Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Brentford 2:2. Piękne gole ozdobiły sparing na Old Trafford

» 28 lipca 2021, 22:48 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Brentford 2:2 (1:1) w trzecim meczu kontrolnym przed startem sezonu 2021/2022. Ozdobą spotkania na Old Trafford były piękne bramki Anthony’ego Elangi, Andreasa Pereiry i Shandona Baptisty.
Manchester United – Brentford 2:2. Piękne gole ozdobiły sparing na Old Trafford
» Manchester United zremisował z Brentford 2:2 w trzecim meczu kontrolnym przed startem sezonu 2021/2022
Już pierwsze minuty sparingu z beniaminkiem Premier League pokazały, że Manchester United chce dobrze zaprezentować się przed własną publicznością. Na Old Trafford zasiadało ponad 30 tysięcy kibiców. Piłkarze Czerwonych Diabłów większą publikę po raz ostatni widzieli w Teatrze Marzeń w marcu 2020 roku.

Manchester United pierwszą godną odnotowania akcję stworzył tuż po rozpoczęciu spotkania. Strzał zza pola karnego oddał Jesse Lingard, lecz było to za lekkie uderzenie, aby zaskoczyć bramkarza Brentford.

W 10. minucie Czerwone Diabły skonstruowały kolejny dobry atak. Tym razem Anthony Elanga podał do Masona Greenwooda. Anglik przełożył sobie futbolówkę na lewą nogę, strzelił w swoim stylu po ziemi, ale zdecydowanie za lekko.

Manchester United dopiął swego dwie minuty później. Precyzyjne dośrodkowanie w pole karne Brentford posłał Aaron Wan-Bissaka. Do futbolówki dogranej z prawego skrzydła znakomicie na 11. metrze doszedł Anthony Elanga. Anglik efektownym wolejem zaskoczył Davida Rayę.

Czerwone Diabły miały mecz pod pełną kontrolą. W 20. minucie typową „bramkę z niczego” zdobyli natomiast goście. Piłki z pola karnego najpierw nie wybił Teden Mengi, a następnie Juan Mata. Futbolówka spadała pod nogi Shandona Baptisty. Ten huknął potężnie z woleja zza pola karnego – piłka odbiła się od poprzeczki i wpadła do siatki. Tom Heaton był bez szans.

W kolejnych minutach tempo sparingu na Old Trafford nieco spadło. Wpływ na to miał coraz intensywniej padający deszcz. Manchester United częściej gościł na połowie rywali, ale nie zagrażał poważnie bramce.

W 41. minucie Czerwone Diabły wyprowadziły charakterystyczną dla siebie kontrę. Akcję zapoczątkował Aaron Wan-Bissaka. Anglik zagrał do Anthony’ego Elangi, a ten podał do lepiej ustawionego Masona Greenwooda. Napastnik Czerwonych Diabłów wyłożył futbolówkę do Jessego Lingarda. Strzał 28-latka został zablokowany, ale sama akcja mogła się podobać kibicom zgromadzonym na Old Trafford.

Manchester United drugą połowę zaczął od mocnego uderzenia i to dosłownie! W 50. minucie Czerwone Diabły objęły prowadzenie za sprawą fantastycznego strzału Andreasa Pereiry. Najpierw piłkę po uderzeniu Jessego Lingarda zza szesnastki odbił bramkarz Brentford, a następnie futbolówkę przed pole karne wybił Ethan Pinnock. Andreas Pereira nie zastanawiał się długo i uderzył z woleja w stylu legendarnego Paula Scholesa. Piłka powędrowała w samo okienko, odbijając się jeszcze od poprzeczki bramki Brentford. Gdyby Pereira zdobył takiego gola w Premier League, to śmiało mógłby on kandydować do trafienia sezonu!

W 61. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na potrójną zmianę w szeregach Manchesteru United. Na boisku pojawili się Facundo Pellistri, Daniel James i James Garner. Cel dla norweskiego menadżera był jasny – dać jak największej liczbie zawodników cenne minuty przed startem nowego sezonu.

W drugiej połowie Manchester United nie atakował bramki Brentford tak często jak w pierwszej części. W 71. minucie Pellistri sprytnie naciskał na bramkarza gości. Ten wybił piłkę pod nogi Jessego Lingarda. Anglik próbował wrzucić golkiperowi piłkę za kołnierz, nie przymierzył jednak dokładnie i wynik na Old Trafford nadal był bez zmian.

Na kwadrans przed końcem na boisku pojawili się kolejni piłkarze Manchesteru United. Pierwsze spotkanie po dojściu do siebie po kontuzji pachwiny zaliczył Donny van de Beek. Holender otrzymał nawet opaskę kapitańską od Nemanji Maticia.

Spora liczba zmian zaowocowała dekoncentracją w szeregach Manchesteru United. W 77. minucie Brentford doprowadziło do remisu. Błąd na lewej stronie defensywy popełnił Diogo Dalot. Portugalczyk został łatwo minięty przez Bryan Mbeumo. Francuz ściął akcję do środka i mocnym strzałem w długi róg nie dał szans Heatonowi.

Do końcowego gwizdka sędziego obserwowaliśmy mocno sparingowe tempo spotkania. Żaden z zespołów nie zagroził już poważnie bramce rywala i mecz zakończył się remisem 2:2.

Manchester United kolejny sparing rozegra 31 lipca. Rywalem Czerwonych Diabłów na wyjeździe będzie Preston North End.

Manchester United – Brentford 2:2 (1:1)
Bramki: Anthony Elanga 12’, Andreas Pereira 50’ – Shandon Baptiste 20’, Bryan Mbeumo 77’

Manchester United: Heaton – Wan-Bissaka, Tuanzebe, Mengi, Williams (Dalot 46’) – Pereira (Garner 61’), Matić (Shoretire 75’) – Mata (James 61’), Lingard (Van de Beek 75’), Elanga (Pellistri 61’) – Greenwood (Hannibal 75’)

Brentford: Martin – Rasmussen, Goode, Pinnock, Thompson – Janlet, Baptiste, Fosu-Henry, Haygarth, Canos – Toney


TAGI


« Poprzedni news
Ole Gunnar Solskjaer zabrał głos na temat sytuacji Anthony’ego Martiala
Następny news »
Solskjaer po sparingu z Brentford: Zrobiliśmy duży krok naprzód

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (215)


karpiu2201: No i właśnie Roo gdyby bardziej dbał o siebie i ciało mógłby wciąż grać. Talent przeogromny ale nie trzymał się w ryzach. Naprzeciw niego wystarczy postawić Cr7. I Devo kolego - moim zdaniem krata jest wyznacznikiem właśnie "jakiejś" formy czy Ci się podoba czy nie. Bo słowo którego użyłeś "żadnej" samo się wyklucza. Cr7, Cavani, Chiellini, Zlatan to tylko przykłady dobrych żylaków, którzy wciąż są właśnie w dobrej formie dzięki pracy nad ciałem. W tej chwili nie kojarzę jakiegoś pulchnego piłkarza powyżej 33 roku życia, który wciąż jest w topie i ew wrócił do pełni gry po ciężkiej kontuzji. Ciało piłkarza powinno być silne i funkcjonalne i tyle w temacie. Ale fakt faktem, że personalnie każdy z nich będzie się najlepiej w określonym przez siebie procencie tkanki tłuszczowej. Już był taki as u nas -Anderson. Wciąż nie mogę pojąć jakim cudem taki gość w ogóle pojawił się na Old Trafford. I przepraszam ale nie kojarzę ani jednego jego meczu na bardzo dobrym poziomie. Żadnego. Wiecznie mam obraz jak biegnie gdzieś dookoła piłki, przewraca się swoim cielskiem i potrzebuje podeprzeć się o kolano by wstać. Będąc w United wygrał los na loterii. W wieku gdzieś koło 30stki opuszcza Manchester, ląduje na peryferiach w Brazylii i momentalnie kończy karierę. A przypomnę, że byli tacy, którzy wierzyli w jego odrodzenie po odejściu od Nas. Anderson wg mnie to najgorszy transfer UTD (biorąćcpod uwagę ilość sezonów u Nas) od roku 2001 r (od wtedy kibicuję). Liczne historie odnośnie jego nawyków żywieniowych zna już chyba każdy z Nas. Albo masz mental albo nie masz. Ja tylko po prostu uważam, że dbanie o ciało to znacznie większe szanse na dłuższą karierę i bardziej zapadającą w pamięć.
» 30 lipca 2021, 14:14 #204
OldFasion: Szkoda. Chciałem zobaczyć Aston Villę z Grealishem, Buendią i Watkinsem.

John Percy
@JPercyTelegraph
Breaking: Manchester City make ÂŁ100million offer for Aston Villa captain Jack Grealish.
» 30 lipca 2021, 13:57 #203
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2021 10:20

Macie już ustawione składy w FPL ?
Mój jest taki:

Ederson
Reece James - Dias - van Dijk - Robertson
Sancho - De Bruyne (C) - Kante - Jordan Henderson - Bruno Fernandes
Cavani
» 30 lipca 2021, 10:19 #202
OldFasion: Van Dijk nie zacznie tego sezon w pierwszym składzie. Klopp będzie zaczynał Matipem i prawdopodobnie Konate.
» 30 lipca 2021, 10:30 #201
Pezet: Schmeichel-Shaw robertson aarons- buendia Foden greenwood Sancho - Vardy watkins pukki. Natomiast do pierwszego meczu jeszcze trochę wiec pewnie kilka zmian zajdzie
» 30 lipca 2021, 10:34 #200
RedRevolta: Henderson, Kante? no skład taki sobie jeśli zależy Ci na dobrym wyniku to sporo zmian bym polecał, chyba, że grasz tylko dla zabawy.
» 30 lipca 2021, 10:41 #199
Matys13R: mój skład wygląda tak
Fabiański
Dias Stones Dunk
Fernandes Son Greenwood Kante
Rodrigo Bamford Antonio
» 30 lipca 2021, 10:48 #198
Strzelec: Schmeichel
Cancelo - Shaw - James
De Bruyne - Grealish - Sancho - Buendia - Tielemans
Cavani - Watkins

Ławka: Raya, Toney, Manquillo, Aarons
» 30 lipca 2021, 11:01 #197
Bourdain: U mnie skład prezentuje się następująco, ale jeszcze mogę wprowadzić wiele modyfikacji przed startem sezonu, taka już moja przypadłość w tej grze, że zawsze za dużo kombinuje ze składem, zamiast stawiać na proste rozwiązania. Według mnie na Sancho nie ma co stawiać od pierwszych kolejek, bo nie wiadomo jak będzie z adaptacją do nowej ligi, wątpliwe by od razu gwarantował jakieś liczby.

