Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Składy: Manchester United vs Burnley. 20. kolejka Premier League

» 30 grudnia 2021, 20:15 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United w 20. kolejce Premier League zmierzy się na Old Trafford z Burnley. Poznaliśmy wyjściowy skład Czerwonych Diabłów na ostatni mecz w 2021 roku.
Składy: Manchester United vs Burnley. 20. kolejka Premier League
» Manchester United w 20. kolejce Premier League zmierzy się z Burnley
Ralf Rangnick mocno zamieszał składem Manchesteru United, bo w porównaniu do spotkania z Newcastle United mamy aż sześć zmian. Szansę od początku dostaje m.in. Eric Bailly. Do jedenastki wracają również Luke Shaw i Aaron Wan-Bissaka.

Man Utd vs Burnley: Relacja na Żywo



W kadrze meczowej zabrakło Bruno Fernandesa, który jest zawieszony na dzisiejsze spotkanie za 5 żółtych kartek obejrzanych w tym sezonie. Z powodu koronawirusa odizolowany od składu jest Victor Lindelof. Szwedzki defensor wróci do gry po Nowym Roku.

Dla Burnley czwartkowe spotkanie jest pierwszym, które piłkarze Seana Dyche'a rozegrają od 12 grudnia. Ostatnie trzy mecze The Clarets były przełożone.

Początek meczu Manchester United vs Burnley o godzinie 21:15.

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw – Matić, McTominay – Greenwood, Sancho – Cavani, Ronaldo

Rezerwa: Henderson, Rashford, Lingard, Fred, Varane, Dalot, Telles, Van De Beek, Elanga

Burnley: Hennessey – Lowton, Tarkowski, Mee, Taylor – Gudmundsson, Cork, Westwood, McNeil – Lennon, Wood

Rezerwa: Norris, Stephens, Collins, Pieters, Bardsley, Vydra, Thomas


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United skontaktował się z agentem Alvareza
Następny news »
Manchester United – Burnley 3:1. Udane zakończenie roku w wykonaniu Czerwonych Diabłów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (661)


Mlodyrash: Harry chyba miną się z powołanie może zapaśnikiem powinien być
» 30 grudnia 2021, 23:08 #643
fronczi: Jest szansa na kontuzję xd
» 30 grudnia 2021, 23:07 #642
SkilledHydra16: Maguire przegrywa pojedynek, fauluje przeciwnika, a i tak to on lezy "obolały" na ziemii. Gosc jest TRAGICZNY
» 30 grudnia 2021, 23:06 #641
Quebambino: Jak dla mnie karny dla Burnley.. co wyprawia Maguire? To są zapasy?
» 30 grudnia 2021, 23:06 #640
Pops918: On tak robi co mecz
» 30 grudnia 2021, 23:07 #639
CRtheSaviour: Cavaniego mógł zdjąć, bo tamten już nie ogarnia.
» 30 grudnia 2021, 23:06 #638
Diabelek7: I po co ta zmiana żal
» 30 grudnia 2021, 23:05 #637
zbyszek7: Ale Lingard i vdB musza byc slabi jak na ostatnia minute wchodzi Fred
» 30 grudnia 2021, 23:05 #636
DjTED: Ten Fred wejdzie na 10 sekund
» 30 grudnia 2021, 23:05 #635
Litosci: Ronaldo o wiele groźniejszy ze skrzydła niż ze szpicy
» 30 grudnia 2021, 23:05 #634
Muzyk07: donny chyba z ławki nie wstanie
» 30 grudnia 2021, 23:04 #633
joyrider: Wstał dzisiaj, widziałem jak się rozgrzewał w pierwszej połowie :)
» 30 grudnia 2021, 23:05 #632
Reico100: Beek to chyba na wylocie jest.
» 30 grudnia 2021, 23:04 #631
SkilledHydra16: Ronaldo mimo wszystko slaby mecz
» 30 grudnia 2021, 23:03 #630
DjTED: Nie potrafimy zabic meczu. Prowadzimy i noe strzelamy dalej. Za Ole strzelalismy do bolu
» 30 grudnia 2021, 23:03 #629
fronczi: Pytanie do czyjego bólu xd
» 30 grudnia 2021, 23:04 #628
vanantgaal: Towarzystwo od 40 minut jest już w szatni i ma wywalone
» 30 grudnia 2021, 23:05 #627
fronczi: I znowu Magłaja błyszczy oesuuu
» 30 grudnia 2021, 23:03 #626
Zdzichu1: Mniej więcej w 75 minucie strasznie spuchł nam atak
» 30 grudnia 2021, 23:02 #625
fronczi: Ale co Dalot na PP daje radę;)
» 30 grudnia 2021, 23:02 #624
Fido: Rudzki już daruj sobie
» 30 grudnia 2021, 23:02 #623
majk: co tam ten Rudzki znowu bajdurzy? :D
» 30 grudnia 2021, 23:04 #622
Quebambino: O i do kolekcji LEWA NOGA Wan-Bissaki.. nie wierzę, że my mamy takiego prawego obrońcę
» 30 grudnia 2021, 23:01 #621
rreddevilss: Bissaka co to bylo :O xd
» 30 grudnia 2021, 23:01 #620
Mateo: kopiował Rasha z ostatniego meczu
» 30 grudnia 2021, 23:02 #619
Quebambino: Maguire pięknie złamałeś linię obrony.. dżizas
» 30 grudnia 2021, 23:00 #618
Pops918: Maguire klasycznie łamie linię spalonego i pierwszy podnosi łapę.
» 30 grudnia 2021, 23:00 #617
Rashy10: Edi już chyba zmęczony bo trochę bez bazy biega
» 30 grudnia 2021, 23:00 #616
DjTED: No to Ralf niepokonany na razie
» 30 grudnia 2021, 22:59 #615
rreddevilss: Mc Tominay dzisiaj MOTM chyba zgoda?
» 30 grudnia 2021, 22:58 #614
Fido: Zgoda +1
» 30 grudnia 2021, 22:59 #613
Ducker44: Potwierdzam!
» 30 grudnia 2021, 23:02 #612
seju: Dam mu za dzisiaj 8/10 a u mnie nigdy ponad 3 nie miał. Mecz życia. Oby grał tak co mecz.
» 30 grudnia 2021, 23:02 #611
CzteroListny: Ja nie rozumiem czemu my gramy na tyle wrzutek z tak daleka jest z nich doslownie zero użytku a już w ogóle fakt że gramy tak przeciwkoo Burnley jest dla mnie śmieszne
» 30 grudnia 2021, 22:57 #610
SkilledHydra16: Dziwisz się jak Ronaldo co chwilę prosi o piłę na banie?
» 30 grudnia 2021, 22:58 #609
DjTED: I tak ich powinniśmy mlocic tymi dosrodkowaniami. Brawo Dalot
» 30 grudnia 2021, 22:57 #608
Rashy10: Sancho w końcu widać, ze gra po swojemu na luzie
» 30 grudnia 2021, 22:55 #607
Muzyk07: sedzia wział dzisiaj kartki na mecz ?
» 30 grudnia 2021, 22:55 #606
Quebambino: Sancho dzisiaj gra bardzo fajnie, początek miał kiepski, ale się rozkręcił. Dobrze to wygląda.
» 30 grudnia 2021, 22:55 #605
req: McTomek jedyny który pokazuje pazur i że to męska gra, wjazd z wślizgiem jak stary dobry diabeł, chłop ma typowy charakter dla tego klubu, szkolić go i ogrywać! Bruno na ławie następny mecz innej opcji nie ma.
» 30 grudnia 2021, 22:55 #604
fronczi: A Harry to co?
On robi świetne uniki żeby tylko nic nie zablokować;)
» 30 grudnia 2021, 22:56 #603
req: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:58

Nie da sie juz ogladac tego wozu z węglem, serio czekam na Jonesa za tago statyste
» 30 grudnia 2021, 22:57 #602
fronczi: Czekam na kogokolwiek za niego, chyba już lepszy byłby Matić przestawiony na CB przynajmniej czyta grę...
» 30 grudnia 2021, 23:01 #601
seju: Tarkowski dostał bombę na głowę a zniósł to jak mężczyzna. Nawet nie chce tego porównywać do La ligi.
» 30 grudnia 2021, 22:54 #600
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:55

O Dalot wszedl na prawe skrzydlo. Tak samo bym chcial zobaczyc Tellesa na lewej. To jest fajny trening ofensywny dla obroncy
» 30 grudnia 2021, 22:54 #599
rreddevilss: McTomek podoba mi sie taka postawa
» 30 grudnia 2021, 22:53 #598
Pops918: Dokładnie, jechać z tymi drwalami.
» 30 grudnia 2021, 22:53 #597
joyrider: Chciał mieć możliwość robić pięć, a nie robi nawet 3rch :)
» 30 grudnia 2021, 22:53 #596
Muzyk07: czemu dalot
» 30 grudnia 2021, 22:53 #595
Mateo: 95% strzałów ronaldo z wolnego jest w mur, czy tylko mi sie tak wydaje?
» 30 grudnia 2021, 22:53 #594
SkilledHydra16: Za duże ego by oddać wolnego. Gość od kilku lat nie potrafi ich wykonywać a i tak pierwszy sie do nich garnie. Szkoda
» 30 grudnia 2021, 22:52 #593
wander11: Mógłby jakieś zmiany zrobić
» 30 grudnia 2021, 22:52 #592
Anhel: Mamy zmiany ?
» 30 grudnia 2021, 22:51 #591
DjTED: Bez kitu z Burnley 0 zoltych kartek. Nie pamietam za mojego zycia takiego czegos
» 30 grudnia 2021, 22:51 #590
seju: Druga połowa tak nudna, że ciekawsze jest czytanie Waszych komentarzy :) Może i dobrze, bo wreszcie 3 punkty będą.
» 30 grudnia 2021, 22:51 #589
Muzyk07: nie wierze w co pisze ale podoba mi sie dzisiaj scot
» 30 grudnia 2021, 22:50 #588
CRtheSaviour: Mctomek zawodnikiem meczu.
» 30 grudnia 2021, 22:50 #587
RedFox: Ale te drwale z Burnley mnie irytują tymi swoimi ciągłymi faulami... Mam nadzieję że spadną w tym roku z ligi.
» 30 grudnia 2021, 22:50 #586
Domin31: Myślę, że Maguire codziennie wraca do domu i mówi do żony: "Jestem taki gów***ny w piłkę, ale zarabiam bardzo dużo. Oni na serio wierzą, że jestem dobry". Naprawdę wydaje mi się, że on się ze wszystkich śmieje - stwierdził van der Vaart
» 30 grudnia 2021, 22:49 #585
adisman17: 3 raz słychać komentarz ,,Lennon ogrywa Maguire`a "
Ten sezon jest już irytujący z tym gościem.
» 30 grudnia 2021, 22:48 #584
Rashy10: Co pojedynek sprintowy to strach, ze maguire zawali
» 30 grudnia 2021, 22:47 #583
Paps: Trafne dzisiaj komentarze w c+ odnośnie naszego capitano
» 30 grudnia 2021, 22:47 #582
DjTED: Juz zaczynaja swoja gre
» 30 grudnia 2021, 22:47 #581
Litosci: Maguire znowu popis
» 30 grudnia 2021, 22:47 #580
DaredevilUtd: Dzięki Rudzki wkoncu coś mądrego o naszym kapitanie :)
» 30 grudnia 2021, 22:46 #579
SkilledHydra16: Jaka to jest kupa gnoju
» 30 grudnia 2021, 22:46 #578
Wirus: Dzisiaj podoba mi sie gra AWB. Widać, że odpoczynek był mu potrzebny. Ogarnął sie i forma wróciła.
» 30 grudnia 2021, 22:45 #577
lukaszzasko: Ty tak serio czy żartujesz? Gość biega jak we mgle, greenwood wie co jest i na połowie rywala w ogóle mu nie podaje
» 30 grudnia 2021, 22:48 #576
adisman17: Ja osobiście wolę Dalota. Pożytek z niego w ofensywie i defensywa niczego sobie.
» 30 grudnia 2021, 22:49 #575
Wirus: Dzisiaj AWB w defensywie czyści, a to jest podstawa co do obrońcy.
» 30 grudnia 2021, 22:51 #574
Jong: To nie te czasy że boczny obrońca musi tylko bronić, niestety AWB w ataku jest cienki
» 30 grudnia 2021, 23:00 #573
Quebambino: Bez kitu teraz na powtórce widać, że gdyby nie Mee to nie byłoby gola Sancho
» 30 grudnia 2021, 22:45 #572
DaredevilUtd: Ajajaja wkoncu Cr7 i Cavani pokazali jak mogą współpracować.
» 30 grudnia 2021, 22:43 #571
axel52: Ludzie tu nawet kartek nie ma i to mówi wsio.
» 30 grudnia 2021, 22:42 #570
DaredevilUtd: I dobrze, wkoncu ten sedzia daje grac. Zawsze Gwiżdże przeciwko nam
» 30 grudnia 2021, 22:44 #569
axel52: Ale chodzi o agresje zawodników, a nie o sędziego. Porównaj to z meczem z Newcastle
» 30 grudnia 2021, 22:46 #568
seju: Tracimy kontrolę nad meczem. Muszą wejści zmiany, ewentualnie jakieś polecenia taktyczne. Śmierdzi bramką kontaktową.
» 30 grudnia 2021, 22:42 #567
Lisan: Wystawić Jonesa z Baillym i obstawiać który się pierwszy rozłoży
» 30 grudnia 2021, 22:42 #566
seju: Mogłyby być zakłady na to :)
» 30 grudnia 2021, 22:43 #565
SzarimMusty: Sancho i Cavani nie wyszli na drugą połowę.
» 30 grudnia 2021, 22:41 #564
adisman17: Chyba nie powiesz, że lepiej jakby Rash i Martial biegali za nich...
» 30 grudnia 2021, 22:43 #563
SzarimMusty: Nic takiego nie napisałem ale jeżeli zmieniani nie będą to uznają, że jest dobrze i nie trzeba niczego zmieniać. Zmiany to impuls.
» 30 grudnia 2021, 22:59 #562
Litosci: Jestem mega ciekaw jakim
Mógłby być fizycznym dzikiem shaw gdyby się wziął porządnie za siebie.
» 30 grudnia 2021, 22:41 #561
pbskarpy: Sousa i Bailly top
» 30 grudnia 2021, 22:41 #560
Muzyk07: wan bissaka chyba pomału wraca do formy
» 30 grudnia 2021, 22:40 #559
kolokolo98: Parę dobrych interwencji, wylew i kontuzja, podsumowanie jego kariery w United.
» 30 grudnia 2021, 22:40 #558
Atlantic: Szkoda Bailly'ego, ale może w końcu do niektórych dotrze, czemu Bailly nie dostaje kilku meczów pod rząd na ogranie się...
» 30 grudnia 2021, 22:40 #557
SIERPU: Może to nic groźnego tylko jakies lekkie mięśniowe i będzie gotowy na następne
» 30 grudnia 2021, 22:40 #556
sisinho: Derby 3 wygrana z rzędu. 24 kolejka, 22 do końca. Niby tylko 10 pkt, ale w teorii 31, jeśli utrzymają formę to kto wie może się utrzymają, 11 pkt straty do bezpiecznego miejsca.
» 30 grudnia 2021, 22:40 #555
rreddevilss: Lindelof Maguire Varane wygląda to srednio a potzreba kogos za Jonesa i Baillego raczej uwielbiam Erica ale chyba trzeba skonczyc z sentymentami
» 30 grudnia 2021, 22:40 #554
DaredevilUtd: Myślę że Varane Lindelof mogło by dac radę. Maguire mocno obniza poziom, a Francuz lewdo wrócił po długiej kontuzji.
» 30 grudnia 2021, 22:41 #553
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:40

