Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Ligt i Mazraoui w drodze na testy medyczne do Manchesteru

» 12 sierpnia 2024, 09:24 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Manchester United w tym tygodniu sfinalizuje transfery Matthijsa de Ligta i Noussaira Mazraouiego z Bayernu Monachium. Piłkarze w poniedziałek rano udali się na testy medyczne.
De Ligt i Mazraoui w drodze na testy medyczne do Manchesteru
» Matthijs de Ligt w najbliższych dniach sfinalizuje swój transfer do Manchesteru United | Fot. Press Focus
Manchester United w weekend uzgodnił z Bayernem Monachium transfer obu zawodników. Czerwone Diabły za De Ligta zapłacą 38,6 mln funtów opłaty podstawowej i 4,3 w formie ewentualnych bonusów. Mazraoui ma kosztować 12,9 mln funtów.

Erik ten Hag po meczu o Tarczę Wspólnoty z Manchesterem City nie chciał odpowiadać na pytania dotyczące piłkarzy Bayernu Monachium. – Jeśli będziemy mieli jakieś wiadomości, to je przekażemy. Do tego czasu pracuję ze składem, który mam do dyspozycji – stwierdził Holender. Transfer piłkarzy Bayernu jest już jednak tylko kwestią czasu.

Kamery Sky Sports w poniedziałek rano zarejestrowały, jak De Ligt i Mazraoui opuszczają Monachium i udają się do Manchesteru. Piłkarze po przejściu testów medycznych w Carrington zwiążą się z Czerwonymi Diabłami pięcioletnimi kontraktami.

Manchester United chce jak najszybciej sfinalizować transfery zawodników, choć szanse na to, że obu piłkarzy zobaczymy w pierwszym meczu sezonu 2024/2025 nie są duże. Czerwone Diabły zmierzą się z Fulham już 16 sierpnia.

Przyjście Noussaira Mazraouiego będzie oznaczać odejście Aarona Wana-Bissaki. Angielski defensor ma zasilić szeregi West Hamu United.




TAGI


« Poprzedni news
Adidas zaprezentował trzecią koszulkę Manchesteru United
Następny news »
Ten Hag liczy na Casemiro: Jest w bardzo dobrej formie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (470)


Amycus: Swoją drogą, kiedy myśmy ogłaszali dwa transfery na raz?
» 13 sierpnia 2024, 22:25 #464
jayjay2: Kiedyś ogłaszaliśmy trzy tego samego dnia - Darmian, Schweinsteiger i Schneiderlin
» 13 sierpnia 2024, 22:30 #463
MikiManUtd2004: Jaki to był dzień dokładnie?? Ostatni okienka?
» 13 sierpnia 2024, 22:35 #462
jayjay2: Nie, to było w lipcu - chwilę przed Tournee. Jednak ogłosili tego samego dnia dwóch z nich, nie trzech.

11 lipca:
Oficjalnie: Matteo Darmian Czerwonym Diabłem!
Oficjalnie: Bayern potwierdził transfer Schweinsteigera!

13 lipca:
Oficjalnie: Bastian Schweinsteiger piłkarzem United
Oficjalnie: Morgan Schneiderlin Czerwonym Diabłem!

devilpage.pl/index/news/komentarze/43189/oficjalnie-matteo-darmian-czerwonym-diablem/
devilpage.pl/index/news/komentarze/43186/oficjalnie-bayern-potwierdzil-transfer-schweinsteigera/

devilpage.pl/index/news/komentarze/43215/oficjalnie-morgan-schneiderlin-czerwonym-diablem/
devilpage.pl/index/news/komentarze/43214/oficjalnie-bastian-schweinsteiger-pilkarzem-united/
» 13 sierpnia 2024, 22:45 #461
PiesekLeszek: Matheo bazuje na Internet Explorer, lub czeka na potwierdzenie transferu Ugarte, aby ogłosić 3 transfery :)
» 13 sierpnia 2024, 22:20 #460
MikiManUtd2004: Matheo, wstaw na główną post o naszych nowych nabytkach
» 13 sierpnia 2024, 22:20 #459
Wirus: De Ligt fajny transfer, oby tylko go kontuzje omijały.

Mazraoui to poziom Dalota.

Na papierze podstawowi ŚO fajnie wyglądają (De Ligt, Yoro, Martinez), ale Yoro już się połamał, a Martinez tyle co wrócił po ciężkiej kontuzji.
Pożyjemy, zobaczymy co to będzie.
» 13 sierpnia 2024, 22:10 #458
Queue13: Onana już z tej okazji zaczął swoje tańce szamana odpalać w Internecie xd
» 13 sierpnia 2024, 22:09 #457
rreddevilss: Maguire,Shaw,Lindelof,Casemiro,Antony to jeszcze ich jak najszybciej pożegnać tak do roku czasu
» 13 sierpnia 2024, 21:35 #456
pbskarpy: Używając słowa "roku" nie dodaje się "czasu". Rok to czas.
» 13 sierpnia 2024, 22:25 #455
MikiManUtd2004: Jest i Mazraoui
» 13 sierpnia 2024, 21:29 #454
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 21:29

270mln na 5 byłych graczy Erika, zobaczymy co z tego ulepi. Ten sezon będzie decydujący i pokaże ile ETH jest i jego transfery jest wart.
» 13 sierpnia 2024, 21:28 #453
Devil156PL: Co by nie ulepił to i tak nasz zarząd przepłacił za wszystkie te transfery.
» 13 sierpnia 2024, 22:05 #452
spartan1: Tak to ta piosenka, dzięki mikon70
» 13 sierpnia 2024, 21:19 #451
Frosty: x.com/manutd/status/1823436887677153398?s=46

Łapcie w końcu macie oficjalke
» 13 sierpnia 2024, 21:13 #450
Rebxie: Jest oficjalka
» 13 sierpnia 2024, 21:11 #449
MikiManUtd2004: Na razie chyba tylko De Ligta
» 13 sierpnia 2024, 21:13 #448
Rebxie: ćwierkają że o 21:25 ma być mazraoui
» 13 sierpnia 2024, 21:20 #447
MikiManUtd2004: Czekamy
» 13 sierpnia 2024, 21:26 #446
Szerszenix: Już nie musisz, jest oficjalka.
» 13 sierpnia 2024, 21:41 #445
Banan: Amass it's your time to shine.
» 13 sierpnia 2024, 21:09 #444
Cwr91: Luke Jones
» 13 sierpnia 2024, 21:02 #443
Queue13: Ale, co pograł Shaw dla Anglii na Euro to jego xd
» 13 sierpnia 2024, 20:53 #442
MANmanyUTD: Luke Szoł, dlaczemu ;___;
Amass ma szansę i oby wykorzystał.
A jak Martinez i De Ligt będą zdrowi (błagam...) to środek obrony mamy super. Przecież oni znają się z Ajaxu to musi być rozpie*dol
» 13 sierpnia 2024, 20:40 #441
Devil156PL: 1 lip 2019 Lisandro Martinez dołącza do Ajaxu
18 lip 2019 Matthijs De Ligt odchodzi z Ajaxu
Na pewno bardzo dobrze się poznali w te 2 tygodnie, szczególnie że wtedy pewnie byli na urlopach.
» 13 sierpnia 2024, 22:05 #440
MANmanyUTD: Prędzej czy później rozpędzony musiałem spotkać się ze ścianą :D
» 13 sierpnia 2024, 22:22 #439
skylark11: Manuel Ugarte is closer to signing for Manchester United. [@Sport_Witness via @el_pais]

?? PSG are said to be lowering their demands, and Ugarte himself is pushing for the move to Old Trafford. #MUFC
» 13 sierpnia 2024, 20:36 #438
tygrys26: Shaw doznał kontuzji xDD
Beka...
Trzeba się go wreszcie pozbyć, jak my na takiego zawodnika mamy liczyć to nic nie osiągniemy
» 13 sierpnia 2024, 20:33 #437
spartan1: Wie ktoś jak nazywa się piosenka co leciała w trakcie przerw na Igrzyskach? Słyszalem ja także podczas meczów piłkarskich, pamiętam tylko że jest nanananana, leciała bardzo często
» 13 sierpnia 2024, 20:32 #436
mikon70: freed from desire?
» 13 sierpnia 2024, 20:48 #435
Rochanv: polecam zobaczyc na youtube przerobke kibicowska tej piosenki "mitro on fire"
» 13 sierpnia 2024, 20:52 #434
DjTED: Will Grieg on fire
» 13 sierpnia 2024, 21:15 #433
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 20:30

Ja to bym pokusił się jeszcze po jakiegoś LO. Chociażby Regulion byłby spoko i nie byłby zbyt drogi. W sam raz żeby załatać dziurę. Niestety ale zostaje nam Dalot I Marokańczyk na ten moment a meczy jest zbyt wiele. To kwestia czasu jak ktoś kolejny złapie uraz i wtedy będzie klapa. Z taką grą od deski do deski to wielce prawdopodobne. Chyba nie chcemy powtórki zeszłego sezonu I żeby tam Evans grał... Amrabata już nie ma xD To tak pół żartem.
» 13 sierpnia 2024, 20:29 #432
Melodykon: Jeszcze z braku laku jest Amass
» 13 sierpnia 2024, 20:47 #431
Frosty: Amass ma być zmiennikiem i grac minuty a nie 1 skład i cały mecz
» 13 sierpnia 2024, 21:07 #430
brazylianwisnia: Z drugiej strony Mainoo też miał coś tam rotować i wykorzystał szanse.
» 13 sierpnia 2024, 21:24 #429
MikiManUtd2004: De Ligt pożegnał się z kibicami Bayernu
» 13 sierpnia 2024, 20:29 #428
skylark11: Zaraz będzie oficjalka
» 13 sierpnia 2024, 20:37 #427
MikiManUtd2004: Obyyyy
» 13 sierpnia 2024, 20:48 #426
spartan1: Już dwa dni lecą na te testy, jakoś długo, może lecą balonem
» 13 sierpnia 2024, 20:27 #425
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 21:09

Pare dni temu byli w squadzie Bayernu w meczu (na ławce )
» 13 sierpnia 2024, 21:08 #424
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 20:27

