Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham – Manchester United 1:3. Kolejny comeback! Dwa oblicza Czerwonych Diabłów

» 5 grudnia 2020, 20:22 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał West Ham United 3:1 (0:1) w 11. kolejce Premier League. Czerwone Diabły w pierwszej połowie zaprezentowały się fatalnie, ale drużynę Ole Gunnara Solskjaera do walki poderwali wprowadzeni z ławki Bruno Fernandes i Marcus Rashford. To dziewiąte wyjazdowe zwycięstwo United w Premier League z rzędu!
West Ham – Manchester United 1:3. Kolejny comeback! Dwa oblicza Czerwonych Diabłów
» Manchester United pokonał West Ham United 3:1 w 11. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Alex Telles
Scott McTominay
Paul Pogba
Mason Greenwood
Donny van de Beek
Anthony Martial
Edinson Cavani
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Juan Mata

Oddano 116 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
West Ham United mecz zaczął od zdecydowanych ataków, a Manchester United w swoim stylu – piłkarze Czerwonych Diabłów „zostali w szatni”. W 2. minucie dwa tysiące kibiców gospodarzy mógł ucieszyć Pablo Fornals. Strzał Hiszpana z bliskiej odległości dobrze obronił Dean Henderson.

Kilka minut później Anglik był bezradny w pojedynku z Jarrodem Bowenem. Piłkarz west Hamu urwał się defensorom Manchesteru United i posłał piłkę w długi róg bramki Hendersona. Na szczęście dla Czerwonych Diabłów był na pozycji spalonej.

Manchester United pierwszą wartą odnotowania akcję przeprowadził dopiero w 18. minucie. Aaron Wan-Bissaka podał ze skrzydła do Anthony’ego Martiala, ten oddał strzał z dystansu, lecz został zablokowany.

Czerwone Diabły choć miały przewagę w posiadaniu piłki, to nie stanowiły żadnego zagrożenia dla bramki Łukasza Fabiańskiego. Dużo ciekawiej wyglądały próby Młotów. W 32. minucie bliski pokonania Hendersona był Fornals. Hiszpan zamykał akcję na dalszym słupku po świetnym dośrodkowaniu Bowena. Piłka po strzale głową trafiła jednak tylko w boczną siatkę.

W 35. minucie bliski wpakowania futbolówki do siatki był Fornals. Defensywa Manchesteru United nie potrafiła oddalić zagrożenia od własnej bramki, na sytuacyjne uderzenie „ze szpica” zdecydował się Fornals, ale trafił tylko w słupek.

Bramka dla gospodarzy wisiała w powietrzu i potwierdziło się to chwilę później. Młoty miały rzut rożny. Świetną piłkę na krótki słupek posłał Aaron Cresswell, dośrodkowanie na dalszy słupek przedłużył Declan Rice, a tam akcję zamknął niepilnowany Tomáš Souček.

W 40. minucie powinno być 2:0 dla West Hamu United. Gospodarze posłali długie podanie na połowę Czerwonych Diabłów, walkę o górną piłkę przegrał Harry Maguire. Po chwili błąd popełnił Victor Lindelof, a prostopadłą piłkę dostał Sébastien Haller. Francuz minął Hendersona, ale próbował jeszcze „nawinąć” w szesnastce wracającego do defensywy Maguire’a. Efekt był taki, że napastnik West Hamu poślizgnął się i nie oddał strzału.

Manchester United zagroził poważnie bramce Łukasza Fabiańskiego dopiero w 44. minucie. Niezłą akcję na lewym skrzydle rozegrali Alex Telles i Anthony Martial. Francuz zdecydował się na mocny strzał w krótki róg z około 14. metrów. Fabiański nie dał się zaskoczyć.

W przerwie spotkania Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się od razu na dwie zmiany. Na placu gry pojawili się Marcus Rashford i Bruno Fernandes, którzy zastąpili Edinsona Cavaniego i Donny’ego van de Beeka.

W 51. minucie West Ham United z dużą łatwością rozklepał defensywę Manchesteru United. Haller przerzucił piłkę na prawą stronę, Souček zdecydował się na sprytne podanie na dalszy słupek do Bowena, ale Anglik choć miał idealną sytację, to z bliskiej odległości nie zdołał zamknąć akcji.