Awb ze swoimi blokami powoli wraca.
» 30 grudnia 2021, 22:40 #552
kielbasior: Blok, który powstał po jego błędzie w ustawieniu - znowu...
» 30 grudnia 2021, 22:40 #551
boro: Tragedia. Trzeba się pozbywać takich lebrów
» 30 grudnia 2021, 22:40 #550
lukaszzasko: I bailly się denerwuje dlaczego nie gra w 1 składzie? Niech sobie zada 10 razy to pytanie
» 30 grudnia 2021, 22:39 #549
Kilerek7: No i tradycyjnie, gdyby nie kontuzje to jestem pewien, że Bailly byłby top
» 30 grudnia 2021, 22:39 #548
seju: Może nie dba o siebie tak jak reszta. To też jest ważne. Ludzie nie rodzą się podatni na kontuzje.
» 30 grudnia 2021, 22:40 #547
Atlantic: Właśnie czasem się rodzą. Poza tym przeszłe kontuzje też mogły sprawić, że łatwiej łapie teraz urazy. Mogą się odnawiać albo może Eric inaczej układa ciężar ciała, bo chce chronić miejsce poprzedniej kontuzji.
» 30 grudnia 2021, 22:44 #546
koko93: Bailly znowu szpital....
» 30 grudnia 2021, 22:39 #545
levy181: Szkoda bo naprawdę Bailly jest dobrym obrońcą ma to czego nie ma ani Szwed ani Anglik.
» 30 grudnia 2021, 22:39 #544
adisman17: Dokładnie
» 30 grudnia 2021, 22:40 #543
Jarecki: Gość do sprzedania... I tyle. Pewnie ma zajebista tygodniówkę to nikt go nie weźmie
» 30 grudnia 2021, 22:39 #542
Paps: Bailly to Jones w czarnym kolorze
» 30 grudnia 2021, 22:38 #541
DjTED: Do widzenia panie Bailly. To już jest twój koniec w MU
» 30 grudnia 2021, 22:38 #540
adisman17: Lepszy Bailly na kilka meczy niż tragiczny Maguire. Chociaż powalczy o te piłki i nie mijają go jak tyczkę.
» 30 grudnia 2021, 22:40 #539
DjTED: Ale on nie zagra 2 meczów pod rząd. Jakiegoś mlodziezowca bym wolał tam wsadzić by się szkolil
» 30 grudnia 2021, 22:42 #538
wander11: Jak budować skald na Ericu jak co chwilę ma jakąś kontuzje
» 30 grudnia 2021, 22:38 #537
Quebambino: Bailly ma taki luz z piłką.. czemu on łapie tyle tych urazów.. duet Varane - Bailly byłby genialny.
» 30 grudnia 2021, 22:38 #536
Bylak: Szklanka pękła- jak zwykle
» 30 grudnia 2021, 22:38 #535
rreddevilss: Nie no Bailly blagam
» 30 grudnia 2021, 22:38 #534
KubaUtd: Szkoda Erica masakra
» 30 grudnia 2021, 22:38 #533
DaredevilUtd: Varane pewnie z Bailly, szkoda, że nie Maguire
» 30 grudnia 2021, 22:38 #532
rreddevilss: Fajnie ze wkoncu naparzamy z dystansu a nie milion podac brawo Mc Tomek
» 30 grudnia 2021, 22:36 #531
Quebambino: Dobra, ale Scottowi to dzisiaj piłka siedzi na nodze niesamowicie :D
» 30 grudnia 2021, 22:36 #530
seju: Cavani strasznie bezzębny dzisiaj. Nie mówię, że gra tragicznie, ale nie oddał chyba żadnego strzału.
» 30 grudnia 2021, 22:36 #529
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:36

Masakra jak u nas rozegranie szybkie nie istnieje. Znowu do tylu.


McBobiney!
» 30 grudnia 2021, 22:35 #528
vanantgaal: Po prostu nasze gwiazdy uznały że wystarczy tyle widowiska i teraz trzeba doczłapać do końca
» 30 grudnia 2021, 22:37 #527
Litosci: Jak myślicie czym to jest spowodowane ze Ronaldo i Cavani mając tak bajeczna technikę w każdym meczu robią takie kiksy?
» 30 grudnia 2021, 22:35 #526
JasnaLiryka: W mojej ocenie Bailly jest bardziej pewny niż Harry w obronie w tym spotkaniu... W ogóle każdy wypadał lepiej:D
» 30 grudnia 2021, 22:35 #525
adisman17: Harry w tym sezonie niczym się nie różni od kopaczy z naszej ekstraklasy. Równie dobrze Wieteska by tu pograł i gorzej by nie zagrał...
» 30 grudnia 2021, 22:37 #524
nowakman85: gramy na czas 30 min przed końcem
» 30 grudnia 2021, 22:35 #523
awe: Jutro sylwester :D
» 30 grudnia 2021, 22:37 #522
vanantgaal: Najwyraźniej zadownicy uznali, że wystarczy dzisiaj tyle ile pokazali w pierwszej połowie.
» 30 grudnia 2021, 22:34 #521
adisman17: Nie ma Rasha i Bruno i chociaż trochę lepiej to wygląda w ofensywie. Niestety w obronie nadal jest kloc Maguire przez co nie ma pewności z tyłu...

Bardzo mi się podoba, że Ralf potrafi posadzić gości bez formy. U Ole na 100% dziś był grał Rash, Fred.
» 30 grudnia 2021, 22:34 #520
Anhel: Tutaj bardziej pachnie bramka z pupy dla Burnley niż dla nas
» 30 grudnia 2021, 22:32 #519
DjTED: Słaby mecz gramy. W zeszłym sezonie graliśmy lepiej
» 30 grudnia 2021, 22:32 #518
rreddevilss: Wolno przechodzimy do ataki kiedyś w tempie Expresu wpadalismy w pole karne rywali no ale z Ronaldo nie bedzie lepiej
» 30 grudnia 2021, 22:35 #517
DjTED: Te kontry to graliśmy najlepiej w całej lidze
» 30 grudnia 2021, 22:37 #516
Atlantic: Bailly jaki drybling XD
» 30 grudnia 2021, 22:32 #515
seju: Dobry mecz, żeby dać pobiegać Rashowi. Może się odblokuje wreszcie. Greenwood fajny mecz, miejsce w składzie ma zapewnione moim zdaniem.
» 30 grudnia 2021, 22:31 #514
adisman17: Niech lepiej gra 90 minut Sancho, on więcej potrzebuje. Rash to niech do psychologa się wybierze bo nie wiadomo o co mu chodzi na boisku z tymi ostatnimi jego gierkami. Mózg mu nie pracuje.
» 30 grudnia 2021, 22:36 #513
Klierek7: A gdzie Martial nawet na ławę się nie łapie?
» 30 grudnia 2021, 22:29 #512
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:31

Chce odejsc sam RR to mowil, więc po co nam on, jak nie ma nawet ambicji, by walczyć o skład.
» 30 grudnia 2021, 22:30 #511
Atlantic: Czasami o ambicji świadczy decyzja o odpuszczeniu i próbowaniu gdzie indziej. Masz rację, że pewnie dlatego nie ma go w składzie, ale mogłeś sobie darować ocenianie jego ambicji, bo nie kibice nie mają prawa wiedzieć, o czym myśli i jaki jest Tony.
» 30 grudnia 2021, 22:34 #510
levy181: Jest dobry wynik póki co mecz na OT a tam znowu za wiele się nie dzieje na trybunach to jacys statyści z ukrytej prawdy ?
» 30 grudnia 2021, 22:28 #509
cris342: Fakt, że Ronaldo mógł jeszcze coś strzelić, ale imponuje mi to, że wcale nie strzela z każdej piłki jak to się zwykło mówić o nim, tu przepuścił piłkę do Cavaniego w akcji gdzie strzelał Greenwood, tu zagrał klatką do Sancho. Fajnie się to ogląda.
» 30 grudnia 2021, 22:28 #508
levy181: A Ty pochlebco
» 30 grudnia 2021, 22:29 #507
Quebambino: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:28

Nie no, niech mi ktoś powie.. jak można kupić do TOPOWEGO klubu obrońcę z jedną nogą? Wan-Bissaka może łatwo zagrać do Erica lewą nogą, a ten biegnie w środek w cały tłum, bo się boi grać lewą nogą..
» 30 grudnia 2021, 22:27 #506
seju: Jak widzę ruchy Baillego to mam wrażenie, że on skrzydłowym jest, a nie stoperem :)
» 30 grudnia 2021, 22:26 #505
Quebambino: Ale by to była asysta
» 30 grudnia 2021, 22:25 #504
DjTED: Ja bym chciał Tellesa zobaczyć na lewym skrzydle
» 30 grudnia 2021, 22:24 #503
Litosci: Szkoda ze wolniejsi id niego to tylko Matic i Harry są. Może przesadziłem ale przyspieszenia to chłop nie ma za grosz.
» 30 grudnia 2021, 22:26 #502
DjTED: Ale ma dośrodkowanie. Myślę że z Shawem obstawiliby całą lewą strone
» 30 grudnia 2021, 22:27 #501
Litosci: W ustawieniu z 3 obrońcami z tellesem na wahadle i Shawem jak pół lewym na pewno.
» 30 grudnia 2021, 22:29 #500
Litosci: Swoją droga może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego nasi zawodnicy nie rozgrywają szybko autów tylko czekają aż boczny obrońca dobiegnie i drużyna przeciwna zdąży się ustawic?
» 30 grudnia 2021, 22:23 #499
levy181: Co to było Edi ?
» 30 grudnia 2021, 22:23 #498
DaredevilUtd: Nie pyklo
» 30 grudnia 2021, 22:23 #497
siona: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:23

Panowie, nasz kapitan to ciepła klucha bez wpływu na gre - nie potrafi dać impulsu, od czasu do czasu rzuci "ciekawe" długie podanie ale jako kapitan zawodz.i Trochę nostalgicznie... ale wyobraźmy sobie Vide w takim momencie, gość szedł na piłe w każdej sytuacji ( z różnymi skutkami) ale nawet w wypadku czerwonej kartki żegnany był brawami. Vida większość starć wygrywał charakterem a nasz kapitan jedyne na co liczy to to, że machając rękami sędzia stanie po jego stronie.
» 30 grudnia 2021, 22:22 #496
DaredevilUtd: Roni wkoncu trafi :)
» 30 grudnia 2021, 22:21 #495
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:21

Cavani tez tylka nie urywa on bez podan nie istnieje
» 30 grudnia 2021, 22:20 #494
levy181: Maguire to się chowa przy Ericu a ten swoją drogą to ma jaja. Gość jest zwrotny nie to co kloc.
» 30 grudnia 2021, 22:19 #493
SzarimMusty: Zwrotny... ale już 2 bramki mogliśmy stracić czysto z jego winy.
» 30 grudnia 2021, 22:22 #492
mcscotyy: Maguire to pachołek jakich mało, ciężko się będzie pozbyć tego kloca a najgorzej ze to kapitan
» 30 grudnia 2021, 22:18 #491
nieeeeeeee: Kolejny raz widzę Lingza rozmawiającego z Ronaldo. fajnie że nasz wilczek próbuje poduczyć słabszego.
» 30 grudnia 2021, 22:18 #490
levy181: Może prosił o poradę jak prowadzić Insta aby folowersi się zgadzali bo jednak CR7 ma ich troszkę więcej.
» 30 grudnia 2021, 22:20 #489
18lech2804: Zagrałem ze szwagrem 4:3 dla United za 50zl 4000 do wygrania ... obecny cash out prawie 150 pewnie heh gramy dalej :)
» 30 grudnia 2021, 22:17 #488
Bylak: Kolejny ŚO potrzebny od zaraz.
» 30 grudnia 2021, 22:15 #487
Paps: Niestety,Harry to naprawdę typowy parowóz,przy szybkich sprytnych zawodnikach jest ośmieszany i popełnia szkolne błędy.To nie jest gracz na sukces.
» 30 grudnia 2021, 22:19 #486
SzarimMusty: Grube miliony wydane na stoperów a w praktyce to jeden lepszy artysta od drugiego. Z Newcastle Varane grał jak nastolatek, dzisiaj Maguire wraca formą do czasów Ole, a o Baillym... on się nigdy nie nauczy nie iść na raz, do tego jeszcze piękny kontakt z piłką przy straconej bramce.

Oczywiście dzisiaj Maguire to parodysta jakich mało, jednak nie wiem czemu niektórzy usprawiedliwiają Ericka. Typ spartolił, że głowa mała i ten gol to 99% jego winy. Oczywiście koledzy powinni po nim posprzątać ale... stoper nie ma prawa popełniać takich baboli jakimi nas uraczył między innymi przy straconej bramce.

