Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Puchar Anglii: Manchester United w finale po emocjonujących rzutach karnych!

» 23 kwietnia 2023, 20:20 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United awansował do finału Pucharu Anglii! Czerwone Diabły dopiero w rzutach karnych pokonały Brighton & Hove Albion (7:6). W regulaminowym czasie gry mieliśmy bezbramkowy remis. W wielkim finale 3 czerwca zagramy z Manchesterem City.
Puchar Anglii: Manchester United w finale po emocjonujących rzutach karnych!
» Victor Lindelof strzelił decydujący rzut karny w konkursie jedenastek z Brighton & Hove Albion | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Aaron Wan-Bissaka
Christian Eriksen
Casemiro
Antony
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Fred
Jadon Sancho
Marcel Sabitzer
Tyrell Malacia
Wout Weghorst

Oddano 86 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał kilku korekt w wyjściowym składzie Manchesteru United na mecz z Mewami. Spotkanie w wyjściowym składzie rozpoczęli Bruno Fernandes i Marcus Rashford. Zgodnie z przewidywaniami miejsce obok Victora Lindelofa na środku obrony zajął Luke Shaw. Harry Maguire był bowiem zawieszony za żółte kartki i nie mógł zagrać na Wembley, a Lisandro Martinez i Raphael Varane leczą kontuzje.

Spotkanie w Londynie nie rozpoczęło się od szaleńczych ataków. Lepiej w mecz weszli gracze Brighton. Mewy niezłą sytuację miały w 7. minucie. Faul przed polem karnym popełnił Antony, który nieprzepisowo powstrzymywał Kaoru Mitomę. Piłkę na siedemnastym metrze ustawił Alexis Mac Allister i oddał mocny strzał w kierunku dalszego słupka. Dobrą interwencję na linii zanotował David de Gea.

Kilka minut później na dobrej pozycji strzeleckiej znalazł się Julio Enciso. Paragwajczyk miał dużo wolnego miejsca w polu karnym Manchesteru United, próbował kończyć akcję strzałem z zewnętrznej części stopy, ale nie trafił w bramkę.

Manchester United dobry atak przeprowadził w 15. minucie. Christian Eriksen dobrym podaniem uruchomił Bruno Fernandesa, a ten niezłym przyjęciem wypracował sobie pozycję strzelecką. Uderzenie zza pola karnego nie sprawiło dużych problemów Robertowi Sanchezowi.

W kolejnych minutach lepsze wrażenie nadal sprawiali piłkarze Brighton & Hove Albion. Mewy częściej utrzymywały się przy piłce, choć nie przekładało się to na zagrożenie pod bramką Davida de Gei. W 32. minucie niecelny strzał zza szesnastki zanotował Enciso.

Piłkarze Czerwonych Diabłów z dobrej strony pokazali się w końcówce pierwszej połowy na Wembley. Najpierw strzał obok dalszego słupka oddał Bruno Fernandes. Chwilę później nieudaną próbę przelobowania bramkarza zanotował Anthony Martial. Najlepszą okazję w doliczonym czasie gry miał jednak Christian Eriksen. Duńczyk zagrał długie podanie do Marcusa Rashforda, ten wpadł w szesnastkę i poczekał na kolegę. Anglik zagrał na piętnasty metr, Eriksen oddał strzał, ale nie tak soczysty, jakby chciał i piłkę nogą odbił Sanchez. Drużyny zeszły więc do szatni przy wyniku 0:0.

W przerwie menadżerowie obu zespołów nie zdecydowali się na żadne zmiany. Zmianie nie uległ też obraz meczu, bo to gracze Brighton dłużej i cierpliwiej rozgrywali piłkę. Czerwone Diabły sprawiały wrażenie drużyny liczącej na kontrataki.

W 56. minucie Brighton był bliski objęcia prowadzenia. Najpierw mieliśmy zablokowany strzał Mitomy, a futbolówka błyskawicznie spadła pod nogi Enciso. Paragwajczyk huknął z lewej nogi, ile miał tylko sił, a kapitalną paradą na linii bramkowej popisał się David de Gea. Po chwili niezłą okazję w polu bramkowym zmarnował Danny Welbeck – główkował niecelnie.

W 64. minucie dobrą akcję zawiązali piłkarze Manchesteru United. Bruno Fernandes przytomnie zgrał długą piłkę na wysokości pola karnego do Antony’ego. Brazylijczykowi otworzyła się droga do bramki i oddał strzał z lewej nogi. Dobrą interwencję między słupkami zanotował Sanchez.

W kolejnych minutach drużyny nie sprawiały wrażenia zespołów chcących za wszelką cenę uniknąć dogrywki i szukać zwycięskiego gola. Dopiero w 83. minucie mieliśmy ciekawy atak Brighton, który celnym strzałem zakończył Solly March. Gracz Mew uderzył kąśliwie zza linii szesnastu metrów, a z dobrej strony pokazał się David de Gea.

Końcówka drugiej połowy upłynęła w dość spokojnym tempie, a drużyny wydawały się pogodzone z faktem, że w niedzielne popołudnie konieczne będzie rozegranie dogrywki. Tak też się stało.

Erik ten Hag na dogrywkę wyszedł z jedną zmianą – Marcel Sabitzer pojawił się na boisku w miejsce Antony’ego. Taki ruch miał pozwolić odzyskać Manchesterowi United kontrolę nad wydarzeniami w drugiej linii, ale obraz gry nie uległ zmianie. To Brighton dyktował warunki gry na Wembley.


Stwarzanie sytuacji podbramkowych przychodziło Manchesterowi United z trudem. W 98. minucie dobrą wrzutkę na siódmy metr posłał z lewej strony pola karnego Jadon Sancho. Pod polem bramkowym dobrze znalazł się Marcel Sabitzer, oddał strzał głową, lecz było to uderzenie niecelne.

W 105. minucie Manchester United był bliski upragnionego trafienia. Groźne uderzenie na bramkę Brighton oddał Marcus Rashford, piłka odbiła się po drodze jeszcze od Adama Webstera, a kapitalną paradę na linii bramkowej zanotował Robert Sanchez. Szczęście Czerwonych Diabłów było blisko.

W drugiej części dogrywki szybko dobrą okazję stworzyli sobie gracze Brighton. W 107. minucie strzał na bramkę De Gei oddał March, ale hiszpański golkiper Manchesteru United spisał się bez zarzutów. Manchester United odpowiedział indywidualnym atakiem Marcusa Rashforda w 111. minucie spotkania. Anglik efektownie minął Joela Veltmana, ale oddał strzał obok bramki Sancheza.

Manchester United w końcówce dogrywki podkręcił tempo i raz po raz gościł pod bramką Brighton. W 118. minucie groźny strzał na bramkę oddał Casemiro, a kolejną dobrą interwencją popisał się golkiper Mew. Dogrywka nie przyniosła rozstrzygnięcia i do wyłonienia finalisty konieczne były rzuty karne. Jedenastki lepiej strzelali piłkarze Erika ten Haga i to oni 3 czerwca zagrają w finale z Manchesterem City!

RZUTY KARNE:
1:0 - Mac Allister strzela bardzo pewnie.
1:1 - Casemiro pewny strzał po ziemi.
2:1 - Gross strzela w okienko.
2:2 - Sanchez wyczuł intencje Dalota, ale precyzyjny strzał Portugalczyka!
3:2 - Mocny i pewny strzał Undava.
3:3 - Piękne uderzenie Sancho!
4:3 - Estupinan oszukał De Geę.
4:4 - Pewne uderzenie Rashforda!
5:4 - Dunk pokonuje De Geę.
5:5 - Sabitzer! Piłka po rękach Sancheza ląduje w bramce.
6:5 - Bezbłędne uderzenie Webstera.
6:6 - Weghorst płasko po ziemi!
6:6 - MARCH PRZESTRZELIŁ!
6:7 - Lindelof daje awans do finału!!!

Brighton & Hove Albion – Manchester United 0:0 (0:0, 0:0), karne 6:7

Brighton: Sanchez – Gross, Webster, Dunk, Estupinan – Caicedo, March, Mac Allister – Mitoma, Enciso (Veltman 66'), Welbeck (Undav 75')

Manchester United: De Gea – Dalot, Lindelof, Shaw, Wan-Bissaka (Malacia 101') – Eriksen (Fred 62'), Casemiro – Antony (Sabitzer 91'), Fernandes (Weghorst 101'), Rashford – Martial (Sancho 85')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Brighton & Hove Albion vs Manchester United. Półfinał Pucharu Anglii
Następny news »
Statystyki: Brighton & Hove Albion - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (598)


Alex45: Pierwszy chyba zwyciężki konkurs karnych DE Gei wcześniej przegrywał z Villarreal i Derby może było więcej ktoś coś wie ?
» 26 kwietnia 2023, 13:54 #576
Pyra: Tak wygląda ranking UEFA dzięki któremu rozlosowują ekipy do koszyków, wiadomo zwycięzca LM, LE + 6 mistrzów ma pierwszy koszyk, reszta walczy o drugi koszyk, żeby nie trafiać co roku do grup śmierci.
Zobaczcie sobie na sytuację Chelsea, są na 3 miejscu ale za rok przez brak gry w Europie dostaną okrągłe 0 pkt i te 0 będzie wliczane przez 5 lat do wyniku końcowego, w jeden rok spadną z 3 miejsca na 9-11 i nie awansują do top 3 nawet jakby wygrali 4x z rzędu LM.
Dlatego tak ważna jest nawet ta LK czy LE, zdobywając pkt, zapewniamy sobie spokój w losowaniach, dobrze, że w ostatnich latach traktowaliśmy LE poważnie i teraz mamy spokój.


1 Bayern Monachium Bayern
Niemcy 20.000 36.000 27.000 26.000 26.000 135.000
2 Manchester City Manchester City
Anglia 25.000 25.000 35.000 27.000 23.000 135.000
3 Chelsea FC Chelsea FC
Anglia 30.000 17.000 33.000 25.000 21.000 126.000
4 FC Liverpool Liverpool
Anglia 29.000 18.000 24.000 33.000 19.000 123.000
5 Real Madryt Real Madryt
Hiszpani19.000 17.000 26.000 30.000 23.000 115.000
6 FC Paris Saint-Germain Paris SG
Francja 19.000 31.000 24.000 19.000 19.000 112.000
7 Manchester United Manchester Utd.
Anglia 19.000 22.000 26.000 18.000 18.000 103.000
8 FC Barcelona Barcelona
Hiszpania 30.000 24.000 20.000 15.000 9.000 98.000
9 Juventus Turyn Juventus Turyn
Włochy 21.000 22.000 21.000 20.000 12.000 96.000
10 AS Roma AS Roma
Włochy 17.000 11.000 24.000 23.000 14.000 89.000
» 26 kwietnia 2023, 10:58 #575
brazylianwisnia: Wczoraj zastanawiałem się ile wiecej punktów zdobylibyśmy mając takiego Kane'a..7?9? dodajmy do tego wartościowego zmiennika dla Casemiro i Eriksena na równym poziomie i mielibyśmy kolejne punkty w spotkaniach gdy nie grał choćby Brazylijczyk. Do tego środkowy obrońca, klasowy PO.
Jestem optymistycznie nastawiony do kolejnego sezonu.
» 26 kwietnia 2023, 09:29 #574
Leh: Wydaje mi się że takie 9 punktów więcej to ambitny, ale i osiągalny cel na kolejny sezon. Na pewno powinniśmy celować powyżej 80. To nie wystarczy do walki o tytuł, ale my nie zagraliśmy chyba od dekady dwóch równych sezonow, więc od tego trzeba zacząć
» 26 kwietnia 2023, 09:35 #573
Pyra: W niektórych spotkaniach, gdzie byliśmy ewidentnie słabsi jak z Brighton 0-4, Newcastle 0-2 czy Liverpool 0-7 nawet trzech napastników by nic nie zmieniło, ale w wielu spotkaniach gdyby zamiast Weghoresta czy Martiala był Kane moglibyśmy szybciej zamykać spotkania / strzelać więcej i uzbierać więcej pkt.
W tym sezonie brakuje nam tylko 11/24pkt, żeby przekroczyć 70pkt a to wynik przeważnie gwarantujący top4, czasami top3.

