Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Brighton - Manchester United 0:3. Czerwone Diabły odczarowały stadion Mew

» 30 czerwca 2020, 23:09 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dobrym spotkaniu pokonał Brighton & Hove Albion (3:0) w 32. kolejce Premier League. Dwie bramki zdobył Bruno Fernandes, a raz na listę strzelców wpisał się Mason Greenwood. To pierwsza wygrana United w historii na stadionie The Amex.
Premier League: Brighton - Manchester United 0:3. Czerwone Diabły odczarowały stadion Mew
» Dwie bramki Bruno Fernandesa i jedna Masona Greenwooda zapewniły United komplet punktów w wyjazdowym starciu z Brighton.
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Nemanja Matić
Paul Pogba
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Anthony Martial
Brandon Williams
Scott McTominay
Daniel James
Andreas Pereira
Odion Ighalo

Oddano 124 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United od pierwszych minut narzucił gospodarzom wysokie tempo gry. Gracze Ole Gunnara Solskjaera mieli wyraźne polecenie – szybko zdominować grę i strzelić gola. Bliski wykonania tego zadania w 12. minucie był Bruno Fernandes. Portugalczyk po ładnej akcji prawą flanką, otrzymał piłkę od Paula Pogby i uderzył z kilkunastu metrów. Piłka po koźle odbiła się jednak tylko od słupka bramki Ryana.

Czerwone Diabły nie odpuszczały i już w 16. minucie zespół z Old Trafford cieszył się z bramki otwierającej wynik meczu. Po krótkim podaniu z prawej strony od Wana-Bissaki, Mason Greenwood ruszył na bramkę, zaczarował piłkę zwodem i szybkim strzałem wcisnął ją tuż przy krótkim słupku rywali. Bramkarz Brighton nie miał większych szans z przy tak precyzyjnym uderzeniu młodego napastnika.

W 21. minucie przy kontrze United, tuż przed polem karnym, Paul Pogba został sfaulowany przez Bissoumę. Piłkę na 18. metrze ustawił Bruno Fernandes i to właśnie Portugalczyk oddał strzał z rzutu wolnego. Tym razem nieco ponad bramką.

Ataki Diabłów nie ustępowały. W 29. minucie Shaw dostał dobre podanie od Rashforda i znalazł się niepilnowany przy linii końcowej. Podał na 11. metr, ale tam nikt nie zamkną akcji. Futbolówkę szybko przejął jednak Pogba, odegrał za polem karnym kilka metrów w bok do Bruno, a ten bez zastanowienia uderzył tuż przy prawym słupku i po raz drugi w tej połowie Ryan musiał wyciągnąć futbolówkę z własnej bramki.

Odpowiedzią Brighton na drugi cios był szybki kontratak zakończony uderzeniem Mac Allistera. Strzał zawodnika gospodarzy został jednak skutecznie zablokowany przez Harry’ego Magiure’a.

Pod koniec pierwszej połowy byliśmy świadkami jednego z nielicznych ataków Brighton – groźne, zawieszone dośrodkowanie z prawego skrzydła na szósty metr, tam do piłki wysoko wyskoczył Burn, lecz umiejętnie przeszkadzał mu Pogba i atak zakończył się na aucie bramkowym.

Druga połowa rozpoczęła się początkowo nieco gorzej dla zespołu z Manchesteru. Żółtą kartkę już w 48. minucie gry otrzymał Luke Shaw za nadepnięcie na stopę Bissoumy, co oznaczało, że Anglik musiał uważać do końca spotkania.

Sytuacja szybko obróciła się jednak na korzyść Czerwonych Diabłów, po kontrataku wyprowadzonym przez Namenję Maticia. Serb posłał wybitą piłkę wolejem na skrzydło do uciekającego Greenwooda. Mason chwilę potem przerzucił ją na 6. metr, a tam akcję celnym wolejem zakończył Bruno i było już 3:0.

W 54. minucie Dan Burn zdołał uciec Wan-Bissace na lewej flance. Posłał groźną piłkę na 5. metr, której nie zdołał trącić Connolly i ta wyglądała w objęciach Davida De Gei, który w tym spotkaniu nie miał wiele do roboty.

Gospodarze byli bliski zdobycia gola w 60. minucie. Mac Allister zagrał niespodziewanie piłkę po ziemi z rzutu wolnego do Trossarda na skrzydle. Belg od razu uderzył mocno lewą nogą w kierunku długiego słupka De Gei. Hiszpan odprowadził piłkę wzrokiem, ale ta tylko o kilkanaście centymetrów minęła jego bramkę.

Mając praktycznie pewny wynik w kieszeni, Ole zdecydował się na trzy szybkie zmiany w 64. minucie meczu. Na murawie zameldowali się McTominay, Pereira oraz Williams w miejsce Pogby, Bruno i Shawa.

Swój drobny wkład w dobry wynik spotkania dorzucił również David De Gea. Hiszpan był do tej pory bezrobotny, ale w 69. minucie popisał się kapitalną paradą. De Gea strącił piłkę nad poprzeczkę po mocnym strzale Connolly'ego zza pola karnego.

Minutę później swoją obecność na murawie ponownie zaznaczył Trossard. Młody zawodnik po prostym dryblingu uderzył piłkę mocno tuż zza pola karnego United. Futbolówka minimalnie minęła światło bramki Manchesteru United.

Mewy wyraźnie nabrały apetytu na bramkę honorową. W 76. minucie po kontrze i nieudanej interwencji Maguire’a, piłkę mocno dobijał Maupet. Również tym razem De Gea zachował czujność i w efektowny i skuteczny sposób sparował piłkę na rzut rożny.

Na ostatnie 12 minut spotkania, Ole Gunnar Solskjaer wprowadził na boisko Daniela Jamesa oraz Odiona Ighalo, dając nieco odpocząć Rashfordowi oraz Martialowi.

Dobrą okazję na podwyższenie wyniku spotkania miał Scott McTominay. Szkot zgarnął piłkę po nieczystym wybiciu rywali i uderzył potężnym wolejem z linii 16 metrów. Strzał zaliczył jeszcze rykoszet, ale Ryan zachował czujność i sparował skutecznie piłkę. Była to ostatnia akcja warta odnotowania w tym wtorkowym starciu Premier League pomiędzy Mewami a Czerwonymi Diabłami.

Brighton - Manchester United 0:3 (0:2)
Bramki: Greenwood 16’, Fernandes 29’, 50’

Brighton: Ryan – Burn, Dunk (Bernardo 81'), Duffy – Montoya, Lamptey (Trossard 46'), Bissouma, Stephens, Proepper (Maupay 46') – Mac Allister (Mooy 81') – Connolly (March 87’)

Manchester United: De Gea – Shaw (Williams 64'), Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Pogba (McTominay 64') – Rashford (James 78'), Fernandes (Pereira 64'), Greenwood – Martial (Ighalo 78')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Brighton & Hove Albion vs Manchester United. 32. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Brighton - Manchester United 0:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (923)


is200second: Moim zdaniem city wygra ligę mistrzów w tym sezonie.
» 3 lipca 2020, 11:05 #922
SickRabbit: Bo pokonali zmelanżowany lfc?
» 3 lipca 2020, 11:27 #921
Chestnut: Bo jak nie wygrają w tym roku i dostaną bana, to im się skład posypie. :D
» 3 lipca 2020, 12:52 #920
Kilerek7: Morawiecki: Robimy takie projekty, przede wszystkim po to, aby ci młodzi piłkarze nie musieli myśleć o karierze w Manchesterze, Barcelonie czy w Madrycie. Żeby dla nich marzeniem było grać w Białymstoku albo w innych miastach Polski, tam, gdzie się urodzili, tam gdzie się wychowali, w tych miastach, które kochają - powiedział premier.

Hahahahaha, no tak w końcu Jagiellonia Białystok w porównaniu z MU, Barcą czy Realem to spełnienie marzeń każdego piłkarza. Jude Bellingham powinien się jeszcze zastanowić:D
» 3 lipca 2020, 10:58 #919
NoName222: Chłop nieźle odleciał :D
» 3 lipca 2020, 11:03 #918
Kilerek7: Jakby się zgłosił po mnie MU, nawet do koszenia trawy, byłbym wniebowzięty:D
» 3 lipca 2020, 11:06 #917
sk8bob: Jeżeli ktoś uważa ze nasz największy wróg czyli Liverpool urwie pkt Chelsea to się grubo myli... będzie tak samo jak w meczu city z Chelsea... Liverpool się podłoży żebyśmy my nie wskoczyli na 4 miejsce
» 3 lipca 2020, 06:05 #916
Dejfmi: Tak, z pewnością teraz jedyne ich marzenie i cel nr. 2 to zrobić na złość United. Wczoraj wyraźnie ekipia na kacu i nie sądzę żeby było tak w następnych spotkaniach. Nie u Kloppa.

