Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Chelsea 1:1. Czerwone Diabły bez błysku, ale z jednym punktem

» 28 kwietnia 2022, 22:35 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Chelsea 1:1 (0:0) w rozegranym awansem spotkaniu 37. kolejki Premier League. Honor Czerwonych Diabłów w starciu z The Blues uratował Cristiano Ronaldo, który zdobył swojego 17. gola w tym ligowym sezonie.
Manchester United – Chelsea 1:1. Czerwone Diabły bez błysku, ale z jednym punktem
» Manchester United zremisował z Chelsea 1:1 w czwartkowy wieczór
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Victor Lindelöf
Raphael Varane
Alex Telles
Nemanja Matić
Scott McTominay
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Cristiano Ronaldo
Phil Jones
Juan Mata
Alejandro Garnacho

Oddano 42 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Kibice Manchesteru United, którzy mieli nadzieję zobaczyć sportową złość u zawodników Czerwonych Diabłów po porażkach z Liverpoolem i Arsenalem, szybko zostali odarci ze złudzeń. Od pierwszej minuty warunki gry dyktowała Chelsea.

Piłkarze Thomasa Tuchela z dużą łatwością dochodzili do sytuacji strzeleckich pod bramką Davida de Gei. W 5. minucie Hiszpan musiał piąstkować piłkę po mocnym uderzeniu Reece’a Jamesa. Chwilę później groźny strzał w krótki róg oddał Timo Werner.

Manchester United niezłą akcję skonstruował w 10. minucie. Alex Telles wrzucił piłkę w pole karne na głowę Bruno Fernandesa. Portugalczyk oddał jedynie lekki strzał i futbolówka wpadła prosto w ręce Edouarda Mendy’ego. Kilka minut później efektowny strzał nożycami zanotował Cristiano Ronaldo – posłał piłkę w trybuny.

W 19. minucie Chelsea mogła objąć prowadzenie za sprawą N’Golo Kante. Francuz dostał piłkę na szesnastym metrze, gdzie był zupełnie niepilnowany. Na szczęście dla Czerwonych Diabłów strzelił prosto w Davida de Geę.

Bramkarz Manchesteru United po raz kolejny musiał się wykazać w 28. minucie. Kapitalne prostopadłe podanie zagrał Kante. Francuz jednym zagraniem otworzył defensywę Czerwonych Diabłów. W pole karne gospodarzy wpadł Kai Havertz i strzelił w wychodzącego z bramki De Geę.

Do końca pierwszej połowy inicjatywa należała do Chelsea, ale londyńczykom brakowało skuteczności. W 41. minucie dobrą okazję miał w polu karnym The Blues Bruno Fernandes. Portugalczyk zamiast zdecydować się na uderzenie z niezłej pozycji szukał Cristiano Ronaldo i w efekcie z akcji nic ciekawego nie wyszło.

W przerwie Ralf Rangnick nie wstrząsnął piłkarzami Manchesteru United. Czerwone Diabły nie przejawiały żadnej inicjatywny na boisku, nie obserwowaliśmy ciekawych akcji, nie licząc wstrzelenia piłki w szesnastkę przez Nemanję Maticia. Tej sytuacji nie zdołał zamknąć Cristiano Ronaldo.

W 60. minucie limit szczęścia Manchesteru United wyczerpał się i Chelsea zasłużenie objęła prowadzenie. Piłkę z prawego skrzydła w szesnastkę posłał Reece James. Futbolówkę głową na dalszy słupek zgrał Kai Havertz, a akcję strzałem z woleja zamknął Marcos Alonso. Było 0:1.

Manchester United wrócił do gry błyskawicznie, bo w 62. minucie na listę strzelców wpisał się Cristiano Ronaldo! Akcja zaczęła się od złego wyprowadzenia piłki przez Chelsea. Po chwili kapitalną piłkę do CR7 wrzucił Nemanja Matić. Portugalczyk przyjął futbolówkę w polu karnym i mocnym strzałem nie dał szansy Mendy’emu.

Czerwone Diabły po zdobyciu wyrównującej bramki nie ruszyły do zdecydowanych ataków. Grę na Old Trafford nadal prowadziła Chelsea. The Blues w 80. minucie byli o włos od objęcia prowadzenia. Kante podał do Mounta, Anglik zgrał piętką do niepilnowanego Jamesa, który uderzył technicznie po długim rogu, trafił tylko w słupek.

W końcówce spotkania nie obserwowaliśmy już zdecydowanych ataków z obu stron. Debiut w Manchesterze United zanotował Alejandro Garnacho, który w doliczonym czasie gry pojawił się w miejsce Anthony’ego Elangi.

Manchester United – Chelsea 1:1 (0:0)
Bramki: Cristiano Ronaldo 62’ – Marcos Alonso 60’

Manchester United: De Gea – Dalot, Lindelof, Varane, Telles – McTominay, Matić (Jones 79') – Elanga (Garnacho 90'), Fernandes, Rashford (Mata 79') – Ronaldo

Chelsea: Mendy – James, Silva, Rudiger – Azpilicueta, Kante (Loftus-Cheek 82'), Jorginho, Alonso – Mount, Werner (Pulisic 70') – Havertz (Lukaku 70')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Chelsea. 37. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Chelsea 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (462)


GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2022 10:14

………
» 1 maja 2022, 10:13 #462
» 1 maja 2022, 10:48 #461
skowron32: Co do śmierci Mino. Moim zdaniem rynek transferowy może wracać na tory normalnych tygodniowek cen bonusow i premii dla graczy i agentów. Nie żeby śmierć Raioli Mnie cieszyła ale On trochę wygorowal rynek transferowy i ceny były z kosmosu.
» 1 maja 2022, 08:42 #460
kamilpe: Skoro kluby już płacą takie kwoty to rynek nie wróci do normalnych cen, niestety.
» 1 maja 2022, 09:47 #459
skowron32: Oglądałem wczoraj Rennes i powiem szczerze że oni grają naprawdę ładna piłkę i skuteczna. Mają sporo schematów rozegrania i robią to szybko. Terier, Majer, Traore Trufet i Laborde to są koty u nich. Pewnie W PL by nie dali rady aczkolwiek 2 pierwszych wydaje mi się że by się sprawdzili W PL. Jakbyśmy grali chociaż tak jak oni to bylibysmy w innym miejscu niż teraz.
» 1 maja 2022, 08:36 #458
tygrys26: Oni by się sprawdzili ale w projektach Guardioli albo Kloppa.
Zobaczymy jak rozwinie ten haag to wszystko, ale w tak grajacej drużynie jak gra teraz United to nie ma opcji zeby wypalili
» 1 maja 2022, 09:37 #457
Reagan: Jak ściągną De Jonga to będzie oznaczało rewolucję. Totalną zmianę. Ma wzrosnąć rola VDB w środku. De Jong + VDB = ściągnięcie silnego B2B. Plus Bruno grający Tadicia na lewym skrzydle, a na tej pozycji jest Rashford i Sancho. Chyba, że on chce grać coś na zasadzie City i wtedy De Jong cofnięty, przed nim Bruno i VDB. Tam jest Rodri i przed nim Bernardo/Gundogan z KDB. Ściągnięcie ten Haga oznacza bardziej pójście w stronę Guardioli niż Kloppa. Tyle, że to powoduje, że jak De Jong jak będzie kontuzjowany to trzeba będzie ściągać zawodnika o takim samym profilu, bo cała koncepcja idzie w łeb. I znowu jest alternatywa jeśli Fred będzie w stanie zająć miejsce w tym systemie. Guardiola chciał go sprowadzić jako opcja za Fernandinho kiedy go kupowaliśmy, więc nie jest to niemożliwe. MCT w tym systemie może być co najwyżej obrońcą.
» 1 maja 2022, 00:50 #456
artix206: Jak dla mnie ten De Jong, jest taki nijaki. Nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale jesli już do niego dojdzie, oby nie bylo klapy.
» 1 maja 2022, 07:25 #455
GuteFrage: City też chce De Jonga
» 1 maja 2022, 07:49 #454
tygrys26: Bo on jest idealny pod styl gry drużyn Guardioli czy Ten Haaga...
W Barcelonie nie do końca wiedzą jak go użyć na boisku intyle
» 1 maja 2022, 09:38 #453
RedFox: Co do plotek na temat możliwego odejścia z klubu Aarona Wan-Bissaki. Wiem, że w przeszłości wiele na niego narzekałem i przyznaję, że zawsze byłem do niego sceptycznie nastawiony, ale pomijając już te jego wślizgi, on nie ma w sobie nic. Po przyjściu do United i chwilowym dobrym okresie, już nawet w poprzednim sezonie zdarzały mu się idiotyczne błędy w obronie. Ale zawsze wtedy inni łatwo by go wybronili, bo w końcu potem potrafił poratować się wślizgami.

Ale ten sezon go zweryfikował. Jeśli jego wślizgi już tak dobrze nie funkcjonują, to cała obrona u niego leży. Złe ustawianie, częste łamanie linii spalonego, nie wspominając o jego "udziale" ofensywnym, a w zasadzie jego kompletnym BRAKU.

