Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Crystal Palace – Man Utd 1:0. Czerwone Diabły bez punktów, ale z miejscem w LE

» 22 maja 2022, 18:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w kiepskim stylu zakończył sezon 2021/2022 w Premier League. Czerwone Diabły przegrały z Crystal Palace 0:1 (0:1), ale i tak zagrają w Lidze Europy. Prezent piłkarzom Ralfa Rangnicka sprawił Brighton & Hove Albion, który pokonał West Ham United (3:1).
Crystal Palace – Man Utd 1:0. Czerwone Diabły bez punktów, ale z miejscem w LE
» Manchester United przegrał z Crystal Palace 0:1 w ostatnim meczu sezonu 2021/2022
Oceń zawodników:
David de Gea
Alex Telles
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Diogo Dalot
Scott McTominay
Fred
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Hannibal Mejbri
Edinson Cavani
Juan Mata
Shola Shoretire
Alejandro Garnacho

Oddano 39 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick musiał przemeblować skład Manchesteru United w porównaniu do meczu z Brighton & Hove Albion, bo ze składu ze względu na kontuzje wypadło kilku zawodników. W ostatnim spotkaniu sezonu nie zagrał m.in. Cristiano Ronaldo. Szansę od pierwszych minut dostał Hannibal Mejbri.

Spotkanie na Selhurst Park płynęło leniwym tempem. Piłkarze Czerwonych Diabłów wyglądali na zawodników wyczekujących urlopów i przyjścia Erika ten Haga. Holender w niedzielne popołudnie obserwował poczynania zawodników z poziomu trybun. Pierwszą niezłą akcję Manchesteru United zobaczył w 8. minucie. Przechwyt zanotował Alex Telles i dobrym podaniem dostrzegł Bruno Fernandesa. Portugalczyk wypatrzył Edinsona Cavaniego w polu karnym, lecz ten nie zdołał oddać strzału. Po chwili uderzenia próbował Fernandes, ale został zablokowany.

W 14. minucie Manchester United miał dobrą okazję do objęcia prowadzenia. Strzał zza pola karnego oddał Fernandes piłka odbiła się od piłkarza Crystal Palace i trafiła do Edinsona Cavaniego. Ten pospieszył z dobitką, a instynktowną interwencję zanotował Vicente Guaita.

W 25. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły kolejny dobry atak. Tym razem z niezłej strony na prawym skrzydle pokazał się Anthony Elanga. Szwed po efektownym rajdzie zagrał piłkę na dalszy słupek, a tam wślizgiem futbolówkę atakował Fernandes. Portugalczykowi zabrakło metra, aby wpakować ją do siatki.

Crystal Palace odpowiedziało chwilę później dwoma groźnymi atakami. Dwukrotnie przed stratą bramki drużynę uratował David de Gea. Hiszpan najpierw wybronił uderzenie Wilfrieda Zahy po ziemi, a następnie zachował czujność przy strzale Jeffreya Schluppa w krótki róg.

W 37. minucie prowadzenie objęli piłkarze Crystal Palace. Akcja bramkowa gospodarzy zaczęła się od… wyrzutu z autu w wykonaniu Manchesteru United. Bruno Fernandes źle wycofał piłkę pod własne pole karne i piłkę przejął Wilfried Zaha. Reprezentant Wybrzeża Kości Słoniowej „nawinął” Diogo Dalota, zmylił Victora Lindelofa i płaskim strzałem pokonał Davida de Geę. Czerwone Diabły zostały skarcone za bierną postawę.

Manchester United po zmianie stron mógł wrócić do gry w 53. minucie. Fred świetnym podaniem wypatrzył w polu karnym Hannibala. Młody Tunezyjczyk dobrze przyjął futbolówkę i przymierzał się do strzału na bramkę Guaity. W ostatniej chwili powstrzymał go Joel Ward i uniemożliwił oddanie uderzenia.

Lepsze wrażenie sprawiali piłkarze Crystal Palace i to gospodarze w 60. minucie mogli podwyższyć na 2:0. Świetnym podaniem wzdłuż boiska popisał się Wilfried Zaha. Piłkę przed szesnastką dostał Conor Gallagher, zmylił Harry’ego Maguire’a, miał mnóstwo czasu, lecz strzelił niecelnie. Manchester United odpowiedział niezłym strzałem Hannibala zza szesnastki – świetną interwencję zanotował Guaita. Po chwili Tunezyjczyk opuścił plac gry i zastąpił go Juan Mata.

Manchester United nie sprawiał wrażenia drużyny, której zależy na mocnym finiszu sezonu. Konstruowanie akcji przychodziło Czerwonym Diabłom z trudem. W 73. minucie gościom mogli pomóc piłkarze Patricka Vieiry. Piłkę w pole karne Crystal Palace zagrał Juan Mata. Głową podbił ją Joachim Andersen i niewiele brakowało, aby zaskoczył swojego bramkarza. Futbolówka przeleciała tuż nad poprzeczką.

Ralf Rangnick próbował coś zmienić w grze Manchesteru United, ale pole manewru miał ograniczone. Na ostatni kwadrans na boisku pojawili się młodzieżowcy – Shola Shoretire i Alejandro Garnacho. Argentyńczyk chwilę po wejściu na boisko był bliski zamknięcia akcji na dalszym słupku po dograniu Bruno Fernandesa. Zabrakło mu naprawdę niewiele.

Manchester United do końcowego gwizdka prezentował się bezradnie. Gdyby nie porażka West Hamu United w meczu z Brighton, to Czerwone Diabły biegałyby po boiskach Ligi Konferencji. Piłkarze Erika ten Haga zagrają jednak w Lidze Europy.

Crystal Palace – Manchester United 1:0 (1:0)
Bramki: Wilfried Zaha 37’

Crystal Palace: Guaita – Clyne, Ward, Andersen, Mitchell – Gallagher, Hughes (McArthur 82'), Schlupp – Rak-Sakyi (Kouyate 67'), Edouard (Eze 78'), Zaha

Manchester United: De Gea – Dalot (Garnacho 79'), Lindelof, Maguire, Telles – McTominay, Fred (Shoretire 75') – Elanga, Fernandes, Mejbri (Mata 62') – Cavani


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Crystal Palace vs Manchester United. 38. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Crystal Palace - Manchester United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (388)


mikiartur: Adnan Januzaj and Nacho Monreal will be available on the market as free agents, as Real Sociedad confirm Januzaj and Monreal won’t extend their contracts. 🔵 #transfers - news Romano

Bieremy Adnana na prawe skrzydełko za darmo xd
» 23 maja 2022, 17:18 #386
Gallacher: To już oficjalnie Canal+ traci ligę angielską ?
» 23 maja 2022, 16:36 #385
Adrian0007: Oficjalnie Viaplay przejęło ligę angielską.
» 23 maja 2022, 16:39 #384
Abstrahujacy: Oficjalnie wiadomo od 1,5 roku, że nie wygrali przetargu i stracili. Otwartą kwestią jest czy wykupią od Viaplay możliwość sublicencji.
» 23 maja 2022, 16:40 #383
Gallacher: To Canal+ jakieś ligi zagraniczne będzie pokazywał xD ?
» 23 maja 2022, 16:44 #382
mikiartur: mają francuską i chyba trochę hiszpańskiej i nie wiem jak z ekstraklasą.
» 23 maja 2022, 16:48 #381
gawlo4: Przetarg na ekstraklase ma byc rozstrzygniety do 2 tyg. Viaplay rowniez mocno stara sie o te rozgrywki.
» 23 maja 2022, 16:58 #380
Gallacher: Ale ich golą xD
» 23 maja 2022, 17:02 #379
Smola0015: Gola? Przecież tam walizka musiała pod stołem pójść z spora ilością siana kto sprzedaje komuś prawa do Ligi z jakością 720
» 23 maja 2022, 17:11 #378
levy181: Na całe szczęście sezon się skończył nie ma co się rozdrabniać i szukać winnego bo to był bardzo słaby sezo . Tylko kilku zawodników coś pokazlo.

Ogromne brawa dla City oraz LFC za walkę do ostatniej kolejki. Grali świetny football i odjechali na kilka lat od innych.
» 23 maja 2022, 16:34 #377
sztejner: Wymień tych kilku bo ja tylko dwóch się doliczam
» 23 maja 2022, 16:51 #376
levy181: W sumie to masz rację tak naprawdę to DDG i Ronaldo. Bruno miał przebłyski ale tylko przebłyski i coś tam trochę Fred nawet.
» 23 maja 2022, 20:55 #375
Dario88: Siema Kalina no racja mosz
» 23 maja 2022, 16:32 #374
PogromcaTroli: Dario, dalej nie korzystasz z tej opcji. Jest na dole po prawej :D
» 23 maja 2022, 17:14 #373
sk8bob: Ci z PSG postradali zmysły … takie coś znalazłem w necie :

Kylian Mbappe's reported contract at PSG:

- €300M signing bonus
- €100M a year salary AFTER tax
- He will help to decide the coach.
- He will have a say on the sporting director.
- He can approve signings and sales

Staggering. 😳

Myślicie ze to prawda ?
» 23 maja 2022, 16:25 #372
SzarimMusty: Abstrakcyjnie wysokie kwoty. Messi niedawno ciągnął z Barcy 140mln rocznie ale... brutto. Wpływ na wybory trenerskie i w zarządzie też miał. Jedyne co Bartomeu nie chciał to dać mu wybrać prezesa Barcy ale... finalnie chciał by zwolniono Hiszpana i tak też się stało.

