Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van de Beek: Solskjaer powiedział, że mnie potrzebuje

» 7 września 2021, 08:53 - Autor: matheo - źródło: FIVE, YouTube.com
Donny van de Beek przed startem sezonu 2021/2022 odbył szczerą rozmowę z Ole Gunnarem Solskjaerem. Holenderski pomocnik usłyszał zapewnienie, że będzie potrzebny norweskiemu menadżerowi w obecnych rozgrywkach.
Van de Beek: Solskjaer powiedział, że mnie potrzebuje
» Donny van de Beek zamierza cierpliwie czekać na swoją szansę w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Donny van de Beek przebije się do wyjściowego składu Manchesteru United w sezonie 2021/2022?
Van de Beek trafił do Manchesteru United latem ubiegłego roku. Czerwone Diabły zapłaciły Ajaxowi Amsterdam za piłkarza około 35 milionów funtów. Holender w debiutanckiej kampanii pełnił tylko rolę rezerwowego w drużynie United.

Angielskie media spekulowały, że Van de Beek w letnim oknie transferowym może odejść z Manchesteru United. Wypożyczeniem piłkarza zainteresowany był Everton.

– Rozmawiałem z menadżerem i klubem na temat zainteresowania moją osobą przez Everton. Postawili sprawę jasno i chcieli, abym został – mówi Van de Beek w rozmowie z Rio Ferdinandem w audycji FIVE.

– Menadżer wypowiadał się bardzo pozytywnie na mój temat i powiedział: „Potrzebuję cię i chcę cię tutaj zatrzymać”.

– Na początku sezonu jest oczywiście trudno, bo nie zagrałem jeszcze ani jednej minuty. Menadżer powiedział natomiast: „To co widzę teraz każdego dnia na treningach, to zupełnie inny Donny”.

– Wypowiadał się pozytywnie na mój temat i czuję się naprawdę dobrze. Jestem w niezłej formie fizycznej i mam nadzieję, że pokażę ludziom, że sporo si ę poprawiłem.

– Dostrzegam sporą różnicę, bo teraz jestem nieco silniejszy. Solskjaer widzi po mnie, że mam już rok doświadczenia w Anglii. Jeśli porównamy mnie do początku ubiegłego sezonu, to widać dużą różnicę.

Van de Beek pytany o niewielką liczbę szans otrzymywanych w Manchesterze United, odpowiada: – Jest ciężko, gdy tak naprawdę nie jesteś w zespole, czekasz na swoją szansę. Nie jest łatwo, gdy nie grasz. To wpływa na twoją pewność siebie.

– To jasne, że potrzebujesz trochę czasu na aklimatyzację, ale nie jesteś zadowolony, gdy nie grasz. Chcę regularnie występować, to jasne.

– Każdego dnia trenuję bardzo ciężko. Staram się poprawiać i czekam na swoją szansę. Tylko tyle mogę zrobić. Jeśli szansa nadejdzie, to muszę być gotowy. To proste. Trzeba być blisko z innymi zawodnikami, być częścią zespołu. Gdy nie grasz, to musisz starać się pomagać drużynie i być pozytywnie nastawiony. Nie można siedzieć i się złościć – dodaje Van de Beek.

Holender pytany przez Rio Ferdinanda o to, czy mógłby w Manchesterze United występować na pozycji defensywnego pomocnika, odpowiada: – Myślę, że mógłbym to robić.

– Nie wiem, co myśli sobie menadżer i czego oczekuje, ale grałem na tej pozycji w Ajaxie. Pod koniec występowałem oczywiście na dziesiątce, ale grałem też kilka spotkań jako szóstka. Myślę, że mógłbym tam grać.

– Ulubiona pozycja? Trudno powiedzieć, bo wszystko zależy od tego, jak gra zespół. Jeśli chodzi o to, jak gramy, to wydaję mi się, że najlepsza jest dla mnie szóstka lub ósemka. Ale tak naprawdę to nie ma znaczenia. Chcę grać i nie ma znaczenia na jakiej pozycji – dodaje Van de Beek.


TAGI


« Poprzedni news
Telles i McTominay wrócili do treningów z Manchesterem United
Następny news »
Ferdinand: James to nie był piłkarz o standardach Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (438)


devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 11:47

Wielkie wydarzenie co raz bliżej. Ciekawe jakim składem wyjdziemy w sobotę, Ronaldo pewniak w podstawie czy jednak Ole zaskoczy? Oj dawno nie było takiego bogactwa w składzie, wróci Rash, a jestem pewny, że wejdzie na jeszcze wyższy poziom, to dopiero będzie pozytywny problem ;d
» 9 września 2021, 11:46 #428
mikiartur: manchestereveningnews.co.uk/sport/football/victor-lindelof-man-united-fans-21520895

Jak widać nie tylko i nas na stronie dyskutuje się o Lindelofie jako defensywnym pomocniku
» 9 września 2021, 11:19 #427
mikiartur: I piszą nawet (o czym nie wiedziałem) że on grał już w Benfice na tej pozycji, a Mourinho podobno go rozważał czy tam nie wypróbować. Kto wie może Ole spróbuję tego
» 9 września 2021, 11:23 #426
karmnik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 11:32

Z tego co ja sprawdzałem na stronie transfermarkt to było tylko kilka spotkań, dawno temu. Ale sam jestem ciekawy jakby to wyglądało

Poprawka: dokładnie 22 spotkania na pozycji defensywnego pomocnika, najwiecej w sezonie 13/14, następnie go przestawiono na obrońcę, oczywiście kierując się w/w portalem
» 9 września 2021, 11:30 #425
GuteFrage: Znów pompowanie balonika.
» 9 września 2021, 10:53 #424
mikiartur: Chyba trochę przesadzacie o przereklamowaniu większości tych grajków. Dla mnie to przede wszystkim my zagraliśmy wczoraj świetny mecz a widać że Anglicy spodziewali się że inaczej będzie mecz wyglądał. Pamiętajmy że latem to oni a nie my doszli do finału ME + to oni a nie my mają 16 pkt w grupie gdzie 5 meczów wygrali i ten zremisowali. Skoro Anglicy po tym remisie są przereklamowani to co można powiedzieć o naszych po wygranym ale słabo granym meczu z Albania albo po remisie z Węgrami? Cieszmy się z tego zasłużonego remisu ale przed nami jeszcze długa droga do awansu a Anglicy praktycznie po zwycięstwach z Andora i San Marino ten awans będą mieli.

Teraz repka się w końcu skończyła i możemy się na klubie skupic. I mnie trochę martwi czy Maguire i Shaw i w sumie Lindelof powinni zagrać w sobotę. Zwłaszcza Shaw i Maguire. Bo widzieliście Anglików pod koniec meczu. Tam już wszyscy umierali na tym boisku. I teraz tak. Oni przyjeżdżają pewnie dopiero dziś do Manchesteru, jutro mają trening i w sobotę juz mecz. Może faktycznie wyjść tym duetem Varane Bailly, bo Bailly ostatni mecz grał w poniedziałek a Varane we wtorek i pewnie dziś będą już obaj trenować (chyba że jakaś kwarantanna o której nic nie wiemy). Bo boje się że wyjdziemy na Newcastle i np. Shaw który będzie mógł mieć na swojej stronie Saint Maxim do 60 minuty wytrąci całe paliwo. Dalota dawać na lewo to pewne ryzyko ale Diogo jest wypoczęty i na pewno głodny gry. Jest szansa że to przełoży się na dobry jego występ ewentualnie.
» 9 września 2021, 10:50 #423
mikon70: Do Manchesteru to prawdopodobne, ze udali się jeszcze w nocy. Dzisiejsza piłka jest na tak wysokim poziomie, ze co to za problem zagrać 3 dni po ostatnim meczu? Mało takich spotkań mieli? Pewnie po meczu mieli odnowę biologiczną, dzisiaj może też coś z tego ich czeka i jakiś rozruch, a jutro normalny trening.
» 9 września 2021, 11:22 #422
mikiartur: Ja patrzę na to w taki sposób. Mają cały sezon przed sobą. Praktycznie od soboty zaczyna się gra co 3 dni. Bo gramy 11 września z Newcastle, potem Young Boys, potem WHU w weekend, potem WHU w pucharze we wtorek/środę, następnie AVL w weekend, Villareal(chyba) w środę i w weekend mecz z Evertonem. Czyli gramy 7 meczów teraz co 3 dni praktycznie. W dodatku pamiętaj że Shaw Maguire Bruno itd grają już w takim rytmie od meczu z Wolves (bo potem reprezentacja też co 3 dni). I jakby to był mecz z kimś z top6 to bym nie rozważał tego. Ale z Newcastle uważam że możemy sobie pozwolić na lekkie rotowanie. A jeden dzień odpoczynku dla kilku graczy może później zaprocentować.
» 9 września 2021, 11:43 #421
Bylak: Southgate ma Do dyspozycji wielu ofensywnych graczy, ciekawe czy kiedykolwiek zobaczymy takie trio w podstawie:
RASH Mason Jadon
Ale by było pieknie, póki co to graja małty, saki i inne pokraki
» 9 września 2021, 10:33 #420
devilek777: Będzie takie trio w United, po co nam do tego reprezentacja?
» 9 września 2021, 11:34 #419
bacianga: W sobotę nie ma transmisji w canal + lipa totalna
» 9 września 2021, 10:11 #418
karmnik: jest na premium
» 9 września 2021, 10:19 #417
Bolech1991: 15:55 - Canal + Premium (370 kanał na vectrze)
16:55 - Canal +1 (z godzinnym opoznieniem)
» 9 września 2021, 10:34 #416
DjTED: Nr 30 NC+
» 9 września 2021, 10:45 #415
devilek777: Polska na mistrza świata po remisie z Anglią xddddddddd
» 9 września 2021, 09:35 #414
Rzeczownik: Wczorajszy mecz pokazał dobitnie jak bardzo są przereklamowani,niektórzy angielscy zawodnicy.Stones-drewno,Rice-za co tam płacić tak ogromne pieniądze,w przypadku transferu ?Tak uwielbiany przez niektórych na tej stronie Jack nic wczoraj nie pokazał,Sterling-gość musi irytować kolegów nadużywając dryblingu.Jakby nie patrzeć,to taki Puchacz nie odstawał poziomem od niektórych przereklamowanych gwiazdorków.
» 9 września 2021, 09:18 #413
United45: Kupmy zatem Puchacza i Linettego
» 9 września 2021, 09:23 #412
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 09:31

A wcześniejsze mecze nie pokazały że Stones to zwycięzca ligi,finalista euro, podstawowy stoper zwycięzcy ligi angielskiej? A rice to też nie jest kręgosłup środka pola Anglików od x czasu? Można być kibicem drużyny X i kogoś nie lubić,ale ja skałe i ryżowego przygarnąłbym z otwartymi ramionami:)
» 9 września 2021, 09:28 #411
Rzeczownik: Taniej by wyszło.
» 9 września 2021, 09:30 #410
Tomczo: Wiele osób pisało tutaj że żałują transferu grealisha do city, bo charakterem pasuje do nas.
No nie wiem, po tym ciągłym machaniu łapami i graniem na stojaka to śmiem wątpić :)
» 9 września 2021, 08:29 #409
Bolech1991: Bruno is better, cieszyłem się po transferze portugalczyka, bo zawsze uważałem go za lepszego.
» 9 września 2021, 08:32 #408
DaredevilUtd: Nigdy nie pasował.
» 9 września 2021, 08:51 #407
is200second: Technika Grealisha to jest absolutny top światowy,ale za bardzo wstrzymuje akcje. Tzn bardzo często.
» 9 września 2021, 09:04 #406
Tomczo: W mojej ocenie odkąd gość zaczął kręcić sensowne liczby i zrobiło się o nim głośno to odwaliła mu sodówa i to już nie ten sam grajek.
» 9 września 2021, 09:17 #405
sturmik: Podobną technikę i styl jak Grealish może mieć nasz Amad jak trochę pogra.
Wróć....
Amad może być lepszy niż Grealish :)
» 9 września 2021, 09:34 #404
United45: Amad to bardziej będzie jak Ryad Mahrez. Jego fizyka kompletnie nie przypomina Jacka
» 9 września 2021, 09:55 #403
Wirus: "Wszystko uległo jednak zmianie przy wrogo nastawionej publiczności."
BBC

Nie no, Ci Angielscy dziennikarze to mają serio coś z głową. Jak ich "kibice" rozwalali Wembley i "witali" Włoskich kibiców to było cisza, że nic sie nie dzieje. Hipokryzja 100%
Nawet Southgate mówił, że super atmosfera była na meczu.
» 9 września 2021, 08:26 #402
DaredevilUtd: Media dzialaja tak od zawsze, sa stronnicze i wybieraja to co im pasuje. Niby czemu na swiecie od 2 lat mamy co mamy ;)
» 9 września 2021, 08:52 #401
NoName: Jak ja lubie, gdy jakis jeden dziennikarz cos napisze, albo na kanonierzy.com ktos (jedna osoba, maksymalnie 2) napisze bardzo glupi komentarz, a ktos tu pisza 'ci dziennikarze...', 'ci kibice Arsenalu...'. Tak jak by to wlasnie byly dominujace komentarze, ale nie, taki tekst padl jeden, albo 2.
Potem sie dziwic, ze kibice innych druzyn wybieraja co glupsze komentarze stad i na ich podstawie buduja opinie na temat ogolu.
» 9 września 2021, 09:11 #400
PastaDoCiasta: Bądźmy szczerzy, nasze media pisałyby to samo. Zarówno Polacy jak i Anglicy mają manię wymachiwania szabelką i pisania, że nasz kraj jest najlepszy bo my z niego jesteśmy. Wszyscy się śmieją z Brazylii i tego zawieszenia piłkarzy? Wszyscy mówią że reprezentacje są męczące i kluby powinny decydować, bo płacą? To wyobraźcie sobie co by było jakby niemiecki Bayern nie puścił nam Robercika na wczorajszy mecz, chyba byśmy już wojnę im wypowiedzieli
» 9 września 2021, 09:35 #399
Bolech1991: Anglia ma najlepsze pokolenie od wieeeelu lat, ale ma amatora zamiast selekcjonera. To tak jakbyśmy my mieli najlepsze pokolenie od czasów Laty, Deyny (itd) a trenował by nas taki Artur Skowronek.

