Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Chelsea 1:1. Czerwone Diabły tracą kolejną szansę na dogonienie TOP 4

» 28 kwietnia 2019, 19:26 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły nie zdołały pokonać Chelsea przed własną publicznością w meczu 36. kolejki Premier League i zremisowały 1:1 (1:1). Prowadzenie w początkowych minutach spotkania objęli gracze Solskjaera po ładnej akcji i golu Juana Maty. Londyńczycy zdołali jednak wyrównać jeszcze przed gwizdkiem kończącym pierwszą połowę.
Manchester United - Chelsea 1:1. Czerwone Diabły tracą kolejną szansę na dogonienie TOP 4
» Marcos Alonso strzelił dla Chelsea bramkę dającą 1 punkt w starciu z United na Old Trafford
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Eric Bailly
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Ander Herrera
Nemanja Matić
Paul Pogba
Juan Mata
Marcus Rashford
Romelu Lukaku
Marcos Rojo
Scott McTominay
Alexis Sánchez

Oddano 95 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Zawodnicy Manchesteru United mając w głowach zgubione punkty przez swoich bezpośrednich rywali w walce o TOP 4 w ostatnich kolejkach, od samego początku starcia z Chelsea rzucili się do ataków. Już w 4. minucie Luke Shaw posłał daleką wrzutkę do Lukaku. Belg dryblował w polu karnym próbował położyć Kepę, ale bramkarz skutecznie obronił strzał napastnika United.

Napór Diabłów szybko przyniósł oczekiwany rezultat. Już w 11. minucie gola po bardzo ładnej akcji całego zespołu zdobył Juan Mata. Lukaku technicznie przerzucił piłkę nad defensywą Chelsea do rozpędzonego Luke’a Shawa. Boczny obrońca podał do środka pola karnego i stamtąd Hiszpan wbił technicznym strzałem gola do siatki.

Po dominacji United w pierwszym kwadransie, Chelsea zaczęła zagrażać bramce United. Najpierw z wolnego bezpośrednio próbował uderzać Marcos Alonso. Defensor wysoko przestrzelił bramkę. Chwilę później bezpośrednim wolejem po wrzutce z rzutu rożnego uderzał Jorginho.

30. minuta to dośrodkowanie z rzutu rożnego i groźne uderzenie Erica Bailly’ego główką z kilku metrów. Piłka minęła światło bramki o kilkanaście centymetrów.

Tuż przed przerwą gracze Chelsea zdołali szczęśliwie wyrównać wynik spotkania. Z dystansu potężnym uderzeniem De Geę chciał zaskoczyć Antonio Rudiger. Hiszpan zdołał tylko sparować piłkę przed siebie. Tam niestety zaczaił się Marcos Alonso, który skutecznie wykorzystał dobitkę i pokonał De Geę celnym strzałem.

W 45. minucie Matić posłał piękną, daleką piłkę do Rashforda, uruchamiając kontratak Manchesteru United. Marcus wykonał drybling, przerzucił piłkę do zamykającego akcję Maty, a ten uderzył z ostrego kąta. Hiszpan wywalczył jednak tylko rzut rożny.

Po przerwie pierwszą próbę dla bramkarza Chelsea przeprowadził Marcus Rashford. Anglik uderzał w swoim stylu z rzutu wolnego. Piłka po koźle na murawie wpadła jednak pewnie w ręce londyńskiego golkipera.

Na 25 minut przed końcem na murawie pojawił się Alexis Sanchez, który zmienił niewidocznego w tym spotkaniu Marcusa Rashforda. Chwilę potem po natarciu Mateo Kovacicia urazu kolana doznał Eric Bailly. Chorwat upadając wykręcił staw kolanowy stoperowi Manchesteru United, który opuścił murawę przy pomocy 2 lekarzy. Ole był zmuszony wprowadzić na boisko Marcosa Rojo.

W 72. minucie bezpośrednio z rzutu wolnego uderzył Willian. Brazylijczyk mocno podkręcił futbolówkę, ale ta przeleciała nieco ponad poprzeczką bramki Manchesteru United.

Do końca meczu na Old Trafford gra obu zespołów była mocno szarpana, otwarta i często przerywana przez gwizdek sędziego lub z powodu opuszczenia piłki obszaru boiska. Godną odnotowania była szansa Romelu Lukaku z doliczonego czasu gry, w której znalazł się w sytuacji sam na sam. Niestety Belg był na pozycji spalonej. Drugą okazję odnotował Marcos Rojo, który strzelał głową po wrzutce z rzutu rożnego. Z linii bramkowej piłkę skutecznie wybił niestety Pedro.

W doliczonym czasie gry do ataku ruszyła nagle Chelsea. Po kilku nieudanych atakach, bardzo dobrą okazję strzelecką zanotował Gonzalo Higuain. Snajper Chelsea uderzył z ostrego kąta, ale trafił tylko bramkarza Red Devils.

Manchester United zaprzepaścił kolejną szansę na odrobienie strat punktowych do zespołów z TOP 4, jednocześnie ograniczając swoje szanse na grę w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie do minimum.

Manchester United - Chelsea 1:1 (1:1)

Bramki: Juan Mata 11’ – Marcos Alonso 43’

Manchester United: De Gea – Young, Bailly (Rojo 71'), Lindelof, Shaw – Herrera, Matić, Pogba – Mata (McTominay 81’) – Rashford (Sanchez 65'), Lukaku

Chelsea: Arrizabalaga – Azpilicueta, Rudiger (Christensen 65'), Luiz, Alonso – Jorginho, Kante, Kovacić (Loftus-Cheek 75'), – Hazard, Higuain, Willian (Pedro 84')

« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Chelsea
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs Chelsea 1:1

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (616)


rreddevilss: Zróbcie ankietę bo jestem ciekaw wynikow :

Czy Paul Pogba latem powinien odejść z United
» 1 maja 2019, 16:23 #613
luki1852: Widzieliście jak czerwone buraki rozrabiają w Barcelonie? Na krajowym podwórku siedzą cicho bo policja przestała się z nimi patyczkować to za granicą dają popis. Mam nadzieję, że Barca ich dziś ukróci
» 1 maja 2019, 14:53 #612
ferdas: wieśniaki z loserpoolu zawsze wszędzie chlew robiły oby dzisiaj wielka Barcelona sprowadziła ich do parteru
» 1 maja 2019, 15:03 #611
TuhajBej: Spokojnie, Barcelona ich dzisiaj wyjaśni :)
» 1 maja 2019, 15:50 #610
RedsFan: Eriksen juz podobno dogadany słownie z Realem :) Wi3m to tylko AS napisal, ale ciekawe czy by im sie udalo sciagnac go rqzem z Pogba i jakie by były tego rezultqty.
» 1 maja 2019, 11:28 #609
pies: Największy problem mają z atakiem nie mogą wydać ~250mln na pomocników.
» 1 maja 2019, 13:27 #608
jassaj: a ja dzisiaj czytałem, że Salah ma konflikt od kilku tygodni z Kloppem i też ma przejść do Realu. Eriksen,Pogba,Salah, zaraz pewnie DDG,Kane,VVD i 50 innych. Nieźle zdziesionują PL w takim tempie. Strzelaj a trafisz. Ja już dawno przestałem się tym jarać. Zobaczę oficjalki to uwierzę bo to wygląda co roku tak samo-
1)stwórz listę wszystkiego co się rusza i w miarę prosto kopie piłkę
2)dopisz, że interesuje się nim Real albo United
3)w sumie to pomiń pkt 2 i najlepiej to napisz, że transfer już dogadany
4)z 128402505930965305 "łamiących newsów" traf (bo w końcu musisz trafić nawet przez przypadek) 1 czy 2 transfery które rzeczywiście się sprawdzą
5)wmawiaj wszystkim, że jesteś rzetelnym źródłem informacji
6)profit
Dziwi mnie tylko, że ludzie tak się tym jarają. Fajnie pofantazjować, każdy-nawet taki gvwno news- może sprowokować rozmowę i wgl super, czemu nie, ale mam wrażenie, że potem jest grupa ludzi, która zaczyna wierzyć i później ma fochy, że jej wyobrażenia nie pokrywają się z rzeczywistością.
A co do Realu- oni wrócą nawet po transferach (moim zdaniem) to sytuacji z lat 2009-2013. To będzie takie bicie głową w mur i metodą prób i błędów próba skomponowania na nowo harmonijnego zespołu. Wtedy też przecież przetoczyły się tam dziesiątki gwiazd zanim zaczęło to działać, teraz pewnie będzie podobnie tylko może potrwa to krócej albo dłużej. Jeżeli serio poszaleją, to zrobi im się FC Hollywood- potem będą płakać, że gwiazdeczki, kilka z nich poleci pod publiczkę, w ich miejsce przyjdą następne, wyklaruje się jakiś kręgosłup i tak do skutku. Real to taka drużyna, która dopóki nie zbankrutuje to będzie przyciągać gwiazdy i któraś kombinacja napewno odpali. Oby tylko nie w najbliższym czasie, bo mnie już Hiszpania tak wymęczyła, że najchętniej zdegradowałbym Real i Barcelone tylko dla pewności, że rok napewno nie będzie ich w LM
» 1 maja 2019, 14:41 #607
RyannMistrz: Ciężko powiedzieć. Albo będą się ganiac od jednej bramki do drugiej albo obie drużyny oddadzą inicjatywę i będą liczyć na kontrataki. Mam nadzieję na lepszy mecz niż wczoraj. Myślę, że Barca jest faworytem
» 1 maja 2019, 14:54 #606
kckMU: Zostawiłem włączony Polsat po meczu Tottenhamu i właśnie powtarzali finał z 2008. Co za ekipa...
» 1 maja 2019, 02:12 #605
Gallacher: Zespół pokroju Ajaxu gra sobie radosny futbol eliminując przy tym: Real,Juventus i kto wie czy nie Tottenham(?).T0 jest piękno piłki nożnej gdzie nie trzeba wysokich sum wydawać by osiągać dobre wyniki.Brawo dla graczy Ajaxu za ambicję i determinację.
» 30 kwietnia 2019, 23:54 #604
dareknt: Den Jaga , nowy Guardiola?
» 30 kwietnia 2019, 23:17 #603
Me89v2: Daj mu skrzydła martial lingsrd i będzie I drugi moyes
» 30 kwietnia 2019, 23:48 #602
dareknt: Daj mu suareza i Messiego, nie widzisz durniu podobieństwa do stylu Barcelony za Guardioli? Pressing,sposób rozgrywania akcji itd?
» 30 kwietnia 2019, 23:52 #601
GGMUN6: Dareknt ale prosze Ciebie o kulturalne wypowiadanie się, w przeciwnym razie będę musiał Ciebie zbanować.
» 30 kwietnia 2019, 23:56 #600
DjTED: No i zgaszony . Zawsze znajdzie sie wiekszy :D
» 1 maja 2019, 00:12 #599
adi159: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2019 00:19

aaaaaa
» 1 maja 2019, 00:18 #598
fiszbin: Bardziej przypomina mi to działająca chyba po raz pierwszy filozofie van Gaala. Takie coś co probowal zaszczepic w Barcelonie, ale dopiero Pep to ustawil lepiej.
» 1 maja 2019, 10:13 #597
Spadkobierca: Dla Ten Haga najlepszym rozwiązaniem byłoby zostać w Ajaxie jeszcze na dwa sezony. Kasa na transfery znów będzie, a tam ostatnio mądrze się wydaje pieniądze
» 1 maja 2019, 12:47 #596
Me89v2: W 2 połowie ajax skabiutki. Na City czy Poolu tak grając dostaliby ze 3.
» 30 kwietnia 2019, 22:51 #595
BajtiMU: Trochę nie rozumiem tych dzisiejszych zachwytów nad Ajaxem.Jak dla mnie bardzo łatwo te młode chłopaki są dzisiaj do zatrzymania.Tottenham jest dzisiaj strasznie słabiutki,słaby Alli,Eriksen i mnóstwo nieporozumień a zarazem błędów w defensywie.Jedyny co fajnie próbuje ciągnąć grę to Moura.Llorente jak to Llorente.Bardzo w tym meczu Totkom brakuje Sona.Uwazam,ze jeżeli Ajax wejdzie do finału to bedzie miał tyle do powiedzenia co z nami w finale LE,dlatego ten drugi półfinał jest cholernie ważnym meczem dla Live oraz Barcelony.
» 30 kwietnia 2019, 22:49 #594
joyrider: To idź ich zatrzymaj, jeszcze Ci kupę kasy zapłaci Tottenham za to, żyć nie umierać...
» 30 kwietnia 2019, 22:52 #593
BajtiMU: Niee,dzięki a po drugie nie mogą mnie już uprawnić do gry także chcąc,nie chcąc nie ma takiej możliwości.. ale bądź pewny,ze Ciebie pod prysznic Ajaxu nie będę zatrzymywał,więc śmiało.