PSG obecnie odpłynęło ale niedługo ma wrócić FFP, a przy ich przychodach takie kontrakty nie mają szans by przejść zwłaszcza, że za sekundę Neymar czy też Messi będą chcieli podwyżki. To samo się tyczy nowych piłkarzy - każdy będzie patrzył na sufit, a nie podłogę. Dlatego jeżeli to prawda to fajnie ale liczę, że to doprowadzi do upadku ten klub.
» 23 maja 2022, 16:45 #371
GuteFrage: Było już pisane nie siej fermentu
» 23 maja 2022, 16:50 #370
Dario88: Ok dzwoń w końcu prawa ręka Haga hehe
» 23 maja 2022, 16:20 #369
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 16:22

Siema Dario czemu nie korzystasz z opcji "odpowiedz"? Mysle ze usprawniloby to twoja komunikacje z tutejszymi userami. Pozdrawiam
» 23 maja 2022, 16:22 #368
Dario88: City Liverpool Aston pierwsze transfery teraz pora na nas
» 23 maja 2022, 15:55 #367
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 16:16

Zaczekajmy na Norwich, aż kogoś kupią też i dzwonię do ten Haga żeby jutro zmienił cała jedenastkę okay?
» 23 maja 2022, 16:11 #366
WiecznieZbulwer: Witam
Jako, że viaplay to generalnie syf to chciałbym zapytać czy ktoś ma jakieś inne sposoby na oglądanie meczy United w przyszłym sezonie?
Mimo wszystko szkoda tego canal+, było to naprawdę wygodne.
» 23 maja 2022, 15:48 #365
Stanior: Podbijam
» 23 maja 2022, 16:21 #364
essaEdek: ViaPlay ma podobno od nowego sezonu mieć lepsze serwery więc miejmy nadzieję, że pójdzie za tym jakość. Dodatkowo mówi się o transferze paru komentatorów C+ do VP.
» 23 maja 2022, 16:23 #363
Adrian0007: Na razie nie ma co płakać nad tym Viaplay moim zdaniem bo oni dopiero się u nas zaczynają rozwijać. Nie inwestowali też tyle kasy w streaming żeby nie poprawić tego wszystkiego.
» 23 maja 2022, 16:42 #362
WiecznieZbulwer: essaEdek: Akurat jakoś za komentatorami bardzo tęsknił nie będę, ale faktycznie największym problemem dla mnie jest jakość transmisji - jest viaplay ma zamiar się ogarnąć i od przyszłego sezonu coś poprawić to będę bardzo zadowolony - obecnie poza niższą ceną nic nie przemawia za viaplay (pomijając sport to nawet produkcję filmowe na canal+ online są znacznie ciekawsze niż na vp...)
» 23 maja 2022, 18:03 #361
ermac: Przepraszam, czy ktoś mógłby założyć konto o nicku JudgeOUT-OUT. Raz zadziałało może uda sie drugi. Dziękuję za pomoc.
» 23 maja 2022, 15:04 #360
JudgeOUT: A coś Ci zrobiłem? to zapraszam na priv, ja jestem otwarty do dyskusji, nie szukam atencji jak Ty tym żałosnym wpisem.
» 23 maja 2022, 15:17 #359
ermac: Ilość dni w serwisie 33.
Ilość komentarzy dziennie, prawie 12, ale to ja
szukam atencji?
Ostrzeżenia 2/5
Żałosne to jest Twoje zasypywanie każdego tematu gównopostami, którymi nic nie wnosisz, a tylko męczysz ludzi i jęczysz zmieniając formę tego jęczenia. Więc tak, robisz mi i tej stronie wiele złego.
» 23 maja 2022, 15:39 #358
kamilpe: Też kiedyś jak zwróciłem mu uwagę, że na każdym kroku narzeka i marudzi to odpisał też, że szukam atencji.
» 23 maja 2022, 16:08 #357
GuteFrage: Ibra
23 mecze 1006 min
8 bramek w tym 3 karne
3 asysty
No rzeczywiście poprowadził Milan po mistrza XD
» 23 maja 2022, 14:20 #356
Bacardi: ibra sam wygral serie a
» 23 maja 2022, 14:47 #355
essaEdek: Wiemy smerfie, że Twoje pojęcie o piłce jest na żenująco niskim poziomie, nie musisz tego prezentować co wpis.
» 23 maja 2022, 15:04 #354
GraanManU: Barcelona will target midfielders Ruben Neves and Martin Zubimendi should Frenkie de Jong leave the club this summer. #FCB #MUFC [@moillorens] [link usunięty]
» 23 maja 2022, 14:09 #353
Abstrahujacy: Według mediów reprezentant Polski U-18 Max Oyedele podpisał kontrakt z United. To defensywny pomocnik. Ależ byłoby fajnie gdyby w ciągu 2-3 lat się rozwinął, trafił do pierwszej jedenastki i był przyszłością United.
» 23 maja 2022, 13:29 #352
Abstrahujacy: Minęło 5 minut i nie mogę edytować niestety.
Mowa jest o profesjonalnym seniorskim kontrakcie, bo do tej pory miał tylko juniorski. Jest członkiem naszej drużyny która zdobyła Puchar Anglii U18
» 23 maja 2022, 13:37 #351
Piotr: Zanim jednak zrobimy jakies transfery trzeba poczekac na to co zrobi Ronaldo?zostaje czy odchodzi.Jakby odszedl trzeba by kupic napastnika a jakby zostal to napastnik dopiero za rok a tak trzeba kupic 2 pomocnikow,srodkowego obronce i skrzydlowego
» 23 maja 2022, 13:15 #350
essaEdek: Nie ma znaczenia czy zostaje czy nie... Potrzebujemy drugiego napastnika na już.
» 23 maja 2022, 13:18 #349
Rashy10: 1. Wiele źródeł potwierdzało, że Ronaldo zostaje na kolejny sezon
2. Tak czy siak potrzebujemy drugiego napastnika, bo CR7 sam całego sezonu po 90 minut mecz w mecz nie uciągnie, no i trzeba też myśleć przyszłościowo.
» 23 maja 2022, 13:26 #348
majk: Jak Eric uzna, że potrzebujemy napastnika, to potrzebujemy, a Ronaldo niech z tym diluje i robi co chce. To nie PSG, jeszcze, żeby jeden piłkarz ustalał skład i sposób zarządzania klubem.
» 23 maja 2022, 13:42 #347
kamtor: Tu nie ma na co czekać PSG już złożyło ofertę za Ekitike 45 mln euro to też niby był nasz cel transferowy a co do Ronaldo a jak będzie się zastanawiał do ostatniego dnia okienka to ETH ma czekać z zakupami inne pozycje też są do wzmocnienia np PO ŚO ŚPD
» 23 maja 2022, 14:38 #346
MiSt: Ja się cieszę, że końcówka sezonu wyglądała w ten sposób. Przynajmniej przestaniemy się łudzić, że w tej drużynie drzemie potencjał na regularną walkę o trofea.

Niestety nie uda się zrobić całkowitej przebudowy w trakcie jednego okienka. Sprowadzenie pięciu nowych piłkarzy (2 obrońców, 2 pomocników, 1 napastnik) będzie dla mnie oznaczało całkiem udane okienko transferowe. Potrzebujemy zawodników do każdej formacji, aby dodatkowo zmotywować tych, którzy tu zostaną. Po tak fatalnym zespole nikt nie powinien być pewien pozostania w klubie, a co dopiero gry w pierwszej jedenastce. Myślę, że część zawodników się odbuduje, więc oszczędzi nam to kilka transferów w kolejne lato.

Przede wszystkim nie oczekujmy natychmiastowych efektów. Będę zaskoczony jeśli uda się skończyć w top4. Stopniowa poprawa mentalności i stylu gry - na to liczę w przyszłym sezonie.

Oby ETH dostał odpowiednie wsparcie i czas na budowę drużyny. Mimo wszystko w moim kibicowskim serduchu zostaje jakaś nadzieja na to, że uda się postawić United na nogi. GGMU!
» 23 maja 2022, 12:48 #345
Wirus: Ale Ibra to jest mental. Gdy przyszedł do Milanu w styczniu 2020 w połowie sezonu to powiedział coś w stylu, że gdyby przyszedł wcześniej, to by Milan wygrał mistrza. Ludzie sie śmiali z tego.
Teraz w wieku 40 lat poprowadził Milan do mistrzostwa Włoch po ponad 10 latach wyśmiewania z Milanu.
To jaki on ma wpływ na ludzi / piłkarzy / cały sztab to głowa mała. U nas też robił robote, szkoda tych jego kontuzji i chęci podbicia MLS (co sie mu udało).
» 23 maja 2022, 11:26 #344
Glory1878: Theo i Leao zrobili mistrzostwo
» 23 maja 2022, 11:33 #343
mikiartur: Na boisku ich nie poprowadził. Ale w zeszłym sezonie pomógł odżyć temu klubowi i zrobić wicemistrzostwo. W tym natomiast wprowadził do Milanu razem z Giroud winning mentality i Milan ma scudetto
» 23 maja 2022, 11:35 #342
Janks7: Ibra kozak straszny, szkoda że nie przyszedł do United kilka lat wcześniej i szkoda też tej kontuzji którą złapał w końcówce pierwszego sezonu u nas, w United już nie było możliwości żeby doszedł do formy po niej, potrzebował tego etapu w MLS na odbudowę i potem w słabszej Serie A pokazał klasę i przywrócił na szczyt chociaż jedną wielką upadłą markę - AC Milan.
Żeby go tak odmłodzić chociaż o kilka lat, to jeszcze może i nam by pomógł.
» 23 maja 2022, 11:48 #341
Wirus: Glory1878 Tak, Theo i Leao robili mega robote w meczach, ale Ibra robił robote na treningach (nie odpuszczał nikomu) i w szatni (wsparcie mentalne) i to czasem jest ważniejsze niż gra na boisku. Z Ibrahimovic'a byłby myśle mega trener, ale on już kiedyś mówił, że nie interesuje go praca trenera.
» 23 maja 2022, 11:50 #340
majk: Bo Ibra to jest prawdziwy Pan Piłkarz, przez dwa duże P. Wielka szkoda, że nie sprowadziliśmy go w kwiecie wieku, pasowałby idealnie. Byłby drugi Cantona.
» 23 maja 2022, 12:16 #339
GuteFrage: Ibra poprowadził Milan do mistrzostwa.
Nowe nie znałem XD
» 23 maja 2022, 12:19 #338
majk: Co tam znowu bełkoczesz?
» 23 maja 2022, 12:24 #337
atotrikos: GuteFrage na tyle ślepy by nie dojrzeć, stare znałem
» 23 maja 2022, 12:36 #336
StrawFoot: @mikiartur Co to jest winning? To coś takiego jak łomżing, tylko z winem? Ibra z Giroud wprowadzili kulurę picia do Milanu? Skąd masz takie informacje?
» 23 maja 2022, 12:39 #335
majk: winning mentality = mentalność zwycięzców
Prosty angielski, nawet google translate bardzo łatwo sobie poradzi.
» 23 maja 2022, 12:46 #334
AUDIoooo: StrawFoot

Chłopie nie ośmieszaj się
» 23 maja 2022, 13:53 #333
StrawFoot: @majk No chyba Cię synku za mocno wiosenne słoneczko w głowke przygrzalo, że Polak na polskiej stronie ma się posiłkować translatorem żeby rozumieć co drugi Polak do niego mówi.
» 24 maja 2022, 02:14 #332
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 11:08