PS. Wywalmy trenera obrońców bo nie chce mi się wierzyć, że wydaliśmy z 200mln za chłopaków którzy co mecz kopią się po czołach. To jest nie do pomyślenia by walić babola za babolem. Zwłaszcza, że Lindelof, Varane, Bailly i Maguire nie zawsze byli sztywnymi, ślepymi i bez techniki klocami idącymi na raz (tzn Maguire nie idzie na raz... on się wiecznie cofa).
» 30 grudnia 2021, 22:15 #485
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:17

nie wygrać z burnley to troche jak zaplacic tej pani a nie z... ć .A ES fajna sprawa tylko mnie na niego nie stac poki co zostaje stary dobry is 200
» 30 grudnia 2021, 22:15 #484
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:18

Ja szczerze pisząc to jak Harry gral we wcześniejszych sezonach byłem jego zwolennikiem, nawet jak miał problemy po feralnym urlopie, to wrócił do siebie i go wspierałem, bo znim normalnie wygladalismy lepiej. W tym jednak sezonie nie da się go wręcz nie krytykować, to on bul jedna z przyczyn wywalenia Ole, to on poprostu popełnia błąd za błędem! Przez niego mamy tak feralny bilans straconych bramek. Ja rozumiem można stracić pilke itp, ale to on w większości akcji bramkowych jest ostatnim zawodnikiem, przed strzelającym przeciwnikiem i zaaaawsze źle się ustawia i nie potrafi walczyć 1vs1, zawsze przegrywa. Każdy przeciwnik wali prosto na niego, bo to wie. Jak będziemy nim grali nic się nie zmieni.
Ktoś powienien odebrać mu opaske i wtedy myślę, że podejście do niego się zmieni i przestanie być wybierany do podstawy.
» 30 grudnia 2021, 22:14 #483
Litosci: Dokładnie, wcześniej nawet jeśli popełnił jakiś błąd to potrafił go naprawić, a teraz 50% bramek na jego konto idzie.
» 30 grudnia 2021, 22:18 #482
CzteroListny: Maguire dostał swój cały segment w angielskiej telewizji nasz gwiazdor
» 30 grudnia 2021, 22:14 #481
Litosci: A to dopiero 1 połowa i tyle indywidualnych błędów.
» 30 grudnia 2021, 22:16 #480
CzteroListny: Już to pisałem ale to jest coś co można powtarzać w nieskończoność. Mało kto wkopał sie jakimś transferem co my tym drewnem. Serio będzie potrzeba trenera z jajami żeby go usadził na dobre
» 30 grudnia 2021, 22:18 #479
Litosci: W angielskim studiu idealnie teraz pokazują sytuacje z harrym
» 30 grudnia 2021, 22:13 #478
mcscotyy: To problem chyba lezy w Bruno, Fredzie i Rashbecku
» 30 grudnia 2021, 22:13 #477
zeetkaes: Mam nadzieje ,że zaczęli łapać schematy i zaczynają pokazywać to w meczu, bo trening meczowi nierówny
» 30 grudnia 2021, 22:13 #476
DaredevilUtd: Niestety w srodku pola mamy luki i to widać. Naszym nie lezy to ustawienie i brak tych schematów. Fajnie dzisiaj nam idzie, ale z lepsza druzyna byśmy to grubo przegrali. Fajnie, że dzisiaj kilku zawodnikow wzięło gre na siebie.
» 30 grudnia 2021, 22:16 #475
Safik: I co do przerwy 3:1 płakać czy dawać pochwały?
» 30 grudnia 2021, 22:12 #474
MiSt: Dobra pierwsza połowa. Oby tak dalej. Nadal brakuje mi większej kontroli nad spotkaniem i mniejszej ilości głupich strat. Tego jednak RR nie ogarnie w dwa tygodnie.

Chciałbym pochwalić Shaw'a - widać, że rywalizacja mu służy. AWB bardzo się stara, ale wypada przeciętnie. Scott jest naładowany jak Ronaldo :)
» 30 grudnia 2021, 22:11 #473
Klierek7: wychodzi na to, że środek gra słabo przez brak formy Bruno...
» 30 grudnia 2021, 22:10 #472
niewiempoco: Okaże się z lepszym przeciwnikiem. Bo może to słabość Burnley. Ale bez niego wygląda to lepiej o 200%.
» 30 grudnia 2021, 22:11 #471
MiSt: Częściowo tak. Drugim powodem jest to, że Newcastle stosowało bardziej skuteczny pressing. Burnley jest mniej wymagające, więc dlatego może się wydawać, że pomoc lepiej funkcjonuje.
» 30 grudnia 2021, 22:12 #470
Litosci: W tym meczu na Ronaldo grają w ostateczności. Bruno gra na niego każda piłkę
» 30 grudnia 2021, 22:14 #469
Paps: Edi musi trochę więcej w drugiej połowie pokazać.Licze na pełną kontrolę i 4-5 do 1 na koniec
» 30 grudnia 2021, 22:09 #468
Safik: @SickRabit idę z Tobą na tego papierosa
» 30 grudnia 2021, 22:09 #467
Kilerek7: Maguire to nasz najgorszy obecnie obrońca, McT ok ładne strzały ale bez przesady, Greenwood tylko zwód i strzał. Z Baillym powinien grać Varane, obaj szklani, ale to najlepsze duo z możliwych. Sancho nieźle, ale też straty, mimo wszystko chociaż próbuje.
» 30 grudnia 2021, 22:09 #466
bani: De Gea tragiczna gra nogami i na przedpolu.
Harry - Szkoda gadac :(
» 30 grudnia 2021, 22:09 #465
kujawa: Tak naprawdę dalej jest dużo niechlujstwa w grze, w burnley graja jeszcze wieksi drwale dlatego na ich tle United wygląda bardziej dynamicznie. Przy innym przeciwniku mecz byłby podobny do tego z Newcastle.
» 30 grudnia 2021, 22:09 #464
Litosci: Mecze burnley to dla postronnego kibica chyba najgorsze możliwe mecze jakie może obejrzeć. W polskiej lidze są dużo ładniejsze mecze
» 30 grudnia 2021, 22:08 #463
Anhel: Nadszedł odpowiedni czas na podzielenie się swoimi odczuciami. Zawsze powtarzałem, że mam Inter w swoim sercu. Wiem, że któregoś dnia wrócę do Interu, przynajmniej mam taką nadzieję. Jestem zakochany we Włoszech. Teraz czas powiedzieć, co naprawdę się dzieje. Fizycznie czuję się dobrze. Nie jestem jednak zadowolony z obecnej sytuacji w Chelsea. Tuchel zadecydował o grze innym systemem, ale ja się nie poddaję, bo jestem profesjonalistą.~ Lukaku
» 30 grudnia 2021, 22:07 #462
Alibaba: Maguire widać ze jest zniszczony psychicznie , zero pewności siebie przez co popełnia błędy. Sztab chyba próbuje go po przez grę wzmocnić ale wydaje mi się ze było by lepiej jak by dostał tydzień dwa wolnego i mógł sobie gdzieś wyjechać odpocząć psychicznie. Bo jego gra z meczu na mecz nie wyglada lepiej a gorzej. Co do reszty to mecz wyglada na spokojny w miarę patrząc na nasze poprzednie mecze. Dzisiaj są najważniejsze 3 pkt i żeby chłopaki się odblokowali i zaczęli grać na większym luzie zeby gra ich cieszyła. GGMU!!
» 30 grudnia 2021, 22:07 #461
lukaszzasko: harry to się rusza jak wóz z węglem, jak ktokolwiek może chcieć takiego gościa w drużynie, obraca się najwolniej, podania też jak w zwolnionym tempie, piłki nie potrafi wyprowadzić, tacy obrońcy to byli ale w latach 90tych, teraz obrońca musi umieć rozgrywać
» 30 grudnia 2021, 22:07 #460
SickRabbit: Idę zapalić? szkoda tej straconej bramki. Cieszy , że Dżejdon strzelił a Kawani niewidoczny.
» 30 grudnia 2021, 22:06 #459
Quebambino: McTominay gra dzisiaj bardzo dobrze, ale.. nie podniecajcie się za bardzo. Powodem jego dobrej gry jest klasa rywala, a raczej jego rywali w środku pola. Zagramy z kimś kto ma technicznych i inteligentnych piłkarzy w środku i McTominay wróci do swojej dawnej dyspozycji z podaniami do najbliższego lub do tyłu.
» 30 grudnia 2021, 22:05 #458
Paps: Każda drużyna w premier league prezentuje sporą jakość.Ja się cieszę i doceniam występ Scotta dziś,bo lubię jego charakter,ostatnio grał bardzo słabo,więc tym bardziej się cieszę że wraca na dobre tory.Piekne było to wbicie 2-0 z City
» 30 grudnia 2021, 22:08 #457
Litosci: Dlatego na mecze z burnley i innym tartakiem idealny.
» 30 grudnia 2021, 22:10 #456
Quebambino: No akurat Burnley nie prezentuje żadnej jakości, to są drwale, których największą siłą jest ich zaangażowanie i fizyczność. Tam nie ma za grosz techniki i kreatywności.
» 30 grudnia 2021, 22:10 #455
HarryBrown: Tyle tylko, że ostatnio graliśmy z ekipami o podobnej klasie co Burnley i wyglądało to momentami cienko i ciężko. Co do Scotta to jest bardziej widoczny bo Ralf go ustawił dziś znacznie wyżej, więc ma więcej okazji do tego by być widocznym w okolicach pola karnego. Wcześniej grał jako gość od czarnej roboty a to w telewizorze jest niemalże niewidoczne.
» 30 grudnia 2021, 22:15 #454
Paps: Ale jednak nie spadają i ciągle walczą w najlepszej lidze świata.Oni potrafią napsuć każdemu krwii więc mimo,że tak,są to drwale,potrafią odebrać punkty(coś o tym wiemy) to trzeba się cieszyć z każdej wygranej i dobrej gry danego zawodnika.
» 30 grudnia 2021, 22:15 #453
tomciocr7: Maguire porusza się jakby miał stu kilowe odważniki w doopie
» 30 grudnia 2021, 22:05 #452
bebe69: Nie widać braku Bruno i Dobrodzieja, to dobrze, oby nie zagrali dopóki nie znajdą formy
» 30 grudnia 2021, 22:05 #451
Paps: Brawo Scotty,w końcu jest ta agresją i dołożona jakosc
» 30 grudnia 2021, 22:04 #450
niewiempoco: Najlepsze jest to, że najlepiej gramy z Cavanim, ale jego nie było dziś na boisku.

Maguire kryminał.
» 30 grudnia 2021, 22:04 #449
Quebambino: Najlepiej to my gramy, jak nie ma na boisku Bruno. Chłop co mecz ma po 25+ strat, bo po jednym dobrym sezonie w United uwierzył, że jest najlepszym rozgrywającym świata i próbuje dogrywać piłkę w najciaśniejsze miejsca na boisku.
» 30 grudnia 2021, 22:09 #448
Dexxter: Ale wam powiem, że ten dziewiczy wąs Greenwooda, wygląda strasznie xD
Jak z takiego starego filmiku jak mlody z tatą otwiera szampana na 18nastke xD
» 30 grudnia 2021, 22:03 #447
RedFox: Uśmiałem się, dzięki ;)
» 30 grudnia 2021, 22:04 #446
niewiempoco: Też mam taki w wieku 40 lat, mi się podoba. Wg mnie to nasz angielski Hitler.
» 30 grudnia 2021, 22:12 #445
Litosci: Mctomrk gra dzisiaj tak jak wtedy gdy wszyscy się Nim zachwycali.
» 30 grudnia 2021, 22:02 #444
SzarimMusty: Jeszcze troszkę mu brakuje no i... wcześniej wyglądał świetnie na tle lepszych ekip niż te broniące się przed spadkiem.

Jednak McTerminator wygląda lepiej, dużo lepiej niż w meczu z Newcastle.
» 30 grudnia 2021, 22:05 #443
Litosci: Po nim najbardziej widać braki fizyczne w porównaniu do swojej najlepszej formy.
» 30 grudnia 2021, 22:11 #442
fronczi: Najgorsze w Drewniaku nie jest to, że on tu gra, tylko że nosi opaskę....
» 30 grudnia 2021, 22:02 #441
Domin31: nie gorsze jest, że gra na opaskę nikt nie zasługuje
» 30 grudnia 2021, 22:04 #440
Fido: Ja to mam w głowie obraz gdy podnosi rękę i sygnalizuje spalonego, zawsze gdy go ktoś ogra.
» 30 grudnia 2021, 22:05 #439
fronczi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:12

@Fido Ale zawsze jak ktoś łamię linię spalonego to jest to on
» 30 grudnia 2021, 22:09 #438
fronczi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:12

@Domin31 No niby nikt nie zasługuje, ale ciężko znaleźć kogoś kto jest mniej charyzmatyczny niż Magłaja...
» 30 grudnia 2021, 22:11 #437
DaredevilUtd: Greenwood na lewej dość niespotykany widok, ale i tak o niebo lepiej niż Rash, chociaz wciaz bez bramki.
» 30 grudnia 2021, 22:02 #436
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:02

Varane: błąd i od razu ławka
Bailly: błąd i będzie ławka
Maguire: babole co mecz nadal gra chociaż gra tego nazwać się nie da.
Ktoś wyjaśni o co chodzi?
» 30 grudnia 2021, 22:01 #435
Quebambino: Varane dostał ławkę, bo wraca po kontuzji.. on będzie grał w pierwszym non-stop jak już będzie w pełni odbudowany
» 30 grudnia 2021, 22:02 #434
DaredevilUtd: Zbyt drogi i jeszcze kapitan :)
» 30 grudnia 2021, 22:03 #433
Reico100: Kapitan, gdyby nie miał tej opaski, to prawdopodobnie dawno by grał ławę.
» 30 grudnia 2021, 22:03 #432
Rashy10: Podejrzewam, że jest to kwestia tego, że jest kapitanem. Błąd, ze ktoś w ogóle zdecydował się mu ją dać.
» 30 grudnia 2021, 22:04 #431
skowron32: Harry miej honor i odejdź z tego klubu człowieku jakieś Brighton czy Leeds to Twój poziom
» 30 grudnia 2021, 22:01 #430
DjTED: Zobaczcie sobie jaka to musi być żenująca drużyna, że nawet Scott wygląda dobrze na ich tle
» 30 grudnia 2021, 22:01 #429
CRtheSaviour: Po prostu dobrze gra.
» 30 grudnia 2021, 22:01 #428
elbeatle: Ale Scott'a to Ty zostaw.
» 30 grudnia 2021, 22:01 #427
RedFox: A kto to przyszedł? Pan maruda, niszczyciel dobrej zabawy ;)
» 30 grudnia 2021, 22:02 #426
Lisan: McTerminator odpala raz na 10 spotkań
» 30 grudnia 2021, 22:03 #425
DjTED: No dobrze gra. 1 raz w tym sezonie
» 30 grudnia 2021, 22:03 #424
VelDan: No ja sobie nie przypominam żeby z jego powodu padały jakieś bramki, jakieś głupie straty itp
» 30 grudnia 2021, 22:05 #423
majk: 2 mecz dobry w tym sezonie, z totkami jeszcze zagrał nieźle, ale nie ma co się podniecać, bo chłopaka znowu wyjaśni Shelvey za parę tygodni
» 30 grudnia 2021, 22:07 #422
HarryBrown: Scott gra dziś na innej pozycji i ma inne zadania. Do dzisiejszego spotkania grał na defensywnym pomocniku i robił za gościa od czarnej roboty. I w sumie nieźle sobie radził. A dziś Ralf przesunął go wyżej i w sumie też sobie nieźle poczyna. Osobiście zawsze uważałem, że największy pożytek ze Scotta będzie jak się mu pozwoli grać jako box to box. Tylko musi mieć do pary kogoś kto ogarnie pozycję defensywnego pomocnika.
» 30 grudnia 2021, 22:10 #421
CRtheSaviour: Shaw co się podłączył do kontry. Szybki skubaniec.
» 30 grudnia 2021, 22:00 #420
SkilledHydra16: W ogóle patrzcie jak wyglada ocenianie piłkarzy tylko przez statatystyki. Ktoś popatrzy na Ronaldo i powie, o gol i asysta pewnie swietny mecz gra. Tymczasem asysta bo zle przyjął pilke i McTomek wzial sprawy w swoje ręce, a gol na pustaka bo trafila do niego pilka fartem. Oczywiście to nie jest najazd na Ronaldo. Tymczasem Sancho na papierze nic a realia takie ze macza palce znaczaco przy każdej bramce
» 30 grudnia 2021, 21:59 #419
nysa94: Czasem tak bywa, dlatego nie ocenia się zawodnika na podstawie jednego meczu.
» 30 grudnia 2021, 22:00 #418
VelDan: Trochę tak, ale jakby na niego miejscu był rash albo martial to tych liczb by nie było. W tym tkwi różnica
» 30 grudnia 2021, 22:07 #417
CHAMPIONS21: Ronaldinho, Xavi i Iniesta też nie mieli statystyk wyśrubowanych, a jak grali to każdy wie
» 30 grudnia 2021, 22:11 #416
lipeklukas: Ten mecz pokazuje, dlaczego Dalot, Fred, nie zasługują na grę w tym klubie. Baily to samo jak Brazylijczyk, udar w każdym meczu, jest u niego pewniakiem, gra nie wiele a ma już na koncie samobója i dwie asysty dla przeciwnika. McTomek bez Freda, może pozwolić sobie na wyjścia do przodu i pogranie piłką, zamiast latania autostrady po Brazylijczyku.
» 30 grudnia 2021, 21:58 #415
Quebambino: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:59

