Manchester United wybrał główny cel transferowy na lato

» 30 marca 2026, 09:07 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United w letnim oknie transferowym zamierza wzmocnić linię pomocy. Pierwszym wyborem Czerwonych Diabłów ma być Elliot Anderson z Nottingham Forest, o którego zabiera również Manchester City.
Manchester United wybrał główny cel transferowy na lato
» Elliot Anderson w letnim oknie transferowym opuści Nottingham Forest | Fot. Press Focus
Gdzie Twoim zdaniem trafi Elliot Anderson w letnim oknie transferowym?
Rywalizacja o Andersona będzie bardzo zażarta. Angielska prasa od dawna informuje, że faworytem do pozyskania 23-latka jest Manchester City. Nie zniechęca to jednak pionu sportowego Manchesteru United, który chce uczynić z reprezentanta Anglii najważniejszy zakup letniego okienka transferowego.

Dziennik The Sun twierdzi, że Czerwone Diabły zidentyfikowały Elliota Andersona jako „idealnego kandydata” do gry na środku pola. Klub z Old Trafford jest gotowy budować zespół wokół byłego gracza Newcastle United.

Wartość Andersona mocno poszła w górę po transferze zawodnika do Nottingham Forest w 2024 roku. Anglik wyrósł na jednego z najlepszych pomocników w Premier League. Anderson dobrymi występami zapracował sobie na powołanie do reprezentacji Anglii i jest pewniakiem, jeśli chodzi o wyjazd z kadrą na mistrzostwa świata.

Dobra forma zawodnika wpływa na jego wycenę przez Nottingham Forest. Klub z City Ground rozważy sprzedaż swojego gracza tylko za odpowiednią kwotę. Anderson może kosztować nawet 100 milionów funtów.

Pozyskanie Andersona nie będzie jednak proste, bo o piłkarza zabiega Manchester City. The Citizens upatrują w Angliku idealnego następcy Rodriego. Hiszpański pomocnik może opuścić Manchester. Kontrakt doświadczonego zawodnika wygasa w czerwcu 2027 roku, a Rodri od dawna przymierzany jest do Realu Madryt.

Manchester United w letnim oknie transferowym nie zamierza poprzestać na transferze jednego zawodnika. Czerwone Diabły planują sprowadzić dwóch graczy do środka pola. Z klubem z Old Trafford łączeni sa też m.in. Sandro Tonali (Newcastle United) i Adam Wharton (Crystal Palace).


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zakomunikował Fernandesowi swoje zamiary
Następny news »
„Miło słyszeć takie porównania”. Lammens chwalony po meczu reprezentacji Belgii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (179)


szmexy: Gdzie bilety na towarzyski mogą być do zdobycia? Oficjalna strona United czy to ogarnia jakiś „pośrednik”? Może ktoś się orientuje (wiem jeszcze oficjalki nie ma)
» 1 kwietnia 2026, 18:22 #179
loczek1986: Także jestem ciekaw, pewnie marne szanse by kupić takie bilety
» 1 kwietnia 2026, 18:53 #178
segate: Ja bym spróbował powalczyć o Lewandowskiego, mógłby wziąć pod skrzydło chociażby Sesko i inni młodzi by skorzystali, jest to aktualnie niepowtarzalna okazja, bo w Europie aktualnie nie ma aktywnego napastnika grającego na pozycji 9 z takim bagażem doswiadczenia i osiągnięć, który mógłby się sprawdzić w roli oczywiscie już nie jako często grającego a bardziej nauczyciela - solidnego rezerwowego
» 1 kwietnia 2026, 17:54 #177
MU1212: @seagate Dobry Żart tym bardziej że dziś 1 kwietnia.
» 1 kwietnia 2026, 18:19 #176
LeoPepsi: Ac Milan - Manchester United
15 sierpnia
Wrocław
będziemy tam!
» 1 kwietnia 2026, 17:40 #175
Queue13: Laurie Whitwell podaje, że będzie mecz United w Polsce w pre seasonie :D
» 1 kwietnia 2026, 17:26 #174
grzesiek696: Widzieliście jakie zdjęcie wstawił Elliot Anderson na IG? Agent Kobbi już działa. Może tutaj będzie z niego większy pożytek.
» 1 kwietnia 2026, 16:16 #173
sztejner: W wieku 27 lat,Gianluigi Donnarumma nigdy nie wystąpił na Mistrzostwach Świata
*jeśli uda mu się dostać na kolejne będzie miał 31 lat
ostatnim włoskim bramkarzem który wystąpił na MŚ był Buffon
» 1 kwietnia 2026, 15:52 #172
Pyra: Ale oni z tym składem i tak nie mieli szans na zwycięstwo.
Podejrzewam, że 3 garnitur Francji by ich ograł.
» 1 kwietnia 2026, 18:46 #171
Batigol222: Ale i tak wygrał LM oraz ME.
» 1 kwietnia 2026, 19:25 #170
trezegram: Orientuje się może ktoś czy kobiety United dzisiaj mają dzisiaj jakieś szanse z Bayernem? Tylko nie piszcie, że jakieś szanse są zawsze bo to oczywiste.
» 1 kwietnia 2026, 13:52 #169
sztejner: mają jakieś 50% szans na zwycięstwo
» 1 kwietnia 2026, 14:00 #168
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2026 14:08

Że ty smutny człowieku masz tupet się jeszcze wypowiadać po tych swoim pseudo eksperckich wypocinach to podziwiam.
» 1 kwietnia 2026, 14:08 #167
sztejner: zluzuj majty i więcej dystansu :P
» 1 kwietnia 2026, 14:36 #166
diabelo: no wchodzisz w kursy(chociażby na flashscore) i już wiesz jaki jest mniej wiecej rozkład sił. Wynik jak najbardziej do odrobienia, ale no faworytkami nasze nie są. Ostatnio słaby mecz z City zagrały.
» 1 kwietnia 2026, 15:46 #165
trezegram: Po tych kursach to możesz sobie zagrać kupon za 5 złoty... Widzę, że nie ma co liczyć tutaj na jakaś poważna pomoc, ale co się dziwić. Elo
» 1 kwietnia 2026, 16:33 #164
Herek: A po drugiej stronie ekranu też jakaś baba w ciąży że tak się srasz? Szansa że jest tu ktoś interesujący się tym sportem jakim jest piłka nożna kobiet jest znikoma, więc kolega dał ci chyba najlepsza możliwa odpowiedź z tymi kursami.
» 1 kwietnia 2026, 18:37 #163
RedGRBW: W przypadku jednego ŚP super sprawą by było jakbyśmy zadziałali jak z Cunhą. Koniec sezonu i od razu info, że gość jest nasz. Niestety u ŚP których obserwujemy chyba klauzul nie ma a na pewno nie na tym poziomie jaka była u brazylijczyka.
» 1 kwietnia 2026, 11:31 #162
skylark11: Mundial jest to może trochę utrudnić sprawę ale Włosi odpadli to z Tonalim można się dogadywać od razu po sezonie.
» 1 kwietnia 2026, 11:42 #161
skylark11: Myles Lewis-Skelly is pushing for a move to Manchester United in search of more first-team minutes.

