Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FA Cup: Manchester United – Liverpool FC 3:2. Pucharowy klasyk dla Czerwonych Diabłów!

» 24 stycznia 2021, 19:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United i Liverpool stworzyły kapitalne widowisko w IV rundzie Pucharu Anglii. Sytuacja na Old Trafford zmieniała się jak w kalejdoskopie, ale to Czerwone Diabły wyszły zwycięsko z tego pojedynku! Wygrana 3:2 sprawia, że to piłkarze Ole Gunnara Solskjaera zagrają w kolejnej rundzie z West Hamem United.
FA Cup: Manchester United – Liverpool FC 3:2. Pucharowy klasyk dla Czerwonych Diabłów!
» Manchester United pokonał Liverpool FC 3:2 w IV rundzie Pucharu Anglii
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Luke Shaw
Scott McTominay
Paul Pogba
Mason Greenwood
Donny van de Beek
Marcus Rashford
Edinson Cavani
Bruno Fernandes
Fred
Anthony Martial

Oddano 219 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer i Juergen Klopp wystawili mocne jedenastki i dali wyraźny sygnał zawodnikom, że nie zamierzają odpuszczać rozgrywek o Puchar Anglii. Długo wyczekiwaną szansę w ekipie United dostał Donny van de Beek. Od początku spotkanie na Old Trafford toczone było w bardzo dobrym tempie.

Czerwone Diabły pierwszą okazję miały w 10. minucie. Mason Greenwood podciągnął z piłką kilkadziesiąt metrów na skrzydle, czekał na Donny’ego van de Beeka, ale zdecydował się sam skończyć akcję. Strzał w krótki róg dobrze obronił Alisson.

Kilka minut później błąd na środku boiska popełnił Rhys Williams i na bramkę gości kontrę wyprowadził Edinson Cavani. Piłkę na prawej stronie dostał Greenwood i znów postanowił sam wykończyć akcję. Tym razem Anglik posłał piłkę obok bramki.

Liverpool nieco uśpił czujność Manchesteru United i w 18. minucie objął prowadzenie. Znakomitą prostopadłą piłkę między Victora Lindelofa i Luke’a Shawa posłał Firmino. W szesnastce do piłki dopadł Mohamed Salah i techniczną podcinką nie dał szans Deanowi Hendersonowi.

Po zdobytym golu Liverpool szukał kolejnego trafienia. Mocny strzał na bramkę Hendersona oddał Curtis Jones, a pewną interwencję zanotował bramkarz Manchesteru United.

W 26. minucie Manchester United doprowadził do wyrównania. Piłkę pod własnym polem karnym przejął ambitnie walczący Paul Pogba. Po chwili futbolówkę na lewej stronie dostał Marcus Rashford, który popisał się kapitalnym dalekim zagraniem nad linią obrońców Liverpoolu. Na końcu podania był Mason Greenwood. Anglik wpadł w szesnastkę The Reds i mocnym strzałem w długi róg posłał piłkę do bramki!

Po strzelonym golu Manchester United nabrał wiatru w żagle i często gościł pod bramką Liverpoolu. Gospodarze raz po raz mieli rzuty rożne, które dobrze egzekwował Luke Shaw. Do sytuacji strzeleckich po dośrodkowaniu Anglika dwukrotnie doszedł Pogba, a raz McTominay. Piłkarze United uderzali jednak futbolówkę nad poprzeczką.

Tuż przed przerwą Czerwone Diabły miały niezłą okazję na podwyższenie prowadzenia. Rashford zagrał piłkę wzdłuż pola karnego do Greenwooda, ten odegrał ją do Pogby, który zdecydował się na mocny strzał zza szesnastki. Francuz włożył w uderzenie dużo siły, ale strzelił niecelnie. Ole Gunnar Solskjaer mógł być zadowolony z postawy swoich zawodników.

Druga połowa rozpoczęła się znakomicie dla Manchesteru United. W 48. minucie Czerwone Diabły objęły prowadzenie! Piłkę na własnej połowie odzyskał Edinson Cavani. Urugwajczyk trącił futbolówkę do Masona Greenwooda, a ten popisał się kapitalnym przerzutem nad linią obrońców do Rashforda. Anglik znalazł się w sytuacji sam na sam z Alissonem i z dużym spokojem wykończył akcję! Gol był bliźniaczo podobny do tego z pierwszej połowy. Tym razem w roli asystującego wystąpił Greenwood, a Rashford wpisał się na listę strzelców.

Manchester United po zdobyciu bramki nieco się cofnął i dość szybko zapłacił za to cenę. W 59. minucie Liverpool doprowadził do remisu. Czerwone Diabły źle wyprowadziły piłkę od własnej bramki, a przed szesnastką futbolówkę stracił Cavani. Gracze Liverpoolu wymienili kilka podań, na jedenastym metrze piłkę dostał Mohamed Salah i pokonał Deana Hendersona mocnym strzałem z około dziesięciu metrów.

Chwilę później znów było groźnie pod bramką Czerwonych Diabłów. Mocne uderzenie z ostrego kąta zanotował Trent Alexander-Arnold. Piłkę po strzale Anglika świetnie obronił jednak Dean Henderson.

Gra Manchesteru United przestała się kleić, dlatego w 66. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę. Na boisku pojawili się Bruno Fernandes i Fred. Chwilę później to jednak goście mieli znakomitą sytuację. W polu karnym Czerwonych Diabłów znów szarżował Salah po świetnym podaniu Firmino, strzelił z ostrego kąta, a dobrą interwencję zanotował Henderson.

Liverpool miał dobry okres, ale to Manchester United w 78. minucie znów objął prowadzenie! Tuż przed polem karnym The Reds sfaulowany został Edinson Cavani, który próbował przyjąć prostopadłe podanie od Freda. Piłkę na szesnastym metrze ustawił Bruno Fernandes i potężnym strzałem nie dał szans Alissonowi!

Manchester United tuż po bramce Fernandesa mógł skończyć mecz. Czerwone Diabły przeprowadziły szybki atak, piłkę na daszym słupku dostał Marcus Rashford, zdecydował się na uderzenie z woleja, ale nie sprawił kłopotów Alissonowi. To zwiastowało dalsze emocje w końcówce.

W 88. minucie świetną sytuację miał Edinson Cavani. Urugwajczyk dostał kapitalną piłkę od Bruno Fernandesa, strzelił głową, lecz futbolówka odbiła się tylko od słupka bramki Alissona. Zabrakło centymetrów, aby zamknąć mecz.

Czerwone Diabły nie dały sobie wydrzeć zwycięstwa w końcówce i zameldowały się w V rundzie Pucharu Anglii!

Manchester United – Liverpool FC 3:2 (1:1)
Bramki: Mason Greenwood 26’, Marcus Rashford 48’, Bruno Fernandes 78’ – Mohamed Salah 18’, Mohamed Salah 59’

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw – McTominay, Pogba – Greenwood (Fred 66'), Van de Beek (Fernandes 66'), Rashford (Martial 86') – Cavani

Liverpool FC: Alisson – Alexander-Arnold, R. Williams, Fabinho, Robertson – Thiago (Shaqiri 81'), Wijnaldum (Mane 62'), Milner – Jones, Salah, Firmino (Origi 81')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Liverpool FC. IV runda Pucharu Anglii
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Liverpool FC 3:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (530)


FergusonHistory: Jutro reperujemy bilans bramkowy,wrzucamy 5ke na garba
» 26 stycznia 2021, 16:27 #504
rreddevilss: DDG

AWB Harry Bailly Telles

Fred Pogba Bruno

Rash/Martial Cavani Greenwood



Chyba zgoda?
» 26 stycznia 2021, 16:11 #503
RyannMistrz: Greenwood nie zagra
» 26 stycznia 2021, 16:13 #502
MiSt: Spotkałem się z opinią, że Mou dostał mniejszy budżet transferowy i dlatego Ole idzie lepiej.
Obliczyłem więc ilość wydanej kasy (bilans sprzedaży i kupna) w pierwszych dwóch sezonach tych menedżerów.
Mou: -291 mln euro
Ole: -212 mln euro

Jak widać jednak Mou dostał więcej kasy na transfery. Ole po prostu lepiej wydaje pieniądze ;)

Moja prywatna opinia jest taka: Ole bardziej pasuje do United i wie czego potrzeba temu klubowi. Warsztatem trenerskim z pewnością odstaje od Mou lecz lepiej zarządza zespołem. Pod tym względem podobny jest do Bossa. Czas pokaże czy odniesie z nami większy sukces. Już teraz wiemy jednak, że potrafi budować drużynę.
» 26 stycznia 2021, 15:17 #501
Magik1990MU: Przede wszystkim: skończmy tę niedorzeczną retorykę, że Mou, Lampard czy Ole coś wydali. Wydawać to oni mogą na hotele albo wino, ale za transfery odpowiadają ci wyżej. Ani Olek, ani inni nie latali po klubach z walizkami pieniędzy. Sukces kadrowy United to oczywiście sukces OGSa, ale wynika on z tego, że Norweg potrafił przekonać Edka do pewnych ruchów.. i to nie wszystkich zresztą. Tu od lata powinien być Sancho i wówczas nasze szanse na majstra byłyby większe. Mimo to źle nie jest, ale jeśli coś pójdzie nie tak, to wińmy pana Edwarda. Dobrze, że chociaż Cavaniego nikt nam nie podebrał.
» 26 stycznia 2021, 15:55 #500
giermeq: Magik, czepiasz się. Przecież zaznaczył na początku o tym, że dostawali jakiś tam budżet, a mówiąc "wydawali" chyba nikt nie ma na myśli, że własnoręcznie robią przelewy. A skoro Jose "wydał" nawet więcej to znaczy, że też potrafił przekonać klub podobnie do Ole. Różnica jest jedynie w celach transferowych.
» 26 stycznia 2021, 16:23 #499
Fido: Sancho był nie do wyjęcia bo nie zgodzili się na 100 baniek, było mówione że prowizje dla agentów to drugie tyle. W dobie kryzysu nikt nie wyda takich pieniędzy na jednego piłkarza. Z perspektywy czasu dobrze że nie kupiliśmy go wtedy, może przyjdzie teraz.
» 26 stycznia 2021, 16:38 #498
grzesiek696: Jutro arbitrem spotkania bedzie Pan Peter Bankes. Z tego co się na szybko zorientowałem to nie sędziował jeszcze żadnego meczu z naszym udziałem. W PL prowadził dopiero 18 spotkań.
» 26 stycznia 2021, 14:59 #497
Magik1990MU: miejmy też nadzieję, że nie słuchał ostatnio płaczu Kloppika.
» 26 stycznia 2021, 15:07 #496
hraboNX: Herr Klopp zaczął narzekać na karne dyktowane dla MU i karma szybko wróciła. Myślę, że jeśli Liverpool miałby taką moc, jak w poprzednim sezonie, to nie byłoby szukania "winnych" po stronie sędziów.
» 26 stycznia 2021, 15:29 #495
rreddevilss: Sheffield United are expecting to have about 9 players unavailable for tomorrow. #mufc
» 26 stycznia 2021, 14:38 #494
Magik1990MU: covid?
» 26 stycznia 2021, 14:42 #493
mordynator: Magik
O dziwo kontuzję bardziej patrząc na flashscorze.Tez na początku myślałem że Covid.
» 26 stycznia 2021, 14:50 #492
Magik1990MU: @mordynator

faktycznie. Już znalazłem wypowiedź Wildera.
» 26 stycznia 2021, 14:54 #491
nieeeeeeee: Di Maria bardzo blisko Tottenhamu no mecze z Spurs zyskały by dużo do emocji
» 26 stycznia 2021, 13:43 #490
ManUtd9097: Szkoda że Young już u nas nie gra , było by o wiele ciekawiej ;)
» 26 stycznia 2021, 14:51 #489
ManUtd9097: Ale zobaczyć znowu DM odbijającego bandę na OT bezcenne :D
» 26 stycznia 2021, 16:24 #488
DaredevilUtd: youtu.be/8sHgS6PzCx8 polecam jak ktoś nie widział. Nasz ostatni mecz z innej perspektywy, z poziomu boiska. Swoją drogą dziwnie się to ogląda, widać jaki brak klimatu jest, jakby grali na orliku :D
» 26 stycznia 2021, 13:43 #487
ax1d: Kurde, dopiero tutaj widać, jaki Pogba to jest zwierz fizycznie... Ci zawodnicy wokół niego to wyglądają jak dzieciaki dwie klasy niżej w szkole.
» 26 stycznia 2021, 14:01 #486
kckMU: Dlatego jak jest zaangażowany, to nie ma dla niego konkurenta do walki. A w połączeniu z tą techniką, wizją i szybkością, wychodzi jeden z najlepszych zawodników na świecie.
» 26 stycznia 2021, 14:35 #485
trakol: 6:52 dokładnie za taką samą sytuację Maguire dostal kiedyś czerwona kartkę, tutaj nawet sprawdzania nie bylo
» 26 stycznia 2021, 15:03 #484
BajtiMU: Świetna wiadomość

Marcus Rashford nie odniósł żadnego, poważniejszego urazu kolana w meczu z Liverpoolem. Po wczorajszym skanie kolana wyszło jedynie, że ma jedynie kilka siniaków.

