Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Real Sociedad 0:1. Kontrowersyjny karny i falstart na inaugurację

» 8 września 2022, 22:54 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w kiepskim stylu rozpoczął swoją przygodę z europejskimi pucharami w tym sezonie. Czerwone Diabły przegrały z Realem Sociedad 0:1 (0:0) w 1. kolejce Ligi Europy. Bramkę na wagę trzech punktów, po kontrowersyjnym rzucie karnym, zdobył Brais Mendez.
Manchester United – Real Sociedad 0:1. Kontrowersyjny karny i falstart na inaugurację
» Manchester United przegrał z Realem Sociedad 0:1 w 1. kolejce Ligi Europy
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Tyrell Malacia
Fred
Casemiro
Christian Eriksen
Anthony Elanga
Cristiano Ronaldo
Antony
Bruno Fernandes
Lisandro Martinez
Jadon Sancho
Alejandro Garnacho
Charlie McNeill

Oddano 65 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Przed inauguracyjnym spotkaniem Manchesteru United w Lidze Europy w sezonie 2022/2023 świat obiegła smutna wiadomość o śmierci królowej Elżbiety II. Piłkarze i publiczność na Old Trafford oddali hołd monarchini poprzez przejmującą minutę ciszy.

Podniosły nastrój mocno udzielił się zawodnikom obu zespołów, bo na murawie nie obserwowaliśmy szybkiej gry. Wpływ na to miały też zmiany, których dokonał Erik ten Hag. Szansę dostali m.in. Harry Maguire, Victor Lindelof, Fred, Casemiro i Cristiano Ronaldo.

Manchester United pierwszą groźną akcję miał w 14. minucie spotkania. Błąd popełniła defensywa Realu Sociedad. Piłka trafiła do Cristiano Ronaldo, ten wpadł w pole karne, ale został zablokowany. Chwilę później Portugalczyk dostał niezłą piłkę od Christiana Eriksena, minął się z nią jednak o kilkanaście centymetrów.

Czerwone Diabły nie niepokoiły bramki Alexa Remiro. Hiszpański bramkarz w 26. minucie złapał lekki strzał Antony’ego, ale nie musiał się specjalnie wysilać. Bezrobotny po drugiej stronie boiska był również David de Gea.

W 36. minucie piłka ugrzęzła w końcu w bramce Realu Sociedad. Radość z gola była jednak krótka, bo Cristiano Ronaldo w momencie podania od Diogo Dalota był na pozycji spalonej. Kilkanaście centymetrów zdecydowało o tym, że sędzia nie zaliczył efektownego trafienia głową CR7. Sama akcja i wykończenie musiały się jednak podobać.

Manchester United do przerwy nie znalazł już sposobu na defensywę gości. Przyjezdni zagrozili Czerwonym Diabłom w 38. minucie. Po złym zagraniu Freda w pole karne gospodarzy wpadł Umar Sadiq, strzelił mocno, a w ostatniej chwili ubiegł go Casemiro.

Erik ten Hag nie był zadowolony z postawy swoich zawodników, dlatego w przerwie zdecydował się na podwójną zmianę. Na placu gry zameldowali się Bruno Fernandes i Lisandro Martinez. Na pozycję prawego obrońcy przesunięty został Victor Lindelof.

Fernandes wykreował sytuację bramkową minutę po wejściu na boisku. Portugalczyk dorzucił dobrą piłkę na szósty metr, gdzie znalazł się Cristiano Ronaldo. 37-latek uderzył futbolówkę głową, lecz nie trafił w światło bramki.

Ronaldo kolejną próbę odnotował minutę później. Tym razem Portugalczyk uderzył piłkę mocno zza pola karnego. Piłka poszybowała nad poprzeczką bramki Realu Sociedad.

W 54. minucie było groźnie w polu karnym Manchesteru United. Dobrą wrzutkę z lewego skrzydła posłał Takefusa Kubo. Walkę o górną piłkę z Lisandro Martinezem wygrał Alexander Sorloth, lecz uderzył głową obok bramki Davida de Gei.

Pięć minut później Real Sociedad objął prowadzenie w kontrowersyjnych okolicznościach. Strzał na bramkę Davida de Gei oddał David Silva, a piłka odbiła się od nogi Lisandro Martineza i następnie trafiła w rękę Argentyńczyka. Włoski sędzia Marco Di Bello, w porozumieniu z VAR-em, uznał jednak, że Martinez przekroczył przepisy gry. Jedenastkę pewnie wykorzystał Brais Mendez.

Manchester United próbował jak najszybciej wyrównać stan rywalizacji. W 65. minucie dobre dośrodkowanie na dalszy słupek posłał Bruno Fernandes. Akcję z lewej strony zamykał Casemiro, uderzył piłkę głową w kozioł z ostrego kąta, futbolówka przeleciała nad bramką Remiro.

W 70. minucie Erik ten Hag znów zdecydował się na podwójną zmianę. Na placu gry zameldowali się Jadon Sancho i Alejando Garnacho, którzy mieli rozruszać grę ofensywną Manchesteru United.

Konstruowanie akcji nie przychodziło Manchesterowi United z dużą swobodą. W 77. minucie z dobrej strony pokazał się Casemiro. Brazylijczyk oddał potężny strzał zza pola karnego, a świetną interwencją popisał się bramkarz Realu Sociedad.

W 83. minucie debiut w Manchesterze United zanotował Charlie McNeill. 18-letni napastnik pojawił się na boisku, zmieniając Tyrella Malacię.

W doliczonym czasie gry Real Sociedad miał okazję zamknąć spotkanie, ale goście nie wykorzystali kontry. Strzał na bramkę gości zanotował też Casemiro, lecz nie zdołał zaskoczyć Remiro. Manchester United sezon 2022/2023 w Lidze Europy zaczął od porażki.

Manchester United – Real Sociedad 0:1 (0:0)
Bramki: Brais Mendez 59’

Manchester United: De Gea – Dalot (Martinez 46'), Maguire, Lindelof, Malacia (McNeill 83') – Fred, Casemiro, Eriksen (Fernandes 46') – Antony (Sancho 70'), Ronaldo, Elanga (Garnacho 70')

Real Sociedad: Remiro – Munoz, Pacheco, Elustando, Goosabel (Turrientes 85') – Merino, Zubimendi, Mendez (Turrientes 85') – Kubo (Barrenetxea 78'), Umar (Sorloth 46'), David Silva (Cho 65')


TAGI


« Poprzedni news
Królowa Elżbieta II nie żyje. Manchester United wydał oświadczenie
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Real Sociedad 0:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (235)


dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 12:39

Niestety trzeba się przyzwyczaić że beda mecze słabsze i te lepsze. Nasza drużyna nadal bedzie grać nieregularnie w tym sezonie. Szkoda ze chociaż nie udało sie zremisować tego meczu. Juz kij tam z wynikami w fazie grupowej. Byle wyjść nawet z 2 miejsca. A później można się spinać żeby wygrać tą LE. Jakby nie patrzeć to ona daje też przepustkę do LM jakby się nie udało załapać do top4. Na dodatek byśmy zdobyli Puchar Europejski co podbiło by nam morale. A na ten moment to jest dla nas najważniejsze. Olać na ten moment Puchar Ligii czy Anglii i skupić się na tych dwóch ważnych Pucharach.
» 9 września 2022, 12:38 #233
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 12:43

Nie ma co się spinać po tym meczu i wyciągać daleko idących wniosków bo karny to jedno ale niemoc pod bramką przeciwnika to drugie. Przegraliśmy na własne życzenie bo Sociedad niczym nam nie zagrażał.
Ronaldo był wczoraj fatalny ale Fred byl tragiczny tylko to nie on się wystawił jako rozgrywający. Natomiast Maguire zagrał poprawnie jak i cała obrona a wystawianie komuś niskich not bo się go nie lubi to poziom gimnazjum i amatorka.
» 9 września 2022, 12:37 #232
Freddie: Odwołano mecze PremierLeague
» 9 września 2022, 12:32 #231
Stanior: To ustawienie Freda wyżej a Eriksena za nim to był błąd. Podejrzewam, że mając za sobą Duńczyka Ronaldo by coś wczoraj ustrzelił. Ciągle brakowało mu 3-4cm. Fred nie nadaje się jako dyrygent w ofensywie, zachowuje się jakby go prąd trzepał. Karnego to nawet nie będę komentował, po co w ogóle ten VAR skoro wały dalej się kręci.
» 9 września 2022, 12:31 #230
NexaT: No ogólnie to jest nieporozumienie, że w dobie VARu nadal są gwizdane takie jedenastki, albo jak ktoś symuluje to nie ma wywalania z boiska. Jest VAR, można sprawdzić, ale chyba kabza by się nie zgadzała wtedy. Nie wiem też czemu ten klub nie kręci afery po takich decyzjach.
Mafia sędziowska.
» 9 września 2022, 12:22 #229
ArktoS: Dziwny mecz wczoraj, doprawdy. Do końca prawie byłem pewny, że załadujemy tam bramki. Była waleczność, była prawie kontrola całego meczu. Straciliśmy bramkę po karnym, którego wg mnie nie powinno w ogóle być. Odniosłem wrażenie, że sędzia gwizdał bardziej przeciwko nam niż za Realem.
Na pewno zabrakło trochę zgrania, bo dużo nowych zawodników było w podstawowej 11stce. Nie wiem sam co sądzić. Lepiej przegrać taki mecz niż w lidze. Jest czas na poprawę, a koniec końców i tak nadrobimy to jeszcze innymi meczami. Ten Hag już może nie postawi tak mocno na inne rozwiązania, tylko będzie ten skład bardziej balansował.
» 9 września 2022, 12:09 #228
pbskarpy: Uważam, że nawet jeśli (podświadomie) nie ma ciśnienia na granie w tym turnieju, to jednak ktoś w klubie powinien motywować piłkarzy do zdobycia tego trofeum lub przynajmniej dojścia jak najwyżej. Największe kluby grają na wielu frontach trzymając całą kadrę w gazie i w rytmie meczowym jakiego oczekuje się od topu. Jeśli zostaniemy tylko z PL to i tak pewnie trzeba będzie brać jakieś sparingi pomiędzy meczami na sprawdzanie zawodników.
» 9 września 2022, 12:01 #227
Wirus: Widzieliśmy wczoraj jak te większe kluby traktują Lige Europy i Lige Konferencji. To jest taki dodatek na pozwolenie pokazania sie rezerwowym (niestety u nas rezerwy dużo odstają od podstawowego składu).
Liczą sie Premier League i gra / udział w Lidze Mistrzów. Ligi Mistrzów nie ma w tym sezonie, to trzeba całe siły skupić na Premier League i być w TOP 4.
» 9 września 2022, 11:15 #226
levy181: Ale wczoraj grało kilku zawodników z podstawy a potem wchodzili zawodnicy z podstawowego zespołu. Gra nie przekonywała. Jak dla mnie jeśli mieli odpuścić spotkanie a w to wątpię to powinni zagrać sami rezerwowi a tak nie było.
» 9 września 2022, 11:28 #225
vieeeri: przegrać przegrali, oszczędzić oszczędzili zawodników pierwszego składu w dużej mierze, ale szykują się im 2-tygodniowe wakacje ze względu na królową.
» 9 września 2022, 11:57 #224
mycka86: Jak dla mnie ten mecz prawie niczym się nie różnił od poprzednich 4 wygranych w lidze. Chodzi mi o sam aspekt piłkarski, nie o waleczność. Każdy z tych meczy był na styku. Tylko, że w poprzednich udawało nam się jako pierwszym zdobyć bramkę. Dopóki nie będziemy potrafili zdominować środka pola i ogarnąć wychodzenie z pod wysokiego pressingu przeciwnika, to wszystkie mecze takie będą. Ten sezon będzie pełen wzlotów i upadków.
» 9 września 2022, 11:13 #223
MiSt: Nie przesadzajmy, różnica była widoczna. Przede wszystkim w poprzednich meczach mieliśmy dużo lepsze zgranie zespołu. Wczoraj było widać, że taki Casemiro i Antony jeszcze nie do końca "czują" swoich kolegów z zespołu. Prawdopodobnie duet Lisandro-Varane poradziłby sobie znacznie lepiej, bo brakowało nam umiejętności rozgrywania od linii obrony.