Gdyby Kamara był tak dobry jak go sobie wyobrażacie to już teraz wylądowałby w większym klubie. AV to idealny klub dla niego pod rozwój. Jestem przekonany że u nas przegrałby z McTominnayem... Gość jest defensywny ok ale jest zbyt statyczny i przyspawany - nie podłącza się do ofensywy. Nie takiego profilu potrzebujemy. Cóż, że za darmo? 131 spotkań, 3 bramki, 6 asyst.
Ja rozumiem, że nie to są jego główne zadania ale przecież to liga farmerów? Nie tak?
Touchmeni 3 bramki tylko ten sezon np.
Dla naszej gry i tego co ETH chce grać potrzebny jest ktoś jak NEVES. Ktoś kto się podłączy do ofensywnej akcji i ma liczby, i to jakie: 15 bramek w samej Premier League.
Lepiej kupić Portugalczyka, grać nim i "za darmo" to rotować Garnerem nie Kamarą.
Pozdro mordki
» 23 maja 2022, 11:05 #331
trakol: Wydaje mi się, że niektórzy obejrzą jakąś kompilacje na yt albo skrót meczu w którym dany zawodnik zagrał dobrze i już uznają, że to super piłkarz i musimy go brać
» 23 maja 2022, 11:26 #330
zylkos1988: Akurat lubię Marsylię i oglądam ich mecze w miarę możliwości. Rzadko schodzi poniżej pewnego poziomu. Przestańcie przywoływać staty. Zobacz ile asyst i goli miał fabinho w zeszłym sezonie. 30 meczów i 0A0G. Nawet jeśli to nie jest top to był do wziecia za darmo. A my mamy ok 120 mln na transfery gdzie odchodzi ponad +/- 10 graczy. To właśnie takimi zawodnikami w tym wypadku powinniśmy uzupełniać skład. My nie mamy nikogo o takim profilu. I uwierz mi że Kamara podłącza się do akcji ofensywnych ale to nie jego rola. Od niego się zaczyna, pierwsze podanie które pcha do ofensywnych pomocników więc to była mega okazja, żeby za darmo załatać dziurę na pozycji nr 6 nie tracąc budżetu, który jest mały w stosunku do tego ilu zawodników potrzebujemy żeby cokolwiek ruszyło w tej druzynie
» 23 maja 2022, 12:03 #329
majk: Przecież to typowy DM, kto oczekuje asyst i goli od DMa? W Realu Camavinga nie gra w podstawie, ale już pokazuje że ma papiery do gry w pierwszym składzie na lata. Obawiam się, że przespaliśmy Nevesa i trzeba będzie zapłacić duże pieniądze, za jego transfer. Kolejne 80 mln wydane, za dobrego piłkarza, to mimo wszystko wciąż przepłacanie i kontynuacja żenującej polityki transferowej. Jeszcze na start dostanie tygodniówke, jak Rodri i Fabinho razem wzięci, a my będziemy zmuszeni czytać kolejne artykuły, jak Man Utd płaci najwięcej w Premier League, żeby wylądować na koniec sezonu w Lidze Europy.
» 23 maja 2022, 12:22 #328
atotrikos: Majk, "typowy dm" nie musi mieć liczb owszem ale powinien dawać coś ekstra.
Nikt nie każe iść na noże z Wolves czy Barceloną o transfer. ETH już jest i jeżeli go nie chciał, znaczy nie ten profil.
» 23 maja 2022, 12:32 #327
majk: Dużo zależy od tego jakie ma zadania od trenera, może ma zakaz dołaczania się do akcji ofensywnych. Zresztą ze statystyk nie da się wyczytać, czy piłkarz daje coś ekstra. Pożyjemy, zobaczymy, może za pół roku będziemy płakać o Kamare i przegapioną okazję, z duetem McFred przegrywającym kolejny pojedynek z potężnym Crystal Palace.
» 23 maja 2022, 12:38 #326
atotrikos: Nie no o McFredzie to chyba zapominamy.
» 23 maja 2022, 12:48 #325
majk: Pomarzyć można.
» 23 maja 2022, 12:50 #324
zylkos1988: Żebyś się nie zdziwił że McFred dalej będą grali podstawe
» 23 maja 2022, 13:19 #323
majk: Ja się nie zdziwię.
» 23 maja 2022, 13:27 #322
Anhel: Ewidentnie widać ze CR7 jest u nas problemem, gdyby nie jego bramki zdobywane dzięki indywidualnym umiejętnościom mielibyśmy bilans bramkowy z -15 bramek i gdzieś tak z 5 lokat niżej w tabeli, ale racja zgadzam się z wami Panowie, Ronaldo jest problemem…
» 23 maja 2022, 10:25 #321
Bacardi: trzeba jak najszybciej sie pozbyc
» 23 maja 2022, 10:29 #320
Anhel: Dokładnie
» 23 maja 2022, 10:34 #319
KalinaRIP: Ile można tolkowac to samo? A gdzie byłby United w sezonie 19/20 gdyby nie bramki Martiala? Według was gralibyśmy cały sezon w 10, nikt inny nie miałby prawa strzelać goli? Po co ja się w ogóle produkuje, bożek CR7 i koniec
» 23 maja 2022, 11:31 #318
Anhel: Sssij
» 23 maja 2022, 12:07 #317
KalinaRIP: Jebbbnij się w głupi cymbał
» 23 maja 2022, 13:58 #316
DevoMartinez: No tak bo jakby nie było Ronaldo to byśmy grali w 10...
» 23 maja 2022, 15:30 #315
Domin31: W PL w przypadku takiej samej liczby goli, jest 2 królów strzelców czy jak?
» 23 maja 2022, 10:17 #314
kamilpe: Tak, dwóch otrzymało statuetkę
» 23 maja 2022, 10:42 #313
Rashy10: Tak, Salah i Son oboje otrzymali wczoraj statuetki, są już fotki z wręczenia.
» 23 maja 2022, 13:05 #312
rizx: Kamara oficjalnie w AV
» 23 maja 2022, 10:11 #311
Smola0015: No szkoda,fajny sezon miał w Marsylii dobry grajek,ale widocznie ETH ma inny pomysł
» 23 maja 2022, 10:20 #310
Bacardi: Teraz w Marsylii by gral w LM a tak zaprzepascil swoj talent bo aston w niej nigdy nie zagra
» 23 maja 2022, 10:32 #309
Smola0015: A może grali w najlepszej lidze świata co week. jest dla niego ważniejsze i widzi w tym większa szanse rozwoju niz granie co 2-3week w lidze mistrzów?
» 23 maja 2022, 11:04 #308
lipeklukas: Kolejny raz szybszy zawodnik po stronie Dalota i pozamiatane. W pierwszej połowie mogły paść jeszcze 2 bramki, po tym jak Zaha objeżdżał Dalota. Trzeba być ślepym by, chcieć się pozbyć AWB, a zostawić te drewno z Portugalii. Anglik przynajmniej nie ma problemu ze sprintem i kondycją. Nad resztą może popracować, Dolot szybkości już nie wypracuje. Jak to możliwe, że boczny obrońca, który musi biegać od bramki do bramki, często na pełnym gazie. Nie ma kondycji i szybkości, do tego, gra w Manchesterze United? Prawi Obrońcy, spadkowiczów są lepsi od niego. Mam nadzieję, że ktoś z Włoch będzie chciał go kupić, może siwy przygarnie do siebie rodaka? Jedno jest pewne on nie nadaje się tutaj. Statystyki po sezonie, 24 mecze 0 bramek, 0 asyst, 4 żółte kartki. Zawodnik widmo, dlaczego grał skoro nic nie dawał zespołowi, a nawet szkodził? Tylko Ralfik gegenpressing to wie.
» 23 maja 2022, 08:47 #307
Stanior: Zgodzę się co do Dalota całkowicie ale zadałbym sobie pytanie: w jak złej dyspozycji musi być Wan Bissaka skoro tak cienki Dalot go wygryzł. Ten Bissaka z pierwszego sezonu i obecnego mogą to nie być ci sami zawodnicy. Myślę, że Ralf nie jest kretynem i widzi, że Dalot jest słaby w ofensywie i dodatkowo często wpadają bramki po jego bierności lub błędach w defensywie. Coś tam się musi niedobrego dziać.
» 23 maja 2022, 09:12 #306
OldFasion: Jeszcze jeden mecz i okno transferowe. Trochę się obawiam, że po zaklepaniu Tchouameniego przez Real ETH zgarnie Ibrahima "MONSTER" Sangre. Chłop niszczy akcje jak wariat, dominuje w pomocy. Siła szybkość, moc. Pięknie by pasował jako partner lub zmiennik dla Fabinho.
» 23 maja 2022, 08:21 #305
Smola0015: OldFasion już nie przesadzaj,macie gotowa drużynę lekka kosmetyka wam potrzebna i next sezon,No chyba ze salah bądź Mane odejdą ale w sumie Przecież macie diaza Firmino jote
» 23 maja 2022, 08:24 #304
OldFasion: *Sangare

Skład trzega stałe uzupełniać, wzmacniać, odmładzać.
Kto się nie rozwija ten się cofa.
» 23 maja 2022, 08:39 #303
hraboNX: Jest jeszcze Fabio Carvalho zaklepany z Fulham. Także z przodu urodzaj. Salah zostanie. Prędzej ktoś za Mane przyjdzie.
» 23 maja 2022, 10:24 #302
Smola0015: A tak swoją droga skoro za marzenia nie ma kary,myślicie ze pomoc De jong Neves Bruno/Van De Beek dałby radę?
» 23 maja 2022, 08:10 #301
JudgeOUT: Poszperałem trochę internety, pooglądałem parę skrótów na YT i powiem szczerze, że FDJ na DP (bo tam grało mu się w Ajaxie najlepiej), Donny na 8ce i Bruno na 10ce także by dała radę. Nie chce mi się wierzyć, że Erik nie da prawdziwej szansy Donny'emu. Nie wierzę, że pozyskamy dwóch pomocników. Wolałbym tą kasę wydać na Antonego, bo Rashford jest jednym, wielkim dramatem nie do odratowania.
» 23 maja 2022, 08:14 #300
Smola0015: JudgeOUT tylko ze danie szansy to jedno,a jak nie wypali to będzie trzeba mieć kogoś kto da radę,co do skrzydła i antonego to obstawiam ze dużo będzie zależało od sytuacji Greenwooda,ja osobiście myśle ze dwoch pomocników to jest must have.
» 23 maja 2022, 08:22 #299
M4S73R: MANCHESTER UNITED TARGETS FRENKIE DE JONG AND RUBEN NEVES READY TO MOVE THIS SUMMER - PAPER ROUND
(@Eurosport)
» 23 maja 2022, 07:59 #298
JudgeOUT: rejdi? stejdi? goł! Her łi goł!
» 23 maja 2022, 08:05 #297
M4S73R: BREAKING: Jurrien Timber and Manchester United have officially agreed personal terms on a 5 year contract. Deal to be officially announced this week. [@David_Ornstein]
» 23 maja 2022, 07:22 #296
Smola0015: Jeżeli to prawda to teoria JudgeOUT legnie w gruzach..
» 23 maja 2022, 07:23 #295
JudgeOUT: przecież to fejk XD
» 23 maja 2022, 07:31 #294
Smola0015: Wiemy,sprawadzamy Twoja czujność :*
» 23 maja 2022, 07:48 #293
JudgeOUT: Akurat Twitter to jest część mojej pracy, wymiotuje już nim więc mnie łatwo przyjacielu nie nabierzesz :D szkoda, że na tej stronie nadal pojawiają się newsy z The Sun, Gazeta della Sport i tych innych ścieków :D
» 23 maja 2022, 08:03 #292
skowron32: Mam wrażenie i to pewnie nie tylko Ja, że cały zarząd ma wywalone jadra na ten klub? Gramy bo gramy o tyle, załapiemy się do pucharów fajnie bo kasiora, nie załapiemy się też dobrze, bo marketing na świecie działa gadżety się sprzedają kibice przychodzą jest ok.
Wyniki boiskowe mają w nosie. Kontrakty dają za proste kopnięcie piłki i są efekty.
» 23 maja 2022, 06:12 #291
JudgeOUT: Nie, nie wydaje Ci się. Tu co drugi tak uważa tylko mało kto jest odważny, by to napisać. Nie zrozumcie źle mojej wypowiedzi, nie mam na myśli tego, by już dziś mieć 5-6 zaklepanych piłkarzy (XD), ale najgorsze jest to że NIC się nie dzieje. Kluby już dokonują transferów, Bayern klepie dwójkę z Ajaxu, Haaland City, BVB po Adeyemim rusza po Ekitike, przecież zaraz nie będzie kim się wg zainteresowac bo my zazwyczaj "obserwujemy", "monitorujemy" a nawet tych żałosnych 10mln za Mukiele nie potrafimy zaoferować od 2 tyg. I to są fakty niestety. Może zarząd nadal myśli, że któregoś dnia Jonesowi, Shawowi , Rashfordowi, McTomkowi coś rano w głowie przeskoczy i będą kozakami :)
» 23 maja 2022, 06:59 #290
Smola0015: JudgdeOut,nie to żeby coś ale podwali na tej stronie ze prowadzone są zaawansowane rozmowy z Timberem,wiele źródeł łączyło nas z De Jongiem,Nevesem gdzie przewijał się temat Mukiele Laimera Darwina Nuneza Oraz wielu innych.
Spokojnie nowy trener jest u nas raptem tydzień Xd Myśle ze jemu tez zależy na domknięciu transferów jak najszybciej aby przeszły one szybka aklimatyzację i dały skok jakościowy,warto tez powiedzieć ze Ci których zaś my chcemy sprzedać to nie są wisienki na torcie ze już jest po nich kolejka,kupimy 2-3 piłkarzy to potem transery przygasną bo trzeba będzie tez sprzedać.
» 23 maja 2022, 07:18 #289
brazylianwisnia: Gdyby tak było to nie marnowaliby tyle kasy na transfery i wypłaty.
» 23 maja 2022, 07:50 #288
zylkos1988: Potrzebujemy rewolucji w drużynie a pozwalamy na to by taki gracz jak Kamara za free poszedł do A. Villi. To jest jakis nieśmieszny zart
» 23 maja 2022, 04:57 #287
JudgeOUT: bo my tylko chcemy gwiazdy al'a RAJS lub FILIPS :)
» 23 maja 2022, 08:57 #286
zbyszek7: Wie ktos ile pkt po ilu meczach mielsimy gdy stery obejmowal Rangnick??
» 23 maja 2022, 01:12 #285
brazylianwisnia: Ralf zrobił 37pkt w 23 spotkaniach
» 23 maja 2022, 02:03 #284
Mateo: Conte gdy wziął totki 15, Ralf 17 punktów bodajże
» 23 maja 2022, 09:11 #283
Glory1878: Tak z ciekawości, widział ktoś może jakaś statystyke albo po prostu wie, czy lub ile razy mieliśmy gorszy bilans w lidze niż w tym sezonie?

