Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Donny van de Beek wypożyczony z Manchesteru United

» 1 stycznia 2024, 12:42 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w Nowy Rok potwierdził pierwszą transakcję w zimowym oknie transferowym. Donny van de Beek został wypożyczony do Eintrachtu Frankfurt do końca sezonu 2023/2024.
Oficjalnie: Donny van de Beek wypożyczony z Manchesteru United
» Donny van de Beek pozostałą część sezonu 2023/2024 spędzi w Eintrachcie Frankfurt | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek odbuduje formę w Eintrachcie Frankfurt?
Manchester United i Eintracht Frankfurt już kilka tygodni temu dopełniły wszelkich formalności, jeśli chodzi o wypożyczenie Van de Beeka. Holender przeszedł testy medyczne, więc w pierwszym dniu zimowego okienka można było oficjalnie potwierdzić transakcję.

Van de Beek w Eintrachcie spróbuje odbudować swoją karierę i złapać więcej minut na boisku. W tym sezonie holenderski pomocnik zanotował tylko dwa występy w barwach Manchesteru United.

Media informują, że Eintracht w umowie z Manchesterem United zapewnił sobie możliwość wykupienia zawodnika po sezonie 2023/2024. Niemiecki klub będzie mógł zakontraktować piłkarza na stałe za 11 milionów euro plus ewentualne 3 miliony euro w formie bonusów.

Van de Beek jest piłkarzem Manchesteru United od 2020 roku. Do ekipy Czerwonych Diabłów trafił z Ajaxu Amsterdam i łącznie zanotował w zespole Czerwonych Diabłów 62 występy. Dla 26-latka to już drugie wypożyczenie w trakcie jego pobytu na Old Trafford. W 2022 roku przez pół roku reprezentował barwy Evertonu.

– Wszyscy w Manchesterze United życzą Donny’emu powodzenia we Frankfurcie w pozostałej części obecnego sezonu – napisał Manchester United na swojej stronie internetowej.




TAGI


« Poprzedni news
Atletico podpytuje Manchester United o cenę za Greenwooda
Następny news »
Kluczowy miesiąc dla przyszłości Jadona Sancho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (526)


pawelisto2: Fajna sprawa, na profilu Getafe udostępniono nagranie na którym trybuna kibiców Getafe skanduje nazwisko Greenwooda.

Niech chłopak sobie układa życie i cieszy się nim, wiele lat na tym padole jeszcze przed nim i szkoda, żeby do końca jechał na jakiejś głupocie, których arkanów chyba nigdy nie poznamy.
» 4 stycznia 2024, 11:58 #520
sztejner: Najważniejsze w tym wszystkim było śledztwo w wykonaniu United,które oczyściło Greenwooda z zarzutów,dodając że ten nie ma przyszłości w klubie
» 4 stycznia 2024, 12:00 #519
bylakw: Zobaczyłem sobie cały sezon 07/08. Ależ tam była siła ognia: Ronaldo, Rooney, Tevez, Nani, Saha, Giggs, Scholes. A teraz ? Takie padło.
» 4 stycznia 2024, 10:42 #518
Leh: Piękna była ta ekipa i mam poczucie, że Ferguson sprowadzając Berbatova trochę zaburzył dynamikę która była w tym zespole. Wydawało mi się wtedy że ta ekipa musi po prostu zdobyć kolejna LM. Inna sprawa że w kolejnych latach było też czuć brak van der Sara
» 4 stycznia 2024, 11:49 #517
kungfury: Moim zdaniem większy wpływ niż przyjście Berbatova miało wtedy odejście Carlosa Queiroza. Queiroz był ojcem sukcesu United w tamtym sezonie od strony taktycznej. Jestem pewien, że gdyby został, pokonalibyśmy Barcelonę w finale 2009 i stalibyśmy się pierwszym zespołem, który wygrał 2 LM z rzędu.
» 4 stycznia 2024, 12:05 #516
Pyra: Ja to poczułem ulgę jak Edwin w wieku 41l i fatalnym finale LM zawiesił buty na kołku. Był on wybitnym bramkarzem ale skończył karierę w idealnym momencie.
» 4 stycznia 2024, 12:06 #515
Leh: Pyra - tak, prawda, ale nie udało się Edwina zastąpić. David był młody i nie dał tej jakosci.
Ferguson był typem trenera który nie potrafił wygrać LM bez bramkarza z absolutnego topu topów. David nie był do 2013 (i uważam że nie był też później) aż tak wybitny jak Schmeichel czy van der Sar w 99 czy 08.
» 4 stycznia 2024, 12:10 #514
kungfury: Leh - ja jestem jednym z tych niewielu, którzy żałują, że w 2011 Fergie kupił De Geę a nie Neuera ;) Może wtedy, rzutem na taśmę, wpadłaby jeszcze jedna LM w 2013 na pożegnanie SAFa
» 4 stycznia 2024, 12:13 #513
Pyra: Nasz skład jechał na oparach i Alex odszedł w najgorszym możliwym momencie.
Evra, Vidić i Ferdinand kończyli kariery
Scholes wracał z emerytury
40 letni Giggs
a w ataku życiówka RVP pociągnęła nas jeszcze po jeden tytuł, na skrzydłach średniacy bo tak trzeba ich określić czyli Young + Valencia

Moyes nie umiał zrobić porządnych transferów na start i każdy kolejny trener musiał się użerać z kadrę poprzedników.
» 4 stycznia 2024, 12:14 #512
kungfury: Racja Pyra. Szkoda, że wtedy SAFowi nie udało się ściągnąć zawodników, których chciał. Modric poszedł do Realu, Hazard wybrał Chelsea. Wtedy ten nasz skład wyglądałby zupełnie inaczej. Można sobie pogdybać ;)
» 4 stycznia 2024, 12:20 #511
Pyra: Jeszcze chciał Lucasa Mourę
» 4 stycznia 2024, 12:35 #510
sztejner: Jak w sumie nigdy o niczym nie śnię,tak dziś mi się przyśniło że wygraliśmy FA Cup. Oby to był proroczy sen. Życzę nam tego ;)
» 4 stycznia 2024, 07:33 #509
Leh: Uwielbiam te rozgrywki i bardzo bym ten puchar chciał. W sumie na starcie wypadnie Arsenal albo Liverpool (obstawiam Arsenal). Można by powalczyć - tylko musielibyśmy coś grać.... :)
» 4 stycznia 2024, 08:27 #508
Biniek: Nikt z pierwszego składu nie powinien grać w tych pucharach, może wtedy coś zdziałamy:)
» 4 stycznia 2024, 08:32 #507
Paruwa12ipol: ,,Sir Jim Ratcliffe wstrzymał wypłaty dywidendy w Manchesterze United (...) Z doniesień portalu Football Insider wynika, że Ratcliffe'a zdecydował się wstrzymać wypłaty dywidendy aż na 3 następne lata. To oznacza, że rodzina Glazerów, która wciąż pozostaje współwłaścicielami Manchesteru United, nie będzie mogła wyprowadzać z klubu potężnych kwot na prywatny rachunek bankowy. W przeszłości amerykańska rodzina z tytułu dywidendy zarobiła aż 122 miliony funtów."
Serwis Goal . pl
» 4 stycznia 2024, 07:15 #506
JackDav: No niebywale, że ktoś miał czelność czerpać korzyści finansowe z własnego klubu, kto to widział, przecież nie od dziś wiadomo, że kluby się nabywa dla idei, a nie dla zysku...
» 4 stycznia 2024, 11:52 #505
Rabona: Nie wyobrażam sobie, żeby Turek nie dostał szansy z Wigan, przecież nie ma i nie będzie w tym sezonie lepszej okazji żeby to zrobić. W innym przypadku zaczął bym się już pakować na jego miejscu.
» 4 stycznia 2024, 00:42 #504
kleks: Pakować to się może trener który nie się co to rotacja
» 4 stycznia 2024, 05:35 #503
decykos: To samo jest z Antonym, boi się coś pokombinować na skrzydle bo jeszcze wyjdzie, że np taki Pellistri w rytmie meczowym potrafi więcej dać niż Antoniusz z faweli za 95mln. Co wtedy? Jak on będzie wyglądał w naszych oczach? To samo jest z Onaną, boi się, że turek może okazać się na prawdę dobry golkiperem i wtedy będzie miał ciężki orzech do zgryzienia.
» 4 stycznia 2024, 09:43 #502
Dutek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 22:42

Trener nie negocjuje cen zawodników? Ok zgadzam się.

Ale trener decyduje JAKICH zawodnikow kupujemy.

Zdaje się że to ETH chciał Antonego, Onane i rozbić bank za Mounta gościa z końcem kontraktu xD

Z niektórych komentarzy wynika że ETH nic nie może, o niczym nie wie i w ogóle jest taki biedny że musi tu być
» 3 stycznia 2024, 22:42 #501
dawid262262: Tak wlasnie
» 3 stycznia 2024, 22:51 #500
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 23:05

Biedny, że musisz to oglądać śmieszny trollu.

Z niektórych komentarzy wynika że ETH odpowiada za wszystko, włącznie ze sprzedażą w sklepiku klubowym.
» 3 stycznia 2024, 23:03 #499
Dutek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2024 02:02

Daje jeszcze max 2 miechy takiej gry i właśnie tym się zajmie
» 4 stycznia 2024, 02:02 #498
b3frees: Paul Mitchell is "close" to joining Manchester United and has already identified his first transfer target in Valencia midfielder, Javi Guerra #MUFC
» 3 stycznia 2024, 22:35 #497
Paruwa12ipol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2024 00:03

Czy ja wiem czy to taki dobry ruch, gość jest w 10,2% najgorszych zawodników na jego pozycji jeśli chodzi o % udanych podań i ma jedną xA na 17 meczy w la liga. Liczby robi co prawda lepsze niż nasi chłopcy (poza McTomkiem XD) ale trzeba pamiętać że gra z zespołami typu Cadiz, Granada, słaba Barcelona i pare razy z Atletico Realem i Gironą, a jakby przeszedł do nas grałby co tydzień z zespołami na poziomie hiszpańskiego top 5-7, więc wątpię że udałoby mu się zachować forme po transferze
» 4 stycznia 2024, 00:00 #496
jayjay2: w % udanych podań nie byłoby nic złego, gdyby zagrywał trudne piłki, jak chociażby Bruno, który ma celność podań 71.7%, ale wykonuje aż 9.32 progresywnych podań na mecz.