Zgodzę się z tym, że każdy poprzedni mecz był na styku. Mimo to wyglądaliśmy znacznie lepiej niż wczoraj. Dla mnie to oczywiste, że budowa drużyny zajmie Erikowi sporo czasu. Nie zaczniemy od razu grać pięknej piłki i dominować rywala. Sam Erik popełnił wczoraj parę błędów (m.in. wrzucenie Lindelofa na PO). Na szczęście udowodnił już, że potrafi wyciągać wnioski.
» 9 września 2022, 11:25 #222
kamtor: Jednego nie rozumie mamy skauting niby jeden z najlepszych na świecie a nie potrafimy pozyskać młodego gracza jest joao Gomes endrick a my czekamy żeby za 3 lata zapłacić za któregoś z nich 100 mln
» 9 września 2022, 11:12 #221
Piwal: Nie mamy jednego z najlepszych skautingów na świecie i to od wielu lat. W tym aspekcie w europie dominuje City, Chelsea, Borussia, Ajax , Barca , Real.
» 9 września 2022, 11:18 #220
kckMU: Jeden post lepszy od drugiego...
» 9 września 2022, 11:37 #219
lukMUs84: Dobrze się stało, że ten mecz przegraliśmy w LE, a nie w lidze po 4 wygranych z rzędu.
ETH swoją osobą i etosem pracy, pokazał co chce zrobić (osiągnąć) z tą druzyna-klubem i jako trener.
Przegrana pokazała (nam-jako kibicom, jemu), że nie posiadamy godnych zmiennikow.
Trochę czasu jeszcze minie, zanim bez obaw przystąpi się do oglądania MU...poprawa widoczna.
» 9 września 2022, 11:06 #218
Lisan: Nie ma co się przejmować jakaś Liga Europy. Nasze miejsce jest w Lidze Mistrzów wśród najlepszych. Zwycięstwami w LE moga się cieszyć takie drużyny jak Arsenal czy Liverpool, widać że ETH podszedł do meczu drugim garniturem
» 9 września 2022, 11:03 #217
atotrikos: Pewnie, że tak, 11ka warta kupę siana nie potrafi strzelić bramki u siebie z Realem sociedad bo na puchary mamy wywalone.
Jak wcześniej na wszystko. Jest problem i to widać.
» 9 września 2022, 11:11 #216
Rakusz: Ta jakaś Liga Europy to jedna z dwóch dróg do tej upragnionej Ligi Mistrzów.
» 9 września 2022, 11:35 #215
jaratkow: United zagrali wczoraj dość "poprawnie", ale to nie wystarczyło by choćby zremisować. Stracona bramka nie obciąża nikogo. Tylko sędzia wie dlaczego podyktował jedenastkę. Zdecydowanie zabrakło wczoraj woli wygranej, tej drapieżności która pozwoliła pokonać Liverpool i Arsenal
» 9 września 2022, 10:51 #214
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 11:00

To tylko pokazuje ze na chwile obecna Eriksen jest niezbedny w podstawowym skladzie - wnosi jakosc , spokój i napedza caly srodek pola. Z nim reszta gra 2x lepiej. Swietny transfer.
Niestety póki co Fred + Casemiro (nasz brazylijski srodek pola xD ) wprowadza tylko chaos. Mc Tomek ostatnimi czasy byl bardziej pewny gdy gral kolo Eriksena.
Poza tym wiekszosc bramek zrobywamy na dobieg - wiec z Ronaldo w ataku nie ma takiej opcji, bo powoli coraz ciezej mu oszukac fakt ze wiekszosc obronców jest 10-15 lat mlodsza.
» 9 września 2022, 10:55 #213
SickRabbit: Jak się Freda wystawia na rozgrywającego to nie może być dobrze. On nie wiedział co z piłką zrobić przed 16tką.
Dopiero po zmianach wrócił na swoją pozycję. Mimo to kolega niżej dał mu notę 6/10 lol
» 9 września 2022, 10:58 #212
Robert3344: Trochę szkoda meczu, ale to nie koniec świata. Karny totalnie z czapy, ale w UEFA mają inne zasady niż w FA, więc pewnie to zadecydowało, choć nie ulega wątpliwości, że sędzia na varze to dzban. Szczerze mówiąc myślałem, że zmiennicy będą chcieli udowodnić za wszelką cenę, że zasługuje na pierwszy skład, ale chyba tylko Maguire był najstabilniejszy ze wszystkich. Casemiro bardzo przeciętnie, fredzik biegał tu i tam, ale nie wniosło to nic do gry ofensywnej. Elanga jak to elanga, Lindelof też bez fajerwerków. Ronaldo baaaardzo cieniutko. Ronaldo wygląda narazie jak oldboy. Nie nadąża za akcjami, brakuje przyspieszenia, jego ruchy są bardzo mozolne, decyzje na boisku spoźnione. Kto by pomyślał rok temu, że rola ronaldo będzie się sprowadzać do roli typowego wieżowca ala Crouch. Oprócz wyskoków i główek praktycznie nic więcej nie daje. W meczu z Arsenalem mógł się podobać, więc chyba rola dżokera będzie idealna na ten sezon. Akruat może dać z siebie wszystko przez te 30 minut i starać się coś udowodnić. W dłuższej perspektywie czekam na powrót Marszjala.
» 9 września 2022, 10:03 #211
sturmik: Fred + Maguire + Ronaldo w podstawie i wszystkie 3 formacje leza i kwicza.
Maguire - serce mi stawalo jak ze swoja zwinnoscia zaczynal kiwac sie z obroncami jako stoper,
Fred - biegal, odbieral, podawal -ba nawet strzelal -ale to wszystko w bardzo budzetowej jakosci -jak pomocnik z Biedronki. Przy tym co jakis czas oddawal po prostu pilke do przeciwnika i wszyscy wracali sie pod pole karne za kontra.
Ronaldo? Coraz bardziej wyglada jak Peter Crouch w koncówce kariery.

Poprzednie 4 mecze wygralismy glownie temu ze ci ludzie nie grali w podstawie -a przynajmniej nie naraz.
» 9 września 2022, 10:28 #210
Pyra: dokładnie tak, Maguire jest obecnie talizmanem porażek i obrona z nim wygląda zdecydowanie mniej pewnie
» 9 września 2022, 11:19 #209
grisza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 09:35

Do tych co piszą, że z grupy i tak wyjdziemy. Z tego co się orientuje to od tego roku przepisy się zmieniły i wychodzi tylko pierwsza drużyna, a drugie miejsce gra z trzecia drużyna z fazy grupowej LM.

A co do meczu i karnego z kapelusza to krótko: trzeba było strzelić dwa gole i nie było by problemu.
» 9 września 2022, 09:34 #208
skowron32: Takie coś można gdybać z każdą sytuacja. Jak w zeszłym roku KLOPY pojechali Nas 5-0 to trzeba było strzelić 6 goli i byśmy wygrali. A co do wyjścia to wyjdziemy z grupy raczej. Sociedad też pewnie pkt straci z sherifem i pewnie z omania, zresztą my pewnie też. Pożyjemy zobaczymy
» 9 września 2022, 09:49 #207
Mistrz1908: Niepokoi mnie ,ze Casemiro przepracował okres przygotowawczy z Realem ,a wyglądał jak wóz z węglem .
» 9 września 2022, 09:14 #206
Pyra: Szukał na boisku Modricia a zobaczył Freda i się chłop załamał.
» 9 września 2022, 09:27 #205
atotrikos: Co prawda to prawda. No generalnie musi się przystosować do tego, że niektórzy koledzy nie czują piłki tak jak Ci, z którymi wygrywał cyklicznie LM.

Wczoraj powinniśmy zagrać chociaż chwilę Erisken - Casemiro - Bruno.
Szkoda, że się wysypał VDB bo musieliśmy oglądać "finezyjne" zagrania Freda.
» 9 września 2022, 09:32 #204
dr03: Według mnie trochę za wolno budowane były akcje przez co nie tworzyli sobie stu procentowych szans, ogólnie drużyna bez werwy była, Ronaldo za wolny, Fred fajnie presuje ale do gry kombinacyjnej się nie nadaje, dużo podań niecelnych no i największy minus że nadal pod presją traci piłkę, swoją drogą ciekawe czym się naraził awb że w 2 połowie grał lindelof na po zamiast niego
» 9 września 2022, 09:09 #203
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 09:05