Po co trzymać na siłę w zespole zawodnika, który w grze ofensywnej, tak obecnie istotnej u wszystkich bocznych obrońców na przykładzie Joao Cancelo, czy Trenta Alexandra-Arnolda nie daje kompletne nic, a i w obronie jest bardzo niepewny. Jeśli United chce być kiedyś na poziomie Liverpoolu czy City to na każdej pozycji musi mieć zawodnika światowej klasy. A takim Wan-Bissaka z pewnością nie jest. To nie jest zły zawodnik, ale na poziom Southampton, czy Crystal Palace (z którego przyszedł do United), a nie zespołu, który powinien co roku walczyć o mistrzostwo ligi.
» 1 maja 2022, 00:14 #452
artix206: Jak dla mnie mial dobre tylko pol roku po transferze, wtedy na prawde gral fajnie, ale od grudnia totalna klapa. Od tamtego momentu, mowilem ze jest kiepski, choc wiekszosc wtedy mnie krytykowała. Taki klub jak United, nie moze miec obroncy nic nie potrafiacego z przodu.
» 1 maja 2022, 07:28 #451
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 23:49

Z całym szacunkiem do De Jonga, ale gdzie wy go chcecie upchnąć? Bruno gra na "10", do klubu wraca Donny i ma "podobno" dostać szansę od Erika, który zna go bardzo dobrze. Donny oczywiście ma otrzymać szansę na "8ce". Po co więc De Jong? Nierealny transfer, drogi (mamy inne priorytety które nas zakosztują) a poza tym on sam chce w tej Barcelonie zostać (co potwierdza sam Romano). Nie wierzę, że uda nam się pozyskać dwóch pomocników tego lata. Szukamy defensywnego pomocnika, nie środkowego. Więc uspokójcie się z tym Frankiem :) skupmy się na trzech priorytetach (ŚO, DP, N) + boczny obrońca i skrzydłowy za 10/15mln maksymalnie (jak starczy hajsu)
» 30 kwietnia 2022, 23:47 #450
atotrikos: Schone - VDB - De Jong - tak ograli Real.
To, że McTomek źle wyglądał z Fredem i sam Brazylijczyk to czas pokazał, że jednak drewno jest że Szkocji. Mam nadzieję, że pomogłem. A, i jak coś to De Jong spoko ale wolę SMS'a bo jest bardziej na ligę angielską.
» 30 kwietnia 2022, 23:58 #449
HarryBrown: W obecnej dyspozycji mentalnej a przede wszystkim fizycznej to zdecydowana większość naszych graczy prezentuje się jak nieoheblowane deski. Scott to jest typ gracza, który musi być optymalnie przygotowany fizycznie. Przypomnij sobie poprzednie 2-3 sezony gdzie chłopak był motorem napędowym drużyny. Wydaje mi się, że sztab odpowiedzialny za przygotowanie fizyczne coś totalnie skopał w tym sezonie bo nasi nie mają siły, szybkości i dynamiki. Wystarczy przypomnieć sobie poprzednie 2 sezony gdzie potrafili w większości przypadków odwracać losu meczu. W tym sezonie to chyba udało się może ze 2 razy albo i nie. A co do De Jonga to jest uniwersalny gracz i można go wystawić na kilku pozycjach. Co do def.pomocnika to nie wiem czy nie można spróbować z Garnerem, który na wypożyczeniu dojrzał a przede wszystkim rozwinął się.
» 1 maja 2022, 07:36 #448
JudgeOUT: HarryBrown- za duże ryzyko postawić tylko i wyłącznie Garnera. Niech będzie w szerokiej kadrze, łapie minuty, ale trzeba kogoś sprowadzić. Co w przypadku konfuzji Garnera? Fred? Mctomek? :(
» 1 maja 2022, 07:59 #447
nieeeeeeee: Edinson Cavani was furious with #MUFC last summer after being given assurances that they would not bring in another striker. He had turned down several offers thinking he’d be the main man at the club.
» 30 kwietnia 2022, 22:57 #446
RedFox: Nie można odmówić mu ambicji, ale jednak te kontuzje z racji wieku za bardzo go jednak prześladują. Gdyby nie Ronaldo, to nie byłoby obecnie w United żadnej dobrej i sprawnej 9-tki. Na pozycji napastnika zawsze trzeba mieć dobrych dwóch napastników.
» 30 kwietnia 2022, 23:47 #445
sturmik: No to Raiola nie zgarnie bonusów za Pogbę i Haalanda. Brakło mu tych 3-4 miesięcy życia do zamknięcia misternego planu.
Ciekawe czy to znaczy ,że Pogba nie ma agenta czy ma podpisane z agencją. Skoro nie ma Mino to na pewno nie będzie się z pionkami co po nim przejmą biznes bawił- szczególnie teraz kiedy ma być czas żniw.
» 30 kwietnia 2022, 22:31 #444
SzarimMusty: Niewielka różnica. Inni agenci to płotki w porównaniu z Mino, jak przyjdzie jakiś "noname" do PSG i rzuci "chcemy 500 tysięcy tygodniowo plus 20mln prowizji dla mnie" to go wyśmieją - rzeczy które udawały się grubemu najpewniej nie przejdą w wykonaniu pomniejszych agentów.
» 30 kwietnia 2022, 23:12 #443
kckMU: @Szarim

Mylisz się. Raiola był strasznie mainstreamowy. Oczywiście był w światowej czołówce, ale jest tam jeszcze kilka innych nazwisk.
» 30 kwietnia 2022, 23:42 #442
SzarimMusty: Tu chodzi o podejście. Moim zdaniem inni agenci ze "stajni" Raioli będą traktowani troszkę po macoszemu. Oni odpowiadali za pomniejsze nazwiska a w rozmowach z innymi klubami reprezentowali Mino. Wiesz... bez niego jego podwładni są dużo mniej warci bo można z nimi powalczyć - nie ma ryzyka że się wkurzy Raiole i potem latami będzie robił problemy. Dodatkowo w najbliższym czasie kilku piłkarzy stamtąd odejdzie i problem się jeszcze uwypukli.
» 1 maja 2022, 00:00 #441
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2022 08:44

@SzarimMusty
"(...)Inni agenci to płotki w porównaniu z Mino(...)"

Nieprawda.
Jest jeszcze kilka rekinów na świecie.
Poczytaj kogo reprezentują choćby: Jorge Mendes, Pini Zahavi czy Jonathan Barnett.
» 1 maja 2022, 08:43 #440
SzarimMusty: @OldFasion ale te nazwiska które wymieniłeś nie są ze stajni Mino Raioli więc to nie oni przejmą kontrakt Pogby.
» 1 maja 2022, 18:54 #439
JudgeOUT: Halo Halo Twitterowe mobilki, mam pytanko. Obserwuje ktoś na TT użytkownika @MUFCReloaded ?? Z tego co widzę to rzadko kiedy się myli, o tym że zarząd postawił na ETH a nie Pochettino pisał 2-3 tyg przed wszystkimi. Ktoś ma podobne odczucia? Czy jednak miał swoje wpadki, które zdążył usunąć i żeruje na takich żółtodziobach jak ja? heh :)
» 30 kwietnia 2022, 22:02 #438
Dario88: Dawać hallanda grom nim w pesie wymiata hehe
» 30 kwietnia 2022, 21:47 #437
Lisan: Halland to taki boiskowy drań
» 30 kwietnia 2022, 21:59 #436
Lisan: Według brytyjskiej prasy Erik ten Hag wskazał już zawodnika, który nie pasuje do jego filozofii. Holender nie zamierza współpracować z Aaronem Wan-Bissaka.

Nie dziwi mnie to. Przychodził tutaj jako gwiazda ligi a zanotował niesamowity regres
» 30 kwietnia 2022, 21:22 #435
Chestnut: Młody talent tak, ale gwiazda ligi? Nie.
» 30 kwietnia 2022, 21:24 #434
Lisan: 55 mln funtów? Jeden z najdroższych obrońców w lidze. Dla mnie to już bardziej gwiazda niż młody talent który powinien a nie musi wypalić
» 30 kwietnia 2022, 21:29 #433
wider: 55mln kosztował dlatego że to MU go kupowało, a nie dlatego że takim kozakiem był/jest AVB
Jedyne co potrafi AVB to wślizgi którymi się ratuje po swoich błędach
» 30 kwietnia 2022, 21:35 #432
RedFox: Od początku odkąd tu jestem byłem do niego najbardziej sceptycznie nastawiony. On się po prostu nie nadaje do United. Poza dobrymi wślizgami nie ma nic. Ani w ataku nic nie robi, ani w obronie nie potrafi się dobrze ustawić, przez co często po jego błędach złamana jest linia spalonego. Jest za słaby. I bardzo dobrze dla United że w końcu ktoś to dostrzegł.
» 30 kwietnia 2022, 23:52 #431
brazylianwisnia: Co mają pieniądze do tego? Co osiągnął wcześniej AWB że uważasz go za gwiazdę?
» 1 maja 2022, 09:40 #430
kamtor: Jak by udało się oddać maguaiera za de Jonga to by było super
» 30 kwietnia 2022, 20:53 #429
RedFox: XDDDD dawno się tak nie uśmiałem ;)
» 30 kwietnia 2022, 21:00 #428
Ron777: kamtor: W tej bajce są smoki?
» 30 kwietnia 2022, 21:16 #427
JudgeOUT: to byłaby większa polewa niż ta słynna wymiana Alexis-Miki albo Arthur-Pjanic :)
» 30 kwietnia 2022, 21:36 #426
Strzelec: Gdyby prezesem Barcelony był Bartomeu to jeszcze byłaby jakaś szansa, obecnie nie ma szans na taką wymiane.
» 30 kwietnia 2022, 22:35 #425
is200second: Już widzę ten kręgosłup Barcy Rash, McT, Maguier. Gdyby jakimś cudem do tego doszło a tu przyszedł de Jong to chyba świat się kończy :D
» 30 kwietnia 2022, 20:47 #424
majk: City wygrywa 4:0 i w ogóle nie odpuszcza, spokojnie mogli im wcisnąć w końcówce meczu 2 bramki. Grają do samego końca, jakby od każdego gola zależały 3 punkty.
Jak można było przegapić okazje, żeby zatrudnić Guardiole? Woodward co ty żeś odwalił najlepszego, co żeś chłopie narobił? Koleś powinien siedzieć za to co zrobił z United, z angielskiego hegemona do klubu mema. Teraz to my jesteśmy głośnym sąsiadem. Mam nadzieję, że Ten Hag sobie poradzi, ale dopóki Guardiola z Kloppem tu siedzą, wygranie mistrzostwa graniczy z cudem, już jesteśmy kilka lat w plecy. Czy Ten Hag może pokonać Guardiole jego własną bronią?
» 30 kwietnia 2022, 20:38 #423
is200second: Nigdy nie byliśmy nawet blisko zatrudnienia Guardoli. Fergi po swoim odejściu spotkał się z Carlo Ancelotti, ale ten mu odmówił widząc jaki szrot tam zostaje. I to po części trochę wina Alexa ze dopuścił do tego kto tam grał.

