Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Everton – Manchester United 1:3. Czerwone Diabły wracają na zwycięską ścieżkę!

» 7 listopada 2020, 15:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po niezłym meczu pokonał Everton 3:1 (2:1) w 8. kolejce Premier League. Bohaterem Czerwonych Diabłów na Goodison Park był Bruno Fernandes, który dwukrotnie wpisał się na listę strzelców i asystował przy trafieniu Edinsona Cavaniego.
Everton – Manchester United 1:3. Czerwone Diabły wracają na zwycięską ścieżkę!
» Bruno Fernandes zdobył dwie bramki dla Manchesteru United na Goodison Park
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Scott McTominay
Juan Mata
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Paul Pogba
Edinson Cavani
Axel Tuanzebe

Oddano 120 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Piłkarze Manchesteru United zaczęli mecz z odpowiednim nastawieniem i determinacją. Od początku było widać, że chcą się zrehabilitować za ostatnie porażki. Pierwszą groźną akcję zakończoną strzałem przeprowadzili jednak gospodarze. W 6. minucie Bernard dośrodkował na szósty metr, gdzie dobrze znalazł się Dominic Calvert-Lewin. Anglik wygrał pojedynek o piłkę, ale posłał ją głową nad poprzeczką.

Manchester United dobrą okazję miał w 16. minucie. W sporym zamieszaniu w polu karnym, po rzucie rożnym, przed szansą stanął Anthony Martial. Francuz ładnie przyjął piłkę po zagraniu Freda, strzelił z lewej nogi, ale tuż obok bramki Jordana Pickforda.

Na Goodison Park obserwowaliśmy dobre spotkanie, brakowało tylko goli. Pierwszy z nich padł w 19. minucie. Gospodarze przeprowadzili prostą akcję. Daleką piłkę z własnego pola karnego zagrał Pickford, Calvert-Lewin wygrał przed polem karnym pojedynek główkowy z Victorem Lidelofem, zgrał do Bernarda, Brazylijczyk minął Aarona Wana-Bissakę uderzył mocno w krótki róg i zaskoczył Davida de Geę.

Reakcja Manchester United na straconego gola była zdecydowana. W 25. minucie Czerwone Diabły doprowadziły do wyrównania po ładnym rozegraniu. Juan Mata podał do Luke’a Shawa, ten zwolnił akcję na lewej stronie, ale dorzucił idealną piłkę w pole karne do wbiegającego Bruno Fernandesa. Portugalczyk uderzył głową po długim rogu i nie dał szans Pickfordowi.

Chwilę później dobrą okazję znów mieli The Toffees. Na lewej stronie do akcji ofensywnej gospodarzy podłączył się Lucas Digne. Francuz rozegrał piłkę z Bernardem, wpadł w pole karne Manchesteru United i strzelił z ostrego kąta ile miał tylko sił. Piłka trafiła tylko w słupek bramki De Gei.

W 33. minucie na prowadzenie wyszedł Manchester United. Fred szybkim podaniem uruchomił Marcusa Rashforda, który odegrał piłkę na skrzydło do Fernandesa. Portugalczyk mocno dokręcił piłkę w kierunku dalszego słupka, licząc, że głową trąci ją rozpędzony Rashford. Anglik ostatecznie nie dotknął futbolówki, a ta odbiła się od słupka i wpadła do bramki. W ten sposób Fernandes mógł cieszyć się z drugiego gola w sobotnie popołudnie.

Do końca pierwszej połowy Manchester United kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, choć nie stworzył sobie już klarownej sytuacji pod bramką Pickforda. W sytuacji sam na sam z angielskim bramkarzem znalazł się co prawda Anthony Martial, ale przegrał ten pojedynek, a na dodatek był na pozycji spalonej. Ole Gunnar Solskjaer mógł być zadowolony z zaangażowania swoich zawodników do przerwy.

Po zmianie stron piłkarze Manchesteru United oddali inicjatywę Evertonowi i gospodarze raz po raz gościli pod polem karnym Czerwonych Diabłów. Nie przekładało się to jednak na strzały i bezpośrednie zagrożenie bramki Davida de Gei

W okolicach 60. minuty mieliśmy dwie sytuacje, które wzbudziły sporo emocji. Najpierw piłkarze Manchesteru United domagali się rzutu karnego po tym jak przy linii końcowej Michael Keane kopnął Harry’ego Maguire’a. VAR nie dopatrzył się przewinienia defensora Evertonu. Po chwili Maguire w drugim polu karnym ostro wyciął Lucasa Digne’a. Sędzia najpewniej podyktowałby jedenastkę, gdyby nie fakt, że Francuz był na pozycji spalonej i wcześniej słyszeliśmy gwizdek.

W 67. minucie Ole Gunnar Solskjaer został zmuszony do pierwszej zmiany. Z powodu urazu mięśniowego boisko opuścił Luke Shaw, a zastąpił go Axel Tuanzebe.

W 71. minucie szansę na podwyższenie wyniku miał Marcus Rashford. Anglika dalekim podaniem uruchomił Fred, przysnęli defensorzy Evertonu, napastnik United znalazł się w dobrej sytuacji, ale mając przed sobą tylko Pickforda, trafił prosto w niego. Sytuacja ta mogła rozstrzygnąć losy rywalizacji na Goodison Park, a tak wynik był dalej kwestią otwartą.

Na ostatnie dziesięć minut regulaminowego czasu gry na boisku zameldowali się Edinson Cavani i Paul Pogba, którzy mieli wnieść nieco świeżości w poczynania ofensywne Czerwonych Diabłów, bo goście zostali zepchnięci pod własną bramkę.

W końcówce obserwowaliśmy otwarte spotkanie. Piłkarze Evertonu przesunęli się nieco wyżej, co stworzyło nieco miejsca na połowie The Toffees dla Manchesteru United. Swoją szansę na wpisanie się na listę strzelców miał Rashford, ale strzelił prosto w Pickforda.

W doliczonym czasie gry było nerwowo pod bramką United, ale ostateczny cios zadali piłkarze Ole Gunnara Solskjaera. Kontrę po wybiciu Maguire'a wyprowadził Bruno Fernandes, wyłożył piłkę do Edinsona Cavaniego, a ten z dużym spokojem ustalił wynik na 3:1!

Everton – Manchester United 1:3 (1:2)
Bramki: Bernard 19’ – Bruno Fernandes 25’, Bruno Fernandes 33’, Edinson Cavani 90'+4'

Everton: Pickford – Coleman, Holgate, Keane, Digne – Doucoure, Allan, Sigurdsson (Iwobi 66') – James (Tosun 80'), Calvert-Lewin, Bernard

Manchester United: De Gea – Shaw (Tuanzebe 67'), Lindelof, Maguire, Wan-Bissaka – Fred, McTominay – Mata (Pogba 81'), Fernandes, Rashford – Martial (Cavani 81')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Everton vs Manchester United. 8. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Everton - Manchester United 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (864)


kolokolo98: youtu.be/xY2RGMEV_D4
Ciekawy wywiad z Kuszczakiem na oficjalnej stronie United.
» 10 listopada 2020, 17:15 #788
kckMU: Nawet Raiola nie wytransferował Lingarda. Legenda.
» 10 listopada 2020, 16:45 #787
DaredevilUtd: Mission impossible :D
» 10 listopada 2020, 17:03 #786
RedDan: Jak tam, przesiadł się ktoś dzisiaj na nową generację konsol?
» 10 listopada 2020, 15:03 #785
is200second: Ja} się wstrzymałem z Pre orderem. Podobno pierwsze sztuki były wadliwe i zostały wycofane. Nie wiem czy to prawda.

Liczę że najpóźniej do grudnia będą dostępne zarówno w sklepie stacjonarnym jak i online.
» 10 listopada 2020, 15:28 #784
Rochanv: co do wadliwosci to zwykle fejk info ;) w sklepie stacjonarnym nie predko beda, watpie ze do kwietnia sie tam pojawia
» 10 listopada 2020, 16:11 #783
is200second: Podobno że te właśnie rzekome braki w dostępności to jest fejk. Zwykła zagrywka logistyczna. Ludzie też tak twierdzą. Mam nadzieję przynajmniej. Zbliża się black friday potem okres swiateczny. Nie wierzę że Sony nie wyrobi z zamówieniami i świeża dostawa.

Swoja droga nie chce mi się czekać do przyszłego roku na konsole i możliwość gry w świeżutkie the last of uss :D
» 10 listopada 2020, 16:22 #782
rizx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2020 16:30

Ja pewnie zrobię tak jak z każdą poprzednią generacją - poczekam na ulepszony model "slim". Pozwala to uniknąć bolączek wieku dziecięcego, zapewne konsola będzie miała lepsze parametry i na dodatek będzie już jakiś wybór gier (niekoniecznie po 300+ zł, a większość gier wychodzących teraz można spokojnie ograć na ps4 bez dużej różnicy). No i może coś z wyglądem poprawią (patrzę na Ciebie Sony) :)
» 10 listopada 2020, 16:29 #781
Batigol222: PS4 nawet nie daje natywnego 4K, więc różnica jest duża nawet w zestawieniu z X Box One X, nie wspominając o konsolach nowej generacji. Sam mam X Boxa, raz z bratem porównywaliśmy Red Dead Redemption na moim boksie i jego PS4 Pro i ślepy by nie zauważył różnicy na korzyść X Boxa
» 10 listopada 2020, 16:54 #780
Glory1878: Ogladając czasem nasze występy boli serce, ale bez meczów jeszcze bardziej. 11 dni jeszcze ehh
» 10 listopada 2020, 14:54 #779
H2O1994: Niektóre mecze w lidze narodów mogą być ciekawe, można oglądać.
» 10 listopada 2020, 16:04 #778
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2020 11:27

youtube.com/watch?v=EMIJH4QEXe4
fajny materiał o trenerach w PL , warto zobaczyć :)
» 10 listopada 2020, 11:26 #777
KUBA06: Lubię ten kanał, ale z tym rankingiem się średnio zgadzam. No bo wiadomo że Kloop i Pep to klasa i zasługują na najwyższą lokatę. Totalnie jednak nie rozumiem tego że Arteta bez żadnego zastanowienia dostał 3. Lampard tak samo dostał 3 ale już mniej pewnie, po dyskusji. A Ole dostał 2. Mogę uwierzyć że Ole,Frank i Arteta są na takim samym poziomie ale nikt mi nie wmówi że Arteta jest najlepszy a Ole najgorszy.
» 10 listopada 2020, 14:07 #776
Magik1990MU: @Kuba06

główny prowadzący ten kanał (Adam) jest kibicem Arsenalu. Co prawda ten drugi (Krzywy) to nasz człowiek, ale zauważyłem już jakiś czas temu, że często przyjmuje subiektywne zdanie Adama. Ogólnie materiał słabo przemyślany, bo chłopaki sami w pewnym momencie zwrócili uwagę, że zmieniają kryteria przy ocenie.
» 10 listopada 2020, 14:30 #775
H2O1994: Mi się wydaje, że jednak Arteta jest lepszy niż Ole i Lampard.
» 10 listopada 2020, 16:06 #774
GraanManU: Jakby nie było Arteta zdobył 2 trofea w poprzednim sezonie, więc to moge zrozumieć, ale z Lampardem troche przesadzili. Ogólnie to mówili, żeby brać to troche z przymrużeniem oka, bo nie mieli jakiś kryteriów przez które by oceniali menagerów i zgadzam się, Krzywy często przejmuje zdanie Adama, ale może wynika to z tego, że Adam lepiej potrafi się wypowiedzieć i ubrać to wszystko w odpowiednie słowa
» 10 listopada 2020, 16:22 #773
Pogba6: Moze nie doszukujcie sie teorii spiskowych i po prostu spójrzcie prawdzie w oczy. Solskjer to jeden z najslabszych trenerow w Premier League jak nie najslabszy.
» 10 listopada 2020, 16:34 #772
DaredevilUtd: Pogba6, twój idol to jeden z najsłabszych zawodników do podstawowego składu w naszym zespole. Spójrz prawdzie w oczy :p
» 10 listopada 2020, 17:08 #771
mcscotyy: widziałem zabawny filmik jak leci piosenka Beggin baby baby uuu podpisany "kiedy Ole moze stracić posade"
i jest Ronaldinho jako Fred, Martial i Rash jako Ronaldo i Berbatov, Maguire jako Vidić i Greenwood jako Rooney
» 10 listopada 2020, 11:07 #770
Batigol222: Patrzę sobie na te best bramki Cavaniego: youtube.com/watch?v=ZrnLWbEpJFs
i z całym szacunkiem dla Rashforda oraz Martiala-oni po prostu tego nie mają. To czucie przestrzeni, przewidywanie, ruch w polu karnym, natychmiastowe decyzje, kończenie akcji na różne sposoby. Niektórzy napastnicy są jakby stworzeni właśnie do łowienia bramek. Doskonałym przykładem był Gabriel Batistuta. Cavani też posiada coś podobnego, ten instynkt killera. Jak się wgra w zespół, to może być z niego mega pożytek.
» 10 listopada 2020, 10:13 #769
KevoresUnited: Ja takiego rasowego strikera widzę w Greenwoodzie. Za każdym razem kiedy wchodzi w pole karne mam dziwny spokój o jego wykończenie, nie czuje tego samego w stosunku do Martiala i Rashforda. Mason na w sobie taką boiskową arogancję i pewność siebie, której ze świecą szukać u innych mlodych graczy, a nawet u starszych nie jest to oczywistością.
» 10 listopada 2020, 10:43 #768
Chestnut: Bo Rash i Martial bardziej pasują pod tego drugiego napastnika, coś jak Rooney. Gdzie RvP to Cavani.
» 10 listopada 2020, 12:51 #767
Batigol222: chemik

