Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Lisandro Martinez piłkarzem Manchesteru United

» 27 lipca 2022, 14:07 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w środowe popołudnie potwierdził transfer Lisandro Martineza z Ajaxu Amsterdam. Argentyński obrońca związał się kontraktem z Czerwonymi Diabłami do czerwca 2027 roku z opcją przedłużenia o dodatkowy rok.
Oficjalnie: Lisandro Martinez piłkarzem Manchesteru United
» Lisandro Martinez podpisał z Manchesterem United pięcioletni kontrakt
Manchester United porozumienie z Ajaxem w sprawie transferu osiągnął już dwa tygodnie temu. Teraz udało się dopełnić wszelkie formalności.

– To wielki zaszczyt dołączyć do tak wielkiego klubu piłkarskiego. Ciężko pracowałem, aby dotrzeć do tego miejsca i zamierzam nadal podnosić sobie poprzeczkę – stwierdził Martinez po podpisaniu kontraktu.

– Miałem to szczęście, że mogłem być częścią zespołów odnoszących sukcesy i chcę to kontynuować w Manchesterze United. Przed nami sporo pracy, aby dotrzeć do tego miejsca, ale głęboko wierzę, że z tym menadżerem i trenerami oraz nowymi kolegami z zespołu, jest to możliwe.

– Chciałbym podziękować Ajaxowi i ich kibicom za wsparcie, które mi okazali. Spędziłem tam niesamowity okres, ale uznałem, że nadszedł czas, aby sprawdzić się w innym środowisku. Teraz jestem w idealnym klubie, aby to zrobić – dodał nowy środkowy obrońca Manchesteru United.

Sky Sports informuje, że Manchester United zapłacił Ajaxowi za Martineza 48,5 miliona funtów opłaty gwarantowanej. Dodatkowe 8,5 miliona funtów będzie płatne w formie zmiennych i bonusów. Czerwone Diabły w oficjalnym komunikacie nie podały kwoty transferu, bo nie mają tego w zwyczaju. Informacje te są zawierane dopiero przy okazji publikacji raportów kwartalnych dla inwestorów.

John Murtough, dyrektor sportowy Manchesteru United, po podpisaniu kontraktu przez Martineza stwierdził: – Lisandro to niesamowity piłkarz, który wniesie jakość i doświadczenie do składu Erika ten Haga.

– Jesteśmy zachwyceni, że wybrał grę dla Manchesteru United i nie możemy doczekać się jego dalszego rozwoju, a także pomocy drużynie w osiągnięciu sukcesów, na które liczymy.

24-letni Martinez w Ajaxie Amsterdam rozegrał 118 spotkań. Piłkarz ma na swoim koncie także 7 występów w pierwszej reprezentacji Argentyny.




TAGI


« Poprzedni news
Prezes Bayernu: Omawialiśmy wewnętrznie temat Ronaldo
Następny news »
Eriksen strzela w sparingu z Wrexham, Ronaldo tylko widzem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (393)


DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 13:38

Ciekawi sa ci pseudo kibice na tej stronie. Jeszcze nie zaczal sie sezon, nowy menager przyszedl parę tygodni temu, odrazu widac progress na przedsezonowym zgrupowani i to jeszcze przed dolaczeniem nowych nabytkow, a tu juz wieszaja na nim psy XD
To jak duza ilosc trolli jest na tej stronie obcych drużyn i jak niewiele moderacja z tym robi, jest naprawde godne pożałowania. Przykro sie czasami czyta. Widać jak ilość klikniec na stronie przesłoniły miłość do klubu założycielą i moderatorom. Juz bym chyba wolał by strona byla prowadzona jak na koanonierach, gdzie podobno szybko idzie bana wylapac za trolling i ciągły hejt( nie mylic z obiektywnym ocenianiem sytuacji).
» 29 lipca 2022, 13:36 #393
lopo92: Dziś piątek, za tydzień startuje PL czy Pan największy profesjonalista w historii już zaczął trenować u swojego Pracodawcy?
» 29 lipca 2022, 13:07 #392
vieeeri: Popieram te uszczypliwość, ale akurat goat jest w stanie się sam przygotować pewnie nie gorzej niż w klubie :P Gość ma pewnie obsesje na punkcie MŚ, więc o jego dyspozycje bym się nie martwił. Jedynie o zgranie z zespołem
» 29 lipca 2022, 13:16 #391
Rashy10: Dyspozycja osobista to oczywiście, że nie problem u CR7, ale przyszedł nowy trener i wprowadza nowe schamaty i taktyki, do których dostosowuje się cała drużyna, a gość sobie olał drużynowy okres przygotowawczy i później będzie lekko w szoku, że się gra nie klei.
» 29 lipca 2022, 13:19 #390
majk: Szkoda że chłop nie będzie wiedział jak gramy, chyba że ma zamiar wbić do szatni i oznajmnić, że taktyka i schematy trenowane od 2 miesięcy idą do kosza i gramy na jego rekordy strzeleckie.
» 29 lipca 2022, 13:21 #389
DaredevilUtd: Zosia samosia, samo wystarczalna ZSR7. Nikomu innemu nie uszło by to na sucho.
» 29 lipca 2022, 13:40 #388
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 13:07

Witam

Życzę wszystkiego najlepszego ETH, ale jeżeli jakiś kret go zwolni, to tylko stawiać wszystkie pieniądze na papę Wengera. To on prowadził lata temu wielki Arsenal do triumfu i tylko on może wskrzesić młodych wilczków. Taki McTomek i Lingard, to by były przy nim bestie. Wiadomo , że Papa i Hag posiadają plusy dodatnie jakimi jest doświadczenie kierowania młodymi gniewnymi, wiec warto sprawdzić Haga jak i francuza. Zobaczymy, co pokaże tamten Hag z tym składem. Podejrzewam, że jakby jeszcze doszedł taki Herrera i Cleverley to spokojnie można olać FDJ i szukać napadziora typu Chicharito.
» 29 lipca 2022, 13:01 #387
Rashy10: A są plusy ujemne? Nie żartuj z tym Wengerem, niech sobie chłop odpoczywa na emeryturze.
» 29 lipca 2022, 13:12 #386
Piotr: Po pierwsze ten klub powninien miec za trenera kogos w typie Dalglisha.(nie samego bo ma 71lat )tylko Szkota.nie potrzebni nam zadnych De Jongow i innych tylko potrzeba Anglikow wychowanych w tej kulturze .Pilkarzy ,ktorzy kochaja Anglie i klub a nie najemnikow.A utalentowani sa tylko trzeba na nich inwestowac nie gruby chajs tylko za pare milionow mozna miec .
» 29 lipca 2022, 12:23 #385
nieeeeeeee: Ciekawym wyborem byłby David Moyes.
» 29 lipca 2022, 12:25 #384
vieeeri: Brytole nie umieją w kopaną. Zobacz kto z Wysp jest dziś najlepszym trenerem - Howe, Dyche. Jestem pewien, że gdyby Southgate nie był związany wysokim kontraktem to federacja pogoniłaby go dziś tak jak PZPN Brzęczka, bo mam wrażenie, że Anglia nie jest w stanie z nim wykrzesać potencjału.
» 29 lipca 2022, 12:32 #383
DaredevilUtd: Jezu ten teolli znowu tutaj. Idz sie poszukaj na stronie twojego klubu.
» 29 lipca 2022, 13:08 #382
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 10:39

Brak nam cochones i wlasnej tożsamości.
Wyróżnił bym tutaj trzy etapy:
1) Inspiracja Chelsea: ściągnięcie Mourinho wraz ze sztabem oraz Maty,Matica.
2) inspiracja City: ściągnięcie Alexisa Sancheza, Freda,Maguire bo Pep wspomniał o tych grajkach więc na pewno musieli być dobrzy. Transfer Alexsisa z rekordowa tygodniówka był ewidentnie na złość City.
3) inspiracja Ajaxem: liczę że ten projekt wypali jednak może by tak stworzyć coś samemu od podstaw?
3) inspiracja Ajaxem:
» 29 lipca 2022, 10:31 #381
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 11:07

Już prostuję.

1) Roman Abramowicz zainspirował się Manchesterem United, dlatego w 2002 roku przejął Chelsea. Wcześniej na próżno szukać sukcesów tego klubu. Teraz Rusek odszedł, a do Chelsea nikt nie chce dołączyć - wszyscy kandydaci wybierają innych pracodawców.
2) W 2008 roku zaś Mansour bin Zayed Al Nahyana zainspirował się również Manchesterem United i dla odmiany przejął Manchester City. Wcześniej o The Citizens mało kto słyszał (wiadomo o co chodzi). Temuż szejkowi zarządzanie klubem się udało. Początki były średnie, ale od momentu przyjścia Pepe Guardioli grają konkret.
3) Ajax był marką samą w sobie od zawsze. W tym przypadku raczej są inspiracją dla wszystkich europejskich klubów bądź powinni. Tutaj nie ma miejsca na wstyd.

Pozdrawiam.

P.S.: Reasumując, kto jak kto, ale Manchester United i Ajax mają tożsamość.
» 29 lipca 2022, 11:05 #380
UnitedWeStand: @Seszele
Abramovich kupił Chelsea w 2003 roku i był to zespół z top6, który wygrywał krajowe puchary i grał regularnie w europejskich pucharach. Pod tym względem wypadają lepiej niż United w ostatnich 5 latach, a powodem dla którego przegrywają na rynku transferowym jest brak dyrektora sportowego i aktualnie funkcję tę piastuje bodajże właściciel klubu zanim zatrudni nową osobę.

City i Chelsea, to nie są zespoły, które powstały wczoraj.

Gdyby nie milionerzy, to o United byś się nigdy nie dowiedział, bo by ten klub już nie istniał. Spłacili długi ratując klub przed bankructwem i zmienili nazwę oraz barwy.

Ciekawe czy wtedy ludzie podobni do Ciebie latali po UK i gadali, że United jest sztucznym tworem bez historii oraz tożsamości, bo rozumiem że teraz, po 120 latach, to już nie ma znaczenia i jest wszystko cacy? Nie to co jakieś tam Chelsea, City czy inne PSG, bo mają bogatych inwestorów, którzy jedyne co zrobili to włożyli w te kluby pieniądze na lepszych piłkarzy.
» 29 lipca 2022, 20:24 #379
Seszele: UnitedWeStand - człowieku, Manchester United zbudował tożsamość dzięki wieloletniej pracy sir Alexa. Bogaci właściciele przejęli klub później, kiedy Manchester United był jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Ten klub miał już historię i budował ją jedynie dalej, chociaż dzisiaj to niestety z mizernym skutkiem to wychodzi.
A Chelsea jaką miała historię?
Manchester City?
To po przyjściu miliarderów tą historię zaczęli dopiero tworzyć. Nie mieli tożsamości, lecz dopiero zaczęli ją budować. Potrzebowali pieniędzy, aby zacząć. Tyle w temacie.

