Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – AS Roma 6:2. Czerwone Diabły urządziły sobie demolkę na Old Trafford!

» 29 kwietnia 2021, 22:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał AS Romę 6:2 (1:2) w pierwszym półfinale Ligi Europy. Czerwone Diabły rozegrały koncertową drugą połowę na Old Trafford i zrobiły wielki krok w kierunku awansu do finału tegorocznych rozgrywek.
Manchester United – AS Roma 6:2. Czerwone Diabły urządziły sobie demolkę na Old Trafford!
» Manchester United pokonał AS Romę 6:2 w pierwszym półfinale Ligi Europy
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Scott McTominay
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Paul Pogba
Edinson Cavani
Mason Greenwood
Nemanja Matić
Juan Mata

Oddano 165 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz z Romą zaczął w dobrym stylu i już w 9. minucie cieszył się z bramki otwierającej spotkanie. Efektownym dryblingiem popisał się Paul Pogba. Francuz podał następnie na szesnasty metr do Edinsona Cavaniego, który błyskawicznie odegrał do Bruno Fernandesa. Portugalczyk z bliskiej odległości, techniczną podcinką, wpakował piłkę do siatki.

Kilka minut później było już 1:1. Roma wyprowadziła pierwszy kontratak na bramkę Davida de Gei. Spod linii końcowej piłkę na wślizgu zagrał Rick Karsdorp. Holendra blokował Paul Pogba, a futbolówka trafiła przypadkowo w rękę Francuza. Sytuację analizował VAR i podjął dyskusyjną decyzję – przyznał jedenastkę Romie. Rzut karny na bramkę pewnie zamienił Lorenzo Pellegrini.

W kolejnych minutach Manchester United nie forsował tempa. Dopiero w 25. minucie gospodarze poważnie zagrozili bramce Pau Lopeza. Hiszpański golkiper świetnie zatrzymał mocny strzał Paula Pogby zza pola karnego, przy okazji nabawiając się urazu barku. AS Roma w pierwszej połowie straciła aż trzech zawodników z powodu urazów. Boisko opuścili także Jordan Veretout i Leonardo Spinazzola.

Ten ostatni, przed zejściem z murawy, miał swój udział w drugiej bramce dla Romy. W 34. minucie goście wyprowadzili błyskawiczną kontrę. Spinazzola podał piłkę do Henricha Mychitariana, ten odegrał do Lorenzo Pellegriniego, który spod linii końcowej zagrał na szósty metr do Edina Dżeko. Bośniak nie zwykł marnować takich okazji i z bliskiej odległości posłał piłkę do siatki.

Przed przerwą Manchester United miał wyborną okazję na doprowadzenie do remisu. W doliczonym czasie gry błąd przed własnym polem karnym popełnił Ibañez. Brazylijczyk podał futbolówkę prosto pod nogi Edinsona Cavaniego. Urugwajczyk strzelił najpierw z lewej nogi, ale został zatrzymany przez Antonio Mirante. Dobitkę z prawej nogi zablokował natomiast Chris Smalling.

Drugą połowę Manchester United rozpoczął w dobrym stylu. Czerwone Diabły już w 49. minucie doprowadziły do remisu. Cavani dostał prostopadłe podanie od Paula Pogby. Urugwajczyk przytomnie wstrzymał akcję i zagrał do Fernandesa. Po chwili dostał podanie zwrotne na jedenasty metr i mocnym strzałem posłał piłkę w samo okienko!

Kilka minut później powinno być 3:2 dla Manchesteru United. Gospodarze znów przeprowadzili bardzo składną akcję. Do ofensywy w końcu podłączył się Luke Shaw, zgrał spod linii końcowej na dziesiąty metr do Cavaniego, ale Urugwajczyk tym razem źle przymierzył i z lewej nogi huknął nad poprzeczką.

Przewaga Manchesteru United była bezdyskusyjna i gospodarze dopięli swego w 64. minucie. Czerwone Diabły cierpliwie budowały akcję bramkową przed szesnastką Romy. Shaw podał do Pogby, ten odegrał do Fernandesa. Portugalczyk zauważył na prawej stronie niepilnowanego Wana-Bissakę. Anglik oddał mocny strzał – Mirante wybił futbolówkę przed siebie. Takiego prezentu Cavani nie zamierzał zmarnować i z sześciu metrów posłał piłkę do pustej bramki.

Po trzecim golu Ole Gunnar Solskjaer krzyczał do swoich zawodników: – Utrzymujemy wysokie tempo! Czerwone Diabły w 71. minucie podwyższyły na 4:2! Dobrą piłkę na prawej stronie dostał Marcus Rashford. Anglik spod linii końcowej szukał na bliższym słupku Edinsona Cavaniego. Urugwajczyk nie oddał strzału, ale sędzia uznał, że był faulowany przez Chrisa Smallinga i wskazał na jedenastkę. Rzut karny na bramkę pewnie zamienił Bruno Fernandes.

Czerwone Diabły miały miażdżącą przewagę nad Romą, co w 75. minucie udokumentowały piątym golem! Manchester United krótko rozegrał rzut rożny. Bruno Fernandes zagrał idealną piłkę na dalszy słupek w pole karne Romy, gdzie znakomicie do główki wyskoczył Paul Pogba. Francuz efektownym uderzeniem podwyższył na 5:2!

Nie był to jednak koniec strzelania na Old Trafford. W 86. minucie na listę strzelców wpisał się Mason Greenwood. Anglik otrzymał świetne podanie od Edinsona Cavaniego, stanął oko w oko z Mirante i mocnym strzałem z prawej nogi nie dał szans bramkarzowi Giallorossich.

Efektowna wygrana 6:2 sprawia, że rewanż za tydzień we Włoszech będzie dla Manchesteru United tylko formalnością.

Manchester United – AS Roma 6:2 (1:2)
Bramki: Bruno Fernandes 9’, Edinson Cavani 49’, Edinson Cavani 64’, Bruno Fernandes 71’ [K], Paul Pogba 75’, Mason Greenwood 86’ – Lorenzo Pellegrini 14’ [K], Edin Dżeko 34’

Manchester United: De Gea – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred (Matić 83'), McTominay – Pogba, Fernandes (Mata 89'), Rashford (Greenwood 76') – Cavani

AS Roma: Lopez (Mirante 28') – Ibanez, Cristante, Smalling – Spinazzola (Peres 37'), Veretout (Villar 5'), Diawara, Karsdorp – Mychitarian, Pellegrini – Dżeko


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs AS Roma. Pierwszy mecz 1/2 finału Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: Manchester United - AS Roma 6:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (515)


artix206: Oho, zbliża się wielkimi krokami okno transferowe i powrócil Diabelski97 [Tier1] :D
» 1 maja 2021, 13:33 #501
manegarrincha: W jednym z artykółów natknołem się na z pozoru mało istotne zdanie, jednak może ono kłaść się dużym cieniem na planowaniu najbliższego okienka i potencjalnej taktyki na przyszły sezon. Chodzi mi o słowa Pogby, w których stwierdza pół żartem, pół serio, że Solskjer każe trzymać mu się z dala od własnej bramki.

Niby nic takiego, ale w moim odczuciu można wysnuć teorie, że w głowie Norwega pozycją docelową Pogby jest ta na której aktualnie występuje. Ofensywny pomocnik lewy w roli bocznego rozgrywającego. Prawdą jest to że Francuz już dawno nie grał w roli kogoś z dwójki McTominay Fred. Prawdą jest to że VDB, ku mojemu zdumieniu nie zagrał tam nawet minuty.

Zmienia się moja optyka na temat prawdopodobieństwa ściągnięcia kogoś do rywalizacji z McFredem. Wydaje się to całkiem realne, skoro Holender i PP są przewidziani do innej roli. Matic i Garner to może być za mało. Chyba że gdzieś z tyłu głowy, jest swiadomość że i Pogba i VDB mogą tam w razie koniecznosci wskoczyc. W przeciwnym razie współczuje Beekowi- nienagra się jako tylko i wyłącznie zmiennik Bruno. W wizji tej znacznie maleje prawdopodobieństwo transferu Sancho lub innego skrzydłowego.

Natomiast dalej jestem przekonany że nie sciągniemy typowej 6 i nie zmienimy taktyki na jednego DMa.
» 1 maja 2021, 11:40 #500
Lisan: Ja bym się nie podpalał z tym majstrem za rok - spójrzmy prawdzie w oczy i odpowiedzmy sobie na pytanie komu zawdzięczamy to gdzie jesteśmy? Tylko i wyłącznie geniuszowi Bruno, który często w pojedynkę ciągnął nas za uszy. Czy Bruno powtórzy taki sezon za rok? Oby, ale każdemu zdarzają się spadki formy (np. Salah).
Na ten moment jesteśmy zbyt uzależnieni od formy jednego gracza. By walczyć o majstra z City, Chelsea potrzebujemy wzmocnień lub życiowej formy Rashforda, Martiala, Greewooda w przyszłym sezonie, a to niestety wielka niewiadoma bo każdy z tych zawodników ma swoje problemy i jest w pewien sposób chimeryczny.
» 1 maja 2021, 10:53 #499
zeetkaes: Sprzedac Martiala to jest mus, od kiedy nie ma tego wirusa w skladzie widac wielka poprawę w grze i wynikach
» 1 maja 2021, 10:42 #498
Bylak: Za rok walka o mistrza to jest MUS, wreszcie jesteśmy w stanie podjąć rękawice i walczyć o majstra. Brakuje nam 2/3 transferów i będziemy mieli kompletna kadrę. To jest ten sezon, nie ma już żadnych wymówek. Za rok mamy majstra, róbcie screeny.
» 1 maja 2021, 10:01 #497
Chestnut: Nie będziemy mieli kompletnej kadry, bo kontuzja jednego sprawi, że znów nie będzie miał kto tam grać. :)
» 1 maja 2021, 10:09 #496
Mariano88: Poza tym 2-3 transfery z topu nie wchodzą w grę. Aby mieć kompletną kadrę to jeszcze 2-3 okienka
» 1 maja 2021, 10:11 #495
MiSt: Powinniśmy nawiązać walkę, ale jednak wątpię by udało nam się skleić kadrę, która jest w stanie za rok zdobyć mistrzostwo. Top3 + wyjście z grupy LM to minimum.
» 1 maja 2021, 10:33 #494
damian3chrosto: Oprócz samego transferu, zawodnik potrzebuje znaleźć nic porozumienia z resztą po prostu sie zgrać. Nie wiem jak można mówić kupimy tego czy tego i już gitara. Śmieszne
» 1 maja 2021, 10:53 #493
manegarrincha: Zgadzam się z MiST-em .

Wyjście z grupy LM i podium PL to racjonalne oczekiwania twarde. Dorzuciłbym parę miękkich, takich jak stabilna forma zespołu, rozwój młodzieży, budowanie pewności, tak aby na kolejne rozgrywki można byłoby do oczekiwań twardych włączyć prawdziwą walkę o tytół.

Można do miękkich włączyć zdobycie pucharu Anglii.

Ogólne oczekiwania zawsze weryfikuje się po okienku, lecz nie spodziewamy się rewolucji.
» 1 maja 2021, 11:02 #492
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 09:22

1. Przedłużyć kontrakt z Pogbą
2. Przedłużyć kontrakt z Cavanim
3. Ściągnąć Ronaldo
4. Kupić ŚPL
5. Spróbować kupić Sancho.
6. Sprzedać Linearna

Dlaczego Ronaldo?
1. Zysk marketingowy
2. Lepszy team spirit. Ronaldo to wzór pracy dla młodych. Nie wierzę w sprzedaż lenia więc może przy nim się trochę poprawi
3. Ronaldo to nadal mega zawodnik. I da dużo pod względem sportowym.
» 1 maja 2021, 09:22 #491
mikon70: Krysiek jak sprzeda opiernicz Martialowi, przez to jego lenistwo boiskowe, to się jeszcze obrazi bardziej.
» 1 maja 2021, 09:49 #490
Saberem47: Transfer Ronaldo może rozwalić drużynę jak transfer Sancheza. Nie potrzebny nam koleś, który będzie chciał być ważniejszy od trenera. W dodatku on gra ciągle pod siebie.
» 1 maja 2021, 10:03 #489
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 11:06

Jesli Cavani faktycznie zostanie na sezon to raczej trasnfer Ronaldo jest nam zbędny . Ewentualnie przy odejściu urugwajczyka moglibysmy sie pokusić o takiego Ronaldo . Na ten moment nie widze takiej opcji zeby obaj tutaj grali . Ronaldo bedzie musial wychodzic zwykle w 1 składzie na kazdy mecz a to bedzie blokowało rozwój Diallo czy Greenwooda . Rashford albo Martial jeden z nich napewno tez musialby siadać na ławie wiec raczej sobie tego nie wyobrazam . Rashford na pozycje prawoskrzydlowego ? tak samo Martial słabo tam wygladają wiec nie widze takiego transferu tutaj .
» 1 maja 2021, 11:06 #488
Piotrek1991d: Mimo ze Bailly przedluzyl umowe uwazam ze kupno SO to nasz obowiazek.Nie mozna liczyc na obronce ktory jest tak czesto kontuzjowany
» 1 maja 2021, 09:16 #487
kondzik: Edinson Cavani jest bliski przedłużenia kontraktu z Manchesterem United na kolejny sezon.

