Manchester United vs Arsenal. Zapowiedź 6. kolejki Premier League

» 3 września 2022, 08:40 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, BBC Sport
Manchester United rozpoczął wrzesień od cennego zwycięstwa z Leicester City (1:0) na King Power Stadium. W niedzielę Czerwone Diabły zmierzą się na Old Trafford z rozpędzonym Arsenalem.
Manchester United vs Arsenal. Zapowiedź 6. kolejki Premier League
» Manchester United w niedzielę zmierzy się z Arsenalem w szlagierze 6. kolejki Premier League
Jak Twoim zdaniem zakończy się niedzielny mecz Manchesteru United z Arsenalem?
Piłkarze Erika ten Haga mają powody do zadowolenia, bo w ostatnich trzech spotkaniach zgarnęli komplet punktów. W meczach z Southampon i Leicester City udało się dodatkowo zachować czyste konto. To sprawia, że Czerwonym Diabłom nie powinno zabraknąć pewności siebie w 6. kolejce Premier League.

Kto? Manchester United vs Arsenal
Kiedy? 04.09.2022, 17:30
Gdzie? Old Trafford
Sędzia? Paul Tierney
Transmisja? ViaPlay


Nastroje są jeszcze lepsze w zespole Arsenalu. Kanonierzy po raz pierwszy od sezonu 2004/2005 wygrali pierwszych pięć meczów nowego sezonu i z kompletem punktów zajmują pozycję lidera Premier League. Zespół Mikela Artety jest chwalony nie tylko za korzystne wyniki, ale i efektowny styl gry.

Choć niedzielny mecz Manchesteru United z Arsenalem nie będzie miał takiego samego kalibru, co spotkanie z sezonu 2004/2005, gdy Czerwone Diabły przerwały imponującą serię Kanonierów 49 meczów bez porażki w Premier League, to emocji w nim zabraknąć nie powinno. Thriller z pozytywnym zakończeniem? Kibice z pewnością nie mieliby nic przeciwko temu!

Sytuacja kadrowa:
Fani Manchesteru United będą z niecierpliwością wypatrywać wyjściowego składu Czerwonych Diabłów. Erik ten Hag w ostatnich trzech meczach stawiał na tych samych piłkarzy, ale niewykluczone, że przeciwko Kanonierom zdecyduje się na kilka roszad. Debiut w nowych barwach może zanotować Antony, który został zakontraktowany w Deadline Day.

Z powodu kontuzji przeciwko Kanonierom nie wystąpi Anthony Martial. Francuz cały czas leczy uraz ścięgna Achillesa.

Dużo większe kłopoty ma Mikel Arteta. Do dyspozycji hiszpańskiego menadżera nie będą Thomas Partey, Reiss Nelson i Mohamed Elneny. Na problemy z kolanem narzeka Ołeksandr Zinczenko. Pod znakiem zapytania stoją występy Aarona Ramsdale’a i Martina Odegaarda. Ich udział w tym meczu będzie niepewny do samego końca.

Przewidywane składy:

Manchester United: De Gea – Malacia, Martinez, Varane, Dalot – Eriksen, McTominay, Fernandes – Elanga, Rashford, Sancho

Arsenal: Ramsdale – Tierney, Gabriel, Saliba, Tomiyasu – White, Xhaka – Martinelli, Rowe, Saka – Jesus

Przedmeczowe wypowiedzi:
Erik ten Hag– Widziałem Arsenal i to trudny rywal, zaczęli sezon naprawdę dobrze i widać, że to zespół, który gra ze sobą od dawna. Widać rękę trenera, który wprowadził swoją filozofię. Przed nami dobry test i nie mogę się doczekać.


Mikel Arteta– Gdy patrzysz na ich skład, transfery dokonane tego lata i wydaje pieniądze, to nie ma zaskoczenia. Będą wygrywać mnóstwo meczów. Historia Manchesteru United jasno mówi, że tak właśnie będzie. To nasz wielki rywal i doskonale to wiemy. Zamierzamy z nimi walczyć.


Ostatnie 5 meczów pomiędzy Man Utd a Arsenalem:
DataSpotkanieWynik
01.01.2020Premier League: Arsenal - Manchester United2:0
01.11.2021Premier League: Manchester United - Arsenal0:1
30.01.2021Premier League: Arsenal - Manchester United0:0
02.12.2021Premier League: Manchester United - Arsenal3:2
23.04.2022Premier League: Arsenal - Manchester United3:1


Przedmeczowe ciekawostki:
– Manchester United i Arsenal to „starzy znajomi” w Premier League. Zespoły w Premier League mierzyły się ze sobą 60 razy. Czerwone Diabły mają na swoim koncie 25 zwycięstw, 18 remisów i 17 porażek.

– Manchester United ostatnio nie ma dobrej serii z Arsenalem. Czerwone Diabły wygrały tylko 1 z ostatnich 8 spotkań z Kanonierami. Miało to miejsce w ostatnim sezonie na Old Trafford (3:2).

– Arsenal niespecjalnie lubi wyjazdy na Old Trafford. Kanonierzy w ostatnich 15 ligowych spotkaniach w Teatrze Marzeń wygrali tylko raz (1:0 w listopadzie 2020 roku).

– Arsenal z żadnym innym zespołem z Premier League nie przegrał tylu wyjazdowych spotkań (17), co z Manchesterem United.

– Manchester United może wygrać czwarty mecz z rzędu w Premier League po raz pierwszy od kwietnia 2021 roku.

– Manchester United przegrał trzy ostatnie mecze w Premier League, które rozgrywał w niedzielę. Czerwone Diabły ostatni raz tak złą serię w lidze w ten dzień (5 porażek) miały pomiędzy grudniem 1989 roku a listopadem 1990 roku.

– Manchester United w sezonie 2022/2023 obejrzał już 17 żółtych kartek. To najwięcej spośród wszystkich zespołów w Premier League. Średnio piłkarze Ten Haga łapią 3,4 kartki na mecz, co jest najwyższą średnią w historii rozgrywek.

– Jeśli Cristiano Ronaldo rozpocznie mecz z Arsenalem na ławce, to po raz pierwszy od grudnia 2005 roku będzie rezerwowym w Manchesterze United w czterech spotkaniach z rzędu.

– Marcus Rashford od czasu swojego dubletu z Arsenalem w lutym 2016 roku nie zdobył bramki w 13 spotkaniach przeciwko Kanonierom we wszystkich rozgrywkach.

– Arsenal stoi przed szansą wygrania pierwszych trzech wyjazdowych meczów w nowym sezonie po raz pierwszy od rozgrywek 2013/2014.

– Dziewięć ostatnich goli Arsenalu w Premier League padło po strzałach z lewej nogi. Kanonierzy wyrównali tym samym rekord rozgrywek, który do tej pory należał do Leeds United i został ustanowiony w 2021 roku.

– Arsenal wygrał sześć ostatnich spotkań w Premier League. To najdłuższa seria odkąd Kanonierzy wygrali siedem spotkań w pomiędzy sierpniem a październikiem 2018 roku pod wodzą Unaia Emery’ego.

Spotkanie Manchester United vs Arsenal rozpocznie się w niedzielę 4 września o godzinie 17:30. Mecz będzie transmitowany na platformie ViaPlay. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.


TAGI


« Poprzedni news
Arteta: Zwycięstwa Manchesteru United nie są zaskoczeniem
Następny news »
Sancho: Musieliśmy się obudzić po meczu z Brentfordem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (471)


Litosci: Ale brighton punktuje, masakra.
» 4 września 2022, 16:31 #449
Litosci: Ale brighton punktuje, masakra.
» 4 września 2022, 16:30 #448
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 16:30

Jestem za Ten Hagiem, ale Casemiro ława a Antony od 4 dni w klubie podstawa
» 4 września 2022, 16:29 #447
DailySmoker: To już jest czepianie, by się czepiać, aż mi żal Ciebie nawet jest
» 5 września 2022, 22:00 #446
LukasMUFC: Nie wiem czy obecnie ktoś w PL gra większy shit niż Leicester. Brendan poleci raz dwa przy takich wynikach.
» 4 września 2022, 16:25 #445
M4S73R: Brendan na gorącym krześle
» 4 września 2022, 16:25 #444
Greg77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 16:20

Wygramy. Mieszkam w Uk, za duzo ziomków kibicow Arsenalu cwaniakuje, więc wygramy. Mozna sie obawiać Live, City, ale wierzę ze w tej formie na Old Trafford Armatki pykniemy. GGMU
» 4 września 2022, 16:20 #443
smutny87: Martjal chłopie ty nie tej drużynie kibicujesz chyba, remis bierzesz bez gry? Ja to wole żeby nawet przegrali ale po takiej walce, że nie będą mieli siły zejść z boiska ale żeby nie wyjść do przeciwnika? Spójrz w lustro i zapytaj sam siebie jak ci nie wstyd. Dzisiaj gramy o pełną pulę i odrabianie strat a nie jakieś remisiki.
» 4 września 2022, 16:08 #442
PastaDoCiasta: No tak, jeszcze jak Wenger tam trenował to słyszałem, że sie wykuwa xD Wiecznie młodzi i zdolni
» 4 września 2022, 16:18 #441
LukasMUFC: Puki gra w Norwich
» 4 września 2022, 16:23 #440
LukasMUFC: Oj musisz pomnożyć razy dwa i dodać kilka
» 4 września 2022, 16:26 #439
Himen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 16:28

Czego nie zdarzyło ci sie zrobić?
» 4 września 2022, 16:27 #438
LukasMUFC: I po raz kolejny chyba coś musisz zedytować
» 4 września 2022, 16:27 #437
Dodge: 5/5 ale ze słabymi drużynami. Nie przesadzajmy.
» 4 września 2022, 16:27 #436
M4S73R: Sir Alex już urzęduje na Old Trafford pozytywny wynik meczu jest dzisiaj obowiązkowy.

Media podają że Antony rozpocznie spotkanie od pierwszych minut.
» 4 września 2022, 16:06 #435
PastaDoCiasta: Byłbym w szoku, gdyby tak szybko zaczął, ale mam wrażenie, że ETH jest na niego masakrycznie napalony. W sumie Antony zna tez system gry Erica. Zobaczymy czy nie za wcześnie.

Przyznam też, że skrzydła w postaci Sancho i Antonego wyglądają niezwykle obiecująco. Obaj po bodajże 22 lata, dwóch dryblerów z panowaniem nad piłką na światowym poziomie, mogą robić niezły wiatr
» 4 września 2022, 16:12 #434
PogbaKingOfMANU: I sam Antony dodawał w socialach wpisy kręcąc hype, jakby naprawdę miał dziś zagrać. I jestem za tym, by zaczął od 1 minuty, nie ma na co czekać.
» 4 września 2022, 16:15 #433
SickRabbit: Sancho dziś 3 bramka w sezonie, on nie panikuje jak ma okazję.
» 4 września 2022, 16:19 #432
Rafaelvom: Fajnie by było zobaczyć od pierwszej minuty Ronaldo i Casemiro, oni wielkie mecze mają we krwi
» 4 września 2022, 15:58 #431
Nocyksiaze: Dokładnie chociaż jeden z nich w pierwszej 11 to obowiązek
» 4 września 2022, 16:01 #430
gohome: Nie wiem jak Casemiro ale CR7 podobno ma być tak rano donosiły media.
» 4 września 2022, 16:04 #429
SickRabbit: To nie jest wielki mecz, to tylko Arsenal.
» 4 września 2022, 16:11 #428
Kamil1343: Fajnie by było jakby CR7 kolejny mecz zaczął na ławce. Nie potrzebujemy kwasów.
» 4 września 2022, 16:17 #427
gohome: Kamil1343 Fajnie to by było jak by zaczął mecz w podstawowej 11.
» 4 września 2022, 16:24 #426
szymek1193: Jak nie zagra Ronaldo i Casemiro i Elanga zagra w pierwszym składzie to będzie dramat.
» 4 września 2022, 15:57 #425
gohome: Media mówią że podobno Cris ma być w pierwszym składzie.
» 4 września 2022, 16:03 #424
gohome: Nie oglądam meczu, ale jak patrzę na wynik to widzę że sporo się dzieję w meczu Leicester z Brighton, myślałem że nasz mecz z Leicester będzie podobny a tu skończyło się na skromnym 1-0.
» 4 września 2022, 15:43 #423
sturmik: Brighton przed nami więc c'mon Leicester!!
Krzywdy nam przez najbliższe pół roku już lisy nie zrobią :)
» 4 września 2022, 15:41 #422
SkilledHydra16: Kurde Antony podobno zaczyna od pierwszej. Ten Hag mocno wierzy w niego
» 4 września 2022, 15:34 #421
awe: Kolesiostwo :P
» 4 września 2022, 15:55 #420
Nocyksiaze: Co jak co ale to widać że podczas obecności Elangi w pierwszej 11 , nasza prawa strona jest wyłączona z ataku. Antony nie dość że gorzej zagrać nie może to też jest lekarstwem na na brak elementu zaskoczenia prawa strona.
» 4 września 2022, 15:59 #419
jayjay2: wyciekł skład, Debiut Antonego (za Elange), Rejectaldo na ławce
» 4 września 2022, 15:32 #418
PastaDoCiasta: To pokaz go xd
» 4 września 2022, 16:13 #417
jayjay2: taki sam jak ostatnio, jedyna zmiana to Antony za Elangę. CR i Casemiro na ławce
» 4 września 2022, 16:22 #416
szakurek: Jak można było zmienic Schmeichela za Warda
» 4 września 2022, 15:31 #415
insane: Lisy są w trudnej sytuacji finansowej, to była raczej konieczność.
» 4 września 2022, 15:57 #414
Genek: Welbz prawię mu wcinka weszła (:
» 4 września 2022, 15:31 #413
gohome: Ustawienie 4-3-3
DDG-Dalot, Varane, Martinez, Malcia-Casemiro, Eriksen, Bruno-Sancho, Ronaldo, Antony
Tak bym chciał ale zapewne będzie Rashford za Antoneg, ewentualnie Elanga.
» 4 września 2022, 15:30 #412
PastaDoCiasta: Pewnie Rashy, bo robi brudna robotę i będziemy grać na niego na kontry, licząc ze strzeli jak z Live
» 4 września 2022, 15:31 #411
Genek: Wolałbym, żeby rash na lewej zagrał, niż na środku, bo tam jest groźniejszy.
» 4 września 2022, 15:35 #410
szymek1193: Zgadzam się to nasz najmocniejszy skład obecnie
» 4 września 2022, 15:58 #409
wider: ciekawe kto szybciej zwoli trenera. Aston Villa czy Leicester
» 4 września 2022, 15:17 #408
Genek: Villa, gerrad to średniak, rogeres coś tam pokazał.
» 4 września 2022, 15:21 #407
PastaDoCiasta: Rogers zrobił z nich klub grający rok rocznie o LM, ostatni sezon mieli słabszy, a teraz nie dość, ze nie zrobili żadnych wzmocnień, to jeszcze się osłabili. Jakby zarząd go zwolnił to totalnie bym nie zrozumiał co on im zawinił
» 4 września 2022, 15:27 #406
kiler198333: Brighton już 2:1
» 4 września 2022, 15:16 #405
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 15:15