Sanchez
Trent-Digne-White
Greenwood-Grealish-Salah-Saka
Calvert-Watkins-Werner

Ławka: Guaita, Stones, Ayling, Gilmour
» 30 lipca 2021, 11:03 #196
Anhel: Świetne te wyjazdówki , kupię na pewno
» 30 lipca 2021, 10:13 #195
Mariano88: Jest klawisz "odpowiedz" na dole, Jak sprawdzałem chwilę temu to wciąż dziala
» 30 lipca 2021, 10:19 #194
Anhel: Uwaga uwaga odpowiadam Panu:

Cmoknij mnie w pompkę
» 30 lipca 2021, 10:22 #193
mikon70: Nowe stroje wyjazdowe się pojawiły. Muszę przyznać, ze jak narazie Adidas mnie nie zawiódł jeśli chodzi o przyszły sezon.
» 30 lipca 2021, 10:10 #192
Siudy8: Panowie zapraszam do mojej ligi w aplikacji NOINN wszystkich fanów Red Devils i nie tylko. Kod do ligi APILURP2 Do zdobycia PS5 Koszulka ulubionego klubu lub doładowanie konta w bet. Serdecznie zapraszam.
» 30 lipca 2021, 09:28 #191
Mariano88: Chestnut zawsze na posterunku...
» 30 lipca 2021, 10:18 #190
Chestnut: Like, czemu mój komentarz został usunięty? Proszę zobaczyć na historię komentarzy tego użytkownika, to bot.
» 30 lipca 2021, 10:47 #189
PiesekLeszek: Elanga bez koszulki wygląda jak tytan pracy, natomiast Sancho to taki trochę grubasek.
» 30 lipca 2021, 07:38 #188
mikon70: Jak komuś kaloryfera nie widać, to już jest gruby od razu?
» 30 lipca 2021, 07:45 #187
IntruZ9: Grubasek? Z grubaskiem to ma niewiele wspólnego,w necie jest masa zdjęć na których widać że tkanki tłuszczowej tam niewiele...elanga wycięty na wiór (ale nie to definiuje kto jakim jest lub będzie piłkarzem)...też nie można popadać w skrajności,przykład:depay...taki tytan pracy że poleciał w drugą stronę,zatracił dynamikę i szybkość,o czym sam mówił że za dużo silki...niech sancho dalej będzie tym "grubaskiem" i dalej mija obrońców jak tyczki;)
» 30 lipca 2021, 07:47 #186
Dejfmi: To, że ktoś ma kratke na brzuchu a drugi nie ma zupełnie o niczym nie świadczy. W bardzo dużej mierze kwestia genetyki
» 30 lipca 2021, 07:57 #185
karpiu2201: Nie chodzi o genetykę. Odsłonić kaloryfer może każdy (!) to żaden problem, wręcz pikuś zwłaszcza dla zawodowca. Ujemny bilans kaloryczny, dobra dieta, dobry trening, technika i samozaparcie to klucz. Natomiast kwestia sporna to przy jakim % tkanki tłuszczowej czujemy się najbardziej komfortowo. I tu mogą być różnice. Sam schodzę nawet do 6% tkanki tłuszczowej i jestem lepszy wiór aniżeli Elanga ale najbardziej komfortowo jest przy 10% jak dla mnie. Także są oni zawodowcami a dobre docięcie to tzw. "efekt uboczny" zawodowego sportowca. Wiec wierzcie mi nie ma co gloryfikować zawodowych piłkarzy. Mają warunki ku temu by wyglądać jak starożytne posągi. Indywidualne treningi, najlepsze jakościowo produkty, kucharze, suple, wzorowa regeneracja, fizjoterapeuci. To co nas różni od nich to wybitny talent do gdy w piłkę nożną i pieniążki, które z tego tytułu otrzymują. Oni robią co kochają a my podziwiamy ich wyczyny na boisku.
» 30 lipca 2021, 08:30 #184
Vainte: Mysle ze oboje to tytani pracy ;)
» 30 lipca 2021, 08:46 #183
PiesekLeszek: Dokładnie chodzi o poziom tkanki tłuszczowej. Wcale nie chodzi o tylko kratkę. Patrząc na Sancho tej tkanki tłuszczowej ma zdecydowanie więcej niż Elanga.
Pisząc grubsek nie miałem na myśli gruby.
Możliwe, że po wakacjach obniży poziom tkanki tłuszczowej.

Karpiu zgadzam się w 100 procentach. Każdy może odsłonić mięśnie nawet Janusz z kanapy wystarczy odpowiednio niski poziom tłuszczu i posiadanie odrobinę masy mięśniowej.
» 30 lipca 2021, 08:52 #182
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2021 08:55

Chodzi o genetykę, tak każdy może mieć kaloryfer, ale niektórym przychodzi to łatwiej przez geny.

@edit: Nie każdy musi mieś kaloryfer, nie jest wtedy gorszy czy lepszy.
» 30 lipca 2021, 08:53 #181
OldFasion: @karpiu2201
A jest jakaś zależność między łatwością osiągania poziomu 6-8% w zależności od wieku?
Że młodemu łatwiej lub trudniej?
» 30 lipca 2021, 09:24 #180
Chestnut: To, że ktoś jest grubszy, nie znaczy, że źle wygląda...
» 30 lipca 2021, 09:47 #179
karpiu2201: OldFashion. Wiadomo młodszy organizm to niby lepiej. Ja pierwszą porządną redukcję zrobiłem dopiero w wieku 28 lat. Nie potrzeba do tego specjalistów ale trzeba mieć przyzwoitą wiedzę, by wiadomo jak ocenić zero kaloryczne i jak kroić kalorie. Pierwsza redukcja to zawsze gorsze samopoczucie i ubytek glikogenu, przez co sylwetka staje się bardziej płaska. Teraz mam 33 lata i jest wycięty mega ale regularnie podbijam już kalore. 6-8 % polecam raczej zadeklarowanym sportowcom i podczas pierwszej redukcji. Potem podbijać kcal, żeby ostatecznie dociągnąć do max 15% tkanki, by się zbytnio nie zalać. Już sama zmiana nawyków żywieniowych jest dobrem punktem wyjścia. Trzeba zrozumieć, ze napoje to kupa cukru i lepiej pić samą wodę, że wszelkie jogurciki owocowe to kilka łyżeczek cukru (nawet koło 4-7). Nie kupować przetworzonych produktów. Trochę mieć pojęcie o gotowaniu a wierzcie mi, że są tak dobre potrawy, które można znaleźć w necie z dobrych składników i zrobić samemu. Nawet batony, czy przepyszne omlety, wszelkie mięsa z kaszami. Kwesta wyobraźni. Określić zapotrzebowanie na białko na poziomie 2 gr na kg masy ciała i roboty. Warto się na tym zafiksować, bo dbanie o własnego siebie to inwestycja w przyszłość. Idziesz na plażę i nie masz kompleksów. Większość Twoich kumpli będzie narzekać co go tu nie boli po 30. roku życia a Ty jesteś sprawny. Żona zadowolona, rośnie trochę pewność siebie, testosteron w górnych widełkach. Oczywiście mówimy tylko i wyłącznie treningu bez stosowania dopingu. to może być po prostu styl życia. Brzuch można odsłonić w każdym wieku (bez dwóch zdań) ale spalanae tłuszczu nigdy nie jest punktowe i spalasz tłuszcz z innych części ciała w tym nawet z policzków. Polecam tym, którym się zechce a reszta niech się po prostu jara kimś innym (sam tak miałem i nie wierzyłem kiedyś, że kratę na brzuchu da się zrobić). Już zejście do 12 procent tkanki tłuszczowej da zarysy ładnego brzucha.
» 30 lipca 2021, 09:48 #178
Vainte: Ujemny bilans u sportowców, nie kulturystów jest nie tak zdrowy. Prościej o jakąkolwiek kontuzje.
» 30 lipca 2021, 10:32 #177
PiesekLeszek: Oczywiście są różne budowy ciała i nie kazdy ma taką samą przemianę materii.
Rooney jest przykładem, że bez kratki na brzuchu można być wybitnym zawodnikiem, ale końcówka kariery to mu nie wyszła.
Chciałbym aby nasz nowy nabytek był przydatny drużynie i tyrał dla niej. Lenki już mamy w składzie. Kontrola nad własnym ciałem przynosi efekty.
Przykładem jest Lewandowski.