[Telegraph]
» 26 stycznia 2021, 12:50 #483
VaultBoy96: I bardzo dobrze, ale na Sheffield chciałbym zobaczyć Cavaniego od pierwszych minut. Rasha ewentualnie na końcówke wpuścić.
» 26 stycznia 2021, 13:22 #482
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 13:44

Pewnie się poobijał jak wyleciał z boiska po kopniaku Fabinho.
» 26 stycznia 2021, 13:44 #481
Michux3: Fajne byłoby ustawić szybko wynik i dać szansę Diallo
» 26 stycznia 2021, 14:14 #480
mycka86: Nie wydaje mi się żeby Cavani wyszedł od początku. Ostatnie 2 mecze grał po 90 minut, a gramy co 3 dni. Po Sheffield jest Arsenal i Soton. Myślę, że w pierwszym składzie wyjdzie James lub Mata. Bardziej stawiam na Matę, który dobrze pasuje do gry z głęboko cofniętym przeciwnikiem.
» 26 stycznia 2021, 16:07 #479
Kruszon: Lampard wyklęty w wuefiste zaklęty.
» 26 stycznia 2021, 12:09 #478
MiSt: Jak myślicie - Diallo dostanie kilka minut w meczu z Sheffield? Fajnie byłoby zobaczyć go choćby na 10 minut. To w końcu mecz z teoretycznie najsłabszym możliwym rywalem.
» 26 stycznia 2021, 11:08 #477
mikiartur: Tu trzeba dobrać odpowiedni mecz na jego debiut. Bo to że potencjał ma to wiemy. Ale bardziej chodzi o jego pewność siebie. Ja osobiście byłbym za takim zespołem który nie gra tak fizycznie jak sheffield. Pamiętajmy że to na razie chucherko jest. A jak będą w niego mocno, ostro wchodzić to mogą młodego stłamsić. Moim zdaniem najlepszym zespołem byłoby Brighton, problem w tym że gramy z nim dopiero na początku kwietnia. A do końca lutego mamy Sheffield, Arsenal, Southampton, Everton West Brom, Newcastle i Chelsea w lidze noi mecze z WHU w pucharze Anglii oraz mecz z sociedad. Więc w sumie się nie zdziwię jak np. z Sheffield wejdzie na końcówke. Bo raczej na Arsenal będzie trzeba wykorzystać cały nasz arsenał ofensywny itd. A jak nie to pewnie na puchar Anglii z WHU dostanie szanse.
» 26 stycznia 2021, 11:17 #476
MiSt: W sumie to możemy być niemal pewni, że Ole umiejętnie wprowadzi go do zespołu. Jeśli będzie grał dużo to znaczy, że jest naprawdę dojrzały i zwyczajnie dobry.

Mógłby wejść na podmęczonego rywala w ostatnich minutach. Fajnie byłoby zobaczyć w końcu prawoskrzydłowego :p
» 26 stycznia 2021, 11:21 #475
mikiartur: To racja, że Ole dotychczas w miarę dobrze wprowadzał młodych. I umie pokazać im że ma do nich zaufanie. Bo np. czołową i główną postać z Marcusa to dopiero on zrobił. Nie bał się także wprowadzić Brandona do składu na trudne mecze. Tuanzebe tak samo. O Masonie już nie wspominajac.
» 26 stycznia 2021, 12:05 #474
Michal12371: Problem z Diallo jest taki, że chłopak zagrał przez ostatnie pół roku, tylko w 2 spotkaniach i spędził na boisku łącznie 35minut. Nowa liga, nowe otoczenie + braki w przygotowaniu fizycznym więc nie liczyłbym na jego szybki debiut.
» 26 stycznia 2021, 12:49 #473
ReDevil07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 09:42

Przeczytałem wypowiedź Davida z artykułu poniżej i można kurde stwierdzić że naprawdę dobrze dzieje się w naszym zespole, nastawienie, nie wybieganie w przyszłość, pełna koncentracja na kolejnym meczu. Brawo dla naszego sztabu ( całego) bo to wysiłek każdej osoby w klubie. Przyjmy do przodu i przywróćmy należyte miejsce dla tego klubu. Jutro po wygrana! Miłego dnia panowie.
» 26 stycznia 2021, 09:42 #472
izbinho: Mam przeczucie, że jutro pożegnamy kolejnego wuefiste.
» 26 stycznia 2021, 09:34 #471
DaredevilUtd: Coś się w Arsenalu dzieje? :D
» 26 stycznia 2021, 10:17 #470
nieeeeeeee: Nie no myślę że tego Niemieckiego wuefistę z Looserpolu jeszcze nie spuszczą w Klopie
» 26 stycznia 2021, 10:28 #469
Magik1990MU: a kiedy wywalą hiszpańskiego wuefistę? Bo ile można się śmiać, że City kupuje wszystko, nawet sędziów z CAS-u, a LM nadal nie potrafią wygrać? Nudne to się już zrobiło. PEP OUT!
» 26 stycznia 2021, 10:39 #468
mikon70: Nudne to się zrobiły już te żarty o wuefistach. Dzień w dzień o tym samym.
» 26 stycznia 2021, 10:52 #467
DaredevilUtd: A jak pisali o Ole, że wuefista to nie było nudno?
» 26 stycznia 2021, 12:56 #466
Abstrahujacy: Było nudno i jest nudno czytać o tych wuefistach. Po prostu nie karmcie już tego.

@DaredevilUtd Whataboutism też argumentem nie jest. Odwracanie kota ogonem na zasadzie 'a inni też tak robią!' nie świadczy, że to słuszne zachowanie.
» 26 stycznia 2021, 13:52 #465
mikon70: Daredevilutd
No właśnie te wasze żarciki, to takie ciągle nawiązywanie do tego. Jeszcze to rozumiałem na początku, ale wy to od roku dzień w dzień wałkujecie na tej stronie. Hahaha Klopp wuefista, to nasz wuefista chyba nie jest taki zły. Denne te żarciki są i już żałosne. Więcej powściągliwości radzę i znalezienie czegoś nowego.
» 26 stycznia 2021, 13:59 #464
devil080573: Mam nadzieję że w tym roku otworzą jednak stadiony dla kibiców i uda mi sie obejrzeć coś na żywo, mieszkam w Szkocji ale nie jest to odległość zaporowa i co roku starałem się być przynajmniej na 2-3 meczach.
Ale chyba najbardziej zabolało mnie w poprzednim roku odwołanie koncertu Nightwish w Londynie na który miałem juz bilety :(
» 26 stycznia 2021, 08:52 #463
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 08:59

Też się chce wybrać do Manchesteru... cholerny covid
» 26 stycznia 2021, 08:58 #462
DailySmoker: Też się nie mogę doczekać powrotu na trybuny. Ale raczej to się za szybko nie stanie
» 26 stycznia 2021, 09:10 #461
DaredevilUtd: Ja w tamtym roku też chciałem na mecz iść, a tu taki psikus. Teraz nawet membershipa nie przedłużyłem, mam nadzieję, że się to szybko skończy. Ps przez ten Covid to nawet mi do lekarza nie pozwolili jechać w Manchesterze, chociaż mieszkam w Greater Manchester, kazali się wybrać do bliższego oddziału :/
» 26 stycznia 2021, 10:16 #460
DailySmoker: Ja membera jak co roku wziąłem i tak, ale nie nastawiam się na wyjazd w tym sezonie
» 26 stycznia 2021, 11:32 #459
zbyszek7: Dokladnie rok temu! 26 stycznia 2020r swoj ostatni mecz w barwach United rozegral Phil Jones strzelajac nawet w nim gola :D od tamtej port leczy blizej niesprecyzowany uraz inkasujac przyooazji ok 4mln funtow (75tys per week jak podaja media)
A tata mowil synu w zyciu trzeba sie dobrze ustawic :D
» 26 stycznia 2021, 04:18 #458
braku: Jutro będzie ciężko City otworzyć konserwę bez de bruyne. Liczę na 0-0.
» 26 stycznia 2021, 00:39 #457
Endriu25: Coś te losowania w pucharach nam nie sprzyjają. Jak to jest że Manchester City znowu trafia na drużynę spoza Premier League tak samo Chelsea a my znowu. Te losowania są ustawione czy co :)
» 26 stycznia 2021, 00:14 #456
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.01.2021 00:37

Z City to już jest chory temat. O ile każdy puchar za Guardioli wygrali zasłużenie, o tyle każde ich losowanie w epoce tego trenera zakrawa o żart. Lub, o "wiele ciekawych pytań" - jak kto tam woli to nazwać.

I naprawdę nie chodzi o dwa czy trzy losowania. Prześledźcie sobie na spokojnie, jeśli chcecie, kilka lat wstecz.
» 26 stycznia 2021, 00:35 #455
Daka: Rywale City w pucharze Anglii od 2017 roku - Burnley, Cardiff, Wigan, Rotherham, Burnley, Newport, Swansea, Brighton, Watford, Port Vale, Fulham, Sheffield Wednesday, Newcastle, Arsenal, Birmingham, Cheltenham.
» 26 stycznia 2021, 01:09 #454
kckMU: Grupy LM:

Porto, Marsylia, Olympiakos

Atalanta, Szachtar, Zagrzeb

Lyon, Szachtar, Hoffenheim

Szachtar, Napoli, Feyenoord

Pucharu ligi nie będę wymieniać. W końcu w tym sezonie dostali pierwszoligowców - outstanding!

Zauważyliście poza tym, jaki City ma spokój w mediach? Czy Wam się przewijają newsy, że może ktoś odejdzie z klubu? Nawet takie śmieciowe w słabych gazetach, że de Bruyne odejdzie do Realu np? Nie, jest cisza. Transfery też załatwiane po cichutku.

City ma kontrolę nad wszystkim. Totalną.
» 26 stycznia 2021, 03:52 #453
PiesekLeszek: Lampard nasz rywal od zawsze, ale szkoda chłopa, powinien dociągnąć do końca sezonu przynajmniej.
Ale czego można się było spodziewać po tym klubie skoro zmieniają trenerów jak rękawiczki i nie liczy się budowa drużyny, progres. Liczy się tu i teraz, wygrane i zbijanie kasy.
» 25 stycznia 2021, 23:43 #452
QUEBON: CO ZA GOL FERNANDESA!!
» 25 stycznia 2021, 22:36 #451
Sancho: Jutro się dowie o zwolnieniu franka
» 25 stycznia 2021, 22:57 #450
QUEBON: U mnie właśnie Sarri odszedł
» 26 stycznia 2021, 13:32 #449
mcscotyy: Następna runda z West Hamem.
Wreszcie jakiś poważny przeciwnik
» 25 stycznia 2021, 22:35 #448
braku: Zaraz po meczu to było wiadome
» 26 stycznia 2021, 00:41 #447
SkilledHydra16: Jazda Wycombe. Mam nadzieję, że potężny Akinfenwa ich dobije.
» 25 stycznia 2021, 21:35 #446
SkilledHydra16: Jednak nie
» 25 stycznia 2021, 21:35 #445
ojciectomka: Czy ktoś ma jakieś wiadomości na temat kontuzji Rashforda. Dzięki za info.
» 25 stycznia 2021, 20:35 #444
AllUnited88: Podobno to coś z kolanem raczej nic poważnego
» 25 stycznia 2021, 20:50 #443
ojciectomka: Dzisiaj miał mieć robione szczegółowe badania. Myślałem, że będzie coś podane ale cisza.
» 25 stycznia 2021, 20:53 #442
Grzesiek: Podobno Lingard blisko West Hamu. Jedne źródła podają ze tylko wypożyczenie inne ze transfer definitywny.
» 25 stycznia 2021, 20:26 #441
Hoccu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 23:32