No właśnie chodzi o to, że Rashford często podejmuje złe decyzje. Prawdziwy striker jest zupełnie nieprzewidywalny, po prostu potrafi wykończyć akcję na multum różnych sposobów. U Rashforda generalnie to wygląda podobnie, co nie zmienia faktu, że to dobry napastnik ale raczej profil Rooneya niż Van Nistelrooya
» 10 listopada 2020, 14:36 #766
Batigol222: Chyba taki najczystszy instynkt killera posiadał Gabriel Batistuta. To po prostu widać: youtube.com/watch?v=Tpgv_5JFJNQ
Są rozgrywający, którzy zawsze wybierają optymalne rozwiązanie, zawsze znajdują linię podania i zawsze zachowują orientację, tak samo są snajperzy o określonych atrybutach. Nie każdy ŚP to rozgrywający i nie każdy środkowy napastnik to "snajper".
» 10 listopada 2020, 14:41 #765
Chestnut: A RvP przypadkiem na początku swojej kariery nie grał na skrzydle? :)
» 10 listopada 2020, 15:48 #764
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2020 16:55

Van Persie grał na skrzydle, Van Nistelrooya na skrzydle jakoś nie pamiętam
» 10 listopada 2020, 16:55 #763
kamtor: U ole największym blede jest przeprowadzanie zmian czeka z tym do ostatnich minut a znając świat w meczu z Evertonem jakby cavani wszedł dużo szybciej za martiala to było by więcej bramek dla nas a tak szczerze jak pogba nie gra dużo lepiej to wygląda szkoda van de beeka
» 10 listopada 2020, 09:37 #762
Chestnut: "znając świat w meczu z Evertonem jakby cavani wszedł dużo szybciej za martiala to było by więcej bramek dla nas"
Twoja teoria jest tak mocna jak: "Puść totka może wygrasz".
» 10 listopada 2020, 09:44 #761
Batigol222: VDB na razie wygląda na bardzo dziwny transfer, bo zwyczajnie nie ma dla niego miejsca. Z perspektywy czasu średnio rozumiem, dlaczego United jednak nie starało się Thiago, który jak najbardziej może grać na "6" i ma to, czego brakuje Fredowi i Scottowi: youtube.com/watch?v=ERvtIGNl79c

Przydałby się taki cofnięty playmarker z wizją gry i kapitalnym podaniem, żeby Bruno nie musiał wracać się w okolicę koła środkowego, kiedy zespół ma problemy z rozegraniem. A co do Cavaniego to on powinien być jak najbardziej ogrywany, żeby wszedł w taktykę i złapał porozumienie z innymi zawodnikami. Mnie to zwisa, że on jest "stary", gość to konkretny napadzior i już sam sposób poruszania się u niego robi wrażenie, plus ten strzał i spokój w sytuacjach bramkowych.

Chyba na MŚ 2010 Urugwaj grał z trójką napastników Cavani-Suarez-Forlan, ale bez żadnego podziału na konkretne sektory boiska, tylko z ciągłą wymianą pozycji. Może fajnie byłoby, gdyby Ole spróbował czegoś takiego z Cavanim, Rashem i Martialem zamiast wiązać któregoś do lewego skrzydła a innego do prawego.
» 10 listopada 2020, 10:05 #760
facet334: nie ma dla VDB miejsca, dziwny transfer??

Pod koniec zeszłego sezonu narzekalismy że nie ma głębi składu.
W tej chwili mamy 6 pomocników i ich jakość jest ok.
Mamy 4 napastników i każdy z nich prezentuje odpowiedni poziom (liczę że MArtial się rozpędzi)

To samo lewa obrona.
Jeszcze środek i prawa obrona.

VDB jest i bedzie potrzebny. Wg mnie dobry transfer za dobre pieniądze.
» 10 listopada 2020, 10:29 #759
NoName: Żeby vdB mógł grać w pierwszej 11 i jeszcze żeby zmieścił się Bruno, to musielibyśmy mieć defensywnego pomocnika ze światowego topu. Fred i McTominay są świetni, ale tylko gdy grają razem, dlatego nie ma miejsca dla Donny'ego. Matić w formie, Kante, Casemiro - przy tego typu zawodniku Donny mógłby grać regularnie, w przeciwnym wypadku nie ma balansu w naszej drużynie, bo obrona nie dostaje odpowiedniego wsparcia od pomocy. A że i obrońcy nie są ze ścisłego światowego topu, to pomoc musi być nieco bardziej defensywna. Thiago nie jest zawodnikiem od destrukcji i dlatego moim zdaniem wiele by nam nie pomógł.
» 10 listopada 2020, 10:35 #758
Batigol222: youtube.com/watch?v=3Ca61hAgm2g
» 10 listopada 2020, 09:23 #757
miocinho2: Może mi ktoś wytłumaczyć skąd wziął się ten mit "ze Pogba w formie i któremu się chce to klasa światowa"
Przez ponad 4 lata zagrał raptem kilka dobrych spotkań a ludzie nadal nabierają sie na to ze to zawodnik z potencjałem.jedyne co za nim przemawia to rating z fify.
» 10 listopada 2020, 08:57 #756
Pyra: Ja powiem więcej, on nawet w Juventusie nigdy nie był jakimś supermenem, potrafi dobrze podać na 40-50m, miał kilka ładnych bramek i już urósł do rangi legendy a przypomnijmy, że grał wtedy z Pirlo i Vidalem w najlepszej formie + do tego 3 środkowych obrońców, słynne BBC.
We Francji jest podobnie, tam jest taki natłok gwiazd i świetnych piłkarzy, że można spokojnie zrobić 3 składy na podium MŚ. Tylko w takim towarzystwie Pawełek coś pokazuje, jak trzeba biegać i brać ciężar na swoje barki to magicznie znika.
» 10 listopada 2020, 09:13 #755
Miro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2020 09:56

Dokładnie. Zadawałem już takie pytanie to zostałem zjechany. Pogba to twór marketingowy.
» 10 listopada 2020, 09:55 #754
NoName: Pogba ma umiejętności na bycie najlepszym pomocnikiem na świecie, ale mu się nie chce. W dobrze prosperującej drużynie wystarczy, że zagra kilka dobrych piłek na mecz i to wystarczy, bo resztę zrobią pozostali, a Pogba i tak będzie jedną z najjaśniejszych postaci w highlightsach. To prawda, że gdy trzeba zasuwać i się starać, nie można na Pogbę liczyć, ale to nie oznacza, że nie ma umiejętności.
Gadanie w stylu 'nie jest żaden zawodnik światowej klasy, tylko tak wyglądał przy...', ehh... Jak można taką bzdurę napisać? Czyli co, jeśli regularnie strzelał piękne bramki i notował cudowne asysty, to to tak na prawdę nie on robił? To Pirlo poprzez telekinezę sterował piłką, tak żeby leciała tam gdzie chce? Jak kiwa przeciwników, sprawiając że wyglądają jak amatorzy, to to tak na prawdę nie Pogba zrobił, tylko przeciwnik spojrzał na Vidala/Kante i się przestraszył? Z tym, że pracusie robią czarną robotę, żeby Pogba mógł błyszczeć się zgodzę, ale skoro on nic nie potrafi, to jak niby obecność innych miała sprawić, że ktoś wygląda na zawodnika światowej klasy?
» 10 listopada 2020, 10:51 #753
NoName: Zapomniałem dodać, u nas też strzelił trochę ładnych goli, miał trochę asyst, nie jednego obrońcę wkręcił w ziemię. Skoro u nas nie grają Pirlo, Matuidi, Kante itd, a Pogba tego nie potrafi, to czyja to jest zasługa? Maticia?
» 10 listopada 2020, 11:09 #752
Pyra: Chodzi o balans w zespole, z Pogbą na początku sezonu dostawaliśmy po 3 czy 6 goli w meczu, Ole zapaliło się pod tyłkiem i zamurował Fredem + Tominay i już nie gramy takiej kaszany z tyłu.
Zobacz, że nawet jak Pogba teraz wychodzi w podstawie to gra na lewej pomocy a nie na środku.
A nie widzieć tego, że jego błędy w defensywie potrafią przykryć tylko naprawdę defensywne duety (Pirlo - Vidal, Fred - Tominay, Matuidi - Kante) to już grubo.
Jak Bruno biega teraz na "10" i gramy na 2 zawodników w środku to mamy wybór albo zamurować albo stworzyć autostradę Pogbą.
I guzik mnie obchodzą jego niby umiejętności jak on nie potrafi grać w innej taktyce a na pozycji Bruno daje zdecydowanie mniej w pressingu i goli/asyst.
» 10 listopada 2020, 13:46 #751
Abstrahujacy: Zestawienie Freda z McT w jednym szeregu z Pirlo-Vidalem czy Matuidi-Kante to nie lada komplement dla pierwszych dwóch.
» 10 listopada 2020, 15:19 #750
NoName: Padło pytanie, więc odpowiedziałem, a że Ty nie przyjmujesz tego do wiadomości kolego, to już Twoja sprawa.
» 10 listopada 2020, 20:50 #749
Diabelski97: Rio Ferdinand on Mauricio Pochettino to #mufc rumours: "Bit disrespectful to Ole Gunnar Solskjær if I’m honest — I’ve got it under a really, really, really good source that there have been no conversations or anything like that going on."
» 9 listopada 2020, 23:05 #748
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 22:49

Według Times, Mason Greenwood był ociężały podczas piątkowej sesji treningowej. Najbardziej poirytowany tym faktem był Bruno Fernandes, który miał pretensje do Anglika, że ten nie dobiegł do jego podania. Klub twierdzi, że nie było kłótni między dwoma zawodnikami.

Nie wierzę w to, do końca, jeśli jednak to prawda, to Bruno to bóg ;)
» 9 listopada 2020, 22:46 #747
artix206: Zaraz się okaże że Bruno jest managerem i nie wziął go pod uwagę na mecz z Evertonem.
» 9 listopada 2020, 23:18 #746
duxTomek: Bardzo mi szkoda Lukaku. Chcialbym zeby byl u nas w klubie.
» 9 listopada 2020, 21:49 #745
Diabelski97: Dobry napastnik, ale z charakteru faja.
Wolałbym mieć Rafaela w składzie.
» 9 listopada 2020, 22:17 #744
mikiartur: Nie pasuje do taktyki Ole moim zdaniem. Cavani to jednak trochę inny napadzior. Lukaku to czołg ale z słabą techniką. Cavani natomiast zarówno fizycznie jest mocny to jeszcze ma świetną technikę. Cavani także to nie jest typ szybkościowca(zwłaszcza w tym wieku) który będzie Ci leciał od pola do pola itd. Ale do kombinacyjnej gry nadaje się dobrze. Teraz strzelił jeszcze pierwszego gola od dawien dawna co go może mocno podbudować. I teraz w tym maratonie to na pewno w wielu meczach wyjdzie w pierwszym składzie. Nawet po cichu liczę że wyjdzie w meczu z WBA bo skoro Rashford doznał urazu to trzeba przesunąć na lewą Martiala i Cavani do ataku. A kontuzja Shawa oznacza że pewnie Telles może zacząć z WBA. A zobaczcie Lukaku w Interze. On ma sporo bramek ale: ma z 3 pomocników i wachadłowych którzy dostarczają mu piłki + dzięki Lautaro, obrońcy nie mogą się na nim skupiać i ma dzięki temu więcej miejsca. Poza tym serie a mu bardzo pasuje ze względu na trochę wolniejsze tempo niż w PL dzięki czemu jego wady niektóre są schowane. Choć racja też, że jakby miał za plecami Bruno a nie Pereire lub Lingarda to by pewnie więcej strzelił.
» 9 listopada 2020, 22:28 #743
Diabelred: Mi go nie szkoda, poniewaz nadal mam w pamieci jego przyjecia pilki na poziomie polskiej ligi, to jak znikal przeciwko topce, czy ciagle uderzenia na sile. Mi juz predzej brakuje jego rodaka Fellainiego, ktory nie narzekal na lawke, a przy tym dobrze sie sprawdzal jako zadaniowiec.
» 10 listopada 2020, 04:09 #742
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.11.2020 08:26

Nie pasuje do czego?
Ja pamiętam tylko, że nie wystawiał go na "9" bo tam miał grać Rashford, Lukaku odszedł a Rashford poszedł na skrzydło.
To wyglądało tak jakby specjalnie chciał go się pozbyć "bo jak to wychowanka sprzedać a Lukaku zostawić", później chytrym ruchem wstawił tam Martiala, który nie miał szans wygrać rywalizacji na tej pozycji z Romelu.

