Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fulham – Manchester United 1:2. Plan zrealizowany, wyjazdowa seria podtrzymana!

» 20 stycznia 2021, 23:10 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Fulham 2:1 (1:1) w 18. kolejce Premier League. Czerwone Diabły musiały w Londynie odrabiać straty, ale zrobiły to niezwykle skutecznie. To 17. ligowe spotkanie z rzędu bez porażki w wykonaniu klubu z Old Trafford! Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera wyrównali tym samym klubowy rekord.
Fulham – Manchester United 1:2. Plan zrealizowany, wyjazdowa seria podtrzymana!
» Manchester United pokonał Fulham 2:1 w 18. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Eric Bailly
Harry Maguire
Luke Shaw
Fred
Paul Pogba
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Anthony Martial
Edinson Cavani
Marcus Rashford
Scott McTominay
Nemanja Matić

Oddano 182 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz na Craven Cottage zaczął w fatalnym stylu. Brak koncentracji sprawił, że Czerwone Diabły już od 5. minuty musiały gonić wynik. Daleką piłkę nad linią obrońców posłał Zambo Anguissa. Zza pleców defensorów United wybiegł Ademola Lookman i z dużym spokojem posłał piłkę w długi róg bramki Davida de Gei. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera byli mocno zdziwieni, bo sądzili, że złapali gracza gospodarzy na ofsajdzie. Linię spalonego złamał Aaron Wan-Bissaka. W tej sytuacji nie popisał się też Paula Pogba, który nie ruszył za Lookmanem.

W 10. minucie mieliśmy kontrowersję w Londynie. W polu karnym Fulham wyraźnie zahaczony przez Rubena Loftusa-Cheeka został Fred. Sędzia Martin Atkinson nie dopatrzył się jednak przewinienia. Ku zaskoczeniu wszystkich nie interweniował także VAR.

W 21. minucie Manchester United doprowadził do wyrównania. Najpierw oglądaliśmy potężne uderzenie Bruno Fernandesa zza pola karnego. Piłka trafiła jednak w słupek i akcja była kontynuowana. Portugalczyk szybko znalazł się na lewym skrzydle, gdzie wymienił podanie z Fredem. Fernandes dośrodkował piłkę na trzeci metr, a w polu bramkowym błąd popełnił Alphonse Areola. Francuski bramkarz wypuścił futbolówkę pod nogi Edinsona Cavaniego. Urugwajczyk nie zamierzał zmarnować takiego prezentu i z bliskiej odległości wpisał się na listę strzelców.

Kilka minut później kolejnym dobrym uderzeniem popisał się Fernandes. Potężny strzał Portugalczyka zza szesnastki tym razem świetnie obronił Areola. W 29. minucie swoją okazję miał Harry Maguire. Anglik doszedł do dośrodkowania Luke’a Shawa z rzutu rożnego. Choć miał dużo miejsca i czasu, to jego uderzenie głową było niecelne.

Przewaga Manchesteru United momentami sięgała 70%. Czerwone Diabły do przerwy nie zagroziły już jednak poważnie bramce londyńczyków. Dwa razy głową strzelał Anthony Martial, ale były to próby niecelne.

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera drugą połowę zaczęli nieźle, ale mieli problem z kreowaniem klarownych sytuacji podbramkowych. Strzały w kierunku bramki Areoli oddawali Harry Maguire, Bruno Fernandes, ale nie zagrozili nimi francuskiemu bramkarzowi.

W 64. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły kombinacyjną akcję, którą skończyć powinien Anthony Martial. Bruno Fernandes wymienił podanie z Masonem Greenwoodem przed szesnastką gospodarzy, dorzucił idealną piłkę na jedenasty metr, ale Martial strzelił w środek bramki.

Co nie udało się Martialowi, świetnie zrobił Paul Pogba. Francuz w 65. minucie dał prowadzenie Manchesterowi United! Pogba zdecydował się na potężne uderzenie zza pola karnego w długi róg i nie dał żadnych szans Areoli.

Chwilę później Czerwone Diabły mogły rozstrzygnąć rywalizację na Craven Cottage. Świetną piłkę w pole karne dośrodkował Fernandes. W szesnastce znakomicie znalazł się Cavani, strzelił głową w krótki róg, a wybitną interwencją popisał się Areola.

W 75. minucie swoją okazję miało Fulham. Aboubakar Kamara zagrał prostopadłą piłkę do Loftusa-Cheeka, ten nie kombinował i uderzył mocno na bramkę De Gei z bliskiej odległości, ale Hiszpan zachował czujność i nogami odbił futbolówkę. Czerwone Diabły dostały sygnał ostrzegawczy. W kolejnych minutach The Cottagers kilka razy postraszyli jeszcze defensywę Czerwonych Diabłów.

W 85. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę. Na placu gry pojawili się Scott McTominay i Marcus Rashford. Manchester United wciąż nie mógł być jednak pewny zgarnięcia pełnej puli.

W doliczonym czasie gry Fulham zepchnęło United do defensywy. Czerwone Diabły broniły się jednak skutecznie i nie dały sobie zabrać cennego zwycięstwa.

Fulham – Manchester United 1:2 (1:1)
Bramki: Ademola Lookman 5’ – Edinson Cavani 21’, Paul Pogba 65'

Fulham: Areola – Tete, Aina (Mitrović 83'), Andersen, Tosin, Bryan – Reed, Anguissa (Lemina 79'), Lookman, Loftus-Cheek – Cavaleiro (Kamara 71')

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw – Pogba, Fred – Greenwood (Rashford 85'), Fernandes (Matić 90'), Martial (McTominay 85') – Cavani


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Fulham vs Manchester United. 18. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Fulham - Manchester United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (617)


Foxiowof: Może mi ktoś potwierdzić czy to oficjalne konto OGS'a?
facebook.com/OleGunnarOfficial/photos/a.105261714872940/108761581189620/
» 22 stycznia 2021, 15:45 #612
matheo: Nie jest to oficjalne konto Ole. Kiedyś miał konto na Twitterze, ale usunął. Jeśli to byłaby prawda, to informacja o transferze Jacka byłaby już na oficjalnej stronie Manchesteru United. O DP nie wspomnę :P
» 22 stycznia 2021, 16:14 #611
Pops918: De Bruyne 4-6 tygodni przerwy.
» 22 stycznia 2021, 14:54 #610
Pezet: Vardy również kilka tygodni . Nie żebym im zdrowia nie życzył . Ale cieszę się
» 22 stycznia 2021, 15:42 #609
Pogba6: City ma tak latwy terminarz, że i tak obstawiam ze zgarna komplet punktow w tych meczach
» 22 stycznia 2021, 17:45 #608
PastaDoCiasta: Pamiętacie jak Ole chciał ściągnąć zimą naszego wychowanka Joshuę Kinga z Bournemouth? Podobno mu obiecał że go ściągnie z powrotem na Old Trafford po tym jak współpracował z nim w drużynach juniorskich? Finalnie go nie kupiliśmy (Wisienki chciały ponad 25 mln funtów) i przyszedł Odion. To w lecie wygasa mu kontrakt i w sumie można byłoby go wziąć za darmo. Nie byłoby to takie głupie, oczywiście jeżeli samemu zainteresowanemu pasowałaby opcja grubej rezerwy, gość podobny stylem do Nigeryjczyka, przydałby się bo jak któryś z dwójki Cavani/Martial złapie kontuzje to zostaniemy z jedną 9
» 22 stycznia 2021, 14:53 #607
Filips11: To raczej nie jest najlepsze rozwiązanie, chłopak w 12 meczach w championship nie strzelił żadnego gola...
» 22 stycznia 2021, 15:00 #606
tom93: Smieszą mnie jakies próby segregacji kibiców wobec kryterium czy ktoś wspieral Ole od samego poczatku czy zaufal mu w pelni dopiero od 2 miesiecy. Fakty są takie, że gdy krytyka jest zasłużona, a na poczatku tego sezonu absolutnie była, to nie widzę nic w tym złego, że ludzie zaczęli wątpić w ten projekt, tym bardziej że okres ochronny juz dawno sie skonczyl. Dobrze, że sprawy wróciły na wlasciwe tory i druzyna zaczela robic progress. O to chodzi i nalezy to chwalić i docenić. Oczywiscie osmieszanie trenera jakimis dziecinnymi wyzwiskami to gruba przesada o tyle stwierdzanie faktów, gdzie sie gubił, to wg mnie nic zlego. Dzis facet wyciaga wnioski, choc dalej ma jeszcze swoje takie niezrozumiale pomysly, no ale dopoki to dziala to mozna mu dac wolną rękę.
» 22 stycznia 2021, 14:48 #605
GraanManU: Konstruktywna krytyka zawsze jest w porządku, ale szykanowanie, wyśmiewanie, wyzywanie i dziecinne pisanie OLEOUT i wyzywanie od wuefisty już nie za bardzo :)
» 22 stycznia 2021, 14:53 #604
Magik1990MU: Generalnie masz rację, ale jak napisał GraanManu - wszystko zależy od rodzaju krytyki. Są tutaj ludzie, którzy udają, że "nie wierzyli w Ole", gdzie ten "brak wiary" objawiał się ciągłym wyzywaniem Norwega i kazaniem mu wyp... spowrotem do Molde. Jeszcze gorsze są jednak typy, co teraz siedzą w ukryciu i tylko wyglądają z nor, by przypuścić nalot na stronę, gdy tylko jakaś wpadka nam się przydarzy.
» 22 stycznia 2021, 15:39 #603
BNK: Podobna sytuacja jest z Pogbą i kilkoma typkami na tej stronie. Francuz zagrał kilka meczów na wysokim poziomie, strzelił mega ważne gole i zrobiła się cisza. Po pierwszym słabszym meczu, wyskoczą jednak z czlapakami, pogbusiami, tancerzami, czy czego tam jeszcze nie wymyślą.
» 22 stycznia 2021, 16:02 #602
Chestnut: Co z tego, że zagrał kilka meczy, niech rozegra dobrze cały sezon. Nie mecz w mecz, ale żeby można było powiedzieć, to był sezon Paula Pogby. Kilka meczy nie zmieni zdania, które wyrobił sobie przez te lata.
» 22 stycznia 2021, 16:17 #601
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 16:21

