Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United i Borussia Dortmund pracują nad rozwiązaniem sprawy transferu Sancho

» 28 lipca 2020, 20:40 - Autor: Rio5fan - źródło: Sky Sports
Według informacji, jakie ukazały się na łamach Sky Sports, Manchester United i Borussia Dortmund wspólnie poszukują możliwości dojścia do porozumienia w sprawie transferu Jadona Sancho.
Manchester United i Borussia Dortmund pracują nad rozwiązaniem sprawy transferu Sancho
» Manchester United uczynił Jadona Sancho swoim priorytetem transferowym na lato 2020 roku
Aktualnie dyskusje pomiędzy przedstawicielami obu klubów skupiają się na kwocie odstępnego oraz strukturze płatności.

Kierownictwo BVB chce, aby kwestia tego transferu została rozwiązana przed 10 sierpnia. Wówczas zawodnicy rozpoczną okres przygotowawczy przed sezonem 2020/2021.

Niemiecki klub upiera się przy kwocie 110 milionów funtów za 20-letniego reprezentanta Anglii. Pierwsza propozycja Czerwonych Diabłów opiewała na 89 milionów funtów i została odrzucona przez Dortmund.

Klub z Old Trafford nie zamierza przeznaczać na jednego piłkarza tak wielkiej kwoty, co jest spowodowane finansowymi skutkami pandemii COVID-19 i rozgrywaniem spotkań bez udziału kibiców.

Sky Sports zaprzecza doniesieniom o pierwszej ofercie Manchesteru United jednocześnie dodając, że żaden inny klub do tej pory nie skontaktował się z Borussią Dortmund w sprawie Jadona Sancho.

Do końca aktualnego kontraktu Anglika pozostały jeszcze dwa lata, więc kierownictwo BVB jest "zrelaksowane" i oczekuje na rozwój wydarzeń.

Dziennikarze informują też, że utrzymanie się w Premier League przez Aston Villę oznacza, że Ole Gunnar Solskjaer najprawdopodobniej nie będzie naciskał na sprowadzenie Jacka Grealisha.


TAGI


« Poprzedni news
Sanchez dogadał się z Interem w sprawie kontraktu
Następny news »
Lingard: Ten sezon był trudny z wielu powodów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (518)


prochuuu: Takie piękne dyskusje się tutaj toczą a news został zniesiony z głównej :(
» 30 lipca 2020, 20:14 #518
RedRevolta: Dziwne z tym Jimenezem, zgodziłby się być zmiennikiem Martiala? bo innej opcji nie widzę, raczej plota bo w wilkach przecież ma zapewniony pierwszy skład u nas nie bardzo.
» 30 lipca 2020, 18:51 #517
Magik1990MU: Też nie wiem co myśleć o tym transferze. Ofensywa Martial, Rash, Sancho, Greenwood, Jimenez byłaby kosmiczna, ale... trochę tych nazwisk za dużo. Wydaje mi się, że to plota.
» 30 lipca 2020, 18:53 #516
Seny0: Też mi coś nie pasuje,
» 30 lipca 2020, 18:56 #515
Diabelski97: Only one Defender wasn't dribbled past in the Premier League this season

His name? Victor Lindelof "
» 30 lipca 2020, 18:49 #514
zeVard: A mi się wydaje że ta plotka z Jimenezem moze byc prawdziwa. Ogólnie wydaje mi się że transfery w tym okienku to Jimenez, Sancho i Torres.
» 30 lipca 2020, 18:49 #513
Seny0: Mi tam to pasuje ważne żeby był sancho torres/gabriel.
» 30 lipca 2020, 18:57 #512
manegarrincha: Jimenez 29 lat a nie sądzę że miałby być tani. To zamykaloby niemal Masonowi drogę do gry w ataku. Nie ufa Antkowi ? Kolejny zamiennik po Ighalo typowo na 9 ? A może Ole chce powrotu do korzeni i gry 4-4-2. Nie przekonuje mnie to info. Rok temu dali za niego prawie 40 mln więc pewnie tańszy nie będzie. Ogólnie wzmocnienie ale musielibyśmy zmieniać ustawienie. No cóż pewnie za niedługo się dowiemy.
» 30 lipca 2020, 18:45 #511
Blau: Co do Jimeneza to mam mieszane uczucia. Z jednej strony to naprawdę dobry grajek, ale z drugiej strony po co ten transfery? Gość jest za dobry żeby grzać ławkę - tak samo jak Martial (w formie z tego sezonu). Cena za Portugalczyka to pewnie minimum 60 mln, więc co z pozostałymi wzmocnieniami? Czy Martial, Ighalo, Green i Rash to za mało jak na obsadzenie ataku?

Tu trzeba Sancho i pomocnika do rotacji!
» 30 lipca 2020, 18:40 #510
Dejfmi: Jimenez to meksykaniec. Po drugie nikt 60 za niego nie da.

Co do jego jakości to powtarzałem zawsze, koń
» 30 lipca 2020, 18:44 #509
Blau: Faktycznie, nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że to Portugalczyk.

Co do ceny - Jimenez miał fanatyczny sezon, Wilki są mocną drużyną, która na dodatek jest realnym rywalem w walce o europejskie puchary, a my jesteśmy kasiastym United. Cena na pewno nie będzie niska (nawet jeśli te 60 to za dużo)
» 30 lipca 2020, 18:52 #508
Blau: Nudne to okienko. Kiedyś człowiek wypatrywał zdjęć z lotnisk w Manchesterze, bo podobno widziano tam pewnego Holendra, albo oglądał mecze ligi portugalskiej żeby patrzeć czy przypadkiem jeden z zawodników nie płacze po meczu. To były czasy.
» 30 lipca 2020, 18:30 #507
Diabelski97: Oj tak, pamiętam co się działo w lecie jak Bruno zaczął płakać po meczu :D
Kiedyś to było..
» 30 lipca 2020, 18:40 #506
prochuuu: Też pamiętam jak po ostatnim meczu puszczał oczka do kamery, a potem pokazali heat-mape i Bruno zrobił na boisku podobiznę diabła ;-) Co to były za czasy, kiedyś to było.
» 30 lipca 2020, 19:03 #505
Pogba6: Jaki Jimwnez znowu. To obrona potrzebuje wzmocnien. Oby to nie byla prawda
» 30 lipca 2020, 18:25 #504
Diabelski97: -Najwięcej czystych kont w Europie we wszystkich rozgrywkach
-trzy bramki stracone więcej od Liverpoolu który stracił najmniej bramek w Premier League
-Pierwszy sezon całej formacji defensywnej


"Obrona potrzebuje wzmocnień"
» 30 lipca 2020, 18:31 #503
miocinho2: Jimenez wariacik.a nawet wariat.tyle ze w fifie trochę słaby rating ma pewnie to niektórzy pewnie będą zawiedzeni.a co do defensywy Diabelski idealnie podsumował.
» 30 lipca 2020, 18:35 #502
Kilerek7: Spokojnie CB też przyjdzie, jeśli odejdzie Rojo, Jones i Smalling to Gabriel albo Torres wpadną za 20 lub 40 baniek zależy który, może odpuszczamy Grealisha i kupimy Jimeneza z VDB, ciekawe.
» 30 lipca 2020, 18:35 #501
awe: Diabelski97 lubisz posługiwać sie statystykami, ale co one daja? De Gea ma bardzo dobre statysyki, a bardzo duzo ludzi chce jego odejscia....
Wszyscy mowia, ze United potrzebuje obrońce, niektorzy mówią że:
-potrzebny do pierwszego skladu - maja racje obrona nie jest na tyle mocna, zeby nie mozna z niej zrobic jeszcze mocniejsza, tak samo ma Liverpool do ktorego lubisz sie porwonywac, maja VVD, ale jaksi klasowy stoper na Anfield jest mile widziany.
- na rezerwe - i tu nie ma watpliwosci, nie mamy zmiennikow, praktycznie wszyscy stoperzy, sa wiecznie niedostępni z powodu kontuzji.
To, że podstawowa para stoperow wyglada dobrze, nie oznacza, że nie potrzebujemy wzmocnien tej formacji,a wymienilem tylko srodkowych oborncow, rezerowy na prawa strone tez bylby wzmocnieniem.
Zareagowales tak jakby "To obrona potrzebuje wzmocnien" było równoznacze z np. ta obrona jest beznadziejna.
» 30 lipca 2020, 19:02 #500
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 18:23

Czy gdyby transfer Jimeneza byłby prawdą i mielibyśmy 4 snajperów, czy sądzicie, że Ole chciałby wrócić do korzeni i grać 442 jak kiedyś Yorke i Cole? To by miało ręce i nogi, gdyż 2 dobrych snajperów, mocne skrzydła jak kiedyś Giggs i Beckham, a w pomocy Scholes i Keane, czyli Fernandes i Pogba, aczkolwiek Pogbie daleko do Keana mentalnie:D na papierze wyglądałoby to mega ofensywnie i wręcz demolująco, ale bez Maticia chyba byśmy tracili środek pola z łatwością. Albo 4222, kiedyś czytałem gdzieś, że Ole jest zwolennikiem tego ustawienia. Tak rozkminiam.
» 30 lipca 2020, 18:21 #499
Diabelski97: Nie wierzę za bardzo w ten transfer aczkolwiek myślę, że jak coś to Ole chce mieć duży wybór na ławce, ostatnio Neville mówił, że musimy mieć jakościowego napastnika do rotacji.. No nic, pożyjemy zobaczymy.
» 30 lipca 2020, 18:25 #498
Kilerek7: Raúl Jiménez is on his way to #mufc. Braga's Paulinho is on the verge of joining Wolves for €30m as his replacement #mulive [rtp, @Sport_Witness

Co to się staneło:D
» 30 lipca 2020, 17:57 #497
Spiker2405: ‪BREAKING:- Raúl Jiménez is on his way to Manchester United. [RTP] #mufc‬
» 30 lipca 2020, 17:29 #496
hraboNX: Portugalskie źródło, bo Wilki mają kupować Paulinho z Bragi na miejsce Raula. Raczej wątpię, by MU latem szukało napastnika.
» 30 lipca 2020, 17:35 #495
klb9k: Na Twitterze piszą, że RTP to portugalskie BBC i pierwsi informowali o Bruno w styczniu i dokładnie podali kwoty ale jakoś mi się nie chce wierzyć w ten transfer
» 30 lipca 2020, 17:36 #494
Kilerek7: Napastnik też jest potrzebny, bo jak przyjdzie Sancho to jedynym zmiennikiem w ofensywie jakościowym jest Greenwood, a byłby on raczej zmiennikiem Sancho. Ighalo jest zmiennikiem Martiala, ale być może w styczniu odejdzie, kto wie jak się potoczą negocjacje z Chinczykami, a Jimenez pasuje do nas idealnie, nawet bym powiedział, że jest w lepszej formie niż Martial.
» 30 lipca 2020, 18:00 #493
Mistrz1908: Rashford na Facebooku ale dał pożywienie pismakom teraz.
» 30 lipca 2020, 17:09 #492
Diabelski97: Nie wierzę w zbieg okoliczności.
» 30 lipca 2020, 17:13 #491
Pogba6: Nie ma sie czym podniecac. Od dawna wiadomo ze Sancho chce tu przyjsc i tacy gracze jak rashford sie z nim przyjaznia.

