Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły w reprezentacjach: Kiedy grają piłkarze Manchesteru United?

» 21 marca 2023, 11:56 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Mecz Manchesteru United z Fulham (3:1) w Pucharze Anglii był ostatnim, który piłkarze Erika ten Haga rozegrali w marcu. W najbliższych dniach wielu zawodników Czerwonych Diabłów będzie bronić barw swoich reprezentacji narodowych.
Czerwone Diabły w reprezentacjach: Kiedy grają piłkarze Manchesteru United?
» Lisandro Martinez będzie miał szansę zagrać w towarzyskich meczach reprezentacji Argentyny z Panamą i Curacao | Fot. Press Focus
Czy lubisz przerwy w rozgrywkach klubowych na mecze reprezentacji?
Manchester United do rywalizacji na krajowym podwórku wróci 2 kwietnia. Czerwone Diabły udadzą się wtedy na St James’ Park, aby zmierzyć się z Newcastle United. Erik ten Hag będzie trzymał kciuki, aby jego zawodników nie dopadł „wirus FIFA”.

Powołania na marcowe mecze reprezentacji otrzymało 18 zawodników związanych z Manchesterem United.

ARGENTYNA
Szansę na debiut w seniorskiej reprezentacji Argentyny miał Alejandro Garnacho, ale niestety młody skrzydłowy nabawił się urazu kostki w meczu z Southampton (0:0). Jedynym przedstawicielem Manchesteru United w kadrze mistrzów świata będzie Lisandro Martinez. Kadra Lionela Scaloniego zagra towarzysko z Panamą i Curacao.

ANGLIA
Manchester United początkowo miał trzech przedstawicieli w kadrze reprezentacji Anglii na marcowe zgrupowanie, ale z powodu drobnego urazu wycofać z gry musiał się Marcus Rashford. Powołania od Garetha Southgate’a otrzymali Harry Maguire i Luke Shaw.

AUSTRIA
W dobrym humorze na kadrę udał się Marcel Sabitzer, który w ostatnim spotkaniu z Fulham (3:1) zdobył swoją pierwszą bramkę w barwach Manchesteru United. Austriak dostał powołanie od Ralfa Rangnicka na mecze eliminacji do EURO 2024 z Azerbejdżanem i Estonią.

BRAZYLIA
Manchester United będzie licznie reprezentowany w kadrze Brazylii. Tymczasowy selekcjoner Ramon Menezes powołał na najbliższe spotkania Antony’ego, Casemiro i Alexa Tellesa. Brazylijczycy mają zaplanowane tylko jedno spotkanie – 25 marca zmierzą się towarzysko z Marokiem.

HOLANDIA
Ronald Koeman powołał dwóch zawodników Manchesteru United na najbliższe zgrupowanie. Szansę w meczach eliminacji do EURO 2024 mogą otrzymać Tyrell Malacia i Wout Weghorst. Holendrów czeka trudna przeprawa z Francuzami, a następnie dużo mniej prestiżowy pojedynek z Gibraltarem.

PORTUGALIA
Reprezentacja Portugalii eliminacje do EURO 2024 zacznie od spotkań z Liechtensteinem i Luksemburgiem. Powołania od Roberto Martineza otrzymali Diogo Dalot i Bruno Fernandes.

SZKOCJA
O udziale w kolejnym wielkim turnieju marzą Szkoci, po tym jak dane im było zagrać na EURO 2020. Powołanie do szkockiej kadry otrzymał Scott McTominay. Pomocnik Manchesteru United będzie miał okazję zmierzyć się z Cyprem i Hiszpanią.

SZWECJA
Szwecja eliminacje do EURO 2024 zaczyna od meczów z Belgią i Azerbejdżanem. Powołanie do kadry otrzymali Anthony Elanga i Victor Lindelof, którzy w sezonie 2022/2023 nie mają okazji do regularnej gry w Manchesterze United. W kadrze Trzech Koron znalazł się też 41-letni Zlatan Ibrahimović.

TUNEZJA
Kolejne mecze w ramach eliminacji do Pucharu Narodów Afryki rozegra Tunezja, której barw broni Hannibal Mejbri. Młody pomocnik spisuje się bardzo dobrze na wypożyczeniu w Birmingham City, w którym ma już 34 występy w tym sezonie. Teraz będzie miał szansę zagrać w kadrze w dwumeczu z Libią.

URUGWAJ
Reprezentacja Urugwaju w najbliższym czasie zmierzy się towarzysko z Japonią i Koreą Południową. Powołanie do kadry na te spotkania otrzymał Facundo Pellistri. Młody skrzydłowy pojechał na zgrupowanie reprezentacji podbudowany pierwszym meczem rozegranym w Manchesterze United w wyjściowej jedenastce. 21-latek miał okazję zagrać przeciwko Realowi Betis w pełnym wymiarze czasowym.

WYBRZEŻE KOŚCI SŁONIOWEJ
Amad Diallo (Sunderland) i Eric Bailly (Olympique Marsylia), którzy spędzają sezon 2022/2023 na wypożyczeniu, będą mieli w najbliższym czasie okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w kadrze Wybrzeża Kości Słoniowej. Słonie zmierzą się w dwumeczu z Komorami w ramach eliminacji do Pucharu Narodów Afryki.

MECZE REPREZENTACJI Z UDZIAŁEM PIŁKARZY MANCHESTERU UNITED:

Czwartek, 23 marca
Portugalia vs Liechtenstein (20:45)
Włochy vs Anglia (20:45)

Piątek, 24 marca
Argentyna vs Panama (01:00)
Japonia vs Urugwaj (11:30)
Wybrzeże Kości Słoniowej vs Komory (17:00)
Francja vs Holandia (20:45)
Austria vs Azerbejdżan (20:45)
Szwecja vs Belgia (20:45)
Tunezja vs Libia (21:30)

Sobota, 25 marca
Szkocja vs Cypr (15:00)
Maroko vs Brazylia (23:00)

Niedziela, 26 marca
Anglia vs Ukraina (18:00)
Luksemburg vs Portugal (20:45)

Poniedziałek, 27 marca
Holandia vs Gibraltar (20:45)
Austria vs Estonia (20:45)
Szwecja vs Azerbejdżan (20:45)

Wtorek, 28 marca
Argentyna vs Curacao (01:00)
Korea Południowa vs Urugwaj (13:00)
Szkocja vs Hiszpania (20:45)
Komory vs Wybrzeże Kości Słoniowej (21:00)
Libia vs Tunezja (22:00)


TAGI


« Poprzedni news
Evra o pierwszym spotkaniu z Fergusonem: To było jak przesłuchanie FBI
Następny news »
Manchester United spotkał się z agentem obrońcy AS Monaco

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (424)


KalinkaRIP: Otwieram lodówkę a tam reinkarnator tasujacy się do własnych wybitnych prowokacji:o
» 25 marca 2023, 06:54 #398
DjTED: Do straty 1 bramki wygladalismy dobrze :D
» 24 marca 2023, 22:52 #397
DaroMistrz5: Widziałem go kilka razy w Atalancie. Bardzo ciekawy napastnik. Ciekawy jestem jak się będzie dalej rozwijał. Chętnie bym go zobaczył w United. Kiedyś bym powiedział że niestety jest zbyt mało medialny na United ale przy ETH mam nadzieję że będziemy spoglądać w jego kierunku bo drogi raczej by nie był jak na dzisiejsze realia a potencjał we mojej subiektywnej opini ma olbrzymi
» 24 marca 2023, 23:00 #396
DevoMartinez: Kiwior, Bielik, Karbownik? Za niski poziom na podstawę chyba, że to był wypadek przy pracy bo niespecjalnie śledzę ich na co dzień. A reszta? Mało agresji, zaangażowania i wkładanego zdrowia w mecz.
» 24 marca 2023, 22:42 #395
DjTED: To Czechoslowacja vs Polska 2:0
» 24 marca 2023, 22:25 #394
Reinkarnator: Ten Hlozek jaki luz ma.
» 24 marca 2023, 22:20 #393
RedFox: Sabitzer jaki występ! 2 gole i 1 asysta, oby z taką formą wrócił też do Premier League, potrzeba nam Austriaka w takiej formie!
» 24 marca 2023, 22:16 #392
skowron32: Spokojnie lewy postrzela z Wyspami owczymi i może może coś z Mołdawia ;-)
» 24 marca 2023, 22:15 #391
Reinkarnator: Lewy jak dziecko porobiony. Może by tak drogą Krychowiaka by poszedł?
» 24 marca 2023, 22:14 #390
DjTED: Najgorsze jest to, że te Czesi nic nie graja :D i to starczy na lomot
» 24 marca 2023, 22:12 #389
DjTED: Arsenal świetnego obrońcę kupił :D 2 bramka na jego konto
» 24 marca 2023, 22:09 #388
Trombocyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 22:09

Halo Czesław, wiesz bo głupio wyszło..
» 24 marca 2023, 22:09 #387
Diabelski97: Kiwior to się do Szczakowianki Jaworzno nadaje
» 24 marca 2023, 22:09 #386
Reinkarnator: Liga czeska jedzie gwiazdy La Liga i Serie A.
» 24 marca 2023, 22:08 #385
DjTED: Myślę że 37 letni Modric + 3 graczy na luzie rozmontowali by nasza całą reprezentacje
» 24 marca 2023, 22:06 #384
Reinkarnator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 21:59

Znowu Lukaku. Koń. Sabitzer z 2 golem z wolnego.
» 24 marca 2023, 21:57 #383
Reinkarnator: Niech Papszun zdobywa to mistrzostwo z Rakowem i niech bierze tę reprę, bo to nic z tego nie będzie. Tu i Ferguson by nie pomógł z zagranicy. Papszun im przynajmniej naubliża.
» 24 marca 2023, 21:50 #382
Sideswipe: chociaż mądre zmiany
» 24 marca 2023, 21:49 #381
Janik017: Ale ten Koeman to porażka. Kto mu dał Holendrów prowadzić to ja nie mam pytań , chłop powinien być selekcjonerem Polaków , bo to jego poziom.
» 24 marca 2023, 21:47 #380
Reinkarnator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 21:47

