Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Everton 4:0. Dublety Rashforda i Zirkzee dają efektowną wygraną

» 1 grudnia 2024, 16:22 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w świetnym stylu rozpoczął grudniowe zmagania w Premier League. Czerwone Diabły pokonały Everton (4:0) w 13. kolejce. Po dwie bramki w niedzielne popołudnie zdobyli Marcus Rashford i Joshua Zirkzee.
Manchester United - Everton 4:0. Dublety Rashforda i Zirkzee dają efektowną wygraną
» Joshua Zirkzee dwukrotnie wpisał się na listę strzelców w meczu z Evertonem | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Lisandro Martinez
Amad Diallo
Casemiro
Kobbie Mainoo
Diogo Dalot
Bruno Fernandes
Joshua Zirkzee
Marcus Rashford
Luke Shaw
Harry Maguire
Alejandro Garnacho
Manuel Ugarte
Mason Mount

Oddano 88 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Piłkarze Manchesteru United dwa ostatnie spotkania za kadencji Rubena Amorima zaczynali od mocnego uderzenia i bramki. Niewiele brakowało, aby ten scenariusz powtórzył się też w niedzielę na Old Trafford. Już w 3. minucie swoją szansę miał Kobbie Mainoo. Anglik zgarnął piłkę przed szesnastką, strzelił mocno, ale Jordan Pickford mimo lekkich problemów obronił uderzenie.

Manchester United w kolejnych minutach dał pograć Evertonowi „jak równy z równym”. W 10. minucie stratę zanotował Joshua Zirkzee. Piłkę przejął Jesper Lindstroem i strzelił zza pola karnego. Między słupkami bez zarzutu spisał się Andre Onana.

Manchester United wynik meczu mógł i powinien otworzyć w 14. minucie. Zirkzee dobrze wypatrzył na prawej stronie pola karnego Amada Diallo, ten chciał skończyć akcję strzałem z pierwszej piłki, lecz fatalnie skiksował.

Everton odpowiedział składną akcją w 21. minucie. Dwight McNeil podał prostopadle do rozpędzonego Beto, ten wpadł w pole karne Manchesteru United, minął Andre Onanę, ale musiał zbiec do boku i oddał strzał tylko w boczną siatkę.

W 34. minucie Manchester United w końcu dopiął swego. Czerwone Diabły miały rzut rożny. Bruno Fernandes zdecydował się na dośrodkowanie na piętnasty metr do niepilnowanego Marcusa Rashforda. Anglik uderzył z pierwszej piłki, futbolówka po drodze odbiła się od Jarrada Branthwaite’a i zmyliła Jordana Pickforda.

Czerwone Diabły nie spoczęły na laurach i w 41. minucie prowadziły już 2:0. Znów błąd na połowie Evertonu popełnił Jarrad Branthwaite, którego nacisnął Amad Diallo. Piłka trafiła do Bruno Fernandesa, ten zauważył nabiegającego w pole karne Joshuę Zirkzee, który mocnym strzałem zwiększył prowadzenie Manchesteru United.

Piłkarze Rubena Amorima po zmianie stron błyskawicznie wbili trzeciego gola. Choć to Everton wznawiał grę z połowy boiska, to po chwili Joshua Zirkzee dobrym podaniem uruchomił Amada Diallo na prawym skrzydle. Iworyjczyk wypuścił następnie „w uliczkę” Marcusa Rashforda, a Anglik strzałem w krótki róg nie dał szans Pickfordowi.

Dziesięć minut później Ruben Amorim zdecydował się na pierwsze roszady w składzie po tym jak na mecz z Arsenalem wykartkowali się Kobbie Mainoo oraz Lisandro Martinez. Na placu gry pojawili się Harry Maguire oraz Luke Shaw.

W 64. minucie kibice Manchesteru United cieszyli się z czwartej bramki swoich ulubieńców. Znów z dobrej strony pokazał się Amad Diallo, który przy linii bocznej odebrał piłkę Jamesowi Tarkowskiemu, zagrał w polu karnym do niepilnowanego Zirkzee, a ten z dużym spokojem po raz drugi pokonał Pickforda w niedzielne popołudnie.

W kolejnych minutach przewaga Manchesteru United nie podlegała dyskusji. W 84. minucie to jednak Everton mógł zdobyć gola honorowego. Efektownym uderzeniem szczupakiem popisał się Dominic Calvert-Lewin. Świetną interwencję na linii zanotował jednak Andre Onana.

Manchester United zachował czyste konto do samego końca i teraz może myśleć o wyzwaniu większego kalibru. W środę drużynę Rubena Amorima czeka wyjazdowe starcie z Arsenalem.

Manchester United – Everton 4:0 (2:0)
Bramki: Marcus Rashford 34’, Joshua Zirkzee 41’, Marcus Rashford 46’, Joshua Zirkzee 64’

Manchester United: Onana – Mazraoui (Shaw 56'), De Ligt (Maguire 56'), Martinez – Diallo, Casemiro (Garnacho 65'), Mainoo (Mount 80'), Dalot – Fernandes (Ugarte 65'), Zirkzee – Rashford

Everton: Pickford – Young (Patterson 73'), Tarkowski (O'Brien 82'), Branthwaite, Mykołenko – Gana (Mangala 66'), Doucoure – Lindstrom (Harrison 66'), McNeil, Ndiaye – Beto (Calvert-Lewin 66')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Everton. 13. kolejka Premier League
Następny news »
Manchester United - Everton 4:0. Zobacz bramki Rashforda i Zirkzee [WIDEO]

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (335)


Damianinho1989: Latem jest praktycznie pewne, że ruszymy po lewe wahadło. Szklany Shaw raczej będzie występował w trójce obrońców a Malacia nie będzie podstawowym wyborem Rubena. Kogo widzielibyście na tej pozycji w nowej taktyce ? W Daviesa jakoś nie wierzę, a przynajmniej mam nadzieję, że nie będą przekonować go ogromną tygodniówką.
» 3 grudnia 2024, 10:13 #335
RedGRBW: W FM Valentin Barco świetnie się spisuje.
» 3 grudnia 2024, 10:28 #334
JoMoridnio: Gutierrez chyba tak się pisze z Girony,Ait Nouri z Wolves albo Kerkeza z Bournemouth ale nie wiem czy ostatni zostanie wykupiony przez Liverpool. To takie realne opcje
» 3 grudnia 2024, 10:30 #333
b4u2h0: Theo Hernandez albo Dimarco, myślę że najlepsi na tą pozycję. Z bardziej realnych i napewno tańszych opcji Kerkez (ładna bramka ostatnio) i air nuri
» 3 grudnia 2024, 11:02 #332
Damianinho1989: Oglądał ktoś ostatnio mecze Benfiki i może powiedziec coś o naszym byłym Alvaro ? Klauzula nie jest wysoka podobno.
» 3 grudnia 2024, 11:07 #331
JanMatejko: Ciekawe czy Chelsea sprzedałaby Palmera za 150mln funa, jak chcemy wrocic na odpowiednie miejsce to musimy celowac w takich zawodników, do tego Isak/Gyokeres pozbyc sie Zirkze Mounta Rashforda nawet, oprócz tego postarać sie o Diomande, Hjulmanda, Barrele, Davisa, jakiegoś SO i wracamy, ale trzeba transferów jakościowych a nie zapchajdziur
» 3 grudnia 2024, 09:35 #330
szmexy: Celować to jedno, ale namówić ich na przejście do nas to drugie. Gyokeres byłby wzmocnieniem dla nas to samo Davies, ale po co Barella? Mamy Ugarte Mainoo Bruno, narazie jeszcze Casemiro. Nie lepiej wprowadzać młodego Coyllera/ kogoś nowego z akademii?
» 3 grudnia 2024, 09:45 #329
JanMatejko: Barella od kilku lat nie schodzi z pewnego poziomu, wszystkie większe kluby by go chetnie widziały w swoim skladzie, a jesli by poszedl za 70mln funa to porównujac to z ceną Mounta czy Antonego to jest promocja
» 3 grudnia 2024, 09:53 #328
Pyra: Już widzę kto pierwszy by go krytykował w wypadku słabej gry.
» 3 grudnia 2024, 10:01 #327
JanMatejko: Pyra ze ja niby? Nie no lepiej targować sie o 10mln euro, a później wchodzi takie City bierze Aguerro i takie kalkulacje kosztuja nas mietrzostwo Anglii i to nie jedno, Ten Hag wydal 600mln z czego połowa sie splaci moze to teraz niech daja Amorimowi 400chociaz i lecimy
» 3 grudnia 2024, 10:10 #326
Leh: Ja jestem z kolei przeciwnikiem hurtowej wymiany całego składu, bo to nigdy nie działa. Kupowanie gwiazd na pęczki to metoda Chelsea, nie nasza. I choć myśmy też zrobili mnóstwo głupich, przepłaconych transferów, to uważam, że totalnie nie tędy droga.

Szczerze? Wolałbym 2-3 absolutnie topowe transfery niż 6 dobrych. Topowy napastnik, stoper, środkowy pomocnik, lewy wahadłowy - z tych pozycji wybierałbym zawodników. I przeżyłbym nawet kolejne okno bez lewego wahadła, gdyby przyszli tu tylko Gyokeres i Zubimendi (choć ten drugi może nie pasować Rubenowi, bardziej mówię o poziomie gracza).
» 3 grudnia 2024, 10:21 #325
Pyra: To wymieńcie mi topowego napastnika, który tu przyjdzie i strzeli 30 goli w samej lidze.
No nie wymienicie, nawet Gyokeres sam nie strzeli jak podań nie dostaje a w ostatnich spotkaniach jak nasi napastnicy dostają podania to jednak potrafią strzelać.
Nazwiska same nie grają.
» 3 grudnia 2024, 10:26 #324
Leh: Pyra - racja, ale jak będzie dostawał to strzeli więcej niż Hojlund, Rashford czy Zirkzee. Sam napastnik problemów nie rozwiąże, ale przy ułożonej w miarę ekipie będzie na wagę złota. Bramka i atak - moim zdaniem od tego sie zaczyna, bramka jest git, pora na atak.
» 3 grudnia 2024, 10:56 #323
Frosty: Ja jestem za słowami nowego trenera, najpierw trening, spróbuje z nich wycisnąć ile jest w stanie a potem transfery dopiero. Jak widać Amad łapie wiatr w skrzydła, Yoro może nas zaskoczyć, Mainoo wrócił. Amorim ma mały budżet w porównaniu do Ten Haga i o tym wie więc odłóżcie FM i poczekacie co Amorim wyciśnie z tych grajków których ma. ( Wiadomo Lewe Wahadło to mus )
» 3 grudnia 2024, 10:56 #322
Frosty: Excl | Kenan #Yildiz is one of the top names on Manchester United’s shortlist for the attacking midfield position. The club is impressed by his development and continues to monitor the 19 y/o closely ✔️

#MUFC are keeping an eye on this position for the summer. However, we’re told that Yildiz has no plans to leave Juventus. He feels very comfortable at the club, is a fan favorite, and intends to stay with #Juve next summer. His contract runs until 2029.

@kerry_hau

@SkySportDE
Ale bym się cieszył , uważam chłopa za wielki talent i oglądałem go już kilka razy. Zależy jaka kwota za transfer
» 3 grudnia 2024, 09:08 #321
JanMatejko: Dac 40mln funa plus Zirkzee i moze by Juventus sie skusil chociaz i tak wątpliwe
» 3 grudnia 2024, 09:27 #320
dlabigt23: Poczekajmy z tym Zirkzze i dajmy mu się rozkręcić. Może okazać się solidnym wzmocnieniem i uniwersalnym piłkarzem.
» 3 grudnia 2024, 09:35 #319
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 08:10

przecież „kibice” arsenalu są na maxa przekonani, że się po nas przejada.


To jest nie możliwe, jak oni wysokie mienianie mają o sobie. Jeśli ktoś oprócz nas ma wygrać mistrzostwo to wolę City niz Live i Arsenal, ale dla tych toksycznych kibiców chciałbym żebyśmy my przerwali hegemonię City i zaczęli wygrywać np. 10 lat z rzędu

Pomyślcie jakby byłby trzask jakby czekali na mistrzostwo w Londynie 30 lat
» 3 grudnia 2024, 08:09 #318
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 08:32

tiaaa....czytałem że jutro Arsenal 4:0 i łatwe 3 punkty,w dodatku po meczu w FA Cup przeciwko Arsenalowi,na 100% przegramy z nimi kolejny mecz i zwolnią Amorima
Całe szczęście że projekt Artety wkracza w decydującą fazę braku trofeów po 6 latach
» 3 grudnia 2024, 08:29 #317
Frosty: Sztejner zapomniałeś o medalach za 2 miejsce w lidze i o mistrzostwie grudnia :)
» 3 grudnia 2024, 09:09 #316
wider: a arteta czasem nie zdobył FA CUP jako trener arsenalu ? Tego samego pucharu którym tutaj wielu się jara
» 3 grudnia 2024, 09:24 #315
Frosty: A to Artetowskie FA Cup ze składem po Emerym jest jakies lepsze niż Ten Hagowskie którego się hejtuje ? Nie wiedziałem
» 3 grudnia 2024, 09:25 #314
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 09:36

WIDER

no zdobył,6 lat temu,jak na tak długi projekt jedno poważne trofeum i regularne miejsce w Top4 to ciut mało

owszem doceniam to jak ta drużyna zaczęła punktować za Artety i nie zamierzam mu w tym aspekcie umniejszać,bo wykonał kawał dobrej roboty,ale uważam że każdego trenera,prędzej czy później powinno się rozliczać za trofea a nie za to że zajmie miejsca 2-4 w lidze
Chelsea kończy sezon poza top6 - ale zdobywa Ligę Mistrzów
United kończy sezon poza Top6 - ale zdobywa puchar Anglii
Kiedy United zajmowało 3 miejsce w lidze za Erika to dołożyli do tego Carabao Cup
Kiedy za Jose zajęli w pierwszym sezonie miejsce 6 w lidze to dołożyli Carabao Cup Ligę Europy i Tarczę Wspólnoty
Kiedy Solskjaer zajmował drugie miejsce w lidze,do w międzyczasie doszedł do Finału Ligi Europy (niestety przegranego)
A kiedy Arsenal jest w Top4 to.... jest w Top4
tyle
» 3 grudnia 2024, 09:35 #313
atos1987: Barcelona niby chce De Jonga wypchnąć nawet za 20 mln baniek :D a u nas eryczek pewnie by sypał za niego 100baniek.
» 3 grudnia 2024, 08:03 #312
Pyra: No przecież dawaliśmy za niego 70M przed transferem Casemiro, jak widać karma wraca i teraz to Barca szuka frajera, żeby odciążyć pensję. Wyobraźcie sobie, że gość zarabia 37M rocznie xDD

Wiadomo, że w nowym klubie nie dostanie tyle (przykład DDG) ale za jakieś normalne pieniądze może jeszcze pograć w Europie.
» 3 grudnia 2024, 08:30 #311
Kundziu: Dzień dobry. Mamy już 3 grudnia 2024 roku. Nie ma u nas żadnego eryczka, a w dodatku nie słyszałem, żeby ETH płacił za jakiegoś zawodnika. Podziękuj za doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników na swoich stanowiskach, którzy ściągnęli nam takich tuzów piłkarskiego rzemiosła jak Antony i przy tym wyrzucili w błoto tyle pieniędzy.
» 3 grudnia 2024, 08:30 #310
Pyra: A gdyby ktoś nie miał pamięci złotej rybki to by wiedział, że cena za Antonego wynosiła na początku okienka 60M i Ajax za tyle chciał go sprzedać, jak nie dajesz im szansy na znalezienie zastępstwa bo jest ostatni dzień okienka to co się dziwisz, że upierali się na 100M?

