Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Everton – Manchester United 0:2. Czerwone Diabły meldują się w półfinale Pucharu Ligi!

» 23 grudnia 2020, 22:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał na wyjeździe Everton 2:0 (0:0) i awansował do półfinału Pucharu Ligi. Bramki na wagę przepustki do kolejnej rundy zdobyli dla Czerwonych Diabłów Edinson Cavani i Anthony Martial. W półfinale Czerwone Diabły zmierzą się z Manchesterem City.
Everton – Manchester United 0:2. Czerwone Diabły meldują się w półfinale Pucharu Ligi!
» Manchester United pokonał Everton 2:0 w ćwierćfinale Pucharu Ligi
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Axel Tuanzebe
Eric Bailly
Harry Maguire
Alex Telles
Nemanja Matić
Paul Pogba
Donny van de Beek
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Edinson Cavani
Marcus Rashford
Anthony Martial
Luke Shaw

Oddano 157 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły mecz na Goodison Park zaczęły znakomicie. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera zepchnęli do defensywy The Toffees i wydawało się, że bramka dla gości jest tylko kwestią czasu. W 8. minucie świetną okazję miał Donny van Beek, ale po sprytnym podaniu Paula Pogby został zablokowany. Chwilę później bliski ogrania bramkarza Evertonu był Edinson Cavani. Robin Olsen chciał okiwać Urugwajczyka i niewiele brakowało, aby stracił piłkę.

W 16. minucie Manchester United przeprowadził kolejny znakomity atak. Piłkę na lewym skrzydle dostał Alex Telles i wrzucił idealnie do Edinsona Cavaniego. Strzał Urugwajczyka następnie dwukrotnie obronił Olsen.

Blisko wpisania się na listę strzelców był w 25. minucie Mason Greenwood. Anglik popisał się efektowną główką na jedenastym metrze po dośrodkowaniu Tellesa, ale piłka tylko otarła się o dalszy słupek bramki Olsena. Dwie minuty później niezłą okazję miał Pogba. Futbolówkę po lekkim strzale Francuza pewnie złapał jednak golkiper Evertonu.

W kolejnych minutach Everton odepchnął grę od własnej bramki i częściej gościł pod polem karnym Deana Hendersona. Piłkarze Carlo Ancelottiego najlepszą okazję przed przerwą mieli w 37. minucie. Przed szesnastką United sfaulowany został Michael Keane. Do piłki podszedł Gylfi Sigurdsson i strzelił kąśliwie nad murem Czerwonych Diabłów. Kapitalną interwencję zanotował jednak Henderson.

Tuż przed gwizdkiem zapraszającym piłkarzy do szatni strzał z rzutu wolnego zanotował jeszcze Bruno Fernandes. Uderzenie Portugalczyka w środek bramki nie mogło jednak zaskoczyć Olsena.

Manchester United drugiej połowy nie rozpoczął z takim animuszem, jak pierwszej. Szybko do sytuacji strzeleckiej doszedł jednak Edinson Cavani. Urugwajczyk z bliskiej odległości posłał piłkę w boczną siatkę bramki The Toffees.

Stwarzanie sytuacji podbramkowych nie przychodziło Czerwonym Diabłom z taką łatwością, jak przed przerwą. W 62. minucie niezłą okazję miał Bruno Fernandes. Portugalczyk dostał dobre podanie od Pogby, ale mając sporo miejsca przed polem karnym The Toffees przymierzył mocno i bardzo niecelnie.

W 67. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na pierwsze zmiany. Na placu gry pojawili się Anthony Martial i Marcus Rashford, którzy zastąpili Masona Greenwooda i Donny’ego van de Beeka. Anglik i Holender nie mogli zaliczyć środowego występu do specjalnie udanych.

Zmiany nie wpłynęły na tempo spotkania, bo obie drużyny nie chciały podejmować ryzyka. Manchester United miał przewagę w posiadaniu piłki, lecz nie przekładało się to na zagrożenie pod bramką Olsena. W 81. minucie jedną z nielicznych sytuacji miał Alex Telles. Brazylijczyk uderzał piłkę z rzutu wolnego, kiedy tuż przed szesnastką sfaulowany został Paul Pogba. Strzał Tellesa był jednak bardzo niecelny.

W 86. minucie szansę na rozstrzygnięcie losów rywalizacji miał Anthony Martial. Francuz dostał kapitalne prostopadłe podanie od Fernandesa, ale w dogodnej sytuacji fatalnie skiksował. Efekt był taki, że napastnik United nie zdołał oddać strzału na bramkę Evertonu.

W 88. minucie Czerwone Diabły w końcu dopięły swego! Tym razem Martial wystąpił w roli podającego, zagrał do Cavaniego, ten zdecydował się na mocny strzał zza pola karnego i nie dał szans Olsenowi!

Czerwone Diabły po objęciu prowadzenia nie skupiły się na desperackiej obronie, a szukały kolejnych trafień. Niezłą sytuację miał Marcus Rashford, ale został zablokowany przez Bena Godfreya. W doliczonym czasie gry w spojenie bramki Evertonu trafił Bruno Fernandes.

Co nie udało się Fernandesowi, chwilę później świetnie zrobił Anthony Martial. Francuz z dużym spokojem wykończył szybką akcję Manchesteru United i ustalił wynik spotkania na 2:0.

Everton – Manchester United 0:2 (0:0)
Bramki: Edinson Cavani 88’, Anthony Martial 90'+5'

Everton: Olsen – Coleman, Godfrey, Keane, Mina – Doucoure, Gomes (Davies 58'), Sigurdsson, Iwobi – Richarlison (Bernard 56'), Calvert-Lewin

Manchester United: Henderson – Tuanzebe, Bailly, Maguire, Telles (Shaw 84') – Matić, Pogba, van de Beek (Martial 67'), Fernandes – Greenwood (Rashford 67'), Cavani

PARY PÓŁFINAŁOWE PUCHARU LIGI 2020/2021:
Manchester United vs Manchester City
Tottenham Hotspur vs Brentford


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Everton vs Manchester United. Ćwierćfinał Pucharu Ligi
Następny news »
Statystyki: Everton - Manchester United 0:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (332)


SkilledHydra16: Skiety, spodnie treningowe, książka Manchesteru United pod choinką i humor gituwa.
» 25 grudnia 2020, 00:54 #315
Lokator23: Zdrowych i wesolych swiat
» 24 grudnia 2020, 23:53 #314
OkuratnyCzlek: Okuratnych Swiąt dla jego życzę wam!
» 24 grudnia 2020, 19:41 #313
barnaba1987: O widzicie jaki on jest? Znowu zaczynasz!
» 25 grudnia 2020, 09:04 #312
GraanManU: Wesołych rodzinnych, ale przede wszystkim zdrowych i radosnych świąt życzę całej grupie :)
Glory, Glory United!!
» 24 grudnia 2020, 19:38 #311
duxTomek: Możemy mieć różne poglądy a pamietajmy, że jesteśmy nadal ludźmi. Zatem życzę wszystkim wesołych Świąt i dużo zdrowia, bo jak jest zdrowia to można osiągnąć wszystko. Spełnienia marzeń w 2021.
» 24 grudnia 2020, 19:34 #310
zeVard: Wesołych świąt wszystkim diabłom!
» 24 grudnia 2020, 18:57 #309
ManUtd9097: Wesołych zdrowych i spokojnych świąt ;) Widzę gwiazdkę i życzę swojej rodzinie jak najlepiej i wam , drugą moja rodziną od 97 jest Manchester United i życzę im MISTRZOSTWA ANGLII w tym sezonie.
» 24 grudnia 2020, 18:48 #308
bacianga: Wesołych świąt dla wszystkich kibiców Manchesteru United
» 24 grudnia 2020, 18:27 #307
Premislaus: Zdrowych, Spokojnych Świąt i jak najwięcej sukcesów dla Czerwonych Diabłów :)
» 24 grudnia 2020, 18:11 #306
Gallacher: Tuchel został zwolniony ? bo w mediach chodzą takie słuchy,ale nie wiem czy oficjalnie.
» 24 grudnia 2020, 18:07 #305
BajtiMU: Nie dość,że oficjalnie został zwolniony to oficjalnie już ogłosili Pochettino jako jego następcę.
» 24 grudnia 2020, 19:06 #304
Gallacher: I to jeszcze w święta.Prezent niezły.
» 24 grudnia 2020, 20:01 #303
MikeMU: No to będziemy musieli dałem się męczyć z wuefista szkoda bardzo poche
» 24 grudnia 2020, 22:59 #302
Lokator23: Jako prezent potraktuje odprawe :)
» 24 grudnia 2020, 23:52 #301
rizx: Nawzajem, nawzajem, nawzajem... ;)
» 24 grudnia 2020, 17:27 #300
loczek2: Wesołych Świąt!! In Ole We Trust!
» 24 grudnia 2020, 17:24 #299
H2O1994: Wesołych Świąt dla Was wszystkich, zdrowia przede wszystkim bo to najważniejsze!
» 24 grudnia 2020, 17:18 #298
Chudiniowy: Wesołych świat!

Mniej zawistności, a więcej samokrytyki i przede wszystkim zdrowia i sukcesów dla was i dla naszych diabłów!
» 24 grudnia 2020, 17:15 #297
kamtor: Dać szansę pellistri może akurat
» 24 grudnia 2020, 17:15 #296
emenems: dobra mordeczki wam jedynie zyczyc na święta mniejszego ciśnienia po przegranych meczach i w sumie powiedziałbym mniej kłótni, ale na tej stronie dzień bez kłótni to dzień stracony, zatem niekończących się argumentów w ostrych wymianach co by inni mogli poczytać :D
» 24 grudnia 2020, 17:04 #295
Kapitan1230: Wesołych świat! Niech United wraca na szczyt!

Ahooooj!
» 24 grudnia 2020, 16:39 #294
trader7: Zdrowych i wesołych świąt dla wszystkich kibiców United i redakcji devilpage :D
» 24 grudnia 2020, 15:40 #293
kckMU: To Maorycy pewnie przejmie PSG. Głośno o tym. No to w końcu chłop rozpocznie zdobywanie trofeów, chociaż wiadomo, że francuska potrójna korona w żadnym stopniu nie zasmakuje tak, jak jedna Premier League czy Liga Mistrzów.
» 24 grudnia 2020, 15:37 #292
FetraiNarrator: Witam

Chciałem życzyć wszystkim panią i panom oraz redakcji tej strony, zdrowych oraz wesołych świat.

Pozdrawiam.