Ps. Nie warto wszystkich mierzyć swoją miarą
» 3 lipca 2020, 07:14 #915
Klierek7: Dejfmi nie wiem na jakim ty Świecie żyjesz ale to pewne co napisał sk8bob. Założę sie że przed meczem właściciele klubu razem z klopem zamiast odprawy pokarzą zawodnikom tabele i jako cel główny zarządzą w oddanie meczu bo United nie może być w 4. Nastepnie na ziemię przylecą jaszczury zabiorą swojego szpiega Trampa i wiecznie mlodego Toma Cruza naładują baterie siecią 5 G i odlecą na czarodziejskim durszlaku latającego potwora spaghetti.
» 3 lipca 2020, 07:50 #914
Dejfmi: Tak było. Doszły mnie słuchy, że posada Kloppa zależy od zrzucenia United z top 4 także nie róbmy sobie żartów
» 3 lipca 2020, 08:03 #913
ManUnited307: Żebyście się czasem nie ździwili ;)
» 3 lipca 2020, 09:05 #912
Magik1990MU: zaraz... ale.... dla-dlaczego Toma Cruise'a?
» 3 lipca 2020, 09:32 #911
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2020 10:33

Wróżbita Maciej nas odwiedził. Ciągle tylko wymówki. Wczoraj byli pijani, a z Chelsea to się podłoża dla dobra ogółu :D co za tok myślenia.
» 3 lipca 2020, 10:31 #910
Dejfmi: Mordo, wczoraj to oni serio byli pijani :D
» 3 lipca 2020, 11:03 #909
kckMU: Przecież ten Liverpool grał na kacu, co zresztą jest zrozumiałe. Cały mecz posyłali jakieś lagi za linię obrony City i nie chciało im się kompletnie nic więcej kreować, a i z tego coś wynikało pod bramką Edersona.

Ja tam się nie śmieje tylko ciesze. Po dzisiejszym, tym bardziej na Anfield z Chelsea, nie będą chcieli popsuć sobie bilansu 16-0-0. Dla nas to idealnie, że dzisiaj nie byli w formie fizycznej i dostali po głowie.
» 3 lipca 2020, 00:35 #908
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2020 01:07

Taki oklep to można zebrać grając na wpół rezerwowym składem, a tu widzę Klopp desygnował do gry najlepszą jedenastkę. Podobnie usprawiedliwiano kompromitację z Watfordem... a potem przyszedł mecz z Atleti i bye bye LM. Sorry, ale tylko ślepiec nie zauważy, że od stycznia Liverpool jedzie na oparach, a to, że mimo wszystko wygrywali to kwestia motywacji. Ona potrafi działać cuda, co najlepiej pokazało Lester. Poza tym wiele ekip rozłożyło nogi przed Liverpoolem ze strachu, my się nie daliśmy i mimo braków kadrowych sprawiliśmy im na Anfield pewne problemy.

Kolejna rzecz: transfery. Jurgen zajeżdża piłkarzy tak jak to robił w BVB. Już w grudniu pisałem, że skończy się to zadyszką... i patrząc na rundę wiosenną wiele się nie pomyliłem. Na domiar złego (dla nich, dla nas na szczęście) FSG znów wraca do żydzenia, więc Czerwonki zapowiada się, że kolejne okienko prześpią. Kto się nie wzmacnia, ten słabnie, a jak tylko City, Chelsea i United wrócą do optymalnej formy, to liverpoolski walec się szybko połamie.

Ja tam się bardziej City obawiam, bo jeśli cofną im bana, to Pep poukłada tę drużynę na nowo, dokupi dwa klocki i znów będzie niszczył Premier League. Odnoszę wrażenie, że Guardiola myśli bardziej długofalowo, a Klopp... swoje zrobił i nie zdziwię się, jak na tym zakończy się sen o potędze Liverpoolu.
» 3 lipca 2020, 01:02 #907
kckMU: Motywacja na Anfield wystarczy aby urwać punkty tej Chelsea. I tylko o to mi chodzi.
» 3 lipca 2020, 01:30 #906
chemik: @magik
Jest w tym sporo racji. liverpool jedzie na oparach i to widać ale nie powiedziałbym że klopp zajeżdża piłkarzy. zarówno w dortmundzie jak i poolu ma ograniczone zasoby. nie może się pod tym względem równać z city nami czy nawet czelsi. ma krótką ławkę ale świetnie dobiera piłkarzy. oczywiście że przyszły sezon będzie dla nich trudniejszy. pisałem o tym również że w tej machinie coś się zapsuje bo nie można grać tym samym składem na takim poziomie kilka sezonów. ale gdyby klopp miał budżet i kupił wernera, hevertza i jakiś pomniejszy transfer lub dwa to byliby kandydatem do mistrzostwa. moim zdaniem już nie są. natomiast co do city to nie jestem pewien czy aby guardiola nie stracił pomysłu na ten zespół.czy coś tam się nie wyczerpało, nie wypaliło. moim zdaniem widzimy zmierzch i jednych i drugich co zdecydowanie pozowli nam do nich doskoczyć i włączyć się do walki o mistrzostwo. warunek jest jeden. sancho i ewentualnie grealisch. spadkowicze są juz znani. wisienki i villa mają ciężki terminarz są pozamiatani.
» 3 lipca 2020, 10:18 #905
Magik1990MU: @chemik

Moim zdaniem Klopp zajeżdża piłkarzy i najlepszym dowodem jest właśnie wczorajszy mecz. Bo tak: kibice Czerwonek mówią, że piłkarze byli zmęczeni imprezowaniem, że mecz o nic, że to de facto sparing i inne bla bla bla... to ja się pytam: czemu Klopp wystawił od pierwszych minut podstawowy skład? Tam nie było ŻADNEJ korekty! Mało tego: jak dokonywał już zmian w drugiej połowie, to wchodzili klasyczni ławkowicze. A gdzie cudowna młodzież z Minamino na czele? Gdzie ci podobno przyszłościowi piłkarze? A no weszli również... na samą końcówkę (i to zresztą nie wszyscy). W pierwszej połowie sezonu Jurgen również mając dobre okazje wystawiał najsilniejszy skład. On robi to samo, co w BVB, a krótka ławka to nie jest usprawiedliwienie, bo Jurguś z niej to korzystał głównie w rozgrywkach mniej ważnych dla Liverpoolu (tzn. krajowych, bo nawet w KMŚ zajeżdzał podstawowy skład).

Co do transferów, to nie ma ich i raczej nie będzie. Swego czasu czytałem jakiś artykuł o FSG i ta organizacja to żydy podobne do Kroenke. Różnią się jednak tym, że w klub inwestują... tzn. inwestowali, bo jak Klopp stworzył swoją machinę, to nagle dopływ pieniędzy się skończył. Przypadek? Chodzi o to, że FSG wykładali przez lata niemałe sumy i dopiero za Kloppa to zaprocentowało, ale teraz trzeba to odzyskać, więc wcześniejsze straty są rekompensowane ze wszystkiego. Myślałem, że chociaż na Wernera się szarpną, ale skoro i Niemca olano, to jest tam nawet gorzej niż myślałem.

"natomiast co do city to nie jestem pewien czy aby guardiola nie stracił pomysłu na ten zespół"

Bardziej winy bym szukał w obronie. Guardiola zawalił poprzednie okienko i to się zemściło na City w najlepszy sposób. Natomiast na brak pomysłu u Pepa bym nie liczył, bo ten gość to taktyczny geniusz, taki Mourinho naszych czasów. Z całym szacunkiem dla Kloppa, ale Niemiec nie ma prawa się równać z Guardiolą pod względem warsztatu (nie znajduje zresztą nikogo, kto mógłby). Więc pomysł na odbudowę City na pewno znajdzie. Dlatego miejmy nadzieję, że Sąd Arbitrażowy się nie ugnie i podtrzyma karę dla szejków, bo wówczas odejdzie część piłkarzy, walizki spakuje również sam Pep... i wszystko wróci do normy.
» 3 lipca 2020, 11:03 #904
chemik: @magik
Co do składu liverpoolu to nie jest takie proste w lidze ang. city wciąż gra o coś a liverpool już o nic. gdyby klopp wystawił rezerwy mógłby mieć problem z fa. poza ty, to też kwestia pewnego szacunku i zasad. liverpool nie gra o nic. mogą nie mieć formy po przerwie, pobalowali a grali na wyjeździe z drugą siłą w anglii. wynik jest wysoki jasne kompromitujący, ale czy świadczy o zajechaniu piłkarzy. liverpool dopiero rozjechał totalnie palace wynik 4:0 74% posiadania piłki, 21 strzałów z tego 7 celnych. to jak na ligę angielską z solidnym na wyjeździe zespołem miazga. czekali na mistrzostwo 30 lat. wiesz co tam się musiało dziać...
klop w niemczech zbudowął potęgę nie mając podejścia do bayernu w kwestii zasobów. podobnie stało się w anglii, wygał lm itd. to nie przypadek.i oczywistym jest że bez odpowiednich środków nie utrzyma takiej dominacji. ale gdyby takimi środkami dysponował...
» 3 lipca 2020, 11:21 #903
Roxyx: Ponad 900 komentarzy, nie pamiętam kiedy ostatni raz tu tak dużo ich było ;0
» 3 lipca 2020, 00:23 #902
Abstrahujacy: To nie był zwykły tydzień :)
Piękne zwycięstwo 3:0 Diabłów, porażka Chelsea, Leicester i Tottenhamu a na koniec nowy znienawidzony Mistrz Anglii dostaje baty 4:0.
Coś pięknego.
» 3 lipca 2020, 01:37 #901
MattAlves: Najpierw oklaskali a potem oklepali :)
» 2 lipca 2020, 23:49 #900
Batigol222: Klopp chyba zapomniał, że gra z City. Mieli szczęście, że tam się skończyło na 4:0 a nie 6. Btw, City z tą ofensywą plus nowy ŚO i LO i w następnym sezonie to znowu może być wycieczka po rekordy w wykonaniu Guardioli...
» 2 lipca 2020, 23:43 #899
klb9k: Na pewno nie w LM :)
» 3 lipca 2020, 00:07 #898
hedgehog: Na pewno jeszcze nic nie wiadomo :p Bodajże 13 lipca będzie ostateczna decyzja.
» 3 lipca 2020, 07:32 #897
Magik1990MU: Meczu nie widziałem, tylko highlightsy, ale z tego, co zobserwowało moje wnikliwe oko, to wynik w pełni zasłużony i w starciu mistrzów ten nowy w świetnym stylu przejął koronę, pokazując kto będzie teraz rządził... a nie, czekaj, oni się nie wymienili koszulkami podczas szpaleru. Ci w niebieskich to było City. Hmm...
» 2 lipca 2020, 23:29 #896
DaredevilUtd: Klopp jest swietnym motywatorem. W tamtym sezonie zdobył LM co było ich głównym celem, w tym sezonie mistrzostwo Anglii.w następnym sezonie napewno będą mocni, ale nie sądzę, żeby byli tak skuteczni jak teraz. Napewno po zdobyciu wszystkiego już nie będą mieli takiej motywacji i będą trącić punkty regolarnie. Nie sądzę, żeby powtórzyli to co w tym sezonie.
» 2 lipca 2020, 23:23 #895
hansolo: Mnie nie cieszy, że Live już ma wywalone w sezon, przypominam wszystkim, że drużyna Kloppa gra jeszcze z Chelsea! Przydałoby się aby urwali im punkty, ale po tym pijaństwie, które dziś widziałem to zaczynam się martwić...
» 2 lipca 2020, 23:18 #894
hedgehog: Może wytrzeźwieją do tego czasu :p a tak serio tam nadzieję, że wystawia podstawowy skład i spróbują coś powalczyć
» 2 lipca 2020, 23:21 #893
hedgehog: Ładnie się Liverpool z mistrzem przywitał xD
» 2 lipca 2020, 23:15 #892
pawelisto2: Co oglądam mecz City to na koniec zawsze chyba pokazywany jest De Bruyne jako zawodnik meczu, kosmiczny zawodnik.
» 2 lipca 2020, 23:12 #891
DjTED: Rudy jest fenomenalny, ale ja chciałbym najbardziej z City u nas Bernardo. Teraz za niego gra Fodden. Moze Bruno pogada z kumplem i namówi go do transferu do nas (gdyby nie pyknal transfer Sancho)
» 3 lipca 2020, 00:17 #890
trader7: Cudowny dzień, cudowna kolejka, cudowny Manchester united, widzimy się w sobotę o 16. Dobranoc byki!
» 2 lipca 2020, 23:10 #889
Dejfmi: Fabinho to nawalony na bank. Ładnie tam gorzelnią daje na tym boisku pewnie
» 2 lipca 2020, 23:10 #888
Batigol222: Gomez, Robertson, Firmino, Mane, każdy z nich wyglądał, delikatnie mówiąc, niezbyt świeżo... W sumie, jeśli faktycznie tak było to trochę siara i brak szacunku dla kibiców.
» 2 lipca 2020, 23:51 #887
RedDan: Pięknie. Jazda z ogórami.
» 2 lipca 2020, 23:10 #886
Janek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 23:10