Założenia na przyszły sezon będzie można określić po transferach, jeżeli będą słabe nie należy oczekiwać cudów, jak będą dobre to 80pkt, wyjście z grupy LM i walka o pozostałe trofea jak w tym sezonie będzie absolutnym minimum.
» 26 kwietnia 2023, 10:39 #572
Andros: Mam wrażenie, że trafi do nas jakiś nieoczywisty napastnik w kwocie ok 50mln. Wątpię żeby podana dwójka do nas dołączyła.
» 26 kwietnia 2023, 08:19 #571
mervel: a Maddison jakim cudem "za darmo"?
» 26 kwietnia 2023, 08:32 #570
vieeeri: seul

Nawet jak Leicester spadnie to z rocznym kontraktem trzeba byłoby za niego pewnie ze 30M położyć
» 26 kwietnia 2023, 08:34 #569
kamilpe: Hojlund tak ale jako aspirujący zamiennik, na teraz potrzebujemy gotowego napastnika, który zagwarantuje nam ponad 20 bramek w samej PL
» 26 kwietnia 2023, 09:17 #568
Andros: Szczerze mówiąc, to nie obchodzi mnie jakie nazwisko, obchodzi mnie tylko to, czy będzie w stanie zagrać 70% sezonu i ustrzelić w PL 15+ bramek
» 26 kwietnia 2023, 09:19 #567
ArktoS: Caicedo to zawodnik, który chciał u nas grać, kibicuje nam, ale my nie chcieliśmy tego transferu. Teraz pożałujemy tego i należało by zapłacić za niego więcej. Z dwójki Caicedo - Mac Allister, wolałbym tego pierwszego. Świetnie się sprawdza w roli defensywnej i do przodu też nie gra źle. Jest potencjał na drugiego Kante. Jak wiadomo, potrzeba też drugiej opcji, która odgrywała by rolę playmakera. Obecnie testowany jest tam Bruno, w przypadku kiedy Eriksen nie gra. Słyszy się o wyżej wymienionym Mac Allisterze, ale uważam, że nie jest to piłkarz na naszym poziomie. Najlepszą opcją wydaję się tutaj Bellingham, ale zważając na cenę prawdopodobnie odpada z gry. Naprawdę szkoda, że spóźniliśmy się z podpisaniem Ten Haga, bo koło nosa przeszedł nam Gravenberch, który wydaje mi się stworzony do naszej pomocy. Teraz Bayern chyba już go nie sprzeda, więc sensowną opcją na następny sezon jest wykupienie Sabitzera.
Jeżeli chodzi o napad to, w dzisiejszych czasach prawdziwych napastników faktycznie jest jak na lekarstwo. Wg mnie należy poszukać kogoś z LaLiga/Serie A. Pierwsza myśl i w zasadzie jedna z bardziej sensownych to Vlahović. Nie ma pewnego miejsca w składzie, bo nie leży trenerowi, więc jest bardzo duża szansa na transfer. Typowa 9, którą EtH z pewnością by odbudował, bo umiejętności ma. Słyszeliśmy o Sesko i to też jest bardzo dobra opcja, ale ten transfer jest mocno wątpliwy w kontekście następnych lat. Z innego typu 9tki pozostaje w grze Osimhen. Czy ktoś skusi się na wydanie 150mln za tego zawodnika i będzie kolejną ofiarą po Koulibalym, chytrej polityki Napoli? Wątpię.
Do bramki zaprosiłbym Diogo Coste. Idealnie pasuje jako nasza nowa 1nka na najbliższe 10 lat.
Pozostała do wzmocnienia jeszcze obrona. Ewidentnie pożegnałbym się z naszym kapitanem. Jak są chętni to proszę bardzo i zamykamy temat. Na jego miejsce pokusiłbym się o zawodnika z klauzulą wykupu - Kim Min-Jae. W kontekście kontuzji ilości kontuzji Varana, znajdzie się miejsce dla niego. Podejrzewam, że nawet częściej niż mogłoby mu się wydawać.
Nie wiem tylko, po co te ploty o nowym PO. Wg mnie, to nie jest pozycja wymagająca natychmiastowej obsady. Zarówno Dalot, jak i AWB, radzą sobie z grą i to nam na razie wystarczy.
» 26 kwietnia 2023, 10:20 #566
Andros: Jesteśmy 4 w lidze pod względem straconych bramek, gdyby nie te nasze słynne blamaże z city, Liverpoolem i Brentford ... Moglibyśmy mieć najmniej straconych. Gdyby babka miała wąsy...
» 26 kwietnia 2023, 07:24 #565
vieeeri: Za to mamy dopiero 8 miejsce pod względem strzelonych bramek, co jest powodem do zmartwień mając na uwadzę, że dysponujemy taka pierwszą linią jak: Rashford, Sancho, Martial, Weghorst, Bruno, Sabitzer, Antony, Garnacho. Pomijam już van de Beeka czy Greenwooda, którzy jak byliby zdrowi swoje dołożyliby.
» 26 kwietnia 2023, 08:34 #564
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2023 08:45

Powodem do zmartwień jest brak strzelonych goli przy TAKIEJ OFENSYWIE ??
Weghorst - wypożyczony w zimę bez większych oczekiwań,ot zapchajdziura do końca sezonu
Martial - połowa sezonu poza kadrą meczową
Sancho - 4-miesięczne wakacje w środku sezonu oraz brak formy
Antony - przez większość sezonu uczył się ligi i dopiero ostatnie spotkania pokazują że w chłopaku drzemie jakiś potencjał
Garnacho - małolat dla którego jest to pierwszy sezon w dorosłej piłce + kontuzja więc od miesiąca czy dwóch nie ma co liczyć na chłopaka niestety :(
Sabitzer - początek u nas w klubie był totalnie bezbarwny,dopiero ustawianie go wyżej dało jakąś korzyść z tego wypożyczenia

Już nie przesadzajmy że mamy tak silny napad w tym sezonie,dodajmy do tego że Ronaldo obraził się na kafelki w klubowym basenie i masz.... ofensywę stworzoną z Bruno i Rashforda
» 26 kwietnia 2023, 08:40 #563
vieeeri: śmiechłem XD
» 26 kwietnia 2023, 10:29 #562
Anhel: Śmieszne jest to że nam FA wciskała zaległe mecze przed ważnymi spotkaniami w LE itp a takie Brighton ma dopiero 29 kolejek rozegranych w lidze i im nikt kłód pod nogi z federacji nie rzucał.
» 26 kwietnia 2023, 06:50 #561
Majek: Wciskali nam zaległe mecze, ponieważ była szansa, że do końca będziemy grali na czterech frontach. Jakby nam nie wciskali to teraz zabrakłoby nam terminów.
» 26 kwietnia 2023, 07:59 #560
Kermit: To jakoś rekord urazów. Sztab fizjo powinien dostać reprymendę.
» 26 kwietnia 2023, 06:21 #559
Seba0619: Bruno ma niestety opuścić mecz z Totkami
» 26 kwietnia 2023, 00:42 #558
Jopciu: Wcześniej w składzie na mecz pojawił się Marc Jurado, teraz na treningu z pierwsza drużyna był Willy Kambwala. Czyżby nasz trener wolał jakiegoś młodzika niż Harrego na SO ? Oczywiście anegdotka ale młodzik ma 190 cm
» 26 kwietnia 2023, 00:32 #557
devilek777: Mam nadzieję.
» 26 kwietnia 2023, 01:01 #556
Panoramix: Poniżej jest dyskusja pomiędzy Piwalem a Pyrą odnośnie rzutów karnych. Bardziej durnego dlumaczenia niż to co napisał Piwal to nie czytałem.
Bramkarz ma tylko szczęście w karnych? Wiadomo, że w głównej mierze gol z karnego zależy od strzelca, bo jak strzeli idealnie to żaden bramkarz nie obroni. Ale większość rzutów karnych nie jest idealnych, i jak bramkarz wyczuje i pójdzie w dobry róg to obrobi. Z jakiegoś powodu jedni bramkarze lepiej czują karne a inni gorzej. Nie chcę gdybać ale myślę, że jakby zamiast Brighton grała z nami Aston Villa i też zakończyłoby się karnymi to z dużym prawdopodobieństwem final FA Cup miała by drużyna z Birmingham. 4 razy w dużych turniejach kluczowy właśnie w rzutach karnych był Martinez, 2 razy pomógł w wygranej Copa America i 2 razy pomógł w mundialu w Katarze. Przed karnymi z Holandią już czułem, że Argentyna przejdzie dalej, przed karnymi z Francją czułem, że mistrzem świata zostanie Argentyna, czułem tak, ponieważ wiedziałem, że w bramce mają Martineza.
Następny głupi argument Piwala, że taki Diego Aleves nie grał w lepszym klubie, a no nie grał bo umiejętność i czutka do bronienia karnych nie są najważniejszymi aspektami jeżeli klub chce kupić bramkarza ponieważ mecze kończące się karnymi zdarzają się rzadko (bo są zazwyczaj w fazach pucharowych nierozstrzygniętych meczów/dwumeczów) a wiadomo, że bramkarz musi mieć przede wszystkim inne atuty by być uznawany za swietnego. Umiejętność obrony karnych jest dodatkiem, która jest pomocna jak już się zdarzy taka sytuacja gdzie zawody zakończą się rzutami karnymi.
» 25 kwietnia 2023, 22:32 #555
Genek: Piwal poprostu lubi davida i go nie będzie krytykował, tak samo jak lubił/lubi CR7, a jak nie lubi danego piłkarza to będzie z nim jechał, nie wiesz jak to działa ?
» 25 kwietnia 2023, 23:07 #554
Batigol222: nie chce mi się czytać tego wątku, ale przecież wiadomo, że niektórzy bramkarze po prostu potrafią bronić karne. Alvesa pamiętam jeszcze z Valencii i w jakimś momencie gość miał ten współczynnik obronionych "11" chyba na poziomie ponad 50%. Ogólnie to chyba jest przede wszystkim kwestia wyczucia napastnika i umiejętności wyczekania (De Gea na przykład zupełnie tego nie potrafi). Pewnie znaczenie ma też wzrost oraz zasięg ramion.
» 25 kwietnia 2023, 23:49 #553
DjTED: Krul, Boruc, Szczęsny, Fabiański, Martinez, Kahn, Navas. Przecież oni nie bronili świetnie karnych ;)
» 26 kwietnia 2023, 01:50 #552
Piwal: Panoramix cała dyskusja i fala hejtu zaczęła się po rzutach karnych z Brighton. Powiedz mi zatem który z karnych Brighton nie był wykonany idealnie ze piszesz że większość takich nie jest? Czyżbyś kłócił się z rzeczywistością?

Ten stek bzdur który piszesz to jest tylko dorabianie teorii do statystyki, jeden bramkarz bedzie mial lepszy współczynnik obronionych strzałów a drugi słabszy to jest naturalne, tak samo jak jeden wygra dwie loterie a drugi ani razu mimo tego że grali tyle samo razy. Pomijam już kwestie rozpraszania rywala przed strzałem czy obroną bo tego nie podciągałbym pod umiejetnosci pilkarskie i to powinno byc karane.

Trudno oprzeć się wrażeniu że niektórzy tutaj potrafią sobie wyrobić opinie po jednej obronie lub jednym konkursie 11 a pozniej próbują wmówić innym że tak jest.