Transfer jest pewnie blisko ale i moze upasc. Ta fota nic nie zmienia. Rashford to tylko pilkarz i nie ma pojecia o negocjacjach.
» 30 lipca 2020, 17:17 #490
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 17:20

Rash I Sancho się przyjaźnią i spora w tym zasługa naszego chłopaka, że Jadon chce u nas grać :) mam tylko nadzieję, że kluby się dogadają, a jak nie to oby mieli jakiś plan "B" ;)
» 30 lipca 2020, 17:19 #489
Pezet: Sancho wrzucił to samo foto na Ig
» 30 lipca 2020, 17:20 #488
Magik1990MU: Dla tych, co nie mają fb (niech Bóg wam wynagrodzi tę decyzję!), albo nie chce im się sprawdzać:

When we're playing for change, we're all team-mates #YouCantStopUs #TeamNike

A pod spodem zdjęcie Rasha i Sancho w koszulkach Synów Albionu, zdjęcie z dzieciństwa (aczkolwiek bardziej mi ten gagatek obok małego Jadona pasuje na Welbecka) oraz grafika YouCantStopUs.

Komentarz chyba nasuwa się sam.
» 30 lipca 2020, 17:22 #487
Pawcio10110: Z jednej strony chłopaki się przyjaźnią, Marcus na swoim Instagramie nawet wrzucał zdjęcia z życzeniami na urodziny Jadona, więc może się zgadali z Nike żeby pod pretekstem reklamy podbić spekulacje. Albo w drugą stronę, to PRowcy Nike wyłapali nośny temat z transferem Sancho i chcąc się załapać na tę falę podrzucili im obu te zdjęcia do opublikowania.
» 30 lipca 2020, 17:34 #486
Kamil01GGMU: Sporo niestety narazie średnich źródeł podaje, że dogadaliśmy się z BvB co do podstawowej kwoty 60M (łącznie 120M) ale jest impas co do dodatków czyli drugich 60M, ale niby tylko to jest do dogadania. Pewnie Edek znowu proponuje dodatki za wygranie LM itp, ale powoli zaczynam się jarać a ten kto kibicuje trochę temu klubowi wie, że lepiej nie robić sobie nadziei przed oficjalną no ale już trudno ;)
» 30 lipca 2020, 16:51 #485
Magik1990MU: przyjdzie, mam przeczucie, że to kwestia kilku dni.
» 30 lipca 2020, 16:54 #484
Seny0: Liczę że przyjdzie w niedziele wtedy odbieram nowego pieska, ale to byłby dzień.
» 30 lipca 2020, 17:25 #483
hraboNX: Seny0 - wtedy można nazwać nowego pupila Sancho :). Ja od ponad miesiąca mam w domu szczeniaka o imieniu... Bruno :D
» 30 lipca 2020, 17:58 #482
kamilpe: Sky Sports: Inwestorzy z Arabii Saudyjskiej wycofali się z pomysłu kupna Newcastle United. Klub pozostanie w rękach Mike'a Ashleya.
» 30 lipca 2020, 16:49 #481
Magik1990MU: Jakby się to potwierdziło, to byłaby kapitalna wiadomość!
» 30 lipca 2020, 16:53 #480
Klierek7: Przecież to fake news. Czytalem że już benitez wraca czeka pod bramą z kontraktem dla Coutinho.
» 30 lipca 2020, 18:21 #479
Batigol222: Powiem tak: widziałem tego Torresa sporo razy i albo gość nie wypali w PL, albo będzie rewelacją i gwiazdą ligi, bo umiejętności ma niesamowite: drybling, zmysł do gry kombinacyjnej, kreatywność, dośrodkowanie, dynamika. Moim zdaniem może być znacznie lepszy, niż Bernardo, Sterling czy Mahrez.
» 30 lipca 2020, 16:21 #478
is200second: Dlatego ja nie jestem za sprzedażą Alexisa. Nawet w razie zakontraktowania Jadona Sancho jedynym dobrym zmiennikem dla Rasha, Martiala i Jadona będzie Greenwood. Im większa konkurencyjność tym piłkarze bardziej się przykładają. Nie oszukujmy się.
» 30 lipca 2020, 16:25 #477
kamilpe: O takiego obrońcy potrzebujemy!

Tak, wiem, chodzi o skrzydłowego.
» 30 lipca 2020, 16:27 #476
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 16:36

Batigol jak zwykle sie nie zgadzamy.

spokojnie bo on lepiej od Oyerzabala czy Fornalsa rok temu niewyglada. Co nie znaczy ze napewno nie jest od nich wyraznie lepszy tylko że narazie tego wcale nie pokazywał. Kilka przeblyskow w sezonie tamci też miewali

Z tym porównaniem do trójki z City to odlecialeś grubo
» 30 lipca 2020, 16:35 #475
is200second: No i Sity kupuje Ake. Mać.
» 30 lipca 2020, 16:14 #474
Pogba6: Dobrze ze Ake a nie Koulibaly.
» 30 lipca 2020, 16:23 #473
is200second: Ake jest młody, dobry i w miarę tani. Jeśli wybrał City bo tylko oni wynegocjowali jego kontrakt to tym bardziej skoda.
» 30 lipca 2020, 16:27 #472
siwy32: Ale to by była swietna wiadmość gdyby udało sie ustalić cene sancho w ratach na 60mln euro + 60mln euro.
Szkoda że to plota bo watpie że borussia zgodzi sie na tylko 60 mln w pierwszej racie. :/
» 30 lipca 2020, 16:14 #471
Viral: Ciekawostka. Soton gdyby liczyły się tylko mecze na wyjeździe grali by w lm :) ba byli by na 3 miejscu.
» 30 lipca 2020, 15:46 #470
MattAlves: A gdyby liczyć mecze u siebie to by spadli (19ste miejsce) 21 do 34 :D
Kolejna ciekawostka - od meczu Soton - Lester 0:9, Święci zdobyli 44 a Lisy 42 pkt.
Całkiem przyzwoicie pokazali sie po tej przerwie, awans z 14 na 11 miejsce, tylko jedna porażka z Arsenalem.
» 30 lipca 2020, 16:14 #469
Error404PL: Jadon Sancho’s anticipated move to Manchester United this summer is edging closer, as Dortmund are willing to agree on an initial fee of £60m.

However, there is still a distance regarding the pay plan thereafter between the two clubs.

(Source: Independent)
» 30 lipca 2020, 15:40 #468
Magik1990MU: o tak, dzień bez newsa o Sancho dniem straconym!
» 30 lipca 2020, 16:41 #467
Mariano88: Co piją Sancho i Ake? Sake
Przyjmą mnie do Familiady?
» 30 lipca 2020, 15:37 #466
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 15:50

Nawet Zielony w temacie piłki Mason wie że MG to nie drewno hehe. Karol by się nie powstydzil
» 30 lipca 2020, 15:50 #465
Mariano88: Szybsza wersja niz Ford? Rashford
» 30 lipca 2020, 16:00 #464
manegarrincha: Kto stanie się wkrotce telefonem kom ?

Henderson
» 30 lipca 2020, 16:07 #463
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 16:10

Piłka o nazwie 'o' mowiaca : 'i' ?

:)
» 30 lipca 2020, 16:10 #462
kamilpe: Przedmiot w szkole? Mata
» 30 lipca 2020, 16:25 #461
wazzowski: wojna na suchary?
kolega 1: odpowiedzieć ci zart?
kolega 2: kepa
kolega 3: nie łapie
kolega 4: no wlasnie
» 30 lipca 2020, 16:35 #460
Mariano88: myslalem, ze mam pewne miejsce w Familiadzie a tu taka konkurencja :)
» 30 lipca 2020, 17:19 #459
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 17:26

Jaki klub powalczy w sezonie 19/20 o mistrzostwo? Arsenal.

Rafał Nahorny.

