Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły meldują się w finale Pucharu Ligi! Manchester United - Nottingham Forest 2:0

» 1 lutego 2023, 22:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pewnie pokonał Nottingham Forest 2:0 (0:0) w rewanżowym meczu półfinałowym Pucharu Ligi, który w środowy wieczór odbył się na Old Trafford. Czerwone Diabły wygrały dwumecz aż 5:0 i 26 lutego zmierzą się z Newcastle United w finale na Wembley.
Czerwone Diabły meldują się w finale Pucharu Ligi! Manchester United - Nottingham Forest 2:0
» Manchester United pokonał Nottingham Forest w rewanżowym meczu półfinałowym Pucharu Ligi | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Tom Heaton
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Luke Shaw
Fred
Casemiro
Antony
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Wout Weghorst
Marcus Rashford
Jadon Sancho
Anthony Martial
Victor Lindelöf
Harry Maguire

Oddano 55 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał sześciu zmian w składzie Manchesteru United w porównaniu do starcia z Reading w Pucharze Anglii, ale na boisko wybiegła mocna jedenastka Czerwonych Diabłów. Holenderski menadżer w przedmeczowym wywiadzie podkreślał, że jak zawsze liczy się tylko zwycięstwo. Ten Hag nie chciał też kusić losu, bo pierwszy finał za jego kadencji miał na wyciągnięcie ręki.

Czerwone Diabły nie rozpoczęły spotkania na Old Trafford na wysokim biegu, ale kontrolowały przebieg meczu. Pierwszy celny strzał obserwowaliśmy dopiero w 18. minucie. W swoim stylu akcję z prawego skrzydła do środka ściął Antony. Brazylijczyk uderzył zza pola karnego prosto w ręce Wayne’a Hennesseya.

Dziesięć minut później dobrą okazję miał Casemiro. Dośrodkowanie w pole karne z rzutu wolnego posłał Luke Shaw, a brazylijski pomocnik wygrał walkę o piłkę na dalszym słupku. Strzał Casemiro głową pewnie obronił golkiper Nottingham Forest.

Piłkarze Steve’a Coopera sporadycznie gościli na połowie Manchesteru United. W 34. minucie było jednak groźnie w szesnastce Czerwonych Diabłów. Defensorzy United przegrali przebitkę z Brennanen Johnsonem, ten strzelił z ostrego kąta, a dobrą interwencję zanotował Tom Heaton.

Odpowiedź Manchesteru United przyszła cztery minuty później – kapitalnie do strzału z woleja zza pola karnego złożył się Antony. Skrzydłowy Czerwonych Diabłów pomylił się jednak o dobry metr.

Przed przerwą obie ekipy miały jeszcze po jednej dobrej sytuacji. W 43. minucie groźny strzał na bramkę Manchesteru United oddał Emmanuel Dennis. Wydawało się, że piłka wpadnie do siatki, ale na jej drodze stanął Sam Surridge. Napastnik Nottingham Forest wyręczył więc defensywę Czerwonych Diabłów.

W 45. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Wout Weghorst. Holenderski napastnik sprytnie trącił piłkę w kierunku dalszego roku po dośrodkowaniu Casemiro, lecz futbolówka tylko trafiła w słupek. Na przerwę drużyny zeszły więc przy stanie 0:0.

Manchester United drugą połowę zaczął spokojnie i cały czas kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń. W 55. minucie Czerwone Diabły powinny mieć rzut karny po tym jak Scott McKenna kopnął Wouta Weghorsta przy próbie wybicia piłki. Całe zajście sprawdził VAR i nie dopatrzył się przewinienia defensora Nottingham Forest. Decyzja arbitrów mocno zdziwiła publiczność na Old Trafford.

W 61. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Alejandro Garnacho. Argentyńczyk wpadł w pole karne Nottingham Forest, efektownie ograł Neco Williamsa, strzelił w krótki róg, a dobrą interwencją popisał się Wayne Hennessey. Było to ostatnie zagranie Garnacho w środowym meczu, bo chwilę później na potrójną zmianę zdecydował się Erik ten Hag. Na placu gry zameldowali się Anthony Martial, Marcus Rashford i Jadon Sancho. Kibice z entuzjazmem przyjęli wejście Sancho, dla którego był to pierwszy występ w Manchesterze United od października.

Czerwone Diabły po wejściu ofensywnej trójki podkręciły tempo. Dwukrotnie bliski wpisania się na listę strzelców był Casemiro. Najpierw Brazylijczyk uderzył głową obok bramki, a chwilę później, po wymianie podania z Martialem, strzelił po ziemi w ręce Hennesseya.

Manchester United dopiął swego w 73. minucie. Czerwone Diabły wyprowadziły szybki atak po podaniu Casemiro. Anthony Martial odegrał futbolówkę do Marcusa Rashforda, ale strzał Anglika z bliskiej odległości został zablokowany przez McKennę. Piłka wróciła do Martiala i ten strzałem z lewej nogi wpisał się na listę strzelców.

Trzy minuty później było już 2:0 dla Manchesteru United! Jadon Sancho przytomnie rozrzucił akcję na prawe skrzydło do Bruno Fernandesa. Portugalczyk dorzucił świetne zagranie na dalszy słupek do Marcusa Rashforda, ten zgrał futbolówkę wzdłuż linii bramkowej, a do pustej bramki skierował ją Fred. Czerwone Diabły były już pewne biletów na finał Carabao Cup!

Nottingham Forest mogło się pożegnać honorowo z Pucharem Ligi. W 83. minucie bramce Manchesteru United poważnie zagroził Danilo, ale kapitalną paradą popisał się Tom Heaton. Z dobitką pospieszył Sam Surridge, posłał futbolówkę nad poprzeczką.

Manchester United pokonał Nottingham Forest 2:0, a dwumecz wygrał aż 5:0. Czerwone Diabły w finale Carabao Cup zagrają z Newcastle United (26 lutego na Wembley).

Manchester United – Nottingham Forest 2:0 (0:0)
Bramki: Anthony Martial 73’, Fred 76’

Manchester United: Heaton – Wan-Bissaka, Varane (Maguire 80'), Martinez, Shaw – Casemiro (Lindelof 80'), Fred – Antony (Sancho 62'), Fernandes, Garnacho (Rashford 62') – Weghorst (Martial 62')

Nottingham Forest: Hennessey – Williams, McKenna, Boly, Lodi (Aurier 64') – Dennis, Mangala, Freuler (Danilo 64'), Scarpa (Hammond 86') – Johnson (Mighten 64'), Surridge (Osong 86')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Nottingham Forest. Rewanżowy mecz półfinałowy Pucharu Ligi
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Nottingham Forest 2:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (424)


SickRabbit: Tylko wyobraźcie sobie jak kibice będą na Greenwooda reagować jeśli by wrócił, gdy wszyscy widzieli zdjęcie tej dziewczyny z oznakami pobicia.
» 3 lutego 2023, 11:59 #407
Stanior: W świetle prawa nic nie znaczą więc kibice normalni przyjmą do wiadomości fakt. A tłuszcza jak zwykle będzie dochodzić i rozkminiac. Greenwood może się wytłumaczył przed sądem ale nie wytłumaczył przed "Ludem".
» 3 lutego 2023, 12:35 #406
Alibaba: Nike podpisuje nowa umowę z MG na 3 lata.Myśle ze wróci tez do nas.
» 3 lutego 2023, 10:40 #405
sztejner: źródło ??
Bo nic takiego nie mogę znaleźć
» 3 lutego 2023, 10:52 #404
pbskarpy: Było już, że to fejk i jakieś afrykańskie konta puszczają to w świat. MG cały czas ma link do nikefootball na swoim koncie IG
» 3 lutego 2023, 11:58 #403
tomek096: O ile dobrze pamiętam to na jednej z pierwszych konferencji Erika dostał pytanie o Greenwoda i powiedział że jak się wszystko wyjaśni to nie będzie miał z tym problemu aby zacząć współprace.

A już analizując samodzielnie między wierszami to on ma tutaj władzę i decyzyjność większą niż poprzednicy więc uważam że może cisnąć zarząd o powrót.
Na pewno zacznie jak wszyscy czyli od samego początku i będzie musiał na swoją szanse i miejsce w składzie zapracować i pokazać że może być wzmocnieniem.
Pewne jest to że Mason na chwile obecną nie jest tą samą osobą co rok wcześniej.
Mógł dojrzeć dostając kubeł zimnej wody na głowe co myśle że w dalszej perspektywie może mu pomóc, ale pod względem fizycznym na pewno odstaje i nie zdziwiłbym się powrotu za miesiąc lub dwa.

Oczywiście to scenariusz mocno optymistyczny zakładając, że jest niewinny i to koniec tej sprawy.
» 3 lutego 2023, 09:36 #402
Ghostpl: Kubel zimnej wody to już wana jest
» 3 lutego 2023, 10:31 #401
tomek096: "Jeśli niewinność zostanie udowodniona, na pewno dostanie miejsce w moim zespole. To wyjątkowy talent, który może grać na lewym i prawym skrzydle, środkowy napastnik i fałszywa dziewiątka"
w maju 2022.
» 3 lutego 2023, 10:53 #400
axel52: Juve sie nie szczypie, już chcą pogonić Pogbę rozwiązując kontrakt.
Na ile to wynik problemów tego klubu, a na ile wynik wkur na tego gracza nie wiadomo.
Faktem jest, że w MU by dostał przedłużenie.
» 3 lutego 2023, 09:09 #399
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2023 09:19

Myślę żeby nie dostał, jakie ostatnie kontrowersyjne przedłużenie kontraktu było w naszym klubie? Moim zdaniem czasy dawania kontraktów każdemu byleby za darmo nie odszedł i w celu utrzymania wartości zawodnika skończyły się wraz z odejściem Pana Eda Woodwarda.
» 3 lutego 2023, 09:17 #398
brazylianwisnia: Przecież pokazaliśmy dobitnie że nie damy mu nowego kontraktu i puściliśmy go wolno o co Pogba później płakał że nie dostał żadnej propozycji od United
» 3 lutego 2023, 11:14 #397
Pyra: z CP wyjdziemy tak:
DDG - Bissaka, Varane, Martinez, Shaw - Fred, Casemiro, Bruno - Rashford, Martial, Antony
róbcie screeny
» 3 lutego 2023, 09:00 #396
sauerlandevent7: Mason to talent nie mniejszy niż Mbappe, ale potrzebuje żeby na nowo w niego uwierzyć. Liczę że kto jak kto ale Erik to ogarnie.
» 3 lutego 2023, 08:56 #395
is200second: Dajcie spokój ludzie. Nie porównujcie kogoś kto miał przebłyski do Francuza. Nawet obok niego nie stał.