Trudno żeby Bailly grał dobrze, jak on nie gra. Widać po nim, że nie ma "czucia" piłki, że mu odskakuje, to wynika z braku rytmu meczowego.
» 30 grudnia 2021, 21:59 #414
Pochmurny: No tak, od czasu zamiany trenera Fred był najlepszym zawodnikiem, a Scott cieniowal cały czas. Jedna bramka i nagle Szkot to fantastyczny zawodnik. Mimo pozytywnego wyniku to i tak gramy kaszanę, ale to wina Freda i Dalota których nie ma... Ja pier...
» 30 grudnia 2021, 22:04 #413
lipeklukas: @Quebamino
No ja wszystko rozumiem, ale taka piłkę to junior ogarnia. To jest profesjonalista, trenuje codziennie, jakieś czucie piłki jednak ma.
» 30 grudnia 2021, 22:06 #412
MadBuzzer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:11

Ty chyba sobie żartujesz. Oni trenują. To nie jest tak, że jak nie gra w meczu to nic nie robi. Co ma rytm meczowy do tego, że mu piłka odskakuje przy przyjęciu. Jego technika jest po prostu na średnim poziomie. Tego typu rzeczy zdarzały mu się już w przeszłości wielokrotnie. Idąc tym tropem to Maguire nigdy nie ma rytmu meczowego
» 30 grudnia 2021, 22:08 #411
lipeklukas: @Pochmurny
Zobacz jak szybko chodzi piłka, między naszymi zawodnikami, gdy nie ma spowalniacza i holownika Freda. Tp nie jest przypadek, dzisiaj nie ma dziury na środku pomocy. Dalot nawet aut 30 sek wybija. Według mnie nie pasuje do nas, a także na bocznego pomocnika. Kilka meczy bez Freda i zrozumiesz, że on jest problemem. McTomek miał udział przy dwóch bramkach, to raz, dwa grając z Fredem nie oddawał strzałów bo brazylijski wirtuoz pcha się do przodu, gubi pozycje. Piszę co widzę, nigdzie napisałem, że szkot jest fantastyczny, nie wmawiaj mi czegoś, czego nie napisałem. Tak bo z nimi też byśmy grali kaszanę, ale wynik byłby z gola odmienny niż ten do przerwy teraz.
» 30 grudnia 2021, 22:14 #410
Quebambino: Co ma trening do przyjmowania piłki w warunkach meczowych? Dżizas.

Na treningu Ronaldo pewnie trafia 9/10 rzutów wolnych. Czemu? Bo na treningu nie ma kibiców, nie ma zmęczenia, mur to metalowe ludziki, które nie podskakują, De Gea nie wysila się na 100%.

To samo jest z przyjęciem piłki. Na treningu Bailly takie piłki pewnie przyjmuje z zamkniętymi oczami, ale jak nie grasz co tydzień w meczu to nie czujesz piłki. Podczas meczu piłkarze zachowuje się inaczej, niż na treningu. Na treningu masz luz, bo nie grasz o nic, na boisku wiesz że nie możesz popełnić błędu. Jak piłkarz nie gra, to boi się popełnić błąd, bo wie że trener może go za to posadzić. Jednocześnie jak jesteś zawodnikiem pierwszego składu i rozegrasz kilka meczów na wysokim poziomie to zaczynasz łapać luz i pewność siebie.
» 30 grudnia 2021, 22:16 #409
Michux3: Maguire traci piłke Bailly pomaga i ratuje sytuacje, Bailly stracił piłke a Maguire odprowadził go pod swoje pole karne
» 30 grudnia 2021, 21:58 #408
Rashy10: Otóż to…
» 30 grudnia 2021, 21:58 #407
Anhel: Cavani to się nadaje już tylko na jokera z ławki bo jak gra w podstawie to chłopa nie ma
» 30 grudnia 2021, 21:58 #406
lipeklukas: Dziś Cavani, taka trochę 10 za Bruno. Według mnie gra ok, dużo wraca.
» 30 grudnia 2021, 21:59 #405
RedFox: Walczy i haruje jak za dwóch a ty oceniasz go jak się mecz jeszcze nie skończył... Właśnie przed chwilą pięknie powalczył w własnym polu karnym. To też należy docenić.
» 30 grudnia 2021, 22:00 #404
Anhel: Ja go rozliczam z bramek
» 30 grudnia 2021, 22:01 #403
RedFox: A ocenia się za całokształt ;)
» 30 grudnia 2021, 22:03 #402
Reico100: A może Newcastle kupiłoby Maguaiera? Raczej byliby w stanie zapłacić "zadowalającą" nas sume.
» 30 grudnia 2021, 21:57 #401
levy181: Chryste co oni pierdziela na tym C+ tych idiotow nie da się słuchać
» 30 grudnia 2021, 21:57 #400
kamil2257: Czemu bramka sancho jest zapisana jako samobój?
» 30 grudnia 2021, 21:57 #399
levy181: Nie mam pojęcia przecież tam była delikatna obcierka
» 30 grudnia 2021, 21:58 #398
Domin31: Dotknął obrońca podeszwą a piłka nie leciała w światło bramki
» 30 grudnia 2021, 21:58 #397
DaredevilUtd: Żeby mu mogli statystyki kibice arsenalu itp wytykać :) A tak na serio dość dziwnie zinterpretowany gol.
» 30 grudnia 2021, 22:00 #396
Blau: Bo piłka nie leciała w światło bramki, a wtedy każde dotknięcie piłki przez przeciwnika traktowane jest jako samobój.
» 30 grudnia 2021, 22:01 #395
SzarimMusty: Piłka praktycznie przy słupku weszła, brak muśnięcia mógł spowodować, że piłka skończyłaby na słupku.
» 30 grudnia 2021, 22:01 #394
Quebambino: Co Ronaldo ma pasję w sobie to jest szok.. chłop wygrał wszystko i dalej wymaga od siebie wszystkiego
» 30 grudnia 2021, 21:57 #393
RedFox: Jak komentator mówił o tym Stevie Bruce, to jak dla mnie Rangnick powinien zrobić to samo z Wielką Głową: Jeśli jeszcze raz panie Maguire pan zamiast walczyć i biegać, wyciągnie te łapy, to ci je przywiążę siłą.
» 30 grudnia 2021, 21:57 #392
84cantona7: Najlepiej przywiązać te łapy do fotela przy ławce rezerwowych.
» 30 grudnia 2021, 22:04 #391
siona: Niby baily popełnił błąd ale nasz kapitan zastosował pressing inwańskiego...
» 30 grudnia 2021, 21:57 #390
wander11: A powiedz mi jakby go zaatakował i Lenon by go minął, to pewnie byś miał.pretensje że dał się zrobić ?czy winilbys całkowicie Erica ?
» 30 grudnia 2021, 21:59 #389
Rashy10: Lepiej zrobić cokolwiek i mieć szanse na skuteczność niż nie zrobić kompletnie nic
» 30 grudnia 2021, 22:02 #388
siona: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 22:09

Gdybym widział w naszym kapitanie chociaż iskrę woli powstrzymania lenona to nie miałbym pretensji.W tej akcji to wyglądał jak statysta/obserwator... Nie rozgrzeszam Erica ale czy według Ciebie tak powinien w pojedynkach 1v1 powinien prezentować się kapitan United ?
» 30 grudnia 2021, 22:07 #387
CRtheSaviour: Dlaczego ta portugalska jałopa tak słabo strzela...
» 30 grudnia 2021, 21:57 #386
HarryBrown: To nie zaliczyli tej drugiej bramki na konto Sancho?
» 30 grudnia 2021, 21:57 #385
Zdzichu1: samobój
» 30 grudnia 2021, 21:57 #384
Rashy10: Szczerze to mnie to dziwi, bo większe rykoszety były już uznawane za bramki
» 30 grudnia 2021, 22:00 #383
rreddevilss: Maguire to wnerwia mnie sama swoja obecnością na boisku xd
» 30 grudnia 2021, 21:56 #382
Atlantic: Tak jak większość szanownej społeczności dewilpejcza, dlatego nie ważne co zrobi, komentarze będą te same.
» 30 grudnia 2021, 22:06 #381
elbeatle: Kolejny raz mam wrażenie, że oglądamy inne mecze. Sancho 3 idiotyczne straty, strzela fartowną bramkę - top. Bailly przyjmuje piłkę przeciwnikowi, tracimy bramkę - wina Maquier'a.
» 30 grudnia 2021, 21:56 #380
Litosci: Bo każdy inny obrońca by to zablokował a maguire w druga stronę obrócony
» 30 grudnia 2021, 21:58 #379
Zdzichu1: Hajto nauczyłby gry w obronie Maguiera
» 30 grudnia 2021, 21:56 #378
DjTED: Za duzo sie podniecaliscie. To jest dno tabeli
» 30 grudnia 2021, 21:56 #377
kamilpe: W sensie Chelsea?
» 30 grudnia 2021, 21:57 #376
DjTED: Burnley
» 30 grudnia 2021, 21:58 #375
DjTED: Sancho nie ma bramki...
» 30 grudnia 2021, 22:02 #374
HarryBrown: W poniedziałek z jeszcze większym dnem tabeli zremisowaliśmy psim swędem. Nie ma co obrażać dna tabeli w Premier League bo to jednak są ekipy, które w każdej chwili mogą odpalić na kilka spotkań i napsuć lepszym krwi.
» 30 grudnia 2021, 22:05 #373
MiSt: Jak zwykle hejt na Harrego, a o Bailly'm prawie nikt nie wspomni. Harry nie może zablokować każdego strzału. Równie dobrze możemy obwiniać Davida, że tego nie obronił.
» 30 grudnia 2021, 21:56 #372
sisinho: Problem w tym ze Harry nie blokuje zadnego strzału.
» 30 grudnia 2021, 21:58 #371
Mlodyrash: Hejt na Harrego bo zawsze coś odpier.. w tym meczu to nie 1 błąd 2 razy go właśnie baily uratował i Luke ale nie biedny hejt na harrego
» 30 grudnia 2021, 21:59 #370
Atlantic: W końcu ktoś rozsądny.
» 30 grudnia 2021, 22:00 #369
wander11: Ale to że wcześniej coś odp..... to się zgodzę że można mieć pretensje ale wtedy kiedy ktoś coś zaj..... A on nie naprawił błędu to już trochę chore się robi
» 30 grudnia 2021, 22:03 #368
sisinho: @wander11

Jeśli obronca za 80 baniek ma stać jak kłoda i nie naprawiać błędów towarzyszy to po co on jest? To może lepiej dać tam Tuanzebe czy kogoś z u-18 skoro zrobi tyle samo co Harry a przynajmniej klub zyska finansowo?
» 30 grudnia 2021, 22:09 #367
Mlodyrash: Rashforda posadzony gramy lepiej teraz posadzić Slab Heada o będzie jeszcze lepiej. Bo jak Harry nie odpier... Kilka razy czegoś w meczu to niewiem s
» 30 grudnia 2021, 21:56 #366
joyrider: Bailly jak zawsze musi coś wykręcić. Mamy tylu środkowych obrońców i każdy jakieś farfocle wali
» 30 grudnia 2021, 21:56 #365
SkilledHydra16: Niby 3 1, ale nie podoba mi się. Powinna być bramka Sanchco i szkoda, ze strzał McTominaya nie wszedl tylko zawsze Ronaldo musi. Oczywiście żartuje bo spruty beda
» 30 grudnia 2021, 21:56 #364
levy181: To już nawet myślę że Jones by lepiej zagrał od Harrego bo ogólnie czy można zagrać gorzej jak on ?
» 30 grudnia 2021, 21:56 #363
Atlantic: Gorzej niż*
» 30 grudnia 2021, 21:57 #362
FergusonHistory: Gdyby wcześniej pozbyli się olka i głajera sytuacja w tabeli z pewnością byłaby inna!
» 30 grudnia 2021, 21:56 #361
Glory1878: Vidić to by na dvpie piłkę odebrał i gosc by strzału nie oddał, Magłaja sb popatrzył jak piłka w brameczke leci
» 30 grudnia 2021, 21:56 #360
Lisan: Ale nim robią jak nie Płacheta to Lennon xD
» 30 grudnia 2021, 21:56 #359
DaredevilUtd: W każdym meczu Maguire do straconej bramki dorzuca swoją cegiełkę. Ja rozumiem można stracić pilke, ale i w tym i ostatnim meczu to Anglik był ostatnia osoba co idzie w zła stronę z przeciwnikiem i tracimy gola.
» 30 grudnia 2021, 21:56 #358
kamilpe: Eric popełnił katastrofalny błąd a większość i tak pisze, że to przez Harrego.. masakra, rozumiem, że jest on tragiczny dzisiaj ale bądźcie obiektywnie
» 30 grudnia 2021, 21:55 #357
Apocalypse: Ale Maglajer zamiast doskoczyć do przeciwnika to się cofa, wbieglby do swojej bramki?
» 30 grudnia 2021, 21:57 #356
sisinho: Owszem, Popełnił 30 metrów od bramki. Nie przeciął tego również matic a nasz kapitano kolejny raz patrzył się jak napastnik strzela zamiast zablokować strzał
» 30 grudnia 2021, 21:57 #355
Litosci: 2 razy już maguireowi dzisiaj dupe bailly uratował. W ogóle w obronie gra 3 obrońców i Harry jako 10 u przeciwnika chyba gra
» 30 grudnia 2021, 21:57 #354
wander11: Bo tutaj jest tak że jak kogoś się ciśnie to do końca nawet jak nie jego wina.Powinienes się przyzwyczaić już do tego
» 30 grudnia 2021, 21:58 #353
Rashy10: Maguire był dobrze ustawiony i miał kilka sekund żeby wyczyścić ta sytuacje, mógł chociaż zaryzykować i przycisnąć przeciwnika a nie zrobił totalnie nic, tylko się cofał i przyglądał
» 30 grudnia 2021, 21:58 #352
Apocalypse: Maglajer, nie bój się. Doskocz odbierz piłkę. A nie cofaj się
» 30 grudnia 2021, 21:55 #351
kamil2257: Wy widzicie co on robi przecież trzeba mieć coś z głową nie tak żeby wystawiać go w każdym meczu
» 30 grudnia 2021, 21:55 #350
sisinho: Legenda głosi ze Maguire zablokował kiedyś strzał.
» 30 grudnia 2021, 21:55 #349
skowron32: Jeszcze ze 2 mogliby strzelić wtedy by ładnie wyglądało
» 30 grudnia 2021, 21:55 #348
seju: Lennon 47 mecz, drugi gol. Maguire effect. Nie zdziwiłbym się gdyby ten pierwszy też by na nas.
» 30 grudnia 2021, 21:55 #347
olek1143: Maguire to jest obrońca. Szkoda ze był taki drogi. Nikt go nie zechce kupić.
» 30 grudnia 2021, 21:54 #346
Dawidlademann: Magłajer dobry jest co w chcecie ...