Jak Fabian zobaczy co od...dala w hotelach na wyjazdach, to Łukaszowi się żyć odechce.
» 25 stycznia 2021, 23:31 #440
Abstrahujacy: WHU mają 2 zawodników wypożyczonych a to jest limit w PL.
Albo transfer definitywny albo nic.
» 26 stycznia 2021, 13:57 #439
AllUnited88: Odpalam internety patrzę A tu Franek zwolniony no to była tylko kwestia czasu ale jednak się zdziwiłem nie wiedzieć czemu
» 25 stycznia 2021, 20:12 #438
kckMU: Wyobrażacie sobie co by zrobili dziennikarze angielscy, gdyby Lampard był obcokrajowcem? Nie poświęciliby mu nawet jednego zdania, że dostał mało czasu. Zeżarliby go jak ostatnią szmatę.
» 25 stycznia 2021, 19:38 #437
Klierek7: Jak neguje zawsze takie dywagacje to tu masz rację
» 25 stycznia 2021, 23:21 #436
Celt15: Austin w niedawnym wywiadzie powiedział, że gdy VVD był jeszcze w Southampton, rozważaliśmy ściągnięcie właśnie jego, ale przegrał konkurencję z Londelofem i to Szweda ściągnęliśmy. Wolałem tego nie wiedzieć, ale żyje się dalej. :)
» 25 stycznia 2021, 19:24 #435
Kadu: Co najśmieszniejsze, tak z biegiem czasu, to ta odpowiedź kogoś, że jak można pisać takie rzeczy VVD jest więcej warty niż Boateng, jest komiczna hahaha dodatkowo można było się dowiedzieć, że to średniak, cienias, nie wyróżnia się na tle innych a jak ktoś myślał inaczej to był atakowany
» 25 stycznia 2021, 20:44 #434
PastaDoCiasta: Co chłop wynalazł :D
» 25 stycznia 2021, 21:53 #433
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 22:04

Ciekawe pod jaki nickiem sam Pan stoperdo się tam wypowiadał, bo widzę że konto od 2019. Czasy się zmieniają, a gościa kupili za rekordowe pieniądze. Moim zdaniem wciąż jest to za dużo nawet na te czasy i komentatorzy mieli racje. Chore pieniadze, a on nie był wtedy jeszcze topem jak teraz, więc nic w tym śmiesznego.
» 25 stycznia 2021, 22:03 #432
HarryBrown: Na cenę wpływ ma wiele czynników, a w szczególności potencjał oraz ilość dostępnych na rynku graczy na odpowiednim poziomie na danej pozycji. Jak ciężko pozyskać klasowego środkowego obrońcę pokazuje nasz przykład. Od czasu pary Rio-Nemanja mamy cały czas problem na tej pozycji.
» 25 stycznia 2021, 22:21 #431
Kadu: DD,
To nawet nie chodzi o to, że ktoś miał racje na tamte czasy, ale ktoś napisał dobry, ciekawy komentarz i trafił! A ludzie rzucili się na niego, że wypociny pisze i chciał zabłysnąć, jakby nie można było mieć swojego zdania.
» 25 stycznia 2021, 23:38 #430
Hoccu: Rosyjsko-Niemiecka koalicja? Gdzieś to już słyszałem.. Swoją drogą, Lamps wiele mi napsuł krwi jak jeszcze grał w Chelsea. Jednak, szkoda chłopa. Jedyne co dostał od Chelsea to wsparcie kibiców. Jednak, patrząc po ich wypowiedziach to nie powiedział bym xd

A rusek? No jak to rusek.. Stalin też swoje gadał do Roosvelta i Churchila a wyszło co innego :)
» 25 stycznia 2021, 19:11 #429
rreddevilss: Ktos wie co z Rashem? Dzis mial miec jakis skan podobno
» 25 stycznia 2021, 18:19 #428
piotrek19: Na ten moment cisza, ale patrząc na formę szabelek to może niech sobie chłopak odpocznie jeśli jest jakiś drobny uraz , warto może dać szanse pogrania Danielowi czy nawet może Dillo jest już gotowy i w drugiej połówce dostanie szanse. Marcusik niech się szykuje na Arsenal, bo w końcu trzeba ograć tego Artete
» 25 stycznia 2021, 18:26 #427
piotrek19: Lampard latem kupił gwiazdy, duże pieniądze,duże zmiany w zespole mówiło się , że może zająć to trochę czasu zanim poukłada zespół. Pierwsze miejsce w grupie Ligi Mistrzów. Ostatni terminarz nie był łatwy mało i słabe występy okey , ale nadal mają tylko 4 punkty straty do top4 . W poprzednim sezonie 0 transferów dobrze winniki jak i gra. Nie lubię Chelsea jakoś z natury, ale jak dla mnie to zwolnienie jest trochę głupie ,powinien dostać więcej czasu.

Ps. Na szczęście nie nasz cyrk i nie nasze małpy
» 25 stycznia 2021, 18:18 #426
Hoccu: Nie Lampard kupił tylko Abramowicz, nie duże zmiany tylko duże pieniądze. Ruska natura mój drogi, Abramowicz zrozumiał, że bez europejskiego pesos będzie mu źle. Facet jest łasy na piniądz i tyle.
» 25 stycznia 2021, 18:46 #425
PastaDoCiasta: Z okazji dzisiejszego zwolnienia Franka pozwolę sobie przypomnieć, że na znanym i lubianym portalu meczyki peel 17 lutego 2020 roku pojawiło się arcydzieło dziennikarskie, druga epopeja narodowa, analiza ostra niczym cień mgły, pod wdzięczną nazwą "Konkrety, a nie bajki o DNA. Ole Gunnar Solskjaer został przy wuefie, Frank Lampard idzie w górę", rozpoczęty bezbłędnym wywodem logicznym "Frank Lampard przy Ole Gunnarze SolskjĂŚrze wygląda niczym profesor, chociaż sam ideałem nie jest". Panie Kacprze Klasiński, mam nadzieję, że niebawem otrzyma Pan posadę głównego eksperta w C+, to byłby honor dla całego Narodu móc cieszyć uszy Pana rĂŠsumĂŠ.
» 25 stycznia 2021, 17:35 #424
Magik1990MU: Myślisz, że w C+ wiedzą kto to jest? Redaktor meczyków przy dziennikarzu sportowym to jak strażnik miejski przy policjancie :)
» 25 stycznia 2021, 17:40 #423
GandiGanda: Myśle ze straznik miejski by sie obrazil o takie porównanie
» 25 stycznia 2021, 17:49 #422
MaciejusManUtd1: Cieć do komandosa.
» 25 stycznia 2021, 17:54 #421
vieeeri: Szacunek do meczykow doskonale było widać na ostatniej konferencji Bońka.
» 25 stycznia 2021, 17:58 #420
GandiGanda: A co powiedzial?
» 25 stycznia 2021, 18:02 #419
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 18:12

meczyki to zwykły chłam, a takie jaśki jak autor tego gwnoartykułu niejaki Kacper i reszta tych pseudoredaktorków nie mają nic wspólnego z obiektywizmem. Skończył szkołę jeden z drugim ale robienia hałasu czy inne śmieciowisko.
» 25 stycznia 2021, 18:12 #418
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 18:38

GandiGanda

Swoje za uszami ma Tomasz Włodarczyk i dziś chyba portale pokroju meczyki to max na co może liczyć.

Co do konfy Bońka to polecam odsłuchać sobie moment, gdy prowadzący konferencje wywołuje Włodarczyka i z takim pożałowaniem w głosie dodaje - meczyki pe el
» 25 stycznia 2021, 18:38 #417
mikiartur: Często widzę artykuły w meczykach które gdzieś indziej już wcześniej przeczytałem i ogólnie lubią z każdej gazety wklejać ploty tylko po to by je wkleić. Osobiście z stron internetowych poświeconej głównie piłce ale nie tylko to polecam Weszło i newonce.sport Na weszło często piszą z jajem i tak nietypowo a za to w newonce fajnie piszą np. ranking sił albo ogólnie jakieś artykuły w ciekawym stylu.
» 25 stycznia 2021, 19:13 #416
mikon70: Panowie polecam wejść na Twittera autora tekstu;). Przynajmniej wysmial to co tam nabazgrał i nie udaje zakłamanca.
» 25 stycznia 2021, 20:29 #415
NoName: Troche to ironiczne, ze jeden z najlepszych zawodnikow w historii Chelsea (a moze najlepszy?) okazal sie jednym z ich najgorszych menagerow w historii, a na pewno najgorszy w czasach Abramowicza.
» 25 stycznia 2021, 17:26 #414
PastaDoCiasta: Rzecz w tym, że Frank wcale nie był taki zły, w zeszłym sezonie z kadrą którą miał i zakazem transferowym zajął bardzo dobre miejsce, w tym na razie szło mu mocno średnio ale straty do top4 miał raptem kilka punktów, plus ponoć on chciał Tarkowskiego i Rice'a a nie Havertza i Wernera (na logikę ma to większy sens), więc nie byłbym taki ostry w jego ocenie. Po prostu niektórzy dziennikarze tasowali się do niego dzień i noc robiąc z niego drugiego Guardiolę
» 25 stycznia 2021, 17:37 #413
Czerwony123: To tylko Chelsea, gdzie wiadomo co sie liczy. Romek od paru lat nie ma zadnego planu. To tak jak isc do rzeznika, sklepu I nakupowac zarcia gdzie nie masz pojecia o gotowaniu!
Ogarniecie takiego skupiska gwiazd wymaga fachury I doswiadczenia. Dlatego takie przykladowe city ma specjaliste, zeby sie gwiazdy nie rzucaly na siebie. Romek myslal, ze jak rzuci kase to kupi wynik, ale to juz nie ta liga co kiedys. Franek zrobil wynik w tamtym sezonie, ale bez jaj bo mial czym grac.
Co zrobil w tym sezonie? Kompletnie odstawil abrahama, zeezygnowal z kante oraz nie wiedzial jaka jest jego 1sza jedenastka.
Jak Werner, ktory byl jednym z lepszych strzelcow w europie, staje sie posmiewiskiem, nie umie trafic w pilke. Lepsze wykonczenie widywalem na meczach mego syna w Sunday lidze w Manchesterze. Frank jest sam sobie winien, ze uwierzyl w siebie, w opowiesci ruska tak szybko. Mogl isc przykladowo droga takiego Artety, spedzic troszke czasu pod opieka specjalisty I zrobic wtedy ruch. Co by nie mowic, moze Arsenal nie robi wyniku, to czasami graja dobra pilke, gdzie maja wiele wiecej brakow kadrowych, mniej doswiadczonych pilkarzy. Szkoda franka, ale Kawior smakuje tylko.z wodka, to taka legenda Kremlina.
» 25 stycznia 2021, 17:51 #412
olej9111: Kolejny as... Zanim coś napiszesz to sprawdź fakty. "Kompletnie odstawil abrahama, zeezygnowal z kante oraz nie wiedzial jaka jest jego 1sza jedenastka." Kante zagrał najwięcej minut w tym sezonie z całej kadry a ty piszesz, że został odstawiony hahaha. Abraham zagrał tyle samo minut co Pulisic I Havertz.
» 25 stycznia 2021, 18:21 #411
Czerwony123: Co z tego, ze zagral minuty, jak nie byl jego pewnym , pierwszym wyborem. To samo z kante, ktorego chcial sprzrdac I kupic Ryzowego z west hamu. Jego jedenastka? Prosze cie, z calym szacunkiem, ale ja I wiekszoc tu wie , co , jakie bledy zrobil Franek. Oczywiscie bez obrazy asie!
» 25 stycznia 2021, 18:26 #410
Czerwony123: Prosze.bardzo.,ptaszki cwierkaja, ze Franek juz ma propozycje pracy. Nie kto inny jak sam pep chce go na jego zastepce. Pep widzi w nim potencjal
» 25 stycznia 2021, 18:35 #409
olej9111: Ty widzisz co piszesz? Chłopie on był jego pierwszym wyborem i grał zawsze gdy nie był kontuzjowany, w dodatku zagrał najwięcej minut ze wszystkich zawodników w tym sezonie. To co ty pier*** że nie był pierwszym wyborem?
» 27 stycznia 2021, 11:46 #408
dawid262262: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 17:06