Zawsze mnie zastanawiało, jak bardzo trzeba być ograniczonym... albo jak wielką miłością trzeba pałać do Pogbusia, aby zestawiać jego sytuację z sytuacją Solskjaera. Norweg to jedna z legend klubu i zasłużony człowiek Fergusona, który zresztą jest w ciągłym kontakcie z Bossem. Innymi słowy: Ole to United, a United to Ole. A Pogba? Pogba to pan najemnik, który sobie wytarł gębę koszulką kilka razy, a jego agent opluł United niezliczoną ilość razy. Niech gra jak najlepiej - ku chwale United i ku kolejnemu transferowi, na który, to mu trzeba oddać, zaczął w końcu pracować w odpowiedni sposób. Jak się przyczyni (miejmy nadzieję) do czegoś dobrego dla United, to przynajmniej odejdzie jako zwycięzca. I tego mu życzę z całego serca.
» 22 stycznia 2021, 16:18 #600
BNK: Uderz w stół... A podobno ten pan nie daje się sprowokować;)
» 22 stycznia 2021, 16:25 #599
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 16:33

Chestnut Pogba zagrał u nas już dwa takie bardzo dobre sezony. W poprzednim niestety leczył kontuzje przez większość czasu. Na początku tego też, potem był wirus, a teraz Francuz wraca do formy.
» 22 stycznia 2021, 16:33 #598
Chestnut: @BNK przestań prowokować, Pogba nie zagrał ani jednego dobrego sezonu.
» 22 stycznia 2021, 16:41 #597
BNK: 2017/18- 6 bramek/10 asyst.
2018/2019-13 bramek/9 asyst
No faktycznie strasznie słabo. Ale ze mnie prowokator:D
» 22 stycznia 2021, 16:48 #596
Chestnut: Statystyki nie grają, podałeś tylko statystyki "potwierdzającą" Twoją tezę, gdzie są straty, czy ile zrobił średnio KM?

Daniel James 19/20:Bramki: 4 Asysty: 7
Więc chcesz powiedzieć, że to był bardzo dobry sezon Daniela Jamesa w Manchesterze United? :)
» 22 stycznia 2021, 17:08 #595
BNK: Ja podałem statystyki na potwierdzenie mojej tezy. No tak. Mogłem też dodać, że jego średnia ocen za te dwa sezony to powyżej 7.5 na 10. Mogłem też dodać, że celność podań miał powyżej 85%. Informacja o tym, że w pierwszym z tych sezonów zanotował niecałe 1500 celnych podań, a w drugim grubo ponad 1700, strzelając też celnie na bramkę 49 razy też jest w sumie ciekawa i mógłbym ją podać. Mógłbym ale skupiłem się na tych najważniejszych. Tak więc prezentują się statystyki, potwierdzające moją tezę. Twoja teza... Jakimi statystykami ją potwierdzisz?
» 22 stycznia 2021, 17:34 #594
Chestnut: Na jaką stronę się powołujesz, czy wyssałeś te statystyki z palca? :)
» 22 stycznia 2021, 17:47 #593
wedel242: @chestnut
16/17 7.72
17/18 7,48
18/19 7,38
19/20 7,18
Średnia= 7,44
źr. WhoScored.com
Zatkało?
» 22 stycznia 2021, 18:34 #592
Chestnut: A masz Ty jakiekolwiek pojęcie na jakiej podstawie oceniają na whoscored? Bo ja wiem, żaden wyznacznik.
» 22 stycznia 2021, 19:46 #591
Strzelec: Facundo Pellistri is close to joining a La Liga club on loan. #MUFC [@JonathanShrager]

Oby w tym klubie miał zapewnione miejsce w wyjściowej jedenastce.
» 22 stycznia 2021, 14:32 #590
91nc99: Sporadycznie odwiedzam strony innych klubów. Nie po to, by się pośmiać, ale by zobaczyć co w trawie u sąsiada piszczy. I jestem dumny z bycia kibicem MU. Wiecie, niezależnie w jakim bagnie my byśmy nie byli, to zwłaszcza za czasie Norwega komentarze były różne, niektórzy domagali się zmiany trenera, inni punktowali że trzeba transferów. Trzeci zwracali uwagę na brak stabilności i powtarzalności, wskazując to za przyczynę chimerycznej formy i takowych wyników. Słowem: nawet jeśli cześć kibiców krytykowała zespół i trenera, to zawsze tylko część pokazywała brak wiary w projekt Ole/JM/LvG

A na lfc.pl przez 5 minutowa lektura komentarzy nie przeczytałem słowa wsparcia lub wiary w JK i drużynę. Kurcze, Niemiec przywrócił im mistrza, zmiażdżył konkurencję, a tam już trzeba zwolnić trenera, sprzedać Salaha i cała resztę... Dopóki JK będzie chciał tam być, każdy jeden liverpoolczyk powinien stać za nim murem.
» 22 stycznia 2021, 13:29 #589
91nc99: No i przypomnijmy, że gęby wycierają tym swoim 'YNWA'. nie chodzisz sam, gdy wygrywamy. Po przegranej- won
» 22 stycznia 2021, 13:32 #588
Chestnut: #nobodycares
» 22 stycznia 2021, 14:06 #587
PastaDoCiasta: "Nawet jeśli cześć kibiców krytykowała zespół i trenera, to zawsze tylko część pokazywała brak wiary w projekt Ole/JM/LvG"

Oj kolego, przestudiuj Ty artykuły ze składami z początku sezonu, a nawet po meczach, jaki tam był zalew nienawiści do Ole i Eda to głowa mała, ja do dziś kojarzę niektóre nicki, które się cieszą z dobrej gry drużyny i kibicują przed spotkaniem, a jeszcze w meczu z Soton pisali, że United to klub mem, wuefista niszczy ten klub, De Gea to ręcznik który nadaje się do Championship itd. Były okresy na początku tego sezonu i w połowie poprzedniego kiedy robiłem sobie miesięczne przerwy od tej strony albo czytałem same newsy bo po prostu nie dało się tego bagna wytrzymać
» 22 stycznia 2021, 14:23 #586
Abstrahujacy: Jurgen wziął porażkę na siebie, nie było nic o trawie ani o zbyt defensywnym przeciwniku, ani nawet o wietrze. :O
» 22 stycznia 2021, 13:22 #585
Chestnut: Mourinho nie lubi tego. :(
» 22 stycznia 2021, 14:15 #584
PastaDoCiasta: No akurat za wyjście 2137 dośrodkowaniami na drwali z Burnley to samo pomyślenie o szukaniu wymówek byłoby zbrodnią :D
» 22 stycznia 2021, 14:24 #583
QUEBON: Oficjalnie: Matthew Ryan wypożyczony z Brighton & Hove Albion do Arsenalu
» 22 stycznia 2021, 13:15 #582
Roxyx: No nie gadaj. Przecież Ryan w Brighton od kilku meczów nie zaczyna i poszedł do Arsenalu xd
» 22 stycznia 2021, 13:32 #581
SickRabbit: Ciekawe, jak tam Klopina się trzyma po porażce bo zaczyna się sypać ten fenomen 1 sezonu?
I to nie jest spowodowane brakiem Van Dijka bo czemu nie strzelili o bramkę więcej?
» 22 stycznia 2021, 13:08 #580
Magik1990MU: "bo czemu nie strzelili o bramkę więcej?"

No po golu dla Burnley to musieliby strzelić dwie, więc odpuścili. Skoro przez tyle czasu nie dało się wbić jednej, to nagle mają strzelić dwie? Trzeba mierzyć siły na zamiary. To tak jakby Neymar miał się utrzymać na jednej nodze, skoro na dwóch nie potrafi.
» 22 stycznia 2021, 13:16 #579
Abstrahujacy: VVD jest rodzajem talizmanu dla Liverpoolu jak Bruno dla nas. Na boisku odmienia morale całej drużyny i wprowadza spokój. Do tego nie mają nominalnych obrońców i PM musi grać w destrukcji.
W gruncie rzeczy, obchodzić nas to powinno tak jak ich obchodziły nasze braki w zeszłym sezonie gdy Paweł i Rash byli poza grą i kleiliśmy ofensywę Jamesem, Martialem i Pereirą (nasz tercet ofensywny z 19.01.20)
» 22 stycznia 2021, 13:31 #578
PastaDoCiasta: Tak, to prawda, ale z drugiej strony to też dziwne ze nagle Firmino pod względem skuteczności gra jak Antek, a Salah który potrafił przedryblować 4 gości bez większego wysiłku nagle gra jak James. Liverpool ogólnie zrobił się jednowymiarowy i jakby wiecznie "zmęczony", nie można winy zwalić na samego VVD
» 22 stycznia 2021, 14:26 #577
ReDevil07: Tak się teraz zastanawiam czy zarząd nie popełnił błędy posyłając Dalota na wypożyczenie, na przełomie tego sezonu wydaje mi się, że rzucił by większe wyzwanie dla AWB niż Williams, to właśnie on powinien iść na wypożyczenie i ogrywać się w seniorskiej piłce a taki Dalot na nie które mecze mógłby spokojnie zastąpić AWB i rzucić mu rękawice, ogólnie trzymam za Dalota kciuki i chciałbym żeby tutaj wrócił po sezonie lub wcześniej jeżeli nie kupimy żadnego PO do rotacji.
» 22 stycznia 2021, 12:53 #576
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 13:01

Dalot? Przecież on grał jeszcze gorzej od Williamsa. Brandon jest cienki w destrukcji, ale z przodu potrafi coś dać. Diogo w tyłach nie umie się specjalnie grać, a z przodu to poziom AWB.
» 22 stycznia 2021, 13:00 #575
Blau: Dalot miał dobre wejście do Milanu, teraz z tego co widzę po statystykach to nie jest pierwszym wyborem, ale i tak zagrał już ponad połowę tego co u nas w tamtym sezonie, a przecież jesteśmy dopiero na półmetku.