Ps.po co chłopie tego typu zaczepki to nie rozumiem,tak zwyczajnie uważam,możliwe że i sie mylę,jak każdy.Mimo wszystko spokojnej,dobrej nocy życzę.
» 30 kwietnia 2019, 23:21 #592
MixEx: Z tym prysznicem to kompletna żenada.
» 30 kwietnia 2019, 23:23 #591
Xchrisx7: Daj spokój BajtiMU, cokolwiek tutaj nie napiszesz i tak znajdzie się ktoś, kto się przyp***dzieli :)
Sprawa awansu w tym meczu jak najbardziej jeszcze otwarta. Koguty stać na to, by nawet w pierwszych 5 minutach strzelić dwie bramki. Ten wynik 0:1 tylko jeszcze bardziej zaostrza to co będzie działo się w Amsterdamie!
» 30 kwietnia 2019, 23:55 #590
Wirus: Lucas Moura dzisiaj robi robote w Totkach, ehh szkoda, że My go nie mamy, bo to prawdziwy prawy skrzydłowy z szybkością, chęcią gry do przodu i dryblingiem
» 30 kwietnia 2019, 22:48 #589
RedsFan: Rqcja fajnie gral tylko brakowalo mu lepszych kolegów w zespole, bo dwoil się i troil na boisku.
» 30 kwietnia 2019, 23:00 #588
joyrider: Fajnie się Ajax ogląda, widać, że tworzą prawdziwy zespół, nikt nogi nie odstawia i tak się buduje drużynę. Kupując 11 gwiazdeczek nie znaczy, że będzie się miało drużynę...
» 30 kwietnia 2019, 22:45 #587
Lokator23: Tak sie buduje druzyne ,ktora zostanie rozkupiona w tym okienku. Poprostu maja swoj sezon i tyle. W przyszlym sezonie pewnie z grupy nie wyjda.
» 30 kwietnia 2019, 23:13 #586
seju: W czym ten Eriksen jest lepszy od Pogby (o Herrerze nie wspomnę). No w czym?
» 30 kwietnia 2019, 22:40 #585
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 22:45

W tym ze nie cwiczy debilizmu i nie gwiazdorzy na instagramie!
» 30 kwietnia 2019, 22:43 #584
seju: A co kogo obchodzi jego instagram? Pewnie i tak wrzuca tam rzeczy, które sponsorzy karzą mu wrzucać.
» 30 kwietnia 2019, 22:47 #583
RedsFan: Dlatego wole Bruno :)
» 30 kwietnia 2019, 23:02 #582
Spadkobierca: Eriksen różni się od Pogby tym, że nie ma jedynie przebłysków geniuszu. On akurat potrafi wykorzystywać swoje umiejętności.
» 1 maja 2019, 12:48 #581
primasort: Oglądałem prawie wszystkie mecze Ajaxu tej edycji LM i nie mam wątpliwości kto powinien trenować MU od nowego sezonu
» 30 kwietnia 2019, 22:24 #580
VaultBoy96: Myślisz, że jakikolwiek menadżer cokolwiek zmieni przy mentalności i braku zaangażowania naszych piłkarzy?
» 30 kwietnia 2019, 22:26 #579
vanantygaal: ja też nie mam: OGS
» 30 kwietnia 2019, 22:30 #578
Klierek7: Tylko GIGS! On jest większą legendą niż OGS i będzie lepszym trenerem jak Henry pozamiata.
» 30 kwietnia 2019, 22:49 #577
wider: ta atmosfera na meczu totków
» 30 kwietnia 2019, 22:15 #576
ReDevil07: Masakra jak tam jest głośno!
» 30 kwietnia 2019, 22:17 #575
wider: u nas to nawet nie pamiętam kiedy tak było
» 30 kwietnia 2019, 22:20 #574
Widziwoj: Niebawem do Krakowa przybędzie na zlot fanów United jakiś Pete co odpowiada za doping na Old Trafford. Warto by go zapytać czemu u nas tak słabo to wygląda
» 30 kwietnia 2019, 22:27 #573
QsQs: Ależ chłopcy z Amsterdamu grają. A stadion kogutów piękny.
» 30 kwietnia 2019, 21:56 #572
RedsFan: Zgadzam się w obu kwestiach :)
» 30 kwietnia 2019, 22:06 #571
RedRevolta: Fajny ten Blind, dopuścił już do dwóch takich sytuacji gdzie mogły paść przez niego bramki dla Tottenhamu.
» 30 kwietnia 2019, 21:52 #570
vanantygaal: zawsze był cienki więc czego się spodziewać?
» 30 kwietnia 2019, 22:01 #569
RedsFan: Najbardziej doświadczony i najsłabszy zarazem w drużynie Ajaxu.
» 30 kwietnia 2019, 22:07 #568
rizx: Widział ktoś co się stało z Vertonghenem? Zasłabnięcie?
» 30 kwietnia 2019, 21:42 #567
Freeze22: Może wstrząs mózgu. Głowa to bardzo wrażliwe miejsce i najprawdopodobniej od początku tak się czuł, tylko adrealina go trochę przytrzymałą
» 30 kwietnia 2019, 21:43 #566
mleko: Uderzenie w głowę.
» 30 kwietnia 2019, 21:43 #565
CirclePain: Głowa w walce o piłkę w Alderweirelda uderzył, zalal się krwią, ogarnęli go i chyba nawet próbował wejsc z powrotem. Tez mi smignelo to tylko. Myślę, że wstrząs mózgu jakiś i zawroty przez to
» 30 kwietnia 2019, 21:43 #564
dareknt: Takie pytanie, jak długo trenerem Ajaxu jest ten ich trener. Grają fenomenalnie, pressing w odpowiednim momencie, atak, szybko, bezpośrednio ......
» 30 kwietnia 2019, 21:37 #563
MixEx: Od 2017. To nie tylko jego zasługa ale przede wszystkim mądrego budowania drużyny przez klub. I teraz możemy sobie porównać jak zarządzany jest United a jak Ajax.
» 30 kwietnia 2019, 21:42 #562
dareknt: Drużyna , drużyna , oLE był 8 lat w molde i nie powąchał nawet LE , a ten gość zagra w finale LM i weź nie pitol , maja styl gry za który odpowiada trener. Myślisz ze Ajax grałby tak jak gra za Mou czy tam ban dzbana?. Oczywiście dla zarządu ajaxu osobne słowa uznania jak udka ich akademii
» 30 kwietnia 2019, 21:45 #561
KnabrnyGad: Hag trenował rezerwy Bayernu i sporo wyciągnął od Guardioli, co widać w meczach LM. Poza tym każdy jara się Carrington i szkółką MU, a tak naprawdę w ciągu 15 lat to poza Evansem, Fletcherem i Rashfordem nikogo poważnego ta szkółka nie dała. Większości Fergie od razu się pozbywał. Hag stworzył ten Ajax, to jest 1do1 bayern Guardioli, a Ajax ma swoje metody budowania drużyny od X lat, natomiast takie sukcesy nie są codziennością, więc brawa dla trenera.
» 30 kwietnia 2019, 23:09 #560
MixEx: To co gra taki Ajax a to co my gramy to jest aż przerażające.
» 30 kwietnia 2019, 21:36 #559
Copy: Blind wiedział co robi...
» 30 kwietnia 2019, 21:31 #558
trance: Odszedł z bagna kierowanego przez woodfiuta i jest piłkarsko wyżej o kilka klas.
» 30 kwietnia 2019, 21:34 #557
vanantygaal: co nie zmienia faktu, że był to nieodpowiedni zawodnik dla MU.
» 30 kwietnia 2019, 21:49 #556
trance: Wszyscy z Ajaxu będą niedodpowedni, bo nie mają insta i biegają.
» 30 kwietnia 2019, 22:17 #555
Me89v2: Widac brak sona kane i sisokko
» 30 kwietnia 2019, 21:27 #554
DjTED: Gdzie jest ten wasz pupilek Eriksen ... Piłkę dotknął chociaz?
» 30 kwietnia 2019, 21:26 #553
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 21:40

Zapewne tam gdzie Paul "muszę mieć dwóch zawodników odciążających mnie z obowiązków w defensywie" Pogba.

Po raz kolejny widać jak istotnym elementem jest defensywny pomocnik - w tym wypadku Sissoko. Bez gościa, który reguluje tempo gry i dba o przecinanie podań gra każdego zespołu ulega drastycznej zmianie.

Chyba, że taka wymówka obowiązuje tylko naszego PR-owca to okej, rozumiem.
» 30 kwietnia 2019, 21:39 #552
dawid27154: Na boisku, tak dotknął. Coś jeszcze?
» 30 kwietnia 2019, 21:39 #551
arczibald: Patrząc na grę Ajaxu to oni grają 100 razy lepiej niż United
» 30 kwietnia 2019, 21:23 #550
trance: Ajax bawi się na boisku, nasi na insta i innych badziewiach.. To jest przepaść co oni prezentują.
» 30 kwietnia 2019, 21:22 #549
DjTED: Ajax gra lepiej na wyjazdach w LM niz u siebie
» 30 kwietnia 2019, 21:18 #548
VaultBoy96: Swoją drogą przykre, że w 2017 roku wygraliśmy z Ajaxem w finale LE i gdzie dzisiaj są Holendrzy, a gdzie my.
» 30 kwietnia 2019, 21:18 #547
Damian54321: Ajax to jakaś masskra
» 30 kwietnia 2019, 21:17 #546
MadUTD: Licze na wygrana Ajaxu, sa swietni technicznie.
» 30 kwietnia 2019, 21:11 #545
Gallacher: Stawiam dzisiaj wygraną bezbramkową Ajaxu.
» 30 kwietnia 2019, 21:05 #544
JkaPumbaTkiShab: doping na totkach robi wrażenie, w przyszłym sezonie pewnie powalczą z City i Live o mistrza (zakładam że żyd tym razem sypnie geldem trochę)
» 30 kwietnia 2019, 21:04 #543
cymGiggs11: A ja mam nadzieję że na otarcie łez na koniec tego sezonu wygramy pewnie i wysoko z Huddersfield i Cardiff i choć to mało prawdopodobne by odmieniło to naszą szanse na top4 to będzie to jakaś iskra nadziei na następny sezon. A w przyszłym sezonie głośno : Glory, Glory Man United !
» 30 kwietnia 2019, 20:52 #542
Widziwoj: A co to za iskra, skoro to spadkowicze. Jak z nimi nie wygramy, to będzie to oznaczać, że jesteśmy na poziomie Championship
» 30 kwietnia 2019, 21:00 #541
cymGiggs11: miałem na myśli zdobycie po kilka goli w każdym z tych meczy na podbudowanie morali, a wiadomo było że ostatnio bramek z akcji to United jak na lekarstwo było ;D
» 30 kwietnia 2019, 21:33 #540
RedsFan: Juz naprawde łączą nas z wszystkimi, chociaz myślę, że to fajna opcja. "Manchester United want to sign Youri Tielemans: Solskjaer a big fan!"
» 30 kwietnia 2019, 20:44 #539
Lokator23: Uwazam ze to bardzo dobra opcja. Gosc naprawde fajnie sie prezentuje w Leicester
» 30 kwietnia 2019, 23:19 #538
DjTED: Jak dzisiaj stawiacie ?
» 30 kwietnia 2019, 20:24 #537
RedsFan: AJAX 2:1:)
» 30 kwietnia 2019, 20:39 #536
cymGiggs11: remis bramkowy, ciekawy mecz
» 30 kwietnia 2019, 20:53 #535
Lopak5: Uważacie ze powinnismy kupić LS? Według mnie jak dałoby się wyciągnąć takiego Andersona z WHU to bym brał bo niby jest Martial i Rash ale tak średnio im tam idzie.
» 30 kwietnia 2019, 19:27 #534
zdenek10213: Bardzo dobry zawodnik z niego!!No i spoko ze operuje obiema nogami :P
» 30 kwietnia 2019, 19:34 #533
RedsFan: Ja uwazam, że mamy oba skrzydla so wzmocnienia.
» 30 kwietnia 2019, 20:28 #532
Me89v2: Martial to Max rezerwową 9. Brakuje nam obu skrzydeł.
» 30 kwietnia 2019, 21:00 #531
Kpunafide: Problemem w ManUtd jest to, że posiada bardzo dobrych młodych zawodników w drużynach u23 i tak dalej ale ci piłkarze nie potrafią się przebić do 1 składu na OT i idą gdzieś dalej, przykładów jest mnóstwo, obecnie mamy straszne problemy na większości pozycji a np na prawym skrzydle a taki Chong nie gra, to samo dotyczy Greenwooda, Gomesa i tak dalej, poza tym jeśli taki Tuanzebe czy Fosu są wysyłani po wypożyczeniach mimo że mamy problemy na w formacji defensywnej(Fosu może grać z powodzeniem praktycznie wszędzie) to to jest lekkie nie porozumienie
» 30 kwietnia 2019, 17:31 #530
Diabelski97: W Greenwodzie pokrywam ogromne nadzieję, w Fosu również widziałem (widzę) tylko z tego co wiem to nie łapał się do podstawowego składu Fulham..
» 30 kwietnia 2019, 19:06 #529
RememberMe: Greenwood - Rashford to jest nasz atak na przyszłą dekade. Pozbyć sie Martiala, niech w ataku zostaną już Lukaku i Sanchez, bo jego będzie dużo trudniej sprzedać, a za Tonyego dostaniemy jeszcze sporo kasy. Za nimi idealny byłby Bruno Fernandes, a w przyszłości może Angel Gomes. Pytanie tylko co z Pogbą
» 30 kwietnia 2019, 17:27 #528
MadUTD: Jose stracil szatnie po 2 latach, a Solskjaer po 2 miesiacach.
» 30 kwietnia 2019, 15:59 #527
Diabelski97: Głupota ludzka nie zna granic..
» 30 kwietnia 2019, 17:04 #526
welllone: Stracić szatnie... Określenie godne tych czasów. Nie powinno istnieć w najwyższej klasie rozgrywkowej, na najwyższym poziomie. Piłkarz jak każdy inny jest pracownikiem. nad sobą ma managera i ma robić to czego on wymaga. Stroją fochy z kolejnym to oznacza, że nie Mou i Ole są winni, a nasze panienki. Dostały się na wygodne posadki i klepią lepiej jak kontrakt dobiega końca. Drużynie takiej jak United nie wypada mieć takich statystyk biegowych. Ilu trenerów musi polec aby pojąć,że to nie ich wina, a głównie zarządu i piłkarzy.
» 30 kwietnia 2019, 17:14 #525
CHRCH: No na razie Tak to wygląda. Mina Ole nie tega, nikt już bardzo mu nie slodzi w mediach. On też zaczyna widzieć minusy. Zwrot o 360 stopni jakby to powiedział Wałęsa:p ja upieram się przy teorii, że winien tego jest stały kontrakt Ole, no ale każdy ma swoją.
» 30 kwietnia 2019, 19:44 #524
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 13:39