Manchester United był dla nich inspiracją.
» 30 lipca 2022, 11:16 #378
BartoszP: RB, AJAX, BARCA śmieją się nam w twarz.
Kiedyś to było nie do pomyślenia...
» 29 lipca 2022, 10:18 #377
IntruZ9: Chyba tobie....,śmieje się ten kto jest ostatni,ajaxowi wzięliśmy trenera,stopera....Barca będzie się bujac z DJ i jeszcze to im się odbije czkawka
» 29 lipca 2022, 10:24 #376
lopo92: dokładnie, będą mieli najwyższy kontrakt, wyceniony rynkowo na ok 70mln jako rezerwowego stopera, niezle nas zrobili
» 29 lipca 2022, 10:36 #375
Kopec91: A za rok oddadzą go nam za pol darmo byle tylko odszedł
» 29 lipca 2022, 13:12 #374
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 09:52

A co z Jonesem ? To jest jedna wielka zagadka... On w ogole nie trenował na torune. Dziwny przypadek i naprawdę to jest nie do pojęcia że ten gość nadal odcina u nas kupony a praktycznie nie daje nic a juz nawet nie trenuje. Słysze tylko ze Bailly na wylocie, ktoś tam na wypożyczenie a z Jones to co ? jakie są plany wobec niego ? bedzie bidony napełniał ? Jakaś figurka naszego klubu czy jak ? Ja tego kompletnie nie rozumiem.
» 29 lipca 2022, 09:51 #373
RedRevolta: Dla mnie ten Jones to też wielkie nieporozumienie, normalna maskotka klubu, pojawia się i nagle znika, bierze taką kasę i ma gdzieś wszystko bo inaczej tego nie nazwę, siedzi pewnie sobie wygodnie i wyśmiewa ten klub, że za nic praktycznie dają mu kasę, kto normalny dał mu nowy kontrakt do 2023 roku ja się pytam?!
» 29 lipca 2022, 10:24 #372
DevoMartinez: Jones się chowa do szafy kiedy jest okienko transferowe. Wszyscy zapominają, że jest jeszcze taki zawodnik. Jak jest juz bezpiecznie to wychodzi i wraca leżeć na kozetke.
» 29 lipca 2022, 10:47 #371
mycka86: A co byście z nim zrobili ? Przecież nikt nie chce piłkarza, który przez 2/3 sezonu jest kontuzjowany, ma wysoką tygodniówkę, przez ostatnie 3 lata zagrał 13(!!) meczów i jest po 30. Max co byśmy mogli dostać to wypożyczenie do Championship i płacenie mu 75% tygodniówki.
» 29 lipca 2022, 11:37 #370
Pezet: Ludzie maja krótka pamięć.Za kilka lat będą pisać jak to taki Jesse czy waleczny Bailly by się u nas przydał.
Herrera był przeciętnym piłkarzem podobnie jak Rojo,Darmian,Blind,Schnederlin i cała ta ferajna szrotu za VanGaala.
» 29 lipca 2022, 09:34 #369
Jong: Grał lepiej niż McFred, to co można powiedzieć o nich?
» 29 lipca 2022, 09:39 #368
ArktoS: No nie wiem Jong czy grał lepiej. Z tego co pamiętam to Herrera mocny był głównie w indywidualnym kryciu, które stosował Mourinho. Zarzucało mu się brak kreatywnej gry, błędy, znikał w trakcie meczu. Jeden sezon w którym wygraliśmy LE i wtedy Hiszpan pokazał się z dobrej strony niczego nie zmieni. Fizycznością przegrywał z McTominayem, techniką z Fredem. IMO Fred >>>> Herrera oraz McTominay >= Herrera.
» 29 lipca 2022, 09:52 #367
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 10:03

No widzisz każdy może mieć swoje zdanie. Nie mówię że chciałbym chciałbym go znowu tutaj oglądać bo potrzebujemy zawodników z absolutnego topu do 1 składu. Co do fizycznosci McT to nie zgodzę się, może ma on dobre warunki fizyczne ale co z tego jak nie potrafi z nich korzystać i wiecznie przegrywaliśmy środek pola, już nie mówię o grze przeciwko dobrycm zespołom, ale przegrywalismy walkę że średniakami. Jest wysoki i silny ale nie potrafi się ustawić ani przewidywać gry. Jeśli chodzi o Freda i jego technikę to owszem miewa dobre zagrania, ale ilość błędów wynikających z kiepskiego przyjęcia czy grania na 2 lub wiecej kontaktów nie przystoi zawodnikowi na taki klub. Herrera to może nie był top ale był przynajmniej solidniejszy od ww dwojki
» 29 lipca 2022, 10:00 #366
jayjay2: Był przeciętny dlatego poszedł do dużo lepszego klubu od naaszego, PSG i grał z nimi w finale LM, gdzie zagrał bardzo dobry mecz xd

Fred technicznie lepszy od Herrery? xd Wesoły pastor ma problem z przyjęciem prostej piłki.
Fizycznosć McTominaya, który nie potrafi odebrać piłki, gdzie Herrera sezon w sezon notował mnóstwo odbiorów i przechwytów
» 29 lipca 2022, 10:40 #365
Pezet: Jay
Był mega przeciętny.Zagrywał głównie do tylu lub w poprzek,nie notował liczb aczkolwiek wzbudzał sympatie bo zostawiał zawsze serducho
» 29 lipca 2022, 10:47 #364
ArktoS: Ale niektórzy mają krótką pamięć i zapominają jak grał u nas, naprawdę. Odszedł za darmo i PSG go wzięło, nie chciał z nami podpisać nowego kontraktu, a wy się rozpływacie jako on nie był dobry. To już trochę zawiewa desperacją.
» 29 lipca 2022, 10:51 #363
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 10:59

"Był mega przeciętny.Zagrywał głównie do tylu lub w poprzek,nie notował liczb aczkolwiek wzbudzał sympatie bo zostawiał zawsze serducho"

Nie notował liczb, sprawdźmy:

Herrera: Występy: 189, Bramki: 20, Asysty: 27
Fred: Występy: 157, Bramki: 8, Asysty: 13
McT: Występy: 170, Bramki: 16, Asysty: 4

"Zagrywał głównie do tylu lub w poprzek"

Sprawdźmy też jak to aktualnie wygląda, statystyki z fbref (the last 365 days, per 90min):

Herrera:
Passes Attempted: 81.87
Pass Completion %: 91
Progressive Passes: 5.02
Progressive Carries: 5.27
Progressive Passes Rec: 2.48
Shot-Creating Actions: 2.99

Fred:
Passes Attempted: 58.16
Pass Completion %: 85.1
Progressive Passes: 4.47
Progressive Carries: 3.04
Progressive Passes Rec: 1.87
Shot-Creating Actions: 2.42

Jak widać Herrera zagrywa więcej progresywnych podań na mecz, ma też więcej podań, lepszą ich celność, itd.
» 29 lipca 2022, 10:55 #362
ArktoS: Takie statystyki możesz sobie pokazywać ludziom na jakimś spotkaniu motywacyjnym.
Obiektywnie, porównujesz ostatni rok między dwoma zawodnikami w dwóch drużynach. Fred zagrał w poprzednim sezonie 35 meczy a Herrera 28. Porównujesz to do fatalnie zagranego przez nas sezonu, po którym zajęliśmy 6 miejsce, a cały zespół był pod grą do mistrza Francji naszpikowanego kasiastymi graczami. Takie staty nie są nic warte.
Nie wiem po co próbujesz na siłę udowodnić, że jest inaczej. Może po prostu nie kibicowałeś jeszcze naszej drużynie w czasie kiedy Ander u nas grał.
» 29 lipca 2022, 11:26 #361
majk: Herrera był solidnym piłkarzem, na pewno najlepszym śp od czasu Carricka u nas.
» 29 lipca 2022, 11:59 #360
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 12:10

"ArktoS:

Twoje wypociny o technice Freda i fizyczności McTominaya na pewno lepiej się czyta.

"Obiektywnie, porównujesz ostatni rok między dwoma zawodnikami w dwóch drużynach. Fred zagrał w poprzednim sezonie 35 meczy a Herrera 28. Porównujesz to do fatalnie zagranego przez nas sezonu, po którym zajęliśmy 6 miejsce, a cały zespół był pod grą do mistrza Francji naszpikowanego kasiastymi graczami. "

Szkoda, że specjalnie pominąłeś bramki i asysty w naszych barwach xd

Tak, to wina Herrery, że grał w lepszym klubie, bo jest lepszym piłkarzem. U nas nie ma kasiastych gwiazd, za duże miliony. Varane, Ronaldo i FIZYCZNEGO MCTOMINAYA. To też WINA Herrery, a nie Freda, że MUFC z nim w składzie zaliczyło najgorszy sezon w historii EPL, a Bask grał sobie w Finale i Półfinałach LM.

" Zarzucało mu się brak kreatywnej gry, błędy, znikał w trakcie meczu. Jeden sezon w którym wygraliśmy LE i wtedy Hiszpan pokazał się z dobrej strony niczego nie zmieni. Fizycznością przegrywał z McTominayem, techniką z Fredem. IMO Fred >>>> Herrera oraz McTominay >= Herrera."

Szkoda, że nie wspomniałeś, że Fred I McT przegrywali walkę o miejsce w podst. XI z Herrerą u Mou i OGSa. Fizycznie McT pewnie też lepszy od Kante, ale co z tego? xd
Giggs fizycznością przegrywa z Adama Traore, to znaczy, że hiszpan jest lepszym piłkarzem? xd Świetny argument, używaj go na spotkaniach przy piwku z niedzielnymi kibicami w strefie kibica.

Herrera: Występy: 189, Kanadyjka: 47
McFred: Występy: 327, Kanadyjka: 41

Na co przekłada się ta mityczna fizyczność McTominaya i lepsza technika Freda? wytłumaczysz mi? bo na pewno nie na więcej bramek, asyst, odbiorów, przechwytów, progresywnych podań, prostopadłych podań, pucharów.

"Może po prostu nie kibicowałeś jeszcze naszej drużynie w czasie kiedy Ander u nas grał."

Oczywiście, że kibicowałem i oglądałem każdy mecz. Fred i McT w żadnym sezonie nie zbliżyli się nawet do tego Herrery z 16/17. Śmieszy mnie to umniejszanie Herrerze, jeszcze wywyższając tych dwóch przeciętniaków, którzy są głównym powodem dlaczego jesteśmy w takim miejscu jakim jesteśmy.
» 29 lipca 2022, 12:10 #359
majk: Zarówno Fred jak i McTomek mogą buty pucować Herrerze.
» 29 lipca 2022, 12:33 #358
ArktoS: Ja swoje wypociny podsumowałem jednym zdaniem, ty próbujesz coś wmówić rozpisując się na pół strony. Patrzysz bardzo wąsko, porównując ze sobą zawodników 1 do 1, którzy byli na zupełnie innych etapach kariery i pod innymi rozwiązaniami taktycznymi trenerów.
» 29 lipca 2022, 13:01 #357
majk: Dokładnie. Po co się rozpisywać, Herrera zjadał na śniadanie Freda i McTomka w formie u nas, a nawet bez.
» 29 lipca 2022, 13:22 #356
jayjay2: ArktoS: Ja swoje wypociny podsumowałem jednym zdaniem, ty próbujesz coś wmówić rozpisując się na pół strony. Patrzysz bardzo wąsko, porównując ze sobą zawodników 1 do 1, którzy byli na zupełnie innych etapach kariery i pod innymi rozwiązaniami taktycznymi trenerów.

O czym Ty chłopie w ogóle piszesz. Swoje wypociny podsumowałeś jednym zdanien, zawierającym nieprawdę. Napisałeś "Nie notował liczb", dałem Ci jego liczby z kariery w United. Jeśli on nie notował liczb, to McFred tym bardziej. Tylko Pogba ze środkowych pomocników miał od niego lepsze. Techniczny Fred i Fizyczny McT może kiedyś dogonią Baska w liczbie bramek i asyst. O ile im pozwoli ich fizyczność i techniczność.

Napisałeś "Zagrywał głównie do tylu lub w poprzek" - dałem Ci statystyki z ostatniego roku, że techniczny Fred zagrywa mniej piłek do przodu niż Herrera. Jeśli Ci mało, Herrera w EPL miał 40 udanych prostopadłych podań, Fred ma 22. Jak to możliwe? Statystyki pokazują, że Twoja pamięć szwankuje.

Pokazałem Ci, że jesteś w błędzie, więc statystyczki są teraz BE! Statystyki bramek i asyst nie pokazują prawdy czy Herrera notował liczby czy nie, bo byli na innym etapie kariery!

"Patrzysz bardzo wąsko, porównując ze sobą zawodników 1 do 1, którzy byli na zupełnie innych etapach kariery i pod innymi rozwiązaniami taktycznymi trenerów."