I co angielska nie zagra pewnie nie?
» 9 września 2022, 09:04 #202
Rakusz: Dwie kolejki będą przełożone podobno.
» 9 września 2022, 09:19 #201
atotrikos: Sezon niech zakończą już a co tam xd
» 9 września 2022, 09:22 #200
ReddeviL1987: DeGea- 7
Dalot-6
Lindelof-5
Maguire-4
Martinez-7
Malacia- 8
Casemiro- 6
Fred-6
Eriksen-7
Fernandes-5
Antony-6
Sancho-5
Elanga- 7
Garnacho-5,5
Ronaldo-4
» 9 września 2022, 09:03 #199
Pyra: McNeill 2 bo 2 razy go pokazali na zbliżeniach kamery a tak to chyba nawet piłki nie dotknął
» 9 września 2022, 09:26 #198
mervel: Maguire najsłabszy na boisku? Kosmos jak niektórzy są zaślepieni
» 9 września 2022, 09:40 #197
SickRabbit: Ahahahah co za gość :D
» 9 września 2022, 10:48 #196
cyprian: Maguire 4? Dlaczego? Bardzo chętnie zobaczyłbym uzasadnienie
» 9 września 2022, 11:09 #195
skowron32: Mecz do zapomnienia. Wyjść z grupy to wyjdziemy pewnie ale raczej nie wygramy tych rozgrywek. Po fazie grupowej dołącza trzecie drużyny z LM. Silni rywale. My póki co budujemy zespół, i w takich rozgrywkach musimy się ogrywać. ETH przy eksperymentował i nie wyszło.
Wydaje mi się że ETH po wczorajszym spotkaniu wie na kogo stawiać i kim grać. Oby tylko było lepiej. Nie da się wygrać wszystkich meczy to wiadomo ale musi być dobrze.
» 9 września 2022, 08:41 #194
IntruZ9: Czy tylko ja mam wrażenie (oczywscie z całym szacunkiem do cr) że on tutaj po prostu nie pasuje,że to już nie to,że już nie te lata? Tak ciężko się wczoraj go oglądało,to truchtanie,te przyjęcia piłki,nawet Pełka mówił: "wszystko za wolno"
» 9 września 2022, 08:40 #193
Amad: Niestety ale nie tylko ty masz takie wrażenie. Chyba wszyscy nie zaślepieni miłością do Krystiana to widzą.
» 9 września 2022, 08:58 #192
ermac: I te spalone. Co akcja to na spalonym. Nie wiem czy nie kontrolował linii czy mu się nie chciało, ale widać było, że młodsi radzili sobie z nim już bez większych problemów.
» 9 września 2022, 09:04 #191
Piwal: Ja sie nie zgodzę i nie chodzi tu o gloryfikowanie Ronaldo ale o sam fakt że całą formacja ofensywna zagrała kiepsko a cały hejt skupia sie na Ronaldo. Elanga , Antony zagrali równie kiepsko podobnie jak Sancho czy te cudowne młodziki nad którymi wielu sie tu rozpływało. Mecz nam sie nie udał i gdyby nie sedzia skończyłby sie wynikiem 0:0. Można oczywiście wytknąć Ronaldo kilka kiepskich przyjęć czy pozycji spalonych ale z drugiej strony widziałem 2 czy 3 akcje gdzie Ronaldo wybiegał za plecy obrońców i albo dostawał mocno spoznione podanie gdzie był juz jedną noga na spalonym albo nie dostawał go wcale.
Wiadomym jest że Cristiano ma juz swoje lata, wiadomym jest że kiepsko zaczął sezon ale nie ma co go obwiniac o wszystkie niepowodzenia zespołu tylko dlatego że nazywa sie Ronaldo. To był jego drugi mecz w którym wyszedł od 1 minuty i grał do końca. Dajmy mu czas.
» 9 września 2022, 09:04 #190
sturmik: @piwal ''To był jego drugi mecz w którym wyszedł od 1 minuty i grał do końca.''

Tak drugi mecz i drugi taki wynik- przypadek?? Mysle ze nie.
Ronaldo zawalil wczoraj z 10 akcji gdzie albo braklo mu szybkosci, albo byl na spalonym, albo braklo zdecydowania i bawil sie z pilka albo próbowal wymusic karne zamiast po prostu strzelic na bramke... Jak na lidera ofensywy to bardzo, bardzo przecietnie.
» 9 września 2022, 10:22 #189
rvn10: Mecz do zapomnienia. Ten Hag na pewno wyciągnie wnioski. Z grupy LE i tak wyjdziemy więc spokojnie.
» 9 września 2022, 08:39 #188
JustDoIt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 08:11

Wczorajszy mecz był strasznie nudny. Skład eksperymentalny ale chciałbym się skupić na kilku zawodnikach.
Casemiro, serio, myślałem że on od razu wskoczy do 11, a tu niespodzianka, gość dostaje w kilku meczach siaty (ta wczorajsza to aż mi go szkoda było), dodatkowo potrafi źle podać, gdzie naraża mocno na kontrę, na razie jestem mega niezadowolony. Miałbyc casemiro żeby ubezpieczać Freda, a tak na prawdę oboje muszą się ubezpieczać.
Ronaldo, kurcze, albo nie ma formy, albo faktycznie już jest taki dziadek, że nie da się oglądać. On chyba dalej myśli że ma 30 lat i szczerze ? Absolutnie nie dziwię się, iż żaden klub się po niego nie zgłosił. Wczoraj jak dostał sam na sam i go obrońcy dogonili, aż mi się przykro zrobiło. Chyba czas ze sceny zejść, ponieważ już nawet nie daje bramek, które dawał jeszcze w poprzednim sezonie.
Antony widać ma potencjał, także z niecierpliwością czekam na jego kolejne mecze.
Totalnie nie byłem przekonany do Malaci i Martineza, ale jestem w szoku jak szybko się zaaklimatyzowali. Są tak dobrzy, że United mogło by ich drugi raz kupić.
» 9 września 2022, 08:04 #187
kckMU: Z ubezpieczeniem Freda i jego jakże niekonwencjonalnych pomysłów i zagrań, to Kante i Makelele razem wzięci nie daliby rady.

Case osiągnie swój poziom, to kwestia czasu i rozegrania pełnych spotkań.
» 9 września 2022, 08:35 #186
karassas: Co do Casemiro myślę podobnie. Ostatnie dwa występy przeciętne to fakt, ale w poprzednich występach dawał jakość z ławki. To faktycznie wygląda tak jakby jeszcze nie do końca rozumiał system i potrzebował trochę czasu. Fred to przede wszystkim nie jest 10. Skoro ETH widzi Eriksena na 8 to nie powinien wpuszczać razem z nim Brazylijczyka.
» 9 września 2022, 08:54 #185
lukJakubowski: Wczoraj lekko się wkurzyłem na wynik oraz grę, ale podchodząc na chłodno do meczu można stwierdzić, że większego znaczenia ten mecz nie miał.

TH ewidentnie zagrał tak, żeby chłopaków nie zajeżdżać i nie narażać na kontuzje, a także pewnych zawodników powoli wprowadza do drużyny.

Nic, stało się, ale jestem pewny, że LE i tak nie odpuszcza w tym sezonie.
» 9 września 2022, 08:03 #184
Ragnar90: Cieszę się że wybrałem mecz Polska USA na telewizorze, niesamowite emocje i wygrana. Mecz United włączyłem sobie pobocznie w laptopie i nie żałuję. Powiedzcie mi co się stało z Magłaja? Jak widziałeś kilka jego akcji w obronie to jakby miał 25 kilowe odważników na nogach, poprostu katastrofa
» 9 września 2022, 07:57 #183
sturmik: Po prostu kazdy atakujacy to juz wie ze porzadne przycisniecie pressingiem naszego kapitana moze dac ci wiele niespodziewanych prezentów. Niestety wiekszosc druzyn bedzie starala sie to wykorzystac w kazdym spotkaniu.
» 9 września 2022, 10:51 #182
Pyra: GGD 90min, Dalot 45, Varane 0, Martinez 45, Malacia 83, Tominay 0, Eriksen 45, Bruno 45, Antony 70, Sancho 20, Rashford 0

Razem na 990minut podstawa zagrała 443.
Można powiedzieć, że zagraliśmy pół-rezerwowym składem i wiadomo dlaczego niektórzy siedzą na ławie.
Antony musi się powoli odnajdywać bo nie ma czasu na spokojnie wprowadzanie, daliśmy za niego 95M Euro i ma z marszu wnosić poziom bo na razie wygląda słabiej od Maty na tej pozycji.
Elanga to chyba najbardziej chaotyczny zawodnik w naszej kadrze, czasami w prostych zagraniach popełnia błędy, a czasami źle przyjmnie piłkę i dzięki temu zdobywa teren.
CR chyba nie odnajduje się w swojej sytuacji, chce strzelać w LM a LE wygląda na zagubionego.

Ogólnie wynik mało istotny, Sheriff i Omonia to zespoły do ogrania z zamkniętymi oczami i o awans nawet przez sekundę nie należy się martwić, dobija mnie niestety poziom naszej kadry.

Jak na placu nie grają razem Eriksen i Bruno to rozegranie leży i kwiczy.
» 9 września 2022, 07:57 #181
ReddeviL1987: Elanga może i jest czasami chaotyczny, ale wczoraj był najlepszym skrzydłowym w naszym składzie.
» 9 września 2022, 08:43 #180
KarbOn: Skoro Elanga był najlepszy to jak słabo grała reszta, bo ten dzieciak co chwile straty piłki, złe podania, ogólnie bardzo słaby występ z jego strony
» 9 września 2022, 10:21 #179
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 07:48

Jednego nie rozumiem. McTominay zrobił w jednej akcji trzy ręki i nie było karnego.
W innym meczu gość przyjmuje piłkę, poprawia ręką po czym gol zostaje uznany.

Teraz nagle karny po czymś takim, każdy sędzia gwiżdże jak mu pasuje?
» 9 września 2022, 07:48 #178
brazylianwisnia: Przecież tam nie było karnego. okradziono nas a sędzia to jakiś cienias.
» 9 września 2022, 08:03 #177
Bylak: Kiepski mecz i tyle w temacie. Bardzo slabo.
» 9 września 2022, 07:30 #176
Lisan: Zabawne już jest to ciśnięcie po Ronaldo.
Bramka co prawda nie uznana ale Martial nawet by nie doskoczył do tej piłki xD
» 9 września 2022, 07:16 #175
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 07:21

Martial nie musiałby skakać ze dwie by nogą wsadził
» 9 września 2022, 07:21 #174
Rakusz: Zabawne, czy nie...prawda jest taka, że wczoraj razem z Fredem byli najsłabsi na boisku. A bramki nie uznali, bo się lalusiowi wracać nie chciało, mimo, że akcja nie była jeszcze skończona. Największym pozytywem Ronaldo jest to, że mu się latem kontrakt kończy.
» 9 września 2022, 07:25 #173
kamtor: Lisan przecież Ronaldo jest cienki a liga angielska teraz go zweryfikowała że w wieku 37 lat nie ma szans żeby sobie poradzić z całym szacunkiem dla niego ale wieku nie oszukasz
» 9 września 2022, 07:59 #172
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 08:05

Jeśli Lukaku jest wozem z węglem to kim jest Ronaldo? Marnował prostopadle podania, tracil piłkę nie oddając strzału mając świetne okazje. Gdyby wczoraj grał Rashford to byłaby wygrana bo w tej pierwszej sytuacji odjechalby obrońcom na szybkości.
» 9 września 2022, 08:04 #171
Seszele: Gdzie to oświadczenie Cristiano? Miało być i co?
Ciekawi mnie co jest przyczyną zniżki formy. Wiemy, że jedną z głównych przyczyn jest nieobecność na treningach, dlatego ciekawi mnie powód. Jest kompletnie nieprzygotowany do sezonu.
» 9 września 2022, 07:06 #170
Rakusz: Czeka na listę dziesięciu powodów.....
» 9 września 2022, 07:35 #169
niewiempoco: Antony nie przekonuje. Podniety nim bo gola strzelił są śmieszne. Nie potrafi nikogo przedryblować, nie umie podać, nie umie dośrodkować. To jest taki pseudo napastnik na bok, a nie skrzydłowy.
» 9 września 2022, 06:20 #168
LukasMUFC: Fajnie, ale gość zagrał tu dopiero 2 mecze. Pozdrawiam.
» 9 września 2022, 06:24 #167
Himen: Ważne że twój bożek ciągle najlepszy na świecie, ale cię musi piec, pewnie czy przegrana czy wygrana bez różnicy, jak bożek kaleczy to boldupisz i plujesz na wszystko z tej frustracji
» 9 września 2022, 06:47 #166
trezegram: Jest Maguaier, są wyniki.
» 9 września 2022, 05:48 #165
vanantgaal: Co wczoraj zrobił źle?
» 9 września 2022, 05:59 #164
Kiharitony: Chociażby to że podawał tylko w lewo i prawo. Zobacz jak wyprowadza piłkę Lisandro i do kogo podaje a potem popatrz na HM
» 9 września 2022, 06:20 #163
Piwal: Krył powietrze i Martinez musiał kilka razy to naprawiać. Nie potrafił wygrać żadnej główki a do tego jego podania na naszej połowie wyglądają tak ze podaje do pilnowanych kolegów. W efekcie raz podał do Dalota który miał na sobie rywala i od razu stracił ale bardziej absurdalne było gdy wychodziliśmy z pressingu rywala i dostał podanie do tylu bodaj od Elangi którego rywal delikatnie pchnął i wytracił go z równowagi a Maguire zamiast podać bo boku lub do De Gei odegrał bezmyślnie do podnoszącego się Elangi.
» 9 września 2022, 07:18 #162
trezegram: A najlepsze jest, ze zagrał w tym sezonie 3 mecze w podstawie i 3 mecze przegrane.
» 9 września 2022, 15:18 #161
szymek1193: United mi kupon popsuli dobry klub mem
» 9 września 2022, 02:36 #160
smutny87: Jesteś gracz mem skoro puściłeś ten mecz.
» 9 września 2022, 05:20 #159
rreddevilss: Skoro Potter byl do wyciagniecia we Wrzesniu to w Styczniu da sie wyciagnac Toneya, trzeba zrobic wszystko by do nas trafil bo idelanie pasuje do stylu w jakim chce grac Ten Haag
» 9 września 2022, 01:54 #158
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 01:06

