Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Burnley 3:1. Czerwone Diabły w końcu znalazły sposób na Burnley!

» 18 kwietnia 2021, 18:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Burnley 3:1 (0:0) w 32. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo męczyły się z The Clarets, ale ostatecznie zgarnęły komplet punktów. To pierwsza ligowa wygrana z zawodnikami Seana Dyche’a na Old Trafford od 2015 roku. Bohaterem niedzielnego meczu był Mason Greenwood, który dwukrotnie wpisał się na listę strzelców. Jedno trafienie, w samej końcówce, dołożył Edinson Cavani.
Manchester United – Burnley 3:1. Czerwone Diabły w końcu znalazły sposób na Burnley!
» Manchester United pokonał Burnley 3:1 w 32. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Luke Shaw
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Scott McTominay
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Paul Pogba
Mason Greenwood
Edinson Cavani
Donny van de Beek

Oddano 152 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz w Teatrze Marzeń mógł zacząć się od prawdziwego trzęsienia ziemi, bo Burnley posłało piłkę do siatki zaledwie kilkanaście sekund po pierwszym gwizdku sędziego! Daleką piłkę w pole karne Manchesteru United posłał Matthew Lowton, do futbolówki doszedł Chris Wood i oddał strzał głową. Z linii bramkowej źle wyszedł Dean Henderson i piłka wleciała do bramki. Angielski bramkarz mógł jednak mówić o sporym szczęściu, bo nowozelandzki napastnik The Clarets był na niewielkim spalonym.

Ta sytuacja wyraźnie otrzeźwiła zawodników Manchesteru United. Czerwone Diabły w 4. minucie przeprowadziły bardzo składną akcję. Na lewym skrzydle dobrze pokazał się Marcus Rashford, który rozciągnął grę do niepilnowanego Aarona Wana-Bissaki na drugiej stronie. Anglik wycofał do lepiej ustawionego Scotta McTominaya, ten huknął ile miał tylko sił, został zablokowany.

Kolejne minuty to kolejne ataki Manchesteru United. W 10. minucie znakomitą interwencję w bramce gości zanotował Bailey Peacock-Farrell. Po precyzyjnej wrzutce Wana-Bissaki do piłki doszedł Paul Pogba, uderzył głową w okienko, a irlandzki golkiper z trudem wybił futbolówkę poza linię końcową.

Następnie strzałów zza szesnastki próbowali Mason Greenwood i Bruno Fernandes. Byli natomiast blokowani. Burnley odgryzało się co jakiś czas, a w 13. minucie Hendersona znów postraszył Wood. Nowozelandczyk kropnął z dystansu, tym razem Anglik był dobrze ustawiony.

Po intensywnym kwadransie mieliśmy okres spokojniejszej gry. W 29. minucie bliski otwarcia wyniku meczu był Marcus Rashford. Anglik uderzył niezwykle mocno z ostrego kąta, a kolejną dobrą interwencję zanotował golkiper The Clarets.

Plan Burnley na mecz z United był prosty – długa piłka w szesnastkę Czerwonych Diabłów. W 31. minucie kolejne podanie otrzymał Wood. Z dużą swobodą doszedł do podania, strzelił głową, ale pomylił się o dobry metr.

Przed przerwą Manchester United miał jeszcze jedną klarowną sytuację. Fernandes rozciągnął grę na prawe skrzydło do Rashforda, ten zauważył nabiegającego w pole karne Greenwooda, ale Anglik nie zdążył do podania na piątym metrze, a miał przed sobą pustą bramkę. Sytuację i tak analizowałby pewnie VAR, bo Rashford wydawał się być na pozycji spalonej.

W 42. minucie Burnley znów dało o sobie znać. Goście wstrzelili w szesnastkę Manchesteru United piłkę z rzutu wolnego. Przebitkę wygrał James Tarkowski, futbolówka spadła pod nogi Wooda, który uderzył bez namysłu w krótki róg. Na szczęście nie trafił w bramkę Czerwonych Diabłów.

Druga połowa zaczęła się od mocnego uderzenia Manchesteru United. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera objęli prowadzenie w 48. minucie. Świetną akcję na lewej stronie przeprowadził Rashford. Anglik podał w pole karne do Fernandesa, ten sprytnie przepuścił piłkę między nogami do Greenwooda, a młody napastnik z dużym spokojem otworzył wynik spotkania!

Odpowiedź Burnley była błyskawiczna. Dwie minuty później goście mieli rzut rożny. Dobre dośrodkowanie na szósty metr posłał Dwight McNeil, Dean Henderson nie wyszedł z bramki, a pojedynek o górną piłkę z Harrym Maguire’em wygrał James Tarkowski, który doprowadził do remisu. Kapitan United zgłaszał pretensje, że był faulowany, ale VAR nie analizował całego zajścia.

Po dynamicznym początku drugiej połowy mieliśmy okres spokojniejszej gry na Old Trafford. Piłkę rozgrywali piłkarze Czerwonych Diabłów, Burnley liczyło na długie zagrania i bardzo aktywnego Chrisa Wooda.

W 70. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Bruno Fernandes. Portugalczyk dostał świetne podanie spod linii końcowej od Luke’a Shawa, uderzył piłkę głową w krótki róg, a bardzo dobrą interwencję zanotował Peacock-Farrell.

Czerwone Diabły męczyły się w drugiej połowie, ale w 84. minucie w końcu udało się przełamać strzelecką niemoc. Piłkę na lewą stronę przytomnie przerzucił Pogba. Tam Greenwood wbiegł w pole karne gości, ustawił sobie futbolówkę na lewej nodze i huknął w krótki róg. Po drodze strzał odbił się jeszcze od Jacka Corka i zaskoczył golkipera The Clarets!

W doliczonym czasie gry Burnley postawiło wszystko na jedną kartę, co Manchester United wykorzystał. Czerwone Diabły świetnie skontrowały gości. W finalnym etapie Fernandes podał do Van de Beeka, ten dostrzegł lepiej ustawionego Cavaniego, któremu nie pozostało nic innego, jak tylko posłać piłkę do pustej bramki!

Manchester United po niedzielnej wygranej umocnił się na pozycji wicelidera. Do Manchesteru City klub z Old Trafford traci 8 punktów.

Manchester United – Burnley 3:1 (0:0)
Bramki: Mason Greenwood 48’, Mason Greenwood 83’, Edinson Cavani 90’ +3’ – James Tarkowski 50’

Manchester United: Henderson – Shaw, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Fred (Cavani 46'), McTominay – Pogba, Fernandes, Rashford (Van de Beek 84') – Greenwood

Burnley: Peacock-Farrell – Taylor, Mee, Tarkowski, Lowton – McNeil, Gudmundsson (Rodriguez 88'), Bronwhill (Vydra 88'), Westwood, Cork – Wood


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Burnley. 32. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Burnley 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (691)


Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 16:27

Ale tak starając się podejść do tego bez emocji to jakie są scenariusze?
- Czy pod presją UEFA kluby tworzące SL się ugną i wycofają z projektu?
* Jeżeli w grę wchodzi na dzień dobry kwota w okolicach 5 mld euro to muszę mieć co do tego wątpliwości. UEFA i FIFA musiałaby coś w zamian zaproponować, szczególnie w kwestii finansów dla uczestników własnych rozgrywek (bo o to się tutaj rozchodzi). Musiałaby stać się transparentna w kwestii przychodów z LM i LE i tak samo transparentna w kwestii rozdziału tych przychodów na uczestników LM i LE. Czy jest do tego zdolna? Osobiście wątpię a patrząc na ten nowy projekt reformy rozgrywek LM mam nieodparte wrażenie, że jest to reforma dla samej reformy a nie po to aby stworzyć produkt lepszy. Bajzel to mało powiedziane... UEFA nie robi się tym projektem bardziej wiarygodna i raczej nie zachęca gigantów piłki do powrotu do rozgrywek organizowanych przez UEFA

- Kluby tworzące SL wyrzucone z rozgrywek organizowanych przez UEFA (LM i LE)
* tu akurat kluby tworzące SL mają gdzieś taką groźbę bo w końcu mają grać w SL

- Kluby tworzące SL mają zostać wykluczone z rozgrywek krajowych.
* tu może być problem z uwagi na to, że są to kluby, które generują większość zainteresowania ligami, w których występują.

Do tego może dojść do sytuacji gdzie kluby tworzące SL mogłyby szybko zreorganizować własne rozgrywki i zamiast grać w SL u siebie i rewanż, mogłyby grać 2x u siebie i rewanż.

Nawet gdyby nikt nie przyszedł już do SL, to mogliby się podzielić na dwie 6 zespołowe grupy - każdy by zagrał po 20 meczy w grupie, potem już drabinka play-off, by dołożyć meczy, w play-off graliby do 4 zwycięstw i w maju finał. Zwycięzca grałby w sezonie maksymalnie 32 mecze.
Sprzedaliby prawa do transmisji na poziomie abonamentu po 5 Euro za miesiąc. 100 mln osób by to na świecie kupiło i mamy 6 mld przychodu rocznie (na 12 zespołów!).Zresztą pewnie kupiłoby więcej... W końcu sam MU szczyci się grupą około 500 mln kibiców na całym świecie, dodaj do tego kibiców Realu, Barcy, Liveroolu itp. itd.

A nie ma w tym wyliczeniu wpływów z reklam, sponsorów i dni meczowych... roczne ponad miliardowe przychody byłyby dla klubów z SL raczej normą...

Efekt byłby taki, że Super Liga szybciej stałaby się tym, przed czym wszyscy od lat ostrzegali. Grupą TOPowych zespołów grających tylko ze sobą, generujących ogromne obroty, które by sprawiały, że będą jeszcze bogatsi. Rozgrywki krajowe stałyby się zdecydowanie mniej atrakcyjne dla reklamodawców co spowodowałoby odpływ pieniędzy a prestiż LM spadłby do dzisiejszego prestiżu LE... czyli fajne rozgrywki ale to mimo wszystko nie to... i kasa od reklamodawców i z transmisji też odpowiednio mniejsza (o prestiżu LE czy tej całej ligi konfederacji wolę już przez litość nie wspominać)

- wykluczenie zawodników z rozgrywek międzynarodowych jak MŚ i ME
* prawdę mówiąc to jest dla UEFA i FIFY ostatnia deska ratunku. Liczenie na bunt piłkarzy. Z drugiej strony jak powiedział pewien rzymski patrycjusz przeprowadzający remont kanalizacji w starożytnym Rzymie - pieniądze nie śmierdzą. Mając do wyboru zarabianie na poziomie 200 tyś euro tygodniowo w ramach UEFA a zarabianie 500 tyś euro tygodniowo w ramach Super League jestem pewien, że dla wielu z piłkarzy pieniądze pokryją straty moralne z uwagi na brak gry w MŚ czy ME.