Skoro Shaw kaput to nie zdziwię się jeśli po możliwym przyjściu Ugarte on będzie grał jako lewy przy absencjach Dalota lub Marokańczyka. Znając ETH jest to bardzo możliwe. No chyba, że Martinez. Jakoś nie chce mi się wierzyć, iż Amass zacznie dostawać minuty.
» 13 sierpnia 2024, 20:26 #423
brazylianwisnia: Dlaczego nie? Jesteśmy jedną z czołowych drużyn pod kątem minut dla chłopaków z akademii.
» 13 sierpnia 2024, 21:25 #422
MiSt: Ale by teraz wleciał taki Amrabat na LO...
» 13 sierpnia 2024, 20:20 #421
RedRevolta: Z tym Shawem to już nawet nie jest śmieszne, cały poprzedni sezon kuleliśmy na lewej obronie, najbliższy zapowiada się nie lepiej.
» 13 sierpnia 2024, 20:07 #420
skylark11: Ważne że na reprezentację będzie zdrowy
» 13 sierpnia 2024, 20:26 #419
sztejner: Shaw to jest kocur
» 13 sierpnia 2024, 20:07 #418
SkilledHydra16: Shaw dostępny będzie dopiero po pierwszej przerwie reprezentacyjnej, pod koniec września XD. Praktycznie cały zeszły sezon bez LO, teraz zaczynamy nowy i uwaga, dla odmiany nadal bez LO XD. Przecież to jest jakiś żart. Chłop sie liczył długi okres żeby zagrać w finale ME i żeby potem znowu wylecieć na 2 miesiące, Malacia zaginął ponad rok temu. Kapitalny początek
» 13 sierpnia 2024, 20:06 #417
Bylak: Uczą się grać na akordeonie dlatego jutro oficjalka.
» 13 sierpnia 2024, 20:05 #416
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 20:05

Shaw doznał urazu łydki.Nie zagra przeciwko Fulham.
» 13 sierpnia 2024, 20:03 #415
grzesiek696: Już naprawdę mam po kokardkę tego lamusa, na kadrze grał bo ozdrowiał, pierwszy trening w klubie i ała, ała, boli, boli. Co za ****** dzban. Ileż można to tolerować. Do kiedy ten symulat ma kontrakt?
» 13 sierpnia 2024, 20:10 #414
mikon70: niestety jeszcze 3 lata
» 13 sierpnia 2024, 20:13 #413
grzesiek696: Łoo no to grubo. Jestem zdania że trzeba szukać mu innego miejsca do leżenia.
» 13 sierpnia 2024, 20:16 #412
adisman17: Mazraoui i De Ligt mam nadzieję, że nie będą w stylu Mounta i nie przyjechali tylko odcinać kupony...
» 13 sierpnia 2024, 19:57 #411
brazylianwisnia: To są bardzo młodzi goście. Od czego oni mają odcinać kupony?
» 13 sierpnia 2024, 20:26 #410
Pochmurny: Ogląda ktoś Jage? Boże jedyny, dawno nie widziałem tak nieudolnej próby gry piłką. Chcą wychodzić z pod pressingu od bramki, ale nie potrafią się nawet ustawić do podania czy je wykonać. Są przez większość czasu zamknięci na własnej połowie i zamiast już wywalać tą piłkę to czekają do ostatniej chwili i podają praktycznie do przeciwnika w środku pola aby jakimś cudem przeprowadził kontratak będąc większością zawodników u nich na połowie. Straszne to jest.
» 13 sierpnia 2024, 19:38 #409
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 19:40

Cała Polska liga
» 13 sierpnia 2024, 19:40 #408
Queue13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 19:54

Jagiellonia ogólnie w poprzednim sezonie ładną, ofensywną piłkę grała (jak na Ekstraklasę).
Tutaj z Bodo widać, że ogromne już ciężary. Zwłaszcza na wyjeździe, gdzie pewnie też spory wpływ ma sztuczna murawa, której polskie kluby nienawidzą. Wgl Bodo kiedyś na tym swoim stadionie Romę 6-1 rozwaliła w LK.
» 13 sierpnia 2024, 19:51 #407
Pochmurny: Murawa murawą, ale gdy przeciwnik wręcz spycha cię pod twoje własne pole karne to jeśli nie potrafisz wyjść z piłką to ją wywal w rejony gdzie powinno być więcej miejsca. Jeśli chcesz grać piłką to większość graczy musi być pod grą do rozegrania, a nie gdzieś z przodu. Bodo nie gra nic nadzwyczajnego, a jedynie idzie wysoko, a u Jagi obrońcy i defensywni wręcz są przytuleni do siebie, a środek jest pusty. Jak masz oddać piłkę i zrobić miejsce gdy kolega do podania jest kilka metrów od ciebie, a potem pusto.
» 13 sierpnia 2024, 19:55 #406
zbyszek7: Wie ktos czy Luke Kontuzja Shaw trenuje z druzyna? Czy jest na to wakacjach czy nabawil sie urazu na nich??
» 13 sierpnia 2024, 19:27 #405
skylark11: Odpoczywa żeby mógł zagrać we wrześniu w reprezentacji
» 13 sierpnia 2024, 19:41 #404
Stanior: Jego uraz jest wyrobiony politycznie. Pozwalał na grę w reprezentacji ale w klubie nie pozwala.
» 13 sierpnia 2024, 19:41 #403
MikiManUtd2004: Podobno na Fulham ma być
» 13 sierpnia 2024, 19:53 #402
donmielon: Coś długo ich badają.
» 13 sierpnia 2024, 19:24 #401
brazylianwisnia: Już dawno po badaniach i po pierwszym treningu.
» 13 sierpnia 2024, 19:25 #400
Fafky19: Gdzie jakieś zdjęcia można zobaczyć?
» 13 sierpnia 2024, 19:31 #399
Queue13: reddit.com/r/reddevils/comments/1er6ma3/matthijs_de_ligt_and_noussair_mazraoui_were/
» 13 sierpnia 2024, 19:34 #398
wider: pewnie na NFZ dlatego tak długo
» 13 sierpnia 2024, 19:52 #397
Paruwa12ipol: Będzie dziś ogłoszenie De Ligta i Mazraouiego?
» 13 sierpnia 2024, 19:22 #396
GGMUN6: Podobno jutro.
» 13 sierpnia 2024, 19:28 #395
MikiManUtd2004: Skąd Info, że jutro??
» 13 sierpnia 2024, 19:53 #394
RedRevolta: Podobno De Ligt ma grać z 4 a Mazraoui z 3 u nas :)
» 13 sierpnia 2024, 18:58 #393
MikiManUtd2004: Też to widziałem. Numery są, ale zawodników wciąż oficjalnie potwierdzonych nie ma
» 13 sierpnia 2024, 19:09 #392
izbinho: Brać Szczęsnego. Wolny agent do walki z Onana.
» 13 sierpnia 2024, 18:19 #391
Cwr91: Myślicie że City spotka dotkliwa kara w związku z postawionymi zarzutami? Wydaje mi się że mają zbyt potężne wpływy i ich armia prawników nie pozwoli na jakieś poważne reperkusje. Ciężko też wyobrazić sobie np relegacje i odebranie tytułów chociaż taka sytuacja miała miejsce we Włoszech wobec dużo bardziej utytułowanego Juventusu. Osobiście nie obraziłbym się na odebranie tytułów + spadek + ban transferowy.
» 13 sierpnia 2024, 18:19 #390
Pyra: Jak dobrze pamiętam to badali okres w którym Moi zajął 2 miejsce więc dodatkowy tytuł mile widziany :)
» 13 sierpnia 2024, 18:23 #389
Batigol222: Z tego, co czytałem, to już parę miesięcy temu informowano, że "kary retropesktywne nie są brane pod uwagę", więc zostają: kara finansowa, odjęcie punktów, ban na transfery oraz degradacja. Stawiam na te pierwsze trzy. W degradację City mocno wątpię: to najmocniejszy angielski klub i chyba jedyna marka z Premier League, która obecnie naprawdę liczy się także w Lidze Mistrzów.
» 13 sierpnia 2024, 19:03 #388
brazylianwisnia: Kara pewnie będzie kasa, ujemne punkty i ban transferowy od którego się odwołają, zrobią duże okienko letnie i tyle.
» 13 sierpnia 2024, 19:11 #387
PogBooom: @ Cwr91...Włochy i ich wymiar sprawiedliwości to ciągle jedna wielka mafia więc nie brałbym ich za przykład. Większość klubów we Włoszech ( i nie tylko) zawyża czasami ceny piłkarzy żeby łatać sobie budżet ( zwlaszcza jeśli dochodzi do wymiany piłkarzy) a tylko Juve zostało ukarane gdzie jak się później okazało sędzią lub prokuratorem był zagorzały kibic Napoli...:-D
» 13 sierpnia 2024, 19:15 #386
Kilerek7: In the last few hours major progress has been made on the Manuel Ugarte to Manchester United deal. According to sources close to the player, the transfer could be closed in the next few hours. Agents Jorge Mendes and Jorge Chijane are travelling to Manchester today to finalise the deal. #MUFC [@ovacionuy
, @elpaisuy
» 13 sierpnia 2024, 18:15 #385
Novmember: Diabły! Kto chętny to zapraszam do ligi FPL!

21xqw8
» 13 sierpnia 2024, 17:52 #384
frznjr: Jak dołączyć? Bo nie grałem nigdy. Jest jakaś aplikacja do tego?
» 13 sierpnia 2024, 18:13 #383
Widmo: Możesz przez stronę albo przez apks Wystarczy wpisać Fantasy Premier Ligue. Później samo cie pokieruje do zbudowania składu, jak już sklepiesz to po prawej wysuwać "panel" wchodzisz w Ligue&Cup join to ligue i wpisujesz ten kod
» 13 sierpnia 2024, 18:45 #382
frznjr: Dzięki za info ;)
» 13 sierpnia 2024, 19:07 #381
Syndicate: @wisnia

Mnie wciąż kwestia Yoro nie przekonuje. Szanuję punkt widzenia. Ale tak po prawdzie równie dobrze można było dać szansę komuś z akademii i zobaczyć czy "odpali" niż wydawać te pieniądze na "golden boya". DeLigt, Marokańczyk i Ugarte (o ile transfer dojdzie do skutku) to zawodnicy w swoich klubach niechciani. Zresztą, już sam fakt, że United chce do środka pola zwykłego przecinaka jest dość zabawny.