Tego Ledermana niech wprowadza do środka. Zagra gorzej niż Bielik czy Linetty? Bielika to ewentualnie na środku obrony można wypróbować. Pomocnik z niego żaden.
» 24 marca 2023, 21:45 #379
DevoMartinez: Generlanei jak się ma słabe boki obrony to warto wystawiać mobilnych pomocników na srodku żeby nadązyłi asekurowąc boki a ten Bielik to jak to u nas mówią na Maguaiera - lodówa? Nie śledze za bardzo polaków ale ten skład dziwnie zestawiony.
» 24 marca 2023, 21:51 #378
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 21:44

Cash zagrał w Katarze to teraz wywalone w reprezentacje polski

Środek obrony wystraszony kiwior i bezmózg bednarek

Szymański to się nadaje na jakieś ado den Hag albo inne zwolle

Bielik i Linetty to poziom 2 ligi polskiej.
» 24 marca 2023, 21:43 #377
Reinkarnator: Dobrze. Santos pozna się na tych zawodnikach i zacznie szukać głębiej. Linetty kiedykolwiek zagrał dobry mecz w reprezentacji? Bednarek? Co on tam robi? Cash za to co zrobił powinien przestać być powoływany.
» 24 marca 2023, 21:42 #376
Sideswipe: bielik po tym jak biegł sprintem do obrony z Francją wyczerpał baterie na kolejny sezon. Ten pazdzierz nie powinien nigdy za to w kadrze grać. Z krychowiaka się smiali ale jego "nastepca" w niczym mu nie ustepuje, dziury w srodku ze az boli, reszta asów też trzyma swoj drewniany poziom, brawo
» 24 marca 2023, 21:40 #375
SickRabbit: Mecze repry od dawna oglądam z książkowym tętnem. Zero emocji.
» 24 marca 2023, 21:37 #374
Reinkarnator: Lewy to już widać, że w Katalonii na emeryturze jest. Dobra zmiana.
» 24 marca 2023, 21:33 #373
DevoMartinez: Polska powinna grac ustawienie 4-0-6. I tak pomocy nie używają tylko głownie laga. Z ciekawości tego Karbownika to gdzieś po drodze do Czech z orlika zgarnęli? :P
» 24 marca 2023, 21:33 #372
DjTED: Walczymy o 6 oczek... Taaa. Chyba tylko Szczesny
» 24 marca 2023, 21:32 #371
skowron32: Tak na chłodno pomyśleć to SANTOS wiedział co robi, pociągnie hajsu od Frajerów z Polski mam na myśli PZPN i odejdzie na emeryt z wypchana na kabza za trenowanie paralitykow. Nasi wyglądaja jak 11 Harrych Maglajerow ;-)
» 24 marca 2023, 21:29 #370
radlu: Nie obrażaj naszego kapitana ;)
» 24 marca 2023, 21:31 #369
skowron32: Przepraszam ;-) nie no serio to wygląda tak paralitycznie że aż żal
» 24 marca 2023, 22:14 #368
Reinkarnator: Lukaku in.
» 24 marca 2023, 21:28 #367
Milo: Wciąż matematyczne szanse na wyjście z grupy :D

Morawiecki na meczu to może tez coś obieca na przerwie ;)
» 24 marca 2023, 21:17 #366
Fido: Trochę siłowni by im się przydało.
» 24 marca 2023, 21:14 #365
M4S73R: Marcel 1:0 dla Austrii
» 24 marca 2023, 21:13 #364
RedFox: Oby tak też strzelał częściej i dla nas w pierwszym składzie, oby się rozwinął i do nas trafił latem na stałe
» 24 marca 2023, 21:21 #363
Milo: Technika AWB przy Frankowskim to ziemio a niebo XD

Chłop przewraca się o własne nogi
» 24 marca 2023, 21:04 #362
kiler198333: Strach to oglądać
» 24 marca 2023, 21:02 #361
kiler198333: Człowiek ma nadzieję a tu po dwóch minutach odechciało się oglądać
» 24 marca 2023, 21:00 #360
pbskarpy: Mi się odechciało jeszcze przed włączeniem.
» 24 marca 2023, 21:43 #359
Milo: Ta smieszna Polsza gorsza niż my za Rangnicka XD
» 24 marca 2023, 20:58 #358
radlu: To co? Szatnusz out?
» 24 marca 2023, 20:56 #357
Reinkarnator: Polaczki po staremu jak zwykle. FRA-HOL lepszy mecz choć też już 2:0
» 24 marca 2023, 20:56 #356
marcino186: Panowie dwie minuty jednak to dużo czasu xd
» 24 marca 2023, 20:55 #355
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 20:58

Liga Pepiczkowa robi naszym "gwiazdom" Pearl Harbor haha. Tam grają debiutanci i robią z naszymi co chcą...
» 24 marca 2023, 20:54 #354
SickRabbit: Santos ma fajny debiut widzę...
» 24 marca 2023, 20:54 #353
Diabelski97: Coś nie wierzę w ten uraz Casha, słaba psycha.
» 24 marca 2023, 20:53 #352
DjTED: Jak na podworku. 2 min , 2 bramki to ja spadam i już nie gram z wami
» 24 marca 2023, 20:57 #351
boro: Ubeśpiećaś ośćendźaś kasz
» 24 marca 2023, 20:59 #350
MrMu: Do 10 minuty będzie 3:0, jakoś tak niestety czuję.
» 24 marca 2023, 20:52 #349
DjTED: Crash zawalił bramkę i już się zawija z kontuzja
» 24 marca 2023, 20:52 #348
DevoMartinez: I dla tego wolę na boku obrony AWB który zamyka boczny sektor od Dalota którego łatwo objechać a z przodu wcale tego nie nadrabia ;)
» 24 marca 2023, 20:51 #347
JahKowalski: Masakra
» 24 marca 2023, 20:49 #346
Diabelski97: Nieudacznicy w obronie
» 24 marca 2023, 20:49 #345
Wirus: 2:0 w 3 minuty haha co to za żal...
» 24 marca 2023, 20:49 #344
kamilpe: Sparing Czechów
» 24 marca 2023, 20:48 #343
DjTED: 2 min 2 bramki od Pepiczkow.... Jaki to jest wstyd
» 24 marca 2023, 20:48 #342
Reinkarnator: Powiem wam jak będzie. Praktycznie zawsze mam rację, więc możecie gdzieś to obstawić jeśli znajdziecie jakieś zakłady na to. Kaska wpadnie, będziecie pamiętali dzięki komu. Pierwszy bet: Mason Greenwood nie zagra już w barwach MAN UTD. Drugi bet: Następnymi właścicielami klubu zostaną katarscy bankierzy. NIE MA ZA CO.
» 24 marca 2023, 19:41 #341
Domin31: Rozumiem, że sam nie możesz postawić z racji na wiek?
» 24 marca 2023, 20:06 #340
Reinkarnator: Ale mnie rozgryzłeś. Musisz być bardzo inteligentny, tak jak twój komentarz. Postawisz za mnie? Proszę!
» 24 marca 2023, 20:12 #339
essaEdek: "Poprzedni sezon to najgorsze piekło, jakie doświadczyłem jako kibic."

Czyli kibicujesz dość krótko bo bywały gorsze czasy więc reszta jest kłamstwem.

"I co? Zamiast się tym wszystkim cieszyć to najpierw trwa wojna o Ronaldo, potem o Masona, teraz o to czy Ratcliff czy Katar?"

Przecież sam prowokujesz te wojny. Co za hipokryzja...

"Wszyscy kibicujemy jednej drużynie, nosimy koszulki z tym samym herbem. "

Jak widać po Tobie to raczej nie.

"Każdy ma prawo mieć swoje zdanie, ale proszę was wszystkich, zakopmy topór i przestańmy wojować sami ze sobą. "

Szkoda tylko, że dyskusja z Wami nie ma najmniejszego sensu bo nie jesteście w stanie bronić swoich poglądów żadnymi sensownymi argumentami.
» 24 marca 2023, 20:11 #338
Reinkarnator: Ja co prawda trochę ich podkręcam, bo mnie to bawi, ale tu nie można mieć innego zdania niż kilku aktywistów. Napinają się, strasznie spięci są. Wspaniale się gotują.
» 24 marca 2023, 20:49 #337
essaEdek: Reinkarnator, możesz, ale ty nie masz swojego zdania tylko trollujesz. Jak tego nie potrafisz pojąć to po prostu jesteś głupi. Koniec, kropka.

SuperKaleson,

1) Było, owszem.
2) Serio? Ty nawet nie wiesz, że dorośli ludzie zawierają umowy w których są zapisy których trzeba przestrzegać, jak ty chcesz uchodzić za poważnego kandydata do dyskusji?
4) Czym niby? Brakiem argumentów z Twojej strony próbujesz nadrobić ubliżając swojemu oponentowi, rodem dzieciak w podstawówce.
5) Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, ja akceptuje zdanie wszystkich, o ile można z nim wejść na jakikolwiek poziom dyskusji, z Tobą się nie da, bo nie wiesz czym jest dyskusja.
6) Brak punktu 3.

Przestań być hipokrytą, tyle Ci życzę.