- Przyszłość SL w sytuacji gdy kluby się nie ugną i UEFA się nie ugnie.
* nie zdziwiłbym się gdyby kluby, które na razie kręcą nosem na SL, widząc gigantyczne dochody jakie zarabiałyby kluby grające w paneuropejskich rozgrywkach, zdecydowałyby się jednak dołączyć. W perspektywie nie zdziwiłbym się gdyby za 2, 3 czy 5 lat Super League liczyła nie 12 czy 20 drużyn a np. 30 czy nawet więcej z TOP5 lig Europy plus kluby z Holandii, Belgii czy Portugalii. Stałoby się to zalążkiem ligi na wzór NBA. Kilka dywizji, play-offy, gigantyczne dochody, najlepsi piłkarze zarabiający gigantyczne pieniądze. Gdyby liczba drużyn wzrosła odpowiednio to nie zdziwiłbym się gdyby były w stanie zorganizować własne rozgrywki w styli ME czy MŚ...
...albo dogadałyby się z komitetem olimpijskim ;) Tak jak w końcu dopuszczono graczy z NBA do występów na Olimpiadzie tak być może dopuszczono by do występów graczy z SL. Najważniejszym turniejem piłkarskim nie byłyby wtedy Mistrzostwa Świata w Piłce nożnej organizowane przez FIFA tylko Igrzyska Olimpijskie ;)
» 19 kwietnia 2021, 16:22 #691
Dutchman: Jeżeli nawet Superliga powstanie, to w dalszym ciągu Diabełki będą w moim sercu i będę im kibicować choćby ze względu na Ole, Bruno, czy Marcusa, co pewien czas spoglądać w tabelę ale... Nigdy nie obejrzę Superligi. Nawet jeśli Manchester dostanie się tam do finału. Będę oglądać Premier League, pewnie wtedy kciuki trzymać będę za Leicester i West Ham, Ligę Mistrzów obejrzę licząc na dalsze sukcesy Lewego (o ile Bayern pozostanie), sukces mojego ukochanego Ajaxu, powrót na szczyt Sportingu Lizbona, czy kolejne niespodzianki Atalanty. Ale to już nie będzie ten sam futbol co niegdyś. I tak co pewien czas w zamyśleniu spoglądając na swoją koszulkę i szalik będę tak wspominać dawne czasy, kiedy co tydzień siadałem by kibicować swojemu ulubionemu klubowi, który przez swoich szkodliwych inwestorów tak nisko upadł... OCZYWIŚCIE TO JEDYNIE PESYMISTYCZNY OBRAZ. Bo wierzę, że uda się sprawę rozwiązać i wszystko wróci do normalności z ukochaną Premier League i Ligą Mistrzów na czele!
» 19 kwietnia 2021, 15:31 #690
ManUtd9097: Najbardziej mogą zastraszyć zawodników z SL zakazem grania na euro i MŚ , jak tak zrobią to będzie już mega burdel
» 19 kwietnia 2021, 15:21 #689
Mariano88: Widzę, że superliga jest jak niedoszły transfer Messiego do United, nie podyskutujemy na żaden inny temat. Wpadnę do Was za 24h to może emocje Wam opadną :)
» 19 kwietnia 2021, 15:20 #688
nieeeeeeee: To Pa
» 19 kwietnia 2021, 15:21 #687
mordynator: Bruno poparł Daniela Podence na IG który otwarcie skrytykował pomysł Superligi.
» 19 kwietnia 2021, 15:15 #686
CHAMPIONS21: Tylko piłkarze mogą się zbuntować, ale nie zrobią tego, bo ich zarobki urosną dwukrotnie. Bruno to jeden z nielicznych "dawnych" zawodników.
» 19 kwietnia 2021, 15:18 #685
kolokolo98: Jeszcze Cancelo poparł.
» 19 kwietnia 2021, 15:22 #684
demektczew: Brak słów. I do tego My jako wiodący temu pomysłowi, wstyd.
» 19 kwietnia 2021, 15:10 #683
zbyszek7: Narazie widze ze UEFA i kazdy duzo szczeka ze pilkarze z SuperLigi nie beda mogli nigdzie grac. Jakby tak bylo wedlug prawa to pewnie nigdy nie byloby nawet pomyslu na SL. Co ma UEFA do Tego kto gra w lidze angielskiej czy hiszpanskiej? I juz widze jak reprezentacja Angli gra w elminacjach i mistrzostwach pilkarzami z druzyn bez top6 malo realne
» 19 kwietnia 2021, 15:06 #682
Pops918: UEFA’s Alexander Ceferin confirms: “The players that will play in the Super League will be banned from playing in the World Cup and Euros. Ceferin. They will not be allowed play for their national teams”.
» 19 kwietnia 2021, 14:55 #681
Sancho: Na razie to tylko pogróżki bo UEFA została z ręką w nocniku. Świadczy o tym desperacja nagłego zwiększenia miejsc w LM do 36 i podziału na 2 grupy. Skończy się tak że w LM będą grały zespoły takie jak leeds, crystal palace itp. a to nie wygeneruje im zbyt wiele dochodów. Mistrzostwa zostaną jedyną szansą, pewnie liczą na jakieś bunty zawodników
» 19 kwietnia 2021, 15:02 #680
KOw11alMUN: Myślę, że nawet jak się okaże, że kluby będą mogły grać w ligach to i tak to nie będzie to samo. Jak zawsze liga krajowa była najważniejsza a europejskie puchary słodkim dodatkiem to teraz będzie na odwrót bo niby po co skupiać się na Premier League jak zaraz dostaniesz 200 milionów za udział w Superlidze? Dla mnie obecnie najlepsza sytuacja to taka, że to do skutku nie dojdzie co jest naprawdę mało prawdopodobne a już wręcz niemożliwe...Jesteśmy świadkami zamachu na tą piękną tradycję, tradycję piłki nożnej...
» 19 kwietnia 2021, 14:53 #679
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 15:03

To fakt.Finisz w TOP 4 w premier league przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie bo w sumie co za rożnica które miejsce teraz zajmiesz jak i tak masz zapewnione miejsce w superlidze co roku.
» 19 kwietnia 2021, 15:03 #678
Radomirus: Przez wiele lat w europejskich pucharach grał tylko mistrz kraju i zwycięzca krajowego pucharu. Jakoś z tego powodu większość klubów nie miała wywalone na ligę od listopada/grudnia gdy traciły teoretyczne szanse na zwycięstwo w lidze a z pucharów już odpadli
» 19 kwietnia 2021, 15:16 #677
Tomczo: Kto z was mieszka za granicą? Jaki jest odbiór kibiców z innych Państw dot. tego tworu?
» 19 kwietnia 2021, 14:45 #676
Czerwony123: Ja mieszkam w Manchesterze, mieszane uczucia. Jedni placza, drudzy nie.
Problem z tym ,ze malo o projekcie wiemy.
» 19 kwietnia 2021, 14:46 #675
SickRabbit: Co to za frajda oglądać United w superlidze, do której nie musi awansować i nie jest zagrożony spadkiem?
» 19 kwietnia 2021, 14:43 #674
Puchaty: Mi tam mecze Chicago Bulls z Jordanem bardzo odpowiadały.
» 19 kwietnia 2021, 14:44 #673
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 14:52

Przecież Superliga ma być zamiast LM, więc jak można spaść ? Co najwyżej nie zakwalifikować się do ćwierćfinału. I już nie trzeba się martwić o awans, plus wielka kasa za samo uczestnictwo. Koniec z dzieleniem się mafią uefa która sporą część napycha do własnej kieszeni i promuje, pompuje kase w lewackie stowarzyszenia. Ponadto nie trzeba się już dzielić z mniejszymi klubami, które nie oszukujmy się korzystały na meczach z wielkimi markami, dostaniemy mnóstwo kasy, ale to tylko od zarządu zależy jak go wykorzysta. Można odskoczyć w lidze i dogonić city które ma praktycznie nieograniczone środki na budowanie drużyny. Nie oszukujmy się, mamy pandemię, kluby tracą gigantyczne kwoty, dlaczego więc mamy być pod butem uefa, która większą część zabiera dla siebie ? Kluby się podzielą i wyjdą z finansowych tarapatów
» 19 kwietnia 2021, 14:50 #672
Radomirus: Szczególnie, że trzeba przyznać, że model finansowania NBA (oraz kwestia draftów i tego, że zawodnicy podpisują de facto kontrakty na grę w lidze - kwesta w końcu sprowadza się do tego, kto danemu graczowi płaci ten kontrakt) powoduje, że w NBA nie ma świętych krów. Zespoły które potrafiły dominować 10-20 czy nawet 30 lat temu dostają regularne baty od zespołów, które te 10-20 czy 30 lat temu nie kwalifikowały się do play-offów.

Może i nikt nie spada z ligi ale niech jakiś fan koszykówki powie, że się NBA nie interesuje i nie czuje dreszczu gdy dochodzi do play-offów.
» 19 kwietnia 2021, 14:56 #671
DevoMartinez: Ja nie czuje od momentu gdy 50% rzutów w meczu to trójki. :) Kiedyś to były czasy teraz to nie ma czasów.
» 19 kwietnia 2021, 15:08 #670
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 15:16

To w takim razie po co grać w Premier League skoro najlepszy hajs będzie z Superligi? Kluby nie będą miały motywacji bo i tak chodzi na końcu tylko o pieniądze.
» 19 kwietnia 2021, 15:15 #669
HarryBrown: Frajda z oglądania NBA skończyła się z chwilą zejścia z parkietów pokolenia Magica i Jordana. To była wielka koszykówka i prawdziwa rywalizacja. Po nich NBA stała się cukierkowa i lalusiowata.
» 21 kwietnia 2021, 06:53 #668
ManUtd9097: I będzie wojna kluby vs kibice. Ciekawe czy kluby ulegną , w końcu duża część dochodów idzie od kibiców , jak już by się uspokoiło z koroną , to co przy pustych trybunach będą dalej grać. Wszystko za co polubiłem piłkę , traci dzisiaj sens tego pięknego sportu :(
» 19 kwietnia 2021, 14:43 #667
Puchaty: Ligi handlowały prwami do meczów jak chciały. Miałeś teraz pandemię i jak nie buliłeś kasy to mogłeś sobie na nielegalnym streamie zobaczyć mecz, to było niby fair?
Kibice oszukani? Niby kto Cię teraz oszukał? Jakoś to uargumentujesz?
» 19 kwietnia 2021, 14:47 #666
ManUtd9097: Nie czuję się oszukany , i mecze oglądam na C+ . Chodzi mi najbardziej o bram jakichkolwiek emocji w SL związanych z miejscem w tabeli ,oprócz mistrzostwa .
» 19 kwietnia 2021, 14:52 #665
wider: niech wreszcie podadzą oficjalną informację czy kluby grajhące w SL będą normalnie grały w krajowych ligach czy nie. Bo jak na razie to chyba na tą informację wszyscy czekamy
» 19 kwietnia 2021, 14:42 #664
Dejfmi: Teoretycznie kluby z SL normalnie mają grać w swoich ligach. Z drugiej strony Uefa coś tam marudzi, że nie będą.

Trzeba trochę poczekać i zobaczymy jak się poprzepychają :)
» 19 kwietnia 2021, 14:52 #663
91nc99: Moje największe oburzenie budzą dwie kwestie:
- brak spadków
- zamknięty dla słabszych.
Ta liga ma być cytrynka dla najbogatszych, aby mogli wycisnąć wszystko co się da ze słabszych lig i drużyn.

Gdybyż powstała chociaż dywizja A, B i kolejne, z których można dowolnie awansowac i spaść- to jeszcze jeszcze.
» 19 kwietnia 2021, 14:42 #662
Hoodys: W jaki sposób United czy Superliga wyciska co sie da ze słabszych lig? W sensie w jaki sposób kasa z ligi serbskiej czy ormiańskiej trafiałby na stół United?
» 19 kwietnia 2021, 14:55 #661
szczecinianin: Jose został męczennikiem Superligi, ukrzyżowano go w poniedziałek a nie piątek :)
» 19 kwietnia 2021, 14:39 #660
Chestnut: Za 3 dni wróci jako trener Tottenhamu?
» 19 kwietnia 2021, 14:41 #659
Puchaty: Chyba Arsenalu.
» 19 kwietnia 2021, 14:43 #658
awe: Niektorzy mowia, ze sam zrezgynowal z trenowania Totenhamu przez to, ze odłączyli do Superligi.
» 19 kwietnia 2021, 16:00 #657
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 14:30

Według The Athletic trybuna The Kop będzie pusta do końca sezonu Kibice Liverpoolu domagają się ściągnięcia banerów i flag (YNWA i tego podobne) w ramach protestu przeciwko Super Lig.
Bardzo dobrze im więcej protestów tym szansa wzrasta na porzucenie Superligi
» 19 kwietnia 2021, 14:26 #656
PiesekLeszek: Pracuję z osobami kibicującymi MU, Realu, Barcy.
Część z nich twierdzi, że przestaje kibicować swoim klubom ze względu na nowy twór Superlige.
Takich osób na świecie jest zapewne dużo
Sam osobiście nie przestanę wspierać Manchesteru United, ale te rozgrywki uważam za coś co zabija piłkę nożną.
Zakochałem się w MU wygrywającym finał LM w 1999 roku i z Ligą Mistrzów kojarzy się prestiż.
Superliga wydaje się tak samo atrakcyjna jak Liga Narodów.
» 19 kwietnia 2021, 14:25 #655
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 14:20

Szczerze? Wyobrazcie sobie sytuacje gdzie pracujesz przykladowo za 5tys zl na reke , ktos moze byc happy. Przychodzi koles I mowi, sluchaj Janek za ta sama prace dam ci 10tys zl... co robimy? Pakujemy manele I idziemy do nowej roboty. UEFA ma w d... kluby, tworzy jakies ligi narodow I inne podobne wynalazki nie patrzac na kluby I zdrowie pilkarzy. To klub placi za wszystko...
Dla mnie w UK to wszystko jest chore. Ceny za ogladanie pilki to kosmos .
Uwielbiam lige mistrzow, PL I pilke, ale tej uefie to moga troszke przyjeb...
» 19 kwietnia 2021, 14:19 #654
Klimaa: Przykład trochę nietrafiony bo w kontekście pracy musisz stawiać się codziennie w jednym miejscu i nic więcej Ciebie nie interesuje.
W piłce zobowiązania są większe bo jest Europa i kraj więc klub zawsze rywalizuje w minimum dwóch rozgrywkach. A co jest tak naprawdę ważniejsze? Rozgrywki europejskie? Dla mnie i sądzę sporej liczby kibiców liczy się dominacja na ligowym podwórku i to co dla mnie jest istotne to 20 Man Utd 19 Liverpool i marzę o tym aby w końcu ruszyć z miejsca
» 19 kwietnia 2021, 14:26 #653
Czerwony123: A jak pracujesz nie w jednym miejscu?
Pracujesz do korporacji, gdzie jedziesz raz tu itp...
Nie kazdy pracuje w fabryce I biurze...
Nie mowie, ze to super pomysl, ale jak 60 procent z dochodowwgo biznesu idzie do kieszeni monopolisty Uefy to nie jest spoko...
» 19 kwietnia 2021, 14:30 #652
mordynator: "UEFA ma w d... kluby, tworzy jakies ligi narodow I inne podobne wynalazki nie patrzac na kluby I zdrowie pilkarzy. To klub placi za wszystko.."
A myślisz że Perez,Kroneke i reszta bedą zwracać uwagę na zdrowie piłkarzy? W samej fazie grupowej superligi grasz więcej meczów niż finalita LM obecnie.
» 19 kwietnia 2021, 14:32 #651
Klimaa: W kontekście podziału dochodów od UEFA być może należy usiąść do stołu i wynegocjować lepsze warunki dla wszystkich drużyn. Dlatego mam nadzieję że to tylko wielki straszak bo format SL zupełnie nie przemawia wielu osobom.
» 19 kwietnia 2021, 14:33 #650
Czerwony123: A widziales nowa forme ligi mistrzow? Wroc , chyba nie..
» 19 kwietnia 2021, 14:34 #649
Radomirus: Ja bym powiedział raczej tak:

Produkujesz żyletki (czy tam cokolwiek innego)
Fajne, mocne, żyletki... najlepsze dla mężczyzny ;)
W okolicy (bo to region stojący żyletkami) jest też wielu takich jak ty producentów żyletek.

