Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Atalanta vs Manchester United. Zapowiedź meczu 4. kolejki Ligi Mistrzów

» 1 listopada 2021, 19:47 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w 4. kolejce Ligi Mistrzów zmierzy się na wyjeździe z Atalantą. Czerwone Diabły w Bergamo mają szansę ugruntować pozycję lidera grupy F.
Atalanta vs Manchester United. Zapowiedź meczu 4. kolejki Ligi Mistrzów
» Manchester United dwa tygodnie temu pokonał Atalantę (3:2) po pełnym emocji meczu na Old Trafford
Czy Manchester United w meczu z Atalantą powinien zagrać ustawieniem z trzema środkowymi obrońcami?
Dwa tygodnie temu mecz Manchesteru United z Atalantą dostarczył kibicom olbrzymich emocji. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera na Old Trafford przegrywali już 0:2, ale w drugiej połowie odrobili straty z nawiązką i po golach Marcusa Rashforda, Harry’ego Maguire’a i Cristiano Ronaldo zgarnęli cenne punkty.

Kto? Atalanta vs Manchester United
Kiedy? 02.11.2021, 21:00
Gdzie? Gewiss Stadium
Sędzia? Slavko Vinčić (Słowenia)
Transmisja? Polsat Sport Premium 1


Czerwone Diabły do Bergamo udały się podbudowane wyjazdowym zwycięstwem z Tottenhamem Hotspur. Wygrana 3:0 w Londynie poprawiła nieco nastroje w szatni Manchesteru United, które były fatalne po kompromitującej porażce z Liverpoolem (0:5).

O zażeganiu kryzysu w Teatrze Marzeń nie może być jednak jeszcze mowy. Ole Gunnar Solskjaer zdaje sobie sprawę, że jego zespół musi pokazać się z dobrej strony w meczu z Atalantą, a następnie stawić czoła Manchesterowi City w Premier League. Tylko dobre występy są w stanie uciszyć krytyków czekających na każde potknięcie norweskiego menadżera.

Sytuacja kadrowa:
Ole Gunnar Solskjaer zabrał do Bergamo 25-osobowy skład. W spotkaniu z Atalantą będzie mógł zagrać Paul Pogba, który w Premier League pauzuje z powodu czerwonej kartki otrzymanej w meczu z Liverpoolem. Jedynym nieobecnym w składzie Czerwonych Diabłów jest Victor Lindelof. Szwed na treningu nabawił się delikatnego stłuczenia i został w Anglii.

W drużynie Atalanty lista nieobecnych jest dłuższa. Z Manchesterem United nie zagrają kontuzjowani: Berat Dijmisti, Robin Gosens, Rafael Toloi, Matteo Pessina, Hans Hateboer.

Przewidywane składy:

Atalanta: Musso – Palomino, Demiral, De Roon – Maehle, Freuler, Koopmeiners, Zappacosta – Ilicić, Pasalić – Zapata

Manchester United: De Gea – Maguire, Varane, Bailly – Shaw, Fred, Pogba, Wan-Bissaka – Fernandes – Rashford, Ronaldo

Przedmeczowe wypowiedzi:

Ole Gunnar Solskjaer – Atalanta to drużyna, która ma wyjątkowy styl gry i wierzy w siebie. Chodzi o drobne rzeczy, których mogą spróbować, aby wygrać spotkanie. Z nami jest tak samo. Zawsze staramy się przysparzać problemów rywalom.


Przedmeczowe ciekawostki:
– Wtorkowe spotkanie będzie dopiero drugim pomiędzy obiema drużynami w europejskich pucharach. Manchester United w swojej historii nigdy nie grał na Gewiss Stadium.

– Manchester United po trzech kolejkach zajmuje pierwsze miejsce w grupie F. Czerwone Diabły mogą zrobić olbrzymi krok w stronę awansu do 1/8 finału Ligi Mistrzów, jeśli we wtorek pokonają drużynę Gian Piero Gasperiniego. Czerwone Diabły mają 6 punktów, a Atalanta dwa oczka mniej przed wtorkową konfrontacją.

– Atalanta w ostatni weekend zremisowała z Lazio 2:2 na własnym stadionie. Spotkanie w Bergamo miało dramatyczny przebieg, bo gospodarze gola na wagę remisu zdobyli dopiero w czwartej minucie doliczonego czasu gry. Do siatki trafił Marten de Roon.

– Manchester United ostatni mecz w europejskich pucharach we Włoszech grał w maju 2021 roku. Rywalem Czerwonych Diabłów w półfinale Ligi Europy była wówczas AS Roma. Piłkarze Solskjaera przegrali to spotkanie 2:3, ale tydzień wcześniej wygrali 6:2 i to oni zagrali w finale w Gdańsku.

– Bilans Manchesteru United w wyjazdowych meczach z włoskimi zespołami to 6 zwycięstwa, 3 remisy i 11 porażek.

– Manchester United w swojej dotychczasowej historii grał 18 razy w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Żaden z angielskich zespołów nie może pochwalić się takim osiągnięciem.

– Cristiano Ronaldo ma szansę na swój 180. występ w Lidze Mistrzów. Portugalczyk jest liderem wszech czasów, jeśli chodzi o liczbę meczów rozegranych w Champions League.

– Arbitrem wtorkowego meczu będzie Slavko Vinčić ze Słowenii. 41-latek ma na swoim koncie dopiero dwa spotkania w Lidze Mistrzów. W tym sezonie był sędzią w meczu RB Lipsk z Club Brugge i Besiktasu ze Sportingiem.

Spotkanie Atalanta vs Manchester United rozpocznie się we wtorek 2 listopada o godzinie 21:00. Mecz będzie transmitowany na Polsat Sport Premium 1. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Liga Mistrzów: Kadra Manchesteru United na mecz z Atalantą
Następny news »
Fernandes: W ataku mamy mnóstwo jakości, nie tylko Ronaldo i Cavaniego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (235)


Boombakla: DONNY!!
» 2 listopada 2021, 22:47 #227
levy181: Początek do którego przywykliśmy.
» 2 listopada 2021, 21:17 #226
majk: Dobry skład ! JEdziemy, OLE NA KOLE ! XD
» 2 listopada 2021, 21:00 #225
majk: Tuchel jak ładnie rotuje składem
» 2 listopada 2021, 20:02 #224
RememberMe: Wiem, że godzina przed meczem to nie czas na wywody filozoficzne, ale tak mnie jakoś naszło.
Nie chce agresywnie krytykować czy też wyzywać Freda, co w sumie nie jest oczywiste, bo normalnością tutaj jest wyjechanie z mordą i bluzgami.
Chcę natomiast powiedzieć, że Fred jest po prostu za słaby na Manchester United. Nie jest rewelacyjny w defensywie, fizycznie jest przepychany przez większość zawodników. Jego rozgrywanie, długie podania, też nic specjalnego, do tego dosyć często traci piłke i notuje niecelne podania. Drybling? Nie bardzo. Liczby go nie bronią - strzela i asystuje od święta.
Co dobrego można powiedzieć? Po prostu pomocnik, który gwarantuje pewien poziom, myślę że z pewnością pasowałby do jakiegoś Brighton, Crystal Palace, ale raczej nie do Manchesteru United.

I tutaj płynnie przechodzimy do tematu Scotta McTominaya, którego jestem wielkim zwolennikiem. Przede wszystkim świetne rozgrywanie, genialne długie podania, ma doskonale ułożoną stopę co najlepiej pokazały bomby z pierwszej piłki z za pola karnego no i ta z City z połowy boiska. Czy mógłby zostać etatowym defensywnym pomocnikiem w United? Nie wiem, może troche za dużo w nim ofensywy na kogoś takiego, ale obecnie raczej nie mamy lepszej opcji w pomocy niż McTominay, Pogba, Fernandes.

Tak w ogóle to w momencie pisanie tego pojawiły sie składy i okazało sie że właśnie taka pomoc dziś wyjdzie. No cóż, po co w ogóle to pisze skoro zaraz na główną i tak wejdzie inny post - ze składami.
» 2 listopada 2021, 20:01 #223
majk: A można było krótko i wulgarnie
» 2 listopada 2021, 20:28 #222
HarryBrown: Fred-Pogba w środku to wysoce niebezpieczne zestawienie.
» 2 listopada 2021, 19:22 #221
levy181: Jeśli dzisiaj wyjdzie Bruno zamiast VDB to po prostu chłopak musi odejść z szacunku do samego siebie bo chyba jego ambicja nie jest grzanie ławki a mi jest jego po prostu szkoda.
» 2 listopada 2021, 19:04 #220
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 19:15

VDB to moze Bruno buty nosic... W zyciu bym nie wsadzil VDB za Bruno w tak waznym meczu
» 2 listopada 2021, 19:14 #219
Robert3344: To raczej nie będzie zaskoczenie.. Donnemu zostaje tylko i wyłącznie czekać na styczeń i wypożyczenie. Latem może przyjdzie Ten Haag i zrobi z niego użytek.
» 2 listopada 2021, 19:21 #218
niewiempoco: Albo może dostanie szansę przeciwko dołowi tabeli.
» 2 listopada 2021, 19:22 #217
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 19:40