Bez odbioru dla jednego i drugiego, ufam, że w końcu jeden i drugi stąd poleci i znudzi Wam się robienie nowych kont.
» 24 marca 2023, 20:58 #336
karassas: essaEdek nie warto wchodzić kalesonem w jakąkolwiek dyskusję. Dzieciak sra na lewo i prawo peany na cześć katarskich szejków tylko dlatego, że mają pieniądze. Najlepiej takiego olać i sam sobie pójdzie.
» 24 marca 2023, 22:50 #335
essaEdek: Casemiro nowym kapitanem repki
» 24 marca 2023, 19:10 #334
rafax17: Po co nam mason jak wróci diallo
» 24 marca 2023, 19:06 #333
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 19:12

Po co nam diallo jak wróci mason...
» 24 marca 2023, 19:12 #332
Reinkarnator: Hahaha Mason. A to Ci stand uper.
» 24 marca 2023, 19:34 #331
Andros: Reibkarnator - inni piłkarze gwałcą i grają dalej, greenwood oczyszczony z zarzutów, więc dlaczego ma nie grać? W dodatku dalej jest z tą samą kobieta i jeżeli wierzyć ostatnim plotkom, to spodziewają się dziecka i ślubu.
» 24 marca 2023, 19:38 #330
Reinkarnator: Różnica jest taka, że piłkarze o których piszesz Androsie grają w innych klubach. Ten klub jest po prostu większy. Mason zrobił co zrobił. Mógł być wielki, zaprzepaścił to. Bardzo mu kibicowałem, ale pewne standardy muszą zostać zachowane. Mamy bazę kibicowską na całym świecie i nie jesteśmy tylko piłkarskim klubem.
» 24 marca 2023, 19:48 #329
sturmik: Reinkarnator - masz racje - pewne standardy powinny byc zachowane.
Czy nikt nie móglby przystopowac tego jegomoscia bo ostatnimi czasy straszny burdel na stronie robi? Straszna zenada. Myslalem ze ferie sie skonczyly.
» 24 marca 2023, 19:59 #328
Reinkarnator: Bo mam inne zdanie? Śmieszny jesteś:)
» 24 marca 2023, 20:02 #327
GS8GS: Czy to prawda że kupiliśmy Rice za 50mln funtów?
» 24 marca 2023, 18:42 #326
Bylak: Skad takie info?
» 24 marca 2023, 18:47 #325
Advm: Z Piątnicy, no bo skąd
» 24 marca 2023, 18:51 #324
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 19:02

Lepiej kupic Mullera - bo Rice zawiera juz w sobie.

muller.co.uk/our-brands/muller-rice
» 24 marca 2023, 18:59 #323
GS8GS: Ne meczykach widziałem creena niby Romano sprzed 3 dni. Ale gazety w UK nic nie piszą.
» 24 marca 2023, 19:03 #322
GS8GS: Jak chciałem to zweryfikować to jedyne co znalazłem:

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
â-Ť Declan Rice expected to leave in the summer, Chelsea and Arsenal discussed him internally but race open;

Man Utd to plan for Amad Diallo and Pellistri's future in the next two months;

â-Ť Asensio has to decide on new Real Madrid deal soon.
» 24 marca 2023, 19:08 #321
Bylak: Oby Mason wrocil jak najszybciej, bo z Martialem i Weghorstem daleko nie zajedziemy.
» 24 marca 2023, 18:32 #320
Reinkarnator: 11 ma dobre tradycje w tym klubie. Jeden dymał bratu żonę. Drugi obił pannie twarz. Czekam na następnego gagatka.
» 24 marca 2023, 18:23 #319
jackbam: No, faktem jest, że ten pierwszy sportowo jest legendą, cokolwiek robił ze swoim życiem prywatnym.
» 24 marca 2023, 18:39 #318
KalinkaRIP: I właściciele mordercy, a nie, to już spoko XD
» 24 marca 2023, 19:26 #317
Reinkarnator: Szejk Jassim kogoś zabił? Serio? Kogo?
» 24 marca 2023, 19:57 #316
karassas: Reinkarnator a Hitler był mordercą czy nie?
» 24 marca 2023, 22:56 #315
sturmik: Na twicie Mason i jego przyszla zona ocieplaja wizerunek pilkarza:

twitter.com/ManUtdInPidgin/status/1639181766719160322

Polecam do zobaczenia dla wszystkich którzy mysla ze Mason ja zabil.
Czekam na Greenwooda od nowego sezonu :)
» 24 marca 2023, 18:09 #314
Reinkarnator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 18:17

Nie zabił tylko pobił. Kto jest tym który bije? On. Fajna zabawa. Hue hue hue.
» 24 marca 2023, 18:15 #313
MixEx: Ja to czekam aż te osoby co wieszali na nim psy wyjdą z cienia i go przeproszą za oszczerstwa nazywając go damskim bokserem gdzie nawet nie został skazany przez sąd.
» 24 marca 2023, 18:16 #312
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 18:20

Mason wyglada na wypoczetego po takim urlopie :) I to jeszcze dobrze platnym.
Super widziec, ze wszystko powinno sie ulozyc.
» 24 marca 2023, 18:18 #311
Reinkarnator: Widziałeś zdjęcia i filmy?
» 24 marca 2023, 18:18 #310
MixEx: Widziałeś zdjęcia i filmy w przypadku Amber Heard?
» 24 marca 2023, 18:21 #309
Reinkarnator: Co mnie obchodzi Amber Heard. Nie chcę w klubie typa co babę leje. Co jest ze mną nie tak?
» 24 marca 2023, 18:25 #308
sturmik: Czy zamierzasz tropic 18latka cale zycie za kilka zdjec po pijaku, które zadna strona nigdy nie skomentowala i wszyscy sie wycofali z zarzutów? Czy wiesz lepiej od dziewczyny, policji i znajomych.
Ale nie -ty widziales na swoim komputerku zdjecia i filmy. I nie przebaczysz. Ukamieniujmy go najlepiej zebys poczul sie spelniony.
Prawdziwa wyrocznia.
» 24 marca 2023, 18:26 #307
Reinkarnator: Mnie to jedna ryba. Jak chcą się bić niech się biją. Ale biją też w wizerunek klubu. Może niech ją leje gdzie indziej?
» 24 marca 2023, 18:28 #306
MixEx: Reinkarnator wez sie chłopie nie ośmieszaj proszę Cię.
» 24 marca 2023, 18:31 #305
DaroMistrz5: Hipokryzja level hard. No właśnie co jest z tobą nie tak? Nie chcę typa który babę leję (zarzuty wycofane, nic mu nie udowodniono) ale chcę za właścicieli ludzi którzy mają krew na rękach. Iloraz inteligencji równy płycie chodnikowej. A nie zapomniałem o najważniejszym. Szajk ma a Greenwood nie ma worków wypchanych dolarami i wszystko jasne. Za drobne się nie oddajesz. Chociaż w jednym jesteś stały
» 24 marca 2023, 18:32 #304
Reinkarnator: Widziałeś te krew na tych rękach? Czy szybko umyli i już nie widać?
» 24 marca 2023, 18:35 #303
Halbrand: A Ty widziałeś jak ją bije? :)
» 24 marca 2023, 19:24 #302
nieeeeeeee: On nie widział. On to po prostu WIE.
» 24 marca 2023, 19:37 #301
Reinkarnator: Dobra. Zdjęć nie było, nagrań nie było, wcześniej zarzutów nie było. Greenwood nic nie zrobił.
» 24 marca 2023, 19:52 #300
Halbrand: Żyjesz w 2023 roku, naprawdę myślisz, że zdjęcie i film to niepodważalny dowód?
» 24 marca 2023, 20:02 #299
M4S73R: Tottenham chce aby Julian Nagelsmann zastapił Antonio Conte.

Telegraph Football
» 24 marca 2023, 17:52 #298
Reinkarnator: Wczoraj to przewidziałem.
» 24 marca 2023, 17:54 #297
kamilllo777: Chyba cieżko bedzie dać komuś w tych czasach 500mln funtow do łapy pod stołem. To pare walizek banknotow. I wez to potem upłynnij. Predzej załatwia jakis interes bardzo korzystny dla Glazera w Katarze.
» 24 marca 2023, 16:45 #296
Pogba6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 17:11

jakie zrodlo tych rewelacji? Bo smierdzi fejkiem na km

edit. A pisze ze The Times. To jest dobre zrodlo? Pewnie zalezy jaki dziennikarz to podal
» 24 marca 2023, 17:10 #295
LeoPepsi: a jak chcesz przemycic miliard dolarow przez granice
» 24 marca 2023, 19:23 #294
M4S73R: Liverpool i Man United pójdą
łeb w łeb, aby podpisać kontrakt z dyrektorem rekrutacyjnym Monako Paulem Mitchellem

Anglik ma opuścić klub Księstwa tego lata.

(Źródło: Mirror Football )
» 24 marca 2023, 16:11 #293
DjTED: To on sprowadzał Mbappe?
» 24 marca 2023, 16:53 #292
SickRabbit: Skoro chelsea wydala 100M na Mudryka to 150M za Osimhena jest promocją.
Od początku jestem zwolennikiem jego a nie Kejna. Raz, źe wiek a dwa, żadnych interesów z Levym. Z resztą on i tak by go nam nie sprzedał a city się już o tym przekonało.
Dla mnie Kane niech se siedzi do końca kariery w totkach.
» 24 marca 2023, 14:38 #291
Pyra: 150 to żadna promocja, tylko chora kwota
Rozumiem, że Napoli chce na nim zarobić bo sami dali 70M, ale kto im kazał przepłacać?
Ma kontrakt na 2 lata i tylko od niego zależy czy zostanie w Napoli, ma wszystkie karty w swoich rękach tak jak swego czasu Kane.
» 24 marca 2023, 15:12 #290
BNK: Żadnych interesów z Levym... Głupie podejście. W interesach się nie obrażamy, w interesach negocjujemy z samym diabłem(albo JP2 jak ktoś woli). Liczy się uzyskanie tego, czego chcemy.
Chcemy napastnika, który będzie strzelał bramki. Kane w PL będzie, Osimhen nie wiadomo.
» 24 marca 2023, 16:51 #289
REDARMY10: Żadnych interesów z levym no tak bo przecież De Laurentiis to wymarzony partner negocjacyjny co pokazał przykład kulibaliego obydwoje będą twardo obstawać przy swoim i czy wybierzemy Kane czy Osimhena tanio ani łatwo negocjować nie będzie
» 24 marca 2023, 17:03 #288
DjTED: Tuchel chyba uwielbia być wywalamy na zbity pysk
» 24 marca 2023, 14:34 #287
Rakusz: Tez byś chciał być tak wywalany. Z takimi odprawami.
» 24 marca 2023, 14:54 #286
0listonoszpat: Gaviego brać, to co odwala ten kryminalny klub to jakaś masakra.
» 24 marca 2023, 14:07 #285
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 11:43

Na skysports tlumacza ze Karry Kane jeszcze nie jest skonczony.
Chcialbym zaznaczyc ze pokazalo to czerwona flage jakoby my wlasnie tego goscia chcemy dopiero kupic.
I to za absolutna góre pieniedzy.
Pamietam jaki nagly zjazd mial Rooney u nas, co stalo sie z Ronaldo ,który podobno tez jeszcze nie byl skonczony jak przechodzil do nas...
Skoro Osimhen jest za drogi (150mln ?!?) to moze jednak ten Goncalo za 100ke albo Kolo Muani za racjonalne 80 mln by sie udalo- mlodsi pilkarze to i w razie skuchy uda sie odsprzedac z mala strata (jak Lukaku swego czasu).