Niech się ogrywa chłopak, bo potencjał jest. Nie zapominajmy, że on jak do nas przechodził to miał na koncie jakoś z 6-7 meczów w seniorskiej piłce, więc na dobrą sprawę jego należało traktować jak szczyla z akademii.
» 22 stycznia 2021, 13:57 #574
PastaDoCiasta: Szczerze to Dalot nie robi na mnie większego wrażenia jak gra, z tyłu jest całkiem przeciętny i na pewno słabszy od Williamsa, a z przodu w sumie też niczym się nie wyróżnia, tutaj Anglika też bym postawił wyżej. Jeżeli możemy za niego odzyskać te 20 mln to bym go sprzedał bez zastanowienia i przeznaczył te pieniądze na pokrycie części Aaronsa np
» 22 stycznia 2021, 14:30 #573
Wirus: Jeśli Odegaard przejdzie do Arsenalu (podobno wypożyczenie), to wg mnie będzie strzał w 10. Gość jest świetny, ma fajny przegląd pola, umie dobrze wykreować szanse dla napastnika.
» 22 stycznia 2021, 12:50 #572
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 12:54

Też mi się wydaje, że to dobry ruch. O Odegaardzie coś ucichło ostatnio, ale wcześniej był mocno chwalony. Zobaczymy co pokaże w Arsenalu, ale poprawić poziom gry drugiej linii powinno mu być łatwo.
» 22 stycznia 2021, 12:53 #571
xarsfanx: Ucichło gdy wrócił z wypozyczenia z Sociedad, w realu znów ława. Jak pamiętam w Sociedad radził sobie bardzo dobrze.
» 22 stycznia 2021, 15:56 #570
Bylak: Podobno lingard usunięty z 1 składu, czeka na lepsze propozycje niż od Szabelek.
OGS jest za tym zeby zakontraktowac jakiegoś PO jeszcze zima jeżeli nadąży się jakas okazja.
» 22 stycznia 2021, 12:28 #569
mikon70: No bo Lingard w byle dziadostwie grać nie będzie. Obył się w luksusach w United, to teraz tylko Real albo PSG. Do żadnych cieniasow z dołu tabeli iść nie będzie.
» 22 stycznia 2021, 13:22 #568
PastaDoCiasta: Bez szydery, serio poszedłbyś do teraz do Szabli? Żeby za 4 miesiące na 99% spaść i grać w Championship? Przecież taki ruch byłby dla Jesse samobójstwem. Jestem pewien że gdyby się odezwało jakieś Newcastle, Brighton czy inne Crystal Pałace to by poszedł od razu
» 22 stycznia 2021, 14:32 #567
VaultBoy96: Teraz widać ile znaczą nasze zwycięstwa z takim Burnley czy Fulham. W takich meczach liczą się 3 punky, a nie styl w jakim się je zdobyło. Taki liverpool czy Tottenham miały z nimi ogromne problemy, a my pomimo wszystko potrafiliśmy ich ograć i gralismy swoje. To jest moim zdaniem największa różnica w najszej grze względem poprzednich sezonów. W końcu potrafimy ogrywać zespoły słabe, z dolnej części tabeli, nie tracąc frajersko bramek i punktów. Coś takiego ostatnio było za sir Alexa i dobrze widzieć, że wracamy na właściwe tory.
» 22 stycznia 2021, 12:03 #566
kamtor: Powinniśmy teraz za wszelką cenę kupić bailey
» 22 stycznia 2021, 11:36 #565
Diabelski97: Spoko opcja, jednak wolałbym Sancho.
» 22 stycznia 2021, 11:46 #564
Szym1: Popieram na PP tylko SANCHO
» 22 stycznia 2021, 11:47 #563
artix206: Bailey większość sezonu jest przeciętniakiem, z kilkoma przebłyskami.. Nie ten poziom.
» 22 stycznia 2021, 11:54 #562
Chestnut: Tak samo jak Sancho obecnie. :D
» 22 stycznia 2021, 12:13 #561
mordynator: Kursy na wygranie PL na ten moment:
City-1,46
MU-6,00
Liverpool-7,50
A jeszcze nie tak dawno na nas było 25 a na Liverpool z 2,2.W tym sezonie wszystko zmienia sie jak w kalejdoskopie i pewnie jeszcze nie raz te kursy wywrócą sie do góry nogami.
» 22 stycznia 2021, 11:23 #560
Michux3: City musi wpaść w dołek bo obecnie tak graj że...
» 22 stycznia 2021, 11:25 #559
Michux3: Sie okaże że w meczu lfc z city będziemy liczyć na liverpool
» 22 stycznia 2021, 11:26 #558
Magik1990MU: @Michu

niestety to, że powinniśmy być za LFC w meczu z City już teraz jest oczywiste. Czerwoni nie dadzą rady obronić w tym sezonie tytułu, a City natomiast to główny faworyt. Nawet zwycięstwo The Reds będzie nam na rękę.
» 22 stycznia 2021, 12:44 #557
pawelisto2: A dlaczego teraz to już oczywiste, że czerwoni nie obronią tytułu?
6 punktów straty do lidera - bądź co bądź chimerycznego, podczas, gdy to aktualny lider niegdyś roztrwonił bodajże 11 punktów przewagi.
Bez przesady, przecież dopiero co zakończyła się pierwsza połowa sezonu, każdy ma jeszcze rewanż, a akurat jak dojdą mecze pucharowe to my możemy być na tym najbardziej stratni, bo mamy najwęższą i najbardziej chimeryczną kadrę: Martial gram jak chce, Pogba to wiadomo, obrona cały czas niewiadomo kto powinien partnerować Maguire’owi, czy może jednak Maguire powinien komuś partnerować, brak prawego skrzydła.
Teraz Live ma problemy ze skutecznością ale bynajmniej nie ze stwarzaniem okazji. Niemoc strzelecka nie może przecież trwać w nieskończoność. 2 mecze i są przed nami różnicą bramek.
» 22 stycznia 2021, 12:58 #556
Magik1990MU: @pawelisto

Akurat to Liverpool ma najwęższą i najbardziej chimeryczną kadrę. U nas szału jakiegoś nie ma, ale przynajmniej Ole ma jakieś pole do manewru... i na obronie nie musi grać pomocnikami. W normalnych warunkach 6 pkt to byłoby nic, ale LFC jest w sporym dołku i zaczyna przypominać Chelsea - niby akcje stwarzają, ale mimo to autobus na nich wystarcza w zupełności... Dodatkowo za chwilę wraca LM i Klopp będzie musiał swoich zajeżdżać jeszcze bardziej. Co innego City, które od lat słynie z szerokiej kadry. Ich niestety trzeba się teraz obawiać.
» 22 stycznia 2021, 13:09 #555
MiSt: Pierwsza połowa sezonu na duży plus. Bardzo mnie cieszą postępy jakie zrobiliśmy od czasu zatrudnienia Ole. Na razie nie ma co się podpalać i mówić o tym, że zdobędziemy upragnione 21 mistrzostwo. Mam nadzieję, że tak się stanie jednak widząc rozpędzające się City mam co do tego pewne obawy. Jeśli kluczowi zawodnicy wrócą do formy(szczególnie ofensywni) to jak najbardziej mamy szansę na coś więcej niż podium.

W sumie wystarczy "tylko" wygrać wszystkie spotkania do końca sezonu :D
» 22 stycznia 2021, 10:54 #554
Diabelski97: Arsenal wypożycza Odegarda do końca sezonu bez opcji wykupu.
Zamiast kupić jakiś młody talent np Buendie o którym się mówiło, to będą ogrywać zawodnika dla Realu.

Zawsze mieli łeb do interesów.
» 22 stycznia 2021, 10:25 #553
SkilledHydra16: Ja uważam, że dobry ruch zdobili. Dostają zawodnika, którego im brakowało. Martin jest kreatorem, czego nie mozna powiedzieć o żadnym zawodniku z obecnego środka pola Arsenalu i będzie napędzał akcje. Dodatkowo na pewno jest bardziej utalentowany od takiego Buendii. Trzeba też patrzeć na to, że pewnie nie mają budżetu na sprowadzenie zawodnika za wiele milionów.
» 22 stycznia 2021, 10:39 #552
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 10:40

Może w dobie pandemii to mało istotne ale Arsenal, bez względu na wyniki w lidze ma najdroższe bilety w Anglii i zawsze pełen stadion. Łeb do interesów to oni mają, gorzej to wygląda od strony sportowej:p
» 22 stycznia 2021, 10:40 #551
Mariano88: Może nie chcą blokować na dłużej rozwoju tego ESR? Oodegard to po Haalandzie największy norweski talent.
» 22 stycznia 2021, 10:41 #550
Diabelski97: Ja nie podważam umiejętności Odegaarda mimo, że w tym sezonie wygląda słabo, natomiast takimi ruchami, Arsenal się pogrąża, ogrywają zawodnika żeby za pół roku go oddać.