United value his versatility, given his ability to play both at left-back and in midfield.

[@MailSport]
» 1 kwietnia 2026, 11:27 #160
StewieGriffin: Największy plus dnia wczorajszego jest taki, że Tonali ma wakacje i będzie można na spokojnie pracować nad transferem XD
» 1 kwietnia 2026, 10:12 #159
sauerlandevent7: Cała pierwsza połowa była sędziowana na korzyść Polaków, każde dotknięcie już nasz leżał , a już kolejny brak awansu zrzucać na sędziego to już komedia . Cieszmy się że U Szwedów brakowało 3 podstawowych zawodników , bo nasi gwiazdorzy nie musieliby nawet wychodzić.
» 1 kwietnia 2026, 08:40 #158
Paps: No z pewnością. Ta formę Szwedzi zaprezentowali w grupie, w której zajęli ostatnie miejsce z 2 punktami. Tak, masz rację :D
» 1 kwietnia 2026, 08:44 #157
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2026 09:05

forma Szwedów była słaba,fakt,ale już zwalanie na sędziego że nie awansowaliśmy to żart....strzeliliśmy sobie bramkę dla Albanii i dwie dla Szwedów,to nie wina sędziego że wyszliśmy na oba mecze bez linii defensywnej
Albania przy naszej defensywie miała piłkę na 0:2 i gdyby mieli lepszy ofensywnych graczy to do meczu ze Szwedami najprawdopodobniej w ogóle byśmy nie podeszli
Nagle się okazało że jak zamiast Hoxhy i Asaniego jest Elanga i Gyokeres to mogą wykorzystać sytuacje które im podarowaliśmy,szok,któż by się spodziewał
» 1 kwietnia 2026, 09:03 #156
Paps: Nie twierdzę, że przez sędziów przegraliśmy, co zresztą napisałem trochę niżej. Ale już twierdzenie, że Szwecja to z tymi 3 zawodnikami brakującymi to jakiś dream team, który by nas zmiażdżył to niezła odklejka, o czym świadczą ich eliminacyjne wyniki.
» 1 kwietnia 2026, 09:36 #155
Biniek: Najbardziej nie lubię. Jak telewizja puszcza każdemu inny mecz. Nigdy nie wiadomo, jaki ci się wylosuje. Ja np. widziałem inny, niż ten który wyświetlili sauerlandegentowi.
» 1 kwietnia 2026, 10:07 #154
rreddevilss: Bruno 2 asysty z USA ,pomyśleć że Portugalski terrorysta grał nim pół sezonu na pozycji cofniętego rozgrywającego xd we lbie mi się to nie mieści ,gdyby cały sezon grał tak ustawiony jak teraz to lekko pobiłby ten rekord 20 asyst
» 1 kwietnia 2026, 05:42 #153
skylark11: 9 z 16 asyst w tym sezonie zdobył ze SFG które zostały wypracowane przez Carlosa Fernandesa i resztę sztabu Amorima równie dobrze można napisać że jakby nie portugalski terrorysta to zamiast 9 asyst ze SFG miały 2-3 asysty po stałych fragmentach jak do tej pory.
» 1 kwietnia 2026, 06:15 #152
axel52: Po co tłumaczysz napinaczowi.
» 1 kwietnia 2026, 08:16 #151
GS8GS: I właśnie dlatego powinniśmy zostawiać najlepszych trenerów, jak Real zrobił z Pintusem którego sprowadził Zidane. Zizu odchodził a świetny fachowiec od przygotowania fizycznego zostawał w klubie.

W odróżnieniu od ekipy Erika u Rubena przygotowanie fizyczne wyglądało bardzo dobrze. I chyba tutaj nie należy za dużo zmieniać pod względem schematów i planów które zadziałały.
» 1 kwietnia 2026, 10:30 #150
StewieGriffin: GS8GS - przygotowania fizycznego u Rubena nie da się jednoznacznie ocenić. Nie graliśmy w europejskich pucharach, w ligowych odpadliśmy w pierwszych rundach. Rozegramy w tym sezonie 40 meczy, co jest liczbą wręcz żenującą. Gramy raz w tygodniu, czasem nawet nie.
» 1 kwietnia 2026, 10:37 #149
Szerszenix: Tobie to ogólnie niewiele we łbie się mieści, sądząc po komentarzu.
» 1 kwietnia 2026, 13:18 #148
awe: Czyli gole i astysty ze stalych fragmentow gry to zasluga Amorima? Nie no mocne to jest w uj.
Bruno ma wiecej astysy w 11 spotkaniach u Carricka niz przez pozostale 21 kolejek, Casemiro sporo pomaga przy stalych fragmentach, ten sam co go Amorim chcial wywalic z miejsca, ale mu sie nie udalo, do tego doszło napastników za 250 mln, gdzie byl ten geniusz portugalskiej mysli szkoleniowej w ubieglym sezonie ? Jakie byly wtedy statyki ?
Bruno glownie zawdziecza tylko sobie takie liczby, Carrick mu po prostu nie przeszkadza byc najlepsza wersja siebie jak to robil poprzednik z nim i wieloma innymi pilkarzami.
» 1 kwietnia 2026, 17:03 #147
Mariusz199028: W internecie główna wina to sędziego hehe serio nie umiemy się pogodzić z porażką tylko zwalac winę na sędziego? Daliśmy 3 prezenty szwecji błędy w obronie..przy wyniku 2:2 cisnęliśmy ale i tak aż tak bardzo setek nie było .szwecja cierpiała w obronie i w końcówce nam strzelili .bywa.. pozatym z albanią Mieliśmy szczęście przypominam że albancycy Mieli setke na 2:0 ..
» 1 kwietnia 2026, 02:28 #146
Paps: Może i nie przegraliśmy przez sędziego, ale kluczowe decyzje plus kilka komicznych błędów ( jak ten z kartką dla Piątka) były na korzyść Szwedów. W takim meczu na styku to ma znaczenie.
» 1 kwietnia 2026, 06:34 #145
kckMU: @Bati

Odniosę się głównie, bo po procentach mógłbym nie trafić w odpowiedź postu.