Dodatkowo licze ze Mason wróci (bo patrzac realistycznie musi wrócic chyba), wiec z dodatkowym napastnikiem i Rashfordem ogarna ta pozycje.
» 24 marca 2023, 11:41 #284
majk: Z Kanem będzie jak z Ronaldo, wkład w defensywną grę drużyny praktycznie zerowy.
Zresztą ostatnia konfa Conte i jego pojazd po piłkarzach był wymieniony w Kane'a między innymi, a może nawet przede wszystkim, polecam zobaczyć tą część konferencji w której jedzie po piłkarzach, albo przeczytać co powiedział w całości.
Granie do odbicia karty, bez stresu, woli walki i ambicji. Jedno jest pewne, zawodnicy się i koledzy z szatni się zmieniają, trenerzy i ich asystenci tak samo, ale Kane nigdy. Klub budowany od X lat pod niego i żadnych sukcesów.
Gracz wybitny, ale nie tego potrzebujemy.
» 24 marca 2023, 12:01 #283
bani: Kane jest 6 lat młodszy od Benzemy, więc może jeszcze sporo pokazać. Kwestia tylko czy głowa wytrzyma presję na trofea. W Spurs nie musi się tym martwić, a u nas każdy sezon bez trofeum jest sezonem straconym. Do tego czy po 1 mistrzostwie nie osiadłby na laurach, bo w końcu czułby się spełnionym zawodnikiem. Ryzyko kontuzji i urazów też się pojawia, po tylu latach eksploatacji w Tottenhamie. Dużo znaków zapytania.
Na moje lepiej zainwestować w młodego perspektywicznego Nigeryjczyka lub Portugalczyka :)
» 24 marca 2023, 12:18 #282
vieeeri: Koleś jest kapitanem reprezentacji Anglii, a więc kraju, którego kibicom wręcz opier**** na punkcie futbolu. O większą presję myśle, że ciężko także ten punkt z listy wątpliwości myślę, że śmiało możemy zdjąć.
» 24 marca 2023, 12:49 #281
bani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 13:15

vieeeeri i teraz powiedz jak wypada ta Anglia na turniejach międzynarodowych? Do ilu sukcesów doprowadził Kane jako kapitan? i czy wpłynęło to jakoś na niego :D?
» 24 marca 2023, 13:15 #280
Pyra: Ludzie nie róbmy już z Kane kaleki, Conte może sobie mówić co chce, to on ich trenuje i to przez niego grają tak ślamazarnie. Jakoś u nas kto by nie wychodził to w 95% meczów zasuwa jak mały samochodzik.
» 24 marca 2023, 13:24 #279
dominikMU: Powinni przywrócić Greenwooda, Partey ma już 3 sprawy o gwałt i Arsenal nic nie robi i jakoś żadna fala krytyki się na nich nie wylewa ;)
» 24 marca 2023, 10:48 #278
mycka86: Od następnego sezonu.
» 24 marca 2023, 11:12 #277
GandiGanda: Oczywiscie ze powinni. Arsenal ma to w trąbce bo graja o mistrza, ale my musimy byc poprawni politycznie.
» 24 marca 2023, 11:22 #276
nieeeeeeee: Jak to Arsenal nic nie robi. Przecież tuszują tą sprawę więc coś robią... Gdy Partey był w wiezieniu i był przesłuchiwany Arsenal wydał oświadczenie że Thomasa nie będzie przez jakiś czas bo jest KONTUZJOWANY. W rzeczywistości przesłuchiwali go.
» 24 marca 2023, 16:16 #275
sandbead: Chłopie już nie zmyślaj, Arsenal wtedy podał jedynie informację, że Partey jest NIEDOSTĘPNY nigdzie nie było żadnego kłamania o kontuzji, a i tak kto chciał to wiedział o co chodzi. Nikt niczego nie tuszuje, to że klub nie wydaje oświadczenia o całej sytuacji i wierzy w 100% zawodnikowi też wskazuje na to, że sprawa nie jest taka zero jedynkowa - przecież gdyby cokolwiek grubszego było na rzeczy to klub już dawno odciąłby się od zawodnika bo to dla takiej marki jest wizerunkowy strzał w kolano. Poza tym jakoś każdy wygodnie omija fakt, że z tych trzech "oskarżeń" wobec Partey'a dwa zostały wystosowane przez tę samą kobietę i zostały one już dawno oddalone, w toku jest jedynie ta trzecia najświeższa sprawa, w której na dobrą sprawę na ten moment nie wiadomo o co chodzi, a skoro Partey nie siedzi w tym momencie w areszcie tylko gra normalnie w reprezentacji to znaczy jedynie tyle, że dowody są przeciw niemu bardzo słabe albo żadne. Najlepiej chłopa zamknąć i zniszczyć mu życie i karierę bo laska, która liczyła na to, że Partey się z nią ożeni poczuła się oszukana gdy ją rzucił dla innej i opowiada teraz, że ją zgwałcił. Paranoja.
» 24 marca 2023, 17:02 #274
Pyra: Bruno wytrzyma, zawodnicy w takim wieku rozgrywają po 65-70 spotkań rocznie.
Na 100% badają ich wydolnościowo.
» 24 marca 2023, 10:01 #273
bani: Dokładnie. Do tego odpocznie pewnie w meczu z Luksemburgiem :)
» 24 marca 2023, 10:59 #272
Ghostpl: Bruno zagrał cały mecz. Przy takim prowadzeniu maskra
Nagłej źle nie zagrał nie gadajcie o nim źle jeśli tak nie jest
» 24 marca 2023, 07:10 #271
Fido: Jeszcze raz, powoli i po polsku.
» 24 marca 2023, 07:58 #270
wefme: On mowi po polsku ale kursywa
» 24 marca 2023, 17:45 #269
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 07:07

Anglia wygrała. Shaw odpocznie, Harry niezły mecz. Bruno wróci zajechany.

Nie mamy żadnego wpływu na to kto kupi United. Obojętne kto to będzie to nadal będzie mój ukochany klub. Mogę woleć innego inwestora ale ostatecznie co mnie do tego...nic się nie poradzi.

Cudownie ułożony klub Bayern zwalnia trenera bo wygrywa szatnia. Czyli Neuer i Muller. Nagelsmann leci bo są marudy w ekipie, które mają emerytury za pasem. Zostają kosztem jednego z najbardziej perspektywicznych trenerow. Nie dzieje się dobrze na niemieckiej ziemi. Masakra.
» 24 marca 2023, 07:06 #268
Pochmurny: A no niezrozumiała decyzja jeśli chodzi o Bayern. Nie jestem pewien czy to wina zawodników. Jedynym zawodnikiem który miał problem to Manuel. Wydaję mi się, że to poprostu znowu góra odpi... bo inaczej tego nazwać się nie da. Sprowadzają zawodników pod swoje widzimisię, puszczają wartościowych, a potem dziwota, iż wyniki słabsze. Po co sprowadzali tego lenia Sane, na jakiego trzymają Gnabryego który już od dawna marudzi, nie kupują napastnika itp. Wywalili na własne życzenie Flicka, a teraz Juliana. Niemiec płakać nie musi bo jestem pewien, że szybko znajdzie zatrudnienie. Salihamidzic i spółka za bardzo kontrolują trenera i jego poczynania. Nie dają mu robić tego co chce do końca. U Nas przez lata nikt nie znał się na piłce i był burdel, a u nich wszyscy uznają, że wiedzą lepiej niż trener.

No cóż, nie nasz cyrk i nie nasze małpy.
» 24 marca 2023, 08:17 #267
LukasDudek7: A u Nas przypadkiem szatnia (Pogba) nie zwolniła Mou, i szatnia (Ronaldo) nie zwolniła Olka? Swoją drogą to chyba nie taki fajny trener, skoro klubowi nie idzie tak jak powinno,a on każe trenować zespołowi,a sam jedzie na narty... Ten hag go zjada samym mentalem.
» 24 marca 2023, 10:05 #266
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 11:36

Skonczy sie na tym ze Glazerowie wykupia rodzenstwo na kredyt. Potrzymaja jeszcze klub z 5 lat zeby wartosc podrosla i spróbuja sprzedac jeszcze raz.
Na pewno nie straca na tym.
To tak jak dawniej 100mln za napastnika robilo furrore i sensacje a teraz za wiekszosc mlodych zdolnych tyle wolaja. Swiat sie zmienia, inflacja idzie naprzód, coraz wiecej ludzi dorabia sie na technologii i nowoczesnym uslugach, wiec i ceny legendarnych i pozadanych podmiotów -a do takich United sie zalicza - pójda tylko w góre...
To tak jak posiadac obraz Mona Lizy - nigdy nie stracisz trzymajac go troche dluzej.
» 24 marca 2023, 11:32 #265
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 23:14

Nieno to naprawde jest chore jakieś. Portugalia gra u siebie z Liechtensteinem do 60 minuty jest 4-0 a Bruno zmieniony jako ostatni w 89 minucie? Gość który zagrał najwiecej meczy w tym sezonie jako gracz pola.... Martinez to też dobry jest..... I co mu dało że go przeorał do końca? Dobrze że Luke skończył juz kadre sam z siebie :P
» 23 marca 2023, 23:13 #264
lele1986: Dokładnie brak słów . Bruno zamiast wypoczety to wróci jeszcze bardziej zajechany .
» 23 marca 2023, 23:50 #263
Genek: Reprezentacja anglii sobie gra, a tymczasem rashy ze swoją niunią chiluje bombe w nowym jorku (:
» 23 marca 2023, 22:58 #262
devilek777: I dobrze
» 23 marca 2023, 23:32 #261
szefikxD: zazdroscisz?
» 23 marca 2023, 23:39 #260
KalinkaRIP: Ba, kto by nie zazdrościł. Sam bym się pobujal tak casualowo po x miastach świata
» 24 marca 2023, 05:33 #259
AUDIoooo: Kurde, może go spotkam na mieście ;)
» 24 marca 2023, 10:33 #258
DjTED: Niech odpoczywa. On nic nie jest winny tej reprezentacji i temu trenerowi.
» 24 marca 2023, 14:37 #257
wilek84: sędzia dobry kabaret zaserwował, cieżko się to ogląda
» 23 marca 2023, 22:34 #256
lele1986: Bruno to chyba nigdy nie odpocznie , 4 v 0 prowadza a Bruno znowu cały mecz .
» 23 marca 2023, 22:31 #255
Wilderrr: Maguire sprowokował gola, a Shaw wyleciał z boiska w 7 min, dobrze się pokazują nasi reprezentanci w kadrze narodowej Anglii xDD
» 23 marca 2023, 22:27 #254
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 22:29