Real Madryt zaproponował nam sprzedaż Reguilona z opcją wykupu, od razu odrzuciliśmy taki ruch.
» 22 stycznia 2021, 10:43 #549
xarsfanx: Diabelski
Niestety Arsenal to nie klub finansowego pokroju Chelsea city Utd. Niestety właściciel nie jest skory, by dołożyć coś do budowy drużyny. Buedia np. 50 mln. Ostatnie okienko pochłonęło trochę kasy, więc podejrzewam, że nie ma kasy na konkretne transfery lub chociaż 1.
» 22 stycznia 2021, 10:51 #548
BNK: Myślę, że jakby się w połowie sezonu okazało, że na lewym skrzydle odpadł nam Shaw I zostaje sam Williams(Tellesa nie ma), to byśmy Reguilona brali bez kręcenia nosem. Arsenal jest mniej więcej w takiej właśnie sytuacji. Wypozyczą typa do końca sezonu, coś im to poprawi w grze, a latem rozejrzą się za jakimś konkretnym transferowym niewypałem.
» 22 stycznia 2021, 10:51 #547
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 11:01

Arsenal same dobre ruchy robi ostatnimi czasy. Niech ogrywają innym zawodników, tonący brzydwy się chyta, a oni zbyt wiele nie mogą teraz zrobic
» 22 stycznia 2021, 10:59 #546
rizx: Buendia to skrzydłowy, a oni na już potrzebują kogoś kreatywnego do środka pola
» 22 stycznia 2021, 11:03 #545
is200second: A ja uważam że to piłkarz na miarę Januzaja i nic więcej. Taki kryzys w realu, środek pola mają już mocno postarzały a on się nie potrafił przebić nawet na ławkę rezerwowych. Mi się wydaje ze to taki typowy piłkarz żeby na nim zarobić, podobnie jak Brahim Diaz tyle że ten całkiem nieźle radzi sobie w milanie a Realowi właśnie potrzeba młodych świeżych piłkarzy.
» 22 stycznia 2021, 11:06 #544
Magik1990MU: Real ogrywał sobie w Arsenalu Ceballosa, a teraz chce to robić z Odegaardem. No i tak jak arsfan pisze: Buendia i inni to tylko do transferu definitywnego, a kasy na zakupy Kroenke nie da.
» 22 stycznia 2021, 11:42 #543
obiektywny91: Z tego ogrywania Ceballosa wyszło tyle, ze wujek Perez mysli nad opchnieciem go. Sam Mikel raczej nie widzi przyszlosci dla niego. Odegaard to inna półka ale lepszego ruchu w styczniowym okienku i podczas pandemii nie wykonamy. Wypozyczenie to dobra opcja zeby nie blokować rozwoju ESR. Ponadto nie ogrywamy zawodnika bezposredniemu rywalowi w lidze bo Real takowym nie jest.
» 22 stycznia 2021, 12:13 #542
daniodaniodanio: Widze ze coraz wiecej ludzi widzi co sie dzieje z Rashfordem... ale szkoda tego chłopaka... oczywiscie nie mozna go skreslac bo zapomniec to nie zapomnial jak sie gra w pilke z dnia na dzien ale patrzac na jego gre ostatnio to az serce boli... wszystko z niego uszlo jak na ten moment.. Rash ! Fani z DP w ciebie wierza dawaj do przodu !! Strzelaj bramy ! Biegaj ! Walcz ! Jak dawniej.. bedziemy potrzebowac jego dobrej gry jesli chcemy troche latwiej przechodzic przez te mecze i bic sie z wieksza sila o majstra
» 22 stycznia 2021, 09:06 #541
ReDevil07: Może Rash i Tony są pod forma, ale to co w ostatnim czasie prezentuje ofensywna trójka z Liverpoolu wola o pomstę do nieba... Salah przechodzi sam siebie... Moim zdaniem Ci najważniejsi gracze stracili blask przez wycieczenie organizmu. Ciekawy jestem czy Rash znowu usiądzie na ławce w weekend czy tym razem Martial usiądzie. Przyda im się to.
» 22 stycznia 2021, 09:16 #540
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 09:19

Jesli chodzi o napastnikow i skrzydlowych to my naprawde nie mamy ostatnimi czasy szczescia do takich transferow a takze z klubowej akademii nie wylaniaja sie jakies gwiazdy . Rashford jest conajmiej solidnym napastnikiem i raczej nigdy nie zblizy sie do poziomu takiego Ibry , Rooneya czy Ronaldo . Depay , Di Maria , Sanchez , Falcao to byly niewypały . Welbeck , Wilson czy Januzaj tak samo z naszej akademii dno i wodorosty . Teraz jeszcze Greenwood pomału zmierza w ich kierunku . Po jednym sezonie zaczyna gasnąc . Martial to co najwyzej rezerwowy dobry zmiennik . Ibra i Cavani to świetne transfery ale na ile czasu ? Ibra był u nas jak mial 34 lata i praktycznie troche pogral i zaczal miec zjazd i tak samo moze być z Cavanim . Na ile te transfery pomogą ? Takich zawodnikow jak Cavani czy Ibra powinnismy sciagać jak mieli o 28-30 lat w kwiecie wieku a nie na koniec kariery . Teraz najlepszym transferem dla nas byłby Haaland i tylko jego widzę jako takiego zawodnika ktory dalby nam duzo bramek i to taki typ napastnika ktorego potrzebujemy na dlugie lata - tak myślę .
» 22 stycznia 2021, 09:18 #539
Pochmurny: To trochę wygląda tak jakby nowi zawodnicy przychodzący czy wchodzący do składu po jakimś czasie męczyli się ciągłym ciągnięciem zespołu i spadali do poziomu reszty. Od dawna widać, że nasza drużyna nie ma żadnych instrukcji czy schematów ofensywnych i tylko wyrażanie się na boisku... Częsty brak ruchu zawodników nie jest powodem tego, że są leniwi, a jedynie braku schematów wyćwiczonych na treningach. Jeśli nie wiesz co kolega chce zrobić to nie będziesz podawał mu piłki bo są większe szanse, iż się nie uda, więc szukasz innej opcji. Gry kombinacyjnej też nie uświadczymy bo każdy z Naszych opiera się o obrońcę lub stoi w dalszej odległości zamiast podbiec, zrobić rajd czy cokolwiek. Za dużo chaosu i braku powtarzalności. Najłatwiejsza taktycznie gra to gra z kontry bo schematy tam zazwyczaj i tak są olewane i liczy się na przebłyski. U nas ostatnio nawet gra z kontry mimo wszystko słabo wygląda. Nie zgadzam się również z twierdzeniem, że jakaś drużyna gra tragicznie bo jest zmęczona... Przecież reszta drużyn również czuje minuty w nogach i organizmach. Ktoś napiszę, ale my graliśmy więcej meczy, albo gramy jednym garniturem. Takie problemy mają wszystkie drużyny, w mniejszym lub większym stopniu. Na razie bronią nas wyniki, ale kiedy się noga podwinie to możemy być problem znowu wrocict do gry jedynie dzięki indywidualnością. City dzieki stylowi gry dalej ciągnie do przodu. Liverpool również daję sobie nieźle radę (to, że wtopili z Burnley według mnie nic nie znaczy bo zaraz wróca) mimo braków w defensywie bo mają również swój styl. My mamy indywidualności które ostatnio szwankują bardzo mocno i jeslit podwinie się nam noga to mentalnie drużyna może tego nie podźwignąć bo oni w większości polegają na kilku zawodnikach w formie, a nie zespołowi jako kolektywie. Obym się mylił.
» 22 stycznia 2021, 10:29 #538
GGMUN6: Rash raczej usiadł na ławkę, ze względu na zmęczenie. Bo nie ukrywajmy, mimo że jest pod formą, to jednak jako jeden z nielicznych potrafi sam nam wygrać mecz.
» 22 stycznia 2021, 11:26 #537
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 09:01

Czekam na wymówkę Jurgena Kloppa po tej porażce. Może powie, że trawa była dziś dłuższa lub wiatr był za silny. ~Sean Dyche.


(:
» 22 stycznia 2021, 09:00 #536
Magik1990MU: nie lubię Dyche'a, ale ładnie mu dowalił :)
» 22 stycznia 2021, 09:03 #535
Roxyx: Dobrze Dyszka, ciśnij go ;3
» 22 stycznia 2021, 09:34 #534
nieeeeeeee: Manchester United jest podobno zainteresowany 18 letnim Gabrielem Veronem z Palmeiras zawodnik gra na prawym skrzydle a jego wartość na transfermarkt wynosi 25mln.
Jeżeli to prawda to ostatnim czasie kupilibyśmy 3 perspektywicznych zawodników na tą pozycje
» 22 stycznia 2021, 08:47 #533
kckMU: Problem w tym, że na razie nie nazwałbym go prawoskrzydłowym. Lewo, owszem. Lewą 9 i środkowym napastnikiem w razie potrzeby także.

Trochę o nim pisaliśmy w newsie po 2:1 z Fulham.
» 22 stycznia 2021, 09:00 #532
Magik1990MU: A może kiedyś kupimy na prawe skrzydło piłkarza już ukształtowanego? Serio musimy się ciągle bawić w eksperymenty na tej pozycji?
» 22 stycznia 2021, 09:05 #531
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 07:14