Ps: Cicha noc, święta noc, pokój niesie ludziom wszem...
» 24 grudnia 2020, 15:20 #291
Snakus: naprawdę napisałeś w jednym zdaniu "panią i panom"? niesamowite - w święta przejrzyj sobie podstawy języka polskiego :)
» 24 grudnia 2020, 15:23 #290
KrzysztofDp: Dźenkujemy i wzajemńe
» 24 grudnia 2020, 15:27 #289
FetraiNarrator: Snakus

Tak, naprawdę :) Akurat stałem na drabinie i ubierałem choinkę no i słownik mi przekręciło na laptopie. Życzę tobie abyś w święta był grzeczny i mniej zawistny przez kolejny rok.

i pamietajmy o jednym, nie myli się ten, który nic nie robi :D

Pozdrawiam was
» 24 grudnia 2020, 16:00 #288
DaredevilUtd: Snakus, Ty naprawdę zaczynasz zdania z małej litery i od słów 'ale'? Przejrzyj podstawy języka polskiego. Zdrowych, Wesołych Świąt, oraz mniej hipokryzji!
» 24 grudnia 2020, 18:53 #287
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 19:55

Wesołych świat DaredevilUtd

Widzę ze na świecie można znaleść głos rozsądku

Pozdrawiam
» 24 grudnia 2020, 19:54 #286
Snakus: tak tak chłopcy, dalej udawajcie, że jesteście najlepsi :) problem tylko w tym, że coś takiego jak "panią" w rozumieniu pań (liczby mnogiej) NIE ISTNIEJE. a słowa pisane z małej litery istnieją i nawet na początku zdania mają sens :) z tym "ale" to nawet nie wiem o co chodzi bo nidzie nie zacząłem zdania od tego słowa - najpewniej dodane dla wzmocnienia tego nad wyraz słabego przekazu. powodzenia w dalszym oszukiwaniu samych siebie! ja będę was nadal prostował, oczywiście z małej litery :)
» 24 grudnia 2020, 23:00 #285
bartrvn: Co sądzicie o ściągnięciu Adama Traore w zimowym okienku? Prawe skrzydło, młody i chce odejść, nie powinien być więc drogi.
(W dalszym ciągu nie wierzę w 100mln funtów na Sancho w lecie :( )
» 24 grudnia 2020, 15:19 #284
Quahadron: No cóż.. kolejny raz ta sama gadka. Latem było, że Sancho nie bo mamy Greenwooda na prawej stronie. I jak tam ta nasza prawa strona? Działa? Nie działa.
Teraz Sancho nie, bo mamy dwóch juniorów w akademii. A wy chcecie mieć te prawe skrzydło teraz czy za 3-4 lata? Bo tyle może minąć zanim Ci dwaj młodzi panowie wskoczą do pierwszego składu. Na prawej stronie nie mamy nikogo, ani połowy skrzydłowego który może grać na poziomie premier league, ani nawet konkurencji. Niech przyjdzie Sancho, jeśli się sprawdzi to super, jeśli nie to go wygryzą młodzi. Jeśli młodzi nie dadzą rady go wygryźć, to odejdą w inne miejsce. Taka jest prawda i tak w tym klubie powinno to działać.
» 24 grudnia 2020, 16:00 #283
KalinaRIP: oprócz tempa? Masz na mysli to słynne pace z fify?
» 24 grudnia 2020, 16:12 #282
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 15:18

Wesołych diabelki
» 24 grudnia 2020, 15:18 #281
united30: Wesołych Świąt wszystkim Czerwonym Diabłom !!
» 24 grudnia 2020, 14:56 #280
huxx2: Dobra wiadomość na święta dla kibiców Arsenalu. Wyczytałem właśnie, że właściciele są zapobiegawczy i umieścili w kontraktach zawodników klauzulę obniżki zarobków w przypadku spadku. Bankructwo raczej im nie grozi :)

Jak myślicie, Poche do PSG (być może razem z Messim, wtedy Poche asystent a Messi grający menago xD) a Tuchel do Arsenalu? Czy raczej Arsenal zaufa Artecie i pozwoli mu walczyć o trofea (mistrzostwo championship) w przyszłym sezonie?

Wesołych świąt wszystkim!
» 24 grudnia 2020, 14:55 #279
SickRabbit: Zdrowych, wesołych wszystkim użytkownikom i osobom tworzącym Devilpage :)
» 24 grudnia 2020, 14:40 #278
karol100: To bylo celowe z ta wigilią. Szejki to w kocu islam.
» 24 grudnia 2020, 14:17 #277
mikon70: Tuchel to dobry trener. Pod jego wodza zespoły grają fajną ofensywna piłkę. Szczególnie Borussia. Myśle, ze trafi do jakiegoś mocnego europejskiego klubu. Choć widzę, ze kibice Arsenalu teraz zaczeli o nim marzyć:)
» 24 grudnia 2020, 14:57 #276
MiSt: Uff. Cieszy mnie fakt, że plotki o Poche w United dobiegły końca. Oczywiście zaraz znajdzie się następny trener, którego "fani" będą chcieli wepchnąć na stołek. Ole wykonuje dobrą robotę i na razie nigdzie się stąd nie rusza. Nie wiem czy jest trenerem godnym wygrania Premier League, ale świetnie buduje nasz zespół i w razie niepowodzenia pozostawi po sobie świetną drużynę.

Szkoda mi jednak samego Poche, bo długo czekał na zwolnienie się posady w United, a koniec końców wdepnął w minę zwaną PSG.

Swoją drogą zwolnienie trenera w Wigilię to cholernie słaba zagrywka. Nie przepadam za Tuchelem, ale nie zasłużył na takie traktowanie. No ale czego się spodziewać po takim sztucznym klubie.
» 24 grudnia 2020, 13:41 #275
DaredevilUtd: Zgadzam się z każdym słowem napisanym tutaj, co do zwolnienia w święta to dla szejka normalka, dla niego to dzień jak codzień. Klub mem napychany petrodolarami z błaznem u steru i mniejszymi na boisku :)
» 24 grudnia 2020, 13:44 #274
kamil2257: Wesołych świąt diabły ❤️
» 24 grudnia 2020, 13:30 #273
DjTED: Poche musiał być już dużo wcześniej ugadany z PSG inaczej by nie wywalali Tuchtela ot tak
» 24 grudnia 2020, 13:25 #272
marcB: Poche czekał na United i czekał ale się nie doczekał. Mam nadzieje ze nie będziemy żałować ! Ole ogień !!
» 24 grudnia 2020, 13:11 #271
Jameson92: A skąd wiesz ze czekał na United?
» 24 grudnia 2020, 14:26 #270
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 13:11

W PSG każdy trener ma pod górkę bo są gwiazdy nie do ruszenia i to one rządzą w klubie. Gdyby pozwolono trenerowi robic swoje i oczyścić trochę szatnie to może i coś by tam było.
» 24 grudnia 2020, 13:11 #269
Anhel: Najlepszym prezentem na święta będzie koniec spekulacji odnośnie Pochetino w United
» 24 grudnia 2020, 13:07 #268
getryscholesa: Odnośnie do*
» 24 grudnia 2020, 13:39 #267
Seny0: Wesołych świąt!
» 24 grudnia 2020, 13:05 #266
DaredevilUtd: Nie chciałem Mauricio w United, ale jak pójdzie do Paryża to mi go będzie trochę szkoda. Ten klub potrafi Niszczyć każdego menagera, patrząc na to, że gwiazdki z boiska tam rządzą.
» 24 grudnia 2020, 12:58 #265
kamtor: Brać tuchela i razem z ole niech przywrócą świetność united
» 24 grudnia 2020, 12:34 #264
DjTED: Bardzo słaby trener,jeszcze gorszy taktyk...
» 24 grudnia 2020, 12:48 #263
Dodge: PSG i bez trenera by wygrali ta ligę w ostatnich latach.
» 24 grudnia 2020, 12:56 #262
awe: Mistrzostwo, Puchar, Superpuchar, Puchar Ligi, finalista LM - BARDZO slaby trener
» 24 grudnia 2020, 15:10 #261
DjTED: I co z tego. PSG wali wszystkich od czasu przejęcia. Jako trener wielokrotnie został osmieszony w LM...
» 24 grudnia 2020, 15:50 #260
KalinaRIP: awe ty tak na serio? ten to ma łeb
» 24 grudnia 2020, 16:14 #259
awe: Ja wiem, ze PSG dominuje lige, ale nie ma samograjow, a dotarcie do finalu LM to juz wygodnie pominales, my nawet z grupy nie wyszlismy z tym PSG co sie osmiesza ze slabym trenerem na czele, w Borussia za jego czasow tez dobrze grala, trofeow nie bylo za duzo, ale tam rzadzi Bayern.
Tuchel to dobry trener, moze bardzo dobry, a moze nie, ale napisac "Bardzo słaby trener" to jest takie januszowe podejscie do sportu - nie lubie P$G bo szejkowie i wszystko co z nimi zwiazane jest slabe
» 24 grudnia 2020, 19:59 #258
BNK: No to myślę, że Messi idzie do Paryża i to on będzie wybierał nowego trenera.
» 24 grudnia 2020, 12:27 #257
united30: Raczej na 100 % bedzie Pocze w Paryzu
» 24 grudnia 2020, 12:23 #256
pilchu: Jeśli tak to zwolennikom zwolnienia OGSa zostanie marzyć o Allegrim.
» 24 grudnia 2020, 12:26 #255
Advm: Zapomnieliście o Nagelsmannie :D
» 24 grudnia 2020, 14:11 #254
Kapitan1230: A nie Mourinho? :)
» 24 grudnia 2020, 17:03 #253
karassas: Akurat Nagelsmann byłby świetnym wyborem w przypadku niepowodzenia Ole. Inna sprawa, że pomimo wpadek (wielu wpadek) za rządów Ole zaczęła wracać radość z oglądania Diabłów także raczej nie wyleci
» 24 grudnia 2020, 17:27 #252
artix206: Wesołych Świąt, użytkownicy Devillpage!
Wrzućcie na luz, chociaż dziś.
» 24 grudnia 2020, 12:22 #251
mordynator: Pochettino w PSG
» 24 grudnia 2020, 12:12 #250
NoName: Poczekajmy na oficjalke, ale jesli tak jest to gitara.
» 24 grudnia 2020, 12:14 #249
mcscotyy: to co Messi grający trener w PSG? ;D
» 24 grudnia 2020, 12:05 #248
BNK: Brygada DP "trochę" odleciała z tą oceną Hendersona.
» 24 grudnia 2020, 11:59 #247
Bylak: Bailly zagrał jak profesor, czyste odbiory, ładnie wyprowadzał pilke. Gdyby tylko nie byl szklany:(
» 24 grudnia 2020, 11:46 #246
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 11:56

Bailly to nasz najlepszy stoper . Wyprowadzanie piłki jak i odbiory , silny fizycznie . Posiada wszystko czego potrzeba . Rojo był też jednym z lepszych i pasował tutaj jak ulal pod wzgledem charakteru , mentalnosci jak i umiejetnosci . Taka sama sytuacja jak u Iworyjczyka . Pamietam duet Bailly - Rojo . Wygladalo to naprawde zaj***** i myslalem ze to bedzie nasza para na lata . Własnie problem jest w tym ze kontuzje niszcza ich kariere niestety i tak to wyglada . Bailly nigdy nie bedzie mogl byc naszym podstawowym obronca a z Rojo zapewne sie pozegnamy juz w styczniu .
» 24 grudnia 2020, 11:56 #245
vieeeri: Bailly ma wszystko, poza mózgiem i zdrowiem... czyli tak właściwie to nie ma nic.
» 24 grudnia 2020, 12:09 #244
pilchu: Bailly i Rojo są naprawdę dobrymi stoperami. Jones też nie był zły. Kontuzje zniszczyły ich kariery. Do tego Rojo miewa przegrzanie styków w mózgu i odpala jakąś dziwną akcję. Charakterem przewyższa resztę obrońców. To samo Jones, jego poświęcenie jest na najwyższym poziomie. Niestety patrząc na całokształt to zarówno Jones jak i Rojo dawno powinni zniknąć z listy płac.
» 24 grudnia 2020, 12:25 #243
rizx: Problem w tym, że o ile Jones kiedyś po kontuzji wracał i był świetny, to teraz jak wraca po urazie jest fatalny
» 24 grudnia 2020, 12:36 #242
Bylak: W tym rzecz, ze Jones juz nawet nie wraca po kontuzji, bo nabawia się nowej.
» 24 grudnia 2020, 13:24 #241
Mistrz1908: Taka rozkmina ogólnie,

Jestem bardzo zirytowany Pogba w meczach. Długo trzyma piłkę, spowalnia akcje, podania często są niechlujne. Ani z niego mózg drużyny, ani motor napędowy,a o odbiorze piłki i braku jak nie wspomnę. Naprawdę nie widzę podstaw aby grał w 1 składzie. W Premier Legue jest mnóstwo lepszych zawodników.

