razem zmienia się wygląd Facebooka, jęczysz przez tydzień, a i tak używasz i się znów przyzwyczajasz, do kolejnej zmiany.

"Jeśli zawód ich będą mieli takie ułatwienia to poproszę o obcięcie jakieś 45% im wypłat i tak dalej, tańsze bilety, mniejszy hajs z praw telewizyjnych."
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
» 17 lipca 2021, 19:33 #305
DevoMartinez: Nieograniczone zmiany to idiotyzm. Bogaci skuia sobie dwie jedenastki i będą w każdym meczu grali wszyscy :p A jeśli jeszcze będą to zmiany powrotne to nie mam nawet pytań. Zawieszenia za żółte kartki kolejna głupota bo kartki to często indywidualna interpretacja sędziego, jeden by dał drugi za to samo nie. A osłabienie i granie w 10 przez 5 min to będzie jeszcze więcej pretensji do sędziów i presja na nich. Reszta już mnie tak nie razi.
» 17 lipca 2021, 19:47 #304
SickRabbit: Podobno osoby które używają więcej niż 3 wykrzykniki, pytajniki etc pod rząd lub w tym wypadku emotikony mają zaburzenia osobowości - tak twierdził znany pisarz.
tygrys zmieścił sie w normie ale drugi kolega....
» 17 lipca 2021, 19:49 #303
tygrys26: Aaa udało się xD
» 17 lipca 2021, 19:52 #302
devilek777: W piłce nożnej się to nie sprawdzi. Małe zmiany są jak najbardziej okej, ale nie tworzenie w ramach tego innej dyscypliny..
» 17 lipca 2021, 19:56 #301
devilek777: Jedynie z czasem dobry pomysł, gra i tak trwa jakieś 60 min.
» 17 lipca 2021, 20:12 #300
rizx: @SickRabbit i teraz zastanawiam się, czy stosowanie przez Ciebie tylu kropek to prowakcja, czy "zaburzenie osobowości" :)
» 17 lipca 2021, 20:32 #299
mikon70: Jak patrzę na te śmieszne pomysły, to przypomina mi się, jak wujek mi powiedział, ze fajnie by było grać bez spalonych, a wyniki byłyby, jak w hokeju. Jak ktoś lubi takie zasady, jak te zaproponowane przez UEFA, to śmiało może znaleźć ukojenie w ręcznej, czy koszykówce.
» 17 lipca 2021, 20:37 #298
PastaDoCiasta: To brzmi jakby ktoś się zjarał.

- Ej Mati obczaj to, zrobimy mix przepisów z Piłki Ręcznej i koszykówki i zastosujemy w piłce nożnej
- woooo zarąbisty pomysł stary
» 17 lipca 2021, 20:49 #297
SickRabbit: Generalnie wielokropek jako jeden znak interpunkcyjny składa się z 3 kropek pod rząd więc musiałbym użyć minimum 12tu bo 9 to techniczne rzecz biorąc 3 wielokropki ale musiałyby być oddzielone spacją.
Widocznie wcisnąłem kropkę o 1 raz za dużo i dałem jeden wielokropek plus 1 kropkę ekstra :p
» 17 lipca 2021, 20:50 #296
Chestnut: "W piłce nożnej się to nie sprawdzi. Małe zmiany są jak najbardziej okej, ale nie tworzenie w ramach tego innej dyscypliny.."

Kompletnie się to nie sprawdzi, co z tego, że praktycznie każda gra na orliku tak wygląda. Pomijając kartki. :)
» 17 lipca 2021, 21:15 #295
devilek777: To z tego, że stadion to nie orlik.
» 17 lipca 2021, 21:35 #294
GandiGanda: Chestnut niech sobie ogląda tam kolegów z podwórka na orlikach, a piłka niech zostanie taka jaka jest. Zmiany kompletnie bez sensu, równie dobrze mozna stworzyć Superlige, moze przejdzie, ale czekaj...
» 17 lipca 2021, 21:38 #293
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 21:41

Stadion, to nie orlik, a czym się różni prócz rozmiarem obiektu?

Piłka nożna zmieniała się przez lata, kiedyś nie było sędziów, kiedyś nie było spalonych i jestem pewien, że przed każdą z tych zmian były takie same argumenty jak te powyżej.

To się nie uda, to nie jest piłka nożna, co oni tam ćpią.
» 17 lipca 2021, 21:39 #292
kckMU: Przy tym to by dopiero czas kradli wbrew pozorom. Durnota. Niech te pajace zostawią ten sport w spokoju.
» 17 lipca 2021, 21:41 #291
ermac: Weźcie zbanujcie tego typa z kotem przecież czytać się go nie chce. Dlaczego sie nie robi porządków na tej stronie i fani XD mogą tu pisać jakieś kocopoły? Chłop chce z piłki zrobić jakieś podwórkowe kopanie i nikt nie reaguje?
» 17 lipca 2021, 22:01 #290
Diabelred: Chestnut,

Niech jeszcze testuja przepis o pasywnej grze, a bedziemy miec prawie kopie zasad z pilki recznej hehe

,,- Dwie połowy po 30 minut każda.
- Zegar meczowy zatrzymuje się, gdy piłka jest poza grą.''

Te zmiany wydaja sie sensowne, chociaz imo duzo wiekszej roznicy w czasie gry by nie bylo. Teraz te wszystkie przerwy na faule, auty, rozne zmiany, kontuzje, var itd tez na oko trwaja przynajmniej z 15-20 min w ciagu meczu.

,,- Nieograniczone zmiany.''

Bez sensu przepis, skorzystalyby na tym tylko bogate kluby, ktore stac na to, by miec szeroki sklad.

,,- Piłka z autów jest wprowadzana do gry stopami.''

Zalezy na jaka odleglosc. Jesli tylko do najblizszego, na kilka metrow to ok. Jednak jesli odleglosc bylaby nieograniczona, to glupota totalna. Juz widze te celowe nabijanie pilki, szczegolnie w wykonaniu tych slabszych, fizycznych zespolow, by zyskac darmowe rzuty wolne...

,,- Pięć minut zawieszenia za żółtą kartkę.''

Kolejny glupi pomysl, idealny do robienia walkow przez sedziow. Zoltko wylapac mozna czesto z mocno blahego powodu jak np. przypadkowa reka w srodku pola. Obroncy baliby sie juz interweniowac majac z tylu glowy, ze jesli nie trafia mogliby oslabic zespol, a wiadomo czym sie moze skonczyc gra w przewadze.

Zamiast wymyslac jakies nowe przepisy, mogliby w koncu przy remisie zrezygnowac z dogrywek(ktora wiekszosc zespolow nie ma juz sily rozgrywac) w fazie pucharowej i od razu po 90 min przejsc do karnych.
» 17 lipca 2021, 22:14 #289
Chestnut: ",,- Dwie połowy po 30 minut każda.
- Zegar meczowy zatrzymuje się, gdy piłka jest poza grą.''

Te zmiany wydaja sie sensowne, chociaz imo duzo wiekszej roznicy w czasie gry by nie bylo. Teraz te wszystkie przerwy na faule, auty, rozne zmiany, kontuzje, var itd tez na oko trwaja przynajmniej z 15-20 min w ciagu meczu."

Krótsze mecze, więcej przerw = świeżsi zawodnicy, dla mnie to lepsze niż oglądanie zajechanych piłkarzy.

",,- Nieograniczone zmiany.''

Bez sensu przepis, skorzystalyby na tym tylko bogate kluby, ktore stac na to, by miec szeroki sklad."

Bogate kluby wszędzie mają przewagę, to się nie zmieni.

",,- Piłka z autów jest wprowadzana do gry stopami.''

Zalezy na jaka odleglosc. Jesli tylko do najblizszego, na kilka metrow to ok. Jednak jesli odleglosc bylaby nieograniczona, to glupota totalna. Juz widze te celowe nabijanie pilki, szczegolnie w wykonaniu tych slabszych, fizycznych zespolow, by zyskac darmowe rzuty wolne..."

Nie pomyślałem o tym w ten sposób, coś w tym jest. Znaczy, też nie do końca, przecież możesz stanąć na tyle blisko, że wykonanie takiego długiego padania może być niemożliwe.

",,- Pięć minut zawieszenia za żółtą kartkę.''

Kolejny glupi pomysl, idealny do robienia walkow przez sedziow. Zoltko wylapac mozna czesto z mocno blahego powodu jak np. przypadkowa reka w srodku pola. Obroncy baliby sie juz interweniowac majac z tylu glowy, ze jesli nie trafia mogliby oslabic zespol, a wiadomo czym sie moze skonczyc gra w przewadze."

Faul to powinna być ostateczność, jeżeli musisz faulować, to popełniłeś gdzieś błąd. Mi się akurat podoba ten pomysł. Mniej fauli, mniej kontuzji.

"Zamiast wymyslac jakies nowe przepisy, mogliby w koncu przy remisie zrezygnowac z dogrywek(ktora wiekszosc zespolow nie ma juz sily rozgrywac) w fazie pucharowej i od razu po 90 min przejsc do karnych."

I z tym się zgadzam.

Ja nie twierdzę, że te zmiany mają się pojawić i tyle, pomysły są dla mnie ciekawe, ale póki co to tylko pomysł. Przy tworzeniu czegokolwiek pomysł może być fajny, a koniec końców okaże się, że nie wyszło, nie jest fajne jak się myślało i tu też tak może być, jednak chciałbym zobaczyć jakby to wyglądało i wtedy dopiero oceniać. Dzięki @Diabelred za ciekawy komentarz, w końcu coś więcej niż, "To nie wyjdzie i już".
» 17 lipca 2021, 22:32 #288
HarryBrown: Jeżeli zmiany wejdą to totalnie już przerzucę się na kibicowanie rugby. Tam jednak jest większy szacunek dla tradycji. Mało tego jakoś potrafią sobie radzić z nudą i w trakcie wielu spotkań to aż żal, że się kończą. A w piłce poziom zabija liczba spotkań jakie kluby muszą rozegrać w każdym sezonie. Nie da rady grać na pełnych obrotach 50-60 spotkań w sezonie. Przy czym jakaś część tych spotkań to mecze o pietruszkę.
» 17 lipca 2021, 22:48 #287
Diabelred: ,,Bogate kluby wszędzie mają przewagę, to się nie zmieni.''

Wtedy ta przewaga bylaby jeszcze wieksza. Gdyby taki przepis istnial juz w sezonie 15-16 to takie Lisy, grajace caly sezon praktycznie ta sama 11 mogliby tylko pomarzyc o mistrzostwie. Czemu PL jest tak chetnie ogladana? Bo, tu kazdy moze pokonac kazdego, a porazka kogos z topu z zespolem z dolu tabeli nie jest rzadkim widokiem. Jestem pewny, ze gdyby taki przepis o nieograniczonych zmianach wszedl w zycie, to zainteresowanie meczami mocno by spadlo, bo co to za przyjemnosc ogladac mecz, gdzie np. taki sklad A City w pierwszej polowie prowadzilby z Newcastle 3-1, a w drugiej polowie wszedlby na boisko wypoczety sklad B City i dorzucilby kolejne 3/4 bramki. Osobiscie mam nadzieje, ze taki przepis nigdy nie wejdzie w zycie, inaczej pilka stanie sie nudna, a jedyne emocje beda w meczach z topka.

,,Faul to powinna być ostateczność, jeżeli musisz faulować, to popełniłeś gdzieś błąd. Mi się akurat podoba ten pomysł. Mniej fauli, mniej kontuzji.''

