Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ten Hag i Murtough uzgodnili transferowe priorytety Manchesteru United

» 6 czerwca 2022, 09:11 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Letnie okno transferowe w Premier League otwiera się w piątek 10 czerwca. John Murtough, dyrektor sportowy Manchesteru United, oraz Erik ten Hag, nowy menadżer Czerwonych Diabłów, ustalili już strategię na najbliższe lato.
Ten Hag i Murtough uzgodnili transferowe priorytety Manchesteru United
» Erik ten Hag ustalił z szefostwem Manchesteru United transferowe priorytety przed letnim okienkiem
Portal Goal.com informuje, że priorytetem dla Manchesteru United w letnim oknie transferowym będzie sprowadzenie nowego napastnika i pomocnika.

Skład Manchesteru United przed startem sezonu 2022/2023 czeka gruntowna przebudowa. Z końcem czerwca z klubem pożegnają się Paul Pogba, Jesse Lingard, Juan Mata, Nemanja Matić, Edinson Cavani i Lee Grant. Czerwone Diabły nie wykluczają też sprzedaży kilku swoich zawodników.

Erik ten Hag omówił cele transferowe z Manchesterem United już w połowie maja. Holender przedwcześnie rozwiązał swoją umowę z Ajaxem Amsterdam, aby skupić się na pracy na rzecz Czerwonych Diabłów.

Portal Goal.com twierdzi, że Ten Hag nie podzielał opinii Ralfa Rangnicka, który miał pełnić rolę konsultanta w klubie i sugerował konieczność sprowadzenia nawet 10 zawodników. Holenderski szkoleniowiec podchodzi do tego tematu bardziej realistycznie i liczy na 5 transferów najbliższego lata.

Ten Hag uznał, że każda formacja wymaga wzmocnień, ale priorytetem powinien być transfer napastnika i pomocnika. Holender jest przekonany, że obecny skład ma dużo większy potencjał, niż sugerowałyby to występy z ostatniego sezonu.

Intensywna praca, do której zabrał się Ten Hag od początku swojego pobytu w Manchesterze United sprawiła, że Holender na klubowych korytarzach zyskał nowy przydomek. 52-latka nazwano „Nowym Szeryfem”.


TAGI


« Poprzedni news
Mundial nie dla Davida de Gei? Enrique nie pozostawia złudzeń
Następny news »
Mata nie wyklucza pozostania w Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (557)


MiSt: Fajnie byłoby mieć w drużynie takiego "szalonego" dryblera jak Antony. Załóżmy optymistycznie, że dokonamy trzech transferów: Antony, Frenkie i Timber. Każda formacja wzmocniona, a ETH miałby dużo łatwiejsze zadanie przy narzucaniu nowego stylu gry.

Patrząc realistycznie - jeśli sprowadzimy jednego z nich to i tak będzie nieźle. Jeśli miałbym wybierać, którego z nich mamy kupić to byłby to Frenkie. Nie chcę już dłużej oglądać Scotta lub Freda wychodzących w podstawowym składzie.
» 9 czerwca 2022, 22:12 #551
DevoMartinez: Oho standardowo zaczyna się panika i lament, że inni kupują a my jeszcze nic. Ja akurat mam na to wywalone i czekam do otwarcia okienka. Jeśli to będą transfery rozsądne na pozycje które potrzebują zmian to liczę, że załatwiane są po cichu. No i do tego pod wizję zespołu jaki chce stworzyć nowy menager. Są zawodnicy których można wyrwać w cenach 30-50 mil a którzy podnieśli by poziom umiejętnośći na paru pozycjach z marszu. I 2-3 trafione takie transfery mogą zmienić obraz gry całego zespołu tak jak trafiony Bruno potrafił zmienić gre MU. Pozostaje zaufać ETH, on wie jak chce grać i kogo potrzebuję i nawet przeboleje tego De Jonga mimo, że uważam, że on by się nadał jedynie w parze z klasycznym DM pracusiem, ale Erik, ufam tobie.
» 9 czerwca 2022, 21:14 #550
mikiartur: więc w sumie jeszcze 1h i 19 minut xd bo od 10 czerwca okienko w Anglii i Francji się otwiera
» 9 czerwca 2022, 22:42 #549
SkuzikRedDevil0: Ponoc Antony do nas chce.
12 goli i 10 asyst w 33 meczach. Niby szału nie robi, ale wciaz duzo lepiej od naszych kopaczy. Najwazniejsze ze chce tutaj grać
» 9 czerwca 2022, 20:58 #548
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 21:03

Olać statystyki, chciałbym w końcu skrzydłowego, co mija rywali jak tyczki, a nie ma pełne portki jak nasi skrzydłowi. Nie pamiętam, kiedy taki Rashford potrafił ograć rywala 1 na 1, jest mega drętwy, Elanga też nie bardzo potrafi kręcić, Sancho już lepiej, aczkolwiek miewał często przestoje. Antony z kolei ma tą pewność siebie. Mając skrzydła pokroju Vinicius czy Mbappe można grać. Vini w Realu wchodzi w rywali jak w masło i o to chodzi.
» 9 czerwca 2022, 21:03 #547
Saftmi: kilerek7 krótka pamięć masz, Rashford w formie jest właśnie takim zawodnikiem i do tego z liczbami, jeśli Ten Hag go odbuduje to twoje życzenie zostanie spełnione.
» 9 czerwca 2022, 21:21 #546
Stanior: Niby tak ale w Anglii nie ma tak łatwo z dryblowaniem. Akurat przyglądałem się kiedyś i boczni obrońcy z automatu są asekurowani czy to przez środkowych pomocników czy swoich skrzydłowych. Nikt nie pozostawia za dużo miejsca. Jest cholernie ciasno i jedyna szansa się pościgać to kontry gdzie przeciwnika trzeba jeszcze wciągnąć na swoją połowę. Ja bym tam nie porównywał skrzydłowych z innych lig z naszymi. Taki Vinicius równie dobrze by mógł się odbić od Bednarka jak od ściany i dostać z łokcia w morde przy pojedynku biegowym i nikt by tego nawet nie gwizdnął. Skończyłyby się przeplatanki i rabony.
» 9 czerwca 2022, 21:25 #545
GOAT: Saftmi: Rashford nie jest i nie był dobrym dryblerem. Gość jest szybki i jego drybling to taki jak Bale jak jest kontra i trochę miejsca to wypuścić sobie piłkę i wyprzedzi rywala bo jest szybki ale jak trzeba się pokiwać kiedy nie ma miejsca i trzeba wykazać się dobrym panowaniem nad piłka, techniką i zwinnością oraz balansem ciała to Rashford się gubi i wbiega w obrońców.
» 9 czerwca 2022, 21:40 #544
Kilerek7: GOAT, dokładnie to samo dostrzegam.
» 9 czerwca 2022, 22:15 #543
mikiartur: MU vs Brighton z sezonu 20/21 - pierwszy mecz z początku sezonu
Gol na 2-1 dla nas
» 9 czerwca 2022, 22:43 #542
cantona007: Frenkie, Antony, Timber - to byłyby bardzo dobre wzmocnienia.
» 9 czerwca 2022, 20:50 #541
Kilerek7: Też tak sądzę, nie ma szans aby w tym oknie przyszedł Nunez, De Jong i Antony, to było by już dużo ponad nasz budżet. Zawsze marzyłem w MU o świetnych skrzydłach, żałuje, że kiedyś transfer Ronaldinho nie doszedł do skutku, ale Antony, może być naszym Salahem, mając potężne skrzydła, taki Ronaldo nawet w wieku 38 lat będzie stukał aż miło gol za golem, pamiętajmy też, że może wróci Greenwood, a wtedy na co nam Nunez za 80 baniek, po 1 udanym sezonie? Oby tylko Sancho odpalił, bo w Rashforda nie wierzę, a Elanga szału nie robi, osobiście stawiałbym dużo też na Garnacho.
» 9 czerwca 2022, 20:56 #540
mikiartur: Van der Vaart: "I will explain to you why Frenkie is so good at the National Team, because he's the ONLY midfielder with these type of qualities here and he does what he wants. At Barça there is Pedri.. Gavi.. Busquets.. and so on. All of a sudden he starts adjusting again."

Van der Vaart: "At Manchester United it will be just like at the National Team, being the only one with his type of qualities. I would move to Manchester United if I was him, just do it!"

Van der Vaart: "The Premier League is a heaven for midfielders. Everyone says 'it's quick!' but it only looks like a fast paced game because players lose the ball a lot there. Just look at Bergkamp, you can enjoy yourself there. I enjoyed myself there too."

przynajmniej jemu się podoba wizja jego transferu do nas :D
» 9 czerwca 2022, 20:28 #539
SzarimMusty: Dla Holendrów obecna sytuacja w United jest dobrym prognostykiem. Donny może wrócić do regularnej gry, a grając z Frankiem - poprawią zgranie, poprawią relacje itp co da im w efekcie duże wzmocnienie drugiej linii przed MŚ. Dwóch utalentowanych pomocników w jednej drużynie, z dawnym trenerem, który ich poniekąd wypromował. Czy mogłoby się dla reprezentacji Holandii wydarzyć coś lepszego (z realnych rzeczy)?
» 9 czerwca 2022, 20:51 #538
mikiartur: Frenkie De Jong is one step away from joining Man Utd. Barcelona considers that the €60+20M offer is too important to not accept and no improved offers will arrive for the player. [
@MCTorresA
via
@ManagingBarca
]
źródłem jest Marca - nie wiem w sumie jak mocno to legitne źródło
» 9 czerwca 2022, 20:27 #537
SkuzikRedDevil0: Według Sport Witness pogloski o spotkaniu ETH i Mendesa to nie prawda.

Mark Ogden donosi z kolei, że ETH jest zadowolony z opcji jakie posiada w ataku.
» 9 czerwca 2022, 20:22 #536
Anhel: Przyjdzie Nkuku, róbcie skriny. Być może nie teraz ale kiedy odejdzie CR7 to ruszymy po francuza
» 9 czerwca 2022, 20:49 #535
Rashy10: Nkunku to możliwe że pójdzie do PSG jeszcze w tym oknie. Sam mówił w wywiadzie, że Psg to klub jego marzeń.
» 9 czerwca 2022, 21:15 #534
jancziii: Witam, czytam komentarze i się zastanawiam kto je pisze?
Dzieci w wieku do 15 czy pseudofani i znafcy futbolu w wieku 23-30 lat, którzy od czasu do czasu ułożą fajna ekipę w ultimatum team i obejrzą pare meczy…

Dodam tylko ze..
ani De Jong ani Nunez oficjalnie nie oświadczył ze nie chce grać dla United.
Nunez powiedział ze chciałby grać dla ekipy z LM a Frankie powiedział ze czuje się dobrze w Barcelonie i chciałby zostać- a zarazem powiedział ze nie wie co się wydarzy.
Eksperci twierdzą, oczywiście ci z devilpejdz ze nikt dla nas grać ze poważne kluby robią transfery blablabla. Przykład Lukaku 100 baniek na gościa który strzelił trochę więcej od raszforda..
Mamy dwa miesiące na transfery, bardzo możliwe ze dwa są w trakcie dopinania.

Ni dziwi was to jak mało teraz piłkarzy jest łączonych z nami? A jeśli są to są to mało znani goście. Nie tylko ETH leci na rozmowy z piłkarzem czy agentem, ale sam SAF bardzo. Często to robił jak mu zależało, chociażby sam fakt jak poleciał oglądać z bliska chyba jakiegoś piłkarza a dojrzał PARK JI SUNGA.

Druga sprawa przypominam, ze ta ekipa doszła do finału LE przegrywając na loterii, była druga ekipa w Anglii i grała całkiem dobry futbol.
Przypuszczam ze spadek formy był spowodowany tym ze zagrali pierwszy raz od bardzo dawna tyle mecze w jednym sezonie, a na ławce nie mamy tylu takich piłkarzy jak city.
Do tego presja psychologiczna, ze przegrało się na własne życzenie na kilku frontach finały pół finały, a tak naprawdę w zeszłym sezonie można było realnie walczyć o mistrza.
To samo było z tottenhamem kiedy odchodził Pochetino.