Wystarczyło kupić kogoś z dwójki Gakpo / Antony na początku okienka i byłoby cacy.
» 3 grudnia 2024, 08:37 #309
mycka86: Gość przez ostatnie 2 sezony częściej jest kontuzjowany niż gra, do tego ma absurdalną tygodniówkę (jak na to co daje drużynie). Zostanie u nich do końca kontraktu, nie wiedzę innej możliwości.

Przypomina mi się sytuacja Martiala z ostatnich 2 sezonów u nas, gdzie nawet nie było ofert wypożyczenia dla niego, nie mówiąc już o sprzedaży.
» 3 grudnia 2024, 11:27 #308
Ghostpl: Fajnie że wygraliśmy. Ale ciekawe co będzie w środę
» 3 grudnia 2024, 06:34 #307
skylark11: Remis brałbym w ciemno
» 3 grudnia 2024, 06:45 #306
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 07:40

Trzeba celować w 3 punkty
Chcemy być najlepsi ? Tak
Więc żadnych kalkulacji na remis,jedziemy tam powalczyć o komplet i takie powinno być nastawienie
» 3 grudnia 2024, 07:40 #305
Leh: Sztejner - pełna zgoda. Ja w tych 4 wyjazdach w najbliższym czasie (Arsenal, City, Liverpool) chciałbym zobaczyć United, które walczy i nie robi w gacie. No i chciałbym chociaż jedno zwycięstwo w tych 3 meczach ligowych...
» 3 grudnia 2024, 10:23 #304
Batigol222: Ofensywa w meczu z Arsenalem powinna wyglądać tak, jak ostatnio, czyli Zirkzee i Bruno na "10" oraz Rashford na ŚN. Zirkzee ma dobry przegląd pola, fajne podanie i jest silny fizycznie, więc będzie w stanie absorbować pomocników Arsenalu, tworząc więcej przestrzeni dla Bruno, plus może efektywnie wchodzić w linię ataku przy dośrodkowaniach, no i daje dodatkowe centymetry przy stałych fragmentach. Rashford jest natomiast na tyle szybki, że może być problematyczny dla Saliby i Gabriela (Hojlund również osiąga dużą prędkość, ale mam wrażenie, że jeżeli chodzi o tzw. depnięcie na pierwszych metrach, to nie ma podjazdu dla Rashforda).

Trzeba ich czymś zaskoczyć, a wystawienie Hojlunda na ŚN to będzie zdecydowanie najłatwiejsze wyzwanie dla stoperów Arsenalu: to taki mniejszy, mniej dynamiczny i dużo słabszy fizycznie Haaland. W środku pola Ugarte+Casemiro: nie będzie tutaj finezyjnego rozgrywania piłki (z Mainno też by nie było, btw), ale trzeba liczyć się z tym, że to Arsenal będzie prowadzić grę.

Na prawym wahadle bardziej usposobiony defensywnie Dalot, do podwajania Saki. Na LŚO Shaw, który potrafi sobie radzić w pojedynkach 1 na 1. Reszta bez zmian.
» 3 grudnia 2024, 01:26 #303
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 22:48

Taka ciekawostka odnośnie naszego byłego zawodnika Younga:

Everton trafił na Peterborough United w Pucharze Anglii! Oznacza to, że Ashley Young będzie miał możliwość zmierzenia się ze swoim 18-letnim synem Tylerem, który gra właśnie dla Peterborough.
» 2 grudnia 2024, 22:45 #302
M4S73R: Ashley Old vs Tyler Young
» 2 grudnia 2024, 23:02 #301
Erwin: Onana
Mazraoui - De Ligt - Evans
Amad - Ugarte - Bruno - Dalot
Mount - Garnacho
Hojlund

Dużo energii z przodu i w pomocy a doświadczenie z tyłu. Zirkzee i Rashford wyglądają dobrze razem bo jeden się cofa a drugi wbiega za obronę ale zakładam, ze Mount, Garna i Hojlund odpoczywali po to, żeby byli wypoczęci na Arsenal.

Shaw, Maguire dużo tego nie pograli, więc nie sądzę, że będą w podstawie w tak trudnym meczu.
» 2 grudnia 2024, 22:30 #300
tygrys26: Evansa wystawiać na sake? Trochę proszenie się i łomot.
Prędzej juz bym tam widział yoro i to chyba najlepszy wybór z Shawa, Maglajera j Evansa
» 2 grudnia 2024, 22:51 #299
UnitedWeStand: @tygrys26
Evansa, to każdy miał niszczyć, a się okazuje, że to on najczęściej gasi rywali.
» 3 grudnia 2024, 00:00 #298
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 00:42

Ja bym zagrał Harry M zamiast De ligta ale zobaczymy co wymyśli RA
» 3 grudnia 2024, 00:41 #297
Batigol222: Garnacho nie jest na tyle szybki, żeby stanowić zagrożenie dla obrony Arsenalu. Mount może i fajnie pressuje, ale United wciąż nie umie w pressing, więc co z tego? A Hojlunda Saliba i Gabriel schowają do kieszeni bez żadnych trudności.
» 3 grudnia 2024, 01:28 #296
Alibaba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2024 06:32

Garnacho nie gra bo jest słaby a nie że odpoczywa na armatki. Wydaje mi się że jedyne zmiany to Mount za Mainno i za Martineza Shaw.
» 3 grudnia 2024, 06:31 #295
GS8GS: Mnie martwią trzy rzeczy przed meczem z Arsenalem.
1 Arteta wystawi 3 napastników na 3 naszych śo na ściane a czwarty zawodnik będzie wbiegał za linie zbierać drugą piłkę.
2 Wykorzysta nasze luki po bokach obrony, nadal moim zdaniem słabo zabezpieczamy przestrzeń pomiędz bocznymi obrońcami a wahadłowymi grająć na dwóch DP. Tutaj skrzydłowi Arsenalu mogą mieć wode na młyn.
3 Wykorzystanie Zinczenki jak u Pepa, gdzie będzie wychodził linie wyżęj i posyłał szybkie prostopadłe piłki na skrzydło.

Ale bardzo czekam na ten mecz, aby zobaczyć jak nasz zespół będzie reagował i starał się narzucać swoje warunki gry.
» 3 grudnia 2024, 07:08 #294
Erwin: Evans > Shaw po kontuzji > Maguire po Kontuzji
Shaw na razie zagrał 2x po 30 minut po niemal roku przerwy. Maguire tylko raz. Więc nie widzę tam aktualnie lepszej opcji niż Johny E.

Ruben lubi rotować a mecz z Evertonem był w niedziele, wiec myślę, ze bedzie dużo zmian.
» 3 grudnia 2024, 09:31 #293
Leh: Piękne losowanie! Słuchajcie, w ciągu 6 tygodni mamy dwa razy Emirates, do tego Etihad i Anfield. 4 mega trudne wyjazdy. To będzie niezły chrzest dla Rubena i ekipy. Oby rosli z meczu na mecz.
» 2 grudnia 2024, 22:10 #292
M4S73R: Manchester United prowadzi wstępne i konkretne rozmowy dotyczące Viktora Gyökeresa i potencjalnej przeprowadzki latem.



(Źródło: Florian Plettenberg )
» 2 grudnia 2024, 21:58 #291
Leh: Bardzo bym chciał. Idealny wiek, chłop ma 3-4 lata na topowym poziomie. Rasmus potrzebuje pewnie 2 żeby wskoczyć na odpowiedni poziom. O ile wskoczy
» 2 grudnia 2024, 22:11 #290
mycka86: Za tydzień dokładnie ten sam koleś napisze, że nie ma szans na transfer i nie ma żadnych rozmów. I tak co tydzień aż do letniego okienka. Do lipca radzę nie zaprzątać sobie głowy tymi klikbajtami.
» 2 grudnia 2024, 23:17 #289
Leh: mycka - plotkami nie ma co zaprzątać sobie głowy, ale marzeniami już warto :-) Nie mam pojęcia czy tu przyjdzie albo chciałbym jak cholera.
» 2 grudnia 2024, 23:43 #288
smiechy: Yoro będzie w kadrze na Arsenal.
» 2 grudnia 2024, 21:21 #287
M4S73R: W trzeciej rundzie FAC na wyjeździe z Arsenalem. Trzeba będzie im podwójne lanie zrobić.
» 2 grudnia 2024, 20:52 #286
SickRabbit: Jeśli zagramy jak z Ipswich Away to my dostaniemy podwójne lanie.
» 2 grudnia 2024, 21:06 #285
Paruwa12ipol: Królik a co jeśli zagramy jak z Evertonem at home? Co sie wtedy stanie?
» 2 grudnia 2024, 22:01 #284
Frosty: To też będzie lanie bo Arsenal to nie Everton i takie kwiatki naszej obrony wykorzysta. Mieliśmy w meczu z Evertonem dużo szczęścia w 1 połowie
» 2 grudnia 2024, 23:46 #283
zuk: Bruno jak zwykle jednak gotowy na mecz ;)
Ten to ma konskie zdrowie
» 2 grudnia 2024, 20:47 #282
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 20:44

A co z Lindelofem ? Wie ktoś, coś? Ma jakiś uraz czy jak ? Nie ma go w kontuzjowanych a nie było go nawet ostatnio na rezerwie.
» 2 grudnia 2024, 20:44 #281
zuk: Na kadrze zlapal kontuzje, ale nie bylo zadnego info o planowanej dacie powrotu
» 2 grudnia 2024, 20:47 #280
Mondotek: W 3 rundzie FA Cup Arsenal v Manchester United
» 2 grudnia 2024, 20:17 #279
Queue13: "Understand Manchester United made good progress with Amad Diallo’s new contract in recent weeks!

United are working to get new long term deal done before the end of 2024… even before activating club clause to extend current deal until 2026.

Amad, key for club and Amorim."

[Fabrizio Romano]
» 2 grudnia 2024, 20:01 #278
Stink3r: Odchodząc od tematu, są tu jeszcze jakieś osoby które słuchały Skorka? Dziś sobie przypomniałem trochę jego kawałków i się zrobiło mocno nostalgicznie.
» 2 grudnia 2024, 19:23 #277
b4u2h0: Co to ten skork ?
» 2 grudnia 2024, 19:53 #276
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 20:11

Słuchało się, tak samo Cywil - Premier League. Fajne czasy Premier League
» 2 grudnia 2024, 20:11 #275
decykos: Mam dalej kawałki na telefonie i płytę Mój Prywatny Świat. Mam gdzieś też kilka numerów magazynu Red Zone. Obie te rzeczy chyba były w podobnym okresie wtedy.
» 3 grudnia 2024, 09:21 #274
rreddevilss: Onana

Mazraoui De Ligt Shaw

Diallo Ugarte Bruno Dalot

Rashford Garnacho

Hojlund



Ja bym tak wyszedł chyba , Bruno cofnięty bo w tym meczu potrzebujemy szybkości z przodu do kontrataków aczkolwiek też nie zdziwi mnie Casemiro obok Ugarte i jednak Bruno wyżej
» 2 grudnia 2024, 17:12 #273
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 17:21

Kurde źle napisałem xd Maguire za Shawa w środku i Shaw za Dalota na wahadle no strach tym Dalotem na Sake wychodzic xd a Maguire przyda się przy tych zmasowanych roznych
» 2 grudnia 2024, 17:21 #272
szmexy: Skład podobny do mojego, jednak uważam ze Maguire bez minut to trochę ryzykowne.


Zależy też czy chcemy się okopać w polu karnym czy dominować.

Jeśli okopać to Harry jak najbardziej wysoki, silny do rzutów rożnych idealny, jednak jeśli mamy narzucić swoje zasady to Shaw to must have na so. Dalot w koncu musi zrobić co pożytecznego, jakby był Lisandro to nie byłoby problemu posadzić go na ławce.

A co do Shawa, korzystajmy póki możemy haha
» 2 grudnia 2024, 17:28 #271
Leh: Arsenal jest najgroźniejszą ekipą ze stałych fragmentów w lidze. Harry ma swoje mankamenty ale w powietrzu gra najlepiej w całej ekipie. Poza tym, Harry czy DeLigt na środku - wiele to nie zmienia jeśli chodzi o rozegranie, a Harry ma dużo lepsze długie podanie - przy szeroko ustawionych wahadłowych powinien się sprawdzić.
Shaw na środek za niski na Arsenal, podobnie jak Lisandro. No ale zobaczymy co Ruben wymyśli
» 2 grudnia 2024, 17:51 #270
szmexy: Leh uważam podobnie, ale zależy jak Ruben będzie chciał grać.


Pressing jeszcze nie działa tak jak ma działać, więc nie wiadomo czy to my nie będziemy starali się kontrolować gry (o tym Amorim mówi, że brakuje nam większego „szacunku” do piłki
» 2 grudnia 2024, 17:58 #269
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 16:39

Mój typ na arsenal to;

Onana
Mazra De Ligt Shaw
Diallo Ugarte Bruno Dalot
Mount Rash/Garna
Hojlund



Boczni obrońcy arsenalu zachowują się często jak dzieci w grze 1:1, najpewniejszy ich boczny obrońca - White leczy uraz, więc to idealna sytuacja do pokazu swoich umiejętności przez Amada lub nawet Garnacho/Rashforda. Oboje są świetni technicznie.