Zolta kartke mozna dostac nie tylko za faul. Wezmy na przyklad, ze gramy z City, jest 0-0, 10 min do konca meczu. W polu karnym upada Sancho, na powtorkach widac, ze Stones go faulowal, ale sedzia interpretuje to jako symulke Jadona. Sancho dostaje zoltko za symulacje, podbiega do sedziego wkurzony Bruno i rowniez dostaje zoltko za dyskusje. Przez 5 minut(gdzie dodatkowo czas bylby zatrzymywany) musielibysmy grac w 9 vs 11 przeciwko City... To tylko jeden z przykladow, bo przeciez mozna by bylo oslabic druzyne chocby za przypadkowa reke na srodku boiska. Jak pisalem wczesniej taki przepis dalby sedziom mozliwosc wplywania na wyniki spotkan.
» 18 lipca 2021, 00:32 #286
DevoMartinez: Chestnut najpierw pytasz innych o zdanie a potem z rozmysłem ignorujesz ich rzeczowe kontr argumenty. Diabelred rozpisał dokładnie to czego mi się nie chciało i napisałem w skrócie. Karkti łapiesz za byle co uznaniowo, jak za to mają schodzić z boiska na karę to dobrze operującea piłkę zespołu do tego potrafiące symuylować faule będą miały fajnie. Bogaci będą budowali 20 osobowe kadry i każdy będzie miał zapewniony czas gry, nie będzie płaczu, że świetny zawodnik siedzi na ławie. Do tego bogaci czy biedni to męczą się tak samo. Więc jak zajechany bogaty zespoł może zrobić 3 zmiany to jest różnica jak może zmienić cały skład na świeżych zawodników z topu. Wyniki meczów stałyby się bardziej przewidywalne, mecze dają mniej emocji bo i tak wiadomo, że bogacz z szeroką kadrą zmiecie małego jak nie pierwszym składem to drugim. Do tego promowany by było flopowanie i aktorstwo skoro benefity są tak duże. Obrzydzenie mnie bierze na taką piłkę...
» 18 lipca 2021, 01:09 #285
Chestnut: "Wtedy ta przewaga bylaby jeszcze wieksza. Gdyby taki przepis istnial juz w sezonie 15-16 to takie Lisy, grajace caly sezon praktycznie ta sama 11 mogliby tylko pomarzyc o mistrzostwie. "

Gdyby, GDYBY, nie wiesz tego, to tylko Twoje założenie, może tak, może nie, nie wiemy tego i się już nie dowiemy.

"Jestem pewny, ze gdyby taki przepis o nieograniczonych zmianach wszedl w zycie, to zainteresowanie meczami mocno by spadlo, bo co to za przyjemnosc ogladac mecz, gdzie np. taki sklad A City w pierwszej polowie prowadzilby z Newcastle 3-1, a w drugiej polowie wszedlby na boisko wypoczety sklad B City i dorzucilby kolejne 3/4 bramki."

Nie zgadzam się, David zawsze jest w stanie pobić Goliata, nieograniczone zmiany, pozwolą na nieograniczone zmiany taktyczne, co gorszym zespołom moim zdaniem też pomoże.

"Zolta kartke mozna dostac nie tylko za faul. Wezmy na przyklad, ze gramy z City, jest 0-0, 10 min do konca meczu. W polu karnym upada Sancho, na powtorkach widac, ze Stones go faulowal, ale sedzia interpretuje to jako symulke Jadona. Sancho dostaje zoltko za symulacje, podbiega do sedziego wkurzony Bruno i rowniez dostaje zoltko za dyskusje."

To mi się akurat podoba, zawodnicy przestaną się przewracać po minimalnym kontakcie, bo ryzyko jest zbyt duże i to już jest problem Bruno, że nie potrafi panować nad emocjami. To w Hiszpanii dostaje się, żółte karteczki za przypadkową rękę, z Anglią mi się to tak bardzo nie kojarzy.

Chestnut najpierw pytasz innych o zdanie a potem z rozmysłem ignorujesz ich rzeczowe kontr argumenty.
Nie ignoruję.

"Karkti łapiesz za byle co uznaniowo, jak za to mają schodzić z boiska na karę to dobrze operującea piłkę zespołu do tego potrafiące symuylować faule będą miały fajnie."

Tak, kartki można złapać za byle co, ale jak się naprawi VAR, to powinno się zmienić. A to że zawodnicy potrafiący symulować będą mieli dobrze, nie zgadzam się, ale o tym już napisałęm.

"Bogaci będą budowali 20 osobowe kadry i każdy będzie miał zapewniony czas gry, nie będzie płaczu, że świetny zawodnik siedzi na ławie."

Będą grali po 30 minut? Oczywiście, że będzie płacz, powiedziałbym, że nawet większy, bo masz mniej czasu na grę. Zawsze będzie pierwsza 11 i to się raczej nie zmieni, szczególnie w czasach Instagrama i innych mediów społecznościowych.

"Do tego bogaci czy biedni to męczą się tak samo. Więc jak zajechany bogaty zespoł może zrobić 3 zmiany to jest różnica jak może zmienić cały skład na świeżych zawodników z topu. Wyniki meczów stałyby się bardziej przewidywalne, mecze dają mniej emocji bo i tak wiadomo, że bogacz z szeroką kadrą zmiecie małego jak nie pierwszym składem to drugim."

Teraz bogacze, też mogą mieć kogo chcą, a i tak przegrywają, David zawsze będzie w stanie pokonać Goliata. Więcej zmian, więcej taktyki, krótszy mecz to i łatwiej zamurować i dowieść wynik.

I nie rozumiem czemu mnie atakujesz, to dyskusja na temat pomysłu, czemu się tak spinacie, czemu nie można tego na luźno? Nie twierdzę, że to co napisaliście to bzdury, bardzo możliwe, że macie rację. Póki to nie wejdzie, to czyste gdybanie i wróżenie z fusów.
» 18 lipca 2021, 09:07 #284
DevoMartinez: Ok odpuszczam bo widzę, że Ty będziesz wszystkich tych pomysłów bronił do upadłego bo lepiej wiesz jakie to super zmiany, jak to biedniejsze kluby będą miały dzięki temu lepiej bo zmiany taktyczne a one na ławkach mają samych ancelottich i guadriolów, jak to będzie mniej symulek i fauli a sędziowie nagle zaczną być uczciwsi i będą się trzymać jedynej słusznej interpretacji co jest faulem a co dozwolonym kontaktem. Dla widowiska mogliby jeszcze zwiększyć bramki, trudniej będzie bronić bramkarzom.
» 18 lipca 2021, 09:29 #283
Chestnut: Napiszę to jeszcze raz, bo widzę, że nie potrafisz czytać.

"I nie rozumiem czemu mnie atakujesz, to dyskusja na temat pomysłu, czemu się tak spinacie, czemu nie można tego na luźno? Nie twierdzę, że to co napisaliście to bzdury, bardzo możliwe, że macie rację. Póki to nie wejdzie, to czyste gdybanie i wróżenie z fusów."
» 18 lipca 2021, 09:59 #282
kamilpe: Źródło: Grzegorz
» 17 lipca 2021, 17:26 #281
SkilledHydra16: Źródło: Puchar Manchesteru United zdobyty w sezonie 2020/21
» 17 lipca 2021, 17:36 #280
SzefSzefow: Jeżeli kogoś to interesuje to pisał o tym m.in mirror więc nie jest to fake news
» 17 lipca 2021, 17:43 #279
pictor: Mirror toj jest ten sam poziom co the sun różnica polega na tym, że oni przynajmniej starają się ukrywać, że ich informacje zazwyczaj to jest zwykły fake
» 17 lipca 2021, 17:52 #278
Dejfmi: Wspaniały to był news, nie zapomne go nigdy
» 17 lipca 2021, 18:09 #277
sturmik: Problemów naszej kobiecej drużyny część dalsza - na głównej stronie podczas prezentacji nowych koszulek- oprócz Rashforda wrzucono mniejsze zdjęcie jednej z naszych piłkarek. Problem było że pomylono jej imię podpisując zdjęcie....
Wywołało to dalsza fale niezadowolenia wśród piłkarek United, które narzekają na brak nakładów na drużynę i traktowanie kobiecego teamu jak piątego koła u wozu.
» 17 lipca 2021, 14:43 #276
Dejfmi: Straszne rzeczy. Zlikwidować to i zapomnieć o sprawie.

Gdzie kobity w męskie sprawy się mieszają tam dobrze nie będzie :D
» 17 lipca 2021, 14:52 #275
Mariano88: Cieszmy się, że w końcu męska przestali traktować jak piąte koło. Na kobitki przyjdzie czas :)
» 17 lipca 2021, 14:52 #274
szczecinianin: Kto ogląda damski futbol? Tak, zaraz pojawią się hejty w moją stronę, ale to bez sensu, mogli tego wg nie tworzyć.
» 17 lipca 2021, 15:11 #273
Dejfmi: Szczecin żadnych hejtów nie będzie bo nikt tego nie ogląda :D
» 17 lipca 2021, 15:14 #272
PastaDoCiasta: Można mieć opinię różną, łącznie nawet z tym że hehe baby nie umiejo w piłkę grać, ale jak już się tworzy drużynę, a potem pokazuje na każdym kroku jak bardzo się ją ma tam gdzie słońce nie dochodzi to coś jest nie tak
» 17 lipca 2021, 16:43 #271
Abstrahujacy: Czy przypadkiem nie stworzono tej drużyny aby wpasować się w dzisiejsze trendy? Tak jak opaski tęczy oraz wsparcie socjalistycznych ruchów zawodnika, tak i ten gest mógł być po prostu aktem aby docierać do nowych klientów. Większość młodych osób jest zdecydowanie za wolnością, szacunkiem czy innymi lewicowymi ideałami a założenie drużyny do której się będzie dopłacało mogło być jak zatrudnienie hostessy na targi firmowe - Ona zadowolona, firma szczęśliwa. Czy trzeba pamiętać jej imię :)? (Nie oceniam, które poglądy są lepsze a analizuję marketingową strategię firmy)
» 17 lipca 2021, 17:25 #270
HarryBrown: Fanem kobiecego futbolu nigdy nie byłem. W życiu parę spotkań widziałem. Na pewno paniom nie można odmówić jednego - niesamowitego zaangażowania. Do tego stopnia, że brutalnością przewyższały nawet najbardziej brutalnych piłkarzy. Niemniej nie sądzę by żeński futbol się przebił i wzbudził zainteresowanie do tego stopnia by generował przynajmniej w 1/4 taki szmal jak generuje futbol w męskim wykonaniu. A utrzymywanie czegoś tylko dlatego żeby być trendy i diversity to gruba przesada.
» 17 lipca 2021, 22:55 #269
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 11:22