Gra Manchesteru United nie mogła się podobać. W 52. minucie sygnał do ataku swoim kolegom z ofensywy wysłał Harry Maguire. Kapitan Czerwonych Diabłów przedryblował dwóch zawodników gospodarzy i oddał mocny strzał zza pola karnego. Fabiański był znakomicie ustawiony i pewnie złapał piłkę.

W 55. minucie bliski wyrównującego trafienia był Scott McTominay. Maguire świetnym podaniem uruchomił na skrzydle Rashforda, ten podał do ustawionego przed szesnastką McTominaya. Szkot włozył w uderzenie całą siłę, piłka tylko drasnęła boczną siatkę.

W 65. minucie Manchester United wrócił do gry. Akcję dalekim wykopem od bramki zainicjował Dean Henderson. Piłka trafiła pod nogi Bruno Fernandesa. Portugalczyk wyłożył następnie futbolówkę do Paula Pogby, który popisał się potężnym uderzeniem zza pola karnego. Mocne uderzenie ugrzęzło w bramce Fabiańskiego!

Trzy minuty później było już 2:1 dla Manchesteru United! Piłkę w pole karne dośrodkował Telles, Mason Greenwood dobrze przyjął trudne podanie na dziesiątym metrze, ułożył sobie futbolówkę na lewej nodze i mocnym strzałem nie dał szans Fabiańskiemu.

Czerwone Diabły mogły i powinny rozstrzygnąć losy rywalizacji w Londynie w 72. minucie. Maguire podał mocną piłkę do Fernandesa, ten zagrał prostopadłą piłkę między obrońców do Rashforda, Anglik znalazł się w sytuacji sam na sam z Fabiańskim, strzelił, ale trafił tylko w słupek.

Bruno Fernandes napędzał ataki Manchesteru United. W 77. minucie przed kolejną szansą stanął Greenwood. Anglik dostał dobre podanie od Portugalczyka, wpadł w szesnastkę Młotów, uderzył jednak obok bramki.

W 78. minucie Czerwone Diabły dopięły swego! Fernandes zgrał piłkę do Juana Maty, ten posłał prostopadłe podanie do Marcusa Rashforda. Anglik drugi raz nie zamierzał zmarnować sytuacji sam na sam z Fabiańskim i techniczną podcinką pokonał polskiego bramkarza!

West Ham United, mimo dwubramkowej straty, nie zamierzał składać broni. W 84. minucie kapitalnym uderzeniem z rzutu wolnego popisał się Cresswell. Piłka zmierzała do bramki Deana Hendersona, ale golkiper Czerwonych Diabłów efektowną paradą zapobiegł stracie bramki.

Manchester United do końca spotkania kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń i z Londynu wróci bogatszy o 3 punkty. W doliczonym czasie gry szansę na podwyższenie wyniku na 4:1 miał Greenwood, ale zmarnował dogodną sytuację.

West Ham United – Manchester United 1:3 (1:0)
Bramki: Tomáš Souček 38’ – Paul Pogba 65’, Mason Greenwood 68’, Marcus Rashford 78’

West Ham United: Fabiański – Balbuena, Ogbonna, Cresswell – Coufal (Johnson 85'), Rice, Soucek, Masuaku – Bowen (Lanzini 75'), Fornals (Benrahma 75') – Haller

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Telles – McTominay, Pogba – Greenwood, Van de Beek (Fernandes 46'), Martial (Mata 62') – Cavani (Rashford 46')


TAGI


« Poprzedni news
Dlaczego David de Gea nie zagrał z West Hamem?
Następny news »
Statystyki: West Ham United - Manchester United 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (638)


Bukaku: Cześć, zrobiłem dziś listę naszych transferów na przestrzeni dekady.
Co myślicie i co byście zmienili, gracze zaznaczeni gwiazdką to tacy, którzy dali coś od siebie więcej i zaliczam ich do top 10 transferów w ciągu dekady:

NA PLUS:
Harry Maguire
Bruno Fernandes*
Aaron Wan-Bissaka*
Fred
Romelu Lukaku
Nemanja Matic
Victor LindelĂśf
Paul Pogba
Zlatan Ibrahimovic*
Anthony Martial *
Luke Shaw
Ander Herrera
Juan Mata*
Marouane Fellaini
Robin van Persie *
Shinji Kagawa
David de Gea*
Ashley Young *
Chris Smalling*
Chicharito *

NA MINUS:
Alexis SĂĄnchez
Henrikh Mkhitaryan
Eric Bailly
Morgan Schneiderlin
Memphis Depay
Matteo Darmian
Bastian Schweinsteiger
Ángel Di María
Marcos Rojo
Falcao
Phil Jones

NEUTRALNIE:
Daniel James
Odion Ighalo
Diogo Dalot
Daley Blind
Alexander BĂźttner.

Dawajcie znać co uważacie czekam na wasze komentarze :)
» 7 grudnia 2020, 15:31 #638
Magik1990MU: Pomijając, że to nie są w całości transfery dekady (niektórzy zostali sprowadzeni wcześniej), to.. z kilkoma nie idzie się zgodzić.

- Pogba na plus? Może jedynie w kwestii wartości marketingowej, bo piłkarsko to był i jest nadal niewypał. Ponad 100 baniek wyrzucone w błoto.

- Shinji Kagawa to też transfer na minus. Podobnie jak Henryk, tak i on zamieniając BVB na United kompletnie przepadł.

- Baillego dałbym do neutralnych. Mimo wszystko Eric miewał świetne mecze i gdyby nie jego podatność na kontuzje, to śmiało mógłby być w plusach.

- Smallinga dałbym do neutralnych. Pomimo tego ile był w United, to nigdy nie wskoczył (tzn poza drobnym okresem za van Gaala) na wysoki poziom. Taki tam przeciętniak, który dostał za dużo szans.

Tyle ode mnie.
» 7 grudnia 2020, 15:42 #637
VersorWhite: Troche się cykam tego naszego terminarza. Jak myslicie, ile uda nam się uzbierac punktów na 21 możliwych do końca roku?
» 7 grudnia 2020, 15:16 #636
Roxyx: Stone pisze że Cavani i Martial wypadają na Lipsk.
» 7 grudnia 2020, 14:23 #635
Camorrista: Czyli liczba opcji z przodu, w grudniu bedzie mocno ograniczona. Niedobrze, bo natlok meczow bedzie.
» 7 grudnia 2020, 14:51 #634
Pezet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 15:35

Drobne urazy . Wypadli na chwile
» 7 grudnia 2020, 15:34 #633
Magik1990MU: Oby nie, bo wówczas zostaje tylko Rash i defensywne ustawienie.
» 7 grudnia 2020, 15:34 #632
Jakusa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 14:01

Hej koledzy, czy ktoś z Was wybierał się z Polski na mecz kiedyś ? Zastanawiam się jaki budżet musiałbym przeznaczyć na weekendowy wypad do Manchesteru dla 2 osób ( przelot, nocleg, bilet na mecz, wyżywienie). Oczywiście chodzi o czasy poza pandemią strachu.
» 7 grudnia 2020, 13:59 #631
matheo: Zerknij do tego działu: devilpage.pl/index/dzialy/260/poradnik-wyjazd-na-mecz-manchesteru-united