Z własnego doświadczenia wiem, że się da zrobić formę w kilka tygodni, oczywiście w zależności od poziomu poprzedniego zatluszenia. Sam zostałem tata prawie 3 lata temu i pomyślałem, że brzuszek tatusia to normalne. Polecam apke Fitatu do liczenia kalorii. Niepotrzebne są jakieś cudowne tabletki spalające tłuszcz bo z odrobiną wiedzy można uzyskać świetne efekty.
» 30 lipca 2021, 11:55 #176
DevoMartinez: Serio kaloryfer na brzuchu nie jest żadnym wyznacznikiem formy. Jest estetyczny i to tyle.
» 30 lipca 2021, 11:58 #175
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2021 03:25

Najlepsze jak internet oszalał gdy nagle po zakupie Varane - gdy numer 4 był już dyskutowany - Phil Jones wypełznął nagle gdzieś spod ziemi i oznajmił że zaczyna treningi ... Trzeba było mu pogrozić odebraniem numeru już z pół roku temu :)))
Dla większości z wiadomość że będziemy mogli w końcu oglądać tego legendarnego piłkarza wywołała szok. A Varane powiedział że chyba nie podpisze bo nikt mu nie wspominał o konieczności rywalizacji z bogiem footbolu Jonesem o miejsce.
» 30 lipca 2021, 03:24 #174
hansolo: Kevin Palmer na twitterze:
With the Sancho and Varane transfers added, this is updated net spend of clubs over the last FIVE years:
#MUFC - ÂŁ622.5m
#MCFC - ÂŁ518.9m
#AFC - ÂŁ331.1m
#CFC - ÂŁ230.6m
#THFC - ÂŁ201.3m
#LFC - ÂŁ159.7m

No cóż, koniec wymówek. Pora zdobyć jakieś trofeum bo staniemy się pośmiewiskiem.
» 30 lipca 2021, 01:09 #173
IntruZ9: Ja nie mam i nie będę mieć problemów jak nie zdobędziemy nic w nowym sezonie... pośmiewiskiem?...Staniemy?..
Jak ja widzę takie wklejanie liczb i nakładanie sobie presji,żeby później hejtowac ulubiony klubbto aż źle się robi...weź wyślij tą wiadomość do trenera,do zarządu
» 30 lipca 2021, 01:42 #172
DjTED: Nie wiem serio czy Jones nie jest największą pijawa w historii tego klubu. Nawet z Sanchezem nie było takich cyrkow.
» 30 lipca 2021, 06:29 #171
NoName: Skoncz juz ted hejtowac tego Jonesa. Gosc sie swietnie zapowiadal, ale z niszczyly go kontuzje, a ze dostal kontrakt zycia lezac w szpitalu... tak, powtarzaj sobie, ze Ty na jego miejscu bys honorowo odrzucil, bo na niego nie zaslugujesz i kazdy powinien tak robic.
» 30 lipca 2021, 07:17 #170
DjTED: My patrzymy na to inaczej bo jesteśmy kibicami i lezy nam dobro klubu. Nie wiem czy jak bym był piłkarzem grającym w paru meczach czy bym podpisywał. Nie wiem co za głupek dał mu kontrakt jeszcze na tyle lat... Zlatan np postąpił honorowo. Jest kontuzja to sorry ale się nie przydam
» 30 lipca 2021, 07:35 #169
OldFasion: Glazerowie wydają więcej z własnej kieszeni niż szejkowie z City. Mało tego, wydają więcej niż właściciele Chelsea, Tottenhamu i Liverpoolu razem.
Szczerze nie rozumiem, jak kibice United mogą jakby nie patrzeć hojnych właścicieli krytykować.
A drugi najważniejszy wniosek. Jeśli wydajesz najwięcej, musisz wygrywać trofea. Jeśli wydajesz a nie wygrywasz to znaczy, że coś nie działa.
» 30 lipca 2021, 09:21 #168
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2021 10:28

Ja nie rozumiem jak taki Liverpooczyk nie mający pojęcia o tym jak działa klub i skad są pieniądze może wypowiadać się na tematy United. Glazerowie nic, ale to nic nie wydają z własnej kieszeni cały zysk jaki idzie na wydatki United, czy to są pensje transfery itp wypracowuje sam klub! Przestań pisać bzdury. Po drugie jak Manchester idzie na zakupy ceny idą w górę.
» 30 lipca 2021, 10:00 #167
NoName: Tylko Zlatan pojechal do MLS i dalej zarabial kokosy. Kto da Jonesowi chocby zblizone pieniadze do tych, co ma u nas? A to ze ktos mu taki kontrakt dal... to win ich, a nie zawodnika.
» 30 lipca 2021, 11:14 #166
OldFasion: @DaredevilUtd
Jeśli klub robi drogie transfery i przez pięć lat wydał więcej o 600 baniek niż zarobił na sprzedaży, to jest oczywiste, że źródło tych pieniędzy jest różne. Dziś najczęściej kuby funkcjonują na zasadzie zadłużenia, biorąc ogromne kredyty.
Na boisku to nie ma żadnego znaczenia. Jedno jest pewne wydając 600 milionów netto przez pięć lat można oczekiwać od zespołu trofeów.
No chyba, że komuś pasuje tak jak jest.
» 30 lipca 2021, 11:20 #165
pawelisto2: Mimo szczerych chęci, to jeśli Pogoń jakimś cudem zremisuje, a następnie awansuje, to będzie to absolutnie niezasłużony rezultat. Różnica klas, przykro się patrzy.
» 29 lipca 2021, 22:48 #164
OldFasion: Nieprawda,
Mimo, że Osijek grał u siebie i był zdecydowanym faworytem, to na boisku w ogóle nie było tego widać. Mecz wyrównany pod względem kultury gry, wybiegania. Moim zdaniem zadecydowało doświadczenie w pucharach. Pogoń fajny zespół. Nie ma wstydu.
» 29 lipca 2021, 23:00 #163
DjTED: Nasz przyszły sparing odwołany. Korona w zespole
» 29 lipca 2021, 22:43 #162
OldFasion: Wygląda jakby Runjaic chuchał i dmuchał na Kacpra. Chyba wiedzą, że Koziołek jest już wart kilka baniek euro i nie chcą ryzykować kontuzji. Tym bardziej, że ma kto wejść z ławki.
» 29 lipca 2021, 23:02 #161
pilchu: Ciekawe ile prawy w tym, że Moyes chce Jonesa w WHU, jeśli MU rozwiąże z nim kontrakt. Pewnie wielu kibiców się zgodzi, że lepiej go oddać za darmo bez wypłacenia pensji niż trzymać w szpitalu kolejny sezon.
» 29 lipca 2021, 22:32 #160
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 22:09

Ale słaby ten Liverpool, żeby przegrać z taką Hertha i jeszcze dać sobie wbić aż 4 bramki: w tym dwie strzelił emeryt Jovetic. Widać że może być problem z Top6 w tym sezonie i Klopp nie może jak na razie tego dobrze ustawić. Jak myślisz OldFashion i kogo widzałbyś za Kloppa?
» 29 lipca 2021, 22:06 #159
jean6: Staromodny Co odpowie jak wyjdzie z szoku.
» 29 lipca 2021, 22:15 #158
PastaDoCiasta: Konate to dobry prospekt, ale jeszcze młody, do tego szklany, w Bundeslidze tyłka nie urywał, nie byl nawet w top 5 w Lipsku, a wiadomo jeszcze jaki jest przeskok na PL. Co myślicie koledzy, da radę wygryźć Gomeza? Jak dla mnie realistyczny cel to 10 wejść z ławki na przestrzeni 3 następnych sezonów.
» 29 lipca 2021, 22:21 #157
Lisan: Pasta myślę że to jednak zbyt optymistyczne założenie wszak ten obrońca nie łapie się do rankingu top 40 obrońców, niestety wyprzedził go Glik
» 29 lipca 2021, 22:35 #156
Cieniu: BillClinton@ w Cieniu było jakoś 28. Pozdrawiam.
» 29 lipca 2021, 22:42 #155
Puchaty: City kupują Grealisha wyłącznie po to konkurencja go nie kupiła.
Można sobie wyobrazić, że MU czy Czelsi lub Live byłyby nim zainteresowane w przyszłym sezonie - mieliby wtedy nowe środki. City ma już teraz nieograniczony budżet więc po co ma dawać możliwość wzmocnienia się konkurencji?
Szkoda tylko samego Jacka, bo wydawał się być spoko kolesiem.
» 29 lipca 2021, 21:30 #154
karolmanu3: A po co zawodnik gra? Żeby zarabiać i zdobywać trofea, kolejność w większości przypadkach tak właśnie wyglada. Tam trofea ma zapewnione. Tylko co mnie również dziwi to sam fakt ze do city. Kasę większa niż w AV dostałby nawet w arsenalu. Wydaje się na człowieka z pasja, charakterem i jakimiś wartościami. W city mimo ze wygrywają ja nie widzę żadnej tej cechy. Każda drużyna z top6 ma więcej klasy historii i charakteru niż city. Według mnie Jack tam po prostu nie pasuje
» 29 lipca 2021, 21:38 #153
Dejfmi: Opowiadasz pierdoły Puchaty
» 29 lipca 2021, 21:38 #152
pawelisto2: Tak już skoro rozpętała się tam dyskusja o Arsenalu to pozwolę sobie zapytać Was o jakieś plotki/opinię: czemu Armaty nie złożyły zasieków na Maddisona?
Odegaard odpadł, ESR na 10 jako pierwszy wybór to mimo wszystko lekka przesada, akademia akademią, ten sam kazus co u nas Pereira w pierwszym składzie, a efekty wiadome. Maddison byłby dla nich idealnym wzmocnieniem, a co dziwi podwójnie to, to że generalnie dość cicho o nim w tym okienku, juz nawet nie tylko w kontekście Arsenalu.

Tak, wiem, póki co to krok w tył dla niego z Leicester do Arsenalu, tak jak dla Pogby w momencie przyjścia do nas. Marka klubu to jednak marka.
» 29 lipca 2021, 21:28 #151
nieeeeeeee: ESR to był ich jeden z najlepszych zawodników w zeszłym sezonie nie porównywał bym go do Pereiry. A u Maddisona coraz więcej problemów poza boiskowych do tego spora ilość kontuzji i jego forma nie jest już tak wielka jak te 2,3 lata temu. A cena za gościa jest spora.
» 29 lipca 2021, 21:34 #150
pawelisto2: Nie no hola hola, Maddison do momentu odnowionej kontuzji biodra raz po raz rozkładał połowę ligi na łopatki, jego gole z City, Crystal Palace, Brighton, czy Chelsea to majstersztyk.
O formę bym się nie martwił w przypadku Maddisona, bo to jest piłkarz fenomenalny, jedyną wątpliwością jest to biodro.
Mimo wszystko ESR może się rozwinąć i robić grę Arsenalu, Maddison - zdrowy - wchodzi i robi to z miejsca.