Shaw wyleciał z boiska w 80 minut (co z tego, że między kartkami było 7minut? Zagrał 80 chyba nie?), to po pierwsze. Po drugie to Maguire wcale nie gra złego meczu. Dlaczego musi być krytykowany dla zasady?
» 23 marca 2023, 22:28 #253
Domin31: Harry to Harry... a Luke przynajmniej odpocznie :)
» 23 marca 2023, 22:29 #252
kamilpe: @Ciechanek nie dla zasady ale obrońcy rozlicza się ze straconych bramek a to po jego błędzie Włochy strzelili na 2:1. Jeśli taki wynik utrzyma się do końca to każdy o tym zapomni, jeśli Włosi wygrają to będą mówić, że bramka padła po błędzie Harrego - niestety, nawet jakby rozegrał dobry mecz.
» 23 marca 2023, 22:34 #251
DevoMartinez: W sporcie każdy ma wzloty i upadki. Forma jest zmienna. A Shaw pewnego miejsca w składzie nie ma. Malacia wykorzysta każdą szansę żeby udowodnić, że jest lepszy. ;) I to jest zdrowa rywalizacja.
» 24 marca 2023, 02:21 #250
mycka86: Harry akurat ostatnio jest w dobrej formie i jeśli ją utrzyma, to jako 3 ŚO jest w sam raz. Wiadomo Varane i Martinez pokazali mu miejsce w szeregu.

W 4 z 5 ostatnich meczów z Harrym mieliśmy czyste konto, a w rewanżu z Betisem zagrał jak profesor (nie przesadzam).
» 24 marca 2023, 11:11 #249
radlu: Sędzia serbski dwoi się i troi żeby wyciągnąć makaroniarzy. Dał angolom 3 żółte kartki niby za grę na czas. A teraz czerwo dla Shawa. Żenada.
Dla nas to dobrze, bo Shaw sobie odpocznie.
» 23 marca 2023, 22:26 #248
MrCygan: O Shaw czerwona. Przynajmniej trochę odpocznie.
» 23 marca 2023, 22:26 #247
kamilpe: Ale Nasi pokazali w obronie..
» 23 marca 2023, 22:26 #246
Reinkarnator: Zaraz Nagelsmann do Spurs;)
» 23 marca 2023, 22:30 #245
kamilpe: Nie związane z Manchesterem ale Tuchel prawdopodobnie zostanie nowym trenerem Bayernu według Romano Fabrizio
» 23 marca 2023, 22:20 #244
boro: Co Negel nawywijał ?
» 23 marca 2023, 22:29 #243
Ciechanek: Wszystkie koszulki na lewą stronę.
» 23 marca 2023, 22:30 #242
Panoramix: Harry z Mykonos ależ to maszyna
» 23 marca 2023, 22:10 #241
mikiartur: @pbskarpy

Tak Man City, Chelsea i PSG to sztuczne twory.

Fakt te kluby istnieją dość długo.
Lecz co z tego?

Kluby nie zostały przejęte przez Katarczykow czy Abramowicza z wielkiej sympatii do kibiców czy tego klubu.
Nie było w tym żadnej miłości
Cel był tylko jeden: sport-washing
Nie ma wielkiego znaczenia, że oni rozwinęli klub, rozwinęli akademię wpompowali kupę kasy w infrastrukture. Fakt, może przez to pomogli paru tysiącom ludzi z tych terenów, dzięki czemu jakaś część ludzi ma prace itd i itp.

Ale niezależnie ile wpompują kasy w te różne "hojne i słuszne" cele
Oni 5-10 razy bardziej zyskają na tym poprzez poprawę swojego wizerunku, oraz powiększeniu swoich wpływów i kontaktów.

Myślisz że zachowania Infantino, wcześniej Blattera, wielu federacji piłkarskich, które atakuje się o to że patrzą tylko na kasę, że robią tylko to by więcej zarobić - to od czego się to zaczęło?

Pojawili się ludzie z gigantycznymi (nieograniczonymi) możliwościami finansowymi.
Oni pompują tą kasę bo dzięki temu wiele ich innych dealow także lepiej prosperuje. Zobacz choćby na głównych sponsorów obecnie UEFA czy FIFA. Czy to przypadek, że szefem FIFA został gościu który od lat mieszka w Katarze.

Ich wejście do futbolu spowodowało że futbol pod wieloma względami wszedł na poziom globalny.

To nie przypadek, że rząd Brytyjski wolałby, żeby MU przejęli Katarczycy a nie rodowy Brytyjczyk Ratcliffe.

Dlatego to jest wszystko sztuczne. Ponieważ nie ma żadnego romantycznego fundamentu (choćby na siłę zbudowanego). Ratcliffe'owi też pewnie można sporo zarzucić, ale na pewno nie to że w jego państwie (w którym mieszka i który co by nie mówić reprezentuje) nie respektuje się praw kobiet, a ludzi homoseksualnych wsadza się do więzienia.

Ratcliffe kupuje MU co by nie mówić z głównie marketingowych i finansowych powodów.
Ale wole takie powody niż używać klubu do wybielania swojego wizerunku.
Mogę nie cierpieć Glazerow, ale jakby to ode mnie zależało, to wolałbym żeby oni zostali, niż żeby Katarczycy przejmowali klub.


Będę temu klubowi kibicował niezależnie od tego kto będzie naszym właścicielem. Lecz na pewno niesmak będzie gdy Katarczycy nas przejmą.

Poza tym Katarczycy też nie dali nam póki co żadnych dowodów, że potrafią zdrowo zarządzać klubem (PSG).

Zgadzam się że klub jest zadłużony i jest to giga problem. Lecz nasz klub jest tak potężna Marką, przynosząca takie dochody, że przy zdrowym zarządzaniu, nie potrzeba nam katarskich pieniędzy by tego długu się pozbyć.

Dlatego ja jestem w Teamie Jima Ratcliffe i wierzę że uda mu się zagrać na nosie Katarczykom. Choć fakt, że faworytem są niestety Katarczycy.
» 23 marca 2023, 22:08 #240
Reinkarnator: Romantyczne fundamenty zamiast finansowych. A potem 0:7 z Liverpoolem. Mam dość romantyzmu ostatnio. Ratcliffe to parias przy Katarczykach. Niech sobie Wisłę Kraków kupi. Już w Nicei pokazuje na ci go stać.
» 23 marca 2023, 22:15 #239
Andros: Ratcliff przypadkiem nie będzie musiał zaciągnąć kredytu najpierw, żeby kupić klub? Kiedy zacznie się wtedy spłata teraźniejszego zadłużenia?
» 23 marca 2023, 22:36 #238
mikiartur: Przeczytałeś moja wypowiedź? Czy wyrwałeś jedno zdanie z kontekstu.

Zacytuję sam siebie: " Ratcliffe kupuje klub głównie z powodów finansowych i marketingowych"

O Romantyzmie pisałem wcześniej i pisałem że tutaj można znaleźć tylko i wyłącznie na siłe.

Poza tym trochę mnie rozśmieszasz z tym Liverpoolem.

Nawet Klopp przyznał, że to był jeden z najdziwniejszych meczów jakich był świadkiem.

I co cały bardzo dobry sezon ETH ma być spisany na straty przez ten jeden (bolący owszem ale wciąż tylko jeden) mecz?

Wygranie efl cup, 1/4 ligi Europy, 1/2 fa cup, 3 miejsce w lidze.

I mówisz że on pokazuje w Nicei. A co Katarczycy w PSG pokazują? Ich wydatki na pensje prawdopodobnie są większe dwukrotnie niż pozostałe wydatki na pensje 19 innych klubów z ligue 1, a przez ponad 10 lat osiągnęli jeden finał lm i jeden półfinał lm. Odpadając chyba 5 razy albo więcej w 1/16.

Ratcliffe przynajmniej liczyłby się z każdym wydanym groszem i raczej nikt by mu nie zarzucał tak jak PSG czy Man City że oszukują na giga skalę z FFP i z innymi rzeczami.

Wolę gościa który wie jak się prowadzi firmę tak by zarabiała, a nie ludzi którzy klub potrzebują tylko do oczyszczenia wizerunku a pieniądze w głównej mierze mają dlatego, że mieli szczęście się urodzić w kraju gdzie mają gigantyczne zasoby surowca obecnie giga pożądanego. Lecz jak zobaczysz na zwycięzców lm od 2003 roku, to tylko 2 razy zobaczysz tam zespół który wybił się na sport washingu. Reszta to kluby które nie potrzebowały pompki od Rosjan albo Katarczykow, by osiągnąć sukces w piłce.
» 23 marca 2023, 22:37 #237
mikiartur: @Andros
Na finansach wybitnie się nie znam ale z tego co wiem, to ma zamiar dług przepisać na Ineos, a raczej obiecał, że nie będzie klubu zadłużał czy coś.