Tylko ja mam takie zdanie, czy podpadł mi? :/
» 24 grudnia 2020, 11:25 #240
BNK: Pogba po kontuzji i kilku spotkaniach na ławce, zbliża się z każdym występem do klasy światowej. Oby utrzymał ten kurs, to będzie nam dużo łatwiej w walce o tytuł.
» 24 grudnia 2020, 12:01 #239
tygrys26: Bez przesady, Pogba w ostatnim czasie jest mózgiem drużyny i nie.ma co na siłę szukać zaczepki.
W PL jest może dwóch albo trzech lepszych i to jak są w formie w tym jeden gra u nas czyt. Bruno a drugi to De Bruyne. Jeżeli znasz kogoś lepszego z takim przeglądem pola i technika to wymien, może jeszcze Thiago, a tak to nikt inny nie przychodzi do glowy
» 24 grudnia 2020, 12:05 #238
Dodge: Chyba Ci podpadł i już nie potrafisz dostrzec pozytywów :D
Z tego co zapamiętałem to powinien mieć asystę po pierwszej połowie plus kilka świetnych przerzutów i wywieranie presji na naszych obrońcach, żeby grali do niego lub do przodu zamiast klepać między sb.
Według mnie bardzo dobry mecz.
» 24 grudnia 2020, 12:51 #237
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 13:20

Miewa przebłyski, ale i takie piłki mógłby rzucać Shelvey z Newcastle.

Henderson, Gundogan, Mount, Ward Prowse, Tielemans, Partey, Ruben Neves.

Moim zdaniem każdy z nich wniósłby więcej do zespołu.
» 24 grudnia 2020, 13:19 #236
tygrys26: Gundogan? To on jeszcze gra? Ward prowse fajnie aby strzela z wolnych niczym się nie wyróżnia na tle PL, Mount? Typowy ofensywny pomocnik nie ta pozycja co Pogba, Partey to typowy Box to box, co wedlug mnie rozni się od Pogby ponieważ Pogba to raczej gracz który kreuje grę a nie odbiera piłkę, Hendersona pomijam bo nawet nie wiem jakim cudem ob się znalazl q tym Twoim zestawieniu, może i charakterniak i prawdziwy kapitan ale piłkarsko nadal mu brakuje do Pogby, Tielemans tez nadal nie tk samo co Francuz
» 24 grudnia 2020, 17:56 #235
Mistrz1908: Gra, gra i ma się dobrze, miło się na niego patrzy :) Prowse bardzo ładnie reguluje druga linie, Mount dużo meczów zalicza jak nr 8, także tam gdzie gra Pogba. Ja nie szukam zawodników o podobnych cechach i warunkach, ja szukam pozytowow, a tego brakuje. Nie pasuje mi jego charakter, a drużyna Ole ma charakter, tworzy kolektyw.
» 24 grudnia 2020, 19:16 #234
tygrys26: Jakby Ole nie widzial chsrakrwru w Pogbie to by się go pozbyl jak kilku innych którzy myśleli ze będą dostawać hajsy za nic, np. Kulaku (drewno jakich dawno nie widziałem), Sanchez, Pereira i obstawiam ze jeszcze kilku by chciał się pozbyć ale nie tak łatwo z takimi tygodniowkami. Pogba yo nadal zawodnik United i widac ze w tym momencie daje to co.najlepsze drużynie. Żaden z wymienionych zawodników nie da tyle w drugiej linii co.Pogba i tyle. Każdy jest w czymś innym dobry, jeden bedzie gryzł trawę ale nie bedzie mial za grosz techniki, a drugi na odwrót. Pogba ma genialny przeglad pola i podania, jak odejdzie to w tym momencie nie ma nikogo takiego co tak zagra
» 24 grudnia 2020, 19:52 #233
DjTED: Tuchel dostał prezent na święta... A niee zapomniałem. Panowie Araby nie obchodzą tych swiat
» 24 grudnia 2020, 11:25 #232
is200second: PSG zwolnili tuchela.
» 24 grudnia 2020, 11:24 #231
SmokuUtd: Poche główny kandydat.
» 24 grudnia 2020, 11:58 #230
pilchu: Robią miejsce dla Artety.
» 24 grudnia 2020, 12:20 #229
ReDevil07: Czy tylko ja zauważyłem znaczna poprawę w naszej kondycji?! Jestem mega zszokowany jak wyglądamy fizycznie pod względem innych zespołów. Brawo za wczorajszy mecz, powinno być 3-4 do 0 po 30 min i byłaby sprawa załatwiona, ale brawo za walkę do końca. Wesołych świąt dla wszystkich!
» 24 grudnia 2020, 11:21 #228
BNK: Już z Leeds to było widać. Fajna lawka do rotacji i kilku tytanów w składzie robi różnicę.
» 24 grudnia 2020, 12:03 #227
is200second: Wesołych świąt wszystkim :)
» 24 grudnia 2020, 10:54 #226
Braks: Najlepsxy terminarz to ma Liverpool bo gra co 3 i 4 dni. Co to za boxing day
» 24 grudnia 2020, 10:44 #225
marcinprowp: Wszystkiego najlepszego Panowie :)
» 24 grudnia 2020, 10:34 #224
kamilpe: i Panie
» 24 grudnia 2020, 10:44 #223
m4ci3k: Graliśmy najpóźniej puchar ligi, a w sobote juz o 13.30 mecz. Smieszne troche
» 24 grudnia 2020, 10:29 #222
Zaku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 10:32

Już tak było w tym sezonie, najpierw o 19 w Lidze Mistrzów w środę i później mecz z Evertonem o 13.30 w sobotę
» 24 grudnia 2020, 10:32 #221
Mariano88: Śmieszne to jest to, że Ole wiedząc o tym wystawia Bruno i Harry'ego w każdym meczu.
» 24 grudnia 2020, 10:36 #220
Mistrz1908: Naprawdę grając co 3 dni 90 min to coś strasznego? Maguire był kluczowy by zgasić Lewina.
» 24 grudnia 2020, 11:20 #219
m4ci3k: Tak. Drużyna grająca najpóźniej swój ostatnimecz nie powinna zaczynać 1 następnej kolejki
» 24 grudnia 2020, 14:02 #218
Filips11: Wszystkiego najlepszego z okazji tegorocznych świąt,
przede wszystkim chciałbym życzyć samych sukcesów United ale również wam w życiu oraz pracy.

GGMU!
» 24 grudnia 2020, 10:22 #217
Mariano88: Dzieki, wzajemnie :)
» 24 grudnia 2020, 10:34 #216
Kilerek7: Merry Christmas diabełki, widzimy się na Leicester :-)
» 24 grudnia 2020, 10:14 #215
Anhel: Ehh mogliśmy wylosować te Brendford teraz Jose ich zleje awansuje do finału i zostanie okrzyknięty królem, a my gdzie musieliśmy pokonać (wtedy mocne) Brighton, teraz mocny Everton to jeszcze na drodze staje nam rozpędzające się powoli city. Dobrze ze chociaż mecz u siebie gramy.
» 24 grudnia 2020, 09:55 #214
mateo444: W tym sezonie to nie wiem czy to na pewno dobrze, że gramy u siebie :D
» 24 grudnia 2020, 09:58 #213
Anhel: Racja hehe
» 24 grudnia 2020, 10:11 #212
karolmanu3: No panowie! Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt! Życzę Wam i sobie jak najwiecej wygranych United i upragnionego majstra;))
» 24 grudnia 2020, 09:23 #211
Wirus: Wszystkim życzę Zdrowych, Spokojnych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego 2021 Roku i Mistrza dla Manchesteru United :)
» 24 grudnia 2020, 09:12 #210
mordynator: Nie wiem czy zauważyliście ale mamy 1,5dnia więcej do odpoczynku i przygotowania się od Wolves na nasz mecz.My gramy w sobotę w południe oni niedziela wieczór,co przy tak krótkim odpoczynku może mieć duży wpływ na postawę na boisku.Wilki to po 60min będą chyba zdychać na tym boisku.Ogolnie myślę że jak wyciągniemy 7/9 pkt w nadchodzącym maratonie to będzie dobrze ale oczywiście liczę na pełne pulę we wszystkich spotkaniach.
» 24 grudnia 2020, 08:30 #209
karolmanu3: O czym Ty mówisz? Wolves grali ostatni mecz w poniedziałek, a nastepny grają w niedziele. My w ostatni środa a kolejny sobota? I co do tego w ogole maja wilki? XD jeżeli czegoś nie rozumiem to sory ;)
» 24 grudnia 2020, 09:18 #208
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 09:38

No gramy z nimi we wtorek(29.12) oni z Totkami grają w niedziele wieczór(27.12) my gramy z Lisami (26.12) chodzi mi o to że bedziemy mieli wiecej odpoczynku od nich co przy tak krótkim okresie może miec znaczenie.Bo mimo wszystko 48 godzin na odpoczynek to bardzo mało na takim poziomie.A my przynajmniej te ponad 70 godzin pomiędzy meczami mamy.
» 24 grudnia 2020, 09:35 #207
Mistrz1908: Szkoda początku sezonu, szkoda LM. Ogólnie od wielu lat z przykrością patrzyło się na naszą drużynę. Moyes i jego Fellaini, LvG i jego klepanie w obronie, Mourinho i jego autobusy chociaz tutaj było efektywnie,lecz efektownie praktycznie wcale.

Doszliśmy do momentu gdzie na naszą grę patrzy się z przyjemnością, menadżera słucha z przyjemnością.

Widzimy świetne transfery, które sprawiają, że drużynie rośnie serce, bo Telles, Cavani, Bruno, James to nie tylko indywidualności, ale to osoby, które gryza trawę i mentalnie są strasznie mocni, co ma pozytywny wpływ na resztę drużyny.

Widzimy wychowanków wprowadzanych do zespołu bardzo rozsądnie i skrupulatnie. Stawianie na Hendersona? Lepiej nie da się go wprowadzać, a jak człowiek pomyśli jak mocno ten koleś stawia w swoim życiu na United to możemy być spokojni o Bramkarza na kolejne lata.