[Simon Stone, BBC]

Solskjaer wygrywa batalię o zatrzymanie Edinsona Cavaniego w United na przyszły sezon, a sam napastnik skłania się ku przedłużeniu kontraktu.

[Mike Mcgrath]
» 1 maja 2021, 08:53 #486
MiSt: Już oczami wyobraźni widzę Cavaniego, który cieszy się wraz z kibicami ze zdobytej bramki. Nie mogę się doczekać powrotu fanów na stadion.

Trzeba przyznać, że Ole miał mocny argument przekonując Cavaniego do pozostania. Granie na Old Trafford dla kibiców to marzenie wielu piłkarzy :)
» 1 maja 2021, 09:02 #485
Diabelski97: Tak apropo letniego okienka transferowego.
Na pewno transfer Jadona Sancho to bardzo ciekawy i kuszący ruch, ale czy obecnie jest nam niezbędny? Mamy drugą ofensywę w lidze pod względem ilości strzelonych bramek, do tego potrafimy przybić piątkę Lipskowi, szóstkę Romie i czwórkę Realowi Sociedad. Nasze problemy zaczynają się z tyłu. Ostatnimi czasy ustabilizowaliśmy szeregi defensywne, ale jeśli chcemy rzucić rękawice i powalczyć w przyszłym sezonie o wygranie Premier League i walczyć z najlepszymi w LM, to koniecznie musimy wzmocnić pozycje stricte defensywne.

Jules Kounde - według mnie idealne uzupełnienie dla HM.

Wilfred Ndidi - takiego gościa nam brakuje. Mamy swoich żołnierzy w środku pola w postaci Scotta i Freda, ale to nie jest to. Uważam, że ten transfer miałby niebagatelny wpływ na poprawę naszych wyników. Jedynie niepokojące są kontuzje Wilfreda.

Max Aarons - Bardzo dobry i wciąż perspektywiczny prawy obrońca, świetny zmiennik dla AWB, do tego wspólna rywalizacja o miejsce w składzie która jak wiemy dobrze robi.


Te transfery wyniosłyby około 150 milionów i uważam, że jest to kwota którą spokojnie możemy wydać, nawet w czasach pandemii. Do tego transfery wychodzące.
» 1 maja 2021, 08:26 #484
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 08:35

Tak potrzeba nam. Sancho może grać na obu skrzydlach, teraz gramy na lewej Bruno, albo Pogba. Jak wypada nam jaki kolwiek ofensywny gracz, to gramy nieudolnie Martialem, albo Rashfordem na prawej m optymalnie na ten moment to od lewej Rashford, Cavani, Greenwood. Zastepstwo to James, Martial (obaj nic nam nie dają) Rasha czeka operacja, bo chlopak ciągle z kontuzjami gra, więc kto nam zostaje w zanadrzu? Amad, to wciąż jeszcze młody, który potrzebuje czasu. Myślę, że kupimy jakiegoś ŚO i obyśmy znaleźli ŚPD, ale wciąż jest potrzeba wzmocnic ofensywę.
» 1 maja 2021, 08:34 #483
UnitedFans123: Zgadzam się z Tobą że Sancho nie jest niezbędny. Na śo musi być jakiś szybki i zwrotny zawodnik. Kounde to dobra propozycja ALE on ma 1,78 wzrostu. Ja w tym miejscu widziałbym Fofanę. Gość ma 190 cm wzrostu tylko cena za niego byłaby długa. Tak czy inaczej moim faworytem jest Fofana. Na śpd mnie nie przekonuje jakoś ten Ndidi. Ja bardzo bym chciał Declana Rice. Albo zobaczyć czy sprawdzi się Garner. Rywalizacją dla AWB może być Dalot jak wróci z wypożyczenia. Z tym Sancho my mamy Greenwooda na PS. Cavani zostaje czyli mamy 9. W trakcie leczenia się rasha na LS możemy grać Martialem albo Pogbą. Mamy jeszcze VDB i Amada który za 2 lata może być gotowy na nasz 1 skład i wtedy już każdy będzie mógł zapomnieć o Sancho.
» 1 maja 2021, 08:37 #482
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 08:50

Teraz kwestia tylko jaki będzie nasz budżet i ile finalnie BVB sobie zażyczy. Niewątpliwie chyba każdy z Nas chciałby zobaczyć Jadona w koszulce United.

Sancho - Ndidi - Kounde
Niestety, ale abstrakcja.


Edit.

Co do wzrostu Kounde, to fakt, nie zbyt wysoki jak na dzisiejsze standardy, ale ma dokładnie taki sam wzrost jak Puyol plus cechuje się innymi zaletami.
Zdecydowanie lepsza opcja niż Pau Torres.
» 1 maja 2021, 08:46 #481
szczecinianin: Krótko i na temat bez rozpisywania się - Sancho to obowiązek! Brakujący element układanki. Nasz atak ma swoje "minusy" a Amad czy Facu to młodzi zawodnicy, którzy powinni rozwijać się w spokoju, bez całej tej nagonki i hejtu. PP i SO to obowiązek.
» 1 maja 2021, 08:50 #480
Robert3344: Dajcie spokój z tym kounde, wyobrazacie, że on będzie walczyć z takim Chrisem woodem? Gość jest dobry, ale my mamy problem w meczach z średniakami, którzy murują, a nie z czołówką. Często narzekacie, że lindelof przegrywa pojedynki w powietrzu, to co dopiero z kimś takim. Stawianie pogbe na skrzydle sprawia, że musimy oglądać mcfreda w pomocy, a tego nie chce nikt w przyszłym sezonie. Do tego oglądanie Jamesa w pierwszej jedenastce w następnym sezonie nie powinno wchodzić w grę. Nie kumam tego hype'u na ndidiego, my nie potrzebujemy przecinaka w stylu Freda, tylko kogoś kto będzie wiedział co zrobić z piłką i przy okazji zagrać dobrze w odbiorze. Do tego dochodzi cena. Leicester nie puści żadnego gracza poniżej 80 mln zapewne
» 1 maja 2021, 08:51 #479
zeetkaes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 10:49

SPD jest priorytetem Ruben Neves, Delcan Rice by nie grac Fred i MC Tomkiem tylko jednym DM
» 1 maja 2021, 10:48 #478
SIERPU: Co myslicie panowie i panie o Coutinho? Przydalby sie nam?? Podobno 40 mln euro barce satysfakcjonuje
» 1 maja 2021, 08:21 #477
Chestnut: I niby na jakiej pozycji miałby grać? :)
» 1 maja 2021, 09:18 #476
Mariano88: Co najwyżej zmiennik Bruno. Mamy inne priorytety ale jak już kogoś kupować bo rotacji to lepsza taka okazja za 40 mln niz wydawanie fortuny na Grealisha
» 1 maja 2021, 10:08 #475
0listonoszpat: Następny sezon będzie chyba najintensywniejszym w historii. Euro + reforma LM. Musimy wzmocnić kadrę bo przepadniemy (dwóch pierwszych bramkarzy nie załatwia sprawy). Będą liczniejsze kontuzje, częstsze wąchania formy i kryzysy fizyczne. W razie tfu tfu kontuzji stopera mamy problem, operacja Rashforda, Pogba lubi wypaść przez kontuzję, Cavani też najmłodszy nie jest i wszystkiego nie zagra. Możemy w następnym sezonie zrobić kolejny krok w przód i wreszcie zawalczyć o mistrzostwo. Trzymajmy kciuki za krawaciarzy w to okienko.
» 1 maja 2021, 08:17 #474
UnitedFans123: Nowy format LM będzie w 2024 roku jesli się nie mylę.
» 1 maja 2021, 08:26 #473
Cieniu: Dzień dobry! Kocham Manchester United i Żonę. Pozdrawiam!
» 1 maja 2021, 07:19 #472
BNK: Żona Ci zagląda w telefon kiedy piszesz na DP?
» 1 maja 2021, 07:23 #471
Cieniu: Bynajmniej. Po prostu są priorytety, najpierw Manchester później Żona.
» 1 maja 2021, 07:29 #470
Klimaa: Odpowiednia kolejność zachowana ;)
» 1 maja 2021, 07:59 #469
Cieniu: Manchester jest w sercu od 1998 roku Żona od 2018 :D
» 1 maja 2021, 08:10 #468
artix206: Wiadomo kiedy beda jakieś informacje nt. Biletów, ich dostępności na finał? Mam nadzieje, ze z okazji finału pojemnosc zostanie podniesiona, na wiecej niż te 25%, chociaz wątpię :/
» 1 maja 2021, 06:56 #467
szczecinianin: Takie krótkie pytanko przed pójściem w kime...nowy kontrakt dla Ediego oznacza, że klub nie szuka napastnika, pełna zgoda!! Czy jednak przedłużenie kontraktu Erica oznacza wg was koniec starań o SO? Jeśli tak, to w jakie transfery wierzycie? Prawoskrzydłowy? Środkowy obrońca? Zamiennik dla Wan Bissaki? :)

Ja jednak wierzę w Sancho i środkowego obrońcę
» 30 kwietnia 2021, 23:31 #466
RedRevolta: Ja uważam, że przedłużenie kontaktu dla Erica nie oznacza końca starań o pozyskanie nowego obrońcy, będziemy szukać dogodnych dla nas opcji na tą pozycję, Sancho to priorytet według mnie i proszę nie słuchać tych płaczków typu wydaliśmy kasę na Diallo i teraz kupujemy za ogromne pieniądze Jadona, głupotą jest myśleć, że 18 latek może zapewnić nam dzisiaj obsadzenie pozycje prawego skrzydła na kolejny sezon i walki o mistrzostwo bo chyba myślimy o tym, nie prawdaż.
» 30 kwietnia 2021, 23:49 #465
DevoMartinez: A moim zdaniem można zapomnieć o Sancho. Na PS będzie grał Greenwood. Do tego Ole co raz częściej upycha Pogbe również na skrzydle bo nie ma gdzie go wsadzić w środku pola kiedy gramy na 2xDM. Dialo to melodia przyszłości ale zacznie dostawać swoje minuty również mam taką nadzieję. A za rok jeśli Cavani faktycznie zostanie i tak trzeba będzie wydać pieniądze na 9tke.
» 1 maja 2021, 00:36 #464
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 00:47

Cavani
Rashy -Brunek - Sancho
Pogba - VDB
Shaw - Harry - Varane* - AWB
Czyli 2 duże transfery i kogoś do rywalizacji z AWB dokupić. Ofc Greenwood też wskakuje jak najczęściej do składu i Amada powoli wprowadzać. Dla takie mnie okienko będzie świetne.
Varane jako przykład bo może być ktoś inny.
» 1 maja 2021, 00:47 #463
Mariano88: Sancho to mus, docelowo ma prawa stronę ale na początek na lewą aby Rashford się w końcu wyleczył. Jakby się udało kogoś jeszcze sprowadzić czy to stopera lub DMa to będę szczęśliwy. Napastnik za rok.
» 1 maja 2021, 00:50 #462
pictor: Jakiś czas temu Romano pisał, że nowy kontrakt nie oznacza, że nie będziemy się starać o obrońcę latem
» 1 maja 2021, 01:10 #461
Batigol222: SickRabbit

Skład z Fify, lol. Pogba nie będzie grał jako ŚPD ani nawet ŚPD, ponieważ drużyna mnóstwo traci w ten sposób, zarówno w ofensywie, jak i też w defensywie. A już duet ŚP w postaci Pogba-VDB to zupełna komedia. VDB będzie rezerwowym tak długo, jak w klubie będą Bruno oraz Pogba, ponieważ jest od nich gorszy a na bycie głębiej grającym pomocnikiem zwyczajnie nie ma papierów, to już prędzej można byłoby próbować zrobić z niego fałszywą "9".
» 1 maja 2021, 03:03 #460
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 03:06