PS. Brawo Polska :)
» 9 września 2021, 07:36 #398
Rzeczownik: Spójrz kto jest trenerem United i przeczytaj swój komentarz jeszcze raz...P.S Podejrzewam,że Skowronek nie jest wcale gorszy od Solskjeara,a taki np.Papszun, zdecydowanie lepszy.Wydając na transfery co roku ponad 100 mln funtów,każdy byłby cwany.Ciekawe jakie "sukcesy" odnosiłby Norweg gdyby musiał z g...wna coś ulepić,mając na transfery 100k zł.:p
» 9 września 2021, 09:26 #397
sturmik: Wczorajszy mecz - angielscy komentatorzy w itv byli zachwyceni stadionem i Lewandowskim. Co chwilę wspominali że on tylko czeka żeby im tą bramkę w każdej sekundzie strzelić.
Stadion bajka, oprawa meczu bajka (czy ktoś widział choćby jednego kibica Anglii??), wszyscy ubrani pod kolor i morze polskich flag . Nacjonalistycznie jak w Turcji Erdogana ,ale bez negatywnego oddźwięku :)
Podobało mi się polskie rozegranie akcji - po godzinach oglądania klepania od boku do boku United (zresztą Anglicy w reprze grają podobnie jak my) - proste ,szybkie,zdecydowane penetrujące podania Polaków były czymś bardzo odświeżającym.
Co do meczu - uświadomił on ,że te wszystkie 80mln chłopaczki: Rice, Shawy, Grealishe są trochę przereklamowane. Można je wolą walki i zawziętością powstrzymać. Zresztą to jest odwieczny problem Anglików - uważają się za bogów piłki nożnej a od x lat zawsze są sprowadzani co chwilę na ziemię.
Grealish gwiazda tysiąca min i machania łapami. Pretensjonalny i nie umywa się do Rashforda w formie.
O Sterlingu się nie wypowiadam - świetny piłkarz, nie lubię go za bardzo i szczęście że miał gorszy dzień.
Szkoda że Polska nie miała pełnego składu. Z Piątkiem/Milikiem + Zielińskim będzie to wyglądać pewnie jeszcze lepiej. Lewandowski - klasa sama w sobie. Nasz trochę lepszy Harry Kane.
Bałem się troszkę że będzie jakaś chryja jak z Węgrami z black life matter (w końcu ich męczennik Sterling tylko na to czekał pewnie). Tymczasem Polacy postawili się im twardo ,ale mecz minął bez żadnych podtekstów.
» 9 września 2021, 06:59 #396
Tomczo: Pompowanie balonika. Czas, start.
» 9 września 2021, 08:16 #395
DjTED: Zdecydowanie jesteśmy w czołówce jeżeli chodzi o kibicowanie
» 9 września 2021, 08:27 #394
sturmik: @KalinaRIP doebywać się nie muszę - to w końcu twoja specjalność tutaj.
A Shaw mi przyszedł na myśl bo jest ostatnio kreowany na angielskiego poster boya i następne wcielenie Roberto Carlosa. Przy tym akurat wczoraj nie wyróżniał się niczym na tle 10x-20x rynkowo tańszych polskich piłkarzy
» 9 września 2021, 09:42 #393
DjTED: sturmik: a wiesz jakie zalozenia taktyczne maja pilkarze u tego pokraki ? Nie wiesz. Nikt nie wie. Nawet pilkarze. Shaw zagral dobre zawody. Ostatnio fajnie zagral Lingard i Saka za co w nagrode dostali lawke. Fenomenalny Greenwood nie jest powolywany. Ten czlowiek jest chory. Z innym trenerem to my wczoraj bysmy pilki nie powachali z tymi anglikami.
» 9 września 2021, 10:50 #392
kckMU: @sturmik

Finalnie, co z tego? Shaw udowadnia światowy poziom od długiego czasu w Premier League i podczas Euro 2021. Zwracasz na niego uwagę tylko dlatego, że w 93 minucie wpadła jedna bramka w jednym meczu z Polską. Postawiłeś? Bo ciężko o logiczne wytłumaczenie. Dzisiaj piłkarze grają 50-60 meczów w sezonie, z czego niemal całość po 90 minut. Ty serio myślisz, że jeden błąd tu, jeden błąd tam, coś zmienia?

I porównywanie Rice do Shawa to cyrk. Zwykłe pompowane dziecko anglików przeciwko topowemu obrońcy.
» 9 września 2021, 11:48 #391
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 13:05

rzeczywiście te chorągiewki niczym w Turcji, ale do klimatu ottomańskich marszów wojennych to nam trochę brakuje ;)
youtube.com/watch?v=uQh6J6fImOg


myślę, że jakby 40 tysięcy gardeł zapodało np. Dumę rycerską to by był dopiero klimat :)
youtube.com/watch?v=Vl6zMiW3iwQ
» 9 września 2021, 12:56 #390
BartoszP: Został nam ostatni cowboy, OGS

youtu.be/qTaOLr9TTkM
» 9 września 2021, 01:16 #389
BartoszP: P. S kiedys to były reklamy...
youtu.be/1KTyz1NGeuY
» 9 września 2021, 01:24 #388
PozdiRed: Wie ktoś może kiedy będzie dokładny terminarz na listopad?
Mecz z Evertonem (2 październik, sobota 13:30)
bedzie chyba zmieniony bo w tym samym tygodniu w środę gramy w LM.
» 9 września 2021, 00:44 #387
Piotrek1991d: W zeszlym sezonie byla podobna sytuacja,w srode gralismy mecz wyjazdowy w Turcji a w sobote o 13.30 z Evertonem
» 9 września 2021, 06:22 #386
PozdiRed: Ale od tego sezonu ma być koniec z takimi sytuacjami.
» 9 września 2021, 16:01 #385
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:54

Ja tylko chciałem napisać po tym meczu tak: Kiedyś straciłem jakąkolwiek przyjemność z oglądania męczy naszej reprezentacji za kadencji Brzęczka. Z mocniejszymi zespołami była to istna obrona Częstochowy przez 90 minut z nadzieją na to że coprzypadkiem z przodu wpadnie. Okropnie wspominam do dziś porażkę 2:0 z Włochami. Tego nie dało się oglądać... Teraz tak, są błędy w obronie, Szczęsny nie jest pewnym punktem w bramce (choć akurat za bramkę Kane'a aż tak bym go nie winił, był zasłonięty przez Bednarka i miał prawo nie dojrzeć gdzie leci piłka, a Kane oddał fenomenalny strzał), ale w końcu się to przyjemnie ogląda! Jest mentalność, jest determinacja, jest walka do końca i nie ma odpuszczania! Ta kadra potrafi postawić się Wicemistrzom Europy i Hiszpanii i to nie poprzez rozpaczliwą obronę przez ponad godzinę. I w końcu też widać uśmiech na twarzy Roberta. I to się ceni! Brawo Lewy, brawo kadra, a przede wszystkim za taktykę i za świetne zmiany - brawo panie Sousa!
» 8 września 2021, 23:52 #384
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 00:05

Ach, autokorekta zmieniła mi jak widzę meczy na "męczy", ale w zasadzie sporo się w tym zgadza, bo to faktycznie dla oglądania były "męki" ;)

I tak, uważam że Sousa to jest właśnie taki trener, jakiego nam potrzeba była. Lidzie, czy też tzw "eksperci" mówią, że system 3-5-2 nie da rady przyjąć się w Polsce. A ja powiem tak: potrzeba nam było zmiany, nawet jeśli miała być ona diametralna, bo dzięki temu staliśmy się znacznie mniej przewidywalnym zespołem i lepiej grającym w ofensywie - za to gratuluję panu Sousie. Oby udało mu się dostać do tych barażów i na MŚ - mam tu na myśli nie tylko ze względu na radość jako fana naszej kadry, ale także dlatego że taki trener z prawdziwego zdarzenia spokojnie mógłby prowadzić nas nawet przez kilka lat... O ile by tego chciał, bo te "jęczydupy" w postaci "ekspertów" ciągle go tylko krytykują i wielu z nich nie dostrzega ile dobrego zrobił dla naszej kadry. Dajmy po prostu pracować Sousie. Lepszego trenera na ten moment nie znajdziemy. Całym sercem za Sousą! Polska biało-czerwoni!
» 9 września 2021, 00:04 #383
mikiartur: Moje zdanie jest takie. Zmiaana za Brzęczka była konieczna. I oceniając Kadrę Sousy to trzeba przyznać że ma mega pecha do zawodników. Bo nie miał jeszcze zgrupowania by nikt kontuzji nie doznał. Na pewno za Sousy o wiele lepiej patrzy się na ofensywę. Defensywa kuleje ale głównie z błędów indywidualnych a nie z powodu jakiegoś złego ustawiania się na boisku. No może poza meczem z Węgrami. To ustawienie 3-5-2 nadaje sięwtedy kiedy sztab wie jak w takim ustawieniu poinstruować graczy. I wydaje się że Sousa i jego sztab wiedzą to o wiele lepiej niż Adaś Nawałka ze swoim sztabem 3 lata temu. I powiem tak, jeśli nie awansujemy do MŚ ale dojdziemy do baraży i będziemy grali tak jak dziś. To liczę że zostanie i damy mu tą ligę narodów i ogólnie czas na rozwijanie tej kadry. Bo widać że jest jako taki potencjał.
» 9 września 2021, 00:17 #382
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 06:25

Dokładnie. Ja też widzę zmianę w grze naszej reprezentacji. Napewno lepiej się ją ogląda. Sam styl , determinacja i chęć zwycięstwa. Dlatego my musimy mieć zagranicznego trenera z wyższej półki niż tych naszych z polskiej ekstraklapy. Zresztą pamiętamy też Leo Benhakera też nas świetnie prowadził.
» 9 września 2021, 06:24 #381
Ustawiacz992: Bo nie ma takiego słowa jak "Meczy" xD dlatego autokorekta abyś napisał poprawnie jakiekolwiek słowo :) Wracając do twojego błędu xD to poprawnie jest "Kiedyś straciłem przyjemność z oglądania meczów" Meczy to koza :)
» 9 września 2021, 14:38 #380
mikiartur: A co do naszych diabłów w tym meczu to tak. Maguire zdecydowanie lepszy od Stonesa i w 1 połowie uratował raz lekkim muśnięciem uchronił Anglików. No i jedyny nie dał sobie pomiatac Lewandowskim aż tak. I jeden z lepszych wg mnie. A Shaw lepiej radził sobie od Walkera. A przy bramce to raczej za wiele nie miał do powiedzenia bo był bardziej z tyłu i on nie Szymańskiego krył a tego za nim. Ale nikomu ograć się nie dał. Choć myślałem że więcej w ataku zrobi
» 8 września 2021, 23:40 #379
ruffnecky: mnie tam cieszy, że wykorzystaliśmy niski wzrost i małą skoczność Shawa :)
» 8 września 2021, 23:42 #378
mikiartur: Ale jak mam oceniać reprezentację Anglii to mecz na pewno jest mega głazem do ogrodu duetu Phillips i Rice. Jeszcze Rice czasem coś zrobił. Ale Phillips? Jeden z gorszych na boisku. Stones także bardzo słabo z Lewym sobie radził. Walker grał dobrze do momentu 90 minuty. Ale tak jak go Moder ograł? Jak Potter to oglądał to za tą jedną akcję powinien go od razu do 1 składu wstawić. Grealish się trochę ośmieszał na boisku. Bo o ile był niebezpieczny to za każde tyknięcie się przewracał albo machał rękami. Jóźwiak go trochę z bara popchnał czy trochę poprzeszkadzał a ten widząc że piłkę za daleko wyrzucił przed siebie to się zatrzymał i chciał faul wywalczyć. No przepraszam bardzooo. Sterling chyba jeden z lepszych z ofensywnych graczy Anglików. Mounta za wiele też na boisku nie było. I właśnie przykład Sterlinga pokazał że Anglikom dziś brakowało takiego Greenwooda albo Rasha. Którzy mają depnięcie i w kontrach poszliby 1 na 1 i raczej swoją szybkością i ew. dryblingiem to by mieli nasi spore problemy. Bo co by nie mówić Anglicy mieli pare kontr i paradoksalnie Anglicy dziś oprócz Sterlinga nie mieli do takiej gry stworzonych graczy. Grealish Mount to głównie kreatorzy a nie sprinterzy, a Kane bardzo często się cofał. Rashford/Greenwood w jednej z takich akcji biorą na sprint Dawidowicza albo Bednarka lub Glika których wybitnie szybkich nie mamy i albo nasi faulują albo kończy się akcją bramkową. Nawet Lingard mógłby w takiej grze dobrze się czuć. A Southgate chyba nie spodziewał się że tak wysoko będziemy bronić. Bo w 1 połowie Anglia bardzo słabo w ataku grała. Rice i Phillips grali paździerz Mount odcięty od piłek albo blokowany a Grealish robił jakieś tam zagrożenie ale Dawidowicz z Jóźwiakiem dobrze sobie radzili. I jedynie Sterling był takim mocnym zagrożenie z przodu.
» 8 września 2021, 23:54 #377
mikiartur: W ogóle ciekawe że Anglicy żadnej!!1 zmiany nie zrobili. I przez to w doliczonym czasie kompletnie sił nie mieli. Ciekawe dlaczego tak było.
» 8 września 2021, 23:55 #376
ArktoS: @ruffnecky Shaw raczej do niskich nie należy. 185cm robi swoje, ale jego główki nie są wybitne i to wiadomo od dawna.
» 8 września 2021, 23:55 #375
JamesBond007: Shaw niski :D
» 9 września 2021, 00:19 #374
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 00:40

z mojej perspektywy bez szału (mam 197) z perspektywy Szymańskiego również, chociaż kurcze sprawdziłem - Szymański jeszcze niższy :)
co nie zmienia faktu, że przy środkowych obrońcach Szymańskiemu byłoby zdecydowanie trudniej niż z Lukiem, właśnie ze względu na wzrost.
» 9 września 2021, 00:36 #373
Radomirus: Ja mam takie nieodparte wrażenie, że potwierdza się to, o czym się od dłuższego czasu wspomina, że Southgate to taki trochę Brzęczek wśród brytyjskich trenerów.

Skład może dobrać taki, że aż głowa mała. Ma zawodników pod niemal każdą możliwą taktykę. Ma kreatywnych zawodników, ma szybkich zawodników, z dobrym dryblingiem, z dobrym przeglądem pola itp. itd.

A po meczu z Polską mam po raz kolejny wrażenie, że jego taktyka sprowadza się do wybrania składu, rzuceniu piłki i stwierdzeniu: Jesteście super, a teraz coś zróbcie.

Kolejny mecz w którym mają problem z kreowaniem klarownych sytuacji i kolejny mecz w którym cztery litery ratuje im Harry Kane...