I jesteś świadomy wszystkich niedociągnięć Lukaku, pomyślcie jak słaby jest zatem Martial...
A Romelu w Interze rozgrywa statystycznie pierwszy sezon na poziomie Nazario de Limy
W drugim 8 meczów 7 goli...
» 10 listopada 2020, 08:21 #741
Pyra: miało być "i jestem świadomy" w przedostatnim zdaniu
» 10 listopada 2020, 08:29 #740
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 21:15

Nie, żebym się nie cieszył z naszego zwycięstwa, ale naprawdę żal mi kibiców i zawodników Evertonu, że przegrali kolejny mecz przez Pickforda(owszem, generalnie byliśmy lepsi, ale gdyby nie druga bramka - zawalona przez Pickforda - to wszystko mogłoby się wydarzyć) i przegrają zapewne jeszcze niejeden.

Zawodnicy męczą się 90 minut biegają, a i tak wszystko może iść w łeb, bo Pickford zawali 1, 2, 3, a nawet jak ma „lepszy” dzień to i 4 bramki.
Kibice z kolei muszą oglądać tego gościa, a nikt nic nie może z tym zrobić, bo to Anglik i szkoda byłoby, żeby stracili „swoją perełkę”, czyt. Bramkarza nr 1 reprezentacji.
» 9 listopada 2020, 21:13 #739
mikiartur: nie przez Pickforda a Ancelottiego w takim razie. Bo to on go wystawia. A skoro się powtarzają takie sytuacje to może i powinni postawić na Olsena
» 9 listopada 2020, 21:16 #738
BNK: Dlatego właśnie ja tak sceptycznie podchodzę do Hendersona. Pickford też był kilka lat temu uważany za olbrzymi talent.
» 9 listopada 2020, 21:17 #737
pawelisto2: Mikiartur, a skąd to wiemy? Nie tak dawno były plotki, że Ole wystawia Pogbe, bo ma takie wytyczne z zarządu w celach komercyjnych i tak wiąże go kontrakt z klubem. Może i to samo jest w przypadku Pickforda?
Jeśli Everton straciłby bramkarza nr 1 reprezentacji to wśród angielskich kibiców mogliby i stracić nieco marketingowo, a sam klub na prestiżu.
» 9 listopada 2020, 21:21 #736
mikiartur: Pawelisto
Ja tam nie kupuje takich rzeczy. Odnośnie zawodników z pola to dla mnie tylko max 5 zawodników mają pewne miejsce w 11tce niezależnie od formy. Bo tacy zawodnicy mogą grać słabo 90 minut po czym w 92 coś wyczarować. Takimi graczami są: Ronaldo w Juve, Messi w Barcelonie, Ramos w Realu, Ibra w Milanie i Neymar w PSG noi mogę jeszcze dodać Mbappe do tego składu. Do tego grona najbliżej VDB ale uważam że jakby Pep był z niego niezadowolony to by nie bał się go posadzić. Co do bramkarzy to trochę inna sprawa. Bramkarz jest zawsze trochę inaczej postrzegany i inaczej oceniany. Jak Ronaldo przestrzeli 5-10 razy a potem strzeli gola przepięknego to wszyscy będą pamiętali gola. A jak bramkarz popisze się 5 światowymi interwencjami a potem puści mega babola to wszyscy pamiętają babola i chcą go wywalić. Np pamiętam nasz zremisowany mecz z Evertonem z zeszłego sezonu. Zrobił mega babola w 2 minucie po czym Calvert Levin strzelił gola. A potem w tym meczu to chyba z 4 razy nas wyratował. Ale wszyscy pamiętali o tym babolu. Dlatego uważam że nie możemy patrzeć tak krótkodystansowo na bramkarzy. Pickford miał ostatni sezon dość przeciętny, a w tym sezonie raz zagra świetnie a innym razem zagra słabiutko. I teraz pytanie co sądzi Ancelotti. Czy on będzie chciał za wszelką cenę odbudować Pickforda tak jak Ole robił z De Gea(co by przyznać mu się udało bo jako jedyny z naszych graczy to gra równo i co ma bronić to broni a nie raz wyciągnie mega piłki) czy jednak straci do niego cierpliwość i wpuści Olsena. Tego nie wiem. A co do Pogby to trochę mnie dziwi że go wszyscy bronią. A nawet mi smutno. Bo każdy go broni poza nim samym. A on pomiędzy przerwami reprezentacyjnymi zagrał naprawdę dobry mecz z Lipskiem i dał świetną zmianę z PSG. A w innych meczach zagrał krótko mówiąc słabo. I po prostu daje on mniej w ataku niż Fred lub Scott w obronie i dlatego jest na ławie. A ja im więcej się o tym zastanawiam to dochodzę do wniosku że to taki gracz typowo turniejowy. To nie grajek na maraton ale na takie krótsze dystanse. Chodzi mi o to że on nie jest w stanie zagrać widocznie ciągiem 5-7 meczów na dobrym poziomie. Za to w tych dużych meczach umie zmienić oblicze meczu. Tak jak zrobił to w PSG na przykład. I będę z wielką ciekawością oglądał mecze Francji. Bo jestem ciekawy jak go Deschamps będzie wystawiał. Bo śmieszy mnie to że mówił że Pogba gra mało a sam w repce Pogba zagrał tylko jeden mecz od pierwszej minuty. Noi dla mnie Pogba jak gra od pierwszej minuty jest za bardzo bojaźliwy. Kiedyś to był jego atut, że on wchodził między 3 graczy i tak grał że sobie z tymi trzema radził. A teraz wystarczyło że raz z Parteyem przegrał pojedynek i bał sie po prostu. I już nie patrzę na to czy za rok odejdzie. Średnio mnie to obchodzi. Najważniejsze aby w tym sezonie dał coś zespołowi. A będzie jeszcze często potrzebny. Za 2 tygodnie (a dla zawodników już teraz) zaczyna się istny maraton. A na pewno jakieś kontuzje się pojawią. A będzie wiele takich meczów gdzie będziemy wygrywac jedną bramką, mieć mało sił i będzie nam potrzebny taki Pogba który pojdzie do narożnika zaatakuje go 4 graczy a on z tego na luzie rożnego zrobi. Zobaczymy jak to będzie wyglądać.
» 9 listopada 2020, 22:21 #735
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 22:49

A niech sobie graja Pickfordem, ja tam np. się cieszę, że nam nie podkradli Romero. Wtedy by dopiero silni byli :)
» 9 listopada 2020, 22:46 #734
DaroMistrz5: Z Picfordem jest jeszcze taki problem że Olsen też nie gwarantuje spokoju z tyłu. Facet nawet w Calgiari był numerem 2. Bronił tylko do czasu gdy uraz wyłączył Cargano czy jakoś tak bo nawet nie wiem jak się dokładnie jego konkurent nazywał. Tu problem jest taki że zmieniając Anglika na Szweda Anceloti może wpaść z deszczu pod rynne
» 10 listopada 2020, 00:57 #733
mikiartur: Oglądał ktoś wczoraj mecz z Man City z Liverpoolem wczoraj? Bo akurat nie miałem okazji. A oglądam sobie teraz football bloody hell to bardzo mocno chwalą Kloppa za odważne decyzje itd a przecież nawet nie wygrał, a zremisował - a parząc statystycznie był bliżej przegranej bo City miało karnego którego nie wykorzystali. Więc jak wyglądał ten mecz chętnie bym się dowiedział.
» 9 listopada 2020, 20:52 #732
HarryBrown: Nic wielkiego w tym meczu się nie działo. Głównie grano lagą z pominięciem środka bo tam było tak gęsto jak na targu w Wuhan. O wiele lepsze widowisko było później w meczu Villa przeciwko Arsenalowi.
» 9 listopada 2020, 20:58 #731
DaredevilUtd: Przeciez ci wszyscy pseudo eksperci maja swoich faworytów i osoby, których nie lubią. Nigdy nie będą obiektywni.
» 9 listopada 2020, 21:10 #730
mikiartur: w ogóle trochę śmieszne, że o Arsenalu który przewalił 0-3 to mówili i mówili prawie tyle ile o LFC MC a o Chelsea która wygrała 4-1 przypadkowo wspomnieli tylko przy kąciku fantasy xd
» 9 listopada 2020, 22:31 #729
Makaron94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 19:44

https:// www. youtube.com/watch?v =KnFaQMESDr 8

Oglądam sobie ten filmik i tak się zastanawiam co by się działo gdyby on wtedy do nas przyszedł. A było na rzeczy. Kto wie czy przy Fergusonie nie byłby jeszcze lepszy :)
» 9 listopada 2020, 19:43 #728
KalinaRIP: Wiecej spacji..
» 9 listopada 2020, 20:09 #727
MiSt: Ojoj, biedny Pogba jest broniony przez selekcjonera Francji oraz przez ekspertów. Według nich powinien więcej grać. W sumie nic do niego nie mam, ale na miejsce w składzie trzeba sobie zasłużyć. Skoro McTominay w średniej formie jest bardziej przydatny od naszego misztrza świata to wiele to mówi o jego obecnej dyspozycji. Nikt tu nie będzie grał za nazwisko i to akurat Ole świetnie pokazuje.

Mam nadzieję, że Paul jest na tyle mądry by zauważyć w czym lub w kim jest problem. Coś czuję, że latem wróci jednak do swojego kraju i zagra dla PSG - tak będzie lepiej dla każdej ze stron. Talent ogromny, ale jego mentalność jest na nieodpowiednim poziomie.

Na pewno będzie jeszcze przydatny w tym ciężkim sezonie. Mam nadzieję, że chociaż pożegna się z nami w dobrym stylu.

A wy co myślicie, zostanie tu dłużej czy jednak odejdzie?
» 9 listopada 2020, 19:34 #726
Insanity: Zostanie przynajmniej do konca umowy. Nie widzę Diablow puszczających go tanio i nie widzę klubu płacącego krocie za grającego w kratkę Pogby (poza jednym dobrym sezonem u Mou) ani wypłacającego mu taka pensje co u nas.
» 9 listopada 2020, 19:46 #725
piter100000: Niech odchodzi najszybciej jak się da. Nagle wielcy obrońcy się znaleźli, że biedny Pogbuś musi grać. A ja się pytam na jakiej podstawie? Ta parodia piłkarza nie dała kompletnie żadnych argumentów na boisku jak i poza nim, że powinien grać. Właśnie tak wszyscy go traktowali jak jajko do tej pory i wmawiali, że jest suoer. Jego walnięty agent, wszystkowiedzący braciszek, kolejni trenerzy. Najlpierw sir Alex miał jaja i pokazał mu miejsce w szeregu to gwiazdeczka się obraziła, bo musiałby walczyć o swoje miejsce, a nie dostałby placu za darmo, potem Jose na nim się poznał (szkoda, ze tak późno i że w ogóle go kupił), to gwiazdeczka się obraziła, teraz wreszcie Ole pokazuje mu jego miejsce. Ławka i ewentualnie 10 minut na zmęczonego rywala. To jest jego poziom.
» 9 listopada 2020, 19:52 #724
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 20:00

Moim zdaniem dogra do końca sezonu, United opuści troche cene, może jakas wymiana, ale na pewno będzie to jego ostatni sezon tutaj. W grze stawiam PSG i Real.