Pogba musi zostać, gościu ma świetne wyniki mimo kiepskiego sezonu a ludzie go tak cisną.. Pierw trzeba sprzedać sredniakow a Pogbe można sprzedać za rok jeśli będzie taka potrzeba ;)

PO
Stoper
PP
SP
Tutaj obowiązkowo trzeba obsadzić pozycję.
» 30 kwietnia 2019, 13:38 #523
RedsFan: Ta za rok sprzedamy go za 60mil bo bedzie mial rok kontraktu, do tego nikt go nie bedzie chciał bo kolejny sezon przeczlapie po boiaku :)
» 30 kwietnia 2019, 20:33 #522
Misiek87: Nie rozumiem tej krytyki w stronę Solskjaera, że ma pupilków, że dziwnie ustawia skład, dziwne zmiany itd. Facet na razie gra tym co ma, czyż nie tak? Jeśli ma plan i na prawdę chce przewietrzyć szatnię to poczekajmy do początku następnego sezonu, zobaczymy jak rozwinie się sprawa "rewolucji" - jeśli taka w ogóle będzie. Z oceną i krytyką wstrzymajmy się do...powiedzmy grudnia, wówczas minie rok pracy norwega.
» 30 kwietnia 2019, 13:16 #521
CHRCH: Bo to, że ma pupilków to akurat prawda i trzeba na to zwracać uwagę. Ciągłe wystawianie rashforda mimo, że ten ma coś z barkiem, albo ddg, który wpuszcza babole ostatnio to już przesada. Zobacz sobie minę ogsa po babolu ddg, widać było zażenowanie a mimo wszystko dalej go wystawia. Mówicie, że ddg się podłamie, ale co ma powiedzieć Romero gdy widzi, że kolega gra piach a trener mimo wszystko nie daje mu szansy się wykazać ?
» 30 kwietnia 2019, 13:48 #520
Diabelski97: Przecież wszyscy którzy krytykują OGS to zwykłe łby albo trolle.. Gościu wchodzi w grudniu do rozbitej szatni i że stratą 14 punktów do top 4, na starcie pobija rekord premier league jako menadżer (zwycięstwa z rzędu) plus jako pierwszy menadżer od SAF dostaję nagrodę za menadżera miesiąca.. Oceniać pracę możemy najwcześniej w przyszłym sezonie po okienku transferowym, okresie przygotowawczym itd..
» 30 kwietnia 2019, 13:49 #519
Diabelski97: CHRCH" Wystawia Rashforda bo jest przyszłością United, a co do DDG to co miał go zrobić rezerwowym za dwa babole?..David jest bramkarzem od ładnych wielu lat i był odbierany jako najlepszy bramarz świata więc takie zagranie byłoby nie na miejscu ;)
» 30 kwietnia 2019, 13:53 #518
CHRCH: David w tym sezonie puścił 51 goli i sporo z tego to jego zasługa i tak miał go zrobić rezerwowym jakim jest też Romero - klasowy bramkarz z resztą. Raszford gra piach na razie i czy będzie przyszłością to nie wiadomo, jak na razie te jego postępy nie są tak imponujące jak postępy Mbappe. Dlatego widząc taką grę robi się zmiany, na miejsce rasza jest sporo opcji w obecnej kadrze.
» 30 kwietnia 2019, 14:08 #517
Veron: Mbappe to najlepszy napastnik świata i tak zostanie przez 10 lat
» 30 kwietnia 2019, 14:46 #516
Veron: ja nawet z LE się ucieszę, wszystkim obetną po 25% i szczury jak Pogba czy DDG uciekną
Alexisa też bym nie wypuszczał na boisko, ponoć dostaje dodatkową kasę za każdy występ, czyli możemy zaoszczędzić i przy okazji jak jest głodny gry to sam zechce odejść

PS. nasz zespół z Herrerą wygląda 2x lepiej
» 30 kwietnia 2019, 11:10 #515
welllone: Ale lepiej nie przedłużać z nim kontraktu, bo szkoda podnieść go do ok 150 tysi. Kupić w jego miejsce grajka niewiadomo za minimum 50 mln i dać mu na start to co chciał Herrera. Logika. Herrera wybitny nie jest, ale poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Na wile spotkań na pewno będzie idealny. Jeśli kupimy kogoś i go wygryzie to super. Jednak kupić kogoś w ciemno, to słaba opcja.
» 30 kwietnia 2019, 11:30 #514
CHRCH: Jeszcze lepiej by wyglądał jakby na jego miejsce wszedł jakiś TOP pomocnik.
» 30 kwietnia 2019, 11:51 #513
ReDevil07: Jak ty nazywasz Davida szczurem to pacnij się w ten łeb
» 30 kwietnia 2019, 12:05 #512
Veron: A kto chciał uciec jak szczur do Realu? Pamięć krótka? Teraz kompletnie bez formy jeszcze bezczelnie podwyżki zażąda. Tfuu
» 30 kwietnia 2019, 12:44 #511
GGMUN6: Veron ma całkowitą racje. De gea chcial uciec do Realu i ja do niego przez to stracilem szacunek, jednak szczerze jak on tyle razy nas ratowal to zapomnialen juz o tym ale jak zabral nam lige mistrzow przypimnialem sobie to, niech spada do Madrytu rudzielec haaaaa tfuuuuu.
» 30 kwietnia 2019, 15:36 #510
Quahadron: Wy jesteście jako kibice warci tyle co kloc na PKP w Bydgoszczy. Chciał uciec? A co on jest związany z tym klubem dożywotnio? Wy jesteście ograniczeni bo myślicie ze United to powinno być wszystko czego piłkarze pragną. Śmiech, po prostu śmiech.

Chciał transferu, z pewnych względów nie wyszło a i tak prezentował światowy poziom. Stawiając go na równi z Pogbą czy Martialem pokazujecie jak bardzo chorzy na glowe jestescie. Jakoś nie widziałem żadnego z was z tymi komentarzami rok temu gdy David wyciągał wszystko.

Jest bez formy, wpuszcza dużo bramek i mamy przez to kłopoty.. ale obrażać kogoś kto jako jedyny po czasach Fergusona zapracował sobie na szacunek? Zawsze profesjonalnie podchodził do gry w piłkę i za to powinnismy mu wiecznie dziękować. Jeśli ma ochotę odejść niech idzie, ma do tego prawo po tym jak był tu oszukiwany, bo jak inaczej nazwać obietnice mistrzowskiego składu.. a jedyne co wygrał po Fergusonie to tarcze wspólnoty czy Ligę Europy, a i tak chyba tam bronił Romero. Nauczcie się gnoje szacunku, nauczcie się ze jeśli ktoś jest w dołku to trzeba dawać mu szanse, nauczcie się, ze należy pamiętać jak prezentował się de Gea od lat i nauczcie się, że takich piłkarzy jak David nie stawia się w szeregu z Pogbą czy Martialem którzy leją na ten klub od dwóch lat.

Jak możecie wymagać czegokolwiek od tego klubu skoro po słabszym okresie jedziecie każdego jak leci.

Jeśli jeszcze nie zrozumieliście to wytłumaczę wam to inaczej.
Od paru lat: Lingard, Young, Darmian, Jones, Smalling, Rojo, Pogba, Matic, Lukaku.. a nawet Shaw.. wszyscy Ci piłkarze grają poniżej poziomu, wszyscy od lat przeplatają dobre mecze tragicznymi.. ale oczywiście trzeba przyczepić się do kogoś kto ma słabszy sezon (Pierwszy od lat!).
Chowajcie się szczury gdzie wasze miejsce, czy David odejdzie czy zostanie.. wieczny szacunek dla niego.
» 30 kwietnia 2019, 16:15 #509
GGMUN6: Byl oszukiwany hahhahahah gościu teraz to ladnie chlapłeś. No bo wiesz,ze obiecali mu mistrzowski skład hahahahhahahahahhajahahajabababababbabajajajahahhahaha
» 30 kwietnia 2019, 16:31 #508
Quahadron: Wiem? Przecież każdy to wie kto śledzi United dłużej niż 3 lata.

Co raz to nowy menadzer mówił ze zbuduje mistrzowska drużynę, ze to, ze tamto. No ale ktoś taki jak Ty za cholerę tego nie zrozumie :)
» 30 kwietnia 2019, 16:42 #507
GGMUN6: Powiem Ci ze ogladam MU wicej niz.3 lata i nic nie slyszalem, ze obiecywali DDG mistrzowska druzyne. Powiem Ci ze.spoko masz info ;)
» 30 kwietnia 2019, 16:58 #506
Quahadron: A Mourinho nie obiecywał ze zbuduje drużynę w trzy lata?
Van Gall nie twierdził ze w końcu zrobi z nas mistrzowska druzyne?

Człowieku zrozum, nasz klub niczym oprócz pieniędzmi nie zatrzyma swoich zawodników. Od lat w wywiadach menadżerowie obiecują nam mistrzowskie składy, jeśli Ty tego nie pamiętasz to widać jak kibicujesz :)
» 30 kwietnia 2019, 17:05 #505
GGMUN6: Ale zrozum ze z tum zarzadem chocby tu byl Guardiola to on nie zbuduje mistrzowskiej druzyny z jangami i lingardami nie rozumiesz mordo?
» 30 kwietnia 2019, 17:18 #504
Quahadron: Ale nie nazywaj mnie mordą i nie gadaj mi o zarządzie bo to jest oddzielna sprawa. Każdy spodziewał się po latach Fergusona choćby jakiegoś poziomu.. minęło 6 lat, a my jesteśmy konkretnie w tyłku.