Nie wiem czy skupowanie zawodników, którzy na pewien poziom okazali się za słabi ma sens.
» 13 sierpnia 2024, 17:36 #380
tygrys26: Dać komuś szanse ze szkółki to można jak się ma już jakieś pewne miejsce w tabeli czy cos, a nie id początku sezonu.
I kto by grał jakbyśmy nie kupili Yoro? Maglajer? Czy Lindelof? Pierwszy gorszy od drugiego..
» 13 sierpnia 2024, 17:41 #379
DevoMartinez: No dalismy szansę przecież chłopakowi z akademii na SO. za wiele nie pokazał. Yoro wygląda na dużo bardziej ogranego, spokojniejszego i lepiej panującego nad piłką. Czas pokaże czy wejdzie na wyższy poziom. Trzymać trzeba kciuki.
» 13 sierpnia 2024, 17:51 #378
Pyra: Wymień mi jednego wychowanka na SO, który zrobił dobrą karierę z ostatnich 20lat.
» 13 sierpnia 2024, 18:24 #377
Manmanchester: Nie do końca się zgodzę z tym, że jak ktoś jest niechciany w klubie to już na pewno pewnego poziomu nie przeskoczy. Wystarczy spojrzeć chociażby na kariery Salaha albo KdB. To tak na szybko myśląc.
» 13 sierpnia 2024, 18:47 #376
brazylianwisnia: Tylko kiedy my wczesniej kupiliśmy takiego kogoś jak Yoro - goscia, który jest zwyczajnie najlepszy na świecie na swojej pozycji wśród graczy U21? Przecież my nie mamy graczy w akademii takiego kalibru na obronie..nikt takiego kogoś nie ma..oczywiście, każdy talent moze nie odpalić ale gosc z miejsca jest naszym drugim najlepszym obrońcą w klubie. Nawet jeśli nie rozwinie się do poziomu Rio Ferdinanda to wciąż będzie to gracz o poziomie właśnie takiego De Ligta. Jak uznamy, że to za niski poziom to spokojnie 80% kwoty transferu odzyskamy minimum ale spróbować warto.
Uważam, że transfery, które robimy to dobra droga. Błędem były zakupy Casemiro czy Varane bo w ich miejsce trzeba było brać ludzi młodych. Tak to mamy sytuacje, że projekt daleki od ukończenia a już trzeba ich wymieniać. No ale wiadomo, że analiza wsteczna zawsze skuteczna. Jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy i ja to widzę tak, że docelowo De Ligt, Ugarte, Zirkzee to będą nasi rezerwowi ale wpierw trzeba rozbujać drużynę aby lepsi gracze chcieli tu grać. Jest to dla mnie spory upgrade względem Lindelofa, McTominaya i Martiala. W składzie też już mamy kilku graczy co jeszcze mogą się mocno rozwinąć więc jakieś powody do optymizmu są.
» 13 sierpnia 2024, 19:08 #375
GS8GS: Syndicate a czy nie wydaje ci się że właśnie to zrobiono z Willim Kambwalą.
Sprzedaliśmy go do kluby gdzie będzie grał w pierwszym składzie i mamy klauzule odkupu. Więc zamiast wypożyczać podreperowaliśmy FFP i daliśmy chłopakowi 2 lata na rozwój w klubie który szkolił świetnych obrońców grających piłką.

Chłopak pokazał się świetnie w sparingach. Do tego odnajdował się na PO, podłączał się prawą stroną w ofenswywie,

Myśle że przez te 3 miesiące popracuje na siłowni, wzmocni się fizycznie. I w tym sezonie będziem mieli z niego jeszcze troche radości.



Mało kto zwraca na to uwage ale SO na której jest ogromna presja kibiców. Skrzydłowy strzeli 2-3 bramki i już jest okrzykiwany jako wielka nadzieje. W meczu może marnować 5 okazji bez konsekfencji.

Dla obrońcy jedna złą decyzja oznacza sytuacje bramkową dla rywali. KIlka takich pomyłek i pojawia się presja kibiców.

Dla mnie to świetny ruch, i symbol że w końcu zmieniamy naszą polityke transferową. Pewnie pojawią się błędy, będzie zawalał bramki, ale ileż to już można oglądać Lindeloffa który się przestał rozwijać, czy Harrego któremu presja paraliżuje nogi.
» 13 sierpnia 2024, 19:35 #374
Widmo: Siema ktoś tu ostatnio zapraszał do Fantasy , macie nasze ligi ? Co mi tam spróbuję
» 13 sierpnia 2024, 16:49 #373
matheo: Kod ligi DevilPage.pl - da82bd
» 13 sierpnia 2024, 19:02 #372
Gwiazda: A za Wan-Bissake chciałbym Aaronsa albo Jamesa z Chelsea.Ale to Ten Haag decyduje
» 13 sierpnia 2024, 16:36 #371
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 16:45

Tego Jamesa co łamie się co chwilę?
» 13 sierpnia 2024, 16:45 #370
Gwiazda: Calabria też jest niezły.Ale to kapitan Milanu.A kogo ty byś kupiłem?
» 13 sierpnia 2024, 16:46 #369
morrgan: Myślę, że najwięcej do powiedzenia w zastąpieniu Wan Bissaki mają finanse, a konkretnie ich brak. Wymienieni przez Ciebie piłkarze będą za dużo kosztować, a są ważniejsze pozycje do obsadzenia w klubie.
» 13 sierpnia 2024, 16:47 #368
DevoMartinez: Nom brak LO odbije nam się czkawką.
» 13 sierpnia 2024, 17:26 #367
szmexy: Mazraoui może zagrać na PO i LO. Na zdrowie Dalota nie możemy narzekać, więc na LO mamy Shaw,Malacia,Mazraoui, Amass.
» 13 sierpnia 2024, 17:29 #366
decykos: My to właśnie tak mamy, że ten zagra na tej i na tej pozycji i jeszcze na tamtej i od biedy na tamtej też w razie czego. Nie, my musimy mieć konkretnych zawodników na konkretne pozycje.
» 13 sierpnia 2024, 17:34 #365
atotrikos: Reece James wymyślił nową pozycję piłkarską - "Be Right Back".
» 13 sierpnia 2024, 17:37 #364
Biniek: Mazraoui tu niech najpierw pokaże, że w ogóle może grać. To taki transfer na poziomie Amrabata, tyle że gorzej bo definitywny.
» 13 sierpnia 2024, 17:38 #363
DevoMartinez: szmexy: Malacie mówisz mamy? Gdzie? Za 3 miesiące może zacznie granie. A może nigdy.
Shawa mamy? Ile meczy zagrał w pre season? I jak wróci to na ile?
Prawonożny PO grajacy na LO to porażka. Scinął będzie do środka tak samo jak schodzący napastnik zamiast obiegać i dawać opcję czy dośrodkowanie.
» 13 sierpnia 2024, 17:43 #362
Gwiazda: News nie na temat,Ale Vinicius za 400 mln w Al-Ahli. po transferze Mbappe Mają zastępcę.co o tym sądzicie?
» 13 sierpnia 2024, 16:35 #361
tygrys26: Nie przejdzie, nie po to ściągnęli jednego zeby sprzedać drugiego
» 13 sierpnia 2024, 17:42 #360
frznjr: Chyba sobie jaja robisz że gość w swoim prime przejdzie do Arabów.
» 13 sierpnia 2024, 18:11 #359
MikiManUtd2004: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 16:17

Mam nadzieję, że uda nam się sprowadzić dwóch pomocników, jednego śpd drugiego śp. Fajnie jakby to był Ugarte i Fofana
» 13 sierpnia 2024, 16:13 #358
Pyra: Palmer przedłużył kontrakt z 2031 do 2033
» 13 sierpnia 2024, 16:09 #357
Frosty: Słabo wujek z Ameryczki mógł mu zaproponować od razu świadczenia Emerytalne i kontrakt do 2060
» 13 sierpnia 2024, 18:34 #356
Pyra: Pewnie chodziło o podniesienie pensji bo jako jedyny ciągnął ten wózek przez cały sezon.
» 13 sierpnia 2024, 18:59 #355
Frosty: Wiem wiem śmieszą mnie tylko te długie kontrakty w Chelsea
» 13 sierpnia 2024, 19:49 #354
lipeklukas: Jorge Mendes Arrives in England for Man Utd and Ugarte Talks
» 13 sierpnia 2024, 15:29 #353
sztejner: Ciekawe czy to się skończy
McTominay out
Ugarte in
» 13 sierpnia 2024, 16:04 #352
Queue13: Tylko właśnie jestem ciekawe jak te rozmowy będą przebiegały, bo kontrakt już jest podobno dawno dogadany. Może nakreślenie planu i Mendes sugeruje, co by przekonało PSG do puszczenia Ugarte.
» 13 sierpnia 2024, 16:09 #351
Pyra: Wypożyczenie z przymusem wykupu za jakieś 40-50M Euro i powinno być dobrze.
» 13 sierpnia 2024, 16:10 #350
rreddevilss: Dawać tego Ugarte i bedzie jedno z lepszych okienek w ostatnich latach
» 13 sierpnia 2024, 15:10 #349
Stanior: Tego się dowiemy na koniec sezonu. Jak przechodził Di Maria, Rojo, Blind i Falcao też myślałem, że najlepsze okienko.
» 13 sierpnia 2024, 15:18 #348
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 15:57

Dokładnie, oceniam te transfery 50/50 nie są to gracze o których bili się inni, może po za Yoro, który jest młody i jest czystym talentem, ale w praniu wyjdzie jakim, więc są to zawodnicy niechciani w swoich klubach, a u nas mają stanowić o sile drużyny, mogą wypalić a mogą być kolejnym flopem, nie są to transfery z gatunku kupiłem Viniciusa więc mamy pewnego piłkarza, tak to Real kupuje. Ugarte w Sportingu kozak, na Copa America spoko, ale w PSG ława, De Ligt w Juve i Bayernie nie zrobił kariery, kontuzje też swoje zrobiły, Mazraoui to dla mnie wymiana 1 na 1 z AWB, może ciut lepszy, ale serio nie było na rynku fajnych PO? boki obrony są też ważne, a Shaw/Malacia, Mazraoui/Dalot przy całej sympatii szału nie robią, w starciach z dobrymi skrzydłami nie będzie lekko. No i na koniec Zirkzee, niby inny typ snajpera, ale też w Bayernie kariery nie zrobił, trochę ożył w tej Bolonii, na Euro grzał ławę, serio nie wiem, cieszy mnie to, że się pozbywamy szrotu i gdyby odszedł jeszcze McT, Sancho, Rashford, Casemiro, Eriksen, Maguire i Lindelof, było by super.
» 13 sierpnia 2024, 15:56 #347
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 17:55

Najlepsze było okienko jak po v-c mistrzowskim sezonie przychodził Sancho, Varane i CR7. Mieliśmy co roku zdobywać potrójną koronę :) Skończyło się 6 miejscem. Rzutem na taśmę.

