Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United wycofał się z porozumienia z De Geą

» 27 czerwca 2023, 15:12 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
David de Gea zgodził się podpisać nową umowę z Manchesterem United, ale klub z Old Trafford wycofał swoją propozycję. O kontraktowym zamieszaniu dotyczącym hiszpańskiego golkipera informuje portal The Athletic.
Manchester United wycofał się z porozumienia z De Geą
» Kontrakt Davida de Gei z Manchesterem United obowiązuje do końca czerwca | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem David de Gea zostanie w Manchesterze United?
Kontrakt De Gei z Manchesterem United obowiązuje tylko do końca czerwca. 32-latek już w sobotę będzie wolnym zawodnikiem i obecnie trudno powiedzieć, czy w najbliższych dniach przedłuży swoją obecną umowę z Czerwonymi Diabłami.

The Athletic twierdzi, że De Gea podpisał już przedłużenie kontraktu z Manchesterem United, lecz dokumenty nie zostały podpisane przez klub. Czerwone Diabły zaproponowały Hiszpanowi jeszcze niższe wynagrodzenie.

Wcześniej angielskie media informowały, że De Gea przystał na obniżkę wynagrodzenia z 375 tysięcy funtów tygodniowo do 200 tysięcy funtów tygodniowo. Teraz Hiszpan miał otrzymać propozycję umowy z jeszcze niższym wynagrodzeniem.

Na nową ofertę Manchesteru United nie odpowiedział jeszcze De Gea, który ma rozważać różne opcje. Zainteresowanie Hiszpanem przejawiają kluby z Arabii Saudyjskiej, ale zawodnik wolałby grać na najwyższym poziomie w Europie.

The Athletic informuje, że rozmowy pomiędzy De Geą a Manchesterem United trwają. Czasu na osiągnięcie porozumienia jest jednak coraz mniej.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United opublikował wyniki finansowe. Transferowe plany bez zmian
Następny news »
Ile Manchester United będzie mógł przeznaczyć na transfery w letnim okienku?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (158)


Karil5144: Paskudne zachowanie mimo, że Ddg to jeden z pierwszych kandydatów do odejścia. Tak po prostu się nie robi, ale można z drugiej strony się przyzwyczaic, że Glazerzy to banda amatorów.
» 28 czerwca 2023, 23:39 #158
lecho: W klubie, który potrzebuje wzmocnień w pomocy i przede wszystkim bramkostrzelnego napastnika, wikłają się w trwającą miesiące sagę dotyczącą...bramkarza. Takie rzeczy tylko w United.
» 28 czerwca 2023, 18:05 #157
Lokator23: Smiesza mnie ludzie ,ktorzy pisza ,ze David nie jest legenda. Gosc ma najwiecej czystych kont w United grajac w " najgorszym United " zawodnik ktory przez ostatnich 10 lat byl najczesciej wybieranym graczem sezonu. A jeszcze pamietam jak wyzywaliscie Real za to jak traktuje legendy. David zasluzyl chociaz na mecz pozegnalny na Old Trafford.
» 28 czerwca 2023, 14:49 #156
Lecter: Mnie też, ale co zrobisz? Tutaj co niektórzy mają większy szacunek do bramkarzy z innych klubów, niż do własnego. Chorągiewki. Swoją drogą według nich, to za mało, bo powinien mieć do tego przynajmniej 10 asyst w sezonie.
» 28 czerwca 2023, 15:15 #155
Seszele: Czas na zmiany.
Dzięki David za wszystko.

Powodzenia.
» 28 czerwca 2023, 11:19 #154
Litosci: Skoro newcastle za takie pieniądze wyciągnęło „następcę Pirlo” według ekspertów to takiego Maignana tez by dało radę wyjąc za tyle co Onane a na pewno jest lepszy
» 28 czerwca 2023, 10:16 #153
Dawidlademann: Z takimi obrońcami to Peter i Edwin też mieliby problemy ...
» 28 czerwca 2023, 09:32 #152
Daniel90: Obrona też jest bardzo słaba, ale dziwie się że chcecie zatrzymać Davida z tygodniówka 375 000, gościu bardzo słabo gra nogami, w karnych to przeciwnicy wiedzą że wystarczy tylko w bramkę trafić, ogólnie zostawił bym go jeszcze na 2 sezony bo nie mamy kasy na transfer nowego bramkarza ale musiałby zjechać z tygodniówką do 150 000
» 29 czerwca 2023, 00:35 #151
JahKowalski: Przecież uzgodnili zmniejszenie tygodniówki, szambo wybiło później
» 29 czerwca 2023, 15:10 #150
misiek1981: dla mnie ta cała szopka z kontraktem jest symbolem dobrych zmian, bo skoro David ma być nominalnym nr 2 ( wszystko na to wskazuje to dlaczego mam dostawać 200 tys . O Onanie gdzieś czytałem że jego pensja to będzie ok 70. Pamiętam jak przez mgłę, ze kontrakt kominowy Davida podpisywano w okresie kiedy był on absolutnie najlepszym zawodnikiem man utd i istniała obawa ze zwyczajnie ktoś go wyjmie. Dziś sytuacja jest inna , drużyna chce grać do przodu, intensywnością dominować przeciwnika. W takich okolicznościach lepiej sprawdzi się bramkarz dobrze operujący na przed polu i grający nogami bo zwyczajnie sytuacji podbramkowych przeciwnika powinno być mniej. Niema sensu podpisywać go za więcej niż 50-60 tys . zresztą zobaczcie jaki jest ruch innych klubów po darmowego bramkarza ze złota rękawicą - żaden.
» 28 czerwca 2023, 07:26 #149
Biniek: Onana 70k, DDG 50-60... Ktoś tu się chyba zatrzymał na 2015 roku.
» 28 czerwca 2023, 08:53 #148
Leh: Onana ma mieć podwojone zarobki netto, co oznacza, że dostanie tygodniówkę pod 200 tys. Więc na pewno na 70 się nie skończy :-)
» 28 czerwca 2023, 10:20 #147
karreem: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2023 06:37

Jako wolny gracz na pewno znajdzie klub z dobrą pensją nawet w Europie. Jeśli chce bardzo dobrze zarobić Arabia Saudyjska,czeka, jest jeszcze szybko rozwijające się amerykańskie MLS.
» 28 czerwca 2023, 06:36 #146
Lecter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2023 05:23

Ja mam propozycję. Kupmy Onane, Rayę i Costę. Jednego postawimy na szpicy i będzie wykańczał akcję, bo przecież gra fenomenalnie nogami, drugiego w środku pola, żeby te piły mógł zagrywać temu na szpicy, bo przecież świetnie gra nogami, a trzeci na "bramkę" niech śle piły w siną dał do tych dwóch poprzednich, bo przecież dobrze też gra nogami. Co Wy na to?
» 28 czerwca 2023, 05:23 #145
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2023 05:33

Spoko ale dorzuciłbym na napad jakiegoś napastnika co dobrze rękami gra.
Wybaczcie mi ale czasy się zmieniają, piłka się zmienia i idzie do przodu, co to za napastnik który tylko strzela gole?! Sorry ale trzeba czegoś więcej.. edit: ..do WSPÓŁCZESNEGO futbolu - zabrakło jeszcze tego mądrego słowa, teraz jestem spełnionym znawca i internetowym następca Guardioli
» 28 czerwca 2023, 05:31 #144
flt32705: Dla mnie Dawid De Gea jest bardzo dobrym bramkarzem ale nigdy nie będę go traktował uznawał za legendę, bo co bo tyle meczy rozegrał?? Dla mnie jest symbolem przeciętności i brak mu charakteru na bycie bramkarzem w takim klubie, taki miękki kluch jak Zielinski z reprezentacji
» 28 czerwca 2023, 00:10 #143
Paps: Dokładnie.
» 28 czerwca 2023, 08:25 #142
Lokator23: Gosc ma najwiecej czystych kont majac najgorsza linie obrony w historii United. Gosc ktory poza 2 ostatnimi sezonami byl w rewalacyjnej formie , prawie co sezon zawodnik roku a Ty mowisz ze nie jest legenda.
» 28 czerwca 2023, 16:46 #141
Muaarthinos: Ej, serio, czy jesteście jacyś, no, opóźnieni?

Szacunek dla Davida za to, co zrobił dla klubu, chociaż sprawa z faksem no wiadomo. Ale okej, dawno temu i nie prawda.

Jeśli chodzi natomiast o grę, to serio nie widzicie innych aspektów? Bo aż mnie to zaskakuje, że mamy tylu kibiców, którzy myślą o piłce w taki sposób. Poważnie, polecam sobie sprawdzić statystyki i zapoznać się ze współczesnym futbolem zanim ktoś otworzy gębę. Bo jeśli ktoś do tak skomplikowanej gry podchodzi w tak prosty sposób, że zatrzymywanie strzałów na linii oznacza współcześnie dobrego bramkarza, to spoko, ale warto to zaktualizować przed wypowiedzeniem się, bo rzeczywistość wygląda inaczej.