To jest tylko i wyłącznie wina Ole, że vdB nadal sie u nas kisi na ławce.
Przecież Donny sam się nie zapewniał, że będzie grał w tym sezonie tylko trener mu to powiedział. Inaczej już latem by odszedł. Proste, jeszcze Sancho od kilku meczów ława - dwa lata o niego zabiegał lol
Jak mówią na nauczyciela prowadzącego lekcje sportu w szkole?
» 2 listopada 2021, 19:40 #216
DaroMistrz5: Donny jeśli dostanie szansę to w 3 przypadkach:
- z Young Boys jeśli będziemy mieli pewny awans
- w przypadku plagi kontuzji w pomocy
- w Pucharze Angli z słabszym rywalem jeśli jeszcze będzie u nas
W innym przypadku nie widzę dla niego nadzieji. Można mówić że nic nie pokazał żeby dostać szansę ale z drugiej strony spójrzmy kiedy on dostaje szanse:
- ogony w jakiś meczach gdzie gra teoretycznie pierwszy skład
- pierwszy skład razem z resztą rezerwy
A nie oszukujmy się. Zazwyczaj gra naszej podstawowej 11 mówiąc delikatnie nie wygląda najlepiej to tym bardziej ciężko oczekiwać dobrej gry rezerwy.
Dla mnie osobiście Dony zagrał całkiem przyzwoite zawody z WHU w Pucharze ligi a potem itak ława
» 2 listopada 2021, 19:40 #215
SickRabbit: To musicie koniecznie zobaczyć jak wiecie kto to jest Conor Moore, mistrz:

youtube.com/watch?v=n7WYCjI7H80&ab_channel=ConorMoore
» 2 listopada 2021, 18:12 #214
Batigol222: najlepiej i tak wychodzi mu Mourinho
» 2 listopada 2021, 19:10 #213
SickRabbit: I Harry Redknapp
» 2 listopada 2021, 19:34 #212
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 18:02

Ole Gunnar Solskjaer od czasu zostania trenerem United przetrwał :

3 zmiany trenerow w Barcelonie
3 zmiany trenerow w
3 zmiany trenerow w Juve
2 zmiany trenerow w Chelsea
2 zmiany trenerow w Arsenalu
2 zmiany trenerow w Bayernie
3 zmiany trenerow w Tottenhamie
2 zmiany trenerow w Interze

Od tego czasu kluby te zdobyły lacznie 27 trofeow a Manchester United 0



XD
» 2 listopada 2021, 17:59 #211
Radomirus: Jeszcze 5 razy niech ktoś to wrzuci... nie wiem po co ale z pewnością niektórych to zestawienie bawi
» 2 listopada 2021, 18:04 #210
Zbirek: I potem czytasz coś takiego.

"Solskjaer: Krytyka? Nie mam z tym problemu, krytykujcie dalej"
» 2 listopada 2021, 18:05 #209
Radomirus: Zbirek

A co ma odpowiedzieć na pytanie jak reaguje na krytykę? Ma się rozpłakać dla żebyś miał się poczuć lepiej? Czy może ma przywalić z pięści dziennikarzowi by udowodnić przepełniający go testosteron? Czy może jak LVG swego czasu w Bayernie (akurat to miało miejsce w szatni) ma ściągnąć spodnie z majtkami by pokazać, że ma jaja? Bo nie rozumiem
» 2 listopada 2021, 18:13 #208
Zbirek: Na krytykę powinien zareagować jego zespół na boisku. A jest jak jest, kompletna loteria. Wyniki MU są trudne do przewidzenia, nie ma regularności.
» 2 listopada 2021, 18:18 #207
Radomirus: No to zareagował - 3:0 z Totkami. Za kilka godzin zobaczymy jak zespół zareaguje w następnym meczu.

A ty się przyczepiasz do kliku słów choć zaraz sugerujesz, że słowa nie mają znaczenia bo liczy się to co na boisku.
» 2 listopada 2021, 18:22 #206
HarryBrown: Najbardziej mnie frapuje ta pozycja między Barcą a Juve, szczególnie ile ta ekipa widmo pucharów zdobyła.
» 2 listopada 2021, 18:45 #205
mikiartur: A no słabo to wygląda

Tylko ciekawe po co tutaj dodaliście Tottenham - które 0 trofeów ma xd Inter zdobył chyba tylko ostatnio mistrzostwo z Conte (i może puchar krajowy ale nie pamiętam), Arsenal puchar Anglii i tarcze wspólnoty ale grunt że trofea są (2x 8 miejsce w lidze nie ma znaczenia), Chelsea 1x lm a Barcelona chyba w 18/19 wygrała ligę i potem tylko puchary krajowe dołożyła z jeden czy dwa. Juventus 2 serie a. Czyli mamy tutaj 9 trofeów. A resztę robi Bayern xd który nie ma zespołu na zbliżonym poziomie do rywalizacji. Bo Lipsk i Borussia w pojedyńczym meczu mogą im zagrozić ale na przestrzeni całe sezonu odstawają zdecydowanie. Co świadczy fakt, że ostatni raz przegrali ligę, gdy SAF był jeszcze trenerem, Xavi i Iniesta grali w Barcelonie, Giggs grał u nas, Ibrahimovic był w Milanie 1 raz albo dopiero co przeszedł do PSG, a Mourinho był w Realu. Czyli minęły wieki w futbolu odkąd Bayern ostatni raz stracił mistrza. Więc nie wiem po co te wszystkie kluby wrzuciliście xd Skoro sam Bayern wystarcza.
» 2 listopada 2021, 18:56 #204
Hoccu: Dawno mnie tu nie było.

Mam pytanie do starych wyjadaczy, którzy kibicowali United nawet przed erą Fergusona. Powiedzcie mi, jeśli tu jesteście, jak kibice reagowali na SAFa gdy jemu nie szło w United? Jakie były nastroje? Jak reagowali kibice?
» 2 listopada 2021, 17:57 #203
Domestos: Pluli na niego, wyzywali od starych dziadów i chcieli, żeby poszedł na emeryturę. Tak było po przegranym tytule różnicą goli z City.
» 2 listopada 2021, 18:00 #202
Zbirek: Kogo to teraz obchodzi, zobacz co wygrał później, zmienił wszystko. Zestawianie Solskjaera w tym kontekście to po prostu obraza dla Sir Alexa.
» 2 listopada 2021, 18:09 #201
HarryBrown: O ile mnie pamięć nie myli to bodajże w trakcie 3 sezonu albo 4 pojawiały się dość liczne głosy by SAF został zwolniony. Oczywiście nie było to tak medialne i spektakularne jak ma to aktualnie miejsce bo nie było wtedy netu, a i stacji telewizyjnych było tyle co kot napłakał.
» 2 listopada 2021, 18:43 #200
kamtor: Ciekawe co zarząd zrobi jak dziś i w sobotę się powinie noga Ole
» 2 listopada 2021, 17:53 #199
rreddevilss: Jak to co xd pewnie beda robic dobra mine do zlej gry xd
» 2 listopada 2021, 18:00 #198
HarryBrown: Ponoć już zamówili dyby, w które zakują Ole jeżeli przegra najbliższe 2 mecze. Zarząd nie wyklucza również kwalifikowanego łamania kołem poprzedzonego nałożeniem hiszpańskich sandałów.
» 2 listopada 2021, 18:47 #197
mufc17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 17:39

Ja chętnie bym zobaczył nas pod wodzą Unaia Emery'ego. Facet ma świetny warsztat, potrafi poukładać drużynę i niech dowodem na to będą nasze starcia z Villarrealem. Mając dużo słabszą kadrę od naszej walczyli z nami jak równy z równym.
» 2 listopada 2021, 17:38 #196
HarryBrown: Mnie się marzy Jerzy Brzęczek albo Czerczesow.
» 2 listopada 2021, 18:48 #195
Radomirus: Albo Fornalik... ale nie wiem czy Piast Gliwice się zgodzi na jego odejście...
» 2 listopada 2021, 19:08 #194
NoName: Jak czytam komentarze w stylu 'ktos tam zmienil trenera, lola boga... ale beda teraz potezni... ale nie mamy z nimi szans... lo jezu...', to zastanawiam sie jak takie osoby wygladaja w zyciu codziennym.
'Zono, syn sasiadow ma srednia ocen 5.5, w prawdzie nasz syn ma 5.2, ale i tak wiadomo juz, ze nic z niego nie bedzie. Podrzucmy go gdzies do domu dziecka i zrobmy sobie nowego.'
'W prawdzie sam jezdze 2-letnim suvem marki Volvo, ale sasiad wlasnie kupil mowa Tesle. Ale ta moja robota jest do bani. Jutro sie zwalniam i szukam czegos nowego.'
'Rodzice kupili Tomkowi nowego IPada, a juz czwary miesiac z Samsungiem Galaxy Tab... rodzice w ogole o mnie nie dbaja, uciekam z domu.'
» 2 listopada 2021, 17:23 #193
majk: chyba odleciałeś trochę xd
» 2 listopada 2021, 17:24 #192
SzefSzefow: Nie widzę żadnego powiązania.
» 2 listopada 2021, 17:28 #191
DevoMartinez: Ja to widze troche na zasadzie wyprzedazy w sklepie. Olaboga jaka okazja, brać byle co bo jest okazja. Wszystkich najlepszych menagerow nam z pułki sprzątnęli wcześniej ale była jeszcze jedna ostatnia sztuka, ponoć niezły Conte i przylazła ta chciwa baba z Radomia i dmuchnęła i jego. I tu wielki płącz i złorzeczenie. I pewnie ci sami histerycy płakaliby jakby przyszedł Conte i usadził Greendoowa, Rashforda, Sancho a zaczął grać Ronaldo Cavani + Shawem/Tellesem i AwB/Dalotem non stop. No to płacz, że marnuje talenty takich chłopaków. Taka mentalność, narzekać na coś przecież trzeba.
» 2 listopada 2021, 17:32 #190
dlabigt23: Ale porównanie. Nie ma co xDD
» 2 listopada 2021, 17:44 #189
majk: W tym roku wygramy LM róbcie screeny xd
» 2 listopada 2021, 17:20 #188
Kiharitony: Też tak uważam :)
» 2 listopada 2021, 17:41 #187
Vainte: Jeśli wygrana to max 400 komentarzy. W przypadku porażki ponad 1000 jak zwykle. A za 4h GGMU
» 2 listopada 2021, 17:07 #186
SzefSzefow: To jest normalne. Na strony tego typu ludzie wchodzą przeważnie, żeby sobie ponarzekać i wyrzucić złość, bo nie ma każdy ma kumpla, który interesuje się piłką.
» 2 listopada 2021, 17:23 #185
ojciectomka: A czy Wy czasem nie narzekacie?
» 2 listopada 2021, 18:29 #184
kamtor: A czemu Ole nie stosuje 433 lub 343 Bruno w sportingu grywał w takim ustawieniu
» 2 listopada 2021, 16:41 #183
mcscotyy: no taaak, bo to Bruno FC a nie Manchester United
» 2 listopada 2021, 16:49 #182
majk: trochę tak jest
» 2 listopada 2021, 17:20 #181
wedel242: to akurat jest Bruno FC, niestety tylko on ratuje ole przed zwolnienem
» 2 listopada 2021, 19:49 #180
mufc17: Podobno Pochetino jest zainteresowany pracą u nas, w Paryżu nie wiedzie mu się najlepiej.
» 2 listopada 2021, 16:21 #179
Robert3344: Chciałbym żeby nam się tak nie wiodło jak jemu tam.
» 2 listopada 2021, 16:23 #178
Pops918: Wielokrotnie się przewijały newsy o tym, że Pochettino chciałby kiedyś objąć United. Nasz zarząd rzekomo też ma go wysoko na liście potencjalnych zastępców Ole, więc nie zdziwię się, jeśli po sezonie Argentyńczyk będzie naszym nowym menedżerem.
» 2 listopada 2021, 16:24 #177
SzefSzefow: Czemu nie wiedzie mu się w Paryżu? Wszędzie gdzie grają są pierwsi
» 2 listopada 2021, 16:27 #176
DaredevilUtd: To pewnie u nas bedzie mu sie wiodło. Dajcie spokój z tym gosciem, on nic więcej nie osiagnal od Olka.
» 2 listopada 2021, 16:34 #175
Smola0015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 17:06