Javi Guerra wykonuje tylko 3.08 progresywnych podań na mecz - jeden z gorszych wyników w La Liga wśród środkowych pomocników. Więc chłopak ma problem z celnym podaniem do najbliższego i do boku. Jego statystyki w defensywie też nie robią żadnego wrażenia, odbiory i przechwyty grubo poniżej średniej ligowej.
» 4 stycznia 2024, 11:19 #495
b3frees: Arsenal złożył do PGMOL (organizacja zrzeszająca brytyjskich sędziów) skargę na to, że Bukayo Saka jest zbyt często brutalnie faulowany przez rywali.

XDDDDD

Co za dzbany
» 3 stycznia 2024, 22:18 #494
Seszele: No Arsenal słabo ostatnio. Co niektórzy się zachwycali i pisali, że już mistrza mają w kieszeni, a tymczasem gubią punkty. Próbują wywrzeć presję na sędziów, aby rywalie po byle dotknięciu Saki oglądali kartoniki. Szukają rozwiązań, aby jeszcze się liczyć w tej walce, ale to już tylko pozory. Arsenal obecnie jest 4, czyli dokładnie tam, gdzie powinni być.
» 4 stycznia 2024, 06:05 #493
Paps: Nikt czegoś takiego nie pisał,że Arsenal ma mistrza w kieszeni.A co do stylu to tak,grają lepiej od nas i ograli nas u siebie.Maja nieco słabsze dni,ale to o niebo lepiej zbudowana drużyna od nas.A co do Saki to może jest to ciut śmieszne,ale chociaż wstawiają się za swoimi.Natomiast u nas oddaje się zawodników,żeby pijar był piękny.
» 4 stycznia 2024, 06:50 #492
jackbam: Paps, ano pisali. Ale przy okazji wypisywali inne bzdury, za co dostali banany
» 4 stycznia 2024, 09:08 #491
Paps: No był tu jeden troll z k.com i oczywiście "niektórzy pisali".Nikt o zdrowych zmysłach nie koronuje Arsenal na mistrza po kilkunastu kolejkach,a już na pewno nie kibic United.Natomiast można docenić pracę Artety,są nad nami kolejny sezon i nic w tym złego by im to przyznać.
» 4 stycznia 2024, 10:23 #490
wider: nie rozumiem śmiania się z tego że ars4nal jest na 4 miejscu skoro mają tylko 5pkt straty do lidera natomiast my mamy 14pkt straty do lidera a do arsenalu 9
» 4 stycznia 2024, 11:46 #489
Seszele: wider - niby nie rozumiesz, ale podświadomie sam tak uważasz. Zwróć uwagę jak napisałeś ars4enal. Nie dość, że z małej, to jeszcze czwóreczka się tam nawinęła. Przypadek? Wątpię. To ja już mam więcej szacunku do nich pisząc nazwę klubu z wielkiej litery, a że pisane jest im czwarte miejsce? Ano, na to już nie mam wpływu. Pozdro.
» 4 stycznia 2024, 23:29 #488
sauerlandevent7: Wielki kibic United właśnie prowadzi w Darcie , podobno dostał już wiadomosci od Luka Shaw'a , RIo i Gary'ego .
» 3 stycznia 2024, 22:06 #487
kamilpe: Swoją drogą Litter nie wygląda na 16 lat :D
» 3 stycznia 2024, 22:17 #486
b3frees: Oglądanie United nie jest stresujące. Littler 16 lat. ;)
» 3 stycznia 2024, 22:17 #485
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 22:24

e tam , najwazniejsze jest widowisko , polecam
» 3 stycznia 2024, 22:24 #484
b3frees: Szkoda młodego. z 4-2 na 4-7. Dobre spotkanie, przez Littlerem jeszcze dużo grania.
» 3 stycznia 2024, 23:02 #483
sauerlandevent7: No serio , świetna gra , gratulacje dla obu
» 3 stycznia 2024, 23:07 #482
b3frees: Według Fabrizio Romano Manchester United aktywuje przedłużenie kontraktu Aarona Wan-Bissaki do 2025 roku.
» 3 stycznia 2024, 21:00 #481
sisinho: Czyli nie chcą z nim gadać o mniejszą pensje (bo pewnie sie nie zgodzi) więc przedłużą z tą samą która jest obecnie.
» 3 stycznia 2024, 21:55 #480
spartan1: Ten cały Olise jest strasznie kontuzjogenny, właśnie złapał drugą kontuzję w krótkim odstępie czasu, dopiero co wrócił po pierwszej kontuzji( chyba 3 miesiące pauzował) a już złapał następną
» 3 stycznia 2024, 20:26 #479
skylark11: Oprócz tego ostatniego urazu jakoś dużo tych meczów nie opuścił
» 3 stycznia 2024, 20:34 #478
b3frees: Kogo kontuzjował?
» 3 stycznia 2024, 20:35 #477
toporny: Siebie.
» 3 stycznia 2024, 20:59 #476
Kilerek7: Coś tam Tweetki piszą o tym Olise i Edersonie, czy ktoś coś więcej o nich, bo tak nie śledzę gry Atalanty.
» 3 stycznia 2024, 19:40 #475
tygrys26: Jakim Edersonie?
» 3 stycznia 2024, 19:51 #474
Devil156PL: Ciekawostka na dziś trener nie negocjuje cen transferów. Może powiedzieć, że chce tego i tego zawodnika, a następnie odpowiednia osoba w zarządzie rozpoczyna negocjacje z klubem oraz z zawodnikiem. Trener w negocjacjach zazwyczaj nie uczestniczy. Jedynie w konkretnych przypadkach może zachęcać piłkarza do przyjścia ( zazwyczaj jak trener i zawodnik znają się np. z współpracy w innym klubie).
Także ETH nie jest winny, że zapłaciliśmy za Antonego 100 mln
OGS nie jest winny, że zapłaciliśmy 80 mln za Maguire
Mou nie jest winny, że zapłaciliśmy 60 mln za Freda

Ci trenerzy najprawdopodobniej chcieli tych zawodników i tu racja, ale nie oni ustalali za jaką cenę mają przyjść. To samo dotyczy wysokości kontraktów.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
» 3 stycznia 2024, 19:26 #473
sisinho: Ciekawostka. Trener chyba ma świadomość ile można wydać w danym oknie i może powiedzieć "pas - weźmy kogoś tańszego ale podobnie dobrego", czy jednak to nie eth miał ostatnie słowo jeśli chodzi o transfery?
» 3 stycznia 2024, 19:57 #472
Leh: Ostatniego słowa nie miał, miał prawo veta, tzn mógł powiedzieć "nie" gdy klub przychodził z propozycją jakiegoś zawodnika. To akurat standard.
I serio, trener nie jest od tego żeby śledzić rynek, tysiące zawodników, dziesiątki tysięcy godzin nagrań ich gry, itp. Ten model jest głupi, nieskuteczny, nie sprawdził się i szczęśliwie go zmieniamy
» 3 stycznia 2024, 20:05 #471
lukaszzasko: Fred był 100razy bardziej przydatny niż Onana, Antony i Mount razem wzięci
» 3 stycznia 2024, 20:27 #470
b3frees: lukaszzasko, Fred nigdy nie powinien tu trafić i był tragiczny. Krótka pamięć, oj krótka.
» 3 stycznia 2024, 20:36 #469
DjTED: I dlatego Maglajer jest teraz naszym najlepszym zawodnikiem.
» 3 stycznia 2024, 21:23 #468
UnitedWeStand: @Devil156PL
Pół żartem, pół serio, ciekawostka na dziś:
wg plotek, to negocjacje w imieniu Manchesteru United przeprowadzała agencja, w której zatrudniony jest syn Ten Haga, więc powiedzenie, że "trener negocjuje ceny transferów" nie jest aż tak dalekie od prawdy w tym przypadku.

Mamy 2024 rok i reportaże na w tv czy tam innym yt z różnych klubów przedstawiających budowę kadry. Są również książki napisane przez dyrektorów sportowych oraz wywiady z nimi. Gdy ktoś pisze, że trener kogoś kupuje albo negocjuje ceny, czy też powinien mieć prawo do zawetowania transferu, to wiadomo że ma zerowe pojęcie o tym jak to w ogóle wygląda w profesjonalnym klubie. Trener, to jest zawsze pierwszy do odstrzału i ma najmniej do gadania.

Natomiast żyjemy w takich fajnych czasach, że Manchester United reprezentuje największą patologię w zarządzaniu i można jedynie przewracać oczami gdy się widzi ponad miliard funtów wydane na transfery, z których nic nie wynika oraz trenera, który ma w kontrakcie zapisane, że ma decyzyjne słowo odnośnie zakupu oraz sprzedaży piłkarzy. Ładnie tych ekonomistów poodklejało w tym klubie.
» 3 stycznia 2024, 21:37 #467
Dutek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 19:21

To podobno Onana błaga a nie ETH.

Gość wie że jak opuści bramkę na dłużej to już do niej nie wróci bo kazdy go wygryzie. Wystarczy nie bać się piłki i umieć ją złapać
» 3 stycznia 2024, 19:20 #466
brazylianwisnia: Inny bramkarz przy tylu strzałach miałby puszczone więcej bramek. Główna winę ponosi pomoc i obrona za te 300+ strzałów. Patrząc na słaba skuteczność obrony DDG to bylibyśmy już na 10tym miejscu..
» 3 stycznia 2024, 19:44 #465
tygrys26: Hahahahahahahhahahahah
No tak tak bo Hiszpan nie ratował nam sezonów kilka lat temu xD
Robicie z tego Hiszpana nie wiadomo jak słabego bramkarza, a swego czasu był w TOP3 bramkarzy na świecie razem z Oblakiem i Courtuois.
Onana nawet nie wiem czy jest w top 10 na tą chwilę patrząc na grę itp.
» 3 stycznia 2024, 19:50 #464
sisinho: @wisnia