Jestem zadowolony. Wesołych świąt :)
» 24 grudnia 2020, 08:26 #206
MiSt: Trzeba przyznać, że po raz pierwszy od czasów Bossa zaczynamy budować drużynę, a nie zlepek indywidualności. Co ciekawe coraz częściej i odważniej wspominają o tym, że są głodni trofeów. Ole jak i nasz młody sztab powoli nabierają doświadczenia. Oby poprowadzili nas do wygranych trofeów. Jeśli nie to przynajmniej pozostawią po sobie zdrową drużynę gotową do sukcesów.
Ole wykonuje naprawdę dobrą robotę. Nie jest Bossem, ale na pewno "odziedziczył" po nim kilka cech. Za jego czasów wróciła nadzieja na nowe, lepsze czasy dla United.

Również życzę wesołych Świąt! GGMU!
» 24 grudnia 2020, 09:21 #205
UnitedFan07: @ MiSt
Nic dodać nic ująć oby w kolejnych meczach było coraz lepiej.
» 24 grudnia 2020, 13:09 #204
sirtomas: Forma jest ,czekam na sobotę Glory !Glory!
» 24 grudnia 2020, 08:20 #203
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 07:40

Z okazji Świąt chciałbym życzyć wszystkim użytkownikom spokoju , zdrówka i pieniędzy. Wiem że czasami jestem nieznośny, ale wszyscy jesteśmy tutaj w jednym celu. By wspierać nasza drużyne razem.
» 24 grudnia 2020, 07:39 #202
JaknieOletoKto: Pamietam ze za Fergiego dość często można było się spodziewać ze uklujemy na początku. Chodzi o ta magię specyficzna dla tego klubu. Często się otwieraliśmy bo graliśmy tak ofensywnie pierwsze 20 min.
» 24 grudnia 2020, 06:38 #201
SickRabbit: Znów się nas boją. Powoli wraca mighty United. Przyjemnie się ogląda każdy mecz a dziś w koncu na 0 z tyłu.
» 24 grudnia 2020, 04:47 #200
FreddyKruger: Jedziemy z Szejkami
» 24 grudnia 2020, 04:04 #199
devilek777: Czyli co, wuefista znów pokonuje geniusza futbolu?
» 24 grudnia 2020, 03:29 #198
Batigol222: Cenię Ole ale trochę nudne są te teksty. Ancelotti: 3 razy wygrana LM, tytułów mistrzowskich nawet nie licząc.
» 24 grudnia 2020, 03:55 #197
FreddyKruger: Devilek właśnie napisał do tych co nie cenili Ole...
» 24 grudnia 2020, 06:05 #196
klusek0128: Freedy... kadrowo Everton jest sredniakiem. Co i jak wy porównujecie? Ole jak prowadził kardowo zespół z ogona tabeli to rozbił się o Championship, Carlo zas kiedy prowadził topowe zespoły to ma "dokumenty" na swoje sukcesy. Wygral lepszy zespół, to na pewno. Czy trener ? Niewiem. Ale oddawna nie widziałem światełka w tunelu które teraz widać w United i to dzieki Ole.
» 24 grudnia 2020, 06:27 #195
FreddyKruger: No ale o to mi chodziło właśnie :D Ole na kole
» 24 grudnia 2020, 08:11 #194
DavvidUnited88: Super. Teraz MC i pewnie dalej Koguty. Oby puchar był Nasz.
» 24 grudnia 2020, 02:50 #193
mikiartur: Teraz mecz z Leicester i w sumie widzę może z 4/5 pewniaków. Maguire i Lindelof raczej póki co nie do zmiany duet chyba że któryś z nich się boryka z jakimś problemem. Raczej na pewno zagra Fred zwłaszcza że dziś nie grał i będzie świeży dzięki temu. Bruno to nawet nie muszę mówić. I raczej Rashford. Pytanie co z resztą i jak zagramy. Widzę dwa rozwiązania - zakładam że Scott nie wyleczy się i nie będzie dostępny.
I wariant
DDG/Dean
AWB(jeśli nie upora się z kontuzją to niech zagra Axel) Lindelof Maguire Shaw
Fred Pogba
Rashford Bruno Martial
Cavani

II wariant
bramkę i obronę pominę
Donny Fred Pogba
Bruno
Cavani Martial

Fakt że napisałem wyżej że Rashy to raczej pewniak ale jak pisałem ten drugi skład to doszedlem w sumie do wniosku że Martial może w tym meczu być od początku przydatniejszy. Dlaczego? Przede wszystkim Martial lepiej gra na jeden kontakt na małej przestrzeni. Rashford jest szybszy i ma lepszy drybling ale nie będzie miał tyle przrstrzeni w meczu z Leicester. Leicester będzie grało z kontry. Pierwsza opcja oznacza granie naszym najczęstszym ustawieniem. Oraz postawieniem na tym, że zdominujemy boki boiska i stamtąd będziemy szukać akcji i goli. Choć obawy w tym ustawieniu są takie, że Bruno będzie meega wyłączony z gry i przy mocnej dyspozycji na bokach Leicester możemy mieć problem. W drugim wariancie także ofensywnie ale dorzucamy gościa do środka pola przez to staramy się zdominować środek i wyłączyć z gry dwójkę Tielemans Ndidi. Ndidi będzie pilnował raczej Bruno, takie ustawienie oznacza że będziemy próbować stosować taką grę jak dzis/wczoraj przez pierwsze 30 minut. Jednak takie ustawienie oznacza że możemy być narażeni na kontry a Leicester także dobrze odnajduje się w tym elemencie. A na pewno lepiej niż Everton. Możliwe są także jakieś typowe zagrywki. Np. podobne jak w meczu z WHU. Bo coś w tym jest że na zmęczonych graczy w środku pola wchodzący taki Rashford, Bruno, Cavani albo Martial może siać większe spustoszenie. Pamiętajmy, że Leicester nie ma tak głębokiej kadry. Ndidi raczej nie jest u nich do zastąpienia zwłaszcza wtedy gdy np. Mendy musi grać na stoperze. Mecz trudny to będzie na pewno i będzie dużo zależeć jakie wyprowadzą 11stki oba kluby. Nie mogę szczerze już sie doczekać tego meczu,
» 24 grudnia 2020, 01:00 #192
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 02:32

Kogo byś nie dał na prawym skrzydle (Rash/Tony), to oni i tak będą się dublować po lewej. Tego nie oszukasz i to jest ciągle widoczne.

To nie jest tak, że może grać bliżej środka, ale z prawej strony. To nie działa i nie zadziała. Ponadto James tam też na razie trybun nie oczarował, Sanchez też nie trybił.

Kibice i eksperci mówią jak nie o obrońcy, to o defensywnym pomocniku, to o prawdziwym napastniku. A ja będę uparty przy rasowym prawoskrzydłowym, bo według mnie nie było, nie ma i nie będzie potężnej drużyny bez wielkiego piłkarza na danej pozycji. A na tej cierpimy od lat, każdy o tym wie, każdy to widzi, a oczy i tak niektórzy kierują na inne strefy boiska.

I tak na koniec. Mason tam nie będzie grać. Nie jestem wyrocznią, to fakty. On tylko pokrywa ten obszar w trakcie gry, a to może robić każdy. Docelowo jest w centralnych punktach pola karnego. To są opcje, oczywiście, ale nie na bardzo długą metę.
» 24 grudnia 2020, 02:29 #191
Batigol222: Milan Ancelottiego grał w ogóle bez skrzydłowych i co? To nie była wielka drużyna? A Hiszpania to zdaje się wygrywała wielkie turnieje grając bez nominalnego napastnika.
» 24 grudnia 2020, 03:57 #190
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 06:27

Ale Ancelotti czy późniejsze Juve umyślnie grali diamentem przy użyciu 4 wybitnych pomocników. A skoro United gra skrzydłami (4-2-3-1/4-3-3) i ma zamiar to robić, to odwołuje się do skrzydeł...

Do Hiszpanii się nie odniosę, bo to turniej. Barca grała bez rasowej 9 i na przestrzeni całego sezonu klubowego miała problemy, nawet z tak genialną ekipą na całym boisku.
» 24 grudnia 2020, 06:26 #189
kckMU: Hiszpania nie wygrywała turniejów* tylko turniej - euro 2012. Euro 2008 to genialny Torres, a MS 2010 to świetny Villa.

Niemniej, nieważne, rozmawiamy o klubach i ~60 ciężkich meczach w sezonie.
» 24 grudnia 2020, 06:29 #188
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 08:14

Ja mimo wszystko mam nadzieję że Mctomek się wykuruje bo nwm czy duet Fred-Pogba wypali na Leicester.A co do ofensywy to mimo wystawiłbym trójkę:,Rash-Martial-Greenwood.Wiem że Cavani zasługuje na podstawę po wczorajszym meczu ale ani Rash ani Tony nie umieją grać na prawym skrzydle i do tego obaj są w formie więc nie zasługują na ławę.Rash co prawda grał z Turkami na PS ale turki to nie Leicester.A jak Cavani zaś wjedzie w 2 połowie to może zrobić podobne show co z Southampton, Jeśli będziemy przegrywać.
» 24 grudnia 2020, 08:12 #187
Seszele: Jak tam?
Dobrze jest?
Kolejna wygrana, hm?
To ten Solskjear jest dobrym taktykiem? Strategiem? Lepszym od Ancelottiego? Hm?
Wiecie co? Spokojnych świąt.
Niektórych pupka musi swędzieć, że OGS się nigdzie nie wybiera.
» 24 grudnia 2020, 00:53 #186
rvn10: Sezon się skończył że tak wszystkich chwalisz. Zobaczymy czy będziemy w top4 na koniec sezonu, bo jak wiadomo nie ważne jak zaczynasz a jak kończysz.
» 24 grudnia 2020, 01:32 #185
fromcpu: Teraz to nieważne jak zaczynasz, a w październiku było Ole Out.
» 24 grudnia 2020, 02:30 #184
devilek777: Ta a ten rvn najgłośniej płakał
» 24 grudnia 2020, 02:39 #183
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 08:18

Rvn10, a sezon był skończony jak tak po wszystkim jechałeś?
» 24 grudnia 2020, 08:18 #182
Seszele: Odezwał się znawca - rvn10.
Bardzo dobrze, że można przed końcem sezonu krytykować, ale pochwalić już nie można...
Życzę więcej mądrości w przyszłym roku i mniej nerwów na święta Bożego Narodzenia.
» 24 grudnia 2020, 10:22 #181
maticr7: Przyjemny mecz do oglądania.Pogba ostatnio gra jak z nut,oby tylko grał z ławki co drugi mecz,bo widać że to mu służy.xd Cavani to klasa sama w sobie.
» 24 grudnia 2020, 00:43 #180
MiSt: Podobała mi się dzisiaj gra Greenwooda. Widać, że pracuje nad większym wachlarzem zagrań - był nawet bliski zdobycia bramki głową. W końcu też zaczął skupiać się na podawaniu do lepiej ustawionych kolegów. Jego współpraca z Bruno wygląda coraz lepiej. Pomimo nierównej formy widać, że chłopak się rozwija. Za kilka lat możemy mieć z niego wielką pociechę. Czekam na moment, w którym zacznie grać na środku ofensywy. Wykończenie ma lepsze czyba nawet od Cavaniego :D
» 24 grudnia 2020, 00:13 #179
mikiartur: Też ta główka wam przypominała główkę Cavaniego po zagraniu Rashforda z Świętymi? Widać że wspólna praca procentuje powoli.
» 24 grudnia 2020, 00:20 #178
MiSt: To samo było z Ibrą i Rashem. Młodzi uważnie obserwują starszaków :)
» 24 grudnia 2020, 00:31 #177
HarryBrown: Greenwood świetnie panuje nad piłką i ma fajny krótki drybling co w połączeniu z dynamiką z czasem będzie zabójcze.
» 24 grudnia 2020, 01:09 #176
DevoMartinez: To co na ma niespotykanego często na boiskach to bardzo "krótki" strzał, momentalnie potrafi mocno uderzyć, Rash składa się bardzo długo i często jest blokowany przez obrońców, Greenwood oddaje strzały momentalnie. No i wyjątkowa sprawa, że strzela z obu nóg chociaż chyba woli lewą ;)
» 24 grudnia 2020, 01:47 #175
DaredevilUtd: To dopiero młokos I rozwija się w dobrym kierunku. Kiedyś mówił, że musi popracować nad grą głową by być prawdziwym snajperem i to robi. Ma świetny wzór w postaci Cavaniego, który w tym aspekcie jest nieoceniony. Będzie z chłopaka dużo pożytku, byleby głowa jego pozostała chłodna i odporna na sławę i pieniądze. Moim zdaniem Greenwood ma szansę być tym o kim Rashford z antonym mogą tylko pomarzyć. Dwaj starsi koledzy to skrzydłowi i nigdy z nich napastników nie będzie, nie ten typ zawodnika.
» 24 grudnia 2020, 08:23 #174
RedStreamer: Totalnie zapomniałem o tym meczu. Dobrze, że przynajmniej wygrali.
» 23 grudnia 2020, 23:50 #173
DjTED: Oj nieładnie
» 24 grudnia 2020, 00:03 #172
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 00:06

