Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United osiągnął porozumienie w sprawie transferu Varane’a

» 27 lipca 2021, 20:11 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United osiągnął porozumienie z Realem Madryt w sprawie transferu Raphaela Varane’a. Klub z Old Trafford poinformował o tym na swojej stronie internetowej.
Oficjalnie: Manchester United osiągnął porozumienie w sprawie transferu Varane’a
» Raphael Varane będzie kolejnym piłkarzem, który latem trafi do Manchesteru United
– Manchester United jest zachwycony, że może ogłosić, iż klub osiągnął porozumienie z Realem Madryt w sprawie obrońcy reprezentacji Francji i mistrza świata, Raphaela Varane’a – czytamy w komunikacie wydanym przez Czerwone Diabły.

Transfer Raphaela Varane’a uzależniony jest od przejścia przez zawodnika testów medycznych i uzgodnienia warunków umowy indywidualnej z piłkarzem.

Angielskie media już wcześniej informowały, że Varane w tym tygodniu stawi się w Manchesterze na testach medycznych w Carrington. 28-letni Francuz ma podpisać z Czerwonymi Diabłami pięcioletni kontrakt.

Manchester United, według nieoficjalnych informacji, zapłaci za Varane’a 35 milionów funtów oraz bonusy.


TAGI


« Poprzedni news
Rio Ferdinand skomentował transfer Raphaela Varane’a
Następny news »
Bruno Fernandes wrócił do treningów z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (239)


Cieniu: Teraz tylko sprzedać Pawełka. Kupić jakiegoś dobrego Defensywengo Pomocnika i można walczyć o Majstra.
» 28 lipca 2021, 18:45 #224
devilek777: A kto za Pogbę?
» 28 lipca 2021, 18:58 #223
Mariano88: Za Pogbe? 8em to my mamy pod dostatkiem. Zgadzam się, że po sprzedaży Pogby trzeba kupić DMa
» 28 lipca 2021, 19:46 #222
jerzy6661: Teraz jeszcze jakiś śp i będzie dobrze
» 28 lipca 2021, 18:31 #221
kckMU: Z nowym śp byłoby zaje... powiedziałbym.
» 28 lipca 2021, 18:33 #220
Glory1878: Zerknąłem trochę na opinię kibiców Realu odnośnie odejścia Varana, zdania trochę podzielone, jednakże prawie wszyscy piszą, że zawodnik ten zaliczył w ostatnich sezonach zjazd.
Co do ceny większość uważa, że za tanio go oddali jak za gracza światowego formatu, część zadowolona, bo wiadomo - rok kontraktu + pandemia, jednakże był to jeden z ich czołowych zawodników, który wygrał wszystko.
No i ogólnie raczej wszyscy woleliby żeby został, ze względu na to, że coś lipa u nich z transferami.

Osobiście cieszę się z tego transferu choć w niego nie wierzyłem, może ze względu na sytuację kiedyś z Ramosem - gra na podbicie kontraktu w Madrycie

Miejmy nadzieję, że Varane wróci do swojego prime - nowa liga, nowe wyzwania, motywacja na pewno będzie.

Cieszy fakt, że Ole ściąga poukładanych zawodników, którzy też nie robią problemów z odejściem swoim klubom

Obstawiliśmy już dwie pozycje z trzech, które po prostu wymagały wzmocnień. Gdyby się udało ściągnąć śpd z prawdziwego zdarzenia to byłaby bajka.

Płacz kibiców innych drużyn typu OldFasion świadczy tylko o tym, że zaczynają się nas bać, a mamy czym straszyć

Dawno nie wyczekiwałem tak nowego sezonu, może to ten sezon? haha
» 28 lipca 2021, 17:59 #219
hraboNX: Ja tam myślę, że Varane jeszcze pokaże pazur. Nowy zespół, nowe otoczenie i wyzwania. Choćby wczoraj pan Ćwiąkała podkreślał, że problemy Raphaela nie wynikają z lenistwa. On zawsze jest doskonale przygotowany fizycznie i ma pozytywnego bzika na punkcie analizy i poprawy swojej gry. Tu po prostu przyszło zmęczenie mentalne (spowodowane pandemią i nagromadzeniem meczów w relatywnie krótkim okresie czasu). Gra w United to dla Varane'a zmiana, której potrzebował. :)
» 28 lipca 2021, 18:15 #218
DevoMartinez: Też obstawiałem, że raczej gra na wyższy kontrakt w rm niż faktycznie wyraża chęć odejścia i próbowania czegoś innego. Duży znak zapytania jak sobie poradzi przy dużo szybszej grze, gdzie musi być skupiony non stop i gotowy do walki fizycznej i w parterze i w powietrzu. Ale jestem pewien jednej rzeczy. Gorszy od Lindelofa nie będzie. Szwed przespał te lata w Utd gdzie jego największy mankament czyli słaba fizyczność się nie poprawiła. Do tego pasywnosć w obronie i rzadkie próby odbioru a głównie próby blokowania strzałów to dla mnie żadne bronienie. Wole sanki Rojo. Howk.
» 28 lipca 2021, 18:51 #217
devilek777: Fani Barcelony cieszą się z odejścia Varana, to też wiele znaczy :)
» 28 lipca 2021, 18:59 #216
Quahadron: Przede wszystkim trzeba szerzej spojrzeć na całą sytuacje.. cały Real zaliczył zjazd, jako drużyna. Odpadnięcie z Ajaxem i dalsze sezony to po prostu był początek i widać to teraz. To nie jest tak, że ja hejtuje tą drużynę, ale u nich jest naprawdę nieciekawie.. gdyby nie głupia zadyszka Atletico to widzielibyście prawdziwą różnice, punktowo mogłaby to być nawet dwucyfrowa różnica.

Obecnie sądzę, że mamy dużo lepszą pierwszą jedenastkę niż Real Madryt.. brakuje tam jakości w niektórych strefach. Varane dobrze zrobił odchodząc i to nawet nie chodzi o to że do nas.. bo gdyby wybrał inną drużynę to mimo wszystko uważałbym to za świetny ruch z jego strony.
» 28 lipca 2021, 19:07 #215
Vainte: Podebralismy wczoraj jeszcze Ethana Ennisa z Liverpoolu. Chłopak 16 lat.
» 28 lipca 2021, 17:58 #214
AmixOzmo: Szkoda, że nie Mateusza Musiałowskiego ;)
» 28 lipca 2021, 18:14 #213
Vainte: Na niego może też przyjdzie czas ;)
» 28 lipca 2021, 18:30 #212
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 16:56

Ostateczna propozycja kontraktu Realu Madryt dla Raphaela Varane'a była warta więcej niż kontrakt, który uzgodnił z Manchesterem United, który rzekomo był wart 20 milionów funtów za sezon, włączając w to prawa do wizerunku i premie.

[Telegraph]
» 28 lipca 2021, 16:55 #211
Hoccu: Wątpię by Perez tak szastał by hajsem. Przecież żyjemy w świecie pandemicznym / postpandemicznym a do tego chłop ma stadion w budowie XD
» 28 lipca 2021, 17:28 #210
tygrys26: Czy ja wiem, dzisiaj śmignęło przed.oczami ze wszyscy zawodnicy wystawieni na sprzedaż.
Może się tam odwalać w realu teraz, pierw Ramos odszedł mówiąc jak jest naprawdę, że Perez chyba zakochał się w tym Mbappe, teraz Varane. Wcześniej jeszcze afera z taśmami i jego wypowiedziami. Do tego jakos nie wydaje mi się ze zawodnicy tak lgną fo Realu. W tym momencie to gdyby nie problemy finansowe Barcelony to właśnie klub z Katalonii jest ciekawsza opcja. Widać różnicę w zarządzaniu przez Laporte, tak jak u nas odkąd przyszedł Ole. Jestem ciekaw jak to wszystko się rozwinie, bo jakoś czuje ze Perez narobi długu właśnie przez ten stadion czy Mbappe i skonczy karierę w Madrycie. A następca będzie musiał się martwić
» 28 lipca 2021, 17:44 #209
hraboNX: Real ma po prostu duże długi. Barca jeszcze większe. Nic więc dziwnego, że hiszpańscy mocarze mieli takie parcie na projekt Super Ligii. Miał być coroczny zastrzyk gotówki, gwarantowane wpływy (takie "czy się stoi, czy się leży"). Sporo siana na start, a jest szara rzeczywistość. Trzeba sprzedawać graczy, aby łatać dziury w budżecie.
» 28 lipca 2021, 18:05 #208
DjTED: Po tych tasmach moze juz nikt nie chce u niego pracowac
» 28 lipca 2021, 19:39 #207
SkilledHydra16: Jaka kadra na dziś? Ktoś będzie dostępny, kto nie grał w poprzednich meczach?
» 28 lipca 2021, 16:47 #206
kamilpe: Manchester United squad vs Brentford: Heaton, Kovar, Grant, Dalot, Williams, Wan-Bissaka, Mengi, Tuanzebe, Fish, Mata, Pereira, Garner, Levitt, Hannibal, Galbraith, Van de Beek, Matic, Greenwood, Pellistri, Lingard, James, Shoretire, Elanga, Hugill
» 28 lipca 2021, 16:57 #205
ReDevil07: David Ornstein: Opłata za transfer Raphaela Varane'a do Manchesteru United zostanie rozłożona na kilka lat.