Oczywiście fajnie, że zremisowaliśmy i podczas meczu oczywiście byłem za Polską, ale Anglia ma takie bogactwo wśród zawodników a mimo to podejrzewam, że będzie to kolejne zmarnowane pokolenie, które absolutnie nic nie wygra i tym razem powodem będzie bezjajeczny trener, którego jedyną zaletą jest to, że świetnie wygląda w garniturach i ma brytyjski akcent.
» 9 września 2021, 01:02 #372
BennyHILL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 03:53

komik

hehe w czapce197, a bez niej? :)
» 9 września 2021, 03:52 #371
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 09:16

pisz z jednego konta dzieciaku, tylko sztuczny tłum robisz, a i nawet w trolowaniu jesteś mierny :D
» 9 września 2021, 09:15 #370
DaredevilUtd: Haha Southgate powiedzial, ze nie zrobil zmian bo kontrolowali gre, ten gosc jest oderwany od rzeczywistosci. Ja mysle, ze po Mistrzostwach wywala go, Angole nie naleza do zbyt spostrzegawczych wiec chwile im zejdzie na jego wywalenii.
» 8 września 2021, 23:37 #369
mikiartur: Jak tak będą grać dalej, to mamy szansę przez te baraże awansować. A co do gola Kane'a to bardziej mnie wkurzyło że on do jasnej ciasnej był na 30 metrze w ogóle bez krycia. No jak to tak można. A Szczęsny mógł to obronić ale z drugiej strony był zasłonięty plus ta rotacja koszmarna. Ale z kolejnej strony xd Trzeba wymagać że takie coś się obroni. Pierwsza połowa bardzo dobrze zagrali. W drugiej trochę gorzej. Ale ta końcówka jak nasi przycisnęli no to klasa. Tak grają najlepsi. Lewandowski zawodnik meczu zdecydowanie. To co on odwalał w tym meczu to coś niesamowitego. Kane był słaby cały mecz ale raz mega błysnął. A Lewandowski był mocny cały mecz (z o wiele gorszą kadrą) i decydującą asystę zdobył. Jak tak będą grać to to drugie miejsce zdobędą. No i baraże w marcu.
» 8 września 2021, 23:10 #368
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:18

Szczesny przełożył ciezar ciala przy tym strzale na swoje prawo i nie dal rady wyjac tego
Bylo dobrze widac na powtórce. Ps widzial pilke wychylil sie w lewo zza obronce po czym zmienil pozycje zobacz powtórkę.
» 8 września 2021, 23:16 #367
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:18

tak samo jak było widać, że próbuje zza Bednarka dojrzeć co się dzieje, a Kane to rasowy sniper, wykorzystał zamieszanie.
No niestety, zabrakło kondycji, ale co tu dużo mówić, Anglia ma bardziej klasowych zawodników, którzy są lepiej przygotowani do takiego tempa gry. Super natomiast, że nasi nadrobili charakterem. Sousa time ;)
» 8 września 2021, 23:17 #366
DaredevilUtd: Zgadzam sie z ich jakoscia to powinni lekko wygrac, nasi zrobili robote :)
» 8 września 2021, 23:19 #365
mikiartur: Nie mówię że nie mógł więcej zrobić bo mógł. Ale dla mnie zostawienie Kane'a na 30 metrze bez krycia to jest bardzo osłabiające zagranie. Nasi zagrali w polu świetny mecz ale to karygodny błąd. Jakby to u nas zrobił Fred albo Pogba to by już wszyscy go mega krytykowali itd. Tylko nie pamiętam który to zasnął w tej sytuacji. Linetty albo Moder ale nie pamiętam który
» 8 września 2021, 23:21 #364
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:24

wg komentatorów obaj :)
Nie byliśmy faworytem tego meczu, więc remis powinien cieszyć.
Gorzej jak znowu zacznie się dmuchanie balonika co to my teraz - bo nam to Węgrzy boleśnie z głów wybiją ;)
» 8 września 2021, 23:24 #363
DaredevilUtd: Mnie cieszy remis. Co do bledu to racja mogli zrobic wiecej. Moim zdaniem duzy blad, podanie do przeciwnika, ale w momencie strzalu Kane, nasi, ktorzy byli obok zostali zmyleni, bo osoba odbierajaca wrzutke momentalnie z pierwszej podaje do Kane i ten strzela. Tam widac bylo jak jeden z naszych podbiega do adresata wysokiej piki i Harry zostaje sam. Wszyscy obok byli zaskoczenii.
» 8 września 2021, 23:41 #362
0listonoszpat: Ale ten Moder daje dużo , po Lewandowskim najważniejszy piłkarz kadry. Bardzo nieprzyjemna piłka do obrony dla Szczęsnego, mógł się lepiej zachować w tej sytuacji ale nie ma co jakoś specjalnie winić Wojtka. Stracony gol dałbym na konto naszego środka pomocy.
» 8 września 2021, 22:58 #361
Diabelred: Lewy czlowiek orkiestra. Strzela, rozgrywa, asystuje ze skrzydla. Oby jeszcze przez kilka lat gral w reprezentacji.
Remis bralem w ciemno, takze wynik mnie cieszy.
» 8 września 2021, 22:55 #360
is200second: Nie mieliśmy tak dobrego piłkarza od czasów Deyny. Sprawdza się też pewna teoria że mimo nieoczywistego talentu treningi z jakościowymi piłkarzami ulepsza umiejętności.
» 8 września 2021, 23:01 #359
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:54

Szymański fajny skromny chłopak, przy takim Graelishu niebo a ziemia
» 8 września 2021, 22:54 #358
Batigol222: Grealish przed tym meczem pewnie nawet nie wiedział o istnieniu Szymańskiego, więc...
» 8 września 2021, 23:20 #357
HarryBrown: Nie wiem skąd ten sędzia ale dawno tak dobrze sędziującego gościa nie widziałem. Wtrącał się wtedy gdy faktycznie trzeba było. Pozwalał na walkę i miał w 4 literach nurków i nielotów.
Z naszych to oczywiście Pan Piłkarz Lewandowski i Moder mimo tego nieszczęsnego wybicia. Co do Anglii to mimo olbrzymiego potencjału to pod wodzą GS grają tak jakoś bez pieprzu i soli.
» 8 września 2021, 22:50 #356
Slan: Sędzia z Niemiec
» 8 września 2021, 22:56 #355
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:02

Tez to zauwazylem, fajnie puszczał gre, nie nabieral sie na sztuczki pipek i innych wysterlingowanych zawodnikow :) Southgate niszczy ich caly potencjal, ja sie dziwie, ze oni dalej mu daja kredyt zaufania. Tylko dzieki Sterlingowi doszli tak daleko w Euro.
» 8 września 2021, 23:00 #354
Kralik077: Gdzie jeszcze kupowaliscie koszulki poza strona adidasa i pod stadionem?
» 8 września 2021, 22:45 #353
is200second: Allegro, galeria krakowska...
» 8 września 2021, 22:58 #352
LukasMUFC: Allegro
» 8 września 2021, 22:59 #351
MiSt: Southgate powinien w końcu ogarnąć, że murarka nie zawsze popłaca ;)

Brawa za walkę. Trochę więcej gry bez przyjęcia i będzie to wyglądało dużo lepiej.
» 8 września 2021, 22:45 #350
Wirus: Najlepsze jest to, że wszyscy Polscy "eksperci" już Souse zwalniali, a w 3 meczach 7 pkt, gdzie każdy by brał to w ciemno.
Oby Ci hejterzy się teraz zamknęli i dali Sousie pracować, bo chłop ma pojęcie o taktyce i wyciska z reprezentacji 110% !!

Lewy mistrz !!
» 8 września 2021, 22:44 #349
mikon70: Jeśli ci chodzi o polskich mejwenow, to płaczą, bo zostali odcięci od koryta i nie ma kto już im podawać informacji z pierwszej ręki.
» 8 września 2021, 22:48 #348
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:06

Ojj nie wszyscy. Ja przestalem ogladac reprezentacje za czasow Wuja. Powiedzialem, ze jak cos sie zmieni w grze naszej to zaczne znowu ogladac. No i wkoncu nasi mnie znowu potrafia cieszyc jak graja. Moim zdaniem chłop potrzebuje czasu. Chcial wpoic naszym, zeby grali wysokim pressingiem i dzisiaj ladnie im to wychodzilo. Widze progres, chociaz droga jeszcze daleka....
» 8 września 2021, 23:05 #347
is200second: Po pierwsze trzeba sobie zdać sprawę z tego że nie mamy reprezentacji do gry o najwyższe cele. Jeśli ktoś zakłada ze przychodzi nowy trener i oczekuje wygranej za wygraną z marszu to jest chyba pomylony.

Zacznijmy od tego że gramy jako reprezentacja bardzo nierówno, i te wyniki bądź co bądź są mało miarodajne w eliminacjach bo przychodzi turniej i jest zawsze ta sama słabizna. Tu trzeba szukać rozwiązania.

Nawalka wcale złym trenerwm nie był i mógł być po dziś dzień selekcjonerem.
» 8 września 2021, 23:07 #346
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:14

Podobnie jak is200, sadze. Problemem u nas jest to, ze brakuje jakosciowych graczy, a Lewy sam wygrac wszystkiego nie umie. Fajnie, ze pokazuja sie nowe mlode nazwiska bo wczesniej u innych selekcjonerow bysmy mogli grac dziadkami samymi teraz. Wuja to nieporozumienie, a Nawalka mial swoja wizje, chociaz tez czesto trzymal sie sprawdzonych i wysłużonych graczy.
» 8 września 2021, 23:13 #345
pawelisto2: W tym wszystkim podoba mi się to, że ilekroć przed meczami zestawia się Roberta z innymi napastnikami, a eksperci obcych krajów doszukują się wad u Roberta, to ten każdorazowo wychodzi na tarczy - nawet jeśli nie zawsze zespół wygrywa.

Czy to jakieś porównania Haalanda z Lewym, czy Kane'a, czy jeszcze kilka sezonów temu Auby, to Robert zawsze pokazuje, że jest poziom wyżej.
» 8 września 2021, 22:43 #344
Wirus: Lewandowski to najlepszy napastnik i jeden z najlepszych kapitanów na świecie !!
» 8 września 2021, 22:45 #343
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:09

Lewy w aktualnej kadrze Angli w tym meczu mialby hattricka
» 8 września 2021, 23:09 #342
NoLogo: Z tarczą.
Na tarczy to się wynosiło poległych ;)
» 8 września 2021, 23:40 #341
ruffnecky: bynajmniej* zabrzmiało mądrze ;)

*błędne użycie słowa "bynajmniej" zamierzone, mikon nie podniecaj się ;)
» 8 września 2021, 23:44 #340
mikon70: Szymańskiego to Szczesny powinien na rękach nosić po tym meczu.
» 8 września 2021, 22:43 #339
kamilpe: Nie bo jeszcze go wypuści przez te dziurawe ręce
» 8 września 2021, 22:44 #338
mikon70: W sumie racja:D
» 8 września 2021, 22:45 #337
is200second: Normalnie nie świrować i na spokojnie dać Souzie czas. Widać że jest potencjał, co nie w nogach to ambicja trzeba nadrabiać. Brawo Polacy.
» 8 września 2021, 22:42 #336
Kamil1343: Potencjał jest, ale jak Szczęsny dalej będzie na bramce, to nic nie osiągniemy. I nie chodzi o ten mecz, chodzi o to, że chłop zagra 1 dobry mecz na 5 lat. Od 2 lat w Juve pokazuje dno, a ostatnie 10 meczów w Juve, jeszcze z tamtego sezonu to jest tragedia i pokazuje jak chłop zaliczył mocny spadek. Do tego ta tragiczna gra nogami, przy nim David jest jak Andrea Pirlo.
» 8 września 2021, 22:44 #335
mikon70: Ja nie wiem ile szczesny ma jeszcze nawalać spotkań w kadrze, żeby się zdecydowali w końcu na zmianę bramkarza. On przyzwyczaił do tego, ze w ważnym meczu coś odwali. Raz na jakiś czas zdarzy mu się mecz jak z Hiszpanami, a potem znowu utrudnia kolegom zdobywanie punktów.
» 8 września 2021, 22:47 #334
ruffnecky: No znawcy kanapowi, bo strzelał przecież Kejn z Izolatora Boguchwała. Odwalił to dzisiaj Pickford
» 8 września 2021, 22:52 #333
mikon70: To prawda nikt tak się dobrze nie zna na piłce jak ty ruffnecky. Oko eksperta nie z tej ziemi
» 8 września 2021, 22:56 #332
ruffnecky: Poszydź sobie z piłkarzy, w tym jesteś mocny, dzisiaj Szczęsny, w weekend Fred, Lindelof? Martial? Kogoś sobie znajdziesz, to pewne ;P
» 8 września 2021, 22:59 #331
ruffnecky: A w powtórkach widać, że Bednarek zasłaniał piłkę, stąd spóźniona reakcja Szczęsnego. No cóż, Kane to firma, nie takim bramkarzom strzelał
» 8 września 2021, 23:02 #330
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:05

Ja nie będę mówił kto wyzywał Ole od spadkowiczów z Cardiff przed zatrudnieniem go 3 lata temu. Z tobą się inaczej nie da, bo jak z tobą dyskutowałem na temat krytyki piłkarzy, to mi wyjechałeś z tekstem, ze jaki jest sens kogoś krytykować, jak nie mam na to wpływu. Potem sam widziałem jak pisales, ze piłkarz x dzisiaj gra słabo itp. Taki to z ciebie kłamczuszek.
Ps. Trudno, żeby był odsłonięty w takiej sytuacji. Szczesny za to chyba nie jest bramkarzem jak to ty wspomniałeś - Izolatora. Wiec powinien być na to przygotowany.
» 8 września 2021, 23:03 #329
Kamil1343: Chłopie, to był strzał z 30 metrów, a typ się na bramce nawet nie ustawił. A Ty pieprzysz głupoty o zasłanianiu xD
» 8 września 2021, 23:06 #328
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:09

Co ty farmazonisz? Ja wyzywałem Olego? Weź idz spać dzieciaku

Kamilku, ja wiem, że w fifce nie takie wyciągasz i tyle Ci napiszę, a jutro zamiast siedzieć na tik toku pooglądaj sobie bramki dystansowe Becksa, Scholesa czy Ronaldo. Kane to ten sam level jeśli ci coś umknęło ;)
» 8 września 2021, 23:07 #327
mikon70: Nie będę się z tobą o to spierać, bo ty się i tak wszystkiego będziesz wyrzekać. Zaraz jeszcze rzucisz swoim kultowym tekstem o szpecach i mycie z mostu, czy jak ty to tam sobie piszesz.
» 8 września 2021, 23:10 #326
ruffnecky: bzdury piszesz i jestem tego pewien, mimo, że siedzę na DP już kilka lat - bo wiem co piszę a czego nie piszę o piłkarzach i trenerach United. Możesz to samo stwierdzić o sobie? pewnie tak, do pierwszego przegranego meczu ;P
» 8 września 2021, 23:13 #325
Kamil1343: Pooglądaj sobie bramkarzy z topu, bo Szczęsny nigdy do takich nie należał i nie będzie należał. Ale rozumiem, że masz klapy na oczach jak koń, więc i tak nie dociera do Ciebie nic, chyba, że ktoś batem będzie po Tobie jechał.
» 8 września 2021, 23:38 #324
mikon70: "Bezrobotny od lat u spadkowoicz, z calym szacunkiem dla obu - jak Moyes okazał za krotki, obaj tym bardziej na takich wygladaja"
Żebyś mi nie zarzucał, że pomawiam cię. Gdybyś był ciekaw, gdzie tego szukać, to news z grudnia 2018 - Klub rozważa kandydatury Blanca i Solskjaera.
» 8 września 2021, 23:39 #323
ruffnecky: i to jest niby to wyzywanie? standardowy lvl devilpage? ogarnij się
» 8 września 2021, 23:52 #322
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 00:03