Wg buków to transfer Varana do nas jest niemal pewny.Kursy na to że do nas dołączy wachają sie od 1/2 do 1/5 czyli w przeliczeniu na kurs dziesiętny od 1,50 do 1,20.
» 17 lipca 2021, 11:21 #268
bani: Poprawcie mnie jezeli nie mam racji, ale to jest na zasadzie - za 1 postawionego funta bukmacher placi 2 lub 5, wiec nie chodzi tu o 1,20 czy 1,50
» 17 lipca 2021, 12:23 #267
rreddevilss: Przyjdzie do nas, my potrzebujemy klasowego SO a Real hajsu kwestia paru dni i bedzie deal done
» 17 lipca 2021, 12:27 #266
Dejfmi: Bani nie płaci 2 lub 5 tylko stosunek od 1:2 do 1:5
» 17 lipca 2021, 12:31 #265
mordynator: Na początku też tak myślałem bani ale jednak liczy sie je inaczej.
» 17 lipca 2021, 12:43 #264
bani: Dzieki za wyjasnienie :)
» 17 lipca 2021, 12:57 #263
Mariano88: Dejfmi, płacą stosunkiem? Ciekawie mają te buki
» 17 lipca 2021, 14:51 #262
AllUnited88: Podobno Atletico chce wepchnąć Saula z drużyny ciekawe za ile by go sprzedali
» 17 lipca 2021, 11:12 #261
Mariano88: 40 mln
» 17 lipca 2021, 11:19 #260
mikon70: Z tego co czytałem, to narazie mówi się o wymianie z Barceloną na Griezmanna.
» 17 lipca 2021, 11:24 #259
tygrys26: Raczej wątpię ze Saul zmieni ligę :) I tez minsie wydaje ze jak już bedIe miał gdzieś odchodzić to do Barcelony.
» 17 lipca 2021, 11:58 #258
manegarrincha: Szkoda że nie wypychają Llorente
» 17 lipca 2021, 14:50 #257
mordynator: Myślicie że ewentualny transfer Varana zachęciłby Pogbę do podpisania nowego kontraktu?
Pogbie za rok kończy sie kontrakt więc myśle że jeśli zarząd by wiedział o tym że nie chce on podpisać nowego kontraktu to dążyli by do jego sprzedania w tym okienku żeby jeszcze cokolwiek na nim zarobić a jak widać plotek o rzekomym odejściu Pogby brak lub jest ich bardzo mało jedynie L'equpie i RMC pisali o zainteresowaniu Pogby ze strony PSG ale po transferze Wijnalduma wątpie że bedą jakoś mocno napinać sie na ten transfer.
» 17 lipca 2021, 11:09 #256
Mariano88: Szczerze nie sądzę aby transfery Sancho czy Varane go przekonały. Albo przekona go nasz zarząd albo pieniądze od szejkow z PSG.
» 17 lipca 2021, 11:21 #255
artix206: Mam nadzieję, że go nie zachęci nic.
» 17 lipca 2021, 14:29 #254
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 14:53

Moim zdaniem zadecydują wyniki. Albo ujmując ściślej : Tylko duży progres i realna walka o wszystko mogą zrobić taką atmosferę że pogba znów zakocha się w United.
» 17 lipca 2021, 14:53 #253
Abstrahujacy: Czy United jest potrzebne aby Pogba łaskawie znów zakochał się w United? Toż to związek z rozsądku a kwiaty i uśmiechy raz na czas niczego nie zmianiają.
» 17 lipca 2021, 17:30 #252
RedRevolta: Varane to będzie fajne wzmocnienie, doświadczenie dobre wyprowadzenie piłki, silny wysoki za 50mln to będzie dobra cena, gdzie za tyle samo Arsenal wyciąga Whita, który jak na środkowego obrońce mając 182cm wzrostu, no mogą go zabić w Premier league xd zobaczymy, ależ się cenią za tych angielskich piłarzy.
» 17 lipca 2021, 10:42 #251
SzefSzefow: Silny? Przecież Gabriel Jesus potrafił go przepchać i strzelić gola
» 17 lipca 2021, 10:45 #250
Dejfmi: Ktoś równie silny go przepchnął także już nie jest silny
» 17 lipca 2021, 10:49 #249
kujawa: Ja tam wszędzie widzę, że 189 cm wzrostu. Dodatkowo długość kontraktu tu a tu więc bym powiedział, że to Varan mimo wszystko będzie sporo kosztować
» 17 lipca 2021, 11:51 #248
zeVard: Varane dla mnie to super wzmocnienie by było i mam nadzieję że do tego dojdzie i on sam nie będzie grał piachu u nas. Według mnie bardzo dobry partner dla Maguire a w obwodzie zawsze Lindelof/Bailly. Co do White to uważam że Arsenal trochę przepłacił ale to młody Anglik z Premier League więc rozumiem dlaczego taka cena ale myślę że ten transfer jest im potrzebny i może znacznie im pomóc w defensywie.
» 17 lipca 2021, 11:53 #247
rizx: Mistrz świata, zdobywca LM przychodzący z Realu Madryt zawsze będzie więcej kosztować niż chłopak z Brighton, o którym rok temu prawie nikt nie słyszał:)
» 17 lipca 2021, 13:04 #246
PastaDoCiasta: Levy powiedział na konferencji, że Kane na 100% zostaje
» 17 lipca 2021, 10:38 #245
69eyes: Kane jest bohaterem tragicznym, ale sam podpisał taki kontrakt. Podobna historia jak Alana Shearera, najlepsza 9 w lidze od lat a trzeba grać w januszexie chociaż Shearer miał chociaż to 1 mistrzostwo.
» 17 lipca 2021, 11:16 #244
Abstrahujacy: Shearer kochał Newcastle United i marzył o grze tylko dla nich.
» 17 lipca 2021, 17:33 #243
Anhel: Cavani z nr 7 na przyszły sezon
» 17 lipca 2021, 10:34 #242
KOw11alMUN: Skąd info?
» 17 lipca 2021, 10:36 #241
Anhel: Na oficjalnej stronie United można już kupić jego nowy strój z nr 7
» 17 lipca 2021, 14:01 #240
SzefSzefow: Mecze towarzyskie powinny być transmitowane na stronach klubu za darmo. Mamy wakacje, jeżeli ktoś serio teraz ogląda te nudne mecze towarzyskie to klub powinien mu osobiście dziękować, a nie żądać kasy.
» 17 lipca 2021, 10:28 #239
KOw11alMUN: E tam, 11zł kosztuje dostęp na miesiąc. Ja kupuje dzisiaj i na spokojnie obejrzę wszystkie spotkania towarzyskie. Ale czy te spotkania są nudne? Nie powiedziałbym, ja nawet mogę oglądać United u18.
» 17 lipca 2021, 10:35 #238
Dejfmi: Szefu przeciez Ty 3 średnie krajowe zarabiasz. Szkoda Ci?
» 17 lipca 2021, 10:54 #237
HarryBrown: Ale to są średnie z KRLD, więc faktycznie 11 zeta może być problemem ;)
» 17 lipca 2021, 11:52 #236
BajtiMU: Ben White ma zasilić Arsenal za 50mln funtów.Ależ sobie życzą za tych angielskich piłkarzy.Arsenal jest myślę w podobnej sytuacji kiedy My byliśmy z Harrym,muszą trochę przepłacić ale możliwe,że będą mieć solidnego obrońcę.U Nas z biegiem czasu się to opłacało,ciekawe jak będzie u nich.Swoją drogą ciekawe jak za Bena Arsenal da 50mln funtów kiedy Nam udałoby się wyciągnąć Varane za podobną lub nawet mniejszą kwotę.Wiem i zdaje sobie sprawę,że Varane to nie wiadoma w Premier League ale Arsenal to tez nie Brighton,tam jest wymagany poziom na czołówkę tabeli PL a jakość czy doświadczenie się nie traci o tak w przypadku francuza.Czas zweryfikuje.Fajnie,że co roku mamy jakieś nowe smaczki które ekscytują w kibicowaniu danemu klubu.
» 17 lipca 2021, 10:00 #235
vieeeri: Zgadzam się z tą opinią dotyczącą Harrego. Przepłaciliśmy okrutnie, ale niekiedy trzeba zbudować fundament tak jak my i dokładać kolejne ogniwa. Dziś 70 baniek za Sancho i 40-50 za Varane z rocznym kontraktem to są kwoty jak najbardziej do zaakceptowania. Gdybyśmy w czerwcu kupili Maguire za 80M to dziś na starcie za Sancho i Varane dostalibyśmy +20M do wyceny za bycie frajerami. Dobrze, że walczymy z tym. Dlatego też nie wyobrażam sobie tych 400k dla Pogby tygodniowo.
» 17 lipca 2021, 10:46 #234
kamilpe: Raphaël Varane is on verge to join Manchester United. The 28-year-old centre-back agreed with #MUFC on personal terms. Contract until 2026. Now the clubs have to find a solution. Real Madrid want a bit more than €50. All parties confident the deal will happen soon. @SPORT1
» 17 lipca 2021, 08:54 #233
cantona007: LaurensJulien:

"Manchester United will invest heavily this summer. They already have with Jadon Sancho and I think Raphael Varane is next. There will be others, too." #mufc #mujournal

[@ESPNFC]
» 17 lipca 2021, 08:52 #232
Bylak: Ravel Morisson trenuje u Rooneya w Derby - taka ciekawostka. Szkoda ze sie chlopak pogubił bo miał talent.
» 17 lipca 2021, 08:05 #231
RyannMistrz: Będą do siebie pasowali ;p
» 17 lipca 2021, 10:14 #230
Bylak: Akurat Rooney miał sporo na sumieniu ale jest nasza legenda i rekordzistą.
» 17 lipca 2021, 11:54 #229
rreddevilss: Manchester United are preparing the official bid to Real Madrid for Raphaël Varane, after direct talks since 4 days. 🔴 #MUFC

Man Utd made him a contract proposal until 2026. Varane wants a Premier League experience - he’d accept if/when Real and Man Utd will reach an agreement.




Byle max 50 baniek i bedzie cacy :)
» 17 lipca 2021, 02:38 #228
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2021 02:04

Sancho - Cavani - Greenwood
Bruno - Pogba - Scott/nowy pomocnik
Shaw - Varane - Maguire - AWB
Henderson


Rashford - Martial - Amad/James
Matic - VDB - Fred
Tellesa - Bailly - Lindelof - Trippier
DDG


To już w miarę wygląda.



Lingard, Dalot, Pereira. Z tej trójki można opłacić transfer Trippiera i jeszcze ładna sumka powinna zostać. Zapowiada się ciekawie :)


PS tak bez złośliwości, to może Arsenal byłby zainteresowany Pereirą. Kreatywny Brazylijczyk ograny w lidze :D
» 17 lipca 2021, 02:01 #227
Genek: czemu rashy w składzie rezerwowym ?
» 17 lipca 2021, 02:31 #226
DjTED: Sancho nie będzie grać na lewej
» 17 lipca 2021, 06:00 #225
Mariano88: Jak Rashford wróci to raczej nie będzie w drugim składzie. No i pytanie czy Trippier nie wygrałby z AWB.
» 17 lipca 2021, 11:26 #224
Litosci: W borussi grał głównie na lewej
» 17 lipca 2021, 15:32 #223
DjTED: Niby kontrakt z Varanem dogadany.. Zostaje kwestia z kasą. Romano
» 17 lipca 2021, 01:04 #222
Qcu91: Czy ktoś będzie tak dobry i powie mi gdzie można oglądnąć mecze towarzyskie Manchesteru?
» 17 lipca 2021, 00:16 #221
Abstrahujacy: MUTV za 8 funtów za miesiąc wszystkie
» 17 lipca 2021, 01:04 #220
BartoszP: Gdzie ten Sancho Pansa? Kiedy w końcu ta oficjalka
» 16 lipca 2021, 23:59 #219
SzefSzefow: Saga Sancho od ponad tygodnia się skończyła, a wy dalej o tym piszecie. Dajcie już ludziom żyć.
» 17 lipca 2021, 00:39 #218
rreddevilss: Pamietacie te piekne czasy jak siwy chcial wymienić Martiala na Williana? Xd 18.12.2018 od tej daty wszystko zmienilo sie na lepsze z dniem w ktorym pogonilismy siwego
» 16 lipca 2021, 22:56 #217
BajtiMU: A pamiętacie jak ten typek niejednokrotnie płakał w przerwach meczów jak 11latek? Przez co awansował na największą chorągiewkę na tej stronie w ubiegłym sezonie? ;p ciekawe co przyniesie nowy sezon ;D
» 16 lipca 2021, 23:09 #216
Dawidlademann: Bo Martial to kocur że Ho Ho ...
» 16 lipca 2021, 23:48 #215
SzefSzefow: @rreddevilss gdyby Mourinho zobaczył ten komentarz to by się zaśmiał i spytałby się; ile trofeów zdobyliście po moim odejściu