Strach armatek przed nami to normalna rzecz ale wcześniej czy później musi się to stać ;) Mając full pkt mozna faktycznie uwierzyć że idzie się po majstra
» 4 września 2022, 15:14 #404
HarryBrown: Ja tam uważam, że arse`owcy mentalnie są wyżej niż nasi zawodnicy i raczej strachu tam nie ma. Jak już to respekt ale to raczej jest oczywistą oczywistością.
» 4 września 2022, 15:25 #403
kamtor: A na dziś taki skład DDG Dalot Varan Martinez Malacia Eriksen Casemiro Antony Bruno Sancho Rashford
» 4 września 2022, 15:06 #402
Genek: cr7 za antonego.
» 4 września 2022, 15:10 #401
brazylianwisnia: Cr7 na prawym skrzydle? Ronaldo jest bez formy i kopie się po czole.
» 4 września 2022, 15:21 #400
Genek: Nie rash na lewym, cr7 na środku, sancho na prawym.
» 4 września 2022, 15:22 #399
gohome: brazylianwisnia

Z Leicester popisał się dobrą zmianą, oby to by zalążek powrotu do wysokiej formy.
SUUU!
» 4 września 2022, 15:26 #398
AllUnited88: Lisy 1minuta 1gol
» 4 września 2022, 15:03 #397
SickRabbit: To dobrze bo postawiłem, że nie przegrają.
» 4 września 2022, 15:08 #396
PauloKuhan: Angel Gomes strzela dla lille
» 4 września 2022, 15:01 #395
deiks: Panowie dawno się tak nie cieszyłem na myśl o naszym meczu.
W końcu widać diabelski charakter tej drużny.
Ponad 10 lat tego nie grali w Tetarze marzeń.
2:0 dla nas :)
ETH we love :)
» 4 września 2022, 14:53 #394
LukasMUFC: A gdzie tu jest brak pokory? Typ poprostu napisał, że wygramy 2-0. Ludzie...
» 4 września 2022, 15:23 #393
deiks: Arsenal gra najładniej po nas aktualnie wg mnie więc nie będzie łatwo.
Mam jednak przekonanie/wiare w ten zespół po tym co widziałem w ostatnich 3 meczach.
» 4 września 2022, 15:55 #392
DevoMartinez: Jak ETH nie będzie eksperymentował ze składem tylko wystawi tych którzy dają wysoką intensywność gry i odpowiednią energię to nie martwię się o ten mecz. Zeby tak jeszcze DDG poprawił celność dalekich wybić tak żebysmy stwarzali więcej zagrożenia przy pominięciu drugiej linii...
» 4 września 2022, 14:51 #391
Himen: Wymagamy od bramkarza kreowania szans, co za czasy
» 4 września 2022, 14:53 #390
Stanior: Ten argument z wykopami w ogóle do mnie nie przemawia. Ostatnie spotkanie specjalnie się przyglądałem dokładnie tej kwestii i rzeczywiście było kilka podań, które były niecelne i wychodziły nawet poza boisko ale zdecydowana większość to przegrane pojedynki Rashforda, Sancho, Elangi i reszty. Przeciwna drużyna robiła z naszymi co chciała. Gdzie tu wina Davida? Może niech se chłopy pojedzą przed meczem, żeby mieli krzepę na następny raz.
» 4 września 2022, 14:58 #389
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 15:02

Wymagamy od bramkarza celnych podan do przodu, zeby nas nie niszczyli wysokim presingiem tak jak to bylo do tej pory. Ile to razy traciliwmy bramke, bo za czasow Ole wszystko wyprowadzalismy od bramki do najblizszego zawodnika. Ile to razy stwarzalismy sami sobie zagrożenie. Za kazdym razem gdy David mial pilke balem sie czy gola nie stracimy. To musi zostac poprawione, a wykopywanie na pale do przodu, tez nie jest rozwiazaniem.
» 4 września 2022, 15:01 #388
DevoMartinez: No pierwsze dwa wykopy Davida w poprzednim meczu to w prawy aut więc pytanie gdzie tu wina Davida cokolwiek ciekawe...

Himen: Widzisz piłką się zmienia i gra nogami u bramkarzy to cenna umiejętność. DDG o ile jest świetny na linii to jest już dośc archaiczym typem bramkarza, z brakiem wyjść, słabą gra nogami.
» 4 września 2022, 15:01 #387
Himen: Poza tym długa piłka to długa piłka, jak nie masz jakiegoś Giroud to przeciwnik nie będzie stać i się przyglądać grzecznie przez czas lotu piłki (czyli bardzo długo) tylko będziesz przeszkadzać. I jak stanie wyżej napisał bardzo skutecznie, z takim Liverpoolem podejrzewam że przegraliśmy z 90% górnych piłek, zero kontroli. I to nie tak że tamci sobie poprostu taka główkę wygrali i wybili na oślep tylko dobrze rozegrali utrzymując się przy niej z łatwością.
» 4 września 2022, 15:02 #386
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 15:07

Kazdy z top bramkarzy wychodzi wysoko i asekuruje obroncow, ktorzy sa na polowie przeciwnika. Potrafia wyjsc i wylapac różny dosrodkowania itp itd. DAVID ma jedna jedyna ceche, gra swietnie na lini, brakuje mu pozostaly kilku, ktore sa nam potrzebne. Za rok myślę, ze jego miejsce zostanie zastąpione kims innym. Przy Liverpool nie zaczynalismy od bramki, a te wykopy spokojnie oszczedzily nam kilku bramek dla nich. Erik specjalnie zmienil taktyke, bywmy sie nie nacieli na ich wysoki pressing.
» 4 września 2022, 15:05 #385
Kamil1343: Nawet jak obrońca wygrywa główkę, to nie znaczy, że wygrał piłkę dla swojej drużyny. Świetnym przykładem tego jest Maguire, który jak wygrywa główki to robi zagrożenie dla swojej drużyny :D
» 4 września 2022, 15:15 #384
AUDIoooo: Jest moc! Czekamy na składy ;)
» 4 września 2022, 14:50 #383
mikiartur: Ja się zastanawiam jak kibice Arsenalu mogą się bać że sędzia będzie sędziować na naszą korzyść, tylko dlatego że jest w Manchesteru.
JAK taki Pawson nie był ani związany kibicowsko z żadnym klubem, nie podyktowal dla nas karnego po tym jak Cedril turlał sobie piłkę ręką. I każdy ekspert sędziowski mówił że to był ewidentny karny xd
I ONI mówią że sędzia może nam sędziować przychylnie xddd
» 4 września 2022, 14:50 #382
Amad: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 15:00

Mam wrażenie, że ich kibice (Polscy) są najbardziej nieobiektywni i dziecinni ze wszystkich drużyn PL. Wiecznie o coś płaczą, a jak tylko mają jakąś dobrą serię to od razu są najpoteżniejsi na świecie xD Z tym sędziowaniem to odkąd pamiętam mają jakieś zboczenia. Tak jakby im sędziowie nigdy nie 'pomogli'. A jak słusznie wspomniałeś, ten ostatni mecz z nimi też się mógł inaczej potoczyć gdyby nie ta nieodgwizdana ręka Cedrica.
» 4 września 2022, 14:58 #381
sandbead: "Wiecznie o coś płaczą, a jak tylko mają jakąś dobrą serię to od razu są najpoteżniejsi na świecie xD"

Powinno brzmieć znajomo bo na tej stronie jest identycznie czyli jak wiatr zawieje.
» 4 września 2022, 15:09 #380
Amad: @sandbead
Po 1 to tutaj bym odróżnił lament i zdenerwowanie (na zespół, trenera, zarząd a nie wszystkich innych do okoła) po przegranej od płaczu i tłumaczenia się wszystkim tylko nie swoją słabością.
Po 2 to po twoich dwóch komentarzach wszyscy już wiemy skąd przybyłeś ;)
» 4 września 2022, 15:31 #379
sandbead: Zacznijmy od tego, że kibice Arsenalu mają wątpliwości co do sędziego nie dlatego, że tylko pochodzi z Manchesteru jak to próbuje wmówić mikartur, a zwyczajnie dlatego, że jest nim Paul Tierney, który w ostatnich 10 meczach Arsenalu, które sędziował dał piłkarzom Arsenalu 22 żółte kartki, 3 czerwone i podyktował kuriozalnego karnego w kluczowym meczu o top4 w poprzednim sezonie z Tottenhamem (w tym samym meczu dał czerwo Holdingowi). Także owszem kontrowersyjnym jest dawanie w tak ważnym meczu sędziego, który ewidentnie za Arsenalem nie przepada, a do tego dziwnym trafem jest z Manchesteru i mieszka 3km od Old Trafford.

A co do drugiej kwestii to chyba mi nie wmówisz, że nigdy tutaj nie przeczytałeś komentarza z narzekaniem na pracę sędziego i wszyscy jedynie denerwują się na grę swojego zespołu i nie szukają wymówek XD

Z resztą dobra, ja na prawdę nie chcę tutaj nakręcać niepotrzebnych spin pomiędzy kibicami jednego i drugiego klubu bo uważam, że te kilka osób, które w kółko nakręcają jednych na drugich wystarczy. Ja jestem zdania, że w przypadku kibiców obu klubów można znaleźć bardzo dużo wartościowych osób jak natrafić na zgniłe jaja i daleki jestem od wyciągania wniosków na podstawie jednej wypowiedzi. Niech dzisiaj zwyczajnie zwycięży lepszy, bez niedomówień, bez błędów sędziowskich czy VARu. Tylko tyle i aż tyle.
» 4 września 2022, 15:51 #378
Daka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 14:51

Gloryfikowanie Arsenalu po 5 meczach z dołem tabeli i branie remisu w ciemno z nimi przed meczem u siebie? To strona MU i powinno się pisać tylko o 3pkt. Może sami jakoś wybitnie nie gramy, ale ludzie... Ten Arsenal to dalej 1-2 poziomy niżej niż np. takie City.
» 4 września 2022, 14:49 #377
karassas: City czy Liverpool z takimi średniakami już stracili punkty. Arsenal jest w gazie, gra naprawdę dobrze, ładnie dla oka i przede wszystkim skutecznie. Jeśli z nimi zremisujemy to będzie to całkiem dobry wynik. Inna sprawa, że ja osobiście wierzę, że mamy szanse to wygrać. Pożyjemy zobaczymy.
» 4 września 2022, 15:19 #376
brazylianwisnia: Tylko tu nie o Arsenal chodzi a o to że my jesteśmy narazie sredniakiem, nie gramy porywająco a niektórym już się udziela hurraoptymizm. Założę się że jak dostaniemy z 3-1 to będzie płacz w drugą strone.
» 4 września 2022, 15:24 #375
M4S73R: Z tak dobrze grająca obroną United nie obawiam się o wynik. Gorzej by było gdyby w pierwszym składzie mieli wyjść Maguire i Shaw. Mam nadzieję że przez długi czas będą mieli zakaz wstępu na murawę a następnie zostaną sprzedani.
» 4 września 2022, 14:40 #374
PastaDoCiasta: Z Liverpoolem tez większość by tu wzięła przed meczem
» 4 września 2022, 14:41 #373
trezegram: Jaki remis w ciemno, tutaj mają być trzy punkty dla United.
» 4 września 2022, 14:42 #372
AllUnited88: Widział ktoś dane statystyczne po tych 5 kolejkach Lisandro Martineza. Oby tak dalej i to będzie super transfer na lata
» 4 września 2022, 13:53 #371
Kiharitony: Dobre 30 min z Liverpoolem? Niezła odklejka
» 4 września 2022, 14:15 #370
brazylianwisnia: Tam nie było żadnego spalonego. Co Ty pitolisz?
» 4 września 2022, 15:25 #369
Marqin: W Arsenalu Arteta robi świetną robotę, ale ciekawe na ile wystarczy im pary. Już ostatnio mieli kłopoty, ale mimo wszystko poza City to najlepszy obecnie zespół PL.
» 4 września 2022, 13:41 #368
gohome: Według porannych doniesień mediów Cris ma być dziś w podstawie SUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
» 4 września 2022, 13:38 #367
DaredevilUtd: Cóż panowie, dzisiaj trzeba dac z siebie 200% bo Arsenal jest mocno rozpedzony i ladnie sie zgrali od początku sezonu. Ciężki mecz przed nami i oby bylo w nim duzo pozytywnych emocji. Nie chce znowu powtorki z ostatnich 2 meczow, gdzie się męczyliśmy z drużyną przeciwna.
» 4 września 2022, 13:36 #366
Lisan: Czuć strach na kanonierach :). No ale ktoś musi zrzucić Arsenal z rowerka, czyż to nasza wina że padło na nas?
» 4 września 2022, 13:23 #365
AFC07: Strach o prawidłowe sędziowanie biorąc pod uwagę fakt, że sędzia główny oraz sędzia VAR są z Manchesteru ;)
» 4 września 2022, 13:27 #364
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 13:34