Tak w ogóle to jest dramat, że grając praktycznie w każdym meczu na dwóch śpd straciliśmy 57 goli, fenomen McFreda
» 23 maja 2022, 00:37 #282
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 02:22

Dokładnie dwa razy w historii Premier League United miało niższy wynik 1990 (48 pkt) oraz 1991 (51 pkt).
» 23 maja 2022, 02:20 #281
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 02:44

Jak chcemy się znęcać to można dodać, że:
- nigdy w historii Premier League nie przegraliśmy 12 razy w sezonie.
- nigdy nie straciliśmy w trakcie sezonu Premier League 57 bramek. Gorszy wynik ostatnio zanotowaliśmy w 1979 zajmując 9 miejsce w First division
- 16 to historycznie najmniejsza ilość zwycięstw w sezonie Premier League przez nasz klub

Premier League założono 27 maja 1992 więc wspomniane we wcześniejszej odpowiedzi wyniki punktowe są jeszcze sprzed ery PL - mea culpa.
» 23 maja 2022, 02:36 #280
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 06:34

Twoje dwa komentarze sobie przeczą. W jednym piszesz ze w 90 i 91 mielismy gorszy wynik w Premier League, a w drugim ze PL jest od 92
» 23 maja 2022, 06:32 #279
artix206: A sorry, to zbyt wczesnie jest i ja zle przeczytalem.
» 23 maja 2022, 06:46 #278
zbyszek7: W zasadzie to mogl Carrick zostac do dzisiaj a Rangnick od grudnia nam doradzac? Bylo by to samo albo lepiej. Kto normalny pozawala sobie na to zeby olac sezon w grudniu? Przeciez tam idzie taka kasa ze szok
» 23 maja 2022, 00:28 #277
majk: Carrick nie chciał zostać z tego co pamiętam.
» 23 maja 2022, 00:31 #276
kckMU: Co by Ci Rangnick doradził nie będąc dzień w dzień przy drużynie?

Poza tym, to przez trenera olaliśmy sezon od grudnia? Cholera, a my się wyżywamy na biednych piłkarzach.
» 23 maja 2022, 01:45 #275
mikiartur: Jutro konferencja ETH pierwsza oficjalna jako nasz nowy menago.
Mam nadzieję że coś ciekawego padnie wtedy

No i wiemy jak wygląda tabela (podam z ilością punktów straty lub przewagi do nich)
1.Man City -35
2.Liverpool -34
3.Chelseas -16
4.Tottenham -13
5.Arsenal -11
6.MU
7.WHU +2
8.Leicester +6
9.Brighton +7
10.Wolves +7
11.Newcastle +9
12.Crystal Palace +10
13.Brentford +12
14.Aston Villa +13
15. Southampton +18
16.Everton +19
17.Leeds +20
18.Burnley +23
19.Watford +35
20.Norwich +36

Burnley Norwich Watford spadają
Fulham, Bournemouth, Nottingham/Huddersfield awansują

w lm Man City,Liverpool, Chelsea, Tottenham
w le Arsenal MU
w cle WHU

Lepsza te le niż cle bo przynajmniej 2 ścieżki do lm mamy.

Poza tym chciałem zwrócić uwagę na jeszcze jedno. Ilość straty/przewagi pkt nie podałem bez przyczyny. Pokazuje to jak mocno ten sezon był beznadziejny i rozczarowujący.

Patrząc na następny sezon musimy trochę spokornieć. Nie możemy patrzeć na MU tak jakbyśmy chcieli. Nie możemy się spodziewać, że nagle zrobimy skok +15-20 punktowy na koniec następnego roku.
Sam będę usatysfakcjonowany jak się między 65-70 pkt zdobędzie.

Odchodzi min. 6 graczy z 1 składu. Zakładam że odejść będzie więcej. Jakbym miął teraz obstawiać to imo odejdą:
Pogbali,Lingard,Cavani,Mata,Matić, Grant,Bailly,Jones,Henderson, AWB,, Martial Pereira, Tuanzebe, dwóch z trójki Telles/Williams/Shaw

Z obecnej pierwszej kadry zostaną: DDG, Heaton, Dalot,Maguire, Varane,Lindelof, jeden z trójki Telles/Shaw/Williams, Fred, Scott, Donny, Bruno, Ronaldo,Sancho,Rashford,Elanga

W dodatku z i innych wypożyczeń: Diallo,Pellistri,Chong,Mengi,Garner, Devine, Bernard,Laird,Levitt,Galbraith - część odejdzie, część znów na wypożyczenie a może z max. 3 zostanie wlączonych do kadry.

To oznacza że przy odejśćiu 13-15 graczy (nawet jeśli wielkiego udzaiłu w naszej grze nie mieli ostatnio) zwalnia się miejsce na kilka podpisów. Nie ma szans że tylu graczy ściągniemy. Zakładam że dojdzie do max 5-6 transferów. Wtedy z 1 kadrą która raczej zostaje (15 graczy) + te 4-6 transfery czyli 19-21 graczy i max. 3 z tych wypożyczonych czy w ogóle z u23. Będziemy mieć kadrę 22-24 graczy. Będzie to zupełnie nowa grupa zawodników. Nie możemy od nich wymagać że od razu odpalą.
Oczywiście nie ma mowy na powtórzenie tak fatalnego sezonu. Lecz będą na pewno okresy w tym sezonie, gdy gra tej druzyny nie będzie jakoś mocno spełniać oczekiwań. Gdzie będziemy mieć spore obiekcje do gry.

Nie zwalniajmy i nie krytykujmy wszystkoch dookoła po kilku słabszych meczach. Tylko miejmy więcej cierpliwości. Nie skreślajmy od razu całej tej kadry tylko dajmy im więcej zaufania.

O top4 będzie bardzo trudno. Będzie trzeba o to walczyć z 5 zespołami teraz przed nami. Newcastle rozpoczyna budowę nowego projektu. WHU,Leicester,Wolves, AVL, Brighton, czy CP - większość z nich nie włączy się o walkę o lm ale myślę że będą w pojedyńczych meczach sporym zagrożeniem + na pewno aspiracje na europejskie puchary na pewno mają.

Jeśli miałbym oceniać teraz to wątpię że wejdziemy w przyszłym sezonie do top4. Dlatego tak ważna będzie le mimo wszystko. Dzięki niej będziemy mogli spróbować dojść do podobnej sytuacji jak w 16/17 gdy liga nam trochę odjedzie.
W dodatku uważam, że dobrą rzeczą byłoby zagranie w jakimś finale krajowego pucharu, którego wygranie mogłoby nas ponieść na duchu.

Lecz przede wszystkim cierpliwość i spokój
Z zaciekawienie będę patrzył na obecne okienko
GGMU!
» 23 maja 2022, 00:13 #274
brazylianwisnia: Ja nie będę zadowolony z takiej ilości punktów. Mogliśmy zdobyć kilkanaście mniej sezon do sezonu to możemy i w drugą strone.
» 23 maja 2022, 02:04 #273
69eyes: Mam nadzieję, że po tym historycznym sezonie (58pkt, bilans bramkowy : 0) Rangnick wyłoży całkowicie kawę na ławę w wywiadach i w rozmowie z EtH i nie będzie się szczypał w język. Niech powie komu konkretnie się nie chciało grać, kto robił kwas w szatni, jak to wyglądało od wewnątrz, niech padną konkretne nazwiska. Ci pajace zasługują na publiczną chłostę, to jest czas na wypadające trupy z szafy, kompletny reset. Ten Hag musi się rozmówić w tej kwestii z Rangnickiem, musi wiedzieć na czym stoi, kogo z miejsca odstrzelić i aby nie powtórzyła się sytuacja z piłkarzami wrzucającymi kolejny raz trenera pod autobus. Sam Rangnick oczywiście też kompletnie zawiódł, miał uratować sezon a został najgorszym trenerem United w historii, piękne osiągnięcie do CV. Moyes i Ole to jednak nie była podłoga, dało się wwiercić jeszcze niżej. Pięknie opowiada o piłce, podoba mi się jego podejście ale tej pato-drużyny niestety dla siebie nie udźwignął.
» 22 maja 2022, 23:54 #272
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 06:19

2/3 miejsce w lidze to dla ciebie bylapotencjalna podłoga?
» 23 maja 2022, 06:17 #271
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 23:43

Martial kontuzjowany...
1 bramka, 1 asysta 4 kontuzja przez pół roku w Sevilli. Tygodniówka 240 tys.
Trzeba będzie dopłacać do jego pensji w innym klubie, żeby się go pozbyć.
» 22 maja 2022, 23:40 #270
mikiartur: Ale trzeba go sprzedać wg mnie
» 23 maja 2022, 00:13 #269
majk: Oj trzeba, trzeba. Koniecznie, choćby 2/3 tygodniówki mielibyśmy mu spłacać, przez resztę kontraktu. Chociaż, osobiście to bym go do rezerw odesłał do końca kontraktu, w takim wypadku.
» 23 maja 2022, 00:22 #268
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 00:28

Kontrakt do czerwca 2024 roku ;_;
''Zadowolenia z przedłużenia kontraktu przez Martiala nie ukrywał także tymczasowy menedżer “Czerwonych Diabłów”, Ole Gunnar Solskjaer.