Brawa dla naszego zarządu! Lepiej się tego nie dało rozegrać a dla tych wszystkich co uważają że Varane jest słabym obrońca, radzę troche poczytać i pooglądać różne analizy jego osoby przed wyciągnięciem takich żenujących wniosków. Pozdrawiam
» 28 lipca 2021, 16:44 #204
Dejfmi: Nie kłam, kiedyś oglądałem mecz z City i tam popełnił dwa błędy dlatego napewno robi tak co mecz. Z moich obliczeń wynika, że to słaby obrońca dlatego znam conajmniej 20 lepszych od niego, których może z raz widziałem ale byli lepsi.
» 28 lipca 2021, 17:10 #203
NoName: Nie śmiej się z OldFasion, on obejrzał minimum po jakieś 40 meczów zarówno Juventusu, jak i Realu w ostatnim sezonie. Bo skąd indziej wiedziałby, jaki kto miał sezon? Przecież z... skądś tam by tego nie wyjął.
» 28 lipca 2021, 17:25 #202
IntruZ9: No i przed nim jest 20 lepszych obrońców,z glikiem i pazdanem na czele :D
» 28 lipca 2021, 17:37 #201
Batigol222: No i gicior, bo pod względem umiejętności Varane to zawsze był topowy stoper. Myślę, że ta jego zniżka formy po MŚ 2018 była spowodowana tym, że właściwie w Realu i ogólnie wygrał już wszystko, co się dało. Skoro przechodzi do tak wymagającej ligi, jak Premier League, to zakładam, że jednak ma ambicje i znowu chce wejść na najwyższe obroty, a wtedy to będzie naprawdę potężne wzmocnienie dla United, może nawet większe, niż Sancho
» 28 lipca 2021, 14:05 #200
Lingardiho9: Widać gołym okiem , że są wakacje.
Dzieciaki pokazują palcem , kto jest a kto nie kibicem United.
Idźcie na dwór pograć w piłkę czy coś.
» 28 lipca 2021, 13:43 #199
Lisan: Ktoś wie do kiedy trwa to okno transferowe? Czy do pierwszego meczu ligowego czy koniec sierpnia?
» 28 lipca 2021, 13:40 #198
ax1d: 12 tygodni
» 28 lipca 2021, 13:42 #197
devilek777: >do kiedy?
>12 tygodni
» 28 lipca 2021, 14:59 #196
kujawa: Szybciej i krócej by było wpisać w wyszukiwarce.
» 28 lipca 2021, 15:23 #195
devilek777: 31.08 zamknięcie okienka
» 28 lipca 2021, 16:24 #194
KanapowyEkspert: Skoro często przewija się temat obcych kibiców na forach innych drużyn:
Ja jestem fanem Liverpoolu, ma również konto na stronie Arsenału czy Borussi Dortmund. Czasami jest dobrze podyskutować z kibicami innych drużyn, a nienawiść wcale nie musi na to wpływać, bo jasnym jest jakimi się żywimy uczuciami. Ja osobiście nie wyzywam, nie prowokuje a jedynie dyskutuje, czasami zapewne troszkę mocniej ale czym była by dyskusja bez różnych poglądów
» 28 lipca 2021, 13:09 #193
mikon70: W twoim przypadku dyskusja i prowokacja to synonim.
» 28 lipca 2021, 13:27 #192
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 13:49

Kanapowicz

Nawet jak kupę pomalujesz na złoto, to dalej będzie kupa i dalej będzie śmierdziała.

Nie zgrywaj, że przybywasz z dobrymi zamiarami bo smród prowo z Liverpoolu czuć aż tutaj na devilpage.
» 28 lipca 2021, 13:45 #191
manegarrincha: Michał zawsze czujny ;)
» 28 lipca 2021, 16:24 #190
sturmik: Czy ktoś może wytłumaczyc mi co sie stało z Asensio? W 2019 roku 90 mln w transfermarkt a teraz trąbili że go za 15 mln Lpool chce kupić...
» 28 lipca 2021, 13:08 #189
Lisan: Wygląda że spalił się psychicznie, miał ciągnać Real po odejściu CR7 ale go to przerosło
» 28 lipca 2021, 13:15 #188
mycka86: Kolejny z bardzo wielu niespełnionych talentów. Do tego w między czasie zerwał więzadła krzyżowe.
» 28 lipca 2021, 14:22 #187
Michal12371: Kiedyś do Davida krzyczał Karius Karius a Teraz sam skończył jak Karius którego już nikt nie chce ;)
» 28 lipca 2021, 17:22 #186
rreddevilss: Real Madrid are open to selling ALL their players, for the right offers. No one is untouchable.
@ElTransistorOC
#rmalive
12:14 AM ¡ Jul 28, 2021¡Tweet


Ktos mi powie co tam sie dzieje? A niektorzy narzekaja ze u nas zle
» 28 lipca 2021, 13:04 #185
Kralik077: Też o tym czytałem i właśnie pomyślałem, że jedynym zawodnikiem który ma potencjał jest Asensio. Jednak wątpię, żeby udało się np wymienić Martiala za Asensio
» 28 lipca 2021, 13:13 #184
Rashy10: Problemy finansowe: ucinają tygodniówki swoim zawodnikom (przez co m.in. uciekł Ramos) i mają dług na przebudowę stadionu. Perez wydaje się być też zauroczony do granic zdrowego rozsądku Mbappe i wygląda na to, że zrobi wszystko żeby go tylko tam ściągnąć
» 28 lipca 2021, 13:19 #183
Chestnut: Ale, że Hazard i Bale są na sprzedaż? Szok.
» 28 lipca 2021, 13:27 #182
ax1d: Perezowi się pomieszało w głowie po klęsce superligi...
» 28 lipca 2021, 13:44 #181
rizx: Eh takiego Fede by się chętnie zobaczyło u nas..
» 28 lipca 2021, 13:48 #180
Chestnut: Oh Valverde wet dream. :(
» 28 lipca 2021, 17:00 #179
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 13:01

Przeciez ten caly Himself to ukryty fanboy Liverpoolu xd


Jak myslicie jakim ustawieniem powinnismy zaczac?


Hendo

AWB Varane Maguire Shaw

Mc Tominay Pogba Bruno

Sancho Cavani Greenwood


Czy inaczej? Mysle ze z Leeds mozna pojsc na wymiane ognia bo Oni rowniez graja ofensywnie
» 28 lipca 2021, 13:00 #178
Mariano88: Zamieniłbym miejscami Greenwooda i Sancho, no chyba, że Mason będzie chciał spróbować sił po drugiej stronie. No i zastanawiam się kto na DM z czwórki McT, Matic, Garner, Fred.
» 28 lipca 2021, 13:26 #177
mikiartur: Ja bym na 1 kolejkę nie rzucał Sancho po niecałych 2 tyg treningu. Wyszedłbym 4-4-2 w diamencie. Z Greenwoodem i Cavani z przodu
» 28 lipca 2021, 13:38 #176
KOw11alMUN: ManUnited307
Ale Chelsea nie zwolniła Lamparda z powodu braku trofeów. Było dużo więcej powodów:
-Brak pomysłu na grę, Chelsea grała bardzo nudno dla oka
- Drużyna nie notowała ciągłego progresu jak to jest w przypadku Ole
- Popadł w konflikty z niektórymi zawodnikami. A chyba każdy wie, że gdy tracisz szatnię, to tracisz wszystko.

A co sądzę o ich zwycięstwie w LM? Gratuluje im ale wiem, że gdy nagle wejdziesz na szczyt, dużo ciężej będzie Ci się na nim utrzymać. Chelsea bez takiego mocnego fundamentu, o którym pisałem w odpowiedzi do Himselfa weszła na szczyt. Z czym może się to wiązać? Że jeszcze szybciej z tej góry spadną. My za to chcemy ten fundament zbudować na tyle mocny aby co roku bić się o najwyższe trofea. A więc nie wykluczam tego, że Chelsea z tego szczytu bardzo szybko spadnie a my jak na niego wejdziemy, utrzymamy się na nim troszkę lat. Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi. Wolę poczekać 2 lata dłużej aby potem rok w rok zbierać owoce tej cierpliwości niż dostać wszystko odrazu na tacy ale w następnych sezonach przeżywać rozczarowanie i posuchę. Ja wierzę w ten projekt i jeśli Ole będzie chciał 3 lat to tyle mu dam. Mimo wszystko jestem pewny, że w przeciągu 2 lat zdobędziemy mistrza. Jest zbyt wiele pozytywów aby to w końcu nie odpaliło.
» 28 lipca 2021, 14:38 #175
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 15:10

Nie graliśmy jeszcze w ustawieniu z dwoma napastnikami, a fajnie byłoby wrócić do tego, chociaż spróbować. Na chwilę obecną mamy jednego dobrego DM, więc może 4-3-3 z cofniętym Scottem. McT lubi podejść wyżej, więc w ofensywie byłby pogrom z tym składem. Sytuację komplikuje jak zawsze Pan Pogba.
» 28 lipca 2021, 15:08 #174
KOw11alMUN: Himself
Jakie ty masz chłopie klapki na oczach... Aby pierwsze zdobyć trofea trzeba było ogarnąć syf po starych menedżerach, Van Gaal nie umiał po Moysie, Mourinho po Van Gaalu aż wreszcie przyszedł twój znienawidzony wuefista, który z sezonu na sezon pozbywa się szrotu, przeprowadza rozsądne transfery i co najważniejsze klub wreszcie idzie do przodu. Ale jaki ma sens ta rozmowa jak ty mi odpiszesz, że co z tego jak nie mamy trofeów? Jeśli faktycznie kibicujesz naszym od 1998 to powinieneś przynajmniej w jakimś stopniu rozumieć piłkę nożną a sorry, ale nie potrafisz. Tak jak już pisałem, jesteś rozpieszczony czasami Fergusona i nie ważne w jakiej sytuacji byśmy byli. Nawet jakby każdy zawodnik złapał kontuzję (odpukać) i mielibyśmy grac samymi młodzikami to i tak byś oczekiwał trofeum. Aby zbudować dom trzeba mieć fundamenty, i ani ty ani każdy poprzedni trener od Fergusona tego nie rozumiał, od razu chcieli mieć dom. W końcu za Ole z sezonu na sezon idziemy do przodu i mamy ten najważniejszy fundament. I dopiero teraz możemy myśleć o walce o tytuł. Jestem przekonany, że w przeciągu 2 lat zdobędziemy mistrza. No ale ty odpiszesz, że 2 lata to za długo. I taka z tobą rozmowa...
» 28 lipca 2021, 13:51 #173
Braks: Będzie transmisja meczu z Brendford na YouTube?
» 28 lipca 2021, 12:43 #172
Kralik077: Czy gdzieś indziej niż MUTV można obejrzeć ten mecz dzisiejszy ?
» 28 lipca 2021, 12:12 #171
VaraneRed: Już pisałem pod newsem o Baillym, ale tu wkleję: Baillego zostawić. Harry, Rafa, Viktor i Eric - przy tylu meczach trzeba być przygotowanym na zmęczenie, kontuzje itd, bo Alex idzie na wypożyczenie, a na Phila nie ma co liczyć.