Hłe hłe hłe
» 30 grudnia 2021, 21:54 #345
boro: Bailly i Mag obaj panowie gafa w tej akcji
» 30 grudnia 2021, 21:54 #344
Dexxter: Tu dzis będzie 8-5 xD ale widowisko się robi
» 30 grudnia 2021, 21:54 #343
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:54

Baily parodysta w każdym meczu ma odpał. Nie pamiętam spotkania bez grzałki.
» 30 grudnia 2021, 21:54 #342
Rashy10: Maguire porażka kolejny raz
» 30 grudnia 2021, 21:54 #341
MiSt: Przecież to wina Bailly'ego...
» 30 grudnia 2021, 21:54 #340
GoForWin: Obydwoje dali ciała. Bailly błędem i oddaniem piłki przeciwnikowi. Maguire, który nie zrobił absolutnie NIC, by odebrać piłkę i nie pozwolić na strzał.
» 30 grudnia 2021, 21:56 #339
Anhel: Maguire jakby mógł to by się cofał aż do naszej bramki
» 30 grudnia 2021, 21:54 #338
SzarimMusty: 3 taki sam błąd Ericka... typ zawsze idzie na raz.
» 30 grudnia 2021, 21:54 #337
DjTED: ostatnie drużyny w tabeli nam strzelają...
» 30 grudnia 2021, 21:54 #336
deksoo11: za magłajera można byłoby dać jakiegoś fit 58 latka i by naprawdę różnicy nie było
» 30 grudnia 2021, 21:54 #335
Paps: Dobra trudno,lecimy dalej
» 30 grudnia 2021, 21:54 #334
awe: Tak co by za fajnie nie bylo
» 30 grudnia 2021, 21:54 #333
rreddevilss: Obrona to u nas istnieje teoretycznie
» 30 grudnia 2021, 21:54 #332
RobvanKlu5i: Maguire ładna asysta przy bramce ;)
» 30 grudnia 2021, 21:53 #331
SkilledHydra16: Z naszą obroną niestety czyste konto jest niemożliwe
» 30 grudnia 2021, 21:53 #330
RedFox: Błąd Baily'ego ale ten Maguire jest taki... Nędzny.
» 30 grudnia 2021, 21:53 #329
Bylak: Bailly przyjęcie na 10 metrów.
» 30 grudnia 2021, 21:53 #328
seju: Co sie stało McTomkowi? Soku z gumijagód się napił czy o co chodzi?
» 30 grudnia 2021, 21:53 #327
wander11: Nie potrafią na 0z tyłu
» 30 grudnia 2021, 21:53 #326
DaredevilUtd: No zesz Maguire! co za dzban!
» 30 grudnia 2021, 21:53 #325
kamilpe: Przecież to wina Erica
» 30 grudnia 2021, 21:53 #324
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:55

A co zrobił Maguire, żeby nie pozwolić na strzelenie bramki? Nic, chodził i się patrzył jak sroka w gnat. Bramka na ich konto.
» 30 grudnia 2021, 21:55 #323
Rashy10: Przecież Maguire był dobrze ustawiony i mógł to wyczyścić ale i tak spartolił
» 30 grudnia 2021, 21:56 #322
Mateo: Chyba 1 mecz McTomka w takiej odsłonie?
» 30 grudnia 2021, 21:53 #321
rizx: No to teraz Bailly i Maguire dali pokaz gry obronnej
» 30 grudnia 2021, 21:53 #320
FergusonHistory: Dajesz Roni po hat tricka!
» 30 grudnia 2021, 21:53 #319
levy181: Właśnie miałem mówić aby zachować chociaż czyste konto i niestety ciach
» 30 grudnia 2021, 21:53 #318
skowron32: Masakra musimy kupić jakiegoś klasowego obrońcę bo z Harrym to nie ma przyszłość
» 30 grudnia 2021, 21:53 #317
Krystiano98: Mctomek co ładuje z dystansu dzisiaj XD
» 30 grudnia 2021, 21:53 #316
Glory1878: McTominay chyba cos porvchał wczoraj
» 30 grudnia 2021, 21:53 #315
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:52

CR7 wreszcie :D wielki Łeb do zmiany
» 30 grudnia 2021, 21:51 #314
IntruZ9: Sancho co dziś robi! Macza palce przy każdej z bramek,prawa lewa strona
» 30 grudnia 2021, 21:51 #313
DaredevilUtd: Scott tak samo :)
» 30 grudnia 2021, 21:52 #312
RedFox: No i Scott dzisiaj póki co MOTM!
» 30 grudnia 2021, 21:53 #311
Quebambino: Jakby tego Ronaldo już nie trafił to byłby hit :D
» 30 grudnia 2021, 21:51 #310
CzteroListny: Maguire równie dobrze mógl dostać czerwoną. Grając w 10 z 1 obrońcą by nie bylo różnicy może mniej zagrożenia by było
» 30 grudnia 2021, 21:51 #309
DaredevilUtd: Scott jaka bomba i Siuuuui brama!
» 30 grudnia 2021, 21:51 #308
Apocalypse: Ktos Dalej chce tu bronić Maglajera?
» 30 grudnia 2021, 21:51 #307
skowron32: Co tam się dzieje LUDZIE!!
» 30 grudnia 2021, 21:51 #306
Paps: Scotttyyyyyyyyyyy
» 30 grudnia 2021, 21:51 #305
Wirus: Jeśli to będzie uznane za samobója to żal. Gorsze odbicia / rykoszety zostają uznane za normalne gole, a tu niby samobój, żal. Musi to być gol na konto Jadona.

A Scott dzisiaj pięknie gra, on musi mieć obok siebie kogoś jak Matic a nie Fred, żeby mógł pociągnąć do przodu a to potrafi.
» 30 grudnia 2021, 21:51 #304
Rashy10: Dokładnie, ciężko tam w ogóle dostrzec jakikolwiek rykoszet a tak jak mówisz za większe odbitki są uznawane gole
» 30 grudnia 2021, 21:53 #303
Michux3: Mctominay co gra dzisiaj
» 30 grudnia 2021, 21:51 #302
rizx: Sancho-McTominay -Shaw dzisiaj świetnie wyglądają
» 30 grudnia 2021, 21:51 #301
vanantgaal: Dobra, są pewne granice cierpliwości do Maguire...
» 30 grudnia 2021, 21:51 #300
boro: Dobrze powiedział. Wzrok Ronaldo po tym jak piłka finalnie nie trafia do niego - bezcenna
» 30 grudnia 2021, 21:50 #299
Mlodyrash: Harry to chyba już z każdym pojedynki fizyczne przegrywa
» 30 grudnia 2021, 21:50 #298
DaredevilUtd: Haha "Maguire wyjście z bloku ma jak TIR na światłach" XD
» 30 grudnia 2021, 21:50 #297
levy181: Hahaha dobre
» 30 grudnia 2021, 21:51 #296
sisinho: Lennon przy Maguire wygląda jak dziecko ale to dziecko go robi jak chce.
» 30 grudnia 2021, 21:50 #295
DjTED: Maglajer zaladowany tir na światłach:D
» 30 grudnia 2021, 21:50 #294
Glory1878: Pan kapitan
» 30 grudnia 2021, 21:50 #293
rreddevilss: Maguire xdddd
» 30 grudnia 2021, 21:49 #292
Bulwka1990: Maguaier jakby miał honor to oddał by opaskę kapitana
» 30 grudnia 2021, 21:49 #291
skowron32: Harry wylew i obronił się przed czerwienią
» 30 grudnia 2021, 21:49 #290
DaredevilUtd: Typowy Maguire masakra co on na boisku robi, tam byl faul.
» 30 grudnia 2021, 21:49 #289
Atlantic: Jaki faul XD
» 30 grudnia 2021, 21:49 #288
pmax122: Nie gramy może super pięknie, ale grunt to że wygrywamy. Bez Rashforda i Fernandesa jakieś wszystko jest takie mniej elektryczne. Na pewno mamy mniej takich głupich strat bez oddania strzału
» 30 grudnia 2021, 21:49 #287
SzarimMusty: Sancho zrobi akcję raz na 10 meczy, strzeli fenomenalnego gola to... i tak uznają że to samobój stopera. Oj biedny ten Jadon. :X
» 30 grudnia 2021, 21:48 #286
FergusonHistory: Roni musi dziś strzelić żeby się czasem nie zablokował!
» 30 grudnia 2021, 21:47 #285
MiSt: Wygląda to nieźle. Brakuje jedynie większej kontroli nad piłką. Mamy zbyt dużo głupich strat. Dobrze, że skuteczność dopisuje :)
» 30 grudnia 2021, 21:47 #284
skowron32: Szkoda że swojak wpadł ale ważne że 2-0 dla mnie to Sancho strzelił
» 30 grudnia 2021, 21:47 #283
Safik: No pewnie ze umie, nawet za czasów MCI potrafił tylko ze Pep mu nie dał zadnej szansy
» 30 grudnia 2021, 21:47 #282
vanantgaal: Coś Krystynie nie idzie...
» 30 grudnia 2021, 21:47 #281
Domin31: fizycznie się trzyma ale technika już nie ta co kilka lat temu
» 30 grudnia 2021, 21:48 #280
Quahadron: Ja nie wiem czego wy chcecie od Sancho. Od chyba 5-7 spotkań wyglada naprawdę dobrze, a ciagle jest zmieniany, albo musi wchodzić z ławki.

Chyba nawet ostatnie trzy mecze w jego wykonaniu to były całkiem dobre spotkania, a gdyby nie Rashford i jego tragiczna forma to mógłby mieć pare asyst czy goli.
» 30 grudnia 2021, 21:47 #279
Lisan: Ben Mee samobójcza. Co się stało? Akurat wyrzuciło mi transmisje
» 30 grudnia 2021, 21:46 #278
RedFox: Po strzale Jadona lekko odbiła się od jego nogi, ale dla mnie to było takie muśnięcie ze spokojnie można by tą bramkę zaliczyć Sancho.
» 30 grudnia 2021, 21:48 #277
zeetkaes: Mctomek jakie podania dzis
» 30 grudnia 2021, 21:46 #276
RedFox: Ten Scott to dzisiaj MASZYNA!
» 30 grudnia 2021, 21:46 #275
obiektywny91: Tylko, ze to samoboj
» 30 grudnia 2021, 21:46 #274
GoForWin: Do którego się mocno przyczynił.
» 30 grudnia 2021, 21:47 #273
CRtheSaviour: Ronaldo do zmiany, Jessi w jego miejsce.
» 30 grudnia 2021, 21:46 #272
awe: 2-0 30 min meczu, a ten chce sciagac Ronaldo
» 30 grudnia 2021, 21:47 #271
CRtheSaviour: To był żart, jełopie.
» 30 grudnia 2021, 21:51 #270
awe: To glupi jak jego wlasciciel
» 30 grudnia 2021, 21:55 #269
Wirus: Sancho pięknie, akcja jak za gry w BVB. Oby więcej takiej gry na luzaku, bo chłopak to umie jak mało kto
» 30 grudnia 2021, 21:45 #268
KalinaRIP: Sancho klasa, jego juzmozna by bardziej zrozumiec gdyby pajacowal jak "terminator"
» 30 grudnia 2021, 21:45 #267
Chestnut: Co Ty ćpiesz?
» 30 grudnia 2021, 21:47 #266
KalinaRIP: he he dobry tekst
» 30 grudnia 2021, 22:12 #265
DaredevilUtd: Ojjj szkoda. Mógł wsumie Cavaniego obsłużyć
» 30 grudnia 2021, 21:45 #264
axel52: Burnley nie presuje i człapaki mają łatwo
» 30 grudnia 2021, 21:45 #263
Bartoshh87: Nareszcie to jakoś wygląda.

Nie ma Bruno i jego machających rąk i nagle chłopaki grają.