Brak 6 był widoczny przez cały mecz. Nie idźmy nawet na łatwiznę, że tylko przy golu Elangi. Ale... przede wszystkim pierwsza połowa, przejęcie piłki dla nas i kontrola do ich ~15/20 metra. I dajmy sobie siana z tym, że "Szwecja tak gra". Tego nie zrobisz nie ryzykując. Co by było lepsze? Cholera wie, pomińmy wynik, choć to on najważniejszy. Wizualnie zagraliśmy okej, w 1 połowie nawet bardzo. Ale coś kosztem czegoś. Podbiliśmy 8-kami, skrzydła wysoko i energicznie praktycznie cały czas, co dawało opcje gry z 1 kontaktu, bez spowalniania i gapienia się wokół własnej osi na środku. Nadal zbyt mało konkretów na koniec. Nie zrobisz takiej gry z nominalną 6, odejmując jedną ósemkę. Urban poszedł w potencjał kadrowy i zrobił to dobrze. Zawsze trzeba odróżniać błąd boiskowy od wylewu z tyłu. Bramka Elangi - błąd boiskowy. Na 2:1 dla Szwecji - cóż. Na 3:2 dla Szwecji - no, cóż, lub ok, piłka nożna. Poza tym, to miało ręce i nogi. Jeden mecz, ciężko o głębokie definicje. Trzymam się tego, że przełożenie oka i planu trenera/selekcjonera, na potencjał kadry, było bardzo dobre.

Zmienię temat. Porto za czasów Sergio, już mi obrzydzało futbol, ale miało w sobie iskrę, by się przemęczyć. Porto Farioliego... będą mistrzem - w porządku, zasłużenie. Natomiast to jest dno. Żałosne upadlanie wielkiego krajowego klubu. Oglądam ich niemal co tydzień. Wrzuć nasz duet do Sportingu, niech nawet będzie do Benfici i to samego Jose, bo i oni grają wyżej przez 80% czasu, niż te łajzy Farioliego. O, ile to mówi w ogóle o sensie mojej wypowiedzi, śmiechu warte. No ale tak jest, topimy się w paradoksie wręcz. Wystarczy odrobina wolnego pola boiskowego dla duetu z Porto i nagle pseudo "mur" zmienia się w kalectwo. Kto by pomyślał? Nie potrzeba tutaj najlepszych w historii. Wystarczy odrobinka pojęcia i oglądanie FCP właśnie, ostatnio u nas w kraju slawetnego. Niech wrócą do klubu i dalej stoją zwarci na 10 metrze z łajzami i kelnerami, nawet na własnym stadionie, zwalniając grę i zamykając boisko od 1 minuty. Ja pie.dole, czym ten klub sobie na to zasłużył. Czasy Mou, później AVB, później Espirito Santo. A teraz, łajza po łajzie na tej ławce. Niech wzniosą puchar w górę i bez znaczenia, czy później będą tam Polacy czy będą nawet anty-Polacy w składzie, niech z tym skończą. Są dnem, są niczym.
» 1 kwietnia 2026, 00:32 #144
Batigol222: Jak dla mnie przy bramce Elangi właśnie zabrakło "6", która w takich sytuacjach idzie za obrońcami w pole karne. Wiem, że Szwedzi nie za bardzo mieli kim tam straszyć i Urban pewnie liczył na to, że jeśli wyeliminuje ich kontry oraz przejmie kontrolę nad środkiem pola poprzez rozgrywanie piłki, to wygra. Był w tym jakiś sens, ale rywal był słaby i pozbawiony atutów w ataku pozycyjnym, więc na kut tak ryzykować? Dlatego wspomniałem Guardiolę, bo jemu również często się wydaje, że, przejmując posiadanie piłki i tworząc sytuacje, wygra mecz z teoretycznie słabszym rywalem, a finalnie przegrywa z drużynami grającymi prymitywny futbol oparty na kontrach. Jest jeszcze jedno podobieństwo: Bednarek i Kiwior ciutkę przypominają Diasa. Fajnie operują podaniami, jakoś tam się ustawiają, ale w pojedynkach z dryblerami nie radzą sobie zupełnie.

Różnica polega na tym, że Guardiola w jakimś momencie potrafi wymyślić genialną strukturę (to jego 3-2-4-1 w sezonie, kiedy zdobyli LM). Po Urbanie czegoś podobnego się nie się spodziewam. Szwecja grała dzisiaj bez najlepszego ŚO (i jedynego, który ma szybkość), bez Isaka, bez Kulusevskiego i z relatywnie nowym trenerem, który dopiero zaczyna ich formować, a i tak to Szwedzi awansowali na MŚ.
» 1 kwietnia 2026, 00:49 #143
kckMU: Tak, dla mnie gol Elangi to właśnie wina braku 6. To samo napisałem i pełna zgoda. Ale tylko jego gol.

Różnica polega na tym z Twoim porównaniem, że często Guardiola, gdy przestawał grać swoje naturalne i zaczął kombinować jak kretyn (a przykładów mnóstwo i to od 10 lat jak nie lepiej), to przekombinował do tego stopnia, że nie miał nawet szans z przodu. Co dla jego drużyn było i jest kompletną abstrakcją. Natomiast my mieliśmy tego od groma, tzw mikro-sytuacji, gdzie niejednokrotnie ciut lepsze zagranie, mogłoby dać więcej niż dało to pierwotne.

Graliśmy cały mecz na 1 wajchę. I to jest ogromny plus, bo i dlaczego nie? Poniżej.

Zaczynamy mocno i nie robimy z tego maksa. Tracimy na 0:1. Idziemy dalej i idziemy tak samo. Jest 1:1. Po 1:1 od razu mamy sytuacje w ich pk i strzał. Tracimy na 1:2, bo obrońca traci, a Grabara wychodzi do kiosku najwyżej. 2 połowa - idziemy dalej identycznie. Dajemy na 2:2 i to pięknie. Później dajemy to samo. Gra na 1 kopyto przez cały mecz i zobacz jak poprawna. No za dopłatą bym tego zdania nie zmienił.

Porównanie do Diasa choćby? Nie, jest jedna różnica, która łączy się z moim pierwszym postem. Zauważ, że jeśli pierwsze zastawienie się fizyczne, nie przerwie (nie utrudni) przyjęcia piłki napastnikowi i ten da radę się odwrócić w stronę naszej bramki, to już idzie bieg w naszą stronę i ewidentne spóźnienie. To są łajzy, jak i całe obecne Porto. Nie ma tu mowy o dryblingach, daj na spokój. Wiśniewski był jedynym, który nie dał się robić w balona. Ale nie dryblingiem, tylko skutecznym przyklejeniem. Taki banał, a wielkie duo tego nie potrafi. Ja nie łżę na obecne Porto, bo mnie mecz reprezentacji zdenerwował. Życzę temu klubowi jak najlepiej i powrotu do korzeni. Won z tymi śmieciami i ich stylami gry.

Dla porównania i to mainstreamowego do bólu. Messi potrafił zrobić z gówno piłkarza, piłkarza na poziomie, za czasów Barcy. Nawiązanie do obecnej obrony Porto i ich ustawienia tydzień w tydzień, godnego mentalności kapcia do podłogi.
» 1 kwietnia 2026, 01:03 #142
Batigol222: Masz rację, ale dzisiaj rywalem była Szwecja. Oni mają jednego w miarę dobrego ŚO i akurat ten ŚO wypadł im przed meczem. City na ogół ma problemy wtedy, gdy rywal na serio potrafi bronić i ma do tego piłkarzy.