Uff, zapomniałem że ddg mial w obronie diasa, vvd, Walkera i militao i dlatego tak dobrze mu poszło, nie to co Onana ma tylko maguire, shawa, awb i dalota.
» 3 stycznia 2024, 20:00 #463
Leh: Mnie Onana zupełnie nie przekonuje. Uważam że nie daje pewności tej drużynie i że to jeden z jej głównych problemów. Problem częsty bo w dużych klubach w sumie chyba częściej się nie trafia z bramkarzami niż trafia :) Ale chciałbym zobaczyć Turka
» 3 stycznia 2024, 20:07 #462
vanantgaal: Świetne są te komentarze, które przerzucają odpowiedzialność z Onany na zawodników z pola. Jak piłka leci prosto w bramkarza a Onana zamiast złapać, wybić to puszcza do bramki to faktycznie wina zawodników z pola, że pozwolili strzelić. W sumie Onana miałby same czyste konta gdyby zawodnicy z pola nie pozwalali strzelać przeciwnikowi.
» 3 stycznia 2024, 22:36 #461
karassas: Świetne są te komentarze wychwalające pod niebiosa DDG bo parę lat temu był top1 na świecie
» 4 stycznia 2024, 00:48 #460
tygrys26: Świetne są te komentarze co wychwalają Giggsa i innych zawodników zawodników bo kiedyś byli dobrzy w kopaniu piłki xDD
» 4 stycznia 2024, 09:23 #459
Sancho: Nie wiem co macie do Wernera- Eth mówił o odpowiedniej mentalności, a Werner ma przecież mentalność przegrywa. Czyli tak samo jak nasz dzisiejszy skład. Trzeba umieć czytać między wierszami
» 3 stycznia 2024, 18:55 #458
b3frees: Lisandro Martinez i Casemiro wrócili do treningów z pierwszą drużyną Manchesteru United!
» 3 stycznia 2024, 18:40 #457
Batigol222: Lisandro: spoko. Ten drugi: dobrze, bo może uda się go sprzedać jeszcze w styczniu.
» 3 stycznia 2024, 18:50 #456
blanco1987: Chciałbym wreszcie zobaczyć tego "rzeźnika". Narazie tak naprawdę nie widać tego charakteru.
» 3 stycznia 2024, 19:24 #455
tygrys26: No no
Sprzedamy Case zeby męczyć bule z McTominayem. Super plan
» 3 stycznia 2024, 19:51 #454
Batigol222: Casemiro w tym sezonie był tak mierny, że równie dobrze można było na tej pozycji wystawiać stracha na wróble. Jeśli dobrze pamiętam, to Lisandro grywał na "6", więc może to jest jakieś doraźne rozwiązanie.
» 3 stycznia 2024, 20:00 #453
toporny: Wrócą to już koniec wymówek, że to wina kontuzji? Czy znowu Manchester z 30 osobowa kadra dostanie od Nottingham i będzie ,że za mało piłkarzy ma EtH
» 3 stycznia 2024, 21:54 #452
b3frees: Ryan Giggs może wrócić do pracy trenerskiej! Pojawiają się spekulacje, łączące Walijczyka z objęciem drużyny Salford City, której legenda Manchesteru United jest współwłaścicielem.

Walijczyk znalazł się w czołowej trójce na liście potencjalnych kandydatów, a oprócz niego uzupełniają ją jeszcze Dean Holden oraz Paul Hurst.

Dla Giggsa byłaby to szansa na powrót do futbolu, po tym jak zrezygnował z pracy w Reprezentacji Walii, kiedy na światło dzienne wyszedł kolejny skandal obyczajowy z jego udziałem.

Salford City zajmuje obecnie 21. miejsce w tabeli League Two, przegrało cztery ostatnie spotkania pod rząd i ma jedynie pięć punktów przewagi nad strefą spadkową.
» 3 stycznia 2024, 17:59 #451
FabianMrozek: Kariery trenerskie podopiecznych SAF i podopiecznych Pepa Guardioli zaczynają trochę sugerować kto był lepszym trenerem...
» 3 stycznia 2024, 18:13 #450
b3frees: Kto??
» 3 stycznia 2024, 18:23 #449
sauerlandevent7: Czyli najlepszy był LVG , Mourinho asystent i Guardiola piłkarz. hmm
» 3 stycznia 2024, 20:07 #448
FabianMrozek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 17:45

Już potwierdzono, że Onana zagra z Tottenhamem 14 stycznia. Salah, który jest najlepszym piłkarzem w lidze pojechał na zgrupowanie dzisiaj i nikt nie myślał w Liverpoolu, żeby go zatrzymać na jakiś mecz. Tymczasem Ten Hag błaga federację Kamerunu, żeby jego kumpel z Ajaxu został w Anglii właściwie do momentu startu turnieju.

Nie wiem ile minut Ten Hag obiecał Bayandirowi, ale na jego miejscu bym się pakował i uciekał z tego klubu.
» 3 stycznia 2024, 17:44 #447
Leh: Nie wiemy kto błaga ale wszystkie plotki wskazują że błagał Onana. To on się boi o miejsce w składzie. Inna sprawa że Erik powinien go wysłać na zgrupowanie i tyle.
Co do Bayindira - naprawdę chetnie bym go zobaczył. Pisanie o pakowaniu nie ma sensu, chłopak będzie czekał na swoją szansę
» 3 stycznia 2024, 18:20 #446
flt32705: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 21:21

Na jego miejscu to co chwila wklepywal byś pin do aplikacji bankowej żeby se przypomnieć ile masz na koncie i dalej byś cicho siedział
» 3 stycznia 2024, 21:20 #445
sauerlandevent7: Oglądam Grana Cadiz , leżą non stop , cyrk normalnie , nie idzie oglądać
» 3 stycznia 2024, 17:24 #444
waingro: Ten Hag powinien mieć świadomość, że wisi nad przepaścią, koncert życzeń skończył się na jego niesprzedawalnych przez kilka najbliższych latach niewypałach transferowych.

Jakiekolwiek pieniądze na kolejne wtopy, to jak nałożenie na siebie ładunków wybuchowych i oddanie detonatora niepełnosprawnemu. No co może pójść źle?

Czas ETH dobiega końca, pieniądze będą potrzebne komukolwiek kto go zastąpi. Ja już mu współczuję, że będzie musiał trzymać w kadrze takich ludzi jak Antony, Hojlund, Mount, czy Onana.
» 3 stycznia 2024, 17:23 #443
adisman17: Największym problemem jest Antony, Mount to zagadka gość niestety, Hojlund myślę, że ma to coś pozwalające wskoczyć na wyższy poziom co nie zmienia faktu, że potrzebny jest bramkostrzelny napastnik na już od którego by się uczył, Onana może po kiepskim pierwszym sezonie jak De Gea zacznie być pewniejszy...
» 3 stycznia 2024, 17:31 #442
b3frees: "niesprzedawalnych przez kilka najbliższych latach niewypałach transferowych."

Wy tak celowo robicie z siebie durni?

Casemiro to opcja krótkoterminowa więc pewnie na lato odejdzie, i nawet się nie zdziwię jak za jakąś kasę, bo na niego chętni będą, chociażby w Arabii, a pewnie i w Europie ktoś by się skusił. Dodatkowo kupił: Martineza, Malacie, Eriksena, Hojlunda, Mounta oraz Onanę i Antonego.

Jedynie z Antonym byłby tu problem ze sprzedażą i może z Onaną (aczkolwiek to pewnie kwestia ceny bo kupujący by się znalazł). A reszta? Każdy z nich znalazłby dla siebie miejsce w Europię, w lepszym lub gorszym klubie. Mounta dziś byłoby trudno sprzedać, owszem, bo kontuzja, bo relatywnie wysoka tygodniówka (250k, pozostali mają jak na United bardzo mało bo nie licząc Mounta to drugi jest Antony 200, następnie Eriksen 150, Martinez 120, Onana 120 (więc jak widać ETH zrobił porządek z kominami), wyciągam przed nawias Casemiro i Varana), ale to nadal 25 letni Anglik z mega potencjałem.

Więc gdzie tu są Ci "niesprzedawalni"?
» 3 stycznia 2024, 18:08 #441
waingro: Jako niesprzedawalnych mam przede wszystkim na myśli, że to wtopione pieniądze, których nie da się odzyskać nawet w 30%. Puścić każdego za grosze to nie jest problem, jeśli znajdzie się ktoś kto zapłaci im to co mają w kontrakcie.
» 3 stycznia 2024, 18:55 #440
Batigol222: Tak, 200k tygodniowo dla Antonego to rzeczywiście jest mało i na pewno jakikolwiek klub zaoferowałby mu przynajmniej 50% tego hajsu. To samo dotyczy Mounta. Historia ostatnich lat w United dowodzi, że bardzo trudno jest sprzedać przereklamowanego piłkarza, który pobiera o 200% czy 300% zbyt dużą tygodniówkę w stosunku do swoich umiejętności, ponieważ ten piłkarz na ogół po prostu nie chce odchodzić. Pomijam kwestie odzyskania pieniędzy włożonych przez klub w transfer, bo tutaj to udało się chyba tylko z Lukaku.
» 3 stycznia 2024, 18:57 #439
b3frees: Batigol222, czytaj ze zrozumieniem.
» 3 stycznia 2024, 19:40 #438
dominikMU: Nie ma co narzekać na wypożyczenie Wernera jeśli dojdzie do skutku, wiadomo, że nie ma kasy teraz na napastnika, a w zimie i tak nikt nie odda kogoś lepszego;) a gorszy od Martiala to napewno nie będzie:)
» 3 stycznia 2024, 17:05 #437
toporny: Dlaczego niby nie będzie gorszy? Pośmiewisko w Premier League, teraz nie łapie się nawet do pierwszej jedenastki, piłkarz mem, totalnie bez formy co tutaj wniesie ? Bo na pewno nie bramki, chyba Erick was nauczył do takich transferów ofensywnych co nie strzelają bramek, ale są walczakami jak Weghorst xD
» 3 stycznia 2024, 18:45 #436
dominikMU: Bo będzie chociaż w kadrze meczowej w przeciwieństwie do Martiala gdzie co sezon jest ten sam problem. A jak już gra to sobie truchta i tyle jest z jego gry. Lepsze to niż wystawianie Rashforda na 9 gdzie zupełnie sobie nie radzi.
» 3 stycznia 2024, 19:08 #435
toporny: Wy bronicie tego Wernera tak tylko o dla zasady, on ma 2 x mniej minut niż Martial, Rashford na 9tce nie zagra gorzej niz Werner, on tu nie przyjdzie za poł darmo, to beda kolejne wywalone miliony, jeśli dojdzie do transferu to jest to będzie to transfer rozpaczy, a nie mądry ruch.
» 3 stycznia 2024, 21:08 #434
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 16:17

Niech AWB jeszcze przedłużą, bo też do czerwca.
» 3 stycznia 2024, 16:17 #433
Remix81: No właśnie to była zła decyzja
» 3 stycznia 2024, 17:07 #432
brazylianwisnia: Niby dlaczego. Liczenie na to, ze kupimy na czwartego stopera kogoś lepszego od Lindelofa to nierealistyczne oczekiwania.
» 3 stycznia 2024, 18:18 #431
Dutek: Masakra jak czytam kim się ETH interesuje. Uwaga:

Timo Werner lub Eric-Maxim Choupomotting.

Liczba bramek na minusie i to są zawodnicy którzy mają nas wzmocnić.