Czyli RedDan miał rację, że Klopp przed piątą nie wróci
edit: eee, jednak nie
» 2 lipca 2020, 23:10 #885
RedDan: Nie ma ;/
» 2 lipca 2020, 23:11 #884
Michux3: Jest i 5
» 2 lipca 2020, 23:09 #883
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 23:08

Dobra, jest piątka.
» 2 lipca 2020, 23:08 #882
RedStreamer: No dobra, to typujemy ile teraz Liverpool będzie czekał na kolejne mistrzostwo. Ja stawiam, że co najmniej 30 lat.
» 2 lipca 2020, 23:06 #881
Himself: Stawiam,że w przyszłym sezonie też zdobędą
» 2 lipca 2020, 23:16 #880
PiesekLeszek: Co stawiasz?
» 2 lipca 2020, 23:35 #879
Bukajowaty: Ktoś tu pisał, że Liverpool będzie chciał zrobić pokaz siły. Taaaa..... na razie to jest co najwyżej pokaz żenady.
» 2 lipca 2020, 23:02 #878
MiSt: Christian Falk: @bvb and Jude Bellingham is a done deal @BILD_Sport
» 2 lipca 2020, 22:56 #877
BartoszP: Ok. Czyli Jadon do United
» 2 lipca 2020, 22:59 #876
MiSt: Oby! Na pewno to ułatwi pewne sprawy ;)
» 2 lipca 2020, 23:03 #875
Roxyx: Romano dał retweeta. 99,9% Jude w BVB. Szkoda że nie do nas, ale przeżyjemy. Garner i Mejbri dalej są w klubie i najpewniej dostaną swoją szansę w następnym roku.
» 2 lipca 2020, 23:04 #874
FreddyKruger: No to Klooopsss!
» 2 lipca 2020, 22:53 #873
Devil88: Cieszy poprostu ze swizy mistrz live zostaje upokorzony pod koniec sezonu.
» 2 lipca 2020, 22:52 #872
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 22:51

Jakość komentarzy w meczu zwala dzisiaj z nóg
» 2 lipca 2020, 22:49 #871
Dejfmi: Dobrze przynajmniej, że kontrolerzy jakości komentarzy mają pełne ręce roboty.

Tak serio to wyluzujcie majtki, jesteście spięci jak folia na zgrzewce wody. Dystansu, dajcie nam się spokojnie powygłupiać :*
» 2 lipca 2020, 23:02 #870
BartoszP: Komentarze meczu w studiu
» 3 lipca 2020, 09:58 #869
RedDan: Pep widzi że za łatwo i wprowadza Otamendiego
» 2 lipca 2020, 22:49 #868
Himself: Wiem ,że boli mistrzostwo Live ale zachowujecie się jak dzieci
» 2 lipca 2020, 22:49 #867
Janek: A to pech
» 2 lipca 2020, 22:50 #866
BartoszP: Więcej dystansu
» 2 lipca 2020, 22:50 #865
DaredevilUtd: To ty się zachowujesz jak dziecko, kibicując Looserpoolowi i wchodząc na stronę United, żeby ich pouczać :) Wyjdz I zamknij drzwi za sobą.
» 2 lipca 2020, 22:53 #864
Himself: BartoszP@ja mam dystans ....Ale uwierz ,że większość te komentarze pisze z mega radością A niby dorosłe chłopy
» 2 lipca 2020, 22:53 #863
Himself: Dare@no tak bo Ty wiesz komu ja kibicuje,dla Ciebie pewnie każdy krytykujacy to kibic Live City bądź innego klubu
» 2 lipca 2020, 22:56 #862
BartoszP: Szczerze gratuluję Live majstra. Należy im się jak psu micha. Ale ich fani też odlatuja.
» 2 lipca 2020, 22:58 #861
DaredevilUtd: Weź się nie kompromituje już od czasów Juzka tutaj się ujawniłeś. Akysz :)
» 2 lipca 2020, 22:59 #860
BartoszP: Ale w czym jest problem?
» 2 lipca 2020, 23:01 #859
Himself: BartoszP@oczywiscie,w każdej ekipie jest Wielu odlatujacych kibiców
» 2 lipca 2020, 23:19 #858
Vaxiu: Panowie, pamietajcie! Na stronie Manchesteru United macie obowiazek krytykowac i wysmiewac tylko Manchester United, tak jak to robi autor posta za kazdym razem gdy sie odezwie. Wszelakie krytyczne posty dytyczace naszych rywali sa dziecinne i calkowicie nie na miejscu!