Bu dum bas!
» 30 lipca 2020, 17:25 #458
rreddevilss: Ja nie byłem i nie jestem fanem Ake, więc cieszę się że idzie do City
» 30 lipca 2020, 15:12 #457
miocinho2: Ale nudy dzisiaj.przeczytalby jakiego newsa o transferze Sancho.Takiego newsa z tieru pierwszego
» 30 lipca 2020, 15:05 #456
kamilpe: News z pewnego źródła: Sancho nie podpisał jeszcze kontaktu z Mancheterem United #mufc [kamilpe]
» 30 lipca 2020, 15:17 #455
Mariano88: Manchester United nie zakontraktowal ani Sancho ani nikogo z wymienionych: Grealish, Rice, Skriniar, Koulibaly, Niguez, Van De Beek, Oblak, Torres #daily coś tam (Mariano88)
» 30 lipca 2020, 15:35 #454
manegarrincha: Jak do tej pory w czerwonej części Manchesteru wieje Ch em jeśli chodzi o działania na rynku transferowym. #devilpage[manegarrincha]

Od siebie dodam że to tier 1
» 30 lipca 2020, 15:54 #453
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 14:44

Od sezonu 2018/2019 tylko Lionel Messi zaliczył więcej asyst od Jadona Sancho, dodatkowo Jadon w sezonie 2019/2020 wywalczył 10 rzutów karnych.. Bruno Fernandes lubi to.
» 30 lipca 2020, 14:43 #452
Mariano88: No po cichu mam takie marzenie, skoro Bruno nas wzniósł poziom wyżej to może Sancho pozwoli wejść na kolejny
» 30 lipca 2020, 14:45 #451
Diabelski97: Sancho to Anglik który błyszczy nie tylko w Bundeslidze ale również w LM i w reprezentacji Anglii, na pewno jego ewentualny transfer wniesie bardzo dużo jakości. Rashford-Martial-Greenwood-Sancho wygląda to pięknie.
» 30 lipca 2020, 14:49 #450
Klierek7: brak aklimatyzacji, bariery językowej, od dziecka kopie na podwórkach angielskich. Zna wszystkich z repy. To musi się udać.
» 30 lipca 2020, 15:16 #449
Mariano88: Sanchez też nie musiał się aklimatyzowac a jak to wyglądało każdy wie
» 30 lipca 2020, 15:18 #448
Diabelski97: Tak ale Sanchez już w Arsenalu grał kiepsko.
» 30 lipca 2020, 15:27 #447
MiSt: Ktoś tutaj wie coś więcej o Gabriel Magalhaes'ie? Z szybkiego przeglądu YouTube'a wynika, że jest wysoki, dobrze gra głową, świernie czyta grę, potrafi rozgrywać, jest lewonożny, nie boi się wślizgów. Pytanie tylko czy jest szybki, bo tego nam brakuje w obronie. Jeśli tak to byłby idealnym partnerem dla Maguire'a. Wygląda na niezłego obrońcę z potencjałem(22 lata). Cena 20mln wydaje się wyjątkowo okazyjna. Ktoś wie coś więcej na jego temat?
» 30 lipca 2020, 14:17 #446
Seny0: Niestety nie przeglądałem się mu Ale wygląda ciekawie podobnie jak torres.
» 30 lipca 2020, 14:26 #445
Diabelski97: Manchester United jest najlepiej punktującą drużyną w Premier League, biorąc pod uwagę tylko okres od debiutu Bruno Fernandesa. To kolejny dowód na wielki wpływ, jaki Portugalczyk wywarł na drużynę ”Czerwonych Diabłów”."
» 30 lipca 2020, 13:54 #444
klb9k: Trzeba to podtrzymać i ściągnąć Sancho ! :)
» 30 lipca 2020, 13:58 #443
hraboNX: Czyżby ta klauzula wykupu za Pau Torresa na poziomie 40-45 mln euro to była bajka?
Takie coś:
Manchester United want to sign Pau Torres this summer. The club are planning 'an offensive' for him. Villarreal are demanding €65m #mufc #mujournal [md via @Sport_Witness]
» 30 lipca 2020, 13:33 #442
klb9k: Klauzula za Pau Torresa to 50mln euro z możliwością rozszerzenia do 75mln cokolwiek to znaczy, kontrakt do 2024.
» 30 lipca 2020, 13:50 #441
Kilerek7: Zapewne klepniemy jego albo Gabriela, nie mam pojęcia który byłby lepszym partnerem do Maguire, aczkolwiek póki co żaden Lindelofa nie wygryzie. Ciekawi mnie pomocnik, czy będziemy negocjować Grealisha, czy może weźmiemy VDB i git. Zamiast dawać 80 baksów, może lepiej podzielić to na 2 i kupić VDB i Rice?
» 30 lipca 2020, 13:50 #440
klb9k: Piękny byłby scenariusz jakby Rice pograł jeszcze rok w West Hamie a za rok do nas dołączył a my byśmy pozbyli się Freda.
» 30 lipca 2020, 13:53 #439
Magik1990MU: @Kilerek

Przecież Ryż będzie kosztował podobne pieniądze co Grealish
» 30 lipca 2020, 13:54 #438
Mariano88: Magik, a sprawdzales w biedronce?
» 30 lipca 2020, 14:26 #437
hraboNX: @Magik1990MU Zgadza się sam Fabiański na Kanale Sportowym mówił, że za Rice'a można wołać lekko 70 mln funtów. Tyle daje status pobytu WHU w PL. Sam Rice fajny gracz, bo podobno może grać zarówno w środku pola, jak i stoperze. Czyli pograłby za Maticia, a w kryzysowej sytuacji pograłby w duecie z Harrym. Tylko ta cena...
» 30 lipca 2020, 14:27 #436
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 14:30

A może McT nauczy się grać na 6tce a Pogba na 10tce i nie trzeba będzie wydawać fortuny na Rice'y i Grealishe....oby
» 30 lipca 2020, 14:29 #435
Magik1990MU: @Mariano

nie, widziałem to w gazetce z Tesco. Wszystko drożeje, pisowskie rozdawnictwo atakuje już nawet Anglię
» 30 lipca 2020, 14:38 #434
Mariano88: Magik, a może Wuhan i koronawirus spowodował ten wzrost? Ale 80 mln za ryz to przegięcie mimo wszystko
» 30 lipca 2020, 14:43 #433
Kilerek7: Czemu takie City kupuje Torresa za grosze, który może być świetny a my 120 baniek musimy dać za Sancho, gdybyśmy chcieli Torresa to też by wołali z 50 baniek. O ile Sancho jestem w stanie zrozumieć, to np. Grealisha za 80 baniek wcale.
» 30 lipca 2020, 13:03 #432
Kamil01GGMU: Cena za Jacka nie jest tylko dla nas ale dla wszystkich zainteresowanych.
» 30 lipca 2020, 13:10 #431
Mistrz1908: Pewnie temu, że w Hiszpani miewał mecze mieszane i nie wiadomo czy się zaaklimatyzuje :)
» 30 lipca 2020, 17:06 #430
awe: Mimo, że sa w tym samym wieku to Sancho już jest gotowym piłkarzem, to oszlifowany diament, pilkarz na tu i teraz, a Ferran Torres dopiero aspiruje do wielkiej pilki.
» 30 lipca 2020, 17:40 #429
JohnyKukurydza: Ake dobry i przydałby się.....ale jak City go bierze to już słaby i dobrze ze go nie kupiliśmy :D

DEVILPAGE
» 30 lipca 2020, 13:00 #428
Diabelski97: Tutaj większość osób podziela zdanie, że Ake to niezły obrońca, natomiast ja od początku pisałem, że mnie kompletnie nie przekonuje i nie jestem zwolennikiem tego transferu.
» 30 lipca 2020, 13:02 #427
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 13:07

Diabelski ja uważam tak samo. I dodam że ta lewa noga to nie jest must have a miły dodatek. Nie zawezalbym poszukiwań.

Ps. zlot kont
» 30 lipca 2020, 13:05 #426
Pezet: Ake to niezły obrońca i lewo nożny ale u nas siedziałby na ławce nie sadzisz?? Nie sadzisz również ze 40 baniek można lepiej wydać tymbardziej ze są ważniejsze pozycje do wzmocnienia ?
» 30 lipca 2020, 13:08 #425
Strzelec: #mufc are monitoring Lille's Gabriel Magalhaes. His price is in the region of ÂŁ20m #mulive [sky]

Sky potwierdza zainteresowanie Gabrielem z Lille. Koszt to tylko 20 milionów funtów.
» 30 lipca 2020, 12:50 #424
Viral: Niebo. Haha
» 30 lipca 2020, 13:51 #423
Pezet: City ponoć dogadało się z Bournemouth na 41 baniek za Ake . Sporo jak za gościa ze spadkowicza.
U nas zapewne grzaliby ławkę wiec tak jak go chciałem tak moim zdaniem 40 baniek to lekka przesada
» 30 lipca 2020, 12:48 #422
Kilerek7: Gabriel czy Pau Torres? Który lepszy waszym zdaniem?
» 30 lipca 2020, 12:43 #421
kamilpe: Jeśli mielibyśmy rzeczywiście wzmacniać środek obrony to tylko w mojej opini w grę wchodzi Skriniar
» 30 lipca 2020, 12:45 #420
GGMUN6: Fajnie byłoby jakby Edek dogadał pierwsze Sancho jak najszybciej, a potem obrońcę. Skriniar pewnie odpada, bo mówią że szukamy lewonoznego obrońcę.

Który by był lepszym? W sumie to ciężko się wypowiedzieć, ani jednego ani drugiego nie widziałem w akcji. Mówią, że ten Gabriel tańszy.
» 30 lipca 2020, 12:53 #419
NoName222: Nie wzmacniać tylko rotować. I zostawcie tego Skrinara i Koulibalyego, bo te transfery są mało realne, żadne poważne źródła o nich nie piszą. Raczej chcemy lewonożnego zawodnika do rotacji z Lindelofem. Zostają tylko dwie opcje: Torres i Gabriel, bo Ake już klepnięty przez City.
» 30 lipca 2020, 12:55 #418
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 13:11

Wybrałbym Torresa. Ma akceptowalną klauzulę wykupu, jak na posiadane umiejętności i potencjał. Kładziemy kasę na stół i już nie trzeba się szarpać z dotychczasowym pracodawcą zawodnika. Pozostają tylko negocjacje kontraktowe. Ed mógłby wykorzystać zaoszczędzony w ten sposób czas na szukanie nowych klubów niechcianych graczy lub zakup trzeciego, ostatniego wzmocnienia.