Ugarte to obowiązek, musi założyć plaster Odegardowi, oni bez niego stracą 50% kreacji, bo zostanie do odcięcia tylko Saka - to zadanie dla Shawa i Dalota.


Mount - świetny do pressingu, ale także umie posłać ciasteczko. Idealny mecz, żeby wprowadzić więcej intensywności na np. Merino (o ile zagra), który przed podaniem musi sobie zrobić 5 kontaktów z piłką.



To będzie ciężki mecz, musimy zagrać na najwyższych obrotach i najważniejsze - uważać na rzuty różne. Kiedy odetniemy Ode i Sake to jedyne czym mogą nam zagrozić to właśnie stałymi fragmentami gry. Odciąć ich będzie strasznie ciężko, ale jeśli to się uda to będziemy jedną nogą po 3 punkty.



Czekam z niecierpliwością na ten mecz i głęboko wierzę w 3 punkty :)
» 2 grudnia 2024, 16:38 #268
BinioBill: Kto wczoraj przejął opaskę od Bruno?
» 2 grudnia 2024, 16:33 #267
matheo: Harry Maguire
» 2 grudnia 2024, 19:01 #266
kamilpe: Ruben Amorim wściekle nakazał Masonowi Mountowi i Garnacho rozgrzewkę, gdy United straciło piłkę w 25. minucie meczu z Evertonem wczoraj.

Chciał ich wprowadzić na boisko, ale na szczęście prowadzenie United 2:0 przed przerwą sprawiło, że zmiany w przerwie nie były konieczne [Steven Railston (MEN)] / znalezione na grupie fb
» 2 grudnia 2024, 16:10 #265
LeoPepsi: Pewnie Mainoo i Rash
» 2 grudnia 2024, 16:27 #264
mancunian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 15:59

A Mason rządzi w Marsylii. Nie tylko strzela bramki. Wprowadza piłkę w tercję przeciwnika, jest motorem napędowym akcji ofensywnych. W systemie Amorima pasowałby idealnie ustawiony z Amadem za środkowym napastnikiem. Bruno grałby wtedy niżej i miał więcej możliwości dogrywania długich celnych piłek.
» 2 grudnia 2024, 15:58 #263
kamilpe: No i co z tego? To już nie nasz zawodnik. Też się nie zgadzam z decyzją zarządu ale to już przeszłość, nie ma co do niej co chwilę wracać.
» 2 grudnia 2024, 16:09 #262
JanMatejko: Za pare lat będzie strzelał w wiekszym klubie od Marsylii to dopiero wtedy beda wracac do tego i dobrze bo to frajerstwo dekady oddawac goscia 100mln euro wartego za free
» 2 grudnia 2024, 19:31 #261
decykos: Jak tak dalej pójdzie ta poprawność polityczna to nigdzie wyżej nie zagra. Żaden większy klub nie będzie ryzykował swojej marki.
» 3 grudnia 2024, 09:22 #260
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 15:58

Przez lata była dyskusja czy KDB czy Bruno a teraz to Palmer jest najlepszą 10 na wyspach.
W ostatnich 46 meczach PL 30 goli i 17 asyst.
Dla porównania Odegaard: 41 spotkań, 9 goli i 12 asyst w tym samym czasie.
» 2 grudnia 2024, 15:56 #259
GS8GS: Chłopak ma kariere jak z filmy, pociągnął gre City w meczu o super puchar, gdzie ciągnął gre całego zespołu. Odszedł do Chelsea które było w rozsypce, i drugi sezon ciągnie nich gre, tak dobrze że wywalczył sobie miano najllepszej 10 w lidze.

Swoją drogą ciekawe który z klubów w odpowiedzi ściągnie Wirtza.
» 3 grudnia 2024, 07:13 #258
pbskarpy: Słuchajcie, jesteśmy już doświadczonymi obserwatorami. (Specjalnie nie piszę "doświadczonymi kibicami". ) Za dużo doświadczyliśmy, aby dać się teraz nabierać portugalskiemu (być może) bajerantowi. Wielu z nas widzi jakieś różnice w odniesieniu np do eth. Ale te różnice było widać po każdym odchodzącym trenerze. Tylko najczęściej (być może podświadomie) porównywaliśmy początek pracy nowego trenera z końcowym etapem poprzedniego.
» 2 grudnia 2024, 15:55 #257
84cantona7: Popieram w 100%
» 2 grudnia 2024, 16:31 #256
swees: Przecież to jasne, że kilka porażek i będzie Amorim Out ;p
» 2 grudnia 2024, 16:38 #255
Fafky19: Myślę, że póki co "portugalski Bajerant" to jednak nadużycie!
» 2 grudnia 2024, 17:02 #254
Pochmurny: A po co ogólnie odnosić się do pracy ETH? Zawszę dziwną modą było porównywanie między starym, a nowym, ale z jakiego powodu jest to robione? Amorim ma swój projekt, swój czas, swoich ludzi, specyficzne kompetencje i oczekiwania przedstawione tylko jemu, a nie komuś innemu. Subiektywnie możemy ocenić styl gry i w miarę obiektywnie końcowe wyniki w rozgrywkach bo to kulminacja pracy okresowej niezależnie w jakich warunkach. Cała reszta jak wspomniałem to różne środowiska z różną rzeczywistością i niesprawiedliwym byłoby porównywać. Holendra już niema, a to czy Portugalczyk coś zmienia, napawa czy co tam dalej to tylko i wyłącznie jego praca i osobiste odczucia każdego. Niech zrobi wszystko co w jego mocy i będziemy oceniać jego i wyłącznie jego środowisko. Kto chce się nabierać(narracja przyjeta z kogoś innego pracy, a nie Rubena)niech się nabiera bo ma prawo, ale nich jedynie później nie narzeka bo to czy tamto. Zdrowe podejście w każdej dziedzinie będzie lepsze niż totalna skrajność. Dzisiaj świat się nie skończy i po przegranym meczu czy serii również nie. Zobaczymy co tam Portugalczyk osiągnie i ogólnie coś osiągnie, czego mu życzę jak każdemu poprzedniemu trenerowi.
» 2 grudnia 2024, 17:03 #253
HarryBrown: Bo problem to nie tylko menedżer ale w dużym stopniu kopacze i ich podejście do obowiązku jakim jest granie i rozwój. Owszem EtH na przestrzeni roku mocno się pogubił ale kopacze mu nie pomogli. Mam nadzieję, że za Amorima dokończy się proces pozbycia się leni i ograniczonych intelektualnie kopaczy. I w końcu spełni się proroctwo Ralfa Rangnicka tj. pozbycie się z listy płac min. 15 kopaczy.
» 2 grudnia 2024, 17:31 #252
sinedd91: Szukając jakichś dziwnych statystyk odnosnie naszych managerów w internetach natknąłem się na coś całkiem dla mnie interesującego... otóż statystyka dotyczy poczynań naszych wszystkich managerów w Premier League:
I przytoczę ją wyłącznie dla naszych trzech ostatnich etatowych managerów

na początku był Jose Mourinho, który poprowadził zespol w 93 spotkaniach wygrywając 50 z nich, 26 remisując i 17 przegrywając. We wszystkich spotkaniach jego zespół strzelił 151 bramek, kreując sobie142,58 xG na mecz, natomiast stracił 86 pozwalając rywalom na wykreowanie 98,15 sytuacji (xGA).

Drugi Manager Ole Gunnar Solskjaer poprowadził zespół w 109 spotkaniach (16 więcej niż JM) wygrywając 56 (6więcej z tych 16) remisując 29 (3 więcej) i przegrywając 24 (7 więcej) . We wszystkich spotkaniach zespół OGS strzelił 195 (44 więcej od JM w zaledwie 16 spotkaniach więcej), stwarzając sobie 165,01 xG (czyli więcej o niecałe 22,5) natomiast stracił aż 126 (czyli 40 bramek wiecej) przy 118,66 xGA.

I teraz wchodzi Erik ten Hag który poprowadził zespól w najmniejszej liczbie spotkań bo zaledwie 85. wygrywając 44 z nich (6 mniej niż Jose) przegrywając 27 (3 wiecej niż Ole mimo 24 spotkań mniej) i 7 remisując. Jego drużyna strzeliła 123 gole przy xG równym 129,75 (czyli byla statystycznie mniej skuteczna niż kreowała szans) i straciła 112 bramek przy xGA równym 126,32)


I teraz kilka średnich:
Jose Mourinho:
win ratio:53,8%
średnia bramek na mecz (średnie xG w nawiasie): 1,62 (1,53)
Średnia bramek straconych (xGA w nawiasie): 0,92 (1,06)
średnie posiadanie piłki: 55,2%

Ole Gunnar Solskjaer:
win ratio:51,4%
średnia bramek na mecz (średnie xG w nawiasie): 1,79 (1,51)
Średnia bramek straconych (xGA w nawiasie): 1,16 (1,09)
średnie posiadanie piłki: 55,7%

Erik Ten Hag:
win ratio:51,8%
średnia bramek na mecz (średnie xG w nawiasie): 1,45 (1,53)
Średnia bramek straconych (xGA w nawiasie): 1,32 (1,49)
średnie posiadanie piłki: 52,2%

Nie żebym się czepiał kogokolwiek po prostu podaje to jako ciekawostkę która może już była.
Jestem natomiast bardzo ciekaw jak to się będzie przedstawiało u naszego obecnego Bossa po około 100 meczach :)
» 2 grudnia 2024, 15:41 #251
mikon70: Bardzo ciekawa statystyka. Szczególnie ciekawe jest średnie posiadanie piłki. Za ten Haga miało ono być teoretycznie najwyższe, patrząc jak grał Ajax.
» 2 grudnia 2024, 15:53 #250
swees: Ciekawe, że zwalniamy po bardzo podobnej ilości meczów. Nic tylko życzyć Rubenowi przetrwania ponad 100 :P
» 2 grudnia 2024, 16:51 #249
Leh: No to jak wychodzimy na Arsenal?

Mazraoui i DeLigt to chyba pewniaki z tyłu. Kto obok nich? Ja bym postawił na Harry'ego, bo Arsenal gra bardzo fizycznie, dużo dośrodkowuje i jest groźny ze stałych fragmentów. Wzrost i siła się przydadzą bardziej niż szybkość (chyba).

Na prawej Amad, wiadomka. Na lewej? Sam nie wiem, boję się Dalota, zwłaszcza, że tam hasa Saka... Może Shaw?

W pomocy chyba Ugarte i... Casemiro? Kiepski wybór, ale nie wierzę, że Kobbie zagra znów od pierwszej minuty, biorąc pod uwagę że dopiero wraca po kontuzji. Eriksen też raczej odpada.

Atak? Sam nie wiem. Bruno i Marcus to chyba pewniaki. Ja mam wrażenie że Marcus z Rasmusem się nie dogadują zupełnie na boisku, ale raczej Rasmus po to odpoczywał żeby z Arsenalem zagrać.

Więc ja bym pewnie stawiał na: Onana - DeLigt, Maguire, Mazraoui - Shaw, Casemiro, Ugarte, Amad - Rashford, Hojlund, Bruno.

Liczę, że zagramy do przodu, że Ruben nie schowa się za podwójną gardą, jak miał w zwyczaju Erik. Kurde, dawno tak nie czekałem na nasz mecz...
» 2 grudnia 2024, 15:26 #248
StewieGriffin: Mainoo nie może zagrać, wypadł za kartki
» 2 grudnia 2024, 15:33 #247
vieeeri: Kobbie przypominam, że po wczorajszym wylewie mecz z Arsenalem będzie oglądał przed TV.
» 2 grudnia 2024, 15:33 #246
Export: Onana
Mazra De light Shaw
Amad Ugarte Case Dalot
Rashford Bruno
Hojlund

Wątpię, że Maguire będzie grał razem z De Ligtem, oni raczej konkurują o jedną pozycję. Maguire jest za wolny, żeby się ścigać z skrzydłowymi w tym systemie. Shaw też demonem prędkości nie jest, ale na obecny moment nie ma alternatywy.

Martwi mnie też Casemiro i Dalot, ale tak jak w przypadku Shawa nie ma alternatyw, chociaż Casemiro, kiedy gra z Ugarte nie wygląda tak źle, bo Urugwajczyk jest na tyle wybiegany, że łata za nim dziury.

No i finalnie atak. Bruno jako kapitan to pewniak, w formie ostatnio też jest nie najgorszej, notuje znacznie mniej głupich podań, dzięki czemu dłużej jesteśmy w stanie się utrzymać przy piłce. Nie wydaje mi się, żeby razem z nim dobrze w tym konkretnym meczu sprawdzał się Mount (już widzieliśmy to na początku sezonu za 10Haga) lub Zirkzee, ze względu na braki szybkościowe, więc zostaje Garnacho i Rashford. Wydaje mi się, że postawi tutaj na Rashforda, ze względu na jego kruchą psychikę byłoby błędem sadzać go na ławce po strzeleniu dwóch bramek w ostatnim meczu, no i oczywiście Garnacho jest strasznie pod formą. Na szpicy tylko jedna opcja, oczywiście Rasmus. Zirkzee dobrze sprawdza się z głęboko ustawioną obroną przeciwnika, my będziemy grali z kontry.

Skład wydaje się dość oczywisty, ale Amorim jak narazie zawsze zaskakuje. Po kilku meczach eksperymentalnych czas wystawić najmocniejszą jedenastkę z dostępnych graczy. Nie liczę na wiele, Arsenal nie przegrał jeszcze u siebie. Remis będzie ogromnym sukcesem po kilku sesjach treningowych z nowym trenerem, w całkowicie nowym ustawieniu. Liczę tylko na to, że chłopaki zostawią serce i płuca na boisku, w takim przypadku nawet przegraną będę w stanie przełknąć.
» 2 grudnia 2024, 16:01 #245
sztejner: VIAPLAY

Piotr Sadowski przez 7 lat był skautem Manchesteru United i uczestniczył w procesie transferowym m.in. Amada Diallo czy Rasmusa Højlunda. Polak opowiada, jak wyglądała praca dla tak gigantycznego klubu.
Wasilewski : Mam tylko nadzieję, że pod transferem Antony'ego się nie podpisałeś XD
» 2 grudnia 2024, 14:30 #244
smiechy: Jak chcecie coś na poprawę humoru to Real interesuje się Dalotem. Wstępna cena 50 mln euro, podają hiszpańskie media.