Podsumowanie pierwszej kolejki rozgrywek w Europie i zaskoczenie. Dlaczego United nie trafia nigdy na włoskie zespoły? Co losowania to jakieś ciepłe kulki muszą być, bo albo Hiszpanie albo Niemcy....
» 9 września 2022, 01:04 #157
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 02:12

Co ty bredzisz!? Przecież graliśmy z Romą rok temu w półfinale LE

:D
» 9 września 2022, 02:11 #156
colazeroo: jak rok temu to chyba za dużo tych trolli xd
» 9 września 2022, 10:41 #155
DjTED: Najbardziej mnie rozbraja zawsze argument "za Ole". Przypomina mi to narrację jedynej słusznej partii, która nigdy nie widzi błędu u siebie i w tym momencie...
» 9 września 2022, 01:02 #154
brazylianwisnia: Bo jest coś takiego jak porównywanie do idealu czyli życie w sferze marzeń i jest też porównanie do realnej alternatywy.
» 9 września 2022, 08:07 #153
TitoMosquito: Mecz bez większej historii, fajny materiał szkoleniowy dla ETH. Miałem ambitny plan policzenia wszystkich złych i dziwnych zadań Freda, ale było ich tyle, że się nie udało. Ogólnie podczas pierwszej połowy przyjemnie dla oka grali tylko Malacia i Eriksen. Nie zgodzę się z krytyką Harrego, bo zagrał bez większych błędów (chyba tylko jeden pojedynek przegrany w drugiej połowie pod koniec meczu). Krytyka CR7 również jest bezsensowna, bo w każdej akcji był sam, a w momencie przyjęcia piłki miał na sobie dwóch zawodników. W mojej opinii sędzia zawinił kilkukrotnie, ale liczyć na sędziego z kadrą za takie pieniądze grając w LE, to trochę jak usprawiedliwianie się przed nauczycielką, że nie zrobiło się pracy domowej.
» 9 września 2022, 00:29 #152
seth: Ja skopane zagrania Freda przestalem liczyc w 20 min. 3 mega okazje zaprzepascil. Po coETH wystawil go na 10 to nie wiem. Ale jeszcze bardziej niezrozumiala byla dla mnie decyzja o zastapueniu Dalota na prawej stronie Lindelofem..od tego momentu otworzyla sie autostrada w kierunki bramki De Gei.. zbyt pozno wprowadzil tez Garnacho i Sancho, a zostawil Freda.. o abitrze nie bede wspominal, bo to byl szczyt zenady.
» 9 września 2022, 01:43 #151
CoachMark: Ja bym powiedział, że to był to tylko Eriksen z tych co faktycznie przeważnie tylko dodatnie zagrania notował. Malacia dużo biegał fakt, ale już jego zagrania bardzo mocno średnie.
» 9 września 2022, 03:20 #150
TitoMosquito: @seth totalnie się zgadzam, aczkolwiek nie ma kogo innego za bardzo na środek pola wystawiać, a chłop ponoć zgrany z Casemiro w reprze
» 10 września 2022, 00:33 #149
CoachMark: Wiadomo, porażki się zdażają i raczej się w tej kwesti nic nie zmieni. Natomiast w ofensywie dzisiaj zwyczajnie była słabizna. W pierwszej połowie w zasadzie nie działo się nic co można by nazwać jakoś szumnie bardzo dobrą okazją. W obronie mi się podobała drużyna natomiast w przodzie bardzo bardzo słabo, generalnie straszliwie nieporadnie momentami ta gra wyglądała, ogrom podań złych nie w tempo, za bardzo na zewnątrz, za mocnych, za lekkich cała paleta. Generalnie bardzo mało piłkarskiej jakości w przodzie. O pozycji środkowego napastnika nie będę się za wiele rozpisywał. Dlatego właśnie uważam cały czas, że United nie ukończy sezonu w top 4, z wyniku właśnie braku realnego zawodnika o odpowiedniej jakości na tej pozycji.
» 9 września 2022, 00:26 #148
devilek777: Jak zagrał Antony?
» 8 września 2022, 23:59 #147
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 00:01

devilek777 Słabo, było widać że bardzo chce, ale niewiele z tego wynikało, zbyt wiele strat w wyniku nieudanych dryblingów.
» 9 września 2022, 00:01 #146
devilek777: Widzieliście jak Bruno po meczu coś tam mówił do sędziów? Aż go Ten Hag odciągnął xd
» 8 września 2022, 23:58 #145
gohome: devilek777 I dobrze powinien mu jeszcze lepe walnąć.
» 9 września 2022, 00:00 #144
gohome: Ludzie Cris miał we tym meczu jedną czystą sytuacje, która wykorzystał ale sędzia mu nie uznał po kontrowersyjnym spalonym, pokazywał zaangażowanie i determinacje. Ok nie jest w optymalnej formie, ale on wcale nie był najgorszy w tym meczu. Jak miałbym postawić komuś pluskia w tym meczu to Cris był by tym, który by się załapał.
» 8 września 2022, 23:54 #143
devilek777: Nie no jaki kontrowersyjny, był spalony oczywisty.
» 8 września 2022, 23:57 #142
Abstrahujacy: Spalony niestety oczywisty zgodnie z zasadami - górna połowa tułowia wystawała a każda część ciała którą legalnie można zdobyć gola wyznacza ofsajd. Klata czy głowa do takich należą.
» 9 września 2022, 00:00 #141
brazylianwisnia: Jedna? A to podanie sam na sam gdzie dogonili obrońcy to nie była setka? Przecież Rashford na luzie by to wpakował. Marnował wszystko, miał pilki w polu karnym i tracil. Najgorszy jego występ odkąd tu jest.
» 9 września 2022, 08:09 #140
KarbOn: Rashford by to wpakował? A to dobre, to że gościu jest szybszy nie znaczy że by strzelił gola, ile razy zmarnował takie akcje bo zawsze strzela po ziemi.
» 9 września 2022, 10:27 #139
devilek777: Nie ma tragedii, źle nie graliśmy, były bardzo dobre momenty. Niesłuszny karny zmienił przebieg meczu, trudno zdarza się. Najważniejsze dalej punktować w PL, seria trwa.
» 8 września 2022, 23:51 #138
gohome: "Niesłuszny karny zmienił przebieg meczu" Zgadza się.
» 9 września 2022, 00:09 #137
Masta: Gdzie były bardzo dobre momenty ? Chyba inny mecz oglądaliśmy. Tam poza obrana to nic nie funkcjonowało
» 9 września 2022, 05:44 #136
MIKUr1: Ronaldo dzisiaj był cienki jak sik pająka. Brak szybkości, brak pilnowania linii spalonego, brak jakiegokolwiek wpływu na jakość ofensywy. Jak się cieszyłem jak tutaj wracał, tak teraz żałuję, że nie odszedł w tym okienku.
» 8 września 2022, 23:47 #135
gohome: Cris był jednym z lepszych, ok nie grał jakoś dobrze, ale wyróżniał się na tle pozostałych kolegów z ofensywy.
» 8 września 2022, 23:49 #134
Piwal: A kto był dziś lepszy w ofensywie ?
» 8 września 2022, 23:52 #133
gohome: MIKUr1
dołączam się do pytania Piwala.
» 8 września 2022, 23:56 #132
nysa94: Chyba Lisandro wychodzący z własnego pola pod pole karne przeciwnika :D
» 9 września 2022, 00:06 #131
karassas: Dziwna sprawa, kolejny raz portugalska bogini wychodzi w pierwszym składzie i kolejny raz większość graczy traci chęci do gry. Dziwne
» 9 września 2022, 07:58 #130
brazylianwisnia: Cris jednym z lepszych xD nie zagrał nic. Najlepszy piłkarz świata kopie się po czole i czas na emeryture.
» 9 września 2022, 08:11 #129
atotrikos: Tak mi się przypomniało, że Mitrović pewnie też za słaby byłby na Ligę Europy.
» 8 września 2022, 23:46 #128
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2022 23:43

Średnio zagrali to fakt, ale sędziemu za ten karny dałbym z miejsca ocenę 1/10. Przecież tego uczą się nawet na podstawach, że jeśli piłka najpierw odbija się od ciała a potem od reki i zawodnik widać, że chowa rękę to nie ma karnego.

Idealne dla porównania są tu ręki Martineza oraz Milnera w meczu z Napoli. Milner wyraźnie miał tą rękę ustawioną pod nienaturalnym kątem, co też uniemożliwiło strzał Zielińskiemu, który leciał w światło bramki. Tymczasem dzisiejszy strzał gracza z Sociedad i tak by trafił w Martineza bo prosto w niego leciał. Argentyńczyk wykonał skręt i chciał tej piłki wyraźnie uniknąć ręką. Ta mu nieszczęśliwie trafiła jednak w rękę przez odbicie od ciała.

To żenujące że w dobie Varu sędziowie popełniają takie podstawowe błędy, które zadecydowały w tym przypadku o całym wyniku. Nie potrafię tego pojąć.
» 8 września 2022, 23:41 #127
Abstrahujacy: Niestety trzeba powiedzieć, że to naciągana ręka i karny w 1 na 10 podobnych decyzji. Mieliśmy trochę szczęścia z Arsenalem, gdy miękki faul był decydujący a karma obróciła się mocno przeciwko naszym. Też dostaniemy takiego karnego w biegu sezonu.
» 9 września 2022, 00:03 #126
ax1d: Serio, przy VARze to już nie jest błąd, tylko celowe ustawianie meczu. Nie jestem w stanie zrozumieć, jak można tego nie widzieć. Nawet przy nieustannie zmieniających się przepisach dotyczących tego, kiedy gwizdać rękę, to jest absolutna podstawa.
» 9 września 2022, 00:04 #125
TomekG: Już nawet nie wnikam w obecnie obowiązujące przepisy dotyczące ręki, ale jedyne, co tu można wymyślić, to przypisanie tej interwencji do parady obronnej, ale czy odbicie od nogi i tak nie powinno w takim przypadku kasować ręki, to ja już naprawdę nie wiem...
» 9 września 2022, 00:22 #124
Piwal: Jeszcze raz powtórzę. Przestańcie psioczyc. To nie był jakiś zły występ. Za Solskjaera były mecze gdzie mieliśmy problemy z oddaniem strzału przez 90 minut. To oddaliśmy ich 15 , mieliśmy tez gola po minimalnym spalonym. Gra była niezła. Skuteczność gorsza ale to nie koniec świata. Sociedad wyglądał dużo gorzej od nas i z cała pewnością nie zasłużyli na zwycięstwo zwłaszcza po takim kontrowersyjnym karnym. To był mecz na 0:0 i nawet w najlepszych czasach takie mecze się zdarzały.

