Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Manchester United poznał rywala w 1/16 finału

» 14 grudnia 2020, 13:17 - Autor: matheo - źródło: UEFA.com
W poniedziałek w siedzibie UEFA w szwajcarskim Nyonie rozlosowano pary 1/16 finału Ligi Europy. Manchester United zmierzy się w tej fazie z Realem Sociedad.
Liga Europy: Manchester United poznał rywala w 1/16 finału
» Manchester United pierwszy mecz w 1/16 finału Ligi Europy w sezonie 2020/2021 rozegra 18 lutego
Czy jesteś zadowolony z rywala Manchesteru United w 1/16 finału Ligi Europy?
Los nie okazał się szczególnie łaskawy dla Manchesteru United. Czerwone Diabły trafiły na rewelację obecnego sezonu La Liga. Real Sociedad zajmuje aktualnie pierwsze miejsce w tabeli hiszpańskiej ekstraklasy. Barw klubu z San Sebastian broni Adnan Januzaj, który w latach 2011 - 2017 był piłkarzem Czerwonych Diabłów.

Real Sociedad do 1/16 finału Ligi Europy awansował dzięki drugiemu miejscu w grupie F. Hiszpanie w fazie grupowej rywalizowali z Napoli, AZ Alkmaar i Rijeką. Wygrali dwa spotkania i zanotowali trzy remisy.

Manchester United w historii swoich startów w europejskich pucharach rozegrał dwa mecze z Realem Sociedad. Było to fazie grupowej Ligi Mistrzów w sezonie 2013/2014. Czerwone Diabły u siebie wygrały 1:0, a na wyjeździe zremisowały 0:0.

Czerwone Diabły były w losowaniu rozstawione, co oznaczało, że mogły trafić na jednego z 16 rywali z 32 zespołów, które wciąż są w Lidze Europy. Na tym etapie rozgrywek wykluczone są pojedynki zespołów z tych samych krajów.

Manchester United pierwsze spotkanie rozegra 18 lutego na wyjeździe. Rewanż odbędzie się 25 lutego na Old Trafford.

Finał obecnej Ligi Europy odbędzie się 26 maja 2021 roku w Gdańsku.

PARY 1/16 FINAŁU LIGI EUROPY:
Wolfsberger AC vs Tottenham Hotspur
Dynamo Kijów vs Club Brugge
Real Sociedad vs Manchester United
Benfica Lizbona vs Arsenal
Crvena Zvezda vs AC Milan
Royal Antwerp vs Rangers
Slavia Praga vs Leicester City
FC Salzburg vs Villarreal
SC Braga vs AS Roma
FC Krasnodar vs Dinamo Zagrzeb
Young Boys vs Bayer Leverkusen
Molde vs TSG 1899 Hoffenheim
Granada CF vs Napoli
Maccabi Tel Awiw vs Szachtar Donieck
LOSC Lille vs Ajax Amsterdam
Olympiakos vs PSV Eindhoven


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Manchester United Solskjaera musi dominować
Następny news »
Ince: Transfer Paula Pogby to najlepsze rozwiązanie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (350)


devilek777: Kibicem się JEST a nie BYWA.
» 16 grudnia 2020, 15:01 #337
Pyra: Lingard: Jak nie odwołają swoich słów to wypierdzielam.
A co powiedzieli?
Lingard: Żebym wypierdzielał.
» 16 grudnia 2020, 14:55 #336
swees: Obczajcie to, ja padłem ze śmiechu :p

twitter.com/jrtspurs/status/1338371560172892161?s=20
» 16 grudnia 2020, 14:47 #335
Pyra: Tierney breakdancer
No i niezawodny Mustafi chciał zrobić wślizg głową
» 16 grudnia 2020, 14:53 #334
mikiartur: Śmieszne choć chyba takie video mozna by było zrobić z każdym klubem na świecie. A na pewno z nami :D
» 16 grudnia 2020, 15:08 #333
swees: @mikiartur
Trudno się nie zgodzić z Tobą ;p Widziałem mnóstwo podobnych filmików o ManUtd i innych no ale teraz jest czas na bekę z arsenalu ;P Co sezon jest taka drużyna z której można się pośmiać ;) Choć nie hejtuję i życzę im szybkiego wyjścia z dołka :)
» 16 grudnia 2020, 15:11 #332
piotrek19: Szanowyny Panie redaktorze matheo przypominam ,że jutro gramy z Sheffeld United o 21.
Gdzie zapowiedz meczu ? Czytelnicy juz się niecierpliwią :)
Pozdrawiam !
» 16 grudnia 2020, 14:34 #331
matheo: Właśnie się robi! Już by była, ale ostatnio zmienili godzinę konferencji prasowych Ole z 11 na 14:30 :)
» 16 grudnia 2020, 15:09 #330
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 14:13

Mam tylko nadzieję, że ifo o zainteresowaniu i wymiana między Juve a nami Pawełek - Dybała ;) to tylko mrzonki. Chlopak podobno zażyczył sobie od Juve podwyżki z 7.3 mil na 20 mil rocznie :D Ciekawe za co się chlopak tak ceni za te 2 gole w 12 meczach w tym sezonie?
» 16 grudnia 2020, 14:12 #329
kckMU: Też pytanie ile chciwości jest w samych piłkarzach, a ile w ich zespołach menadżerskich, które mają mocne wpływy. Ja bym tego nigdy nie sprowadzał tylko do tego, że to sam gracz chce więcej i więcej.
» 16 grudnia 2020, 14:26 #328
Advm: Miałem sen, że nasza gwiazda prawego skrzydła, o pseudonimie The Welch Magician(z powodu jego arsenału sztuczek, które potrafi) Daniel James grał w meczu i strzelił kilka bramek. Tylko nie pamiętam, czy to był mecz z Szabelkami, czy z Sociedadem. GG MU!
» 16 grudnia 2020, 13:33 #327
mikiartur: Jestem pewny że w którymś z 3 meczów dostanie szanse. Nawet nie zdziwiłbym się jeśli to będzie dziś albo z Leeds. Bo w Leeds będziemy raczej grać kontrami i będzie miał tam przestrzeń. Poza tym Daniel to chyba nasz najlepszy skrzydłowy pod względem udzielania się w defensywie. Więc będzie na pewno prsydatny w meczu z Leeds moim zdaniem
» 16 grudnia 2020, 13:40 #326
mikiartur: #mufc have scouted Brighton centre-back Ben White and remain admirers of Raphael Varane and Dayot Upamecano. Solskjaer also rates Declan Rice. #udlatest [MEN]

#mufc are aiming to have two quality players available for each position at the start of next season. #udlatest [MEN]

#mufc are looking to sign a ready-made winger, a centre-back, a right-back and a defensive midfielder but the expectation is there will be no incomings in the January window. #mufc [MEN]

oficjalnie 12 minut temu WBA poinformowało o zwolnieniu Bilica. Ciekawe kto przyjdzie na jego miejsce.
» 16 grudnia 2020, 13:26 #325
Strzelec: Mówi się, że Sam Allardyce ma zająć miejsce Bilicia.
» 16 grudnia 2020, 13:34 #324
mordynator: WBA zwolniło Bilicia.
Serio po wczorajszym meczu??
» 16 grudnia 2020, 13:20 #323
mikiartur: Też jestem trochę tym zdziwiony. Ale jednak oni jedynie dobrze grają z tymi potencjalnie najsilniejszymi. A bilans 1-4-8 nie napawa optymizmem. A osobiście nie uważam że mają na tyle słabą kadrę i tak żeby odstawała od zespołów innych z dołu żeby mieć taki słąby wynik. A oni tak wygrali raz chyba z Sheffield . Remisy z Chelsea, Burnley, Man City i Brighton. Przegrane z Evertonem, Leicester, Southampton, Fulham, Tottenhamem, z nami, Crystal Palace i Newcastle. Chyba najbardziej ciążą te 3 przegrane z Fulham, Newcastle i ta bardzo wysoka z Palace. Oni wiedzą że z tymi trzema rywalami, jeśli myślą o utrzymaniu powinni uciułać pare pkt. Tak samo z Burnley ten remis nie był jakiś świetnym wynikiem. A w najbliższym czasie mają AVL Liverpool Leeds i Arsenal. Może liczą że dzięki efektowi nowego trenera, ponownej walki o to by zasłużyc na miejsce 11tce uzyskają pare pkt. A w sumie w 2/3 z tych meczów są w stanie o coś powalczyć. No nic zobaczymy jak to będzie
» 16 grudnia 2020, 13:36 #322
pawelisto2: Według mnie WBA ma fatalną kadrę.

Parę fajnych chłopaków jak Pereira, czy Gallagher, czy Johnstone, paru przeciętnych chłopaków z perspektywami na coś lepszego, a reszta to jeszcze pozostałości po zakładzie geriatrycznym, który stworzył Tony Pulis. Jak dla mnie, mocno niesprawiedliwe wobec Slavena i tak jak najlepiej chciałbym, aby nikt nie spadał z ligi tak teraz życzę WBA z całego serca spadku - podobnie jak rok temu Watfordowi.
» 16 grudnia 2020, 15:09 #321
Saftmi: Miałem sen ze Pallestri (chyba tak się pisze) i nie potrafi piłki przyjąć. Nie mogę się doczekać, kiedy szansę od Ole dostanie.
» 16 grudnia 2020, 12:06 #320
Tomek19950307: To nie był sen. On ma problemy techniczne.
» 16 grudnia 2020, 12:08 #319
Tomek19950307: chociaż jeśli zrobiłby dla klubu chociażby tyle co Lingardinho to jest się w stanie wybaczyć wszystkie złe przyjęcia piłki w tym klubie ;)
» 16 grudnia 2020, 12:17 #318
IntruZ9: Myślę że ty masz większe ze wzrokiem
» 16 grudnia 2020, 12:17 #317
mikiartur: Dać mu szansę trzeba z paru powodów. Po pierwsze przyda się do rotacji w najbliższym czasie. Po drugie mecz pucharu ligi wydaje się odpowiednim meczem na danie mu większej szansy. Po 3 nie zdziwiłbym się jakby miał wjeście do Jamesa lecz nie z tego powodu że to jakiś wybitnie mega talent ale dlatego że nawet drużyny przeciwne jak można się przyjrzeć w meczach z nami bardziej zaniedbują tą prawą stronę wiedząc że największe zagrożenie stanowimy po drugiej stronie. Noi na pewno wiele klubów nie ma go rozpracowanego.
» 16 grudnia 2020, 12:23 #316
Tomek19950307: idąc waszym tokiem rozumowania ja apeluję , żeby dać szansę Puigmalowi , Lairdowi, tak samo i Mengi powinien grać coraz częściej
» 16 grudnia 2020, 12:30 #315
Strzelec: Pellistri z meczu na mecz gra coraz lepiej. W ostatnich trzech meczach strzelił 3 bramki. Ja bym mu dał szanse już w meczu z Sheffield.
» 16 grudnia 2020, 12:43 #314
mikiartur: A ja się Tomek z tobą zgodze. Zarówno Puigmal Mengi i Laird albo powinni iść zimą na wypożyczenie albo powinni dostać jakieś szanse. Puigmal zwłaszcza powinien iść raczej na wypożyczenie bo wyrobić sobie trochę minut będzie mu trudno w 1 składzie w pomocy w tym sezonie. Galbraight tak samo na wypożyczenie warto dać jeśli nie widzi go Ole póki co w składzie. Laird za to jeśli Williams odejdzie na wypożyczenie to warto go zostawić i wykorzystywać jako zmiennika, albo dać na wypożyczenie.
» 16 grudnia 2020, 13:02 #313
DaredevilUtd: Laird miał kontuzje, dopiero niedawno wrócił i zagral w U23. Mengi powinien dostać minuty, chociażby na jakimś mniej ważnym meczu, może jakiś puchar. Pellestri jak nie dostanie teraz szans, to po przybyciu Traore może mu być jeszcze ciężej.
» 16 grudnia 2020, 13:58 #312
Blau: Gramy z ostatnią drużyną w tabeli, która na dodatek nie wygrała jeszcze żadnego meczu w tym sezonie w PL. Dodatkowo nasi rywale tj. Chelsea i City wtopili swoje mecze robiąc tym idealną okazję dla United - co może źle pójść? :D
» 16 grudnia 2020, 08:38 #311
Mariano88: Nie kracz :)
» 16 grudnia 2020, 09:16 #310
JasnaLiryka: :D no właśnie... Aż się uśmiechnąłem
Ileż to razy mieliśmy piękna kolejkę bo inne drużyny traciły punkty, my mamy tego teoretycznie łatwiejszego rywala, a tu...mecz życia ma bramkarz, nasi nie umieją z metra stzrelić :D remisujemy, przegrywamy xD po co wykorzystać szansę... Ja tam się spodziewam wszystkiego Ale.. przede wszystkim wygranej oczywiście :)
» 16 grudnia 2020, 09:20 #309
Blau: Ja oczywiście wierzę w nasz zespół, ale nauczony poprzednim sezonem i tą ślimaczą walką o top4 jakoś boję się trochę tego meczu.
» 16 grudnia 2020, 09:48 #308
DavvidUnited88: Jutro 3 pkt to obowiązek. Oby tak się stało. Szable wygrywając z Diabłami podniosły by mocno morale.
» 16 grudnia 2020, 12:46 #307
vieeeri: Drodzy koledzy. Zgadzam się z Wami, że wymienieni przez Was zawodnicy z akademii powinni dostać szanse od Ole. Nawet dorzuciłbym od siebie Mejrbiego. Niestety nasza pierwsza drużyna nie daje ku temu szansy. Gdybyśmy grali mecze ze słabszymi zespołami tak, jak się tego oczekuje (czyli 3:0, 4:0) do przerwy to taki Mengi z Pellistrim już dawno nałapałby trochę minut. Tylko jak mamy ogrywać młodych, kiedy my zazwczyczaj do przerwy albo dostajemy w czape, albo remisujemy...
» 16 grudnia 2020, 13:06 #306
Krzyniu: Co jak co mogę się mylić poprawcie mnie, ale to może być sezon w którym lider po okresie swiątecznym po raz pierwszy nie zdobędzie mistrza, patrząc na układ tabeli na przykładzie Chelsea wystarczy przegrać 2 mecze z rzędu i można już polecieć o pare dobrych pozycji w dół, ale to się tyczy każdego zespołu i wygra ten co będzie miał jak najbardziej równą formę
» 16 grudnia 2020, 08:04 #305
janpal1: Każdy z pierwszej połowy tabeli ma szansę na mistrzostwo. To może być ten sezon :)
» 16 grudnia 2020, 08:25 #304
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 08:33