Edit: Dobra, wracam z YT :D Gabriel wydaje się bardziej siłowym obrońcą. Przestawia graczy w L1 aż miło. Odbiór piłki, gra w powietrzu. W tych elementach prezentuje się naprawdę spoko (choć mam świadomość, że filmiki z YT to zlepek najlepszych akcji na przestrzeni sezonu lub dwóch) Toress to natomiast taki bardziej stoper do grania piłką od tyłu. Technika, podanie, kontrola nad futbolówką i lepsze tempo poruszania się po boisku.
» 30 lipca 2020, 12:58 #417
Kilerek7: No właśnie nie śledzę obu lig ani ich gry i ciężko powiedzieć. Trzeba zaufać skautom.
» 30 lipca 2020, 13:04 #416
tomekwietniu: Wydaje mi się, że LaLiga bardziej weryfikuje zawodników i Torres jest bardziej sprawdzony.
A jak piszecie Pau jest bardziej techniczny i potrafi rozprowadzić akcje, a takiego zawodnika szuka Ole.
» 30 lipca 2020, 13:54 #415
klb9k: Też wolałbym Pau Torresa, może jestem jakiś uprzedzony co do Brazylijczyków w United. Przyznaję, że jak już coś oglądam poza premier league to la liga i chłopak naprawdę się wyróżnia.
» 30 lipca 2020, 13:57 #414
Sideswipe: ta... już widzę jak Hiszpan, grający w lidze hiszpańskiej przychodzi do United, gdy interesuje się nim Barcelona.
» 30 lipca 2020, 14:39 #413
manegarrincha: Ja szczerze nie jestem fanem zakupów na raty. Nigdy niewiadomo jakie potrzeby, ceny i okazję będą za pół roku czy za rok. Uwazam ze ograniczanie sobie opcji jest strategicznym bledem. Zdarzają się tez przeciez tfu tfu roczne kontuzje czy drastyczne zjazdy formy. Jedyny wyjątek możnaby było zrobić dla kogoś takiego jak Sancho ale też nie z całą kwota. Powiedzmy te 30% procent za rok lub coś w tych granicach byłoby jeszcze do przyjęcia.
» 30 lipca 2020, 12:36 #412
kamilpe: Ale kwota x płacona od razu albo w ratach dalej pozostaje kwotą x. To tak jak bierzesz telefon za gotowkę np. za 2500zł to na 40 rat 0% będzie ta sama kwota. Ja uważam, że płatność na raty jest bardzo dobra. Jeśli będziemy czekać na okazję jak piszesz to Sancho może za rok grać w koszulce PSG.
» 30 lipca 2020, 12:40 #411
sandbead: Zdajesz sobie sprawę, że bardzo wiele wysokokwotowych transferów w dzisiejszej piłce jest płacona własnie w ratach/bonusach i tym podobnych? Tylko po prostu nie zawsze jest to podawane do publicznej wiadomości. To nie są odosobnione przypadki tylko norma
» 30 lipca 2020, 12:44 #410
manegarrincha: Masz rację ale i tak tego nie lubię.

Tak już mam i to jest cechą mojego charakteru, nie lubię jak tam gdzieś z przodu wiszą jakieś wydatki za cos co juz mam a które mnie będą ograniczac. Takie trochę średniowieczne i nie elastyczne podejście wiem ale daje spokojną głowę. Pepe teraz też ogranicza Armatki
» 30 lipca 2020, 12:48 #409
manegarrincha: Sandbend

A to jakie transfery były jeszcze na raty ostatnio ?

Bonusy to nie raty. No chyba że za 100% pewne osiągnięcia. Zazwyczaj są to małe kwoty
» 30 lipca 2020, 12:50 #408
Magik1990MU: Kiedyś usłyszałem powiedzenie, że raty nie są dla biednych ludzi. Trochę to paradoksalne, bo zwykle bierzesz coś w ratach, jeśli nie stać cię na pełną kwotę. Chyba chodzi po prostu o to, że nie sztuką wziąć towar w takiej formie, sztuką jest go spłacić w całości.. i dlatego Barca i Arsenal odczuwają skutki takiej polityki. Niemniej United jest świetnie prowadzone, więc nie martwiłbym się tym, że ograniczy to strategicznie nasz zarząd w kolejnych latach. Zresztą jak spojrzymy na skład MU, to tu nie widać poza prawym skrzydłem pozycji, które należałoby wzmacniać wielomilionowymi inwestycjami (ew. jak odejdzie Pogba, ale wówczas kasą z Francuza załatwimy problem).
» 30 lipca 2020, 12:51 #407
kamilpe: Raty nie są dla biednych, jak Solorz kiedyś przejmował Polkomtela to mimo, że miał gotówkę to wolał kredyt :) więc w mojej opini tak jak mówiłem raty to dobra rzecz a przede wszystkim tworzy historię kredytową - odbiegam już od kilku nożnej
» 30 lipca 2020, 12:57 #406
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 13:00

Chodzi pewnie o to że jak zarabiasz 5 tysięcy i narobisz sobie rat na 2tys. plus opłaty kolejne 2tys. to zostaje Ci wieść smutne życie.

Kamilowi

Tobie to już chodzi o to że pieniądz robi pieniądz. Jak bym miał takie kwoty jak Solorz Żak to tez bym wolał raty bo to co bym zostawił zarobiloby na kolejna
» 30 lipca 2020, 12:58 #405
Magik1990MU: @manegarrincha

dokładnie
» 30 lipca 2020, 13:01 #404
kamilpe: Musisz być świadomy tego co robisz, zastaw się a postaw się to nie jest dobra myśl chociaż i tacy żyją
» 30 lipca 2020, 13:02 #403
manegarrincha: Ja nie uważam żadnego postępowania za gorsze.

Sam cenie sobie ten spokój o którym pisałem bo nie mam niestety milionów :( I staram się raty omijać.
» 30 lipca 2020, 13:10 #402
Mariano88: manegarrincha, to jestes tu wyjatkiem, sadzac po postach to wiekszosc na devilpage to milionerzy :) Pewnie co drugi jest z Urbanskim na "ty" :)
» 30 lipca 2020, 13:33 #401
JohnyKukurydza: Raty są dobre,nie narzekam...bo gotówki nie mam dużo a na raty nowe auto i motocykl wziąłem,bez rat mógłbym tylko pomarzyć o tym.
» 30 lipca 2020, 13:54 #400
Magik1990MU: Ja niestety mieszkam w Polsce, więc powoli załatwiam chleb i jajka w systemie ratalnym.
» 30 lipca 2020, 14:12 #399
Kamil01GGMU: Man City have found an agreement to sign Nathan AkĂŠ from Bournemouth.
€43M will be the fee - paperworks time to complete the deal.
Pep wants him after problems for Koulibaly (Man City are still angry with Napoli because of Jorginho/Chelsea deal two years ago) 🔵 #MCFC #transfers -Fabrizio Romano

Jedna plotka mniej ;)
» 30 lipca 2020, 12:29 #398
klb9k: 'Man City have found an agreement to sign Nathan AkĂŠ from Bournemouth.
€43M will be the fee - paperworks time to complete the deal.
Pep wants him after problems for Koulibaly (Man City are still angry with Napoli because of Jorginho/Chelsea deal two years ago)' - Fabrizio Romano.

No to zostaje nam chyba Pau Torres :)
» 30 lipca 2020, 12:29 #397
sisinho: Czemu Pau? Skoro mamy dobre kontakty z Interem, oddaliśmy im niemal za darmo Younga i dopłacamy do Sancheza to warto wyciągnać od nich Skriniara i jako część zapłaty dać Sancheza.
» 30 lipca 2020, 12:42 #396
klb9k: A skąd pomysł, że w ogóle Skriniar chce do nas przyjść? Żadne źródło nigdy nie podało, że Skriniar chciałby tu przyjść ani, że my bylibyśmy zainteresowani jego usługami.
Czemu Pau? Ole sam powiedział, że szuka lewonożnego stopera to raz, dwa Torres jest szybki jak na stopera, świetnie wyprowadza piłkę i ma klauzulę 50mln i nie trzeba się bawić w targowanie o każdego pensa.
» 30 lipca 2020, 13:48 #395
Magik1990MU: "Pomocnik Leicester City James Maddison doszedł do porozumienia z klubem w sprawie podpisania nowego kontraktu. Jak informuje BBC Sport, nowa umowa będzie obowiązywała przez cztery lata, do 30 czerwca 2024 roku."

Proszę, jak to się wszystko zmienia. Jeszcze nie tak dawno chcieliśmy gościa i nie my jedyni, teraz podpisze nowy kontrakt i dzięki temu na kilka sezonów zostanie na KPS.
» 30 lipca 2020, 12:26 #394
RedsFan: Niech zostanie z nimi. Prawda jest taka, że powoli ich będą wykupywać I wkoncu zabraknie im klasowych graczy. Ciekawe gdzie wtedy się znajdą I jak szybko będą ci lepsi uciekać do innych teamów.
» 30 lipca 2020, 14:31 #393
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 12:22

Ake w City, 41 milionów funtów. Dobrze, że go nie kupiliśmy, kompletnie mnie nie przekonuje plus często się łamie.
» 30 lipca 2020, 12:20 #392
kamilpe: Źródło własne?
» 30 lipca 2020, 12:22 #391
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 12:24

Kris Temple, podobno świetnie poinformowany na temat Wiśni.
» 30 lipca 2020, 12:24 #390
Diabelski97: I Romano również.
» 30 lipca 2020, 12:25 #389
Magik1990MU: A moim zdaniem świetny ruch. Ake to jest obrońca w stylu Pepa. City się fajnie zbroi.
» 30 lipca 2020, 12:27 #388
klb9k: Fabrizio Romano potwierdza, Ake blisko City, kwota 41mln.
» 30 lipca 2020, 12:28 #387
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 12:29

No ciekawe jak sie zaprezentuje.
» 30 lipca 2020, 12:29 #386
kamilpe: Ja żałuję, że go nie kupiliśmy choć to nie był priorytet jeśli chodzi o środek obrony.