Od was wszystkich skupuje te żyletki pewna firma, płacąc za nie 10 zł za 50 sztuk (0,50 zł o sztuki)

Wszystko jest OK gdy nagle inny producent żyletek (ot znajomy z branży) przyjeżdża do ciebie i mówi, że miał wycieczkę po Azji, odwiedził Chiny, Hongkong, Wietnam, Japonię i Koreę i wszędzie widział wasze żyletki sprzedawane po 2 zł za sztukę.

Firma, która skupuje wasze żyletki na pytanie twierdzi, że takie są koszty transportu, ich koszty itp. itd. i nie może wam dać więcej za żyletki niż wam dawała dotąd.

Dogadujesz się z innymi producentami żyletek z okolicy, że olewacie tą firmę i będziecie sprzedawać żyletki w Azji na własną rękę a kosztami dzielić zależnie od tego ile żyletek każdy z was produkcje.

Okazuje się, że sprzedajecie tyle samo żyletek (Azjaci nie zaczęli się nagle dwa razy częściej golić) ale na każdej zarabiasz nie 0,50 zł tylko 1,50 zł.

Persona drama:
Producenci żyletek - kluby tworzące dziś Super League
Dotychczasowy pośrednik - UEFA
» 19 kwietnia 2021, 14:34 #648
Czerwony123: Ja tez mam taka nadzieje, ze to tylko straszak.
» 19 kwietnia 2021, 14:35 #647
mordynator: Widziałem.Ale zabrzmiało to tak jakby ta superliga wniosła jakaś zmianę w tej kwestii.Teoretycznie wniosła ale na jeszcze gorszą i UEFA dzisaj zrobiła podobnie.No raczej to nie jest straszak a jakby był to prawdopodobnie byłby to największy blef w historii piłki.A wracając do twojego 1 komentarza to co z resztą klubów(pracowników) którzy nie są tą klasą premium nie dostaną tych 10k na ręke?
Kluby pokroju Leicester,WHU,Atalanty(ogólnie cała reszta lig angielskich,hiszpańskich i włoskich) strasznie dostaną po budżecie i nie wykluczone jest że w przeciągu kilku lat większość z nich zbankrutuje wręcz jeśli UEFA dopnie swego i kluby wystepujące w superlidze dostaną bana na gre w rozgrywkach ligowych to jest to nie unikione bo mało kto bedzie oglądał PL bez TOP6 czy La liga bez Barcy i Realu bez tych drużyn tych lig praktycznie nie ma.
» 19 kwietnia 2021, 14:46 #646
Klimaa: Tak widziałem proponowane zmiany i cóż powiedzieć idealne nie są.. tylko że tam jest chyba 10 spotkań w grupie gdzie SL ma mieć aż 18 a takiej ilości spotkań (+ faza pucharowa) nie da rady zmieścić z rozgrywkami ligowymi w jedynym sezonie. 38 spotkań liga + 18 spotkań SL (i więcej) + krajowe puchary..
to wygląda tak jakby kluby chciały odejść od rozgrywek krajowych i rozgrywać ilość spotkań niczym w NFL
» 19 kwietnia 2021, 14:49 #645
Czerwony123: Nie wiadomo jeszcze jak FA odniesie sie do tego. Stanowiska fa nie znamy.
Znajac zycie to Anglia bedzie miala w d... UEFA bo zawsze bylo pod gorke.
Ja mam nadzieje, ze to tylko czysty blef.
» 19 kwietnia 2021, 14:51 #644
CHAMPIONS21: Liga Mistrzów 2018/2019 nigdy nie zapomnę tych emocji. Każdy rewanż come back. Już nie będzie czegoś takiego... :(
» 19 kwietnia 2021, 14:11 #643
Puchaty: Żałośni są ci piłkarze League One i Bundesligi.
Drą japy na polecenie swoich prezesów i nic poza tym.
» 19 kwietnia 2021, 13:52 #642
Chestnut: No przecież, tak musi być, o wszechwiedzący!
» 19 kwietnia 2021, 13:57 #641
Zyvold: Weź już oszczędź sobie wstydu, typie.
» 19 kwietnia 2021, 14:05 #640
Puchaty: Nie, Mbappe i Neymar obrońcy piękna piłki nożnej.
Do tego Macron bezstronny fan futbolu...
Mają interesy z Arabami i boją się, że ci się wycofają jak ich ominie wielka piłka.
Francuzi i Niemcy dostali za mało miejsc i im teraz to nie pasuje.
» 19 kwietnia 2021, 14:08 #639
Chestnut: Czemu wymieniasz akurat tych piłkarzy co Ci pasują? :)
Herrera też się wypowiedział, a z tego co wiem, to niezły z niego fanatyk.
» 19 kwietnia 2021, 14:11 #638
Puchaty: Wypowiada się bo realizuje politykę klubu który mu płaci. Jakby kazali siedzieć cicho to by siedzieli cicho.
Zaraz się okaże, że Real kupi Mbappe i się śpiewka zmieni.
» 19 kwietnia 2021, 14:15 #637
Chestnut: Co nie zmienia faktu, że może się z tym zgadzać?
» 19 kwietnia 2021, 14:27 #636
Puchaty: Ale z czym się zgadzać?
» 19 kwietnia 2021, 14:29 #635
sasu: Warto zaznaczyć, że szejk będący właściecielem PSG jest też prezesem beIN sports, które ma prawa transmisyjne na LM w wielu krajach. Oni odmówili udziału w Superlidze nie przez to jacy są szlachetni, tylko ze względu na interesy
» 19 kwietnia 2021, 14:52 #634
getryscholesa: A widzieliście te nowa reformę Ligi Mistrzów? Od 2024 36 zespół w formacie ligowym, bez grup. Trochę mniej zaczynam się dziwić tej superlidze.
» 19 kwietnia 2021, 13:40 #633
ArktoS: W końcu to się stało. Wg mnie dobry ruch w kierunku rozbicia mafii - FIFA i UEFA. Tak trzeba było zrobić dawno temu i jest to świetny krok w kierunku popularyzacji naszego klubu, jak również wielki krok w przód pod względem ekonomicznym. Sprywatyzowanie tej instytucji powinno nastąpić już dawno temu. Czy my jako kibice odczujemy to jakoś pod względem oglądalności? Uważam, że tak. Mimo, że od paru lat pod wodzą Ole kierowaliśmy się już w górę, to w tym przypadku, ugruntuje to naszą pozycje na arenie międzynarodowej (dla porównania Arsenal i już śmiechy z ich "mocarstwa"). Osobiście nie wierzę w jakieś śmieszne wartości o zabijaniu historii futbolu. Jest to po prostu dostosowanie do nowego świata i nic tylko cieszyć się, że akurat nasz klub stoi temu na czele. ;)
» 19 kwietnia 2021, 13:39 #632
DevoMartinez: Dobry krok? Serio czy ludzie nie mają mózgów? To, że awansujesz do tzw elity przez to ze jestes bogaty a nie wywalyczles to na boisku to czysta patologia a nie sportowa rywalizacja gdzie nawet malutki klub może ograć giganta.
» 19 kwietnia 2021, 13:43 #631
MiSt: Fajnie. Powstaje kolejna mafia - i to jeszcze gorsza. Europejski futbol upada na rzecz wypchania kieszeni kilku pazernych właścicieli. Cieszmy się wszyscy!
» 19 kwietnia 2021, 13:46 #630
CHAMPIONS21: ArktoS, ArktoS, ArktoS Pomijam już kwestię rywalizacji sportowej między bogatymi, a biednymi. Jak myślisz ile kasy z tej ligi pójdzie na transfery United? Drugie pytanie ile mistrzostw Superligi zdobędzie MU?
» 19 kwietnia 2021, 13:57 #629
wider: W LM było piękne to że taki Ajax czy Atalanta potrafiły namieszać a takie kluby jak MU czy arsenal miały problem by grać regularnie w LM. Teraz będzie tak - jesteś bogatym klubem ? to możesz zagrać w SL i będziesz jeszcze bogatszym klubem. Potem taki klub z SL będzie chciał kupić jakiegoś przeciętnego piłkarza, a tu myk cena 80/90 mln na kogoś kto ledwo prosto piłkę kopie
» 19 kwietnia 2021, 13:57 #628
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 14:15

To jest zabicie lig krajowych. O ile nie wierzę, że nagle nas wyrzucą z PL, o tyle tak samo nie wierzę, że PL będzie miała jeszcze jakikolwiek sens. Gdzie w tym wszystkim jest sportowa rywalizacja? Chcesz mi powiedzieć, że taki West Ham byłby na 4 miejscu (tak jak teraz) w dobie Superligi? Oczywiście, że nie.

Jak powstanie superliga to z automatu całe BIG6 startuje z budżetem większym o kilkaset milionów w porównaniu do reszty stawki. Dzisiaj debatujemy nad tym czy lepiej kupić Sancho i wzmocnić jedną pozycję, czy lepiej rozbić tę kwotę na dwa mniejsze transfery. Niedługo takiego problemu nie będzie, bo na transfery będziemy mogli przeznaczyć po 300-400 milionów co roku.

Oczywiście to też optymistyczne założenie, bo po starcie Superligi byle kopacz co strzeli 10 bramek będzie kosztować nie 30 a 130 milionów.

Drugą sprawą jest to ile nasi kochani właściciele będą chcieli zainstalować w masz klub. Skoro z Superligi nie da się spaść, to po co wydawać kasę na transfery? Teraz Glazerowie nie mogli sobie pozwolić na to, aby klub cyklicznie nie mógł grać w LM i zajmował niskie lokaty w lidze, bo to oznaczało mniej kasy. Teraz tego problemu nie będzie, bo i tak nie spadniemy, a kasa za samą udział w superlidze jest większa niż za wygranie PL i LM jednocześnie.
» 19 kwietnia 2021, 14:12 #627
bartini63: Oba kroki i Superligi i UEFY są durne. Jeżeli ludzie uważają, że Superliga jest zła a reforma UEFY jest dobra to są po prostu hipokrytami moim zdaniem.
» 19 kwietnia 2021, 14:18 #626
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 14:20

Gdyby UEFA oddawała (do oczywistego podziału na transparentnych zasadach, zależnie od miejsca gdzie klub zakończy przygodę) - tak jak to się dzieje np. w Premier League - 80% przychodów z LM i LE to o Super League byśmy nigdy nie usłyszeli.

Ale, że UEFA ukrywa właściwe przychody jakie uzyskuje z LM i LE a posiadając produkt globalny oddaje klubom mniej niż kluby z PL (za zwycięstwo w LM klub dostaje mniej kasy niż w PL z tytułu transmisji dostaje spadkowicz) to trudno się dziwić klubom z europejskiego TOPu.

Zarzuca się klubom tworzącym SL chciwość, zapominając że wynika ona z długoletniej chciwości UEFA
» 19 kwietnia 2021, 14:19 #625
TytanowyJohny: Mam pytanie. W oficjalnym komunikacie fanklubu Tottenhamu napisano: "Tottenham Hotspur był pierwszym brytyjskim klubem, który zdobył europejskie trofeum". Do tej pory byłem pewien, że to United było pierwszym klubem w 1968 roku. Może mi ktoś wyjaśnić?
» 19 kwietnia 2021, 13:30 #624
Chestnut: A oni wygrali w 62/63.
» 19 kwietnia 2021, 13:36 #623
kolokolo98: Tottenham wygrał Puchar Zdobywców Pucharów w sezonie 62/63. A przed United, brytyjskim zespołem który wygrał Puchar Europy był jeszcze Celtic w 1967.
» 19 kwietnia 2021, 13:39 #622
bartini63: A UEFA co robi? Wprowadza "naprawę" formatu Ligi Mistrzów. Szczerze? Od momentu kiedy będą grać w tym formacie przestaje oglądać europejskie puchary to jest dramat. Superliga okej słaba rzecz, ale reforma UEFY tym bardziej.
» 19 kwietnia 2021, 13:28 #621
lipeklukas: UEFA zabroni transferów zawodników do klubów poza drużyny, struktur UEFA, pod groźbą wydalenia za złamanie zasad. Taki np Southampton nie będzie miał gdzie grać, bo za biedny, bo za słaby na SL, wyrzucony z angielskiego futbolu za transfer zawodnika.
Także, za pare lat gawiedź będzie oglądać SL z wychowankami tych zespołów lub 50 letnim Ronaldo i Messim. Powodzenia.
» 19 kwietnia 2021, 13:26 #620
szczecinianin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 13:24

Olek sam przyznał, że miejsce w TOP 4 jest ważniejsze niż puchar wiec wyobrażam sobie środowy wieczór, mecz SuperLigi i United grające przeciwko Realowi grając w składzie Jamesem, Tuanzebe :) oczywiście komentarz humorystyczny.
» 19 kwietnia 2021, 13:24 #619
dusik600: Ciekawe czasy nastały, bardzo ciekawe. Przyznam szczerze, że nie wyobrażam sobie teraz jak ma wyglądać liga krajowa. BIG6 już teraz nieźle odleciały stawce i takie zespoły jak Wilki, Lisy czy Młoty są tylko sporadycznym wyjątkiem. Co będzie dopiero jak każdy z tej 6 przytuli od reszty stawki kilkaset milionów więcej za sam fakt grania w superlidze?