Zawirowania z umową to jedno, nie wiemy jak to wygląda za kulisami. Fakt, że potrzebujemy na już kogoś pasującego do współczesnego futbolu – co innego. I z tym drugim nie da się kłócić, jeśli się ma chociaż minimalną wiedzę o piłce nożnej.
» 28 czerwca 2023, 00:09 #140
Blau: Dawid w dłuższej perspektywie na pewno nie pasuje do wizji gry Erika, ale patrząc na nasze aktualne problemy kadrowe, to transfer bramkarza na pewno nie jest priorytetem.

W klubie nie ma napastnika, a to zawsze była najbardziej kosztowna pozycja do obsadzenia. Nie ma ogarniętego zmiennika/rywala dla Bruno przez co facet jest mega obciążany, a to wpływa na jego formę, bo już nawet o ewentualnej kontuzji nie chce wspominać, bo bylibyśmy w kropce. Nie ma nikogo za Eriksena, bo o ile go bardzo lubię, o tyle w intensywnych meczach już czasami nie dojeżdża. Nie ma ogarniętego zmiennika dla Casemiro, a było widać w tym sezonie, że jak pauzował za kartki, to gra siadała i nawet jak udało się wygrać, to było to okupione stresem i koszmarną grą. Nie ma również ogarniętego środkowego obrońcy, który wskoczyłby w miejsce Varana, kiedy ten złapie kontuzje (a robi to regularnie)

Moim zdaniem priorytety wyglądają następująco:

1. napastnik
2. ofensywny pomocnik
3. defensywny pomocnik/ box to box (ktoś jak Rabiot czy jak Pogba za czasów pierwszego pobytu w Juve, czyli ktoś kto umie rozgrywać piłkę, ale jednocześnie ma pojęcie o bronieniu)
4. bramkarz/środkowy obrońca

Ja tak to widzę. Tak jak pisałem na wstępie - Dawid finalnie nie nadaje się na bramkarza pod styl gry jaki chce wprowadzić Erik i prędzej czy później musiałby odejść z United. Onana to koszt prawdopodobnie ponad 50 milionów euro czyli jeśli wierzyć źródłom jest to około 1/2 naszego budżetu.
» 28 czerwca 2023, 00:34 #139
arusm: De Gea rocznego kontraktu nie podpisze. I co? za rok kupimy nowego bramkarza a rezerwowy będzie miał wyższą pensję od pierwszego? Czy żeby zachować hierarchię płac nowemu damy 300 na start?
» 28 czerwca 2023, 08:19 #138
TevezC: W żadnym liczącym się klubie w Europie nie zakotwiczy. Żaden klub w Europie nie da mu więcej niż 100k, więc czego on oczekuje? Alisson Becker zarabia grubo poniżej 200k tak dla przykładu.
» 27 czerwca 2023, 22:37 #137
awe: Pewnie gdyby wiedzial, ze nie przedluzy kontaraktu pol rok temu juz by mial zaklepany klub, Becker te "duzo ponizej zarabia jakies" 10 tys, co w takim LFC jest jak w United 400, tam zasluzony od lat Salah najlepszy pilkarz ligi mial otrzymac kontrakt na poziomie tego co Sancho dostal na start, czy Maguire zarabiajacy tyle co VVD.
» 28 czerwca 2023, 15:57 #136
nowakman85: De Gea nie jest najlepszym bramkarzem na świecie i zarabia naprawdę chore pieniądze jak na tę pozycję, ale zmniejszanie o połowę pensji po 12 sezonach w klubie to też absurd. Zarząd popełnił błąd chcą teraz wprowadzać nowy ład, ale niech dotyczy on nowych zawodników i przedłużania kontraktów obecnym piłkarzom, żeby nie dawać na ładne oczy 400 tys. na tydź
» 27 czerwca 2023, 22:16 #135
kondzik: JUST IN: Reported Manchester United target Diogo Costa is close to heading to the Premier League. Talks advanced over the weekend, as FC Porto have to cash in €50m in capital gains by Friday. #MUFC [
@cnnportugal
» 27 czerwca 2023, 21:47 #134
RoyRoy: Uważam, że powinniśmy rozglądać się za innym, perspektywicznym, bramkarzem. Koniec z sentymentami, rozwój przede wszystkim ale jeżeli była umowa na jakąś tygodniówkę a teraz wycofują się z tego i zmieniają warunki to bardzo źle świadczy o ludziach za to odpowiedzialnych. Wstyd i żenada.
» 27 czerwca 2023, 20:49 #133
sturmik: De Gea miał na stole umowę na 175k na tydzień przez większość tego sezonu. Zdeklarował się niedawno że chce podpisać, ale w międzyczasie ETH zobaczył ile potrzebował jego meczów i postanowił zniechęcić go do jakiegokolwiek podpisania. United zaproponowało podobno jeszcze mniej.

David się rozgląda - ale może zderzyć się z rzeczywistością - bo nikt mu więcej niż 100k przy wielkim szczęściu nie da
» 28 czerwca 2023, 00:00 #132
Litosci: Ale za podpis skasuje z 10/15 baniek
» 28 czerwca 2023, 10:19 #131
Paps: No i bardzo dobrze.Juz dawno nie powinno go tu być,a w zamian przyjść bramkarz,który potrafi grać zarówno na linii jak i jako ostatni obrońca.Pozegnam go bez żalu.
» 27 czerwca 2023, 20:37 #130
zbyszek7: To napisz mi prosze kto ma tutaj przyjsc?
» 28 czerwca 2023, 04:39 #129
Paps: Jest wielu lepszych od niego bramkarzy.Maignan,Raya,Martinez,Costa,nawet Fabiański.A kogo mogłoby się udać sprowadzić?Nie wiem,to nie moje zadanie.Jedno wiem na pewno,De Gea to nie jest bramkarz topowy.
» 28 czerwca 2023, 08:30 #128
seth: To zes mnie teraz rozsmieszyl do lez. A skad mamy wziac kase na topowego bramkarza zachowujac jednoczesnie srodki na zakup napastnika i srodkowego pomocnika?
» 28 czerwca 2023, 23:41 #127
majk: Żenada tak traktować legendę i wstyd.
» 27 czerwca 2023, 20:08 #126
Daniel90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 20:59

Żenada to była jak real madryt żegnał Raula albo Casillasa, a De Gea od dawna nie dojeżdża na ważne mecze pamiętam jak szedł strzelać karnego w LE gość wyglądał jak zbity pies, jemu często brakuje jaj żeby wziąść odpowiedzialność za ten cały burdel w MU, podam piłkę do Harrego chociaż widzę że stoi koło niego dwóch przeciwników i Harry napewno coś odwali, ale to nie jest moja winna że strzelili nam bramkę przecież harry chciał żeby mu podać
» 27 czerwca 2023, 20:57 #125
Dawidlademann: Też tak uważam... Po tylu latach powinno to wyglądać trochę inaczej...
» 27 czerwca 2023, 23:51 #124
Dawidlademann: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 23:55

Nie intersuje mnie Real ... Ja jako kibić United czuje nie smak , powinno to wyglądać inaczej... A nie przez tyle lat był numer jeden a teraz bierz swoje rzeczy i nara.. Może jestem dziwny ale wg mnie jak klub chce innego bramkarza to powinni oficjalnie przed kibicami dać szansę pożegnać się z DDG co by nie gadac jest LEGENDĄ i CZERWONYM DIABŁEM
» 27 czerwca 2023, 23:55 #123
Daniel90: Legendą dla mnie to był Rooney a jak go żegnali to wszyscy pamiętamy, De Gea powinien opuścić United jakieś 3-4 sezony temu, on jest dobry ale nie na United nam potrzeba kogoś kto będzie potrafił wyprowadzić piłkę od bramki, zobacz jak on wykopuje piłkę i jak szybko ona wraca pod naszą bramkę, De Gea nie dojeżdża na ważne mecze i to jest fakt
» 28 czerwca 2023, 02:06 #122
Lokator23: Nie ma jak to przyj... sie do bramkarza o nie wykorzystany rzut karny
» 28 czerwca 2023, 16:48 #121
Daniel90: No panie za 375 000 tygodniowo to mógłby przynajmniej spróbować strzelić skoro bronić ich nie potrafi, nasi przeciwnicy to na karnych nawet spiny nie mają bo wiedzą że wystarczy tylko w bramkę trafić
» 29 czerwca 2023, 00:29 #120
pawelisto2: Najlepszy okres wyników w ubiegłym sezonie mieliśmy, gdy przestaliśmy na siłę grać od bramki, a raczej stosowaliśmy szybką grę na Rashforda. Pod koniec sezonu Erik znowu chciał zaszczepić nam grę od bramkarza i zaczęło się to walić i palić, że drżeliśmy o top4.
Bo oprócz bramkarza, który dobrze potrafi grać nogami i dobrze czuje się w takiej grze, dobrze gdyby reszta zespołu w takowej się czuła(po to właśnie Pep wywalił ogrom kasy na samych obrońców), a u nas dwóch prawych obrońców bawi się przez całą karierę w piłka parzy, Varane orłem w tym aspekcie nie jest, a najlepszy tak naprawde pozostaje człowiek z rezerwy Lindelof. W szczytowych sezonach Live najczesciej podającym zawodnikiem był Virgil, w City obok Rodriego jest to Ruben Dias u nas nie wiem czy jest ktoś kto mógłby na tyle pewnie odbierać te piłki od bramkarza, który dobrze gra nogami. Obawiam się, że przy nerwowych ruchach Varane’a, Martineza czy Shawa(który również lubi podać piłkę na kontrę marzeń przeciwnikowi) zmiana bramkarza niewiele tu zmieni. Choć mam nadzieję, że się mylę.