Jeszcze tylko Ronaldo przestanie marnować i bajka.
» 30 grudnia 2021, 21:45 #262
DjTED: Ale on lami
» 30 grudnia 2021, 21:45 #261
boro: Ciekawe komu bramkę zaliczą
» 30 grudnia 2021, 21:45 #260
boro: Jednak samobój
» 30 grudnia 2021, 21:45 #259
Safik: Ojoj już podnieta, wszystkich tych którzy w niego nie wierzyło. Nagle po meczu z wielkim Burnley.
» 30 grudnia 2021, 21:45 #258
Domin31: kurde uznali jako samobój
» 30 grudnia 2021, 21:45 #257
seju: Straszne błędy Burnley, ale brawa dla Jadona. Zaczął fatalnie. Dobrze, że się nie zniechęcił tymi stratami.
» 30 grudnia 2021, 21:45 #256
FergusonHistory: W niedziele remis czelsi live i będą powoli parzyć poślady tuczela i sedesa
» 30 grudnia 2021, 21:45 #255
Paps: Brawo diabły, chociaż w moje urodziny pokazujecie dobra twarz:D
» 30 grudnia 2021, 21:45 #254
elbeatle: Dobra, fajnie, że bramka, po solowej akcji w sumie, ale co z tego? Poza tym ten sezon jest póki co tragiczny w jego wykonaniu.
» 30 grudnia 2021, 21:44 #253
Stink3r: A kto to przyszedł? Pan maruda, niszczyciel dobrej zabawy...
» 30 grudnia 2021, 21:45 #252
rizx: A nie, czyli jak strzelił bramkę, to powinniśmy ponarzekać dodatkowo..
» 30 grudnia 2021, 21:45 #251
Rashy10: No tak lepiej narzekać zawsze na wszystko. Źle gra - źle, dobrze gra - też źle.
Chyba kiedyś musi się przełamać i od czegoś zacząć?
» 30 grudnia 2021, 21:46 #250
KubaUtd: Człowieku uciekaj stąd
» 30 grudnia 2021, 21:46 #249
Mateo: Odpalam mecz, 2;0 nagle lepiej grają czy zwykły farcik?
» 30 grudnia 2021, 21:44 #248
seju: Grają jak zwykle, ale wpada tym razem.
» 30 grudnia 2021, 21:46 #247
CRtheSaviour: Póki co wynik lepszy niż gra, ale może to zadziała jako zapalnik dla drużyny.
» 30 grudnia 2021, 21:44 #246
ojciectomka: Niech Rash ogląda powtórki i się uczy.
» 30 grudnia 2021, 21:44 #245
zeetkaes: jeeeeeeeeeeee
» 30 grudnia 2021, 21:43 #244
GoForWin: No, takiego Sancho każdy chce :)
» 30 grudnia 2021, 21:43 #243
FergusonHistory: Sanczo uciszył
» 30 grudnia 2021, 21:43 #242
Blau: Sanchoooooo
» 30 grudnia 2021, 21:43 #241
DjTED: Ładnie to strzelil. Dobrze że go ciasnalem;)
» 30 grudnia 2021, 21:43 #240
DjTED: Nie strzelil...
» 30 grudnia 2021, 21:46 #239
Active07: Może i Sancho miał kiepskie 20 minut, ale on cały czas próbował i próbował i zdobył bramkę w pięknym stylu :)
» 30 grudnia 2021, 21:43 #238
Paps: No wreszcie, spłacaj się chłopie,już czas :D
» 30 grudnia 2021, 21:43 #237
deksoo11: Fajnie! Sancho! warto docenić też Shawa który pokazuje że ma jakieś ambicje i chce wrócić do składu i naprawdę się stara
» 30 grudnia 2021, 21:42 #236
kamilpe: Easy..
» 30 grudnia 2021, 21:42 #235
SzarimMusty: Piękny szczur :P
» 30 grudnia 2021, 21:42 #234
CRtheSaviour: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:45

Macie gola Sancho, płaczki.
» 30 grudnia 2021, 21:42 #233
Stink3r: Sancho zamyka mordy hejterom hehe
» 30 grudnia 2021, 21:42 #232
Pops918: W końcu bramka w jego stylu
» 30 grudnia 2021, 21:42 #231
Michux3: Sancho gol ale to zrobił
» 30 grudnia 2021, 21:42 #230
Reico100: No w końcu!
» 30 grudnia 2021, 21:42 #229
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:42

Ssssssanchoooiooo! Co tam gadacie panowie o BVB?
» 30 grudnia 2021, 21:42 #228
rizx: Nareszcie zagrał tak jak w BvB :)
» 30 grudnia 2021, 21:42 #227
Pochmurny: Chwilami to patrząc na naszych zastanawiam się czy oglądam jeden z najbardziej utytułowanych drużyn na świecie, czy może jakąś drużynę z ekstraklasy. Oni są żałośni jeśli chodzi o podstawy piłki nożnej. Nie potrafią podać prosto i pewnie na kilka metrów. Ich poruszanie po boisku jest bez ładu i składu. Pressing znowu nie funkcjonuje, a przygotowanie motoryczne to tragedia... O co tu biega? Dlaczego tu są problemy na każdej płaszczyźnie? Nie rozumiem już nic.
» 30 grudnia 2021, 21:42 #226
rreddevilss: Jadoooooon
» 30 grudnia 2021, 21:42 #225
bebe69: W ostatnich 5 meczach tylko City i Arsenal zdobyli więcej pkt niż my
» 30 grudnia 2021, 21:42 #224
awe: A w caly roku Arsenal zdobyl wiecej pkt niz MU
» 30 grudnia 2021, 21:44 #223
skowron32: Sancho GOL
» 30 grudnia 2021, 21:42 #222
Zdzichu1: Bailly już chyba kontuzja.
» 30 grudnia 2021, 21:42 #221
levy181: Sanchoooo
» 30 grudnia 2021, 21:42 #220
levy181: Znowu przypomnienie że United jako jedyna drużyna z PL nie zdobyła bramki z różnego. I to jest akurat wkurzające bo niestety bardzo mało bramek że stałych fragmentów gry strzelają ale za to ile tracą hoho...
» 30 grudnia 2021, 21:41 #219
skowron32: Nie no Eric chyba zadyszke zlapal
» 30 grudnia 2021, 21:41 #218
Paps: Scotty widzę,że strzelil,a to mój ulubiony zawodnik z wielkimi jajami jako jeden z nielicznych.Mam nadzieję,że dzięki temu wróci do formy,bo to świetny walczak
» 30 grudnia 2021, 21:41 #217
KubaUtd: Eric to jest pan szef w obronie :)
» 30 grudnia 2021, 21:41 #216
GoForWin: Gdyby on jeszcze nie miał syndromu Jonesa.
» 30 grudnia 2021, 21:41 #215
wander11: Matic to tragedia
» 30 grudnia 2021, 21:41 #214
DaredevilUtd: Bailly cały czas musi ratować nasz srodek obrony.
» 30 grudnia 2021, 21:41 #213
skowron32: Ooo Eric Kontuzja??
» 30 grudnia 2021, 21:40 #212
rreddevilss: Bailly kontuzja? :(
» 30 grudnia 2021, 21:40 #211
CzteroListny: Autentycznie naszej gry sie nie do oglądać. To wygląda bardziej jak zbiór 11 pilkarzy a nie jak drużyna. A Maguire to chyba przejdzie do historii jako najgorszy transfer w historii PL.
» 30 grudnia 2021, 21:39 #210
awe: Napastnicy kosztem pomocnikow, ale jest wynik to nie ma co
» 30 grudnia 2021, 21:42 #209
RobvanKlu5i: Dziwić się, że Cavani niewidoczny skoro gramy taką kaszane, że trudno na to patrzeć.
Tak pozbawionego kreatywności środka pola chyba nie ma żaden zespół PL.
Bramka McT tego nie zmienia.
» 30 grudnia 2021, 21:39 #208
skowron32: Póki co Nas cisnom my pojedyncze ataki tylko
» 30 grudnia 2021, 21:39 #207
olek1143: Ogólnie nie czuć abyśmy my to kontrolowali spotkanie.
» 30 grudnia 2021, 21:38 #206
rreddevilss: Coraz bardziej niepokoi mnie Sancho :(
» 30 grudnia 2021, 21:38 #205
Active07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:38

Shaw po powrocie daje sporo jakości jak na razie. Wydaje mi się, że rywalizacja z Tellesem tak na niego zadziałała. Szczerze mówiąc to Luke nie jest znakomitym dryblerem, ale ma on umiejętność pojawiania się w miejscu na wolnym polu (wjeżdża odważnie i pewnie) co mi się u niego bardzo podoba...
» 30 grudnia 2021, 21:37 #204
Quebambino: Wan-Bissaka jest sam, nikt go nawet nie atakuje, a on puszcza piłkę i robi syf.. dżizas..
» 30 grudnia 2021, 21:37 #203
seju: Jak słaba musi być Bundesliga, że Sancho był tam gwiazdą. Może słaby dzień ma, ale naprawdę przypomina mi Daniela Jamesa póki co.
» 30 grudnia 2021, 21:37 #202
DjTED: James jakieś brameczki tam strzelil
» 30 grudnia 2021, 21:38 #201
Reico100: Może przeskok z Bundesligi do Premier league jest zbyt duży. Sancho to nie wyjątek, Thiago, Werner czy Havertz, to pierwsi z boku, którzy błyszczeli a tu tak średnio im idzie.
» 30 grudnia 2021, 21:39 #200
MiSt: Shaw chyba wziął się za siebie. Na razie dobry występ. Shaw w formie zjada Tellesa na śniadanie.
» 30 grudnia 2021, 21:37 #199
Domin31: shawberto
» 30 grudnia 2021, 21:37 #198
Blau: Szoł jak poleciał, chyba lepszy wjazd niż Sancho i Rashford razem wzięci w tym sezonie.
» 30 grudnia 2021, 21:37 #197
Muzyk07: shaw według mnie zawsze lepiej gra niż telles
» 30 grudnia 2021, 21:36 #196
JasnaLiryka: To mnie zaimponił Luke teraz tą decyzją
» 30 grudnia 2021, 21:36 #195
godverdomme: Nawet nie zauważyłem, że nie ma Bruno, dopóki komentatorzy nie wspomnieli o nim.
» 30 grudnia 2021, 21:36 #194
DjTED: Ej Cavani jest na boisku. Dopiero zauważyłem
» 30 grudnia 2021, 21:36 #193
Glory1878: Sancho 20 minut 4 straty, co się dzieje z tym chłopakiem :/
» 30 grudnia 2021, 21:35 #192
boro: To samo co z Rashem
» 30 grudnia 2021, 21:37 #191
RafixBlue: Wan-Bissaka i Sancho tragedia jak na ten moment
» 30 grudnia 2021, 21:35 #190
elbeatle: Sancho Pansa zwody w przeciwnika.
» 30 grudnia 2021, 21:35 #189
DaredevilUtd: Showwwwww grubo
» 30 grudnia 2021, 21:35 #188
Quebambino: Jezu, jaki ten Wan-Bissaka jest drewniany..
» 30 grudnia 2021, 21:33 #187
JasnaLiryka: Jak narazie ważna interwencja blokady strzału a był kąśliwy
» 30 grudnia 2021, 21:34 #186
Quebambino: Po jego własnym błędzie.. widziałeś co on zrobił?
» 30 grudnia 2021, 21:34 #185
JasnaLiryka: Zablokował strzały do którego doszło przez dośrodkowanie które przeszło przez cały środek obrony :D
» 30 grudnia 2021, 21:39 #184
Quebambino: Nie, zbiegł do środka pola i zostawił chłopa bez krycia w jego sektorze boiska, bo zamiast patrzeć na zawodnika, którego kryje, on patrzy na piłkę. On i Shaw już kilka takich bramek w tym sezonie podarowali rywalom, że zbiegali do środka zamiast trzymać się swojego sektoru boiska.
» 30 grudnia 2021, 21:41 #183
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:33

Zauważyliście ze lepsze drużyny, po zmianie reguł ze obrońcy mogą być w polu karnym, rozgrywają piłkę od pola karnego a te drewna od nas laga do przodu bo piłka się plącze
» 30 grudnia 2021, 21:32 #182
seju: Sorry, ale jakich reguł? Chyba coś mnie ominęło
» 30 grudnia 2021, 21:34 #181
levy181: U nas najlepiej wyprowadza z obrony piłkę Bailly
» 30 grudnia 2021, 21:34 #180
levy181: Poza bramka mozolnie to wygląda nie ma jakiegoś przyspieszenia jakiegoś zaskoczenia w grze. Kto ma niby kreować?
» 30 grudnia 2021, 21:32 #179
FergusonHistory: Do 28 kolejki mamy pyszny terminarz,warto spiąć poślady i powalczyć o 2gie miejsce!
» 30 grudnia 2021, 21:32 #178
reggieynot: A tak kręciliście nosem na McT.
» 30 grudnia 2021, 21:31 #177
Diabelek7: Strzelił bramkę łał super
» 30 grudnia 2021, 21:32 #176
GoForWin: No super, dzięki temu prowadzimy.
» 30 grudnia 2021, 21:33 #175
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:47

@Diab.7, jeśli nie dostrzegasz walki z jego strony, to chyba masz jakiś problem.
A przed chwilą mógł mieć asystę.
» 30 grudnia 2021, 21:45 #174
seju: Lennon 46 meczów 1 gol. Niezłego mają napastnika. A pamiętam jak latał na skrzydle w Spurs.
» 30 grudnia 2021, 21:31 #173
Daka: I chyba też statystyk za dobrych nie miał, robił tylko dużo wiatru i nic z tego nie wynikało. Taka mini wersja Adama Traore.
» 30 grudnia 2021, 21:35 #172
Atlantic: Scott>Ronaldo
» 30 grudnia 2021, 21:31 #171
olek1143: Gargamel jest taki tragiczny.. piłkarz za 80 baniek a nie potrafi z piłka wyjść. Wykop na aut.
» 30 grudnia 2021, 21:31 #170
CzteroListny: Nic mnie tak nie boli w naszej grze od dłuższego czasu jak ilość naprawdę bezsensownych strat a dzisiaj chyba rekord jakiś chcemy zrobić przy takim początku
» 30 grudnia 2021, 21:30 #169
Muzyk07: harry to wywala te piły jakby w polskiej lidze grał
» 30 grudnia 2021, 21:29 #168
levy181: Niestety jego gra jest fatalna i szczerze jak go widzę w podstawie to zawsze jestem pełen obaw
» 30 grudnia 2021, 21:30 #167
GoForWin: W aktualnej formie, to on cały wygląda na piłkarza polskiej "ekstraklasy".
» 30 grudnia 2021, 21:31 #166
boro: Średnia wieku Burnley 30 lat. Doświadczona ekipa
» 30 grudnia 2021, 21:29 #165
Anhel: Jak nasi skrzydłowi nie naucza się ze trzeba wracać pomagać obrońcom to Ci drudzy zawsze będą objeżdżani przez naszych rywali
» 30 grudnia 2021, 21:28 #164
DjTED: 3 strata sancho
» 30 grudnia 2021, 21:27 #163
Anhel: On nie drybluje, stara się puścić piłkę obok przeciwnika i tyle, gdzie ten Sancho z BVB ehh
» 30 grudnia 2021, 21:29 #162
Wirus: Scott McTominay to jeden z moich ulubionych obecnie grających piłkarzy w Manchesterze. Widać u niego tą agresje i pasje. Ta bramka oby mu pomogła, bo ostatnio sie mu obrywało.
» 30 grudnia 2021, 21:27 #161
obiektywny91: Dziwnie sie to czyta po poteznej fali hejtu jaka sie tu wylewala na niego
» 30 grudnia 2021, 21:33 #160
skowron32: Żebyśmy nie stracili zaraz ma 1-1
» 30 grudnia 2021, 21:26 #159
zeetkaes: ważne że wpadła pierwsza bramka
» 30 grudnia 2021, 21:26 #158
Dexxter: No dzis lajtowo to łykamy 3:0
Trzeba poprawić bilans bramkowy
» 30 grudnia 2021, 21:26 #157
seju: Póki co to Burnley gra lepiej, ale cieszę się, że to my strzeliliśmy.
» 30 grudnia 2021, 21:27 #156
seju: McTomek strony pomylił czy jak? Najpierw podał do przodu a teraz strzał. Fajnie, że wpadło.
» 30 grudnia 2021, 21:25 #155
pictor: Te analogie Rudzkiego niszczą psychikę.
» 30 grudnia 2021, 21:25 #154
RafixBlue: Gol po złym przyjęciu piłki(no właściwie złym wystawieniu sobie piłki)
» 30 grudnia 2021, 21:25 #153
bebe69: Brawo, w końcu uporał się z żoładkiem i zaraz widać poprawę w jego grze
» 30 grudnia 2021, 21:25 #152
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:25