No wiem, ale z jednej strony przygotowania do świąt, a z drugiej jeszcze pykam trochę w tego Cyberpunka i tak jakoś wyszło. Ligowego meczu bym nie przepuścił.
» 24 grudnia 2020, 00:05 #171
RedStreamer: Mi się w Cyberpunka dobrze gra. Fabuła, strzelanie, hakowanie bardzo fajne. Gra ma tam jakieś błędy graficzne i potrafi wywalić do pulpitu, ale nie zdarza się to jakoś bardzo często. Ale to trzeba samemu się przekonać, bo ludzie mają różne upodobania.
» 24 grudnia 2020, 01:22 #170
KNDaedX: Dziękuję za piękny prezent na urodziny od United :) Czuć tego ducha w końcu :)
» 23 grudnia 2020, 23:46 #169
KNDaedX: Dodać oczywiście muszę WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM :)
» 23 grudnia 2020, 23:46 #168
Lokator23: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
» 23 grudnia 2020, 23:57 #167
KNDaedX: Dziękuję Wam :)
Glory!
» 24 grudnia 2020, 00:58 #166
Braks: Myślę że city może być łatwiej jak by było z brentford
» 23 grudnia 2020, 23:41 #165
mikiartur: Musimy się przyzwyczaić że przy kontrach, albo bardzo dynamicznych akcjach Harry będzie wyglądał gorzej. Poza tym wiemy jaka jest kruchość Baillego. Wiec w sumie może masz racje że póki jest w niezłej formie warto Harryego na 1/2 mecze dać odsapnąć.
» 23 grudnia 2020, 23:44 #164
padre: normalni kibice: o Martial strzelił bramkę i asystował, ale fajnie, odblokuje się chłopak

kibice na dp: ło Martial tylko nogę dostawił, jak by strzelił takich 5 albo przynajmniej jedną z 60 metrów to mógłby lizać buty Cavaniemu, jak on śmie takie proste bramki strzelać, wywalić go!
» 23 grudnia 2020, 23:35 #163
MiSt: AlE oN nIe JeSt NoMiNaLnOm DzIeWiOnTkOm!

Niektórzy po prostu muszą znajdować swoich kozłów ofiarnych. Dla jednego to Martial, dla innego De Gea ;)
» 23 grudnia 2020, 23:39 #162
padre: Soperdo: poczytałem trochę komentarzy niżej i uznałem, że może to będzie zabawny komentarz, a przy okazji komuś otworzy oczy ;)
» 23 grudnia 2020, 23:54 #161
DaredevilUtd: Przeciez martial gral na lewym skrzydle, nie na 9.chwala mu za asyste i gola, ale to co tracił mogło nas kosztować stratę bramki po jego podaniu do przeciwnika. To jak nierówno ten chłop gra, to jest niepojęte. Same straty, a tu nagle pyk staje się przydatny na ostatnie minuty gry.
» 23 grudnia 2020, 23:54 #160
jackuzi84: @MiSt pisanie tych wYpocOnych PoRsanych dużych literek rozdupia! Tego się nauczyłeś w gimbusie?
» 24 grudnia 2020, 00:10 #159
Batigol222: Chodzi o porównywanie Martiala z Cavanim: ten ostatni strzela trudne bramki w newralgicznych momentach meczu, ten pierwszy właściwie tylko dokłada nogę w momencie, kiedy spotkanie jest już rozstrzygnięte.
» 24 grudnia 2020, 00:17 #158
Litosci: Chciałbym żeby Martial w końcu zaczął dokładać tylko nogę, a nie walić trudne bramki.
» 24 grudnia 2020, 00:21 #157
vieeeri: No nic trudno, trzeba się mierzyć z City. Pozytyw jest taki, że po meczu z Leicester, chłopaki jak wrócą to mają 4 mecze pod rząd u siebie.
» 23 grudnia 2020, 23:34 #156
sturmik: Zważając że ostatnio lepiej gramy na wyjazdach niż w domu to naprawdę pozytyw.
» 23 grudnia 2020, 23:46 #155
vieeeri: No tak, bo mecz z Leeds to był na Elland Road Trafford ..
» 23 grudnia 2020, 23:48 #154
MiSt: Mecz wygrany, ale codzienną dawkę hejtu trzeba wyrobić. Martial powoli wraca do formy - chyba pora się z tym pogodzić :)

Oby kolejne derby były ciekawsze :D
» 23 grudnia 2020, 23:33 #153
mikiartur: Martial bierze udział w 6 na 8 ostatnich bramkach naszej ekipy( w tym 3 asysty i wywalcziny karny) już wcześniej w meczu z Sheffield zdobył gola. W meczu z Leeds nie wziął udziału tylko w golu James'a i pierwszej Scotta. Asystuje w drugiej dla Scotta, był zamieszany w gol Bruno, dał asystę przy golu Lindelofa, Wywalczył karnego, dziś zdobył asystę przy golu Cavaniego i zdobył gola. Wiadomo że wcześniej grał bardzo słabo i pewnie wszyscy jeszcze mega za złe mają mu(w tym ja) te sety z PSG. Ale nie ma co żyć przeszłością. Trzeba się cieszyć tym co teraz. A doczepiać się do wszystkiego tylko dlatego że wcześniej był nieskuteczny to naprawdę przesada. Po prostu złapał niezłą formę i najlepsze dla klubu będzie to jak ją przez dłuższy czas utrzyma.
» 23 grudnia 2020, 23:42 #152
KNDaedX: Masz rację ale ja widzę w gościu więcej, trzeba to z niego wydobyć i on sam musi tego chcieć :)
» 24 grudnia 2020, 01:01 #151
mikiartur: Co do meczu to inaczej pewnie by to wyglądało jakbyśmy w tych pierwszych 30 minutach coś wpakowali, a okazji było mnóstwo. Potem trochę spuścili z tonu ale wiadomo że tak grać ciągle nie można. A Everton najlepszą okazję miał z wolnego co świetnie obronił Dean. Ogólnie każdemu z naszych zdarzały się błędy ale każdy dał o wiele więcej pozytywów niż negatywów.
W ogóle ciekawa rzecz że dokonaliśmy w porównaniu do meczu z Leeds 9 zmian. Ostatecznie zagrało 5 graczy którzy grali z Leeds. A i tak mieliśmy bardzo silną 11stkę a pewnie wielu powie że silniejszą niż z Leeds. To pokazuje że naprawdę mamy solidną szeroką kadrę. ok. 20 zawodników na naprawdę mocnym solidnym poziomie. A osobiście uważam, że jeśli AWB ma jakiś uraz z którym się boryka albo po prostu zaliczył lekki spadek formy to warto chyba postawić na Tuanzebe. Bo uważam że AWB to lepszy prawy obrońca ale AWB w formie. A dziś Tuanzebe zagrał naprawdę dobrze na tej stronie. I niech się AWB na spokojnie wyleczy i wróci do formy. Szkoda że Bruno dużo gra ale widocznie czuje się na siłach. Z drugiej strony co trzeba przyznać nie gra całych meczów w lidze co w jakimś procencie mu pomaga w regeneracji. Dziś jakbyśmy mieli bezpieczny wynik też pewnie by zszedł. Podobała mi się wymienność pozycji pomiędzy Pogbą Bruno a Donnym. Matić świetnie ich asekurował choć musimy pamiętać że Matić nie będzie w stanie grać tak regularnie na wysokim poziomie co 3 dni. I teraz jestem ciekawy czy to było akurat ustawienie pod Everton czy to było jakieś przećwiczenie takiego ustawienia na przyszłość lub na Leicester.
» 23 grudnia 2020, 23:31 #150
NoLogo: Miło, że w kolejny mecz "z buta" wchodzą, straszna elektryka w poczynaniach Evertonu na początku, czyżby przeciwnicy w końcu powrócili do trzęsienia porciętami jeszcze przed pierwszym gwizdkiem? Oby takie rozpoczęcia utrzymały się jak najdłużej.