Jeszcze ,żeby City straciło punkty byłbym zadowolony. Bo oni będą największym konkurentem do tytułu coś czuje..
» 22 stycznia 2021, 07:13 #530
KalinaRIP: Ciężko będzie coś nadrobić/uciec nad City, 3 najbliższe mecze mają z dołem tabeli. Trzeba liczyć na jakąś sensacje jak ten wczorajszy, piękny wynik.
» 22 stycznia 2021, 08:14 #529
BNK: Jeśli do końca sezonu będziemy się ścigać z City o pierwsze miejsce, to bez względu na to, kto ostatecznie wygra, będę zadowolony.
» 22 stycznia 2021, 08:16 #528
devilek777: Chociaż jeden remis, bo ten zaległy mecz mnie niepokoi ;d
» 22 stycznia 2021, 08:34 #527
toporminator: Nie ma co się oglądać na Liverpool, kiedy City punktuje najlepiej w lidze licząc ostatnie 5 i 10 spotkań. Tak jak my zaczęli średnio i mieli zaległy mecz pierwszej kolejki, więc optyka na miejsce w tabeli była myląca, jednak machina Pepa znowu pracuje na pełnych obrotach i pewnie idą po mistrza.
Nasze zwycięstwa to mieszkanka wyrachowania i skuteczności, z drużynami z dołu tabeli wygrywamy jedną bramką, często tracimy pierwsi gola, a z top6 jeszcze bez zwycięstwa w tym sezonie. Więc moim zdaniem gra jest nadal mocno do poprawy, ale sezon mamy tak napięty że każda drużyna mierzy się z większymi bądź mniejszymi problemami. Taki Mourinho czy Lampart chcieli by być w butach Ole :)
» 22 stycznia 2021, 07:07 #526
84cantona7: Z drużynami z dołu tabeli West Brom, Newcastle, Fulham i Drwale to 3 punkty Liverpoolu i 12 punktów United. To tutaj buduje się przewagę.Trzeba punktować dół nawet po 1:0 A z tpoem nie przegrywać i powinno być dobrze.
» 22 stycznia 2021, 07:41 #525
daniodaniodanio: Mistrzostwo kraju zdobywa sie właśnie nie gubiac punktow z dołem tabeli. To tak dla nie wtajemniczonych
» 22 stycznia 2021, 08:57 #524
Seszele: Ale ten LFC cienki niczym siki pająka.
To chyba koniec cudów na Anfield.
» 22 stycznia 2021, 06:45 #523
wrobel1992: Przyznać się, kto chciał spuścić bohaterskie Burnley z PL?? :D
Wynik fajny, a co sądzicie w ogóle o tym karnym?? W momencie faulu Barnes nie miał już kontroli nad piłką, także ciekawa decyzja.
» 22 stycznia 2021, 06:28 #522
DjTED: A Alisson miał kontrolę :D Chyba na ciele zawodnika Burnley
» 22 stycznia 2021, 07:52 #521
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 06:30

To jest dopiero połowa sezonu. Jeszcze wiele może się wydarzyć i to my możemy mieć w końcowym rozrachunku -6 do Liverpoolu ale....za United przemawia głębia składu, dawno takiej nasz klub nie posiadał.
Problemem może być forma poszczególnych zawodników.
Oby Cavani był zdrowy i dostawał podania, bo facet potrafi sobie zrobić miejsce w polu karnym i potrafi strzelać bramki i mieć takiego faceta w składzie to połowa sukcesu.
Druga połowa to zdrowy Bruno i Pogba w formie.
Wisienką na torcie będzie to jak Rashford i Martial wezmą się za siebie, bo póki co bardzo mocno obniżyli loty i wygląda to bardzo mizernie. Tak samo Greenwood.
Pomoc spisuje się bez zarzutów, obrona póki co także radzi sobie nieźle, duet Bailly - Maguire ładnie zaskoczył. Shaw też w formie, AWB solidnie ale przydałby mu się porządny zmiennik.

Patrząc na tabelę co do reszty zespołów :

Leicester? Spuchną niedługo, brak głębi składu.

Liverpool? Jeżeli gra się 3 rok tym samym garniturem bez zmienników to efekty widać, myślę że oni już "oddychają rękawami" ale mogą się odrodzić.

West Ham? Bez jaj :)

Everton? Podobna sytuacja jak z Leicester

City? Oni będą ciągnąć do końca, Guardiola będzie cisnął z nich tyle ile się da i mają tak jak United głębię składu, by rotować bez większych konsekwencji.

Tottenham? Tu też widać zagrożenie i nie odpuszczą.

Trzeba wziąć pod uwagę to, że mamy wyjazdy na Arsenal, Tottenham, City i Chelsea. Będą piekielnie trudne mecze. Jeżeli uda się w nich zdobyć 7-8 pkt to będzie sukces.
» 22 stycznia 2021, 06:27 #520
BartoszP: Ja po cichu liczę, że z ofensywnego trio chociaż rash się odblokuje. Co się z nimi stalo...
» 22 stycznia 2021, 05:08 #519
GraanManU: FABRIZIO ROMANO TT:
Inter have been so clear with Leicester and Tottenham: pay 100% of Christian Eriksen’ salary or nothing.

No chance at the moment, as Eriksen wages for 6 months loan would be around €4m after taxes. Inter have *not* received any approach from Man United. 🇩🇰 #thfc #lcfc #mufc

Z United kolejna plotka...
» 22 stycznia 2021, 01:38 #518
PastaDoCiasta: Jak do nich to najlepiej oddać za darmo a najlepiej dopłacać, a jak od nich to opłacać całą pensje :D Pamiętam jak wielu marudziło że Younga im puściliśmy za 1 mln, teraz to można wręcz powiedzieć, że hojnie nam zapłacili :D
» 22 stycznia 2021, 02:38 #517
demektczew: Tak z ciekawości, ma ktoś pojęcie jaki jest najbardziej komentowany news na stronce?
» 22 stycznia 2021, 00:56 #516
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 00:59

Jak odpadliśmy z LM z FC Basel to było 1000 ponad, jakoś niedawno chyba też mi coś świta, chyba był news główny kilka dni, a było okienko i kogoś kontraktowalismy i wszyscy spamowali
» 22 stycznia 2021, 00:58 #515
demektczew: Może szef pomoże z tą zagwozdką
» 22 stycznia 2021, 01:01 #514
DjTED: Oby było takich "komentowanych" jak najmniej. Wtedy wiadomo, ze wygrywamy
» 22 stycznia 2021, 04:30 #513
Bylak: Pamiętam po pięknym awansie w LM z PSG, kiedy Rash strzelił karnego w 90+min na age awansu bylo cos kolo 1200 kom
» 22 stycznia 2021, 08:26 #512
HarryBrown: By faktycznie walczyć o majstra potrzebujemy by w końcu odpalili Martial i Rashford. Jak zaczną grać tak jak grali przez większość poprzedniego sezonu to będzie ciężko nas zatrzymać. Jak na razie ekipę ciągnie środkowa formacja, która walczy, broni, kreuje i strzela całkiem sporo bramek.
» 22 stycznia 2021, 00:53 #511
daniodaniodanio: 100 % racji. W ataku Cavaniego mozna pochwalic
» 22 stycznia 2021, 01:03 #510
PastaDoCiasta: Z drugiej strony to naprawdę świetna wiadomość, że Bruno od kilku meczów bez formy, Rash to samo, Martial z Greenwoodem od początku sezonu a i tak jesteśmy na pierwszy miejscu. Po wznowieniu rozgrywek jak biliśmy rekordy wygranych 3 bramkami itd ta 4 grała koncertowo
» 22 stycznia 2021, 01:07 #509
Magik1990MU: Ja liczę, że Diallo zrobi wejście smoka i ogarnie prawą stronę. Wiem, chłopak ma zero doświadczenia, ale to może działać na plus dla niego, bo rywale jeszcze nie znają jego stylu. W ten sposób Mason w poprzednim sezonie zamiatał ligę.
» 22 stycznia 2021, 01:14 #508
BillClinton: @Magik na jakiej podstawie? Niedawno kłóciłeś się, że Sancho albo śmierć teraz wystarczy Ci Diallo?
» 22 stycznia 2021, 06:42 #507
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 08:00

@Bill

znasz to powiedzenie "jak się nie ma co się lubi..."?

No właśnie dlatego :)
» 22 stycznia 2021, 08:00 #506
miloszek5555: Jorgusiowi chyba nie o takie karne chodzilo
» 22 stycznia 2021, 00:49 #505
daniodaniodanio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 00:45

Fajnie wypadlo bo dwie kolejki temu gralismy mecz z Burnley i mozna sobie latwo porownac statystyki nasze z tego meczu i statystyki Liverpoolu...
Posiadanie: prawie ze identyczne
Strzały 16-9 dla Liverpoolu
Strzaly celne 7-6 dla nas
Sytuacje bramkowe 27-13 dla Liverpoolu
No i oczywiscie najwazniejsza statystyka
Liverpool vs Burnley 0-1
Burnley vs Manchester United 0-1
» 22 stycznia 2021, 00:43 #504
NoLogo: Aż z ciekawości wszedłem sobie na stronę lolerpoolu, zobaczyć czy może już mają 'konferencję' Jurka...
No stronę mają, życie tam jest, sekcja z komentarzami elegancka nie to jak to średniowiecze u kanonierów i ich system odpowiedzi aaaaaale pytanie, co tam się odstawiło, że przeróbka herbu to jest kontur jakiegoś albatrosa czy innego bociana w porównaniu do oryginału, przypuszczam zrobili to żeby pominąć roszczenia klubu wobec nieoficjalnej strony czy coś ale zdrowo popłynęli z tematem.
» 22 stycznia 2021, 00:42 #503
DjTED: Nawet nie wiedzialem, ze oni maja jakas strone
» 22 stycznia 2021, 00:45 #502
PastaDoCiasta: Wszedłem i pierwsze co mi się rzucilo w oczy to że jakiś Diabeł wyłapał bana :D Strona ładna, porównywalna z naszą, nie wiedziałem że jest tyle ruchu, ale ja tam byłem ostatnio z 4 lata temu przed sukcesami, jak było po 15 komentarzy, więc mnie to nie dziwi xdd A co do loga to dokładnie słusznie się domyślasz, herb jest znakiem towarowym
» 22 stycznia 2021, 00:49 #501
Filips11: Jak tam wszedłem to stylem graficznym i układem strony bardzo mi przypominw manutd.pl
» 22 stycznia 2021, 00:56 #500
NoLogo: A no wiem, może nie jestem normalny ale jak dla mnie to lepiej nie robić takich durnych przeróbek - patrz: Devilpage, widać jaki klub tacy kibice. Nazwać odpowiednio stronę i tyle, chociaż oni zbytnio nie mają jak, Reds to mówią na każdy zespół grający na czerwono, a weź tak nazwij stronę to będą wchodzić fani Redsa albo komuniści :)
» 22 stycznia 2021, 01:00 #499
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2021 01:05

