Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2021/2022

» 16 czerwca 2021, 10:09 - Autor: matheo - źródło: premierleague.com
Manchester United w środę poznał „rozkład jazdy” na najbliższy sezon. Władze Premier League opublikowały wstępny terminarz meczów angielskiej ekstraklasy.
Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2021/2022
» Manchester United sezon 2021/2022 w Premier League rozpocznie meczem z Leeds United na Old Trafford
Dokładne terminy spotkań będą jeszcze potwierdzane, ale kibice już mniej więcej wiedzą, jak będzie wyglądał kalendarz gier z udziałem Manchesteru United w nowym sezonie.

Sezon 2021/2022 w Premier League ruszy już 14 sierpnia i potrwa do 22 maja 2022 roku.

Manchester United w pierwszej kolejce Premier League nowego sezonu zmierzy się na własnym stadionie z Leeds United. Czerwone Diabły następny sezon zakończą na wyjeździe z Crystal Palace.

Najbardziej wyczekiwanymi spotkaniami w ligowym sezonie są dla kibiców mecze z Liverpoolem i Manchesterem City. Manchester United z The Reds zmierzy się 23 października na Old Trafford. Wyjazd na Anfield planowany wstępnie jest na 19 marca 2022 roku.

Pierwsze w tym sezonie derby Manchesteru odbędą się natomiast 6 listopada, kiedy to Manchester City przyjedzie na Old Trafford. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera na Etihad Stadium wybiorą się na początku marca.

Niezwykle wymagający dla Manchesteru United będzie październik. Czerwone Diabły zaczną ten miesiąc od meczu u siebie z Evertonem, później zagrają na wyjeździe z Leicester City, zmierzą się u siebie z Liverpoolem, a październikowe zmagania zakończą wyjazdem na Spurs. Dużo łatwiej nie zapowiada się też listopad, bo drużynę czekają mecze z Manchesterem City, Chelsea i Arsenalem.

Dokładne terminy meczów sierpniowych i wrześniowych w Premier League zostaną podane na początku lipca, po konsultacji władz ligi i klubów z nadawcami telewizyjnymi.

TERMINARZ PREMIER LEAGUE NA SEZON 2021/2022

Sobota, 14 sierpnia
Brentford vs Arsenal
Burnley vs Brighton
Chelsea vs Crystal Palace
Everton vs Southampton
Leicester City vs Wolves
Manchester United vs Leeds
Newcastle vs West Ham
Norwich City vs Liverpool
Spurs vs Man City
Watford vs Aston Villa

Sobota, 21 sierpnia
Arsenal vs Chelsea
Aston Villa vs Newcastle
Brighton vs Watford
Crystal Palace vs Brentford
Leeds vs Everton
Liverpool vs Burnley
Man City vs Norwich City
Southampton vs Manchester United
West Ham vs Leicester City
Wolves vs Spurs

Sobota, 28 sierpnia
Aston Villa vs Brentford
Brighton vs Everton
Burnley vs Leeds
Liverpool vs Chelsea
Man City vs Arsenal
Newcastle vs Southampton
Norwich City vs Leicester City
Spurs vs Watford
West Ham vs Crystal Palace
Wolves vs Manchester United

Sobota, 11 września
Arsenal vs Norwich City
Brentford vs Brighton
Chelsea vs Aston Villa
Crystal Palace vs Spurs
Everton vs Burnley
Leeds vs Liverpool
Leicester City vs Man City
Manchester United vs Newcastle
Southampton vs West Ham
Watford vs Wolves

Sobota, 18 września
Aston Villa vs Everton
Brighton vs Leicester City
Burnley vs Arsenal
Liverpool vs Crystal Palace
Man City vs Southampton
Newcastle vs Leeds
Norwich City vs Watford
Spurs vs Chelsea
West Ham vs Manchester United
Wolves vs Brentford

Sobota, 25 września
Arsenal vs Spurs
Brentford vs Liverpool
Chelsea vs Man City
Crystal Palace vs Brighton
Everton vs Norwich City
Leeds vs West Ham
Leicester City vs Burnley
Manchester United vs Aston Villa
Southampton vs Wolves
Watford vs Newcastle

Sobota, 2 października
Brighton vs Arsenal
Burnley vs Norwich City
Chelsea vs Southampton
Crystal Palace vs Leicester City
Leeds vs Watford
Liverpool vs Man City
Manchester United vs Everton
Spurs vs Aston Villa
West Ham vs Brentford
Wolves vs Newcastle

Sobota, 16 października
Arsenal vs Crystal Palace
Aston Villa vs Wolves
Brentford vs Chelsea
Everton vs West Ham
Leicester City vs Manchester United
Man City vs Burnley
Newcastle vs Spurs
Norwich City vs Brighton
Southampton vs Leeds
Watford vs Liverpool

Sobota, 23 października
Arsenal vs Aston Villa
Brentford vs Leicester City
Brighton vs Man City
Chelsea vs Norwich City
Crystal Palace vs Newcastle
Everton vs Watford
Leeds vs Wolves
Manchester United vs Liverpool
Southampton vs Burnley
West Ham vs Spurs

Sobota, 30 października
Aston Villa vs West Ham
Burnley vs Brentford
Leicester City vs Arsenal
Liverpool vs Brighton
Man City vs Crystal Palace
Newcastle vs Chelsea
Norwich City vs Leeds
Spurs vs Manchester United
Watford vs Southampton
Wolves vs Everton

Sobota, 6 listopada
Arsenal vs Watford
Brentford vs Norwich City
Brighton vs Newcastle
Chelsea vs Burnley
Crystal Palace vs Wolves
Everton vs Spurs
Leeds vs Leicester City
Manchester United vs Man City
Southampton vs Aston Villa
West Ham vs Liverpool

Sobota, 20 listopada
Aston Villa vs Brighton
Burnley vs Crystal Palace
Leicester City vs Chelsea
Liverpool vs Arsenal
Man City vs Everton
Newcastle vs Brentford
Norwich City vs Southampton
Spurs vs Leeds
Watford vs Manchester United
Wolves vs West Ham

Sobota, 27 listopada
Arsenal vs Newcastle
Brentford vs Everton
Brighton vs Leeds
Burnley vs Spurs
Chelsea vs Manchester United
Crystal Palace vs Aston Villa
Leicester City vs Watford
Liverpool vs Southampton
Man City vs West Ham
Norwich City vs Wolves

Wtorek, 30 listopada
20:45 Aston Villa vs Man City
20:45 Everton vs Liverpool
20:45 Leeds vs Crystal Palace
20:45 Watford vs Chelsea
20:45 West Ham vs Brighton
20:45 Wolves vs Burnley
21:00 Manchester United vs Arsenal

Środa, 1 grudnia
20:45 Newcastle vs Norwich City
20:45 Southampton vs Leicester City
20:45 Spurs vs Brentford

Sobota, 4 grudnia
Aston Villa vs Leicester City
Everton vs Arsenal
Leeds vs Brentford
Manchester United vs Crystal Palace
Newcastle vs Burnley
Southampton vs Brighton
Spurs vs Norwich City
Watford vs Man City
West Ham vs Chelsea
Wolves vs Liverpool

Sobota, 11 grudnia
Arsenal vs Southampton
Brentford vs Watford
Brighton vs Spurs
Burnley vs West Ham
Chelsea vs Leeds
Crystal Palace vs Everton
Leicester City vs Newcastle
Liverpool vs Aston Villa
Man City vs Wolves
Norwich City vs Manchester United

Wtorek, 14 grudnia
20:45 Arsenal vs West Ham
20:45 Brentford vs Manchester United
20:45 Brighton vs Wolves
20:45 Burnley vs Watford
20:45 Leicester City vs Spurs
20:45 Norwich City vs Aston Villa
21:00 Crystal Palace vs Southampton

Środa, 15 grudnia
21:00 Chelsea vs Everton
21:00 Liverpool vs Newcastle
21:00 Man City vs Leeds

Sobota, 18 grudnia
Aston Villa vs Burnley
Everton vs Leicester City
Leeds vs Arsenal
Manchester United vs Brighton
Newcastle vs Man City
Southampton vs Brentford
Spurs vs Liverpool
Watford vs Crystal Palace
West Ham vs Norwich City
Wolves vs Chelsea

Sobota, 26 grudnia
Aston Villa vs Chelsea
Brighton vs Brentford
Burnley vs Everton
Liverpool vs Leeds
Man City vs Leicester City
Newcastle vs Manchester United
Norwich City vs Arsenal
Spurs vs Crystal Palace
West Ham vs Southampton
Wolves vs Watford

Wtorek, 28 grudnia
Arsenal vs Wolves
Brentford vs Man City
Chelsea vs Brighton
Crystal Palace vs Norwich
Everton vs Newcastle
Leeds vs Aston Villa
Leicester vs Liverpool
Manchester United vs Burnley
Southampton vs Spurs
Watford vs West Ham

Sobota, 1 stycznia
Arsenal vs Man City
Brentford vs Aston Villa
Chelsea vs Liverpool
Crystal Palace vs West Ham
Everton vs Brighton
Leeds vs Burnley
Leicester vs Norwich
Manchester United vs Wolves
Southampton vs Newcastle
Watford vs Spurs

Sobota, 15 stycznia
Aston Villa vs Manchester United
Brighton vs Crystal Palace
Burnley vs Leicester
Liverpool vs Brentford
Man City vs Chelsea
Newcastle vs Watford
Norwich vs Everton
Spurs vs Arsenal
West Ham vs Leeds
Wolves vs Southampton

Sobota, 22 stycznia
Arsenal vs Burnley
Brentford vs Wolves
Chelsea vs Spurs
Crystal Palace vs Liverpool
Everton vs Aston Villa
Leeds vs Newcastle
Leicester vs Brighton
Manchester United vs West Ham
Southampton vs Man City
Watford vs Norwich

Wtorek, 8 lutego
20:45 Aston Villa vs Leeds
20:45 Brighton vs Chelsea
20:45 Burnley vs Manchester United
20:45 Norwich vs Crystal Palace
20:45 West Ham vs Watford
20:45 Wolves vs Arsenal

Środa, 9 lutego
20:45 Newcastle vs Everton
20:45 Spurs vs Southampton
21:00 Liverpool vs Leicester
21:00 Man City vs Brentford

Sobota, 12 lutego
Brentford vs Crystal Palace
Burnley vs Liverpool
Chelsea vs Arsenal
Everton vs Leeds
Leicester vs West Ham
Manchester United vs Southampton
Newcastle vs Aston Villa
Norwich vs Man City
Spurs vs Wolves
Watford vs Brighton

Sobota, 19 lutego
Arsenal vs Brentford
Aston Villa vs Watford
Brighton vs Burnley
Crystal Palace vs Chelsea
Leeds vs Manchester United
Liverpool vs Norwich
Man City vs Spurs
Southampton vs Everton
West Ham vs Newcastle
Wolves vs Leicester

Sobota, 26 lutego
Arsenal vs Liverpool
Brentford vs Newcastle
Brighton vs Aston Villa
Chelsea vs Leicester
Crystal Palace vs Burnley
Everton vs Man City
Leeds vs Spurs
Manchester United vs Watford
Southampton vs Norwich
West Ham vs Wolves

Sobota, 5 marca
Aston Villa vs Southampton
Burnley vs Chelsea
Leicester vs Leeds
Liverpool vs West Ham
Man City vs Manchester United
Newcastle vs Brighton
Norwich vs Brentford
Spurs vs Everton
Watford vs Arsenal
Wolves vs Crystal Palace

Sobota, 12 marca
Arsenal vs Leicester
Brentford vs Burnley
Brighton vs Liverpool
Chelsea vs Newcastle
Crystal Palace vs Man City
Everton vs Wolves
Leeds vs Norwich
Manchester United vs Spurs
Southampton vs Watford
West Ham vs Aston Villa

Sobota, 19 marca
Aston Villa vs Arsenal
Burnley vs Southampton
Leicester vs Brentford
Liverpool vs Manchester United
Man City vs Brighton
Newcastle vs Crystal Palace
Norwich vs Chelsea
Spurs vs West Ham
Watford vs Everton
Wolves vs Leeds

Sobota, 2 kwietnia
Brighton vs Norwich
Burnley vs Man City
Chelsea vs Brentford
Crystal Palace vs Arsenal
Leeds vs Southampton
Liverpool vs Watford
Manchester United vs Leicester
Spurs vs Newcastle
West Ham vs Everton
Wolves vs Aston Villa

Sobota, 9 kwietnia
Arsenal vs Brighton
Aston Villa vs Spurs
Brentford vs West Ham
Everton vs Manchester United
Leicester vs Crystal Palace
Man City vs Liverpool
Newcastle vs Wolves
Norwich vs Burnley
Southampton vs Chelsea
Watford vs Leeds

Sobota, 16 kwietnia
Aston Villa vs Liverpool
Everton vs Crystal Palace
Leeds vs Chelsea
Manchester United vs Norwich
Newcastle vs Leicester
Southampton vs Arsenal
Spurs vs Brighton
Watford vs Brentford
West Ham vs Burnley
Wolves vs Man City

Sobota, 23 kwietnia
Arsenal vs Manchester United
Brentford vs Spurs
Brighton vs Southampton
Burnley vs Wolves
Chelsea vs West Ham
Crystal Palace vs Leeds
Leicester vs Aston Villa
Liverpool vs Everton
Man City vs Watford
Norwich vs Newcastle

Sobota, 30 kwietnia
Aston Villa vs Norwich
Everton vs Chelsea
Leeds vs Man City
Manchester United vs Brentford
Newcastle vs Liverpool
Southampton vs Crystal Palace
Spurs vs Leicester
Watford vs Burnley
West Ham vs Arsenal
Wolves vs Brighton

Sobota, 7 maja
Arsenal vs Leeds
Brentford vs Southampton
Brighton vs Manchester United
Burnley vs Aston Villa
Chelsea vs Wolves
Crystal Palace vs Watford
Leicester vs Everton
Liverpool vs Spurs
Man City vs Newcastle
Norwich vs West Ham

Niedziela, 15 maja
Aston Villa vs Crystal Palace
Everton vs Brentford
Leeds vs Brighton
Manchester United vs Chelsea
Newcastle vs Arsenal
Southampton vs Liverpool
Spurs vs Burnley
Watford vs Leicester
West Ham vs Man City
Wolves vs Norwich

Niedziela, 22 maja
17:00 Arsenal vs Everton
17:00 Brentford vs Leeds
17:00 Brighton vs West Ham
17:00 Burnley vs Newcastle
17:00 Chelsea vs Watford
17:00 Crystal Palace vs Manchester United
17:00 Leicester vs Southampton
17:00 Liverpool vs Wolves
17:00 Man City vs Aston Villa
17:00 Norwich vs Spurs


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United negocjuje z Milanem obowiązek wykupu Dalota
Następny news »
Manchester United skłonny zapłacić Cristiano Ronaldo 17 milionów funtów za sezon

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (367)


DaredevilUtd: Co za nudny mecz :/
» 18 czerwca 2021, 16:51 #349
Tom535: Jaki wynik będzie najkorzystniejszy dla nas?
» 18 czerwca 2021, 16:23 #348
KOw11alMUN: Niestety wynik jest najgorszy jaki mógłby być... Jak przegramy z Hiszpanią to tracimy matematyczne szanse na awans. A jakby Szwecja przegrała bądź zremisowała to moglibyśmy jeszcze przegrać z Hiszpanią i liczyć na cud, że wysoko byśmy wygrali ze Szwedami a tak to pomyłka w Sevilli= odpadnięcie
» 18 czerwca 2021, 17:10 #347
sisinho: @KOw11alMUN

I byłaby nadzieja na tylko 3 miejsce w razie dobrego wyniku ze szwecją (bo może same 3 pkt nie starczą), natomiast teraz wymogiem jest remis i wygrana, ale wtedy daje to 2 miejsce.
» 18 czerwca 2021, 21:33 #346
Diabelski97: Raphael Varane ogłosi swoje odejście z Realu Madryt po zakończeniu EURO 2020.