Czy ETH celowo sabotuje ten klub??
» 3 stycznia 2024, 15:09 #430
kleks: A możesz ruszysz czasem ta pusta dynka i wpadniesz na myśl że jedyne na co można liczyć w zimie to co wymieniłeś albo nic? Z resztą co ci się w nich nie podoba? Wszystko inne poza tym co jest ma szansę i to duża być upgrade
» 3 stycznia 2024, 15:18 #429
mycka86: ETH gdzieś Ci tak powiedział czy media tak twierdzą łącząc każde znane z MU ? Tak jak co okienko.
» 3 stycznia 2024, 15:22 #428
boro: Dutek
Jesteś tu dopiero 11 dni i już się będziesz kiepsko kojarzył
» 3 stycznia 2024, 15:57 #427
DevoMartinez: No. Do tego literówka w nicku. I wtedy staje się jasne skąd te sr... żarem. ;)
» 3 stycznia 2024, 16:48 #426
Remix81: Wystarczło by go zwolnić
» 3 stycznia 2024, 17:08 #425
Frosty: Erik wg niektórych jest jakiś wszechmocny i za wszystko odpowiada, wy myślicie że tak działa klub piłkarski że trener podejmuje 100% decyzji ? Pewnie jeździ i negocjuje kwoty bo ma tyle czasu ? Śmiech
» 3 stycznia 2024, 18:54 #424
boro: A ty myślisz że ktoś odpowiedzialny jedzie negocjować transfer czy wypożyczenie zawodnika którego Erik wyraźnie mówi, że nie chce ? Śmiech
» 4 stycznia 2024, 05:20 #423
sztejner: Mirror: Timo Werner najpoważniejszym kandydatem na nowego napastnika Manchesteru United. RB Lipsk jest skłonny wypożyczyć swojego zawodnika. Przypominamy, że z powodów finansowego Fair Play Czerwone Diabły muszą szukać właśnie ofert wypożyczenia.
» 3 stycznia 2024, 14:49 #422
bylakw: Oho, idealny kandydat do naszej linii ataku. Kolejny który nic smnie strzela. Idealnie się wkomponuje do tego marazmu.
» 3 stycznia 2024, 15:01 #421
kleks: No kogo proponujesz, haaalanda? Świetny pomysł! Jakże realny. Jeczenie jeczeniem ale żeby to chociaż było logiczne..
» 3 stycznia 2024, 15:19 #420
sisinho: @kleks

Wystarczyło pomyśleć w lecie a nie przepłacać za średnich piłkarzy, to teraz nie byłoby problemu z FFP.
» 3 stycznia 2024, 18:03 #419
toporny: kleks jak dla ciebie logiczne jest ściągnąć piłkarza, który odbił się od Premier League tak, ze do dzisiaj się z niego śmieją, a on sam nie potrafi się odnaleźć z powrotem w swojej rodzimej lidze i twoja logika mówi, że przychodzą do United się odbuduje to chyba cos nie tak z ta twoja logika.
» 3 stycznia 2024, 18:18 #418
karassas: KDB i Salah też odbili się od premier league jak byli w Chelsea.
Sisinho a niby kogo mieliśmy kupić do ataku zamiast Hojlunda latem? Bo nie kojarzę żeby był dostępny dla nas jakikolwiek napastnik z topu (Kane był poza zasięgiem każdej drużyny z Anglii bo Levy nie jest taki głupi żeby oddać jednego z najlepszych zawodników na świecie rywalowi ligowemu)
» 4 stycznia 2024, 00:52 #417
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 14:10

Zestawienie najbardziej wartościowych zawodników w poszczególnych klubach Premier League wg serwisu Transfermarkt. :

Erling Haaland - 180 mln.
Bukayo Saka - 120 mln
Moises Caicedo - 90 mln.
Bruno Guimaraes - 85 mln.
Luis Diaz - 75 mln.
Bruno Fernandes - 70 mln.
James Maddison - 70 mln.
Evan Ferguson oraz Paqueta - 65 mln.
Olie Watkins oraz Palhinha - 60 mln.
Olise oraz Onana - 50 mln.
Neto - 42 mln.
Gibbs-White - 40 mln.
Mbuemo - 38 mln.
Solanke - 25mln.
Berge - 20 mln.
Ahmedhodzic - 18 mln.
Morris - 13 mln.

*Znalezione na grupie "Mistrzowie" na Facebooku
» 3 stycznia 2024, 14:10 #416
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 14:15

Rashford na TM jest wyceniany na 70, Martinez 50, Hojlund 65
» 3 stycznia 2024, 14:14 #415
Piwal: Trudno oprzeć się wrażeniu że Fernandes jest ofiarą United i będąc w lepiej funkcjonującym klubie byłby wart ponad 100mln.
» 3 stycznia 2024, 14:15 #414
Piwal: Nie zmienia to też faktu że w tej statystyce doganiają nas kluby środka tabeli i to przy znacznie mniejszych nakładach finansowych. Błędem było odpuszczenie transferu Kane. Trzeba było wyłożyć tyle ile chciał Levy zamiast bawić się w jakieś półśrodki z Danii które nie mają żadnego wpływu na grę zespołu.
» 3 stycznia 2024, 14:26 #413
pbskarpy: A Antony gdzie?
» 3 stycznia 2024, 15:12 #412
krzys93: Antony jest bezcenny :)
» 3 stycznia 2024, 15:27 #411
bylakw: [link usunięty] utu.be/ClTUgqRc-E4?feature=shared
Polecam filmik o United sezon potrójnej korony.
» 3 stycznia 2024, 14:01 #410
NexaT: Widziałem teraz powtórkę karnego na Jocie, i widziałem wczoraj komentarze, że karny słuszny, bo szybko biegł i został wytrącony z równowagi.
Bez komentarza to pozostawię, żałosny karny.
» 3 stycznia 2024, 12:54 #409
mycka86: Ten upadek był nieco nienaturalny i spóźniony, ale ja go będę bronił. Bo każdy kto grał trochę w piłkę wie jak łatwo stracić równowagę gdy się jest w pełnym biegu i ktoś Cie zahaczy, nawet pozornie lekko.
» 3 stycznia 2024, 13:48 #408
b3frees: Żałosne to jest wypowiadanie się na tematy o których nie ma się pojęcia. Karny w 100% słuszny.
» 3 stycznia 2024, 14:01 #407
NexaT: Oglądam piłkę od ponad 10 lat, więc co nie co widziałem i trochę się orientuje. Żałosne to zakładać multikonta i nie mieć życia poza pisaniem na devilpage.

Ledwo można tam zobaczyć jakikolwiek kontakt, a i sam kontakt nie oznacza, że od razu musi być karny. Tak miękkiego faulu to chyba w życiu nie widziałem.
» 3 stycznia 2024, 18:14 #406
Dutek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 12:28

Wciąż aktualne słowa dyrektora Szachtara gdy zadzwonili o Freda na początku myśleliśmy że to żart, gdy powiedzieliśmy cenę 60 mln a oni się zgodzili śmialiśmy się przez długi czas
» 3 stycznia 2024, 12:28 #405
sztejner: dawno nikt nie wklejał
» 3 stycznia 2024, 12:37 #404
Dutek: Chciałbym zobaczyć minę Watzke jak zobaczył telefon od Manchester z propozycją Sancho xD

Jeszcze 2/3 pensji pokryć ma Manchester xd
» 3 stycznia 2024, 11:39 #403
RedDan: j.jonah jameson laughing.gif
» 3 stycznia 2024, 11:56 #402
Frosty: Marcos Leonardo to Benfica, here we go! No to jeden z moich typów przepadł i to za 18 milionów euro ehhh
» 3 stycznia 2024, 11:20 #401
Litosci: Za tani. Kiedyś widziałem jakiś reportaż i był Polak, który jest scoutem w United albo może był, nie pamietam. Może niech chlop zacznie wchodzić na devilpage, bo tutaj ludzie maja większe pojęcie o młodych talentach niż ta nasza siatka scoutow.
» 3 stycznia 2024, 13:01 #400
BekaaZPL: [Nizaar Kinsella] Manchester United want Michael Olise to become one of the first signings of Sir Jim Ratcliffe era.

Oby :)
» 3 stycznia 2024, 11:19 #399
RedDan: Jakoś ci młodzi ciemnoskórzy francuzi u nas się nie sprawdzają, ale kto wie...
» 3 stycznia 2024, 11:57 #398
karuzel91: A to Olise zmienił narodowość? Ciekawe.
» 3 stycznia 2024, 12:10 #397
RedDan: "Michael Akpovie Olise - francuski piłkarz angielskiego pochodzenia występujący na pozycji pomocnika w"
Transfermarkt też mówił o Francji więc dalej nie wnikałem.
» 3 stycznia 2024, 12:56 #396
sisinho: @karuzel91

2 występy w u-18 francji więc ma więcej wspólnego z nimi niż z Anglią.
» 3 stycznia 2024, 14:08 #395
karuzel91: Faktycznie, też sprawdziłem i chłop na upartego może reprezentować 4 reprezentacje: Anglia (urodził się w Anglii przez co z automatu jest Anglikiem), Francja i Algieria (ze strony matki) i Nigerii (ze strony ojca). Także teraz to już wola samego zawodnika czy czuje się bardziej Anglikiem czy Francuzem.
» 3 stycznia 2024, 14:21 #394
cantona007: Podobno mają przyjść do nas obaj Dan Ashworth i Paul Mitchell
» 3 stycznia 2024, 11:15 #393
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 11:18

Ashworth ako dyrektor techniczny a Mitchell jako szef rekrutacji(nie wierzę w obu na razie ale byłoby super) . Blanc już był wczoraj widziany z Sir Jimem na OT więc powoli coś się zaczyna dziać
» 3 stycznia 2024, 11:18 #392
RedDan: To jeszcze tylko Klopp i Guardiola.
Faktycznie zaczyna się dziać, na poważnie.
» 3 stycznia 2024, 11:58 #391
Dutek: Przy tym co jest w klubie teraz taki Park Ji Sung to był gwiazdą światowego formatu
» 3 stycznia 2024, 10:40 #390
Frosty: Z dobrych wiadomości Martinez wraca do treningów na pełnych obrotach z 1 zespołem :)
» 3 stycznia 2024, 09:55 #389
Frosty: Ale BVB ma z nas bekę. Kupujemy grajka od nich za walizkę kasy, 2 sezony później wypożyczają sobie go za drobne. Ten klub serio sobie jakieś jaja z kibiców robi czy co
» 3 stycznia 2024, 09:52 #388
bylakw: A jak było z Pogba? Klub mem
» 3 stycznia 2024, 10:25 #387
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 09:07

Jadon Sancho deal is already advancing to key stages! Sancho wants Borussia Dortmund and the German club want deal to happen very soon. Talks underway.
Man United, now open to accept loan but they'll have to pay part of Sancho's salary + BVB will have to pay loan fee.