Biorąc pod uwagę mnogość meczów i ich intensywność, odpadnięcie nasze z LM może byc pozytywnym aspektem na resztę sezonu. Sądzę, że im dalej tym było by nam ciężej grać, a ten sezon pokazuje, że nie jesteśmy przygotowani na jego zdobycie. Chciałbym, aby klub skupił się na lidze bo w tym sezonie realnym jest mistrzostwo PL z tak nierówno grającymi zespołami i tak mała strata punktów pomiędzy poszczególnymi miejscami w tabeli.
» 16 grudnia 2020, 08:32 #303
ax1d: Daredevil, pod warunkiem, że wyjdziemy na LE rezerwami, w co wątpię.
» 16 grudnia 2020, 09:36 #302
DaredevilUtd: Masz rację I też wątpię, że wystawimy rezerwy. Wiem, że Manchester United powinien walczyć o wszystkie najwyższe cele, ale uważam, że liga owinna być priorytetem, bo rywale w LE też są mocni i szkoda by było piąć się po drabinie i spać na koniec w jakimś finale lub półfinale, bo i tak nikt tego nie doceni.
» 16 grudnia 2020, 11:48 #301
mikiartur: do le to jeszcze 2 miesiące. W tym czasie zagramy 13 kolejek w lidze, 1 albo 2 mecze w pucharze ligi oraz 1-3 mecze w pucharze Anglii. Razem między 15-18 meczów. Prawdopodbnie w lutym będziemy więcej wiedzieć odnośnie tego o jakie miejsca będziemy w lidze walczyć. Dlatego uważam że nie ma co patrzeć teraz na le i jaki tam skład będziemy wystawiać. Raczej wątpie byśmy wyszli rezerwami ale też w ogóle nie wiadomo jak będzie nasz skład wyglądać i czy jakieś będą kontuzje. Teraz można powiedzieć że w meczu z Evertonem za tydzień raczej trzeba wyjść drugim garniturem. I w ogóle ich nie skreślam bo raczej na pewno Everton także wyjdzie drugim garniturem. A myślę że mamy mocniejszy 2 garnitur od Evertonu. Teraz najważniejsze wygrać 2 nabliższe mecze. Zwłaszcza ten mecz z Sheffield w najlepszym sceanariuszu najlepiej trochę szybciej by 3em najlepszym dać trochę odpocząć. Mecz z Leeds gdzie raczej będziemy faworytem będzie na pewno trudniejszy ze względu że mamy 1 dzien odpoczynku mniej noi że Leeds gra bardzo intensywny futbol. A o le narazie nie ma co myśleć
» 16 grudnia 2020, 12:19 #300
Magik1990MU: Napompowane petrokasą szejki zremisowały u siebie z przedostatnim West Bromem. Moje pytanie brzmi: czy wywalili już tego wuefistę Pepa?
» 16 grudnia 2020, 06:08 #299
Pyra: Magik kiedy będziesz śmieszny?
- witam, chyba nigdy.
» 16 grudnia 2020, 07:58 #298
Magik1990MU: Pytałem poważnie, to nie miało być śmieszne.
» 16 grudnia 2020, 08:05 #297
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 08:22

Na razie nie zanosi się, jak nie wejdzie do top4 czy nie wygra LM to poleci.
Pozdrawiam.

I żeby użyć argumentów w tej rozmowie bo wypadałoby:
19-20 - 2 puchary z tych mniej ważnych, 2 miejsce w lidze 1/4LM
18-19 - wygrana liga z 98pkt, 3 mniejsze puchary 1/4LM
17-18 - wygrana liga z 100pkt, 1 mniejszy puchar, 1/4Lm

Chyba trener z takim CV zasługuje na szansę nie sądzisz?
» 16 grudnia 2020, 08:17 #296
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 08:29

Co jak co, ale nazywanie Pepa wuefista to przegiecie. Może i mają mnóstwo kasy i wydają dużo np. na obronę, ale o ile się nie mylę to nie wydają powyżej 50 mil (przynajmniej się starają) na jednego zawodnika tak jak my to robiliśmy. Reasumując trochę więcej szacunku, bo pisząc takie rzeczy niestety wychodzimy na Hipokrytow. Ps podpisali z nim tyle co nowy kontrakt, więc nie sądzę by szybko odszedł, no chyba, że sam Pep będzie szukał nowych wyzwań, bo mi trochę wygląda jakby się wypalil. Ten gość uwielbia zmiany i ciężko mu usiedzieć w jednym klubie dłużej. Wydaje mi się, że zaczyna powoli sam to zauważać w tym sezonie.
» 16 grudnia 2020, 08:28 #295
NoName: Magik
Skoro poważnie nazywasz Guardiolę wuefistą, to się nie dziw, że nikt Ciebie na poważnie nie bierze.
» 16 grudnia 2020, 09:36 #294
QsQs: NoName 100% racji.
Gość jest już od jakiegoś czasu oderwany od rzeczywistości, a porównywanie Guardioli i OGS w ten sposób tylko to potwierdza. Żeby porównywać trenera z workiem trofeów, który swój styl zaszczepia w każdym zespole który prowadzi, zafiksowanego na punkcie taktyki do Norwega, który nic poważnego w futbolu nie osiągnął, któremu jedyna taktyka jaka wychodzi to gra z kontry.
Bez jaj.
» 16 grudnia 2020, 10:36 #293
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 11:05

@Daredevil

przecież to był sarkazm :) Złośliwe nawiązanie do mody jaka tu panuje, czyli zwalnianie i kpienie z Ole, gdy tylko United zaliczy jakąś wtopę. Wobec tego Pep musi jeszcze większym wuefistą, bo zbudował za setki milionów funtów skład (Ole tyle na transfery "nie dostał"), który i tak był w momencie jego przyjścia mocny (Kdb, Aguero i inni), a teraz zalicza sporą wtopę z przedostatnią drużyną tabeli :)
» 16 grudnia 2020, 11:04 #292
Magik1990MU: *musi być
» 16 grudnia 2020, 11:07 #291
mikiartur: też mi to bardziej wyglądało na sarkazm i nawiązanie do osób nazywających wuefistą Ole. Dlaczego prawie pod każdym postem Magika wychodzą jacyś ludzie i ciągle go atakują nawet wtedy gdy stara się nie krytykować itd tylko wyraża własną opinię.
» 16 grudnia 2020, 11:44 #290
damian3chrosto: Magik ma rację A wy odwalcie się od Ole bo żeby nie widzieć że się chłop stara i kocha ten klub to trzeba... być ślepym
» 16 grudnia 2020, 11:50 #289
Magik1990MU: @mikiartur

jak nie ogarnęli, że to sakrazm, to ja się nie dziwię czemu wychodzą pod każdym postem ;)
» 16 grudnia 2020, 13:24 #288
NoName: Magik
Pyra dobrze Ci wytknal, ze probowales byc taki prowokujaco-zabawny, ale sie nie udalo, wiec napisales, ze to na serio. Potem nastepne pare osob Ci wytknelo, ze jest to bzdura, wiec przestawiles wajche na sarkazm i mowisz, ze ludzie tego nie ogarniaja...
» 16 grudnia 2020, 13:53 #287
mikiartur: Ja obstawiam że odpowiedź Magika na wpis Pyry także był sarkastyczny. ale to tylko moje zdanie.
» 16 grudnia 2020, 13:58 #286
Magik1990MU: @miki

szkoda na nich słów
» 16 grudnia 2020, 18:13 #285
ruffnecky: zadziwiające, że Magiczek Michaś biadoli na "zwalnianie" i obrażanie trenera United OGS równie mocno co swego czasu jechał po trenerze United Mourinho, a każdy kto się z nim nie zgadzał, był "zaślepionym wyznawcą mourarza, z ołtarzykiem w domu".
ironia losu co
» 16 grudnia 2020, 20:04 #284
rreddevilss: Fajnie, że nasi rywale się potykaja, ale poczekajmy z radością aż sami wygramy, wtedy będzie to miało jakiś wymiar
» 16 grudnia 2020, 03:33 #283
primasort: Musimy to wykorzystać.
» 15 grudnia 2020, 23:23 #282
Wafelek100: Panowie dzisiaj wykorzystałem triple captain na de bruyne ale cieszę się jak cholera że z przebiegu meczu nie zaliczył żadnej asysty bo jeśli miałbym wybierać jego asystę a remis city to nawet nie trzeba długo myśleć xD
Przed meczem myślałem że city wygra z 5:0 a tu taka niespodzianka xD
» 15 grudnia 2020, 23:18 #281
Camorrista: Ja dalem tripla dla Mahreza, ktorego specjalnie zakupilem na te kolejke - w ogole nie zagrał :D
Dobrze, że mam Brunka na vice. Moze jakis karniaczek zniwu wpadnie
» 16 grudnia 2020, 01:05 #280
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 23:00

Piękny scenariusz.

Teraz poproszę wygraną Arsenalu i remis w meczu Liverpool-Tottenham, oraz remis w meczu Leicester-Tottenham
A na zakończenie wisienka na torcie, wygrana naszego Manchesteru.
» 15 grudnia 2020, 22:59 #279
Diabelski97: Remis w meczu Leicester-Everton *
» 15 grudnia 2020, 23:02 #278
devilek777: Everton może wygrać
» 15 grudnia 2020, 23:11 #277
Matys13R: Ja liczę na kolejną porażkę Arsenalu
» 15 grudnia 2020, 23:24 #276
Killgor: wygrana Arsenalu,bo Soton stanowi zagrozenie? of course zwyciestwo Swietych! :D
» 15 grudnia 2020, 23:30 #275
Diabelski97: Dobra zgrywałem się.
» 15 grudnia 2020, 23:33 #274
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2020 01:01

Killgor

Jemu się pomyliło z tym Arsenalem bo zazwyczaj to on United życzy porażki
» 16 grudnia 2020, 00:25 #273
hansolo: niech jeszcze z 5 osób napisze, że MUSIMY to wykorzystać to na pewno tak będzie xD
» 15 grudnia 2020, 22:59 #272
Lingardiho9: Musimy to wykorzystać :D
» 16 grudnia 2020, 09:21 #271
kamil2257: Musimy to wykorzystać
» 15 grudnia 2020, 22:56 #270
miloszek5555: Zazwyczaj jak czołówka traci to my solidarnie też więc lepiej poczekać z hurra optimizmem.
» 15 grudnia 2020, 23:00 #269
Michux3: To był dobry dzień,teraz w czwartek trzeba to wykorzystać i zdalnąć 3 punkty.
» 15 grudnia 2020, 22:54 #268
mikiartur: Ale Johnstone miał dzień kota dziś. Do 11tki kolejki pewnie pójdzie. Ale mecz w jego wykonaniu. Dobrego bramkarza wypuściliśmy na świat xd

Kolejna świetna wiadomość dla nas + teraz wymęczona minimalna wygrana z WBA nie brzmi tak źle skoro dali radę zremisować i z Chelsea i z Man City :D
» 15 grudnia 2020, 22:53 #267
pawelisto2: Wielu się to nie podoba, ale taki futbol właśnie kocham: pilnowanie cennego wyniku, świetne interwencje bramkarza, trener oddający całe swoje serce i wątrobę przy linii bocznej. Świetne rozpoczęcie tej kolejki, świetne zakończenie dnia.
» 15 grudnia 2020, 22:53 #266
mordynator: Idealny dzień dla nas.Jutro też conajmniej jedna z drużyn Live/Totki straci punkty,obyśmy to wykorzystali...
» 15 grudnia 2020, 22:52 #265
trader7: Wow co ten bramkarz WBA odwalił :O City jeden punkcik!
» 15 grudnia 2020, 22:52 #264
mordynator: W końcu z akademii MU :)
» 15 grudnia 2020, 22:53 #263
united30: Niezła kolejka dzis :) :) :)
» 15 grudnia 2020, 22:52 #262
SkilledHydra16: Te potknięcia musimy wykorzystać.
» 15 grudnia 2020, 22:52 #261
ruffnecky: no i pięknie, eks diabeł na bramce pogubił punkty City :)
» 15 grudnia 2020, 22:51 #260
DjTED: Bronił fantastycznie
» 15 grudnia 2020, 22:52 #259
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 22:51

Johnstone co on wyprawia i City to samo !! O MY GOD! :D
» 15 grudnia 2020, 22:51 #258
mordynator: Brawo WBA ale Johnstone wybronił ten remis.
» 15 grudnia 2020, 22:51 #257
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 22:51

Co tam się odwala, city same sety marnuje, masakra jakaś west brom na wyjezdzie remisuje z city, szalony sezon.
» 15 grudnia 2020, 22:51 #256
RedRevolta: Johnstone wybronił im mecz, ale obrony z jego strony, klasa
» 15 grudnia 2020, 22:52 #255
AllUnited88: Ta kolejka dosyć dobrze się układa do tego jeszcze jutro ktoś zgubi punkty w meczu Liverpool Tottenham żebyśmy tylko my wtopy nie zaliczyli
» 15 grudnia 2020, 22:38 #254
Anhel: Jeszcze jutro remis Totkow z Liverpoolem i wygrana Evertonu z Leicester i możemy czekać na to co pokażą nasze diabły. Zazwyczaj bywają solidarni wiec moga tez dostać w tyte hehe
» 15 grudnia 2020, 22:37 #253
Xchrisx7: Mendy chyba przegrał jakiś zakład albo strzygł go fryzjer z GTA San Andreas.
» 15 grudnia 2020, 22:06 #252
Diabelski97: Chelsea w tym sezonie ciągle nie pokonała przeciwnika z top10 Premier League.