A pokolsie mamy do dziś.
» 30 kwietnia 2022, 20:44 #422
DaredevilUtd: Gdzie sie podziali ci eksperci co to im wrozyli dzisisj przegrana :D
» 30 kwietnia 2022, 20:44 #421
majk: Od pierwszej do ostatniej sekundy grali perfekcyjnie, jakby byli jednym organizmem, ani na moment nikt nie odpuścił, każdy wiedział gdzie ma być, co robić, kogo i kiedy asekurować, który strefy boiska asekurować. No po prostu futbol totalny, to już nie jest tiki taka, futbol totalny.
Ja pamiętam, że Fergie chciał Guardiole, ale ten już był ugadany z Bayernem. Czemu nikt przez 3 lata, jak był w Bayernie, nie maglował Guardiole, żeby przyszedł do nas. Żenada.
» 30 kwietnia 2022, 20:51 #420
kujawa: Wtedy deviloage nie chciało pepa bo za słaby i z takim składem każdy by wygrywał. Oczywiście zespoł sobie stworzył sam ale według większości był za słabym trenerem
» 30 kwietnia 2022, 21:15 #419
UnitedFan07: SAF za wcześnie odszedł niepotrzebnie pośpieszył się z tą decyzją powinien odejść po sezonie 15/16 mysle ze zdobyłby jeszcze ze 2 mistrzostwa wiecej... ale to juz historia
» 30 kwietnia 2022, 22:40 #418
KalinaRIP: Ile za tego Nkunku?
» 30 kwietnia 2022, 20:23 #417
Lisan: Pińcet złoty
» 30 kwietnia 2022, 20:28 #416
atotrikos: Absolutnie wszyscy 40-50mln.
Manchester United 80-100mln.
» 30 kwietnia 2022, 20:31 #415
KalinaRIP: Może jakaś promka za pakiet Nkunku+Laimer
» 30 kwietnia 2022, 20:37 #414
majk: Z kartą biedronka może jeszcze?
» 30 kwietnia 2022, 20:38 #413
RedDan: Paszport Polsatu się pokaże i będzie git.
» 30 kwietnia 2022, 20:49 #412
DjTED: Znowu nie zyje
» 30 kwietnia 2022, 20:14 #411
FabianWawa: mino raiola nie zyje. Strasznie mnie gosc wkurzal... aczkolwiek chyba wciaz jestem czlowiekiem. Nie wpadlo mi do glowy, dobrze ze juz go nie ma i nie bedzie brudzil w okol naszego klubu. szkoda ze nie mielismy z nim dobrych relacji. Do ostatnich chwil niemalze byl naszym wrogiem, za slowa jakie wypowiedzial dot naszego klubu, ze nie polecilby zadnemu zawodnikowi przyjscia tu i ze tutaj sie marnuje kariere. Takich slow nie powinien uzywac, bo nie mial ku temu odpowiedniej pozycji, nie od tego on byl, aby publicznie obrazac kluby. coz.... zobaczymy co tera bedzie z pogba
» 30 kwietnia 2022, 19:39 #410
Klimaa: Raiola z biegiem lat zdobył tak wysoką pozycję że nikogo się nie bał. Dla swoich podopiecznych był świetnym agentem ale niestety odbijało się to na klubach z którymi po prostu się bawił.
Jestem ciekaw jak wpłynie to na jego klientów - zapewne pałeczkę przejmie jego zaufany człowiek jednak jego zastąpić nie da rady.
» 30 kwietnia 2022, 20:22 #409
Reagan: [TRANSFERY]

Frenkie de Jong bez problemu może pozostać w Barcelonie,

Holender jest priorytetem dla Erika ten Haga,

Barcelona myśli, że Manchester United chce zaoferować Maguire'a, Tellesa lub Rashforda,

Barcelona jest zainteresowana Elangą i McTominayem,

Rozmowy mogą się rozpocząć w najbliższych dniach.
Gerard Romero
Twitter: @ManagingBarca
» 30 kwietnia 2022, 18:47 #408
majk: McTominayem? On do Barcy pasuje jak pięść do oka.
» 30 kwietnia 2022, 18:47 #407
Reagan: Też się zdziwiłem
» 30 kwietnia 2022, 18:49 #406
DaredevilUtd: Jakieś źródło krzak??
» 30 kwietnia 2022, 18:54 #405
kamilpe: Wkleiłem to też parę godzin temu ale te źródło to coś ala Dziennik Podhalański
» 30 kwietnia 2022, 19:01 #404
Reagan: Ten Moreno to podobno od Barcelony Tier 1
» 30 kwietnia 2022, 19:03 #403
CRtheSaviour: Być może oni widzą w Mctomku następcę Busquetsa XD
» 30 kwietnia 2022, 19:10 #402
kamilpe: Jego wiadomości w większości są niewiarygodne więc na dzień dzisiejszy źródło bardzo słabe
» 30 kwietnia 2022, 19:12 #401
majk: Chyba antynastępcę.
» 30 kwietnia 2022, 19:13 #400
atotrikos: @majk Ale tam no Mascherano był topowym stoperem a uważam że Scotty warunki fizyczne ma lepsze. Argentyńczyk jak i szkot intelektem nie grzeszyli ale odwaga, charakter i fizyczność luks. Kto wie co tam Xavi ma w bani choć też uważam, że nie McTominnaya xd
» 30 kwietnia 2022, 20:02 #399
majk: Ale Mascherano to był top DM w Premer League, a McTominay to flop DM.
» 30 kwietnia 2022, 20:18 #398
atotrikos: No to fakt, aż mi przykro że tak długo wierzyłem że przy Maticiu nauczy się tej pozycji. A tu jednak nadal biega za piłką jak pies z jęzorem na brodzie bez pomyślunku.
Dobrze, że biega problem w tym, że to rywal ma biegać....
» 30 kwietnia 2022, 20:22 #397
kamilpe: Bruno Fernandes wciąż jest liderem w klasyfikacji najlepszych asystentów w tym sezonie Ligi Mistrzów, mimo że Manchester United odpadł w 1/8 rozgrywek. / Koneserzy Ligi Angielskiej

Coś nie coś jeszcze potrafi
» 30 kwietnia 2022, 18:27 #396
hraboNX: Takie tam ploteczki:

Manchester United refused Ajax’s request to enter an agreement not to raid the Dutch club for players when they were negotiating the terms of Ten Hag’s departure. Erik ten Hag has targeted Ajax pair Jurrien Timber and Antony. Ajax are reluctant to do business with United after already losing their manager. #mufc fear they will lose out on Noussair Mazraoui after failing to convince him that he could realise his ambitions in Manchester rather than Munich. He is out of contract in the summer & United were prepared to offer him a more lucrative contract than Bayern. Erik ten Hag wants to sign Feyenoord defender Tyrell Malacia. A £20million offer will tempt the Dutch club into selling to United after two financially tough years following the pandemic. Malacia fits the profile of the kind of hungry, young player that Ten Hag has been an expert in developing. Tyrell Malacis will challenge Luke Shaw for his place in United’s team. Erik Ten Hag also wants a new right-back to replace Aaron Wan-Bissaka [@MullockSMirror]
» 30 kwietnia 2022, 18:20 #395
majk: Elegancko.
» 30 kwietnia 2022, 18:36 #394
DaredevilUtd: Lubie takie nieoczywiste nazwiska, młodzi rządni gry i majacy dużo do udowodnienia w pilce. Dobrq oddmianq w porownaniu eo naszych gwiazdek.
» 30 kwietnia 2022, 18:53 #393
JudgeOUT: Musimy przygotować się, że przez najbliższe dni co drugi zawodnik z Eredivise będzie z nami łączony. Niemniej jednak wole 5-7 transferów po 15/20mln niż znów pozyskiwać następnych rozkapryszonych gwiazdorów.
» 30 kwietnia 2022, 19:25 #392
kamilpe: 5-7 zawodników po 15mln to rozsądna opcja ale to zawsze jest ryzyko (np James). Do takich transferów konieczne jest zatrudnienie Mitchella. Osobiście chciałbym 2 duże i drogie nazwiska w postaci np. Nuneza czy Nevesa/Tchouameni a potem uzupełniać perełkami lub darmowymi transferami np. Kamara/Mazraoui
» 30 kwietnia 2022, 19:31 #391
JudgeOUT: Uważam, że tylko dwa transfery tego lata możemy przepłacić - Pau Torres oraz Darwin Nunez. Pierwszy ma klauzulę 60mln, za drugiego trzeba dać te 80mln. Antony świetna opcja na skrzydło mimo tych 40/50mln, ale nie jest to obowiązek, mimo że jestem jego fanem. Resztę pozycji można śmiało uzupełnić transferami za 15-20mln. Wątpie, że "tylko" 100mln mamy na transfery, bo 80mln to sam Darwin będzie kosztował.
» 30 kwietnia 2022, 19:53 #390
JudgeOUT: Mino spoczywaj w pokoju aczkolwiek mam nadzieję, że to nie oznacza tego, że nagle nasz naczelny francuski pajac nabierze pokory i zgodzi się przedłużyć kontrakt (z podwyżką).
» 30 kwietnia 2022, 18:19 #389
Pezet: Garner 2 asysty.Liczę ze chłopak dostanie prawdziwa szanse
» 30 kwietnia 2022, 17:57 #388
SkuzikRedDevil0: Dziś czuje ze City wtopi:(
» 30 kwietnia 2022, 17:40 #387
GuteFrage: Tak będzie i Liverpool zostanie mistrzem.
» 30 kwietnia 2022, 18:04 #386
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 18:23

Tak, City wtopi z Leeds. United w tym sezonie nawet 2 razy rozbiło Leeds, a oni teraz mają pokonać City xd
» 30 kwietnia 2022, 18:21 #385
majk: 1:0 dla City
» 30 kwietnia 2022, 18:45 #384
majk: 2:0 dobrze że takie trolle jak GutaFago się nie znają na piłce
» 30 kwietnia 2022, 19:50 #383
kckMU: Raiola był świetny i bezwzględny w swoim fachu. W myśl zasady, jeśli ludzie cie nie cierpią...

Niech spoczywa w spokoju.
» 30 kwietnia 2022, 17:30 #382
KubaUtd: Dylan Levitt znowu z brameczką ;)
» 30 kwietnia 2022, 17:26 #381
DaredevilUtd: Teraz to dopiero bedzie ciekawe okno transferowe. Brak Mino to problemy przy transferach Haalanda, Pogby (karma go dopadła:) i mozliwe, ze kilku innych jego zawodnikow. Wciąż nie wiadomo co z Dolarruma, ktory cieniuje w PSG, Verratiemu i De Ligt konczy sie umowa za 2 sezony.
» 30 kwietnia 2022, 17:24 #380
artix206: Jednak pieniądze to nie wszystko..
» 30 kwietnia 2022, 16:57 #379
CRtheSaviour: On miał 54 lata, a wyglądał na 65.
» 30 kwietnia 2022, 16:55 #378
majk: Nie wyglądał xD
» 30 kwietnia 2022, 17:27 #377
Radomirus: Informacja o śmierci "super-agenta" to dla kilku piłkarzy może być szczęściem w nieszczęściu.