Napisał ArktoS już w swoim pierwszym komentarzu porównujący Herrere z McT i Fredem, hahaha, dlaczego ich porównywałeś technicznie i fizycznie? przecież byli na innym etapie kariery. Dlaczego nie napisałeś, że Herrera lepszy technicznie niż McT i lepszy fizycznie niż Fred? nie pasowało to do narracji? xd

Herrera podobnie jak Fred, przychodząc do nas miał 25 lat. Wiadomo, to trenerzy blokują kreatywność technicznego Freda, żeby notował więcej bramek, asyst, odbiorów, prostopadłych podań itd. niż Herrera u Boga ofensywnej piłki - Jose Mourinho.
» 29 lipca 2022, 13:32 #355
majk: Brakło koledze Arktosowi argumentów po prostu.
» 29 lipca 2022, 14:09 #354
welllone: Herrera był oraz jest przeciętnym piłkarzem, ale nie przekreśla to innego faktu, że to i tak półka wyżej niż McFred.
Nasz środek pola w poprzednim sezonie był karygodny i doskonale odzwierciedlają to statystyki czy miejsce w tabeli. Choć jak na takie tuzy to i tak za wysokie.
Na boisku mamy 11 graczy, a środek pola to najważniejszy organ. Bez niego traci się głupie bramki, nadziewa na kontry, oraz nie kreuje własnych akcji. Wypisz wymaluj nasz poprzedni sezon.
McFred nie są w stanie kontrolować o zdominowaniu gry już całkiem nie ma mowy. Nawet Norwich City, a o innych drużynach nie ma co marzyć. Większość zespołów gra z nami jak po swoje, bo wiedzą, że ich w środku ni jak ich nie nakryjemy. Błędy obrońcom czy niewykorzystane akcje ofensywy zawsze były, są i będą. Jednak jak się do tego doda notoryczne rozgrywanie w poprzek, do tyłu i z ryzykiem na kontrę to mamy obraz całej tragedii jaka miała miejsce sezon temu. Z bardzo dobrym środkiem pola traci się mniej bramek i zdobywa więcej. Ot cała filozofia. U nas trzeba aktualnie grać z pominięciem 2 linii, bo jak tuzy biorą się za rozgrywanie to nic lepszego niż strata na kontrę się raczej im nie przytrafi. Więc lepiej ich pomijać i niech zabezpieczają tyły...
» 29 lipca 2022, 14:21 #353
RedFox: Podobno Ander Herrera został odsunięty od składu PSG, bo klub chce się go pozbyć. Co uważalibyście o jego ewentualnym powrocie do Manchesteru? Jak pamiętam, zawsze wypowiadał się pochlebnie o klubie nawet po odejściu i na boisku zawsze dawał z siebie 100%. Byłaby to naprawdę fajna opcja do wzmocnienia środka pola do rywalizacji z Fredem o miejsce w pierwszej 11.
» 29 lipca 2022, 08:26 #352
Oficer: Początki miał trudne u nas ale dawał z siebie wszystko i potem dobrze funkcjonował. Opcja raczej nierealna ale ja bym go chętnie zobaczył jeszcze w naszej koszulce.
» 29 lipca 2022, 08:36 #351
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 09:15

Lepsza wersja Freda, szkoda że nie udało się dogadać i odszedł. Jakby został to pewnie zaoszczędzilibyśmy 60 baniek na brazylijskim generale środka środka. Jako uzupełnienie składu pewnie mógłby przyjść ale chyba ta historia jest już zamknięta
» 29 lipca 2022, 09:13 #350
kamilpe: Jeśli chodzi o uzupełnienie składu to dajmy szansę młodym z Akademi. Herrera będzie miał już 33 lata więc wolę żeby młodzież się ogrywała bo niektórzy pokazali swój potencjał na tournee.
» 29 lipca 2022, 09:23 #349
brazylianwisnia: Herrera też grał słabo. Jest kilka fajnych wspomnien ale gość by dziś się na ławke nie łapał.
» 29 lipca 2022, 09:35 #348
mycka86: #Jong Ciekawa teza, gdyby nie to, że Fred przyszedł do nas 1 rok przed odejściem Herrery :)
» 29 lipca 2022, 11:41 #347
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 13:05

To tylko pokazuje, jak niewiele go różni od Freda, z tym ze jeden kochany drugi znienawidzony.
Obaj wnasza dokladnie to samo na boisku, zaangażowanie i obaj potrafili miec bardzo zle mecze, z tym, ze Brazylijczyk jest rozliczany co by nie zrobil z tego jak gral na poczatku swojej przygody z nami.
» 29 lipca 2022, 13:03 #346
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 06:08

Red Bull Salzburg bawi sie doskonale widzac jak United chce ich gracza :)
twitter.com/FCRBS_en/status/1552362405358886912

Trudno - moze przed nastepnym okienkiem nasz boss zagra pare godzin w Football Managera to bedzie miec w swoim kajeciku jakies inne nazwiska niz swoja rodzina i koledzy z wojska.
» 29 lipca 2022, 06:07 #345
DjTED: Na moje to on może ściągnąć cały skład Ajaxu. Jakby grali nawet w połowie to co grali w lidze i na arenie europejskiej byłbym zadowolony
» 29 lipca 2022, 06:59 #344
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 07:48

Mnie za to bawia tacy uzytkownicy jak ty XD ewidentnie kazdy czepia sie, ze Erik sciaga tylko z ajaxu, a na ta chwiel sciagnelismy, az 1 zawodnika z Ajaxu! Red Bull Salzburg to tez wedlug ciebie podwórko Ten Haga?? Eriksen gral dla nich w latach 09/10 erik mogl obejrzec tylko to co robil nantreningach jak mu udostepniali sprzęt. Malacia Feyenord, ale oczywiscie pół głąby maja ubaw po pachy :)
» 29 lipca 2022, 07:42 #343
brazylianwisnia: Nie rozumiem problemu. Ajax grał zdecydowanie lepiej niż my, Arsenal, Chelsea czy Tottenham więc ich zawodnicy to sprawdzeni goście. Co do kajeciku to pion skautingu powinien się tym zajmować.
» 29 lipca 2022, 07:46 #342
Domin31: DaredevilUtd przecież Eriksen trenował z Ajaxem przed przejściem do Brentfordu
» 29 lipca 2022, 10:32 #341
Paps: Ajax gral lepiej?W lidze holenderskiej przeciwko Cambur chyba :D.Co za idiotyzm.
» 29 lipca 2022, 11:00 #340
DaredevilUtd: Domin, a co ja napisalem ??"Eriksen gral dla nich w latach 09/10 erik mogl obejrzec tylko to co robil na treningach jak mu udostepniali sprzęt" to sie wlasnie tyczylo tego co bylo przed transferem.
» 29 lipca 2022, 13:02 #339
deksoo11: Swoją drogą dziwnie że tak czekamy na tego De Jonga i nic nie forsujemy - cicho o jakichś konkretnych ofertach za jakiś piłkarzy albo o jakimś omawianiu warunków kogoś (Coś tam było o Antonym ale głównie o tym że chcą za niego 100m i nie było infa z wielkiego źródła o ofercie). Z Barceloną ustaliliśmy warunki transferu już z 3 tygodnie temu i nic, żadnego ultimatum dla piłkarza, obudzimi się w sierpniu z ręką w nocniku i z jakimś Nevesem za 80 milionów pewnie
» 28 lipca 2022, 23:37 #338
IntruZ9: I bardzo dobrze że jest cisza! Nie obudzimy się,albo fdj albo nikt...dość półśrodków...
» 29 lipca 2022, 00:17 #337
deksoo11: odeszło nam 2 kluczowych pomocników, naszym jedynym defensywnym pomocnikiem jest Scott McTominay, tak Scott McT, tutaj zapewane jakby sprowadzic jakiegokolwiek pilkarza to by juz byla mocna konkurencja, nie wieze ze Ten Hag tego nie widzi i nikogo nie sprowadzi nawet jak FDJ odpadnie. Już pominę fakt że powinniśmy sprowadzić dwóch pomocników a potrzeba kolejnego pomocnika była już rok temu
» 29 lipca 2022, 00:37 #336
essaEdek: Jakich dwóch kluczowych pomocników odeszło? Matić i kto jeszcze? Nie wiem na jakiej wieży stoisz, ale zejdź na ziemię. :)
» 29 lipca 2022, 01:01 #335
DjTED: No pogba jak miał dzień to i 4 asysty dal w meczu. Scott jak da 1 na pół sezonu to jest cud
» 29 lipca 2022, 07:01 #334
IntruZ9: Pogba miał jeden taki dzień,not bad
» 29 lipca 2022, 07:03 #333
levy181: Dokładnie Pogba na te kilka sezonów spędzonych w United miał tylko jeden dzień no może dwa licząc wygrany Mecz z City gdzie strzelił 2 bramki.
» 29 lipca 2022, 07:47 #332
brazylianwisnia: Pogba, Matic i Lingard łącznie pograli tyle spotkań że Eriksen sam to obskoczy. Do tego wrócił VDB. McT, Fred, Garner, VDB, Eriksen, Bruno. 6 gości więc obsada jest. Do tego Zidan, Mejbri czy Savage mogą kilka spotkań w sezonie obstawić. Wymiana składu potrwa 3 lata a nie to tylko to okienko.
» 29 lipca 2022, 07:49 #331
cezgal: Krystyna podobno chce zrezygnować z United nie koniecznie ze względu na Napoli a . . . Sporting. Jeśli odejdzie do Portugalii myślę, że "zachowa" resztki szacunku u kibiców Manchesteru. Źródło: Twitter. Naturalnie byłaby to fajna klamra w karierze, a i wygrać jakieś puchary w swoim kraju byłoby fajnie i myślę, że nie aż tak trudno - co jemu pewnie odpowiada. Jako kibic United, a przy okazji fan dawnego talentu CR7 życzę mu tego.
» 28 lipca 2022, 23:24 #330
Oficer: Jakiś czas temu wykluczał powrót do Sportingu a dziś, kiedy go już nikt nie chce, na nowo rozpala uczucie do tego klubu? No full szacun, serio. Ja to już sobie życzę tylko tego żeby stąd poszedł i nie robił afer bo teraz mamy dużą szanse żeby odbudować ten zespół a on zamiast pomóc tylko w tym przeszkadza.
» 29 lipca 2022, 08:33 #329
braku: Uważam transfer de jonga za niepotrzebny. Eriksen może grać na takiej pozycji.
» 28 lipca 2022, 23:13 #328
PauloKuhan: chłop nie chce odejść, dużo zarabia , za dużo kosztuje, też jestem na nie ,a proponuje jeszcze wejśc na strone barcy oni piszą o nim tak jak my o pogbie że zagra 5 meczy dobrych w sezonie nikt go tam nie chce i nie są to pojedyncze komentarze ci ludzie chyba oglądają meczę barcy i wiedzą co i jak
» 28 lipca 2022, 23:24 #327
essaEdek: Eriksen na ŚPD, tego jeszcze nie grali. :D
» 29 lipca 2022, 00:20 #326
braku: Fajnie masz na chacie jak uważasz że Barca gra na dwóch defensywnych(buscqetes,de jong)
» 29 lipca 2022, 15:30 #325
Kilerek7: Poczekajmy z tym De Jongiem, bo z jednej strony piszą, że chce zostać, skończył remont domu, kobieta nie chce się przenosić ( ah te kobiety ) a z drugiej Mitten mówił, że odbyły się 2-3 spotkania z Barcą i MU było optymistyczne po tych spotkaniach, wciąż kilka tweetów pisze, że FDJ powiedział ETH, że przyjdzie jak dostanie 17m od Barcy. Sky też o tym mówiło. Numer 21 wciąż wolny. Więc poczekajmy na definitywną decyzję.
» 28 lipca 2022, 22:42 #324
Jong: Ludzie tego nie rozumieją. Zobaczą gdzieś zaraz artykuł że on do nas nie chce i zacznie się lament że po co się za nim uganiać
» 28 lipca 2022, 23:05 #323
cezgal: United teraz powinni odpuścić i skupić sie na Tielemannsie - dogadując kontrakt bez podpisywaniaa a za 3 tygodnie tuż przed końcem okienka jak Barca będzie miała nóż na gardle wrócić z ofertą 45mln : - )
» 28 lipca 2022, 23:26 #322
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2022 00:21

cezgal, i nadal grać bez defensywnego pomocnika jak nie pyknie z Barceloną?
» 29 lipca 2022, 00:20 #321
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 21:58