Według mnie napastnik to pierwsza potrzeba w naszym zespole, a nie bramkarz, ale nie ja tu jestem trenerem i liczę, że mimo mojego „Be, zostawcie Davida”, okaże się, że to Erik ma rację.
» 27 czerwca 2023, 19:59 #119
DevoMartinez: Varane nie jest orłem w wyp;rowadzaniu piłki? Rly?
PO piłka parzy? Przecież Aaron często potrafi się przedrzeć z piłką już częściej Shaw staje i wycofuje. Martinez też piłki się nie boi. Brakuje głównie bramkarza który potrafi dokladnie podać i nie panikuje.
» 27 czerwca 2023, 20:26 #118
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 19:23

Nie rozumiem o co wam biega.
Raz, że to niepotwierdzona plotka, a dwa to nikt DeGea nie obiecywał zarobków z kosmosu do końca życia.
I tak za długo MU się cackało ( konkretnie to hochsztapler Woodward ) z nim.
Nie darmo w repr. Hiszpanii już o nim zapomniano.
MU nic mu mie jest winien, wręcz przeciwnie.

United nie może być domem spokojnej starości tak jakby niektórzy chcieli.
DeGea nie domaga więc do widzenia albo ława.
Zbyt wiele klub z nim w bramce nie zdobył przez dekadę.
» 27 czerwca 2023, 19:18 #117
CoachMark: Dobre argumenty gościu.

Po pierwsze źródło to the athletic i jest to nieliczne ze źródeł, które wrzuca DP, które w ogóle warto komentowac.

Po drugie to, że wcześniej dostał za duży kontrakt, to jedno, a to że przystał na niebagatelną obniżkę, to co innego.

Ma profil taki, jaki ma, z tego powodu nie ma go w kadrze, zaważył na tym też pewien blamaż na MŚ.

Jakie znów winien?:D O czym ty piszesz? To jest dość prosty rachunek. Taniej jest utrzymać tego bramkarza i przy okazji całkiem niezły poziom, niż kupić może trochę lepszego + go opłacać. To jest tak banalnie proste.

Spokojna starość? Gdyby Po tak zagranym sezonie jak on w tym minionym rozstawać się z graczami, to uwaga.... Rashforda juz dawno by tu nie było. Gdy przez jakieś 2 sezony grał po prostu gorzej niż DDG obecnie w bramce.

Klub z nim zbyt wiele nie wygrał owszem i ile w tym jego wielkiego udziału. Karne z Villarrealem były bronione fatalnie, to fakt, ale nie wiem czy w którymkolwiek klubie oczekiwałby ktoś, że bramkarz im w karnych wygra trofeum. To jest na zasadzie, uda się, to jesteś herosem, nie uda się, to trudno. W pozostałych momentach, gdy klub był pod władaniem LVG, Moyesa, czy nawet Ole on był jedną z jaśniejszych postaci słabych drużyn, ustepował najwyżej Bruno.
» 27 czerwca 2023, 22:10 #116
flt32705: 100% racji
» 28 czerwca 2023, 00:11 #115
Szff: Wszyscy hejtuja klub, a nikt nie wziął pod uwagę najbardziej prawdopodobnego scenariusza. Na 90% była przedstawiona oferta 200k z terminem np.do 15.06. Jakoś mniej więcej wtedy zaczęły się nasilać plotki o zainteresowaniu Onana czy innymi bramkarzami. Pierwsza połowa czerwca była praktycznie cisz. Myślał, ze klub zmięknie i da więcej kasy jak nie podpisze. A teraz jest, ze „klub wycofał się” i tak można to nazwać i każdy byle pismak się obroni.
» 27 czerwca 2023, 19:10 #114
manegarrincha: Jeśli był termin to ok. Perfekcja.

Jeśli nie to smród i kwas na przyszłość.
» 27 czerwca 2023, 19:39 #113
CoachMark: Co to zmienia? Jeśli nawet DDG zwlekał, ale podpisał, a klub mu po tym i tak mówi "słuchaj jednak zmieniliśmy zdanie", to jest to śmieszne i już. Tak to nawet ludzie sobie używanych samochodów nie sprzedają, że cena jest ustalona na 7,200, po czym przyjeżdzasz po auto, a chłop ci mówi, że w sumie to jest tak zadbane, że on jednak by chciał 8000.
» 27 czerwca 2023, 21:59 #112
ReddeviL1987: Co niektórzy tu, to niewdzięczne sokisyny i tyle w temacie. DDG król.
» 27 czerwca 2023, 19:06 #111
flt32705: DDG król?? Komu ty kibicujesz bo wątpię że Manchesterowi United
» 28 czerwca 2023, 00:12 #110
karmnik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2023 01:55

Oczywiście ze król, najlepszy bramkarz jaki grał w manchesterze, wypadkowo biegania po klawiaturze
» 28 czerwca 2023, 01:54 #109
Martelink: DDG sam zapracował na takie warunki jakie dostał od klubu (mecze z WHU czy z Sevilla).

Obniżka o blisko połowę wygląda mega, ale weźmy też pod uwagę, że on zarabiał najlepiej ze wszystkich bramkarzy w lidze nie dając tych samych wyników co Alisson czy Ederson.
Gdyby spojrzeć, że realnie powinien zarabiać 275-300 tygodniowo to nowa propozycja na poziomie 150 nie wygląda źle (dla bramkarza który zaraz może być numerem 2).
Zmiana decyzji klubu wygląda źle ale jest podyktowana względami ekonomicznymi i potrzebami zmian samej drużyny (bramkarz który rozgrywa piłkę).
» 27 czerwca 2023, 18:59 #108
ManCr7united: Mają nieźle pod kopułą naprawdę prawie zmniejszył zarobki o połowę a im mało

Zamiast podpisać i mieć spokój na te dwa lata w przebudowie kadry to teraz się popisali

Nic tylko pogratulować zarządowi jak podeszli do tak lojalnego zawodnika
» 27 czerwca 2023, 18:30 #107
axel52: Spokój z nim w bramce? Odłóż cokolwiek bierzesz.
» 27 czerwca 2023, 19:00 #106
manegarrincha: Spokój z DDG xD oksymoron
» 27 czerwca 2023, 19:04 #105
ReddeviL1987: Dokładnie
» 27 czerwca 2023, 19:05 #104
sturmik: Gdyby bylo to takie hop toby juz dawno podpisal.
Skoro wzial klub na przeczekanie (bo sam sie rozgladal czy nikt nie da wiecej) to skonczy szukajac pracy.
» 27 czerwca 2023, 19:57 #103
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 18:31

Jako zwolennikiem kupna GK nr1 jako priorytet, całą sytuację uważam za niesmaczną.

Pomimo tego że uważam że DDG jest w tym momencie poniżej połowi stawki GK w lidze to i tak głośno powiem że tak się nie robi.

Jeśli ktoś mu zaoferował rolę zmiennika za takie hajsy to powinnien wziąść za to odpowiedzialność. Zwłaszcza w odniesieniu do szacunku za lata kariery U NAS.

Chodzi mi o planowanie. Nie można zmieniać oferty w zależności od sytuacji. Słowo droższe od pieniędzy. Trzeba było się zastanawiać wcześniej

Jeśli te doniesienia są prawdziwe to jest to duży smród. Trzeba było od razy mu powiedzieć że np. 130tys/week i nr2, a nie teraz robić smrodliwe fikołki.
» 27 czerwca 2023, 18:28 #102
Leh: Też nie wiemy w 100% co się dzieje. Może się dogadali, a potem Erik powiedział: sorry, David, ale tego nie widzę? Może on sam nie chce być rezerwowym?