Już bardziej bym powiedzial, że jako jeden z wielu setek takich talentów, narazie przepadł.
» 3 lutego 2023, 10:14 #394
sauerlandevent7: To znajdź takiego dwudziestolatka który bije równo po okienkach bramki z obu nóg. To jest ewenement w piłce. Ciężko nawet sobie takiego piłkarza przypomnieć z ostatnich lat, Nani miał te umiejętność. Ale Greenwood jest bardziej łasy na gole .
» 3 lutego 2023, 11:08 #393
Aksum: Niezły odpał.
Stawianie dziś obok siebie Mbappe i Masona jest absurdalne.
Mbappe obecnie jest jednym z pięciu najlepszych piłkarzy świata a Greenwood nie jest nawet najlepszy na swojej pozycji w swoim klubie.
» 3 lutego 2023, 11:15 #392
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.02.2023 11:32

"Mason Greenwood dotychczas rozegrał dla Manchesteru United 129 spotkań. Zanotował w nich 35 bramek i 32 asysty."

I to przed 20 rokiem życia, talent jakich setki. Weź Ty się już lepiej nie wypowiadaj. Tego, że grał w najlepszej i najtrudniejszej lidze chyba nie trzeba dodawać.

Następny co czytać ze zrozumieniem nie potrafi, mowa była o talencie, a nie gotowym piłkarzu.
» 3 lutego 2023, 11:29 #391
karassas: Aksum tutaj była mowa tylko o talencie, a ten Mason ma nie mniejszy niż Mbappe. To oczywiste, że Francuz jest aktualnie dużo lepszym piłkarzem. Pamiętaj, że to, że ktoś ma talent nie znaczy jeszcze, że będzie grał na miarę talentu. Ile razy ktoś zmarnował talent
» 3 lutego 2023, 11:51 #390
sauerlandevent7: Dokładnie panowie, predyspozycję wielkie tylko ktoś musi to uporządkować.
» 3 lutego 2023, 11:55 #389
brazylianwisnia: Najgorszy koszmar to by było gdybyśmy rozwiązali kontrakt z Masonem, podpisuje go Arsenal i chłopak wraca do życiowej formy...Liczę jednak na to że Glazerowie nie chcą poświęcać gościa o potencjalnie sporej wartości.
» 3 lutego 2023, 08:46 #388
Klierek7: Ps. Mason to transfer przynaniej za 120 milionów.
» 3 lutego 2023, 08:46 #387
PastaDoCiasta: Na stronie United na Facebooku opublikowano film z naszego przegranego 3:2 meczu z Lipskiem, w którym Sabitzer miał udział we wszystkich trzech bramkach. W Bayernie owszem, zaliczył zjazd, ale raczej nie zapomniał jak się gra, tylko ciężko mu było się przebić przy takim środku, jaki mają Bawarczycy - a że EtH lubi odbudowywać graczy to czuję, że może to być dobry ruch
» 3 lutego 2023, 07:22 #386
brazylianwisnia: Sabitzer nie będzie raczej rozwiązaniem docelowym. Nawet jeśli to nie zamiast FDJ. Moim zdaniem powinniśmy uderzyć latem po Mac Allistera lub Caicedo.
» 3 lutego 2023, 08:44 #385
Klierek7: Jak mogliśmy kupić typa co nas tak upokorzył. ?!
» 3 lutego 2023, 08:45 #384
Dh97: Ja bym go wygnał z klubu łepek prawdopodobnie jest winny dziewczyne przekupił plus ułomne prawo i wszystko jest ok.liczę na Erika że się na niego nie zgodzi
» 3 lutego 2023, 03:36 #383
zbyszek7: Masz racje ulomne prawo przez ktore rok nie gral w pile
» 3 lutego 2023, 04:31 #382
BNK: Na szczęście ty nie masz tu nic do gadania
» 3 lutego 2023, 04:38 #381
marcino186: Dh97 kolejny raz to napisze. To nie dziewczyna go oskarżyła. Wiec ja sobie mógł przekupywać do woli bo to jego dziewczyna. Mam prośbę. Komentując coś doinformuj sie a nie gadaj trzy po trzy. NIE pozdrawiam
» 3 lutego 2023, 06:19 #380
KlejnotNilu: dzbany twojego pokroju (a nawet gorsze) tez skazaly Tomka Komende za niewinność. Takich jak ty nie powinno się dopuszczać do cywilizowanego swiata, jestescie niebezpieczni i ludzi niewinnych palilibyście na krzesle elekrycznym, tfuuu
» 3 lutego 2023, 07:04 #379
Stanior: Klejnotnilu, rzadko się zgadzam z Tobą ale teraz wyjątkowo tak.
Tak jak napisałeś, niektórym trzeba udowodnić niewinność. Teorie o "skoro sąd oddalił zarzuty to nie znaczy, że uniewinnił, czyli nie jest niewinny" doprowadzają mnie do odruchu wymiotnego.
Ludzie ja się wcale nie dziwię, że niektórzy mają wieczne problemy z prawem, kredytami, umowami. Niektórzy w ogóle nie rozumieją co się do nich gada a gdzie tam mowa o pismach urzędowych. Po co zabierać zdanie na tematy prawa skoro jedyne co się miało z nim wspólnego to jego łamanie lub nie dotrzymywanie umów np kredytowych czy prawa pracy?
Sąd oddalił zarzuty ale niektórzy dalej próbują brnąć i udowadniać coś czego nie udowodnił prokurator. Komedia.
» 3 lutego 2023, 09:16 #378
sauerlandevent7: Jakby się sytuacja Masona nie skończyła dla United to grunt że chociaż się uspokoiło . Myśle że wróci do kadry , inni też wracali po aferach. Ma chłopak czas a umiejetności ma wielkie. ETH da radę.

Mocno cieszy kwestia doboru zawodników pod kątem i za przywoleniem trenera a nie robienie mu niespodzianek i rzucanie przeszkód pod nogi.
Atmosfera jest jak widać świetna , Erik potrafi to budować . W Ajaxie jako całość dysponowali świetnie , oddzielnie całkiem inni zawodnicy.
Kolektyw u Erika rzecz święta i właśnie tak powinno to wyglądać.Samo wejście naszej podstawowej trójki do ataku zrobilo wrażenie. Przyszłość piłki zdecydowanie jest w rękach United - Rashford , Antony , Sancho, Garnacho , Greenwood - w odwodzie Martial plus moze własnie Weghorst ( ktoś z nich odejdzie pewnie w lecie, a możliwe że i dwóch).
Pomoc trzeba przebudować to wiadomo - 3 pozycje zabezpieczone pewniakami do składu , trzeba odmładzać i zrezygnować z MCT pewnie zastepując go talentem nawet lokalnym.
Środek obrony do przebudowy , 2 pewniaków to za mało , moze Lindelof zostanie ale Harry to przyszłości raczej nie ma.Erik coś tam dokoptuje znając życie.
Bramkarze póki co solidni , zobaczymy co pokaże lato.

Dawno chyba nie było tyle talentu w drużynie. Ostatni skład Sir Alexa był genialny ale takiego potencjału nie mieli. Murem za Erikiem. Nareszcie mądre zarządzanie.
» 3 lutego 2023, 00:38 #377
vieeeri: A ja obstawiam, że Mason wróci. Może jeszcze ni w tym sezonie, ale klub go przywróci. Jakby go mieli pogonić to już by to zrobili, więc tym bardziej tego nie zrobią teraz. Pewnie będzie jakaś kampania ocieplania wizerunku. Może niekoniecznie założy fundacje dla ofiar gwałtu, bo poleciałby za grubo, ale jestem pewny, że nastąpi takowa próba.
» 3 lutego 2023, 00:18 #376
Nicky2905: ETH sam powiedział, że każdy zaczyna i niego z czystą karta także myślę, że i Mason takowa szansę otrzyma. Podejrzewam, że nie później niż do końca miesiąca zobaczymy młodego trenującego w klubie.
» 3 lutego 2023, 00:36 #375
MANmanyUTD: Jak Mason wróci to będzie pod okiem ETH. Chłop się nie pier**li, będzie go dyscyplinował jak całą resztę co będzie na plus. Tu nastąpi weryfikacja, bo jak będzie miał dziwne pomysły Mason to ETH go odstawi i tyle. Ale może też się zdyscyplinować a, ETH zrobi z niego RvP pełna gębą. Kto inny jak nie Holender zrobi z niego "latającego Holendra" :D
» 2 lutego 2023, 23:46 #374
essaEdek: ESPN UK podaje, że Liverpool jest drużyną, która w tym sezonie ma na swoim koncie najwięcej decyzji VAR działających na ich korzyść. Ciekawostka: gdyby VAR nie istniał "The Reds" byliby tylko 6 punktów nad strefą spadkową.
» 2 lutego 2023, 23:25 #373
Braks: Taki jons siedzi już 10 lat w tym klubie a Greenwooda by mieli olać. Nie wierzę
» 2 lutego 2023, 23:23 #372
pictor: Kończy mu się kontakt w czerwcu już się bałem, że nas opuści. Na szczęście jest opcja przedłużenia o rok uff.
» 3 lutego 2023, 01:27 #371
devilek777: Kończy się w czerwcu 2025
» 3 lutego 2023, 06:16 #370
Anhel: Mysle ze Mason nie dołączy do zespołu prędzej niż po sprzedaży klubu w nowe ręce ponieważ aktualny zarząd może go przywrócić do kadry a nowy właściciel uzna ze to zły PR i za pol roku go wywali.
» 2 lutego 2023, 22:50 #369
brazylianwisnia: Przecież nikt nie będzie na to czekał. Sprzedaż może być jutro a może być za 4 lata..myślę że klub nie analizuje czy przywrócić Greenwooda. Klub myśli jak odratowac te aktywa..
» 2 lutego 2023, 22:53 #368
Majek: Ale już wymyślacie... Do spania! :-)
» 2 lutego 2023, 23:01 #367
essaEdek: Rzekomo Nike ponownie podpisze z Greenwoodem 3 letnią umowę oraz wypłaci 12-miesięczną rekompensatę.