Tych 4 obrońców da nam możliwości w rotacji i innych sytuacjach, a każdy wielki klub musi mieć po 2 zawodników na daną pozycję.
» 28 lipca 2021, 11:00 #170
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 10:52

Jak myślicie czy ploty o West Hamie biorącym od nas Phila Jonesa za free są realne?
Jeśli by się zgodził bez konieczności spłacania jego kontraktu to jeszcze bym mu pożyczył szczęścia na drogę. Przecież nagle nie zacznie grać (póki co go jeszcze na przedsezonie nie widziałem) a kupić go za pieniądze to nikt nie jest taki szalony.

Z drugiej strony gdyby Moyes wziął Jonesa i zapłacił za Lingarda 20mln+ to zrobiłby więcej dobrego dla nas niż jak był naszym trenerem.
» 28 lipca 2021, 10:50 #169
PastaDoCiasta: Jak Izolator Boguchwała będzie go chciał od nas za darmo w zamian za przejęcie 100% tygodniówki to powinniśmy całować po piętach i jeszcze im go podwieźć na stadion
» 28 lipca 2021, 10:56 #168
Mariano88: Aż wygooglowalem, faktycznie jest taki klub :)
» 28 lipca 2021, 11:17 #167
PastaDoCiasta: To obczaj jeszcze Coco Jambo Warszawa
» 28 lipca 2021, 11:27 #166
Klimaa: Jones jest niesprzedawalny. Obawiam się że będzie go nawet ciężko wypożyczyć tak aby inny klub dokładał do tygodniówki
» 28 lipca 2021, 11:36 #165
sturmik: Musieliby go pierwsze znaleźć i zmusić żeby na trening przyszedł.
» 28 lipca 2021, 13:04 #164
MiSt: Znacznie poprawiliśmy się w kupowaniu zawodników. Ciekawe czy ze sprzedażą będzie równie dobrze. Sprzedać Lingarda, Pereirę, Bailly/Tuanzebe i najważniejsze - De Gea lub Hendersona. Nie wyobrażam sobie by ktoś z tej dwójki przesiedział cały sezon na ławce.

Za pieniądze z tych transferów moglibyśmy kupić dobrego ŚPD i zamknąć okienko z przytupem i pierwszą jedenastką bez poważnych dziur.
» 28 lipca 2021, 10:31 #163
kamtor: Mam nadzieję że dziś ole spróbuję ustawienia 1433
» 28 lipca 2021, 10:29 #162
Dejfmi: co jest takiego magicznego w tym ustawieniu ?
» 28 lipca 2021, 11:38 #161
DevoMartinez: My generalnie gramy 4-3-3 tyle, że trójka w srodku to Bruno i dwóch MC za nim z czego jeden bardziej cofnięty można powiedzieć DM.
» 28 lipca 2021, 12:54 #160
Dejfmi: moim zdaniem przejście na klasyczne 433 to marnowanie potencjału Bruno, który perfekcyjnie nadaje się do gry zaraz za napastnikiem
» 28 lipca 2021, 12:58 #159
manegarrincha: #teamSancho&Varane - a słowo chlebem się stało, czy jakoś tak. Szczerze, jak pisałem to kilka miesięcy temu, wątpiłem że to się ziści.

Nie obstawia się jak Ci siadło, ale jako że brzydzę się hazardem to obstawie ;) . Przyjdzie Camavinga w deadline day.

W Trippiera niewierze, przynajmniej dopóki jest tu Dalot. Nie będę płakał z tego powodu. Z jednej strony klasowych piłkarzy nigdy za mało. Prawdę jednak powiedziawszy to żadna okazja: 30 mln za 31 letniego obrońcę (19.09) ? Kieran nigdy nie był jakimś przekotem by tyle za niego płacić.

Jest jeszcze kwestia 6. Myślę że w grę wchodzi tylko opcja budżetowa i nie ma co psioczyć za bardzo na zarząd. Pocovidowe okienko, a mu już wydaliśmy bardzo dużo. Trzeba pamiętać że te 2 nowe kontrakty to też nie są frytki. Będziemy czekać by oszczędzić jak najwięcej, ale będziemy chcieli też uniknąć styczniowej licytacji pensji dla Camavingi (prawo bosmana). Za friko będzie chciał go każdy, tylko że Rennes powinno chcieć tego uniknąć. Czy dogadamy się w ostatni dzień tego okienka ?
» 28 lipca 2021, 09:36 #158
PastaDoCiasta: Dalot tak naprawdę nic tu nie pokazał odkąd u nas jest. W ataku wcale nie jest taki dobry, jak go piszą (dwie najbardziej pamiętne sytuacje z nim to jak wywalczył karnego z PSG po tym jak jego Strzał leciał w trybuny i jak strzelił gola z Tranmere Rovers xd), w obronie jest moim zdaniem jeszcze słabszy od Williamsa. Między nim a Trippierem są lata świetlne, Kieran to top, zarówno w obronie, jak i w ofensywie, do tego może grać po obu stronach i widać, że ma mental Bruno. Fakt, 30 mln za 31 latka to bardzo, ale za 20 bym brał
» 28 lipca 2021, 09:44 #157
Blau: Dla mnie Dalot to nie jest aktualnie materiał na zawodnika topowej drużyny. Ja jego występy u nas zapamiętałem jako do bólu przeciętne. Ani nie przegrywał nam specjalnie meczów, ani nie wygrywał.

Moim zdaniem powinien odejść gdzieś do klubu pokroju Ajaxu czy BvB. Albo do ligowego średniaka, który da mu pograć bez większej presji na dzień dobry.
» 28 lipca 2021, 10:01 #156
manegarrincha: Być może od tamtego czasu się rozwinoł. Pograł trochę w SerieA, zagrał na Euro (wiem kontuzja Cancelo i Perreiry). Ancelotti też ponoć widzi w nim dobrego zmiennika. Nie można oczekiwać dużo więcej po tym okienku a Dalot na te parę meczy w sezonie tragedią nie będzie. Zanim ktoś nowy by tu przyszedł to coś muszą z nim zrobić.

Oczywiste jest że Trippier jest lepszy ale na Angliku świat się nie kończy. Ja bym nie sprowadzał go za te pieniądze. Szczerze to niewierze w ten transfer.
» 28 lipca 2021, 10:13 #155
Mariano88: Przepraszam, staram się nie czepiać ale drugi post z rzędu mnie to walnęło w oczy :D wolałbym abyś "nie wierzyl" niż "niewierzyl" w ten transfer, z góry dzieki
» 28 lipca 2021, 10:39 #154
manegarrincha: Wybacz, dyslektykiem jestem ;)

A Ty co myślisz o ewentualnych transferach ? Tzn bardziej pytam o to co według Ciebie będzie , niż o to co byś chciał
» 28 lipca 2021, 10:47 #153
MikeMU: Dalot nic nie pokazał? Chyba zapomnieliście ligę mistrzów z pierwszego sezonu OLE i mecze z PSG. Miał kilka przebłysków.
» 28 lipca 2021, 10:53 #152
Mariano88: Wydaje mi się, że może jednak przyjść Trippier i jakaś 6tka lub 8ka, może odejść Pogba i/lub Lingard. Natomiast reszta okienka w naszym wykonaniu jest dość nieprzewidywalna. Możemy gdybać ale ciężko to przewidzieć.
» 28 lipca 2021, 11:20 #151
NoLogo: Tripp jak się pojawi to za ile by nie przyszedł może się okazać, że nie będzie takim rezerwowym, a wygryzie AWB. No chyba, że transfer podziała na niego jak na Luka i wskoczy na najwyższy poziom.
Jak dla mnie konkurencja dla AWB to taki musik jest (ani Dalot ani Williams tego nie dają), raz że znowu orać nim cały sezon to już sadyzm będzie, a dwa niestety prócz gry w zwarciu on taki wspaniały nie jest - ostatni sparing jedna z bramek dla rywali standardowa, AWB gubi krycie, nie ogarnia, gdzie albo w ogóle że za nim jest rywal.
» 28 lipca 2021, 13:02 #150
pawelisto2: Carras 40 urodziny dzisiaj! Ale ten czas leci, dopiero co do nas przychodził jako młody chłopak z mlekiem pod nosem.
» 28 lipca 2021, 09:14 #149
PastaDoCiasta: Przychodził do nas jak miał bodajże 26 lat to nie takie mleko pod nosem xd
» 28 lipca 2021, 09:45 #148
pawelisto2: Ale wyglądał jak chłoptaś z college’u!
» 28 lipca 2021, 09:50 #147
Jarecki: Co za okienko! WOW!
» 28 lipca 2021, 09:11 #146
Wirus: Do rozpoczęcia sezonu zostało jeszcze ponad 2 tygodnie, a my mamy już Sancho i na 99% Varane. Nie pamiętam jeszcze takiego okienka, gdzie 2 TOP piłkarzy mamy jeszcze przed startem sezonu. S Z O K
» 28 lipca 2021, 08:40 #145
ManCr7united: Teraz gdy przyszedł varane to lindelof ławka musi sie wziasc za siebie bo jak bedzie grał tak ja grał w tym sezonie to zostanie na niej

Teraz to trzeba cos naprawde sprzedać bo 2 graczy doszło a tego szrotu mamy dużo wiec cos jak by do klubowej kasy wpadło bylo by fajnie
Mam nadzieje że Pogba też odejdzie do psg bedzie spokój
A dwa jak go nie sprzedamy to w styczniu podpisze kontrakt wstępny i odejdzie za darmo
» 28 lipca 2021, 06:59 #144
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 06:33

Pamiętajcie że jeszcze mamy szrot który trzeba się pozbyć. Pereira, Jones noi wielu zawodników z którymi trzeba zastanowic się co dalej. Dalot, Williams , Tuanzebe, Pellistri czy Diallo. Nie jest to może szrot ale przydałoby się niektórych wypożyczyć i może z czasem coś z nich będzie bo u nas wątpię że dostaną minuty po ostatnich transferach. Za wiele to oni nie pograją a muszą się jakoś rozwijać.
» 28 lipca 2021, 06:33 #143
dlabigt23: Aa i bym zapomniał o Lingardzie czy Garnerze. Trzeba zwolnić też listę płac aby dalej można było kupować. W sumie Lingarda bym zostawił wolę osobiście jego w kadrze niż Martiala bo ostatnio pokazuje się z dobrej strony.
» 28 lipca 2021, 06:38 #142
Piotrek1991d: Perreira i Dalot pewnie odejda ale Jonesa watpie zeby ktos chcial kupic.Lingard na wiosne gral dobrze w West Hamie i tam powinien zostac bo u nas juz chyba nie ma dla niego miejsca
» 28 lipca 2021, 08:02 #141
Blau: Co jak co, ale Rafy to się chyba nikt nie spodziewał na początku okienka. Piękna transferowa bomba i to do tego bez charakterystycznej dla nas sagi.