Co ten drwal robi? Maguire ciagle boi sie tej pilki
» 30 grudnia 2021, 21:25 #151
levy181: Sancho pressuje a Rash by truchtał. Myślę że coś mu trochę od tego fejmu się pomieszało.
» 30 grudnia 2021, 21:25 #150
levy181: Tak jak i AWB po stracie z początku spotkania ledwo wracał Szkoda ze jeszcze skipu A nie robil
» 30 grudnia 2021, 21:29 #149
AUDIoooo: Teraz ich dobić!
» 30 grudnia 2021, 21:25 #148
DjTED: Ale ten Sancho to jest wafel
» 30 grudnia 2021, 21:25 #147
skowron32: Uff wkoncu pierwsi
» 30 grudnia 2021, 21:24 #146
reggieynot: Prawdopodobnie najłatwiejsza asysta Cristiano ;)
» 30 grudnia 2021, 21:24 #145
CRtheSaviour: Szybko poszło. Ciekawe czy będą atakować dalej.
» 30 grudnia 2021, 21:24 #144
AUDIoooo: Mamy to! Jazda z drwalami!
» 30 grudnia 2021, 21:24 #143
Muzyk07: brawo !!
» 30 grudnia 2021, 21:24 #142
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:24

Ulala gol z niczego brawo Scott! Szkoda, że Green znowu nie widzi kolegów, mógł podać wcześniej do wolnego Crisa
» 30 grudnia 2021, 21:23 #141
Michux3: Scott 1-0 ładnie :D
» 30 grudnia 2021, 21:23 #140
Wirus: Jak już Ronaldo nie strzela w takich akcjach to wiedz, że coś sie dzieje ...
Taka seta ..
» 30 grudnia 2021, 21:23 #139
Bylak: Wow, to my potrafimy strzelić w pierwszych 10 minutach?
» 30 grudnia 2021, 21:23 #138
bebe69: Pierwszy raz w tym sezonie strzelamy w pierwszych 15 min.
» 30 grudnia 2021, 21:26 #137
levy181: Co dalej ?
» 30 grudnia 2021, 21:23 #136
Active07: McTominator zamknął usta hejterom. Wjechał jak dzik w paśnik w tej akcji. Coś pięknego :)
» 30 grudnia 2021, 21:24 #135
olek1143: Ale nasza gra jest irytująca. Ciągniemy ta piłkę na sile w obronie zamiast szybko podawać. + Gargamel ja którego nie da się już patrzeć.
» 30 grudnia 2021, 21:23 #134
Active07: No i Ronaldo miał już okazję wyprowadzić nas na prowadzenie. Zmarnowana sytuacja w stylu Mane. Zawodnik takiego kalibru nie powinien marnować takich setek...
» 30 grudnia 2021, 21:22 #133
KalinaRIP: maggajwer juz linie zdazyl zlamac
» 30 grudnia 2021, 21:22 #132
AUDIoooo: Komentarz na flashscore

Moja babcia by to strzeliła! Cristiano Ronaldo (Manchester Utd) wystrzelił piłkę nad poprzeczkę z bardzo bliskiej odległości! Piłka przekroczyła linię końcową i od własnej bramki zaczynać będzie Burnley.

;)
» 30 grudnia 2021, 21:22 #131
Klimaa: Dobrze widzieć Sancho od początku, tak samego Erica. Ławka zasłużona dla Rashforda. Ciekawe jak poradzi sobie nasz duet napastników dzisiaj. Ogólnie decyzja słuszna w kontekście sporych zmian bo mecz z Newcastle to była totalna padlina. Dzisiaj gramy tylko o 3 punkty - każdy inny wynik będzie naszą porażką.
» 30 grudnia 2021, 21:22 #130
HarryBrown: No jak 500k pounds per week man knoci takie sytuacje to ja nie wiem jak my chcemy wygrać to spotkanie.
» 30 grudnia 2021, 21:22 #129
Muzyk07: no sory ale jak takie czegos nie wykorzystujemy to co sie dziwic
» 30 grudnia 2021, 21:22 #128
Apocalypse: Ogólnie to maglajer znowu złamał linię spalonego
» 30 grudnia 2021, 21:21 #127
PastaDoCiasta: U nas to by mógł grać RvN Van Persie Rooney Haaland i Lewandowski i by wykańczali jak Rashford
» 30 grudnia 2021, 21:21 #126
Sheep: Ale to Burnley mocarne
» 30 grudnia 2021, 21:21 #125
Michux3: Cristiano taką piłke dostać i nie trafić ?
» 30 grudnia 2021, 21:21 #124
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:21

Ronaldo :( szkoda ladna akcja, odskoczyła mu piłka.
» 30 grudnia 2021, 21:21 #123
Bylak: Juz jedna seta zmarnowana.
» 30 grudnia 2021, 21:21 #122
bebe69: I jedna wypita
» 30 grudnia 2021, 21:22 #121
Blau: Na razie my z połowy nie możemy wyjść, bo jedyny sposób na grę to laga do przodu. Środek pola znowu nie istnieje i nie ma prawa istnieć skoro jedynymi pomocnikami jest McTomek i Maric.
» 30 grudnia 2021, 21:20 #120
Blau: Dziękuję Panie McTomek, jednak będą z ciebie ludzie może.
» 30 grudnia 2021, 21:25 #119
DjTED: Ronaldo wygwizdany
» 30 grudnia 2021, 21:20 #118
axel52: Pato druzyna
» 30 grudnia 2021, 21:20 #117
DaredevilUtd: Matic I McTominay jak pachołki jedna wielka dziura w środku :/
» 30 grudnia 2021, 21:20 #116
rizx: To fajna pułapka ofsajdowa, Bailly złapał Maguire
» 30 grudnia 2021, 21:20 #115
Anhel: Bez środka pola, bez kreacji to my laga na napastników tego nie wygramy. To woda na młyn dla Burnley taka taktyka
» 30 grudnia 2021, 21:20 #114
bebe69: Burnley to takie drugie Stoke, drużyna drwali
» 30 grudnia 2021, 21:20 #113
Zdzichu1: po samym wyrazie twarzy Rangnicka wygląda na mocno zrezygnowanego
» 30 grudnia 2021, 21:20 #112
olek1143: Drewniki.
» 30 grudnia 2021, 21:20 #111
CRtheSaviour: Nie dobrze, w ogóle się gra nie klei. Widać brak zrozumienia i chyba też brak chęci.
» 30 grudnia 2021, 21:19 #110
reggieynot: Nie chcę zapeszać, ale coś czuję, że Shaw pokaże się z dobrej strony w tym meczu.
» 30 grudnia 2021, 21:19 #109
DaredevilUtd: Brawo Maguire już traci I stwarza sytuację
» 30 grudnia 2021, 21:19 #108
Bylak: Juz nas cisna...
» 30 grudnia 2021, 21:19 #107
axel52: Haha zaczyna sie.
» 30 grudnia 2021, 21:19 #106
Lisan: Za Maguire mógłby zagrać jedynie nasz wielbiciel damskich sukienek w jak wiemy się kuruje, więc to jedyny wybór
» 30 grudnia 2021, 21:18 #105
levy181: Co musi się stać aby Harry siadł na ławce? Czerwo ? Kontuzja ? Kto dzisiaj odpowiedzialny za kreacje?
» 30 grudnia 2021, 21:16 #104
Bulwka1990: Znowu ten dzban Rudzki
» 30 grudnia 2021, 21:15 #103
Pops918: Bez jaj my mamy jakąś klątwę Rudzkiego, że ostatnio dostaje wszystkie nasze mecze?
» 30 grudnia 2021, 21:15 #102
DaredevilUtd: Piękna oprawa. Glory, Glory Man United!
» 30 grudnia 2021, 21:12 #101
Bartoshh87: Przede wszystkim chcę zobaczyć przewagę, pressing i lepszą grę.
W piłce zdarzają się niespodzianki jeśli chodzi o wyniki ale styl, kultura gry i przewaga w polu muszą być po stronie Diabłów.
» 30 grudnia 2021, 21:09 #100
DaredevilUtd: Ja chcę zobaczyć nasza wygraną.
» 30 grudnia 2021, 21:13 #99
HarryBrown: A ja chcę zobaczyć jak Harry powala Tarkowskiego by za chwilę zdobyć gola.
» 30 grudnia 2021, 21:14 #98
Bartoshh87: Takie 1:0 jak z Norwich to zawsze 3 pkt ale jednak to nie będzie to... Zgodzisz się?
» 30 grudnia 2021, 21:14 #97
DaredevilUtd: Ja chcę zobaczyć Maguire wytransferowanego z tego klubu :)
» 30 grudnia 2021, 21:15 #96
SickRabbit: dwa dębowe na prześwicie, kolorowsze staje się szare życie
na odwagę bo na trzeźwo nie ogarnę naszej tiki taki
» 30 grudnia 2021, 21:08 #95
bebe69: Czas otwierać wspomniane stado żubrów
» 30 grudnia 2021, 21:08 #94
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:10

Gdzie diabeł nie może tam żubra pośle? ;)
» 30 grudnia 2021, 21:10 #93
HarryBrown: W takich chwilach przypomina mi się refren piosenki zespołu Proletaryat, który szedł jakoś tak: ... więc chlajmy teraz do dna to co się da, niech w koło kręci się świat i ze sto lat...
» 30 grudnia 2021, 21:18 #92
karolmanu3: Przez tych pachołków straciłem ostatnio chęci do oglądania. Czuje ze znowu będzie 0:1 bo jakimś błędzie i sraczka przez pół meczu. Obym się mylił ale ostatnie mecze nie napawają optymizmem..

Wynik jak wynik ale ja bardziej czekam na efektywna i pewna grę z tzw jajem a nie jak panienki wystraszone i sfrustrowane
» 30 grudnia 2021, 21:08 #91
pawelisto2: Szkoda, że Maguire gra.
Czy mamy rozsądnych zmienników, czy też nie, pokazujemy po prostu reszcie zawodników, że można grać w ten sposób, bo i tak nie ma kto Ciebie zastąpić. Analogicznie z Bruno, naoglądał się chłopaków dookoła i zbliżył się do nich poziomem gry.

Klopp(jakkolwiek nie lubię tego chłopa po prostu), w ubiegłym sezonie kombinował z obroną na milion sposobów, jeden nie potrafił zastąpić Virgila, to zaraz wskakiwał drugi jakiś z kapelusza. U nas też może przydałoby się, żeby nagle do składu wskoczył ni stąd ni zowąd Mejbri, czy Fish, żeby dać nieco do zrozumienia, że w tym klubie nie ma przyzwolenia na taki kryminał jaki prezentuje ostatnio Maguire.
Bo to, że jest aktualnie najgorszym obrońcą w lidze to chyba nikt nie powinien mieć wątpliwości.
» 30 grudnia 2021, 21:07 #90
HarryBrown: Ale to ustawiałbyś Hannibala na środek defensywy? Ja nie wiem czy on waży z 65 kilo, więc mam obawy czy przeżyłby starcie w polu karnym z Tarkowskim czy Woodem.
» 30 grudnia 2021, 21:12 #89
Anhel: Zaskoczył mnie Ralf a was ?
» 30 grudnia 2021, 21:06 #88
Radomirus: Mnie nie, bo właściwie nie miałem żadnych oczekiwań...

... może jakby Elanga zagrał w podstawie zamiast Ronaldo - to wtedy byłbym zaskoczony ;)
» 30 grudnia 2021, 21:08 #87
HarryBrown: W sumie to tak bo myślałem, że go nasi zawodnicy jednak zwolnią przed końcem roku.
» 30 grudnia 2021, 21:13 #86
DaredevilUtd: Ciekawe jak Matic się sprawdzi, bo na tą chwilę jak gral to były ciagle podania do przeciwnika. Maguire to chyba ma jakieś kwity, bo jakby źle nie gral to w podstawie :/
» 30 grudnia 2021, 21:02 #85
HarryBrown: To mówisz, że zaryzykowałbyś Jonesa, który nie grał w piłkę od chyba 2 lat?
» 30 grudnia 2021, 21:05 #84
DaroMistrz5: W tym momencie to kogokolwiek. Mamy Varana na ławce, od biedy Jones albo w juniorach pogrzebać nawet. Poprostu Harry jak może to zawsze gra a to nie jest dobre (przy jego formie). Ja na jego miejscu miał bym poczucie że jak nie zagram to w następnym meczu itak zagram
» 30 grudnia 2021, 21:15 #83
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:03

3 z 4 dziś grających obrońców miało trochę przerwy, ciekawe na ile zardziewiali są. Do tego gra 4 napastników (ok 3 + odensywny skrzydłowy). Matic i McTomminaj baaaardzo duża odpowiedzialność dziś. Zabezpieczyć tą swieżą linie obrony i jeszcze zagrać coś do przodu. Mam nadzieje, że chociaż Sancho desygnowany do pomocy w rozgrywaniu.
» 30 grudnia 2021, 21:01 #82
niewiempoco: Jedynym plusem jest Cavani - Ronaldo, oni zawsze dobrze współpracują.
» 30 grudnia 2021, 21:00 #81
lukaszzasko: Kto będzie rozgrywał piłkę w tym meczu?:)
» 30 grudnia 2021, 20:54 #80
majk: Laga a nie, rozgrywania piłek się zachciało :D
» 30 grudnia 2021, 20:56 #79
V3x: Rozgrywanie pilki, jakies klepki to dla naszych strata czasu. Rura do przodu od bramkarza i niech sie dzieje wola nieba.
» 30 grudnia 2021, 20:59 #78
bebe69: Przydałby się Felalini do takiej taktyki
» 30 grudnia 2021, 21:00 #77
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:01

Nie tu.
» 30 grudnia 2021, 21:00 #76
HarryBrown: Rozgrywanie piłki to burżuazyjny przeżytek. Dziś będzie rewolucja na murawie.
» 30 grudnia 2021, 21:00 #75
PatDevil83: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 21:11

Dziś trzeba bardziej liczyć na skrzydła Sancho, Greenwood. Chyba że Ronaldo na 10 zejdzie a Cavani na szpicy to też nie było aż by tak źle. W każdym razie trzeba coś próbować byle 3 Punkty!
» 30 grudnia 2021, 21:10 #74
majk: Przynajmniej ofensywny skład
» 30 grudnia 2021, 20:49 #73
HarryBrown: Czy taki ofensywny? Wszak w środku dwóch defensywnych pomocników.
» 30 grudnia 2021, 20:50 #72
DaredevilUtd: 6 def i 4 ofensywnych graczy hmm, jakos wyszło odwrotnie :D
» 30 grudnia 2021, 21:04 #71
HarryBrown: Nie zapominaj o bramkarzu. Czyli 7 defensywnych ;)
» 30 grudnia 2021, 21:06 #70
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 20:45