Martwi brak klasowej 9 która dałaby 1:0 po jakimś strzale z niczego. Ronaldo próbował ale za bardzo chciał i mu nie wychodziło. Potrzebuje gola na odblokowanie. Na Martiala póki co nie możemy liczyć. Zima powinnismy się zastanowić nad nowa 9. Ivan Toney wyglada w tym sezonie interesująco.
» 8 września 2022, 23:35 #123
gohome: Piwal
Dokładnie, bardzo dobry komentarz.
» 8 września 2022, 23:36 #122
majk: Zgadzam się. Koniecznie potrzeba nowej 9tki. Ronaldo dzisiaj niczym wóz z węglem. Widać, że bez Rasha nie istniejemy z przodu.
» 8 września 2022, 23:39 #121
Piwal: Rash nie strzelił ani jednego gola grając na szpicy. W tym sezonie strzelił 3 gole w 2 meczach na skrzydle. W pozostałych meczach nie istniał. W poprzednim sezonie ostatni gol strzelony w styczniu. Jeśli nie możemy polegać na Cristiano to na Rashfordzie tym bardziej nie powinnismy. Pogódź się z tym majk.
» 8 września 2022, 23:43 #120
Genek: Co ty mówisz, piwal ok zgadzam się, że trzeba kupić nową 9, ale rash jest konieczny do naszej gry nawet jak gra na 9 to stwarza zagrożenie, choć to nie jest jego najlepsza pozycja, zaliczył tam 2 asysty , ale faktycznie najlepszy jest na lewej.
» 9 września 2022, 01:27 #119
Himen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2022 07:05

Za solskjera panie pamiętający tylko ostatni sezon z Ronaldo na pokładzie to takie i wiele, naprawdę wiele wiele innych meczów wygrywaliśmy po 4-0 :) ale tego się nie pamięta, psiocz sobie psiocz na tego Bogu ducha winnego Ole, żebyś tylko top4 jak świnia niebo nie zobaczył. 16 strzałów wow może to mecz w Fifie oglądałeś na jakimś yt? Pewnie było tyle strzałów, oglądałem jakoś kilkanaście minut po golu a później zasnąłem i kuźwa za chokere nie mogę sobie przypomnieć chociażby jednej klarownej sytuacji. Może liczysz takie strzały w trybuny jako 100 procentowe okazję? Mamy serie 4 zwycięstw w lidze, za Ole mieliśmy serie 4 zwycięstw w lidze ale po 3/4-0. Za Ole przegrywając w meczu odrabialiśmy straty z nawiązką (między innymj po "fatalnych" zmianach tego menagera) również seriami. Za Ole mieliśmy wygranych nie 4 a 8 meczów z rzędu ogólnie bez żadnej porażki z świetnym stylem, wymieniać dalej czy klapy że łba opadną? Nie zamierzam narzekać na obecną padlinę w wykonaniu drużyny (te 4 zwycięstwa bez szału, wymęczone u jedynie można zachwalać nie wiem, taktyczny kunszt?) bo dla mnie usprawiedliwienie od ponad roku jest bardzo proste - nie kupujesz prawie 40 letniego wolnego, niepresujacego typa na tak ważna pozycję jak napastnik (który nawet nie jest napastnikiem, gra tam bo jest to jedyna pozycja gdzie można tolerować jego braki (ale nie w poważnych klubach)) w dodatku zmieniając wszystko dosłownie wszystko pod tskeigo jednego jegomościa. Można wywalić Ronaldo, ale tak jak ku uciesze jego fanbojow w tamtym sezonie bez niego w kilku meczach również była padlina, tak będzie dalej przez okres zdecydowanie dłuższy niż te kilka meczów. Jak dla mnie ETH startuje z takim jakby minusowy handicapem mając tego typa w drużynie, bardzo współczuję Holendrowi i mam nadzieję że za 2 lata uda mu się wyprowadzić drużynę i ten komercyjny klub na prostą.

Ah jeszcze przypomnę tylko rekordowy wynik "za Ole" 9-0 vs Soton, ale to wszystko chyba daremne wszak zapomniałem że jak hejt zaślepia łeb to ciężko oddać choć trochę szacunku za nawet takie drobne osiągnięcia. Jak się domyślam "to było bez kibiców i na farcie" więc się nie liczy, pamiętajmy tylko ten ostatni jakże piękny sezon :)
» 9 września 2022, 07:03 #118
Piwal: Himen skoro oglądałeś tylko kilkanascie minut to po co wdajesz się w dyskusje o meczu ? Przede wszystkim łeb to może masz Ty. W dodatku jak widać zaopatrzony w niezłe klapy.

Zapamiętałeś może kilka lepszych meczów z niemal 3 lat pracy Solskjaera i zestawiasz to z wynikami Ten Haga po kilku spotkaniach. Ocknij się się w końcu. Solskjaer co kilka miesięcy przechodził w tym klubie kryzys i nie widać było planu na poprawę. Forma zespołu była zależna tylko i wyłącznie od tego czy zawodnikom się chciało czy nie a smutne i bezradne oczka Norwega nie dość ze nie robily na nikim wrażenia to i nie zachęcały zawodników do walki.

Skoro tyle się rozpisujesz o pięknych seriach bez porażek , wysokich zwycięstwach czy cudownych comebackach to wytłumacz nam skąd wzięły się:
-Rekordowa liczba meczów przegranych u siebie
- nasz najgorszy w historii start sezonu w 19/20 , 10 punktów po 9 meczach
- rekordowa porażka z tottenhamem 1-6 w dodatku u siebie
- rekordowa porażka z Liverpoolem 0:5
- 2 kontakty z piłka w polu karnym rywala w jego ostatnim meczu z Manchesterem City
- pierwsza w historii porażka na old trafford z crystal palace i pierwsze od 40-50 lat porazki z burnley i sheffield u siebie.

Do tego dodałbym jeszcze mecz z Evertonem 4:0 gdzie pierwszy i jedyny strzał na bramkę oddaliśmy w 86 minucie.

No jakoś Ci nie wierze ze było tak kolorowo.
» 9 września 2022, 07:54 #117
Himen: Chodziło mi że kilkanaście minut po stracie gola przestałem oglądać mimowolnie bo zasnąłem. I wątpię by obraz gry się zmienił, tak jak nie widziałem ani jednej stuprocentowrj sytuacji/jakiegoś groźnego strzału tak później ile ich mogło być, jeden?
I czemu nie możesz albo raczej nie chcesz zrozumieć że ja nie mówię że było cudownie a ogs to drugi Ferguson był. Chodzi mi tylko o niesprawiedliwosc, czemu nie możesz zostawić już w spokoju tego Norwega? Wszystko co dobre to zaraz porównania "a za Ole to tak nie było/było do kitu", a ja mówię tylko że były DŁUGIE okresy gdzie było naprawdę pięknie i pod względem wyników i gry. Czemu nie możesz tego zostawić, co ci ten chłop zrobił? Żywa legenda i tyle w temacie
» 9 września 2022, 09:28 #116
Piwal: Zazwyczaj jest tak że jeśli sie zmienia trenera to wyniki i gre jego następcy porównuje sie z jego wynikami i obrazem gry żeby mieć obraz tego czy zmiana idzie w dobrym kierunku czy nie. Nie inaczej jest teraz. Zagraliśmy bezbarwny mecz ale takich meczów było pełno zarówno za Solskajera jak i poprzednich trenerów. Różnica polega tylko na tym że bezbarwne mecze u Ole to były problemy z wejściem w pole karne rywala i mało groźnych sytuacji. Natomiast wczoraj widzieliśmy sporo sytuacji podbramkowych gdzie albo ktoś zle przyjął albo zle uderzyl albo dał sie wyprzedzić. Moje odczucie jest takie że wczorajszy mecz mogliśmy spokojnie wygrać co nie zawsze towarzyszyło mi u poprzednika Ten Haga. W moim odczuciu gdybyśmy mieli nieco wiecej opcji niż tylko Ronaldo i wprowadzili chociażby takiego Cavaniego to tę jedną bramkę byśmy wcisnęli. Dlatego napisalem o braku jeszcze jednej 9.
» 9 września 2022, 09:47 #115
Piwal: Nie widzisz groźnych sytuacji?
youtube.com/watch?v=gi-E29OR0UY
Strzaly Antonego, 2x Casemiro (raz głowa), kilka ciekawych wrzutek na glowe Ronaldo, zablokowany strzał Cristiano , faul na Ronaldo który spokojnie mógł zamienic sie na karnego.
W meczu pachniało bramką dla nas choćbyś nie wiem jak zaprzeczał.
» 9 września 2022, 10:01 #114
Pady: Na dziś wiemy że Fred bezużyteczny do oddania nikt nie zapłaci.
Casemiro przepłacony.
CR7 za stary można oddać.
Bruno bez Eriksena do niczego tylko laga na głowę.
De Gea i Lindelof na sprzedaż.
Sancho żyje?
» 8 września 2022, 23:30 #113
69eyes: Jedyny pozytyw jeśli odwołają jutro kolejkę lub dwie to, że Martial może się wykuruje i nie trzeba będzie oglądać zwłok Ronaldo na boisku.
» 8 września 2022, 23:27 #112
gohome: 69eyes
Będziesz oglądać cały sezon Crisa w podstawie, dziś był jednym z lepszych piłkarzy i ETH to doceni z Crystal Place zapewne zagra w podstawie.
» 8 września 2022, 23:30 #111
Sideswipe: Pięćdziesięcioletni Ronaldo > Martial
» 9 września 2022, 00:54 #110
Atlantic: Gohome, sideswipe, nie wiem co wy oglądacie.
» 9 września 2022, 03:02 #109
Schelo: Jeszcze nie mi ktoś wytłumaczy po co oszczędzać Dalota I Eriksena, skoro wiadomo, że jest żałoba narodowa. Trąbili już o tym od zachorowania Królowej, że kolejka będzie przełożona. To teraz se chłopaki odpoczną, żeby być gotowymi na mecz z Sheriffem Tiraspol.
» 8 września 2022, 23:25 #108
ReddeviL1987: Dla mnie Malacia najlepszy u nas w składzie. Chłopak ma niesamowity talent. Czyści prawie wszystko, a przy linii dosłownie lata od obrony po atak. Będzie z Niego pociecha. Elanga również ładnie szarpał. Słabo natomiast Ronaldo. Zrezygnowany, odpuszczał drugie piłki, nie szedł do końca ( to nawet w juniorach wałkują do bani). Jako drużyna, nie było źle, a nawet powiedziałbym że dobrze. Przegraliśmy po błędach indywidualnych. Mało szczęścia. Pech. Dużo nie dokładnych podań też było.
» 8 września 2022, 23:25 #107
Himen: "Zrezygnowany, odpuszczał drugie piłki, nie szedł do końca ( to nawet w juniorach wałkują do bani). "