Ponosi nas a może warto zaczekać parę dni, pewnie David sam to skomentuje
» 27 czerwca 2023, 18:39 #101
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 18:53

Jeśli ETH powiedział sorry tego nie widzę (w co bardzo chciałbym wierzyć, bo to znaczy że docelowo mamy grać nowocześnie) to powinnien wraz z DS określić max pensje dla Davida jako legendy GK nr. 2. Określić ją w ofercie którą mu złożyli

Jeśli wycofali się z danego słowa to bardzo słabo.
» 27 czerwca 2023, 18:52 #100
pride: W końcu jakaś zdecydowana i dobra decyzja klubu.
» 27 czerwca 2023, 18:26 #99
Wirus: Jeśli to prawda, to szczerze jest to tak chamskie wobec naszej WIELKIEJ legendy, że aż szkoda słów. Jeden z najlepszych bramkarzy w historii naszego klubu jak i na świecie, gdzie w swoim prime był jak kosmita i bronił wszystko. W zakończonym sezonie zgarnął złotą rękawice, był naszą podporą i bronił świetnie.
Śmiechu warte zachowanie zarządu i na miejscu Davida odszedłbym z klubu, gdzie widać panuję wielki bałagan.
» 27 czerwca 2023, 18:12 #98
dlabigt23: Fajnie jakby został jako nr 2. Równie dobrze mógłby bez problemu grać u Arabów albo w USA Jeśli zależało by mu na kasie. Jak zostanie przy obnizeniu tygodniówki będzie dobrze o nim świadczyło. Oczywiście nowy bramkarz również konieczny. Jako nr 2 idealnie by się nadal. W Pucharach może śmiało grać. Meczy jest sporo. Tak na dobrą sprawę to Jeśli zdecyduje się nas opuścić to musielibyśmy ogarnąć chciazby jakiegoś Hendersona jako nr 2 bo Heaton to trochę słaby kaliber nawet jako nr 2. Przy kontuzji np Onany czy innego nowego bramkarza nie widzę go jako nr 1.
» 27 czerwca 2023, 18:08 #97
seth: Coz, dotychczasowe dzialania transferowe wygladaja na jeszcze wieksza fuszerke, niz to mialo miejsce w poprzednich latach. Tyle czasu negocjowali obnizke pensji z DDG, zeby go tuz przed wygasnieciem kontraktu przycisnac do jeszcze wiekszej obnizki? Bardzo zle to swiadczy o kierownictwie klubu. Jest mi wstyd, ze tak traktuje sie legende klubu. Naprawde mamy wieksze dziury do latania niz pozycja bramkarza. Arsenal, Chelsea i Liverpool odjezdzaja nam niemilosiernie, a my znow skonczymy z kolejnymi podstarzalymi gwiazdami zamiast budowac sklad na kilka lat do przodu. Ciekawe tylko ile jest w tym prawdy..biorac pod uwage, ze zbroja sie wszyscy, a MU jak na razie ugania sie za nowym bramkarzem, to niestety moze byc w tych newsach sporo prawdy.
» 27 czerwca 2023, 18:05 #96
Piwal: Co Ty gadasz, przecież eksperci z devilpage zgodnie uznali ze bramkarz to kluczowa pozycja i jego wymiana oraz 3 podania celne więcej na mecz zapewnia nam trofea i worek bramek.
» 27 czerwca 2023, 19:47 #95
VersorWhite: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 18:04

Pierwszy raz wstyd mi sie przyznac ze jestem kibicem tego klubu.
» 27 czerwca 2023, 18:04 #94
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 17:35

Wheeler powiedział, że ETH zawetował obniżkę DDG, bo nie widzi go jako numer 1, może zostać ale za mały hajs. Bardzo dobrze, ETH się nie patyczkuje, dosyć przepłacana za transfery, chore tygodniówki. DDG legenda legendą, ale już pow finale z Villarealem powinien polecieć, na linii jest spoko, ale nogami grac nie potrafi, karnych nie broni, kiksy wali, dziękujemy za wszystko.
» 27 czerwca 2023, 17:34 #93
Leh: Brzmi rozsądnie, choć ja też mogę coś takiego napisać - kto sprawdzi, czy to prawda :-)

Ale mam coraz mocniejsze poczucie, że mamy niepoukładaną współpracę na linii Murtogh-Erik. Nie chodzi o to, że się nie dogadują personalnie, bardziej o to, że nie jest określone, kto w tej parze dowodzi. Wygląda to jakby Murtogh szedł za każdą rekomendacją Erika, a to nie wydaje mi się funkcjonalne.
» 27 czerwca 2023, 17:36 #92
Piwal: Dość przepłacania dlatego właśnie Rashford dostanie 175tys podwyżki za dobrych kilka miesięcy gry w ostatnim sezonie a De Gea który wygrał złotą rekawice musi zgodzić się na drugą obniżke 3 dni przed wygaśnięciem kontraktu. Fajny ten Ten Hag.
» 27 czerwca 2023, 17:40 #91
sisinho: Ten sam ETH - Magłajer to kapitan, Fred pan Piłkarz i liczymy na Martiala. Mało konsekwentny w patyczkowaniu się z kłodami.
» 27 czerwca 2023, 17:40 #90
Leh: Piwal - de Gea zalicza zjazd. Rashford zalicza progres. Wiesz dobrze, że te 3 miesiące to nieprawda :-) Chłop strzelił 30 goli na przestrzeni całego sezonu.
De Gea ma złote rękawice, ale popatrz na jego statystyki - one nawet na linii nie wyglądają rewelacyjnie. Pozostałe są dramatyczne.
Smutne, słabe i w ogóle. Ale chyba konieczne :-(
» 27 czerwca 2023, 17:42 #89
Leh: Sisinho - wiadomo że trener musi ich chwalić. Davida chwalił cały sezon. A teraz nie chce przedłużenia kontraktu.
Jestem pewien, że będzie chciał też sprzedaży Maguire'a, Freda czy Martiala, choć to nieco inna sytuacja, bo oni są rezerwowymi, mniej istotnymi niż David.
Pamiętasz takiego typa ze Szkocji, Alex Ferguson się nazywał? Pamiętasz, żeby skrytykował kiedyś publicznie własnego piłkarza? Tego się po prostu nie robi...
» 27 czerwca 2023, 17:44 #88
manegarrincha: Leh

Od tego ten Murgoth jest.

To ma być gościu który ma służyć trenerowi. Ma robić dokładnie to co ETH chce. Zaufali mu, to teraz full wsparcie.

Jak ma chłop wprowadzić swoje rządy gdy DS robi mu pod górkę? To trener zawsze i wszędzie powinnien mieć ostatnie zdanie.

System Niemiecki moim zdaniem jest chory (jeśli chodzi o relacje DS- Coach) . Stary Angielski jest dużo lepszy.

Ile było gadki że Glazerowie ściągają kogoś wbrew trenerowi ? To trener ma wizję i wszelkimi środkami ma ją wprowadzać (patrz Guardiola).

DS jedynie mógłby zablokować dany transfer w wypadku jego jawnej nierentowności. DS musi patrzeć szerzej i musi dbaç o naszą reputacje na rynku. Jednak za każdym razem musi robić to czego chce trener, w granicach zdrowego rozsądku, rozeznania rynku
» 27 czerwca 2023, 17:44 #87
Leh: Mane - zgoda, ale jak bardziej wejdziesz w szczegóły... negocjacje transferów to są setki drobnych kwestii - struktura całej umowy, podstawa i dodatki, opłata za zawodnika za podpis, tygodniówka, agenci, rozłożenie płatności w ratach, bonusy...

Chodzi mi o to, że to wszystko wpływa na moc nabywczą klubu. Jak sytuacja jest taka, jak obecnie, to musisz to liczyć. To, czy zapłacimy 5 baniek więcej w tym roku czy rozłożymy deal na raty daje nam 5 baniek więcej lub mniej na transfery.

Bardziej myślę o tym, że jasne, trener musi wyznaczać cele, ale niekoniecznie decydować: bierzcie tylko jego. Raczej to powinna być praca na liście potencjalnych wzmocnień, gdzie dyrektor może decydować - ten deal bardziej mi się opłaca, niż inny. Kiedy dyrektor podąża w 100% za życzeniem trenera, to oznacza to, że transferami kieruje de facto ktoś, kto nie ma kontroli nad budżetem. A to jest nieco niezdrowe.

Więc wskazanie celów - tak. Veto trenera - tak. Ale dyktowanie transferów przez trenera wydaje mi się ryzykowne.

To nie jest w sumie zarzut. Po prostu chyba oni się muszą wzajemnie dotrzeć.
» 27 czerwca 2023, 17:53 #86
manegarrincha: Piwal

Ty to robisz takie fikołki w obronie tezy jak nikt inny.

Zasłaniasz się statystyką czystych kont a wszystkie masz w powarzaniu.

Na złotą rękawice pracowali wszyscy razem z ETH. Nastawienie, mentalność, gra całego zespołu. w przeszłości bywało tak że karykatury GK ssięgały po tę nagrodę. Cenisz Victora Valdesa albo Edersona ? Paralityczny od 2 lat Lloris prawie ją zgarnoł na MŚ. Ta statystyka absolutnie nie świadczy o klasie GK.

Natomiast te indywidualne GK odrzucasz bo Ci nie pasują do koncepcji. Co tam że DDG jest prawie najgorszy w lidze w grze w powietrzu, co tam że jest najgorszy jeśli chodzi o przecinanie prostopadłych podań. Co tam że jest najgorszy jeśli chodzi o rozegranie, wybicia i grę pod presją.

Ważne że broni tak ? Jak Ci napisałem że w relacjach gole stracone do oczekiwanych goli straconych (czyli typowo Davidowej statystyce gdzie liczy się tylko refleks, gra nalini) jest dopiero 7, to napisałeś że inni mieli szczęście a David nie.