Ja zamiast zachwalania to dwa ciekawe kwiatki:
30 min. w środku niedokładne wycofanie do pogby i przeciwnicy mają zalążek groźnej sytuacji po przejęciu, co robi pogba jak leci niedokładne podanie do przeciwnika, goni go? robi wiatrak z łap, że ktoś tak podał...
90+ min. Rashford jak to on pałuje ile tylko ma sił i idzie groźna kontra i zamiast lecieć za piłką to on sobie obserwuje, a na pełnej ... wraca "emeryt" Cavani, tyle dobrego, że z tego lenistwa Rashowi wyszła asysta.
» 23 grudnia 2020, 23:28 #149
Mistrz1908: Może założenie taktyczne, że ma nie wracać i być tam gdzie być powinien?
» 23 grudnia 2020, 23:35 #148
mikiartur: Jakby wszyscy tak szybko wracali to kto by został do kontry i do tego by mu zagrać piłkę i przyspieszyć. Wiadomo że ładnie to wygląda że ktoś wraca itd i za to jak najbardziej można chwalić Cavaniego. Ale jakby Cavani w każdej akcji wracał to by gola nie strzelił. Rashford także brał udział w każdej kontrze pod koniec. Można go obwiniać za to że był nie skuteczny a nie za to że nie wrócił raz. A akurat to była jedna akcja gdzie to się rzuciło w oczy. Ale poza tym nie widziałem by Marcus tak sobie dreptał. Ba nieługo po zmianie to zrobił podobny powrót do Cavaniego. Wiadomo że był świeży ale skoro mu wytykacie takie jeden błąd to trzeba dostrzegać też te jedne pozytywy za które normalnie bym go jakoś nie chwalił
» 23 grudnia 2020, 23:35 #147
NoName: W pierwszej polowie, gdy Everton przejal inicjatywe, to bylo kilka sytuacji, ze przejelismy pilke, Pogba albo Bruno juz sie odwracali w strone bramki przeciwnika komu by tu zagrac dluga prostopadla pilke i... nie ma tam nikogo, bo Cavani i Greenwood w obronie i srodku pola, a Cavani nie jest tak szybki, zeby sie scigac z obroncami. Martial i Rashford moze i czasem irytuja tym, ze nir wracaja do obrony, ale przynajmniej gwarantuja spore zagrozenie przy kontrach.
» 23 grudnia 2020, 23:47 #146
DevoMartinez: To było złe podanie od Bruno do Pogby. Ale jak nie trawie francuza to w tym meczu pare razy wracał i tymi długimi girami odebrał pare piłek. Inna sprawa, że w tym meczu rywal nie naciskał nas za mocno.
» 24 grudnia 2020, 00:37 #145
mikiartur: Pogba za grę w defensywie itd to moim zdaniem powinien raz burę dostać za to odwrócenie siegdy stracił piłkę którą ktoś fakt niedokładnie mu zagrał. Poza tym dobrze grał a ta żółta to dla mnie śmieszna bo może sam faul i był ale nie na żółtą
» 24 grudnia 2020, 00:43 #144
DevoMartinez: Oba zespoły miały po 8 fauli z czego my 4 żółte, everton 0. No i brak gwizdka przy faulu na Greenwoodzie na skraju pola karnego pozostawia niesmak równie duży jak kartka dla Pogby.
» 24 grudnia 2020, 01:52 #143
vieeeri: U nas
» 23 grudnia 2020, 23:31 #142
Hoccu: WEMBLEY! WEMBLEY! WE ARE FAMOUS MAN UNITED AND WE'RE GOING TO WEMBLEY!
» 23 grudnia 2020, 23:37 #141
maticr7: Old Trafford
» 24 grudnia 2020, 00:48 #140
Litosci: Pogba dobry mecz dzisiaj zagrał.
» 23 grudnia 2020, 23:25 #139
kamil2257: Całkiem fajnie że city.Bedzie dobry meczyk
» 23 grudnia 2020, 23:24 #138
Mrs: Taki jak ostatnio?
» 23 grudnia 2020, 23:27 #137
nieeeeeeee: Totki znowu łatwe losowanie
» 23 grudnia 2020, 23:24 #136
Michux3: Damy rade z City ,w ciągu 2 tygodni nie zdołają sie wykaraskać z swoich problemów ,szczerze mówiąc bardziej bałbym sie totków bo gdyby nam sie udało dojść do finału to w czerwcu(chyba) City mogłoby być już w znacznie lepszej formie .
» 23 grudnia 2020, 23:24 #135
vieeeri: Koniec kwietnia
» 23 grudnia 2020, 23:31 #134
PastaDoCiasta: W takim stanie faktycznym za faworytów wygrania pucharu uznaje Totki, zarówno Mou jak i drużyna będą niezwykle zdesperowani żeby w końcu coś wygrać. No ale liczę oczywiście na to, że to my wygramy :)
» 23 grudnia 2020, 23:24 #133
nysa94: WYNIKI LOSOWANIA:
Manchester United vs Manchester City
Tottenham vs Brentford
» 23 grudnia 2020, 23:23 #132
Batigol222: Jeszcze raz brama Cavaniego: twitter.com/_gooooal34/status/1341862864248836096

Ale co tam, Martial który tylko dostawił kopyto do całkowicie oczywistej sytuacji zrobił to samo. Kwestii tych rzekomych "setek" Cavaniego to nawet nie chce mi się już komentować
» 23 grudnia 2020, 23:23 #131
rreddevilss: Panowie w półfinale jest jeden mecz?
» 23 grudnia 2020, 23:23 #130
mordynator: dwa są
» 23 grudnia 2020, 23:24 #129
Pops918: Tak, w tym sezonie jest tylko jeden.
» 23 grudnia 2020, 23:24 #128
mordynator: A to sorry w takim razie zawsze był mecz i rewanż
» 23 grudnia 2020, 23:25 #127
rreddevilss: Jetsesmy gospodarzem czy neutralny teren?
» 23 grudnia 2020, 23:26 #126
Pops918: Gramy u siebie
» 23 grudnia 2020, 23:26 #125
nysa94: A Tottki łatwy awans do Finału... norma, Jose będzie miał się czym chwalić jak wygra, że gdzie nie pójdzie to trofea, heh.
» 23 grudnia 2020, 23:23 #124
Puszek2100PL: Nie byłbym taki pewien. Bristol napsuje im krwi mam nadzieję. No ale najważniejsze żebyśmy ograli city i wygrali ten puchar. Zawsze to kasa, lepsze morale i prestiż
» 23 grudnia 2020, 23:41 #123
is200second: Żeby się ten baji tak nie łamał to jednak po tak długiej przerwie z bądź co bądź wymagającym przeciwnikiem spokój w grze ma.
» 23 grudnia 2020, 23:22 #122
rreddevilss: United Tottenham final
» 23 grudnia 2020, 23:22 #121
Devil88: Dokladnie mamy DERBY
» 23 grudnia 2020, 23:22 #120
BartoszP: no i gramy z city
» 23 grudnia 2020, 23:22 #119
DjTED: no niestety MC
» 23 grudnia 2020, 23:22 #118
Ciechanek: no i mamy DERBY
» 23 grudnia 2020, 23:21 #117
PastaDoCiasta: Bez jaj czemu my zawsze musimy City w półfinale wylosować xd
» 23 grudnia 2020, 23:21 #116
mordynator: z City gramy
» 23 grudnia 2020, 23:21 #115
Hoccu: DERBY! MAMY DERBY!
» 23 grudnia 2020, 23:21 #114
Batigol222: Weź się naucz, czym jest "setka"
» 23 grudnia 2020, 23:21 #113
nieeeeeeee: O bożę
» 23 grudnia 2020, 23:21 #112
Batigol222: Niektórzy fanboje Martiala piszą tutaj o zmarnowanych "setkach" Cavaniego. No więc, żadna z tych dwóch sytuacji nie była "setką", właściwie każda z nich była ekstremalnie trudna do skończenia, zwłaszcza ta, gdzie Cavani najpierw przewidział, że stoper minie się z piłka a potem od razu musiał uderzyć z pierwszej piłki przy bardzo ostrym kącie.
» 23 grudnia 2020, 23:20 #111
vanantgaal: Trudny mecz, zespół dał radę. Brawo!
Dzisiaj było widać coś czego brakowało przez ostatnie lata: determinacja i walka do samego końca. W efekcie na koniec dwie bramki. Zaczynamy wyglądać jak drużyna, widać radość z bramek, chęć wygranej. Poczuli chyba chęć sukcesu i oby tak trzymać dalej
» 23 grudnia 2020, 23:19 #110
arkusz: Ludzie czy Wy serio wierzycie w brak dialogu miedzy pilkarzami a trenerem? Myslicie, ze Ole wystawialby Bruno mimo, ze ten wspomnialby trenerowi, ze jest zmeczony i nie wie czy da rade zagrac na 100%? Ze Ole zajezdzal by pilkarzy mimo ich uwag o fizycznym zajechaniu? Pod wzgledem wydolnosci to sa maszyny. Wasze komentarze to domysly czy Bruno/Rashford sa zmeczeni czy nie. Najwidoczniej skoro wala po 90min od dechy do dechy to daja trenerowi znac, ze sa na to przygotowani. Ja dzisiaj ogladajac Manchester United czulem to co za Fergusona. Nieustanna chec wygranej. Do 90min wierzylem, ze zdobedziemy gola na wage awansu :-) Ole niech dalej buduje to co ma w planach. Jestem ciekawy jego projektu.
» 23 grudnia 2020, 23:19 #109
NoName: Niektorzy mysla, ze jak dzis Bruno zagral 90 minut, to do soboty nie zdarzy mu sie pasek staminy napelnic do konca.
» 23 grudnia 2020, 23:23 #108
Mariooozioom: Gramy z Tottenhamem chyba
» 23 grudnia 2020, 23:15 #107
ziomboy777: super mecz. Btw.. wie ktos moze co z A.Perreirą (z ciekawości pytam bo nie śledzę serie A na bieżąco)
» 23 grudnia 2020, 23:15 #106
is200second: Lawe grzeje i tyle w temacie. Gdzie on się do lazio wybrał na wypożyczenie jak oni mają mocny środek. Ktoś mu doradzil świetnie.
» 23 grudnia 2020, 23:17 #105
mikiartur: Więcej gra niżby grał u nas. Choć jest głównie rezerwowym.
» 23 grudnia 2020, 23:21 #104
Braks: Porównywać wykończenie cavaniego do martiala to jak uja z palcem
» 23 grudnia 2020, 23:13 #103
NoName: Cavani mial dzis 3 setki (33.3% skutecznosci), Martial 2 (50% skutecznosci) i obaj strzelili po jednym golu. Od razu widac kto lepszy.
» 23 grudnia 2020, 23:20 #102
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2020 00:35

Nie no bądzmy poważni, strzały z prawie kąta zerowego przy bramkarzu kryjącym krótki słupek to nie są setki. Setke to miał Rashford prawie na wapnie ;)
» 24 grudnia 2020, 00:34 #101
HarryBrown: Swoją drogą producenci wołowiny z Argentyny i Urugwaju powinni do reklam wybrać Cavaniego. Z jaką łatwością powalił na glebę tego wielkiego Minę :D
» 23 grudnia 2020, 23:12 #100
Robert3344: Generalnie dobry meczyk. Jedynie szkoda, że go szybciej nie zamknęliśmy, ale lepiej późno niż wcale. Szkoda, że Bruno musiał grać cały mecz, oby dał radę wytrzymać maraton. Vdb trochę zagubiony na boisku, Ole na siłę chce z niego zrobić jakiegos ofensywnego gracza, a właśnie w środku pola wyglądał najlepiej imo
» 23 grudnia 2020, 23:10 #99
united30: Szczerze to Martial powinien nosic buty Cavaniemu i sie uczyc od niego :)
» 23 grudnia 2020, 23:09 #98
BNK: Martial to póki co, wysłał Cavaniemu piękna piłeczkę i dzięki temu Cavani strzelił.
» 23 grudnia 2020, 23:11 #97
Batigol222: E tam Martial strzelił bramkę w 120% sytuacji i zaliczył asystę, chociaż to było tylko podanie do Cavaniego ustawionego po prawej stronie pola karnego, ergo ta bramka to prawie wyłącznie zasługa Cavaniego a nie jakiegoś kapitalnego dogrania na nos.
» 23 grudnia 2020, 23:12 #96
HarryBrown: Martial zagrał już 2 przyzwoity mecz. Zanotował sporo asyst i coś w końcu strzelił.
» 23 grudnia 2020, 23:12 #95
Michux3: Dlaczego wy tworzycie walki kto jest lepszy miedzy zawodnikami z tego samego klubu ? po co ? Martial vs Cavani ,Bruno vs Pogba .Po prostu cieszmy sie że udało sie wygrać i ww. zagrali całkiem dobrze ,Martial z bramką i asystą to chyba nie jest taki słaby cnie ? A co do uczenie sie od Cavaniego jest to naturalne ponieważ Cavani jest bardziej doświadczonym graczem i to szczególnie jako napastnik ponieważ Tony dopiero od roku gra regularnie jako nr 9
» 23 grudnia 2020, 23:14 #94
Batigol222: BNK