Diallo za młody? Ronaldo w jego wieku już szalał, a Sancho nie jest dużo starszy. Ok może młodzi jak Diallo czy Shoretire jeszcze nie są gotowym produktem, ale muszą dostawać szanse, bo zegar tyka, a w rezerwach grają coraz lepiej. Jeśli taki Shoretire będzie strzelał gol za golem i nie dostanie minut to sory, oby nie było płaczu, że odszedł kolejny talent. Wiem, że Sancho to kozak, ale mamy dużo fajnej młodzieży, a Greenwood na PS jest dużo lepszy niż na ataku i nieźle się rozkręca, czy Sancho jest aż tak dużo lepszy? Tylko nie rzucajcie liczbami.
» 1 maja 2021, 03:05 #459
Robert3344: Transfer skrzydłowego to jest mus żebyśmy mogli się rozwijac. Po prostu nie możemy grać kolejny sezon jamesem na lewym i prawym skrzydle. Potrzebujemy jakości w zamian za rashforda, amad zacznie dostawać swoje szanse, ale to jeszcze nie jest jego czas. Shoretire, amad i Hannibal są naszymi największymi talentami, ale wedlug mnie nie są jeszcze gotowi, a nie możemy opierać ofensywy na młodych, wątłych i niedoświadczonych graczach. Już dużo takich graczy miało talent, a się spaliło, tu potrzeba cierpliwości, ci chłopcy wejdą na salony za min 2-3 lata, nie każdy musi być sancho i Ronaldo, niektórzy potrzebują więcej czasu żeby dojrzeć. A co do obrony, to każdy transfer na obronę będzie oznaczać, że tuanzebe odejdzie. W sumie tu jest tyle opcji i kombinacji, że aż sam jestem ciekawy jak wzmocnią zespół
» 1 maja 2021, 07:28 #458
UnitedFans123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2021 08:23

SickRabbit
Nieźle teraz odjechales z tym Pogbą i Donnym na śpd. My nawet samym Pogbą nie gramy na śpd a co dopiero jeszcze z Van de Beekiem. Tak jak kolega napisał wyżej Donny to falszywa 9 a Pogba to jest bardziej ofensywny pomocnik. Widzisz że my musimy grać 2 śpd McFred i to jest czasami dziurawe a Ty chcesz grać dwoma ofensywnymi zawodnikami na śpd. Nawet ja układam defensywniejsze sklady w fifie.
» 1 maja 2021, 08:21 #457
Mariano88: Nani, De Gea, Cavani, Pogba, Hernandez? Do tego masa nieudanych transferów z rodzimego podwórka jak Smalling, Jones, Lukaku?
» 1 maja 2021, 00:47 #456
pbskarpy: Smalling nieudany?
» 1 maja 2021, 10:02 #455
Mariano88: Smalling? A nie przepraszam to był czołowy stoper ligi. Moj błąd
» 1 maja 2021, 10:15 #454
RedStreamer: Lisy w tytę, dobra wiadomość.
» 30 kwietnia 2021, 22:20 #453
SickRabbit: Z większym luzem zagramy w niedzielę jak urwą im punkty.
» 30 kwietnia 2021, 22:22 #452
SickRabbit: No i urwali, brawo Bednarek i spółka.
Tym bardziej, że w 10kę ponad 80 minut.
» 30 kwietnia 2021, 23:04 #451
Remix81: Lisy remis chyba nie oglądałeś uważnie tego meczu
» 30 kwietnia 2021, 23:04 #450
SickRabbit: No oglądałem do końca i urwali 2pkt...
Czy to ze mną jest coś nie tak?
» 30 kwietnia 2021, 23:15 #449
Mariano88: Pytanie od publicznosc? A jaka publiczność reprezentujesz? Zwłaszcza w dobie pandemii?
» 30 kwietnia 2021, 21:19 #448
szczecinianin: Pewnie nie każdemu się spodoba to, co napisze, ale bardzo się cieszę, że go nie ma. Gorszego lenia dawno w klubie nie widziałem. Antek nigdy nie był wybornym strzelcem, ale umiał robić rajdy, dryblingi, zakręcić obrońcami, dośrodkować, strzelić gola a dziś? On nie ma nic, tak jakby wszystkie jego umiejętności gdzieś wyparowały, zniknęły. Bardzo długo go broniłem, ale on po 32 meczach ma 7 goli, tylko 3 gole w 2021 roku. Nie mozemy przejść obok tego z obojetnością. Już nie wspomnę, że Edii grzał ławkę a Antek grał. Najgorsze jest to, że Ole będzie na niego stawiać bo Antek to primadonna, posadzisz go na ławce to typ zacznie strugać fochy, machać rękoma i w moment zniszczy szatnie. Mam dość jego człapania, machania rękoma na Shawa (co gra sezon życia) i obojętności. Jeden z najgorszych leni w drużynie. Najgorsze jest to, ze wyleczy się i znów będzie grał w prawie każdym meczu, jak nie w 11ce to wejdzie z ławki. Najchętniej chciałbym go sprzedać, bo i Edi i Mason są od niego dwie klasy lepsi a w akademii rosną nam McNeill i Hugill, ale to nierealne.

Jeszcze Martial nieraz nam podniesie ciśnienie. Szkoda.
» 30 kwietnia 2021, 21:23 #447
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 21:45

jest tu taki jeden co teskni za martialem a najbardziej za jego pressingiem i harowaniem w obronie ;)
» 30 kwietnia 2021, 21:42 #446
DaredevilUtd: Smutny nawet wiem kogo masz na mysli :) Ja osobiście odczowam różnice, ale wcale nie jest to tęsknota, a wręcz odwrotnie. Talent duży, ale mentalność beznadziejna.
» 30 kwietnia 2021, 22:08 #445
wider: Martial to obecnie idealny kandydat aby go wymienić na kogoś z niewielką dopłatą
» 30 kwietnia 2021, 22:33 #444
Mariano88: A tam, to Ty za ostro reagujesz :) Jakbyś napisał poprawnie to bym się czepnal aby poszedł do milionerow :) Nie tęsknię za Martialem i nigdy mnie nie przekonywał.
» 1 maja 2021, 00:54 #443
Diabelski97: "Stacja "BT Sport" zaprezentowała dziś nagranie z wczorajszego meczu Manchesteru United z Romą. W 75 minucie pojedynku Paul Pogba strzelił gola na 5:2. Spotkanie było już praktycznie rozstrzygnięte, "Czerwone Diabły" w drugiej połowie zagrały swoje show.

Pogba postanowił świętować, pokazując swój taniec. Nieoczekiwanie Harry Maguire i Ole Gunnar Solskjaer zdecydowali się dość głośno "upomnieć" Francuza, nakazując mu zaprzestanie zabawy i dalszy atak. United zamiast cieszyć się prowadzeniem, szybko wrócili do gry zakładając wysoki pressing.

11 minut później podwyższyli wynik."
» 30 kwietnia 2021, 21:12 #442
NoLogo: O proszę, nie zwróciłem uwagi na to.
Mentalność której w poprzednich latach brakowało, były tańce, był flecista... a teraz piątka w siatce i ciągle mało i wymaganie pokazania klasy. I tak ma być.
» 30 kwietnia 2021, 21:21 #441
GoForWin: Siema Diabelski97, albo ja rzadko tu bywam, albo Ty jesteś rzadko. Jak zwykle ciekawe info z Twojej strony. Pogba zaś chyba jest atencyjny jeśli chodzi o swoje cieszynki. Chce pochwalić się nowymi ruchami tanecznymi, czy co? :P
W każdym razie, reakcje Ole i Harry'ego na plus. Nie chcę demonizować Pogby, bo zagrał świetne zawody, ale czasami niech pomyśli i daruje sobie te cieszynki.
Prywatnie dodam, że mnie irytują - nie podobają mi się.
» 30 kwietnia 2021, 21:22 #440
Diabelski97: Siemanko, mało się ostatnio udzielam ze względu na sytuację życiową, ale w miarę na bieżąco obserwuję co się dzieje.
Pozdrówki
» 1 maja 2021, 00:00 #439
UnitedFans123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 19:42

Teraz trochę odlecę ale czy my powinniśmy kupować Sancho albo jakiegoś napadziora (zakładając że zostanie Cavani). Dla mnie priorytetem nr. 1 jest kupno szybkiego i zwrotnego obrońcy np. Kounde, Fofana lub ewentualnie Varane. Celem nr.2 powinien być pomocnik (jeśli Pogba zostanie) powinien być Rice, ponieważ on miałby ubezpieczyć tyły, Pogba mógł by swobodnie ruszać do przodu. Jeśli Pogba nie chciał by zostać to co wy na wymianę za Fede Valverde (wiem trochę fifa, ale nie takie rzeczy się działy). Fede jest młody w lato skończy 23 lata. Jest prawdziwym wojownikiem i nie ma takiego agenta jak Paul. Real od zawsze chciał Pogbę ale nie wiem czy będą chcieli wypuscic Fede. I jeszcze jeśli narzekacie że Amad dostaje mało szans i chcecie Sancho to sami sobie przeczycie. Ambicje Amada są raczej większe niż bycie zawsze rezerwowym Sancho. Piszecie że Amad jest młody i perspektywiczny ok to prawda ale czy Sancho taki nie jest?
Dla mnie powinniśmy zakupić:
Johstone/Heatona jako rezerwowych.
Kounde/Fofana/Varane byle ktoś szybki i coś w miarę ogarniajacy
Zostawienie Pogby na OT albo wymiana go do Realu za Fede Valverde plus dopłata United może 20mln
Zostawienie jeszcze na rok Cavaniego ale widziałem że powiedział że zostaje to już tylko trzeba to ogłosić i tyle.
W następnym sezonie liczę na więcej szans dla Amada. Do rotacji mamy Tellesa, Mctominaya albo Freda (jeden z nich będzie grał w 1 składzie) na dodatek Martiala i Donnego
» 30 kwietnia 2021, 19:40 #438
Chestnut: Nie no, grajmy jeszcze z dziesięć lat bez prawego pomocnika, a na co to komu.
» 30 kwietnia 2021, 19:45 #437
is200second: Varane jest wyeksploatowanym łapiącym kontuzje piłkarzem który tu nie będzie chciał przyjść.
» 30 kwietnia 2021, 19:47 #436
Mariano88: UnitedFans123, odpowiem Ci bez prowokacji :) chociaż powtórzę się bo jużo tym wspomniałem niżej. Sancho to nie tylko skrojony na nasze prawe skrzydło zawodnik, ostatnio dobrze gra po lewej stronie, więc da nam to możliwość aby pozwolić Rashfordowi odbyć operację. Gdyby Solskjaer dawał szanse Amadowi to może i bym się z Tobą zgodził ale Amad to jedna wielka niewiadoma. Czuję, że w przypadku operacji Rasha będziemy grać tam Jamesem. Też nie jestem zwolennikiem par Fred-McTominay czy Maguire-Lindelof, ale uważam je za mniejsze zło niz granie Jamesem.
» 30 kwietnia 2021, 19:56 #435
DjTED: To może Sake lepiej. Też młody, ograny w PL. Gra na 2 skrzydłach.
» 30 kwietnia 2021, 20:45 #434
HarryBrown: Ani Varane ani Kounde. Szkoda pieniędzy na tych zawodników. A Sancho to może być brakujące ogniwo w teorii odzyskania prymatu w PL.
» 30 kwietnia 2021, 20:46 #433
sztejner: Oddać Pogbe za Valverde i jeszcze dopłacać ?? Wybacz,ale chyba oszalałeś ziomek
» 30 kwietnia 2021, 22:14 #432
Robert3344: Nie ma szans na żaden z tych transferów na obronę. Varane to nasycony kot, do tego coraz częściej łapie urazy, kounde nie pasuje do premier league i jest za drogi, a fofana za drogi. Imo Bailly byłby idealny, tuanzebe również jest szybki, ale no wiadomo jak jest. I znowu każdy zakłada, że ma grać tylko żelazna 11, a może Ole jednak jak będzie miał więcej jakości z przodu to zacznie więcej rotować? Sezon jest długi, każdy dostanie szansę. Sancho/grealisha są niezbędni w tej układance, oglądanie Jamesa to katorga.
» 1 maja 2021, 07:41 #431
frachu82: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 19:06