Po prostu nie wiesz, jak się odnieść, bo się lekko zdziwiłeś. No widzisz, nie przyznasz się, że nie miałeś racji i nie jesteś taki nieomylny do końca jak ci się wydaje.
» 9 września 2021, 00:02 #321
JamesBond007: Hehe :D
» 9 września 2021, 00:17 #320
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 00:20

widzę to tak: próbujesz mi coś udowodnić i słabo ci to wychodzi, a zaczęło się od tego, że wyśmiałem cię, bo w obronie swoich teorii potrafisz pomylić pojęcia i gładko przejść nad tym do porządku dziennego :D także szukaj dalej :D

o widzę, że już się zaczyna spęd jamezów bondezów :D
» 9 września 2021, 00:19 #319
mikon70: Ruffnecky jakbyś pamiętał to byś wiedział, ze nie raz odpowiadałem na twoje komentarze, wspomniałem ci nawet o dyskusji o krytyce, gdzie się tylko pogrążyłeś, jak rzekomo ja myląc pojęcia. Także nie zarzucaj mi, ze się zrobiłem na ciebie cięty od tego zdarzenia, które tak ciagle starasz mi się wypominać. Z drugiej strony, jak masz pamiętać, jak twoje działanie na tej stronie właśnie polega na zaczepkach i wywoływaniu kłótni. Twoje wojenki z Magikiem. Chyba bana nie dostałeś przypadkiem? Problem twój jest taki, ze tobie się głównie wydaje i masz jakieś dziwne przeświadczenia. Próbujesz przy tym zgrywać inteligentnego cynika, ale słabo ci to wychodzi, jak jesteś przy tym bardzo złośliwy. Nie raz mi się zdarzało, ze się pomyliłem piszac coś i ktoś mi zwracał uwagę. Myślisz, ze ja mam jakąś urazę do tych ludzi o to? Nie mam i nie ścigam ich teraz przy każdym komentarzu. Wspomniałeś mi wcześniej, ze sobie będę szydził z piłkarza jakiegoś w sobotę i sobie wybiorę. Ja ci za to powiem, co ty zrobisz w sobotę, bo jest to łatwe do przewidzenia. W trakcie meczu i po spotkaniu jeśli ktoś zagra słabiej i któryś użytkownik go skrytykuje, to ty szybko się podczepisz do takiej osoby i będziesz złośliwy. Nawet jak nie będziesz miał podstaw do tego, żeby taką krytykę podważyć to będziesz brnąc w ślepa uliczkę. Skończy się na szpecach i zbieraniu myta, jak to masz w zwyczaju.
» 9 września 2021, 00:44 #318
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 00:55

problem jest taki, że jak chcesz jechać po piłkarzach United to chociaż przytaczaj ich realne statystyki a nie jakieś o połowę mniejsze liczby z czterech liter. i tyle w temacie :)
no ale dziś Szczęsny jest kiepski, któremu wszystko leci przez ręce, ciekawe o kim napiszesz w sobotę, o kim we wtorek ;)

i chyba mylisz krytykę z nagonką
» 9 września 2021, 00:51 #317
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 01:05

Myślę, ze tylko ciebie to interesuje, bo byś bardzo szybko chciał przejść do kontrataku, bo za bardzo nie masz nic ciekawego do napisania, poza tymi wałkowanymi statystykami. Bądź czujny i czekaj, żeby było można się odgryźć, bo za dużo prawdy przeczytałeś. W tym wszystkim moge miec do siebie tylko pretensje, ze marnuje czas i dałem się sprowokować niepotrzebnie. Dobrej nocy.
» 9 września 2021, 01:01 #316
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.09.2021 01:23

Mikon, mądrego aż miło posłuchać

Plusik :D
» 9 września 2021, 01:21 #315
ruffnecky: mikon: to ja tak to tu zostawię... youtu.be/E6rq8fZLY_Q?t=599
» 9 września 2021, 01:54 #314
BennyHILL: wklejka z jutjuba :D slabe ale smieszne :D
» 9 września 2021, 04:00 #313
HXDC: Tak się tylko wtrącę, że Szczesny miał dosyć dużo czasu jeszcze jak piłka była nad Bednarkiem. Bardzo słaba reakcja bramkarza szczególnie, że do piłki miał ze 2 metry, a ta jak mijała Bednarka to miała jeszcze około 18 metrów do bramki (fakt strzał był bardzo mocny i dobry). Biorąc pod uwagę, że rzut karny strzela się z 11 metrów to tutaj powinien to obronić. Jak na moje to bramka ewidentnie na jego konto i im więcej razy oglądam powtórkę tego gola tym bardziej się w tym utwierdzam. Nie takie rzeczy były bronione przez bramkarzy z topu obok których Wojtek nigdy nie stał. Jednak kogo za niego można by wystawić?
» 9 września 2021, 08:18 #312
SickRabbit: Gdyby nie ten Nieszczęsny.
» 8 września 2021, 22:42 #311
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:44

Uwielbiam takie gdybanie w piłce nożnej. Gdyby nie Szczęsny... Gdyby nie Szczęsny to byśmy tak nie docisnęli w końcówce... Gdyby nie Szczęsny to cały czas cisnęłaby Anglia i by nam wbiła MOŻE pod koniec. Człowieku weź się zastanów. To nie jest tak że każda sytuacja jest odosobniona od wszystkiego i se możesz cofnąć (wykasować) A gdyby nie Szymański?
» 8 września 2021, 22:43 #310
SickRabbit: Gdyby nie ten Nieszczęsny to byłby co najmniej remis a tak jest ledwo remis.
Taka sytuacja.
» 8 września 2021, 23:07 #309
sagnol32: Walker jak dziecko zrobiony , ogólnie gracze city chyba najsłabsi.
» 8 września 2021, 22:41 #308
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:42

Co za meczycho pieknie! Lewy to jest gosc, wszechstronnosc jego powala. Brawa dla chlopakow, zostawili serce na boisku
» 8 września 2021, 22:41 #307
UnitedFan07: Wynik sprawiedliwy Polska zasłuzyła na remis w 100%
Brawo !! Twierdza Narodowy.
» 8 września 2021, 22:42 #306
mcscotyy: Moder zakręcił Walkerem jak kupą w przeręblu
» 8 września 2021, 22:40 #305
Ciechanek: A to Moder kręcił kiedyś kupą w przeręblu?
» 9 września 2021, 06:59 #304
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:42

Moder się ładnie zrehabilitował :)
Fajny twardy mecz, podziękowania dla sędziego, że nie gwizdał byle czego
» 8 września 2021, 22:39 #303
kamilpe: Zdecydowanie zasłużyliśmy na więcej! Piękny mecz!
» 8 września 2021, 22:38 #302
DjTED: Shaw przeskoczony
» 8 września 2021, 22:38 #301
izbinho: Shaw miał swojego za sobą, Szymańskiego powinien kryć Stones.
» 8 września 2021, 22:47 #300
is200second: Jesteśmy Polakami!
» 8 września 2021, 22:38 #299
mcscotyy: Brawooo Moder, Lewy i Szymański
» 8 września 2021, 22:38 #298
Boombakla: Braaaaawooooo
» 8 września 2021, 22:38 #297
DjTED: Jeeeeeeest !!
» 8 września 2021, 22:38 #296
Lisan: Linetty zejdź już proszę
» 8 września 2021, 22:36 #295
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:38

Linetty i Szymański, ich jakby mecz przerastał
Edit: Odszczekuję :D
» 8 września 2021, 22:36 #294
DaredevilUtd: Ha :D
» 8 września 2021, 22:42 #293
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:48

Oby mnie częściej tak zaskakiwali, nie obrażę się, co nie zmienia faktu, że Linetty musi nad kondycją popracować bo wygląda jak United przed przyjściem Olego, sił mu starcza na 60 minut ;)
» 8 września 2021, 22:48 #292
DjTED: Lewy przyjecie jak Henry
» 8 września 2021, 22:35 #291
mikon70: Pickford chciał dorównać naszemu przereklamowanemu bramkarzowi. Szkoda Glika, Lewego i reszty bo ciężko pracują na punkt.
» 8 września 2021, 22:34 #290
DaredevilUtd: Jeszcze to glupie podanie do przeciwnika w stylu pastora, przy stracie gola :/
» 8 września 2021, 22:30 #289
Lisan: Southgate czeka chyba że zmianami na karne
» 8 września 2021, 22:29 #288
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:28

Aleeee szkoda tego bledu... Moglo wpaść :(
» 8 września 2021, 22:28 #287
DjTED: Ten Picford to jest szczesliwy bramkarz
» 8 września 2021, 22:28 #286
ruffnecky: Bardziej pasuje "radosny" ;)
» 8 września 2021, 22:31 #285
DjTED: Szczesliwy. Ma w tej kadrze kupe szczescia. Henderson nigdy nie bedzie 1 bramkarzem
» 8 września 2021, 22:33 #284
ruffnecky: W sumie :)
» 8 września 2021, 22:37 #283
DaredevilUtd: Glik juz bez sil, szkoda, bo serce do walki ma.
» 8 września 2021, 22:26 #282
ruffnecky: Linetty to mógłby już zejść
» 8 września 2021, 22:25 #281
HarryBrown: Ale obiektywnie trzeba przyznać, że w 2 połowie to polska reprezentacja raczej padlinkę gra.
» 8 września 2021, 22:25 #280
kptWiaderko: Grali jak nigdy przegrali jak zawsze... Ehhh taka nasza dola Polakow w meczu z angolami. Ale może jeszcze w te 15 min jakis cud?
» 8 września 2021, 22:20 #279
DaredevilUtd: Juz dawno nie widzialem takiego zaangażowania w naszej repce, szkoda glupie bledy niszcza co przez 70 minut stworzyli.
» 8 września 2021, 22:23 #278
Lisan: Szczena luzik odpali się papieroska i będzie git :D
» 8 września 2021, 22:20 #277
mikon70: Znowu się odzywa to, ze Sousa wolał Szczesnego od Fabianskiego
» 8 września 2021, 22:20 #276
sagnol32: Szczęsny xD
» 8 września 2021, 22:19 #275
FergusonHistory: Nieszczęsny hehe
» 8 września 2021, 22:19 #274
DaredevilUtd: Jaka szmata masakra. Nieszczesny dla mnie nie powinien stac juz dawno na bramce :/
» 8 września 2021, 22:18 #273
wider: szczęsny na tej bramce stoi chyba tylko dlatego że gra w juve
» 8 września 2021, 22:19 #272
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:22

Tez tak mi sie wydaje. To bylo do wyciagniecia spokonie.
» 8 września 2021, 22:22 #271
HarryBrown: Z tego Modera to będą ludzie. Obok Lewego najlepiej panujący nad piłką plus ma szybkość i nieźle gra ciałem.
» 8 września 2021, 22:15 #270
ruffnecky: Właśnie miałem pisać że mi się nie podoba to jego wybijanie na przypał no i ma asystę drugiego stopnia
» 8 września 2021, 22:18 #269
HarryBrown: Fakt, że tym wybiciem się nie popisał. Ale Bednarek też się nie popisał unikając kontaktu z lecącą piłką. O Szczęsnym się nie wypowiadam bo ten gość to max rezerwowy.
» 8 września 2021, 22:23 #268
DaredevilUtd: Pipka co sie namacha rekami dzisiaj, to szok :D
» 8 września 2021, 22:14 #267
kamilpe: Jóźwiak > Grealish
» 8 września 2021, 22:13 #266
Kamil1343: Szkoda że Glik za młody nie jest, a nie widać innego takiego obrońcy z charakterem w Polsce :(
» 8 września 2021, 22:03 #265
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:06

Bardziej bym go lubił gdyby swego czasu na zgrupowaniu po pijaku nie zdemolował djki przez co z ręką w temblaku pauzował na Euro
» 8 września 2021, 22:05 #264
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 22:07

Trzeba dać więcej szans Helikowi bo to zawodnik roku w Barnsley
» 8 września 2021, 22:06 #263
ruffnecky: Orientuje się ktoś dlaczego komentator na Polsat Sport co jakiś czas próbuje wymawiać nazwiska angielskich piłkarzy z akcentem rodem bodaj z Colorado? ;)
» 8 września 2021, 22:02 #262
DjTED: Lingard będzie musiał wejs i ratować Angoli
» 8 września 2021, 22:00 #261
Cieniu: "Ależ Lewandowski zakręcił obrońca Anglii, będzie musiał wziąć awiomarin po meczu".
» 8 września 2021, 21:55 #260
SickRabbit: Grealish ma implanty łydek.
» 8 września 2021, 21:54 #259
kptWiaderko: Napisalbym i pewnie nie tylko ja co sądzi o tym Grealishu.. Ale pan admin wyplaci po banie :P Dobrze ze nie trafił do Nas.
» 8 września 2021, 21:53 #258
mikon70: Straszny płaczek z niego jest. Nawet nie sądziłem, ze aż tak bardzo.
» 8 września 2021, 21:57 #257
OldFasion: Ale bym zobaczył teraz w akcji Góralskiego.
» 8 września 2021, 21:52 #256
DjTED: Lepiej nie.. on ma nierówno pod kopułą. 10 min i czerwo by bylo
» 8 września 2021, 21:54 #255
Kamil1343: Moze ma nierówno, ale dwa, trzy czyste wejścia i gra uspokojona.
» 8 września 2021, 22:03 #254
DaredevilUtd: Naszemu Royowi w studio sie podoba, 'duzo agresji duze wyzwanie dla Anglikow' :D
» 8 września 2021, 21:50 #253
kamilpe: Ale zadyma :D
» 8 września 2021, 21:48 #252
OldFasion: Oby humory polskich kibiców po 90 minutach były nie gorsze niż po 45 minutach.
» 8 września 2021, 21:47 #251
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:40

Szkoda że ta laleczka z Grealisha bo umiejętności ma. Jechać z nimi
» 8 września 2021, 21:39 #250
DaredevilUtd: A jak placze jak sedzia nie gwiżdże na jego symulki :)
» 8 września 2021, 21:42 #249
ruffnecky: Gwiazdeczka ;)
» 8 września 2021, 21:46 #248
DjTED: Czuję w kościach, że wreszcie nadszedł ten dzień. Uwalimy ich w 2 polowie
» 8 września 2021, 21:39 #247
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:48

Obawiam się, że raczej kondycji naszym nie styknie i nas walną po 70ej minucie, a może wcześniej jeśli uda im się wykartkować Glika
» 8 września 2021, 21:47 #246
SzefSzefow: Lewy robi co chce ze Stones, pierwszym obrońcą mistrzów Anglii. Tymczasem na DP ciągle istnieje przekonanie, że Lewy nie dałby rady w premier league ;)
» 8 września 2021, 21:35 #245
HarryBrown: Lewy to jest taki gracz, że on wszędzie dałby radę. W sumie szkoda, że nie będzie mu raczej dane zagrać w PL.
» 8 września 2021, 21:37 #244
DjTED: Zdecydowanie najlepszy mecz za kadencji Sousy
» 8 września 2021, 21:28 #243
DaredevilUtd: Masakra jakich nurkow teraz ma City, pierwszy sterling drugi Grealish. Dobrze, ze przepisy zmienili w lidze.
» 8 września 2021, 21:25 #242
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:36

Bardzo się cieszę, że kokainista do nas nie przyszedł, większe ego niż jakość
» 8 września 2021, 21:36 #241
Batigol222: Ta, bo Rashford i Martial nie nurkują
» 8 września 2021, 21:42 #240
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:45

