Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United złożył drugą ofertę za Masona Mounta

» 21 czerwca 2023, 14:41 - Autor: matheo - źródło: The Athletic
Mason Mount może zostać pierwszym transferem Manchesteru United w letnim oknie transferowym. Czerwone Diabły złożyły drugą ofertę za angielskiego pomocnika.
Manchester United złożył drugą ofertę za Masona Mounta
» Mason Mount może zostać pierwszym transferem Manchesteru United w letnim okienku | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Manchesterowi United uda się pozyskać Masona Mounta?
Erik ten Hag jest zdeterminowany, aby w sezonie 2023/2024 mieć w swoich szeregach piłkarza Chelsea. Manchester United niedawno złożył ofertę za Mounta, która opiewała na 40 milionów funtów. Propozycja została jednak odrzucona przez londyńczyków.

Portal The Athletic informuje, że Manchester United teraz wrócił z drugą ofertą za zawodnika Chelsea. Czerwone Diabły miał zaproponować 45 milionów funtów oraz 5 milionów funtów w postaci bonusów.

Manchester United i Chelsea będą jednak dalej prowadzić rozmowy, bo The Blues oczekują wyższej kwoty. Londyńczycy na ofertę Czerwonych Diabłów zareagowali swoją propozycją i zasugerowali, że sprzedadzą Mounta za 60 milionów funtów plus 5 milionów funtów w postaci dodatków.

Manchester United nie zgadza się z taką wyceną za Anglika, bo zdaje sobie sprawę, że kontrakt Mounta wygasa w czerwcu 2024 roku. Oczekiwania Chelsea za swojego wychowanka są więc zbyt wygórowane.

W letnim oknie transferowym Mount najpewniej pożegna się z Chelsea. Anglik w barwach The Blues rozegrał łącznie 195 meczów, zdobył 33 bramki i zanotował 37 asyst. Zawodnik sięgnął z klubem po Ligę Mistrzów.

Sezon 2022/2023 nie był najlepszy w wykonaniu Mounta. Anglik zmagał się z kontuzjami. W lutym walczył z urazem kostki, a w kwietniu zmagał się z kontuzją mięśniową.


TAGI


« Poprzedni news
Lisandro Martinez coraz bliższy powrotu do gry
Następny news »
Van de Beek zaproponowany AS Romie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (425)


marcino186: Panowie i panie. Ale wy to przeżywacie wszystko poczekajcie na oficjalki a nie przejmujcie się plotkami. Jest przerwa od meczy wiec radzę wyluzować. Pozdrawiam miłych urlopów
» 23 czerwca 2023, 18:40 #416
AllUnited88: Z tego co pisze Romano to Mount bardzo chce do nas przejść tak więc wydaje się że to będzie nasz pierwszy transfer
» 23 czerwca 2023, 17:56 #415
SickRabbit: Greenwood w ogole jak on wygląda. Nie wiem z kim on trenuje na zdjęciach z MU TV ale afto niezłe zapuścił.
» 23 czerwca 2023, 17:45 #414
Seba0619: Poszła trzecia oferta za Mounta. 50 mln + 5 w bonusach. Według porannych informacji może to być ostateczna oferta z naszej strony.
» 23 czerwca 2023, 17:24 #413
roche: Oby się Chelsea nie zgodziła, to by było dobre dla nas
» 23 czerwca 2023, 17:42 #412
OkuratnyCzlek: @roche Dobre dla nas by było jakby Ci rodzice internet zabrali
» 23 czerwca 2023, 18:06 #411
Leh: #mufc have now made their third bid for Mason Mount. [@Matt_Law_DT]
» 23 czerwca 2023, 17:14 #410
mateuszmu07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 16:46

[link usunięty]. tiktok.com/@affsidetiktok/video/7245002164068748570
» 23 czerwca 2023, 16:45 #409
MajkelRoy: coś tam po twiterze lata że neville, marudzi na szejków ze skupili z Chelsea i oddają do newcastle i postuluje do FA żeby zabroniła szejkom sprzedawać poza Anglie, ciekawe co powie jak nas (o ile) przejma szejkowie czy też bedzie marudził
» 23 czerwca 2023, 16:19 #408
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 16:36

Pewnie że będzie, bo to jest paranoja. Po pierwsze - jest to obchodzenie przepisów.

Po drugie - dziś idą emeryci, choć też pojawiają się coraz młodsze nazwiska. Co będzie za rok czy dwa? Jaką masz gwarancję że szejk z City, Paryża czy innego Newcastle nie stwierdzi, że chce sobie przerzucić piłkarza z takiego PSG czy City gdzieś na półwysep arabski?

Ja uważam, że za rok, zarówno o Kane'a jak i Mbappe, będą się biły kluby arabskie. I że wcale nie będą bez szans.

Więc finansowe fair play globalne (a nie tylko europejskie) to mus. Podobnie jak uregulowanie kwestii właścicielskich i handlowania między klubami.
» 23 czerwca 2023, 16:35 #407
PauloKuhan: czyli teoretycznie jak ktoś jest właścicielem klubu z arabi i angli to może sprzedać jakiś szarot do arabi za +999mln i wtedy klub z angli może wydać te 999mln? to jest furtka
» 23 czerwca 2023, 16:39 #406
Leh: No tak to wygląda. O to jest cała afera z Chelsea - a konkretniej o to, że arabski fundusz państwowy ma udziały w firmie Boehly'ego, która jest udziałowcem Chelsea. Więc zarzut dotyczy tego, że ten arabski fundusz de facto ma udziały w Chelsea i jest wykorzystywany do tego, aby proponować piłkarzom Chelsea absurdalne tygodniówki w Arabii. Piłkarze idą, Chelsea dostaje kasę i... nagle nie ma problemu z Financial Fair Play.

Podobnie w Newcastle - Neves idzie do arabii, a potem jest wypożyczany do Newcastle. Przez to Newcastle ma czyste konto, w sensie - nie ponosi kosztów zakupu Nevesa, ten zakup realizowany jest za pośrednictwem arabskiego klubu.

Więc to jest bardzo groźne i wymaga regulacji, bo powoduje, że kluby bez arabskich właścicieli przestają mieć w tym wyścigu jakiekolwiek szanse.
» 23 czerwca 2023, 16:44 #405
MajkelRoy: te wszystkie leśne dziadki w federacjach przyjmują taka kapustę pod stołem, że zawsze zostawia jakaś furtkę Arabom... niestety musiały by zostać nałożone jakieś limity a szejkowie tego nie lubią, i skutkiem tego przestana inwestować a tego nie lubia biznesmany
» 23 czerwca 2023, 16:59 #404
PastaDoCiasta: Czy dzisiaj o 15 było zakończenie roku szkolnego czy co że tu nagle taki wysyp ananasów? XD
» 23 czerwca 2023, 16:07 #403
MajkelRoy: latali po mieście z kwiatkami to chyba tak :D
» 23 czerwca 2023, 16:15 #402
KlejnotNilu: Potwierdzam, chciałem koło 12:00 kupić sobie shejka z McDonald's, ale nie dało się przejść przez drzwi, taka gęsta plaga młodzieży się tam zleciała... :/
» 23 czerwca 2023, 16:23 #401
devilek777: Dajcie spokój dzieciakom. Każdy był młodszy.
» 23 czerwca 2023, 16:43 #400
Gwiazda: Ja nie rozumiem. Klub nie ma właścicieli to nie ma ltransferow. Jak będzie nowy właściciel to dopiero. Logiczne
» 23 czerwca 2023, 15:32 #399
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 15:35

I Ty wierzysz w te plotki z The Sun ??
Poza tym jak nie ma właścicieli skoro od 2005 mamy jednego i tego samego (chociaż rodzinka liczy ich kilku)?
To że klub jest w trakcie sprzedaży,raczej nie zwalnia go ze wszystkich zobowiązań właścicielskich
» 23 czerwca 2023, 15:33 #398
PastaDoCiasta: Przecież ma właścicieli xd
» 23 czerwca 2023, 15:33 #397
Leh: Skąd Wy bierzecie takie pomysły?

Glazerowie nie zablokują transferów - bo i po co mieliby to robić? Sprzedają ten klub, więc co ich obchodzi czy ten klub wyda pieniądze czy nie? Chyba, że ktoś myśli, że taki Joel Glazer cichaczem przeleje sobie budżet transferowy na konto.

Jedyna ewentualność to prośba od potencjalnych kupców, żeby klub wstrzymał się z zakupami do czasu przejęcia - ale serio ktoś sobie wyobraża, że Ratcliffe albo Szejk wyszli z takim postulatem?

Klub działa normalnie. Składa oferty, spotyka się z agentami. Tyle.
» 23 czerwca 2023, 15:43 #396
brazylianwisnia: Czyli przewidujesz Gwiazda, że w tym oknie nie będzie transferow oraz, że z Mountem to ściema? Bo finalizacja przejęcia do jesieni się nie wydarzy. To jednak długotrwały proces.
» 23 czerwca 2023, 15:58 #395
roche: Niech sobie odpuszczą w końcu tego kolesia wątpliwej jakości i kupią kogoś normalnego
» 23 czerwca 2023, 15:30 #394
sztejner: Wątpliwej jakości to jest Twój komentarz
» 23 czerwca 2023, 15:32 #393
PastaDoCiasta: Ty byś mógł sobie odpuscic w końcu pisanie wątpliwej jakości madrosci
» 23 czerwca 2023, 15:33 #392
roche: Wszystkie kupują jeno nie nasze. Pewnie nie mają za co
» 23 czerwca 2023, 15:35 #391
PastaDoCiasta: To prawda, ETH kupił dzisiaj nowe opony do autobusu klubowego i na transfery już brakło. Możesz zamknąć Devilpage i wrócić tu we wrześniu
» 23 czerwca 2023, 15:42 #390
JahKowalski: Arsenal się zbroi a u nas bida
» 23 czerwca 2023, 15:21 #389
sztejner: nom,odszedł Xhaka oraz ma odejść Partey oraz Smith-Rowe ale ściągneli Havertza
TOP zbrojenia,naprawdę
» 23 czerwca 2023, 15:28 #388
PastaDoCiasta: Kurde po tym Havertzie już się nie pozbieramy, jak dołożą do tego Sancho i Kalvina-Phillipsa to już można przyznać im kolejnego mistrza listopada
» 23 czerwca 2023, 15:32 #387
roche: Gejzery nie dadzą kasy i nikogo nie kupią nasze
» 23 czerwca 2023, 15:36 #386
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 15:39