W ostatnim meczu sedzia sie dwoil i troil by dac naszym kartke, wiec nie ma co pierdzielic glupot. To ze z Manchester to nie znaczy, ze eobrze, zawsze moze byc za City co jest nawet bardziej prawdopodobne.
» 4 września 2022, 13:33 #363
gohome: AFC07 A co jak jest fanem City?
» 4 września 2022, 13:46 #362
crycha66: Jak jest fanem City to jest świadomy że United to nie konkurent o mistrza i nie będzie chciał aby Arsenal odskoczył jego drużynie :)
» 4 września 2022, 13:55 #361
LukasMUFC: Że niby Arsenal to kandydat do mistrza? Po 5 kolejkach wnioskujesz? No tak... Do końca sezonu przecież jeszcze tylko 33 kolejki.
» 4 września 2022, 13:58 #360
Dexxter: Chyba każdy sobie zdaję sprawę, jak ten mecz będzie wygladal.
To Arsenal będzie prowadził grę i utrzymywał przy piłce. My będziemy kontrować i liczyć na stałe fragmenty gry.
Musimy zagrac jak z Liverpoolem, trochę się zamurować i liczyć na szybkich naszych zawodników.
Ewentualnie może będziemy mieli farta, że nie zagra Odegard i Partey. Wtedy możemy mieć przewagę w środku pola.
» 4 września 2022, 13:14 #359
vieeeri: Jak Lokonga i Xhaka zdominują środek pola to niezbyt dobrze świadczyć będzie o naszej drużynie :D
» 4 września 2022, 13:26 #358
PastaDoCiasta: Jeśli Brighton nie wygra dziś z Lester (a Lisy nie mogą sobie pozwolić na kolejną porażkę, wiec minimum remis bym obstawił) a my dziś pokonamy Arsenal to będziemy na 4. miejscu z 3 punktami straty do lidera. Niesamowite jak szybko sytuacja może się zmienić, po pierwszych dwóch kolejach byliśmy ostatni i był lament, że sezon stracony, że Liverpool nam właduje z 10, widziałem nawet mnóstwo nieironicznych ETH out XD! A tu nagle po 6. kolejce może być zupełnie odwrotnie. Mega nie mogę wyczekać dzisiejszego spotkania, obyśmy wygrali też dlatego, że toksycznemu fanbaseowi Arsenalu przydałby się kubeł zimnej wody bo 7 sezon z rzędu to jest ten sezon
» 4 września 2022, 12:57 #357
M4S73R: Racja. Piłkarze United wiedzą jaka jest dzisiaj stawka tego meczu. Na pewno dadzą dziś z siebie 100%
» 4 września 2022, 13:03 #356
mikiartur: Tu się zgodzę - fajnie jakbyśmy byli pierwsi co pokonają Arsenal w tym sezonie

Co do reszty koma - po prostu niestety cechą kibiców jest to, że oceniają rzeczy na gorąco, zapominając że sezon trwa 10 miesięcy a nei 3 tygodnie. Zawsze trzeba więcej cierpliwości - to na pewno.
» 4 września 2022, 13:04 #355
PastaDoCiasta: W ich przypadku dobrze by było pamiętać, że sezon trwa 38 kolejek a nie 34, bo właśnie po tej kibic Arsenalu pisał na tej stronie, że rywalizację z nami maja na kilka lat z głowy, bo za wysokie nogi na nasze progi - po czym
zdefekowali pół metra przed toaletą i w tym sezonie znowu podajemy sobie rękę w Lidze Europy
» 4 września 2022, 13:08 #354
eragon30971: "Niesamowite jak szybko sytuacja może się zmienić", no niesamowite, przecież to początek sezonu...
» 4 września 2022, 13:53 #353
kamtor: Ronaldo ława prędzej antony wyjdzie w pierwszym skladzie
» 4 września 2022, 12:46 #352
gohome: kamtor No chyba nie.
» 4 września 2022, 13:42 #351
SkilledHydra16: Myślicie że Kriszcziano dzisiaj w pierwszym czy znowu ława. Mi się wydaję, że dzisiaj wyjdzie od razu jednak, bo Elanga słaby występ miał kolejny
» 4 września 2022, 12:44 #350
mikiartur: Zakładam że wyjdzie w pierwszym ale to zależy jak zdrowotnie i fizycznie u niego sprawa wygląda. Jeśli byłby gotowy w 100% na 90 minut - to zakładam że wyjdzie od początku
» 4 września 2022, 12:47 #349
atotrikos: Big game player.


Zagra i będzie go kryło dwóch
» 4 września 2022, 12:48 #348
pazur: A nadal jestem pesymistą. Przypominam, pesymista to optymista, ale dobrze poinformowany. A my gramy wielce słabo, osobliwie w każdej formacji. Przecież loserpul jest słabiutki nadal, wygrane z Southampton i Lisami raczej szczęśliwe niż wywalczone i przy dobrych zawodach. Nadal bliżej nam do formy z meczu z Brentfordem niż do czasów minionych. Tak że czarno to widzę. Serce chce, rozum nie pozwala. Ot życie.
» 4 września 2022, 12:41 #347
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 12:45

Zwyżki formy obrony, walki o każdą piłkę i więcej spokoju z nią przy nodze też nie widzisz nie?
Trzech wygranych pod rząd, czystych kont i rosnących jak grzyby po deszczu morali też nie?

Jeśli dziś wygramy, lądujemy w top4 a reszta stawki przestaje się śmiać, zaczyna się bać i to bardzo, bo jest czego.
» 4 września 2022, 12:45 #346
mikiartur: optymista to optymista
pesymista to pesymista

nie ma żadnych odmian

z Leicester i Southampton były momenty gdy graliśmy dobrze/solidnie i takie gdy graliśmy słabo. Lecz w każdym z tych meczów było więcej plusów niż minusów - a przede wszystkim 3pkt.

Lecz zdecydowanym plusem na pewno była defensywa która wyglądała naprawdę ciekawie i dobrze.
» 4 września 2022, 12:45 #345
Kadu: Co do tego powiedzonka to tam był realista to optymista ale uświadomiony xd
» 4 września 2022, 13:30 #344
mikiartur: Tak przed meczem dla rozluźnienia xd 23 osobowe kadry drużyn big6

MU:
BR: DDG, Dubravka, Heaton
obrona: Dalot,AWB,Varane,Martinez,Maguire,Lindelof,Malacia,Shaw
pomoc: Casemiro,McTominay,Fernandes,Eriksen,Fred,Donny
atak: Sancho,Rashford,Martial,Ronaldo,Antony, Elanga

Arsenal:
BR: Ramsdale,Turner,Graczyk ( w kadrze nie widzę 3 bramkarza więc wziąłem pierwszego z u21)
obrona: Tomiyasu,Soares,White,Magalhaes,Saliba,Holding,Zinchenko, Tierney
pomoc: Partey,Xhaka,Elneny,Lokonga,Odegaard,Vieira
atak: Jesus,Saka,Martinelli,Nketiah,Smith-Rowe, Marquinhos

Man City:
BR: Ederson,Ortega,Carson
obrona: Walker,Dias,Stones,Laporte,Akanji, Ake,Cancelo,Gomez
pomoc: Rodri, De Bruyne, Silva, Gundogan, Phillips, Palmer
atak: Haaland, Alvarez, Mahrez,Foden, Grealish, Mebude(brakowało mi ostatniego więc wziąłem z u21)

Liverpool:
BR: Allison, Kelleher,Adrian
obrona: Alexander-Arnold, Ramsay, Van Dijk,Matip,Konate,Gomez,Robertson,Tsimikas
pomoc: Fabinho,Henderson, Thiago,Milner,Jones, Keita
atak: Salah,Diaz,Nunez,Jota,Firmino,Elliott
(tutaj mógłbym jeszcze dać: Carvalho,Arthura,Oxlade-Chamberlain - ale mi się nie mieszczą)

Chelsea:
BR: Mendy,Kepa,Bettinelli
obrona: James,Azpilicueta,Silva,Koulibaly,Fofana,Chalobah,Chilwell,Cucurella
pomoc: Jorghinho,Kante,Zakaria,Kovacic,Gallagher,Loftus-Cheek
atak: Aubameyang,Sterling,Havertz,Mount,Pulisic,Ziyech
(mógłbym tu zmieścić jeszcze Chukwuemeke i Broje)

Tottenham:
BR: Lloris, Foster,Austin
obrona: Emerson Royal,Docherty,Dier,Davies,Sanchez,Romero, Spence,Tanganga
pomoc: Hojbjerg,Bentancur, Bissouma,Skipp, Perisic,Sessegnon
atak: Kane,Son,Richarlison,Moura,Kulusevski,Gil
(mógłbym tu dać jeszcze Lengleta)

I jak oceniacie? Nie biorąc pod uwagę kontuzji - która kadra wg was najsilniejsza i najsłabsza itd

na moje: 1.City 2.Liverpool 3.MU (niech stracę xd) 4.Tottenham 5.Chelsea 6.Arsenal - choć pewnie mógłbym to na wiele różnych sposobów ustawić :D
» 4 września 2022, 12:37 #343
RedFox: 1. City
2. Liverpool
3. Arsenal
4. MU
5. Tottenham
6. Chelsea
» 4 września 2022, 12:39 #342
CoachMark: 1 lfc
2 city
3 ex equo Chelsea i united
4 arsenal
5 spurs
» 4 września 2022, 17:00 #341
SickRabbit: Klopp mówił po meczu z Eve, że słońce było po złej stronie i tory też były złe.
» 4 września 2022, 12:36 #340
Lisan: Phil Jones zdegradowany do U23
» 4 września 2022, 12:34 #339
Freddie: We wszystkich najważniejszych statystykach dla obrońców Martinez lepszy niż van Dijk :)
» 4 września 2022, 12:30 #338
rreddevilss: Jakby nam ktos po 4-0 z Brentford powiedzial, ze jak wygramy z Arsenalem to wskakujemy do top 4 to raczej nikt by nie uwierzył :)
» 4 września 2022, 12:28 #337
Lisan: DDG po puszczeniu 4 bramek z Brentford
Devilpage: Śpi

Henderson po puszczeniu 3 bramek w cienkim Nottingham:
Devilpage: no i gdzie jesteście eksperty, ddg król

xD
Panowie więcej obiektywizmu
» 4 września 2022, 12:01 #336
tygrys26: Tu nie chodzi o samo puszczenie bramek, raczej pstryczek w nos tych kprzy uważali ze Henderson to już gotowy produkt. Do tego jak ktoś wczoraj wspomniał od dwóch męczy to on jest obwiniany za stratę bramek, a nie obrona
» 4 września 2022, 12:28 #335
awe: Przeciez jeczeli na Davida, a i wychwalali Hendersona po tym meczu jak glupi i to byl totalny brak obiektywizmu
» 4 września 2022, 12:37 #334
mikiartur: była cisza jak DDG wpuszczał babole ?xd
Lisan chyba ty na innej stronie wtedy byłeś jak tego nie widziałeś itd xd
» 4 września 2022, 12:43 #333
EvdS: Sędziowie z Manchesteru :) to bardzo dobra wiadomość. Liczę, że lokalni koledzy nam pomogą :)
Dodatkowo mecz u nas. Co może pójść nie tak?
» 4 września 2022, 11:33 #332
jean6: Może to niebiescy sędziowie?
» 4 września 2022, 11:49 #331
EvdS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 11:58