Można ogarnąć samodzielnie taki wyjazd. Koszt to mocno indywidualna sprawa. Ale jeśli będziesz szukał budżetowych rozwiązań, do tego trafisz dobrą cenę biletów lotniczych, to w cenie 1000-1500 zł na osobę się zmieścisz. No i raczej nie w sezonie 2020/2021, bo jeśli do końca sezonu utrzymają limit 2000-4000 widzów na trybunach, to o bilet może być bardzo trudno.
» 7 grudnia 2020, 14:05 #630
Gary1920: Ja byłem w styczniu tego roku z żoną, jeszcze zdążyłem, dwa noclegi w Manchesterze , ale na mecz szedłem sam, więc odpadał jeden bilet na mecz i one united, temat zamknął się w granicach 2600 , ale pewnie można by ogarnąć i taniej . Pozdro
» 7 grudnia 2020, 14:10 #629
pilchu: 3 lata temu byłem na meczu LE przeciwko Feynoordowi, który wygraliśmy 4:0. 2 noclegi, przelot, bilet na mecz, jedzenie na miejscu. Oczywiście trochę alko, wypad w 3 chłopa. Wyszło nam koło 1500 zł za głowę
» 7 grudnia 2020, 14:20 #628
mikiartur: Podobno interesujemy się Walukiewiczem. Myślicie że dałby radę w PL i czy jest miejsca dla niego u nas?
» 7 grudnia 2020, 13:47 #627
wazzowski: nie ma miejsca, wątpie w to, że by się odnalazł, niech gra we włoszech czyli tam gdzie się czuje najlepiej, zresztą jestem przekonany, że w najbliższym czasie nie będzie grał w topowym klubie, chyba, że inter się na niego skusi, w innym wypadku zostanie w cagliari a może jakaś roma czy cośw tym stylu, ciężko powiedzieć
» 7 grudnia 2020, 14:50 #626
kamilpe: Tylko dwa zespoły wśród 5 najlepszych lig europejskich wygrały wszystkie wyjazdowe mecze ligowe w tym sezonie

▪️Manchester United
▪️AC Milan

/Koneserzy Ligi Angielskiej
» 7 grudnia 2020, 13:12 #625
Pezet: I tylko 2 drużyny wygrały wszystkie mecze ligowe u siebie . Liverpool i Lipsk .
Szykuje się wiec meczycho jutro
» 7 grudnia 2020, 13:19 #624
Magik1990MU: @Pezet

ale to chodzi o ligowe mecze. Miejmy nadzieję, że zgodnie ze starą zasadą Liga Mistrzów będzie się rządzić swoimi prawami.
» 7 grudnia 2020, 13:28 #623
Pezet: Ligowe ligowe tak tez napisałem .
Liczę jutro na awans . Nieważne jak i po jakim meczu . Mam nadzieje ze diabełki tego nie zepsują .
» 7 grudnia 2020, 13:44 #622
Seszele: Jak radzi sobie Telles?
» 7 grudnia 2020, 11:57 #621
ax1d: Moim zdaniem kiepsko. Z przodu posyła niezłe piłki (chociaż z rożnych nadal stwarzamy zerowe zagrożenie), ale z tyłu jest o dwie klasy gorszy od Shawa, bo Luke też zostawia przestrzenie, ale później zwykle udaje mu się je pokryć, a Tellesowi trochę się nie chce. W meczu z WHU widać to było doskonale - Bowen non-stop był pod naszą bramką, bo nasza lewa obrona w zasadzie była pusta. Ja osobiście uważam, że obrońca po pierwsze jest od bronienia, a Telles jest prawie skrzydłowym. Trochę taki drugi Young, tylko z lepszą centrą, ale bez strzału (albo na razie nie pokazał).
» 7 grudnia 2020, 12:04 #620
Pezet: Moim zdaniem radzi sobie dobrze . Jakie klocki Shaw w obronie odstawiał to ja wiem . Także mimo braków Telles nie odstaje od Shawa . W ofensywie ? Luke co prawda z 2 asysty zaliczył ostatnio ale wiemy jak gra do przodu .
Moim zdaniem Telles zaliczył całkiem dobre wejście w drużynę / ligę i Shwowi nie będzie łatwo go wygryźć
» 7 grudnia 2020, 12:17 #619
Stoperdo: Telles jest po covidzie stąd nieco słabsza forma w defensywie, Pogba miał to samo to nie może być przypadek :)