Official statement from Nike Football :

"The company will re-sign the sponsorship deal with Manchester United & England player Mason Greenwood on a three year contract plus a twelve month compensation will be paid to the athlete." [ The Athletic FC ]
» 2 lutego 2023, 22:32 #366
Zyvold: Skąd to?
» 2 lutego 2023, 22:40 #365
essaEdek: Lata po Twitterze, ale traktowałbym z dystansem.
» 2 lutego 2023, 22:42 #364
Zyvold: No właśnie na przytoczonym @TheAthleticFC tego nie widze, stad pytanie
» 2 lutego 2023, 22:43 #363
Seba0619: Fejk, na the athletic nic nie ma a na Twitterze same afrykańskie konta to podają
» 2 lutego 2023, 22:44 #362
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 22:50

Tak czy inaczej nikefootball widnieje na offcialnym koncie MG IG. Pytanie czy od dzisiaj czy od wielu lat non stop.
» 2 lutego 2023, 22:50 #361
essaEdek: pbskarpy wydaje mi się, że nie znikło nigdy
» 2 lutego 2023, 23:25 #360
Fenris: Dużo widzę głosów iż Mason zapłacił jej pod stołem ona wycofała zarzuty i koniec historii.
Otóż nie - to by działało gdyby nie było oskarzyciela publicznego. I to był jedyny dowód. Ale przypomnę że właściwie każdy miał dostęp do kilku dowodów w tym nagrania i zdjęć siniaków etc. A przypominam że bardzo często ofiara gwałtu, nie składa żadnych wyjaśnień jeśli sprawca to dla ofiary osoba najbliższa (mąż/żona/konkubent/konkubina). Może składać ale nie musi. Więc nawet jeśli dziewczyna Masona się wycofała to nie znaczy że dla Policji i Prokuratury to koniec bo akurat w tej sprawie mieli postawy do przedstawiena zarzutów. Jednakże jak czytamy w oświadczeniu - kluczowy świadek zrezygnował + nowe fakty. Więc możliwe że to nowe fakty są tu najważniejsze - jakie prawodpodbnie się nie dowiemy. Ale osobiście uważam że przy takim materiale dowodowym, w każdym Europejskim kraju Prokurator by dał radę chociaż przed Sąd postawić. Nawet w Polsce gdzie prawo i społeczeństwo nie jest aż tak "nowoczesne" jak w UK. A zmiana zeznań w wiekszości krajów "swiata zachodu" byłaby nie wystarczająca w przypadku istnienia innych dowodów. Drugim powodem dla którego myślę że Mason najprawdopodbniej jest niewinny jest fakt iż tak miedalna sprawa gdzie bardzo wielu polityków i organizacji społecznych mogłoby się wykazać nie mogłaby po prostu skończyć sie finansową ugodą. Ogólnie jeśli sie rzuci okiem na podobne sprawy w UK to jest wręcz moim zdaniem nie możliwe obecnie - co najmniej do sądu + wystąpienia poltyków/aktywistów etc.
Zachowanie klubu oceniam jako poprawne - nei oni mu wybrali dziewczynę, nie oni wplątali go w te kłopoty - dali mu czas i przestrzeń na zadbanie o siebie. A teraz pewnie chcą to uporządkować, może przeczekać, na pewno teraz nie jest potrzebna wielka debata na temat czy EtH nienawidzi kobiet?
Ogólnie polecam mimo wszystko uznawać zasadę domnienia niewinności (piękna rzymska zasada). Bo ile to przedwczesnych społecznych osądów zniszczyło ludzkie życia. A jeśli ktoś jest przekonany o winie Masona to powinnien napisać do Policji w Manchesterze maila, do ministra sprawiedliwości czy nie wiem nagrać Tik Toka i oznaczyć Premiera. Bo w takim wypadku to Wymiar Sprawiedliwośći zawiódł a Wasza krytyka może go ulepszyć lub pomóc osądzić i ukarać sprawcę.
I na końcu: nie ma co krytykować tę dziewczynę Masona - życie piszę rózne scenariuszę.
» 2 lutego 2023, 22:01 #359
Zyvold: "At his first court appearance, it was revealed Greenwood had breached a condition of his bail not to contact the alleged victim in the case."

A Harriet prawdopodobnie odmówiła składania zeznań w śledztwie prowadzonym przez służby.

Śmierdzi syndromem sztokholmskim na kilometr.
» 2 lutego 2023, 21:54 #358
Seba0619: To naruszenie zwolnienia to był zakaz kontaktowania się z tą typiarką, trafił do aresztu i na drugi dzień został wypuszczony. Okazało się, że z jego karty kupiła sobie jakieś markowe ciuchy i to było potraktowane jako kontakt xd
» 2 lutego 2023, 22:05 #357
dziobko: Generalnie oni do siebie wróclili chwile po aferze, ta cala drama to jak dzień świra.
» 2 lutego 2023, 22:07 #356
Zyvold: No nie, prokurator powiedział, że był w jej bezpośrednim towarzystwie.

"He was arrested on Saturday morning for breaching his police conditional bail, prosecutor Rebecca Macaulay-Addison told the magistrates court hearing in October."

" He was found in the company of the complainant.

Greenwood's lawyer, David Toal, admitted the breach had taken place, saying: I absolutely concede it is his responsibility to abide by all bail conditions imposed.

He told the court: Contact has occurred for many months.

But Mr Toal added that it was no secret to Greater Manchester Police, putting forward a robust argument that Greenwood believed the breaches had been tacitly approved."
» 2 lutego 2023, 22:08 #355
dziobko: Miał czy nie miał, jezeli jest uniewinniony to raczej z jakiegoś ważnego powodu, pamietaj ze sledztwo nie jest prowadzone prytanie tylko zajeto sie tym dosyc medialnie i raczej jezeli by cos bylo to dawno by siedział
» 2 lutego 2023, 22:14 #354
Zyvold: Nie jest uniewinniony, tylko proces przerwała strona pozywająca ze względu na to że "kluczowi świadkowie wycofali się i wyszły na jaw nowe materiały dotyczące sprawy". Oczywiście w świetle prawa nieskazany = niewinny

Pytanie tylko czy wśród tych kluczowych świadków nie było rzekomej pokrzywdzonej, która ponoć zeszła się z Greenwoodem. I jeżeli tak, to czy złamanie zakazu zbliżania się do niej nie miało na to wpływu.
» 2 lutego 2023, 22:29 #353
pbskarpy: Cristiano też z pewną Panią poszedł na ugodę. Czy koledzy go zniszczyli za to w szatni?
» 2 lutego 2023, 21:48 #352
Blau: To trzeba panowie na spokojnie przecież. Greenwood to aktualnie tykająca bomba, dlatego klub musi działać rozważnie i dlatego jeszcze trochę czasu minie, aż przywrócą go do treningów. (o ile przywrócą) Umorzenie sprawy, od uniewinnienia różni się jedną ważną rzeczą - w przypadku tego pierwszego w każdej chwili można śledztwo ponownie wznowić.

Była (lub obecna - nie wiem) dziewczyna Greenwooda na razie nie współpracowała z prokuraturą. Nie złożyła zawiadomienia o przestępstwie, nie przekazywała ewentualnych dowodów, ani nie chciała zeznawać. Jako że w takich sprawach domniemana ofiara jest kluczowym elementem układanki dla śledczych, to brak jej zeznań spowodował, że śledztwo zostało umorzone.

Z jednej strony może być tak, że Greenwood ma już spokój do końca życia, a owa sprawa będzie tylko traumatycznym wspomnieniem. A z drugiej strony domniemana ofiara może za miesiąc się zgłosić na policje, przedstawić jakieś dowody, złożyć zeznania i karuzela zaczyna się od początku.

Dlatego klub będzie bardzo ostrożny i przeanalizuje sprawę na milion sposobów zanim podejmie ostateczną decyzję. Ja oczywiście mam nadzieję, że Greenwood do nas wróci i przez następne lata będzie stanowił o sile United, ale zrozumiem i zaakceptuje każdą decyzję klubu.

Na szczęście obecny zarząd z ETH na czele wydaje mi się bardzo kompetentny, więc zaufam im w tej sprawie nawet jak finalnie sprawa z Greenwoodem rozwiąże się inaczej niż jego powrotem w diabelskich barwach.
» 2 lutego 2023, 21:35 #351
Batigol222: Gylfi Sigurdsson też został "tylko" oskarżony (czyli pewnie jest niewinny i wrabia go ktoś wredny i pazerny na kasę. Ciekawa opcja na ŚP/ŚPO w kontekście kontuzji Eriksena.
» 2 lutego 2023, 21:31 #350
RedOskar18: Co ty za głupoty gadasz, on zakończył karierę pol roku temu
» 2 lutego 2023, 21:36 #349
M4S73R: Chelsea grozi złamanie zasad FFP, jeśli nie zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów w tym sezonie.

(Źródło: Times Sport )
» 2 lutego 2023, 21:21 #348
brazylianwisnia: Ich szansa na kwalifikacje jest taka jak na nasze mistrzostwo..
» 2 lutego 2023, 22:44 #347
M4S73R: Z ostatniej chwili

Juventus rozważa sprzedaż Paula Pogby, ponieważ są sfrustrowani jego problemami z kontuzjami.

(Źródło: Gazette dello Sport)
» 2 lutego 2023, 21:00 #346
Apocalypse: To ciężko będzie się im go pozbyć. Koleś jak był zdrowy i mu się chciało to mógł robić wszystko na boisku. Ale niestety rzadko mu się chciało
» 2 lutego 2023, 21:01 #345
SzarimMusty: Dobrzy są wyrwali go raz za darmo - za 100 mln sprzedali.
Znowu mają go za darmo - coś chcą ugrać.