W tej Norwegii niezłych Wufeistów mają,że jaki SOLSZA ogrywa Kloppa
» 25 stycznia 2021, 17:05 #407
mateusz09874: Na takie United czekałem 7 lat. I niech ktoś tylko złe słowo powie na Solskjaera. Były upadki jak w LM ale progres jaki zanotowaliśmy na przestrzeni lat to jest kosmos. Jak zajęliśmy 2 miejsce w lidze z Mourinho to nie było takiego stylu, takich wyników.
» 25 stycznia 2021, 17:03 #406
mikiartur: A kibice Arsenalu i k.com co tam mówią o zwolnieniu Franka i prawdopodbnym zatrudnieniu Tuchela? (Głównie do Oskara i Arsfana pytanie)
» 25 stycznia 2021, 16:48 #405
Chestnut: Wejdź na ich stronę i sprawdź. Po co znów prowokujesz.
» 25 stycznia 2021, 18:29 #404
Murad: Taka mala ciekawostka: Nasz Amad Diallo zostal wyceniony drozej w FPL (5.5mln) niz Bukayo Saka (aktualna cena 5.3mln), ktory juz swoje zaczal pokazywac w lidze stajac sie wazna ukladanka Arsenalu.
» 25 stycznia 2021, 15:52 #403
mycka86: W momencie tworzenia wyceny (czyli przed sezonem) Saka był wyceniany też na 5,5. Jego cena spadła później. W następnym sezonie na pewno będzie droższy.
» 25 stycznia 2021, 17:07 #402
Czerwony123: Wstaje rano, a tu prosze, Sputnik has landed! Postawilem na zwolnienie Franka ÂŁ100 I kupie sobie teraz Ps5. To bylo oczywiste, ze Chelsa go zwolni, po wydaniu fortuny na nowe zabawki romka. Tam di Mateo polecial po zdobyciu CL , Ancelotri po doublu.. Chelsea to chelsea, nawet taka legenda jak Frank sie nie liczy.
Trzeba powiedziec sobie tez szczerze, ze Franek dostal robote przez nazwisko w chelsea. Dostal tez robote w derby przrz family connection. Absolutnie przez ostatnie 2miesiace nie radzil sobie w smerfach. Zespol mial problemy z tozsamoscia, pewnoscia siebie. Nie wspominajac juz o taktycznych bledach.
Szkoda mi troszke Franka, ale oceniajac to logicznie, patrzac na postawe Chelsea w przeszlosci, to wcale sie nie dziwie. Ten covidowy sezon jest dziwny I wszystko jest mozliwe. Patrzac na sklad Chelsea smiem twierdzic, ze jescze moga wskoczyc do top4 pod patronem innego szkoleniowca. Tuchel? , to bardzo dziwny wybor, bo gdzie by nie byl, to zawsze mial problemy z dydekcja . Chyba , ze mowimy tu tylko.o szortterminizmie, jak to w smerfach bywa.
Dzieki Ci Romanie za ps5 ! .
» 25 stycznia 2021, 15:08 #401
Chestnut: Switch lepszy :)
» 25 stycznia 2021, 15:17 #400
duxTomek: Gdyby tylko miec czas i konsolke i remaster Gta San Andreas ehh
» 25 stycznia 2021, 15:29 #399
demektczew: Chestnut lepszy lub nie, ale chyba musisz sie zgodzic ze wybor gier jak i sam gameplay na switchu nie moze sie rownac do konkurencji
» 25 stycznia 2021, 15:29 #398
Czerwony123: Switch jest w domu juz 3 lata, ma go moj syn. Wole mego retro pie , wiecej zabawy. Niny I ich gry to nie moja bajka . Switch dla mnie, to taki naladowany bajerami PEGASUS z poczatku lat 90tych, ale to tylko moja opinia.
» 25 stycznia 2021, 15:42 #397
Vilen: Nie wiem, poza popykaniem w jakas Zelde z czystego sentymentu ta konsola nie ma dla mnie zadnych argumentow, zwazywszy ze technologicznie blizej jej do konsol generacji PS3 czy Xbox 360 (z 2 strony biorac pod uwage rozmiar nie mozna od niej wiecej wymagac)
» 25 stycznia 2021, 15:45 #396
Magik1990MU: Właśnie się przymierzam do kupna switcha.

@Vilen

Switch to nie tylko Zelda, nie przesadzaj. Masz na tej konsoli kilka genialnych gier z Marianem i Luckiem, masz świetne japońskie RPG-i, a dla cierpliwych Animal Crossing :) Poza tym nie sensu porównywać mocy tej konsolki z konsolami stacjonarnymi, bo to bardziej sprzęt w trasę.
» 25 stycznia 2021, 15:53 #395
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 16:05

Jeżeli chodzi o wybór gier to Switch ma ich dużo, PS4 też, PS5 też będzie miał bo taka polityka PlayStation. Xboxa się kompletnie nie opłaca, bo te same gry wychodzą na PC. Chociaż te gry z PSa też powoli wchodzą na PC.
Animal Crossing, Zelda, Mariokart, Smash, Pokemony, to są moje klimaty, a technologią się kompletnie nie przejmuję, bo to co się dla mnie liczy to fabuła, czy czysta przyjemność z rozgrywki.
» 25 stycznia 2021, 16:02 #394
PastaDoCiasta: A to Ty? Bo jakiś czas dłuższy temu pamiętam że ktoś pisał że postawił jakieś większe pieniądze na Franka i czeka aż zarobi :D
» 25 stycznia 2021, 16:24 #393
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 16:39

100funa , 5 do 1 ... swoja droga postawilem, ze arsenal bedzie mistrzem no bylo 35 do 1 , na starcie sezonu. Oraz , ze Jose straci prace. Co do Franka sie nie mylilem, bo romek jest przrwidywalny.
» 25 stycznia 2021, 16:37 #392
mikiartur: Teraz to pierwszy do zwolnienia jest Bruce chyba
» 25 stycznia 2021, 16:46 #391
Czerwony123: Stawka jest slaba, teraz sie nie oplaca, za zwolnienie Bruca daja 10 pensow, za postawionego funta!
» 25 stycznia 2021, 16:52 #390
Magik1990MU: Tak sobie czytam artykuł The Athletic o powodach zwolnienia Lampsa i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że Glazery i Edek to zło, ale mogliśmy trafić jeszcze gorzej. W maksymalnym skrócie: Frank podobno nie dogadywał się z zarządem na polu transferów. Wiele osób pisze, że Lampard dostał kogo chciał... bo co? Bo Chelsea kupiła kilka głośnych nazwisk? The Athletic twierdzi, że Franek chciał Rice'a i Tarkowskiego... brzmi logicznie, patrząc na problemy Chelsea w obronie? Tak samo Anglik chciał się pozbyć Kepy i Rudigera... również brzmi logicznie? Brzmi. Więc to, że kupiono mu zawodników, których de facto Chelsea nie potrzebowała (mam nam myśli dwóch sympatycznych Niemiaszków), nie sprawia, że okienko dla Lampsa było udane. I przechodząc do kwestii naszego zarządu: pomijając pewne wpadki (gdzie jest etatowy prawoskrzydłowy?!), to wesoły Edek wykonuje swoją pracę poprawnie. Nie wzorowo, po prostu poprawnie. Owszem, olał Mou w kluczowym momencie, olal główne cele OGS-a w zeszłe lato, ale jak czytam, że Frankiemu powiedziano, by wykorzystał jakoś Kepę... masakra. Cieszmy się więc, że Olkowi udało się zbudować niezłą ekipę, a w planach są kolejne ciekawe ruchy, bo przy Abramowiczu dopiero byłby tu burdel. A Edek i tak out.
» 25 stycznia 2021, 14:10 #389
Glory1878: To tylko ploty, jak jest/ było naprawdę tego sie nie dowiemy. U nas transfery dopiero ogarnął Ole - widać plan, tygodniówi ogarnięte, normalnie zmiana o 180 stopni.
Dla mnie Edek to i tak jest katastrofa. Ściąganie zawodników w ostatni dzień okienka, bo się targował i pare milionów a ostatecznie i tak płacimy cenę początkową. Sam Mourinho mówił, że chciałby swoich zawodników szybciej, aby przepracować z nimi pare tygodni przed startem ligi.

Powiedźcie mi jak można było dać Jonesowi kontrakt do 2024, bo ja tego dalej nie rozumiem i po prostu nie dowierzam.

Tygodniówki dla średniaków m.in Rojo na poziomie topowych zawodników ligi. Przez takie działania Argentyńczyk siedzi sobie u nas na wakacjach, bo po co ma odchodzić do klubu w którym musiałby grać i dostawać mniej kasy? Nie ma sie co mu dziwić

Dla mnie Edek to jest tragedia i co by sie nie stało zdania o nim nie zmienie
» 25 stycznia 2021, 14:17 #388
MiSt: Edek powinien zostać, ale w roli kogoś odpowiedzialnego za finanse - mało jest tak dobrych ludzi w tym dziale futbolu. Powinien tylko trzymać się z dala od spraw sportowych.

Co do reszty pełna zgoda. Glazerzy swoje mają za uszami, ale jednak potrafią zmienić strategię wsparcia dla menedżera i dać trochę siana na transfery.
Mogliśmy trafić dużo lepiej, ale jednak patrząc na Chelsea czy taką Barcę to jednak cieszę się, że nie jest z Glazerami aż tak źle.
» 25 stycznia 2021, 14:25 #387
Magik1990MU: @Glory

masz rację, może ja się źle wyraziłem i też przesadnie określiłem pracę Edka jako poprawną. Uściślając: Edward to katastrofa, ale jak się okazuje mogą być większe i Chelsea jest dobrym tego przykładem. Historia the Blues i Romka jest pełna piłkarzy, których menadżerowie nie chcieli, więc jestem gotów uwierzyć, że okienko dla Lampsa wcale nie było tak udane, jak wieszczyły media. Co jednak ważniejsze: na SB w ogóle nie mają cierpliwości. Przecież nawet wyśmiewany powszechnie zarząd Arsenalu cały czas wspierał Mikela, nawet jak Kanonierzy byli tuż nad strefą spadkową zaufali Artecie.. a Frankie? Pierwszy głębszy kryzys i Anglik leci z hukiem.
» 25 stycznia 2021, 14:29 #386
mikiartur: Pod względem transferów odkąd Ole przyszedł, trzeba przyznać że jest poprawa u Edka w postępowaniach. Może transfery Cavaniego i Tellesa były na ostatnią chwilę ale dały sporo zespołowi a mogą dać jeszcze wiecej. Jako plus także uważam transfer Donnyego. Inwestycja w młodych także zaczyna nabierać intensywności. A pamiętajmy że u nas w klubie paru mocarnych grajków dało radę rozwinąć swoje nieprzeciętne umiejętności. I nie mówię o wychowankach ale o grajkach którzy przychodzili tutaj jako duże talenty albo jako młodzi gracze z jako takim potencjałem. Mam na myśli przede wszystkim: Ronaldo Rooneya ale także trochę starszych Solskjaera, Carricka, Naniego,Teveza i wielu by się jeszcze znalazło.