Ale tam znafcy wiedza lepiej kogo trzeba za ile po ile i kiedy uj tam.
Jeżeli ktoś się zna na piłce i ma choć trochę oleju we łbie, zauważy ze zmiany zaszły w momencie kiedy został zwolniony ole Edzio i skauci.
Ragnick był potrzebny, dzięki niemu mieliśmy chociaż okazje zobaczyć co tu się dzieje czemu oni nie grają jak trzeba.
Psycholog piłkarski nie bez powodu był ściągany a nikt nie korzystał.
Freda zostawcie ludzie, bo będę go bronił zawsze, nie bez powodu chciał go guardiola, fred to maszyna do pressingu w odpowiednich rękach.
Nie bez powodu dalot ma duże szanse u ten Haga a u Ragnicka grał pierwsze skrzypce.
Tak naprawdę kupić to trzeba na prwno 3 piłkarzy aby podnieść jakość tej drużynie.
Środkowy pomocnik nie koniecznie defensywny, jeśli będzie de jong wystarczy ze zagra z vdb i bruno i będzie to piękne połączenie ewentualnie fred.
Napastnik do uzupełnienia oraz ktoś kto da rotacje na prawej stronie obrony bo aaron to niestety już tylko cień piłkarza
» 9 czerwca 2022, 20:01 #533
Ariell: Holokaust na interpunkcji. Czytałeś się kiedyś? Litości...
» 9 czerwca 2022, 20:21 #532
jancziii: Pisze na telefonie , i nie chce mi się za każdym razem stawiać kropki przecinka. Tak bardzo ci nie przeszkadzało, skoro doczytałeś i odpowiedziałeś :>
Ariel pozdrawiam, pozdrów calgona
» 9 czerwca 2022, 20:57 #531
karmnik: Oho, przyszedł pan wszechwiedzący i będzie tu rozdzielał ludzi na grupy, dzieci i znafcy.. No spoko, jak dla mnie to mur beton jesteś w tej pierwszej. Jeszcze z podziałem na wiek, no proszę, pisać można tylko od 31 lat wzwyż haha. Nawet jak we wpisie z niektórymi zdaniami bym się zgodził, to moim zdaniem klasyfikacja i grupowanie ludzi to prostactwo
» 9 czerwca 2022, 21:00 #530
AUDIoooo: Nie Ariel tylko Ariell, a to różnica ;)
» 9 czerwca 2022, 21:06 #529
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2022 07:46

Nie wymagam bycia Szekspirem, tylko elementarnych podstaw przekazywania informacji. Błazna z siebie robisz, zgrywając takiego eksperta typu "dzieciaki, sio do budy", a operując takim językiem

ps. Calgon i Ariel to produkty różnych zastosowań
» 10 czerwca 2022, 07:45 #528
Czerwony123: Breaking news. NUNEZ przestraszyl sie ,ze bedzie musial nauczyc sie Scauserskiego akcentu, bo inaczej mu w morisonie cukru nie sprzedadza...
» 9 czerwca 2022, 19:33 #527
skowron32: Dobra Nunez u Klopów:)
niech mi ktoś powie że nie da się robić transferów przed okienkiem!?
Przecież topowe kluby robią i załatwiają wszystko przed okienkiem.... no właśnie TOPowe kluby .
Dobra zobaczymy co się będzie działo od jutra..?
» 9 czerwca 2022, 19:16 #526
Masarnia: Podejrzewam że liczba 32 to twoje iq. Pozdrawiam wszystkich zdrowych na umyśle.
» 9 czerwca 2022, 19:23 #525
SkuzikRedDevil0: Topowe kluby tak mają. Wszystko poukładane i zqplanowane. U nas też tak miało być, ale nasz zarząd jest najmądrzejszy. I tak to jest jak osobą odpowiedzialną za transfery jest Fletcher.
» 9 czerwca 2022, 19:23 #524
AUDIoooo: Z tym Fletcherem, to nawet yeblem ;)
» 9 czerwca 2022, 19:26 #523
OldFasion: Nunez nie jest jeszcze klepnięty więc nie ma co dzielić skóry na niedźwiedziu.
Szczerze mówiąc patrząc realnie, to jeśli ETH zdecydował się lecieć do Portugalii, to chyba nie tylko po to żeby spróbować Pao de Deus. Musiał być jakiś sygnał z obozu Nuneza, że jest szansa na zmianę zdania. Inaczej po co ta wycieczka?
» 9 czerwca 2022, 19:28 #522
PastaDoCiasta: Przecież Romano podaje cały czas, że w kontakcie z Nunezem byliśmy my i Liverpool cały czas, tylko wygląda na to, że wybrał Live, to gdzie Wy tu widzicie, że jedni działają a drudzy śpią xd
» 9 czerwca 2022, 19:44 #521
majk: Fletcher to fachowiec i ekspert. Człowiek orkiestra, rano dopina transfery, a potem prowadzi treningi, od a do z.
» 9 czerwca 2022, 20:06 #520
SkuzikRedDevil0: Tylko, ze to nie jest smieszne
» 9 czerwca 2022, 20:19 #519
nieeeeeeee: Negotiation to move Antony from Ajax and take him to #mufc could generate €60m. He could be the first signing of coach Erik ten Hag.
@thirfernandes
,
@GoalBR
🇧🇷

Antony's staff travels to Europe to negotiate with Manchester United.
@GoalBR
#MUFC ✅

#mufc’s Donny Van de Beek has ‘offered himself’ to AS Roma. [Corriere della Sera,
@Sport_Witness
]

New hamstring injury for Hugo Ekitike today during France game. His agent was expected in Newcastle on Monday after agreement reached with Reims, but he delayed. ⚪️ #NUFC

The deal could be even more delayed now after injury - Newcastle will also consider other options.
» 9 czerwca 2022, 19:03 #518
OldFasion: Antony jest fantastyczny. W stylu gry takie połączenie Neymara z Salahem. Oczywiście z zachowaniem skali i proporcji. Widziałem kilka spotkań Ajaxu i jego gra robiła wrażenie.
» 9 czerwca 2022, 19:30 #517
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 18:59

Romano: Darwin Nunez deal. Key hours ahead as reported, waiting for key stages as Liverpool are in advanced talks with Benfica on 80m Euro verbal bid and personal terms [five year deal] already discussed.

But Manchester United are in contact with his agent, even today afternoon.

Czyli wiadomo tyle, że nic nie wiadomo, ale jak ktoś chce śledzić samoloty, to proszę bardzo xd
» 9 czerwca 2022, 18:59 #516
Kain: Pewnie Ronaldo odchodzi. Dajemy 105 mln za Nuneza i dwóch graczy.
» 9 czerwca 2022, 18:49 #515
PastaDoCiasta: A Ty byś nie chciał stąd odejść?
» 9 czerwca 2022, 18:59 #514
rreddevilss: A ja sobie spokojnie poczekam do startu sezonu i wtedy ocenie okienko, moze nas zaskocza jakims transferem? A moze Erik wydobędzie cos z tej kadry ktora jest ? Przecież rok temu wg wielu byla to kadra na mistrza, dajmy mu czas i tyle
» 9 czerwca 2022, 17:41 #513
DaredevilUtd: Zdrowe podejście. Już nie jeden transfer był okrzyknięty Epickim, wspaniałym itp. a wyszło jak wyszło.
» 9 czerwca 2022, 17:44 #512
levy181: Coś podobnego mówiłem przed startem zakończonej kampanii jak mówiono o Sancho. Niestety prawie cały zespół zawiódł jednakże są zawodnicy których stać na dużo więcej i są też tacy których nie powinno tutaj być. Nie patrze na City czy Live United musi bić się z Chelsea Totkami i innymi o bycie w najlepszej 4. Do wzmocnienia na bank jest obrona i pomoc.
» 9 czerwca 2022, 18:11 #511
PastaDoCiasta: Ale okienko się jeszcze nawet nie otworzyło, a Ty piszesz - moze nas zaskocza jakims transferem - jakby był 29 sierpnia :D
» 9 czerwca 2022, 19:01 #510
skowron32: bardzo dobre i mądre podejście:)
» 9 czerwca 2022, 19:17 #509
FacemanMU: [link usunięty]
Dziennikarz który jako pierwszy napisał o transferze Bruno do MU i Diaza do Live ćwierka że sam ETH wybrał się samolotem do Portugalii na spotkanie z Jorge Mendesem. Cel tej wizyty to przekonanie Darwina Nuneza do gry na Old Trafford. Sam zawodnik chce jednak grać dla The Reds.
Daje 5% szans na powodzenie tej akcji , ale można już powoli szykować się na to że Live i City zdominują Premier League na lata.
» 9 czerwca 2022, 17:32 #508
levy181: A czy to akurat już się nie stało patrząc na kilka poprzednich lat oraz na grę tych zespołów obecnie
» 9 czerwca 2022, 17:34 #507
MrCygan: Przecież to jest żenujące... Bo póki co, my wyglądamy że trener niemalże błaga dwóch zawodników o przyjście do klubu. Jak to w ogóle wygląda - jeden gość co mógł mieć sezon życia i może być niewypałem, a drugi co się ślini na myśl o Barcelonce. Jakże nisko upadliśmy, jeśli w tym newsie jest chociaż ziarno prawdy.
» 9 czerwca 2022, 17:39 #506
FacemanMU: @levy181 Tak , dominacja Live i City już ma miejsce ale jeszcze bardziej się pogłębi i na kolejne mistrzostwo będziemy czekać tyle lat co kiedyś Liverpool.
» 9 czerwca 2022, 17:43 #505
PastaDoCiasta: Was serio dziwi że ktoś mając do wyboru Liverpool i United woli dzisiaj grać w Live? Bo raczej miłym zaskoczeniem by było jakby powiedział, że docenia ofertę zwycięzcy FA Cup, Karakan Cup, finalisty LM i wicemistrza PL, ale woli iść próbować odbudować upadłe od 10 lat United, nawet za cenę gry w LE i smrodu wokół klubu na każdym kroku
» 9 czerwca 2022, 19:03 #504
SkuzikRedDevil0: Kiedy nikt nie poważny nie chce grać w United to wtedy trener musi jezdzić i blagać. A podobno mieliśmy kupować pilkarzy, ktorzy chcą grać w Utd. A tymczasem De Jong i Nunez
» 9 czerwca 2022, 19:20 #503
M4S73R: Darwin w Live 5 letni kontrakt 6mln za sezon
» 9 czerwca 2022, 17:24 #502
MrCygan: No cóż, nie można się mu dziwić, że chce pójść do klubu który liczy się w Europie o najwyższe cele. My póki co jedyne co możemy, to walczyć o miejsce gwarantujące Ligę Europy. I to też z problemami.
» 9 czerwca 2022, 17:34 #501
DaredevilUtd: No i spoko. Wypali to będzie można powiedzieć, że dobry transfer, narazie można mówić, że to drogi kot w worku.
» 9 czerwca 2022, 17:43 #500
zbyszek7: Ale trzeba miec kompleks zeby siedziec dzien w dzien na stronie MU i pisac komentarze Oldfacio i ten drugi ehh 30 lat kompleksow, myslalem ze sie to skonczy jak wygrali wkoncu lige ale jak widac dalej to samo
» 9 czerwca 2022, 17:18 #499
Marqin: Ten Hag ma na pewno plan działania i wybranych zawodników których postara się pozyskać.
Okienko zaczyna się chyba jutro więc spokojnie...
» 9 czerwca 2022, 17:15 #498
nowakman85: Ludzie bez paniki. Mamy nowego menago ma okres przygotowawczy przed sobą plus dużo czasu na transfery. W maju 2023 r przyjdzie czas na oceny plan minimum to 4. miejsce w lidze amen
» 9 czerwca 2022, 16:46 #497
Kortney: Na Twitterze latają informacje o zainteresowaniu Ox Chaamberleinem (czyli głębokim rezerwowym lfc, do tego podatnym na urazy) i Leandro Trossardem z BHA (kolejny lewo skrzydłowy gdzie mamy tam Rashforda i Sancho, który woli grać na LS mimo, że był kupowany na PS)

Przecież to jest niepojęte. Gdzie się to wszystko popsuło 😔😔
» 9 czerwca 2022, 16:28 #496
Zdzichu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 16:40

lecąc klasyką "- Panie Best, czy mogę o coś zapytać?
- Wal śmiało.
- Kiedy to wszystko zaczęło się pieprzyć?"
» 9 czerwca 2022, 16:39 #495
majk: Bzdury totalne wyssane nie wiadomo skąd.
» 9 czerwca 2022, 16:42 #494
Kortney: No mam nadzieję, że to bzdury i nic takiego się nie wydarzy
» 9 czerwca 2022, 16:50 #493
Pochmurny: Co do Ox'a to nie widzę tu żadnego sensu, ale jeśli chodzi o Trossarda, to bardzo chętnie. Belg już od dawna wpadł mi w oko. Jest świetny technicznie, dobrze drybluje oraz jest uniwersalny. Chłop zagra na każdej pozycji z przodu. Przy formie naszych bez problemu miałby pierwszy skład.
» 9 czerwca 2022, 18:18 #492
rizx: Kibice United tydzień temu: "dajcie Erikowi czas, nie możemy przepłacać, niech ściąga kogo chce, dobrze że to koniec naszego frajerstwa na rynku"

Kibice United dzisiaj: "ale dlaczego on chce De Jonga, Liverpool daje 100 milionów za Nuneza powinniśmy dać więcej dzisiaj się tyle płaci za zawodników, wszyscy kupują tylko nie my!"