No Włosi... po prostu Włosi.
» 2 lutego 2023, 21:07 #344
kmsJ: Jak nikt go nie będzie chciał to pójdzie do arabów albo do MLS.
» 2 lutego 2023, 21:34 #343
dziobko: Kurde może kupić, przydałby się leniuszek w tej drużynie coś za dużo chłopaki biegają
» 2 lutego 2023, 21:54 #342
wezuwiusz: Exploratory talks are currently underway with investors from Qatar, Germany, the US and Saudi Arabia interested in buying Manchester United.[@dmlynch.Dzieje się
» 2 lutego 2023, 20:51 #341
pbskarpy: Martwicie się tym co powiedzą koledzy MG z drużyny? A czemu niby? Jest niewinny przecież. A był jeden taki ruchacz bratniej żony i co? Legenda MU! ;)
» 2 lutego 2023, 20:31 #340
TheGenerat: Niewinny dla sądu, osoby z bliskiego otoczenia, bo tak można nazwać drużynę, raczej dobrze wiedzą jak to z tą winą jest, Rash bezpodstawnie by sobie chyba nie pozwolił na uszczypliwości w social mediach.
» 2 lutego 2023, 21:02 #339
pbskarpy: Możesz przytoczyć te uszczypliwość?
» 2 lutego 2023, 21:40 #338
cmazceh: Krótko po tej akcji usunął Greenwooda z Instagrama i wstawil zdjęcie ze swoją kobieta z podpisem cos typu ze jest dla niego najważniejsza czy cos takiego
» 2 lutego 2023, 22:46 #337
brazylianwisnia: Myślicie że milionerzy bez edukacji to są sami ludzie bez skazy?
» 2 lutego 2023, 22:46 #336
SickRabbit: Co zrobi teraz klub bo raczej kontraktu mu nie rozwiążą skoro jest oczyszczony z zarzutów więc nie mają powodów. Jak go nie będą chcieli z powrotem to wypożyczenie/lista transferowa ale na ten moment zawodnik nie jest nawet zdolny do gry więc i tak musiałby zacząć treningi :D Oczywiście Mason też ma coś do powiedzenia w tej sprawie.
Tak czy siak nadal ma u nich status zawieszony i kminią jak wizerunkowo na tym wyjdą choć zawodnik jest oficjalnie niewinny czyli niesłusznie oskarżony a jak niesłusznie oskarżony to jest pokrzywdzony w tej sytuacji...
Trochę kabaret a na końcu chodzi o pieniądze jak zawsze :D
» 2 lutego 2023, 20:26 #335
loczek1986: Ciężki temat. Ciekawe jaką mają opinie i jakby przyjęli MG do drużyny koledzy z boiska.
» 2 lutego 2023, 20:18 #334
dominikMU: Z drugiej strony klub się powinien zastanowić, bo mówią, że stracą PR jak go zostawią, ale czy nie stracą również jak go wywalą? Nie ma już zarzutów i jest niewinny wedle prawa. I może się zrobić też syf z tego w drugą stronę, że klub niewinnemu niszczy karierę.
» 2 lutego 2023, 20:12 #333
PastaDoCiasta: Komunikat klubu typowo w celu kupienia sobie trochę czasu - tak jak z Ronaldo oświadczyli, że chcą najpierw obejrzeć cały wywiad. Układa się to w całość, że został zawieszony z powodów biznesowo-PRowych. Pewnie najpierw odbędzie się narada wizerunkowa wewnątrz klubu, a potem zewnętrzna, ze sponsorami. Jak nikt nie położy się Rejtanem że ma nie wracać to myślę, że w ciagu tygodnia wróci do Carrington
» 2 lutego 2023, 20:08 #332
IntruZ9: Wróci,ja mam nadzieję że wróci! Trzymam kciuki!
» 2 lutego 2023, 20:24 #331
zbyszek7: Luty to najgorszy miesiac w roku a my tymczasem:
- dostajemy Sabitzera na pol roku
- awansujemy do finalu CC
- wraca Mason
- Rafa konczy kariere w reprze i skupia sie tylko na klubowej pilce
A to dopiero 2 luty heh az strach sie bac co przyniesie jutro ;)
» 2 lutego 2023, 19:44 #330
essaEdek: Wystarczy, że na koniec miesiąca będziemy mieli jedno trofeum i awans do kolejnej rundy LE. ;)
» 2 lutego 2023, 19:50 #329
Seba0619: Oświadczenie Greenwooda bardzo lakoniczne, mówi, że cieszy się, że sprawa jest zamknięta i dziękuję bliskim za wsparcie. Dalszych komentarzy narazie nie bedzie
» 2 lutego 2023, 19:41 #328
Braks: Jutro normalnie w Carrington będzie Greenwood
» 2 lutego 2023, 19:30 #327
essaEdek: Mason Greenwood will NOT return to training or play for #MUFC as the club conducts their investigation.
» 2 lutego 2023, 21:00 #326
Fido: Ja tam trzymam za Masona kciuki. Skoro umorzyli sprawę to sprawy nie ma i kropka. Talet ma ogromy wierzę że się odrodzi. Wydaje mi się, że przez rok nie zapomniał jak się gra w piłkę i na pewno trenował.
» 2 lutego 2023, 19:02 #325
MiSt: Trzeba przyznać, że Erik miał w tym sezonie wiele trudnych decyzji do podjęcia. Teraz dochodzi jeszcze sprawa Masona. Wierzę, że tym razem także podejmie odpowiednie decyzje.
» 2 lutego 2023, 19:01 #324
tom93: United -Newcastle. Oba kluby z parcie na jakiś puchar w tym sezonie. zapowiada się zaciekła walka w finale Carabao.
» 2 lutego 2023, 18:39 #323
Apocalypse: Hahahahahahahhahahahaha
Dzisiaj widziałem jakiś komentarz kibica Arsenalu że teraz mają dwóch lepszych defensywnych pomocników od Casemiro xD
Hahahahahaha, dawno się tak nie uśmiałem
» 2 lutego 2023, 18:33 #322
brazylianwisnia: Takich dwóch jak Casemiro to oni nie mają ani jednego.
» 2 lutego 2023, 18:45 #321
wider: ja dziś przeczytałem komentarz kibica Cfc że z Enzo w składzie to teraz rozwalą ligę
» 2 lutego 2023, 19:20 #320
Skora96: Śmiejecie się a u nas też można spotkać podobne komentarze
» 2 lutego 2023, 19:40 #319
Apocalypse: No u nas zazwyczaj jest zachwyt nad zawodnikiem który serio wnosi coś do gry. Taki Casemiro to jest po prostu TOP
» 2 lutego 2023, 19:53 #318
Seba0619: Jest stanowisko klubu.

Poinformowali o wycofaniu zarzutów w stosunku do Masona i poinformowali, że teraz klub przeprowadzi "własny proces" i zdecyduje o dalszych krokach
» 2 lutego 2023, 18:27 #317
RobvanKlu5i: "proces" - już to kiedyś na Old Trafford często słyszałem... :)
» 2 lutego 2023, 18:37 #316
Seba0619: Znowu mamy Holendra za sterami to i procesy wracają
» 2 lutego 2023, 18:39 #315
brazylianwisnia: Byłbym zdziwiony gdyby klub go nie przywrócił. Widzieliście kiedyś żeby jakaś firma wywaliła 100mln euro? Bo tyle potencjalnie wart był Mason. Będą rozkminiac jak zrobić to by wizerunkowo było ok. Pewnie na gotowanie żaby - wpierw jakiś trening, później gdzieś tam zagra jakieś minuty EPL 2 i powoli będą oswajac media.
» 2 lutego 2023, 19:04 #314
ReddeviL1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 18:23

A rzekłem kiedyś: " uważaj synu (jeden z drugim) ze słowami, bo nie znasz prawdy jaka wisi w chmurach, a nim kogut zapieje 6razy wyprzesz się po stokroć żeś głupi" ;)

Przykre jest to, jak go większość tu mieszała z błotem. Łatwo w dzisiejszych czasach wyklikać na klawiaturze: " damski bokser", "powinien palić się w piekle", "" na stos z Nim" ; nie znając jaka jest prawda. Niewinnych osób, odsiadujacych wyrok, często jest wiele. Jak poczułbyś się, jeden z drugim, co wydałeś tutaj wyrok na Masonie, gdybyś sam został wrobiony i wylądował za kratami. Prokuratorzy z DP :)
» 2 lutego 2023, 18:22 #313
sasu: A skąd ty wiesz, że jest niewinny?
» 2 lutego 2023, 18:33 #312
tom93: wycofanie oskarżeń nie świadczy o jego niewinności. Ma dużo farta w niefarcie.
» 2 lutego 2023, 18:40 #311
Kundziu: Prokurator nie wydaje wyroku, tylko sędzia. Poza tym Mason nie poniesie kary w systemie prawnym, a co tam się stało i kto ile winy ponosi to się nie dowiemy.
» 2 lutego 2023, 18:41 #310
brazylianwisnia: Ja wiem. Każdy człowiek w zachodnim świecie jest niewinny i to prokurator musi dowieść winy a nie odwrotnie. Nie ma wyroku to jest niewinny.
» 2 lutego 2023, 18:46 #309
HarryBrown: @sasu
Bazując tylko na logice, to skoro prokurator nie wniósł aktu oskarżenia do sądu oraz cofnął zarzuty, to człek jest czysty łza czy to się komuś podoba czy nie.
» 2 lutego 2023, 19:30 #308
Majek: No i to będzie te brakujące ogniwo w kadrze na środku ataku. Z trójką Martial, Greenwood i Weghourst będziemy mieli dużo większe pole manewru. Na prawym skrzydle też może być opcją więc w końcu ten Hag będzie miał w kim wybierać.
» 2 lutego 2023, 18:18 #307
brazylianwisnia: To jest utopia. Gość nie ma rytmu meczowego. Cofnąl się w rozwoju piłkarskim o lata nawet jeśli trenował indywidualnie. Co innego strzelać sobie do bramki w ogrodzie a co innego mieć wyrobione odruchy meczowe. Gość jeśli wróci do swojego poziomu to za 2 lata. Ronaldo il fenomeno nigdy nie wrócił do poziomu sprzed kontuzji kolana ale grał wyśmienicie po czasie. Latem powinniśmy wziąć Kanea.
» 2 lutego 2023, 18:21 #306
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 18:27

Kolego trochę tragizujesz. Po zerwanych więzadłach zawodnicy czasem podobnie pauzują i to be możliwości treningów. I jakoś nie potrzebują dwóch lat żeby dojść do siebie.