Paul Tierney jest kibicem ManU
» 4 września 2022, 11:58 #330
Domin31: Prawdziwy sędzia Manchesteru United był tylko jeden Howard Webb :)
» 4 września 2022, 12:26 #329
harris: Chyba już czas na występ Casemiro od początku. Anthony z ławki pewnie. Nie mogę już doczekać się meczu.
» 4 września 2022, 11:22 #328
trezegram: Dokładnie, właśnie miałem to pisać. Gadanie, że zwycięskiego składu się nie zmienia w tym przypadku kompletnie nie ma sensu.
» 4 września 2022, 11:37 #327
ReddeviL1987: Miłe uczucie... znów oczekiwać meczu United z niecierpliwością :) .
» 4 września 2022, 11:45 #326
awe: To fakt dawno ostatnio chyba pierwsze kila miesiecy Olka w United czekalo sie z niecierpliwaoscia na mecze United
» 4 września 2022, 12:41 #325
MrMu: Ktoś się orientuje, czy nasz dzisiejszy mecz jest też na canal plus?
» 4 września 2022, 11:12 #324
PauloKuhan: nie nie będzie , tak jak nie było meczu z livepolem i zapewne nie bedzie też meczu z city ten smieszny canal + reklamuje sie do 2 meczy w tygodniu a to viaplay chyba rozdaje karty i przydziela im mecze ,bo szlagierow w canal + nie puszczaja ,czego się nie robi aby zatrzymać naiwnych klientów
» 4 września 2022, 11:26 #323
awe: tylko Viaplay ...
» 4 września 2022, 11:37 #322
diabolus: Jeżeli masz canal plus to wszystkie mecze premier league masz na canal plus online.
Odpalasz np. na tel.wrzucasz na tv i masz normalną transmisję.polecam.
» 4 września 2022, 12:56 #321
Freddie: Wygrana daje nam ścisłą czołówkę. Nie tracimy dystansu i jestesmy wg rze o Top 4. Nadprogramowa wygrana z Liverpoolem dala nadzieje i gramy!
» 4 września 2022, 11:04 #320
dlabigt23: Oczywiście TVP juz zaczyna odstawiać. W środę transmisja meczu Barcelona z Victoria Plzen... Teraz beda wiecznie puszczali Barcelone bo Lewandowski tam gra. Nawet jak Barcelona zagra z ogórami a beda lepsze mecze to i tak puszczą Katalońców. Gdyby Lewy został w Bayernie byłby mecz Bayern - Inter. Tak teraz bedzie w kółko Barcelona.
» 4 września 2022, 11:02 #319
harris: Nikt Ci nie każe ligi mistrzów na TVP ogladac
» 4 września 2022, 11:23 #318
Danieldanek: Proponuję, żebyś sobie sprawdził jakie mecze będzie grała Barcelona w środę. Ale pewnie tego nie zrobisz, bo nie potrafisz, zatem pomogę. Barcelona będzie grała w środę, czyli wtedy, kiedy mecze pokazuje TVP: Barcelona-Inter i Barcelona-Bayern. Pomogłem? I te mecze, hitowe mecze - pokaże TVP na otwartym kanale i sobie obejrzysz. Wtedy też napiszesz, że TVP odstawia i nie pokazuje hitów? A wiesz czemu pokazują Barcelona-Pilzno? Dlatego, że w Polsce, czy tobie to się podoba, czy nie, ludzi interesuje Lewandowski. I ten mecz będzie miał - czy ci się to podoba, czy nie - największa oglądalność, większą niż Napoli-Liverpool czy Inter-Bayern, choć oczywiście obiektywnie są to dużo ciekawsze mecze. TVP to telewizja i marketing. Można ich nienawidzić z politycznych względów, ze sportowych względów, ale dla telewizji, a TVP jest telewizją - liczy się oglądalność. I wybrali tylko i wyłącznie pod tym kątem mecz, bo mają takie prawo. Jak nie odpowiada ci - znajdź sobie chłopie streama i obejrzyj dowolny mecz za darmo. Jeśli masz za słaby Internet - kup sobie lepszy i oglądaj bez zacinania w HD po angielsku. Albo wykup sobie Polsat Premium i oglądaj dowolny mecz LM, jaki tylko zapragniesz. Nikt ci nie każe oglądać TVP. A za miesiąc i 1.5 miesiąca TVP akurat z Barceloną pokaże absolutnie najciekawsze mecze. Wystarczy poczekać i skończy się to ujadanie.
» 4 września 2022, 13:16 #317
Wave: Nasze zarobki, dobrze to przeanalizowac sobie, zwlaszcza pod katem wyrzucania pilkarzy ze skladu, jak slysze ze marudza ludki na Elange czy Mctomineya to mnie trzesie.

ww.spotrac.com/epl/manchester-united-fc/payroll/
» 4 września 2022, 10:32 #316
Freddie: Tak patrze na sklad. Tylko CR7 po 30 z pla plus bramkarze - reszta 30 i mniej. Młody sklad.
» 4 września 2022, 11:06 #315
Ustawiacz992: Siema, zapraszamy na poranna audycje Adwokat diabła w innym radiu od 10:00 do 12:00!
Dzisiaj podsumujemy mecz z Lisami i zapowiemy mecz z Arsenalem.

inne.radio/shows/adwokat-diabla/
» 4 września 2022, 09:53 #314
atotrikos: Arsenal boi się Od Trafford i zawsze ma tutaj pod ciezko. Niech tak pozostanie, 2-1 dla nas.
» 4 września 2022, 09:52 #313
siwy32: Na chwile wybiegając poza temat meczu.
Laurie Whitwell podawał wczoraj że Casemiro zgodził się na nieznaczną podwyżke, a jeśli klub nie awansuje do LM to będzie miał pensje taką jak w Madrycie.
Pozytywna informacja względem tego co podawane było na początku.
» 4 września 2022, 09:11 #312
Lokator23: Gdzie Ci eksperci co chcieli Hendersona zamiast Davida
» 4 września 2022, 09:03 #311
MVPMU: No siema, tutaj jestem i nadal tak uważam.
» 4 września 2022, 09:20 #310
tygrys26: No to ciekawie macie z tym Hendersonem, koles jeden sezon dobry gdzie i tak jego drużyna straciła mnóstwo bramek, to tak samo jak niektórzy wierzą ze wroci Greenwood i dalej będzie śmigał gdyby nigdy nic. Pomijam same treningi, ale przyśpiewki pewnie będą przednie ba jego temat :)
» 4 września 2022, 10:29 #309
Krystiano98: Wspolczuje, juz lepiej tego Dubravke dac xD
» 4 września 2022, 10:30 #308
vanantgaal: Nawet jeśli gra nogami lepiej od DDG to i tak nie na tyle żeby mógł wygrać rywalizację o nr 1 w MU
» 4 września 2022, 10:47 #307
ArktoS: Patrząc na początek sezonu, wygląda to trochę na sytuacje, która miała miejsce dwa lata temu i w której zdobyliśmy wice.
Cała czołówka regularnie traci punkty (liczę na to, że Arsenal dostanie dzisiaj od nas baty), więc o tytule mistrzowskim mogą zdecydować jakieś małe potknięcia, bo najsilniejsze dwie ekipy zawodzą.
» 4 września 2022, 08:20 #306
piotreek87: Ale ładnie Arteta powiedział.
» 4 września 2022, 08:02 #305
boro: Potrzebujemy w końcu przekonującego zwycięstwa. Nie udawało nam się ze słabszymi, to dlaczego ma się udać z Arsenalem? Wiadomo, z takim rywalem wygrać wyżej niż 1:0 dopiero podbudowało by drużynę.
Mimo to najważniejsze 3 pkt
» 4 września 2022, 07:33 #304
skowron32: Dziś liczę na zwycięstwo, gdzie jak nie na własnym stadionie? Najlepsze takie 3-0 bramki Sancho RASH i jak wejdzie to CR=)
» 4 września 2022, 06:50 #303
Ghostpl: Jak ja bym chciał żebyśmy wygrali takie 3-0
I 3 gole Sancho ... Wiecie. To by pokazało że jesteśmy silni
» 4 września 2022, 02:50 #302
Karil5144: Oglądanie Messiego to poezja. Ten piłkarz jest wybitny, ta technika, zmysł do. gry kombinacyjnej, wizja, gra na jeden kontakt itp itd.

Messi w Manchesterze United to byłoby coś cudownego ale niestety nigdy to się nie wydarzy :(
» 4 września 2022, 00:30 #301
vieeeri: Okej.
» 4 września 2022, 00:46 #300
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.09.2022 02:15

Karil

Raz na rok,to i mi wyjdzie w B klasie ;)
» 4 września 2022, 02:15 #299
DEPE: najlepszy pilkarz w historii futbolu kto wie czy nie najleppszy sportowiec. kazdy chce grac jak leo. a to duzo mowi.
» 4 września 2022, 05:05 #298
szakurek: Szukam chętnego na viaplay. 17zl/msc, zdecydowanie na dłużej. Chetni na priv
» 4 września 2022, 00:13 #297
lukaszzasko: Napisałem priv
» 4 września 2022, 10:06 #296
cnk: 3pkt must have
» 3 września 2022, 23:38 #295
siwy32: Jutro Ten Hag na pelnym luzie, w swoim stylu casemiro i ronaldo wchodzą w 30 min meczu a Antony w 75 min i lecimy :D
» 3 września 2022, 23:16 #294
Litosci: Messi się odpalił w tym psg w końcu
» 3 września 2022, 22:26 #293
SimplyJack: Miał normalny okres przygotowawczy, zero zamieszania z jego osobą, mógł się skupić na piłce, to odpalił i to bardzo cieszy, bo takiego talentu jeszcze długo nie spotkamy, o ile w ogóle, więc trzeba się napatrzyć na jego grę póki jeszcze można.
» 3 września 2022, 22:58 #292
Karil5144: On już w drugiej połowie sezonu był zajebisty w psg, teraz zwyczajnie potwierdza swoją wielkość.

Cristiano to wielki strzelec ale to nie ten talent co Lionel Messi, nie ta półka piłkarska, tylko pod względem ilości goli i trofeów jest spoko ale w reszcie to Argentyńczyk go przewyższa.
» 4 września 2022, 00:26 #291
DjTED: Lamela nadal irytuje... Żeby ktos mu zgasil ten glupi usmieszek
» 3 września 2022, 22:18 #290
M4S73R: Lopetegui poleci
» 3 września 2022, 22:16 #289
Ciechanek: No tym bardziej, że kalendarz Sevilli nie napawa optymizmem :/
» 3 września 2022, 22:23 #288
EvdS: Jutro remis biorę w ciemno. Wygrana będzie miłą niespodzianką :)
» 3 września 2022, 21:58 #287
LukasMUFC: Ja biorę w ciemno wygraną jedną bramką. Takie 8-2 będzie miłą niespodzianką. Wygramy to.
» 3 września 2022, 22:43 #286
AUDIoooo: Jutro szaka czerwo w 56 min ;)
» 3 września 2022, 21:44 #285
RozbawionyPepit: Sędziuje Paul Tierney, więc czerwo i dyskusyjny karny bardzo prawdopodobne.
» 4 września 2022, 10:42 #284
Batigol222: W FPL na ławce Matheus i Bailey (musiei odpalić akurat, gdy obydwu posadziłem na ławce), a w pierwszym składzie zamiast nich para ogórów z Chelsea, która dała mi łącznie całe 3 pkt. A mogła być kolejna piękna kolejka z wynikiem plus 80 punktów...
» 3 września 2022, 21:38 #283
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 21:41

Ale dla mnie to jest niezrozumiały "fenomen" :D Poświęcają ludzie czas na jakieś bzdurne ustawianie składów a następnie bezsensowne liczenie jakichś wirtualnych punktów i spuszczanie się, że ja mam tyle ty masz tyle :D Ktoś powinien nobla dostać za wymyślenie tej gry :D
» 3 września 2022, 21:40 #282
DjTED: Jakby dawali milion za 1 miejsce to może jeszcze by można poświęcić swój czas, a tak to przecież żadna przyjemność nie jest. Lepiej sobie FM odpalic
» 3 września 2022, 21:46 #281
zylkos1988: Dla jednych fenomenem jest granie w fantasy dla innych marnowanie czasu na oglądanie 22 kopaczy za absurdalne wynagrodzenie. Każdy ma jakieś Hobby i nie powinno Cię to interesować a tymbardziej sugerować ludziom jak mają żyć i na co przeznaczać swoj czas ;)
» 3 września 2022, 21:46 #280
Ciechanek: A w którym miejscu przepraszam bardzo zasugerowałem komuś, żeby w to nie grał? Proszę o wskazanie fragmentu
» 3 września 2022, 21:47 #279
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 21:53

Ciechanek

Zgadzam się, dla mnie to strata czasu i kawałka zycia. Nic nie znacząca gra. Mam dzieci i inne zainteresowania wiec inne priorytety. Ale nie mogę oceniać innych, każdy ma inna sytuacje w życiu i nic mi do tego. Każdy lubi coś innego i każdy ma czas na coś w zależności od sytuacji życiowej, wiec ten teges ;)

Ps różne rzeczy nas dziwią dziś, jutro może być ich więcej, new generation;)
» 3 września 2022, 21:50 #278
Ciechanek: Audi jak najbardziej rozumiem, ale zapytam tak jak kolegę zylkosa. W którym miejscu ja kogoś oceniłem? Również chciałbym fragment. Po prostu wyraziłem opinię, że ta gra jest absurdalna i nie ma żadnego sensu :D Jeszcze mooooże bym zrozumiał jakby se ktoś ustawił skład i spoko sprawdzam ile mam punktów no fajnie pięknie. Ale przeżywanie tego, że kogoś posadziłem na ławce a akurat dobrze zagrał i mógłbym mieć punkty to dla mnie jest już jakaś totalna abstrakcja. Ludzie, zastanówcie się na co Wy spalacie energię emocje itp :D
» 3 września 2022, 21:53 #277
nowakman85: każdy lubi w cos grac i jakos spedzac czas i nic na nie poradzisz Panie Ciechanek
» 3 września 2022, 22:01 #276
AUDIoooo: Ciechanek

Jeżeli chodzi o te detale, to masz racje, ale w tych czasach ludzie oddadzą życie za punkty i lajki oraz odsłony :D
» 3 września 2022, 22:14 #275
Batigol222: generalnie na tym polegają różne gry, i jak już się w coś gra, to na ogół chce się osiągać jak najlepsze wyniki. Natomiast co do pochłaniania czasu to obawiam się, że FM jest o wiele bardziej czasochłonny, niż FPL. I właściwie jak się nad tym zastanowić, to FM jest jeszcze głupszy, bo tam jakakolwiek relacja z rzeczywistością jest nikła, zresztą tak samo, jak w grach typu FIFA. Na dodatek np. FIFY na ogół raczej potrzebujesz oddzielnego sprzętu, a więc nie dość, że marnujesz czas na jakąś niezrozumiałą grę, to jeszcze wydajesz na to hajs. Ktoś powinien dostać Nobla za wymyślenie tych gier, lol. Uwielbiam tę logikę a la Stanowski czy inny Korwin.
» 3 września 2022, 22:31 #274
zylkos1988: Po prostu Ciechanek zasugerowałes, że to strata czasu i że bez sensu jest w to grać czyli poniekąd, że jest to głupota ;)
» 3 września 2022, 22:46 #273
brazylianwisnia: Jaka jest różnica między FPL a FM? Obie to wirtualne gry, o wirtualne punkty. Na korzyść FPL przemawia że często są nagrody za pierwsze miejsca.
» 4 września 2022, 00:03 #272
NoName: 'Ludzie, zastanówcie się na co Wy spalacie energię emocje itp :D'
O prosze, tutaj masz fragment, gdzie oceniasz innych. Nawolywanie do zastanowienia sie nad swoim postepowanien jest rownoznaczne z wytkniecien komus bledu.
Dzieki za rady, ale takie od ludzie kierujacych sie logika 'JA uwazam, ze cos jest bez sensu, wiec jest to glupie', zazwyczaj sa nic nie warte.
» 4 września 2022, 09:36 #271
Ciechanek: Lewy KLASA!!
» 3 września 2022, 21:38 #270
DjTED: Lewy brameczka
» 3 września 2022, 21:37 #269
Glory1878: Jakoś spokojny jestem o jutrzejszy wynik. Nie wierzę po prostu, że Arsenal wygra 6 meczów z rzędu, jeszcze jutro okrojonym składem
» 3 września 2022, 21:32 #268
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 21:15

Zastanawiam się czy zamiast Antonego gdzie wiadomo że Ajax na wycisnał jak cytryne nie lepiej było brać Leao z Milanu? Ależ kocur.
» 3 września 2022, 21:15 #267
Himen: Brać to sobie można ziemnioki z warzywniaka
» 3 września 2022, 21:17 #266
Pyra: Może jeszcze Mbappe bo dużo strzela.
Leao odejdzie z Milanu albo rok przed końcem kontraktu albo jak mu się skończy.