Jak widać wystarczy kilka plotek i już niektórym kibicom zamykają się wszystkie klapki w głowie. Okienko nawet nie jest jeszcze otwarte..
» 9 czerwca 2022, 16:01 #491
RedsFan: Typowe DP w pigułce
» 9 czerwca 2022, 16:30 #490
Skora96: Bez kitu
» 9 czerwca 2022, 16:50 #489
milsco: Liverpool osiągnął porozumienie w sprawie indywidualnego kontraktu z Darwinem Nunezem 💪

- The Athletic


Szkoda
» 9 czerwca 2022, 15:30 #488
GeoVo: Patrząc na cenę jaką sobie zażyczyli działacze z Benfiki za jego usługi to dobrze, że odpuściliśmy.

Czy pod względem sportowym nam się to opłaci? Zobaczymy po jego pierwszym sezonie w liv.

Albo będzie mega kotem, albo stanie się drugim Luką Joviciem... czas pokaże
» 9 czerwca 2022, 16:05 #487
PLInfo: To nie United odpuściło Nuneza, ale Nunez United haha.
» 9 czerwca 2022, 16:14 #486
majk: Fajnie. Może w końcu wygracie jakiś mecz z Realem hehe
» 9 czerwca 2022, 16:16 #485
Anhel: Zobaczycie ze Liverpool go kupi za +- 70 baniek, tylko nam krzyczą chore kwoty
» 9 czerwca 2022, 16:21 #484
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 16:23

PLmeczyki

Idź pajacować na lfc, żenujące są te wasze odwiedziny tutaj i dowartościowywanie się poprzez nędzne szpilki.
» 9 czerwca 2022, 16:23 #483
majk: Klopp: "The numbers involved are just crazy – we'll be having nothing to do with it. No chance! To be honest, I don't want anything to do with it. It's not fun."
mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-jurgen-klopp-haaland-transfer-26649365

Klopp po raz kolejny największym hipokrytą wśród trenerów.
» 9 czerwca 2022, 16:32 #482
DaredevilUtd: Dokladnie Klopp, albo mówi, że nie chce wymieniać i nie musi całej 11 po czym to robi i to samo, z tym że nie podoba mu się jak inni wydają hajs, a sam bije rekordy haha
» 9 czerwca 2022, 16:41 #481
Pyra: Jeżeli Erik chce grać to co zawsze to nie ma wyjścia i trzeba potrząsnąć kiermaną i sprowadzić tu De Jonga.
Na ŚO też by się przydał ktoś nowy, ale od biedy można jeszcze sezon się przemęczyć.
Prawa obrona to obecnie chyba największa niewiadoma, bo Bissaka to technicznej piłki pasuje jak pięść do oka i raczej tu kogoś sprowadzimy, ale najpierw pożegnamy anglika, ponoć Roma chce dać 30M Ojro.
ŚN to też nie jest wymysł tylko konieczność, sam CR w takim wieku nie może zostać.

Podsumowując ŚP, ŚN - to będzie na 100%
PO, ŚO, LO, ŚP, PS - zależne od tego kogo uda się nam sprzedać
» 9 czerwca 2022, 15:22 #480
Anhel: Można sezon się przemęczyć? Przecież nasi rywale wzmacniają sile ofensywna wiec będą strzelać jeszcze więcej bramek a przypomnę Ci tylko ze w zakończonym niedawno sezonie straciliśmy rekordowa ilość bramek. I Ty mowisz ze z obrona można się przemęczyć jeszcze sezon ?
» 9 czerwca 2022, 16:22 #479
Skora96: No tak bo kupowanie nowych napastników to gwarancja bramek :D
» 9 czerwca 2022, 16:52 #478
V3x: @Skora być może nie, ale zostawienie tej samej linii obrony, która straciła rekordowa liczbę bramek nam na pewno nie pomoże :)
» 9 czerwca 2022, 17:12 #477
Anhel: Otóż to
» 9 czerwca 2022, 20:52 #476
RedsFan: Na UnitedPeopleTv też gosc mówi, że wybuchło szambo u angielskich Fanów Manchesteru, przez ten rzekomy transfer Nuneza do Liverpool. Gość tam też chłodno ocenia, że bezsensu byłoby wydawanie 100mil na zawodnika, który jeszcze parę miechów temu był wyceniany przez benefike na 60mil i dlaczego mielibysmy dalej być frajerami i kupować takich zawodnikow, ktorzy są niewiadoma, bo maja jeden sezon dobry.
» 9 czerwca 2022, 14:47 #475
OldFasion: Bo za najlepszych młodych piłkarzy z ogromnym potencjałem tyle się płaci.
Albo dajesz tyle i kupujesz albo odpuszczasz i szukasz taniej.
» 9 czerwca 2022, 14:52 #474
majk: Sancho miał 3 dobre sezony w silniejszej lidze niemieckiej, Nunez ma pierwszy dobry sezon. Rok temu mało kto o nim słyszał. Rashford jest 2 lata starszy, miał jeden beznadziejny sezon w dużo trudniejszej lidze, w zespole który miał olbrzymi kryzys, połowa kibiców go nienawidzi i sprzedaje.
» 9 czerwca 2022, 14:55 #473
Czerwony123: Ale nunez idzie do Klopa, a to juz duzo... oni tam ostatnio rzadko sie myla. Scauting maja najlepszy w lidze... Nienawidze jak pasow, ale taka rzeczywistosc.
» 9 czerwca 2022, 14:59 #472
Smola0015: Tyle się płaci? Kloop przy trasferze Hallanda zrugał politykę City żeby potem chcieć kupic jeszcze większego kota w worku hahaha
Ale mi tam taka polityka Liverpoolu pasuje,3-4 takie transfery nie wyjdą i potem już nie będziecie mogli kupic nikogo w takich cenach jak zawsze płaciliście bo pójdzie latka walenia was na kasę
» 9 czerwca 2022, 16:14 #471
Czerwony123: Wlasnie dlatego, ze Pool , Citeh sa dwie polki wyzej, powinnismy robic juz dawno transfery. Nie wybacze braku ambicji, w zadnym wypadku. Polityka zarzadu doprowadzila do tego, ze musimy dac wiecej, nie ma innej mozliwosci. To nie jest seria a ,ze mozna czekac. Przypominam, ze idzie deal z ameryka, gdzie juz ptaszki cwierkaja o ogromych wplywach z praw do transmisji. Bycie w premiership bedzie generowalo ok 180-200mln dla klubu. Wlasnie dlatego taka Villa i inni robia transfery. Nie wspominajac o konkurencji, gdzie Newcastle przez nastepne 5 lat bedzie graczem, który wyeliminuje jeden zespol z top 4. Ta liga jest juz super liga, której tak Perez pragnal dla siebie,bo wiedzial, ze zostaną w tyle za premiership. Potrzeba 4 pilkarzy minimum, zeby myslec o lidze mistrzow, minimum. Czekanie w tej lidze znaczy tylko jedno, marazm i przecietnosc, która juz zawitala na old Trafford. Oczekuje zdecydowania I wsparcia dla ETH,bo inaczej cienko nas widze.
» 9 czerwca 2022, 13:32 #470
MrCygan: Nie pisz tak, bo zaraz będą inni krzyczeć, że przecież okienko jeszcze się nie zaczęło, a Ty już narzekasz. A po co o tym mówić? To niedobra jest.
» 9 czerwca 2022, 14:05 #469
Czerwony123: Nie zaczelo? ,a to dobre jest. Pool juz ma Diasa,Carvalho, idzie po Nuneza. , bo widzi, ze City kupili Halanda, Alvareza, Cucurelle ,a pewno jescze cos kupia. Czeka to rolnik na slonce, gdy jest czas koszenia pszenicy. Premiership nie bierze jencow. Albo sie dostosujesz, albo bedzie liga europy, konferencja. Oczekuje od najwiekszego klubu w ang ambicji.
» 9 czerwca 2022, 14:21 #468
vanantgaal: Dokładnie. Z każdym dniem inni nam odjeżdżają i wymiana trenera nic tu nie zmieni.
» 9 czerwca 2022, 14:31 #467
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 14:51

Wszyscy tu oczekuja magika, ze z g... ulepi palac. Klop I Pep wymienili cale jedenastki, zadne z nich magiki. Warsztat warsztatem, ale klucze sa niezbedne. Znow sie nabierzecie na gadke, ze moze drzemia ukryte moce w maglajerach, showach i rashfordach? Wlaczcie sobie Harego Potera. ..
» 9 czerwca 2022, 14:50 #466
RedsFan: Czyli mamy robić transfery takiego pokroju jak do tej pory robiliśmy i przepłacac, jednocześnie nic nie mając w zamian jak tak?? Do tej pory nasze struktury sprowadzały głośne nazwiska po jednym dobrym sezonie za miliony :) Ja tam wolę NoNamy, które zabija by grac w naszej koszulce i dadzą z siebie 220%%
» 9 czerwca 2022, 14:51 #465
Czerwony123: Nie jak do tej pory, ale z glowa. Mamy od kogo sie uczyc w lidze...
» 9 czerwca 2022, 14:53 #464
ermac: Przeczysz sam sobie. Skąd wiesz gdzie ETH chce wzmocnień? Jakich transferów potrzebujemy? Ile? Skąd wiesz, że nie są prowadzone żadne rozmowy za kulisami?
Czy mamy po prostu kupować bo inni kupują?
Rozróżniasz sytuacje w której jeden klub jest poukładany i ma managaera od lat, a ten wie kogo klub ma kupić i jaką pozycje wzmocnić i można szybciej działać niż w przypadku nowego managera, który musi poznać obecny skład?

Cygan przeczytałeś mój post o transferach jak wczoraj polecałem? Czy jesteś ignorantem, który teraz się odgryza dziecinnymi tekstami, że pisać nie wolno?
» 9 czerwca 2022, 15:24 #463
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 16:04

dokladnie ermac

szpece wiedza lepiej kogo ETH widzi w skladzie do swojej taktyki... hehe transfery maja byc na wczoraj, nie wazne kto, ale maja byc, bo marudy z devilpejdza tak pisza.

trener musi poznac sklad i dac szanse wszystkim co zostaja, to on jest trenerem a nie wy, to on bedzie na treningach a nie wy

pozdrawiam :D
» 9 czerwca 2022, 16:02 #462
Czerwony123: Wszyscy widza ,w ktora strone klub idzie, nawet bardzo wyrozumiali. Nie pracuje w klubie, fakt, ale mieszkam kolo ...Widze na wlasne oczy, gdzie, jak robimy bledy.
Skad wiem? Nie masz pojecia o srodowisku kibicowskim w Manchesterze, nie masz pojecia o naszych oczekiwaniach . Co innego jest tu mieszkac, zyc tym klubem, w tym miescie. Znac ludzi, ktorzy posiadaja wiedze, o ktorej nie masz pojecia. Jestem krytyczny, bo smierdzi to kolejnym kupowaniem czasu... pozdrawiam
» 9 czerwca 2022, 16:08 #461
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 16:17

ale co z tego, ze mieszkasz w Manchesterze i jakich znasz ludzi? Co z tego jakie macie oczekiwania? Moze ja mam wieksze oczekiwania od was, moze mieszkam w Anglii i tez wiem duzo? Jedno jest pewne, nie masz pojecia, co sie dzieje za kulisami, ja tez nie mam, ty oraz twoi znajomi, nie macie pojecia jakie plany ma ETH, nie macie pojecia na kogo postawi i kogo odbuduje oraz kogo kupi. Miejsce zamieszkania nie zrobi z ciebie wszechwiedzacego , bo tak naprawde nie wiesz co siedzi w glowie ETH. pozdrawiam :D
» 9 czerwca 2022, 16:16 #460
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 16:27

Nigdzie nie napisalem, ze ktos jest gorszy. Chodzi mi bardziej o bliskosc fizyczna. Jak jestes na miejscu, gdzie jest wiele olinii, to inaczej na wszystko patrzysz. Zreszta nie mowisz do kogos, kto wychowal sie tylko na sukcesie. Pamietam jescze czasy przed PL,gdzie pierwszy raz na old Trafford, to porazka z Evertonem w 92 roku. Widziana na wlasne oczy. Pozdro I bez spiny...
Edit. Ja nie martwie sie o ETH, mnie przeraza wizja wlascicieli.
» 9 czerwca 2022, 16:25 #459
HillsHaveEyes: oczywiscie, ze bez spiny

pozdro
» 9 czerwca 2022, 16:51 #458
RedsFan: Wszyscy zapominacie, że to Holender ma ostatnie słowo w sprawie transferu, bez tego na siłę go nie wywala.
» 9 czerwca 2022, 13:20 #457
lukiton0589: Środek pola De jong Van de Beek Bruno Fernandes. Brzmi obiecująco.
» 9 czerwca 2022, 13:03 #456
OldFasion: Brzmi "miękko".
» 9 czerwca 2022, 13:24 #455
majk: Miękko to wyglądał Liverpool w finale z Realem. Jak takie miękkie, przehajpowane faje.
» 9 czerwca 2022, 13:26 #454
atotrikos: Miękko nie miękko, wreszcie to przeciwnicy będą biegać za piłką :)
» 9 czerwca 2022, 13:26 #453
lukiton0589: Lepiej miękko niż drewnianie czyt. Fred i McTominay
» 9 czerwca 2022, 13:26 #452
majk: Już za niedługo pierwszy wywiad De Jonga po transferze: ''Manchaster United to jeden z największych klubów w historii, bardzo się cieszę że tu trafiłem i mogę ponownie pracować z ETH, z którym świetnie się rozumieliśmy w Ajaxie. Mam nadzieję, że razem przywrócimy klub na należne mu miejsce i będziemy wkrótce walczyć o najwyższe cele i trofea. Kibice tego klubu są jednymi z najlepszych na świecie i na to zasługują.''
» 9 czerwca 2022, 13:00 #451
Glory1878: Mi to tam wisi czy ściągniemy Messiego czy jakiegoś randoma z polskiej ligi. Ma się poprawić nasza gra i wyniki, a czy zrobimy to dzięki topowym zawodnikom, czy chłopom z b klasy to nic nie zmienia

