Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Przyszłość Ten Haga nadal pod znakiem zapytania po spotkaniu na szczycie

» 8 października 2024, 22:19 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
We wtorek doszło do spotkania kierownictwa Manchesteru United na najwyższym szczeblu. Jednym z omawianych tematów była przyszłość Erika ten Haga.
Przyszłość Ten Haga nadal pod znakiem zapytania po spotkaniu na szczycie
» Przyszłość Erika ten Haga w Manchesterze United stoi pod znakiem zapytania po kiepskim początku sezonu 2024/2025 | Fot. Press Focus
W londyńskim biurze Manchesteru United stawiła się cała kadra zarządzająca klubem z Old Trafford. Na spotkaniu obecni byli współwłaściciele, czyli sir Jim Ratcliffe oraz Joel Glazer, a także osoby z pionu sportowego Czerwonych Diabłów: prezes Omar Berrada, dyrektor sportowy Dan Ashworth, dyrektor techniczny Jason Wilcox, członek zarządu Jean-Claude Blanc oraz dyrektor INEOS sir Dave Brailsford.

Sky Sports informuje, że spotkanie rozpoczęło się w godzinach porannych i trwało siedem godzin. Choć media przedstawiały zebranie jako kluczowe dla przyszłości Erika ten Haga, to klub postrzegał je jako „rutynowe”, bo zostało umówione już dawno i dotyczyło wielu aspektów związanych z Manchesterem United. Na spotkaniu omawiano m.in. kwestie związane z modernizacją Old Trafford oraz zagadnienia finansowe.

– Spotkanie trwało niemal siedem godzin. Jeśli ktoś lubi teorie spiskowe, to mógłby powiedzieć: „Dlaczego trwało tak długo?”. Z tego co rozumiem, to brak wiadomości jest jednak dobrą wiadomością dla Ten Haga – mówi Kaveh Solhekol ze Sky Sports.

Wcześniej angielskie media informowały, że Erik ten Hag po meczu z Aston Villą (0:0) udał się na kilkudniowy urlop z przeświadczeniem, że nadal poprowadzi Manchester United po październikowej przerwie na kadrę. Czerwone Diabły 19 października zmierzą się na Old Trafford z Brentfordem.

Jeśli Ten Hag pozostanie na stanowisku, to nie należy spodziewać się żadnych oficjalnych komunikatów ze strony Manchesteru United w najbliższych dniach. – Nie mam żadnych wskazówek mówiących, że decyzja została dziś podjęta. Wszystko zostaje, jak do tej pory – dodaje reporter Sky Sports.


TAGI


« Poprzedni news
Schmeichel wskazał menadżera, który pasowałby do Manchesteru United
Następny news »
Ten Hag zrezygnował z transferu bramkostrzelnego napastnika

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (420)


skylark11: Manchester United want to invest in a winger in 2025, Eberechi Eze is one of the players they have been scouting, but no decision on who to sign yet. [FabrizioRomano]
» 13 października 2024, 12:14 #420
skowron32: Uważam, że jeśli przychodzi do Nas dobry piłkarz który bryluje w byłem ekipie i zaczyna opuszczać loty to jest to wina systemu i zarządzania United. Jeśli grasz np. dla Bayernu Monachium i tam jest mental ma 1000% , motywują się piłkarze wzajemnie. Zarobki są adekwatne do osiągnięć w klubie oczywiście. A przychodzisz do MU, i z tyłka dostajesz 200k na tydzień a w byłym klubie miałeś 50 czy 70k i mogłeś liczyć na więcej jak będziesz się dobrze spisywał a tu masz na tacy na darmo to po co się starać ? Nie ma powodu narażać zdrowia itp. trener ciemniak coś tam pogada bla bla i tyle.
W innym klubie trzeba się starać żeby mieć
W MU trzeba być żeby mieć.
» 13 października 2024, 08:13 #419
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.10.2024 10:05

Niestety ale nasz klub teraz może tylko przyciągnąć kasą. Dlatego powinniśmy zacząć ściągać młode diamenty i je szlifować. Przy okazji ściągać piłkarzy którzy serio chcieliby tutaj grać bez olbrzymich tygodniówek. Sprowadzać z Ameryki Płd czy Pln. Spoglądać może na Ligę Chorwacka czy Portugalską a nawet z ligi niżej. Szukać zawodników przedewszystkim z odpowiednim mentalem i charakterem którzy walczyli by o każdy metr na boisku. Myślę że od tego trzeba by było zacząć.
» 13 października 2024, 10:03 #418
Tylerdurden5: Ogólnie probierz jest dobrym trenerem co widać po reprezentacji.
Moim zdaniem według mnie jest kilka niedociągnięć
» 13 października 2024, 01:15 #417
marchewa11: A gdzie tu są dociągnięcia ?
» 13 października 2024, 09:11 #416
is200second: Mamy cienka obronę i tyle w temacie te całe kiwiory bo Arsenal, Bednarek premier league. Zwykle pompowanie balonika. Każda prostopadła piłka wchodziła w pole karne. Kto tak dzisiaj gra. Juz nie mówiąc co robił Leao. Skupili się na dziadku Ronaldo, a inni grali. I taki rezultat że na 60 procent grająca Portugalia wlepiła nam trójkę. Gdzie my z taką grą w dywizji a. Dajcie spokój. Nie mamy jakościowych piłkarzy, a ci którzy prezentują jakiś poziom jak lewy czy Zieliński nie będą pruli flaków dla repry bo oni mają dawać z siebie wszystko w klubie. W europejskich pucharach. Tam jest wielka piłka.

Młodzi muszą przejac schede jak chociażby Urbański zalewski.

Wrzucił probierz wczoraj Oyedele na najbardziej odpowiedzialna pozycje czyli defensywnego pomocnika i dzisiaj posmaku na czele że Stanowskim piszą że młody nic nie grał. A gdzie on ostatnio grał przeciwko tak wymagającemu rywalowi? Odpowiedź brzmi nigdzie. Chłopak ma 19 lat dopiero co przyszedł z młodzieżówki United. Podkreślam młodzieżówki gdzie dorosłej piłki nie widział na oczy. Teraz gra w legi, ale ile męczy z piec może zagrał. Sezon się dopiero zaczął. Poza tym co to jest legia. Nie ma ogrania na takim poziomie. Ma talent i tyle. Niech się ogrywa i dać mu czas i spokój.
» 13 października 2024, 09:42 #415
Adrian0007: Mam nadzieję że tak jak po dobrych meczach tak po tym gdzie Scoti byl najgorszym piłkarzem wśród Szkotów napiszcie że jednak dobrze że go sprzedaliśmy tak jak jest już w genach naszej strony ...
» 13 października 2024, 00:22 #414
Tylerdurden5: Byli już u nas szkot holender Portugalczyk, Norweg, Austriak, Anglik,
Może pora spojrzeć na rodzime podwórko. Zaraz Magiera się zwolni, możemy uderzyć też w Czesia lub brzęczka, a nawet polskiego guardiolę.
» 12 października 2024, 23:57 #413
KlejnotNilu: Anglik? Coś przegapiłem :> ?
» 13 października 2024, 00:28 #412
Tylerdurden5: Carrick (tymczasowy ale jednak)
» 13 października 2024, 00:30 #411
pbskarpy: Polski Ĝuardiola właśnie rozniósł wczoraj Portugalię na narodowym.
» 13 października 2024, 07:29 #410
Gintoki: Ogladajac polaków czulem jakbym ogladał United. Probiez to taki klon ETH pod kazdym wzgledem. ta sama obrona, bezuyteczna, pozwalajaca na wszystko przeciwnikom, brak srodka pola jak u nas, i ataki nieprzemyslane bez zadnych schematow z ktrych nigdy nic nie wynika. nosz kurde United jak by nie patrzec :D
» 12 października 2024, 22:54 #409
Frosty: Klon ? W którym momencie United ten Haga gra wahadłami ?
» 12 października 2024, 23:06 #408
SonofSparda: Bednarek w swoim stylu.
» 12 października 2024, 22:35 #407
KubaUtd: Jakbym Cionka widział he
» 12 października 2024, 22:38 #406
Wirus: Jakich to człowiek czasów dożył, że reprezentację Polski lepiej się ogląda niż Manchester United.
» 12 października 2024, 22:29 #405
Luck: Jak polska zremisuje to będzie wina Fernandesa. Już dzisiaj miał 2 piłki na zamknięcie meczu.
» 12 października 2024, 22:27 #404
szami89: Bruno wydaje sie wyczerpany. Moze jakieś problemy osobiste, ktore odbijaja sie na jego formie? Tego nie wiemy. Ale niestety jego forma odbija sie na United w dosc znacznym stopniu.
» 13 października 2024, 09:16 #403
Garnacho: Jednak Bruno formą jak u Nas bida aż po oczach daje i masa złych decyzji.
» 12 października 2024, 22:15 #402
vanN: Maxi w tym meczy wygląda słabo
» 12 października 2024, 22:09 #401
Braks: Lewy 3 piłkarzem 21 wieku
» 12 października 2024, 22:07 #400
SonofSparda: Pod jakim względem?
» 12 października 2024, 22:33 #399
NexaT: Jest chyba top 3 strzelcem biorąc pod uwagę 5 czołowych ligach europejskich, po Ronaldo i Messim. Również top 3 strzelec LM jak dobrze pamiętam.
» 12 października 2024, 22:39 #398
Kamil1343: Hmmm... Pod każdym? :D
» 12 października 2024, 23:36 #397
Spadkobierca: Vardy z takim ustawieniem Barcelony biłby tyle samo goli. On jest super strzelcem i w sumie tyle. Nowoczesny futbol, gdzie napastnik musi też pomagać rozgrywać i zakładać pressing nie jest dla niego.
» 13 października 2024, 08:42 #396
Gwiazda: Jakim cudem Lewandowski w ostatni weekend strzelił 3 gole a teraz nic?nawet dziadek Ronaldo strzelił.
» 12 października 2024, 22:02 #395
Luck: Idz pan i nie trolluj
» 12 października 2024, 22:09 #394
Spadkobierca: Odpowiedział na to pytanie w wywiadzie pomeczowym dla TVP Sport. Na pewnej clickbaitowej stronie znajdziesz. W skrócie to: "Ja to powinienem jednak stać pod polem karnym i czekać na podania do nogi, a takie rzeczy jak wracać do obrony czy pomagać w rozegraniu, gdy nie idzie... Panie, ja nie jestem obrońcą czy pomocnikiem i nie umiem takich rzeczy."
» 13 października 2024, 08:41 #393
KlejnotNilu: elegancki mecz Portugalii
» 12 października 2024, 21:35 #392
Luck: Ale zajebiacie ze polska wyszła 352 i na skrzydłach jest autostrada. Mogą sobie Portugalczycy pobiegac
» 12 października 2024, 21:26 #391
Luck: Siuuuuuuuuuu
» 12 października 2024, 21:26 #390
skylark11: Eriksen jak na razie pan piłkarz w meczu z Hiszpanią
» 12 października 2024, 21:25 #389
ryudo3: Rafael Lią...