Z tag ogromną przewagą finansową inne kluby już kompletnie nie będą miały czego szukać w lidze, bo gra będzie się toczyć o miejsca 7-20. Do tego dochodzą transfery - taki Sancho będzie z automatu kosztował 300 milionów, Haaland już nie będzie chciał zarabiać miliona na tydzień, tylko dwa, a Raiola nie będzie chciał 30 milionów prowizji za podpis tylko 90.
» 19 kwietnia 2021, 13:18 #618
motos8: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 13:19

Jeśli to prawda z Jose, że nie wyszedł na trening ze względu na Superligę to dokonał politycznego majstersztyku. Teraz mało kto będzie rozprawiał, że został usunięty przez wyniki lecz zostanie moze nawet okrzyknięty męczennikiem. "Jose - pierwsza ofiara walki o dobro futbolu z klubowymi magnatami europejskiego futbolu." Za kilka lat nikt nawet nie będzie pamiętał jaka kiche grał z Totkami, ale to że się postawił... Mistrzowskie rozegranie.
» 19 kwietnia 2021, 13:17 #617
Bylak: Podobno juve Głosili się do superligi bo się boją, że za rok i tak nie zagrają w LM.
» 19 kwietnia 2021, 13:15 #616
Litosci: Szanse Lingarda na złota piłkę drastycznie wzrosły, a tak się ludzie śmiali.
» 19 kwietnia 2021, 13:14 #615
kolokolo98: Nie chce mi się wierzyć, ze Jose zrezygnował z posady ze względu na Superligę. Brzmi jak typowy fake news i plotka wymyślone i powielane w internecie.
» 19 kwietnia 2021, 13:03 #614
Dejfmi: oczywiście, że to kupa-news puszczony dla większej zadymki
» 19 kwietnia 2021, 13:07 #613
CHAMPIONS21: Jest to związane z Superligą. Gdyby Tottenham nie przystąpił to nie stać by ich było na zwolnienia, a tak wiedzą, że mogą się go pozbyć.
» 19 kwietnia 2021, 13:18 #612
SkilledHydra16: Tottenham potwierdził, że funkcję trenera pierwszego zespołu tymczasowo przejmuje 29-letni (!!) Ryan Mason. Pomagać ma mu Chris Powell.
» 19 kwietnia 2021, 12:59 #611
Klimaa: Tak; Mourinho oficjalnie poleciał. Zatem to już ostatni większy klub w jego karierze? Trener wypalony bez pomysłu w nowoczesnym świecie?
Jedyny kierunek klubowy z lepszej ligi to może liga włoska a tak zostają chyba tylko reprezentacje.
» 19 kwietnia 2021, 13:03 #610
HarryBrown: A my jeszcze 2 dni temu pisaliśmy żeby Mino się puknął w łeb jak pojawiły się newsy, że dla swoich klientów Haalanda i Pogby, zażądał tygodniówek 1 mln funtów i 0,5 mln funtów. Typek już wiedział, że lada moment zostanie ogłoszona wielka futbolowa schizma.
» 19 kwietnia 2021, 12:59 #609
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 12:53

Sorry, ale troche mi sie śmiać chce.

Jesteśmy kibicami jednego z największych klubów na świecie, gdzie wszyscy kibice chcą wyników i pucharów na już. Jakaś porażka jest komentowana przez media i ekspertów na całym świecie.

Jak chodzą słuchy o transfery, to są wymieniani najwięksi i najlepsi piłkarze za grube miliony. Jak inny klub kupuje piłkarza, to płacz czemu my tyle nie daliśmy żeby go kupić do siebie.

Jak piłkarze wyjeżdżali na mecze gdzieś na 3-ci piłkarski świat, gdzie murawa była gorsza niż pod blokiem na osiedlu i jakiś piłkarz nabawił sie kontuzji, to płacz czemu taki klub jest w Lidze Mistrzów.
Teraz ma powstać Super Liga, gdzie będzie kasa i gra z elitą na najlepszych boiskach, to jest taki płacz i lament, że jak tak można robić.

Hipokryzja lvl master ...
» 19 kwietnia 2021, 12:52 #608
Klimaa: Ja akurat lubię oglądać mecze w LM z klubami z krajów niższego szczebla i nie mam nic przeciwko temu.
Odnośnie płaczu to trzeba się do niego przyszykować bo jeśli w ogóle dojdzie do startu SL to nie mamy co liczyć na czołowe miejsc w tej ... hmm lidze
» 19 kwietnia 2021, 13:01 #607
CHAMPIONS21: Chodzi głównie o to, że zarówno do Premier League jak i Ligi Mistrzów trzeba się zakwalifikować. Nie gra się tam ze względu na liczbę kibiców.
» 19 kwietnia 2021, 13:01 #606
Klimaa: Liga bez spadków nie dostarczy żadnych emocji jeśli klub w dalszej fazie nie będzie miał szansy na awans do fazy pucharowej. Poroniony pomysł który tylko w USA się sprawdza.
» 19 kwietnia 2021, 13:05 #605
getryscholesa: Ludzie. Ogarnijcie się. Info z Mourinho który nie chciał wyjść na trening z piłkarzami to fake...
» 19 kwietnia 2021, 12:51 #604
Lisan: Borussia odmówiła udziału w SuperLidze, zapomnieli powiedzieć że nikt ich nie zaprosił hahaha
» 19 kwietnia 2021, 12:32 #603
szczecinianin: I to akurat bardzo dobra decyzja, bo jak dostaną te 425mln za samo przystąpienie to znów by im skrzydełka urosły a tak to nie mają wyjścia, jak chcą ratować budżet to Sancho musi odejść :)
» 19 kwietnia 2021, 12:42 #602
Blau: Przecież wiadomo jak to się skończy. UEFA i FIFA teraz pokazują rogi, bo im ogromna kasa koło nosa może przelecieć.

Zarówno LM jak i ligii krajowe oraz Euro i MŚ nie będą miały racji bytu bez swoich największych klubów. Wyobrażacie sobie, że ktoś będzie chciał oglądać LM w sytuacji, gdzie co roku w finale gra PSG i Bayern? Że ktoś będzie chciał oglądać La Lige bez el clasico? Że federacja Anglii, Hiszpanii, Portugali czy Brazyli zgodzi się na cykliczne baty w turniejach reprezentacyjnych, bo ich najlepsi zawodnicy nie mogliby grać?

Moim zdaniem już teraz dogadywana jest kwestia haraczu jaki trzeba będzie zapłacić dla UEFY. Oni jak zobaczą pieniądze to sami na swoich social mediach zaczną reklamować jaka ta superliga nie jest fantastyczna. Mnie tylko zastanawia fakt jak oni chcą to upchać, skoro już teraz trzeba grać co 3 dni.
» 19 kwietnia 2021, 12:18 #601
mcscotyy: Żoze poleciał :( teraz który klub zniszczy od środka?
» 19 kwietnia 2021, 12:18 #600
nieeeeeeee: Teraz idzie do Arsenalu za Arteta
» 19 kwietnia 2021, 12:21 #599
Kralik077: To co Flick jako selekcjoner Niemiec, Klopp do Bayernu to Jose do Liverpoolu i bay bay połowa składu xD
» 19 kwietnia 2021, 12:39 #598
Anhel: Fajnie ze UK znoszą restrykcje, może ktoś się znowu wybierze pod dom Woodwarda
» 19 kwietnia 2021, 12:14 #597
nieeeeeeee: Arsene Wenger w 2009 roku:

"Może za 10 lat będziemy mieć Super Ligę Europejską. Pieniądze, które płyną z Ligi Mistrzów, nie wystarczą niektórym klubom."
No dużo się nie pomylił 2 lata
» 19 kwietnia 2021, 12:14 #596
piotrek19: Element braku konkurencji to coś, co przeczy wszystkim zasadom w futbolu. To pokazuje, że ci ludzie nie mają pojęcia, o co chodzi w piłce nożnej. Nie potrafię zrozumieć zwolenników super ligi. Choć bym chciał. Jose zawsze miał jaja czlowiek ktory kocha piłkę i tyle.
» 19 kwietnia 2021, 12:13 #595
nieeeeeeee: Sacked in the morning Jose get Sacked in the Morning
» 19 kwietnia 2021, 12:12 #594
PauloKuhan: podobono RB lipsk ma byc w super lidze :D
» 19 kwietnia 2021, 12:09 #593
Puchaty: Bayern Monachium też.
» 19 kwietnia 2021, 12:25 #592
mikon70: Mam ubaw z tottenhamu. W sierpniu 2018 roku jak wygrali z United 0:3 na OT. To śpiewali wtedy do Jose, ze jutro cię zwolnią rano. Teraz widać, kto się śmieje, ten się śmieje ostatni.
» 19 kwietnia 2021, 12:08 #591
Bylak: Co tu się dziś odwala? Ta superliga namieszała, ciekawe co to będzie... a Mourinho podobno został zwolniony bo nie chciał trenować drużyny, która chce grać w superlidze.
» 19 kwietnia 2021, 12:08 #590
mycka86: Mam wrażenie, że jemu to zwolnienie akurat jest na rękę. Zwolnili go teraz w nie do końca jasnych okolicznościach, zamiast za miesiąc z powodu braku wyników i awansu do LM. Będzie mógł później robić z siebie męczennika gdy ktoś mu zarzuci kompletną porażkę w Spurs.
» 19 kwietnia 2021, 12:15 #589
SkilledHydra16: UEFA: Jak top12 nie odwołają swoich słów to wyp******ają ze struktur UEFA i FIFA.
-A co powiedziały?
UEFA: Że wyp******ają
» 19 kwietnia 2021, 12:07 #588
REDBOSS: OOO Panie
Jose zwolniony.
» 19 kwietnia 2021, 12:06 #587
mordynator: Najlepsze w tym wszystkim jest że nikt nie zapytał o zdanie trenerów,piłkarzy klubów którzy mają uczestniczyć w tej superlidze.Nie dawno Kross mówił że w rękach UEFA my-piłkarze jesteśmy tylko marionetkami no to jak skomentować to że w superlidze władzami będą właściciele klubów dla których grają to tak jakby spaść z deszczu pod rynnę teraz nie bedą marionetkami UEFA tylko Pereza,Kroenke,Glazera itd...
Krossowi przede wszystkim chodziło o to że grają za dużo meczów i UEFA ma gdzieś zdrowie piłkarzy, no ta pocieszenie Toni powiem ci że w samej fazie grupowej superligi rozegrasz więcej meczy niż w całej edycji LM jakbyś doszedł do finału.A jeśli sie okaże że rozgrywki krajowe jednak zostaną na swoim miejscu to w sezonie będzie dochodziło do absuradalnej liczby meczów i będzie ich dużo więcej niż teraz,mało który organizm wytrzyma aż takie obciążenie.
» 19 kwietnia 2021, 12:04 #586
Lisan: Obudził się dziś człek w jakimś Matrixie. Józek zwolniony, WHU może być mistrzem, my zaraz możemy być w środku tabeli i nie grać w LM a Arsenal w strefie spadkowej
» 19 kwietnia 2021, 12:04 #585
nieeeeeeee: Jeżeli odejmą nam 15 pkt. to i tak będziemy w top 4 za West Hamem Leicester i City dlatego że innym klubom z top 6 też odejmą a 5 everton będzie tracił do nas 4 pkt.
» 19 kwietnia 2021, 12:06 #584
DaredevilUtd: Ale co wam top 4 da? Jak w lidze mistrzów nie chcemy grać hehe
» 19 kwietnia 2021, 12:18 #583
Wirus: Jak ta SuperLiga na serio wejdzie i kluby dostaną taką kase o jakiej sie mówi, to UEFA będzie musiała sie ugiąć.
Raczej nic im nie da straszenie, że wyrzucą kluby z LM, bo ta SuperLiga będzie bardziej atrakcyjniejsza dla sponsorów i kibiców.

Co do Mourinho, to szkoda go jako człowieka, ale widać, że jego metody są już przestarzałe. Wg mnie powinien zostać selekcjonerem w jakieś reprezentacji.
» 19 kwietnia 2021, 12:02 #582
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 12:09

Serio myślisz, że będzie atrakcyjniejsza? Przecież to mnożenie bytów i LM. Do tego dla wielu kibiców wazniejsze są rozgrywki krajowe. Mam wrażenie, że większość starych kibiców wręcz się odwróci od tych drużyn które powodowane chciwością chcą być w tej pseudo lidze. Gdy o udziale w niej decyduje majątek a nie poziom sportowy i wyniki na boisku to upada idea sportu a liczyć się zaczyna tylko kasa. Chore, zwłaszcza w tych czasach. Duży niesmak.

A co do Mourinho to on właśnie ze względu na udział totków w tej spuper lidze odmówił pracy. Jaki jest taki jest ale ma zasady i za to szacun.
» 19 kwietnia 2021, 12:07 #581
Wirus: Kasa zawsze sie liczyła, tylko, że UEFA brała dużo kasy dla siebie. Teraz jak bedzie SuperLiga to kluby dostaną do swoich kas więcej kasy. Każdy kto widzi, że może zarobić więcej idzie w tym kierunku. Niestety te romantyczne lata sie skończyły.