Sprzedałbym go za 5 mln.
» 2 grudnia 2024, 10:56 #243
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 11:01

a ja bym go sprzedał za te 50 ;)
Dalot to dobry obrońca
» 2 grudnia 2024, 11:00 #242
JanMatejko: To nie znasz sie na pilce smiechy
» 2 grudnia 2024, 11:44 #241
JoMoridnio: Jak Real będzie chciał dać go za 50mln to lepiej go sprzedac za 50 niż za 5
» 2 grudnia 2024, 13:35 #240
smiechy: JanMatejko, coś Cię chyba uciska z tyłu. Chyba kij. ;)
» 2 grudnia 2024, 14:58 #239
dlabigt23: Kiedy Yoro wraca ? Podobno już był gotowy do gry. Co się znów stało?
» 2 grudnia 2024, 10:24 #238
sztejner: Trenuje i nadrabia zaległości kondycyjne,o czym w ostatnim wywiadzie wspominał Ruben Amorim
» 2 grudnia 2024, 10:31 #237
Pyra: To samo co z Malacią, co z tego, że już zdrowy jak w meczu przegra większość pojedynków.
Mamy obecnie mało kontuzji więc jest komu grać, nich wracają do formy.
» 2 grudnia 2024, 11:15 #236
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 10:05

Pepik przegrał kilka meczy i cyk 200 mln na transfery dostanie hehe szejki nie mają umiaru i gdzie będzie FFP? 116 zarzutów? Oni to mają gdzieś eh dramat to jest
» 2 grudnia 2024, 10:04 #235
karolmanu3: Nudne już sie robi to gadanie. I tak nikt im nic nie zrobi. Dziecko to wie. A 200 mln? My wydajemy tyle samo albo i więcej i co z tego?
» 2 grudnia 2024, 10:16 #234
skowron32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 11:18

Nudne nie nudne, liczy się sam fakt, że media gadają o jakiś potencjalnych karach a nic z tego nie ma. No My wydajemy podobnie ale na jakich zawodników Spinera? Proszę Cię, nie mówię że każdy transfer mają trafiony ale jak nie to jeden sezon i Pepik pakuje walizki pilkarzyny i "no i ch no i część" a u Nas w Martiala się wierzylo 10 lat
» 2 grudnia 2024, 11:17 #233
Braks: Co do meczu to zagraliśmy odpowiedzialnie i poprawnie technicznie. Nie popełniliśmy indywidualnych błędów przez co długo utrzymywaliśmy się przy piłce i w odpowiednim momencie atakowaliśmy. Natomiast co do Zigzaka to robi co od niego oczekiwałem. Tzn podaj oddaj,przytrzymaj,rosciagnij i uderzenie z tego kajaka jest jakie powinno być. To jest duży silny chłop więc piłka po dostawieniu stopu odbija się jak od ściany.
» 2 grudnia 2024, 09:18 #232
MadBuzzer: Wynik nie odzwierciedla faktycznego poziomu drużyny. Zagraliśmy slabo po raz kolejny. Nie potrafiliśmy zawiązać żadnej groźnej akcji z ataku. Kiedy była próba szybkiego zagrania na jeden kontakt to pilka w końcu jednemu z nich odskakiwała jakby się od sęka odbijała. Niejednokrotnie można było to zobaczyć w przypadku Casemiro, Mainoo czy Rashforda. Każda, akcji bramkowa, która mieliśmy to był błąd obrony Evertonu: niecelne, słabe podanie. Doskok Amada i jazda skrzydłem. Tak na marginesie to Amad jest chyba jak dotąd największym wygranym zmiany trenera. Wykorzystuje dane mu szanse i robi wiatr. Niestety, ale obawiam się, że taka gra na Arsenal nie wystarczy i kilka gongów z tak nieporadnym środkiem (Casemiro to jest ostatnio chyba najslabszy punkt) i obroną dostaniemy. Mam nadzieje, ze się mylę, ale często gęsto zostawaliśmy szybko sprowadzani na ziemię w podobnych okolicznościach
» 2 grudnia 2024, 07:24 #231
Karil5144: A co ty człowieku pierniczysz.
» 2 grudnia 2024, 07:39 #230
DjTED: Trener potwierdził te słowa. To będzie kozak. Przy 4:0 on wnerwiony po meczu
» 2 grudnia 2024, 07:55 #229
DoktorFootballu: "Każda, akcji bramkowa, która mieliśmy to był błąd obrony Everton"
No przecież zawsze zdobyta bramka to błąd obrony przeciwnika tylko trzeba ten błąd sprokurować.
» 2 grudnia 2024, 08:09 #228
Paps: Nie, nie każda bramka to błąd obrony przeciwnika.
» 2 grudnia 2024, 08:13 #227
HarryBrown: A pooresi to niby jak bramki zdobyli? Również po partackich zagraniach szity w destrukcji. W piłce przytłaczająca ilość goli pada po błędach przeciwników. Niemniej wczoraj występ był daleki od ideału z tą różnicą, że w końcu wykorzystali na maxa wszystko co udało się im wykreować pod bramką Evertonu.
» 2 grudnia 2024, 18:02 #226
Pady: Zirkzee/Hojlund
Rashford/Garnacho
Bruno/Eriksen
Mainoo/Mount
Casemiro/Ugarte
Diallo/Antony*
Dalot/Shaw/Malacia*
Mazraoui/Lindelof
Deligt/Maguier
Martinez/Evans*
Myślę że wachadla są nie obstawione, Amad w formie więc jest narazie nie kwestionowany, Antony na Bodo może wychodzić ale na pewno nie na Arsenal, fajnie że drużyna się odbudowala i nabiera pewności siebie, ciężko wymagać żeby wygrali na kanonierach ale wierzę że jest szansa ugrać coś dobrego, wracając do drużyny to chyba łatwiej będzie odbudować napastników niż mieć 4 dobrych wachadlowych, więc raczej obstawiam że będziemy potrzebować transferów w tej formacji.
» 2 grudnia 2024, 07:01 #225
Rakusz: Matko i córko, weź to edytuj, bo te waCHadła i waCHadłowi aż w oczy rażą. I to w poniedziałek rano.
» 2 grudnia 2024, 07:04 #224
waletpl: Ruud pobił Coopera dwa razy w ciągu paru dni, a potem wziął sobie jego robote ;)
» 1 grudnia 2024, 23:49 #223
Cwr91: Haha Ruid nie bierze jeńców. Niech cooper pilnuje żony
» 2 grudnia 2024, 09:11 #222
Chris425: Przyjdzie z Giggsem:D
» 2 grudnia 2024, 10:09 #221
rreddevilss: Mi sie najbardziej podoba ,że Amorim jest elastyczny i rotuje składem ,wyobraża sobie ktoś za Ten Haga jak ściąga Bruno w 65 minucie ? Nikt nie może być pewny składu i cały czas toczy się rywalizacja o miejsce w składzie i to najlepsze podejście jakie może być ,Hojlund 2 gole z Bodo a dziś ławka :)
» 1 grudnia 2024, 23:30 #220
Herek: To samo, pamiętam jak mnie to wkurzało jak w pierwszym sezonie typ oral pierwszy skład w tym śmiesznym cArabao cup byle tylko coś wygrać. Co mi z tych śmiesznych trofeów jak liga odjeżdża i gramy kupe
» 1 grudnia 2024, 23:48 #219
zuk: Akurat Bruno dzisiaj zszedl z powodow zdrowotnych (siedzial potem na lawce z kostka oblozona lodem). Czy to rotowanie skladem bedzie regularne, to jeszcze nie wiadomo. Rownie dobrze moze teraz testowac kazdego zawodnika, zeby pozniej nie bylo kwasow w szatni, ze ktos nawet nie dostal szansy. Trudno wyrokowac po 3 meczach
» 1 grudnia 2024, 23:51 #218
Kamham7: Robi tak żeby później mieć żelazny skład i kto się nadaje a kto nie..
» 2 grudnia 2024, 10:19 #217
Herek: No i dobre i to, przynajmniej próbuje i daje szanse, stara się budować tez tych "słabszych" graczy. A nie na 2-3 punkty overalla więcej jak w fifie to jest nie do ruszenia
» 2 grudnia 2024, 16:51 #216
skylark11: Mottcie słabo idzie w tym Juve
» 1 grudnia 2024, 22:47 #215
JoMoridnio: Szkoda bo fajnie wyglądał jego projekt w Bolonii
» 1 grudnia 2024, 23:32 #214
PogBooom: Nie chce go bronić ale tam podobno plaga kontuzji...w meczu z Aston Villa miał tylko 4 zawodników na ławce nie wliczając dwóch bramkarzy.
» 1 grudnia 2024, 23:41 #213
smiechy: Kontuzje to nie wymówki!
» 2 grudnia 2024, 10:58 #212
cezgal: United wygrywa, City przegrywa - niby wszystko fajnie, ale jakoś ten Looserpool na szczycie i w gazie martwi. Wolałbym tam Arsenal, który na 100% zesr**by się przed końcem sezonu, ale cóż - nie można mieć wszystkiego.
» 1 grudnia 2024, 22:24 #211
LukasDudek7: Pisanie "Looserpool" w obecnym czasie jest co najmniej nie mądre.
» 1 grudnia 2024, 22:28 #210
lipeklukas: Zesrałby się i tytuł wylądowałby i tak Liverpoolu. Tak jest czas żeby do tego przywyknąć i pogodzić się z tym. Patrzmy na siebie.
» 1 grudnia 2024, 22:30 #209
Szerszenix: @Lukas Na dodatek napisane błędnie, czym tym bardziej się ośmiesza(ją).
» 2 grudnia 2024, 00:20 #208
snopek: Serio taki problem masz z wygraną Liverpoolu? Niech wygrywa najlepszy, akurat w dzisiejszych czasach sportowo nie mamy do nich podjazdu.

Oni swoje też się nacierpieli, najwięcej na co było ich stać to 4 miejsce (wtedy była mniejsza rywalizacja w lidze, więc to i tak nie oddaje tego przez co przechodzili). Niech grają dobrze, szczególnie w lidze mistrzów. Odwieczny rywal, ale jak ma formę to rywalizacja też jest ciekawsza.
» 2 grudnia 2024, 08:29 #207
swees: Spokojnie z tym Liverpoolem, oni raczej nie będą mieli też tyle gazu żeby tak cisnąć do końca, na pewno gdzieś potracą punkty i mam ogromną nadzieję, że zgubią co najmniej 2pkt 5 stycznia ;p
» 2 grudnia 2024, 16:06 #206
StrawFoot: Dobrze, że tak powiedzial, ale nie jest to jakoś super dobrze, bo nic innego nie mógł powiedzieć. To był przypadek meczu jak 4-1 z Watford gdzie pierwsze bramki padały po nawet nie błędach, ale wręcz wylewach obroblny. A DP piano z zachwytu. Gdyby to dzisiaj nie był Everton to by inaczej mecz wyglądał, zaprawdę niewiele poza wynikiem cieszy
» 1 grudnia 2024, 22:07 #205
pawbuk6: Wyraźnie widać, że Amorim wciaż mocno eksperymentuje z zestawieniem pierwszej jedenastki - dzisiaj przez pierwsze poł godziny gry wyglądało to jakby chłopaki widziały się pierwszy raz w życiu, dopiero po strzelonej bramce jakoś złapali odpowiedni rytm.

Kogo należy pochwalić? Przede wszystkim Diallo, który od odejścia ETH wystrzelił z formą - dzisiaj kilka świetnych odbiorów na połowie rywala, jest trudny do złapania z piłką przy nodze, widzi sporo wokół siebie, nie ciągnie piłki niepotrzebnie - dwie klasy wyżej niż Antony.

Wreszcie podobał mi się też Zirkzee - pierwsze pól godziny gry zbyt wolne w jego wykonaniu, ale potem nie tylko strzelił dwie bramki, ale też potrafił rozrzucać piłki do kolegów. Przy jego warunkach fizycznych powinien umozliwiać drużynie granie "na ścianę".

Z pozostałych graczy na plus wyróznili się jeszcze Rashford, który w końcu trafił do bramki wykorzystując swoja szybkość i umiejętność wychodzenia na pozycję, a także Bruno, który od odejścia ETH wygląda na gracza o klasę lepszego.

Co mnie dzisiaj zawiodło? Przede wszystkim pierwsze 30 minut gry i kompletny brak kontroli nad boiskowymi wydarzeniami. Tutaj przede wszystkim pretensje w stronę środka pola - Casemiro i Mainoo przegrali zbyt wiele pojedynków z graczami The Toffies, zbyt łatwo niebiescy przedostawali się pod nasze pole karne. Wciąż przy kontrach rywale mają zbyt dużo miejsca w środku pola, choć chyba i tak to lepiej wygląda niż za ETH.

Najwazniejsze są 3 punkty i rozwiązany worek z bramkami, bo w tym roku generalnie było z tym słabo.
» 1 grudnia 2024, 20:59 #204
DevoMartinez: Ogólnie Casemiro mało daje temu zespołowi jeśli chodzi o wygranie środka pola. Pośle czasem fajną długa piłkę ale równie często głupio straci. Skasuje czasem jakąś akcję ale tylko wtedy kiedy rywal akurat jest w jego okolicy ew. okolicy kolegi i wtedy Kazik pomoże. Rozpędzonego rywala bez faulu raczej nie zatrzyma z motoryką podobną do Maguaiera. Także w meczach w wolnym tempie jak dziś daje jakoś radę ale na afc czy live jeśłi go wystawi to będzie raczej katastrofa.
» 1 grudnia 2024, 21:09 #203
pawbuk6: Casemiro jest zbyt wolny, nie czyta też gry jak kiedyś, zbyt często próbuje zablokować rywala na raz, przez co tracimy kontrolę nad środkiem pola.

Do tego dzisiaj doszedł Mainoo, który wraca po kontuzji i który też fizycznie sobie nie radzi najlepiej.