"Ole pokazuje mu jego miejsce. Ławka i ewentualnie 10 minut na zmęczonego rywala. To jest jego poziom" co do obecnej chwili zgadzam się, ale bądzmy obiektywni i Pogba w formie to jest klasa światowa, tylko kiedy On miał u Nas formę, poza pojedynczymi przebłyskami? Jedyne dobre mecze to pamiętam chyba na MS, ...szkoda, ale ogólnie jestem zmęczony juz ciągłym wałkowaniem tematów Pogby, nam - kibicom jak i szatni przyda się oddech i troche świeżego powietrza
» 9 listopada 2020, 19:55 #723
piter100000: GraanManU właśnie słowa klucz to "Pogba w formie". Albo inaczej Pogba, któremu się chce. Zresztą ja go nie uważam za gracza klasy światowej. Dla mnie taki gracz to potrafi wpływać na losy meczu, jego brak odczuwa drużyna, ma odpowiedni charakter, jest albo motorem napędowym pod względem umiejętności albo charakteru. A teraz zestawmy naszego pajacyka z którąkolwiek z tych rzeczy, które wymieniłem. On jest totalnym przeciwieństwem tego o czym napisałem. Gość raz na 5 meczy kopnie prosto piłke i są ochy i achy na jego temat, marketing się kręci. Juve jakoś nie odczuło jego odejścia, a dlaczego? Bo nie był ważnym elementem układanki, był tylko dodatkiem, który można łatwo zastąpić. Takie mam zdanie na nego temat i szczerze powiem, że tak przereklamowanego piłkarza to jeszcze nie widziałem
» 9 listopada 2020, 20:10 #722
GraanManU: Zgadzam się z większościa co napisałeś i dodam jeszcze od siebie:
Umiejętności, technika - klasa światowa
Charakter, ludzie, którymi się otacza - już nie
I niestety, czas Pawełka się skończył, w kolejce czeka Donny, jak i talenciaki z akademii. ADIOS
» 9 listopada 2020, 20:14 #721
HarryBrown: Światowej klasy pomocnikami to byli Scholes i Keano. Pogba gdyby takowym był to SAF w życiu by się go nie pozbył. Juve pewnie też by się go nie pozbyło. Dla dobra klubu i jego finansów trzeba się go pozbyć jak najszybciej.
» 9 listopada 2020, 20:35 #720
GGMUN6: Ja przez długi czas broniłem Pogbe, wierzyłem że będzie naszym liderem, zawodnikiem który może wygrac nam mecz. Uwazam, że w formie i z zaangażowaniem jest on pomocnikiem topowym, niestety u nas tego nie widać.
W reprezentacji to jest zupełnie inny zawodnik, widziałem parę materiałów co sie działo w szatni Francji na MS jak Pogba ich motywował, przyznam szczerze, że zaimponowało mi to, a na boisku jest tam kluczową postacią w środku polu. Jak dla mnie wynika to z tego, że jest tam szczęśliwy i gra jak gra. Tutaj niestety wygląda to jak wyglada.
Mówi, że jego marzeniem jest gra w Realu, sorry ale takie teksty dla kibicow United mogą być bolesne, ja rozumiem gdyby grał w jakimś Fulham czy innym mniejszym klubie to jakoś to inaczej brzmi ... życzę mu żeby spełniło się jego marzenie i trafił do Realu i niech będzie szczęśliwy.
» 9 listopada 2020, 21:06 #719
Mistrz1908: Bruno z Pogba mogą grać tylko i wyłącznie przy świetnym defensywnym pomocniku.

Matic końcówkę zeszłego sezonu miał rewelacyjna i to on był cichym bohaterem.

Fred i Tomek niestety często mają dziecięce błędy, prowadzące do kontr.
» 9 listopada 2020, 19:01 #718
rreddevilss: Każda drużyna z

Premier League
Championship
League One
League Two

Oddała więcej strzałów w drugich połowach niż Arsenal



Hahahahaha XD, ale no tak potężny Arteta prEciez zjada Lampard a czy Ole z taktyka busa i bez strzałów :D
» 9 listopada 2020, 16:28 #717
Pyra: śmieszą mnie te porównania Ole, Arteta, Lampard a tak naprawdę każdy z nich pokazał do tej pory tyle samo (czyli nic), będą tu ochy i achy na zmianę a na koniec sezonu i tak będą za Kloppem i Pepem
» 9 listopada 2020, 16:44 #716
KalinaRIP: A jest jeszcze stary wyjadacz Jose, oby wygrali z City w nastepnej kolejce
» 9 listopada 2020, 16:55 #715
Matys13R: Pyra
Sorki ale nie zgodzie się z tobą, bo Arteta w porównaniu do OGS I Lamparda wygrał FA CUP
» 9 listopada 2020, 17:21 #714
kckMU: I nie uważam, aby 3 miejsce w lidze + półfinał FA Cup + półfinał LE (który na własne życzenie przegraliśmy) to było 'nic'. To nie są marzenia, ale na pewno co nieco ciekawego.
» 9 listopada 2020, 17:38 #713
DaredevilUtd: Dajcie już spokój z tym Arsenalem, to staje się żałosne.
» 9 listopada 2020, 18:23 #712
Pyra: jak chcemy porównywać się do Sevilli, Lipska czy Atalanty, to tak, 3 miejsce w lidze z 66kpt, strata do mistrza 33pkt!! + półfinały w rozgrywkach drugiej kategorii to ogromne sukcesy
szczególnie patrząc na to, że wydajemy chyba po City najwięcej na świecie
» 9 listopada 2020, 20:02 #711
HarryBrown: @kckMU
W samej Anglii są 2 kluby, które na transfery wydały od nas więcej. Poniżej top10 jeżeli chodzi o wydatki w ciągu ostatnich 10 lat.

1. Manchester City: 1,638 miliarda euro;
2. Barcelona: 1,525 miliarda euro;
3. Chelsea: 1,428 miliarda euro;
4. PSG: 1,392 miliarda euro;
5. Juventus: 1,272 miliarda euro;
6. Manchester United: 1,265 miliarda euro;
7. Real Madryt: 1,236 miliarda euro;
8. Atletico Madryt: 1,110 miliarda euro;
9. Liverpool: 1,075 miliarda euro;
10. Inter: 968 milionów euro;
» 9 listopada 2020, 21:00 #710
kckMU: 10 lat, a masz taką statystykę od 2013/2014, jak przylazł Ed za Gilla?
» 9 listopada 2020, 21:04 #709
Pyra: Nie mówię, że Ole ma coś do tego, to po prostu przeciętny trener na przeciętne kluby.
Jak chcemy się za taki klub uważać to jest w odpowiednim miejscu.
» 10 listopada 2020, 08:17 #708
Diabelski97: Maguire, Fred, i Fernandes w jedenastce tygodnia BBC.
» 9 listopada 2020, 15:29 #707
Freddie: Mam jakiegos pecha ogladajac potencjalne wzmocnienia dla MU. A mianowicie:

nie ogladam kazdego meczu danego zawodnika ale od czasu do czasu jakis mecz z innych lig i taki Varane Upamecano Donnarumma Koulibaly czy inni - kiedy nie wlacze mecz graja katastrofe :D

i czlowiek sie zaczyna zastanawiac - czy oni tak przereklamowani czy po prostu akurat tarfiam na te slabe mecze w ich wykonaniu :P
» 9 listopada 2020, 14:01 #706
DaredevilUtd: Może jak oglądasz nasze mecze to działa podobnie hehe... Przestań proszę, a zaczniemy wygrywać :P
» 9 listopada 2020, 14:21 #705
Mistrz1908: Upamaneco często popełnia błędy, oglądałem masz mecz i z PSG.. Za młody jeszcze, a Varane gra dobrze czy kims doświadczonym.

Obrońca to newralgiczna pozycja. Wierzcie mi na słowo... Nikt z tych wyżej wymienionych nie zastąpił by Maguire. To nasz lider i z czasem ugruntuje pozycje.
» 9 listopada 2020, 19:04 #704
Diabelski97: "Emiliano Martinez zachował w tym sezonie Premier League więcej czystych kont na Emirates niż Bernd Leno 👀"


Arsenal popełnił błąd, sprzedając go.
» 9 listopada 2020, 13:41 #703
DaredevilUtd: Nie pierwszy I nie ostatni.
» 9 listopada 2020, 13:52 #702
Lisan: [TRANSFERY]

Juventus nie jest w stanie juz wypłacać tygodniówki Cristiano Ronaldo i planują wystawić Portugalczyka w najbliższe lato na sprzedaż.

Źródło: AS

Czy sadzicie o powrocie CR7? Pilkarsko nadal topnie, no i dna zwycięzcy czyli cos czego nie mamy
» 9 listopada 2020, 13:20 #701
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 13:58

Myślę, że nie ma szans na jego powrót. Sądzę tak dlatego, że we Włoszech są bardzo małe podatki i chlopak zarabiając mniej ma więcej w kieszeni. U nas musielibyśmy sypnac tygodniowek minimum 500tys żeby go pozyskać. W Angli jak Hiszpani zabierają 45%, a kasa to jeden z głównych powodów, dla których odszesl. W Italii może przez 5 lat liczyć na zwolnienie z 70 proc podatku. Co za tym idzie płaci tylko 30% z tego co powinien :)
» 9 listopada 2020, 13:55 #700
UnitedFan07: Jeżeli to prawda to fajnie byłoby zrobić wymianę Pogba do Juve CR7 do United bezgotówkowo sama motywacja do wygrywania i bycia najlepszym CR pomogłaby całej drużynie.
Chyba ze wróci do Realu ale to byłby dziwny ruch z jego strony po tym ja go Perez potraktował w 2018 taki zawodnik jest wart każdych pieniędzy mimo ze ma już 35 lat.
Fajnie jakby CR zakończył swoją karierę właśnie w Manchesterze wygrywając jeszcze 1 LM i PL ale narazie to mało realne niestety.
» 9 listopada 2020, 14:44 #699
devilek777: Niech wygra w Juve teraz LM i ligę, a później wróci do nas zrobić to samo. Będzie wtedy nie do pokonania chyba do końca świata.
» 9 listopada 2020, 14:47 #698
RyannMistrz: Broń boże przed takim tranferem
» 9 listopada 2020, 16:38 #697
tygrys26: Ronaldo to juz nie taki top pilkarski i nie ma co sobie mydlić oczu, przeszedl do włoskiej ligii czyli słabszej zeby dalej trzymać sobie wysokie statystyki...
Kiedys cos czytałem (nie wiem ile w tym prawdy), ze w Juventusie ciągnie cala drużynę za uszy niby, ale też jest cos takiego jak w pewnym momencie w Realu ze każdy gra pod niego. Myślę że Ronaldo to zbyt duza postać zeby teraz na starość przejść do Manchesteru United i liczyć na to ze ktos bedzie grał pod niego, albo inna opcja ze nie będzie się godzil na to ze to nie on będzie największym zawodnikiem w drużynie, a nie oszukujmy się teraz widać że nie ma zawodnika większego od klubu
» 9 listopada 2020, 20:21 #696
Glory1878: Jak oceniacie do tej pory transfer Martiala? Dla mnie miał papiery na wielkiego zawodnika, niby dalej ma, ale jest po prostu średni. Na 10 meczów zagra 2/3 dobre i w pozostałych znika. Nie jest typem killera, jak np Zlatan, w sumie uważam, że Ibra w 1 sezon u nas zrobił więcej niż Francuz przez całą kariere u nas.

Mam nadzieje, że Ole przestanie na niego stawiać i wprowadzi Cavaniego do podstawy, a da nam to wiele możliwości m.in będziemy mogli grac na wrzutki np od Tellesa ( coś czuję, że ten duet z 10 brameczek strzeli ) no i Urugrawjczyk zagwarantuje tzw "brzydkie" gole, czego nam strasznie brakuje
» 9 listopada 2020, 12:20 #695
vieeeri: Martial jest groźniejszy ze skrzydła. Wcale się nie zdziwię, jeżeli lepiej żarło będzie ustawienie z Cavanim na środku i Martialem na lewej. Coś w tym musi być, bo ilekroć mamy te kilka minut, gdzie gra Cavani, Rash i Martial to Marcus od razu leci na prawe skrzydło. Nie twierdzę, że będzie prawoskrzydłowym Anglik, bo na pewno nie, ale Martial da więcej na boisku wspierając Cavaniego, niż Rashford wspierając Martiala.
» 9 listopada 2020, 12:29 #694
Braks: Gdyb grał już w ułożonym klubie to by napewno dużo więcej dawał ale i tak jest kozakiem ale brakuje mu trochę serca do walki
» 9 listopada 2020, 13:07 #693
Diabelred: Glory1878

Jak dla mnie gosc zatrzymal sie w rozwoju podobnie jak Rashford. Juz kiedys pisalem, ze im potrzebny jest trener, ktory da im zarowno zaufanie jak i bedzie potrafil ich odpowiednio rozwinac. Tym kims nie jest niestety Ole, a juz tym bardziej nie byl Mourinho. Wiele osob jest przeciwna zatrudnieniu Pochettino, bo nic nie wygral. Ja z kolei jestem za przyjsciem Argentynczyka wlasnie chocby z tego powodu, ze gosc potrafi podobnie jak Klopp ze srednich, malo znanych grajkow zrobic topowych grajkow. To on odkryl Shawa. To on wyciagnal Kane'a z rezerw i zrobil z niego najlepszego napastnika ligi w ostatnich latach. To on wyciagnal z 3 ligi Alliego i zrobil z niego swietnego pomocnika. To on z rezerwowego w Atletico Alderweirelda zrobil jednego z najlepszych SO w ostatnich latach, itd.
» 9 listopada 2020, 16:09 #692
pawelisto2: Cofnijmy się o te 2-3 lata sprzed ery VAR-u. Czy kojarzycie, żeby wówczas było tyle kontrowersji ze spalonymi, faulami itd?
Mam wrażenie - analizując teraz kontrowersje z tego weekendu w Premier League - że ten VAR spowodował ich znacznie więcej.
» 9 listopada 2020, 12:13 #691
Glory1878: Gdyby VAR był tak z 10 lat wcześniej, to taki Real miałby troche pucharów LM mniej
» 9 listopada 2020, 12:15 #690
kckMU: Szczerze to nie wiem, czy jest więcej statystycznie, ale teraz wszyscy (oczywiście słusznie) do każdego błędu przywiązują 10x więcej uwagi. Bo obecnie to niepojęte, żeby zdarzały się duże błędy, jak wszystko jest na spokojnie oglądane przez kilku "zawodowych" sędziów.
» 9 listopada 2020, 12:42 #689
obiektywny91: Gdyby var byl jakies 2 lata temu to bylbym bogatszy o 4 tys zł.. :( do dzis pamietaj jak Willy Boly strzelił reką gola city.
» 9 listopada 2020, 13:00 #688
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 14:25

Wg. mnie ten cały var zabija widowisko. No i śledząc historię varu, ciężko uznać to za sposób na wyeliminowanie pomyłek, bo jest z nim jeszcze więcej kontrowersji niż bez niego.
» 9 listopada 2020, 14:20 #687
kckMU: Ja raczej nie miałem na myśli sytuacji spornych (gdzie sędzia zna 150 podpunktów regulaminu, a ja nie), tylko jawne byki, przy których ogarnia nas śmiech przez łzy.