Zwracam sie takze do moderacji o dopisanie tego do regulaminu serwisu :)
» 2 lipca 2020, 23:26 #857
DaredevilUtd: Vaxiu o to to to właśnie. Nie wiem jak trzeba być naiwnym, żeby wierzyć w to co pancio himself pisze, że to niby za United, a ciągle krytykuje (oczywiście konstruktywni) United i za chwala innych w szczególności klopsiki. Później pisze bzdury pokroju, że każdy co ma inne zdanie jest tu obrażany i wyzywany od kibicow innych drużyn.
» 2 lipca 2020, 23:31 #856
Dexxter: Tym Pep mi imponuje. City wygrywa 4:0 A on bierze na bok Laporta i suszy mu głowę o jakaś sytuację. Pokazuje jak się następnym razem ustawić. Nigdy dość perfekcji .
To właśnie powoduje, że przy nim piłkarz się zawsze rozwija i staje lepszy.
» 2 lipca 2020, 22:48 #855
Dejfmi: Tak i każdemu piłkarzowi od zawsze pokazuje te same rzeczy :D
» 2 lipca 2020, 22:53 #854
SickRabbit: Widzę, że City odreagowało ten szpaler :D
» 2 lipca 2020, 22:48 #853
jassaj: A ja głupi niżej pisałem, że Klopp wystawił mocny skład bo pomimo mistrzostwa to jednak prestiż grać z wicemistrzem i pokazać się z dobrej strony.... No to się dzisiaj Liverpool przedstawił nam z jak najlepszej strony. Nic tylko życzyć, żeby zachowali ten fason jak najdłużej
» 2 lipca 2020, 22:48 #852
Dejfmi: Śmieszą mnie te pokazówki Guardioli :D
» 2 lipca 2020, 22:47 #851
Devil88: Ajjjj ten najlepszy prawy obronca looserpolu na swiecie TAA..... naszemu BISSACE moze buty czyscic w defensywie.
» 2 lipca 2020, 22:47 #850
Dexxter: Całym szacunkiem ,ale porównywać ich 2 to jak porównać Fiata do Mercedesa
» 2 lipca 2020, 22:50 #849
mcscotyy: Mercedes to bissaka oczywiście
» 2 lipca 2020, 23:02 #848
izbinho: Dexter chyba cię poniosło. Jeden i drugi pokazują wysoki poziom. Jeden jest lepszy w ofensywie drugi w defensywie.
» 2 lipca 2020, 23:03 #847
DaredevilUtd: Masz rację Dexter TAA nie zasługuje by go porównywać do najlepszego, Defensywnego prawego obrońcy!
» 2 lipca 2020, 23:52 #846
RedDan: Jurgen :wrócę po piątej
» 2 lipca 2020, 22:46 #845
Julius: Ale by było jakbyśmy na koniec sezonu mieli jeszcze najmniej straconych bramek :D
Live-25
My-31
» 2 lipca 2020, 22:44 #844
DolphZiggler: Do czego to doszło żebym Ja się tak cieszył z bramek City
» 2 lipca 2020, 22:44 #843
RyannMistrz: Wrócił stary, dobry Liverpool. Chociaż na chwileczkę, ale cieszy.
» 2 lipca 2020, 22:43 #842
BartoszP: Aż się łezka w oku kręci
» 2 lipca 2020, 22:44 #841
ruffnecky: Pogrom :)
» 2 lipca 2020, 22:43 #840
RedDan: Szkoda ze te placki nastukaly tyle punktów. Po powrocie już byłoby po staremu i mistrzostwo zapewne bye bye.
» 2 lipca 2020, 22:43 #839
Iro95: Z której planety jest ten De Bruyne?
» 2 lipca 2020, 22:43 #838
BartoszP: Neptun
Neptun jest niebieski
» 2 lipca 2020, 22:43 #837
Roxyx: @BartoszP owszem, ale Uran troszeczkę bardziej przypomina kolory City więc może pochodzi z siódmej planety.
» 2 lipca 2020, 22:55 #836
jassaj: Niby gra City z Liverpoolem a czuje się jakby City-Arsenal człowiek oglądał :o
» 2 lipca 2020, 22:42 #835
RedDan: Glory manchester :d
» 2 lipca 2020, 22:41 #834
DaredevilUtd: Ojooj już czwóreczka z przodu :D
» 2 lipca 2020, 22:41 #833
kolokolo98: Klopp wuefista
» 2 lipca 2020, 22:41 #832
BartoszP: Fajny ten Liverpool. Taki nie za mocny...
» 2 lipca 2020, 22:41 #831
Diabelski97: Potężny Liverpool hah
» 2 lipca 2020, 22:40 #830
Janek: ooo, Live strzela
» 2 lipca 2020, 22:40 #829
Michux3: De Bruyne jest kozakiem
» 2 lipca 2020, 22:40 #828
RedDan: Swoją drogą że ten obrońca już się wylizał z city... Widać groźniej wyglądało to zderzenie.
» 2 lipca 2020, 22:27 #827
RedDan: Aj szkoda.
» 2 lipca 2020, 22:26 #826
levy181: City ciśnie oj ciśnie czerwonych. Mają coś do udowodnienia ale i dobrze ze tak to wygląda.
» 2 lipca 2020, 22:26 #825
ferdas: "Mistrz Anglii wart jest tyle ile jego kolejny mecz"

Właśnie widzimy tego mistrza :)
» 2 lipca 2020, 22:23 #824
Magik1990MU: Łooo paaanie, co tam się na Etihad wyprawia? 3-0 dla City już? Szkoda, że człowiek kolejny ciekawy mecz przegapia. Najpierw Kuraki dostały po głowie, teraz Kloppy obrywają. Fajna kolejka.
» 2 lipca 2020, 22:18 #823
hedgehog: Wczoraj Chelsea i Leicester i jest się z czego cieszyć :)
» 2 lipca 2020, 23:35 #822
is200second: Ładnie sitowcy wyjaśniaja never walk alone :D
» 2 lipca 2020, 22:16 #821
RedDan: Dopiero przeglądam wyniki i Sheffield 3:1 z Murarzem :O
» 2 lipca 2020, 22:14 #820
DaredevilUtd: $ity na szpalerze powinno zamieścić dla looserpool wielki napis Ojoooj... :D
» 2 lipca 2020, 22:10 #819
jean6: Wchodzi Jurgen do szatni i mówi - no to Klopps
» 2 lipca 2020, 22:09 #818
9imar9: O rety, ale zabawianie, zrywam boki. :)
» 2 lipca 2020, 22:11 #817
jean6: Wysokie loty to nie są, po prostu cieszy mnie ten wynik
» 2 lipca 2020, 22:30 #816
JohnyKukurydza: Zabrać im mistrzostwo!! Oddać do Manchesteru...ale Czerwonego Manchesteru :)
» 2 lipca 2020, 22:09 #815
Julius: Ale że Peter Schmeichel w reklamie STS :) Pierwszy raz widzę tą reklamę.
» 2 lipca 2020, 22:08 #814
zagor21: Ma nawet polskie korzenie. Podobno na drugie imię ma Władysław. Chociaż akurat mogłem pomylić imię.
» 2 lipca 2020, 22:14 #813
RedDan: Bolesław :P
» 2 lipca 2020, 22:15 #812
Julius: Sprawdziłem, Bolesław ma na drugie. Fajna ciekawostka.
» 2 lipca 2020, 22:16 #811
Michux3: fotmob.com/embed/news/6634556-The-Manchester-United-Lineup-That-Should-Start-Against-Bournemouth
» 2 lipca 2020, 22:06 #810
Diabelski97: City zrobi im dziecko..
» 2 lipca 2020, 22:05 #809
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 22:08

Naprawdę ładnie, nie lubię obu drużyn, ale looserpool zasługuje na srogie baty. Może po porażce wezmą się ostro za grę z Chelsea :) mogli by jeszcze z jedną porażkę i dwa remisy wyłapać do końca sezonu.
» 2 lipca 2020, 22:05 #808
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 22:33

dla nas to dobra wiadomość, po dzisiejszej plaży dostaną odpowiednie recenzje w mediach i Chelsea raczej nie ma co liczyć na powtórkę wyniku.
» 2 lipca 2020, 22:33 #807
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 22:04

Ogrywamy City, City ogrywa Liverpool, ktoś jeszcze myśli, że dzieli nas przepaść do Live?
» 2 lipca 2020, 22:04 #806
Himself: A oni ograli nas co za durne porównania...popatrz na liczbę pkt obu ekip
» 2 lipca 2020, 22:34 #805
FreddyKruger: Nas nie ograli ani razu.
» 2 lipca 2020, 22:55 #804
Roxyx: @Freddy chodzi o Live nie o City. Live w tym sezonie ograło nas 2:0 w styczniu.
» 2 lipca 2020, 23:00 #803
trader7: Fajnie się patrzy jak Liverpool dostaje 3 bramki i to w 45 minut😆 życzę im z całego serca żeby zdobyli 99 punktów a nie ponad 100. Byłoby cudownie hahaa!
» 2 lipca 2020, 22:02 #802
Roxyx: 99 punktów im życzysz? Trochę dużo. Ja im życzę max 90 w tym sezonie a w przyszłym 10.
» 2 lipca 2020, 22:04 #801
trader7: Roxyx w sensie chodzi mi byku żeby nie przekroczyli 100 punktów i żeby wszyscy zrozumieli że nie można ich się bać i że można z nimi wygrać!
» 2 lipca 2020, 23:01 #800
Roxyx: @trader7 rozumiem o co Ci chodziło ale zdziwiło mnie że jednak chcesz aby tak dużo punktów zdobyli :V A to że da się ich pokonać udowodniło walczące o utrzymanie Watford w lutym i my kiedy mieliśmy słabą formę w październiku (i oczywiście City teraz).
» 3 lipca 2020, 00:28 #799
Pierun: Mocny ten nowy mistrz Anglii.
» 2 lipca 2020, 22:02 #798
Bylak: KDB maestro. Dobrze tak Looserpoolowi, niech zejda na ziemie.
» 2 lipca 2020, 22:01 #797
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 22:02

Ulala ten Foden to naprawdę ma talent
» 2 lipca 2020, 22:01 #796
Pops918: Szkoda, że z Chelsea tacy mocni nie byli.
» 2 lipca 2020, 22:01 #795
BartoszP: Ale za to smerfy przegrały z mlotami
» 2 lipca 2020, 22:02 #794
Magik1990MU: 7 liter - u s t a w k a
» 2 lipca 2020, 22:11 #793
Glory1878: Klepnijcie ich 10-0 niech zejdą na ziemie
» 2 lipca 2020, 22:00 #792
Roxyx: Tak dużo to może nie bo teraz City wejdą do niebios i nie zejdą na ziemię. 4:0 myślę będzie git.
» 2 lipca 2020, 22:01 #791
Roxyx: Ale że Szabelki 3 bramki Kurakom strzelą to się nie spodziewałem. Chciałbym zobaczyć Sheffield w LE w przyszłym sezonie.
» 2 lipca 2020, 21:57 #790
jean6: Ooooooo tak, nie będą niepokonani.
» 2 lipca 2020, 21:55 #789
Roxyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 21:59