:)
» 17 lipca 2021, 00:41 #214
KalinaRIP: Bajti

Ciężko nie pamiętać takiej chorągiewy
» 17 lipca 2021, 07:15 #213
PozdiRed: Kamaldeen Sulemana to Rennes, confirmed and here we go! Medical completed today afternoon and contract to be signed until June 2026. 🔴⚫️ #Rennes #transfers

Final fee will be around €15m + add ons to Nordsjaelland. Official announcement soon - once paperworks will be completed.
» 16 lipca 2021, 21:57 #212
pictor: Co to ma wspólnego z United albo z premier leuge
» 16 lipca 2021, 21:59 #211
sturmik: Szkoda. Myślałem że będzie naszym kotem w worku. Świetny gracz za małe pieniądze.
» 16 lipca 2021, 22:07 #210
Kilerek7: U nas już dużo kotów, niech ogrywa się w mniejszych drużynach i pokaże klasę.
» 16 lipca 2021, 22:11 #209
DjTED: Polecam przeczytac znaczenie zwrotu "kot w worku"
» 16 lipca 2021, 22:16 #208
PozdiRed: Pictor, to ma wspólnego że był z nami ostatnio łączony. Nie udawaj mądrzejszego niż jesteś.
» 17 lipca 2021, 05:53 #207
Strzelec: Trofea zdobyte w ciągu ostatnich 50 lat:

Raphael Varane - 20
Manchester City - 17
» 16 lipca 2021, 19:56 #206
SzefSzefow: Ależ zabawny i inteligentny żart.
» 16 lipca 2021, 20:16 #205
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 20:24

To samo pomyślałem jak pisałeś, ŻE NIE ROZUMIESZ DLACZEGO duński dynamit
» 16 lipca 2021, 20:24 #204
GoForWin: Nie "Szefie", nie jesteś wyjątkowy.
» 16 lipca 2021, 20:32 #203
szczecinianin: Drużynie potrzeba takiego doświadczenia jak Varane czy Cavani, samymi dzieciakami nie ważna jak uzdolnymi, nie da się nic ugrać, taka prawda. Wyjątki się zdarzają, ale tylko czasami.
» 16 lipca 2021, 20:53 #202
DaredevilUtd: Tylko kto go kupi? Znowu PSG :D
» 16 lipca 2021, 22:41 #201
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 23:06

Szkoda że do nas nie przyjdzie :( bo Sterling razem z Martialem spokojnie mogliby nazbierać około 20 karnych na sezon, swoimi sztuczkami w postaci taktycznych fauli. Do tego dochodzi dryblujący Lingard oraz zwinny Fred i mieszanka wybuchowa gotowa. Przeciwnik jak we mgle będzie szukał piłki która jak po sznurku przemknie w mig pod bramkę na nogę jednego z wyżej wymienionych.
» 16 lipca 2021, 22:57 #200
DaredevilUtd: Haha U Made my day!
» 16 lipca 2021, 23:10 #199
Mariano88: Ktoś wie czemu Martial nie gra z Derby?

Manchester United predicted lineup to face Derby County in Sunday’s friendly: Heaton, Wan-Bissaka, Mengi, Tuanzebe, Telles, Garner, Matic, Elanga, Mata, Shoretire, Greenwood. #MUFC [MEN]
» 16 lipca 2021, 18:48 #198
Strzelec: Nie wiem, dlaczego Martial nie zagra, ale podoba mi się ten skład.
» 16 lipca 2021, 18:55 #197
szczecinianin: Martial wie, że nie będzie pierwszym wyborem (Cavani i Mason) i tego się obawiam. To właśnie on jest moim zdaniem największym wirusem w szatni, gdy coś przebiega nie po jego myśli to tupie nóżką i primadonna śmie być obrażona na trenera i cały świat. Zauważcie, gdy schodził z boiska w 80 minut w którymś meczu. Szkoda, że nie można go sprzedać.
» 16 lipca 2021, 19:55 #196
Litosci: Bardziej to widać po tym jak na początku się z bruno trzymał i może z pół roku to trwało a potem zauroczenie prysło
» 16 lipca 2021, 20:11 #195
tygrys26: Największym wirusem to jes Dzesi Lingard. Koles co nie umie kopać w piłkę A robi sławę tylko dlatego że jest człowiekiem memem z naszym herbem na sercu...
» 16 lipca 2021, 20:32 #194
GoForWin: Nie pierdziel głupot tygrys.
» 16 lipca 2021, 20:33 #193
DjTED: Sie uczepiliscie tego Martiala...
» 16 lipca 2021, 20:37 #192
kondzik: Na kwarantannie siedzą jutro koniec
» 16 lipca 2021, 21:38 #191
DaredevilUtd: Skład bardzo fajny, jazda z nimi młodziaki!
» 16 lipca 2021, 22:42 #190
Lisan: Nie kumam tej sytuacji z Lingardem. Jest szansa sprzedać go za wiecej niż psi grosz to nagle zostaje.
Podobna sytuacja była rok temu z Romero: 8mln z Evertonu było mało i teraz odejdzie za darmo.
» 16 lipca 2021, 18:17 #189
Mariano88: To, że wrócił z wypożyczenis to nie znaczy, że zostaje. Spokojnie Panie Lisan, nie ma co się stresować przed weekendem
» 16 lipca 2021, 18:52 #188
mordynator: Potwierdzili.Tylko nie ma jeszcze oficjalnego zdjęcia z koszulką które jest tylko kwestią czasu bo Jadon był już na testach w carringhton.
» 16 lipca 2021, 17:52 #187
Dejfmi: Przecież było oficjalne potwierdzenie, zarówno ze strony United jak i Borussi
» 16 lipca 2021, 17:55 #186
Michux3: Sancho jest na wakacjach ,wszystko dograne ,kontrakt podpisany ,testy przeszedł i jak wróci to pewnie bedzie z nim seria wywiadów i filmik przedstawiający zawodnika .
» 16 lipca 2021, 17:56 #185
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 18:51

Byle nie wymyślili znowu żadnego wielkiego filmiku ala Sanchez. Ma być prosto i na temat - zero cudowania
» 16 lipca 2021, 18:50 #184
mikon70: Pewnie wywiady i zdjęcia już zostały zrobione. Przecież zdjęcie tych nowych strojów to tez były robione w maju. Wystarczy spojrzeć na fryzurę Pogby.
» 16 lipca 2021, 20:04 #183
sturmik: Dobry artykuł gdzie Aaron Wan Bissaka opowiada o swoim dzieciństwie:

theplayerstribune.com/posts/aaron-wan-bissaka-premier-league-manchester-united-soccer
» 16 lipca 2021, 16:39 #182
SzefSzefow: Transfer Kounde do Tottenhamu był już dopięty między klubami, ale weto zgłosił sam zawodnik, który woli iść do lepszego klubu.

źródło: meczyki
» 16 lipca 2021, 16:18 #181
Chestnut: Internet explorer
» 16 lipca 2021, 16:22 #180
Dejfmi: Już chyba w zeszłym tygodniu o tym pisałem ;)
» 16 lipca 2021, 16:27 #179
SuperRedDevil: Ktoś wie kiedy będzie to przedstawienie Sancho
» 16 lipca 2021, 15:27 #178
Blau: Testy już przeszedł, więc na dobrą sprawę już by mogli. Transfer takiego kalibru musi jednak zostać ogłoszony z porządną pompą, więc zwykle zdjęcie w koszulce nie wystarczy. Pewnie szykują jakiś fikuśny filmik jak z Ssnchezem czy Pogbą i dlatego tyle to trwa.
» 16 lipca 2021, 16:00 #177
SuperRedDevil: Pewnie tak
» 16 lipca 2021, 16:13 #176
wider: albo pewnie czekają zeby zaprezentować sancho i np varana
» 16 lipca 2021, 17:27 #175
maticr7: Dawno tak się nie jarałem domowymi koszulkami, chociaż w ostatnich latach też mi się podobały. Shaw wygląda tak dumnie w nowej koszulce.🙂
» 16 lipca 2021, 14:31 #174
PeterUnited1986: Dla mnie tez są GOOD. A zwłaszcza 3 komplet jak wjedzie widziales ?
» 16 lipca 2021, 14:50 #173
KOw11alMUN: Oj dla mnie 3 komplet jeśli będzie taki sam jak na przeciekach to będzie jedna z najgorszych koszulek United i ogólnie jakie kiedykolwiek widziałem. FATALNE
» 16 lipca 2021, 15:53 #172
PeterUnited1986: Kazdy ma inne gusta dla mnie wszystkie 3 dobre.
» 16 lipca 2021, 17:36 #171
Diabelski97: Kieran Trippier jest optymistycznie nastawiony do dołączenia do United tego lata i jest przekonany, że transfer się zmaterializuje. Trippier również nie ma zamiaru dołączać do United tylko po to, by zapewnić wsparcie dla Aarona Wan-Bissaki.

[samuelluckhurst]
» 16 lipca 2021, 13:41 #170
Diabelski97: "Według ESPN Solskjaer miał przekazać zawodnikom, że w nadchodzącym sezonie formacją wyjściową częściej będzie 4-3-3 z defensywnym pomocnikiem i dwoma ofensywnymi ŚP, zamiast 4-2-3-1 z dwoma ŚPD, które ograniczało poczynania ofensywne. Taka zmiana miałaby wyjść na plus Pogbie i Donnemu."
» 16 lipca 2021, 13:35 #169
mikon70: Diabelski z całym szacunkiem dla ciebie, bo często ciekawe rzeczy tu przekazujesz, ale znowu nie sprawdzasz, czy przypadkiem nie został już na ten temat dodany news.
» 16 lipca 2021, 13:49 #168
Kralik077: scroluj, scroluj i potem pisz xD
» 16 lipca 2021, 14:15 #167
Diabelski97: Zatem zbastuję z wrzucaniem plotek itd.
Nie mam na tyle czasu i chęci żeby wszystko weryfikować. I tak już zazwyczaj tłumaczę i koryguję błędy w tweetach.
A jak chłopaki wrzucają, to szkoda zabierać im wyświetleń.
» 16 lipca 2021, 14:23 #166
NoName: Moze po prostu zanim napiszesz cos, zaskroluj strone glowna i bedziesz wiedzial czy takowy mews juz jest. To zajmuje kilka sekund.
» 16 lipca 2021, 14:34 #165
Dejfmi: Diabelski nie bastuj tylko wrzucaj :) jesteś nam potrzebny
» 16 lipca 2021, 14:38 #164
awe: On na fb robi to samo, nie patrzy co napisze, jak napisze (duzo bledow informacyjnych, bo tam nie cytuje tylko cos od siebie probuje dodac), byleby wrzucic zanim sie pojawi na stronie, po kazdym meczu tutaj wrzucane jest "5 ciekawostek po meczu Manchester United..." on musi i tak dodac pod glowyn skopiowany cytat bo nie bylby soba, ale on nie ma czasu sprwadzac, ale bawic sie w "redaktora" to juz ma czas ;)
» 16 lipca 2021, 16:58 #163
Dejfmi: Co Ci to przeszkadza? :)
» 16 lipca 2021, 17:00 #162
Diabelski97: "On na fb robi to samo"

On, czyli kto? :D
Gdybyś był chociaż trochę bystry, to przed napisaniem takich farmazonów, upewniłbyś się czy czasami nie pomyliłeś osób..