Spore odświeżenie kadry w City. Łącznie na sprzedaży Manchester zarobił zatem aż 174 mln funtów czym ustanowił rekord w Anglii.
Mimo że to okienko pod tym względem jest dla nas świetne to liczę że odpalimy kilka zgniłych jaj: szklanki Jones i Bailly, Dalot, McTominay oraz primadonna. Trzeba robić miejsce nowym i nie mieć skrupułów
» 28 lipca 2022, 21:58 #320
Blau: Moim zdaniem Dalot z braku laku lepszy niż AVB, szczególnie przy stylu jaki chce wprowadzić Erik. Jak za rok dalej nie będzie znaczącej poprawy to wtedy odpalić, a teraz skupić się na defensywnym pomocniku i kogoś do ataku.
» 28 lipca 2022, 22:01 #319
Blau: Oczywiście AWB, a nie AVB. Już od tych holendrów się zaczyna w głowie mieszać :D
» 28 lipca 2022, 22:08 #318
Jong: Że nasi spece w ogóle ściągnęli Wślizgakke za taką kwotę to majstersztyk. Gość jest tak surowy że nie da się go oglądać. Jest Dalot to można się przemęczyć z nim sezon, są inne pozycje które trzeba wzmocnić w pierwszej kolejności
» 28 lipca 2022, 22:46 #317
Freddie: No dobra ale co dalej? De Jong juz out. A tu trzeba jeszcze 2 transferow.
» 28 lipca 2022, 20:50 #316
Himen: Info?
» 28 lipca 2022, 21:26 #315
brazylianwisnia: Mamy jeszcze 2-3 letnie okienka
» 28 lipca 2022, 21:50 #314
Rebxie: 2 transfery? Tu potrzeba minimum 2 napastników, a gdzie reszta.
» 28 lipca 2022, 21:58 #313
essaEdek: Tak, przecież każdy spodziewał się 11 nowych graczy w jedno okienko. Ładna odklejka.
» 28 lipca 2022, 22:32 #312
Rebxie: Wiadomo. Rash, Tony i Sancho wytrzymają cały sezon.
» 28 lipca 2022, 23:11 #311
rvn10: Rok temu gdy Ronaldo przechodził do MU został przywitany przez dobrego wujka Ole, który obiecywał mu gruszki na wierzbie i awans do LM. W sumie też trochę w to uwierzyłem, bo skład na papierze mieliśmy na top3. Rok później Ronaldo po perturbacjach z Ragnickiem chce uciekać z MU do klubu, który gra w LM. Moim zdaniem trochę krzywdzi kibiców Man United swoim zachowaniem, ale z drugiej strony mogli mu zaproponować w 2021r kontrakt na rok czasu i pewnie nie byłoby dziś tyle szumu wokół jego osoby. Chłop chce grać w LM i zrobi wszystko by tego dokonać. Ronaldo stawia siebie ponad nasz klub, więc moim zdaniem już jest spalony.
» 28 lipca 2022, 20:23 #310
brazylianwisnia: Przecież gość jest uber bogaty. Może jutro położyć 20mln z własnej kieszeni i jest wolny. Szkoda ze Legia nie gra w LM bo mielibyśmy Ronaldo w Ekstraklasie
» 28 lipca 2022, 21:52 #309
essaEdek: rvn10, Ole nie chciał Ronaldo tylko mu go wcisnęli z SAFem na czele. Równie dobrze Ronaldo i spółka mogli dogadać się na kontrakt 1+1 i przedłużenie nastąpi wtedy gry United zagra w przyszłym sezonie LM. Pewnie sam obóz Crisa postulował za 2-letnim kontraktem, bo starym piłkarzom na tym zależy. Ronaldo nie dba o wizerunek tylko o swoje ego. Gość by bez mrugnięcia poszedł do Atletico, mimo, że jest legendą Realu.
» 28 lipca 2022, 22:01 #308
DevoMartinez: Przyda się trochę agresji w obronie, taki Rojo w prime to był kozak który potrafił każdego napastnika usadzić i nawet Diego Costa mu nie fikał. Lindelof w obronie to statysta który w ogóle nie atakuje piłki tylko asystuje rywalowi by na koniec próbować zablokować strzał. Czuje, że polubie gościa.
» 28 lipca 2022, 20:06 #307
kamtor: Niech idz zerwie kontrakt i nic nie dostanie elegancko zawsze to większy budżet
» 28 lipca 2022, 19:43 #306
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 19:43

Już podają informacje w MEN ze cr7 chce tylko tej LM zeby zwiększyc ilosc bramek w rozgrywach. Szczerze, niech go puszczaja w cholere tylko sie dziewie że skoro ma tak zajeb... agenta to czemu przychodząc rok temu nie zobaczyli że klub ma problem z corocznym awansem do LM
» 28 lipca 2022, 19:39 #305
Freddie: Troszkę dziwne bo ma bezpieczna przewagę nad Messim a nie sadze by jaki Mbappe Haaland dogonili do jego rekordów.
» 28 lipca 2022, 20:52 #304
Anhel: Pójdzie do ogórkowej drużyny typu Napoli i sporting która LM kończy na 6 meczach to za dużo nie postrzela
» 28 lipca 2022, 21:16 #303
kckMU: Sporting skończył w grupie? :)
» 29 lipca 2022, 11:15 #302
Kilerek7: A move from #mufc for Antony is being ruled out at this stage due to Ajax's €100m asking price #mulive [@lauriewhitwell
]

#mufc have held talks over Benjamin Ĺ eĹĄko, but a transfer is seen as complicated because RB Salzburg do not want to sell #mulive [@lauriewhitwell
]

Standardowo, pierwszy chce u nas grać, ale cena zaporowa jak z Sancho, drugiego nie chcą sprzedać, a z De Jongiem kabaret. I weź zrób tutaj dobre transfery, dopóki nie wyjdziemy ze statusu potrzebujący, to będą nas doić, albo spławiać.
» 28 lipca 2022, 19:34 #301
siwy32: Jak by united dopinało transfery zaraz po otwarciu okienka to by byl antony za 50mln funtów, de jong i tak by sie ciagnął do końca okienka niezależnie czy byśmy byli topowym klubem czy w dołku
» 28 lipca 2022, 19:46 #300
Blau: A moim zdaniem nie ma w tym nic szczególnego, jedynie ta sprawa z De Jongiem drażni. Z Ajaxu odszedł już przecież Lisandro (najlepszy zawodnik Ajaxu ubiegłego sezonu), Haller (najlepszy strzelec ubiegłego sezonu), Gravenberch czy Mazraoui. Wszyscy z nich byli podstawowymi piłkarzami, więc nie dziwne, że Ajax nie chce sprzedać kolejnego zawodnika.

Benjamin Sesko to ogromny talent, porównywany nawet do Erlinga. Nic dziwnego, że teraz go nie chcą puścić, skoro przy dobrych wiatrach za rok-dwa mogą za niego wołać kilka razy więcej niż by dostali teraz od nas.

Z De Jongiem jest tylko dziwna sprawa, bo przeciąga się to niemiłosiernie i tak naprawdę nie wiadomo o co tam do końca chodzi. Pożyjemy, zobaczymy.
» 28 lipca 2022, 19:46 #299
Kilerek7: A gdzie w tym wszystkim wola piłkarza? Antony też naciska na transfer do MU, Sesko również może będzie chciał odejść.
» 28 lipca 2022, 22:44 #298
Blau: Wolą piłkarza było najpierw podpisać kontrakt z danym klubem i tego się trzymajmy. Ta umowa obowiązuje obie strony, dlatego mamy sytuacje takie jak Antony, który chce odejść, a nie może, oraz Barcelona, która chce wypchnąć De Jonga, a ten nie chce odejść.
» 28 lipca 2022, 22:57 #297
SickRabbit: Hmmm, 3 głowne cele ETH to był Nunez, jest nadal FDJ i Antony - nie dostał żadnego z nich. Coś wam to przypomina?
Jak za Antonego cena była o połowę mniejsza to nie śpieszyło im się z zakupem a teraz jak jest za 100M to mają wymówkę, że za drogi. Czarno widzę ten sezon jak tak się zakończy to okienko. Na papierze jesteśmy za city, lfc, totkami i arsenalem. Miejsce w top 4 to będzie sukces. Optymistą to ja byłem przed tamtym sezonem a gdyby nie CR7 to byłoby jeszcze gorzej. Teraz wszyscy po nim jeżdżą ale on lepiej wie co się dzieje w tym klubie. Nie sądzę aby chodziło tylko o LM ale o brak perspektyw.
» 28 lipca 2022, 19:19 #296
klb9k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 19:27

Skąd pewność, że to były 3 główne cele ETH? Co do FDJ się zgodzę i temat ciagle jest otwarty, jedyny zawodnik, który nie zdecydował się na transfer to Timber. Nunez to był wałkowany od zimy, bardziej wyglądało mi to na cel klubu, ktory po prostu ETH zaakceptował. Antony? Szanujmy się, płacąc za niego więcej niż 55-60mln to kuriozum.
» 28 lipca 2022, 19:26 #295
bani: Widzę, ze jesteś bardzo dobrze doinformowany
» 28 lipca 2022, 19:26 #294
essaEdek: SickRabbit, bez CR bylibyśmy w TOP4, nie zapraszam do dyskusji, nie ma o czym. Jak czarno widzisz ten sezon to odpuść sobie kibicowanie, nikt nie potrzebuje takich chorągiewek jak ty.
» 28 lipca 2022, 19:57 #293
devilek777: Nunez nie był celem ETH.
» 28 lipca 2022, 20:00 #292
essaEdek: devilek777, ale przestań podważać jego wiarygodność! Podobno jeszcze przez końcem roku szkolnego kolega na apelu mu to potwierdził, a sam SickRabbit zadzwonił do ETH aby to potwierdzić. Takich ludzi nam brakuje na Twitterze!
» 28 lipca 2022, 20:02 #291
SickRabbit: Według speców z devilpage jestem chorągiewką choć kibicuję MU 23 lata ale chodzę jeszcze do szkoły.
Sam siebie postrzegam jako realistę a wiek? To też już chyba wyjaśniłem :)
no a odnośnie Ronaldo to wszyscy mówili, że on ratuje Ole posadę w każdym meczu bo faktycznie tak było - wszyscy poza specami z devilpage którzy to uważają, że to CR7 zawinił i przez niego nie dostaliśmy się do top4 :D
jeszcze robienie kozła ofiarnego z Maguire bym zrozumiał bo był fatalny i sam mam mu wiele do zarzucenia ale cały zespól grał poniżej oczekiwań w zeszłym sezonie - kolejne fakty, damn.
Jakbym odbierał dziecku cukierek
» 28 lipca 2022, 21:52 #290
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 22:35

Ronaldo bezposrednio nie zawinil. Zawinili ludzie, którzy sprowadzili grajka światowej klasy do ligowego średniaka i teraz pretensje że gośc ma ambicje.

Zachowanie Ronaldo to jedno, ale sposób myślenia klubu w momencie jego transferu to drugie.