Oh czy ty teraz porównałes wielkiego Ronaldo do juniorów? To jest gwiazdą, i absolutnie NIE MOZNA wytykać mi takich rzeczy. Wg niektórych szpecow Ole był miękki i jeśli tak to pewnie nic mu nie wytykał, ciekawe co wymyśli biedny EtH
» 9 września 2022, 07:09 #106
Bulik901: Liga Europy to może być jedyna przepustka do ligi mistrzów na przyszły sezon. Tym czasem robi się jakieś roszady niepotrzebne. Jak zobaczyłem w składzie Drewniaka, Linda, Freda i narcyza z przodu to wiedziałem że z tego nic nie będzie. Oby tych punktów nie brakło bo ucieknie nam przepustka do LM
» 8 września 2022, 23:24 #105
Abstrahujacy: Nie był to przypadek, że goniąc wynik TH wprowadził młodzików. LE to dla nas teren eksperymentalny dopóki nie mamy noża na gardle.
» 9 września 2022, 00:04 #104
Schelo: Ronaldo to już nawet łba nie potrafi dostawić. Totalnie 0 korzyści z niego w ataku. Taki pressing jaki on zakłada to pierwszy lepszy napastnik jest w stanie założyć. Prędkości brak, nie te lata. A ten wolny Ronaldo, szkoda słów. Nie potrafi strzelać wolnych, a i tak się gwiazdor za nie zabiera.
» 8 września 2022, 23:21 #103
tomciocr7: Na razie wychodzi na to, że Real zrobił świetny interes sprzedając Casemiro za tyle $
» 8 września 2022, 23:18 #102
lopo92: Ale tak całkiem serio, w momencie kiedy zszedł Dalot to skończyło się granie po jego stronie…
» 8 września 2022, 23:18 #101
andrev1331: Świat schodzi na psy, Ronaldo kojarzy się tylko ze spalonymi albo wymuszaniem karnych. Karnego to nawet Janusz z torbą Biedronki i w białych skarpetach nawalony jak świnia by nie odgwizdał.
» 8 września 2022, 23:18 #100
cris342: Myślę, że mimo wszystko ETH w pierwszej kolejności chciał dać odpocząć jednym, a dać minuty drugim. Sądzę, że gdyby za wszelką cenę zależało mu na wygranej to wyszedłby inny skład lub zmiany wyglądałyby inaczej. Eriksen i Dalot graliby do końca, Sancho wszedłby wcześniej etc. Mecz spełnił swoją rolę plus dobitnie pokazał przepaść między duetem Martinez-Varane, a Maguire-Lindelof i chodzi mi głównie o grę piłką, bo mimo przegranej to dużo pracy w obronie dzisiaj nie było.
» 8 września 2022, 23:16 #99
vanantgaal: Sancho to mógł w ogóle nie wchodzić bo nic nie wniósł do gry
» 8 września 2022, 23:18 #98
KarbOn: Z Maguire nikt nie wygląda dobrze
» 9 września 2022, 10:36 #97
Karil5144: Rudzkiego można nie lubić ale z jednym ma rację. Scott Mctominay w optymalnej dyspozycji i bez kontuzji jest nie do ruszenia w United. Myślę, że Casemiro naprawdę długo się z tej ławki nie podniesie bo Szkot mający taką dyspozycję zwyczajnie jest o niebo lepszym wyborem niż Case ale wierzę w gościa bo to już jest jeden z najlepszych dp w historii piłki nożnej.
» 8 września 2022, 23:16 #96
szefikxD: Dopoki byl Eriksen to jakos to wygladalo, bylt sytuacje ale zmarnowane. Imo troche blad EtH; powinien wejsc Bruno za Elange zeby klepali razem z Eriksenem i mysle ze z tego by cos wyszlo. Wyobrazcie sobie ile syuacji mial Fred i co bt bylo jakby przy pilce byl Eriksen
» 8 września 2022, 23:16 #95
Kilerek7: Bez Eriksena nie ma MU.
» 8 września 2022, 23:13 #94
atotrikos: Nasz taki rozrusznik nie?

Powinniśmy go kupić z Ajaxu to wtedy kupiliśmy przez całe lato Felliniego xDddddd

Dobrze, że w końcu tu trafił.
» 8 września 2022, 23:18 #93
Seba0619: Ciekawe czy skald wyglądałby inaczej jakby wiedzieli przed meczem, że w weekend nie grają. Ale cóż, sentyment sentymentem ale Ronaldo się nadaje na jokera co najwyżej w takiej dyspozycji
» 8 września 2022, 23:13 #92
Diabelred: Taki bezjajeczny ten mecz z naszej strony. Wyglądało to tak jakbyśmy już mieli pewny awans i trzeba by było po prostu zagrać ten mecz. Zmiennicy zwyczajnie zawiedli. Więcej oczekiwałem po Ronaldo czy Casemiro, którzy przecież bardzo dobrze znają hiszpańska drużynę.

Niestety, ale Ronaldo wieku nie oszuka. W tamtej sytuacji, gdy Portugalczyk wychodził na czystą brakowało Rasha z jego szybkością. Wątpię, żeby Anglik dał się dogonić jak Portugalczyk. Gdyby z tamtej sytuacji padła bramka, to grało by się nam znacznie łatwiej. Czekam na powrót Martiala.

Niestety, ale po raz kolejny jak tracimy pierwsi to potem oglądamy męczarnie w rozegraniu. Jeśli Ten Hag chce osiągnąć u nas coś więcej niż top 6, to musi piłkarzy nauczyć ataku pozycyjnego. Same kontry nie na dadzą nam top4.

Coz, szkoda tego meczu, bo liczyłem chociaż na remis...
» 8 września 2022, 23:13 #91
Rosa: Już wiem dlaczego Real nie zatrzymał Casemiro
» 8 września 2022, 23:13 #90
PaToManU: I się zaczęło ale prawda taka że oni głupi nie są wyczuli, Di Maria podobnie.
Modric robi robotę prawda taka przyszedł by Kroos i też nie wiedział by jak się w piłkę gra, ale mamy Eriksena on ich nauczy.
» 8 września 2022, 23:16 #89
PaToManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2022 23:13

Fred Katastrofa, Lindelof słabo pozatym CR7 bez komentarza nie wypada. Musimy wrócić do pełnego składu bo to nie ma ładu.
» 8 września 2022, 23:12 #88
Rosa: RONALDO to już koniec kariery.Za wolny ze wszystkim
» 8 września 2022, 23:11 #87
Abstrahujacy: Nie we wszystkim bo z arsenalem to machał łapami bardzo energetycznie :)
» 9 września 2022, 00:06 #86
jancziii: Jak mieli przegrać to lepiej przegrać dzisiaj i w naszej ekstraklasie wyjść i bić się o 3 punkty. Tutaj się zleje jakiś rumunkow jakiś Kazachów i wpadną punkty.
Liga mimo wszystko ważniejsza, jeśli chodziło o reset to może i lepiej ze tutaj przegraliśmy.
» 8 września 2022, 23:11 #85
Dexxter: Prawda jest taka, że jak jesteśmy faworytem i mamy grać atakiem pozycyjnym to często nie radzimy sobie. Brak pomysłu.
» 8 września 2022, 23:10 #84
Karil5144: Casemiro naprawdę średnio wchodzi do Manchesteru i wcale się nie dziwię, że Mctominay jest pierwszym wyborem. Szkot daje dynamikę oraz szybki doskok do do rywala czego nie daje Brazylijczyk. On jest bardziej facetem na uspokojenie gry oraz mający dobry strzał z dystansu.

United przez cały sezon (No chyba, że w zimie 9 sprowadzą) będzie cierpieć na tej pozycji. Cr7 nie daje na tej pozycji tyle ile powinien bo to nie jest 9 i nawet jakby był młodszy to nic by to nie dało bo brakuje mu cech na tą pozycję czyli gra kombinacyjna, gra tyłem do bramki oraz takie wejście ale nr9 do strzału, to zawsze był skrzydłowy z potężnymi inklinacjami ofensywnymi.

Nie rozumiem krytyki na Harryego. Facet zagrał najlepiej ze wszystkich w obronie a. jemu się obrywa, ja się pytam za co? On raz tylko źle wyprowadził piłkę i raz nje pilnował rywala a i tak te dwie sytuacje nie skończyły się żadną groźną akcją. Zdecydowanie na krytykę zasługuje Lindelof który dzisiaj potwierdził jak jest wyłącznie solidnym piłkarzem a o Fredzie nie ma co się zbytnio rozpisywać, facet zwyczajnie nie jest na poziomie Manchesteru United.

Szkoda meczu,naprawdę szkoda bo nie zasłużyło United na porażkę i nie w takich okolicznościach.
» 8 września 2022, 23:10 #83
Kilerek7: No właśnie, dużo ludzi prosił o SPD, że przyszedł top3, a część mówiła, że odcina kupony i wychodzi na to drugie, wiedział, że z Touchamenim przegra rywalizacje, to przyszedł za kupę szmalu, a przegrywa z McT, aczkolwiek lepszy on niż Rabiot.
» 8 września 2022, 23:12 #82
wider: 5 meczy z teoretycznie słabszymi zespołami.
3 porażki i 2 wygrane gdzie i tak słabo wyglądaliśmy w tych wygranych spotkaniach.
Jak na razie to nie napawa to optymizmem
» 8 września 2022, 23:10 #81
gol400: Występ po prostu żałosny, jak piłkarze którzy zarabiają tyle kasy tygodniowo nie potrafią się zmotywować na 90 min mocnego wysiłku? Dzisiaj znowu kompletny brak zaangażowania, lenistwo na boisku i granie "z obowiązku"
» 8 września 2022, 23:09 #80
HarryBrown: Zabrakło dziś Scotta, który na pewno by fizycznie podemolował Spaniardów. Oby jak najszybciej do zdrowia wrócił Martial. Sancho kiepściutko. Casemiro też kiepściutko. Fred także kiepściutko. Natomiast David dostaje 10 z uwagi na sensacyjne wyjście z linii i wygranie pojedynku 1 na 1.
Btw. a Donny taki cienki, że nie wyszedł nawet 1 min. czy jakaś kontuzja?
» 8 września 2022, 23:09 #79
Karil5144: Miał kontuzje. Generalnie miał wejść od 1 minuty ale doznał stłuczenia i wszedł za niego Fred który widzimy jak zagrał.
» 8 września 2022, 23:11 #78
jancziii: Dodam tylko ze może i lepiej ze przegraliśmy. Trener wyjął kilku piłkarzy z jedenastki a drużyna nie potrafi grać.
Sancho wyglada jak jakiś Marc Albrighton, nawet pojedynku nie potrafi wygrać żadnych zrywow kompletnie nic. Ten Antony chociaż próbuje, sancho nic 350 na konto wpada to na uj będzie się szarpał.