Następnych transferów wydaje mi się, że nie będzie, a już na pewno nie bez poprzedniej sprzedaży. O Lingardzie już niestety ucichło, więc zostaje tylko Pogbens.
» 28 lipca 2021, 06:28 #140
Blau: Też mi się marzą jeszcze jakieś transfery, ale bądźmy realistami - 135 milionów w czasach gdzie budżety klubów zostały nadszarpnięte to i tak duża kwota.

Mi się marzy szybka sprzedaż Pogby i następnie szybki zakup nowego zawodnika. Wolałbym jakiegoś dobrego przecinaka, ale Camavingą też nie pogardzę.
» 28 lipca 2021, 08:27 #139
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 01:53

Więc kadra wygląda teraz tak (lubię sobie tak aktualizować xd) :
Bramka: Henderson, De Gea, Heaton, Grant, Kovar
Prawa obrona: AWB Dalot Laird ew. Williams
Środek obrony: Maguire Varane Lindelof, Bailly, Tuanzebe, Jones, Mengi, Bernard, Fish
Lewa obrona: Shaw, Telles, Williams,
Pomocnicy(w nawiasie pozycja na której raczej gra lub ew. Gra): Pogba(8/10) Matic(6) McTominay (8) Fred(8, ew.6) Donny (8/10) Bruno (10,ew.8) Lingard (10) Pereira (8/10) Garner(6/8) Mejbri (8/10) Levitt(8) Galbraiht (8) Mata(10)
Lewe skrzydło: Rashford, James, ew. Martial, ew.Sancho, Shoretire ew. Elanga
Prawe skrzydło: Sancho, Diallo, Pellistri ew.Greenwood, ew. James
Napad: Cavani, Greenwood, Martial, Elanga,ew.Rashford

Tak to jeśli kogoś nie zapomniałem wygląda.
Ogólnie wygląda mocno. Ale widać że brakuje nam 6tki w prime. Matic już jest po a Garner jest przed. Fred natomiast lepiej gra obok Scotta niż sam jako potencjalna 6tka. Przydałby nam się jakiś mocny defensywny pomocnik(Bissouma, Zakaria, Ndidi, Rice, Phillips itd.) ale obstawiam że transfer pomocnika nastąpi tylko wtedy gdy pozbędziemy się kogoś. A przy zostaniu Maticia i możliwym Pogby to bardzo prawdopodobne jest to że do transferu w pomocy nie dojdzie. W ogóle jestem ciekaw czy są rozważane jakieś nietypowe rozwiazania- wypróbowanie Lindelofa jako 6tki. Osobiście wątpię by nad czymś takim myśleli ale na pewno Lindelof ma jedną um. Która na 6tce się przydaje - podanie góra na daleki dystans. Ale trudno powiedzieć jak szybkościowo i fizycznie dałby radę na takiej pozycji itd.

Z realnych definitywnych transferów z klubu to wg mnie na tą chwilę są jedynie Pereira, Dalot i ew. Pogba. Reszta wychodzi na to że zostanie.

Więc zostaje nam co z młodymi zrobić. Liczę na wiele fajnych wypożyczeń. Na pewno widzę na nim Mejbriego, Shoretire, Galbraighta, Pellistriego, Lairda, Mengiego, Levitta, Bernarda,
Jedynie zostaje kwestia co zrobić z Garnerem i Elanga. Trudna tu będzie decyzja Garner z jednej strony może w pewnym momencie się przydać ale z drugiej strony to w jego wieku najważniejsza jest regularna gra a u nas raczej na to nie ma co liczyć w tym momencie. Elanga dość podobnie ale patrząc na to że Martial zawsze na sezon miewa conajmniej jedna poważna kontuzje, a Cavani ma swoje lata więc Całego sezonu raczej nie da rady na mocnym poziomie grać a Greenwood jak Elanga jest dość młody i będzie miał wahania formy. Więc kto wie czy nie byłby przydatny. Jednak myślę że tutaj też regularna gra jest ważna ponad wszystko i też zostanie wypożyczony.

Jestem ciekaw gdzie odejdzie Pellistri. Bo mimo dobrego okresu przygotowawczego myślę że jego akcje stoją niżej niż akcje Diallo więc obstawiam że zmiennikiem i do rywalizacji z Sancho zostanie Diallo. Raczej wypożyczenie obydwu nie wchodzi w grę bo jakby nam wypadł Sancho to byłby wtedy duży problem.
Ostatnie kwestie to zmiennik dla Bruno i prawa obrona. Trzeba zdecydować czy zostawiamy Dalota czy nie. Williams raczej odejdzie na wypożyczenie a jeśli nie (że względu na kontuzje Shawa i Tellesa) To i tak będzie gral na lewej więc prawa strona może być do wzmocnienia. Ale szczerze trudno .k uwierzyć w transfer Trippiera. Atletico może rzucić cenę kolo 40 mln o koniec rozmow.
No i ostatnie pytanie, co z bramka. Wolałbym aby DDG odszedł ale ostatnie prawdopodobnie zostaniem mimo wszystko liczę że z Leeds.

I tak to wygląda. Okienko w naszym klubie bardzo do te
» 28 lipca 2021, 01:49 #138
waletpl: Fish pojutrze rozpoczyna wypożyczenie w Stockport.
» 28 lipca 2021, 06:37 #137
Mariano88: Mikiartur, pogdybajmy trochę :) Załóżmy, że sprawdza się następujące plotki 1) Solskjaer zmienia system i gra tylko jednym DM, koniec duetu McFred 2) Kupujemy Trippiera i ew. nowa 8ke za Pogbe ale nie kupujemy typowej 6tki 3) Camavinga zostaje bo chce iść do La Liga. 4) Ostatni punkt to czas na wnioski. Skoro tak wiele osób uważa, że McTominay i Fred nie nadają się aby samodzielnie grać na DM, Matic jest już stary i za wolny, to skąd wiesz, że Garner sobie mało pogra? A może właśnie okaże się najlepszym wyborem?
» 28 lipca 2021, 09:57 #136
mikiartur: Solskjaer jest raczej znany z tego że młodych nie wprowadza jakoś bardzo szybko i rzuca ich na głęboką wodę. Jedyny wyjątek w sezonie 19/20 z Williamsem na lewej obronie ale wtedy średnio miał z czego wybierać. Jeśli przejdziemy na grę z jednym defensywnym to przynajmniej na początku obstawiam że na początku pierwszym wyborem będzie Matic. Zwłaszcza na początku sezonu gdzie częstotliwość meczu nie jest aż tak duża. Natomiast później myślę że w meczach ligowych albo by spróbował Freda na 6tce.
Jeśli Garner zostanie to myślę że najpierw dostałby szansę pokazać się w tej formacji w carabao cup lub ew. Wszedłby na końcówkę jakiegos meczu ligowego. Ale trudno mi uwierzyć by już w tym sezonie Solskjaer zrobi z niego podstawowego gracza. Zobacz że Mason już będzie grał 4 sezon w 1 zespole pod wodzą Ole a do dziś nie można powiedzieć że jest podstawowym zawodnikiem 11ztki. Garner może mieć o tyle łatwiej bo mamy deficyt defensywnych pomocników ale wg mnie za szybko nie przeskoczy w hierarchii i Maticia i Freda. A jestem tez pewny że na pewno Ole ze Scotta też nie zrezygnuje. I da mu pograć. więc jakby został na sezon u nas więcej niż 20/25 meczów bym się nie spodziewał że zagra. Chyba że cwystrzelilby z jakąś kosmiczna forma
» 28 lipca 2021, 11:01 #135
Mariano88: A jeśli wprowadzalby Garnera tak jak Greenwooda? Na końcówki spotkań? To była pierwsza połowa sezonu 19/20, przed pandemia.
» 28 lipca 2021, 11:23 #134
Arvanis: Na papierze jeden z najlepszych składów w lidze i na chwilę obecną wydaje się, że będziemy walczyć z City o mistrza, chociaż czuję, że Ole nie wydoli - jakkolwiek go lubię. Ciekaw jestem jeszcze, co tam Chelsea i Arsenal wyczarują transferowo i czy nawiążą walkę.
» 28 lipca 2021, 01:39 #133
getryscholesa: Arsenal może mieć problemy z top 10.
Poza top 4 które na dziś jest klarowne (City, United, Chelsea, Liverpool), mamy lisy, spurs, WHU, Leeds, Aston Ville i Everton. Imo wszystkie te kluby dysponują lepszymi kadrami niż Arsenal.
» 28 lipca 2021, 01:49 #132
kckMU: Arsenal czego by nie kupił to nie nawiąże na razie walki o najgorętsze miejsca.
» 28 lipca 2021, 04:31 #131
tygrys26: A powiem wam ze ja jestem ciekaw co Arteta wykombinuje, nie fostal jeszcze wzmocnień. A nawet odeszli z tego co kojarzę Luiz, Odeegard i chyba Ceballos. Arteta było widać ma jakiś pomysł, ale zawodników brak. Chciał grać jak Pep tylko on dostaje takiego zawodnika jakiego chce to i łatwiej na....
» 28 lipca 2021, 07:03 #130
Abstrahujacy: Może mi się tylko wydawać, ale odejście Luiza brzmi jak wzmocnienie Arsenalu.
» 28 lipca 2021, 15:56 #129
BNK: Szybka akcja. Nie dali nam się znudzić plotkami o tym transferze.
» 28 lipca 2021, 01:07 #128
lukalesko7996: Wspaniała wiadomość,cudowne okienko,a to nie koniec.... Rafa witamy na pokładzie....kibicuje Utd od 98 roku i naprawdę sądzę że teraz wzmacniamy skład i to mocno...cieszmy się bo wjezdzamy na odpowiednie tory.....!!
» 28 lipca 2021, 00:37 #127
sturmik: Najlepsza jest Interia z jej nagłówkiem '' Gigant potwierdza. Gwiazdor wzmacnia ''Królewskich''........ i piszą że kupujemy Varane :)
» 27 lipca 2021, 23:50 #126
Diabelski97: "Wielki transfer gwiazdy Realu staje się faktem. Gigant potwierdza"