Te dwie pozycje w środku pola są kluczowe we współczesnej piłce i wydaje mi się, że w lecie dobrze będzie je kimś dodatkowo zabezpieczyć. W tej chwili brakuje nam lewego wahadła i właśnie środkowego pomocnika.
» 1 grudnia 2024, 21:34 #202
Panoramix: Niech eksperymentuje i później wyciągnie najlepsze wnioski. Widać narazie, że chłopaką się chce. Oby jak najdłużej albo, żeby to już był stały trend. Bo za ten Haga też był dobry okres w pierwszym sezonie, który potrwał do lania z liverpoolem.
Później zaczęło to iść w dół
» 1 grudnia 2024, 21:42 #201
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.12.2024 06:13

Chłopakom* :)
» 2 grudnia 2024, 06:13 #200
Cichy2805: Gdyby to ETH był trenerem przy rezultacie 1-0 MU cofnęło by się do obrony, i pewnie wynik końcowy byłby 1-1
» 1 grudnia 2024, 20:56 #199
pbskarpy: Tak jak u Amorima z Ipswich
» 1 grudnia 2024, 23:21 #198
LukasReDdeviL: Od przyjścia nowego trenera widzieliśmy w końcu ile padło bramek strzelonych przez naszych napastników.Wszystko pomału idzie do przodu i może małymi krokami będziemy w końcu dążyć do celu ;)
» 1 grudnia 2024, 20:53 #197
84cantona7: Twierdzisz, że ETH specjalnie na odprawach kazał im marnować takie patelnie jakie mieli?
» 1 grudnia 2024, 21:02 #196
spartan1: Mam nadzieję że dzisiejszy mecz kończy temat transfery braintwaita do United
» 1 grudnia 2024, 20:44 #195
LukasDudek7: Zwłaszcza, że pewnie nadal chcą 60mln lub więcej za niego.
» 1 grudnia 2024, 20:52 #194
nowakman85: A jeśli chodzi o trenera nie chce porównywać umiejętności ETH do Amorima bo nie mam takich kompetencji a pierwszy jak i drugi coś znaczyli w swoich poprzednich klubach to wychodzi na to że młodszy Portugalczyk(w moim wieku) potrafi lepiej dotrzeć do tych piłkarzy nie wiem czy to zasługa samego wieku czy też innego podejścia do zawodnika bo Eric wyglądał na takiego surowego nauczyciela który nie potrafil przyznać się do błędu a czasami to nie tędy droga żeby zmotywować grupę piłkarzy z największymi zarobkami na świecie
» 1 grudnia 2024, 20:08 #193
84cantona7: Nie chcesz, a jednak to robisz. Gdzie tu sens, gdzie logika?
» 1 grudnia 2024, 20:25 #192
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 20:32

Dlatego jak przegrali na początku pracy ETH to wyszedł, powiedział, że to wina całego zespołu i też uczestniczył w karze gdzie mieli bieganie. Po tym zawodnicy w wywiadach byli zachwyceni i mówili, że czują, że Erik jest jednym z nich. Dajcie se spokój. Amorim ma całkiem udane wejście do United, zaliczy pewnie parę ładnych występów, będzie parę porażek, ale oceniajmy takie rzeczy po paru miesiącach, a nie 3 spotkaniach. Za Ole też oglądało się United całkiem dobrze i co?
» 1 grudnia 2024, 20:31 #191
blanco1987: Teraz spójrzcie, odpadł Rodri i City w kryzysie.

Co by zrobił Pep z taką ilością kontuzji jak u nas.

Nie tłumaczy to w żaden sposób EtH, ale jednak brak istotnych zawodników oraz problemy z zastąpieniem ich mogą spowodować spory kryzys. Ważne, by mieć jakościowo podobnych zawodników, by w razie kontuzji mieć kim grać.
» 1 grudnia 2024, 19:54 #190
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 19:56

Erikowi zawodnicy wrócili a gra była taka sama
Arsenalowi wypadł Odegaard i gra była daleka od najwyższej mimo to nadal jakoś punktowali,wrócił Odegaard to i wrzucili wyższy bieg.

City też bym nie skreślał,chłopcami do bicia do końca sezonu to oni nie będą
» 1 grudnia 2024, 19:56 #189
blanco1987: W Barcelonie był Sergio, w Bayernie był Lahm. Wychodzi na to, że Pep musi mieć Wiele Claas na CDM i to dostępnego, bo inaczej wszystko mu się sypie.
» 1 grudnia 2024, 20:07 #188
Pyra: Żeby on w tym Bayernie miał tylko Lahma, był jeszcze Javi Marinez, Schweinstenger, Toni Kroos i dokupił Thiago. Każdy z nich mógł grać na tej pozycji.

Ja powtarzam od dawna, Pep nigdy nie miał problemów kadrowych, każdy zespół, który obejmował posiadał 5-10 zawodników klasy światowej top5 na swoich pozycjach + dokonywał wzmocnień jakich chciał.
» 1 grudnia 2024, 20:14 #187
blanco1987: Pyta to co teraz się dzieje? Nie chce im się grać? Zapomnieli?
Gdzieś jest powód. Ale to nie masz problem i oby trwał jak najdłużej.
» 1 grudnia 2024, 21:01 #186
Pyra: Rodri kontuzja i brak zastępstwa, KDB wiecznie na L4, obrona bez formy i cała gra leży.
Pep nie raz i nie dwa udowadniał, że nie ma planu B, jego taktyka jest naprawdę dobra i przynosiła mu masę sukcesów ale jak z różnych powodów zawodnicy nie potrafią zagrać tego czego oczekuje czy ktoś ważny wypadnie to kaplica.
Widzieliście kiedyś jak wpuszcza dwie wysokie "9" i gra na nich dośrodkowania jak ma zły wynik? No ja też nie, dalej będzie klepał swoją tiki srakę jak dziś, choćby się paliło i waliło.
» 1 grudnia 2024, 22:08 #185
mancunian: Branthwaite taki chętny, że już nawet bramki dla nas strzela. Ciekawe, czy Amorim będzie zainteresowany?
» 1 grudnia 2024, 19:50 #184
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 19:44

W końcu worek z bramkami został otwarty i okazało się że można stworzyć sytuację bramkową bo przechwycie piłki po udanym pressingu na obroncy co pokazał Diallo i tak należy grać bo sam atak pozycyjny to dziś za mało a na plus zasługuje gol z rzutu rożnego
» 1 grudnia 2024, 19:43 #183
Amycus: Może ciężko w to uwierzyć, ale Manchester United ma obecnie lepszy bilans bramkowy w lidze niż Manchester City.

Man Utd +4
Man City +3
» 1 grudnia 2024, 19:31 #182
Pyra: Przed tą kolejką było
United 0
City 5
» 1 grudnia 2024, 19:39 #181
Dexxter: Ok, ale City w najgorszym kryzysie od lat (za czasów Pepa) a my dalej trafimy do nich 4 pkt ...
» 1 grudnia 2024, 19:50 #180
sztejner: Po weekendzie 26/27 października
Manchester City miał 23 punkty
Manchester United miał 11 punktów

1 Grudnia
City nadal ma 23,a United 19

Zawsze to 4 punkty straty a nie 12 ;)
» 1 grudnia 2024, 19:54 #179
Garnacho: Dexter oni są w wielkim kryzysie za czasów Pepa I juz słabo to wygląda a My jestesmy w wielkim kryzysie od lat I jakos to ciagniemy za uszy. Wiec strata tych 4 punktow to jest bardzo mało.
» 1 grudnia 2024, 21:20 #178
cruyff: z innej beczki dzisiaj jak haaland grał słabo jak całe city to komentatorzy mówią o jego trudnym meczu w takich przypadkach nasz rasmus do wywalenia gdzie sprawiedliwość
» 1 grudnia 2024, 19:18 #177
jayjay2: może dlatego, że Haaland to dwukrotny król strzelców EPL i piłkarz sezonu 2022/23, a Hojlund to...
» 1 grudnia 2024, 19:26 #176
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 19:28

No ciekawe czemu jakiś tam podrzędny Haaland co strzelił KILKA bramek dla City ma parasol ochronny a wielki wiking Hojlund, postrach bramkarzy Premier League jest krytykowany za ilość (niebotyczną) bramek strzelonych w tejże lidze. Tak, SPISEG!
» 1 grudnia 2024, 19:28 #175
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 19:37

Równie dobrze mógłbyś porównywać Salaha z np. Antonym. Różnica polega na tym, że w przypadku Haalanda te kilka spotkań to anomalia, a Hojlund od początku pobytu w United strzelił 11 bramek w Premier League, czyli mniej niż Haaland w bieżącym sezonie.
» 1 grudnia 2024, 19:36 #174
smiechy: Kim się otacza Haaland, a kim Hojlund.
» 1 grudnia 2024, 20:35 #173
Grucez: Kibicuje United od ponad 30 lat... Moim zdaniem młody Amand duży plus ale duże braki w przyjęciu... odskakuje piłka. Casemiro no cóż zgadzam się z większością że to dziadek trochę ... Onana nadrobił zaległości i wygląda naprawdę dobrze. Nagadujecie na Dalota ale on cały czas nie gra na swojej nominalnej pozycji. Najlepiej się czuł na prawej drugiej linii i to tam wypracowywał najlepsze akcje. Martwi mnie Shaw. Kiedyś rajdy od 5 metra do końca a teraz jakby go piłka parzyła. Koniec końcem idzie do przodu zobaczymy co dalej. Pozdro dla kibiców ManUtd??
» 1 grudnia 2024, 19:18 #172
IntruZ9: A dlaczego martwi cię shaw? A Dalot nie martwi? Tłumaczysz go tym że gra na innej pozycji a shaw jak ma zrobić rajd jak po kontuzji gra w trójce, pół lewego stopera
» 1 grudnia 2024, 19:27 #171
84cantona7: Dalot nawet na prawej robił babole i posyłał farfocle. To nie jest piłkarz na miarę tego klubu.
» 1 grudnia 2024, 19:38 #170
pbskarpy: A jakie znaczenie ma tu pierwsze zdanie?
» 1 grudnia 2024, 19:48 #169
Klierek7: Ja kibicuje od 31 lat i uważam, że się mylisz a ja mam rację.
» 1 grudnia 2024, 20:03 #168
sztejner: Co by nie mówić to chociaż bilans bramkowy mamy lepszy od City :P
» 1 grudnia 2024, 19:14 #167
Karil5144: xG to najbardziej bezsensowna statystyka w obecnym footballu. Jakby co mają te oczekiwania do bramek? Piłka nożna to taki sport gdzie jeden gol decyduje o wszystkim i jakoś nie interesuje mnie to, że city zrobiło lepsze xG jak w przebiegu meczu byli beznadziejni.
» 1 grudnia 2024, 19:09 #166
smiechy: Bo to dodatek do szerszej analizy, jak każda statystyka, a nie wyznacznik czegokolwiek.
» 1 grudnia 2024, 19:11 #165
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 19:23

xG też oddaje to, że byli beznadziejni na tle Liverpoolu, bo gospodarze wygenerowali 3.53 xG przy 0.80 City.
» 1 grudnia 2024, 19:23 #164
Pyra: Może RVN wypożyczy od nas kilku zawodników, którzy i tak będą mało grać jak np. Antony?
Lepsze to niż trzymać go na ławce, jeszcze w Lester strzeli kilka goli i znajdzie się jakiś kupiec?
» 1 grudnia 2024, 19:06 #163
Herek: Ruud nie jest głupi, to nie Arabia Saudyjska żeby sobie utrudniał zadanie ściągając do siebie bezużytecznego cieniasa
» 1 grudnia 2024, 19:30 #162
Pyra: Lester jest w takiej formie, że nie powinni wybrzydzać. Nawet Antony przerasta piłkarsko te ich pokraki.
» 1 grudnia 2024, 20:04 #161
Rabona: z ciekawostek City wykręciło lepsze xG od nas a nie strzeliło żadnej bramki. nie nastawiajcie się na nie wiadomo co z Arsenalem, dzisiaj Everton miał kilka wylewów w obronie a my byliśmy nad wyraz skuteczni. oby moje obawy się nie sprawdziły, liczę na walkę jak równy z równym
» 1 grudnia 2024, 18:59 #160
boro: Dobrze że to napisałeś bo ja się nastawiłem że wygramy 0:4……….
» 1 grudnia 2024, 19:04 #159
Pyra: mnie z Arsenalem nie zdziwi 3-0 w obie strony, jedna i druga ekipa ma w obronie chaos a w ataku wpada
» 1 grudnia 2024, 19:07 #158
grzesiek696: A czy przypadkiem te wylewy w obronie nie było spowodowane dobrym pressingiem naszych zawodników? To że były wylewy to nie znaczy że nasi ich nie wymusili swoją dobrą grą.
» 1 grudnia 2024, 20:19 #157
Xchrisx7: Liverpool Liverpoolem ale to ile tam jest energii w tym sezonie, godne pozazdroszczenia. Ciekawe jak długo dadzą radę na takim powerze pociągnąć.
» 1 grudnia 2024, 18:54 #156
Cwr91: Grają dobrze i są mocni. Jak narazie główny faworyt do PL choć sezon jeszcze długi
» 1 grudnia 2024, 18:56 #155
Pyra: Będzie jak z Barceloną Flicka, ktoś znajdzie na nich sposób, ale czy wtedy jeszcze ktoś zostanie w walce o mistrza?
Przewagę mają ogromną i jak dalej forma dopisze to w okolicach lutego będą mogli skupić się na LM.
» 1 grudnia 2024, 19:01 #154
GS8GS: Liverpool jest bardziej dojrzały, co jak co ale to drużyna która potrafi zabijać mecze kontrolą, jak w poprzednich sezonach robił to Real czy City. I to jest chyba największy problem który może stanąć na drodze do tytułu Arsenalowi po raz kolejny.
Sporo osób tutaj pisze o naszej grze że zbyt łatwo oddajemy inicjatywę, ale to wynika też z tej dojrzałości i umiejętności kontrolowania piłki l, gdzie rywal jest zmuszany do biegania.

Moim zdaniem aktualnie Liverpool robi to najlepiej w lidze.