Wyciągnąć Bisume z Brighton i Sancho to by było pięknie.
» 30 kwietnia 2021, 19:03 #430
Robert3344: Rozwiązanie idealne
» 30 kwietnia 2021, 22:55 #429
skowron32: czytalem dziś że CR ma do Nas przyjśc niewiem ile w tym prawdy? ale moim zdaniem jest to zawsze gwarancja kilkunastu goli w sezonie
» 30 kwietnia 2021, 18:49 #428
Mariano88: Coraz więcej źródeł podaje, ze chce odejść z Juventusu. Natomiast w przypadku zostania Cavaniego chyba nie ma sensu blokowac kasy na kolejną gwiazdorska pensje, ale to moje zdanie.
» 30 kwietnia 2021, 19:58 #427
szczecinianin: Podobno Cavani ma podpisać kontrakt "1+1" by cały czas grać w Europie do WC 2022. Jeżeli to się uda to mega szczęśliwy. O nowym napastniku pomyślimy najwcześniej za rok, a teraz PP i ŚO to priorytety, tego nie można olać.
» 30 kwietnia 2021, 17:58 #426
H2O1994: Jak Cavani nie zostanie na następny sezon to będę zawiedziony. Zgadzam się że z kupnem napastnika można poczekać.
» 30 kwietnia 2021, 18:00 #425
Mariano88: Zgadzam się, najpierw skrzydłowy a napastnik za rok
» 30 kwietnia 2021, 18:12 #424
szczecinianin: Być może (a raczej na pewno) za 2 lata będą większe okazje niż nierealny Haland czy Kane.... nie ma sensu męczyć kibiców tymi sagami całe lato, to się nie uda, szkoda nerwów, czasu. Sancho i środkowy obrońca to obowiązek. Nie wierzę w Rice'a i zmiennika dla Wana-Bissaki.
» 30 kwietnia 2021, 18:13 #423
Mariano88: Kane pewnie nie podpisze nowego kontraktu, więc z każdym rokiem jego wartość będzie spadać. Z kolei Haaland ma mieć klauzule na niewiele ponad 70 mln, więc pozostaje kwestia jego wynagrodzenia i tego czy nas wybierze. Nie można też wykluczyć, że pojawi się jakaś inna okazja.
» 30 kwietnia 2021, 18:22 #422
H2O1994: Zmiennik dla Wan-Bissaki taki pilny nie jest, w ostateczności zagra Williams lub ktoś z młodzieży.
» 30 kwietnia 2021, 18:22 #421
Mariano88: Do tej pory się zastanawiam dlaczego Williams nie grał częściej a Wan Bissaka momentami oddychał rękawami.
» 30 kwietnia 2021, 18:26 #420
Mariano88: Czy wobec informacji o kontuzjach Rashforda i być może czekającej go operacji możemy uznać, że Sancho to największy priorytet? Nie dość, że mielibyśmy pierwszego od lat prawoskrzydłowego z prawdziwego zdarzenia to w ostatnich meczach Sancho grywa z powodzeniem na lewej stronie, więc mógłby tam zacząć aby dać Rashfordowi się wyleczyć. Rozumiem tych co uważają, że inne pozycje też wymagają wzmocnienia (stoper, napastnik, DM). Ale patrząc na naszą kadrę to chyba Sancho wydaje się najważniejszy.
» 30 kwietnia 2021, 17:57 #419
H2O1994: Ja dalej uważam że priorytet to solidny śpd a w następnej kolejności śo. Z Sancho I napastnikiem można poczekać, jak nie będziemy mieli zabezpieczonych tyłów to i Sancho nie pomoże ale to tylko moje zdanie.
» 30 kwietnia 2021, 18:05 #418
Mariano88: Ale to kim chcesz grać jak Rashford będzie się leczył? Ole Amada nie wprowadza, wystawia Jamesa.
» 30 kwietnia 2021, 18:08 #417
H2O1994: No właśnie tu jest problem, zostaje tylko James i Martial ale jakby przyszedł solidny śpd to mógłby grać z McTominayem w środku a Pogba na jednym ze skrzydeł.
» 30 kwietnia 2021, 18:12 #416
Mariano88: No i serio wolisz takie rozwiązanie? Dla mnie Pogba o ile zostanie to powinien grać w środku za Bruno, ale zgadzam się, że to wymaga porządnego śpd. Wszystkich pozycji nie zabezpieczymy na raz, więc ja dalej byłbym za Sancho.
» 30 kwietnia 2021, 18:15 #415
H2O1994: Lub ściągnąć Sancho i solidnego śpd, który zabezpieczy tyły i poczekać rok z środkowym obrońcą i napastnikiem. Według mnie nie głupie rozwiązanie. Śpd bym nie odpuszczał tym bardziej że Neves może być do wyjęcia, Wilki grają jak grają a on na pewno ma większe ambicje.
» 30 kwietnia 2021, 18:19 #414
Mariano88: trochę jestem rozdarty, bo też widząc parę McT-Fred myślę o nowym defensywnym pomocniku. Może trafi się jakaś okazja jak z Cavanim, krótkoterminowa a rok później jest szansa, że Garner ogarnie temat. Neves jest super, ale rzadko pojawiają się jakielkowiek newsy abyśmy byli nim zainteresowani. Dużo częściej pada dużo droższy Rice.
» 30 kwietnia 2021, 18:25 #413
H2O1994: W środku pomocy jest jeszcze Pogba tylko czasem zdarzają mu się kontuzje i spadki formy. Na trzy wielkie transfery nie ma szans, trzeba będzie któryś z priorytetów na razie odpuścić. Ja się nadal upieram, że śpd potrzebny na już ale jeśli nawet go nie kupimy w tym roku a za to przyjdzie Sancho I Kounde lub Torres to będę zadowolony. Za rok też będzie dobry czas na kupno śpd bo Neves i Ndidi mają umowy do 2023 roku czyli zostanie rok do końca ich kontraktów.
» 30 kwietnia 2021, 18:39 #412
Mariano88: Nie śledzę ligi hiszpańskiej ale bazując na opiniach innych użytkowników to Torres jest za wolny a Kounde za słaby fizycznie, a obaj są drodzy. Także nie jestem pewien czy to dobra opcja. Z kolei Pogba może odejść w lecie, także na tę chwilę nie brałbym go pod uwagę.
» 30 kwietnia 2021, 19:03 #411
H2O1994: Jeśli chodzi o sprzedaż Pogby to jest to ostatnia szansa na wyciągnięcie jakiejś konkretnej sumy za niego, problemem jednak będzie jego tygodniówka, już o agencie nawet nie wspominam.
» 30 kwietnia 2021, 19:15 #410
HarryBrown: Swojego czasu - być może wielu dzisiejszych użytkowników DP już tego nie pamięta - ale mieliśmy na środku dwóch obrońców wagi ciężkiej czyli Pallistera i Bruce. Nie byli szybcy ani zwrotni ale mało kto dawał radę ich przejść. Grunt żeby zawodnicy grający na środku obrony dobrze się rozumieli i czuli chemię.
Co do środka pomocy to owszem przydałby się klasyczny defensywny pomocnik a wtedy można byłoby Scotta przesunąć tam gdzie się czuje najlepiej i najwięcej daje drużynie. Co by nie myśleć, mówić i pisać o McT, to gość dobrze ogarnia kontrolę środka pola oraz zdejmuje z Pogby i Bruno sporo obowiązków defensywnych - vide wczorajsza 2-ga połowa przeciwko Romie.
Środkowy napastnik - jak Cavani zostanie na przyszły sezon, to warto się skupić na pozyskaniu Sancho albo Grealisha bo to by wykoksowało naszą siłę uderzeniową na nowy wyższy poziom.
» 30 kwietnia 2021, 19:23 #409
Mariano88: HarryBrown, ciekawy i sensowny post zepsułeś puenta o Grealishu. Tyle mamy pozycji do obsadzenia i mielibyśmy wydać tyle kasy na Grealisha?
» 30 kwietnia 2021, 19:32 #408
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 20:44

Grealish to jest bardzo uniwersalny zawodnik i daje wiele opcji w ofensywie. Wyobraź sobie takie tercet Grealish-Bruno-Pogba albo Grealish-Bruno-Sancho. Każdy z nich znakomicie wyszkolony technicznie, szybki a do tego mogą co chwilę zamieniać się pozycjami bez straty jakości. To byłby futbol w innym wymiarze. Ponadto jak mamy grać na poważnie na 2-3 frontach to Ole musi mieć 20-22 kiziorów. Tak jak ma Pep. Nie ma "de Brejne" to i tak tego nie widać bo wchodzi 2-3 innych gości o odpowiedniej jakości.
» 30 kwietnia 2021, 20:43 #407
Mariano88: Zmiennicy de Bruyne nie kosztowali tyle co Grealish. Gdyby Grealish był tańszy to zgoda ale za taką kasę to inne pozycje są pilniejsze
» 30 kwietnia 2021, 21:17 #406
HarryBrown: Pieniądze to nie wszystko. Za piłkarza, który gwarantuje coś więcej niż tylko poprawne kopanie piłki czasami trzeba zapłacić więcej. To co teraz napiszę to jest oczywiście tylko i wyłącznie moja subiektywna ocena - my potrzebujemy jeszcze więcej ognia w ofensywie. Pozostałe formacje wyglądają na ten moment satysfakcjonująco.
» 30 kwietnia 2021, 21:57 #405
RedFox: Sporo się mówi to że ma do Was przejść Pau Torres. Być może zabrzmi to kontrowersyjnie, ale nie uważam żeby to był najlepszy wybór. Jasne jest silny, potrafi grać w powietrzu, ale jak Pochmurny słusznie zauważył jest dość wolny, a w lidze angielskiej jak wiemy akcje potrafią być naprawdę bardzo szybkie. Oglądając mecz Arsenalu, trochę mi przypominał Waszego Maguire'a. Czy więc chcecie serio dwóch Harry'ch w zespole? Wiadomo Pau ma lewą nogę, ale w Premier League bardzo wiele zespołów gra z kontry i w duecie Maguire-Torres żaden z nich by nie nadążył i sytuację by musiał ratować Wan-Bissaka. Zastanawiam się kto inny więc mógłby być? Nasuwa się od razu Kounde, ale to 80 mln i fizycznie chyba nie pasuje na ligę angielską. Stąd moje pytanie: Czy zastanawialiście się w ogóle nad jakąś inną realną opcją? W miarę silny, wysoki i do tego zwinny obrońca? Na Waszym miejscu wcale nie byłbym przekonany do tego Pau Torresa. Ale to tylko moje zdanie.
» 30 kwietnia 2021, 17:02 #404
Chestnut: Po co nad tym wszystkim rozmyślać jak i tak Manchester United jako klub kupi kogo będzie chciał? ^^
» 30 kwietnia 2021, 17:28 #403
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 17:39

Może dlatego, że podjąłem taką dyskusję w kontekście wyborów obrońców? Takich którzy w tym roku szczególnie zaimponowali? Stosunkowo w tym sezonie zespoły tracą więcej bramek, a więc znalezienie wyróżniającego się obrońcy z odpowiednim profilem jest trudniejsze niż się wydaje ;)
» 30 kwietnia 2021, 17:38 #402
UnitedFans123: Właśnie dlatego chcem Kounde bo jest szybki i zwinny
» 30 kwietnia 2021, 17:40 #401
H2O1994: Dobrze to ująłeś, Torres jest solidnym obrońcą i co ważne lewonożnym tylko że szybkość nie jest jego mocną stroną. Lepszą opcją jest Kounde.
» 30 kwietnia 2021, 17:58 #400
Litosci: Badiashile
» 30 kwietnia 2021, 18:26 #399
HarryBrown: Kounde to raczej nie przeżyje pierwszego sezonu. Jest zbyt słaby fizycznie by dać radę w takiej lidze jak angielska. Przy stałych fragmentach a właściwie po nich, to będziemy szukali miejsca w które został wprasowany. Sorry ale to nie jest dobra opcja.
» 30 kwietnia 2021, 19:31 #398
UnitedFans123: Harry Brown
Na początku też tak myślałem ale zobacz przykład Fofany. Też jest watly ale w Premier League idzie mu bardzo dobrze
» 30 kwietnia 2021, 20:24 #397
HarryBrown: Fofana, to raz że ma sporo więcej centymetrów niż Kounde, a dwa wątły to on nie jest. On jest raczej żylasty. A Kounde to jest kurdupelek. Widziałem go w meczach przeciwko Czelsi i BvB i odbijał się od przeciwników niczym piłka od ściany.
» 30 kwietnia 2021, 21:01 #396
is200second: Widzieliście co się dzieje w lidze hiszpańskiej? Cztery zespoły z realna szansa na mistrza i tak przy wczorajszej porażce putków do gry wkroczyła będąca ostatnio w bardzo wysokiej formie Sevilla, i za nich będę trzymal mocno kciuki.
» 30 kwietnia 2021, 15:52 #395
Mariano88: Trzymam kciuki i za Seville i za kogoś z duetu Lille/Monaco. Dodając do tego Inter i mamy sezon przerywajacy wiele hegemonii
» 30 kwietnia 2021, 16:28 #394
is200second: Kovac robi świetna robotę i jak w porzekadle, gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta i tak może być z Monaco.