Robiliśmy już grube transfery i dobrze na tym nie wyszliśmy
» 9 czerwca 2022, 12:53 #450
levy181: Zgadzam się a to że City czy Live zrobi jakieś transfery też nic nie zmienia bo jak już było mówione tyle razy oni są przynajmniej o 2 półki Wyżej.
» 9 czerwca 2022, 12:56 #449
majk: Zrobiliśmy też sporo mniejszych i też nic z tego nie wyszło: VDB, Pellistri, Diallo, James.
Suma transferu niby nie gra roli, ale za produkt dobrej jakość trzeba po prostu zapłacić. Przede wszystkim transfer musi być pod trenera.
» 9 czerwca 2022, 13:04 #448
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 13:18

Pieknie napisane Glory. Drogie Transfery, czy gwiazdy już nie raz pokazywały, że są nieopłacalne, Hazard, Messi, Ramos itp itd tam musi wszystko współgrać poprostu.
» 9 czerwca 2022, 13:15 #447
majk: Skoro tak jest, to czemu City, które wydaje najwięcej w lidze, robi mistrza za mistrzem? W Hiszpanii mistrzem też nie jest Atletico Bilbao, tylko któryś z trzech najwięcej wydających klubów, zazwyczaj Real, albo Barca, wydające regularnie olbrzymie kwoty. Francja zdominowana przez PSG, Bundesliga przez Bayern.
Kiedy ostatnio biedny klub, albo średnio zamożny wygrał LM?
» 9 czerwca 2022, 13:23 #446
MiSt: Nieważne, czy kupimy tanich, czy drogich piłkarzy. Ważne jest to jak dobrze ich rozwiniemy i wpasujemy w drużynę ETH. Wcześniej transfery wydawały się w porządku, ale z jakiegoś powodu większość nowych nabytków zaliczyła regres. Tym powodem jest brak dobrego pomysłu na budowę drużyny.
» 9 czerwca 2022, 13:56 #445
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 11:42

Moi Drodzy,
Dołączam do grona osób, które mają do tej całej otoczki transferowej trochę więcej dystansu.

Po pierwsze, nowy menedżer, nowe rozdanie.

Po drugie, nie ma nic złego w tym, że chciałby dać szansę wybranym zawodnikom, o ile pasują do jego koncepcji (nawet jeśli to jest Andreas Pereira). Takie są uroki zmiany menedżera. Chcieliście tej zmiany, to macie. Teraz pozostaje wam uzbroić się w cierpliwość i zaufać nowemu projektowi. Skąd możecie wiedzieć jakie są jego plany?

Po trzecie, nie ma co patrzeć na wzmocnienia czołówki, ponieważ oni na chwilę obecną są daleko przed nami i mają w porównaniu do Manchesteru United pozycję wyjściową. My możemy zaoferować jedynie pieniądze oraz widmo nowego projektu pod dowództwem EtH. Przecież nie chcemy powtarzać tych samych błędów, jeśli chodzi o wysokie tygodniówki oraz koszty transferu. Niewykluczone, że będzie konieczne ściągnięcie kogoś za grube miliony (możemy nie mieć wyboru), ale być może władze chcą podejść do tego rozważniej niż w ubiegłych latach.

Po czwarte, na Darwinie Nunezie świat się nie kończy. Jest to obecnie być może najgłośniejsze nazwisko, ale nie jedyne i wciąż będą szanse na pozyskanie kogoś równie wartościowego. Samo przyjście Urugwajczyka do Premier League nie jest gwarantem sukcesów (tak jak pozyskanie jakiegokolwiek innego zawodnika).

Po piąte, co wy macie z tym de Jongiem? Że najemnik? Że kocha Barcelonę? I co z tego? Wiecie jak wielu jest piłkarzy, którzy w dzieciństwie kochali wybrany klub i w przyszłości bardzo chcieliby reprezentować jego barwy? Przecież to spełnienie marzeń. Cristiano Ronaldo też kocha/ł Real (i być może tęskni za Madrytem), ale przecież nie można odmówić w jego przypadku profesjonalizmu (czy to w Turynie, czy w Manchesterze). Spójrzcie jaką dał nam jakość (w przeciwieństwie do reszty zespołu). Nie ma znaczenia, że najemnik (ciekawe ilu z was nie przeszłoby do konkurencyjnej firmy, gdyby na stole wylądowały większe pieniądze), nie ma znaczenia, że wolałby zostać gdzieś indziej. Ilu było takich co w momencie ogłoszenia transferu na Old Trafford wyznało jak to nie spełniają się marzenia i jak to nie kochają Czerwonych Diabełków? Gdzie oni są teraz? W czym oni byli lepsi od takiego, dajmy na to, de Jonga? W tym, że mówili ciepło o Manchesterze United? Bez przesady. Wolę szczerość niż mydlenie oczu. Nawet jak de Jong do nas dołączy, to wcale nie wyklucza tego, że postąpi jak profesjonalista grając w piłkę dla innego pracodawcy. Profesjonalistą się jest albo nie. Paul Pogba otwarcie pragnął do nas wrócić, nazywając Old Trafford domem, ale profesjonalistą nie okazał się nigdy. Tacy piłkarze, mnie osobiście, kompletnie nie interesują. Myślicie, że gdzie piłkarze światowego formatu nie dołączą to robią to z miłości do danego klubu...? Eh.

Zastanówcie się co niektórzy.
Naprawdę.

Pozdrawiam.
» 9 czerwca 2022, 11:40 #444
Krystiano98: ciekawe ilu z was nie przeszłoby do konkurencyjnej firmy, gdyby na stole wylądowały większe pieniądze

Jeśli wywaliliby Cie na sile z firmy w ktorej zarabiasz ogromna kase, dobrze Ci sie wspolpracuje z ludzmi, masz ładną pogodę do Anglii, gdzie ty nie chcesz isc, moze sie nic nie ulozyc, wiecznie jest brzydka pogoda tylko dlatego ze masz zarobic troche wiecej to watpie abys byl zadowolony. Myśle że mało kto odczuwa do swojej firmy wieksze emocje, nie wspominając o tym że ją kocha i praca tu była marzeniem xD na tym poziomie zarobkowym (wiele mniejszym od De Jonga) patrzy się głównie na pieniądze i logiczne ze kazdy z nas pojdzie tam gdzie jest wiecej pod kilkoma warunkami. Poza tym on nie chce grać za większe pieniądze w United, tylko zostać w Barcelonie.
» 9 czerwca 2022, 12:06 #443
Seszele: W tym przypadku odniosłem się tylko i wyłącznie do znaczenia słowa najemnik.
Najemników jest wiele i większość z nich jest dostępna za konkretne pieniądze.
To, że pod uwagę bierze się jeszcze inne czynniki jak lokalizacja, atmosfera, inne warunki pracy niż wynagrodzenie, to jest sprawa oczywista. Dotyczy to każdego zawodu.

Nadal podtrzymuję, że choćby nie wiadomo jak de Jong miał tam cudownie, to wciąż ma szansę być profesjonalistą u każdego innego pracodawcy. A to na jakich warunkach to już inna sprawa.
» 9 czerwca 2022, 12:12 #442
brazylianwisnia: Jeśli De Jong nie będzie chciał grać w United to nie będzie tematu. Fakt że dyskusje trwają oznacza że FDJ chciałby tu grac ale woli Barcelone. Inaczej by powiedział że do United nie odejdzie.
» 9 czerwca 2022, 12:36 #441
SkuzikRedDevil0: "Mamy znowu kupować piłkarzy za grube miliony i z wielkimi pensjami" cytat nie dosłownie.

Po czym piszesz nawet jak przyjdzie De Jong za grube miliony i z wielką tygodniówką to nic sie nie stanie. Mimo ze nie chce tutaj trafić. Zastanów sie.
» 9 czerwca 2022, 12:54 #440
Krystiano98: Szeszele
A no to ok, w pilce wiekszosc skladow jest z zlozona z najemnikow
» 9 czerwca 2022, 13:18 #439
Seszele: SkuzikRedDevil0 - no ok, zastanowiłem się i już wyjaśniam, bo widzę, że czasem wybranemu gronu trzeba dosadniej wytłumaczyć. Odniosłeś się do tego, że nie podoba mi się chaos na liście płac (wysokie kwoty transferu oraz wysokie tygodniówki), a zarazem niewykluczone, że zostaną przeznaczone grube miliony na wybrany transfer.

Jedno nie wyklucza drugiego.
Dlaczego? Ano dlatego.

Chcąc pozyskać piłkarza światowego formatu (nie chodzi o to, aby się spierać czy de Jong takim jest, czy też nie) trzeba się liczyć z wydaniem grubych milionów. To nieuniknione. Jeśli chcemy wygrać z kimś rywalizację o wybranego zawodnika, to może istnieć taka konieczność. Konkurencja jest zbyt duża, aby dyktować warunki. Sęk w tym, że można zrobić to z głową. Każdy klub, który zatrudnia gracza światowego formatu musi płacić wysoką tygodniówkę. Musi też pokryć koszty transferu (nawet jeśli ten jest darmowy, to w praktyce nigdy nie jest darmowy). Inne kluby typu Manchester City, Liverpool, Real i inni również biorą w tym udział. Jednak jakoś nikt nigdy nie mówi na głos, że jakiś transfer był przepłacony albo ktoś otrzymuje zbyt wysoką tygodniówkę. Tam jakoś wszystko obecnie funkcjonuje. Liverpool i City gryzą trawę, biją się co roku o finał i mistrzostwo, zaś Real ma niesamowitą mentalność. Czy oni nie wydają milionów? Oczywiście, że wydają, i to grube. Po prostu funkcjonuje to wszystko nieporównywalnie lepiej niż na Old Trafford. Tam wręcz chcą się starać i nikt nie wali focha, że kolega zarabia więcej, i to za nic nie robienie. Menedżer odgrywa niebagatelną rolę (Guardiola i Klopp to kapitalni motywatorzy), ale nikt nie gra w piłkę na światowym poziomie za darmo. Tylko u nas coś nie gra. Ktoś tego nie przemyślał. Nawet grube miliony trzeba umieć wydawać z głową, a nie po macoszemu.

Zrozumiał kolega?
Mam cichą nadzieję.

Pozdrawiam.
» 9 czerwca 2022, 14:15 #438
MiSt: Sporo tutaj negatywnych emocji. Trzeba pamiętać, że jesteśmy w trakcie wymiany sporej części zarządu i po zatrudnieniu ETH, dlatego możemy być trochę w tyle jeśli chodzi o działania na rynku transferowym. Musimy uzbroić się w cierpliwość i oceniać dopiero po zakończeniu okienka transferowego.

Myślę, że dwóch/trzech zawodników odbuduje się pod wodzą ETH. Mówię tu o zawodnikach takich jak Bruno, Rash, Donny, Sancho, Shaw, Varane, nawet Harry. Każdy z nich gra poniżej swojego optymalnego poziomu, ale mogą się odbudować.