Póki co wydaje mi się, że posiadamy zbyt mało danych.(w kasie samoobsługowej usłyszelibyśmy: POTRZEBA INFORMACJI).
Jak już zagra te 15-20 spotkań w Premier League będzie go można ,,zweryfikować"
» 7 grudnia 2020, 13:03 #618
mikiartur: Czekam jak wyzdrowieje Shaw i Czy Ole nie będzie próbował ustawienia 3-4-1-2 bo wtedy Shaw i Telles mogą bardzo dobrze sie ograć.
» 7 grudnia 2020, 13:22 #617
ax1d: Podczas meczów słychać często, jak Ole i Mike krzyczą do Alexa, gdzie ma być, gdzie się ustawić, kogo pokryć. No jest to 'work-in-progress'. Pytanie jest zasadnicze - czy mamy stoperów, którzy poradzą sobie w razie braku Tellesa przy kontrze? Moim zdaniem nie. Czy mamy skrzydłowego/bocznego napastnika, który się cofnie i będzie walczył w obronie, jak Telles pójdzie na obieg? Rashford czasem wraca, ale jak będzie tam grał Martial (jak z WHU), to jest tam wielki, pusty kanion.
Telles nadaje się do gry wahadłowymi. W takich ustawieniach będzie sprawdzał się świetnie. Ale tak gramy bardzo rzadko, zwykle z powodu braków kadrowych, gdzie musi grać trzech SO. W obronie dla mnie ma za mało dyscypliny i zadziorności. Liczę na to, że to brak zrozumienia, brak zgrania, może faktycznie braki fizyczne po covidzie. Oby. Niemniej na tę chwilę dla mnie co najwyżej "takse" ;)
» 7 grudnia 2020, 13:22 #616
Wirus: Szkoda, że zamiast Martiala nie ma u nas Wilfrieda Zahy. (Wiem, gość był u nas, ale był za młody jeszcze na taki skok).
Ciągnie Crystal Palace za uszy, gra super. Dryblingi, asysty, gole, ciągle gra do przodu.
» 7 grudnia 2020, 11:53 #615
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 11:22

Kieran Trippier has been on Manchester United’s list for a while. Trippier considers a return to England. As things stand, Trippier to United is expected to be a story for the summer transfer window. [@cc_eckner]

Manchester United’s interest in Atletico Madrid right-back Kieran Trippier is true.[@JonathanShrager]

Solskjaer is looking to bolster his right back options and #mufc are ‘monitoring’ Atletico Madrid’s Kieran Trippier. [Telegraph]


Na razie mówi się o zainteresowaniu Trippierem. Myśle, że byłby całkiem niezłą opcją jako zmiennik Wan-Bissaki.
» 7 grudnia 2020, 11:20 #614
Mariano88: To ciekawe biorąc pod uwagę, że to Trippier gra w kadrze a nie Wan-Bissaka
» 7 grudnia 2020, 11:50 #613
is200second: Oglądam Atletico dosyć czesto ze względu na Felixa którego posiadanie w zespole jest moim marzeniem. I Trippier zjada van Bissake na dzień dzisiejszy. Gorszy jest tylko pod względem robienia wślizgów ale akurat w tym elemencie gry Bissaka jest najlepszy na świecie.
» 7 grudnia 2020, 13:27 #612
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 10:22

Ciekawe czy medialne pogłosy o sprowadzeniu PO są prawdziwe.AWB jest strasznie eksploatowany i warto byłoby kupić kogoś zbliżonego do kwoty jaką wydaliśmy na Tellesa.Niby jest Williams ale przy nim jest pare zastrzeżeń.Nie jestem pewien czy jest w stanie godnie zastąpić Bissaki na prawej stronie.Jak lewa jest teraz bardzo fajnie obsadzona tak za chwilę zacznie się problem z prawą stroną obrony ale z Ole bardzo ładnie łatamy pozycje na boisku także przyjdzie zapewne przyjdzie czas na godnego zmiennika dla Bissaki.
» 7 grudnia 2020, 10:18 #611
mordynator: Może ten Arrons z Norwich? Drogi nie powinnien być a do przodu chłop gra fajnie.
» 7 grudnia 2020, 10:29 #610
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 10:42