DjTED Krul ktorego ironicznie przywołałeś ma gorszy współczynnik obronionych karnych od De Gei który podobno nie umie w karne.
» 26 kwietnia 2023, 08:47 #551
redsowix: Johnstone brał chyba korepetycje u Case nt. wślizgów ;p
» 25 kwietnia 2023, 22:24 #550
radlu: Jakby spadło lester i Southampton to można by pójść po Maddisona i Ward-Prowsa.
» 25 kwietnia 2023, 21:29 #549
swees: Ani jeden ani drugi :P To poziom Brighton czy teraz Aston Villi i nic ponad to ;)
» 25 kwietnia 2023, 21:43 #548
pawelisto2: Maddison to najlepszy technicznie ŚPO w lidze - a już na pewno spośród Brytyjczyków.
Aczkolwiek czy zgodziłby się być zmiennikiem Bruno? Wątpliwe.
Jeszcze bardziej wątpliwe by upchnąć ich w składzie, bo obydwoje lubią mieć piłkę jak Harden i Westbrook - połączenie medialnie super, sportowo słabo.
» 25 kwietnia 2023, 22:09 #547
Kralik077: Ja bym brał Lavie z Southampton
» 25 kwietnia 2023, 22:15 #546
radlu: Westbrook i Harden grają praktycznie na tej samej pozycji.
Madison to typowa 10, a Ward-Prowse to 6/8.
» 25 kwietnia 2023, 22:18 #545
ReddeviL1987: Maddison,Tielemans, Barnes czy Ward-Prowse wszyscy byliby wzmocnieniem. Nie ma co drwić dzisiaj z poziomu Brighton czy Aston, bo oba zespoły prezentują wysoki. I trzeba być ślepym bądź ignorantem żeby tego nie zauważyć.
» 25 kwietnia 2023, 22:41 #544
mycka86: Freda czy McTominaya wymieniam na Ward-Prowse o każdej porze dnia i nocy.
» 25 kwietnia 2023, 23:07 #543
uzio: Tielemans i Zaha to najlepsze opcje bo za darmo i podnoszą poziom składu, dają opcje rotacji, a hajs można przeznaczyć na innych piłkarzy
» 25 kwietnia 2023, 23:40 #542
HarryBrown: Najlepiej brać cały skład z Lisów czy Świętych. Tam grają same asy futbolu. Nie to co u nas.
» 26 kwietnia 2023, 05:03 #541
pawelisto2: Ale nie ma co, Emery robi fajną robotę w Villi póki co.
Chce się im kibicować w tym marszu na górę tabeli.
» 25 kwietnia 2023, 21:23 #540
Kermit: Od jutra: Castellanos widziałbym go u nas
» 25 kwietnia 2023, 20:59 #539
Hoccu: Tymczasem Girona robi Real 4 do 1 XD 63 minuta meczu :D
» 25 kwietnia 2023, 20:53 #538
awe: 4 gole Castellanosa, jutro laczony z United.
» 25 kwietnia 2023, 20:57 #537
Hoccu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 21:02

w zeszłym sezonie w MLS 17 występów 13 bramek 2 asysty 9 żółtych :D 2 lata temu 32 występy 19 bramek 8 asyst.
» 25 kwietnia 2023, 21:01 #536
Hoccu: nie oglądam MLS, na szybko sprawdziłem staty
» 25 kwietnia 2023, 21:07 #535
swees: Hehe Andersen (crystal palace) niefortunnie w stylu Maguire :P Jeszcze ta dziura później xD
» 25 kwietnia 2023, 20:35 #534
12marcin34: Chyba warto wspomnieć, że Varane ma dzisiaj urodziny. Skończył dopiero 30 lat, więc jak będą go omijać kontuzje, to jeszcze trochę na najwyższym poziomie może pograć.

Odnośnie Bruno, to podobno nosi but ochronny tylko jako środek ostrożności. W jego przypadku trudno powiedzieć jak jest naprawdę, ale (patrząc na charakter) nie zdziwię się, jak już w czwartek wybiegnie na murawę. Tak czy siak jest szansa, że to nic poważnego.
» 25 kwietnia 2023, 20:14 #533
Litosci: Problem w tym, ze raczej nie będą go omijać kontuzje, bo już od paru lat się z nimi zmaga
» 25 kwietnia 2023, 20:48 #532
essaEdek: Od paru lat? Ostatni sezon zagrał wyjątkowo mało minut - 2300. Wcześniej poniżej 3500 nie schodził.
» 25 kwietnia 2023, 22:26 #531
Litosci: Patrząc na to, ze Real w ostatnich latach grał prawie we wsztystkich rozgrywkach do końca to nie dziwi ze minut nazbierał. I tu nie chodzi nawet o to ze na długo wypada tylko ze często
» 26 kwietnia 2023, 09:10 #530
Leh: Ja mega lubię takie transfery - ryzyko niewielkie, a jak gość naprawdę odpali to robimy super deal. Mam nadzieję na więcej takich pomysłów latem
» 25 kwietnia 2023, 20:00 #529
nuado: Na ile wiarygodne info? Gość jest kocurem.
» 25 kwietnia 2023, 20:04 #528
Majek: 28 letni przeciętny bramkarz z ligi chorwackiej, a Wy tu o jakichś kocurach...

SuperKaleson po pół roku będzie na niego szrot wołał.
» 25 kwietnia 2023, 20:48 #527
Majek: Jak zawsze jak nie wiesz co odpowiedzieć to wysyłasz jakiś bełkot.

Do zasypywania nas bezsensownym spamem jestem przyzwyczajony. Ale plusowanie sobie komentarzy multikontem to już jest chore chłopie...
» 25 kwietnia 2023, 21:51 #526
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 22:27

Napisałem, że Livaković to przeciętny bramkarz. Przecież Ty co chwilę piszesz, że United powinno w końcu przestać zatrudniać przeciętniaków, których szrotem nazywasz.

Nie zaczepiam tylko wyrażam swoje zdanie. A Ty zaraz dostajesz białej gorączki i się rzucasz z jakimiś Brandonami i Axelami. Jeszcze w liczbie mnogiej zaczynasz pisać.

PS Obrażanie mógłbyś sobie darować. To niegrzeczne.
» 25 kwietnia 2023, 22:21 #525
HarryBrown: @SuperMajty
Raczej nikt nie chce czytać takich bzdur okraszonych inwektywami, które ty hurtowo produkujesz. Gdybym był adminem to już byś dawno temu wyleciał na zbity pysk.
» 26 kwietnia 2023, 05:10 #524
MrCygan: Ferguson z Brighton chyba odpada z listy potencjalnych napastników. Właśnie podpisał nowy kontrakt do 2028 roku.
» 25 kwietnia 2023, 19:24 #523
mycka86: Żeby wyciągnąć młodego Brytyjczyka z innej drużyny EPL i tak trzeba by było zapłacić 100-150 mln, więc nie był naszym celem transferowym.
» 25 kwietnia 2023, 19:37 #522
Kermit: Neymar może latem opuścić Paris Saint-Germain. Wśród klubów, które rozważają jego transfer, jest Manchester United - podaje Footmercato.
» 25 kwietnia 2023, 19:12 #521
sztejner: Mhm
Jasne
Przecież od zawsze wiadomo że marzeniem Erika jest ściągnięcie na pozycję Rashforda 32-letniego Brazylijczyka
» 25 kwietnia 2023, 19:34 #520
mycka86: PSG strzeliło sobie w kolano podpisując z nim wieloletni kontrakt. W żaden sposób nie wypchną go teraz z klubu. Nie ma klubu, który wyrówna jego kontrakt z PSG. Chyba, że szejkowie z Arabii będą mieli dość CR7 i poszukają nowej zabawki.
» 25 kwietnia 2023, 19:41 #519
Genek: Tylko neymar to już nie jest LS, od wielu lat gra jako taka podwieszona 10 czy to w brazylii czy to w PSG, kreuje, drybluje po całej szerkości boiska, także jak już coś to za bruno xd
» 25 kwietnia 2023, 20:35 #518
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 19:05

Było niżej. Do skasowania.
» 25 kwietnia 2023, 19:03 #517
MrCygan: Bruno ma chyba po sezonie. Jego żona wstawiła zdjęcie jak siedzi na kanapie, a obok stoją kule i but ortopedyczny
» 25 kwietnia 2023, 18:57 #516
essaEdek: Miał też na nodze gamereader który pomaga szybciej regenerować się po kontuzji więc z tym "po sezonie" to bym się wstrzymał. IMO to na weekend będzie gotowy.
» 25 kwietnia 2023, 19:04 #515
AUDIoooo: Może Jones go odwiedził i nie zostawił butów pod drzwiami ;)
» 25 kwietnia 2023, 19:26 #514
blanco1987: Statystyki ten Haga
Played 53
Won 37
Draw 7
Lost 9 w tym te bolące mecze z City i Live.

Prawie 70 procent zwyciest
» 25 kwietnia 2023, 18:25 #513
Kuntakinte: Czego 70 procent ?
» 25 kwietnia 2023, 18:35 #512
blanco1987: 70 procent spotkań skończyły się wygraną.
» 25 kwietnia 2023, 18:48 #511
Hoccu: Tymczasem piłkarze Spurs

Gracze opublikowali we wtorek oświadczenie za pośrednictwem oficjalnych kanałów społecznościowych Spurs , które brzmi: " Jako drużyna rozumiemy twoją frustrację i złość. To nie było wystarczająco dobre. Wiemy, że słowa nie wystarczą w sytuacjach ale wierzcie nam, taka porażka boli.Doceniamy wasze wsparcie, zarówno u siebie, jak i na wyjeździe, i mając to na uwadze, chcielibyśmy zwrócić kibicom koszty biletów na mecz z St James' Park.

Wiemy, że to nie zmienia tego, co wydarzyło się w niedzielę i damy z siebie wszystko, aby naprawić sytuację przeciwko Manchesterowi United w czwartek wieczorem, kiedy znowu twoje wsparcie będzie dla nas znaczyć wszystko. Razem – i tylko razem – możemy posunąć sprawy do przodu. "
» 25 kwietnia 2023, 16:21 #510
Seba0619: W czwartek to będą szykować drugą transzę mam nadzieję
» 25 kwietnia 2023, 16:30 #509
wider: szkoda że nasi po super występie z Live nie wpadli na taki pomysł
» 25 kwietnia 2023, 16:57 #508
Pyra: Właśnie sobie uświadomiłem, że mamy w składzie 6 zawodników, których nie zamieniłbym na innych na ich pozycjach.
Varane, Martinez, Casemiro, Bruno, Rashford, Antony - w lato oby załatać lukę po napastniku i będzie już zdecydowanie lepiej.
» 25 kwietnia 2023, 15:30 #507
Kuntakinte: Środkowy pomocnik najlepiej 2, so, i n
» 25 kwietnia 2023, 15:35 #506
Stanior: Nie zamieniłbys Varane'a którego ciągle nie ma? Ja tam go lubię ale można na nim polegać tak jak na Martialu.
» 25 kwietnia 2023, 15:44 #505
Shoiden: Gdybym miał nieograniczone środki chyba jednak wolałbym Mbappe za Antonego
» 25 kwietnia 2023, 16:03 #504
Milo: Wszystko spoko, ale

Rash < Kvicha, Vini, Mbappe
Antony < Salah, Saka
Varane < Diaz
» 25 kwietnia 2023, 16:09 #503
Ariell: Uwielbiam Varana, ale te jego kontuzje... No destabilizują nam defensywę względnie często. Antony - też przepadam za nim, ale jednak zrobiłbym podmianę na kogoś, kto kręci lepsze staty G/A. Reszta w miarę zgoda - ja bym jeszcze Shawa nie wymieniał, polubiłem gościa
» 25 kwietnia 2023, 16:23 #502
SzarimMusty: Rashford ma bardzo krótkie okresy takiej formy top. 10 z 15 ligowych trafień zaliczył w kolejnych 10 meczach po Mistrzostwach. Także w 19 innych meczach strzelił zaledwie 5 bramek.

Casemiro jest top ale ostatnio też znacząco obniżył loty.

Antony... zagrał dwa lepsze mecze ale do ścisłej topki mu bardzo daleko.

Varane często kontuzjowany

Martinez jak nie idzie to wali farfocel za farfoclem - był naszym stoperem w prawie każdym z blamaży w tym sezonie (opuścił tylko mecz z Sevillą).