Macie swojego casemiro Ronaldo.
Ronaldo zmarnował każda okazje, nie daje nic drużynie jedynie negatywne emocje. Nasz drugi garnitur to kabaret a nie garnitur, masz tak dobra drużynę jak twoja ławka, czyli my mamy kibel i to z klocem…
» 8 września 2022, 23:08 #77
gohome: Cris był jednym z lepszych!
» 8 września 2022, 23:13 #76
Keravnos: no, jakieś 5-6 lat temu na pewno
» 8 września 2022, 23:25 #75
gohome: Keravnos
"5-6 lat temu"
XD!
» 8 września 2022, 23:41 #74
karassas: Koniec świata zgadzam się z gohome.
Ronaldo nie był najlepszy 5-6 lat temu, wtedy to pewien kosmita z Argentyny był od niego lepszy. Zasadniczo to nie wiem czy był taki okres kiedy Ronaldo był najlepszym piłkarzem.
» 9 września 2022, 08:34 #73
hbt00: No i dobrze... Pomijam karnego i to z varem, ale byłem ciekawy jak zareaguje team - zero reakcji, to jest najgorsze. CR mega irytujący jak dla mnie, zero pożytku z gościa. Nie do końca rozumiem też zmiany, oby z CP (o ile zagrają) były 3 punkty.
» 8 września 2022, 23:08 #72
Kilerek7: I to jest właśnie problem MU, jak wygrywają i wszystko idzie w dobrą stronę, to nagle zjazd i przegrywają.
» 8 września 2022, 23:07 #71
PatDevil83: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2022 23:08

Panowie. Mówcie co chcecie ale dziś zdecydowanie wina trenera za wynik! Po porostu przekombinował ze składem!Rozumiem oszczędzić 2,3 piłkarzy. Ale nie aż tak! Ronaldo najpóźniej już w przerwie powinien zasiąść na ławce! To samo ten pokraka Fred Flinston. Nie wierze że obaj grali całe 90 minut! Nie wiem gdzie dziś miał głowę i oczy holender, ale ewidentny nie wypał! Co prawda ten karny to też jakiś tępy żarcik ze strony sędziego, ale mimo to nasza gra jako drużyny w dobrej formie powinna dziś o wiele lepiej wyglądać! Remis dało by się to jakoś przeżuć, ale nie porażka i to w domu! Żenada! Dobranoc
» 8 września 2022, 23:06 #70
gohome: PatDevil83
"Ronaldo najpóźniej już w przerwie powinien zasiąść na ławce! " Cooo? Jeden z lepszych? Oglądałeś mecz?
"To samo ten pokraka Fred Flinston" Tutaj pełna zgoda.
» 8 września 2022, 23:58 #69
PatDevil83: W czym był twój Ronaldo jeden z najlepszych?? W nieskuteczności przy bramce?? Albo przy stracie piłek podczas swoich driblingów których każdy zna na pamięć??Bo nie rozumiem.. Typ wczoraj ewidentnie nic nie wproawadził jedynie ruszał się jak wóz z węglem! Ok ma swoje latka już za sobą, ale jak spojrzę jak grał rok temu na początku a teraz, to coś mi tu nie gra! Ewidętnie typ bez formy jest i
co najwyżej z ławki powinien startować na ostatnie pół godziny!
» 9 września 2022, 06:43 #68
iMarMU: My dziś z Lechem Poznań byśmy przegrali .
» 8 września 2022, 23:05 #67
vegeto65: Ogólnie Eric miał w przerwie zmienić Elange i Freda bo to było widać ze oni zawodzą. Bez Eriksena to już było po wszystkim Real zaczął kontrolować mecz. I oczywiście karny z kapelusza
» 8 września 2022, 23:04 #66
rvn10: No cóż teraz przynajmniej wiemy którym składem powinien grać Ten Hag.
» 8 września 2022, 23:04 #65
jackuzi84: Wiecznie narzekania że nie mamy drugiego garnitu. To kiedy mamy go uszyć? Kiedy wprowadzić młodych do składu? To nie FIFA! Co mecz nie anulują się kartki i kontuzję się nie resetują.
» 8 września 2022, 23:09 #64
nuado: Chciałem jechać na Ligę Europy bo generalnie łatwiej jest o bilety niż na jakiś konkretny mecz w lidze ale zmieniam zdanie. Nie chcę polecieć tam i oglądać tego łacha który udaje napadziora i wielkiej głowy. Najpiękniejszy wyjazd życia powinien być radosny. Dawać szansę młodym a tych dziadów przyspawać na stałe do ławki a po sezonie niech odejdzie bez najmniejszego żalu...
» 8 września 2022, 23:03 #63
spartan1: Pisałem to już wcześniej, powtórzę i teraz, brak zakupu nowego napastnika( typowej 9 ) będzie nas srogo kosztował i przez ten błąd zapłacimy słabym sezonem i brakiem awansu do ligi Mistrzów a może i nawet do całych europejskich pucharów, jak można było nie kupić nowego napastnika mając tylko jednego 38 letniego staruszka
» 8 września 2022, 23:03 #62
nuado: A nie można tego staruszka posadzić raz na zawsze na ławce i ogrywać młodych od pierwszych minut? Wtedy takie wyniki by nie bolały nawet jeśli coś poszłoby nie tak. Chłopak w swoich kategoriach wiekowych bije wszystkie możliwe rekordy, jest typową 9, do tego młodą, ambitną i głodną gry... A my wychodzimy z typem który nie daje tej drużynie kompletnie nic i wszystko co jest możliwe marnuje... Cholera nie kumam.
» 8 września 2022, 23:06 #61
Janks7: Przecież jest Rashford i Martial i nasza gra z nimi na 9 wygląda całkiem dobrze, gdyby jakimś cudem wrócił jeszcze Mason to damy sobie radę bez nowej 9, tym bardziej że na rynku nikogo wartościowego nie ma, a kupować dla samego kupowania nie ma sensu, to musi być naprawdę upgrade, a nie tylko transfer byleby kogoś mieć.
Ronaldo jest 3 wyborem na 9, a jak wróci Mason to spadnie jeszcze niżej, zrozumcie to w końcu, jego czas już niestety dobiega końca, a na pewno w tak wymagającej lidze jak Premier League.
» 8 września 2022, 23:06 #60
olestay: Ja liczylem na wejscie McNeilla (od 2 sezonow) ale nawet nie mial kontaktu z pilka wiec ciezko go zweryfikowac.
» 8 września 2022, 23:07 #59
Janks7: McNeill pewnie dostanie szanse w kolejnych spotkaniach Ligi Europy i krajowych pucharów, jak ją wykorzysta to pewnie i w Premier League w razie potrzeby otrzyma swoje minuty, podejrzewam, że gorszy od Portugalczyka nie będzie, a jak odpali to może być kolejnym Rashfordem/Greenwoodem.
» 8 września 2022, 23:14 #58
Janks7: Ronaldo niestety to już nie ten sam gracz co nawet rok temu, zdecydowanie nie pasuje pod styl Erika, gdzie ma być duża płynność, wymienność pozycji, Ronaldo jest już po prostu za wolny do takiej gry a przede wszystkim zbyt samolubny.
Głosy mówiące o tym, że Ronaldo będzie pierwszym wyborem można sobie wrzucić do kosza, będzie trzecim wyborem na 9 i będzie głównie wchodził z ławki, Erik tym meczem dostał potwierdzenie, że nie da się skutecznie grać z CR7 w 1 składzie.
Zagraliśmy najsłabiej od kilku spotkań i główną przyczyną tego jest właśnie powrót Portugalczyka do wyjściowej jedenastki, nie widzieliśmy już tej płynnej gry z dużą wymiennością pozycji i zabójczych kontr, nic z tego nie było, było trochę statycznego grania na wrzutki, ale Portugalczyk nawet w powietrzu już nie jest tak zabójczo skuteczny jak kiedyś.
Także rozumiem sympatię niektórych osób do CR7, dla mnie to też jest GOAT, ale wieku nie oszukasz, a też do tego zespołowego grania naszego łysego Holendra nie pasuje, jako dżoker z ławki może być jednak wciąż przydatny.
» 8 września 2022, 23:03 #57
gohome: "Głosy mówiące o tym, że Ronaldo będzie pierwszym wyborem można sobie wrzucić do kosza, będzie trzecim wyborem na 9" Co ty wygadujesz?
» 8 września 2022, 23:18 #56
ax1d: Dobra, kto potrafi wytłumaczyć, jakim sposobem nie cofnęli tego karnego?
» 8 września 2022, 23:03 #55
Piwal: Nikt. Tego nie da się wytłumaczyć. Sędzia pospieszył się z karnym i dał w dodatku żółtą Martinezowi a później nie miał odwagi się z tego wycofać. Obstawiam ze VAR zasugerował mu coś o ułożeniu rąk i ten kapec stwierdził ze tym obroni decyzje.
» 8 września 2022, 23:08 #54
atotrikos: Piłka po odbiciu się od nogi nie zmieniła toru lotu i dalej leciała w światło bramki a zawodnik blokujący rękami, je miał XD
» 8 września 2022, 23:08 #53
kckMU: Gdyby nie gwizdnął, VAR by go nie zawołał.

Gwizdnął - "widział", więc nie ma podstaw.

To jest paranoja i ręce nad tym załamują wszędzie, gdzie mam okazje ludzi posłuchać.
» 8 września 2022, 23:14 #52
ax1d: To była autentycznie najdziwniejsza decyzja VARu, jaką widziałem. Pomijam zupełnie, że przeciw nam, ale kurde, jakby mi pokazali tę powtórkę, postawiłbym wszystkie pieniądze, że to nie jest karny i że VAR to cofnie. Kompletnie tego nie rozumiem. Zresztą na BT Sport komentatorzy (w tym Savage) do końca meczu podkreślali, że to nie tyle "kontrowersyjna", co po prostu błędna decyzja arbitrów. A rzadko idą w tak jednoznaczne tony.
» 8 września 2022, 23:58 #51
Piwal: "On jest stworzony po to, by każdą sytuacje podciągnąć pod jakikolwiek regulamin."- wow , mistrzu, to nie na tym wlasnie polega sędziowanie ? Oczywiście że VAR eliminuje ewidentne błędy bo gdyby ręki nie było to błąd byłby ewidentny i karny byłby cofnięty.
» 9 września 2022, 12:58 #50
Piwal: Ja nie wiem po co ten bol tylka po meczu ? Graliśmy niezle. Mieliśmy masę okazji. Brakło skuteczności. Oddaliśmy 15 strzałów. Szkoda ze zaden nie wylądował w siatce ale takie mecze zdarzają się i najlepszym. Wynik tez w pełni niezasłużony , rywal nie stworzył prawie żadnego zagrożenia a dostali karny w prezencie od sędziego. Trzeba grać dalej i liczyć na lepsza skuteczność w kolejnych meczach. Stać nas na to.
» 8 września 2022, 23:02 #49
jancziii: Trener wprowadził eksperymentalny skład z myślą o lidze, na luzie mogliśmy to wygrać w pierwszej połowie ale ulubieniec wszystkich Kris marnował wszystko…
Królowa umarła wiec i tak ligi nie będzie wiec..
Lindelof fred Maguire casemiro ława..
Casemiro razem z Fredem chyba się założyli kto zagra gorzej albo kto więcej będzie miał podań do rywala..