Sam zreszta cieszylem sie jak dzieciak na jego powrot ale to byl blad.
» 28 lipca 2022, 22:33 #289
tygrys26: Nie bulwersujcie się tam z tym De Jongiem. Jak Barcelona nie pozbędzie się jego, Depaya czy Umtitiego to zarejestrują max jednego nowego gracza. Więc to Barcelonie powinno zależeć na pozbywaniu się graczy, a De Jong w tym momencie zachowuje się jakby żył w swoim kolorowym świecie gdzie nie ma żadnych problemów:)
Z drugiej strony De Jong może liczy na to że Batcelona odda mu kasę.
Trudno ocenić tą całą sytuację bo obydwie wersje ze De Jong chce tam zostać za wszelką cenę jak i ta ze De Jong liczy na oddanie kasy są bardzo realne
» 28 lipca 2022, 18:56 #288
levy181: Barca to chyba jeszcze kupę siana wisi Messiemu
» 28 lipca 2022, 19:30 #287
sturmik: Barcelona wrzuca kazdego an swoja liste dluzników i patrzy tylko przed siebie.
Sa tak bardzo w finansowym dolku ,ze oddanie de Jongowi jakiejs kasy to dla nich zerowy priorytet.
Ciekawe czy jak teraz Frenkiemu obniza wyplate to tez obiecaja ze w 2025 mu wszystko wyrównaja :) Przy odejsciu z druzyny twoje zaleglosci spadna na sam koniec ich listy dluzników, wiec raczej pieniadze stracone -chyba ze kiedys komornik na nich siadzie i sprzeda klub aby oddac zaleglosci.
» 28 lipca 2022, 21:32 #286
marcinbblack: Z ocenianiem Cristiano byłbym ostrożny. Wiele z tych rewelacji to mogą być wymysły pismaków. Dla mnie The Sun czy inny Daily Ding Dong to żadne źródło. Fakt, to słabe, że nie trenuje z drużyna i nie grał meczów przedsezonowych.. Należy jednak pamiętać, że jest to absolutny profesjonalista, który nawet trenując indywidualnie i tak powinien dobrze przygotować się do sezonu. Nie wiemy zresztą co się dzieje za kulisami, może dogadał się z Ten Hagiem w ten czy inny sposób. Być może wszystko jest ok, tylko media nakręcają panikę. Jedyne co mnie martwi to to gra czy nie siadzie przy jego powrocie, tak jak sezon temu. Wierzę jednak, że Erik Ten Hag do tego nie dopuści.
» 28 lipca 2022, 18:48 #285
Glory1878: Nie wiem, czy Fabrizio Romano to źródło pokroju The Sun
» 28 lipca 2022, 18:49 #284
majk: Ronaldo na zdjęciu, pierwszego dnia w Carrington, wjeżdża ze swoim agentem do klubu, a ten dalej klapki na oczach i gada o pismakach wymyślających bzdury xD
» 28 lipca 2022, 18:51 #283
roche: Bo to Fanboy Ronaldy jest, kibicuje jemu a nie MU, zresztą nie on jeden
» 28 lipca 2022, 18:53 #282
Fafky19: Trzeba natomiast przyznać, że nie znamy całego kontekstu tej sytuacji. Tak czy siak, Ten Hag skoro naprawdę jest taki surowy i trzyma dyscyplinę, to nie sądzę, żeby pozwolił na to, że taki Ronaldo rozwali mu drużynę. Nie mam jednak nic przeciwko jakby Ronaldo, United opuścił
» 28 lipca 2022, 18:55 #281
majk: Znamy? Chce odejść, bo nie ma ligi mistrzów, poza tym nie podoba mu się drużyna i obcięcie zarobków. Może być też niezadowolony z braku rewolucji kadrowej ewentualnie. Chyba jakiekolwiek inne scenariusze można wrzucić do śmietnika, tragedia rodzinna skłoniła go odejścia z klubu? Nie sądzę, żeby ktokolwiek uwierzył w takie bzdety.
» 28 lipca 2022, 19:01 #280
marcinbblack: @roche: Nie jestem żadnym fanbojem Ronaldo, ale widzę, że łatwo kogoś ocenić, zupełnie nic o nim nie wiedząc.
» 28 lipca 2022, 20:37 #279
majk: Ciężko określić Ronaldo jako osobe o której zupełnie nic nie wiadomo.
» 28 lipca 2022, 21:04 #278
Fafky19: Witam wszystkich, zastanowiło mnie, że City oprócz meczu o tarczę wspólnoty, rozegrało tylko dwa oficjalne sparingi i wygląda, że więcej już nie będzie. Ktoś może się orientuje dlaczego tak to jest?
Wydawać by się mogło, że przecież jest to świetna okazja do rozwoju drużyny, sprawdzania zawodników, taktyki, ogrywania młodych itd.
» 28 lipca 2022, 18:42 #277
roche: Podobno są zmęczeni sezonem, a Pep nie dostał maszynek żeby glaca ogolić
» 28 lipca 2022, 18:45 #276
Pyra: City od lat gra jedną taktyką, mają tego samego trenera, teraz do podstawy doszedł "tylko" nowy napastnik, który jeszcze bardziej wzmocni ekipę.
U nas na odwrót, początek ogromnej przebudowy, pewnie podobnie jak w City miną 2-3 lata aż Erik wymieni 80% składu i zobaczymy pełnię jego taktyki.
» 28 lipca 2022, 18:47 #275
Glory1878: Guardiola to w ogóle ogrywa młodych? Mi sie wydaje, że on po prostu na zawodników wartych poniżej 20 baniek to nawet nie patrzy
» 28 lipca 2022, 18:48 #274
majk: Może uznali, że i tak już za dużo meczy jest w sezonie i nie warto obciążać zawodników jeszcze bardziej. Tam wszystko i tak chodzi jak w zegarku, poza Halandem trzon drużyny pozostaje niezmieniony, każdy wie co ma grać, a mundial tuż za rogiem, w trakcie sezonu.
» 28 lipca 2022, 18:49 #273
Glory1878: -37 lat
-pracuj na szacunek całą swoja kariere
-ludzie uwazaja cie za jednego z najlepszych pilkarzy na swiecie
-po wygraniu wszystkiego wracasz pod koniec kariery do klubu, który cie stworzył, aby mu pomóc w odbudowie
-zespołowi nie idzie, kończycie poza top 4
-wiesz, że nie zagracie w LM już w czerwcu
-spotykasz sie z ziomkiem
-gracie w fife
-przegrywasz i jeszcze cie ciśnie, ze Messi strzeli w LM wiecej goli od Ciebie
-o kur, nie mozesz z tym zyc
-szukasz klubu, który gra w LM 24/7, odpuszczając tym samym treningi ze swoja druzyna
-nikt cie nie chce, bo jestes za stary
-ja pier
-niedługo mistrzostwa świata i liga mistrzów
-odpalasz fife

ciąg dalszy nastąpi
» 28 lipca 2022, 18:38 #272
olestay: Chyba skauci United serio czytaja Devilpage :D. A tak na serio to jakis czas temu pisalem komentarz jacy ciekawi napastnicy na rynku sa wlasnie patrzylem ,ze ten Sesko jest jednym znich moze byc ciekawa opcja bo niby ludzie pisali ,ze Haaland 2.0 itd. i mlody bo rocznik 2003 a mamy trenera co potrafi budowac pilkarzy. Potem pojawil sie post ,ze United jest zainteresowany padala kwota 55 mln chyba i se pomyslalem ze rzeczywiscie duzo bo jednak gosciu troche malo znany. Bayern jednak zaplacil 20 mln za jeszcze wiekszego chyba noname czyli 10x wiecej niz jest warty wedlug transfermarkt (2mln). Trzeba zrozumiec ,ze dzisiaj placi sie za potencjal. Koniec konców wczoraj gral Salzburg z LVP. Sesko strzelil gola dryblowal obrone i podobno Klopp go pochwalil wiec moze to jest ten odpowiedni transfer dla nas.
» 28 lipca 2022, 18:05 #271
BartoszP: Mam nadzieję, że go ogarniemy. Jeśli odpuścimy sobie FDJ to kasa bedzie
» 28 lipca 2022, 18:08 #270
crycha66: Cześć, ja wracam do tematu VIAPLAY. Ogólnie cieszę się, bo nigdy nie miałem PL na TV ale powiedzcie mi jak to jest z jakością ? Na telewizorze 55 cali będzie coś widać czy tylko kolorowe kwadraciki ? Ogląda ktoś na TV ?
» 28 lipca 2022, 18:01 #269
BartoszP: Max 720p odpowiedź sobie sam. Śmiech na sali
» 28 lipca 2022, 18:07 #268
crycha66: A inne seriale/filmy dostępne w tej samej jakości ?
» 28 lipca 2022, 18:33 #267
brazylianwisnia: 720p to nie jest dramat. Gry na playstation 3 miały taka sama rozdzielczosc i wtedy wydawało się że jest żyleta xD nie wiem jak z bitrate ale 720p jest ok. Poprostu młodzież rozpieszczona.
» 28 lipca 2022, 18:37 #266
majk: W czasach PS3 tv po 55 cali nie były normą jeszcze, dzisiaj niektórzy mają monitory wielkości starych telewizorów, więc w takiej rozdzielczości faktycznie oczy mogą cierpieć na większym ekranie.
» 28 lipca 2022, 18:41 #265
Tomczo: Jest XXI. Wiek. Jakie rozpieszczenie? Człowieku po tygodniu roboty chcesz obejrzec mecz swojej drużyny z dobrym piwkiem. Na dobrym sprzęcie i masz jakość rodem sprzed 10 lat. Czad.
» 28 lipca 2022, 22:13 #264
BartoszP: Ciekawe jak Barcą zepnie budżet żeby zarejestrować piłkarzy... Oni muszą zacząć sprzedawać.
» 28 lipca 2022, 18:01 #263
brazylianwisnia: Przecież już sprzedali swoją przyszłość. Sprzedali przyszłe zyski z TV na wiele, wiele lat żeby dostać część tej kasy ale dziś.
» 28 lipca 2022, 18:37 #262
lopo92: Ciekawe czy Pan „profesjonalista” dzisiaj trenował?
» 28 lipca 2022, 17:52 #261
essaEdek: Nie trenował.
» 28 lipca 2022, 17:58 #260
Rashy10: Ronaldo o swojej sytuacji:
youtu. be/1-DEO0-LQQc
» 28 lipca 2022, 17:24 #259
Stanior: Jeśli te wszystkie newsy o Ronaldo to prawda to ciekawe co na to wszystko SAF. Wprawdzie to on uważał, że nikt nie jest większy niż klub, jednocześnie on nam go tu naraił.
» 28 lipca 2022, 16:36 #258
kamtor: Ronaldo do Napoli a do nas Fabian ruiz
» 28 lipca 2022, 16:33 #257
deksoo11: Lepiej Oshimena i dopłacić im coś
» 28 lipca 2022, 17:22 #256
JakubekManU: Kamtor w tym okienku transferowym wymienil chyba ze 100 nazwisk piłkarzy, których by sprowadził do MU. Chłopie składaj papiery na scauta....
» 28 lipca 2022, 17:23 #255
DailySmoker: Wśród całego tego smrodu wokół Ronaldo, zamówiłem sobie jego koszulkę haha jak odejdzie to może być dobra inwestycja, więc jeśli to wszystko to nie są jakieś bzdury i tak sfrajerzy, to przynajmniej będzie można zarobić, bo jakby nie patrzeć to będzie rarytas, legitna koszulka z sezonu w którym nie zagrał minuty:D
» 28 lipca 2022, 15:57 #254
PiesekLeszek: Ewentualnie będziesz mógł ją spalić razem z innymi fanami pod Old Trafford.
» 28 lipca 2022, 16:07 #253
DailySmoker: Nie będziesz mi życia układać piesku:)
» 28 lipca 2022, 16:34 #252
Anhel: Taki rarytas to sobie możesz zamówić w barwach dowolnego klubu na allegro
» 28 lipca 2022, 17:10 #251
PiesekLeszek: Proszę o pisanie nazwiska wielka literą :)
» 28 lipca 2022, 19:28 #250
DailySmoker: Anhel na allegro koszulki sprzedawane to w większości podjebki bez oficjalnego nadruku, każdy producent jak adidas czy Nike zabrania sprzedaży koszulek na portalach aukcyjnych.
» 29 lipca 2022, 08:36 #249
dzilu96: Mnóstwo plot o Ronaldo, m.in. "Jorge Mendes oferuje Portugalczyka drużynie Napoli". Jak dla mnie to jest po prostu upadek CR7, aż ciężko uwierzyć, że zawodnik takiego kalibru, wręcz wzór profesjonalizmu zachowuje się w ten sposób. Mam wrażenie, że zachłysnął się własną wielkością, która mu się oczywiście należała, natomiast w tym momencie może dojść do tego, że będzie śmiał się z niego cały świat.
Do czego to doszło, że idole mojego pokolenia, obiekty westchnień dzieciństwa będą kończyć kariery w tak kiepski sposób - Messi przygasając w klubie z petrodolarów, a Ronaldo uciekając z klubu, który go stworzył niczym tchórz.
Jak zostanie i będzie żelaznym zawodnikiem pierwszego składu to będę czuł zażenowanie i mam nadzieję, że kibice mu tego nie zapomną. Cóż wygląda na to, że jego legenda w United upada i to na własne życzenie.
» 28 lipca 2022, 15:13 #248
boro: Boi się, że messi prześcignie go w klasyfikacji strzelców w LM. Argentyńczyk będzie dokładał, a Ronaldo nie
» 28 lipca 2022, 15:31 #247
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 15:41