Ja widzę taki nagłówek.
» 27 lipca 2021, 23:54 #125
sturmik: Tak - to jest po otwarciu strony ,ale na głównej do linka w dziale sport jest ten nagłówek o którym pisałem. Zobacz sobie zresztą na komentarze :)
» 28 lipca 2021, 00:01 #124
PastaDoCiasta: Dużo się tutaj mówi o Saulu i o tym, że kiedyś to był taki kozak nad kozaki ale obniżył strasznie loty i czy warto go brać. Dla mnie to obok Goretzki najlepszy kandydat do zastąpienia Pogby. Hiszpan sam wprost powiedział, że tak drastyczne obniżenie lotów wynika z jego psychiki i że chciałby powiedzieć, że wróci do optymalnej formy i będzie z siebie dawał 100%, ale nie wie czy uczciwie może to obiecać. Jako że sam jestem w końcowym stadium leczenia depresji i zespołu lęku uogólnionego, to mam nieodparte wrażenie, że gość przechodzi przez to samo, bo mógłbym się sam podpisać pod tymi słowami jeżeli chodzi o własną karierę zawodową. Jeśli damy mu szansę, otoczymy opieką a Saul da radę to pokonać (bo to od niego w 90% zależy) to będziemy mieli World Classa na 8. Jeśli nie, to będzie niewypał. Wiem, że to biznes i nie ma sentymentów, ale jeśli cena nie miałaby być wysoka, to myślę, że warto byłoby zaryzykować.
» 27 lipca 2021, 23:36 #123
DjTED: Leon za Pogbe to marzenie. Koleś jest tytanem pracy.
» 27 lipca 2021, 23:56 #122
PogbaPaul: Pozwolę sobie napisać, ze jestem z Ciebie dumny, ze tak o siebie zawalczyłeś i dajesz radę. :)
» 28 lipca 2021, 04:20 #121
HarryBrown: Skoro zarząd w strategii założył, że w sezonie 22/23 United ma realnie walczyć o majstra, to żeby to mogło się ziścić musieli zrobić więcej niż przyzwoite letnie okienko transferowe przed sezonem 21/22. W przyszłym roku będzie kropka nad i w postaci Haalanda czyli brakujące ogniwo do stworzenia ekipy która poważnie powalczy o powrót na należne temu klubowi miejsce.
» 27 lipca 2021, 23:34 #120
PastaDoCiasta: Jeśli to prawda, to strategia brzmi realnie. Już teraz mamy mocny skład ale za rok możemy mieć dziurę na 8 i N jak odejdzie Pogba i Cavani. Jeśli uda nam się sprowadzić klasowe zastępstwa w postaci np. Goretzki i Haalanda (totalne marzenie, okienko chyba jeszcze lepsze niż to), a do tego dopracować skład w postaci zmiennika na PO, ŚPD to rzeczywiście nie byłoby już przebacz
» 27 lipca 2021, 23:38 #119
UnitedWeStand: Haaland jest wg mnie nierealny.
Chłopak świętował wygranie mistrzostwa przez City oraz od dziecka marzy aby zagrać dla Leeds. To jest dwójka największych naszych rywali, gdzie MC to klasa wyżej od nas i ich stać na niego jeżeli będą go chcieli. W Premier League na pewno wyląduje, ale obstawiam, że nie u nas.
» 28 lipca 2021, 00:36 #118
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:30

Bruno na swoich portalach społecznościowych:

Fresh new start!! Great to be back with my teammates

And what a way to finish the day... Welcome @raphaelvarane
» 27 lipca 2021, 23:30 #117
0listonoszpat: Nasz skład jest schodek wyżej niż w zeszłym sezonie a pamiętajmy że jesteśmy wicemistrzami Anglii. Mamy młodą kadrę a jednak już doświadczoną.
W bramce rywalizacja dwóch dobrych równorzędnych bramkarzy.
Obrona wygląda imponująco. Pająk Gad Olbrzym i Grubasek. Wielki potencjał i dobre zabezpieczenie rezerwowymi,poza PO.
Do tego mocne skrzydła, dobry napastnik i Bruno w środku.
Świetna kadra,ale nie popadalbym w nadmierny optymizm, a to z powodu jednego dużego pytajnika w środku pola. Na pogbę nie ma co liczyć, Fred jest solidnym profesjonalistą jednak czy na mistrzostwo Anglii ? McT musi wskoczyć na wyższy poziom, Holender z kolei zawodzi i tylko od jego psychiki zależy czy się nie spali. Dodatkowo możemy mieć problem z napastnikami, bo Cavani ma swoje lata i nie będzie grał wszystkiego a Greenwood może nie być gotowy na środek napadu.
Jednym słowem świetna kadra,ale do podważenia w kilku kluczowych miejscach. Ja mam nadzieję że to ten sezon i z odrobiną szczęścia to wypali.
» 27 lipca 2021, 23:17 #116
devilek777: Co do napastnika, to liczę na Martiala. Ma chłopak umiejętności, niech pokaże teraz, że można na niego liczyć.
» 27 lipca 2021, 23:39 #115
Himself: Nigdy nie rozumiem tej euforii po transferach ...jeśli po sezonie coś z nimi wygramy ok będzie można powiedzieć że to top transfery ...przyszedł Pogba Zlatan , transfery top ,co ugralismy? Przyszli Bissaka,Maguaire,Bruno ...transfery top ...co ugralismy?? Wstrzymajcie się z takimi ocenami ,po sezonie będzie można to ocenić a nie przed jego rozpoczęciem
» 27 lipca 2021, 23:15 #114
Mariano88: Himself w sumie masz rację. Z drugiej strony wzmocnilismy wtedy obronę a w pomocy grali Lingard i Pereira. Bruno przyszedł pół roku za późno. A po roku przez pandemie przyszli rezerwowi. Także kto wie? Może teraz w końcu czas o coś zawalczyć?
» 27 lipca 2021, 23:20 #113
GGMUN6: Nie rozumiesz euforii, a gdybyśmy nikogo nie kupili to pierwszy byłbyś do narzekania...
» 27 lipca 2021, 23:24 #112
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:35

Czyli transfer top to taki, po którym coś wygrywamy? Wiesz ile trofeów wygraliśmy po przyjściu Bebe?
» 27 lipca 2021, 23:32 #111
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 00:35

Himself

Przecież United według ciebie nawet nie złożyło oferty za Varane :D i ty piszesz o eufori ? Haha!
» 28 lipca 2021, 00:33 #110
Clsco: Gdyby udało się do tego sprowadzić Saula. Byłoby to bez apelacyjne najlepsze okienko od lat.
» 27 lipca 2021, 23:14 #109
CHAMPIONS21: Pamiętam jego bramkę w lidze mistrzów z Bayernem, gdy miał obrońców jak tyczki, tylko kiedy to było...
» 27 lipca 2021, 23:17 #108
sturmik: Saul jest jak dobre ,ale już trochę przechodzone auto 5 lat po tym jak się o nim marzyło.
Niby ciągle by pojezdził ,ale nie wiadomo co pod maską.
» 28 lipca 2021, 00:06 #107
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:13

Trzeba się cieszyć z tego transferu, tak po prostu. Wszak wiemy, jak to u nas z stoperami. Jeden często łapie urazy, drugi gubi krycie w prostych sytuacjach, a jeszcze inny ma wieczne wakacje all inclusive. Widzieliśmy też, co dzieje się, gdy brakuje kapitana.

Ja Victora szanuję, to dobry gracz i śmiało może naciskać na podstawowy duet stoperów. Podobnie Eric. Varane był nam potrzebny, bo to ścisła czołówka tej pozycji z gigantycznym doświadczeniem. Opcja na teraz, a nie inwestycja na kiedyś.

Nie ma sensu się spierać, czy White lepszą inwestycją jest, czy Konate da odpowiednią jakość. Myślę, że zarówno Arsenal i Liverpool skorzysta na swoich zakupach. Podobnie będzie z Kounde - jeśli trafi do Chelsea. Nie wiem, po co to dziecinne przeciąganie liny i klasyczna chęć "dowalenia sąsiadowi". Widocznie kierownictwo każdego z klubów doszło do wniosku, że wybierają najlepszą dostępną opcję na ten moment. Dopasowaną do zasobności portfela i realizowanego projektu sportowego.
» 27 lipca 2021, 23:11 #106
Manmanchesrer: 8/10? Dlaczego tyle? Czemu nie 7/10? Na jakiej zasadzie jest Twoja skala? Od czego zależy np. jeden punkt w tej skali? Bardzo mnie to ciekawi zawsze jak Wy to sobie wyliczacie? PYTAM POWAŻNIE.
» 27 lipca 2021, 23:00 #105
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:06

To jego subiektywna ocena i skala zadowolenia z okienka, czego nie rozumiesz? Napisał że jak uda się kogoś sprzedać i kupić śp to będzie 10/10 czyli wychodziłoby że sprzedaż 3 piłkarzy daje jeden punkt, a zakup śp kolejny
» 27 lipca 2021, 23:04 #104
Diabelred: Ja nie zdziwie sie jesli bedzie powtorka z Rooneya oraz De Gei i Pogba ostatecznie przedluzy kontrakt. Francuz slepy nie jest i widzi, ze buduje sie tu sklad, ktory w koncu moze rzucic wyzwanie City. To juz nie te czasy, gdy musial sie meczyc grajac z Fellainim, Lingardem czy Pereira.
» 27 lipca 2021, 23:24 #103
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:59

Biedny pogba, z Lingardem musiał grać, niech mu jeszcze dadzą bonus do wypłaty za to.
Już chyba transfer Bruno pokazał, że dla klasowego zawodnika nie ma tak ogromnego znaczenia z kim gra, po prostu swoją grą stara się o wskoczenie całej drużyny na wyższy poziom, natomiast pogba to pasożyt żerujący na dobrych występach kolegów. Widzi, że będzie moc i nie będzie musiał się wysilać... i przez to niestety też mam wrażenie, że po przyjściu Varana będziemy skazani na kolejne sezony z pozorantem środka pola.
Obym się mylił.
» 27 lipca 2021, 23:58 #102
CHAMPIONS21: Podobno to jeszcze nie koniec zakupów. OGS chce jeszcze pomocnika. Jeżeli do końca dopną Varana to już będzie pięknie.
» 27 lipca 2021, 22:55 #101
Genek: Varan już dopięty teraz czas na ŚPD
» 27 lipca 2021, 23:12 #100
wrobel1992: Przyznam, że miałem potężne wątpliwości czy Varane chciał odejść czy blefował na rzecz nowego kontraktu. Mimo wszystko cieszę się, że jest jak jest!
» 27 lipca 2021, 22:50 #99
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 22:40