Jeszcze co do Emilla, to widać było, że pod koniec sezonu presja nieco go przerosła i znikał mecz po meczu coraz bardziej.
» 29 lipca 2021, 21:40 #149
PastaDoCiasta: Z całym szacunkiem do Arsenalu, ale czemu Maddison miałby tam iść? Sam się denerwowałem nieraz na głupie komentarze typu duży klub X jest obecnie w kryzysie a mały klub Y miał sezon konia, to po co przechodzić. Tylko że takie komentarze byłyby głupie gdyby mówić, że nie ma sensu odchodzić z West Hamu do Tottenhamu, bo byli niżej. Niemal na pewno Arsenal skończy nadchodzący sezon za Lester, Lisy już któryś sezon z rzędu są w czołówce, niechętnie oddają swoje gwiazdy, mają dobrego trenera i mądrze budują zespół na coroczne top 6, z aspiracjami na top 4. Maddison dodatkowo jest tam jednym z kluczowych piłkarzy. Przejście do Arsenalu w najlepszym wypadku nic by mu nie dało, żeby już nie mówić o kroku w tył. Fani Kanonierów ogólnie odlatują z tekstami o nim czy Grealishu, mają przeciętną do bólu kadrę, miernego trenera, skąpego właściciela i bałagan w szatni i strukturze płac. Dla nich na ten moment dobre i realne transfery to właśnie taki Ben White czy inny Bissouma. Awansują do top 6 to będą mogli myśleć o Maddisonie, Grealish to nierealny cel zupełnie
» 29 lipca 2021, 22:11 #148
Saberem47: Mam nadzieję, że kontuzja shawa nie wpłynie na jego formę, bo gość osiągnął istne apogeum talentu. Najlepszy LO na świecie. Oby grał na poziomie z euro
» 29 lipca 2021, 21:21 #147
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 20:55

Live dostaje od Herty 2:0 w pierwszej połowie, a to z nas mega beka była po przegranym meczu. Ps mocny skład mają nie to nasze 17 nastolatki.
» 29 lipca 2021, 20:54 #146
karolmanu3: I na dodatek maja sporo graczy 1go składu do dyspozycji. U nas cały podstawowy skład dopiero zaczyna treningi, i to trochę martwi
» 29 lipca 2021, 21:31 #145
RedsFan: Ano ładnie dostają w cymbał :)
» 29 lipca 2021, 21:59 #144
RedRevolta: City blisko Grealisha i pewnie koniec końców tam skończy, jeden transfer i już są kolejny krok przed nami, ehh ciężko z nimi będzie przez najbliższe lata.
» 29 lipca 2021, 18:58 #143
MrCygan: No i ciekawe czy Grealish pójdzie do tego City, a jeśli tak to za ile. Romano podał, że prowadzone są już rozmowy między klubami, które nie powinny zająć zbyt długo. Jaka jest wasza opinia - z Grealishem City będzie jeszcze groźniejsze, Pep zacznie swoje dziwne ustawienia bez napastnika jak w finale LM, czy czeka go ławka?
» 29 lipca 2021, 18:42 #142
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 18:53

Osobiście jestem zdziwiony, że mając De Bruyne i Sterlinga, po odejściu Aguero, decydują sie wydać taka kasę na Grealisha. Mogę się mylić ale moim zdaniem ich siła rażenia będzie podobna jak w ostatnich sezonach. Oczywiście nie jestem zachwycony, że się tak wzmacniają ale tez się tym nie martwię. Pocieszający jest za to fakt, że w końcu nie będę musiał czytać tu komentarzy nawolujacych, że powinniśmy go kupić.
» 29 lipca 2021, 18:52 #141
Kilerek7: Oczywiście, że będzie. Grealish to piłkarz bardzo niekonwencjonalny, a z tak precyzyjnym KDB i dobrym SPD z tyłu będą tworzyć masę okazji. Czy u nas Pogba i Bruno są w stanie robić to samo? Nie sądzę, gdyż Bruno przeplata genialne mecze, średnimi, podczas gdy KDB nawet grając słabo jest stabilny, a Pogba każdy wie, czasem geniusz a czasem straci głupio i tracimy, pod tym względem Grealish jest bardziej elastyczny, bardziej się rusza a nie truchta, no i mają jeszcze świetnego Gundogana, więc środek pola moim zdaniem lepszy.
» 29 lipca 2021, 18:54 #140
Mariano88: Kilerek7, Rodri, Gudogan czy Fernandinho dają im dobry balans. Osobiście wątpię aby Grealish tam znalazł miejsce. Moim zdaniem będzie rotowac z De Bruyne i Sterlingiem.
» 29 lipca 2021, 19:00 #139
Vainte: Będzie. Tylko to nie jest zawodnik na ławkę. Ciekawe jak to łysy ułoży w przypadku powodzenia.
» 29 lipca 2021, 19:13 #138
Shoiden: Co za dużo to nie zdrowo Real na początku wieku coś wie o tym
» 29 lipca 2021, 19:39 #137
Kilerek7: A jest jeszcze Foden, Grealish może też grać na lewej, także stawiam, że bez nominalnego snajpera mogą grać atakiem: Grealish - Sterling - Foden - Gundogan - KDB - Fernandinho z tyłu.
» 29 lipca 2021, 19:52 #136
devilek777: "Bruno przeplata genialne mecze, średnimi"

Nie no trzymajcie mnie, Bruno ciągnie nas za uszy odkąd przyszedł.
» 29 lipca 2021, 20:00 #135
Kilerek7: Devilek chyba oglądałeś tylko mecze z początku sezonu, pod koniec sezonu Bruno ewidentnie już więcej irytował niż robił, nawet w repie na Euro był na ławce, zapewne przez zmęczenie sezonem.
» 29 lipca 2021, 21:14 #134
devilek777: Pod koniec sezonu owszem, gdzie od połowy poprzedniego grał bez przerwy. Mówienie, że przeplata średnie mecze z genialnymi jest według mnie nie na miejscu.
» 29 lipca 2021, 21:37 #133
Kilerek7: Ja rozumiem, że dla nas kibiców MU, Bruno czy Rashford są bohaterami, ale nie można udawać, że jest super, jeśli graliby piach.
» 29 lipca 2021, 21:39 #132
Luke88: Ole równo 25 lat temu został piłkarzem United. Wtedy jeszcze nie wiedział że w przyszłości zostanie wuefistą i to w tym klubie. Szacun.
» 29 lipca 2021, 17:05 #131
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 15:21

Odnośnie Arsenalu to jest jedna ciekawostka a mianowicie Emile Smith Rowe, na początku sezon kontuzja, później Arteta na niego nie stawiał i praktycznie pół sezonu stracone. Bilans Arsenalu bez niego Z 6, R 3, P 9, później jak już zaczął grać to wyglądało to tak: Z 12, R 4, P 4.
Ja mawia stare przysłowie, zespół buduje się od obrony - kupili White. Czy to da im stabilizację z tyłu? Nie wiem, na pewno nie zaszkodzi. Jest Partey, który umiejętności ma ogromne ale w PL ich jeszcze nie pokazał.
Wracając do Smitha, dostał nowy kontrakt, nr 10 i ja bym tego Arsenalu jeszcze nie skreślał. Jak będą grać jak na wiosnę to powalczą o top4, jak nie to znowu czeka ich tułaczka po środku tabeli.
Fajnie by było jeszcze zobaczyć rywalizację w PL jak w latach 1996-2004

PS. Jak już dobrze wiemy jeden zawodnik potrafi zmienić oblicze zespołu.
» 29 lipca 2021, 15:14 #130
waletpl: Wole w Top4 Arsenal niż Live albo Niebieskich. Lubiłem ich za czasów Papcia Wengera, jego rywalizacji z SAF'em. A i wojenki Keane - Vieira nie zapomne.
» 29 lipca 2021, 15:23 #129
atotrikos: @waletpl łoooo aś mi przypomniał !!

youtube.com/watch?v=DnxrDcpIlnM PO LE CAM !

Największa zaleta Patricka Vieiry ?
- był twardy
Jaka była jego największa słabość ?
- nie był tak twardy jak ja *śmiech*
» 29 lipca 2021, 15:38 #128
Diabelred: waletpl,

Raczej nieprędko zobaczymy ponownie Arsenal w top 4. Jak dla mnie to top 4 już się na dobre wykrystalizowało i z takim trenerem, ograniczonymi funduszami, a przede wszystkim mocno przeciętna kadra to byłby prawdziwy cud gdyby udało im się wyrzucić z top 4 City, nas, LFC czy Chelsea. Jakbym był kibicem Arsenalu, to jedyne światełko w tunelu widziałbym w przyjściu nowego właściciela.
» 29 lipca 2021, 15:42 #127
pilchu: Gdyby Arsenal włączył się do walki o top4 to byłoby jeszcze weselej. United, City, Liverpool, Chelsea, Leicester, Tottenham, Arsenal, Everton, West Ham United. Kandydatów do gryw pucharach jest dużo. Do tego dół tabeli wcale słaby nie jest. Więcej jakościowych drużyn w Anglii to ciekawsze rozgrywki. Widzieć United na szczycie po zaciętym sezonie smakowałobym wyśmienicie.
» 29 lipca 2021, 17:09 #126
hraboNX: Też wolę Arsenal od Chelsea. Klub z fajną historią i swego czasu grali zacny futbol. Finał Ligi Mistrzów w Paryżu to był fajny moment dla Kanonierów. Szkoda, że nie udało się wtedy pokonać Barcelony. Wychodzę z założenia, że rywal rywalem, ale piękno futbolu oraz piłkarską klasę trzeba docenić. No i mam jakiś sentyment do pojedynków Wenger-SAF.
» 29 lipca 2021, 17:14 #125
xarsfanx: Brawo Panowie wyżej. Dzieki za szacunek i sensowne wypowiedzi na temat Arsenalu. 99 % komentow z do o Arsenalu to tutaj drwiny, gnojenie, cytaty z k.com (oczywiście wybrane 1 z 1000 gdy ktoś palnie głupotę) :D
» 29 lipca 2021, 18:19 #124
mikon70: To dokładnie jak na kanonierach, wiec nie widzę w tym problemu.
» 29 lipca 2021, 18:37 #123
xarsfanx: Ja też nie Mikon
» 29 lipca 2021, 18:38 #122
sturmik: No i prosze - gbyby Lewandowski tak wyskoczył w klapeczkach to by było że Polak i Janusz a jak jest to Beckham to każdy wzruszy ramionami :)
Przynajmniej wiadomo że nasz Paweł ciągle jeszcze na wakacjach.
twitter.com/paulpogba/status/1420669415616548866
» 29 lipca 2021, 14:29 #121
Giggsy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 14:20

Zlatan

* to do odpowiedzi OldFashiona, bo mi się źle pyklo
» 29 lipca 2021, 14:19 #120
OldFasion: Fakt. Zlatan się pozbierał. Mimo, że podczas zerwania ACL miał już po trzydziestce.
» 29 lipca 2021, 14:27 #119
OldFasion: Potrafi ktoś podać przykład piłkarza, który po operacji zerwanego więzadła krzyżowego wrócił na boisko i nadal grał na podobnym poziomie, jak przed urazem?
» 29 lipca 2021, 14:15 #118
Lingardiho9: Luis Nazario da lima Ronaldo
» 29 lipca 2021, 14:17 #117
OldFasion: @Lingardiho9
Dobry przykład. Chociaż Il Fenomeno stracił dużo szybkości po operacjach kolana.
Był tak genialny, że nie przeszkodziło mu po powrocie w zdobyciu Złotej Piłki.
» 29 lipca 2021, 14:25 #116
Robert3344: Imo Milik gra na podobnym poziomie, a miał 2 zerwane. VVD też wróci i będzie trzymać poziom. Ciężko spamiętać tych wszystkich graczy z urazami :P Chiellini też bodajże miał zerwane.
» 29 lipca 2021, 14:44 #115
OldFasion: @Robert3344
Pytanie czy Milik trzyma poziom? :)

A Ruud van Nistelrooy przed transferem do United nie zerwał?
» 29 lipca 2021, 14:49 #114
atotrikos: @Lingardinho9 Racja ale nigdy nie był tak dynamiczny i nie zamiatał tak na pełnej szybkości.