Macie swojego Ronaldo‌
Teraz chyba nikt nie będzie miał wątpliwości żeby stad spiełdaual jak tylko nadejdzie okazja.. nadaje się na ligę mistrzów, nie wiem czy w pucharze wójta by postrzelal. Chłop miał conajmniej 3-4 okazje bardzo dobre , wystarczyło strzelić jedna ale po co? Grał na pół geizdka było widać ewidentne, chował się za obrońcami spóźniony nie skakał jak ma to w zwyczaju.

Dramat niech mu tam joel glazer loda zrobi jeszcze ale niech już usiądzie na ławce bo to jakiś dramat jest, rok temu cieszyłem się jak dziecko a w tym uważam ze to jest wielkie nieporozumienie‌ Zlatan był stary ale chociaż oddał ducha, charyzmę drużynie a grał z gorszymi kumplami a coś wygrał i strzelał więcej..
» 8 września 2022, 23:02 #48
ZebraK: Chłopie Ronaldo to chyba najbardziej zależało i pokazał ogromne zaangażowanie, po prostu nie ma formy.
» 8 września 2022, 23:05 #47
olestay: Jak Ronaldo gra caly mecz ani jednego gola nie strzelilismy w tym sezonie....
» 8 września 2022, 23:06 #46
SickRabbit: Już wyłażą trolle co się tylko po porażkach udzielają, zerknijcie na jego profil :D
» 8 września 2022, 23:07 #45
ZebraK: Bo nie ma formy i ETH powinien zrobić wszystko żeby tą formę odnalazł, albo po prostu już jest za stary i tej formy nie jest w stanie odnaleźć, czas pokaże, ja trzymam kciuki, żeby CR odpalił.
» 8 września 2022, 23:08 #44
nowakman85: po jaki zmienił Dalota na Martineza?
» 8 września 2022, 23:02 #43
Litosci: Na lindelofa
» 8 września 2022, 23:03 #42
siwy32: Maguire nie powinnien z ławki wstawac do końca sezonu w okienku out. Nie zrobil dzisiaj nic źle ale on juz jest talizmanem i przegrywamy wszystko z nim w pierwszym składzie.

Ronaldo widac ze już tym wszyskim zmęczony i też mało daje, trzeba przeboleć i za rok isc po dobrą "9".

Tak na serio to martwi mnie ze nie gramy najlepiej tą piłke, jest tylko lekka nadzieja w tym składzie ktory rozpoczyna ligę angielską
» 8 września 2022, 23:01 #41
adisman17: Fred, Maguire i Lindelof muszą grzać ławę oraz Ronaldo z taką formą chociaż jedyny mocno chciał. Bez Eriksena nie ma mocy ten zespół. CASEMIRO bezjajeczny...
» 8 września 2022, 23:00 #40
ZebraK: Po Ronaldo widać, że mu zależy, ale kompletnie nie ma formy :/
» 8 września 2022, 23:02 #39
gohome: ZebraK
Bez przesady.
» 8 września 2022, 23:04 #38
Amad: No dzisiaj to akurat było widać ale chyba jak mu nie zależy. Kompletnie nie uczestniczył w meczu. Piłka w grze a ten odwraca się i człapie. Nie mówiąc o tych sytuacjach, w ktorych mógł strzelać zamiast kombinować.
» 8 września 2022, 23:07 #37
Kilerek7: No i zimny prysznic, wystarczyło trochę zmienić skład i klapa. Narazie skrzydła za 200m a grają kichę, Sancho nie potrafi być tym z BvB, a Antony niby ma czas, ale patrze na niego i po za tymi sztuczkami to nie widać po nim jakiegoś super czegoś. Ronaldo to już nie to samo. Fred kiepski, Casemiro odcina kupony, póki co wygląda gorzej niż McT. Niby stracony gol pechowo, ale nie graliśmy dziś niczego dobrego. Varane, Eriksen, McT i Rashford to narazie podstawa.
» 8 września 2022, 23:00 #36
SickRabbit: Abstrahujac od kompromitacji VAR przez duże K to byliśmy beznadziejni dzisiaj i nie zasłużyliśmy nawet na 1pkt
Nie ma żadnych usprawiedliwień i szukania kozłów ofiarnych w postaci Freda. Nic się kompletnie nie kleiła gra i oglądać sie tego nie dało. Wniosków żadnych nie wyciagnę bo Real potrafił przegrać z Szeryfem ale oczy krwawiły. jeszcze tylko Shawa z nadwaga brakowało dzisiaj i bym sobie oczy wydłubał widelcem.
» 8 września 2022, 23:00 #35
MrCygan: Sędziowanie było złe i... Skład też był zły
» 8 września 2022, 23:00 #34
olestay: Ten mecz udowadnia dlaczego tak gramy jak Fred i Ronaldo graja caly mecz to nasz atak nie istnieje i rozgrywanie pilki. I nie ma jak to smieszki zwalac na Maguire'a bo obrona nie zawinela gola - kontrowersyjny karny. Problemem byla nie skutecznosc Ronaldo.
» 8 września 2022, 22:59 #33
ZebraK: Wydaje mi się, że ETH nie zależało na tym żeby wygrać ten mecz, porobił sobie po prostu eksperymenty.
» 8 września 2022, 22:58 #32
RoyKeano: Sędzia frajer ale nie ma co całej winy na niego zrzucać.
MU grali bez tempa i zaangażowania.
Ciężko wytłumaczyć, jak można tyle okazji zmarnować ,co Ronaldo.
» 8 września 2022, 22:58 #31
pawbuk6: Zszedł Eriksen, przestaliśmy grać.

Do składu wrócili Maguire, Lindelof czy Fred i już porażka - przypadek? Gra Ronaldo również totalnie bezproduktywna - gość powinien już zakończyć karierę.
» 8 września 2022, 22:58 #30
skowron32: My nie Jesteśmy słabi wydaje mi się tylko że trener wystawił przebudowany skład z myślą o lidze ale że ligi nie będzie to chciał pozmieniac w 2 polowie. No trochę nie wyszło. Poza tym sędzia przekupiony ewidentnie
» 8 września 2022, 22:58 #29
klusek0128: Kolejny dobrze zorganizowany zespoł i nie ma czego oglądać...
» 8 września 2022, 22:58 #28
Litosci: Chłopie daj kogoś innego w miejsce Ronaldo w tym meczu i na pewno by jedna piłkę zmieścił w porównaniu do poprzednich meczów to aż nadto sytuacji było
» 8 września 2022, 22:59 #27
gohome: Litosci XD! Cris miał tylko jedną setę tą, którą wykorzystał na spalonym, polecam oglądanie meczów o parę browarów mniej to byś to widział.
» 8 września 2022, 23:02 #26
Litosci: Jak się piłka jak od seka odbija to faktycznie ciężko żeby były 100% sytuacje
» 8 września 2022, 23:06 #25
gohome: Litosci
Chodzi ci o tą sytuacje po podaniu Eriksena? Przyjął dobrze tylko potem go piłkarz Realu Sociedad zblokował.
» 8 września 2022, 23:10 #24
M4S73R: Może i dobrze że tak się skończyło ten Hag poznaje się na ludziach.
» 8 września 2022, 22:58 #23
Kryki88: Znowu maglaja w składzie i przegrywamy... :-)
» 8 września 2022, 22:58 #22
lele1986: Nic nie kumam z tego meczu , linde na prawą obronę . Fred gra cały mecz , Eriksen schodzi . No i jeszcze ten karny .
» 8 września 2022, 22:57 #21
PauloKuhan: po co u siebie wygrywać jak można pózniej jezdzic po mołdawiach i sie bić o awans
» 8 września 2022, 22:57 #20
DjTED: Jakie byly wyniki sondy przed meczem ? Co tam stawiali kibice DP? Pytam serio bo nie glosowalem
» 8 września 2022, 22:57 #19
skowron32: Że dojdziemy do finału. Naprawdę było ponad 90 % chyba?
» 8 września 2022, 22:59 #18
MrCygan: Żenada, a karny to parodia westernu. Fred, Maguire, Lindelof nie powinni w tym sezonie grać w tej drużynie. Hiszpanie są dla nas rzeczywiście przeklęci - nieważne czy LM czy LE
» 8 września 2022, 22:56 #17
ax1d: Jak dotąd graliśmy z Sociedad 4 razy i nic nie przegraliśmy. Więc to chyba nie kwestia Hiszpanów.
» 8 września 2022, 23:05 #16
tomciocr7: Tak się kończy pompowanie balonika. Fatalny Ronaldo i fatalne zmiany ETH
» 8 września 2022, 22:56 #15
Hoodys: EtH szybko sie uczy i mam nadzieje że wyciąga lekcje. Ronaldo dzisiaj 3-4 sety zmarnowane, Fred każde przyjęcie piłki to odskocznia na X metrów. Już pal licho Magłajera z Lindelofem bo nawet nie sprokurowali jakichś patelni dzisiaj, boki obrony raczej mizeria w ofensywie.
» 8 września 2022, 22:56 #14
atotrikos: Taka prawda, piłkarz ma dwie nogi i strzał z pierwszej a dziś Ronaldo niczego nie strzelił z pierwszej.
» 8 września 2022, 23:04 #13
Hoodys: miał 3 sytuacje w polu karnym z okolic 10 metrów, nawet piłki nie potrafił przyjąć dobrze
» 8 września 2022, 23:06 #12
atotrikos: Ale kopanina, dramat.
» 8 września 2022, 22:56 #11
Alex45: Pierwszy mecz od czasu meczu z Brendfordem ,gdzie Manchester united nie strzelił braki.
» 8 września 2022, 22:56 #10
iMarMU: Nie oszukujmy się . Jesteśmy jak narazie za słabi na puchary.
» 8 września 2022, 22:56 #9
Alex45: Nie uszukujmy się nadal klub z OT ma problemy z klubami z Hiszpani.
» 8 września 2022, 22:57 #8
vanantgaal: Fatalny mecz w naszym wykonaniu. Brak zaangażowania, brak walki, brak chęci.
» 8 września 2022, 22:56 #7
Litosci: Z liczby wykreowanych sytuacji jakie zwalił Ronaldo to tu nie powinno być ci zbierac
» 8 września 2022, 22:57 #6
gohome: Pierwsza połowa była ok. To przez to że Eriksena zdjął.
» 8 września 2022, 22:57 #5
vanantgaal: Ronaldo dał jasno do zrozumienia gdzie jest jego miejsce. Ale nie sam Ronaldo jest winien tej przegranej.
» 8 września 2022, 22:58 #4
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2022 22:59

Litosci
Ronaldo ani jednej sety nie zwalił w tym meczu, co ty w ogóle mówisz?
vanantgaal
WTF? Ronaldo był jednym z lepszych w tym meczu, co ty gadasz typie?
» 8 września 2022, 22:58 #3
keribz: Ronaldo chyba nie będzie królem LE.
» 8 września 2022, 22:55 #2
kamilpe: Maro Di Bello MOTM
» 8 września 2022, 22:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.