Ja tam go nie chcialem u nas. Wiem, ze ma umiejetnosci, ale nigdy nie podobalo mi sie to jego nurkowanie. Niby skad sie wzielo, ze najbardziej faulowany, bo po kazdym dotknieciu nogi kuli i placze. BTW Martial tez umie nurkowac, co mi nie lezy.
» 8 września 2021, 21:44 #239
ruffnecky: Może i nurkują ale Grealish przy tym dużo bardziej gwiazdorzy
» 8 września 2021, 21:56 #238
HarryBrown: Stones chyba ma już dosyć gry przeciwko Lewemu ;)
» 8 września 2021, 21:24 #237
mcscotyy: Czekamy na starcia z CR, Masonem i Sancho :D
» 8 września 2021, 21:25 #236
AgEnT: Dobrze że Philips się boi podać dalej niż na 3 metry, bo jakby zagrał do Kane'a to byłby sam na sam.
» 8 września 2021, 21:22 #235
mcscotyy: Moder jak się będzie tak rozwijał i dostawał szanse w EPL to będzie solidny grajek
» 8 września 2021, 21:21 #234
wrobel1992: Moder robi robotę. Myślę, że chłopak się przebije. To chyba największy talent w naszej kadrze.
» 8 września 2021, 21:23 #233
DjTED: Jak ktoś by grał z Angolami jak my dzisiaj to oni by z grupy na euro nie wyszli
» 8 września 2021, 21:19 #232
HarryBrown: Jakby Lewandowski miał do pomocy jeszcze jednego Lewandowskiego to by spokojnie pyknęli Anglików. Sam może nie dać rady.
» 8 września 2021, 21:18 #231
kamilpe: Nie wiem czy Mariusz by pomógł w pyknięciu Anglików
» 8 września 2021, 21:19 #230
dzilu96: Lewandowski, Pudzianowski, Małysz i Jan Paweł II i nikt nam nie podskoczy
» 8 września 2021, 21:37 #229
MixEx: Jak na razie Polacy całkiem dobrze grają :)
» 8 września 2021, 21:16 #228
ruffnecky: Bez dwóch zdań, Lewandowski poradziłby sobie w PL :)
» 8 września 2021, 21:15 #227
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:18

"Poradziłby" XD. Najlepszy środkowy napastnik na świecie "poradziłby sobie", to nieźle.
» 8 września 2021, 21:18 #226
mikon70: Trzeba było dopiero dzisiejszy mecz oglądać, żeby do takiego wniosku dojść
» 8 września 2021, 21:24 #225
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:40

Tak, trzeba zobaczyć grę z bezpośrednimi potencjalnymi rywalami, żeby dojść do imo sensownych wniosków, a nie uparcie pisać frazesy pod wydumaną teoryjkę, jak to się ostatnio mikon popisałeś ;)
» 8 września 2021, 21:39 #224
mikon70: No widzisz już wiele spotkań grał z angielskimi drużynami, ale się nie przyznasz do pisania takich bzdetów.
» 8 września 2021, 21:45 #223
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:54

W ciągu 7 lat 12 meczów, ostatnie w 2020, no całe mnóstwo, ogarnij się
» 8 września 2021, 21:54 #222
mikon70: Ja nie mogę co za typ. Ty a wiesz, ze trudno o więcej spotkań jak się nie gra w lidze angielskiej?:O Sam sobie odpowiedziałeś podając mi ilość spotkań, ze jak na granie w innym kraju to mało tych spotkań nie było.
» 8 września 2021, 22:33 #221
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 23:40

Ja to widzę tak: Repra Anglii ma to do siebie, że poza pojedynczymi zawodnikami, wszyscy defensywni grają obecnie w PL- stąd wysoka w moich oczach miarodajność, wyższa niż mecz Roberta w LM przeciw angielskiej drużynie sprzed 7u, 5u, czy 3ech lat, gdzie zdarzyło się m.in. wtopić Bayernowi z Arsenalem :D

I widzę to też tak: niedawno wyśmiałem cię, że nie odróżniasz skuteczności od częstotliwości strzałów i teraz próbujesz się odgryzać :D
» 8 września 2021, 23:39 #220
mikon70: Ja natomiast widzę to tak: już się odgryzłem wyżej jeśli tak to nazywasz. Chociaż wracając do tamtej dyskusji, to z tego co pamiętam (mogę się mylić) dałeś mi do zrozumienia, że Martial strzela średnio 15 goli na sezon i nie mam w ogóle podstaw, żeby się go czepiać. To rzeczywiście zakończyłem swój wywód, bo zniosło rozmowę na trochę inny tor.
» 8 września 2021, 23:56 #219
ruffnecky: pisałeś o maks 7u, więc Cię poprawiłem. Pomyliłeś też częstotliwość, ze skutecznością, którą akurat Martial ma całkiem niezłą. No ale tak fajnie i przyjemnie się jedzie po Martialu czy Fredzie, sorry, że ktoś ma czelność przeszkadzać :D
» 9 września 2021, 00:46 #218
wrobel1992: Tielemans, Kalvin Philips plus Bruno i to byłby środek marzeń:)
» 8 września 2021, 21:14 #217
DjTED: Kto da 100 mln za Kane będzie frajerem dekady
» 8 września 2021, 21:08 #216
mikon70: Niby dlaczego?
» 8 września 2021, 21:11 #215
kamilpe: Bo DjTED tak mówi
» 8 września 2021, 21:13 #214
DjTED: Bo pilka się odbija od niego jak od seka
» 8 września 2021, 21:17 #213
DaredevilUtd: Jazda z Angolami!
» 8 września 2021, 21:04 #212
pictor: Pamiętam jak podczas Euro ludzie tutaj mówili jacy to Anglicy są źli, bo wygwizdują hymny innych państw co się dzieje teraz na narodowym?
» 8 września 2021, 20:42 #211
MrCygan: Nie uważasz, że to pokłosie tego jak oni się zachowywali wobec innych? Że jest to odpłacenie się za ich zachowanie, gdzie u nich na Wembley gwizdali na nasz hymn. O tym już zapomniałeś? Gdy graliśmy z Rosjanami z którymi się "kochamy" to nikt nie gwizdał. Tutaj mają za swoje
» 8 września 2021, 20:44 #210
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 21:08

Wszyscy sie na nich odgrywaja, za to Euro. Szkoda tylko, ze angielska prasa pisze, ze to rasizm. Typowe dla nich.
» 8 września 2021, 21:07 #209
mikon70: No i git. Szczytem hipokryzji będzie jeśli gazety angielskie będą wielce oburzone. Ciekawe czy tak się tez rozpisywali o atakach na włoskich kibiców przed finałem i buczeniem podczas hymnu. Włosi ich wtedy pięknie wyjaśnili wygrywając finał.
» 8 września 2021, 21:09 #208
DaredevilUtd: Nie oni slepi i widza to co chca. Daily mail pisalo, ze przed meczem pilkarze sa przygotowanie, ze podczas klekania kibice Polski beda sie jeszcze bardziej rasistowsko zachowywac jak Węgrzy.
» 8 września 2021, 21:23 #207
ruffnecky: Tak jakby u nas inaczej było, bicie się w pierś codziennie w głównych wiadomościach a potem powtórka w TVN ;D
» 8 września 2021, 21:43 #206
Advm: Brawo kibice!
Robaki zaczęli gwizdać na hymnie Anglii, to reszta zaczęła klaskać :)
» 8 września 2021, 20:42 #205
mcscotyy: Przywitali hołotę jak u siebie, dobrze ze gwizdali, Angolę zachowywali się jak bydło na euro
» 8 września 2021, 20:47 #204
ruffnecky: I dlatego nasi muszą też zachowywać się jak bydło?
» 8 września 2021, 21:44 #203
Rzeczownik: Polska wygra dzisiaj z Anglią 2:1. Jestem tego pewien.
» 8 września 2021, 19:49 #202
SickRabbit: Pokaż kupon.
» 8 września 2021, 20:10 #201
HillsHaveEyes: Postaw dom i wszystkie oszczednosci ;D
» 8 września 2021, 20:11 #200
Manmanchesrer: Nie wszyscy odrazu są hazardzistami...
» 8 września 2021, 20:18 #199
DjTED: Ja dalem , ze lewy odda 2 celne na bramke i , ze obie strzela
» 8 września 2021, 20:36 #198
Dziadu7: Takie pytanie odnośnie sobotniego meczu beda pokazywac na canal+ bo co mi wiadomo to o 16 zadnego meczu angielskiej ligi nie pokazuja
» 8 września 2021, 19:38 #197
Tom535: Na Canale plus będzie transmitowany. To Anglicy nie pokazują o 16 meczów premier league. Nie my Polacy.
» 8 września 2021, 19:44 #196
ruffnecky: Orientuje się ktoś skąd ten przepis na wyspach? Jaka jest jego geneza?
» 8 września 2021, 21:45 #195
Tom535: Tak. Żeby ludzie chodzili na stadiony po okresie pustych trybun, a nie siedzieli przed telewizorami.
» 9 września 2021, 06:27 #194
Tom535: Southgate upadł na głowę! Wystawia Lingarda, który nie zagrał ani minuty w tym sezonie. Chore.
» 8 września 2021, 19:37 #193
dlabigt23: I dobrze. Niech sobie pogra. Zreszta ostatnio pokazał sie z dobrej strony wiec czemu mialby usiąść na ławce? wolalbyś zeby wyszedl ktos inny zamiast zawodnik naszego klubu? chociaz niech tam sobie cos pogra bo u nas raczej w sobote i wtorek bedzie grzał ławkę.
» 8 września 2021, 19:43 #192
Tom535: Masz racje niech sobie pogra. Lepiej dla nas Polaków.
» 8 września 2021, 19:46 #191
awe: Jakiego Lingarda? Graja Chyba najbardziej optymalnym skladem, jednynie Mount/Saka mozna by zmienic
» 8 września 2021, 19:50 #190
HillsHaveEyes: Tom

Dobry towar bierzesz skoro widzisz Lingarda w wyjsciowej ;D
» 8 września 2021, 20:08 #189
Tom535: A co nie gra? O kurde! Koks działa!
» 8 września 2021, 20:21 #188
mikiartur: Ciekawe
Christian Falk czyli chyba Tier1 jeśli chodzi o niemieckich piłkarzy potwierdził info że Werner zarabia ponad 20 mln euro rocznie w Chelsea. W sumie jestem ciekaw jak te płace w Chelsea wygladaja
» 8 września 2021, 17:45 #187
KanapowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 18:52

250 koła netto dostał, więc 20 mln brutto rocznie to bardzo mozliwa suma, co do Falka, bardzo rzetelny dziennikarz który w miał okres wielu przestrzałów ale ostatnimi czasy bardzo się poprawił
» 8 września 2021, 18:51 #186
mikiartur: Powiem tak
Fabrizio go mocno ceni a Fabrizio to akurat obecnie chyba najlepiej doinformowany dziennikarz na świecie. Obok Di Marzio
» 8 września 2021, 19:07 #185
izbinho: Varane czy Lindelof w pdstawie na dmc?
» 8 września 2021, 17:43 #184
SickRabbit: Coś czuję, że Sancho usadzi na ławce.

-----------------CR7
Pogba ------- Bruno ----------- Greenwood
--------Matić/McT--------VdBench
Shaw------Komoda-------Varan ------- AWB
-----------------------DDG
» 8 września 2021, 17:47 #183
DjTED: VdBench ha ha ha swietne :D
» 8 września 2021, 17:58 #182
mikiartur: Ja akurat Sake mocno lubię (chyba jedyny piłkarz Arsenalu którego tak lubię) ale do Rashforda obecnie podjazdu nie ma. I nie ma co mówić o repce czy o czymś innym. Rashford broni się liczbami. Przede wszystkim dlatego, że Rashford jest 3 lata starszy. Jak patrzę to do 20 roku życia Rashford i Saka mieli bardzo podobne liczby. Ale Rashford głównie odpalił w drugiej połowie sezonu 18/19 i w sezonie 19/20. W której Rashford po prostu ciągnął tą ekipę niemilosiernie. A jak ktoś sobie przypomni nasz skład z początku sezonu 19/20 + to że zaraz na początku Pogba i Martial odnieśli dość poważne kontuzje to się zorientuje że mieliśmy bardzo podobna paczka do obecnego Arsenalu może niewiele lepsza. I stał się tym liderem Marcus. Stało się to właśnie gdy miał 21-23 lata. Więc czekamy na taki sezon u Saki w najbliższej przyszłości. Bo umiejętności można mieć ale wziąć na barki drużynę taka jak wtedy mieliśmy albo taka jaka ma obecnie Arsenal to już nie tylko o skilla chodzi. Może to pokazać mentalność i psychikę danego gracza. A gdyby nie Rashford i Martial w tamtym sezonie (oraz Scott który w pomocy jedynie dobrze grał regularnie) to Bruno nie przychodziłby do 7-8 ekipy ligi tylko do 14-16. I niezależnie jak się potoczy przyszłość Marcusa w naszym klubie, to przez to zawsze będę murem za nim stać w tym zespole. Bo nie dość że to wychowanek to jeszcze w mega trudnym okresie umiał wziąć odpowiedzialność na swoje barki i walczyć ze wszystkich sił. A wtedy naprawdę różowo nie było. Mieliśmy DDG który co chwilę jakieś błędy popełniał, Maguire który ledwo co wchodził do zespołu i miewał różne mecze. Lindelof który miał dość nierówna formę. Shawa długi czas nie było bo leczył jakaś kontuzje i grał tam często Young albo Williams, na prawej AWB który świetnie grał w defensywie ale wtedy w ofensywie to w porównaniu do dziś, kompletnie nic nie dawał. W środku pola najczęściej duet McFred i koło zimy zaczął więcej grać Matic. Na 10tce albo Pereira albo Lingard (i kolejny z nich często na skrzydło) i do tego często trójka Martial Rashford James jeśli wszyscy byli zdrowi. I to był nasz najsilniejszy skład. A z tego składu licząc od pomocy w górę prawdopodobnie nikt z tych co są w klubie nie będzie grał w 11tce. I dlatego tak doceniam Rashforda że w trudnych chwilach dla nas stanal na wysokości zadania. A jak nawet następny sezon miał gorszy to liczby go wciąż bronily.

A co do porównań Saki i Greenwooda to ich trudno porównać. Bo Greenwood ma zupełnie inny styl. Saka to typowy skrzydłowy którym będzie pewnie do końca kariery. A Greenwood w przyszłości będzie 9tka. Bo to już widać po jego zachowaniach które pasują do 9tki. On ma mocny ciąg na bramke. A i liczby w porównaniu do Saki (a są w tym samym wieku) ma o wiele lepsze. Śmieją się na k.com że jest naszym wonderkidem ale to jednak nasz młodzieżowiec strzelił 3 gole w pierwszych 3 meczach ligi. A Arsenal nie strzelił żadnego gola. A dlaczego w repce Greenwood nie gra. Po pierwsze może ta dawna afera ma jeszcze wpływ a po drugie rywalizacja. Saka wvrew pozorom w repce jest wystawiany na prawej stronie gdzie grają Sterling albo Sancho który doznał kontuzji a Mason w repce ma do wygryzienia Kane'a Ingsa Bamforda a pewnie jeszcze Watkins jest wysoko w hierarchii. Więc rywalizacja jest większa.
» 8 września 2021, 17:43 #181
SzefSzefow: Kibicujemy dzisiaj naszym chłopakom czy Polsce? Ja raczej będę patriotą choć przy bramkach Sancho płakać nie będę :)
» 8 września 2021, 16:34 #180
Piotrek1991d: Oczywiscie ze Polsce.Anglia jeszcze nie stracila punktow w grupie wiec miejmy nadzieje ze stanie sie to wlasnie dzisiaj
» 8 września 2021, 16:38 #179
Saftmi: Sancho już w Manchesterze jest przez lekkie zabicie na Zgrupowaniu
» 8 września 2021, 16:40 #178
HarryBrown: Ja kibicuję Lewandowskiemu. Reszta tzw. polskich piłkarzy mnie nie interesuje bo nie potrafią grać w piłkę. A Anglii jako reprezentacji nigdy nie kibicowałem chociaż angielski futbol klubowy uwielbiam.
» 8 września 2021, 16:46 #177
SickRabbit: Widać, że chłopak na bieżąco jest :D
» 8 września 2021, 17:43 #176
Slan: Ja mam tak jak HarryBrown pisze. No może jeszcze Buksa mnie interesuje, bo uważam, że ma w sobie coś fajnego.
» 8 września 2021, 19:39 #175
Pyra: Nie wiem co mnie podkusilo ale byłem na stronie Arsenalu i z niej dowiedziałem się, że:
Saka mimo statystyk na poziomie 1 asysty w 17 ostatnich spotkaniach PL jest lepszy od Rasha i Sancho bo gra więcej w reprezentacji a o Greenwoodzie nawet nie ma co mówić bo w niej nie gra. Ramsdale po rozegraniu 0 spotkań w Arsenalu za 2 lata będzie podstawowym bramkarzem w Anglii i ostoją na 10 lat w ich klubie.