A co do nieporozumień Lamparda i zarządu. Myślę że prawda leży gdzieś po środku. Bo okej Lampard może chciał się pozbyć Kepę, ale nie dziwię się zarządowi że chcieli by Lampard go odbudował. W końcu dali na niego ponad 70 mln euro. Czy transfery Wernera i Zyiecha nie był życzeniem Lamparda też trochę mam wątpliwości, bo wszyscy mówili przede wszystkim sporo o tym że potrzeba ps w Chelsea. Wernera transfer też jakiś bardzo głupi nie był bo chcieli wzmocnić rywalizacje w ataku uważając że Giroud za niedługo odejdzie. Transfer Silvy i Havertza faktycznie mogło nie być życzeniem do końca Franka. Bo po co tam do końca potrzebny Havertz to ja do końca nie wiem. Ale może uważał Roman że wyciągnięcie takiego grajka(który był gwiazdą Bundesligi mimo wszystko) może być jedyną okazją więc go kupił. A Silva to po prostu okazja była. Poza tym nie dziwię się zarządowi że nie ściągnęli Rice bo osobiście uważam że nie jest to gośćiu wart prawei 80-100mln które podobno woła WHU. A z Tarkowskim trudno powiedzieć, bo fakt że taki grajek by się przydał Lampardowi. Bo skoro nie wierzył jakoś mocno ani w Zoume ani w Rudigera a Tomori jak było widać był w hierarchii za nim jeszcze. To taki transfer nawet przy transferze Silvy miałby sens. Noi dlatego uważam że prawda leży gdzieś po środku.
» 25 stycznia 2021, 14:29 #385
MikeMU: Od przyjścia Ole uważam, że nie było złych transferów. Były lepsze i trochę mniej ekscytujące typu walijski jeździec bez głowy, ale każdy grajek odegrał swoją rolę nawet James, który jak wchodzi zostawia serducho. Nie można porównywać do tego co było wcześniej, jakieś do marrije, depaye.... Teraz bierzemy nie tylko nazwiska, ale także ludzi którzy chcą zostawić serce na boisku.
» 25 stycznia 2021, 14:56 #384
ax1d: Jeśli przyjąć, że dwie kadencje Mourinho i Hiddinka to 2x dwóch menedżerów, to Chelsea od 2005 roku miała 15 menedżerów. To jest średnio zmiana menedżera co rok. Dramat. Więc trudno się nie zgodzić - mogliśmy trafić gorzej.
» 25 stycznia 2021, 15:28 #383
DaredevilUtd: Zapominasz, że podobne artykuły były po naszym oknie transferowym. Nie prawdasz, że nie dostaliśmy tych co chcieliśmy, którzy byli naszym 1 wyborem? Jakoś Ole potrafi to poskładać. Nie ma co rozgrzeszać Lamparda, już go anglicy stawiali na piedestale i wyszło jak wyszło.
» 25 stycznia 2021, 16:48 #382
Lisan: Pamietam pierwszy mecz VDB. Szybki, dynamiczny, odwazny, grajacy na jeden kontakt, okraszony bramka.
Dzisiaj schowany, asekuracyjny. Chyba za duzo przebywa z Marsjankiem
» 25 stycznia 2021, 14:09 #381
wider: może to też być spowodowane strachem że zagrasz źle i znów będziesz siedział 10 spotkań na ławce
» 25 stycznia 2021, 14:29 #380
kamilpe: Jeśli piłkarz ma wysokie ambicje to zagra maxa żeby nie siedzieć właśnie tych 10 spotkań na ławce
» 25 stycznia 2021, 14:32 #379
Litosci: Ale nie porównujcie meczu z licerpoolem gdzie był cios za cios do meczu z crystal chociażby gdzie na nich siedzieliśmy cała końcówkę i donjy mógł pokazać to co najlepsze.
» 25 stycznia 2021, 16:14 #378
RyannMistrz: @wider ale nie może się bać. Zobacz jak gra bruno. 6 podań zagra do przeciwnika albo gdzieś w pustkę a potem zalicza asystę i jest bogiem. Van de beeka musi z niego brać przyklad
» 25 stycznia 2021, 17:01 #377
matek227: druga strona medalu to jest fakt jaką role pełnił na boisku, głównym łącznikiem do zadań ofensywnych był Pogba. Moim zdaniem VDB miał w tym meczu z LOOSERPOOLEM pełnić role zadaniowca, być cofnięty i grać krótką piłkę, nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest to czego nam brakuje często. GRY NA JEDEN KONTAKT, zobacz jak przytomnie zachował się zagrywając do naszego kochanego Rasha. Z tego pada gol. Takich sytuacji większość nie docenia, a to takie sytuacje doprowadzają do szybkiej kontry i gola na 1;1! Samo poruszanie VDB jest bardzo dobre na boisku! WSPOMNICIE MOJE SŁOWA! Holender jeszcze nie raz udowodni, że bieganie z Diabełkiem na piersi jest czymś wielkim! Nie trzeba strzelać w każdym meczu goli i asystować. Jest mało wystawiany, ale to coś co Ole robi rozmyślnie. Większość piłkarzy takich jak DEPAY czy DI MARIA wchodzili u nas z marszu! I co? Na to pytanie można samemu sobie odpowiedzieć! GGMU!
» 25 stycznia 2021, 21:14 #376
wider: w sumie to szkoda że zwolnili Franka bo może się okazać że nowy trener ogarnie tą zbieraninę i zrobi się groźny rywal na 2ga część sezonu
» 25 stycznia 2021, 14:02 #375
toporminator: Donny dostaje kolejną szanse i kolejny raz jej nie wykorzystuje. Ponad godzina na boisku i nic co zapadłoby w pamięć, tak w ataku jaki i grze defensywnej. Niestety nie daje Ole żadnych argumentów by w dużo ważniejszych meczach (PL) dawać mu więcej minut. Na boisku pojawiają się Bruno i Fred i od razu robią robotę, jeden strzela zwycięskiego gola i rzuca piłkę na nos do Cavaniego, drugi gryzie trawę na całej długości boiska.
» 25 stycznia 2021, 14:02 #374
trakol: Mi tam zapadła w pamięć akcja gdzie podał do Greenwooda i gdyby ten podał zamiast strzelać z ostrego kąta to Vdb na pewno by strzelił bramkę albo podal by do Rashforda który wychodził sam na sam z bramkarzem
» 25 stycznia 2021, 15:11 #373
Kiharitony: A mi zapadło w pamięć jak Rash mu zagrał na klepe a Donny zagrał szerzej do Shawa w pole karne przez co Rash mógł wbiec na światło bramki i prawie to się skończyło golem, widać że wizję chłopak ma.
» 25 stycznia 2021, 16:58 #372
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 17:22

Źle nie zagrał, brakowało rytmu meczowego, ale był to liverpool a nie jakieś WBA
» 25 stycznia 2021, 17:22 #371
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 13:56

W ogóle ciekawa i trochę śmieszna sprawa. Nie pamiętam żeby kiedykolwiek wcześniej w jednej lidze byli: Mourinho, Guardiola, Klopp, Tuchel Ancelotti, Rodgers, Bielsa, do tego specyficzny Allardyce, stary doświadoczny Moyes, cwaniak Bruce, Sean"druga połowa sezonu" Dyche + ciekawy trener Espirito Santo + młodzi ciekawi angielscy trenerzy Parker, Smith, do tego młody Arteta. A na pierwszym miejscu nasz Wielki Ole hahaha

Chyba w żadnej lidze wcześniej nie było tak mocno obsadzonej ligi na ławce trenerskiej. Przecież tu jest - 6 mistrzostw Anglii, 5 mistrzostw Niemiec, 7 zwycięstw w lidze mistrzów, 3 mistrzostwa Włoch, 3 mistrzostwa Francji i o mniejszych trofeach byłoby wiele do opowiadania xd i ciekawe że Real Madryt prowadziło 2 z nich, Chelsea na 99% 3 z nich, Liverpool 2 z nich, a Bayern i Borussie odpowiednio po dwóch. i długo by wymieniać. Tu jeszcze brakuje by przyszedł Allegri do jakiegoś klubu, Beniteza by wrócił do Newcastle, noi ostatecznie gdzieś Sarri hahahaa
» 25 stycznia 2021, 13:48 #370
Batigol222: No 7 wygranych w LM to miazga w porównaniu z innymi ligami. Też już jakiś czas temu zwróciłem na to uwagę.
» 25 stycznia 2021, 16:00 #369
diukdemaktub: A co do kibiców wieszczących tytuł mistrza dla MU w tym sezonie - byłoby pięknie, ale cieszmy się tym co mamy, chociażby wczorajszą piękną wygraną i wyeliminowaniem wątrobiaków z pucharu (prowadzonych, a jakże, przez niemieckiego trenera :) ).
Ja byłbym przeszczęśliwy, gdyby na koniec sezonu była pierwsza czwórka, puchar FA CUP albo LE do gabloty i pełne zaufanie zarządu dla Ole, skutkujące jakimiś dobrymi transferami na prawe skrzydło, środek albo prawą obronę. Człowiek czekał 6 lat na stabilizację i powrót na właściwe miejsce, to poczeka jeszcze te pół roku.
» 25 stycznia 2021, 13:31 #368
mikiartur: Lamparda po ludzku trochę szkoda ale w tym sezonie myślę że nie było wiele meczów którymi Chelsea pokazała prawdziwy potencjał. Bo osobiście ciągle go nie rozumiałem, że mając 2 naprawdę mocne 10tki Mountai Havertza on ciągle gra 4-3-3 gdzie zwłaszcza Havertz się nie odnajduje. Noi co by nie mówić. Chelsea ma największy wybór w ataku z wszystkich drużyn w lidze. 3 napastników w tym jeden mogący graćteż na lewym skrzydle. typowego ls (Pulisic) typowego ps(Zyiech) do tego Hudson Odoi który może grać na obu skrzydłach, Havertza który prócz 10tki może grać na fałszywej 9tce albo na prawym skrzydle. Noi Mounta co by nie mówić najlepszego gracza Chelsea w tym sezonie i kto wie czy nie jeden z zawodników top5 w lidze obecnie. W pomocy ma 2 typowych środkowych pomocników - Kovacic i Jorginho noi typowa 6tka która może grać też jako 8mka czyli Kante. Z obroną jest już trochę gorzej ale przede wszystkim z stoperami. Bo na bokach az tak źle nie jest. I jak dodać do tego młodego Gilmoura który na pewno ma jako taki talent - to tam jest z czego budować. Im moim zdaniem potrzeba stopera ale nie takiego jak Silva. Bo Silva to bardzo mocny grajek ale on ma już 36 lat jeśli się nie mylę. Im potrzeba takiego grajka jak dla Liverpoolu był Van Dijk, a dla City był Dias. Gościa w dość młodym wieku, z już bardzo wysokimi umiejętnościami i charyzmą. Nawet można jako przykład dać Mauguire'a który wiadomo może trochę przepłacony i popełnia czasami błędy ale mimo wszystko zaczęliśmy torchę mniej bramek tracić niż jak to było przed jego przyjściem + kapitanem też ni jest bez przyczyny. Umie ryknąć itd na zespół. Czy Tuchel to dobry trener na taki klub jak Chelsea. Myślę że tak. Wiem że to trener z trudnym charakterem ale pamiętajmy jacy trenerzy osiągnęli sukcesy w Chelsea(z wyjątkiem Di Matteo): Mourinho i Conte oraz Ancelotti. Dwóch pierwszych to kto wie czy charaktery jeszcze trudniejsze od Tuchela. Ale ja do dziś uważam że on jakby został w Borussi dłużej, jakby się nie skłócił z zarządem, to by wygrał przynajmniej raz mistrzostwo Niemiec z Borussia. Bo dla mnie po Kloppie on był tego najbliżej. W PSG także w sumie można powiedzieć że bardziej wywaliły go złe relacje z Leonardo niż jakieś złe wyniki PSG. Bo mistrzostwa Francji Zdobywał, nawet doszedł do finału lm, w sumie nie było słychać jak za Emerego że piłkarze mają z nim jakieś scysje może poza jednym dwoma incydentami z Mbappe. A w lidze teraz notował słabszą serię ale tam PSG miało raczej dużo rzeczy pod kontrolą. Ja osobiście zawsze lubiłem tego trenera. I jestem ciekawy (jeśli plotki się potwierdzą) jak mu pójdzie w Chelsea. Bo na pewno jest tam potencjał
» 25 stycznia 2021, 13:26 #367
diukdemaktub: Tuchel to o tyle dobry wybór dla smerfów że ma tam kilku niezgorszych grajków niemieckich w składzie. Pewnie najpierw zajmie się Wernerem, bo dzieciak ma psychę strasznie zaoraną na ten moment.
A ja osobiście bardzo się cieszę że nam w United nikt niemieckiej kolonii nie buduje, tak samo jak nie chciałbym żeby polską reprę prowadził jakiś Niemiec, jakoś nie przepadam za tą nacją. Wystarczy już że odchorowałem swego czasu transfer Schweinsteigera.
» 25 stycznia 2021, 13:23 #366
kckMU: Basti fantasti i tak był przydatny. Latał sobie z Ivanovic po świecie, a i tak pomógł nam zdobyć FA Cup.

Przecież gdyby on nie przepchnął bramkarza West Hamu w sprytny sposób, to nie wyrównalibyśmy na 1:1 i rewanżowy mecz. Pamięta to ktoś? :D
» 25 stycznia 2021, 14:01 #365
Jakusa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 13:02

Pewne źródła podają, że Romek do ostatniej chwili negocjował z Panem trenerem Jerzym Brzęczkiem. Kością niezgody okazała się pensja, podobno menager Pana trenera Jerzego (Stefan Szczepek), domagał się 100m Ă‚Ł rocznie, bo jak argumentował: Osiągnięcia Brzeczka i Sir Alexa niczym się nie różnią.
» 25 stycznia 2021, 13:02 #364
kamilpe: Bardzo trafny argument, osiągnięcia niczym się nie różnią bo z Polską reprezentacją ani jeden ani drugi nic nie wygrał.
» 25 stycznia 2021, 13:20 #363
kamilpe: Dobrze, że już im Souse ściągneliśmy z rynku
» 25 stycznia 2021, 12:55 #362
hraboNX: Podobno Sousa był przymierzany do Arsenalu przed angażem Artety. To samo Juve rozważało zatrudnienie Sousy, ale zaufali ostatecznie, że Pirlo da radę. Zatem mamy całkiem spoko selekcjonera. Ciekawe, co osiągnie z Lewandowskim i resztą.
» 25 stycznia 2021, 12:58 #361
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 12:59

Pożyjemy, zobaczymy. Zmiana trenera może dać Chelsea nową moc. Podkreślam "może". Silne The Blues przyda się w lidze, bo to zawsze kandydat do urywania punktów drużynom z wyższych miejsc w tabeli. Chelsea gra jeszcze z Tottenhamem, City, Leicester, Liverpoolem, Evertonem, Southampton i Aston Villą. Mają też na rozkładzie Arsenal. Naprawdę ciężki terminarz.
» 25 stycznia 2021, 12:54 #360
NoName: Przed sezonem 2019/2020.

Michał Gutka: Myślę, że w tym sezonie Solskjaer będzie w tabeli nad Lampardem, ale długofalowo Chelsea na zatrudnieniu Franka wyjdzie lepiej, niż United z Ole.