Może nawet lepiej, że mamy tą LE, bo najpewniej zostaniemy z wąską kadrą. Będziemy mniej atrakcyjni dla głośnych nazwisk, ale to dobrze. Musimy zacząć tworzyć własne gwiazdy zamiast kupować 'gotowy produkt'. Wyjątkiem może być środek pola, który wymaga wzmocnień od zaraz. Moim skromnym zdaniem warto będzie wydać te 60/70 mln na Frenkiego. Trzeba zaufać wyborom ETH.
» 9 czerwca 2022, 11:09 #437
GuteFrage: Agenci de Jonga wiedzą,że tygodniówka Pogby się zwolniła więc wywalczą pewnie 400k na tydzień
» 9 czerwca 2022, 10:42 #436
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 10:44

Miejmy nadzieje ze ta tygodniowka nie bedzie wywindowana zbyt wysoko. Tymbardziej na początku. Swoja droga ciekawe ile zarabia w Barcelonie bo za mniej napewno tutaj nie bedzie chciał przyjść.
» 9 czerwca 2022, 10:44 #435
atotrikos: 180-210tys ma w FCB ale ile dokładnie to kto to wie, ważne by nasi nie dali mu na dzień dobry 300tys.
» 9 czerwca 2022, 10:51 #434
dlabigt23: To w takim razie dostanie u nas wiecej. Stawiam tak 200-250 tys na zachęte. Przecież on tutaj zbytnio grać niechce wiec hajsem trzeba go troszke przekonać. Niestety.
» 9 czerwca 2022, 11:03 #433
brazylianwisnia: To że woli grać w Barcelonie nie oznacza że nie chce grać w United. Gdyby tak było to transfer by upadł.
» 9 czerwca 2022, 12:38 #432
vanantgaal: Nie odbudujemy zespołu jeśli będziemy go starali się budować w oparciu o zawodników,dla których MU jest drugim czy trzecim wyborem. Potrzebujemy zawodników dla których gra w MU jest marzeniem
» 9 czerwca 2022, 13:55 #431
Krystiano98: Podaj zawodnika z Manchesteru City który marzył o grze tam :) Potrzebujemy profesjonalistow
» 9 czerwca 2022, 14:29 #430
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 10:43

Jeszcze za te 52 mln + około 20 mln w bonusach to ta cena za de Jonga jeszcze jest do zaakceptowania. Podejrzewam ze te zamiennie to chodzi o wygranie jakiegoś Pucharu przez nasz klub i ewentualnie minuty na boisku. Z wystepami raczej Frankie nie bedzie miał problemów bo jeśli tutaj zawita to myśle ze bedzie to zawodnik pierwszego składu u Erika. Ciekawe jak to bedzie wyglądało. Na stronie Barcy piszą ze ta cena jest zbyt mała i powinnismy dać kolo 80 mln + bonusy. Raczej wiekszość wolałaby żeby został u nich. Nie są zadowoleni z takiego obrotu spraw. Nawet Van Gaal sie wypowiedział ze ta oferta jest atrakcyjna dla nas jeśli Barcelona to rzeczywiście zaakceptuje.
» 9 czerwca 2022, 10:41 #429
PastaDoCiasta: Dzień jak co dzień widzę, Romano podał, że, cytuję, Liverpool PRZYGOTOWYWUJE oficjalną ofertę za Nuneza po tym jak ROZPOCZĘLI rozmowy z Benficą. Jak dotąd, BRAK FORMALNEJ OFERTY, trwają negocjacje USTNE. I dopisek, że my też cały czas jesteśmy w kontakcie z agentem Nuneza.

A na DP? A na DP jak w lesie, połowa się już spłakała, że Nunez oficjalnie w Liverpoolu. Uprzedzając jęki ala słusznie wczoraj zbanowany kolega, że jedni działają, a my się interesujemy: chyba interesujecie się piłką od poniedziałku, bo zawsze wygląda to tak, że najpierw klub rozmawia z obozem piłkarza, żeby dowiedzieć się czy ten w ogóle jest chętny na transfer, a potem rozmawia się wstępnie z klubem ile ten by chciał około kasy. Potem zaczynają się oficjalne negocjacje, oferty itd.

Nie ma absolutnie nic dziwnego dla każdego rozsądnego na umyśle, że Nunez mając do wyboru Liverpool, który walczył do samego końca o poczwórną koronę, przegrywając finał LM 1:0 a Mistrza w ostatnich 10 minutach ostatniej kolejki, z Kloppem, który zapowiedział, że przedłuży kontrakt, wolałby iść tam, niż do klubu po najgorszym sezonie w historii, z nowym trenerem, toną kwasów wylewanych wszędzie i z grą w czwartki na wyjeździe z Dinamem Siewieropierdziskiem. Kto wie, może jednak wybierze nas? Gdzieś przeczytałem, że ponoć w młodości powiedział, że każdy młody piłkarz marzy o grze w United (choć nie udało mi się tego nigdzie znaleźć), może zadziała factor Barcy i zechce podjąć się wyzwania bycia jedną z twarzy, która przywróci potęgę na szczyt zamiast iść do gotowej maszyny do zdobywania pucharów? Może przekona go gra u boku Ronaldo? Nie wiem, ale widzę że wielu tu już wie na 100%.

A nawet jeśli nie przyjdzie to czy czasem 80% tej strony nie mówiło pod koniec sezonu że koniec z wielkimi transferami po 100 mln, że lepiej kupić tanich, młodych, obiecujących PO, SO, LO, ŚPD, PP itd którzy będą chcieli walczyć zamiast walić kolejnych Sanchów wonderboyów za 3/4 budżetu transferowego? No to jeśli nie wydamy 100 mln na jednego grajka tylko będziemy za to mogli kupić kilku zawodników na kilka pozycji to chyba w sumie dobrze? A jesteście pewni, że Liverpool będzie skłonny tyle wywalić? Bo od początku było mówione, że nie zamierzają wchodzić w bidding war z nami kto rzuci bardziej chorą liczbę i absolutnie nie zdziwię się choć trochę, jeśli Benfica podejdzie do negocjacji jak Borussia 2 lata temu, czyli powie 110 mln i ani grosza mniej lub elo i Liverpool powie dobra to elo.

Nunez i De Jong to razem ok 150 mln funtów. Wątpię byśmy tyle mieli, a nawet jeśli to pewnie po sprzedaży Wan Bissaki, Baillego itd. Czyli nie wzmocnilibyśmy defensywy, a nawet ją osłabili. Z tej dwójki wolałbym już chyba przeżyć sezon na Ronaldo i jakimś młodym obiecującym napastniku za 20-30 mln oraz zmianie taktyki na grę bardziej skrzydłami przy modłach, że Rasy wróci do formy, Sancho się zaaklimatyzuje, Mason wyjdzie z paki i będzie grał dalej dobrze, Elanga się rozwinie i Garnacho wbije z buta do pierwszej drużyny, niż kolejny sezon bez ŚPD i z dziurą w środku bo na dwóch środkowych pomocników mamy aktualnie Freda, McTomka i Van de Bencha (ewentualnie 19-latka z Championship). De Jong pasowałby do naszego systemu idealnie i w odróżnieniu od Pogby serio można byłoby budować całą drużynę wokół niego, bo świetnie spina wszystkie linie ze sobą.
» 9 czerwca 2022, 08:04 #428
RedsFan: Dokladnie ta hipokryzja wylewa się niektórym uszami.
» 9 czerwca 2022, 08:52 #427
Stanior: Za Dynamo plusik.
» 9 czerwca 2022, 09:07 #426
OldFasion: @PastaDoCiasta
Napisałeś dużo prawdziwych rzeczy, z którymi się zgadzam, ale jednak szanse na to, ze Nunez trafi do United są już mniej niż mimimalne.

"Billy Liddell
@Liddellpool
Benfica and #LFC have reached a ‘total agreement’ for the transfer of Darwin Nunez, acc to Newspaper Record"
» 9 czerwca 2022, 10:49 #425
MiSt: Ze wszystkim się zgadzam, ale muszę poprawić jedną rzecz - Garner 21 lat, a nie 19 :)
» 9 czerwca 2022, 11:59 #424
arkusz: A ja tym łajzom z Liverpoolu zycze jak najgorzej ;-) Chcialbym, zeby w koncu tez nie trafili z jakims transferem. Placic takie hajsy za goscia z Benfici, ktoremu wyszedl jeden sezon to jest chore. Benfica i Sporting z tego zyja, ustalaja chore ceny za pilkarzy, ktorzy cos tam pokazali i dobrze rokuja. Niech utopia te 100mln a Pan Darwin Nunez odbije sie od Najlepszej Ligi Swiata, okaze sie drugim Depayem czy tam Bebe, nastepnie po sezonie odejdzie do jakiegos Lyonu czy tam Atalanty ;-)
» 9 czerwca 2022, 04:54 #423
levy181: To że ich nie lubię to pewne jednak przyznać trzeba że oni potrafią robić transfery. Ich tekord do tej pory do kwota za VVD i jak to wygląda? Nie co kryć moim zdaniem najlepszy SO obecnie. Live niestety robi zazwyczaj do re ruchy transferowe czego nie można powiedzieć o United.
» 9 czerwca 2022, 07:58 #422
wezuwiusz: Jak nie będzie drugim szklanym Keita to jest spora szansa ze trafia z tym transferem
» 9 czerwca 2022, 08:08 #421
DEPE: de Jonga piekna akcja z Walią. jak go ogladam czasami to strasznie przypomina mi młodego de Bruyne. De Jong jak dostaje troche miejsca to po prostu moze niszczyc rywali
» 8 czerwca 2022, 23:10 #420
PLInfo: ahahhahahahahahaha młodego de Bruyne. Jeszcze go nie ma w United, a już robimy go drugim de Bruyne XD.
» 9 czerwca 2022, 16:17 #419
mikiartur: Czyli wiele znaków na niebie i ziemi wskazuje na to że Frenkie do nas przejdzie jednak

Nie ukrywam że jestem wielkim fanem Frenkiego i tego transferu :D
Więc liczę że ten transfer w najbliższym czasie zostanie dopięty
» 8 czerwca 2022, 22:52 #418
MiSt: Jedyny minus tego transferu jest taki, że nie wiadomo jak będzie z jego nastawieniem i motywacją. Ja mimo wszystko zaufam ETH, bo on zna Frenkiego najlepiej. Jeśli dojdzie do transferu to z pewnością podniesie poziom naszej pomocy.

No i najważniejsze - McFred przestanie istnieć :)
» 8 czerwca 2022, 23:03 #417
MrCygan: A skąd pochodzą takie informacje jeśli można wiedzieć? Ktoś rzetelny?
» 8 czerwca 2022, 23:07 #416
mikiartur: Może źle napisałem

Wiele źródeł zwłąszcza Hiszpańskich pisze że De Jong jest już praktycznie poza Barceloną (Nieeee niżej tweety dawał)
Mówi się że złożyliśmy ofertę 60-68 (zależy od źródła które to podaje) + 20 m w bonusach

Oraz wszystkie media i źródła mówią że ETH mocno naciska na ten transfer + MU jest najbliżej jego sprowadzenia

Romero dziś podał informację że jeden z agentów De Jonga napisał mu smsa że temat Frenkiego do MU został już aktywowany. Wcześniej Romano pisał że MU mocno naciska na ten transfer

A co do tego co MiST piszesz - liczę że gościu tu trochę przyjdzie z podrażnioną dumą i zacięciem. Chcąć udowodnić jaki Barca popełniła błąd.
Musi zdawać sprawę, że woleli go poświęcić niż Gaviego, Pedriego, Fateigo czy Araujo.
Na pewno może czuć się przez to dotknięty.
ETH na pewno ma na niego pomysł + w MU grałby na ulubionej pozycji.
Więc liczę że ten transfer dojdzie do skutku.
» 8 czerwca 2022, 23:14 #415
SzarimMusty: @MrCygan od miesiąca informatorzy z najróżniejszych tierów (też tych najwyższych) informują, że De Jong marzy by zostać w Barcelonie oraz jakby już musiał odejść to chciałby grać w LM.

To jest informacja powtarzana od kilku dobrych tygodni, a niektóre osoby wszystko negują. Nawet oficjalna wypowiedź "chcę zostać w Barcelonie" została zinterpretowana, że "De Jong nie powiedział, że nie chce do nas dołączyć".

On chce być w Barcy. Tak samo Di Maria chciał być w Realu, a został do nas wypchnięty - efekt taki, że wszystko zaczął traktować w MU negatywnie i przy pierwszej okazji od nas zwiał.
» 8 czerwca 2022, 23:15 #414
mikiartur: Szarim Musty - Ale Real wypchnął Di Marię bo nie mieścił im się w składzie a nie dlatego że mieli olbrzymie długi. De Jong chce zostać w Barcelonie. To oznacza że to jedyne miejsce na świecie gdzie mógłby grać w piłke? nie

Pewnie by wolał grać w lm jak każdy. Ale jeśli chce grać w zespole w którym będzie traktowany jako częśc główna projektu a nie jego uzupełnienie, gdzie będzie miał trenera którego doskonale zna oraz równie wymagającą ligę - to dlaczego nie?

To że z Di Marią nie wyszło - nie znaczy że już z każdym podobnym transferem nie wyjdzie. Nie można tej samej miary do każdego przykładać
» 8 czerwca 2022, 23:22 #413
MrCygan: To wszystko wiem, po prostu myślałem że coś więcej się ruszyło. Ja jestem zdania, że powinniśmy dać sobie z nim spokój - z niewolnika nie ma pracownika. Chce grać w tej Barcelonce, to niech tam zostanie i gra.
» 8 czerwca 2022, 23:22 #412
ermac: Ale Barca nie chce jego tak bardzo jak On jej co tak jak pisze Miki może być zapalnikiem do tego, żeby pokazać jak wielki błąd popełnili w razie jego odejścia.

Di Maria został wypchnięty i trafił do drewnianej taktyki LVG, który nie potrafił go wykorzystać, natomiast ETH stworzył De Jonga I wie jak go prowadzić i wykorzystać więc to jest zupełnie inna sytuacja.
» 8 czerwca 2022, 23:24 #411
mikiartur: Poza tym co by nie mówić - jaki to był beznadziejny zespół itd.
To Frenkie by przyszedł do lepszego zespołu niż Di Maria

Bo to nie jest także po tym jak większość graczy jak zagrałą beznadziejny sezon to oni na pewno ciągle będą tacy beznadziejni. Myślę że paru może się odbudować pod nowym trenerem.