Mając taki zarząd i takich Youngow nie wolałbyś odejść z tego szajsu? Jaka gwarancje ma David, ze faktycznie teraz już wszystko będzie tylko lepiej? No pytam. Czy jak przychodził Van Gall i Mourinho to ich słów o zbudowaniu drużyny nie można było brać jako obietnice? I dla nas i dla zawodników?

Ile razy David ma czekać żeby w końcu przed nim stanęli porządni obrońcy? Ile razy ma zostać jeszcze zawodnikiem sezonu?

Obrażacie człowieka który na to nie zasługuje i zasłaniacie się jakimś nieudanym transferem do Realu. Co z tego? Real przynajmniej pokazał ze jak widzi kryzys to reaguje od razu, a my?
» 30 kwietnia 2019, 17:25 #503
GGMUN6: Oddzielna sprawa jest to tez ze jestes polmozgiem i pieprzysz o rzeczach o ktorych nie masz pojecia mordko
» 30 kwietnia 2019, 17:28 #502
Quahadron: Póki co to ja sypie argumentami, Ty tylko hejtujesz i szukasz mord w internecie :)
» 30 kwietnia 2019, 17:37 #501
closer888: Panowie po ilu dniach dostaliście koszulkę zamawiając na oficjalnej stronie? Zamówiłem na początku kwietnia i jej dalej nie ma.
» 30 kwietnia 2019, 09:53 #500
Po6BOOM: Ja czekałem prawie 2 miesiące, także spokojnie.
» 30 kwietnia 2019, 11:48 #499
Romek1981: Około 14 dni
» 30 kwietnia 2019, 13:06 #498
closer888: Dzięki za odpowiedź, bo się zaczynam niepokoić.
» 30 kwietnia 2019, 14:08 #497
man1717: Ole gdzie transfery??
» 30 kwietnia 2019, 09:17 #496
GGMUN6: Kwestia 2-3 tygodni i zaraz będzie info o zakontraktowaniu jakiegoś grajka.
» 30 kwietnia 2019, 10:38 #495
Veron: Gaitan?
» 30 kwietnia 2019, 11:48 #494
GGMUN6: Bruno Fernandes
» 30 kwietnia 2019, 11:52 #493
RyannMistrz: Sneijder
» 30 kwietnia 2019, 12:10 #492
GGMUN6: Jeszcze Wan Bissaka, Rice, Kolulibaly, Sancho
» 30 kwietnia 2019, 12:27 #491
grzeho16: Kiedy otwiera się okno transferowe w Anglii?
» 30 kwietnia 2019, 12:31 #490
kckMU: @grzeho16

Tak Ci śpieszno do czytania o wzmocnieniach City i Liverpoolu?

U nas już sprawy załatwione. Jonesy kontrakty przedłużyły.
» 30 kwietnia 2019, 14:55 #489
Klierek7: ja liczę na Belottiego i milinkovica savica
» 30 kwietnia 2019, 22:53 #488
Wirus: A co powiecie o Jamesie Rodriguezie ? Bayern raczej go nie wykupi, a Real nie będzie go chciał, więc będą chcieli go sprzedać
» 30 kwietnia 2019, 09:05 #487
pOLEw: On zgasł w Bundeslidze a miałby zabłysnąć w premier league? Nie wydaje mi się by było to rozsądne.
» 30 kwietnia 2019, 09:10 #486
dlabigt23: Daj spokoj kolejna gwiazdeczka nam do kolekcji potrzebna , do tego pewnie tygodnioweczka na start minumum 200 tys od tylu zacznie sie rozmowa :D A druga sprawa ze gość jakos nie zachwyca i troche przygasł . Mamy juz takich piłkarzy Sanchez , Pogba i Mata co kompletnie nic nie wnieśli . Bylo tez wiele innych . Potrzeba nam piłkarzy innego kalibru i żadnych Dybali , Grriezzmanow czy Jamesów
» 30 kwietnia 2019, 09:14 #485
CHRCH: Niestety ale żadne transfery tu nie pomogą. Moim zdaniem trzeba zwolnić Ole bo obrał sobie pupilków i nimi na siłę gra. Najbardziej razi np to, że Rash wykonuje wolne, dlaczego nie Mata ?
» 30 kwietnia 2019, 09:31 #484
Me89v2: Skoro cały czas nie ma dyrektora sportowego to obawiam się za w kierunku jakichkolwiek transferów kompletnie nic nie zostało zrobione.
» 30 kwietnia 2019, 08:28 #483
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 08:32

To jest cyrk . Dyrektor pewnie oficjalnie bedzie dopiero w lipcu i dopiero zaczną podchody :D a Najlepszych juz nam podbiorą :D No ale ważne ze dyrektor sportowy jest . Obchodzą sie z tym jak z jajkiem . Zero przemyślanych decyzji a przyjdzie co do czego to na szybko znowu dadzą komuś dyrektora sportowego byle zeby ktos był . Napewno Edzio tak łatwo nie odetnie sie od transferow i nie da tutaj kogos doświadczonego bo bedzie wiedzial ze bedzie mial mało do powiedzenia w kwestiach transferow . A tak wezmie jakiegos pionka co i tak bedzie sam ustawiał
» 30 kwietnia 2019, 08:31 #482
CHRCH: Słabe jest to, że upychają na stołki byłych piłkarzy a nie profesjonalistów w fachu.
» 30 kwietnia 2019, 08:47 #481
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 09:08

Dokładnie ,bawimy się w sentymenty i sami sie oszukujemy tekstami "on zna ten klub" , " to jest nasz człowiek" a później będziemy się dziwić że nie ma efektów. PIłkarze grali padake u Mourinho to wszyscy cisnęli po portugalczyku a teraz gdy grają to samo u Ole to nagle jest wina piłkarzy.

Tak samo dobrze wychodzimy na oszukiwaniu się że Pogba to topowy zawodnik a Martial to ogromny potencjał. Udowadniają to co mecz :)
» 30 kwietnia 2019, 09:01 #480
Me89v2: DDG
Bissaka Manolas Lindelof Shaw
---Rice-----Neves----
----Fernandes/Fekir-----
Pepe/Neres---Rashford---Lozano/Felipe A

Co do skrzydel są jeszcze Richarlison czy Bergwjin

Można zrobić fajny skład i bez ligi mistrzów.
» 30 kwietnia 2019, 09:29 #479
pOLEw: Nie licz na aż taką rewolucję:
Bissaka - ok
Manolas , wątpie , raczej sięgniemy po Alderweilerta bo będzie rozsądniejsza cena
Rice i Neves - niewielkie szansę myślę że zostaniemy z Maticem Fredem Herrerą i Mc Tominayem
Fernandes/Fekir - tak, nawet obaj i pozbądźmy się Pogby
Pepe/Neres - tak, lub ktokolwiek inny bo tam nie mamy nikogo
Rashford na 9 jest za cienki, lepiej postawmy na Lukaku a Rash do rotacji z łatwiejszymi rywalami
Lozano/ Felipe A - tak nawet obaj ale tylko w momencie gdy pozbędziemy się i Martiala I Sancheza

Obronę trzeba tylko trochę odświeżyć i zakupić graczy którzy dadzą nam stabilność pozbywając się Rojo i Jonesa. Myślę że przy sprzedaży zawodników nie powinnismy dopłacać więcej niż 50-70 mln. Z kolei atak wymaga większej przebudowy i przydałyby się bardziej stanowcze ruchy, sprzedać nierobów i kupić kilku graczy nawet jeśli będzie się to wiązało z dopłatą rzędu 200 mln.
» 30 kwietnia 2019, 10:28 #478
trance: twitter.com/paulsherlock69/status/1122594681345511426/video/1
Też podwyżka? Jak myślicie? 400k na tydzień plus bonusy?
» 30 kwietnia 2019, 08:07 #477
CHRCH: Dlatego Jose wprowadził za niego Sancheza swego czasu a na DP wynikła burza w związku z tym ;-)
» 30 kwietnia 2019, 08:27 #476
sauerlandevent7: Kompletnie nie widzę plotek na temat Juliana Brandta , a gość młody , technicznie super , z dobrym kropnięciem i jeszcze z Leverkusen więc do wyciągnięcia.
to samo Ryan Fraser , sezon życia w Wisienkach choć ten to może być akurat jak drinkwater w Leicester , a w Chelsea przepadł.
» 30 kwietnia 2019, 07:27 #475
Michux3: To ja myślę na odwrót, Fraser mógłby okazać sie bardzo dobrym wzmocnieniem i jest już organy w PL
» 30 kwietnia 2019, 10:34 #474
Puszek2100PL: Dajcie De Gei 320k Max jak się nie zgodzi to nie można tworzyć płacowych kominów. A Herrera powinien dostać ok 200k I niech siedzi u nas. Jest wart tych pieniędzy
» 29 kwietnia 2019, 23:50 #473
RedsFan: Za co DDG ma dostac tyle kasy? Nie ma formy ma swój wiek i co chcesz, żeby było jak z Martialem, Sanchezem? Duża tygodniowka po czym oboje nie graja na swoim poziomie?
» 30 kwietnia 2019, 06:27 #472
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 08:28