Ale mi chodzi o coś przede wszystkim innego.
Nawet gdyby Ratcliffe okazał się złym właścicielem, i będziemy do niego podchodzić za jakiś czas jak do Glazerow. O wiele bardziej zawsze będę go wolał od Katarczykow.
» 23 marca 2023, 22:39 #236
KalinkaRIP: Ten cały Regan czy inny reinkarnator to beton, nie ma sensu
» 23 marca 2023, 22:44 #235
essaEdek: Miki, odpuść, nie warto. Dla nich jedynym celem w życiu jest rozrywka z piwem przy odbiorniku, moralne sprawy przychodzą na drugi plan.
» 24 marca 2023, 07:24 #234
DaroMistrz5: Barca (wówczas jeszcze beż żadnego sponsoringu ze strony Szwjków) 6 - 1 (Już Katarakie) PSG. Dobrze że Arabowie u steru w klubie to pewnik braku kompromitacji. Rozumiem że ktoś woli Katar od Radclifa czy innego właściciela ale może w końcu jakiś argument poza kasą którą itak mamy bo w tej chwili to jak dyskusja z ściana. Co jej nie powiesz ona itak nie powie nic ciekawego
» 24 marca 2023, 09:20 #233
RedLeicester: Nasz Harry wraca do formy- złe podanie, skasował zawodnika przeciwnika po drodze, i bramka stracona. Brzmi znajomo?
» 23 marca 2023, 22:05 #232
kamilpe: Chyba sam ordynator przebiegł do Barelli
» 23 marca 2023, 22:03 #231
djgodzilla: Piękne wyprowadzenie piłki przez magłajera
» 23 marca 2023, 22:03 #230
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 22:05

Maguire skasztanił i Włosi strzelili gola..
» 23 marca 2023, 22:03 #229
majk: Co do dyskusji na temat nowych właścicieli powiem tak, szczerze nie rozumiem logiki i argumentów, którymi kierują się miłośnicy szejków. Przyjdą, machną arabską, czarodziejską różdżką i magicznie zaczniemy wygrywać, bo właściciele noszą turbany na głowach?
Wydaliśmy praktycznie tyle samo pieniędzy co City na piłkarzy, na tygodniówki wydajemy najwięcej w lidze.
Zwolennicy/fanatycy szejków mylą dobre decyzje i zarządzanie wewnątrz klubu, z workiem pieniędzy bez dna najwyraźniej. City miało to szczęście, że udało im się zatrudnić odpowiednich ludzi, którzy stworzyli świetny projekt sportowy, tu jest ich przewaga nad nami i innymi drużynami w głównej mierze. Bo o ile pieniądze mogą dać lepsze warunki, to mistrzostwa i sukcesów, tylko nimi, nie kupisz, czego my jesteśmy najlepszym przykładem.
Co do wpływu infrastruktury na sukcesy/trofea w naszym wypadku, to nie pozostaje nic innego, niż tylko wyśmiać ten śmieszny argument. Że niby od jakości poręczy na schodach, czy zdobień na kafelkach, lub estetyczniej wyglądających szafkach w szatni miały zależeć wyniki sportowe?

Nie pominę również kwestii etycznej, szczerze gardzę waszym cynizmem i ignorancją w tym wypadku, nie chce mi się specjalnie rozpisywać na ten temat, wasza sprawa jakimi wartościami kierujecie się w życiu, ale nie ma co ukrywać, są one dosyć żałosne. Mówię tu przede wszystkim o Reinkarnatorze aka Reaganie i SuperKalesonie, znanego wcześniej pod nickiem Szczecininan, lub JudgeOut.
Dla mnie osobiście, dzień w którym kupią nas szejkowie będzie dniem smutnym, nie przestanę kibicować United, nawet gdybym tego bardzo chciał, nie potrafiłbym, ale nie będzie już to ten sam klub co kiedyś.
Wracając do meritum, nie ma żadnego sensownego powodu, aby uważać, że zmiana właścicieli na szejków odmieni los klubu na lepsze w zakresie sportowym, prawdopodobnie stan infrastruktury klubowej zostanie poprawiony, ale dzięki temu nie poprawimy wyników sportowych.
» 23 marca 2023, 21:37 #228
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 21:47

nic dodac nic ujac
» 23 marca 2023, 21:47 #227
Reinkarnator: Płaczcie dalej. Today I feel Qatari:).
» 23 marca 2023, 22:07 #226
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2023 01:10

To weź jakieś witaminy na wzmocnienie rein....
» 24 marca 2023, 01:09 #225
essaEdek: Jak pisałem wcześniej, własną matkę wymienią na parę groszy.
» 24 marca 2023, 07:26 #224
KalinkaRIP: Jaki katar litości, myślałem że Erik i odpowiedni zawodnicy, ale jak wcześniej były głębokie rozważania na temat asystentów tak teraz wygląda na to że grają też właściciele. Brak jest logiki i sensu w tym co wypisujecie, kasy było zawsze u to dużo, wina właścicieli że wywalona w błoto?
» 24 marca 2023, 07:49 #223
M4S73R: Patrzysz na kadrę Włochów i myślisz kiedyś, kiedyś to były Włochy.
» 23 marca 2023, 21:36 #222
djgodzilla: Kane świetny napastnik, umie grać zespołowo, świetnie potrafi przetrzymać piłkę. Zastanawiałem się nad tym czy oshimen z Neapolu nie bylby lepszy ale Kane mi dziś imponuje
» 23 marca 2023, 21:36 #221
Wirus: Bellingham to Pan piłkarz, dzieli w pomocy.

Grealish na pustą nie trafił... Kandydat do pudła sezonu.
» 23 marca 2023, 21:33 #220
Aksum: Bellingham to brylant. Fantastyczny piłkarz. Aż się wierzyć nie chce, że ma tylko 19 lat.
» 23 marca 2023, 21:36 #219
Seba0619: Jack "115 milionów" Grealish
» 23 marca 2023, 21:32 #218
Freddie: Ja rozumiem Maguire w podstawie itd. ale Phillips!? Facet co zagral 350 min w sezonie?
» 23 marca 2023, 21:01 #217
Hoccu: ryż 1
makaron 0
» 23 marca 2023, 21:00 #216
radlu: Ale makaroniarze zwalili hymn Anglii. Żenada.
» 23 marca 2023, 20:44 #215
Diabelski97: Podoba mi się podejście Santosa.
Ma swoje zasady, trzymamy piłkarzy krótko, dziennikarzy zbywa. Do tego duże osiągnięcia, i ma autorytet.

Będzie coś z tego.
» 23 marca 2023, 19:57 #214
Reinkarnator: Maguire i Shaw w podstawie z Włochami.
» 23 marca 2023, 19:52 #213
Alex20: Korzystając z przerwy w grze United, takie pytanko ode mnie z debiutu którego zawodnika w koszulce United cieszyliście się najbardziej, a którego chcielibyście zobaczyć w przyszłości ode mnie, cieszę się że mogłem oglądać Ibrahimovića i chciałbym zobaczyć Mbappe
» 23 marca 2023, 19:51 #212
gorzky: Rooney, co to był za debiut.
» 23 marca 2023, 19:56 #211
Halbrand: Chyba RVP, chociaż nie wiem czy nie cieszyłem się bardziej po debiucie Rashforda. A chciałbym u nas zobaczyć Valverde.
» 23 marca 2023, 20:01 #210
Advm: Mimo wszystko drugi debiut CR7. Wychowałem się na rywalizacji CR7 vs Messi, zainteresowałem United jako dzieciak jak jeszcze tutaj grał, a na poważnie wkręciłem dopiero pod koniec Moyesa. Nie pamiętam czy cieszyłem się tak z debiutu kogokolwiek z byłego składu, a na pewno nikogo z obecnego.
W przyszłości jakoś bardziej cieszyłbym się z debiutu chyba tylko Kane'a. Historia może się powtórzyć jak z RvP, oby utrzymał tylko formę dużo dłużej
» 23 marca 2023, 20:58 #209
Diabelski97: Lewy na tej konferencji wygląda jakby skończył właśnie gruby trzydniowy lot ;d
» 23 marca 2023, 19:42 #208
Reinkarnator: Barca nie służy
» 23 marca 2023, 19:48 #207
pbskarpy: Nie ma już kontraktu z Gilette więc się nie goli. :)
» 23 marca 2023, 20:14 #206
Kilerek7: Antony chyba kupił dom po Pogbie, bo jest filmik jak ma bilarda z inicjałami PP i mówi, że musi zmienić na Antony Santos:D
» 23 marca 2023, 19:39 #205
tomekwietniu: To już z pół roku temu był ten filmik, krótko po jego przyjściu ;)
» 23 marca 2023, 19:58 #204
pbskarpy: I pewnie nie kupił, tylko wynajął.
» 23 marca 2023, 20:09 #203
pbskarpy: A co to jest "sztuczny twór"? Czy te kluby MC, PSG, CFC powstały ot tak, po pstryknięciu palcami na wniosek bogaczy? Nie! Te kluby - prawdziwe kluby, dostały zastrzyk pieniędzy (co nie jest zabronione), w którymś momencie swojej historii i wykorzystywały je na inwestycje. Co w tym złego i sztucznego? Przecież my też wydajemy kupę siana. Nie chce mi się sprawdzać, ale nie wiem czy nie najwięcej w lidze. I my nie jesteśmy sztuczni? Gdzie jest ta sztuczność, o której niektórzy piszą? Może sztucznością jest to, że klub pozwala sobie w ogóle na kupowanie? A true prawdziwe kluby korzystają tylko z własnych zasobów ze szkółek? A może sztuczne twory to tylko takie, które pokonały nie raz nasz klub, zdobyły po inwestycjach LM, kilka razy ligę i zdetronizowały nasz ukochany klub?
» 23 marca 2023, 19:25 #202
Majek: Ty tak na serio? Nie rozumiesz różnicy w wydawaniu swoich pieniędzy przez kluby, a wydawaniu pieniędzy jakiegoś bogacza? 19ście zespołów musi zarobić pieniądze żeby je wydać. Jeden zespół nagle dostaje nieograniczoną ilość pieniędzy, które może wydać na transfery, infrastrukturę, młodzież, pensje i wszystko inne, które da mu dzięki temu przewagę na starcie nad innymi. Dla Ciebie to normalna rywalizacja sportowa? Dla Ciebie sukces w takich okolicznościach smakował by tak samo?
» 23 marca 2023, 20:14 #201
pbskarpy: Ty mówisz tylko i wyłącznie o skali, która Cię przeraża i każe Ci myśleć, że bogaty jest zły i sztuczny. Myślisz, że dajmy na to ostatni w lidze Southampton "żyje" wyłącznie z kasy klubowej? Myślisz, że właściciel nie inwestuje dodatkowo być może w kredyt, infrastrukturę, premie, zawodników itd? Właściciel klubu nie ma być tylko zarządcą klubowej kasy, ale także jeśli może to dolewa tam gdzie brakuje. Chyba, że (popraw jeśli się mylę) kluby nie mają prawa wydawać na cokolwiek więcej niż zarobią. Jeśli tak, to w takim razie nie może być "sztucznych tworów".
» 23 marca 2023, 20:33 #200
Majek: No właśnie właściciel ma nie dolewać i to jest nawet kontrolowane przez FFP w Anglii. W okresie trzech lat chyba nie można wykazać straty ponad 100 mln.