Kto kibicuje MU, ten w cyrku się nie śmieje.
» 13 sierpnia 2024, 17:54 #346
Litosci: Ciężko zrobić w Bayernie karierę jak się ma Lewego jako konkurencję
» 13 sierpnia 2024, 18:13 #345
Damianinho1989: Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
9m
?? Jorge Mendes, in England to discuss João Félix with Chelsea… and Manuel Ugarte with Man United.

Ugarte agreed personal terms with United weeks ago, PSG still see him leaving.

United need price to be reduced… or one more sale, otherwise they will go for cheaper option.
» 13 sierpnia 2024, 15:01 #344
atotrikos: Ugarte nie jest uwzględniany w gierkach jak reszta nie będących w planach PSG a sam Urugwajczyk czeka tylko na United.
Fofana jest dogadany, jesteśmy skłonni zapłacić tyle ile oczekuje Monaco i jesteśmy pierwsi w wyścigu po niego.
Berge też czeka na nasz ruch, ma zielone światło od klubu ale nie chcemy płacić 30.

Wszystkie ruchy czekają na odejście McTominaya :) Casemiro zostaje.

Mejbri chce złożyć prośbę o transfer.
Lindelof chciałby odejść ale pensja problemem dla klubów zainteresowanych.
Pellistri, rozmawiają z Bologna
Maguire również jeśli ktoś zgłosi się i wypłaci 40mln będzie mógł odejść a w takim układzie pójdziemy po Brantwhite'a.

Coś tam potrafią INEOS w transfery a nie jak Glazery ryły pół wakacji De Jonga i dopiero gdy nie udało się go podpisać zaczęli pracować nad innymi transferami i wtedy Antony cyk xd
» 13 sierpnia 2024, 15:12 #343
Syndicate: @Wisnia

Odpowiedz do komentarza, który zamieściłeś nieco niżej.

Takie argumenty są co najwyżej odpisywaniem ideologii. W kwestii przepłacenia za Yoro i ewentualnej "przyszłościowości" tego transferu.

Brzmi to trochę tak jakby na rynku nie było innych opcji. Brzmi to tak jakby naprawdę nie było szans na zakontraktowanie tego zawodnika w przyszłości za mniejsze pieniądze. Brzmi to wręcz tak jakby był to jakiś mistrzowski ruch...

A środek pola kuleje. Bramek nie ma kto strzelać i piłek bronić.
» 13 sierpnia 2024, 14:16 #342
brazylianwisnia: No bo nie było szans na zakontraktowanie Yoro w przyszłości. Jedyna opcja to taka gdyby się nie sprawdził w Realu ale wtedy po co mielibyśmy się zainteresować. Może nie mistrzowski ruch ale bardzo przyszłościowy. Jim jasno stawia sprawę, że budowa zajmie kilka lat. Patrząc z perspektywy budowania na za X lat a nie na wyniki tu i teraz to klub podjął decyzję, że trzeba spróbować przejąć największy talent na świecie wsrod obrońców. Oczywiście, jest to ruch ryzykowny ale patrząc na nasze położenie i oczekiwania całkiem sensowny. Gdyby taka sama okazja była z Yamalem to pewnie łatwiej by było na ten ruch tak spojrzeć.
I powiem szczerze, że chciałbym widzieć więcej takich ataków na top talenty z naszej strony. Nawet jeśli sumy nie są małe. Jeśli tak samo dałoby się kupić Yamala, Fergusona czy Gullera to powinniśmy zrobić to samo co z Yoro. Jednak z tymi graczami to już nierealne.

Wydaje mi się, że postrzeganie naszych transferów negatywnie przez część kibiców bierze się z tego, że ta część fanów chciałaby transferów na tu i teraz co z miejsca odmienia nasza gre i dadzą wyniki. Z tej perspektywy rzeczywiście Yoro, De Ligt, Mazraoui, Zirkzee szału nie robią. Mi jednak takie oczekiwania wydają się nierealne patrząc na miejsce w jakim się znajdujemy i oceniam transfery pod kątem przydatności na następne lata gdzie Yoro ma spore szanse stać się filarem defensywy a pozostała trójka tworzyć trzon mocnej ławki rezerwowych będąc wypartymj ze składu przez kolejne nabytki. Z tej perspektywy podpisanie Chido Obi Martina też wydaje się atrakcyjnym ruchem.
» 13 sierpnia 2024, 15:19 #341
Frosty: City podobno podpisuje Luisa Diaza za 70 baniek co myślicie o takim ruchu
» 13 sierpnia 2024, 14:10 #340
Frosty: Romano zdementował plotki na razie nie ma porozumienia
» 13 sierpnia 2024, 14:20 #339
Batigol222: Trochę dziwne. Za podobny hajs mieliby lepszego skrzydłowego: youtube.com/watch?v=ZR1ZMYHsgQ0
» 13 sierpnia 2024, 14:30 #338
Bylak: AWB podpisał kontrakt z młotami na 7 lat. Dziwne, że taki długi.
» 13 sierpnia 2024, 13:41 #337
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 13:44

Czemu takie zdziwienie ?? w Listopadzie skończy 27 lat,raczej nie sądzę by ruszył po niego jakiś wybitny klub,w West-Hamie może mieć gwarantowany wyjściowy skład i na spokojnie może sobie tam pykać do emeryturki bez presji na walkę o mistrza czy europejskie puchary,całkiem wygodnie jak dla niego i życzę mu aby był po prostu szczęśliwy
» 13 sierpnia 2024, 13:44 #336
vieeeri: Dokładnie jak sztejner mówi. Gość ma do końca kariery kontrakt, śmiało może w Londynie korzenie zapuszczać. Wyżej ponad West-Ham już nie przeskoczy, ale to bardzo solidny grajek i myślę, że dużo dobrego przyniesie Młotom.
» 13 sierpnia 2024, 13:51 #335
NexaT: Nie zgadzam się z takimi komentarzami. Dla mnie AWB to bardzo dobry obrońca, ostatni sezon miał trochę nijaki, ale jeśli taki Darmian czy Smalling po odejściu od nas, byli w stanie bić się o puchary w Romie czy Interze, to nie widzę przeciwwskazań dla AWB.
» 13 sierpnia 2024, 14:40 #334
Frosty: De Ligt i Mazraoui trenowali dziś z pierwszym zespołem, maja być gotowi na piątkowy mecz.
» 13 sierpnia 2024, 13:34 #333
IntruZ9: Są zdjęcia z tego treningu,już w koszulkach united
» 13 sierpnia 2024, 14:40 #332
rreddevilss: Liverpool swój prime już ma dawno za sobą ,teraz równia pochyla i starzejący się zawodnicy jak Salah czy Van Dijk ,jak dla mnie możemy ich minąć w tym sezonie skoro zrobiliśmy to rok temu
» 13 sierpnia 2024, 13:22 #331
sztejner: z tego co kojarzę to oni nas minęli i to o 5 pozycji,ale może mi pamięć szwankuje od tego FA Cup :P
» 13 sierpnia 2024, 13:26 #330
Tristan9: Jeżeli już chcemy być uszczypliwi to w tym roku minęli nas o 5 pozycji a w tamtym my byliśmy wyżej :P
» 13 sierpnia 2024, 13:39 #329
Batigol222: Salah to nadal najlepszy PS w Premier League, tyle że on coraz bardziej oscyluje w kierunku pozycji "10". Co do Van Dijka to obawiam się, że również jest lepszy od każdego ze stoperów United, nawet jeśli to już nie jest ten sam Van Dijk.
» 13 sierpnia 2024, 14:47 #328
Pyra: Przed okienkiem takie transfery większość brałaby w ciemno. Odmłodzona obrona z najlepszym nastolatkiem na świecie. Inny typ napastnika do rywalizacji z Hojlundem.
Brak jedynie nowego DMFa ale myślę, że jeszcze nas czymś zaskoczą.
W pomocy serio nie mamy jakiejś tragedii, Bruno gra wszystko, jest Mount, Eriksen, Mainoo, Casemiro wraca do formy, jeszcze postawić wisienkę na torcie kupując jakiegoś typowego DMFa i w następnym roku myślę, że transfery skupią się już wyłącznie na skrzydłach i LO a reszta będzie zależeć od tego jak wejdą do drużyny nowi.
» 13 sierpnia 2024, 12:53 #327
pbskarpy: Casemiro wraca do formy? Mocne słowa na tym etapie sezonu. ;)
» 13 sierpnia 2024, 13:01 #326
vieeeri: Casemiro będzie dla nas wybawieniem jeżeli w tym sezonie będzie zmiennikiem dla Ugarte. We dwóch zabetonują środek, gdyby trzeba było utrzymać wynik. Case da radę gdy w trzeba będzie wejść w doliczonym i strzelić coś z główki bądź po prostu zmienić na 20-30min. podmęczonego Ugarte. W takiej roli bym go widział w tym sezonie. Natomiast jeżeli ma być podstawowym ŚPD to agent ETH może mieć pracowitą zimę.
» 13 sierpnia 2024, 13:10 #325
brazylianwisnia: W pomocy nie ma tragedii? Trochę inaczej to jednak widze. mam nadzieję, że kupimy 6 a w przyszłym roku pójdziemy za ciosem kupując jeszcze jedna 6 i 8 tak aby McT, Eriksen i Casemiro mogli iść w świat. Na skrzydłach z drugiej strony mam wrażenie, że nie jest tak źle. Garnacho i Amad coś tam pograją. Jest jeszcze Rashford i liczę na to, że Zirkzee też tam czasem pogra. Za rok jeden dobry PS a reszta zależna od ewentualnego transferu Markusa.
Podsumowując za rok widziałbym u nas:
-lewonozny SO, LO, 6ka, 8ka i PS. Za rok uzupełnić tych co nie wypala w międzyczasie.
» 13 sierpnia 2024, 14:15 #324
Kamil1343: W Pomocy nie ma tragedii? Nie no bez żartów xD. Mamy tylko 4 pomocników. Casemiro który nie wiadomo jak będzie wyglądał, Mainoo, który potrzebuje szybszej 6 obok siebie, bo inaczej jesteśmy żółwim środkiem i zostawiamy dziury, Bruno, jako jedyna opcje ofensywną i zadaniowcem Scottem, który pewnie odejdzie. Jak ktoś liczy Mounta i Eriksena do środka pola to niezły z niego kawalarz xD
» 13 sierpnia 2024, 15:41 #323
Fafky19: Spodziewałem się już oficjalki już, a tu nic
» 13 sierpnia 2024, 12:46 #322
skylark11: Wieczorem pewnie będzie
» 13 sierpnia 2024, 13:02 #321
Queue13: W sumie to bez znaczenia czy dziś czy jutro jak już podobno trenują z zespołem
» 13 sierpnia 2024, 13:38 #320
b3frees: A jakby... Gallagher?
» 13 sierpnia 2024, 12:44 #319
vieeeri: Już nabraliśmy się na Mounta w zeszłe okienko. Dajmy mu zaznać hiszpańskiego słońca w Atletico
» 13 sierpnia 2024, 13:12 #318
mycka86: My potrzebujemy DM na wczoraj. On nim nie jest.
» 13 sierpnia 2024, 13:52 #317
b3frees: vieeeri, zupełnie przestrzelone porównanie.