Przy bramce na 2:3 Kiwor dał się zrobić dwa razy: najpierw minął go Bergvall, a potem inny Szwed nawinął go w bocznym sektorze pola karnego. Jeżeli ma się takich obrońców, to dopełnia się ich środkowymi pomocnikami, którzy potrafią reagować w defensywie. Guardiola tego nie robi, Urban dzisiaj również uznał, że może się bez tego obyć. Przy trzeciej bramce dla Szwedów "6" typowa, defensywnie usposobiona "6" widzi fatalne zachowanie skrzydłowego/wahadłowego i uzupełnia lukę w obronie.

Niektórzy utrzymują, że ta kadra ma ogromny potencjał. Moim zdaniem: niekoniecznie. To była tylko Szwecja. Wiem, że były również te 2 remisy z Holandią, ale potencjał ofensywny Holendrów również jest taki se i nie jest to topowa reprezentacja. Ragnick to byłby dobry selekcjoner dla takiej kadry, jak Polska. Urban może sobie tkać te ataki pozycyjne, ale ten skład to nie jest Hiszpania czy Portugalia. Zawsze będzie brakować jakości. Mniejsze kadry mają szanse na sukces, jeżeli stawiają na bezpośredni, intensywny i świetnie skoordynowany futbol albo na głęboką obronę. Innej drogi nie ma i nie będzie.
» 1 kwietnia 2026, 01:30 #141
kckMU: "Mniejsze kadry mają szanse na sukces, jeżeli stawiają na bezpośredni, intensywny i świetnie skoordynowany futbol albo na głęboką obronę. Innej drogi nie ma i nie będzie."

Dokładnie. Dzisiaj spróbowaliśmy tego pierwszego. Wina za niepowodzenie? Nieskuteczność z przodu.

Sam wiesz, że gdyby ona była, to kraj piałby z zachwytu. I nawet słusznie, bo i dlaczego nie?

W tej dyskusji, choćby ona trwała do niedzieli, to próbowalibyśmy ułożyć i styl i skład na krój idealny. A tego to się nie da zrobić, w żadnym klubie/kraju i erze i jakimkolwiek trenerze.

Jedyne nad czym dyskutujemy to "co by było przy planie B", czyli pasywniejszym, czyli -jedna 8ka i +naturalna 6. Dyskutujemy, bo przegraliśmy, co jasne. Waga meczu powoduje te dyskusje, ale takie jest życie. Waga, czyli 1 mecz i w samolot lub do domu na kanapę. Niemniej, j/w, takie życie, a sport szczególnie.

Poszliśmy w swój potencjał, takie jest moje zdanie. Przegraliśmy 2:3, a problem, przynajmniej ja, będę upatrywał w bramkach straconych w 1 połowie. Bramka na 2:3 w końcówce to po prostu piłka, piękna i łamiąca serca zarazem. Natomiast w pełni sił fizycznych i tak dalej, to pierwsza połowa jest materiałem dla nich wszystkich. Strzelić na 3:2 w 90 lub stracić na 2:3 w 90... tam już mniej obowiązują chłodne spojrzenie i pionki na szachownicy.
» 1 kwietnia 2026, 02:05 #140
Wirus: Włochy i Dania odpadają, to są MEGA sensacje
» 31 marca 2026, 23:37 #139
swees: No nie wiem, włosi już odpadli trzeci raz z rzędu w barażach do MŚ, a Dania co najwyżej niespodzianka, ale nie sensacja bo Czesi nie są tacy słabi :)
» 31 marca 2026, 23:43 #138
Kilerek7: Włochy przecież to była kiedyś potęga, a dziś cień.
» 31 marca 2026, 23:59 #137
diabelo: odpadniecie Danii z Czechami to mega sensacja? xd
co do Włochów no to jednak sensacja, nie ma co sie sugerować ze ich nie było pare lat temu, co to za zabobony. Teraz jednak pare nazwisk mają i powinni awansować. Niestety czerwo zrobiło swoje. Jednak nie powinni być czerwonych a jak juz to czasowe na 10min. Za bardzo mecz rozwalają, nawet dla bezstronnego widza
» 1 kwietnia 2026, 00:10 #136
Batigol222: Dania to nie Norwegia, i grali na wyjeździe z Czechami, więc sensacja to trochę za duże słowo. Włochów załatwił przyszły ŚO Barcelony.
» 1 kwietnia 2026, 00:12 #135
kckMU: Żadna sensacja w przypadku Danii. Niespodzianka lub mała niespodzianka - najwyżej. Mecz wyjazdowy, różnica sportowa nie aż taka.
» 1 kwietnia 2026, 00:19 #134
axel52: To nawet nie jest mała niespodzianka.
Traktujecie rep Czech jak drużynę qrwa z krajów siódmego świata, że ich wygrana U SIEBIE ze średnią Danią to dla jednego sensacja, dla drugiego niespodz.
Jprdl.
Włochy?
Bez komentarza, wzięli sobie skoczka z klubu do klubu na selekcjonera to mają co mają.
» 1 kwietnia 2026, 08:26 #133
Mariusz199028: Bośnia i Hercegowina na Mundialu .ale jaja
» 31 marca 2026, 23:35 #132
sztejner: Uzbekistan,Haiti i Curacao też
» 1 kwietnia 2026, 06:21 #131
Glory1878: Duński Lukaku nie strzelił karnego.
» 31 marca 2026, 23:25 #130
Szaman: Tak to jest jak sie gra systemami ala trenejro. Autostrada i kryminał w obronie.
» 31 marca 2026, 23:04 #129
KubusUNITED: Tia, bo przecież tylko 4-2-3-1 trzeba grać.
» 1 kwietnia 2026, 00:01 #128
Batigol222: Urban to taki polski Guardiola: gra na jedną "6", pionki w obronie, duża przewaga w posiadaniu piłki i 3 bramki w plecy od Szwecji, która gra prymitywną piłkę opartą o kontry i stałe fragmenty.
» 31 marca 2026, 23:04 #127
Spadkobierca: Zielińskiego i Szymańskiego trudno nazywać szóstkami. To raczej dwie 10-tki na siłę cofnięte do tyłu.
» 31 marca 2026, 23:12 #126
Batigol222: Zieliński grał de facto jako "6", chociaż nominalnie nie jest "6" i w paru sytuacjach ewidentnie brakowało Polakom defensywnego pomocnika. Obok niego grali kolejni pomocnicy o wyraźnie ofensywnym usposobieniu. W finale LM z Chelsea Guardiola wystawił pomoc Gundogan-Bernardo-Foden: jakieś podobieństwa można tutaj dostrzec.
» 31 marca 2026, 23:24 #125
szmexy: Szkoda tylko Lewego, każdy wielki zawodnik jedzie na ten mundial a tu Robercik będzie oglądał z Anką i 10 hiszpanami w domu
» 31 marca 2026, 23:03 #124
AFC07: Może chociaż bacciate zatańczy
» 31 marca 2026, 23:23 #123
saezuri: Porażka po takim meczu boli podwójnie
» 31 marca 2026, 23:01 #122
szmexy: No to klasycznie zostaje trzymać kciuki za Portugalię ;D
» 31 marca 2026, 23:01 #121
diabelo: gdyby tylko nie ten CR to by można im kibicować. a tak wygra i znowu razem se swoją fanbazą i swoim ego bedą udawać ze jest GOAT
» 1 kwietnia 2026, 00:12 #120
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2026 01:26