A wiec zrobienie z totkow top zespołu i finalisty lm,odkrycia Sona,Kanea,Aliego to to nic,nie mówią o zrobieniu ze świetnych spadkowiczów zespół na 8lokate w lidze. NIC WIĘCEJ OD OLE NIE ZROBIŁ,No w sumie tak jeden grał w lm w finale drugi w LE,jeden spadł z Cardiffdrugi ze świętych zrobi zespół górnej części tabeli i nie maja przy tym dowalonego budżetu,No,No ktoś ma racje
» 2 listopada 2021, 17:04 #174
pbskarpy: SzefSzefow
Ale ono mają aspiracje na więcej ;)
» 2 listopada 2021, 17:06 #173
SmokuUtd: Bo nie wygrywają każdego meczu po 5:0 :)
» 2 listopada 2021, 17:13 #172
Smola0015: A ja myśle ze dziś możemy zobaczyć 433,z bruno na ławce 3sp mctominey fred Pogba i 3 Rash-Cr-Sancho bez pomocnika grającego wyżej
» 2 listopada 2021, 16:21 #171
BajtiMU: Ciekawy skład.
» 2 listopada 2021, 16:53 #170
mufc17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 16:16

Rzadko się tutaj udzielam, ale to zrobiło na mnie spore wrażenie i chciałbym się z wami tym podzielić.

Ole Gunnar Solskjaer has now outlasted:

3 Barca managers
3 Real Madrid managers
3 Juventus managers
2 Chelsea managers
2 BMunich managers
2 Arsenal managers
3 Spurs managers
2 Inter managers
1 PSG manager

These clubs combined, have won 27 trophies during Ole's time.

Jak widzicie nie ma co żyć sentymentami bo obudzimy się z ręką w nocniku...
» 2 listopada 2021, 16:15 #169
Piwal: Już ktoś to dziś napisał.
» 2 listopada 2021, 16:17 #168
Kieran17: Dzisiaj bardzo ważny mecz, bo jesli chodzi o United to nie mam za dobrych wspomnień z wyjazdow do Hiszpanii, więc dzisiejszy trzeba wygrac koniecznie.
» 2 listopada 2021, 16:13 #167
mcscotyy: gramy we Włoszech
» 2 listopada 2021, 16:25 #166
NexaT: Tak, i co? xD
Co to ma do komentarza Kieran17?
» 2 listopada 2021, 16:41 #165
mcscotyy: ślepy jesteś? napisałem, że gramy we Włoszech a nie Hiszpanii
» 2 listopada 2021, 16:47 #164
bebe69: Chodzi mu o to żę gramy z Villarealem na wyjeździe i jak dzisiaj nie uzyskamy dobrego wyniku to tam może być ciężko i możemy się znowu obudzić z ręką w nocniku(patrz Liga Europy)
» 2 listopada 2021, 16:58 #163
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 17:05

Bebe

Też wywnioskowałem, że chodziło mu o następny wyjazdowy mecz z Łodzią Podwodną w Hiszpanii
» 2 listopada 2021, 17:04 #162
NexaT: mcscotyy, naucz się czytać ze zrozumieniem, to może przestaniesz się ośmieszać.
bebe69 +1
» 2 listopada 2021, 18:04 #161
Kieran17: Widze, że czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych za wysokie progi :) mcscotyy powinien wam podziękować za tłumaczenie :)
» 2 listopada 2021, 20:20 #160
SzefSzefow: Sami tego Conte w tottenhamie zatrudniliśmy. Z tego co pamiętam to Włoch odmówił kogutom latem. Co go teraz skłoniło do zmiany decyzji? Może decyzja zarządu o daniu szansy Ole go sfrustrowała i postanowił się zemścić?
» 2 listopada 2021, 16:01 #159
Piwal: Też ubolewam nad tym że to my wygraliśmy El Sacksico.
» 2 listopada 2021, 16:10 #158
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 16:58

Ubolewa bo United wygrał mecz i to całkiem pewnie i zdecydowanie a potem szok,że takich ludzi nie stawia się do bycia kibicem United gdzie oni po prostu tylko mają odmienne zdanie ;D
» 2 listopada 2021, 16:57 #157
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 15:23

"Przyjrzeliśmy się Tottenhamowi, zdecydowaliśmy się na takie ustawienie i to zadziałało"
" Mamy piłkarzy, którzy grają w wielu systemach. Z trójką obrońców, z piątką obrońców, z wahadłowymi, ze skrzydłowymi." - OGS po meczu z totkami
3 lata mu to zajęło, brawo...
Goldbridge często gada głupoty ale dzisiaj ładnie wyjaśnił, dlaczego United nie chciało zatrudnić Conte.
Padły porównania do Gordona Ramsay'a robiącego porządek w podupadającej restauracji a tego nasz zarząd nie chce bo im wygodnie z pokornym Solskjaerem.
» 2 listopada 2021, 15:22 #156
United45: I bardzo dobrze że nie chcą bo żadna rewolucja w "w stylu Gordona Ramsey'a nie jest nam potrzebna.

Mamy świetny skład, fajną atmosferę, dobrą mieszankę doświadczenia z młodością. Tutaj potrzeba trenera z czystą głową i fajnym pomysłem taktycznym żeby coś wygrać z tą ekipą którą mamy a nie znów budować wszystko od nowa.

Nie wiem kto to Goldbridge ale tak jak napisałeś- gada głupoty
» 2 listopada 2021, 15:46 #155
SickRabbit: Ten co prowadzi The United Stand na yt
No a rewolucja nie ma polegać na wymianie połowy składu bo jak sam napisałeś, mamy świetny i w tym aspekcie nie trzeba przebudowy tylko uzupełnienia o rasowego DM. Więc co taki Conte mialby budować od nowa? On wycisnąlby z naszego składu wszystko co najlepsze i nauczył przede wszystkim dyscypliny taktycznej i gry w obronie.
Ewidentnie nie zrozumiałeś kontekstu porównania do Ramsay'a.
W Totkach sytuacja wygląda gorzej i tam potrzeba świeżej krwi.
» 2 listopada 2021, 16:15 #154
zylkos1988: Z tą fajna atmosfera popłynąłes United45
» 2 listopada 2021, 16:21 #153
DaroMistrz5: Pytanie za 100 punktów? Na jakiej podstawie twierdzisz że mamy świetna atmosferę?
» 2 listopada 2021, 19:15 #152
majk: Panowie dzisiaj wieczorek z LM. Ole na kole, czy się nam podoba , czy nie i jadymy. Jakoś trzeba przetrwać ten sezon. Może LM fuksem się wygra
» 2 listopada 2021, 15:11 #151
Zbirek: Remis albo porażka. Ale nie dlatego, że ja tego chcę, po prostu wystarczy zobaczyć na wyniki ostatnich 10 meczów MU i nie ma możliwości, żeby to wygrali.
» 2 listopada 2021, 15:14 #150
Lisan: VDB wg. hiszpańskich źródeł kontaktuje się z Barsa. Wygląda na to że chce sie od nas uwolnić za wszelką cenę
» 2 listopada 2021, 14:47 #149
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 14:54

Nic nie pokazuje, to nie gra. To logiczne. Jest najwidoczniej za słaby - słabszy nawet od Freda(a to już coś). Dla swojego własnego dobra, powinien odejść.
» 2 listopada 2021, 14:53 #148
Piwal: Dobrze ze Ole coś pokazuje :) najgorszy trener od zakończenia ery Fergosona nie byłby dla mnie pewniakiem jeśli chodzi o dobór kadry na podstawie tego jak ocenia gre zawodników. My zawodników na treningu nie widzimy to fakt, ale nie bierzmy za pewnik tego że De Beek jest za słaby bo może to nasz wirtuoz nie jest w stanie dostrzec jego zalet.
» 2 listopada 2021, 15:06 #147
Zbirek: On nie zagrał ani jednego meczu na najwyższym poziomie. Jak dostaje szanse to jest niewidoczny. Sprzedać, zapomnieć, że był.
» 2 listopada 2021, 15:12 #146
Piwal: To ty specjalista jesteś skoro potrafisz jednoznacznie ocenić zawodnika po 5 meczach w podstawowym składzie na przestrzeni 1.5 sezonu :)
» 2 listopada 2021, 15:24 #145
Zdzichu1: tutaj nie chodzi o to , że Ole nie daje grać vdb, Sancho,Lingardowi czy komuś innemu. On ma swoich ulubieńców , którzy jak słabo by nie zagrali i tak dostaną kolejną szansę
» 2 listopada 2021, 15:25 #144
dr03: ale mi jest żal tych chłopaków z ławki, teraz sie na pewno nie podniosą z ławki jak Ole ma nóż na gardle... w okienku transferowym odejdą i Ole znowu będzie płakał, że nie ma szerokiej ławki i nie ma kim rotować
» 2 listopada 2021, 14:40 #143
Pyra: Ole teraz będzie orał 5 w obronie do porzygu, on ma taką ciekawą przypadłość, że zmienia coś w składzie, jak ma nóż na gardle i nic do stracenia. Teraz taktyka 5-2-1-2 uratowała mu dupę i będziemy tak grać aż znowu przyjdzie seria słabszych wyników, desperacka zmiana taktyki/ zawodników w podstawie i tak w kółko.
Dlatego z nim nic nie wygramy bo jak idzie to idzie, w piłce cały czas musisz coś udoskonalać bo przeciwnicy cię rozgryzą i wtedy kaplica (co widzieliśmy przez ostatni miesiąc)
» 2 listopada 2021, 14:45 #142
dr03: z rotacją trochę za dużo powiedziane haha, Ole tylko rotuje lekko przodem, tymi którzy nie bronią bramki bo od pomocy do obrony cały czas grają Ci sami, nie ważne jak źle zagrają i tak będą w podstawie, smutne to
» 2 listopada 2021, 15:37 #141
KalinaRIP: 29 meczów bez porażki na wyjeździe. Faktycznie zepsuty kartoflu, baaardzo szybko został rozpracowany
» 2 listopada 2021, 16:13 #140
DaroMistrz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 19:23