– Anthony to jeden z tych naturalnie uzdolnionych zawodników, z którym każdy trener z przyjemnością by pracował. Jak na tak młodego człowieka ma naprawdę dobry piłkarski umysł. Kiedy zestawimy to z jego wyjątkowym talentem, to sprawia, że przed nim teraz ekscytująca przyszłość – mówił z kolei Norweg.

– Manchester United to idealny klub dla Anthony’ego, w którym będzie się rozwijał w jednego z topowych napastników. Jesteśmy więc zachwyceni tym, że podpisał długoterminowy kontrakt z klubem – dodał.''
Hehe
Rozwinął to on się w topowego pasożyta.
» 23 maja 2022, 00:27 #267
brazylianwisnia: Grał za Ole świetny sezon. Nie da się powiedzieć że nie.
» 23 maja 2022, 02:05 #266
KalinaRIP: I jest również świetny chociażby technicznie.

A co do tej kasy - cały czas nie rozumiem, to już jak ktoś dostanie raz np 300k to już nigdy przenigdy w życiu nie może mu nikt zaproponować mniej? Przecież nawet teraz macie przykład takiego pogby, grał kaszanę nikt go nie chce to jeśli chce odejść to musi wziąć mniej, w czym problem?
» 23 maja 2022, 06:23 #265
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 07:47

Proste, że jak zarabiasz więcej to nie zmieniasz pracodawcy mając mniej na stole do zaoferowania. Zważywszy, że masz ważny kontrakt i nikt siła ci go nie da rady kazać zerwać. Później wychodza wolne transfery jak z Pogba.
» 23 maja 2022, 07:47 #264
KalinaRIP: No ale przykład pogby pokazuje że da się. Juve mu da mniej bo Pawełek nie ma wyjścia skoro kaleczył i jest cienki
» 23 maja 2022, 09:47 #263
majk: Zagrał jeden dobry sezon, do topu to on się nawet trochę, nigdy nie zbliżył. Czy to powód żeby dawać jedną z większych tygodniówek w Premer League, za jeden dobry sezon?
» 23 maja 2022, 12:27 #262
Gallacher: Tottenham uratował sezon zwalniając Nuno EspĂ­rito Santo i zatrudniając Conte co dało zespołowi udział w CL w nowym sezonie.Po co został zatrudniony RR ? Po to by przez pół roku powiedzieć że w klubie jest burdel i gracze do kitu ? Nie przekonują mnie argumenty że RR nie miał wpływu albo to nie była jego wina, bo za coś kasę brał i ma licencję UEFA PRO co nie ? My mamy w klubie taki burdel ze zatrudniamy trenera tymczasowego na pół sezonu który nic nie poprawił i w niczym się nie różnił od pracy Norwega który został zwolniony w Listopadzie.Zmiany chyba dokonuje się po coś i w jakimś celu, czyż nie ? Dobrze że sezon się skończył i ludzie odpoczną bo nie trudno nie być zmęczonym po tym co oglądaliśmy.
» 22 maja 2022, 23:36 #261
majk: W tym wypadku cel jest długofalowy.
» 22 maja 2022, 23:38 #260
essaEdek: Gallacher, tak. Conte by zrobił z Rashforda Sona, z Elangi Kulusevskiego, a z Ronaldo Kana który zapiepsza po całym boisku. Problem jest głębszy... tutaj nawet Klopp i Pep razem na ławce w asyście SAFa by nic nie zdziałali.
» 23 maja 2022, 02:03 #259
Smola0015: EssaEdek+1,ja tylko przypomnę ze ta grupa piłkarzy to zlepek innych trenerów,sprawa numer dwa mieli walczyć o mistrza a są na 6 miejscu nam psycha siada a oni są tez ludźmi wiec ich mental tez jest na pewno na dnie
» 23 maja 2022, 06:45 #258
rreddevilss: Mnie smiesza te pociski na RR gosc jest szczery wyklada kawe na lawe ze pilkarze to lenie patentowane i nienadaja sie do gry jaka chcial grac i nie mam podataw by mu nie wierzyć
» 22 maja 2022, 23:20 #257
brazylianwisnia: No fajnie ale po co właściwie on się podjął uratowania sezonu?
» 22 maja 2022, 23:24 #256
JudgeOUT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 23:32

Rangnick nigdy nie był fachowcem, ale dziękuję mu za dobitne obnażenie naszych "gwiazd". Komu my wg płacimy? Kogo my wg mamy w składzie? Pogba to już nawet nie ukrywa tego jak ma w d000ie ten klub, Lingard i Martial to dwa kolejne toksyki, Sancho tak cierpi po operacji że lata sobie po Paryżu, Jones to wg pamięta jak się gra w piłkę? Piłkarze podśmiewają się z asystentów Ralfa, Bailly sobie lata gdzie chce, Rashford jest tak żałosny i bezczelny że chce mieć zapewnienie gry w 1 składzie, na dodatek ta sprawa z Greenwoodem. Kurde, co to wg za ludzie!? My wychowani na pokoleniu Keane, Giggs, Scholes to inna bajka. W szatni by taki Pogba dostał z liścia i koniec pajacerki.

Pozbyć się tych błaznów, tu trzeba żołnierzy+młodych ambitnych zawodników. Przed nami OKNO PRAWDY, City to maszyna a biorą sobie Haalanda a już planują Phillipsa i Cucurelle. Albo ich ścigamy w jakiś sposób, albo bierzemy tylko 2-3 nowych zawodników do tego kociołka i żenada trwa w najlepsze.
» 22 maja 2022, 23:26 #255
kckMU: brazylia

A wyobrażasz sobie sytuacje, w której przychodzi ktokolwiek inny, cudem robi 4 miejsce, znowu jest cisza, zamiatanie problemów pod dywan i ta degrengolada trwa w najlepsze? To naprawdę byłoby możliwe.
» 22 maja 2022, 23:27 #254
brazylianwisnia: Od początku był szukany tymczasowy. Jak miały być takie wyniki to Fletcher mógł prowadzić do końca sezonu i nie byłoby różnicy.
Co do transferów - lepsze 3 konkretne wzmocnienia odmieniajace grę niż dzielenie budżetu i kupno 10 piłkarzy po 15mln euro którzy będą takimi gośćmi jak James i Pellistri.
» 22 maja 2022, 23:38 #253
kckMU: Byłyby różnice, bo prawda nie zostałaby wręcz wylana do mediów, kibiców i świata. Dosyć tego k.... wszystkiego. To nie jest drugi czy trzeci sezon "kryzysowy". Zaraz stuknie 10 lat rozpieprzania klubu w najlepsze, przez pieprzonych nierobów i totalne łajzy.

De Gei też się dzisiaj ulało. I świetnie. Chłop pamięta stary MU i ma idealne porównanie.
» 22 maja 2022, 23:44 #252
majk: Miejmy nadzieję, że Heisenberg ogarnie ten burdel.
» 22 maja 2022, 23:47 #251
grzesiek696: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 23:51

#brazylianwisnia, właśnie masz złe myślenie o tym co zrobił RR. Jak dla mnie to właśnie całe szczęście że ktoś taki nam się trafił. Teraz wszyscy widzą gdzie lezy problem. Przynajmniej mam taką nadziej.
» 22 maja 2022, 23:50 #250
brazylianwisnia: Nic się nie zmieniło. Każdy wiedział że to piłkarze biegają po boisku a nie trener. Ile razy OGS mówił że on za nich bramki nie strzeli?
» 23 maja 2022, 02:07 #249
KubaUtd: Burlney leci z ligi ale taki Maxwell Cornet przydał by się u nas chłop może grać na paru pozycjach.
» 22 maja 2022, 23:19 #248
MrCygan: In December, #mufc recalled Eric Bailly from Ivory Coast duty when staff discovered he was in a different location to that agreed upon. Bailly then returned late from AFCON and was injured, too. Rangnick tore into him in front of the squad #mulive [@lauriewhitwell]

Rangnick has urged John Murtough to act quickly in the market for Erik ten Hag #mulive [@lauriewhitwell]

Jak można zauważyć, to Bailly kolejny gagatek, który nie zachowuje się profesjonalnie. I jak widać, to Rangnick był motorem napędowym, żeby pospieszyć się z Erikiem ten Hagiem. A media kreowały, że "nie miał nic wspólnego".
» 22 maja 2022, 23:15 #247
kckMU: Ralf w ogóle zrobił tu wiele dobrego. Co najważniejsze - zakończył wojenki między kibicami stojącymi po dwóch różnych stronach. Dzisiaj praktycznie wszyscy widzą problemy tam, gdzie one naprawdę są. Szkoda, że to wszystko trwało tyle długich lat.
» 22 maja 2022, 23:23 #246
KalinaRIP: Co można zauważyć? Podałeś jakieś pierdy dziennikarskie i wysuwasz na ich podstawie jakaś prawdę? Daj mi oficjalna wypowiedź Erica/Murtougha/Ralfa że coś takiego miało miejsce (może na dzisiejszej konferencji coś będzie) i wtedy można cokolwiek pisać. Napisz chociaż jakieś "może" "jeśli to prawda" a nie farmazonisz
» 23 maja 2022, 06:30 #245
Smola0015: KalinaRIP,nie są to pierwsze zarzuty co do Baillyego po meczu z Lisami przegranym to był chyba listopad już było mówione w mediach ze Bailly zaatakował i skrytykował OGS.Osobiście uważam ze zarząd widział co robi zatrudniając Ralfa i nie patrzył krótkowzrocznie tylko chciał żeby ktoś rozbił ten BAR,sportowo się nie udało ale pod względem demaskujacym toksykow w kadrze zapewne już tak.
Jest koniec sezonu takie kwiatki będą wypływać jeszcze więcej,bo podejrzewam ze jak odejdą to ktoś się wypowie na ich temat teraz cisza żeby nie popsuć im możliwości opuszczenia tego klubu.
» 23 maja 2022, 06:54 #244
majk: Zrobiłem małe porównanie Shawa i Azpilicuety, sprawdziłem liczbę występów, kontuzji, asyst i goli.
Licząc od sezonu 2014, po zaokrągleniu tylko Premier League
Shaw: 140 występów, 21 kontuzji, 2 bramki, 12 asyst.
Azpilicueta: 300 występów i 6 kontuzji, 10 bramek, 30 asyst.

W tym samym okresie Shaw złapał 2 razy mniej występów, ponad 3 razy więcej kontuzji, zdobył 5 razy mniej bramek i prawie 3 razy mniej asyst.
Wybrałem Azpilicuete, bo na ten moment tylko on przyszedł mi do głowy jako boczny obrońca grający tak długo, jak Shaw, w jednym klubie w Premier League, z klubów big 6.