Wole Whitea za 80 mln niz Varana za 20

K.com xd zazdrosc i nic więcej tak to skomentuje, i te zale ze duzo wydajemy, no kurna od tylu lat jestesmy potezna marka w latach 99-13 mega sukcesy dorobilismy sie kasy, marki, sponsorow i wszystkiego, właściciele grosza nie dorzucają a jeszcze wyciagali siano, to tak jakbym ja dorobil sie np miliona i ludzie mieli pretensje ze wydaje szmal ktory zarobiłem, piękne jest to okienko poki co, czuc na kilometr strach, ze wielkie United moze powrócić juz w tym sezonie, mamy na to mozliwosci jeszcze 1-2 transfery i oby zawodnicy i trener podolali, wierze
» 27 lipca 2021, 22:38 #98
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 22:50

A chilluj z tym.
Wczoraj wyjątkowo tam wszedłem,głupot się naczytałem,stwierdziłem że im dłużej tam będę siedział tym zgłupieje tak jak oni.
Odpuść,mają pożywkę i frajdę niech mają,niech dalej czekają na Grealisha czy Maddisona,jeden był nawet że "Czemu Haaland miałby nie chcieć iść do Arsenalu ? Idąc do jedynego klubu w Europie który w sezonie nie przegrał meczu"
Ręce opadają.
(Tak kurna bo Haalanda bardzo interesuje skład z 2003 r. )
SZKODA STRZĘPIĆ R....
Pozdrawiam i miłej nocy ;)
» 27 lipca 2021, 22:48 #97
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 23:07

Czemu Wy się tak bardzo przejmujecie co oni piszą na swojej stronce? Niech piszą sobie co chcą, mogą się śmiać z nas, czy kogo chcą. Jesli myślą, że White jest lepszy niż Varane, to okay, chociaż szczerze wątpie czy Varane nawet wie kto to jest Ben White. Jak tak uważają że są najlepsi, to niech tak bedzie :)
» 27 lipca 2021, 23:06 #96
mycka86: Nie szkoda Ci czasu ?
» 27 lipca 2021, 23:09 #95
DevoMartinez: Boisk i tabela zweryfikuje. Ogólnie nie rozumiem tej chęci udzielania się na forach klubów którym się nie kibicuję. Po kiego? Lubicie się kłócić, prowokować, udowadniać że moja racja jest mojsza niż twojsza? Z kibicowaniem jest trochę jak z religią, są wyznawcy, fanatycy i paru rozsądnych z którymi można pogadać. A i tak sezon jednym albo drugim pozamyka mordy więc szkoda na to życia.
» 27 lipca 2021, 23:16 #94
HarryBrown: Szkoda, że już Giggs skończył karierę. Kiwałby tego White`a po 2-3 razy w jednej i tej samej akcji jak robił to z Dixonem, Keownem, Winterburnem i innymi obrońcami kanonierów.
» 27 lipca 2021, 23:27 #93
CW24: Transfery, transferami, ale nadszedł najwyższy czas na to żeby pozbyć się zalegającego "szrotu". Nowe nazwiska budzą sporo emocji jak i nadziei, aczkolwiek nie mam zielonego pojęcia dlaczego takie osobistości jak np. Jones oraz Pereira dalej widnieją na liście zawodników naszego klubu. Wypadałoby również poważnie zastanowić się nad sprzedażą Martiala, Pogby oraz De Gei. Co do pierwszego wypowiadać się nie będę bo sprawa jest oczywista. Pana Pawełka osobiście uwielbiam, ale z tego już niestety raczej nic nie będzie... A Dawidek sądzę, że w obliczu prawdopodobnego odsunięcia go na drugi plan w najbliższym sezonie oraz wysokości kwoty, którą pobiera z klubowej kasy każdego tygodnia ( w żaden sposób nie odbieram mu zasług dla klubu i tego, że na ową tygodniówkę po prostu zapracował sobie ratując nam tyłek przez parę ładnych sezonów z rzędu ) powinien zejść ze sceny z honorem i również odejść. Dalot i Lingard to dla mnie zagadka... O ile Jesse to w sumie bardziej oczywista sprawa ( jest po prostu sporo starszy ) i tutaj znak zapytania jest zdecydowanie mniejszy, to Diogo po wypożyczeniu, które śmiało można zaliczyć do udanych mógłby zakotwiczyć u nas na stałe, lecz pojawia się pytanie czy jemu akurat odpowiada rola zmiennika, jak ciągłe przesiadywanie na ławce ( no bo przecież AWB to podstawa ) będzie wpływało na jego formę oraz sprawa jego "łamliwości". No cóż, sporo pytań, a póki co bardzo mało odpowiedzi. Tak jak wspomniałem na początku nowe nazwiska cieszą i to bardzo, ale prawdziwe ruchy transferowe oraz roszady wydają się być dopiero przed nami. :)
» 27 lipca 2021, 22:35 #92
Chestnut: Aby coś sprzedać potrzebujesz KUPCA. Już rozumiesz?
» 27 lipca 2021, 22:37 #91
mycka86: Martial i DDG ze względu na wysokość tygodniówki i to jak nieadekwatna jest ona, odnośnie tego co prezentują w ostatnim czasie na boisku, są nie do wytransferowania. Podejrzewam, że nawet za półdarmo.

Dalot na wypożyczniu pełni w zasadzie rolę rezerwowego. Więc u nas, w klubie półkę wyżej, myślę że z taką rolą również nie miałby problemu.
» 27 lipca 2021, 23:18 #90
kamilpe: Jak myślicie kto będzie następny? Jakiego piłkarza kupimy po Varanie?
» 27 lipca 2021, 22:35 #89
getryscholesa: Trippier
» 27 lipca 2021, 22:36 #88
Mariano88: Podobno kolejne transfery zależą od sprzedaży. Jeśli odejdzie Dakota to Trippier a jeśli Pogba to środkowy pomocnik.
» 27 lipca 2021, 22:40 #87
Zyvold: Glazer out.
» 27 lipca 2021, 22:31 #86
HarryBrown: Zaprawdę ci powiadam, że jeszcze w sierpniu a najpóźniej we wrześniu pojawi się na DP wysyp komentarzy typu "Ole out", "spadniemy z PL", "Sancho won", "Varane patałach" itp.
» 27 lipca 2021, 23:30 #85
Premislaus: Kolejny świetny transfer :) jezeli dojdzie do tego jeszcze defensywny pomocnik to okienko uznaje za wybitnie udane
» 27 lipca 2021, 22:26 #84
pilchu: Ciekawe co dalej z Baillym i Lindelofem. Jak widzą dalej swoją karierę na OT. Nikt nie chce siedzieć na ławce (oprócz Jonesa). Mamy 6 nominalnych SO w tej chwili, a potrzeba zapewne nie więcej niż 5. Maguire, Varane, Lindelof, Bailly, Jones, Tuanzebe. Do dorosłej kadry pukają też Teden Mengi i Will Fish. Moim zdaniem dwie szklanki, czyli Jones i Bailly powinni zostać sprzedani.
» 27 lipca 2021, 21:56 #83
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 22:06

Biorąc pod uwagę ostatnie lata i ilość kontuzji, to Bailly powinien po stopach całować tego, kto mu ten kontrakt przedłużył. Siedzieć na czterech literach i naciskać na podstawową dwójkę. Jak będzie robił takie głupoty jak ostatnio na IO to co najwyżej na angaż w Brighton może liczyć.
» 27 lipca 2021, 22:06 #82
ArktoS: Uważam, że zeszły sezon to swego rodzaju fenomen, jeżeli chodzi o brak kontuzji w formacji defensywnej. Praktycznie cały sezon jednym składem z pojedynczymi okresami. Tak się na dłuższą metę nie da. Spójrz na City i ich formację defensywną. Nie mają dwóch a czterech, którzy mogą grać w pierwszym składzie mecz w mecz. To nam wyjdzie na dobre.
» 27 lipca 2021, 22:08 #81
Tom535: Normalnie widzą siebie obok Lindelofa a Varane ławka.
» 27 lipca 2021, 22:26 #80
0listonoszpat: Trzeba rotować Maguire. Gość za dużo grał w zeszłym sezonie.
» 27 lipca 2021, 22:33 #79
mycka86: Mamy 5. 4: Maguire, Varane, Lindelof, Bailly to gracze pierwszego składu, w teorii. Tak jak to powinno wyglądać w każdym topowym klubie i Tuanzebe jako backup, mogący grać na kilku pozycjach. Dodatkowo taka głębia składu pozwala na granie 3-5-2 z wahadłowymi w razie potrzeby.