Dla twojej wiadomości, to na FB w ogóle się nie udzielam.
» 16 lipca 2021, 17:20 #161
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 17:44

Dejfmi troche mnie irytuje tak potrzeba zaistnienie w internecie, na sile bez zadnej weryfikacji byleby sie pokazac ;)
Diabeslki97 szybko cie ruszylem, ze juz musisz obrazac... Nie mam pewnosci czy to ty, skad mam ja miec, liczylem, ze szybko to potwierdzisz, ale sie wypierasz wiec moze istniej druga taka sama osoba na swiecie, mlody kibic United, ktory jara sie wklejaniem inforamacjami na strone, zanim zrobi to jej redaktor, to moze czas was poznac hah
» 16 lipca 2021, 17:41 #160
KOw11alMUN: Czy naprawdę ludziom zaczyna przeszkadzać to, że ktoś wkleja ciekawe statystki swojego jak i naszego ukochanego klubu? No nie wiem, dla mnie to jest na plus, że kogoś takiego tu mamy. Zawszę czegoś się dowiemy, fakt, niektóre wpisy pokrywają się z artykułami Matheo ale co z tego? A widzę, że ktoś woli się doszukiwać jakiś bezsensownych faktów mówiących, że ktoś się popisuje, bawi w redaktora itd. Pachnie mi tu mentalnością typowego Polaka/Janusza. Najlepiej w ogóle nic nie piszmy...
» 16 lipca 2021, 17:54 #159
mordynator: Spokojnie Diabelski rób swoje.A tego całego awe to zwyczajnie olej gość już tu do wielu osób miał wąty o nie wiadomo o co.
» 16 lipca 2021, 17:59 #158
awe: Duzo osob cos dodaje i to jest ok, ale dalem przyklad jak on dziala, na stronie zaraz sie to pojawi on o tym wie (albo juz jest w komentarzach) nie pierwszy raz ktos zwraca uwage (nie pisze o sobie) i nie popadaj w januszowa skrajnosc "najlepiej nic nie piszmy" bo nie o to chodzi... Ja mam przyklady z FB gdzie tego jest o wiele wiecej, dwa konta w tym jedno fejkowe - juz nie aktywne (Vidic w awatarze) strasznie spamuja, dzialaja w ten sam sposob, dlatego moj puntk widzenie jest bardziej przerwazliwony niz twoj, co nie zmienia faktu - po co notorycznie(kluczowe slowo) dodawac cos , co zaraz pojawi sie na stronie majac tego swiadomosc, albo pisac o czym cos jest dwie linijki nizej ? Wchodzisz na strone wkleic dwa zdanie z innej strony i wychodzisz nie spradzajac newsow, komentarzy? Po co ? Nie podoba mi sie to, tobie tak, ok ja mu nie zabraniam nic robic i nie bede sie o to klocil jakbys chyba chcial, bo wiedze cos wisi w powietrzu ;)
» 16 lipca 2021, 18:17 #157
damian3chrosto: Diabelski nie przejmuj sie palami. Ja jestem za tym byś dalej to robił bo dobrze sie to czyta. A kto krytykuje to najczęściej bezwartosciowe tu wpisy dodaje
» 17 lipca 2021, 00:34 #156
SIERPU: Jestem fanem talentu Grealisha i jak myślę że przejdzie do City to mnie coś bierze. Czemu po odejściu np Pogby nie moglibyśmy skupić się na Jacku. Granie 4-3-3 będzie ku temu przychylne jako że będzie to bardziej 4-1-2-3. W lini z Fernandesem powinno to fajnie funkcjonować. Oddamy jednego z najlepszych zawodników tego i tamtego sezonu do Obywateli którzy i tak już mają potężny skład. Moim zdaniem po Kupieniu Sancho i Varana, Sprzedaży Pogby Dalota i może Jessego, powinnismy mieć realne szanse na zakupienie go i włączenie się do walki o najwyższe cele
» 16 lipca 2021, 12:58 #155
MrCygan: Chce siedzieć na ławce to niech idzie do tego City. Nakupią kogo się da, a Ligi Mistrzów nadal wygrać nie mogą. Pep taki świetny trener, a co okienko 100/200 mln wydaje, bo ciągle coś mu nie pasuje. Gdyby Grealish chciał tak bardzo grać u nas, to nie podpisałby nowego kontraktu, kiedy były rozmowy/plotki że chcemy go kupić.
» 16 lipca 2021, 13:07 #154
szczecinianin: Powiem setny raz - Grealish NIGDY nie zgodzi się grać na "8' a na "10" mamy Bruno, który jest nietykalny +Donny'ego a na LP mamy Rashforda, Martiala, potrafi tam grać Sancho a i od biedy jest Mata. Nawet w 433 nie znajdzie się dla niego miejsca, przykro mi.
» 16 lipca 2021, 13:09 #153
RedDan: Dokładnie, też mi "wielki trener i wizjoner", w fmie też sobie nakupujesz wszystkich jak leci i wszystko wygrasz.
» 16 lipca 2021, 13:10 #152
Diabelski97: Wątpię, że Grealish odejdzie.
» 16 lipca 2021, 13:36 #151
pbskarpy: My go oddajemy? A kiedy był transfer? Czy coś przeoczyłem?
» 16 lipca 2021, 15:00 #150
0listonoszpat: City wydało podobne pieniądze co United, więc darujcie sobie
» 16 lipca 2021, 19:40 #149
Replikant: Opcje w ofensywnym trio w przyszłym sezonie:

Lewe skrzydło:
Rashford/Martial/Sancho/James/Elanga

Środek:
Cavani/Greenwood/Martial

Prawe skrzydło:
Sancho/Greenwood/Amad


Wygląda to na papierze bardzo dobrze, duża możliwość rotacji. Nie mogę sie doczekać żeby zobaczyć trio Rashford/Cavani/Sancho w akcji, szkoda, że przyjdzie mi poczekać do jesieni na to jeszcze :)
» 16 lipca 2021, 12:12 #148
devilek777: Rash - Greenwood - Sancho
Tego nie mogę się doczekać
» 16 lipca 2021, 12:46 #147
Smola0015: h ttps://youtu.be/oRkw94UemhE Ehh jak człowiek posłucha Take me home United Road i popatrzy ma te ryje które wtedy grały,to aż się gemba cieszy-ale tez nasuwa się pytanie,czy tak kiedykolwiek jeszcze będzie?
» 16 lipca 2021, 11:51 #146
Chestnut: To już zależy od Ciebie. :)
» 16 lipca 2021, 12:25 #145
kckMU: Trzeba wygrać ligę i przestaniemy wracać na youtube oglądać tamto United.
» 16 lipca 2021, 12:32 #144
Smola0015: Tamte czasy to nie wygranie raz ligi,totalna dominacja kto by nie przyszedł do nas grać,strzelał gole cieszył się z tego,teraz jakoś z tej gry u nas nie ma tyle uśmiechu
» 16 lipca 2021, 12:38 #143
kckMU: Ja wiem, że tamte czasy to nie wygranie ligi. Ale wygranie ligi to jedyna szansa na próbę odbudowy wielkości.
» 16 lipca 2021, 12:49 #142
pictor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 12:59

Kiedyś był taki żart dotyczący kibiców Liverpoolu
Kibic Liverpoolu nie wykręca żarówki jak się zepsuje tylko podziwia i wspomina jak dobrze świeciła. Jak będziecie wspominać stare czasy United to staniemy się drugim liverpolem carpe deam i miejmy nadzieję na mistrzostwo w tym roku
» 16 lipca 2021, 12:59 #141
kckMU: Oni to nawet na youtube nie mogli znaleźć swojego pucharu PL.
» 16 lipca 2021, 13:31 #140
Diabelski97: Dziś prezentacja Sancho.
» 16 lipca 2021, 11:32 #139
Kilerek7: #mufc have joined others in the race for Houssem Aouar. United are monitoring his situation due to the uncertainly surrounding Pogba's future. Solskjaer views Aouar as a good replacement for him. An offer of €25m could be enough to sign Aouar #mujournal

[@LaurensJulien]
» 16 lipca 2021, 11:18 #138
PastaDoCiasta: Zostawmy go z litości Arsenalowi, bo tam serio nikt nie przyjdzie oprócz tego rezerwowego Benfici to liże się z psami xd
» 16 lipca 2021, 11:25 #137
Zaku: @Pasta jeszcze jakiś Belg z Anderlechtu ma przyjść
» 16 lipca 2021, 11:30 #136
Mariano88: Plus angielski stoper
» 16 lipca 2021, 11:55 #135
szczecinianin: Za 25mln? Ja bym wziął :) skoro Camavinga woli Hiszpanie, Pogba nie chce tu zostać to brać Aouara, trochę się oglądało Ligue 1, wiadomo zastąpić Pogbe w formie to rzecz prawie nierealna, ale wstydu by nie przyniósł.
» 16 lipca 2021, 13:11 #134
Diabelski97: Varane to #MUFC is moving in the right direction. If United make an acceptable offer to Real Madrid, there’s currently a good chance that he will come to Old Trafford
I am told that the online enthusiasm of Reds has appealed to RaphaĂŤl, and would play a major role in his decision


Jonathan Shrager


Top źródło
» 16 lipca 2021, 11:12 #133
szczecinianin: Moze zachowujemy tradycje i ogłosimy go w Deadline Day haha :D
» 16 lipca 2021, 11:16 #132
Shoiden: Romano pisał ze juz po testach i po podpisaniu dokumentów więc to juz tylko zależy od klubu. Sam piłkarz natomiast jest z Rashfordem na wakacjach
» 16 lipca 2021, 11:19 #131
Shoiden: Myśle zresztą ze gdyby byko coś nie tak to już by były przecieki, trzeba cierpliwie poczekać
» 16 lipca 2021, 11:30 #130
Mariano88: Szczecianin, haha, az Ci lajka dałem, made my day
» 16 lipca 2021, 11:41 #129
Blau: Sanchez umiał grać na fortepianie, bwiec było łatwiej. Teraz Sancho się przyucza do filmiku prezentującego, ale słabiej mu trochę idzie.
» 16 lipca 2021, 12:34 #128
Pyra: Nie widzę w tym sezonie innej opcji niż Cavani w podstawie, czytaj zawsze wychodzi na najtrudniejszych rywali/średniaków ligowych, wchodzi za Martiala jak gramy z jakimiś leszczami ratować tyłek itd.
Ewentualnie zasiada na ławce jak musimy grać z kontry.
Sancho do Listopada na LS, Greenwood na PS, Martial do rotacji za ww. trójkę.

Jamesa bym pożegnał, kompletny brak rozwoju, walijski Grosicki.

A za rok myślę, że Martial out i wchodzi ktoś z u-18 (McNeill, Hugill)

Cavaniego jak nie obniży lotów trzeba co roku przekonywać do pozostania.
» 16 lipca 2021, 10:54 #127
Abstrahujacy: Kto wie czy ten marny Martial nie obudzi się po transferze Jadona. Sancho wszak lubi grać szybko a Martial dotychczas najlepszy był w kontrach. Nie płakałbym po sprzedaży Francuza(ów) ale jak zostanie to oby się obudził :)
» 16 lipca 2021, 11:04 #126
DjTED: Oczywiście, że będzie na odwrót. Przewiduje Jamesa w 1 składzie, a Sancho na prawej
» 16 lipca 2021, 11:09 #125
Kralik077: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 08:45

Coś czuje, że w przyszłym tygodniu będzie oficjalka Varana :) I kto wie może uda się tego Tripiera ściągnąć też do 20 mln, skoro sam wyraża chęć powrotu do PL to może naciskać AM na ten transfer. Potem niech się skupią na sprzedaży zawodników i wyjaśnieniu sytuacji z Pawełkiem i na podstawie tej decyzji będą wiedzieć, czy mają kogoś szukać jak np Camavanige czy też nie.
» 16 lipca 2021, 08:45 #124
Diabelski97: Daty powrotu piłkarzy Manchesteru United:

Mctominay - 14 lipca
Pogba, Fernandes, Dalot, James - 19 lipca
Lindelof - 20 lipca
Cavani - 26 lipca
De Gea - 27 lipca
Fred - 31 lipca
Sancho, Shaw, Maguire - 1 sierpnia
Bailly, Amad - 18-28 sierpnia
Rashford - październik

Bruno Fernandes, Paul Pogba, Victor Lindelof, Scott McTominay, Daniel James i Diogo Dalot powinni wrócić na drugi przedsezonowy mecz Manchesteru United z Queens Park Rangers, który odbędzie się 24 lipca.