Dotychczasowe zwycięstwa to Brighton, C. Palace, Burnley, Sheffield, Newcastle i Leeds.

Jednocześnie przegrała z Evertonem, Wolves, Liverpoolem i zremisowała z Tottenhamem, Man United, Soton i WBA.
» 15 grudnia 2020, 21:57 #251
DaredevilUtd: Co nie zmienia faktu, że Lampard dalej będzie wychwalany pod niebiosa, przez angielskich speców.
» 15 grudnia 2020, 22:05 #250
kckMU: Zmień narodowość dla Ole, to zaraz zobaczysz teksty o tym jak "wspaniała legenda Man United dzielnie walczy z problemami i przywraca United na górę tabeli".
» 15 grudnia 2020, 22:10 #249
maticr7: To jak oni rozwalili Seville na wyjeździe? To jest zastanawiające.
» 15 grudnia 2020, 22:23 #248
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 22:41

Zdarzają się mecze, że jakiś zawodnik ma swój dzień. Rashford w około 15 minut strzelił RB trzy bramki i wygraliśmy 5-0. W mecz z Sevillą, geniusz Giroud przemówił.
» 15 grudnia 2020, 22:39 #247
kamil2257: Noo city idzie w ślady Chelsea
» 15 grudnia 2020, 21:51 #246
mikiartur: Jaka fajna wiadomość na koniec dnia :D
Trzeba wykorzystać każde potknięcie rywala. Meczu nie oglądałem ale aż sobie chyba skrót obejrzę :D A w ogóle zauważyliście że Werner na 1118 minut strzelił 4 gole i ma 4 asysty czyli na gola/asystę potrzebuje 139 minut a Cavani grał 171 minut i zdobył 3 gole i asyste czyli na gola/asystę potrzebuje 43 minuty. Ja nie chcę powiedzieć że Werner jest słabym napastnikiem ale zdecydowanie nie wszedł tak do tej ligi jak mówiono. A nie można mówić że to aklimatyzacja bo przecież Cavani także nie grał nigdy w Anglii a można powiedzieć że na ilość czasu ile gra to ma lepsze wejście. Wiadomo doświadczenie ma większe ale Cavani przyszedł do nas w październiku a Werner zawodnikiem Chelsea był juz o wiele dluzej oraz miał dość spory okres przygotowawczy. Choć i tak daje o wiele więcej niż Havertz. Nie zmienia to jednak faktu że przegrana ich może nam dużo dać
GGMU
» 15 grudnia 2020, 21:48 #245
kckMU: Ale Werner nie gra centralnego napastnika. W RB Julek też widział go jako lewą 9.
» 15 grudnia 2020, 21:52 #244
mikiartur: Czy ja wiem czy to ma taki wpływ na to? W obecnych czasach oraz założenia Chelsea to skrzydłowi mają tyle samo okazji i sytuacji ile środkowi napastnicy. Choć w jakimś procencie można go usprawiedliwić z tego względu
» 15 grudnia 2020, 22:00 #243
kckMU: A koniec końców prawda taka, że Werner ma super nos, ale skuteczność wręcz komiczną. Jeśli to poprawi, będzie wysoko.
» 15 grudnia 2020, 22:02 #242
DjTED: Wszyscy traca punkty. Mozemy byc pewni naszej wtopy w czwartek
» 15 grudnia 2020, 21:46 #241
izbinho: Niestety też takie mam przeczucie... To będzie na prawdę dziwny sezon dla wszystkich.
» 15 grudnia 2020, 21:56 #240
mikiartur: Trzeba być dobrej myśli
» 15 grudnia 2020, 22:00 #239
DjTED: Dlatego nie ma co sie napalac i nasmiewac tylko patrzec na siebie
» 15 grudnia 2020, 22:02 #238
devilek777: Mieliśmy dużo czasu na odpoczynek i odpowiednie przygotowanie, musimy to wygrać.
» 15 grudnia 2020, 22:16 #237
GraanManU: No to macie tą świetną defensywe City. 1;1 xdd
» 15 grudnia 2020, 21:44 #236
mordynator: WBA gol
» 15 grudnia 2020, 21:44 #235
GraanManU: Oooo proszę, nahorny wspomniał jak zawsze o kolejce trenerów do zwolnienia i nie ma już tam OGSa, tylko na pierwszym Arteta :D
» 15 grudnia 2020, 21:38 #234
Diabelski97: Nahorny przy każdej możliwej sytuacji przytacza te kursy u bukmacherów, zapraszają go do różnych programów a ten jak zacięta płyta.


Duet Nahorny-Koliński, strach pomyśleć co by to było.
» 15 grudnia 2020, 21:45 #233
DaredevilUtd: Pewnie czytał DP ostatnio :D
» 15 grudnia 2020, 21:48 #232
RedStreamer: Ale City to są teraz dętki, remis z nimi to był słaby wynik.
» 15 grudnia 2020, 21:25 #231
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 21:25

Amad już w styczniu u nas, nie moge się doczekać aż zobaczę go w akcji :)
Ogólnie to liczycie na jakieś wzmocnienia w styczniu? Przybycie Amada można jako takie traktować tylko przydałby się z jeszcze jeden transfer
» 15 grudnia 2020, 21:24 #230
DaredevilUtd: Myślę, że i tak długo poczekamy zanim go zobaczymy w akcji.
» 15 grudnia 2020, 22:08 #229
91nc99: Odpadliśmy z lm. Nikogo nie kupią bo nie wysoko, czy trener się utrzyma
» 15 grudnia 2020, 23:44 #228
PastaDoCiasta: Akurat tego nie wiadomo tylko na Devilpage, na szczęście w klubie posadą Ole jest niezagrożona :)
» 16 grudnia 2020, 00:05 #227
Reico100: Neto i Nevesa chciałbym u nas zobaczyć. Świetni piłkarze.
» 15 grudnia 2020, 21:21 #226
MaciejusManUtd1: 40mln za Traore poszło, więc radzę nie szukać sobie nowego Neto na tą pozycję. Druga przegrana Chelsea cieszy. Wyczekiwałem takiego okresu u nich. Kto gra jedna jedenstką w czasie kiedy gramy co 3 dni. Chyba Lampard i paru innych. Nic nadzwyczajnego, że tracą teraz pkt. Mamy do nich 2pkt starty i 2 mecze zaległe. Z drużyną, która ma 1pkt i z Leeds, które rozbujała wyobraźnię, ale po czasie Premier League ich postawiła do pionu.
» 15 grudnia 2020, 21:18 #225
Fido: Szkoda tej 100%sytuacji WestBromu
» 15 grudnia 2020, 21:11 #224
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 21:08

Chelsea sio :) Wilki ładnie ich dobiły w końcówce a Vitinha który wszedł w 90 min miał asystę w 95 min

Dobre ze fest :D
» 15 grudnia 2020, 21:08 #223
SkilledHydra16: Uwielbiam tego Neto.
» 15 grudnia 2020, 21:05 #222
LisyUnited: Pogba out
Neves in
Super piłeczki od portugalczyka dziś
» 15 grudnia 2020, 21:04 #221
Glory1878: Prawe skrzydło? A komu to potrzebne? A dlaczego?
» 15 grudnia 2020, 21:02 #220
mordynator: Najpierw dajmy szanse temu Traore z Atalanty.
» 15 grudnia 2020, 21:06 #219
pilchu: Traore z Atalanty ma jeszcze czas. Nam potrzebne są rozwiązania na już.
» 15 grudnia 2020, 21:10 #218
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 21:19

@pilchu
No oczywiście że ma,ale jak odpali jak Greenwood w zeszłym sezonie to po co nam kolejny PS?
A gracza kalibru Neto i tak mego trudno ściągnąć w zime.
Edit:I wiesz raczej piłkarz kupiony za 30 baniek to jest transfer do pierwszego składu od razu a nie jak Pellistri do rezerw.
» 15 grudnia 2020, 21:18 #217
wider: taki młody piłkarz to ma jeszcze czas i powinien mieć w zespole kogoś na swojej pozycji od kogo mógłby się uczyć. U nas obecnie od kogo Traore ma coś podpatrzeć, podpytać itp ?
» 15 grudnia 2020, 21:19 #216
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 21:26

@wider
A Greenwood rok temu miał kogoś? teraz może ma Cavaniego ale wczesniej nikogo nie miał.Neto który jest tylko 2 lata starszy od Amada raczej nie będzie dobrym wyborem.
» 15 grudnia 2020, 21:26 #215
maticr7: Traore jest na już.Jak ktoś go oglądał węcej niż raz,to dobrze powinien to wiedzieć.Jest znacznie lepszy jak ten Pellistri który musi się aklimatyzować w rezerwach.
» 15 grudnia 2020, 22:20 #214
PastaDoCiasta: Szczerze to jak Traore zagra u nas więcej niż 3 mecze od pierwszej minuty w tym sezonie to będę zdziwiony, myślę że będzie grał w zespołach młodzieżowych jak Pellestri. Niektórzy to albo się na niego napalili tak, że po miesiącu będą go sprzedawać albo patrzy przez pryzmat ceny
» 16 grudnia 2020, 00:09 #213
RedRevolta: No i pięknie Wilki! brawo
» 15 grudnia 2020, 20:59 #212
kamil2257: Fajna ta Chelsea taka nie za mocna..
» 15 grudnia 2020, 20:58 #211
MixEx: Neto to jest kot a ma tylko 20 lat.
» 15 grudnia 2020, 20:57 #210
Anhel: Sędzia doliczył 5 minut , wilki strzeliły w 94 , w 95 było wznowienie gry a grali do 99 minuty. Bardziej chcieć przepchać ta Chelsea to nie potrafią ?
» 15 grudnia 2020, 20:56 #209
Helios1818: Tak zwany kibic nie wiem ale się wypowiem traore leżał z 3 min na boisku później kolejny coś zlapal
» 15 grudnia 2020, 20:58 #208
mordynator: Przecież kontuzje Bolly miał i leżał z 3 min więc nie gadaj głupot.
» 15 grudnia 2020, 20:59 #207
Anhel: Trwało to całe 1.5 minuty
» 15 grudnia 2020, 21:01 #206
Anhel: Dobra cofnąłem sobie mecz, może faktycznie macie racje - zawracam honor
» 15 grudnia 2020, 21:02 #205
kckMU: Gol jako gol rzadko jest powodem do przedłużania czasu. To stały fragment gry.
» 15 grudnia 2020, 21:16 #204
Fido: Fajny gest Neto z Silvą
» 15 grudnia 2020, 20:56 #203
HillsHaveEyes: TheSpecialOne: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 19:04

Myślę, że żeby wygrać musieliby strzelić przynajmniej 1 bramkę od Chelsea. A ze strzelaniem bramek u nich słabo ostatnio. Chelsea druga porażka z rzędu? Nie widzę tego.
Âť 15 grudnia 2020, 19:03 lubię to! odpowiedz zgłoś#178
Cieniu


kolejny szpec ;D
» 15 grudnia 2020, 20:55 #202
Glory1878: 7 dni w serwisie zobowiązuje
» 15 grudnia 2020, 20:56 #201
awe: rozumiem, ze ty wiedziales ze wilki wygraja, pewnie jutro idziesz po kase od buka
» 15 grudnia 2020, 21:19 #200
HillsHaveEyes: @awe

dokladnie tak ;) postawilem na wilki, nigdy nie stawiam na chelsea jak gram u buka. Moze jescze nie wygralem bo kilka spotkan zostalo ale odpowiedz brzmi,tak tak wiedzialem ze wygraja wilki ;)

dodatkowo cieszy strata punktow przez chelsea ;D

pozdro ;D
» 15 grudnia 2020, 21:46 #199
awe: Czasami tak bywa, ze po jedenj przegranej zaczyna sie zla seria, moze i City zaliczy kolejny remis ;)
» 15 grudnia 2020, 22:16 #198
trader7: Netooo! Brawo wolves! Smerfy bez punktów!
» 15 grudnia 2020, 20:55 #197
mordynator: Poteżna Chelsea z Lampardem 0 punktów w 2 ostatnich meczach.
» 15 grudnia 2020, 20:53 #196
GraanManU: Piękny strzał :D
» 15 grudnia 2020, 20:53 #195
Fido: Radość jakby nasz Manchester strzelił
» 15 grudnia 2020, 20:52 #194
Xchrisx7: Brawo Wilki!!
» 15 grudnia 2020, 20:52 #193
GraanManU: jeeeeest wilki 2!!
» 15 grudnia 2020, 20:52 #192
mordynator: Jeeeeeest Brawo Neto brawo Wolves!!
» 15 grudnia 2020, 20:52 #191
Michux3: Brawo neto kupon mi wygrywasz :D
» 15 grudnia 2020, 20:52 #190
Fido: Gratulacje kolego, co jeszcze obstawiałeś?
» 15 grudnia 2020, 20:53 #189
Lokator23: Gratuluje
» 15 grudnia 2020, 20:54 #188
Glory1878: Auuuuuuu
» 15 grudnia 2020, 20:52 #187
Fido: Brawo Wilki!!
» 15 grudnia 2020, 20:52 #186
Diabelski97: Coś pięknego.