Ta i znow mamy robić wysokie tygodniowki . Czas z tym skończyć i zacząć robić normalne płace dla zawodników . De GEa to przereklamowany dla mnie bramkarz tak samo jak Courtois . Sprzedać go póki jeszcze ktos go chce bo moze być tak ze pozniej juz go nikt nie bedzie chcial . Mysle ze 60-80 mln za niego wyciagnąć mozna i kupić w to miejsce kogos do obrony naprzyklad . Fajnie byloby sciagnać Oblaka ale troche duzo hajsu jak na bramkarza . Ja dalbym szanse Romero i Hendersonowi niech walcza o 1 sklad a pozniej sie okaze czy są warci grania u nas .
» 30 kwietnia 2019, 08:27 #471
Puszek2100PL: Kolejni kibice którzy po słabych miesiącach chcą sprzedać go bo jest niczego nie wart. Nie zasługuje na 400k na pewno, ale 300 nie widzę problemu
» 30 kwietnia 2019, 16:25 #470
q4444: W zespole United brakuje magika,który jednym zagraniem, przyspieszeniem pobudziłby innych piłkarzy, Takim zawodnikiem w Chelsea jest Hazard, Mecz z nami mu nie wyszedł specjalnie jednak widać było w jego grze klasę. Niestety transfer Edena do Nas jest niierealny jedna jest piłkarz podobny do belga - Nabil Fakir. On , Ndombele, Neves , Wan Bisaka i myslę , że mogłoby to wypalić. Jednak wiem, że ciężko będzie kupic tych zawodników -zwłaszcza Ndombee, o którego pyta każdy poważniejszy klub. Dla takiej pomocy poświeciłbym Pogbę i nawet naszego bramkarza.
» 29 kwietnia 2019, 23:49 #469
RedsFan: U nas mial byc tym magikiem Pogba, jak wyszlo każdy widzi.
» 30 kwietnia 2019, 06:28 #468
robertbham: Mourinho to nakupowałby dziadków 29+ może by wygrał może nie wydałby fortunę a po 2,3 latach to byłaby wtedy drużyna emerytów i znowu budowa od nowa. Nie tędy droga.
» 29 kwietnia 2019, 23:36 #467
MixEx: I tak jest budowa od nowa a nic nie wygralismy xd
» 29 kwietnia 2019, 23:54 #466
CHRCH: Kupiłby po prostu dobrych piłkarzy a nie pretendentów na dobrych piłkarzy. Jeśli by można było to i Mbappe by ściągnął a to nie jest dziadek.
» 30 kwietnia 2019, 08:04 #465
pOLEw: Mourinho obniżył średnią wieku w naszym zespole ale i tak bedziemy czytać o tym że kupuje dziadków. Kogo wiekowego sprowadził do zespołu ? Matica i Sancheza ? Ibra przyszedł darmo a pozostali to średnio 23-24 latkowie.
» 30 kwietnia 2019, 09:05 #464
pelzebiusz: Już tęsknię za JM pamiętam jego pierwsze okienko Zlatan klepniety Pogba Bailly Matic ok się działo same Top co dawało nadzieję pogonił Schnerderlina i innych gniotów . Jakby miał wolną rękę jaka ma Pep i Klopp coś czuję że To MU walczył by o mistrzostwo. A pierwsze okno OGSa będzie jak na Titanicu wszyscy będą się ewakuować gwiazdy na początku a reszta utopia wychowankowie na miarę championsip
» 29 kwietnia 2019, 22:47 #463
sirtomas: Diabły diabłami ale coś czuje ,że będzie angielski finał w LM
» 29 kwietnia 2019, 21:11 #462
toughRoy: Mam podobne przeczucie. Bedzie jeszcze smieszniej jesli i w Lidze Europy zagraja przeciwko sobie angielskie druzyny.
» 29 kwietnia 2019, 21:18 #461
GrayMid: A powiem wam, że nawet bym chciał żeby tak było, fajna odmiana. Wiem, że jako fan United powinienem życzyć wszystkiego najgorszego Liverpoolowi, ale jednak angielski finał fajnie by było obejrzeć.
» 29 kwietnia 2019, 21:27 #460
sirtomas: Byle nie znowu Barca, zawsze Liverpool może przegrać finał ,ale jak wygrają to niech mają sami sobie wywalczą nikt im nie podaruje
» 29 kwietnia 2019, 22:15 #459
sisinho: Za grosze do wyjecia byli Nainggolan, Vidal plus Perisic o którego targowano się co do funta. 3 piłkarzy z charakterem a nie bezjajeczni jak Pogba. Teraz trzeba nam facetów z Bałkanów bo oni agresję maja w żyłach jak kiedyś Vidic.
» 29 kwietnia 2019, 20:34 #458
kckMU: Czasami se myślę, co taki Mourinho teraz ma w głowie. Na pewno nie jest mu do śmiechu z klubu jako klubu i kibiców (pomiń zarząd czy wiecznie zmieniających poglądy byłych piłkarzy), bo chciał tutaj zostać legendą. Teraz sprawdza się wszystko co powiedział i przewidywał.
» 29 kwietnia 2019, 21:01 #457
dawid27154: Co do Perisica to całe szczęście, że nie trafił tu jako 3 opcja na lewą stronę (w tamtym czasie) podczas gdy na prawej nie było i nie ma dalej nikogo. Akurat za to mega plus dla Eda, czy dla osoby która to zablokowała. Jeśli w ogóle był jakikolwiek temat Chorwata w United.
» 29 kwietnia 2019, 21:12 #456
sisinho: No tak, mega plus ze mamy Anthonego człapaka zamiast kogoś kto biega w obie strony i notuje identyczne staty w defensywnej lidze jaką jest Serie A.
» 29 kwietnia 2019, 21:14 #455
mikon70: Vidal 32 lata, Perisic 30, Nainggolan 31. Świetnie, przyszłościowe transfery
» 29 kwietnia 2019, 21:22 #454
toughRoy: Za grosze byl jeszcze Shaquiri, ktory bylby u nas pierwszym wyborem na prawe skrzydlo, podobnie Martins ze Sportingu.
W tym roku United powinni miec juz zakontraktowanych: prof. Godina( bylby zbawieniem dla naszej defensywy i Bailly wraz z Tounzby, Fosu- Mensahem mogliby sie wiele nauczyc), F. Luis ( dla wzmocnienia konkurencyjnosci na lewej obronie) i jest jeszcze jakosciowy Rabiot. Dodatkowo zakontraktowac Herrere- potrzebny nam mobilny przecinak. Ale nie...lepiej oddac za darmo, kupic kolejnego gracza zagadke za 40- 50 mln plus jego uposazenie, ktore nie bedzie nizsze niz 150 k. tygodniowo. Sanchez dostal, to i wszyscy beda sie upominac.
Przerazajace jest to jak zarzadzany jest ten klub. Niby bankierzy, ksiegowi trzymaja piecze a sa dymani jak... Brakuje struktur pilkarskich i profesjonalistow na odpowiednich stanowiskach.
Wyobrazcie sobie teraz, ze mamy zarzad i caly menagment z Juventusu + nasz budzet...ech.

Moj ukochany klub stal sie parodia. Juz nie chodzi tylko o czysto sportowy poziom czy jego brak, ale o to co sie odjaniepawla poza boiskiem.
Sanchez- najlepsza emerytura o jakiejkolwiek slyszalem. On sie stad nie ruszy, a jesli juz to za darmo i jeszcze bedziemy doplacali do kontraktu. Nie widzialem tak szybkiego zjazdu atrybutow fizycznych.
Pogba- duze umiejetnosci zgaszone lenistwem, brakiem mentalnosci i intelektu. Podniosl reke na bossa i ten zalosny zarzad sie ugial. Wstydzilbym sie nosic jego koszulke. Pomyslcie jaki sygnal plynie do mlodych adeptow akademii United. Nie dziwie sie, ze nasz legendy zapisuja swoje pociechy do rywali, gdzie wszystko ma swoj lad i autorytety sa powazne.
Martial- nadasany, leniwy i bardzo nieregularny. Gral do czasu podpisania kontraktu, pozniej...wszyscy wiemy jak to wyglada. Na rozgrzewce sobie chlop stoi i sie rozglada. Sprzedac z miejsca.
De Gea- ma gorszy okres, ale nie oszukujmy sie- on juz od dawna jest myslami w Madrycie. Jesli nie mokry hiszpanski sen, to chce zrekompensowac sobie wszystko niebotycznym kontraktem. Mawiaja, ze nie ma ludzi niezastapionych. Romero i Henderson sobie poradza. My zyskamy 50- 60 mln.
Lukaku to istna przeplatanka. Brakuje mu umiejetnosci, ale nie serducha. Zostawilbym dla zbilansowania linii ataku, no chyba ze pojawi sie jakis sensowny pilkarz gotowy do nas przyjsc za niewielkie pieniadze.
Rojo- jezdziec bez glowy za ponad 100k. miesiecznie. Nie lepiej ogrywac naszych edeptow czy tez sciagac podeszlych wiekowo dobrych obroncow za free?
Jones- ile jeszcze?

Ole i Mike chca cos pozmieniac. Pytanie na ile pozwola Edki i Glazerki. Przeciez oni nie sa pasjonatami pilki tylko $$$. Wiec watpie aby zatrudnili odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska. Obym sie mylil. Niechaj nadejdzie wiosna w czerwonej czesci Manchesteru.
» 29 kwietnia 2019, 21:54 #453
welllone: @kckMU
fakt Mourinho z reguły dobrze i z szacunkiem wypowiadał się o United. To była jego praca marzeń i jeden z nielicznych klubów które do niedawna posiadały mentalność z jaką lubił pracować. To co zrobiliśmy w letnim oknie doprowadziło do jego zwolnienia. Ok miał wypowiedzi jakie miał, ale przynajmniej był szczery. Wszyscy poza Totkami się zbroili, a my robimy transfery na alibi. Wystarczy posłuchać LvG, który mówi o tym jak dostawał piłkarzy spoza trzech pierwszych wyborów na daną pozycję. Nie, żebym jakoś tęsknił czy bronił Mou, ale trzeba mu przyznać rację. Z tym składem miało być ciężko i jest ciężko.
» 29 kwietnia 2019, 22:13 #452
kckMU: Ole mówi po czasie to samo co Mourinho. Niektóre słowa nawet się powtarzają. Wierze w niego, kocham go, Wy go kochacie, to jasne. Martwię się jednak o to, że to nie ten kaliber. Tu jest bagno, w którym nie odnaleźli się nawet vG i Jose, mimo, że obaj byli zmotywowani jak jasna cholera.
» 29 kwietnia 2019, 23:38 #451
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.04.2019 15:50

@mikon70
No tak bo przecież samych młodych potrzebujemy. Ogarnij się chłopie, popatrz kto jest w trzonie składu City - 35 letni Fernandinho, 33 letni Silva, 33 letni Kompany, 30 letni Aguero. To oni stanowią o sile tego skladu a nie młodzi pokroju Stones czy Foden.
» 30 kwietnia 2019, 15:50 #450
mikon70: Szkoda ze jesteś taki ograniczony i specjalnie nie wymieniasz Gundogana, Sane, Bernardo Silve, Edersona, Laporta. Takie bajeczki to możesz sobie wmawiać a nie mi.
» 30 kwietnia 2019, 18:34 #449
Me89v2: Ja tam się pogodzilem z brakiem ligi mistrzów i chociaż głowa spokojna. Mamy 1% szansy na top4 i przynajmniej ja nie jestem naiwny.

Przyda się mały wstrzas w klubie.
» 29 kwietnia 2019, 19:59 #448
GGMUN6: Tak tak tutaj pewnie tak piszesz a pewnie obgryzasz pazury i myślisz tylko o tym, że zajmiemy top4 ;)
» 29 kwietnia 2019, 20:14 #447
BaltazarGabka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 20:36

GGMUN6 gryzc pazury to mozna by bylo po wygranej nad chelsea gdzie i tak bylibysmy poza top4 przez gorszy bilans bramek teraz to mozna co najwyzej dlubac w nosie
» 29 kwietnia 2019, 20:36 #446
Me89v2: Ggmun niestety nie. Top4 umarło z niedzielnym meczem.
» 29 kwietnia 2019, 21:30 #445
GGMUN6: Powie mi ktoś gdzie łatwo i szybko zrobić swojego avatara zeby tutaj pasował?
» 29 kwietnia 2019, 19:46 #444
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 21:18

Paint. Zmieniasz rozmiar obrazu do wymaganego i jest. A jak nie to photoshop/gimp i taka sama akcja.
» 29 kwietnia 2019, 21:17 #443
Gallacher: Oni nie zasługują na grę w Lidze Mistrzów i tyle w temacie(!).Trzeba skończyć z tym chorym optymizmem.Zespół wiele razy zawalił i co najśmieszniejsze - nie wykorzystał szansy a więc z jakiej racji im się należy LM ,hm ? Gó... mnie interesują ich zyski i reklamy,jak klub przez rok czy dwa nie będzie w CL to działacze może wtedy pójdą po rozum do głowy bo jak na razie to im dobrze wychodzą kwestie finansowe,ale klub piłkarski to nie bank pokroju JP Morgan.Nie zasługujemy na LM i wolę by klub przez 3 lata w niej nie grał byleby w klubie w końcu zaczęły się porządki.Panie Ed i Glazerowie a także piłkarze,United to nie dojna krowa do której się można przyczepić i ssać z niej ile wlezie.Szukajcie sobie przytułku finansowe gdzie indziej ,byleby nie w Manchesterze United !
» 29 kwietnia 2019, 19:06 #442
Ronal: A ja nie rozumiem wzburzenia tutaj w komentarzach, przecież patrząc na ostatnie wyniki z Chelsea to remis był mega do przewidzenia, nie wiem czego się spodziewaliście? To było nawet widać, że jesteśmy generalnie na mega podobnym poziomie co Chelsea, więc oni też nie mają powodów do wielkiej radości. Jak dla mnie to trzeba pierw skupić się na PL i odbudowaniu tej drużyny, pozbyciu się balastu w postaci zbędnych piłkarzy, dla klubu to wielka strata oczywiście brak LM, no ale oprócz meczu w Paryżu, to te mecze szczerze oglądało się strasznie w wykonaniu United.
» 29 kwietnia 2019, 18:59 #441
FetraiNarrator: Hehe zaczyna sie przeliczanie szans na top 4 ! Jak tamci wygrają a ci zremisują...Gwiazdeczki na nic nie zasługują...No może na wyjazdy w czwartki do Rostova albo Kijowa... Była szansa na punkty z Everton City i Chelsea ale jak zwykle spiepszyli sprawę i teraz zaczyna się gadka szmatka,wrócimy silniejsi,zabrakło nam szczęścia i trawa była za długa!