Nie widzę lepszych opcji tylko za Casemiro i Bruno, reszta potrafi grać tragiczne mecze.
» 25 kwietnia 2023, 16:25 #501
Genek: Ale on mówi realistycznie
za bruno kto?, KDB, odegard ?
za casemiro kto?, rodri ? partey ?
za rasha kto ? mbappe ? vini ?
ect.
Chodzi o to że zawsze można kogoś zastąpić ale tych co wymienił pyra nie planujemy bo nie ma sensu.
» 25 kwietnia 2023, 16:49 #500
awe: Antony to tak z czystej sympatii rozumiem :)
» 25 kwietnia 2023, 17:14 #499
Kiharitony: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 17:56

@stanior Varane zagrał w lidze 73% a Martial 43, nie powiedziałbym że to to samo

Z "pierwszego" składu Shaw Rashford Bruno Lisandro I DDG zagrali więcej.
» 25 kwietnia 2023, 17:46 #498
shadow17: Shaw? dla mnie jest world-class obok Bruno, Kazik.
» 25 kwietnia 2023, 17:54 #497
Kiharitony: A przepraszam jeszcze Fred, tego się nie spodziewałem 27/30 meczów
» 25 kwietnia 2023, 17:58 #496
Majek: Pierwszą jedenastkę mamy mocną. Gorzej z jej zdrowiem i z klasą zmienników.

Do pierwszej piątki mam te same odczucia. Jedynie Antony do końca mnie jeszcze nie przekonał. Natomiast Shawa bym dorzucił do tej piątki.
» 25 kwietnia 2023, 18:11 #495
levy181: Tylko Mbappe to nie PP
» 25 kwietnia 2023, 18:13 #494
brazylianwisnia: Co to za zarzut, że Rashford zdobył 5 bramek w 19 meczach?przecież to dobry wynik na gracza EPL. Odejmijmy Saka 10 najlepszych spotkań jak Rashforfowi i zostanie z 1 bramka w pozostałych 22 meczach.
» 25 kwietnia 2023, 19:02 #493
kazak8: Craig Pawson - urodzony w Shieffield. I wszystko jasne...
» 25 kwietnia 2023, 15:17 #492
Genek: vieeeri
Ale jak ty to sobie wyobrażasz, liczyć na greenwooda, że będzie naszą podstawową 9, przecież gość nie wiadomo czy u nas zagra wogóle.
Jak się nie uda kupić kane czy osimenha, to moim zdaniem jest druga opcja kupić leao i grać rashym na 9 z resztą oni by się wymienali w trakcie meczu, bo jeden i drugi może grać na obu pozycjach.
» 25 kwietnia 2023, 15:03 #491
Majek: Greenwood powinien od nowego sezonu startować jako zmiennik nowego środkowego napastnika.

Zapomnij o Leao. Minimum 100mln wyrzucone w błoto. Bardzo niestabilny i z zadatkami na Primadonnę. W lidze angielskiej przepadnie.
» 25 kwietnia 2023, 18:14 #490
brazylianwisnia: Jak nie dogadamy się z tottnhamem a Kane będzie chętny na za rok to brać Thurama a kasę poświęcić na SO, 2xSP, PO
» 25 kwietnia 2023, 19:03 #489
Pyra: Prawda jest taka, że Kane musi tupnąć nogą, żeby do nas dołączyć w lato, po tym co zrobił dla Tottenhamu powinni go puścić jeżeli tego chce.

Levy tak naprawdę może sam sobie pluć w brodę, mając najlepszego napastnika (może i w historii) Anglii nie potrafił stworzyć wokół niego zespołu wygrywającego choć jedno trofeum przez 9 lat.
» 25 kwietnia 2023, 12:22 #488
sztejner: Daniel Levy i pozwolenie Harremu odejść w chwale do innego rywala ?
Jakoś tego nie widzę... Będzie wolał go oddać za paczkę Marlboro Goldów do ligi chińskiej niż za 150 mln do United
» 25 kwietnia 2023, 12:33 #487
Pyra: Jeżeli Kane chce zostać w PL, to Levy dostanie kasę w lato lub nic za rok, myślisz że bez jego zgody wypchnie go do Bayernu? Przecież kontrakt to umowa obopólna i nic nie będzie mógł zrobić jeżeli Kane zostanie jeszcze na rok.
» 25 kwietnia 2023, 12:38 #486
sztejner: Problem polega na tym,że my na Kane nie możemy czekać kolejny rok i jednocześnie Kane nie może czekać kolejny rok na "trofeum" w Tottenhamie którego i tak nie zdobędzie.
Jeśli do połowy Lipca nie uda nam się zakontraktować Kane,to powinniśmy go olać
» 25 kwietnia 2023, 12:44 #485
Pyra: Oczywiście, że tak, ja mówię o sytuacji teraz, w maju już wszystko w United będą wiedzieć, Jeżeli się dogadają to pierwszy dzień okienka i jest nasz, jeżeli nie to krótka piłka i szukamy dalej.
Martial jest nie do wypchnięcia więc ktoś nowy będzie miał rok na przystosowanie się do ligi.
» 25 kwietnia 2023, 12:49 #484
vieeeri: Jeżeli Greenwood jakimś cudem będzie zawodnikiem kadry w kolejnym sezonie to nawet bylibyśmy w stanie poczekać na Kane za darmo w 2024r.

Greenwood, od biedy Rashford, pare meczy Martiala w przerwie między kontuzjami.
» 25 kwietnia 2023, 13:36 #483
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 13:49

Ja myślę, a przy tym mam nadzieję, że po tym jak go nie puścili do City dwa lata temu, Kane dostał wtedy jakieś zapewnienie, że jeżeli nic z Tottenhamem nie osiągnie w najbliższym czasie, to przy kolejnej chęci odejscia nie będą mu już robić problemów i puszcza go za te 80-100 mln.

Cel podstawowy to Tottenham nie może zakwalifikować się do LM. Sam Kane podkreślał, że wystepowanie w tych rozgrywkach jest dla niego ważne.
» 25 kwietnia 2023, 13:47 #482
Piwal: vieeeri daj juz spokoj z tym Martialem , ile jeszcze czasu bedziemy czekac az odpali? Pogonić za 20-25 mln i znalezc kogoś kto rzeczywiscie bedzie mial potencjał. Czekanie na Kane do 2024 oznacza ze zakonktraktujemy piłkarza w wieku 31 lat ktory bedzie chcial zarabiać fortunę. Harry miał już dwie szanse by nie odnawiać kontraktu i odejść ale z nich nie skorzystał wiec niech sobie siedzi w Tottenhamie.
» 25 kwietnia 2023, 13:48 #481
vieeeri: Piwal

Bracie, ale ja nie czekam aż on odpali, ale aż odejdzie. Niestety my go nie sprzedamy, bo to casus Phil Jones. Dlatego też nie opieram na nim linii ataku, a raczej widzę te pare meczy, które może zagrać, gdy wyjątkowo nie będzie kontuzjowany :)
» 25 kwietnia 2023, 14:16 #480
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 14:28

vieeeri póki co nie wydaje mi sie by klub podejmował do tej pory jakąkolwiek próbe sprzedaży go za wyjątkiem wypożyczenia do Sevilli. Mimo to uważam że w mniej wymagającej lidze jak Ligue 1 zrobiliby z niego użytek podobnie jak z Lacazette, Depaya i wielu przed nimi. Te pare meczy lepiej ograć kogoś z akademii lub kupić jakiegoś Sesko czy innego młodego podobnie jak City zrobiło z Alvarezem czy wcześniej z Gabrielem Jesusem. Wtedy przynajmniej mamy szanse że odpali lub zarobimy na nim gdy bedzie sie dobrze prezentował. Martial nie jest jeszcze na etapie Jonesa ze wypada na rok tylko w stanie rozegrać z przerwami 25-30 meczów na sezon.
» 25 kwietnia 2023, 14:25 #479
vieeeri: Piwal

Z Martialem (250k) jest ten problem co z De Gea (375k) - nikt mu nie da połowy tego co ma w Utd także albo przemuli tu do 2024r. albo pójdzie na wypożyczenie, na które min. połowe będziemy dopłacać.
» 25 kwietnia 2023, 14:31 #478
Piwal: Połowa jego wynagrodzenia to 6.5mln za sezon. Taką kwotę można spokojnie uwzględnić w kwocie opłaty za wypożyczenie i wówczas nowy pracodawca ma na sezon zawodnika na sprawdzenie, jak wypali to po sezonie kontraktują go darmo i są bardzo do przodu a jak nie wypali to tracą 7mln odstępnego. Tak czy inaczej United wychodzi z Martialem na 0 i pozbywa sie problemu.
» 25 kwietnia 2023, 14:40 #477
Pyra: Na taką opcję może iść tylko bogaty klub, który stać na fanaberie 7M za wiecznie kontuzjowanego gracza.
Na myśl przychodzi mi tylko Juventus (chyba, że nie wejdą do LM) lub PSG (gdy odejdzie Messi), pozostałe liczące się kluby nawet nie spojrzą na niego.
» 25 kwietnia 2023, 14:44 #476
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 14:58

Pyra, ten wiecznie kontuzjowany gracz najmniej spotkań w sezonie rozegrał rok temu gdy nie dostawał szans w Sevilli a mimo to uzbierał ok 25 spotkań. U nas regularnie grywał po 30-40 meczów rok w rok. W obecnym tez ma już 21 meczów na koncie i pewnie do 25 dobije dlatego nie koloryzowałbym z tym wiecznie kontuzjowanego. Miewa przerwy w grze ale w takim Monaco, Marsylii, Interze czy Lazio zrobiliby z niego użytek a kwota 6.5mln rocznie na zawodnika który przychodzi praktycznie darmo to nie jest wiele na te czasy zwłaszcza gdy nie muszą się z nim wiązać wieloletnim kontraktem.
» 25 kwietnia 2023, 14:57 #475
mycka86: Juve niedawno przygarnął od nas innego francuskiego magika, który w tym sezonie zagrał zawrotne 64 minuty :)

Więc myślę, że się wyleczyli z takich transferów na najbliższe lata.
» 25 kwietnia 2023, 15:01 #474
Piwal: No Juve nie brałbym pod uwage w kwestii Martiala, bardziej Inter lub Milan jesli ktoś im wykupi Leao. Oprócz tego jest wiele ekip w Francji jak Nicea , Lyon, Marsylia, Monaco, Lille ktore stać na 7mln rocznie i w których Martial mógłby być wzmocnieniem. Taka Marsylia wydala latem na transfery ponad 100mln, Martial darmo za 7mln rocznie bylby dla nich wręcz promocją.
» 25 kwietnia 2023, 15:11 #473
Natanael: Martial w tym sezonie był dostępny w:
3 meczach na 12 w Lidze Europy,
13 meczach na 30 w lidze,
2 meczach na 5 w Pucharze Anglii,
3 meczach na 6 w Pucharze Ligi.

Odpalić, jeśli tylko będzie taka możliwość.
» 25 kwietnia 2023, 16:58 #472
Majek: Prawda jest taka, że nawet jak kupimy nowego napastnika to i tak potrzebujemy kogoś na ławkę. Wątpię żeby ktoś wyłożył pieniądze na Martiala, a oddawać go za darmo jest bez sensu. Nawet jak połowę sezonu spędzi u lekarza to lepiej mieć takiego jakościowego zmiennika niż nie mieć w ogóle. Lepszy kulawy Martial niż taki wynalazek jak Wout. A nie chce mi się wierzyć, że United kupią dwóch napastników w lato.

Idealny scenariusz to zakontraktowanie Kane, a na ławce wdrażany powoli Greenwood i szukający zdrowia Martial.