Potrzebujemy również zastępstwa dla Eriksena. ;) Gallagher to jednak pracuś.
» 13 sierpnia 2024, 13:56 #316
LeoPepsi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 12:22

Liverpool przzypomina mi united z przelomu 12/13 i 13/14, nowy trener, ale stara kadra, zero transferow. Konferencje na ktorych trener mowi, ze nie potrzebuje nowych transferow troche mnie smieszy, ich kibice moze w to uwierza, ale dla kibicow z takim doswiadczeniem jak my moze to troche rozbawic, starzejący sie kręgosłup druzyny, Salah 32 lata Van Dijk 33 brak klasowej DM, nastepne sezony beda dla nich ciezkie, nie wierze, ze ich trener bedzie cudotwórcą i da rade walczyc o top 4. nie zeby bylo mi przykro XD,ot tak po prostu moje przemyslenia
» 13 sierpnia 2024, 12:21 #315
Litosci: Ale w Liverpoolu jest jakiś pion sportowy
» 13 sierpnia 2024, 12:30 #314
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 12:33

Beda jaja jak z nowym trenerem, starzejacym sie kregoslupem i wydanymi 0 funtami skoncza sezon przed ETH ktory wydal juz pol miliarda
» 13 sierpnia 2024, 12:33 #313
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 12:36

Świetny pion sportowy który po zdobyciu Mistrzostwa Anglii nie wzmocnił drużyny nikim kto by ich wyniósł poziom wyżej,w tym momencie Liverpoolowi odjechało i City i Arsenal,wielu kibiców jest rozczarowanych postawą zarządu,nie dziwią się odejściu Kloppa,boją się meczu w 3 kolejce na Old Trafford,i modlą się żeby "stara gwardia" ujechała chociaż na 4 miejscu
» 13 sierpnia 2024, 12:34 #312
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 12:40

A ja tak to skomentuję. My nie martwmy się o innych tylko o siebie. Żeby nie było zdziwienia xD
» 13 sierpnia 2024, 12:38 #311
LeoPepsi: @litosci
moze pion sportowy maja, ale co on da jezeli wlascicielem jest żymianin, dla ktorego poziom sportowy nie jest najwazniejszy. ciekawe jak to bedzie w nastepnych okienkach wygladac, czy beda potrafili zabulic za jakiegos swietnego grajka, czy znowu beda lepic bat z g...na, tak jak to robil Klopp przez cala kariere tam
» 13 sierpnia 2024, 13:04 #310
sztejner: Poza tematem United :
Franciszek Smuda walczy z nowotworem krwi. Prognozy lekarzy nie są optymistyczne, a stan byłego selekcjonera jest określany jako krytyczny

Trzymaj się Franz !
» 13 sierpnia 2024, 12:07 #309
skylark11: Co myślicie o Conorze Gallagherze ? Ja szczerze widziałem go w akcji tylko kilka razy
» 13 sierpnia 2024, 11:50 #308
vieeeri: Myślałem o Gallagherze jako kimś do rywalizacji z Mainoo, ale Atletico finalnie ogarnie ten transfer predzej czy pozniej, wiec szkoda sił na rozpatrywanie tego transferu. Ten pociąg już odjechał i może lepiej.
» 13 sierpnia 2024, 12:45 #307
cockatrice: Kurde jak dobrze że te wszystkie sprawy tunelowo-nowostadionowo-pozapiłkarskie nie wbiły się na pierwszy plan podejmowanych decyzji. Jak dobrze że oni biorąc się za ten klub rozumieli że jak nie będzie dobrej piłki to tego balonika w nieskończoność dmuchać nie będzie się dało!
Myślicie że to koniec transferów w tym okienku ?
Mnie gęsią skórka podpowiada że chyba nie :D
» 13 sierpnia 2024, 11:21 #306
Frosty: Podobno po podpisaniu transferu/wypożyczenia z opcją wykupu nowego SPD klub chce ruszyć po jeszcze 2 zawodników. Przypomina mi to ruchy Chelsea ale bardziej przemyślane bo tamci to biorą wszystko co utalentowane i prosto kopie piłkę i to w hurcie a u nas widać że jest to lekko lepiej zarządzane. Trzymam kciuki żeby PSG pokusiło się na Sancho
» 13 sierpnia 2024, 10:58 #305
Biniek: To, czy te ruchy są przemyślane, dopiero się okaże.
Przy każdym z naszych nowych nabytków, są duże znaki zapytania. Mogą odpalić, mogą równie dobrze być kolejnym Antonym.

Jedyna, widoczna zmiana na plus w tym okienku to niska cena i szybkie dopinanie transferów.
Niestety jakość nabytków nie jest taka oczywista.
» 13 sierpnia 2024, 11:17 #304
Frosty: No zgadzam się że przyszłość pokaże, z drugiej strony Zirkzee za 42 na raty mniej boli w razie nie wypału niż nasz Antoni za walizkę kasy więc to na plus dla nowego zarządu
» 13 sierpnia 2024, 11:20 #303
Biniek: No tak, dlatego to jest zdecydowanie na plus. Tylko właśnie jakość sportowa tych transferów jest zagadką, bo nie oszukujemy się, ale to nie są jakieś gorące nazwiska.
» 13 sierpnia 2024, 11:24 #302
brazylianwisnia: U nas gorące nazwiska się nie sprawdzaja. Do tego Ci z topu nie mają powodu tu przyjsć. Plus taki, że każdego z graczy kupionych w to lato łatwo będzie sprzedać dalej.
» 13 sierpnia 2024, 11:57 #301
ReDevil07: Chyba wielu z was nie wie jak wyglądała struktura płatności w przypadku Antonego. Płatne z góry było 50mln co oczywiście i tak jest dużo kwotą, a reszta czyli 35mln było w bonusach i to bardzo ciężkich do zdobycia. Zawarte w tych bonusach było np. wygranie złotej piłki co w jego przypadku nie jest osiągalne. Każdy krytykuje cenę ale też warto się zagłębić jak ta transkacja naprawdę wyglądała
» 13 sierpnia 2024, 12:07 #300
Biniek: Antony powinien kosztować 30-35 maks, więc tu nie ma co bronić tego transferu.

Brazylia to nie jest prawdą, że u nas gorące nazwiska się nie sprawdzają.
Nie wypalił Sancho, chociaż ten sezon to pokaże, nie wypalił Pogba, chociaż miał swój je sezony... Kilka gwiazdek typu Mikhitarian, czy VDB, wypalony Alexis...
» 13 sierpnia 2024, 12:19 #299
DjTED: Przemyslane. "MU nie bedzie grało jak Ajax" po czym sciagamy zawodnikow Ajaxu :D
» 13 sierpnia 2024, 12:26 #298
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 12:34

No nie bo sercem drużyny będzie Nowy DM, Mainoo, Bruno, Garnacho, Hojlund a wiekszośc graczy Ajaxu u nas to obrońcy , na razie na Martineza nie narzekamy a Antony to błąd układanki ( trochę mi go szkoda fajnie jakby zaczął grać ) więc United nie będzie grać jak Ajax
» 13 sierpnia 2024, 12:33 #297
brazylianwisnia: Jak nie jest prawdą? Falcao, Di Maria, Sanchez, Pogba, Varane, Casemiro, Lukaku, Maguire, Ronaldo(powrót), Sancho , Mount. Każdy z nich to gwiazda/zawodnik sezonu w swojej drużynie/drużyna sezonu ligii. Każdy zawiódł oczekiwania i często był też dużym obciążeniem finansowym. Sprawdził się natomiast Bruno, Garnacho, Dalot, Martinez. Mniej znani, mniejsze koszta i nieoczywiste wyboru. Ci dwaj ostatni pewnie z małą kontrowersja ale Dalot np kosztował nie tak dużo a każdy z 3 managerów go cenił i wystawiał.
» 13 sierpnia 2024, 12:44 #296
Biniek: Lukaku był spoko napastnikiem, na pewno nie był niewypałem, tak samo Di Maria.
Mount był gorącym nazwiskiem chyba tylko dla Ten Haga. Tak samo, uznać 37 letniego Ronaldo za gorące nazwisko można jedynie w kategorii marketingu, bo sportowo to Johnny Evans.
Maguire gorącym nazwiski m? Dla kogo? Drogi był, ale także tyle.
Casemiro i Varane, kolejna dawka oldbojów.
To są znane nazwiska, ale to nie znaczy że gorące.
» 13 sierpnia 2024, 13:17 #295
Seszele: Biniek, myślę, że to kwestia interpretacji.
Nazwisko głośne, a gorące. Dla mnie na przykład to jest jedno i to samo.
Bardziej rozpatrywałbym różnicę na zasadzie: głośny transfer doświadczonego gracza bądź głośny transfer dobrze zapowiadającego się gracza. W pierwszej kategorii mamy m.in. Casemiro, w drugiej zaś m.in. Yoro.