Przestań robić fikołki i spójrz prawdzie w oczy
» 27 czerwca 2023, 17:54 #85
Leh: Ale, ostatecznie, wychodzą im te transfery dobrze, więc może trzeba czekać i tyle :-)
» 27 czerwca 2023, 17:54 #84
Piwal: Leh, sezon trwał od początku sierpnia do końca maja czyli 10 pełnych miesięcy. Rashford 19 goli strzelił od powrotu z Mundialu (grudzień) do końca lutego. Co daje nam niecałe 3 miesiące. W pozostałych 7 miesiącach gry zdobył 11 goli. Czy musze coś jeszcze dodawać ?
» 27 czerwca 2023, 17:56 #83
manegarrincha: Leh

No ogólnie mam wrażenie że piszemy o tym o samym tylko ja to zawęziłem do tego że DS decyduje o "rentowności" transferu.
» 27 czerwca 2023, 17:56 #82
Leh: Piwal - same miesiące to jeszcze mało. Weź pod uwagę, że jego forma wystrzeliła w listopadzie, przed Mundialem. I na Mundialu też był w gazie, strzelił przecież 3 gole, tylko Southgate postanowił go nie wystawiać w najważniejszych meczach...

Były też kontuzje no i zajechanie. Dajmy mu rozegrać normalny sezon, bez mundialu w środku. Myślę, że tam jeszcze sporo więcej siedzi, niż pokazał obecnie, a obecny sezon to był kosmos, patrząc na jego liczby.
» 27 czerwca 2023, 18:01 #81
ermac: Piwal to teraz odejmij te wyniki z 3msc i zobacz gdzie jest United. Jak dla mnie to inni powinni go trochę odciążyć, a nie, że my jedziemy na plecach jednego gracza cały sezon. Gość wykręcił w 3msc kosmiczne statystyki i gdyby grał w lepiej poukładanej drużynie to by kręcił dalej. W sumie można się też zastanowić, że po 3msc każdy manager i każda drużyna wiedziała, że żeby ogarnąć United trzeba wyłączyć Marcusa i na tym się skupić bo nikt inny nie stanowi zagrożenia. Ogólnie Twoim zdaniem to co powinien zrobić klub? Sprzedać Rashforda czy nie przedłużać kontraktu? Mógłbym się założyć że wiele klubów i managerów przyjęłoby go z otwartymi ramionami.
» 27 czerwca 2023, 18:04 #80
seth: Gosc zgodzil sie na obnizke pensji o prawie polowe! Czego jeszcze od niego mozna wymagac? Kto z Was tak latwo podpusalby kontrakt na duzo nizsza wyplate niz dotychczas?
» 27 czerwca 2023, 18:08 #79
Piwal: Forma wystrzeliła przed mundialem?? gdzie mam patrzeć żeby to zauważyć? na porażke 3:1 z Villą ? Czy wymęczone 2:1 z Fulham ?a może cienki mecz z Sociedad ? Badzmy poważni, przed mundialem był beznadziejny i na nim skorzystał bo wielu zawodników wróciło zmęczonych podczas gdy on rozegrał łącznie ok 130 minut i wrócił wypoczęty.
» 27 czerwca 2023, 18:08 #78
Piwal: ermac, nie badzmy zerojedynkowi, sprzedaż i nie przedłużenie to nie sa jedyne opcje tak samo jak 175 podwyżki. Nie można mu było dać 50 tys podwyżki ?
» 27 czerwca 2023, 18:10 #77
manegarrincha: Wystarczy policzyć udział przy bramkach całego zespołu w wykonaniu Rasha by wiedzieć co chłopak sobą reprezentował.

Że zwyżka formy przyszła w trakcie zwyżki formy drużyny? Halland miał daleko do Lewego w Bl

Jak popatrzysz na staty Radha na 9 to wyjdzie Ci że jest więcej niż punkt na mecz niż w Kanadyjce.

W zdrowej drużynie nie uciągnie tego ? xD
» 27 czerwca 2023, 18:13 #76
ermac: Rashford ma 25lat więc ten kontrakt będzie dla niego ostatnim dużym kontraktem więc obawiam się, że 50tys podwyżki nie wchodzi w grę. Tak jak David dostał 375k gdy podpisywał swoj ostatni wielki kontrakt i został najlepiej zarabiającym bramkarzem na świecie? Tak to działa i jestem pewny, że gdyby Marcus odrzucił propozycje i za rok odszedł za darmo to klub do którego pójdzie pozwoli mu właśnie tyle zarabiać. Tak to działa. Jesteś w prime dobrze grasz to walczysz o hajs bo zaraz Ci się skończy kariera. David też tak wyszarpał swój kontrakt i pewnie Rashforda za 5lat czeka taka sama sytuacja. Nie oni pierwsi nie ostatni. Z całym szacunkiem do DDG ale 200k być może za siedzenie na ławce to sporo. Możliwe że taki kontrakt mu zaproponowano bez wiedzy ETH a gdy ten się dowiedział to stwierdził, że to jednak za dużo.
» 27 czerwca 2023, 18:18 #75
CoachMark: @ Ermac

Ostatnim dużym kontraktem?? Nie wiem jak ty żeś to policzył.

Dwie sprawy

Pierwsza - gracze koło trzydziestki, rzadko podpisują w ogóle niższe kontrakty niż dotychczasowe, przeważnie [względy chociażby inflacji branżowej] są one nawet wyższe.

Druga - Najgorętsze nazwiska zwykle przedłużają kontrakty gdy mają do dwóch lat do końca kontraktu = Rashford miałby 28 lat, stąd..... no nie, raczej nie będzie to jego ostatni wielki kontrakt.
» 27 czerwca 2023, 21:55 #74
ermac: Rashford nie będzie jak Ronaldo. Rashford jest zawodnikiem bazującym na szybkości więc jeśli teraz podpisze 5letni kontrakt z opcją przedłużenia o rok to będzie miał kontrakt do 31 roku życia i nawet jeśli w wieku 28lat miałby podpisać nowy to wtedy dostanie podwyżkę ale małą bo wszyscy będą sobie zdawać sprawę że to już nie będę ten sam zawodnik.
Który zawodnik oprócz Ronaldo i Messiego podpisał kosmiczny 5letnie kontrakt w wieku 28 lat? Przedłużają ok, dostają podwyżki ok, ale nie takie jaka ma wjechać teraz.
David dostał 375k pięć lat temu?
Inflacja przez 5lat wystrzeliła w kosmos i dzisiaj Marcus ma dostać takie same to wszyscy krzyczą że źle. Tak żem to policzył a właściwie przepisał prawdę.
» 28 czerwca 2023, 06:34 #73
CoachMark: @ermac

Nie sądziłem, że nawet takie wyobrażenia będę musiał prostować. Powiem Ci, za głęboko to nie chce mi się nawet kopać, bo przykładów jest N, nie chce mi się jednak jakoś wybitnie bardzo grzebać, więc z bżegu, gdzie dane są tylko dla niektórych z tych co szukałem.

Wayne Rooney - wieku 28 lat podpisał rekordowy kontrakt wówczas w klubie i na wyspach i jeden z największych w ogóle wówczas w piłce [jakieś top 5 na pewno]. Podwyżka o jakieś 25% tak na oko.
Luis Suarez - rekordowy jego kontrakt w wieku 31 lat, podwyzka o jakieś 30% [trzecie zarobki w europejskiej piłce na tamten czas tak btw]
KDB - rekordowy kontrakt w wieku 30 lat, podwyżka o jakieś 40%
Manuel Neuer - w wieku 30 lat podwyżka o prawie 50%
Lewy - 20% podwyżki w wieku 30 lat
Modrić - 20% podwyzki w wieku 33 lat
Benzema - 20% podwyżki w wieku 28 lat
Ramos - 20% podwyzki w wieku 30 lat
Alexis Sanchez - 100% podwyżki w wieku 29 lat
Pique - 20% podwyzki w wieku 28 lat
Jamie Vardy - podwyżka o 40% w wieku 31 lat
Thiago Silva - podwyżka o 20% w wieku 31 lat
Salah - podwyżka 30% w wieku 30 lat
VVD - 30% w wieku 30 lat
Fernandino - 80% podwyżki w wieku 31 lat
Walker - 40% w wieku 29 lat

Mam nadzieję, że dostrzegasz jak bardzo błędnie widzisz ten temat.