Nie mogę słuchać jak wypowiadają jego nazwisko...
» 12 października 2024, 21:25 #388
Rashy10: A wiesz, że to prawidłowa portugalska wymowa jego nazwiska?
» 12 października 2024, 23:30 #387
Kamil1343: hehe, śmieszek Szpakowski powiedział, że Oyadele ma czarną robotę do wykonania xD
» 12 października 2024, 21:24 #386
Spadkobierca: A rasiści już się rzucili do ataku na Szpakowskiego. Tak jakby wyrażenie "czarna robota" miało coś wspólnego z rasizmem.
» 13 października 2024, 09:17 #385
Garnacho: Nie zdziwię się jak Bruno dorzuci jeszcze bramke na przełamanie złej passy.
» 12 października 2024, 21:18 #384
tygrys26: W reprezentacji strzela.
Ale w sumie ktokolwiek przychodzi do United grać to nagle przestaję strzelać i grać na odpowiednim poziomie.
» 12 października 2024, 21:19 #383
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2024 21:20

Ja się nie zdziwię jak dorzuci trzecie czerwo pod rzad
» 12 października 2024, 21:20 #382
Spadkobierca: Zawsze byłby jakiś tryplet.
» 13 października 2024, 09:18 #381
tygrys26: Ogląda się jakikolwiek mecz lepszej drużyny i widsc jakis pomysł na grę czy postępy.
Następnie włączasz United gdzie trener jest ponad 2 lata, wymienił prawie całą XI, a gra wygląda najgorzej od 30 lat xD
No nieźle nieźle xD
» 12 października 2024, 21:16 #380
Garnacho: Bruno już wyjaśnia Polskę a u Nas padaka jak reszta. Ach United.
» 12 października 2024, 21:16 #379
Wirus: Bruno asysta WOW. Mega to rozegrali.
» 12 października 2024, 21:15 #378
DjTED: Bramka Manchesteru
» 12 października 2024, 21:14 #377
Fafky19: Widzicie też to, że Polska zakłada lepiej pressing niż United? Rusza jeden a za nami kolejny i się przesuwa cały zespół.
» 12 października 2024, 21:14 #376
DjTED: Ta Portugalia słaba. Do ugryzienia
» 12 października 2024, 20:51 #375
sztejner: Jako ciekawostka to z Bruno w składzie praktycznie meczów nie przegrywają
» 12 października 2024, 21:00 #374
RoyRoy: Ale dla naszych za mocna
» 12 października 2024, 21:05 #373
Braks: Ten Rlion całkiem nieźle gra
» 12 października 2024, 21:05 #372
is200second: Legia zarobi na tym Oyedele dobra kasę. Jak United mogło pozbyć się go za paczkę fajek to samo z tym hiszpańskim obrońca co go teraz chcą odkupić za 60 mln. To jest nie pojęte co tam wyprawiają.
» 12 października 2024, 20:17 #371
OkuratnyCzlek: Od razu za 89 milionów i 69 tysięcy go chcą odkupić!
» 12 października 2024, 20:18 #370
IntruZ9: Co takiego zrobił że Legia ma na nim tyle zarobić??
» 12 października 2024, 20:45 #369
Fido: Tak się mówi...
» 12 października 2024, 20:53 #368
rubin: Wstyd przyznać, ale lepiej kojarzę portugalski skład niż nasz.
» 12 października 2024, 20:09 #367
gorzky: Maxi w pierwszym składzie
» 12 października 2024, 19:55 #366
Gwiazda: Dajcie mnie za trenera.obiecuje ściągnę Mitrovicia
» 12 października 2024, 19:00 #365
skylark11: Manchester United have earmarked Sporting Lisbon manager Ruben Amorim as a potential candidate to replace Erik ten Hag. [DeanJonesSoccer]
» 12 października 2024, 18:47 #364
skylark11: Manchester United are weighing up whether to activate the buy-back clause in 21-year-old Alvaro Fernandez's contract with Benfica. [O Jogo]
» 12 października 2024, 14:48 #363
gorzky: a jeszcze 3 miesiące temu był za słaby i go sprzedali...
» 12 października 2024, 18:42 #362
przemosx: MEN czyli Manchester Evening News jest w miarę dobrym źródłem transferowych ploteczek?
» 12 października 2024, 14:39 #361
zuk: Nie, nie jest
» 12 października 2024, 16:46 #360
przemosx: Szkoda, bo tam takie piękne rzeczy pisali :(
» 12 października 2024, 18:22 #359
Tylerdurden5: Tak teraz pomyślałem co by było gdyby u nas grali walker i grealish, gdzie jeden łazi na panienki a drugi chleje w barach.
» 12 października 2024, 12:58 #358
ALLADYN: Grealish na kacu i tak jest bardziej zaangażowany w meczach niż Rashfordzik z miną srającego kota na boisku.
» 12 października 2024, 13:14 #357
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2024 13:39

Grealish to jeden z najbardziej przehypowanych zawodników w lidze a może i na świecie. gdyby on za 100 baniek trafił do United czy Chelsea to byłby nazywany flopem dekady. Przecież on rozegrał dla City 3 pełne sezony i w lidze wykręcił następujące liczby:

21/22 - 3 bramki 3 asysty
22/23 - 5 bramek i 7 asyst
23/24 - 3 bramki i jedna asysta

SKRZYDŁOWY XDDDDD
Do poziomu Rashforda to on się nawet nie zbliżył, Marcus potrafił w lidze więcej bramek strzelić niż Grealish zrobił G/A, a przypomnijmy, że to starszy z Anglików gra w hegemonie ligi z ultra ofensywnym stylem gry. Rozumiem narzekanie na Rashforda, ale stawianie wyżej od niego tej pokraki Grealisha to gruba przesada. Liczbami to go można porównać z Antonym a nie z Rashem.
» 12 października 2024, 13:39 #356
awe: Stewie, gdyby tutaj trafil to byloby jak z Sancho, ale nie trafil.... Guardiola wiedzial po co go bierze, statystyki ma teoretycznie fatalne, ale ile on potrafil zawsze namieszac na boisku to glowa mala, mi najbardziej sie rzucalo jak wchodzil z lawki w City czy reprezentacji, jeden czlowiek odmienial cala gre w, na pewno jest przehejpowany i ta cena... ale co Ty porownojesz, Mudryka i Antonego ktorzy doslownie nic nie wniesli do zespolu do goscia ktory 3 x wznosil puchar Mistrza Anglii i LM mial w tym bardzo duzy udzial.
» 12 października 2024, 15:51 #355
Alibaba: Mazraoui odpadł na następny mecz zostajemy tylko z niedolotem… Shaw zagrał na EK dwa mecze i wypadł do nie wiadomo kiedy… co do shawa to mourinho chyba miał rację że nic z nie go nie będzie…
» 12 października 2024, 12:45 #354
kacpersky: Już abstrahując od tego, czy EtH powinien, czy nie powinien prowadzić zespołu:

JAKI KLUB w Europie w tak toksyczny, niejasny, mglisty sposób komunikuje swoje decyzje do mediów? KTÓRY RÓWNIE WIELKI KLUB na Świecie ma trudność z jednoznacznym opowiedzeniem się w prostym, krótkim komunikacie prasowym na temat przyszłości swojego managera?

Albo jesteście ETH-in, albo ETH-out. Nie ma "middle groundu" w tym temacie. Albo manager, kibice i media dostają jasny sygnał z góry, że klub chce kontynuować współpracę i widzi go dalej w roli oraz wspiera wszelkie decyzje podejmowane przez sztab, albo informujesz opinię publiczną, że z tym i tym dniem klub rozwiązuje umowę.

Nie rozumiem jak można zostawić - jakimkolwiek nieudacznikiem zdaniem wielu miałby być EtH - kluczowego pracownika klubu z niewiadomą, a kibiców dalej polaryzować przez brak jasnego opowiedzenia się w tym temacie. Albo to jest intencyjne i cyniczne działanie mające nam zapewnić w mediach publicity i tym samym większe kontrakty sponsorskie w przyszłości (bo w excelu można pokazać, że to o nas najczęściej się pisze i to nasi piłkarze w Waszych koszulkach są na miniaturkach wszystkich najpoczytniejszych serwisów i gazet na Świecie), albo dalej klubem zarządza banda indolentów.

W obu przypadkach czuję się jako wieloletni kibic United obrażany i wykorzystywany przez de***, którzy nie mają bladego pojęcia czym jest emocjonowanie się i kibicowanie, które dla nich jest jedynie walutą.
» 12 października 2024, 11:23 #353
brazylianwisnia: Przecież opowiedzieli się jasno w temacie latem. Czy do Ciebie przychodzi szef co 2 miesiące, cały czas mówiąc, że nie planują Ciebie zwolnić? Jak będzie zmiana w temacie to wtedy zakomunikuja.
» 12 października 2024, 11:56 #352
klusek0128: A czemu uważasz że na każdą spekulacje o zwolnieniu powinni robić konferencje prasowe ?
To dziennikarze mają z tym problem. Bo afera się nechce rozkręcić...
Bardzo dobrze robią. Co nie zdecydują dziennikarze nie muszą w tym uczestniczyć!
» 12 października 2024, 12:02 #351
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2024 12:07

Co to za oczekiwania, że klub będzie każdą pojedynczą plotkę medialną dementował (swoją droga jako kibic united powinieneś już dawno wiedzieć, że to najbardziej medialnie wałkowany klub w Anglii i masa fake newsow jest tworzona dla sensacji i kliknięć). Jak będą mieli decyzje, że wywalają trenera to zakomunikują to, w przeciwnym razie nikt nie będzie co miesiąc przemawiał, że nie planuje zwalniać trenera. Twój szef publicznie oznajmia cyklicznie, że twoja posada jest niezagrożona i nie zamierza cię zwolnić? Chyba to normalne, że przeważanie ogłasza się zmiany w jakiejś sprawie, a nie regularnie potwierdza coś co trwa bez zmian.
» 12 października 2024, 12:05 #350
Widmo: Szacun, udalo Ci sie zjednac kibiców na DP, 3 odpowiedzi i 3 w tej samej tonacji i sensie. Chcialem dopsiac 4 ale widzę, ze to zbędne bo wszystko wyjasnione. I czy kto jest za ETH czy nie nie ma tutaj znaczenia.
» 12 października 2024, 14:20 #349
Cwr91: Codziennie mają wstawiać listę pracowników z obowiązującym kontraktem których nie zwalniają? Czy wystarczy raz w tygodniu
» 12 października 2024, 17:09 #348
Cieniu: Przyszłość naszego menagera, powinna być jasna i kalarowna, brak top3 plus nie wygranie LE równa się z zwolenieniem. A od stycznia, szefostwo znaszego klubu, piwnno szukać następcy, w sytuacji niewywiązania się z pierwszego scenariusza. Ja tak to widzę. Pozdrawiam serdecznie.
» 12 października 2024, 11:15 #347
Widmo: Masz racje, problemem sa media i kibice ktorzy chca scietej glowy na juz.
» 12 października 2024, 14:21 #346
szmexy: Ktoś dziś jedzie obejrzeć Ronaldo,Bruno i Dakota w akcji? Sam miałem ochotę pojechać, ale nie udało się kupić biletów na stronie, a nie wydam tysiaka na piknik na narodowym. Wolę trochę dorzucić i pojechać sobie na Old Trafford
» 12 października 2024, 09:59 #345
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2024 14:24

Szmexy

Czyli, na droższy piknik Old Trafford, tak czy inaczej warto, jedź jedź.
» 12 października 2024, 14:21 #344
zuk: Na OT tez piknik, ale, biorac pod uwage mozliwosc zburzenis tego stadionu, to ja bym sie nie zastanawial. Plus puchary do zobaczenia w muzeum. Jesli jeszcze nie byles, to smigaj, bo kiedys mozesz zalowac :)
Ja mialem farta, bo trafilem rok temu na 3:0 z WHU + siedzialem bezposrednio nad ta slynna cieszynka Garnacho, Mainoo i Hojlunda na bandzie reklamowej. Gorzej jak trafisz na mecz w stylu wiekszosci w tym sezonie :D
» 12 października 2024, 16:55 #343
zuk: I wez pod uwage, ze jak sie zdecyduja na zburzenie OT, to w najblizszych latach trudno bedzie o bilety na mecze, bo ludzie beda chcieli ostatni raz przyjsc na stadion
» 12 października 2024, 17:12 #342
BekaaZPL: Fatalny występ Zirkzee
» 11 października 2024, 22:22 #341
Buuuumber: Poziom z klubu przeniósł xD
» 11 października 2024, 23:07 #340
zbyszek7: Przyszedl do United i stracil forme
Skad my to znamy?
» 11 października 2024, 23:54 #339
awe: Tyle, ze on nie byl i nie jest jakas super gwiazda i on tu przyszedl jako przecietniak i wyglada na to, ze z tej przecietnosci nie wyjdzie.
» 12 października 2024, 09:18 #338
Braks: O to chodzi niech grają jak najsłabiej a najlepiej w ogóle w tych rep.
» 12 października 2024, 10:17 #337
boro: Van gaal suchej nitki nie zostawi na United. Kolejny który stracił błysk po podpisaniu kontraktu z Utd
» 12 października 2024, 11:12 #336
blanco1987: A ja powiem, że najbardziej brakuje mi De Gei.