Brawo Wilki!
» 15 grudnia 2020, 20:51 #185
Pops918: NETO!
» 15 grudnia 2020, 20:51 #184
Reico100: Netoooooo
» 15 grudnia 2020, 20:51 #183
Xchrisx7: Jakby Semedo zamknął oczy i strzelił to na 99% byłoby 2:1... szkoda, że zdecydował się na podanie
» 15 grudnia 2020, 20:34 #182
mordynator: Też sie zdziwiłem że szukał podania,jeszcze miał na lepszej nodze no ale obrońcy tak mają.
» 15 grudnia 2020, 20:37 #181
Litosci: Giroud ale strzela tych bramek ostatnio.
» 15 grudnia 2020, 20:26 #180
mordynator: Brawo Wolves Podence piękna bramą ale czuć ból w głosie Rudzkiego :D
Teraz oby ten remis utrzymali.
» 15 grudnia 2020, 20:23 #179
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 20:24

Brawo wilki! A teraz dobić smerfy :)

Pięknie ich wkręcił
» 15 grudnia 2020, 20:22 #178
Strzelec: Manchester United and Arsenal are in for Dayot Upamecano. There will be no deal done in January. Upamecano has a preference of the Premier League. Next summer is when a transfer will happen. #MUFC [@JanAageFjortoft]

Co o tym myślicie? Widzicie jakieś szanse na transfer Upamecano?
» 15 grudnia 2020, 20:06 #177
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 20:14

Szansę są zawsze...
» 15 grudnia 2020, 20:13 #176
NoName: Jasne, 'Upamecano has a preference of the Premier League', a wiec Arsenal odpada... bo spada.
» 15 grudnia 2020, 20:14 #175
kamtor: Żeby zacząć budować drużynę to zarząd powinien wspierać menedżera a nie na ostatnią chwilę pozyskiwać zawodników z bardzo głębokiej rezerwy i wcale nie branych pod uwage
» 15 grudnia 2020, 19:20 #174
Lokator23: Przeciez wedlug niektorych ekspertow z naszej strony na koniec okienka byl placz ,ze slabe transfery a juz miesiac pozniej Ci sami eksperci twierdzili ,ze z tak kompletnym skladem to Ole musi juz cos wygrac bo jak nie to Out. To Ci sami ludzi co po zajeciu 3 miejsca w zeszlym sezonie nie powiedzili slowa ale juz po 1 kolejce krzyczeli Ole Out
» 15 grudnia 2020, 20:58 #173
Glory1878: Fajny kurs na Wilki, co myślicie o tym meczu?
» 15 grudnia 2020, 18:16 #172
PastaDoCiasta: Liczę na nich dziś, ale ich ostatnia forma smuci. Brak Jimeneza też odbiera im dużo siły rażenia z przodu. Z drugiej strony Chelsea ostatnio też nie gra najlepiej, więc kto wie, może uda im się urwać punkty niebieskim
» 15 grudnia 2020, 19:00 #171
TheSpecialOne: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 19:04

Myślę, że żeby wygrać musieliby strzelić przynajmniej 1 bramkę od Chelsea. A ze strzelaniem bramek u nich słabo ostatnio. Chelsea druga porażka z rzędu? Nie widzę tego.
» 15 grudnia 2020, 19:03 #170
Cieniu: Ferguson to było nasze chodzące złoto. Ja od momentu w którym był przeciek, a potem wyszedł i powiedział, że to koniec wiedziałem, że będzie bardzo źle. Można stracić Beckhama, RvN, CR czy innych Tevezów, ale odejście twórcy nowoczesnego United musiało się tak skończyć. Ok może nie musiało, ale przyszło w złym momencie. W momencie w którym 3-4 pierwsze wybory podpisały właśnie kontrakty. W którym rezerwowy wybór w postaci Moyes-a wyrzuca sztab szkoleniowy mistrzów. To jest, był i będzie nasz największy błąd. Nie ED, nie Moyes sam w sobie, nie taki czy inny transfer. Sztab szkoleniowy Fergusona został zamieniony sztabem środka tabeli. To tak jakbyś kierowcę Passata posadził w bolidzie F1 i ekipę poprzedniego mistrza zamienił na Zenków z pobliskiego warsztatu. Masz bolid najlepszy na świecie, poradzisz sobie z dobrze rokującym kierowcą i ekipą z zupełnie innego szczebla? Nie ma najmniejszych szans. Pokłosie takiego ruchu zbieramy po dziś dzień. Długo jeszcze będziemy zbierać.
Zamiast się rozwijać, my nie staliśmy w miejscu nawet, cofaliśmy się z każdym rokiem. Wszyscy inni się zbroili. Z TOP4 zrobiło się TOP6, a my z TOP1 wylądowaliśmy w okolicy TOP6...
» 15 grudnia 2020, 17:10 #169
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 17:31

Nawet Kubica zaczynał na gokardach i innych Renault a później F1

Zenek? Nawet Martyniuk nie odrazu zrobił furorę :)

Top6? Haha jeden mecz zaległy plus jedena wygrana z szablami i może być nawet top 2

Spokojnie Szadoł :)
» 15 grudnia 2020, 17:27 #168
Cieniu: Jestem spokojny jak Fred, gdy w pobliżu jest Stoperdo.
» 15 grudnia 2020, 17:57 #167
Chestnut: A przypadkiem nie każdy kierowca zaczyna od gokartów, a potem pnie się w górę?
» 15 grudnia 2020, 18:28 #166
kckMU: Ferguson zanim zrobił z United potwora, to najpierw sprzątał klubowy syf, drink bar i wiele innych kwestii. Może dajmy w końcu trenerowi czas, by stworzył kadrę z umiejętnościami i mentalnością na miarę tego klubu? Nie buduje się w rok/dwa i nie sprząta się szrotu w rok/dwa.
» 15 grudnia 2020, 18:53 #165
JamesBond007: Może i tak ale to nie zmienia faktu ze od czegoś trzeba zacząć żeby później rozwijać swój talent. Czy to maluch czy trabant czy inne... :)
» 15 grudnia 2020, 18:56 #164
TheSpecialOne: Ferguson to zanim zaczął sprzątać w United to wygrał Puchar Zdobywców Pucharów z Aberdeen.
» 15 grudnia 2020, 19:08 #163
Batigol222: Ciekawi mnie to, co po derbach powiedział Scholes. Nie żebym się chwalił, ale pisałem o tym na DP już sporo wcześniej, że bez asekuracji dwóch ŚP Maguire i Lindelof nie do końca sobie radzą. Moim zdaniem wyjście z tej sytuacji to cofnięty rozgrywający, który potrafi też grać w defensywie. Trzeba było latem iść po Thiago. Ale są jeszcze Kalvin Phillips i ewentualnie Tielemans.
» 15 grudnia 2020, 16:26 #162
PastaDoCiasta: Po pierwsze Harremu potrzebny jest klasowy partner, najlepiej lewonożny, bo Magłajer w Lester grał po prawej stronie, u nas na lewej i jego gra wynika m.in. z tego. Dodatkowo z prawej strony jego braki szybkościowe mógłby asekurować szybki i świetny w defensywie AWB. Druga sprawa jest taka, że w naszej drużynie, poza leciwym Maticiem, który motoryką też nie grzeszy, nie ma żadnego nominalnego ŚPD. Gdyby udało nam się takiego pozyskać (dużo mówi się o Zakarii), to myślę, że też takie wsparcie odciążyłoby duet obrońców. Do tego dochodzi De Gea, który na przedpolu nie istnieje i chociażby Pope w Burnley pokazuje jak bardzo czyszczący wszystkie górne piłki bramkarz potrafi odciążyć defensywę. Także problemów w środku obrony dopatrywałbym się głównie w tych 3 aspektach
» 15 grudnia 2020, 18:58 #161
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 16:15

www .dailymail.co.uk/news/article-9054919/England-star-Jack-Grealish-banned-driving.html

Grealish znowu w akcji :D
» 15 grudnia 2020, 16:14 #160
is200second: To co panowie ruszamy wkoncu po to prawe skrzydło w styczniu? Może Leon Bailey? Z tego co widzę już sporo klubów pyta o niego.
» 15 grudnia 2020, 15:29 #159
DaredevilUtd: Przeciez Traore ma przyjść ;) Wątpię, że kogoś innego sprowadza, zwłaszcza w styczniu.
» 15 grudnia 2020, 15:31 #158
Batigol222: To wtedy VDB już chyba definitywnie poszedłby na ławę. To ustawienie w meczu City 2 cofniętych pomocników, dwóch grających wyżej(Bruno i Pogba) i 2 napastników wyglądało całkiem spoko, tj. widać było w tym potencjał. Brakowało jakości w ataku, no i gry bocznych obrońców w ofensywie. Ale Telles pewnie prędzej czy później okrzepnie. Z Cavanim siła ataku byłaby większa a za ewentualną kasę z Pogby mógłby przyjść np. kapitalny Aouar, który powinien dobrze się czuć właśnie w takim dosyć swobodnym ustawieniu.
» 15 grudnia 2020, 16:20 #157
piter100000: @Batigol222 takie ustawienie jest okej, ale trzeba mieć dobrych bocznych obrońców, którzy potrafią atakować. Inaczej przeciwnik zagęszcza środek i nie jesteśmy w stanie nic stworzyć, bo Shaw w ofensywie jest przeciętny, a AWB beznadziejny. Z drugiej strony wystawienie Tellesa na takie City czy Liverpool to samobójstwo, bo o ile w ofensywie wygląda jako tako (dobre wrzutki i w sumie narazie tyle) to jegi gra defensywna to kryminał. Może się chłopak poprawi, bo jednak obrońca musi umieć bronić, a nie tylko udawać, że się broni.
» 15 grudnia 2020, 17:52 #156
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 14:50

Jack Grealish został pozbawiony prawo jazdy na 9 miesięcy oraz został obarczony grzywną w wysokości ÂŁ82.499! Brytyjski sąd ukarał reprezentanta Anglii za spowodowanie wypadku oraz przekroczenie prędkości. Dodatkowo reprezentant Anglii po wygaśnięciu zakazu będzie musiał jeszcze raz zdawać egzamin na prawo jazdy.Angielski Hajto
» 15 grudnia 2020, 14:49 #155
is200second: Przecież to jest zwykły playboy z kupa siana i brakiem samokontroli. Czyli typowy brytyjski piłkarz.

Będzie pewnie kisl w tej aston Villi do trzydziestki albo i dłużej a umiejętności ma na każdy wielki klub w Europie. Sodowe ego tzw.
» 15 grudnia 2020, 15:21 #154
DaredevilUtd: Widzę, że się nie nauczył po rozwaleniu zaparkowanych aut kilka miesięcy temu :) Ja wciąż uważam, że ten koles nie powinien być u nas i cieszy mnie brak zainteresowania klubu jego osoba.
» 15 grudnia 2020, 15:33 #153
obiektywny91: Dostaliśmy chyba najmocniejszych możliwych rywali. O ile o was sie nie boje bo po lekku wyjdziecie to Arsenal zbierze jak dziad do zera.
» 15 grudnia 2020, 12:18 #152
Strzelec: Nie musisz bać się United w Lidze Europy. Niczym dwie angielskie drużyny będą mogły zagrać ze sobą Arsenal już dawno odpadnie z tych rozgrywek.
» 15 grudnia 2020, 12:50 #151
dlabigt23: Strzelec zebys sie nie zdziwil ze to my pierwsi odpadniemy z Sociedad a Arsenal przejdzie dalej . Troche pokory ...
» 15 grudnia 2020, 13:25 #150
Strzelec: Arsenal ma pokonać Benfice? Oni nie potrafili pokonać Burnley, z Benficą są bez szans.
» 15 grudnia 2020, 14:17 #149
DaredevilUtd: Nigdy, nie mów nigdy. Tak jak my mieliśmy mieć spacerek i wystarczył remis w 2 meczach tak I im może się udać wygrać.
» 15 grudnia 2020, 14:33 #148
Camorrista: Uzytkownicy devilpage to najwieksi zapeszacze w Internecie. Dziela skore na niedzwiedziu, a potem jedna wielka rozpacz i brutalne sprowadzenie na ziemie. Nawet od tych na kanonierzy.com jestescie w tym ostatnio lepsi :)
» 15 grudnia 2020, 15:38 #147
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 16:48

Podałeś tylko jedną stronę, druga strona to oleautowce którzy wieszczą porażkę w każdym meczu, kilku nawet trzyma kciuki za nasza przegraną, później jest wielkie rozczarowanie ze wygraliśmy.