W każdym klubie jakim gral tak robil. Od nas chciał odejść, ale zatrzymal go SAF, później odszedl ze smrodem w tle z Realu ( co rok wycieral sobie nami gębę, ze odchodzi do nas, dla podwyzki plac.) Później, ni stąd ni z owąd nagłe odejście z Juve, chociaż nic tego nie zapowiadało i chec dolaczenia do CITY!! Teraz znowu zostawia smród w United. Dla niego zawsze liczylo sie tylko jedno, ON SAM!
» 28 lipca 2022, 15:38 #246
DailySmoker: Dziwna sytuacja jest z nim i ja już nawet się zastanawiam czy mu coś nie odpaliło po stracie dziecka nawet. Takie coś też wchodzi w grę, ale mógłby to rozegrać inaczej. Na dobrą sprawę nikt z nas nie wie co się dzieje za zamkniętymi drzwiami i większość to jakieś spekulacje i aż męczące się to robi, tak jak wieczne aferki wokół pogby (celowo z małej). Dlatego o tyle o ile mu dużo jednak zawdzięczamy, to jednak jestem za tym by nie było wokół nas aż tak medialnie wszystko nagłośnione. Niech będzie głośno,ale po wygranych meczach, a nie po aferkach jakichś chorych. Dość już tego było.
Swoją drogą Dzilu napisał idole mojego pokolenia kończą tak źle kariery, idol mojego pokolenia chyba popłynął najbardziej, z całym szacunkiem do niego, bo uwielbiam gościa, ale to George Best chyba najbardziej zniszczył swoją karierę, przechlewając ją, pomimo że jest legendą tego klubu.
» 28 lipca 2022, 16:08 #245
robertbham: On ma psyche zrytą na tle własnego ego dokumentnie. Po tym jego wizerunek już się posypie. No tak bo jak to możliwe że ktoś może być w czymś lepszy od niego( mam na myśli strzelone gole w LM) lepiej zostawić klub który go wypromował bo przecież pan Ronaldo jest pępkiem świata. Mam nadzieję że zostanie i będzie grał ogony ze słabeuszami.
» 28 lipca 2022, 17:31 #244
DaredevilUtd: Daily on takie ruchy robil przed smiercia dziecka, nie mieszajmy faktów.
» 28 lipca 2022, 17:34 #243
sztejner: Hej,a tak zmieniając temat Ronaldo i naszych transferów... Drugą moją ulubioną drużyną od wielu lat jest Roma,i śledzę ich poczynania na rynku transferowym,jak myślicie czy coś osiągną w tym roku ? bo powoli wyglądają na drużynę która wychodzi z dołka,i może liczyć się w walce o mistrza SerieA (może przesadzam,ale napsuć krwi i wbić się do top3 to potencjał mają) plus powoli wyrastają na jednego z głównych faworytów do wygrania LE,co o tym myślicie ? stać ich na jakąś niespodziankę w tym roku ?
» 28 lipca 2022, 15:04 #242
dzilu96: Na dwoje babka wróżyła, albo Mourinho sięgnie z nimi w nadchodzącym sezonie po jakiś puchar, albo rozwali szatnię i w zimie wyleci z klubu. Nie sądzę jednak, żeby ta druga opcja była nadto prawdopodobna - widać, że gracze wierzą tam w Jose, a on sam zarządza szatnią na własnych zasadach. To ma jak najbardziej prawo wypalić. Potencjał jest, nie sądzę, że na mistrza Włoch (mocny Milan, mocny Inter, aspirujące do powrotu na szczyt Juve), ale na puchar krajowy, LE, czy top 3 ligi jak najbardziej. W ogóle myślę, ze mamy do czynienia powoli z odrodzeniem ligi włoskiej i nie będę zdziwiony z sukcesu któregoś klubu w rozgrywkach europejskich, jakiś finał/półfinał LM, miło byłoby zobaczyć Milan dochodzący tak daleko w końcu w LM.
» 28 lipca 2022, 15:09 #241
cezgal: Krystyna podobno poprosił o rozwiązanie kontraktu z ManUtd. . . szopki ciąg dalszy.
» 28 lipca 2022, 14:45 #240
sztejner: Szczerze ?
Niech spada
Klub w jakimkolwiek dołku by nie był nie zasługuje na to żeby wycierać sobie nim tyłek po sraniu a tak robi boski Krystian. Życzę mu pięknego pożegnania na OT z odpowiednią ilością gwizdów i hejtu - jeśli chodzi o Manchester United to tylko na to sobie zasłużył przez ostatni okres. Jego bramki dla nas w tym momencie przestały mnie interesować
wolę żeby po 15-20 goli strzelało trzech naszych graczy niż jeden,a cała drużyna na stojąco
» 28 lipca 2022, 14:51 #239
Czlowiek: Niech wplaci do klubowej kasy pieniadze, ktore by zarobil do konca trwania umowy i zegnamy :)
» 28 lipca 2022, 14:51 #238
CobyD: @Czlowiek, otóż to Kolego. Jeśli bardzo chce odejść, to niech wykupi resztę kontraktu i po kłopocie.
» 28 lipca 2022, 15:19 #237
SzarimMusty: Niech odda to co u nas zarobił, wtedy na tym transferze jeszcze zyskamy.
» 28 lipca 2022, 16:05 #236
Amycus: [TRANSFERY]

Jedynym powodem, dla którego Frenkie de Jong nadal jest w Barcelonie, jest to, że są mu winni 17 milionów funtów nieopłaconych pensji. De Jong powiedział Erikowi ten Hagowi, że podpisze kontrakt z Manchesterem United

Rob Blanchette🏆🔝
» 28 lipca 2022, 14:14 #235
devilek777: Nie wierzę.
» 28 lipca 2022, 14:32 #234
deksoo11: Słabe źródło
» 28 lipca 2022, 14:40 #233
Abstrahujacy: Ten Rob przeczytał komentarze na Devilpage sprzed tygodnia. Niejeden tu już wiedział jak to FDJ tylko odbierze przelew i wskoczy do samolotu lecącego na wyspy. Dalej nie ma żadnych wiarygodnych źródeł a Holender (Niderlandczyk?) gra w barwach obecnego klubu w spotkaniach sparingowych czego nie można powiedzieć o Cristiano Ronaldo.
» 28 lipca 2022, 15:09 #232
Rakusz: Cały pic polega na tym, że w świetle prawa Barcelona nie jest mu winna ani jednego euro.
» 28 lipca 2022, 15:12 #231
IntruZ9: A kolega skąd wie?
» 28 lipca 2022, 16:10 #230
SzarimMusty: 1. Barcelona nie jest winna nic De Jongowi, więc on nic nie odzyska.
2. Jeżeli byłaby już winna to jest to kwota 9mln? W pierwszym sezonie zeszli mu z pensji o 3 mln i w kolejnym zeszli o kolejne 3 mln. Po dwóch latach jest to zejście z pensji o 9mln nie 17.
3. Dwa tygodnie temu było info jakobyśmy postawili De Jongowi ultimatum - masz czas do piątku. O ile mnie pamięć nie myli również było to info od tego samego Pana co zacytowałeś.
4. Temat De Jonga powinien być zakończony dawno temu i najpewniej tak jest. Po prostu ciężko nam idą negocjacje o innego piłkarza. Tielemans i Neves podobno są faworytami do pojawienia się na Old Trafford właśnie zamiast De Jonga.
» 28 lipca 2022, 16:12 #229
brazylianwisnia: Moim zdaniem nie ma i nie będzie innego piłkarza na tą pozycje. Stąd brak info o alternatywach a temat przeniósł się na Antonego.
» 28 lipca 2022, 17:11 #228
Bylak: Eriksen 14
» 28 lipca 2022, 13:39 #227
rizx: Najpierw nam poprawili humor nowym numerem 6, q teraz jeszcze numer 14 będzie miał "odpowiedni wkład" :)
» 28 lipca 2022, 13:32 #226
atotrikos: Udźwignie nr Groszka? XD
» 28 lipca 2022, 13:37 #225
Himen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 14:08

Z tym iksde to chyba powinieneś ironizować w kierunku drugiego pajaca obok pogby lingarda a nie tak zajebistego grajka
» 28 lipca 2022, 14:08 #224
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 13:09

AFC AJAX:

This will become the favorite player for all of you within 6 months.


O Martinezie.
» 28 lipca 2022, 13:08 #223
sturmik: Podobnie zegnali sie z Donnym i kazali o niego dbac :)
Boisko zweryfikuje nasze zakupy juz wkrótce.
» 28 lipca 2022, 13:16 #222
atotrikos: Pamiętam, to żeśmy zadbali XD
W sumie na dwa lata ukiszony na ławce to chyba dobrze, nie zmęczył się.
» 28 lipca 2022, 13:19 #221
wider: kontuzji też żadnej nie miał więc chyba dobrze o niego zadbaliśmy xD
» 28 lipca 2022, 13:27 #220
szymek1193: Kupiliśmy LO SQ SPO, przydałby się jeszcze SPD i Napadzior wtedy okienko byłoby piękne:) musimy obowiązkowo kupić napastnika i defensywnego pomocnika.
» 28 lipca 2022, 12:46 #219
wider: za FDJ chcemy dać 80 mln za te pieniądze można by spokojnie ściągnąć 3 wartościowych piłkarzy, o ile wierzyć prasie, że tymi piłkarzami się rzekomo interesujemy i kwoty podane przez media są prawdziwe. Denzel Dumfries na PO za ok 15-20mln. Tielemans za ok 20-25mln. Wiem, że sporo się pisze, że to nie jest typowy DM, ale też gdzieś w mediach pisali że ETH widzi go jako opcja rezerwowa w miejsce FDJ. Depay 15-20mln. Wiem ze już u nas grał i się nie popisał, ale teraz to całkiem inny piłkarz + może grać na kilku pozycjach i PP też czuje się dobrze. Łącznie to jakieś 50-60mln i obsadzone są 3 pozycje.
Tylko oczywiście patrząc że ETH by ich chciał i wierzyć w to co pisała o nich prasa
» 28 lipca 2022, 12:45 #218
devilek777: Dumfries nie przyjdzie za tyle, Tielemans tym bardziej. Średniaka Depaya nikt tu nie chce.
» 28 lipca 2022, 14:09 #217
brazylianwisnia: Kupmy 10 po 8mln. Co będziemy żałować.
» 28 lipca 2022, 17:12 #216
rizx: Lisandro dostał 6, miła odmiana oglądać z tym numerem zawodnika, któremu chce się grać i walczyć :)
» 28 lipca 2022, 12:44 #215
kamtor: To teraz czas ruszyć po jakiego pomocnika
» 28 lipca 2022, 12:44 #214
DjTED: A z tym Cavanim co się odwala?? Miał wracać do siebie i kończyć karierę , a on tu dostaje kontrakt od Borussi? To mógł przecież zostać u nas.
» 28 lipca 2022, 12:05 #213
Abstrahujacy: Nie chciał być za Ronaldo w kolejce i to całkiem zrozumiałe.
» 28 lipca 2022, 12:18 #212
is200second: Dajcie spokój. Teraz to już zwykły człapak, łapiący non stop kontuzje.
» 28 lipca 2022, 12:32 #211
essaEdek: CZŁAPAK. XD
» 28 lipca 2022, 12:48 #210
DevoMartinez: No to Rolando to stojanow jeśli Cavani człapak ;)
» 28 lipca 2022, 14:40 #209
atotrikos: Darwin Nunez będzie lepszy od Andy'ego Carrolla?
» 28 lipca 2022, 11:46 #208
SickRabbit: Widzę, że już nawet prezydent La Liga komentuje sytuację FDJ i potępia ten klubik.
» 28 lipca 2022, 11:33 #207
Seszele: A teraz mała podpowiedź dlaczego nie musimy się starać o de Jonga za wszelką cenę.
To tylko i wyłącznie moje zdanie.

1) Manchester United chce de Jonga i tylko de Jonga (decyzja EtH - widocznie nie ma alternatyw).
2) Manchester United wie, że jak nie pozyska de Jonga w tym okienku transferowym, to zrobi to w następnym (m.in. podobna sytuacja do Sancho). Mało tego, może być to dużo prostsze zważywszy na problemy finansowe Blaugrany.
3) Manchester United pozyskał Lisandro Martineza, który docelowo ma być stoperem, ale w sytuacji fiaska pozyskania de Jonga w bieżącym okienku mogą wystawić Argentyńczyka na defensywnym pomocniku.

Stąd brak zainteresowania innymi.

P.S: Lisandro Martinez nie jest za niski na defensywnego pomocnika.
Taki N'Golo Kante ma metr 68, a Lisandro Martinez aż 7 cm więcej.
» 28 lipca 2022, 11:12 #206
DjTED: Przecież se Jong już miał być podpisany według ciebie. Co ty tu za fikoły teraz dajesz
» 28 lipca 2022, 12:07 #205
devilek777: Ty pisałeś, że jest coraz bliżej xd
» 28 lipca 2022, 12:12 #204
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 12:18

Tak pisalem, ale szatniarz sie chcial zakladac bo na 100 pro de jong przyjdzie, a teraz wali fikoly i pisze , ze jednak go nie potrzebujemy
» 28 lipca 2022, 12:18 #203
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 12:49

DjTED - trzeba było się założyć ze mną, skoro proponowałem, a nie teraz się obudziłeś i fikasz jaki to jesteś super. Godnie bym stąd odszedł, o ile miałbyś rację, ale Ty obsrałeś zbroję.
Zresztą o czym my tu piszemy? Do końca okienka jeszcze trochę czasu zostało. Aktualnie nie wiem który z nas ma rację.