O ile z pewnością, znajdując sobie zamiast Raioli innych agentów, stracą finansowo - to może dzięki temu ich kariera będzie miała szansę dokonać pozytywnego zakrętu.

Już sama rezygnacja z prowizji dla agenta (a Mino brał gigantyczne prowizje) pozwoli klubom bardziej elastycznie podchodzić do negocjacji z piłkarzami, którzy byli w stajni Raioli. Podejrzewam, że w kwestii tygodniówek sami piłkarze będą bardziej elastyczni...

Może się teraz okazać, że np. na Pogbę stać nie tylko PSG, na Haalanada nie tylko szejków z City itp. itd.
» 30 kwietnia 2022, 16:52 #376
Reagan: Piszą o pierwszej ofercie za De Jonga. Kasa plus piłkarz na wymianę. Barcelona potrzebuje pieniędzy żeby oddychać, mają zatrzęsienie środkowych pomocników. Na jego pozycji gra Busquets i grać będzie dalej. Więc transakcja ma sens. EtH go chce i wie jak go wykorzystać. Niby wszystko się zgadza. Ale coś mi ten gość nie pasuje. To może być ten sam case co z Pogbą czyli musi mieć idealne warunki do gry żeby pokazać swoje umiejętności.
» 30 kwietnia 2022, 16:45 #375
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 16:51

Dodatkowo w pakiecie jest jego ojciec (coś jak bracik od Pogby) który twierdzi, że De Jong nie będzie grał na wyspach bo pogoda jest średnia. ;)

"– Tam jest często zła brzydka pogoda – odpowiedział Holender.

– Oczywiście, chodzi głównie o piłkę, ale to też ma znaczenie. Wiem, że Barcelona potrzebuje pieniędzy i dobra oferta mogłaby jej bardzo pomóc, ale nie sądzę, żeby coś się wydarzyło w najbliższym czasie. Przyznaję jednak, mieliśmy telefony od pięciu topowych europejskich drużyn."
» 30 kwietnia 2022, 16:50 #374
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 16:59

Mnie troche martwi to, że De Jong jest mocno chwiejnym zawodnikiem. Oby nie bylo z nim jak z Pogba, raz world class, później kilka meczow slabych. Zaraz, zaraz to w Holandii duzo lepsza ta pogoda??
» 30 kwietnia 2022, 16:54 #373
tygrys26: A w Holandii lepsza pogoda? Zawodowo jezdze w międzynarodòwce i kiedy tam nie zawitałem to albo wieje albo deszcz pada...
Myślę że Ten Haag jest takim autorytetem ze piłkarz który będzie chciał u niego frac nie będzie patrzyl ba pogodę
» 30 kwietnia 2022, 16:55 #372
DaredevilUtd: City pewnie w niebo wzięte moga robic transfer Haalanda taniej zapewne.
» 30 kwietnia 2022, 16:45 #371
Reagan: Co może być taniej skoro Mino to była instytucja. Taki chłop jak on wszystko sobie zabezpieczył i każdy wie co ma robić po jego odejściu. Na tym poziomie zarządzania nie ma przypadków.
» 30 kwietnia 2022, 16:49 #370
PogbaKingOfMANU: Nie sądzę. On nie zginął nagle w wypadku, ale chorował od miesięcy, byli więc pewnie przygotowani pod względem biznesowym co i jak.
» 30 kwietnia 2022, 16:50 #369
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 17:04

Na tą chwilę podejrzewam, że ewentualne negocjacje zaczynają się w pewnym sensie od nowa. Niezależnie co wynegocjował Mino - to jeżeli nie było jeszcze oficjalnej i podpisanej umowy w trójkącie Haalanad-City-BVB - to nic nie jest pewne.

Mino mógł być sobie instytucją, mógł mieć sztab ludzi - ale to on był agentem a nie ten sztab ludzi.

Nie była to firma agencyjna w której Mion był jednym (nawet najskuteczniejszym) z agentów tylko coś w rodzaju jednoosobowej działalności gospodarczej, w której Mino zatrudniał pomocnych mu ludzi (albo niektóre rzeczy - jak np. kwestie prawne - zlecał w ogóle na zewnątrz, wynajmując kancelarie)
» 30 kwietnia 2022, 17:03 #368
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 16:37

Z Mino juz potwierdzone, czy kolejny Fake? Strata dla jego rodziny i bliskich, dla nas to nowa czysta era, bez osobnika psujacego rynek transferowy. Niech mu ziemia lekką bedzie, tam bogactwa nie zabierze.
» 30 kwietnia 2022, 16:35 #367
Reagan: Dbał o swoich piłkarzy. O kogo miał dbać, o kluby?
» 30 kwietnia 2022, 16:35 #366
PogbaKingOfMANU: Piłka to biznes, a nie fundacja charytatywna i on wiedział jak obracać się w tym świecie, ale ludzie tego nie zrozumieją. A wszystkich oburzonych "zepsuciem piłki przez $" zapraszam na mecze na orliku, tam nie będziecie mieć rządzy pieniądza.
» 30 kwietnia 2022, 16:52 #365
Dario88: To co walnol w kalendarz czy nie na meczykach godaja ze ja
» 30 kwietnia 2022, 16:34 #364
essaEdek: Tak, rodzina poinformowała o tym, więc chyba źródło OK. :D
» 30 kwietnia 2022, 16:35 #363
RedDan: tier 1
» 30 kwietnia 2022, 20:54 #362
Lisan: Nic nie zabierzecie z tego świata
» 30 kwietnia 2022, 16:30 #361
GuteFrage: Jak umiera ktoś zamożny to przemyślenia biednych ludzi zawsze takie same
» 30 kwietnia 2022, 16:37 #360
Stanior: Powinni rozdać przed śmiercią, nie? XD
» 30 kwietnia 2022, 18:17 #359
GuteFrage: Raiola RIP
» 30 kwietnia 2022, 16:27 #358
Reagan: Mino już na serio odszedł. R.I.P.
» 30 kwietnia 2022, 16:24 #357
Lisan: Psychologicznie City jest w gorszej sytuacji.
» 30 kwietnia 2022, 16:22 #356
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 16:41

Mają wszystko w swoich rękach. Wygrają swoje mecze będą mistrzem. To jest po mojemu lepsza sytuacja.
» 30 kwietnia 2022, 16:36 #355
IntruZ9: Znów nie żyje
» 30 kwietnia 2022, 16:18 #354
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 16:10

Raiola zmarł, informacja z TT rodziny.

[link usunięty]
» 30 kwietnia 2022, 16:09 #353
hraboNX: Romano też podaje:
Terrible news. Football agent Mino Raiola has passed away after illness, he’s been sick for months, he was 54.

Raiola was the agent of many football stars like Zlatan Ibrahimovic, Paul Pogba, Erling Haaland, Pavel Nedved and many others.
» 30 kwietnia 2022, 16:12 #352
RVN1989: Tym razem niestety prawda...
» 30 kwietnia 2022, 16:17 #351
essaEdek: Oświadczenie rodziny można przeczytać na oficjalnym koncie Raioli na Twitterze.
» 30 kwietnia 2022, 16:17 #350
Dario88: City prowadzenia nie odda już więc puchary jedynie mogą zgarnac
» 30 kwietnia 2022, 15:53 #349
SkuzikRedDevil0: Jeszcze brakuje tego, żeby LFC zgarnął potrójną lub poczwórną koronę... to dopiero będą cyrki. No, ale na naszych właścicieli i zarząd nawet taka potwarz nie zadziała.
» 30 kwietnia 2022, 15:24 #348
SzarimMusty: Nie kracz, ja Cię proszę.
» 30 kwietnia 2022, 15:29 #347
SkuzikRedDevil0: Tam zarząd i własciciele otworzyli oczy. U nas wiele wskazuje na to, że też otwierają.
» 30 kwietnia 2022, 15:44 #346
PogbaKingOfMANU: Czemu cyrki? Jak sobie zasłużą, zapracują, to będą mieli. Z nieba sukcesy nikomu nie spadają. Ja im tego nie żałuję. To my sami jesteśmy sobie winni miejscu w którym jesteśmy, że światowa topka nam odjechała, mimo że były środki (finanse, marka, talenty piłkarskie, topowi menadżerowie) by konkurować z najlepszymi, ale przez te wszystkie lata zostało to zaprzepaszczone i niewykorzystane. W tym momencie zarząd i właściciele mogą tylko patrzeć i uczyć się jak prowadzić klub i jak budować drużynę.
» 30 kwietnia 2022, 15:54 #345
CRtheSaviour: Liverpool dał radę, ciekawe jak sobie poradzi City z Leeds, które też jest w niezłej dyspozycji.
» 30 kwietnia 2022, 15:18 #344
klb9k: Man Utd have no plans for immediate like-for-like replacement of Matt Judge - Simon Stone BBC
» 30 kwietnia 2022, 15:06 #343
Ron777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 15:03

Wie ktoś jak to działa a mianowicie, które miejsce co daje w sensie LM (to akurat wiem) LE i LK. Na wikipedii wyczytałem że niby 5 to LE a 6 to LK ale podobno wpływa na to Puchar Anglii i potencjalnie wygrane West Hamu w LE i Leicester w LK i może być tak że np. 6 też da LE. Wie ktoś co i jak od czego zależy??
» 30 kwietnia 2022, 15:03 #342
brazylianwisnia: Nie ma co gdybyac. Za dużo zmiennych. West Ham może wygrać LE i mieć LM albo PA i jeśli zajmą 5te lub 6te miejsce to miejsca 5-6 dadzą LE.
» 30 kwietnia 2022, 15:42 #341
RobvanKlu5i: Liverpool przyjezdza na Newcastle i idą jak po swoje, kontrolując mecz.

Manchester United przyjezdza na Newcastle i ma problem z wymianą 3 celnych podań.

To są te detale. Detale dzielące oba kluby o kilka klas.
» 30 kwietnia 2022, 14:26 #340
Lisan: Ale Rangnick uczył Tuchela i Kloppa! I co teraz
» 30 kwietnia 2022, 14:30 #339
radlu: Daj Rangnickowi 6 lat i pełne wsparcie przy transferach, a później oceniaj.
» 30 kwietnia 2022, 14:52 #338
SzarimMusty: Od razu dajmy mu 10 lat. W ostatnich 10 latach tylko przez 2 lata zajmował się trenerką i nie oszukujmy się ale te 2 lata trenował klub swoich ziomków z Red Bulla.
» 30 kwietnia 2022, 16:15 #337
tomclancy1994: Ktoś mi napisze tutaj dlaczego tak wszyscy chcą Paula Mitchela?
» 30 kwietnia 2022, 13:53 #336
hraboNX: "...worked with Mitchell at both Southampton and Tottenham. On top that, he worked closely with Rangnick at RB Leipzig. Indeed, the role Mitchell played in securing talents as jaw-dropping as Sadio Mane and Dele Alli, Christopher Nkunku. Mitchell was credited with the signings of Dele Alli, Toby Alderweireld, Son Heung-Min and Kieran Trippier.".