Oni już i tak przegrali 3:0 z Watfordem więc luz. Jeśli City wygra to w tym mistrzowskim sezonie będą mieli więcej porażek niż w 18/19 (rok temu jedna porażka, teraz mogą być dwie).
» 2 lipca 2020, 21:59 #788
Janek: O to już w lutym Watford zadbał
» 2 lipca 2020, 21:59 #787
jean6: Fakt, wyleciało z dyńki.
» 2 lipca 2020, 22:08 #786
SickRabbit: Pretty good. Pretty damn good lads!
» 2 lipca 2020, 21:52 #785
BartoszP: Brawo $ity
» 2 lipca 2020, 21:51 #784
kamil2257: Kurde oby tylko live z Chelsea wygrali bo patrzę na wynik z city i trochę słabo to wygląda
» 2 lipca 2020, 21:51 #783
RedsFan: I sterling znowu zakuł Liverpool :)
» 2 lipca 2020, 21:50 #782
DjTED: Zrobili im ten szpaler bo nie oglądam?
» 2 lipca 2020, 21:50 #781
RedDan: Ogląda ktoś mecz na szczycie? Jest sens?
» 2 lipca 2020, 21:50 #780
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 21:52

2:0 dla $ity
» 2 lipca 2020, 21:51 #779
Pops918: Całkiem przyjemny mecz i nie chodzi nawet o to, że Liverpool przegrywa.
» 2 lipca 2020, 21:51 #778
RedDan: Dzięki, odpalę druga polowe. Oby była jeszcze lepsza 😁
» 2 lipca 2020, 22:08 #777
siwy32: Kurcze tak coś mi sie zdaje, że bedzie sobie klopp rotował, ale do końca sezonu bedzie chciał mocniejszy skład wystawić na właśnie city chelsea i arsenal. Mam nadzieje, że sie nie myle :)
» 2 lipca 2020, 21:49 #776
TytanowyJohny: Pamiętacie tabelę tuż przed restartem, która pokazywała, że United miało w teorii najłatwiejszy terminarz? Nudziło mi się, więc postanowiłem po 3 kolejkach uaktualnić tę tabelę. Uwzględniłem tylko United, Chelsea, Leicester i Wolves, bo zasadniczo to nie chciało mi się po prostu więcej. No więc na ten moment wygląda to tak:
Manchester United: 19, 18, 14, 12, 16, 3 - średnia 13,7
Chelsea: 17, 12, 7, 20, 1, 6 - średnia 10,5
Leicester: 12, 8, 19, 7, 9, 5 - średnia 10,0
Wolves: 8, 7, 11, 10, 12, 4 - średnia 8,7
Oczywiście numery odpowiadają pozycji przeciwników w tabeli ;)

Wygląda to naprawdę sympatycznie. Jak nie wskoczymy przynajmniej do TOP 4, to to będzie dramat.
» 2 lipca 2020, 21:48 #775
Dany1649: Co jest? O co chodzi z tą średnią. Trochę to bez sensu ale rozumiem zamysł. Co prawda mecz meczowi nierówny. Jeżeli utrzymamy impet i będziemy tak dobrze grać jak dotąd po przerwie to nie musimy na nikogo patrzeć i śmiało zajmiemy miejsce na pudle
» 2 lipca 2020, 23:10 #774
DolphZiggler: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 21:42

Liverpool przegrywa i człowiekowi od razu cieplej się robi na serduszku. Oby to był zwiastun jakiegoś kryzysu w przyszłym sezonie :)
» 2 lipca 2020, 21:42 #773
ArktoS: Aż się zalogowałem, żeby Ci plusa dac za ten piękny komentarz ;)
» 2 lipca 2020, 22:10 #772
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 21:43

Sterling to rasowy nurek heh. Gościu się w 100% do La liga nadaje. Swoją drogą ten obrońca to go ładnie po jajcach wymacał przy tym przytrzymywaniu. Trafił swój na swego. Teraz city jeszcze ze 2 i niech się tak Scausersi nie ciesza z wygranej ligi.
» 2 lipca 2020, 21:41 #771
RedsFan: Brawo Sheffield, jeszcze mogliby pyknąć Wolverhampton w środę i była by w ogóle bajka. Swoją drogą Sheffield z Hendersonem i bez niego to dwie różne drużyny. Sporo zawdzięczają bramkarzowi, a my mamy to szczęście, że przeciwko nam nie może grać :)
» 2 lipca 2020, 21:35 #770
Magik1990MU: W meczu z Arsenalem Dean grał... no i pomógł, ale nie tym co trzeba.
» 2 lipca 2020, 21:36 #769
RedsFan: A no to mogę się mylić, wsumie teraz jak patrzę, to przy małej ilości strzałów gole wpadały.
» 2 lipca 2020, 21:37 #768
Glory1878: Dzisiaj za City, ale z ich obroną to wątpie, że wygrają
» 2 lipca 2020, 21:22 #767
sztejner: Arsenal na 8 miejscu
Tottenham na 9
Tak swoją drogą... Ale oni będą mieli walkę o top10. Cóż za emocje do samego końca kto kogo wywali poza 10
Tam musi być niezła beka na ich stronach xD
» 2 lipca 2020, 21:13 #766
Spadkobierca: Wracają stare dobre czasy, gdy Arsenal był wyżej w tabeli niż Tottenham. Bardzo dobrze.
» 2 lipca 2020, 21:23 #765
Magik1990MU: Dokładnie. Kanonierzy znów rządzą w Londynie... to znaczy w niecałym... i tylko przez chwilę... no z czegoś trzeba się cieszyć
» 2 lipca 2020, 21:35 #764
Bylak: Dobrze, ze juz nie gramy z looserpoolem w lidze bo bysmy musieli ich oklaskiwac :(
» 2 lipca 2020, 21:12 #763
jassaj: no :/ ale ostatnio spodobała mi się wypowiedź jednego z byłych graczy Liverpoolu, że szpalery to straszna głupota. No bo jest to sztuczne i nikt temu nie zaprzeczy. Niby gest i tylko gest ale po co robić pozory, jeżeli wiadomo, że piłkarze to robią bo tak wypada. Jeżeli ktoś naprawdę ma ducha zdrowej rywalizacji to może pogratulować rywalowi w tunelu czy na gruncie prywatnym, bez manifestacji. A tak ? Taki KDB musi klaskać na cześć Wijnalduma oddając mu że jest lepszy mimo, że wie, że wcale on nie jest lepszy i wcale nie chce tego robić.
Oczywiście, żeby nie wyjść na hipokrytę to pamiętam, że nam też robili szpalery no ale jeżeli kiedyś wygramy ligę to ja tego bym nie oczekiwał, nie uważał za niezbędne a stwierdzenie, że nie robimy tego więcej pozwoli na uniknięcie "skandali" i gówno burzy jak w przypadku graczy Realu, którzy nie oklaskiwali Barcelony, czy to poprawne czy to nie poprawne
Piłka nie ma być poprawna, piłka ma być naturalna, jak jakiś zawodnik, nawet niesłusznie, ale szczerze uważa że nie jest gorszy od swojego rywala to nie każmy mu się na swój sposób upokarzać żeby było ładnie dla oka
» 2 lipca 2020, 21:25 #762
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2020 00:53

piłka ma być naturalna, bez zasad? czyli znowu jakiś walnięty Grek ma hajlować po strzeleniu gola?
» 3 lipca 2020, 00:53 #761
NoLogo: Po zgubieniu punktów przez Chelsea, jeszcze Józek dostaje ponownie w czapkę, pięknie pięknie. Totki bez pucharów będą mieć kolejny kurek z kasą przykręcony i papa wielkie transfery, Portugalczyk już grzeje walizki. Z jednej strony szkoda, że sypie się taka drużyna ale z drugiej cieszy bo mają u siebie Mou i wychodzi znowu jego 'kunszt' managerski.
» 2 lipca 2020, 21:09 #760
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 21:14

Ja pamiętam jak ludzie pisali ze tam sobie poradzi bo w united miał słabszych jakościowo piiłkarzy. Niby przejął w połowie sezonu totki, ale on jako trener to juz powoli upada moim zdaniem
» 2 lipca 2020, 21:12 #759
Lokator23: Powoli upada?? Mourinho juz w United nie pokazal nic. U Mourinho nie jest problemem brak umiejetnosci tylko wielkie ego. Ten czlowiek jest tak zapatrzony w siebie ze nigdy nie przyzna sie do bledu. Zawsze kazdy byl winny tylko nie On. Jedyne co potrafil to przypominac wszystkim ze kiedys cos wygral.
» 2 lipca 2020, 21:20 #758
Magik1990MU: @Lokator