Taa, dzięki temu przyjęciem nawinął obrońcę jednocześnie ustawiając sobie piłkę na strzał o potem posłał mierzone uderzenie w dalszy róg. Normalnie taka "asysta" jak przy tej bramce Ronaldinho youtube.com/watch?v=NRBjU-JdwuQ
» 23 grudnia 2020, 23:14 #93
Batigol222: Michux3

1. Dlatego, że Cavani jest lepszy od Martiala
2. Dlatego, że to Cavani powinien mieć pierwszy skład
» 23 grudnia 2020, 23:15 #92
BNK: Z fanatyzmem nie ma sensu dyskutować.
» 23 grudnia 2020, 23:26 #91
Braks: Liczę że baily wygryzie lindelofa
» 23 grudnia 2020, 23:08 #90
Braks: Zaraz po losowaniu
» 23 grudnia 2020, 23:09 #89
mordynator: Gdyby nie był taką szklanką to napewno by go wygryzł.
» 23 grudnia 2020, 23:10 #88
mordynator: Gdzie można oglądać o losowanie?
» 23 grudnia 2020, 23:08 #87
maticr7: Ale to przecież nie jego zasługa,tylko piłkarzy których ma. :D
» 24 grudnia 2020, 00:09 #86
Pops918: twitter.com/Carabao_Cup/status/1341864131557793792
Link do losowania.
» 23 grudnia 2020, 23:07 #85
mordynator: O dzięki.
» 23 grudnia 2020, 23:09 #84
nysa94: A o której to losowanie?
» 23 grudnia 2020, 23:16 #83
Mysli07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 23:12

Rashford akurat dziś tragedia. całkowicie nieudana zmiana. asysta zakłamuje rzeczywistość.głową nie był na murawie. Bruno rewelacja szkoda że strzał na końcu w spojenie :/ Cavani dobre meczycho. i na plus dzisiejsze zrozumienie w obronie.
» 23 grudnia 2020, 23:07 #82
IntruZ9: Sikał na bramę? :D
» 23 grudnia 2020, 23:10 #81
PastaDoCiasta: Tak publicznie? Za to mandaty są :D
» 23 grudnia 2020, 23:11 #80
Mysli07: sorka :P edytowane :P
» 23 grudnia 2020, 23:12 #79
Pawlo: Ten mecz dobitnie pokazał co to znaczy szeroka kadra. W tamtym sezonie jej zabrakło, lecz dziś mieliśmy pełen wachlarz wyboru. Gdy Everton ostatni kwadrans grał na stojąco i modli się o rzuty karne- my wpuszczamy Rashforda i Martiala i to załatwiło (może nie bezpośrednio, choć patrząc na Francuza trochę tak) sprawę. Mimo odpadnięcia z LM ten sezon widać w coraz jaśniejszych barwach.
» 23 grudnia 2020, 23:07 #78
DevoMartinez: Ale lewa noga Cavaniego. Byłem w sumie przeciwnikiem jego transferu ale póki co zamyka mi chłop morde. Rashford powinnien dostać pare sesji z Ole sprytnego wykańczania bo te bomby na siłę sam na sam z bramkarzem przyprawiają o zgrzyt zęmbów. Fajny mecz, za dużo biegac się nikomu nie chciało. Zawodnicy wszyscy w sumie na plus chociaż Matic pare razy drażnił straconymi piłkami ale jest wygrana i można wybaczyć.
» 23 grudnia 2020, 23:06 #77
chali2na: Cavani kopał się po czole a wszedł Ątony Marsjal na pół godziny i odjebał bramkeczke i asyste. No i kto powinien być pierwszym napastnikiem w MU ? tak na serio, mamy dwóch świetnych graczy i trzeba nimi rotować bo meczy sporo się szykuje... Brawo drużyna.
» 23 grudnia 2020, 23:05 #76
mordynator: Mecz zdecydowanie pod naszą kontrolą Everton ani na moment nam nie zagroził i w pełni zasłużone zwycięstwo
Szkoda tylko że Bruno se nie odpoczął ale to twardy chłop i mam nadzieje że wytrzyma nadchodzący maraton.I ta piękna bramka Cavaniego a Tony pokazuje że ma zadatki na dzięsiątke kolejna asysta.
» 23 grudnia 2020, 23:04 #75
Dexxter: Jak pisałem, że dziś pewna wygrana i warto postawić bo 2,25 kurs. To chlopaki pisali :
#Glory1878:" Szkoda, że pieniądze na święta od babci prędzej, czy później bukowi oddasz, no ale twoja decyzja"
Âť 23 grudnia 2020, 18:43 lubię to! +3
#Magik1990MU:" pewniak? Bo? To mecz pucharu myszki miki, więc motywacja będzie inna. Poza tym mamy natłok meczów, więc w jakimś stopniu wyjdziemy dziś rezerwami. Tu nie ma pewniaka.
Âť 23 grudnia 2020, 19:04 lubię to!
#Bulik901: Manchester United nie jest pewniakiem nawet w meczu z WBA. Grają w kratkę. Są w stanie pokonać Liverpool i przegrać z ostatnią drużyną. Nie postawił bym na nich żadnych pieniędzy
.
Pozdrawiam was chłopaki serdecznie :) 100 poszła ode mnie i 200 wróciły :)
Następnym razem "mlode wilki " posluchajcie mnie... Starego Wilka :D
» 23 grudnia 2020, 23:04 #74
KalinaRIP: co nie zmienia faktury ze tylko przygłup stawia na klub ktoremu kibicuje zwlaszcza gdy jest to Man Utd z ostatnich lat, a druga sprawa charakteryzujacego przyglupa to to ze nie dosc ze stawia na United to jeszcze tyle kasy. Jak klub przegrywa to wlascie przez takich przygłupów
» 23 grudnia 2020, 23:09 #73
PogbaKingOfMANU: Ooo ja postawiłem na 1 mecz z PSG całą wypłatę i zarobiłem 4x taki był kurs. Nie ma ryzyka nie ma zabawy, to tylko gra :D
» 23 grudnia 2020, 23:18 #72
Dexxter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 23:24

@KalinaRIP , po pierwsze nie obrażaj mnie.
Po drugie, jak klub może przygrywać mecze przez moje stawianie na nich xD
Po 3. Jeśli 100 zł, to dla Ciebie dużo kasy, to znaczy, że albo jesteś gówniarzem, albo nic nie osiągnąłeś.
A po 4...
Nie będę Ci Cisnął.. dość już skrzywdził Cię los.
» 23 grudnia 2020, 23:23 #71
91nc99: Dexter: sam uważam że 100 zł to dużo pieniędzy, ale to kwestia szacunku do pieniądza a nie tego co mi w życiu (nie) wyszło :)
» 24 grudnia 2020, 09:37 #70
mikon70: Rashford tez, bo dalej ma problem z regularnością. Potrafi strzelic piękna bramkę, a ma problem z tymi brzydkimi, o których Ole kiedyś mówił. Czas to w końcu zmienić, bo mimo, ze młody, to już ma za sobą spory bagaż jeśli chodzi o grę na tym poziomie.
» 23 grudnia 2020, 23:06 #69
Braks: Chyba zaraz będzie wiadomo kogo wylosowaliśmy
» 23 grudnia 2020, 23:03 #68
Puszek2100PL: 100% city
» 23 grudnia 2020, 23:07 #67
Bylak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 23:03

Narzekacie na Martiala, a on w tym meczu wszedł z ławki, zdobył gola i asyste.
» 23 grudnia 2020, 23:03 #66
Batigol222: Zmarnował wcześniej setkę a gola zdobył w takiej sytuacji, że nie wiem, jak mógł tego nie strzelić. Jedyny plus to ta asysta, chociaż 98% tej bramki to umiejętności Cavaniego a nie podanie.
» 23 grudnia 2020, 23:09 #65
kamooll77: I zrobił stratę na samym początku swojego wejścia. Ale fakt trzeba go rozliczać z bramek i asyst - dobry mecz.
» 23 grudnia 2020, 23:09 #64
NoName: Cavani na poczatku zmarnowal 2 setki, a kazdy pamieta tylko o golu. Martial mial asyste i strzelil gola, ale hejterzy beda gadac tylko o zmarnowanej okazji.
» 23 grudnia 2020, 23:15 #63
Batigol222: Sytuacje Cavaniego to nie były setki, tylko trudne okazje pod bardzo ostrym kątem. Martial w takiej sytuacji nawet by się nie znalazł. W jednej z tych "setek" Cavani najpierw przewidział, że obrońca nie sięgnie piłki po dośrodkowaniu a potem od razu przyłożył z woleja, z pierwszej piłki, z bardzo ostrego kąta. Porównywanie tego do tej patelni, jaką miał Martial to żart.
» 23 grudnia 2020, 23:18 #62
marcB: Boooosz.. ile my tu mogliśmy bramek nastrzelać.
» 23 grudnia 2020, 23:03 #61
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 23:04

Dobry meczyk, oglądało się z przyjemnością i bez spiny, bo to jednak "tylko" Puchar Ligi. Bruno to jest magik. Cieszy mnie gra Pogby, bo jednak widać, że walczy o ten teoretyczny transfer. Nawet pomaga w obronie. Dziś zestaw defensorów dobrze dobrany. Stabilnie i bez większych wtop. No i rzecz jasna Edinson. Zasłużona bramka :) Walka, zaangażowanie. To mi się podoba. Wesołych Świąt dla wszystkich! :)
» 23 grudnia 2020, 23:02 #60
Batigol222: Cavani zasadził taką bramę, o jakiej Martial może sobie pomarzyć: przyjęcie w taki sposób, że od razu został minięty obrońca a piłeczka ustawiona idealnie do strzału a potem uderzenie z woleja przy dalszym słupku. Szkoda, że oddał piłkę Rashfordowi pod koniec, bo myślę, że El Matador spokojnie by to skończył. Natomiast co do Martiala, to dostał taką patelnię, że nawet on nie mógł tego spartolić...
» 23 grudnia 2020, 23:02 #59
BNK: Bez przesady. Ładniejsze już Tony strzelał.
» 23 grudnia 2020, 23:07 #58
Batigol222: Jakoś nie pamiętam podobnej akcji w jego wykonaniu
» 23 grudnia 2020, 23:09 #57
BNK: Jak sobie obejrzysz jego bramki to sobie szybko przypomnisz.
» 23 grudnia 2020, 23:12 #56
mikiartur: Z Southampton po lockdownie Martial w samo okienko strzelił po zejściu do środka. I pare goli by się znalazłoby się jeszcze. Choćby jego dublet z Chelsea jeśli się nie mylę jeszcze za Mou kilka miesięcy przed zwolnieniem
» 23 grudnia 2020, 23:20 #55
Anhel: To był ćwierćfinał? To kiedy myśmy grali wcześniejsze mecze bo chyba przespałem
» 23 grudnia 2020, 23:02 #54
kckMU: Zaczęliśmy od 1/16.

3-0 z Luton na wyjeździe i 3-0 z Brighton na wyjeździe.
» 23 grudnia 2020, 23:03 #53
MiSt: Wymęczone, ale zasłużone zwycięstwo. Brawa dla ekipy. Jedziemy dalej!