Gol dla Brighton w meczu z Tottenhamem. Kurtyna.
» 9 listopada 2020, 16:58 #686
Jakub2344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 11:50

Fajnie, że wygrali teraz pewnie przyjdą 2 lub 3 kolejne zwycięstwa, jednak chwile po tym znowu 2 porażki i tak w kółko. Trzeba sobie powiedzieć wprost, że Manchester United w dniu dzisiejszym robi "2 kroki do przodu i 1 do tyłu". Nie mówię, że trzeba zwolnić Norwega tu i teraz, ale za chwilę Pochettino może być już w Madrycie. Najbardziej boli mnie fakt, że wydajemy w każdej sesji transferowej fortunę, a nadal narzekamy na krótką ławkę lub nawet brak zawodników do podstawy. Na środek obrony wydaliśmy ponad 100 mln funtów, a wciąż prosimy o kolejnego STOPERA. W zespole brakuje klasowego defensywnego pomocnika, bo Fred zagra 2 super mecze, po czym w następnym daje 3 lub 4 prezenty przeciwnikowi. Pracę Norwega trzeba przeanalizować na chłodno, a nie po zwycięstwie pisać OleIN, a po porażce OleOUT. Ja osobiście nie widzę w nim wystarczającego warsztatu, żeby ustabilizować formę na przestrzeni co najmniej 10 miesięcy i walczyć o tytuł Premier League oraz Champions League - nie prezentujemy sobą żadnego stylu i wizji na zbudowanie potentata w walce o mistrza. W aktualnej rzeczywistości gdzie sezon zbudowany jest z 38 odcinków nie powiązanych ze sobą fabularnie serialu (każdy ze sobą nie powiązany, gdzie każdy może wygrać z każdym), nasze Czerwone Diabły mogą być beneficjentem i skończyć w pucharach, ale czy takie UTD chcę oglądać, gdzie potrafimy zachwycić i ograć Lipsk 5-0, by potem spojrzeć, że nie wygraliśmy jeszcze ligowego starcia w Teatrze Marzeń ? Ja nie, choć będę z drużyną na dobre i na złe.
» 9 listopada 2020, 11:46 #685
mikiartur: Ole ma moje wsparcie (jak każdy trener MU) i ja osobiście widzę progress w porównaniu z tym co było wcześniej i nie mówię tu o 1,2 meczach. Fakt że bardzo ważna będzie regularność. I ja uważam że nas stać na to. Co do naszej kadry. Ja uważam że nam nie brakuje pół składu itd ale po prostu 1-3 elementów do tej układanki. Najważniejszą rzeczą moim zdaniem w najbliższych 2 okienkach będzie nie kupienie ale sprzedanie zbędnych piłkarzy i wypożyczeniu paru graczy. Lingard, Jones, Rojo,Romero oraz Bailly ze względu na kontuzje któych raczej trzeba sprzedać. Jeśli ich się sprzeda można pomyśleć ew. o kupnie jednego śo. Trzeba pomyśleć co z TFM i Brandonem. Zwłaszcxa co z tym drugim. Jeśli Brandon nie dostanie zbyt wiele minut do grania to ja bym go zimą wysłał na wypożyczenie. Spokojnie znajdzie chętnego w championship a nie zdziwię się jak i w PL jakieś zespoły się zainteresują. Na lewej obronie raczej się nie przebije bo jest Telles i Shaw a na prawej mógłby być tylko zmiennikiem AWB. TFM może lepiej w roli zmiennika się sprawdzi też dlatego, że umie grać na wielu pozycjach. Dlatego Brandonowi jest potrzebna gra. Także liczę że Ole da szansę Pellistriemu a póxniej Traore. Trzeba sprawdzić czy są gotowi do gry w 1 zespole, czy zostawić ich w rezerwach albo dać na wypożyczenie. Jamesa bym nie sprzedawał bo taki zmiennik także nam potrzebny + musi odciążać Marcusa i grać ew. na prawej stronie jeśli byłaby taka potrzeba.
» 9 listopada 2020, 12:10 #684
Jakub2344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 13:42

W pełni się z tobą zgodzę że musimy się pozbyć zawodników dla których United to za duży rozmiar buta typu Jones czy Lingard (a tych mamy mnóstwo). Jednak gra ze ślamazarnym i niepewnym duetem Lindelof i Maguire nie budzi we mnie optymizmu. Przede wszystkim złapmy regularność a nie ciąg z przeplatającymi się fajnymi meczami i kompletnymi rozczarowaniami posypany nieporadnościami taktycznymi Ole.
» 9 listopada 2020, 13:37 #683
BNK: Zwalniac trenera, tylko dlatego, że Poche może odejść do Realu, byłoby absurdem. Nie jestem zwolennikiem Solskjeara ale bez przesady. Norweg ma przebłyski, ale brakuje mu regularności. Sytuacja w tabeli nie jest póki co tragiczną, więc myślę, że możemy dać mu jeszcze chwilę na ustabilizowanie drużyny.
» 9 listopada 2020, 14:24 #682
Jakub2344: nigdzie nie napisałem wprost, żeby zwalniać Ole bo Poche, może dostać ofertę od Realu. Widzę, że wszyscy jesteśmy co do tego że nasza aktualna forma to sinusoida i tu można postawić (luźne rzecz jasna) pytanie czy czasami Poche nie byłby w stanie dać nam stabilizacji. Nikogo z klubu nie wyrzucam po prostu takie przemyślenia mnie naszły, że United wciąż gra w kratkę, na dodatek znając nasz zarząd Mauricio znajdzie prace i akurat wtedy zostanie podjęta decyzja o np. zwolnieniu. Liczę, że znajdziemy stabilizację, ale tak jak napisałem OGS (moim zdaniem) nie posiada wystarczającego warsztatu
» 9 listopada 2020, 15:42 #681
BNK: Ja też uważam, że Ole nie posiada takiego warsztatu, ale jednocześnie nie wierzę, żeby Poche był odpowiedzią na nasze problemy. Osobiście stawialbym na Allegri
» 9 listopada 2020, 15:56 #680
NoName: Pocchetino dobrze radził sobie, dopóki nie było na nim presji. Po dojściu do finału LM i paru transferach oczekiwania wzrosły i drużyna się posypała. U nas oczekiwania co do niego i drużyny byłyby dużo większe, moim zdaniem to dla niego za dużo.
» 9 listopada 2020, 16:06 #679
Jakub2344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 17:38

Allegri ciekawa propozycja. Trafne spostrzeżenia co do Poche, że ciężko było pod presją, ale jednak zbudował wielu zawodników (jak Alli czy Kane a także ukochany przeze mnie Dembele) i stworzył z tottenhamu zespół który finiszował 4 razy pod rząd na podium. W Spurs właśnie nie był rozpieszczany jeżeli chodzi o transfery. Każdy ma swoje zdanie, ale jednego życzmy sobie wszyscy nawzajem. Żeby Manchester wrócił na szczyt prędzej niż później :)
» 9 listopada 2020, 17:34 #678
welllone: Wydaliśmy krocie. Pamiętajmy jednak, że kolejni trenerzy wymieniali podstawowych zawodników zostawiając tę samą ławkę rezerwowych. Nie poszerzaliśmy jej jakościowymi zawodnikami. Były wymiany 1 do 1 praktycznie zawsze w pierwszej 11. Kagawa, Bastian, Schnederlin, Blind, Di Maria, Falcao, Mkhitaryan, Zlatan, Lukaku, Dalot i pewnie jeszcze ktoś przeze mnie przeoczony. W klubie dalej grają zawodnicy którzy byli naszym szerokim składem przed przyjściem tych wymienionych. Stąd mimo wydanych ogromnych kwot, składu szerokiego to my nie mamy. Zdaje się, że kompletnej 11 też nie. Sezon zanosi się na zwariowany i nie tylko u nas rozpoczyna się przeciętnie. Już widać, że w tym sezonie posiadanie tylko jednej czy dwóch porażek na koniec nie wchodzi w grę. Zobaczmy co ugramy w święta. Punktów do zdobycia jest jeszcze cała masa. Wystarczy złapać rytm. Póki co u nas brakuje tlenu zawodnikom. W końcu koronawirus xD
» 10 listopada 2020, 00:15 #677
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 11:21

Trójka diablo w plebiscycie BBCna najlepszą 11 tygodnia. Fred, Fernandes i Maguire :) Ci co im się najwięcej obrywalo ostatnio.
» 9 listopada 2020, 11:20 #676
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 11:44

Akurat Fernandes nie zasługuje na żadną krytykę. To, że nie wyjdzie mu jeden mecz na 5 czy 10 właśnie potwierdza jak wspaniałym jest graczem, gdyby Martial, Rashford czy Pogba grali z taką regularnością to byśmy rozrywali przeciwników. Fred tak jak już nie raz pisałem gra zawsze swoje, szybki, agresywny, topowy "przeszkadzacz".
Maguire nie skomentuję bo on nie powinien tu przychodzić jako stoper nr 1.

Już mówię o co mi chodzi ze stoperem nr 1, w Live takim jest Virgi, w Realu Ramos itd. ten drugi jest tylko uzupełnieniem dla lidera a z Maguire taki lider jak z koziej d trąba
» 9 listopada 2020, 11:42 #675
Lingardiho9: Pyra:
A ilu jeszcze masz takich obrońców jak Virgil lub Ramos ?
Już też bez przesady, Harry na prawdę nie jest taki zły. Wolisz naszą poprzednią defensywę ? Ze Smallingiem i Jones'em ?
» 9 listopada 2020, 15:12 #674
Pyra: Już samo twoje pisanie, że nie jest taki zły i porównanie do Jonesa wiele o nim świadczy, nigdy nie słysząłem o porównaniu Ramosa do Nacho czy Virgila do Lovrena.
Przypominam, że gość kosztował 80M i przez rok za kawałkiem popełnił więcej niewymuszonych błędów niż Vidić przez 8 lat.
» 9 listopada 2020, 15:32 #673
Lingardiho9: Pyra: Z jaką częstotliwością ( podaj w latach ) i ilu w danej generacji, pojawia się takich obrońców jak Vidic, Virgil, Ramos , Ferdinand ?