O kontuzjach Ronaldo poczytaj sobie więcej, bo to bardziej skomplikowana historia
» 2 lutego 2023, 18:26 #305
brazylianwisnia: Chłopak jest młodym gościem który potrzebował rozwoju. To się mocno odbije. Mam nadzieję że będziemy mieli okazję się przekonać jednak Greenwood nie był na poziomie Kanea,Lewego i Haalanda przed przerwa i tym bardziej nie będzie szybko po tej przerwie.
» 2 lutego 2023, 18:36 #304
swees: Staty miał lepsze niż Saka teraz, który stał się gwiazdą ligi. Zabawne, że od razu musicie porównywać do tych najlepszych kosmicznych piłkarzy :P
» 3 lutego 2023, 02:12 #303
Braks: Na pewno ucierpiał i jeszcze raz ucierpi wizerunek mutd jeśli MG wróci ale błędy trzeba wybaczać. Wkurzę się jeśli nie wroci
» 2 lutego 2023, 18:11 #302
brazylianwisnia: Sluchajcie, piłkarz to jest gladiator. Nas nie obchodzi co on robi poza arena. Jeśli natomiast kogoś to obchodzi to traktuje go jak celebryte i wtedy niczym taki fan nie różni się od fanów Biebera. Legendami tego klubu są Giggs, Rooney, Best, Cantona i Greenwood przy nich to wzorowy uczeń. Nie dla łączenia życia prywatnego zawodników z ich gra w piłke.
» 2 lutego 2023, 18:09 #301
KalinkaRIP: o to to, polac temu panu. Nie kumam co maja umiejetnosci na boisku do zyciaprywatnego? kibicujemy dla pilki noznej czy dla cudzych trudnych spraw?
» 2 lutego 2023, 18:17 #300
84cantona7: Brazylianwisnia nie do końca się z Tobą zgodzę. Poza dorosłymi, rozumnymi kibicami, którzy potrafią rozróżnić życie prywatne od zawodowego są też nastolatki utozsamiajace się ze swoimi idolami. Czy chciałbyś, żeby Twój syn brał przykład z piłkarza pijaka lub wykorzystywał nastolatki, bo ich idol tak robi i z nim się utożsamia?
» 2 lutego 2023, 18:39 #299
shadow17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 18:44

no tak ale idąc twoim tokiem rozumowania na przykład Sancho przechodzi depresję ile w tym prawdy ale kibice powinni wymagać aby grał a nie leczył się w Holandii. no bo jest gladiatorem.
» 2 lutego 2023, 18:43 #298
brazylianwisnia: shadow17 mylisz pojęcia. To że nie należy interesować się życiem prywatnym nie oznacza że trener nie ma prowadzić piłkarza tak by był w jak najlepszej formie.
» 2 lutego 2023, 18:48 #297
brazylianwisnia: Cantona ja też byłem nastolatkiem, moim idolami byli Giggs i Beckham. Nie miałem zielonego pojęcie gdzie mieszkają, ile mają dzieci, co robią poza piłka i nie wiedziałem nawet że Giggs jest zonaty. Dzieciaki nie interesują się aż tak głęboko zawodnikami.
» 2 lutego 2023, 18:50 #296
84cantona7: Brazylianwisnia wtedy nie było internetu. Mam nastoletnie dzieci, wiec pisze z doświadczenia.
» 2 lutego 2023, 18:59 #295
brazylianwisnia: I te dzieci orientują się w życiu piłkarzy?zapytaj jak na imię maja żony ich faworytów, w jakiej mieścinie mają dom. Przekonasz się jak się interesują. Do tego dzieci nie są takie głupie i nie stwierdza - Rooney nadużywa alkoholu to ja też zaczne. Prędzej Podlasia zachowanie jakiegoś cool gościa z filmu bo szybciej się łapie to co się ogląda niż to co się przeczyta.
PS. ja byłem nastolatkiem pod koniec lat 90tych i wtedy internet był a na lekcjach informatyki czytaliśmy newsy o United.
» 2 lutego 2023, 19:08 #294
84cantona7: Brazylianwisnia widać, że nie masz dzieci i nie masz o tym pojęcia więc kończę temat dodając tylko, że mój 16 letni syn też jest kibicem United(pewnie wzorując się na ojcu) i doskonale jest zorientowany za co oskarżony był Greenwood i imiona żon piłkarzy nie mają nic do tego.
» 2 lutego 2023, 19:26 #293
brazylianwisnia: Chodzi mi o to że nie ogarniam jak to ma wpływać na dzieciaka że wie za co był oskarżony. Chciałem Ci pokazać że dzieciaki nie wzorują się na życiu prwatnym graczy bo go nie znają. Federer kiepski powinien w takim razie zdemoralizowac całą generacje pokazując takie rzeczy na ekranie..
» 2 lutego 2023, 20:27 #292
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 17:58

Skoro Ten Hag chciał mieć informacje o piłkarzach przed przyjściem do klubu, to wie za co jest oskarżony Greenwood i mógł widzieć filmy i materiały. Holender czekał i nie powiedział że od razu trzeba go wyrzucić z klubu, ale różnie może być. Decyzja należy do kluby i trenera a nie kibiców.
» 2 lutego 2023, 17:57 #291
Kilerek7: Mason wrócił do aplikacji w dziale zawodników.
» 2 lutego 2023, 17:47 #290
SmutnyGrabarz: nie wrocil tylko caly czas tam byl :D
» 2 lutego 2023, 17:53 #289
cmazceh: Potwierdzone
» 2 lutego 2023, 17:53 #288
AUDIoooo: Był na liście u-21 na początku sezonu

Mason Greenwood REMAINS on Man United's Premier League squad list and is still on the club's official website as all attempted rape and assault charges against him are dropped

Remains- pozostaje
» 2 lutego 2023, 18:01 #287
sasu: Zainteresowanym polecam materiał na kanale United Stand na yt. Nie ma co się podpalać, bo dalej ta sprawa nie jest czarno-biała i trzeba wziąć dużo czynników pod uwagę rozważając czy zagra jeszcze w United
» 2 lutego 2023, 17:39 #286
brazylianwisnia: Co tu można wiązać pod uwagę? Niewinny gość i dlaczego mamy go piętnować? Grali tu alkusy, zonobijcy, cpunki ale Greenwooda należy palić na stosie? Można go trzymać na ławce, sprzedać do jakiegoś Newcastle ale moim zdaniem to niesprawiedliwe.
» 2 lutego 2023, 18:00 #285
pictor: Prokuratura i policja nie miała na czym oprzeć postępowania z racji tego, że jego dziewczyna i chyba ojciec nie chcieli zeznawać. Natomiast on nie został uniewinniony tylko umorzono postępowanie. To nie jest to samo.
» 2 lutego 2023, 18:08 #284
MrCygan: No ale kurde. Jedyny kłopot według mnie, to czy grupa/drużyna będzie solidarna i będą go uznawać za jednego ze swoich. Bo nie czaję, co jeszcze kogliby wymyślić, skoro to sprawa jak u nas "z urzędu" i została oddalona. To do czego prawnie mogą się jeszcze przyczepić?
» 2 lutego 2023, 18:10 #283
pictor: Na ten moment postępowanie zostało umorzone nie oznacza to, że sprawa nie wróci jeżeli okazałoby się za jakiś czas, że jego dziewczyna będzie chciała zeznawać to prokuratura może ponownie wnieść zarzuty, chyba, że do tego czasu sprawa się przedawni. Jednak to nastąpi prawdopodobnie jak Masson zakończy karierę.
» 2 lutego 2023, 18:13 #282
MiSt: @pictor Świadkowie się wycofali + pojawiły się dodatkowe materiały. Kto wie co było miało większy wpływ na umorzenie sprawy.
» 2 lutego 2023, 18:17 #281
sasu: Nie mówię, żeby go palić na stosie. To był fenomenalny talent i dla nas byłby dużym wzmocnieniem. Sugeruję tylko przemyśleć sytuację i bardziej wyważone komentarze. Nie rozumiem stawiania równości między zamknięciem postępowania, a tym, że nie zrobił tego o co był oskarżony
» 2 lutego 2023, 18:35 #280
sasu: A z czysto PRowego i biznesowego punktu widzenia, pod uwagę trzeba wziąć sponsorów i to tylko i wyłącznie w ich rękach leży to czy on zagra jeszcze w koszulce United. Jeśli ktoś wyżej przekalkuluje, że to się nie opłaca z różnych powodów, to żaden ETH czy ktokolwiek nie będzie miał nic do gadania
» 2 lutego 2023, 18:36 #279
brazylianwisnia: Dziewczyna nie mogla się wycofać. Prokuratora powołała ja na świadka i to co mogla zrobić to zeznać że to co było nie było przemocą. Teraz jedynie mogłaby się przyznać do kłamstwa i zmienić zeznania.
Nie mówie że go uniewinniono a że jest niewinny. Każdy kto nie został skazany jest niewinny.
» 2 lutego 2023, 18:42 #278
sasu: Ty mówisz o winie w świetle prawa, wtedy zgoda - nie udowodniono mu winy. Ale tak jak pisałem niżej, jeśli ktoś się dopuści przestępstwa, a potem z różnych przyczyn wina nie zostanie mu udowodniona przed sądem, nie zmienia to faktu, że jest winny dopuszczenia się danego czynu. Dlatego nie rozumiem komentarzy, w których ludzie zachowują się jakby MG na pewno nie zrobił tego, o co był oskarżany. Sprawę umorzono, nikt z nas nie będzie wiedział co naprawdę się wydarzyło, więc po co takie komentarze?
» 2 lutego 2023, 18:47 #277
brazylianwisnia: Samosądy są nielegalne więc możemy opierać się tylko na prawnym statusie. Zresztą mnie nie interesuje czy on pobił swoją kobietę. To jego życie prywatne a prywatnie Mason Greenwood dla mnie nie istnieje. Kim jest Giggs wszyscy wiedzą i nic to nie zmienia jak go oceniam w kategorii zawodnika.
» 2 lutego 2023, 22:51 #276
JasnaLiryka: Chciałbym Żeby Mason wrócił, życzę mu tego jak i Nam i całej drużynie ale zgodzę się z komentarzem niżej, że jeżeli nawet to bardzo istotne będzie jak przyjmie go szatnia. Zanim rozpętało się to "piekło" to gość był dla mnie niesamowity. Lewa czy prawa bez znaczenia. Dlatego tak bardzo chciałabym jeszcze zobaczyć go w czerwonej koszulce.
» 2 lutego 2023, 17:37 #275
SickRabbit: Dobra, nie ma znaczenia ilu chce powrotu Masona a ilu nie i która grupa przeważa. Chodzi teraz tylko o oświadczenie Klubu w jego sprawie
» 2 lutego 2023, 17:34 #274
MiSt: O właśnie, na pewno w klubie teraz dzieje się wiele. Podejrzewam, że dzisiaj wyjdzie jakieś oświadczenie, że pracują nad odpowiednim rozwiązaniem.
» 2 lutego 2023, 18:03 #273
dominikMU: Ciekawe czy uda się jeszcze uratować karierę Masona zdarzają się takie długie kontuzje, tylko czy jego głowa pozwoli na to jeszcze, ładnie ktoś powinien za to odpowiedzieć...
» 2 lutego 2023, 17:33 #272
Bourdain: Masonik wracaj mistrzu, oszczędzimy kupę siana i będzie można poświęcić całe letnie okienko na finalne wzmocnienie pomocy, bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że to będzie nasza nowa 9, Antony za 100 baniek nie będzie przecież siedział na ławce kosztem Greenwooda.
» 2 lutego 2023, 17:31 #271
KalinkaRIP: Rashford -Mason-Sancho/Antony
Czysty talent i potencjał, przyszłość MU
» 2 lutego 2023, 17:35 #270
brazylianwisnia: Z pewnością nie. Gość nie odbuduje się do lata by być podstawowa 9tka. Latem Kane a Mason mógłby przejąć stery za 2 lata.
» 2 lutego 2023, 18:01 #269
Bourdain: Daj spokój już z tym sztywniakiem Kanem za 150 baniek , z resztą na szczęście pojawiło się info, że chce zostać w Totenhamie, my potrzebujemy szybkiego, zwrotnego napadziora, masz przykład Weghorsta, że nie umiemy wykorzystywać atutów klasycznej, statycznej 9.
» 2 lutego 2023, 18:13 #268
brazylianwisnia: Kane jest dynamiczna 9tka który świetnie gra klepke. Widać że nie oglądasz EPL.
» 2 lutego 2023, 18:43 #267
Amad: Ciekawe hak się teraz potoczy historia Masona. Szczerze mówiąc to jego sprawa mnie bardziej zabolała w zeszłym sezonie niż ta słaba gra i te wszystkie kompromitujące przegrane. Pamiętam, że jeszcze zanim Ole przesunął go do pierwszego zespołu było widać, że jest to talent jakiego ten klub nie widział od czasu class 92 (z całym szacunkiem dla Rasha). Nie oceniając całej tej sagi z jego udziałem to zawodnikiem był fenomenalnym. Mam nadzieję, że dalej jest i szybko wróci do swojej dyspozycji sprzed roku. Pytanie tylko jakie będą relacje z kolegami w szatni.
» 2 lutego 2023, 17:22 #266
Kiharitony: Mason przed tą całą sprawa był ulubieńcem wielu z nas. Cieszyłbym się gdyby wrocil, rok przerwy to nie aż tak wiele
» 2 lutego 2023, 17:30 #265
Reinkarnator: Ciekawe w jakiej jest formie;)
» 2 lutego 2023, 17:18 #264
Gwiazda: Ja niechce byc zadna gwiazda na devilpage.interesuje sie sportem od 30 lat .Ostatnio Miles Bridges koszykarz pobil zone i raczej nikt go nie zechce,drugi Primo latal goly przy pracownicach Spurs .Szanse na kontynuacje karier maja zerowe ,mi Mason Greenwood nie przeszkadza ,ale sa zasady .Kryminaliscie mowie nie.Zerwac z nim umowe z winny Greenwooda i koniec tematu.
» 2 lutego 2023, 17:17 #263
KalinkaRIP: Nie wiem czy słuchanie rad kogoś na tyle upośledzonego, kto nie potrafi użyć opcji "odpowiedz" w jednym wątku, jest dobrym pomysłem
» 2 lutego 2023, 17:19 #262
mycka86: Bridges otrzymał wyrok trzech lat więzienia w zawieszeniu. Czyli został uznany winnym. A przeciwko Greenwoodowi wycofano zarzuty. Nie wiem jak w ogóle można porównywać te 2 sprawy.
» 2 lutego 2023, 17:29 #261
MiSt: Śmiesznie się czyta komentarze pod spodem. Wielu już dawno temu wydało wyrok na Masona lub jego kobitkę zamiast po prostu poczekać na wyjaśnienie sprawy. Mason jest niewinny, ale oskarżanie jego dziewczyny też jest nie na miejscu. To była sprawa z urzędu, więc teza o ugodzie, czy przytuleniu przez nią kasy jest raczej wymysłem.