Wolał bym nie mieć takiej serii ale lepiej punktować. Seria fajna ale tak pewnie z 40% tego to były remisy (w tym kilka mega nudnych 0:0), a dotego dość słaba gra u siebie. Co z tego że nie przegraliśmy 29 wyjazdów blisko połowę remisując jak co 3-4 mecz u siebie w papę. Liczy się całokształt bo nie dają oddzielnie tytułów za mecze domowe i wyjazdowe
» 2 listopada 2021, 19:21 #139
Pyra: Zobaczymy kto miał rację (jeżeli chodzi o zarząd), na 2 listopada Ole ma 17pkt, Conte startuje z 15.
» 2 listopada 2021, 14:38 #138
mikiartur: Póki co prowadzimy w młodzieżowej lm z Atalantą 1-0
Gola strzelił Shoretire
» 2 listopada 2021, 14:23 #137
Celt15: Fred i Pogba jako duet w środku pola w zapowiedzi to idealny skład na hallowen. Myślę, że taką dziurę ostatnio widziano, gdy na Hiroszimę spadła bomba.
» 2 listopada 2021, 13:40 #136
motos8: Tak sobie myślałem, czy McTominay rozgrywał już mecz od pierwszych minut wraz z Maticiem w duecie w tym lub poprzednim sezonie? Ciekawi mnie jak by wyglądała taka współpraca. Wiem, że trochę defensywnie ale może warto.
» 2 listopada 2021, 13:48 #135
vieeeri: Może to i lepiej z tym Conte. Mając na uwadzę, że mamy Bruno przez co nie gralibyśmy płaskim 3-4-3, unikniemy jakiś wynalazków typu Greenwood, Sancho, Martial, Rashford na wahadłach :D
» 2 listopada 2021, 13:33 #134
Wirus: Levy to jest mega gość i ma łeb na karku.
Umie sie fantastycznie negocjować, kupuje w miare tanio, sprzedaje mega drogo. Wywalił Nuno EspĂ­rito Santo bez mrugnięcia okiem i wziął Antonio Conte.
» 2 listopada 2021, 13:22 #133
PLInfo: + nie wygrywa trofeów, zapomniałeś dodać.
» 2 listopada 2021, 13:26 #132
Chestnut: I nic nie wygrywa. :D
» 2 listopada 2021, 13:27 #131
Wirus: A czy ja napisałem coś o wygrywaniu trofeów ? Ja napisałem, że jest świetny biznesmenem, który sie nie "bawi w tańcu". Jak widzi, że coś idzie w złym kierunku, to natychmiast to zmienia, a nie czeka, że może wypali.
Taki fachowca z twardą ręką by sie u nas przydał, a nie wesoły Ed ze swoją zgrają (następcą Eda będzie i tak chyba będzie jakiś jego koleżka).
» 2 listopada 2021, 13:31 #130
Szerszenix: PLInfo: + nie wygrywa trofeów, zapomniałeś dodać.

Chestnut: I nic nie wygrywa. :D

To tak jak United za Ole, zapomnieliście dodać.
» 2 listopada 2021, 13:44 #129
mikon70: Co to za fachowość, jak tam w zarządzaniu większy syf niż w United. Wymyślił sobie Spirytusa, zamiast od razu walczyć o Conte, a teraz dopiero z podkulonym ogonem złożył mu ofertę. Zatrzymali się na 2019 roku, kiedy osiągneli swój sufit w postaci finału LM. Teraz ledwo kwalifikują się do ligi konferencji. Racja, że United nic nie wygrywa i jest to coraz bardziej irytujące, ale tamci kiedy coś wygrali? 13 lat temu?
» 2 listopada 2021, 14:00 #128
rizx: @Wirus

No i z tego jego natychmiastowego zmieniania jedyne co mu wyszło przez ostatnie 10lat to Audi Cup
» 2 listopada 2021, 14:07 #127
Piwal: Na waszym miejscu nie startowałbym nawet z tekstami o tym że Tottenham nie wygrywa troferów bo priorytetem Levego w ciągu ostatnich lat była budowa stadionu i utrzymanie klubu w ligowej czołówce. Oni nie wzmacniali składu by włączyć się do walki o najwyższe cele i nie dawali absurdalnych tygodniowek by zatrzyac u siebie na siłe zawodników. Dla porównania od czasu objęcia sterów przez Woodwarda (licząc od sezonu 2013/2014):
Bilans transferowy:
Tottenham: -234mln euro
Manchester United: - 945mln euro
Pensje zawodników:
W Tottenhamie 6 zawodników zarabia tygodniowo pomiędzy 100-200 tys funtów i najlepiej opłacani zawodnicy jak Kane czy Son mieszczą się w tym przedziale bliżej górnej granicy.
W Manchesterze United 10 zawodników zarabia tygodniowo pomiędzy 100-200 tys a oprócz tego 7 zawodników zarabia znacznie więcej niż 200 tys siegając kwot 500 tys funtów tygodniowo.
Średnie miejsce w lidze:
Manchester United 4.0
Tottenham 4.3
Trofea:
Tottenham : 0
Manchester United: 6 ( w tym 1x FA Cup 1x Carabao Cup, 1x Liga Europy, 2x tarcza wspólnoty, 1x superpuchar europy )

Porównując więc prace Woodwarda i Levy'ego: wydajemy 4x więcej niż Tottenham, Płacimy zawodnikom 2-3x więcej i mamy z tego 1 trofeum na sezon i nie są to trofea za wygranie ligi lub ligi mistrzów tylko głównie pomniejsze puchary lub superpuchary w których rozstrzygnięcie przynosi 1 mecz.

Ciekawostką jest też fakt, że tylko za czasów Solskjaera wydaliśmy 100mln więcej na transfery niż Tottenham od 2013 roku.
» 2 listopada 2021, 14:20 #126
Kaspian: Levy to zwykły sknerus, który jest idealnym przykładem tego, że chciwy dwa razy traci, bo zamiast zatrudnić Conte na początku sezonu, postawił na opcję oszczędnościową i teraz musiał z podkulonym ogonem wracać do Włocha i przystać na wszystkie jego warunki. Moim zdaniem gość się zbłaźnił, bo jakby Conte mógł przepracować z nimi okres przygotowawczy i mieć wpływ na letnie transfery, to mogliby liczyć na naprawdę obiecujący sezon.
» 2 listopada 2021, 14:25 #125
Piwal: Dodam jeszcze jedną ciekawą statystykę, od czasu objęcia sterów przez Woodwarda w wakacje 2013 roku wartość Manchesteru United wzrosła do dziś o 103%, wartość Tottenhamu wzrosła przez ten czas 152% a wiadomo że to Manchester United jako marka dużo bardziej rozpoznawalna i przepełniona wielkimi nazwiskami miała dużo większy potencjał.
» 2 listopada 2021, 14:31 #124
Kaspian: @Piwal Tylko większość w tym zasługi Pochettino, który stworzył fantastyczny zespół i ze średnich grajków zrobił gwiazdy, pomimo tego, że Levy skąpił mu cały czas na transfery, a gdyby wydał więcej hajsu, to mogliby w tym swoim primie naprawdę sięgnąć po niejedno trofeum.
» 2 listopada 2021, 14:39 #123
Inferi: To nie Nuno był problemem kurczaków, bo to bardzo dobry trener - który trafił do klubu w najgorszym momencie. Błędem było zostawienie Kane'a który chciał odejść. Trzeba było sprzedać Kane'a za te 150mln i kupić czterech porządnych zawodników na samym początku, wtedy Nuno by miał szansę tam coś zbudować, a tak został z gościem który nie chciał już grać w tym klubie i teraz kopie się po czole, bo zapewne myślami jest całkiem gdzie indziej.
» 2 listopada 2021, 14:41 #122
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 14:58

Kaspian zrozum że prioryteten dla Tottenhamu był nowy stadion. White Hart Lane mogło pomieścic zaledwie 36 tys osob, To mniej niż połowa Old Trafford i nieco więcej niż połowa Emirates Stadium. Tylko 7 klubów Premier League miało mniejszy stadion niż Tottenham. To troche mały obiekt jak na klub grający w czołówce.