Fabrizio Romano
» 3 stycznia 2024, 09:07 #386
RedOskar18: Świetnie że nie będziemy musieli się z nim użerać jak z Martialem tylko nieudacznik poszedł odrazu do odstrzału, szkoda że nie można podobnie z Antonym
» 3 stycznia 2024, 09:18 #385
Frosty: Sprzedać za 10 baniek i zapomnieć a tak to BVB dostaje grajka a my płacimy większość jego pensji, ale cyrki
» 3 stycznia 2024, 09:29 #384
Pyra: Jak mają nam zapłacić za wypożyczenie 3,5M + opłacą część pensji to wyjdzie, że praktycznie pokryją jego półroczną pensję.
Jak ma siedzieć na trybunach to niech idzie w ......., może strzeli 3 gole na krzyż i jakiś Juventus czy PSG nabiorą się na niego.
» 3 stycznia 2024, 09:34 #383
sztejner: Jak poinformował Fabrizio Romano, Manchester United zgodził się na ofertę wypożyczenia Anglika do BVB. Co więcej, angielski klub zapłaci znaczną część pensji zawodnika, a całość operacji po stronie Dortmundu ma kosztować ledwie 3.5 miliona euro!


haha
Wypożyczamy Amrabata do siebie za 10 milionów,a oddajemy na wypożyczenie Sancho za 3 mln.

Błagam niech ktoś coś zrobi z tym zarządzaniem
» 3 stycznia 2024, 09:39 #382
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 11:21

Amrabat - świetny występ na mundialu i kluczowy zawodnik Fiorentiny.
Sancho - odstawiony od składu przez trenera za wpis w mediach społecznościowych, ma ogromną tygodniówke ale nie gra i jest na wylocie z klubu.

Zarządzaniem? Przecież to wszystko jest pokłosiem decyzji Ten Haga. Pisałem o tym już dawno, że to co zrobił będzie nas dużo kosztowało bo ciężko bedzie nam wytransferować Jadona w takich okolicznościach. Powinien był go zostawić w składzie, wystawiać sporadycznie na ogony i trzymać w rytmie meczowym a po sezonie oddac za 20-25 mln. Dodatkowo byłby zmiennik na ostatnie minuty meczów. Nasz obecny menadzer jest kompletnie niegospodarny bo oprócz sytuacji z Sancho:
- pod koniec 2022 wypuszcza darmo Ronaldo który w 2023 strzela 50+ goli i sprowadza w jego miejsce najpierw Weghorsta który przez pół roku strzelił 2-3 gole a teraz za 70mln Hojlunda który ma 1 bramke w 15 ligowych meczach.
- wypuszcza darmo bramkarza który zdobył złotą rękawice żeby sprowadzić tu swojego ziomka który kompletnie nie ogarnia co się dzieje i wpuszcza wszystko co leci w bramke popełniając przy tym babola za babolem
» 3 stycznia 2024, 11:11 #381
brazylianwisnia: Ronaldo sam się wypisał. ETH z niego korzystał i go przecież nie odstawił od składu.
» 3 stycznia 2024, 14:14 #380
Piwal: Wystawianie go na granie ogonów było jednoznacznym sygnałem że nie figuruje on w planach trenera a Cristiano miał wciąż głód gry. Wątpię też by na treningach spisywał się gorzej niż Sancho który grał często zamiast niego.
» 3 stycznia 2024, 14:18 #379
Frosty: Ten Hag jak Tusk wszystko jego wina, piłkarze święci
» 3 stycznia 2024, 14:25 #378
Piwal: Masz racje Frosty, stocznie same się sprzedały, wiek emerytalny podnieśli sami emeryci a transfery Onany i Hojlunda przyklepał Rashford do spółki Fernandesem pokazując jednocześnie drzwi De Gei. Tusk jest takim samym męczennikiem jak biedny Ten Hag :D
» 3 stycznia 2024, 14:29 #377
brazylianwisnia: Nie zmienia to faktu, że ETH latem nie sprzedał Ronaldo.
Przecież pozbycie się nierentownych stoczni i podniesienie wieku emerytalnego to dobre decyzje. Jeszcze pozbyć się państwowych górników, bezrobotnych wysłać na półroczne szkolenie rezerwy wojskowej i może wreszcie człowiek będzie mógł pracować na siebie a nie dokładać do innych.
» 3 stycznia 2024, 18:23 #376
karassas: Ronaldo kopie sobie w lidze arabskiej
DDG jest bez klubu
Chyba jednak większość dyrektorów sportowych w Europie ma podobne zdanie na temat tego ile aktualnie dają ci zawodnicy.
A Sancho to i tak ma farta bo ETH dał mu furtkę do powrotu. Taki SAF by go wywalił z klubu minutę po pojawieniu się wpisu
» 4 stycznia 2024, 00:59 #375
Piwal: Karassas, chyba Ciebie w czoło kopnął. 50+ bramek daje Ronaldo najlepszy wynik w ilosci trafień w 2023. Jak na 38 latka to nawet w Arabii jest to wyczyn. Po czole to kopie sie obecnie United Ten Haga notując historyczne porażki z kolejnymi klubami. De Gea tarza się ze śmiechu widząc popisy Onany , gdyby jeszcze poczytał wpisy takich bażantów jak Ty to pewnie by sobie w ramke oprawił i powiesił w salonie na poprawe humoru. Sancho zgarnia obecnie kupe siana i nie musi nawet kiwnąć palcem wiec tez wątpie by ubolewał nad tym że nie gra, skończy mu się kontrakt to odejdzie darmo i bez problemu znajdzie klub ktory mu te 100 tys zaoferuje a my dalej bedziemy wracali silniejsi po kolejnych porażkach.
» 4 stycznia 2024, 09:08 #374
karassas: W lidze arabskiej europejscy zawodnicy musieli uczyć resztę jak wykonać poprawnie ćwiczenia na treningu więc o czym my mówimy. A DDG nadal jest bez klubu, Onana może nie jest w top 10 najlepszych bramkarzy na świecie, ale aktualnie jest lepszy od DDG i tyle. Co do Sancho pewnie będzie jak mówisz, ale nadal za takie wpisy zasłużył na to co ma i korzystanie z niego byłoby na dłuższą metę złe bo teraz każdy zawodnik widzi, że nie ważne ile zarabia, czy jest gościem z ogromnym potencjałem, że nie ma znaczenia ile klub na niego wywalił. Jeśli nie będzie się zachowywać profesjonalnie to czeka go kara. Tak to funkcjonuje w normalnie zarządzanym zespole
» 4 stycznia 2024, 14:15 #373
waletpl: No to nagrał się Bailly w Besiktasie. Oddali go za darmo do Villarrealu.
» 3 stycznia 2024, 07:50 #372
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 08:42

Jessie Lingard - bez klubu
David De Gea - bez klubu
Chris Smalling - AS Roma
Alexis Sanchez - Inter Mediolan
Marcos Rojo - Boca Juniors
Cameron Borthwick-Jackson - Śląsk Wrocław
Andreas Pereira - Fulham
Daniel James - Leeds United
Axel Tuanzebe - Ipswich
James Garner - Everton
Eric Bailly - Villareal
Tahith Chong - Luton Town
Paul Pogba - Dyscyplinarka
Nemanja Matić - Rennes
Juan Mata - Visel Kobe
Edinson Cavani - Boca Juniors
Cristiano Ronaldo - Al-Nassr
Alex Telles - Al-Nassr
Dean Henderson - Crystal Palace
Teden Mengi - Luton Town
Anthony Elanga - Notthingham Forrest
Fred - Fenerbahce
Zidane Iqbal - FC Utrecht
Wout Weghorst - Hoffenheim
Brandon Williams - Ipswich

Ogólnie nasi byli gracze to zasilili mega topowe drużyny,podejrzewam że Pellistri/Antony/Amrabat i paru innych skończą na podobnym poziomie,a na dzień dzisiejszy reprezentują United.....

i tak wiem że niektórzy mają jeszcze przed sobą 5 lat gry,a niektórzy już byli blisko emeryturki,ale to są transfery wychodzące od sezonu 20/21 do 23/24,ale nikt "z tych dużych"nie był nimi zainteresowany,nikt
» 3 stycznia 2024, 08:40 #371
Piwal: Gdzie są: Lukaku? Di Maria? Depay? Darmian? Blind? Young? Ibra ? Mkhitarian? Nie pasowali do teorii ?
» 3 stycznia 2024, 09:12 #370
brazylianwisnia: Przecież oni też topowej kariery po United nie zrobili
» 3 stycznia 2024, 09:22 #369
jackbam: Piwal - naucz się czytać. Kolega napisał transfery wychodzące od sezonu 20/21. Kiedy odchodzili ci których ty wypisałeś? Hę?
» 3 stycznia 2024, 09:26 #368
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 10:05

Do usunięcia
» 3 stycznia 2024, 10:04 #367
Piwal: a moj błąd nie zauważyłem, nie zmienia to jednak faktu że transfery od sezonu 20/21 zostały tu wybrane nieprzypadkowo żeby ominąć kilka nazwisk. Jakoś nie przypominam sobie żeby tamten sezon był jakis przełomowy, zeby zmienil nam sie trener, dyrektor czy ktokolwiek. Po prostu okres czasowy został wybrany tak by pominąć kilka nazwisk nawet jeśli Smalling Rojo i Sanchez byli wypożyczeni już sezon wcześniej i są tu wymienieni.
» 3 stycznia 2024, 10:36 #366
sisinho: @brazylianwisnia

Mistrzostwo włoch + finał LM to nie topowa kariera? A no tak, zapomniałem ze 4 miejsce w grupie LM to większy sukces.
» 3 stycznia 2024, 10:39 #365
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 10:43

Piwal
nie zmienia to jednak faktu że transfery od sezonu 20/21 zostały tu wybrane nieprzypadkowo żeby ominąć kilka nazwisk.

Teraz mi zamierzasz wmawiać że celowo ominąłem okienka 2015,2017 czy 2019 ?? ominąłem też okienka 2005,2008,2012 i 2014....