Źródło: Sergio Quirante - Tier 1 dla Realu
» 18 czerwca 2021, 16:09 #345
Tom535: Fajna ta Szwecja. Taka nie mocna.
» 18 czerwca 2021, 16:01 #344
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 15:56

Haha, ale angole w studio dalej pompują balonik. Opinie pokroju, nie zmienia się wygranego składu, oni zagrali tak dobrze przeciwko Chorwacji itp. itd. To ledwo wywalczone 1:0 było świetna gra? Masakra
» 18 czerwca 2021, 15:55 #343
KalinaRIP: nie stracili bramki z mocna druzyna jaka jest Chorwacja wiec tak, gra byla swietna :)
» 18 czerwca 2021, 17:38 #342
starman31: Co znaczy jak Szpakowski mowi ze ktos ma wybory?ci pilkarze gdzies kandyduja?
» 18 czerwca 2021, 15:40 #341
Carlitozz: Ma do kogo podać.
» 18 czerwca 2021, 16:10 #340
mikon70: Ja uważam, ze jedni są warci drugich w kwestii Lukaku. Chodzi mi o tych, co go gloryfikują i tych, którzy go sprowadzają do poziomu żałosnego piłkarza, który według nich jest zwykłym klocem.
» 18 czerwca 2021, 15:34 #339
nieeeeeeee: Jak dla mnie sprawa prosta Lukaku to dobry piłkarz jednak u nas sobie nie poradził.
» 18 czerwca 2021, 15:50 #338
Himself: Wrócił Lindelof xd
» 18 czerwca 2021, 15:05 #337
DaredevilUtd: Wrócił himself XD
» 18 czerwca 2021, 15:25 #336
Pyra: Nie wiem ale się domyślam.
Tylko na stronie United Lukaku jest przedstawiany jako drewno, nie pasujący do taktyki itp.
Wystarczy wejść na dowolną stronę piłkarską i każdy, ale to każdy widzi, że to jest TOP i wystarczy tylko dać mu grać.

Ale jak ktoś chce się przyczepić to zawsze się przyczepi, ja wiem jedno, sprzedaliśmy top5 napastników w kwiecie wieku za 10M mniej niż go kupiliśmy.

Tak samo żałowałem odejścia Van Nisteloorya i tak samo cieszę się z każdego meczu Cavaniego, po prostu od razu widać który napastnik budzi respekt u obrońców, Martial to pośmiewisko na "9".
» 18 czerwca 2021, 12:43 #335
NoName: Poszperaj w archiwum na fcinter pe el i zobacz co pisali kibice Interu, gdy odpadali z LM.
» 18 czerwca 2021, 12:52 #334
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 12:54

Lukaku nie grał wystarczająco dobrze w United za cenę jaką za niego dali. Belg nawet nie bił się o koronę króla strzelców PL, zresztą w Seria A też jakoś nie może powalczyć o korone...Nie twierdze że Lukaku to nie top napastników, tylko szkoda że w MU tego nie pokazywał.
» 18 czerwca 2021, 12:54 #333
Klimaa: U nas się po prostu nie sprawdził. Takie sytuacje mają po prostu miejsce. Ale ogólnie to dobry zawodnik - ciekawe czy powróci kiedyś do Anglii.
» 18 czerwca 2021, 13:29 #332
Pyra: U nas to i Ibra nie walczył o koronę.
» 18 czerwca 2021, 13:39 #331
nieeeeeeee: Ibra grał w sezonie 16/17 6 miejsce a Lukaku 17/18 2 miejsce i 18/19 6 miejsce
» 18 czerwca 2021, 13:50 #330
Piotrek1991d: Akurat Ibrahimovic to mialby duzo wiecej goli u nas gdyby nie kontuzja ktora wyeliminowala go z gry na dlugi czas
» 18 czerwca 2021, 14:08 #329
mikiartur: Ja tam nie żałowałem odejścia RVN skoro potem 3 sezony z rzędu zdobylismy mistrza.
» 18 czerwca 2021, 14:30 #328
Pyra: A Real z nim w składzie zdobył mistrza w 2007 i 2008 także to nie był główny czynnik braku naszych sukcesów.
» 18 czerwca 2021, 14:45 #327
Himself: Większość piłkarzy do nas przychodzących w ostatnich latach znacznie obniża loty ...Lukaku to top napastników co potwierdzal już w PL i teraz w Interze
» 18 czerwca 2021, 15:07 #326
Pyra: Piotrek, czyli chcesz mi powiedzieć, że w sezonie 16/17 Ibra grając 28 spotkań i strzelając 17 bramek miał szansę na koronę króla strzelców kiedy Harry Kane zdobył 29 goli w 30 występach?
Jeżeli tak to szacun.
Od czasów RvP nikt nawet nie zbliżył się u nas do korony a to jest główny czynnik braku sukcesów.
» 18 czerwca 2021, 15:56 #325
Piotrek1991d: Nie chcialem powiedziec ze mial szanse aby zostac krolem strzelcow tylko ze do momentu odniesienia kontuzji gral dobrze i gdyby nie to strzelilby z pewnoscia jeszcze gole czy to w Premier League czy w LE
» 18 czerwca 2021, 18:47 #324
NoName: Fred z asystą w meczu z Peru.
» 18 czerwca 2021, 11:40 #323
Dejfmi: Fred znowu w podstawie? Na ławie Casemiro? Taśmy na trenera

Asysta? Pewnie przypadek
» 18 czerwca 2021, 12:07 #322
Abstrahujacy: Najgorsze, że ten brazylijski WFista nie czyta DP i nie wie jak słaby jest Fred
» 18 czerwca 2021, 12:15 #321
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 12:32

Ludziska, nie o tego Freda chodzi !!
Piszecie bzdury !!
Gdzie on by grał w reprezentacji Brazylii.
Chodzi o innego Freda, o tego Freda, który gra w barwach Fluminense, a kiedyś grał w Lyonie.
Przestańcie zakłamywać rzeczywistość.
» 18 czerwca 2021, 12:32 #320
SmokuUtd: Jeśli obejrzycie sobie tą asystę, to będziecie wiedzieć, że to nie było nic nadzwyczajnego... ;)
» 18 czerwca 2021, 12:36 #319
Dejfmi: no pisałem, że przypadek
» 18 czerwca 2021, 12:47 #318
mikon70: Zobaczymy, jak wróci piłka klubowa i szybko wam się zmieni punkt widzenia;)
» 18 czerwca 2021, 12:49 #317
DevoMartinez: Na ME to i James zamiata i mimo, że lubie chłopaka to nie jest to poziom zawodnika pierwszego składu dla takiego klubu jak Utd. Tak samo jak i Fred.
» 18 czerwca 2021, 13:48 #316
Abstrahujacy: Devo to czemu Klich albo Lewy nie wymiatają na tym Euro skoro podnosi sztucznie poziom? Obaj są gorsi od Daniela Jamesa?
» 18 czerwca 2021, 14:02 #315
DevoMartinez: A czemu mieliby wymiatac? Euro nie jest żadnym wyznacznikiem świetności bądź słabości piłkarza.
» 18 czerwca 2021, 14:25 #314
mikiartur: dla mnie EURO jest wyznacznikiem mentalności piłkarza. I zauważcie że w każdej ekipie innej niż Polska lider danego zespołu umie liderować tej ekipie i ją prowadzić. W Polsce trochę w tym problem jest.
» 18 czerwca 2021, 14:32 #313
dzieniolas11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 14:45

Seszele to masz Fred sprawdź na FlashScore
» 18 czerwca 2021, 14:44 #312
Dejfmi: dzieniolas to na pewno nie nasz Fred, nasz ani nie gra w podstawie ani nie asystuje
» 18 czerwca 2021, 14:50 #311
mikon70: Euro to wyznacznik mentalności? No tak, szczególnie Renato Sanches. Świetne euro we Francji, żeby potem się spalić w Bayernie i na wypożyczeniach.
» 18 czerwca 2021, 15:32 #310
wefme: Dania wczoraj mega mecz zagrała, na papierze gorszy skład a nawet w obliczu 2 straconych goli dalej szarpali i mogli wyciągnąć na 2-2 pod koniec. Widać serducho.
» 18 czerwca 2021, 08:26 #309
Vainte: Sancho z Rashem trzyma na kadrze więc myślę że jako zawodnik on sam by chciał powrotu do Anglii. Problemem jest Borussia. W sumie to Dembele tez poszedl do Barki za chora kase A wiemy że jakoś mu nie idzie tam. Mimo wszystko przydałoby się sypnac groszem i skonczyc temat skrzydła. Cena za Trippiera trochę odstrasza, zobaczymy jak dzis zagra. Ten Damsgaard wczoraj fajnie wyglądał z Danii.
» 18 czerwca 2021, 08:12 #308
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 06:10

Przy śniadaniu uświadomiłem sobie że to już całe 8 lat mineło od czasu jak popadliśmy w piłkarski niebyt wraz z odejściem sir Alexa.
Czy 1x FA cup, 1x Puchar Ligi i 1xLiga Europy w 8 lat to jest dużo? I to jeszcze powinniśmy całować Mou po rękach że przyszedł na chwilkę i przyprowadził Zlatana bo by i większości z tego nawet nie było.
W ostatnich latach jak za komuny robimy plany 3-5-7 letnie aby wygrać cokolwiek. Powoli, cegiełka do cegiełki. Jeszcze nie w tym roku, może za 2 lata...

Staramy się uniknąć zjawiska hypernovej jak w Chelsea - wielkie zakupy-nowy menager-mistrzostwo Anglii lub LIga Mistrzów-repeat.
Gardzimy też przykładem City - bo wyhodowana na petrodolarach - całe ich mistrzostwa Anglii co roku nie są nic warte, tego genialnego Pepa przecież też sobie kupili...
Nie... My wolimy robić wielkie zakupy i odkładać na lokatę jak w banku.
Z ułańskim uporem myślimy ,że jak sobie już uzbieramy tą super kadrę po 10 latach (i nie -połowa z nich wcale nie zdaży się zestarzeć przy okazji) to inne drużyny wtedy klękną przed nami i oddadzą to co prawowicie nasze. Może jeszcze przeproszą przy okazji.

Tymczasem jedyne co się zgadza w ostatnich 8 latach to stan kont naszych pseudo-amerykańskich właścicieli.
Pędzimy w kolejny rok z menagerem, który mimo że zawiesza się i dostaje rozwolnienia w każdym finale to jest super kolesiem i ma DNA UNITED.
Z ludziami od transferów, którzy w ostatnie wakacje 2 miesiące dzień w dzień negocjowali transfer Sancho i ustalili wszystko. Zapomnieli sie tylko zapytać sprzedającego klubu o cenę zawodnika i wyszło trochę dziwnie.
Trudno -mają kolejne 2 miesiące w tym roku- ludzi już znają , spędzą miłe wakacje razem. Potem i tak zapłacimy 100-110mln w sumie tak jak to miało być w oryginale rok temu. No chyba że pokażemy twardzieli, obrócimy się na pięcie i kupimy kuzyna Peleistriego z Urugwaju i kilku nowych nielegalnych uchodźców.
Po Sancho zawsze można wrócić za rok.

Jeśli nie zdobędziemy nic do 10-tej rocznicy to nic się nie dzieje - może 15-ta albo 20-ta będzie bardziej łaskawa.
» 18 czerwca 2021, 06:09 #307
DjTED: Twoje 9 na ostanich 10 postow to jeczenia...
» 18 czerwca 2021, 06:15 #306
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 06:25

@DjTED cisza międzysezonowa jest to i pojęczeć można, chyba że już większość z kibiców wyrobiło sobie zespół maltretowanej żony przez ostanie 8 lat.
» 18 czerwca 2021, 06:23 #305
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2021 07:09

To nie jecz na razie. Mamy euro. Nasi grają na razie świetnie. Linde gracz meczu . Pogba zdemolowal Niemców. Bruno rządzi i dzieli. James biega prawie najszybciej. Lapmy jakieś pozytywy
» 18 czerwca 2021, 07:08 #304
MixEx: strumik zgadzam sie w 100%. Moze podświadomie chcemy zeby bylo dobrze mowimy sobie moze wreszcie ten Ole ale prawda jest taka ze krecimy sie jak bączek niby tam o coś gramy, niby walczymy, niby transfery gadamy o progresie a tak na prawde jest on iluzoryczny bo co z tego ze my pójdziemy krok na przod jak ten krok zrobia tez nasi rywale.
» 18 czerwca 2021, 11:45 #303
mikiartur: a to co nie mamy w ogóle robić kroków do przodu bo robią też to nasi rywale? Nie rozumiem tego rozumowania
» 18 czerwca 2021, 14:33 #302
MixEx: Krok w przód nic nie daje jezeli nasi rywale robia to samo. Czego tu nie rozumieć?
» 19 czerwca 2021, 01:56 #301
MixEx: Po za tym co z tego ze United zrobi krok w przód jak takie City robi od razu dwa. Dlaczego dwa? Bo City zrobi transfery ale ma tez trenera ktory jest geniuszem na skale swiatowa. Dlatego krecimy sie jak bączek.
» 19 czerwca 2021, 01:59 #300
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 23:32

Macedonia poleciala z Euro , ale mimo wszystko nie maja sie czego wstydzic. Na razie 2 bramki do tego walka z silnieszymi reprami. Jak na pierwszy wystep na Euro to wstydu nie ma. No i ten Pandew
» 17 czerwca 2021, 23:31 #299
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 22:51