City prowadzi kreatywną księgowość i pierze pieniądze poprzez sztucznie umowy sponsorskie z różnymi firmami rzekomo nie związanymi z właścicielem. Nie jest możliwym im tego udowodnić, bo jak Premier League może prześwietlić zależności finansowe między firmami w ZEA? Nie zmienia to faktu, że od początku jest to niezdrowa rywalizacja.

Sądząc po Twoich wypowiedziach będziesz zadowolony jak United będzie tak działał. Ja nie będę.

W piłce nożnej krążą olbrzymie pieniądze, kluby piłkarskie to są przedsiębiorstwa. Ale nie zapominajmy jednej ważnej rzeczy. Piłka nożna to przede wszystkim sport. A w sporcie uczciwa rywalizacja powinna być na pierwszym miejscu.
» 23 marca 2023, 21:46 #199
diukdemaktub: Odnosząc się do poniższej dyskusji kto lepszy, szejkowie czy Sir Ratcliffe, mam podejrzenie graniczące z pewnością że za opcją szejków opowiadają się kibice z krótszym stażem, z kolei kibice starsi, jak ja, nie wyobrażają sobie arabskich pieniędzy w swoim ukochanym klubie, bo na własne oczy widzieli jak ta kasa z ropska czy inne brudne pieniądze, np. z kieszeni Romka, tworzyły takie sztuczne twory jak Chelsea czy City, przy okazji niszcząc prawdziwą tożsamość tych klubów. Dla mnie nie do pomyślenia jest że mój kochany klub stanie się zabawką w rękach szejków nie znających wartości pieniądza. Niestety, podobnie jak chyba Halbrand pisał poniżej, z bólem serca będę rozważał zaprzestanie kibicowania United, bo to już nie będzie ten sam klub.
» 23 marca 2023, 18:59 #198
Reinkarnator: To straszne.
» 23 marca 2023, 19:06 #197
Andros: To już przestań kibicować, jak taki z Ciebie kibic. Kibicuje od 99r i wolę zakup bez zaciągania kredytów.
» 23 marca 2023, 19:22 #196
JajoJe: Ło matko ale brednie. Przestać kibicować bo właściciel się zmienił? United to United i nic tego nie zmieni
» 23 marca 2023, 19:26 #195
Reinkarnator: Ja też tego toku nie rozumiem. Jeżeli katarskie pieniądze mają spowodować, że klub stanie się potężny to oni jakieś dyrdymały o zabawkach, brudzie, śmierci wygadują. Kibicuję klubowi. Nie interesuje mnie czy właściciel jest Żydem, Arabem, Rumunem czy kim innym. Ma być dobrym właścicielem i łożyć na klub. Glazers nie łożą, Jassim będzie łożył. A im takich Halbrandów i im podobnym mniej tym lepiej. Zawsze lepiej jak jest więcej mądrych niż głupich.
» 23 marca 2023, 19:29 #194
KalinkaRIP: wez wyjdz hipokryto
» 23 marca 2023, 19:38 #193
Reinkarnator: Ty też przestaniesz kibicować? Bardzo mi smutno z tego powodu. Naprawdę;)
» 23 marca 2023, 19:42 #192
Majek: Reinkarnator,
Manchester United to nie jest jakieś Chelsea czy City żeby za pieniądze jakiegoś bogacza stać się jak to nazwałeś potężnym.

Manchester United był, jest i będzie potężny bez względu na to czy ktoś do niego będzie wnosił walizki pieniędzy czy ktoś będzie z niego wynosił. Ten klub cały czas jest najpoważniejszy w Anglii. Nieważne ile Araby wpompują baryłek ropy w City.
» 23 marca 2023, 20:22 #191
Reinkarnator: Jest najpotężniejszy medialnie i wizerunkowo to prawda. Pora by poszła za tym warstwa sportowa.
» 23 marca 2023, 20:35 #190
Pioter10: Romka pogoniono, bo jego kraj zrobił sobie z Ukrainy poligon, ale arab jest w pytę, bo przecie jego krwawe pieniądze są spoko, chociaż skala nieporównywalnie większa, jeśli idzie o mordowanie ludzi w konfliktach, które sponsorowane są z kieszeni książąt orientu - i jak tu się dziwić, że piłka schodzi na psy, kiedy kibice są, jacy są?
» 23 marca 2023, 20:50 #189
Reinkarnator: Katarski szejku co na ludzkiej krzywdzie się wzbogacił kup wreszcie ten klub.
» 23 marca 2023, 18:32 #188
Reinkarnator: Dokładnie.
» 23 marca 2023, 19:06 #187
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 18:07

Ciekawe co mysli sobie taki Phil Jones kiedy jedzie codziennie do Carrington?
Ciekawe czy przez tyle lat - a jest z nami od sezonu 2011/12 czyli gral ze Scholsem, Rio, Vidicem, Giggsem, Welbeckiem i Evra- przyszlo mu do glowy ze to juz koniec i jednak nie zostanie podstawowym graczem United?
Czekam czy wyda ksiazke po czerwcu tego roku - na pewno bedzie ciekawa.
Przed finalem Carabo byl z nim wywiad gdzie opowiedzial jak leczy kontuzje i stara sie zeby byc znów gotowym do gry. O druzynie wypowiadal sie przez ''oni'' - ze dobra atmosfera u ETH. Widocznie ciagle jeszcze ma troche za zle ze wyrzucili go z szatni pierwszego zespolu.
» 23 marca 2023, 18:07 #186
Anhel: Jaki on ma uraz ze leczy go tyle czasu? Przecież to już trwa lata
» 23 marca 2023, 19:53 #185
Panoramix: Oby obyło się bez urazów
» 23 marca 2023, 17:55 #184
Rashy10: Jak podaje "Sky Sports" Antonio Conte dalej przebywa we Włoszech i nie bierze udziału w treningach Tottenhamu z zawodnikami, którzy nie udali się na zgrupowania reprezentacji. Ryan Mason i Cristian Stellini mają poprowadzić drużynę w meczu towarzyskim przeciwko Ipswich Town.

Cieszę się, że się nie nabraliśmy na tego toksycznego typa i poczekaliśmy cierpliwie na ETH. Niektórzy bardzo tutaj chcieli Włocha.
» 23 marca 2023, 17:46 #183
sztejner: Nie żebym kogoś usprawiedliwiał Ale jesteśmy po prostu ludźmi. Jeden chciał wyrzucenia Rashforda,drugi chciał Ronaldo w składzie (nawet po wywiadzie),jedni chcą Martiala inni nie,ktoś chciał Conte ktoś Pochetino inny Ten Haga. Każdy na swoj sposób myśli że to fifa i chce czegoś innego
» 23 marca 2023, 17:56 #182
Panoramix: Conte to jest niezły gagatek. Wszędzie gdzie pracuje są jakieś dymy.
» 23 marca 2023, 17:56 #181
Reinkarnator: Toksyczny typ. Mistrz z Chelsea, Juventusem i Interem. Jego wina, że Tottenham jest Tottenhamem? Jego wina, że Levy jest Levym? Dierem i Sanchezem ma tytuły wygrywać?
» 23 marca 2023, 17:59 #180
Rashy10: Gość jest dobrym trenerem ale prędzej czy później w każdym klubie ma jakieś konflikty i nie nadaje się on do długofalowych projektów.
» 23 marca 2023, 21:17 #179
sztejner: FA oskarżyło United o niewłaściwe zachowanie piłkarzy w trakcie meczu z Fulham. Sprawa dotyczy sytuacji z 72 minuty.


To już nawet nie jest śmieszne....
» 23 marca 2023, 17:23 #178
Anhel: Oczywiście ze nie właściwie się zachowali, mieli pozwolić piłkarzom Fulham na samosąd sędziego. Ehh ta organizacja to jeden wielki kabaret. A może niewłaściwe zachował się w tamtej sytuacji Shaw który podczas eskalacji piłkarzy Fulham przytulał się z innym zawodnikiem Londyńskiego klubu
» 23 marca 2023, 17:30 #177
Hoccu: Anglik skreślony przez Manchester United.


Erik ten Hag chce stale ulepszać Manchester United. W letnim oknie transferowym dojdzie do kolejnego wietrzenia szatni, aby zrobić miejsce dla piłkarzy o większej jakości. Na takiej polityce ucierpi wychowanek Czerwonych Diabłów.

Miejsca w kadrze na sezon 2023/2024 nie będzie miał Brandon Williams. Anglik w bieżącej kampanii zagrał tylko raz, przez pięć minut w Pucharze Ligi Angielskiej. Lewy obrońca pełni zatem marginalną rolę.

Kontrakt Williamsa wygasa 1 lipca 2024 roku. Najbliższe lato to zatem ostatnia dobra okazje na sprzedaż Anglika, którego portal Transfermarkt wycenia na 10 milionów euro. Zawodnik prawdopodobnie trafi do Championship.

Źródło: Football Insider
» 23 marca 2023, 17:07 #176
Halbrand: Zapowiadał się dobrze, powodzenia mu życzę.
» 23 marca 2023, 17:12 #175
Majek: Faktycznie miał wejście smoka do drużyny, ale kariera nie potoczyła się tak jak liczyliśmy. Mam nadzieję, że podąży śladami Pereiry i z marszu stanie się ważną postacią nowego zespołu.