Przestań sobie i mi wmawiać rzeczy których nie miałem na celu

Interesują mnie czasy obecnej dekady,a nie tej która przeminęła i tyle,nie musisz się doszukiwać jakiś teorii spiskowych
» 3 stycznia 2024, 10:42 #364
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 07:09

Panowie kogo byście sprzedali a kogo kupili załóżmy że po 5 nazwisk.
Sprzedaż:
Casemiro
Varane
Sancho
Dalot
Antony
Kupno:
Todibo
Kubo
Zubimendi
Boey
I jakiś napastnik może Toney
» 3 stycznia 2024, 07:06 #363
danielwilku: Bardzo mądre. Znów jak co roku wyprzedać cały skład i znów być w d*pie ze stabilnością.

Co do kupna to jedynie Todibo i Boey beda chcieli sie z ogórkowych ligi wyrwac i tu przyjsc by się pokazać w Anglii. Napewno do tego burdelu co mamy nie przyjdzie Kubo a Zubimendi i Toney chcą grac w Lidze Mistrzów.
» 3 stycznia 2024, 08:29 #362
Frosty: Sprzedaż : Varane, Sancho, McTomminay, Rashford, Maguire ( za tych piłkarzy mamy szanse wyciągnąć jakąś kasę na nowych )
Kupno : Nico Williams, Todibo , Fofana z Monaco, Antonio Silva, a napastnik żeby nie wydać 100 baniek to nie wiem jaki
» 3 stycznia 2024, 08:54 #361
skylark11: Varana to i tak większość czasu nie ma a tygodniówka 350k Casemiro młodszy nie będzie jest jeszcze szansa żeby chociaż część pieniędzy odzyskać
» 3 stycznia 2024, 09:55 #360
karassas: Antony nie może być sprzedany, chyba, że wróci Mason lub kupimy kogoś konkretnego na ps. Aktualnie na tej pozycji mamy Amada który jest niewiadomą, Facundo który gra gorzej niż Brazylijczyk. Do tego gra tam Rash, ale wygląda tam tragicznie. Jest jeszcze Sancho, ale ten nie chce grać na ps. Bruno na ps rzadziej może czarować więc odpada, Mount nie zagrał jeszcze prawie nic więc tym bardziej nie można robić z niego nadziei na genialego ps. Sprzedając Antonyego stawiamy się w tej samej pozycji negocjacyjnej w jakiej byliśmy rozmawiając z Ajaxem co każdy rozsądny klub wykorzysta. I znowu kupimy jakiegoś średniaka za 100mln bo jakiś porządny skrzydłowy będzie po prostu za drogi.
» 4 stycznia 2024, 01:09 #359
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2024 02:38

Panowie. Powiedzmy sobie szczerze: czy kupimy nołnejma z potencjałem czy kupimy Mekambe to i tak będzie to 50/50. Może wypali, może niewypali.

Ty byś widział tego u nas, ty innego. Co z tego? Wydaje się, że nasz trener ma kogo chciał. Żaden z nich nie robi różnicy na boisku.

Przypomina mi się okres galakticos z czasów Beckhama. Nasciagali tam same gwiazdy. Zidany, Ronaldy, Figi, Dejvidy, Carlosy itp. Co oni tym składem osiągnęli? Tytuł w 2006 i 2007. Mało.
» 3 stycznia 2024, 02:38 #358
Natanael: Jestem tego samego zdania.

Nawet jakby Real czy City ubrać w koszulki United, to kopaliby się po czole. Taki mamy klimat.
» 3 stycznia 2024, 07:54 #357
serro: Remis West Hamu z Brighton najlepszym wynikiem dla Nas.
Mecz z Tottenhamem będzie z kategorii tych za "6" punktów. Wygrana "podłączy nas do prądu", porażka/remis - Nawet nie chcę myśleć...
» 2 stycznia 2024, 22:40 #356
Paps: Mówisz,że będzie wtedy już naprawdę czuć top4?
» 2 stycznia 2024, 22:43 #355
Batigol222: Dla mnie to najlepszy wynik, bo Son idzie na kapitana w miejsce Kudusa, do składu wchodzi Douglas Luiz, i będzie ponad 110 pkt w FPL w tej kolejce.
» 2 stycznia 2024, 22:54 #354
Andros: Son przypadkiem teraz nie wyjeżdża na mistrzostwa Azji?
» 2 stycznia 2024, 23:10 #353
serro: Nie.
Mówię jak istotny jest ten mecz, w kontekście naszej walki o czołowe miejsca.
» 2 stycznia 2024, 23:12 #352
MatPL: @Batigol222 Ja tylko raz przekroczyłem 100pkt w fantasy także wynik godzien uznania
» 2 stycznia 2024, 23:24 #351
Freddie: Teraz zauwazylem ze takie Wolves czy Chelsea sa juz tylko 3 pkt za nami O.o
» 2 stycznia 2024, 22:26 #350
Active07: Szczerze mówiąc to widziałbym u nas Jakuba Modera. Myślę, że potrafiłby się u nas odnaleźć. Nie jestem fanem tylko ściągania drogich i znanych nazwisk, ale również ściąganie tych mniej znanych, a Kuba ma naprawdę spory potencjał...
» 2 stycznia 2024, 22:12 #349
Paps: No pewnie,teraz priorytetem jest kolejny transfer piłkarza po ciężkiej kontuzji.Doskonaly pomysł.
» 2 stycznia 2024, 22:40 #348
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 21:58

Tak na dobrą sprawę to u nas nic się nie zmienia mimo transferów,z całym szacunkiem do reszty składu ale od lat to samo,mamy Bruno i...długo długo nic,potem ewentualnie Rashford w formie - o ile ten jest w formie. Nikt poza nimi. NIKT
To jest naprawdę żenujące że klub pokroju United ma jednego topowego grajka i jednego dobrego od święta (niespełnionego) zawodnika,reszta to downgrade.
*Możecie upchnąć Garnacho bo jest młody i nikogo więcej
» 2 stycznia 2024, 21:57 #347
Frosty: Casemiro w top formie w ostatnim sezonie był przyrównywany do Rodriego na tej stronie to ja już nie wiem co napisać, Martinez przed kontuzją był bardzo dobry, Chciałbym wstawić Varana ale zdrowie szklane a forma w kratkę, w formie top topów ale średnia na sezon ok obrońca nic specjalnego
» 2 stycznia 2024, 22:48 #346
brazylianwisnia: Za Bruno to już trzeba powoli szukać następcy bo w tym roku walnie 30.
Shaw to bardzo wysoki poziom. Do tego Martinez, Varane. No ale szału nie ma.
» 2 stycznia 2024, 23:08 #345
blanco1987: Dziś mecz West Ham z Brighton. Jeszcze niedawno patrzyelm w dół tabeli sprawdzając gdzie oni są a teraz... tragedia. No ale jak to piszecie nie ma co narzekać tylko wierzyć, że wrócimy na zwycieskie tory. GGMU
» 2 stycznia 2024, 21:37 #344
Anhel: Zapożyczone

W 2020 roku Leo Messi wziął udział w wywiadzie, w którym między innymi poruszany był temat największych talentów z największych europejskich lig w tamtym czasie. Argentyńczyk wskazał wówczas między innymi na Ousmane'a Dembele, Frenkiego De Jonga, Kyliana Mbappe czy Joao Felixa i dłuższą chwilę poświęcił na zawodników z Premier League. Najpierw 36-latek wskazał Trenta Alexander-Arnolda, twierdząc, że jego ofensywne wypady robią wrażenie, a sam piłkarz będzie przyszłością futbolu. Następnie Argentyńczyk wyróżnił Phila Fodena, twierdząc, że pod wodzą Pepa Guardioli będzie robił niesamowite rzeczy. W końcu pod lupę poszło dwóch ówczesnych piłkarzy Chelsea: Mason Mount i Christian Pulisic. U Amerykanina Messi wyróżnił przyspieszenie, natomiast przy Angliku jasno stwierdził, że będzie w niedługim czasie jednym z najlepszych piłkarzy w całej lidze. Jak widać, intuicja jest w stanie zmylić nawet jednego z największych piłkarzy w historii.
» 2 stycznia 2024, 21:06 #343
Dutek: Amerykanina wskazał pod gra w USA.

Wypowiedzi raczej pod PR lub na zasadzie kogo lubię
» 2 stycznia 2024, 21:40 #342
Blau: Czy ja wiem, w 2020 roku Messi grał jeszcze w Barcelonie i raczej nie planował jeszcze wyjazdu do USA
» 2 stycznia 2024, 21:49 #341
ReddeviL1987: Bo oczywiście że Mason ma potencjał i papiery na to by być top. Podpatrywałem jego grę w Chelsea z zazdrością. I naprawdę robił wrażenie i różnicę na boisku. Po prostu coś go wstrzymało, może kontuzje. Nie wiem. Ale chciałbym zobaczyć jeszcze tego prawdziwego Mounta
» 2 stycznia 2024, 22:23 #340
Mastori: Mount zagrał u nas trzy mecze na krzyż i już został skreślony przez znawców futbolu. Nawet nie chce mi się zbytnio tego komentować.
» 3 stycznia 2024, 02:57 #339
Fafky19: Ale żal ta czerwona dla Greenwooda, ktoś widział? Za pyskówkę... No bez przesady!
» 2 stycznia 2024, 20:42 #338
Halbrand: Co bez przesady, niewychowany rozpieszczony dzieciak pyskuje. Zgasił go jak peta.
» 2 stycznia 2024, 20:46 #337
krzys93: dokładnie, bardzo dobrze zrobił sędzia dając czerwoną zawodnikowi, za to, że sam popełnił błąd.
» 2 stycznia 2024, 20:55 #336
Michal10: Sędziowanie w La Liga to żart
» 2 stycznia 2024, 21:10 #335
Klimaa: A gdzie dobrze sędziują? W Premier League poziom sędziowania jest niestety również bardzo słaby.
» 2 stycznia 2024, 21:27 #334
Michal10: Jest, ale jednak da się gorzej
» 2 stycznia 2024, 22:34 #333
kckMU: Nie ma co porównywać PL z La Liga. Tam jest jawny dramat.
» 2 stycznia 2024, 23:18 #332
EvilDevil: Bez przesady! Bardzo słuszna kartka! Przeklną na sędziego do tego pokazując obraźliwy gest! Schodząc jeszcze pokazał gestem, że sędzia jest wariatem. Greenwood, to jednak chyba nie ma zbyt po kolei w głowie. Do tego te spojrzenie. Facet powinien zostać zawieszony na kilka meczów. Mówię to poważnie. Brawo sędzia, a Ci co płaczą, niech dobrze obejrzą powtórkę z tego zajścia. Wstyd młody!
» 2 stycznia 2024, 23:47 #331
b3frees: Greenwood w United: ale walczak, ten charakterek, nie daje sobie w kaszę dmuchać, prawdziwy diabeł!