A co do serię a to nie mam nic do Juve ale jak skończą na piątym miejscu to może CR przyjdzie ;)
» 30 kwietnia 2021, 17:01 #393
H2O1994: W hiszpańskiej chyba Real wydaje się najmocniejszy, chociaż Barcelona aktualnie ma równie duże szanse na mistrzostwo. Atletico jakoś nie widzę jako mistrza.
» 30 kwietnia 2021, 18:04 #392
xarsfanx: Mi też wydaje się, że to nie ten rok, by mistrza miał kto inny jak Real czy Barca
» 30 kwietnia 2021, 19:27 #391
HarryBrown: A ja stawiam na drużynę, o której właściwie mało kto wspomina czyli Seville.
» 30 kwietnia 2021, 19:32 #390
Wirus: 7:1 i 6:2
piękne, po prostu piękne te mecze z Romą na Old Trafford
» 30 kwietnia 2021, 15:15 #389
Pyra: W tym 7-1 to chyba najlepszy mecz Carricka w życiu, dwie cudowne bramki i totalna kontrola środka pola.
No i Giggs z 4 asystami.

Piękny to był zespół.
» 30 kwietnia 2021, 15:51 #388
is200second: No i przełamanie Ronaldo w lidze mistrzów.
» 30 kwietnia 2021, 15:53 #387
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 18:09

I chyba pierwszy gol Evry w United, swoją drogą jeden z niewielu jego goli, tylko 2 pamiętam, ten z Romą i z Bayernem ale miał chyba 3 czy 4 bramki w MU.
Edit. Pomyłka, Evra ma 7 goli dla MU, sprawdziłem.
» 30 kwietnia 2021, 18:07 #386
Litosci: Z czego polowe zdobył w ostatnim
Sezonie safa
» 30 kwietnia 2021, 18:27 #385
JaCiebieTez: Takie mecze pokazują jak piłka nożna stała się nudna. Została Liga Angielska, długo ,długo nic, później Niemcy/Hiszpania(topowe drużyny) a później gdzieś tam dopiero liga włoska. No ale jaka może ona być skoro tyłu tam ekstraklasowcow na wygnaniu.
» 30 kwietnia 2021, 15:00 #384
VaultBoy96: Za jakiś czas się to zmieni . Dzisiaj angielska, jutro hiszpańska, pojutrze włoska. Tak było zawsze. Żadna hegemonia nie trwa wiecznie.
» 30 kwietnia 2021, 15:04 #383
is200second: To zagrajmy ten sam mecz teraz z Interem, Juve Atalanta lub Napoli. I zrobmy wtedy porównanie. Roma jest od nich na dziś dzień o klasę gorsza.
» 30 kwietnia 2021, 15:45 #382
Pyra: i tak i nie
Juve, Napoli, Atalanta czy Inter obsrały zbroję z o wiele gorszymi zespołami niż United w Europie
Wiadomo, każdy mecz jest inny itd. ale obecnie Seria A jest najsłabsza od lat
» 30 kwietnia 2021, 15:58 #381
H2O1994: Kiedyś liga włoska była potęgą, fajnie się oglądało AC Milan czy Inter za najlepszych lat, inne kluby też solidnie grały, jeszcze nie tak dawno liga hiszpańska miała swoje 5 minut, teraz angielska dominuje co mnie cieszy bo to moja ulubiona liga, zawsze była ciekawa i wyrównana.
» 30 kwietnia 2021, 18:16 #380
HarryBrown: Mnie to w sumie liga angielska wystarcza. Pozostałe ligi oglądam od święta. W Anglii to nawet jak gra Burnley z WBA to wiadomo, że będą emocje, walka, spięcia, krew, pot i łzy.
» 30 kwietnia 2021, 21:05 #379
SkilledHydra16: Super jeśli Cavani zostaje. Możemy odłożyć o rok transfer napastnika. W następnym sezonie mamy Cavaniego i Martiala do rotacji. W letnim okienku moim zdaniem powinniśmy sprowadzić Sancho i dobrego ŚO. Za rok skupiamy się na napastniku i defensywnym pomocniku.
» 30 kwietnia 2021, 14:49 #378
MiSt: Ja z kolei mam nadzieję, że sprowadzimy w końcu klasowego defensywnego pomocnika. Moim zdaniem obrona wtedy dużo zyska.
Nawet jeśli Martial będzie nadal w kiepskiej formie to jeszcze mamy Masona. Liczę jednak na powrót formy Francuza.
Sancho? Z pewnością by się przydał, ale wolę najpierw dobrego DP.

Jedno jest pewne - po tym okienku nadal nie będziemy mieli kompletnego składu, bo nie stać nas na więcej niż jeden większy transfer.
» 30 kwietnia 2021, 15:04 #377
H2O1994: Też uważam że śpd to priorytet.
» 30 kwietnia 2021, 18:16 #376
getryscholesa: Cavani podobno przedłuża kontrak. Fajnie. Klasowy snajper. Można się skupić na innych pozycjach. Prawe skrzydło, defensywny pomocnik i stoper. Choć jak miałbym wybierać to Rice i Pau, bo Greenwood ogarnia te prawe skrzydło.
» 30 kwietnia 2021, 14:42 #375
Lisan: Co się działo wczoraj Pogbie że jadł i pił w trakcie meczu? Chyba intensywność nie była aż tak duża jak na tej klasy zawodnika
» 30 kwietnia 2021, 14:41 #374
mikiartur: Ramadan
» 30 kwietnia 2021, 14:45 #373
Abstrahujacy: Ramadan, czyli okres postu dla wyznawców islamu. Wielu zawodowych piłkarzy praktykuje religijną tradycję, która polega m.in. na niespożywaniu posiłków od zmierzchu do świtu. Po zachodzie słońca piłkarze spożywają posiłek przy okazji przerwy w spotkaniu.
» 30 kwietnia 2021, 14:57 #372
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 14:59

Wiara mu nakazuje post i może tylko jeść i pić w nocy bo Mahomet nie widzi. Widocznie był tak zajęty, że podczas meczu też nie zauważył. Wsumie to już noc była :D
» 30 kwietnia 2021, 14:58 #371
GraanManU: Szacun dla wszystkich piłkarzy którzy przechodzą Ramadan. Mega ciężki okres dla nich, a taki Pogba rozegrał wczoraj mega dobry mecz na takiej intensywności. Szaaacun
» 30 kwietnia 2021, 15:00 #370
Lisan: Dopiero jak zjadł na drugą połowe to zaczął grać :)
» 30 kwietnia 2021, 15:20 #369
ruffnecky: Daredevil zabujczy masz ten dowcip :D
» 30 kwietnia 2021, 22:57 #368
Glazes: Witam mam pytanie trochę z innej beczki. Czy będzie możliwość zobaczenia gdzieś naszych gwiazd na lotnisku bądź jak będą wchodzić do stadionu np na mecz bądź trening ? Bo nie ukrywam ze z chęcią bym się wybrał i zobaczył Nasze gwiazdy :D
» 30 kwietnia 2021, 14:35 #367
united30: Sancho i Pau Torres i koniec zakupów skoro prawdopodobnie Cavani zostanie :)
» 30 kwietnia 2021, 14:34 #366
is200second: Możemy mieć w następnym sezonie mega atak. Jeśli Cavani zostanie z ewentualnym kupnem Ronaldo i np Sancho. Pozostanie dogadanie Pogby i kogoś do obrony w postaci choćby Pau Torresa.
» 30 kwietnia 2021, 14:28 #365
DaredevilUtd: Myślę, że przy pozostaniu Cavaniego to sprowadzenie Ronaldo nie wejdzie w grę. Sancho Rice i Torres to będą realne cele.
» 30 kwietnia 2021, 14:35 #364
GraanManU: Po odejściu Cavaniego miałoby by to jeszcze jakiś minimalny sens, ale teraz? Zostawmy już ten temat.
» 30 kwietnia 2021, 15:03 #363
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 14:24

Jeśli Cavani nie odejdzie możemy odłożyć za rok problem z 9. Bardzo dobrze, trzeba załatać defensywę i ogarnąć skrzydło.
» 30 kwietnia 2021, 14:24 #362
Atlantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 14:24

W 302 meczach, od kadencji Moyesa do zwolnienia Mourinho, Manchester United strzelił 5+ goli dwukrotnie. W 144 meczach pod rządami OGS takich meczy było już 9.

Ole Gunnar "Wuefista" Solskjaer
» 30 kwietnia 2021, 14:23 #361
Abstrahujacy: Zakała piłki zawsze grająca na remis!
» 30 kwietnia 2021, 14:38 #360
91nc99: Tylko, że to z karnych Bruno strzelił :/
» 30 kwietnia 2021, 18:24 #359
H2O1994: Ta z karnych to Bruno strzelił...
Może jeszcze na pustą bramkę postrzelali?
» 30 kwietnia 2021, 18:58 #358
PiesekLeszek: Cavani wczoraj był bardzo zdeterminowany, widać było boiskową złość.
Gdybym miał porównać Martiala, który stoi w miejscu i czeka na podanie do nogi po czym robi grymas pod wąsem.
Cavani był światowym topem nr9 i nadal nim jest.
Ma pewne braki, lub zdarza mu się zmarnować kilka okazji, ale często widać dużą klasę.
» 30 kwietnia 2021, 14:19 #357
Piotrek1991d: To pewne?
» 30 kwietnia 2021, 14:01 #356
Cieniu: Edinson zostaje z nami na kolejny sezon!
» 30 kwietnia 2021, 13:52 #355
Diabelski97: Edinson Cavani postanowił pozostać w Manchesterze United na kolejny sezon! Oficjalne ogłoszenie w przyszłym tygodniu!

Źródło: ESPN
» 30 kwietnia 2021, 13:39 #354
wedel242: Jak myślicie kto wygra zawodnika roku w Anglii? Jak dla mnie szanse mają tylko zwodnicy z City i United oraz Kane.
Od nas szanse mają Bruno i Luke Shaw, chociaż ten drugi miał w tym sezonie o wiele gorsze statystyki od Trenta z zeszłego sezonu więc wątpie. Szkoda że Bruno miał zadyszkę ostatnie 2 miesiące w lidze.
W City De Bruyne i Gundogan podzielili się sezonem jeśli chodzi o mega formę, więc wydaje mi się, że żaden z nich raczej nie zasługuje. Patrząc na sytuacje Van Dijka z zeszłego sezonu to można powiedzieć, że analogiczna sytuacja jest z Rubenem Diasem który jest ojcem sukcesu ich obrony.
Zostaje więc 3 zawodników, Bruno i Kane którzy deklasują zawodników z pola pod względem statystyk oraz Ruben Dias
» 30 kwietnia 2021, 13:37 #353
Chestnut: To będzie ktoś z City. :)
» 30 kwietnia 2021, 13:42 #352
mikiartur: Patrząc na statystyki to wybór powinien być pomiędzy Kane'm a Bruno.