Jones już raczej nie zagra w tym klubie w meczu o punkty. 1,5 roku nie gra w piłkę i jeszcze nie wrócił do treningów. Nawet jak wróci to powrót do sprawności zajmie mu kilka miesięcy. Po takiej przerwie to wrak sportowca. Zdziwię się jeśli wróci i będzie grał gdzież wyżej niż Championship.
» 27 lipca 2021, 23:31 #78
flt32705: Oficjalka: Manchester United wkracza do poważnej gry
» 27 lipca 2021, 21:50 #77
DaredevilUtd: Ktoś jeszcze powątpiewa w nowych ludzi od tramsferow? Cieszy to co się dzieje w ostatnim czasie w klubie, ale mam nadzieję, że palma wam nie odbije bo wciąż, przeciwników mamy mocnych o walkę o lidera. Jakby nie było to mamy wkoncu mocna 11 latamy dziury, ale nasza ławka wciąż wymaga wzmocnień w porównaniu do np city. Liverpool jest najlepszym na to przykładem, że bez ławki ciężko walczyć na wszystkich frontach i tylko mentalnie udało im się ledwo na koniec sezonu wdrapać do top 3.
» 27 lipca 2021, 21:50 #76
GGMUN6: Ławka wcale nie jest taka zła, Martial, Donny, Mason(na ten moment), Lindelof, Telles. Mamy mocną, szeroką kadrę. Ale fakt, rywale nadal bardzo mocni.
» 27 lipca 2021, 21:52 #75
KanjoUnited: No właśnie Mason na ten moment nie jest na ławke bo ktoś musi Rashforda zastąpić do Października :P
» 27 lipca 2021, 22:12 #74
Janks7: Wszyscy wiemy, że Varane w Realu nie wyglądał za dobrze, gdy nie miał obok siebie Ramosa, ale w reprezentacji Francji potrafił grać świetnie, a tam Ramosa obok nie miał :). U nas w Manchesterze ma Harry'ego, we dwóch mogą się znakomicie uzupełniać, jeden urodzony lider, wolny, ale nadrabia ustawieniem, wyprowadzeniem piłki z obrony i przede wszystkim grą w powietrzu, za to nasz nowy nabytek, szybki, zwrotny, również mocny w powietrzu, stałe fragmenty które były naszą bolączką, teraz powinny stać się atutem, jak wiemy u Lindelofa najsłabszym elementem była właśnie gra w powietrzu, jedyne co martwi to jeszcze, że nasi bramkarze na przedpolu obaj najbardziej kuleją, i De Gea i Henderson nie są złymi bramkarzami, ale mają podobne zalety jak i mankamenty niestety, tyle że Anglik wydaje się być lepszym dowódcą obrony, mimo młodszego wieku.
Szkoda, że Donnarumma ma tego agenta co Pogba, bo pewnie gdyby nie to, byśmy intensywniej o niego powalczyli i być może udałoby się go przekonać do transferu do nas, on akurat na przedpolu radzi sobie bardzo dobrze i byłby na pewno pewniejszym punktem w bramce niż nasi obecni bramkarze.
Mimo wszystko w przypadku transferu klasowego defensywnego pomocnika jeżeli nie powalczymy do końca o mistrza i nie zaliczymy chociaż 1/4 LM to trzeba będzie inaczej zacząć patrzeć na Ole, uważam, że przedwcześnie otrzymał nowy kontrakt tak jak i wtedy gdy był tymczasowym trenerem, miejmy nadzieję, że teraz Ole się odwdzięczy za zaufanie w lepszym stylu, niż wtedy.
» 27 lipca 2021, 21:49 #73
Number10: Podzielam umiarkowany optymizm wobec Varane’a. Ostatnio sporo błędów mu się przydarzało. Mimo to wystarczy spojrzeć na liczbę jego trofeów. Trzeba czekać na owoce, żeby sądzić. Donnaruma jest świetny, ale Henderson i de Gea tez są bardzo dobrzy. Nie możemy mieć jak w fifie wszystkich piłkarzy z największym overallem. Moim zdaniem Ole zasłużył na nowy kontrakt. Od tego żeby uznać ubiegły sezon za udany dzielił nas nie strzelony karny przez naszego goalkeepera (w dużym uproszczeniu). Z mojej strony ma kredyt zaufania na ten sezon i kolejny. Jeżeli nie będzie menadzerem, chciałbym aby został w strukturach United.
» 28 lipca 2021, 00:16 #72
getryscholesa: De Gea/Dean
AWB Maguire Varane Shaw
Pogba McTominay/Fred
Sancho/Greenwood Bruno/Donny Rashford
Cavani/Martial

Z takim składem trzeba zacząć wymagać od OGSa gry o poważne rzeczy. Przynajmniej realną walke o mistrzostwo do maja i dobrego wyniku w LM. Nie wspominając o tym, że w końcu trzeba włożyć do gabloty jakieś trofeum (to mus przy takich wydatkach).

Sezon prawdy przed Solskjaerem.
» 27 lipca 2021, 21:43 #71
RedDan: " iż klub osiągnąć porozumienie"
To cieszyć. Czekać na kolejne transfer.
» 27 lipca 2021, 21:39 #70
Mariano88: Kali jesc Kali spac
» 27 lipca 2021, 21:56 #69
mcscotyy: Mamy jakiegos szefa chyba od transferów, wow jak to wszystko sprawnie idzie, jestem pod wrażeniem.
Jakby ktos rok temu powiedział mi ze ogłosimy w odstępie jednego tygodnia Sancho i Varana to powiedziałbym mu żeby więcej nie pił :D
» 27 lipca 2021, 21:34 #68
rreddevilss: W koncu dokonujemy top transferów a nie jakis szrot jak za LVG, albo ich brak jak po sezonie 17/18 Pan Murtogh jest mega szefem
» 27 lipca 2021, 21:29 #67
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 21:24

Luke - Komoda - Varan - Spider
Nasza obrona wygląda teraz delikatnie mówiąc sympatycznie a niedelikatnie mówiąc mocarnie.
» 27 lipca 2021, 21:22 #66
Vainte: Micha się cieszy jak widać kto do nas przybywa. Oby wszyscy byli w błogim stanie po sezonie
» 27 lipca 2021, 21:15 #65
Anhel: Henderson
Varane Maguire Shaw
Sancho (Amad) Bruno Pogba Neves Rashford(Martial)
Cavani Greenwood
» 27 lipca 2021, 21:14 #64
Zbakaneoko: Sancho i Neves na wahadle, bez def pomocnika, a z 3 obrońcami i Rash/Martial na 10. Sztuka jest tak idiotyczny skład wystawić :)
» 27 lipca 2021, 21:21 #63
tygrys26: Bie nie injeszcze raz nie dla ustawienia na 5 obrońców. Po pierwsze nigdy nam to nie wychodziło, po drugie nie po to kupujemy Sancho zeby grać defensywnie...
» 27 lipca 2021, 21:21 #62
Amad: Toś to chłopie przekombinował xD
» 27 lipca 2021, 21:24 #61
mally: Pięknie, ale nie wiem czy niezbyt zachowawczo. Można odważniej wyjść moim zdaniem. Po co Henderson? :)
» 27 lipca 2021, 21:26 #60
getryscholesa: Takim składem to można grać jak się przegryw z Burnley do 65 minuty 0:2
» 27 lipca 2021, 21:38 #59
Mariano88: Raczej jak sie wygrywa 1:0 z city, wbrew pozorom to dość defensywny skład Angel wymyślił
» 27 lipca 2021, 22:09 #58
Anhel: Bruno weź tam nakręć Nevesa na transfer do United
» 27 lipca 2021, 21:11 #57
Number10: Nasz zarząd się postarał w tym okienku. 2 transfery za całkiem rozsądne kwoty. Nie umiem się przekonać do Varane'a, ale mam nadzieję, że się pomylę. Ludzie piszą Camavinga, a podobnie jak ja nie oglądali pewnie żadnego meczu z jego udziałem. Nie sądzę, aby ten 18 latek miał stanowić z marszu o sile naszej drużyny. Wolałbym podpisać z nim umowę teraz i za rok niech przyjdzie na zasadzie wolnego transferu (rozumiem, że łatwo powiedzieć trudno zrobić). Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze sprzedaży Pogby i zakupu Tielemansa w jego miejsce albo innego, nieznanego szerszej publiczności ŚPD.
» 27 lipca 2021, 21:10 #56
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 21:13

Camavinga transfer typowo przyszłościowy, coś jak Diallo. Szczerze to nawet wątpiłem w transfer Sancho po sprowadzeniu Amada, a tu miła niespodzianka. Widać, że Ole ma plan długoterminowt i niech się wiedzie jak najlepiej
» 27 lipca 2021, 21:13 #55
mally: Co rozumiesz przez wolny transfer za rok? Chyba nie ma rocznego kontraktu? A jeżeli ma to każdy jego transfer za rok będzie wiązał się z ogromnymi pieniędzmi dla agenta, więc o żadnym "wolnym" transferze nie będzie mowy moim zdaniem.
» 27 lipca 2021, 21:28 #54
Number10: @Glory1878 ale wielu użytkowników tej strony mówi sprzedać Pogbę i w jego miejsce Camavingę... no 18 letni chłopak nie jest w stanie obecnie dać takiej jakości jak Francuz. Zgadzam się, że transfer przyszłościowy. Ole w końcu ma jakiś plan i ma czas oraz fundusze, aby go realizować. Mam wrażenie, że kwoty kupna zawodników oraz sprzedaży wokół Manchesteru przestały być astronomiczne, a stały się zrównoważone i w miarę rozsądne.
@mally przez wolny transfer rozumiem przyjście na zasadzie prawa Bosmana. Camavindze kontrakt kończy się za rok. Prasa najczęściej podaje, że kwota jaką może żądać Rennes to około 50 mln. euro. (!) Jego agentem jest Jonathan Barnett. Bardzo wpływowa persona. Jasne, że weźmie sporą prowizję, ale na pewno nie 50 mln. Dodatkowo Barnett reprezentuje m.in. Shawa i Hendersona. Co więcej, kolejny rok w Rennes nie powinien chłopakowi zaszkodzić.
» 27 lipca 2021, 21:50 #53
SkilledHydra16: Dobra Ole dostałeś kogo sobie wymarzyles, to teraz doprowadzić nas do pucharów! Sezon weryfikacji.
» 27 lipca 2021, 21:10 #52
NoLogo: Skąd wiesz kogo sobie wymarzył?
A może to takie pożegnalne 'tournee' Edka w medialnych zakupach.
» 27 lipca 2021, 21:39 #51
Anhel: Jest jakieś poważne źródło które mówi ze na tym kończymy z transferami ?
» 27 lipca 2021, 21:09 #50
Vainte: Romano pisal ze teraz pomocnik po Varane
» 27 lipca 2021, 21:17 #49
szczecinianin: Teraz sprzedać Lingarda, Pogbę i za tą kasę uderzyć po Saula/Camavingę i spróbować Trippiera.
» 27 lipca 2021, 21:08 #48
SkilledHydra16: Saula? Serio?
» 27 lipca 2021, 21:16 #47
Diabelski97: Manchester United był jedynym klubem, dla którego Raphael Varane opuścił Real Madryt. W dzieciństwie był fanem Czerwonych Diabłów oraz jedo idolem był Rio Ferdinand.