Jeszcze dodam, że Rashford nie jest ani wybitnie aktywny, ani nie jest szczególnie aktywny w obronie, ani nie ma też fizycznego stylu gry. Pod względem kontuzji, raczej nie ma za grubej kartoteki, a w roku gra powiedzmy z 80% minut co rokrocznie Bruno, stąd nie zapowiada się na gościa w stylu Rooneya, że stuknie mu 31 lat i w zasadzie, to już jakaś liga arabska, czy inne MLS.
» 28 czerwca 2023, 18:48 #72
Diabelred: Wszystko wskazuje na to, że Ten Hag stracił cierpliwość do Hiszpana i chyba faktycznie ściągniemy juz tego lata następcę DDG, a przy tym klub chce zatrzymać Davida jako rezerwowego bramkarza z odpowiednią tygodniówka, do nowej roli.
Nie rozumiem tylko czemu Ten Hag z DDG nie mogli na początku sezonu ustalić, że zwyczajnie po sezonie Holender zdecyduje o przyszlosci Hiszpana. Dzięki temu teraz nie byłoby tego nieprzyjemnego i nieprofesjonajnego zachowania ze strony klubu, który najpierw oferuje przedłużenie, Hiszpan sie zgadza na warunki, po czym klub się wycofuje z wcześniejszych ustaleń.
» 27 czerwca 2023, 17:16 #71
Piwal: Widze że eksperci z devilpage to dopiero mają pojęcie o życiu... jak można w takiej sytuacji popierać decyzję klubu? Negocjowali z Davidem obniżenie wynagrodzenia o prawie połowe, ten się zgodził , podpisał papiery a klub przetrzymał go do ostatnich dni kontraktu i postanowił wycofać się z własnej propozycji oczekując jeszcze większej obniżki a wszystko to okraszone było licznymi wypowiedziami Ten Haga że ufa De Gei i go ceni, że jest spokojny o jego kontrakt, że potrzeba rywalizacji na bramce i David zostanie ale nie bedzie mógł liczyć na pewne miejsce w bramce. Przecież to co się teraz dzieje to jest jakaś żenada. Nie tak traktuje się zawodnika który poświęcił najlepsze lata swojej kariery na próby ratowania tego klubu i który w ciągu 12 lat kariery tutaj aż 4 razy został wybrany zawodnikiem sezonu ( pierwszy piłkarz w historii klubu który tego dokonał).
» 27 czerwca 2023, 17:14 #70
JahKowalski: Bardzo słabe, stawiać Davida pod ścianą, jakby był złośliwy to może nas postawic pod ścianą w trakcie któregoś z meczów
» 27 czerwca 2023, 17:16 #69
Piwal: Moim zdaniem powinien jeszcze dziś wydać oficjalny komunikat że nie jest zainteresowany pozostaniem w klubie i odchodzi. Niech sie wtedy tęgie głowy martwią ile przyjdzie im zapłacić za bramkarza gdy świat usłyszy o tym że mamy ciśnienie na jego zakup.
» 27 czerwca 2023, 17:26 #68
atotrikos: Lubię jak ktoś zaczyna od jakiegoś frazesa typu: CO WY WJETA O ZYCIU xd

BENDZIESZ MIAL DZIECKO TO BENDZIESZ WIEDZIAL CO TO ZYCIE.


Ano wygląda to tak, że stawiał na Davida, Martiala czy McTomka nawet jak już to był Casemiro. Wszystkich budował, pokrzepial i obrzucał komplementami (Ronaldo również) i dawał im grać, sami się wykoleili. Co ma do tego trener i eksperci z DP?
» 27 czerwca 2023, 17:28 #67
Stanior: "Nie gra się za zasługi i nikt nie jest ważniejszy niż klub" to jedno ale mogliby cyrku nie odstawiać. Mam nadzieję, że to plotki choć znając profesjonalizm tych filutów od kontraktów i transferów to wszystko jest możliwe.
» 27 czerwca 2023, 17:29 #66
arusm: Poświęcił najlepsze lata swojej kariery na próby ratowania klubu? Dobre. Na pewno bardzo przez to cierpiał. Na szczęście swe łzy mógł co tydzień ocierać 375k funtów. Nigdzie indziej nie dostałby nawet połowy tej kwoty. Myślę, że to główny powód jego poświęceń.
» 27 czerwca 2023, 17:31 #65
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 17:33

Skoro Onana przyjął ok 150-160tys i ma być nr 1 to nr 2 ma zarabiać więcej ? Trzyma się to kupy?


Ja tam pamiętam "fax case" i nagle były colchoneros już śmiało można dołączyć do los blancos XD
» 27 czerwca 2023, 17:32 #64
Leh: Piwal - chyba nikt nie popiera w pełni decyzji klubu. W sensie - wszyscy uważamy, że to jest słabe. Tyle że część z nas uważa, że jakby nie było słabe, jest zwyczajnie konieczne.
» 27 czerwca 2023, 17:32 #63
Piwal: atotrikos, ja odnoszę wrażenie że Ten Hag obrzuca komplementami w mediach a w szatni pluje na zawodników. Tak jak dobrze mówił o Ronaldo a sadzał go na najważniejsze mecze i wystawiał na ogony tak samo niedawno mówił że ceni De Gee i jest spokojny o jego kontrakt a teraz się z niego wycofano. Jakoś tracę zaufanie do trenera po takich niesmacznych sytuacjach.
» 27 czerwca 2023, 17:35 #62
atotrikos: Stara się ich budować ale nie dawali rady, to nie jego wina.

Garnacho dostał po uszach i od tamtego momentu śmigał aż miło.
» 27 czerwca 2023, 17:37 #61
Leh: Piwal - serio nie pamiętacie epoki Fergusona?
"Veron is a f...ing brilliant player"? Trener zawsze broni publicznie zawodników. A w szatni... jak to w szatni.
Co miałby Erik osiągnąć publicznie krytykując piłkarzy? Robi to, co każdy dobry trener. Wymaga za zamkniętymi drzwiami, publicznie klepie po plecach.
» 27 czerwca 2023, 17:45 #60
Piwal: Sugerujesz że w szatni mówił Davidowi że nie wiąże z nim przyszłości i że powinien sobie szukać nowego klubu? Szkoda tylko że powiedział mu to po Holendersku bo jak widać David tego nie odnotował.
» 27 czerwca 2023, 17:49 #59
Leh: Piwal - nie, nie sugeruję. Ale też w sumie nie wiem czemu Ty sugerujesz że obrzuca piłkarzy błotem :-) Bez sensu ta dyskusja.
Żeby nie było - zgadzam się, że można było tę sprawę rozwiązać lepiej. I serio przypuszczam, że Erik zmienił zdanie po finale FA Cup.
» 27 czerwca 2023, 17:57 #58
Piwal: Leh, czemu ? no pomyślmy De Geaj bez nowego kontraktu postawiony pod ścianą mimo wielu zapewnien ze zostanie, Ronaldo po pierwszych starciach z ETH dostał zapewnienie że jest ważny dla klubu a w kluczowych meczach (Arsenal, Liverpool, Tottenham) siedział na ławie oglądając kopiących się po czołach kolegów.
» 27 czerwca 2023, 18:03 #57
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 19:35

Piwal...majaczysz. Ronaldo siedział bo olał klub, trenera i kolegów...nie przygotował się do sezonu. Wraz z brakiem gry rosła frustracja...dzisiaj nikt nie żałuje, że odszedł.
Zasada masz coś do zawodnika to mu to powiedz w cztery oczy a nie pismakom na konferencji. De Gea propozycję kontraktu miał od dawna nikt Go pod ścianą nie postawił. Wiedział co się dzieje.
Ja ETH jak na razie ufam w tym co robi. Mam nadzieję, że w końcu dostanie pełne poparcie zarządu. Takie jak ma Pep czy Klopp.
» 27 czerwca 2023, 19:33 #56
CoachMark: @ atotrikos
Tu nie potrzeba się odwoływac do żadnych emocjonalnych pobudek. Piwal napisał, że takie zachowanie jest parodystyczne i jest.

Znajdź mi takiego gracza, gdy będąc jeszcze użytecznym zawodnikiem dostaje ofertę na po pierwsze połowę wysokości dotychczasowego kontraktu, a potem jeszcze jednak dostaje ofertę na "no jednak mniej".

Coś takiego nie dzieje się w zasadzie w żadnym zawodzie, a też i w piłce nożnej, takie kontrakty dostają najwyżej goście, co dostają konrtakt na rok-dwa gdy są już powiedzmy piłkarskimi dziadkamim, ale chcą mieć jeszcze kontakt z najwyższym piłkarskim poziomem.