I ile masz klubów ze ścisłej światowej czołówki, które pożądają takich obrońców ?
» 9 listopada 2020, 15:37 #672
Pyra: jak na rynku nie ma takich zawodników to po co płacić za średniaka 80M?
jak mi to wytłumaczysz to będziemy rozmawiać dalej
Smalling to bardzo podobny typ piłkarza, zamienił stryjek tanią siekierkę na drogi kijek
» 9 listopada 2020, 16:42 #671
HarryBrown: @Pyra
Jak nie rozumiesz po co się płaci 80 baniek, to przypomnij sobie scenę z Misia, w której prezes Ochódzki tłumaczy kierownikowi produkcji Hochwanderowi dlaczego należy płacić ile się da albo i jeszcze więcej za misia.
» 9 listopada 2020, 20:48 #670
wrobel1992: Ja to myślę, że Smalling w dobrej formie był naprawdę dobry w obronie.
» 9 listopada 2020, 20:55 #669
mikiartur: Jakieś media włoskie media mówią że Juve będzie chciało latem sprzedać Ronaldo, głównie ze względów finansowych. Bylibyście za jego powrotem na 1/2 sezony do PL czy jednak jesteście zdania że byłby to błąd?
» 9 listopada 2020, 10:50 #668
91nc99: Zależy od trzech rzeczy:
- długość kontaktu
- tygodniówki
- roli w zespole

Jeśli zaakceptowałby kontrakt na rok, z tygodniówka na zasadzie "dostajesz jak grasz", a więc np. 100k podstawy, po 15 tysięcy za występ, gol/asystę, wygraną, a przychodziłby ze świadomością że jego rolą jest wsparcie, pokazanie etosu pracy i zwycięzcy, to tak.
» 9 listopada 2020, 10:58 #667
Xchrisx7: @up

No na pewno zgodzi się na takie warunki.... :D
» 9 listopada 2020, 11:05 #666
devilek777: Pięknie by było gdyby wrócił, niezależnie od tego ile miałby zarabiać.
» 9 listopada 2020, 11:20 #665
ax1d: Byłbym za, jeśli sam Ronaldo uznałby, że fizycznie da radę.
» 9 listopada 2020, 11:28 #664
91nc99: Liczby są przykładowe, ale chodzi idee; nie dla wielomilionowych kontaktów dla nazwiska i emeryta. Rok takiej pensji i mamy sancho
» 9 listopada 2020, 11:44 #663
kckMU: Ronaldo + Bruno + Rash i mentalem moglibyśmy zawalczyć o ligę. On nie strzeliłby 25 goli w lidze raczej, ale wpływ na drużynę... miazga.
» 9 listopada 2020, 11:53 #662
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 12:01

Wpływ na drużynę jest wart nawet obecnych zarobków w Juve. Wartość sportowa nadal top, a marketingowa to byłby hit. 25 bramek czemu nie?
» 9 listopada 2020, 12:00 #661
kckMU: W tym slawetnym sezonie 07/08 strzelił ich 31, a to było 12 lat temu i grał w największym Man United XXI wieku. Teraz już nie przedrybluje kilku gości (nie gra skrzydła), jest duuuużo słabszy z rzutów wolnych.

Chociaż... cholera go tam wie. To Ronaldo. Jakby wziął karne od Bruno, to może i 20 by nabił.
» 9 listopada 2020, 12:47 #660
Replikant: Komentatorzy meczu Arsenal i Aston Villa to ostro pijani chyba wczoraj. Stwierdzili, że Arsenal zdominował United na Old Trafford i że był tam jakiś taktyczny geniusz Artety i gdzie on się teraz podział w meczu z Villą.

Dawno się tak nie uśmiałem.
» 9 listopada 2020, 10:40 #659
wrobel1992: Też nie mogłem tego słuchać...Co prawda dobrze Arteta ustawił zespół pod ten mecz, ale historia o zdominowaniu byla mocna zabawna.
» 9 listopada 2020, 11:31 #658
Camorrista: Arsenal rozpracowal nas od A do Z i takie sa fakty. Nic nie moglismy im zrobic, w pelni kontrolowali przebieg meczu. Byli lepsi. Zaprzeczanie ze tak nie było, to oklamywanie samego siebie
» 9 listopada 2020, 12:20 #657
Replikant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 14:35

@Camorrista @chemik obiektywnie rzecz biorąc to obie drużyny były tak samo beznadziejne w tamtym spotkaniu. Ofensywa Arsenalu była kompletnie niewidoczna, gdyby nie prezent od Pogbusia to generalnie nic by Kanonierzy nie ugrali w tamtej dyspozycji. Tak, United zagrało zajebiście źle, ale gadanie jakby tam Arteta jakieś taktyczne cuda zrobił jest strasznie niepoważne bo Arsenal tak samo nie był w stanie nam sensownie zagrozić.
» 9 listopada 2020, 14:29 #656
NoName: Replikant
Chłopaki powyżej po prostu reprezentują jedną ze skrajności. Jedni umniejszają przeciwnikom jak mogą, nawet gdy nie ma do tego podstaw, drudzy będą wychwalać pod niebiosa, żeby nie było że nie szanują, doceniają przeciwnika.
» 9 listopada 2020, 15:58 #655
HarryBrown: @Camorrista
W jedynym aspekcie Arsenal był lepszy od nas. Nie mieli tak beznadziejnie bezmyślnego zawodnika jakiego my mieliśmy w składzie. Nikt z Arsenalu nie chciał nam pomóc. A w naszych szeregach taki pomagier niestety się znalazł. I taka jest prawda o tej arcydominacji.
» 9 listopada 2020, 20:55 #654
mordynator: Pany ogólnie kogo widziecie jak naszą podstawowa 9 na dłuższą mete? Cavani czy jednak Tony.Osobiście lubie Tonego i jak jest w formie to potrafi zrobić rożnice ale Cavani to taka rasowa dziewiątka która powoli wymiera nie zostało już wielu napadziorów w takim typie jak on.Więc mimo wszystko z całą sympatią do Tonego to mam nadzieje że Cavani bedzie jednak tym pierwszym wyborem w tym sezonie na pozycji nr9 bo myśle że to jednak gwarancja tych co najmniej 25 goli w sezonie.
» 9 listopada 2020, 10:19 #653
mikiartur: Będzie tyle spotkań do grania w ekspresowym tempie że oboje się nagrają. Nawet Odion myślę dostanie trochę minut zanim wróci do Chin. A kto wie czy czasem (ze względów taktycznych lub z powodu kontuzji, nie będziemy grać na 2 napastników).
» 9 listopada 2020, 10:39 #652
BNK: Antek co prawda takiej serii bez gola jeszcze nie miał, ale on zawsze się długo rozkręca. Jeszcze postrzela w tym sezonie.
» 9 listopada 2020, 10:48 #651
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 10:55

Vardy jest w roczniku Cavani ego. Charakterem są podobni, trzymają formę fizyczna jak widać.

Dlaczego większość widzi dziadka w osobie Edisona, a u napastnika lisów już nie?

To on powinien zaczynać w Angielskiej, a Martial w Pucharach. Przecież Cavani zrobił więcej w 10 min niżeli Martial w 80.
» 9 listopada 2020, 10:53 #650
zeetkaes: I Messi też ten sam rocznik co Cavani a Ronaldo dwa lata starszy.
» 9 listopada 2020, 11:17 #649
Lingardiho9: Mamy 8 pkt starty do lidera i 6 pkt straty do TOP 4. PRZEPAŚĆ !!

Pytanie brzmi : Czy Ole jest Wuefistą czy wszyscy trenerzy w PL ?
Czy może rzecz leży w chorym roku 2020 ?
» 9 listopada 2020, 09:37 #648
Oskar062: Mam takie wrażenie ze tu w każdym meczu zaważa dyspozycja dnia haha, bo jak to jest możliwe ze jednego dnia drużna gra fenomenalnie by następnie zagrać totalnie bezjajecznie i po tygodniu znowu fenomen :)
» 9 listopada 2020, 10:01 #647
ktos3: Pamiętajcie o jednym zaległym meczu.
» 9 listopada 2020, 10:08 #646
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 10:25

Oskar zgadząm sie z tobą najlepszy przykład to taki Everton który pierwszy mięsiac gniecie wszystkich a tym czasem ostatnie 4 spotkania to 3 porażki i remis(a powinna być czwarta porażka).
» 9 listopada 2020, 10:24 #645
Lingardiho9: chemik: u innych drużyn w PL nie gra Pogba :)
Wniosek jest tylko jeden : Bardzo długi poprzedni sezon + brak okresu przygotowawczego
» 9 listopada 2020, 10:44 #644
BNK: Lingarinho jeśli będziemy regularnie wygrywać to spoko, możemy ta stratę nadrobić. Niestety, jeśli będziemy grać z taką skutecznością jak dotychczas, to ta strata będzie się tylko powiększać. Wygrywanie jednego meczu w miesiącu to trochę za mało, żeby patrzeć w przyszłość że spokojem. Oby ten mecz z Evertonem był przełomowy.
» 9 listopada 2020, 10:47 #643
Lingardiho9: BNK: Myślę, że przy tak nieprzewidywalnym sezonie, gdzie większość drużyn jest nieregularna ( oprócz Fulham, WBA, Burnley i Sheffield ) to przynajmniej do wiosny będziemy mięli kalejdoskop w tabeli. Co tylko pokazuje, że to, że gramy w kratkę, nie jest w 100 % winą Solskjaera.

Generalnie drużyna, która jako pierwsza ustabilizuje formę będzie miała największe szanse na mistrzostwo.
» 9 listopada 2020, 15:03 #642
BNK: Patrząc na tabelę, to kilka drużyn już się ogarnęło. Mam nadzieję, że my też będziemy grać już tylko lepiej.
» 9 listopada 2020, 15:41 #641
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2020 09:24

Wychodzi na to, że lepsze od naszych męskich panienek :p
» 9 listopada 2020, 09:23 #640
SickRabbit: Hah AV zlała armatki
» 9 listopada 2020, 06:49 #639
trakol: Wraz z sędziami :)
» 9 listopada 2020, 09:15 #638
Lingardiho9: Jakość w zeszłym roku połowa użytkowników tego portalu domagała się zatrudnienia tego cudotwórcy :)