Ale jednak osobiście jestem zdania że tytuł najlepszego gracza PL powinien należeć do zawodnika z drużyny która zdobyła to mistrzostwo. Dlatego uważam że dla mnie nagrodę powinien dstać Gundogan. Bo ma sporo goli. Asyst zbytnio nie ma, ale kto oglądał trochę meczów City w tym sezonie zwłaszcza w tym najlepszym okresie to widziałby jak on mocno wpłynął na ten zespół. Był taki okres gdy KDB był kontuzjowany i wtedy City także notowało świetną serię. Ciągnąl niezwykle wtedy ten zespół. Był ich mózgiem. Dlatego uważam że do niego powinna pójść ta nagroda. Ale ogólnie między tą 6tką bym rozstrzygał tą nagrodę:
Gundogan, Fernandes, Kane, De Bruyne, Dias, Shaw
» 30 kwietnia 2021, 13:49 #351
wedel242: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 13:52

Problem z City jest taki, że zaden z ich ofensywnych zawodników nie wyróznił się tak bardzo jak Bruno czy Kane, dużo dobrych zawodników pracujących jako kolektyw, rotacja plus rozłożone statystyki. Jeśli już to mógłby wygrać to lider obrony czyli Dias. Więc nie ktoś a jedyna opcja
» 30 kwietnia 2021, 13:51 #350
szczecinianin: Brawo Edi !! Mam takie marzenie (pewnie nierealne, albo na pewno nierealne) a mianowicie - kupić Sancho, dać mu numer 7 a Edkowi dać 20 tak jak RvP 9 lat temu. Do tego ten Pau Torres i za darmo Tom Heaton :) to byłoby super okno transferowe, bez nierealnych sag transferowych.
» 30 kwietnia 2021, 13:37 #349
PiesekLeszek: Jeśli Cavani zostanie to razem z nim numer 7, jaki sens dawać go komuś innemu skoro Edison udowadnia, że ten numer mu nie ciąży.
» 30 kwietnia 2021, 14:28 #348
UnitedFan07: @szczecinanin
Oby tak było :) Haaland/Kane to na ten moment nierealne cele moim zdaniem nigdzie nie odejdą po tym sezonie ze swoich klubów zwłaszcza Kane.
Co do Haalanda to wydaje mi się że to bedzie następca Lewandowskiego w Bayernie po sezonie 21/22 zwlaszcza ze przyszedl Nagelsmann jakoś od poczatku nie wierze ze Norweg trafi do Realu.
Jedynie obawiam się zeby tylko liverpool nie kupil Mbappe bo bedą mieli mega gwiazde niech Kylian jednak ostatecznie trafi do tego Realu.
» 30 kwietnia 2021, 14:50 #347
szczecinianin: A skąd LFC by kasę na niego mieli? Unreal
» 30 kwietnia 2021, 15:52 #346
UnitedFan07: @ szczecinanin
Ze sprzedaży Salaha albo Mane
» 30 kwietnia 2021, 22:29 #345
Cieniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 13:20

Liverpool już obsrany jak za dawnych czasów kiedy drużyny przeciwne przegrywały już w tunelu prowadzącym na stadiony!
» 30 kwietnia 2021, 13:19 #344
Strzelec: Edinson Cavani has decided to stay at #mufc. The announcement will be made official next week. [@moillorens]
» 30 kwietnia 2021, 12:57 #343
91nc99: Jaka wiarygodność?
» 30 kwietnia 2021, 13:02 #342
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 13:05

Ciekawe na ile wiarygodne źródło. Z tego co można na tweeter wyczytać, to Cavani ma podjąć decyzję po rozmowie z rodziną.
» 30 kwietnia 2021, 13:02 #341
Strzelec: Nie wiem, ale z tego co pamiętam był jednym z pierwszych, którzy pisali o Cavanim w United podczas letniego okienka.
» 30 kwietnia 2021, 13:04 #340
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 13:08

Chciałbym go zatrzymać na jeszcze rok, świetnie przy nim rozwija się Greenwood. Może młody nie mial dobrego początku sezonu (pamiętam problemy prywatne jakieś miał), ale w jego repertuarze widać chociażby lepsza gre głową.
» 30 kwietnia 2021, 13:07 #339
ruffnecky: Ponoć Tabarez mocno go namawia do zostania jeszcze na rok w Europie, co ma oczywiście związek z przygotowaniami kadry. a Copa Libertadores to jeszcze zdąży zdobyć :)
» 30 kwietnia 2021, 13:33 #338
mikiartur: Oby się potwierdziło :D
» 30 kwietnia 2021, 13:36 #337
Pyra: Smalling fryz na młodego Ferdinanda a gra jak paralityk.
Dobrze, że odszedł.
Lingard następny w kolejce, za niego dostaniemy ciekawy grosz i będzie kasa na wzmocnienia.
» 30 kwietnia 2021, 12:47 #336
Pochmurny: Ostatnio jest bardzo głośno na temat, że jesteśmy blisko ściągnięcia Pau'a Torresa. Zastanawiam się czy akurat on jest najlepszym wyborem bo patrząc na jego profil to jest prawie kalką Harrego. Nie boi się piłki, dobrze wyprowadza, wyskoki z niezłą grą w powietrzu, dość wolny i mało zwinny. Jedyna większa różnicą jest jego lewa noga. Pytanie czy nam nie jest potrzebny typ Erica który się po prostu nie łamie? No chyba że na tyle są optymistami, iż wierzą w nagły obrót w kontekście jego zdrowia. Nie twierdzę, że np Pau z Harrym nie mają prawa bytu, ale w takim razie potrzebny nam minimum jeden maratończyk na defensywnym co będzie robił presję o wrazie czego wspomagał jak wariat tych wolnych obrońców. Z całym szacunkiem dla Scott,a ale ten chłopak nie nadaje się na defensywnego pomocnika, a prędzej na kogoś w postaci Lamparda. W ostatnich meczach nic nie daje. Nie nadąża za przeciwnikiem, odbiory są bardziej w formie, że ktoś wbiegnie na niego, a do przodu również zagrywa sporadycznie. Fredowi często się dostaje za to iż tylko biega, ale owe bieganie praktycznie tylko on zapewnia i mimo wszystko częściej stara diet wspierać ofensywnych zawodników, a Szkot niesamowicie odstaje. Scotta w ostatnim czasie można porównać do Fellainiego w środku pola. Niby jest i go widać, ale tylko dlatego, że jest wysoki i czasem fauluje.
» 30 kwietnia 2021, 12:46 #335
Kilerek7: Mam podobne odczucia, moim zdaniem Torres to młodsza kopia Maguire i będą się dublować, kontry mogą być zabójcze. Do Harrego pasuje ktoś pokroju Erica i też nie wiem czy taki Torres wygryzie Lindelofa?
» 30 kwietnia 2021, 13:26 #334
mcscotyy: Jak zwykle pierwsza połowa do zapomnienia, druga wyśmienita.
Ale trzeba to zmienić jeśli chcemy grać w LM z topowymi klubami ponieważ one jak poczują krew to już wygranej nie wypuszczą.

Jestem pod wrażeniem gry Bruno, Pogby, Cavaniego i ostatnio Masona.

Co do Rasha jeśli to prawda że od dwóch sezonów gra z bólem to trzeba kupić jakiegoś zmiennika np. Sancho który potrafi zagrać na obu stronach bo jak tak dalej pójdzie to Marcus skończy karierę w wieku 27 lat
» 30 kwietnia 2021, 12:18 #333
MiSt: Coś szwankuje w przygotowaniach do spotkań. Brakuje nam koncentracji w pierwszych fazach spotkania. Na szczęście Ole i sztab potrafią zareagować na złą sytuację na boisku, ale nie zawsze to zadziała.
» 30 kwietnia 2021, 12:25 #332
Abstrahujacy: A to nie Ty pisałeś kolego, że jesteśmy ogórkiem zamiast klepać Romę jak za dawnych lat?
» 30 kwietnia 2021, 14:41 #331
mikiartur: Ej a myślicie że transfer Ronaldo ma sens, albo transfer Ronaldo mógłby dojść do skutku w przypadku pozostania Cavaniego w klubie? Wiadomo że takie rozwiązanie mogłoby oznaczać koniec w klubie dla Martiala ale z drugiej strony Martial w tym sezonie miał dużo szans i okazji by przekonać do siebie i OGSa i aby wywalczyć sobie miejsce w składzie, a tego nie zrobił. Teraz pójdę jeszcze krok do przodu xd A może udałoby się dogadać z wymianą Ronaldo za Martiala z Juve. W sumie byłym graczom MU serie A dobrze służy, może i Martial by tam odpalił.

Ale wracając do głownego pytania. Czy wyborażacie sobie transfer Ronaldo do nas w sytuacji, gdy Cavani zostaje w klubie. I czy uważacie że mogliby się dogadać na boisku.

Ja osobiście myślę że to mógłby być ciekawy pomysł. W dodatku bylibyśmy jeszcze bardziej nieprzewidywalni dla przeciwnika. Wg mnie mogłoby to wypalić. A co wy sądzicie?
» 30 kwietnia 2021, 11:33 #330
Lisan: Moim zdaniem Ronaldo MOŻE przyjść tylko pod warunkiem odejścia Edinsona. Żaden nie będzie siedział na ławce przez dłuższy czas a już szczególnie Ronaldo :D.
Martial - seria A to idealna liga dla niego - mniej fizyczna, można sobie pochodzić i poczłapać jak on lubi. Jedynym atutem Martiala jest młody wiek, mentalnie nie pasuje do DNA drużyny.
» 30 kwietnia 2021, 11:39 #329
mikiartur: Też się zastanawiałem że pewnie oboje byliby wkurzeni na to że jeden mógłby jakiś czas na ławce siedzieć itd.

Ale potem spojrzałem na to z 2 strony. W latach 2007-2009 był moment gdzie mieliśmy do grania na 3 pozycjach Ronaldo Rooneya Berbatova, Teveza, a jeszcze był Nani i mogący grać na skrzydle Park Ji Sung, noi oczywiście Giggs który mógł jeszcze w środku ew. potem grać. I jakoś to SAF pogodził. W dodatku teraz mamy w sumie na 2/3 pozycje Martiala Rashforda Greenwooda i Cavaniego. A Martial z tej 4 najmniej nam dawał w tym sezonie. I się po prostu zastanawiam czy byłoby możliwe go dołączenie albo w zamian za Martiala.
W dodatku myślę jeszcze o jednej kwestii. Odnośnie tego jakbyśmy grali w przypadku kontuzji nie daj boże Bruno albo Pogby( o ile Pogba zostanie na następny sezon). Wiadomo mamy Donnyego ale Donny to inny typ piłkarza. A w przypadku Pogby odejścia to wiadomo że jest duża szansa na wzrośnięcie roli Donnyego. Więc po prostu się zastanawiam czy nie powinniśmy także wzmocnić konkurencji w ataku. W dodatku pamiętajmy że ofensywnych graczy też nie muszą kontuzje omijać. I różnie po prostu może być.
» 30 kwietnia 2021, 11:50 #328
Lisan: Juve lubi takie deale wiec pewnie poszli by na wymianę z Martialem. Co do zamiennika Bruno: jeżeli Lingard wróci z WHU i utrzyma formę to spokojnie może grać ogony jako zmiennik Bruno - czyli na swojej nominalnej pozycji, czyli tam gdzie czuje się najlepiej. Sprzedając go za 10 max 20 mln bo na razie padają takie kwoty to śmieszne pieniądze, gdy za Rice wołają od nas 100mln.
» 30 kwietnia 2021, 11:56 #327
mikiartur: Lingard nie wiesze by się zgodził grać ogony Bruno. Gościu ma 27 czy 28 lat. Więc wie że może jeszcze w jakimś solidnym klubie grać regularnie. Zdziwiłbym się mocno jakby został. Poza tym to że ma taką formę teraz nie znaczy że utrzymałby ją grając zdecydowanie rzadziej. Zawsze ryzykujemy że powróci Lingard z poprzedniego sezonu
» 30 kwietnia 2021, 12:00 #326
AllUnited88: Mógłby przyjść ale tylko pod warunkiem że byłby to transfer za darmo nie oszukujmy się ma już swoje lata lepiej wziąć kogoś młodszego
» 30 kwietnia 2021, 12:01 #325
jean6: Ktoś tu przytaczał wypowiedzi kibiców Juve z ich fanpage'a. Mają dość CR7 i chętnie się go pozbędą, co mówi dużo o jego formie i przydatności. A co dopiero Premier League, tu go wykończą kontuzje. Jedno spotkanie z rzeźnikami z Burnley i po chłopie.
» 30 kwietnia 2021, 12:12 #324
mikiartur: Tak jak się nie zgadzam często z wieloma użytkownikami co tu piszą tak się nie zgadzam z kibicami Juve itd. Bo obwinianie Ronaldo że Juventus nie ma pomocy i ogólnie ten skład jest zdecydowanie słabszy niż ten do którego Ronaldo przychodził w 2018 roku. W dodatku Ronaldo w Juve opuścił chyba z 6-7 meczów w tym sezonie co w sumie jest dość mało. A strzelił we wszystkich meczach ponad 30 goli. I bilans Juve bez Ronaldo w składzie to 2-3-2 czyli nie za wesoło. Juve aby wróciło na odpowiednie tory jest potrzebne z 3-4 transfery. Jakiś boczny obrońca, z 2 śp, i możliwe że jeden napastnik choć napastnik póki co najmniej przydatny, Przytoczę wam skład z pierwszego meczu Ronaldo w Juve w porównaniu z ostatnim meczem gdzie Ronaldo zagrał.