Źródło flashscore
flashscore.pl/zawodnik/shaw-luke/88iLXV0O/
flashscore.pl/zawodnik/azpilicueta-cesar/CMGUADgt/
» 22 maja 2022, 23:06 #243
majk: Kyle Walker, co prawda grał w 2 różnych klubach w tym okresie, ale oba z big 6:
220 występów, 15 kontuzji, 4 gole, 21 asyst.
» 22 maja 2022, 23:27 #242
pbskarpy: Nie zapomnij o koszmarnej kontuzji Luke'a. Wyłączyła go na cały sezon.
» 22 maja 2022, 23:30 #241
majk: Ale co mam nie zapominać, wszystko tam jest, niczego nie ukrywam. Czarno na białym, podałem nawet linki przecież.
» 22 maja 2022, 23:32 #240
Wirus: Po dzisiejszym dniu dwie rzeczy mnie cieszą.
1. Manchester City wygrał mistrza, a nie Liverpool.
2. Koniec tego beznadziejnego i katastroficznego sezonu.
Dobranoc wszystkim
» 22 maja 2022, 23:01 #239
Janks7: Kurde smutny ten koniec sezonu, ostatnie 90 minut Premier League w C+, my jak zwykle daliśmy d*py i tylko Brighton uratowało nam skórę i LE w przyszłym sezonie, no pocieszenie jeszcze że City do końca nie sfr*jerzyło i udało im się zrobić comeback i dowieźć tego mistrza, bo jakby Liverpool nas jeszcze dogonił w tytułach to byłaby totalna załamka a jeszcze większa gdyby wygrał poczwórną koronę...
Klopp mimo wszystko i tak w Poolu robi niesamowitą robotę i żałuję strasznie, że go nie daliśmy rady sprowadzić do United zanim trafił do Liverpoolu, Moyes, LvG... Gdyby zamiast Moyesa przyszedł od razu do nas Klopp albo chociaż zamiast LvG byłaby pewnie zupełnie inna historia w naszym klubie a tak to niestety musimy liczyć że Ten Hag okaże się naszym zbawcą, szkoda jeszcze przespania Conte, gdyby Ole poleciał po klęsce z Liverpoolem to byśmy mieli u nas Włocha i on mimo wszystko byłby pewniejszą opcją niż Erik, który nie wiadomo jak sobie poradzi z trudami Premier League, a jestem pewny tego że z Conte zamiast "dyrektora" Rangnicka ogarnęlibyśmy na totalnym luzie top 4 a nawet pewnie i 3 miejsce zamiast Chelsea.
Bo uważam, że mimo wszystko te United nie jest takie beznadziejne, sezon wcześniej byliśmy przecież na 2 miejscu, a teraz taki zjazd, Rangnick nic praktycznie nie poprawił, bilans bramkowy nie jest na plusie pierwszy raz od ponad 30 lat, jednym słowem jego kadencja tutaj to katastrofa i tak jak myślałem, że początek może być ciężki, ponieważ nie przepracował okresu przygotowawczego z naszymi zawodnikami + Ole przygotował ich katastrofalnie, to jednak liczyłem, że po 2-3 miesiącach ruszymy z kopyta i będzie widać ten słynny Gegenpressing w naszej drużynie a niestety im dalej w las, tym gorzej graliśmy, piłkarze widać nie zaakceptowali Rangnicka jako trenera no i praktycznie mogliśmy skończyć nawet bez LKE gdyby nie to, że nie bardzo było z kim przegrać tych pucharów bo i Wolves koniec sezonu miało słaby, a WHU też obudziło się za późno żeby nas przegonić...
» 22 maja 2022, 22:55 #238
KalinaRIP: Cóż za ekspercka, oparta na potwierdzonych faktach analiza. Brawo, świetnie się to czytało, aż oczy bolały. Co by ci to 4 miejsce dało z conte? Dalej byłaby degrengolada, i nie, Klopp nic by tu nie zdziałał gdyby przyszedł zamiast LVG. Pomysl czemu
» 23 maja 2022, 06:34 #237
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.05.2022 10:30

Nic by Klopp nie zdziałał? Tak się składa, że Klopp był moim numerem jeden jeszcze zanim SAF ogłosił decyzję o przejściu na emeryturę, zresztą pisałem to tutaj po ogłoszeniu decyzji przez SAFA " devilpage pl/index/news/komentarze/34680/oficjalnie-sir-alex-ferguson-przechodzi-na-emeryture/#606438 " masz na dowód komentarz z tamtego czasu. Widziałem w nim wiele podobieństw do SAFA podczas jego pracy w BVB, a pierwsze co mi się rzuciło na oczy, to że potrafił wynajdywać perełki i je rozwijać, że nie potrzebował wielkich transferów tylko właśnie on jest takim przeciwieństwem Pepa nawet i podczas pracy w klubie z większym budżetem jak Liverpool, on woli kreować gwiazdy niż je kupować, Salah czy Mane przed przyjściem do niego też nie byli topem. Uważam, że gdyby trafił do nas czy zamiast Moyesa, czy zwłaszcza zamiast van Gaala gdy presja była już znacznie mniejsza, bo najgorszy był ten pierwszy sezon po SAFIE, to on by to ogarnął, widzisz jak rozwija zawodników, ma pozytywny wpływ praktycznie na każdego piłkarza nawet na weteranów jak Milner, + ma nieprawdopodobnego nosa do wynajdywania perełek, rozwijania ich, przeprowadziłby znacznie lepsze transfery niż Moyes, van Gaal, Mou i Ole i to są rzeczywiście fakty, a nie tylko opinia.
Z Conte to samo, gość wszędzie gdzie pracował, robił wyniki, też ma nosa do piłkarzy i rzadko który jego transfer był nietrafiony, nawet z odpadów z United potrafił zrobić ekipę w Interze, Young, Alexis czy Darmian spisywali się świetnie mimo tego, że w United było z nimi marnie, to samo teraz w Tottenhamie, Bentancur i Kulusevski też spisywali się przeciętnie w Juve a tutaj w Kogutach pod jego wodzą byli decydującym czynnikiem który pomógł Conte skończyć sezon na 4 miejscu.
Prawda jest gdzieś po środku tak nasi piłkarze to rozpieszczone gn*jki z zbyt wysokimi tygodniówkami, ale i Ralf okazał się strasznym nieudacznikiem i zdecydowanie lepiej mimo wszystko byłoby żeby przyszedł tu Conte i zajął wtedy te 4 miejsce, bo Conte otrzymałby kredyt zaufania i mógłby zrobić porządki po swojemu, a że jest w tym dobry to widzieliśmy i w Juve i w Chelsea i w Interze, a teraz widzimy i w Tottenhamie, Conte odstrzeliłby gości którzy zarabiają za dużo a zbyt mało dają zespołowi, w ich miejsce sprowadziłby ludzi którym by się chciało zasuwać dla niego i tego klubu i nawet gdyby miał odejść po 2-3 latach to jak widzimy po każdym jego byłym klubie, że zostawiał zawsze swoje kluby w świetnym stanie i następcy mieli dość przyjemną pracę i dalej liczyli się w walce o wszystko, zwłaszcza w Juve zbudował potęgę która na lata zdominowała Serie A ale i tam po prostu najdłużej pracował.
Zobaczymy jak poradzi sobie Ten Hag, z dostępnych opcji zdecydowanie na ten moment był najlepszym wyborem i miejmy nadzieję, że Premier League go nie przerośnie, ale Ole i Ralf zostawili za sobą spaloną ziemię więc będzie to zdecydowanie dłuższy proces, niż gdyby był w przypadku przyjścia Conte po katastrofie z Liverpoolem, wtedy proces przywracania United na szczyt potrwałby 1.5-2.5 roku, a teraz jesteśmy skazani na minimum 3-4 lata i będę zszokowany jeżeli uda się tego dokonać wcześniej...
» 23 maja 2022, 10:29 #236
Smola0015: Cóż my chyba kolejny raz możemy zaspiewać znowu w lidze mi nie wyszło,myśle ze każdego z nas boli gdzieś tez ten Baloniki pompowany ze to może być nasz sezon albo ze powalczymy sam osobiście wierzyłem w to natomiast sezon nas zweryfikował,usiadłem dziś sobie i przypomniałem jak pewnej soboty wstałem o 11 i czekałem już tylko na start sezonu bo o 13 mecz z Ledds potem niedziela i City Tottenham i tak gdyby ktoś mi powiedział wtedy jak to się zakończy to bym chyba kazał mu zdrowo je3nac w ścianę.
Jedyne na co liczę to na poprawę gry,oczyszczenie szatni,najgorsze jest to ze nie od razu Kraków zbudowano i my będziemy czekać jeszcze na te WIELKIE UNITED a czekamy już prawie 11lat.
» 22 maja 2022, 22:51 #235
KubaUtd: FDJ idealnie pasuje do nas po złym podaniu bramka dla żółtej łodzi XD
» 22 maja 2022, 22:42 #234
CRtheSaviour: Taki Zlatan, wszędzie gdzie nie pójdzie wygrywa mistrza, tylko z United mu się nie udało, bo się zwyczajnie nie dało.
» 22 maja 2022, 22:25 #233
Piotr: Z innej beczki Mario Balotelli strzelil 5 goli w jednym meczu razem ma 18 w sezonie.Nie to ze go chce bo to drugi Pogba, ale nawet jemu sie chce a nasi to lenie sa
» 22 maja 2022, 22:10 #232
mycka86: Opanuj się. Mario z gościa z wielki potencjałem wylądował w Serie B, a później w Turcji. Od wielu lat jest na peryferiach prawdziwej piłki. Fajnie, że strzelił 5 bramek, ale jest ostatnią osobą o której można napisać, że mu się chce.
» 22 maja 2022, 22:16 #231
SzarimMusty: Balotelli jako wzór... Z całym szacunkiem do wszystkiego i wszystkich ale Mario jest najgorszym zawodnikiem od strony psychicznej jaki kiedykolwiek wypłynął na głębokie wody piłki nożnej. Jak zdarzyło mi się poczytać o jego odpałach to tylko zastanawiałem się czy nikt nie próbował go przebadać... bo psychę to miał nieźle zrytą.
» 22 maja 2022, 22:23 #230
Pakol: Tylko czytałem gdzieś, że na te 18 bramek złożyło się 130 strzałów, gdzie strzelał totalnie z każdej, nawet najgorszej pozycji. 2 piłkarz w klasyfikacji w tamtej lidze bodajże miał 60 strzałów i strzelił 12 goli, także jest różnica.
» 23 maja 2022, 13:42 #229
Saberem47: Kurcze trzeba przyznać że piękna historia się napisała tego dnia. City są mistrzami w wygrywaniu ligi w dramatycznych okolicznościach
» 22 maja 2022, 22:08 #228
kckMU: Rojo strzela w finale ligi argentyńskiej. Nawet on sobie wygra puchar.
» 22 maja 2022, 21:55 #227
awe: Kolejny z duzego grona ktoremu opuszczenie United wyszlo na dobre ;)
» 22 maja 2022, 22:39 #226
Bylak: Na smietnik z tymi naszymi kopaczami. Wstyd, hanba, zenada, tragedia, rozczarowanie, syf, dno, bilans w lidze (0) xd hahaha jaka to jest porazka i szajs.
» 22 maja 2022, 21:44 #225
GuteFrage: Szok,Guardiola aż się popłakał,ależ musiała ma nim ciążyć ogromna presja.Gratuluje kibicom City majstra i fantastycznej walki z równie faaanastycznym Liverpoolem do ostatniej kolejkiNasze 6 miejsce przyjmuje ze spokojem,wrócimy silniejsi no może nie za rok czy trzy,ale kiedyś wrócimy,a tymczasem czekają bas emocjonujące pojedynki może z Arsenalem w LE
» 22 maja 2022, 21:44 #224
majk: Aż tak źle z Chelsea jeszcze nie jest.
» 22 maja 2022, 21:49 #223
Gallacher: Perez myśli że jest tak potężny jak jego Real że do niego będą wszyscy przychodzić, a został wydymany podwójnie ostatnio bo jak niewypał z SuperLigą to jeszcze Kylian :D
» 22 maja 2022, 21:43 #222
milsco: Hehehe nas Szachtar wydymał na 60mln z Fredem nie wspominając o Leicester :D
Perez i tak wyjdzie z tego bo to gość który wręcz idealnie zarządza klubem
» 22 maja 2022, 21:49 #221
awe: Nasz ostatni pogromca Crystal Palace tez niezle na nas wyszlo, my im Zahe za niecale 4 mln E, a oni nam jednowymiarowego obronce za 55 mln...
» 22 maja 2022, 22:48 #220
zbyszek7: Na szczescie nie moglem ogladac...
Napiszcie kto swoja gra zaimponowal Erikowi ktory ogladal to z trybun??
» 22 maja 2022, 21:39 #219
SzarimMusty: Zaha niczego sobie radził, przestawiał tego z 2 jak chciał, a ten Portugalczyk na prawej obronie to już w ogóle był ogrywany jak dziecko.
» 22 maja 2022, 21:41 #218
Braks: Za dwa tyg powinni już zacząć ostro zap...dalac.
» 22 maja 2022, 21:38 #217
is200second: Nie jestem w temacie. To c+ nie będzie już miało od przyszłego sezonu ligi angielskiej? To co tam zostanie?
» 22 maja 2022, 21:34 #216
axel52: Prawie nic. Jedyna szansa, że dogadają się na sublicencję lub Viaplay stworzy linearny kanał który zostanie dodany do platform i kablówel.
» 22 maja 2022, 21:54 #215
RobvanKlu5i: Ostatni mecz sezonu taki jak cały sezon - KATASTROFALNY.