Co do Barcelony, chyba zespoły ogarnęły już że u nich So wychodzą bardzo wysoko przez to nie sprawdzają się długie przerzuty do napastników. Pamiętam jak real takim nasawiniem walił głową w ścianę przeciwko Barcelonie.
» 2 grudnia 2024, 12:29 #153
tarantula1990: Tak jak nie trawie Guardioli, tak teraz mi zaimponował :D Gigachad uciszył Anfield. Ciekawe czy wyprowadzi City z kryzysu :)
» 1 grudnia 2024, 18:52 #152
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 18:54

Może wyprowadzać po 15 grudnia. ;)
» 1 grudnia 2024, 18:53 #151
wider: jak uciszył anfield ? co zrobil ? bo nie oglądałem meczu
» 1 grudnia 2024, 18:54 #150
tarantula1990: Kibice Liverpoolu zaczęli skandować "you will be sacked in the morning", a Guardiola się uśmiechnął i pokazał 6 palców (liczba tytułów z City). No i kibice Liverpoolu momentalnie przestali :)
» 1 grudnia 2024, 18:58 #149
awe: Guardiola uciszyl ich pokazujac im na palcach, ze to 6 przegrana z rzedu i juz go to nie rusza.
» 1 grudnia 2024, 19:41 #148
matfranek: Witam wszystkich!
Zacząłem kibicować United za czasów Mourinho, chyba w sezonie po zdobyciu ligi europy. Po odejściu OGS-a jakoś wyłączyłem się z piłki na jakiś dłuższy czas i wcale nie śledziłem losów ani United, ani generalnie piłki. Podczas tego euro troszkę wróciłem do piłki i nawet popatrzyłem co się dzieje z United po tym czasie. I akurat podczas tego powolnego powrotu do interesowania się piłką nadeszła info o odejściu Ten Haga i przyjściu Amorima. Pomyślałem, to jest sygnał, żeby od nowa zacząć mega się interesować i być na bieżąco z United, oglądać ich mecze itd. Przyznam, że nie wiem co się stało w tym okresie pomiędzy i nadal nie ogarniam jak to się stało, że mamy grajków co jeszcze za czasów Ogs-a byli talentami i potencjalnymi gwiazdorami świata (De ligt, Casemiro bardziej jako ikona i symbol sukcesów Realu) . Mówiąc jednak o teraźniejszości, dzisiejszy mecz pod względem wyniku i gry poszczególnych piłkarzy był mega fajny, co najważniejsze było widać progres! Ale Ale! Chcę powiedzieć, że sposób w jaki atakujemy i ustawiamy się w ataku to tragedia( dopóki oczywiście jest o co grać, bo jak wbijamy 2 bramy to się boisko rozluźnia i jest git) ale na początku to my przecież mieliśmy 2-3 grajków gotowych do ataku przeciwko całej formacji evertonu, nie będę strugał znawcy itd., ale nie bardzo rozumiem co oni sobie myślą- mówię o piłkarzach- jak w 3 mają rozmontować cała drużynę przeciwnika? Oprócz tego to pierwsza myśl naszej pomocy to cofka do obrony i tyle, strasznie dużo akcji zamiast się rozpędzać, cofa się do obrońców, którzy wywalają ją w pizdu albo do Onany, który to zrobi za nich albo rozegra z powrotem do nich. To absolutnie nie jest komentarz krytyki do trenera ani obecnego procesu transformacji, tylko takie spostrzeżenia i przemyślenia, co do których chętnie posłuchałbym waszych uwag. Jestem mega podekscytowany tą nowa wizją amorima i tym ustawieniem.
» 1 grudnia 2024, 18:49 #147
frznjr: Ahh jak to pięknie wygląda jak city stało się średniakiem ligowym hehe…
» 1 grudnia 2024, 18:49 #146
Biniek: Liverpool na szczycie, bardzo psuje ten widok.
» 1 grudnia 2024, 18:50 #145
frznjr: Lfc w gazie jest ale sezon jeszcze długi.
» 1 grudnia 2024, 18:52 #144
smiechy: Guardiola z jakim luzem uciszył Anfield XD
» 1 grudnia 2024, 18:49 #143
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 18:49

Ale ich Pep uciszył tym gestem XD
» 1 grudnia 2024, 18:48 #142
Herek: jakim? akurat wylaczylem :/
» 1 grudnia 2024, 18:49 #141
SickRabbit: Śpiewali mu Sacked in the morning, to pokazał im na palcach 6-kę :p
» 1 grudnia 2024, 18:50 #140
WacekThePink: A co ta szóstka oznacza bo chyba nie jestem w temacie
» 1 grudnia 2024, 18:54 #139
smiechy: Mogę się mylić, ale ilość mistrzostw Anglii które zdobył w ostatnich latach.
» 1 grudnia 2024, 18:59 #138
84cantona7: Manchester United na 13 meczy ma w tej chwili druga po Liverpoolu obronę (razem z Nottingham). Czystych kont mamy 6 (tak jak Live). Dla porównania Arsenal ma 4 czyste konta, a City 2. To wszystko pomimo dwóch wtop po 0:3 z Totkami i Live. Szkoda, że atak kuleje, chociaż widać światełko w tunelu.
» 1 grudnia 2024, 18:47 #137
SonofSparda: Jeżeli ktoś ma zatrzymać Liverpool, to tylko Amorim i jego maszyna.
» 1 grudnia 2024, 18:45 #136
klusek0128: Ty serio tak uważasz ? W meczach ze znacznie słabszymi robimy wiele błędów tyle że mamy dużo szczęścia a ty widzisz tutaj przeciwnika dla Liverpoolu ?! Na to trzeba dwa sezony lekko.
» 1 grudnia 2024, 18:50 #135
TenHag4ever: Arne Slot nie przestaje mnie zadziwiać. W Holandii zawsze gorszy od Ten Haga, a w Liverpoolu radzi sobie świetnie.
» 1 grudnia 2024, 18:41 #134
Litosci: W Liverpoolu klopp miał jakościowy skład tylko, że było już widać zmęczenie materiału
» 1 grudnia 2024, 20:03 #133
Pyra: Nie ukrywam ale z wielką przyjemnością oglądam upadek City, jeszcze degradacja i będzie miodzio:)
» 1 grudnia 2024, 18:40 #132
klusek0128: Pressing Liverpoolu to jest moc. Nawet szity ryzykuje nie zagrywając do bramkarza... Ta bramka to na własne życzenie ale trzeba powiedzieć sobie jasno że pressing lfc to jest najwyższy poziom.
» 1 grudnia 2024, 18:39 #131
M4S73R: Pep chyba dzisiaj meliske wypij że taki spokojny
» 1 grudnia 2024, 18:37 #130
Cwr91: Paznokcie obciął
» 1 grudnia 2024, 18:51 #129
skylark11: Znowu zawodnika reanimowali w meczu Inter Fiorentina
» 1 grudnia 2024, 18:28 #128
SonofSparda: Którego?
» 1 grudnia 2024, 18:38 #127
skylark11: Bove chyba
» 1 grudnia 2024, 18:39 #126
Jimo12: Ale lfc marnuję, pewnie się zemści xd
» 1 grudnia 2024, 18:26 #125
Alibaba: W końcu w ataku widać grę zespołową bez samolubnych strzałów i dryblingów. Jedynie jak garnach wchodzi to dalej do nie go nie dociera że sam nic nie zrobi.
» 1 grudnia 2024, 18:17 #124
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 18:17

Salah pudlo weekendu, sam na sam z bramkarzem
» 1 grudnia 2024, 18:16 #123
Cwr91: Ciekawostka, dziś wykręciliśmy szalone 0,7 xg. Zadziwia mnie ta statystyka
» 1 grudnia 2024, 18:07 #122
wrobel1992: Wydawało się, że to xg ma jakąś „wagę” statystyczną. Jednak po naszym spotkaniu sporo wątpliwości się pojawia. Już po pierwszym golu mieliśmy odczyt na poziomie 0,7 i strzelając 3 kolejne gole niezbyt dużo się zmieniło.
Także stary test, że idąc z psem na spacer mamy statystycznie 3 nogi pasuje na maksa…
» 1 grudnia 2024, 18:51 #121
pawbuk6: xG to jest tylko jedna z wielu statystyk opisujących grę danej drużyny i zawodników. Dziennikarze od kilku lat uwielbiają się tą miarą posługiwać, ale w oderwaniu od innych może ona pokazywać kompletne bzdury.
» 1 grudnia 2024, 20:48 #120
kmsJ: Dziewczynkom znowu się coś nie podoba hehe
GGMU!!
» 1 grudnia 2024, 18:07 #119
rreddevilss: W środę pierwszy i prawdziwy test dla Amorima ,wiadomo dużo się nie spodziewam bo za krótki okres czasu u nas pracuje ,ale chciałbym zobaczyć pomysł ,odwagę i walecznosc tyle i aż tyle
» 1 grudnia 2024, 18:05 #118
GS8GS: Trochę za wcześnie aby traktować taki starcie ze świetnym Arsenalem jako wyrocznie. Za kartki zawieszeni chyba bedą Mainoo i Martinez. (Swoją drogą szybka zmiana na Shawa aby pograł w nowym ustawieniu, to na plus).Mam nadzieję że nie wywiesiny białej flagi po pierwszym gongu.

Wracajasz na nasze podwórko, Amorim zrobił to czego oczekiwałem, jasno wytłumaczył zawodnikom co mają robić na boisku, podoba się to jak doskakujemy teraz do obrońców rywali czy to z Bodo czy teraz z Evertonem, raz że dochodzimy tak do sytuacji bramkowych , dwa że rywal nie ma opcji łatwego rozegrania.
Tempo gry, wgl wygląda świetnie, szybkie podanie wychodzenie na pozycję. Zagęszczanie środka boiska i szybka akcja wolnym skrzydłem.

Oczekiwałem ze trener szybko wyjaśni zawodnikom rolę na boisku i sposób gry i pod tym względem Amoim mi zaimponował.
Żadnego procesu, 3 mecze, kilkanaście dni, rotacja składem a zawodnicy wiedzą co mają robić.
Nawet Zirkee dzisiaj pokazał ze w strefie 10 wygląda świetnie, a większość tutaj wywoziło go taczkami do Włoch.

Ciekawy jestem czy w końcu to jest trener który zmieni tor kariery Rashforda. W mojej ocenie był to największy koń trojański w naszym składzie, jestem ciekawy czy będzie w końcu zawodnikiem tyrajacym na rzecz zespołu i używającym częściej głowy niż sprintów ;??

Chciałoby się powiedzieć chwilo trwaj.
» 1 grudnia 2024, 18:40 #117
wrobel1992: GS8GS, zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami. Jednak jedno nadal mnie wkurza….my w ogóle nie mamy ruchu bez piłki! I to już kolejny trener , który nie może tego złamać!! W szybkim ataku wygląda to obiecująco ,jednak kiedy mamy piłkę to wszystko leży i kwiczy…
» 1 grudnia 2024, 18:56 #116
GS8GS: Tyle że to też założenia taktyki , podobnie grał Sporting, gdzie zawodnicy ustawiali się w środku 2-2-2 przez co zamykali rywali którzy musieli zawerzac szybko środek pola większą liczbą graczy, dlatego teraz tak szybko atakujemy skrzydłami, a nawet prawym które kulało od lat.
A takie ustawienie ewidentnie służy naszym bokom które mają miejsce do ataku. Potrafią zawiązać grę trójka na skrzydle i podaniem prostopadłym wypuścić zawodnika. Ugarte robię to świetnie ale też i Bruno czy Mazaruri posyłali szybkie krosy w poprzek boiska do wahadlowych.
Zgadzam się że jeszcze nie ma wyrobionego nawyku szybkiego powrotu środkowych pomocników do defensywy.

Też nie da się grać całego meczu na takiej intensywności jak te doskoki do obrońców rywali, muszą być ten fazy zabijania meczu kontrolą i spokojnymi podaniami na zmuszanie rywali do biegania. I to chyba ten aspekt u musi być poprawiony, odpowiedzialne szanowanie piłki w środku boiska.

Pod względem taktycznym ale i wizualnym świetnie ogląda się taka grę. Nawet po samych zawodnikach widać że się im to podoba, pomimo faktu że w końcu ktoś zmusza ich do biegania.
» 1 grudnia 2024, 19:54 #115
wrobel1992: Rozumiem Twoje argumenty, ale nadal wrócę do podstaw. Nasi zawodnicy w ogóle nie poruszają się bez piłki. W nowoczesnym futbolu jest to nieodzowne…a u nas to ciągle leży. Mam wrażenie, że u Amorima to budzi wielką frustrację. Brak takiego zaangażowania, brak zrozumienia sytuacji graczy w momentach kiedy trzeba wziąć odpowiedzialność/ dać możliwość rozegrania i zawiązania akcji…
Od lat brakuje takiej kultury dowodzenia/ wspólnej odpowiedzialności za zespół.
Jeśli Ruben to zmieni, na co liczę, zespół będzie wyglądał zupełnie inaczej.
» 1 grudnia 2024, 20:38 #114
jancziii: Teraz już na chłodno można ocenić mecz.
Szczerze? Nie wiem jak wy, natomiast ja widzę styl i pomysł na to jak chcemy grac.
Co mnie cieszy? To że piłkarze zaczęli grac w końcu i indywidualnie, najlepszy przykład Amad czy Mazraoui.

Strzelamy cztery gole, co prawda Zirkzee strzelił dwie patelnie, ale pamiętam mecze gdzie nawet takich nie strzelaliśmy.

Moim zdaniem, wiem że nie powiem nic odkrywczego i w cale nie dlatego że zirkzee strzelił dwa gole.

Pod tych piłkarzy i te drużynę, pod zawodników mocno dynamicznych, w sporingu było odwrotnie mocno dynamiczny napastnik i dobrze operajacy piłka wahadłowi czy skrzydłowi.
U nas jeden napastnik duży silny techniczny, drugi silny i szybki.
Wiec pod to ustawienie zirkzee przynajmniej z takim Evertonem, który nie jest tak łatwo złamać Zirkzee pasuje lepiej.
Dlaczego? Dlatego że swoimi zejściami i zagraniami na ścianę otwierał skrzydłowych, po jednej takiej akcji rashford strzelił bramę.

Obrona lipa, oprócz mazraouiego to myślę że Shaw i yoro to są jedyne opcje.
De ligt, moim zdaniem nie jest lepszy od Harrego.

Amadeusz z meczu na mecz się odpala i miejmy nadzieję że tak zostanie bo widać po jego dryblingach że są mega dynamiczne i techniczne, on po prostu wie co chce zrobić.
W ostatnim czasie Amad wypracował już 3 bramki po swoim pressingu raz w LE i teraz dwie bramki.


Nasza ekipa jest tak jak rozbity kubek na kilka części, najlepsze lata ma za sobą, a ostatnio parę razy upadł na ziemię i się powyszczerbial, a każdy użytkownik starał się go lepić.