[The Athletic]
» 16 lipca 2021, 08:24 #123
Blau: Sancho + Varan to już byłoby bardzo przyzwoite okienko, ale dla mnie to trochę za mało.

Fajnie by było jakby rzekome plotki o szybkiej decyzji Pogby były prawdziwe - albo podpisuje kontrakt, albo spróbować wcisnąć go do tego PSG czy innego klubu. Do tego spróbować sprzedać Lingarda i Dalota (rzekome zainteresowanie Milanu) i już uzbiera się fajna suma (na oko coś koło 90 milionów)

To już są dobre pieniądze. Wtedy dokupić Camavinge (transfer lekko przyszłościowy, aczkolwiek facet ma papiery nawet od buta wejść do pierwszego składu) albo odpalić kolejną bombę i kupić Rice.

Henderson, AWB, Maguire, Varane, Shaw, McTominay, Camavinga (Rice), Bruno, Rashford, Sancho, Cavani - dla mnie to jest skład, który spokojnie może walczyć o mistrzostwo.

Do tego w obwodzie De Gea, Telles, Lindelof, Greenwood, VDB, Martial, Diallo czy Fred.

Fajnie jest sobie tak pomarzyć, aczkolwiek nie uważam, że jest to aż tak nierealne.
» 16 lipca 2021, 07:59 #122
DaredevilUtd: Wszystko fajnie tylko po co ten ryżu? Według mnie to solidny, acz kolwiek nie wyróżniający się zawodnik. Mamy takich dużo w składzie.
» 16 lipca 2021, 08:13 #121
Bylak: Też tak sądzę, że Rice jest sredniakiem. Nie wniesie nas na wyższy poziom.
» 16 lipca 2021, 08:24 #120
Blau: Brakuje nam solidnego defensywnego pomocnika, a Rice wydaje się sensownym wyborem. Sam nie jestem jego wielkim fanem, ale umiejętności mu nie odmówię - może nie jest jakimś wirtuozem, ale z miejsca podniósłby jakość drużyny.

Macie panowie jakieś inne, względnie realne propozycje zamiast niego?
» 16 lipca 2021, 08:44 #119
kamilpe: Moim zdaniem Neves > Rice pod względem gry i kwoty
» 16 lipca 2021, 08:49 #118
sturmik: Za 80 mln mozesz miec jakiego chcesz DCM na swiecie.
Ndidi ma 24 lata i wyglada na lepszy deal. Rice wyjechal póki co na fali Euro 2020, ale nie pchalbym sie w ta pulapke.
Mamy Scotta - który gdyby sie troszke rozwinal to bylby duzo lepszy niz Rice. Mamy tez Garnera, który moze byc naszym zawodnikiem na lata.
» 16 lipca 2021, 09:55 #117
Mariano88: Kamilpe, skoro Neves jest lepszy i tańszy to czemu nasz klub interesuje się Rice'm? Czemu Chelsea się nim interesuje? Podczas gdy Nevesem tylko Arsenal. Pytam szczerze nie złośliwie, bo nie sledzilem męczy wolves aż tak wnikliwie.
» 16 lipca 2021, 10:27 #116
tomekwietniu: Tak, gość jedzie na fali Euro… Jasne…
Jest kapitanem w wieku 22 lat w WHU, klubie który zajął 6 miejsce, w dużej mierze dzięki temu jak on trzymał pomoc. Trzymał pomoc reprezentacji Anglii, która zajęła drugie miejsce na Euro i nie przegrała meczu, a w całym turnieju straciła 2 bramki.
Nie wiem może oglądacie tylko mecze United, ale u mnie zazwyczaj w weekend robiąc różne rzeczy poleci te 2-4 mecze PL i często leci WHU.
Rice to drugi Carrick, też uczył się w WHU, oprócz tego w Chelsea. Mountem jego kolegą wszyscy się zachwycają, gość na swój wiek jest mega. Rice to ten sam talent tylko na ŚPD, tylko trudniej to wyeksponować na takiej pozycji.
Ok mamy Scotta, ale jeśli sprzedamy Pogbę to wolę Rice w duecie ze Scottem, który jest 8 lub B2B niż kolejną gwiazdeczkę z Francji typu Camavinga. Jakoś mam obawę, że to drugi Pogba lub Martial…
» 16 lipca 2021, 10:41 #115
nieeeeeeee: Panie Marianie dlatego że Rice jest Anglikiem a Neves Portugalczykiem
» 16 lipca 2021, 10:54 #114
kamilpe: Mariano88 żadne poważne źródło (czyt. Romano) nie podaje informacji, że interesujemy się Rice więc wnioskuje, że to wymyśl mediów
» 16 lipca 2021, 11:00 #113
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 11:53

@Kamilpe, Romano akurat mówił, że interesujemy się Rice'm i Camavinga. Takie nazwiska jak Ndidi czy Neves nigdy nie zostały przez niego wymienione.
@nieeeeeee, Camavinga to Francuz a Fernandes to Portugalczyk, czy mamy jakieś inne argumenty?
» 16 lipca 2021, 11:49 #112
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 07:36

Varane getting closer...


Jan Aage Fjortoft
» 16 lipca 2021, 07:34 #111
Mariano88: Getting closer to sign new contract with Real? // ta wiadomość może oznaczać cokolwiek
» 16 lipca 2021, 10:34 #110
Dejfmi: Mariano otóż nie tym razem. Fjortoft udostępnił wpis Bouhafsi’ego i dopisał - Varane getting closer
» 16 lipca 2021, 10:55 #109
Mariano88: Ok, dzieki
» 16 lipca 2021, 11:52 #108
DjTED: Jaszczur szuka domu w Manchesterze.
» 16 lipca 2021, 02:38 #107
Trombocyt: Domu z Komodo w wyposażeniu
» 16 lipca 2021, 11:07 #106
Pete1S: Piękne są. Najlepsze jest to, że wersja z długimi rękawami też jest dostępna do kupienia.
» 16 lipca 2021, 00:30 #105
AgEnT: Dla mnie logo sponsora powinno być pod napisem TeamViewer na środku. Teraz jest zbyt blisko adidasa, całość jest niesymetryczna i zbyt rozciągnięta (napisy wchodzą pod pachy).
» 16 lipca 2021, 00:07 #104
DjTED: Widziałem wersję że na środku nasz herb pod nim logo i niżej napis i to wyglądało bardzo dobrze
» 16 lipca 2021, 01:06 #103
Manmanchesrer: Dokładnie, powinno być tak to rozłożone na koszulce images .app .Goo .gl/iDGyf3F3okX4ZmXz6
» 16 lipca 2021, 01:19 #102
kckMU: Tak w temacie koszulek. Od sezonu 22/23 w Serie A zakazane będą zielone, bo "zlewają się z murawą". I takim sposobem Sassuolo musi zmienić swoje domowe barwy. Jezu.
» 15 lipca 2021, 23:38 #101
Saftmi: Z tego co czytałem to związek z tym ma także jakaś nowa technologia, która będzie używana w Serie A, a boisko ma być używane jako green screen.
» 16 lipca 2021, 00:16 #100
GoForWin: Żyjemy w czasach takiego absurdu, że wcale mnie taki pomysł nie dziwi xD
» 16 lipca 2021, 00:40 #99
DaredevilUtd: Jakos te zdjęcia wychudzaja, a może to te koszulki.
» 15 lipca 2021, 23:12 #98
sturmik: Co ty mówisz.... w takim razie juz zamawiam jedna z nich :)
» 16 lipca 2021, 09:57 #97
szczecinianin: Często krytykowałem ten zarząd (nie tylko ja!!) ale trzeba przyznać, że mimo tych woodwardowskich nieudolności w negocjacjach to dokonujemy transfery, które niosą nas parę schodków wyżej.

Na ŚO nie mamy już ogórków tylko Maguire'a oraz na 95% Varane'a. Do przodu pchnął nas transfer Bruno, olbrzymim zastrzykiem doświadczenia jest transfer Cavaniego, teraz doszedł Sancho. W obrębie transfery "na jutro" typu Amad Diallo, z ławki van de Beek, Telles którego oddech poczuł Shaw.

Martwi tylko ta dziura w środku pola, jeśli Pogba jednak się zawinie.
» 15 lipca 2021, 22:51 #96
Mariano88: Wiem, że wielu mnie skrytykuje, ale mam wiarę w duet Garner - McTominay, nie przekreslalbym też Van De Beeka.
» 15 lipca 2021, 23:04 #95
motos8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2021 00:17

Wiesz, nie zgodzę się z pierwszymi dwoma akapitami. Dorozumiałem się o co Ci chodzi ale przypomnę okienko transferowe z 2014/2015 gdy przychodzili: Di Maria, Falcao, Andre Herrera, Dalej Blind i chyba Wilfired Zaha. Teraz pewnie te nazwiska niektórych śmieszą, ale ja wtedy miałem duże oczekiwania. Dwa lata później przyszli: Miki z Borussi, Zlatan, Pogba, również sobie wyobrażałem niewiadomo co. Mam na myśli, że to wszystko się może nie udać... To wszystko zawsze wygląda, że brakuje tego jednego kawałka puzzle.
» 16 lipca 2021, 00:16 #94
Domestos: Lepsze niż rok temu, ale za dużo białego. Te paski mogli usunąć.
» 15 lipca 2021, 20:36 #93
Abstrahujacy: W podstawowej wersji koszulki, tej tańszej, nie będziesz miał pasków :)
» 15 lipca 2021, 21:21 #92
zbyszek7: Widzieliscie Williana po wakacjach? Haha a tylu dp ekspertow chcialo go w United jak odchodzil z Chelsea. Dobrze ze Ole wie lepiej i poczekal rok na Sancho
» 15 lipca 2021, 20:21 #91
SickRabbit: Ja jako amator nigdy się tak nie zapuściłem jak Willian.
» 15 lipca 2021, 20:26 #90
Devil88: Haha widzialem mialem wlasnie to samo napisac.