Po sezonie Martialowi się skończy kontrakt i odejdzie, a ten Hag będzie znał odpowiedź czy z Greenwoodem możemy wiązać przyszłość czy trzeba szukać kolejnego napastnika.
» 25 kwietnia 2023, 18:25 #471
Milo: Na jakiej podstawie sztab rozpisał w która stronę DDG ma się rzucać? Ktos wie jak to wyglada?
» 25 kwietnia 2023, 09:30 #470
Rashy10: Są statystyki w jakie miejsca uderza karne dany zawodnik oraz którą nogą i pewnie skorzystali z tego.
» 25 kwietnia 2023, 09:47 #469
Piwal: Nie zdziwiłbym się gdyby to była praktyka którą klub stosuje od dawna a Welbeck wiedząc o tym uprzedził o tym swój sztab trenerski.
» 25 kwietnia 2023, 10:04 #468
gepetto: @Piwal, finta w fincie znaczy ;D Ale przecież to stosuje zapewne więskzośc klubów, przy takim dostępie do statystyk to naturalne i sztaby są tego wzajemnie świadome. I raczej nie ma strzelca, który ładuje ciągle w ten sam róg. Ale jakieś tam preferencje zapewne sa
» 25 kwietnia 2023, 10:15 #467
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 10:36

Jaki wellbeck. Wpiszcie sobie "goalkeeper cheat sheet" to zobaczycie masę histori jak na przykład Lehmann sprawdzający kartkę wyciągana spod ochraniacza czy Pickford trzymający notatki na butelce z wodą. Dane pochodzą z informacji zbieranych przed meczem plus aktualizowane są w momencie gdy zblizaja sie karne. Preferowana noga, strona bramki, urazy i kontuzje. Choć osobiście myślę że to tak tylko troszkę zwiększa i tak małe szansę bramkarza i chyba bardziej ma zadziałać na psychologię strzelającego.
» 25 kwietnia 2023, 10:34 #466
Milo: No rozumiem statystyki, ale mało kiedy obronca czystko inny strzela karne, zazwyczaj to napastnik jest wykonawca
» 25 kwietnia 2023, 11:06 #465
Pyra: Do karnych niestety trzeba mieć talent, jak kiedyś Juventus miał karne to wiedziałem, że przynajmniej jednego Buffon wyciągnie, często 2 a nawet 3.
DDG dostał tylko reflex.
» 25 kwietnia 2023, 12:09 #464
Piwal: Talent? a czym się różni rzut karny od strzału z gry z 11 metrów ?
Do karnych trzeba mieć przede wszystkim szczęście. Oczywiście można polegać na refleksie i próbować zdążyć z interwencja po strzale ale powiedzmy sobie szczerze , takie strzały po rogach i w boczną siatkę jakie oddawali zawodnicy Brighton to trzeba po prostu pójść w ciemno i liczyć że rywal tam uderzy. De Gei sie nie udało, Sanchezowi jak widać też.

Większy wpływ ma tutaj wykonawca karnego niż bramkarz i w 99% to jakość strzału decyduje o tym czy padnie bramka.
» 25 kwietnia 2023, 13:39 #463
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 13:47

To dlaczego jeden bramkarz broni 2x więcej karnych niż drugi? Zawsze trafia na gorszych strzelców? I mówię tu o całych karierach a nie jednym sezonie.
» 25 kwietnia 2023, 13:47 #462
Piwal: Z tego samego powodu z którego jeden w dziesięciu zdrapkach wygra 4 razy a drugi 1 raz . To oznacza że ten pierwszy lepiej zdrapuje?
» 25 kwietnia 2023, 13:54 #461
Pyra: To dlaczego Diego Alves powszechnie znany jako specjalista w bronieniu 11-stek ma ponad 40% skuteczności a DDG mniej niż 20%? Czary?
Nawet Henderson obronił 11 z 24 karnych co jest wynikiem fenomenalnym.
DDG od 2016 do 2021 nie obronił żadnej 11-stki, to nie jest przypadek.
» 25 kwietnia 2023, 14:00 #460
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 14:03

Do obrony karnych bramkarz musi mieć refleks, pewność siebie oraz instynkt, żeby wyczuć intencje strzelca. DDG niestety posiada tylko refleks.
» 25 kwietnia 2023, 14:02 #459
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 14:20

Myślałem że jaśniej się nie da. To się właśnie nazywa losowością, kluby o tym wiedzą i to dlatego wspomniany przez Ciebie Diego Alves nie trafił nigdy do topowego klubu a Ederson którego odsetek obronionych karnych wynosi 13% robi kariere w City. Nikt rozsądny nie bierze na poważnie statystyki obronionych karnych tak samo jak ja nie okrzyknąłem sie królem zdrapek gdy wygrałem coś w 14 z 40.
PS. De Gea obronił dwa karne w 2021 roku.

Kolejny oświecony nam sie trafił:
Bramkarz nic nie musi, to nie na nim spoczywa odpowiedzialność za rezultat karnego. Obroni to dobrze, nie to trudno, presja jest na strzelcu. Widziałeś kiedyś żeby jakiś bramkarz został skrytykowany za nieobronienie karnego ? Nie mowie tu oczywiscie o błędach technicznych gdy piłka leciała prosto w rece a on przetoczył ją do bramki.
» 25 kwietnia 2023, 14:14 #458
Pyra: Wychodząc z takiego punktu widzenia DDG jest na takim poziomie, że żaden topowy klub się po niego nie zgłosił, tylko kisi się u nas grając raz w LM raz w LE a w lidze dostaje co roku manto raz od Liverpoolu, raz od City a czasami od obydwu.
Jaśniej nie mogę.

No i zarabia 4x za dużo blokując tygodniówką jedno miejsce w składzie.
» 25 kwietnia 2023, 14:28 #457
Piwal: De Gea jest na takim poziomie że jest obecnie faworytem do wygrania złotej rekawicy w premier league i ma najwiecej czystych kont w LE. Jakis czas temu był bliski do przenosin do Realu a teraz jego sytuacje w klubie obserwuje Juve które chetnie go przygarnie w miejsce Szczęsnego. Myślisz że oni nie są/nie byli świadomi jego niedociągnięć ? Wiedzą o nich doskonale ale wiedzą też że De Gea w innych aspektach zwraca sie z nawiązką, gdyby nie transfer Courtois do Realu to temat tego transferu wracałby do nas jeszcze kilka razy bo Real miał mocne karty którymi kusił naszego goalkeepera.

Co do jego tygodniówki to dostał tyle gdy był kuszony przez Real i zrezygnował z gry w topowym europejskim klubie w którym wygrałby wszystko na rzecz upadłego giganta angielskiej piłki, niestety chcąc zatrzymać bramkarza który był wówczas numerem 1 na świecie obok Neuera musieliśmy mu tyle zaoferować.
» 25 kwietnia 2023, 14:48 #456
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 14:59

Aha, czyli bramkarz nie ma wpływu na karne, ale ma wpływ na czyste konta xD
Ta sprawa z Realem to 2015r, wieki temu i chcieli nam w rozliczeniu + dopłata dać Navasa, który przez te wszystkie lata nie ustępował Dawidowi nic a nic.
» 25 kwietnia 2023, 14:53 #455
Piwal: Tak bo jakie znacznie przy karnych ma ustawianie się albo refleks bramkarza? Jakie są szanse obrony silnego strzału w narożnik bramki przez bramkarza stojącego na środku? Żadne. Jak to wygląda w czasie meczu ? Refleks przydaje sie w sytuacjach gdy strzal oddawany jest np. z bliska lub gdy bramkarz jest zasłonięty a ustawianie sie jest kluczowe gdy strzał oddawany jest jakiegoś kąta.
» 25 kwietnia 2023, 15:08 #454
Pyra: Jaki znaczenie ma refleks bramkarz, kiedy ktoś uderzy mocno przy słupku w trakcie meczu? Żadne...
Tak rozmawiać możemy do jutra, ja zawsze oceniam całokształt zawodnika i wolę bramkarza z gorszym refleksem ale żeby wychodził do każdej piłki jak dzik, ustawiał obronę i potrafił grać w piłkę a nie tylko ją kopać w siną dal.
Sam podałeś przykład Edersona, który na linii jest jaki jest, ale City z nim w składzie traci mało bramek.
Jeżeli nam z Davidem nie wychodzi od lat w obronie to coś musi być na rzeczy.
» 25 kwietnia 2023, 15:26 #453
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2023 15:55

Piwal,

Gdyby obrona karnych przez bramkarza zależała tylko jak piszesz od losowości, to w czasie MS van Gaal nie bawiłby się w zamiane bramkarza specjalnie na rzuty karne...

Są bramkarze, którzy lepiej potrafią bronić karne i są tacy, którzy bronią je gorzej. Wiadomo, że przy idealnym strzale nawet najlepszy specjalista od obrony karnych nic tu nie pomoże. Jednak jeśli bramkarz w miarę regularnie potrafi wyczuć intencje strzelającego i rzuca się we właściwą stronę, to z pewnością zaprocentuje to w przyszłości przy następnych karnych.

To nie przypadek, że David czekał ponad 5 lat, żeby obronic jakis karny. Sorry, ale nie wierzę, żeby przez ten długi czas wszyscy strzelcy wykonywali 11-tki, tak perfejnie, że wszystkie były dla bramkarza nie do obrony.

Problem z Davidem jest taki, że raz on nie ma pewności siebie(przekłada się to niestety również na jego powietrzu, gdzie zwyczajnie boi sie wychodzić do wysokich pilek). Kiedy rywal dostaje karnego, to Hiszpan idąc na linie bramkowa, patrzac na jego wyraz twarzy wygląda jakby szedł na ścięcie. Dwa, że De Gea kompletnie nie potrafi wyczuc intencji strzelającego. Rzuca się na alibi, w ciemno licząc, że może będzie mial farta i strzelec uderzy akurat w stronę, w którą się rzucił.
» 25 kwietnia 2023, 15:53 #452
Diabelred: na jego grę w powietrzu*
» 25 kwietnia 2023, 15:58 #451
Majek: Rzut karny to w dużej mierze gra psychologiczna. Inteligencja bramkarza, arogancja, instynkt to są najważniejsze cechy. Refleks dużej roli nie odgrywa. Nie obronisz strzału że stojącej piłki na 11 metrze rzucając się po uderzeniu piłki. Nie jest to też tylko szczęście. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie po prostu potrafią instynktownie na podstawie zachowania strzelającego wyczuć jego intencje. Tak samo swoim zachowaniem czasami zmuszają go do zmiany decyzji o strzale i błędu.
» 25 kwietnia 2023, 18:37 #450
brazylianwisnia: Przeciez Ederson w tym sezonie gra klasę niżej od Davida..
» 25 kwietnia 2023, 19:06 #449
Piwal: Diabelred

Wytłumacz mi zatem dlaczego Krul którego na karne wpuścił Lui ma gorszy współczynnik obronionych karnych niż Cilessen którego zmieniał ? Co ten Van Gaal nie ogarnia ? A może wpuścił Krula dlatego że nie chciał go olać i chciał mu pokazać że jest ważny dla zespołu.

Serio Panowie pomyślcie o karierze bajkopisarzy bo wymyślanie historii o umiejętnościach bramkarzy przy karnych wychodzi wam nadzwyczaj dobrze.
» 26 kwietnia 2023, 08:53 #448
tyber28: "Rzuca się na alibi, w ciemno licząc, że może będzie mial farta i strzelec uderzy akurat w stronę, w którą się rzucił" Który bramkarz wie w która stronę uderzy strzelec?
» 26 kwietnia 2023, 09:31 #447
Piwal: No właśnie koledzy próbują nam wmówić że niektórzy bramkarze wyczuwają w którą stronę poleci strzał :)
» 26 kwietnia 2023, 09:48 #446
colazeroo: Az Alcmar mistrzem ligi młokosów to trzeba ich klepać już. Erick pewnie tych 2/3 łebków dobrze zna.
» 25 kwietnia 2023, 08:55 #445
kamtor: A wiadomo już coś o trzeciej turze sprzedaży united
» 25 kwietnia 2023, 06:21 #444
Shoiden: Koleś nie może sobie poradzić z faktem ze jego czas mija, jego całym życiem była piłka. Plus wygrany mundial przez Messiego na pewno go ostro wkurwił
» 25 kwietnia 2023, 11:52 #443
Pyra: Mnie śmieszy ta cała otoczka, dostaję powiadomienia ze spotkań live na telefon od czasu do czasu i zawsze były ligi angielska, włoska i hiszpańska, czasami lepszy mecz w Niemczech czy Francji a teraz nie z tyłka wyskakuje mi jakieś alnassr, kogo obchodzi ta pastuchowa liga? To samo w mediach społecznościowych, ciekawe ile hajsu idzie na jego promocję, bo serio to się robi chore.
» 25 kwietnia 2023, 12:17 #442
Shoiden: I właśnie między innymi dlatego ściągnięto Ronaldo, koleś jest żywą reklama tej ligi
» 25 kwietnia 2023, 13:59 #441
Pyra: Ale on nie jest reklamą, dobra reklama zachęca do czegoś a tu jest uporczywe spamowanie z każdej strony produktem rodem z ekstraklapy. Ta liga to żart.
» 25 kwietnia 2023, 14:32 #440
kckMU: Oczywiście najciekawsi piłkarze Al Nassr nie mogą grać swojego, bo muszą się poświęcać Dla Crisa. I efekty widać w wynikach.