@Diabelski97 transfermarkt pokazuje tylko jego 2 kontuzje w całej karierze więc często się nie łamał
» 30 lipca 2020, 12:29 #385
Diabelski97: Wydawało mi się, że często łapią go kontuzje.
» 30 lipca 2020, 12:32 #384
hraboNX: Oby transfery innych klubów z PL podziałały motywująco na Eda i spółkę ;) Chelsea zbroi się, City również. Liverpool ciągle robi podchody do Thiago.
» 30 lipca 2020, 12:40 #383
manegarrincha: Media go lubią bo jego styl gry rzuca się w oczy no a u Pepa to nawet dla bramkarza najważniejsze jest wyprowadzenie piłki. Żaden kocur, nie poprawi ich gry obronnej, na bank nie sprawi że obrona szejkow będzie monolitem. Laporte chyba tez jest lewonozny wiec niewiem jak to poukladaja.Kto tam rogi będzie bronił? :)
» 30 lipca 2020, 12:42 #382
hraboNX: Romano podaje że Chelsea nie osiągnęła porozumienia w sprawie Kaia. Jeszcze... Bayer chce 100 mln euro i basta. Fajnie byłoby teraz wejść z buta do negocjacji i załatwić sprawę i przy okazji utrzeć nosa konkurencji, ale wiem że to nierealne by zrobić dwa mega transfery (liczę Sancho) w jednym oknie transferowym. Niemniej, czysto hipotetyczne, jakby MU miało dawać oczekiwaną kwotę za Grealisha - 80 mln funtów, to ja bym wolał dogadać się z Aptekarzami ;)
» 30 lipca 2020, 10:48 #381
Magik1990MU: a po co nam Havertz?
» 30 lipca 2020, 10:51 #380
Dejfmi: Plan stulecia. Utrzeć nosa i przepłacić za gościa który jest totalnie niepotrzebny. Już raz żeśmy utarli z Sanchezem
» 30 lipca 2020, 10:53 #379
hraboNX: No teoretycznie jako wzmocnienie środka pomocy.
» 30 lipca 2020, 10:59 #378
chemik: wydajmy 100 mln na "teoretyczne wzmocnienie środka pomocy" ;-)
» 30 lipca 2020, 11:02 #377
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 11:12

Spoczko Dejfmi wiem o co Ci chodzi. Za Grealisha też pewnie byśmy przepłacili. Niemniej wszyscy bawimy się tu w sportowe sifi pseudo football managera. Bardziej możliwe byłoby kupno van de Beeka. Ajax chyba także jest klubem podchodzącym elastyczne do ofert transferowych.
» 30 lipca 2020, 11:08 #376
hraboNX: @chemik doceniam ironię ;) chyba zbyt często używam słów "teoretycznie" "teorii" .
» 30 lipca 2020, 11:11 #375
Mariano88: Pol roku temu bym Cię poparł, ale po transferze Bruno potrzebujemy kogoś tańszego do rotacji. Gwarantuje Ci, że ani nie kupimy Havertza za 100 ani Grealisha za 80
» 30 lipca 2020, 11:12 #374
Dejfmi: Jeżeli będą krzyczeć 80mln za Grealisha to uwazam że powinien sobie zostać w tej Villi jeszcze troche. Temat DVB bardzo mi pasuje, do rotacji z Brunem jak najbardziej. Wydaje mi się że okolice 40mln byłby realne. Nie wiem też czy na tą pozycję nie braknie nam kapusty, priorytety wydają się być inne
» 30 lipca 2020, 11:14 #373
DEPE: tak wygladaja negocjcje z niemcami ktorzy wiedzą ze mają swiezutkie talenty o jakich marzą inni.
dortmund: 120mln i basta.
leverkusen: 100mln i basta.

chelsea powinna sie cieszyc ze werner mial klazule "tylko" 60mln dzieki temu wydali te 60mln + 15 dla agenta i skusili wernera rekordowymi zarobkami. inaczej zderzyliby sie ze scianą 100mln i basta.
» 30 lipca 2020, 11:21 #372
H2O1994: Ludzie kochani po co mamy kupować kogoś na środek pomocy? To jest aktualnie najlepiej obsadzona pozycja w klubie.
» 30 lipca 2020, 11:32 #371
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 11:44

Głównie chodzi o to że po zejściu z boiska Bruno i Pogby siada nam kreacja gry. Niby jest jeszcze Mata, ale dostaje mało szans, a Andreas podobno na wylocie z klubu. Z Kaiem pewnie przesadziłem, biję się w pierś. Naprawdę ciekawe co będzie z Donnym. Wszak już tak pisano jeśli nie Real, to piłkarz Ajaxu na pewno ląduje w MU.
» 30 lipca 2020, 11:39 #370
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 12:06

H2O, środek mamy mocny, zwłaszcza ósemkę, ale na 10tce jest Fernandes i koniec, Ole nie dał mu ani razu odpocząć. To oznacza, że nie ceni Maty, Lingarda czy Pereiry i to oznacza, że trzeba kogoś kupić. Popieram Vdb ale już od dawna nic o nim nie piszą, więc chyba temat upadł
» 30 lipca 2020, 12:05 #369
NoLogo: Najlepiej obsadzony to jest atak gdzie w zasadzie każdy może grać na całej szerokości boiska, wymienność jest zagwarantowana.
A środek... Przy Bruno to nie ma dyskusji. Matić który nie wiadomo jak długo utrzyma formę, a tyrając za pogbę długo "świeży" nie będzie, pogba potrafiący zlać mecz i podawać w aut albo strzelać w gołębie.
McT i Fred - tych panów powinno się rozpatrywać jako jedność bo grając wspólnie zaczynali robić ciekawą robotę, złapali porozumienie i wiedzieli kiedy się asekurować. Ale żeby tak było i w nast. sezonie to muszą grać, mieć rytm meczowy, a mając w składzie panicza z 6 na koszulce to nie zapowiada się na to.
Z podstawy ktoś wypada i jest bida, Mata technika ale wydolność już nie ta, Pereira z całą sympatią ale nie ten poziom, liczyć na kogoś z młodzieży?
Bruno się wysypie i nie ma zastępstwa żadnego.
Matić się wysypie to samo, bo ani Fred ani McT to nie ten sam profil zawodnika, chyba że podszkolą Szkota.
Najmniej szkód wywoła, a wręcz może przynieść korzyści brak pogby w składzie.
» 30 lipca 2020, 12:55 #368
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 10:49

Jakie transfery będą to malo ważne.Wazne ze by były jakiekolwiek.
MY SKAUCI Z FIFY CHCEMY IGRZYSK!!
» 30 lipca 2020, 10:47 #367
Dejfmi: MA BYĆ ICH DUŻO I WSZĘDZIE!
» 30 lipca 2020, 10:53 #366
Magik1990MU: Jak czytam te narzekania, że nas może nie być stać na Sancho, to muszę przypomnieć o jednej kluczowej rzeczy (bo nie wszyscy pamiętają): Borussia należy do grona klubów, które nie robią problemu ze spłatą ratalną. Jak mnie pamięć nie myli, to zupełnie odwrotnie funkcjonuje np. Lester, które hołduje zasadzie "płać całość albo won". Z tego, co kojarzę, to właśnie przez to rok temu tyle czasu kupowaliśmy Maguire'a. Generalnie są trzy opcje spłaty transferu:

1. Pełna suma
2. Niepełna suma + bonusy
3. Raty (czasami w tej formie zawarte są również bonusy).

Barcelona skorzystała z trzeciej opcji przy kupnie Dembele i dlatego tak bardzo tego nie odczuli (wówczas, teraz już czują hehe). Jeszcze ciekawiej załatwił transfer Pepe Arsenal, rozbijając kwotę 80 mln euro na 4 raty płatne co rok - i dlatego tak biedny klub jak Kanonierzy był w stanie pobić swój rekord transferowy.

Więc nie bawcie się w księgowych United i nie piszcie, że do takiej i takiej kwoty kupno Jadona będzie przesadą. Niech kosztuje i 150 mln, ale jeśli ostatnia rata ma wpłynąć powiedzmy w 2024 roku, to już excel Edek załatwi sprawę, aby były na to środki. Pamiętajmy, że United to przedsiębiorstwo i to bardzo dobrze zarządzane przedsiębiorstwo - więc jak dziś z powodu covida możemy mieć pewien ubytek mamony w skarbcu, tak za rok czy dwa lata zapewne będzie inaczej.
» 30 lipca 2020, 10:30 #365
Mariano88: Magik, najbardziej szokuje mnie to, że mamy dostęp do informacji, które podales powyżej. Ciekaw jestem czy takie same raporty można zobaczyć o Google czy Microsoft
» 30 lipca 2020, 11:08 #364
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 11:17

Oczywiście, że można. Te wszystkie wydatki to są tzw. inwestycje. Wydaje mi się, że kluby, które są giełdzie ze względu na swój status muszą informować o kwotach inwestycji i tak samo jest z Google czy Microsoftem, które również są notowane wartością akcji.
» 30 lipca 2020, 11:12 #363
pbskarpy: W zeszłym sezonie mieliśmy tyle samo punktów co teraz - 66. To pokazuje, jak słabe były zespoły poza TOP 2.
» 30 lipca 2020, 10:01 #362
miocinho2: Nigdy nie rozumiałem tej zasady ze skoro w 2019 roku 66 punktów dawało tam piąte czy szóste miejsce,a w 2020 taka sama ilość punktów dawała miejsce czwarte to udowadnia to ze poziom ligi w 2019 roku był lepszy.
» 30 lipca 2020, 10:25 #361
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 11:37

Czyli jak Liverpool nie przekroczył 100punktow, to znaczy, że nie zasługują na mistrza, bo city 2 lata wcześniej miało 100? Hmm wtedy miało by to sens :D zobacz z innej strony inne kluby wzięły się mocniej do roboty i już nie tak łatwo było zdobywać punkty, bo wszyscy je zdobywali, więc liga jest mocniejsza. Każdy kij ma dwa końce.
» 30 lipca 2020, 11:36 #360
awe: Ten przyklad LFC i City to co ma ozaczac? Porownales druzyne ktora zdobyla 100 pkt, z druzynka ktora zdobyła, AZ 1 pkt maja ich 99, obie ekipry zdobyly tytul to jak sie ma to do tej rozmowy ?
» 30 lipca 2020, 15:50 #359
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 16:28

A co sobie myślisz kiedy jeden zespół na 7 kolejek przed końcem zdobywa mistrza? A co sobie myślisz, gdy mistrzostwo zdobywa się dzięki wyłącznie różnicą bramek? A co sobie myślisz, gdy różnica punktowa pomiędzy 2 a 3 miejscem to kilkanaście punktów a nie np 2? Co sobie myślisz, gdy różnica pomiędzy 4/5/6 miejscu to np. 2 punkt? A co sobie myślisz, gdy w jednym sezonie mistrz ma 100 pkt a w drugim 70? I czy w ogóle myślisz?
» 30 lipca 2020, 16:27 #358
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 09:50

Widzę, że totalnie nie zostałem zrozumiany :) To prawda, że City wydaje więcej kasy niz my w totalu i dlatego to oni mieli bana a nie my. Mi chodziło o to, że City nie wydalo tak dużych pieniędzy na jednego piłkarza, nawet Arsenal przebił ich z Pepe, dlatego łatwiej im kupić piłkarza taniej a z nas zdzieraja
» 30 lipca 2020, 09:48 #357
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 10:36

Ja Cie rozumiem tyle ze zaraz ktoś wyskoczy ze City pobijali rekord za bocznego obrońcę i tyle się nagadasz tu z ludźmi.Kuedy my kupowaliśmy Pogbe City za te pieniądze kupowało Walkera,B Silve i G Jesusa naprzyklad.My wydawaliśmy raz a porządnie,a City wydawali mniej hajsu ale częściej.
» 30 lipca 2020, 10:35 #356
Mariano88: Właśnie o to mi chodzi :)
» 30 lipca 2020, 11:04 #355
Blau: Karuzeli ciąg dalszy:

Daniel Harris (tier 3) podał, że United dogadało się z BvB na 120 milionów - 60 od razu i 60 rozłożone na raty.

