Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cristiano Ronaldo nosi się z zamiarem opuszczenia Manchesteru United

» 2 lipca 2022, 20:12 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Cristiano Ronaldo poprosił szefostwo Manchesteru United o zgodę na transfer, jeśli na biurko klubowych działaczy trafi za niego odpowiednia oferta w letnim okienku – informuje BBC Sport.
Cristiano Ronaldo nosi się z zamiarem opuszczenia Manchesteru United
» Cristiano Ronaldo może opuścić Manchester United w letnim okienku
Czy Twoim zdaniem Cristiano Ronaldo opuści Manchester United w letnim okienku?
Ronaldo jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2023 roku. Angielskie media od dawna spekulują, że Portugalczyk może nie wypełnić swojej umowy do końca, bo Czerwonych Diabłów zabraknie w najbliższej edycji Ligi Mistrzów.

Ronaldo w poprzednim sezonie był najlepszym strzelcem Manchesteru United. 37-latek zdobył dla Czerwonych Diabłów 24 bramki.

BBC Sport informuje, że Cristiano Ronaldo nie pali się do gry w rozgrywkach Ligi Europy po raz pierwszy w swojej karierze. Pięciokrotny zdobywca Złotej Piłki uważa, że na obecnym etapie kariery dostępne mogą być dla niego atrakcyjniejsze opcje.

Ronaldo miał poprosić szefostwo Manchesteru United o wyrażenie zgody na transfer, jeśli na stole pojawi się ciekawa oferta dla zawodnika oraz dla samego klubu. BBC Sport informuje, że Czerwone Diabły na razie nie skomentowały sprawy, choć raczej niechętnie pozbędą się swojego piłkarza.

W ostatnich dniach Cristiano Ronaldo był łączony z transferem do AS Romy. Włoski dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że CR7 nie ma żadnego porozumienia z innym klubem. Jorge Mendes, agent piłkarza, od tygodni rozważa różne opcje i zamierza nadal to robić w nadchodzących tygodniach.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Dean Henderson wypożyczony z Manchesteru United
Następny news »
Trzy kluby z Premier League w grze o Jessego Lingarda

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (507)


SkuzikRedDevil0: Nowe United będą budować 30 latkowie po zawałach?
» 4 lipca 2022, 13:36 #507
Rebxie: On miał atak serca. Po zawale nikt by mu nie pozwolił grać.
» 4 lipca 2022, 13:38 #506
SkilledHydra16: Spoko transfer, ale bez przesady. Jako takie uzupełnienie może być, ale mam nadzieję że to nie będzie nasz główny transfer tego okna. A jeśli chodzi o pomoc to i tak trzeba kogoś sprowadzić kto będzie grał niżej, może tego De Jonga jednak klepną
» 4 lipca 2022, 13:35 #505
brazylianwisnia: Eriksen to kozak. Oby się potwierdziło. Wymienić Mate na Dunczyka to by było mistrzostwo.
» 4 lipca 2022, 13:34 #504
artrad9448: Kaczka dziennikarska o odejściu Ronaldo podziałała na nasz zarząd
» 4 lipca 2022, 13:32 #503
Robert3344: No i super wzmocnienie Eriksen. Im mniej McFreda w środku pola tym lepiej. Te pół sezonu miał dobre w Brentford, co daje jakieś nadzieje. Zresztą gość zjada na dzień dobry naszych śmiesznych pomocników, może poza Bruno, a ludzie będą pisać, że 30 letni gracz z problemami z sercem XD
» 4 lipca 2022, 13:31 #502
OldFasion: Bo to prawda.
Eriksen ma fantastyczne umiejętności ale przez swoje problemy jedną nogą był na tamtym świecie. Obecnie ma 30 lat i funkcjonuje z rozrusznikiem a granie w topowym klubie PL to nie jest spacer po parku.
Jego transfer to duże ryzyko dla wszystkich.
» 4 lipca 2022, 13:38 #501
artrad9448: Kessie też oficjalnie w Barcelonie. Może w końcu ruszy domino
» 4 lipca 2022, 13:31 #500
RedOskar18: Cieszy mnie ten transfer , dobre uzupełnienie składu. Zawsze go lubiłem mimo ze nie grał dla nas bo to nie żadna gwiazdeczka tylko ciężko pracujący grajek który mimo tego co się stało jak gra się w piłkę nie zapomnial
» 4 lipca 2022, 13:30 #499
PogbaKingOfMANU: No to w końcu ruszają jakieś transfery DO klubu, zamiast tylko Z klubu. Nareszcie! Bardzo dobrze.

Choć nie wiem, czy Eriksen jako gość po zawałach wytrzyma tutejsze, że tak powiem, "wrażenia" ;) Oglądając naszą grę, czy czytając doniesienia z klubu czasem i sprawne serducho ledwo wytrzymuje nerwy. To tak pół żartem, pół serio.
» 4 lipca 2022, 13:28 #498
pilchu: Cieszy mnie transfer Eriksena. Gość do środka pola któremu nie przeszkadza piłka.
» 4 lipca 2022, 13:30 #497
pbskarpy: Apollon Limassol świeży mistrz Cypru. Gra w LM. Na Cyprze pogoda wyśmienita. Będzie gdzie opalać ciało i robić zdjęcia na IG. Cały czas potężna Europa. A z tygodniówki chociaż na jeden rok można trochę zejść. Przecież do końca życia nie będzie pobierał 500k tygodniowo.
» 4 lipca 2022, 13:23 #496
brazylianwisnia: To jeszcze niech rząd cypru dorzuci się do transferu z 40mln i mogą brać Ronaldo.
» 4 lipca 2022, 13:35 #495
sztejner: Ortega255
Bardziej mnie dziwi jak można skreślać piłkarzy zanim się nie zaprezentują ;)
Daleko mi do bicia konia po takich transferach,ale daj chłopakom pograć może co ?
Ten "Darmowy" Eriksen może być lepszym transferem niż Ci wszyscy kupieni za 70+ do tego klubu
» 4 lipca 2022, 13:33 #494
PogbaKingOfMANU: Ale co Ci to przeszkadza? Ja się cieszę, że po prostu transfery w końcu ruszają, bo reszta rywali już się zbroi od początku okienka, a tu była cisza. A jak wyjdą te transfery, to się okaże. Ja się na nic nie napalam, już na żadne nazwiska, mieliśmy tyle niewypałów które miały być z miejsca hitem, że nie ma co brać czegoś za pewniaczka. Spokojnie poczekam na rozwój wydarzeń.
» 4 lipca 2022, 13:34 #493
Xchrisx7: Eriksen! Cieszy mnie ten transfer X razy bardziej niż ewentualny De Jonga (i oby do niego nie doszło).
» 4 lipca 2022, 13:18 #492
SickRabbit: Oby, nie pomagajmy finansowo temu klubowi. Like Frenkie, hate blaugrana.
» 4 lipca 2022, 13:27 #491
PogbaKingOfMANU: Też nie chciałbym interesów z barceloną (celowo z małej). Za te ich śmieszne zagrywki przy transferze. I De Jonga też nie chce, skoro jest wypychany z klubu na siłę a on dalej zapiera się rękoma i nogami przed odejściem, to aby nie było powtórki jak z Di Marią.
» 4 lipca 2022, 13:30 #490
kielbasior: David Ornstein: 🚨 EXCLUSIVE: Christian Eriksen has verbally agreed to join Manchester United as a free agent. 30yo playmaker has communicated desire to play for #MUFC + accept 3y deal. Contract needs to be finalised & medical conducted before move complete
» 4 lipca 2022, 13:11 #489
artrad9448: Podobno Ajax bierze za 30 MLN Berwijna od totków
Może to oznacać że porozumienie za Antonego jest bliskie
» 4 lipca 2022, 13:09 #488
pictor: Możliwe też, że chcą wzmocnić skład.
» 4 lipca 2022, 13:10 #487
Szym1: Może szukają kogoś za Antonego
» 4 lipca 2022, 13:18 #486
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 13:08

ERIKSEN W UNITED - Ornstein. Praktycznie druga oficjalka w tym tygodniu. Do piątku ma być trzecia. Może uda się jeszcze przed wyjazdem docisnąć FCB i będzie 4.
» 4 lipca 2022, 13:07 #485
Pyra: Eriksen na 3 lata w United!!
» 4 lipca 2022, 13:07 #484
Pyra: Ale szambo wybiło
» 4 lipca 2022, 12:56 #483
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 12:49

Nawet jeśli CR7 chce odejść, to zwyczajnie nie ma gdzie. Jest raptem garstka klubów, które mogą zapłacić za jego transfer, podpis pod kontraktem i sam kontrakt (500k). Przecież nie oddamy go, żeby jeszcze dopłacać przez 1 rok do kontraktu. W grę tak na prawdę wchodzi tylko Bayern, PSG i Chelsea. Hiszpanię odrzucam.

Bayern ma na 9 Lewego i określony sposób zarządzania i budowania struktur płacowych. Nie po to oddawali za darmo Alabę czy Sule, którzy chcieli znaczne podwyżki, żeby teraz ściągać CR7 na rok góra 2 lata, który z marszu miałby zdecydowanie najwyższy kontrakt w drużynie. Co pociągnęłoby kolejkę chętnych po nowe kontrakty.

PSG już teraz buja się z Neymarem, Messim i Icardim. Do tego Mbappe dostał kosmiczną podwyżkę.

W zasadzie jedyną opcją dla niego jest Chelsea. Ale czy chciałby odchodzić do innego klubu w Anglii? Też tego nie widzę. Chelsea też ponoć nie jest zbyt chętna na taki ruch.

Plotki o Napoli czy Romie nawet nie rozpatruje w formie żartu. Te kluby są wymieniane wyłącznie do zapełnienia rubryk dziennikarskich.

Jeśli ostatnie doniesienia o CR7 to nie jest jakaś forma nacisku na szybsze transfery, to już sam nie wiem czym jest.

Najlepiej dla nas oczywiście jest żeby został. Na tym etapie budowania drużyny, nie jesteśmy w stanie go zastąpić.
» 4 lipca 2022, 12:47 #482
mlodyxp12: dokladnie, gdzie niby mialby pojsc? tez uwazam ze to zagrywka zeby nacisnac klub na bardziej zdecydowane i mocniejsze ruchy na rynku transferowym czego nam brakuje od dawna, saga za saga i mam wrazenie ze to sie nie konczy, kiedy sneijder?
» 4 lipca 2022, 12:57 #481
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 13:13

Lewy nie zostanie w Bayernie, tam już za dużo rzeczy zostało powiedziane.
Barca oferuje 40 baniek, Bayern twardo stoi na 50. Dogadają sie na 99%. Wakat sie robi jeśli go zechcą. Lewy zarabiał w Monachium 23 mln rocznie (480k tygodniowo) więc zaoferować mu kontrakt Lewego to już bardzo blisko jego wymagań. Więc w przypadku Niemców to nie jest żadne zawyżanie kominów płacowych. Bo od dawna podobnie płacą.

Neymar tak samo może odejść (Chelsea, Newcastle) i robi sie miejsce na lewym skrzydle w Paryżu. Do tego odszedł Di Maria. Miałby pewny plac do gry przez cały sezon. Lajtowa liga, i całe siły skupione na LM.
No i Cristiano z Messim w jednej drużynie? Historia na film i największe "boom" w historii futbolu.

Także opcji do odejścia ma całkiem sporo. Bayern i PSG/Chelsea.
» 4 lipca 2022, 13:10 #480
mycka86: Z Lewym dopóki nie zobaczę oficjalnie, to nie uwierzę w jego odejście. Tam jest za dużo gdybania. Nic nie wykluczam, ale to ciągle Bayern decyduje o wszystkim.

PSG zostanie z Neymarem tak jak Real został z Balem. Będzie tam siedział do końca kontraktu. On od 5 sezonów traci połowę meczów przez różne kontuzje, do tego ma niedorzeczną tygodniówkę. Newcastle ? Tam najwyższa tygodniówka to 100k.
» 4 lipca 2022, 13:20 #479
Braks: Kiedy się coś dowiemy o greenwoodzie bo to chyba nasz najlepszy napastnik
» 4 lipca 2022, 12:43 #478
essaEdek: Nie zanosi się na to aby coś się zmieniło. Raczej nie ma co go brać na razie pod uwagę w budowaniu zespołu.
» 4 lipca 2022, 12:46 #477
essaEdek: Malacia podpisuje kontrakt, oficjalka raczej jeszcze dziś.
» 4 lipca 2022, 12:41 #476
spartan1: MixEx dobrze mówisz, z Ronaldo w kadrze potrzebny był nowy napastnik na gwałt, teraz po odejściu Ronaldo potrzebujemy dwóch napastników z najwyższej półki, już widzę jak Rashford i Martial odpowiadają za atak, Martial większość sezonu będzie kontuzjowany, Rashford to drugi Welbeck, Elangi nawet nie liczę bo United tonie jest jego poziom i nigdy nie będzie, jego poziom to Championship lub co najwyżej klub z dolnej tabeli Premiership, ale ten klub nisko upadł, jeśli zarząd nir zrobi odpowiednich transferów ETH podzieli los swoich poprzednikow,
» 4 lipca 2022, 12:37 #475
essaEdek: "(...)Rashford to drugi Welbeck".