Nam reprezentacja Belgii nie wchodzi :D Poza tym zakładam, że wszystkie możliwe domeny z Reds są właśnie zajęte przez producenta piwa (sprawdziłem i thereds z pl i com zajęte, ale za to analogicznie do nas redspage wolne :)
» 22 stycznia 2021, 01:03 #498
NoLogo: Skąd wiesz, może wchodzi tylko kont nie zakładają!
Chociaż z drugiej strony, myląca nazwa to i klikalność rośnie... Ciężkie rozkminy późną porą.
» 22 stycznia 2021, 01:13 #497
mikifiki: Tutaj też nie ma przecież herbu United z tego samego powodu o którym piszesz.
» 22 stycznia 2021, 10:21 #496
NoLogo: miki, mój drugi wpis - "...lepiej nie robić takich durnych przeróbek - patrz: Devilpage..." ;)
» 22 stycznia 2021, 12:59 #495
mikifiki: Z tego co kojarzę, to kiedyś na DP był herb United, ale klub zwrócił się do administracji z roszczeniami o wykorzystywanie znaku towarowego. Mogłem pomylić z innym portalem.
» 22 stycznia 2021, 13:47 #494
NoLogo: I właśnie, nawet jeśli był to usunięto i nie odstawiono takiej żenady, nie wstawili dajmy na to, chłopa z widłami, a tam wstawili jakąś tarczę z karykaturą, chyba że się nie znam i takie coś obowiązuje... Jak wspomniałem, jaki klub tacy kibice.
» 22 stycznia 2021, 15:36 #493
Magik1990MU: A tak na poważnie już: trafiłem na ciekawą statystykę, że Liverpool nie wygrał żadnego meczu z Thiago w składzie. Dodatkowo wieli kibiców na niego narzeka. Serio tak źle jest postrzegany? Nie oglądałem wszystkich jego występów w Liverpoolu, ale dziś chociażby zagrał dobrze. W meczu z nami też. O co więc chodzi?
» 22 stycznia 2021, 00:36 #492
RedsFan: Haha wypowiedź, Roy Keane w komentarzach na YouTube, pod filmikiem z konferencji pomeczowej Live-Burnley:
"Cant wait to laugh in Jamie Carragher's face i see him in the studio" Pisownia oryginalna. Ciekawe czy to jego prawdziwe konto he :D
» 22 stycznia 2021, 00:24 #491
tom93: Czo ten liverpool o_o?
» 22 stycznia 2021, 00:15 #490
Magik1990MU: no zgodnie z planem, bez sensacji.
» 22 stycznia 2021, 00:20 #489
TytanowyJohny: Nie oglądałem meczu Live, więc może mi ktoś powiedzieć z czystej ciekawości jak zachowywał się wspaniały trener-dżentelmen Klopp? Odwalał jakieś akcje w trakcie/po meczu, jak to on, gdy tylko przegrywa? Czy tym razem z klasą przyjął porażkę na klatę?
» 22 stycznia 2021, 00:06 #488
wedel242: Podobno w przerwie o coś poszło z Dyche ale nie wiem dokładnie. Na koniec meczu siedział ze smutną miną xD I jak piłkarze liverpoolu podeszli do sędziego po meczu się kłócić (chyba o karnego)
to ich odciągnął i tyle
» 22 stycznia 2021, 00:09 #487
ax1d: youtu.be/niT7LFHNaWc?t=160
» 22 stycznia 2021, 00:21 #486
LeeGrant: Klopp po meczu: słyszałem że Burnley miało więcej karnych przez ostatnie dwa lata niż liverpool przez 5 i pół
» 22 stycznia 2021, 00:04 #485
mordynator: Bruno i Maguire w 11 Jej wyskość.
» 22 stycznia 2021, 00:02 #484
Magik1990MU: a gdzie Shaw?
» 22 stycznia 2021, 00:04 #483
mordynator: Ni ma :/
Dali formacje trójką z tyłu więc wogóle bocznych obrońców nie uwzględniali.
» 22 stycznia 2021, 00:06 #482
Magik1990MU: to faktycznie, na prawą stronę ciężko byłoby kogoś znaleźć.
» 22 stycznia 2021, 00:14 #481
SkilledHydra16: Wie ktoś kiedy walka Poirier McChicken i gdzie moge kupic jak najtaniej?
» 21 stycznia 2021, 23:59 #480
rreddevilss: Liverpool United 83 minuta Pogba marnuje setke
Liverpool Burnley 83 minuta pada twierdza


:D
» 21 stycznia 2021, 23:49 #479
RedsFan: Obejrzałem sobie powtórkę Liverpool Burnley. Origi MOTM jak nic :D Tam przy analizie VAR to nie był czasami kopniak poniżej pasa? To wyglądało na kartkę koloru czerwonego. Klopp za tą pogoń za Dychę też powinien sobie odpocząć z parę meczów na trybunie. To tylko juzka tak punktowali za wszystko?
» 21 stycznia 2021, 23:48 #478
Magik1990MU: Smith wczoraj dostał czerwo za zwracanie uwagi sędziemu, że jest coś takiego jak VAR.
» 21 stycznia 2021, 23:49 #477
PastaDoCiasta: Mam takie nieprowokacyjne pytanie/temat do dyskusji do normalnych kibiców Arsenalu. Czytałem u Was wczoraj, że większość jest za odpuszczeniem LE, bo za dużo mocnych drużyn tam jest jak My, Totki czy Milan i raczej nie macie szans na LM tą drogą, więc lepiej wszystkie siły rzucić na top4. Szczerze nie widzę jednak najmniejszych szans na powodzenie w lidze, bo żeby być w top 4 możecie uznać wyższość max 3 drużyn i ja wiem, że sezon szalony, że pół godziny temu Liverpool przegrał z Burnley, ale chyba raczej pewne jest i nikt by swoich pieniędzy odwrotnie nie postawił, że My, City i Liverpool jesteśmy poza zasięgiem kanonierów i pewnie te 3 drużyny będą się biły o mistrza.

Gdybym uprawiał hazard to bym był gotów 100% też postawić na to, że wyżej od Arsenalu skończą Totki Mourinho i Lester. Raczej obstawiam też, że wyżej skończy Everton Ancelottiego i w zasadzie jedyne drużyny z topu, które liczę że być może dacie radę finalnie pokonać do Chelsea i Soton. W każdym razie i tak byłbym mega w szoku gdybyście skończyli sezon w top6 a co dopiero top4, za co bym chyba koszulkę Arsenalu kupił i chodził w niej przez miesiąc xd

Nie lepiej więc zaryzykować w LE? Właśnie w jednym meczu łatwiej o gorszy dzień rywala czy trochę szczęścia. Takie Burnley mogło bowiem raz wygrać dziś z Liverpoolem, ale gdyby te dwa zespoły miały zagrać ze sobą 38 razy, to chyba nikt nie miałbym wątpliwości kto wygrałby więcej razy. Poza tym drużynę ciągnie Wam 2 młokosów, na których nie liczyłbym, że będą mieć super formę cały sezon (przykład naszego Greenwooda)
» 21 stycznia 2021, 23:35 #476
Batigol222: Everton wygrywając dwa zaległe spotkania ma 38 punktów. Ja ich rozpatrują jako jednego z kandydatów do tytułu, nie tylko TOP4
» 21 stycznia 2021, 23:37 #475
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:57

Arsenal pewnie skończy gdzieś koło 8 miejsca teraz mieli troche łatwiejszy terminarz to troche pkt pozdobywali ale zaraz czeka ich mecz ze świetymi na wyjeździe potem mecze z MU,Wolves,AV,Leeds,City i Leicester wiec ja sie nie zdziwie jak max z 5-6 pkt z tych meczy wyciągną.
» 21 stycznia 2021, 23:56 #474
PastaDoCiasta: No ja obstawiam, że przy dobrych wiatrach skończą na 7. miejscu (za nami, City, Liverpoolem, Totkami, Lester i Evertonem), przy średnich na 8. za Chelsea (w końcu muszą odpalić), a w przy słabych na 9. za Soton
» 22 stycznia 2021, 00:04 #473
ax1d: Aston Villa wygra swoje mecze i jest na 4 miejscu, przed Liverpoolem. W tym sezonie rozmowa o miejscach na tym etapie jest absurdem.
» 22 stycznia 2021, 00:15 #472
Klierek7: To chyba strony Ci się pomyliły jak nasz pytanie do kanonierow
» 22 stycznia 2021, 08:23 #471
AllUnited88: Chętnie obejrzę konferencję kloopa po meczu
» 21 stycznia 2021, 23:27 #470
Magik1990MU: załatw mi miejscówkę, idę po popcorn.
» 21 stycznia 2021, 23:51 #469
duxTomek: Co tam somsiedzie?
» 21 stycznia 2021, 23:25 #468
Luke88: Pierwsze miejsce w tabeli to nie najgorszy wynik.
» 21 stycznia 2021, 23:24 #467
Magik1990MU: Pytanie dnia: którego wuefistę najlepiej wywalić jako pierwszego? Tego z Londynu? Czy z Liverpoolu?
» 21 stycznia 2021, 23:24 #466
Luke88: Którego z Londynu, bo jest dwóch. A w porywach to trzech.
» 21 stycznia 2021, 23:25 #465
DjTED: Przeciez nie zwolnia trenera który doprowadzil ich po 30 latach do mistrzostwa
» 21 stycznia 2021, 23:25 #464
Batigol222: Ten z Liverpoolu wygrał mistrzostwo i LM, więc...
» 21 stycznia 2021, 23:31 #463
Ziyo23: Dzieciaki spoikojnie to dopiero połowa sezonu a wy podniecacie się jak szczerbaty na landrynki
» 21 stycznia 2021, 23:20 #462
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:22