Typek w przeszłości jako pierwszy poinformował o rozmowach z Danym Jamesem i Dybalą. Wstawiam jako ciekawostkę, bo pewnie i tak to zwykła plota jak wszystko inne.
» 30 lipca 2020, 09:26 #354
DEPE: moze to byc plota albo i nie. w kazdym razie ktos kto mysli ze Borussia ulegnie i sprzeda Sancho za 60 czy 80mln jest po prostu glupi. Borussia sprzeda go tylko za 120mln. koniec kropka.
» 30 lipca 2020, 10:05 #353
Magik1990MU: Na na szczęście BVB to nie Lester, gdzie Lisy nie przyjmują opcji "sprzedaż ratalna". Wydaje mi się, że to z tego powodu wszystko tak długo trwało rok temu. Tutaj możemy się zabawić w Barce i kupić Sancho, płacąc póki co 1/4 albo i 1/5 kwoty. System 50/50 też wygląda okej. Najważniejsze, że United będzie mogło wpłacić resztę, jak rynek się trochę ustabilizuje. To spore ułatwienie i możliwe, że jedyna opcja w tej chwili.
» 30 lipca 2020, 10:14 #352
hraboNX: Zostałoby kasy na inne wzmocnienia. Pau Torresa i mniej więcej połowę Grealisha. Trzeba sprzedać niepotrzebnych graczy...
» 30 lipca 2020, 10:27 #351
tomekwietniu: A jak ocenilibyście okienko gdyby sprowadzić Sancho(110m), Grealisha(70m) i za darmo Vertonghena jako odłożenie transferu ŚO o rok i zmieszczenie się w budżecie...
Myślę jakby sprzedać część zawodników z grona Sancheza, Smallinga, Lingarda, Pereira, Rojo, Jones, Mata, Dalot - można z nich uzyskać 80-100mln.
Podawałem kwoty w euro.
Przy takim układzie byłbym mega zadowolony.
» 30 lipca 2020, 09:18 #350
Blau: Sancho, kreatywny pomocnik do rotacji i od biedy środkowy obrońca. - w takiej kolejności jak podałem. Jeśli uda się ściągnąć wszystkich trzech to będę wniebowzięty, jeśli tylko pierwszych dwóch to będę szczęśliwy, a jeśli tylko tego pierwszego to będę zadowolony.

Kwota nie ma dla mnie znaczeniami - jeśli ich kupią to znaczy że było nas stać.
» 30 lipca 2020, 09:32 #349
Mariano88: Tomek, wszystko ładnie wygląda ale chyba Grealish będzie droższy a my nie wyciągnięty aż tyle sprzedając naszych. Już nie wspomnę o tym, że nie ma nawet plotek łączących nas z Vertonghenem, ale w sumie to żadnych nie ma, zaraz się okaże, że kończy karierę albo jedzie do Chin
» 30 lipca 2020, 09:41 #348
manegarrincha: Z Grealishem jest taki problem ze gosc lubi zaczynac akcje przy linii. W zasadzie głównie z tamtego sektora potrafi sprawić zagrożenie. Czyli by pokazać swoją najlepszą wersję musiałby wychodzić na lewej. Tam mamy Rasha. Pamiętaj że Mason musi grać bardzo dużo meczy i moim zdaniem oboje muszą się regularnie rotowac z Antkiem i Sanchem. Na te 3 pozycje 4 podstawowych piłkarzy. W obwodzie jeszcze Odion i Daniel. (Na marginesie dodam Antek też lubi na lewej)

Nie narzekalbym na taki transfer ale lepszy byłby ktoś bardziej zbliżony do Bruna. Jakość na ławkę na tę pozycje i pozycje Pogby. VDB prędzej by się w to wpisywal. Scott by się uczył gry na 6 a fredzio pozostawały w obwodzie. Szkoda że Odegaard nie realny
» 30 lipca 2020, 09:43 #347
tomekwietniu: W kontekście Jana mówi się o kierunek Turcja, wcale bym się nie zdziwił jakby wylądował w Ajaxie. A szkoda bo nam by się przydał i sporo by grał podejrzewam. Liga, LM, puchary, swoje minuty by dostał.
Według mnie Grealisha będzie się dało wyciągnąć za 60mln funtów, czyli jakieś 70mln euro. To dużo w dobie obecnej, a AV po tym ile dla nich zrobił nie będzie mu robić przeszkód.
Nawet jak sprzedasz Sanchez, Smalling, Lingard, Perierę każdego po 15mln, to masz 60 mln, do tego Jones i Rojo nawy łącznie za 15mln daje 75 mln euro.
To daje kasę na Grelisha
» 30 lipca 2020, 09:48 #346
RedDan: Ha, dokładnie o tym samym pomyślałem tj. Verthongen do Ajaxu. Oni lubują się w ściąganiu swoich starych graczy. Będzie sobie kopał z Blindem i Huntelaarem, do tego otoczy się ich młodzikami i przepis na sukces.
» 30 lipca 2020, 11:55 #345
kamilpe: Nie wiem ile jest w tym prawdy bo to wpis na Twitterze ale:

Why Pau Torres is the perfect partner for Harry Maguire at #mufc? A CB faster than Messi, Vinicius Jr. , Cristiano Ronaldo & Greizmann.
» 30 lipca 2020, 08:00 #344
RedsFan: A to nie ten co go City ma łyknąć? Teraz jest milion fake newsów I tweetów.
» 30 lipca 2020, 08:12 #343
Kamil01GGMU: Do City przychodzi Ferran Torres;)
» 30 lipca 2020, 08:14 #342
RedsFan: Sorry pomyliło mi się zbieżność nazwisk :)
» 30 lipca 2020, 08:18 #341
Roxyx: Torres jest perfekcyjnym partnerem dla Maguire'a bo jest szybszy niż Messi, Gryziek, Vin Jr i Ronaldo. Innych umiejętności nie posiada, gość potrafi tylko i wyłącznie biegać.
» 30 lipca 2020, 09:06 #340
kamilpe: @Roxyx haha zatrzymaj tą karuzele śmiechu. A Ty potrafisz tylko i wyłącznie głupio gadać.
» 30 lipca 2020, 09:09 #339
Seny0: @Roxyx potrafi wiele rzeczy ja bym go brał, bo jest podobny do laporte.
» 30 lipca 2020, 09:18 #338
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 09:26

Chodziło chyba że szybkość to nie wszystko. Z Ericiem wcale to nie wygląda lepiej. Gra w obronie jest złożona, liczy się głównie zespołowość, kompatybilność, przewidywanie, opanowanie, pewność interwencji, koncentracja. To nie te czasy że najważniejsze to do silnego szybki. W 74 innowacyjny Górski i do Gorgonia wymyślił Zmude. Troche dawno temu , teraz ważna jest ogólną jakość (vide Rio-Vidic) a jeśli miałby lewą noge i szybkość jako atut to byłoby to tylko plusikiem i to tylko w wypadku gdy reszta umiejętności pozwoliłaby wygrysc Victora. Nie łatwo o kogoś takiego. Ja wysoko cenie Lindelofa i śmiem twierdzić że nasza dwójka stoperow w przyszłym sezonie może grać jeszcze lepiej.
» 30 lipca 2020, 09:19 #337
Roxyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 09:29

@kamilpe jedyna karuzela śmiechu tutaj to ten wpis, który sygnalizuje szybkość Torresa i nie podaje żadnych innych jego zalet. Z tego tweeta dosłownie wynika, że gość jest idealnym partenerem Maguire'a bo jest szybszy od 4 piłkarzy (gdzie jeden z nich ma 29 lat, a połowa ma powyżej 30).

Sprawdź czy nie zapomniałeś czegoś dokleić.

szybki edit: ludzie, ja wiem że Pau ma inne zalety i generalnie jest całkiem niezły, ja tutaj piszę tylko i wyłącznie o tweecie którego podał @kamilpe [Why Pau Torres is the perfect partner for Harry Maguire at #mufc? A CB faster than Messi, Vinicius Jr. , Cristiano Ronaldo & Greizmann.]. Przecież ja doskonale wiem że on potrafi coś więcej niż tylko biegać, ale jeśli się wczytacie to z tego wpisu wynika, że Hiszpan potrafi tylko biegać szybko i nie ma żadnych innych atutów :D
» 30 lipca 2020, 09:23 #336
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 09:41

@Roxyx skoro wiesz, że ma więcej zalet to po co tak się uczepiłeś tego tweeta? To był tylko przykład szybkości tego zawodnika czy w tym wpisie jest napisane, że szybko to jego JEDYNA umiejętność? Nie, więc wyluzuj trochę bo nikt tego tak nie komentuje.