Teraz amorim musi wyczyścić stare zlepki, I postarać się na nowo nadać mu blask, czy mu się uda? Coś ulepi na pewno, mi podoba się przede wszystkim po tych 3 meczach widoczny progres i zmiana dynamiki zespołu.
Jeden mecz na zasadzie Gramy zobaczymy co wyjdzie, drugi walka i lekka kontrola.
Dzisiaj było można zobaczyć to o czym tak dużo gadał Erik Fazy przejściowe. Obie bramki Zirkzee to są gole po fazie przejściowej, I wysokim pressingu Amada
» 1 grudnia 2024, 18:03 #113
Alibaba: U ETH graliśmy żelaznym składem. A tu Amori pięknie rotuje piłkarzami i daje każdemu złapać minut na boisku.
» 1 grudnia 2024, 17:57 #112
Fafky19: Diallo niesamowity z tymi odbiorami, tym pressingiem! Nie tylko to, potrafi doprowadzić to do końca, asystować/strzelić po takim odbierze. Bardzo dobra robota
» 1 grudnia 2024, 17:53 #111
skowron32: City nie ma nic do powiedzenia widzę
» 1 grudnia 2024, 17:52 #110
4uKrychu: Początek meczu był mierny, ale potem coś kliknęło. I przyjemnie się to oglądało. Pierwszy raz od dawna miałem uśmiech na twarzy oglądając United. Brawo Ruben.
» 1 grudnia 2024, 17:36 #109
Pady: Na pewno City nie upadło nadal jest nad nami w tabeli, ale dobrze ze wreszcie wpadli w kryzys cieszę się bo nie pamiętam tego przez ostatnie 8lat , a my w ostatnich 8 latach upadliśmy coraz niżej. Unas widać progres i wierzę że w przyszłym roku będziemy w walce o mistrza, a w tym trzymam za LFC wolę żeby z nami się zrowanali niż jakieś śmieszne klubiki nam pluły w twarz nie cierpię City i Arsenalu, może bardziej doceniam historie i dlatego jestem kibicem United.
» 1 grudnia 2024, 17:36 #108
Ciechanek: Ale niektórzy już tutaj czekają na info jutro, że Manchester City został rozwiązany. To jednak nie upadli? :/
» 1 grudnia 2024, 17:40 #107
HillsHaveEyes: ciechanek

nie koloryzuj, szukasz atencji to tyle, moze to poczatek upadania, moze dolek i zaczna znowu punktowac, przezywasz jak stonka wykopy.
» 1 grudnia 2024, 17:46 #106
Batigol222: United nie ma kadry na walkę o mistrza i nie ma zawodników pod system 3-4-3, więc to najpewniej zajmie 2 sezony, zanim kadra będzie na odpowiednim poziomie.
» 1 grudnia 2024, 18:04 #105
radlu: Niby to tylko Everton, ale oni w ostatnich 9 meczach (bez dzisiejszego) stracił łącznie 4 bramki. Czyli pomimo tego, że z przodu są kiepscy to jednak dobrze bronią.
» 1 grudnia 2024, 17:35 #104
ziomboy777: wielki mecz Diallo. Obecnie to chyba najwiekszy skur... w naszej drużynie. Tak trzymać, w końcu jest ogień!
» 1 grudnia 2024, 17:22 #103
skylark11: Już 5 asysty w samej lidze
» 1 grudnia 2024, 17:30 #102
sirtomas: Ale ten Liverpool szaleje
» 1 grudnia 2024, 17:21 #101
Adamek97: Cieszycie się że lfc wygrywa a chyba nie zdajecie sobie sprawy że jak wygrają tytuł to zrównają się z nami mistrzostwami...
» 1 grudnia 2024, 17:19 #100
Ravenwood: No i co z tego że się zrównają, najważniejsze jest to żeby szejki A tym bardziej ten żałosny 4rsenal nie zdobyli tytułu
» 1 grudnia 2024, 17:20 #99
Luck: I dlatego w następnym sezonie walka o mistrza będzie tak dobrze smakować
» 1 grudnia 2024, 17:21 #98
Sorata: Zrównają się to ich znowu przegonimy, wielkie mi halo. A nie chciałbym, żeby kolejny tytuł wygrali The Fraudsters.
» 1 grudnia 2024, 17:22 #97
Natanael: Wiele osób histeryzowało, że City mogą wygrać ligę 4 razy z rzędu. Wygrali, świat się nadal kręci, a kury nie przestały znosić jajek.

Przeżyjemy i mistrzostwo Liverpoolu. Byleby nasze United w końcu ruszyło na dobre.
» 1 grudnia 2024, 17:23 #96
skylark11: Z chęcią zobaczył bym środek pola Mount i Ugarte nie mówię że w meczu z Arsenalem ale to ogólnie. Z Arsenalem na pewno wyjdzie środek Ugarte Casemiro
» 1 grudnia 2024, 17:19 #95
radlu: Raczej wyjdziemy Ugarte i Bruno na środku. Będziemy niżej bronić i grać z kontry. W takim systemie Bruno musi być na środku.
» 1 grudnia 2024, 17:37 #94
lipeklukas: Slot, bez transferów, w nowej lidze, bez procesu, bez wertykalnego futbolu, bez lania wody na konferencjach. Co tam Eryczek?
» 1 grudnia 2024, 17:16 #93
Adamek97: Po co mu transfery jak dostał samograja?
» 1 grudnia 2024, 17:18 #92
lipeklukas: Poprzedni sezon 3 miejsce, sezon wcześniej 5 pozycja. Taki Arsenal, Aston Villa to też samograj?
» 1 grudnia 2024, 17:24 #91
Erwin: Edwards i Hughes (CEO i dyrektor sportowy), podobnie jak u nas Berrada i Ashworth, doskonale wiedzą, co robią. Latem z LFC łączeni byli Xabi Alonso i Amorim, ale wybrali trenera, który idealnie pasował do ich składu i stylu gry. Teraz ich praca przynosi efekty. Na takim poziomie nie ma przypadków.
» 1 grudnia 2024, 20:07 #90
vanN: a ja wolalbym aby city wygrało niż lfc
» 1 grudnia 2024, 17:14 #89
DjTED: Nic mnie bardziej nie cieszy niż upadek tego śmiesznego sztucznego klubu
» 1 grudnia 2024, 17:13 #88
Ciechanek: No rzeczywiście tak upadli, że aż w Polsce słychać. Jak to już nazywasz upadkiem, to my chyba gdzieś pod ziemią, co nie?
» 1 grudnia 2024, 17:15 #87
DjTED: Na 7 meczów 6 porazek i remis to jest upadek
» 1 grudnia 2024, 17:17 #86
Ciechanek: Ten mecz jeszcze się nie skończył, a jak przegrają, to pewnie jutro rozwiążą klub, skoro już upadli.
» 1 grudnia 2024, 17:19 #85
Paps: To nie jest upadek. To jest dolek i kiepska seria. Upadek to coś znacznie większego.
» 1 grudnia 2024, 17:21 #84
BinioBill: City, grubo ponad 100 lat historii, w samym Manchesterze zawsze więcej kibiców niż United, a przyjdzie pajac z polskiej kanapy i napisze, że to sztuczny klub.
» 1 grudnia 2024, 17:22 #83
Ciechanek: Niektórym nie wytłumaczysz. A jeszcze pajace plusują. Ciekawe co powiedzą, jak jeszcze mistrza zdobędą :)
Nawet połowa sezonu nie minęła. Ale co tam. Tu jest masa takich "asów" śmiejących się z kogoś, kto jest dużo lepszy od nas aktualnie. Hipokryzja lvl milion.
» 1 grudnia 2024, 17:24 #82
Paps: No niestety Ciechanek. Standardy tej strony są niskie z kilkoma wyjątkami. W swoim zaślepieniu i bezmyślności większości nie stać na minimum obiektywizmu. Taki fanatyzm.
» 1 grudnia 2024, 17:42 #81
HillsHaveEyes: to jest sztucznie pompowany klub, przez przekrety pod stolem od przejecia szejka, tak ciezko wam to zrozumiec, czy moze jakas wazelinka na Etihad byla?
» 1 grudnia 2024, 17:50 #80
nowakman85: City może i jest sztucznym klubem ale zajmują 9 miejsce względem wydatków na transfery na świecie w ciagu ostatnich 5 lat :) Zgadnij kto zajmuje pierwsze i drugie
» 1 grudnia 2024, 17:50 #79
HillsHaveEyes: zapomniales dodac, na ktorym miejscu sa w nielegalnych tranzakcjach

troszke tego jest bo 115 zarzutow
» 1 grudnia 2024, 18:09 #78
Piwal: a Ty zapomniałeś że pieniądze nie grają i czy mają zarzuty czy nie to stworzyli świetnie działający klub który jest zaliczany do światowej elity, my mimo pięknej historii, dziedzictwa i wpompowaniu w klub wiekszej kasy niż City możemy jedynie cieszyć się z potknięć sąsiada
» 2 grudnia 2024, 09:55 #77
Sorata: Ojojoj, Slot już zaczął Guardiolę, 1-0. Coś przeczuwam, że to może być jeszcze gorszy mecz dla zarzutowców niż ten z KFC.
» 1 grudnia 2024, 17:13 #76
M4S73R: Ale Live niszczy City
» 1 grudnia 2024, 17:12 #75
blanco1987: Tak offtop McTominay 18 meczów bez porażki.
Nieźle.
» 1 grudnia 2024, 17:07 #74
robertbham: Pierwszy mecz Zirkzee gdzie widac było bardzo dobrą grę. Zgrywanie piłek, dobre podania no i wykończenie. Amad piekielnie szybkie przyśpieszenie przy odbiorach. Ale środek i wyprowadzanie piłki od tylu zbyt wolne. Pressing dalej słabo ale mam nadzieję ze znajdziemy styl w którym bedziemy dobrze grać i wygrywać
» 1 grudnia 2024, 17:07 #73
skylark11: Ugarte wygląda w każdym aspekcie lepiej od Casemiro nawet w rozegraniu
» 1 grudnia 2024, 17:13 #72
HarryBrown: Nie pamiętam kiedy nasi wygrali mecz w lidze w tak okazały sposób jeżeli chodzi o bramki (bo sama gra to jeszcze pozostawiała sporo do życzenia). Oby to w końcu zaczęło iść we właściwym kierunku. I raz jeszcze podkreślę: 7 bramek w ostatnich 2 meczach strzelili nasi atakujący. Tego też najstarsi górale nie pamiętają ;) Teraz arsesi przed nami. Wielkich oczekiwań nie mam ale liczę, że będą ryć murawę i łatwo skóry nie sprzedadzą.

PS A nasz Scotto znowu z bramką dla Napoli.
» 1 grudnia 2024, 17:01 #71
Amycus: Jesteśmy ja drugim miejscu wraz z NF jeśli chodzi o stracone gole. Nieźle to wygląda.
» 1 grudnia 2024, 16:58 #70
Kilerek7: Taka ciekawostka, Amorim po meczach odrazu ucieka do tunelu, nie dziękuje piłkarzom jak inni trenerzy po meczu.
» 1 grudnia 2024, 16:51 #69
Kilerek7: Ciekawi mnie jak będzie z Yoro, bo docelowo powinien grać tam gdzie Mazraoui, a Mazraoui raczej musi mieć podstawę, komentatorzy wspominali, że Diallo może będzie grał na 10 tce, co by świadczyło, ze Mazraoui na wahadle.
» 1 grudnia 2024, 16:45 #68
Dodge: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:50

On będzie pewnie latał dziury na pozycjach, na których akurat będzie potrzeba. Zagra na wahadle jednym lub drugim. Na PSO lub LSO. Plus Yoro musi wgl zagrac jakis mecz żeby było wiadomo czy wgl będzie w pierwszym kładzie na ten sezon.
» 1 grudnia 2024, 16:50 #67
Skalniak1989: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 17:00

mazraoui na wahadlo i yoro na pśo
» 1 grudnia 2024, 17:00 #66
TevezC: To jeszcze nie jest ta kontrola o którą chodzi Rubenowi. Fakt, mecz w drugiej połowie zamknięty i wiele nam nie groziło ale w pierwszej połowie troszkę więcej farta Evertonu i byśmy musieli gonić. Jeszcze trzeba pracować nad ustawieniem w fazach przejściowych, bo rywale szukają prostopadłych podań w boczne sektory żeby doprowadzać do sytuacji 1 vs 1 z naszymi obrońcami. Everton mimo wszystko w pierwszej połowie sporo kreował.

Jednak to wszystko idzie w dobrym kierunku. Wreszcie strzelamy, wreszcie widać trochę woli walki i intensywne powroty po stracie. Pracy jeszcze wiele ale widać światełko w tunelu.
» 1 grudnia 2024, 16:44 #65
DevoMartinez: Taktyka kobry. Usypiamy, usypiamy i yeb. ;)
Spacerowy meczy. Everton nie naciskał za mocno a dla nas to zawsze na rękę bo problemy mamy głównie wtedy kiedy gramy pod naciskiem rywala. Paru zawodników się fajnie pokazało. Większych błędów nie było poza pojedyńćcymi Martineza, Dalota, Mainoo no i Rashforda bodaj dwa dośrodkowania kolejne w pierwszej połowie na orbite słał. Casemirro też się odnajduje w takim tempie także miło i przyjemnie. Swoją drogą chciałbym zobaczyć powtórkę z Dialo w polu karnym czy tam nie było karnego pod koniec meczu. Także Bruno mógł wywalczyć karnego na Youngu jakby się wywalił po tym wślizgu. Cieszą 3 pkt i poprawiony bilans bramkowy.
» 1 grudnia 2024, 16:40 #64
MiSt: No i pięknie, mamy już kontakt z top6, a nawet z top4. Nie liczę, że tam skończymy, ale podoba mi się na razie to, co robi Amorim.
Pierwsze minuty spotkań są często chaotyczne, ale już teraz potrafimy przejmować kontrolę nad meczem. Oby tak dalej.