Powiedz sam, czy nie poszedłbyś do innej firmy, gdzie byś dostał 100% podwyżki ? Jasne, żebyś poszedł :)
» 19 kwietnia 2021, 12:15 #580
DevoMartinez: Gdybym był sportowcem zawodowym i zarabiał kasę to liczyłaby się dla mnhie też rywalizacja a nie sama kasa. Popatrz na niektócyh graczy NBA którzy godzą sie na niskie kontrakty byleby tylko zdobyć pierśień majstra. A w sporcie i tak są już gigantyczne pieniądze, w piłce nożnej wręcz chore. Tutaj rodzi się ppatologia, że awansujesz do tego grona wybrańców ze względu nie na wyniki sportowe o co w grunice rzeczy chyba w sporcie chodzi. Ale ze wzgl na to, że jestes bogaty. Dla mnie to zabija idea sportu i rywalizaji.
» 19 kwietnia 2021, 13:48 #579
Saberem47: Mourinho bez Ciebie i football byłby szary. Szacunek za to co zrobiłeś niech Ci się w życiu wiedzie! Oby inni poszli za Twoim przykładem
» 19 kwietnia 2021, 12:02 #578
atotrikos: Teraz powinniśmy się skupić na czymś, co jest jak najbardziej wykonalne czyli iść całymi siłami po podpis Kane'a.
» 19 kwietnia 2021, 12:00 #577
RedRevolta: "Tottenham sacked Jose Mourinho after an explosive morning where he refused to take the squad onto the training ground over the club’s proposed European Super League admission." Co to za absurdy się dzieją w ogóle!!
» 19 kwietnia 2021, 11:55 #576
atotrikos: Kolejny dowód na to, że chłop jest jedyny w swoim rodzaju. Posiada swoją wizję na rzeczywistość i football, jaka by nie była i jest panem swojego losu. Ogromne jajca pokazał, dla mnie szacun.
» 19 kwietnia 2021, 11:58 #575
mikiartur: Jeśli to prawda to chłop ma jaja. I szacunek dla niego
» 19 kwietnia 2021, 12:00 #574
Tomczo: Jeśli to prawda, to szacun.
» 19 kwietnia 2021, 12:00 #573
Bourdain: I cyk kolejne 20 mln tytułem rozwiązania kontraktu, ten to ma życie...
» 19 kwietnia 2021, 12:03 #572
atotrikos: @Bourdain 93mln w całej karierze ze zwolnień, cóż, zapracował na to.
» 19 kwietnia 2021, 12:08 #571
Bourdain: @atotrikos To w takim razie Sir Alex Ferguson zapracował na to by być królem Szkocji.
» 19 kwietnia 2021, 12:12 #570
pawbuk6: Serio myślicie, że to prawda?

Został zwolniony, bo Totki grają padakę i nawet na tym 7 miejscu się pewnie nie utrzymają.
» 19 kwietnia 2021, 12:25 #569
atotrikos: @pawbuk6 Levy chce się bawić w Boga i jak jemu samemu też brakuje kasy.
» 19 kwietnia 2021, 12:26 #568
RedRevolta: Dużo mediów trąbi, że to prawda, a niby czemu mieliby go zwalniać w takim momencie, zaraz przed FInałem pucharu ligi?
» 19 kwietnia 2021, 12:27 #567
getryscholesa: Przecież to fake. Już dawno zdementowany.
» 19 kwietnia 2021, 12:49 #566
Tomczo: Jakby miał być zwolniony za wyniki/atmosferę w szatni to na pewno byłoby o tym słychać jakieś plotki. Tymczasem żadnych takowych informacji nie było. Nagłe zwolnienie o poranku, przed finałem pucharu ligi jest bardzo zaskakujące.
Nawet LvG posuneli, ale już po finałach, a nie przed..
» 19 kwietnia 2021, 12:57 #565
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 11:56

Oficjalna strona Realu Betis opublikowała tabele ligi bez Realu, Barcelony i Atletico które zadeklarowały gotowość gry w SL , czyżby zaczęło się wyrzucanie z krajowych lig? Niedawno przeczytałem ze Big6 z PL ma zostać ukarana -15 pkt na strat sezonu za założenie SL a o degradacji z ligi nie ma mowy ale to pewnie plotki.

Borussia Dortmund opublikowała tekst w którym pisze ze odrzuciła propozycje gry w SL
» 19 kwietnia 2021, 11:54 #564
H2O1994: Może się opamiętają i zrezygnują z superligi.
» 19 kwietnia 2021, 11:56 #563
mikiartur: Jak nam odejmą 15 pkt to i tak się w top4 utrzymujemy xdd Bo reszta big6 też to czeka xd I jedynie nas Leicester i WHU wyprzedzą. A City ma w takie sytuacji 3 pkt przewagi nad Leicester. Chelsea spada na 12/13 pozycję. Natomiast Arsenal spada na 17 pozycję i jest 4 pkt nad strefą spadkową xd Ale byłyby jaja jakby to stało się faktem xd
» 19 kwietnia 2021, 11:59 #562
Anhel: Chodziło o start nowego sezonu ze zaczną z -15 pkt
» 19 kwietnia 2021, 12:02 #561
Tomczo: @mikiartur
no tak, ale jaki sens ma wtedy utrzymanię się w top 4, skoro w LM i tak grać nie będziemy?
W lidze gra się o mistrzostwo, a top4 to tylko paszport do LM, który w momencie dołączenia do SL jest bez znaczenia.
» 19 kwietnia 2021, 12:03 #560
ManUtd9097: Borussia,PSG i Bayern odrzuciły propozycje SL .
» 19 kwietnia 2021, 12:06 #559
Tomczo: Jakby miał być zwolniony za wyniki/atmosferę w szatni to na pewno byłoby o tym słychać jakieś plotki. Tymczasem żadnych takowych informacji nie było. Nagłe zwolnienie o poranku, przed finałem pucharu ligi jest bardzo zaskakujące.
Nawet LvG posuneli, ale już po finałach, a nie przed..
» 19 kwietnia 2021, 12:48 #558
Amycus: Oby Ole i reszta chłopaków się opamiętała i przestała rozgrywać mecze dopóki nie zniknie ta śmieszna Super Liga
» 19 kwietnia 2021, 11:52 #557
DevoMartinez: Ole nic nie zrobi bo jest dozgonnie wdzięczny Glazerom za szansę życia.
» 19 kwietnia 2021, 11:57 #556
Lisan: Ktoś wie czy Solskjer też odmówił trenowania drużyny która zagra w SuperLidze?
» 19 kwietnia 2021, 11:46 #555
Anhel: Zaraz się okaże ze zapukają do Sheffield i powiedzą ze to pomyłka ze jednak nie spadają z ligi xD
» 19 kwietnia 2021, 11:41 #554
Hoodys: Myślicie że jeżeli krajowe ligi naprawdę wyrzuciłyby te kluby ze swoich rozgrywek tj. Big 6 z PL, TOP3 z Hiszpanii i Włoch, to powstałoby coś na styl NBA, a nie zamiennika LM?
» 19 kwietnia 2021, 11:40 #553
QUEBON: Mourinho zwolniony z Tottenhamu. Portugalski szkoleniowiec nie chciał trenować zespołu który zagra w European Super League. Irytowałeś, twoja taktyka się zatrzymała w latach kiedy rozbierali Rzeczpospolitą, ale za to dożywotni szacunek.
» 19 kwietnia 2021, 11:39 #552
marcinprowp: Podobno Brzęczek był widziany na lotnisku w Londynie źródło The Sun
» 19 kwietnia 2021, 11:36 #551
RedFox: Jako fan Leicester, chciałbym powiedzieć Wam, że jest mi przykro. Nie mówię już o samym powstaniu całej Superligi, czy nawet dlatego że nas pominięto przy wyborze. Żal mi jest dlatego, bo postawa tych 12 klubów ukazuje, że inne drużyny takie jak nasze Lisy, czy Młoty, czy Atalantę, czy Ajax wciąż wielu ma za nic. Wszak to z Ajaxu, który ma wspaniałą szkółkę dołączyło tylu znakomitych graczy do największych klubów! De Ligt, de Jong, Van de Beek i tak dalej... Nie chcę wdzierać się w żadne kłótnie, ale jak dla mnie każda z tych 12 drużyn powinna w tej chwili zostać zdegradowana. A niby czemu nie? Tłumaczą to tym, że chcą grać z najlepszymi. A my to co? Jesteśmy niby gorsi od Arsenalu? Tottenhamu? Nie. Jesteśmy biedniejsi. I dlatego nas nie chcą. Bo nie wydajemy wielkich kroci na innych piłkarzy, bo prowadzimy rozważną politykę transferową. Może i nie mamy wielkich tradycji. Może zdobyliśmy tylko raz Mistrzostwo Anglii. Ale dlaczego jesteśmy wykluczani z tego powodu? Wiem, że i Wy, i Liverpool, i Milan, czy Arsenal jesteście wielkimi klubami z tradycjami. I tym bardziej czuję wstyd, że nawet Wasz zarząd się zgodził na tą haniebną propozycję. Chcę powiedzieć tylko, że zaczynaliśmy od zera. Nikt nas nie znał. A potem dostaliśmy się do Premier League. Wygraliśmy ją, choć nikt w to nie wierzył. Doszliśmy do ćwierćfinału LM. Pokonujemy takie drużyny jak Liverpool, Arsenal czy Was. A i tak jak i wielu innych oceniają nas za gorszych. Jest mi przykro.
» 19 kwietnia 2021, 11:35 #550
MrCygan: Myślę, że to nie kibice innych klubów mają takie podejście, tylko ta banda starych dziadów z kółka wzajemnej adoracji, dla której liczy się tylko przypływ zielonych i nie brała was w ogóle pod uwagę. Przykro mi, że tak się dzieje i chciałbym żeby ten projekt rozpadł się szybciej niż powstał. Oni tego nie skonsultowali ani z kibicami, ani z trenerami (co świadczy odejście Mourinho po odmowie trenowania Spurs dzisiaj rano), ani także z piłkarzami, tylko dogadali się między sobą, żeby zgarnąć jak najwięcej kasy.
» 19 kwietnia 2021, 11:41 #549
zozol4: Jeżeli 5 klubów ma dostać zaproszenie, to nie widzę innej możliwości niż to, ze Wy się w tej piątce znajdziecie.
» 19 kwietnia 2021, 11:43 #548
DevoMartinez: Jakbyś poczyał komentarze to pewnie z 90% kibiców jest w kurzonych tym chciwym pomysłem. Druga sprawa nasz zarząd... to 12 amerykańców z żydowskiej rodziny. Dodaj 2+2 ;)
» 19 kwietnia 2021, 11:54 #547
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 12:51

Ajax Amsterdam to ma przepiękną historię. W latach 70-ych XX wieku obok Bayernu to ówcześnie najlepszy klub w Europie. A później też potrafił nie raz dać w kość wielkim i możnym tego świata. Coraz mniej podoba mi się pomysł jak i decyzje podejmowane przez właścicieli i zarząd Man Utd.
» 19 kwietnia 2021, 12:49 #546
karassas: Ludzie opamiętajcie się, tu nie chodzi o to, że Lisy, Młoty czy inne drużyny są biedne. Kiedy ostatni raz Ajax miał realne szanse na wygraną Ligę Mistrzów? Zamierzchłe czasy, Młoty i Lisy? Ok. zarówno my, Arsenal czy Milan ostatnio nie potrafimy nic zawojować w Europie, ale jeszcze 10 lat temu te drużyny realnie były na szczycie. I to głównie o to chodzi no bo Milan wcale jakiś wybitnie bogaty nie jest. Jedynie dziwi obecność Tottenhamu bo ta drużyna też raczej nie miała realnych szans poza jednym sezonem. Inna sprawa to fakt, że gdyby UEFA zamiast brać jak najwięcej dla siebie, odpuściła i dała więcej klubom to nikt by nie wpadał na takie pomysły. Żeby nie było szanuję wszystkie drużyny w Anglii, Lisy kupiły mnie swoim mistrzostwem, a Młoty i Aston Villa tym jak grają w tym sezonie, ale nadal żadna z tych drużyn nie ma szans w Lidze Mistrzów, a przynajmniej nie w tym układzie jaki jest teraz. Kiedy big six z Anglii, top 3 Hiszpanii odejdzie z LM to wtedy te rozgrywki staną się bardziej nieprzewidywalne, bo co innego wyrzucić Bayern i PSG, a co innego Bayern, PSG i 5-6 kolejnych pretendentów.
» 19 kwietnia 2021, 14:44 #545
Czerwony123: Dziekuje ci Daniel za wyplate. Juz myslalem, ze go zostawia.
» 19 kwietnia 2021, 11:33 #544
DaredevilUtd: Hahaha pamiętam jak o tym pisałeś, gratulacje czerwony! Niezła kasa.
» 19 kwietnia 2021, 12:22 #543
Czerwony123: 1750f, juz myslalem, ze sie nie uda.... Masakra hahahah.
» 19 kwietnia 2021, 12:25 #542
Lisan: Ja rozumiem że Józek ma swoje za uszami ale tak przed finałem?? Słabo
» 19 kwietnia 2021, 11:33 #541
wider: ciekawe kogo koguty wezmą za Mou
» 19 kwietnia 2021, 11:33 #540
nieeeeeeee: Widać że Levy poczuł kasę z SuperLigi i zaczyna szaleć
» 19 kwietnia 2021, 11:31 #539
szczecinianin: Jose Mourinho jest pierwszym trenerem Superligi, który został zwolniony zanim rozgrywki się rozpoczęły. Taka ciekawostka :)