Poza tym nie wal farmazonów, że kiedykolwiek pisałem, iż potrzebujemy go za wszelką cenę, bo nie ma to nic wspólnego moim przekonaniem o jego dołączeniu na OT. Nadal uważam, że do nas dołączy.
» 28 lipca 2022, 12:48 #202
Paps: Oby sie sprawdzil,bo wydalismy na niego fure siana.
» 28 lipca 2022, 10:22 #201
Jarecki: Wiadomość z ostatniej chwili : wyjazd Pogby na mundial poważnie zagrożony.
Tak jak ostatnio pisałem, nie życzę nikomu źle ale jak się pier... doli głupoty na klub który wypompował w Ciebie mnóstwo kasy a później gadasz wszystkim jak to źle jest w MU to niestety karma wraca. Myślę, że to będzie przestroga dla podobnych do Pogby i nie chodzi mi tylko o piłkarzy ale o ogół.
Pozdrawiam
» 28 lipca 2022, 10:07 #200
Lingardiho9: Po prostu karma
» 28 lipca 2022, 10:24 #199
decykos: Za to co wygadywał w tym filmie to bardzo się cieszę i mam nadzieję, że mundial obejrzy z Dubaju. Matko, jakich my zawodników mieliśmy w klubie. Modelowy przykład współczesnego piłkarza.
» 28 lipca 2022, 11:00 #198
Abstrahujacy: Chyba najważniejsze dla świata teraz co powie jego brat albo jakiś inny kuzyn. Przecież to oni byli ustami Paula gdy ten cierpiał za miliony.
» 28 lipca 2022, 12:49 #197
DaredevilUtd: Ano liczymy na brata, bo agent juz nic nie powie na jego temat. Myślę, że kariera Pogby niebawem odejdzie jak Mino na tamten swiat.
» 28 lipca 2022, 15:48 #196
Kicek999: Chlopaki tak się zbieram już kilka ładnych lat i chyba to jest ten moment ;) chcialem się wybrac na mecz… podpowiedzcie prosze gdzie najlepiej to ogarnac. Grupy na fejsie jakies mam. Moze gdzies cos taniej? Moze ktos stad cos bedzie organizował ? Pozdrawiam
» 28 lipca 2022, 09:50 #195
atotrikos: sport.travel.pl

Ja jeśli wszystko ok pójdzie to będę chciał ale raczej dopiero gdzieś listopad. Chyba że znowu maski, igły itp to elo - tv, kanapa ekspert.
» 28 lipca 2022, 09:54 #194
SimplyJack: Najlepiej to samemu. Kupujesz kartę kibica, 8 tygodni przed meczem wypuszczają pierwszą partię biletów, później zazwyczaj ok. tydzień lub dwa przed meczem kolejna, tych, którzy zrezygnowali z biletu i można zawsze coś wyłapać. Koszt karty kibica, najtańszy 25 funciaków, bilety najlepsze miejsca to koszt 46 funtów, ale jakieś gorsze sektory to około 35. Bilety lotnicze to już kombinujesz na skyscannerze, polecam patrzeć nie tylko do Manchesteru, ale też Liverpoolu, busem można łatwo dojechać w niecałą godzinę. Nocleg na bookingu albo airbnb i wszystko gotowe. A jak chcesz już bardzo budżetowo to couchsurfing. Jak się dobrze wstrzelisz to około 1 tys zł powinieneś się zamknąć.
» 28 lipca 2022, 10:14 #193
atotrikos: Ja na pierwszy raz polecałbym jakieś rekomendowane biuro by zobaczyć z czym się to je. Będąc już po tych doświadczeniach łatwiej się szuka oszczędności. W razie przypału, jakiejś dziwnej sytuacji ma się bezpieczeństwo i przywilej pozwania biura o odszkodowanie i spokój na głowie.
Fajnie by było kiedyś polecieć ekipa DP XD
» 28 lipca 2022, 10:22 #192
MatiMU10: Ja latałem na mecze z grupy fejsowej od Wojtka. Troche więcej wyjdzie niż samemu ale jak na pierwszy raz to najlepiej a i wszystko masz z głowy, niczym się nie martwisz czyli biletami na mecz, samolotem, transportem do hotelu jak i samym hotelem. Jak zobaczysz od środka jak to wszystko wygląda to następnym razem sam możesz sobie wszystko łatwiej ogarnąć i taniej
» 28 lipca 2022, 10:30 #191
Kicek999: Atotrikos w sumie nie musi to być kiedyś, może i teraz w kilka osób się umówić ;)
» 28 lipca 2022, 10:31 #190
Kicek999: Mati jak ta grupa sie dokładniej nazywa ?
» 28 lipca 2022, 10:32 #189
MatiMU10: priv.
» 28 lipca 2022, 10:36 #188
SimplyJack: @atotrikos Nie wiem do końca co miałoby się zepsuć w trakcie wyjazdu? Podejrzewam, że z kwestią odprawy podróży samolotem czy noclegiem każdy umie sobie poradzić. A zakup biletów na mecz to najprostsza sprawa z tych wszystkich. Kupujesz kartę kibica obecnie (membership), żeby mieć możliwość zakupu biletów. W momencie wypuszczenia biletów przez klub, wybierasz miejsce, potwierdzasz płatność ii... Koniec. Przyjeżdżasz na stadion w dniu meczu, pokazujesz kod kreskowy Twojej karty kibica (obecnie możną ją dodać do Apple Wallet lub Google Wallet, w zależności co kto ma), wpuszczają Cię na stadion i cieszysz się meczem.
Pierwszy raz byłem w 2013 jeszcze udało mi się za czasów Fergusona i za każdym razem organizowałem sobie wszystko sam. Byłem już kilkanaście razy i nigdy nie było żadnego problemu.

Kicek999 w razie jakich pytań śmiało pisz, to pomogę, ale naprawdę nie widzę w tym nic skomplikowanego.
» 28 lipca 2022, 11:12 #187
atotrikos: SimplyJack Każdy robi co chce, dobrze czy źle, sam to już wie najlepiej.
» 28 lipca 2022, 11:25 #186
DailySmoker: A ja sobie zapodałem karnet na następny sezon i nie muszę się martwić gdzie będę oglądać mecz:D trzeba uczcić emeryturę! Za parę dni wracam do UK. Ogółem ceny biletów teraz tak skoczyły, że warto pomyśleć o wyjazdach organizowanych przez grupy kibicowskie, bo za 2500 około macie przelot, transfer z lotniska, hotel, bilet i ubezpieczenie w razie czego, co wychodzi dużo taniej niż jazda na własną rękę na tą chwilę, a i też wjazd na mecz w grupie to jest petarda i nie trzeba się o nic martwić, tym bardziej, że pierwszy samodzielny wyjazd na mecz jest na pewno stresujący:) zobaczcie sobie grupę wyjazdy na Manchester United, prowadzoną przez Wojciech Wojciechowski, ma na zdjęciu Duncana Edwardsa ustawionego, organizuje takie wyjazdy od lat i wie co robi, mają dużo zniżek, więc ceny wyjazdów są też mniejsze.
» 28 lipca 2022, 13:32 #185
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 09:42

Widzę że ten nowy amerykański właściciel Chelsea to będzie "Glaazerowie wersja 2."
» 28 lipca 2022, 09:42 #184
tygrys26: Dokładnie, Abramowicz yo najlepsze co mogło ich spotkać
» 28 lipca 2022, 10:07 #183
brazylianwisnia: Wy myśleliście że każdy kupuje klub jako hobby? Kasa musi się zgadzać.
» 28 lipca 2022, 10:39 #182
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 11:50

nie chodzi mi o zarobki tylko mam przypuszczenie że będzie zachowywał się na rynku transferowym podobnie do united, a czy będzie lepszy od abramowicza nie będę oceniał, ale raczej nie
» 28 lipca 2022, 11:50 #181
Lisan: Dlaczego ETH uparł się na tego DeJonga i nie szukamy żadnej alternatywy?
Zostać McFredem znaczy przegrać kolejny sezon. Niektórzy mają pamięć dobra ale krótka i już zapomnieli co Ci Panowie wyczyniali w poprzednich sezonach: Fred piękne asysty do przeciwników, McTominey kilka podań wymienionych przez cały mecz.
» 28 lipca 2022, 09:35 #180
wider: jak to kilka osób tutaj pisało "nie ma na rynku takiego zawodnika jakim jest FDJ dlatego tak się na niego uparliśmy"
Opcje widzę 2, albo ETH uważa że zawodnik o trochę innej charakterystyce jest mu nie potrzebny, albo faktycznie jest po słowie z fdj i ufa że do tego transferu dojdzie
» 28 lipca 2022, 09:39 #179
kujawa: Mi się wydaje, że po transferze Martineza (chłopak ma umiejętności grać jak SPD- nie jest statyczny, mysli, rozgrywa i utrzymuje się przy piłce ) ETH jest spokojny o to czy FDj przyjdzie czy też nie bo ma alternatywę na najbliższy sezon.
» 28 lipca 2022, 10:05 #178
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 09:15

Ciekaw jestem gdzie bedzie wystawiany Martinez. Tak naprawdę mamy pewniaków Maguire'a i Varane'a na ten moment. Wątpie zeby któryś z nich usiadł na ławce. Jest jeszcze dość pewny Lidenlof i może też zagrać Bailly ktory prezentuje się też dobrze i dopóki mu zdrowie dopisze to ma szanse na wiecej gry. Reasumując to wątpie ze taki transfer z top listy Ten Haga jak Martinez i to za 50-60 mln przzyszedł poprostu jako uzupełnienie kadry. Przychodzi mi do głowy faktycznie pozycja Defensywnego pomocnika i tam argentyńczyk może też bedzie grywał ? Ciekawi mnie najbardziej ten transfer i jak nim Erik bedzie dysponował.
» 28 lipca 2022, 09:14 #177
brazylianwisnia: Będzie grał Martinez I Maguire.
» 28 lipca 2022, 10:40 #176
pawelisto2: Oby nie.
Mam pewne wątpliwości czy Martinez nauczy się tak szybko gry w parze z Harrym, nauczy się tolerancji błędu Harrego przy łamaniu linii i innych tego typu głupstwach, bo nawet jeśli nie będziemy patrzeć tylko przez pryzmat ubiegłego sezonu, to Harry zawsze miał problem z dobrym ustawianiem się.
W Leicester obrona gra często w zwarciu, bez zbędnej filozofii wysokich presssingów i dlatego nawet Evans wyrasta tam niekiedy na topowego obrońcę, u nas przy wysokim pressingu od zawsze Harry miał z tym problemu, bo przypomnijmy, że debata pt. „Partner dla Harrego, czy lider dla Harrego do pary” była już za drugiego miejsca Ole.
» 28 lipca 2022, 10:54 #175
Cieniu: Jeżeli chodzi o Ronaldo to jest to bez wątpienia najlepszy piłkarz w historii. Jeżeli ma zamiar strzelać fochy i robić dramy, to dla klubu jak i jego samego będzie najlepiej gdy odejdzie. Jest Martial, Granacho może być podobna sytuacja jak Z Greenym w 2019 powoli wpuszczany, by po roku wejść do podstawowego składu. Ma potencjał na wielkie granie. A przez ten czas można kogoś kupić, lub wypożyczyć. Dziękuję za wszystkie bramki Cris, ale żaden piłkarz nie będzie większy niż Manchesteru United.
» 28 lipca 2022, 08:35 #174
Pyra: Ronaldo odkleił się na stare lata, 37 na karku a strzela fochy jak nastolatka.
Nie chce grać w LE? To co on tu jeszcze robił na początku czerwca? Niech dogaduje kontrakt z Ajaxem czy Sevillą? Och wait dlaczego tego nie robi?
Bo by chciał zarabiać jak najlepszy piłkarz na świecie (obecnie nie mieści się do top 20) a jednocześnie grać w LM.
Zwykły zapatrzony w siebie buffon. Zawsze taki był, ale jak był na szczycie to każdy o niego zabiegał, teraz każdy go zlewa.