LM nie dla United! Trzeba na nią zasłużyć grą a nie człapaniem.
» 29 kwietnia 2019, 17:42 #440
Adoss: Ciekawe czy United powalczy o Jovica. 60mln za napastnika, który ma przynajmniej balans jak człowiek, a nie jest kołkiem jak Lukaku-to nie majątek. Zresztą Lukaku nie pasuje według mnie do United. Za najlepszych czasów napastnicy w klubie byli ruchliwi, techniczni i waleczni. Problem w tym, że nikt go nie kupi za dobre pieniądze.
» 29 kwietnia 2019, 17:09 #439
JebikMUTD95: Gdybyśmy mieli lepsza linie pomocy, która byłaby kreatywna niezależnie od formy i chęci do gry Pogby i skrzydłowych, którzy potrafią zrobić na skrzydłach zamieszanie, a nie jak obecnie prawo skrzydłowego od dawna nie ma, a w chwili obecnej podobny problem mamy na lewym skrzydle. Przy bardziej kreatywnym środku pomocy i skrzydłowymi, którzy znają swoje zadania w roli skrzydłowych moglibyśmy oglądać w UNITED tego samego Lukaku, który w reprezentacji Belgii jest gwarancją bramek, która powinien być topowy napastnik. To samo przy lepszej pomocy byłoby u nas .
» 29 kwietnia 2019, 18:32 #438
welllone: Martial którego tak bardzo lubiłem. Podejście i zaangażowanie poziom PRO.
givemesport.com/1471667-anthony-martial-looked-like-he-couldnt-be-bothered-in-warmup-for-chelsea-match?fbclid=IwAR0LvwBYRtKG9htwxE97Japtre4xWHlDalTqPMAEg7GvmYhcT3dc9_EZb_s

Obym doczekał się rewolucji. Pozbyć się wszystkich którzy chcą zarabiać więcej, nie chcą tu grać, mają inny plan na życie, nie starają się itd. Bez zbędnego strachu. Nie podoba się coś, to wyjazd. Z niezadowolonego pracownika są minimalne korzyści. W piłce wręcz ich nie ma, a działa to tylko na szkodę klubu.
Pościągać ambitnych piłkarzy, nawet o mniejszych umiejętnościach. 7 gryzących trawę zawodników i dodać do tego 4 topowych i można walczyć o każdy cel. U nas człapiący i męczący się dwoma sprintami Lukaku (pomylił męską sylwetkę z grą w piłkę nożną). Człapiący i nic nie robiący Martial. Spacerniaczek Pogba. Ślamazarny Matic. Nie potrafię biegać Mata. Mam już swoje lata i nie gram na swojej pozycji Young. Jestem wiecznie w szpitalu Jones. Gram na raz Bailly i Rojo. Formy brak Sanchez. To jest obraz obecnego United.
Reszta zawodników chociaż się stara albo jak DDG po prostu ma nagły zjazd formy.
Mamy to co mamy, nikt nie ulepi z tego bezpiecznego miejsca w TOP 4 i realnej walki o mistrza.
» 29 kwietnia 2019, 15:50 #437
Diablo2018: Pisałem to już sto razy, ale gdy widzę komentarze na dole to napisze jeszcze raz - KONIEC Z GWIAZDECZKAMI którzy traktują nasz klub jak wypoczynkowy kurort, w którym mozesz sobie troche pobiegać, wypocząć i zarobić. Pamiętajcie - walczak zawsze zrobi WIĘCEJ niż pseudogwiazdeczka, której nie chce się tu grać!! Dlaczego?? Bo będzie gryzł trawę, umierał na murawie za te barwy, będzie szanował klub który pozwolił im wypłynąć okrętem w ten cudowny rejs!! Dlaczego Guardiola zrezygnował z Sancheza? Bo wolał walczaka Sane, Sterlinga, Mahreza, którzy NIE SĄ takimi gwiazdeczkami jak Alexis, ale im się CHCE, oni BIEGAJĄ, oni WALCZĄ, im bardzo ZALEŻY!!

Popatrzcie na LFC - wydali MILIONY na Keite, Fabinho (takie niby gwiazdy, co drugi kibic MU chciał tu Fabinho) i czemu nadal w składzie gra walczak Wijnaldum? czemu taki średniak Robertson jest najlepszym LO w Premier League? Bo oni KURDE walczą!! Walczą!! Im zależy...... co należy zrobić w MU??

Napisze po raz 101 , zainteresować się takimi ludzmi jak Meunier, Sessegnon, Doucourte, Diego Jota, Wan Bissaka, Rice, Partey, Gueye, Richarlison, Felipe Anderson, Moussa Dembele, Maddison, Ndidi, może powrót Depaya który zmężniał, Thauvin, Hirving Lozano - zobaczcie ile nazwisk udało mi się wymienić, Ci ludzie nie przyjdą tu po kase tylko grać dla tego klubu!!

Czy Ed (pacan) to zrobi? Nie. Ten człowiek pewnie da 200mln na Koulibalego i Bale'a , da im 400tyś tygodniowki a potem nic dziwnego że mamy przód Martial, Lukaku, Alexis i Bale a zajmujemy miejsca 5-7, bo gwiazdeczki zamiast grać w piłkę to są na wczesnej emeryturze lub wakacjach i to nie w Chinach czy USA...tylko w super kurorcie wakacyjnym na Old Trafford.

#CzasZmian #WonGwiazdeczki #TylkoWalczak
» 29 kwietnia 2019, 15:48 #436
vanantygaal: zgoda ale z depayem to przesadziłeś. Już tu był i skupiał się nad modzie a nie na grze. Taki sam pajac jak pogba
» 29 kwietnia 2019, 16:14 #435
kckMU: Pomijając wszystko, rozwalają mnie te hasztagi akurat w komentarzach na DP ._.
» 29 kwietnia 2019, 16:50 #434
GGMUN6: Na ten moment chyba wszytskie cele transferowe poszly sie paść. Bez ligi mistrzów, taki Koulibaly czy Sancho za nic nie przyjdą tutaj.
Może na ten moment najbardziej realnym transferem jest Meunier, który chciałby tutaj grać oraz Lozano, tylko podobno ma jakąś poważną kontuzje, czy wie ktoś czy jest to prawda ?
Kontynuując jeśli odejdzie Pogba i Herrera to trzeba kupić wtedy z automatu Bruno Fernandesa oraz Rice, chociaż wolałbym za niego Nevesa.
Na środkowego obrońce tutaj można by było postawić na Alderwerielda za 25 mln.
Możliwe, że odejdzie również Lukaku, wtedy trzeba kupić napastnika no i kto?
Hmm może Dybala albo Icardi, jest też kwestia bramkarza, niewiadomo czy de Gea zostanie czy odejdzie, w takim układzie może dać szanse Romero i ściągnąć Hendersona z wypożyczenia, chłopak ma najwięcej czystych kont na zapleczu PL, chyba że bezpośrednio ściągnąć zastepce, wątpie że to mógłby być Oblak to może Pickford.
Oj ciężko będzie Ole to ogarnąć. Przed United wiele pracy na powrócenie znowu na szczyt.
» 29 kwietnia 2019, 15:15 #433
primasort: Ciekawe kto przyjdzie w lecie grać dla OSG w LE.Przyszłość się rysuje w czarnych kolorach
» 29 kwietnia 2019, 15:11 #432
Hoodys: jak ktoś przychodzi do tego klubu tylko po LM a nie dla gry w United to nawet dobrze że tutaj nie przyjdzie. Czas budować skład na zawodnikach nie ultra medialnych z tygodniówkami rzędu 150k tygodniowo na start. Niech przychodzą goście jak Wirus podał poniżej, tacy co będą grać za ten klub jak Meunier, Neves, Maddison, Richarlison itd a nie wieczna karuzela Neymarów, Balów i innych gwiazdeczek
» 29 kwietnia 2019, 15:16 #431
vanantygaal: dokładnie. koniec z gwiazdeczkami MU
» 29 kwietnia 2019, 15:26 #430
Killgor: Oto to Hoodys.Skonczcie plakac,ze nikt tu nie przyjdzie.Jesli ktos jest fanem United lub zawsze chcial grac dla Nas to nawet z brakiem pucharow tu bedzie.Poza tym sezon sie nie skonczyl,moze sie jeszcze uda awansowac.W dodatku smieszny Arsenal potrafil sciagnac Lace czy Aubame bez LM.Wydaje mi sie,ze przydalby sie taki sezon bez pucharow,zeby ogarnac troche spraw, skupic sie na lidze i FA Cup,a pozniej z buta wjezdzamy do LM i gramy o majstra.
» 29 kwietnia 2019, 15:44 #429
CHRCH: Primasort zwłaszcza, że czołowi gracze są wymieniani wśród spekulacji transferowych. Jeszcze wyjdzie, że ogs będzie musiał budować zespół wokół lingarda ;)
» 29 kwietnia 2019, 18:12 #428
Wirus: Z takich realnych transferów piłkarzy, których moglibyśmy skusić nie tylko kasą, ale grą w 1-szym składzie w takim klubie jak Manchester United to widze tak:
PO - Thomas Meunier
ŚO - Jonathan Tah
ŚP - Ruben Neves
ŚPO - James Maddison
PS - Hirving Lozano
LS / N - Memphis Depay

Ci piłkarze wg mnie by coś wnieśli do naszej drużyny i są bardzo realnymi opcjami do kupna w to okienko
» 29 kwietnia 2019, 13:37 #427
Hoodys: Depay już był. Umiejętności wysokie, mentalności żadnej. A reszte zawodników chętnie bym przyjął, choć tego Taha na oczy nie widziałem, podobnie jak Lozano
» 29 kwietnia 2019, 15:09 #426
Wirus: Depay mentalnie sie spalił to prawda, ale za szybko był ściągnięty i dostał od razu 7. Teraz dojrzał, sam tak twierdzi, a przy bardziej ofensywnym stylu OGS wg mnie grałby o wiele lepiej.
» 29 kwietnia 2019, 15:12 #425
Hoodys: Ja oczywiście nie mam nic przeciwko Depayowi, bo kogoś za Martiala z chęcią bym przyjął. Tylko czy teraz znowu nie będzie za wcześnie. Chodziły jakieś ploty że mamy klauzule odkupu czy coś, ale Solskjaer chyba nie bedzie chciał sprowadzać gościa chodzących w kapeluszach ze złota jeżdżacego customowym Rolls Roycem za 5 mln funtów z 10 kilogramami naszyjników
» 29 kwietnia 2019, 15:18 #424
Czerwony123: Depay juz u nas byl, wiec nie widze sensu sciagania go drugi raz. Malo tego sam powiedzial, ze widzi siebie tylko w zespole grajacym otwarta pilke . Neves ? Czy ty myslisz , ze taki zawodnik jak on zdecyduje sie na transfer do klubu, ktory musi zaczynac wszystko od nowa, gdzie bedzie trzeba czekac pare lat na wyrobienie sobie stylu? Kolejka jest duza, PSG, Cty , Juventus. To juz pilkarz ulozony, gotowy produkt do ulozonej druzyny. Marzenie ale malo realne . Kolejne marzenie to taki Kulibaly ale czy on zdecyduje sie na transfer do nas? W wieku 27 lat pilkarz mysli o wygraniu czegos, a perspektywa wygrania czegos z Utd jest bardzo mala. Niestety jestesmy w takiej sytuacji, ze na sprowadzanie takich VDV czy innych perelek bedziemy musieli cierpliwie czekac .Bardzo duzo bedzie tez zalezec od Ole , jak sobie da rade w nastepnych sezonach. Takie gadki, ze oli ma utd DNA, byl pod fergim nic nie znacza. Ole bedzie musial wypracowac swoj styl nadac zespolowi tozsamosc, filozofie . Czy to sie uda? Nie wiem bo takiemu Klopikowi zajelo w looserpoolu pare lat a on juz mial swoj warsztat, wizje. Ole jest u nas pare miechow a ja ciagle nie wiem jaki on ma styl . Ktos powie 433 ok, ale kto tak dzis nie gra? Nie chce prorokowac co do ole bo go bardzo lubie ale mam watplwosci co do jego warsztatu, on go nie ma! Bede wspieral ile sie da ale nie bede slepy na bledy I jak trza ,bede krytykowal. Ostatnie pare tygodni w duzej mierze to tez jego wina.
» 29 kwietnia 2019, 15:32 #423
pOLEw: Czy tylko ja w wczorajszym meczu odniosłem wrażenie że Pogba wręcz chował się za zawodnikami Chelsea żeby tylko ktoś do niego nie podał? Wychodzimy z akcją z własnej połowy podanie do Matica ten ma obok siebie Herrere i obaj są zmuszeni do dalekich podań przy pressingu rywala bo Pogba w okoł którego podobno budujemy zespół chowa się w okolicy linii bocznej za Azpilicueta. Kilka razy miało to wczoraj miejsce i chyba nie powinno to tak wyglądać.
» 29 kwietnia 2019, 13:31 #422
dawid27154: Jeśli chodzi o mnie to widziałem kompletnie co innego, jeśli chodzi o szerokie ustawienie Pogby to chyba logiczne, że grając trójką w środku skrajni środkowi ustawieni są szeroko, co jest oczywistością (przynajmniej dla mnie) zresztą w Juve nieraz był ustawiany jeszcze szerzej. Co do chowania się za Azpi, to albo oglądałeś inny mecz albo masz inny spojrzenie na futbol, Hiszpan grał mega wysoko jeśli chodzi o krycie w defensywie, często wysoko na naszej połowie, wisząc mu na plecach, pisałem to nie tylko w tym meczu ale i innych, że Shaw coraz częściej podaje na siłe do Francuza gdy ktoś wisi mu na plecach, i jest to niebezpieczne a tym zawodnikiem często był Azpillicueta, jeden z lepszych fachowców w lidze od takiej defensywy. Także nie, dla mnie nie chował się za plecami zawodników Chelsea. Chyba, że wiszący Azpilicueta poza swoją strefą na plecach Pogby to chowanie się, zresztą myślałem, że takie rzeczy interpretują ludzie podobnie jak np: naprawdę fajne kontrolowanie Jorginho i krycie głównie bez piłki przez Mate w pierwszej połowie, cały czas miał go w zasięgu wzroku i na prawdę fajnie przesuwał za nim aż sam byłem zaskoczony, no ale cóż.
» 29 kwietnia 2019, 13:59 #421
pOLEw: Czyli nadal gramy tak jak rywal pozwala, jesli juz Azpi ustawi się wysoko by pokryć Pogbę to ten nie będzie umiał mu się urwać lub cofnac tylko pozostanie za jego plecami i będzie odcięty od piłek ? Ja myslałem że grajac u siebie to my będziemy dyktować swoje warunki i Pogba w razie potrzeby cofnie się na tyle głęboko by wyprowadzić akcje z swojej połowy.Tymczasem robił to Matic na zmiane z Herrerą który nie miał jakos problemu z wysoko grającym Alonso.
» 29 kwietnia 2019, 14:24 #420
Dejfmi: Problem "niepokazywania" się Pogby do grania to ja już obserwuje od pierwszego meczu z PSG. Z małymi wyjątkami, wczoraj ze 2x się pokazał. Najbardziej mnie bolało jak Lukaku się musiał wrócić na jego pozycje żeby zniwelować przewagę w środku a Człapacz mógł się spokojnie przespacerować na swoje miejsce
» 29 kwietnia 2019, 15:10 #419
dawid27154: Nie wiem czy Ty nie rozumiesz gry, czy gdzie leży problem, że nie rozumiesz podstawowych rzeczy i zadajesz takie pytania. Normalne chyba jest, że piłkę wyprowadza Matic bo to defensywny pomocnik ustawiony centralnie przed parą stoperów, a i boczni mają możliwość żeby go grać. Dziwnym by chyba było żeby tego nie robił. Porównywanie Alonso i Azpilicuety, bez komentarza. Naprawdę dalsza dyskusja nie ma sensu.
» 29 kwietnia 2019, 17:31 #418
pOLEw: Nie to nie jest normalne że Matic jest odpowiedzialny za przenoszenie gry pod pole karne rywala. Od tego mamy tu Pogbe w okół którego budujemy zespół, chyba taki był nasz zamysł, tak ? Czemu Pogba nie może pracować choć w połowie tak jak De Bruyne ?