Nie rozumiałem fascynacji nad naszym nowym bramkarzem. A teraz najciekawsze - został zatrudniony bo świetnie gra nogami. Tylko uwaga na ta chwilę jedyne co on robi to podaje najbliższego wolnego obrońcy. A idea były chyba długie podania, omijające ścisk w środku boiska, czyli ten słynny "vertical footall".

A teraz to jest tragedia. Onana broni to co ma bronić, a David bronił to co inni by wpuścili. Bo i teraz te karne.
» 11 października 2024, 19:14 #335
NexaT: A ja powiem sranie w banie.
Onana nie raz posyłał długie podania do dobrze ustawionych zawodników z przodu i nie raz były z tego sytuacje, tylko po prostu ich nie wykorzystujemy. Miał swój tragiczny okres w tym klubie, nie da się zaprzeczyć, ale teraz jest chyba ostatnim piłkarzem którego można się czepiać. Gra dobrze, jego rozgrywanie piłki też wygląda dobrze, po prostu ci którzy chcą, to widzą tylko jak raz na kilka spotkań kopnie piłkę w aut, wtedy jak dzieci w przedszkolu przedrzeźniacie "ooo, to ta słynna gra nogami'.

Byłem fanem DDG, miałem przyjemność oglądać jego pierwsze spotkania w United, ale nie da się ukryć, że ostatnie 2 sezony potrafił tak przybabolić, że aż płakać się chciało. Największe zarzuty były co do jego gry na przedpolu, gdzie nie wychodził do piłek. Teraz spełnia się we Fiorentinie i nic tylko się cieszyć. Dla mnie legenda, niegodnie pożegnana, ale nadal nie rozumiem czepiania się Onany.
» 11 października 2024, 20:51 #334
HarryBrown: Za wiele z jego podań nie wychodzi bo nasi zawodnicy kiepsko grają bez piłki i nie szukają wolnych przestrzeni tylko stoją jak kłody i to jeszcze schowani za przeciwników.
» 11 października 2024, 20:52 #333
piobrod: też uważam za czepianie się do Onany jako niesłuszne. Jeśli chodzią o różnicę pomiedzy Andr i De Gea - moim zdaniem najbardziej widać w grze pod presingiem. Wielką bolączka Hiszpana w ostatnich sezonach był moment kiedy miał piłkę, przeciwnicy od razu go naciskali a ja wtedy miałem odczucie, że Bramkarz jakby panikował i nie podejmował zawsze dobrych decyzji. Teraz jest inaczej - nie widzę nacisku przeciwnika na bramkarza. Jakby wiedzieli że to nic nie da i czekają co zrobi - ztąd tyle podań do obrońców ( dużo tego było w 1 sezonie kameruńczyka). Onana ma już wypracowane jakieś zagrania - chociażby piłka na Dalota przed pole karne przeciwnika, parę razy to wyszło lecz niestety widzielismy zmarnowane szanse. Teraz często gra na Rashfroda. Oczywiście czasami piłka wyjdzie na aut, albo będzie niedokładnie zagrana ale to ryzyko zawodowe. Z perspektywy czasu uważam że zmiana na pozycij bramkarza była konieczna i jestem z niej zadolowny.
» 11 października 2024, 21:19 #332
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 22:29

Nexat, popieram całkowicie Twoja opinię.

HarryB.
To na co Ty zwróciłeś uwagę to pretensje chyba trzeba kierować do trenera. Bo jak w pierwszym sezonie ETH widziałem chyba wszystkie mecze. Dało się zauważyć, że wtedy często graliśmy długimi piłkami za plecy obrońców. Co chwilę ktoś z drugiej linii się urywał i starał się wybiegaz. Tak od zeszłego roku to zanikło. Teraz jak widzę piłkę do onany, ten ja parę sekund przetrzyma po czym oddaje do jednego z obrońców, ten spowrotem... Bo z przodu zero ruchu... Aż mnie ściska. Uważam, że eth powinien wrócić do tego co było grane na początku. No to co chce teraz grać to widocznie ma za słabych graczy do tego
» 11 października 2024, 22:28 #331
blanco1987: Dla mnie Onana nie powinien trafić do tego klubu. Wolałem w bramce Davida. Na ta chwilę żaden z transferów TH się nie broni. Natomiast zawodnicy Fergusona jednak pokazują moc. Cała ta era Ajax 2.0 powinna jak najszybciej się zakończyć.
» 11 października 2024, 22:58 #330
smiechy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.10.2024 00:01

DDG wpuszczał więcej niż powinien, każda jego interwencja była niepewna, jak szedł atak przeciwnika to człowiek zamykał oczy bo wiedział co się zaraz stanie, na 10 jedenastek w finale nie obronił żadnej, zarabiał ogromny kwit, nie było ani jednego argumentu na pozostawienie go na dłużej. Problem z Onaną jest taki, że nie mamy z przodu ludzi którzy byliby w stanie zrobić pożytek z jego piłek.

blanco1987, na tę chwilę żaden transfer po Fergusonie się nie broni*

* prócz Bruno
» 11 października 2024, 23:59 #329
GS8GS: Dla mnie Onana tutaj powinnien trafić za free, zamiast do Interu.
Zawalił początek kariery u nas, i teraz jest przez ten pryzmat oceniany, i będzie oceniany z łatką ręcznika do końca kariery na OT.

David zrobił wiele dla klubu, ale też miał okresy gdzie walił babolami, jednak oceniamy go przez całokształ kariery, to samo jest z Courtua który miał fatalny start kariery w Madrycie.

Blanco to popatrz na zachowanie bramkarza przy pressingu rywali, teraz napastnicy atakują bramkarza, gdy już jest do niego piłka wycofywana, postaw sobie w miejscu Onany, Davida.

Ja prawde mówiąc w pierwszym sezonie zawsze panikowałem jak bramkarz miał przyjąć piłkę pod pressingiem rywali.
» 12 października 2024, 08:06 #328
blanco1987: A Cavani czy Zlatan - dla mnie to jednak transfery na +. No i Herrera naprawdę dobry grajek. Ale co wyroznia tych graczy? Charakter teraz żaden z naszyc nie ma tego co teraz. Mówiliśmy przychodzi RZEZNIK, ale ja szczerze tego nie widzę. Martinez nie jest napewno rzeznikiem, albo nie chce tego pokazać.
» 12 października 2024, 13:41 #327
Gwiazda: Czemu United nie rozwiąże kontraktu z Antony'm,Onanom,Zirkzee i Hojlundem i Shawem?nic nie grają a tylko miejsce zajmuja
» 11 października 2024, 19:12 #326
Vader: Dokładnie. Jeszcze odprawy za zerwane kontrakty wypłaćmy.
» 11 października 2024, 19:37 #325
LukasDudek7: Taniej jest ich trzymać, niż zrywać kontrakty. A teraz trzeba oszczędzać, bo woleliśmy sknerusa Jima niż nadzianego Araba.
» 11 października 2024, 19:38 #324
StewieGriffin: LukasDudek7 - co Ty człowieku gadasz. Przecież z tym Arabem to był jeden wielki cyrk, tam było więcej gadania niż konkretów. Ratcliffe sknerus? Przecież on już na start wpompował hajs w ośrodki treningowe, znowu wydaliśmy kupe siana na rynku transferowym, trwają rozmowy o renowacji OT albo budowie nowego stadionu. Ty stwierdzasz, że on jest sknerusem bo nie wyłoży górki hajsu za zrywanie kontraktów z piłkarzami, których podpisał poprzedni zarząd? XD A, który klub tak robi, że zrywa sobie kontrakty z kilkoma piłkarzami na raz bo są za słabi? Nie pomyślałeś o tym że gdyby to było takie łatwie i przyjemne to wszędzie by tak robili?
» 12 października 2024, 11:15 #323
Tylerdurden5: Trochę zmieniając temat kto jest najlepszą 9 Benzema, Suarez, czy Lewandowski?
» 11 października 2024, 17:25 #322
vanN: Suarez w prime, ale pod wzgledem trzymania przez lata odpowiedniego poziomu obstawiam Lewego
» 11 października 2024, 17:29 #321
AUDIoooo: Ja bym akurat Suareza umieścił na 3 miejscu, ale to tylko moje zdanie

1.Lewy
2.Benzema
3.Gryzak
» 11 października 2024, 17:42 #320
LeoPepsi: Lewandowski myślę, że wszedł na wyższy lvl i to on zbliżyl się całokształtem kariery do Messiego i CR7. 3 najlepszy piłkarz XXI wieku
» 11 października 2024, 17:46 #319
awe: Zapomniales o Kane, ale Suarez co wyrabial to ciezko o taka druga 9 na swiecie, Benzema za to duzo wiecej niz bramki, podobnie Kane i tak widze top3.
» 11 października 2024, 17:50 #318
Tylerdurden5: Najlepszy moim zdaniem gryzak patrząc po prime'. Lewy lepiej wykorzystał karierę, ale suarez był na topie gdy on dopiero wchodził. Benzema zawsze był na olunoczu i dopiero sezon po odejściu ronaldo pokazał
» 11 października 2024, 18:01 #317
Kamil1343: Suarez był na topie gdy Lewy wchodził? XD
» 11 października 2024, 18:10 #316
JohnLocke: Dla mnie Lewandowski. Najlepsze wykończenie, dobra gra na jeden kontakt, silny, dobra technika, kosmiczna gra głową. W wieku 36lat jest najlepszym strzelcem w Europie. Suarez i Benzema też kosmiczny poziom swego czasu ale Lewy to terminator jak Cristiano.
» 11 października 2024, 18:51 #315
Tylerdurden5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 19:56

Chodzi o okres 2013-14. Wtedy na radarach pojawił się lewy. Suarez wtedy brylował w live. Może źle to zabrzmi ale dobrze że lewy nie przeszedł do nas wtedy w 2015. Tylko by sobie chłop zmarnował karierę i by nie wszedł na top
» 11 października 2024, 19:51 #314
PoProstuMariusz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 22:36

Suarez
Lewandowski
Benzema
Aczkolwiek zamiast benzemy, ja bym umieścił higuain'a
» 11 października 2024, 22:35 #313
GS8GS: Dzielą ich detale, trudno wybrać tego jednego.

Suarez w najlepszych latach pomiędzy Liverpoolem a Barceloną był jak Luis Adriano czy El Fenomeno, maszyna do ładowania bramek. Grał otoczony geniuszami.

Benzema przez lata był zaszufladkowany w Realu na rzecz Bale.a i Cristiano. Dopiero po ich odejściu pokazał klase, i pełnie swojej dojrzałości piłkarskiej. Szkoda tej afery w kadrze, bo pewnie byłoby szersze pole do oceny, a tak Giroud grał w jego miejsce.