No na pewno nie dadzą kasy na transfery,szczególnie że zapewne do końca weekendu klepniemy Mount'a oraz wpadł do nas agent Andre Onany - kurcze my to potrafimy w transfery,możliwe że w ciągu najbliższego tygodnia dopniemy oba transfery nie mając właścicieli i pieniędzy
» 23 czerwca 2023, 15:38 #385
roche: A ty to tam byłeś i wszystkiego osobiście doglądasz mamy rozumieć?
» 23 czerwca 2023, 15:42 #384
PastaDoCiasta: A Ty byłeś u Gejzera w gabinecie zw wiesz ze nie da kasy?
» 23 czerwca 2023, 15:45 #383
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 15:58

Nie byłem, ale tak gadają
» 23 czerwca 2023, 15:56 #382
brazylianwisnia: Oni nie dawali nigdy kasy to i nie dadzą.
» 23 czerwca 2023, 16:00 #381
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2023 00:20

A to że kilka wypożyczeń zamienili w długoterminowe kontrakty to już owieczkom umyka XD
» 25 czerwca 2023, 00:16 #380
dr03: taka mała ciekawostka, niedawno grała drużyna US women vs wrexham, oczywiście kobiety wieściły swoje zwycięstwo i wykrzykiwały czemu nie ma właściciela na trybunach żeby obejrzał porażkę swojej drużyny. Wklejam link do skrótu tego meczu
youtube.com/watch?v=Ojb430E55zA
» 23 czerwca 2023, 14:22 #379
Milo: Mysle ze drużyny z A klasy czy B poradziłyby sobie po weekendowym melanżu z damska druzyna mistrzów świata
» 23 czerwca 2023, 14:42 #378
KaczorDaffy: "sport" do zaorania
» 23 czerwca 2023, 14:50 #377
Leh: Kaczor - serio? Czemu do zaorania?

Tenisistki też mają nie grać? Albo lekkoatletki przestać biegać?

To, że mają gorsze wyniki niż faceci nie oznacza, że nie mogą rywalizować. Sport kobiecy jest mega ciekawy, czasem - przez swoją nieprzewidywalność - ciekawszy od męskiego.

Na tej zasadzie można by zamknąć kilka lig, bo taki mistrz Nigerii też pewnie dostałby oklep od każdej drużyny Championship. I co z tego?
» 23 czerwca 2023, 14:53 #376
AllUnited88: To ten mecz w którym przegrały 12-0 po 45 minutach i mecz się skończył?
» 23 czerwca 2023, 14:54 #375
KaczorDaffy: To tylko moja opinia
» 23 czerwca 2023, 16:19 #374
CoachMark: @Leh

W sportach bardziej technicznych takiej różnicy nie ma i nie będzie. W ping ponga mogą rywalizować, w badmintona mogą, w ogóle akurat w tenisie to myslę, że pierwsza piątka pań wygrałaby dość często z mężczyznami spoza 250 ATP.

Poza tym to jest raczej argument za tym, że te kobiety nie powinny się oburzać, dlaczego nie są tak popularne, zwyczajnie na tle mężczyzn wypadają wolniej, słabiej, niżej, bliżej, mniej itp, a to z kolei najczęściej skutkuje, że jest to mniej widowiskowe do oglądania. Akurat w piłce nożnej wypadają nader mizernie.
» 23 czerwca 2023, 18:20 #373
MrCygan: Wszystko fajnie, ale zamiast Onany wolałbym Costę. Jednak 3 lata różnicy to dość sporo, a mielibyśmy bramkarza na lata.
» 23 czerwca 2023, 14:00 #372
Leh: Cygan - takie planowanie nie zawsze ma sens. Onana to bramkarz minimum na 5 lat. Nie ma sensu planować dalej. Mieliśmy de Gee przez 12 ale od dwoch-trzech było już mocniej czuć jego braki.

Serio, 27 lat na bramkarza to jest super wiek.
» 23 czerwca 2023, 14:03 #371
PastaDoCiasta: Bramkarz może grać w prime do 35 na luzie, Navas tyle lat bronił w Realu i PSG i dawał radę. Costa młodszy, ale Onana o wiele lepszy
» 23 czerwca 2023, 14:08 #370
LukasDudek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 14:24

Jak kupowaliśmy Van der Sara też miałeś takie spostrzeżenia? De Geę masz na lata i zadowolony jesteś? Nigdy nie wiesz, czy ktoś nadaje się na lata. Ma się przede wszystkim nadawać tu i teraz.
» 23 czerwca 2023, 14:23 #369
M4S73R: Ja osobiście nie chciałbym żeby Onana trafił do MU. Myślałem że spróbujemy ściągnąć Verbruggena wielki talent, podstawowy bramkarz Anderlechtu ostatecznie trafi do Brighton. Jest jeszcze Vandevoordt bardzo dobrze zapowiadający się bramkarz.
Kiedyś z transferem Edwina to można powiedzieć że wygraliśmy loterie.
» 23 czerwca 2023, 14:31 #368
karolj: hahahah nie mogę z was, ciągle gadacie jak to nie jesteśmy w tyle za wszystkimi i nic nie wygrywamy, a teraz gdy jest okazja ściągnąć gotowego klasowego bramkarza, to chcecie ściągać talenty i je rozwijać i dalej popadać w marazm bo może odpalą, a może nie xD
» 23 czerwca 2023, 15:09 #367
PastaDoCiasta: Dokładnie, jak my się chcemy bic o mistrza i LM to musimy na bramce mieć world classa a nie jakiegoś Verstapeena z Anderlechtu co za kilka lat może być kotem xd To bardzo newralgiczna pozycja i każdy topowy klub ma tam kozaka, nikt nie ogrywa młodzika
» 23 czerwca 2023, 15:21 #366
Leh: Prawda, to jedna z tych pozycji, na których ciężko awansować. Tu nie ma ścieżki - przyjdę do topowego klubu i będę się ogrywał. Na innych pozycjach OK, ale tu nie ma rotacji, nie ma kolegów którzy pomogą. Musisz być samowystarczalny.

Dlatego to jest tak kluczowa pozycja. I wiem, że różne są preferencje, ale na Onanę bym nie wybrzydzał - mało kto z nas podejrzewał że będziemy ściągać bramkarza tego formatu.
» 23 czerwca 2023, 15:23 #365
M4S73R: Onana klasowy bramkarz ? Taki jak Eduard Mendy
» 23 czerwca 2023, 15:33 #364
brazylianwisnia: Dziś wiek nie do końca jest tak ważny. Co z tego, że Costa młodszy jak też podpisze kontrakt na 5 lat i po wygaśnięciu może odejść za darmo?
» 23 czerwca 2023, 16:02 #363
M4S73R: Krążą informacje i zdjęcia że Greenwood od momentu oskarżenia wstawił się na trening. Ale ma afro na głowie.
» 23 czerwca 2023, 13:35 #362
Rashy10: Już chyba wyczerpany temat poniżej od rana. Dla sprostowania żaden oficjalny, klubowy trening tylko prywatna sesja treningowa na niezależnym boisku miejskim.
» 23 czerwca 2023, 13:36 #361
IntruZ9: Ja myślę że to był też celowy zabieg,są tylko 3/4 zdj zrobione z jednego urządzenia...jakby to był taki publiczny park, to Ludzie na pewno szybko by się zrorientiwali kto to taki, widzów i tych zdjęć byłyby dziesiątki z każdej możliwej storny...wygląda to tak,jakby to było kontrolowane, planowane
» 23 czerwca 2023, 13:54 #360
69eyes: Oby Chelsea się nie ugięła i odrzuciła 3 ofertę i ten niedorzeczny transfer tego leszcza upadł. W ogóle wyobraźcie sobie pomoc Case, Mount, Bruno, to będzie gra w gorącego kartofla, w meczach z City i Liverpoolem posiadanie piłki 25% i wybijanie na oślep przez 3/4 meczu. Nie rozumiem zachwytów co po niektórych, Mount nadaje się tylko na 10 i to też średnio gdzie w United gra tu najlepszy piłkarz drużyny i kapitan, który nie podlega w ogóle jakiejkolwiek rotacji. Ogólnie czarno to widzę, żeby się nie skończyło jak z VDB i wypychaniem gościa po 2 latach gdziekolwiek za 15 mln.
» 23 czerwca 2023, 13:29 #359
Rashy10: Mount na 10, a Bruno na 8, on na 8 nie raz zagrał lepszy meczy niż na 10.
» 23 czerwca 2023, 13:32 #358
MUFI: Okej to już wiemy kto nie ma pojęcia o piłce i chyba nie wie jakim piłkarzem jest Mount, dzięki za info ;)
» 23 czerwca 2023, 13:33 #357
brazylianwisnia: No to ja widzę to odwrotne - pomoc mobilna, świetnie operująca piłka przez co ciężko im ta piłkę zabrać, świetnie kreują i po stracie mają dużo energii by błyskawicznie zamykać przestrzenie posiadacza piłki.
Eriksen niestety nie ma sil na taką intensywność. Jak nie przyjście Mount to może skończyć się pomocą Case, Fred, Bruno.
» 23 czerwca 2023, 13:33 #356
IntruZ9: Jest tutaj ktos kto widzi cokokwiek w jasnych barwach? Bo ciągle każdy narzeka, czarnowidztwo az kipi!

Daj pracować trenerowi i czekaj na efekty
» 23 czerwca 2023, 13:35 #355
Leh: Wiśnia - zgoda prawie pełna, poza Eriksenem. On ma siły na intensywność - ale nie w 45 meczach w sezonie i nie od deski do deski.

Mount zagra na 8, Bruno na 10, a Eriksen raz na 8, raz na 10. Mamy 60 meczów w sezonie, czyli łącznie 120 na te dwie pozycje. Bruno 45, Mount 45, Eriksen 30 (czyli 15 razy zastąpi Bruno, 15 Mounta). Przy 30 meczach w sezonie (czyli rzadziej niż raz w tygodniu) Christian powinien chodzić jak złoto.
Oczywiście to obliczenia w przybliżeniu, ale to jest dodatkowy wymiar tego transferu który trzeba brać pod uwagę - więcej sił u Eriksena. I u Bruno.
» 23 czerwca 2023, 13:55 #354
brazylianwisnia: No ja też tak to widzę dlatego zawsze powtarzam, że klasowy klub musi mieć 3 podstawowych środkowych obrońców, 3 podstawowych środkowych pomocników, 5 podstawowych ofensywnych graczy. Dopiero jak masz tylu topowych zawodników to możesz mieć jeszcze kilku ciut słabszych. Chodzi o to by obskoczyc 65 spotkań w sezonie, zawsze mieć klasowych graczy na ławce a wypadnięcie 2-3 gości nie obniżało poziomu gry.
» 23 czerwca 2023, 16:05 #353
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 19:09

Ja tylko chciałem przypomnieć, że w ustawieniu 4:2:3:1 Jako takiej ósemki w ogóle nie ma, czasem jeden z tych piwotów jak to się ostatnio modnie mawia dostaje luźną smycz i jeśli przeciwnik się jakoś nie spisuje, to pozwala jednemu z tych głębiej grających graczy zaczynać akcje w połowie drogi między atakiem, a rozegraniem, jako taki przekaźnik gry.