CR musi udawać, że jest GOAT...no odklejenie od ramy na GOAT poziomie.
» 1 kwietnia 2026, 01:26 #119
Kuro17177: Patrzę jeszcze na Flashscore i widzę że Włochy też zaraz mogą nie jechać na kolejny mundial. Szok co się stało z tą reprezentacją
» 31 marca 2026, 22:53 #118
Dodge: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2026 22:55

I Dunczycy też niespodzianka
» 31 marca 2026, 22:55 #117
Kuro17177: A takie potęgi jak Haiti albo Wyspy Zielonego Przylądka są już na mundialu :D fazą grupową to będą takie małe eliminacje i potem dopiero można zacząć oglądać ciekawsze mecze
» 31 marca 2026, 23:00 #116
Kuro17177: My graliśmy, ale to Szwecja wygrała… ogólnie to jakbyśmy jeszcze my grali na mundialu to człowiek by włączył mecz, ale szczerze to pierwszy raz od kiedy interesuje się piłka nożna to nie oczekuje na ten mundial. Sam fakt że mecze będą rozgrywane nocach.

Szkoda Lewego bo jednak zasłużył na last dance z innymi legendami tego sportu.
» 31 marca 2026, 22:51 #115
Mariusz199028: Zaraz się zacznie zwalanie na sędziego i że dobrze Graliśmy..co z tego jak na Mundial jadą Szwedzi
» 31 marca 2026, 22:50 #114
Dodge: No ale ciężko chyba nie zwalać na gościa po takim sędziowaniu… Taylor i Attwell by się tego nie powstydzili.
» 31 marca 2026, 22:53 #113
Spadkobierca: Mylił się dziś w obie strony. Niby pozwalał na ostrzejszą grę, ale jednak w niektórych momentach przesadzał. No i co najważniejsze, sami Szwedom oddaliśmy te trzy gole. To nie sędzia popełniał szkolne błędy za naszych obrońców.
» 31 marca 2026, 23:05 #112
Skowron38: POLSKA MISTRZEM POLSKI!!
POLSKA!!
» 31 marca 2026, 22:50 #111
MaciasDevil: Ręce opadają. Nie ma to jak przegrać playoffy ze Szwecją która miała 2 pkt. w grupie :D szkoda gadać nawet
» 31 marca 2026, 22:48 #110
Skowron38: Ale graliśmy Bardzo dobrze!
Wynik się nie liczy !
» 31 marca 2026, 22:50 #109
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2026 22:52

Fajna gra w ataku < Wylewy w obronie + sędzia ©huj ...
Wielka szkoda, bo Szwecja nic nie grała, a bramki im sami sprezentowaliśmy...
Dziękuję i dobranoc...
» 31 marca 2026, 22:48 #108
Pipes: Nie rozumiem malkontentów, bo dzisiaj zagraliśmy dobry mecz. Na pewno lepszy niż Szwecja. Gościu strzelał w akcji na 3:2, który powinien być ewidentnie wykartkowany. Sędzia był wyraźnie po stronie gospodarzy, więc mnie wynik nie dziwi. Po meczu z Albanią bałem się kolejnego paździerzu, a dziś kurde było widać chęci i serce na boisku.
» 31 marca 2026, 22:45 #107
Szerszenix: Czyli... grali jak nigdy, przegrali jak zawsze?
» 31 marca 2026, 22:48 #106
Pipes: @Szerszenix
Nie, niemniej boli że to były sytuacje, które zaważyły na wyniku. Inaczej się gra mając przewagę i prowadzenie.
» 31 marca 2026, 22:50 #105
Mariusz199028: Teraz Będzie gadane ze zagraliśmy dobrze ..tylko co z tego ?? Liczą się gole .szwecja czekała broniła się i potem wykorzystali Moment i strzelili
» 31 marca 2026, 22:45 #104
Skowron38: I w sumie powinniśmy się cieszyć bo mówione było od początku że nie ma szans na MUNDIAL! ZRESZTĄ PO CO NAM MUNDIAL? niech kasę wydadzą na coś fajnego w Polsce! A nie na pajaców! Porażka z Albanią juz by była lepsza bo by mniej bolało! Bardzo dobrze Polacy! Już się z "GONSKO" WITALI a tu Siuuu i CH=D
» 31 marca 2026, 22:45 #103
999Unitedd: Z jakiego kraju ty pochodzisz?
» 31 marca 2026, 22:59 #102
Skowron38: Made in Poland na czole ;)
» 1 kwietnia 2026, 06:32 #101
EvdS: Nie mamy bramkarza. Szwecja więcej szczęścia niż jakości.
Przynajmniej nie trzeba wstać w nocy i oglądać MŚ
» 31 marca 2026, 22:44 #100
Pipes: Sędzia kalosz. Brak słów. Gościu zabrał nam karnego i czerwoną Bergvalla
» 31 marca 2026, 22:42 #99
Spadkobierca: Przegraliśmy sami ze sobą. Takie fakty. Szwecja beznadziejna.
» 31 marca 2026, 22:41 #98
NexaT: Grabara zawalił brame tym lipnym wybiciem
» 31 marca 2026, 22:41 #97
dominikMU: Pietuszewski też nie lepszy zamiast asekurować to stanął jak słup.
» 31 marca 2026, 22:42 #96
Ciechanek: Ok przegraliśmy więc Szwecja była lepsza. Ale chyba nie możecie powiedzieć, że Szwecja grała lepiej w piłkę, no bez jaj, popatrzcie obiektywnie. Przecież w piłkę graliśmy lepiej, ale niestety przegraliśmy, bo w piłce liczą się TYLKO zdobyte bramki.
» 31 marca 2026, 22:40 #95
LukasMUFC: Czyli Szwecja była lepsza, ale Polacy byli lepsi?
» 31 marca 2026, 23:02 #94
Smertullos: Szwedzi zagrali skuteczniej w ataku i w obronie. Za klepanie podań, posiadanie i strzały niecelne bądź wybronione przez bramkarza drużyny przeciwnej punktów się nie dostaje
» 1 kwietnia 2026, 10:39 #93
Skowron38: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2026 22:41