Lewandowski był w stanie nawiązać do rekordów Gerda Mullera, Ilośc bramek strzelonych w kadrze, ligach czy LM. Fakt że zawsze czołówka strzelców swojej ligi. W kadrze często musiał grać niżej, i brać się za rozgrywanie.

Myśle że Lewandowski > Benzema.


Teraz jak do odnieść do Suareza. Który grał w zespole kompletnym, otoczony najlepszymi pomocnikami swojego okresu na świecie.
Robert był w stanie skoczyć do Barcelony w wieku 33-34 lat. Pomimo kiepskiej formy zespołu dawał im bramki, dowiózł do mistrzostwa. Nie wychodzi z podium strzelców w lidze.
Gdybysmy go wstawili w miejsce Suareza, w jego sezonach, nie wypadłby gorzej.
Jednak z tej trójki długowiecznych zawodników Lewandowski jest tym który przeciągną swoją kariere najdłużej, na najwyższym poziomie.

Dla mnie:
1 Lewandowski
2 Suarez
3 Benzema
» 12 października 2024, 08:26 #312
JohnLocke: Inny klub, inny temat chociaz nieco powiazany z lysym, Frenkie de Jong nasz byly cel transferowy. Barca myslala o pozbyciu sie Lewego bo niby ma za duza tygodniowke a caly czas trzyma de Jonga ktory kasuje wiecej tygodniowo niz Robert (blisko 700tys. euro) ze statystykami na poziomie 1 bramki i 1 asysty na sezon.

Zastanawiam sie na czym polega fenomen Frenkiego skoro jest do bolu przecietny a kasuje jedna z najwyzszych tygodniowek w Europie.
» 11 października 2024, 15:35 #311
Xchrisx7: Z obecną selekcją idealnie pasuje by był naszą wisienką na torcie.
» 11 października 2024, 15:47 #310
JohnLocke: Sprawdzilem dokladnie i gosciu ma najwyzsza tygodniowka w Europie :)

Frenkie de Jong – €721,154 De Jong earns an eye-watering base salary of €721,154-per-week at Barcelona, making him the highest-paid player in Europe's top five leagues.
» 11 października 2024, 15:52 #309
UnitedWeStand: @JohnLocke
" Barca myslala o pozbyciu sie Lewego bo niby ma za duza tygodniowke a caly czas trzyma de Jonga"
Barcelona nie myśli o sprzedaży De Jonga, bo ten nie chce odchodzić, więc co mają zrobić?

"kasuje jedna z najwyzszych tygodniowek w Europie."
Jest ona znacznie wyższa, bo zgodził się wcześniej aby mu nie płacić przez jakiś czas i teraz Barcelona musi mu wypłacać zaległe pieniądze.

Wydaje mi się, że znalezienie tych informacji nie jest ciężkie.

"ze statystykami na poziomie 1 bramki i 1 asysty na sezon."
Pomijając, że jest to bzdura, to gdy Scholes wrócił z emerytury, to cała gra United była uzależniona od niego i każda akcja przechodziła przez Anglika, który pchał tę piłkę do przodu, a miał 0 asyst. Takie znacznie mają te statystyki w kontekście wpływu piłkarza na grę.

"jest do bolu przecietny"
Frenkie, to topowy pomocnik. Mainoo ma potencjał aby za kilka lat być właśnie takim De Jongiem.
» 11 października 2024, 15:54 #308
JohnLocke: No nie wiem czy to prawda ze ma teraz taka kase bo wczesniej nie wyplacali. Przeciez o tej tygodniowce mowiono juz 2-3 lata temu. Teraz podaja taka wartosc bo zsumowali zalegla pensje z poprzednich lat? Bzdura. I tak jest do bolu przecietny skoro nie gra w ogole. Mowisz ze topowy zawodnik a w obecnym sezonie zanotowal 1 wystep.

W poprzednim sezonie wystapil lacznie w 30 meczach gdzie zdobyl 2 bramki i okragle 0 asyst.
» 11 października 2024, 15:59 #307
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 16:14

Nie śledzę Ligi Hiszpańskiej, ale słyszałem, że kontrakt i tygodniówka De Jonga to nieudolność ich zarządu, który rozdawał kosmiczne tygodniówki. Z wersją, iż on zgodził się na to, że przez jakiś okres płacili mu mniej i teraz jego wysoka tygodniówka wynika ze spłaty zobowiązań też się spotkałem. Przecież jak był temat transferu De Jonga do nas to krążyły plotki, że on nie pali się do odejścia m.in dlatego, że Barca jest mu około 20 baniek winna.


A na czym polega fenomen Antonego, że jest jednym z najdroższych skrzydłowych na świecie? Niestety takie mamy dzisiaj czasy. Wystarczy spojrzeć na listę top10 najdroższych transferów - przecież tam może z dwa były tak naprawdę udane. Podobnie jest z tygodniówkami.
» 11 października 2024, 16:14 #306
UnitedWeStand: @JohnLocke
Jesteś trzeźwy?

"No nie wiem czy to prawda ze ma teraz taka kase bo wczesniej nie wyplacali."
Najwidoczniej wszystkie zainteresowane strony kłamią w tym temacie i jest to spisek mający na celu ukrycie, że jakimś cudem De Jong otrzymał kontrakt wyższy od pewnie i Messiego, bo księgowa się pomyliła. Taka wersja zdarzeń jest dla Ciebie bardziej prawdopodobna?

"Przeciez o tej tygodniowce mowiono juz 2-3 lata temu."
W 2020 roku Barcelona podpisała aneksy z piłkarzami, którzy zgodzili się na opóźnienie wypłaty pensji. Chociażby Messi wciąż dostaje pieniądze z Barcelony, a nie gra tam już od 2021. Mamy obecnie 2024 rok.

"Mowisz ze topowy zawodnik a w obecnym sezonie zanotowal 1 wystep."
Masz rację. Gdyby był faktycznie dobry, to grałby mając kontuzję zamiast się leczyć.

"W poprzednim sezonie wystapil lacznie w 30 meczach gdzie zdobyl 2 bramki i okragle 0 asyst."
I co w związku z tym? Już któryś raz piszesz o statystykach, które nie oddają faktycznej dyspozycji piłkarza.

Busquets zaliczył jedną z najbardziej absurdalnych asyst w historii po tym jak w środku boiska wycofał piłkę do Messiego, a ten przebiegł pół boiska, minął kilku piłkarzy i strzelił gola Realowi.
Sergio 1, a Frenkie i Scholes 0, więc widać kto miał większy wpływ na mecz i jest top, tak?
» 11 października 2024, 16:24 #305
zuk: I niech FdJ siedzi tam do konca kontraktu, zeby wyciagnac kazdego naleznego mu centa. Poszedl klubowi na reke poprzez przesuniecie pensji na pozniej, a klub postanowil go wypchnac zanim bedzie musial zaczac mu placic zalegle nalezne pieniadze
» 11 października 2024, 16:59 #304
JohnLocke: Jestem trzeźwy i świetnie się czuje, dziękuję że pytasz.

A co do tej sprawy to Barcelona już tyle razy była umoczona w jakieś machlojki finansowe że to co podają media trzebac traktować z przymrużeniem oka.
» 11 października 2024, 17:13 #303
OkuratnyCzlek: JohLocke To co podają media należy traktować z przymrużeniem oka a tego co Ty wypisujesz nie można traktować poważnie.

Zasadniczo nie masz wiedzy w temacie a się mądrzysz i podważasz info jakie Ci tu podsuwają inni. Na podstawie własnego widzimisię. Trzeźwe to to jednak nie jest.
» 11 października 2024, 18:09 #302
JohnLocke: @OkuratnyCzlek az szkoda wchodzić z Tobą w jakąkolwiek dyskusje
» 11 października 2024, 18:48 #301
smiechy: JohnLocke, chłop Cię zaorał, dlatego nie ma co wchodzić w dyskusję bo gadasz głupoty nie mając pojęcia o temacie.
» 12 października 2024, 00:00 #300
brazylianwisnia: Przecież nawet jak były plotki, że ma przejść do nas to było info, że FDJ musiałby zrzec się zaległych tygodniówek. FDJ podpisał aneks gdzie 2 lata zarabiał grosze w zamian za to, że później będzie dostawał 2xwiecej kasy.
» 12 października 2024, 12:03 #299
vanN: Mam pytanie, czy wierzycie że w tym klubie za następne 10 lat będzie lepiej? Czy w ciagu dekady uwazacie ze zdobedziemy Premier League?
» 11 października 2024, 13:16 #298
ArktoS: Zasadniczo to tak. Na pewno będzie lepiej. Mamy zrestrukturyzowane szczeble zarządzające. Dużo sprzedaliśmy, wypracowaliśmy największy zysk od lat ze sprzedaży zawodników. Przyszli nowi zawodnicy. Dajmy sobie czas. Czy z tym czy innym trenerem, w końcu to musi zaskoczyć.
» 11 października 2024, 13:23 #297
brazylianwisnia: Myślę, że tak. Główny problem to było cały czas próba oszukania systemu kupując Pogby i inne drogie transfery zamiast budować fundamenty szerokiego składu. Obecnie widać, że jest nastawienie by wpierw zbudować szeroki, solidny skład a dopiero później go wzmacniać lepszymi graczami.
» 12 października 2024, 12:04 #296
macias: pogonić łysego bajeranta
» 11 października 2024, 11:23 #295
Klierek7: a mi się mega podoba to co dzieje się w klubie. To pokazuje że zarząd jest poukładany. Ja wiem że wy chcecie mieć co 2 lata nowego trenera a mi się podoba, że klub szuka osoby która będzie z nami na wiele lat a nie jakiegoś najemnika jak Conte na 5 minut.
» 11 października 2024, 10:41 #294
KubaUtd: Ta dalej niech go trzymają na stołku zobaczymy jak na koniec sezonu nawet do LE się nie załapiemy jakie będą straty pieniężne w klubie.
» 11 października 2024, 10:56 #293
NexaT: I co, myślisz, że tyle osób z taką kasą i doświadczeniem w zarządzie nie biorą tego pod uwagę? Tylko prawdziwi fani na devilpage mają na tyle otwarte umysły, żeby to dostrzec?

Może te trudne decyzje do podjęcia, to właśnie zostawienie Ten Haga, a nie zwolnienie go teraz?
» 11 października 2024, 11:09 #292
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 11:12

Mi tez podobaja sie rzady nowych ludzi - jeszcze tylko niech trenera zmienia pod siebie i bedzie mozna ruszac do przodu.
ETH mial byc nowoczesnym trenerem, nowym Pepem w lidze angielskiej, czlowiekiem z wizja, który pociagnie zawodników do wiekszego zaangazowania, który poprawi ich forme.
Dostalismy zakompleksiona i malostkowa holenderska babe, która ma kontakt z mediami jak facet z ciezkim aspergerem, w taktyce na mecze ogrywaja go ludzie z drugiej czesci tabeli a jego druzyna jest kompletnie bez formy, skontuzjowana i przybita.
Zreszta jak rozmawia z nimi w szatni tak jak z mediami to pewnie juz nawet sluchawek z uszu nie sciagaja. Facet ewidentnie gra na zwloke i obiecuje zlote góry jesli uwierzy sie w jego ''proces''.
» 11 października 2024, 11:10 #291
ryudo3: Tak serio to poza tymi dwoma pucharami widzicie jakieś pozytywy pracy ETH? Bez śmieszkowania czy tam innej prywaty?