Bruno na ósemce, na przykład w kadrze nie wyglądał jakoś powalająco w zeszłym sezonie, w tym sezonie nie wiem bo nie widziałem go w tej roli.

Za Ole grał bajecznie jako 10ka, słabiutko jako 8ka i bardzo mizernie jako szóstka.
U Ten Haga najlepiej grał jako szóstka, jako ósemka to ciężko powiedzieć ile było tych występów, bo portale to naliczają umownie, jako dziesiątka grał nieźle i przyzwoicie też występował jako prawe skrzydło.
Ogółem najlepsze w jego wykonaniu było znów to co zwykle: intensywność, a przez to w sumie ilość kluczowych podań do atakujących graczy.

Dlatego jak już sobie dywagujecie o tym kto gdzie, to jeśli szukacie ósemki, to raczej system by się musiał najpierw zmienić.

Trzeba jeszcze coś dodać. Zarówno Varane i Lisandro, czy Lindelof, czy tym bardziej Shaw gdy grał na środku, nie wchodzą tak głęboko z piłką, jak robił to Maguire za Ole, czy jak robił to VVD swojego czasu. Oni grają mniej więcej do połowy, a to i tak nie za często. Długie podania raczej nie są tym, czym grają stoperzy. Za to długie podania są tym, czym gra United. Posyłają je nie stoperzy, a właśnie Bruno, Eriksen przede wszystkim. To sprawia, że gdy Bruno gra jako piwot, to gra wręcz klasycznie, głęboko, on nie za bardzo też nawet umie kiwać, więc unika prowadzenia piłki.

To z kolei oznacza, że tej ósemki w dotychczasowej grze United tym bardziej próżno szukać.

Stąd ja bym powiedział tak; Gdyby przyszedł Mount, to pomoc United na dziś dzień wygląda tak: 10 Mount, 6 Bruno, 6 Casemiro, Eriksen grający około 1/3 możliwych spotkań w miejsce któregoś szóstkowego, a może i czasem na 10, Fred grający około 1/4 możliwych spotkań, jako właśnie ten fałszywy piwot. Taki Fred grałby bardzo wysoko, wypadkowo jak takie 8,5. Scott grający zadaniowo na bronienie, ciężko powiedzieć ile, VDB jako niedzielny gość w szatni na zbijanie piąteczek z kolegami po meczu.
» 23 czerwca 2023, 18:38 #352
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 13:07

Harry Maguires agents are trying to convince him to move to Italy, where he is wanted by Juventus, Inter & Milan. [Graeme Bailey]

To by byl majstersztyk. Niestety Wlosi nie zwykli placic duzych pieniedzy. Poza tym nikt nie da mu pewnie polowy tych pieniedzy które dostaje w United.
» 23 czerwca 2023, 13:07 #351
PastaDoCiasta: Harry we Włoszech w defensywnie grającej drużynie w formacji z 3 w środku to by wyglądał jak drugi Maldini i mówię na serio
» 23 czerwca 2023, 13:09 #350
Litosci: We Włoszech z racji tego, ze nigdy nie grał, to ma bodajże mniejszy podatek wiec zgodziłby się na obniżkę i śmiało moznaby go za Onane wymienić.
» 23 czerwca 2023, 13:12 #349
M4S73R: Gdyby Maldini widział i rozumiał Twój komentarz, bardzo by się obraził :)
» 23 czerwca 2023, 13:21 #348
PastaDoCiasta: Na szczęście Maldini nie znał polskiego
» 23 czerwca 2023, 13:24 #347
brazylianwisnia: W każdej druzynie która broni w 9 i gęsto w polu karnym Harry będzie grał dobrze bo jego mobilność nie będzie miała znaczenia. Złapie forme regularna gra i będzie czyścił w powietrzu, przestawiał napastników.
» 23 czerwca 2023, 13:30 #346
Rashy10: Może będzie jak ze Smallingiem, hejtowany i wykopywany z klubu przez kibiców, przychodzi po niego klub z serie A i gość gra tam solidnie.
» 23 czerwca 2023, 13:34 #345
PastaDoCiasta: Romano: There is growing confidence around both Man United and Mason Mount side to get the deal done, waiting for Chelsea position on final bid. All parties being flexible and Mount not signing new deal at Chelsea, two crucial factors to get it done.

Coś czuje dzisiaj jeszcze Here we go
» 23 czerwca 2023, 12:59 #344
IntruZ9: Fajnie że mount!


Zazdrościłem im zawsze tego gościa! Oby eth odbudował,wciąż jeszcze wszystko przed nim
» 23 czerwca 2023, 13:06 #343
MikiManUtd2004: Wszyscy narzekali, że nie ma transferów a tu zaraz mogą być 2 i to mocne. Mount do pomocy i Onana na bramkę. Jeszcze czekamy na napastnika i środkowego obrońcę.
» 23 czerwca 2023, 12:14 #342
JajoJe: Oby oby. Dwa porządne transfery. Uważam, że Mount będzie dla nas sporym wzmocnieniem. Poza ostatnim sezonem gdzie cała Chelsea grała piach to facet grał naprawdę dobrą piłkę.
Onana klasa zawodnik, sentymentalnie troszkę szkoda DDG no ale taka piłka.
» 23 czerwca 2023, 12:24 #341
bylakw: Powrót Greenwooda to prawie jak transfer.
» 23 czerwca 2023, 12:49 #340
sztejner: Wam się wszystkim wydaje że 1.09.2023 zobaczycie tego samego gościa co 10.01.2022
o ile w ogóle wróci)
» 23 czerwca 2023, 12:53 #339
mycka86: tak :)
» 23 czerwca 2023, 13:04 #338
sztejner: No macie do tego prawo,ale sami pompujecie balonik który wam może głośno strzelić
Im większą wiarę pokładacie w tym że to będzie ten sam piłkarz,tym większy zawód może was dopaść jeśli ten nie będzie już tak błyszczał
Przepraszam ale brzmicie trochę tak że jeśli ten "Zbawiciel Manchesteru" nie strzeli 4 goli w pierwszym meczu to go na taczkach będziecie wywozić

Ochłońcie troszkę i bądźcie bardziej cierpliwi,bo Ci sami co widzą w nim wzmocnienie nagle po tygodniu czy dwóch mogą z takim samym zapałem go zwalniać
» 23 czerwca 2023, 13:11 #337
Leh: Sztejner zwraca uwagę na najważniejszą rzecz - Masonowi może nie wszystko wychodzić od razu i będzie bardzo potrzebował wsparcia od własnych kibiców.

Nie teraz, kiedy liczymy, że będzie zbawcą, tylko wtedy, gdy w trzech pierwszych meczach nie zdobędzie bramki. Jeśli tak bardzo za nim tęsknimy, to kluczowe będzie wsparcie - nie wtedy, gdy będzie ładował bramki, tylko wtedy, gdy będzie próbował się odnaleźć na nowo, gdy spadnie forma, przyjdzie kryzys.

Rashfordowi średnio wybaczaliśmy spadek formy, może warto pamiętać o tym również przy Greenwoodzie.
» 23 czerwca 2023, 13:28 #336
Piwal: sztejner Będąc szczerym ostatnie mecze Greenwooda nie były jakies wybitne dlatego jego ewentualny powrót z formą z 10/01/22 moze okazać się znikomym wzmocnieniem bo z dyspozycją z tamtego okresu wstrzeliłby się pomiędzy Sancho a Antonym. Zgadzam się jednak z tym, że biorąc pod uwagę fakt że miał tak dlugi rozbrat z piłką jego powrót może okazać się rozczarowaniem.

Fakty są takie że cała to otoczka wokół Anglika powstała w skutek jego udanego debiutanckiego sezonu który dawał nadzieje na odkrycie wielkiego talentu. W drugim sezonie wyglądał już nieco słabiej a w trzecim mimo przyzwoitego startu zgubił forme i ostatecznie z powodów pozaboiskowych został odsunięty od składu. W pazdzierniku Mason skończy 22 lata i trudno dalej mówić o nim jak o nastolatku.

Osobiście nie mówiłbym o nim w kategorii wzmocnienia a raczej w kategorii dodatku do składu który może odpali a może nie. Wzmocnienia kluczowych pozycji powinny być przeprowadzone niezależnie od jego powrotu.
» 23 czerwca 2023, 13:32 #335
sztejner: Leh i Piwal (patrz nawet raz na 58 komentarzy się z Toba zgodzę :P ) macie +1
» 23 czerwca 2023, 13:40 #334
Piwal: Gdybyśmy się we wszystkim zgadzali to pewnie nie byłoby o czym gadać. Grunt żeby trzymać nerwy na wodzy i się wzajemnie nie obrażać.
» 23 czerwca 2023, 13:47 #333
Leh: Piwal - ja mam inne podejście trochę. W sensie - spadek formy u młodego chłopaka jest rzeczą naturalną. Pamiętasz jak Ferguson wprowadzał Ronaldo? U 20 latka nie można oczekiwać że utrzyma formę cały sezon. Przykład Marcusa pokazuje że nawet 24 latek może mieć z tym problemy.

Więc Mason ma, tak naprawdę, lekko 3 lata zanim wejdzie na najwyższe obroty.

Nie każdy jest Haalandem czy Mbappe i o tym trzeba pamiętać
» 23 czerwca 2023, 14:07 #332
Piwal: Zgoda, tylko po takim spadku nie każdy jest w stanie wejść na wyższy poziom. Zobacz ile talentów kupionych i z naszej akademii nie wypaliło. Depay, Lingard, Martial, Zaha, Macheda, Morrison, Januzaj. Nawet wspomniany przez Ciebie Rashford potrzebował 4 lat od debiutu by zanotować pierwszy dobry sezon. Niestety wymagało to ogromnej cierpliwości i okupione to było tym że chłopak miał pewne miejsce w składzie przez co nawet gdy był pod formą to grał i blokował miejsce komuś innemu.