Bardzo dobrze! Koniec Pompowania Balona Koniec Pajace Lewego Koniec UBRANA!
Grajmy sobie z kazachami, Albania San Marino a nie na MŚ! my to możemy na pastwiskach grać z potęgami z Andory czy Wysp owczych! Mogli już z Albanią przegrać by by spokój !
» 31 marca 2026, 22:39 #92
Arturrodeldziko: Co tam wisielec? Czekasz na porażkę United to se na reprezentacji odreagowujesz?
» 1 kwietnia 2026, 10:42 #91
DjTED: Sędzia dramat. Szkoda Lewandowskiego
» 31 marca 2026, 22:39 #90
SonofSparda: Fakt też, że cały mecz ten sędzia nas robi w bambuko.
» 31 marca 2026, 22:38 #89
Gintoki: Pado obrona z porto i drewno w ataku. Co moze pojsc nie tak ? :D
» 31 marca 2026, 22:37 #88
Amycus: Jaki kraj taki Onana xd
» 31 marca 2026, 22:36 #87
Ciechanek: Przeglądam Twoje komentarze skowron z Twojego 38ego konta. Ty jesteś po prostu szurnięty :D
» 31 marca 2026, 22:36 #86
Skowron38: Nie szurnięty tylko OPTYMISTYCZNY! REALNIE PATRZACY NA WSZYSTKO I NA ŻYCIE;)
» 31 marca 2026, 22:38 #85
Skowron38: Pajacerka się skończy W KOŃCU ZE COŚ ZNACZYMY W PIŁCE
» 31 marca 2026, 22:35 #84
SonofSparda: Wszystko położyła zmiana Świderskiego. On był realnym zagrożeniem, Pietuszewski ma tylko ładną fryzurę.
» 31 marca 2026, 22:35 #83
Skowron38: Dobra koniec pompowania balonika W SUMIE DOBRZE NIE MA SIE CO ŁUDZIĆ
» 31 marca 2026, 22:34 #82
Skowron38: Polska ma mental PRZEGRYWOW!!
» 31 marca 2026, 22:33 #81
DjTED: Po mistrzostwach. Do widzenia
» 31 marca 2026, 22:32 #80
NexaT: No nieee, nie mowcie ze tacy slabi Szwedzi pojada na mundial
» 31 marca 2026, 22:32 #79
SonofSparda: Ten Zalewski prowadzi piłkę z taką lekkością. Nasz najmocniejszy punkt.
» 31 marca 2026, 22:15 #78
boro: Ale ta repka Anglii jest wujowa
» 31 marca 2026, 22:01 #77
SonofSparda: Ładna akcja naszej repry.
» 31 marca 2026, 21:59 #76
MrMu: Czy tylko dla mnie tam nie było faulu Zalewskiego na Elandze?
» 31 marca 2026, 21:36 #75
Spadkobierca: Jak na moje oko to był. Zalewski nie był zainteresowany piłką tylko wbiegnięciem w tor biegu Elangi. Mógł gonić za piłką i ją wybić, wolał ryzykować faulem. Zemściło się.
» 31 marca 2026, 21:40 #74
Gintoki: To byl Zalewski czy Kiwior? bo zolta w statch widze ma Kiwior, a tez mi sie wydawalo ze faulowal Zalewski
» 31 marca 2026, 21:41 #73
Spadkobierca: Kawior chyba dostał kartkę za kłótnie z sędzią. Zalewski faulował.
» 31 marca 2026, 21:43 #72
Gintoki: tak czy inaczej dal pretekst sedziemu, ale sam jest sobie winny bo zamiast biec od rauz do pilki to sobie truchtal i nagle jak zobaczyl ze elanga cisnie na pelnej do pilki to musial sie ratowac fauilem ;/ mozna powiedziec dal gola i zabral gola
» 31 marca 2026, 21:57 #71
SonofSparda: Ten Grabara to obronił chociaż jeden strzał?
» 31 marca 2026, 21:34 #70
Paps: W ogóle mnie on nie przekonuje. Co leci w bramę trudnego to nic nie wyciągnie. Oczywiście nie mówię o dzisiejszym golu Elangi, bo z tym nie miał najmniejszych szans.
» 31 marca 2026, 21:45 #69
NexaT: Do ogrania na luzie. Nic nie grają, bramkarz też dzien konia
» 31 marca 2026, 21:34 #68
Paps: Nasi na razie pokaz frajerstwa. Szwedzi grają piasek a i tak prowadzą.
» 31 marca 2026, 21:33 #67
Spadkobierca: Ten szwedzki bramkarz ma jakiś dzień konia. Pewnie zapewni im awans.
» 31 marca 2026, 21:35 #66
Paps: No niezbyt dzień konia, przecież ten strzał Zalewskiego to było spokojnie do obrony i jego kardynalny błąd.
» 31 marca 2026, 21:42 #65
Spadkobierca: Strzał po poślizgnięciu się Zalewskiego wpuścił. W innych sytuacjach wyciągał praktycznie setki.
» 31 marca 2026, 21:45 #64
Paps: A to się zgodzę. Jednak wpuścił szmatę, więc nie zgodzę się, że to dzień konia :D
» 31 marca 2026, 21:47 #63
KurziPany: Dramatyczne sędziowanie dzisiaj
» 31 marca 2026, 21:33 #62
Spadkobierca: Pozwala na więcej z tego co widzę.
» 31 marca 2026, 21:34 #61
M4S73R: Kiwior jak Maguaja
» 31 marca 2026, 21:31 #60
Spadkobierca: Uczy się od najlepszych.
» 31 marca 2026, 21:32 #59
jean6: Brawo. Jestem w szoku jak nasza reprezentacja potrafi grać.
» 31 marca 2026, 21:28 #58
SonofSparda: U Gyokeresa już widać ten typowy kapiszonowy strach w oczach, on już wie że zesra się metr przed kiblem :)
» 31 marca 2026, 21:21 #57
DjTED: Szwedzi drewniaki niesamowite
» 31 marca 2026, 21:20 #56
M4S73R: Brawo Nico nie ma co z dedykacją dla taty.
» 31 marca 2026, 21:20 #55
DjTED: Szwedzi do ugryzienia
» 31 marca 2026, 21:14 #54
Spadkobierca: Ayari, ależ piękne odegranie do Elangi. Trochę za plecy, ale i tak ładnie wyglądało.
» 31 marca 2026, 21:08 #53
Skowron38: Szybko poszło ;)
» 31 marca 2026, 21:06 #52
M4S73R: Elanga
» 31 marca 2026, 21:06 #51
saezuri: Co ci sędziowie dzisiaj wyczarowują za decyzje?
» 31 marca 2026, 20:56 #50
Mariusz199028: Chciałbym żeby Carrick został i dostał pełny sezon ale jeśli Nie to chciałbym tutaj Nagelsmanna po Mundialu .Bo opcji innych Raczej nie Ma na Rynku trenerów
» 31 marca 2026, 19:37 #49
MrCygan: To co, de Zerbi poszedł do Spurs (odważny jest, nie ma co), na rynku zostaje chyba Nagellsman, Enrique i chyba tyle z "poważnych" trenerów. Coraz bardziej myślę, że Carrick z nami zostanie na dłużej
» 31 marca 2026, 18:39 #48
zbyszek7: Powaznie oni sa na rynku?? Myslalem ze pracuja w PSG i Niemieckiej reprze
» 31 marca 2026, 19:29 #47
MrCygan: To szukamy tylko wśród bezrobotnych? Nie wiedziałem, że ograniczamy się do tego kryterium, nie do najlepszych. To w takim razie zostaje Soughate i Big Sam
» 31 marca 2026, 20:19 #46
Batigol222: Skoro Enrique "jest na rynku", to dodajmy do niego jeszcze Kloppa, Flicka oraz Guardiolę. Kogo by tutaj wybrać?
» 31 marca 2026, 20:36 #45
skylark11: UEFA nie zaakceptuje £133mln „zysku” Newcastle ze sprzedaży stadionu siostrzanej spółce. Srokom grozi teraz wysoka grzywna za złamanie zasad finansowych.