Dalej nie trzeba czytać, widać, że gwóźdź w mózgu.
» 4 lipca 2022, 12:40 #474
Pyra: Najlepsze jest to, że taki Elanga pobił rekord w wyskoku. Skacze wyżej od CRa.
A o czym to świadczy? O tym, że młodzi się cały czas rozwijają i mogą w każdej chwili wejść na odpowiedni poziom.
Ale siedząc przed komputerem tego nie widać, na szczęście trener widzi ich na co dzień i sam zadecyduje kto się przyda.
» 4 lipca 2022, 12:51 #473
ReddeviL1987: Kolega odjechał. Dodam tylko tak pół śmiechem, pół żartem:
Welbeck 21/22- 25 wyst. 6 goli, 2 asysty
Rashford 21/22- 25 wyst. 4 gole, 2 asysty
Jakby nie patrzeć w daleką przeszłość, to w tamtym sezonie podobny poziom prezentowali. ;)
» 4 lipca 2022, 13:02 #472
GuteFrage: W tym tygodniu najprawdopodobniej 2 a nawet 3 oficialki więc przestańcie jęczeć.
» 4 lipca 2022, 12:32 #471
essaEdek: Co w tej Chelsea się dzieje?
» 4 lipca 2022, 12:33 #470
Himen: Niech już odchodzi bo póki ten gość jest w klubie to mówienie o jakimkolwiek budowaniu drużyny jest totalnie bezsensowne. Bayern, real, City tam pasuje, ale nie u nas gdzie trzeba wrócić do podstaw
» 4 lipca 2022, 12:31 #469
MixEx: Miała być rewolucja. Nie ma nawet ewolucji. Kompletnie sie nie dziwie ze Ronaldo chce odejść z tego bajzlu. Dziury w kazdej formacji jak leje po bombach a na DP czytam ze jeszcze jest czas bo okienko jeszcze 2 miesiące..... gdzie zgranie z zespolem na treningach, gdzie okres przygotowawczy gdzie czas na aklimatyzacje? Chyba tam gdzie aktualnie znajduje sie United czyli w d....
» 4 lipca 2022, 12:20 #468
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 12:30

Nawet jeśli kupilibyśmy wcześniej De jonga, Martineza, i chociażby Eriksena to oni i tak jeszcze by nie trenowali gracze którzy byli na reprezentacji w czerwcu dostali dłuższe wolne. Oczywiście że lepiej jest kupować piłkarzy jak najszybciej, jednak na takim dłuższym negocjowaniu się można oszczędzić sporo kasy. Mogliśmy od razu zapłacić 85mln. za De jonga jednak przez te negocjacje trafi on do nas o 20mln taniej (Jeśli w ogóle trafi). 20 mln za które kupiliśmy Malacie. Transfery De Jonga i Martineza mają zostać dogadane do końca tego tygodnia. A transfer Eriksena też jest blisko.
» 4 lipca 2022, 12:28 #467
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 12:33

W tym tygodniu bodajże w czwartek lecimy na torune. Na ten moment mamy 1 tylko transfer który nie był aż tak bardzo konieczny. W środku pola nadal sie nie wzmocnilismy i podejrzewam ze De Jonga ściagniemy dopiero po torunee. Tak to bedzie wygladalo. Kolejnym transferem bedzie Martinez ale czy jest to taka konieczność ? A Jones, Bailly i Tuanzebe nadal są z nami wiec po co sciagamy kolejnego obronce ? Powinnismy wzmocnić atak i środek pola i to powinno byc priorytetem. A my ruszamy na Torunee bez ładu i składu z nadzieja ze moze ta garstka partaczy nagle wskoczy na wyższy poziom i moze uda się bez koniecznych transferów... Juz to widzę xDD. Cagle popelniamy te same błędy i trenerzy nawet nie moga dobrze przygotować druzyny do sezonu bo ściagamy zbyt pozno zawodników.
» 4 lipca 2022, 12:32 #466
Szym1: Ronaldo odchodzi , mamy kolejne wzmocnienie tym razem całej drużyny
» 4 lipca 2022, 11:51 #465
Glory1878: Zobaczysz to wzmocnienie jak bedzie Martial w ataku śmigał.
» 4 lipca 2022, 11:55 #464
DevoMartinez: No jednak bez Ronaldo zespół zaliczał lepsze sezony, nie ma co zaklinać rzeczywistości że było na odwrót.
» 4 lipca 2022, 12:12 #463
Pyra: Odejście CRa oznacza zakup nowego napastnika.
Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie liczył na Martiala czy Rashforda.
» 4 lipca 2022, 12:14 #462
Rebxie: I kogo kupią, jak nie ma żadnej ciekawej opcji na rynku?
» 4 lipca 2022, 12:22 #461
Himen: Martial i rashford wystarczą w zupełności, wystarczy że jeden się nie sfochuje jak mała dziewczynka przy zmianie w trakcie meczu.
» 4 lipca 2022, 12:33 #460
levy181: Teoretycznie rozumiem pogląd osób które mówią że winny jest Ronaldo bo gra była ustawiona pod niego było to widać jak sam Bruno prawie zawsze szukał CR7 na boisku. Z drugiej strony jak wytłumaczyć zjazd innych zawodnikow
» 4 lipca 2022, 12:34 #459
Pyra: to kogo kupią to chyba kwestia trenera, nie sądzisz?
chyba, że znowu znawcy na DP mają mu wybierać skład
» 4 lipca 2022, 12:35 #458
Szym1: Dziwne dlaczego nawet byli piłkarze z którymi grał Ronaldo wypowiadają się w podobny sposób co ja. Czuje po kościach ,że będzie to dobra dla całego zespołu.
» 4 lipca 2022, 12:43 #457
Rebxie: Zgadzam się to kwestia trenera, ale aktualnie nie ma na rynku nikogo, kto mógłby chociaż w połowie zastąpić Cristiano.
» 4 lipca 2022, 12:45 #456
essaEdek: Sources close to United players told The Athletic that Ronaldo’s exit would “liberate” some of his team-mates and allow them to express themselves again — almost as if a weight would be lifted from their shoulders [ @TheAthletic ] #mufc

Cristiano Ronaldo wants to see more ambition from United. He believes that United need at least 3-4 important players as soon as possible. Ronaldo admires Erik ten Hag, but he believes the problem is the level of the playing squad at Old Trafford [ @FabrizioRomano ] #mufc
» 4 lipca 2022, 11:44 #455
atotrikos: Malacia
FDJ
Martinez
Eriksen
A Antony jako last minute transfer Ala gwiazda- i tak kontja więc nie potrenuje i nie forsują.

Głęboko wierzę w taki obrót spraw a CR7 zostanie i szpica to: Cris, Rash i Martial.
» 4 lipca 2022, 12:03 #454
Radomirus: Wszedłem sobie na konkurencyjną stronę o United a tam tytuły newsów:
DDG - nie możemy doczekać się wyjazdu na przedsezonowe tournee
Carrick - nie mogę doczekać się początku sezonu pod wodzą Ten Haga
Ja bym dodał następny taki - nie możemy się doczekać Ronaldo na treningu ;)
» 4 lipca 2022, 11:32 #453
matheo: Jest jeszcze opcja pod tytułem "Możemy nie doczekać się Ronaldo na treningu" :)
» 4 lipca 2022, 11:42 #452
Radomirus: To już tytuł na następny news - w końcu ponoć liczą się clickbaity ;)
» 4 lipca 2022, 11:47 #451
toja: Dzisiaj czytałem że trwają rozmowy agenta Crisa z Chelsea. Mam nadzieję że tam nie przejdzie
» 4 lipca 2022, 11:32 #450
essaEdek: Tuchel go nie chce.
» 4 lipca 2022, 11:34 #449
Himen: Niby czemu nie? Odpadnie rywal do top4
» 4 lipca 2022, 12:35 #448
Danutd11: Mam nadzieje ze zostanie dokoptowac mu dobrych graczy Sancho , Rasch powróci do formy Bruno także . Inna wizja Ten Haga może przynieść skutki . Ronaldo ma jeszcze dobre dwa sezony zeby być na topie . Czemu nie pomoc ukochanemu klubowi wrócić bynajmniej na to 3 w następnym sezonie . GGMU
» 4 lipca 2022, 11:27 #447
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 11:31

bynajmniej nie równa się przynajmniej.
» 4 lipca 2022, 11:31 #446
Glory1878: Jak ETH nie wyjdzie u nas to zatrudnimy Pochettino, później Nagelsmanna, Conte i na końcu jakieś nowe objawienie trenerskie, ewentualnie jeszcze Zidana jak sie angielskiego nauczy. Jak to nie wypali to będzie znaczyło, że wina leży w zarządzie (:
» 4 lipca 2022, 11:24 #445
Radomirus: A potem zaczniemy ich wszystkich (poczynając od Moyesa) zatrudniać od nowa w drugiej turze ;)
» 4 lipca 2022, 11:26 #444
essaEdek: Dobra, Ronaldo out, Mitrović in i jedziemy!
» 4 lipca 2022, 11:24 #443
OldFasion: A gdzie Ty chcesz z Mitrovicem zajechać?
To nigdy nie był, nie jest i już nie będzie napastnik na topowy klub Premier League.
» 4 lipca 2022, 11:38 #442
essaEdek: Tym bardziej, że nigdy w topowym nie grał, a jednak z takimi klubami jak Fulham i Newcastle nastukał 24 bramki w PL. Ostatni dobry sezon, 43 gole w Championship więc jakiś tam progres zrobił. Oczekiwałbym od ETH jakiś nieoczywistych nazwisk z których można wydobyć drzemiący potencjał... lepsze to niż kolejny gracz rzekomo kochający klub.
» 4 lipca 2022, 11:43 #441
atotrikos: No Mitrović to dobry target - nie tylko strzela ale to taki wściekły pies biegający za piłką i denerwujący obrońców. O to chodzi właśnie. Kwestia ceny ale target git.
» 4 lipca 2022, 11:45 #440
atotrikos: Lenglet ->Tottenham ok 10mln - ciekawe te transfery Conteusza.
» 4 lipca 2022, 11:17 #439
PastaDoCiasta: Romano:

Cristiano Ronaldo will miss the return to Manchester United training today due to family reasons. Manchester United have accepted this explanation from Cristiano Ronaldo and his camp.

Przydałoby się przeczytać przed napisaniem komentarza, że Uuu wymusza transfer bendzie jak z Pokbom i kontusjami!!1
» 4 lipca 2022, 10:38 #438
SkuzikRedDevil0: Drugi Di Maria
» 4 lipca 2022, 11:15 #437
Anhel: Miałem nadzieje na jakieś dementi CR7 w sprawie chęci odejścia z klubu, nie wiem jakaś fotka w koszulce United na insta czy coś w ten deseń. Cisza pokazuje tylko ze to wszystko prawda a osobiście mam nadzieje ze nie wpłynie żadna satysfakcjonujaca oferta dla klubu i zostanie z nami.
» 4 lipca 2022, 10:29 #436
PastaDoCiasta: Klub nie zamierza go sprzedawać i to jest pewne. Jeśli wpłynie dobra oferta to sytuacja może stać się trochę kwaśna, ale na szczęście na to się nie zanosi. W Anglii wątpię by ktokolwiek go chciał (City przerabiane rok temu, Liverpool odpada z wiadomych przyczyn, Chelsea odmówiło, bo Tuchel go nie chce, a dalej Totki, Arsenal czy West Ham to żaden awans i nagle realność walki o mistrza), Bayern odmówił, a w Niemczech nikt inny nie jest z jego poziomu ani ich nie stać, z Francją i PSG to samo, we Włoszech wątpię w powrót do Juve, Milan też jakoś mi nie pasuje ze względu na styl budowania drużyny, a Inter wziął Lukaku i ma Lautaro. Z kolei w Hiszpanii Barca i Atletico odpadają z wiadomych powodów, a Real raczej też go nie weźmie po przeszłych kwasach i pozycji Benzemy (jak ktoś pisał wczoraj, po co zmieniać system który działa idealnie). Także bardziej bym to traktował (jeśli to oczywiście prawda) jako pokaz niezadowolenia Ronaldo z budowania drużyny. A sorry, przy całej mojej ogromnej sympatii do niego przez całą jego karierę, SAF nieraz mówił, że nikt nie jest większy od klubu i drużyna ma być budowana tak jak chce ETH a nie Cris
» 4 lipca 2022, 10:43 #435
Radomirus: Wierzysz, że agent Ronaldo razem z samym zawodnikiem rozpoczął tą operę mydlaną nie będąc już z kimś po słowie? Bo ja nie. Byłoby to dla samego Ronaldo trochę żenujące, gdyby dopiero po wczorajszych przeciekach i dzisiejszych "sprawach rodzinnych" zaczął szukać klubu bez jakiejś formy wstępnego porozumienia z potencjalnym klubem.

Bo jak to by wyglądało? Ronaldo chce odejść ale nikt nie składa oferty? Czy może ktoś składa ofertę ale potem ją wycofuje bo Ronaldo się nie dogada co do tygodniówki? Wydaje mi się, że Ronaldo jest już trochę za stary i ma zbyt cenną reputację by bawić się w takie podchody ;)
» 4 lipca 2022, 11:12 #434
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 11:31

Były też informacje, że cała sytuacja z odejściem jest kumulacją rozczarowania spowodowaną brakiem reakcji klubu na fatalne wyniki z poprzedniego sezonu. (Brak transferów do klubu) Więc wtedy wystarczyłoby w końcu wziąć się do roboty i zacząć konkretnie działać na rynku.