Niech nikt nie robi sobie złudnych nadziei na przyszły sezon. Jakich by nie poczyniono transferów to ETH nie przyjdzie niczym czarodziej, który różdżką odmieni grę United.

Przyszły sezon TOP4 to będzie sukces. Choć na to też bym nie liczył.
» 22 maja 2022, 21:23 #214
brazylianwisnia: Ta sama kadra zrobiła wicemistrza. Potrzebne są treningi, taktyka na miarę jednego z najlepszych managerów na świecie, zbudowanie mentalu, kilka roszad w składzie i można mieć całkiem inne wyniki. Zobacz - ekipa która grała dobrze, była wicemistrzem, wzmocnila się i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki spadła na dno. Może też być w drugą stronę.
» 22 maja 2022, 23:30 #213
vanantgaal: W tym zespole, z tymi ludźmi nie będzie dobrze. RR, DDG i jeszcze kilku innych jasno powiedzieli, że ci zawodnicy są do zmiany. Jeśli zarząd uzna, że z tego składu można coś wycisnąć to za kolejne dwa lata, przy następnej zmianie trenera będziemy w tym miejscu co teraz
» 22 maja 2022, 23:44 #212
Remix81: Jeśli nowy trener nie dostanie oprócz czasu pełni władzy i możliwości wywalenia kogo chce i dobrać skład po swojemu to ten klub nie poprawi wyników. Dzisiaj AC Milan po 11 latach zdobył mistrzostwo Włoch. Może United też uda się wygrać tytuł po 11 latach, bo przyszły sezon to 10 po ostatnim mistrzostwie, ale trzeba dać czas ETH. Trzeba zaufać i cierpliwie czekać, a nie zmieniać trenera bez wsparcia.
» 22 maja 2022, 21:21 #211
majk: Chyba po dzisiejszym meczu wszystko jasne i spokojnie można zrobić listę zawodników do wylotu w ciągu 2 najbliższych lat. Ważny mecz, ale ci Panowie olali dzisiaj klub:

Rashford, Shaw, Wan Bissaka, Ronaldo, Sancho.

Pogbe i Lingarda można oczywiście pominąć, ci dwaj są już na wylocie od dawna. Reszta po raz kolejny L4 i wiecznie coś nie pasi.
» 22 maja 2022, 21:19 #210
Lisan: Sancho to dopiero niewypał transferowym. Nie wiem kto gorszy on czy Grealish
» 22 maja 2022, 21:21 #209
Kundziu: Nie ma to jak wrzucać do jednego wora tych piłkarzy.
» 22 maja 2022, 21:24 #208
majk: No niestety, ale ci piłkarze łapią małe kontuzje i urazy przez cały sezon, a niektórzy co sezon. Wyobraźmy sobie taką sytuację w Live albo City, ostatni mecz kolejki, o mistrzostwo, a Salah, Mane, Van Dijk, Robertson, albo Bruyne, Foden, Gundogan, Sterling po raz enty są chorzy, łapią wirusy w kwietniu/maju, niezdolni do gry, bo coś tam osobistego, bo operacje, albo mały zabieg musieli sobie zrobić w sezonie, bo kostka znowu boli. Naturalnie klub wtedy szuka zawodników, którzy są dostępni, dbają o formę i trenują z zespołem. Salah ma ramadan, a wychodzi na boisko i biega jak dzik.
» 22 maja 2022, 21:31 #207
radlu: Tylko dwie drużyny nie zdobyły bramki w ostatniej kolejce. Norwich i MU....
» 22 maja 2022, 21:09 #206
ManCr7united: Dobrze ze ten żałosny sezon się skończył wielu psioczylo na ogs dostali Niemca i było jeszcze gorzej
Jedno co można powiedzieć o tym sezonie ze takiemu klubowi nie wypada tak grać

Ale jeśli nowy trener nie dostanie czasu to nigdy juz w tym klubie nie bedzie sukcesów
» 22 maja 2022, 21:05 #205
pawelisto2: Max wygrywa, Liverpool bez mistrzostwa, Wrocław dociągnie wygraną z Gorzowem, ale oczywiście, żeby zbyt pięknie nie było to ktoś - niestety ten najważniejszy - kompromituje się na zakończenie sezonu.

Mam nadzieję, że Erik nie będzie patrzeć(i nie będzie do tego zmuszany) w kierunku jakichś super medialnych transferów pokroju Rice’a. Nawet ten Daniel James nigdy tak nie bolał, bo ryzyko od początku było znikome, podobnie Telles, aniżeli chociażby Varane, Maguire, czy Wan Bissaka.
» 22 maja 2022, 21:03 #204
mordynator: Szkoda Charlesa miał ten wyścig w garści
» 22 maja 2022, 21:09 #203
Bylak: Eh do czego to doszlo, że ogladalem mecz city i looserpulu niz naszych kopaczy. Z dwojga zlego wolalem, zeby to city zrobilo majstra. My jestesmy jakies 1000 lat za city i live. Przykre ma maxa.
» 22 maja 2022, 21:00 #202
mordynator: Ale feta Milanu
Aż chciałoby sie tam byc.
» 22 maja 2022, 20:52 #201
nieeeeeeee: In a recent meeting, one senior #mufc player said the team would benefit from being drilled to a greater degree, practising more in formation on the training ground. Another said their football should simply be about enjoyment and freedom [
@lauriewhitwell
]
Ciekawe kto jest tym drugim piłkarzem
» 22 maja 2022, 20:43 #200
MrCygan: Oni zamiast tak debatować, powinni brać plecaki z kamieniami i biegać w górach jak siatkarze za Wagnera. Wtedy mieliby siłę biegać nawet 120 minut na pełnych obrotach.
» 22 maja 2022, 20:45 #199
KubaUtd: Kamara przejdzie do Aston za darmo a my go za rok odkupimy za 50baniek.
» 22 maja 2022, 20:41 #198
DjTED: Ale sobie diabełki odpoczniemy psychicznie przez te wakacje. Zycze wszyskim spokojnych urlopow. Nie pompowania balonikow. Bez miliona spekulacji transferowych. Bez rozpisywania skladow w kazdym komentarzu. Niech łysy buduje sobie sklad jak chce i za ile chce. Ma jeden + na start ktorego nie miał zaden menadzer po odejsciu Fergiego. Gorzej juz byc nie moze i nie bedzie
» 22 maja 2022, 20:28 #197
loczek1986: Optymizmu brak bo żeby coś się zmieniło to trzeba rewolucji a wątpię by wymienili wszystkich. Masakra co tam musi być za atmosfera
» 22 maja 2022, 20:24 #196
brazylianwisnia: Drużynę można odmienić i bez zmiany kadry. Zauważ że właściwie ta sama kadra była wicemistrzem, ogrwala city a chwilę później 0-5 z Liverpoolem i na farcie 6te miejsce. Jeśli ETH jest naprawdę dobry to i bez żadnego transferu wjechałby do top4 w przyszłym sezonie. Wkoncu olek bez doświadczenia dał radę i to nie raz.
» 22 maja 2022, 20:29 #195
PogbaNaBramce: przestalem ogladac jak wywalili Ole i zatrudnili jakiegos bajkopisarza. moglby mi ktos strescic reszte sezonu?
» 22 maja 2022, 20:23 #194
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2022 20:34