Rudzki, Koliński: Nie no, co to to jasne, że długofalowo Chelsea lepiej na tym wyjdzie.
» 25 stycznia 2021, 12:50 #359
vieeeri: Z tych wszystkich "ekspertów" od PL jedynie Twaro umiał z klasą wybrnąć z tekstu o szkoleniu u-12 przez Ole po meczu w LM. Reszta jak nagadała durnot to się ich trzyma. Nie wiem co by mi większą satysfakcje sprawiło - pogonienie Artety, Franka czy jednak trzymanie ich i obserwowanie jak dołują. Oczywiście, że warsztat trenerski nie jest zbyt bogaty u Ole, stąd też otacza się ludźmi, którzy te doświadczenie uzupełniają. Szacunek się Ole należy. Zobaczcie chociażby na styl pracy. Jako kibic Utd doskonale wiem, kto jest skreślony już w tej drużynie (np. Lingard, Rojo, Jones, Romero itd.) a Norweg ciągle powtarza, że szukają dla nich najlepszych opcji, że ciężko trenują (ofc. poza Jones). Nie mają tu już przyszłości, ale styl w jakim to się odbywa jest o niebo lepszy niż za czasów poprzednika.
» 25 stycznia 2021, 12:56 #358
mikon70: Lubie Twara, ale jak był tydzień temu mecz z Liverpoolem, to miałem dosyć jego gadania. Naprawdę, 85 procent meczu gadał tylko o Liverpoolu zapominając, ze United są nad nimi w tabeli, a The Reds nic rewelacyjnego nie robią ostatnimi czasy, żeby tak się nimi zachwycać.
» 25 stycznia 2021, 13:01 #357
vieeeri: Niestety przez fakt, że tabela jest tak wypłaszczony ludzie uważają, że Utd są na szczycie na chwilę.
» 25 stycznia 2021, 13:14 #356
HarryBrown: @vieeeri
Ale menedżer w wydaniu angielskim to nie to samo co główny trener w wydaniu kontynentalnym. Menedżer nie musi być wybitnym znawcą problematyki treningu i taktyki. On ma wszystko trzymać w jednym ręku i kierować drużynę we właściwym kierunku. Do realizacji poszczególnych zadań ma od tego speców i ważne by oni byli na najwyższym poziomie.
» 25 stycznia 2021, 15:01 #355
NoName: Harry
Propo tego co mowisz, cos kiedys slyszalem, ze Bossa czesto nawet nie bylo na treningach. Siedzial w biorze, a zajecia prowadzili asystenci.
» 25 stycznia 2021, 23:07 #354
devilek777: Władze Chelsea chyba za dużo naczytali się komentarzy na DP xdd
» 25 stycznia 2021, 12:48 #353
PastaDoCiasta: Pozwolę sobie skomentować zwolnienie Franka używając ogólnie przeciętnego skrótu, na który składa się dwudziesta czwarta litera alfabetu łacińskiego, którą graficznie przedstawia się jako "X" oraz czwartą litera alfabetu, którą graficznie przedstawia się jako "D", celem wyrażenia mojego rozbawienia treścią, z którą się właśnie zapoznałem.
» 25 stycznia 2021, 12:46 #352
DevoMartinez: W sumie Czelsi w ostatnich 10 meczach przegrała 5 razy 4 wygrała więc średnio ale nie katastrofa. Wcześniej mieli serie 17 meczy bez porażki w tym dużo wygranych czyli bardzo dobrze. 19 kolejka czyli dokładnie połowa sezonu 9 pozycja ze stratą 5 pkt do top4 i LM i wylatuje menago. Bardziej te zwolnienie wygląda jakby zrobili to zawodnicy niż trzeźwo myślące władze klubu bo chyba nie wpadli w panikę 5 porażkami w przeciągu 10 kolejek...
» 25 stycznia 2021, 12:38 #351
kckMU: Pewnie patrzyli przez pryzmat wydanej kasy. Przecież Romek nigdy nie miał cierpliwości i nigdy nie ogarniał jak powstaje drużyna. W 1 sezonie pewnie układ był taki, że wyniki nie są ważne, a w drugim wydadzą potężne oszczędności i ma być walka. No, tylko o co? Z grupy LM super wyszedł, a lidze szans na TOP4 nie stracił, w FA Cup gra dalej. Wizja łatwego mistrzostwa im się w głowie pojawiła po 1,5 roku pracy?

Jak już wzięli tych młodych Niemców, to niech biorą też trenera.
» 25 stycznia 2021, 12:45 #350
DevoMartinez: Wielu nowych zawodników to można w sumie wziąć i nowego trenera. Ta drużyna i tak się dopiero buduję. Ja pisałem przed sezonem, żeby się nie przejmować ich transferami bo nazwiska a drużyna to różne rzeczy i taka ilośc zmian nie jest wcale dobra, rozwala sie hierarchia w zespole, zrozumienie na boisku, automatyzmy, relacje między ludzmi. Ale czas działa na ich korzyść, tak jak i u nas.
» 25 stycznia 2021, 14:41 #349
MaciejusManUtd1: Lampard na asystenta Rooneya!!xD
» 25 stycznia 2021, 12:31 #348
kckMU: Byłyby dobre jaja, gdyby piłka szła modelem NBA w tym temacie.
» 25 stycznia 2021, 12:39 #347
VaultBoy96: Albo do Ole, żeby się podszkolić trochę.
» 25 stycznia 2021, 12:40 #346
Pierun: Moim zdaniem Lampard by dokończył sezon jeśli Tuchel by miał robotę. Taki fachura to pokusa dla wszystkich klubów. Dziwi mnie to, że Arsenal się nie pokusił o niego.
» 25 stycznia 2021, 12:24 #345
Strzelec: Borussia Dortmund are expecting losses of over €100m and are relying on the sale of Jadon Sancho, but it is impossible that they receive the €120m they demanded last summer #mulive [sport1]
» 25 stycznia 2021, 12:16 #344
Quahadron: Nawet stówki nie dostaną :) Odwaliło im ostatnio, a mogli brać ile dawał Ed. Obecnie forma Jadona, plus rozwijający się covid, a na dodatek taki aspekt w tle, że ostatnie duże transfery z Niemiec ostatecznie wyglądają na przepłacane.. to wszystko sprawia, że dostaną dużo, dużo mniej.
» 25 stycznia 2021, 12:23 #343
KalinaRIP: Ed ma łeb, zapewne to wszystko przewidział, Jadon wpadnie za dużo niższą sumkę, a ryzyko na ten moment się opłaciło bo sezon nie wygląda źle, wręcz przeciwnie, z perspektywami na top ligi
» 25 stycznia 2021, 12:29 #342
1993greg: No teraz polecam "bardzo ciekawą" lekturę. Chyba najgorszy i najgłupszy artykuł jaki w życiu przeczytałem.

meczyki. pl/newsy/konkrety-a-nie-bajki-o-dna-ole-gunnar-solskjaer-zostal-przy-wuefie-frank-lampard-idzie-w-gore/137050-n
» 25 stycznia 2021, 12:10 #341
91nc99: Nie no, facet, wszystko spoko, ale artykuł ma prawie rok. Wtedy te teorie trzymały się kupy. Zauważ, że "zbiegiem okoliczności" regres Chelsea przyszedł ze wzmocnieniami. Być może słaba Chelsea to tylko i wyłącznie przepłaceni zawodnicy kupieni nie ma te pozycję które trzeba.
» 25 stycznia 2021, 12:17 #340
AgEnT: Meczyki i artykuł - wybierz jedno.
» 25 stycznia 2021, 12:19 #339
PastaDoCiasta: XDD bardzo mi z tego powodu wszystko jedno, cały poprzedni sezon słuchałem tasowania się do młodego, fajnego i nowoczesnego Franka co jest przyszłością angielskiej trenerki i takie sukcesy osiąga, że aż 4. miejsce zajął brawo, a ten Ole wuefista co nic nie umie i nie ogarnia to w ogóle weźcie mi go z oczu, co on niby osiągnął? 3. miejsce? Żal. Gdyby tym wszystkim ekspertom i komentatorkom powiedzieć, że to ich super Frank odpadnie pierwszy z wyścigu wuefistów, a Ole będzie na 1. miejscu w tabeli to by się chyba pocięli ze złości.

Haaatfu.
» 25 stycznia 2021, 12:06 #338
91nc99: Frank obiektywnie osiągnął wiekszy sukces : nie miał transferów no i Ole był ponad pół roku dłużej w swoim klubie.

Mnie tam nigdy robota Franka nie porywała, ale poprzedni sezon był super na plus. W tym, może przez beznadziejne transfery, pogubił się?
» 25 stycznia 2021, 12:20 #337
PastaDoCiasta: Nie miał transferów, pytanie czy miał gorsza kadrę. No i osiągnął niższe miejsce niż Ole więc nie wiem czy tak większy sukces. W każdym razie można debatować kto lepszy czy tacy sami ale jednak wśród "ekspertów" panowała opinia że Frank miód, Ole smród
» 25 stycznia 2021, 12:45 #336
artix206: Ale jak to, przecie Lampard>Solskjear..
» 25 stycznia 2021, 11:56 #335
Lingardiho9: Cały Abramowicz.
Zero cierpliwości , zero pojęcia o futbolu.
Decyzje podejmowane pod wpływem emocji, nigdy nie dają pożądanych efektów. Gdyby u nas właścicielem był Romek to nie byłoby już Ole na naszej ławce trenerskiej, przez co nie byłoby lidera i bez cennej miny Jurgena :)
» 25 stycznia 2021, 11:44 #334
PastaDoCiasta: Ole to nie byłoby na ławce gdyby United zarządzało 80% użytkowników Devilpage. A brak cierpliwości Romka wynika pewnie z faktu, że rzucił ku kupę siana w okienku, a nie dość że nie ma wyników, to Werner i Havertz stają się coraz większymi memami.
» 25 stycznia 2021, 12:08 #333
mordynator: Nie no Pasta zaś nie przesadzaj że 80%.Bodajze przed meczem z Evertonem kiedy wygraliśmy 1-3,była aniekta czy zostawić Ole czy go zwolnić i z tego co pamiętam głosy rozkładały się po 50%
» 25 stycznia 2021, 12:15 #332
olej9111: Każdy psioczy na Romka, a tak na prawdę jego polityka prowadzenia klubu doprowadziła do tego, że Chelsea zdobyła 5 mistrzostw w 21 wieku.
» 25 stycznia 2021, 18:04 #331
Muzyk07: Niezbyt mądra dezycja romana w sprawie lamparda według mnie powinien poczekać do konca sezonu i dopiero zwalniać jakby nie było top 4
» 25 stycznia 2021, 11:39 #330
kamilpe: Wielkie transfery, Wielki trener, wielkie pochwały a tu szybki out
» 25 stycznia 2021, 11:38 #329
kamil2257: Matt Law (The Telegraph): Frank Lampard zostanie zwolniony w ciągu najbliższych 24 godzin.
» 25 stycznia 2021, 11:35 #328
MiSt: Romano już potwierdził. Oby Tuchel radził sobie równie dobrze co Frank ;)
» 25 stycznia 2021, 11:38 #327
dlabigt23: Wiadome jest to ze Tuchel predzej czy pozniej tez bedzie wywalony . On jest trenerem troche konfliktowym a wiadomo ze Conte tez juz swoje przezyl w Chelsea i nie dał sobie w kasze dmuchać i bruzgał troche na zarząd no to go zwolnili . Tam trener nie jest najwazniejszy i nie ma zbytnio wolnej ręki .
» 25 stycznia 2021, 11:45 #326
mordynator: Ale jaka ironia losu bo jeszcze nie dawno to Lamps był cały czas wychwalany pod niebiosa przez dziennikarzy a Olego chcieli zwolnić a teraz co?
Ole na czele tabeli a Frank bez pracy :D
» 25 stycznia 2021, 11:28 #325
duxTomek: Frank leci z roboty, Tuchel przejmuje Chelsea. Moze byc ciekawie.
» 25 stycznia 2021, 11:28 #324
Klimaa: Ciekawe jak poradzi sobie w Chelsea. Tuchel zawalił Dortmund a w PSG nie osiągnął nic w Europie (Francji nie należy liczyć bo to hegemon więc krajowe trofea się dla nich nie liczą).
Ciekawe co zrobi Frank - chyba jakiś restart w średniaku byłby najlepszym wyborem bo w Derby wykonał dobrą robotę a w Chelsea po dobrym debiucie nie udźwignął ciężaru.
» 25 stycznia 2021, 11:31 #323
atotrikos: @Klimaa Głównie w CFC pewnie liczą, że Tuchel odpali niemieckie gwiazdy na które wydali kupę kasy a CI zawodzą.
» 25 stycznia 2021, 11:35 #322
devilek777: Finał LM i porażka 0:1 z Bayernem, wcale nic.
» 25 stycznia 2021, 13:07 #321
mat90: Czy wy też uważacie, że Van De Beek mało angażuje się w gre ? (mało biega, i walczy)?
» 25 stycznia 2021, 11:26 #320
Blau: Ja zauważyłem, że on strasznie asekuracyjnie gra, jakby bał się podjąć ryzyka i popełnić ewentualnego błędu.