Pamiętajmy też że wspomniani zawodnicy nie mieli rocznej przerwy w grze tylko w wieku Greenwooda nieustannie trenowali. Czy stać nas zatem na to by okazać tyle wyrozumiałości zawodnikowi który w tak młodym wieku oprócz problemów wychowawczych miał juz problemy z prawem które odsunęły go od gry ?
» 23 czerwca 2023, 14:47 #331
karassas: Zawodnicy miewają kontuzję wykluczające ich z gry na długi okres czasu i wracają. Tutaj mamy do czynienia z chłopakiem, który był zdrowy więc na 100% formę utrzymywał. Kwestia tylko w tym, że musi zgrać się z drużyną na nowo i nauczyć taktyki trenera. Pewnych rzeczy się nie zapomina. Jakoś taki Beckham nadal potrafi zagrać takie piłki, że szczęka opada. A nie uprawia zawodowego sportu od lat.
» 23 czerwca 2023, 15:07 #330
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 11:52

Troche szkoda tego Tonaliego do Newcastle. Myslalem ze nie ma realnej szansy zeby go kiedykolwiek wyciagnac z Milanu, bo sam sie zawsze zapieral ze kocha ten klub.
Widac po Newcastle ze robia bardzo madrze transfery - pozazdroscic.

Czekamy na jakies ruchy z naszej strony. Im szybciej dopna Mounta -tym szybciej mozna bedzie sprzedac McTomka lub Freda. Jest zawsze jakas obawa ze Mount bedzie odgrzewanym kotletem z Chelsea jak Mata czy Lukaku.
Co do transferó to zawsze na koncu mozna dopiac druzyne jakims darmowym Rabiotem jako extra jak nam nie pójdzie.
» 23 czerwca 2023, 11:51 #329
JajoJe: Pożyjemy, zobaczymy. Włosi przeważnie słabo sobie radzą poza granicami swojej ojczyzny. Chłopak ma talent i życzę mu jak najlepiej. Może będzie wyjątkiem.
» 23 czerwca 2023, 12:00 #328
PastaDoCiasta: Romano: Amad Diallo future is still open. Man United will make final decision on Amad in the next weeks, he hopes for 1st team chance but it is up to ten Hag. Understand in case Manchester United decide to loan Amad out, the players preference would be Sunderland again.
» 23 czerwca 2023, 11:41 #327
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 11:56

Wszystko zalezy czy Greenwood wraca. Jesli tak, plus zostaje Sancho, Rashford ,Pellistri, Antony i Garnacho to Amad bedzie mial tlok i wielki klopot zagrac jakiekolwiek minuty. Szkoda ze Sunderland nie weszedl wyzej - moze kupiliby Amada za pieniadze a nie bezsensownie wypozyczali.
» 23 czerwca 2023, 11:56 #326
Litosci: Gdyby Mason wrócił to opchnac go za 40/50 mln i po problemie
» 23 czerwca 2023, 12:24 #325
Stanior: Oj nie wiem czy taki tłok by miał Diallo na prawej. Sancho tam nie gra bo mu się odwidzialo po przyjściu do nas, zarówno on jak i reszta np Antony są całkowicie do wygryzienia. Nikt na prawej do tej pory nie prezentował jakiegoś super poziomu. Nawet bym powiedział, że lepiej idzie naszym bocznym obrońcom robota w ataku niż skrzydłowym.
» 23 czerwca 2023, 12:38 #324
brazylianwisnia: Sancho trzeba sprzedać jak tylko wpadnie rozsądną oferta bo gość kosztuje nas 18mln za sezon i jeszcze może zaraz na ławke się nie łapać.
» 23 czerwca 2023, 13:35 #323
karassas: Litosci a potem się dziwić, że jesteśmy pośmiewiskiem na rynku transferowym... tacy goście jak Mason w dzisiejszych czasach są sprzedawani za +/- 100 mln a Ty go za 40 chcesz puścić
» 23 czerwca 2023, 15:10 #322
sztejner: Alex Telles will leave #mufc this summer and has prioritized a return to Porto. An eventual sale of Zaidu Sanusi or Wendell will potentially open the door for his arrival. [O Jogo via @ZachLowy]
» 23 czerwca 2023, 11:40 #321
Rashy10: Swoją drogą na tych fotach Greenwood chyba ma na sobie dedykowaną kamizelkę z trackerem do mierzenia parametrów treningowych, czyli prawdopodobnie jest to pod okiem klubu, bo wątpię żeby dla samego siebie bawił się w takie dodatki.
» 23 czerwca 2023, 10:57 #320
Leh: Rashy - ja jestem gotów postawić wszystkie pieniądze ze to jest inicjatywą klubu.

Wyciekło to dokładnie w dniu wizyty agenta Onany - czyli w takim, w którym były inny, ważniejszy news a można było chłopaka po raz pierwszy pokazać.

Klub na 100% monitoruje teraz reakcje opinii i, co ważne, temat nie wydaje się gorący, nie ma skrajnych reakcji. Więc to są po prostu testy. I wypadają dobrze, więc powinni się za chwilę odważyć na kolejny krok.

Ja ich rozumiem bo to jednak jest wizerunkowo trudna decyzja, ale chyba kierunek obrany
» 23 czerwca 2023, 11:06 #319
PastaDoCiasta: Akurat wizyta agenta Onany to nie był wcale jakiś wielki news, dzisiejsza oferta albo potencjalne Here we go w sprawie Mounta już byłoby lepsze.
» 23 czerwca 2023, 11:11 #318
Leh: Pasta - nie był ale chodzi o proporcje. To było zdjęcie Masona kopiącego amatorsko piłkę. Do przykrycia tego wystarczy mały news. Zreszta pewnie z newsami o Mouncie to też jest skoordynowane.

A dziś pewnie klub analizuje raporty sentymentu w sieci i przekazuje info o sponsorom o tym, jaki był odbiór tego newsa.

Nie umiem sobie wyobrazić żeby to wyglądało inaczej.
» 23 czerwca 2023, 11:20 #317
IntruZ9: Leh ma rację,tzn dobrze się to czyta i podpisuje się pod tym!

Czekamy na Ciebie chłopaku!
» 23 czerwca 2023, 11:33 #316
brazylianwisnia: Wątpię by klub rozmawiał o tym ściśle ze sponsorami. Robią zebrania na teams że setka sponsorów?bez sensu. Sponsorzy nie mają podstaw by zerwać umowę bez kary nawet.
» 23 czerwca 2023, 13:36 #315
karassas: Kluczowi sponsorzy na pewno wiedzieli o sprawie. To jest biznes i nikt nie chce wizerunkowo tracić. A pojawienie się Onany to wbrew pozorom bardzo gorący news bo niedługo wygasa kontrakt naszej 1, na dodatek będącej legendą. A tu pojawia się agent innego bramkarza, świetnego bramkarza, który docelowo ma być jedynką. Leh bardzo dobrze to wszystko przeanalizował.
» 23 czerwca 2023, 15:22 #314
Milo: Marnie wyglada Greenwood, suchy jak patyk, jak grał jeszcze to lepsza formę miał
» 23 czerwca 2023, 10:49 #313
Leh: Milo, Case to samo mówi o Bruno - że on się nie męczy bo jest chudy jak patyk :)

Fakt, nie ma postury napastnika, ale po pierwsze - nad tym można pracować, po drugie - myślę że jednak tutaj największą potrzeba są bramki z prawego skrzydła, bo napastnika spróbujemy kupić tak czy siak
» 23 czerwca 2023, 11:08 #312
sturmik: Lepiej ze wyglada jak patyk a nie spasione prosie.
Miesnie odbuduja sie przez regularny trening.
» 23 czerwca 2023, 11:32 #311
Rashy10: Ciekawe okno, chyba dawno już tak nie było żeby jeden duży klub premier league posprzedawał tylu zawodników pierwszego składu do ligowych rywali w jednym oknie.
» 23 czerwca 2023, 10:52 #310
mycka86: Według transfermarkt na koniec sezonu 2022/2023 mieli w kadrze pierwszego zespołu 31 piłkarzy. W nadchodzącym sezonie nie zagrają w europejskich pucharach, więc 20-22 wydaje się optymalnie. Póki co odeszło 4, przyszedł Nkunku. Muszą się jeszcze pozbyć 6-8 graczy.
» 23 czerwca 2023, 11:03 #309
PastaDoCiasta: Okej, Romano jednak już zmienił że oferta ostateczna albo przyjmują albo do widzenia xd I że deal musi być skończony (podpisane wszystko) do końca przyszłego tygodnia koniecznie, ciekawe co to za wymóg
» 23 czerwca 2023, 10:36 #308
mycka86: Pewnie żebyśmy mieli kompletną kadrę na przyszły sezon przed wylotem na tourne do USA.
» 23 czerwca 2023, 10:56 #307
sturmik: Tak, przydaloby sie miec choc jednego nowego gracza na tournee.
I nie brac lodówki do samolotu.
» 23 czerwca 2023, 11:33 #306
sturmik: Chelsea sprzedala juz Havetza, Kovacica, Zyiecha, poszedl Ngolo.
Do pozbycia maja jeszcze Lukaku za 60 mln.
Jak to jest ze inne druzyny po cichu dogadaly w miare sprawnie kwoty transferów a tylko u nas slychac w gazetach, ze ''zamierzamy zlozyc'', ''zlozylismy'' , ''myslimy zeby zlozyc kolejna''...?
Zbyt duzo dziennikarskich pijawek zeruje na United bo to sie sprzeda.
Robisz artukul - ze Greenwood trenowal na orliku i nie mial ubranych Nike butów? Wszyscy to przeczytaja :)

Oby dopieli Mounta szybko póki Chelsea bedzie jeszcze potrzebowala sprzedawac :)
» 23 czerwca 2023, 12:14 #305
PastaDoCiasta: Romano jeszcze dodał, że oferta za Mounta, która zostanie niebawem wysłana, będzie wynosić ponad 55 mln funtów i bardzo prawdopodobne, że będzie też ostatnią ofertą. United zależy bowiem na jak najszybszym końcu sagi
» 23 czerwca 2023, 10:30 #304
Seszele: Mount, Onana - ło mateczko, co się dzieje. Kapitalne transfery się zapowiadają.
A to dopiero początek!
» 23 czerwca 2023, 10:23 #303
PastaDoCiasta: Ciekawe czy na forach innych drużyn dla odmiany piszą, że United kupiło już Mounta, Onana zaraz hiłigoł, Hojlund dogrywany a u nas tylko negocjują i nic z tego nie wynika XD
» 23 czerwca 2023, 10:26 #302
Anhel: Po tych zdjęciach z treningu Greenwooda można wywnioskować że chłop miał czas na dziaranie się co nie jest moja sprawa oczywiście ale nie miał czasu zbudować masy mięśniowej i wygląda teraz jeszcze chudziej niż przed aresztowaniem a to biorąc pod uwagę że gramy w PL to chłop się będzie odbijać od obrońców jak ping pong
» 23 czerwca 2023, 10:22 #301
PastaDoCiasta: Co do tatuaży to niech ma nawet na czole, ale też zwróciłem uwagę, że wygląda strasznie patyczakowato. Już wcześniej grał na skrzydle zamiast na 9, bo nie miał masy do przepychania się w polu karnym, a teraz to w ogóle wygląda jak jakiś sprinter na lagę jak Dan James
» 23 czerwca 2023, 10:24 #300
decykos: On zawsze był taki szczuplutki i dlatego ma taki gaz w nogach. Potrafi wykorzystać swoje warunki fizyczne bardzo dobrze.
» 23 czerwca 2023, 10:29 #299
Anhel: Nie był taki szczupły grając ostatni sezon u nas , wręcz zyskiwał na masie względem poprzednich sezonów. Bazować na szybkości to sobie możesz w Serie A , w PL trzeba trochę ciałka mieć i proszę mi nie dawać Bernardo jako przykład itd bo akurat oni mają genialna technikę użytkowa
» 23 czerwca 2023, 10:34 #298
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 10:37