Idealnie mi wszedł ten mecz od strzelca bramki po wynik! Brawo Holandia ładny mecz.
» 17 czerwca 2021, 22:51 #298
DjTED: Dzisiaj Holandia bardzo dobry mecz
» 17 czerwca 2021, 22:43 #297
SickRabbit: Z Holandii najbardziej mi imponuje F. de Jong, jest świetny z piłką przy nodze i podania też wypieszczone. Ogląda się jego grę bardzo przyjemnie, nazwałbym ją elegancką.
» 17 czerwca 2021, 22:33 #296
PiesekLeszek: To jest prawdziwy lider Holandii. Odnalazł by się w każdej drużynie.
» 17 czerwca 2021, 22:37 #295
DEPE: Najlepszy pomocnik ubieglego sezonu w Hiszpanii. Przy Koemanie niesamowicie sie rozwinął.
» 17 czerwca 2021, 23:23 #294
Mariano88: Garść informacji od Romano:
1) Deal z Sancho bardzo zaawansowany, oficjalny news do 3 tygodni.
2) Zła wiadomość dla tych co uważają DM jako priorytet. Dla United to ostatnia pozycja na liście priorytetów. Nawet prawa obrona jest wyżej, choć i mnie to dziwi. Rice na liście, ale żaden priorytet. Zero wzmianki ws innych nazwisk.
3) Lista CB ma kilka nazwisk, dlatego, że nie wiadomo ile zostanie kasy po transferze Sancho. Na szczycie listy Varane, potem Kounde, ale niewykluczone kolejne opcje. Wszystko zależy od Sancho.
4) Atletico nie zejdzie z ceny za Trippiera, albo 40 euro albo nie sprzedadzą.
5) Nic się nie dzieje ws. Pogby, decyzja ma być podjęta po euro. Bez względu na to czy przedłuży kontrakt czy nie, raczej zostanie u nas na kolejny sezon.
6) Van de Beek zostaje.
7) Nic się nie dzieje ws Ramosa, Ronaldo, Kane'a czy Saul Nigueza. Może się to zmieni po euro.
8) zadnej wzmianki ws napastników.
» 17 czerwca 2021, 22:15 #293
AUDIoooo: Czyli stabilnie :)
» 17 czerwca 2021, 22:24 #292
Mariano88: Zapomniałem o najważniejszym, w trakcie wywiadu ani razu nie padło nazwisko Grealish, sialalalalala
» 17 czerwca 2021, 22:43 #291
KanjoUnited: Trippier za 40 euro?
Brać i się nie zastanawiać
» 17 czerwca 2021, 23:21 #290
PastaDoCiasta: 31 latek z rocznym kontaktem który ponoć marzy o przejściu do nas, nie grał 10 tygodni na pozycję którą mamy dobrze obsadzoną za 40 mln funtów? Brać póki się nie rozmyślili
» 17 czerwca 2021, 23:31 #289
Mariano88: PastaDoCiasta, czy sarkazm to Twoje drugie imię?
» 17 czerwca 2021, 23:35 #288
PastaDoCiasta: Trzecie, to z bierzmowania
» 17 czerwca 2021, 23:36 #287
Kilerek7: Czyli cały hajs pójdzie na Sancho który powinien być klepniety rok temu. Zostanie kasa na średniego stopera i może uda się klepnąć 30 latka na ławkę. Pogba za rok odejdzie za darmo, normalnie jest moc.
» 17 czerwca 2021, 23:49 #286
Mariano88: Kilerek7, pewnie United też wolałoby aby Borussia i Atletico zeszło z ceny a Pogba podpisał nowy kontrakt
» 18 czerwca 2021, 00:11 #285
huxx2: 9) Wesley Sneijder na celowniku United
» 18 czerwca 2021, 03:09 #284
sturmik: Nic to - jeszcze z miesiąc tych postów o Sancho i Varanach a potem u nas Ben White, ktoś za darmo i ze 2 panic buy po 20 mln za no-name chłopaków po 17 lat w ostatnie 2 dni.
Czyli ''na zachodzie bez zmian''.
» 18 czerwca 2021, 05:08 #283
IntruZ9: Boże jakie tu są chorągiewki...lukaku strzeli...Bóg jak mogliśmy go sprzedać,trzeba odkupić...lukakau zmarnuje,noooo drewno....depay strzela,pytania i pierwokup (facepalm) depay nie strzela...boooze jak dobrze że został martial a nie depay.jak wieje tak gadacie
» 17 czerwca 2021, 21:54 #282
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 22:06

Polaczek zawsze madry tam gdzie go nie ma ;D

dzis wiatr wieje w strone Lukaku ;D
» 17 czerwca 2021, 22:04 #281
mikiartur: W ogóle tak sprawdziłem z ciekawości i okazuje się że mieliśmy 5 drużyną która straciła najmniej goli w sezonie. Wynik i tak o wiele gorszy niż sezon wcześniej ale w porównaniu z całą ligą to aż tak źle nie jest.
» 17 czerwca 2021, 21:49 #280
szczecinianin: @mufcMPB

Leicester just done a deal in a day while we’re sat here waiting for the grass to grow. We’re barely even heavily linked to anyone. Sancho and Trippier at a stand-still. This is boring.

Nie mogę się nie zgodzić. Brutalna prawda. Inni działają, wzmacniają się, Euro to nie wymówka. Wijnaldum i Donnarumma podpisują kontrakty z PSG będąc na turnieju, Rodrigo De Paul podczas Copa America wzmacnia Atletico. Nie, moi kochani. To nie wina Euro. Po prostu Glazer z tym wsparciem znów nas okłamał a Matt Judge nie potrafi zaklepać nawet piłkarza z Ekstraklasy. I póki te pionki są na OT (bo Mourtough i Fletcher to tylko marionetki) to porządku na rynku nie będzie. Ahhh te czasy, gdy już 1 lipca w naszych barwach był Anderson, Nani, Owen H.... gdzie te czasy się podziały? dziś żydzenie o KAŻDY funt.
» 17 czerwca 2021, 21:49 #279
mikiartur: wy naprawdę myślicie że oni zrobili ten transfer w jeden dzień skoro dziś plotki się pojawiły ?XD Dajcie pany spokój xd
» 17 czerwca 2021, 21:56 #278
Robert3344: Trochę zbyt surowo oceniasz działania united. Nie jest dobrze, ale i tak źle jak piszesz też nie jest. To nie jarmark, że wybierasz i kupujesz. To są poważne pieniądze, a nie co tam 20mln w tą czy w tą. Co jeżeli akurat te 10-20 mln zadecyduje o tym, że Ole nie dostanie kolejnego dobrego piłkarza? Nie wiadomo co się dzieje za kulisami. Ja myślę, że są już na prawdę blisko zaklepania Sancho, ale to nie może być też tak, że płacimy jak jelenie wszystko co sobie wyobrazi Watzke. Jeżeli od razu po Euro Sancho nie będzie zaklepany no to wtedy można coś zacząć narzekać. Może też narazie niczego nie ogłaszają, żeby nie robić za dużego szumu? Wszystko się okaże w najbliższym miesiącu.
» 17 czerwca 2021, 21:58 #277
Dejfmi: Wijnaldum i Donnaruma to byli praktycznie wolni zawodnicy także nic dziwnego - prosty temat

Co do De Paula Udinese chciało 40mln - pierwsza oferta Atletico - 20mln - gdyby zrobiło to United już zapewne mówilibyśmy już o zbłaźnieniu. Ugrali 5 mln - oczywiście oficjalki jeszcze nie ma ale pewnie będzie po turnieju (załatwiali ten transfer kilka tygodni). Poza tym gotówkowo jakiś większy transfer zrobił chyba jedynie Liverpool ale co ciekawe wystarczyło wpłacić klauzule także transakcja raczej mało skomplikowana.

Nie oczekujcie żadnej oficjalki Sancho przed odpadnięciem Anglii - to by wywróciło cały turniej do góry nogami, cała uwaga od razu poleciałaby w stronę transferu.

Jednak wydaje mi się, że na tym rynku zbyt wiele się nie dzieje. Są jakieś drobne strzały piłkarzy którzy mają wolne za niewielkie kwoty.
» 17 czerwca 2021, 22:11 #276
mikiartur: ja jeszcze rozumiałbym te narzekania jakby to był sierpień/połowa sierpnia zaraz przed startem sezonu. Ale to jest kurna połowa czerwca !! EURO nawet nie jest w połowie a i Copa America ledwo zaczęła się rozgrywać. EURO trwa do 12 lipca, Copa America trwa do 10 lipca. A nawet złoty puchar concacaf będzie trwał między 10 lipca a 1 sierpnia. Prawie 4 tyg. do końca tych turniejów. Bądźcie trochę bardziej cierpliwi. Cierpliwość popłaca. Nawet do powrotu do treningów MU jest jeszcze prawie 2 tygodnie jak nie więcej.
» 17 czerwca 2021, 22:13 #275
SmutnyGrabarz: mikiartur

dziwisz sie? Przyjdzie polowa sierpnia i bedzie to samo, czyli cisza i pozniej transfery na huuraa typu Sarr i King albo Evans.
» 17 czerwca 2021, 22:35 #274
mikiartur: Tego nie wiemy
Dajmy im szanse
Każdy na nią zasługuję hahaha
» 17 czerwca 2021, 22:58 #273
PastaDoCiasta: Szczecina zawracasz z drogi RiGCzu. "Inni działają, wzmacniają się, Euro to nie wymówka" - ok to kto z top6 kogo już kupił?
» 17 czerwca 2021, 23:32 #272
PiesekLeszek: Depay z taką grą udowadnia, że lepszy od Martiala nie jest i zbytnio się nie rozwija. Piszę to z perspektywy kilku ostatnich meczów Holendrów bo im kibicuję.
» 17 czerwca 2021, 21:48 #271
Abstrahujacy: Pierwokup potrzebny na wczoraj! Ten diament nigdy nie powinien był opuścić Old Trafford.
W klubie z lepszej ligi, jakim jest Lyon, pokazuje pełnie swojej klasy.
» 18 czerwca 2021, 11:37 #270
mcscotyy: Depay ale pudło :D
» 17 czerwca 2021, 21:40 #269
HillsHaveEyes: jak karnego strzelil to siedziales cicho ;D
» 17 czerwca 2021, 21:46 #268
mikiartur: Co nie zmienia faktu że takie setki po prostu się strzela i koniec xd
» 17 czerwca 2021, 21:48 #267
HillsHaveEyes: powiedz to Fernando Torresowi na koniec ;D
» 17 czerwca 2021, 22:02 #266
mcscotyy: Strzelić karnego to nie jest wyczyn, przestrzelić na pusta z 4 metrów to wyczyn ;)
» 17 czerwca 2021, 23:03 #265
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 23:17

De Gea by sie z toba nie zgodzil ;D
» 17 czerwca 2021, 23:16 #264
Robert3344: Dla fanów lukaku małe przypomnienie na filmiku youtube.com/watch?v=9NiumzzcmEI. Przypomnę również, że Lukaku grał u nas totalną padlinę, piłka odbijała się od drewna, nie potrafił grać tłem do bramki, marnował bardzo ważne sytuacje i machał łapami na każdego. A odszedł, bo złapał focha, że Ole go wystawił na prawym skrzydle w jednym meczu i primadonna się obraziła. Nawet na zgrupowanie przedsezonowe nie zjechał wielki pan profesjonalista i udawał, że go nie ma. Mi tam go nie żal. Niech się mu wiedzie w interze, niech tam sobie macha łapami na kolegów i niech rozpycha tych biedaczków z włoskiej ligi. Dla mnie jest jednym z największych rozczarowań w tym klubie, ale chociaż ładnie na nim zarobiliśmy.
» 17 czerwca 2021, 21:38 #263
MixEx: youtube.com/watch?v=5wG_Nwu-PpU

youtube.com/watch?v=RorB0U2VL34&ab_channel=AnastasioProductionsAnastasioProductions

Dla fanów Messiego i Ronaldo małe przypomnienie :)
» 17 czerwca 2021, 21:45 #262
mikiartur: Filmikami bym się nie sugerował. Z każdego piłkarza na yt można zrobić albo świetnego gracza albo totalną porażkę.
» 17 czerwca 2021, 21:47 #261
Robert3344: Ja akurat tak zapamiętałem Lukaku w United jak na tych filmikach. Pamiętam doskonale te pudło z tottkami czy główka ze Swansea i wiele wiele innych.
» 17 czerwca 2021, 21:49 #260
PogbaKingOfMANU: Taki filmik można zrobić z każdym, kwestia urywek korzystnych lub nie. Tymczasem Lukaku i tak zapisał się w historii najlepszych strzelców wszechczasów premier league (21 miejsce), w lidze włoskiej też wykręca liczby i poprowadził klub do wyników, w reprze też jest zawsze kluczowym graczem i tylko dziś (gdzie wg ekspertufff dp był beznadziejny i został wyjaśniony) zgarnął motm. Więc jak to mówią: psy szczekają, a karawana idzie dalej
» 17 czerwca 2021, 22:07 #259
mikiartur: Lukaku chciał odejść i odszedł. Dobrze dla niego że wyraźnie odżył w Interze. A z newsów:


Ole Gunnar SolskjĂŚr is looking to add a centre back, a central midfielder, a right winger and a striker to his squad this summer, although he is also considering the possibility of signing Kieran Trippier. [
@TimesSport]

It is unlikely that #mufc will make a move for Sergio Ramos, who wants a two-year contract worth more than ÂŁ200,000 a week. [
@TimesSport]

Ramos’s exit has caused Pérez to rethink his approach regarding the future of Varane, who he was willing to cash in on. Varane has stated that he wants to leave the club — However, Ramos’s departure means Carlo Ancelotti wants to extend his contract. [@TimesSport]

From Italy: Manchester United are reportedly ready to invest €45m to sign Atalanta’s Cristian Romero

For the first time, all parties seem optimistic that a deal can be done for Jadon Sancho. Negotiations ongoing on how to reach the €95m using add-ons and a suitable payment structure #mulive [
@FabrizioRomano,@StretfordPaddck]

Donny van de Beek's agent says the rumours of him leaving #mufc are "complete bulls**t". He has already spoken with SolskjĂŚr about next season. He just has to get fit quickly so he is ready for day one of pre-season #mulive [vi]

Więc tyle jeśli chodzi o pogłoski dot. Donnyego. Nie wiem jaki poziom rzetelności większości tych źródeł ale takie coś znalazłem. A odnośnie pierwszego tweeta no to tak chyba myśli większość albo każdy kibic MU. Czy wszystkich się ich uda, tego nie wiem. Ale uważam że 3 transfery dadzą radę. A takie okienko: Ronaldo, Sancho Varane/Torres i jakiś śp (6tka najlepiej) to wiadomo trochę science fiction XD ale mega byłbym zadowolony z takiego okienka. Wręcz to byłoby moje wymarzone okienko xd
» 17 czerwca 2021, 21:31 #258
Wirus: Chętnie zobaczyłbym znowu Depay'a w naszej koszulce. Widać, że okrzepł, nie gra samolubnie i umie wziąść na siebie ciężar gry. 100x wolałbym Memphisa niż Martiala.
» 17 czerwca 2021, 21:30 #257
DaredevilUtd: Gorszy od Martiala nie będzie. Pewnie Francuz jak od nas odejdzie to też weźmie się za siebie i ludzie będą chcieli go spowrotem. Szkoda, że przychodząc do nas i dostając duże tygodniowki, zawodnicy przestają grać, bo im przestaje zależeć.
» 17 czerwca 2021, 21:31 #256
mikiartur: W sumie coś w tym jest że zamiast Martiala byłby spoko ale ogólnie nie wiemy jakby było u niego z regularnością.
» 17 czerwca 2021, 21:32 #255
mikon70: Ja za to żadnego bym nie wolał w takim rozmyślaniu. Jeden to spacerowicz, a drugi to nieudana holenderska wersja Neymara.
» 17 czerwca 2021, 22:39 #254
szczecinianin: Patson Daka w Leicester, potwierdza Romano. Świetny transfer Lisów!
» 17 czerwca 2021, 21:29 #253
mikiartur: Tu się zgodzę. Gościu na niezłego dzika się zapowiada. I jak wypali to Leicester go sprzeda za koło 80-100mln. Szkoda że nie próbowaliśmy go ściągnąć ale wole go w Lisach niż żeby do Arsenalu albo Liverpoolu szedł hahaha a podobno było jakieś rozmowy jego z LFC i Arsenalem
» 17 czerwca 2021, 21:34 #252
artix206: Czy świetny to się okaże..
» 17 czerwca 2021, 22:07 #251
mikifiki: Wyobraźcie sobie, jaki tutaj byłby lament po meczach rep. Francji, jeśli sezon lub dwa sezony temu sprzedalibyśmy Pogbę, a on przecież w kadrze tak wymiata. Choć w przypadku Francuza lament jest chyba bardziej taki, że brak nam "czyściciela" pokroju Kante.
» 17 czerwca 2021, 21:24 #250
Lukkey0: A Ci znowu o tym Lukaku xD
» 17 czerwca 2021, 20:20 #249
GoForWin: Luke88 płakał(ze śmiechu) jak czytał :D
» 17 czerwca 2021, 20:23 #248
MixEx: Ja nie wiem DP ma jakiś kompleks Lukaku czy co? Statystycznie w United wychodził dobrze a nawet bardzo dobrze, nie brak mu było zaangażowania ogólnie dobry napastnik, który jak każdy marnuje sytuacje ale zawsze te minimum 15 bram na sezon pakował.
» 17 czerwca 2021, 21:35 #247
mikiartur: w ostatnim sezonie nie miał w lidze miał 12 więc mniej niż 15. Ja tam nie byłem zwolennikiem jego odejścia dopóki nie dowiedziałem się z wywiadu samego Lukaku że odszedł bo sam chciał. I sam często Ole chwalił.
» 17 czerwca 2021, 21:37 #246
MixEx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 21:43