Swoją drogą to Martial pomimo niektórych fatalnych zagrań potrafi w końcu strzelić bramkę lub asystować. Forma w końcu wróci, a wtedy wszyscy będziemy go nosić na rękach. Dobrze też, że w zapasie mamy Cavaniego, który zasuwa jak dzik :D
» 23 grudnia 2020, 23:01 #52
Batigol222: W jakim "zapasie"?? Cavani zjada umiejętnościami Martiala, co zresztą dzisiaj było doskonale widać
» 23 grudnia 2020, 23:02 #51
HarryBrown: Wymęczone? W pewnym momencie posiadanie piłki wynosiło 70-30 na naszą korzyść a wypracowana ilość sytuacji strzeleckich tylko w 1 połowie wyniosła 2x tyle co Arsenal stworzył przez ostatnie 3 miesiące.
» 23 grudnia 2020, 23:04 #50
MiSt: Cavani nie jest pierwszym wyborem Ole. Czy to dobrze czy też nie - nie mnie oceniać. Może to przez to, że nie jest długoterminowym transferem.
Czy zjada Martiala? Na pewno mentalnością, ale piłkarsko jest po prostu inaczej ukształtowany - bardziej jak klasyczna dziewiątka, Martial to chyba lepszy odgrywający niż egzekutor.
» 23 grudnia 2020, 23:07 #49
MiSt: Wymęczone w tym sensie, że ciężko było nam strzelić tą pierwszą bramkę na przełamanie ;)
» 23 grudnia 2020, 23:09 #48
NoName: Bylo tez widac, ze Cavani zmarnowal 2 setki w pierwszym kwadransie. Jak wypominamy zmarnowane okazje, to kazdemu, a nie tylko tym z kogo robimy kozla ofiarnego.
» 23 grudnia 2020, 23:13 #47
PogbaKingOfMANU: A co ma Arsenal do tego meczu i posiadanie w pewnym momencie? W drugiej połowie nie licząc ostatnich 10 min nie istnieliśmy, a w pierwszej skuteczność mocno kulała mimo posiadania piłki której Everton nawet nie próbował zabierać. Całościowo męczący do oglądania mecz, zaczęli grać dopiero pod koniec, remisem i konkursem karnych pachniało tam na kilometr.
» 23 grudnia 2020, 23:13 #46
PogbaKingOfMANU: Całe szczęście że Everton wyszedł taki wręcz przerażony, by robić akcje bramkowe i je wstrzymywać, nie kończyć oddaniem strzału to dawno tego nie widziałem. Typy myślami już przy wigilii. A u nas kontry (prawie) nigdy nie zawodzą. Nawet w karnych z takim wykończeniem rywali byśmy to wygrali.
» 23 grudnia 2020, 23:00 #45
7777: Kiedy losowanie półfinałów?
» 23 grudnia 2020, 23:00 #44
SajminatoR: Dołączam się do pytania. Fajnie byłoby trafić na Brentford
» 23 grudnia 2020, 23:03 #43
stasiu669: Chyba za chwilę
» 23 grudnia 2020, 23:03 #42
Magik1990MU: Pomijając przebieg meczu i bramki, to widzieliście tę radość piłkarzy?'Cieszyli się jakby strzelili gola na wagę awansu w Champions League a to był ledwie puchar myszki miki. Czyja to zasługa? Przeciwnicy Ole wytykają mu jakim to miernym trenerem jest, ale o zaletach już cicho sza, bo nie pasuje do narracji. Team Spirit.
» 23 grudnia 2020, 22:59 #41
MiSt: Widocznie chcą w końcu zdobyć jakieś trofeum :)
» 23 grudnia 2020, 23:02 #40
figasek: Nie wiem czy ktoś widział jak Rashford zmarnowal (zeby nie powiedziec spier*****) sytuacje sam na sam w doliczonym czasie gry. Po tym wraca sobie truchcikiem, a Cavani sprintem goni obronce, ktory przejal pilke. Mimo, ze ma 90 minut w nogach.

Rashford mi tak działa na nerwy, ze masakra. Zachowuje sie jakby byl gwiazda pokroju co najmniej Rooneya.
» 23 grudnia 2020, 22:59 #39
kckMU: Rooney by wracał 2x szybciej niż Cavani. Użyłbym nazwiska Messi np.
» 23 grudnia 2020, 23:00 #38
PogbaKingOfMANU: Niestety coś się popsuło z Marcusem. Jak nie żenujące trzymanie się za głowę symulki, tak marnowane setki i sytuację jak dziś.
» 23 grudnia 2020, 23:02 #37
DaredevilUtd: Jest w tym dużo racji. Tym najbardziej mnie denerwują nasi obaj skrzydłowi, niemniej jednak dzisiaj powinniśmy się cieszyć nie narzekać.
» 23 grudnia 2020, 23:02 #36
swees: Dużo pozytywnego szumu wokół niego jest ostatnio nie tylko w piłkarskim temacie, to normalne że ma to wpływ na niego. Wydaje się jednak że to zrównoważony człowiek więc to po prostu kwestia czasu ;) Take it easy ;)
» 23 grudnia 2020, 23:04 #35
figasek: Myślę, że solsza powinien posadzić Rashforda na ławce. Gra kazdy mecz niezaleznie od formy. Mamy Greenwooda, Jamesa, Martiala, Mate. Niech w koncu chlopak poczuje, ze musi walczyc o swoje miejsce w skladzie.

Ja mimo wszystko w niego wierze, ale zimny prysznic by sie przydal.
» 23 grudnia 2020, 23:06 #34
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 23:11

Mimo wszystko liczby go bronią w tym sezonie ale fakt Marcus powinnien wrócić za obrońcą a przedewszystkim wykorzytać tą setke wczesniej
» 23 grudnia 2020, 23:06 #33
getryscholesa: Narzekanie na Rashforda XD nasz największy talent i gość, który w ostatnim czasie moim zdaniem zrobił największy progres w naszej drużynie. Niebywały luz. Piłka mu już nie odskakuje, świetny 1na1, coraz lepiej podaje. No, ale wy się i tak do czegos przyczepicie XD
» 23 grudnia 2020, 23:08 #32
GGMUN6: Trzeba w końcu na kogoś ponarzekać:D
Bez kitu, Rash dzisiaj asysta, a ogólnie w ofensywie nasz najlepszy gracz obok Bruno.
» 23 grudnia 2020, 23:15 #31
Glazes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 22:59

Piękna gra. Gratulacje dla całej drużyny! Wesołych świąt Wszystkim!!
» 23 grudnia 2020, 22:59 #30
SkilledHydra16: Losowanie będzie czy drabinka jest?
» 23 grudnia 2020, 22:59 #29
BartoszP: losowanie
» 23 grudnia 2020, 23:01 #28
Zelas12: Kogo mamy w półfinale? Czy losowanie będzie?
» 23 grudnia 2020, 22:58 #27
Filips11: Losowanie
» 23 grudnia 2020, 23:05 #26
nieeeeeeee: Dobry mecz z naszej strony mieliśmy sporo okazji ale ta seria pod koniec gdzie w 1 minutę zmarnowaliśmy 2 sety po dwóch różnych kontrach i po 3 kontrze strzeliliśmy bramę to
» 23 grudnia 2020, 22:58 #25
weider666: Sołszar ,mój ulubiony trener.
» 23 grudnia 2020, 22:58 #24
0listonoszpat: Cavani zabiera United do kolejnej rundy. Dużo zepsutych okazji, dobrze że mamy takiego kilera
» 23 grudnia 2020, 22:58 #23
kckMU: Tony w końcu skończył tak jak uwielbia to robić. Idealne przełamanie się w ostatniej akcji meczu.

Cavani nie wymaga komentarza. Kot.
» 23 grudnia 2020, 22:58 #22
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2020 22:58

Cieszy zwycieztwo bardzo ładny gol Cavaniego i Ogolnie to dziwna tą końcówka. Martial i Rashford wchodzą, graja slabo mnóstwo strat etc, a tu nagle jeden gol i asysta, a drugi zalicza też asyste. Fajny mecz wygrała lepsza drużyna bez dwuch zdań :)
» 23 grudnia 2020, 22:58 #21
DaredevilUtd: Dwóch *
» 23 grudnia 2020, 23:00 #20
Lingardiho9: Brawo drużyna.
Szczury schodzą głębiej do swych norek.
» 23 grudnia 2020, 22:57 #19
Pops918: Czyste konto!
» 23 grudnia 2020, 22:57 #18
getryscholesa: Dobry mecz w naszym wykonaniu. Mogło być wyżej, ale to co Matic robił w końcowych minutach meczu zahaczało o lekki sabotaż. Masa niedokładności, która nie przystoi piłkarzowi z takim doświadczeniem.
Świetni: Pogba, Maguire, Bailly.
Bardzo dobrzy: Telles, Bruno.
» 23 grudnia 2020, 22:57 #17
Lingardiho9: Na przykład co robił ?
» 23 grudnia 2020, 22:59 #16
getryscholesa: Dwa niecelne podania na kontrę, jedna strata. Zwłaszcza jedno z podań do Shawa, które trafiło na aut.
» 23 grudnia 2020, 23:06 #15
KalinaRIP: ja tam widzialem kluczowy odbior w ostatnich 1-3 ackjach evertonu i wyprowadzenie fajnego ataku
» 23 grudnia 2020, 23:19 #14
RedDevil86: Brawo !!
» 23 grudnia 2020, 22:56 #13
mikon70: Elegancki wynik po lepszej grze od Evertonu. Teraz można na chwilę odsapnąć i zając się świetami;)
» 23 grudnia 2020, 22:56 #12
Iro95: Kolejny mecz wygrany w godnym stylu, do boju diabły!
» 23 grudnia 2020, 22:56 #11
Kamil1343: Ale ludzie na tej stronie i tak będą pisać o kiksie Martiala.
» 23 grudnia 2020, 22:56 #10
Szym1: el matador ! jak ja żałuje ,że nie wylądował u nas wcześniej , piękny napadzior
» 23 grudnia 2020, 22:56 #9
GenLancelot: Przyzwoity mecz, ale liczyłem że Lingardinho wejdzie żeby bruno odpoczął
» 23 grudnia 2020, 22:56 #8
colazeroo: Oszczędza go na finały
» 23 grudnia 2020, 22:57 #7
mikon70: Tez się rozczarowałem. Gdyby Liniesta wszedł, to obrońcy evertonu błagaliby sędziego żeby kończył mecz. Tak by ich tam porobił młody wilczek.
» 23 grudnia 2020, 22:58 #6
GenLancelot: o tym zapomniałem hah
» 23 grudnia 2020, 22:58 #5
Fido: Z Lingardem byśmy raczej nie wygrali...
» 23 grudnia 2020, 22:59 #4
Michux3: Dla mnie Bailly MOTM
» 23 grudnia 2020, 22:56 #3
Pochmurny: Zgadza się, świetne zawody Erica. Mimo, że od dawna nie grał to i tak pewnie wyprowadzał piłkę. Gdyby chłop nie był taki szklany to nie musielibyśmy szukać innego obrońcy. W sytuacji gdy skasowali Richarlisona i Eric również leżał to już myślałem z uśmieszkiem oh shi.. here we go again:p
» 23 grudnia 2020, 23:03 #2
Mariooozioom: No i "legancko"
» 23 grudnia 2020, 22:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.