Ja też pamiętam akcję z faxem i nie zapomnę mu tego, ale to się ma kompletnie nijak z zachowaniem zarządu, które uważam na poziomie negocjacji Janusza z bazaru w Czadzie.
» 27 czerwca 2023, 21:44 #55
MrCygan: My się śmiejemy z Barcelony, że ma problemy finansowe i prosi zawodników o obniżki wynagrodzeń, ale dzięki ostatnim wspaniałym 10-ciu latom zarządzania klub jest na dnie. To jeszcze gorsze zachowanie niż Barceloniarzy
» 27 czerwca 2023, 17:10 #54
JahKowalski: A skąd taka wiedza, że klub jest na dnie? xD
» 27 czerwca 2023, 17:17 #53
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 17:23

Patrząc po giełdzie to finanse United mają się dobrze ;)
» 27 czerwca 2023, 17:22 #52
Piwal: a nie widać tego jak jest zarządzany ? Dopuszczamy do sytuacji gdzie zawodnik z kluczowej pozycji ma 3 dni do końca kontraktu a my oferujemy mu coś po czym zmieniamy decyzje i za chwile zostaniemy z niczym. Drugi raz dochodzi do sytuacji gdzie pozbywamy się planu A nie mając planu B. To samo było z zwolnieniem Ronaldo. Wypożyczenie gościa na poziomie Weghorsta było nieporozumieniem.
» 27 czerwca 2023, 17:31 #51
Dudi: Wstyd! David to Legenda tego klubu. Nie rozumiem czemu skupiamy się na nim, zamiast np na nowym napastniku? Póki w składzie jest Maguire, Fred, nie ma zastępstwa dla Case ani Varane to nawet jak za Davida przyjdzie Ter Stegen to nie poprawi to ani gry ani wyników. O co tu do uja chodzi??
» 27 czerwca 2023, 17:02 #50
essaEdek: Bo z DDG w bramce nic nie wygramy nawet jak ściągniemy topowego napastnika. Nie pasuje on do nowoczesnej gry. Legenda która gdyby nie fax to od lat nie byłaby na OT. Takie jest życie, czas się pożegnać i rozpocząć nowy etap. David ma kontakt do 30 czerwca, jak podpiszemy go to zamykamy sobie furtkę o bramkarza. Jak nie podpiszemy kogoś do końca miesiąca to cena dla nas za każdego bramkarza wzrośnie X2. Napastnika już nie mamy i każdy za byle kogo liczy sobie 100, to samo byłoby z bramkarzem. Jak do 30 nie podpiszemy nikogo to przedłużą z DDG. Aktualnie pozycja bramkarza jest najważniejsza bo możemy na tym stracić sporo kasy.
» 27 czerwca 2023, 17:10 #49
JahKowalski: Ahh te dzikie tłumy bramkarzy chcących do nas dołączyć.l, końca nie widać
» 27 czerwca 2023, 17:18 #48
Piwal: Od momentu fiaska transferu do Realu minęło 7 lat, miał więc wiele wiecej okazji do odejścia a jednak pozostał. Z DDG w bramce wygraliśmy nasze ostatnie mistrzostwo Anglii , jest to obecnie nasz jedyny zawodnik który tego dokonał. Z słów Edka wynika tez że to przez De Gee nic nie wygrywamy i napastnik którego nie ma tu od lat jest nam zbędny bo ładujemy tak dużo bramek że De Gea który zdobył złotą rękawice za najwieksza ilość czystych kont jest głównym powodem braku trofeów... rozwala mnie ta logika :)
» 27 czerwca 2023, 17:24 #47
LeoPepsi: Po co mial odchodzic jak dostawal 2.5 raza wiecej niz drugi najwyzej oplacany bramkarz w lidze?
» 27 czerwca 2023, 17:30 #46
Piwal: a myślisz że w Realu nie dostałby 200-250tys tygodniowo ? Do tego wróćiłby do rodzinnego miasta i wygrał kilka lig mistrzów? No rzeczywiscie mało kusząca propozycja.
» 27 czerwca 2023, 17:36 #45
Domestos: Ładnie United traktuje swoje legendy. Najpierw cyrk z Ronaldo, teraz z De Geą. Ktoś tam powinien wylecieć za brak kompetencji.
» 27 czerwca 2023, 16:34 #44
Leh: Domestos - jestem przekonany, że decyzję klub zmienił po finale FA Cup. To się nie bez powodu zgrywa w czasie.
Ustalili warunki, Erik chciał jeszcze jeden sezon zagrać Davidem, ale po finale uznał, że nie może.

Jest mi przykro, nie powinno się traktować w ten sposób człowieka po 12 latach. Ale... moim zdaniem Erik zrozumiał, że albo on albo David. Bo David kosztowałby go pracę. I jest mi przykro, ale uważam, że czasem trzeba tak postąpić dla dobra klubu.

P.S. Porównanie z Ronaldo nie trafione - cyrk nakręcił sam Cristiano. Nie stawił się na obóz przygotowawczy, odmówił wejścia na boisko, poleciał do Morgana... no nie można było postąpić z nim inaczej.
» 27 czerwca 2023, 16:41 #43
DevoMartinez: Faktycznie cyrk z Ronaldo. Powinni go odsunąć od zespołu po pierwszych akcjach z odmową wejścia na boisko albo wyjściu przed końcem meczu.
» 27 czerwca 2023, 16:49 #42
KlejnotNilu: Ronaldo nie trenował przed sezonem, bo otrzymal pozwolenie od klubu na urlop i opieke nad chorym dzieckiem. Później pojawiły się ploty ze sie wypina na klub, co tylko negatywnie go podkręcało. To wina mediów i kibiców ktorzy g. wiedzą a komentują - Lehu xD
» 27 czerwca 2023, 17:04 #41
essaEdek: Dlatego Ronaldo pojawił się spowrotem w ośrodku wraz ze swoim agentem, ma to sens xDDD
» 27 czerwca 2023, 17:08 #40
JahKowalski: To dlatego nie wracał do obrony, bo miał chorą córkę...
To dlatego w jednym z meczów LE pudłował z 3 metrów raz za razem
» 27 czerwca 2023, 17:19 #39
awe: Podobnie jak z Herrera bawili sie z nim mysleli, ze bedzie czekal do czerwca na, na smieszna podwyzke z 60 do 100 tys, pilkarz znalazl od reki klbu i potroil swoje zarobki, a United zostalo w akcie desperacji wydac 60 mln na Freda i 120 tys w kontrakcie na start...
Takze jesli to prawda to zostawili Davida z reka w nocniku.
» 27 czerwca 2023, 17:41 #38
KlejnotNilu: no nie zachowujcie sie już jak skrajni ignoranci, mial chorego dzieciaka, wzial urlop na co dostal pozwolenie od klubu, wymienianie tego argumentu jest niepowazne :)
z resztą argeumentów się zgadzam, CR7 zachowal sie malo profesjonalnie
» 27 czerwca 2023, 18:03 #37
UnitedWeStand: Jeżeli jest to prawdą, to jest tak żenujące, że aż brakuje słów na opisanie tego zarządu.

- informują piłkarza, że nie chcą z nim przedłużyć kontraktu na obecnych warunkach i proszą o znaczne obniżenie wynagrodzenia,
- piłkarz zgadza się na nowe warunki,
- klub przygotowuje dokumenty, a piłkarz je podpisuje,
- klub informuje, że w sumie to te warunki też im się nie podobają i chcą aby piłkarz zgodził się jeszcze na większa obniżką wynagrodzenia

To jest tak żenujące podejście ze strony klubu, że aż mi jest wstyd. Zwykłe naplucie w twarz Hiszpanowi.
» 27 czerwca 2023, 16:29 #36
Leh: UWS - wygląda to fatalnie, chyba że weźmiesz pod uwagę, że po drodze był finał FA Cup. I myślę, że po tym finale by podpisali kontrakt, ale ten mecz zmienił sytuację.

Bolesne, smutne. Szkoda Davida. Ale uważam, że to jest jedyna słuszna droga :-(
» 27 czerwca 2023, 16:43 #35
JahKowalski: To wygląda tak fatalnie, że będzie rzutować na negocjacje z każdym kolejnym zawodnikiem
» 27 czerwca 2023, 17:20 #34
sisinho: @Leh

Jedyna droga to pozbyć się równiez innych balastów typu Maguire, Fred, Martial, McTomek. ETH głaszcze ich w każdym wywiadzie, mówi jacy to oni ważni, mam nadzieje że z nimi również "dobrze" postąpi.
» 27 czerwca 2023, 17:38 #33
Piwal: Leh a co Ty sie tak uczepiłes tego finału FA Cup ? De Gea wyglądał w nim równie kiepsko co reszta zespołu. Nasz atak nie pokazał w tym meczu zupełnie nic , dostaliśmy karnego w prezencie i oprócz tego nie zagrozilismy zbytnio bramce a mimo to taki Rashford ma dostać 175 tys podwyżki bo od grudnia do marca nastukał bramek a reszte sezonu przeczłapał.
» 27 czerwca 2023, 17:48 #32
Kempes: "Leh a co Ty sie tak uczepiłes tego finału FA Cup ? De Gea wyglądał w nim równie kiepsko co reszta zespołu"

Ja bym go tak nie winił za stracone bramki w tym finale. Przy pierwszej był bez szans, tu bym winił Lindelofa, bo mógł szybciej wystartować do tej piłki, i wybić ją przed starciem z De Bruyne, a tak wyszło to co wyszło. Druga była do wyciągnięcia, ale przede wszystkim ten strzał powinien zostać zablokowany.
» 27 czerwca 2023, 18:47 #31
CoachMark: To jest poziom administrowania kadrą, że by lepszych ludzi znaleźli do tej roboty na polskim OLX. Pośmiewisko wręcz i nie ma absolutnie żadnego sensownego usprawiedliwienia dla takiej patologii. To jest po prostu kolejna cegiełka obok 100 mln za Anthonego, zamiast około połowy miesiąc wcześniej, czy dorzuceniu z 20 mln do ceny za Bruno i paru innych dowcipów, jak chociażby żadane kwoty za niektórych ze swoich anansów.