Zainwestowali w niego 800-900 mln i jest to inwestycja na długie lata gdyż obecnie mają drugi największy stadion w lidze. Gdybyśmy my przeznaczyli na budowe stadionu 900mln to ciekawe ile Woodward przeznaczyłby dodatkowo na transfery i gdzie byśmy teraz byli.
» 2 listopada 2021, 14:56 #121
Diabelred: Dla tych, ktorzy krytykuja Levego, ze nie zatrudnil Conte latem:

meczyki.pl/newsy/antonio-conte-trenerem-tottenhamu-przyznal-dlaczego-latem-odrzucil-oferte-klubu/176481-n
» 2 listopada 2021, 15:58 #120
Cieniu: OFICJALNIE: Antonio Conte trenerem Tottenhamu!
» 2 listopada 2021, 13:21 #119
rreddevilss: Jesli przyjdzie tutaj Potter lub Ten Haag po sezonie to nie ma co zalowac tego Conte , trener fajny ale np transfery mocno srednie/slabe robil w Chelsea np
» 2 listopada 2021, 13:12 #118
szczecinianin: wy z tym Potterem serio!? już był tu Moyes...
» 2 listopada 2021, 13:17 #117
Chestnut: Więc co masz przeciwko Potterowi?
» 2 listopada 2021, 13:18 #116
MixEx: Dla mnie tutaj może trenowac nawet Franz Smuda. Aby były trofea.
» 2 listopada 2021, 13:21 #115
szczecinianin: Tak, bo potrzeba nam kogoś al'a Conte (przespalismy) czy Zidane, a nie jakiś ogórek z brighton, już jeden tu pracował, wyleciał w kwietniu dostając oklep od każdego.
» 2 listopada 2021, 13:22 #114
PLInfo: Który transfer Conte był słaby - Kante czy Alonso, który pod Nim był crackiem i ważną postacią w mistrzowskim sezonie ? Luiza i Mitchy nie liczę, to były uzupełnienia składu.
» 2 listopada 2021, 13:24 #113
Chestnut: To są Twoje argumenty przeciwko zatrudnieniu Pottera? Weź się troszkę ogarnij, dorośnij. Każdy kiedyś zaczynał, każdy był takim ogórkiem z [...], nawet Conte, nawet Zidane. Jak Ty chcesz zatrudniać tylko wielkie nazwiska, a potem płaczesz na Eda i zarząd, wieje hipokryzją na kilometr.
» 2 listopada 2021, 13:25 #112
Inferi: Jakby Potter wylądował w United to po już kilku meczach byście byli w niebie. Ten koleś zrobił z Brighton maszynę która gra piękną piłkę i skuteczną. Doliczyć do tego piłkarzy których mógłby dokupić i przewietrzyć skład i bałbym się wtedy waszego klubu. Z Ole to tylko Xd
» 2 listopada 2021, 14:35 #111
Klimaa: Zidane odpada - czeka na posadę selekcjonera Francji + nigdy nie budował zespołu - zdobył trofea ale w Realu miał praktycznie gotowy projekt.
» 2 listopada 2021, 15:23 #110
Cieniu: Ole Gunnar Solskjaer od czasu zostania trenerem Manchesteru United przetrwał:
3 zmiany trenerów Barcelony
3 zmiany trenerów Realu Madryt
3 zmiany trenerów Juventusu
2 zmiany trenerów Chelsea
2 zmiany trenerów Bayernu
2 zmiany trenerów Arsenału
3 zmiany trenerów Tottenhamu
2 zmiany trenerów Interu
1 zmine trenera PSG
Od tego czasu kluby te zdobyły łącznie 27 trofeów. Manchester United 0.

Źródło: Manchester United Polska
» 2 listopada 2021, 13:05 #109
twr: to w zasadzie idealne podsumowanie snu o drugim SAF'ie.
» 2 listopada 2021, 13:33 #108
Celt15: Ole na kole i jedziemy dalej Panowie!
» 2 listopada 2021, 13:38 #107
majk: Trofea, srofea. DNA kurła, a nie, jakieś pucharki i tytuły dla pozerów
» 2 listopada 2021, 13:41 #106
Manmanchesrer: Trzeba było dopisać Legię, byś sobie podbił statystkę trofeów.
» 2 listopada 2021, 13:54 #105
MixEx: Ale czaisz, ze to kluby z TOP5? Czy nie za bardzo?
» 2 listopada 2021, 13:58 #104
atotrikos: "Oficjalnie. Tottenham to jeden wielki bałagan i niby przydałby się wizjoner z planem odbudowy, ale też sportowo klub się cofnął o kilka lat. 5 pkt straty do TOP4 to jednak tyle, że Conte może z miejsca zrobić wymaganą różnicę."


Tak o.
» 2 listopada 2021, 13:02 #103
VersorWhite: Ciekawe z jaka fryzura Pogba wyjdzie na boisko po halloween.
» 2 listopada 2021, 12:13 #102
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 12:24

Ostatnio gra Pogby jak nadto wpasowuje się do Halloween. Myślę że nie musi dodatkowo robić nowej fryzury
» 2 listopada 2021, 12:23 #101
kamtor: Ciekawy czy Moyes by to ogarnol w west ham robi zarabiasta robote
» 2 listopada 2021, 11:47 #100
Chestnut: ogarnął*
» 2 listopada 2021, 12:34 #99
twr: Conte do Tottenhamu i radość, bo będzie tam pełno szrotu. Nie jestem jego zwolennikiem ale doceniam jego prace trenerską. Mam wrażenie, że zazdrością będziemy zerkać na mecze totków po przerwie na reprezentacje.

Nasz mecz z totkami był taki sobie. Wygra ale nie dlatego, że my byliśmy wybitny tylko przeciwnik był bardzo słaby. Sytuacja z Sonem sam na sam i blokującym AWB po stronie Shawa pokazuje, że nie bardzo się u nas zmienia.

Wielu z was chce dograć sezon z OGS'em na kole ale kiedy obudzimy się na pozycjach 7-8 wtedy będzie jeszcze większy płacz i jęczenie.

Nie wierze, że ten wózek pojedzie dalej. Obym się mylił.
» 2 listopada 2021, 11:16 #98
Pops918: Teraz raczej nie ma innego wyjścia niż dogranie sezonu, bo nie ma za bardzo kogo wyciągnąć na miejsce Ole, no chyba że Pochettino będzie wolny.
» 2 listopada 2021, 11:20 #97
mikiartur: Najpierw Conte będzie musiał coś zrobić z obecną kadrą. Jakoś ich ogarnąć mentalnie. Bo tam talent i potencjał jest. Ale atmosfera słaba i wielu piłkarzy wygląda na mocno zużytych.
Dla mnie to tak to tak spróbuje ułożyć Conte

Lloris
Sanchez Romero Dier
Doherty Skipp Ndombele Hojbjerg Reguilon
Kane Son

I w sumie może i dobrze że teraz graliśmy z nimi. Bo na pewno jakaś poprawa będzie na początku i pewnie do top6/7 w tym sezonie wejdą. A tak to Totki mają jeszcze do końca roku mecze z : Everton, Leeds, Burnley,Brentford, Norwich, Brighton, Leicester, Liverpool, Palace, Southampton i Watford w nowy rok.
Więc ma w sumie dość przyjemny terminarz.
Zobaczymy gdzie z nimi zajdzie
» 2 listopada 2021, 12:01 #96
Klimaa: Co wy macie z tym Pochettino? Facet w Anglii nic nie ugrał, a z PSG nawet ligi nie wygrał.
» 2 listopada 2021, 12:05 #95
mikiartur: też nie jestem za tematem Pochettino u nas

Z ligi to mnie przekonuje Rodgers, Potter, nawet Hassenhutl bardziej od Pochettino, - a nawet (tutaj mocne porządnego strzała) bardziej widziałbym powrót Moyes'a niż Pochettino. Mogę się mylić itd. Ale ja nie jestem jego wielkim fanem. Dlaczego nie jestem? Bo oglądam dość regularnie mecze ligi francuskiej z PSG i nie wygląda to jakoś mega dobrze. Jeśli o nas mówią że wygrywamy indywidualnościami - to co dopiero tam. A co do jego kariery w lidze angielskiej. Na pewno jego atutami (które mnie mogą do niego bardziej zachęcić) jest stawianie na młodych i wychowanków. Umie zbudować gwiazdy. Tyle, że u nas trzeba połączyć dwie rzeczy. Wprowadzać do wielkiej piłki wychowanków + mieć umiejętność zarządzania gwiazdami. I z opinią, że on z Tottenhamu z średniaka ligowego zrobił drużynę na top4 lub top3 ligi aż tak nie mogę się zgodzić. Dlaczego? Bo przed Pochettino był taki pan Harry Redknapp - który według mnie miał podobnej jakości drużynę w lidze. I on zaczął się kręcic z totkami koło ligi mistrzów. A ekipę miał naprawdę ciekawą. Bale,Modric, Berbatov, Townsend, Lennon, Zokora, Defoe - solidna ekipa na tamte lata.I zajmował miejsca 4-5 w lidze. A Pochettino ponad te wyniki wszedł na 2/3 sezony - 15/16, 16/17 i 17/18. A co by nie mówić to był okres w którym nie było takiej dominacji top4 jak za Redknappa. Sezon 15/16 - sezon Leicester gdzie w sumie każdy zespół z big6(poza totkami) poza Arsenalem miał problemy i gorszy sezon. 16/17 to pierwszy sezon Mourinho i Guardioli w MU i MC. I w sumie ten sezon 17/18 w lidze można powiedzieć że to było to. Natomiast 18/19 przez pryzmat lm można ocenić pozytywnie. Bo w lidze to już nie było to samo - było widać, że pewna filozofia się kończy i stali się zespołem bardziej pucharowym. A w następnym go zwolniono.