Ogólnie zna się na wyszukiwaniu, pozyskiwaniu zawodników, którzy z nieoczywistych talentów zamieniają się w niezłych kozaków. Tak na szybko. :)
» 30 kwietnia 2022, 14:07 #335
kamilpe: Bo to jeden z najlepszych w swoim fachu
» 30 kwietnia 2022, 14:08 #334
essaEdek: Ostatnio Angielskie Espresso przedstawiało trochę sylwetkę tego Pana, polecam.
» 30 kwietnia 2022, 14:42 #333
CRtheSaviour: Niesamowite jak Eddie Howe odmienił Newcastle. Grają naprawdę futbol na poziomie, a to dopiero początek projektu. W przyszłym sezonie na 100% będą walczyć o europejskie puchary, do tego dojdzie West Ham, Tottenham. Gdzie w tym wszystkim miejsce dla nas?
» 30 kwietnia 2022, 13:44 #332
Chestnut: Mówiłem, że to dobry trener, na początku sezonu za taką opinię zostałem zmieszany z błotem. :D
» 30 kwietnia 2022, 13:51 #331
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 14:12

Wczoraj na fb była tabela od początku 2022 r. i byli na drugim miejscu za Liverpoolem, a United było 8 z najwieksza ilością rozegranych spotkań ;)
» 30 kwietnia 2022, 14:09 #330
Bylak: Looserpool ma spore szanse na 4 korone w tym sezonie. Przeciez to jest taki ból 4 liter, ze my jestesmy od tylu lat w takim bagnie.
» 30 kwietnia 2022, 13:41 #329
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 13:53

A najgorsze jest to ze po tak tragicznym sezonie jeszcze jak wygraja Mistrzostwo to zrównają sie z nami Mistrzostwami i bedzie 21:21. To byłby taki cios w nos albo nawet lepiej że szkoda gadać.... Dlatego życze im aby nie wygrali tego Mistrzostwa i LM... A szczególnie tego pierwszego.
» 30 kwietnia 2022, 13:52 #328
Dobrze: My mamy 20 więc chyba nas przegonią
» 30 kwietnia 2022, 14:20 #327
dlabigt23: no to jest 19 do 20. Sorry pomyliłem się. Wiem ze o jedno wiecej mamy. Juz bez znaczenia.
» 30 kwietnia 2022, 14:51 #326
Pyra: Co do Beeka to śmieszą mnie komentarze, że się nie sprawdził. Przez półtora sezonu nazbierał w lidze 3 pełne mecze, kilka po 45min a reszta to ogony. Ole go kompletnie olał i nie miał żadnego pomysłu bo McFred po pokonaniu kiedyś PSG było dla niego święte.

Donny z Ajaxu to jeden z najlepszych OP na świecie a u Olka nawet nie dostał 2 męczy pod rząd.
Erik może nie będzie na nim opierał całego składu ale wróci do nas i będzie jeszcze z niego radość.
» 30 kwietnia 2022, 13:32 #325
Ron777: Pyra: "Erik może nie będzie na nim opierał całego składu ale wróci do nas i będzie jeszcze z niego radość." Oby, oby.
» 30 kwietnia 2022, 13:41 #324
Chestnut: A za co miał dostać więcej szans jak w każdym meczu w którym grał, to się chował i bał się brać grę na siebie. No sorry w takich topowych klubach trzeba wykorzystywać szanse, które się dostaje, albo papa.
» 30 kwietnia 2022, 13:48 #323
majk: A kto tu wykorzystał swoje szanse? Nie grasz, nie masz pewności siebie, daj Freda i Mctomka na ławe przez przez cały rok, zobaczymy jak będą grali jak wyjdą na 10 ostatnich minut spotkania, pomijając fakt, że grają regularnie, a nie zachwycają i tak.
» 30 kwietnia 2022, 14:01 #322
Pyra: A powiedz mi jaką taktyką my graliśmy. Bo z tego co wiem to nawet Guardiola miał problem przed meczem i powiedział swoim "nie wiem co będą grali".
Jak przy takim tragicznym trenerze jak Ole można w ogóle oceniać zawodnika i jego przydatność jak nie dostawał szans. Nie był w rytmie, był rzucany na różne pozycje, niezgrabny z pozostałymi piłkarzami. Ole to parodia taktyki.
» 30 kwietnia 2022, 14:10 #321
Chestnut: Może być też tak, że Ole go nie chciał, a zarząd go kupił, dlatego nie dawał mu więcej szans, po prostu go tu nie widział, a z tych szans, które dostał nie zabłysnął by zmienić zdanie Ole.

Albo widział się z jego córką. :(
» 30 kwietnia 2022, 14:19 #320
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 15:02

Chestnut

Nie zmieniaj tematu xD Majk i Pyra podali akurat bardzo dobre argumenty a twoje niestety nie mają sensu.
» 30 kwietnia 2022, 14:58 #319
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 15:08

W czym te argumenty są dobre? Scott nigdy nie będzie się bał brać na siebie gry i nigdy nie będzie się chował, bo po prostu taki ma charakter. Z Fredem nie jestem tego taki pewien, bo początek miał słaby i tak silnej psychiki już nie ma, ale też mógł się przez to czegoś nauczyć. To że ktoś nie gra, nie oznacza, że zatracił pewność siebie. Może wręcz przeciwnie pobudzić w nim pewność siebie poprzez udowodnienie, ze trener się myli nie wystawiając go. Ludzie są skomplikowani, nie wszyscy są tacy sami.

A na Pyry argument już odpowiedziałem.
» 30 kwietnia 2022, 15:06 #318
brazylianwisnia: Chlop grał beznadziejnie u nas. Gral beznadziejnie w Evertonie. Co tu jeszcze dywagaowac.
» 30 kwietnia 2022, 15:44 #317
majk: Jak mógł grać beznadziejnie, jak nie grał xd
» 30 kwietnia 2022, 17:29 #316
kamilpe: Erik ten Hag has asked for Frenkie de Jong as a priority. Alex Telles, Harry Maguire and Marcus Rashford are players Barcelona think #mufc could offer. Barcelona may be interested in Scott McTominay and Anthony Elanga #mulive [@gerardromero]
» 30 kwietnia 2022, 13:24 #315
essaEdek: Ale byłby jaja jakbyśmy wymienili Maguire za de Jonga. XD
» 30 kwietnia 2022, 14:39 #314
brazylianwisnia: Niektórzy to by już wywalili McTommineya, Maguire, Shawa, Hendersona, Rashforda i za chwile będziemy wydawać po 100mln na średniaków żeby zapełnić kims wymagana liczbę Brytyjczyków..
» 30 kwietnia 2022, 10:28 #313
milsco: Obecnie to Elanga>Rashford o do 1 składu powoli będzie się przebijał Garnacho.

McTominay jest cieniutki, wraca VDB i Garner imo dwóch lepszych grajków

A jak chcemy coś osiągnąć za wszelka cenę trzeba się pozbyć Maguirea i kupić kogos lepszego na LO i PO, takie są realia
» 30 kwietnia 2022, 10:31 #312
kamilpe: Z całym szacunkiem do VDB ale on jeszcze nic nie pokazał w Manchesterze.
» 30 kwietnia 2022, 11:34 #311
Diabelred: kamilpe,

Nie no pokazał, jak raz przepuścił piłkę przy bramce dla nas... xD
» 30 kwietnia 2022, 11:51 #310
majk: Mctomek to dobry zmiennik, Shaw przez 8 lat zagrał jeden dobry sezon, ale jak widać Telles lepszy nie jest, Maguire to najgorszy obrońca jakiego widziałem w tym klubie, w mojej skromnej opinii przynajmniej, Rashford jest do odbudowania, przez 2 lata nas ciągnął z Bruno, więc trzeba dać mu szansę i wsparcie.
Wielkiej przebudowy w jedno okienko nie będzie, ale w za 2 sezony okaże się kogo z nich trzeba będzie pożegnać.
Apropo Shawa, ten to już wszystkich menadżerów od odejścia SAFa u nas widział ;)
Przypadek?
» 30 kwietnia 2022, 12:36 #309
Chestnut: Shaw wszystkich nie widział. Jones, DeGea, Mata, Lingard widzieli wszystkich. Przypadek? :)
» 30 kwietnia 2022, 12:43 #308
mikiartur: Osoby które chcą wywalić McTominaya z klubu to dla mnie chyba myślą że w prawdziwej piłce jest jak w fifie.
McTominay może sportowo nie jest pomocnikiem na poziom Manchesteru United a raczej na poziom na którym chcielibyśmy widzieć Manchester United. Jednak wg mnie to nie do konca przypadek że coś w nim widział Mourinho i go wprowadzał do zespołu, mając przecież do gry w pomocy Fellainiego Maticia Pogbę Herrerę a później jeszcze Freda. Następnie OGS także na niego stawiał. Za Rangnicka także raczej gra. Pewnie w jakieś części wynika to z braku posiadania śpd.
Jednak jest to zawdonik na pewno na przestrzeni całego sezonu przydatny. Trenerzy lubią takich piłkarzy. Zawsze mówiono o Scottcie że jest zdyscyplinowany taktycznie, jest dobrze zbudowany fizycznie, parę razy się przekonaliśmy że gra solidnie głową + ma dobry strzał z daleka co uważam ostatnio zbyt rzadko wykorzystuje. Pewnie ten sezon też ma słabszy jak cały nasz skład. W meczu z Chelsea zgadzam sie że zagrał słabo. Jednak każdy chciałby mieć w zespole takiego zadaniowca który może być przydatny przy graniu szerszym składem. Poza tym jest jeszcze w takim wieku, że może się jeszcze spokojnie rozwinąć.
Potrzeba nam wzmocnień w pomocy. 1/2 transferów. Ale w szerokiej kadrze Scott będzie bardzo przydatny.
» 30 kwietnia 2022, 12:59 #307
DaredevilUtd: VDB bardzo dobrze szuka wolnych przestrzeni, ma dobry przeglad pola, świetna technike i gra na jeden kontakt, a to ze koledzy nie potrafia z nim grac, bo sa przyzwyczajeni do wolnego rozgrywania pilki do najblizszego kolegi, to juz nie do konca wina Donnego.
» 30 kwietnia 2022, 13:02 #306
atotrikos: McTomek to mógłby być dobrze grający piłka stoper.
» 30 kwietnia 2022, 13:09 #305
majk: Shaw przyszedł przed Matą, De Gea to nasz najlepszy player, no ale poza Davidem, reszta... przypadek?
» 30 kwietnia 2022, 13:19 #304
kckMU: Shaw po Macie. Mata przyleciał helikopterkiem dla Moyesa w zimę jeszcze.
» 30 kwietnia 2022, 13:21 #303
majk: No dobrze, przyszedł wcześniej, przypadek?
» 30 kwietnia 2022, 13:23 #302
kckMU: Daj spokój. Szukanie winy w tych piłkarzykach nie ma sensu. To klub zatrudnia ich a nie na odwrót. To klub pozwala im być przepłaconymi łajzami i nierobami szczającymi na wszystko. Zobaczymy czy zmiany w zarządzie przyniosą upragnione efekty.