Amad i Zirkzee - dzisiaj obydwaj zasługują na MOTM.
» 1 grudnia 2024, 16:40 #63
smiechy: Spotkanie z Arsenalem turbo-ważne, nawet nie ze względu na tabelę, a na morale drużyny.
» 1 grudnia 2024, 16:41 #62
adisman17: Bardzo ważne ale nie ma co się nastawiać tym bardziej, że Arsenal ma obecnie poukładany zespół a my musimy liczyć na przebłysk formy tak jak dziś. Jeśli będzie walka przez 90 min to wynik nie powinien być zły.
» 1 grudnia 2024, 16:44 #61
Masta: Pytanie: nasi tak dobrze czy Everton taka kaszana ?
» 1 grudnia 2024, 16:39 #60
Cwr91: To co Zirkzee kot czy wyjazd?
» 1 grudnia 2024, 16:38 #59
adisman17: Za wcześnie na osądy, to dopiero jego pierwszy dobry mecz. Niech grają chłopaki i dają z siebie wszystko.
» 1 grudnia 2024, 16:40 #58
waletpl: Wyjazd z tym kotem ;)
» 1 grudnia 2024, 16:40 #57
Luck: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:45

Pewnie ze wyjazd. Przeciez do dzisiaj nic nie pokazywał a i dzisiejszy mecz się nie liczy bo to tylko everton
» 1 grudnia 2024, 16:45 #56
M4S73R: Ciekawe co dzisiaj Pep odwali ? Jakby miał włosy to pewnie by je sobie wyrwał.
» 1 grudnia 2024, 16:37 #55
smiechy: A moim zdaniem nie przegra.
» 1 grudnia 2024, 16:38 #54
Kometa92: Za Ten Haga byłby remis.
» 1 grudnia 2024, 16:37 #53
M4S73R: Za ten Haga to było by w d000pe i tysiąc komentarzy na tej stronie.
» 1 grudnia 2024, 16:38 #52
Ghostpl: Nie wiem czy remis.czu coś ale na pewno były. Proces
» 1 grudnia 2024, 16:39 #51
adisman17: Diallo, Bruno i Zirkzee bardzo dobrze w ofensywie dziś poczynali.
Solidnie Mazraoui, Mainoo i Rash.
Bardzo słaby po raz kolejny Dalot, słaby mecz Casemiro, Lisandro i trochę De Ligta.
» 1 grudnia 2024, 16:37 #50
lipeklukas: Dalot i Lisandro, obecnie odstają od reszty.
» 1 grudnia 2024, 16:56 #49
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:36

Wiem, że są zachwyty nad Zirkzee i Rashem, ale bądźcie trochę bardziej obiektywni. Ile to meczów Zirkzee był krytykowany dziś dobry mecz, dostał 2 patelnie, które musiał wykorzystać, ale też tracił piłkę i momentami był wolny. Moim zdaniem MOTM Amad, bo on szarpie, potrafi zrobić coś magicznego, pressuje dobrze, jedynie kuleje czasem skuteczność. Rashford to mi oczy nie zamydli już, za dużo sezonów widziałem te jego mózgowe cieszynki, gdzie strzelał 2 gole a potem człapał 3 mecze następne, dzisiaj w zasadzie strzelił 1 gola ale przegrał też kilka akcji sam na sam. I właśnie to różni Rasha od Amada, że jak widzę pędzącego Rasha na bramkę, to w 80% wiem co zrobi i że straci piłkę, z kolei Amad zawsze czymś potrafi zaskoczyć, ma mądry drybling.
» 1 grudnia 2024, 16:36 #48
Biniek: Spokojnie Killerek, daj się nacieszyć 4 bramkami. Obaj panowie dziś zagrali dobre spotkanie, nie ma sensu krytykować.
» 1 grudnia 2024, 16:38 #47
adisman17: Zirkzee dziś wyjątkowo dużo ze środka dobrych piłek rozprowadzał. Akurat dziś bym się niego nie czepiał, zagrał bardzo dobry mecz. Amad w presingu jest fenomenalny, aż chciałoby się oglądać więcej takich zawodników w odbiorach. Prawa strona z Mazraouim i Amadem wygląda bardzo dobrze. Dawno tak nie funkcjonowała.
» 1 grudnia 2024, 16:39 #46
TevezC: Zirkzee akurat dziś z piłką wyglądał dobrze. Fajnie rozciągał grę podaniami i myślał co robi. Nie oddawał piłki najbliższemu, tylko starał się kreować. Nie przepadam za nim ale dziś bardzo dobry mecz. Spory spokój przy wykończeniu akcji co u naszych napastników od dłuższego czasu kulało.
» 1 grudnia 2024, 16:41 #45
Kilerek7: Ja nie krytykuje tylko patrzę z szerszej perspektywy, same gole to nie wszystko. Co z tego, że piłkarz strzeli prostego gola, gdzie dołożył np. nogę, a wcześniej uwalił kilka akcji sam na sam czy zaliczył kiksa. Czytałem, że wg zarządu najlepszym obecnie transferem jest Mazraoui, a dlaczego? Bo chłop jest REGULARNY! i nie popełnia błędów. Jak mi Zirzkee czy Rashford będą grali kilkanaście meczów na tym samym poziomie to będę mógł mówić, że jest progres. Sory ale za ETH już się nauczyłem, ze wielu u nas graczy ma tylko błyski formy i zaraz znika, po czym pojawia się inny co ma błysk. Hojlund też strzelał kilka goli w meczu potem posucha i nic. A zespół jeśli chce grać o mistrzostwo musi być w formie regularnej cały! a nie pojedyncze ogniwa. To ma pracować jak jeden organizm, a mogą zawodzić tylko drobne elementy.
» 1 grudnia 2024, 16:42 #44
Biniek: Jasne, ale dzisiaj nie było przebłysków, tylko cała drużyna pracowała na te gole. Tego nie było u nas od dawna, więc są powody do radości.
» 1 grudnia 2024, 16:52 #43
dlabigt23: Noi okaże się jeszcze że Zirkzze wcale nie jest taki zły jak się wydawało.
» 1 grudnia 2024, 16:33 #42
Kometa92: Na Everton idealny, tak jak drewno Hojlund na BODO Glint, poczekaj do meczu z Arsenalem to komentarze o Zirkzee będą zgoła odmienne coś czuje.
» 1 grudnia 2024, 16:36 #41
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:46

W sumie tacy zmiennicy do rotacji tez są potrzebni... Byle wchodził i strzelał z takimi ogórami.
» 1 grudnia 2024, 16:45 #40
szakurek: Walimy leszczy z Londynu w środę 3:1. Mark my word
» 1 grudnia 2024, 16:32 #39
Kometa92: my na wyjazdach nie istniejemy więc będziemy raczej walić głową w mur. 3-2 i 3-0 ze słabymi drużynami mało znaczą.
» 1 grudnia 2024, 16:35 #38
Leh: Kurde, piękny mecz. Wszystko tu zagrało. Pełna kontrola, mądra gra, skuteczna, ladna gra. Taka piłkę chce tu oglądać.

Ruben ma piękny ból głowy z wystawieniem ataku na Arsenal. Wydaje mi się że Garnacho ławka, pytanie kto jeszcze, Zirkzee czy Rasmus? Rash nie sądzę, Bruno to pewniak.

Martwi mnie trochę obrona, naprawdę Dalot i Lisandro są bez formy, DeLigt i Maguire też nie są pewni. To mnie martwi przed Arsenalem, zwłaszcza biorąc pod uwagę ich stałe fragmenty. Pewnie wystawiłbym Maguire, DeLigt, Mazraoui na środku i Shawa na lewej. Zobaczymy.

Ruben, bądź odważny na Emirates, chłopaki- pokażcie jaja.
» 1 grudnia 2024, 16:31 #37
MikeMU: Wszystko zagrało? Moim zdaniem do 1-0 grali fatalny mecz, potem bramka i erverton się podłamał ale do memntu 1-0 grali słabo i mieli farta bo liverpoolczycy mogili prowadzic 2,3 -0 jakby byli skutecnzi
» 1 grudnia 2024, 16:33 #36
Leh: Daj spokój, Dyche to nie jest jakiś przypadkowy gościu. Nie bez powodu ograł Artete i Kloppa w ich debiutach. Ile Everton miał w tym meczu? 20 minut gry? Dominacja i kontrola, co mieliśmy wygrać 6:0 żeby było przekonująco?
» 1 grudnia 2024, 16:36 #35
awe: No wlasnie tutaj zagrala skutecznosc i tragiczny Everton w tym sezonie, wynik nie moze zacmic tego, ze gra byla bardzo slaba w pierwszej polowie, fajny wynik, ale w ogole nie ma podstaw zeby dmuchac balonik.
» 1 grudnia 2024, 16:37 #34
SheikhBisht: A co tam u Sancho?
» 1 grudnia 2024, 16:30 #33
smiechy: Nie nasz zawodnik, nie nasza sprawa :D
» 1 grudnia 2024, 16:32 #32
LisandroUnited: Tylko, że to jeszcze jest nasz zawodnik xd
» 1 grudnia 2024, 16:44 #31
waletpl: Sory, ale jeszcze nasz ;) tak, tak, znam warunki wypo.
» 1 grudnia 2024, 16:52 #30
sztejner: To co zwykle,odżył po odejściu z United
» 1 grudnia 2024, 16:54 #29
Kilerek7: Niech tylko Amad poprawi skuteczność to będzie prawe skrzydło fajnie obsadzone, aczkolwiek chciałbym zobaczyć jakby chodziła para Yoro - Mazraoui wyżej. Swoją drogą Yoro zdrowy a nie łapie się nawet na ławkę, ktoś wie o co kaman?

Lewą stroną się nie przejmuje, bo dużo mówi się o Quendzie ze Sportingu i kupnie LO, więc pewnie niedługo będzie inaczej ta strona wyglądać.

Pomoc niestety wygląda blado, Bruno cofnięty to nie to samo, w zasadzie tylko Ugarte jest pewniakiem, Mainoo dziś słabo.

Ofensywa spoko, ale to był tylko słaby Everton, chrzest bojowy będzie z Arsenalem. Patrząc na ostatnie mecze to powinniśmy wyjść trio - Zirzkee - Hojlund - Rashford, a Bruno z Ugarte z tyłu, zobaczymy.
» 1 grudnia 2024, 16:29 #28
Karil5144: No blado, że rozegrał kolejny udany występ....
» 1 grudnia 2024, 16:30 #27
smiechy: Yoro raczej chcą bezpiecznie wprowadzać, może jeszcze jakaś dodatkowa rehabilitacja wzmacniająca. Nie pali się więc można sobie na to pozwolic.
» 1 grudnia 2024, 16:30 #26
SheikhBisht: Amorim mówił, że Yoro ma braki kondycyjne do nadrobienia
» 1 grudnia 2024, 16:31 #25
Normal: Słaby Everton, który w ostatnich 7 meczach przed nami stracił tylko 3 bramki i miał 4/7 czystych kont. Jak widzę te twoje komentarze to krew mnie zalewa, widzisz tylko negatywy. Sam dobrze meczu nie umiesz określić i patrzysz tylko na liczby. Przecież jeszcze tydzień temu mówiłeś, że Amad to nie poziom united, ale teraz nagła zmiana, że tylko trochę skuteczność poprawi i prawe skrzydło obsadzone xD
» 1 grudnia 2024, 17:01 #24
Karil5144: Najlepszy mecz Manchesteru od nie pamiętam kiedy. Naprawdę dawno nie widziałem tak pewnego spotkania w wykonaniu czerwonych diabłow, na pewno tego nie widziałem za ETH, bo niemal każdy wynik był na styku ( i nie to ,że grali źle, ale jednak nigdy nie było jakoś pewnie) . MVP moim zdaniem Zirkzee, bo każde rozegranie z jego strony, dublet, gra tyłem do bramki wskazuje, że to Holender zasługuje na miano MVP. Amad ma serie dobrych meczy i nie rozumiem krytyki na Iworyjczyka czasami bo szarpie, ciągnie za akcją, nie panikuje przy dryblingu i w przeciwieństwie do Garnacho gra inteligentnie z piłką , bo wejście Garnacho to w zasadzie znów był chaos i z tego chaosu niewiele wynikło.

Fajnie zespół wychodzi z dołka i oby tak dalej.
» 1 grudnia 2024, 16:28 #23
szmexy: Zirkzee niech udowodni, że ten mecz nie był przypadkiem tylko na prawdę łapie formę i będziemy mieli go do obsady „10” i „9”


Rash - zagrał na 9, 2 gole zdobyte. Świetny mecz (ja rozliczam napastnika za gole)

Bruno- TOP

Amad- walczak, takich nam potrzeba. Umiejętności idą w parze z charakterem.



Case - ok

Mainoo - brakowało go, daje spokój z piłką przy nodze



Obrona - poza drobnymi sytuacjami Lisandro także przyzwoity mecz.



Mamy na czym budować, nie przegraliśmy już od bodajże 7 spotkań. Teraz czeka nas większy test
» 1 grudnia 2024, 16:27 #22
trezegram: Przez ten spokój z piłką przy nodze Mainoo złapał głupią żółta kartkę i akurat na mecz z Arsenalem...
» 1 grudnia 2024, 16:34 #21
Litosci: Casemiro był fatalny
» 1 grudnia 2024, 18:03 #20
Pipes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:26

Everton dość słaby rywal, ale cieszy gra Diallo, Bruna, Marcusa I Zygzaka. Mazraoui też kocur. W sumie nikt nie wypadł źle, bo i rywal marny. Zobaczymy jak pójdzie z armatkami Artety.
» 1 grudnia 2024, 16:25 #19
Luck: Już się zaczyna. Rywal słaby. United pierwszy raz od dawna wygrywa nie dość że z 4 z przodu to jeszcze do zera to zaraz że rywal słaby. Cieszmy się po prostu
» 1 grudnia 2024, 16:27 #18
Pipes: Ja się mega cieszę. Ale chcę wygrany z Artetą ;)
» 1 grudnia 2024, 17:07 #17
blanco1987: Zawsze wierzyłem w Diallo. Dziś pokazuje że to świetny gracz z wolą walki.
» 1 grudnia 2024, 16:25 #16
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2024 16:29

Teraz wszyscy wierzyli w Diallo...
» 1 grudnia 2024, 16:28 #15
blanco1987: Trezegram, ja odkąd przyszedł mówiłem że to dobry transfer. A lidze nizej nabrał odwagi.
» 1 grudnia 2024, 16:38 #14
trezegram: Luz, ja nie piszę że Ty. Tylko tak ogólnie.
» 1 grudnia 2024, 16:40 #13
blanco1987: Trezegram jasne spoko,tylko są piłkarze którzy pokazują walkę i chcą grać a są też tacy którzy tylko są u nas dla kasy. Amad pokazuje ze mu zależy.
» 1 grudnia 2024, 17:05 #12
trakol: Fajnie tak wygrac 4:0 mimo bycia okradzionym z dwóch karnych
» 1 grudnia 2024, 16:25 #11
SickRabbit: Amad Człowiek Meczu
» 1 grudnia 2024, 16:24 #10
arczibald: Diallo MOTM
» 1 grudnia 2024, 16:24 #9
blanco1987: Na szybko Dalot i Garnacho na lewej go tragedia.
» 1 grudnia 2024, 16:24 #8
M4S73R: Dobry wynik 4:0
Cieszy wynik KFC.
» 1 grudnia 2024, 16:23 #7
RedButcher: No i ładnie :)
» 1 grudnia 2024, 16:23 #6
marcino186: Brawo diabełki. Amad kot
» 1 grudnia 2024, 16:23 #5
Fido: Gdzie karny i 5-0
» 1 grudnia 2024, 16:23 #4
MikiManUtd2004: Chciałbym jeszcze zobaczyć powtórkę z tej sytuacji, bo według mnie to karny
» 1 grudnia 2024, 16:23 #3
marcino186: I Rasha hattrick
» 1 grudnia 2024, 16:24 #2
Fido: Albo chociaż na varze by sprawdzili.
» 1 grudnia 2024, 16:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.