Greenwood jak odpyskował sędziemu w cyrku LaLiga: DOBRZE, NIEWYCHOWANY ROZPIESZCZONY DZIECIAK, SŁUSZNIE! P R Z E K L N Ą Ł DO SĘDZIEGO! SĘDZIA BÓG, MA NIEPOKOLEI W GŁOWIE

Hipokryzja.
» 3 stycznia 2024, 00:08 #330
Dutek: Okno transferowe trwa w najlepsze a nawet nie ma poważnych plotek o wzmocnieniach których potrzebujemy ASAP (poza Timo Wernerem)
» 2 stycznia 2024, 20:36 #329
DjTED: No i prawidłowo. Ani jednej złotówki dla ETH wiecej. Wydał 400 mln to niech rzeźbi z tego co posprowadzal
» 2 stycznia 2024, 20:38 #328
adisman17: Ma ostatnie 5 miesięcy, żeby pokazać, że warto mu zaufać. Miałem do niego duży kredyt zaufania ale teraz nawet trochę go nie bronię za te wszystkie głupie decyzje i brak drużyny.
Mam nadzieję, że ktoś przyblokuje mu te transfery, które robi chyba przypadkowo i zacznie w końcu wymagać :)
» 2 stycznia 2024, 20:44 #327
brazylianwisnia: Cała kasa na okres lipiec 2023 - czerwiec 2024 poszła latem
» 2 stycznia 2024, 22:54 #326
adisman17: Z tym wypożyczeniem Sancho śmierdzi mi zmiana trenera.
Być może chcą odłożyć sprzedaż Sancho do lata bo nie wiedzą czy ETH da radę i może nowy trener będzie widział go w składzie i pobudzi go do gry.
Mam nadzieję, że Malen, Werner i inne półśrodki tu nie trafią. Co najwyżej półroczne wypożyczenie...
» 2 stycznia 2024, 20:30 #325
dominikMU: Myślę, że jednak nikt nie da za niego 40mln i nikt nie pokryje jego tygodniówki 350tys. I dlatego jego transfer definitywny jest nie możliwy, bo sam pewnie nie pójdzie nigdzie indziej za sporą obniżkę pensji :) jedyny kierunek arabia ale tam on też musiał by chcieć iść ;) pewnie skończy się tak, że będziemy pokrywać znaczną część tygodniówki jego na wypożyczeniu w BVB.
» 2 stycznia 2024, 20:52 #324
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 21:48

Niestety, ale z Sancho będzie podobny problem jak mieliśmy z Martialem przez ostatnie 2 lata. Z racji kosmicznej tygodniówki i łatki skrajnego nieprofesjonalisty, żaden klub który byłoby na niego stać nie będzie chciał zaryzykować takiego transferu. I jedynymi poważnymi ofertami będą wypożyczenia.
» 2 stycznia 2024, 21:47 #323
dominikMU: Dokładnie tak już podają informacje, że BVB będzie opłacało około 1/3 jego tygodniówki.
» 2 stycznia 2024, 22:18 #322
FabianMrozek: Donyell Malen is one of the strikers on Man Utd's radar. Erik Ten Hag really wants to sign Malen and he is the one pushing for the deal to happen.

Od siebie dodam, że Malen w tym sezonie ma 5 goli w bundeslidze.
» 2 stycznia 2024, 19:53 #321
sztejner: Timo Werner ma 2 więc ja to oceniam jak progres
» 2 stycznia 2024, 20:00 #320
FabianMrozek: @sztejner Werner ma dołek, więc jego można ściągnąć za frytki
» 2 stycznia 2024, 20:06 #319
sztejner: Ja to nie wiem czy za zapałki bym go ściągnął
» 2 stycznia 2024, 20:11 #318
tom93: Dalot to ciekawy grajek.
Rzadko się zdarza, że obcokrajowiec wygrywa pozycję z Anglikiem (Bisaka) w lidze angielskiej.
» 2 stycznia 2024, 19:22 #317
Devil156PL: Jak to rzadko się zdarza? W każdym angielskim klubie jakiś obcokrajowiec wygrywa pozycje z Anglikiem w lidze angielskiej.
Philips - Rodri City
Gomez - Matip Liverpool
Ramsdale - Raya Arsenal

Następnym razem jak coś napiszesz to przeczytaj sobie to ze dwa razy i sprawdź czy to co napisałeś ma sens.
» 2 stycznia 2024, 20:03 #316
axel52: Ale, że co?
Dalot co wygrywa? No chyba wygrywa tylko miejsce w mózgu ETH bo nic więcej.
Oboje są zbyt drętwi na MU, ale akurat to Dalot może czyścić buty AVB.
» 2 stycznia 2024, 20:30 #315
gorzky: Panowie widać progres, United wciąż nie pokonane w tym roku a i Onana bez straty bramki :)
» 2 stycznia 2024, 19:20 #314
sztejner: Cierpliwości
» 2 stycznia 2024, 21:52 #313
blanco1987: Można uważać ze Bundesliga jest gorsza ale to co robi Xabi jest naprawdę nieźle. Nie ma wybitnych nazwisk ani doświadczenia a prowadzi świetnie drużynę.
» 2 stycznia 2024, 19:11 #312
nowakman85: Wybitnych nie ma, ale z 4 zawodników Leverkusen może na chwilę obecną zastąpić naszych z pierwszego składu, wzmacniając skład.
» 2 stycznia 2024, 19:16 #311
blanco1987: To się zgadza a jakoś by odrazu wzrosła. Ale problem w tym że na ta chwilę nie ma piłkarza w United który by się rozwinął. Który badać słabym stał się lepszym. A to powinno cechować naprawdę dobrego trenera.
» 2 stycznia 2024, 19:29 #310
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 19:11

Erik ten Hag wants to retain his influence in Manchester United's recruitment decisions once Sir Jim Ratcliffe's minority investment in the club is ratified, a source has told ESPN.

However, a source has told ESPN the veto is written into Ten Hag's contract and he expects the clause to be honoured despite a change of personnel at the top of the football department. Ten Hag is set to hold meetings with Ratcliffe, Brailsford and the rest of the INEOS team ahead of official ratification of the deal.

Oby się na to nie zgodzili.
» 2 stycznia 2024, 19:08 #309
V3xik: Na pewno się nie zgodzą. Każdy kto chociaż oglądałem United w tym sezonie, wie, że te wszystkie wynalazki Łysego to zmarnowane pieniądze i kopacze, których nikt nawet od nas nie odkupi, a nawet by za darmo nie chciał nikt xD
» 2 stycznia 2024, 19:17 #308
Leh: Ale veto jest OK. W sensie - tak to powinno działać, klub ściąga zawodników ale trener ma prawo dać veto. I tyle.
» 2 stycznia 2024, 19:24 #307
b3frees: Oby się na to zgodzili. Każdy dobrze działający klub właśnie na tym się opiera. Przez to, że nie było tego od 10 lat to mamy to co mamy.
» 2 stycznia 2024, 20:35 #306
brazylianwisnia: Jaki jest sens nie posiadać veta dla trenera. Później klub kupuje grajka a ten nie gra jak Donny np.
» 2 stycznia 2024, 22:57 #305
b3frees: W FIFIE to jayjay rządził i dzielił... :/
» 3 stycznia 2024, 00:09 #304
Frosty: Jeśli plotki o wypożyczeniu Sancho są prawdą i zapłacimy część jego wynagrodzenia to znów się damy mówiąc przysłowiowo wydymac. Sprzedać nawet za 10 baniek i nie płacić tej pensji
» 2 stycznia 2024, 19:07 #303
FabianMrozek: Antony has now gone 1,417 minutes of Premier League action without scoring. He's had 48 shots in that time.

Kot
» 2 stycznia 2024, 18:48 #302
sztejner: I jeszcze po niejednego takiego kota sięgniemy :D
» 2 stycznia 2024, 18:52 #301
Leh: Ile o tym można? Jakaś frajdę Wam to sprawia?

Chłopak jest totalnie spalony psychicznie, nie dźwiga presji związanej z ceną, której przecież sam nie ustalał. Nie był gotów na taki transfer do takiego klubu. Jedyne co może mu pomóc się odnaleźć to spokój. Na pewno nie pomoże mu ciągle wypominanie jak jest beznadziejny.

Rozumiem że jadą po nim kibice rywali, ale że my po nim jedziemy? To samo było z Maguirem.

Mi Antonyego zwyczajnie szkoda. Widać że on się stara i widać że nie jest w stanie sobie poradzić z oczekiwaniami.

Naprawdę niesmaczne robi się to jechanie po nim.
» 2 stycznia 2024, 18:53 #300
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:58

Do usunięcia
» 2 stycznia 2024, 18:57 #299
FabianMrozek: @leh ja tylko statystyki przytaczam. Możesz mnie skontrować i dać jakieś statystyki dotyczące tworzonych szans, odbiorów, skoków pressingowych. Dawaj :D
» 2 stycznia 2024, 18:58 #298
sztejner: Przytaczanie takich czy innych statystyk nie ma sensu.
Leh ma troszkę racji,hejt na Antosia rośnie,do skali w jakiej został potraktowany Harry nadal daleko,ale... Zbiera się,zbiera.
Nie każdy z takim negatywnym rozgłosem sobie poradzi,Harry to zrobił,Antony jeszcze nie
» 2 stycznia 2024, 19:01 #297
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 19:03

Leh tobie szkoda Antonego, który jest po prostu fizycznie i technicznie za słaby na PL, a mnie szkoda drużyny, że z powodu glupiej decyzji trenera, musi się męczyć z atrapą prawoskrzydłowego.
Nie zrzucajmy winy na cenę, czy presję. Gość jest w klubie drugi sezon. Jeśli jeszcze nie zrozumiał, jaką ma tu rolę do spełnienia, to już nie zrozumie.
» 2 stycznia 2024, 19:02 #296
Batigol222: Jest marny, nic z niego nie będzie, i tyle. Pedro Neto to byłoby idealne wzmocnienie prawego skrzydła: w kut szybki (nawet nie wiedziałem, że aż tak, bo typ niby wykręca ponad 36,5 km/h), dobrze drybluje i ma kapitalne dośrodkowanie, co mogłoby bardzo ułatwić życie Hojlundowi.

Na LS Mitoma, a Raszford do jakiegoś PSG. Pozostaje kwestia "6" oraz ŚO. Jest takie ryzyko, że jeśli United przepuści szansę na transfer Mitomy i Neto, to będzie tak, jak z Maddisonem czy Wardem-Prowsem, a więc: zmarnowanie szansy na sprowadzenie klasowego grajka, który jest już zweryfikowany w realiach Premier League, po to, aby następnie łatać kadrę jakimiś wynalazkami.