Przypomnę także, że kilku trenerów przed Zidanem miało równie mocną ekipę Realu a nic nie ugrali ;)
» 9 listopada 2020, 09:41 #637
Lingardiho9: Jakoś *
» 9 listopada 2020, 09:50 #636
DEPE: w Anglii, Hiszpanii i Italii liderami sa druzyny ktore moglyby nimi byc ale po 1 czy 2 kolejce. a mamy niemal 1/4 sezonu (7-9 kolejek). Co wiecej nie tylko liderzy ale nawet sama czolowka jest conajmniej dziwna. Conajmniej dziwna. Ten sezon moze byc jakis kuriozalny jak koncowka LM w zeszlym sezonie gdzie w polfinale zameldowaly sie dwa typowe ogóry.
» 9 listopada 2020, 01:34 #635
devilek777: Dla nas to niemal 1/6.
» 9 listopada 2020, 08:28 #634
DaredevilUtd: Widać jak na dłoni, że w tych ligach drużyny grające do końca w LM i innych pucharach, które ukończyły późno sezon maja teraz problem się pozbierać. Nie tylko my mamy ciężko bez przerwy w rozgrywkach i okresu przygotowawczego :)
» 9 listopada 2020, 09:26 #633
mikiartur: Sevilla choćby ma tyle samo pkt co my. City 2 pkt więcej tylko. Lipsk nieźle sobie radzi w lidze. PSG nieźle w lidze ale w lm słabo. Lyon narazie tak średnio w lidze. Inter też nie czaruje póki co - 7 miejsce.
W Hiszpanii liczę że Sociedad jak najdłużej tą formę utrzyma oraz że Atleti wygra ligę, bo w tym roku ma no to spore szanse. We włoszech to liczę że jakakolwiek ekipa powstrzyma hegenomię Juventusu. We Francji i Niemczech raczej na niespodzianke nie liczę.
» 9 listopada 2020, 10:44 #632
mikiartur: A tak z innej beczki to nie wiem czy już tu to było ale kobieca drużyna MU wygrała z ekipą Arsenalu czyli ekipą która w ostatnich latach z Chelsea i Man City zdominowały rozgrywki w lidze, Pomściły facetów. I w ogóle są na prowadzeniu w lidze z bliansem 6-1. Ukłony dla nich.
GGMU
» 9 listopada 2020, 00:39 #631
mikon70: Super, każdy sukces United cieszy. Bez względu czy to juniorzy, czy kobieca drużyna.
» 9 listopada 2020, 08:46 #630
BNK: Kobiecy football jest jak wegetariański bekon.
» 9 listopada 2020, 09:22 #629
is200second: Ktoś mi wytłumaczy fenomen aston Villi? Skład niemal dokładnie ten sam co prawie niedawno spadł, teraz bije się górę tabeli o_O
» 9 listopada 2020, 00:36 #628
mikiartur: coraz lepsze zgranie. To dość młoda drużyna której zawodnicy się rozwijają + sprowadzenie napastnika który był świetnym transferem. Ale fakt że grają ponad stan
» 9 listopada 2020, 00:40 #627
Abstrahujacy: Komentatorzy mówili o 4 wzmocnieniach i każdy (np. strzelec bramek) spisuje się względnie dobrze, grając w pierwszym składzie.
Grealish przedłużył kontrakt, co też miało podbudować morale.
Aston zainwestowała w tamtym sezonie prawie tyle co MU,MC,Ars (150 mln Euro). To była nienajgorsza paka, ale brakowało ewidentnie kilku elementów.
» 9 listopada 2020, 00:52 #626
nieweszles: kwestia czasu. wszystkie zespoły pokroju AV ugrają ile mogą i wrócą na swoje miejsce, czyli środek tabeli
» 9 listopada 2020, 02:08 #625
DaredevilUtd: Do tego co koledzy powyżej dorzucił bym jeszcze, duża chęci gry i wygrywania, tam samo nastawienie przed meczem robi spora robote. W tamtym sezonie po wygranym meczu, który im pozwolił zostać w PL świętowali jakby wygrali ligę. Widac, że mają dużo ambicji w zespole, a poza tym maja też lidera w postaci Grealisha, który ciągnie ich za uszy. Czasami sama motywacja daje więcej, jak umiejętności gdy jej brak.
» 9 listopada 2020, 06:54 #624
mikiartur: Przepraszam że podzieliłem kom na 2 xd
Wolves ma niezły początek. Grają fajny futbol ale czasem mi się wydaje że brak im doświadczenia. Bo bardzo sporo meczów grają wyrównanych i sporo takich remisują albo przegrywają. Fakt że ten miesiąc zaliczą do udanych pomimo dzisiejszej porażki. Ale muszą poprawić skuteczność bo tą ekipę stać na więcej niż na 1-0 w większosci meczów.
Crystal Palace mnie zaskakuje w tym sezonie. Zdarzają im się bardzo słabe mecze, ale w meczach gdzie mają grać z kontrataku to grają świetnie. Wczorajszy mecz z Leeeds to fajnie pokazał. Zaha obecnie pokazuje dlaczego był tak sporo wart niedawno. Ewidentny lider ekipy i po tym sezonie wątpie by tu został.
Everton ewidentnie zanotował spadek formy, ale to też spowodowane absencją zasłużoną Richarlisona i Colemana w paru meczach, także James miał problemy zdrowotne. Ale uważam że utrzymają się nadal w czołówce. Nadal uważam że mogą zakręcić się koło top6 albo nawet top4. Jestem ciekawy ich starć z mocnymi ekipami.
AVL się przełamało w dobrym momencie. Pomimo słabszej serii nadal widać że ten zespół ma stałą 11stke i kręgosłup. Tu widać w końcu ekipę a nie jakieś nieżłe indywidualności. Z taką ekipą, już lepiej zgraną to Grealish może coś grać. Watkins to był strzał w 10tke. Noi oni naprawdę mają ciekawy skład. Dla mnie jeden z poważniejszych kandydatów do top10. I ja liczę że u nich nie dojdzie do wyprzedaży. Bo dla mnie mają najsilniejszą ekipę od wielu wielu lat. A pamiętajmy że to klub z sporą historią i ich miejsce jest w PL.
Chelsea świetny okres zaliczyło. 5 spotkań bez porażki. w tym 3 wygrane. Choć także racja że mieli słabszy terminarz. I tak jak wcześniej mówiłem. Ich skład w tym sezonie pozwoli regularnie punktować ale uważam że w spotkaniach z mocnymi rywalami będzie sporo punktów traciła.
Southampton po swoim falstarcie kontynuują świetną formę która mieli po lockdownie. Hassenhutl to dla mnie świetny trener i naprawdę buduje tu fajną ekipę. I jest tu paru graczy którzy mogą być sprzedani za spore pieniądze. I trzeba przyzwyczaić się że każdy mecz z Southampton oznacza bardzo ciężką walkę do 96 minuty. Ta ekipa nie odpuszcza nigdy. Liverpool gra naprawdę nieźle ale obrona będzie ich mega mankamentem ale także szansą dla młodych scoursow. Bo oni dwójkę stoperów mają bardzo często kontuzjowanych. I o ile oni według mnie narazie grają w ataku chyba nawet lepiej niż rok temu, to defensywa nie trzyma tamtego poziomu. I już raczej nie odlecą tak daleko. Ale nadal są zdecydowanym faworytem do wygrania.
Tottenham to dla mnie w obecnej chwili najlepsza drużyna w lidze a na pewno najregularniejsza. Bo oni tu spokojnie mogli mieć blians spotkań 7-1. Z Newcastle zostali moim zdaniem pokrzywdzeni przez przepisy a w meczu z WHU to po prostu przez 9 minut przypominali kogutów z zeszłego sezonu. Ale ta drużyna naprawdę ma i szeroki skład i naprawdę jest moim zdaniem dobrze zbudowana. Oni na każdą pozycję mają 2 graczy. To co odwala duet Son Kane to magia. Do tego Bale to tu może być ciekawiej jeszcze. Do tego reszta naprawdę gra lepiej. Ndombele widać coraz lepiej rozumie to co od niego wymaga Mourinho. Przekonał Mou do siebie. . Pomimo wpadki jednej w le to oni raczej bezproblemowo awansują i tak do ćwierćfinału powinni mieć spokojną drogę. Dla mnie po City i Liverpoolu teraz kolejny kandydat do tytułu. Może nie grają zachwycająco, ale to domena mocnych drużyn które grając średnio umieją solidnie punktować.
Leicester Vardy City. Dla mnie to tak wygląda. Zanotowali słabszą forme po czym wrócili w świetnym stylu i póki ich kręgosłup jest zdrowy, dopóty będą mega groźni. Vardy obok Kane'a i Sona to dla mnie najlepszy gracz PL obecnie. Ciekawe jaką będą mieli formę jak wrócą kontuzjowani. A Castagne to chyba jeden z najlepszych transferów w tym sezonie w PL. Gościu się świetnie odnalazł i kto wie czy na miejsce Chilwella nie przyszedł jeszcze lepszy boczny obrońca.
A podsumowując ogólnie to nadal mega tłok w stawce i tak naprawdę to teraz zaczna się schody i albo stworzą się większe różnice, albo będzie równie wielki ścisk który będzie oznaczał że mistrz zdobędzie z 78-85 pkt. A o top 4 to do ostatniej kolejki będzie zażarta walka i tu może się całę top10 bić moim zdaniem.
GGMU
2/2
» 9 listopada 2020, 00:35 #623
mikiartur: No to podsumowanie tego okresu w PL w czasie tego miesiąca.
Fulham, West Brom, Sheffield, Burnley - prawdopodobnie to te ekipy będą walczyćo jedno miejsce gwarantujące utrzymanie. Możliwe że do tej batalii dołączy jeszcze Brighton ale tamci raczej będą trzymać dystans nad tymi zespołami. Choć postęp każdej z tych drużyn widzieliśmy w tym miesiącu. Sheffield gra lepiej a teraz miała pecha ze względu na bardzo trudny terminarz. Ale mecz z Liverpoolem oraz momenty z Man City pokazały że jest tu światełko w tunelu. Fulham na pewno gra póki co lepiej niż 2 sezony temu gdy spadł. Nie przegrywa jakoś zdecydowanie. Ale jak nie zaczną wykoyrzystywać karnych no to daleko nie zajadą. West Brom to tak. Albo zagra naprawdę solidny i fajny mecz albo zagra fatalnie - lecz niezależnie jak zagra, prawie zawsze przegrywa. Im bardzo brakuje napadziora. . Liczę że przy ich słabej ofensywie niedługo Grosik dostanie szansę. Burnley w ostatnich latach przyzwyczaja że startuje jak diesel w zimę. Wiele osob liczy że spadną bo fakt że bolą oczy od ich gry. Ale ja osobiście liczę że zostaną bo lubię ich trenera oraz ogólnie fajnie jak takie małe kluby od którego wiele zespołów z championship ma większy lub podobny budżet walczą w PL. Ale ewidentnie póki co najsłabsza ekipa PL.
Brighton jeśli nie poprawi obrony to dołączy do w/w zespołów i będzie walczyła do ostatnich kolejek o spadek. O ile u nich z atakiem jest nawet nieźle to z obroną gorzej. Fakt że grają ciekawą piłkę ale muszą więcej wygrywać by mieć bezpieczne utrzymanie.
Leeds miało teraz gorszy okres ale także trochę trudniejszy terminarz. Ale to co Bamford odwala to przechodzi ludzkie pojęcie. Ciągnie ten zespół i nie odstaje narazie od znanych i uznanych 9tek PL. Leeds także ma problemy z obroną i Bielsa musi coś wymyślić by tracili mniej bramek bo z ich zdobywaniem duzego problemu nie mają.
O nas nie będę mówił bo zostało już praktycznie wszystko powiedziane. Cieszy wczorajsza wygrana z Evertonem ale my kibice musimy wymagać regularności w zdobywaniu punktów.
Następne są zespoły Newcastle i WHU. I widzę między tymi zespołami wiele podobieństw. Ich stać na wszystko oraz są znani z jednej rzeczy. Jak strzelą pierwsi gola to meeeega trudna sprawa wyrównać albo wygrać. WHU moim zdaniem jest lepsze z tych dwóch ale Newcastle ma więcej szczęścia co jest także bardzo pomocne.
I teraz Arsenal :D Oni jako klub są w bardzo podobnej sytuacji do nas. Młody mało doświadczony trener, drużyna w przebudowie, szukanie własnej tożsamości na boisku. Arsenal ogólnie ostatni miesiąc musi zaliczyć do nieudanych. Jednak pomimo wygranej z nami zanotowali 3 porażki w lidze. Jedna rzecz na ich obronę jest taka że mieli trudny terminarz. I u nich dużym problemem jest wąski skład. Brakuje im kreatora. Mają w słabej formie rezerwowych obrońców + atak też nie rozpieszcza. Noi nie rozpieszczają ich kontuzje. Ale od takiej marki jak Arsenal wymaga się by nie przegrywali 0-3 z AVL.
City ma podobne problemy do nas. Nie mieli okresu przygotowawczego i grają poniżej swoim możliwości. Brakuje im rasowego napadziora gdy Aguero ma kontuzje, a Gabriel dopiero wxhodzi w rytm po kontuzji. Noi Walker obnizył loty ostatnim czasy i trochę się zgadzam z Keanem odnośnie Walkera, choc osobiście dla mnie w dobrej formie to najlepszy prawy obrońca w lidze.
1/2
» 9 listopada 2020, 00:34 #622
mikon70: Osobiście liczę, ze spadnie Burnley, bo nie cierpię ich stylu. To takie drugie Stoke, którego mam nadzieje, ze tez szybko w PL nie zobaczę.
» 9 listopada 2020, 08:48 #621
Shimizu: Burnley to jedyny klub, któremu życzę spadku. Ich się nie da oglądać
» 9 listopada 2020, 08:55 #620
Magik1990MU: United < Arsenal

Arsenal < Aston Villa

United < Aston Villa


Hmm....
» 8 listopada 2020, 23:28 #619
Magik1990MU: Dokładnie, wnioski są takie, że dobrze dla nas i ligi, że Antwerpia nie gra tu na co dzień.
» 8 listopada 2020, 23:43 #618
Vip15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 23:20

Wywiad z kloppem widzialem i on się zgadza z ole,że FA przesadza z tym kalendarzem i przeciążenie jest zbyt duże.
» 8 listopada 2020, 23:18 #617
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 23:17

Roy Keane o tym, czy wolałby grać dla Kloppa, czy dla Pepa: Nie chciałbym grać dla żadnego z nich, ponieważ wtedy musiałbym grać w City lub Liverpoolu, zastrzel mnie.
» 8 listopada 2020, 23:15 #616
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 23:11

Arsene Wenger on Scholes:

“When he passes the ball it stays passed. The ball goes exactly where he wants it to. I have always loved him for that. I played against him once or twice and he is an absolute genius. He is a role model for anyone who wants to play football. He is a joy to watch. In fact, I wish he was, then I could see his career all over again.”
» 8 listopada 2020, 23:10 #615
NoName: Thiery Henry:
'Kiedy gralem w Arsenalu i mielismy mecz z United, to najbardziej balem sie Scholesa i tego co on moze zrobic. Zapytajcie kogo chcecie z naszej tamtej druzyny, kazdy powie to samo.
» 9 listopada 2020, 07:11 #614
Wirus: Co za piękny niedzielny wieczór.
Porażka Arsenalu i Realu Madryt.
Nic piękniejszego nie mogło się wydarzyć w ten wieczór :)
» 8 listopada 2020, 22:57 #613
kckMU: "- Mane grał na idiotę. Ludzie myślą, że Walker jest dobry, ale ja uważam inaczej. Ciągle popełnia błędy. Gra w reprezentacji, ma 30 lat, ale jest do bani - wypalił Keane."
» 8 listopada 2020, 22:47 #612
rreddevilss: I w czym ten Arteta jest niby lepszy od Ole ?XD przecie z ten Arsenal gra w tak nudny i bezbarwny sposób, że pomyślałbym że uczył sie fachu od Mourinho a nie Guardioli XD
» 8 listopada 2020, 22:45 #611
Diabelski97: Zlataaaaaaaan
» 8 listopada 2020, 22:36 #610
kckMU: Przegrali to przegrali, problem Arsenalu. Po co tu wyzywać Artetę...
» 8 listopada 2020, 22:31 #609
mikon70: Bo trzeba sobie ulżyć i przełożyć ciężar krytyki na arsenal.
» 8 listopada 2020, 23:01 #608
HarryBrown: Używając nomenklatury grupy nadającej i tworzącej trendy na DP, to Zidane chyba zasługuje tylko na miano instruktora callanetics.
» 8 listopada 2020, 22:30 #607
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 22:41