Nie wiem jak można po takim początku sezonu wypisywać takie kocopoly ale widocznie ich odjazdy nigdy się nie skończą i życzę im miejsca na którym są teraz :)
» 8 września 2021, 15:28 #174
Batigol222: Sancho na razie nie za bardzo pograł w Premier League, więc trudno to porównywać. Co do Greenwooda i Rashforda to już odpowiedź brzmi: nie, Saka nie jest lepszy, i w żaden sposób nie da się racjonalnie bronić tej tezy. Btw, to w angielskiej kadrze podstawę mają przecież Grealish i Sterling, a nie Saka.

Myślę, że to jest dość prosty mechanizm psychologiczny: Saka obiektywnie patrząc jest dobrym grajkiem i na pewno największym diamentem w kadrze Arsenalu, więc tak emocjonalnie ich kibicom pewnie trudno jest przyznać, że ich największy diament to żaden drugi Neymar, tylko zwyczajnie młody, zdolny grajek z dobrym dryblingiem i dynamiką.
» 8 września 2021, 15:54 #173
Batigol222: No i na pewno Saka jest gorszy, niż np. Adama Traore. Styl gry mają dość podobny, ale Traore wciąga go noskiem.
» 8 września 2021, 16:00 #172
HarryBrown: Bywały takie lata, że w tym Arsenalu grali markowi gracze, których nawet w wyobraźni widziałem w koszulce United (jeden nawet grał i to pięknie - RvP). Aktualnie nie posiadają żadnego piłkarza, o którym bym nawet przez sekundę pomyślał - fajnie byłoby go mieć w United. Pewnie nie spadną z PL. Ale gdyby jednak miało się im coś takiego przytrafić to płakać po nich nie będę.
» 8 września 2021, 16:51 #171
RoyRoy: Hahaha....bo Solskier powiedział że....
JDVB jak mały zagubiony chłopiec.
Jeszcze po główce pogłaskać i lizaka dać.
» 8 września 2021, 13:39 #170
tygrys26: Jak połowa naszych... lingard, był James, Dalot, Jones, Henderson, rashford, martial...
» 8 września 2021, 14:14 #169
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 13:23

Simone Stone z BBC potwierdza! W tej kolejce Premier League brazylijscy zawodnicy z Liverpoolu, Manchesteru City i United, Leeds, a także Chelsea nie mogą wystąpić z powodu regulacji FIFA! Co więcej Fred i Thiago Silva nie wystąpią podczas pierwszej kolejki Ligi Mistrzów!

Wyjątek stanowi Richarlison z Evertonu, któremu FIFA zezwoliła na grę! / Five O'Clock

To będzie szansa do Donnego, wykorzystaj ją!
» 8 września 2021, 13:22 #168
kamilpe: Jednocześnie dziękujemy za odsunięcie Freda od pierwszego składu!
» 8 września 2021, 13:26 #167
mikon70: Tyle ze Fred nie pojechał na kadrę. Czy chodzi o zupełnie co innego?
» 8 września 2021, 13:32 #166
Fenris: Albo Matic Pogba a przed nimi Ronaldo Bruno i Mason. Ale mimo wszystko trzymam kciuki za VDB, chciałbym żeby mu się udało.
» 8 września 2021, 13:34 #165
Rashy10: Cyrk z tym. Polecieliby to i tak by nie zagrali bo mieliby kwarantannę w Brazylii i później w UK po powrocie. Nie polecieli to i tak dostali "kare"...
» 8 września 2021, 14:28 #164
Robert3344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 14:58

To serio jest jakiś żart, że FIFA się zgodziła na to. Każdy wie jakie czasy teraz mamy, każdy ma związane ręce, a Brazylia bije głównie w zawodników i podkładają im kłody zamiast kłócić się z klubami i federacjami. Szaleństwo. A donny właśnie przesunął się na 4 pozycję w hierarchii środkowych pomocników xD
» 8 września 2021, 14:56 #163
SickRabbit: Donny w podstawie na Sroki.
» 8 września 2021, 13:16 #162
Robert3344: Na prawdę w to wierzysz? :D
» 8 września 2021, 14:48 #161
SkilledHydra16: Dawać już tą sobotę, bo chce usłyszeć jak całe Old Trafford robi SIUUUUUUU
» 8 września 2021, 11:49 #160
is200second: Masz taki fetysz jak podglądasz sikającego kolegę w WC w szkole :D
» 8 września 2021, 11:57 #159
mikiartur: Nasz mecz z Newcastle skomentują Twarowski i Nahorny.
Tak czulem że Twaro sobie wybierze debiut CR7 bo w innym razie pewnie wziąłby mecz w sobotę Chelsea z AVL albo City z Leicester.

A szkoda bo w sumie wolę inne duety.
» 8 września 2021, 11:37 #158
mikon70: Czas się przygotować na typy bukmacherów i nieśmieszne żarty
» 8 września 2021, 12:19 #157
Masarnia: Orientuje się ktoś jak to z tym Newcastle będzie... Mianowicie gdzie go obejrzeć? Tv? Apka ManUtd?
» 8 września 2021, 10:27 #156
Bolech1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 10:52

Canal + Premium, jeśli masz vectre to na 370 masz ten kanał

Chyba że interesuje Cie oglądanie meczu nie na zywo, ale godzine pozniej to masz o 16;55 na Canal +1
» 8 września 2021, 10:51 #155
Masarnia: @Bolech1991
Dzięki wielkie
» 8 września 2021, 11:17 #154
DjTED: youtube.com/watch?v=xk-ZrZhZasM&ab_channel=mrbundesteam juz tak nie chodzi , ale w tamtych czasach spokojni byl nr 1 na swiecie
» 8 września 2021, 08:55 #153
Dejfmi: Czy Arsenal strzeli bramkę Norwich?
» 8 września 2021, 07:48 #152
Bolech1991: jeżeli stoper Norwich skieruje piłkę do własnej bramki to tak :D
» 8 września 2021, 07:56 #151
kckMU: Oni mają raczej zasrany obowiązek wygrania tego meczu. Nawet 1-0 po psim farfoclu z dwoma rykoszetami, ale mają.
» 8 września 2021, 08:16 #150
Dejfmi: Pewnie, że muszą. Ciekawe czy się tak wydarzy
» 8 września 2021, 08:24 #149
PastaDoCiasta: Do tej pory można jeszcze było smieszkować, że ostatnie miejsce, ale mieli dwóch kandydatów do mistrzostwa i wpadkę z beniaminkiem, który grał świetny mecz. Ale jak nie zdobędą 3 punktów z Norwich to już naprawdę będzie można mówić, że oni się chyba będą bronić przed spadkiem w tym sezonie
» 8 września 2021, 09:33 #148
BartoszP: Pany pamiętacie:
youtu.be/aSHJcQhYsSQ
» 7 września 2021, 23:16 #147
Batigol222: Pogba to jest kocur, niewielu piłkarzy potrafi rzucać takie piłeczki, jak Francuz w dzisiejszym meczu. Tylko, o dziwo, grał jako ŚP wcale nie obok Kante i wyglądał spoko, ale może to też kwestia klasy rywala.
» 7 września 2021, 22:39 #146
DaredevilUtd: Juz niedlugo bedzie rozrzucal te pileczki, dla psg, lub innego Realu.
» 8 września 2021, 07:05 #145
reddevil10: Ogląda ktoś Francja vs Finlandia? Wiem, że gra cała nasza trójka jak im idzie?
» 7 września 2021, 22:02 #144
mikiartur: Martial grał koło 80 minut. Jakoś źle nie grał ale najmniej widoczny z trio Benzema Griezmann Martial. Pogba dobry mecz gra, przed chwilą takie ciasteczko do Benzemy poszło ale także 1/2 prostsze błędy zrobił co mogło przy lepszym zespole gorzej się dla Francji skończyć. A Varane to w sumie mało roboty gra bo prawie cał czas na połowie Finów gra się toczy.
» 7 września 2021, 22:32 #143
Hoccu: Ej bo ta przerwa na kadrę to jest porażka. Weźmy w cos zagrajmy na przykład słowo na ostatnią literkę.

Zaczynam.

Moyes
» 7 września 2021, 21:29 #142
artix206: Nie znam słowa Moyes..
» 7 września 2021, 21:32 #141
dzilu96: Sousa
» 7 września 2021, 21:46 #140
SkilledHydra16: Ancelotti
» 7 września 2021, 22:05 #139
DinDjarin: Ibrahimović :)
» 7 września 2021, 22:10 #138
Glory1878: Cavani
» 7 września 2021, 22:13 #137
mikiartur: Ilicić
» 7 września 2021, 22:34 #136
NoName: Ćwielong
» 7 września 2021, 22:39 #135
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 22:43

Gmoch

:(
» 7 września 2021, 22:42 #134
Strzelec: Hierro
» 7 września 2021, 22:45 #133
motos8: Olisadebe
» 7 września 2021, 23:00 #132
rubin: Eusebio
» 7 września 2021, 23:27 #131
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 23:51

Olić
» 7 września 2021, 23:49 #130
mikiartur: Ćwiąkała - piłkarz to nie jest ale z piłką związany
» 7 września 2021, 23:55 #129
SzefSzefow: Alexis Sanchez
» 8 września 2021, 00:06 #128
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 00:07

Zubizarreta
» 8 września 2021, 00:07 #127
robertbham: Effenberg
» 8 września 2021, 00:53 #126
vieeeri: Garrincha
» 8 września 2021, 05:48 #125
Luke88: Aukaku
» 8 września 2021, 07:01 #124
DaredevilUtd: Ukulele :D
» 8 września 2021, 08:11 #123
sasu: Emery
» 8 września 2021, 08:17 #122
dziobko: Yerry Mina
» 8 września 2021, 09:10 #121
LukasMUFC: Arsenal
» 8 września 2021, 11:06 #120
Radomirus: Liverpool
» 8 września 2021, 12:23 #119
Reico100: Lingard.
» 8 września 2021, 12:35 #118
Lingardiho9: Dunga
» 8 września 2021, 13:10 #117
Hoccu: Absztyfikant :D
» 8 września 2021, 15:46 #116
Radomirus: Edwin van der Sar ;)
» 8 września 2021, 17:05 #115
motos8: Rasiak
» 8 września 2021, 17:28 #114
PiesekLeszek: Holandia vs Turcja 3:0 jak na razie. Van Gaal czuje się jak ryba w wodzie będąc selekcjonerem reprezentacji.
» 7 września 2021, 21:26 #113
mikiartur: Turcja w marcu tak dobrze grała, że ich wielu jako czarnego konia na EURO widzieli a teraz gra taki piach że to aż smutne
» 7 września 2021, 21:28 #112
PiesekLeszek: Turcja słaba, ale wstępnie jest w eliminacjach przed Holandią.
Po drużynie Holenderskiej widać świeżość.
» 7 września 2021, 21:34 #111
MrMime: Jeszcze 3 dni i pierwszy raz postawie stopę na Old Trafford!! Jestem ciekaw jaka 11 w podstawie
» 7 września 2021, 21:23 #110
MarcinOXFORD: Super kolego!
Gdzie masz miejsce?
» 7 września 2021, 22:45 #109
Jarecki: No to gratulacje, miałem tą przyjemność dwukrotnie i za każdym razem ciary na całym ciele. Za drugim razem byłem przy stretford end także ogień był :)
» 8 września 2021, 09:05 #108
Anhel: Przez jakis pasterzy z Azerbejdżanu nasz Bruno wyląduje na kwarantannie bo wbiegli sobie na boisko bez masek foty z nim zrobić a ochrona była wtedy chyba w kiblu
» 7 września 2021, 21:03 #107
mikiartur: jakie źródło?
» 7 września 2021, 21:13 #106
marcB: W ogóle mógł mu dać odpocząć, a nie pełne 90 min
» 7 września 2021, 22:11 #105
artix206: Co do posuchy na stronie..
Wychodzę z taką propozycją, odnośnie polskich komentatorów piłkarskich.

Wymień, tekst/y które Was najbardziej denerwują, bądź irytują wypowiadane podczas meczów przez komentatorów. Pewnie jest tego sporo, więc wybierzcie te najgorsze.