Edit: wrócę jeszcze do wieku piłkarzy - jeden ma 29 lat, połowa powyżej 30 lat, czyli ile lat ma półtora zawodnika?
» 30 lipca 2020, 09:35 #335
Jong: Wymienili czterech zawodników, połowa to 2, 1 ma 29 lat, więc zostaje 1 XD
» 30 lipca 2020, 10:35 #334
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 10:53

Śmieje się bo fajnie to zabrzmiało. Specjalnie jeszcze pominął Juniora, który ma 20 lat a wskazał tylko tych 29+ :)
» 30 lipca 2020, 10:53 #333
rreddevilss: Jak to jest, że City kupuje goscia za 23 mln, którego nam chcieliby pewnie sprzedać za 50? Też was to wnerwia?
» 29 lipca 2020, 23:20 #332
Mariano88: City nie płacilo tak dużo za jednego piłkarza jak my, united ma kilka rekordów dlatego więcej od nas rzadaja
» 29 lipca 2020, 23:23 #331
Roxyx: @Mariano czy to City przypadkiem nie płaciło największych sum za bocznych obrońców? I czy to nie oni kupili większość swojego obecnego składu za 50 mln+?
» 29 lipca 2020, 23:53 #330
Mariano88: Roxyx, to prawda, ale mi chodzilo za jednego piłkarza. Pogba, Maguire czy Lukaku nie graliby w city
» 29 lipca 2020, 23:59 #329
Dejfmi: @rreddevilss chcieli od nas 50 bo napisała tak jakaś gazetka?
» 30 lipca 2020, 07:03 #328
sturmik: Tylko w ostatnich latach City kupilo na obrone za 65 mln euro Laporte, 65 mln Cancelo, 57mln Mendego, 52 mln Walkera, 30mln Danilo. Za Stonesa tez zaplacili 55mln. Mysmy przeplacili troche przy Maguire przez to ze Linndelof, Jonesy i Smalingi graly razem jak kurczaki bez glow.
» 30 lipca 2020, 08:01 #327
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 08:16

A to już oficjalnie kupili? Biorac pod uwagę ilość osób kupionych przez city i sumę pieniędzy przez nich wydana, oraz to, że żaden z nich nie daje im spokoju w środku obrony, to przepłacenie pieniądze za Harrego 2ychodzi nam na plus. Wciąż wydalismy mniej, a środek obrony potrzebuje tylko wzmocnienia do rotacji, bo nasi dwaj ŚO nie wytrzymują ilości przegranych meczów.
» 30 lipca 2020, 08:13 #326
RedsFan: Ps wszyscy narzekają na Lindelofa, a w ostatnich meczach to on trzymal obrone gdy Harry nie dawal rady. Mecz z Leicester miał świetny kilka razy zablokował strzał, ładnie wybijał i ratował nas z opresji. Moim zdaniem jeden z lepszych na boisku.
» 30 lipca 2020, 08:21 #325
Seny0: @RedsFan rzeczywiście ostatnio lindelof trzymał obronę, dlatego nie przyda nam się dorgi obrońca z topu raczej jakiś młodszy lewonożny i szybki żeby się nawzajem uzupełniali.
» 30 lipca 2020, 09:20 #324
Viral: Pięknie, Brentford w finale baraży. Bardzo ich bym chciał w premier league
» 29 lipca 2020, 23:12 #323
Mariano88: Nie sledzilem Championship, czemu Brentford tak odmieni Premier League?
» 29 lipca 2020, 23:25 #322
Roxyx: @Mariano głównie dlatego że grają ładną piłkę i fajnie ich czasami pooglądać
» 29 lipca 2020, 23:54 #321
Mariano88: Ok to zapraszamy :)
» 29 lipca 2020, 23:56 #320
BartoszP: W ramach oczekiwania na transfer Sancho, polecam film o piłce z dalekiego wschodu youtu.be/JzjnUp0mCEQ
» 29 lipca 2020, 23:07 #319
Kamil01GGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 22:13

Smalling brama :D

Ale czerwone diabły lubią Seria A, jakoś ostatnio nawet Darmian strzelił gola.
» 29 lipca 2020, 22:12 #318
MikeMU: zapomniałem w ogóle o darmianie xD ciekawe czy jeszcze jego kariera się rozwinie
» 30 lipca 2020, 08:09 #317
kamtor: Słyszałem że Sancho woli Liverpool niż united odpuścić go i kupić o wiele tanszego chiese
» 29 lipca 2020, 22:03 #316
Michal12371: Na onecie się wygadali?
» 29 lipca 2020, 22:07 #315
Diabelski97: Sancho gdy dowiedział się, że kupujemy Fatiego za 150 milionów, obraził się i woli teraz Liverpool.
» 29 lipca 2020, 22:13 #314
Michal12371: Ten Fati zagrał raptem kilka spotkań w dorosłej piłce a transfmarket już go wycenia na +50mln xD
» 29 lipca 2020, 22:21 #313
Reico100: 150? Tylko? Ja gdzieś czytałem, że 400 chcieliśmy dać :D
» 29 lipca 2020, 22:23 #312
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 22:25

A brukowce ostatnio pisały, że Barcelona odrzuciła naszą ofertę w wysokości 150 milionów za niego.
To ciekawe ile musiałby ktoś zapłacić za Greenwooda..
PS. Tak, było też coś o kwocie 400 milionów ale nie pamiętam i nie chciałem wprowadzać w błąd.
» 29 lipca 2020, 22:24 #311
Viral: Było coś takiego, że Fati ma klauzulę bodajże 400 mln
» 29 lipca 2020, 23:09 #310
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 23:11

Ja słyszałem, że Sancho ma zamiast tapet plakaty Liverpoolu, i ma wytatuowane daty wszystkich tytułów mistrzowskich LFC w PL z ostatnich 30 lat...
» 29 lipca 2020, 23:10 #309
Viral: A to ciekawostka. Wspólczuje tych tatuaży. Pewnie cały brzuch ma w nich tyle ich było:)
» 29 lipca 2020, 23:14 #308
Strzelec: There is a willingness from all parties to try and reach an agreement for Alexis SĂĄnchez to join Inter Millan permanently. Unless he can be persuaded to take a hefty pay cut, United may have to swallow a pay-off #mulive [@TelegraphDucker]

Mam nadzieje, że pozbędziemy się Sancheza. Odkąd tylko przyszedł to zawodził. Miał być czołową postacią w United, a skończyło się na kolejnym niewypale.
» 29 lipca 2020, 21:55 #307
manegarrincha: Ciekawe jakby wyglądał gdyby był u nas po lockdownie. Większość zawodzila w czasie gdy występował, a jako zawodnik na ławkę jest wzmocnieniem dla chyba każdego klubu. Gdyby nie ta tygodniowka
» 29 lipca 2020, 22:05 #306
Mariano88: Też bym taka tygodniowka nie pogardzil
» 29 lipca 2020, 22:30 #305
awe: Tak patrze na listę strzelców PL, to gdyby Martial wykonywał karne i strzelił ich tyle co Rashford to mielibyśmy w druzynie króla strzelców ;)
» 29 lipca 2020, 21:34 #304
RedStreamer: Spokojnie, jeżeli Martial dalej będzie tak pracował, to tylko kwestia czasu.
» 29 lipca 2020, 21:41 #303
Batigol222: Karne też trzeba umieć strzelać, elo
» 30 lipca 2020, 00:19 #302
Kilerek7: Mirror podaje, że interesujemy się też Gabrielem z Lille, jak myślicie lepsza opcja niż P. Torres?
» 29 lipca 2020, 21:33 #301
Stoperdo: Gabriel z ligi francuskiej już był
» 29 lipca 2020, 21:39 #300
hraboNX: Trudno powiedzieć. Przynajmniej w teorii liga hiszpańska jest mocniejsza od francuskiej(?). Torres jest uznawany za czołowego stopera tej ligi i jak ktoś zauważył, był/jest bliski grania w duecie z Ramosem na Euro. O Gabrielu ciężko mi coś napisać, a tak głupio podpatrywać tylko z YT. Niestety Eleven nie pokazuje już Ligue 1.
» 29 lipca 2020, 21:49 #299
DEPE: w teorii :D
» 29 lipca 2020, 22:01 #298
brylantowy: Pierwszy raz dalej "lajka" Stoperdo za jego wypowiedź. Pozdrawiam :).
» 30 lipca 2020, 06:11 #297
hraboNX: W pierwszym momencie nie wiedziałem o co @Stoperdo chodzi, ale potem eureka :D Gabriel Obertan. Taki z niego kozak był, że człowiekowi wywiało z pamięci. Swoją drogą teraz ma 31 łat i kopie piłkę w Turcji.
» 30 lipca 2020, 10:19 #296
Viral: Powiem wam, że uwielbiam oglądać jak Young wcisną w barierkę Di Marie
» 29 lipca 2020, 21:05 #295
brylantowy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2020 06:17

Osobiście zaraz po finale 99. 08. 09. 11. Mój ulubiony monet w historii naszego pięknego i wielkiego klubu.

Chociaż trzeba pamiętać o innych sukcesach. Choćby niezapomniany występy Alexisa i jego grę na fortepianie. Bądź bramkę Jessiego w finale pucharu Anglii.
» 30 lipca 2020, 06:14 #294
biolekkk: Aż sobie włączyłem powtórkę :) nie pamiętałem że Young chciał go przeprosić a ten szczur mu nawet ręki nie podał
» 30 lipca 2020, 07:58 #293
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 21:00

Licze na Brentford jako 3 beniaminka, zdecydowanie najlepiej grający zespół z walcząch o Premier league
» 29 lipca 2020, 20:59 #292
RedStreamer: Już 2-0
» 29 lipca 2020, 21:04 #291
Roxyx: Brentford oficjalnie w finale, wygrali dzisiejszy mecz 3-1, łącznie z poprzednim 3:2. Fulham wygrało 2:0 z Cardiff przedwczoraj bodajże więc najpewniej w finale barażów o Premier League czeka nas mecz Brentford vs Fulham.
» 29 lipca 2020, 23:12 #290
kondzik: Poszła oferta za SMS z Lazio złożona przez MU
» 29 lipca 2020, 20:51 #289
klb9k: Źródło ? Nic konkretnego nie widzę
» 29 lipca 2020, 20:52 #288
kondzik: Komentatorzy Eleven w meczu Brentford-Swansea
» 29 lipca 2020, 21:03 #287
mervel: I wierzysz tym durniom? xD
» 29 lipca 2020, 21:12 #286
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 20:44

Mógłby ktoś powiedzieć coś więcej o Francku Kessie i Paquecie z milanu??
» 29 lipca 2020, 20:42 #285
klb9k: Paqueta dobre wejście w zespół, spore nadzieje kibiców, że to będzie nowy Kaka tymczasem od kiedy Pioli jest trenerem siedzi na ławie. Kessie po restarcie wygląda dobrze jak cały Milan ale to solidny grajek i nic więcej
» 29 lipca 2020, 20:51 #284
Litosci: Tak swoją droga to ale Milan formę złapał, a szczególnie Hakan
» 29 lipca 2020, 21:26 #283
Kilerek7: Mam nadzieję, że MU nie będzie sie cackać z AV i weźmie VDB jak coś.
» 29 lipca 2020, 20:34 #282
Diabelski97: Edwin po znajomości może coś opuści :D
» 29 lipca 2020, 20:43 #281
manegarrincha: Ja to bym chciał Odegarda u nas. Dobry i za Pogbe i za Bruno. Te wypożyczenie to Baskowie mają już podpisane? Hakimiego Zidane oddał bez zalu za stosunkowo niewielka kwotę..
» 29 lipca 2020, 20:59 #280
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 21:06