Dla mnie ETO, Del Piero, Larsson oni jeszcze pokopali wiele lat.

Dziś mamy problem z prześciganiem się lekarzy kto lepszy, kto szybciej doprowadzi zawodników do sprawności itd tylko, że to często ryzyko specjalisty ktore ponosi sam piłkarz.

Za szybko wrócił nie raz a dwa razy np Zaniolo czy Danny Ings - niezdążyli dobrze pokopać a już strzeliły znowu ACL-e.
Zlatan to nie wiem z czego on jest zrobiony, że tak szybko wrócił po tym kolanie. Mimo wszystko jednak musiał zmienić ligę na dużo, dużo mniej wymagającą.
» 29 lipca 2021, 15:06 #113
Litosci: Vidic niestety nie wrócił.
» 29 lipca 2021, 16:28 #112
HarryBrown: Dużo zależy od psychiki. Jeżeli będzie rozpamiętywał i drżał przed każdym wejściem to może stracić wiele na wartości jego gra. Ale jak jest twardziel i rekonstrukcja wiązadeł została dobrze wykonana to powinien dać radę.
» 29 lipca 2021, 18:37 #111
atotrikos: Ben White --> Arsenal, 50mln.
Varane ---> United, 35mln + 15 jeśli coś tam.

Wreszcie specjalista do spraw transferów na swoim miejscu.
» 29 lipca 2021, 14:08 #110
OldFasion: Oba transfery są dobre dla obu klubów. Nie ma co się licytować.
White trochę przepłacony. Wiadomo młody Anglik z ogromnym potencjałem.
Varane gigantyczne doświadczenie i ostatni rok kontraktu więc można zbić cenę.

I tak najlepszy interes zrobiło PSG. Wzięli sobie Ramosa za darmo.
» 29 lipca 2021, 14:21 #109
tomekwietniu: OldFasion i z tego co czytałem to Ramos już kontuzjowany.
» 29 lipca 2021, 14:27 #108
OldFasion: @tomekwietniu
Też czytałem. To nic nie zmienia. Ramos jest genialnym obrońcą, szefem na boisku i w szatni. Automatycznie podnosi mental całej drużyny.
Wyciągnięcie takiego piłkarza za darmo to jest fantastyczny interes.
» 29 lipca 2021, 14:33 #107
Genek: Nawet mniej bo do 43 max może skoczyć
» 29 lipca 2021, 14:33 #106
grafi: @OldFasion
"I tak najlepszy interes zrobiło PSG. Wzięli sobie Ramosa za darmo."
"Wyciągnięcie takiego piłkarza za darmo to jest fantastyczny interes."

taa... każdy kto by sypnął groszem miałby Ramosa, nawet taka Legia :)
"oczekiwania 35-latka wobec potencjalnego nowego klubu: 2-letnia umowa z opcjonalnym trzecim sezonem; 15 milionów euro netto rocznej pensji; 20 milionów euro premii za podpis z tytułu przyjścia jako wolny gracz."

super interes jak za 35 latka :)
» 29 lipca 2021, 14:47 #105
mycka86: Te wszystkie transfery ocenimy za rok. Obecnie każdy z nich to wróżenie z fusów.
» 29 lipca 2021, 14:50 #104
Jakub2344: takie porównania nie mają kompletnie sensu, bo z drugiej strony kibice Arsenalu mogą się z nas śmiać w drugą stronę:
Maguire 26 lat ---> 87 mln
White 23 lata -----> 50 mln
Wiadomo, że za Anglika w Premier League masz swego rodzaju podatek ziemi i Anglik zawsze będzie przepłacony. Z drugiej strony kolega wyżej napisał, że Rafa miał ostatni rok kontraktu i to był ostatni moment żeby coś za niego wyciągnąć. Oba transfery na papierze wyglądają bardzo dobrze dla obu stron.
» 29 lipca 2021, 14:52 #103
OldFasion: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 14:56

@grafi
"każdy kto by sypnął groszem miałby Ramosa, nawet taka Legia :)"

Też lubię sobie strzelić whisky albo dwie ale staram się nie przesadzać. Zwłaszcza w tygodniu przed 15 ;)
» 29 lipca 2021, 14:55 #102
grafi: @OldFasion
alkoholu nie piję bo siłownia :)

Matematyki nie oszukasz. PSG za grę 35-38letniego Ramosa zapłaci 65 mln euro. Jeśli uważasz że to fantastyczny interes, to tylko pogratulować rozumu :)
» 29 lipca 2021, 14:58 #101
pawelisto2: Od nas Leicester chciało 52 miliony za Maguire’a, gdy - wbrew temu co piszą niektórzy - Leicester jeszcze nie walczyło o top4, a Maguire zagrał tam dopiero rok.
Anglik + fakt, że Arsenal potrzebuje na gwałt obrońcy - tak jak my za czasów Mourinho - to i cena taka, nic specjalnego.
A Varane z rocznym kontraktem, którego i tak by nie przedłużył, za 45 mln, który zagrał bądź co bądź rozczarowujący sezon, który tak naprawdę może nie wejść z buta do zespołu to cena ok, ale raczej nic specjalnego.
» 29 lipca 2021, 15:01 #100
OldFasion: @grafi
Gratuluję abstynencji. Wygłaszanych opinii już mniej.

Ja to widzę tak. Ramos przyszedł za darmo. Nawet jeśli za dwa lata PSG zapłaci mu pensji 40 milionów, to i tak przez te dwa lata będą mogli korzystać z jego gigantycznych umiejętności i doświadczenia. Co by nie mówić mimo 35 lat na karku Ramos nadal jest jednym z top 5 stoperów na świecie.
» 29 lipca 2021, 15:05 #99
atotrikos: Jak bardzo trzeba być hmm jak bardzo trzeba chcieć wyjść na mądrego pisząc totalny ściek, że "Varane to wcale nie taki dobry deal" ?
» 29 lipca 2021, 15:08 #98
PogbaKingOfMANU: @grafi, ja tylko przypomnę pewne doniesienia, jakoby United proponowało Ramosowi więcej hajsu, niż PSG. Tak że z tym hajsem i Legią to bym nie szalał ;p
» 29 lipca 2021, 15:16 #97
grafi: @OldFasion
20mln za podpis to nie jest za darmo, sezon gry 15mln. Po 2 latach masz już 50mln :).

@PogbaKingOfMANU
właśnie jakoby, żadne rzetelne źródło tego nie potwierdziło ;), z Realem nie dogadał się przez długość kontraktu. Jak dla mnie gość chce sobie już poodcinać kupony do emerytury.
» 29 lipca 2021, 15:55 #96
OldFasion: @grafi
Czy Ty chcesz mnie przekonać, że PSG zrobiło zły interes zgarniając Ramosa bez odstępnego bo dali mu kasę za podpis i zbyt dużą pensję? :)
» 29 lipca 2021, 16:05 #95
PogbaKingOfMANU: "Nie dogadał się przez długość kontraktu" - to zupełnie jak w tych doniesieniach medialnych. Ramos niby koniecznie chciał kontrakt na 2 lata, a my mu proponowaliśmy rok i większy hajs. Co do tego, czy był to korzystny ruch, to wkrótce sezon zweryfikuje ;) na papierze wygląda to korzystnie, ten typ gracza ze światowej półki (jak nienawidzę Ramosa tak nie mogę mu tego odmówić) jest wartością dodatnią
» 29 lipca 2021, 16:30 #94
grafi: @OldFasion
Ja nigdy nikogo nie przekonuje. Jak jedną osobę kiedyś przekonałem, to do tej pory jej nie widziałem ;)
Po prostu liczb nie oszukasz, a te działają niekorzystnie na transfer Ramosa.
-65mln za 3 lata gry, gdzie już nie zarobisz
-my za 3lata gry Varana płacimy 80mln (przyjmując że zapłacimy za niego 45mln), ale myślę że za te 3 lata na sprzedaży połowę tego można odzyskać
Najważniejsze kwestia 35 a 28 lat to jednak duża różnica.

@PogbaKingOfMANU
Zważywszy na słowa Ramosa że w Realu może grać nawet za darmo, to wystarczy poskładać 2+2 i wywnioskować można łatwo że chodziło o kasę. Kasę której United za 35 latka by nie zapłaciło. Przecież gołym okiem widać, że projekt budowany jest na lata :)
» 29 lipca 2021, 17:03 #93
hraboNX: OldFasion:
"Oba transfery są dobre dla obu klubów. Nie ma co się licytować.
White trochę przepłacony. Wiadomo młody Anglik z ogromnym potencjałem.
Varane gigantyczne doświadczenie i ostatni rok kontraktu więc można zbić cenę".

Podobnie pisałem chyba przedwczoraj. Dodam, że LFC też zyska na transferze Konate, a sam (troszkę do innego wątku twojego autorstwa) VvD wróci do formy, tak myślę. Może trochę to potrwa, ale jeszcze napsuje krwi napastnikom w PL.
» 29 lipca 2021, 17:29 #92
OldFasion: @grafi
Ok :)
Zobaczymy jak ci nowi obrońcy będą wyglądami na boisku bo to jest najważniejsze.
Zgadzam się, że PSG po trzech latach już pieniędzy zainwestowanych nie odzyska a United po pięciu latach za Varana jeszcze może coś do kasy włożyć. Czy 40 baniek to nie jestem pewien ale na pewno niż PSG za Ramosa.