Solanke to również byłaby fajna opcja, i niech Hojlund walczy z nim o miejsce w składzie.
» 2 stycznia 2024, 19:03 #295
Leh: Fabian - ale ja nie mam zamiaru bawić się w statystyki. Te najważniejsze są oczywiste - nie ma asyst, nie ma goli.
Tylko to jest piłkarz Twojej drużyny. I o ile do wielu piłkarzy, nawet tych najlepszych - jak Rashford czy momentami choćby Bruno - mogę mieć zastrzeżenia dotyczące zaangażowania, tak do Antonyego nie mam nigdy.
I on pokazał w początkowym okresie u nas że może być wartościowym piłkarzem. Tylko przyszła zniżka formy, która w tym wieku jest naturalna i... Nie dźwignął tego psychicznie. Po prostu, z każdym meczem jest coraz bardziej bojaźliwy, gra czytelnie i bez przekonania. Ale próbuje, walczy. To za mało na 85 mln, ale nie kumam jak można jechać po własnym piłkarzu. Najlepsze co mogą zrobić kibice to go wesprzeć. A jak my będziemy dołączać do grona tych którzy go wyśmiewają to nie wiem skąd on ma wziąć otuchę i pewność siebie. A tego potrzebuje żeby zacząć dowozić jakiekolwiek liczby.
Maguire się dźwigał dwa lata. Jak dalej Antony będzie tak hejtowany to potrwa to tyle samo
» 2 stycznia 2024, 19:06 #294
Batigol222: Leh

Typ w ogóle nie powinien znaleźć się w tym klubie. To jest kolejny przykład takiego grajka, z którym w żaden sposób nie da się indentyfikować. Po pierwsze dlatego, że jest cienki (wolny, bez dryblingu, z bardzo przeciętną umiejętnością wcielania sie w rolę rozgrywającego ze skrzydła), a po drugie dlatego, że jest irytujący. Bruno również jest irytujący, ale on przynajmniej ma umiejętności. Antony to jest skrzydłowy co najwyżej na Everton, chociaż nie jestem przekonany, czy McNeil jest groszy od Brazylijczyka.

To jest niesamowite, bo typ przyszedł za 100 baniek, a naprawdę trudno znaleźć jakiś zespół w Premier League, w którym Antony miałby pierwszy skład. Wolves? Nie ma szans. AV: tak samo. WHU: musiałby wygryźć Kudusa lub Bowena. Fulham: Wilson jest lepszy. CP: tam są Eze i Olise. Brighton: może, ale oni mają tam teraz szpital na PS.
» 2 stycznia 2024, 19:10 #293
dildayo: O jeju, ale mi go szkoda.. Biedny Antony zarabiający 200k funtów tygodniowo....

No chyba sobie jaja robicie! Rozumiem, że jak w robocie przychodzi ktoś na wysokie stanowisko dostając zarąbistą wypłatę, samochód służbowy i pierdyliard premii to też go wszyscy głaszczą po głowie bo ma presję i biedny sobie z tym nie radzi? Kurde, trochę szacunku do tego klubu i samych siebie wygłaszając takie opinie. Jak tyle ma presji i jest spalony psychicznie to rozumiem, że za nie wykonywanie swoich obowiązków w sposób zadowalający (strzelanie goli i asystowanie) poprosi o obniżenie pensji do poziomu Garnacho (chociaż to trochę policzek dla Garnacho)? Przestańmy się nad nimi użalać. Nie mówię o hejcie ale o krytyce - to co spotkało Harrego to był zwykły hejt i oba zjawiska to całkowicie co innego. Brazylijczyk nawet w 1/10 nie doznaje jeszcze tego z czym musiał mierzyć się Anglik..

Nikomu do kieszeni nie patrzę ale denerwuje mnie to gadanie o presji czy psychice.. Nie widzę, żeby piłkarze się tym przejmowali - wyjdą na boisko, dostaną w dupę lub będą podniecać się remisem z liverpoolem, śmiechy chichy i macanki z przeciwnikami, wrócą do domów i wywalone jajca - uśmiechnięci będą sobie dodawać zdjęcia na sociale albo uderzą na jakąś imprezkę i tak się kręci z tygodnia na tydzień
» 2 stycznia 2024, 19:16 #292
Leh: Bati - nie brakuje mu ani dryblingu ani szybkości ani strzału. Brakuje tego o czym bez przerwy mówi Erik - znalezienia się na odpowiedniej pozycji i obrania odpowiedniego kierunku. To jest to co Erik tłukł do głowy Rashfordowi od początku poprzedniego sezonu i powód dla którego Marcus wtedy zaskoczył - był w tych przestrzeniach w których miał większe szanse na oddanie strzału i podejmował decyzje które do tego strzału prowadziły.
Antony pokazuje się w sektorach w których jest łatwiej, gdzie ma więcej miejsca, więcej czasu, ale są mniejsze szanse na zdobycie bramki. Ucieka do linii, oddaje piłkę, cofa grę - zamiast próbować się przebić. Jak spróbuje raz i mu nie wyjdzie, to się spala i przestaje próbować. To jest dokładnie ten sam syndrom co u Rasha.
Taki Ronaldo w jego wieku mógł 10 razy stracić piłkę i próbował jedenasty. I non stop pokazywał się do gry i próbował. I próbował. I próbował.
Jestem pewien że Antony mógłby być świetnym graczem w takim West Hamie czy innym Brighton. Nie wiem czy będzie kiedykolwiek świetnym graczem w United ale będę trzymał za niego kciuki.
» 2 stycznia 2024, 19:23 #291
krzys93: Leh, Ty na pewno piszesz o Antonym?
» 2 stycznia 2024, 19:28 #290
Biniek: Leh tego gościa w ogóle nie powinno być w United, choćby na ławce. Niczego do drużyny nie wnosi, nie jest jej potrzebny.
» 2 stycznia 2024, 19:30 #289
Batigol222: Leh

Jeśli piszesz o Eredevisie, to masz rację: Antony był wystarczający szybki i wystarczajaco dobrze dryblował jak na Holandię. Jeśli chodzi o Premier League, to 33,5 km/h u skrzydłowego to o wiele za mało (chyba, że to Bernardo Silva). Drybling typ ma marny: przeważnie nawet nie jest w stanie minąć obrońcy, a nawet jeśli mu się uda, to nic z tego nie wynika, bo rywal po chwili go dopada. Dobry drybling to mają Mitoma czy Doku; Antony jest w stanie nawinąć rywala raz na ruski rok, i właściwie zawsze w jakimś zupełnie niegroźnym sektorze boiska.
» 2 stycznia 2024, 20:16 #288
Natanael: Nie żeby coś ale Neto miał jeden sezon, w którym jako tako wyglądał z minutami, a Solanke gra dopiero pierwszy bardzo dobry sezon.
» 2 stycznia 2024, 20:34 #287
dominikMU: Neto fajny grajek ale niestety dużo czasu spędza w gabinetach lekarskich, ale to w sumie by pasował do nas ;) Mitoma byłby ciekawy ale też nie jest pewne, że u nas by wypalił, dużo grajków z Brigton przepada w większych klubach ;)
» 2 stycznia 2024, 21:22 #286
skowron32: Mason z red Card... Wie ktoś za co?
» 2 stycznia 2024, 18:14 #285
Mateo: Coś powiedział do sedziego, za brak faulu
» 2 stycznia 2024, 18:15 #284
sauerlandevent7: Akurat dziś sędzia szaleje na całego , zero pobłażliwości
» 2 stycznia 2024, 18:22 #283
skowron32: Aha no LaLiga jest jeszcze lepsza jak PL ;-)
» 2 stycznia 2024, 18:24 #282
sauerlandevent7: Ale nie sposób się nudzić chociaż
» 2 stycznia 2024, 18:28 #281
GandiGanda: Wydaje mi się, czy Getafe gra w 8?
» 2 stycznia 2024, 18:32 #280
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:37

Wydaje Ci się. Grają w 9. Suarez dostał poza boiskiem, już po zmianie
» 2 stycznia 2024, 18:36 #279
krzys93: w 9, ta trzecia czerwona poza boiskiem
» 2 stycznia 2024, 18:36 #278
GandiGanda: A no, włączyłem mecz dopiero w 75 min a obserwowałem flashscore
» 2 stycznia 2024, 18:41 #277
EvilDevil: Mason znowu dostał odcięcia. Wyzwał sędziego i pokazał obraźliwy gest. Do tego schodząc pokazywał gest palcem, że sędzia jest wariatem. No nie popisał się młody znowu. żenujące zachowanie, ale jak widać, niektórym wcale to nie przeszkadza.
» 2 stycznia 2024, 23:56 #276
Kilerek7: Sky gdzieś pisało, że chcielibyśmy pozyskać Kimmicha, no to by było coś, aczkolwiek nie wiem czy PL to było by dla niego dobre miejsce.
» 2 stycznia 2024, 17:57 #275
Dutek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:02

Daj spokój. Widziałeś jak przeprowadzał transfer De Jonga?

Skończyliśmy z McTominayem i Amrabatem
» 2 stycznia 2024, 17:58 #274
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:10

Ale wiesz że to nie FIFA ??
Frenkie całe lato mówił że się nigdzie nie rusza,to jak sobie to wyobrażałeś ??
Że polecimy zakujemy w kajdanki,zaczniemy głodzić i tym sposobem podpisze kontrakt czy o co chodzi ??

Przykład FDJ to jeden z najgorszych jaki można podać przy nieudolności naszego zarządu (tak,możesz być w szoku ale to nie Erik załatwia transfery).
» 2 stycznia 2024, 18:05 #273
Kilerek7: Napisałem, tylko o plotce, dobrze wiem jak wyglądają nasze negocjacje, aczkolwiek liczę, że w końcu się to zmieni.
» 2 stycznia 2024, 18:10 #272
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:59

FDJ i Kimmich to są zawodnicy, którzy chcą coś wygrać zdobyć już dziś i w swoich klubach mają na to duże szansę tutaj żadne pieniądze nie pomogą w ich sprowadzeniu.Sam bym na ich miejscu nie przychodził
» 2 stycznia 2024, 18:56 #271
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 17:55

SkySports Deutschland :
Manchester i Borussia prowadzą rozmowy nt. Wypożyczenia Jadona Sancho. Anglik jest otwarty na powrót do Dortmundu
» 2 stycznia 2024, 17:55 #270
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2024 18:29

Sprzedaż, a nie jakieś wypożyczenie!
» 2 stycznia 2024, 18:29 #269