Totki pierwszym klubem w karierze Mourinho, w którym nie zdobył ANI JEDNEGO trofeum.
» 19 kwietnia 2021, 11:30 #538
primasort: Mou zwolniony.Nie ma już miejscach w wielkiej piłce dla tego siwego tetryka.
» 19 kwietnia 2021, 11:28 #537
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 11:27

Oj Żoże Żoże
Słaba decyzja Levego tuż przed finałem
» 19 kwietnia 2021, 11:27 #536
RedRevolta: Mourinho zwolniony!
» 19 kwietnia 2021, 11:25 #535
mikiartur: Ornstein mówi że Mourinho został zwolniony z tottenhamu
» 19 kwietnia 2021, 11:25 #534
pawelisto2: Całe szczęście od jakiegoś czasu kompletnie straciłem zainteresowanie Ligą Mistrzów, czy Ligą Europy i nawet nie wiem kto aktualnie stanowi pary półfinałowe w LM i przerzuciłem się na przede wszystkim Championship, więc może jakoś ta zmiana niezbyt mnie dotknie - przynajmniej na to po cichu liczę.
» 19 kwietnia 2021, 11:22 #533
nieeeeeeee: mnie też LM mało interesuje nie oglądam meczów tylko patrzę na wyniki LE oglądam mecze United i nic więcej jednak martwi mnie brak gry w PL
» 19 kwietnia 2021, 11:24 #532
Dutchman: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 11:18

Jedni widzą plusy Superligi, inni jej minusy - i to rozumiem. Ale nie rozumiem czegoś innego: Co takiego było złego w obecnym formacie jaki mamy, że trzeba go zmieniać? Ja rozumiem że FIFA i UEFA ma bardzo wiele za swoimi uszami i zasłużyli na taką wojnę przez swoje wieloletnie oszustwa, wspieranie szejków, oszustwa przy MŚ w Katarze, ale... nie w taki sposób! Nie poprzez załamywanie rywalizacji, uniżanie innym drużynom, dla których samo wejście do LM to był wielki sukces. Czy pamiętacie jak Łudogorec zaskoczył pozytywnie? Albo słynny remis Legii z Realem? Właśnie na tym polega piękno futbolu. Są lepsi i gorsi. Ale wobec wszystkich należy się szacunek. Dlatego zupełnie nie rozumiem zmiany formatu, podziału na grupy 10-drużynowe, wszak losowanie grup zawsze było dla mnie osobiście ekscytujące, tak samo jak i późniejsza faza pucharowa. Po prostu nie rozumiem.
» 19 kwietnia 2021, 11:17 #531
nieeeeeeee: Jeżeli nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze
» 19 kwietnia 2021, 11:20 #530
Seszele: Zostawiłem dziś klucze w szatni i wyszedłem.
Rzuciłem tę robotę.
» 19 kwietnia 2021, 11:12 #529
wider: przez tą SL znów byle grajek będzie kosztował 80mln
» 19 kwietnia 2021, 11:11 #528
Puchaty: LOL, UEFA zrobiła dokładnie taki sam projekt jak SuperLiga! :D:D:D
Ale żenada.
» 19 kwietnia 2021, 11:04 #527
nieeeeeeee: Co ??
» 19 kwietnia 2021, 11:05 #526
Puchaty: Będzie 36 zespoły w dwóch "ligach". Tam będą wyłaniani zwycięzcy do awansu w ćwierćfinały.
Czyli to jest praktycznie dokładnie to samo, ponieważ liga angielska dostanie 6 pewnych miejsc.
» 19 kwietnia 2021, 11:12 #525
piotrek19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 11:06

To super liga nie wyklucza w końcu grania w lidze Mistrzów?
» 19 kwietnia 2021, 11:03 #524
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 10:55

Będąc w SL, można przez najbliższe 50 lat nie zobaczyć nowego trofeum w klubowej gablotce.
W tak mocnym gronie nikt nie będzie pewny zwycięstwa ligi, a na tym zależy piłkarzom czyż nie?
W PL i CL będą wygrywać słabsze kluby, które z biegiem czasu zyskają na renomie, pozyskają kibiców jak i fundusze i wtedy, może zatrzeć się granica budżetów pomiędzy np takim leeds, a United. Wyrzucenie klubów z rozgrywek krajowych, wiąże się z tym, że co w sezonie te drużyny będą grać tylko 18 meczy? Najlepsi zawodnicy nie dostaną powołań do reprezentacji bo ich drużyny złamały zasady UEFA, lub dlatego, że grają tylko 18 meczy. No chyba, że te pazerne kluby będą grać ze sobą sparingi po Azji USA. Kupienie takiego Haalanda przez jeden z klubów SL to nie będzie 150mln tylko, 300mln.
Chyba, że kluby z UEFA będą miały zakaz transferów z klubami SL to wtedy, ta liga upadnie szybciej niż powstała. Zostanie tylko smród i plama na historii klubu tam będącego.
» 19 kwietnia 2021, 10:54 #523
BillClinton: Borek właśnie wyjaśnia temat. Nie popiera, tłumaczy czemu jest jak jest.
» 19 kwietnia 2021, 10:49 #522
OldFasion: Oglądam.
Wychodzi na to, że za sam udział w Superlidze klub dostanie trzy razy więcej niż za zwycięstwo w obecnej Lidze Mistrzów.
Wszystko jasne. Zamykamy temat.
» 19 kwietnia 2021, 10:52 #521
NoName: OldFashion
Słusznie, jak ma ktoś płakać o to, że w SL chodzi wyłącznie o kasę, lepiej zamknąć temat i nie mówić nic.
» 19 kwietnia 2021, 11:01 #520
DevoMartinez: Jeżeli kryteroium przyjęcia do tej pożal się bosze superlgii to bogactwo klubów i ich aktywa a nie poziom sportowy i osiągane wyniki to na starcie wyklucza to je z rozgrywek krajowych bo doprowadzi to jeszcze większego rozwarstwienia na kluby mega bogate i zwykłe których nie stać na sprowadzenie żadnego zawodnika z takiego superligowego klubu. Chyba, że odpady na poromocji.

To jest zwykły skok na kasę albo próba wymuszenia większych pieniędzy od fifa czyli nadal skok na kasę. Ogólnie mnie to obrzydza bo zarobki piłkarzy są astronomiczne i to nawet w średnich klubach a peniądze w piłce wręcz chore. Mam nadzieje, że mimo patologii w fifa i uefa to te wywalą z rozgrywek krajowych wszystkie te chciwe kluby którym ciągle mało.
» 19 kwietnia 2021, 10:47 #519
Anhel: Jest jeden WIELKI plus SL, Polsat wykupił prawa do transmisji LM aż do 2025 haha
» 19 kwietnia 2021, 10:38 #518
ManUtd9097: youtu.be/XK6DSF13KQc Michał Pol o SL.
» 19 kwietnia 2021, 10:37 #517
Puchaty: Jestem za SuperLigą. Kluby nie chcą opuszczać lig narodowych i federacji wiec w czym problem?
Wyłącznie w tym, że UEFA i FIFA nie dostaną pieniędzy.
Kiedy obie federacje organizowały sobie LigęNarodów z łatwością przyszło im przekupstwo w postaci ustanowienia sztywnych miejsc awansu do rozgrywek grupowych LM.
Czy komuś te rozgrywki były potrzebne? Tylko UEFiE.
A to, że straszą wykluczeniami?
Proszę bardzo. Ciekawe kto będzie oglądał EURO w których wszystkie najlepsze reprezentacje bedą grały składami olimpijskimi.
UEFA i FIFA są ogrganizacjami zbędnymi i bandyckimi. Mam nadzieję, że projekt SuperLigi przyczyni się do końca ich dyktatury w europejskim i światowym futbolu.
» 19 kwietnia 2021, 10:25 #516
MiSt: Nie chcę bronić UEFA,bo mają swoje za uszami. Patrząc jednak na projekt Super Ligi myślę, że szybko zatęsknimy za tą starą organizacją. Dlaczego? Wystarczy powiedzieć, że tym wszystkim zarządzają WŁAŚCICIELE klubów. Będą szły takie wałki, że głowa mała. To nie jest dobry projekt sportowy, a jedynie biznesowy. Plastikowa liga, plastikowy puchar Pereza.
» 19 kwietnia 2021, 10:42 #515
piotrek19: Nie będzie wyłonionej najlepszej drużyny w Europie, w lidze będziemy grać jedynie o mistrzostwo a jak nie będziemy już walczyć o Mistrza bo będzie dużą przewaga to będziemy grać o worek kartofli .Może FIFA i UEFA nie są najlepsze ale jak dla mnie to nie ma sensu
» 19 kwietnia 2021, 10:43 #514
Puchaty: A kto powiedział, że nie będzie LM?
» 19 kwietnia 2021, 10:49 #513
NoName: ' Nie będzie wyłonionej najlepszej drużyny w Europie'
Możesz to jakoś rozwinąć?
» 19 kwietnia 2021, 10:54 #512
kamilpe: Więkość z Was pisze, że to wszystko robione jest tylko dla pieniędzy ale przecież (cytuję z Twittera): FIFA i UEFA to od dawna państwa w państwie, piękne idee dawno były tylko w hasłach, kasa i kasa. Ale o to też chodzi teraz największym klubom.

Jestem fanem United od paru lat, bez znaczenia gdzie będą grać będę ich oglądał i mocno im kibicował.
» 19 kwietnia 2021, 10:18 #511
piotrek19: Wszytko robione jest dla pieniędzy dla dużych klubów,dla oglądalności. Hipotetycznie West Ham jest 4 mógłby grać w lidze Mistrzów Arsenal kończy
12 i gra w super Lidze ,a West kończy w nie powiem z czym. W takim po co grać lige odrazu zakończyć bo po co. Jak dla mnie to oni chyba z czegoś spadli i to na pewno nie z konia. Może mi ktoś wytłumaczy bo może coś źle rozumiem
» 19 kwietnia 2021, 10:11 #510
NoName: Nie zrozumiałeś chyba nic. LM, LE itd grane by były normalnie. Tylko tak jak teraz pierwsze 4 zespoły z PL grają w LM, tak grałyby zapewne 4 drużyny najwyżej w lidze, z pominięciem drużyn grających w SL. Czyli na chwilę obecną byłyby to Leicester, West Ham, Everton i Leeds. Po prostu poziom LM znacznie by się obniżył.
» 19 kwietnia 2021, 10:24 #509
mordynator: Wstałem jak co dzień rano i sie okazało że świat poj***ło.Błagam oby to nie wypaliło jakby miało to być tylko wykluczenie z LM to jeszcze bym zrozumiał ale nie wyobrażam sobie że już nigdy nie zobacze MU w premier league.
» 19 kwietnia 2021, 10:08 #508
Wirus: Wyobrażacie sobie Premier League bez Arsenalu, Chelsea, Liverpoolu, Manchesteru United, Manchesteru City i Tottenhamu ?
Sami najwięksi i pompujący największą kase w lige.
Już to widze jak wywalają kluby z ligi :D
» 19 kwietnia 2021, 10:19 #507
mordynator: Jeśli zostaniemy normalnie w PL to ok.Bo rozumiem że kluby chcą zarabiać na siebie a nie dla UEFA jednak oby to nie oznaczalo wykluczenia z rozgrywek krajowych.
» 19 kwietnia 2021, 10:40 #506
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 10:04

W pierwotnym pomyśle Ligi Mistrzów (kiedyś Pucharu Europy Mistrzów Klubowych) było, że będą rywalizować ze sobą tylko najlepsze kluby z poszczególnych państw. Coraz później było to wiecej klubów. W tej chwili w Lidze Mistrzów jest 32 klubów, a chyba od sezonu 2021/2022 ma być już 36 klubów.

Myślicie, że te największe kluby (twórcy SuperLigi) tak z ochotą będą chcieli grać mecze np z takimi klubami jak FC Midtjylland czy Ferencvarosi TC i to na takich dalekich wyjazdach ?

Jak pisałem wyżej, UEFA chce jeszcze rozszerzyć o więcej klubów. Ja sie nie dziwie, że największe kluby chcą zrobić SuperLige, gdzie będą same elitarne drużyny z bliskimi wyjazdami.