W końcu w 20/21 zrobili tyle samo pkt co Chelsea w tym sezonie - ta która wygrałą sezon wcześniej lm z Tuchelem na ławce trenerskiej

Jest kto może się odbudować na przyszły sezon w MU. Rashford, Maguire, Martial jeśli zostanie (choć w niego akruat nie wierzę), Shaw jak będzie miał mniej kontuzji, Donny, McTominay, Bruno, od Freda też można więcej wymagać.

Varane i Sancho także na pewno więcej potrafią niż obecnie pokazali.
» 8 czerwca 2022, 23:31 #410
GOAT: mikiartur: Szkoda że sam De Jong uparcie mowie że Barcelona to klub jego życia, więc dzięki ale nie chce w odróżnieniu od ciebie kolejnego Di Marie w klubie, którego tylko kasa i trener skusiły do przyjścia.
» 9 czerwca 2022, 01:36 #409
mikiartur: jak mu Barcelona powie że w sumie może spadać to ciekaw jestem jego reakcji
Czy nadal to będzie taki klub jego życia
» 9 czerwca 2022, 09:26 #408
DevoMartinez: Napalili się na tego De Jonga jak premier na działki. Ogromne pieniądze, gość niechętny na przenosiny gdziekolwiek no ale u nas ślinotok. Skąd w ogóle przekonanie, że on się sprawdzi w szybkiej fizycznej anglii. Zwłąszcza jak będzie miał wokół siebie takie tuzy które tracą piłkę raz po raz, nie potrafią się przy niej utrzymać i trzeba więcej biegać niż klepać.
» 9 czerwca 2022, 12:49 #407
pbskarpy: Myślałem, że sędzia odgwizdał koniec meczu, a tu pyk 6-1.
» 8 czerwca 2022, 22:39 #406
skowron32: Ale te Nasze leśne dziadki są daremne...po co na te MS jechać? Meksyk 4-0,
Argentyna też koło 5-6 do jaja i może z Arabia remis jakiś i do chałupy =D wstyd kur wstyd
» 8 czerwca 2022, 22:33 #405
UnitedFan07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 22:43

I dobrze nie bedzie pompownia balonika Polska nigdy nie może być faworyzowana a wtedy jest dobrze. Trzeba się cieszyć że regularnie wogole kwalifikuja sie do Euro i MŚ to już jest sukces.
» 8 czerwca 2022, 22:42 #404
mycka86: Dobrze, że raz na jakiś czas ktoś nam przypomni, że bez Lewego jesteśmy gdzieś pomiędzy Bułgarią a Irlandią.
» 9 czerwca 2022, 09:41 #403
Seszele: Szczerze?
Nie będę obrażony jak nikt nowy nie dołączy na Old Trafford. Niech EtH wdraża swój plan. Będzie co będzie. Jakoś nie potrafię jęczeć. Nie wiem, może nie nadaję się na kibica?
» 8 czerwca 2022, 22:33 #402
dReddowski97: Nie w tym rzecz, to już jest po prostu moment gdzie nadzieja przerodziła się w bezsilność ;) Sam mam takie podejście.
» 8 czerwca 2022, 22:40 #401
Abstrahujacy: Pełna zgoda. Zaryzykuję nawet tezę, że nowy kanon kibiców powoduje presję na przepłacanie bez efektów byle tylko KTOŚ ZNANY był podpisany w 1 dniu okienka. Gdy to zdarza się rywalom to jeszcze pół biedy.
» 8 czerwca 2022, 22:41 #400
mordynator: Ale piątki to sie nie spodziewałem
» 8 czerwca 2022, 22:28 #399
kamilpe: Osobiście spodziewałem sie 4:0 do Belgii ale pokazali jeszcze większą klasę
» 8 czerwca 2022, 22:30 #398
Kuntakinte: A 6tki ?
» 8 czerwca 2022, 23:21 #397
mordynator: Ale ten Trossard to jest zadymiarz
» 8 czerwca 2022, 22:26 #396
Piotr: A mnie nie obchodza transfery moga nie kupić nikogo mamy 21 graczy i jak trener ich dobrze zgra to będziemy mistrzami .Po co kupować trzeba najpierw dac grać tym co są. Nie wiem czemu niektórzy płaczą że nie ma transferów,a co my Real Madryt ,że mamy kupować tylko ?Są wychowankowie a na pewno wśród nich sa drudzy bracia Neville ,nowy Beckham tylko trzeba dac im szansę ,a nie brać najemników za duża kase
» 8 czerwca 2022, 22:25 #395
kamilpe: Za ile ten Trossard?
» 8 czerwca 2022, 22:24 #394
MrCygan: I tak nie zechce przyjść. Brighton na chwilę obecną gra lepiej niż my. A przynajmniej nie mają powodu się wstydzić
» 8 czerwca 2022, 22:26 #393
rreddevilss: A co tutaj taka wylegarnia kibicow Liverpoolu? XD
» 8 czerwca 2022, 21:55 #392
MrCygan: Czyli tak - Nunez do Liverpoolu, De Jong nie chce przyjść, Bastoni oficjalnie zostaje, Timber chce grać w Holandii, więc też zostaje... Oj następny sezon będzie jeszcze gorszy niż ten obecny. Wirtuozeria pomocy w postaci McFreda, opoka obrony z osobie Maguire, skrzydłowi którzy odbijają się od pierwszego obrońcy, Martial chimeryczny piłkarz, który jest zmęczony że w ogóle musi grać... To będzie jedna wielka tragedia, a mecz na tournee z Liverpoolem to będzie kompromitacja. I nie jestem czarnowidzem - to jest realizm.
» 8 czerwca 2022, 21:52 #391
ermac: Ok dzięki za info. Sprzedaj wszystko i postaw na United poza top4, będziesz bogaty!
» 8 czerwca 2022, 21:54 #390
kckMU: "mecz na tournee z Liverpoolem to będzie kompromitacja"

Kogo to obchodzi :|
» 8 czerwca 2022, 21:57 #389
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 22:00

Ja jestem po prostu realista. Wierzysz w TOP 4? Przy obecnej kadrze i tym, co robią inne kluby? Jesteś chyba hiperoptymistą, no ale każdy ma prawo do własnej opinii. Poza tym ja podkreślam, że każdy kto jest z nami łączony, w większości przypadków bardzo szybko neguje wszelkie plotki i ucina spekulacje transferowe. I nowy trener nic tu nie pomoże i szczerze mówiąc, ta praca dla EtH to strzał w potylicę, nie tylko w kolano.
Dla mnie każdy jeden mecz z Liverpoolem jest ważny. Nieistotne czy to puchar proboszcza, czy liga czy Puchar Anglii lub inne rozgrywki.
» 8 czerwca 2022, 21:58 #388
ermac: No dobra fajnie no to zrób tak jak wyżej pisałem.
No kto neguje plotki?
De Jong i Nunez? I ploty, że Timber zostaję w Ajaxie? To jest jakichś 3piłkarzy. To już jest koniec piłkarskiego świata?
Nowy trener nic tu nie pomoże nic tu nie pomoże, zamknąć klub zaorać stadion i zlikwidować United bo Cygan z DP przewidział, że tu się nic nie zmieni. Jakim cudem Liverpool będąc w podobnej sytuacji do Nas kilka lat temu wyszedł z tego bez wydawania ogromnych kwot, nie wie nikt, cud. United już nigdy nie będzie wielkie bo nie kupuje piłkarzy przed otwarciem okna. ETH powinien się powiesić no względnie zrezygnować z posady po miesiącu bo zarząd nie dopiął 5transferow za 300mln. To wszystko ma sens.
» 8 czerwca 2022, 22:05 #387
kckMU: Ograliśmy ich w finale ICC w 2014 roku. Czy z tego powodu coś ich bolało?

Tournee ma służyć temu, by te nieroby się lepiej przygotowały do biegania niż do tej pory.
» 8 czerwca 2022, 22:06 #386
MrCygan: A nie uważasz, że jednak nie ma co porównywać nas i Liverpoolu z momentu przebudowy Kloppa? My obecnie, jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że jesteśmy najbardziej wyśmiewanym klubem w przestrzeni publicznej. Ile transferów na przestrzeni 10 lat się sprawdziło? Tak szczerze, że możemy powiedzieć że to był dobry transfer? Fred, Martial, Wan-Bissaka, Sanchez, Maguire, Schnederlin, Depay, Di Maria, Rojo, Fellaini, Pogba, Lukaku? Mógłbym wymieniać tak dalej, ale to jest bez sensu. Od 10 lat, większość piłkarzy tutaj to święte krowy, które są zachęcane tylko i wyłącznie dla kasy. W Liverpoolu tak nie było - nie było kominów płacowych, bo ich po prostu nie było na to stać - co ostatecznie wyszło im na dobre. Mane dostaje 100 tyś, a gdzie nasz filantrop Marcus R. dostaje ponad 2 razy tyle, gdzie nic nie osiągnął na dobrą sprawę. U nas kominy płacowe to jedna wielka tragedia. I nikt nie chce tutaj grać, albo ze względu na mityczną Ligę Mistrzów, albo że względu że mają lepsze oferty, albo są świadomi że nic tutaj nie osiągną. Od 5 lat nie wygrali totalnie nic, a co gorsza - nie mamy perspektyw żeby pozbyć się graczy którzy nie powinni tutaj być - Martial, Maguire, Bailly, Fred, bo mają takie pensje że nikt ich nie weźmie, jeżeli się nie zgodzą na obniżki. Ja jestem świadomy i nie mam już więcej różowych okularów na nosie. Na dobrą sprawę dlaczego przyszedł tutaj Sancho? Bo dostał prawie 400 tyś na dzień dobry, gdzie nikt nie był w stanie mu tyle zaoferować. Jesteśmy na dnie i przysypaliśmy się dwoma metrami mułu. I nie potrafimy się z tego wygrzebać.
» 8 czerwca 2022, 22:20 #385
dReddowski97: Okno transferowe jeszcze się nie zaczęło, a tu już wszystko jasne. :D Obstaw mi totka z tym swoim "realizmem" :)
» 8 czerwca 2022, 22:37 #384
ermac: Kominy płacowe się kończą co widać po odejściach. Real też się wozi z Balem do końca kontraktu. Niestety polityka Woodwarda ciągnie się za nami i placimy za te błędy, ale nie chce mi się już powtarzać, że są zmiany, po prostu ludzie tacy jak Ty JudgeOut czy inne narzekajki tak już macie. Jestem ciekaw jak się będziecie czuli jak United coś wygra. Wtedy będziesz się nazywał kibicem?
I powtórzę się po raz już setny na tej stronie. Można wyrazić konstruktywną krytykę i dobra, ale wieczna krytyka klubu któremu się niby kibicuje to jest toksyczne na maxa. Pomijam już fakt, że nawet nie czekacie do końca okna tylko już piszecie smuty. Bierzesz pod uwagę, że jak United zrobi 4 dobre transfery to Ty i Tobie podobni po prostu zrobicie z siebie idiotów?
» 8 czerwca 2022, 22:41 #383
MrCygan: Czy posiadanie swojej opinii automatycznie sprawia że ktoś jest idiotą? No szkoda że tak sądzisz. Poza tym napisz mi gdzie napisałem niekonstruktywną krytykę? Bo nie wiem czy rozumiesz to słowo i wstawiasz je automatycznie. Czy uważanie, że zarząd jest tragiczny i popełnia cały czas błędne decyzje jest czymś złym i robię tym z siebie idotę? A może po prostu jestem zmęczony tym, że od kilku lat klub jest dojną krową, bez ładu i składu i nie widzę żadnych pozytywów? A takie gadanie "okienko jeszcze się nie zaczęło" to jest śmieszne. Co z tego że się nie zaczęło, skoro jeżeli kluby są zainteresowane to już przeprowadzają transfery, a "otwarcie okienka" jest tylko po to, żeby przesłać dokumenty? Ale okej, będziemy czekać do otwarcia okienka, później do zakończenia Ligi Narodów, później aż zawodnicy wrócą z wakacji i złapie nas wyjazd na tournee, a trener zostanie "z ręką w nocniku". O tym nikt nie pomyślał?
» 8 czerwca 2022, 22:58 #382
ermac: Niżej napisałem dłuższy post o transferach i sytuacji w klubie i o ETH jak chcesz to sobie przeczytaj może Ci się rozjaśni, a jeśli nie chce Ci się to wybacz, ale nie będę tego tu przepisywał.
Napisałeś konstruktywną krytykę i masz do tego prawo, ale powtarzając to codziennie to już jest toksyczne bo mimo wszystko powinniśmy wspierać klub. Natomiast Twoje wpisy, że ETH nic tu nie osiągnie i tu się nic nie zmieni to już jest zwykłe wróżenie z fusów i to w razie sukcesu Erika czy United może zrobić z Ciebie pośmiewisko, że bawiłeś sie we wrozbite Macieja a tu psikus.
Czyli uważasz, że otwarcie okienka jest śmieszne i kluby powinny mieć dogadane transfery i tylko w dniu otwarcia okienka wysłać dokumenty. Chcesz przez to powiedzieć, że na całym świecie nie wydarza się ciekawe transfery w piłkarskim świecie?
O tym dlaczego United jeszcze nie kupiło nikogo też przeczytasz niżej. Reszta Twojego posta to znów wróżenie z fusów i zakładanie pesymistycznej wersji, że ETH może obudzić się z ręką w nocniku i tutaj znów jest opcja, że United Cię wyjasni w 2msc.
» 8 czerwca 2022, 23:09 #381
MrCygan: Ja uważam, że taki klub przy prawdopodobnym odejściu tylu zawodników powinien mieć chociaż jeden transfer dogadany już - niekoniecznie jakiś główny cel. Ale to że na uparliśmy się na De Jonga, który nie chce tu być po prostu mnie martwi. A nie zrozumiałeś co powiedziałem że otwarcie okienka jest śmieszne - tylko gadanie że dopiero od tego momentu można zacząć działać na rynku transferowym. Poza tym pamiętając jak działa United w kwestii transferów, zakładam najmniej optymistyczną opcję.
» 8 czerwca 2022, 23:20 #380
Marqin: Strategia transferowa powinna być uzgodniona już dawno, okienko niby się dopiero zacznie, ale wiele transferów jest już dogadanych, więc klub zostaje w blokach startowych, gdy inni już biegną...
Ten Hag ma szansę zbudować coś z posiadanych graczy, obecną kadra ma większy potencjał niż to co pokazała w zakończonym sezonie.
Przepracują z Holendrem okres przygotowawczy i może samo to pozwoli podnieść potencjał zespołu i graczy typu Bruno, Marcus czy nawet Martial.
» 8 czerwca 2022, 21:44 #379
MrCygan: Podziwiam ludzi, którzy wierzą w takich zawodników jak Martial czy Rashford. Naprawdę niesamowite.
» 8 czerwca 2022, 21:53 #378
milsco: Ciężko się to czyta
>osiągnąć cokolwiek
>stawiać na Rasha i Martiala
Wybierz jedno
» 8 czerwca 2022, 22:05 #377
pbskarpy: To będzie "no name" okienko transferowe.
» 8 czerwca 2022, 21:28 #376
milsco: Replay z Freda kiedy Mou wygrał LE i Vicemajstra
» 8 czerwca 2022, 21:31 #375
Kuntakinte: Niestety ,ale śpimy kiedy inni mają dogadanych ludzi
» 8 czerwca 2022, 21:35 #374
Marqin: Gdyby każdy zawodnik grał z takim zaangażowaniem jak Fred to bylibyśmy w innym miejscu. Można mu odmówić umiejętności, ale nie zaangażowania w klub.
Za dużo mieliśmy "pogbów", za mało "fredów".
» 8 czerwca 2022, 21:46 #373
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 22:01