Ciekawi mnie jak Ty rozumiesz pojęcie: gorący? To znaczy, że kto miałby dołączyć, aby mógł być to dla Ciebie gorący transfer?
» 13 sierpnia 2024, 13:59 #294
brazylianwisnia: Maguire w Leicester był uważany za absolutny top i przeszedł za duża kasę więc z pewnością nie był to transfer mały. Wszyscy z wymienionych przeze mnie nie spełnili oczekiwań na miarę marki i kosztów jakie z nimi się wiązały. Po Lukaku oczekiwało się, że będzie walił 25 goli w sezonie a ADM będzie rozrywał obrony rywali przez lata..
» 13 sierpnia 2024, 14:19 #293
Biniek: Seszele, dla mnie gorące nazwisko to był Di Maria, czy Pogba, którzy przychodzili do nas w swoim prime.
Pozostali to albo wielkie nazwiska na ostatniej prostej kariery, albo sztucznie pompowane gwiazdki typu Mount, czy Maguire, którego największym osiągnięciem było osiągnięcie zwariowanej ceny kontraktu.
Gorącym nazwiskiem byłby Viktor Osimhen, ale gorącym nazwiskiem nie był Hojlund, mimo ceny jak za gorące nazwisko.
» 13 sierpnia 2024, 15:17 #292
Damianinho1989: Coraz więcej jest plotek o tym Berge. Ktoś może oglądał mecze Burnley / sprawdzał jego staty. Interesuje mnie czy to rzeczywiście będzie wartość dodana na pozycji nr 6 i solidny zmiennik Case.
» 13 sierpnia 2024, 10:28 #291
Pyra: Taki trochę bardziej techniczny Tominay.
» 13 sierpnia 2024, 10:54 #290
Frosty: Czemu Berge nie został powołany do kadry na wczorajszy mecz? Wie ktoś coś ?
» 13 sierpnia 2024, 10:56 #289
Damianinho1989: McTomek umie tylko biegać i coś tam strzeli. Pytam bardziej o to czy potrafi dobrze grac na pozycji 6 (odbiór) i coś rozegrać.
» 13 sierpnia 2024, 11:07 #288
Syndicate: @cyprian

60 mln za chłopaka z rocznym kontraktem to są "twarde negocjacje"? Czy raczej zachcianka? Zagrywka PR-owa?

Ja wielkich zmian nie dostrzegam.
» 13 sierpnia 2024, 10:27 #287
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 10:55

Yoro był od roku łączony z Realem, Miał zaproszenie na finał LM w loży Realu, czym mogliśmy rywalizować z Realem który wygrywa wszystko i gwarantuje puchary ? Kasa i perspektywa projektu sportowego tyle nam zostało. Wolałbyś Jarrada za 75 baniek plus dodatki + Ferguson za którego mewy chciały 100 baniek i nadal mieć łatkę frajerów na rynku transferowym ? Jak można nie dostrzegać zmian w transferach między tym okienkiem a ostatnimi ? za 175 baniek to nowy zarząd kupi 5 piłkarzy i to z doświadczeniem Europejskim a nie 2 talenty
» 13 sierpnia 2024, 10:53 #286
brazylianwisnia: Mówienie takich rzeczy w kontekscie Yoto to absurdalne niezrozumienie realiów tego transferu. Rok kontraktu nie ma tu nic do rzeczy bo dla nas nie był to rok a 7 lat. Gdybyśmy nie zaplacili tej sumy to miałby za rok 6 letni kontrakt w Realu.
» 13 sierpnia 2024, 11:59 #285
M4S73R: Zirkzee, De Ligt, Mazraoui = 102,5M
Antony = 95M
» 13 sierpnia 2024, 10:26 #284
GS8GS: To tylko pokazuje kto wcześniej negocjował transfery i dlaczego nie robi się tego na koniec okna transferowego. Jak mnie pamięć nie mylę Antony został kupiony na sam koniec gdzie Ajax nie miał czasu na sprowadzenie czy negocjowanie z kilkoma zawodnikami na tą pozycję.
» 13 sierpnia 2024, 10:51 #283
Pyra: Ajax na początku okienka chciał 60M, czyli płacisz tyle i jutro masz Antonego. Myślę, że jakby obecny zarząd go negocjował to byłby na początku lipca za ok. 50M.
» 13 sierpnia 2024, 10:55 #282
MikiManUtd2004: Jak myślicie, o której De Ligt i Mazraoui zostaną dzisiaj zaprezentowani??
» 13 sierpnia 2024, 10:23 #281
pbskarpy: o 21:37
» 13 sierpnia 2024, 10:41 #280
cockatrice: Chrystepanie ;)
» 13 sierpnia 2024, 11:15 #279
tygrys26: Ja to się zastanawiam nad pewna rzeczą, a w sumie to osoba.
Jako kogo wy widzicie McToninaya w drużynie? Bo dla mnie chlop jest do odpalenia za 15mln. Nie róbmy z niego nie wiadomo jakiego zawodnika bo strzelił kilka bramek. Jest drewniany (co pokazał nawet w ostatnim meczu) inteligencją boiskowa nie grzeszy, rozgrywa slabo, broni tez slabo. Rok kontraktu średniak i skąd wycena 30mln? Przelduzymy kontrakt z nim i bedzie chlop siedział już do końca kariery i nas doił z kasy.
Za chłopem totalnie nic czysto piłkarsko nie przemawia
» 13 sierpnia 2024, 10:13 #278
pbskarpy: A strzelanie bramek to są jakieś ekonomiczne umiejętności?
» 13 sierpnia 2024, 10:42 #277
BinioBill: @tygrys26: dziękuję ci za twój wpis. Dzięki niemu zrozumiałem dlaczego pozostawiono Ten Haga. Skoro mamy tak durnych kibiców jak ty, to nie zasługujemy na lepszego trenera. To oczywiste.
» 13 sierpnia 2024, 10:53 #276
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 11:20

Ja go widzę jedynie jako fałszywa 9. 3 napastnik w kadrze, za Hojlundem i Zirkzee. Wystawianie go w środku pola robi z nas drużynę z Championship i powoduje, że przeciwnik bez problemu oddaje co mecz 20-30 strzałów na naszą bramkę.

Ewentualnie jako ofensywny pomocnik, gdy Bruno musi odpocząć a Mount jest kontuzjowany.
» 13 sierpnia 2024, 11:20 #275
MANmanyUTD: Zerkając troszkę na sytuację Arsenalu, to myślicie że jeżeli Arteta nadal nie będzie nic wygrywał to zachowa posadę? Oczywiście trzymają się czołówki na różnych frontach ale jednak brakuje tej kropki nad "i". Pytanie czy szefostwo Arsenalu będzie to akceptowało w dłuższej perspektywie. To jest oczywiście temat rzeka :D Dobrze wygladający klub, ładnie grający na wszystkich frontach liczący się w walce o tytuł do końca, ale nie potrafiący dojechać do mety. Jednych taka postawa satysfakcjonuje, inni troszkę nie rozumieją czemu się tak dzieje co potrafi irytować. Oczywiście nie można Artecie odebrać pracy jaką wykonał z tym klubem, ale może w końcu pojawić się to (nie)zasadne pytanie czy jednak jest to odpowiedni trener skoro ciężko mu coś definitywnie wygrać.
Oczywiście wszystko co piszę łatwo wyląduje w koszu jak zaczną dokładać trofea, ale jak na razie temat wydaje mi się nadal otwarty i dosyć interesujący.
» 13 sierpnia 2024, 09:46 #274
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 10:16

Moim zdaniem zachowa,na dzień dzisiejszy stworzył mocną,konkurencyjną drużynę,w dodatku cieszy się pełnym wsparciem zarządu i -przynajmniej na ten moment - kibiców,chociaż z drugiej strony przejął Arsenal w grudniu 2019 roku gdzie na koniec wygrał FA Cup,ale w pełnych sezonach dorzucił dwukrotnie Tarczę Wspólnoty - my po takich zdobyczach bylibyśmy zażenowani,ale Arteta dokłada coś czego u nas nie zrobił Ole,Jose,Erik,Louis czy David - progress w samej lidze,niwelowanie straty punktowej do lidera,a nie jej powiększanie - kanonierzy mimo braku trofeów patrzą na przyszłość która mieni się w kolorowych barwach,my pomimo zdobywania trofeów mamy dużą większą zagwostkę czy to jest coś czego chcemy

podsumowując : Czy Arteta zostanie zwolniony z powodu braku dokładania czegoś ważniejszego ? wątpię,ale jak to w piłce nożnej bywa,dzisiaj kibice Arsenalu są cierpliwi,ale na koniec sezonu nie muszą tacy być w razie niepowodzeń drużyny
» 13 sierpnia 2024, 10:13 #273
Rabona: trofea przyjdą prędzej czy później, nie da się nie zauważyć pracy jaką wykonał, czy nam się podoba czy nie to Arsenal jest jednym z głównych faworytów do każdego pucharu w Anglii i poza Anglią. tak samo jak śmiechy z Kane i jego klątwy, którą znając życie zakończy zdobywając w tym sezonie z Bayernem 2/3 puchary
» 13 sierpnia 2024, 10:14 #272
Biniek: Arteta wyniósł Arsenal na poziom, na jakim nie byli od lat i tu myślę, że sukcesy to kwestia czasu.
Mają swój styl, mają solidna drużynę. Trochę kosmetyki i mogą przejąć pałeczkę po City, jak odejdzie Guardiola.
» 13 sierpnia 2024, 10:31 #271
mycka86: W Arsenalu przez dekadę akceptowali walkę o 4 miejsce, jako główny cel na sezon. Więc tym bardziej akceptują obecną sytuację gdzie są o 1 poziom wyżej.
» 13 sierpnia 2024, 11:23 #270
DjTED: Moze sam bedzie chcial odejsc jak nic nie zdobedzie znowu
» 13 sierpnia 2024, 12:30 #269
Widmo: Pep wiecznie w City nie będzie więc poczekają na jego odejście i dopiero wtedy będą oceniać pracę Artety
» 13 sierpnia 2024, 12:33 #268
Rabona: ciekawe jak się zaprezentuje West Ham w tym sezonie, zrobili bardzo ciekawe transfery, dużo wzmocnień do pierwszego składu i sama filozofia też się zmieni za sprawą nowego menadżera
» 13 sierpnia 2024, 09:32 #267
IntruZ9: Awb w united - sprzedać nie ten poziom