Moim zdaniem rola głównego mózgu go trochę przerasta. Jego najlepsze występy miały miejsce gdy na boisku na pozycji nr10 był ktoś z dwójki Bruno/Mata.
» 25 stycznia 2021, 11:35 #319
mat90: Tez tak uważam i dalej sądze ze Donny powinien grać na zmiane z Pogbą czyli na pozycji 8
» 25 stycznia 2021, 11:37 #318
BajtiMU: Mi brakuje u niego takiej fizycznej walki i nie chodzi o warunki fizyczne tylko o agresywność.Często zwyczajnie rezygnuje walkę np o górną piłkę z przeciwnikiem ale dajmy mu czas bo w grze kombinacyjnej prezentuje się świetnie.Ole zapewne nie tylko z powodu formy Pogby i Bruno wprowadza go powoli do zespołu.
» 25 stycznia 2021, 12:01 #317
mordynator: Tuchel w Chelsea,no to Romek stracił cierpliwość do Franka.
» 25 stycznia 2021, 11:24 #316
Robert3344: Ale słabo Romek się zachował w stosunku do Lamparda.. to nie 2004 rok, że można kupić mistrzostwo.. każdy klub w tym sezonie przechodzi kryzys, a jednak Franek nie dostał czasu na wydostanie się z tego, choć z 2 strony może atmosfera w szatni była już tak słaba, że drużyna już nie wierzyła w jego projekt i nie było szans uratować relacji. Szkoda trochę, oby nowy trener nie namieszał za dużo w lidze
» 25 stycznia 2021, 11:20 #315
piter100000: Przykład Ole pokazuje, że czasami potrzeba trochę czasu, a Lampard go nie dostał. Najpierw Roman daje mu kupe kasy na transfery, a pare miesięcy później go zwalnia. Czyli zachowuje się jak kompletny cymbał. Jeśli on myślał, że to wszystko od razu zacznie funkcjonować jak w zegarku to znaczy, że przez tyle lat nic się nie nauczył. Co do Lamparda to tak po ludzku jest mi go szkoda. To był człowiek Chelsea i na pewno mu bardzo zależało, żeby jego projekt wypalił. Te wszystkie zachwyty dziennikarzy przed sezonem... nie chcę się znęcać, bo to nie Franka wina, że go tak faworyzowali, ale ciekawe co teraz mądrego powiedzą
» 25 stycznia 2021, 11:26 #314
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 11:31

Romek zwalniał juz duzo menagerow . Jestem przekonany ze Tuchela tez zwolni predzej czy pozniej jak przyjdzie maly kryzys . Taki to juz klub . Nie takich juz zwalniał Romek a nawet takie tuzy jak Ancelotti , Mou , Hiddink , Conte czy Sarri . Kazdy trener wylecial jak tylko byl lekki kryzys . Tam juz jest tak ze czasem piłkarze o tym decydują i jesli beda chcieli to zwolnia kolejnego menagera . Troche to przykre ale taka jest prawda i ostatnimi czasy Conte i Sarri sie o tym przekonali .
» 25 stycznia 2021, 11:30 #313
marcinprowp: Witamy Wuja w PL :)
» 25 stycznia 2021, 11:19 #312
RedRevolta: Czyli co, Tuchel zawita do PL? bardzo możliwe.
» 25 stycznia 2021, 11:05 #311
Vip15: Albo ragnick, lub nawet valverde
A i jeszcze wuja jest wolny :)
» 25 stycznia 2021, 11:14 #310
Muzyk07: Allegri jak coś jeszcze jest i widze w nim faworyta do przejęcia chelsea
» 25 stycznia 2021, 11:16 #309
Pierun: Wszyscy znani dziennikarze potwierdzają, Lampard zwolniony.
» 25 stycznia 2021, 11:01 #308
Rebxie: Ponoć Lampard na wylocie.
» 25 stycznia 2021, 10:56 #307
Muzyk07: Tak jak ole pare miesięcy temu ??
» 25 stycznia 2021, 11:00 #306
Rebxie: Raczej nie, Romano potwierdza.
» 25 stycznia 2021, 11:02 #305
Muzyk07: O kurde nie spodziewałem się tego
» 25 stycznia 2021, 11:04 #304
MiSt: Pomyśleć, że jeszcze rok temu kopaliśmy się po czole z Lingardem i Pereirą w składzie... Poczyniliśmy w tym czasie niesamowite postępy - i to nie tylko dzięki Bruno(choć w dużej mierze tak).
Ole mądrze buduje zespół i choć nie zawsze dostaje tych zawodników, których chce to jednak potrafi wycisnąć sporo z naszego składu. Nie jest jeszcze zbyt dobrym taktykiem, ale zarządzanie ludźmi opanował na mistrzowskim poziomie. Nie ma co się dziwić - w końcu podglądał najlepszego trenera na świecie, który również bazował na dobrym zarządzaniu zespołem.
Daleko nam jeszcze do wygrania czegokolwiek w tym sezonie, ale wierzę, że jakiś puchar wpadnie. Mistrzostwo to marzenie, ale na razie jest zbyt wcześnie by o nim mówić.

Chwilo trwaj!
» 25 stycznia 2021, 10:39 #303
Lingardiho9: Stary, nie jestem w stanie pojąć jednej kwestii i bardzo Cię proszę, abyś spróbował mi to wyjaśnić.
Żeby nie było, nie czepiam się tylko chcę się dopytać , bo być może źle rozumuję.
Dlaczego Ty i wielu innych twierdzicie, że Ole jest złym taktykiem ?
Na jakiej podstawie tak twierdzicie ?
W których meczach źle dobrał taktykę i co mógł Twoim zdaniem zrobić inaczej ?
Kto Twoim zdaniem, z obecnych trenerów ze ścisłego TOP , jest najlepszym taktykiem ?

Bo ja uważam , że Ole, taktycznie radzi sobie całkiem nieźle, jeśli nie powiedzieć bardzo dobrze
» 25 stycznia 2021, 11:55 #302
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.01.2021 13:14

Lingardiho9, Stary, nie jestem w stanie pojąć jednej kwestii i bardzo Cię proszę, abyś spróbował mi to wyjaśnić.
Żeby nie było, nie czepiam się tylko chcę się dopytać. Jaki jest powód, że stawiasz spację przed przecinkiem oraz przed znakiem zapytania?
» 25 stycznia 2021, 13:14 #301
Klierek7: Pamiętam jak Bruno miał do nas dojść i była ta wielka saga z jego udziałem. Jarałem się jego bramkami w lidze portugalskiej ale rozsądek podpowiadał (na przykładzie mikitariana) że może być różnie. No i jak okazało się że do nas nie przeszedł to myślę... ciekawe czy znów wykręci takie liczby. No i ponownie pokazał klasę i nie było wyjścia musieliśmy go kupić. Mała tygodniówka mentalność zwycięscy i z buta roz@#$%e drzwi ligi angielskiej. Ten chlopak jest niesamowity on chce grać wszystko, być liderem i wyznaczać poziom.
» 25 stycznia 2021, 10:37 #300
piter100000: Ja tam w ogóle nie sugerowałem się liczbami z Portugalii. Myślałem coś w stylu "ogórkowa liga to zanim u nas się przystosuje to minie trochę czasu". Jak ja się cieszę, że się myliłem. Bruno to obecnie najlepszy piłkarz w lidze i jeden z najlepszych na świecie. Po prostu MAGNIFICO
» 25 stycznia 2021, 11:21 #299
Lingardiho9: @piter :
Najlepszy ex aequo z Kevinem De Bruyne
» 25 stycznia 2021, 11:59 #298
mordynator: Ale Fred ma pecha do decyzji sędziowskich ostatnio.
Z Fulham brak ewidentnego karnego na nim dzisaj brak czerwa a Mane mógł mu nawet nogę złamać tym wejściem.
» 25 stycznia 2021, 09:50 #297
mcscotyy: Liverpoolczyk: Halo maaamo
Mama: czemu płaczesz?
Liverpoolczyk: Manchester wrócił
» 25 stycznia 2021, 09:21 #296
miocinho2: Juz zabawniejsze byly te Twoje wypowiedzi ze Rashforda nie da sie ogladac
» 25 stycznia 2021, 10:59 #295
Wirus: Bruno Fernandes i Edinson Cavani to nasze skarby. Takiego pomocnika i napastnika nam dawno brakowało.

Teraz oby spokojna wygrana z Sheffield Utd i w weekend licze na wygraną z Arsenalem. Musimy sie kanonierkom odegrać i nie pozostawić złudzeń kto jest lepszy.
» 25 stycznia 2021, 09:16 #294
dzilu96: Kocham Cię Bruno
» 25 stycznia 2021, 09:13 #293
xarsfanx: Gratuluję wczorajszego meczu. Utd jak i Liverpool stworzyli widowisko na wysokim poziomie. Oby więcej takich meczy.
» 25 stycznia 2021, 09:07 #292
Tomczo: Dzięki. Oby widowisko 30 stycznia było na podobnym poziomie. Dla takich ciekawych meczy człowiek żyje :)
» 25 stycznia 2021, 09:10 #291
Mistrz1908: Generalnie meczów się pisze, tak na przyszłość, bez spiny.
» 25 stycznia 2021, 09:46 #290
artix206: Obie formy są poprawne, jednak to "meczenie", ciężko się czyta.
» 25 stycznia 2021, 09:48 #289
DaredevilUtd: Mistrzu1908 sformułowanie "meczy" niestety, ale też jest poprawne. "Forma meczy nie jest niezgodna z systemem gramatycznym polszczyzny", chociaż trudno jej szukać w słownikach. Mnie to też strasznie kłuję w oczy, ale co poradzisz.
» 25 stycznia 2021, 09:56 #288
ax1d: Żaden słownik ani wydawnictwo poprawnościowe nie odnotowuje "meczy" jako poprawnej formy. Ta błędna konstrukcja wynika zapewne z nietrafionej analogii do "mieczy" czy "słuchaczy".
» 25 stycznia 2021, 15:23 #287
Tomczo: Pojawiają się ciągłe komentarze jak to Pogba dobrze gra w ostatnim czasie. Myślę, że te komentarze są pokłosiem tego, że mamy dobre wyniki, a zwycięzców się nie sądzi. Pogba oczywiście lepiej wygląda z przodu, co udowadnia ważnymi bramkami.

Natomiast w obronie jak było tak jest. Zwróćcie uwagę 1 bramka dla Liverpoolu. Podanie z środka pola - za duża swoboda dla Firmino. McT oraz Pogba byli niemalże obok niego, 0 presji od obu naszych piłkarzy. Jak się kończy, wiadomo.

Bramka na 2:2 - proszę zwrócić uwagę jak Pogba odpuszcza krycie wbiegającego w pole karne i rozgrywającego potem po trójkącie bodajże Milnera. Nawet Cavani wrócił w pełnym biegu za piłką i był bliżej akcji niż człapiący obok Pogba.

Reasumując, pojawiają się tu komentarze, że Pogba powinien zostać, itd. itp. Fakt jest taki, że trzeba wykorzystać jego 5 minut i go sprzedać. On przynosi tyle dobrego co i złego. Jest tu tyle lat i nagle odpala przed końcem kontraktu, sory ale ja tego piłkarza totalnie nie łykam.
» 25 stycznia 2021, 08:57 #286
atotrikos: Sam byłem/jestem jego sceptykiem aczkolwiek nie da się przejść obojętnie obok jego obecnego wpływu na naszą grę i miejsce w tabeli.
Wczoraj wolny Bruno, ostatnio 6 pkt dzięki Pogbie - zespół ma wielu liderów.
Owszem odpuścił wczoraj i odpuszczał pewnie jeszcze będzie kilkukrotnie ale ogólnie jego gra wchodzi na taki poziom jaki oczekiwał każdy, w tym ja więc nie czepiałbym się zbytnio teraz Paul'a.
Można tylko gdybać, co byłoby gdyby nie jego mieszający wodę agencik.
» 25 stycznia 2021, 09:03 #285
DaredevilUtd: Pogba miał dobry wpływ na gre wczoraj, ale zgadzam się z Tomczo. W pierwszej połowie Francuz miał dużo strat około 5 z nich skończyło się kontratakiem na nasza bramkę. Gdybyśmy przegrali napewno ludzie by to odnotowali i mocniej krytykowali. Niemniej jednak fajnie, że gość gra na wyższym poziomie, potrzebujemy teraz tego, ale też twierdze, że to jest robione pod transfer, czego mu życzę.
» 25 stycznia 2021, 09:46 #284
Chestnut: Zanotował też w końcówce głupi faul pod naszym polem karnym. :)
» 25 stycznia 2021, 10:16 #283
atotrikos: Pogba gra na poziomie do jakiego aspirował.
Cavani gra, Martial siedzi.
Jesteśmy zagrożeniem dla każdego pod każdym aspektem gry.