Ciekawe jak sie to skończy, ale czym sie skończy, będzie to rewolucją. UEFY nie stać na mecze w Lidze Mistrzów bez takich klubów jak Manchester United, Real Madryt, Barcelona, Bayern itp, bo jak będą w tym samym momencie mecze:
Liga Mistrzów - Dynamo Kijów vs. Wolfsburg
SuperLiga - Manchester United vs. Barcelona
To jaki mecz kibice wybiorą ?
» 19 kwietnia 2021, 10:00 #505
ManUtd9097: Legia - Lech xD
» 19 kwietnia 2021, 10:05 #504
NoName: Widzę, że głównym tematem stała się Superliga, więc i ja wyrażę swoje - nic nie znaczące - zdanie na jej temat.
Raczej jestem jej zwolennikiem. Powiedzmy sobie szczerze - kto jest największym rakiem w futbolu (poza agentami)? - Skorumpowane, maczające ręce w polityce federacje. Kto generuje pieniądze w tym biznesie? - Najlepsze kluby, najlepsi zawodnicy. Gdzie ląduje najwięcej pieniędzy (wygenerowanych przez kluby i zawodników)? - Do władz, a konkretniej mówiąc do skorumpowanych urzędników. UEFA/FIFA pod przykrywką chęci rozwoju piłki nożnej wymyślają jakieś bezsensowne turnieje, powiększają już istniejące, wszędzie wołają 'respect, no room for racism', a przyznają organizację MŚ Katarowi, gdzie łamanie praw człowieka jest codzienną normą, gdzie przy budowie stadionów na te że MŚ giną ludzie z powodu nie przestrzegania norm bezpieczeństwa. W sumie byłbym nawet przeciw Superlidze, bo to przede wszystkim skok na kasę, ale przynajmniej wiadomo na czym tutaj stoimy. Bardziej jednak jestem przeciwny obłudzie, zakłamaniu, chciwości i polityce w piłce, a właśnie takie... 'wartości' przyświecają federacjom.
Wielu kibiców jest oburzonych, bo patrzą na to z perspektywy widza - romantyka, zakochanego w tradycji. Spróbujcie jednak postawić się na miejscu klubów. Niech każdy z oponentów Superligi wyobrazi sobie, że ma miejsce na dużym bazarze, macie jedne z najlepszych towarów i generujecie jeden z najwyższych obrotów. Niestety znaczną część zarobków musicie oddawać zarządcom bazaru, który pod przykrywką modernizacji obiektów, remontu parkingu, dojazdu na bazar narzuca Wam dodatkowe opłaty, ale nic się nie zmienia. Wykupujecie więc wraz z kilkunastoma innymi największymi kupcami teren nieopodal i otwieracie własny bazar.
» 19 kwietnia 2021, 09:48 #503
DjTED: Amen. Dobranoc
» 19 kwietnia 2021, 09:56 #502
Anhel: Zgodzę się i nie , tutaj większość sympatyków ma w nosie czy to będzie LM czy SL, jest realny strach przed wyrzuceniem z Ligi Angielskiej i tutaj są największe obawy.
» 19 kwietnia 2021, 10:02 #501
mordynator: Dobrze napisane fakt ale tak jak mówi Anhel jeśli bylo by to tylko zamiast LM to ok ale kurde to prawdopodobnie oznacza że MU i reszta TOP6 już nigdy w PL nie zagra.
» 19 kwietnia 2021, 10:12 #500
NoName: Jak się czegoś boisz, to fakt - strach jest realny, ale to nie znaczy, że realne jest to, czego się boisz.
Przecież od samego początku było mówione, że SL będzie grana w środku tygodnia, aby nie kolidować z ligami krajowymi i nie wydaje mi się, aby były realne szanse na wykluczenie klubów z lig.
» 19 kwietnia 2021, 10:18 #499
Atlantic: Szczerze wątpię, że ligi krajowe wytrzymałyby sztuczne usunięcie największych klubów z rozgrywek w ramach "zasad". Nie widzi mi się spełnienie się pogróżek federacji. Jeśli wyrzucą big 6 z PL, to pewnie utworzyłaby się kolejna nowa liga angielska i wszyscy by się tam przenieśli. Sam pomysł SuperLigi mi się nie podoba. Nie ekscytuje mnie ten format, w którym będzie stały skład, i rozgrywki, które nie mają żadnej historii. Zarządy Klubów Założycielskich motywuje chciwość i to jest oczywiste dla mnie. Tak samo jak chciwość jest motywem UEFY i innych konfederacji. Nie mogą się dogadać, bo UEFA nie chce się pożegnać ze swoimi obrzydliwie wielkimi dochodami. Ciekawy jestem jak to się wszystko potoczy. Z jednej strony odseparowanie się od UEFY brzmi fajnie, ale Superliga nie zastąpi mi LM.
» 19 kwietnia 2021, 10:31 #498
NoName: Możesz generować pieniądze i płacić haracz złodziejom, albo się uniezależnić i zarabiać dla siebie. Według mnie chciwość w tym przypadku dotyczy wyłącznie federacji. Każdy chce zarabiać jak najwięcej i jest to normalne. Nikt natomiast nie chce płacić haraczy bandytom, a tym właśnie są Uefa, FIFA itd.
» 19 kwietnia 2021, 10:44 #497
Atlantic: NoName, wszystko się zgadza tylko, że zarząd klubów założycielskich chce sobie zarabiać kosztem kibiców, odcinając się od wszystkich innych europejskich klubów, za kryterium przyjęcia do elity przyjmując wartość klubu na giełdzie. Dla mnie chciwość jest widoczna po obu stronach i dlatego nie potrafią się dogadać.
» 19 kwietnia 2021, 16:08 #496
Anhel: Kibice Totenhamu i City już wydali oświadczenia potępiające SL, koguty mówią nawet o zdradzie zarządu. Mam nadzieje ze pójdziemy ta sama droga. Szanuje
» 19 kwietnia 2021, 09:47 #495
pawbuk6: Lokalni kibice wiadomo, że będą przeciwni - dla klubów istotne są jednak te miliony fanów w Azji czy Ameryce, bo to oni generują największą kasę. Na pewno robili już zakrojone na szeroką skalę badania preferencji kibiców i musiało im wyjść, że Superliga się opłaci.
» 19 kwietnia 2021, 09:56 #494
Anhel: Samymi Azjatami nie zapełnisz stadionu w kazda środę
» 19 kwietnia 2021, 10:00 #493
OldFasion: Problem z powstaniem Superligi to nie tylko wykluczenie klubów z rozgrywek krajowych i europejskich.
Uefa i Fifa już zapowiedziały w oświadczeniu, że piłkarze grający w tych klubach nie będą mogli grać w swoich reprezentacjach.
Powiedzmy sobie szczerze, w klubach zakładających Superligę gra zdecydowana większość największych gwiazd futbolu. Mistrzostwa Europy lub Świata bez ich udziału, to będzie popierdółka a nie wielki turniej.
» 19 kwietnia 2021, 09:39 #492
Dejfmi: Dlatego UEFA i FIFA są trochę pod ścianą. Jeżeli najlepsi piłkarze nie będą grali na takich turniejach to w skrócie mówiąc te turnieje będą kupę warte
» 19 kwietnia 2021, 09:41 #491
DjTED: Zrobią swoje mistrzostwa Swiata i Europy... Na ten moment te sankcje są smieszne bo kazdy wie , ze oni moga im naskoczyć. W dobie korony wszystkie ligi po prostu upadna.
» 19 kwietnia 2021, 09:44 #490
91nc99: Wiecie dlaczego Liga angielska jest najlepsza i najchętniej oglądana? Bo tu jest co do zasady kilka zespołów na podobnym poziomie, dodatkowych kilkanaście mogących wmieszać się w walkę na szczycie. W Hiszpanii czy w Niemczech sytuacja jest jasna na dzień dobry.

Po powstaniu super ligi bardzo szybko ludziom zbrzydnie oglądanie ciągle tych samych meczy. Zabije to ponadto ligi nieco słabsze od tych najlepszych.

Jak ta liga powstanie, chyba przestanę oglądać piłkę w ogóle.
» 19 kwietnia 2021, 09:30 #489
DjTED: No to teraz bedzie liga z najwyzszym poziomem. Na serio mozemy dostac od kazdej druzyny. W PL jechalismy na etihad i były pewne 3 punkty :D
» 19 kwietnia 2021, 09:47 #488
Robert3344: Dopływ gotówki spowoduje, że takie BVB będzie żądać za Haalanda i sancho po 200 mln. Lisy nie puszczą zawodnika za mniej niż 150mln. Ciekawe czy nie zbanują transfery klubom, które się wyłamały. jedno jest pewne. Nadchodzą ciekawe czasy..
» 19 kwietnia 2021, 09:19 #487
nieeeeeeee: My za to dostaniemy 350mln. tylko ciekawe ile Glazerowi wezmą do swojego portfela
» 19 kwietnia 2021, 09:21 #486
BillClinton: Kibicuje temu klubowi od 97 roku, przegranego półfinału z BVB i p........m Sammerem... Nie przestane mu kibicować, bo banda przygłupów krzyczy gdzieś w internetach, że futbol traci tożsamość. Większych idiotyzmów nie słyszałem jak żyje. Mam gdzieś Legię, Widzew, Sandecję i Spartę Praga. Oglądam poważny futbol, poważne ligi, poważnych zawodników. Jeśli reforma jest potrzebna niech się dzieje. Najwidoczniej prezesi nie chcą dzielić się zyskami z UEFA co rozumiem. Niech to wreszcie ruszy, wtedy ocenimy czy jest lepsze czy gorsze od CL, która na dobrą sprawę i tak zaczynała się w marcu po przefiltrowaniu tych wszystkich Łudogorców, Dinam czy innych Spartaków. Polskich klubów nie ma w tej lidze, więc nic nam nie zabrano. Wole oglądać Arsenal - Milan niż Galatasaray - Dynamo Kijów.
» 19 kwietnia 2021, 09:15 #485
MrCygan: Ale wiesz kolego, że forma podziału na koszyki i systemu szwajcarskiego była planowana w Lidze Mistrzów, więc gadanie o reformach to tani chwyt marketingowy. Zwykła pazerność na kasę i tyle. Coś, co Perez planował od co najmniej kilku lat i w końcu dopiął swego, a to że on będzie przewodniczącym to śmiech na sali.
» 19 kwietnia 2021, 09:22 #484
BillClinton: Co złego jest w dostawaniu więcej pieniędzy za to samo?
» 19 kwietnia 2021, 09:24 #483
MrCygan: Może to, że kluby takie jak West Ham czy Leicester które cały rok ciężko pracowały na to, żeby awansować do Ligi Mistrzów zostały sprowadzone do klubu drugiej kategorii, tylko dlatego że są mniej warte od takiego Arsenalu czy Spurs, które grają padakę totalną, a mimo to będą w tej Super Lidze. Uważasz że to jest sprawiedliwe, gdy za taki sam wysiłek albo i większy dostajesz ciepłe słówka prezesów innych większych klubów?
» 19 kwietnia 2021, 09:30 #482
zozol4: @MrCygan
W super lidze ma być 15 zespołów założycielskich plus 5 zespołów które zostaną zaproszone. Zaproszeni maja być na podstawie wyników w krajowych rozgrywkach. Jeżeli jest to prawda, to wyobrażasz sobie, ze West ham i leicester zostaną pominięte?
» 19 kwietnia 2021, 10:33 #481
NoName: Przecież powstanie SuperLigi sprawi, że takie Lisy czy inne Młoty będą w LM co sezon.
» 19 kwietnia 2021, 10:53 #480
DjTED: Najgorsze jest to , że najlepsi piłkarze tak czy tak będą grali w nowej lidze. Teraz jest ciężko wyrwać gwiazdę, a będzie jeszcze gorzej. Byśmy chcieli wyciągnąć np Messiego bo "nas stac" to i tak Barca zamuruje kontrakt bo teraz ich też już stać.
» 19 kwietnia 2021, 09:13 #479
nieeeeeeee: Do SL mają dołączyć Także Bayern RB Lipsk i FC Porto
» 19 kwietnia 2021, 09:12 #478
DjTED: Borussia wyprzedana doszczętnie. Halland za 400 mln
» 19 kwietnia 2021, 09:14 #477
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 09:05

Wychodzi na to, ze ole przegrał kolejny puchar tzn. LE. OLEOUT.
» 19 kwietnia 2021, 09:04 #476
mikon70: Wszystko przeciwko Ole. Nawet jego własny pracodawca:D
» 19 kwietnia 2021, 09:14 #475
Anhel: Mi jest wszystko jedno czy będziemy grać w LM czy w Superlidze , dla mnie najważniejsza jest Premier League , wyobraźcie sobie ta paradoksalna sytuacje w której ligę wygrywają lisy chociaż wiadomo ze jest w kraju 5 klubów silniejszych od nich. Poprostu mi zależy na lidze Angielskiej, jeśli się dogadają ze nas nie wyrzuca to mi wszystko jedno czy to będzie LM czy SL w europejskich pucharach
» 19 kwietnia 2021, 09:03 #474
xarsfanx: Zależy jak w końcu będzie to wygladac. Wychodzi na to, że przykładowo w środę grasz z Barceloną w super lidze, w niedziele z chelsea np, w środę znów z Realem np, potem ktoś z ligi, a znów w super lidze jakaś porltega europejska, niewyróba kondycyjna. Na zdrowy rozum kluby z super ligi muszą mieć dłuuuga ławkę dobrych piłkarzy. To wszystko jak narazie nie trzyma się kupy, ale jeśli idą za tym tak ogromne pieniądze jak podają, wszystko jest możliwe.
» 19 kwietnia 2021, 09:15 #473
HarryBrown: Ale już dziś żeby równolegle grać o najwyższe cele w lidze i europejskich pucharach kluby muszą mieć min. 25 sprawnych i dobrze wyszkolonych piłkarzy. W innym przypadku kończą jak Liverpool w tym sezonie.
» 19 kwietnia 2021, 09:27 #472
mikiartur: Chyba należę do mniejszości ale nie przestanę klubowi kibicować niezależnie gdzie będą grać. Najważniejszy tu będzie dialog z krajowymi ligami. Jeśli uda się dogadać z premier league to dobrze.
Z jednej strony nie podoba mi się ten plan z tym że 15 klubów miałoby mieć zapewniony stały udział.
Z drugiej strony tym klubą się trudno dziwić bo UEFA z nich trzepała kasę nieźle a sami z zarobków lm dostawali ochłapy. A prawda jest taka że UEFA miała taktykę i niby plan taki by rozprzestrzeniać piłkę na mniejsze kraje i kluby itd ale to tylko po to by utrzymać się przy władzy. Mając poparcie mniejszych państw których jest więcej byli pewni że utrzymają się przy obecnej władzy.
Ale prawda jest taka że obecnie UEFA nie ma argumentów zbytnio. Jak odejdzie te 12 klubów + ew. jeszcze 3 o których się mówi, to UEFA będzie skończona.