mikiartur w ostatnim sezonie Ole wystawiał go na prawym skrzydle więc o czym my tutaj rozmawiamy? "Lukaku że odszedł bo sam chciał. I sam często Ole chwalił." Jakby Ole chciałby go na prawdę zatrzymać to by zatrzymał. Chciał postawić na Martiala i postawił co oczywiście było głupią decyzją.
» 17 czerwca 2021, 21:38 #245
mikiartur: Wystawił go w 2 meczach ligowych jeśli mnie pamięc nie myli albo w 1 ligowym i 1 pucharowym. Oba mecze wygraliśmy. A z tego co wiem to chyba wynik drużyny jest najważniejszy. Ta kto albo grał na napastniku albo jak Pogba nie grał to graliśmy 4-4-2 z Lukaku i Rashfordem z przodu.
» 17 czerwca 2021, 21:46 #244
Luke88: nie płakałem tylko ręce i cycki mi opadły
nie dajcie się omamić kulaku jak daliście lata temu
» 18 czerwca 2021, 12:49 #243
Diabelski97: Oficjalnie: Ashley Young w Aston Villi.
» 17 czerwca 2021, 20:13 #242
GoForWin: Nic dziwnego. Spędził tam najlepsze lata swojej kariery(pomijając United).
» 17 czerwca 2021, 20:21 #241
DjTED: Dania moze sie pakowac
» 17 czerwca 2021, 19:56 #240
Vaxiu: Wygraja z Rosja i przejda dalej, czemu mieliby się pakować?
» 17 czerwca 2021, 20:01 #239
Piotrek1991d: Pod warunkiem ze Finlandia przegra z Belgia
» 17 czerwca 2021, 20:11 #238
DjTED: No to sytuacja jak z Polską. Ktos cos musi
» 17 czerwca 2021, 20:14 #237
sisinho: Niekoniecznie wtedy nawet awansuje bo każda druzyna ma po 3 pkt i będzie decydował bilans bramek miedzy tymi zespołami, kwestia ile bramek wpakuje Dania Rosji.
» 17 czerwca 2021, 20:49 #236
mikiartur: i ile straci Finlandia z Belgią
na razie Rosja na -2, Finlandia na 0 a Dania też na -2
Więc jakby Dania wygrała 1-0 i Finlandia przegrała 1-0 z Belgia. To 1.Belgia. 2.Finlandia 3. Dania. 4.Rosja
» 17 czerwca 2021, 21:17 #235
kckMU: De Bruyne kocur jak zwykle, perfekcyjny gość.
» 17 czerwca 2021, 19:56 #234
AUDIoooo: Ale mam ubaw czytając te kłótnie na temat Lukaku . Szpece z devilpage nie zawodzą nigdy :)

Dziękuje
» 17 czerwca 2021, 19:51 #233
NoName: Rashford: traci pilke przy kazdym kontakcie, a na koniec strzela gola
Komemtatorzy A: ten to sie nie nadaje, ciagle tylko traci pilke
Komentatorzy B: ale gola strzelil, wygrana dal.
Lukaku: traci pilke przy kazdym kontakcie, a na koniec strzela gola
Komentatorzy A i B: te same komentarze, tylko zamiana rol.
Tak juz jest ten swiat urzadzony, kazdy ma zwolennikow i antyfanow, ktorzy sie uruchamiaja w danych momentach.
» 17 czerwca 2021, 20:06 #232
H2O1994: Przecież Lukaku sam chciał odejść. Na siłę mieliśmy go trzymać?
» 17 czerwca 2021, 19:50 #231
dlabigt23: Chciał odejść bo Norweg go skreslił i nie miał go w swoim planie.
» 17 czerwca 2021, 19:51 #230
nieeeeeeee: Solskjaer nie widział go w swoich planach dlatego że Lukaku grał nie najlepiej i czy profesjonalny piłkarz zachowuje się tak jak Lukaku to robił. Jakieś wycieczki do Belgii bez zgody i wiedzy klubu który nie wiedział co się z nim dzieje. trenowanie w innych klubach nie przychodzenie na treningi pokazywanie tajnych klubowych papierów. Tak nie zachowuje się profesjonalny piłkarz.
» 17 czerwca 2021, 20:01 #229
SzarimMusty: A to nie było tak, że Norweg chciał byśmy przeszli na 2 napastników? Do tego czasu numerem 1 na N miał być Rashford ale kolejny sezon to miało być 442.

Lukaku odszedł bo strzelił focha gdy gra miała nie być pod niego. To samo było z RvN, kiedy gra przestała być pod napastnika a więcej w ofensywie mieli do zaprezentowania skrzydłowi, to się obraził i zawinął. Lukaku to typ zgrywający gwiazdę, ciesze się że odszedł.
» 17 czerwca 2021, 20:04 #228
awe: Foch - jak mowi devilpedia to zjawisko opuszczenia druzyny, na rzecz trenera, ktory chcial cie juz za wszelka cene w poprzednim klubie (Chelsea) i z miejsca robi z ciebie gwiazde ligi ktora zdobywasz, przerywajac po 9 latach hegomonie Juventusu, dzieki czemu, znowu (!) zachwyca sie toba cala Europa oczywiscie poza najwiekszymi fanami United...
» 17 czerwca 2021, 20:41 #227
nieeeeeeee: Wkleję ci to co napisałem wcześniej pod tym komentarzem:
czy profesjonalny piłkarz zachowuje się tak jak Lukaku to robił. Jakieś wycieczki do Belgii bez zgody i wiedzy klubu który nie wiedział co się z nim dzieje. trenowanie w innych klubach nie przychodzenie na treningi pokazywanie tajnych klubowych papierów. Tak nie zachowuje się profesjonalny piłkarz.
» 17 czerwca 2021, 20:43 #226
GoForWin: Nagle Lukaku jest jest zarąbisty i wielki żal, że go sprzedaliśmy? DevilPage at its finest xD
» 17 czerwca 2021, 19:47 #225
MixEx: Ja tam zawsze go żałowałem. Oddać go a postawić na Martiala to po prostu kryminał.
» 17 czerwca 2021, 19:55 #224
Dejfmi: Czemu wy się tak szarpiecie o jakieś pierdoły? :)
» 17 czerwca 2021, 19:47 #223
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:32

I jak tam kibice devilspajdż ? Lukaku to jest jednak słaby. Co chwile traci piłki , zero techniki i nawet bramki nie strzelił. Zwyczajnie był za słaby dla naszego kochanego klubu. Dobrze ze go sprzedalismy bo Martial go nakrywa czapką i to on powinien być nasza 9tką tylko jak mu sie zechce to zacznie strzelać.
» 17 czerwca 2021, 19:31 #222
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:34

Jakbyśmy oddali Jonsa do jakiejś beznadziejnej ligi typu Włoska i stał by się tam drugim Maldinim to też będziesz pisał jakieś głupoty tego typu.
» 17 czerwca 2021, 19:34 #221
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:34

Jest slaby. Zobacz chlopie ile on pilek stracil w meczu. Wszystko grane na niego bylo i co akcja to glupia strata. Wszedl Rudy i dopiero Lukaku ruszyl. (edit nadal co akcje traci). Nawet strzalu nie oddał w tym meczu
» 17 czerwca 2021, 19:34 #220
MixEx: Niezle się błaznicie nie doceniając klasy Lukaku.
» 17 czerwca 2021, 19:38 #219
sisinho: Jeszcze gdybyśmy mieli w ataku Lewandowskiego co strzela 30 bramek w sezonie to bym zrozumiał określenie że Lukaku jest słaby, my natomiast mamy paździerz pokroju Martiala i na ratunek braliśmy Cavaniego żeby cokolwiek w tym sezonie osiągnąć.
» 17 czerwca 2021, 19:39 #218
DjTED: Wole 1000 razy Cavaniego , ktory caly mecz pracuje i walczy na kazdym metrze i oczywiscie z lepszym wykonczeniem niz woz z weglem od , ktorego pilka sie odbijała i machał łapami
» 17 czerwca 2021, 19:41 #217
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:47

Nie chodzi mi o to że Lukaku jest słaby. jednak u nas grał zdecydowanie poniżej oczekiwań. Miał być drugim Rvn, Ronneyem Jednak w naszej drużynie ludzie często się z jego gry po prostu śmiali . A w dodatku sprzedaliśmy go za 75-80 mln. I jeszcze te kawasy które robił żeby odejść do Interu np. pokazywanie tajnych klubowych danych w Internecie.
» 17 czerwca 2021, 19:46 #216
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:51

DjTED to dobrze ze nie zarządzasz naszym klubem bo skoro wolisz gościa ktory w kazdej chwili moze zakończyć kariere od gościa ktory jest w kwiecie wieku i moglby popykać dobre 7-8 lat to wspołczuję. Za chwile Cavanii odejdzie i nikogo lepszego na jego miejsce napewno nie sciagniemy :) Ewentualnie przyjdzie jakis kot w worku gdzie bedzie trzeba i tak wywalic kupe hajsu a fajerwerków nie bedzie. Jesli ktos mysli ze kupimy Kane'a , Haalanda albo Lewego to chyba troche odleciał. Na moje sprzedanie Lukaku to był błąd bo gdybysmy wzmocnili skrzydla ii pomoc byłaby dobrze obsadzona to postrzelałby nam chłopak na tej 9tce bo ani Rash ani Martial nie nadaja sie na te ozycje bo to zupelnie inny kaliber.
» 17 czerwca 2021, 19:48 #215
MixEx: DjTED zobacz jak grał Luakaku za Mourinho jak, harował na boisku twojej błazenady widzę ciąg dalszy. Zobacz sobie co piszą o Lukaku kibice Interu. Kto pociągną cały Inter do ostatecznego triumfu w Serie A? Kto został wybrany najlepszym piłkarzem Serie A? Cavani po tym sezonie co będzie odchodzi Lukaku w Interze będzie jeszcze walił bramy ze 3-4 sezony. Po za tym wciąż Martial w Premier League < Lukaku w Premier League. Decyzja Oleczka po prostu głupia i tyle. Nie pierwsza, nie ostatnia.
» 17 czerwca 2021, 19:49 #214
DjTED: youtube.com/watch?v=9NiumzzcmEI

Łapcie jak juz nie pamietacie wyczynow naszego byłego snajpera. W tym meczu tez daje popis. Żeby przez caly mecz strzalu nawet nie oddac...
» 17 czerwca 2021, 19:51 #213
MixEx: Takie kompilację to i z Messim możesz zrobić..
» 17 czerwca 2021, 19:52 #212
NoName: Lukaku jest duzy i silny, wiec da sie z niego zrobic pozytek, ale nie zmienia to faktu, ze technicznie to poziom Daniela Jamesa.
» 17 czerwca 2021, 19:53 #211
MixEx: No nie przepuszczę Solsklajerowi tego Lukaku, nie przepuszczę. Jak można było oddać takiego napastnika kosztem Martiala to jest niewiarygodne.
» 17 czerwca 2021, 19:30 #210
SkilledHydra16: Wow, po prostu wow
» 17 czerwca 2021, 19:30 #209
Michux3: Kevin poczarował
» 17 czerwca 2021, 19:29 #208
DjTED: Rudy to jest przekot. Mecz im wygrał z ławki
» 17 czerwca 2021, 19:29 #207
Bourdain: Przestańcie już z tym Lukaku bo to ostro zalatuje kompleksami, prawda jest taka, że lekką ręką oddaliśmy jedną z najlepszych 9 na świecie.
» 17 czerwca 2021, 19:20 #206
nieeeeeeee: Lekką ręką oddaliśmy typa co piłki przejąć nie umiał i w ogórkowej lidze gra dobrze.
» 17 czerwca 2021, 19:22 #205
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 19:42

nieeeeee ty tak serio ? A wiesz ile bramek strzelił Lukaku w Evertonie i w naszym klubie ? zobacz sobie na statystyki. Ten gość robił i robi liczby w kazdym klubie jak i reprezentacji. Nie bądź smieszny bo chyba sugerujesz sie tylko jego nieudanymi zagraniami i jak mu sie za przeproszeniem noga powinęła. A nie wiesz co przytocze tobie statystyki bo taki nieudolny gość jak ty pewnie nawet nie spojrzy na to. Sezon 12/13 WBA : 17 bramek , Everton sezon 13/14 pol sezonu załadował 15 bramek a pozniej w sezonie 14/15 aż 25 bramek . W kolejnym załadował aż 27. Pozniej przyszedl do nas i w pierwszym sezonie miał 27 bramek a w drugim sezonie miał nieco mniej ale wiadomo jak ten sezon wygladał i jak go skonczylismy , uzyskał tylko 15 bramek . W Interze i reprezentacji nie musze chyba przypominac bo rownież robi fajne liczby :) Pozdro.
» 17 czerwca 2021, 19:34 #204
sisinho: @nieeeeeee