Nie wiem jak coś takiego może być obecne w takim klubie i to przez tyle czasu.
» 27 czerwca 2023, 21:31 #30
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 16:23

200k i tak za dużo ale skoro ustalili z nim coś i dali do podpisu to słabe zachowanie ze strony klubu. Było od początku negocjować niższą tygodniówkę a nie teraz odwalać jakieś dziwne akcje.
» 27 czerwca 2023, 16:23 #29
atotrikos: No kto by pomyślał
» 27 czerwca 2023, 16:21 #28
LeoPepsi: +1, pierwsze wzmocnienie sezonu
» 27 czerwca 2023, 15:58 #27
bylakw: No cóż każdego dni w danym klubie się kończą. Jeżeli DDG nie chce być bramkarzem nr 2 to ja to rozumiem.
» 27 czerwca 2023, 15:57 #26
Biniek: Jeśli to prawda, to straszna popelina ze strony klubu. Nie tak się traktuje piłkarzy, takich jak David.
» 27 czerwca 2023, 15:44 #25
Pyra: Czyli chcesz z sentymentu trzymać tu zawodnika, który nie odpowiada trenerowi nawet w 30%. Z taką logiką w City do tej pory by Hart siedział i mieliby z głowy kilka mistrzostw.
» 27 czerwca 2023, 15:46 #24
Leh: Niestety, David nie jest bramkarzem dla Ten Haga. I przypuszczam, że Erik chciał go zostawić na jeszcze sezon, ale zadecydował finał FA Cup. I nie bez powodu info o wstrzymaniu kontraktu pojawiło się zaraz po tym meczu.

Możemy bronić Davida, pewnie nawet warto go bronić, bo swoje dla nas zrobił, ale... on nas serio kosztował trofeum. I to pewnie nie jedno. Wiadomo - winny jest cały zespół. Ale David to bramkarz który zagra świetny sezon, a potem zawiedzie w kluczowym meczu.

Więc przed meczem z City jeszcze można było go bronić i chcieć zostawić mimo mankamentów. Po tym meczu nie broni go nic :-(
» 27 czerwca 2023, 15:51 #23
Biniek: Klub zaproponował Davidowi kontrakt z obniżka do 200k. David się zgodził, chociaż to prawie połowę mniej niż dostawał do tej pory. To powinien być koniec tematu.
Jeśli wiadome było, że David nie pasuje do koncepcji, to trzeba było mu takiej propozycji nie przedstawiać, a nie teraz się z wszystkiego wycofywać. Dick move...
» 27 czerwca 2023, 15:53 #22
MikeMU: Koniec tematu to jest podpsianie umowy. Jeśli nie podpisali to są tylko i wyłącznie spekulacje pismaków
» 27 czerwca 2023, 15:55 #21
Leh: Biniek - wiadomo, to nie jest ładne zachowanie klubu. Ale serio przypuszczam, że zadecydował finał FA Cup. To był game-changer dla Davida. Erik podjął decyzję, że nie jest w stanie dalej z nim pracować.

Więc nieładne, ale... może konieczne.
» 27 czerwca 2023, 15:57 #20
Pyra: CR nie pasował i poleciał w pół roku a chyba to jeszcze większe nazwisko. Jak będziemy sentymentalni to zostaniemy na tym 3-4 miejscu w lidze.
Ferguson też nie wahał się sprzedać Beckhama, Van Nistelrooya czy Stama a byli najlepsi na swojej pozycji na świecie.
» 27 czerwca 2023, 15:58 #19
Leh: Przy czym Stama zawsze wymienia jako swój największy błąd :-) Ale błędy to część tej zabawy niestety.
» 27 czerwca 2023, 16:04 #18
Biniek: Co ma do tego CR? Po pierwsze, to żadna nasza legenda, po drugie to on pierwszy pobiegł do Morgana i nadawał na klub. Kompletnie różne sytuacje.
Ferguson... Co innego jest wystawić po prostu piłkarza na listę transferowa, bez sentymentów, a co innego zaproponować kontrakt i wycofać się, kiedy piłkarz się na ten kontrakt godzi. Głupie zachowanie. Oczywiście, o ile to prawda.
Leh ja sam uważam, że dla o u stron potrzebna jest zmiana, ale piłkarzowi, który poświęcił tyle lat na grę w naszym klubie, z którym wygrywaliśmy trofea i który nieraz ratował nam mecze, a nawet sezony, należy się szacunek.
» 27 czerwca 2023, 16:05 #17
Leh: Biniek - prawda, po prostu nie ma tu dobrego wyjścia. Tyle, że ja ostatecznie wolę smutnego/pozbawionego szacunku Davida poza klubem, niż Davida dalej w naszej bramce.

P.S. Z tym CR trochę pojechałeś :-) Jednak to jest większa legenda niż David. Cristiano był motorem napędowym w najlepszym okresie w historii klubu. David jest bramkarzem okresu naszego upadku. Fakt, ratował nas. Ale obecnie już tylko ciągnie w dół. Podobnie jak Cristiano po powrocie.
» 27 czerwca 2023, 16:21 #16
Biniek: Nie zgadzam się, że Ronaldo jest większa gwiazda MU, ale to kwestie subiektywne.
I to nie jest wina Davida, że trafił na okres naszej tragicznej momentami gry. W tych latach niejednokrotnie to on ratował nas przed porażkami i o tym tu większość zapomina. Oczywiście, sam też niejedno zawalił, ale to co się dzieje na tej stronie to jest porażka.
David to nie Jones, wieczny pacjent. To jest kawał naszej historii i mimo spadku formy, szacunek się należy.
» 27 czerwca 2023, 16:29 #15
Leh: Wiem. Dlatego to trudne. Ferguson mówił, że dla niego zawsze najtrudniejsze były rozstania z piłkarzami i to tymi lojalnymi. Takimi jak Nicky Butt czy John O'Shea. Ale że w tej pracy nie możesz mieć sentymentów.

To jest część gry - zarabiasz absurdalne pieniądze, wręcz nieprzyzwoite. I jak nie dowozisz to wylatujesz. I chyba tak to musi wyglądać.

Ostatecznie nie mówimy o gościu który zarabiał blisko 20 mln rocznie. Musi tę pigułkę przełknąć i tyle.
» 27 czerwca 2023, 16:46 #14
sisinho: Jeśli ETH nie chce DDG to liczę na to że wyleci również nic niedający AWB, Maguire, Fred, McTominay i Martial.
» 27 czerwca 2023, 17:37 #13
Pyra: Onana - Henderson = 20M
Tygodniówka DDG + Hendersona = 475 k/tydzień

Ja tam widzę same plusy, transfer wyniesie ok. 20M, które zwrócą się w rok na zaoszczędzonych kontraktach Davida i Deana.
» 27 czerwca 2023, 15:44 #12
sisinho: A Onana będzie za darmo bronił? No i kto nr 2?
» 27 czerwca 2023, 17:36 #11
KoRcZuS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 15:40

Stwierdzili, że dla rezerwowego 200k to i tak gruba przesada :)
» 27 czerwca 2023, 15:40 #10
dabro90: Mam nadzieje, że David dla swojego dobra odejdzie.
» 27 czerwca 2023, 15:24 #9
roche: Raczej dla dobra MU
» 27 czerwca 2023, 15:37 #8
essaEdek: Dla swojego dobra? Zostaje mu w sumie tylko emerytura w Arabii bo nikt mu nie da nawet połowy tego co ma u nas.
» 27 czerwca 2023, 17:05 #7
Rashy10: Mówi się, że mamy negocjować Onanę i podwoić jego aktualne wynagrodzenie ok. 70k eur, czyli wciąż będzie to mniej niż DDG po obniżkach.
» 27 czerwca 2023, 15:22 #6
Niedzwiedzo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 15:32

Spoko jak sciagniemy Onane bo to mega dobry bramkarz ale niestety trzeba na niego troche kasy wyłozyc, przy obecnym stanie klubu gdzie nie znamy jeszcze wlasciciela to troche lipa bo przydalo by sie wzmocnic tez inne linie a nikogo jak dotad nie kupilismy.
» 27 czerwca 2023, 15:31 #5
essaEdek: Klub zaliczył rekordowe zyski, faktycznie kasa może być pusta.

#mufc financial update: raising previous revenue projection for the year from ÂŁ590 million to ÂŁ610 million to a record ÂŁ630 million to ÂŁ640 million. [@RobHarris]
» 27 czerwca 2023, 17:04 #4
sisinho: @essaEdek

Ma to się nijak do tego mitycznego Financial Fair Play skoro i tak nie sprzedajemy nikogo.
» 27 czerwca 2023, 17:35 #3
mycka86: 200k to i tak o jakieś 100k więcej niż miałby w jakimkolwiek innym klubie.
» 27 czerwca 2023, 15:19 #2
arecik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2023 15:22

Czytaj ze zrozumieniem - David zgodził się na 200k, ale klub jeszcze nie podpisał dokumentów i chce jeszcze większej obniżki pensji dla hiszpana. Wydaje mi się, że podoba im się opcja Onana i nie chcieliby płacić 200k rezerwowemu bramkarzowi.
» 27 czerwca 2023, 15:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.