Bez przesady, nie każdy musi być nabitym klocem w PL. Sztuką jest być małym/szczupłym ale za to dynamicznym i objechać obrońcę zamiast się z nim przepychać. Mówisz o technice i Mason taką ma bez dwóch zdań. Jeśli wróci do klubu to mu ogarną dietę i plan treningowy żeby zyskał taką formę jaką oczekuje od niego klub i szybko do tego dojdzie mając do tego odpowiednie warunki oraz tzw. pamięć mięśniową jeśli miał tej masy więcej w przeszłości.
» 23 czerwca 2023, 10:35 #297
rizx: Biorąc pod uwagę, że na zdjęciach z tego treningu był z jednym z trenerów ze sztabu United możemy być spokojni, że klub czuwa nad jego przygotowaniem i dietą
» 23 czerwca 2023, 10:45 #296
Leh: Rizx - serio? Nie wyłapałem tego. Wiesz który to trener?
» 23 czerwca 2023, 11:22 #295
karassas: Tak szczerze Sancho byli w stanie wysłać na kilka miesięcy żeby popracował w spokoju nad formą. A kim jest taki Sancho dla United? Ok. kosztował dużo, jest młody i ma potencjał. Ale jest jednym z wielu. Mason jest naszym wychowankiem więc tym bardziej dostanie czas jeśli EtH dostrzeże potencjał i nie będzie jakiejś burzy wśród fanów.
» 23 czerwca 2023, 15:34 #294
PastaDoCiasta: Romano: Manchester United third proposal for Mason Mount coming very soon - as expected. Quick resolution, 60/65m pounds fee asked by Chelsea and deal to be done by end of next week remain key points.

Jakby złożyli 55+5 i Chelsea to klepnęła to byłoby ekstra
» 23 czerwca 2023, 10:13 #293
ArktoS: Widziałem te zdjęcia Greenwooda na boisku i szczerze wam powiem, że się trochę zawiodłem. Liczyłem na to, że odkąd już wszyscy wiedzieli, że wróci, to chociaż trochę popracuje na siłowni, dostosuje się bardziej do gry w PL. Dziwnie się patrzy na kogoś tak szczupłego. Wiem, że mięśnie i nie wszystko, ale tacy atleci jak np Ronaldo, Lewy czy Ibra zdobywali wszystko co chcieli.
» 23 czerwca 2023, 10:09 #292
essaEdek: Jakby wróci to raczej formę fizyczną szybko załapie. Młody, elastyczny, dodatkowo pamięć mięśniową. Na razie trzeba czekać czy w ogóle wróci do nas.
» 23 czerwca 2023, 10:15 #291
mycka86: Jakby zyskał masę, to by stracił na szybkości i zwinności. Coś za coś.
» 23 czerwca 2023, 10:25 #290
Celt15: Agent Onany w Manchesterze - mega sprawa, co chłop miał luz w grze nogami w finale LM, to głowa mała. Względem De Gei kilka poziomów wyżej
» 23 czerwca 2023, 09:51 #289
Dudi: A jak z bronieniem? Czy będzie grał w pomocy?
» 23 czerwca 2023, 10:57 #288
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 09:47

Greenwood powinien pojechac sobie na miesiac do Holandii czy Dubaju i tam trenowac bez fleszy brukowców.
Zrobiliby mu zdjecia 2-3 razy i dali spokój bo by sie nie sprzedawalo.
Dostaje w koncu niby te 75k na tydzien - chyba wystarczajaco zeby sobie trenera, bramkarza i boisko na kilka godzin wynajac.
To ze nie dostal czegos takiego od klubu juz kilka miesiecy temu to kolejna oznaka jak beznadziejnie ten klub jest zarzadzany. Kazanie mu cwiczyc indywidualnie (w koncu placisz mu co tydzien) a przywrócenie do druzyny to dwie rózne sprawy.
» 23 czerwca 2023, 09:47 #287
izbinho: Patrząc po sylwetce ze zdjęć to MG nie siedział przed telewizorem z chipsami. Oni mają takie możliwością, że zapewne jak tylko ma poukładane w głowie to jest w bardzo dobrej formie fizycznej.
» 23 czerwca 2023, 09:59 #286
DevoMartinez: Spokojnie, 3-4 miesiące i wróci do formy fizycznej.
» 23 czerwca 2023, 10:03 #285
sztejner: Mbappe w Realu ? nie wiedziałem
poza tym skąd wziąłeś 250 mln skoro PSG chce okolice 200 a Real chce zacząć negocjacje od 120 ??
» 23 czerwca 2023, 09:39 #284
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 09:46

Romano potwierdził chęć sprzedaży Mbappe, a kwota to 200 baniek + 50 w bonusach według PSG Community które jest dość blisko klubu. Ale wiadomo jak to w tym związku, rok temu już szykowali oficjalkę i prezentacje ;)
» 23 czerwca 2023, 09:46 #283
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 09:50

2020-21 Real był na plusie transferowym 104M
21-22 - plus 47M
22-23 - plus 12M

Także chyba ich stać, żeby wydać i 500M w jedno okienko.
Dodatkowo Hazard, Benzema i Asensio zwolnili ok. 80M na pensje.
» 23 czerwca 2023, 09:49 #282
sturmik: Dodatkowo niby chca sie Tchouameniego pozbyc po tym jak srednio sie sprawdzil w pierwszym sezonie - 80mln do Chelsea i nie bedzie problemu z Mbappe.
» 23 czerwca 2023, 09:52 #281
Pyra: Onana za DDG
Mount do pomocy
Greenwood na atak
Wydane ok 100M funtów

Pozostanie sprzedać niechcianych zawodników i za tą kasę kupić Kane, zapłacić te 80-90M i w przyszłym sezonie grać z kompletną kadrą.
Na ŚO za Maguire jako 4 obrońca nie musi tu przychodzić od razu jakiś kozak, młody zdolny jak np. Thiaw w Milanie.
» 23 czerwca 2023, 08:20 #280
sturmik: Trzeba pamietac ze kazdy obronca w to okienko jest raczej uzupelnieniem skladu a nie glównym obronca. W ostatecznosci przejedziemy do zimy Varane/Martinez/Lindelof/ Shaw/Harry i tez nie bedzie wielkiego dramatu.
» 23 czerwca 2023, 09:32 #279
Pyra: Może być też tak, że przy nowym bramkarzu nasi obrońcy zyskają dużo pewności w rozegraniu i nie będziemy musieli nikogo kupować.
» 23 czerwca 2023, 09:47 #278
brazylianwisnia: Obrońca to mus. Nie chcę już Maguire widzieć. Tak samo DMF bo bez Casemiro znów pogubimy kilka punktów.
» 23 czerwca 2023, 11:55 #277
karassas: Ciekawe na ile Ty tych "niechcianych" wyceniłeś. Do tego na ile wyceniłeś Kane'a. Bo mam wrażenie, że nie tylko nie odejdą za tyle co na dodatek żeby mieć Harry'ego to trzeba będzie zapłacić dużo więcej
» 23 czerwca 2023, 15:43 #276
szymc11: Podobno Caicedo zamiast Mounta. Nie chcę wróżyć z fusów, ale Caicedo to nie jest duży skok jakościowy. Ten Hag podobno wkur...by na zarząd. Niestety nie on pierwszy.
» 23 czerwca 2023, 07:33 #275
IntruZ9: Podobno podobno podobno...
» 23 czerwca 2023, 07:40 #274
Seszele: Podobno pewien szatniarz wrócił na Old Trafford.
Podobno.

(nie)
» 23 czerwca 2023, 08:10 #273
brazylianwisnia: Nie dość, że połowe droższy to nie ta pozycja..brzmi ja bzdura.
» 23 czerwca 2023, 11:56 #272
jarko82: Wiecie kto pokaże się jako pierwszy w nowych koszulkach. Według mnie Mason M. i Mason G.
» 23 czerwca 2023, 07:20 #271
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 08:12

Absolutnie nie ma na to szans. Jeśli Greenwood wróci to jak najbardziej po cichu i mało kontrowersyjnie a nie patrzcie wszyscy, triumfalny powrót króla
» 23 czerwca 2023, 08:11 #270
essaEdek: Jeżeli plotki o Mbappe okażą się prawdą (Romano podał, że PSG chce sprzedać Francuza) to wygląda jakby szejki uciekały z Paryża. Messi odszedł, na Mbappe można trochę zarobić, MŚ w Katarze odhaczone. Sprzedają co mogą i przenoszą się do Manchesteru?
» 23 czerwca 2023, 06:38 #269
brazylianwisnia: Może wkoncu chcą budować klub piłkarski widzac, że City osiągnęło to co oni chcieli w lepszy sposób. Brak takich zawodników jak Messi, Neymar, Mbappe to pierwszy krok do sukcesu.
» 23 czerwca 2023, 11:57 #268
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 06:17