Fajny podtekst "Dieta edena hazarda"

Arsenal teraz tak wyglada jak on" spuchniety"
» 15 lipca 2021, 20:27 #89
szczecinianin: Jose nie bronie, ale pracodawca dając mu w styczniu nową umowę powinien wesprzeć go na rynku transferowym. ALE...gdyby dać Jose 100% władze to dziś w kluby by nie było Shawa, Pogby, Martiala a w klubie byśmy mieli takich asów jak:

1) Alderweireld, który dziś gdzieś przepadł
2) Yerry Mina - średniak, od którego nawet Tuanzebe jest lepszy
3) Boateng emeryt
4) Arnautovic - on żyje w tych Chinach?
5) Mandzukic - to samo, co się z nim dzieje wg?
6) Willian - sami widzicie jaki profesjonalista

Jose i tak by został zwolniony, a następny menedżer miałby prawdziwe ZŁOMOWISKO oraz SZROTOWISKO, które nie ma prawa być wyżej w tabeli niż miejsca 8-9. Ufff, dobrze że karta się odwróciła i mamy fajny skład:)
» 15 lipca 2021, 20:59 #88
Mariano88: Ole przyszedł i zaśpiewał "tu na razie jest szrotowisko, ale bedzie San Francisco"
» 15 lipca 2021, 23:35 #87
Diabelred: szczecinianin,

Do tej listy nalezy tez dopisac Morate i Perisicia. Po czasie widac, ze Ed mial 100% racje, ze nie pozwolil na zakup tych pilkarzy.
» 16 lipca 2021, 00:44 #86
DjTED: Te koszulki mają normalny kolor tylko te zdjęcia wyszły fatalnie.
» 15 lipca 2021, 19:57 #85
Chestnut: Ale te koszulki mają normalny kolor, wytłumacz mi czym jest "nienormalny kolor".
» 15 lipca 2021, 20:16 #84
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 20:20

Chesnut

Raczej jaki jest :)
» 15 lipca 2021, 20:20 #83
Mariano88: Chestnut, to taki kolor, który ma odcień odbiegający od normy
» 15 lipca 2021, 23:33 #82
Chestnut: Poproszę o przykład, tylko dokładnie wyjaśniony, a nie "niebieski, bo tak".
» 16 lipca 2021, 01:31 #81
Diabelski97: Manchester United chce dokonać trzeciego znaczącego transferu po planowanym pozyskaniu Varane'a. United są zainteresowani obrońcą Atletico Madryt Kieranem Trippierem i są otwarci na pozyskanie pomocnika.

[MEN]
» 15 lipca 2021, 19:43 #80
GGMUN6: Varane podobno prawie już z nami dogadany kontakt. Bouhafsi
» 15 lipca 2021, 18:43 #79
Diabelski97: Manchester United i Raphael Varane niemalże uzgodnili już warunki osobiste kontraktu (tygodniówka, bonusy itp). Trwają zaawansowane rozmowy.

Mohamed Bouhafsi
» 15 lipca 2021, 18:43 #78
Michux3: O kontrakt nie ma co sie martwić,trzeba sie dogadać z klubem.Wygląda jednak na to że real nie będzie próbował go zatrzymać na siłę
» 15 lipca 2021, 18:59 #77
szczecinianin: Real dostanie 50mln które wykorzysta do transferu Mbappe, potargują się trochę bo Real to w końcu Real, ale damy rade
» 15 lipca 2021, 20:11 #76
kbck00: Tylko ten sponsor szpetny… poza tym sam projekt spoko
» 15 lipca 2021, 18:40 #75
GGMUN6: Panowie, może Panie, jakbyście ocenili okienko od 0-10. (Sancho, Varane, środkowy pomocnik)?
» 15 lipca 2021, 17:54 #74
Dawidlademann: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 18:07

Na to pytanie odpowiem ci pod koniec sezonu... Bo będzie jak z Di Maria albo Sanchezem ... Na początku sezonu ohy ahy a po sezonie... Wypier..... !! :) I co wtedy :p
» 15 lipca 2021, 18:07 #73
kamilpe: Oficjalnie to mamy tylko Heatona i Sancho więc ocenimy po zamknięciu okienka a najlepiej po zakończeniu sezonu
» 15 lipca 2021, 18:08 #72
Dawidlademann: Wg mnie bardzo słabe stroje...
» 15 lipca 2021, 17:47 #71
Mariano88: A ja rozważam zakup.
» 15 lipca 2021, 19:52 #70
AllUnited88: Widział ktoś zdjęcie Williana z Arsenalu facet wrócił z urlopu z forma jak u hazarda jakiś czas temu
» 15 lipca 2021, 17:24 #69
rizx: Albo jak Shaw ;)
» 15 lipca 2021, 17:32 #68
tygrys26: Shaw ma taką budowę ciała po prostu I wygląda jakby mial nadwagę... Ale co tam, mamy tu przykład typowego uja wiem A się wypowiem
Dziękuję dowiedzenia
» 15 lipca 2021, 17:36 #67
sisinho: @tygrys26

Nie od dzis wiadomo że parę sezonów temu Shaw właśnie miał taką "formę", dlatego też grał jak grał. No ale co tam, lepiej się czepiać kogoś bo napisał prawdę zamiast kogoś gloryfikować :)
» 15 lipca 2021, 17:57 #66
Dejfmi: powiem Wam, że na początku jakoś nie byłem przekonany ale coraz bardziej mi się podobają te stroje ;)
» 15 lipca 2021, 17:16 #65
GoForWin: Mi tam się od początku podobały. Mają w sobie to... coś. Nie wiem co, ale coś w sobie mają :D
» 15 lipca 2021, 17:27 #64
SickRabbit: Koszuleczka fajna z krótkim rękawem tylko odcień taki pastelowy/łososiowy a nie czerwony i to mi się nie podoba ale muszę to na boisku zobaczyć podczas meczu.
Gdzie Sancho w tej koszulce, miało być 48h a tu lipa grrrr
» 15 lipca 2021, 17:12 #63
Widmo: Dzis reklama sponsora, jutro pewnie będzie prezentacja Sancho i odrazu w nowej koszulce, zwykle zagranie marketingowe by dwie kwestie się nie gryzły.
» 15 lipca 2021, 17:23 #62
tomekwietniu: Tak na poważnie:
Czy ktoś coś wie co się dzieje z Philem Jonesem? W zeszłym sezonie nic nie grał, wcześniej 8, a jeszcze wcześniejszy sezon 24 mecze.
Gościu mają takie zdrowie jak mógł dostać taki długi kontrakt - ciekawe czy nie ma jakiejś klauzuli, że jest to zależne od występów.
» 15 lipca 2021, 16:11 #61
SzefSzefow: U Jonesa wszystko dobrze. Stara się nie wychylać i zarabia za nic grube siano.
» 15 lipca 2021, 16:24 #60
Chestnut: Czeka na powrót Chrisa Smallinga by raz jeszcze stworzyć najlepszą parę stoperów w Premier League.
» 15 lipca 2021, 16:47 #59
Vampiro: Dostal nowy 4 letni kontrakt w sezonie 19/20, bedzie z nami do sezonu 24/25 Bedzie sobie zgarnial po 75 tys funtow tygodniowo, przez 4 lata to 15,6 mln, nikt go od nas nie kupi, bo w jakimkolwiek zainteresowanym klubie (Oczywiscie dolna czesc tabeli) stal by sie z miejsca jednym z najlepiej oplacanych zawodników. Takze sobie bedzie siedzial u Nas raczej wielu szans w nastepnym sezonie tez nie dostanie jak dojdzie do nas Varane.
» 15 lipca 2021, 17:05 #58
szczecinianin: Mówiąc o Philu Jonesie nie mówimy już o profesjonalnym piłkarzu, nawet ludzie na orliku więcej grają w piłkę niż on od 2 lat. Rozwiązać kontrakt, dać mu hajs i niech raz na zawsze pozwoli o sobie zapomnieć.
» 15 lipca 2021, 17:08 #57
GoForWin: Jones to powinien zakończyć karierę piłkarską i zdać jakieś studia medyczne. Ma spore doświadczenie.
» 15 lipca 2021, 17:35 #56
tomekwietniu: Vampiro
Ma chyba kontrakt do 2023, z opcją przedłużenia do 2024
Jak by się dało go wypożyczyć żeby chociaż 15 tysięcy mu płacili to i tak już lepiej dla klubu, bo to wtedy „tylko” 60. Skończy kontrakt i powiedzieć do widzenia.
Ja rozumiem, że można być podatnym na kontuzje, ale większość jego problemów zdrowotnych jest owiana tajemnicą - poważna kontuzja kolna - wiesz wszystko i nic.
» 15 lipca 2021, 19:19 #55
Vampiro: Znajac United to mu go przedluza :D

Mysle, ze tak z 40% jego tygodniówki juz wiekszosc klubów by dala rade zaplacic, tylko ja mam takie wrazenie, ze Jonesowi bardziej pasuje zgarnianie 75k za nic.
» 15 lipca 2021, 19:39 #54
makglajer: Ciężko chłopa winić. Ma 29 lat i zarabia super kasę za nic. Ma mnóstwo czasu na rozwijanie biznesu jeśli jakiś otworzył i pełną stabilizację na następne 2-3 lata. Czy można chcieć czegoś więcej. A ambicje sportowe to on już bardzo dawno porzucił. Będąc na jego miejscu nie wiem czy bym tak samo nie postępował. Duża kasa za nic lub mniejsza i trzeba trenować a nie daj boże grać
» 16 lipca 2021, 08:27 #53
Glory1878: Dla mnie bardzo ładne te koszulki, jedne z najlepszych ostatnich lat. Zwykle, proste bez zbędnych pierdół czy wymyślonych kolorków. Chętnie kupię ;)
» 15 lipca 2021, 16:02 #52
MiSt: Trochę zbyt szerokie logo (powinno być w dwóch liniach), ale uwielbiam takie proste wzory. Oby za kilka lat nasz nowy sponsor kojarzył się lepiej od Chevroleta :)
» 15 lipca 2021, 15:36 #51
szczecinianin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 14:31

Przeglądam twittera "Madrid Zone" i widze, że poważne źródła podają, że Varane coraz blizej United. To byłby kolejny wielki transfer, który po Harrym, Brunonie, Edinsonem i Jadonem (mam nadzieje) wzniósłby nas jeden schodek wyżej. Nie mieliśmy lidera obrony, dostaliśmy Harry'ego, okazało się, że potrzebuje wsparcia, przyjdzie Rafa. Narzekaliśmy na brak kreatywności mimo, że trio Rash-Antek-Mason strzelało dużo bramek? Dostaliśmy Bruno, Donny'ego, Edinsona i prawdziwą perełkę Amada.

Martial, Rashford, Greenwood, Cavani, Sancho, Donny, Bruno, Amad - wygląda to na prawdę imponująco, na resztę życia stracę wiarę w ten klub, jeśli będziemy strzelać PRZYKLADOWO 3 gole więcej na koniec sezonu niż Aston Villa czy inne Evertony. Potencjał mamy znakomity.

Teraz czas na odpowiedniego partnera dla Harry'ego - priorytet Varane, mocno trzymam kciuki za niego, jak nie wypali lub zabawi się naszym kosztem jak Ramos, to rzucić sieć na Kounde. Żadnych Romerów, Torresów bo takie ruchy bardziej skończą się jak Blind, Rojo, Darmian czy Lindelof.