Milan w innych wypadkach odsyła do klauzuli 150M
» 3 września 2022, 21:24 #265
Lisan: To weź, zamknij kury i idź spać :D
» 3 września 2022, 21:49 #264
Ciechanek: Ale ten sędzia Laos jest nienormalny :D
» 3 września 2022, 21:14 #263
SiwyDiabel: Idealna okazja żeby doskoczył do czołówki. A mu nie lubimy takich spotkań i zawsze marnujemy okazję. Mam nadziej ze nowy sezon, nowe nawyki.
» 3 września 2022, 20:49 #262
SimplyJack: To była reguła za Ole swego czasu. Pamiętam, że jak czytałem ciekawostki przed meczem i było "Manchester United jeszcze nigdy..."/"Manchester United od X lat..." to na pewno się to spełni. Bardzo często niestety miałem rację.

Ale nowy trener, to i nowe reguły. Wierzę, że jutro lecimy po 4 zwycięstwo w tym sezonie i tragiczny start zmieni się w nawet przyzwoity.
» 3 września 2022, 23:01 #261
IronMan2000: Specjalnie założyłem konto żeby powiedzieć że z Varanem i Martinezem w takiej formie mamy najlepszy środek obrony na świecie
» 3 września 2022, 20:44 #260
DEPE: wywnioskowales to po meczach z ogórami?
» 3 września 2022, 20:49 #259
Ciechanek: Nie no bo z Liverpoolem to nie graliśmy
» 3 września 2022, 20:51 #258
Litosci: Barcelona ma najlepszy
» 3 września 2022, 20:51 #257
boro: Pieniędzy Barcelona też ma więcej
» 3 września 2022, 20:56 #256
EvdS: Dobry troll
» 3 września 2022, 21:53 #255
DEPE: Litosci: z pewnoscia lepszy niz dwa drawale z United :)
» 4 września 2022, 05:06 #254
Litosci: Toney ale poszalał
» 3 września 2022, 20:37 #253
Jakusa: Czytam, że niektórzy tutaj by chcieli, żeby jutro zamiast McT grał Fred xD Czy Wy oglądacie mecze na kalkulatorach, czy macie jakieś zryte banie ?
» 3 września 2022, 20:29 #252
tygrys26: Bo wiesz, Case z Fredem w reprezentacji dobrze wyglądają na tle jakichś ameryk czy czegoś tan xD
» 3 września 2022, 20:36 #251
SickRabbit: Oni z nosem w telefonach siedzą i komenty na DP piszą podczas meczu zamiast oglądać.
» 3 września 2022, 20:38 #250
Lisan: Oglądanie sabotażu Freda to ich fetysz
» 3 września 2022, 21:10 #249
84cantona7: Jakusa rozumiem ,że Ty masz swoje zdanie a inni nie mogą?
» 3 września 2022, 21:13 #248
kujawa: Tak tak tak, zaraz Scot zagra gorszy mecz i będziecie go pierwszi zmieniać na Freda
» 3 września 2022, 21:16 #247
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 21:43

Jakusa

Nie jęcz! Wracaj na lfc pl ;)
» 3 września 2022, 21:41 #246
wider: coś czuję że jutro też sędzia coś odwali
» 3 września 2022, 20:23 #245
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 20:23

Ten sezon będzie troche rozszarpany przez ten mundial i żeby się nie okazało, że City będzie traciło głupio punkty, Liverpool będzie grał swoją kaszane, a mistrzostwo zdobędzie Arsenal lub Totenham.
Wtedy to będzie jakaś totalna abstrakcja, zrozumiałbym nas bo mamy 20 mistrzostw, ale taki Arsenal lub Totenham :D Wiem że ilość mistrzostw nie decyduje ale jednak.
» 3 września 2022, 20:23 #244
Genek: Prędziej my zdobędziemy miszczostwo niż arsenal czy totki, ok totki mają tego conte, ale to dalej totki.
» 3 września 2022, 20:25 #243
Litosci: Jak nie my, to chciałbym żeby klub typu arsenal czy totenham zdobył mistrzostwo zamiast szejków. Zawsze to coś nowego. Mimo, ze kibice kanonieroe by się tu potem puszyli, to gdybyśmy my wygrali byłoby pewnie tak samo. W każdej drużynie są odklejeni kibice.
» 3 września 2022, 20:29 #242
EvdS: "miszczostwo" pewnie tak xD
» 3 września 2022, 21:55 #241
M4S73R: Pewnie jeszcze doliczy 10 minut żeby City sobie strzeliło
» 3 września 2022, 20:14 #240
Reico100: Nie da się oglądać tej PL, co chwila rażące decyzje sędziowskie.
» 3 września 2022, 20:12 #239
CRtheSaviour: Podoba mi się, że AV nie grają na remis, tylko próbują dojechać te arabskie panienki.
» 3 września 2022, 20:12 #238
devildevil: Dlaczego teraz przerywają akcje? Jak zawsze się czeka na zakończenie akcji...nie raz jest 10m spalony i czekają a teraz? Nie rozumiem
» 3 września 2022, 20:10 #237
Himen: No właśnie, dobre pytanie. Żenada
» 3 września 2022, 20:12 #236
84cantona7: Ja bym jednak pokusił się o Anthonego w pierwszym składzie. Gorzej od Elangi raczej nie będzie kaleczył. Zaryzykowalbym Ronaldo za Rasha i Rasha wpuścił w drugiej. Fred na Maktomineja.
» 3 września 2022, 20:10 #235
CRtheSaviour: Villa okradziona.
» 3 września 2022, 20:09 #234
M4S73R: Jak tam był spalony to ja jestem kibicem Liverpoolu
» 3 września 2022, 20:08 #233
CRtheSaviour: Ciekawe czy City zdąży odrobić.
» 3 września 2022, 20:04 #232
M4S73R: Dobra akcja Aston. Ale City bardzo nie lubi takich wyników teraz są wściekli.
» 3 września 2022, 20:03 #231
keribz: Za wcześnie zremisowali, teraz tylko wkurzą MC
» 3 września 2022, 20:02 #230
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 20:04

Za wcześnie? xD no faktycznie zle to obliczyli mogli pozniej strzelić...
» 3 września 2022, 20:03 #229
Ciechanek: Oczywiście. Przed strzałem powinni spojrzeć na zegar, po czym stwierdzić, że to za wcześnie i wywalić w trybuny. Proste
» 3 września 2022, 20:53 #228
SiwyDiabel: Leao ale on jest świetny. Transfer marzenie
» 3 września 2022, 20:00 #227
PatDevil83: A ja bym jutro postawił tego kompletnie bez formy Fernandesa na ławę i dał taki skład: De Gea, Dalot, Varane, Martinez, Malacia, Mc Tom, Casemiro, Eriksen, Sancho, Anthony, Rushford!

Obrona solidna, środek pola kreatywny i zabezpieczający, no i atak zwinny!!
» 3 września 2022, 19:49 #226
Genek: Bruno od pierwszej musi być, plus antony raczej na ławce, trójka z przodu rash-cr7-sancho.
» 3 września 2022, 20:00 #225
gohome: Cris musi być jutro w podstawie, Ten Hag musiał by być głupim żeby zrobić z CR7 w tym sezonie rezerwowego.
» 3 września 2022, 21:47 #224
MANmanyUTD: City ma ten komfort że czy grają z 9 czy bez będą groźni. Z Norwegiem na szpicy skupiają strzelanie na nim. Bez niego bramki rozłożyły by się po reszcie zespołu.
» 3 września 2022, 20:06 #223
kckMU: Mam nieodparte wrażenie, że ogólnie to Gerrard zawodzi w AV. Trochę czasu już minęło, nazwiska w ma kadrze konkretne.
» 3 września 2022, 19:41 #222
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 19:33

Jest taki zdolny obrońca Ashley Young. Obskoczy boki obrony i lewe skrzydło. Myślę że 100 baniek nie będzie kosztował.
» 3 września 2022, 19:33 #221
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 19:24

Kogo wiedzielibyście u nas na 9? Z piłkarzy dostępnych i realnych dla nas do wyjęcia.
Ja, pomimo że większość już w to nie wierzy i doskonale rozumiem dlaczego, liczę że Martial się przebudzi pod odpowiednim trenerem. Osobiście go za to nienawidzę. Kiedy już nie widzę dla niego nadziei on pokazuje że nadal ma to coś tylko jeszcze się taki nie znalazł co by go ustawił. Ciekawe jakby się rozwinął np. w takim BVB...
Wracając do innych opcji. Jak myślicie, kto by tu pasował najlepiej? Nie śledzę ligi włoskiej ale wpadły mi w oko dwa nazwiska: Osimhen i Vlahovic. Dwaj młodzi. Osimhena kojarzę z Fify (grałem kiedyś w 20 Fut i miałem tam jego kartę specjalna za jakieś zadania). Vlahovicia nie kojarzę ale widziałem już porównania że to nowy RL9. Może ktoś przybliżyć ich sylwetki? Nie wiem czy oglądanie kompilacji na YT to dobry pomysł.
» 3 września 2022, 19:20 #220
artix206: Jakie znowu wieże?
» 3 września 2022, 19:21 #219
MANmanyUTD: Dwie wieże :D
Przepraszam za błąd, poprawie :P
» 3 września 2022, 19:23 #218
Litosci: Ja chciałem Scamacce ale trafił do WHU
» 3 września 2022, 20:31 #217
wefme: Taki KDB to niespelnione marzenie. Zawodnik, ktory trafia sie raz na 20 lat.
» 3 września 2022, 18:44 #216
atotrikos: Na 500 lat.
» 3 września 2022, 18:47 #215
szakurek: Mielismy nawet lepszego od niego, zresztą nie tylko my. Bodajże 500 lat nie czekaliśmy :)
» 3 września 2022, 18:48 #214
brazylianwisnia: Mieliśmy przynajmniej 4 lepszych gości
» 3 września 2022, 19:18 #213
Genek: Po co nam KDB, mamy bruno.
» 3 września 2022, 19:31 #212
levy181: Z całym szacunkiem do Bruno ale to nie ten poziom.
» 3 września 2022, 19:46 #211
SickRabbit: Ale miałem farta z tym Nottingham bo dałem podwwójną szansę 1 połowa lub mecz na nich. Jeszcze tylko więcej fauli AV od City i do kasy. Jutro korci dać czystą na United tak jak z Lisami ale pewnie dam ze zwrotem w przypadku remisu.
» 3 września 2022, 18:07 #210
Himen: Postaw wszystko na Arsenal pls
» 3 września 2022, 18:24 #209
SickRabbit: W bukmaherce nie ma miejsca na sentymenty ale uważam, że jutro arsenal nie wygra.
» 3 września 2022, 19:19 #208
artix206: Musisz byc pewnie zarobiony.
» 3 września 2022, 19:24 #207
Krystiano98: Bukmaherka przez durze h
Jakby co to wygrywasz jak zielony jest
» 3 września 2022, 19:41 #206
SickRabbit: Tak, na buknaherce się dorobisz chyba długów. Ja gram dla zabawy za drobne, czasem wpadnie parę stówek a jak nie to dużo nie tracę.
» 3 września 2022, 19:46 #205
Widmo: Dziś zielono, za Halanda 3 celne zarobiłem 170(z50). I na 4 różne Sevilli za 38 weszło 70.
Na jutro dublet-United że zwrotem w przypadku remisu i Rennes wygrywa na wyjeździe w Troyens i piękny weekend.
» 3 września 2022, 22:51 #204
devildevil: Oddali chelsea to co zabrali z totkami...tak już to działa w Anglii były analizy i przy lepszej okazji im to oddali a suma na koniec sezonu wychodzi ze każda drużyna jest na wynik ruch**a
» 3 września 2022, 18:01 #203
boro: Ale liczyłem ze west wytrzyma
» 3 września 2022, 18:00 #202
SickRabbit: Nie ma co się oglądać na innych tylko punktować, jutro kolejna okazja.
» 3 września 2022, 18:08 #201
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 18:01