Podniecamy się tylko dlatego bo nasz odwieczny rywal czytaj LIVERPOOL stracił punkty, a to zawsze wywołuje uśmiech na twarzy. Polecam wyjąć coś z tyłka i wyluzować troszkę :)
» 21 stycznia 2021, 23:22 #461
daniodaniodanio: Dokladnie tak... Kto jest prawdziwym kibicem Manchesteru United bedzie sie cieszyl skakal z radosci ze nasz odwieczny rywal ktory w tym sezonie jest jednym z naszych glownych rywali do majstra stracil punkty... a jak tego nie rozumiesz tylko masz zamiar filozofowac ze to dopiero polowa sezonu to lepiej nic nie pisz bo widac ze nic nie rozumiesz... w Anglii prawdziwi kibice United ktorzy sa z ta druzyna co tydzien na stadionie sa wniebowzieci i o tej porazce Liverpoolu beda mowic jeszcze przez kolejny miesiac a nie beda plakac i politykowac jak ty ze to dopiero polowa sezonu... GLORY GLORY MAN UTD !! Liverpool out !! Jeszcze odczepic od siebie City i jedziemy po majstra ! Nikt nie zabroni nam marzyc i wierzyc w tegorocznego Mistrza !
» 21 stycznia 2021, 23:58 #460
ax1d: Ech, że też nam się nie udało wcisnąć im w niedzielę i zakończyć tę ich serię...
» 21 stycznia 2021, 23:19 #459
ManUnited307: ale Klopp bedzie miec wielki bol pewnej czesci ciala zaczynajacej sie na d konczacej na upa;D
» 21 stycznia 2021, 23:18 #458
Lookasinho: Co za piękny wieczór :D 6 pkt przewagi nad liverpulczykami teraz jeszcze odjechać City i lecimy po swoje panowie i panie.
» 21 stycznia 2021, 23:16 #457
Bylak: Haha cos pięknego, looserpool przegral mecz. Jejejejej
» 21 stycznia 2021, 23:14 #456
trader7: Ciekawe co se teraz myśli ten cały Jameson92 czy jakoś tak co tak się śmiał z United m.in. Po remisie z Leicester... Teraz wszyscy śmieją się z twojego "najlepszego" liverpoolu :D
» 21 stycznia 2021, 23:13 #455
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:16

"Ile można ledwo co na farcie ciułać jedna bramka spotkania, kiedy przychodzi do spotkań o stawkę, do spotkań w których trzeba się wykazać kunsztem trenerskim to sami widzicie panowie jak to wyglada, współczuje. Im szybciej Olę odejdzie tym lepiej dla klubu" Pan Jameson92

Przepraszam:L nie lubię cytować komentarzy, ale to musiałem.
» 21 stycznia 2021, 23:16 #454
Braks: Tylko tyle. Ja myślę że można by książkę napisać z komentarzy dzbanów
» 21 stycznia 2021, 23:18 #453
Magik1990MU: Ten dzban się pod innym nickiem udziela niżej
» 21 stycznia 2021, 23:24 #452
Shpongle: Dobrze, że już w niedzielę znowu nasza kolej, żeby w końcu wygrać z Liverpoolem.
» 21 stycznia 2021, 23:12 #451
artix206: Dzięki Liverpool, fajny prezent urodzinowy.
» 21 stycznia 2021, 23:11 #450
Roxyx: Najlepszego
» 21 stycznia 2021, 23:11 #449
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:10

Który to już mecz Liverpoolu bez strzelonej bramki? Czwarty pod rząd? Dołek mają ewidentny. Swoją drogą najlepiej skupić się na sobie a nie patrzeć na rywali.
» 21 stycznia 2021, 23:09 #448
Vip15: Klątwa meczu z crystal palace. Po tym meczu się zacięli. Oby jak najdłużej :)
» 21 stycznia 2021, 23:21 #447
Diabelski97: Ciekawe co dzisiaj nie pasowało Jurgenowi.
» 21 stycznia 2021, 23:09 #446
Glory1878: Burnley się broniło, powinni atakować, gdyby nie to jurguś by wygrał
» 21 stycznia 2021, 23:11 #445
MiSt: Ciekaw jestem konferencji Kloppa. O co mu chodziło po pierwszej połowie meczu?
» 21 stycznia 2021, 23:05 #444
Batigol222: Slaba seria Liverpoolu to jedno, druga sprawa to fakt, że w tym sezonie po prostu ciężko się patrzy ich grę. W poprzednim oglądałem Liverpool, bo to była fajna piłka. W tym sezonie fajnie i widowiskowo to zagrali może 2 razy.

Btw, to ciekawe, jaką 11 rundy wybiorą typy z canal plus. Na pewno Bruno, innego kandydata z United nie widzę, co jest paradoksalne biorąc pod uwagę to, że mówimy o liderze tabeli...
» 21 stycznia 2021, 23:04 #443
BNK: Od nas widzę Pogbe i Shawa.
» 21 stycznia 2021, 23:06 #442
DjTED: Zdecydowanie Pogba
» 21 stycznia 2021, 23:10 #441
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:35

Pogba może ale są też Ndidi, Tielemans, Douglas Luiz, GĂźndogan. Shaw w sumie też może wchodzić w grę ale tutaj też jest konkurencja.
» 21 stycznia 2021, 23:33 #440
Batigol222: no i Ndombele(jeżeli chodzi o ŚP). ŚPO to Bruno/De Bruyne/Grealish, ergo Pogbę trudno będzie jakoś wcisnąć w tę jedenastkę rundy
» 21 stycznia 2021, 23:36 #439
mikon70: Do kibiców Liverpoolu, którzy tu wchodzą i potem marudzą, że jak to można się cieszyć z ich porażki. Przecież wy robicie to samo, a wasza megalomania przez ostatnie dwa lata osiągnęła apogeum. Nic nie mam oczywiście do takich osób, które potrafią konstruktywnie rozmawiać i się nie zachowują nonszalancko jak prawdziwki, o który h piszę.
» 21 stycznia 2021, 23:03 #438
nieeeeeeee: Jezu kiedy zwolnią tego Niemieckiego Wuefistę
» 21 stycznia 2021, 23:03 #437
FergusonHistory: Nie płacz Jurgen :( w ciągu tygodnia masz na rozkładzie Ole i Jose :)
» 21 stycznia 2021, 23:01 #436
krzysiek1239: Liverpool przegrał... i co?



youtube.com/watch?v=8sfWDEcFOj4
» 21 stycznia 2021, 23:00 #435
Michau38: Ciekawe czy Gary Neville znów szampana odpalił
» 21 stycznia 2021, 22:59 #434
adeksms: Fajnie fajnie ze looserki przegraly, ciekawe co teraz Kibel bedzie gadal :) ale niestety City ma moc w składzie i się rozkręcili, ale wszystko w naszych piłkarzach nogach i głowach. Trzeba wierzyć :)
» 21 stycznia 2021, 22:59 #433
BNK: KDB odpada na 3 tygodnie. Może dzięki temu zgubią jakieś punkty.
» 21 stycznia 2021, 23:00 #432
Mistrz1908: Raczej zyskają.

Belg kompletnie bez formy był.
» 21 stycznia 2021, 23:02 #431
Glory1878: Oby więcej takich tygodni w 2021 roku
- nasza wygrana
- odpadnięcie prześcieradeł z kelnerami
- przegrana liverpulu i przerwanie passy w meczach u siebie
» 21 stycznia 2021, 22:59 #430
mordynator: I piękne też jest to że przegrywają po karnym na które tak Jurgen narzekał ahhh co za dzień.
» 21 stycznia 2021, 22:59 #429
mikiartur: Ciekawe co na konferencji powie
» 21 stycznia 2021, 22:58 #428
pilchu: Że to wina karnych, których United dostaje więcej. Czwarty mecz bez bramki, a za chwilę Spurs. Mam nadzieję, że Jose ich rozjedzie mocnym 0:0.
» 21 stycznia 2021, 23:03 #427
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 23:00

Szkoda trochę taki fajny klop będzie strasznie smutny a razem z nim nasi przyjaciele z Anfield
» 21 stycznia 2021, 22:58 #426
PogbaPaul: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:58

Muszę to napisać: Juergen Flop(p) :D Wiem, że bez sensu się już cieszyć, ale ten jeden raz sobie pozwolę na taka złośliwość pozbawiona merytoryki
» 21 stycznia 2021, 22:57 #425
Diabel76: Widok wściekłego Klopsika- bezcenny hahahaha
Aż szkoda, że nam się nie udało z nimi wygrać...
Glory Glory ManUtd!!
» 21 stycznia 2021, 22:57 #424
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:57