Niestety fakty są takie że nasz playmaker unika gry i chowa się na boisku i widać to zarówno na boisku jak i w statystykach biegowych oraz jego ilosci podań.
Matic 60 podań na mecz
Pogba 54 podania na mecz
Shaw 53 podania na mecz
Lindelof 45 podania na mecz
dane z oficjalnej strony premier league
Moim zdaniem to Paul powinien w tej statystyce przodować jako zawodnik w okół którego buduje sie zespół tymczasem jego wynik oscyluje w okół wyniku bocznego obrońcy. Absurd.

Dalsza dyskusja nie ma sensu bo co by sie nie działo to i tak będziesz próbował wybielić Pogbę.
» 30 kwietnia 2019, 08:11 #417
CHRCH: Wyprowadzanie piłki a przenoszenie gry pod pole karne to dwie różne rzeczy, ale niezła manipulacja. dawid27154 ma racje w tym przypadku.
» 30 kwietnia 2019, 08:31 #416
pOLEw: Nie, to nie jest manipulacja, ogladając mecz trudno oprzeć się wrażeniu że za jedno i drugie odpowiada u nas Matic, Fred i Herrera. Pogba robi to stosunkowo rzadko a większość podań wymienia z Shawem/Rashfordem gdzies w okolicach linii bocznej. Ja z wielkim podziwem i zazdrością patrze na takiego De Bruyne i Hazarda którzy potrafią się cofnąć w okolice środka by pomóc w wyprowadzeniu akcji.
» 30 kwietnia 2019, 08:56 #415
Batigol222: Dziwna jest ta PL w tym sezonie: z jednej strony z dwa zespoły, które wyglądają jak maszyny do wygrywania i na koniec pewnie podjadą pod 100 pkt, z drugiej reszta "top 6", która w decydującym okresie sezonu traci więcej punktów, niż zdobywa. W sumie to nie wiem, czy termin "top 6" w odniesieniu do tego sezonu ma jakiś sens, bo pomiędzy 7 a 6 zespołem w tabeli jest 11 pkt różnicy, natomiast pomiędzy 2 a 3 zespołem- 21. Raczej wygląda na to, że jest TOP 2 a dopiero potem reszta ligi.

Najzabawniejsze jest to, że, pomimo wszystko, United wciąż może skończyć rozgrywki na 4 miejscu. Patrząc na ten śmieszny Arsenal, to jakoś nie wierzę, że oni zdobędą komplet punktów w pozostałych meczach. Gorzej będzie z Chelsea, bo oni muszą wtopić 2 razy, ale to też nie jest wykluczone.
» 29 kwietnia 2019, 12:50 #414
Wirus: Man City to nic dziwnego, w tamtym sezonie zjadali wszystkich i mieli 100 pkt. Pep stworzył potwora.
A Liverpool po kupnie można powiedzieć 2 zawodników do pierwszego składu - Van Dijk i Alisson i na dodatek Keita i Fabinho gra nadzwyczaj super.

W przyszłym sezonie może być niestety tak samo, że Man City i Liverpool będą sie bili o mistrza, a reszta czyli Man Utd, Chelsea, Arsenal i Tottenham będą sie byli o miejsca 3 - 6.
» 29 kwietnia 2019, 13:00 #413
iMarMU: Chelsea 2 remisy wystarczy. Arsenal remis i przegrana. My oczywiście musimy wygrać te 2 ciężkie mecze ;)
» 29 kwietnia 2019, 13:02 #412
dlabigt23: Arsenal wystarczy ze raz zremisuje a my wygramy to przeskakujemy ich o 2 pkt wiec raczej raz zremisuja albo przegraja patrzac na ich forme . Chelsea watpie ze wtopią dwa mecze napewno jeden wygraja i to im wystarczy w sumie . Mysle ze to Chelsea bedzie na 4 miejscu . Arsenal moze wygra LE ale raczej watpie w to .
» 29 kwietnia 2019, 13:05 #411
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 13:51

dlabigt23

Jak Arsenal zremisuje to ich przeskoczymy o jeden punkt ,przy naszej wygranej oczywiście.
» 29 kwietnia 2019, 13:48 #410
Puszek2100PL: Jeśli my wygramy 2 razy to Chelsea musi mieć 2 remisy albo remis i porażkę A arsenal może mieć nawet zwycięstwo i remis
» 29 kwietnia 2019, 14:52 #409
dawid27154: Przeczytałem sporo komentarzy i tak się zastanawiam jak to jest możliwe, że nie obwinia się Erica o niepowodzenie w tym meczu a konkretnie jego fryzury? To samo tyczy się Alexisa i jego wąsika na "kolumbijskiego alfonsa" jak to trafnie określił jeden z użytkowników. Można przeczytać zabawne komentarze na ten temat i fakt taki rudy/miedziany/czerwony murzyn zabawnie wygląda. Jednak tak jak mówię są to raczej takie humorystyczne komentarze, do niedawna jednak panowały tutaj inne poglądy na temat fryzury/wyglądu danego zawodnika, gdzie doszukiwano się winy za słabą formę indywidualną zawodników, słabe wyniki zespołu i tak dalej, skąd taka zmiana nastawienia/poglądów na ten temat?
» 29 kwietnia 2019, 12:15 #408
vanantygaal: powodem złej formy pierwszego pajaca MU nie były włosy tylko głupota. Nic się nie zmieniło. Nawet twój zaczepny wpis tego nie zmieni
» 29 kwietnia 2019, 12:21 #407
dawid27154: To jest tylko twoje zdanie, widziałem mnóstwo wrogich komentarzy doszukujących się wszystkiego co negatywne właśnie w fryzurze. Kim Ty jesteś, że wyzywasz ludzi a nawet "swoich" piłkarzy? Kibicem? No tak to się chyba nie powinno nazywać.
» 29 kwietnia 2019, 12:50 #406
vanantygaal: pogbus nie jest moim piłkarzem. Pozostali też nie. Chociaż może ktoś kiedyś wyciągnie jakieś roszczenia własnościowe wobec niego, różnie może być. Jeśli Ci lepiej się zrobi to nie jestem kibicem, fanem ani jak to nazwiesz.
Pogba to pajac, podobnie jaki kilku innych w zespole. I to właśnie dzięki niemu i jemu podobnym zastanawiamy się dzisiaj jak MU będzie wyglądało w przyszłym sezonie na boiskach bliskiego wschodu.
» 29 kwietnia 2019, 15:13 #405
dawid27154: To jeśli nie jesteś kibicem? Uważasz piłkarzy za pajaców, to po co Ty w ogóle się tutaj udzielasz? Nie lepiej poczytać jakieś fora o tematyce która Cię interesuję niż zionąć jadem w kierunku choćby piłkarzy?
» 29 kwietnia 2019, 17:39 #404
dareknt: Z tym Davidem to was ponosi.....moim zdaniem to świetny bramkarz ale..... chyba nie do klubów gdzie jest tak wysoka presja. Spala się gość , zadanie ma mega ciężkie . Graj cały czas z presja gdy wiesz ze jeśli coś pościsz to pewnie mecz będzie przegrany bo bramek to koledzy strzelają jak na lekarstwo . Inna kwestia to kwestia jego ewentualnych zarobków. Cóż dożyliśmy takich a nie innych czasów, takiej a nie innej polityki finansowej oraz takiej a nie innej sytuacji sportowej klubu. Każdy dobrze sobie zdaje sprawę z faktu iż transfer zastępcy z „nazwiskiem” to koszta w ujęciu 5 letnim (transfer - 80? +kontrakt (wysoki - dla trofeów tutaj teraz nikt nie przyjdzie bo do nich dalej niż bliżej)czyli w sumie 120 mln. Takie czasy ze jak się da to się ciągnie ile wlezie, a na głupie teksty a mało ma ?odpowiadam .... skoro może mieć więcej to dlaczego ma woleć mniej? Ludzie, w jakim wy świecie żyjecie? To jest najemnik jak 90% piłkarzy . Dawid wykorzystuje nadążającą się okazje , normalne zachowanie w dzisiejszym świecie.
» 29 kwietnia 2019, 11:55 #403
dawidlp92: Hmm obronę reprezentacji Hiszpanii też wspiera konkretnie... nie oszukujmy się... interwencje ma dobre ale z nim nic nie wygramy bo obrona z takim bramkarzem bez gry na przed polu i ustawiania obrońców nic nie ugra
» 29 kwietnia 2019, 12:04 #402
CHRCH: Ja bym się go nie pozbywał ale posadzić na ławę owszem, końcówkę sezonu powinien dograć Romero.
» 29 kwietnia 2019, 12:07 #401
vanantygaal: DDG to bardzo dobry bramkarza, czy najlepszy na świecie? można dyskutować bo brak ma spore w pewnych aspektach. Nie mniej jednak dopóki nie wyjaśni jednoznacznie sytuacji w klubie to powinien oglądać mecze z trybun (tak jak zrobił z nim LvG). Jego wpadki są wynikiem braku koncentracji a nie brakiem umiejętności. Bramki jak a wczorajsza, czy w meczy z MC albo z Barcelona nie maja prawa się wydarzyć
» 29 kwietnia 2019, 12:24 #400
GGMUN6: Wyobraźcie Sobie że mamy dalej szanse na top4 gdy
Tabela:
4 Chelsea 68 pkt
5 Arsenal 66 pkt
6 MU 65 pkt

Mecze Chelsea: Watford u siebie tu obstawiam remis ( 1:1) , i mecz na wyjezdzie z Leicester ( :0 - 1 )

Mecze Arsenalu: Brighton u siebie tu obstawiam (1 : 0 ) wygrana Kanonierow ,nastepnie mecz nana wyjezdzie z Burnley obstawiam bezbramkowy remis