Dopisałbym ciebie do tej drugiej drużyny pierścienia :D
» 15 grudnia 2020, 16:46 #146
Klimaa: Dobrze że mamy rywala trochę mocniejszego. Tutaj nie można już grać na pół gwizdka. Trzeba się po prostu spiąć i zagrać na miarę naszych możliwości. Jeśli drużyna znajdzie rytm i formę to spokojnie Liga Europy jest do wygrania ale trzeba chcieć.
» 15 grudnia 2020, 11:19 #145
QsQs: ... to jest miś na miarę (skalę) naszych możliwości...
» 15 grudnia 2020, 12:08 #144
NoName: Lingard i Telles obchodza dzis urodziny, obaj 28. Wszystkiego najlepszego dla nich i powodzenia w karierze.
» 15 grudnia 2020, 10:25 #143
AUDIoooo: Lingard 28 ? A myślałem ze 18 dopiero :D
» 15 grudnia 2020, 13:16 #142
NoName: Ten zart jest tak oklepany i banalny, ze sadzilem, iz nawet devilpage z niego wyroslo. Jak widac nie wszyscy.
» 15 grudnia 2020, 20:19 #141
Pyra: Nie wiem czemu muszę to jeszcze komuś tłumaczyć ale co do Raioli to tak:
- wyławia bardzo młodych i perspektywicznych graczy
- zarabia na nich dobrą kasę
- oni dzięki niemu są bardziej rozpoznawalni, dostają lepsze oferty

czyli win win dla wszystkich
a co do klubów, to nikt im nie każe kupować, każdy zna Raiolę

teraz wyobraźcie sobie być agentem Balotelliego, ile on odpałów zrobił, ile klubów go pogoniło a Mino zawsze mu kogoś znajdzie, teraz będzie grał w Serie B dla Berlusconiego i Gallianiego w FC Monza

tak naprawdę to jest agent nr. 1 w tym momencie, praktycznie żaden jego piłkarz nie ma źle
myślicie czemu Lingard zwrócił się do niego? po to żeby nie grać w Sheffield czy Brighton tylko w klubach z LM i pensją na poziomie United

a że coś chlapnie w mediach? a co niby prawdy nie mówi? Pogba już myślami od kilku lat jest poza United, zatrzymać może go tu tylko chora tygodniówka

sam wściekałem się niejednokrotnie na jego działania, teraz widzę, że w biznesach nie ma zmiłuj, on robi wszystko aby jego klienci mieli jak najlepiej i dzięki temu sam ma dobrze
» 15 grudnia 2020, 09:15 #140
piter100000: Sprawa jest prosta. Trzeba sprzedać Pogbe i będziemy mieli święty spokój. Wreszcie wszystko przestanie się kręcić wokół wieprza i tancerza. Natomiast jeśli kupimy Halanda to znowu będzie cyrk. Klub musi zadać sobie pytanie czy gra jest warta świeczki. Moim zdaniem nie. Norweg to bardzo dobry napastnik, ale nie jedyny na świecie
» 15 grudnia 2020, 09:39 #139
Pyra: Kupiłbyś w przeszłości CR7, gdybyś wiedział, że chce odejść kiedyś do Realu?
No właśnie, to są właśnie te rozważania, jak Haaland ma głowę na karku to może powiedzieć, przyjdę do was na 3-4 lata, jak wrócimy do wygrywania to zostanę, jak nie to poszukam szczęścia gdzie indziej.
Mogło też być tak z Pogbą, wygrywał z Juve mistrza za mistrzem, ma MŚ, był w finale LM a teraz musi błąkać się po LE.
I nie bronię tu Pogby w żadnym wypadku, nie sprawdził się u nas, takie życie, niech idzie gdzieś indziej szukać szczęścia.
» 15 grudnia 2020, 10:17 #138
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 03:13

Poruszany był temat zmiennika dla AWB i podobno Max Aarons jest przymierzany na prawą strone, ale pytanie czy nie lepiej dać szansę Eithanowi Lairdowi, albo Brandonowi (zamiast wypożyczać) ,jest też TimothyFM, który też jest młody i tak na prawe siedzi w tym klubie i nie wiadomo co z nim zrobić. Doświadczenie jest na pewno po stronie Maxa, ale dać zagrać chłopakom w pucharach i podjąć decyzję. Co sądzicie? Kolejna trudna decyzja przed OLE.
» 15 grudnia 2020, 03:10 #137
mikon70: Ja uważam, ze Mensah jest za cienki na ten klub i w ogóle mnie dziwi, ze jeszcze tu jest. Minęło już tyle lat od debiutu (w lutym 5) w pierwszym składzie, a on nic nigdy rewelacyjnego nie pokazał. Szkoda, ze to Dalot poszedł na wypożyczenie, a nie pozbyli się po prostu Mensaha.
» 15 grudnia 2020, 08:15 #136
is200second: Nie kupią aronsa bo by się okazało że jest lepszy od Bissaki.
» 15 grudnia 2020, 09:24 #135
GGMUN6: Pewnie, szczególnie w obronie ;)
» 15 grudnia 2020, 09:38 #134
Klimaa: Właśnie dobrze że Dalot poszedł - chłopak będzie grać więcej w Milanie niż u nas. Może się tam sporo nauczyć i wrócić do nas jako bardziej doświadczony zawodnik który będzie w stanie walczyć z AWB. Williams również powinien odejść na wypożyczenie.
» 15 grudnia 2020, 11:21 #133
SkilledHydra16: Dzień, w którym na świat przyszedł pewien sympatyczny Anglik. Nie raz, nie dwa radował nas swoimi bramkami. Dzięki niemu wielu zakochało się w futbolu. Moi drodzy, wielka nadzieja Manchesteru United, przyszły zdobywca złotej piłki.
Jesse Lingard kończy dziś 28 lat!
» 15 grudnia 2020, 00:20 #132
mikiartur: Legendy powiadają, że gdy na zdjęciu gdzie widać kilku letniego Lingarda i młodego Cristiano Ronaldo to tak naprawdę CR7 poszedł po autograf do młodego Jesse a nie odwrotnie. Chciał się zapytać młodego mistrza w jaki sposób on wieku tak młodym robi takie rzeczy z piłką. Następnie Jesse łaskawie zdradził mu tą tajemnice. I efekty widzimy w grze Ronaldo do dziś :D
» 15 grudnia 2020, 00:31 #131
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 00:53

Aż wstyd tutaj nie przytoczyć wypowiedzi Pele, która w 27 słowach wyczerpuje definicje piłkarza jakim jest nasz JLingz.
"I am lucky Jesse Lingard is from another generation. If I came up againts him in the World Cup of 1970, who knows what would have happened?"
» 15 grudnia 2020, 00:50 #130
Miki1980: Życzymy mu wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń, oraz tego wspólnego aby okienko zimowe było ostatnim z wspólnych w MU
» 15 grudnia 2020, 08:28 #129
Lingardiho9: a ja mu życzę jak najlepiej.
Przede wszystkim szybkiego powrotu do formy.
» 15 grudnia 2020, 09:11 #128
mikon70: To ja tez mu złoże życzenia, mimo ze nigdy tego nie przeczyta. Zdrowia mu życzę i jak najszybszego znalezienia klubu na miarę swoich możliwości!
» 15 grudnia 2020, 12:14 #127
kckMU: Haaland: "Mino Raiola jest najlepszym agentem na świecie, do tej pory bardzo mi pomógł. Chcę, by dalej prowadził moją karierę"

Dajmy se spokój. Z tym gościem prędzej czy później byłyby problemy.

W ogóle, tak się zastanawiam - czy jakikolwiek piłkarz Raioli grał kiedyś w Realu? Czy Madryt stroni od tego człowieka?
» 14 grudnia 2020, 22:44 #126
Pochmurny: Jeśli chodzi o Norwega, to raczej patrząc na jego niesamowite ambicje nie wierzę w transfer do nas. Raioli już nawet nie komentuję. Według mnie chłopak trafi do Realu jako następca Algierczyka z Francji. Oni też nie są w jakiejś fantastycznej sytuacji sportowej, ale Perez zawsze ma jakiś plan i będzie za wszelką cenę starał się przywrócić białych do jak najlepszej sytuacji sportowej. U nas takiej osoby niestety brakuje.
» 14 grudnia 2020, 23:05 #125
mikiartur: Haaland ma wielki talent itd. temu zaprzeczyć się nie da to na pewno. Ale.. coś mi ciągle mówi intuicja że coś nie do końca z nim jest wszystko dobrze. Chodzi mi o sprawy raczej nie czysto sportowe. Czasem jak zawodnik w bardzo młodym wieku osiąga nieprawdopodobne liczby to później już tak nie idzie fenomenalnie. Przykład Mbappe który ciągle prezentuje bardzo wysoki poziom ale już tak nie powala grą jak jeszcze nie dawno, a nawet uważam że robi lekki regres. Mimo wszystko chętnie bym go u nas nawet widział. I myślę że prędzej czy później odejdzie z ligue1. Bo on powoli przerasta tą ligę co potem widać w meczach lm gdzie po prostu nie umie wskoczyć na wyższy poziom. Czasem zbyt szybki rozwój jest nie dobry. A jak jest się mistrzem świata, kilkakrotnym mistrzem francji oraz finalistą lm przed skończonymi 22 latami to potem może być różnie. Tak samo Haaland mnie zastanawia. Wszyscy go chwalą jaką on na siebie dużą presje nakłada, jak się wścieka jak nie strzeli gola itd. i to ogólnie dobre cechy ale zbyt duża presja na zawodnika może spowodować że ta presja kiedyś go zacznie przygniatać. Wielu takich było grajków. Nawet nasz Mason którego w pewnym momencie chcieliśmy ciągle w pierwszym składzie wystawiać bo miał świetny okres. Zapomnieliśmy że ma 19 lat i że nie można jeszcze od niego aż tyle wymagać jak od Rasha Martiala czy innych. Choć Rash przecież także nie jest jakimś dojrzałym piłkarzem. 23 lata dopiero wchodzi w swój najlepszy okres. Dlatego ja tak z rezerwą podchodzę do Haalanda Mbappe itd.
» 15 grudnia 2020, 00:44 #124
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2020 00:51

Jak napisał tutaj Roxyx Perez nie trawi Raioli i dlatego ponoć zablokował transfer Pogby, kiedy Zizou go chciał. Co do twojego komentarza na temat Haalanda - błagam, ludzie, już też nie wpadajmy w histerię i absurd. Czyli chcesz żeby United, gdyby była dostępna taka opcja, zrezygnowało z takiego super perspektywicznego, młodego napadziora jak Norweg, tylko dlatego, że wkurza was jego agent??! Sorry, ale to po prostu głupie. Po pierwsze - już pisałem o tym - wiem, że was wkurza Raiola, mnie też, ale fakty są takie, że on wykonuje swoją pracę przez to ciągłe paplanie w mediach, tak działa agent piłkarski i co by nie mówić, Raiola jest obecnie jednym z najbardziej skutecznych, sprytnych, najlepszych agentów piłkarskich. Takie są jego zadania. Może mógłby to robić z większym wyczuciem, ale z drugiej strony, on został zatrudniony żeby reprezentować swojego klienta, a nie klub. A w przypadku Haalanda może nie być takich afer w ogóle, bo Norweg ze swoją pracowitością i ambicją po prostu nie będzie dawał powodów do niezadowolenia z niego czy ciągłych plotek w mediach, czyli inaczej niż w przypadku Pogby. Dodatkowo, Haaland - jeśli oglądałeś wywiady z nim, wiesz - to jest bardzo spokojny, konkretny facet, nie mąci, odpowiada rzeczowo i krótko na pytania, wręcz stroni od mediów, dziennikarzy i jest milczkiem. Także on raczej nie będzie prowokował żadnych problemów, to i Raiola nie będzie mieć okazji żeby mącić bardziej.

To wszystko razem sprawia, że dla mnie jest po prostu czymś śmiesznym, skreślanie z góry młodego, utalentowanego piłkarza tylko dlatego, że fani nie lubią jego agenta, opierając się tak naprawdę na jednym przypadku, jednej chaotycznej sytuacji z jednym piłkarzem. Także ja bym brał Norwega, gdyby to było możliwe i gdyby sam młody chciał kiedyś do United. Nawet jeśli Raiola będzie jego agentem.