Trenerzy, od Moyesa po Ralfa, dla mnie zawsze będą mieć wiele słusznych usprawiedliwień.
» 30 kwietnia 2022, 13:28 #301
majk: No nie wiem, Mourinho dosyć dosadnie wypowiadał się nt Shawa. Miał być piłkarz na lata, a wyszedł tłusty kocur, łapiący co chwila kontuzje i urazy.
» 30 kwietnia 2022, 13:35 #300
Chestnut: To jest opinia tylko jednego człowieka.
» 30 kwietnia 2022, 13:53 #299
majk: Człowieka który zna się na rzeczy.
» 30 kwietnia 2022, 14:02 #298
Chestnut: Na jakiej rzeczy się zna?
» 30 kwietnia 2022, 14:05 #297
kckMU: Ale czego nie wiesz majk? Ja też trzymam stronę trenerów. Ale Shaw tu jest, bo klub na to pozwala. To samo z Pogbą i tak dalej. To bollywood z opasłymi kotami tworzy się od długich lat.
» 30 kwietnia 2022, 14:07 #296
majk: Dobra, to mamy tzw konsensus.
» 30 kwietnia 2022, 14:10 #295
essaEdek: mikiartur, tym bardziej, że nie wiemy jak Scotty będzie grał gdy dostanie konkretnie wyznaczone zadania, a nie misz-masz jaki gramy od paru sezonów. Dać mu jasno do zrozumienia za co odpowiada i czego się od niego wymaga i moim zdaniem się sprawdzi. Czasem trzeba takiego fizycznego byka w środku pola.

Shaw jest do odstrzału. 8 lat w klubie, 1 dobry sezon. To za mało.
» 30 kwietnia 2022, 14:38 #294
Dario88: Tomy kibole z Manchesteru rozwalimy w przyszłym sezonie ligę
» 30 kwietnia 2022, 10:16 #293
JudgeOUT: Jeszcze Cię trzyma!? :)
» 30 kwietnia 2022, 10:20 #292
Chestnut: Trzyma go już co najmniej trzeci dzień. :D
» 30 kwietnia 2022, 11:02 #291
Reagan: Ćwiąkała wypuścił dobry materiał o De Jongu.
» 30 kwietnia 2022, 09:55 #290
Smola0015: Dobry materiał,pokazujący ze skoro De Jong nie potrafi odnaleźć się w La liga,to Angielska może go zjeść,ktoś powie ale Ten Haag będzie widział jak go wykorzystać-g0wn0 prawda,Barcelona będzie próbowała nam go wcisnąć za 80mln,bo sama wie ze gość już raczej nie wypali,ale zawsze w miarę młody długi kontrakt,za 40 mln okej,za dwa razy tyle niech jeleni gdzie indziej szukają
» 30 kwietnia 2022, 10:23 #289
majk: Jeszcze parę miesięcy temu De Jong to był Top, teraz już średniaczek? Szybko się wszystko zmienia w futbolu. A nie jeden piłkarz zawiódł, a potem się odbudował i odpalił.
Żeby daleko nie szukać Salah i De Bruyne.
» 30 kwietnia 2022, 12:12 #288
Smola0015: Topka to on nigdy nie był.Odbudować?Po czym on po prostu nie wskoczył w Barcelonie na wyższy poziom,nie skreślam go ale Barcelona będzie chciała odzyskać hajs a dała za niego coś koło 80mln gdzie był wtedy 3lata młodszy,jeżeli oddadzą go za 50 spoko,jak nie to wole Rubena Nevesa zna lige i może wskoczyć u nas na wyższy poziom.
» 30 kwietnia 2022, 12:20 #287
majk: No nie wiem, ja tam zazwyczaj widziałem ochy i achy nad De Jongiem w internetach, ale nie oglądam regularnie Barcy, więc nie bardzo wiem co o tym myśleć wszystkim, poza tym, że łatwo i szybko czasami się skreśla piłkarzy. Ile razy kiedyś Rooneya i innych u nas wykopywano, De Gea 2 sezony temu był tu jechany jak nie powiem co. Dlatego jak widzę takie opinie, to mam do nich spory dystans.
Mówisz o nim jakby to był już jakiś piłkarski emeryt, a chłopak ma 24 lata dopiero.
» 30 kwietnia 2022, 12:26 #286
Reagan: Wg mnie nie ma sensu. Barca szuka frajera. Neves lepszym wyjściem.
» 30 kwietnia 2022, 12:42 #285
Smola0015: Zazwyczaj staram się patrzeć kto w jakim klubie gra i jakie ma predyspozycje,patrząc Na De Jonga gra w Holandii gdzie Hmm No nic nie osiągneli ostatnio,gra w Barcelonie No cóż tutaj to samo,to są dwa dość mocne zespoły a nie wyróżnia się dość mocno,inni piszą ze a Xavi daje go za nisko aa daje za bardzo w bok itp,mówi o tym w materiale Cwiakala De jong jest pomocnikiem który na dana chwile nie dał rady w Barcelonie,mi zależy na tym aby do nas przychodzili zawodnicy którzy maja papiery na bycie word class i chcą nimi być,czy De Jong takim piłkarzem jest,każdego indywidualna opinia,ja podpisuje się pod tym ze jak ma przychodzić za 80mln to wole laimera i Nevesa gdzie cena będzie w miarę podobna ponieważ Neves 2lata do końca kontraktu,Laimer rok.
» 30 kwietnia 2022, 12:49 #284
atotrikos: Tielemans był za słaby
Neves był słaby
Milinković-Savić jesy słaby
De Jong jest słaby
Najlepszy byłby McTomek, taki z Fredem.
» 30 kwietnia 2022, 13:02 #283
majk: Za 80 mln na pewno nie, ale za Nevesa 100 dawać też bezsensu.
» 30 kwietnia 2022, 13:20 #282
Smola0015: Majki nikt za Nevesa nie da tyle,on ma 2lata kontraktu,co do Frankiego to jak masz Fabrizo Romano to zobacz co Xavi mówi o De jongu jawnie mówi ze on chce żeby on został,ze rozmawiał z nim itp,typowe podbicie ceny,wiec jak tak oni chcą i on chce to niech zostaje
» 30 kwietnia 2022, 14:01 #281
Lisan: Oczyszczenie będzie długie i bolesne.
Pupilki co niektórych jak McTomek zwany Mcterminatorem a przeze mnie McDrewniakiem musi odejść. Poziom Burnley.
Wymienić 3 celne podania na takiej pozycji to dramat
» 30 kwietnia 2022, 08:42 #280
hraboNX: A ja cenię sobie Scotta. W topowej dyspozycji fizycznej to dobry, pożyteczny zawodnik. Do rotacji idealna opcja. Nadal pamiętam finał LE z Villareal, gdzie Scott harował za trzech. Niech przygotuje się do nowego sezonu, zaleczy wszystkie mikrourazy, bo zapewne takowe ma ( po zeszłym sezonie okazało się że np. Harry grał kilka tygodni na przeciwbólowych). Wszystko zależy od pomysłu trenera. Może ETH wyciśnie z MCTomka coś więcej, tak jak Rangnick robi to z Fredem przesuwając go bardziej do ofensywy. Jeśli nie będzie poprawy lub nastąpi dalszy regres formy, to trzeba szukać nowego klubu dla Szkota.
» 30 kwietnia 2022, 09:50 #279
AndreAndre: Mikrourazy to ma każdy piłkarz i z nimi się normalnie gra.
Natomiast co do umiejętności McTominaya to nie widzę tam nic, co pozwalałoby mu myśleć o byciu choćby rezerwowym w United. Kwadratowa technika, zero podania, a i w tę jego mentalność wątpię, bo pamietam czas, kiedy mówił, że do LFC czy City nie możemy się porównywać. Polecam obejrzeć skrót jego występu z Wolves w tym sezonie. Ten na Old Trafford. Kwintesencja tego piłkarza. Typowy Kopacz.
» 30 kwietnia 2022, 10:07 #278
Smola0015: Scottty to przydatny pomocnik ale na pewno zmiennik,nie powienien grać w pierwszej 11,ani w Chelsea by tam nie grał ani w City czy Loserpoolu
» 30 kwietnia 2022, 10:08 #277
brazylianwisnia: McTomminay będzie ogarnięty przez ETH i będzie wartościowym zmiennikiem.
» 30 kwietnia 2022, 10:26 #276
majk: McTomek to dobry zmiennik, @Lisan ty to chyba każdego z tego klubu wyrzucasz. Są mecze w którym trzeba w środku poustawiać przeciwników fizycznie, a do tego Scotty jest idealny. Bardzo mi go brakowało w meczu z Atletico.
» 30 kwietnia 2022, 12:29 #275
zbyszek7: Jesli Ten Hag postawi na Maguire od poczatku sezonu to nie bede mial mu złe ale:
1 Odbiera mu opaske kapitana
2 Gra do pierwszego babola, jesli go zrobi i przegramy mecz to lawa i sporadyczna gra do konca sezonu a potem out
» 30 kwietnia 2022, 04:01 #274
kckMU: Zmiany i ruchy na samej górze klubu ekscytują mnie 100x bardziej niż jakikolwiek transfer. Klub zdychał i zatracił swoją tożsamość przez zarządzających, także wyłania się jakieś światełko w tunelu.
» 30 kwietnia 2022, 03:22 #273
Stanior: Mnie również. Warto też zaznaczyć, że na samej górze jesteśmy my bo to my głosujmy pieniędzmi. Zmiany powinny nastąpić też u nas w postaci braku zgody na średniactwo i safandulstwo.
» 30 kwietnia 2022, 05:16 #272
kamilpe: #mufc are expected to appoint a replacement for Matt Judge soon as well as a deputy football director #mulive [@TelegraphDucker]