Henderson drugi mecz z rzędu wybrany najsłabszym zawodnikiem Forest. Pierw nota 4.4 za mecz z City, teraz nota 5.3 z wisienkami.
» 3 września 2022, 18:00 #200
Kamil1343: Ale jak to? Przecież obronił 2 karne xD. Zaraz zacznie się narracja, że po prostu gra w słabym zespole. A prawda jest taka, że to zwykły angielski średniak, który ni jak nie pasuje do United, ani nie osiągnie 50% tego co De Gea. Jeśli chcemy wymienić Davida, to tylko i wyłącznie robiąc nowy transfer w następnym okienku.
» 3 września 2022, 18:06 #199
tygrys26: Ja od samego początku mowilem ze Henderson to zwykły średniak. Ale wiadomo, obrona przy nim lepiej wyglądała itp. XDD
» 3 września 2022, 18:09 #198
tygrys26: Pp wylewach obrony? No sorry ale bramkarz tez musi cos pokazać od siebie, a nie bronić go tym ze obrona popełniła błąd. Tk on jest ostatnim zawodnikiem przed bramka
» 3 września 2022, 18:26 #197
sisinho: @mervel

3 błędy w meczu z City gdzie zaspał do wrzutki, wykopał wprost do rywala i padła bramka albo wyszedł i stanął w połowie. Cały Forest był słabo oceniony ale notami 5.0-6.0 natomiast Henderson miał mega obniżoną po błędach. Dzisiaj podobnie, niepewne wybicia, strzał aylinga z 30 metrów lecący niemal w środek bramki (obok ręki Deana). Strzał świetny, przed powtórkami wydawało się że nie do obrony ale powtórki pokazały ze strzał nieznacznie szedł w prawo od środka.
» 3 września 2022, 18:27 #196
HarryBrown: A wrzucił sobie bramkę i zaliczył asystę na korzyść przeciwników niczym nasz największy bramkarz w historii globu?
» 3 września 2022, 19:09 #195
Reico100: Żenada... Gdzie tam niby był faul?
» 3 września 2022, 17:51 #194
atotrikos: To jest skandal !
» 3 września 2022, 17:51 #193
vieeeri: Że na da. Przepchnięta ta Chelsea kolanem
» 3 września 2022, 17:52 #192
RedRevolta: śmiech na sali!! ale im wymyślili faul bez jaj
» 3 września 2022, 17:50 #191
insane: wydrukowany wynik, katastrofa
» 3 września 2022, 17:50 #190
sisinho: Forrest z 2:0 na 2:3, tam w obronie to chyba same Maguire'y grają.
» 3 września 2022, 17:49 #189
RedRevolta: 2-2 ale mecz
» 3 września 2022, 17:48 #188
M4S73R: Będzie VAr
» 3 września 2022, 17:49 #187
M4S73R: 2-1 Chelsea
» 3 września 2022, 17:45 #186
atotrikos: Mitrović to bestia. Takiej 9 nam potrzeba.
» 3 września 2022, 17:45 #185
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 17:38

Wiedziałem że Conte dobry menadżer do zdobywania trofeów, ale nie wierzyłem ze ułoży Tottenham.
Jak w tym sezonie wygra z Totenhamem trofeum to szacun. Obojętnie z kim grają to ciężko ich ugryźć.

Mam nadzieje na zwycięstwo jutro z Arsenalem, wydaje mi się ze na przestrzeni sezonu mogą grać dalej świetnie ,ale nie mają dobrej ławki rezerwowej i dodatkowo już maja kontuzje.
» 3 września 2022, 17:37 #184
sisinho: Ale klops fabiańskiego
» 3 września 2022, 17:34 #183
M4S73R: Goool WHU !
» 3 września 2022, 17:21 #182
Mateo: Niby Dominacja, ale bez żadnych konkretów i dostali
A teraz to wyglądają jak by na utrzymanie grali Xd
» 3 września 2022, 17:25 #181
M4S73R: Oglądając grę Chelsea - trudne jest bycie kibicem Chelsea
» 3 września 2022, 17:27 #180
sisinho: Dominacja? Ja dziś nie widziałem żadnej dominacji czy interwencji Fabiańskiego. Ot takie klepanie od prawej do lewej i podanie do James'a a moze coś wrzuci. Coś troche ala my za Van Gaala.
» 3 września 2022, 17:31 #179
Mateo: Czy was też tak irytują głupoty komentatorów?
Bowen to Czech
A paqueta 0/0 a/s słaby sezon(6kolejka) gdy poprzedni ciągnął
no kabaret
» 3 września 2022, 17:08 #178
wider: dla mnie to ogólnie poziom polskich komentatorów to tragedia.
» 3 września 2022, 17:26 #177
Xchrisx7: Wow ale brama Toneya
» 3 września 2022, 16:44 #176
sisinho: Ale ten Rice jest drewniany. Aż dziwie się że się nim (podobno) interesowaliśmy, chłop to troszke lepsza wersja McTominaya i nic więcej.
» 3 września 2022, 16:36 #175
Mateo: Pełna zgoda
» 3 września 2022, 16:48 #174
keribz: Ale ten nowicjusz się rozwinął. Żeby tak piłkarze MU robili taki progres od jeźdźca bez głowy, który kaszani większość setek do kogoś kto spokojnie wypełnia lukę po nieudanym transferze Muppeta.
» 3 września 2022, 16:30 #173
keribz: chyba na wyrost pochwaliłem, właśnie zwalił setę :)
» 3 września 2022, 16:36 #172
Himen: Muppeta? Jaki nowicjusz?
» 3 września 2022, 17:00 #171
demektczew: Kolega operuje na wyższych falach umysłowych
» 3 września 2022, 17:08 #170
insane: Siema diabły,
Wie ktoś może czy istnieje możliwość zmiany komentarza na angielski w viaplay? Nie jestem w stanie słuchać tego ciula Borka.
» 3 września 2022, 16:21 #169
insane: Znalazłem rozwiązanie,
www. bbc.co.uk/sounds/play/live:bbc_radio_five_live
tylko trzeba zrobić synchro, zatrzymujecie transmisję na viaplay na kilka sekund i leci równo z radiem, polecam!
» 3 września 2022, 16:25 #168
radlu: U mnie na Viaplay z UPC jest komentarz angielski, a nic nie zmieniałem.
» 3 września 2022, 17:06 #167
insane: Czyli musi się dać, dzięki za odpowiedź. Gdyby ktoś odkrył jak to zrobić to będę wdzięczny za info.
» 3 września 2022, 17:16 #166
DailySmoker: Spróbuj zmienić język w aplikacji może
» 3 września 2022, 18:01 #165
M4S73R: Tuchel coś brał dzisiaj czy to tylko efekt podwójnego espresso ?
» 3 września 2022, 16:17 #164
Advm: On taki jest. Strach myśleć co by było po tym podwójnym espresso ;)
» 3 września 2022, 16:19 #163
TenHag4ever: Klopp nadal nie uczy się na błędach i tak samo jak w Borrusi zajechał skład. Dlatego nigdy nie będzie na poziomie trenerskim, na jakim był Sir Alex Ferguson, jasne potrafi zmienić średniego piłkarza w dobrego Robertson, ale nie potrafi tego stanu utrzymać na dłużej.
Najważniejsze w tym momencie dla nas jest pokonanie Arsenalu i wspinaczka na szczyt tabeli.
» 3 września 2022, 16:08 #162
kujawa: Felgi też co sezon nie wygrywał poza tym Klop trzyma ich poziom cały czas
» 3 września 2022, 16:12 #161
Lokator23: 7 sezon Klopa jest przeklety. Jedna z jego druzyn spadla w 7 sezonie , w Borusi tez kazdy pamieta jak bylo, pora na Liverpool
» 3 września 2022, 17:25 #160
Reagan: Widzę że jak jest źle jesteśmy kandydatem do spadku, jeśli z kolei jest dobrze gromimy lidera tabeli. Lodu na głowę i pokory. To jest piłka nożna nie siatkówka.
» 3 września 2022, 15:59 #159
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:56

Liverpool gra na razie fatalny sezon , a i tak są przed nami w tabeli. Mam nadzieję , że jutro to się zmieni
» 3 września 2022, 15:56 #158
olek1143: Mają tyle samo punktów. Z tym że rozegrali jeden mecz więcej.
» 3 września 2022, 16:02 #157
V3x: DJ down i jego uposledzony rozkminy xD
» 3 września 2022, 16:29 #156
Lisan: Podobno Antony z numerem 21
» 3 września 2022, 15:42 #155
NoLogo: devilpage.pl/index/news/komentarze/73467/z-jakim-numerem-zagra-zagra-antony-w-manchesterze-united/
» 3 września 2022, 15:46 #154
Himen: Ktos tam psioczyl na Milika? Ekspertem nie jestem ale nosa do bramek to on ma
» 3 września 2022, 15:27 #153
Pops918: Szkoda tych jego kontuzji, bo chłopak miał potencjał na na prawdę topowego napastnika.
» 3 września 2022, 15:34 #152
Widmo: Ja "psioczyłem" , chłopak to wieczny szpital i na razie strzelił 2 bramki Włoskim sredniaka. Więc nadal nie chciał bym go w United. Jednak jeśli Ciebie zdarzył już przekonać to nie mam pytań, ważne abyś był szczęśliwy.
» 3 września 2022, 15:44 #151
sisinho: @Widmo

A Haaland strzelał najlepszym w tym sezonie czy też z ogórkami te 9 bramek strzelił? Bo takie porównanie czy to strzelił średniakowi czy dobrej drużynie to nie ma znaczenia, ważne że wie w którym miejscu być i wykorzystuje swoje okazje.
» 3 września 2022, 16:08 #150
CRtheSaviour: Brawo Pickford. 10/10 jak dla mnie.
» 3 września 2022, 15:26 #149
RVN1989: Ale Pickford jest dziś kozak
» 3 września 2022, 15:24 #148
PastaDoCiasta: No i grają już minutę dłużej xD
» 3 września 2022, 15:24 #147
keribz: Minutę wznawiał grę, no rzeczywiście beka, że przedłużył.
» 3 września 2022, 15:25 #146
CRtheSaviour: Pickford ma Spider Sense.
» 3 września 2022, 15:24 #145
Kiharitony: 6 minut doliczone a pograją znowu 10?
» 3 września 2022, 15:19 #144
CRtheSaviour: Będą grali, dopóki Liverpool nie strzeli.
» 3 września 2022, 15:20 #143
LukasMUFC: Pickford tym meczem zagrzał sobie miejsce number one w reprze na następne 2 lata
» 3 września 2022, 15:16 #142
Oficer: Interwencje kapitalne ale gra nigami ala DDG:)
» 3 września 2022, 16:08 #141
Xchrisx7: Ale świetne meczycho na Goodison!
» 3 września 2022, 15:16 #140
CRtheSaviour: BTW Milik już zapakował.
» 3 września 2022, 15:15 #139
PastaDoCiasta: Hehe Mati bo wiesz Milik, ze on ma cela słabego
» 3 września 2022, 15:22 #138
CRtheSaviour: Póki co ma bardzo dobry stosunek rozegranych minut do strzelonych goli.
» 3 września 2022, 15:23 #137
Litosci: Co ci bramkarze
» 3 września 2022, 15:15 #136
CRtheSaviour: Znając życie w 98 minucie Liverpool strzeli na 1:0.
» 3 września 2022, 15:12 #135
LukasMUFC: Nie kracz. O tym samym pomyślałem.
» 3 września 2022, 15:14 #134
CRtheSaviour: Krakanie nie ma tu nic do rzeczy. To sędzia decyduje.
» 3 września 2022, 15:14 #133
LukasMUFC: Sędzia nie decyduje o tym czy Liverpool strzeli bramkę w 98 minuci. Chociaż nie, czekaj...
» 3 września 2022, 15:17 #132
kptWiaderko: Ale jakby nie było super meczycho. Bramkarze chyba wyczerpali skilla na caly sezon :)
» 3 września 2022, 15:12 #131
LukasMUFC: Ale meczycho na Goodison
» 3 września 2022, 15:10 #130
CRtheSaviour: Najlepsza liga na świecie.
You can't change my mind.
» 3 września 2022, 15:11 #129
Lisan: Ale pchaja ten Liverpool. Korupcja
» 3 września 2022, 15:09 #128
olek1143: Jak zwykle Live pod kloszem.
» 3 września 2022, 15:09 #127
kamilpe: Oficjalnie: Antony będzie występował z numerem 21 w Manchesterze United.
» 3 września 2022, 15:08 #126
CRtheSaviour: Internet Explorer?
» 3 września 2022, 15:09 #125
kamilpe: Yy z chęcią wysłucham dlaczego? Przecież dopiero przed chwilą pojawiła się oficjalna informacja o numerze Antonego. Jeśli chciałeś być śmieszny to Ci nie wyszło.
» 3 września 2022, 15:21 #124
Ciechanek: A bierzesz pod uwagę CRtheSaviour, że niektórzy w życiu robią jeszcze inne rzeczy niż siedzenie na internecie?
» 3 września 2022, 15:22 #123
CRtheSaviour: Ciechanek, bo ci żyłka pęknie. Spiąłeś się jak plandeka na Żuku.
» 3 września 2022, 15:29 #122
Widmo: Niżej masz artykuł, wstawiony o 10:19 :) w angielskich mediach było jeszcze szybciej. Rozumiem, żyć czymś innym jednak po co pisać coś co jest wstawione artykuł niżej
» 3 września 2022, 15:39 #121
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:44

@Widmo gratulacje dla Ciebie. Z czytaniem u Ciebie to chyba na bakier jest. Gdzie w tym artykule jest napisane, że Antony zagra oficjalnie z numerem 21? Ja widzę tylko tam doniesienia mediów. Manchester o 15:00 poinformował w mediach społecznościowych o numerze dla Antonego więc jak w artykule o 10:19 może być info potwierdzające numer?
» 3 września 2022, 15:44 #120
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:52