@hraboNX
Konate? Sam jestem ciekaw jak będzie wyglądał na boisku. Ostatnio u Nagelsmana mało grał, więc nie było okazji zobaczyć go w akcji.
Jedno jest pewne chłopak ma 22 lata i jest wieeelki. Na treningu wyglądał jakby był jeszcze większy od Virgila.

A powrót VVD to jest największy strach i znak zapytania tego sezonu dla każdego kibica LFC. Nie wiadomo w jakiej formie wróci i kiedy dojdzie do zbliżonej dyspozycji, którą prezentował przed kontuzją. Od tego bardzo dużo zależy dla całego klubu bo to szef na boisku i poza nim. Po prostu facet nie do zastąpienia.
Dziś o 20.20 zagra po raz pierwszy od kontuzji i przed meczem Pogoni z Osijekiem na pewno 40 minut z Hertą obejrzę.
» 29 lipca 2021, 18:12 #91
Kilerek7: Polecam artykuł o Fabrizio Romano na transfery info, dlaczego jest najlepszy w swoim fachu.
» 29 lipca 2021, 13:51 #90
RedsFan: Fajnie si czyta, też polecam. Swoją drogą to trochę lipa żyć praca i spać max 6h :) no ale kto co lubi.
» 29 lipca 2021, 14:41 #89
PogbaKingOfMANU: Chętnie poczytam, bo śledząc tylko jego konto na tt nie łapię jego fenomenu. 90% jego treści to powtarzanie ogólników lub tych samych banialuk przez rok czasu jak np. z Sancho, byle zgadzały się lajki.
» 29 lipca 2021, 15:20 #88
Diabelred: W sumie to gość ma świetną robotę, jeśli jego przewidywania(bo chyba tylko dzieci wierzą, że gość ma w każdym klubie podsłuchy, albo że dyrektorzy sportowi, czy negocjatorzy grzecznie mu się spowiadają ze swojej pracy) się sprawdza to jest uznawany za wyrocznie, a jeśli coś sie nie sprawdzi(przykład Reguilon, który początkowo jak sam pisał miac być najbliżej nas), to on czy jego fani mogą tłumaczyć się tym, że zawodnik lub klub zmienił zdanie albo że kluby się nie dogadaly.

Ja już rok temu po transferze Diallo pisałem, że to że nikogo konkretnego nie kupujemy, prawdopodobnie oznacza, że wrocimy po Sancho za rok. Jak widać, sprawdziło się to co pisałem. Czy miałem jakieś info z klubu o tym ? Nie, po prostu trafnie przewidziałem, tak jak to robi Romano i jemu podobni.
» 29 lipca 2021, 15:30 #87
kamilpe: @Diabelred tylko nie staraj się porównywać co Romano bo to, że przyjdzie Sancho za rok pisało wiele osób a Romano potwierdza kilka transferów tyfmgodniowo więc jest najlepszy w swoim fachu
» 29 lipca 2021, 15:58 #86
HarryBrown: Nie trzeba mieć wejść do menedżerów czy podsłuchów. Wystarczy znać kilkunastu scoutów działających we Włoszech na potrzeby ekip z top5 (spoza Italii) plus kilka agencji menedżerskich (które pewnie same mu podsuwają tematy).
» 29 lipca 2021, 17:29 #85
awe: Takie czasy, ze w swiecie internetu, gdzie za kazda pltotke dostaje sie pieniadze, gosc ktory nie pisze fake newsow, tylko rzuca ogolnikami: jest porozumienie, jest zaintersowanie, trasfern jeszcze nie klepniety, albo klepniety kiedy juz kluby same o tym mowia jest nazywany "najlepszy w swoim fachu".
» 29 lipca 2021, 18:16 #84
mikiartur: Niestety nie miałem jeszcze okazji obejrzeć całego .eczu naszych w przedsezonie że względu na to że jak grają zawsze jestem w pracy. Ale ten przedsezon pokazuje jak bardzo nam tego brakowało rok temu. Nawet jak obecnie kilku graczy naszych jeszcze nie wróciło. Ale nawet jak widzę te skróty meczów. I porównam sobie intensywność naszej gry z meczu wczorajszego do meczu naszego z Palace czy z Brighton z początku sezonu zeszłego. To jest spora różnica. Widać że nasi coraz lepiej się poruszają itd.
I nie spodziewam się szczerze że w 1 meczu z Leeds wyjdziemy jakimś wybitnie galowym składem. Zwłaszcza w obronie może być różnie. I trochę mnie to martwi nawet. Bo w sumie jedynie o AWB na tą chwilę martwić się jakoś mocno nie trzeba. Ale Lindelof i Maguire jeszcze nie wznowili treningow, Telles ma kontuzje, Shaw jest też podobno po jakimś urazie z EURO, Dalot narazie w wybitnej formie nie jest i zostaje chyba tylko Brandon na lewej do grania. W dodatku pewnie minie tydzień nim Varane zacznie trenować z nami a Bailly jest na IO. Nawet się nie zdziwię jak opóźnia wypożyczenie Tuanzebe po to by zagrał w tych 1/2 meczach na początku bo o dziwo może wyjść na to że będzie w najlepszej formie fizycznej. Mengi pewnie pójdzie na wypożyczenie.
A co do innych pozycji to się robi ciekawa rywalizacja. Pereira swoim golem może nie spowodował że nagle staje się world Classem ale nie zdziwię się jak podbił lekko swoją cenę na rynku. Lingard natomiast pokazuje że jest w na pewno lepszej dyspozycji niż miało miejsce przed wypożyczeniem ale gra w ataku pozycyjnym wysoko gdzie nie ma wiele miejsca mu nie służy. I wątpię by umiał ten poziom przeskoczyć. Elanga także pozytywny ból głowy daje Ole bo teraz Ole musi sobie zadać pytanie czy w przypadku absencji Rashforda, niewiadomej przy Martialu oraz przy Jamesie który jednak na tą chwilę wraca do formy a wiemy że ma pewne limity pod względem wyszkolenia gdzie nie widać tego i Elangi czy jest sens go wypożyczać. I to jest mega ważne pytanie które będzie musiał sobie zadać Ole.
» 29 lipca 2021, 12:36 #83
PiesekLeszek: Tymczasem Rok 2031
Jessi Lingardona 38l. jest sprawdzany w meczach przedsezonowych po udanym wypozyczeniu do Midtjylland. Nadal jest przyszłością klubu, ma świetną formę fizyczną, lata lecą, ale to wciąż młody chłopak.
» 29 lipca 2021, 11:57 #82
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 12:31

Leszek

Wszystko wskazuje na to, że tak będzie i za 10 lat dalej będziemy zdobywać puchar LM z Dżessim
» 29 lipca 2021, 12:28 #81
PiesekLeszek: Nie mam nic przeciwko. Analogiczna sytuacja z Fredem w środku pola, jeśli wygramy PL w 2022/22 będzie to graniczyło z cudem.
» 29 lipca 2021, 14:04 #80
RedsFan: Ja bym chciał zobaczyć w akcji Elanga, Cavani i Sancho. Ewentualnie Sancho, Cavani i Greenwood.
» 29 lipca 2021, 11:29 #79
VaraneRed: Sancho, Cavani i Greenwood - prawdopodobnie już za 2 tygodnie obejrzymy.
» 29 lipca 2021, 11:48 #78
PastaDoCiasta: Elanga z twarzy przypomina mi Martiala, natomiast polecam ogarnąć jego zdjęcie beż koszulki. Jak będzie miał talent Antka i zaangażowanie McTomka to możemy mieć kolejnego cracka
» 29 lipca 2021, 11:03 #77
Litosci: Martial tez dowalil
» 29 lipca 2021, 11:13 #76
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 11:46

Tak wogóle to Martial strasznie długo ten uraz leczy,przecież on go doznał chyba w marcu a już za rogiem sierpień czeka.
Edit: Oczywiście urazy kolana to poważna sprawa ale tam nie doszło chyba do czegoś bardzo poważnego typu zerwanie/naderwanie więzadeł czy coś z łękotką.
» 29 lipca 2021, 11:40 #75
VaraneRed: @mordynator: Martial już trenuje od tygodnia indywidualnie, a od poniedziałku będzie z drużyną. Miał poważny uraz kolana.
» 29 lipca 2021, 11:47 #74
brennt: @Litości teraz nazywają go LPG?
» 29 lipca 2021, 13:43 #73
Pyra: Koszulki może trochę retro (coś jak Sharp) ale o wiele lepiej wyglądają niż te paskudne do Chevroleta, mam nadzieję, że wraz z tą zmianą loga zapomnimy o słabych wynikach.
» 29 lipca 2021, 10:23 #72
trezegram: Właśnie bardzo dobrze, że retro. Napisałeś tak jak by to było źle...
» 29 lipca 2021, 10:48 #71
Pyra: Niedoścignionym wzorem jest Vodafone i Nike.
Te mogą być, ale z adidasem nie mamy co liczyć na jakieś wow.
» 29 lipca 2021, 11:00 #70
trezegram: No tak, te koszulki Vodafone to było mistrzostwo.
» 29 lipca 2021, 11:43 #69
Lisan: Jedyne czego się o obawiam to fakt że Ole znów uwierzy że Lingard i Pereira to gracze pierwszego zespołu.
Btw. Pięknie Elanga buduje swoją marke podczas gdy Martial wypoczywa po ciężkim sezonie i widać nie potrzebuje takich spotkań :)
» 29 lipca 2021, 10:17 #68
tygrys26: Jakbys interesował się czymś wiecej niż tylko meczem to byś wiedział że Martial miał kontuzje kolana i wraca powoli do treningów. Ale co tam lepiej nie czytać nic i jezdzic po zawodnikach.
» 29 lipca 2021, 10:20 #67
Pyra: Jeszcze będzie tak, że Elanga zagra na początku sezonu kosztem Greenwooda.
» 29 lipca 2021, 10:24 #66
tomekwietniu: To wcale nie jest takie nieprawdopodobne z tym Elangą.
» 29 lipca 2021, 11:03 #65
VaraneRed: Lisan - jak nie wiesz co się dzieje w klubie, to się nie wypowiadaj.
» 29 lipca 2021, 11:21 #64
Lisan: Przepraszam że uraziłem wasza primadonne Martiala :D o tej rzekomej kontuzji kolana słyszę już od marca/kwietnia. Gdybym nie znał etyki pracy Martiala może bym w nią uwierzył :)
» 29 lipca 2021, 13:42 #63
tygrys26: Ta, to zrób sobie taką kontuzje kolana i zobaczymy po jakim czasie będziesz w stanie pracować pod obciążeniem...
Ludzie serio używają coraz mniej mózgu
» 29 lipca 2021, 14:13 #62
Lingardiho9: Jedyne czego się obawiam to fakt, że Lisan kiedyś napisze coś mądrego i wówczas świat się zatrzyma.
» 29 lipca 2021, 14:18 #61
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 14:42