Moim zdaniem Ronaldo nie odejdzie i cała ta szopka to kolejne medialne rewelacje, ale zobaczymy co z tego wyniknie.
» 4 lipca 2022, 11:30 #433
Seszele: Lubię Cristiano Ronaldo i rozumiem jego ambicje.
Osobiście uważam, że jego odejście (pomimo całej mojej sympatii) wyjdzie United na dobre.
Ja wiem, że on ciągnął MU za uszy w zeszłym sezonie, wiem też, że gdyby nie jego bramki, to bylibyśmy w tabeli niżej. Sęk w tym, że patrzę na to nieco szerzej. Nie ma szans, abyśmy pozostali bez napastnika. Nie ma też większego sensu trzymać go na siłę. Zawsze da się załatać dziurę nowym transferem.
» 4 lipca 2022, 10:27 #432
brazylianwisnia: Trzeba na to mieć jeszcze kase. Dla nas załatanie obecnych braków jest ponad budżet. Moim zdaniem nikt nie będzie chciał go kupic. Oby to się nie odbiło na jego mentalu.
» 4 lipca 2022, 10:39 #431
Seszele: Wiem, też prawda.
Tylko zwolnienie go z takiej tygodniówki może pomóc zrealizować dodatkowy transfer.
Aczkolwiek również myślę, że ostatecznie zostanie na OT.
O jego mentalność akurat się nie martwię.
» 4 lipca 2022, 11:02 #430
SkuzikRedDevil0: Ronaldo nie pojawi się dziś w klubie. Powód: sytuacja rodzinna. No to cyrków ciąg dalszy.
» 4 lipca 2022, 10:17 #429
Seszele: Źródełko?
» 4 lipca 2022, 10:18 #428
essaEdek: athletic uk
» 4 lipca 2022, 10:22 #427
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 10:28

I teraz jeszcze Romano potwierdził.

Man United are aware of his desire to leave the club - but insist on their position: not for sale, want to keep him.
» 4 lipca 2022, 10:28 #426
jayjay2: I teraz jeszcze Romano przepisał po The Athletic, tak jak ma to w zwyczaju*
» 4 lipca 2022, 11:09 #425
essaEdek: Tyrell Malacia odwiedził dziś rano Carrington.
» 4 lipca 2022, 10:00 #424
essaEdek: #MUFC unsure when Ronaldo will report back this week
Talks with Ten Hag planned + going on tour non-negotiable
Rangnick proposed selling and replacing him in Jan
Club adamant he stays - have not pursued a striker

- The Athletic UK
» 4 lipca 2022, 09:27 #423
essaEdek: Ronaldo earning ÂŁ500,000 a week and turns 38 in February
#CFC appear only option in England but would Tuchel approve?
#PSG don't want 'bling bling' + Bayern is a non-starter
Napoli in #UCL but turned down Cavani for being too old - he's 35
» 4 lipca 2022, 09:28 #422
dlabigt23: I gdzie ten Ronaldo odejdzie ? Nie ma dla niego miejsca nigdzie. No chyba ze kręci go MLS albo jakieś Napoli gdzie dostanie tygodniówkę na poziomie 100-200 tys max.
» 4 lipca 2022, 09:49 #421
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 09:56

MLS nie ma LM :D Coraz bardziej wygląda to na sabotaż aby zarząd spiął się jeżeli chodzi o transfery. Z jednej strony super bo powoli robi się to wszystko już nudne, ale z drugiej, żeby zawodnik rządził klubem? Meh.
» 4 lipca 2022, 09:55 #420
essaEdek: #mufc say Cristiano Ronaldo is not expected back at Carrington today 'due to family reasons and the club has accepted this explanation'. [Samuel Luckhurst, MEN]
» 4 lipca 2022, 09:59 #419
essaEdek: Ronaldo's agent Jorge Mendes met new Chelsea owner Todd Boehly last week but Tuchel, like Ten Hag and Rangnck, wants an energetic mobile striker who can press. [ @draper_rob ]
» 4 lipca 2022, 10:02 #418
spartan1: Przecież klub już w połowie poprzedniego sezonu wiedział jak skończy się tamten sezon, nie można było jakoś tego wszystkiego załatwić na spokojnie (wybranie trenera, transfery) a tak teraz wszyscy wiedzą że jesteśmy pod presją i windują ceny za swoich piłkarzy a z każdym dniem będziemy pod większym ciśnieniem
» 4 lipca 2022, 08:22 #417
Pyra: Ja jedynie co przeczytałem to oficjalne stanowisko naszego trenera, który mówił, że w drużynie jest potencjał i nie potrzebuje przebudowywać całego składu od razu.
Ale oczywiście karuzela między sezonami musi się kręcić i codziennie trzeba czytać tę pierdoły.
» 4 lipca 2022, 08:40 #416
PastaDoCiasta: Tylko, że ETH został podpisany w maju. Oczywiście można mówić, że pewnie wcześniej się już dogadali, ale też nie jest rozsądne robienie już transferów pod trenera, póki ten oficjalnie nie podpisze umowy, bo, czego wielu nie potrafi zrozumieć, mówimy o wielu milionach a nie o zakupach na tydzień w Lidlu. Dodatkowo ETH zażyczył sobie wymianę całego działu scoutingu, transferowy był wymieniany i tak przy okazji i po prostu takie są realia. O zaklepywaniu transferów w kwietniu będzie można mówić w przyszłym sezonie, kiedy trener będzie ten sam i struktury zbudowane, a nie wylewanie żali czemu istniejący od lat dział Liverpoolu zaklepuje siedzącemu od lat Kloppowi transfery w maju, a u nas nie xd
» 4 lipca 2022, 08:57 #415
Pyra: Dlatego nie prowadzicie takich biznesów jak kierowanie United, bo od razu się na wszystkich obrażacie.
Często w mediach wszystko jest przedstawiane tak, żeby wywołać emocje. Jeżeli ETH chce mieć u siebie De Jonga to zrobi wszystko żeby tak się stało, to on na końcu odpowie za wyniki i chce mieć możliwie najlepszych zawodników w składzie.
A eksperci DP już wydali wyrok xD
» 4 lipca 2022, 07:36 #414
PastaDoCiasta: Większość mądrali tutaj to typowe polskie janusze, tylko tamci z kanapy trenują kadrę lepiej od selekcjonera, a ci klepiąc słynne 3 000 na rękę zarządzają wielomiliardowym przedsiębiorstwem xd
» 4 lipca 2022, 08:54 #413
Pyra: Ale to nie tylko zachowanie kibiców United ale prawie wszystkich klubów.
Kibice Realu są bardzo wnerwieni na Mbappe i cisną po nim przy każdej okazji.
A Perez? Powiedział, że młody chciał do Realu ale jak naciska na ciebie cały kraj z prezydentem włącznie, to nie jest normalne i go w pewnym sensie rozumie. Życzył mu szczęścia.

A dlaczego to zrobił? Bo tamten ma 23 lata i za 3 lata kończy mu się kontrakt, Real znowu usiądzie z nim do stołu i może sobie zapewnić napastnika na 10lat.
Tak robi się biznesy, porażka to część tej pracy i trzeba brać to na klatę i wyciągać wnioski.
» 4 lipca 2022, 09:55 #412
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 06:32

He he, śmiesznie się porobiło.
Przychodzi nowy menedżer z wizją i ma koncepcję, aby budować drużynę od silnej, jego zdaniem, szóstki.
Tymczasem mamy wylew specjalistów rozpisujących jakiego to on błędu nie popełnia i dlaczego nie bierze Rubena Nevesa, skoro FDJ wciąż nie zawitał na Old Trafford.
Nie mam pojęcia czy tak ciężko pojąć, że to zupełnie inny typ zawodnika? Czy tak ciężko pojąć, że sama dostępność Portugalczyka nie wystarcza, ponieważ może nie pasować do stylu EtH? Noż kurde, przecież to jest proste jak drut.

Naprawdę sądzicie, że Guardiola zbudowałby świetną drużynę nie pozyskując graczy pod swoją wizję?
Że nie wymuszałby pozyskania za wszelką cenę graczy, którzy będą realizować jego strategię?
Nie wydaje mi się. Guardiola nie będzie dobierał strategii pod kadrę, którą mu się narzuca (albo będących drugim lub trzecim wyborem), lecz będzie narzucał piłkarzy (pierwszy wybór), którzy będą realizować jego strategię. Tak samo powinno być w przypadku EtH.

P.S: Pomijam fakt, że Guardiola nie potrafi zbudować coś z niczego. Nie ma szans. To nie jest menedżer tego kalibru co m.in. Jurgen Klopp.
» 4 lipca 2022, 06:27 #411
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 07:37

No tak, bo klopp potrafi zbudowac cos z niczego, dlatego zaczal osiagac sukcesy dopiero po 3 latach pobytu w Angli, jak wymienil całą podstawową 11! :)
Rozwala mnie ta gloryfikacja i zakrzywianie rzeczywistość.
» 4 lipca 2022, 07:36 #410
Himen: Redsfan czyli według twojego roku rozumowania Tottki Pochettino to sciek pokroju burnley bo nie włożyli jakiegoś gówno pucharku to gabloty? Klopp czy Poche ukrecili bat z gówna, jeśli ktoś tu zakrzywia rzeczywistość to tylko ty
» 4 lipca 2022, 08:04 #409
Seszele: RedsFan - ulalala.
Zadam Ci pytanko, a mianowicie dwa.

1) Kogo w momencie transferu do drużyny LFC od momentu objęcia posady przez Kloppa widziałeś na Old Trafford?
2) Kogo w momencie transferu do drużyny MC od momentu objęcia posady przez Guardiolę widziałeś na Old Trafford?

Chętnie przeczytam.
» 4 lipca 2022, 09:01 #408
Stanior: Skąd wiesz Szeszele, że Neves nie pasuje do stylu TH?
» 4 lipca 2022, 09:03 #407
Seszele: Stanior - a gdzie ja napisałem, że nie pasuje?!
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
» 4 lipca 2022, 09:18 #406
DEPE: Seszele: wszystko ladnie napisales a potem w akapicie z PS zburzyles całą swoja wiarygodnosc i poddałes w watpliwosc czy aby go nie skopiowales od kogos innego a PS dostawiles sam. Bo napisac cos takiego jak w PS moze tylko kompletny ignorant, a sam post moze napisac ktos w miare kumaty. Wiec to sie wyklucza aby napisala go jedna osoba.
» 4 lipca 2022, 09:42 #405
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 09:46

DEPE - dlaczego uważasz, że moje postscriptum jest nie na miejscu?

P.S: A może to postscriptum skopiowałem i wkleiłem? A treść powyżej jest mojego autorstwa? Nie ogarniesz.
» 4 lipca 2022, 09:45 #404
Stanior: Szeszele, no właśnie napisałeś "może" ale jednocześnie wziąłeś to za argument po swojej stronie. Po co w ogóle coś pisać skoro "może będzie, może nie będzie". Zwykły bełkot i bicie piany.
» 4 lipca 2022, 10:34 #403
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 10:39

Skoro moje posty są zwykłym bełkotem i biciem piany, to doprawdy nie wiem jak skomentować Twoje codzienne marudzenie na temat braku transferów.
I doprawdy także nie rozumiem po jakiego grzybka udajesz sympatyka United. Wszyscy wiedzą żeś fanem Middlesbrough.
» 4 lipca 2022, 10:38 #402
Stanior: Zdemaskowales mnie.
» 4 lipca 2022, 11:12 #401
Seszele: Stanior - już jakiś czas temu.
Słuchaj, głowa do góry, nie jest tak źle.
W zeszłym sezonie niewiele brakowało, teraz jest szansa, że będzie lepiej, czego też Tobie życzę.
» 4 lipca 2022, 12:03 #400
BartoszP: Czyżby FDJ = Sneijder?
» 4 lipca 2022, 01:05 #399
Tomczo: Nie. Sneijder był już w samolocie, a fdj nie chce nawet do niego wsiąść :D
» 4 lipca 2022, 06:45 #398
PastaDoCiasta: Sneijder był -here we go soon- (pomijając że Romano wtedy jeszcze nie działał xd) przez 3 lata z rzędu, a z FdJ saga jest jakiś biedny miesiąc xd
» 4 lipca 2022, 08:59 #397
wider: mam takie wrażenie że ta saga transferowa z FDJ to taki trochę strzał w kolano przez który inne transfery stoją w miejscu bo klub ma jakąś ograniczoną kwotę i nie wiedzą ile mogą przeznaczyć na inne transfery dopóki dopóty nie podpiszą FDJ
» 4 lipca 2022, 00:10 #396
brazylianwisnia: Ta saga jest przez to że pokazujemy że prędzej odpuścimy niż przepłacimy. Klub dobrze robi. Barcelona ma nóż na gardle. Nie mają kasy na kontrakt dembele, wymyka im się Raphinia, nie ma kasy na Lewego, Kounde czy nawet na kontrakt Kessiego...
» 4 lipca 2022, 07:52 #395
DEPE: brazylianwisnia: obudz sie bo chyba ostro chlales przez ostatni miesiac. wymyslasz bzdurki ktore moga sugerowac ze nie wiesz co sie na swiecie dzieje
» 4 lipca 2022, 09:38 #394
Seszele: DEPE - a w którym miejscu kolega nie ma racji?
Dobrze napisał.
Barcelona nikogo jeszcze nie podpisała i się nie zanosi dopóki nie sprzedadzą de Jonga.
» 4 lipca 2022, 10:15 #393
is200second: Ronaldo byłby głupi jakby nie skorzystał z opcji gry dla Bayernu. A już nawet z Robertem w składzie, dla mnie murowany faworyt do wygrania ligi i ligi mistrzów.
» 3 lipca 2022, 22:57 #392
PastaDoCiasta: Tylko problem w tym, że transfer Ronaldo do Bayernu to 50/50 - Ronaldo chce, Bayern nie
» 3 lipca 2022, 23:00 #391
RedsFan: W tym rzecz, że Bayern go nie chce. Odrzucili propozycje jego agenta.
» 3 lipca 2022, 23:37 #390
Zdzichu1: nie no wydaliśmy w ostatnich 2 latach 85 mln na Sancho , 37mln na Diallo i 10 na tego Urugwajczyka tylko po to żeby kupić kolejnego skrzydłowego za jakieś niesamowite pieniądze. Przecież to nadaje się do komedii i nie wspominam nawet o takich zawodnikach jak Martial czy Rashford którzy są tutaj już jakiś czas
» 3 lipca 2022, 22:55 #389
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2022 00:01