Oskarżać należy system sądowniczy, który ukradł niewinnemu człowiekowi rok z życia i być może także szansę na wielką karierę. Jeśli dowody od początku były zbyt słabe to dlaczego trzymano go w areszcie domowym? Nie rozumiem tego.

Zakończę jednak pozytywnie - za czasów Ole rozwijał się dość powoli. Czuję, że Erik wyniesie go na nowy poziom. Na razie dajmy mu czas na dojście do siebie. Być może w przyszłym okienku będziemy mieli dziewiątkę z głowy :)
» 2 lutego 2023, 17:14 #260
MiSt: Nie wiadomo jak wygląda jego psychika. Chłopak chyba dwa sezony temu stracił bliskiego kumpla i też kiepsko to znosił (obniżył loty). Najważniejsze, że jest w dobrych rękach. Erik potrafi zadbać o psychikę młodych zawodników.
» 2 lutego 2023, 17:20 #259
GS8GS: Moim zdaniem nie jest tak że Mason nie trenował, Przecież jako zawodnik klubu był cały czas na łączach z trenerami. Podczas pandemi to funkcjonowało więc pewnie i w jego przypadku też pewnie miał bardzo spersonizowane treningi.
Moim zdaniem fizycznie wygląda teraz kozacko, pytanie jak udźwignie mentalnie presje i hejt z trybun.

Druga kwestia mniej oczywista jak to rozegrają pijarowo. Oboje są młodzi, mają prawo do błędów. Jednak tutaj czynnik popularności i zacięgów na social mediach sprawiły że tą sprawą żyło wiele osób a ona toczyła się z urzędu dość leniwie.
Myśle że najlepiej dla nich byłoby o ile są razem, po prostu usiąć przed kamerami, z ogarniętą dziennikarką, Zrobić spowiedź przed kamerą i uciąć spekulacje i artykuły które niedługo bedą pojawiały się jak fala.
» 2 lutego 2023, 17:24 #258
Kundziu: Gdybyś śledził uważnie jego karierę, także to co działo się w reprezentacji Anglii, zresztą na spółkę chociażby z Fodenem, to wiedziałbyś że jego najgłośniejsza akcja z panną to wisienka na torcie. Mam nadzieję, że przede wszystkim to on sobie w głowie poukładał, bo problem z nim jest. Oddalenie zarzutów oznacza, że nie poniesie winy w systemie karnym, a nie że jest świętym chłopakiem. Jeśli życia sobie nie uporządkuje to jeszcze o nim usłyszymy. Oby ta sytuacja wiele go nauczyła i teraz już będziemy o nim słyszeć jedynie ze względów sportowych.
» 2 lutego 2023, 17:39 #257
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 17:17

To tylko gadanie o zerwaniu umowy na polskiej stronie o United. Tam w zarzadzie siedza ludzie od tego, oraz trener z glowa na karku. nie ma co brac do siebie szpecow z online, tylko czekac cierpliwie na rozwoj spraw.
» 2 lutego 2023, 17:17 #256
sasu: Grabarz, jak myślisz że ETH będzie osoba decyzyjna w sprawie tego czy MG wróci, to sam nie wiesz o czym mówisz
» 2 lutego 2023, 17:41 #255
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 17:49

sasu, czytaj ze zrozumieniem i nie pisz bzdetow :D nigdzie nie napisalem, ze Erik jest osoba decyzyjna wiec nie dopisuj mi czegos czego nie napisalem. Jest zarzad i jest trener, do tego sam MG tez musi podjac decyzje o powrocie ( jezeli bedzie taka opcja) i poukladac sobie wszystko.
» 2 lutego 2023, 17:47 #254
Gwiazda: Nie dla Greenwooda.Chcecie damskiego boksera w druzynie?ja bedac pilkarzem United gdyby Mason G.wrocil bym odszedl .myslicie ,ze za czasow Ronaldo byl kwas teraz dopiero bylby.nie chcemy tu kryminalisty
» 2 lutego 2023, 17:09 #253
SmutnyGrabarz: mow za siebie, ja go tutaj chce :D Z niego moze jeszcze byc gwiazda na boisku, ty nia nie bedziesz na Devilpejdzu :D
» 2 lutego 2023, 17:11 #252
KalinkaRIP: Ta, chcemy
» 2 lutego 2023, 17:12 #251
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 17:10

Chciałem zauwazyc że jak Mason wróci to z czasów gdy na prawej nikt nie grał będziemy mieć czasy z dostępnymi Antony Amadem Masonen i Pallistrim

A oto lista "atakujących" :

Rashford, Mason, Antony, Amad, Sancho, Bruno, Garnacho, Martial.