Toż że Zidane jest słabym trenerem to akurat żadna tajemnica.
» 8 listopada 2020, 22:41 #606
mikon70: Zidane słabym trenerem? Te 3 ligi mistrzów z rzędu to była w takim razie tylko i wyłącznie zasługa Ronaldo? Przypomnę, ze z tym samym składem przed przyjściem Zidana był Benitez, za którego kadencji Real grał padake.
» 8 listopada 2020, 23:03 #605
BNK: Odszedł Ronaldo i... no sam widzisz;)
» 8 listopada 2020, 23:23 #604
mikon70: Odszedł Ronaldo no i sam widzę. Ubiegły sezon - mistrzostwo Hiszpanii
» 9 listopada 2020, 00:43 #603
Insanity: te 3 LM tez troche przepchane były.
» 9 listopada 2020, 02:17 #602
NoName: mikon
Z nim tez byli mistrzem Hiszpanii...
Zapomniales dodac, ze na 2 wystepy w 1/8 LM bez Ronaldo, 2 kompromitacje (a moze specjalnie to pominales?). Teraz moga miec problem, zeby wyjsc z grupy.
» 9 listopada 2020, 04:55 #601
mikon70: Po prostu chciałem się odnieść do tego ze nie jest wcale taki słaby. Poziom Pepa czy Kloppa to to nie jest. Nie zapominam o ćwierćfinale w 2017 jak Cristiano strzelał 3 bramki z Bayernem po spalonych i niesłusznej czerwonej dla Vidala. Co nie oznacza, ze Real grał ogólnie wtedy wyrachowanie i skutecznie. Oczywiście, ze bez Cristiano, to nie było to samo, sami zreszta powinniście o tym wiedzieć, kiedy go zabrakło w United w 2009.
» 9 listopada 2020, 08:45 #600
Lingardiho9: No poziom Pepa to nie jest.
Potężny Pep wygrał LM tylko z Barcelonką, która miała nieziemską ekipę.
Z Bayernem i City wszyscy wiemy jak było i jest jeśli chodzi o LM
» 9 listopada 2020, 09:55 #599
Amad: Już to kiedyś pisałem ale naprawdę nie mogę się nadziwić, że Arteta to uczeń Pepa a nie naszego przyjaciela Jose xD
» 8 listopada 2020, 22:22 #598
HarryBrown: W sumie jakby nie patrzeć to Aston Villa jest bardziej utytułowanym angielskim klubem niż Arsenal. W gablocie mają Puchar Europy o czym Arsenal może tylko pomarzyć.
» 8 listopada 2020, 22:17 #597
Dziwnytyp: Już też nie przesadzaj, Arsenał ma więcej mistrzostw i pucharów Anglii i to dość sporo więcej, utd też ma tylko 3 takie a live 6 ale na pewno nie Stwierdzisz że są jakoś bardziej utytułowani od MU
» 8 listopada 2020, 22:39 #596
mikon70: Co za bzdury
» 8 listopada 2020, 23:05 #595
wdowa: Kolejna kolejka, kolejny sukces Arsenalu. Nie pozostaje nam nic innego, jak bezradnie patrzeć na marsz Artety po zasłużony odpadnięciem z LE z Olympiacosem tytuł mistrza Anglii.
» 8 listopada 2020, 22:11 #594
H2O1994: No dla nas przegrana Arsenalu to dobry wynik, mamy mały konflikt interesów ale mimo wszystko szkoda mi ich trochę. Co innego 0:1 przegrać a zostać rozgromionym 0:3 lub jak my 1:5
» 8 listopada 2020, 22:08 #593
NoName: Na szczescie dawno nie przegralismy 1:5.
» 9 listopada 2020, 04:57 #592
Lukkey24: Ufff dobrze że dopiero 2 stycznia gramy z Aston Villa bo na takiego Grealisha, Barkleya czy Watkinsa w takiej formie nie chciałbym trafić xD
» 8 listopada 2020, 22:08 #591
Himself: Jak to brzmi, co za czasy żeby obawiać się AV xd
» 8 listopada 2020, 22:10 #590
GraanManU: Lukkey troszkę popłynąłeś :D
» 8 listopada 2020, 22:11 #589
H2O1994: W sezonie 2009/2010 Aston Villa fajnie grała, na 5 albo 6 miejscu skończyli, nawet z nami wygrali wtedy jak dobrze pamiętam
» 8 listopada 2020, 22:17 #588
Lukkey24: Dla żartów napisałem sobie spokojnie ;)
» 8 listopada 2020, 22:23 #587
marcino186: Grealish cudo, ale tak mnie irytują jego getry ze szok
» 8 listopada 2020, 22:08 #586
mcscotyy: Takie wielkie łydki schować jest ciężko, wiem po sobie kiedy gram z gettami wysoko szybko skurcze łapią ;)
» 8 listopada 2020, 22:39 #585
top4fun: Ten sezon to istna karuzela i tak będzie chyba do końca... Villa wygrywa z live 7:2 by potem przegrać 3 mecze z rzędu a teraz ograć kolejna ekipę z top 6. Arsenal do tego meczu stracił najmniej bramek i wygrał na old traford po 14 latach a tu u siebie teraz 0:3... Manchester nie potrafi wybrać ani razu u siebie a w LM ogrywa PSG i gromi RBL. Masakra w tym sezonie nic się nie da przewidzieć ani mistrza ani top 4. Jedynie może to że spadnie fulham i west brom
» 8 listopada 2020, 22:05 #584
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 22:09

No i pięknie, teraz my musimy wygrać swój zaległy mecz i wskakuje my nad Arsenal i parę innych drużyn.
» 8 listopada 2020, 22:08 #583
Diabelski97: Masz rację, ale nie podszywaj się więcej pod kibica Manchesteru, zyskasz więcej, jeśli będziesz sobą, uwierz ;)
» 8 listopada 2020, 22:08 #582
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 22:01

Rashfordowi przydałby się taki solidny zmiennik w postaci Grealisha.Oj przydałby się.Mam wrażenie ,że jemu już tylko brakuje odpowiedniej rywalizacji żeby się ustabilizować.
» 8 listopada 2020, 22:00 #581
GraanManU: Grealish na zmiennika - nie ma szans
» 8 listopada 2020, 22:02 #580
maticr7: Teraz tak gadacie.Przejdzie do klubu z większą presją to będzię rywalizował z Rashfordem.Teraz ma akurat wybitną formę,ale czy ją utrzyma na dłużej?Zobaczymy.W Reprezentacji jakoś nie gra.
» 9 listopada 2020, 02:39 #579
69eyes: Jack Grealish to chyba obecnie mój ulubiony piłkarz do oglądania, gość jest totalnym przekozakiem, odpalam Ville głównie dla niego.
» 8 listopada 2020, 22:00 #578
GraanManU: Po dzisiejszym meczu będę miał tak samo :D
» 8 listopada 2020, 22:13 #577
DjTED: Jednak Martinez miał łeb by uciekać z gorszego zespołu. A ten magik za 80 mln to jest chyba najgorszy transfer w całej erze PL.Cena do jakosci
» 8 listopada 2020, 21:59 #576
wazzowski: ten magik za 80 mln wciąż jest takim flopem jak nasz nieskazitelny maguire czy kepa
» 8 listopada 2020, 22:48 #575
NoLogo: Ekhmm ekhmm United wkład do koszulki z 6 za darmo też nie sprowadzili, a do tego jest płacona chora tygodniówka względem jego przydatności.
» 8 listopada 2020, 23:09 #574
PastaDoCiasta: Nie no bez przesady, Pogby można nie lubić, mówić że to wirus/człapak/tancerz czy co tam aktualnie w modzie na DP, ale twierdzenie, że to gorszy transfer od Pepe to jakieś skrajne okrucieństwo xd
» 8 listopada 2020, 23:14 #573
RedRevolta: Zobaczcie jak zawodnici Aston gryzą trawę, nawet teraz gdy wygrywają biegają jak szaleni
» 8 listopada 2020, 21:57 #572
mordynator: Prowadzą 0-3 a im ciągle mało
» 8 listopada 2020, 21:58 #571
Abstrahujacy: Arse-nal na stojąco za to.
Czemu tydzień temu to im się chciało bardziej niż naszym...
» 8 listopada 2020, 22:24 #570
Diabelski97: Arsenal wygrał z nami, po szemranym karnym, natomiast ja, nie śmieję się z porażki Kanonierów. Ten sezon jest specyficzny i niektóre wyniki, tylko to potwierdzają.
» 8 listopada 2020, 21:57 #569
piter100000: Otóż to. Troche pokory trzeba zachować, bo w tym sezonie takie podśmiewanie może w ciągu kilku dni do nas wrócić jak bumerang. Oczywiście ciesze się, że Arsenal przegrywa zresztą jak każdy basz przeciwnik z górnej półki, ale łacha z nich targał nie będę
» 8 listopada 2020, 21:59 #568
Diabelski97: Otóż to ;)
» 8 listopada 2020, 22:02 #567
GraanManU: Za Grealisha chcieli 80, to po podpisaniu 5 -letniego kontraktu i z dobrym sezonem, to krzykną ze 110mln, chyba, że ma dogadane, że nie będa mu robić problemu jak bedzie chciał odejsć. Niesamowity zawodnik.
» 8 listopada 2020, 21:56 #566
szymon2507: A po zwycięstwie nad nami już liczyli na top 3 xddd
» 8 listopada 2020, 21:55 #565
BNK: U nas po meczu z Lipskiem były już dość obszerne komentarze, dowodzące, że to my mamy wielkie szanse na wygraną ligi. My naprawdę nie bardzo się różnimy od nich, jeśli chodzi o trenera, grę i kibiców.
» 8 listopada 2020, 21:58 #564
getryscholesa: Jak myśmy mogli przegrać z tym Arsenalem XD to jest parodia zespołu
» 8 listopada 2020, 21:55 #563
BNK: Tak się złożyło, że tego dnia my też byliśmy parodią.
» 8 listopada 2020, 21:56 #562
getryscholesa: Dlatego szokuje mnie jak można było zagrac tak słabo jak my to zrobiliśmy
» 8 listopada 2020, 22:03 #561
wdowa: Hahaha, jaka piękna kolejka. Tego Greedisha trzeba ściągnąć za wszelką cenę w miejsce francuskiego wrzoda.
» 8 listopada 2020, 21:55 #560
mordynator: Nie wiem czy tylko ja tak mam ale Villa z tego sezonu przypomina troche Leicester z sezonu 15/16,Oczywiście troche przesadzam ale uniknięcie spadku w ostatnich kolejkach już sie zgadza :D
» 8 listopada 2020, 21:54 #559
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2020 21:54

najbrzydziej grajacy zespol wlidze, arsenal artety, zbiera zasluzone lanie od Grealishow.
» 8 listopada 2020, 21:53 #558
RedRevolta: Świetny jest ten Grealish...
» 8 listopada 2020, 21:53 #557
mordynator: Grealish-Watkins ale duo
» 8 listopada 2020, 21:52 #556
Xchrisx7: Bardzo mnie cieszy każda strata punktów tych impotentów z Londynu.

Swoją drogą, chciałem przeprosić za wszystko, co mówiłem o Grealishu w zeszłym sezonie. To jest Pan Piłkarz. Świetny gracz.
» 8 listopada 2020, 21:52 #555
GraanManU: Ale by Grealish u nas smigał - tylko ta cena
» 8 listopada 2020, 21:53 #554
piter100000: Jest kozak to prawda. Szkoda, że się utrzymali, bo może dziś grałby u nas, ale lepsza taka Villa w Premier League niż jakieś pastuchy pokroju Fulham czy Burnley
» 8 listopada 2020, 21:56 #553
HarryBrown: Sądzę, że lepiej wydać za Grealisha te 80 baniek niż 120 za Sancho.
» 8 listopada 2020, 22:13 #552
Kapitan1230: Hahaha! 0-3

Nie martwcie sie bo na kanonierach też już Arteta out :D
» 8 listopada 2020, 21:52 #551
UnitedFan07: No i git
» 8 listopada 2020, 21:56 #550
mikon70: Michał Arteta z Bilbo mogą sobie przybić piątkę jednak z tym co potrafią wyczyniać. Chociaż Manchester i tak jest jednak lepszą i solidniejsza drużyna.
» 8 listopada 2020, 21:51 #549
BNK: Ale po co ten Bilbo? Nie można bez tej dziecinady?
» 8 listopada 2020, 21:54 #548
mikon70: A trzeba ciagle Ole? To nie jest w żaden sposób obraźliwe.
» 8 listopada 2020, 22:03 #547
top4fun: Solidniejsza ? W tej chwili tak samo jedni i drudzy grają bardzo w kratkę raz świetnie a raz straszna padake
» 8 listopada 2020, 22:08