Nie oszukujmy się ale powrót Greenwooda to jak nowy transfer. Może grać na skrzydłach i jako Środkowy N. Oczywiście kupno jeszcze jakiegoś napastnika również konieczne. Oby tylko wrocil w okresie przygotowawczym do formy. Zapewne już trenuje od jakiegos czasu jak już ktoś prędzej zauważył.
» 23 czerwca 2023, 06:15 #267
Masta: Jest jakieś oficjalne info o powrocie greenwooda ?
» 23 czerwca 2023, 08:06 #266
PastaDoCiasta: Ewentualny powrót Greenwooda byłby jak nowy transfer gdyby magicznie założyć, że Mason wraca w formie, jaką prezentował w ostatnim meczu przed aresztowaniem. Jeśli wróci, to cały sezon będzie wracał do rytmu
» 23 czerwca 2023, 08:13 #265
essaEdek: Mbappe podobno w Realu. Arsenal odmenczesterzył prawdopodobnie przepychając się z WHU o parę baniek i wjechało City po Rice'a. Greenwood widziany na treningu.
» 23 czerwca 2023, 05:43 #264
devilek777: Dziwne, że dopiero teraz wychodzi jakiekolwiek zdjęcie z treningu Greenwooda. Z Nike to już chyba definitywny koniec, skoro lata w ubraniach New Balance. Ubrałby tam ktoś chociaż coś z naszym herbem, bo nie wiem kto go tam trenuje. Dziwna akcja w ogóle.
» 23 czerwca 2023, 03:17 #263
PastaDoCiasta: Ale to zdjęcie nie jest z Carrington tylko prywatnego boiska, gdzie każdy obie może przyjść i wykupić, więc nie ma go kto ubierać
» 23 czerwca 2023, 08:15 #262
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2023 01:22

19miesiecy to sporo czasu być po za profesjonalna piłka. Mam nadzieję że wróci do gry greenwood ale na pewno nie predko
» 23 czerwca 2023, 01:21 #261
Leh: Nieprędko - czyli od sierpnia
» 23 czerwca 2023, 01:49 #260
Leh: Potwierdza się moja spiskowa teoria o powrocie Greenwooda! :-)

Chwilę po info o agencie Onany w Manchesterze, pojawia się pierwsze zdjęcie trenującego Masona... oczywiście na jakimś publicznym boisku i zupełnie przypadkiem w tym momencie... :-)

Klub gra na "umniejszenie" tej decyzji, przykrycie ważniejszym info.

Także zakładam, że ogłoszą powrót Masona po pierwszym transferze.
» 22 czerwca 2023, 23:55 #259
ermac: Może mnie tu ktoś wyśmieje, ale dla mnie Mason G. to największy talent piłkarski na świecie ostatnich lat. Szkoda, że wjechała mu ta przerwa, ale no powiedzmy, że na własne życzenie natomiast wierzę, że jeśli trenował poza kulisami to może szybko się odbudować i być główną 9 w United, a przynajmniej takie moje życzeniowe myślenie. Może, dlatego też skupiamy się na pomocniku i bramkarzu bo Erik wie, że wróci Mason i na zmianę z Rashem mogą obstawić 9.
» 23 czerwca 2023, 00:13 #258
Furio: Głupotą byłoby odstawić Greenwooda, zwłaszcza, że wiadomo jaki miał potencjał. Poza tym Manchester jest w takiej sytuacji, że minimum jeden napastnik jest po prostu niezbędny. Mimo wszystko przydałby się ktoś jeszcze, bo potencjał jest, ale on mimo wszystko jest ponad 1,5 roku bez gry i samodzielne treningi nie mają znaczenia w takiej sytuacji.
» 23 czerwca 2023, 00:26 #257
Leh: Czytałem ostatnio fajny artykuł (oczywiście nie pamiętam autora) o tym, że Mason przez cały swój czas w Akademii był postrzegany jako przyszła 9 United. I że nikt w Akademii nie powiedziałby, że on będzie grał kiedykolwiek na skrzydle. Był kształtowany na środek ataku.

Ciekawe jakby tam wypadł na dłuższą metę, bo w sumie rzadko go tam widywaliśmy.
» 23 czerwca 2023, 00:27 #256
Leh: Trochę nie rozumiem tak zajadłej krytyki klubu w kontekście transferów. Moim zdaniem oni robią to, czego zawsze się domagaliśmy - wspierają w 100% decyzje trenera. I te decyzje mogą się nam wydawać dziwne, ale...

Erik wymarzył sobie Mounta. To on ciśnie na ten transfer i to wskazują wszystkie najbardziej wiarygodne źródła (Romano: Ten Hag 100% wants Mount).

Złożyliśmy dwie oferty ale Chelsea ma absurdalne oczekiwania. Więc negocjujemy i trochę przeciągamy. To chyba lepiej niż zabulić z miejsca 70 mln?

I wiem, że niektórzy woleliby Caicedo albo Lavię albo kogokolwiek innego, że niektórzy chcieliby najpierw napastnika. Ja bym chciał najpierw bramkarza...

Ale kurcze... to Erik musi decydować o priorytetach. Zawsze to mówimy. Więc klub się wygina, kombinuje, żeby mu ściągnąć za 60 mln gościa z rocznym kontraktem. Ale chyba na tym właśnie ma polegać wsparcie dla trenera - robimy co możemy, żeby mu ściągnąć upragnionego grajka. No i dbamy o budżet, żeby nie przepłacać, a przynamniej nie bardziej niż to konieczne (Chelsea wystartowała z 80 mln).

Do tego - agent Onany był dziś w Manchesterze. Info od Romano.

Znowu - część z nas zostawiłaby Davida. Część dałaby szansę Hendersonowi. Ale... Erik chce Onanę. To jest jego były piłkarz i dla niego wymarzony bramkarz. I uparł się, że nie chce De Gei ze złotymi rękawicami, tylko chce Onanę.

I klub działa, żeby zrealizować jego cele i nie rozwalić budżetu.

Więc może dajmy im pracować, bo jeśli jakąś tendencję widać w tym okienku, to - moim zdaniem - ewidentne pójscie za głosem trenera.
» 22 czerwca 2023, 23:49 #255
brazylianwisnia: Prawda. Ja tylko nie rozumiem dlaczego najpierw musi być napastnik czy bramkarz. Czyli dany kibic chciałby aby nie odbywały się rozmowy o innych transferach może przez 2 miesiące aż dogadamy napastnika? Co to ma niby dać? przeciez budżet i ile za kogo są w stanie dać już pewnie ustalone od stycznia.
» 22 czerwca 2023, 23:56 #254
Kilerek7: Zgadzam się, niby wygląda to tak jakby wszystkie priorytety były kupowane, aczkolwiek nie wiem kto był na liście ETH numer 1 do pozyskania na każdej pozycji. Trochę też to koliduje z tym co mówią media, że ETH jest wściekły, skoro widzimy, że powoli wszytko się posuwa do przodu, to czemu miałby być wściekły? Chyba, że liczył, że szybciej się uda pozyskać danych graczy. Kolejna sprawa to fundusze, tutaj media piszą, że Glazery nie dadzą siana dopóki nie sprzedadzą klubu, a jednak wychodzi na to, że siano jest? Dużo sprzecznych informacji. No chyba, że przyklepujemy piłkarzy a zapłata po przyjściu szejka? Nie wiem.
» 22 czerwca 2023, 23:58 #253
Leh: Kilerek - tak zupełnie zupełnie serio, to ja nie kumam jak Glazerowie mieliby zablokować kasę na transfery. To nie ma żadnego ekonomicznego sensu i w ogóle jest cholernie trudne do wykonania.

W sensie... oni sprzedają klub. Ch*j ich obchodzi ile ten klub wyda. Przecież nie wezmą kasy na transfery do kieszeni - serio ktoś myśli że to tak wygląda, że taki Joel albo Avram robi sobie przelew z kasy klubu na konto?

Oczywiście, jako właściciele mogliby wypłacić sobie 250 mln i powiedzieć: sorry, transferów nie będzie, ale... przecież to by dramatycznie zaniżyło wartość klubu. Byłoby publiczne. Poza tym... nie wyobrażam sobie robienia czegoś takiego w trakcie sprzedaży firmy. Nigdy nie słyszałem, żeby właściciel sprzedawał firmę i tuż przed sprzedażą zablokował wydatki i wziął je do kieszeni. No... nie robi się tak biznesu :D

Kasa klubu zostaje w klubie. Staje się kasą nowego właściciela. I jedyna możliwość, dla której mielibyśmy nie wydawać kasy, to to, że żądają tego kontrahenci. Tzn że albo Rattcliffe albo Szejk mówią, że nie wejdą w ten deal, jeśli Glazerowie zaczną wydawać budżet transferowy, bo oni chcą mieć nad nim kontrolę.

Więc jeżeli ktokolwiek jest winny to Rattcliffe albo Szejk, ale... ktoś w to wierzy?

Podsumowując - totalnie nie wierzę że zmiana właściciela jakkolwiek wpływa na naszą zdolność finansową w tym oknie.
» 23 czerwca 2023, 00:13 #252
Martelink: Zgadzam się że wszystkim co tu napisane.

Mam też nadzieję, że budżet transferowy jest większy niż opisywane przez gazety 120 milionów funtów.

Może uda się kupić Mounta za 50+5 milionów funtów w zmiennych.
Onana kolejne 50 milionów euro.
Zostaje jakieś 50 milionów euro na Hojlund albo na nowego obrońcę Disasi? Przydadzą się obaj więc może budżet będzie większy?

Myślę, że w tym momencie wszystko zmierza ku 4 transferom "IN": Mount, Onana, Hojlund i Disasi, może wpadnie jeszcze Rabiot by wzmocnić środek. Ciekawi jeszcze zainteresowanie Ricem.
» 23 czerwca 2023, 00:31 #251
Seba0619: Pierwszy raz od czasu afery są zdjęcia Greenwooda trenującego na boisku. Chyba od czasu odsunięcia od drużyny nie miał czasu na fryzjera xd
» 22 czerwca 2023, 23:35 #250
Kilerek7: Romano też podał, że agent jest u nas, więc chyba jednak DDG odejdzie.
» 22 czerwca 2023, 23:43 #249
bylakw: Wszystkim Wam życzę żebyście wyluzowali majty i wrócili tu na początku września. Nie ma co się spinać i nakręcać. Co będzie to będzie, nikt z nas nie ma żadnej "mocy" żeby pokierować tym klubem tak jak byśmy chcieli. Obysmy tylko nie zostali z magłajerami fredami marsjalami czy maktominejami.
» 22 czerwca 2023, 23:13 #248
pilchu: Ale na początku września to już trochę za późno :P
» 23 czerwca 2023, 00:04 #247
Seszele: Wszyscy wszystko wiedzą.
Wszyscy wszystko widzą.
Wszyscy wszystko słyszą.
Tylko nie EtH.
Nie wie.
Nie widzi.
Nie słyszy.
Na dodatek się nie zna.

Dobrej nocy Diabełki.
Jutro też jest dzień. Odpocznijcie sobie.
» 22 czerwca 2023, 23:01 #246
pbskarpy: Eth kupuje Mounta i już niektórym nie po drodze z naszym geniuszem trenerki.
» 22 czerwca 2023, 22:28 #245
eragon30971: Ehh, chyba tylko Araby mogą nas uratować (albo skończymy jak PSG), bo to jak zarządzany jest ten klub to tragedia... Ogromne pensje dla każdego na dzień dobry, później z tego problemy ze sprzedażą, brak alternatyw transferowych, tylko zawsze najdroższe opcje.
» 22 czerwca 2023, 22:17 #244
M4S73R: Manchester United doszedł do porozumienia z Chelsea w sprawie kwoty transferu Masona Mounta.