Na twarzy takiego Talisci wypisane jest to idealnie.
» 25 kwietnia 2023, 15:13 #439
sasu: To co, w czwartek efekt nowej miotły poraz chyba czwarty w tym sezonie?
» 24 kwietnia 2023, 23:07 #438
Rashy10: Wątpię, bo to nie będzie całkiem nowy trener i sztab. Ten Ryan Mason już był u nich wcześniej tymczasowym przed Conte oraz asystentem przez dłuższy okres czasu. Więc piłkarze dobrze go znają i raczej nie mają po co się podświadomie napinać na 110% żeby się pokazać.
» 25 kwietnia 2023, 09:43 #437
Sideswipe: W koziej lidze stabilnie widzę, gdy drużyna kriszczianu przegrywa to doliczane po 15 minut, niestety i to nie pomaga.
» 24 kwietnia 2023, 22:00 #436
HarryBrown: Ale może już strzelił ze 100 goli w tej lidze? Dla niego nie jest ważne czy drużyna wygrywa. Ważne jest żeby on podkręcał swoje indywidualne staty.
» 24 kwietnia 2023, 22:08 #435
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 22:46

Jak patrzę na niego jak się drze na tych trenerów, na jego zachowanie na boisku, to myślę sobie, że on się stał takim kolesiem, z którym nikt nie chce grać.

Jest być może największym piłkarzem w historii, a stał się na koniec kompletnie w tym świecie piłki niechciany i to na własne życzenie. Smutne.
» 24 kwietnia 2023, 22:46 #434
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 22:50

Domyślam się, że za każdą bramkę ma jakieś absurdalne pieniądze od sponsorów i się frustruje gdy nie strzela bramek. Tę drużynę i całą ligę ma pewnie w głębokim poważaniu.
» 24 kwietnia 2023, 22:49 #433
essaEdek: Ten filmik jak z bezsilności nokautuje jakiegoś gracza, piękne. ;) Chłop się porwał na Premier League, a nie dostanie nawet mistrzostwa Arabii.
» 24 kwietnia 2023, 23:03 #432
Piwal: Dobrze ze my w tej Anglii regularnie mistrza zdobywamy...
» 25 kwietnia 2023, 10:00 #431
sztejner: Piwal
Czy Ty teraz porównujesz ligę Arabską do Angielskiej ??
» 25 kwietnia 2023, 10:10 #430
Piwal: a gdzies tak napisalem? Napisanie o Ronaldo że porwał sie na Premier League jest żałosne biorąc pod uwagę fakt że klub nie wygrał tego trofeum od dawna. Statystyki 27 goli i 5 asyst w 54 meczach też nie wyglądają źle biorąc pod uwagę zawirowania wokół klubu.
» 25 kwietnia 2023, 10:19 #429
Leh: Piwal - statystyki wygląda dobrze. Zachowanie wygląda fatalnie. Nie o grę tu chodzi.
» 25 kwietnia 2023, 11:16 #428
Piwal: Zachowanie tez z czegoś wynika nie sądzisz? Może to ambicja , może to głód wygrywania ? Dzięki temu Ronaldo odniósł w życiu sukces a kontrowersje które miały miejsce w United potraktowałbym raczej jako skutek uboczny jego charakteru. Messi też pokazywał swoje w Barcelonie a teraz robi to w reprze i w PSG. To jest wpisane w bycie na szczycie. Chyba jednak lepiej tak niż być nijakim jak Martial i chować się na boisku za obrońcami, mieć w nosie trofea i oby hajs wpadał.
» 25 kwietnia 2023, 11:35 #427
essaEdek: Skoro plucie na klub który Cię stworzył i mówienie publicznie, że nie szanujesz trenera to ambicja, to chyba mamy inne definicje ambicji.
» 25 kwietnia 2023, 12:55 #426
Piwal: No jeśli ma się klapki na oczach i widzi tylko wywiad to ciężko jest pojąć z czego problem wynikł. Mi nie chce się już wracać do tego tematu zwłaszcza w rozmowie z osobą która spłyca całą historie do poziomu 'opluł klub i trenera'. Żyj sobie dalej z świadomością że dobrze wyszliśmy na zwolnieniu Ronaldo.
» 25 kwietnia 2023, 13:13 #425
brazylianwisnia: Ronaldo uciekł jak szczur a nie został zwolniony. Rozwiazanie za porozumienem stron było wymuszone przez CRa zachowaniem dyscyplinarnym. Gość nie ma nic wspolnego z ambicja bo nie poszedlby do farmerskiej ligi. nie potrafi sie starzec z godnoscia.
» 25 kwietnia 2023, 14:50 #424
Kermit: David de Gea wkrótce podpisze nowy kontrakt z Manchesterem United. Trwają rozmowy nad ostatnimi szczegółami!

Fabrizio Romano

No to kolejne lata bez trofeów załatwione. Niejako przekleństwo United to przywiązanie do nazwisk. Jak mawiał klasyk bierny, mierny ale wierny...
» 24 kwietnia 2023, 21:57 #423
Leh: Ale to jest chyba przedłużenie o rok po prostu. Nie jestem zwolennikiem, ale rozpaczał nie będę.
» 24 kwietnia 2023, 22:16 #422
mycka86: Należy rozważyć jakie są alternatywy dla DDG. Henderson? Jak nie on to kto ? I jaki jest sens wydawać 50 mln (nie wiem ile??) na nowego bramkarza w momencie gdy potrzebujemy 2 napastników i DM do rotacji. Obecnie DDG nie jest problemem.
» 24 kwietnia 2023, 22:46 #421
brazylianwisnia: My potrzebujemy 2 obroncow. Drugi napastnik zbędny bo Greenwood ogarnie.
DDG zostanie pewnie najlepszym bramkarzem sezonu EPL. Myślę, że z nim utknąć na 2 kolejne sezony to dobre rozwiązanie. Nie wiem dlaczego zakładacie, że potencjalny nowy bramkarz nie będzie takim Sancho bramki -recznik za 70mln.
» 25 kwietnia 2023, 07:00 #420
Natanael: @Leh
Klub ma możliwość przedłużenia kontraktu o rok ale wtedy warunki pozostają bez zmian. Wydaje mi się, że negocjują nowy kontrakt na warunkach lepszych dla klubu ale na okres dłuższy niż rok.

Dla mnie wygląda to tak, że mniej więcej wiedzą, jakim budżetem będą dysponować w lecie i po prostu ważniejsze dla nich będzie wzmocnienie innych pozycji niż wydanie kilkudziesięciu milionów na bramkarza, bo wtedy może nie wystarczyć na te inne pozycje.
» 25 kwietnia 2023, 09:06 #419
pawelisto2: Jeszcze 45 minut przed Boro w meczu o 6 punktów. Dotrzymają to i tego 3 miejsca raczej już nikt im nie wyrwie.
» 24 kwietnia 2023, 21:55 #418
JoMoridnio: Bruno z ortezą i utrzymanie top 4 się komplikuje. My bez niego nie potrafimy zamienić 4 piłek na terenie przeciwnika. Jeżeli ktoś powie ze nic to nie zmienia ale kto pamięta mecz na villa park bez niego i sevilla.
» 24 kwietnia 2023, 21:51 #417
Milo: Ahaha
Widzieliście jak Case pokazywał De Gei jak ma się ruszać w bramce w czasie serii jedenastek? XD
» 24 kwietnia 2023, 21:37 #416
essaEdek: Co z tego jak DDG miał paraliż...
» 24 kwietnia 2023, 21:41 #415
atotrikos: Albo minę Casemiro w tunelu przed rewanżem z Barcą? Jak się przytulał De Gea z Busquetsem? Piękna xd
» 24 kwietnia 2023, 21:45 #414
Leh: Tak, świetne. I to jak podnosił palec że on chce pierwszego karnego też świetne
» 24 kwietnia 2023, 22:21 #413
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 23:05

Wziął na siebie ciężar... widział, że chłopaki są zdołowani bo mieli flashbacki czy to z Euro czy to z finału LE. Wout też się wyrywał do strzelania. MENTAL. Kazek zdjął minimalnie presję z pozostałych zawodników. Mimo słabego meczu i tak wiedział, że musi wziąć na siebie ciężar.
» 24 kwietnia 2023, 23:04 #412
Rein: Ej ale wiecie, że zmienili przepisy i bramkarz nie może już prowokować napastników przy karnych bo wyłapie kartkę?
» 25 kwietnia 2023, 09:47 #411
PastaDoCiasta: No to chyba mamy Bruno z głowy..

NOSZ K
» 24 kwietnia 2023, 21:27 #410
atotrikos: Dzięki takiej ortezie wróci na finał.
» 24 kwietnia 2023, 21:33 #409
Braks: Musi wrócić na finał nawet z jedną noga
» 24 kwietnia 2023, 21:44 #408
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 22:20

Ej, to jest Bruno! To że jest o kulach oznacza pewnie, że w czwartek wejdzie w 60 minucie.

Ciężko uwierzyć że jemu może przytrafić się coś takiego jak kontuzja...
» 24 kwietnia 2023, 22:19 #407
JoMoridnio: Śmierdzi mi dłuższą przerwa
» 24 kwietnia 2023, 22:33 #406
Leh: Swoją drogą świetne - na Twitterze wrzucają to zdjęcie i sondę: jeżeli Bruno nie będzie mógł zagrać z Tottenhamem, to kogo byś wystawil :)

Przy każdym innym piłkarzy zastanawialiby się czy zagra jeszcze w tym sezonie
» 24 kwietnia 2023, 22:48 #405
Rashy10: Cholibka Bruno w ortezie i z kulami w domu (ig jego kobiety).
» 24 kwietnia 2023, 21:21 #404
Seba0619: Decyzja Garnacho jest taka, że chce pojechać na Mistrzostwa Świata U-20 i reprezentować Argentynę. No ciekawe jak to rozwiążą bo klub nie jest zbyt chętny na puszczenie go.
» 24 kwietnia 2023, 21:03 #403
brazylianwisnia: Jak mają rozwiązać?bez zgody klubu nigdzie nie pojedzie.
» 24 kwietnia 2023, 21:28 #402
essaEdek: Fabrizio Romano podaje, że rozmowy między Mauricio Pochettino a zarządem Chelsea postępują w dobrym kierunku. Argentyńczyk jest od piątku faworytem do zostania nowym menedżerem The Blues.
» 24 kwietnia 2023, 20:37 #401
brazylianwisnia: Na nasze szczęście w Chelsea nie dają czasu a to gość który potrzebuje z 3 sezony i młodych głodnych wilków a nie gwiazdy z Chelsea.
» 24 kwietnia 2023, 21:29 #400
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 21:37