Urugwajczyk i Dialo to byla melodia przyszłości, niestety do tej pory nie wypalili. Co do Sancho to jest on prawo nożny i lepiej czuje sie na lewym ataku, wiec wciaz przydalby sie jakis lewonozny skrzydlowy. Biorac pod uwagę, że martial ostatnie 2 lata bez formy jest, to mamy 2 skrzydlowych na lewej, sancho i ostatnio też slabego Rasha.
» 4 lipca 2022, 00:00 #388
PastaDoCiasta: Podobno Ajax zszedł z ceny za Anthonego do 52-55 mln funtów, to może uda się go zgarnąć. Jeśli Ronaldo zostanie, a raczej zostanie, to taka kadra ma spokojnie potencjał ma top4

De Gea

Wan Bissaka/Dalot - Maguire/Lisandro - Varane - Shaw/Malacia

de Jong - VdB/Fred - Bruno/Eriksen

Antony - Ronaldo - Rash

Trzeba zatem trzymać kciuki, żeby wszystko wypaliło, a jeszcze może tego Tielemansa by się udało wziąć i Greenwood by wrócił, to już w ogóle by był cud miód
» 3 lipca 2022, 22:33 #387
Oficer: Skąd info że zeszli z ceny? Zapierali się, że go nie puszczą za mniej niż 70.Do składu dorzuć jeszcze Sancho;)
» 3 lipca 2022, 22:37 #386
Zdzichu1: mimo wszystko ten bok Wan Bissaka/Dalot wygląda bardzo niepewnie. W De Jonga chyba możemy przestać wierzyć a co do Eriksena też kompletna zagadka
» 3 lipca 2022, 22:41 #385
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 22:45

Czyli jak? Nie gramy juz wiecej naszym Sancho za 74 mln??
Jest Elanga, jest Garnacho - po co wam Anthony? Trzeba trutnia Sancho wygonic na prawa strone i tyle. Grac nim az nie zlapie znów formy i o kazdym Anthonym mozna zapomniec.
A jak wróci Greenwood to niby Anthony pójdzie na lawke?
» 3 lipca 2022, 22:44 #384
hraboNX: Ajax set the 80M euro price tag for Antony scare people off. They might accept 60/65M euro for him. It would be a deal #mufc would do. [Marcel van de Kraan, De Telegraaf]
» 3 lipca 2022, 22:44 #383
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 22:46

Ja tam nie jestem pewny czy Ronaldo raczej zostanie. Już pomijając wieczną dyskusję czy jest kulą u nogi czy zbawcą (ze wszystkimi odcieniami pomiędzy) to dotychczas kiedy sugerował, że chce odejść - to odchodził.

Wtedy można do twojego ustawienia wrzucić Sancho za Rasha a Rasha dać na 9-tkę... albo Martiala
No co? Ostatecznie poza CR7 nasza jedyna nominalna 9-tka ;)

Co do de Jonga też w sumie nie wiadomo i cała zabawa zaczyna przypominać operę mydlaną.

Podejrzewam zresztą, że jego decyzja (przyjść do nas czy nie przyjść) może uruchomić sporą lawinę transferów w związku z tym, że Barca pewnie dość mocno liczy na pieniądze za niego by móc zacząć przeprowadzać transfery i/lub rejestrować graczy, których już ściągnęła... albo może tą lawinę zatrzymać...
» 3 lipca 2022, 22:45 #382
sturmik: @ Pastadociasta Wiadomo, kazdy lubi nowe zabawki - jak jeszcze jestem w stanie zrozumiec Ericsena czy FDJ/ moze Malacie (bo tani i mlody) to ciezko mi sie przekonac do wrzucenia nastepnego skrzydlowego i to jeszcze za grube pieniedze. Moim zdaniem mamy ich mnóstwo i trzeba przegrac z pól sezonu tym co mamy (Sancho na prawa, Rash na lewa a potem dopiero kupowac za takie pieniadze).
» 3 lipca 2022, 22:49 #381
GuteFrage: Sancho szybko odpalony
» 3 lipca 2022, 22:50 #380
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 22:54

Zdzichu1, chyba lepiej postawić na AWB który w obronie potrafi być kotem niż wydawać kolejne 40-50mln na tę pozycję. Może zimą, kolejnym latem tak, ale teraz? Na LO liczę na wymianę po prostu za Tellesa którego może udać się sprzedać, Dalota nikt nie weźmie, a AWB bym nie odstawiał po prostu jeszcze.
» 3 lipca 2022, 22:53 #379
Radomirus: sturmik

Zaraz się okaże, że cofniemy się ze składem o dwa lata z tą różnicą, że będzie Sancho (którego kupowaliśmy mniej więcej od tego czasu... może dłużej) i Varane ale już bez Pogby, Maty i Lingarda ;)

I skład będzie wyglądał:
DDG
AVB, Harry, Varane, Shaw
McFred, FredMC (kolejność do wyboru)
Bruno
Sancho, Martial, Rash

:P
» 3 lipca 2022, 22:58 #378
PastaDoCiasta: Halko halko przepraszam wszystkich, zapomniałem o Sancho na smierć xd proszę nie bic tylko go wkleić za Rasha ;)

Info podał Van der Kraan z De Telegraph, dość wiarygodny
» 3 lipca 2022, 23:03 #377
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 23:08

Antony jest brany pod uwagę jako opcja, jeśli nie będzie sensownego napastnika do kupienia. Wtedy od lewej Sancho Rashford Antony. Martial do rotacji. Tak to rozpisywał Mike Verweij z De Telegraaf. Oczywiście za Rashforda Ronaldo jako pierwsza możliwość, ale raczej będzie z tym ciężko w świetle ostatnich informacji ;)
» 3 lipca 2022, 23:06 #376
brazylianwisnia: Radomirus I byłoby zdziwko jak by ten skład mlucil aż miło. Największe nadzieję trzeba pokładać w nowym systemie gry który jest sprawdzony i skuteczny. ETH musi go zaszczepic w United, dokonać korekt i maszyna powinna śmigać. Transfery nie rozwiążą naszego problemu. To może zrobić tylko systemowa zmiana.
» 3 lipca 2022, 23:14 #375
Radomirus: brazylianwisnia

Co do zasady to się z tobą zgodzę bo niezależnie od wszystkiego, nie mamy tak złych piłkarzy jak to się często przedstawia. Każdy z nich na jakimś etapie kariery udowadniał, że jest TOPowym piłkarzem, że potrafi grać z werwą, finezyjnie i z zaangażowaniem (drewniak McTomminey? A ktoś pamięta jak strzelił Leeds w 3 minuty dwa gole? Albo jego gola z 30 metrów przeciwko City w wygranym meczu 2:0? Tak w ogóle to pierwszą bramkę wtedy zdobył Martial)

Kwestia jest tego, żeby ci zawodnicy weszli na swój odpowiedni poziom i tam zostali. To jest kwestia taktyki, ustawienia a przede wszystkim mentalności. Oni muszą chcieć być na tym poziomie i muszą robić wszystko by tam pozostać. Tak indywidualnie jak i jako całość. Jako drużyna.

Bo właśnie tej drużyny, jako wspólnoty, ostatnio strasznie brakowało...
» 3 lipca 2022, 23:26 #374
RedsFan: Mnie tu wciąż brakuje PO.
» 4 lipca 2022, 00:04 #373
AllUnited88: Frenkie de Jong situation 🇳🇱 #FCB

▫️ Man Utd & Barça agreed €65m fixed fee but still discussing on €20m add-ons structure;
▫️ Personal terms never discussed yet;
▫️ Frenkie’s priority has always been to stay at Barça;
▫️ Salary reduction ‘very unlikely’ option on Frenkie side.
» 3 lipca 2022, 22:26 #372
Ravenwood: W tym klubie musi się zmienić właściciel i cały zarząd i może wtedy Man utd ruszy do przodu, obawiam się że ETH będzie kolejną ofiarą tego nieudolnego zarządu
» 3 lipca 2022, 22:16 #371
Zdzichu1: obawiam się ,że może być klops niestety i nie będę winił za kompletne niepowodzenie w tym sezonie ETH. Jeśli nie dostanie praktycznie żadnego wsparcia to ciężko mu będzie zwojować ligę i uważam ,że Liga Europy to będzie umiarkowany sukces
» 3 lipca 2022, 22:28 #370
brazylianwisnia: Właściciel nie jest problemem. Możemy wpaść w znacznie gorsze ręce. Kwoty wydawane na transfery w ostatnich latach były przecież największe na świecie. To powinno wystarczyć na zbudowanie top drużyny. Patilogia to byla struktura klubu.
» 3 lipca 2022, 22:30 #369
Zdzichu1: dokładnie. Każdy jedzie po Glazerach a oni praktycznie nikomu nie powiedzieli nie w wypadku żadnego okienka trnasferowego. A kwoty jakie wydawali kolejni managerowie na transfery były gigantyczne. Tutaj leży cały pion sportowy.
» 3 lipca 2022, 22:34 #368
is200second: A czego to było skutkiem? Jak City przejmowali saudyjczycy to pierwsze co zrobili to zatrudniali krok po kroku ludzi odpowiedzialnych za sukcesy w hiszpańskim związku piłki nożnej, skończywszy na ludziach z Barcy. Zmienili filozofię i strukturę klubu od samych podstaw na każdym szczeblu. Gdzie zwienczeniem tego było sprowadzenie później pepa.

A u nas tym czasem butty i inne Fletchery.
» 3 lipca 2022, 22:52 #367
Radomirus: Zgadzam się z wami panowie :)
Za pieniądze, które wydaliśmy w ostatnich 10 latach, uzupełniając to przecież nie najgorszymi wychowankami, można by zbudować dwie topowe jedenastki a nam się nie udało nawet jednej
» 3 lipca 2022, 22:52 #366
Diabelred: Zdzichu1,

Nie każdy, ja tam zawsze byłem i jestem po stronie Glazerow. Zrzucanie na nich winy to tak jakby obwiniać rodziców, że ich syn wsiadł po pijaku do samochodu i kogoś potrącił... W ostatnich 10 latach wydano ponad miliard na transfery, a ile z tych transferów się sprawdziło? Ilu piłkarzy potrafiło utrzymać przez dłuższy czas formę? Z trenerami zresztą nie lepiej, bo tu też kompletnie brak jakiejś konsekwencji i koncepcji. Bierzemy grającego atakiem pozycyjnym LVG, a następnie grającego autobusem Mourinho. Po Portugalczyku z kolei bierzemy byłego piłkarza, który ma na koncie tylko sukcesy w swojej krajowej lidze.
» 4 lipca 2022, 03:31 #365
essaEdek: Marcel van der Kraan: "In the next 48 hours there will be crucial talks with Lisandro Martinez, Ajax and his team to clarify his future." [@talkSPORT] #mufc
» 3 lipca 2022, 22:15 #364
Oficer: Ale sie burdel zrobił. Nie dość, że wmiksowaliśmy sie w absurdalną sage z FDJ to jeszcze Ronaldo zaczyna wymyślać, że nagle chce Ligi Mistrzów. Zaczynam żałować, że nie ściągnęliśmy Hallera na 9 tylko liczyliśmy na Nuneza. A poszedł za fajne pieniądze.
Z FDJ od początku były problemy ale teraz to wygląda jakby barca miała schizofrenię. Raz go wypychają, za chwile prezes twoerdzi ze zrobi wszystko zeby został. Sam Frankie też nie wie czego chce. Mówi że marzy o grze w tym smiesznym klubie ale jak ma zrezygnować z pieniązków to już niekoniecznie.
Najlepiej by było gdyby ten transfer upadł już dzis. Do wzięcia są inni gracze kak Neves czy Tielemans. Tego transferu mam juz serdecznie dosć.
» 3 lipca 2022, 21:46 #363
essaEdek: Neves to będzie granica 90mln, do odpuszczenia.
» 3 lipca 2022, 21:58 #362
Oficer: 90 baniek? Nie przesadzajmy, to nie gwiazdor tego kalibru. Wilki mogą żądać wysokiej kwoty ale myśle że bliżej 60 milionów niż 90.
» 3 lipca 2022, 22:04 #361
essaEdek: Wilki wiedzą, że mamy kasę, że nie mamy ŚPD i że nie muszą sprzedawać, do ligowego rywala, gościa który ma jeszcze 2 lata kontraktu.
» 3 lipca 2022, 22:09 #360
Oficer: Wszyscy wiedzą że mamy kase i problemy z obecną kadrą. Jednak 90 baniek to szalona kwota. Kwota oscylująca w okolicach 60 baniek to spory zastrzyk forsy i myśle że Wilki zgodziły by sie za tyle sprzedać Nevesa. Narazie to nie ma jak tego sprawdzić bo zarząd wciska nos w dupe Frankiego i całej tej chorej barcelony.
» 3 lipca 2022, 22:23 #359
Karil5144: A to wiadome bylo. On bez Ligi Mistrzów nie przeżyje. Zapewne jeśli odejdzie lewy to Bayern obierze sobie za cel a Bayernowi się przyda co by nie mówić taki gracz.
» 3 lipca 2022, 21:12 #358
Kilerek7: Ale męczarnia z tym FDJ, jakby był nie wiem jaki dobry. On nie chce, Barca chce, my chcemy, narazie tylko kwota transfery, a jeszcze daleka droga, ciągłe zwroty akcji, saga dłuższa chyba niż z Sancho.
» 3 lipca 2022, 21:02 #357
boro: Oj do tego jeszcze brakuje
» 3 lipca 2022, 21:07 #356
spartan1: Przecież Martial to jest szklanka jakich mało, on większość sezonu będzie kontuzjowany
» 3 lipca 2022, 20:55 #355
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 21:37