[Samuel Luckhurst]
» 27 lipca 2021, 21:06 #46
DaredevilUtd: Witamy jaszczura w drużynie i skupiamy się teraz na kolejnych transferach. Glory, Glory ManUnited!
» 27 lipca 2021, 21:02 #45
Rabona: Ciekawe który z nich będzie grał bliżej Shawa, oboje prawą nogę mają lepszą. Wiem że Harry w reprezentacji też grał jako LŚO ale coś kojarzę, że mówił że woli grać jako prawy
» 27 lipca 2021, 20:57 #44
DaredevilUtd: Varane raczej na prawej zagra.
» 27 lipca 2021, 21:06 #43
Viral: Raczej Harry będzie grać jako LŚO, w reprezentacji tak gra, a Varane zawsze grał w realu jako PŚO obok Ramosa.
» 27 lipca 2021, 21:07 #42
zeetkaes: Super jeszcze Ruben Neves
» 27 lipca 2021, 20:56 #41
ArktoS: Nie no, jakby ktoś powiedział o tym, że ściągniemy Varana dwa miesiące temu, to w życiu bym nie uwierzył. Niesamowite, że udało się ściągnąć topowego obrońcę. Przy wymienianych zawodnikach którzy byli tylko "perspektywiczni" to jest to transfer galaktyczny :D
» 27 lipca 2021, 20:51 #40
kamilllo777: Przed startem okna nawet nie marzyłem że kupimy takiego kozaka do obrony jak Varane. Sancho teraz Varane jak dla mnie to okno już jest przesytem nie liczyłbym na nic wiecej oprocz oczywisytego kupna pomocnika wrazie odejscia Pogbiarza. Powrot Dalota to też jak mały transfer bo chłopak zebrał dobra nauke w Milanie, jest młody bez sensu jak dla mnie go sprzedawać w tym sezonie i szukać na siłe kolejnego PO. Teraz z niecierpliwieniem czekam na nowy sezon.
» 27 lipca 2021, 20:51 #39
SkilledHydra16: Z taką paką jaką mamy obecnie, to jeżeli w przyszłym sezonie nie wygramy LM albo PL to dla mnie nie będzie to udany sezon. Dla mnie jesteśmy obecnie na papierze top 3 zespołów na świecie.
» 27 lipca 2021, 20:50 #38
IntruZ9: Nie jest powiedziane że wygramy to czy to,nie ma co nakaldac sobie presji,równie dobrze możemy polec w finale jednym czy "drugim" itd...ale ja oczekuje takiej stabilizacji meczowej jak i tej w obronie,odrobiny więcej kreatywności z przodu...reszta przyjdzie sama
» 27 lipca 2021, 20:53 #37
Rainbow: Nie popuść.
» 27 lipca 2021, 20:55 #36
Strzelec: @Rainbow

A jak tam transfery w Liverpoolu? Podobno Malen ma przyjść.
» 27 lipca 2021, 21:06 #35
marcinbblack: Hydra, nie ma co pompowac balona. Na początek niech wpadnie jakiekolwiek trofeum.
» 27 lipca 2021, 21:12 #34
IntruZ9: Jeszcze ten neves!! Wierzę
» 27 lipca 2021, 20:49 #33
pilchu: W końcu można świętować transfer stopera z topki. Jeśli dostaniemy jeszcze kogoś do środka pola w miejsce Pogby to będzie to fantastyczne okienko.
» 27 lipca 2021, 20:48 #32
Glory1878: Szczerze to nie wierzyłem w ten transfer, z Realem ciężko się robi interesy. Kwota też można powiedzieć promocyjna jak za zawodnika tej klasy. Super się cieszę, jak sprowadzimy jeszcze ŚPD okienko oceniam na 10/10
» 27 lipca 2021, 20:45 #31
kckMU: Real to na razie niepokojąco wygląda. Oczywiście dobrze, pies ich gonił, ale nawet w porównaniu do Barcy są ogrom w tyle. Gdyby Alaba nie przyszedł za darmo, to nie przyszedłby pewnie w ogóle. Z tego co "ich" media piszą, to jeszcze chcą pozbyć się zawodników. Można chyba zakładać, że będzie transferowa ofensywa za rok.
» 27 lipca 2021, 20:50 #30
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 20:59

Podobno jakiś dziennikarz, który przewidział odejście Zidana, Ramosa I Varana podaje, że te wszystkie zabiegi mają na celu sprowadzenie Mbappe, i według niego to się wydarzy już w tym okienku.
» 27 lipca 2021, 20:59 #29
pbskarpy: Dlaczego ciężko? Zobacz ile mieliśmy z nimi transferów.
» 27 lipca 2021, 21:03 #28
Glory1878: pbskarpy

Tylko wszystkie raczej do nich. Głównie chodziło mi o akcje z de Gea
» 27 lipca 2021, 21:11 #27
Sheep: Grubo ciekawe kto jeszcze do nas zawita
» 27 lipca 2021, 20:41 #26
SickRabbit: Czyli na oficjalkę poczekamy bo posiedzi na 10-dniowej kwarantannie (prawdopodobnie) ale super, że szybko się uwinęli.
Pozostaje wyjaśnić raz na zawsze sprawę z Pogbą i znaleźć ewentualne zastępstwo oraz zmiennika dla AWB lub zatrzymać Dalota jak się nie uda i można oczekiwać startu sezonu z wypiekami. No a jutro kolejny sparing.
» 27 lipca 2021, 20:41 #25
IntruZ9: To już jest oficjalka,aaaaa czy będzie zdj w koszulce czy nie,to już nic nie zmieni
» 27 lipca 2021, 20:47 #24
SickRabbit: Wiadomo ale dla mnie to taka kropeczka nad I.
» 27 lipca 2021, 21:07 #23
OkuratnyCzlek: WARAN Z KOMODO!!
» 27 lipca 2021, 20:38 #22
Bourdain: Fred ma potencjał i wszystkie przymioty aby zostać jednym z najlepszych "przecinaków" w lidze, w stylu Ndidiego. Jeśli mądrze wzmocnimy środek pola zawodnikiem w stylu Jorginho, tutaj najbardziej adekwatny wydaje się Ruben Neves, to ja w gościa serio mocno wierzę, i jestem w stanie sobie wyobrazić funkcjonowanie naszej pomocy na wysokim poziomie.
» 27 lipca 2021, 20:35 #21
SzarimMusty: Fred ma 28 lat, raczej się nie poprawi, jedynie może ustabilizować formę ale w jego wypadku to i tak mało.
» 27 lipca 2021, 20:49 #20
Jakub2344: co ma Fred? XD Ten zawodnik przewraca się o własne nogi, przyjęcie odskakuje mu na 5m, nie ma siły w nodze żeby przekopnąć od lewej do prawej linii boiska i średnio raz w miesiącu ma dzień dobroczynności dla przeciwnika żeby mu wystawić patelnie. Rozumiem, że biega i się stara ale to nawet nie jest poziom na środek/dół tabeli Premier League. On to już jest jednym z … ale najgorszych. Obudźmy się, że defensywny pomocnik powinien być priorytetem na wczoraj
» 27 lipca 2021, 20:55 #19
0listonoszpat: Fred jest naszym najlepszym pomocnikiem spośród tych defensywnie usposobionych. Przyjedzie podbudowany po kadrze i będzie chciał rządzić w środku pola. Daje nam intensywność i agresywność w środku pola, ostatni sezon był jego najlepszym w dotychczasowej karierze. Jeśli usiądzie na ławce to tym lepiej bo będzie to oznaczać że ściągnęliśmy kogoś lepszego.
» 27 lipca 2021, 22:17 #18
ArktoS: Uaaaa, dzieje się ;)
» 27 lipca 2021, 20:28 #17
VaraneRed: JA tu jestem! AUUUUUUUUUUUU! :)
» 27 lipca 2021, 20:28 #16
szczecinianin: A kibice smerfów już wypisują "Kounde > Varane" :D

Rafał i Harry nie jeden błąd popełnią, ale na pewno z mniejszym prawdopodobieństwem niż Evans, Blind, Jones, Smalling, Lindelof, Bailly, Axel...takiego duetu nie mieliśmy od 2014 roku. Brawo! Teraz Trippier lub pomocnik (Saul, Camavinga) :)
» 27 lipca 2021, 20:27 #15
smutny87: Gdyby zakupy były odwrotne to tutaj też tak by pisano.
» 27 lipca 2021, 20:41 #14
Tomczo: Pewnie.. to samo było Morata >Lukaku :)
» 27 lipca 2021, 20:47 #13
Bylak: Jadymy Durś
» 27 lipca 2021, 20:24 #12
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2021 20:22

Maguire - 194 cm
Varane - 191 cm
Oboje mają po 28 lat, czyli świetny wiek dla stopera.
Na papierze ten duet wygląda kozacko.
» 27 lipca 2021, 20:21 #11
atos1987: Obaj.
» 27 lipca 2021, 20:22 #10
Diabelski97: Racja ;)
» 27 lipca 2021, 20:24 #9
keymil1990: Yuppi ! Kto wie może to będzie duet na miarę Vidica i Ferdinanda :)

Ostatni transfer z Realu to był Di Maria oby Varana skończył lepiej :)
» 27 lipca 2021, 20:18 #8
DinoKa: Wzmocniliśmy nasze dwie najsłabiej obsadzone pozycje zawodnikami ze światowego topu. Jeszcze tylko ktoś z trójki: Rice, Ndidi lub Camavinga i można uznać to za jedno z najbardziej spektakularnych okienek w historii.

Jak czytam komentarze na kanonierzy.com to nie mogę ogarnąć tego stanu umysłu. Drużyna już od kilku lat jest średniakiem Premier League, a łudzą się, że przyjdzie do nich Grealish lub Maddison XD
» 27 lipca 2021, 20:16 #7
sztejner: Co jak co ale dla Maddisona transfer z Leicester do Arsenalu to krok w tył na ten moment. Z drużyny z top4 do drużyny z top10
» 27 lipca 2021, 22:40 #6
MixEx: Teraz nie ma wymówek sezon bez trofeum bedzie totalną porażką. Ole dostal 2 potężne transfery a moze dostac jeszcze pomocnika.
» 27 lipca 2021, 20:15 #5
IntruZ9: Swoją drogą ale ten romano jest kozak,no gość się nie myli,ma dojścia
» 27 lipca 2021, 20:14 #4
jayjay2: Najszybsze? przecież on przepisuje wszystko po dziennikarzach The Athletic, COPE czy RMC. Jak już dał swoje info, że Sancho po EURO najpierw jedzie na wakacje, a później dopiero odbędzie testy medyczne, to oczywiście się pomylił xd
» 27 lipca 2021, 23:06 #3
Diabelski97: Po zakontraktowaniu Raphaela Varane'a, Manchester United będzie zmierzał ku sprowadzeniu środkowego pomocnika.

[Fabrizio Romano]
» 27 lipca 2021, 20:13 #2
AllUnited88: Jedziemy dalej
» 27 lipca 2021, 20:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.