Lecz przede wszystkim z żadnych tych sezonów nie zdobył trofeum. A i drużyny pod pewnymi względami wybitnej nie pozostawił. I ja wiem, ten sam zarzut jest do Ole. I dlatego jeśli czegoś w tym sezonie nie zdobędzie poważnego, albo nie będzie tego blisko, pora się zastanowić nad zmianą.
W dodatku często miałem wrażenie że Tottenham za Poche gra naiwnie. Gdzieś brakowało im wyrachowania w tym kluczowym momencie.
Zobaczymy jak się skończy przygoda z PSG. Ale jeśli tam przynajmniej nie powtórzy wyniku z poprzedniego sezonu to nie uznają sezonu za udany.
» 2 listopada 2021, 12:30 #94
sisinho: Leicester Rodgersa gra teraz mega słabo. Wystarczyło że Maddison nie ma formy a całe Leicester jedzie na oparach tego czy Vardy coś ugra lub młody Daka zakręci przeciwnikiem.
» 2 listopada 2021, 12:45 #93
DaredevilUtd: Ogarnac caly klub od nowa to nie takie proste, chwile minie zanim wszyscy połapią jak maja grac.
» 2 listopada 2021, 12:50 #92
Klimaa: Dlatego jeśli ma dojść do zmiany to tylko na trenera z mocnym CV. Który ma podobną wizję zespołu i taktyki - granie 4 obrońcami + skrzydłowi. Musi mieć autorytet dzięki którym ustawi gwiazdy bo inaczej przepadnie; do tego oczywiście dawanie szans wychowankom co jest "must be".
» 2 listopada 2021, 12:55 #91
Daka: My możemy chcieć trenera z mocnym CV, a według najbardziej wiarygodnych dziennikarzy nr 1 na liście włodarzy MU jest właśnie Pochettino. To oni chcą podejmować decyzje i nie chcą widzieć sprzeciwu. Nie chcą szkoleniowca, który będzie z nimi walczył i próbował narzucać swoje zasady. To trener ma się im podporządkować, a nie oni jemu. Pochettino pasuje do ich układanki idealnie.
» 2 listopada 2021, 13:02 #90
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 13:36

i to w sumie nie jest dziwne. Levy też robił z Pochettino co chciał. Niestety ale chyba na rynku nie ma teraz trenera z taka charyzmą i wizją jak Klopp, Guardiola czy Tuchel. Jak są wolni trenerzy to my wtedy jesteśmy na etapie "dajmy mu czas". Kiedy u nas się pali to zaczynamy szukać miejsca na studnie. Oby tylko nie skończyło się tak jak ostatnio u nas jest z bylejakości w bylejakość.
» 2 listopada 2021, 13:36 #89
mikiartur: Na polsat sport premium 1 pokażą nasz mecz w młodzieżowej lidze mistrzów - Atalanta u19 vs MU u 19
» 2 listopada 2021, 11:03 #88
dlabigt23: W razie niepowodzenia i zwolnienia Solskjaera jest Nuno wolny. Mozna go brać. xD
» 2 listopada 2021, 10:57 #87
kamilpe: The Athletic podaje, że Mauricio Pochettino nadal jest zainteresowany trenowaniem Manchesteru United w niedalekiej przyszłości
» 2 listopada 2021, 11:08 #86
DaredevilUtd: Bierzmy każdego, później znowu będziemy narzekać.
» 2 listopada 2021, 12:55 #85
karolmanu3: Ddg- bailly varane maguire - AWB Scott VDB telles - Pogba - sancho rashford

Fajnie byłoby zobaczyć taki skład
» 2 listopada 2021, 09:19 #84
braku: Bailly na pewno nie zagra myślę że show zagra w duecie z Varanem i Harrym a na lewym wahadle Telles no i chyba Ole da szansę Pogbie zamiast freda
» 2 listopada 2021, 09:32 #83
atotrikos: "OLE DA SZANSE POGBIE" XD
» 2 listopada 2021, 10:00 #82
Bylak: Jak zagra w duecie, a wskazujesz 3 osoby ? Czyli w TRIO.
» 2 listopada 2021, 10:53 #81
DaredevilUtd: Środek obrony to ulubiona pozycja Shawa. Od poczatku sezonu to cwiczy i sterczy tam razem z Maguire w kazdym meczu :)
» 2 listopada 2021, 12:57 #80
BajtiMU: Fred w ostatnim meczu może i nie zagrał zły mecz ale wstawmy za niego takiego Rice,no ale przyjdzie czas gdzie ktoś taki go zastąpi a wtedy Nasza gra mocno się polepszy.Fred jest piłkarzem który daje zdecydowanie za mało.
» 2 listopada 2021, 09:09 #79
Lisan: Za Rice trzeba zapłacić że 100 mln. Nie jest wart takiej kasy
» 2 listopada 2021, 09:11 #78
SmokuUtd: Czemu nie Kessie z Milanu? Kolega wielki ich kibic, bardzo go chwali...
» 2 listopada 2021, 10:35 #77
kckMU: Prędzej bym wywalił te 100 na Kessiego niż Rice'a. A nawet inaczej - na Rice'a nie wywaliłbym nigdy.
» 2 listopada 2021, 10:45 #76
BajtiMU: „Takiego Rice” Kessie również jak najbardziej.Chodziło mi o drużynę gdyby ktoś taki zamienił Freda gdzie z nim już dobrze wyglądaliśmy
» 2 listopada 2021, 10:59 #75
klusek0128: I wtedy skład za 600 mln już pokona mega doey bane i pełne klasowych zawodników Aston villę YB lub lub Leicester ?
» 2 listopada 2021, 12:04 #74
braku: Mamy kilku piłkarzy którzy grali w seria A więc doskonale znają Atalanta i coś czuję 0-2 dla mutd
» 2 listopada 2021, 09:08 #73
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 08:53

Warto przyglądać się temu Maehle, fajny gracz z czterema płucami.
» 2 listopada 2021, 08:52 #72
RedFox: Bardzo spoko opcja do rotacji z Wan Bissaką. W Atalancie spisuje się świetnie, a i na Euro brylował w Danii, nie tylko radząc sobie w obronie, ale też sporo dokładając w ataku (2 gole i 1 asysta). Lepsza i być może tańsza opcja w porównaniu do Trippiera.
» 2 listopada 2021, 09:59 #71
kamtor: Wg mnie zarząd już powinien dogadywać się z ten hag aby od nowego sezonu już tu byl
» 2 listopada 2021, 08:50 #70
kamtor: To dziś porażka w derbach porażka i Ole sajonara chyba że się myle
» 2 listopada 2021, 08:49 #69
SmokuUtd: Tak. Mylisz się. Żadnych panicznych ruchów.
» 2 listopada 2021, 10:36 #68
Bylak: Sorry, że nie na temat, pewnie było to już kilka razy wałkowane. Jak jest z zakupem biletów na OT? Trzeba mieć membershipa?
» 2 listopada 2021, 08:48 #67
matheo: Trzeba mieć OneUnited. Tutaj więcej informacji na ten temat. Ceny co prawda mogły się lekko zmienić, ale zasady kupowania biletów są te same.

devilpage.pl/index/dzialy/260/poradnik-wyjazd-na-mecz-manchesteru-united
» 2 listopada 2021, 09:58 #66
Bylak: Dziekuje
» 2 listopada 2021, 10:54 #65
pbskarpy: Po ostatnim meczu z Atalantą rozsadnie byłoby wyjść tak samo jak na Totki
» 2 listopada 2021, 08:32 #64
MiSt: Conte pewnie dałby nam jakiś solidny zestaw trofeów, ale jednak cieszę się, że go tu nie ma. To pokazuje, że dyrektor sportowy faktycznie działa i stawia na zrównoważony rozwój.

Ole nie jest lepszym trenerem od Włocha, ale rozsądniej jest zostawić go do końca sezonu i potem znaleźć nowego trenera, który dokona ewolucji zamiast rewolucji. Trzymam kciuki za Ole, by udało mu się zdobyć choćby FA Cup. Legenda United podnosząca trofeum jako trener - to byłby piękny widok :)
» 2 listopada 2021, 08:25 #63
klusek0128: A jak odpadnie z LM i nie zajmie top4 ? To co się dokona ? Rewolucja czy ewolucją ?
» 2 listopada 2021, 08:56 #62
BajtiMU: Dokładnie.Conte jest lepszym trenerem od Ole ale to taka jakby polepszona wersja Mourinho.Ma swoich ulubieńców,których się mocno trzyma a nie są najmłodsi ani nie widzę ich za bardzo u Nas.Jak ma przyjść,pomieszać skład i odejść za dwa sezony to ja na pewno dziękuje.Nie przekonuje mnie koniec końców ten trener.
» 2 listopada 2021, 09:03 #61
skowron32: Wiesz chcieć to on sobie może ale czy dostanie takich graczy? Napewno nie wszystkich. Sezon się skończy i odejdzie bo powie że nie miał odpowiedniego wsparcia od zarządu klubu i tyle zostanie po Conte
» 2 listopada 2021, 07:45 #60
marcB: Widzieliście listę piłkarzy których Conte chce w Tottenhamie ? Przecież z Levym będzie ciężko o 15 procent tego co on chce
» 2 listopada 2021, 07:26 #59
marcB: Brozovic chiesa bastoni de vrij de light vlahovic kessie
» 2 listopada 2021, 07:28 #58
sturmik: Akurat wcale mi nie szkoda ,że nie wzięliśmy Conte, bo zmieniłby nam znowu pół drużyny i nasprowadzał szrotu z Włoch.
Mamy mnóstwo świetnych atakujących - potrzebny nam trener który (z lekkim dodatkiem 1-2 graczy na DCM) będzie umiał to wykorzystać. Conte najchętniej sprowadziłby tutaj spowrotem Lukaku... Poza tym jest dość kłótliwy i nieustępliwy więc nie wróżę mu długiej kariery przy Danielu Levy.
Mam także nadzieję że Poch będzie pracował jeszcze długo, długo w PSG bo byłaby tragedia dostać go tutaj za Olka.
» 2 listopada 2021, 07:44 #57
sisinho: Taki Kessie czy Brozovic to i nam by się przydał.
» 2 listopada 2021, 07:57 #56
Smola0015: Bardzo możliwe se w styczniu powalczymy o kessiego kontrakt mu się kończy a on sam grając w Atalancie był fanem United
» 2 listopada 2021, 08:24 #55
mycka86: To nie jest lista Conte, ale lista wymyślona przez media. Gość nie został jeszcze oficjalnie zaprezentowany, nie odbył żadnego treningu, nie poznał drużyny, jest środek sezonu. A już miałby wymieniać pół drużyny. Włączcie trochę myślenie.
» 2 listopada 2021, 09:28 #54
marcino186: Mamy ciężki kalendarz ale niestety nie możemy pozwolić dziś na stratę punktów dlatego musimy wyjść najsilniejsza 11 . Mam nadzieje ze Fred usiądzie dziś na ławce, bo nie oszukujmy się ale z Totkami zagrał dramatycznie .
» 2 listopada 2021, 07:08 #53
Bylak: A kiedy on zagrał dobrze ?
» 2 listopada 2021, 08:07 #52
KalinaRIP: Lol nie mógł do nich dołączyć w lecie skoro i tak był wolny a tottki były bez trenera. Obyłoby się bez zwalniania
» 2 listopada 2021, 06:27 #51
sisinho: Logika :)