Konkrety poproszę.
» 11 października 2024, 11:11 #290
sztejner: ryudo3

regularnie bije swoje własne rekordy
niektórzy potrzebują lat ćwiczeń na bicie swych rekordów,a Erik robi to bez większego wkładu siły
» 11 października 2024, 11:59 #289
TomTom1981: Boże co następny odklejeniec z fan clubu 10 Haga
» 11 października 2024, 13:12 #288
zuk: W tym watku nikt nie okreslil sie jako fan EtH, wiec nie wiem o co ci chodzi.
A druga sprawa, ze na tej stronce slowo odklejeniec jest uzywane tak czesto i przez takie jednostki, ze zupelnie stracilo na sile, a nawet z ust niektorych jest to komplement :)
» 11 października 2024, 15:27 #287
Komaros85: Przestałem się dziwić dlaczego United jest klubem Memem i dlaczego cały świat się z nas śmieje. Kupiliśmy jednego młokosa za kupę siana wiedząc że zaraz się połamie i drugiego gościa z arytmią. Masakra!
» 11 października 2024, 08:49 #286
sztejner: Gdyby przez ostatnie 10 lat tylko dwóch takich się nam trafiło to bym był przeszczęśliwy
» 11 października 2024, 08:52 #285
spartan1: Eric ten hag nie poradził sobie w United i prędzej czy później zostanie zwolniony bo dokonał złych transferów, kupił nie tych piłkarzy co trzeba za grubą kasę i nie na te pozycję co trzeba i dlatego przegrał
» 11 października 2024, 08:12 #284
sturmik: On za same transfery powinien poleciec - nie patrzac juz nawet co zrobil z druzyna.
» 11 października 2024, 11:26 #283
skowron32: United żyje ciągle czasami SAFa, gdzie byliśmy praktycznie hegemonem w Europie. Niestety football się zmienił, nie gra się przeszłością. Technicznie pilka się zmieniła. Piłkarze są bardziej delikatni, 10 x więcej przepisów, jeśli chcesz mieć wyniki musisz prowadzić klub w kierunku sportowym a nie marketingowym. A My tkwimy ze wszystkim w czasach tak ok 15- 20 lat do tyłu.
» 11 października 2024, 06:28 #282
Leh: Niby w czym my tkwimy 15 lat do tyłu? 15 lat temu to wszystko tu działało :)
» 11 października 2024, 07:59 #281
Ciechanek: Myślę, że chodziło o to, że porównując nasz poziom do poziomu innych klubów, z którymi chcemy walczyć, jesteśmy jakby 15 lat za nimi i to akurat jest prawda. Ludzie mają problem ze zmianą podejścia, że my nie powinniśmy już walczyć z Arsenalem, Chelsea, Liverpoolem czy City, bo jesteśmy od nich w KAŻDYM aspekcie gorsi. Trzeba się pogodzić, że jesteśmy drużyną środka tabeli, taki Real Sociedad na przykład. Ale na szczęście mam to już daleko gdzieś, tak jak pisałem kilka komentarzy niżej. Nawet jak spadniemy, zupełnie mnie to już nie obchodzi.
» 11 października 2024, 09:19 #280
Manmanchester: Ciechanek, pogodzić to Ja mogę się z tym że Lech Poznań nie może konkurować z Manchesterem City, bo jest to klub zwyczajnie biedniejszy itd, ale jak mam się pogodzić ze klub tego samego kalibru nie może konkurować z innym klubem przez ostatnie 10 lat.
» 11 października 2024, 09:51 #279
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 10:00

Na przykład tak, że najzwyczajniej NIE JESTEŚMY już klubem tego samego kalibru :) Nikt mi nie wmówi, że jesteśmy. Podaj mi JEDEN powód, oprócz pieniędzy, dla którego ktoś naprawdę wartościowy mógłby chcieć do nas przyjść? Dobrze wiesz, że raczej nikt, więc o czym to świadczy? Że klubem jesteśmy zdecydowanie gorszym
» 11 października 2024, 09:59 #278
Piwal: Chłopie my od czasu odejścia SAFa władowaliśmy w transfery tyle kasy że ja się dziwie że my tym hegemonem dalej nie jesteśmy. Rozumiem że piłka poszła do przodu ale skoro City z niczego potrafiła kupić kilku klasowych zawodników i sprowadzić topowego managera to dlaczego my mając tak ugruntowaną pozycje nie potrafiliśmy zrobić tego samego?

Ja dalej będę wracał myślami do Mourinho i tego że za jego czasów byliśmy najbliżej jeśli chodzi o nawiązanie walki z ligową czołówką. Liverpool mieliśmy pod butem a z City graliśmy jak równy z równym. Zarząd popełnił błąd nie dając wsparcia Mourinho. Później zmarnowaliśmy czas z Ole a z Ten Hagiem marnujemy kase i kolejne lata w ciągu których City nam odjechało.

Tu potrzeba ogarniętego menadżera który dostanie takie wsparcie jakie dostał Ten Hag i z pewnością wrócimy do ligowej czołówki. Allegri, Mourinho, Tuchel po wydaniu blisko 700 mln potrafiliby postawić się City i Liverpoolowi.
» 11 października 2024, 10:11 #277
piter100000: Liverpool jak u nas był Mourinho to dopiero był budowany, bo to były początki Kloppa. A w lidze to byliśmy tak samo daleko jak za Ole. Jedno drugie miejsce i tyle. A w pierwszym sezonie Mou chyba każdy zapomniał, że zajęliśmy 6 miejsce. Dla mnie każdy z trenerów ktory tu był miał jakiś pomysł, plan, ale każdy popełniał fatalne decyzje transferowe. Do nas przez ostatnie lata nie przyszedł ŻADEN klasowy zawodnik. ŻADEN
» 11 października 2024, 10:46 #276
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 11:06

piter Mourinho przejął mocno okrojoną kadre po Van Gaalu który sprzedał ponad 30 zawodników dlatego pierwszy sezon mial trudny bo brakowało ludzi. 6 miejsce okej ale pamietaj ze postawił wtedy na puchary wygrywając Carabao i LE dzięki której dostaliśmy się do LM. Bailly, Mkhitarian, Zlatan i Pogba to były na papierze świetne transfery, na boisku w zasadzie tylko Henrich nie mógl się odnaleźć reszta zrobiła robotę. Transfery Lindelofa, Matica i Lukaku tez były całkiem udane i zajęlismy dzięki nim 2 miejsce w lidze. W trzecim sezonie zarząd dał ciała z transferami. Gdybyśmy wtedy oprócz Dalota i Freda sięgnęli jeszcze po Bruno i Maguire to mielibyśmy super pake do walki o mistrzostwo a tak to brakło playmakera i stopera bo Rojo i Bailly zmagali się z kontuzjami.
» 11 października 2024, 11:05 #275
Biniek: Oczywiście, że jesteśmy klubem tego samego kalibru inie ma najmniejszego powodu, żeby godzić się z tym bałaganem, jaki mamy teraz. Do przyjścia ten Haga, byliśmy potęgą, szukającą powrotu na szczyt.
To dopiero przyjście Ten Haga zepchnęło nas na pozycję drużyny, która może dostać baty od każdego, jednocześnie mając problem z wygraniem z kimkolwiek.
Ten drastyczny upadek, to nie wynik tych wszystkich lat, po odejściu SAFa, bo jednak potrafiliśmy nawiązywać walkę z topka.
Dopiero wertykalny football I ten Hag ochnal nas w nieznane dotąd odmęty beznadziei.
To całkiem ciekawe z jak niektórzy z was szybko się temu poddali i zaakceptowali tą chorą, holenderską sytuację.
» 11 października 2024, 11:06 #274
ryudo3: Mourinho do tej pory uważa za 2 miejsce w lidze z United to jego największe osiągnięcie. Styl może nie porywał. Może gdyby Pogbuś nie robił zamętu w szatni to Jose byłby u nas dłużej. Z drugiej strony Jose w żadnym klubie nie zagościł na zbyt długo....
» 11 października 2024, 11:20 #273
piter100000: Piwal. Bailly wiecznie kontuzjowany, a jak grał to miał wylewy w obronie, Lindelof średniak, Pogba leń, Lukaku ujdzie, ale bez szału, Matic jako tako, jedyni Zlatan się tak naprawdę obronił. A Jose pistawił na puchary, bo już w marcu mieliśmy mizerne szanse na awans do LM przez lige. U nas najgorsze jest to, że kazdy menedżer sprząta szrot po poprzednim, a sprowadza kolejny i tak w kółko.
» 11 października 2024, 11:23 #272
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 12:00

Wylewy w obronie? Chłopie Bailly w pierwszym sezonie do czasu kontuzji czyścił wszystko i był solidny do tego stopnia że był wymieniany wśród kandydatów do drużyny roku premier league. Szybki, bezbłędny, skoczny wybiegany. Oś czasu CI sie rozjechała i ja wiem że Eric spędził u nas więcej lat i w końcówce miewał wylewy ale nie ma co dyskredytować jego świetnego początku w tym klubie.

Lindelof średniak na którego jednak można liczyć bo doznawał stosunkowo niewielu kontuzji i łatał dziury na różnych pozycjach w obronie nie schodząc przy tym poniżej pewnego poziomu. Topowy obrońca to nie jest ale jako zmiennik to idealna opcja.

Lukaku bez szału ? 42 gole i 12 asyst w 96 meczach. Pokaż mi drugiego napastnika który w ostatnich 10 latach wykręcił takie liczb w tym klubie i to nie mając za swoimi plecami playmakera który potrafiłby go obsluzyć. Pogbie raz sie chciało a raz nie i jestem pewien że Romelu z podaniami od Bruno Romelu wykręciłby dużo lepsze liczby. Belg miał w tamtym czasie skuteczność procentowo lepszą do Kane bo Harry miał co mecz 4-5 sytuacji na zdobycie gola, Romelu 1 lub 2. To był snajper którego potrzebowaliśmy, który powinien był pozostać w klubie dłużej i o którego forme klub powinien zadbać tak jak zrobił to później Inter.
» 11 października 2024, 11:59 #271
piter100000: Bailly jeden sezon dobry to rzeczywiście wyczyn. Pogba to leń i przepłacona gwiazdeczka dla mnie kompletna porażka. Raz się chciało raz nie to Twoje zdanie mówi wszystko o tym pajacu. Lindelof na którego zawsze można liczyć... To jest argument żeby przeciętny obrońca siedział w klubie który powinien walczyć o najwyższe cele? Właśnie przez takich zawodników i jeszcze wielu innych jesteśmy w tym miejscu gdzie jesteśmy
» 11 października 2024, 12:58 #270
Piwal: piter no trudno winić Bailliego za kontuzje, w drugim sezonie opuścił połowe spotkań ale gdy juz grał wyglądał jeszcze nieźle, niestety urazy wracały i wracały i faktycznie z sezonu na sezon wyglądał coraz gorzej. Trudno jednak winić o to Mourinho bo gdy Bailly tu trafił to grał wybornie.

Pogba czego by o nim nie mówić to też trzeba przyznać że gdy mu się już zachciało i miał dobry dzień to robił robotę i pokazują to również liczby. W swoim najlepszym sezonie strzelił 16 goli i zanotował 11 asyst. Liczby niesamowite jak na środkowego pomocnika. Nikt nie mógł jednak przewidzieć tego że jego intencje są nieszczere i że stanie się tak bardzo toksyczny.