CHYBA JEST W CZYM WYBIERAĆ.
» 2 lutego 2023, 17:04 #250
KalinkaRIP: Liczę że Erik zrobi z niego zajebistą dziewiątkę
» 2 lutego 2023, 17:08 #249
Freddie: LS Rashford Garnacho
PS Antony Diallo
9 Greenwood Martial
10 Bruno Sancho
» 2 lutego 2023, 18:19 #248
SmutnyGrabarz: Na kapiszonach kom, panika i bol rowa, bo Greenwod moze prawdopodobnie wrocic hehe

ale tam jest patologia :D
» 2 lutego 2023, 17:04 #247
KalinkaRIP: Nic dziwnego, taki sraka to się chowa przy naszym Masoniku, a z wychowanków mamy jeszzce Rashforda bardzo dobrego grajka
» 2 lutego 2023, 17:10 #246
Amad: Oni to akurat powinni siedzieć cicho i nie komentować sprawy MG. U nich Partey został oskarżony o gwałt i cisza, klub go nie zawiesił nawet i sobie hasa po boiskach jak gdyby nigdy nic ;)
» 2 lutego 2023, 17:13 #245
SmutnyGrabarz: sraka w krzaka :D
» 2 lutego 2023, 17:14 #244
Kluivert999: Hahahahahaha napewno mają ból bo jakiś grajek może wrócić do gry co piłki nie kopnął przez 2 lata czy ile tam a Partey został oczyszczony z 2 zarzutów został1 tak samo Mendy z 8 został oczyszczony został 1 i przestań bredzić
» 2 lutego 2023, 17:38 #243
SmutnyGrabarz: oho przylazl wloczega z kapiszonow :D wystarczy wejsc na wasza zalosna strone i wywnioskowac jest latwo, zazdro level hard :D Nie gral rok jak juz cos, a nie dwa :D
» 2 lutego 2023, 17:52 #242
Amad: Kluivert999

Zrobiłeś mi humor na wieczór. 'Partey został oczyszczony z 2 zarzutów, został mu 1' :D Nie no jak został tylko jeden to zupełnie zmienia postać rzeczy xD
» 2 lutego 2023, 18:06 #241
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 19:04

Smutny grabarz, jakiś kibic Arsenalu laskę ci odbił, że tak się napinasz? XD zluzuj stringi
» 2 lutego 2023, 19:03 #240
Seba0619: Ciekawe czy jeszcze dzisiaj doczekamy się jakiegoś oświadczenia klubu. Narazie cisza, nawet brak informacji o tym, że umorzone zostało
» 2 lutego 2023, 17:02 #239
Klierek7: Wycofano zarzuty przeciwko Masonowi Greenwoodowi! Zwrot akcji w sprawie zawodnika Manchesteru United
» 2 lutego 2023, 16:48 #238
Reinkarnator: Dobra dobra. To już było.
» 2 lutego 2023, 16:55 #237
RobvanKlu5i: Ubiegłego lata Paul Pogba po wygaśnięciu umowy z Manchesterem United wrócił do Juventusu. Przez problemy zdrowotne zawodnik nie rozegrał jednak jak dotąd ani jednego spotkania. Klub oraz trener powoli tracą do niego cierpliwość - podaje La Gazzetta dello Sport.


Ojej tak mi przykro... :)
» 2 lutego 2023, 16:46 #236
levy181: No to czekamy na rozwój zdarzeń w przypadku do Masona. Chciałbym bardzo aby wrocil bo jeszcze wszystko można poskładać a gdyby tylko za jakiś czas nawet e następnym sezonie prezentował to co wcześniej to raczej Antony będzie grzał ławkę.
» 2 lutego 2023, 16:40 #235
shadow17: za jakiś czas? to w międzyczasie Antony rozwinie się i nabierze pewności siebie. i może okazać się lepszy od Masona
» 2 lutego 2023, 16:42 #234
NoName: shadow17
Raczej nie, Greenwood już w wieku 18 lat był dużo lepszym piłkarzem, niż Antony teraz, bądź kiedykolwiek wcześniej, a Mason też może się jeszcze bardzo rozwinąć.
» 2 lutego 2023, 17:10 #233
mycka86: Ktoś wie czy Greenwood w ogóle został zgłoszony do rozgrywek? Na to też są terminy.
» 2 lutego 2023, 16:37 #232
nieeeeeeee: Z tego co pamiętam Greenwood jest w grupie piłkarzy spełniających wymagania do gry bez potrzeby zgłoszenia do rozgrywek PL (u21).
» 2 lutego 2023, 16:40 #231
Seba0619: Został zgłoszony do kadry U21, a tacy zawodnicy, do 21 roku życia, mogą grać też w innych rozgrywkach
» 2 lutego 2023, 16:47 #230
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 16:38

Śmieszą mnie tezy rzucane tu przez użytkowników, że Mason nie wróci.
Zawodnik o największym talencie w zespole. Kontrakt do 2025/26.
Już widzę jak Glazerowie czy inny właściciel wyciąga 100M na nowego napastnika mając Masona na wyciągnięcie ręki, do tego trener, który uwielbia budować młodych.

Nie ma absolutnie żadnego argumentu czemu miałby nie wrócić.
» 2 lutego 2023, 16:37 #229
Karil5144: Jeśli wróci to będzie konkurentem Antony ego.
» 2 lutego 2023, 16:39 #228
essaEdek: Długo Greenwood był też szykowany na 9. Gość jest tak uniwersalny, że dla niego nie ma znaczenia czy prawe skrzydło, czy lewe, a może nawet i napad. ;)
» 2 lutego 2023, 16:42 #227
Litosci: Tez myśle ze u ETH to będzie 9
» 2 lutego 2023, 16:50 #226
MrCygan: - Zespół dochodzeniowy pozostawał w stałym kontakcie z prawnikami, przekazując wszelkie nowe dowody, więc decyzja o umorzeniu postępowania na tym etapie nie jest pochopna. Pomimo zainteresowania mediów i opinii publicznej tą sprawą, zdecydowaliśmy się nie komentować jej bardziej szczegółowo - przekazała Michaela Kerr, nadinspektor policji w Manchesterze.
- Chciałabym jednak skorzystać z okazji i podkreślić zaangażowanie policji w badanie zarzutów przemocy wobec kobiet i dziewcząt oraz wsparcie osób dotkniętych przemocą. Stale rosnąca liczba funkcjonariuszy przechodzi specjalistyczne szkolenia, aby zapewnić ofiarom bezpieczeństwo i opiekę - dodała Kerr cytowana przez portal "Manchester Evening News".

"Decyzja nie jest pochopna" - koniec sprawy, więc na pewno badali ją dogłębnie.
» 2 lutego 2023, 16:36 #225
Stanior: Sąd oddalił zarzuty czyli jest niewinny ale tutaj na stronie można przeczytać "uniewinniony nie znaczy niewinny". Robicie z prawa kurtyzanę i tyle w temacie.
» 2 lutego 2023, 16:28 #224
Chudiniowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 16:30

Jak mnie cytujesz to zacytuj całą wypowiedź, bo nie taki miała ona wydźwięk
» 2 lutego 2023, 16:30 #223
Chudiniowy: Robisz z mojej wypowiedzi kurtyzanę i tyle w temacie.
» 2 lutego 2023, 16:33 #222
devilek777: Poddajesz wątpliwościom niewinność Greenwooda, sugerując, że mógł przekupić kogoś xd
» 2 lutego 2023, 16:37 #221
Chudiniowy: 'Ale absolutnie nie zamierzam się bawić w śledczego, czy on kogoś przekupił czy nie, czy faktycznie jest niewinny czy nie, od tego są inni. Dla mnie liczy się to, żeby strzelał gole i walczył za ten klub skoro już został uniewinniony.' - totalnie mnie nie obchodzi jaka jest prawda. Wcześniej jeszcze, piszę 'pół żartem pół serio', na końcu dodaje 'xD' - niemożliwym jest się domyślić, że ta wypowiedź jest napisana w celach humorystycznych
» 2 lutego 2023, 16:41 #220
sasu: Stanior, jak ktoś kogoś zamorduje, ale sąd przez brak wystarczających dowodów nie będzie mógł mu udowodnić winy i skazać, to ta osoba jest winna czy niewinna? Taka łamigłówka dla ciebie na dziś
» 2 lutego 2023, 17:47 #219
Stanior: Dalej jakiś warchoł próbuje mi coś udowadniać. Łamigłówka życiowa widzę dla ciebie to jest prawo.
» 3 lutego 2023, 09:09 #218
ArktoS: Ten Hag na początku sezonu pytany o Greenwooda odparł, że jeżeli wszystko się wyjaśni to będzie otwarty na jego powrót.

Czekamy Panie Mason na jeszcze większe rozruszane naszej ofensywy ;)
» 2 lutego 2023, 16:18 #217
olestay: Źródło jakies z czystej ciekawości ? Wgl ciekawe co EtH o tym mysli ,ze akurat w jego urodziny dobry znak xd?
» 2 lutego 2023, 16:19 #216
devilek777: Nie widziałem takiej wypowiedzi, również poproszę źródło.
» 2 lutego 2023, 16:21 #215
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 16:25

Olestay nie pamiętam czy powiedział dokladnie to co napisał arktos ale źródło to sam ten Hag i w każdym razie wypowiadał się pozytywnie na temat jakości Masona. Było to po ogłoszeniu go managerem United

maj 2022:

Erik ten Hag on Mason Greenwood:

"Let's wait for the judgement, if he's proven innocent he would definitely get a place in my team, he's an exceptional talent who can play on the left wing, right wing, centre forward and false nine.
» 2 lutego 2023, 16:21 #214
devilek777: Dzięki, jakoś mi to umknęło, albo już zapomniałem.
» 2 lutego 2023, 16:27 #213
KalinkaRIP: slowo/zdanie klucz: "Let's wait for the judgement"
Przykre ze tak wiele ludzi rzuca sie jak na mieso zamiast spokojnie czekac, a nie osadzac. To czy ktos kogos oplacil to dalej sa w dalszym ciagu domysly. Zdecydowanie bardziej sklanialbym sie ku takiemu oficjalnemu "judgementowi" niz gdybaniu byle tylko kogos z gory osadzic.
» 2 lutego 2023, 16:29 #212
Karil5144: Mamy obowiązek ciągłego przyglądania się sprawie, ale w tym przypadku doszło do wycofania się kluczowych świadków, a nowe materiały, które ujrzały światło dzienne, nie dawały podstaw do dalszego skazania. W tych okolicznościach mamy obowiązek umorzyć sprawę."