Marqin:

>"za mało "fredów"" - za mało przeciętnych i przepłaconych grajków za 59 mln euro.
» 8 czerwca 2022, 21:56 #372
milsco: Marqin to widać ze słabo znasz się na piłce :D
Wole kogos kto mało biega a mądrze rozgrywa piłkę i potrafi bronic niż głupio biegającego krasnala który asystuje w co drugim meczu przeciwnikowi
» 8 czerwca 2022, 22:06 #371
Abstrahujacy: @milsco Za to Ty musisz być prawdziwym ekspertem od piłki nazywając Pogbę kimś kto potrafi bronić. Nie wygarnę mu wielu karnych jakie sprokurował, asyst do rywali ale wspomnę tylko jak wielki Pan PP w reprezentacji oddał środek pola Szwajcarom i ci mogli wyeliminować faworytów do mistrzostwa świata.
To był dokładnie ten Pogba jakiego my mieliśmy - Najpierw potrafiący magicznie uderzyć / stworzyć gola a następnie przez brak zaangażowania/rozumu oddający bramki rywalom. To nie jest lepszy piłkarz od Freda a jedynie bardziej widoczny gdy spojrzy się tylko na urywki z jego gry albo na jego fryzury. Brazylijczyk nie oddala się od poziomu średniego ani w jedną ani w druga stronę podczas gdy Francuz miał ogromną amplitudę ww. odchyleń. Raz zrobi 5 asyst w 3 mecze aby później przez 20 być niewidocznym/szkodliwym.
» 8 czerwca 2022, 22:33 #370
milsco: Abstrahujący gdzie ja napisałem ze Pogba dobrze gra?

Napisałem ze wole kogos kto MĄDRZE stoi, wróć do 3-4 podstawówki tam uczą czytać ze zrozumieniem może jeszcze się załapiesz ;)
» 8 czerwca 2022, 23:06 #369
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2022 02:43

Między "i" oraz "niż" widzę "potrafi bronić" do czego się odniosłem i wyraźnie to zaznaczyłem już wcześniej. Rozumiem, że zrozumienie tekstu pisanego mogło Cię przerosnąć biorąc pod uwagę fakt, że ja użyłem tzw. tematu na końcu zdania wprowadzającego. Argumenty niemerytorycznie zachowaj kolego z powrotem do piaskownicy. Miłego wieczoru.
» 9 czerwca 2022, 02:40 #368
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 21:27

mufc have offered â‚Ź60m as a fixed amount and â‚Ź20m in variables for Frenkie de Jong. [@Luis_F_Rojo]

Barcelona is seriously considering the offer.
@Marca
#MUFC 💰

@gerardromero
: “This afternoon the transfer market will be shaken & things will happen.” #mufc [
@ManagingBarca
]

Erik Ten Hag has talked to Frenkie De Jong to convince him to be his star at #mufc. He has told him that the whole game will revolve around him, being the reference in the center of the field [
@marca
]
Frenkie De Jong is the only player at FC Barcelona whose locker room is completely EMPTY.
» 8 czerwca 2022, 21:25 #367
ArktoS: Wciąż mam ogromną nadzieję, że uda sprowadzić się nam Nuneza. Trochę nie podoba mi się to co się dzieje na rynku transferowym, ale co mamy zrobić. Długa negocjacja, bo pewnie jest wielu kandydatów.
Jak się nam nie uda to celem numer jeden będzie odbudowanie formy Marcusa Rashforda. To powinien być priorytetowy cel Ten Haga, jeżeli chodzi o napad. Rash miał przewlekłe kontuzje, począwszy od kompresyjnego złamania kręgosłupa, po uciążliwe problemy z barkiem. Kiedy wrócił to zatracił całkowicie pewność siebie. Jeżeli Ten Hag postawi na niego i odbuduje go to w zasadzie nie wiem czy moglibyśmy kogoś ściągnąć na jego miejsce, kto mógłby mu dorównać.
Kolejną sprawą jest Sancho na LS. Nie wiem w sumie dlaczego, tak łatwo przerzucono go na lewą stronę. Sancho jest prawonożny, ale ma również świetną lewą nogę i drybling. Wydaje mi się, że było to spowodowane głównie właśnie Rasha. Całkowity brak formy i kontuzja sprawiła, że Sancho przeszedł na lewą stronę, bo na prawej grał Greenwood.
Zakładając, że wszystko pójdzie po naszej myśli to sami powiedzcie, czy dobrze ułożone schematy ataku przy potencjale ofensywnym tej trójki jest niewystarczające na bardzo mocny atak : Rashford - Ronaldo - Sancho.
Dochodzi do tego nasz nieobecny z którym nie wiemy co będzie, czyli Greenwood. Czytając wypowiedź Ten Haga, jestem prawie pewny, że do nas wróci, jeżeli wyrok będzie dla niego korzystny. Nie ma co go osądzać pochopnie, bo nawet sąd tego nie zrobił.
Młode gwiazdy typu Garnacho, Diallo i Pellistri to uzupełnienie składu.
Po tym wstępie chcę wysnuć bardzo ważny wniosek, który jest właśnie powodem, dla którego marzę o transferze Nuneza. Nie potrzeba nam na gwałt skrzydeł, ale właśnie napastnika, który razem z Ronaldo pociągną ten wózek z golami. Urugwajczyk jest nam potrzebny bardziej niż jakikolwiek skrzydłowy.
No i wiadomo pomoc. Obowiązkowo Bruno do przodu, gdzie jego miejsce. Główny ceł w pomocy to rozgrywający. Od lat nam brakowało schematów do gry w pomocy. Jeżeli znajdzie się ktoś, kto będzie inteligentnie kreował grę, to zobaczymy inny Manchester United.
» 8 czerwca 2022, 21:02 #366
cantona007: Nunez, De Jong i ktoś do wzmocnienia defensywy.
» 8 czerwca 2022, 21:46 #365
Marqin: Tylko, że Nunez chce grać dla Liverpoolu.
» 8 czerwca 2022, 21:48 #364
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 20:53

De bryjne de brejne
» 8 czerwca 2022, 20:53 #363
BartoszP: A Eden hazard jak zwykle nie zawodzi
» 8 czerwca 2022, 20:54 #362
majk: Przynajmniej wiemy, że Szpaku nie jest kibicem Realu.
» 8 czerwca 2022, 21:02 #361
Lisan: Belgia druga w rankingu FIFA. Ale i tak uważam że trochę stracili to złote pokolenie które niedługo odejdzie w cień
» 8 czerwca 2022, 20:40 #360
Dario88: Że słabszymi to ich leja aż miło ale z topowym zespołem przegrywaja
» 8 czerwca 2022, 21:03 #359
Kuntakinte: Trzecia jak coś
» 8 czerwca 2022, 21:34 #358
trezegram: Druga.
» 8 czerwca 2022, 21:39 #357
Skora96: W ostatnim letnim okienku transferowym też miałeś wpaść się pośmiać i coś cię nie nie było widać
» 8 czerwca 2022, 21:36 #356
SkuzikRedDevil0: Miało być 5 transferów i będzie!! Here we go!

- Pereira
- VdB
-Martial
- Garner
- Chong

I jeszcze w ostatni dzień okienka prawdziwa bomba:
- Greenwood

Okienko jak dla mnie 10/10
» 8 czerwca 2022, 19:27 #355
AUDIoooo: Naliczyłem 6
» 8 czerwca 2022, 19:43 #354
SzarimMusty: ETH podobno chce wszystko po cichu załatwić więc... taka cisza jest fajna i daje nadzieję, że nie będziemy płacić kosmicznych dodatków do faktu, iż to MU będzie kupować.
» 8 czerwca 2022, 19:50 #353
SkuzikRedDevil0: Eric chce a zarząd i potencjalni piłkarze nie.
» 8 czerwca 2022, 19:57 #352
skowron32: Moim zdaniem dużo ludzi piszących że okienko dopiero przed Nami itp jest w błędzie. Ciekawe transfery robi się już przed okienkiem a w okienku ogłasza. To nie jest jeden dzień załatwiania i dopinania transakcji tylko trochę to trwa.
Druga sprawa czemu jak okienko dopiero przed Nami a już MC Live Newcastle już kontraktuja zawodników? Bo tak się robi w normalnych klubach a nie śpi jak w Naszym...I czeka aż ktoś się włącza do walki o zawodnika i końcowo tracimy ciekawego grajka.
» 8 czerwca 2022, 19:16 #351
AUDIoooo: Zgadzam się, ale pitolenie, że nikogo nie kupimy gdy okienko jeszcze nie otwarte to już jeczenie aby jęczeć. Nie wiemy kogo ETH chce w składzie wiec na darmo takie przekrzykiwanie się.
» 8 czerwca 2022, 19:20 #350
SkuzikRedDevil0: Menago chce De Jonga, ktory nie chce tutaj trafić. I się mu wcale nie dziwie
» 8 czerwca 2022, 19:23 #349
AUDIoooo: Wiesz tylko tyle ile media napiszą ale nie wiesz co się dzieje za kulisami i tyle.
» 8 czerwca 2022, 19:25 #348
SkuzikRedDevil0: Tak. Zawodnicy się pchają drzwiami i oknami. Widać po przykładzie Nuneza🤣🤣🤣 Wielkie United upadło. Nikt już nie chce tutaj grać. Prócz najemników
» 8 czerwca 2022, 19:28 #347
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 19:44

Moim zdaniem ludzie jęczący codziennie o braku jakichkolwiek ruchów przez United są dowodem ignorancji, nie czytaniu newsów wrzucanych choćby na DP btw. na stronie na której to narzekanie uprawiają i uprawianiu jakiejś paniki.

Po pierwsze i najważniejsze były tutaj newsy i wypowiedzi Naszego nowego manago, który jasno stwierdził, że:

a) Najpierw chce porozmawiać z zawodnikami.
b) Zobaczyć na co ich stać.
c) Ten zespół zdobył vicemistrzostwo w zeszłym sezonie więc widzi potencjał w tym składzie.

Jak można zauważyć Nasz nowy manager nie zamierza się śpieszyć z żadnymi ruchami tylko działa rozważnie. To ludzie na DP sieją panikę i każdy dzień bez nowinek transferowych traktują jak tragedie.