Niewypał transferowy, który w ogóle nie gra w Bayernie i któremu w lato kończy się kontrakt odchodzi z klubu. Niesamowity geniusz z tego Salihamidzicia, że pozwala mu odejść a nie podpisuje z nim nowego kontraktu...
» 24 kwietnia 2023, 21:36 #399
HarryBrown: Bayern i transfer za 150 baniek. Skąd ty jesteś człowieku? A niewypałów transferowych w swojej historii mieli sporo. Do tego ruszać na łowy w Niemczech to mogą o każdej porze dnia i nocy. Im w Niemczech nikt nie jest w stanie podskoczyć i finansowo i renomą. Oni są w takiej sytuacji jak SAF i United w latach 90-ych i na początku obecnego stulecia. Sytuacja diametralnie się zmieniła jak wielka kasa zaczęła trafiać do coraz większej ilości klubów w Anglii. Gdyby Bayern musiał u siebie rywalizować np. 5 czy 6 klubami o zbliżonym poziomie finansowym i sportowym to by już nie był takim gigantem.
» 24 kwietnia 2023, 21:59 #398
Majek: SuperKaleson,
Cały czas ględzisz to samo. Może wytłumaczysz nam jak pozbyć się w dwa miesiące wszystkich niepotrzebnych piłkarzy. Słuchamy? Jakaś licytacja? Dwa plus jeden gratis? Albo może kup teraz a przez pół roku zapłacimy za Ciebie pensje?
» 24 kwietnia 2023, 22:05 #397
LeoPepsi: oby w czerwcu zadzialal finalowy talizman Casemiro, aktualnie pod forma, ale nie wierze ze zawodnik z takim doswiadczeniem przejdzie reszte sezonu obok
» 24 kwietnia 2023, 20:00 #396
atotrikos: Brameczka w 88 minucie z dystansu na 3-2 i cacy
» 24 kwietnia 2023, 20:26 #395
skowron32: W totenhamie jest taki chaos że głowa boli, a odnoszę wrażenie że na mecz z nami wyjda naładowani i będzie zonk. No obym się mylił bo liczę na wygraną, zwłaszcza że Newcastle jest groźne i może Nas prześcignąć w walce o 3 miejsce
» 24 kwietnia 2023, 19:35 #394
atotrikos: I jak Kane nie będzie chciał uciec z tego bajzlu to po chłopie
» 24 kwietnia 2023, 20:28 #393
sturmik: MacAllister to by byl kolejny przecietniak jak kiedys Ander Herrera -niby waleczny, niby ok ale jak strzelal z dystansu to jakby go ze srodka tabeli w Extraklasie wzieli a nie w Hiszpanii grac uczyli.
Nie zapominajmy ze mamy ciagle Freda i McTomka, zakontraktujemy pewnie Sabitzera - po co nam kolejny sredni pilkarz?? Czy gdzies widzieliscie zeby Real albo Bayern chcial MacAllistera? Albo choc obserwowal?
Zainteresowanie Chelsea i Liverpool to nie jest wyrocznia ostatnimi czasy bo oni chca kazdego.

Rozumiem podpytywac Moisesa Caicedo -choc i to klasa za nisko niz potrzebujemy.
» 24 kwietnia 2023, 18:57 #392
bani: Po zakontraktowaniu Sabitzera oraz braku odejść naszych aktualnych środkowych pomocników to nikogo nie potrzebujemy. Mamy też młodych graczy z akademii, którym warto dać szansę (Mejbri, Iqbal, Mainoo). W przyszłe lato warto rozglądać się za nowym śpd oraz śp - jako gracze za Casemiro oraz Eriksena.
» 24 kwietnia 2023, 19:04 #391
Leh: Zgadzam się że MacAllister to za niski poziom na United. Ale też nie zgadzam się że nikogo do środka nie potrzebujemy. To jest pozycja tak newralgiczna jak atak - zmiennik, ale taki naprawdę poważny, dla Casemiro to obowiązek. Ktoś kto pogra sezon jako zmiennik a za rok zapuka do pierwszego składu. I do Eriksena/Bruno też by się zmiennik przydał. Sabi jest spoko, ale tak zupełnie serio to najchętniej bym oddał jego, Scotta i Freda i ściągnął dwóch porządnych grajków
» 24 kwietnia 2023, 19:10 #390
brazylianwisnia: To słucham, kto jest do wyjęcia w realnych pieniądzach do naszego środka? Nikogo nie potrzebujemy bo zakontraktujemy przecietnego Sabitzera xD gość nadaje się by być nr 5 a nie podstawowym graczem.
» 24 kwietnia 2023, 19:13 #389
bani: @brazylianwisnia, ale przeciez mamy już podstawowy środek pola - Casemiro, Eriksen, Bruno
W obwodzie McTominay, Fred, Sabitzer, Donny?, Mainoo, Iqbal, Mejbri. Na te okienko mamy większe priorytety niż środek pola.
» 24 kwietnia 2023, 19:21 #388
Leh: Wiśnia - po to mamy całą armię scoutów żeby kogoś szukali. Myślałeś rok temu o Martinezie? Ja nie wiem czemu skupiamy się na samych głośnych nazwiskach. Tak w sumie historycznie nasze najlepsze transfery to były strzały których nikt się nie spodziewał.

No bo po co trzymać armię scoutów skoro mamy kupować za absurdalne pieniądze gości o których pisze każdy dziennikarz
» 24 kwietnia 2023, 19:21 #387
Leh: Bani - jestes optymistą :) każdy z naszych rezerwowych jest minimum poziom niżej niż podstawowi gracze, z których dwóch to już nie mlodzieniaszki. Ja szczerze mówiąc nie widzę większych priorytetów - wzmocnienie (radykalne) ławki w pomocy jest równie ważne jak wzmocnienie ataku

Nie możemy kolejny sezon polegać na Fredzie i Scott'cie. Ja tego nie wytrzymam już... :)
» 24 kwietnia 2023, 19:44 #386
brazylianwisnia: Kaleson aleś Ty jednak głupi...
Nie mamy podstawowych bo na 2 pozycje(6,8) trzeba mieć 3ech podstawowych pomocników. Kto tego nie rozumie nie ogląda meczów a flashscore. MacAlister jest właśnie takim Martinezem - wyróżniającym się gościem w mniejszym klubie. Sabitzer właśnie jest dobry na nr 5 bo: Erisken, Casemiro, Bruno, nowy pomocnik i tu jest Sabitzer za nimi a nie jakieś McFredy ulubieńcy kalesona.
» 24 kwietnia 2023, 21:33 #385
HarryBrown: Sabitzer to bardzo przeciętny gracz. U nas jak na razie nic wielkiego nie pokazał nie licząc jednego może dwóch spotkań. Trafił do nas bo w środkowej linii zostało 3 graczy (reszta kontuzjowana albo zawieszona). A gdyby był takim asem, to by w życiu go Bayern nie puścił. Lepiej do tych 20 czy 30 baniek co pewnie będą chcieli tyle zobaczyć w Monachium, dorzucić kolejne 20-30 a może i 40 baniek i kupić Mac Allistera ,Palinhe albo tego Bruno z Newcastle (oni tam bidnie zarabiają jak na standardy PL, więc może jak zobaczy kartkę z odpowiednią sumką to się skusi?).
» 24 kwietnia 2023, 21:50 #384
Majek: Jeśli mamy kupić kogoś do środka pola to albo zmiennika Casemiro albo kozaka do pierwszego składu za Eriksena. Przeciętnych 8mek u nas w nadmiarze.

1. ŚN
2. LŚO
3. PO
4. B
5. DŚP
6. ŚP

W takiej kolejności szukałabym wzmocnień. Niestety nie wierzę, że aż tylu piłkarzy uda się pozyskać.
» 24 kwietnia 2023, 21:51 #383
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 23:01

Sabitzera to nie powinniśmy w ogóle nawet oceniać, bo został on z marszu rzucony do gry co 3-4 dni w nowym zespole i lidze. Praktycznie bez treningów z nowym zespołem i żadnego okresu przygotowawczego.

#bani Donny się bardzo mocno odbił od MU. Przez 3 sezonu u nas nie miał żadnego, ale to żadnego momentu gdy był wartością dodaną drużyny. Nie widzę dla niego miejsca.

Po zastanowieniu nie wiedzę też miejsca dla Freda. Potrafi zagrać dobry mecz, ale jest zbyt chaotyczny jak na gracza środka pola. Nie dla topowego klubu. Po przyjściu Casemiro i Eriksena widać jak powinien grać klasowy ŚP i jak zmienia się gra całej drużyny gdy mamy opanowany środek pola.
» 24 kwietnia 2023, 23:00 #382
Leh: Z rzeczy poważniejszych niż MacAllister, Kane czy Weghorst - podobno Bruno z urazem i nie jest pewne czy zagra z Tottenhamem.

Niby wiadomo - lad's, it's Tottenham, no ale... brak Bruno to trochę jakby nam trzech piłkarzy zabrali.
» 24 kwietnia 2023, 18:43 #381
Seba0619: Oficjalnie, na ławce, jako menadżer Tottenhamu, w meczu z nami usiądzie Ryan Mason. Oby zbyt dużo nie zdążył zmienić jeśli chodzi o formę Totków.
» 24 kwietnia 2023, 18:32 #380
sztejner: Jak będzie takim trenerskim pomocnikiem jak piłkarskim to 3pkt lecą do Manchesteru
» 24 kwietnia 2023, 18:51 #379
Amycus: Manchester United przeprowadził rozmowy z przedstawicielami Alexisa Mac Allistera. Są oni w wyścigu o jego pozyskanie. Argentyńczyk nie chce czekać do lipca lub sierpnia na transfer, chce przeprowadzki szybko i na początku okna transferowego.

◾ Fabrizio Romano


Grupa na fb
» 24 kwietnia 2023, 18:30 #378
dominikMU: Takich graczy potrzeba z charakterem, jak Bruno, Lisando, Casemiro ;) wtedy nie będziemy oglądać meczy gdzie nasi robią sobie spacerek;)
» 24 kwietnia 2023, 18:58 #377
Kilerek7: Wolałbym Caicedo a nie Kevina Mcallistera xD
» 24 kwietnia 2023, 19:11 #376
brazylianwisnia: Caicedo zbyt drogi. Nie warto dawać za niego 80mln które chcą.
» 24 kwietnia 2023, 19:14 #375
M4S73R: Daniel Levy może wysłuchać ofert w wysokości około 80 mln funtów za Harryego Kanea tego lata, jeśli oferta bedzie pochodzić z zagranicy.

Jeśli to oferta klubu z Premier League, zażąda co najmniej 100 milionów funtów, a nawet może ją odrzucić.

(Źródło: Telegraph Football )
» 24 kwietnia 2023, 18:19 #374
brazylianwisnia: Levy niech tam słucha. Najwyżej wjedzie Thuram czy Hojlund a Kane za rok za darmoszke.
» 24 kwietnia 2023, 19:14 #373
Apocalypse: Po wczorajszym meczu widzę że Weghorst to już bohater, postawcie może mu pomnik? Bo strzelił karnego xD
Jak czytam takie komentarze że powinien zostać jako zmiennik to aż niedobrze się robi...
Chłop w ponad 20 meczach z tego co kojarzę ma 2 bramki. Jedynie co robi na boisku to biega jak kura bez głowy:)
W większości meczy przegrywał nawet pojedynki główkowe przy swoim wzroście, o techince szkoda nawet wspominać...
Koleś jest nawet słabszy od Fellainiego który tak tu był jechany (nawet ja po nim jechałem) ale Belgii przynajmniej umiał wygrać pojedynek głowowy, przytrzymać piłkę i coś strzelić z główki. A nasz holender? Schowa się za dwoma przeciwnikami i macha rękami że nikt nie chce mu podać.
Fajnie ze wczoraj strzelił tego karnego, ale już nie przesadzajmy z tym że powinien zostać.
» 24 kwietnia 2023, 16:47 #372
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 16:54

Ale wiesz ze tu nie chodzi o strzelonego karnego a o prowokowanie zawodników Newcastle ??
I większość nie robi z niego bohatera,a tylko dostrzega to że jako chyba jedyny chciał prowadzić gierki psychologiczne ;) i za to dostaje plusa wśród kibiców
O otrzymaniu umowy się nie wypowiem,Erik wie co robić i zaufam w tej kwestii jemu a nie specjalistom z fanowskiej strony których zdania są różne(bo po to są takie fanpage) I dotyczą prawie wszystkich zawodników - prawie bo akurat do Maguire wszyscy są jednogłośni.
» 24 kwietnia 2023, 16:52 #371
AUDIoooo: Sztejner

Wczoraj graliśmy z Brighton ;)
» 24 kwietnia 2023, 16:54 #370
Apocalypse: No to musimy go zostawić, w końcu każdy mecz kończy się konkursem rzutów karnych i musimy mieć takiego zawodnika co prowadzi gierki psychologiczne. Tylko przypominam że od następnego sezonu zawodnicy będą karani za takie wybryki :)
Ja tam od napastnika oczekuje bramek w ostateczności asyst albo wpływu na grę, a nie oszukujmy się Weghorst z niczego się nie wywiazuje. I nie mówmy że bieganie jak kura bez głowy to jest pressing
» 24 kwietnia 2023, 16:56 #369
sztejner: Aaaaaaaaajjjj xD
Coś mi w głowie ten wpiernicz za bardzo utkwił. Chyba za dużo tematyki spurs wśród znajomych. Wiem wiem mój błąd,oglądałem naszych od 1 sekundy do ostatniego karnego. Z rozpędu wymieniłem.
Sorrka ;)
» 24 kwietnia 2023, 16:56 #368
Leh: Apo - czepiasz się. Ja, dla przykładu, napisałem, że nie widzę go tu w przyszłym sezonie ale jestem mu wdzięczny za wczoraj. Tylko tyle