Lisan a skąd ty niby możesz znać etykę pracy Anthonyego Martiala? Podajesz piłki lub rozstawiasz pachołki w Carrington? :D

śmiechu warte
» 29 lipca 2021, 14:41 #60
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 14:45

do skasowania
» 29 lipca 2021, 14:44 #59
Lisan: Nie ale chętnie mógłbym to robić :D.
Ruffnecky, etyka pracy to pojęcie które odnosi się także a może przede wszystkim do tego jak wykonujesz swoje obowiązki. Spacerowanie po boisku i zwyczajne lenistwo raczej nie świadczy o jej wysokim poziomie.
» 29 lipca 2021, 15:09 #58
tygrys26: Lingard pokazal wczorajszym meczem ze na Unired jest za słaby, to samo Perreira mimo ładnej bramki. Matić tez juz nke te lata. James tez pokazuje w przesezonowych meczach ze nie wejdzie poziom wyżej z umiejętnościami.
Plusem napewno jest to jak drużyna stara się grać, ofensywny football ciekawy dla oka. Może Ole to poukłada
» 29 lipca 2021, 10:16 #57
kamilpe: According to Eurosport reporter Dean Jones, speaking on the Football Terrace podcast, Neves prefers a move to Manchester United rather than Arsenal.

Z realnych transferów Neves albo Bissouma i środek pola będzie mocno zabezpieczony.
» 29 lipca 2021, 09:58 #56
ax1d: Neves marzy mi się (chociaż z komentarzy wynika, że nie tylko mi) od trzech sezonów, a ma 24 lata, więc samo to już o czymś świadczy. Kurde, oby się udało!
» 29 lipca 2021, 10:04 #55
PastaDoCiasta: Boję się tylko, że kupując Nevesa zamienilibyśmy McFreda na McNevesa albo Fredovesa
» 29 lipca 2021, 10:59 #54
tomekwietniu: Neves Pogba Bruno - tak wyglądałby środek coś czuję...
» 29 lipca 2021, 11:04 #53
RedsFan: Jak by przyszedł Neves to przeszli byśmy na ustawienie z jednym SPD, więc Fred McTominay odpadają.
» 29 lipca 2021, 11:31 #52
ax1d: Ole coś wspominał, że chciałby dać Scottowi więcej grać z przodu. To mogłoby oznaczać grę Neves jako DM, Pogba/McTominay jako CM i Bruno na 10.
» 29 lipca 2021, 11:35 #51
szczecinianin: Bije się w pierś, te koszulki są super! Choć uważam, że logo Chevrolet lepiej by pasowało. Gdy Pogba i Bruno prezentowali te koszulki to uważałem, że są beznadziejne, podczas meczów wyglądają zacnie! Chce już niedługo zobaczyć Varane'a i Sancho w tych trykotach.
» 29 lipca 2021, 09:23 #50
Quebambino: Van de Beek nawet w meczach przed sezonem gra ogony, o co z nim chodzi, bo ja już nie rozumiem.

Grają Lingard i Andreas, którzy byli rok temu na wylocie, a Donny siedzi na ławce. To już zaczyna być komiczne.
» 29 lipca 2021, 08:25 #49
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 08:31

Przecież chłop po kontuzji,dopiero co w poniedziałek dołączył do drużyny....a ty chcesz żeby grał w podstawie i cały mecz? I to w jakich "meczach" jakie ogony? Przecież wczorajszy mecz był jego pierwszym w nowym sezonie...myśl trochę
» 29 lipca 2021, 08:26 #48
PiesekLeszek: Był o tym artykuł, że będzie wracał stopniowo po kontuzji.
Nie jest powiedziane, że Varan czy Sancho wejdą od razu do pierwszej drużyny ze względu na zmianę ligi.
» 29 lipca 2021, 08:47 #47
RedsFan: Dobrz koledzy napisali. Nie interesować się tym co się dzieje w klubie, a pozni grunt by mieć powód do narzekania.
» 29 lipca 2021, 09:21 #46
Quebambino: Rozumiem, że trenując od dwóch dni z PEŁNYM obciążeniem, 24-letni zawodnik, nie będzie w stanie zagrać 45 minut pierwszej połowy. Taki chłopiec jest przecież inwalidą, nie? Nie no, niech lepiej gra te ogony. W ten sposób świetnie przygotuje się do sezonu. Co prawda do rozpoczęcia zostały dwa sparingi, a jeszcze trzeba przygotować tych co wrócili z urlopów, czyli niemal cały pierwszy skład. Ciekawe gdzie ten Donny sobie pogra w pełnym wymiarze czasowym.
» 29 lipca 2021, 11:09 #45
RedsFan: Rozumiem, że jakbyś ty ich trenował to co chwilę by w szpitalu leżeli, bo co powrót do zdrowia to odrazu na głęboką wode wrzucony.
» 29 lipca 2021, 11:33 #44
Chestnut: Saitama, rozumiem, że Ty dałbyś radę? Czy robisz z siebie Janusza? Byłeś kiedykolwiek zawodowym piłkarzem? To jest człowiek, a nie maszyna, ogarnij się.
» 29 lipca 2021, 12:00 #43
Mariano88: Przecież Ole mówił, że z Brentford Donny wejdzie z ławki a w weekend zacznie już od początku. O co tyle krzyku? Wystarczy poświęcić 10 minut dziennie na poczytanie co się w klubie dzieje.
» 29 lipca 2021, 12:27 #42
Quebambino: Chestnut, RedsFan - ale po co Wy się wypowiadacie na tematy o których nie macie pojęcia?

Lekarze opóźniają powroty zawodników do granic możliwości. Tak naprawdę Donny trenuje na pełnych obrotach od ok. dwóch tygodni tylko nie z drużyną. Leczenie kontuzji, które trwają dłużej niż 2 miesiące, zawsze zakładają taki okres, gdzie zawodnik mógłby grać już od dawna, ale lekarze dają właśnie takie dwa tygodnie, aby zawodnik mógł przyzwyczaić swoje "zastane" ciało do nadchodzącego wysiłku.

Jeśli lekarz dopuszcza zawodnika do treningów z zespołem, i to na pełnych obciążeniach to oznacza ni mniej, ni więcej - że jest w pełni zdrowy i może rozegrać nawet 90 minut. Dlaczego więc lekarze, często zalecają, żeby jednak zawodnik nie grał pełnego meczu? Bo po takim czasie nie wytrzyma go kondycyjnie w pełnym wymiarze. To nie zmienia jednak faktu, że jego mięsień jest w pełni zaleczony, a każda kontuzja zakłada 2-3 tygodniowy trening obciążeniowy, który sprawdza, czy mięsień w pełni się naprawił. Van de Beek może grać nawet 90 minut, po prostu nie ma rytmu meczowego i w obawie o inne mięśnie, które zastygły w procesie rehabilitacji, lekarze zalecają by zawodnicy nie grali pełnych spotkań po powrocie.

To jednak nie oznacza, że chłop ma grać 15 minut w sparingu. Mógł spokojnie zagrać połówkę i nic by mu się nie stało.

Po to właśnie zawodnik po kontuzji musi grać, żeby złapać jak najszybciej rytm meczowy, który przyzwyczaja mięśnie do danego typu obciążenia. Nie wiem niby, do czego ma przyzwyczaić 15 minutowy ogon w sparingu. Donny powinien był zagrać przynajmniej 30 minut. Wchodząc na takie krótkie ogony, jest dużo większa szansa na odnowienie urazu, bo zawodnicy wchodzący z ławki są zawsze gorzej rozgrzani, niż Ci którzy zaczynają mecz. Co więcej takie krótkie okresy wysiłku, powodują że mięsień jeszcze nie w pełni się rozgrzał, a już znowu zastyga.
» 29 lipca 2021, 13:42 #41
Chestnut: "To jednak nie oznacza, że chłop ma grać 15 minut w sparingu. Mógł spokojnie zagrać połówkę i nic by mu się nie stało."

Are you sure about that? :)
Nie znasz przypadku, coś wiesz, ale to za mało by wyskakiwać tu z takimi teoriami. Nie jesteś lekarzem prowadzącym van de Beeka. Zwykłe domysły. Każdy organizm jest inny, do każdego trzeba podchodzić indywidualnie.
» 29 lipca 2021, 14:19 #40
emenems: brameczka Pereiry przypomniała mi piękny strzał rudego, z aston villa. Po rożnym, wybicie głowa, ta sama trajektoria lotu piłki. Tylko druga strona pola karnego:)
» 29 lipca 2021, 07:10 #39
robertbham: Nie zapomnę tego gola akurat bylem ze znajomym na tym meczu i siedzialem na stronie Aston Vilii. Taki gol i nawet cieszyć się za bardzo nie dało rady. Oba gole super.
» 29 lipca 2021, 09:27 #38
MaciasDevil: Nie oglądałem 2 połowy bo musiałem jechać, ale teraz przy porannej kawie widziałem gola Andreasa. Wow, siadło :)
» 29 lipca 2021, 06:50 #37
smutny87: Ci sprzedający sobie tak na luzie tego za 15 tamtego za 10 i dziwiący się, że nikt nie bierze to chyba nie czają, że często rozbija się nie o te 10 baniek tylko o tygodniówkę i jak pójdzie jeden z drugim do słabszego klubu ze swoją tygodniówka to resztę sami sobie dopowiedzcie.
» 29 lipca 2021, 05:23 #36
reggieynot: Nie widziałem meczu, ale gola Pereiry owszem. Trzeba przyznać, że przepiękny.. Pewnie był to gol jego życia, ale może by tak dać mu szansę przebicia się do składu Man Utd? Za tę bramkę, a co ;)
Jeśli nie będzie spełniał oczekiwań, to zimą go wypożyczą lub sprzedadzą.
» 29 lipca 2021, 02:28 #35
DjTED: Nie...
» 29 lipca 2021, 03:30 #34
Litosci: Kilka takich bramek już strzelil
» 29 lipca 2021, 03:37 #33
RedsFan: Jedna jaskółka...
» 29 lipca 2021, 09:21 #32
Blau: Pereira zawsze w przedsezonowych meczach zmienia się w prime Scholes'a, a jak zaczyna się sezon to czar pryska.