Wgl go nie czytałem, wbilem poszukałem cyferki, patrzę 21i wystarczyło.
Pismaki nie mają co robić tylko strzelać z numerem? A Klub wcale nie musi zgłosić tego wczesnej do manufaktury by przygotowali koszulki i inne gadżety. Zwłaszcza, że "źródło Twitter"
» 3 września 2022, 15:51 #119
szakurek: Przeciez to jest czerwona kartka. Pewnie niepodyktowana wyłącznie ze względu na płacz klopa..
» 3 września 2022, 15:06 #118
kamilpe: Przeciez Lisandro > VVD
» 3 września 2022, 15:06 #117
Litosci: On nic nie dostał czy ja jestem ślepy
» 3 września 2022, 15:05 #116
kamilpe: Ślepy jesteś, dostał żółtą
» 3 września 2022, 15:06 #115
CRtheSaviour: Ała, co ten Van Dijk ma w głowie?
» 3 września 2022, 15:05 #114
kptWiaderko: No jakby sedzia dal czerwo dijkowi nikt by nie mial pretensji....oprocz klopa
» 3 września 2022, 15:05 #113
CRtheSaviour: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:04

Ten Nunez jest temperamentny, ale miał rację tym razem.
» 3 września 2022, 15:01 #112
Litosci: Kurde na papierze everton ma spoko skład.
» 3 września 2022, 15:01 #111
Litosci: Tylko ten Gordon taki drętwy
» 3 września 2022, 15:02 #110
keribz: Takie spalone powinny jak najszybciej zostać wyeliminowane. To tylko psuje piłkę.
» 3 września 2022, 15:00 #109
Paps: Nie powinny,spalony to spalony.Koniec kropka.
» 3 września 2022, 15:00 #108
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:02

A czym się charakteryzuje ten spalony w stosunku do innych, że akurat takie powinny zostać wyeliminowane a inne nie?
» 3 września 2022, 15:01 #107
keribz: Jest różnica kiedy atakujący jest wyraźnie przed obrońcą, a tutaj musisz mierzyć linijką czy nie wystaje kawałek kolana przed obrońcę. Na coś takiego nie masz wpływu.
» 3 września 2022, 15:04 #106
matizek92: Chociażby tym , że nigdy nie ma idealnego ujęcia kamery, mówimy tu o spalonym wielkości palca.
» 3 września 2022, 15:04 #105
Ciechanek: keribz, to może w takim razie, jak Manchester United strzeli bramkę w taki sposób, że piłka będzie 0.5cm za linią bramkową, to też powinniśmy wyeliminować takie bramki, bo wypaczają piłkę.
Skoro mówisz, że trzeba mierzyć linijką, to jakbyśmy wprowadzili, że spalony jest np od 10cm, to też byś musiał mierzyć, czy było 10, czy 10.005 :D
Zrozum, że spalony to spalony.
» 3 września 2022, 15:07 #104
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 15:09

Zamiast promować ofensywna grę to będziemy mierzyć 3 cm spalone xD

Zreszta w Serie A już to zmienili i takich spalonych się nie gwizda.
» 3 września 2022, 15:09 #103
keribz: Dlatego zmienić przepisy. W sytuacjach tak stykowych po prostu puszczać. Chyba, że wyraźnie widać, że ktoś jest powiedzmy pół metra przed obrońcą.
» 3 września 2022, 15:10 #102
Ciechanek: Dawno chodziłem do szkoły, ale zakładając, że np. od 45pkt jest piątka. Twój kolega dostaje 44.5, leci do Pani, że psze Pani, niech mi Pani podciągnie tylko pół punktu mi zabrakło. Pani podciąga i ziomek dostaje piątkę. No to idzie następny, że psze Pani ja dostałem 44, temu Pani podciągnęła o pół punktu, to czemu mi nie, też bym miał 44.5 i piątkę. Trzeba zrozumieć, że są granice i zasady i już. Spalony jest gdy napastnik jest bliżej bramki niż przedostatni zawodnik drużyny przeciwnej. Jak obrońca jest 9.56m od bramki, to 9.5599999m jest bliżej i koniec.
» 3 września 2022, 15:11 #101
Widmo: Od wtorku w LM wchodzi już nowy system do sprawdzania spalonych i dopiero będą cyrki
» 3 września 2022, 15:40 #100
skowron32: Jakoś nie mogę zcierpiec tego Liverpoolu nie lubię ich
» 3 września 2022, 14:59 #99
Litosci: No to teraz live podkręci
» 3 września 2022, 14:59 #98
keribz: Wygląda na spalonego, minimalnego ale jednak.
» 3 września 2022, 14:58 #97
kptWiaderko: Spalony
» 3 września 2022, 14:57 #96
CRtheSaviour: Całkiem fajnie gra ten everton.
» 3 września 2022, 14:57 #95
kamilpe: Spalony, ehh
» 3 września 2022, 14:57 #94
PastaDoCiasta: XD! Ciekawe czy utrzymają
» 3 września 2022, 14:56 #93
SickRabbit: Maupay jaki leszcz, Sancho by się pytał w który róg.
» 3 września 2022, 14:55 #92
keribz: Ale przyspieszyli. Liverpool w ciągu minuty 3 razy mógł strzelić, a po chwili jeszcze lepszą okazję psuje Everton.
» 3 września 2022, 14:54 #91
CRtheSaviour: Pickford włączył tryb Berserkera.
» 3 września 2022, 14:54 #90
tygrys26: Nie wiem kto w Evertonie biega z 10 ale po takim truchciku gdzie Tsimiskas nie ma.obstawy to powinien zejść albo zostać porządnie zbesztany
» 3 września 2022, 14:43 #89
bastifantasti: Gwiazda za 100 mln funtów Gordon
» 3 września 2022, 14:44 #88
tygrys26: Aaaa xD vhlop obrósł w piórka juz bo widzę wgl do defensywy mu się nie spieszy :)
» 3 września 2022, 14:45 #87
is200second: Milik jest piłkarzem bardzo dobrym, wręcz rzekłbym tezę, że technicznie lepszym od Lewandowskiego. Ludzie przypięli mu łatkę, bo nie jest tak skuteczny i łapał często kontuzje.
» 3 września 2022, 14:38 #86
kckMU: Nie lubię takich weekendów, gdzie nachodzą na siebie wielkie mecze w różnych ligach. Wszystko by człowiek chciał obejrzeć 1'-90'.
» 3 września 2022, 14:36 #85
CRtheSaviour: A jakie wielkie mecze na siebie nachodzą?
» 3 września 2022, 14:37 #84
kckMU: RSSS - Atletico z Milan - Inter
Sevilla - Barca z Lazio - Napoli

Teraz nawet derby Merseyside z derbami Glasgow, chociaż tam już wszystko jasne.
» 3 września 2022, 14:53 #83
CRtheSaviour: Eeee Derby Mediolanu to rozumiem, ale Atletico - Sociedad? Atletico ich zje, mecz do jednej bramki.
» 3 września 2022, 14:59 #82
Fafky19: Milik w pierwszym składzie na Fiorentinę, no niezłe jaja.
» 3 września 2022, 14:28 #81
CRtheSaviour: No i w czym masz problem? Chcesz powiedzieć, że ty znasz się lepiej niż Allegri?
» 3 września 2022, 14:36 #80
Paps: Żadne jaja,Milik w formie i bez kontuzji to gwarancja kilkunastu bramek na luzie.
» 3 września 2022, 14:44 #79
Fafky19: Nie, po prostu jestem w szoku. Oglądając go w reprezentacji, nie przypuszczałem, że nadaje się on na pierwszy skład w Juventusie.
» 3 września 2022, 14:49 #78
CRtheSaviour: Ostatnio wszedł na kilka minut i łupnął gola.
» 3 września 2022, 14:51 #77
PastaDoCiasta: Niech zgadnę, oglądając go w reprezentacji = hehe bo wiecie milik zawsze pudłuje?
» 3 września 2022, 14:52 #76
boro: Oby Everton urwał czerwonym
» 3 września 2022, 14:18 #75
awe: Bedzie remis
» 3 września 2022, 14:36 #74
CRtheSaviour: Jeżeli ktoś by mnie spytał, która angielska drużyna najbardziej kojarzy mi się ze słowem "remis", to bez wahania odpowiedziałbym Everton. Pamiętam, że kiedyś byli od tego specjalistami i chyba wracają do korzeni.
» 3 września 2022, 14:39 #73
awe: W derbach Liverpoolu dosc czesto padaj remisy ;)
» 3 września 2022, 14:42 #72
Paps: Najpiękniejsze chyba 0-0 do połowy jakie widziałem od dawna w derbach Liverpoolu.Ciagle ataki z obu stron,słupki, poprzeczki.
» 3 września 2022, 14:14 #71
Bartek44: Arsenal to szit, dobrze wiemy że są 1 bo mieli słabych przeciwników na starcie, proste
» 3 września 2022, 14:12 #70
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 14:23

I przez takich dzbanów są później wyzwiska,afery na stronie...wygrali? Wygrali! Jak wygrywać to z najlepszymi a Arsenal teraz w gazie.
» 3 września 2022, 14:20 #69
Paps: Za to nas ograły tuzy futbolu pokroju Brentford,trochę pokory i szacunku do rywala.
» 3 września 2022, 14:22 #68
wider: jak to jest że w meczu Everton-Live jest faul za faulem i ani jednej żółtej kartki, a w naszym meczu z Leicester to za byle faul potrafil nas ukarać
» 3 września 2022, 14:05 #67
Abstrahujacy: Właśnie pokazał pierwszą.
Zasadniczo zależy to od sędziego, jego stylu, humoru itd.
» 3 września 2022, 14:10 #66
Paps: I dobrze,sędzia ma być jak najmniej widoczny,nie przeszkadzac i nie rozmieniać się na drobne.Tylko męska gra i w razie czego nie patyczkować się w przypadku poważnego faulu.
» 3 września 2022, 14:16 #65
kckMU: To Arsenal jest liderem z 5-0-0. Niech świat od nich wymaga w tym meczu.

My grajmy ze zwartymi szykami i ambicją podobną przede wszystkim do meczu z Liverpoolem, a na pewno przyjdzie nagroda.
» 3 września 2022, 14:04 #64
Paps: Parę lat temu za Wengera to byłbym pewien,że Arsenal zostanie sprowadzony na ziemię.
» 3 września 2022, 14:17 #63
PastaDoCiasta: Spodziewam się, że wyjdzie w środku duet Casemiro - Fred, bo w kadrze Brazylii to naprawdę fajnie działa. McTomek ma chyba 4 żółte kartki już po pięciu kolejkach to pewnie odpocznie, tak samo jak Eriksen, który przebiegł dotąd najwiecej z naszej drużyny - jego wejścia spodziewam się z ławki. Antony również myślę, ze po 1 treningu indywidualnym i chyba dwóch z druzyna nie wyjdzie od pierwszej minuty, tylko minimum w przerwie. Z przodu obstawiam natomiast Rasha, mimo wszystko robił z Lester dużo niewidocznej roboty, a obstawiam, ze możemy zagrać na kontry jak z Live
» 3 września 2022, 13:55 #62
Lisan: Nie nastawiałbym się na pogrom pokroju 8:2 jak lekkie 4:0 przyjmie z zadowoleniem
» 3 września 2022, 13:37 #61
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 13:47

3:0 jest do zrobienia jeśli będą skuteczni. Z lisami w 1 połowie spokojnie mogliśmy jeszcze jedna walnac. A co tam
» 3 września 2022, 13:47 #60
Piotrek1991d: Taka gra jak w dwoch ostatnich spotkaniach na Arsenal nie wystarczy.Nie ma co tez liczyc na jakis pogrom z naszej strony,wazne zeby utrzymac zwycieska serie ale pilkarze musza pokazac duzo wiecej niz ostatnio
» 3 września 2022, 13:57 #59
Klierek7: Szkoda ze Klopp przedłużył kontrakt odszedł by w blasku fleszy i chwały a tak zaraz go wyrzucą i skonczy na trenowaniu Radomiaka Radom.
» 3 września 2022, 13:30 #58
Abstrahujacy: Według angielskiego komentatora na 9 ostatnich spotkań PL stracili aż w 8 bramkę jako pierwsi. Cudo. Właśnie ich słupek uratował przed podobną sytuacją na Goodison.
» 3 września 2022, 14:08 #57
UnitedFan07: Klopp jest dla live jak SAF dla United zrobia wszystko zeby zostal u nich maksymalnie dlugo jak sie da inaczej wroca do czasow steviego gerrarda. Prawda jest taka że gdyby nie geniusz Pepa Guardioli to Klopp mialby juz 3 tytuly PL
» 3 września 2022, 14:31 #56
roche: Ostatnio słabo nam z nimi szło. Nawet jak byli bez formy to jakoś z nami dawali radę. To teraz jak są w formie miejmy nadzieję, że nasi im się odgryzą. Oj przydałoby się wygrać ten mecz
» 3 września 2022, 13:02 #55
RedFox: Akurat to trochę bzdura, bo w ostatnim meczu z nimi zwyciężyliśmy 3:2 po hat-tricku Ronaldo i to my w tamtym momencie byliśmy w gorszej formie od Arsenalu. Oczywiście, że fajnie by było jutro wygrać meczyk, ale trzeba oddać że Arsenal wydaje sie znacznie mocniejszą drużyną niż jeszcze pół roku temu.
» 3 września 2022, 13:07 #54
awe: Nie bzdura bo osatnie 5 meczy z nimi to 3 porazki 1 remis 1 zwycisetwo.
» 3 września 2022, 13:46 #53
PastaDoCiasta: RedFox, mecz który opisujesz to przedostatni, ostatni to był ten, co Bruno nie strzelił karnego, a potem Xhaka miał strzał życia i odpadliśmy z walki o top4.