Chłopak gra z jakąś blokadą w kolanie od dłuższego czasu i to nie ten sam zawodnik co w pierwszej połowie sezonu, prawdopobnie ma przejść dość skomplikowaną operacje jeśli nie uda się tego wyleczyć nieoperacyjnie. Ale zgadzam się, zdrowy i dobrze przygotowany jest świetny.
» 29 lipca 2020, 21:06 #279
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 21:23

Jest coraz mniej takich piłkarzy jak Zidane, Kaka czy Totti, takich którzy sieją ciągle zagrożenie z środkowej strefy. Coraz więcej jest takich którzy musza swoje ataki zaczynać przy linii. Prawdziwe 10 umierają. Na całe szczęście mamy w swoim składzie jednego z najlepszych ultra ofensywnych środkowych pomocników. Kto jest jeszcze ? KDB, Havertz, może Sensi. Odegard nie do końca się w to wpisuje bo często gra głębiej ale pokazał już nie raz że dynamiczne wejście nie jest mu obce a w okolicach szesnastki nie można go spuszczac z pola widzenia. To że lubi grać też troche niżej to atut w kontekscie takim ze bylby rotatorem też dla Pogba. Ten transfer to raczej Sci-fi ale znając niechęć Zidane do zmian to za rok może byłoby to bardziej możliwe. Dodatkowy plus że z Ole dogadalby się pewnie łatwiej niż z innym menago
» 29 lipca 2020, 21:23 #278
Batigol222: manegarrincha

ooo, z tym to się akurat zgodzę, ale do wymienionego grona warto dodać jeszcze takich piłkarzy, jak Rui Costa czy wczesny Fabregas. Faktem jest jednak to, że ofensywni środkowi pomocnicy to obecnie rzadki gatunek i niewielu piłkarzy naprawdę potrafi grać na tej pozycji.
» 29 lipca 2020, 21:29 #277
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 21:34

Jak Cesc to Xavi i Iniesta też. Dla mnie to bardziej ósemki. Nawet Andreas. Wczesny Ozil by tu pasował czy Iść i w formie (choć trochę mało dynamiczny) David Silva zwłaszcza z przed paru lat. Może Riqelme, Valeron, Ballack, Effenberg, Deco ?
» 29 lipca 2020, 21:31 #276
Batigol222: Mówiłem o wczesnym Fabregasie. On dopiero potem zaczął być ustawiany trochę głębiej. Obejrzyj sobie stare spotkania Arsenalu w LM gdy wychodzili 4-4-1-1 z Henrym w ataku i Fabregasem ustawionym zaraz za nim.
» 29 lipca 2020, 21:34 #275
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 21:43

Ok ale to były chyba pojedyncze mecze.

Zidane, Totti, Juninho, Kaka, Rui Costa, Valeron, Ballack, Deco, Effenberg, van den vaart i Sneijder, Riquelme, Scholes. David Silva, Mata, Ozil gdy byli młodsi. Do nie dawna bez dziesiątki ciężko było wyobrazić sobie zespół. Dziś częściej są to dwie ósemki i szóstka.

Kogo jeszcze należałoby wymienić ?
» 29 lipca 2020, 21:41 #274
manegarrincha: Lampard , Litmanen
» 29 lipca 2020, 21:46 #273
klb9k: James , Gotze , Valbuena
» 29 lipca 2020, 21:54 #272
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 22:02

Aimar, Ariel Ortega
» 29 lipca 2020, 22:00 #271
klb9k: Djorkaeff , Jay Jay Okocha , Gullit
» 29 lipca 2020, 22:09 #270
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 22:16

Z ciągle grających to Dell Alli, Isco, Asensio gdy są w formie. Ponoc Ericsen ma tak grać u Conte. Mount ma potencjał
» 29 lipca 2020, 22:14 #269
klb9k: No i Mirek Szymkowiak
» 29 lipca 2020, 22:17 #268
Batigol222: Ortega to był skrzydłowy. Aimar natomiast był uwarunkowany specyficzną taktyką Beniteza w Valencii: to był zespół grający bardzo kompaktowo, na niewielkiej przestrzeni i właśnie bazujący na kapitalnej technice Aimara, który znakomicie sobie radził grając na tak zawężonym polu. Potem np. w Benfice to już był trochę inny zawodnik, bardziej ŚP niż ŚPO. Jeżeli kogoś z latynoskich piłkarzy można wskazać jako trochę archetyp kapitalnego ŚPO to Jorge Valdivię, chociaż on akurat nigdy nie zrobił kariery w Europie, pomimo że był w stanie poprowadzić kadrę Chile do zwycięstwa w Copa America i z tego, co pamiętam, został tam wybrany najlepszym zawodnikiem turnieju. Riquelme natomiast nie był typową 10. To był raczej rozgrywający ze skrzydła. W Villareal był w ten sposób ustawiany w systemie 4-4-2.
» 30 lipca 2020, 00:35 #267
manegarrincha: Wszystkich co wymieniłem to bardzo dokładnie nie pamiętam. Jeśli Ortega był skrzydłowym to na pewno nie w starym stylu, mam fleshbacki że go ciągnie do środka ale całkiem możliwe bo to świetny drybler był. Co do Riquelme to się nie zgadzam. Ustawienie na papierze nie ma znaczenia. On był za wolny do gry na boku, dla mnie to była 10. Valdivie znam tylko z FM. Aimara po za Valencia już chyba nie oglądałem a u nietoperzy grał na 10.
» 30 lipca 2020, 09:16 #266
Batigol222: No właśnie Riquelme to był unikatowy zawodnik pod względem pozycji na boisku. On grał przy lewej linii bocznej i stamtąd kierował atakami zespołu, rozrzucał podania itd. A Ortega na bank był skrzydłowym: pamiętam go, bo zawsze byłem fanem repry Argentyny, co zresztą widać po nicku;)
» 30 lipca 2020, 16:16 #265
brylantowy: Dlatego nie warto czytać wszystkiego co piszą pismaki. Poczekamy na oficjalne informacje dotyczące transferu i jak będzie w koszulce MU :)
» 29 lipca 2020, 20:33 #264
SickRabbit: Zrozumcie, ze na Sancho powinniśmy wywalic 120m ÂŁ bez mrugnięcia bo to transfer na ponad dekadę i gotowy produkt a my jesteśmy jednym z 3 największych klubów na świecie a pod względem fanbase pierwszym i tyle! Zwróci się z nawiązką.
» 29 lipca 2020, 20:32 #263
Fleex100: A nie uwazasz ze kwota 120mln to przy 20 letnim zawodniku jednak ryzyko? Na Dembele sie Barcelona troche przejechala, skad pewnosc ze z Sancho bedzie inaczej? To ze potrzebujemy prawoskrzydlowego to jedno, to ze BVB troche winduje cene to drugie, Ale takie Transfery zawsze sa obarczone ryzykiem a 120 baniek to nie Male piwko
» 29 lipca 2020, 20:48 #262
JohnyKukurydza: Kto nie ryzykuje ten nie ma.
» 29 lipca 2020, 21:09 #261
Fleex100: Zgoda, Ale to ryzyko wazy 120 mln, troche wiecej niz codziennie ryzykujesz grajac w tazosy z ziomkami
» 29 lipca 2020, 21:18 #260
MixEx: Czy dzisiaj ktoś narzeka, że za Mbappe dano 160mln? Nie. Sancho to ten sam kaliber talentu i moim zdaniem powinniśmy go pozyskać w tym okienku.
» 29 lipca 2020, 22:06 #259
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2020 20:29

Wiecie co, strasznie mnie irytują te transfery i wyceny piłkarzy. Dlaczego ktoś nie stworzy jakiegoś domu aukcyjnego, gdzie eksperci a nie kluby wyceniliby danego piłkarza, wpłacasz i masz. A tak AV za Grealisha wzieła by 40 baniek gdyby spadła, utrzymała się to cena skoczyła do 80 baniek, kurde skąd oni takie wyceny walą, kompletnie nie adekwatne do potencjału i talentu gracza. I tak jest wiele przypadków, zgłasza się Bayern to Grealish idzie za 40 a zgłasza się MU to idzie za 80, wnerwia mnie to mega. Jakieś wielomiesięczne negocjacje z Sancho, a tak miałby ustaloną cenę jak w sklepie i kupujesz albo nie. Potem mamy tuzin przepłaconych graczy albo sprzedajemy za bezcen itp. Wiem, że to bezsensu, bo to musiałoby mieć i ręce i nogi, ale szkoda, że nie ma jakiegoś systemu tego typu w transferach.
» 29 lipca 2020, 20:29 #258
Batigol222: Może dlatego, że klub nie ma żadnego obowiązku sprzedawać swoich piłkarzy? Kwota transferu to kwota odstępnego, którą płaci się za możliwość podpisania kontraktu z zawodnikiem, który jest już ZAKONTRAKTOWANY przez inny klub.
» 29 lipca 2020, 21:25 #257
mikifiki: Dokładnie tak jak pisze Batigol222. Najbardziej logiczną opcją byłoby wykupywanie zawodników za sumę tygodniówek, które pozostały do zapłaty zawodnikowi w jego dotychczasowym klubie, jako forma wykupu kontraktu. I tak to generalnie wygląda, dlatego też zawodnicy z dłuższym kontraktem są warci więcej niż ci, którym się kontrakt kończy. Do tego trzeba dodać jeszcze koszty transakcje, prowizję dla agenta i często również dla samego piłkarza. Stąd te bajońskie kwoty przy podpisywaniu kontraktu, bo jeżeli agent jest cwany, to w jego interesie będzie wynegocjowanie jak najwyższego kontraktu.
» 30 lipca 2020, 09:05 #256