Sprzedać dla jego dobra, bo w jakimś ligowym średniaku może będzie solidnym grajkiem. (Kto wie, może wyjdzie ponad przeciętność - ale na pewno nie u nas. Bywały okresy, gdzie był podstawowym zawodnikiem pierwszego składu i nic z tego nie wyszło. Teraz przy takiej konkurencji w środku raczej nie ma co liczyć na jakikolwiek występy inne niż w pierwszych rundach FA Cup czy Kakao Cup.)
» 29 lipca 2021, 09:31 #31
reggieynot: No tak, jak się uprzecie i nakręcicie negatywnie na jakiegoś piłkarza, to choćby grał jak Iniesta, to będziecie chcieli go sprzedać.
» 29 lipca 2021, 13:52 #30
rreddevilss: Dalej nie czaje jaki sens mialo przedłużenie kontraktu Jonesa to jedna z rys Ole jesli chodzi o transfery/kontrakty
» 28 lipca 2021, 23:59 #29
Genek: Jak Jones podpisywał to Ole był jeszcze tymczasowym
» 29 lipca 2021, 00:09 #28
RedsFan: Ile nie miał tam nic dogadania. Rysik sobie po Edzie.
» 29 lipca 2021, 07:04 #27
Klimaa: Z Jonesem krótka piłka - trzeba odebrać numer i przesunąć oficjalnie do rezerw.
Nikt nie ma pojęcia dlaczego została z nim przedłużona umowa - jedna z większych zagadek kontraktowych ostatnich lat.
» 29 lipca 2021, 08:29 #26
Quahadron: @Klimaa

Tak nie zachowuje się żaden klub. Jeśli faktycznie Jones miał przez półtora roku kontuzje to nie jest jego wina. Fakt, nie powinno go być w tym klubie już dawno.. ale nie można go karać przerzucaniem do rezerw, przecież psychicznie to by go zniszczyło już do końca.

Numer powinnien pójść do Varana, a sam Phil powinien zacząć się powoli odbudowywać czy to w meczach u23 czy pucharach.. chyba, że weźmie go taki West Ham. Trzeba zachowywać się do końca z klasą, bo takie zachowania mogą zniechęcić innych do przyjścia do nas. Nigdy nie wiesz kiedy zawodnik sie połamie i 2 lata kariery zostaną wyciągnięte z jego życia.
» 29 lipca 2021, 11:45 #25
VaraneRed: SolskjĂŚr potwierdza, że pozostali międzynarodowi gracze powrócą w poniedziałek. Phil Jones rozpocznie treningi w weekend, a Tuanzebe idzie na wypożyczenie.

Nie ma co ukrywać, że ten Jones do końca kontraktu tu będzie się kisił.
» 28 lipca 2021, 23:39 #24
Mariano88: Podobno jest szansa, że odejdzie za darmo jak Sanchez
» 28 lipca 2021, 23:56 #23
HarryBrown: Jak na sparing to mecz całkiem całkiem. Szybkie tempo, sporo walki i bardzo ładne bramki. Fajnie patrzy się na młodych. Pełni energii i zadziorności. Fajne zawody zagrał Pereira. Facundo fajnie by było jakby wylądował na wypożyczeniu ale Championship gdzie nabrałby krzepy i przygotował do ciężkiej walki. A Garnera to bym już chyba zostawił i dawał mu coraz więcej minut w pierwszej drużynie. Widać, że rok gry na zapleczu dużo mu dał.
» 28 lipca 2021, 23:09 #22
rreddevilss: James albo 15 baniek albo wypozyczenie Tuanzebe wypozyczenie Lingard najwieksza zagadka, Pereira za 15 moglby pojsc Dalot chociaz za 10 i troche siana by wpadło
» 28 lipca 2021, 23:05 #21
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 23:12

Wszystkich pewnie nie sprzedamy, ale trzeba kombinować. Dalot, Andreas do innych klubów. Jonesa nikt nie kupi. Lingarda mimo wszystko łatwo spieniężyć, ale nasz zarząd stawia zaporową cenę. Za jakieś 20 mln funtów puściłbym go. No i sprzedać kogoś z dwójki Axel-Eric.
» 28 lipca 2021, 23:12 #20
kckMU: Nie chce mi się wierzyć, że tak uznanego londyńskiego klubu nie stać na Lingarda. A tyle im dał na boisku.
» 29 lipca 2021, 00:23 #19
Ronaldomanutd: Harbonx Jonsa chce Moyes w WHU
» 29 lipca 2021, 07:27 #18
69eyes: Andreas Pereira crazy skills and tricks COME to Besiktas (Danza Kuduro remix)
» 28 lipca 2021, 23:05 #17
mcscotyy: James, Lingard, Pereira, Dalot, Jones out
» 28 lipca 2021, 23:04 #16
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 23:05

Tylko sparing, ale z całkiem fajną grą i zaangażowaniem. Z Elangi będzie duża pociecha, tak myślę. Zostawić w klubie i dawać szanse, tak jak Masonowi na początku jego drogi do seniorów. Reszta młodzieży też ok. Widać u nich chęci i zalążki dobrego grania. Garner waleczny (może czasami za bardzo) i zaliczył 2-3 klasowe odbiory. Natomiast Matić dziś pokazał, że nadal potrafi odwalać kawał czarnej, defensywnej roboty. Dlatego potrzebujemy nowego defensywnego pomocnika, bo taki gracz dużo daje całej drużynie, a Nemanja na spokojnie do rotacji. Wszak niedługo 33 lata i nie zagra już wszystkiego, szczególnie na intensywności PL.
» 28 lipca 2021, 23:02 #15
szczecinianin: James, Dalot, Tuanzebe dwa kardynalne błędy z których rywal mógł zrobić kontrę. Mimo przepięknego gola Pereira i Lingard takze muszą odejść z tego klubu, mieli aż za dużo szans w tym klubie.
» 28 lipca 2021, 23:01 #14
DjTED: Jak tam meczyk ? Cos pogralismy ciekawego ?
» 28 lipca 2021, 23:01 #13
SzarimMusty: Co myślicie by zainteresować się Teun'em Koopmeiners. Defensywny pomocnik AZ który całkiem sporo goli strzela, do tego 23 latek, który jest już kapitanem swojej drużyny. Podobno Leeds i Arsenal się nim interesuje - w moim odczuciu ciekawa alternatywa dla topki typu Ndombele czy też Ndidi, którzy bardziej by nam pasowali (lepiej bronią) ale cena za nich pewnie by była zaporowa.
» 28 lipca 2021, 22:54 #12
szczecinianin: My nie lubimy takich transferów, niech idzie do BVB a my się po niego zgłosimy za dwa lata płacąc 85mln :D
» 28 lipca 2021, 23:00 #11
Dejfmi: Szczecin i racja bo w BVB będzie miał okazję do gry żeby się rozwinąć. Tutaj będzie siedział na ławce i być może nigdy nie wskoczy na wysoki poziom
» 29 lipca 2021, 06:07 #10
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 23:06

Garnek dobry grajek, ale dzisiaj zbyt agresywnie i trochę błędów mial. W PL mógłby skończyć z czerwcem minimum żółta po takim występie. O Hannibau mówili komentatorzy, że to jeden z najczęściej faulowanych graczy na boisku. Dobra technika robi swoje, przydała by mu się willa jak piszesz.
» 28 lipca 2021, 23:05 #9
RedsFan: Fajnie się młodziki pokazaly, szczególnie Elanga. W drugiej połowie nieźle Hannibal i Pellistri. Znowu totalnie mnie zawiódł James, ten chłopak się cofa w rozwoju, szkoda też Dakota, który znowu pokazuje, że w obronie jest kiepski. Meczyk na plus dużo zaangażowania i kreatywności oby kilku młodziaków dostało swoją szansę w tym sezonie.
» 28 lipca 2021, 22:52 #8
devilek777: James zagadka, jak taki zawodnik trafia do takiego klubu. On w ekstraklasie by się nie wyróżnił niczym.
» 28 lipca 2021, 22:54 #7
marcB: Wyprzedzał by ich
» 28 lipca 2021, 23:01 #6
VaraneRed: Nie dam nabrać się na Lingarda, Tuanzebe.. Moga odchodzić na stałe.
» 28 lipca 2021, 22:51 #5
VaraneRed: Oczywiście.
» 28 lipca 2021, 22:55 #4
Klierek7: Widzę że się chlopaki dobrze znacie na tych klockach szkoda że Wasze światłe umysły nie funkcjonują bliżej wladz klubowych. Ja bym wywalil NTYCHMIAST Williamsa, Mate, Dalota, Lingarda, Tuanzebe, Phila J. Bailiego, Pereire, niewypał van de beka i martiala. Co wy na to ? Won że szrotem. Zamiast tego bym brał: Grealisha, Mbape, Hallanda, Saula, Madisona i Ndidiego. Styka. Tylko oni zamiast się nas słuchać trzymają ten szrot.
» 28 lipca 2021, 23:19 #3
devilek777: Kilerek w tej ironii jest wiele prawdy, powinniśmy się skupiać na zawodnikach topowych, a nie szukać wzmocnień w półśrodkach.
» 28 lipca 2021, 23:54 #2
Ronaldomanutd: Kilerek chyba wychlałeś skrzynkę żytniej.VdB powinien zostać, a z zawodników których chciałbyś abyśmy kupili to tylko Saul i może Ndidi są realni .Brandon wypożyczenie, Bailly niech zostanie bo zostaniemy z 3 śo
» 29 lipca 2021, 07:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.