Awb w west ham - ciekawy transfer


Tzn wiem co masz na myśli,bo przyszedł też todibo itd
Ja uważam że ciężko będzie im powtórzyć ten poprzedni sezon
» 13 sierpnia 2024, 09:53 #266
tygrys26: Zależy o co klub walczy. Tak naprawdę jak dla nas z 8 miejsca to AWB to świetny obrońca. Tak samo jest dla West Hamu.
Ale jeżeli chcemy wrócić do czolwki Europejskiej to właśnie takich średniaków jak aWB czy McTominay musimy się pozbywać
» 13 sierpnia 2024, 09:58 #265
wider: nie za bardzo obecnie śledzę poczynania transferowe innych zespołów więc zapytam
Jakie ciekawe transfery zrobił WHU ?
» 13 sierpnia 2024, 10:00 #264
Rabona: akurat o Bissace najmniej pomyślałem, ale poza AWB i Todibo, między innymi Fullkrug, Kilman i Summerville
dla nich to świetne wzmocnienia a kadra już wcześniej była dobra
» 13 sierpnia 2024, 10:08 #263
Frosty: Todibo(podobno wypożyczenie) - top obrońca my go chcieliśmy i Juventus, Kilman - dobry obrońca marnował potencjał w Wolves, Fullkrug doświadczony napastnik z dobrym sezonem w BVB i dobrym Euro, Summerville- młody kreatywny skrzydłowy do rozwoju z dużym potencjałem. W dodatku transfery w dobrych pieniądzach robione
» 13 sierpnia 2024, 10:09 #262
cyprian: Przyznaję że trochę sceptycznie podchodziłem do transferu De Ligta, ale teraz się cieszę. Przede wszystkim dlatego, że przyszedł wcześniej Yoro, który mam nadzieję szybko wyrośnie na topowego obrońcę na świecie. Poza tym kwota transferu i sposób płatności, jest bardzo satysfakcjonująca. W końcu twarde negocjacje, po których wyszło na nasze. A jednak się da, kto by przypuszczał... Ciężko byłoby kupić kogoś lepszego w naszej sytuacji finansowej. Liczyłem na 2 transfery do środka obrony i muszę przyznać, że nie spodziewałem się aż takich wzmocnień w jednym okienku. Oczywiście boisko wszystko zweryfikuje, ale ja jestem bardzo zadowolony.


Nie mam natomiast pojęcia czego spodziewać się po Mazraoui. Oglądałem jego parę występów za czasów gry w Ajaxie i wyglądał bardzo dobrze, jak większość drużyny wówczas... Nie śledziłem jego dalszej kariery, ale chyba nie ułożyła się zbyt dobrze. Chłopak jest chyba dość wszechstronny, więc spodziewam się, że może być szykowany do gry za Shaw'a, bo nie oszukujmy się, to jest kwestia czasu zanim Luke złapie kolejną kontuzję. Na pewno kwota transferu jest dobra, bo w dzisiejszych czasach za takie pieniądze ciężko nawet porządnego rezerwowego kupić. No i na pewno jest to lepsze rozwiązanie, niż kolejne płatne wypożyczenia, z których nic nie mamy.

Ogólnie to okienko oceniam bardzo dobrze. Zaczęliśmy przebudowę drużyny od jednej konkretnej pozycji, czyli obrony, tak jak powinno się budować zespół, od tyłu. Kupujemy zawodników z perspektywą grania na wysokim poziomie przez co najmniej 5 lat. Jak dojdzie jeszcze jakiś konkretny defensywny pomocnik, to już będzie pełnia szczęścia (wymienić Ugarte za Sancho, to byłaby transakcja korzystna dla wszystkich stron). Może w końcu ktoś w tym klubie myśli i zna się na swojej robocie.
» 13 sierpnia 2024, 09:08 #261
Buuuumber: Yoro czołowy obrońca na świecie... Chłopie cię jeszcze po weekendzie trzyma ? Zobacz jak on wygląda . Mogę się z tobą założyć o co chcesz że w tym sezonie więcej będzie leżeć w łóżku niż grać bo go Połamią . A przychodzi drugi paralityk który w Bayernie sobie nie poradził. Nie mówię już o wyrzucie na PO na którego tak czekacie z utęsknieniem. I cieszycie się że AWB odchodzi a za niego przychodzi jeszcze gorszy
» 13 sierpnia 2024, 09:57 #260
Puchaty: Yoro ma dopiero 18 lat. Jak niby ma wyglądać? Gość pewnie jeszcze nie przestał rosnąć.
» 13 sierpnia 2024, 10:08 #259
miloszek5555: Buuuumber kolega napisał ma nadzieję, że Yoro wyrośnie na topowego obrońcę na świecie a nie ze juz jest. Także odstaw piguły i poczekaj jakiś czas będzie wiadomo który z was ma rację.
» 13 sierpnia 2024, 10:21 #258
szakurek: Tak z innej beczki. Macie jakąś ciekawą, darmowa (bądź nie droga) ligę FPL?
» 13 sierpnia 2024, 07:46 #257
Seszele: Też to czujecie? Ten zapach?
Dzieje się.

Miłego dnia!
» 13 sierpnia 2024, 07:30 #256
sztejner: Ja narazie czuje tylko zapach porannej kawy :D
Miłego dnia
» 13 sierpnia 2024, 07:53 #255
b3frees: Fabrizio Romano i David Ornstein potwierdzili, że Martin Zubimendi odrzucił propozycje Liverpoolu.

To tak w kwestii tego, że United mogło po niego ruszyć. Mogło, ale gość nie chce do Anglii.
» 13 sierpnia 2024, 05:29 #254
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 00:39

21 lat temu przyszedł do United pewien zawodnik za 8 mln który został legenda tej dyscypliny nie zapomnę słów kolegi po pierwszym jego meczu chyba z Newcastle to było


" Mówię Ci to będzie zawodnik absolutnie fenomenalny " resztą jest piękna historia
» 13 sierpnia 2024, 00:39 #253
SickRabbit: Kleberson?
» 13 sierpnia 2024, 01:10 #252
Queue13: Ale Bebe przyszedł do nas 14 lat temu :o
» 13 sierpnia 2024, 01:53 #251
KlejnotNilu: raczej za około 12 mln
» 13 sierpnia 2024, 03:03 #250
Bylak: A nie 19 mln?
» 13 sierpnia 2024, 08:09 #249
gorzky: 12mln funtów = 19mln euro w tamty czasie
» 13 sierpnia 2024, 10:55 #248
JakubekManU: Możecie mnie je... Wyzywać ale to ostatni sezon prawdy erika, kadre ma jaka chciał, tylko proszę nie piszcie że nie dostał wsparcia itp... Przypuszczam że jak do grudnia nie ogarnie stylu i zespołu to out, szkoda... Nie dał rady, dostał największe wsparcie ze wszystkich menagerow do tej pory...
» 13 sierpnia 2024, 00:32 #247
brazylianwisnia: No to raczej oczywiste, że kolejnej szansy nie dostanie i jak będzie miał w grudniu bilans bramkowy -1 to pewnie poleci.
» 13 sierpnia 2024, 00:37 #246
DevoMartinez: To chyba większość rozumie i wie, że to sezon prawdy i nikt nikogo za to je...chał nie będzie.
» 13 sierpnia 2024, 01:01 #245
wazzowski: ale ten hag już się sprawdził jako trener najlepiej ze wszystkich od czasów mourinho, wygrał dwa trofea, to nasze pierwsze trofea od czasów mou, w swoim pierwszym sezonie zajął 3 miejsce i zdobył puchar anglii, sezon później mimo plagi kontuzji jak nigdy i pomimo faktu, że podstawowy skład nie zagrał chyba ani razu, bo ciągle ktoś wypadał i powypadali najważniejsi piłkarze, przez co nie można było zbudować ciągłości a ławka też nie była zbyt szeroka - zdobył puchar ligi, pokonując najlepszą drużynę świata i wywalczył ligę europy, zważywszy na okoliczności - póki co dwa sezony na plus, a wy po jednym słabszym chcecie go zwalniać, ile trofeów wygral saf w swoich pierwszych dwóch sezonach? a klopp?
» 13 sierpnia 2024, 08:05 #244
sztejner: wazzowski
wszystko spoko ale zdobył 3 miejsce i puchar ligi,a potem Puchar Anglii (który częściowo przykrył żenadę sezonu) - zła kolejność

ile trofeów wygral saf w swoich pierwszych dwóch sezonach? a klopp?

Takie wynajdywanie nazwisk jest mało trafne,Tuchel w pół sezonu wygrał Ligę Mistrzów,a Guardiola przejmując Manchester City w sezonie 2016/2017,już w sezonie 2017/2018 wywalczył Mistrzostwo Anglii
» 13 sierpnia 2024, 08:44 #243
sztejner: P.S

dwa sezony na plus, a wy po jednym słabszym chcecie go zwalniać

to w końcu 2 sezony na plus,czy jeden dobry drugi słaby ??
» 13 sierpnia 2024, 08:55 #242
brazylianwisnia: jakie 2 sezony na plus? Premier League jest najważniejsza. Ważniejsza od pucharów krajowych, ważniejsza od LE i ważniejsza od LM. Jest też bardziej miarodajna. Nawet gdybyśmy przypadkowo wygrali wtedy LM to nic nie przykryje słabego sezonu ligowego bo 8 miejsce i żenująca ilość strzelonych bramek to słaby wynik. Karuzela jedzie dalej, tu i teraz ETH jest nasza najlepsza opcja i miejmy nadzieje, że to wyciągnie ale jak dalej będziemy trendować na 6-8 miejsce i kiepski bilans bramkowy to będzie trzeba czymś potrząsnąć..
» 13 sierpnia 2024, 09:41 #241
JakubekManU: Ok.. Jasne.. Widać styl... Widać wszystko.. Pogadamy za kilka tygodni..jak słyszę ze Erik wygrał puchar to leje..
» 17 sierpnia 2024, 16:28 #240
Luck: Według marci i as, saudyjczycy są skłonni złożyć ofertę za viniciusa jr w wysokości 400mln euro, plus jego pensja w wysokości 13 krotności jego aktualnego wynagrodzenia czyli 1 mld euro. Wierzycie w to ? Przecież to są absurdalne pieniądze.
» 13 sierpnia 2024, 00:22 #239
Braks: Tak naprawdę jeszcze pół składu do wymiany
» 13 sierpnia 2024, 00:19 #238
brazylianwisnia: To prawda, że jeszcze sporo ale jak na jedno okno i na miejsce jakie zajmujemy obecnie w futbolu to robione jest dużo a jeszcze nie jest koniec sierpnia.
» 13 sierpnia 2024, 00:38 #237
Bylak: Twk na prawdę z naszej obecnej kadry(przed transferami tego okienka) to tylko zostawiłbym Bruno, Garnacho, Mainoo, Diallo, Dalot i Martinez. Reszty bym się pozbył beż żalu, ale wiadomo to nie Fifa.
» 13 sierpnia 2024, 08:11 #236
brazylianwisnia: Malacia to wciąż dobry rezerwowy, który miał jeden poważny uraz. Zasługuje na szanse. Podoba mi się też gra Hojlunda i wierze, że chłopak zaskoczy. Zostawiłbym też Mounta na jeszcze jeden sezon. Do tego Gore, Amass, Collyer. Najbardziej kontrowersyjne jest pewnie to, że zostawiłbym także Onane. No i rezerwowych bramkarzy. Reszta out. Do tego mamy 4 nowe nabytki. Czyli 19 z 27. 2 letnie okienka i może być fajna kadra.
» 13 sierpnia 2024, 09:49 #235
Kilerek7: Manchester United have made an enquiry to the camp of Nottingham Forest midfielder Danilo. Forest are willing to negotiate at around £34m. #MUFC [@reporterfragoso
, @TNTSportsBR