Chociaż szczerze, to nie sądzę - patrząc na sytuację z dzisiejszej perspektywy- żeby ostatecznie Haaland do nas trafił, ale z drugiej strony wiem, że wszystko się szybko w piłce, jak w życiu, zmienia. Za 3-4 lata, kto wie (a podobno za tyle lat młodemu Norwegowi kończy się kontrakt Borussią).
» 15 grudnia 2020, 00:44 #123
DaredevilUtd: Niestety o Haalandzie możemy już raczej zapomnieć. O by chlopak nie zepsuł sobie kariery Panem grubciem.
» 15 grudnia 2020, 10:56 #122
PastaDoCiasta: A ja uważam, że Riola nie będzie większym problemem. Nie wiem czy Wy wiecie ilu piłkarzy korzysta z jego usług i jakbyśmy chcieli ich omijać to byłoby to bez sensu. Dodatkowo z tego co czytałem o Hallandzie to on jest niesamowicie ogarniętym gościem, z ambicjami i desperacją sukcesu - coś jak CR7. Riola Pogbie może u wszedł na głowę i ogon merda psem ale w przypadku Norwega to mam wrażenie, że ojciec ma więcej do gadania
» 15 grudnia 2020, 15:49 #121
Lokator23: Pochmurny mowisz o ambicjach Hallanda ,ze to powstrzyma go przed transferem do nas. I tylko Real. A co ten Real moze zagwarantowac na dany moment ?? Wydaje mi sie ze dam jeszcze wiekszy syf niz u nas, druzyna od odejscia Ronaldo jest poprostu slaba. A Real czeka niedlugo wielka przebudowa. Odejdzie Ramos , Modric , Kroos a jakos te ich talenty srednio sobie radza. Hazard tez duzo im nie pomogl bo nie wiem czy on chociaz 5 bramek strzelil w tym Realu.
» 15 grudnia 2020, 20:50 #120
karolmanu3: tak se ogladam ten smieszny football bloody hell i musieli wziac jak na zlosc nahornego. piela jakis informatyk nie wie co tam robi.. tylko ten kolinski w miare jest spoko..
ale nahorny serio ma jakis kompleks United od jakiegos czasu
» 14 grudnia 2020, 21:09 #119
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 21:20

Nahorny moim zdaniem trafnie mówił, bo United mają zaległy mecz i mogą wskoczyć wyżej.. Jest ciasno w tabeli i tyle, o Solskjearze też trafnie bo jest w top4 trenerów do zwolnienia(według bukmacherów) . Mi ten Piela irytuje bo czuć że fan Liverpoolu.
» 14 grudnia 2020, 21:19 #118
karolmanu3: byc moze i trafnie, ale z taka wbita szpilka zawsze. ze gdzie by bylo United bez Bruno, gdyby gdyby. ile to Son nie ma goli z gry w porownaniu calego United.

jakos chelsea przegrala i ani slowa. nawet na tych je....ch meczykach nie wiem czy jakis news sie pojawil odnosci ich przegranej. a jak przegra United to hit dnia, to jest irytujace
» 14 grudnia 2020, 21:24 #117
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 21:27

Czyżby znowu Nahorny wspomniał o tym, który to jest OGS w kolejce do zwolnienia według bukmacherów? A to nowość:)

Karol, przecież to jest normalne, każdy chce wbijać szpileczkę United.
» 14 grudnia 2020, 21:26 #116
Lokator23: Kurs na zwolnienie Ole to 7:1 lub 6:1. Polowa sezonu a mamy realne szanse na mistrza. Teraz maja go zwolnic po odpadl z ligi mistrzow, wiekszosci i tak uwazala ze nie wyjdziemy z grupy. W lidze wszystko moze sie zdarzyc bo zaden klub nie gra dobrze. Kazdy z czolowych klubow gra w kratke. Osobicie uwazam ,ze zrobilismy duzy krok do przodu. Bo przed Ole to ciezko bylo ogladac United , a od przyjscia Ole moze nie kazdy mecz jest wybitny ale.widac duza roznice. Kloop do momemtu kiedy nie wygral ligi mistrzow by przez niektorych z Was uwazany za frajera od przegrywania finalow a teraz to dla niektorych nqjlepszy manager na swiecie. Ole potrzebuje czasu , cala ta sytuacja z Covidem.nikomu nie pomogla bo jest ucierpial klubowy budzet przez brak fanow na stadionach. Potrzeba jeszcze z dwoch transferow ,zeby wskoczyc na wyzszy lvl.
» 14 grudnia 2020, 21:34 #115
pablomu: Z Bruno to akurat ma rację.
» 14 grudnia 2020, 21:48 #114
MixEx: Ale o co ty się denerwujesz przecież to co oni powiedzieli było prawdą. United z gry w tym sezonie na Old Trafford strzeliło 1 gola. 1 GOLA!! Sam Son ma 2 gole na Old Trafford z gry. Przecież to jest jakieś kuriozum. United robi krok do przodu, żeby potem zrobić dwa kroki do tyłu prawda? Prawda. To że Olek jest 4 do zwolnienia według buków prawda? Prawda. Przytoczyli słowa Nevila, że United wgl nie dominuje rywali, zwycięstwa są to raczej błyski poszczególnych piłkarzy co także jest prawdą. Mówią, że Solskjer przegrał taktycznie LM i to także jest prawdą. Oni powiedzieli to co ja mówię już od jakiegoś czasu na tej stronie wystarczy chłodno spojrzeć na sprawę. A i jak ci się prawda nie podoba to może skończ z oglądaniem tego typu programów i przeżuć się na TVP.
» 14 grudnia 2020, 21:57 #113
TheSpecialOne: @MixEx: nie wygrasz. Linia programowa komentarzy w devilpage jest jasna: "jest super, jest super więc o co Ci chodzi?" Ja uważam, że jeśli Cavani i reszta będą zdrowi to możemy powalczyć z Tottenhamem o mistrzostwo. Ale nie zdziwi mnie również miejsce w okolicach 8-10. A z LM odpadliśmy jak lamusy z polskiej ligi. Wszystkie atuty były w naszych rękach.
» 14 grudnia 2020, 22:06 #112
mikiartur: Ja tam akurat uważam że Nahorny głupio nie mówił. A anty MU to są zdecydowanie Koliński i Piela który stara się moim zdaniem zachować neutralność.
» 14 grudnia 2020, 22:38 #111
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 23:39

Czepiacie się Pana Nahornego na siłę. Z niektórymi rzeczami się mogę nie zgodzić, ale na ogół to w większości mają rację co do poczynań United w tym sezonie. Skoro dla was on był anty United, to cieszcie się, ze Rudzki tam się nie pojawił. Bo zakładam, ze usłyszelibyśmy o tym, ze United zremisowało i pokazali, ze nie są za mocni na wysoką pozycję w lidze, a Chelsea jest teoretycznie najmocniejsza i porażka z Evertonem, to zwykły przypadek. Wracając do Rafała Nahornego. Mam ogromny sentyment do niego, bo zawsze z przyjemnością oglądało mi się mecze United, jak to on komentował. Posiada ogromną wiedzę o piłce angielskiej, że śmiem twierdzić, iz żaden z tych ekspertów od angielskiej nie ma do niego podjazdu.
» 14 grudnia 2020, 23:37 #110
maczak4: Panowie, nie ma się o co spinać. Czy Ci panowie są fanami MU czy nie to, że krytykują masz klub to pokłosie tego, że przez lata wygrywaliśmy wszystko. Sanki też się denerwujemy, że nie wygrywamy. Oni też to okazja tylko, że nie są kibicami MU więc okazują to w inny sposób. Odpadliśmy z grupy LM, a taka Chelsea jest w 1/8, tylko jaja grupę miękki the blues, a jaka my. Mieliśmy naprawdę ciężkie mecze co też przyczyniło się do wyników czy zmęczenia naszego zespołu. Foty miało łatwą grupę, a jak są za nami. Wiem, że czasem podejście niektórych dziennikarzy denerwuje, bo Guardiola ma tak mało punktów przez to, że nie było okresu przygotowawczego i jest dużo meczów, a taki Ole to po prostu patałach i wuefista. Fakt, że popełnił błędy w LM, ale miejmy nadzieję, że wyciągnie z nich naukę. Ten sezon jest naprawdę ciężko i niewiadomo co się wydarzy. Jak na wuefistę myślę, że Ole radzi sobie dobrze. I choć daleko mi od tego żeby mówić jak fantastyczna jest nasza drużyna to jednak tę drużynę chce się oglądać. I nie mówię, że to przez styl, który zawsze jest powalający, ale mam na myśli te mecze, w których nawet przegrywając jesteśmy w stanie przechylić szale zwycięstwa na własną stronę. W końcu są te emocje, których brakowało. I nie będę krytykował Mou, bo myślę, że większość się zgodzi, że to zarząd dał ciała zwalniając jego zamiast sprzedać Pogbe. Najciężej tę drużynę oglądało się za LvG. Teraz jakoś te chęci wracają i oby się to rozwijało. I na koniec dodam jedno, że teraz mam pewność, że obecny menadżer (mimo popełnianych błędów) chce dobra klubu,a nie tylko pieniędzy czy własnej chwały dlatego trzymam kciuki za ten projekt!
» 15 grudnia 2020, 04:13 #109
NoName: Kazdy ciagle powtarza w kolko 'gdzie bylby United bez Bruno', ale nikt nie powie 'gdzie by byla Chelsea bez Mendyego, Silvy, Havertza, Wernera', albo '...Liverpool bez Joty', tylko 'Lampard robi swietna robote', 'Klopp buduje sobie kolejna gwiazde'. Nawet jesli to co o nas mowia jest prawda, to i tak golym okiem widac, ze United oceniaja inaczej niz pozostale kluby.
» 15 grudnia 2020, 10:41 #108
NoName: Jeszcze jedno, pamietam jak pod koniec ubieglego sezonu Mourinho powiedzial cos takiego 'patrzac na ostatnie 5 kolejek jestesmy mistrzem Anglii' i faktycznie w tamtym momencie liczac ostatnie 5 kolejem byli najlepsi. Kolinski (fan Mourinho) w jakims programie mowil o tym i zachwycony przyznawal mu racje. Patrzac w tym momencie na ostatnie 5 kolejek, to my jestesmy najlepsi. Jak myslicie, jaka bylaby reakcja panow ekspertow w studiu, gdyby Ole w tym momencie powiedzial dokladnie takie samo zdanie jak wtedy Jose? Ja obstawiam szydere i gadanie, ze tak sie tylko broni czy cos w tym stylu.
» 15 grudnia 2020, 10:59 #107
damian3chrosto: Zawsze i wszedzie Manchester czerwony będzie!! :)
» 14 grudnia 2020, 20:32 #106
Strzelec: #mufc are still waiting to discover if Edinson Cavani will be charged by the FA for his social media post after the win against Southampton. The FA are understood to have consulted linguistics experts to assist in their investigation #mulive [@TelegraphDucker]

There has been very tentative interest shown in Marcos Rojo and Jesse Lingard ahead of the January transfer window #mulive [@TelegraphDucker]

Southampton are still keen to sign Brandon Williams on loan in January after SolskjĂŚr blocked a move in the summer window. Ralph HasenhĂźttl wants competition for Kyle Walker-Peters and Ryan Bertrand. SolskjĂŚr is now thought to be open to a loan #mulive [@TelegraphDucker]

Following an injury to Jasper Cillessen, Valencia agreed a deal to sign Sergio Romero three weeks ago. However, Valencia coaches ended up turning the deal down and the club have now decided to rule out the signing #mulive [cope, @Sport_Witness]

#mufc are prioritising right-wing and centre-back targets in the January transfer window #mulive [men]
» 14 grudnia 2020, 20:18 #105
is200second: Ja bym tam Rojo jeszcze dał szanse. Trenuje z pierwsza drużyna i napewno w obliczu tak słabej gry w obronie jeszcze by coś dał.
» 14 grudnia 2020, 20:56 #104
DaredevilUtd: Is XD
» 14 grudnia 2020, 21:15 #103
is200second: Chłopaki szczerze spodziewałem się że ktoś napisze: Chyba sanki :D
» 14 grudnia 2020, 21:18 #102
Siklen: Ja tam cieszę się jak trafiamy na mocniejszych przeciwników, wygrana z takowym zawsze sprawia więcej przyjemności tak dla kibiców jak i zapewne dla piłkarzy, a ewentualna porażka mniej boli. Chociaż po odpadnięciu z LM nie ukrywam rozczarowania i liczę na rekompensatę w postaci wygrania LE. Jeżeli mają odpaść w pół finale to już wolę żeby odpadli od razu, więcej sił na rozgrywki ligowe. Tak więc jeżeli mam z entuzjazmem oglądać LE to niech to chociaż będą angażujące mecze z wymagającymi drużynami.
» 14 grudnia 2020, 20:04 #101
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 18:55

Znowu Hiszpanie... Po Sevilli mam obawy. Hiszpańskie kluby nam nie leżą. Trzeba zagrać na120%
» 14 grudnia 2020, 18:53 #100
mcscotyy: fun fact:
Aubameyang na Emirates strzelił więcej samobójów niż goli prawidłowych :D
» 14 grudnia 2020, 17:54 #99
DevoMartinez: Coś jak u nas Martial w tym roku. Mniej fun fact.
» 14 grudnia 2020, 18:16 #98
Strzelec: Real Sociedad jest na pierwszym miejscu w lidze, ale tak na prawde nie pokonali żadnego mocniejszego rywala. Póki co mieli okazje grać tylko z Realem Madryt. Zremisowali z nimi 0-0. Patrząc na forme królewskich to ten wynik nie był jakiś rewelacyjny. W Lidze Europy przegrali i zremisowali z Napoli, wygrali i zremisowali z AZ Alkmaar, zremisowali i wygrali z Rijeką. Jutro grają z Barceloną, a za nieco ponad tydzień z Atletico. Po tych meczach okaże się jakim zespołem jest Real Sociedad. Wielu z was też zapomina, że United potrafi grać w piłke z dobrymi drużynami. W poprzednim sezonie większość meczy z mocniejszymi rywalami wygrywaliśmy. W tym sezonie może i przegraliśmy 6-1 z Tottenhamem, ale po tamtym meczu zaczeliśmy grać lepiej. Remis z Chelsea i City to nie jest zły wynik. Potrafiliśmy też pokonać PSG i RB Lipsk. 1/32 Ligi Europy będzie rozgrywana w lutym i do tego czasu może jeszcze się wiele zmienić. Wydaje mi się, że Real Sociedad jest przez was trochę przeceniany.
» 14 grudnia 2020, 17:47 #97
DavvidUnited88: Wie ktoś dlaczego nie można zrobić darmowej zima u przed 13 kolejka FPL?!
» 14 grudnia 2020, 17:23 #96
m4ci3k: Kiedy w końcu grać będziemy zaległy mecz z Burnley?
» 14 grudnia 2020, 17:20 #95
DavvidUnited88: Gdzie Ci się tak spieszy? Zagrać, zagrają.
» 14 grudnia 2020, 17:24 #94
kckMU: Spójrz w kalendarz gier. Nie ma na razie miejsca.
» 14 grudnia 2020, 18:04 #93
miminka: Ale ciągłe tłumaczenie - mamy 1 mecz zaległy jest irytujące..
Już moi znajomi nie komenują miejsca w tabeli bo wiedzą że zagryzę..