1[@martynziegler]
» 31 marca 2026, 18:24 #44
MUFI: Hahaha Lukaku odmówił stawienia się na trening Napoli, klub z Włoch rozważa podjęcie środków dyscyplinarnych, tak samo jak u nas.. ten się nigdy nie nauczy, w końcu przyjaciel Pogby z tego co pamiętam więc w sumie nie powinno to aż tak dziwić.
» 31 marca 2026, 14:20 #43
blanco1987: A co jak City dostanie -60 w tym albo przyszłym sezonie. Jest to raczej pewny spadek i pytanie czy Anderosn czy inni pomocnicy którzy chcą rozwijać się piłkarska pójdą w dół by się odbić.

A jeśli City nie będzie wcale takie mocne na Championship?

I jeśli będą się tam bujac?

Zobaczymy jak to się potoczy.
» 31 marca 2026, 12:35 #42
sztejner: Potoczy się to pewnie tak,że dostaną jakąś minimalną karę finansową,Everton i Forrest dostaną minusowe punkty a Legia zakaz stadionowy
» 31 marca 2026, 12:47 #41
LeoPepsi: Myślę, że lobby nie pozwoli na spuszczenie City ligi niżej, w sumie to nie pozwolą żeby cokolwiek się stało
» 31 marca 2026, 13:26 #40
RedGRBW: Również nie wierzę, żeby City dostało taką karę która wiązałaby się ze spadkiem. Maksymalnie pewnie kara może być na jakieś -20 punktów, więc jak się zepną to skończą przynajmniej w Lidze Europy.
» 31 marca 2026, 13:31 #39
Spadkobierca: Gdzieś czytałem, że kara zamknie się widełkach od 30 do 60 punktów ujemnych. Przy 30 włączyli by się do walki o utrzymanie, ale pewnie na tym by się skończyło. Z drugiej strony bałagan w klubie potrafi źle wpływać i na piłkarzy, wystarczy spojrzeć na Chelsea w okresie szukania nowego właściciela.
» 31 marca 2026, 13:45 #38
bart667: Takich konsekwencji nikt na City nie założy...z prostego powodu - to jest biznes a City jest jego dużą częścią. Bardzo wpływowi ludzie, kwestie pozasportowe ... ciągnie się to bardzo długo aby pewne kwestie były przedawnione... kara finansowa i tyle .. a pieniądze i tak zostają w środowisku.
» 31 marca 2026, 14:12 #37
Batigol222: Jakie lobby? Sprawa jest prowadzona przez niezależną komisję, utworzoną przez Premier League. Premier League to spółka należącą do klubów. Kto miałby lobbować za City? Liverpool, Arsenal i United?
» 31 marca 2026, 20:38 #36
LeoPepsi: Dużo Polaków martwi się o Gyokeresa. Ale tylko wybrani, którzy oglądają Premier League dobrze wiedzą, że Gyokreses to żadnerealne zagrożenie i emerytowany Lewandowski jest wciąż piłkarsko lepszym piłkarzem
» 31 marca 2026, 11:58 #35
RedGRBW: Tylko zwróć uwagę, że większość klubów PL jest piłkarsko lepszych od naszej reprezentacji.
» 31 marca 2026, 13:26 #34
Spadkobierca: Panie, nasi obrońcy nie radzili sobie z Albańczykami. Czemu mamy się nie martwić od Gyokeresa, który w lidze portugalskiej stukał bramki aż miło, gdzie jednocześnie nasi obrońcy błyszczą w zasadzie tylko tam?
» 31 marca 2026, 13:51 #33
ryudo3: Widziałeś może naszą defensywę w poprzednim meczu? To cud że Albania nie wykorzystała swoich szans. Lepszy napastnik (Gyo) i ogarnięty skrzydłowy (Elanga) będą karcić nasz blok obronny.

Obym się oczywiście mylił ale serce jedno a rozum drugie.
» 31 marca 2026, 20:08 #32
Batigol222: Każdy kto ogląda Premier League wie, że dowolny duet ŚO (np. Bassey-Andersen) jest znacznie lepszy niż Kiwior z Bednarkiem.
» 31 marca 2026, 20:39 #31
Kasztaniak: Wymiana marzycie o tym brazylijczyku i Tonalim do klubu, a zapominacie ze mamy Mainoo?
Raczej jak przedłuży kontrakt to nie będzie siedział na ławie
» 31 marca 2026, 11:01 #30
NexaT: No mamy Mainoo, i kogo poza tym? Mainoo z niestabilną formą dodam.
Niesamowite bogactwo
» 31 marca 2026, 11:34 #29
NoName222: Nie zapominajmy o Ugarte, też kawał grajka (:
Dwaj pomocnicy to jest must have, my w przyszłym sezonie zagramy ponad 50 meczów, a nie 40 jak teraz... Potrzebny jest ktoś do rotacji
» 31 marca 2026, 11:41 #28
StewieGriffin: A ja wam powiem, że mi sie bardzo w tym sezonie podoba James Garner. Nie dość, że gra taką typową szóstkę, głęboko, to jeszcze naprawdę nieźle wygląda z piłką przy nodze i potrafi dobrze podać. Moim zdaniem idealny partner do duetu z Tonalim czy Whartonem. Szkoda, że w tamtym roku przedłużył kontrakt bo w tym sezonie byłby do wyciągnięcia za grosze.
» 31 marca 2026, 09:35 #27
Kasztaniak: Spoko wygląda
Ale jeżeli chcemy osiągnąć cos.wiecej to taki Garner maksymalnie jako zmiennik do.kadry i tyle
» 31 marca 2026, 11:00 #26
ArktoS: Podobają mi się te plotki!
Tonaliego podziwiałem jeszcze jak był we Włoszech. Dla mnie to maesteo środka pola i z Bruno mogą naprawdę dzielic i rządzić.

Jak już pójdziemy all in po srodek pola, to wyrwijmy jeszcze z objęć City Andersona, Halla na LO i najzwyczajniej będziemy mogli powiedzieć, że bijemy się o mistrzostwo w przyszłym sezonie.
» 31 marca 2026, 08:58 #25
GS8GS: Ja bym dorzucił Whartona do duetu Tonali,Bruno. Facet ma na prawdę świetne czucie gry a by takich dwóch kozakach może się tylko rozwijać na lepsze.