Co do Lindelofa to każdy duży klub ma takich zawodników do uzupełnienia kadry którzy niekoniecznie są topowi ale są potrzebni jako zmiennicy i nie robią problemów z tego że nie są pierwszym wyborem. W City jest Ake w Liverpoolu Joe Gomez, Ferguson miał Evansa, Real do niedawna miał Nacho Fernandeza, Barcelona ma Inigo Martineza a my swojego Victora. Większym problemem jest jednak to że zawodnicy na których wydaliśmy krocie i którzy mieli stanowić o sile defensywy nie są na boisku wiele lepsi od Lindelofa i mówie tu o Martinezie, De Ligcie czy Maguire.
» 11 października 2024, 14:29 #269
Tylerdurden5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 17:41

Biniek z całym szacunkiem amigo ale jaką potęgą. Sezon przed ten hagiem była nieco lepsza ale dalej ch**nia, gdzie dostawaliśmy od każdego .Tulipaniarz jest do pogonienia najlepiej z antonym kuternogą, oraz masonkiem, ale mówienie że wcześniej było super, jest jak mówienie, że opady parę tygodni temu i to wina Tuska, bo wcześniej to było wszystko pico belo.
» 11 października 2024, 17:36 #268
LukasMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 20:31

Off topic.Na c+ mecz pożegnalny Poldiego z Koeln - Koeln vs Górnik. Flick i Loew w sztabie Urbana, Neuer w bramce Górnika. Gdyby się komuś nudziło.
» 10 października 2024, 20:30 #267
LukasDudek7: Szkoda, że kibice w Anglii nie mają jaj, bo mogli by zrobić to co kibice Śląska ostatnio.
» 10 października 2024, 20:02 #266
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 20:10

Na pewno obrażanie z trybun własnych piłkarzy odpowiednio ich zmotywuje,tak jak kibice Arki w ten sposób chcieli "zmotywować" swoich zawodników w barażach do ekstraklasy,albo jak kibice Legii pobili kiedyś członków własnej drużyny

No cóż,jak widać potok wulgaryzmów i użycie siły nie jest odpowiednią metodą przemówienia "swoim" do rozsądku,a efekt jest całkowicie odwrotny od zamierzonego.
» 10 października 2024, 20:09 #265
boro: Naszym diabełkom to by się wp..dol akurat przydał
» 10 października 2024, 22:56 #264
LukasDudek7: Ja tam się palę za nich ze wstydu...
» 10 października 2024, 23:15 #263
wider: przecież dostają wpier**ol dość często pod wodzą ETH
» 10 października 2024, 23:38 #262
lipeklukas: Ciekawe jaki „defekt” wyjdzie u DeLigta, bo to, że wyjdzie to jestem pewny. Nie bez powodu Bayern go odsprzedał.
» 10 października 2024, 19:08 #261
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 19:49

defekt wertykalny procesu
» 10 października 2024, 19:47 #260
ALLADYN: Ten defekt już od dawna jest znany. Problemy z koncentracją przez 90 minut.
Chłop sie potrafi w trakcie spotkania tak wyłączać, że wygląda jak manekin.
» 10 października 2024, 20:21 #259
Mariusz199028: Uważam że skład Man united jest dobry tak samo transfery tylko potrzeba trenera. Ten hag miał swój czas .. popatrzmy na conte czy Flicka widać odmianę Barcy i Napoli a transferów mieli niewiele .tu chodzi o Mentolnosc .ten hag jej nie potrafi przekazać
» 10 października 2024, 18:15 #258
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 18:27

Z całym szacunkiem do zawodników naszego klubu ale ta kadra jest co najwyżej średnia
Trener to jedno i faktycznie można tutaj mieć zastrzeżenia,ale jakby tu przyszedł Flicka/Klopp/Guardiola to pierwsze dwa sezony biłby się z tą kadrą maksymalnie o Top6 gdzie powoli i konsekwentnie tworzyłby drużynę z lepszymi zawodnikami

Nie mamy kompletnie linii defensywy,pomoc woła o transfery a napastnika to nie mamy trzeci sezon
Skrzydła kuleją i jedyne co broni poszczególnych zawodników to młody wiek jak w przypadku Garnacho,Zirkzee,Hojlunda,Mainoo czy Amada
» 10 października 2024, 18:24 #257
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 18:42

No tak moze jak wydamy kolejne 600mln to kadra nie będzie srednia hehe, jak nie mamy defebsywy jak Lisandro plus ktos z dwojki Maglajer/ de Ligt to jest slaba obrona? Ze slabo graja pod tym trenerem to nie znaczy ze to slaba obrona, przecież Guardiola rok temu jeszcze mowil ze Lisandro to top 5 SO w Europie
» 10 października 2024, 18:41 #256
sztejner: Rok temu Lisandro był po obiecującym pierwszym sezonie,drugi sezon przeleżał,a w tym ma problemy z utrzymaniem wysokiej formy.
» 10 października 2024, 19:11 #255
dlabigt23: Sztejner masz racje. Top6 to powinno byc minimum i na tyle powinno nas stać. Jednak na ten moment jesteśmy na 14 miejscu i nie mamy szans na top6 patrząc na naszą grę. Piszesz jakbysmy byli na 5-7 miejscu w tabeli.
» 10 października 2024, 21:33 #254
RobinVP: Bardzo dziwna politykę transferowa nasz klub prowadził przez ostatnie lata. Większość zawodników kupowana na zasadzie musi być grubo żeby pokazać, że mamy hajs. Dosłownie kilku zawodników od sprzedanych z małą stratą a sprzedaż z zyskiem to do głowy przychodzi mi tylko Daniel James. Co ciekawe ten zawodnik wykręcił lepsze liczby niż niektórzy kupieni za 60+. Może tu jest jakaś logika, kupować ważnych zawodników za grube miliony, ale wspomagać się transferami za "grosze "
» 11 października 2024, 09:37 #253
skowron32: Drodzy Kibice, ja już zobojętniałem co do MU. Do trenera, do piłkarzy , do zarządu, do wyników. Jedynie co mnie interesuje w tym sezonie to żeby się utrzymali w lidze bo mogą mieć problem patrząc na grę i zaangażowanie.
Bruno u Nas zapomniał jak się gra a w Sobotę będzie kręcił Naszymi jak trampkarzami.
Zresztą naszych pewnie będzie podobnie w repkach. Tam mają polot i wenę u Nas smutny...CH...
» 10 października 2024, 18:13 #252
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 22:49

Ja nie wiem jak można tym błaznom jeszcze kibicować. Nie rozumiem jak można pisać, że z klubem trzeba być na dobre i na złe choćby nie wiem co. Oczywiście, przychodzą ciężkie chwile i nie można się odwracać, być kibicem sukcesu, ale uważam, że gdy ktoś nie wykazuje ŻADNYCH chęci, aby wyjść z dołka, to nie ma co kogoś takiego wspierać. Oni mają wywalone, to co się dzieje w klubie to istny kabaret. Mam wrażenie, że połowa ludzi nawet jakbyśmy spadli za 3 lata do League Two i tak będzie kibicować, "bo tak trzeba".
Wcale tak nie trzeba, gdy klub ma na mnie (nie dosłownie, ale na kibiców) wywalone, to dlaczego ma mnie cokolwiek obchodzić co się tam dzieje? Ja mam tak głęboko gdzieś już to United, że nie wiem ile by mi musieli zapłacić, żebym obejrzał jakikolwiek mecz. Zupełnie mnie nie interesują wyniki. Mi nawet nie trzeba utrzymania w lidze, bo mam to po prostu gdzieś, tak jak Oni mają mnie. A kto chce niech sobie kibicuje na dobre i na złe bo tak trzeba. Zgoda, ale gdy ktoś stara się poprawić. Nasi się nie starają.

Czy są jakieś przesłanki od zarządu, że są chociaż trochę zaniepokojeni tą sytuacją? Owszem, nie muszą wewnętrznych spraw przekazywać publicznie, ale chyba piłkarze grają dla kibiców tak? Jak dla mnie, skoro nie ma żadnych oficjalnych komunikatów, to znaczy, że wszystko jest ok i wyniki ich zupełnie nie obchodzą, a jedynie excel, który póki co jeszcze się zgadza. Chociaż przy takich wynikach już długo nie pociągniemy.
» 10 października 2024, 22:43 #251
skowron32: Ciechanek
Popieram Cię w 100%, bo jest w tym dużo racji. Klub mam wywalone na kibiców a kibice nie mogą? Dlatego napisałem, że już jest mi obojętne co się dzieje w klubie. Popadliśmy w taki marazm, że dłuuugo z tego nie wyjdziemy. Uważam również ,że nawet zmiana trenera tu nic nie da.
» 11 października 2024, 06:24 #250
ryudo3: W naszym klubiku nie ma najmniejszej krzty charakteru! Sami najemnicy...
» 11 października 2024, 11:26 #249
Ciechanek: No i takim właśnie nie zależy na wynikach. Dopóki hajs się zgadza, to po co mam się starać, skoro nie mam ambicji? Ktoś z ambicją by chciał się pokazać, a że u nas takich nie ma to jest to co jest. Jeśli ktoś bez ambicji, dostaje w pracy taki sam hajs niezależnie od tego jak się w niej spisuje, to NIGDY nie będzie się starał, bo hajsik wpada a spiny brak. Jakby im obciąć pensję i płacić 50%, a pozostałe 50% w zależności od wyników, to by nikt w tym klubie nie został. Wyniki oni mają głęboko, więc nie oczekujcie, że się coś zmieni.
» 11 października 2024, 11:58 #248
JanMatejko: Pany jak sie nazywa ta agencja managerska brata Ten Haga?
» 10 października 2024, 17:40 #247
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 18:54

Nie wiem czy o to ci chodzi ale w Sports Entertainment Group pracuje jego syn i ta agencja maczala paluchu np przy Hojlundzie czy Regulionie
» 10 października 2024, 18:53 #246
JanMatejko: Tak o to mi chodzilo, dzieki. Chcialem sprawdzic czy w ostatnim okienku tez ,,maczali palce" w tranferach do nas i czy tam dalej jakies kolesiostwo nie występuje, ale widze ze tylko ten trzeci trener Hake dolaczyl do nas od nich
» 10 października 2024, 19:05 #245
Devil156PL: Patrząc na ostatnie komentarze to wnioskuje, że ETH to niesamowity gość. Nie dość, że jako jedyny menadżer na świecie sam negocjuje wszystkie transfery oraz pensje zawodników i do tego nie potrzebuje zgody nikogo z zarządu, czego żaden inny trener nie jest w stanie dokonać. Sam też zajmuje się scoutingiem bez niczyjej pomocy. Przed transferem osobiście też bada każdego piłkarza pod każdym względem. Nie dziwię się, że nie będą go chcieli zwolnić, bo jednak nie ma drugiej osoby na świecie, która w klubie piłkarskim odpowiadałaby za tyle rzeczy na raz.
Teraz tylko pytanie po co zarząd marnuje pieniądze na gości od negocjacji, skautów czy też sztab medyczny, skoro i tak ETH za wszystko odpowiada?
» 10 października 2024, 17:18 #244
Biniek: No najwyraźniej zajmuje się tym wszystkim, bo jak widać po wynikach, na trenerkę brakuje mu już czasu.
» 10 października 2024, 17:23 #243
Pipes: Generalnie powrót do formy zajmuje wielkim klubom lata, jeśli liga jest wyrównana. Milan przez jakieś 15 lat klepał biedę, a ostatnio jak już raz zdobył majstra to raczej jako wyjątek niż reguła. Tam też niebieski sąsiad jest teraz górą...
United miało lata super tłuste, więc logiczne że przyszły lata chude. Zbiegło się to też z pazernością Glazerów, więc przyjście sir Jima to mega dobra informacja. Niemniej na efekty trzeba będzie poczekać.

Ronaldo w słynnym już wywiadzie bardziej obnażył braki w klubie niż u ETH. Ciężko się te mecze ogląda, sporo transferów to był jakiś dramat, ale niestety tak to już działa.

Przy tak wyrównanej lidze jeśli ETH lub jego zmiennik doczołga się na koniec sezonu do TOP 6, trzeba będzie być zadowolonym.