To, że jest leniem kazdy wie, ale szklaną?? On mial kontuzje w Hiszpanii,ale raczej nie gra poprzez brak formy.
» 3 lipca 2022, 21:36 #354
dominikMU: I teraz brakuje Greenwooda po odejściu Ronaldo i pewnie braku transferów jako jedyny ma jakiekolwiek pojęcie o grze na 9, chyba, że Martial i Rashford przypomnią sobie stary czasy
» 3 lipca 2022, 20:38 #353
Radomirus: Oczywiście, że brakuje. Już na początku sezonu, zanim przeszedł Ronaldo, był ustawiany na 9-tce i wyglądało to dobrze a i jako prawoskrzydłowy sezon wcześniej wygalał coraz lepiej... smutne, że wygląda na to, że sam sobie złamał świetnie zapowiadającą się karierę... a w naszym składzie wykopał dziurę, którą musimy teraz jakoś zasypać :/
» 3 lipca 2022, 22:35 #352
OldTrafford1988: Załóżmy , że Ronaldo odejdzie to kto za niego? Nikt mi na myśl nie przychodzi.
Bo jeśli chodzi o FDJ to myślę, że ciekawa alternatywą byłby Neves.
» 3 lipca 2022, 20:29 #351
milsco: Martial a kto? Chyba nie myślisz ze nowy napastnik przyjdzie
» 3 lipca 2022, 20:30 #350
brazylianwisnia: Neves nie jest żadna alternatywa za FDJ. inny typ zawodnika. Znaleźć alternatywę dla Holendra będzie ciężko bo takich rozgrywających już nie produkują za wiele.
Moim zdaniem nie znajdując zastępstwa za CR nie puscimy go. Nasze zadania pewnie też będą spore. W Juve był obciążeniem. U nas jest istotny i po odejściu Pogby na nim bedzie się opierał marketing.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to lewy do nas a CR do Bayernu ale wątpię by Robert był zainteresowany.
» 3 lipca 2022, 20:33 #349
milsco: Lewy do upadłego klubu proszę Cię, Lewy pójdzie do Barcy gdzie ma gwarantowana LM, jakiś pucharek może wpadnie jeszcze i grzanie czterech liter w Hiszpanii
» 3 lipca 2022, 20:51 #348
brazylianwisnia: Przecież to napisałem że w to wątpie ale moim zdaniem to jest jedyną opcja by zarząd puścił Ronaldo.
» 3 lipca 2022, 20:57 #347
boro: Belotti za darmo
» 3 lipca 2022, 21:08 #346
GS8GS: Belotti już jest dogadany z Monaco swoją drogą Clement tam poukładał ich pod koniec sezonu teraz dość ciekawe transfery juz ogranych zawodników, mogą tam powalczyć o mistrzostwo z nowym trenerem, więc nie przyjdzie do nas.
» 3 lipca 2022, 21:19 #345
skowron32: ETH głupi nie jest i wie że potrzebne są transfery ale jak sam mówił jest duży potencjał w piłkarzach obecnego składu więc pewnie będzie bazował na dostępnych piłkarzach. Na transfery ma jeszcze czas, jest Malacia pewnie ktoś jeszcze przyjdzie? Odrazu rewolucji nie będzie. Każda pozycja powyżej 5 miejsca będzie Git. Damy radę, na papierze Nasz skład naprawdę nie wygląda tragicznie.
» 3 lipca 2022, 20:18 #344
rreddevilss: Po hasle piorytetem De Jonga bylo zostanie w Barcelonie powinnyśmy zakonczyc ta dyskusje raz na zawsze i zaczac sie szanowac, a nie latac za nim jak pies jakis...
» 3 lipca 2022, 20:14 #343
ALLADYN: +1
Też się we mnie krew gotuje, chłopak ewidentnie nie chce tu przyjść to niech mu dadzą spokój. A nie agent ciśnie dla prowizji, a Barca żeby spiąć budżet na Lewego i Raphinhe.

Po takich słowach już patrzyłbym w stronę Nevesa. Ten sam rocznik co De Jong. Ograny w lidze, co jest mega ważne, mocny fizycznie, kapitalny strzał z dystansu, sporo bramek strzelonych z drugiej linii.
Nawet jeśli Wolves powie 60 mln funtów to według mnie warto.
» 3 lipca 2022, 20:50 #342
Stanior: Zaraz ktoś tu wyskoczy jak Filip z konopi, że to inna pozycja i podsluchawszy rozmowy telefonicznej Erika z toalety, dodadzą, że nie pasuje do taktyki. No pragne i ja dołożyć, że taktykę to menedżerowie zawsze układają pod zawodników, których mają a nie odwrotnie. Druga rzecz, że taktyka Erika to jedyna słuszna na świecie i nie ma żadnych innych co by zaangażować DMa? Erik jest tak umysłowo zabetonowany i już nic innego nie potrafi? To cienki jakiś jest w takim razie skoro nie umie grać innymi ustawieniami. Trzeba było go nie sprowadzać. Hehe
» 3 lipca 2022, 20:58 #341
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 21:00

Bardzo lubię Nevesa ale nie zastępuje on Holendra. Trzebaby szukać inny typ zawodnika.
Skoro ściągnęliśmy ETH to po to by grać wg jego filozofii. Dziś gra się nie pod zawodnikow których się ma a pod filozofie trenera.
» 3 lipca 2022, 20:59 #340
brazylianwisnia: Stanior wyobrażasz sobie Pepa który wchodzi do City grać ich topornym wtedy stylem bo ma grać pod to co ma? Gość wymienił cały skład i gra co chce.
O to chodzi że dzis najważniejsza jest skuteczna taktyka i system oraz gość który ten system może wprowadzić. Lepiej wymienić 11 graczy i grać skutecznie oraz nowocześnie niż dostosowywać się do gry McFreda.
» 3 lipca 2022, 21:02 #339
KanapowyEkspert: Sytuacja Frenkiego de Jonga 🇳🇱 #FCB

▫️ Man Utd i Barça uzgodniły € stałą opłatę 65 mln, ale nadal dyskutują na temat € 20-milionowej struktury dodatków;
▫️ Terminy osobiste, które nie zostały jeszcze omówione;
▫️ Priorytetem Frenkiego zawsze był pobyt w Barcelonie;
▫️ Opcja „bardzo mało prawdopodobna” obniżki wynagrodzenia po stronie Frenkie.

Romano

To tam do transferu to dalej niż bliżej
» 3 lipca 2022, 19:44 #338
brazylianwisnia: My wrazie co bez niego przeżyjemy. Barca zrezygnuje z Raphini i Lewego. O ile kogokolwiek podpiszą płacąc FDJ 400tys.
» 3 lipca 2022, 20:35 #337
Bacardi: Nie ma co liczyć na żadne fajerwerki w tym sezonie, a miało być tak pięknie transferowa rewolucja, a tu nawet żadnej oficialki się nie doczekaliśmy, gdzie reszta już jest prawie obkupiona tylko pojedyncze jednostki zostały do zakontraktowania, a my nawet nic nie robimy w tym kierunku tylko gadamy i gadamy w mediach, kogo oni nie kupią totalny dramat co się dzieje w tym klubie na przestrzeni lat.
» 3 lipca 2022, 19:34 #336
milsco: Przypomina się okienko kiedy Mou dostał Freda :D piękne czasy ahaha
» 3 lipca 2022, 19:41 #335
boro: Na plus tylko tyle, ze piłkarze którzy byli z nami łączenie wciąż są dostępni, przynajmniej w większości. Fakt nie udało się z Darwinem, ale neves de jong timber antony eriksen tielemans. Jest co robić, można kupować
» 3 lipca 2022, 20:00 #334
manutdtop: Neves jest dostępny pewnie w okolicach 80 do 100 mln, bo Wolves na pewno będą chcieli nas wydoić z hajsu jakby miał przechodzić do rywala, czyli ciężko będzie go sprowadzić, bo raczej takich kwot już ponoć nie chcemy wydawać na zawodników. Z De Jongiem sprawa jest bardzo skomplikowana, bo ten jest na siłę wypychany z klubu, z którego nie chce odchodzić i ta saga z nim będzie się ciągnęła przez długi czas, a nawet do końca okienka transferowego albo do szybszego zerwania kontaktu potem Timber który na pewno odpada, bo już mu van gal nawciskał Kitów na nasz klub, żeby nie przechodził, bo inaczej nie pojedzie na mistrzostwa świata a Antony jest z kolei znowu za drogi, za którego znowu jesteśmy zapłacić takiej kwoty a Eriksen czeka, jakie zrobimy transfery a ich za bardzo nie ma Tilemans raczej pójdzie do Arsenalu, bo na pewno widzi, że idą do przodu na rynku i chcą rywalizować z topką a my stoimy w miejscu i gadamy w mediach, to tylko zostaje nam, albo płacimy więcej i go pozyskujemy, albo pakujemy manatki i zostajemy z tymi samymi pachołkami którzy nie chcą biegać po tym boisku i wymachują łapami, bo nie potrafią podać prosto do siebie piłki
» 3 lipca 2022, 20:35 #333
brazylianwisnia: Jaka transferowa rewolucja. Nikt decyzyjny nic takiego nie oznajmił. Wkrecacie sobie a później rozczarowania.
Zawsze powtarzałem jak szukaliśmy trenera ze priorytetem jest znaleźć tekiego co ma pomysł na wykorzystanie tych graczy którzy są. Wzmocnienia zawsze mogą nie wypalić.
» 3 lipca 2022, 20:37 #332
Stanior: Wzmocnienia zawsze mogą się wypalić a te ananaski co z nami już są tyle lat to dopiero się rozżarzą? Bailly, Martial, Jones, Rashford, Shaw, Fred... To będzie TEN sezon, tym razem musi się udać!! xd
» 3 lipca 2022, 21:02 #331
flt32705: A ty wiesz co klub robi czy nie robi z czego wnioskujesz że klub nic nie robi?
» 3 lipca 2022, 22:37 #330
PiesekLeszek: Wydaje mi się, że Ronaldo nie odejdzie, a te spekulacje to zwykły wymysł prasy.
Z drugiej jednak strony w świecie footballu rządzą pieniądze.
» 3 lipca 2022, 19:23 #329
Glory1878: Tu nie chodzi o pieniądze akurat xd
» 3 lipca 2022, 19:27 #328
brazylianwisnia: Mi się wydaje że cos może być na rzeczy ale nikt nie położy za niego odpowiedniej kasy i zostanie.
» 3 lipca 2022, 19:29 #327
klb9k: A mi się z kolei wydaje na odwrót. Ornstein, Romano jak i całe Sky to jednak dobre źródła informacji. To jest ogromny pstryczek w nos zarządu i to zasłużony, używając argumentu miłości do klubu ale wyrażać chęć odejścia z powodu braki ambicji.
» 3 lipca 2022, 19:31 #326
Braks: To będą straszne męczarnie oglądać te same gęby i ich zachowanie na boisku.
» 3 lipca 2022, 19:19 #325
milsco: Przez te 8 lat dało się przyzwyczaić :D
» 3 lipca 2022, 19:42 #324
klb9k: Moim zdaniem Laporta celowo powiedział, że chcą żeby FDJ został żebyśmy nie przeciągali negocjacji. Biedaki są w czarnej d, Deco siedzi w Barcelonie i ucieka od negocjacji z Chelsea mimo, że Leeds zaakceptowało ofertę za Raphinhe a katalońce kasy nie mają żeby dołożyć. To samo z Lewym, brak kasy na zwiększenie oferty, a głupki jeszcze mają mokre sny żeby Bernardo sprowadzić.
» 3 lipca 2022, 19:13 #323
brazylianwisnia: Mi to wygląda właśnie na to że są pod ścianą. Zostawienie go to potezny cios dla budżetu i do tego FDJ będzie docelowo siedział na ławce. Jest Pedro i Gavi do postawy a Busquets nie do ruszenia przez 2-3 sezony. Chyba że FDJ przesuną na obrone.
» 3 lipca 2022, 19:20 #322
klb9k: To też miałem na myśli, nie mają kasę na większe oferty za Raphinhe i Lewego. Leeds zaakceptowało ofertę od Chelsea i tez chcieliby zapewne jak najszybciej kupić zastępstwo wiec Barca musi sie uwijać, Bayern tez nie będzie czekał niewiadomo ile. To oni są pod ścianą a nie my. Nie ma innego chętnego żeby dać takie pieniądze jakie my chcemy dać.
» 3 lipca 2022, 19:25 #321
brazylianwisnia: Szczególnie ze powiedział że inne kluby są też zainteresowane FDJ. gdyby chciał wyłącznie aby został to by tego nie wspominal. Powiedziałby że FDJ zostaje i koniec tematu.
» 3 lipca 2022, 19:31 #320
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 19:06