Zastanawiam się na ile realne byłoby wyjęcia dwójki Wharton- Lacroix z CP.
» 31 marca 2026, 09:17 #24
Cantona1878: Bruno Guimaraes i Tonali do środka za 180 baniek. Jeśli Elliocik woli city to droga wolna. Dorzucimy kolejne 50 i weźmiemy jeszcze Halla.
» 31 marca 2026, 02:36 #23
Ghostpl: Ojjjj tak
» 31 marca 2026, 03:51 #22
sauerlandevent7: Co co Maguire to moim zdaniem po pierwsze dojrzał zdecydowanie , dodatkowo podobno ma dużo do powiedzenia w szatni a trzecia rzecz to fakt że chyba zapomniał ile kosztował i to dało mu impuls do ratowania kariery w United.
Rok może jeszcze zostać , co jak co ale już tak nie irytuje .
» 30 marca 2026, 22:52 #21
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2026 14:37

Tyle samo goli dla klubu, co Diego Forlan i Michael Owen, w sezonie 19/20 zmiótł statystykami VVD z planszy, odczarował Anfield, w LE ratował United dupę aż miło - Kasztaniak nie nadążał zamawiać nerwosolu, tak go usadził w fotelu. Incydent w Grecji oraz opaska kapitańska mocno ciążyły mu na przeogromnej głowie, lecz jego siła charakteru i niezłomność dorównały jej rozmiarom, dając fanom najlepszy możliwy wątek odkupienia! Król ważnych goli w końcówkach meczów, niekwestionowany książę ślizgu na kolanach, cesarz nisko ustawionej obrony, niektórzy mówią o nim "Lodówa", lecz jego aura i rozmiar czerepu oraz jaj wskazują bardziej na kaliber pokroju lotniskowca - HMS Maguire!
» 31 marca 2026, 14:36 #20
Remix81: Anderson deklarował, że woli do city. Wharton będzie ok. Do tego Morgan Rogers lub Curtis Jones. Po co koleś, który nie chce u nas grać.
» 30 marca 2026, 18:10 #19
wrobel1992: Ja osobiście wolę Whartona...
» 30 marca 2026, 21:24 #18
StewieGriffin: Upewnię się - mówisz o Curtisie Jonesie wychowanku Liverpoolu tak? Faktycznie, idealny kandydat XD
» 31 marca 2026, 09:17 #17
Szerszenix: Romano:
Harry Maguire i Manchester United wstępnie dogadani odnośnie nowego kontraktu - umowa ma zostać podpisana przed końcem sezonu i obowiązywać do czerwca 2027 roku!
» 30 marca 2026, 14:56 #16
awe: Jak Maguire wypowiadał sie o planach United na lato to oczywiste było, że przedłużyli mu kontrakt, teraz tylko czekać na szczegóły.
» 30 marca 2026, 17:34 #15
M4S73R: Pewnie ostatnia umowa i ostatni last dance w tym klubie tego łamagi.
» 30 marca 2026, 17:43 #14
Remix81: Nie wiem po co tą pokrakę przedłużyli. Nawet Tuchel powiedział, że on nie dorasta do poziomu reprezentacji. Po co nam ten drewniak. Podobno 100000 tygodniówka
» 30 marca 2026, 18:11 #13
zielu2001: Nie dorasta do poziomu reprezentacji i go powołał xD
» 30 marca 2026, 19:24 #12
NoName222: A no może dlatego przedłużyli kontrakt z tą pokraką, że - pragnę przypomnieć - mamy do zrobienia co najmniej dwa transfery do środka pola i co najmniej jeden na bok obrony. W przypadku odejścia tak wypychanego z tego klubu Dalota, nawet dwa transfery na boki. Nie wiadomo czy Bayindir z nami zostanie, to transfer bramkarza też jest w perspektywie. A przecież trzeba jeszcze kogoś kupić za Zirkzee który na 99% opuści nasze szeregi. Sytuacja z obrońcami natomiast wygląda tak, że dwóch jest wiecznie połamanych, więc realnie mamy trzech na solidnym, średnim poziomie. Ta pokraka od pewnego czasu gra na tym swoim średnim poziomie i zapewnia względny spokój w defensywie. Przy okazji nie narzeka, gdy usiądzie na ławce, ani jak mu się odbierze kapitańską opaskę. Pokraka jest jednak oddany temu klubowi, jakkolwiek by nie grał. Jeśli chcemy się go pozbyć, to potrzebny będzie dodatkowy transfer obrońcy, co nie będzie takie proste do przeprowadzenia. Uważam, że przedłużenie kontraktu z pokraką to najlepsze co mogliśmy zrobić, tym bardziej że udało się to zrobić na 1 rok z tygodniówką rzędu 100 000 funtów. Ktoś musi w przyszłym sezonie zagrać w tych 55+ meczach i wątpię, żeby jeden zawodnik na pozycję mógł to obskoczyć
» 30 marca 2026, 19:52 #11
zielu2001: Nie ukrywam, że sam nie byłem nigdy jego wielkim fanem ale nazywanie go obecnie pokraką to wyższy poziom odklejki.
» 30 marca 2026, 22:46 #10
awe: Powołał go przez kontuzje m.in. Stonesa, jego wyjazd ma mundial jest bardzo niepewny, nie wspominając w ogóle o jakiś minutach na boisku.
» 31 marca 2026, 18:18 #9
maro10: Jeszcze tylko 14 dni do meczu :) :) :)
» 30 marca 2026, 14:02 #8
matheo: Oby w przyszłym sezonie nie było już takiego odliczania. Ciągną się te przerwy niemiłosiernie!
» 30 marca 2026, 14:14 #7
LukasMUFC: Człowiek w takim momencie nawet liga konferencji by nie pogardził. Granie co tydzień to nie w tym klubie.
» 30 marca 2026, 19:44 #6
mancunian: Latem City odpadnie z wyścigu. Pisze się w Anglii, że po MŚ wreszcie doczekamy się wyroku FA w sprawie 115 zarzutów. Spodziewają się od 40 do 60 punktów ujemnych kary.
» 30 marca 2026, 13:22 #5
Kluivert19: Jajkby tak było to moze by jeszcze spadli haha
» 30 marca 2026, 13:48 #4
trance: Bez kozery powiem pińcet.
» 30 marca 2026, 14:23 #3
Spadkobierca: Zawsze może jak Di Maria spierniczyć od razu, gdy tylko pojawi się możliwość transferu do docelowego klubu.
» 30 marca 2026, 16:08 #2
vieeeri: Tonali i Anderson są łączeni z Man Utd i Man City. Może ostatecznie podzielimy się z rywalami i douzupełnimy kadrę Whartonem
» 30 marca 2026, 11:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.