Nie widzę opcji by tu został a jak zostanie to nich się podporządkuje taktyce albo siada na trybunach i nie przeszkadza.
» 28 lipca 2022, 09:27 #173
DEPE: "najlepszy piłkarz w historii" chyba tylko dla kibicow repr portugalii, klubu sedziowskiego z madrytu i united. nikt inny tak nie powie. jednym slowem: nigdy nie byl nie jest i nie bedzie najlepszy w historii. nawet w top3 sie nie łapie.
» 28 lipca 2022, 10:03 #172
Jong: DEPE można go nie lubić, szczególnie po tym co ostatnio wyczynia, ale pisać że on nie mieści się w top3 piłkarzy w historii to lekka przesada. To jest goat na rowni z Messim.
» 28 lipca 2022, 10:22 #171
OldFasion: CR7 nie jest nawet najlepszym Ronaldo w historii.
» 28 lipca 2022, 11:03 #170
Seszele: OldFasion - pierwszy raz się w życiu się z Tobą zgadzam.
Jak dla mnie jedyny prawdziwy Ronaldo to ten brazylijski.
Co on czarował to głowa mała.
» 28 lipca 2022, 11:07 #169
kamtor: A może by tak wypożyczyć Arturo z juve na pozycję nr 6
» 28 lipca 2022, 08:10 #168
JakubekManU: Wyluzuj juz, ze ci sie chce tak 15 razy dziennie wymieniać tutaj różne nazwiska piłkarzy które gdzieś tam sobie upatrzyles...
» 28 lipca 2022, 08:57 #167
PastaDoCiasta: Mam taką swoją teorię spiskową odnośnie FdJ xd Wczoraj ktoś wrzucał artykuł z meczyków jak to niby celowo wystawiali Umtitiego na rozgrzewkę, mimo że nie zamierzali go wpuszczać, bo kibice na niego gwizdali, żeby psycha mu siadła i odszedł. Nie wiem czy to prawda, z jednej strony brzmi dość abstrakcyjnie, ale z drugiej? Farma trolli zatrudniona do oczerniania klubowych legend, byli już piłkarze nie kryjący jaki tam jest syf. Mi się przypomina jeszcze sytuacja z Dembele z zeszłego roku, jak bodajże już Xavi ogłosił wszem i wobec w mediach, że Dembele musi odejść, bo za dużo zarabia, więc ma tam kilka dni albo na znalezienie nowego klubu albo na obniżkę pensji. Dembele na przekór mówił z kolei, że nie wie nic o co chodzi, chyba go Xavi z kimś pomylił xdd i jak to ciężko i często trenuje, żeby być w jak najlepszej formie. Po upływie tego potężnego terminu Xavi ogłosił, że Dembele odchodzi na 100%, no bo przecież inaczej pośle go na trybuny, to jako profesjonalny piłkarz chyba ma ambicje by grać? A Dembele go trollował w mediach, że oł jea nowy sezon, kocham Barcelonę, już nie mogę się doczekać, chcę pomóc drużynie jak tylko mogę, kocham ten klub xD A Xavi dalej swoje, że zbóju odejdź, a tamten że kocham Barcelonę!!11

Oczywiście cały ten cyrk, który jednak sprawiał mi ogrom rozrywki przy oglądaniu, dotyczył pensji Dembele, która jak wiadomo jest ogromna, a on sam częściej siedzi w szpitalu. Patrząc teraz na sagę z FdJ wygląda mi to mega podobnie, że jest zaległa pensja, jest bonus lojalnościowy i trwa potężna gra o kasę xd Barcelona mówi, że nie chce go sprzedać, ale akceptuje ofertę United. FdJ mówi, że nie chce odejść, ale codziennie jest w kontakcie z ETH od 3 miesięcy, to by przecież już dawno sobie dał spokój. Barcelona chcąc, żeby to on oficjalnie chciał odejść i stracił prawo do 20 mln lojalki, przesuwa go na środek obrony, robiąc z niego czwartego obrońcę w hierarchii xD A FdJ mówi, że o tak, zawsze chciałem być środkowym obrońcą, będę grał te ostatnie 15 minut sparingów z przyjemnością xd

Generalnie nie zdziwiłbym się, gdyby Barca kazała mu za jakiś czas sprzątać kible w sektorze B4, a on mówił, że jego marzeniem było od dziecka jeżdżenie na mopie. Jak to się zakończy i kto pierwszy pęknie nie mam pojęcia, ale myślę, że jeśli Frenkie do nas trafi to w ostatni/przedostatni dzień okna. Czy jest to gracz warty takiego zachodu? Dla mnie tak, ale najważniejsze że dla Erica tak.
» 28 lipca 2022, 07:38 #166
DailySmoker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 08:48

Jak dla mnie to nie jest tylko teoria spiskowa, ale wśród zalewu newsów wokół tego transferu, to się wydaje najbardziej logicznym wytłumaczeniem i na moje w momencie, gdy się barcy zaczną problemy z rejestracją zawodników, a na pewno się zaczną, to go w końcu nam oddadzą pod koniec okienka. W pełni rozumiem FDJ, bo walczy o to co mu się należy, na nieczystych zasadach tych pasiaków, a do tego w grę wchodzą niemałe pieniądze, więc nikt przy zdrowych zmysłach by nie odpuścił prawie 40mln euro
» 28 lipca 2022, 08:47 #165
Seszele: DailySmoker - co Ty też opowiadasz?
Według wielu użytkowników de Jong powinien sobie dać spokój z Barceloną, z zaległymi milionami i odejść do MU, bo przecież chodzi o dumę. Jak tak można?
Każdy taki mądry i też każdy z nich na jego miejscu by robił wszystko, aby taką kasę otrzymać. Nawet jakby zamiast zmienności pozycji na boisku mieli ostatecznie sprzątać kible. Robiliby to skrobiąc paznokciami wszystkie podejrzane plamki zlokalizowane wokół sedesu.

Ale to ich nie dotyczy, więc mogą pisać o dumie i o tym co ktoś powinien zrobić.
Tylko to im pozostaje.
» 28 lipca 2022, 09:11 #164
ermac: To ja pisałem o dumie i atotrikos więc dołożę swoje 3grosze, które pisałem wczoraj. Hajs można rozliczyć w kwocie transferu, która będzie niższa o zaległe wypłaty i bonusy i na to powinien naciskać FDJ wraz ze swoją dumą, a nie udawać, że mu się wszystko podoba włącznie z siedzeniem na trybunach za chwilę. Barca prędzej czy później się ugnie na takie rozwiązanie bo uniknie kolejnych lat z FDJ na liście płac, a te też opiewają na spore kwoty.
Jeśli Barca postanowi inaczej to będą mieli najdroższego rezerwowego na świecie, a w ich wypadku jest to nielogiczny ruch.
» 28 lipca 2022, 09:45 #163
Seszele: No ok ermac, ale wręcz niepodobne, aby włodarze United nie wpadli na ten sam pomysł.
Jeżeli byłoby to takie proste, to za czym czekają?
Myślę, że chodzi o coś więcej. Przecież widać, że im zależy na de Jongu, bo o innych potencjalnych transferach na defensywny środek jest kompletna cisza. Może MU już wie, że Barcelona nie będzie miała innego wyjścia jak wypchnąć de Jonga do końca okna. Musimy pamiętać o tym, że zainteresowani transferem wiedzą nieporównywalnie więcej od nas samych.
» 28 lipca 2022, 11:05 #162
Seszele: Mamy na linii dwie gorące sagi i ich końca nie widać:
1) Czy Frenkie de Jong dołączy do Manchesteru United?
2) Czy Cristiano Ronaldo odejdzie z Manchesteru United?
» 28 lipca 2022, 07:20 #161
Tomczo: 3) czy Sneider w końcu wyląduje na lotnisku w Manchesterze?
» 28 lipca 2022, 07:33 #160
boro: Podobno tak. Razem z Gaitanem
» 28 lipca 2022, 09:17 #159
Paps: I Milinkoviciem- Saviciem
» 28 lipca 2022, 10:28 #158
lopo92: Dzisiaj czwartek, kolejny dzień cyrku związanego z biednym CR7, który musi wypełniać podpisany przez siebie kontrakt (w jednym ze swoich dwóch ukochanych klubow xD) oraz FDJ który po przyjściu Kounde spada w hierarchii CBkow Barcelony.
Miłego wszystkim!
» 28 lipca 2022, 07:14 #157
PiesekLeszek: Wygląda na to, że Ronaldo robi swoje gierki, aby zainteresować Real Madryt jego osobą.
Jednak nie są nim zainteresowani.
Pozostaje duży niesmak i oby odszedł jak najszybciej, gdziekolwiek.
» 28 lipca 2022, 07:08 #156
Tomczo: Ten sam ruch co rok temu z nami. Plota o city to zgłosiło się united. Teraz puścili plotę o altetico i myślał że zglosi się Perez. Na jego nieszczęście w Madrycie nie są tak glupi jak u nas.
» 28 lipca 2022, 07:35 #155
JasnaLiryka: Dalej Lisandro! Trzeba poprzecinać paru napastników :D

Jestem ciekaw najbardziej tego transferu:)
» 28 lipca 2022, 06:06 #154
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 03:41

La Liga president Javier Tebas on Barca asking Frenkie de Jong to reduce his salary: "The players cannot be split from the team or pressured - it's what collective agreement, the Law, reason, ethics mark". #FCB

"From there, Barcelona knows the rules and the responsibilities".

~Romano
» 28 lipca 2022, 03:41 #153
Genek: Ja bym nie miał problemu z tym, żebyśmy odzeszli od de jonga, ale na to wychodzi, że albo de jong albo nikt, a jak nikt nie przyjdzie to lipa, bo trzeba ŚPD na gwałt, a atony nie ma szans chłopie teraz tier 1 ajaxu vermij powiedział, że z 80 mln euro do 100, także beka.
Wiadomo, że jak byśmy zabulili tyle to by przyszedł, ale nie ma szans na to, jak dla mnie on jest wart max 55-60 mln euro, pewnie za rok po niego wrócimy (będzie jak z sancho:)
» 28 lipca 2022, 01:24 #152
Himen: Jak nie FDJ to będzie wdrażany Garner, idealna szansa dla niego
» 28 lipca 2022, 06:26 #151
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 00:20

Jeśli cr7 nie chce u nas grać - nie ma problemu. Niech wykupi swój kontrakt i do widzenia.

A tak z innej beczki- jak myślicie będzie jeszcze jakiś transfer?
» 28 lipca 2022, 00:19 #150
Kilerek7: Mam nadzieję, bo obecne transfery są co najwyżej poprawne. Malacia nie wiadomo czy będzie grał za Shawa, Martinez z wzrostem na SO tez zagadka jak to pójdzie. Eriksen po swoich przeżyciach, będzie pewnie zmiennikiem. Moim zdaniem powinien przyjść ten De Jong, albo ktoś za niego i jeszcze Tielemans albo Sangare. Na atak Antony i Sesko, oraz Dumfries na PO bo Dalotem to my nie poszalajemy.
» 28 lipca 2022, 00:38 #149
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 00:48

Antony i sesko raczej nie do wyjecia. Ale potrzebujemy kogoś na dm. IMO powrót Depaya do rotacji nie byłby zły jeśli odstępne nie było by wysokie. On sam dojrzał i przyznał, ze u nas głowa nie dorosła.
Jeśli FDM jest nierealny to bym próbował nevesa. Niech wilki nie skacza bo jak na razie nie mają czym zaimponować.
Kurcze czasu do zamknięcia okienka coraz mniej...
» 28 lipca 2022, 00:46 #148
devilek777: Antony przyjdzie i zamykamy okienko
» 28 lipca 2022, 00:57 #147
wider: jeśli chcemy o czymś poważniejszym myśleć a nie tylko drżenie o 4 miejsce to potrzeba jeszcze 4 transferów. DM PO PP i N
» 28 lipca 2022, 01:02 #146
devilek777: Nie zrobimy wszystkiego w jedno okienko, przyjście Antonego będzie aż nadto.
» 28 lipca 2022, 01:06 #145
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2022 01:16

Antony odpada w to okienko, cena z kosmosu nie warty jest zachodu, ajax go nie puści myśle, że w następne lato spróbujemy.
Nie zdzwie się jeśli to by bedzie na tyle w tym okienku.
Czekamy na wyjaśnienie sprawy de jonga z barceloną, jak mu ten hajs barca wypłaci to przyjdzie jak nie to zostanie.
Plus może tego Sesko kupimy z Salzburga i to tyle raczej.
» 28 lipca 2022, 01:14 #144
devilek777: De Jongowi to już bym podziękował za ten cyrk, Ajax straszy, puści Antonego jak będziemy zdecydowani.
» 28 lipca 2022, 01:19 #143