Też mi brak starego dobrego United, ale co było nie wróci.
» 10 października 2024, 16:41 #242
Stanior: Zrelatywizowałeś problem według mnie. Wiem, że tego nie napisałeś wprost ale z tego można wnioski wyciągać, że nie da rady ciągle wygrywać. Raz na wozie, raz pod wozem (że niby takie jest życie).
Całkowicie się nie zgodzę, o tym co napisałeś wyżej moglibyśmy mówić, gdybyśmy byli wciąż w grze, tak jak Rangersi są w grze naprzeciwko Celticu, tak jak Fenerbahce i Galata, czasem tych drużyn jest więcej niż dwie w lidze, ale o to chodzi, że my już jesteśmy poza grą. Gdybyśmy przez te ostatnie 11 lat byli na 2-3 miejscu ciągle to mówilibyśmy, że wystarczy tylko mocniej przycisnąć i może będzie majster. Uważam, że przez akceptację średniactwa i jego usprawiedliwianie zarówno tam na wyspach jak i tu na stronie spadliśmy do poziomu 4-8 w lidze. Niektórym drużynom wspięcie się do top4 zajmuje lata a gadka niekiedy słyszana, że jesteśmy wielkim Manchesterem to marzenia ściętej głowy, podobne fantasmagorie jak Wielka Lechia w Polsce.
» 10 października 2024, 17:01 #241
PogBooom: I z tym Milanem jako przykład też nie trafiłeś...zgadzam się że niektórym wielkim klubom powrót na szczyt zajmuje lata ale przeważnie są to kłopoty finansowe i brak pieniędzy na transfery itp...tak właśnie bylo np w przypadku Milanu. U nas problemu z pieniędzmi i wydawaniem grubych milionów na transfery i trenerów nie było więc problem ewidentnie leży gdzieś indziej.
» 10 października 2024, 17:19 #240
M4S73R: Mazraoui będzie pauzował od 4 do 8 tygodni z powodu arytmii serca.

▫️ Obrońca Manchesteru United przeszedł zabieg korekcyjny, a jego powrót na boisko zależy od postępów rehabilitacji.

✅ Fabrizio Romano
» 10 października 2024, 16:08 #239
lipeklukas: Jei podają powrót jak u Malacii i Shawa, którzy mieli wracać zaraz do składu, w zeszłym sezonie. To po mojemu, będzie to 3 miesiące.
» 10 października 2024, 19:28 #238
RobinVP: Mam nadzieję, że szybko do nas wróci. Trzymam za niego kciuki.
» 10 października 2024, 21:43 #237
BinioBill: Jak teraz nie zwolnią ETH to obstawiam, że Bruno zgłosi kontuzję po powrocie z reprezentacji. Cała jego otatnia postawa pokazuje, że był jednym z tych piłkarzy, którzy byli zaskoczeni pozostaniem ETH po ostatnim sezonie.
» 10 października 2024, 15:44 #236
SonofSparda: W sumie to się nie dziwię Marokańczykowi. Kiedy patrzę co się dzieje w tym klubie, to też mnie serce boli, a on ma przecież wgląd od kulis.
» 10 października 2024, 14:19 #235
Queue13: Trochę śmieszne jest to, że na początku wszyscy mówili: "Oooo, jakie to INEOS jest dobre", "Potrzebują czasu, żeby ogarnąć ten cały burdel", "Mamy do nich zaufanie". A wystarczy jedna decyzja, która nie przypadnie kibicom do gustu, i nagle zarząd się do niczego nie nadaje i nie wie, co robi.

To jak w końcu? Dajemy ten początkowy kredyt zaufania nowemu zarządowi czy nie?

Jeśli zdecydują się zwolnić Eryka – spoko, wszyscy to zrozumieją. A jeśli teraz nie chcą go zwolnić – trudno, widocznie jest jakiś powód, którego prawdopodobnie nie widzimy. Przez ostatnie lata było tyle decyzji, które kibice popierali w 100%, a potem przyszło tyle rozczarowań, że ja po prostu dam im ten kredyt zaufania.

Niektórzy chyba myślą, że po całym bałaganie, który stworzyli Glazerzy, wszystko od razu zacznie funkcjonować jak w najlepszych klubach. A to jednak może trochę potrwać.
» 10 października 2024, 14:01 #234
NexaT: Mentalność dzieci, co zrobisz. Tu transfery się ocenia po 1-2 kolejkach, więc dla zarządu i tak dali dużo czasu.

Można sparafrazować powiedzenie i w tym przypadku na devilpage panuje zasada: zarząd jest tak dobry, jak jego ostatnia decyzja
» 10 października 2024, 15:26 #233
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 16:06

Ludzie będą zawsze marudzić. Chcą zmian, przebudowy, a gdyby się tylko zaczęła przebudowa od góry do dołu i trwałaby kilka lat, to będą mówić ,,o nie, tak to nie chcemy''. Naprawa zaniedbań ostatnich 15 lat nie stanie się w jeden sezon czy dwa, ba to się nawet nie stanie po 4 latach. Boli w cholerę oglądanie tej parodii, ale co jest do stracenia? I tak się nie liczymy w niczym, to lepiej działać, niż pudrować trupa pucharkiem co 2 sezony.
» 10 października 2024, 16:05 #232
Biniek: Coraz więcej doniesień o kontuzjach w naszym dream teamie. wszyscy zdrowi wywalczyli jak dotąd 14 miejsce... a trener, który z roku na rok zalicza drastyczne zjazdy, trzyma się dzielnie posady.
Ogólnie patrząc na te kilka miesięcy z Ienosem, to zapowiada się większy burdel, niż był dotychczas.
» 10 października 2024, 13:35 #231
dlabigt23: Na dzień dzisiejszy ciężko cokolwiek stwierdzić. Jednak popełnili bardzo duży błąd jeśli chodzi o Erika. Raz że to nie był ich wybór bo został wybrany jeszcze za czasów Glazerów a dwa po tak kiepskim wcześniejszym sezonie i słabym początku tego sezonu on nadal tutaj jest. Powinni odrazu postawić na Inzhagiego albo kogoś innego i tyle. Napewno latem była większa szansa kogoś pozyskać. Tak teraz tych których oni zapewne chcą to w trakcie sezonu nie ma szans żeby tutaj przyszli i opuścili swój aktualny klub. Jakoś w Chelsea nowy właściciel odrazu zwolnił Tuchela mimo tego że ten nie spuścił tak tego klubu jak Erik i mieli dość dobry sezon.
» 10 października 2024, 13:49 #230
Frosty: Niektórzy dyrektorzy i prezes są na stołku dopiero 3 miesiące ...
» 10 października 2024, 13:51 #229
StewieGriffin: W klubie doszło do zmian na najwyższych szczeblach, problem w tym, że zaczyna się okazywać, że zmian potrzeba praktycznie wszędzie, nie tylko na szczycie piramidy. Trzeba nowych fizjoterapeutów, ludzi odpowiedzialnych za testy medyczne w klubie, bo to nie jest normalne, że kupujemy piłkarzy i oni są zaraz połamani albo że ktoś daje zgodę na kupno piłkarzy, którzy łamali się na potęge już przed transferem.
» 10 października 2024, 13:54 #228
Leh: Biniek - te kontuzje pojawiły się w przerwie na kadrę, więc myślę, że to sposób, żeby chłopaków zatrzymać w klubie i nie zajeżdżać meczami reprezentacji.
Pewnie Garnacho czy Mazraoui wrócą do gry od razu po przerwie.
» 10 października 2024, 13:59 #227
dlabigt23: Leh myślisz ze kłamali by sobie z arytmią serca ? Akurat w tym przypadku raczej to jest prawda.
» 10 października 2024, 14:24 #226
Leh: Arytmia tak, zapewne, ale ja nie wierzę w to, że taki Garnacho gra co mecz a potem nagle wypada akurat na kadrę ;-)
Co do Mazraoui - podobno ma być gotowy na Brentford. Natomiast jak to jest możliwe, że my ściągamy gościa z arytmią, tak jak gościa z kontuzją stopy (Yoro), pleców (Hojlund) albo kontuzją wszystkiego (Mount) - tego nie zrozumiem. Nasze transfery to nadal zagadka.
» 10 października 2024, 14:29 #225
Leh: O, teraz jeszcze Amad :-) Myślę, że chłopaki dostają po prostu przerwę i tyle.
» 10 października 2024, 14:35 #224
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 14:54

No,chłopaki tyle sił włożyli żeby nie być w strefie spadkowej,że zasłużyli na odpoczynek po jakże ciężkich i walecznych bojach....
ja z jednej strony rozumiem że piłkarze powinni odpoczywać,ale nie w momencie gdzie wychodzisz na boisko,stoisz przez 90 minut i schodzisz - przecież w żadnym z rozegranych meczów oni nawet nie walczyli o dobry wynik,poza 35 minutami z Crystal Palace,a w reszcie meczów tej walki to było 10/15 minut na mecz,bez urazy ale ja też mogę wyjść na środek stadionu postać kwadrans i mówić że chce odpocząć już,tylko ktoś poważny by się mnie spytał "a po czym Ty chcesz odpoczywać ?"
» 10 października 2024, 14:50 #223
sztejner: P.S

No,ale w sumie jak Erik po 3 kolejce mówi że oni mają 60 meczów w nogach,to może i niech odpoczywają.....
» 10 października 2024, 14:55 #222
HillsHaveEyes: Leh