- Co mi Panie dasz, w ten niepewny czas?
- Maguire'a w obronie Ci dam, Maguire'a w obronie Ci dam
» 30 grudnia 2021, 20:45 #69
Batigol222: Na plus na pewno atak Cavani plus CR7, a tak poza tym, to trudno powiedzieć. Niby to tylko Burnley, ale to Newcastle to przecież też sam dół tabeli, więc... stawiam 4:2 dla United i 3 brameczki El Matadora
» 30 grudnia 2021, 20:44 #68
HarryBrown: Dobrze byłoby jednak nie stracić dziś gola. Nasi gracze potrzebują czystego konta by odbudować pewność siebie oraz opanować drżenie pośladków i łydek.
» 30 grudnia 2021, 20:49 #67
Batigol222: w to akurat nie wierzę
» 30 grudnia 2021, 20:56 #66
Jong: Jakiego składu by nie wystawił i tak będzie ciężko
» 30 grudnia 2021, 20:43 #65
qlop: Poza tym jak słabo nie szłoby Bruno, to jest, to ogromna strata. A Wy piszcie sobie co tam chcecie.
» 30 grudnia 2021, 20:34 #64
bebe69: Trudno zrozumieć o co ci chodzi. Dwunastopak żubra już opanowany co?
» 30 grudnia 2021, 20:37 #63
vanantgaal: Co do Maguire. To kogo niby miał RR wystawić na takich drwali? Lindelofa, który przegrywa 100% pojedynków główkowych? Taki kołek jak Maguire jest najlepszym rozwiązaniem na kopaczy z drużyny przeciwnej
» 30 grudnia 2021, 20:32 #62
HarryBrown: Pamiętam jak w jednym z poprzednich spotkań przeciwko Burnley nasz kapitan był niemiłosiernie poniewierany przez Tarkowskiego. Także byłbym ostrożny z tą oceną przydatności Harrego. Aczkolwiek mam nadzieję, że dziś Harry zagra tak, że po spotkaniu będziemy mogli napisać/powiedzieć "vanantgaal, miałeś rację".
» 30 grudnia 2021, 20:35 #61
vanantgaal: Ja też jestem pełen obaw ale nie ma nikogo lepszego na ten moment na takich drwali
» 30 grudnia 2021, 20:53 #60
HarryBrown: Patrząc na ten skład to wychodzi, że za playmakera będzie robić Sancho. Ciekawe też czy Scott będzie grać w jednej linii z Maticem czy jednak pójdzie wyżej. Dobrze że jest Cavani to on trochę uprzykrzy życie Tarkowskiemu i spółce.
» 30 grudnia 2021, 20:31 #59
Scarface80: Ile razy McT w meczu z Newcastle, odbierał i przecinał podania przeciwników biegając od boku do boku? Ile razy McT zagrywał mocne, prostopadłe piłki do przodu, które trafiały do adresatów? Ile razy, zmieniał własne pole karne na przedpole przeciwnika? Mało? Drewno? Szanowni fachowcy i malkontenci powiedzcie, kto potrafi z taką gracją przyjąć piłkę z jednoczesnym obrotem?
» 30 grudnia 2021, 20:31 #58
HarryBrown: Najważniejsze, że ci co są odpowiedzialni za ustalanie składu mają do Scotta zaufanie. Ralf w jednym ze swoich pierwszych wywiadów stwierdził, że Scott to bardzo zdyscyplinowany zawodnik i wykonuje wszytko to o co się go prosi.
» 30 grudnia 2021, 20:43 #57
qlop: Nie chce źle wróżyć, ale czuję, że tego meczu nie wygramy. Nasz piękny trener tak naprawdę nie wie kim ma grać i ewidentnie improwizuje rotacjami. Obym się mylił, ale nie widzę tego.
» 30 grudnia 2021, 20:29 #56
Puszek2100PL: myślę że to maguire powinien usiąść zamiast varane. chyba ze 2 mecze pełne pod rząd to po prostu za dużo po kontuzji
» 30 grudnia 2021, 20:28 #55
mcscotyy: Dobrze ze parodysta na ławce jeszcze Maguire i szabo ba
» 30 grudnia 2021, 20:27 #54
bebe69: A co to ten szabo ba za jeden, Demba Ba to znam ale szabo ba? Jakiś Rumun jo?
» 30 grudnia 2021, 20:30 #53
uzio: moze DemBele
» 30 grudnia 2021, 20:33 #52
niewiempoco: VDB cały czas pomijamy. On musi być naprawdę słaby na treningu.
» 30 grudnia 2021, 20:26 #51
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 20:26

Cieszę się, że AWB wraca, Shaw też może już się ogarnął. Brak Freda bardzo mnie cieszy, fizycznie za słaby, piłkarsko również, Varane też miałby problem z fizycznością.
Po zwycięstwo, typ 4:0! Wiem, wiem, najważniejsze 3 pkt. GGMU!
» 30 grudnia 2021, 20:25 #50
BajtiMU: Bardzo fajny skład i cieszą zmiany.Jestem jak najbadziej za powrotem AWB i Shawa do podstawy.Szkoda jedynie VDB ale zamiast tego mamy Sancho i Greenwooda którzy powinni zrobić w ofensywie imo wszystko więcej aniżeli VDB.McTominay wraz z Maticiem wyglądają bardzo optymalnie na drużynę jaką jest Burnley.



Po 3 pkt diabły!
» 30 grudnia 2021, 20:25 #49
qlop: Przestańcie beczeć z tym Donnym. Kolejny trener na niego nie stawia. Dziwne? Wytrzyjcie w końcu oczy od płaczu i zauważcie, że to nie jego rozmiar butów. Na szczęście Shaw w końcu w składzie.
» 30 grudnia 2021, 20:25 #48
boro: Aha…. Ale Fred i McT już spoko. United to ich buty. Dziś przynajmniej nie ma jednego z nich
» 30 grudnia 2021, 20:30 #47
bebe69: Shaw+Maguire= padaka w obronie i stracony kuriozalnie gol
» 30 grudnia 2021, 20:31 #46
qlop: Przy nim to na pewno.
» 30 grudnia 2021, 20:32 #45
qlop: Otrząsnij się kolego i to mocno.
» 30 grudnia 2021, 20:33 #44
HarryBrown: @boro
Scott owszem prezentuje poziom upoważniający go do gry w Man Utd. Co do Freda to mimo, że go lubię, to jednak uważam, że Premier League to nie jest liga dla niego. On jest za słaby fizycznie. Co prawda próbuje to nadrobić bieganiem, zaangażowaniem i determinacją ale zbyt często jednak odbija się od przeciwników co skutkuje stratami i kontrami dla przeciwników. Może gdyby miał brylantowy drybling to by wyglądało to inaczej.
» 30 grudnia 2021, 20:47 #43
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2021 20:25

Wayne Hennesey w 1 składzie Burnley na bramce. Będzie to sporę ułatwienie biorąc pod uwagę różnice między nim a Pope. A nasz skład dobry nieobecność Donnego jak dla mnie oznacza po prostu to, że jest słaby najpierw Ole teraz Ralf na niego nie stawiają. i Patrząc na to jak słabo radzą sobie inni piłkarze odchodzący z ligi Holenderskiej jest to prawdopodobne.
Teraz zauważyłem czemu Mr.Minecraft w 1 a Varane na ławce!
» 30 grudnia 2021, 20:24 #42
SickRabbit: Lodówa kosztem Varana lol
Mimo to jest Jadon i Mason i w końcu usadził Rashego. Najbardziej będę się dziś jarał oglądaniem Sancho
» 30 grudnia 2021, 20:23 #41
GiGss98: Na trzeźwo tego nie zniese ;v
» 30 grudnia 2021, 20:23 #40
cezgal: El captain Magłaja w wyjściowym, znowu 4222. Nie wiem czy jest sens to oglądać :(
» 30 grudnia 2021, 20:23 #39
Waldas: Wydaje mi się że na twardo grających piłkarzy Burnley wybór Matica jest zły. Linia obrony ciekawa. Szpica również. Mecz będzie ciężki przy fizycznej grze gości - obym się mylił.
» 30 grudnia 2021, 20:22 #38
nieeeeeeee: Fred czy VDB na twardo grających graczy Burnley to byłby lepszy wybór?
» 30 grudnia 2021, 20:27 #37
BajtiMU: Yyy to drobniutki Fred lepszy niż bardziej doświadczony,który potrafi przytrzymać piłkę,uspokoić grę,dać fajne przecinające podanie i lepiej zagrać w powietrzu Matic? Ciekawe..
» 30 grudnia 2021, 20:29 #36
bartek392: Nie płakać, dobry skład.
» 30 grudnia 2021, 20:22 #35
Mefjuuu: Kogo wy chcecie wystawić za Maguire'a? Bo nie rozumiem tych reakcji. Jonesa? Lindelof z covidem, może Matić czy Scott na śo? Varane by się znowu ponaciągał grając mecz co 3 dni więc to chyba było do przewidzenia, że dziś nie zagra.
» 30 grudnia 2021, 20:21 #34
HarryBrown: McT raczej by ogarnął grę na środku obrony wszak w Szkocji zagrał już sporo spotkań jako środkowy obrońca.
» 30 grudnia 2021, 20:28 #33
KubaUtd: Donny uciekaj stąd szkoda kariery.
» 30 grudnia 2021, 20:21 #32
skowron32: No coś musi Beek nie pasować Ralfowi chyba że go da na 2 połowę
» 30 grudnia 2021, 20:22 #31
Pawelko17: A może tej donny nie jest taki dobry? ;-) dajcie już spokój z tym przeciętniakiem - nie wierze ze dwóch trenerów się na niego uwzięlo po prostu jest słaby i elo
» 30 grudnia 2021, 20:22 #30
qlop: W końcu ktoś na to trzeźwo patrzy. Oczywiście, że jest za słaby.
» 30 grudnia 2021, 20:27 #29
KubaUtd: No słaby bo gra 5/7 min tylko w meczu i nie ma jak się pokazać
» 30 grudnia 2021, 20:29 #28
Pawelko17: Kariera piłkarza to nie tylko mecze, na mecz trzeba sobie założyć na treningu najwidoczniej tam gra padake
» 30 grudnia 2021, 20:32 #27
GoForWin: Najwyraźniej dostaje tyle minut, na ile zasługuje.
» 30 grudnia 2021, 20:33 #26
zeetkaes: Z tymi flegmatykami jak będzie 1:0 to będzie dobrze.
» 30 grudnia 2021, 20:20 #25
bebe69: Najważniejsze, że dobrodziej na ławce. Przewiduje że nasi zaczną jak muchy w smole, Burnley strzeli gola a nasi zaczną biegać jak kot z pęcherzem i albo wyrównają albo stracą gola na 2-0. tak będzie
» 30 grudnia 2021, 20:20 #24
koko93: Trzy pytania

Czy Van De Beek jest tak słaby, że kolejny trener go nie widzi w składzie?
Co w składzie robi Wan-Bissaka, on przecież nie pasuje do tego ustawienia.
Co musi zrobić Maguire by nie mieć miejsca w składzie?
» 30 grudnia 2021, 20:19 #23
koko93: d3zet masz rację, ja bym widział na środku obrony obecnie McTominay który w reprezentacji grał na pozycji stopera
» 30 grudnia 2021, 20:23 #22
HarryBrown: Scott pewnie mógłby w ostateczności zagrać w środku defensywy. Ale należy pamiętać, że w Szkocji jednak grają trzema środkowymi obrońcami, a to trochę inna gra niż dwójką.
» 30 grudnia 2021, 21:04 #21
Kopec91: Magłaja to chyba puka córkę Glejzera albo już sam nie wiem... a środek pola fest kreatywny
» 30 grudnia 2021, 20:18 #20
Litosci: Tylko Pogba lepiej rozgrywa z naszych pomocników niż Matic także.
» 30 grudnia 2021, 20:23 #19
SIERPU: Trochę tego nie rozumiem. Nie wiem Czy Na Treningu coś się dzieje czy zarząd naciska czy trener się obawia ale VDB ławka i Maguire podstawa to jest coś czego się nie spodziewałem
» 30 grudnia 2021, 20:18 #18
Diabelek7: Cavani świetnie lecimy po 3 pkt.
» 30 grudnia 2021, 20:18 #17
Apocalypse: XD tyle można powiedzieć. Środek pola to dziura. Obecność Maglajera? Nawet nie skomentuje
» 30 grudnia 2021, 20:18 #16
skowron32: Harry ma kwity na Ralfa =D
» 30 grudnia 2021, 20:19 #15
skowron32: No właśnie wyboru nie ma więc musi grać on, ale ciekawe jak Harry będzie kontuzjowany to wtedy kto za niego?
» 30 grudnia 2021, 20:25 #14
SkilledHydra16: Jest Magłaja to mozna zapomnieć o spokoju w defensywie dzisiaj. Stawiam, że 2 bramki nam wpakuja
» 30 grudnia 2021, 20:18 #13
AUDIoooo: Rąbać drwali! Glory!
» 30 grudnia 2021, 20:17 #12
skowron32: Ps. Sorka Fred lawa nie zauważyłem
» 30 grudnia 2021, 20:17 #11
Pawelko17: Zastanawiam się jak słaby musi być van de beek skoro nawet mimo kilku absencji i zmiany trenera nie jest on w podstawowej jedenastce.
» 30 grudnia 2021, 20:17 #10
skowron32: Widocznie nie jest tak genialny jak każdy myślał
» 30 grudnia 2021, 20:18 #9
Pawelko17: Tez mi się tak wydaje ale widzę ze mimo wszystko eksperci tutaj wiedza lepiej - nie wiem czy donny miał chociaż jeden dobry występ w barwach United
» 30 grudnia 2021, 20:21 #8
MrCygan: Po ciężkich bojach będzie 1:1
» 30 grudnia 2021, 20:17 #7
skowron32: Maglajer ja pitole ale Freda nie ma wogole widzę w składzie i na lawie
» 30 grudnia 2021, 20:17 #6
zeetkaes: Fred ława :)
» 30 grudnia 2021, 20:16 #5
boro: Gdzie vdb ??!!
» 30 grudnia 2021, 20:16 #4
GoForWin: No jak gdzie, na ławce.
» 30 grudnia 2021, 20:17 #3
vanantgaal: Tam gdzie zawsze
» 30 grudnia 2021, 20:17 #2
GoForWin: Jeśli ten skład nie zdobędzie 3 punktów, to ja chyba zwątpię we wszystko.
» 30 grudnia 2021, 20:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.