Zrobili to specjalnie żeby nie mieć 69 zwycięstw :D

A tak na serio to teraz mi mega szkoda tych okazji Bruno, Pogby i Rasha, gdybyśmy to my przerwali passę Liverpoolu, to już nikt by nie mówił o wuefiście, fartownym 1 miejscu itd tylko nas brali za poważnych kandydatów do mistrzostwa. No i 2 punkty więcej w kieszeni
» 21 stycznia 2021, 22:57 #423
mikon70: Może uznacie mnie za dziwnego, ale bardziej się cieszyłem w sensie ekspresji z bramki Burnley, niż wczorajszej Pogby:D. Żałuje aż, że nie ma mnie obecnie na grupie angielska piłka na fb, z której wyszedłem bo już nie mogłem na mądrości niektórych tam patrzeć. Tylu tam liverpoolowskich zarozumialców szydzacych z United, ze aż jestem ciekawe co teraz ci delikwenci tam wypisują. Jeśli w ogóle mają coś do powiedzenia. Cieszy mnie chyba przede wszystkim to, ze skończyła się ich złota domowa seria nad którą się zachwycano.
» 21 stycznia 2021, 22:57 #422
PastaDoCiasta: Ja też się wydarłem jak strzelił i podyktował karnego :D
» 21 stycznia 2021, 22:58 #421
Przemson: Teraz udowodniliscie tylko jak Liverpool jest mocną druzyną skoro jedna ich porazka i świetujecie jakby United mistrza zdobyli...
» 21 stycznia 2021, 22:56 #420
BNK: Ale ty wiesz, że Liverpool to nasz największy wróg od lat, nie?
» 21 stycznia 2021, 22:57 #419
mikon70: Hahaha no niezle. Czemu my się mamy cieszyć z porażki drużyny, która jest jednym z naszych największych zagrożeń w lidze prawda?
» 21 stycznia 2021, 22:57 #418
PastaDoCiasta: Świętowanie faktu, że rywal w walce o mistrzostwo przegrywa sensacyjnie z zespołem walczącym o utrzymanie? A na co to komu
» 21 stycznia 2021, 22:59 #417
GraanManU: Wyjdz stąd panie marudo
» 21 stycznia 2021, 23:00 #416
mordynator: Pasta
A komu to potrzebne?A dlaczego? :D
» 21 stycznia 2021, 23:00 #415
ax1d: Przemson, ale wiesz, że "świętowanie" i "ciśnięcie beki" to dwie różne rzeczy, nie?
Tutaj w zdecydowanej większości masz do czynienia z tym drugim ;)
» 21 stycznia 2021, 23:33 #414
RedsFan: Piękny wieczór. My wczoraj wygrana, Klopp dzisiaj przegrana. Jeszcze City mogło by stracić jakieś punkty, a my musimy skupić się na wygrywaniu!
» 21 stycznia 2021, 22:56 #413
Bukajowaty: Burnley, ale wy mnie zaimponowaliście w tej chwili.
» 21 stycznia 2021, 22:56 #412
redman123: No to standardowo, niech sie te Burnley utrzyma ;d
» 21 stycznia 2021, 22:55 #411
trakol: Ale klopps!
» 21 stycznia 2021, 22:55 #410
rreddevilss: Mam nadzieje ze po tym co dzis zrobil Liverpool będziecie potrafili docenic kazde zwyciestwo jedno bramkowe
» 21 stycznia 2021, 22:55 #409
mordynator: Przypomnijcie sobie teraz te wpisy Jamesona92 czy jakoś tak po naszym meczu z Leicester."Buhaha i tak gra drużyna o mistrzostwo?"
Dobrze ze Liverpool nie ma takich problemów :D
» 21 stycznia 2021, 22:55 #408
mikon70: Śmiechem żartem, ale po tym jego komentarzu Liverpool zaczął seryjnie tracić punkty. Dla mnie może śmiało tak dalej komentować, to może będzie więcej wtop.
» 21 stycznia 2021, 23:07 #407
Magik1990MU: Twierdza Anfield zniszczona! Piękny dzień! Czekam na pomeczowy wywiad Kloppa :D
» 21 stycznia 2021, 22:55 #406
mikon70: Pewnie karnego nie powinno być, sędzia powinien doliczyć 10 minut i tak dalej.
» 21 stycznia 2021, 23:00 #405
kckMU: Poezja :D
» 21 stycznia 2021, 22:55 #404
wedel242: Z jakiej racji grali do 95 minuty? plus to że zaczynali ostatnią akcję 94:40 i juz wtedy sędzia powinien konczyć bo piłka była na połowie
» 21 stycznia 2021, 22:55 #403
PastaDoCiasta: Ze 2 razy piłkarze Burnley leżeli na czas pewnie dlatego im dodał minute
» 21 stycznia 2021, 22:55 #402
Cyrrus: Panie Klopp, narzekasz na karne, to je dostałeś :D
» 21 stycznia 2021, 22:55 #401
Kruszon: Ale się chłopaki z Burnley dzisiaj spisali!
» 21 stycznia 2021, 22:55 #400
trader7: Hahaaa brawo Burnley! Ktoś tutaj mówił, że ma Barnesa i musi strzelić. Nieźle trafiłeś kolego :D
» 21 stycznia 2021, 22:54 #399
Braks: Kocham to uczucie
» 21 stycznia 2021, 22:54 #398
H2O1994: Ale fatalna seria Liverpoolu, kto by pomyślał.
» 21 stycznia 2021, 22:54 #397
NoName: Ma ktos jeszcze cos do Dyche'a i jego Burnley?
» 21 stycznia 2021, 22:54 #396
Magik1990MU: Tak, swoje zrobili. Teraz mogą spadać do Championship.
» 21 stycznia 2021, 22:54 #395
Roxyx: @Magik ale zanim to jeszcze muszą pokonać City ;)
» 21 stycznia 2021, 22:55 #394
Magik1990MU: Może być :D
» 21 stycznia 2021, 22:59 #393
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:54

Liverpul bez van dijka nic nie gra. Co to za trener co zbudowal drużynę na 1 zawodniku. Mając takich zawodników w składzie jak Thiago, Salah czy Mane przegrać u siebie z drużyną bijącą się o utrzymanie... Wstyd

Na konferencjach jeszcze pretensje o karne innej drużyny... Dość tego, Klopp out
» 21 stycznia 2021, 22:53 #392
Luke88: poczekaj aż Ole zajedzie Bruno xD
» 21 stycznia 2021, 22:56 #391
postil: Jest mi wstyd, po ludzku jest mi po prostu wstyd. Jak my mogliśmy z takimi ogórkami zremisować :(
» 21 stycznia 2021, 22:53 #390
H2O1994: Teraz z nimi będziemy grać w pucharze, może tym razem uda się wygrać.
» 21 stycznia 2021, 22:55 #389
DjTED: Najpierw my przerywamy ich rekord , a teraz Burnley. Klopp lataj po stadionie i wysciskuj wszystkich od sprzataczki po greenkeepera
» 21 stycznia 2021, 22:53 #388
WisnioUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:57

Liverpool bez zdobytej bramki od 4 meczy w Lidze.
» 21 stycznia 2021, 22:53 #387
Roxyx: Liverpool xDD
» 21 stycznia 2021, 22:53 #386
Luke88: "Na devilpage pewnie święto macie" xD
» 21 stycznia 2021, 22:53 #385
BNK: Przegrana Liverpoolu to zawsze dobry powód do świętowania
» 21 stycznia 2021, 22:55 #384
robertbham: Cudo!! Fajnie się na to patrzy
» 21 stycznia 2021, 22:53 #383
Reico100: Heh :D
» 21 stycznia 2021, 22:53 #382
Fido: Mina Klopa bezcenna...:)
» 21 stycznia 2021, 22:52 #381
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:52

Koooniec. Piękny wieczór. Brawo Burnley!!
» 21 stycznia 2021, 22:52 #380
RedsFan: Ile to im tych minut przyznali, żeby to sobie odrobić mogli?
» 21 stycznia 2021, 22:52 #379
united30: Wkoncu przegrali hahahahaha
» 21 stycznia 2021, 22:52 #378
KaroManchester: Niby fajnie ze liverpool porażka... Ale akurat tym razem mi kupon zawalili 😐
» 21 stycznia 2021, 22:52 #377
united30: Brawo Burnley :)
» 21 stycznia 2021, 22:51 #376
wedel242: Arnoldzik top 1 w lidze podobno XD
» 21 stycznia 2021, 22:51 #375
Mistrz1908: Ciekawe skąd taki spadek formy. Dla mnie mimo wszystko to powinien być rozgrywający.
» 21 stycznia 2021, 23:04 #374
HarryBrown: Dzisiaj widać ile zdrowia kosztował The Reds mecz przeciwko nam. Burnley musi to utrzymać i będzie cudownie :)
» 21 stycznia 2021, 22:51 #373
grzeho16: Burnley jak ja was szanuje :D
» 21 stycznia 2021, 22:50 #372
BNK: Totki i Everton wygrywają swoje mecze i Liverpool spada na 6 miejsce.
» 21 stycznia 2021, 22:49 #371
kbck00: Martwi jedynie forma City.
» 21 stycznia 2021, 22:51 #370
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2021 22:52

Może brak KdB ich trochę przystopuje
» 21 stycznia 2021, 22:52 #369
kbck00: Mam nadzieję.
» 21 stycznia 2021, 22:53 #368
kptWiaderko: Hehehehehehehe xD
» 21 stycznia 2021, 22:48 #367
united30: Jeszcze troszke burnley wytrzymajcie
» 21 stycznia 2021, 22:47 #366
BNK: Ale ma szczęście Burnley haha
» 21 stycznia 2021, 22:47 #365
DjTED: Liverpool 6 oczek straty do nas. Po tej kolejce moga spasc na 6 miejsce w lidze !!
» 21 stycznia 2021, 22:46 #364
PastaDoCiasta: To nie powinna być czerwona? Za taką chamską rękę z premedytacją przy przerwaniu kontry?
» 21 stycznia 2021, 22:45 #363
levy181: Zobaczymy co będzie dalej. W tym sezonie nikt nie gra rowno. Jeszcze sporo się namiesza a bankowo trzeba grać swoje i nie oglądać się za nikogo. Ciągle Live, Totki i Lisy są i będą groźne. Niedługo równie pewnie głowa Lamparda spadnie i zobaczymy jak inny trener pociągnie Smerfów.
» 21 stycznia 2021, 22:44 #362
united30: Mina klopa bezcenna hehehehe
» 21 stycznia 2021, 22:44 #361
mikiartur: Barnes się mega sprytem wykazał. Bo strzelił zanim doszło do kontaktu a raczej dotknął piłkę zanim doszło do kontaktu, ale ładnie wleciał w Allissona. I sprytny karny. Trudno winić Allisona bo próbował naprawić błąd obrony a w takiej sytuacji nie miał szans uniknąć Barnesa. Ale tak jak mówiłem. Nie po to mam Barnesa w fpl by nie strzelał xd
» 21 stycznia 2021, 22:44 #360
united30: Wkoncu klop sobie siadł
» 21 stycznia 2021, 22:43 #359
FergusonHistory: Liverpool to tralalala,Liverpool trala la la :)
» 21 stycznia 2021, 22:43 #358