Transfer zawodnika ma wynieść 60 milionów funtów.

(Źródło: Mirror Football )

Jutro pewnie będą zupełnie inne newsy. Karuzela.
» 22 czerwca 2023, 22:15 #243
Anhel: Profil na Twitterze zajmujący się publikacją informacji na temat przejęcia United 30 minut temu dodał zdjęcie na którym widać Jassima i kilku innych gości, zdjęcie było podpisane czymś w stylu, prezes Qatar Foundation gratuluję Szejkowi Jassimowi i życzy powodzenia w budowie jego przyszłego projektu jakim jest Manchester United, nie dawno opis ten został usunięty. Ciekawe czy coś się dzieje czy poprostu kaczka dziennikarska
» 22 czerwca 2023, 21:45 #242
Dudi: Czemu nie Tonali? Guimares - Tonali pomoc marzenie. Za takiego Case albo z nim w parze z lepszym przeciwnikiem to idealny zawodnik. Nie można było teraz Tonali, a za rok Mount? Freda i tak nie sprzedamy.
» 22 czerwca 2023, 20:37 #241
MORWA: pomoc marzenie :) ten Tonali to nawet nie byl w top10 pomocnikow w Serie A. starsznie przereklamowy pilkarz.
» 22 czerwca 2023, 20:53 #240
RedFox: MORWA XDDD
Tonali to wraz z Barellą i Milinkoviciem-Saviciem Top 3 ŚP całej Serie A, jeszcze bym wyróżnił Lobotkę, ale to bardziej ŚPD.
» 22 czerwca 2023, 21:00 #239
MORWA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2023 22:14

RedFox: moze zamiast grac w FM ogladaj mecze. Barella, Brozovic, Calhanoglu, Mkhitaryan, Rabiot, Milin-Savic, Luis Alberto, Lobotka, Zielinski, Fratessi a dodalbym spokojnie i Koopmeinersa - wymieniam jedenastu z pamieci i wszyscy jak jeden maz sa lepsi od przereklamowanego.
Przekreklamowy nawet w kadrze siedzi na ławie i przegrywa rywalizacje a co dopiero mowic o rywalizacji w samej lidze gdzie dochodza zagraniczni pilkarze.
» 22 czerwca 2023, 22:13 #238
RedFox: Po pierwsze trenerem Włoch jest Mancini, czyli były trener Interu, a po drugie Tonali skupia się póki co na U-21, gdzie jest kapitanem swojej drużyny i właśnie z nimi gra na mistrzostwach. Tak składa się, że regularnie oglądam mecze Serie A. Barella jest lepszy. Brozović to ŚPD. Calhanoglu za nic nie jest lepszy, Mkhitaryan to samo, Rabiot w tym sezonie zgoda, ale np w poprzednich 2 dramat, Luis Alberto za nic, Lobotka to ŚPD, Zieliński często znika w meczach, a Frattesi to jest dość zbliżony poziom do Tonalego. I jeszcze wstawiłeś Koopmeinersa śmiechu warte XD

To Ty zacznij oglądać Serie A na bieżąco sezon po sezonie, a nie się bawisz w kompromitujące prowokacje, bo wymieniasz np Rabiota, który w tym sezonie może i błyszczał, a co się działo z nim w poprzednich? Hmmm? Trochę pomyśl, zanim coś napiszesz. Z kategorii włoskich pomocników Tonali jest 2 najlepszym, z wszystkich narodowości Barella, SMS i Tonali to Top 3. Brozović oraz Lobotka zaś to najlepsi ŚPD w lidze. Co w tym ciężko zrozumieć?

"Przekreklamowy nawet w kadrze siedzi na ławie i przegrywa rywalizacje" - gdy tylko grał był świetny, problem w tym że Włochy grają na jednego ŚPD i dwóch ŚP. Tonali to jest ŚP i na swojej pozycji ma lepszego Verattiego i Barellę. Z Frattesim zaś są numerem 3 i 4 na pozycję ŚP. Co w tym ciężko zrozumieć?
» 22 czerwca 2023, 23:38 #237
Milo: jeszcze brakuje listy 10 punktów dlaczego Mount do nas dołączy :D
» 22 czerwca 2023, 20:17 #236
Stanior: Ach... Historia tych 10 puntow powinna mieć swoją odrębną zakładkę na tej stronie, wraz z nickami tych filutów co te głupoty powtarzali i obrażali niedowiarków.
» 22 czerwca 2023, 21:23 #235
vanantgaal: Kilku nawet się deklarowało, że jeśli FDJ do nas nie trafi to zlikwidują konto:D
» 22 czerwca 2023, 22:10 #234
przemosx: Dobra, Mason na 98% zawitał do nas. Nie można już obstawiać jego transferu, a przed zamknięciem tego zdarzenia kurs wynosił 1.10 także no tzw. Pewniaczek.
Te brakujące 2% to zapewne kwestia dogadania finalnej kwoty.
Teraz kto następny? Hojlund? Czy może jakiś obrońca? Osobiście bym wolał napadziora.
» 22 czerwca 2023, 19:51 #233
nieeeeeeee: Obrońcy pewnie nie kupimy do momentu odejścia Harrego.
» 22 czerwca 2023, 20:27 #232
ReddeviL1987: Oczywista oczywistość że napadzior.
» 22 czerwca 2023, 20:28 #231
brazylianwisnia: Kolejność zapewne jest uzależniona od dostępności celów oraz sprzedaży naszych graczy
» 22 czerwca 2023, 23:47 #230
spartan1: Transfery dwóch napastników to powinien priorytet
» 22 czerwca 2023, 19:09 #229
atotrikos: Kane i Greenwood? O tak.
» 22 czerwca 2023, 19:22 #228
karassas: 200-300 mln za gościa z rocznym kontraktem? No chyba jednak nie
» 22 czerwca 2023, 21:22 #227
spartan1: Eth będzie ganiał całe okienko za Mauntem jak w poprzednie okienko ganiał za De Jongiem a i tak nic z tego nie będzie i pod koniec okienka spanikowany będzie przepłacal jak za Antonego
» 22 czerwca 2023, 18:51 #226
LeoPepsi: przeciez transfer jest prawie ze dopiety xd
» 22 czerwca 2023, 18:59 #225
Halbrand: No wtedy było 95%, że przyjdzie. ;)
» 22 czerwca 2023, 19:10 #224
LeoPepsi: wtedy de jong sam nie wiedzial co chce, barca sie okreslila i byla chetna na sprzedaz, teraz sytuacja wyglada zupelnie inaczej, teraz sam zawodnik jest chetny, chelsea tez, zostala tylko cena my dajemy 50 oni chca 70. standardowo spotkaja sie w polowie i moge sie zalozyc ze do konca pierwszego tygonia lipca mount podpisze kontrakt
» 22 czerwca 2023, 19:18 #223
atotrikos: Mount już jest nasz, oddają nam perełkę i fajnie.
» 22 czerwca 2023, 19:23 #222
SzarimMusty: @LeoPepsi przecież Barca zgadzała się na nasze rozmowy indywidualne z zawodnikiem, to od początku De Jong nie chciał tego transferu. Nawet podczas wywiadu wspomniał, że zawsze marzył o grze w Barcelonie i chciałby tam zostać ale kilka osób nie mogło tego zrozumieć...
» 22 czerwca 2023, 19:35 #221
Skalniak1989: Czy ja wiem, moim zdaniem Mount niczym sie nie wyróżnia nie jestem jego fanem. Żadna perełka
» 22 czerwca 2023, 22:32 #220
sisinho: Parę dni okienka i Chelsea pozbyła się zbednego Mendy'iego, Bakayoko, Kante i Koulibaly'ego. Z dwoma nie przedłużyli, dwóch sprzedają do Arabów a jeszcze mówi sie o Ziyechu, Lukaku.

Niby tam u nich taki burdel ale sprzedawać już zaczeli a naszych nikt nie chce kupić.
» 22 czerwca 2023, 18:27 #219
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2023 19:21

Ziyech już jest w Arabii.
» 22 czerwca 2023, 19:21 #218
Litosci: Bo araby maja udziały u Todda w firmie. Już się krętactwo zaczyna
» 22 czerwca 2023, 20:01 #217
ReddeviL1987: Nie ma to, jak nakupić zawodników, za setki milionów, (przez których co drugi tutaj piszczał żeby mieć ich u nas i nieraz zapewne bawił się małym na samą taką myśl) żeby teraz ich po oddawać za drobne.
» 22 czerwca 2023, 20:44 #216
Rochanv: tak mowisz? Havertz bedzie sperdzany prawie za tyle samo, Mount za 60mln wiecej bo to wychowanek, Zyiech ze strata 10mln, Mendy podobnie i Koulibaly też.. najgorzej w punktu finansowego wychodzi jedynie transfer Lukaku
» 22 czerwca 2023, 21:25 #215
sisinho: @reddevil1987
Za to my za baillego wezmiemy 2 mln, za iqbala 1 mln a reszta nie odejdzie. Takie oto zarobki mamy :D
» 23 czerwca 2023, 20:15 #214
VersorWhite: Dlaczego ten Hag tak sie uparł na Mounta kiedy powinnismy w pierwszej kolejnosci kase wydac na napastnika, stopera a moze nawet prawe skrzydlo (moim zdaniem za Antonego bo z tego manekina nic nie bedzie). Bramkarz tez jest kwestia dyskusyjna a wydamy na pierwszy transfer 60mln funtow. Trenejro serio mysli ze dostanie lekko kolejne 200baniek na to okienko?
» 22 czerwca 2023, 18:19 #213
mycka86: Środek pola jest najważniejszy we współczesnej piłce. Kto kontroluje środek pola, ten kontroluje mecze.
» 22 czerwca 2023, 18:24 #212
VersorWhite: W wiekszosci spotkan (poza niektorymi z top 6) kontrolowalismy gre, kreowalismy sytuacje a brakowalo goli, zdarzaly sie tez glupie bledy w defensywie. Siadamy na rywala a brakuje wykonczenia u nas i to bije po oczach caly czas.
» 22 czerwca 2023, 18:26 #211
OkuratnyCzlek: Weź Versov zadzwoń do Ten Haga i się go zapytaj. Chociaż mi się wydaje, że stoi za tym wyborem fach w ręku Holendra, wieloletnie doświadczenie i obycie w temacie. Śmiem nawet twierdzić, że chłop się lepiej zna na rzeczy niż Ty i Twoje obwieszczenia kto jest manekinem a kto nie.
» 22 czerwca 2023, 18:29 #210
mycka86: Wierzę, że napastnik z prawdziwego zdarzenia również do nas przyjdzie.
» 22 czerwca 2023, 18:29 #209
sisinho: @OkuratnyCzlek