Juventus - Chievo Verona 3-2

Szczęsny
Cancelo Bonucci Chiellini Alex Sandro
Pjanic Khedira
Costa Dybala Cuadrado
Ronaldo

Skład Juve z ostatniego meczu z Ronaldo:
Szczesny
Chiellini Bonucci De Ligt
Sandro Rabiot Bentacur Ramsey Cuadrado
Ronaldo Dybala

Dlaczego uważam obecny Juve gorszy od tamtego? Przede wszystkim przez środek pola i boki obrony. Jakim prawem oni uważali że wymiana Cancelo za Danilo im wyjdzie na plus. Danilo (który akurat w tym meczu nie grał) który może i do rotacji dobry ale to nie jest grajek na 1 skład takiego klubu. Alex Sandro z powodu kontuzji to już nie jest ten sam zawodnik co kiedyś. Cuadrado na wahadle czy na prawej obronie może to i ciekawy pomysł. We Włoszech w wielu meczach może się to sprawdzić ale na największe mecze jest to często duża słabość zespołu. Cuadrado to zawodnik bardzo ofensywny który uwielbia wchodzić w drybling. Wątpie by prawa obrona byłaby dla niego najlepsza.
Noi ten środek. W tamtym momencie mieliśmy jeszcze dobrą wersję Pjanicia i Khedire który co by nie mówić poniżej pewnego poziomu nigdy nie schodził. Do tego Dybala na swej naturalnej pozycji. Noi tamten dybala a ten obecny to 2 różne światy. Douglasa costy także już nie ma obecnie w klubie a i tak jego obecna forma jest gorsza od tej co było 2-3 lata temu.
Juve po prostu dotknęło to że nietrafili zbytnio z transferami do środka pola. Ramsey i Rabiot nie sprawdzili się. Mckennie i Bentancur to gracze bliżej charakterystyki do Freda i Scotta a nie do kreatywnych graczy. T drużyna w dodatku straciła pewną tożsamość którą miała za Allegriego. Allegri słynął z tego że świetnie broni. A obecnie każdy praktycznie w lidze umie Juventusowi wbić przynajmniej jednego gola.

Możliwe że z Pirlo pomysł nie wypalił ale też bym na niego wszystkiego nie zrzucał. Bo też wybitnego wyboru nie miał.
» 30 kwietnia 2021, 12:34 #323
Pyra: Jeżeli ktoś myśli, że Levy puści Kane do kogoś z PL to chyba głową z tyłkiem się zamienił.
Jedyne jego kierunki to Real, Barca, PSG i Bayern.
Tych dwóch pierwszych nie ma na razie kasy, Bayern ma Lewego jeszcze przez kilka lat.
PSG przy sprzedaży Mbappe lub Neymara będzie miała i środki i ciśnienie na nową gwiazdę.

Także albo zostanie jeszcze w Tottenhamie i poczeka kilka lat albo idzie do PSG.
» 30 kwietnia 2021, 11:26 #322
Quahadron: Serio myślisz, że Kane odejdzie z Anglii? Wydaje mi sie, że to mało możliwe. Jeśli już to może Real.. ale nie potrafie sobie wyobrazić go gdzieś poza Anglią. Levy go puści do rywala pod warunkiem, że zarobi na tym dobre pieniadze.
» 30 kwietnia 2021, 11:33 #321
ermac: Dokładnie. Jeśli ktoś wierzy, że angol pokroju Kanea opuści rodzimą ligę, swoją rodzinę i znajomych to chyba się z przyrodzeniem na głowy pozamieniał. Z resztą co to za argument, że Levy go nie puści? A co on jest? Niewolnik?
Przychodzi mówi, że chce odejść a Ty kasuj za mnie dużo ale tak żebym mógł odejść i nie rób problemów. Nastrzelał i poświęcał się dla kogutów przez lata więc wypada być fair w drugą stronę.
» 30 kwietnia 2021, 11:45 #320
rizx: No można powiedzieć, że tak, jest niewolnikiem swojego kontraktu, który sam podpisał. Levy go za wszelką cenę trzymać na siłę nie będzie, ale jak ktoś myśli, że go puści za 90-100 milionów, to cóż, zamienienie z przyrodzieniem itd.
» 30 kwietnia 2021, 11:51 #319
AllUnited88: Zawsze mógłby powiedzieć że nie przedłuży kontraktu i zgodzi się tylko na transfer do PL levy nie pozwoliłby mu odejść za darmo
» 30 kwietnia 2021, 12:03 #318
91nc99: A kto go poza Chelsea, MU, MC byłby w stanie go kupić?

Kane to nie typ dla Hiszpanii. Myślę, że trzeba liczyć że Perez kupi Mbappe a PSG weźmie Martiala w jego miejsce
» 30 kwietnia 2021, 12:09 #317
ermac: Niektórzy to się powinni obudzić bo chyba przespali kawałek pandemii. Jak dzisiaj wyglądają budżety zespołów? Rok temu były jakieś bomby transferowe? Edek powiedział, że nie będzie już transferów za 100 mln i nie było. Więc w tym oknie te 100 to i tak byłby hit. W piłce długo nie będzie transferów po 150 200mln. To jest chyba jedyny plus tego covida, że znów zaczniemy płacić w miarę normalne kwoty za piłkarzy a nie 50mln za byle dziecko z przebłyskami albo 140 za jakiegoś Dembele. BvB rok temu była pierwszym klubem który dostał jasny sygnał, że takie kwoty się skończyły i się srogo przejechali bo dzisiaj spinają budżet ledwo. I teraz przykład z samej BVB. Czy uważacie że Sancho po aferze transferowej do United to ten sam chłopak? Ja uważam, że był zawiedziony i już mu tak nie zależy jak wcześniej. Nie mówię, że z Harrym będzie tak s ale to jest ryzyko bo pracownik który traci zapał na swoim stanowisku to mało pozytywna sprawa. Nie chce się przepychać i twierdzić, że Kane tu przyjdzie, ale jak Levy krzyknie 200mln to wszyscy go wyśmieją a Harry odbierze to jako blokowanie odejścia i zobaczymy co z tego wyjdzie.
» 30 kwietnia 2021, 12:09 #316
Quahadron: Nie wiem za ile go będzie chciał sprzedać, nie jestem w stanie oszacować takich kwot. Uważam jednak, że jeśli kiedykolwiek było prawdopodobieństwo, że Harry odejdzie to jest to właśnie teraz. I nie sądzę by oznaczało to że zamieniłem się z przyrodzeniem na głowę. Tottenham zbudował nowy stadion, nie nacieszył nim się za długo, wydał kupe pieniędzy na transfery które nie dały oczekiwanych rezultatów, zatrudnił menadżera który wydoił rownież sporo pieniędzy. Tottenham ponownie musi kogoś zatrudnić i wesprzeć odpowiednimi transferami.. dlatego będzie szukał na to pieniędzy. Kane zaufał Pochettino, że z nim coś wygra.. nie udało się, zaufał Mourinho i ponownie się nie udało. Pamiętam, że właśnie po przegranym finale w 2019 roku głośno było o tym, że Kane chce odejść. Minęły dwa lata i nic się nie zmieniło oprócz wieku Anglika.

To normalne, że Levy nie będzie chciał go oddać, ale może być tak, że nie będzie miał wyboru i wyciśnie ile tylko się da. Myślisz, że Bale'a by nie sprzedał do United gdyby sam Walijczyk tego wtedy chciał? Sprzedałby, ale wziąłby za to ile tylko się da.
» 30 kwietnia 2021, 12:15 #315
rizx: Wiele źródeł uważa, że United dawało więcej niż Real za Bale'a, ale Totki nie chciały żeby został w lidze
» 30 kwietnia 2021, 12:25 #314
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 12:42

Ale on ma kontrakt do 2024 a nie do 2022.
Nawet jak w 2023 Tottenham będzie skłonny oddać go do ligowego rywala to nie jesteśmy jedyni i te 60-80M City spokojnie da za niego.
W 2024 jak mu się skończy kontrakt będzie miał 31lat czyli o 2 mniej niż wtedy kiedy Cavani przychodził do nas.

Także jego sytuacja nie jest najlepsza jeżeli chodzi o moce negocjacyjne w te wakacje.
» 30 kwietnia 2021, 12:41 #313
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 11:00

Po wczorajszym meczu, chyba już nikt nie ma wątpliwości dlaczego Smalling radzi sobie tak dobrze we Włoszech, to kompletnie inny poziom pilki jak w PL. Cieszę się, że udało nam się go sprzedać.
» 30 kwietnia 2021, 10:59 #312
Lisan: Nazywają go tam Smaldini
» 30 kwietnia 2021, 11:01 #311
RedDan: Smaldini i Jonesta, ah, co to był za duet.
» 30 kwietnia 2021, 11:15 #310
mikifiki: Ja byłem za jego pozostawieniem w klubie. To nadal solidny obrońca, choć głupie błędy mu się przydarzają. Do rotacji jak znalazł.
» 30 kwietnia 2021, 11:55 #309
PiesekLeszek: Nie zapominajmy, że wrócił po kontuzji i to był jego drugi macz, w pierwszym zagrał chyba tylko 45min.
» 30 kwietnia 2021, 11:58 #308
szczecinianin: I bardzo dobrze, gdy tylko zakładał koszulkę United to ją kompromitował. Za to się cieszę, że Ole pozbył się tego szrotu typu Alexis, Darmian, Rojo, Lingard, Pereira, Fosu Mensah, Smalling, Dalot.

Jeszcze tylko Jones, ostatni bastion.
» 30 kwietnia 2021, 12:07 #307
RedsFan: Mnie nie chodzi o samą jego wczorajszą postawę, tylko ogolnie. Tamtą liga jest słabsza i dlatego tylu naszych byłych graczów radzi sobie dobrze, a u nas w Premier league byli sredniakami. Smalling też nigdy nie był jakiś wybitny, poprostu jeden z wielu.
» 30 kwietnia 2021, 12:19 #306
Luke88: Smallrzyniak
» 30 kwietnia 2021, 12:35 #305
tomekwietniu: Po wczorajszym występie Smallinga, każdy powinien sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego Lukaku jest taki super w Seria A, gdzie Chris jest topowym obrońcą.
» 30 kwietnia 2021, 12:50 #304
ruffnecky: typ wraca po kontuzji ale przecież zawsze można go bezrefleksyjnie obrzucić błotem
» 30 kwietnia 2021, 13:41 #303
Saberem47: Cavani pokazuje jak bardzo tej drużynie brakowało topowego napastnika od kiedy regres zaliczył RVP. Mamy teraz ogromną szansę. Jest już z nami kapitalny Bruno - taki ktoś to skarb jaki rzadko się trafia. Musimy błagać na kolanach Cavaniego o nowy kontrakt plus Pogbe (o zgrozo) też xd Ten skład może namieszać w Europie jeśli dojdą jeszcze 2 transfery, ale nie możemy tego zmarnować. Musimy ich zatrzymać u nas
» 30 kwietnia 2021, 10:40 #302
Glory1878: Do podstawowej 11 zamiast Tomka i Freda ogarnąć konkretnego dp, do tego taki Sancho na prawą stronę i siłę rażenia mamy taką, że ja pierdziu
» 30 kwietnia 2021, 10:44 #301
FergusonHistory: Torres,Sancho,Kane i dominujemy,wtedy liga i liga mistrzów trzęsie się w posadach na myśl o Manchesterze United!
» 30 kwietnia 2021, 10:37 #300
rizx: Coś mi się wydaje, że Ole ma w szafce schowaną papierową maskę z twarzą Fergiego, którą straszy zawodników w przerwie ;)
» 30 kwietnia 2021, 10:32 #299
FergusonHistory: morderca o twarzy dziecka
» 30 kwietnia 2021, 10:41 #298
Wirus: Cavani, czemuś Ty nie przyszedł do nas pare lat wcześniej. Ehh taki napastnik, że głowa mała. Martial to może mu ręcznik na treningu podawać.
Jeśli odejdzie po sezonie będzie to wielka strata, ale trzeba go zrozumieć, że rodzina najważniejsza.