"ooo a ten twój Manchester to 8 dopiero - ale ma zaległe spotkanie - ale jest 8 "
» 15 grudnia 2020, 08:29 #92
Saberem47: Ludzie żyją przeszłością xd To tak jakbyście byli naczelnikiem sił zbrojnych Polski i szli na wojnę z Turkami mówiąc :Jesteśmy Wielka Polska. W 1610 zdobyliśmy Moskwę! Nie boimy się nikogo xd
Ale oczywiście football to trochę co innego i ja wierzę w zwycięstwo. Ale gadanie jacy to my jesteśmy wielcy, to odwoływanie się do tradycji, które już dawno nie istnieją
» 14 grudnia 2020, 17:08 #91
DjTED: Ale Arsenal ma pecha. Rozniesli w pył swoją grupę, a teraz jeszcze los dowalil im Benfica.
» 14 grudnia 2020, 17:00 #90
kckMU: Chelsea rozniosła Seville i w nagrodę dostali Atletico :D
» 14 grudnia 2020, 17:07 #89
xarsfanx: Ted.
W grupie Arsenalu czuję że i Lech miałby szansę na 1 msce :)
» 14 grudnia 2020, 19:43 #88
Vamp: Nie rozumiem czemu was dziwi to ze aż 54% ludzi głosuje na niezbyt udane losowanie. Prawie każdy mecz w tym sezonie to gonienie wyniku albo walka do ostatnich minut o korzystny wynik. Fajnie by było raz na jakiś czas trafić przeciwnika który na papierze powinien być na spokojnie do oklepania kilkoma bramkami różnicy. Nie mowie ze słaby przeciwnik jest gwarancją takiej łatwej wygranej, ale na pewno daje na to większą szanse niż Real Sociedad.
» 14 grudnia 2020, 16:58 #87
Vamp: Różnica jest duża bo nie ma gwarancji ze przeszli by wszystkich rywali w kolejnych rundach, może odpadli by grając z inną równie mocna drużyną.
» 14 grudnia 2020, 17:30 #86
uzio: no tak bo co to za różnica odpaść w 1/16 czy w finale, tak tak teoretycznie jeżeli grasz w finale tzn. że reszta drużyn jest słabszych i z każdą z nich byś wygrał ale tylko w teorii, poza tym im więcej meczów zagrają w europejskich rozgrywkach tym piłkarze i sztab szkoleniowy będą mieli większe doświadczenie co powinno zaowocować w kolejnych sezonach
» 14 grudnia 2020, 17:37 #85
joyrider: Do oklepania na papierze był ten klub na B, którego nazwy z głowy nie przepiszę nawet...
» 14 grudnia 2020, 18:54 #84
marcinbblack: @joyrider Ten klub to Basaksehir. Piszę z głowy .
» 14 grudnia 2020, 21:52 #83
rvn10: Powiem szczerze, że mnie interesuje tylko walka United o Mistrzostwo Anglii i zdobycie powiedzmy Pucharu Anglii niż interesowanie się LE. W końcu zarząd ma jakieś wymagania co do Ole..Tak myślę.
» 14 grudnia 2020, 16:54 #82
Diabelski97: 1. Wygarnie Premier League
2. Wygranie LM
3. Wygranie LE

Dla mnie puchary krajowe to miły dodatek do udanego sezonu, taki klub jak Manchester United nie może zadowalać się takimi trofeami.
» 14 grudnia 2020, 16:59 #81
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 17:01

Puchar Anglii to cenne trofeum, które rzadko w ostatnim czasie zdobywamy..Puchar Ligi to raczej nieistotne trofeum.
» 14 grudnia 2020, 17:00 #80
is200second: I to jest świetna okazja żeby przetestować Pellistriego i Puigmala który swoją drogą powinien iść na wypożyczenie do gry seniorskiej. Ma spory potencjał i powinien grać już z dorosłymi.
» 14 grudnia 2020, 17:01 #79
Camorrista: 54% niezadowolonych z losowania ? Cos malo ambitni z was kibice. Nawet mimo faktu, ze sociedad są w formie na majstra. Dla MU to czysta przyjemność grac z zespołem z czolowki, kibic powinien sie cieszyc.
» 14 grudnia 2020, 16:33 #78
Puszek2100PL: Trzeba umiejętnie rotować składem ale nie traktować całkiem LE jako sparing. Grają o kasę i trofeum.
» 14 grudnia 2020, 16:28 #77
rreddevilss: Ja liczę że w LE będziemy rotowac i że 7/11 to będą piłkarze nie grający na codzień w podstawie, rzucić wszystko na ligę a LE zaatakować jak dojdziemy do ćwierćfinału czy półfinału, po rewanżowym meczu z Sociedad u siebie, jedziemy na SB, oni będą po meczu w Madrycie wypruci , więc będzie idealna okazja znowu tam wygrać, kadrę mamy szeroką i przynajmniej na podstawie LE będziemy wiedzieć kto ostatecznie nie nadaje się by być w Manchesterze United
» 14 grudnia 2020, 16:02 #76
kckMU: Też bym tak zrobił i na pewno nie tragizował jeśli odpadniemy.
» 14 grudnia 2020, 16:17 #75
BajtiMU: Również na to liczę,bez wględu na to,że wylosowaliśmy jednego z najcięższych z możliwych przeciwników.Czołówka będzie musiała grać na maksa w LM a My zwyczajnie musimy wykorzystać ten moment najbardziej jak się da,nawet jeżeli odpadniemy już w następnej rundzie to raczej nikt żalu nie będzie miał do tego jeśli w lidze będziemy się trzymać bardzo blisko czołówki.
» 14 grudnia 2020, 16:22 #74
Tomek19950307: "Wielki Manchester United" robi w pory po tym gdy dowiedział się , że trafił na przepotężny Hiszpański klub , który najwyżej w przeciągu 7 lat w lidze był na miejscu 6 a w europejskich pucharach dotarł maks do 1/32 Ligi Europy.
» 14 grudnia 2020, 15:31 #73
mikiartur: a kto tu robi w porty? Ja tam uważam że trudny mecz ale do wygrania jak będziemy grać swoje.
» 14 grudnia 2020, 15:45 #72
Tomek19950307: słyszę już milion komentarzy pt. "O nie znowu potężny Hiszpański rywal" itp. 10 lat temu nie baliśmy się nikogo a teraz jest panika przed średniakiem z każdej Ligi
» 14 grudnia 2020, 15:51 #71
Vamp: Nie jesteśmy już wielkim Manchesterem United, i każdy rywal jest dla nas ciężki, a z hiszpańskimi drużynami idzie nam zawsze jak po grudzie :(
» 14 grudnia 2020, 16:29 #70
RyannMistrz: Mniej więcej 10 lat temu to my w tyte od Bibao dostaliśmy.
» 14 grudnia 2020, 17:28 #69
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 18:13

dokładnie, i chyba mieli wtedy Herrerę składzie
» 14 grudnia 2020, 18:13 #68
skowron32: Wydaje mi sie że łatwo nie bedzie ale no bez przesady MY JESTEŚMY Manchester United a nie jakieś Naprzód zielonki ;D
» 14 grudnia 2020, 15:21 #67
PogbaKingOfMANU: Najpierw w LM grupa śmierci, teraz w LE na dzień dobry jeden z najmocniejszych rywali, aby się zaraz nie okazało że jak szybko zawitaliśmy w LE tak szybko się z nią pożegnamy. Jedno jest pewne - nie ma kalkulacji, jak pokazuje piłka nawet gdy w teorii mecz to tylko formalność mogą być zaskoczenia. Chcąc grać o najwyższe trzeba pokonać każdego.
» 14 grudnia 2020, 15:18 #66
RedDevil86: Trzeba być słabym ,żeby w ankiecie zaznaczyć "NIE"
Dobry mecz się zapowiada i elegancko.
Nagłówek też napisany przez leszcza.
» 14 grudnia 2020, 15:06 #65
CobyD: Los nie okazał się szczególnie łaskawy dla Manchesteru United.
Co to w ogóle za początek wpisu. To my jesteśmy Manchesterem United i nie powinniśmy pękać przed żadną drużyną, nawet jeśli ostatnimi czasy idzie nam gorzej. Z takim podejściem to lepiej w ogóle nie wychodzić na mecz. Albo jedziemy z grubej rury, albo odpuśćmy sobie wszelkie rozgrywki. Niech oni się nas boją.
GGMU!!
» 14 grudnia 2020, 14:56 #64
wilek84: Chcialem napisac to samo....
» 14 grudnia 2020, 15:14 #63
Pyra: Już lecę z wyjaśnieniami.
Po pierwsze i chyba najważniejsze, nigdy nam się nie grało dobrze z Hiszpanami, no nie leżą nam i koniec.
Po drugie RSSS to obecnie topowy klub w Hiszpanii, nieprzypadkowo znajdują się w ścisłej czołówce, dobrze zorganizowani w obronie, pomocy i ataku, nie mają słabych punktów.
Po trzecie i najważniejsze, United to chyba najbardziej nieprzewidywalny klub w Europie, często in minus, dlatego tylko z kelnerami bylibyśmy zdecydowanym faworytem a tak z każdym możemy dostać. Szczególni nasza obrona wygląda jak po wylewie i jak ją przycisnąć to gubią się chłopaki strasznie.
» 14 grudnia 2020, 15:19 #62
CobyD: Pyra, nie kwestionuję, że hiszpańskie drużyny nam nie leżą, bo nawet w najlepszych latach zawsze było z nimi ciężko. Zgodzę się również, że United jest nieprzewidywalne w tym pejoratywnym sensie. Miałem na myśli tylko nastawienie itp. To że Hiszpanie mają dobry okres nie musi oznaczać, że mamy robić w pory przed nimi :)
» 14 grudnia 2020, 16:21 #61
Pyra: Ale Sociedad to jedna z najgorszych ekip do wylosowania. Gdyby było Molde to każdy by pisał, że dobre losowanie.
Nikt nie sra przed RSSS ale trzeba uczciwie przyznać, że rezerwami raczej ich nie pokonamy.
» 14 grudnia 2020, 17:24 #60
Pyra: Sociedad
Leverkusen
Lille
Milan
Tottenham

co łączy te ekipy?
są liderami w swoich ligach.
co jeszcze?
wszyscy grają w LE

widać, że to nie Lipsk chciał wygrać, tylko my grać w bardziej elitarnych rozgrywkach
» 14 grudnia 2020, 14:52 #59
PastaDoCiasta: Trudne się wylosowało, ale szczerze to dobrze - jak chcemy wygrać LE, to musimy umieć pokonywać przeciwników rzędu Sevilli czy właśnie Realu Sociedad, a jak się okaże, że rewelacją będą nie tylko w LaLiga, ale i nas wyrzucą za burtę rozgrywek, to szczerze będę zadowolony, bo mam dość gry w LE i chętnie wezmę opcję skupienia wszystkich sił na lidze, bo tak, choć brzmi to abstrakcyjnie, patrząc na obecny układ w tabeli mamy szansę powalczyć nawet o mistrza xd
» 14 grudnia 2020, 14:48 #58
mikiartur: jak już odpaść to po fajnym dwumeczu po dużej walce z Sociedad niż z jakimś Hapoel Tel Awiw po słabym meczu.
Ale liczę na zwycięstwo
» 14 grudnia 2020, 14:52 #57
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 14:56

@Pasta, zaraz Cię gimnazjalisci zjedza za "brak ambicji" hahaha
» 14 grudnia 2020, 14:55 #56
mikiartur: A taka ciekawostka która pokazuje że narazie nie warto patrzeć w tabele.
Na pięć najlepszych lig lider każdej z tej ligi gra w lidze europy w tym sezonie
Anglia(Tottenham)
Niemcy(Bayer)
Hiszpania(Real Sociedad)
Włochy(Ac Milan)
Francja(Lille)

Co ciekawe jakby patrząc na 4 pierwsze drużyny z tabeli z tych lig to na 20 drużyn:
9 drużyn jest z lm z tego sezonu (2 z tych ekip już odpadły - Marsylia i Inter)
8 drużyn jest z le (wszystkie z tego co widzę grają)
3 drużyny nie grają w europejskich pucharach.
Więc obecnie w top4 tych 5 lig jest więcej grających ekip w le niż w lm
» 14 grudnia 2020, 14:44 #55
DaredevilUtd: Ja tam się cieszę z losowania. Albo jedziemy ostro, albo w całe I skupiamy się na lidze. Po co komu lekka drabinka jak mają co poniektóre drużyny :)
» 14 grudnia 2020, 14:41 #54
Lisan: Manchester United : Liverpool w 1/8 LM
» 14 grudnia 2020, 14:35 #53
PastaDoCiasta: Z tego co kojarzę, to chyba i tak nie moglibyśmy wylosowac Liverpoolu gdybyśmy wyszli zamiast Lipska, bo w 1/8 nie mogą na siebie trafić kluby z tej samej ligi, ale niech ktoś (Matheo?) mądrzejszy potwierdzi
» 14 grudnia 2020, 14:50 #52
krycha4443: Dokładnie w 1/8 LM nie mogą mierzyć się ze sobą drużyny z tego samego kraju, ani takie, które rywalizowały razem w grupie.
» 14 grudnia 2020, 14:54 #51
mikon70: A ja się tam cieszę z tego losowania. Zamiast grać z jakimś Molde, to przynajmniej nie będzie trzeba odczuwać kolosalnej różnicy poziomów między LM, a LE. Poza tym, jak chce się osiągnąć sukces, to trzeba wygrywać z najlepszymi w rozgrywkach.
» 14 grudnia 2020, 14:21 #50
creative0015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 14:19

Trochę nie rozumiem Waszego narzekania na to losowanie. Po pierwsze skoro chcemy wygrać ten puchar to musimy być gotowi na każdego. Po drugie, fajnie, że trafiliśmy na drużynę z Hiszpanii. Pora pokazać, że liga angielska jest dużo lepsza :-) A po trzecie, to my jesteśmy faworytami. Okej gramy w kratkę ale większość występów mamy na przyzwoitym poziomie. A Real S.? Okej, są liderem La Liga i trzeba podejść do nich z szacunkiem ale nie oszukujmy się, w tym sezonie tylko Atletico gra w miarę dobrze. Real M. i Barca w lekkim dołku, dlatego też Sociedad skorzystał z okazji. Ostatnie wyniki Realu S. też nie napawają optymizmem. Również grają w kratkę a co najważniejsze mieli wielkie szczęście, że w ogóle grają dalej. Gdyby Alkmaar chciało grać dalej i wygraliby z najsłabszym rywalem tej grupy to piłkarze Realu S. mecze 1/16 Ligi Europy oglądaliby przed telewizorem. Podejdźmy do tego meczu z szacunkiem ale nie z lękiem. Ja przewiduje w miarę spokojny awans.