I w zamian mamy typa co pół sezonu przesiedzi, 1/4 przepłacze a gdy wyjdzie i mija 4 obrońców to potyka się o własne nogi albo trafia prosto w środek bramki. Taki oto nasz fenomenalny pele :)
» 17 czerwca 2021, 19:35 #203
BartoszP: Wiedziałem, że mocniejszy rywal zweryfikuje Lukaku.
» 17 czerwca 2021, 19:11 #202
sisinho: No tak, przed chwilą Lukaku zweryfikował pół obrony Danii :)
» 17 czerwca 2021, 19:14 #201
NoName: Vestergaard < Bednarek
No to sobie godnego rywala Lukaku znalazl.
» 17 czerwca 2021, 20:29 #200
sisinho: Ten sam Betoniarek co babol na babolu z nami robił? :) Helik >> Bednarek
» 17 czerwca 2021, 20:51 #199
PogbaKingOfMANU: No no zweryfikował XD tak, że Lukaku przyznali motm. Niektórzy chyba nigdy się nie nauczą, że mecz trwa +90 minut, a nie 15, 30, czy 45 min...
» 17 czerwca 2021, 21:51 #198
NoName: W takim razie Helik >>> Vestergaard. To nie przypadek, ze Lukaku praktycznie wcale nie strzela goli przeciwko co mocniejszym ekipom.
» 17 czerwca 2021, 22:49 #197
Stink3r: Tak sądziłem, że Dania będzie walczyć, ale, że Belgia nic nie będzie grała, to się nie spodziewałem.
» 17 czerwca 2021, 19:09 #196
Stink3r: Stary dobry Lukaku
» 17 czerwca 2021, 18:43 #195
DjTED: Lukaku przypomina się kibicom MU. Stoi sobie z przodu i traci piłki. 0 strzałów i pełno strat
» 17 czerwca 2021, 18:40 #194
mycka86: Nic do niego nie mam, ale to dzik pola karnego, ze świetnym przygotowaniem motorycznym i siłowym. Absolutnie nie nadaje się do gry kombinacyjnej, dlatego OGS nie chciał dać mu gwarancji bycia nr 1. W konsekwencji Lukaku się obraził i chciał odejść.
» 17 czerwca 2021, 18:55 #193
DjTED: Belgia żenada na razie. Gorzej niż Polacy grają
» 17 czerwca 2021, 18:33 #192
Chestnut: Nie da się.
» 17 czerwca 2021, 18:37 #191
pictor: Da się Turcja pokozała
» 17 czerwca 2021, 18:42 #190
Chestnut: Póki co graliśmy z Słowacją, a Turcy z Walią i Włochami i wydaje mi się, że są to silniejsze drużyny.
» 17 czerwca 2021, 18:51 #189
marcinprowp: Dania dusi Belgie jak na razie
» 17 czerwca 2021, 18:27 #188
NoName: Wlaczylem mecz w 4 minucie, od tego momentu Lukaku mial 3 kontakty z pilka, w tym 2 razy stracil ja potykajac sie przy przyjeciu.
» 17 czerwca 2021, 18:39 #187
nieeeeeeee: Gattuso ma objąć Tottencham wcześniej łączony ze Spurs był Fonseca jeżeli wezmą trenera tego pokroju to nie widzę dla nich dobrego przyszłego sezonu który może być bardzo ważny dla najbliższych lat tego klubu.
» 17 czerwca 2021, 17:24 #186
dlabigt23: a podobno miał być Conte.
» 17 czerwca 2021, 17:36 #185
DjTED: 2 karne wybronione w jednym meczu.... DDG nie lubi tego
» 17 czerwca 2021, 16:41 #184
Piotrek1991d: A u De Gei przez 5 lat ani jednego
» 17 czerwca 2021, 18:09 #183
DjTED: No to Macedonia ma juz 2 brameczki na Euro
» 17 czerwca 2021, 16:14 #182
Anhel: Ramos zgodził się na obniżkę pensji, chciał tylko dwuletnia umowę której perez nie chciał mi dać. Wiec jeśli hajs nie jest problemem to może zaproponujmy mu ta dwuletnia umowę za rozsądne pieniądze. Przypomnę tylko ze wielu z was którzy teraz wielbią Cavaniego na początku robiła tutaj burze ze za stary , ze najemnik , ze podatny na kontuzje. A teraz ?….
» 17 czerwca 2021, 15:43 #181
Mariano88: Tom Heaton oficjalnie w United, ale nasz zarząd wymiata w tym sezonie!
» 17 czerwca 2021, 15:31 #180
Gallacher: Gattuso długo pobył w tej Fiorentinie :D
» 17 czerwca 2021, 14:24 #179
kamilpe: Jestem madridistą. Chcę skończyć karierę w Realu, mógłbym tu grać za darmo i nie chcę, by fani mieli jakiekolwiek wątpliwości odnośnie mojej wierności barwom - Ramos

Ale wierność..
» 17 czerwca 2021, 11:44 #178
pbskarpy: A czy Perez chciał go nawet za darmo?
» 17 czerwca 2021, 11:55 #177
mycka86: Standardowa gadka szmatka. Nie on pierwszy i nie ostatni tak mówi, a później dzieje się coś innego.
» 17 czerwca 2021, 14:22 #176
NoName: 'Zgodzilem sie na obnizke zarobkow o 10%'
90% z... ile on tam zarabia? 15m na sezon? To jednak nie gra za darmo.
» 17 czerwca 2021, 16:39 #175
primasort: Haaland ponoć zaakceptował warunki kontraktu z Chelsea,jak kluby się dogadają to możemy zapomnieć o Sancho.
» 17 czerwca 2021, 11:20 #174
DaredevilUtd: Źródło The Sun :p
» 17 czerwca 2021, 11:21 #173
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 11:35

Już widzę jak Haaland idzie do Niebieskich. Bardziej już bym uwierzył jakby pisali o Realu czy PSG.
» 17 czerwca 2021, 11:34 #172
primasort: A jak było z Hazardem?
» 17 czerwca 2021, 11:38 #171
DEPE: "ponoć" - słowo klucz
» 17 czerwca 2021, 12:00 #170
GGMUN6: Sancho też zaakceptował warunki kontraktu z nami :) a te wszytskie źródła co mówią o Haalandzie i cheslea to typu słoneczka albo i nawet gorzej
» 17 czerwca 2021, 12:26 #169
Fenris: Christian Falk zaprzeczył tym doniesieniom. Prawdą jest że Haaland to główne marzenie Tuchela i Abramowicza lecz to jeszcze nic nie znaczy.
» 17 czerwca 2021, 14:19 #168
PastaDoCiasta: Dzisiaj mnie smutek ogarnął jak spojrzałem co tam w Arsenalu w trawie piszczy. Po wywalczeniu w ostatniej kolejce 8. miejsca z Leeds i Evertonem na razie stracili Odegaarda (jeden z najlepszych w drużynie), odejdzie jeszcze pewnie Bellerin, Luiz bodajże już odszedł. Jeśli chodzi o wzmocnienia to na razie Aston Villa podebrała im Buendię, Brighton odrzuciło 40 mln funtów za Bena White'a a Lester im krzyknęło 70 za Maddisona żeby się odczepili. Oni mogą skończyć jeszcze gorzej w przyszłym sezonie... Ponoć kupują Onanę to chociaż bramkarz kox ale Leno w sumie nie był najgorszy, mają większe braki na innych pozycjach.
» 17 czerwca 2021, 10:28 #167
szczecinianin: Kibice Arsenalu poirytowani po odrzuceniu 40mln przez Brighton za White'a a sami odrzucili 25mln za typka, o którym istnieniu nie słyszałem przy wigilijnym stole (Smith-Rower jakiś hah)
» 17 czerwca 2021, 12:13 #166
mikifiki: Wczoraj, z racji meczu Włochów, sprawdziłem sobie plotki transferowe dotyczące Locatellego.
Co ciekawe, interesuje się nim Arsenal, który rozważa złożenie oferty w wysokości 40 mln euro.
To byłby na pewno ciekawy transfer. Inna sprawa, czy Włoch by się odnalazł w Premier League.
» 17 czerwca 2021, 12:52 #165
PastaDoCiasta: Akurat Smith Rowe to bardzo obiecujący młodzian więc w ich sytuacji byliby to dziwne gdyby go sprzedali. On, Martinelli i Saka to może być trzon, na którym zbudują mocną ekipę
» 17 czerwca 2021, 13:07 #164
Robert3344: Ta oferta AV za ESR to trochę zuchwały ruch. Coś czuję, że za kulisami musiały toczyć się poważne negocjacje z Buendią i jeszcze teraz AV wbija szpilkę Arsenalowi wysyłając taką ofertę :D Okrutnicy, nie ma co. Rok temu chcieli Aouara, więc może w tym sezonie to dopną w końcu, bo w pomocy biedę mają straszną.
» 17 czerwca 2021, 13:40 #163
pawelisto2: Na miejscu kibiców Arsenalu widziałbym światełko w tunelu. Pozbycie się Luiza, który był koniem trojańskim, Odegaarda, który nic specjalnego nie pokazał i Bellerina, który jest znany wyłącznie z tego, że niegdyś dysponował niebywałym przyspieszeniem to ten sam kaliber co u nas pozbycie się Rojo, Younga i Pereiry po przyjściu Ole.

Oznacza to, że klub ma wiarę w projekt Artety(mimo mieszanych wyników), a tym, że Brighton odrzuciło ofertę za White’a w wysokości 40 mln nie widzę nic dziwnego; chłopak 97 rocznik, reprezentant Anglii, ze świetnym wyprowadzeniem piłki. Analogiczna sytuacja jak u nas, byliśmy pod ścianą to Leicester śpiewało 80 mln za Maguire’a, Arsenal również jest pod ścianą, bo żaden z ich środkowych obrońców nie gwarantuje czegokolwiek to i Brighton krzyczy niemałą kwotę.
» 17 czerwca 2021, 15:23 #162
Bylak: Okej to bieremy Ramosa, kupujemy Sancho, Trippiera, Locatelli'ego oraz Kane i lecimy po majstra.
» 17 czerwca 2021, 10:26 #161
Rzeczownik: Ramos odchodzi z Realu.Byłby świetnym wzmocnieniem Przy nim,to i Maguire nauczyłby się biegać.
» 17 czerwca 2021, 09:59 #160
PastaDoCiasta: Fascynuje mnie Twoja teoria z nauką biegania, czy mógłbyś ją rozwinąć?
» 17 czerwca 2021, 10:29 #159
Rzeczownik: Przyjrzyj się na jego koordynacje ruchową i jak plączą mu się nogi kiedy,np.musi biec do tyłu,mając obok siebie rywala...Mało razy wywalił się niczym roczne dziecko,zaczynające chodzić?
» 17 czerwca 2021, 12:58 #158
KOw11alMUN: Rzeczownik
A to ten Ramos to jakiś trener od biegania, że naszego Anglika by poinstruował? :D
» 17 czerwca 2021, 13:21 #157
tygrys26: Patrząc na ich grę, myślę że Ramos byłby dla Maglajera instruktorem we wszystkim ...
» 17 czerwca 2021, 14:25 #156
Rzeczownik: Ramos, Harrego"powolniaka"mógłby nauczyć wszystkiego(łącznie z bieganiem,poruszaniem się po boisku).
» 17 czerwca 2021, 17:21 #155
mordynator: Ja bym brał szczerze tego Ramosa o ile on sam byłby MU zainteresowany, to nadal TOP10 ŚO na świecie i na te 2 lata spokojnie mógłby tu przyjść.Ale znająć życie pewnie podpisze kontrakt z PSG.
» 17 czerwca 2021, 09:51 #154
mycka86: Problemem jest tygodniówka i jej potencjalny wpływ na resztę zespołu. Odchodzi z Realu bo nie chcieli spełnić jego żądań finansowych. Nie chcieli zaburzać struktur płacowych. Do tego prawie cały sezon zniszczony przez kontuzje. Imo to za duże ryzyko jak na kogoś kto pogra jeszcze góra 2 sezony na wysokim poziomie.

Oczekiwał 15-17 mln Ł rocznie i przynajmniej 2 letniego kontraktu. U nas nie chciałby na pewno mniej, tym bardziej że PSG jest w grze. Do tego jakieś 20 mln prowizji dla agentów i bonusu za podpis kontraktu. Czasami za darmo znaczy drożej.
» 17 czerwca 2021, 10:09 #153
pbskarpy: Ja nie czaję podnoszenia argumentu: potencjalny wpływ tygodniówki na resztę zespołu. Pomijam już kwestię, że mówimy tu o jednym z najlepszych piłkarzy Realu ostatnich lat, który po prostu zasłużył sobie na szacunek i tym samym na odpowiednie wynagrodzenie. Tygodniówka na którą się zgodzi, nawet jeżeli będzie wyższa od innych powinna być wystarczającym motywatorem dla chłopaków, że jak będą legendami klubu to tez kiedyś to osiągną. I tyle. A poza tym odnoszę się do Twoich indywidualnych odczuć: Ciebie by to interesowało ile kto zarabia i czy jest to odpowiednia kwota?
» 17 czerwca 2021, 10:24 #152
Robert3344: To nie jest tak, że real nie chciał zaburzać struktur płacowych. Po prostu Perez uznał, że nie zasługuje już na taki wysoki kontrakt, skoro już zaczynają się problemy zdrowotne i nie daje tyle samo drużynie co kiedyś. Podobny przypadek jak z Ronaldo. W tym momencie to tylko PSG może go uratować, ewentualnie Chelsea sypnie hajsem. Ze względu na chore wymagania, żaden inny klub go nie zakontraktuje. Ja nie jestem za jego sprowadzeniem, to nie jest stabilny obrońca, a towarzysza dla Jonesa i Baillyego nie potrzebujemy.
» 17 czerwca 2021, 11:19 #151
tygrys26: Wow, ludzie nie chcą Ramosa, ale Ronaldo juz tak. Ramos blee bo pohra dwa sezonu, duża tygodniowka itp. Ale Ronaldo bedzie grał jeszcze 10 sezonów i za 3200 miesięcznie. Toż to siok
» 17 czerwca 2021, 14:27 #150
mycka86: #pbskarpy przypomnij sobie ile było kwasu po transferze Alexisa z kosmiczną tygodniówką. Co chwila były newsy o podziałach w szatni.

Przypomnij sobie jak Real (Perez) potraktował Raula czy Cassilasa. Tyle dla nich znaczą klubowe legendy...
» 17 czerwca 2021, 14:27 #149
Anhel: Varane zostaje w Madrycie, jeśli Pau także tam chce iść to może z braku laku weźmiemy tego Ramosa na sezon-dwa a potem ruszymy po jakiegoś konkretnego SO
» 17 czerwca 2021, 09:12 #148
SkilledHydra16: Nie wiem czy widzieliście najnowszy vlog na Łączy Nas Piłka. Jeśli nie to polecam.
Sousa przewidział oba gole, mówił że trzeba cały czas kryć Skriniara, mówił o rożnym, mówił o skrzydłowym który objechał naszą obronę jak chce. Rozczytał Słowaków idealnie. Tylko te nasze patałachy albo nie rozumieją angielskiego, albo jak wychodzą na boisko to o wszystkim zapominają.
» 17 czerwca 2021, 08:33 #147
Piotrek1991d: Az strach pomyslec co bedzie w meczu z Hiszpania
» 17 czerwca 2021, 09:04 #146
Anhel: Cały czas powtarzam ze Sousa to gość który zna się na swojej robocie. Trafił w złym momencie do naszej kadry bo między Euro a eliminacjami MS2022. Jeśli chodzi o wiedzę teoretyczna to Portugalczyk ma ja ogromna. Jedyna jego wada jest to ze być może mylnie mysli iż można nasza reprezentacje nauczyć dominować na boisku. My chyba jesteśmy narodem nadającym się tylko do gry z kontry i nawet Top trener tego nie zmieni.
» 17 czerwca 2021, 09:15 #145
kckMU: Przecież to nie jest żadne czytanie tylko marne podstawy, a nawet tego nie łapią ci piłkarze.
» 17 czerwca 2021, 09:16 #144
mycka86: Tak samo w Bundeslidze wszyscy wiedzą, że trzeba kryć dokładnie Lewego. Najlepiej kryć we 2. A i tak pobił rekord goli w tym sezonie. Wiedza a umiejętności jej wykorzystania to co innego.