Martial to jest napadzior z krwi i kości. Przeciwnicy przed nim pękają już w szatni. Gość przestawia obrońców jak pachołki. Z takiego van Dijka to robi sobie worek treningowy. Trzeba dać mu kolejną szanse na udowodnienie swojej wartości, bo to będzie dopiero jego 8 sezon w naszym klubie. Młoda gwiazda da nam wiele radości, bramek, punktów i trofeum.
» 3 lipca 2022, 19:06 #319
Bacardi: zeby ten chlopak tylko zadnej kontuzji nie dostal bo to jest nasza ostatnia deska ratunku i zdobywamy majstra w tym sezonie
» 3 lipca 2022, 19:21 #318
Martin81: No I dobrze klub sie zrobil zart. Gosc ma ambicje. A nie granie o nic. United jak on odedzie to bedzie klub srodka tabeli. Tottenham jakie transfery porobil ,a my co?? Nic I sie nie dziwie Ronaldo ten klub to dno.
» 3 lipca 2022, 18:48 #317
Bacardi: zacieta walka bedziemy miec o srodek tabeli z brighton crystal palace i brentfordem
» 3 lipca 2022, 19:20 #316
atotrikos: Nie uwierzę w transfer FDJ dopóki go nie zobaczę obok Van de Beeka na ławce w meczu z Brentford.
» 3 lipca 2022, 18:16 #315
brazylianwisnia: Nie on to bedzie inny. Szkoda tylko że możnaby znacznie szybciej zaszczepic nowy styl gry bo FDJ już wszystko wie i nie da się kupić DMa o takim samym stylu gry.
» 3 lipca 2022, 19:21 #314
Radomirus: Ale, że jak na ławce? To my go nie kupujemy do podstawy? ;))

Czyli wychodzisz z założenia, że transfery transferami, nowi środkowi pomocnicy będą przychodzić (sądząc ze spekulacji na tej stronie - wręcz stadami) - ale i tak będzie grał nasz kultowy duet McFred? Który jeszcze z dwa sezony i swoją kultowością przebije kultowe "I am your father" - Dartha Vadera?
» 3 lipca 2022, 20:54 #313
Glory1878: Martial > Ronaldo

Powinniśmy dać szanse Francuzowi, której do tej pory nie otrzymał u nas w klubie i na pewno miałby lepsze staty i wpływ na zespół od Cristiano (:
» 3 lipca 2022, 18:13 #312
izbinho: Greenwooda w obecnej sytuacji jak najszybciej przywrócić do składu.
» 3 lipca 2022, 17:33 #311
boro: I co z Tielemansem ?
» 3 lipca 2022, 17:03 #310
DevoMartinez: 25 mil. Za tani.
» 3 lipca 2022, 17:18 #309
boro: Ten Hag kazał trzymać rękę na pulsie bo Arsenal coś tam romansuje z nim. I co w związku z tym? Masakra
» 3 lipca 2022, 17:22 #308
brazylianwisnia: Tielemans zależy pewnie od decyzji Eriksena.
» 3 lipca 2022, 17:51 #307
Bacardi: ten hagowi zalezy na tym czy dla ronaldo sa to jakosciowe transfery do 1 składu
» 3 lipca 2022, 18:00 #306
top4fun: Youri Tielemans is sold on a move to #Arsenal. Manchester United only have a chance to sign the Belgian if #Arsenal decide that they are not interested. [ @cbssports ]
Także tielemans dogadamy z arsenalem i tylko jak powiedzą lester że nie składają oferty można liczyć na to że trafi gdzieś indziej.
» 3 lipca 2022, 19:23 #305
DaredevilUtd: Mnie od Ronaldo bardziej martwi to, ze Barca pogrywa z nami jak chce. Chcą wymusic obniżenie kontraktu przez De Jonga naszym kosztem. Ten ich klub jwst mega smieszny, niestety nasi włodarze tez, bo juz dawno powinni odpuści ten transfer.
» 3 lipca 2022, 16:57 #304
Bacardi: i dobrze niech nas doja do cna jesli nie potrafia zrezygnowac z transferu i na sile chca wypychac zawodnikow z innych druzyn
» 3 lipca 2022, 18:03 #303
Janks7: Przykre jest to, że Ronaldo chce opuścić nasz klub, ale w sumie tego się spodziewałem, przy tym jak nasz zarząd słabo ogarnia transfery, Ronaldo nie widzi żadnych sygnałów na poprawę sytuacji, sam trener z nowoczesną wizją to za mało, bo po prostu nie ma kim grać.
Z drugiej strony bądźmy szczerzy, ale jego powrót prócz początkowego zachwytu przyniósł nam więcej szkody niż pożytku, mówienie o tym, że dzięki jego golom uniknęliśmy walki o utrzymanie to kpina, bo przed jego przyjściem byliśmy na 2 miejscu w tabeli na koniec sezonu, więc i bez niego szłoby nam lepiej, bo tak naprawdę to z całym szacunkiem do CR7, ale rozwalił szatnię, hierarchię w drużynie, styl gry drużyny opierał się głównie na nim, młodsi piłkarze przygaśli, rozegrali najgorsze sezony w karierze jak np Rashford, czy też Sancho, wiemy też jak się potoczyła sytuacja z Greenwoodem, niestety bądźmy szczerzy, ale powrót CR do nas zrobił więcej szkód niż wniósł coś dobrego, szkoda tylko, że zamiast pokazać jaja i w trudnej sytuacji pomóc temu klubowi się odbudować, to on niestety ucieka jak szczur z tonącego okrętu, jedyne co go tłumaczy to jego wiek, nic więcej, ale już legendy Liverpoolu mają pożywkę, że przyszedł narobił smrodu i ucieka.
» 3 lipca 2022, 16:28 #302
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 16:42

Rashford grający shit sezon przed przyjściem Ronaldo, Sancho obok Ronaldo najlepszy w ofensywie w tym sezonie, Greenwood? Anglik na własne życzenie zniszczył sobie karierę. Ktoś niżej napisał ze Ronaldo.strzelil 32% bramek United w tym sezonie. No tak ale to wszystko wina Ronaldo ze inni zamiast czerpać i się podocagnac do jego poziomu to się obrazili i powiedzieli ze grać nie będą...
W każdej drużynie jest potrzebny dowódca i takim zawodnikiem jest Ronaldo, mlodzi powinni podziwiać go i się uczyć od niego, a nie sienobrazac bo jak to? Przyszedł ktoś kto wygrał prawie wsyztsko chyba oprócz mistrzostwa.swiata j staje się najważniejsza postacią zespołu? Ale jak to?....
Czasem pomyśl co napiszesz, drużyna na takim poziomie to nie budowa gdzie mlody lata po małpki starszym pracownikom. W drużynie jest potrzebny ktoś kto może być wzorem dla młodziaków. A że nasi nie umieją z tego korzystać to pokazuje ich dziecinny mental
P.S
Skończcie z tym drugim miejscem w tabeli, gdzoe reszta stawki była całkowicie pod formą... to po.prpstu był fart i tyle nic więcej.
» 3 lipca 2022, 16:41 #301
KRUL: Jezu.. po co wy naciskacie te klawisze, jak nie macie nic sensownego do napisania? Napiszę Ci kilka ciekawostek i może zrozumiesz, że CR niczego nie rozwalił i niczego nie zniszczył, bo nie było nic do niszczenia. To była zwykła iluzja.

Pierwsza ciekawostka. W sezonie 2018/2019 zajęliśmy 6 miejsce, mając 66 punktów. Sezon później byliśmy na 3-cim miejscu, mając.. 66 punktów. Co Nam to mówi? Że to nie my się rozwijamy, tylko inne zespoły zaliczyły słabszy sezon.

Druga ciekawostka. W sezonie 2020/2021 zdobyliśmy wicemistrzostwo mając 74 punkty. Wiesz ile punktów w ostatnich 5 sezonach (poza tym 20/21) miały drużyny na drugim miejscu? 92, 81, 97, 81, 86. Co Nam to mówi? Że to nie United zrobiło progres, tylko reszta zespołów grała słabiej.

Trzecia ciekawostka. 74 punkty w ostatnich 10 sezonach tylko raz dawały drugie miejsce. W tym innym beznadziejnym sezonie, gdy Leicester zdobyło tytuł. We wszystkich innych aż 3-krotnie taka ilość punktów nie gwarantowała nawet.. LM. Co Nam to mówi? Że zagraliśmy po prostu przeciętny sezon, i inni również, więc z tego wyścigu przeciętniaków to Nam się udało być na tym drugim miejscu. To nie ma nic wspólnego z progresem. Zwykła iluzja.

Czwarta ciekawostka. Ci młodzi których tak chwalisz nigdy nie zdobyli tyle bramek w lidze, co Ronaldo w jednym sezonie. Rashford przez 6 lat regularnej gry, nigdy nie przekroczył w lidze progu 17 bramek. To samo Martial i Greenwood.

I teraz kilka pytań:

1. Czy to wina Ronaldo że Rashford, Sancho i Bruno nie trafiają w 100% sytuacjach?
2. Czy to wina Ronaldo że nasz środek pola nie ma za grosz polotu i finezji?
3. Czy to wina Ronaldo, że Maguire jest takim klocem i popełnia juniorskie błędy w obronie?
4. Czy to wina Ronaldo, że Dalot, AWB, Shaw i Telles nie mogą dać jednego dośrodkowania?
5. Czy to wina Ronaldo, że Bruno był bez formy jeszcze przed jego przyjściem?
6. Czy to wina Ronaldo, że w topowym klubie nie ma zawodnika na prawe skrzydło?
7. Czy to wina Ronaldo, że wirus Pogba był tu tak długo?
8. Czy to wina Ronaldo, że zarząd wyrzuca pieniądze w błoto?
9. Czy to wina Ronaldo, że OGS i RR są słabymi trenerami?
10. Czy to wina Ronaldo, że ten klub ma tak słabą kadrę?

I na koniec wniosek z pytaniem. Jak można zniszczyć coś, co nie istnieje od 10 lat?
» 3 lipca 2022, 16:55 #300
Radomirus: Rashford sezon 20/21 (wg. ciebie grający shit sezon)
PL - 11g/11a - udział przy 22 bramkach
LM - 6g/0a - udział przy 6
Puchary - 2g/3a - udział przy 5
Razem - 19g/14a - udział przy 33

Ronaldo (21/22 - zawodnik, który uratował nam sezon, zbawca i mistrz)
PL - 18g/3a - udział przy 21
LM - 6g/0a - udział przy 0
Puchary - 0g/0a
RAZEM - 24g/3a - udział przy 27 bramkach

Młodzi powinni go podziwiać... no nie wiem co powiedzieć. Może niestety nie dał im powodu do podziwu poza tym, że domagał się specjalnego traktowania? Ktoś tu poniżej (chyba Majk) przypomniał scenę z zeszłego sezonu jak się CR7 obraził na Ralfa (który mu się przed całym światem tłumaczył) za wcześniejsze ściągnięcie z boiska i jego "niesamowitą radość" a właściwe jej brak, gdy właśnie Rash (który wszedł za niego) zdobył jakże potrzebną w meczu bramkę...
» 3 lipca 2022, 17:00 #299
Janks7: No dokładnie gadacie bzdury z tym Rashfordem grającym słaby sezon, chłopak trzymał mniej więcej równy poziom, był najlepszym naszym graczem obok Bruno przez 2 sezony przed przyjściem CR7, zaliczył gorszy sezon grając większość czasu nie na swojej pozycji (to lewoskrzydłowy, a wspaniałomyślny Ralf dawał go na prawej stronie) prawda jest taka, że CR7 pogonił Ole, z Ralfem też nie było mu po drodze, teraz niby przecieki są, że niby Erik mu odpowiada, ale właśnie nasz obecny skład i brak wzmocnień już nie.
» 3 lipca 2022, 17:04 #298
OldFasion: @KRUL
Odpowiedź na Twoje pytania to oczywiście nie.
Ale ja się nie dziwię kibicom, którzy mają za złe Ronaldo, że chce teraz uciec. Prawdziwych liderów pozaje się gdy zespołowi nie idzie.
Chyba w 2006 Juventus został karnie zdegradowany do SerieB. Alessandro Del Piero, Gianluigi Buffon i Pavel Nedved zostali w klubie mimo, że byli gwiazdami światowej piłki a Juve nagle stał się klubem drugoligowym.
To są prawdziwi liderzy.
A Ronaldo zawsze na pierwszym miejscu stawia siebie.
» 3 lipca 2022, 17:05 #297
KRUL: Radomirus.. zadałeś sobie kiedyś trochę trudu, żeby wgłębić się w te nieistotne suche statystyki i zobaczyć ich prawdziwy wydźwięk? Pomogę Ci.