Mimo wszystko chyba conte wygrał bo po tym czasie pewnie warunków nie zmienił i levy zaakceptował jego warunki.
» 2 listopada 2021, 07:42 #50
maticr7: Jak dla mnie ulga że Conte został trenerem totków.Przez chwile nawet ja sam rozwarzałem go jako trenera.Matko boska.Nigdy więcej takich trenerów w United.Nie dość że kolejny murarz to jeszcze jedno sezonowiec.
» 2 listopada 2021, 00:26 #49
mikiartur: Conte to akurat nie trener defensywny
» 2 listopada 2021, 00:47 #48
maticr7: Nawet jeśli masz racje to i tak jest trenerem zbyt działającym pod taktyke.Sztywno działającym.Szybko to się potem rozsypuje.Taki w swoich proporcjach Van Gaal.
» 2 listopada 2021, 02:44 #47
Diabelred: Jak dla mnie z wloskich trenerow widzialbym u nas tylko Spalettiego. Gosc robil dobra robote w Romie, a teraz w Napoli wrecz fantastyczna. W tym sezonie w Napoli ma bilans w lidze 10-1-0, a w bramkach 23-3. Kosmiczne liczby.

Co do Tottenhamu, to po zwolnieniu Pochettino zmieniaja trenerow jak rekawiczki. Dziwny wybor Conte, jesli to sie potwierdzi. Prezes, ktory nie lubi wydawac duzej kasy, a do tego najprawdopodobniej po sezonie do City odejdzie ich najlepszy gracz Kane.
» 2 listopada 2021, 03:54 #46
DjTED: Spaletti to ten mały łysy Włoch? To jego lysine było tylko widać zza murka na Old Trafford przy 7:1 Z Roma? To ten sam?
» 2 listopada 2021, 05:06 #45
marcB: Dokładnie. To była jego łysina
» 2 listopada 2021, 07:42 #44
sisinho: Diabelred

W tym sezonie to kane nie jest nawet w top 3 najlepszych graczy Tottenhamu.
» 2 listopada 2021, 07:43 #43
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.11.2021 00:06

Antonio Conte to Tottenham, confirmed and here we go. The contract until June 2023 will be signed on Tuesday. The verbal agreement is now completed. He's back in the Premier League.

~Fabrizio Romano
» 2 listopada 2021, 00:06 #42
rreddevilss: DDG

AWB Bailly Maguire Varane Telles

Pogba Fred

Bruno

Ronaldo Rashford


Chyba tak to moze jutro wygladac, Pogba pauzuje w lidze to w LM zagrac powinien a Shaw rest przed City, Cavani z lawki jesli zdrowy
» 1 listopada 2021, 23:58 #41
Batigol222: Niektórym chyba włączyć się tryb "jesteśmy hiperpotęgą" po tym meczu z Tottenhamem, bo już czytam o Sancho, Dalocie i nawet VDB na Atalantę. Dla przypomnienia: United ma 6 pkt, Atalanta 4, Villareal 4 i jutro mecz ze Szwajcarami u siebie. Ewentualna porażka jutro to najpewniej spadek na 3 miejsce w grupie, natomiast następna kolejka to wyjazd z Villareal.
» 1 listopada 2021, 23:08 #40
mikiartur: o widzę że o mnie mówisz. Ale nie wiem dlaczego uważasz, że ja uważam że jesteśmy hiperpotęgą.
Od dawna pisze, że jestem za rotacją. Straciłem zaufanie do projektu Ole póki co. Ale skoro umiał zmienić formację i pokazał że umie coś zmienić. Więc zachęcam go do większej ilości zmian. Poza tym, nie wygramy niczego grając 11-14 graczami. Chcąc nie chcąc trzeba próbować i dawać szansę innym. Dlatego jestem za tym aby próbować innych .
» 1 listopada 2021, 23:32 #39
motos8: A no właśnie. Ja również uważam, że powinniśmy rotować. Takiego Bruno to Ole chyba chce zajechać, to samo Shaw, AWB.
» 2 listopada 2021, 00:28 #38
maticr7: hiperpotęgą.To żeś pojechał.:V Mentalnie tak.Ale jako zespół jeszcze trochę nam brakuje.Jeszcze. :) Krytycy po 0:5 mieli swój przyjemny moment i mogli pisać,jak teraz go nie zwolnią to oby przegrał jeszcze kolejne 10 może to coś da.Matko boska co za półgłówki!
» 2 listopada 2021, 00:30 #37
Batigol222: Problem polega na tym, że ewentualna porażka z Atalantą to będzie już bardzo trudna sytuacja. W fazie grupowej LM to mogą sobie rotować City albo Liverpool.
» 2 listopada 2021, 03:30 #36
is200second: Media pisza ze chcą w kadrze zastąpić Czerczesowem. Poprostu nie mam pytań, sousa to jest najlepsze co mogło się trafić tej kadrze od czasów Nawalki. Być może uda się awansować do kataru. I bądźmy szczerzy, ten wynik który osiąga w eliminacjach z tak nierówno grającymi obrońcami to jest szczyt moim zdaniem. Anglicy i tak byliby poza zasięgiem.
» 1 listopada 2021, 22:52 #35
mikiartur: A ja gdzieś słyszałem, że Czerczesow z Legią rozmawia. O kadrze to jaaakiś czas temu był takie ploty. Ale dopóki w grze o MŚ jest, to zostanie. Tak obstawiam.
» 1 listopada 2021, 23:02 #34
Radomirus: Ja prawdę mówiąc też specjalnie tego nie rozumiem. Nie rozumiem co ma całe "środowisko" do Sousy (bo ewidentnie coś ma... może wódki nie pije... nie wiem...) i nie rozumiem tego całego podniecenia Czrczesowem...

... wygrał z Legią ligę i puchar. No ludzie... to jakby się podniecać wygraniem Bundesligi przez Bayern Monachium albo Ligue 1 przez PSG. Przecież to brak pierwszego miejsca jest w takim przypadku sensacją.
» 2 listopada 2021, 01:17 #33
wrobel1992: Ja też nie kminię komu ten Sousa podpadł, że media wiecznie chcą się go pozbyć. Nie ma żadnego dramtu z wynikami czy jakimś skandalem, a hieny wiecznie podkopują tego Souse.
» 2 listopada 2021, 06:31 #32
mikiartur: Co do jutrzejszego składu, to liczę że Ole pomimo kontuzji Lindelofa nie zrezygnuje z 3-4-1-2 albo 3-4-3
Niech wstawi Baillego do trójki, albo któregoś z bocznych niech wstawi do środka i wpuści Dalota albo Tellesa
Także jestem prawie pewien, że od 1 minuty zagra Pogba. Między innymi dlatego chciałbym trójkę z tyłu. Chce zobaczyć Pogbę w tym ustawieniu. Poza tym Ole w niego wierzy więc na pewno da mu szansę na odkupienie win. W dodatku nie gra w lidze więc to jego ostatni mecz przed przerwą reprezentacją. I dlatego w tym meczu z Atalantą dałbym odpocząć Bruno. I tutaj mamy kilka możliwości albo gramy 3-5-2 albo zmieniamy na 3-4-3.
I wątpię że w takim składzie wyjdziemy ale chciałbym kiedyś zobaczyć w 3-4-3 trójkę z przodu wybraną z czwórki: Rashford, Martial, Greenwood, Sancho. Najbardziej chciałbym trójkę Rashford - Greenwood - Sancho

Albo niech już Ronaldo zagra. Ale osobiście, to bym go zostawił na końcówkę. On nam będzie potrzebny na City. A nawet jak Ronaldo zagra, niech Cavani będzie oszczędzany na City. Z Tottenhamem pod koniec meczu musiał zejść ze względu na jakąś kontuzję z przemęczenia albo coś innego. Nie ma co ryzykować całego meczu jego z Atalantą. Chcemy wyjść tym samym składem co z totkami? wyjdźmy na City tak. Z Atalantą dajmy kilku odpocząc. Gramy w sobotę o 13:30. Gramy dzień wcześniej od nich, ale oni grają u siebie. My gramy na wyjeździe we Włoszech. Więc to po części wyrównuje. Wykorzystajmy to, że do użycia jest 5 zmian. Jeśli coś nie będzie szło po naszej myśli, mamy odpowiednich ludzi od reakcji.
Greenwood Rashford także na pewno są podrażneni po porażce z Scoursami i utraty miejsca w 11tce z Tottenhamem. Ogólnie trzeba przyznać, że możemy mieć tam około 15-20 zaowdników mocno zdeterminowanych i wściekłych o ostatnią sytuację. Niech Ole da im zagrać.
Wiem że mówiłem wcześniej, że to najważniejszy mecz. Ale City dało okazję do dogonienia w lidze. A Atalanta w wybitnej formie nie jest. Mamy kadrę na pewno o wiele od niej szerszą. Trzeba dać się pokazać innym. Ale zagrajmy w tym ustawieniu 3-4-3. lub 3-4-1-2. Ale dajmy paru grajkom pograć. I osobiście to coś takiego bym widział:
DDG
Bailly Varane Maguire
AWB Scott Pogba Telles
Sancho Greenwood Rashford