Ktoś coś więcej o nim?
» 13 sierpnia 2024, 00:02 #234
Santaveir: Siemanko,

Pytanie odnośnie VIAPLAY. Kojarzycie czy w tym roku się coś przypadkiem nie zmieniło jeśli chodzi o pakiety w których jest transmitowana premier league ? Kiedyś było chyba w medium , a teraz jest w total ?
Co w przypadku ,gdy ktoś ma viaplay z pakietu canal + ?
» 12 sierpnia 2024, 23:25 #233
MikiManUtd2004: Ja mam Viaplay przez umowę z Canal+ i tam jest normalnie wszystko
» 12 sierpnia 2024, 23:52 #232
Bylak: Też mam viaplay z pakietu canal +, czyli pozostaje po "staremu"?
» 13 sierpnia 2024, 08:16 #231
RedRevolta: Jeśli do tych wszystkich obecnych transferów dojdzie jeszcze Ugarte to będe bardzo zadowolony, Berge nie będzie żadnym wzmocnieniem według mnie, sam transfer Marokańczyka mi trochę nie pasuje bo uważam, że za Wan Bissake to trochę taki transfer gdzie zamienił stryjek siekierkę na kijek ale może się mylę.
» 12 sierpnia 2024, 22:42 #230
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2024 00:09

Ja to traktuje jak rozwiązanie ekonomiczne gdzie AWB kończył się kontrakt i być może nie chciał być dalej rezerwowym w United więc klub wymienił go na młodszego gościa z dłuższym kontraktem i do tego zagra na obu stronach. Jak będzie z poziomem gry to się okaże.
» 13 sierpnia 2024, 00:09 #229
M4S73R: Mi tam się transfery De Ligta i Yoro podobają, oby tylko im zdrowie dopisało. Co do transferu Marokańczyka nie jestem za bardzo przekonany, ale kto wie może będzie przydatny tak jak kiedyś np John Oshea
» 12 sierpnia 2024, 22:35 #228
Syndicate: Nie pamiętam kto tam niżej produkował się na temat tego kogo kupić żeby grać tak albo tak.

Póki co transfery takie sobie. W stylu tego nowego United. Wszystko wskazuje na to, że Ten Hag nie do końca wie co chce i jak chce grać więc ściąga sobie piłkarzy, z którymi kiedyś współpracował w nadziei, że to "będzie grać".

Tymczasem dziadek Ferguson zapewne kupiłby tych młokosów z Evertonu (obrońca) i Brighton (Ferguson) i jechałby po swoje...
» 12 sierpnia 2024, 22:03 #227
Seszele: A ten dalej naiwnie myśli, że ten Hag ściąga sobie piłkarzy i nie wie co chce grać. I to wszystko przy aprobacie nowego zarządu.
Z pewnością na to pozwalają. Człowieku, doinformuj się. Zainteresuj się zmianami na górze, jaką funkcję pełni dyrektor sportowy, kim jest Ashworth, kim jest Berrada, po co oni w ogóle są. Klepiesz dla samego klepania. Ładnie piszesz, ale wiedzy brak.
» 12 sierpnia 2024, 22:09 #226
brazylianwisnia: Ręke bym sobie dał uciąć, że jak zamiast Yoro i De Ligta wydalibyśmy 80mln na Branthwaita to byłoby mnóstwo krzyków, że kupujemy Maguirea 2.0...
» 12 sierpnia 2024, 22:11 #225
UnitedWeStand: @Seszele
Na dobrą sprawę, to nikt nie wie co się aktualnie dzieje w tym klubie.

Faktem jest, że zarząd nie chciał Ten Haga i aktywnie szukał nowego trenera, a że nie udało się nikogo wyczarować, to zostawili Holendra. ETH sam to potwierdził.

Faktem też jest, że Ten Hag wymaga swojego udziału w każdej sferze związanej z zespołem i nie akceptował ograniczenia roli przy transferach. ETH sam o tym powiedział.

Jeżeli uważamy, że ETH nie jest jeszcze tak odklejony od rzeczywistości aby wymyślać sobie bezsensowne historyjki, to ciężko określić sytuację w United jako normalną i zobaczymy jak to się rozwinie w trakcie sezonu, bo wg plotek, to część zarządu jest za ETH, a część przeciwko co by się zgadzało z tym całym zamieszaniem.
» 12 sierpnia 2024, 23:06 #224
Frosty: Yoro topowy talent w europie podebrany Realowi Madryt, De Ligt solidny obrońca z doświadczeniem w LM w wieku 24 lat(transfer rozłożony na raty), Zirkzee kreatywny odmienny od Hojlunda typ napastnika umożliwiający nieprzewidywalność w atakach ( transfer rozłożony na raty) ocena użytkownika Devilpage : póki co transfery takie sobie xD no matko jedyna przecież my zrobiliśmy solidne transfery a jednak ani w Lidze Mistrzów nie gramy i narazie mamy opinie średniaka ligi to czego wy chcecie, juz jednego Anglika za 80 baniek na obronę kupiliśmy
» 12 sierpnia 2024, 23:06 #223
brazylianwisnia: Jak chcemy bawić się w wypowiedzi to ETH powiedział, że United stwierdziło, że ma najlepszego managera u siebie...
Ograniczanie transferów, ograniczeniem ale przecież Berrada i Ashworth by go zwolnili kosztem nawet Michniewicza gdyby to ogon miał merdać psem. On może mieć prawo weta czy coś ale na bank nie jest tak, że Holender wskazuje palcem a oni posłusznie kupują mu graczy.
» 13 sierpnia 2024, 00:14 #222
Michal10: Stary, oni nie wiedzą co to weto.
» 13 sierpnia 2024, 00:24 #221
dlabigt23: Moim zdaniem powinniśmy pozbyc się jeszcze Maguire'a i w te miejsce ściągnąć Hermoso. Myślę że to byłby dobry deal. Gość jest za darmo więc nie naciągnęli byśmy budżetu a przy okazji byśmy mieli doświadczonego obrońcę który bądź co bądź w Atletico rozegrał sporo meczy. Wtedy Obrona wyglądałaby już lepiej. A w grudniu podziękować jeszcze Evansowi i tyle. I oczywiście jakiś defensywny pomocnik to mus. Tak bym to widział.
» 12 sierpnia 2024, 21:21 #220
szmexy: Uważam że Lindelofa
» 12 sierpnia 2024, 21:22 #219
dlabigt23: A nawet ich obu na raz.
» 12 sierpnia 2024, 21:26 #218
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2024 21:51

Całej defensywy w jedno okienko nie przebudujemy, ale próbować warto :D

Lindelof za rok odejdzie za darmo, za Harrego za rok można jeszcze jakieś grosze wyciągnąć bo ma do 2025 z opcją przedłużenia o rok.
» 12 sierpnia 2024, 21:50 #217
brazylianwisnia: Pytanie czy zaryzykujemy to przedłużenie. Bo my przedluzymy a gość zostanie pobrać ostatni raz 10mln pensji..
» 12 sierpnia 2024, 22:12 #216
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2024 21:03

Panowie za chwię hit Championship Luton - Burnley i powiem wam że z chęcią zobaczyłbym u nas Odoberta. Naprawdę młody i ciekawy zawodnik. Dodatkowo Berge poza kadrą.
» 12 sierpnia 2024, 20:59 #215
Batigol222: Ogbene też jest dobry i jeszcze szybszy od Odoberta.
» 12 sierpnia 2024, 21:27 #214
trzyo: ale poszedł
» 12 sierpnia 2024, 21:42 #213
sauerlandevent7: Ogólnie transfery i okienko myśle że bardziej na plus bo pośrednio czyścimy szatnię a i patrząc na transfery 1 do 1 to wygląda to fajnie.

Varane - Yoro
Lindelof ?/ Maguire? / Kambwala - De Ligt
Wan Bissaka - Mazraoui
Van de Beek - ?
Martial - Zirkzee

Dziś gdybyśmy wymienili kogokolwiek z tej kadry na kogoś innego to nie tracimy na jakości , wyjątkiem jest Bruno - dobrze dziś ktoś w komentarzu napisał o Wan Bissace , to że on jest sprzedawany za 15 mln to jego faktyczna wartość , to że przyszedł za 50 to frajerstwo.

Sam fakt że patrzysz na nazwiska jak Onana , Maguire , Dalot , Lindelof , Malacia , Shaw , Casemiro , Mount , Rashford , Antony , Eriksen , Martinez , Sancho , McTominay to w każdej z czołowych lig znajdziesz dla nich lepsze zastępstwo i dlatego tutaj nie trudno poprawić jakościowo zespół , druga rzecz to pomysł na grę i wyciąganie z tych nazwisk co najlepsze.
» 12 sierpnia 2024, 20:30 #212
wrobel1992: Taa, kupiliśmy najbardziej perspektywicznego młodego PO w lidze za 50mln…cóż za frajerstwo to szok.
» 13 sierpnia 2024, 03:18 #211