Rashford w sezonie 20/21 rozegrał 4100 minut. Ronaldo w sezonie 21/22 rozegrał 3000 minut. W ilości meczów - Rashy 57, Ronaldo 37. 20 meczów mniej, a statystyki mają niemal identyczne. To jest właśnie prawdziwa różnica. Wyobraź sobie ile bramek i asyst więcej miałby Ronaldo, gdyby było mu dane zagrać 20 spotkań więcej.

Co do sytuacji z meczu z Brentford. Ludzie słuchają pismaków, którzy szukają sensacji, a prawda w tej sytuacji jest zupełnie inna. Nie wiem czy pamiętasz, ale w tamtym meczu za CR wszedł.. Maguire. I o to Ronaldo miał pretensje do Rangnicka, że ten zamiast atakować i strzelić jeszcze 2-3 bramki, broni wyniku z Brentford. Sam CR był też podirytowany podczas meczu, bo 2x trafił w słupek i zmarnował jedną setę, więc czuł że w tym meczu na bank coś w końcu wpadnie i można trochę poprawić bilans bramek i podgonić Salaha. Sam RR po meczu o tym mówił, że Cris był zły że bronią wyniku, zamiast dalej atakować, a Ralf mu odpowiedział że będą kolejne mecze i trzeba szanować siły i że CR to zrozumiał i dla nich sytuacja jest zakończona.

OldFasion

Sytuacja Juve była zupełnie inna. United nie tonie, nie jest zdegradowane. Po prostu przestaliśmy wygrywać trofea. Chłopaki z Juve wiedzieli, że jeśli odejdą to klub może upaść, a zawdzięczali mu całe swoje kariery, więc zostali. Dobrze wiedzieli że jak zostaną to od razu wrócą do Serie A, i tak też się stało. Wrócili po roku, a jeszcze rok później grali już w LM.
» 3 lipca 2022, 17:38 #296
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 17:56

Rashford (20/21)
PL - 2923 minut
LM - 416
Puchary - 371
RAZEM - 3710 (nie wiem gdzie ty widzisz 4000)
Zaangażowany w 33 gole
Reasumując - był zaangażowany w bramkę co 112 minut

Ronaldo (21/22)
PL - 2459
LM - 612
Puchary - 120
RAZEM - 3191 (czyli też ciut więcej niż 3000)
Zaangażowany w 27 goli
Reasumując - udział w bramkach co 118 minut

Czyli nawet przeliczając sprawę na minuty twoja argumentacja się nie klei

EDIT: Faktycznie pominąłem udział Rasha w LE w sezonie 20/21
LE: g-2, a-1 (czyli razem 3), minut 436
Podsumowując:
Udział w bramkach - 36
Minut - 4146
Udział w golach co 115 minut - faktycznie - zrobiło to zdecydowaną różnicę ;)
» 3 lipca 2022, 17:50 #295
Bacardi: akurat maguire zmienial ronaldo a nie rashford przy wyniku 3-1 gdzie rangnick zaczal bronic wyniku zamiast wcisnac jeszcze 3 kolejne i wlasnie taki mamy mental w tej druzynie murowanie wyniku zamiast dojechac ten brentford z ktorym wtedy gralismy na wyjezdzie
» 3 lipca 2022, 19:08 #294
KRUL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 19:24

Po pierwsze.

Masz problem z matematyką, bo 4146:33 to jest 125, a nie 115. 7 minut to jest duża różnica.. tym bardziej jeżeli weźmiemy pod uwagę, że Rashford jest (albo wchodzi) w wieku PRIME, a CR ma 37 lat.

Po drugie.

Ogólnie te Twoje statystyki są bez sensu, wiesz o tym? Porównujesz gościa, który grał jako skrzydłowy i naturalnie ma większe szanse na zaliczanie asyst, do napastnika, który bramki strzela.. jeżeli, między innymi skrzydłowi są w formie. Jak chcesz ich porównać, to zobacz Ronaldo w wieku 23 lat na tej samej pozycji. 48 goli i 8 asyst. Udział przy 56 bramkach. Co ciekawe, rozegrał niemal tyle samo minut wtedy co Rashford (4146), bo 4154. Ale, wiem, wiem.. grał w lepszej drużynie.

Po trzecie.

W tych 11 golach Rashforda w Premier League, 1 strzelił zespołowi z TOP6.
W tych 18 golach Ronaldo w Premier League, 8 strzelił zespołom z TOP6.

Tak to wygląda jak się patrzy na suche liczby, ale gol golowi nierówny i asysta asyście też. Dam Ci przykład. Bruno zaliczył w tym sezonie asystę do Greenwooda, wiesz jak wyglądała? Bruno oddał piłkę Masonowi przy linii (podanie miało metr), Greenwood minął dwóch piłkarzy Leicester i huknął z 25 metrów w okienko.

Po czwarte.

Ronaldo miał Nam pomóc w walce z mocniejszymi rywalami. Po to go sprowadziliśmy, żeby ciągnął zespół z mocnymi rywalami. Żeby Ci silni też się Nas bali. I on to właśnie robił. Wygrał Nam oba mecze z Kogutami, dał wygraną z Arsenalem, pomógł w remisie z Chelsea, strzelał bramki z niczego w LM, które dały Nam awans. W dwumeczu z Atletico oni się Nas bali, tylko i wyłącznie z jego powodu. Simeone to sraczki dostawał jak go widział. Po to jest Ronaldo.

W meczach ze słabszymi rywalami, to Rashy, Sancho, Greenwood, Martial, Bruno, czyli cała młodsza gwardia powinna biegać, walczyć i dawać punkty. Cris jest za stary by w tym wieku, aż tak dużo walczyć i biegać. Tutaj też Ci dam przykład. Jeśli CR dał z siebie 100% w meczu LM w środę, to potem w sobotę czy niedzielę nie ma sił żeby dać tyle samo w lidze i wtedy właśnie potrzeba tych młodych, którzy szybciej się regenerują, mają więcej sił i ogólnie zdrowsze ciało. To oni powinni dawać bramki w meczu z Brighton czy S'ton, to oni powinni ciągnąć zespół. Cris się odpali z Tottkami i Arsenalem, ale nie może grać przez cały sezon na full, bo nie ma tyle sił.

Jeśli Ronaldo coś rozwalił w szatni to jedną rzecz. Sielankową atmosferę z OGS. Raz wygramy, raz przegramy, ważne że mamy fun z gry. Ktoś powie, że to dobrze jak się czuje fun, ale to nie do końca prawda. Do wygrywania trzeba czegoś więcej niż tylko funu z tego co się robi. W tych meczach kiedy nienawidzisz być na boisku, wtedy liczy się charakter i ambicja. My w tych meczach odpadamy, bo naszym brakuje charakteru, po prostu srają pod siebie jak mecz nie idzie po ich myśli. Tak wyglądała kadencja OGS, raz grali ładnie wygrywali 9:0 z S'ton, a innym razem totalna patologia i porażka bez walki.
» 3 lipca 2022, 19:20 #293
Radomirus: 4146:36 = 115 (dokładnie 115,16 - jeżeli już chcesz być precyzyjny)

Nie wziąłem pod uwagę minut Rashorda ale nie wziąłem pod uwagę także jego bramek i asyst. Jak już się czepiasz to czytaj do końca co napisałem zamiast zarzucać mi braki w umiejętności używania kalkulatora.

Nie porównuję Rasha do Ronaldo w czasie prime bo nie ma to większego sensu. Głównie z dwóch powodów - Ronaldo w okresie prime był poza konkurencją a poza tym teraz już nie jest w okresie prime, który ma już zwyczajnie za sobą.

Stwierdzenie, że Ronaldo miał nam pomóc w walce z TOP drużynami to truizm. Ronaldo miał nam zapewnić ogólny wzrost siły drużyny. Efekt jest taki, że Ronaldo swoje strzelił ale cała drużyna jako taka zaliczyła regres. A ja mam ogólnie gdzieś czy u nas po boisku biega Ronaldo, Messi, Ramos czy Kowalski z Kołobrzegu tylko czy drużyna działa jako całość. A od przyjścia Ronaldo działa gorzej niż wcześniej mimo, że wcześniej też nie działała na miarę naszych oczekiwań. Strzeliliśmy mniej bramek, straciliśmy więcej bramek, zdobyliśmy mniej punktów. I to jest konkret.

A za tej "sielankowej atmosfery" OGSa jakoś i wyniki były lepsze i chęć do gry zawodników była większa. I można się zżymać na niektóre święte krowy, które były w składzie ale nie było takiej świętej krowy jak Ronaldo, który miał okres dwóch miesięcy (od końca grudnia do marca) ze strzeloną jedną bramką a i tak nie wolno go było posadzić na ławce... bo jeszcze by się obraził.

Sorry, ale niezależnie od świetnych indywidualnych umiejętności (pomijam tu rzuty wolne - które Ronaldo namiętnie wykonuje - od lat z efektem niemalże zerowym) nie uważam, aby Ronaldo nadawał się jeszcze do poważnej gry w piłkę na poziomie Premier League. Nie w momencie, gdy jego własne ego niemalże wymusza na każdej drużynie w której gra, grę pod niego.

Gdy strzelał po te 40 goli w sezonie (albo i więcej) to można było na to przymknąć oko. Ale już tyle nie strzela a zachowuje się nadal jakby tak było, uaktywniając się na boisku właściwe tylko wtedy gdy ma piłkę przy nodze bądź gdy widzi szansę na to, że dostanie podanie. I tyle - to jest cały wpływ Ronaldo na grę drużyny na boisku. Plus wyrazy ciągłego niezadowolenia. O to, że nie dostał podania, o to, że ktoś inny strzelił w kierunku bramki (bo przecież on mógłby strzelić), o to nawet, że kto a nie on trafił bramkę (a takie sytuacje też się w zeszłym sezonie zdarzały) i nawet mu się nie chciało podbiec do kolegi aby pogratulować.

Narcyz zapatrzony we własne statystyki. Tak go podsumuję.

Jeżeli chcesz być liderem to musisz to udowadniać cały czas, a nie bazując na tym, że kiedyś strzeliłeś 50 goli w sezonie. Dla mnie Rooney, który pod koniec był już zdecydowanie pod formą, był większym liderem biegającym po całym boisku za zawodnikiem, który mu zabrał piłkę, niż Ronaldo który w tym momencie się wywraca i ma pretensję do całego świata. OGS pod koniec swojej kadencji aby zrównoważyć jego całkowity brak zainteresowania grą obronną robił już naprawdę cuda grając systemem 5-3-1-1 z tylko dwoma ofensywnymi zawodnikami czy Ronaldo i Bruno (oczywiście nie pomogło) ale dla mnie to był właśnie sygnał, że Ronaldo stał się dla tej drużyny kulą u nogi.

I możesz uważać, że bez Ronaldo byśmy walczyli o utrzymanie, że bez jego bramek bilans byłby jeszcze gorszy... Ale ja zdania nie zmienię i uważam, że swoim ego (ja! ja! ja!) zwyczajnie rozwalił tą drużynę. I uważam, że bez niego grałaby z pewnością nie gorzej a prawdopodobnie lepiej. I to czy Ronaldo w tym sezonie strzelił 18 goli w lidze, czy strzeliłby ich 28 - nie miałoby większego znaczenia jeżeli cała drużyna grając jedną taktyką (szukamy okazji do bramek dla Ronaldo) gra zwyczajnie piach
» 3 lipca 2022, 21:38 #292
Celt15: W weekend miały być dwie oficjalki, a to co dostaliśmy to informację o chęci odejścia najlepszego strzelca. Kiedy musiałeś, że już gorzej być nie może... :D
» 3 lipca 2022, 16:03 #291
DaredevilUtd: Kro powiedzial, ze beda oficjalki w weekend? Wiarygodne źródła wspominaly tyle co o testach nowego LO w niedziele.
» 3 lipca 2022, 16:55 #290
eragon30971: Zarząd powinien już dawno odpuścić FDJ i skupić się na innych celach, a tak to tylko pokazuje, że nie mamy żadnej alternatywy i Barca to wykorzystuje. Ludzie się zmienili, ale polityka transferowa nadal beznadziejna.
» 3 lipca 2022, 15:50 #289
brazylianwisnia: Barca też nie jest w stanie udźwignąć nowej tygodniowki FDJ która wchodzi z nowym sezonem.
» 3 lipca 2022, 17:52 #288
Braks: Mam nadzieję że mocno ich katuje Eric i żrą trawę równo bo gdyby nie skuteczność Ronaldo i dobry sezon De gea to byśmy skończyli tuż nad strefą albo gorzej. Takie Brighton czy Cristal P. grało 100 razy ładniej i lepiej od nas
» 3 lipca 2022, 15:49 #287
Radomirus: Ja mimo wszystko mam nadzieję, że nie żrą trawy. Kto wie jakich chemikaliów w naszym ośrodku treningowym się używa by ładnie rosła ;)
» 3 lipca 2022, 15:58 #286
decykos: Większa susza niż podczas tych ostatnich upałów.
» 3 lipca 2022, 16:50 #285
Kimirionum: Słabe zachowanie Ronaldo
» 3 lipca 2022, 15:43 #284
KRUL: No tak.. powinien rycersko pomóc odbudowywać klub, który upadł z powodu zarządu.
» 3 lipca 2022, 15:54 #283
sztejner: Czemu ?
Bo co ? Bo będąc najlepszych piłkarzem globu nie chce grać w Lidze Europy ?
Bo oczekiwał ruchów na rynku transferowym a takowych na dzień dzisiejszy nie ma ?
To jest zawodnik który sam decyduję gdzie za ile i do jakiego klubu pójdzie,z szacunku do kolesia nikt mu nie będzie robic problemu bez względu w jakim klubie będzie grać. Wyrobił sobie na tyle mocną markę ze ma chłop wolność wyboru.
Zostanie - szacun,widać że United znaczy dla Ciebie więcej niż ostatnie wyniki
Odejdzie - ziomuś trzymam kciuki za bicie kolejnych rekordów i dziękuję za powrót którego nikt się nie spodziewał.