GGMU
» 14 grudnia 2020, 14:16 #49
Oficer: Jak sie chce rywalizować z najlepszymi to taki zespol musimy ograć. Według mnie bardzo fajne losowanie.
» 14 grudnia 2020, 14:06 #48
mikiartur: Lepiej grać w bliskiej Hiszpanii niż jechać gdzieś dalej do Bałkanów albo do Skandynawii albo jeszcze dalej do Izraela. Rywal może się podobać więc i dwumecz może być ciekawy.
» 14 grudnia 2020, 14:08 #47
miminka: A jak z biletami na finał ktoś podpowie ? :)
» 14 grudnia 2020, 14:05 #46
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 16:19

uefa. com/MultimediaFiles/Download/competitions/Ticketing/02/62/76/29/2627629_DOWNLOAD.pdf
» 14 grudnia 2020, 16:18 #45
mikiartur: Powiem tak rywal chyba najtrudniejszy z możliwych. Ale jesteśmy faworytem moim zdaniem. Są liderem ale ostatnio grali już słabiej. Ale mecz godny meczu pucharowego lm noi jakby taki był finał albo półfinał le to nikt by nie był zdziwiony. Dobrze że ktoś mocniejszy Arsenal/ Benfica odpadnie, PSV vs Olympiacos to także dobra wiadomość bo obie drużyny są dość mocne jak na te rozgrywki. To samo o Lille Ajax. Granada Napoli także.Salzburg i Villareal kolejna taka para gdzie mocni są obie ekipy. Leicester także może nie mieć spaceru z Slavią Pragą. To młoda waleczna drużyna. Dwumecz trudny ale jeśli chcemy wygrać te rozgrywki to trzeba po prostu z takimi rywalami wygrywać.
GGMU
» 14 grudnia 2020, 13:59 #44
is200second: Bardzo trudne losowanie. Aktualny lider tabeli la liga gdzie nie jest przypadkowo. Mają mocny i długi skład. Aż z ciekawości ich teraz obejrze na tle Barcelony.

Smaczku dodaje Adnan Januzaj :D ale ja się tam cieszę. Fajny zespół który gra piłka no i przyjazne miejsce do gry. Nie jak Belgrad czy inne Kazanie. Trochę współczuję Milanowi.
» 14 grudnia 2020, 13:55 #43
DEPE: co bedzie za kilka miesiecy ciezko powiedziec. Ale RSSS nie jest wcale taki silny jakby wskazuje jego pozycja w tabeli. troche casus Totenhamu. niby są 1. ale i tak kazdy wie ze raczej to taki lider dla ubogich.
Mimo wszystko to bedzie dla MU ciezki dwumecz, bo chyba wszyscy wiedza jak sie gra MU z hiszpanami.
» 14 grudnia 2020, 13:42 #42
MixEx: Bardzo dobre losowanie. Albo potwierdzamy, że jestesmy w stanie rywalizowac na solodnym europejskim poziomie (bo to nie top poziom) albo odpadamy i skupiamy sie na top4. Tylko żebyśmy się nie skompromitowali. Niech zagraja odważnie,ofensywnie jak odpadna po ładnej grze nie bede mial pretensji.
» 14 grudnia 2020, 13:39 #41
Puszek2100PL: Osobiście uważam że to jeden z lepszych zespołów na dziś. Teraz sa w gazie ale do lutego myślę ze znacznie osłabną. Nie zmienia to faktu że obojetnie kogo byśmy wylosowali to tylko awans sie liczy. Fajnie było by jak by final był przy pełnych trybunach a tam MANU to można by się przejechać
» 14 grudnia 2020, 13:36 #40
Olo: No way żebyśmy ich przeszli. Nie to United, nie w tej formie i nie z hiszpańską drużyną XD

Może i dobrze że tak szybko, a nie w półfinale, mniej podróży i zmęczenia.
» 14 grudnia 2020, 13:36 #39
mikon70: United za Fergusona miało problemy z hiszpańskimi drużynami, a wiec to było inne United. Przypominam - dwa przegrane finały lm z Barcą, Athletic przegrana 1/8 ligi Europy w 2012. 2013 przegrany z Realem dwumecz 1/8 LM (choć mocno naciągana była tamta porażka).
» 14 grudnia 2020, 13:44 #38
GenLancelot: Jazda jazda bo już mam bilet do Gdańśka!! :D trudny rywal, ale nie zapominajmy że jesteśmy MU, to nas mają się bać
» 14 grudnia 2020, 13:35 #37
Wirus: Trafiliśmy najgorzej jak mogliśmy. Z Hiszpańskimi drużynami zawsze mieliśmy pod górke, a Real Sociedad to nie ogórki. Mają bardzo dobrych piłkarzy i zgrany dobrze zespół. Będzie bardzo, ale to bardzo ciężko, no ale mam nadzieje, że jednak awansujemy dalej.
» 14 grudnia 2020, 13:33 #36
LisyUnited: Naprawde aż tak sie obawiacie Sociedad?? Litości...
» 14 grudnia 2020, 13:32 #35
Olo: No niestety, optymizm jest ważny, ale przeciwnik bardzo trudny dla United w takim stanie. Nawet Fergie od Hiszpanów obrywał.
» 14 grudnia 2020, 13:37 #34
hraboNX: Rywal oczywiście z tych trudniejszych, aczkolwiek awans MU to chyba jedyna opcja. Do pierwszego meczu sporo czasu. Z formą bywa tak, że potrafi spadać w nieoczekiwanym momencie. Do tego dochodzą kontuzje i wirus. Zatem nie ma co patrzeć, że teraz to lider ligi hiszpańskiej. Sezon jest długi.
» 14 grudnia 2020, 13:32 #33
MaciejusManUtd1: Wiedziałem, że na nich trafimy. 50na 50 daje.
» 14 grudnia 2020, 13:31 #32
Ciechanek: każdy tak mówi... jak przy karnym. Zawsze jest "nie strzeli zobaczycie". I cyk, jak strzeli to każdy zapomina bo jest gol ładnie pięknie. A jak rzeczywiście nie strzeli to się możesz puszyć "widzicie mówiłem wiedziałem to".
Bla bla a nie wiedziałeś, trafiło Ci się jak każdemu na X razy...
» 14 grudnia 2020, 13:36 #31
MiSt: Nie jest źle. Przynajmniej poziom dwumeczu będzie niewiele gorszy niż w LM.
Patrząc na ostatnie wyniki Sociedad to 5 remisów z rzędu, więc nie ma co panikować :D
Jakoś nie boję się o awans, ale lekko nie będzie.
» 14 grudnia 2020, 13:30 #30
Giggsy: Najgorzej to jakbyśmy trafili na jakis Krasnodar czy Tel awiw ze względu na podróż. Hiszpańskie zespoły nam nie leżą, do tego Sociedad w formie ale do lutego daleko. Gładko nie będzie jednak myślę, że damy radę
» 14 grudnia 2020, 13:28 #29
waletpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 16:06

Sociedad w formie? Ostatnio prawie miesiąc temu wygrali, a grali od tego czasu 5 meczów.
» 14 grudnia 2020, 16:05 #28
getryscholesa: Ładnie gra w piłkę Sociedad. Potrafią wyjść podaniami spod pressingu. Grają w ataku pozycyjnym. Do tego świetni piłkarze jak Silva, Zubeldia, Remiro, Merino, Oyarzabal.

Nie powinni mieć problemu ze zdominowaniem nas. Jedyną naszą szansą kontry.
» 14 grudnia 2020, 13:26 #27
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2020 13:35

Do lutego jeszcze daleko. Sociedad zdąży spuchnąć. Wydaje mi się, że trochę ich przeceniasz. Od sześciu spotkań nie wygrali. Zubeldia, Silva czy Oyarzabal to dobrzy piłkarze, ale nie wmówisz mi, że są lepsi od Fernandesa, Van de Beeka czy Cavaniego.
» 14 grudnia 2020, 13:33 #26
getryscholesa: Od Bruno nie, ale reszta składu jest moim zdaniem lepiej zbalansowana niż nasza. Poza tym widać, co chcą grać. U nas z tym srednio. No i trzeba pamiętać ze VDB nie gra u nas w pierwszej XI.
» 14 grudnia 2020, 13:35 #25
Strzelec: Są solidną ekipą, ale bez przesady. Mają kadre na poziomie średniaka PL. Oni w fazie grupowej LE mieli problemy z Rijeką.
» 14 grudnia 2020, 13:45 #24
flt32705: I co teraz bedzie
» 14 grudnia 2020, 13:26 #23
kckMU: Jeśli w lidze będziemy blisko pierwszego miejsca, to nie zarzynałbym się najważniejszymi piłkarzami z Sociedad.

Nawet w normalnych warunkach sezonowych ciężko gra się czwartek - weekend, a w czasach covidowych to istny dramat.
» 14 grudnia 2020, 13:24 #22
Batigol222: Czyli zakładasz, że United wyeliminuje Sociedad drugim składem?
» 14 grudnia 2020, 13:29 #21
kckMU: My nawet pierwszym możemy mieć przerąbane z nimi, o ile utrzymają formę w nowym roku.
» 14 grudnia 2020, 13:47 #20
parada: No i klasa, tam 2-0 w dupę, u nas 1-1 i skupiamy się na Preamier League.
» 14 grudnia 2020, 13:23 #19
DailySmoker: Jak dobrze, że United ma takich kibiców... Na poziomie, niskim bo niskim, ale jednak poziom...
» 14 grudnia 2020, 15:47 #18
Strzelec: Powinien być awans. Mamy lepszych piłkarzy od nich. Nie mówię, że rozwalimy ich 6-0, ale na spokojnie powinniśmy ich pokonać.
» 14 grudnia 2020, 13:23 #17
rreddevilss: Najgorzej jak się dało xd , ale odpadnięcie będzie dużym zawodem
» 14 grudnia 2020, 13:23 #16
mordynator: Coś losowanie w tym sezonie zdecydowanie nam nie sprzyja.
» 14 grudnia 2020, 13:22 #15
united30: Cięzki rywal ale awans musi byc !!
» 14 grudnia 2020, 13:21 #14
mordynator: Arsenal z Benficą :D
» 14 grudnia 2020, 13:21 #13
mordynator: Najtrudniejszy przeciwnik na jakiego mogliśmy wypaść obok Lille.
» 14 grudnia 2020, 13:20 #12
Petrus147: Januzaj nas pokara
» 14 grudnia 2020, 13:20 #11
Seny0: Naprawdę... obyśmy wygrali potem powinno być z górki.
» 14 grudnia 2020, 13:19 #10
QUEBON: no to się nagralismy w tej LE
» 14 grudnia 2020, 13:19 #9
Lukkey24: Ciężko bedzie ale szanujmy się musi byc awans!
» 14 grudnia 2020, 13:18 #8
krzys93: Znowu Hiszpanie...
» 14 grudnia 2020, 13:18 #7
united30: Gorzej byc nie mogło
» 14 grudnia 2020, 13:18 #6
mrowaacmg: Solsza co losuje, ciagle pod górkę 😀
» 14 grudnia 2020, 13:18 #5
Batigol222: Wiedziałem: jedyny naprawdę trudny rywal do wylosowania i United oczywiście na niego trafia...
» 14 grudnia 2020, 13:18 #4
pictor: jeszcze Milan byłby gorszy zawsze można się pocieszyć :)
» 14 grudnia 2020, 13:28 #3
Batigol222: Milan przecież był rozstawiony
» 14 grudnia 2020, 13:29 #2
Ciechanek: Lider ligi hiszpańskiej jakby nie było :)
» 14 grudnia 2020, 13:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.