Trzeba oddać że Arsenal wydaje sie znacznie mocniejszą drużyną niż jeszcze pół roku temu - dokładnie, tak samo jak my. Obstawiam wyrównany mecz
» 3 września 2022, 13:49 #52
Siklen: Nie w ostatnim meczu i nie po hat-tricku Ronaldo, w tamtym meczu jedna bramkę dołożył Bruno
» 3 września 2022, 13:50 #51
Abstrahujacy: Lepiej nie patrzeć na 5 poprzednich spotkań z Leicester przed ostatnim meczem... Statystyki i historia pokazują przeszłość a United budują przyszłość :)
» 3 września 2022, 14:04 #50
gohome: Siklen

Ronaldo strzelił ta bramkę po asyście Matica.
» 3 września 2022, 15:50 #49
RedFox: Trzeba podejść do meczu z Arsenalem z ogromnym szacunkiem do przeciwnika. Kanonierzy nie bez przyczyny znaleźli się na 1 miejscu w lidze. Grają bardzo zrównoważony, przemyślany futbol, nastawiony ofensywnie, ale też potrafiący zagrać na 0 z tyłu. To co trzeba im też oddać, że zawsze nawet pomimo niekorzystnego wyniku potrafią walczyć do końca i wcisnąć pod sam koniec meczu jakąś bramkę. Ktoś powie: Szczęśliwe zwycięstwo, fart, dla mnie świadczy to o waleczności i odwadze, której nie można odmówić zawodnikom Arsenalu.

Manchester United będzie musiał jutro tą waleczność i charakter pokazać, jeśli chce liczyć na zwycięstwo lub chociaż remis. W obronie faktycznie widać znaczną poprawą, czuć świetną relację kwartetu Malacia-Varane-Martinez-Dalot. Teraz trzeba tą samą energię wlać w środek pola i atak, gdzie pojawia się zbyt często chaos. Ostatni występ Bruno daje nadzieję, że pociągnie swoją charyzmą całą ofensywę, ale do tego potrzeba też będzie energii Sancho, Rashforda, czy Eriksena. Trzeba wykorzystywać jak najwięcej sytuacji i zachowywać się pod bramką przeciwnika w sposób wyrachowany, bez kombinowania. Bo jak już podkreślę po raz kolejny, Arsenal to drużyna pełna jakości, budowana od lat i w kryzysowym momencie potrafi się spiąć i powalczyć do końca. Mam nadzieję, że obie drużyny podejdą do tego spotkania z chęcią zwycięstwa i obejrzymy jutro świetny meczyk.
» 3 września 2022, 12:59 #48
Jarecki: Witam wszystkich. Mam pytanie, wie ktoś może z iloma zawodnikami byliśmy łączeni tego lata? Tak z ciekawości pytam czy ktoś widział takie podsumowanie
» 3 września 2022, 12:27 #47
karmnik: Dzień dobry, ze wszystkimi, jednakże tylko sześciu dołączyło, pozdrawiam udanej soboty
» 3 września 2022, 12:48 #46
Klierek7: Kamtor prowadzi dokładne statystyki napisz do niego.
» 3 września 2022, 13:32 #45
PastaDoCiasta: zależy jak rozumieć - byliśmy łączeni - bo przez kogo? Media? Liczą się tylko te zarejestrowane czy półamatorskie blogi tez? A insajderzy z Twittera? Bo jak zaliczymy szeroko, to Kamtor z Devilpage połączył nas ze wszystkimi
» 3 września 2022, 13:51 #44
martine7: pewnie ta, chłop może pobić sporo rekordów, jeżeli go ominą kontuzje
» 3 września 2022, 12:25 #43
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 12:26

Spokojnie, zaczął rewelacyjnie zobaczymy jak skończy. Haland to zawodnik, który znika w ważnych meczach i łapie kontuzje
» 3 września 2022, 12:25 #42
Balo45: W którym ważnym meczu zniknął geniuszu?
» 3 września 2022, 12:31 #41
Fafky19: Jak zazdroszczę im drużyny, która stwarza tyle sytuacji bramkowych, wtedy potrzeba jedynie kogoś kto to wykończy. U nas nawet Ronaldo mógłby zostać królem strzelców, gdyby miał więcej sytuacji, nie liczę akurat jakoś szczególnie na niego, ale idą dobre czasy i więcej bramek w końcu zacznie wpadać. Kwestia czasu. Ten Hag to powoli ogarnia.
» 3 września 2022, 12:56 #40
Litosci: Z liverpoolem
» 3 września 2022, 12:56 #39
szymek1193: Antony lepszy
» 3 września 2022, 12:57 #38
Alibaba: W meczu z nami zniknie :)
» 3 września 2022, 13:00 #37
boro: piłkarz piłkarzem, cała drużyna jest świetna i dzięki niej Haaland ma znakomite sytuacje
» 3 września 2022, 13:36 #36
Glory1878: Wygramy 3:0
2x Sancho i samobój Xhaki
» 3 września 2022, 11:35 #35
Litosci: Xhaka grający wyżej to zupełnie inny zawodnik
» 3 września 2022, 12:48 #34
PastaDoCiasta: Ale nie zagra wyżej, bo na ŚPD mają szpital
» 3 września 2022, 13:57 #33
wider: mam nadzieję że w tym meczu zagramy lepiej w ofensywie niż w dwóch poprzednich meczach gdzie okazji bramkowych było bardzo mało. Choć ucieszę się nawet z wygranej 1:0 gdzie oddamy tylko 1 strzał
» 3 września 2022, 11:33 #32
top4fun: W Arsenalu wyleciała połowa składu przez kontuzje i może przez to nie będą tak świetne grać jak ostatnio. Otwiera się szansa na korzystny wynik i taki remis można brać w ciemno
» 3 września 2022, 11:27 #31
karmnik: Ale to przyjaciel z tej strony wybitnych intelektualistów od arsenalu, no dla nich remis mogą w ciemno brać
» 3 września 2022, 12:51 #30
top4fun: A to może mecze z słabym soton i beznadziejnym lester były takie wybitne żeby nastawiać się na fajerwerki z drużyną która do tej pory wszystko wygrała i gra dobrą piłkę? Co niektórzy powinni zejść ostro na ziemie widzę
» 3 września 2022, 12:58 #29
MVPMU: Takie odklejki to tylko kibice Arsenalu na stronie United są w stanie pisać.
» 3 września 2022, 13:33 #28
PastaDoCiasta: Dobrze, że u nas cały skład cały i zdrowy, na czele z Martialem, zawieszonym od lutego Greenwoodem i Ronaldo bez okresu przygotowawczego
» 3 września 2022, 13:59 #27
LukasMUFC: Prawda jest taka, że zarówno drużyna Arsenalu jak i kibice, przed każdym starciem z nami na OT walą w majty. Dlatego myślę, że jutro ich pykniemy w dobrym stylu. Elo.
» 3 września 2022, 11:22 #26
padaczka76: Nie ma co ich pykać po tym co narobili w majty tylko solidnie butem i wgniesc w ziemie
» 3 września 2022, 11:51 #25
Litosci: Szczególnie ze ostatnimi czasy arsenal nas leje tak jak my city za Ole
» 3 września 2022, 12:49 #24
RedFox: Trochę szacunku do przeciwnika, Arsenal to już nie ta sama drużyna co rok temu. Są w znacznie lepszej sytuacji od United, nawet pomimo paru kontuzji.
» 3 września 2022, 13:01 #23
TenHag4ever: No nic pora spuścić łomot armatkom. Arsenal to drużyna kompletnie bez charakteru i pora, aby posmakowali siły czerwonych diabłów!
» 3 września 2022, 11:12 #22
RedFox: "drużyna kompletnie bez charakteru" - co? Oglądałeś ich ostatnie mecze? Trochę obiektywizmu by się przydało. Akurat charakter to ostatnia rzecz, jaką można by było im odmówić. Niezwykle waleczni i chrakterni jutro zapewne też pokażą że nie bez przyczyny są na 1 miejscu w lidze.
» 3 września 2022, 13:02 #21
Lisan: Szkoda że taka seria Arsenalu zostanie zakończona. Ale każda seria ma swój koniec. Pora by Armatki zmierzyły się z wymagającym przeciwnikiem :)
Liczę że zagramy swoim najmocniejszym składem plus Antony.
» 3 września 2022, 10:53 #20
atotrikos: Zakładam równy techniczny mecz ale to my mamy więcej asów w rękawie i to bierzemy.

2-1, Ronaldo z golem.
» 3 września 2022, 10:34 #19
Litosci: Aktualnie z nasza laga od De gei ciężko to nazwać techniczna gra.
» 3 września 2022, 11:07 #18
karmnik: Przeczytaj swój nick i zacznij oglądać mecze jak tylko lagi widzisz
» 3 września 2022, 11:18 #17
Litosci: Ale się wszyscy tego nicku przyczepili. Może mi powiesz ze De gea piłkę po ziemi pięknie rozgrywa, a nie wali lagi na Rasha który kompletnie nie potrafi walczyć w powietrzu. Co innego reszta drużyny, która potrafi poklepać. Ale przez te lagi non stop tracimy piłkę a arsenal to nie southsmpton czy lisy i kogą to wykorzystać.
» 3 września 2022, 12:51 #16
karmnik: No wybacz ale z twojego komentarza nie wynikało to co dopisałeś, czyli ze reszta potrafi poklepać i to widać, chociażby z rozmontowanym leicester przy bramce w trzech podaniach. Nie wszystko od razu przyjdzie..
» 3 września 2022, 13:00 #15
CoachMark: Zakładam rowny mecz i remis. Głównie za sprawą tego, że united ma za małą siłę ognia i raczej nie przewiduje by stać ich było na ani zachowanie czystego konta przeciw Arsenalowi, ani strzelenie więcej niż oni. 1:1 najpewniej.
» 3 września 2022, 10:19 #14
PastaDoCiasta: Laurie Whitwell (Tier 1): Casemiro w momencie transferu na Old Trafford nie otrzymał dwukrotnie większej tygodniówki od tej, jaką pobierał w Realu. W rzeczywistości Czerwone Diabły zapewniły piłkarzowi niewielki wzrost apanaży. Ponadto w kontrakcie znalazł się zapis, że jeśli United nie uzyska kwalifikacji do Ligi Mistrzów, pensja Brazylijczyka zostanie zmniejszona do madryckiej gaży.
» 3 września 2022, 09:46 #13
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.09.2022 09:53

Żeby pasowało ludziom do narracji, ze United daje duże pensje(mimo, ze daje), to potrafią porównywać brutto z netto 1 do 1.
» 3 września 2022, 09:53 #12
jesse: Arsenal to dostarczyciele punktów i tak ten mecz powinniśmy traktować - zwycięstwo jest koniecznością.
» 3 września 2022, 09:38 #11
CobyD: Kolego, rozumiem, że chcemy i musimy wygrać, ale zejdź trochę na ziemię, bo do tej pory Arsenal akurat nikomu punktów nie oddał :)
» 3 września 2022, 10:15 #10
padaczka76: No to teraz odda. jakie zejdź na ziemie? a co to jezus? trzeba ograć cieniasow i tyle. invincibles dla ubogich
» 3 września 2022, 11:47 #9
CobyD: No tak, a później jak się noga podwinie, to będziecie wszyscy stękać i jęczeć. Trochę pokory - to wszystko.
» 3 września 2022, 12:02 #8
padaczka76: trzeba być pewnym siebie ograli lfc to i ograja arsenal
» 3 września 2022, 12:05 #7
jesse: CobyD - najbardziej nieznoszę klubów z zatoki perskiej, ale tuż za nimi jest Arsenal. Nie wiem nawet dlaczego, ale szczerze ich nie lubię i uważam, że to jest po prostu podrzędna drużyna. Taka czysta niechęć. I tyle.
» 3 września 2022, 17:59 #6
Fafky19: Coś czuję, że właśnie United przerwie serię wygranych Arsenalu. Go United!
» 3 września 2022, 09:15 #5
SimplyJack: Rozumiem, że Arsenal dobrze rozpoczął sezon, dobrze grają, mają formę, dobrze dla nich, ale "seria wygranych"? Serio? Gdyby była 12, 13 czy 15 kolejka i nadal by mieli komplet punktów, wtedy można byłoby mówić o serii. Jesteśmy po 5 kolejce, Arsenal nie grał jeszcze z nikim z topu, więc do oceny ich prawdziwej formy potrzeba jeszcze trochę.
Żeby była też jasność, nie umniejszam im, może faktycznie polecą jak taran przez kilka kolejnych kolejek, ale niech najpierw to udowodnią.
Mimo wszystko liczę na to, że jutro zobaczymy piękną grę i wygraną w wykonaniu United i to będą po prostu zwykłe 3 punkty, a nie przerwanie jakiejś wielkiej serii.
» 3 września 2022, 10:24 #4
szefikxD: Simplyjack: przypomnij mi kiedy my mielismy chociaz taka serie wygranych xd
» 3 września 2022, 11:40 #3
Ronaldomanutd: Mieliśmy raz serię chyba 20 parę meczów na wyjeździe beż porażki
» 3 września 2022, 14:12 #2
SimplyJack: szefikxD: Ahh uwielbiam ten argument. Jak powiesz, że jesteś dumny z naszego rządu to się ani trochę nie zdziwię.
Jak coś, do informacji dla Ciebie, to ja pisałem o Arsenalu a nie United.
» 3 września 2022, 15:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.