Choć obstawiam, że na 99% taki skład się nie pojawi. Ew. za dwójkę w środku niech zagrają Matić i Donny. Tu mi obojętnie, ale Pogby mocno się spodziewam. I niech ew. za Greenwooda albo Sancho zagra Ronaldo.
Ale przede wszystkim dajmy na ławkę Bruno. Niech chwilę odpocznie. Bruno w formie może nam przeważyć mecz z City. Zwłaszcza, że prawdopodobnie w Atalancie nie zagra czwórka: Gosens, Djimstiti, Pessina, Hateboer.
Trzeba próbować, trzeba zaskakiwać. Skoro Ole umiałeś zmienić formację to dawaj dalej odważne wybory i zagrania. Tak możesz przez jakiś czas coś ugrywać.
GGMU!
» 1 listopada 2021, 22:45 #31
KubaUtd: 3-4-3 to by było coś pięknego!OGS może ogląda dziś Wolves i mu się lampka w głowie zapali.
» 1 listopada 2021, 22:49 #30
is200second: A czemu niby McT zamiast Freda. Dalej macie problem z Brazylijczykiem? Fred jest lepszy od Szkota. Może ktoś w końcu zaskoczy ze to nie brazol jest problemem, A ten wielki łeb upychany na siłę do podstawowego składu. A żeby odciągnąć uwagę niudolnosvi anglika dodali mu dodatkowego obrońcę.
» 1 listopada 2021, 22:57 #29
mikiartur: Myślę że sporo plusów z tego może być. Skoro 3 obrońców nam wyszła to narazie zostańmy przy tym. AWB na wahadle świetnie śmigał z totkami. Dajmy mu się ograć na tej pozycji z Atalantą. Gdzie paradoksalnie będzie więcej miejsca. W dodatku pamiętamy z nimi dobrze ostatni mecz i to jak nas jechali ich prawą stroną czyli naszą lewą stroną. Zwiększmy tam liczbę ludzi. Do tego Sancho jakiś czas przecież grał w takim ustawieniu więc może też na niego wpłynie dobrze to ustawienie. I chcę w środku zobaczyć Greenwooda. Skoro ma grać w przyszłości w środku, chce go tam zobaczyć od czasu do czasu. A to może być ciekawy mecz dla niego.
» 1 listopada 2021, 22:58 #28
mikiartur: Akurat na to mam is200second wytłumaczenie. Pogba zawsze grał bliżej lewej strony gdy grał w duo pomocników. A Fred także w duo ze Scottem gra bliżej lewej strony. Natomiast Scott gra bliżej prawej na ogół. I dlatego widzę bardziej to duo. Poza tym Scott w meczu z Tottenhamem w końcu zagrał na poziomie. A Fred dla mnie w 2 połowie grał za mało odpowiedzialnie. Pierwszą grał naprawdę fajną ale w drugiej obniżył poziom. A Scott cały mecz zagrał na równym fajnym poziomie.
» 1 listopada 2021, 23:01 #27
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2021 23:38

Fred lepszy od szkota. Dobre. W meczu z tak mizernymi totkami naliczyłem 3 zmarmowane ostatnie podania w ostatnim sektorze boiska. Z czego 2 w pierwszych 20 minutach. McT porzynajmiej potrafi podawać, mocno i celnie, nie mówiać że portafi przecucić daleką piłkę na drugie skrzydło. Fred? Na 10 metrów jest ryzyko, że trafi w nogi rywala.

Serio nie widzicie, że Fred nie daje nic poza plątaniem się przy nogach rywali i czasem wułuskaniem mu piłki? Jest do tego ruchliwy i to są jego jedyne atuty. On nawet piłki nie może rozprowadazać na tym DMie bo nie ma szans sie przy niej utrzymać. Atakowany musi się od razu jej pozbywać. Jego pojedynki biegowe to osobny temat. Nawet jak jakimś cudem dogoni to sie odbija jak szmaciana lalka. Tego kto go kupił powinni ukrecic jaja. 50 baniek za miernego technicznie brazylijczyka ktory tą miernośc muisi nadrabiać bieganiem i walką o piłki. Smiech.
» 1 listopada 2021, 23:37 #26
IntruZ9: Przypomnij mi w meczu z liv kogo nie było na boisku i jak to się skończyło?...przypomnij mi w meczu z tott kto już zgaral i jaki był rezultat? Przypadek?
» 2 listopada 2021, 05:58 #25
HarryBrown: @is200second
Lubię Freda ale w meczu z Totkami grał piach. Poza 3 odbiorami nic więcej pozytywnego nie da się napisać o jego występie. Występ Scotta w tym meczu na tle Freda można uznać za wybitny.
» 2 listopada 2021, 06:56 #24
marcino186: Żeby mówić ze Fred gra lepiej od McT to chyba trzeba spotkań nie oglądać . Również broniłem Freda ale w spotkaniu z Totkami był po prostu najsłabszym naszym zawodnikiem . A McT zaraz po AvB najlepszym
» 2 listopada 2021, 07:12 #23
KubaUtd: Bardzo fajne ustawienie ma Wolves,myślę że u nas dobrze by to chodziło.
» 1 listopada 2021, 21:40 #22
Batigol222: nie chodziłoby, bo nie ma takich środkowych pomocników, jak Neves i Moutinho
» 1 listopada 2021, 22:59 #21
pawelisto2: Ale Jimenez jest wspaniałym napastnikiem. Cholernie szkoda tej kontuzji, jak zdartą płytę to będzie się powtarzać.

Jak ma piłkę to stoicki spokój, ale jego generalna przemiana po kontuzji na cofającego się i robiącego miejsce dla drugiego napastnika jest naprawdę imponująca. Niewielu przychodzi to z taką łatwościa.
» 1 listopada 2021, 21:36 #20
is200second: Ja myślę jednak ze tutaj każdy dobry technicznie piłkarz się wyróżnia. Llotente tez tu robił swego czasu wiatr obrońcom, a wszyscy pouciekali z la liga. Mimo że poziom techniczny premier league się sporo poprawił. Drużyny grają zdecydowanie większość czasu ziemia. To mimo wszystko liga dalej bazuje na formie siła, wytrzymałość, szybkość.

Pamietam jeszcze te czasy od kiedy w Polsce zaczeto transmitowac mecze angielskiej ekstraklasy gdzie wrzucano piłki już praktycznie z połowy boiska w pole karne. Tak grali skrzydłowi. A gra środkiem to była jak ktoś postanowił nie realizować zadań taktycznych. Tak było :D
» 1 listopada 2021, 22:42 #19
Antol: Również uważam, że Jimenez to super napastnik i pasowałby tutaj jak ulał po odejściu Cavaniego :D
» 1 listopada 2021, 23:02 #18
wrobel1992: A tymczasem Raul strzela brameczkę kolejki!
» 1 listopada 2021, 21:34 #17
is200second: A to on nie skończył kariery jeszcze?
» 1 listopada 2021, 22:44 #16
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2021 21:30

"Bilans Manchesteru United w wyjazdowych meczach z włoskimi zespołami to 6 zwycięstwa, 3 remisy i 11 porażek."
Najbardziej zapamiętałem porażkę z Milanem 3-0 jak jeszcze Kaka grał a wyszliśmy 4-3-3.
Ole grzał ławę :p
» 1 listopada 2021, 21:29 #15
pictor: Z hiszpańskimi zespołami jeszcze lepiej nam idzie.
» 1 listopada 2021, 21:53 #14
niewiempoco: Bailly? To by było zaskoczenie, bo chyba niezbyt się lubią. Predzej widzę Shawa na środku i Telles lewo. Ale sam jestem ciekaw jak Bailly wypadłby na ŚO, bo Shaw może się przydać z centrami.
» 1 listopada 2021, 20:52 #13
SickRabbit: van de Bench nie siedział chyba jeszcze na ławce w Bergamo...
» 1 listopada 2021, 20:24 #12
klusek0128: Miód :)
» 1 listopada 2021, 20:56 #11
Quebambino: Jadon Bencho też
» 2 listopada 2021, 00:16 #10
Giggsy: W sumie chętnie by zobaczył znowu 3-5-2 jednak dość rezerwowo. Z tyłu prócz Hendersona to Bailly-Varane-Lindelof; na wahadłach Dalot i Telles. W środku VdB-Matić; na "dyszce" Pogba, a z przodu CR7 i Rashford.
Pogba jako, że ma zawieszenie, to w LM grać będzie, w razie kontry jest Rash. Ronaldo mimo wieku do wolnych nie należy.
» 1 listopada 2021, 20:24 #9
DaredevilUtd: Nie ma Lindelofa, co najwyzej z Baillym
» 1 listopada 2021, 20:29 #8
Giggsy: Pardon, nie zwróciłem uwagi. W takim razie zamiast niego to Magłaja
» 1 listopada 2021, 20:49 #7
BNK: Ale to LM, nie LE. Dlaczego mielibyśmy grać drugim składem?
» 1 listopada 2021, 20:51 #6
Giggsy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2021 21:15

Bo mamy szeroki skład, którym należało by rotować? Dalot i Telles na wahadle na pewno lepiej się spiszą niż w grze z 4 obrońcami. Matic bedzie takim dodatkowym zabezpieczeniem tyłów. Donny może i jak ostatnio grywał to nie były to oszałamiające występy, ale chłopak jest ruchliwy i potrafi grać z pierwszej co przy ruchliwych zawodnikach Atalanty będzie na duży plus no i w końcu Ole musi mu dać szansę. Jednak tutaj pewnie raczej w pierwszej wyskoczy Bruno, a koło Maticia zagra Pogba, który nie będzie się musiał tak mocno angażować się w obronę jak to ma się sprawa w
4-2-3-1
» 1 listopada 2021, 21:15 #5
AUDIoooo: Ciekawe jakim ustawieniem wyjdzie? Ankieta widzę podzielona.
» 1 listopada 2021, 20:08 #4
marcB: Ciekawe czy Sancho już po tym sezonie będzie chciał odejść czy poczeka jeszcze jeden
» 1 listopada 2021, 20:07 #3
rvn10: Dobrze byłoby wygrać ten mecz. Będziemy mieli 9pkt na koncie plus mecz u siebie z Young Boys. Szansa na wyjście z grupy bardzo duża i oby Ole tego nie zaprzepaścił.
» 1 listopada 2021, 20:04 #2
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.11.2021 20:07

Conte widziany w Londynie w restauracji, jak zamawia kurczaka, a jego Levy but miał czerwoną sznurówkę hmmm :O
» 1 listopada 2021, 20:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.