Dla mnie przy pierwszej bramce najgorszy był brak asekuracji. Skrzydłowy minął bocznego obrońcę (co się zdarza w każdym meczu) i miał autostradę do bramki. Podprowadził piłkę dobre 20 m i uderzył prawie ze środka pola karnego przez nikogo nie atakowany. W okręgówce lepiej się asekurują.
» 17 czerwca 2021, 09:30 #143
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 07:00

EURO 2008, Holandia:
W pierwszym w meczu gladkie 3:0 z Wlochami, potem rownie gladkie 4:1 z Francja (2 druzyny, ktore 2 lata wczesniej graly w finale MS) i na deser rezerwowym skladem 2:0 z Rumunia. Futbol grali przepiekny, ofensywny; ogladanie ich to byla czysta przyjemnosc Potem przyczedl cwiercfinal, mecz z Rosja... 3:1 w odbyt i do domu.
Tak tylko mowie, tym co juz stawiaja Wlochow jako glownego faworyta EURO. A nie grali z mistrzem i wicemistrzem swiata, a Turcja i Szwajcaria.
» 17 czerwca 2021, 06:59 #142
Kilerek7: Ramos odchodzi, ponoć City najbliżej pozyskania, a Varane ma zostać w Realu, co nam więc zostaje? Kounde albo Pau Torres.
» 16 czerwca 2021, 23:48 #141
Mariano88: 1) Lindelof był najlepszym graczem w meczu z Hiszpania 2) Tuanzebe zapowiedział, że zamierza teraz grać s każdym meczu 3) Phil Jones wraca. Gdzie Ty chcesz zmieścić kolejnego stopera?
» 16 czerwca 2021, 23:57 #140
Kilerek7: Po jednym meczu Lindelof nagle super stoper, Tuanzebe może sobie chcieć a pójdzie na wypożyczenie, a z Jonesem serio mówisz?:D
» 16 czerwca 2021, 23:58 #139
GoForWin: Ten trzeci punkcik to wiesz gdzie możesz wsadzić, co nie? Między bajki :P
Wróci... i znowu powrót do szpitala.
» 17 czerwca 2021, 00:00 #138
Mariano88: Panowie? Wy tak serio? :)
» 17 czerwca 2021, 00:04 #137
GoForWin: No kurna chłopie, serio jak cholera.
» 17 czerwca 2021, 00:06 #136
Mariano88: Dobra następnym razem dopisze "uwaga zartuje" :)
» 17 czerwca 2021, 00:15 #135
AUDIoooo: Mariano

Pisałeś ze robisz sobie 30 dniową przerwę od DP

Tak wiem wiem... kusi żeby wejść jak się czyta takie komentarze :D
» 17 czerwca 2021, 00:33 #134
Mariano88: Zgodnie z zapowiedzią PastyDoCiasta wytrzymałem dwa dni
» 17 czerwca 2021, 00:57 #133
Janks7: No i jak tam, dalej są osoby, które uważają, że stawianie Włochów w roli głównego faworyta obok Francuzów, to głupota? xD Włosi grają z dużo większym polotem od Francji, są głodniejsi sukcesu, dawno nic nie osiągnęli, Francuzi troszkę nasyceni, Wicemistrzostwo Europy, Mistrzostwo Świata, także nie wiem nawet czy Włosi nie są dla mnie wyżej od Francji w tym momencie właśnie z tego względu, że są bardziej spragnieni sukcesów.
BTW, to co najbardziej mnie boli to, że 2.5 roku temu, gdy Mancini zaczynał pracę, to i u nas Brzęczek rozpoczynał robotę i mierzyliśmy się w Lidze Narodów z Włochami, nasza kadra grała wtedy z nimi jak równy z równym, od tamtej pory Włosi zaliczyli mega progres, a my tylko i wyłącznie regres, teraz w bezpośrednim spotkaniu Włosi spokojnie mogliby nam zaaplikować 5 bramek, nie tracąc żadnej.
To właśnie znaczy odpowiednia osoba na stanowisku Selekcjonera, Brzęczek był tragicznym wyborem, ale Sousa na 5 miesięcy przed ME, to był jeszcze bardziej katastrofalny wybór, chłop bez pojęcia o polskich piłkarzach, zna może max 5 piłkarzy na krzyż, głównie tych, którzy grali w Serie A + Lewego, tak naprawdę, jego znajomość przed objęciem naszej repry kończyła się na Lewym, Zielińskim i Szczęsnym...
No i na podstawie Lewego i Ziela, to koleś mógł sobie pomyśleć, że granie jakichś tiki-tak przejdzie z naszymi kopaczami, bo to są zawodnicy, którzy w Barcy mogliby sobie poradzić z takim stylem gry bez problemów, jednak reszta naszych zawodników ma problemy nawet z przyjęciem piłki, już nie mówiąc o grze na 1 kontakt, sporo jest też typowego drewna, co rusza się jak wóz z węglem (Krycha, Glik)...
Teraz Boniek odejdzie razem z Sousą po EURO, a następca Bońka będzie mógł sobie wybrać Polaka na Selekcjonera, uzasadniając, że zagraniczna droższa opcja, okazała się jeszcze gorsza, niż Polska opcja, a tak naprawdę to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, Sousa po prostu przyszedł w złym momencie, trzeba było dać się wykazać już do końca Brzęczkowi i zmiany dokonać dopiero po EURO, ale też nie na kogoś takiego jak Sousa, tylko jakąś opcję z Włoch/Niemiec bo to są myśli szkoleniowe, które obecnie są na topie futbolu i musimy celować w kogoś stamtąd, jeżeli chcemy, by nowe pokolenie, które musi zostać wprowadzone do naszej reprezentacji, nauczyło się grać na dobrym poziomie taktycznym i mentalnym.
» 16 czerwca 2021, 23:32 #132
DjTED: Na razie pokonali bardzo słabe reprezentacje. Ciekawe czy na takim luzie jak Francuzi ograliby Niemcow
» 17 czerwca 2021, 00:06 #131
H2O1994: No ja nadal uważam, że Francja dalej zajdzie niż Włochy.
» 17 czerwca 2021, 00:35 #130
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2021 01:30

Janks7,

,,No i jak tam, dalej są osoby, które uważają, że stawianie Włochów w roli głównego faworyta obok Francuzów, to głupota? xD ''

Z zachwytami nad Wlochami wstrzymalbym sie do czasu, az zagraja z kims konkretnym. Patrzac na drabinke, to stanie sie to najwczesniej, dopiero w 1/2, kiedy to zagraja najprawdopodobniej z kims z pary Portugalia/Francja, oczywiscie zakladajac, ze zadna z tych druzyn wczesniej nie odpadnie.

,,są głodniejsi sukcesu, dawno nic nie osiągnęli, Francuzi troszkę nasyceni, Wicemistrzostwo Europy, Mistrzostwo Świata, także nie wiem nawet czy Włosi nie są dla mnie wyżej od Francji w tym momencie właśnie z tego względu, że są bardziej spragnieni sukcesów.''

Glod sukcesow jest po stronie Wlochow, ale juz sama jakosc pilkarzy oraz doswiadczenie w wielkich meczach jest po stronie Francuzow.

,,BTW, to co najbardziej mnie boli to, że 2.5 roku temu, gdy Mancini zaczynał pracę, to i u nas Brzęczek rozpoczynał robotę i mierzyliśmy się w Lidze Narodów z Włochami, nasza kadra grała wtedy z nimi jak równy z równym, od tamtej pory Włosi zaliczyli mega progres, a my tylko i wyłącznie regres''

Czym innym jest pracowac z wloskimi pilkarzami, a czym innym z polskimi... O roznicach nie bede pisac, bo sa chyba oczywiste. Watpie, ze gdyby to do nas trafil Mancini to gra czy same wyniki bylyby duzo lepsze niz obecnie. Naszym glownym problemem jest to, ze zwyczajnie nam sie kadra zestarzala i nie mamy godnych nastepcow Piszczka, Grosickiego, Blaszczykowskiego. Taki Krychowiak czy Glik to cienie pilkarzy z Euro 2016, gdy byli wtedy w zyciowej formie. Problem w tym, ze ich rowniez nie ma kto zastapic, dlatego graja. Do tego niestety wypadli Milik i Piatek, ktorzy mieli byc wsparciem dla Lewego.

Dziwne dla mnie jest to, ze przez rok czytalem jak 99% kibicow, dziennikarzy zwalnialo Brzeczka, a teraz czesc nagle zaczyna tego zalowac. :) Co do Sousy, to jak dla mnie jest za krotko, by ocenic efekty jego pracy i glupota byloby gdyby zostal zwolniony po zaledwie kilku miesiacach pracy.
» 17 czerwca 2021, 01:23 #129
pawelisto2: Te wszystkie reprezentacje mi jakoś tam są obojętne, więc wiele się nie wypowiem, ale coby podtrzymać jakąś aktywność ze swojej strony to napiszę, że jestem autentycznie wkurzony i po prostu smutno, gdy słyszę o kolejnej jakiejśÂ mniejszej kontuzji Fabiana. W tym sezonie Premier League miał 3 takie krótsze „wypady”, po przyjeździe na kadrę też go cośÂ chwyciło i dzisiaj znowu czytam, że jakiś mały uraz.
Mega przykro, bo chciałbym, żeby kontuzje go nie wyniszczyły zanim WHU kogoś innego w jego miejsce ściągnie na ligę europy, a poza tym to po prostu mega sympatyczny gość i z nim jedynym czuję jakąś więź w tej reprezentacji.
» 16 czerwca 2021, 23:17 #128
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 22:24

Manuel Locatelli has been one of the best Serie A midfielders so far, not surprising to see him shining at the Euros. Flaga WłochBłyszcząca gwiazda #Locatelli

Sassuolo always asked â‚Ź40m to sell him... before this match. Premier League top clubs interested, Allegri wants him at Juventus. Open race.

kto wie może by się udało hahaha - info od Romano
» 16 czerwca 2021, 22:23 #127
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 22:23

No to Ramos oficjalnie poza Realem. W sumie można by spróbować go wziąć na zasadzie Cavaniego - rozwiązanie na 1/2 sezony, dzięki czemu możemy skupić się na wzmocnieniu innych pozycji
» 16 czerwca 2021, 22:23 #126
DEPE: ciekawe jaki wplyw na forme wlochow ma fakt ze praktycznie wszyscy to pilkarze z serie A, co wiecej, wielu z nich nie gralo nawet w europejskich pucharach. dla przykladu taki strzelec gola rozegral ledwo 2,5k minut w tym sezonie. berardi podobnie. rashford ponad 4tys. o bruno nie wspomne.
» 16 czerwca 2021, 22:18 #125
kujawa: Zaraz cała kadra będzie miała po 35 lat , poza tym Ramos dwa razy wykorzystał United, z takim najemnikiem przyszłości nie widzę. Dwa trzeba wziąć pod uwagę wiek, i że to Anglia i problemy zdrowotne będą częściej więc to żadne rozwiązania
» 16 czerwca 2021, 22:30 #124
mikiartur: Wolałbym Varane od Ramosa. Ramos już trochę stracił na szybkości a lidera głośnego w postaci Maguire już mamy. No i za dużo kontuzji Ramos łapie
» 16 czerwca 2021, 22:39 #123
UnitedFan07: Wole Ronaldo
» 16 czerwca 2021, 23:07 #122
Diabelred: Ramos do PSG, Marquinhos do nas, ahhh marzenia...
» 16 czerwca 2021, 23:08 #121
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 22:18

Te Włochy na tym turnieju to jakiś potwór.Chciałbym ich zobaczyć z Francją w finale.Tylko oby ta intensywność nie odbiła im się w dalszej fazie turnieju bo się jeszcze okaże że nagle spuchną.
» 16 czerwca 2021, 22:13 #120
MadBuzzer: Ciekawe ile zawołają za Locatellego. Sassuolo już zaciera ręce. Jak utrzyma formę z Euro to bankowo zmieni klub na "większy"
» 16 czerwca 2021, 22:12 #119
Michux3: Locatelli pakuje drugą bramke :D
» 16 czerwca 2021, 22:10 #118
mikiartur: Locatelli świetny ale patrząc na charakterystykę pomocnika którego nam potrzeba to chyba bardziej Barella pasuje. A jego wyciągnięcie z Interu przy transferze Sancho w tym okienku to jest już chyba raczej praktycznie immposssible
» 16 czerwca 2021, 22:17 #117
Gallacher: Fajnie byłoby zobaczyć finał Francja vs Włochy ;)
Powrót do EURO 2000 :)
» 16 czerwca 2021, 22:02 #116
PastaDoCiasta: I MŚ 2006
» 16 czerwca 2021, 22:24 #115
szczecinianin: Koniec epoki!! Ramos oficjalnie opuszcza Real. Teraz na 99% PSG, oni na pewno tego nie wypuszczą. W takim wypadku wątpie w Varane'a. Real nie wypuści dwóch ŚO w jednym oknie.
» 16 czerwca 2021, 21:46 #114
nieeeeeeee: Real nie ma nic do gadania Varane nie chce przedłużyć kontraktu ile można to wałkować.
» 16 czerwca 2021, 21:54 #113
mikiartur: Sporo dobrych śo jest na rynku. Więc odejście Ramosa nie wyklucza odejścia Varane'a. Są Torres,Kounde, Koulibaly,Skriniar, Bastoni (może do wyciągnięcia) Laporte możliwe że do wyciągnięcia. W PL są Soyuncu, Diego Llorente, Andersen, w Niemczech jest Tapsoba choćby, we Francji choćby taki Botman. A do tego Real ma Militao na fali wznoszącej, Nacho zaraz po najlepszym swoim sezonie w karierze, a do tego przyszedł Alaaba który także może na stoperze zagrać + na pewno mają jakiś potencjał w rezerwach.
» 16 czerwca 2021, 22:04 #112
PastaDoCiasta: Torres ponoć właśnie woli Real od nas więc może Varane trafi do nas a Hiszpan do Realu za niego
» 16 czerwca 2021, 22:25 #111
Bylak: Co jak co ale makaroniarze graja najładniej na Euro.
» 16 czerwca 2021, 21:38 #110
Bylak: Taki Berardi to by się nam przydał.
» 16 czerwca 2021, 21:44 #109
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 22:07