W sumie wszystko to logicznie wygląda. Przez rok czasu ten Hag miał czas przyjrzeć się każdemu. Zobaczymy kto jeszcze odejdzie.
» 23 marca 2023, 17:18 #174
Stanior: Łoooo 10 mln euro to nieźle nawet.
» 23 marca 2023, 17:34 #173
pilchu: Oglądałem dziś materiał na YT na kanale United. Crossbar chalange z kibicami. Coś rzuciło mi się w oczy, mianowicie materiał był kręcony na OT, pokazali szatnię United, która wygląda na nową. Byłem na OT w 2017 roku i szatnia na stadionie była surowa, starej daty. Tak było przez wszystkie lata panowania SAFa, wyjaśniali podczas zwiedzania powody takiego stanu. Luksusy piłkarze mają w centrum treningowym, natomiast na OT warunki surowe. Nie pamiętam, żeby klub ogłaszał czy chwalił się remontem szatni, choć mogło mi to przecież umknąć. Ktoś słyszał coś o tym ?
» 23 marca 2023, 17:07 #172
Majek: Remont bez pieniędzy Katarczyków? Niemożliwe. Musiało coś Ci się pomylić.
» 23 marca 2023, 17:09 #171
Reinkarnator: Żeby United szło do przodu tacy zawodnicy jak DDG, Maguire, McTominay czy Lindelof nienadający się do nowoczesnego futbolu powinni w lecie odejść. Bramkarz musi w systemie EtH grać nogami, środkowy obrońca musi umieć wyprowadzać piłkę, środkowy pomocnik umieć utrzymać piłkę. Prawda jest taka że DDG nie miałby miejsca w składzie żadnego z klubów top 6, reszta zawodników to poziom środka tabeli. Przykre, ale prawdziwe.
» 23 marca 2023, 16:14 #170
Halbrand: Czy to Ty Reagan? :)
» 23 marca 2023, 16:25 #169
KalinkaRIP: ty tam wiesz co prawdziwe, przykry to jestes sam co najwyzej. I skonczcie pieprzyc o tej nic nieznaczacej w przypadku bramkarza grze nogami bo sie rzygac chce
» 23 marca 2023, 17:00 #168
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 17:15

DeGea śmiało mógłby zastąpić Llorisa w Tottenhamie,nie wiem jak go zestawić z Ramsdalem czy Edersonem ale jeden I drugi grą na linii mogą buty czyścić DeGei.
Zamieńmy gościa który broni nam całe sezony na gościa który co mecz wpusci ścierke ALE DOBRZE GRA NOGAMI
Poza tym widziałeś pierwszy mecz Real - Liverpool I popisy Allisona i Kurkumy ??
Jakby u nas jtos tak zrobił to co dwie opcje ??

Pierwsza
- zdarza się,przynajmniej mamy kogoś kto umie grać nogami

Druga

- było wziąć fachowca co gra na linii
» 23 marca 2023, 17:09 #167
Reinkarnator: No tak. Nikt inny nie wybroniłby tych wszystkich strzałów. Nikt oprócz naszej legendy. Nie rozumiem tych zachwytów. Nikt nie widzi ile meczów nam zawalił. Nikt nie widzi ile ciężej rozgrywa się akcje od tyłu mając takiego zawodnika w bramce.
» 23 marca 2023, 17:31 #166
Reinkarnator: Halbrand kiedy przestajesz kibicować?XD
» 23 marca 2023, 17:31 #165
Halbrand: Jak Szejki kupią klub.
» 23 marca 2023, 19:30 #164
Reinkarnator: To już niedługo.
» 23 marca 2023, 19:33 #163
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 19:42

wymien te mecze ktore David nam "zawalil". A pozniej dodaj te ktore wyratowal.
Czekam

"kibic" united, japier..
» 23 marca 2023, 19:41 #162
Reinkarnator: No właśnie kibicuję United a nie DDG. Jak widzę że gra źle to o tym mówię. Ty traktujesz go jak bożka. Jak można go w ogóle porównywać ze Schmeichelem czy VDS? Ludzie drodzy. To jakiś absurd. Chłopa nie ma nawet w swojej reprezentacji od 5 lat, a tu pomniki mu stawiają. Jest hamulcowym w rozegraniu akcji od tyłu czy tego chcesz czy nie. Jest balastem finansowym i taktycznym.
» 23 marca 2023, 19:46 #161
KalinkaRIP: nie pytam o te wyssane z pompy puerdoly ktore notorycznie wypisujesz a o konkretna liczbe meczow, ktore nam wyratowal, domyslam sie ze pogubiles sie w liczeniu tyle tego bylo.
» 23 marca 2023, 20:01 #160
Hoccu: Manchester United. Lindelof na razie nie mówi o zmianie barw
Victor Lindelof jest łączony z letnim transferem. Szwed przede wszystkim chce regularnie meldować się na boisku, co niekoniecznie udaje mu się pod dowództwem Erika ten Haga. Holenderski szkoleniowiec Manchesteru United ceni obrońcę i początkowo nie zamierzał się z nim rozstawać, jednak miał zmienić decyzję i wyrazić zgodę na zmianę klubowych barw przez 28-latka po zakończeniu tego sezonu.

Co na ten temat mówi sam bezpośrednio zainteresowany?

- Chcę grać, dlatego gram w piłkę nożną, ale na razie o tym nie myślę - tego lata przeanalizujemy sytuację i zobaczymy, co będzie dla mnie najlepsze.


Jeśli to prawda to szkoda Victora. z duety Harry, Victor osobiście wolę Victora. No ale cóż, jeśli mamy się rozwijać to nie możemy patrzeć wstecz.
» 23 marca 2023, 15:11 #159
sturmik: Szkoda ze kapitano nie wypowiada sie ze chcialby zmienic klub. On raczej idzie w zaparte i oczekuje ze bedzie znów kapitanem i bedzie grac co mecz... To sie nie moze dobrze skonczyc.
» 23 marca 2023, 15:18 #158
essaEdek: SuperKaleson jak zwykle odklejony... to, że chcesz kogoś sprzedać to nie znaczy, że pozbywasz się go ot tak z klubu. W życiu dorosłym działają umowy, których trzeba się trzymać, kiedyś do tego dojdziesz.
» 23 marca 2023, 15:40 #157
PastaDoCiasta: No w Fifie nawet Jonesa wystawisz na listę transferową i się znajdzie 3 chętnych
» 23 marca 2023, 16:12 #156
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 16:34

Jakby nie było Freda i McT to w ogóle nie byłoby kim grać w tym sezonie. Martial gdyby był zdrowy to też by grał. Jak ma klub pozbywać się kolejnych graczy skoro w klubie nie ma ich następców? I jakie niby szanse dostają Bailly i Tuanzebe skoro są wypożyczeni.

To nie jest FIFA gdzie wystawiasz dziesięciu zawodników na listę transferową, sprzedają się bez problemu i jeszcze ładne sianko odzyskujesz. Potem do tych pieniędzy dokładasz i kupujesz bez problemu dziesięciu nowych zawodników.

Piszesz to takim tonem jakby to było takie banalnie proste.

Jakie czystki w Chelsea? Widziałeś ich kadrę? Ile oni mają piłkarzy, których z pocałowaniem ręki by się pozbyli? Tam jest pozostałości po Xtrenerach.

Arteta pracuje chyba trzeci rok w Arsenalu i dopiero przed tym udało mu się oczyścić klub z niepasujących piłkarzy.

Kolejny przykład Liverpool. Przypomnij sobie jaką Klopp śmieszną kadrę zastał w klubie i ile lat potrzebował żeby wymieniać krok po kroku poszczególne tryby.

Więc zmartwię Cię na koniec, że nie wszyscy piłkarze nie spełniający Twoich oczekiwań odejdą latem. Klub dokona pewnie 3-4 transferów, więc kadrę ten Hag będzie musiał uzupełnić tym co ma. A tych, których klub będzie chciał się pozbyć niekoniecznie może udać się sprzedać.

Możesz napisać pierdyliard komentarzy kto musi odejść, kto nie spełnia oczekiwań, jaki zarząd jest nieudolny. To i tak nic nie zmieni. Na chwilę obecną kadrę mamy jaką mamy. Ten Hag daje nam podstawę wierzyć, że kolejne ruchy transferowe będą przemyślane i wzmocnią kadrę.
» 23 marca 2023, 16:33 #155
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 14:16

reddit.com/r/reddevils/comments/11zdzc0/shop_stopping_performance_statistics

Grafika z % obronionych strzałów i udaremnionych bramek - David, niestety, wypada bardzo miernie (podobnie jak Henderson).
» 23 marca 2023, 14:15 #154
Szerszenix: thedevilsdna.com/?p=273815 Tutaj ciekawy artykuł odnośnie statystyk Davida i jego potencjalnego zastępstwa.
» 23 marca 2023, 14:19 #153
sturmik: Wow. Wychodzi na to ze David nie jest znowu takim mega bramkarzem. Porównania do Neuera sa miazdzace. Nie dziwne ze nikt nawet nie porusza tematu zeby wrócil do bramki Hiszpanii. Wyciagnac Diogo Coste z Porto i mamy po klopocie na nastepne 5 lat.
Mam nadzieje ze nie przedluza Davidowi na kolejne 4-5 lat, bo sie go nigdy stad nie pozbedziemy.
» 23 marca 2023, 15:17 #152
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 12:42

zobaczcie sobie filmiki jak wyglądało city przed katarem, jak wyglądał paryż przed katarem.
Już nawet nie chodzi o zarządzanie ale o remont obiektów i wprowadzenie najnowszych technologii zarówno dla klubu jak również akademii. U katarczyków nie ma półśrodków remontują wszystko, zatrudniają najlepszych fachowców, od razu spłacają długi i oczekują sukcesów. Nie znajdziecie jednej osoby w city lub psg, która narzeka na właścicieli, brak inwestycji czy rozwoju.
» 23 marca 2023, 12:41 #151
Kalafiorek: W City jest szejk ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a nie z Kataru
» 23 marca 2023, 13:36 #150
Aksum: Pytanie jak będą szejkowe kluby wyglądały jak się szejki znudzą i odejdą.
» 23 marca 2023, 14:35 #149
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 14:41

Kalafiorek a dla was ma jakies znaczenie z kad jaki szejk jest czy patrzycie na nich jak na KozioLoversow ktorzy oraja futbool na ktorym sie nie znaja i ten głupi argument że pewnie zaraz sie znudza i zrujnuja swoje zabawki? Poprostu widze lekka frustracje naszych kibicow że ta zmiana jest nieunikniona a zawsze były śmiechy że Arabi buduja sztuczne kluby bez historii itp.
» 23 marca 2023, 14:38 #148
Majek: No tak. W United pewnie wszystko czasy Fergusona pamięta. Ten Hag pewnie musi swój prywatny komputer nosić, bo w biurze stoi stary PCet po sir Alexie.

Katarczycy to światły naród. Tylko oni wiedzą, że sprzęt się wymienia, obiekty remontuje, długi się spłaca i korzysta się z rozwoju technologii.
» 23 marca 2023, 17:06 #147
AUDIoooo: Premier League international football star Thomas Partey, arrested for two 'rapes' is quizzed for 'hours' under caution by police after a third woman came forward
» 23 marca 2023, 11:16 #146
bani: Przecież Thomas na zgrupowaniu reprezentacji :D
» 23 marca 2023, 11:43 #145
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2023 11:52

Może go tam zatrzymali ;)
» 23 marca 2023, 11:46 #144
<