W skrócie, to reszta sezonu była dosłownie tak dobra jak Pogba na bramce ;)
» 22 maja 2022, 20:33 #193
Tomczo: Jak nie wywalimy takich ludzi, którzy faktycznie są do wywalenia i szło by się ich pozbyc jak mc tominay, Fred, awb, telles, Shaw, lingard to nie mamy co myśleć nawet o top 4.
» 22 maja 2022, 20:20 #192
brazylianwisnia: Widać że kolega jest niedzielnym fanem skoro nawet nie wiesz ze Lingard nie jest już zawodnikiem United.
» 22 maja 2022, 20:30 #191
Rashy10: Nic nowego, ale mimo wszystko zauważmy, że ten sam skład z wymienionymi przez ciebie piłkarzami sezon wcześniej zajął 2 miejsce w lidze i grał w finale LE.
» 22 maja 2022, 20:33 #190
axel52: Lingard jest kopaczem MU do końca czerwca.
» 22 maja 2022, 22:01 #189
mycka86: Uspokajam. Oni wszyscy oprócz Linga będą w klubie w następnym sezonie.
» 22 maja 2022, 22:19 #188
brazylianwisnia: axel
Założysz się się że nie będzie świadczył obowiązków pracy do końca czerwca i będzie zwolniony z obowiązków? Gościa już nie ma.
» 22 maja 2022, 23:34 #187
Zdzichu1: no to teraz kwestia wyjść z grupy Ligi Europy i potem będą 2 miesiące na analizę czy trzeba się skupić w 100% na tych rozgrywkach za wszelką cenę czy jest szansa na ligę mistrzów przez Premier League
» 22 maja 2022, 20:17 #186
Tomczo: Ten mctominay to jest taki dramat, że brak mi słów.
» 22 maja 2022, 20:13 #185
vanantgaal: Typowy nasz zawodnik. Okrzyknięty wybitnym talentem jak dwa razy prosto kopnął piłkę. Od tego czasu zero progresu. Jemu podobnych w MU jest pełno
» 22 maja 2022, 20:36 #184
Dario88: Czemu bajerant jak nikt nie umie presingiem grać to nie jego wina że ma takich piłkarzy oceniać można byłoby go po transferach przez niego dokonanych
» 22 maja 2022, 20:12 #183
brazylianwisnia: Widział kadre zanim przejął? Mało materiałów wideo jest jak grają? To po co się podjął?
» 22 maja 2022, 20:31 #182
radlu: 3 pozytywy po tym sezonie:
Liverpool bez miszcza
Arsenal bez LM
Premier League znika z C+
» 22 maja 2022, 20:11 #181
mordynator: Niby czemu pozytyw że PL znika z C+?
Przecież te viaplay to bedzie 100 razy gorsze.
» 22 maja 2022, 20:13 #180
Ta3k: to, że PL znika z Canal+ to ma być pozytyw?
» 22 maja 2022, 20:14 #179
essaEdek: Zobaczymy po pierwszym meczu w ViaPlay co będziesz mówić, bo chyba nigdy jeszcze nie korzystałeś z VP i nie doświadczyłeś rozjeżdżania się dźwięku i lagów co 5 minut. XD
» 22 maja 2022, 20:18 #178
Tomczo: Ziomka pewnie nie stać na c+ to z kimś się złoży na viaplay po 10 czy 15 zł i propsuje. Przecież to viaplay to jest jakiś dramat. 720p i ciągle lagi.
» 22 maja 2022, 20:22 #177
Ta3k: Viaplay ssie tak bardzo, że będę musiał szukać jakiegoś zagranicznego serwisu i VPNa
» 22 maja 2022, 20:23 #176
majk: Nie będzie Rudzkiego
» 22 maja 2022, 20:29 #175
brazylianwisnia: Raz że na c+ online też można się zrzucać a dwa że w tym studiu nieproporcjonalnie cisną po United. Chyba z zazdrości bo Arsenal takich cięgow od nich nigdy nie zbierał.
» 22 maja 2022, 20:33 #174
Rashy10: Plus, że liga znika z c+? Wtf, w nowym sezonie wita to śmieszne viaplay, które działa tylko online i w tym roku już masa hejtu się na nich wylała za jakość od widzów Bundesligi i innych wydarzeń sportowych.
» 22 maja 2022, 20:36 #173
radlu: Stać mnie mnie na C+. Co więcej, mam nawet viaplay. Po prostu mam dosyć tej komentatorki i redaktorów spijających sobie z dziubków. Wkurzają mnie tak samo jak sędziowie w premier league. A na budneslidze jakoś ani razu się mi się viaplay nie rozjechał i lagował.
» 22 maja 2022, 20:56 #172
axel52: Ales ty pusty, po paru kolejkach w Viaplay będziesz wył z rozpaczy.
» 22 maja 2022, 22:11 #171
Widziwoj: Dziwię się, że ludzie nie zrobili bojkotu tego Viaplay. Przecież nawet nie trzeba wychodzić na ulicę, tylko po prostu nie wykupywać tego badziewia. Viaplay zwinęłoby się z Polski raz dwa, gdyby nie znalazło tutaj klakierów
» 22 maja 2022, 23:36 #170
Lisan: Ostatni mecz Filozofa. Co robi?
Wystawia Maguire, McFreda, Dalota. To idealne podsumowanie jego dokonań w tym klubie
» 22 maja 2022, 20:07 #169
klb9k: Jeżeli to miało na celu pokazanie patologicznego poziomu nowemu trenerowi i Ci piłkarze pójdą w odstawkę to wybaczone.
» 22 maja 2022, 20:12 #168
koko93: Tutaj jest potrzena refolucja, tutaj 6-7 zawodników z podstawowego składu od razu out!

Środkowy obrońca,
Prawy obrońca,
Dwóch środkowych pomocników,
Prawy pomocnik
Napastnik
» 22 maja 2022, 20:05 #167
mordynator: Brawo Milan,pokazali że można powstać z popiołów obyśmy poszli ich drogą łysego trenera już mamy :D
» 22 maja 2022, 20:04 #166
CRtheSaviour: 15 lat im to zajęło, ale dzięki temu pewnie mistrzostwo smakuje wspaniale.
» 22 maja 2022, 20:06 #165
mordynator: Nie 15 tylko 11, nam też już zaraz dekada pyknie niestety.
» 22 maja 2022, 20:08 #164
Lolhunter: Nam zajmie to o wiele dłużej, Milan z sezonu na sezon sie rozwijał i było to widać. Polityka klubu tez u nich jest dobra, nie płacą kokosów piłkarzom ani nie ścigają przepłaconych gwiazd. Oni szli w dobrym kierunku i są teraz gdzie są. Oczywiście włoska liga to nie angielska i nie można wykluczyć ze w kolejnej edycji LM odpadną już w fazie grupowej bo to nadal tylko liga włoska ale to nie zmienia faktu ze my w przeciwieństwie do nich cofamy sie w rozwoju co sezon.
» 22 maja 2022, 20:23 #163
CRtheSaviour: No tak mój błąd. 15 lat czekają na wygranie LM.
» 22 maja 2022, 20:51 #162
Braks: Ktoś w ogóle oglądał ten dramat?
» 22 maja 2022, 19:58 #161
DjTED: Niemiecki bajerant. Nie wiem czy to dobry pomysl by on dalej pomagal w budowie tej druzyny. Trzeba bylo juz tego Carrasa zostwaic
» 22 maja 2022, 19:52 #160
sztejner: -Mamy Paulo Souse w domu

Sousa w domu :
» 22 maja 2022, 19:56 #159
Klimaa: Chyba jeszcze nigdy nie cieszyłem się tak na koniec sezonu - ostatnich spotkań już nie dało się oglądać. Jakikolwiek ogień w drużynie przygasł. Oby Ten Hag miał naprawdę plan bo u nas musi dojść do rewolucji mentalnej i kadrowej.
» 22 maja 2022, 19:50 #158
Lolhunter: "przygasnąć" to może lekko forma, w tym przypadku te słowo nie pasuje. tutaj jest ciemność nad ciemnościami, nie ma nawet światełka w tunelu ani iskierki która mogła by zapalić jakiekolwiek światło.
» 22 maja 2022, 19:56 #157
Dario88: Przecież co roku bijemy się o majstra.nowy trener i zaś nowe nadzieje
» 22 maja 2022, 19:49 #156
MrCygan: Erik ten Hag kręcił głową podczas meczu, niedowierzając co oni grają, a David mówi coś takiego:

David de Gea: "The new manager and staff are already looking for new players. Hopefully they bring good ones with good character." #mulive [@ShamoonHafez]

Ale tam w szatni musi być syf...
» 22 maja 2022, 19:47 #155
CRtheSaviour: No a co ty myślisz? Tam jest garstka piłkarzy, którzy chcą coś robić, reszta tylko bierze tygodniówki. Ich kapitanem jest blok drewna, który zawsze ma zapewniony pierwszy skład. Sytuacja w szatni na pewno nie jest wesoła.
» 22 maja 2022, 19:50 #154
JudgeOUT: Jeżeli pozyskamy mniej niż 5 nowych zawodników to będzie wiadomo, że zarząd nie chce tego naprawiać. Na prawdę po tym sezonie mam DOŚĆ. Jak w sierpniu zobaczę, że tacy ludzie jak AWB/Dalot, Maguire, Shaw, McTomek, Fred, Rashford grają w pierwszym składzie to serio zacznę myśleć, że my sami celowo nie chcemy tej sytuacji zmieniać. Takim tuzom jak Martial czy Pereira także podziękować. Jaki to ma sens? Żaden.
» 22 maja 2022, 19:52 #153
Hektor2001: Rashfordowi to jeszcze będziesz robił dobrze.
» 22 maja 2022, 20:33 #152
brazylianwisnia: Klub zarobił określoną kase. Zarząd może ta kwote(powiedzmy 150mln) wydać na 2 zawodników a może i na 15. Nie wiem tylko czy dużo = dobrze.
» 22 maja 2022, 20:35 #151
xarsfanx: Dziękuję Panowie za wspólny sezon, za burzliwe spory, szydere itp. Mielismy razem momenty porazek, My jak i Wy. Finalnie skończyliśmy na tym samym wózku ;) Teraz Wy budujcie na nowo solidna ekipe, My mam nadzieję zrobimy kolejny krok w przód. Pozdro, do zobaczenia w przyszłym sezonie.
» 22 maja 2022, 19:45 #150
GraanManU: Można normalnie? Można hahah. Do zobaczyska w następnym i zdrówka - mimo tego wkur...zania nas tutaj :D
» 22 maja 2022, 19:47 #149
milsco: Czekam na sezony kiedy znów będziemy się bic o majstra
» 22 maja 2022, 19:47 #148
majk: Magik pozdrawia i przypomina zakład, także miejmy nadzieję, że nie do zobaczenia. Dotrzymaj słowa.
» 22 maja 2022, 19:47 #147
awe: Nie wspominaj tego pajaca
» 22 maja 2022, 22:43 #146
klb9k: Pioli potrafił odpalić kapitana Milanu i przyspawać go do ławki. Oby nasz łysy boss potrafił zrobić to samo z naszym kapitanem.
» 22 maja 2022, 19:45 #145
PastaDoCiasta: My na początku sezonu: Ronaldo Rashford Cavani Shaw Maguire Varane Greenwood Sancho ale paka jedziemy po mistrza i LM
My dziś: yeaaaaaah Brighton wygrał z West Hamem, zagramy w LE
» 22 maja 2022, 19:45 #144
CRtheSaviour: To trzeba być ślepym albo ignorantem. Ronaldo ma więcej determinacji i głodu zwycięstwa niż cała reszta tych nieudaczników.
» 22 maja 2022, 19:47 #143
Cieniu: Doczekaliśmy się czasów takich, że aby zagrać w Lidze Europy to musimy liczyć na innych bo sami nie potrafimy sobie poradzić z Crystal Palace. Takie jest zamknięcie tego żenującego sezonu. Oby w przyszłym sezonie było lepiej.
» 22 maja 2022, 19:39 #142
Strzelec: Arsenal miał jeden z najlepszych sezonów od lat, United miało sezon gorszy nawet od sezonu 13/14. W następnym sezonie oba te zespoły spotkają sie w Lidze Europy.
» 22 maja 2022, 19:35 #141