Wnioskując to z tyłka te oskarżenie nie wyszło, po prostu umorzono sprawę bo dalsze jej prowadzenie nie miało sensu, więc ciekawe czy Greenwood w ogóle wróci do Manchesteru United.
» 2 lutego 2023, 15:56 #211
Batigol222: jak dla mnie: nie wróci. Po prostu nie pójdzie siedzieć, bo "doszło do wycofania się kluczowych świadków"
» 2 lutego 2023, 16:00 #210
devilek777: A skąd wiesz kto był kluczowym świadkiem? "a nowe materiały, które ujrzały światło dzienne, nie dawały podstaw do dalszego skazania"
Dalej czytać nie potrafisz?
» 2 lutego 2023, 16:03 #209
KalinkaRIP: Devilek, potrafić może potrafi, ale mu to akurat nie wsmak :)
» 2 lutego 2023, 16:08 #208
Rebxie: A czemu miałby nie wrócić skoro oskarżenie zostało umorzone? Taki Partey jest oskarżony o gwałt i gra jakby nigdy nic się nie stało.
» 2 lutego 2023, 16:10 #207
Karil5144: Rebxie - Zupełnie dwie inne sprawy i Thomas nie został zawieszony przez klub.
» 2 lutego 2023, 16:21 #206
devilek777: Czego Ty dalej nie rozumiesz? Sprawa była z urzędu, kobieta tego nie zgłosiła i nie składała wyjaśnień.
» 2 lutego 2023, 16:23 #205
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 16:33

Do usunięcia
» 2 lutego 2023, 16:32 #204
KalinkaRIP: Nie liczą względów mentalnych to nieco ponad rok czasu to jak powrót po bardzo poważnej kontuzji, z tym że bez żadnego uszczerbku na fizyce. Bardzo głupia sprawa i szkoda tyle straconego czasu ale niech jak najszybciej wraca i zaczyna odbudowę + dalszy rozwój na miarę talentu. jaram się jak zapałki
» 2 lutego 2023, 15:54 #203
Batigol222: a skąd info, że "wraca"? Na razie na oficjalnej stroni United nawet nie ma newsa o tym umorzeniu. Zarzuty mogły zostać wycofane z różnych powodów i możliwe, że klub będzie brał pod uwagę to, czy Greenwood został "oczyszczony" de facto, czy tylko de iure
» 2 lutego 2023, 15:59 #202
KalinkaRIP: Jesli dalej stoimy w miejscu i jesteśmy klubem komercyjnym to może i masz rację, nie wróci. Jeśli natomiast chcemy podążać podobną droga co Arsenal/Newcastle to sprotowe względy zaważą i taki talent po prostu musu wrócić.
» 2 lutego 2023, 16:10 #201
Bukaku: Pogra chłopak trochę w U21 a pod koniec sezonu będzie już na ławce. Mam nadzieje, że załatwią mu dobrego psychologa. Jedyną rzeczą jaką może być to, że nie wróci są jego koledzy z drużyny. To od nich w sporym znaczeniu będzie zależało czy chcą z nim dzielić szatnie
» 2 lutego 2023, 15:54 #200
NoName: Przyjdzie na trening pierwszej drużyny i Ten Hag oceni, czy nadaje się od razu od gry w pierwszy zespole czy nie.
» 2 lutego 2023, 17:25 #199
kamilpe: Czyli co, transfer napastnika mamy już załatwiony!
» 2 lutego 2023, 15:52 #198
Braks: Jak stosował dietę i regularnie ćwiczył to nie powinno być problemów by wrócić do składu United za jakiś czas
» 2 lutego 2023, 15:48 #197
PastaDoCiasta: To by oznaczało tylko tyle, że jest w dobrej kondycji fizycznej: Robert Karaś też jest. Tu chodzi o rozbrat z piłką, bo nawet jak ćwiczył w domu to to zupełnie co innego, niż rytm meczowy
» 2 lutego 2023, 15:49 #196
Braks: Mi nie chodzi o tenowanie bicka czy klaty żeby był drewniany i kwadratowy ale o kardio i treningi z pilka
» 2 lutego 2023, 15:55 #195
KalinkaRIP: Jakiś przypadek świetnego piłkarza który po długiej i poważnej kontuzji wrócił i dalej był super grajkiem? Osobiście nie mogę wymyśleć ale zgaduje że na pewno było trochę udanych powrotów, tutaj jest taki plus że nie ma żadnego urazu fizycznego
» 2 lutego 2023, 15:57 #194
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 15:57

Gość ma taki talent, że w piłkę to grać nie zapomniał.

A Eriksen?
» 2 lutego 2023, 15:57 #193
Pezet: Milik 2 raz więzadła zerwał.Ronaldo tak samo
» 2 lutego 2023, 16:00 #192
Chudiniowy: Luke Shaw, Ronaldo, Santi Cazorla
» 2 lutego 2023, 16:03 #191
Karil5144: Chudiniowy - Żaden z nich nie wrócił już na taki poziom, a zwłaszcza Luis Nazario Da Lima. Cazorla to był wielki powrót i grał świetnie, ale nie na długo.
» 2 lutego 2023, 16:10 #190
essaEdek: Każdy z nich miał kontuzje, a nie był odsunięty od grania będąc w pełnym zdrowiu. Zupełnie inna sytuacja.
» 2 lutego 2023, 16:45 #189
spartan1: Bardzo dobra wiadomość jeśli chodzi o Greenwoda, a zapomnieliście już o sprawie Ronaldo, też chodziło o gwałt, jakoś kibice piłkarze i klub nie mieli z tym problemu
» 2 lutego 2023, 15:48 #188
laszek: Umorze i tyle. Ale niektórym potrzeba będzie 5 goli i zapomną
» 2 lutego 2023, 15:54 #187
SkilledHydra16: Trudno powiedzieć co z nim teraz będzie i jak sie potoczy jego dalsza kariera, ale mam nadzieję że jakoś sie ułoży i wróci do gry i formy, bo talent to ma niesamowity
» 2 lutego 2023, 15:44 #186
SickRabbit: I ładuje obiema nogami a Antony jedną nie potrafi. Mason wróć bo wakat jest na prawym skrzydle.
» 2 lutego 2023, 15:56 #185
Braks: Varan odchodzi z rep! Co to ma być?
» 2 lutego 2023, 15:44 #184
essaEdek: Francja ma na kogo stawiać. Widocznie Varane woli ciągnąć karierę klubową i nie narażać się na kontuzje na zgrupowaniach. Dla nas świetna wiadomość
» 2 lutego 2023, 16:46 #183
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2023 15:43

Wiadomo, że będzie miał ciężko na początku. Kibice mimo umorzenia będą dawać znać co o nim myślą, tak jak było z Zoumą. Oby się dźwignął po tym, nie jest pierwszym l, który wraca po tego typu sprawie, wierze że da sobie radę
» 2 lutego 2023, 15:39 #182
devilek777: Zouma nie był oczyszczony z zarzutów.
» 2 lutego 2023, 15:44 #181
Seba0619: Chodzi mi o zachowanie kibiców, chyba nie sądzisz, że kibice rywali nie będą wspominać o tej sytuacji podczas meczów?
» 2 lutego 2023, 15:57 #180
devilek777: Rozumiem, ale Zouma był jednak winny.
» 2 lutego 2023, 15:58 #179
laszek: Gościu nie rozumie daj mu spokój on już osadził dawno temu. U niego wyrok bez dowodów i świadków się wydaje XD
» 2 lutego 2023, 16:14 #178
Seba0619: Ty to do mnie to napisałeś? Xd przecież ja wszędzie pisze, że nie skazali go to powinien wrócić. Ale kibiców przeciwników nic to nie będzie obchodziło, jak będą mogli mu tym dowalić to to zrobią i mają gdzieś to, że jest niewinny
» 2 lutego 2023, 16:37 #177
Seba0619: No jaja z tym Masonem, wyjęli mu rok z kariery i umorzyli. Ciekawe kiedy powrót i jak osucha po tym wszystkim
» 2 lutego 2023, 15:37 #176
RobvanKlu5i: Jeszcze jest jedna kwestia - Czy Mason Greenwood nadal będzie chciał grać w United :)
» 2 lutego 2023, 15:36 #175
bani: Czemu ma nie chcieć? Klub wypłacał mu cały czas tygodniówki, do tego nie odsunął się od niego. Zawieszenie było koniecznością, bo różnie ta sprawa mogła się skończyć.
» 2 lutego 2023, 15:38 #174
devilek777: O tym samym pomyślałem. Klub odsunął się od niego, nie wiadomo co było za kulisami, ale może poczuł się zdradzony. Nie wiadomo jak na to patrzy reszta drużyny.
» 2 lutego 2023, 15:43 #173
Bukaku: @devilek777 a niby jak klub się od niego odsunął? wypłacali mu wynagrodzenie. Przecież nie zerwali z nim kontraktu, tylko zawiesili go na okres wyjaśnienia sprawy
» 2 lutego 2023, 15:51 #172
devilek777: "Najpierw Manchester United zawiesił w treningach i innych obowiązkach Greenwooda do odwołania. Następnie The Athletic ujawniło, że klub z Old Trafford postanowił nie udzielać pomocy prawnej swojemu wychowankowi." Oficjalnie wspracia nie otrzymał.
» 2 lutego 2023, 16:30 #171
essaEdek: Jakby oficjalnie otrzymał wsparcie to mogłoby to źle wyglądać od strony PRowej
» 2 lutego 2023, 16:47 #170
Alibaba: Może być ciekawie o ile MG zostanie w UNITED. Teraz trzeba czekać na reakcje klubu. Podejrzewam ze na dniach powinna być podana jakaś oficjalna informacja co do sytuacji MG.
» 2 lutego 2023, 15:29 #169
bani: Zostanie :) Jak psychika wytrzyma to na pewno zostanie i dostanie odpowiednie wsparcie od klubu. To zbyt wartościowy i przyszłościowy gracz, żeby pozbyli się go tak łatwo :) Erik go wychowa
» 2 lutego 2023, 15:34 #168
Ghostpl: Zarzuty wobec Masona Greenwooda dotyczące usiłowania gwałtu i napaści seksualnej zostały dziś WYCOFANE âOE
» 2 lutego 2023, 15:27 #167
PastaDoCiasta: W kontekście Masona najważniejszą kwestią wobec powrotu do dawnej formy (o ile to prawda, bo przypominam, że przez ostatni rok wracał do treningów średnio co 3 dni) będzie jego odbiór przez kibiców i generalnie środowisko piłkarskie. O ile na Anfield czy Emptyhad spodziewam się celowych chantów o gwałcicielu w celu dekoncentracji, tak jak będzie regularnie buczany na innych stadionach, nie wspominając już o Old Trafford, to będzie kiepsko. Przed Greenwoodem ogromne wyzwanie mentalne, on ma 21 lat, jest w wieku przeciętnego studenta a będzie musiał się liczyc z ogromem presji, memów, prowokacji itd
» 2 lutego 2023, 15:26 #166
MrCygan: Jakoś Partey też został oskarżony, a sprawa była dużo cichsza, chłop nadal gra i nie kojarzę żeby ktoś o nim śpiewał szanty/przyśpiewki
» 2 lutego 2023, 15:38 #165
Anhel: Czy ja dzisiaj obudziłem się w lepszym świecie, co to jakis dzień dziecka czy co ? Finał Carabao, Sabitzer za kontuzjowanego Eriksena, powrót Sancho i teraz jeszcze powrót Masona. Jaram się !
» 2 lutego 2023, 15:26 #164