taaa przerwe dostaja, juz tak bylo ze dostali kontuzji i nie grali przez tyg, niby wracali wedlug DP, Marokanczyk mial zabieg, pisze jak byk ze bedzie pauzowal przez kilka tyg, pod Ericzkiem to moze nawet byc kilka miesiecy, proces powrotu i dostosowania i inne bzdety...
» 10 października 2024, 19:45 #221
Luck: Rok temu oddali reguilona bo nie będzie potrzebny, obrońcy wracają. Pamiętamy jak wrócili.
Teraz kupili mazraoui problemu z sercem, nie zdiagnozowany podczas transferu. Czy tam ktoś, ktokolwiek nad tym panuje ?
» 10 października 2024, 13:34 #220
Piwal: Człowieku on by tu bez nogi przyszedł to Ten Hag by ten transfer zatwierdził bo to jego ziomek z Ajaxu jest przecież :) Co z tego że prawa strona obrony była solidnie obstawiona przez Wana Bissake i Dalota a potrzebowaliśmy lewego obrońcy.
» 10 października 2024, 13:45 #219
StewieGriffin: Piwal, ale to chyba nie działa tak, że Ten Hag zatwierdza testy medyczne. Gdyby zawodnik oblał testy, to wtedy trener nie ma nic do gadania ( przynajmniej tak mi sie wydaje). Pytanie co oni tam robią, że kupujemy graczy, którzy zaraz po transferze sie łamią.
» 10 października 2024, 13:48 #218
Piwal: To co napisałem bylo raczej prześmiewcze :) Nie zmienia to jednak faktu że Mazraoui był nam średnio potrzebny a Brighton wyciągnęlo fajnego lewego obrońce z Turcji za 30mln.
» 10 października 2024, 13:53 #217
Luck: Nawet nie tyle się łamią, ale maja wbudowane kontuzje albo podatności na kontuzje które zaraz wychodzą. Oni, lekarze czy kto tam pracuje albo to akceptują, albo są takimi debilami że nie wiedza na co patrza jak widzą wyniki. Nie wiem co gorsze. Ale to juz nie jest śmieszne.
» 10 października 2024, 15:11 #216
Piwal: Luck chyba wiem co masz na myśli. Nie tyle chodzi o wbudowane kontuzje (chyba że to tylko zły dobór slów) co niektórzy mają po prostu taką budowe ciała lub poruszając się/stawiając krok rozkładają ciężar na stawy i mięśnie w taki sposób że łatwiej jest im doznać kontuzji. Przykładem jest tu Varane którego problemy z "krzywymi" kolanami były już dawno zdiagnozowane w Realu tylko u nas udawali że problemu nie znają a Erik liczył że Varane mu cały sezon rozegra dlatego kupił Onane zamiast stopera.
» 10 października 2024, 15:32 #215
ryudo3: Bierzemy tego Oshimena na zimę czy jak?
» 10 października 2024, 13:33 #214
StewieGriffin: Wątpię, że będziemy mieli w zimę taki hajs do wyłożenia to raz. Dwa to nie wiem czy zarząd zgodzi się na transfer kolejnego napastnika gdy w klubie są już te dwa drewniaczki Hojlund i Zirkzee. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu mielibyśmy ten hajs, a Napoli zgodziło by się zejść z ceny na 60-70 milionów to ja jestem za.
» 10 października 2024, 13:51 #213
Queue13: A to z Mazraouim ciekawe. Jedni piszą, że będzie mieć kilka tygodni przerwy, a inni, że to nic poważnego i będzie gotowy na przyszły mecz
» 10 października 2024, 13:31 #212
Carlitozz: Jakieś dwa miesiące ma pauzować. Plus jest taki, że nasrali tych meczów reprezentacji i nie powinno być to odczuwalne.
» 10 października 2024, 16:08 #211
lipeklukas: Przypominam przed sezonem trener powiedział, wiemy co było powodem tylu kontuzji i wiemy jak to naprawić. On kłamie na każdym kroku.
» 10 października 2024, 13:23 #210
szmexy: Wiadomo kiedy Shaw wróci?
» 10 października 2024, 13:22 #209
lipeklukas: Według mnie po tym incydencie, gdzie nie był w 100% sprawny po kontuzji, Erik go wystawił na puchar z 4 ligą. Tam dostał kontuzji ponownie. Od tamtej pory, coś jest nie tak, myślę, że czeka, aż łysy poleci.
» 10 października 2024, 13:25 #208
lipeklukas: AWB jest głupia sprawa.
» 10 października 2024, 13:22 #207
lipeklukas: Erik nie wiedziałeś? Mazraoui niedawno nie dokończył meczu Manchesteru United z Aston Villą. Jak się okazuje, Marokańczyk ma problemy z sercem. Konieczna jest dłuższa przerwa w grze.
Ten Ajax jak kiedyś był siedliskiem talentów, tak teraz produkuje się tam na ilość, nie na jakość, byleby kasę trzepać.
» 10 października 2024, 13:21 #206
StewieGriffin: Kolejna rzecz która zaskakuje w tym klubie - Mazraoui problemy z sercem, które podobno miał już wcześniej. Yoro wypadł przez kontuzje stopy, która też podobno była do wykrycia albo nawet wykryta, tylko przymknięto na nią oko. Co oni robią na tych testach medycznych?
» 10 października 2024, 13:16 #205
sztejner: Hojlund wypadł rok temu przez kontuzję pleców którą też wykryli wcześniej lekarze z Atalanty
» 10 października 2024, 13:27 #204
HillsHaveEyes: Garnek kontuzja, Maglaja i Mazraoui tez, zaczyna sie etap, gdzie Ericzka juz nic nie uratuje, prezesiki i inne dyrektorki, zamiast go zwolnic, to dalej mysla, ze magicznym sposobem zaczniemy wygrywac, a jajoglowy, przez te remisy tylko przypudrowal trupa, ktory sie juz rozklada, w nastepna sobote zwolni go Frank, zwany tez Drakula 2
» 10 października 2024, 13:15 #203
LukasDudek7: Przecież łysy jest zachwycony, bo teraz powie, że gramy padaczkę, ale to przez to, że jest dużo kontuzji, nie jest wina.
» 10 października 2024, 20:08 #202
Celt15: Jak my graliśmy taki badziew do tej pory to z ponownie przetrzebiona obrona zapowiada się dobra zabawa!
» 10 października 2024, 12:54 #201
sztejner: przynajmniej sporo bramek będzie wpadać :P
» 10 października 2024, 13:07 #200
sztejner: Z powodu braku Mazraouiego jak widzicie linię obrony przeciwko Brentford ??
Martinez-Evans-DeLigt-Dalot ?? (Maguire również kontuzja)
Lindelof-DeLigt-Martinez-Dalot ??
» 10 października 2024, 12:48 #199
StewieGriffin: Obstawiam, że Dalot na LO jak do tej pory a na prawą wskoczy Lindelof.

Priorytetem na ostatnie okienko miał być napastnik i lewy obrońca. Lewego obrońcy nie kupiliśmy wcale a napastnika kupiliśmy słabego. I tak to leci czas w tym United
» 10 października 2024, 13:02 #198
sztejner: o ile się nie mylę to Martinez na tournee zagrał kilka razy jako LO dlatego postawiłem go na boku obrony / i wiem że rozegranie tam kilkudziesięciu minut to za mało aby go tam wrzucać,ale eksperymenty Erika są nie do przewidzenia ;)
» 10 października 2024, 13:10 #197
szmexy: Mazraoui prawdopodobnie arytmia serca, zdrowiej. Jeden z nielicznych któremu się chciało. Przewidywana pauza 4-8 tyg
» 10 października 2024, 12:38 #196
sztejner: Noussair Mazraoui wypada z gry na około dwa miesiące. U prawego obrońcy zdiagnozowano bowiem arytmię serca. Piłkarz przeszedł już zabieg korygujący tę przypadłość
» 10 października 2024, 12:39 #195
DevoMartinez: No niestety pisałem, że koniecznie trzeba sprowadzić latem LO bo Shawa nie będzie pół sezonu a Malacia to wielka niewiadoma czy w ogóle da radę grać na odpowiednim poziomie po takiej kontuzji. Mazraoui to był jedyny równo grajacy nasz obrońca. Poziom reszty to nieporozumienie łącznie z przehypowanym Dalotem.
» 10 października 2024, 12:47 #194
dlabigt23: To czas na Lindelofa. Teraz to dopiero będą boki obrony Dalot i Lindelof xD. Super transfery jak narazie. Sprzedaliśmy zdrowego, solidnego AWB i kupiliśmy kolejnego co nie będzie mógł grać xD.
» 10 października 2024, 12:51 #193
StewieGriffin: Można było kupić Inacio za 60 baniek, który obstawiałby nam dwie pozycje ( ŚO i LO), ale woleliśmy tyle wydać na nastolatka z jednym sezonem w Ligue 1. Na szczęście, Francuz szybko wpasował się do drużyny i połamał już na starcie.
» 10 października 2024, 13:15 #192
Kluivert19: Chyba przez to Aguero musiał zakończyć karierę
» 10 października 2024, 13:16 #191
Piwal: Logika DevoMartineza: Mazraoui który rozegrał 750 minut to nasz "jedyny równo grający obrońca"
Dalot który od 2 lat jest naszym najlepiej ocenianym obrońcą mimo że musiał ustąpić miejsce na swojej nominalnej pozycji to na lewej zgarnia wciąż lepsze noty niż Marokańczyk jest "przehypowanym Dalotem". Niezle odleciałeś...
» 10 października 2024, 13:21 #190
DevoMartinez: Piwal: Chyba Ty odleciałeś. Dalot w lidze 7.12 Mazraoui 6.89. W LE Dalot 6.50 Mazraoui 7.20.
Do tego marokańćzyk średnio 3 odbiory na mecz Dalot 2 w każdych rozgrywkach. Chyba każdy kto ogląda mecze widzi, ze w tym sezonie to marokańczyk jest naszym najlepszym obrońcą póki co.
» 10 października 2024, 19:43 #189
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.10.2024 08:15

DevoMartinez, no i jeśli policzysz sobie średnią z obu rozgrywek ocenę biorąc pod uwagę ilość meczów ligowych (7) i LE (2) to wyjdzie Ci że Dalot ma 6,98 a Mazraoui 6,95. Brawo, wyjaśniłeś sam siebie i nie wiem czemu nadal bezczelnie twierdzisz że to ja odleciałem.

I pamiętaj że Diogo nie gra na swojej nominalnej pozycji bo ustępuje Noussairiemu.
» 11 października 2024, 08:14 #188
DevoMartinez: Dalot grał 5 meczy na swojej nominalnej pozycji w tym sezonie, także zawalił nam ostatnio bramkę. Marokańczyk nie zawalił a różnica średnich jak widać prawie żadna. To który z nich lepiej broni to wystarczy oglądać mecze.
» 11 października 2024, 12:32 #187
StewieGriffin: Dawać latem tego Amorima, najlepiej w pakiecie z Inacio i Gyokeresem. Portugalczyk ze Sportingu, co może pójść nie tak? :D
» 10 października 2024, 12:31 #186
sztejner: Ten Gyokeres to kawał dzika
Jakby się udało wyjąć Amorima i Gyokeresa to moim zdaniem mogłoby być spoko
» 10 października 2024, 12:35 #185
StewieGriffin: Inacio również bym brał, bo Martinez jak na razie oprócz pierwszego dobrego sezonu to zawodzi
» 10 października 2024, 13:03 #184
Buuuumber: Chłopie obudź się xD Koleś by musiał mieć coś nie pokolei w głowie jakby tu zawitał. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy.
» 10 października 2024, 13:15 #183
StewieGriffin: Tak samo jak nie po kolei musiał mieć każdy trener po Fergusonie, który tu dołączał i każdy piłkarz, któego kupiliśmy na przestrzeni ostatnich 12 lat. Ten klub nadal przyciąga duże nazwiska.
» 10 października 2024, 13:19 #182
Buuuumber: Tylko dlatego że tu można zdobyć dobra kasę a za dużo się nie trzeba starać... I przychodzi tutaj ktoś kto już nie jest chciany w jego poprzednim klubie xD
» 10 października 2024, 15:45 #181
LukasDudek7: Na bank bez LM i kasy za udział w LM będzie to możliwe, nie wierze....
» 10 października 2024, 20:10 #180
trojanc: Co się stało znowu Mountowi, że ma być niedostępny przez kilka tygodniu, przecież on miał tylko rozbitą głowę...
» 10 października 2024, 10:54 #179
Biniek: Eryczek zostaje, więc Mount może dalej ściemniać na L4. Wygląda na to, że tak jak Malacia, Mason jest tu po to, żeby ilość rekonwalescentów się zgadzała.
» 10 października 2024, 11:13 #178
Queue13: Podobno szaman Pogby rzucił na niego jakieś mocne zaklęcia i nawet jak dostaje w głowę to potem rozchodzi się po całym ciele
» 10 października 2024, 11:15 #177
NexaT: Tragiczny transfer, nawet gorszy od Malacii, bo ten przychodził po prostu jako rezerwa, a tu gość z 7 na plecach i wielkimi nadziejami.
» 10 października 2024, 11:17 #176
vanN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.10.2024 11:27

no wydawało mi się lata temu że ciezko będzie pobić Alexisa we wtopie transforowej, ale Mount bije go o kilka długości, praktycznie nie gra a jak gra to w zasadzie widmo
I danie za niego 60mln, nie mieści mi się w głowie, Czelsi zrobiła złoty interes na nim
» 10 października 2024, 11:26 #175
Panoramix: Przypominam, że daliśmy za niego 60 mln a gość był tylko z rocznym kontraktem.
» 10 października 2024, 11:59 #174
Kluivert19: Wygląda na to że MU kupił nie tego zawodnika z Chelsea.Arsenal wziął Havertza I narazie bardzo dobrze na tym wyszedł I w ogóle się nie łamie
» 10 października 2024, 12:01 #173
Queue13: @vanN

Oj, nie ma szans, żeby przebił Alexisa.
Alexis zarabiał z 2 razy więcej i jego tygodniówka miała potem mocny wpływ na to jak wysoką dostawali inni zawodnicy.
» 10 października 2024, 13:26 #172