to prawda
» 2 lipca 2020, 21:38 #757
siwy32: Jeśli w nastepnym meczu klopp wystawi taki skład jak dzisiaj z city to wydaje mi się nie odpuści żadnej kolejki do końca.
» 2 lipca 2020, 21:08 #756
jassaj: Liverpool gra już jedynie o prestiż. Nic więcej nie wygrają, nic więcej nie przegrają. Z FA Cup zrobili papa, z LM też, ligę już wygrali, więc dowalenie dzisiaj City to takie prestiżowa demonstracja siły. Pozatym Klopp też może nie chce wprowadzić zbędnego rozluźnienia i poczucia, że Ci piłkarze już nic nie muszą. Jest mecz, mecz prestiżowy, trzeba go wygrać. W sumie w pełni popieram takie podejście a co będzie dalej ? Może na słabszych rywali faktycznie wystawi jakiś dzieciaków, kiedy jak nie teraz ?
» 2 lipca 2020, 21:14 #755
welllone: Tylko 2 punkty do Chelsea i 3 do Leicester. Ułożyła się pod nas ta kolejka.
Teraz tylko robić swoje i na fali wznoszącej meldujemy się w top3 na koniec sezonu.
City LFC niby mecz na szczycie, a w sumie to o nic :D
Ciekawiej walka o TOP 4 i potem o miejsca w LE wyglądać będzie.
» 2 lipca 2020, 21:06 #754
Celt15: To co, kiedy Jose kończy przygodę w Londynie? :D
» 2 lipca 2020, 21:05 #753
welllone: Ten sezon dogra na pewno. Myślę, że z podobnymi wynikami przed Boxing Day poleci. Druga opcja jest taka, że to trener na przeczekanie (muszą się odkuć po budowie nowego stadionu i koronce). Grę w europejskich pucharach ma zagwarantować bez spektakularnych transferów. W Chelsea i Interze mu nawet to wyszło ale kiedy to było.
» 2 lipca 2020, 21:09 #752
MiSt: Szkoda, że Totki nie były w takiej formie w spotkaniu z United - bylibyśmy teraz przed Chelsea :p
Fajnie byłoby gdyby udało się Sheffield awansować do LE :)
» 2 lipca 2020, 21:03 #751
SickRabbit: lfc - 21 goli straconych
lisy 31
mu -31
szefild - 32
city - 33
» 2 lipca 2020, 21:03 #750
zagor21: Lubię jakoś to Shefild i cieszę się że wygrywają. Poza tym mamy tam naszego Hendersona i ich sztab zawsze pozytywnie wypowiada się o współpracy z nami. Szczerze to chciałbym gdyby oni chcieli żeby wypożyczyli jeszcze kogoś z młodych od nas żeby ogrywali się w PL.
» 2 lipca 2020, 20:50 #749
trader7: Ta obrona kogotów to dziś parodia. Cieszę się że mamy jako stopera maguire'a a nie takiego Erica Dier'a bo to byłby dramat. Jakby faktycznie przyszedł by kolubaily w co wątpię to by było marzenie plus Sancho to byłby skład! Ale do Lindelofa nic nie mam więc może się rozwinie obok Harrego. GGMU
» 2 lipca 2020, 20:50 #748
NoName222: Na środku obrony NIE MOGĄ grać dwa kloce. Przypuśćmy, że Lisek Harry się potknie i przeciwnik przejmie piłkę. Co wtedy? Przecież Koulibaly nie dobiegnie do napastnika i nie odbierze mu piłki, on ma za słabe przyspieszenie.
» 2 lipca 2020, 21:18 #747
MaciejusManUtd1: Tottenham może już zapomnieć o Lidze Mistrzów. Teraz mogą starać się o Ligę Europy.
» 2 lipca 2020, 20:47 #746
SickRabbit: Son i Kejn podobno szukają domów w Manchesterze :p
» 2 lipca 2020, 20:47 #745
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 20:45

Lo Celso > Bruno, po tym meczu chyba nikt nie ma wątpliwosci xD
» 2 lipca 2020, 20:44 #744
ManUtdPatrykk: no i 3:0
» 2 lipca 2020, 20:43 #743
Michux3: 3-0 w ten sam sposób :)
» 2 lipca 2020, 20:42 #742
Lokator23: Konferencja prasowa Mourinho dzisiaj to bedzie cos pieknego :)
» 2 lipca 2020, 20:41 #741
ruffnecky: aż zerknąłem z ciekawości, powiedział jedynie, że Totki nie mogą mentalnie podupadać po decyzji sędziego o nieuznaniu bramki. Zgodził się z opinią Redknappa, że bramka powinna być uznana, określił sędziego na boisku jako asystenta VARu a nie sędziego - w sumie bez fajerwerków :)
» 3 lipca 2020, 01:06 #740
izbinho: Czy my z nimi ostatnio graliśmy?
» 2 lipca 2020, 20:41 #739
kamil2257: Tragedia ten Tottenham ale w sumie to może lepiej..
» 2 lipca 2020, 20:38 #738
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 20:37

Pięknie szabelki, jakim cudem my tylko zremisowaliśmy? No tak, Mou i jego taktyka jak gra z top6 czyli 9-0-2.
» 2 lipca 2020, 20:31 #737
Bukajowaty: Mou nie był dobrą osobą na ogarnięcie kryzysu, jaki był pod koniec Pochettino.
» 2 lipca 2020, 21:19 #736
Bukajowaty: Brawo Szable!
» 2 lipca 2020, 20:29 #735
trader7: Sheffield 2 : 0 Totki
» 2 lipca 2020, 20:29 #734
Michux3: Brawo Shefield
» 2 lipca 2020, 20:28 #733
krzysiek1239: 2:0 dla Sheffield
» 2 lipca 2020, 20:28 #732
ManUtdPatrykk: brawo szabelki!!
» 2 lipca 2020, 20:27 #731
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 20:05

O co tam chodziło z tym nieuznanym golem? Bo nie mogę meczu oglądać?
» 2 lipca 2020, 20:02 #730
SzarimMusty: Zawodnik Tottenhamu przewracał się obok piłki. Zawodnik Sheffield próbował wybić i trafił w rękę (łokieć)... piłka trafiła do Kane a on strzelił (spalonego nie było).
» 2 lipca 2020, 20:08 #729
SickRabbit: Gracz szabelek trafił Lucasa niby w rękę i piłka trafiła pod nogi kejna
» 2 lipca 2020, 20:10 #728
SickRabbit: W plecy go trafił. Milimetry przy spalonym potrafią wymierzyć a tu ślepi, ale hej - mi potrzebny jeszcze 1 gol a jak kurczaki przegrają to płakał nie będę.
» 2 lipca 2020, 19:42 #727
SzarimMusty: Trafił go rękę... poszukaj streama w lepszej jakości.
» 2 lipca 2020, 20:01 #726
Killgor: dla mnie tez reka,polecial na nura i smyrnal ja
» 2 lipca 2020, 20:02 #725
Diabelski97: Var w Anglii to parodia..
» 2 lipca 2020, 19:35 #724
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 19:35

Koguty xD się nacieszyli z bramki
» 2 lipca 2020, 19:35 #723
RobinHOOD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 19:33

Brawo Szabelki,mina MURinho bezcenna.

Edit No no 1:1 już :o
» 2 lipca 2020, 19:32 #722
RobinHOOD: Hehe a jednak nie
» 2 lipca 2020, 19:35 #721
Kamil01GGMU: Dean Henderson: "It feels like I always hit a brick wall. Maybe I'll get the opportunity [to play for #mufc], maybe I won't, then I'll have to look down a different avenue." #mulive [tv3]
» 2 lipca 2020, 18:04 #720
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 17:46

Ciekawy jestem czy zrobimy na nastepny sezon jakis transfer . W sumie niewiadomo co z obsadą obrony bo narazie niewiadomo co ze Smallingiem i czy bedzie chcial tutaj w ogole wrócic noi co z tym prawym skrzydlem . Czy to bedzie Sancho ? czy jednak pokusimy sie o kogos innego ? bo Borrussia nie odpusci i bedzie chciala znacznie wiecej . Mysle ze pomoc mamy kompletna i raczej tutaj nikt nowy sie raczej nie pojawi . Ewentualnie transfer Lingarda z klubu wchodzi w grę . Noi jestem ciekaw co z Sanchezem i czy do nas wróci ... Tak samo Rojo . Naprawde duzo piłkarzy mamy na wypozyczeniach i takze do sprzedania wiec najpierw trzeba uporzadkować te sprawy by zwolnic miejsce dla kogos nowego . Mysle ze jeszcze 2-3 okienka transferowe ( wraz z zimowym ) zanim uporzadkujemy całą kadrę na miarę Manchesteru United .
» 2 lipca 2020, 17:45 #719
karolmanu3: Ogólnie się zgadzam, ale wydaje mi się ze w dwóch okienkach powinnismy się wyrobić. Na ten moment trzeba pozbyć się reszty szrotu (Lingard Rojo Jones i kilka innych). Wiadomo ze z upływem czasu będzie trzeba zastąpić Maticia Ighalo, ale to nie są transfery na już tylko uzupełnianie składu na bieżąco, wieku się nie oszuka, wiec nie ma sensu chyba w bawienie się ile okienek nam trzeba. Najważniejsze żeby „szrot” zastąpić jakościowymi piłkarzami, nawet tymi na ławkę i Ole robi to świetnie:)
» 2 lipca 2020, 18:24 #718
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 16:22

Ten caly Hakimi nie mial iść czasami gdzie indziej jak Inter? Bo oficjalnie go pozyskali :) Ogolnie to Conte niezły ulep robi w tym zespole, napewno są teraz w stanie zagrozić największym i Juve już się nie będzie tak woziło. Fajny robią skład na najbliższe 2 lata, bo patrząc na niektórych zawodników to raczej nie budują się bardzo przyszłościowo.
» 2 lipca 2020, 16:20 #717
manegarrincha: Nowość to żadna. Na pewno oswobodzi im prawe skrzydło.

Inter naprawę dużo Zyska na tym. Serio konkretny transfer :) aż niewiadomo jak im Milan teraz podskoczy :)
» 2 lipca 2020, 17:03 #716
Pyra: Nasza obrona gra dobrze jak cały zespół gra dobrze i kontroluje piłkę. Nie jestem za osądami po kilku - kilkunastu meczach ale po całym sezonie. Tak jak Liverpool zyskał jakość po transferach Alissona i Virgila tak my zyskaliśmy bardzo dużo po transferze Bruno. Teraz tylko czekać na Sancho i skład moim zdaniem mamy na dosłownie wszystko, przynajmniej top4 a przy dobrych wiatrach walka o mistrza (ostatnie sezony pokazują, że teraz trzeba zdobyć przynajmniej 90pkt i nawet przy super sezonie można skończyć z niczym).
Najważniejszą rzeczą jest punktowanie tak jak to robimy teraz, spokojne 2/3-0 ze słabszymi a z lepszymi już pokazaliśmy się z dobrej strony.