Piękny wynik, piękna 2 połowa (o 1 lepiej przemilczeć). Bruno + Cavani to duet idealny.

Co do "wycieku" koszulek na nowy sezon, 1 i 2 komplet bardzo bardzo fajny, 3-ci taki dość dziwny, ale wiadomo, są gusta i guściki :)
» 30 kwietnia 2021, 10:19 #297
manegarrincha: Czemu niby pierwszą lepiej przemilczeć?

Oczywiście drugą była pod każdym względem lepsza, ale w pierwszej graliśmy co najmniej dobrze. Tylko wynik się nie zgadzał. W jej początkowej fazie byliśmy bardzo groźni, a przez całe 45 minut siadaliśmy na nich tak że musieli wybijać piłkę po autach.
» 30 kwietnia 2021, 10:28 #296
Dh97: Kiedyś pisałem jak przyszedł do nas Ole że będzie się u nas uczył trenerki i muszę stwierdzić że uczy się bardzo szybko kumaty gość
» 30 kwietnia 2021, 10:06 #295
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 10:08

Nie wiem co tam się dzieje w przerwie, ale takiego czegoś nie widziałem nigdy za mojego życia w żadnej druzynie ( nawet za Fergiego, nie w tylu meczach w sezonie). Albo taka jest taktyka. Albo w przerwie sypie im jakiś koks czy dopalacze . Albo po prostu leje ich wszyskich po gebach. To jest niepojete...
» 30 kwietnia 2021, 10:04 #294
Pyra: Roma od początku zostawiała nam dużo miejsca, po prostu w drugiej ich mocniej docisnęliśmy i mamy efekt :)
» 30 kwietnia 2021, 11:13 #293
Quahadron: Wlasnie ja uwazam, że grali na ścisk. Dopiero gdy wyszliśmy na prowadzenie byłem spokojniejszy. Wielu przeciwników sie wtedy otwiera, a my potrafimy to wykorzystać. Jeszcze gdybyśmy potrafili pierwszy obejmować prowadzenie..
» 30 kwietnia 2021, 11:37 #292
Glory1878: Pytanko mam odnośnie tego losowania biletów - ile wcześniej będzie? Bo nie powiem, chętnie pojechałbym na mecz, ale pracuje za granicą i musiałbym 2 tygodnie wcześniej wypowiedzenie umowy napisać, jeśli jakimś cudem udałoby się ogarnąć bilet
» 30 kwietnia 2021, 09:52 #291
Lisan: Na początku maja będzie info
» 30 kwietnia 2021, 09:56 #290
Glory1878: Jeszcze mam prośbę do pewnego użytkownika, który wcześniej fajny komentarz o tym napisał, że grupkę na Messengerze chciał stworzyć. Jeśli to czytasz, odezwij się, proszę. Nie mogę znaleźć twojego komentarza :l
» 30 kwietnia 2021, 10:00 #289
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 10:03

Nie pamiętam kto to był, nie wiem czy nie użytkownik o nicku ruffnecky, ale mogę się mylić
» 30 kwietnia 2021, 10:03 #288
HarryBrown: Kilerek7
» 30 kwietnia 2021, 10:09 #287
is200second: Niech ten Torres przyjdzie i posadzi wkoncu ten wielki łeb na ławie.
» 30 kwietnia 2021, 09:40 #286
DevoMartinez: Jeśli by przyszedł to za szweda a Harry przeszedł by na swoją ulubioną stronę.
» 30 kwietnia 2021, 10:07 #285
atotrikos: Torres to na emeryturze już to go nie posadzi a jeśli chodzi o tego Pałę, to Bailly go zjada na śniadanie pod każdym względem.

Pozdrawiam
» 30 kwietnia 2021, 10:15 #284
Celt15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 13:00

Również pod względem wizyt w szpitalu w ciągu roku :D
» 30 kwietnia 2021, 13:00 #283
MiSt: Mam nadzieję, że Ole odbierze hejterom jeden z ostatnich argumentów przeciwko niemu i wygra pierwszy puchar jako menedżer United.

Zbudował co najmniej solidną ekipę, pozbył się szrotu, gramy atrakcyjną piłkę(nie zawsze, ale w porównaniu do Mou to jest przepaść), wyciska z drużyny nawet więcej niż się spodziewałem. Dodatkowo przez te dwa lata poczynił duże postępy jako trener. Taktyka i decyzje personalne coraz rzadziej są nieprzemyślane. Jest też mistrzem suszarki w przerwach meczu. Nie widzę innej opcji niż przedłużenie kontraktu.

Czas na ruch ze strony klubu. Jeśli powtórzy się sytuacja z ostatnim okienkiem Mou(Fred, Dalot i Grant xD) to niestety nie wykonamy kolejnego kroku naprzód. Wierzę, że przy odpowiednim wsparciu Ole będzie w stanie powalczyć w przyszłym sezonie o mistrzostwo Anglii.
» 30 kwietnia 2021, 09:26 #282
Tomczo: W szatni siedziałeś, że wiesz jaka tam suszarka?
» 30 kwietnia 2021, 09:28 #281
piter100000: Pewnie nie siedział tak samo jak osoby, które twierdzą, że Ole jest za miękki i nie ma jaj, a tak na prawdę znają go tylko z konferencji prasowych. Ostatnio jakiś nasz były zawodnik tylko nie pamiętam, który ale grał jeszcze za czasów Ole powiedział, że Solskjear z konferencji, a Solskjear w szatni i na treningu to zupełnie dwie inne osoby.
» 30 kwietnia 2021, 09:38 #280
MiSt: Nie siedziałem, ale to po prostu widać. W tym sezonie nasi zawodnicy często w przerwie meczu dostawali potężnego kopa by odmienić losy spotkania. Jeśli to nie suszarka to przynajmniej dobre motywowanie :)
» 30 kwietnia 2021, 09:49 #279
szczecinianin: Jeżeli zarząd znów zachłyśnie się wicemistrzostwem w przekonaniu, że jesteśmy tacy super jak w 2018 roku to niestety znów zrobimy krok w tył bo inni się wzmocnią. Albo Glazerowie dadzą więcej hajsu na transfery albo po prostu Ci wkurzeni kibice ich rozniosą.
» 30 kwietnia 2021, 10:00 #278
ruffnecky: drużyna jest co raz mocniejsza, ostatnie transfery rozsądne. po co jęczeć :)
» 30 kwietnia 2021, 10:35 #277
motos8: szczecinianin, dokladnie tego samego się obawiam. Dla przykładu w 2017 City wygrało ligę a i tak dokupili Mahreza mimo, ze w ataku był ścisk. Nasz Robercik po wygraniu LM przyznał, że sukces zawdzięczają szerokiej ławce i jej jakości. A u nas? Jest dobrze ale np taki Wan Bissaka powinien strzelić kogoś w ryja w tym klubie bo gra wszystko co się da, gościu się może połamać i nie ma absolutnie nikogo zamiast niego. Cavaniemu, który może odejdzie (oprócz Bruno) nie ma kto piłek podawać. Rashford gra z bólami a Martiala zostawię bez komentarza. Zostaje młodziutki Greenwood, ale to tylko nim chcemy zwojować wszystkie fronty? Trzeba PP, PO, ŚN (jeśli Cavani odejdzie). Nie chce tu brzmieć jak jakis malkontent, ale wkurzę się mocno jeśli znów nas dopadnie syndrom trzeciego sezonu, czyli kwalifikujemy się do CL, gramy na wielu frontach i nie jesteśmy przygotowani bo nikt nie pomyślał o wzmocnieniach.
» 30 kwietnia 2021, 11:47 #276
Lisan: Nowy stoper coraz bliżej Manchesteru United! Mowa o zawodniku Villarrealu, Pau Torresie. Zdaniem "El Larguero" wszystko wskazuje na to, że piłkarz przeniesie się na Old Trafford w najbliższym okienku.

Anglicy będą musieli wyłożyć 50 milionów euro. Właśnie tyle wynosi bowiem klauzula odstępnego,zapisana w kontrakcie Torresa z Villarrealem. W ostatnich 15 dniach letniego okienka zwiększy się ona do 65 milionów euro.

Oby się potwierdziło :)
» 30 kwietnia 2021, 09:09 #275
0listonoszpat: Jeśli chodzi o obrońców to chciałbym właśnie niego. Liczyłem na wymianę za Bailliego ale chyba nic z tego.
» 30 kwietnia 2021, 09:32 #274
Litosci: Bailly + doplata i byłoby mega
» 30 kwietnia 2021, 09:39 #273
Lisan: 50 mln za stopera tej klasy to jeszcze nie taka zła cena. Na minus fakt że znowu z Villarrealu - już jednego stopera stamtąd kupiliśmy :D
» 30 kwietnia 2021, 09:44 #272
AllUnited88: Harry Kane narzeka na brak trofeów.
Jeśli chciał by odejść to powinniśmy go kupić
» 30 kwietnia 2021, 09:08 #271
kckMU: Wolałbym zrobić wszystko dla niego, aniżeli dla Haalanda i opłacać dodatkowo wszystkie świnie przy korycie.
» 30 kwietnia 2021, 09:34 #270
DjTED: Kane TOP
» 30 kwietnia 2021, 09:46 #269
mordynator: Jakaż szkoda że pula biletów na finał Gdańsku będzie tak mizerna przez głupi Covid praktycznie dostanie biletu graniczy z cudem albo wogole jest nie możliwe bo z tego co czytałem to pierwszeństwo będą mieli karnetowicze a sama karta członkowska One Untied mało co daję niestety...
» 30 kwietnia 2021, 09:00 #268
MiSt: Dobrze, że przynajmniej trybuny nie będą puste. Mam już szczerze dość oglądania spotkań bez dopingu.
» 30 kwietnia 2021, 09:08 #267
HarryBrown: To fakt. Już te 2 czy 4 tys. kibiców podczas finału pucharu ligi zrobiło niezłą piłkarską atmosferę.
» 30 kwietnia 2021, 09:16 #266
Piotrek1991d: Bardzo dobry mecz naszej druzyny,Roma praktycznie nie istniala wczoraj jedyne co trzeba im oddac to ze wykorzystali te sytuacje ktore mieli.Oczywiscie mieli pecha bo stracili 3 zawodnikow juz w pierwszej polowie.Wlasnie tego oczekiwalem ze nasi beda mieli solidna zaliczke przed rewanzem
» 30 kwietnia 2021, 08:50 #265
atotrikos: Znowu można czytać o potencjalnym podejściu pod Harrego Kane'a - zdajecie sobie sprawę, że to na prawdę możliwe ? Ja głęboko wierzę. Jeśli się to uda, wygramy ligę.

Piękny mecz wczoraj, emocje, akcje, kontrowersje i bramki - po to oglądamy piłkę nożną nie ?

PS. Kto wybiera się do Gdańska, nawet z kilometra obejrzeć United ? Bo chyba tam wylądujemy...
» 30 kwietnia 2021, 08:49 #264
piter100000: Ja się wybieram na 100% jeśli awansujemy (nie biore innej opcji pod uwagę). Można by się zgadać większą grupą przed meczem, skoczyć na piwo i później pof stadion pojechać
» 30 kwietnia 2021, 09:00 #263
HarryBrown: W życiu wszystko jest możliwe. Natomiast w mojej ocenie nic z tego nie będzie. Daniel Levy będzie żądać 100-150 mln funtów a United tyle nie da. Może gdyby nie było zarazy, to by uciułali tyle ile sobie życzy Levy. Ale nie w dobie zarazy co potwierdza wielkość budżetu transferowego (80 baniek).
» 30 kwietnia 2021, 09:13 #262
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2021 09:19

@HarryBrown Skończ już z tą zarazą i bidowaniem. Ja np nigdy w życiu tyle nie zarobiłem przez rok, jak przez ostatni rok a nie jestem specem że tak powiem. Specjaliści siedzący w takich klubach jak Manchester United z pewnością zrobili podobnie by nie tyle nie stracić a w jakiś sposób zarobić. Podpisujemy nową umowę ze sponsorem czy tam już podpisaliśmy a wtedy zawsze trafiała się jakaś BOMBA transferowa i uważam, że tak będzie. Pandemia i ten czas to również czas na wyrwanie kogoś właśnie, nie za 150mln a za powiedzmy 100-110mln i to jest na wyciągnięcie ręki. Odpowiednie podejście pod zawodnika, sondowanie jego poglądu na sprawę i działanie które należałoby zaczynać już dziś. Zoboczymy.
» 30 kwietnia 2021, 09:18 #261