Paul Mitchell?
» 30 kwietnia 2022, 02:39 #271
atotrikos: McTominnay nie rozwija się tak jakbyśmy sobie tego życzyli:

twitter.com/RealQuaresma/status/1520078636480712705?t=SaKouB8MzIBENORlKrhkFg&s=19
» 30 kwietnia 2022, 00:32 #270
69eyes: Co za drewno, w Burnley by się przydał do pary z Brownhillem.
» 30 kwietnia 2022, 03:20 #269
JudgeOUT: I właśnie o tym pisałem. Na siłę wciskamy wychowanków do składu kierując się "DNA". Pora uderzyć się w pierś, McTomek to zawodnik maksymalnie na ławkę rezerwowych. To samo nasz ukochany celebryta i kanapkowiec z nr 10.
» 30 kwietnia 2022, 08:44 #268
majk: Jak Poche wygrał mistrzostwo Francji, to wciąż jest przegrywem, czy już nie?
» 29 kwietnia 2022, 23:17 #267
mikiartur: Nie uważam że jest przegrywam
To dobry trener i gdyby nie był Ten Hag dostępny to byłby on najlepsza ewentualna opcja.
Po prostu uważam że póki co z PSG jego przygodę trudno uznać za udaną. Zobaczymy następny sezon. Bo obstawiam że zostanie.
Bo końcówka sezonu podobno już tak bezjajevznie nie wyglądała. Choć dziś stracili 3-1.
» 29 kwietnia 2022, 23:30 #266
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 23:36

Oczywiście, że jest. Tam jest gorszy bałagan niż u nas. PSG ma bardzo dobry skład, zrobili najlepsze transfery na świecie tego lata a grają totalnie bez jaj, pomysłu, planu, taktyki. Tu już nie chodzi o Ligę Mistrzów, w której także się skompromitowali. Nawet w tej lidze grają tak bezbarwnie, ile to meczy wygrali 1-0 lub 2-1 po farcie w 90 minucie? Ja już nie mówię o Tuchelu, bo to klasa światowa, ale każdy kibic PSG (a znam paru!!) tęskni nawet za Emerym czy Blancem. Dlatego tak bardzo nie chciałem tego Pochettino u nas. Neymar, Messi, Mbappe, Navas, Donnarumma, Draxler, Di Maria, Icardi.... i tak moge wymieniać do rana. Takim składem musisz coś osiągnąć. Wygrają tylko ligę, a i tam styl nie wygląda jak za Tuchela, Emerego czy Blanca.
» 29 kwietnia 2022, 23:34 #265
majk: Ja wiem czy Messi, Ramos to najlepsze transfery świata... tak średnio wg mnie, Hakimi na pewno super transfer, Donnaruma przegrał im w sumie mecz z Realem.
Poza Mbappe dwóch upadłych gwiazdorów w ataku. Di Maria najlepsze lata ma raczej za sobą, Draxler topem na pewno nie jest, Neymar to alkoholik, Icardi zgasł zanim rozpalił się na dobre, Veratti co chwila szpiital.
Co do stylu to nie wiem, nie oglądam ligi francuskiej, ciężko mi się wypowiedzieć.
» 29 kwietnia 2022, 23:41 #264
PogbaKingOfMANU: A nam David De Gea przegrał finał LE i co? Gdyby zarząd kierował się opiniami kibiców, to chłopa by już tu nie było, bo co drugi chciał go po tym sprzedać i mu umniejszał, a na chwilę obecną jest jednym z najlepszych, jak nie najlepszym naszym zawodnikiem w tym sezonie. Donnarumie tak samo nie ma co nadmiernie wytykać, to nadal top transfer na lata z perspektywą rozwoju.
» 29 kwietnia 2022, 23:50 #263
majk: Babola żadnego nie wpuścił De Gea z tego co pamiętam, a to że nie strzelił ostatniego karnego, no cóż, od strzelania są raczej napastnicy, a nie bramkarze, więc nie ma co porównywać.
» 29 kwietnia 2022, 23:56 #262
PogbaKingOfMANU: Ja porównuję głupie stwierdzenia typu "Donnarumma przegrał im mecz", tak samo jak głupie było mówienie tego o DDG, a nie sposób, babola czy karnego. Każdy miewa wtopy, czasem ważą one o kluczowym wyniku, ale o ile są okazjonalne, to nie świadczą o wątpliwym transferze, czy czyjejś jakości.
» 30 kwietnia 2022, 00:02 #261
karmnik: Oglądałem ostatnio z ciekawości cały mecz psg vs. lens, gdzie sędzia wydrukował czerwo dla gości, tam nic nie było kompletnie, a faul oczywiście na naymarze.. dopiero gdy lens grało w dziesięciu to psg strzeliło.
Fofana elegancko ciągnął grę lens, miał kilka fajnych wejść, strzalow, a psg to był dramat. Nawet pseudo sprytno frajerskie zachowanie dwójki veratti mbappe nie pomogło, kiedy grali w przewadze już, messiemu raz strzał wyszedł i to tyle, on tam nie istnieje.
Wielkie psg. Te całe boskie trio mess neymar mbappe tylko ostatni coś tam się starał.
Wiem ze to był mecz o nic, ale lens nie dość ze w osłabieniu wyrównali, to mogli nawet ich ograć. Dawno tyle radości mi nie sprawiła bramka randomowej drużyny w końcówce.
» 30 kwietnia 2022, 01:52 #260
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2022 11:29

PogbaKingOfMANU,

No, ale taka jest brutalna prawda, że to Włoch przegrał im ten mecz. To nie była jakas fatalna interwencja bramkarza, ale zwykle sprezentowanie bramki Realowi. Takie bramki można tracic w polskiej lidze, a nie w fazie pucharowej LM, gdzie każda stracona bramka może być kluczowa dla losów dwumeczu. Tamta stracona bramka, to było podanie tlenu Realowi, który uwierzył, że można tu dziś jeszcze wygrać. Piłkarze Realu zaczęli mocniej naciskać, PSG straciło kontrolę nad meczem, a piłkarze zaczęli coraz bardziej się gubić.

Porównywanie tego z De Gea nie ma sensu, bo od zawsze wiadomo, że Hiszpan karnych bronić nie potrafi. To OGS popełnił błąd stawiając w karnych na Hiszpana, a nie Hendersona, przy którym była większa szansa, że coś obroni.
» 30 kwietnia 2022, 11:27 #259
majk: Karius po takim błędzie prawe zakończył karierę, ale fakt, zdarzają się fatalne interwencje bramkarzom, nawet tym najlepszym.
» 30 kwietnia 2022, 12:13 #258
PogbaKingOfMANU: @Diabelred błąd był to straszny, ale gdyby drużyna utrzymała spokój to nawet ta 1 fatalna bramka nic by nie zrobiła różnicy. To wina Donnarumy że później piłkarze zaczęli stać patrzeć co się dzieje, gdzie wcześniej zjadali i to i wcześniejsze spotkanie? Wina bramkarza, że później też Marquinhos podawał pod nogi rywala? Ten błąd to była lawina, a nie działania jednej osoby.

Jeszcze raz: nie porównuje sprezentowanie komuś bramki, do niestrzelonego karnego! A obwinianie za porażkę jednej osoby. Dodatkowo w gadaniu przy DDG było tego więcej, ludzie zarzucali mu gdy wyciekła ta kartka z typami kto gdzie strzela, że miał się jej trzymać i coś by wyjął. Na pewno pamiętasz hejt i co się działo choćby na tej stronie pod adresem naszego bramkarza. Ale jeszcze raz: nie chodzi o sposób, a obwinianie jednej osoby podczas gdy tam w PSG był po błędzie wciąż wynik dający awans, a u nas babol DDG był decydujący po tym nie było szans na ratunek, skończył się czas, ale mimo to wcześniej drużyna nie starała się na tyle, by zamknąć mecz, skoro niby wszyscy wiedzą jak zły w karnych jest DDG, a gra dopiero co wpuszczonym bramkarzem specjalnie na karne to ryzyko (co widzieliśmy w tym roku w pucharze Liverpool vs. Chelsea).
» 30 kwietnia 2022, 14:15 #257
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 22:56

Jakby Paul Mitchell wylądował jeszcze u nas to chyba RR zamknąłby mordę już każdemu, bo będzie to z pewnością jego zasługa. Tym bardziej, że UtdActive parę dni temu wrzucił:

"There has been significant negiotations with Paul Mitchell as mentioned on the podcast but nothing has been completed.

Club expected to finalise very soon now some staff have left the club but want to be sure on every detail.

Rangnick pushing for Paul."