PS. Dobra gra Pogby to tylko i wyłącznie zasługa tria Bruno - Rashford - Mason (James) bo to oni wracają na pełnej po stracie i jest mniej roboty w defensywie. We Francji też nie gra nikt inny niż Kante czy Matuidi + Griezmann bo Deshamps wie, że leniuszek Pogba musi być otoczony walczakami.

PS2 Zapomniałem jeszcze o Maticiu bo jak jest w takiej formie to nikt za plecy nie musi się oglądać.
» 2 lipca 2020, 16:15 #715
Batigol222: Dobra gra Pogby to przede wszystkim kwestia umiejętności Pogby. Gość to najlepszy piłkarz United i przy stabilnej formie pewnie mógłby nawet przeskoczyć De Bruyne. Pogba ma praktycznie wszystko: drybling, nieprzewidywalność, długie podanie. Bez niego w składzie to wygląda tak, jak w meczu z Norwich albo Tottenhamem. Sam Bruno nie jest dostatecznie kreatywny, aby prowadzić grę zespołu bez obecności Pogby.
» 2 lipca 2020, 16:39 #714
karassas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 17:27

Bruno zdecydowanie jest wystarczająco kreatywny, pokazał to przed przerwą spowodowaną koroną. Mecz z Norwich to było spotkanie pucharowe, na dodatek graliśmy w większości drugim garniturem więc ja bym zbytnio nie wyciągał wniosków na jego podstawie. Co do De Bruyne to moim zdaniem Pogba nigdy nie będzie w stanie go przerosnąć nawet jakby nagle wskoczył mu charakter Kean'a. I nie umniejszam Francuzowi, po prostu myślę, że to już ten poziom, że ciężko powiedzieć jednoznacznie kto jest lepszy. Obaj w formie są fantastyczni.
» 2 lipca 2020, 17:23 #713
Batigol222: Moim zdaniem Pogba to zawodnik a la Zidane. Widać, że w tej chwili rywale grając przeciwko Bruno i Pogbie są zwyczajnie przestraszeni, bo nie wiadomo, skąd właściwie może nadejść zagrożenie. Sam Bruno nie robi już takiej różnicy. Fakt, w meczu z Norwich wyszło sporo rezerwowych zawodników ale ten zespół to przecież są zupełne ogóry, co było widać chociażby w meczu z Arsenalem. Nawet jeżeli na Puchar Anglii byli bardziej zmotywowani, to i tak było widać brak jakości w tej drużynie.
» 2 lipca 2020, 18:04 #712
karassas: To jasne, że kiedy Bruno i Pogba grają razem zagrożenie dla rywali jest największe, jednak graliśmy już z Portugalczykiem i bez Francuza i wyglądało to bardzo dobrze. Jedno jest pewne jak Pogba i Bruno mają zamiar tak grać to o naszą przyszłość jestem spokojny.
» 2 lipca 2020, 19:03 #711
is200second: Griezmann w United nie byłby wcale złym pomysłem a komin płacowy jak to niektórzy zauważyli byłby zapewne mniejszy niż w przypadku Sancho. Już to widzę jak jeden z najgorętszych kasków do wyciągnięcia dostaje tygodniowe mniejsza choćby od Rasha. Nfw!

Jak się ma aspiracje do wygrywania czegokolwiek to trzeba bulić. Takie zycie. A branie pod wątpliwość umiejętności Francuza jest śmieszne. Napewno nie jest za słaby żeby grać w podstawie Barcy, ale dopóki działacze nie zrozumieją ze Messi nie jest już najlepszy na świecie dopóty żaden młody piłkarz się tam nie wybije ponad innych choćby miał ku temu umiejętności a Griezmann je ma.

To jest tylko moja opinia. Ja jak najbardziej Francuza widzę w United nawet kosztem Sancho.
» 2 lipca 2020, 15:40 #710
kamilpe: Dobrze, że to tylko Twoja opinia
» 2 lipca 2020, 15:46 #709
RedsFan: Kamilpe masz plusa.
» 2 lipca 2020, 16:04 #708
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 16:12

Tak , tak Griezmann i prawe skrzydlo... jakos go tam nie widzę tymbardziejj ze juz młody nie jest i bardziej pasuje mi jakos cofniety napastnik aniżeli skrzydlowy . Podobna sytuacja co była z Mata czyli zwykle nie wzmocniloby nam tej pozycji . Gość ma juz 29 lat to szczerze powiem ze wolałbym tutaj chyba Williana za free niż wydawać jakies 60-80 mln za Griezzmanna ktory wezmie jeszcze sobie pokazna tygodniowke . Jakos niewierze ze to bylby tani transfer .
» 2 lipca 2020, 16:10 #707
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 17:12

To ja już wiem kto w katalońskim Sporcie produkuje te bzdury!
» 2 lipca 2020, 17:11 #706
Diabelski97: Jest ktoś w Zakopanem i chciałby się złapać na piwko i pogadać?.
» 2 lipca 2020, 15:17 #705
POLOK14: Mieszkam w Zako, chętnie na piwko wyskoczę po pracy :)
» 2 lipca 2020, 16:43 #704
Diabelski97: Napisałem do Ciebie PW :)
» 2 lipca 2020, 17:17 #703
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 15:15

Ja już nie mogę czytać wiecznie tych teksów gazet i ekspertów, że MU ciągle jest daleko za Liverpoolem. Kurde a co oni są jakąś maszyną nie do przejścia? Henderson czy Wijnuldum to większe tuzy niż Pogba czy Bruno? Ich obrona aż takie żelazo w porównaniu do nas? Może atak niezły, ale jak dojdzie Sancho do nas i Rash odzyska formę, to nie widzę tej przepaści. Śmiem nawet twierdzić, że obecna 11 stka dała by im radę.
» 2 lipca 2020, 15:14 #702
Batigol222: Akurat Bruno a zwłaszcza Pogba są lepsi niż Henderson i Wijnuldum, chociaż ten ostatni też potrafi robić takie rzeczy: youtube.com/watch?v=r5X1xFuWkD0
Ale już niemal wszystkie pozostałe pozycje zdecydowanie na korzyść Liverpoolu, przy czym Van Dijk-Maguire, Alisson-De Gea, Roberston- Shaw, Salah-James to jest przepaść.
» 2 lipca 2020, 15:39 #701
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 15:48

To niezła przepaść w tej obronie jak w ostatnich 10 spotkaniach mamy 1 gola mniej od nich, w ogóle porównywanie Jamesa i Salaha...
» 2 lipca 2020, 15:48 #700
Batigol222: a w całym sezonie różnica wynosi 10 bramek. James i Salah to w tym sezonie podstawowi zawodnicy na swoich pozycjach. Sancho na razie w United nie ma. Teoretycznie może przyjść, ale teoretycznie to do Liverpoolu może też przyjść Upamecano.
» 2 lipca 2020, 15:56 #699
grafi: ale to nie chodzi o to, u nich atak to gracze, którzy obecnie mają po 28 lat (Salah, Mane Firminio), czyli najlepszy wiek dla piłkarza. Nawet jak dojdzie u nas Sancho to dalej mamy młody zespół, który będzie miał wahania formy. Jeśli będziemy tracić głupio pkt, a Liverpool będzie grał jak w tym sezonie to będzie ciężko.

Nie porównujcie Salaha do james, czy Shawa do Robertsona, bo to nie ma sensu :)
» 2 lipca 2020, 16:00 #698
Batigol222: A France Football pisze jeszcze o zainteresowaniu Kloppa Thiago, któremu bodajże w 2021 kończy się kontrakt z Bayernem. Nie tylko United może robić transfery przed następnym sezonem, więc myślenie pt. dodamy do naszej jedenastki Sancho i robimy porównanie średnio ma sens.
» 2 lipca 2020, 16:01 #697
Batigol222: Porównanie Maguire- Van Dijk też średnio ma sens. Różnica mniej więcej taka, jak Vardy-Lewandowski albo Bernardo-Messi.
» 2 lipca 2020, 16:02 #696
Lokator23: Nie uwazam ze miedzy Alisonem i Davidem jest jakas przepasc. Alison rowniez potrafil wpuscic szmate albo te jego kiwki z poczatku sezonu po ktorych Liverpool tracil bramke. VVD pokazal jakim jest wybitnym obronca w meczu z Atletico tak aktywnie sie cofal ze Lorente czy jak mu tam prawie wbiegl z pilka do bramki, a tak powaznie to VVD unika sytacji gra bardzo asekuracyjnie , zbyt czesto sie cofa
» 2 lipca 2020, 16:05 #695
Batigol222: Poza tym, inna sprawa to koncepcja trenera, która warunkuje to, w jaki sposób wykorzystywani są piłkarze grający na poszczególnych pozycjach. U Kloppa jak do tej pory ŚP wcale nie mają być kreatywni, co świetnie widać tutaj: youtube.com/watch?v=ckyI59zR1FQ
Ciężar gry w ofensywie praktycznie spoczywa na tercecie Salah-Firmino-Mane oraz parze bocznych obrońców, chociaż akurat w analizowanym meczu z City TAA grał nietypowo.
» 2 lipca 2020, 16:08 #694
Batigol222: Przecież bramka, o której mówisz to był Gomez a nie Van Djik. Natomiast Van Dijk na pewno nie należy do obrońców grających bezpiecznie, bo w taktyce Kloppa zwyczajnie nie może grać w ten sposób: tam często stoperzy zostają 2 na 2 z atakującymi rywala. Żaden inny stoper nie byłby w stanie radzić sobie przy tak wysokiej i ryzykownej grze całego zespołu: youtube.com/watch?v=5q1nXewu1Fs
W meczu Real-City Ramos i Varane często zostawali 2 na 2 i mieli ogromne szczęście, że dostali tam 2 bramki zamiast należnych 4. Liverpool natomiast gra w ten sposób praktycznie cały czas i pomimo tego tracą zdecydowanie najmniej bramek w lidze.
» 2 lipca 2020, 16:46 #693
Batigol222: Ogólnie, widziałem tylko dwóch stoperów, którzy potrafią grać 1 na 1 z Mbappe: Van Dijk i Koulibaly. No i nie mówiąc już o tym, że Van Dijk miał okazję udowadniać swoją klasę grając chyba przeciwko wszystkim najlepszym ofensywnym zawodnikom globu: youtube.com/watch?v=P9hHh0MsU7c
» 2 lipca 2020, 17:01 #692
grafi: analizującc 6 kolejek do końca
Leicester z czołówki ma Arsenal, Sheffield, Tottenham i nas. Oprócz tego Crystal grające o nic i słabe Bournemouth.
Wolverhampton z czołówki ma Arsenal, Sheffield, Everton i Chelsea. Oprócz tego Crystal, które już nie gra o nic i Burnley, które o LE może jeszcze powalczyć.
Chelsea z czołówki ma Sheffield, Liverpool i Wolverhampton. Oprócz tego Watford grające o utrzymanie, Crystal grające o nic i Norwich, które już w 36 kolejce może grać o pietruszkę, bo mogą mieć już pewny spadek.
My z czołówki mamy tylko Leicester. Oprócz tego Bournemouth, które gra bardzo słabo. Southampton i Crystal, które już grają o nic. Aston Villa i West Ham walczące o utrzymanie.