Nie wiem czemu jego odejście ma być "słabe"
Zostanie będziemy go kochać
Jak odejdzie nadal będziemy go kochać i trzymać kciuki,to jest poprostu CRISTIANO
» 3 lipca 2022, 15:54 #282
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 16:46

Bo jak dołączasz do klubu który jest aktualnym wicemistrzem to nie porzucasz go gdy z tobą w składzie ląduje na 6 miejscu tylko bierzesz odpowiedzialność za wyniki z całą drużyna i próbujesz naprawić sytuację?
» 3 lipca 2022, 16:46 #281
OldFasion: Ronaldo deklarował miłość do United a okazuje się, że kocha ale tylko jak są sukcesy.
Jak nie ma LM i zespół jest w przebudowie a szanse na trofea niewielkie, to miłość CR7 szybko znika.
Egoista.
» 3 lipca 2022, 16:51 #280
Stanior: Jak wpadniesz w alkoholizm i za cholerę nie chcesz przestać pić i twoja żona po wielu próbach pomocy chce odejść to dlatego, że jest egoistyczna? Nasz zarząd się właśnie tak zatacza kolejny rok.
» 3 lipca 2022, 16:56 #279
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 17:07

Zgadzam sie z OldFasion, ronaldo idzie tam gdzie jemu dobrze i patrzy ttlko nansiebie. Zawsze tak bylo. Wedlug mnie on jest Legenda, ale Realu. Nie rozumiem czemu mamy go traktowac z przywilejami. Przyszedl do nas podbic sobie statystyki w LM i PL, plus skosic niezly Hajs. W kazdym klubie mieli z nim jakies problemy, gosc moze i jest jednym z najlepszych piłkarzy na swiecie, ale rowniez czesto wplywa negatywnie na całość druzyny i jak cos jest nie po jego mysli ucieka. Z Realu odszedl przez kase, z Włoch tez uciekl jak wypadli z LM i wszystko sie tam sypalo, u nas tez tak chce zrobic.
» 3 lipca 2022, 17:00 #278
Radomirus: * narcystyczny egoista, kochający tylko własne statystyki. Szczęśliwy ze zwycięstw tylko wtedy gdy sam jest ich głównym aktorem.

*tu każdy może napisać sobie co chce, bo słowa jakie ja bym użył z pewnością spowodowałyby interwencję moderatorów.
» 3 lipca 2022, 17:18 #277
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.07.2022 17:20

Miłość Ronaldo do United to wpoili mu kibice i nie są w stanie znieść, że on ma ten klub gdzieś... Dopisujcie sobie dalej romantyczne historię, a potem płaczcie, że one się nie zgadzają XD Dobrze wiedział, że to może nie wypalić to mógł podpisać 1+1, a nie na 2 lata.
» 3 lipca 2022, 17:19 #276
RedsFan: Ślepe kibicowanie zawodnikowi, a nie klubowi to troche dziwna sytuacja. Fakty sa takie, ze jak w klubie przychodzily ciezkie czasy to Ronaldo, z takowego klubu uciekal. Real, Juventus, teraz United.
» 3 lipca 2022, 18:09 #275
Freddie: Transfery w koncu beda, ale... chodzi tez o czas. Kazdy tydzien wspolnych treningow procentuje w sezonie a transfery w sierpniu tego nie daja. Szkoda.

Mimo wszystko wierze w ten Haga. Po erze SAFa chyba najabrdziej.
» 3 lipca 2022, 15:37 #274
CoachMark: Ja tam nawet jakby nie było żadnych transferów, to jestem zwyczajnie ciekaw czy rzekomo nowoczesny trener jest w stanie sprawić, że Rashford przypomni sobie coś z dryblingu, Martial będzie wyglądał jak człowiek który nie żałuje że się urodził, a piłka faktycznie zacznie latać w stronę bramki rywala, a nie na boki, sam końcowy rezultat to dla mnie sprawa drugorzędna. Wiadomo, niestety ale większość całych tych pismakow i ekspertów ocenia United wciaż z punktu bardzo wysokiego więc oczekuje się bardzo wysokich standardów. Gdyby grali na takim poziomie, jak w ubiegłym sezonie chociażby Brighton, to myślę, że godnośc byłaby odzyskana. Acz domyślam się, że dziennikarzom to nie wystarczy.
» 3 lipca 2022, 16:22 #273
jaratkow: CR7 za wszelką cenę chce pomóc United. Skoro nie mamy żadnych efektów transferowych po stronie zakupów to może uda się coś podpisać po stronie sprzedaży.
» 3 lipca 2022, 15:33 #272
Braks: Może lepiej nie oglądać w tym sezonie PL bo się boje nawet myśleć jak się skończą mecze z czołówka.
» 3 lipca 2022, 15:14 #271
sztejner: Z czołówką jak z czołówką,raz się wygra raz się przegra,bardziej zależy mi na tym by nie ogladac jak Crystal Palace Everton czy Brighton ładują nam 4 gole,jak będziemy unikać takich kompromitacji ze słabszymi drużynami to mecze z czołówką będę oglądać na większym luziku niż po porażce 4:0 z Brighton mam optymistycznie patrzeć na mecz z Liverpoolem.

Niech budują morale na słabszych ekipach a mecze z Topem będą (nawet jak nie zwycięskie) to chociaż miłe do oglądania
Oby tak było
» 3 lipca 2022, 15:26 #270
Remix81: Ja z Tobą się zgadzam, ale z innego powodu . Mam C+, nie będę dokupować żadnego Viaplay, bo się nie opłaca tylko buforuje i zacina.
» 3 lipca 2022, 15:55 #269
s4m: Sytuacja mocno się komplikuje. Sporo zawodników wyleciało z klubu, posucha w transferach do klubu do tego nasz najlepszy strzelec odpowiedzialny za 32% bramek w poprzednim sezonie składa transfer request. Jeśli sytuacja nie ulegnie diametralnej zmianie widzę nas w przyszłym sezonie na miejscach 5-7 a realnie 7-10.
» 3 lipca 2022, 14:59 #268
levy181: Ta akcja z FDJ to też może być zagrywka aby podbić za niego cenę bo Bayern nie ch e ugiąć się ws Lewego a oni nie mają hajsu nie wiem, zobaczymy jak to się potoczy.
» 3 lipca 2022, 14:44 #267
Blau: To nie tylko "może być zagrywka", ale to na pewno jest zagrywka.

Nie przez przypadek Laporta puścił taką informację na chwilę po tym jak pojawiły się plotki o chęci odejścia Ronaldo. Tego samego dnia zaczęły też wypływać informacje, że Ronaldo w sumie to by został, ale jest zawiedziony, że United się nie wzmacnia.

Kibicuje czytając takie info są coraz bardziej zniecierpliwieni i dowodu na to widać nawet u nas na stronie. Na United została narzucona teraz jeszcze większa presja i jeśli De Jong trafi ostatecznie do United to pewnie na lepszych warunkach niż była mowa jeszcze kilka dni temu. (Albo zwiększą stałą kwotę z tych 65 milionów, albo dadzą łatwiejsze bonusy do spełnienia)

Z drugiej strony dzisiaj zaczęły wypływać informacje, że De Jong może zostać tylko i wyłącznie wtedy jeśli zmniejszy znacząco swoją pensje, więc de facto na Holendra też jest teraz narzucona presja. Jeśli chce zostać to obniżka wynagrodzenia, a jeśli nie to nara do innego klubu.

Laporta teraz piecze dwie pieczenie na jednym ogniu, bo myślę, że jedno i drugie rozwiązanie może być w pewien sposób korzystne dla Barcy. Albo go sprzedadzą i dostaną zastrzyk gotówki, albo go zostawią, ale będą płacić mu dużo mniej niż powinni.
» 3 lipca 2022, 14:53 #266
Radomirus: To, że kibice są zniecierpliwieni - to normalne choć ja akurat uważam, że klub powinien mieć w czterech literach zniecierpliwienie kibiców. Ma wzmacniać skład i negocjować transfery a nie bawić się w bierzączkę bo wśród kibiców na twitterze czy gdzieś indziej narasta zniecierpliwienie.

Wiem, że nie mamy specjalnie dobrych doświadczeń negocjacjami, czasami zwlekaliśmy z transferem zbyt długo (niezależnie od dzisiejszej formy - dobrym przykładem jest Harry, na którego klub się nie zdecydował gdy chciał go Jose - a kosztowałby wtedy chyba 60 mln, by kupić go rok później za 80 mln) ale z drugiej strony klub może wydać od razu 200 mln na trzech zawodników bez specjalnych negocjacji albo na pięciu po dłuższych negocjacjach. A ogólne nawoływanie: szybciej! szybciej! szybciej! - raczej w takich rozmowach nie pomaga.

Poza tym powinniśmy najlepiej wiedzieć, że głośne transfery mogą zupełnie nic nie dać. W zeszłym roku, po 2-gim miejscu w lidze i trzech, wydawało się, fantastycznych wzmocnieniach (Ronaldo, Sancho i Varane), świetnym początku sezonu byliśmy przekonani że to może być "ten sezon" (że aż zacytuję kibiców Liverpoolu, które coś podobnego powtarzali przez prawie 30 lat). A skończyło się na największym kacu od czasów Moyesa o ile nie od lat 80-tych...

Więc proponowałbym olać takie prowokacje ze strony Laporty. Przecież równie dobrze mógł tą informację (albo transfer albo obniżka wynagrodzenia) przekazać samemu zawodnikowi bądź jego agentowi a nie lecieć z tym do mediów. To jest jego gra na opinię publiczną, na własnych socios od których jest zależny, których musi przekonywać, że jeżeli już kogoś sprzedaje to naprawdę nie ma wyjścia i w sumie to wina piłkarza (bo przecież może obniżyć wynagrodzenie, prawda?). A przecież o ewentualnym transferze nie będzie decydować opinia publiczna tylko sześciu panów w garniturach w klimatyzowanych pomieszczeniach, z czego większość to będą księgowi i prawnicy
» 3 lipca 2022, 15:22 #265
Blau: Jak najbardziej się z tobą zgadzam.
» 3 lipca 2022, 15:28 #264
Rashy10: Jeśli to prawda to słabe i egoistyczne zachowanie CR7. Po co były pod koniec sezonu puszczane plotki rzekomo z jego obozu, że nie zamierza opuszczać klubu w takich nastrojach po nieudanym sezonie i zamierza walczyć dalej o odbudowę. Nie mógł się określić na przełomie maja/czerwca żebyśmy mogli pozyskać nowego napastnika? Podobno odpuściliśmy Nuneza, bo CR miał zostać. Teraz najlepsze kąski napastników na rynku powykupowane + jak będziemy już kogoś w tych przebranych półkach próbowali pozyskać to po informacji, że Cris nam odchodzi będą wiedzieli, że desperaci i zaporowe ceny będą rzucane.
» 3 lipca 2022, 14:24 #263
levy181: Halland nawet gdyby Ole tu był nic by nie dało bo chciał iść do City jak ojciec. O Nuneza pytaliśmy ale jak pojawiło się Live to poszedł. Nkunku przedłużył kontrakt. Życie.
» 3 lipca 2022, 14:41 #262
Blau: Opcje są dwie, albo De Jong obniży znacząco (podkreślam, ZNACZĄCO) pensję, albo zostanie sprzedany. Jeśli tak bardzo chcę zostać w Barcelonie, że zgodzi się na obniżkę tej pensji to okej, nie można winić zawodnika za to, że chce zostać.

Może mu jednak to wyjść bokiem, bo w tym sezonie grał tylko i wyłącznie dlatego, że Pedri był długo kontuzjowany. Busi, Gavi i Pedri są praktycznie nietykalni, zaraz na dniach dojdzie Kessie, więc miejsca dla Holendra może po prostu zabraknąć jeśli nie wróci do formy z Ajaxu.

Co do całokształtu okienka to powoli zaczynam się irytować. Rozumiem, że nie chcą przepłacać, ale mogliby trochę przyspieszyć to wszystko. Zaraz zaczyna się tournee, a u nas nikogo oficjalnie jeszcze nie ma. Sam Malacia to trochę za mało jeśli weźmiemy pod uwagę, że lewa obrona o ile była problemem to jednak nie kulała aż tak jak środek pomocy.
» 3 lipca 2022, 14:16 #261