Teraz pytanie czy rywale są tak słabi, czy oni tak mocni? Czy gra na swoim stadionie daje im aż taki handicap? Ale zgodzę się, grają jak nie Włosi, bardzo ładnie dla oka i ofensywnie. Mi mimo wszystko podobała się tez gra Portugalii, gdyby tylko Jota nie grał bo marnotrawił, cały wysiłek kolegów.
» 16 czerwca 2021, 22:06 #108
MadBuzzer: Włosi graja na Euro jak na razie najlepszy futbol. Oni miażdżą przeciwnika. Obok Francuzów to murowani kandydaci na podium. A jeszcze kilka lat temu nie dostali się na mundial. Oni poruszają się z taką gracją, zawodnicy wyglądają na takich "świeżych", podania z pierwszej piłki. Wiele wyuczonych schematów plus wiele kreatywności co pozwala im się dostosowac do danej sytuacji. Formacje przesuwają się z wraz z tempem akcji. Z impetem wjeżdżają w pole karne. Bardzo podoba mi się ich gra. Mancini odwalił kawał dobrej robott
» 16 czerwca 2021, 21:35 #107
mikiartur: Ramos odchodzi z Realu właśnie potwierdził to Romano i chyba Real
» 16 czerwca 2021, 21:32 #106
HillsHaveEyes: Edek go kupuje na zakonczenie pobytu w United
» 16 czerwca 2021, 21:35 #105
Wirus: To co Włosi grają za czasów Manciniego to tylko im bić brawa.
A Berardi to świetny skrzydłowy. Zawsze bardzo dobrze grał, ale teraz to jeden z lepszych prawo skrzydłowych na świecie.
» 16 czerwca 2021, 21:29 #104
mikiartur: Takiego Locatellego albo Barelle chętnie bym u nas widział. Nawet nie zważając na tego gola
» 16 czerwca 2021, 21:26 #103
krysbe: Co Włosi grają....absolutny faworyt turnieju. Odeszli zupelnie od defensywnego stylu gry. Spokój, presing, gra na jeden kontakt, przyjemnie się to ogląda.
» 16 czerwca 2021, 21:15 #102
HillsHaveEyes: eeee tam, Turcja ich klepnie.... a nie, czekaj ;D
» 16 czerwca 2021, 21:22 #101
eragon30971: Czemu nie widzę Giggsa na ławce Walii?
» 16 czerwca 2021, 20:00 #100
sisinho: Afera z napaścią na dwie kobiety.
» 16 czerwca 2021, 20:04 #99
LukaszSmm: Czemu Burak nie dostał czerwonej tylko żółtą kartkę to nie wiem
» 16 czerwca 2021, 19:56 #98
sisinho: Walijczyk za symulkę to powinien dostać w łep i burak go zbyt delikatnie potraktował.
» 16 czerwca 2021, 20:03 #97
LukaszSmm: To że sobie leżał to jest sędzią by zwrócić uwagę.A nie zawodnik innej drużyny walił cię po twarzy xd ale to Euro ma same kwiatki
» 16 czerwca 2021, 20:07 #96
kckMU: Sędzia to jest najwyżej od walenia w wuja, a nie od jakiejkolwiek pożytecznej roboty.
» 16 czerwca 2021, 20:23 #95
robertbham: Ledwo co włączyłem na mecz i już James kaleczy. Ten piłkarz to jest totalna porażka transferowa. Lingard przy nim to mistrz, a myślałem że gorzej nie trafimy
» 16 czerwca 2021, 19:43 #94
mordynator: ManUnited307
Przesadzasz i chyba nigdy tzw dętki nie doświadczyłeś(Ci co grają w piłke to wiedzą o czym mówie).Po pierwsze była to końcówka meczu granego w morderczych warunkach( ponad 30 stopni) a jak końcówka to wiadomo że nogi już mocno zmęczone i jeszcze w meczu o taką stawkę gdzie charakterem starasz się nadrobić brak umiejętności więc walczysz zaciekle o każdą piłke znając mental Daniela.Więc można sie było sie spodziewać że po takim sprincie w 90min Dan już nie będzie miał z czego dośrodkować.Dodam jeszcze że James gra na skrzydle czyli na pozycji na której sie najwięcej biega.
» 16 czerwca 2021, 20:00 #93
mikiartur: Nie no to już jest śmieszne XD Gościu zapierdziela za trzech cały mecz. Biega w tą i z powrotem przez cały mecz. Mecz na dość wysokim tempie + mordercza temperatura jak dla piłkarzy a wy kurna oceniacie Jamesa po tym jak mu nie wyszły 2 dośrodkowania po 85 minucie !! NOSZ kur**a mać. Z przodu może jest i będzie trochę ograniczony ale jeśli dla was nie jest ważne wybieganie udzielanie się w obronie atakujących graczy, pressing wysoki to proszę bardzo. Ściągnijcie sobie do składu 5 -10 graczy pokroju Martiala albo mu podobnych i próbujcie efektownie grać a w obronie jakoś będzie XD W Walii mają obecnie 2 moim zdaniem bardziej kreatywnych skrzydłowych czyli Wilson i Brooks ale oboje grzeją ławę z powodu Jamesa który daje z siebie każdego meczu 150%. Ja nie mówię że powinien być podstawowym graczem naszej drużyny. Ale taki zawodnik jest niezwykle cenny. Bo nadaje się do rotacji a jak trzeba w końcówce meczu kogoś kto będzie pressował wyżej który będzie jakimś zagrożeniem to James jest idealny.
» 16 czerwca 2021, 20:11 #92
69eyes: mordynator: o czym ty piszesz, tu wystarczyło zwykłe podanie po ziemi w tempo do Wilsona, który mu z 5 sek pokazywał gdzie chce piłkę i jest bramka, James przeczekał 3 tempa po czym walnął wrzutkę na oślep, sory nie da się tego wytłumaczyć zmęczeniem, gość jest po prostu totalnym ogórem co udowadniał już kilkadziesiąt razy, powinien dalej grać w championship gdzie jego miejsce, takie są fakty.
» 16 czerwca 2021, 20:12 #91
mikiartur: biega i walczy i tyle z jego plusów. A jakie plusy miał Fletcher, O'shea, Anderson ,Young, Cleverley - wszyscy to zawdonicy którzy talentem i umiejętnościami byli poniżej klubu. Ale SAF umiał z nich doskonale zrobić zawodników przydatnych dla drużyny. Potrzeba nam takich biegaczy. W każdym teamie. Np. czym taki Milner ciągle przekonuje do siebie Kloppa? Przecież jest wielu u nich lepszych graczy. Ale gościu biega za 3 i zostawia serce na boisku. Nie jest podstawowym graczem ale i tak często gra w rotacji.
» 16 czerwca 2021, 20:15 #90
mikiartur: 69 eyes widać że nie grałeś nigdy półtorej - dwie godziny w pełnym słońcu, upale i nie robiłeś sprintu będąc już na granicy wytrzymałości kondycyjnej. Przecież James już wyglądał na nieprawdopodobnie zmęczonego koło 80 minuty. A po 85 leciał sprintem że go nikt dogonić nie mógł.
» 16 czerwca 2021, 20:16 #89
dziobko: Nie no co wy gadacie za głupoty, oglądaliście mecz w ogóle czy pier dolicie takie głupoty bo najlepiej jest cisnąć jednego gościa.

Chłopak od 1 meczu pokazuje że potrafi zrobić różnice, miedzy innymi dzięki niemu Walia zremisowała i wygrała swoje spotkania a granie przy ponad 30 stopniach + wykonanie paru nastu sprintów powali na plecy każdego nie ważne ile lat by biegał i się szykował. Oczekiwania to może mieć trener i rodzina a nie wy głąby.
» 16 czerwca 2021, 20:18 #88
69eyes: Dalej nie rozumiesz. Tu nie chodzi o to, że finalnie źle dograł ale o ponownie złą decyzję, powinien od razu grać prostopadłego passa do Wilsona, nawet jakby zagrał za krótko decyzja była by dobra i można zwalać wtedy na zmęczenie rzutujące na jakość zagrania, tymczasem on go pewnie nawet nie widział, klapki na oczy i przed siebie, to odróżnia dobrych graczy od słabych.
» 16 czerwca 2021, 20:23 #87
mordynator: 69eyes
No raczej o czym ty piszesz skoro sugerujesz że takiej akcji nie da sie wytłumaczyć zmęczeniem.Gość przebiegł pewnie z 12km w tym meczu(jak nie więcej) harował w obronie za trzech,biegal jak elektron w ofensywie i defensywie cały mecz ale źle dośrodkował w 90min po 40metrowym sprincie gdzie jak dogrywał to pewnie już ledwo co widzał.Ale przecież "wystarczyło" podać.
» 16 czerwca 2021, 20:25 #86
dziobko: Taki cwany to dawaj biegaj tyle ile on w ciągu meczu i pokażesz jak to mieć chłodną głowę aby dograć w momencie gdy nie masz już czym oddychać i podnieść nogi.

Zagranie było minimalnie nie celne, cały mecz grał dobrze ale zawsze ktoś musi się dopierdzielić jak wam tak przeszkadza to w ścianę się patrzcie a nie na jego gre.
» 16 czerwca 2021, 20:25 #85
dziobko: Nie ty decydujesz kto powinien trafić do klubu to po pierwsze po drugie nudny jesteś i po trzecie jest euro a nie ligowa gra, jak tak bardzo chcesz narzekać to do matki idź.
» 16 czerwca 2021, 20:31 #84
mikiartur: Wolę kogoś kto tylko biega i walczy niż piłkarzy którzy nie walczą. A wielu by się u nas w ekipie znalazło takich którzy nie biegają tak jak James po całej długości boiska i nie walczą tak jak on. Wielu z nich kilka by tych sprintów odpuściło i i czekało na kontry. A James nie dość że biegnąć do końca to jeszcze umie zrobić tył zwrot i zrobić od razu sprint w drugą stronę.

O jego charakterze też mówi akcja z meczu z Liverpoolem w 2020 roku w styczniu. Gdzie Salah wyszedł kontrą sam na sam z De Gea w 92 minucie a James w tej minucie ze stratą około 20-30 metrów dogonił SALAHA. I niewiele brakowało a mogłoby mu się udać go zatrzymać. Jestem ciekaw ilu piłkarzom z naszego składu chciałoby w 92 minucie zapierdzielać całego boisku z 20-30 metrową stratą do Salaha czyli jednego z najszybszych graczy w lidze. Bo mi się wydaje że większość dałoby sobie spokój. Inna sprawa że szansę dogonienia go oprócz Jamesa miałby może jeszcze Rashford albo Martial w najlepszej formie albo Bruno z troszke mniejszą strata.
» 16 czerwca 2021, 20:32 #83
69eyes: W takim razie może James pomylił sporty? Może powinien zostać biegaczem, jeśli tobie imponuje w piłkarzach tylko to, że biegają i walczą a gra w piłkę nie ma znaczenia to nie mamy o czym dyskutować. Po za tym myślisz, że inni piłkarze nie biegają? Powiem ci sekret, biegają i to nawet więcej i potrafią podjąć lepszą decyzje nawet w 90 min, ta akcja tylko pokazuje boiskową inteligencję Walijczyka a raczej jej brak.
» 16 czerwca 2021, 20:43 #82
dziobko: Nie no wy jacyś ułomni jesteście, przykro mi, wyślijcie numer bankowy to wam jakieś drobne wrzucę na leczenie głupoty i ułomności mózgowej.
» 16 czerwca 2021, 20:46 #81
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 21:22

znajdz mi 69eyes który więcej od Jamesa w meczu jeśli oboje grają od pierwszej minuty biega. Poza tym to że tyko umie biegać umie to też dla mnie błędne gadanie bo i w ostatnim i w swoim pierwszy sezonie zaliczył razem ponad 10 asyst co jak na zawodnika który tylko wg was umie tylko biegać i walczyć jest dość sporo. A raczej ma dokładnie 9 goli 9 asyst w naszych barwach obecnie. Nie jest to wybitne osiągnięcie ale wielu by się znalazło w naszej kadrze co grali więcej czasu i mieli gorsze statystyki. A też trzeba pamiętać że w tym sezonie to długimi okresami nie grywał

Poza tym pamiętajcie że James nie przyszedł tu za 90-100 mln tylko za 20 mln jeśli mnie pamięć nie myli. Więc jak na swoją cenę to nie powiedziałbym żeby był to niewypał transferowy
» 16 czerwca 2021, 21:21 #80
MixEx: Wlasnie sie dowiedziałem od komentatorow ze James jest jednym z największych talentow brytyjskiej pilki.
» 16 czerwca 2021, 19:26 #79
AgEnT: Daniel James młody talent XD
» 16 czerwca 2021, 19:25 #78
marcinprowp: Bale karny w kosmos
» 16 czerwca 2021, 19:18 #77
tygrys26: Ja się dalej zastanawiam jakimś cudem James trafił do Manchesteru United...
» 16 czerwca 2021, 19:07 #76
Cieniu: Jamesa ładnie kręci na tej lewej stronie.
» 16 czerwca 2021, 18:33 #75
Piotrek1991d: Ale Ramsey mial sytuacje
» 16 czerwca 2021, 18:26 #74
LukaszSmm: Ja już nie wiem za co jest karny a za co nie w tej chwili. Soyuczek wybija łokciem piłkę i nie ma karnego dla Walii oglądam i nie wierzę
» 16 czerwca 2021, 18:25 #73
sisinho: No beczka, w tej samej sytuacji gdyby tak piłka odbiła się od zawodnika Walijskiego i padłaby bramka to by jej nie uznali bo każdy kontakt ręki z piłką po którym jest bramka = anulowany gol.
» 16 czerwca 2021, 18:44 #72
Cieniu: Burak prawie strzelił dla Turcji. A co Ramsey zrobił chwilę temu, to nie mam pytań. Już lepiej by to James wykorzystał.
» 16 czerwca 2021, 18:10 #71
Anhel: To samo Milan , Tomoriego wykupują za 30 mln a naszego Dalota chca wypożyczyć…
» 16 czerwca 2021, 18:05 #70
Anhel: Nie No jak serio Atletico oczekuje za Trippera 40 mln to niech se go zatrzymają. Jeśli transfer Sancho upadnie z powodu głupich (jak na takie wielkie marki) 10 mln to będzie śmiech na sali. Ktoś kto zajmuje się robieniem transferów to niech zorganizuje zrzutkę wśród kibiców to się uzbiera chociaż połowa z tych 10 mln - pol żartem pol serio. Jeśli faktycznie nie mamy więcej siana to taki Team Viewer powinni z lewej kapsy to wyłożyć jeśli chca żeby United odnosiło sukcesy z ich logo na koszulkach
» 16 czerwca 2021, 17:52 #69
AllUnited88: Ciekawe jakbyś wydawał gdyby to było twoje 10mln
» 16 czerwca 2021, 18:10 #68
Anhel: Jakbym miał ich kilkaset na koncie to pewnie by mi odjebalo
» 16 czerwca 2021, 18:29 #67
Quebambino: Jeden z najgorszych terminarzy w ostatnich 10 sezonach.

Mamy w sezonie dwa grube maratony przeciwko TOP6, i oba te maratony są przeplatane meczami w lidze mistrzów. Najgorzej jest na wiosnę, bo tam akurat będą ćwierćfinały LM (o ile uda się tam doczłapać), a my gramy kolejno z City, Spurs, The Reds i Leicester. Z resztą na jesień jest podobna katastrofa, bo tam mecze grupowe LM przeplatają się z meczami ligowym na Leicester, Liverpool, Spurs, City i Chelsea.
» 16 czerwca 2021, 17:20 #66
DevoMartinez: Bez szerokliej wyrównanej ławki będzie problem a tej póki co nie mamy.
» 16 czerwca 2021, 18:23 #65
Cieniu: Najważniejsze, że nie grają co 3 dni. I będzie więcej czasu na regenerację.
» 16 czerwca 2021, 16:48 #64
KOw11alMUN: Jak to nie grają co 3 dni. A carabao cup, liga mistrzów i puchar Anglii?
» 16 czerwca 2021, 17:27 #63
Cieniu: Jeżeli będzie odpowiednia rotacja składem, to wszystko może się dobrze ułożyć.
» 16 czerwca 2021, 18:11 #62
Cieniu: Nie będziesz musiał grać co 3 dni, jeżeli szybko odpadniesz z pucharów. Oczywiście nie życzę tego Naszemu klubowi.
» 16 czerwca 2021, 18:32 #61
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 16:45

Ostrzeżenie już dawno Ci się należało za obrażanie innych userów m.in szczecinianina. I tak długo byliśmy pobłażliwi
» 16 czerwca 2021, 16:45 #60
Chestnut: To ja Cię zgłosiłem, ponieważ, sam dostałem ostrzeżenie za p 0 dobne wykroczenie, więc teraz zgłaszam każdy taki wybryk. :)
» 16 czerwca 2021, 16:57 #59
Strzelec: A ty Lisan należysz do moderacji?
» 16 czerwca 2021, 17:02 #58
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 17:15

Ciekaw jestem uzasadnienia tego typu warna? XD

@Strzelec

ta on i moderacja
» 16 czerwca 2021, 17:14 #57
mikon70: Może za bezbectwo?
» 16 czerwca 2021, 17:16 #56
PastaDoCiasta: @Chestnut no i nie podobasz mi się

@KalinaRIP boję się że za ujawnienie będzie drugi xd Ale nic nadzwyczajnego
» 16 czerwca 2021, 18:07 #55
Chestnut: @Chestnut no i nie podobasz mi się

To nie ja zacząłem, miej pretensje do osoby, która mnie zgłosiła. :(
» 16 czerwca 2021, 20:19 #54
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 16:00

Tom Heaton ukończył dziś testy medyczne w Manchesterze United. Podpisze kontrakt do czerwca 2023 roku.