Zagotowałeś się jakbyśmy robili dla niego zrzutkę na kontrakt ;)

Jest za słaby ale wykonał dobrą robotę dla mentalu drużyny i finalnego zwycięstwa, więc się cieszymy. Chyba tyle można...
» 24 kwietnia 2023, 17:01 #367
AUDIoooo: Spoko spoko, rozumiem, czasem tez tak mam ;)
» 24 kwietnia 2023, 17:01 #366
krzys93: Apocalypse w końcu jakiś głos rozsądku
» 24 kwietnia 2023, 18:22 #365
KurziPany: Z nim jest ta sama sytuacja z Maguierem, niczego się nie uczycie. Nie ma miejsca dla przeciętniaków. Pomyślcie sobie czy Guardiola by go chciał
» 24 kwietnia 2023, 19:18 #364
HarryBrown: Że też zarząd Man Utd jest taki tępy i jeszcze nie zatrudnił Apocalypse tylko jakiegoś EtH, króry to się na piłce i piłkarzach nie zna.
Tak na marginesie, to w składzie trzeba posiadać pełne spektrum graczy czyli artystów, rzemieślników i zadaniowców (np, od brudnej gry). I Wout swoje wczoraj zrobił. Gola nie zdobył ale utemperował chamskie zapędy graczy Brighton. A to kogoś poczęstował łokciem, innego przejechał po achillesie a jeszcze innego po piszczelu. Osobiście lubię graczy, którzy nie płaczą i robią co im trener nakazuje. Jeżeli będzie opcja go zostawić na jeszcze 1 sezon to bym to zrobił. Idealne uzupełnienie składu. Tym bardziej, że jak sami widzicie spotkań w całym sezonie jest bardzo dużo i potrzebny jest bardzo szeroki skład. I czy się to komuś podoba czy nie to samych asów po 50 czy 100 baniek nie da rady w 1 czy 2 okienka kupić.
» 24 kwietnia 2023, 21:37 #363
Majek: Nie rozumiem fenomenu Weghoursta i absolutnie nie dostrzegam tej jego mitycznej pracy dla zespołu. Ten Hag uparcie na niego stawia. Ok, trudno. Jego decyzje i on za nie bierze odpowiedzialność. Nie wierzę natomiast, że klub będzie w ogóle rozważał wykupienie go w lato.
» 24 kwietnia 2023, 21:59 #362
HarryBrown: Ale kto mówi o fenomenie?! To sobie wymyśliło kilku trolli i pyskaczy żeby codziennie mieć powód do robienia klasycznego shit storm.
» 24 kwietnia 2023, 22:01 #361
mycka86: #Majek a na kogo ETH ma stawiać gdy odszedł CR7, a Martial jest nie dostępny przez 80% czasu? Nie mamy innego napastnika, a Rashford najwięcej zamieszania robi gdy może rozpędzić się z głębi pola. Poza tym wiele razy Weghorst schodził już nawet w przerwie gdy gra się nie kleiła i było trzeba zmienić ustawienie.
» 24 kwietnia 2023, 23:05 #360
lipeklukas: @HarryBrown zgadzam się z tobą w 100%.
Taki zawodnik jak Wout, jest nam potrzebny, zadziorny, z żelaznymi płucami, pressujący i pracujący dla dobra drużyny. Do tego widać, że jest lubiany w szatni. Wolę po stokroć jego, niż francuskiego leniuszka, może w tym sezonie odpalę, ale lubię się połamać Martiala.
» 25 kwietnia 2023, 09:10 #359
Kermit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 16:46

Niesamowita amatorka wczoraj. Oglądam mecz z moją i się pyta: a co on tak grzebie w tej torbie non stop? xD

Najlepsze że grzebał w tej torbie jak stary dziad patrzył w te tabelki a i tak nic z tego nie wynikało bo rzucał się w drugą stronę.

Szkoda że nie mamy Hendersona bo on super broni karne
» 24 kwietnia 2023, 16:45 #358
Apocalypse: Co do wszystkiego się zgadzam oprócz ostatniego akapitu.
Henderson to zwykły średniak, dziwne ze był na wylocie z klubu i żaden inny topowy klub się po niego nie zgłosił?
Arsenal nawet Ramadale wolał który bodajże chyba miał najwięcej puszczonych bramek w sezonie
» 24 kwietnia 2023, 16:49 #357
Ariell: Może nie miał napisane "KOPIE W LEWO" tylko cały raport w stylu "tendencje do kopania na średnią wysokość, gdy nadbiega z lewej często uderza na środek. Leczy drobny uraz stopy. Telegrafuje uderzenia". I musiał na tej podstawie sam podjąć decyzję? Amatorka? A profesjonalny bramkarz z Brighton ile wczoraj wyjął...? =)
» 24 kwietnia 2023, 16:57 #356
Apocalypse: Jakby miał na temat każdego zawodnika napisane takie opowiadanie to by wyszedł tam z klaserem i przerzucał kartki szukając danego zawodnika ;)
» 24 kwietnia 2023, 16:59 #355
Ghostpl: Nie oglądałem meczu ale faktycznie Lindelofa zagrał taki super mecz ?
» 24 kwietnia 2023, 16:42 #354
sztejner: Ryan Mason would be fav candidate as new interim coach until the end of the season in case Tottenham decided to fire Cristian Stellini.

Oni nawet tymczasowego zwalniają xD
» 24 kwietnia 2023, 15:28 #353
Seba0619: Mason będzie tymczasowo tymczasowym menadżerem
» 24 kwietnia 2023, 15:31 #352
kckMU: Tam jest to co zawsze, tylko było pięknie zamaskowane przez Poche. Nawet jemu się nie udało, a nie udało się dlatego, że klasyczny syndrom Tottenhamu zawsze się odezwał.
» 24 kwietnia 2023, 16:00 #351
sztejner: Niby efekt nowej miotły na mecz przeciwko nam,ale odnoszę wrażenie że tam mental jest bliski podłogi jak u nas za Ralfa.
Takiego meczu po prostu nie można nie wygrać
» 24 kwietnia 2023, 16:03 #350
PastaDoCiasta: Pytanie na ile nowej bo on już chyba 2 razy był tymczasowym
» 24 kwietnia 2023, 16:17 #349
Radomirus: sztejner

Powinieneś do pierwszego komentarza dać tytuł ;)

Tymczasem w Tottenhamie:
» 24 kwietnia 2023, 16:54 #348
Diabelred: sztejner,

Śmiejesz się z Tottenhamu, a zobacz co się dzieje w Chelsea, tam to jest prawdziwy chaos. Jak Lampard przegra z Brendfordem i Arsenalem to kto wie, czy i on nie poleci, jako trzeci trener Chelsea w tym sezonie :D
» 24 kwietnia 2023, 16:55 #347
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 15:13

https:// www. facebook.com/reel/2425820700926887?s=yWDuG2&fs=e
» 24 kwietnia 2023, 15:12 #346
Hoccu: Według informacji, które podaje na łamach „Daily Telegraph” Matt Law, władze Manchesteru United zaczęły badać grunt pod ten ruch. Tottenham jest gotów przyjąć propozycję rzędu 100 milinów funtów.

To sporo, mając na uwadze, że kontrakt napastnika wygasa 30 czerwca 2024 roku. Jeśli zatem Kane nie będzie skory, by go przedłużać, pojawi się na horyzoncie pole do negocjacji.

Manchester United nie będzie osamotniony w staraniach o Anglika, bo w grze jest także Bayern Monachium.

Harry Kane nosi się z zamiarem zmiany barw, ponieważ chce grać o trofea. Tego niestety na ten moment nie oferują mu „Koguty”.
» 24 kwietnia 2023, 15:01 #345
atotrikos: I kolejna NIE ciekawa ciekawostka.
W czasie karuzeli nazwisk na naszego trenera, przy Ten Hagu mawiano, że trenował "tylko" Ajax, który ma abonament na wygrywanie Eredivise.
Ano obecnie Ajax jest na 3ciej pozycji za PSV i Feyenoordem, do lidera traci 11pkt.
» 24 kwietnia 2023, 14:49 #344
Pyra: A przed ETH nie wygrali ligi od 4 lat. On wygrywał nawet jak mu pół składu wyprzedali.
» 24 kwietnia 2023, 14:53 #343
atotrikos: To też pisałem - on potrafi budować i morale i drużynę.
» 24 kwietnia 2023, 14:57 #342
Aksum: Ajax stracił po odejściu ETH między innymi:
Antonyego, Lisandro MartĂ­neza, Schuursa, Tagliafico, Hallera, Blinda i Gravenbercha.
» 24 kwietnia 2023, 14:57 #341
atotrikos: No i? Przecież "tam grają chłopaki z akademii więc nie ma różnicy kiedy wchodzi nowy zawodnik a poza tym to liga farmerów" xdddd
» 24 kwietnia 2023, 15:00 #340
Pyra: A w 2019 sprzedali mu Dolberga, De Jonga i De Ligta, cały trzon ekipy, kupił za to Promesa, Martineza i Alvareza, którzy wypełnili elegancko luki i dalej wygrywał.
Ajax w tamtym okienku był 160M na plusie, czy to nie była mega wyprzedaż?
» 24 kwietnia 2023, 15:03 #339
atotrikos: Pamięta ktoś słaby mecz Lindelofa? Ja też nie.
» 24 kwietnia 2023, 14:43 #338
Pyra: Grał słabiej jak stawialiśmy autobus za Ole czy Mourinho bo każdy rosły napastnik ustawiał się pod niego, teraz jak gramy wyżej nie ma tylu pojedynków powietrznych i spokojnie kontroluje przeciwnika ustawieniem.
» 24 kwietnia 2023, 14:54 #337
atotrikos: No wiadomo, śmieje się pamiętam ale od jakiegoś czasu gra równo, dobrze i to bardzo mocny punkt obrony.
Sprzedać tego Maguire'a a Iceman będzie nr 1 bo Varane i tak się wykolei.
Sprzedaż Szweda będzie błędem.
» 24 kwietnia 2023, 14:59 #336
swees: Jestem podobnego zdania, Iceman musi zostać :)
» 24 kwietnia 2023, 15:06 #335
DevoMartinez: Ja pamiętam niejeden.
» 24 kwietnia 2023, 15:44 #334
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2023 16:10

atotrikos,

Widzę krótka pamięć. Choćby ostatnio zawalił z Newcastle, kiedy wszedł na koncowke meczu. 5 minut po wejściu przegrał główkę z 7 cm niższym Wilsonem. Strata tej drugiej bramki praktycznie zamknęła mecz i pozbawiła nas nadziei nawet na 1 punkt.

To, że Lindelof jest lepszy niż Maguire nie znaczy, że sam jest jakiś świetny. Pisałem nie raz powtórzę po raz kolejny, Szwed to niezły obrońca, jednak swoim profilem dużo bardziej pasowałby do ligi włoskiej czy ligi hiszpanskiej, gdzie gra głową(pięta achillesowa Szweda) nie jest aż tak istotna jak w Anglii. Tam faktycznie mógłby być topem.

Jak dla mnie popełniono błąd, że to Smalling, a nie Lindelof został wypchnięty z klubu. Chris w przeciwienstwie do Szweda był stworzony do gry w PL. Od czasu odejścia Anglika, nie mamy obroncy, który potrafiłby tak dominować w powietrzu i stanowiłby zagrożenie przy stałych fragmentach dla nas.
» 24 kwietnia 2023, 16:03 #333
PastaDoCiasta: To chyba tez słabo pamiętasz, bo Smalling z piłką przy nodze był na poziomie Maguire
» 24 kwietnia 2023, 16:16 #332