DOCZEKAŁEM.
» 25 stycznia 2021, 08:30 #282
Klierek7: Fajnie jak wchodzą rezerwowi i z miejsca podnoszą jakość drużyny. Pamiętam czasy lingarda perejry o zgrozo....
» 25 stycznia 2021, 08:19 #281
91nc99: To są imiona których wypowiadać się nie powinno ;)
» 25 stycznia 2021, 09:33 #280
DaredevilUtd: To są imiona, które wciąż są w klubie :)
» 25 stycznia 2021, 09:47 #279
Saftmi: Powiem jeszcze więcej, to są nazwiska.
» 25 stycznia 2021, 10:08 #278
Anhel: Fajnie się ogląda Borussie na 7 miejscu, może kogoś tam przyciśnie brak pieniędzy i pójdą po rozum do głowy. Mysle ze 80 mln za dwójkę Sancho Halland to odpowiednia cena będzie
» 25 stycznia 2021, 07:42 #277
vieeeri: Myślę, że ostatecznie BVB doczłapie do TOP4 na koniec sezonu. Gdyby jednak nie to żal byłoby jej nie oskubać.
» 25 stycznia 2021, 08:13 #276
Lingardiho9: A jak obecnie sobie radzi Sancho ?
Odbudował się , czy dalej kopie się po czole ?
» 25 stycznia 2021, 12:03 #275
szabo1878: Widzę, że do hejtowania Pogby każdy pierwszy, ale żeby docenić jak zagra dobrze to już cisza.

Pogba dzisiaj zagrał tak, jak każdy się tego domagał. Jeździł na tyłku niczym Gattuso XD

A tak na poważnie - agresywnie w obronie i aktywnie w ataku. Taki Pogba zasługuje, by tu zostać, niech tylko udowodni, że potrafi utrzymać to skupienie dłużej niż 2/3 tygodnie. Jeśli tak będzie, może się stać jednym z kreatorów naszego (potencjalnego) sukcesu w tym sezonie.
» 25 stycznia 2021, 06:11 #274
Klierek7: Dobrze mieć prawdziwych kibiców z wielką wiarą. Ja zawsze ufałem Pogbie i wierzyłem w projekt Ole.
» 25 stycznia 2021, 08:12 #273
BNK: Pogba nawet jak gra świetnie, to jest tu krytykowany. Trzeba się po prostu do tego przyzwyczaić.
» 25 stycznia 2021, 10:34 #272
ax1d: Nie zagrał świetnie. Zagrał dobrze, z zaangażowaniem, ale bez błysku, bez większego wpływu na mecz, a do tego nie ustrzegł się kilku głupich strat, a na sam koniec znów (podobnie jak w meczu z arsenalem) dał przeciwnikowi idiotyczny wolny w bardzo groźnym miejscu, który był zupełnie niepotrzebny.
» 25 stycznia 2021, 15:15 #271
grzesiek696: Całkiem inaczej zaczyna się dzień, wiedząc że wczoraj nasi wywalili liverpool z pucharów, no po prostu miodzio.
» 25 stycznia 2021, 05:14 #270
wilek84: Inaczsj sie DP w tramwaju czyta :-)
» 25 stycznia 2021, 06:07 #269
hraboNX: Wreszcie Ole i spółka pokonali kogoś z tego mitycznego Big 6, rzecz jasna myślę o tym sezonie. Fajny meczyk, taki otwarty. Obie drużyny chciały grać w piłkę. Brawa dla naszych, bo znowu odrobili straty i cieszą się ze zwycięstwa.

To chyba p. Twarowski powiedział, że do takich rzeczy to trzeba mieć mocny charakter (i pewnie jeszcze coś ze stali). W studiu Sky Sports pojawił się niedawno były piłkarz i wspominał, że dawne United właśnie takie było. To znaczy potrafiło wygrać mecz z pozycji drużyny przegrywającej. Przeciwnik wiedział, że nawet jeśli strzeli pierwszego gola w spotkaniu, to i tak ma przerąbane. Ba, będzie miał gorzej, bo MU sir Aleksa wskoczy wtedy na właściwe obroty i nie ma zmiłuj. Myślę, że wyczyny obecnego United będą powoli działać na wyobraźnię rywali i już przed meczem z nami będą nieco "zmiękczeni".

Z meczu przeciwko Liverpoolowi podoba mi się przede wszystkim to, że Mason i Marcus wreszcie zagrali na miarę posiadanego potencjału. Jeszcze Tony niech się ogarnie. Potrzebujemy naszego wyborowego trio z poprzedniego sezonu :) Jeszcze słowo o Donnym. Cóż, nadal bez błysku, aczkolwiek uważam, że małymi krokami idzie to w dobrą stronę. Niech chłopak będzie w klubie, niech będzie z drużyną. Swoje szanse dostanie i niech na spokojnie wchodzi do nowej ligi.
» 25 stycznia 2021, 02:11 #268
mikiartur: W końcu mam trochę czasu by o meczu powiedzieć. Oglądałem tak z 80 minut ( początek 2 połowy mi uciekł). Ale pokazaliśmy w tym meczu parę rzeczy:
1. Jesteśmy w stanie grać na jednego bardziej defensywnego pomocnika. Ale pokazało to też że wtedy pokazujemy bardzo jakiegoś szybkiego obrońcę. Bo jak Liverpool mocno przyspieszał i leciał szybkim atakiem/kontrą to nasi środkowi byli z ręką w nocniku.
2. Donny musi dostawać trochę więcej minut by trzymać go w lepszym rytmie meczowym. Bo nie mówię że źle zagrał ale widać że mu trochę brakowało rytmu meczowego. Nawet jeśli nie gra od pierwszej to musi dostawać więcej minut. Choćby takie pół godziny co mecz.
3. Rashford zagrał najlepszy chyba mecz w tym sezonie albo jeden najlepszych w swoim wykonaniu. Wynikało to trochę z tego że Arnold postanowił sobie że nie będzie go krył. Ale świetna asysta do tego gol. Oby ten mecz dał mu kopa.
4. Bardzo podobnie możemy powiedzieć o Greenwoodzie. Bo to był na pewno jego najlepszy mecz w tym sezonie. Liczę że nabierze pewności siebie i zacznie więcej strzelać i asystować.
5.Czasem mi się wydaje że jak Bruno jest na boisku to inni gracze (może w ostatnim czasie prócz Pogby) bardzo zrzucają na niego odpowiedzialność za przyspieszenie akcji lub ich konstruowanie/tworzenie. Za bardzo czekają na podania. A dzisiejszy mecz pokazał że oni świetnie umieją siebie dostrzegać i konstruować/rozgrywać akcje. W ogóle taka trójka jaka była dziś to mi się bardzo podobała. Bo Cavani może nie brał udziału dużego w akcjach bramkowych (nie licząc tej bramki dla Liverpoolu hahaha - ale każdemu może się zdarzyć xd ) Ale bardzo dużą pracę robił bez piłki. Skupiał na sobie wiele razy środkowych obrońców, dzięki czemu tworzył przestrzenie dla Marcusa i Masona. Martial jako napastnik gra inaczej. Mniej się trzyma pozycji środkowego napastnika przez co obrońcy rywali także ustawiają się inaczej.
6. Shaw w obecnej formie - w tej dyspozycji to chyba na tą chwilę najlepszy lewy obrońca w lidze. Kto wie czy nie spośród top5 lig ale już tak nie chce brzmić hurraoptymistycznie. Bo okej nie upilnował Salaha przy pierwszej bramce (choć pamiętajmy że to Salah + jakby Lindelof nie zrobił tych 2 kroków w tył to by był spalony) no ale z taką pewnością i intensywnością jaką gra to naprawdę coś pięknego. Nie zdziwię się jak mu da Ole odpocząć w środę bo jednak Tellesowi też potrzebne trochę minut by nagle przy nie daj boże jakimś urazie musiałby wchodzić kompletnie bez rytmu meczowego. Ale naprawdę to co gra obecnie to klasa sama w sobie. I jeśli on utrzyma w miarę stabilną formę do czerwca to naprawdę meeega się zdziwię jak nie będzie Southgate'a pierwszym wyborem na lewą stronę + juz w marcu myślę że ma duże szanse na powołanie. Bo po prostu należy mu się to jak psu buda.
7. Fajnie że Bruno odpoczął dziś bo jednak liga większym priorytetem. Noi mimo wszystko i tak rozstrzygnął losy spotkania. I dziś pokazał że będąc świeżym, mającym trochę miejsca umie być szalenie niebezpiecznym bo to dośrodkowanie do Cavaniego no po prostu miód malina. Szkoda że Cavani ustrzelił słupek.
8.Aaron może w obronie dziś miał trochę problemów ( choć bez jakiegoś większego błędu) to w ataku faktycznie dziś było widać że robi regularny progress. Przede wszystkim gra odważniej. Nie idzie już tylko bieg do linii końcowej tylko szuka bardziej kreatywnych rozwiązań. Może to też ma wpływ że już nie jest taką giga ścianą w obronie. To wciąż mega młody grajek więc ma czas by się rozwinąć itd. W reprezentacji trudno będzie mu się przebić bo to co gra Trippier w tym sezonie raczej trudno jest pobić. W dodatku są Arnold, Walker, James młody Lamptey. Ale za parę lat jak Trippier i Walker odejdą lub obniżą poziom to mysle że ma realne szanse na rywalizację z Arnoldem o nr1 w repce. No chyba że ostatecznie zdecyduje się na grę dla DRK ale chyba coś mówił że decyduje się na Anglię itd.
9.Dean solidny występ zaliczył dziś. Przy 2 golu może mógł lepiej trochę się zachować ale po prostu miał trochę pecha. Poza tym bez zarzutów. W tym sezonie dostał już szansę w 10 meczach (854 minuty) więc w sumie jakieś tragedii nie ma. Jestem ciekaw co postąpi Ole odnośnie ligi europy. Bo w sumie jeśli Davidowi odda w całości już ligę. No to Deanowi zostałby już tylko puchar Anglii. A w sumie uważam że dobrym byłoby pomysłem dać mu grę w le. Zawsze to parę meczów. A zakładając najbardziej optymistyczny scenariusz że gramy do finału w pucharze Anglii oraz to że Dean bierze FA cup i le a DDG w całości ligę - to Dean zagrałby razem w 13 meczach a DDG dostałby 19 w lidze. Myślę że w sumie w miare spoko byłby takie rozwiązanie. Bo Dean miałby w sumie rozegrane 23 mecze w sezonie a David 41. Noi zawsze mamy tą pewność że jakby znów jakiś uraz się DDG przytrafił to nie wejdzie bramkarz - który nie wąchał murawy przez większość sezonu. Noi taka ilość meczów może spowodować że Southgate nad miałby go na radarze. A z powodu że poza nim Pickfordem oraz Popem nie widać bramakarzy mogących pojechać na Euro (może Darlow ale on ma już 30 lat jednak) więc tym bardziej byłym za taką opcją. A myślę że z sezonu na sezon będzie następować zmiana warty. Nawet patrząc na długowieczność bramkarzy. A kto wie czy Davidowi nie zachce się wcześniejszy powrót do Hiszpanii na ostatnie lata kariery.

Podsumowując można powiedzieć, że widać na tą chwilę regularność w naszej grze. Może nie powalamy i nie masakrujemy przeciwników ale poniżej pewnego poziomu solidności nie schodzimy. I z taką szansą mamy na jakieś trofeum z tych 3 o które obecnie walczymy. Najlepiej żeby to była liga ale ucieszę się z każdego z nich- a wiadomo z jakiego najbardziej :D
» 25 stycznia 2021, 01:30 #267
Oskar062: Jak patrzę na wynik meczu to jest mi mega szkoda ze nie mogłem oglądać bo emocje musial być wielkie. :(
» 25 stycznia 2021, 00:33 #266
91nc99: Co robi MU aby wzmocnić '10'?
- kupuje Bruno.
Co robi Arsenal aby wzmocnić '10'?
- sprzedaje Ozila
» 25 stycznia 2021, 00:22 #265
HarryBrown: Ale co nas obchodzi Arsenal?
» 25 stycznia 2021, 00:26