Może i się zna ale jeśli to prawda jaki mamy budżet to zaraz się okaże ze nie starczy na klasowego napastnika (którego brakuje i każdy to widzi) oraz na bramkarza bo za 8 dni zostaniemy z samym Deanem.
» 22 czerwca 2023, 18:32 #208
VersorWhite: @okrutnecos no jak Ty sie dales nabrac na Antonego to wspolczuje. Gosc jest na poziomie Evertonu. On ma umiejetnosci zeby nagrywac filmiki joga bonito na youtube lub grac fifa street chociaz to tez trudno bo plącze mu sie pilka pod nogami. Nie jego miejsce na pelnowymiarowym boisku w profesjonalnym futbolu.
» 22 czerwca 2023, 18:41 #207
OkuratnyCzlek: @sisinho

No ale Holender raczej zdaje sobie sprawę z tego jakie ma środki na wydanie i w jakiej pozycji jest klub. Na pewno bardziej się w tym orientuje niż ktokolwiek z kibiców na całym świecie. No i raczej wątpię, że decyduje się na Mounta z myślą, że potem zobaczymy, jako tako będzie. Albo są środki na wzmocnienie innych pozycji, albo jest jakiś plan, albo też wzmocnienie środka pola dla trenera jest istotniejsze. A czy ta decyzja będzie słuszna czy nie to zweryfikuje sezon.

@Versor... To, że ja się dałem nabrać to pikuś. Ale zobacz, nabrać dał się zawodowy menadżer jednego z największych klubów świata, dała się nabrać cały sztab szkoleniowy klubu a także kadry brazylijskiej. W zasadzie to od cholery osób siedzących w futbolu dało się nabrać. Na szczęście jesteś Ty i nas wszystkich oświecasz...

A tak na serio to znasz się na temacie jak świnia na lataniu i tyle :)
» 22 czerwca 2023, 18:52 #206
Halbrand: Bo się nie znasz.
» 22 czerwca 2023, 19:09 #205
brazylianwisnia: VersorWhite czyli mamy czekac z wszystkimi negocjacjami aż dopniemy napastnika. po co?a jak będzie ciężko i przeciągnie się do połowy sierpnia to resztę wzmocnień olejemy? Mają zaplanowane zapewne, że za budżet który mamy kupią obrońcę do X, pomocnika do Y, Defensywnego pomocnika do Z i napastnika do X2. Udało się szybko dogadać pomocnika to finalizują a reszta dzieje się w tle.
» 22 czerwca 2023, 23:52 #204
wefme: Inne druzyny: zainteresowanie -> bid -> oficjalka
My: zaintersowanie -> rozwazamy -> negocjacje -> 1. oferta -> 2. oferta -> 3. oferta -> agent Evra -> negocjacje upadly
» 22 czerwca 2023, 17:51 #203
OkuratnyCzlek: Ty od Evry to się odczep!
» 22 czerwca 2023, 18:17 #202
brazylianwisnia: O innych klubach zwyczajnie się nie plotkuje tyle. Poza wyjątkami.
Przypomne ile to niby Real negocjuje Mbappe i Haalanda i ile niby negocjowali Bellinghama..
» 22 czerwca 2023, 23:53 #201
Freddie: Newcastle kupuje Tonaliego z Milanu.
» 22 czerwca 2023, 17:35 #200
IntruZ9: Przecież to średniak jest...są transfery których po ludzku można zazdrościć

mi akurat on jest obojętny
» 22 czerwca 2023, 18:20 #199
sisinho: Ze co? Koło napędowe Milanu w środku pola. On czy Barella to dwaj świetni młodzi piłkarze, 100x wole włocha niz przepłaconego ryża.
» 22 czerwca 2023, 18:23 #198
SzarimMusty: Tonali zawodnik łączący ofensywę z destrukcją jest średniakiem ale Eriksen czy Mount nie potrafiący bronić to już koksy... serio na 8 chcemy grać typem nie potrafiącym bronić.
» 22 czerwca 2023, 19:37 #197
blanco1987: Usuńcie spacje przed capology i przed club fajna strona z wypłatami wszystkich w premierleague.
» 22 czerwca 2023, 17:26 #196
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2023 17:25

https: //www. capology.com/ club/manchester-united/salaries/
» 22 czerwca 2023, 17:24 #195
Milo: Timber ponoć w Arsenału
» 22 czerwca 2023, 16:45 #194
M4S73R: Fabrizio potwierdza. Na szczęście my mamy Maguire.
» 22 czerwca 2023, 16:48 #193
Kilerek7: Przed Lisandro ETH chciał Timbera, dziwne, że się nie włączył do walki o niego.
» 22 czerwca 2023, 17:18 #192
Stanior: A z czym ma się Erik włączyć skoro on sam jest biedny jak szczur w żelaznym sklepie.
» 22 czerwca 2023, 21:25 #191
M4S73R: Mason Mount zgodził się podpisać pięcioletnią umowę w Manchester United, wartą 200 000 funtów tygodniowo!
» 22 czerwca 2023, 16:34 #190
rafax17: Należy mu się jak maguerowi
» 22 czerwca 2023, 16:50 #189
roche: Oni się nigdy nie nauczą. Co za porażka. Ti nie będzie dobrze
» 22 czerwca 2023, 17:09 #188
brazylianwisnia: Szokująca stawka..
» 22 czerwca 2023, 17:11 #187
M4S73R: Ktoś wie ile aktualnie tygodniowo ma Bruno?
» 22 czerwca 2023, 17:13 #186
blanco1987: [link usunięty]
» 22 czerwca 2023, 17:18 #185
mycka86: Bruno 240
» 22 czerwca 2023, 18:21 #184
SzarimMusty: Ponad podwojenie obecnej pensji... po słabym sezonie. Heh.
» 22 czerwca 2023, 19:39 #183
ReddeviL1987: [TRANSFERY]

Glazerowie odmawiają sankcjonowania jakichkolwiek wydatków Manchesteru United do czasu zakończenia przejęcia, co doprowadza do szału Erika ten Haga [The Mirror]
Pisałem już że te śmie ci będą blokować wszystko i przeciągać jak najdłużej. Tak odwdzięczają się kibicom. Złośliwe rude menty.
» 22 czerwca 2023, 15:55 #182
brazylianwisnia: Jednocześnie wysłaliśmy ofertę za Mounta..to się nie spina.
» 22 czerwca 2023, 17:11 #181
Anhel: Araby co się bawią, Tonalli w Newcastle, chwila moment od plotek do realizacji. Zapowiada się wojna w zatoce perskiej pomiędzy Arabskim Newcastle, Emirackim City i Katarskim United
» 22 czerwca 2023, 15:14 #180
Pyra: Newcastle od przejęcia -380M na transferach, ciekawe jak wyglądają ich przychody, pewnie kreatywna księgowość jak w City idzie na grubo
» 22 czerwca 2023, 15:20 #179
Seba0619: Kreatywnie to dopiero będzie jak plotki o wypożyczeniu Nevesa okażą się prawdziwe.
» 22 czerwca 2023, 15:22 #178
Anhel: Nie wiem bo się nie znam ale wielokrotnie słyszałem Nawet w tv że Newcastle awansując do LM odblokowało jakieś środki które blokowało FFP
» 22 czerwca 2023, 16:45 #177
brazylianwisnia: Newcastle nie grając w LM nie przejmowało się FFP bo i po co? Musieli pilnować tylko przepisów EPL.
» 22 czerwca 2023, 17:12 #176
Skalniak1989: Nie wiem czy jest jeszcze jakaś opcja z kreatywnych pomocników pokroju Eriksena
» 22 czerwca 2023, 14:31 #175
sztejner: Coraz więcej doniesień wskazuje, że De Gea może pożegnać się z Manchesterem United, a finał FA Cup był jego ostatnim meczem w bluzie bramkarskiej klubu z Old Trafford.

Teraz te rewelacje potwierdza jeden z najbardziej wiarygodnych dziennikarzy David Ornstein, który w wywiadzie dla Sky Sports przekazał, że sprawy zaszły już tak daleko, że Hiszpan faktycznie może odejść.

32-letni golkiper nie pasuje do wizji Erika ten Haga, który potrzebuje bramkarza dobrze grającego nogami. Ornstein wspomniał również, że Manchester United próbuje się zabezpieczyć i prowadzi rozmowy w sprawie Andre Onany z Interu Mediolan.
» 22 czerwca 2023, 13:38 #174
KlejnotNilu: Wszystko wskazuje na to, że za 7 dni zostaniemy bez bramkarza.
Widać gołym okiem, że jest to celowe działanie zarządu klubu.
» 22 czerwca 2023, 13:46 #173
sztejner: Mieliśmy już najdroższego obrońcę w historii,więc pora zrobić krok naprzód i 29 sierpnia ściągnąć Onane za 95 mln
» 22 czerwca 2023, 13:56 #172
Pyra: 1. Maignian - bramkarz kompletny
2. Onana / Diogo Costa

Jeżeli już kupić i wydać krocie to tylko za ww trójkę, najbardziej przemawia do mnie Inter bo oni mogliby pójść na jakąś wymianę.
» 22 czerwca 2023, 14:59 #171
sztejner: No tutaj Pyra pełna zgoda,jeśli miałbym szukać za Davida kogoś innego to też bym wymienił tę trójkę
» 22 czerwca 2023, 15:03 #170
Martelink: Zdecydowanie Onana, w finale LM dawał spokój Interowi, ETH go zna jeszcze z czasów Ajaxu. Same plusy.
Costa jest jeszcze młody, trochę ryzykowny ruch, choć przy naszej kadrze Portugalczyków może mieć łatwiej z aklimatyzacją.
» 22 czerwca 2023, 15:50 #169
roche: I bardzo dobrze, niech idzie do Arabii bo nikt inny go nie chce. A MU niech kupi normalnego bramkarza
» 22 czerwca 2023, 16:21 #168
Milo: City włącza się do walki k Rice, czyli pewnie Phillips na wylocie z klubu
» 22 czerwca 2023, 13:28 #167
Pyra: City na 2 transfery po 100M nie stać przyjdzie Rice albo Gvardiol.
» 22 czerwca 2023, 13:34 #166
KlejnotNilu: City nie stać? :O
City stać i na 3 transfery po 100 mln :)
» 22 czerwca 2023, 13:41 #165