Najbardziej martwi ten środek pomocy. McTominay fajna opcja, Fred to tylko ktoś do rotacji, Matic jest po drugiej stronie rzeki a Pogba chce odejść i jak nie zrobi tego teraz, to odejdzie za darmo za rok, niepotrzebnie będziemy odgrzewać tego kotlecika za rok... Pogba nie przedłuży umowy, o takim Camavindze powinniśmy pomyśleć już teraz.
» 15 lipca 2021, 14:29 #50
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 14:40

Nie napalajmy się, bo musi być chemia z obrońcami i wcale nie zdziwiłbym się, jakby Maguire grał z Lindelofem. Varane bez Ramosa to trochę jeździec bez głowy, najbardziej chciałbym chyba Marquinhosa. Camavinga skoro marzy o Hiszpaniii to raczej nic z tego nie wyjdzie, albo będzie chciał uciec po czasie jak Pogba który gra jakby z musu. Moim zdaniem jeśli odejdzie Pogba to Grealish albo konkretny SPD, aby MCT czy VDB mogli grać wyżej.
» 15 lipca 2021, 14:38 #49
szczecinianin: Skończcie z tym Grealishem, na jego pozycji mamy Rashforda, Martiala a i Sancho moze tam grać. Na "10" mamy Bruno i van de Beeka. Grealish to super piłkarz, ale nie dla nas. W życiu nie zgodzi się grać na pozycji nr 8.
» 15 lipca 2021, 14:43 #48
Mariano88: @Kilerek7, przyznam, że mnie też zaskakujesz tym Grealishem. Niby masz duża wiedzę i o Manchesterze i o naszej akademii a tu chcesz Grealisha w miejsce Pogby.
@Szczecinianin, popieram, nie wiem co ludzie mają z tym Grealishem. Większość to ignoranci, którzy nie mają pojęcia co nasz klub potrzebuje. Chociaż Kilerek7 akurat się do tej grupy nie zalicza.
» 15 lipca 2021, 15:02 #47
Smola0015: Varane to dalej top topów,faktycznie miał ostatnie dwa sezonu średnie,ale Jezlei faktycznie się wypalił w Realu to możliwe ze po części to było skutkiem braku Orlenie dyspozycji,co by nie było ze względu na umiejętności,doświadczenie Varane zjada Pau Toressa,Kounde i Romero. Kolejny po Sancho transfer top.
» 15 lipca 2021, 15:06 #46
Robert3344: Varane to dalej top, a z obecnych na rynku to nikogo lepszego nie kupimy. Transfer na środek pomocy tylko po odejściu Pogby, bo mamy tam za duży młyn obecnie. Camavinga dobry transfer, ale jeżeli Pogba zostanie to za dużo nie wniesie do zespołu, a posadzenie Freda lub Maticia na trybuny raczej nie będzie wchodziło w grę. Dodatkowo mnie ciekawi ten Trippier i coś czuję, że go wyciągniemy w to okienko, jeżeli sprzedamy Dalota.
» 15 lipca 2021, 15:28 #45
pictor: Nie ma bardziej przehajpowanego piłkarza od Grealisha nawet Arnold z nim przegrywa
» 15 lipca 2021, 16:03 #44
Kilerek7: Mariano napisałem, że jeśli nie Grealish to dobry SPD aby McT czy VDB mogli przy Bruno się rozwinąć wyżej, zwłaszcza była by to szansa dla Holendra, ale jeśli Ole chciałby zachować system gry 2 jki kreatorów z przodu, to po za Pogbą, kto inny? Grealish jak wchodził w repie to robił dużo więcej niż Mounty czy inne, też bym wolał Camavingę, ale on pewnie wybierze Hiszpanie. Mało jest graczy którzy mogą zastąpić Pogbę, abstrahując od jego charakteru to piłkarzem jest klasa światowym.
» 15 lipca 2021, 17:03 #43
RVN1989: Bez przepychu.
Ale mają w sobie coś takiego Old schoolowego.
Pierwsza koszulka od jakiegoś czasu którą kupię
» 15 lipca 2021, 14:16 #42
Masarnia: Koszulki tak pozytywne jak i wyrazy twarzy tych co je prezentują.... Dla mnie nijakie
» 15 lipca 2021, 13:42 #41
trezegram: Jak koszulka może być pozytywna? Widzisz dla mnie mogli płakać na prezentacji, a i tak mi się by podobały.
» 15 lipca 2021, 14:02 #40
Masarnia: No racja.... Z tego ciepła pomieszało mnie się:p
» 15 lipca 2021, 15:08 #39
brennt: wygladaja jak koszulki druzyny MAN RED w grze ISS ...
» 15 lipca 2021, 13:10 #38
SzpakUtd: Dobrze to wygląda.
» 15 lipca 2021, 13:02 #37
Strzelec: Wyglądają nieźle. Są zdecydowanie lepsze od tych z poprzedniego sezonu.
» 15 lipca 2021, 12:15 #36
karmnik: Z ciekawostek zobaczcie jak niezle podretuszowali zdjęcie z bruno :D specjalnie zapisałem sobie zdjęcia z przecieków

devilpage.pl/index/news/komentarze/69387/rashford-pogba-i-fernandes-prezentuja-nowe-koszulki-manchesteru-united/

I

manutd.pl/wp-content/uploads/2021/07/koszulki-2021-22-9-1068x1068.jpg
» 15 lipca 2021, 12:10 #35
Atlantic: Czy oni go wybielili? XD
» 15 lipca 2021, 16:08 #34
giermeq: Odwrotnie, to z "bielszym" Bruno wygląda bardziej jak oryginał, kolor skóry jest wynikiem lampy błyskowej. Widać zresztą po włosach, że na tym "ciemniejszym" ma już je wyretuszowane. To są po prostu słabe zdjęcia, które potem starali się odratować cyfrowo.
» 15 lipca 2021, 16:37 #33
karmnik: Oto to panie giermek w rzeczy samej, przechlapane robić w taka pogodę zdjęcia
» 15 lipca 2021, 22:36 #32
Atlantic: Faktycznie teraz widzę, że to odwrotnie. W sumie nie bardzo rozumiem jaki to ma sens. Oba zdjęcia wyglądają dla mnie tak samo. W sensie, widzę różnice, ale to tylko zdjęcia. I jedno, i drugie wzbudza we mnie takie same emocje, czyli prawie żadne. Nie wydaje mi się, żeby wyretuszowana wersja wyglądała lepiej i nie rozumiem po co mu wyretuszowali te włosy XD
» 16 lipca 2021, 09:46 #31
getryscholesa: Wie ktoś moze czym się różnią te stroje za 599 od tych za 379?
» 15 lipca 2021, 12:05 #30
matheo: Za 599 zł jest to wersja taka, w której grają piłkarze w meczach. Za 379 zł jest to wersja "kibicowska". Do produkcji użyty jest nieco inny materiał, krój tej droższej jest nieco bardziej dopasowany. W meczowej masz ten wzór trzech czerwonych pasków, na tańszej jej nie ma. Z wizualnych rzeczy, to na meczowej herb nie jest wyszywany, tylko naklejany.
» 15 lipca 2021, 12:31 #29
getryscholesa: Dzieki za odpowiedz Matheo
» 15 lipca 2021, 12:50 #28
Himself: Słabe
» 15 lipca 2021, 11:59 #27
SzefSzefow: Same stroje średnie. Motyw retro jest fajny na kilka meczy z jakieś okazji, ale grać w czymś takim ponad 50 meczów? Kończ waść wstydu oszczędź.
» 15 lipca 2021, 11:57 #26
VaultBoy96: Weźcie się w końcu nauczcie co znaczy ,,kończ waść wstydu oszczędź'' zamiast pisać bez sensu farmazony.
» 15 lipca 2021, 14:42 #25
GGMUN6: twitter.com/utdreport/status/1415608288188801025

Nie mogą normalnie bez siebie żyć :>
» 15 lipca 2021, 11:54 #24
Kilerek7: Sancho ubrany jak drugi Depay, oby mu też nie odbiło.
» 15 lipca 2021, 11:59 #23
DjTED: Już się tańce zaczynają...
» 15 lipca 2021, 19:39 #22
Kilerek7: Przypominam, że jest to tylko sponsor koszulkowy, bo Chevrolet był też motoryzacyjny co w ogólnym rozrachunku dawało więcej hajsu.
» 15 lipca 2021, 11:27 #21
Anhel: Za sam napis na koszulkach Team płaci więcej niż płacił Chevrolet, dodatkowo możemy podpisać umowę z sponsorem motoryzacyjnym gdzie będą nasi jeździli samochodami sponsora , jego logo będzie na ławkach rezerwowych itd. Możemy a raczej na pewno podpiszemy tez umowę z nowym sponsorem centrum treningowego czyli to kolejne siano do kasy. Po złączeniu tych 3 umów to się okaże ze to co płacił Chevrolet to były drobne
» 15 lipca 2021, 11:48 #20
SzefSzefow: Gdzie jest logo chevroleta? Coś mnie ominęło?
» 15 lipca 2021, 11:15 #19
Anhel: Sancho się dzisiaj nie spodziewam, to by zaburzyło promocje nowych koszulek i prezentacje nowego sponsora. Być może jutro go ogłoszą tak co cały weekend będą o tym trąbić w mediach
» 15 lipca 2021, 11:14 #18
GiGss98: Leganckie są, ale nie miały być one zaprezentowane razem z Sancho?
» 15 lipca 2021, 11:03 #17
Shoiden: Każdy tu czeka na inną oficjalkę:)
» 15 lipca 2021, 10:57 #16
szczecinianin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 10:57

Pytanie od sklerotyka, czemu w latach 2002/04 i 2007/09 nie zmienialiśmy koszulek co sezon?

Ps. mi się średnio widzą te koszulki, ale pewnie przywyknę jak zobaczę w oficjalnym meczu
» 15 lipca 2021, 10:56 #15
matheo: Wcześniej cykl życia domowej koszulki to były dwa lata. Dopiero później drużyny przeszły na coroczne premiery strojów. Tutaj sobie możesz zerknąć jak to wyglądało w poszczególnych latach: devilpage.pl/index/dzialy/129/stroje
» 15 lipca 2021, 11:05 #14
kungfury: 2006/2007 i 2010/2011 moim zdaniem najlepsze ;)
» 15 lipca 2021, 11:25 #13
Quebambino: Hajs, hajs, hajs.

Jeśli co roku robisz nowe koszulki, to co roku fani kupują nowe koszulki. Biznes i tyle.
» 15 lipca 2021, 11:48 #12
Olo: Trochę Bayern, ale generalnie super :) Fajne, retro, minimalistyczne, elegancko
» 15 lipca 2021, 10:50 #11
KOw11alMUN: Szkoda tylko, że przy zakupie np. PodStadionem, na oficjalnej stronie Utd. i na Adidasie są tylko koszulki bez tego minimalistycznego wzoru a wydaje mi się, że on robi dużą robotę. Bez niego to inna koszulka.
» 15 lipca 2021, 10:36 #10
DjTED: Retro retro, ale gra nie retro. Wolałbym sto razy nowy krój i nowoczesność. Rzygam już tym retro. Za Nike były lepsze koszulki
» 15 lipca 2021, 10:30 #9
kolokolo98: Kiedy ostatnio niby były retro?
» 15 lipca 2021, 15:07 #8
0listonoszpat: Trochę szok że pozbyliśmy się poprzedniego sponsora. Jeszcze muszą się opatrzeć, ale jak dla mnie ładne. Takie minimalistyczne. Jako koszulki mistrzowskie to już w ogóle będą kultowe.
» 15 lipca 2021, 10:27 #7
BajtiMU: Świetna inspiracja powrotu do przeszłości.Słowa na wewnętrznej stronie kołnierzyka również świetne jako detal.
» 15 lipca 2021, 10:26 #6
SkilledHydra16: Niby ładne koszulki, ale przez to, że są tylko 2 kolory jakoś tak biednie wyglądają. Jak zawsze był jeszcze złoty Chevrolet to jakoś pełniejsze i ciekawsze się wydawały.
» 15 lipca 2021, 10:24 #5
Robert3344: Te z długim rękawem to konkretnie w stylu retro :D Bardzo fajne, oby nowy sponsor na koszulce zapoczątkował nową erę United :)
» 15 lipca 2021, 10:22 #4
KOw11alMUN: Bardzo ale to bardzo ładne koszulki. Szkoda, że te pasy nie są wyraźniejsze ale nie jest źle. Moja nota to 5/6 :D
» 15 lipca 2021, 10:17 #3
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2021 10:17

Super koszulki, milion razy lepsze od poprzednich, które wzorem przypominały obicia siedzeń w komunikacji miejskiej.
» 15 lipca 2021, 10:16 #2
nieeeeeeee: Bo z tego co pamiętam ten wzór miał wyglądać jak obicia siedzeń w autobusie którym piłkarze naszej drużyny jeździli na mecze.
» 15 lipca 2021, 11:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.