Tylko jest jedna nadzieja dla nich ale i ta bardzo niewielka.
Superliga tworzy sie po to by zwiększyć zyski itd. ale ludzie nie będą oglądać superligi po to by obejrzeć Real Barce MU MC czy Chelsea. A będą oglądac po to by zobaczyć tam Mbappe Haalanda, Messiego Ronaldo Neymara Lewego, Benzeme itd.
Jedynie jakiś wielki strajk piłkarzy albo ich wielki sprzeciw może tej lidze zapobiec. Np. jakby doszło do masowych zrywów kontraktów piłkarzy z klubami które będą grały w superlidze. Kluby może i by dostały kasę za zerwanie kontraktu przez piłkarza z jego winy ale nikt nie będzie oglądał Superligi jak nie będą tam grali najlepsi piłkarze świata.
» 19 kwietnia 2021, 08:56 #471
pawbuk6: I ci piłkarze gdzie pójdą? Zastrajkują, rozwiążą kontrakty i sami sobie obniżą zarobki o 80%?
Czy sobie zorganizują turnieje w street futbol i założą jeszcze osobną organizację?
» 19 kwietnia 2021, 09:54 #470
Atlantic: @pawbuk6, no masz rację, że ten strajk piłkarzy jest nierealny. Co najwyżej byłyby to pogróżki w stylu tego co federacje teraz prezentują. Ale zgadzam się z mikim, że GDYBY ci piłkarze w ten sposób zaprotestowali to by ta Superliga prawdopodobnie nie wytrzymała. Ale musiałaby być ogólna zgoda pomiędzy topowymi piłkarzami co do tego, a to jest oczywiście nierealne. Szczerze wątpię, że którykolwiek zaryzykuje swoimi dochodami i karierą w ramach protestu.
» 19 kwietnia 2021, 10:50 #469
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 08:48

Niektórzy z Was zachowują się jak chłopy, które jak dotąd orały ręcznie a nagle zobaczyli traktor i mówią: won mi z tym, zastaw się a postaw się. Zacięcie bronicie organizacji FIFA/UEFA a już nie pamiętacie jakimi skorumpowanymi są siatkami łącznie z politykami UE którzy teraz ich bronią. To ja przypomnę.
- to że Katarczycy zwyczajnie "kupili" sobie mundial Wam nie przeszkadza? Rozumiem że tam chodzi o sport a nie o pieniądze. Kolejna rzecz która rozwala mnie totalnie, to PSG która stało się tutaj "ostoją moralności i honoru" haha :D Już zapomnieliście że Araby kupując u Platiniego mundial przy okazji zobowiązali się do finansowania PSG?? Na logikę, jeżeli PSG dołączyłoby do SuperLigi z miejsca odetnie się od swojego finansowania. Ponadto ma prawa w firmie do transmisji LM, wiec de facto zarabia na wszystkich meczach, ale tak tak o poziom sportowy tu chodzi i oni mają honor my nie.
- prominent działacz UEFA Hector T. przyjął wg. różnych zródeł ok. 100mln dolarów łapówek. Wyrok? 8mc więzienia.
- malwersacje finansowe Battera, Platiniego równiez nikomu nie przeszkadzają
- wg. ustaleń dziennikarzy The Guardian nawet ok. 800 meczy na najwyższym szczeblu (klubowym/reprezentacyjnym) mogło być ustawionych. Czy śledztwa się toczą? Ktoś został skazany?

Nie chce mi się wymieniać dalej wszystkich afer i przekrętów bo to nie ma sensu. Zarabiają na nas ogromne pieniądze - uważam że kluby mają prawo powiedzieć NIE. Nikt mnie nie przekona że wyjazdy i granie na zamarzniętym pastwisku z Rostovem przy ujemnie temperaturze miało jakąś wartość sportową. Sama formuła SL też mi się nie podoba ale liczę że z biegiem czasu ją ulepszą. Dwa sezony gry i mamy spłacony dług w 100% i Glazer nie będzie miał wymówek. Wole by zarabiał mój ukochany klub niż sępy w postaci Blatterów i Platnich.
» 19 kwietnia 2021, 08:47 #468
Robert3344: Jeżeli chodzi o utarcie nosa UEFA to zgodzę się ze wszystkim. Ale zasady, na których powstała SL to jest dno moralne i nie ma nic wspólnego z duchem rywalizacji. Twoja historyjkę inaczej bym napisał. Chłopy, które jak dotąd orały ręcznie, a nagle zobaczyli jak bogacze wjeżdżają ciągnikami na ich pole nie licząc się z nikim, bo są bezkarni.
» 19 kwietnia 2021, 08:53 #467
United45: Zmiany są dwie. Blatter i Platini zamienia się na Pereza i Glazera i zamiast zróżnicowania w rozgrywkach europejskich grają najbogatsi, niezwykle ciekawie będzie się to oglądało w 5 sezonie.
Co do zamiany orania na nowe traktory. Bardziej porównałbym to do wejścia bogatego inwestora na teren rolnika który od pokoleń inwestuje w swoją ziemie i wybudowanie na nim nowiutkiego centrum handlowego na którym przecież zarabiać będzie cały kraj
» 19 kwietnia 2021, 08:56 #466
HarryBrown: A ja to widzę jeszcze inaczej. Niezadowoleni członkowie mafii próbują się oderwać od niej by założyć własną nową mafię. Może gdyby z miejsca nie zamykali się na kilkaset innych europejskich klubów to by było inne postrzeganie. Można to też interpretować jako zajęcie dominującej pozycji w trwających negocjacjach z UEFA o kształt rozgrywek i podział kasy. Jeżeli by tak było, to w sumie można zrozumieć intencje 12 klubów. Bo fakt faktem, że UEFA doi niesamowite pieniądze na europejskich klubach.
» 19 kwietnia 2021, 09:15 #465
ManUtd9097: Hah to jak top 4 PL + Real, Barca itd. nie będzie w LM , to UEFA straci bardzo na wizerunku i renomie tych rozgrywek + zakaz piłkarzy z klubów w superlidze grana na euro ,i być może na MŚ.stare czasy sie kończą , pytanie czy nowe będą lepsze ?
» 19 kwietnia 2021, 08:33 #464
Wirus: Kiedyś w Fifie sie robiło swój turniej z samych najlepszych klubów, a tu bach i taka Fifa może stać sie rzeczywistością.

Co do meczu, to bardzo dobrze, że udało się wygrać, zakończenie w TOP4 już bardzo bardzo blisko i będzie sie można skupić na LE.
» 19 kwietnia 2021, 08:32 #463
Dutchman: O ile w niej pozostaniemy, bo za taki debilny pomysł moglibyśmy być równie dobrze wyrzuceni i w pełni bym zrozumiał tą decyzję. Żal tylko nas, kibiców, trenerów oraz piłkarzy że musimy płacić za tą ignorancję bogatych inwestorów. #SLOUT
» 19 kwietnia 2021, 08:39 #462
DjTED: Jakie top 4 :D Jaka LE. Czy Ty przespałeś całą noc ? Są juz zwyciezcy LM i LE.
» 19 kwietnia 2021, 08:47 #461
Anhel: LE nie bo jest Roma i Villareal
» 19 kwietnia 2021, 08:52 #460
DjTED: Anhel. A no tak. Masz racje. Muszą dograć
» 19 kwietnia 2021, 09:01 #459
Robert3344: Totalnie obrzydliwe. Mój klub z takimi tradycjami i wartościami bierze udział w czymś takim dla pieniędzy to jest po prostu przykre. Piłka nożna była od zawsze oparta na rywalizacji, chęci pokazania się światu, równych szansach dla każdego, gdzie boisko Cię weryfikowało. A teraz? Dosiedli się kolesie z największym kapitałem (nie mylić z najlepszymi zawodnikami) i se ustalają co im się podoba. Tak chcemy kreować świat, gdzie najbogatsi mogą wszystko? Jak mam powiedzieć moim dzieciom, że w piłce nożnej chodzi o ducha walki i to, że nawet dawid ma szansę z goliatem. Teraz już został zepsuty świat, Dawid nie zostanie teraz przepuszczony przez złotą bramę żeby zmierzyć się z najlepszymi. #SLOUT
» 19 kwietnia 2021, 08:32 #458
lipeklukas: Występ Hendersona, według mnie tragiczny, a nota 6 na DP. Skoro była tu nagonka na DDG to trochę ja ponarzekam na Anglika. Nie obchodzi mnie, że zagrał dobry mecz z totkami, jak tu piszą, nie ma taryfy ulgowej. Mecz utwierdza mnie w przekonaniu, że jeszcze za wcześnie jest, by na niego stawiać jako pierwszego bramkarza. Broń Boże sprzedawać Davida.
Rozumiem popełnić jeden błąd w meczu ale nie trzy, cztery, będąc pierwszym bramkarzem United.
Jego Wyście na początku meczu to kryminał, byli obrońcy i zostawił bramkę pustą. Podobny numer wyciął w drugiej połowie, gdzie wyszedł jak jeździec bez głowy, nie krzycząc Szwedowi, żeby zostawił futbolówkę. Dobrze, że ten główkował, bo Dean nawet nie wystawił rąk, przy tym wyjściu by ją złapać. Bramka, to tak na dwoje babka wróżyła, bo niby był blokowany, z drugiej strony zamiast skupić się na piłce to został w bramce i popychał przeciwnika. Kilka razy złe wyjścia, kilka razy brak wyjścia, nie trafiał ewidentnie z decyzjami co mogło nas kosztować utratę punktów. Przy takim przeciwniku, który oddaje w meczu trzy strzały w bramkę. To zbyt dużo. Zaczyna mi jego gra przypominać grę Davida James albo Davida Seamana, kilka dobrych interwencji i klops.
Co gorsza tamci tez byli Anglikami i też ich imię zaczynało się na literę D. To tak już żartem.
» 19 kwietnia 2021, 08:31 #457
Wirus: Ja od początku mówiłem, że Henderson to naturalny następca De Gei, ale jeszcze za wcześnie. Zagrał pare meczy i już eksperci i kibice obwieścili go nr 1. Niech nabierze troche ogłady, pogra jeszcze w pucharach i spokojnie wejdzie w bluze nr 1.
» 19 kwietnia 2021, 08:35 #456
HarryBrown: Fakt. To był najsłabszy występ Deana z tych wszystkich w tym sezonie. Być może trzeba to złożyć na karb tego, że się przemotywował i za bardzo chciał udowodnić to, że mu się należy pozycja nr 1. Insza inszość, że to był bardzo trudny rywal. Bardzo fizyczny (nawet 100 kilowy Harry padał na murawę jakby był trawką) do tego grający bezpardonowo. Przy tym rzucie rożnym to jednak więcej winy jest po stronie graczy z pola, którzy pozwolili na zablokowanie Deana tak, że ten faktycznie nie miał jak się dynamicznie ruszyć.
» 19 kwietnia 2021, 08:37 #455
darjusz1986: Pany jedna rzecz piszecie o tej superlidze ale poinformujcie mnie MUN zajmuje 2 miejsce to zagra w Lidze mistrzów normalnie ? A 2 pytanie co to jest ta super Liga albo co to będzie
» 19 kwietnia 2021, 08:21 #454
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 08:25

Nie nie zagra. Wszystkie 12 klubów zostały wysłane na banicje. Ma to byc liga "najbogatszych" I nie pisz MUN bo nie wiem co to oznacza
» 19 kwietnia 2021, 08:24 #453
ManUtd9097: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 08:27

[link usunięty]
» 19 kwietnia 2021, 08:26 #452
izbinho: "MUN, Model UN – studencka inicjatywa polegająca na wielotematycznej edukacji obywatelskiej poprzez symulację obrad Organizacji Narodów Zjednoczonych"
» 19 kwietnia 2021, 08:41 #451
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.04.2021 08:56

12 klubów chce stworzyć swój turniej poza jakimikolwiek organizacjami. Większość kasy idzie dla klubów założycielskich których ma być docelowo 15 a pozostałe 5 gra na innych zasadach finansowych. W skrócie jeśli turniej wygra drużyna z tych 5 na doczepkę to i tak dostanie dużo mniej kasy niż kluby założycielskie. Być może będzie 6 klubów które będą zgarniały większość kasy niezależnie od wyników. Będzie to liga nie na zasadach sportowych a finansowych.w skrócie rak na organizmie piłki nożnej.
» 19 kwietnia 2021, 08:54 #450
darjusz1986: A jak jest mecz i gra Manchester to co pisze jaki jest skrót nie MUN? Myśl
» 19 kwietnia 2021, 09:15 #449
DjTED: darjusz1986. Jest w LE i LM. Zwracam honor. W lidze jest MU i w meczach z City -UTD . 2 lata starszy ode mnie , ale masz lepsze oko i pamieć. Sorry
» 19 kwietnia 2021, 09:29 #448