Romano
» 16 czerwca 2021, 15:59 #53
BartoszP: To było pewne, że nam tak ułożą grafik, żeby nie pobić rekordu Armatek...
» 16 czerwca 2021, 15:57 #52
mikon70: Tak w łape dostali i sami ułożyli plan
» 16 czerwca 2021, 16:08 #51
PastaDoCiasta: A nam nie brakuje 3 meczów? To mamy Soton West Ham i Wolves czyli nic nadzwyczajnego xd
» 16 czerwca 2021, 16:35 #50
AUDIoooo: Dobry terminarz, teraz transfery i zaczynamy marsz po mistrza. Trzymam kciuki i czekam niecierpliwie na nowy sezon.
» 16 czerwca 2021, 14:37 #49
mikifiki: Biorąc pod uwagę, że w PL każdy może przegrać z każdym i to zjawisko nierzadkie, to nie ma czegoś takiego jak "łatwy" lub "trudny" kalendarz. Bo co z tego, że mamy teoretycznie łatwy kalendarz z długimi przerwami w meczach z drużynami z top 6, skoro potracimy trochę punktów z jakimś Crystal Palace czy innym Evertonem.
» 16 czerwca 2021, 14:24 #48
Matys13R: Powiem tak jeżeli po 8 pierwszych kolejkach nie będzie przynajmniej 20 pkt to będzie już wiadomo o co będziemy walczyć w następnym sezonie
» 16 czerwca 2021, 14:15 #47
mycka86: W zeszłym sezonie po 7 kolejkach mieliśmy 7 ptk i byliśmy na 15 miejscu. A po 17 kolejkach mieliśmy 36 ptk i byliśmy liderem z 3ma ptk przewagi. Także co by się nie działo, 8 kolejek to zdecydowanie za wcześnie na jakiekolwiek osądy.
» 16 czerwca 2021, 16:08 #46
NoName: W przypadku porazki na inauguracje wielu osobom mawet 1 mecz wystarczy ocenic o co druzyna gra.
» 16 czerwca 2021, 17:41 #45
MiSt: Z obecnym składem top4 to minimum. Wątpę by jednak bez transferów udało się powtórzyć wicemistrzostwo. Oby Ole dostał lepsze wsparcie niż Mou w swoim trzecim sezonie.
» 16 czerwca 2021, 15:39 #44
Dexxter: Mnie to bawi, jak ludzie mówią, że ktoś ma lepszy kalendarz...
Kazdy zagra z każdym, więc ma to samo.
Jasne, rozumiem że ciężko jest mieć pod rząd kolejki z BiG 6. Ale co to zmienia ? Moze właśnie lepiej? Wygrają i polecą na fali z kolejnym rywalem.
» 16 czerwca 2021, 14:00 #43
Dejfmi: Mnie też śmieszy to, że ludzie w większości mówią, że kibicują od dawien dawna a coś takiego jak terminarz jest w stanie ich zaskoczyć. Jeszcze chyba nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, żeby ludzie w większości powiedzieli - O ALE SPOKO TERMINARZ
» 16 czerwca 2021, 14:05 #42
mikon70: Czyli z Leeds debiut ligowy Sancho;)
» 16 czerwca 2021, 12:44 #41
Himself: Październik listopad ciężki do tego mecze w LM w tym okresie ,znowu będziemy już na początku tracić do lidera i pewnie będziemy na 3 miejscu w grupie LM
» 16 czerwca 2021, 12:37 #40
karolmanu3: Oo dzięki ze powiedziałeś, nie muszę do grudnia oglądać, uff
» 16 czerwca 2021, 12:39 #39
artix206: Rozumiem, że piszesz o Liverpoolu?
» 16 czerwca 2021, 13:12 #38
wedel242: Ogólnie terminarz dobry, żeby rozegrać się na początku i na fali wejść w mecze z najmocniejszymi. Ogólnie na koniec sezonu też mamy fajnie ułożone mecze i w przypadku jakiegoś wyścigu będzie nam łatwiej.

Teraz nieironicznie mam nadzieję ze odpadniemy z kukuryku w 1 rundzie a w fa bedziemy grali full rezerwa z młodzikami w początkowych rundach
» 16 czerwca 2021, 12:20 #37
PastaDoCiasta: Jak narzekacie na nasz terminarz to zobaczcie City xdd W pierwszych 7 kolejkach mają Liverpool Chelsea Lester Totki Soton Arsenal i Norwich xd
» 16 czerwca 2021, 12:07 #36
Abstrahujacy: Ja tam uważam, że każdy i tak będzie narzekał, bo tory były złe a i podwozie też było złe.
Warto jednak zauważyć, że czysto na papierze to ostatnie 7 kolejek City ma łatwe a to jest dużo ważniejszy moment sezonu (z presją) niż w pierwszych tygodniach.
» 16 czerwca 2021, 12:12 #35
primasort: Myślę,że pod koniec listopada zarząd będzie szukał nowego trenera.
» 16 czerwca 2021, 12:02 #34
PastaDoCiasta: Zgadzam się, wątpię by Tuchel dłużej posiedział w tej Chelsea, Roman bywa impulsywny i pewnie zaraz go zmieni
» 16 czerwca 2021, 12:07 #33
Abstrahujacy: Też uważam, że Niemiec zostanie bez pracy. Nie jestem pewien tylko czy niebieski czy czerwony.
» 16 czerwca 2021, 12:13 #32
Dejfmi: jak to zawsze bywa, jak aktualnie nie mamy sobie o co pobeczeć (prawie) to pobeczmy sobie o terminarz :D
» 16 czerwca 2021, 11:42 #31
GGMUN6: Możemy też o transfery:D
» 16 czerwca 2021, 11:52 #30
Bylak: Ronaldo chowa cole, a Pogba Piwo...
» 16 czerwca 2021, 11:34 #29
PastaDoCiasta: Pogba akurat z tego co kojarzę z powodów religijnych więc bardziej zrozumiałe
» 16 czerwca 2021, 12:09 #28
mikifiki: Pasta, islam na nakazuje chowania alkoholu, tylko nie spożywania go.
To była taka sama manifestacja, jak zachowanie Ronaldo.
» 16 czerwca 2021, 14:21 #27
KanapowyEkspert: Aktualizacja @Sanchooo10 &@ManUtd : obecnie brak ruchu między @BVB i @ManUtd .#BVB chce 90 mln euro € dla dodatków wykluczonych przez Sancho,#MUFC do tej pory zaoferował tylko 78. Brak dalszych rozmów od pierwszych negocjacji @westsven

Christian Falk
» 16 czerwca 2021, 11:23 #26
szczecinianin: I jak można nie krytykować tego zarządu, pytam się? :( dzieci we mgle, wiejscy negocjatorzy prędzej się dogadają o jakąś drogę czy sklep niż my o tego Sancho. Z każdym dniem wiara w ten transfer ginie, nie chce przesadzać, ale jesteśmy pośmiewiskiem na rynku
» 16 czerwca 2021, 11:28 #25
Dejfmi: Warto zawsze spojrzeć na temat z dwóch stron. Może United wysłało już ostateczną ofertę i więcej nie damy? Gdybyśmy chcieli dać tyle ile Borussia chce wydaje mi się, że już byśmy to dali
» 16 czerwca 2021, 11:32 #24
Dejfmi: po drugie, poczekajmy do końca okna i ocenimy :) to nie są wyścigi
» 16 czerwca 2021, 11:40 #23
mikiartur: ja tam w sumie się cieszę że nie chcemy przepłacać. Albo chociaż próbować.
Poczekamy, zobaczymy jak będzie.
» 16 czerwca 2021, 11:52 #22
PastaDoCiasta: Szczecina, jeszcze wczoraj pisałem, że nawrociles się na Rozum i Godność Człowieka, nie psuj tego xd
» 16 czerwca 2021, 12:10 #21
Radomirus: Jakoś nie chce mi się wierzyć w te "przeciągające się negocjacje" o 10-12 mln. Trochę to wygląda jakby oba kluby porozumiewały się za pomocą gołębi pocztowych i zachowywały się jak klient i sprzedający w sklepie w stylu: " Tyle zapłacisz - ile wytargujesz".

Jak chcesz z kimś negocjować to musisz się z tym kimś spotkać. Bezpośrednio bądź choćby online. A nie wysyłać sobie co dwa dni fax-y z ofertami. Trochę to niepoważne
» 16 czerwca 2021, 13:40 #20
Robert3344: Do 16 października powinniśmy być liderem pełną gębą, bo rywale w sam raz są w naszym zasięgu. Oby tylko weszli dobrze w sezon z Leeds to reszta jakoś już pójdzie. No i nie mogę się już doczekać maratonu :D @matheo fajnie jakby nasz klub był pogrubioną czcionką oznaczony, bo to dosyć męczące szukać naszych meczy w tej liście ;)
» 16 czerwca 2021, 11:16 #19
UnitedFan07: Hah łatwo się mówi to jest Premier League a nie jakaś Bundesliga wszystko jest możliwe wiec nie ma co zakładać plus dojdą jeszcze do tego mecze w LM
» 16 czerwca 2021, 11:28 #18
PastaDoCiasta: Popieram to z pogrubieniem
» 16 czerwca 2021, 12:10 #17
Abstrahujacy: Ctrl + F a później wpisz Man Utd. Przeglądarka podświetli Ci na żółto naszą drużynę w terminarzu.
» 16 czerwca 2021, 12:17 #16
Anhel: Między październikiem a listopadem będzie już wiadomo czy bijemy się o majstra
» 16 czerwca 2021, 10:55 #15
PastaDoCiasta: Na devilpage to nawet już po 15 minutach 1. kolejki
» 16 czerwca 2021, 12:11 #14
Hoccu: A my jak zwykle maratonik :D
Everton - Lisy-Live-Spurs-City :D
» 16 czerwca 2021, 10:45 #13
Lisan: Fatalny, fatalny terminarz. Kumulacja spotkań z Big six a to oznacza że trzeba będzie rotować składem a to oznacza że mamy problem bo Olek niezbyt to ogarnia. Obawiam się że czekają nas mecze z graniem na remis.
Niestety jeżeli w grudniu strata będzie duża trzeba się żegnać z Olkiem i ratować sezon efektem nowej miotly
» 16 czerwca 2021, 10:39 #12
KOw11alMUN: A ty znowu to samo?
» 16 czerwca 2021, 11:17 #11
PastaDoCiasta: Mam plan morze mondry morze gupi nie wjem ale jakbyśmy tak zmieniali trenera co 3 miesiące to moglibyśmy jechać na efekcie nowej miotły w nieskończoność i wygrywalibyśmy co sezon poczwórną koronę. Niezłe, co? Nazwałem to miotlarstwem i zamierzam niebawem opatentować
» 16 czerwca 2021, 12:13 #10
KOw11alMUN: Pasta, to jest najgenialniejszy pomysł jaki dzisiaj usłyszałem, serio :D
» 16 czerwca 2021, 18:14 #9
mikiartur: Między 18 września a 30 listopada (5-14) to będzie jazda bez trzymanki - PRAWIE wszystkie zespoły z top10 ostatniego sezonu po kolei xd Jedynie Leeds mamy wcześniej z top10 no i AVL to 11 ekipa ostatniego sezonu a Watford beniaminek. Musimy mieć wysoką formę na ten okres. I bardzo podobnie między 26 kolejką a 32 mamy podobną jazdę. czyli okres 19 luty 9 kwiecień MUsimy mieć formę najwyższą na te okresy.

Początek mamy relatywnie dobry sugerując się ostatnim sezonem, bo z 4 pierwszymi ekipami wygraliśmy 7/8 meczy w poprzednim sezonie. Razem zdobyliśmy 22/24 pkt. Więc to jest pozytywna myśl. W sumie do meczu z Leicester mamy ekipy z którymi (7 ekip, 14 meczy) zdobyliśmy 38pkt/42 pkt Więc prawda taka że do 8 kolejki można realnie myśleć mieć koło 20pkt. Myślę że to musi być nasz cel. Wtedy od razu na Liverpool lepiej można wyjść w lepszym humorze. Tylko później mamy cholernie trudny okres który już będzie nam z ligą mistrzów się pokrywac. Dobrze że jest coraz mniej drużyn broniących się w 10 we własnym polu karnym XD bo z drużynami które spadły na 6 meczów zdobyliśmy 11/18 pkt xdd

TRZEBA BYĆ DOBREJ MYŚLI HAHAHA I po prostu wygrywać co leci
» 16 czerwca 2021, 10:32 #8
KOw11alMUN: Najgorszy początek ma Chelsea i City no ale później niestety to my będziemy mieć pod górkę. Ważne aby dobrze zapunktować na początku sezonu a później jakoś przetrwamy :D Jestem dobrej mysli.
» 16 czerwca 2021, 10:27 #7
Bylak: Początek fajny, potem combo, potem znów w miarę, potem znów combo i zleci.
» 16 czerwca 2021, 10:23 #6
UnitedFans123: Pod koniec października i przez cały listopad mamy ciężki terminarz, do tego w tym miesiącu dojdzie pewnie też liga mistrzów więc będzie to ciężki okres dla nas.
» 16 czerwca 2021, 10:22 #5
PLInfo: Z topu LFC ma chyba najlepszy kalendarz , świetnie mają rozbite meczem z TOPem.
» 16 czerwca 2021, 10:21 #4
18konrad78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.06.2021 10:23

No to szykuje się niezły maraton
16.10 Leicester W
23.10 Liverpool D
30.10 Spurs W
06.11 Man City D
20.11 Watford W
27.11 Chelsea W
30.11 Arsenal D
» 16 czerwca 2021, 10:21 #3
lipeklukas: Dodaj do tego jeszcze mecze w CL. Niezle combo się szykuje. Za to w okresie świątecznym mamy luźniej, ostatnie 4 kolejki, prócz Chelsea również dobrze się ułożyły.
» 16 czerwca 2021, 10:45 #2
PiesekLeszek: Terminarz mimo wszystko lepszy dla każdej z drużyn niż rok temu, bo nie gramy 2 razy w tygodniu.
» 16 czerwca 2021, 10:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.