Po drugie, klub obecnie zajmuje się odejściami niepotrzebnych zawodników.

Po trzecie, sztab United pewnie bada dostępne opcje i to, że Nunez nie chce do Nas przejść czy Haland poszedł do City to nie jest żaden wyznacznik braku działań United tylko prywatne decyzje zawodników, które należy uszanować i pytać dalej. Niestety obecnie United nie jest w pierwszym szeregu jeśli chodzi o wybór dla utalentowanych piłkarzy. Kiedyś w tym miejscu był np. Liverpool i też musieli się satysfakcjonować opcjami 2 3 4. Takie czasy i trzeba teraz działać przedewszystkim mądrze i odpowiedzialnie, a nie rzucać kasą na lewo i prawo albo brać kogo popadnie bo dostępny czy tani badz co najgorsze, medialny. Taką taktykę mieliśmy przez ostatnie lata, a dzisiaj każdy to krytykuje bo skończyliśmy z Pogbą za 100mln, HM za 80 czy daliśmy za Amada 40mln. Tego chcecie?
Mam wrażenie, że ludzie chcą transferów dla samych transferów, byle były.

Po ostatnie. Kluby takie jak Liverpool City czy Real i Bayern to obecny TOP, kluby te mają pierwszeństwo wyboru bo większość chce tam grać. Kluby te dokonują jedynie poprawek kosmetycznych i ulepszeń a managerowie pracujący tam mają jasno sprecyzowane cele i wymagania gdyż znają swoje drużyny na wylot czego u Nas absolutnie nie ma.

Jak państwo widzą transfery w United to nie jest hopsiup wsiadł na rower tylko czas się ogarnąć i rozegrać to mądrze a na to mamy 2msc i do ostatniego dnia okienka możemy sprowadzać piłkarzy więc dajmy szanse ETH, w którego ja obecnie wierzę i wierzę, że On wie co robi i zrobi to dobrze.
» 8 czerwca 2022, 19:42 #346
Skora96: Popieram
» 8 czerwca 2022, 20:34 #345
Strzelec: Nunez obecnie był poza naszym zasięgiem. Bez Ligi Mistrzów nie jesteśmy w stanie dać za jednego zawodnika 100 mln.
» 8 czerwca 2022, 19:11 #344
SkuzikRedDevil0: Obecnie to każdy jest poza naszym zasięgiem. I nie nie finansowo - sportowo.
» 8 czerwca 2022, 19:12 #343
Strzelec: Bez przesady. Diego Carlos wolał odejść z Sevilli grającej w LM do Aston Villi, która nie gra nawet w lidze konferencji.
» 8 czerwca 2022, 19:14 #342
milsco: Braki w składzie są ogromne kupiliśmy Sancho który miał grać na PS a musi grać na LS bo Rashford nie umie w piłkę

Na środku dalej McFred i na dodatek wraca Pereira, którego nie potrafimy sprzedac za marne pieniądze

Obrona tragiczna szkoda się rozpisywać jedyny warty uwagi do Varane, Shaw i Victor
» 8 czerwca 2022, 19:07 #341
kmsJ: Poczekajmy z tymi ocenami jak okienko ruszy, jak będzie przebiegało i jak się zakończy.
Generalnie według mnie bardzo dobrze, że aż tak wielkiego szumu nie ma.
Cierpliwości, przecież I tak ani Ty ani Ty lub tymbardziej Ty nie wiesz co oni tam mają na ten sezon w głowach I kogo chcą kupić.
Bardzo dobrze, że paru niechcianych przez kibiców już odeszło, paru którzy nie dostali szansy wraca z wypożyczenia, więc aż tak źle nie jest jak co niektórzy tutaj myślą.
Wyluzujcie, bo I tak to od was nie zależy hehe
Pozdrawiam
» 8 czerwca 2022, 19:04 #340
spartan1: Ten Osmhen to wiecznie kontuzjowany jest i podobno ma ciężki charakter a z tym Richarlisonem to chyba jakis żart jest, koleś strzela 5 goli w sezonie i jest przeslaby, City Halanda, Liverpool Nunesa a United Richarlisona, strach się bać
» 8 czerwca 2022, 18:52 #339
milsco: Richarlison to totalny zart XD
Chłop strzela max 10 bramek na sezon i ma IQ bakłażana
» 8 czerwca 2022, 19:12 #338
skowron32: Bakłażana =D
» 8 czerwca 2022, 19:17 #337
Alibaba: A my kupimy neymar :D
» 8 czerwca 2022, 18:45 #336
mikiartur: Skoro prawdopodobnie Nunez idzie do Liverpoolu - to warto spojrzeć jakie są inne opcje:
Viktor Osimhen -23 lata - kontrakt do 2025 - cena pewnie bardzo wysoka
Richarlison - 25 lat - kontrakt do 24 roku - cena pewnie koło 50 mln
Jonathan David - 22 lata - kontrakt do 2025 roku
Amine Gouiri - 22 lata - kontrakt do 2024 roku
Dominick Calvert-Levin - 25 lat - kontrakt do 2025
Alexander Isak - 22 lata - kontrakt do 2026
Gianluca Scamcca - 23 lata - kontrakt do 2026
Evanilson - 22 lata - kontrakt do 2025 roku
Arnaud Kalimuendo - 20 lat - kontrakt do 2024
Ben Brereton Diaz - 23 lata - kontrakt do 2023

Tyle z tych dość ciekawych opcji
» 8 czerwca 2022, 18:32 #335
majk: Shick, Toney, Jonathan David.
Osimhen, Richarlison, Isak, Calvert-Levin przehajpowani.
Reszta jest dla mnie anonimowa.
» 8 czerwca 2022, 18:41 #334
SkuzikRedDevil0: My sie skupiamy na De Jongu ktory nie chce grac w United. Nie ruszymy z miejsca
» 8 czerwca 2022, 18:51 #333
mikiartur: Shick nie do wyciągnięcia - podpisał pare tygodni temu nowy kontrakt
O Toneyu zapomniałem
» 8 czerwca 2022, 18:52 #332
kmsJ: Osimhen, żeby nie zdrowie I cena, bardzo fajna opcja by była, ale szklanka niestety.
» 8 czerwca 2022, 19:07 #331
spartan1: Nie żartujcie z tym DAVIDEM z Lille , to jest poziom co najwyżej na ligę francuska i nic więcej, już mamy dwóch geniuszy na jego poziomie czyli Rashforda i Martiala
» 8 czerwca 2022, 18:30 #330
KubaUtd: Ciekawe czy jest opcja B jak się nie uda ściągnąć tu Nuneza.Fajnie by było o postaranie się o Davida z Lille ale to chyba duży wydatek albo jakiegoś napastnika z chamionship.
» 8 czerwca 2022, 18:12 #329
milsco: Z Bruno robimy napastnika a Pereira na 10
» 8 czerwca 2022, 19:03 #328
SkuzikRedDevil0: Z Jonesa zrobimy ŚPD i karawana jedzie dalej. Jaki ten klub stał się mały to aż brak słów
» 8 czerwca 2022, 19:14 #327
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 18:02

Liverpool nie umie w napastników,ten Nunez to będzie taki sam niewypał jak Caroll czy Benteke
» 8 czerwca 2022, 18:01 #326
OldFasion: Torres, Suarez.
» 8 czerwca 2022, 18:04 #325
milsco: Torres, Suarez, Firmino swego czasu bardzo dobrze grał, Mane i Salah może nie napastnicy ale świetne transfery za grosze.
My za to potrafimy w transfery Pogba, Maguore, Fred, Sanchez świetnie sie spisali
» 8 czerwca 2022, 19:02 #324
spartan1: Darwin Nunez w Liverpoolu
» 8 czerwca 2022, 17:59 #323
AUDIoooo: Sprzedam lanosa w gazie
» 8 czerwca 2022, 18:11 #322
majk: Jaki rocznik?
» 8 czerwca 2022, 18:23 #321
AUDIoooo: 2002 hatchback, troszke sie ksztusi na trójce ale jak przełączysz na wachę to idzie jak burza
» 8 czerwca 2022, 19:04 #320
majk: Będę przerzucał z dwójki na czwórke od razu i da rade, tylko musze mocno na dwójce przypiłować.
» 8 czerwca 2022, 21:07 #319
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 21:42

Dobry pomysł, jednak gaz to gaz tanio i szybko, a jeszcze na kasety z muzyką zostanie bo wstawiłem stare radio na kasety, na pchlim targu nie drogie
» 8 czerwca 2022, 21:40 #318
Dario88: Nieno takich z Liverpoolu trzeba banować tu czyste kpiny
» 8 czerwca 2022, 17:15 #317
Rabona: Naszymi pierwszymi transferami (wzmocnieniami bardziej) na przyszły sezon będą odbudowany VdB, odbudowany Rashford (wierze w niego) i powrót Greenwooda w co wierze, który był lekiem na to prawe skrzydło nieszczęsne.

A na inne transfery się nie napalajcie za bardzo, jak przyjdzie jakiś DP konkretny do pierwszego składu to już będę zadowolony
» 8 czerwca 2022, 17:05 #316
tygrys26: Greenwood? Szkoda małolata, ale już bedzie.miał łatkę gwalicicela. Wątpię ze bedzie dalej na tym samym poziomie.lub ze się rozwinie
» 8 czerwca 2022, 17:25 #315
milsco: Rashfors teraz zajęty będzie ślubem, może na sezon 23/24 się ogarnie
» 8 czerwca 2022, 17:46 #314
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.06.2022 17:58

Myślę że rashfordowi spodobały się wakacje na koszt United i nie prędko weźmie się za ciężka prace z resztą nie tylko jemu
» 8 czerwca 2022, 17:55 #313
Rabona: Ja myśle że jest ambitny i przemyślał sobie wszystko. Co do Greenwooda racja, nawet jeśli wróci to na każdym wyjeździe będzie wygwizdywany i może tego nie unieść psychicznie.

Zapomniałem jeszcze o Garnerze, myśle że przy ETH coś pogra
» 8 czerwca 2022, 18:01 #312
izbinho: liga dopiero za 2 miesiące wraca...
» 8 czerwca 2022, 16:46 #311
Rashy10: Z jednej strony szkoda ale z drugiej to więcej czasu na reset psychiczny i okres przygotowawczy pod skrzydłami nowego trenera.
» 8 czerwca 2022, 17:42 #310
GOAT: Ciekawe dlaczego United nie zainteresuje się Franck KessiĂŠ, wiem, wiem Barcelona ale jeszcze przecież nic oficjalnego nie zostało klepnięte, można by było się o niego postarać, gość jest do wyciągnięcia za darmo. Osobiście wolałbym Rubena Nevesa ale podobno Wilki chcą kupę siana za niego to może właśnie tego Kessie wziąć.
» 8 czerwca 2022, 16:41 #309
atotrikos: Co zrobił ktoś tam że dostał bana i dlaczego miałby być zbanowany GuteFrage?
» 8 czerwca 2022, 16:12 #308
Dario88: Bo jest za Chelsea a takie coś jest karalne na dp. Hehe
» 8 czerwca 2022, 16:44 #307
GOAT: Bo na dp. jest pełno zawistnych megalomanów.
» 8 czerwca 2022, 16:48 #306
ermac: Tamten dostał bana za spamowanie gównianymi info i narzekaniem na wszystko. Prowokował innych użytkowników durnymi wpisami i wprowadzał toksyczną atmosferę.
To samo robi Gute i oby był następny. Czas tu zrobić porządki bo się szambo robi pod tymi newsami. I ktoś tu może płakać o wolność słowa, ale w tej wolności muszą być jasne granice.
» 8 czerwca 2022, 19:14 #305
Seszele: Apeluję o spokój.
Wiem, że w ostatnich latach Manchester United przyzwyczaił Nas wszystkich, że przeprowadzamy te transfery dość opornie. Prawdopodobieństwo, że w bieżącym okienku niewiele ulegnie zmianie jest nadal realne, ale też niekoniecznie. Proszę, spójrzmy na transfery w przypadku ostatniego letniego okna: Sancho, Cristiano Ronaldo i Varane. Nikt mi nie wmówi, że te transfery okazały się wtopą bądź też Ci piłkarze nie mieli żadnego zainteresowania ze strony innych potentatów. Przypomnijcie sobie żeśmy się jarali. Faktem jest, że w zestawieniu z innymi ekipami idzie nam mozolnie, ale nie jesteśmy na straconej pozycji. Nadal mamy czas i nie wiemy o tym co dzieje się za kulisami.

Nie wiemy czy określeni piłkarze nie odrzucili naszych propozycji.
Nie wiemy czy są prowadzone rozmowy i z kim.
Nie wiemy jaki pomysł na zespół ma EtH.
Nie wiemy jak bardzo chcemy przebudować obecny skład.
Nie wiemy jakie pozycje nas interesują.
Nie wiemy jak bardzo chcemy uzupełnić skład młodością i świeżością z akademii.
Nie wie