Kolejność trudności od góry najtrudniej. Leicester może mieć ciężko patrząc na ich grę, najłatwiej mamy my.
Wszyscy grają z Crystal, ale patrząc na całość nie można tego spartolić i 3 miejsce jest jak najbardziej realne :)
» 2 lipca 2020, 13:44 #691
Puszek2100PL: Zgadzam się. Pisałem przed pandemią że Manu za koniec zajmie 3 miejsce i myślę że się nie pomylę. Leicester musiało spuchnąć a my tym razem będziemy mieli mocny finish. I na osłodę trzeba wygrać z Chelsea w półfinale
» 2 lipca 2020, 14:57 #690
chemik: dla mnie leicester jest już pozamiatane. oni nawet nie tracąc tych wszystkich punktów w ostatnich kolejkach mieliby trudno a w tej chwili są bez szans. moim zdaniem nasze 3 miejsce jest w zasięgu ręki. punkty możemy stracić tylko z leicester sle to nie będzie miało wpływu na kolejność między nami a nimi a jedynie może mieć na kolejność między nami a czelsi
» 2 lipca 2020, 15:07 #689
Batigol222: Kolejny gimbo kibic United, który używa określenia "Manu"....
» 2 lipca 2020, 15:40 #688
izbinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 15:59

Nie znają historii klubu.
Moja żona jak chce mnie zdenerwować na meczu to mówi na klub per "Manu"
» 2 lipca 2020, 15:58 #687
Pierun: Norwich - Aarons, Buendia i Cantwell
Aston Villa - Mings, McGinn i Grealish
Bournemouth - Ramsdale, Ake, Lewis Cook i Brooks

Kilku naprawdę fajnych zawodników będzie można ewentualnie wyciągnąć z potencjalnych spadkowiczów. Ciekawe okienko się szykuje.
» 2 lipca 2020, 13:32 #686
Roxyx: Do Norwich chyba można jeszcze Lewisa dodać ale nie wiem, nie oglądam kanarków. I Pukki myślę, że dla jakiegoś średniaka typu N'castle, CP, Arsenal czy Soton byłby git.
» 2 lipca 2020, 13:34 #685
Abstrahujacy: Arsenal poczuwa się, że jest w czołówce więc będą woleli przepłacić za napastnika z dużym nazwiskiem :)
» 2 lipca 2020, 13:41 #684
Magik1990MU: @Abstrahujący

proponuję Brożka. Nazwisko duże, a dla niego transfer do Arsenalu będzie akurat awansem sportowym.
» 2 lipca 2020, 13:45 #683
prochuuu: @Magik1990MU a poza tym to wschodzący młodziutki talent Polskiej piłki ;-)
» 2 lipca 2020, 13:48 #682
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 14:13

Wolałbym aby odkupili Felixa z AM za 120 mln EUR i stracili na tym bardziej niż na Brożku, który może w takim klubie jak Arsenal odpalić i zostać najlepszym strzelcem. Tak na zakończenie jego wspaniałej kariery.
Szkoda, że Grzesiek Piechna zakończył już karierę...
» 2 lipca 2020, 14:11 #681
gajkepatryk123: Cantwel i ake brzmi przyjemnie i pewnie nie drogo.
» 2 lipca 2020, 14:55 #680
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 13:23

"Sport: Niektóre angielskie media wskazują, że Manchester United byłby gotów zaoferować za Griezmanna 142 miliony euro."

Wytłumaczcie mi jedną rzecz: czy my coś zrobiliśmy kiedyś katalońskiemu Sportowi, że robią sobie z nas ciągłe jaja? Może kiedyś SAF zwyzywał jakąś dziennikarzynę tego brukowca? Wcześniej ten syf pisał o tym, że za Fatiego składaliśmy chore oferty, teraz to... co następne? "United chce odkupić Pique i zaproponowało na wymianę AWB, Maguire'a i Jonesa"??
» 2 lipca 2020, 13:22 #679
Roxyx: Zaraz zaczną pisać o Rakiticiu albo Busquetsie, jestem pewien.
» 2 lipca 2020, 13:33 #678
Abstrahujacy: Przecież te katalońskie brukowce są mniej warte od The sun czy Faktu... Dzisiaj płaczą, że sędziowie pomagają Realowi a jak Messi dwa razy nie dostał zasłużonej czerwonej kartki to tylko o chwale dla króla było. To jest totalny shit.
» 2 lipca 2020, 13:44 #677
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 14:33

Na meczykach Arsenalowi dawales lepsze rady. Jakie to było te błyskotliwe złote rozwiązanie? Postawić na scauting jak bvb? Nie zeby mnie to obchodzilo ale wydaje miaie ze JAkoś tak
» 2 lipca 2020, 14:30 #676
Magik1990MU: @manegarrincha

co wy tak mnie śledzicie na meczykach? :D

No ale zgadza się, scauting podobny do BVB. Nie widzę u nich szans na inną ścieżkę. Kadra jest tak beznadziejna (Auby już raczej nie liczę), że to pół miliarda nie pomoże na dobicie choćby do naszego poziomu sportowego. Ich właściciel natomiast to skąpiradło jakich mało. Szarpnie się na jeden transfer za większe pieniądze, dokupi szrot i zadowolony. Tylko profesjonalny scauting im może przywrócić wysokie miejsce.
» 2 lipca 2020, 15:22 #675
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 15:34

Czasem tam zaglądam a w artykułach z plusem kazdy moze przeczytać coś ciekawego.
» 2 lipca 2020, 15:31 #674
Seszele: Sanchez strzelił brameczkę.
A my z taką łatwością przedłużyliśmy jego wypożyczenie do Interu.
Chyba czas na jego powrót na Old Trafford w przyszłym sezonie.

(z przymrużeniem oka)
(#LukakuComeBack)
» 2 lipca 2020, 13:12 #673
Magik1990MU: spokojnie, Edek myśli i nie przedłużyliśmy im wypożyczenia Sancheza na sierpień, więc w finale nie zagra przeciwko nam i nie walnie Romero hat-tricka.

#EdwardZawsze2KrokiPrzedInnymi
» 2 lipca 2020, 13:15 #672
manegarrincha: Szkoda że u nas prezentował się słabo.

Zależy mi na tym klubie więc uważam że płacenie takiej tygodniowki rezerwowym, chodzby bardzo miał być bardzo przydatnym jest błędem nie tylko ekonomicznym ale też źle w plywalo :) by to na szatnie :)
» 2 lipca 2020, 14:10 #671
mikiartur: Widziałem poniżej temat o Bournemouth. Jak myślicie, jakby spadli, jest ktoś tam ciekawy do wzięcia. Może warto tego Brooksa rozważyć na przykład. 22 lata ma, wszechstronny bo może grać na 10tce, prawym skrzydle a nawet w przeszłości czasem na 8mce grał. Jakiś mega drogi by raczej nie był.
» 2 lipca 2020, 13:06 #670
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.07.2020 13:12

Ja widziałbym Mingsa z Aston Villi u Nas, do rotacji ciekawy zawodnik.
Brooks czemu nie, młody i z pewnością się jeszcze rozwinie.
» 2 lipca 2020, 13:12 #669
kamilpe: Cantwell z Norwich byłby ciekawą opcją do rotacji.
» 2 lipca 2020, 13:16 #668
Diabelski97: Od transferu Bruno Fernandesa (koniec stycznia) nie przegraliśmy meczu.
Niesamowite.
» 2 lipca 2020, 12:46 #667
Roxyx: 15 meczów bez porażki, prawie 40 strzelonych i chyba tylko 4 gole stracone. Styczeń był okropny ale reszta roku jak dla nas świetna. Jeszcze jakieś 5 spotkań i wyrównamy jeden z rekordów sir Alexa - 20 meczów bez porażki (04/05 chyba, nie jestem pewien)
» 2 lipca 2020, 12:57 #666