I mecze MU z Huddersfield i Cardiff po prostu zwyciestwa w obywdu meczach

I wtedy tabela:
4 MU 71 pkt
5 Arsenal 70 pkt
6 Chelsea 69 pkt

Panie i Panowie tu jest jeszcze szansa na top4 ale kluczowym meczem bedzie mecz Chelsea - Watford .
» 29 kwietnia 2019, 11:41 #399
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 11:46

To jest szok ze mamy jeszcze szanse na top4 i tak naprawde te szanse są duze patrząc jak Chelsea i Arsenal graja w tym sezonie , a Arsenal szczegolnie na wyjazdach . Oczywiscie doliczyc do tego ze musza jeszcze meczyc sie w LE i napewno troche sie pomeczą . My mamy praktycznie łatwe mecze ale wiadomo ze dla nas moga to być tez trudne . Licząc ze wygrywamy te dwa i tak jak mowisz Chelsea traci nagle 3 czy 4 pkt , Arsenal traci dwa i mamy top4 . Niewierze ze mamy jeszcze szanse i to dosyć duże dziwny ten sezon .
» 29 kwietnia 2019, 11:45 #398
mycka86: Zapomnij. Wygrana z Cardiff też nie jest taka oczywista, bo wiele wskazuje na to, że ostatni mecz będzie dla nich walką o utrzymanie, więc mogą wyjść do meczu z nami jak do walki o życie. Takie mecze są czasami trudniejsze niż wyjazdy do City czy Liverpoolu.
» 29 kwietnia 2019, 11:50 #397
GGMUN6: Wszytsko jest mozliwe gdyz wlasnie oni musza sie skupic na lidze Europy i trzba byc dobrej mysli jak Chelsea wygra z Watfordem tor juz koniec praktycznie , chyba ze MU wybra obydwa mecze roznica czterech bramek i oczywiscie Chelsea przegra wtedy z Leicester.
» 29 kwietnia 2019, 11:51 #396
Me89v2: Co wy się ludzicie jeszcze :D Watford jest mocny i siebie A nie ma wyjazdach (no chyba że gra na OT :) z lisami mogą przegrać i mają top 4

My mielismy szanse wczoraj ale ddg zagrał w swoich ostatnim stylu i jest po ptakach. Arsenal też wygra lajtowo
» 29 kwietnia 2019, 11:53 #395
rafax17: Nie zapominajmy ze totki tez mogę przegrać dwa mecze i wtedy mi 71 oni 70 totki maja jeszcze everton wiec tez nie będzie im latqo
» 29 kwietnia 2019, 11:55 #394
GGMUN6: Z Burnley Arsneal bedzie mial klopoty, widzisz jak graja na wyjazdach. Trzeba byc dobrej mysli, ze rywale nam pomoga w osiagnieciu top4.
» 29 kwietnia 2019, 11:56 #393
BaltazarGabka: Proszę Was zapomnijcie... straciliśmy szanse na TOP4 na własne życzenie, przez słabą postawe i tyle. Daj Boże 6 miejsce i wgraną Watfordu w pucharze z City - wtedy jak dobrze rozumiem nie będziemy w LE się w czwartki tułać po wypiździejewach.
» 29 kwietnia 2019, 13:03 #392
GGMUN6: Zara zara jak ma sie stać ze gdy bedziemy miec 6 miejsce to nie bedziemy mieli ligi Europy?
» 29 kwietnia 2019, 13:06 #391
BaltazarGabka: Sorry jednak zle ogarnalem.. trzeba trzymac kciuki za city bo 6 miejsce to czy tak czy tak LE ale w przypadku wygranej watfordu bedziemy tulac sie po kwalifikacjach jeszcze
» 29 kwietnia 2019, 14:52 #390
Hoodys: To fakt. Szanse matematyczne są, ale nie tak niskie jak niektórym sie zdaje. Szanse na to że Chelsea wygra oba mecze są stosunkowo małe. Kiepska forma od jakiegoś czasu a Watford i Leicester to bardzo ciężkie mecze. Żeby tylko Arsenal nie odpalił przypadkiem
» 29 kwietnia 2019, 15:14 #389
GGMUN6: Elooooo
» 29 kwietnia 2019, 11:34 #388
CHRCH: Piszom! , że ktoś z dwójki Baily Lindelof zawita latem w Lyonie z naciskiem na tego pierwszego
» 29 kwietnia 2019, 11:33 #387
Dodge: Wiadomo co z baillym?
Nie umiem znaleźć oficjalnej informacji.
» 29 kwietnia 2019, 11:12 #386
Daka: Jeszcze nie ma oficjalnej, dopiero dzisiaj miał przejść badania. W każdym razie Ole podał, że raczej nie jest to zerwanie więzadeł, ale i tak w tym sezonie już nie zagra.
» 29 kwietnia 2019, 11:40 #385
Dodge: Dzieki
» 29 kwietnia 2019, 12:31 #384
DevoMartinez: Troche to wlasnie wygladalo jak uszkodzone wiazadla krzyzowe, oby nie.
» 29 kwietnia 2019, 13:06 #383
pOLEw: Można było zaufać Mourinho bardziej dokupić mu latem skrzydłowego i obrońcę. Top 4 mielibysmy w tym sezonie jak w banku bo nie byłoby takich problemów w defensywie a w ataku tez mielibysmy wiecej opcji. Latem lub jeszcze zimą pogonilibyśmy Pogbe i Martiala biorąc za nich porządną kase i przeznaczylibyśmy to na kolejne sensowne wzmocnienia. W najgorszym przypadku przy braku top 4 zwolnilibyśmy Jose po sezonie nie placac mu za zerwanie kontraktu i bylibyśmy w tym samym miejscu w którym jesteśmy teraz :)
» 29 kwietnia 2019, 11:01 #382
Diablo2018: Pora wyrwać chwasty i pozbyć się gwiazdeczek. Powiedzmy sobie jasno, my nigdy nie będziemy Realem by pozyskiwać Galacticos. Ilu mieliśmy tutaj piłkarzy klasy światowej? Di Maria, Falcao, Schweinsteiger, Pogba, Mkhitaryan, Alexis - wszyscy przyszli tu dla kasy. Lukaku przyszedł dla Mourinho, o czym sam mówił. Tu potrzeba ludzi, którzy chcą tu grać, którzy myślą o klubie, zespole a nie o sobie. Tu potrzeba ludzi, którzy będą kochać ten klub, będą zdychać na murawie i gryźć trawę... kazdy z nas się śmiał "kto to ten Robertson" , "Salah nie dał rady w Chelsea", "Mane? Mkhitaryan lepszy", "Firmino? Co to za średniak", "Wijnaldum? Z Newcastle do LFC? Hahaha " - a teraz co powiecie, kibice?? Walczak więcej zrobi niż pseudogwiazda!! i takich piłkarzy musimy pozyskiwać.
» 29 kwietnia 2019, 10:26 #381
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 10:39

Dokładnie . Robertsona krytykowali nawet kibice Liverpoolu ze ściagaja takiego średniaka z Hull City a zobaczcie ze to teraz podstawowy gracz Liverpoolu . Ściągneli Milnera to uwazali ze to odpad z City i gdzie tu z takimi bić sie o najwyzsze cele . Wijnaldum ? to samo świat o nim nie słyszał . Do tego Firmino , Mane i Salah wyzej wymienieni kazdy mowil ze to średniaki a kazdy tam odpalił . Alexander Arnold młodziak ktory wbił automatycznie do skladu i kto by sie tego spodziewał . Van Djik to wiadome bylo ze bedzie lepszy od pozostałych i bdzie podstawowym obrońcą ale ta reszta ? kto by sie spodziewał ze tacy gracze bedą walczyć o Lige Mistrzów i walczyc do samego konca o Lige z najlepszym zespolem w historii PL i mogą jeszcze to wygrać . Jak widać mozna , wystarczy sciagać piłkarzy mało znanych ale takich typowych walczaków jak ma własnie Liverpool . To typowy przyklad jak powinno sie robić transfery i do tego nie wydawać dużej ilości pieniędzy .
» 29 kwietnia 2019, 10:36 #380
rvn10: Różnica jest taka, że Kloop małymi krokami wdrażał swoją wizje w Liverpoolu, a my mieliśmy filozofów i wypalonych trenerów.
» 29 kwietnia 2019, 10:44 #379
mycka86: Jak cała drużyna dobrze funkcjonuje i jest odpowiednia atmosfera, to średni piłkarze wydają się być bardzo dobrzy, a dobry wyglądają na wybitnych. Za SAF'a Cleverley wyglądał na następcę Scholesa, Anderson jak przyszły zdobywca złotej piłki, Welbeck jak ktoś kto co sezon będzie wali ponad 20 goli, a Rafeal jak PO na dłuuugie lata. Teraz gdyby nie transfermarkt, to bym nie wiedział gdzie Ci panowie grają.
» 29 kwietnia 2019, 11:55 #378
Xchrisx7: Jak tak czytam komentarze, to łatwiej wymienić których graczy byśmy zostawili. Chyba tylko Herrera nie jest do odstrzału przez Devilpage’owskich ekspertów, a paradoksalnie najprawdopodniej odejdzie jako pierwszy :D
» 29 kwietnia 2019, 10:22 #377
kckMU: Znowu bez przesady. Nie widziałem postów, w których ktoś chciałby pozbyć się Shawa, Lindelofa i kilku innych.

Nie ma co się dziwić. Tutaj każdy daje wiadomo co.

Szczerze mówiąc, wątpię w jakąkolwiek rewolucje w lato. Ed to zero, a sam Man United, przez wczorajszy remis, ma do zaoferowania tylko i wyłącznie kasę. A wyłącznie za kasę, to siedzą takie żałosne pasożyty jak Sanchez.
» 29 kwietnia 2019, 10:31 #376
dlabigt23: Na moje piłkarze ktorzy powinni u nas zostać to : Lindelof , Bailly , Smalling , Shaw , Dalot , Fred , Scott , Herrera , Rashford , Romero noi moze jeszcze Lingard . I to tak obiektywnie tych piłkarzy bym zostawił . Najśmieszniejsze jest to ze z tego nawet nie da sie utworzyć jednej 11nastki wyjsciowego skladu i widać ze brakuje nam poprostu skrzydel jak i srodka pola gołym okiem . Takie są niestety fakty . Nie da sie niestety sprzedac tylu zawodników ale tak naprawde jakby dalo rade to zostawilbym tylko tych grajkow a z nich do podstawy to tylko nadaje sie Lindelof , Shaw , Herrera , Fred i Rashford . I tak naprawde nie sa to wybitni gracze a jednak to pokazuuje jaki mamy sklad i mozliwosci .
» 29 kwietnia 2019, 10:43 #375
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 10:13

De Gea - spalony psychicznie od mundialu, nie wiem czy sie podniesie
Young - może do Huddersfield by sie załapał
Jones - więcej czasu spędza u lekarza niż na boisku
Martial - dziecko, któremu zabrało sie numer i ma wyrąbane
Pogba - jeszcze jedno dziecko, które talent ma wielki, ale w głowie PUSTKA
Lingard - "brat" Pogby do pajacowania
Mata - jak przedłużą z nim kontrakt to powinien być tylko jako użytkownik bloga, bo do gry to już sie średnio
Lukaku - chęci ma, ale za duże drewno jak na klasowego napastnika
Alexis - chęci coś tam ma większe niż Martial, ale za taką tygodniówkę powinien gryźć trawe

9 zawodników na odstrzał na JUŻ !!
» 29 kwietnia 2019, 10:12 #374
dawidlp92: Szkoda mi też strasznie Herrery ... może nie jest jakiś wybitny ale zawsze walczyl z całych sił i zawsze sercem za United... ta strata bd bolała jak strata Chicharito czy Naniego
» 29 kwietnia 2019, 09:51 #373
Robert3344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.04.2019 10:14

Odejście Herrery to będzie jeden z większych błędów zarządu ostatnich lat. Gościu może nie jest wirtuozem, ale to gracz bardzo potrzebny w składzie, gość dający odpowiedni balans w drużynie, dzięki jego mobilności i waleczności. Na mecze, które są z rodzaju ciężkich sprawdza się idealnie, do tego nie płacze, gdy nie gra tylko trenuje jeszcze ciężej i stanowiłby bardzo dobrą alternatywę dla przyszłych(lepszych) grajków w pomocy.
» 29 kwietnia 2019, 10:13 #372
dlabigt23: Ja będe miał beke jak Arsenal albo CFC potkną sie w nastepym meczu a my bysmy dali ciała z Huddersfield :D to juz bylby totalnie dramat :D
» 29 kwietnia 2019, 09:40 #371