A dziś Judge odchodzi. Ciekawe.
» 29 kwietnia 2022, 22:54 #256
MrCygan: #mufc are expected to appoint a replacement for Matt Judge soon as well as a deputy football director #mulive [@TelegraphDucker]
» 29 kwietnia 2022, 22:40 #255
PiesekLeszek: Na talencie Bellinghama poznali się u nas dość wcześnie, ale ostatecznie wybrał Borussię.
Oby zaczęło iść to w tym kierunku, że będziemy kupować przyszłe gwiazdy , które u nas wyrosną na wyżyny swoich możliwości. Wypalone gwiazdy już były.
Podobała mi się wypowiedź Ralfa w tej sprawie.
» 29 kwietnia 2022, 22:21 #254
JudgeOUT: Powoli. Jeszcze parę lat minie zanim zaczniemy wygrywać najlepsze perełki z RBL, Ajaxem czy BVB. Ja jednak liczę na więcej tanich, ale jakościowych transferów.
» 29 kwietnia 2022, 22:25 #253
Ortega255: To raczej nie możliwe xD
» 30 kwietnia 2022, 07:22 #252
JudgeOUT: Matt Judge i Ed Woodward byli grabarzami United. Glazerów hejtujemy bo sami nie są "czyści", ale oni siedzą sobie z dala od Manchesteru na słonecznej Florydzie a na transfery dają hajs prawie co rok, tu nie możemy mieć zastrzeżeń, liczby nie kłamią. To jak tymi pieniędzmi zarządzano to czysta amatorka - nowe kontrakty dla piłkarzy typu Jones, tygodniówki dla gówniarzy o których marzy 3/4 ligi, brak reakcji ws Pogby czy Lingarda, że zamiast dostać jakąś flotę to odchodzą za darmo. Mleko się wylało, czas budować ten klub od nowa, profesjonalnie. Ralf, Eryk i mam nadzieję, że Paul Mitchell - liczę na to!!
» 29 kwietnia 2022, 22:04 #251
RedDan: Święta Trójca normalnie :D. I klub w końcu odżyje.
» 29 kwietnia 2022, 23:32 #250
Kilerek7: Jeszcze niech podadzą, że Glazery sprzedają klub i normalnie uwalę się w trupa:D
» 29 kwietnia 2022, 21:49 #249
kckMU: Najlepiej dla City Group i zapanuje jeden wielki porządek w klubie.
» 29 kwietnia 2022, 21:54 #248
mikiartur: Wtedy można jakeis spotkanie zrobić i uczcić odejście Glazerow xd
» 29 kwietnia 2022, 23:22 #247
brazylianwisnia: Sprzedadzą funduszowi inwestycyjnemu z chin i dopiero będzie lipa.
» 30 kwietnia 2022, 03:40 #246
mikiartur: Co do Judge to jestem mile zaskoczony.
Może faktycznie Arnold chce inaczej prowadzić swoje rządy. Mam nadzieję że go zapamiętamy jako o wiele lepszego prezesa niż Ed Woodward. Narazie jego decyzji dają pewne nadzieje. A jakby udało się zatrudnić Paula Mitchell czyli gościa już o odpowiedniej reputacji i osiągnięciach. Może naprawdę zacznie się zmieniać w tym klubie. Kto wie
» 29 kwietnia 2022, 21:26 #245
klb9k: Borussia Dortmund CEO Watzke tells 19:09 Talk: "We gave Erling Haaland a release clause... otherwise he would have gone to Manchester United - coś mnie ominęło ?
» 29 kwietnia 2022, 21:13 #244
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 21:19

bardziej tu chodzi o "beke" z nas, że byśmy dawali 600k tygodniowo i 200mln a Erling i tak by to odrzucił. Wierzę Di Marzio, Romano i BBC, którzy twierdzą że Erling wygrał Manchester, ale City :(
» 29 kwietnia 2022, 21:19 #243
mikiartur: A to jest bardzo ciekawa sprawa - sam chciałem post odnośnie tego zrobić.

Bo teraz wychodzi na to, że to całe gadanie Raioli o tym że o przejściu Haalanda do Borussi zadecydował projekt Borussi oraz to że w MU nie ma żadnych perspektyw itd - to bzdury. A Watzke dał tat wypowiedzią do zrozumienia że jak zwykle w przypadku Raioli poszło o kasę. Wiedział że MU nie pójdzie na klauzulę a to by mocno skomplikowałoby ewentualny transfer jakby Haalanda się jeszcze mocniej rozkręcił. A tak to samo pójście do Borussi - klubu który tworzy wielkie talentt - marka jego poszła do góry i odejście ma dość ułatwione + będzie miał go sobie kosmiczna tygodniówkę wyprosić.
» 29 kwietnia 2022, 21:23 #242
majk: @mikiartur dobra analiza, dzienx
» 29 kwietnia 2022, 21:30 #241
Kilerek7: A niech idzie do City, szklany jest, więcej na L4 będzie siedział.
» 29 kwietnia 2022, 21:46 #240
majk: Jak to było, 9 kontuzji w ciągu 2 lat? Powodzenia i szerokiej drogi.
» 29 kwietnia 2022, 22:26 #239
awe: Bez przesady z tymi kontuzjami, w City spokojnie zagra min 30 spotkan i strzeli pewnie tyle samo bramek, to nie jest Cavani, ze jest zdrowy tylko na reprezentacje, a w klubie ma 2 strzelone bramki w lidze ...
» 30 kwietnia 2022, 07:47 #238
Diabelred: majk,

Akurat to, że Haaland wybrał BVB głównie z uwagi na to, że oni w przeciwieństwie do nas zgodzili się na tą klauzulę 75 mln, podawały już media dawno temu.
» 30 kwietnia 2022, 11:42 #237
majk: @Diabelred ciężko nadążyć za wszystkim newsami, a o niektórych się zapomina.
» 30 kwietnia 2022, 12:14 #236
NoLogo: Matt Judge odchodzi i wszyscy zadowoleni... a tu plot twist może wyjść, że chłop powiedział nara bo chciał zmienić kierunek na sportowy ale icki wolą iść drogą wytyczoną przez Edka. Także z szampanami wypada trochę poczekać.
» 29 kwietnia 2022, 21:03 #235
DevoMartinez: Bez znaczenia jaką drogą chciał iść. On negocjował też kontrakty dając kosmiczne tygodniówki średniakom albo przedłużając zawodnikom którzy nie grali wcale (Mata, Jones) a zamiast nich mogli siedzieć na ławce młodziaki z U21, do tego nie sprzedając zawodników przez skończeniem się kontraktu (Herrea, Pogba, Lingard). Nie mówiąc o trzymaniu latami tych którzy mieli tu odpalić. Zarządzanie ogólnie dramat.
» 29 kwietnia 2022, 21:57 #234
NoLogo: Zarządzanie ogólnie dramat - a no, na każdym szczeblu dlatego trzeba poczekać co tym razem wyczarują na to stanowisko, czy kolejne łajno marketingowe czy idziemy w końcu do przodu.
» 29 kwietnia 2022, 22:29 #233
brazylianwisnia: To nie był człowiek decyzyjny. Manager mówił że chce nowy kontrakt dla gościa x, Edek przyklepywał to ten załatwiał kontrakt. To nie Judge zdecydował ze Mata czy Rashford mają zostać. To nie on zdecydował ze nie sprzedajemy Lingarda i to nie on zdecydował ze nikt Pognie nie dał wyższej tygodniowki żeby chciał odejść.
» 30 kwietnia 2022, 03:43 #232
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 20:09

Przeze mnie Matt Judge od dziś nie ma chleb ;) a tak na poważnie - jestem w szoku. Czy ten klub NA PRAWDĘ wraca na właściwe tory? Ostatni hamulcowy transferów opuszcza klub...jeszcze niech napiszą dziś, że Mitchell jedną nogą w klubie to już całkiem zacznę wierzyć, że serio idziemy w piłkę, nie marketing.
» 29 kwietnia 2022, 20:09 #231
Reagan: JudgeOut Twoja krucjata dobiegła końca. Teraz z innego adresu mailowego załóż konto FletcherOut. Masz chłopie skuteczność to idź za ciosem:)
» 29 kwietnia 2022, 19:42 #230
majk: Jestem za ;)
Ucho prezesa Out
» 29 kwietnia 2022, 19:46 #229
JudgeOUT: CO JA UCZYNIŁEM XDDDDDDDD
» 29 kwietnia 2022, 20:07 #228
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 19:32

Kalvin Phillips will resist any attempt by #mufc to sign him this summer due to the rivalry between Manchester United and Leeds United. He would be opposed to the move #mulive [@ChrisWheelerDM]

Wiem, że źródło średnie, ale jeżeli jest w tym ziarno prawdy, to jak dla mnie kolejna dobra wiadomość. Tym bardziej, że chodziły pogłoski o wycenie rzędu 60 milionów funtów.
» 29 kwietnia 2022, 19:31 #227
Strzelec: Matt Judge odchodzi. Czyżby zarząd robił miejsce dla Paula Mitchella.
» 29 kwietnia 2022, 19:24 #226
MrCygan: Aż nie mogę uwierzyć, że Matt Judge odchodzi. Kolejny powód do świętowania. Jak myślicie, czy ma to związek z potencjalnym angażem Paula Mitchella? Czy być może następny w kolejce będzie Fletcher, żeby ustąpić miejsca Mitchellowi? Niemniej, to kolejne światełko w tym długim i ciemnym tunelu, tuż obok Rangnicka i Erika ten Haga.
» 29 kwietnia 2022, 19:23 #225
kamilpe: #mufc are currently undergoing a backroom reshuffle. John Murtough now has full control of the football operations and has driven some of the changes #mulive [@David_Ornstein]
» 29 kwietnia 2022, 19:22 #224
klb9k: Matt Judge odchodzi - otwieram piwo
» 29 kwietnia 2022, 19:03 #223
Smola0015: Matt Judge zrezygnował z posady podaje David Ornstein
» 29 kwietnia 2022, 18:58 #222
essaEdek: Matt Judge has resigned as Man Utd head of corporate development. Judge led transfer + contract negotiations. Serving notice period & not expected to play active role in summer window
» 29 kwietnia 2022, 18:59 #221
kamilpe: Wow, chyba rzeczywiście nachodzi rewolucja.
» 29 kwietnia 2022, 19:04 #220
majk: Idzie ku lepszemu. Jeszcze Fletchera teraz.
» 29 kwietnia 2022, 19:07 #219
Kilerek7: Chłop jak dostał listę graczy, których chce Ten Hag, to pewnie narobił w portki:D
» 29 kwietnia 2022, 19:18 #218
MiSt: Wow, to powinno nastąpić już zaraz po zakontraktowaniu Sancheza za ogromną kwotę. Może faktycznie coś się zmienia w tym klubie. W każdym razie na efekty przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Judge to, na równi z Edkiem, symbol upadku tego klubu.
» 29 kwietnia 2022, 19:22 #217
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2022 19:25

Za dużo roboty, googlować pewnie chłop musiał wszystkie nazwiska :D

Ja się pytam gdzie jest teraz użytkownik @JudgeOUT ?
Wypadałoby się odnieść do całej sytuacji.
» 29 kwietnia 2022, 19:23 #216
CzarliCFC: Trochę dziwnie ( z perspektywy kibica Chelsea) patrzy się teraz na United macie kilku wybitnych piłkarzy i po prostu nie wypada tak grać
» 29 kwietnia 2022, 18:40 #215
rvn10: Trochę dziwne, że kibica Chelsea to interesuje. Swojej strony nie ma się?
» 29 kwietnia 2022, 18:53 #214
wrobel1992: Rvn, rzeczywiście dziwne. Ty zapewne oglądasz tylko mecze United i nie patrzysz na City czy inny Real z nadzieją, że nasza drużyna w końcu będzie w stanie z nimi rywalizować..??
» 29 kwietnia 2022, 19:01 #213
rvn10: Rzeczywiście dziwne.
» 29 kwietnia 2022, 19:03 #212