Od siebie dodam, że najbardziej działa mi na nerwy tekst od Żewłakowa.
"Niefrasobliwe zagranie"

Nie wiem dlaczego, ale właśnie ten. Jeszcze piłuje to po kilka razy na mecz :D
» 7 września 2021, 20:41 #104
PiesekLeszek: Pomyłki Pana Szpakowskiego najbardziej mnie irytują.
A tekst 'trusaka na torcie' Hajty najgorszy.
» 7 września 2021, 20:48 #103
keymil1990: Mnie wkurza roslon ze swoim tekstem ,, tuzin bramek ,, nie też trzy razy na mecz tego używał a według niego tuzin to np 3-4 gole ...
» 7 września 2021, 20:49 #102
pictor: Doskonale tak się dzisiaj gra.
» 7 września 2021, 20:51 #101
mikon70: Z całym szacunkiem dla Pana Nahornego - ale ten tekst o bukmacherach i zwolnieniach trenerów w każdym meczu
» 7 września 2021, 21:02 #100
mikiartur: mnie najbardziej denerwuje gdy komentator mówi: "GOOOOOL. Wychodzą na prowadzenie The Blues", albo niezależnie w jakiej formie ale z tym samym efektem końcowym" GOOOL DLA LIVERPOOLU" xd a tak ogólnie to o ile Hajto lubiłem jak komentował z Borkiem mecze Polaków tak jak go słucham w meczach lm albo le to aż mnie krew zalewa. Jak np. przekręcił nazwisko Scotta i nazwałgo McTimoney czy jakos tak. No i komentarz Engela który ustali sobie jedną narracje na początku meczu i będzie się jej trzymał do końca meczu. Pamiętam jak komentował nasz rewanżowy mecz z Milanem w le. I ciągle mega chwalił Milan a nas krytykował. I nie zmienił to fakt że wygraliśmy ten mecz 1-0 xd
» 7 września 2021, 21:04 #99
kckMU: To samo co mikon. 'Wg notowań buków' Nahornego. Aż zęby bolą od tego tekstu w każdym meczu.
» 7 września 2021, 21:10 #98
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 21:48

"zmarnował stuprocentową sytuację" - każdorazowo w sytuacji sam na sam z bramkarzem, jakby bramkarz był figurantem
» 7 września 2021, 21:47 #97
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 22:49

Borek wymawiajacy nazwiska francuskich pilkarzy, np slynne Imbappe, albo UpamecanO.
Twarowski probujacy wymyslac jakies fajne metafory, jak by myslal, ze jest polskim Peterem Drurym.
» 7 września 2021, 22:43 #96
brazylianwisnia: Bo bramkarz nie ma nic do powiedzenia w sam na sam jeśli napastnik zrobi wszystko dobrze. Dlatego zmarnował szanse/karnego.
» 7 września 2021, 23:50 #95
HXDC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2021 02:22

@NoName no stary z tymi metaforami to trafiłeś w samo sedno. Czasem potrafi osiągnąć to poziom maksymalnej żenady. Jakieś suche żarty między komentatorami warto dodać. I jest taki jeden komentator już zapomniałem który, ale chłop wiecznie drugiemu nie daje dojść do słowa, albo przerywa w połowie zdania wlatując z czymś całkowicie z innej beczki.
» 8 września 2021, 02:21 #94
Hoccu: Pan Laskowski i jego suche żarty. Podczas ostatniego jego komentarza (Nie meczu z San Marino) poziom żenady osiągnął maximum.
» 8 września 2021, 15:50 #93
ruffnecky: brazylianwiśnia - chyba tylko w polskiej tv i u polskich szpeców ;)
» 8 września 2021, 17:39 #92
KOw11alMUN: Widzę, że ostatnio lekka posucha na stronie więc mam takie luźne pytanie aby troszkę rozkręcić atmosferę :) Jaka jest Wasza ulubiona koszulka Czerwonych Diabłów ostatnich lat?
Bo jeśli chodzi o mnie, to domowa na ten sezon wygląda bosko! Jedna z lepszych naszych domowych strojów. Jednak zdecydowanym faworytem jest popularna "zebra" z poprzedniego sezonu i 3 komplet z 17/18. Taka szara z Charltonem, Bestem i Lawem w tle (po prostu z ich pomnikiem w tle) PRZEPIĘKNA!
» 7 września 2021, 20:06 #91
kckMU: Dla mnie zawsze AIG 07/08. Koszulka najlepszej drużyny jaką widziałem w życiu, obok Barcy Pepa i Bayernu.
» 7 września 2021, 20:08 #90
LukasMUFC: Tak samo jak kolega wyżej AIG 07/08 domowa
» 7 września 2021, 20:18 #89
kungfury: Dla mnie AIG 06/07 i AON 10/11 :)
» 7 września 2021, 20:23 #88
artix206: Ja największy sentyment mam do Vodafone, wszystkie.
» 7 września 2021, 20:24 #87
CobyD: Tak z czysto wizualnej strony najbardziej podobały mi się te Vodafone - fajnie się to prezentowało :)
» 7 września 2021, 20:28 #86
kungfury: Wyjazdowe (niebieskie) Vodafone z sezonu 02/03 były przepiękne :)
» 7 września 2021, 20:36 #85
mikon70: Z adidasa w ostatnich latach to ulubioną jest chyba ta z 17/18 domowa. Trochę sentymentalne, bo dostałem ją od kolegów na osiemnastkę. Mało tego, jest z moim nazwiskiem i naszywkami Premier League i wersji meczowej. Był to na pewno mój najlepszy prezent urodzinowy w życiu:). Co do pozostałych ulubionych, to bardzo lubiłem z 12/13 w tak zwana ceratę i jestem dużym fanem najnowszych koszulek domowych. Bardzo chętnie bym kupił oczywiście z 7 z tylu, ale trochę szkoda mi 450 złotych
» 7 września 2021, 20:39 #84
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 21:02

Moja to AON 10/11 podpisana przez Carricka i braci Silva, na meczu tourne przeciwko Barcelonie w Waszyngtonie na którym byłem w 2011r

:D
» 7 września 2021, 20:59 #83
PiesekLeszek: Koszulka z logo Sharp 95/96z kołnierzykiem wyglądała super u Cantony. Druga w kolejności AIG 09/10.
Trzecie miejsce AON 11/12.
» 7 września 2021, 21:13 #82
PiesekLeszek: footballkitarchive.com/manchester-united-kits/#1890s

Link ze wszystkimi koszulkami MU w historii.
» 7 września 2021, 21:20 #81
pawelisto2: Hola, hola, kckMU, Barcy Pepa to rozumiem, ale Bayernu to chyba jakiegoś innego trenera miałeś na myśli?
» 7 września 2021, 21:53 #80
marcinbblack: @pawelisto2: No Pep też prowadził Bayern.
» 7 września 2021, 22:11 #79
kckMU: Przy Bayernie musiałbym wymienić dwóch. Wiadomo, Heynckes i Flick.
» 7 września 2021, 23:39 #78
NoLogo: 07-09 niby zwykła czerwień ale ten pas na plecach wrył się w pamięć.
Kratka lub ceratka (j.w.) z 12 i te z 13 też miały 'coś' ten niski kołnierzyk robił robotę i o ile się nie mylę to w tej był na plecach zaraz pod kołnierzem diabeł.
» 8 września 2021, 00:09 #77
FergusonHistory: Kanał Manchesteru na YT , Ronaldo na treningu :)
» 7 września 2021, 19:44 #76
mikiartur: Varane Pogba i Martial od 1 minuty w meczu przeciwko Finlandii.
» 7 września 2021, 19:37 #75
mikiartur: James Garner zagra od 1 minuty mecz Angli u21 w el.ME do lat 21. Ze znanych nam nazwisk w Anglii u21 zagrają też: Guehi z Crystal Palace, Max Aarons z Norwich, Oliver Skipp z Tottenhamu i Brewster z Sheffield. Na ławce jeszcze Balogun z Arsenalu i ten Livramento z Southampton co świetnie przeciwko nam zagrał w 2 kolejce.
» 7 września 2021, 19:04 #74
mikiartur: Bruno z asystą i z asystą drugiego stopnia w meczu przeciwko Azebejdżanowi
» 7 września 2021, 18:55 #73
Dejfmi: Asysta drugiego stopnia to mój ulubiony termin w piłce nożnej :D
» 7 września 2021, 19:55 #72
kckMU: Niekiedy ta asysta 2 stopnia robi większość gola.
» 7 września 2021, 20:02 #71
mikiartur: dośrodkował idealnie do Joty który strzelał ale bramkarz obronił i piłka znalazła się pod nogami Andre Silvy który dobił do pustej bramki.
» 7 września 2021, 20:37 #70
is200second: Beek dostanie szanse w sobotę, Bruno będzie na kwarantannie.
» 7 września 2021, 18:26 #69
Dejfmi: Jakiej kwarantannie? Coś mnie ominęło? Jest jakieś info?
» 7 września 2021, 18:28 #68
mikiartur: nic o tym nie piszą ale w sumie jestem ciekaw co z graczami, którzy właśnie wracają ze Zgrupowań. Bo przecież Ronaldo też był na zgrupowaniu a 5 din ikwarantanny musiał odbyć.
» 7 września 2021, 18:30 #67
Alibaba: Bo Ronaldo nie wyjechał z Anglii na reprezentacje i jest jako nowy zawodnik dla tego ma kwarantannę reszta zawodników którzy dostali zgodę na wyjazd normalnie wracają i mogą odrazu trenować bez kwarantanny .
» 7 września 2021, 19:53 #66
Bolech1991: Lingard odrzuca nowy kontrakt MU, oczekuję jasnej deklaracji, że będzie grał więcej minut. To jest właśnie najgorsze w tym Ole, z całym szacunkiem, ale za bardzo płaszczy się przed takimi piłkarzami jak Pereira czy Lingard. To samo było z Youngiem, który odrzucił nowy kontrakt by iść do Interu (każdy kibic był w szoku że zaproponowali mu to). Teraz wychodzi na to, że to Jesse będzie nam stawiał warunki a nie na odwrót.
» 7 września 2021, 18:17 #65
jassaj: cooooooo ? Kto się przed kim płaszczy ? Young odszedł bo i tak nie odgrywał w planach Ole większej roli- Ole nawiązał do pięknych czasów SAFa pozwalając odejść bądź co bądź zasłużonemu zawodnikowi, nie robiąc przy tym problemu, dziękując w ten sposób za pomoc i zaangażowanie. Pereiry z tego co kojarzę w chwili obecnej nie ma w klubie. Lingardowi zaproponowali coś, on się nie zgodził bo ma inne oczekiwania. Dla mnie to normalne negocjacje, gdzie tam w którymkolwiek przypadku jest płaszczenie to chyba nawet najstarsi górale nie wiedzą :/
» 7 września 2021, 18:58 #64
Quebambino: Ma fajny mental. Kibicuje mu mocno, mam nadzieję że OGS rzeczywiście go potrzebuje (i nie po to by grzał krzesełka na trybunach bądź ławce) i ma jakiś pomysł na niego.
» 7 września 2021, 17:22 #63
SzefSzefow: Fajny mental? Gdyby ten chłopak był ambitny to poszedłby na wypożyczenie jak Jesse i pokazałby OGS ile jest wart.
» 7 września 2021, 17:52 #62
artix206: Tylko różnica jest taka, że Donny nie gnije u nas od kilku lat jak Lingard, tylko jest u nas świeżym zawodnikiem, który na dobrą sprawę nie dostał prawdziwej szansy, a Jesse miał ich mnóstwo.
» 7 września 2021, 17:59 #61
Tomczo: Jakby to on był decydentem czy ma iść a wypożyczenie czy nie.
No Jesse poszedł, pokazał i jakoś nie widzę aby grał więcej.
» 7 września 2021, 18:00 #60
Anhel: Kurde mam nadzieje ze zobaczymy coś w stylu pierwszy dzień CR7 w Manchesterze itp bo ta jego prezentacja w stosunku do tego co miał Messi to narazie mizeria
» 7 września 2021, 16:50 #59
brazylianwisnia: Ronaldo sam się zaprezentuje w deniucie. W przeciwieństwie do Messiego.
» 7 września 2021, 23:53 #58
mikiartur: W newsie o obecności dziś Ronaldo w Carrington jest błąd chyba. Bo tam napisane jest, że nie trenował dziś z zespołem. A 5 minut temu MU na ig udostępnił krótki filmik jak CR7 już w spodenkach itd idzie z Mata na boisko treningowe
» 7 września 2021, 16:41 #57
mikon70: Masz rację. Tyle że się dopiero ten filmik nam rozjaśnił sytuację, bo wcześniej to wyglądało na jedynie odwiedziny Carrington.
» 7 września 2021, 16:44 #56
Smola0015: Ktoś ogarnia czy nasz mecz ze srokami normalnie w sobotę puszczają na canal?
» 7 września 2021, 16:40 #55
mikiartur: Chyba puszczają normalnie. Zawsze o 16 w sobotę puszczają multilige i 2 mecze także oddzielnie można obejrzeć. Przynajmniej tak było w 1 2 i 3 kolejce. Więc zakładam że nasz mecz puszcza oddzielnie także
» 7 września 2021, 16:42 #54
Advm: Nie odpuszczą sobie takiej widowni, większej niż zwykle przez CR7
» 7 września 2021, 18:45 #53
rreddevilss: Ja bym chetnie w jakims meczu Lindelofa zobaczyl na 6 , bronić umie, pilka gra niezle, na tej pozycji nie musialby toczyc az tyle pojedynkow glowkowych
» 7 września 2021, 16:08 #52
Chestnut: Też chętnie bym zobaczył, ale jest to raczej nierealne niestety. :(
» 7 września 2021, 16:17 #51
artix206: On nie ma za grosz zadziorności, agresywności, gra jak panienka. Nie ma szans, żeby grał na DP
» 7 września 2021, 18:00 #50
Hoccu: twitter.com/goal/status/1435239943358533632/photo/1

Ależ piękny obrazek
» 7 września 2021, 16:02 #49
Chestnut: Z Evrą i SAFem lepszy. :D
» 7 września 2021, 16:16 #48
Hoccu: I ten popis pod zdjęciem :D

-Skarbie, mamy kolację z papieżem.
-ooooo, jedziemy do Włoch! Super!
- Niee, papież mieszka w Manchesterze :D

Uwielbiam Patrice'a :D
» 7 września 2021, 16:17 #47
Batigol222: Btw, to z ciekawości sprawdziłem sobie transferowe wydatki Arsenalu, bo ich kibice tak lamentują, że nie są w stanie finansowo rywalizować z tym największym kapitałem:

Sezon 19/20: 160 milionów na transfery
Sezon 20/21: 86 milionów
Sezon 21/22: 165 milionów

Dla porównania Liverpool:

Sezon 19/20: 10 milionów
Sezon 20/21: 82 miliony
Sezon 21/22: 40 milionów
» 7 września 2021, 15:36 #46
Mariano88: Faktycznie Arsenal w ostatnich latach zaczął sięgać glebiej do kieszeni, więc nie wiem kto tak narzeka. Moim zdaniem oni mają problem z zachęcenie graczy z topu aby przyszli do nich grać dlatego skupili się na zakupie mniej znanych młodszych graczy a czy im to pomoże? Nie wiem, póki co źle to wygląda ale to na szczęście nie nasz problem.
» 7 września 2021, 15:53 #45
Batigol222: Z tym, czy nie nasz problem to nie do końca się zgodzę, bo jak ogarną Conte i jakiegoś porządnego dyrektora sportowego, to przy takich zasobach mogą coś tam zbudować. Po prostu przez te trzy poprzednie sezony ta ich kasa szła psu w pupkę. Za te 400 baniek to przecież pewnie mogli sprowadzić np. Nevesa, Bissoumę, Zahę, Traore i jeszcze kogoś, a tak to z tych w miarę porządnych kupili Gabriela, Tierneya plus wiecznie kontuzjowanego Parteya.
» 7 września 2021, 16:00 #44
mikon70: Kiedyś tez kupowali sporo zdolnych piłkarzy, którzy nie byli za bardzo znani. Tylko ze trenerem był Arsene Wenger, a on jak sir Alex potrafił z przeciętnych zawodników wyduszać maksimum.
» 7 września 2021, 16:00 #43
mikon70: Batigol222
Właśnie nie wiem, czy Conte by zechciał tam iść. Zobacz co zrobił, jak go poinformowano, ze będą w Interze sprzedawać najlepszych. Conte to bardzo dobry trener, jeden z moich ulubionych nawet bym powiedział, ale nie pójdzie gdzieś gdzie będzie miał słabe warunki. Mam na myśli Kroenke i jego podejście do Arsenalu. Jak się okazuje znienawidzeni Glazerowie przy nim są jak miłośnicy piłki nożnej.
» 7 września 2021, 16:03 #42
Hoccu: Oj tak SAF i Wenger to ikony Premier League. Ciekaw jestem ile razy po sezonie siedzieli sobie spokojnie u któregoś w domku i debatowali co by mogli poprawić.
» 7 września 2021, 16:04 #41
Batigol222: mikon70:

No ale patrząc na wydawaną kasę to chyba w Arsenalu właśnie mają hajs na transfery. Inter po prostu musiał sprzedawać. Czy Arsenal stać obecnie na napastnika za 70-80 baniek? Prawdopodobnie tak. Z niezrozumiałych względów wydają siano na jakieś Lokongi i inne Tavaresy albo biorą pierwszego lepszego dryblera z Lique 1 za 75 baniek.
» 7 września 2021, 16:16 #40
Batigol222: Wenger to raczej był znany z tego, że potrafił wyciągać absolutne perełki nie wiadomo skąd: Henry, Fabregas, van Persie, Ljunberg.
» 7 września 2021, 16:22 #39
mikon70: No właśnie chodzi o tę abstrakcję pod jaką oni działają. Myślę ze jakby chciał mieć powiedzmy 5 piłkarzy takich jakich on im powie żeby kupili to i tak ich nie dostanie. Dostałby max. dwóch takich i niech sobie radzi. W Manchesterze w końcu poszli po rozum do głowy i odkąd Ole został trenerem i chce budować skład taki do jakiego dąży to jest w tym celu wspierany - chyba się głupio im w końcu zrobiło patrząc na Liverpool. Natomiast w Arsenalu nic się nie zmienia od lat. Kupimy jakaś droga gwiazdę raz na jakiś czas i niech się nikt nie czepia ze nie robimy wielkich transferów. W międzyczasie przychodzą jakieś Holdingi, Perezy i inne wynalazki.
» 7 września 2021, 16:23 #38
Batigol222: Ale Inter wcale nie wydawał większej kasy, niż Arsenal. Kupowali mądrze: Lautaro, Hakimi, Barella, Sensi - żaden z tych grajków nie kosztował więcej, niż 50 milionów. Wiadomo, że w PL ceny są wyższe, ale taki np. Jota to 45 baniek, nawet Bruno kosztował 63, czyli czysto teoretycznie wcale nie poza zasięgiem Arsenalu.
» 7 września 2021, 16:37 #37
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 14:55

Moim zdaniem poprawil swoje warunki fizyczne ponieważ wskoczy na defensywnego pomocnika. Gdyby miał grać na 10 to nie musiałby tego robic bo Bruno sobie radzi z swoimi warunkami fizycznymi a jednak defensywny pomocnik to co innego popatrzcie jak Fredem rzucają jak szmata
» 7 września 2021, 14:55 #36
SzefSzefow: Kto powiedział, że warunki fizycznie są najważniejsze dla cdm? Popatrz na takiego Kante. Nie jest to potwór jeżeli chodzi o warunki fizyczne, a jest genialnym cdm. Cdm musi być przede wszystkim szybki i inteligenty w ustawianiu się.
» 7 września 2021, 14:59 #35
Anhel: No tak zgadzam się ale Kante jest jedyny w swoim rodzaju, nie posiadamy takiego zawodnika. To nie jest reguła ze trzeba być masywnym na cdm. Napisałem jak ja to widzę- czas pokaże
» 7 września 2021, 15:08 #34
kolor: Jest mecz o 15:55 na Canal+ w sobotę. Ktoś mówił, że będzie tylko w multi premier league?
» 7 września 2021, 14:50 #33
Batigol222: A ja tam uważam, że na ŚPD mógłby się sprawdzić Bailly, kto wie. Jest dobry w odbiorze, dynamiczny, agresywny i silny fizycznie, czyli ma jakieś tam podstawowe cechy destruktora. Inna sprawa, czy ogarnie grę w środku na poziomie taktycznym, bo to jednak jest inna pozycja, ale patrząc na jego tendencję wychodzenia do przodu i ogólnie grania dość wysoko to nie wykluczałbym, że dałoby się z niego zrobić klasowego defensywnego pomocnika. Był kiedyś w Realu taki grajek Mahamadou Diarra, który generalnie miał krótki prime, ale kiedy grał dobrze, to był właśnie takim rodzajem szybkiego, bardzo silnego, agresywnego i świetnego w odbiorze bysiora, który dominował środek pola. Na YT teraz nawet trudno znaleźć jakieś porządne kompilacje z jego zagraniami, ale jak ktoś pamięta tamte czasy, to może będzie typa kojarzyć.
» 7 września 2021, 14:40 #32
Pezet: Eric ze swoją wątpliwa boiskowa inteligencja na SDP. Litości gościu
» 7 września 2021, 15:37 #31
Batigol222: No bo inteligencja boiskowa Freda to poziom światowy, gościu
» 7 września 2021, 15:42 #30
wedel242: Wyższa niż zawodowego elektryka Erica
» 7 września 2021, 15:59 #29
Batigol222: Nie mówiłem o regularnej grze, miałem na myśli raczej doraźne łatanie dziur, bo z Fredem na "6" to będzie ciężko, a Bailly przynajmniej ma konkretny odbiór i nie będzie się dawał mijać jak pachołek.
» 7 września 2021, 16:39 #28
Mariano88: A moze Phil Jones tam moglby zagrac? Albo Bailly i Jones razem? Tylko kogo w ich miejsce cofniemy do ligi szpitalnej?
» 7 września 2021, 16:39 #27
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 13:21

Przy naszej obecnej obronie głownym zadaniem SPD jest nakładanie odpowiedniego presingu i szybkie przenoszenie piłki z tyłu do ataku(skończyły się czasy gdzie był potrzebny jako trzeci obrońca łatający błędy SO) . I wymienonych kwestiach Holender powinien być lepszy od Freda, zwłaszcza w grze przyjmij-podaj, gdzie Brazylijczyk ma problemy z dokładnością. Jeśli Dony dostanie szanse gry z pierwszym garniturem MU myślę, że kibice go pokochają. Tylko tutaj problemem jest Ole i jego nikła rotacja składem i opóźnienia że zmianami w meczu.
Inna kwestia jest, że przyszłość VdB wyjaśni się w styczniu i decyzji Pogby, którego początkowo miał zastępować Holender
» 7 września 2021, 13:21 #26
hraboNX: W tej samej rozmowie powiedział też, że w Ajaksie początki miał trudne. Był cichy, nieśmiały, bo przyszedł z małego klubiku do wielkiej holenderskiej marki. Niemniej po dwóch latach stwierdził: "Kurczę, muszę się zmienić, bo nie dostanę swojej szansy". I faktycznie zmienił swoje podejście i przebił się do seniorów. Myślę, że podobnie jest teraz w United. Początki trudne, ale powoli się odblokuje. Dużo czasu spędza z Maticiem, Juanem. Oby pomogli chłopakowi. :)
» 7 września 2021, 13:07 #25
motos8: No akurat super sobie ziomków znalazł. Mata, któremu od 30 roku życia się już chyba nic nie chce. On prędzej zajmie jakąś pozycję żurnalisty lub ambasadora klubu niż powalczy o 11. To samo Matic, który też pisze lecz nie do lokalnego dziennika tylko listy miłosne przepełnione żalem i tęsknota do Mourinho. Odkąd Portugalczyk odszedł zabrał ze sobą sztab, ambicje i skupienie Serba.
» 7 września 2021, 17:39 #24
BNK: Zadzwonimy do pana.
Ale ja nie mam telefonu.
Ok ok...
» 7 września 2021, 12:02 #23
PiesekLeszek: Jeśli będzie tak dobry jak Frankie De Jong to wszyscy go pokochają.
» 7 września 2021, 11:58 #22
Dejfmi: nie będzie :)
» 7 września 2021, 12:13 #21
SkilledHydra16: De Jong to półka a może i 2 półki wyżej od VDB. Taka prawda.
» 7 września 2021, 12:43 #20
tygrys26: No taaak, bo de beek miał tyle okazji i tyle meczy zevy pokazać swoje umiejętności co Fred.
A po drugie De Jingowi pasuje styl gry i Barcelony i ogólnie Ligii hiszpańskiej
» 7 września 2021, 14:12 #19
Abstrahujacy: Może i Donnemu pasowałby styl "ogólnie Ligii hiszpańskiej" skoro lubi grać na jeden kontakt?
» 7 września 2021, 14:27 #18
0listonoszpat: Nie ma nic na darmo. Fred i Scott przez lata wywalczali sobie pozycję w środku pola. Jeśli nie jesteś na tyle dobry żeby odrazu grać to musisz trenować i czekać na szansę. Dwaj wyżej wymienieni piłkarze są tego przykładem. Jak ma się wypłakiwać w mediach zamiast podjąć rękawicę to tutaj nie pasuje.
» 7 września 2021, 11:42 #17
is200second: Przecież Beek to nie jest ta sama pozycja co Fred McT czy Matic. Jak tu porównywać.
» 7 września 2021, 11:13 #16
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 13:53

Fred i McTominay to nie sa Defensywni pomocnicy! Wiec zestawienie z nimi Maticia tez jest glupie. To, ze upychani sa tam z braku w druzynie ŚPD, to nie wiele znaczy. Rownie dobrze mozna napisac, ze Lingard i Mata to sa Skrzydlowi, bo grali tqm z przymusu. Jak czlowiek cala kariere gra na danej pozycji, a później j go wywalaja na inna by zalatac dziure to takie pozniej ludzie bzdury pisza.
» 7 września 2021, 13:51 #15
Pochmurny: Patrząc na to jak mało gra i kiedy się pojawia to wynika z tego, iż został sprowadzony na zastępstwo dla Bruno, a że Portugalczyk się nie psuje to chłop siedzi. Ci co twierdzą, że Donny może zastąpić Freda są śmieszni. Ogladaliscie spotkania w których wychodził? Holender jest wolny, rozgrywa zazwyczaj do najbliższego kolegi i to najczęściej do tyłu, jest ciągle wystraszony. On nie jest przystosowany do realiów gdzie zasuwa kilku zawodników, a reszta truchta. Przyszedł z drużyny która była organizmem i każdy robił wszystko na boisku. My mamy podzielone strefy i każdy praktycznie robi co innego (innymi słowy chaos). Jak dostał szansę gry z przodu to coś tam czarował, ale u Nas nikt czegoś takiego nie łapie. W naszym zespole gra się z kontry, a i chłopaki się nie wysilają aby robić sprinty do każdej akcji i robić opcje. Prawdopodobnie są to założenia taktyczne. Gdy w pole karne przeciwnika wchodzi jeden lub max dwóch zawodników, a na obrzeżach też ich zbyt wielu nie ma to automatycznie obrońcy mają łatwiejsze zadanie. W Ajaxie nawet środkowy pomocnik potrafił przebiec w akcji pod bramkę przeciwnika, a u Nas jest to rzadkość. VDB jest graczem do kolektywu, a nie zlepku indywidualności bez żadnych schematów. Super, że potrafi przepuścić ładnie piłkę, ale u Nas nikt na to nie reaguje bo to nie jest ćwiczone. Nie ma pewności to nasi nie idą. Szkoda chłopaka, ale nie wierzę, iż tu odpali. Nie wiem dlaczego Ole go zachęcał do zostania. Jeśli sądzi, że zmieni go tak aby pasował do układanki to powodzenia, ale po co robić takie transfery skoro można znaleźć profil idealny.
» 7 września 2021, 11:07 #14
Tomczo: Dużo racji w tym co piszesz, ale być może jak to nazywasz układanka się zmieni. Mamy coraz więcej zawodników technicznych, styl gry może też się zmienić. Ole taktykę dostosował do tego co miał najlepsze w swojej ocenie. Tak krawiec kraje jak mu materiał staje.
» 7 września 2021, 11:18 #13
Robert3344: +1 byczku. Sama prawda. Donny od początku tu nie pasował, bo gramy w bardzo bezpośredni sposób, a nie tiki take. Może nie mamy chaosu, ale mamy po prostu inny styl gry polegający na szybkiej i prostej piłce, bez zbędnego klepania w środku pola. W akcjach najczęściej szukamy kogoś kto wymyśli coś z niczego, a Donny to raczej typ gracza zespołowego, co najchętniej by chciał robić trójkąty w środku pola i szukać wolnych przestrzeni. Ja również nie wierzę w jego odrodzenie, bo Bruno nie wygryzie ze składu, a na środku pomocy podejrzewam, że jest w kolejce za Maticiem. Ale może obaj się mylimy i zamknie nam papy w tym sezonie, tego mu życzę :)
» 7 września 2021, 14:43 #12
SzefSzefow: Naiwny chłopak. OGS potrzebuje VDB na Carabao cup. Nie mówię o FA cup, bo w tej chwili nawet Matic jest wyżej w hierarchii niż Donny.
» 7 września 2021, 10:48 #11
devilek777: Weź Ty się już zamknij
» 7 września 2021, 12:48 #10
ruffnecky: czyli co, Beek na DMa, a Bruno nie do ruszenia, nawet jeśli pod koniec sezonu znowu będzie zajechany? Słabo to widzę
» 7 września 2021, 10:35 #9
dzilu96: Widzę że kozłem ofiarnym sezonu 2021/2021 został już ogłoszony Fred
» 7 września 2021, 10:31 #8
DaredevilUtd: Który nie gra na swojej pozycji. To tak samo jak Mata, czy Lingard grajacy na PP.
» 7 września 2021, 10:43 #7
mikon70: Lingard zagrał sporo spotkań na śpo również i tam tez grał często słabo, jak chociażby w sezonie 19/20 przed przyjściem Bruno. Mata został uwięziony na pp głównie przez filozofa z Holandii, bo Hiszpan przewyższał Di Marie, który miał z jeden dobry miesiąc w United. Akurat do Maty prawie nigdy nie miałem zarzutów, bo wywiązywał się w miarę dobrze ze swoich zadań. Problemem było to, ze nie był zbyt szybko. Jeszcze przypomniało mi się, ze Mata grał w Chelsea czasami na skrzydle, a w Londynie przeżywał chyba swój najlepszy okres jeśli chodzi o formę.
» 7 września 2021, 11:04 #6
marcB: Ale czasy się zmieniły. Mieliśmy Schenderlina który grał w podstawowym składzie (chyba lata 14/15) teraz mamy vanDeBeeka który ma problem zagrać jedną połowę
» 7 września 2021, 10:23 #5
Oficer: Już dawno pisałem o tym, że zamiast Freda na defensywnego powinien wyjść Donny. Jest waleczny i skuteczny w odbiorze a jeśli faktycznie wzmocnił sie fizycznie to powinien na Newcastle wyjść właśnie za Freda. Grał tak w Ajaxie więc wie z czym to sie je. Ole może to zrobić tylko znów kłania sie u niego ryzyko. Choć patrząc na gre brazylijczyka to Ole co tydzień podejmuje duże ryzyko wystawiając go do składu.
» 7 września 2021, 09:49 #4
United45: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2021 09:18

Wydaje mi się że trochę pokokietował z tą ulubioną pozycją.

Aczkolwiek myślę że zobaczymy Holendra na Newcastle w podstawowym składzie
» 7 września 2021, 09:17 #3
Tennant: Gorszy od Freda nie będzie.. ciekawe czy Ole da mu szanse na 6
» 7 września 2021, 09:13 #2
pbskarpy: A skąd wiesz?
» 7 września 2021, 11:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.