Jeszcze mi Lamptey z Brighton do głowy przyszedł ale jego chyba będzie ciężej wyciągnąć.
Dodatkowy plus byłby taki że obaj fajnie do przodu grają.Wiadomo że AWB byłby pierwszym wyborem tak czy siak ale na drużyny głęboko broniące sie typu West Brom mógłby grać jeden z nich.Ale mimo wszystko priorytetem pozostaje prawe skrzydło chyba ze ten Traore z Atalanty od razu będzie kozakiem.
» 7 grudnia 2020, 10:37 #609
MiSt: Czuję, że mecz z Lipskiem będzie ciężki, ale wywalczymy remis i awansujemy do następnej rundy.
Fajnie byłoby jednak zagrać pewny i zwycięski mecz. Awans jest jednak najważniejszy :)
» 7 grudnia 2020, 09:54 #608
mcscotyy: Vardy piękna cieszynka, aż cud ze cisza z tym bo myślałem ze z buta dostanie jakieś 3 mecze zawieszenia za zniszczenie „tęczowej” choragiewki ;)
» 7 grudnia 2020, 09:04 #607
MiSt: Brzmi tak jakbyś oczekiwał reakcji na kopnięcie flagi i srogo się zawiódł. Jak widać nikt nie robi zbędnej burzy o brązowym zabarwieniu ;)
» 7 grudnia 2020, 09:30 #606
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 12:03

Problem w tym, że jakby to był któryś z naszych, to już dawno miałby zawiasy na kilka meczów. Przecież gość to zrobił z premedytacja. :)
» 7 grudnia 2020, 11:59 #605
DaredevilUtd: Ps Mourinho miał problemy za kopnięcie bidona, Cavani za niewinny wpis, a za zniszczenie flagi (jak widać na powtórce że złości i z premedytacja) zero reakcji? Równi i równiejsi w tej lidze jak widać są.
» 7 grudnia 2020, 12:05 #604
reggieynot: Mam już w głowie skład na Lipsk. Napiszcie jakie Wy macie pomysły. Cholera, ważny i zapewne niełatwy mecz przed United.

Na bramce De Gea, chyba że nie będzie gotowy, to Dean.
Obrona od prawej:
W.Bissaka - Lindelof - Maguire - Telles
Pomoc: Matić - Fernandes - Pogba
Atak: Greenwood - Cavani - Rashford

I jedziemy z nimi!
» 7 grudnia 2020, 03:05 #603
Puszek2100PL: Wszystko fajnie ale maticia to bym dał na ławe a lepiej moim zdaniem zeby wyszedl mata. Żeby dawał dobre piłeczki do przodu. Reszta sie zgadza
» 7 grudnia 2020, 07:27 #602
Lingardiho9: Z racji, że Lipsk ostro pressuje, taki środek pola nie ma racji bytu.
Donny za Pogbę to mus , przy takim ustawieniu.
Chyba , że gramy diamentem, wtedy Mason schodzi a za niego wchodzi Donny
» 7 grudnia 2020, 08:18 #601
Przemek807: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 09:05

Do PUSZEK2100PL.
Mata za Def pomocnika?! Widzę poziom Devilpage ciągle niezmienny.
» 7 grudnia 2020, 09:04 #600
BajtiMU: DDG
AWB Lindelof Maguire Telles
McTominay VDB
Greenwood Bruno Rashford
Cavani
» 7 grudnia 2020, 09:59 #599
wrobel1992: Ja także raczej spodziewam się składu jak Bajti. Hasło o Macie za Maticia to jest dopiero parodia:D
» 7 grudnia 2020, 11:10 #598
Mariano88: Może chodziło o to, że nazwiska podobne, wiek podobny, to Mata zastąpi Maticia :)
» 7 grudnia 2020, 11:54 #597
PastaDoCiasta: Puszek Ty chcesz wyjść na Lipsk składem (poza bramkarzem i obroną) Pobga, Mata, Fernandes, Rashford, Cavani, Greenwood? Jak się dogadasz z Lipskiem że nie będą nas atakować to wtedy może
» 7 grudnia 2020, 12:56 #596
robertbham: Mourinho to futbool archaiczny i tam się sprawdza tylko dlatego że jest Kane i son inaczej już by go tam nie było. Ok wyniki są narazie do czasu gdy któryś z nich albo obaj dostaną kontuzji. Wtedy leży. Ja osobiście oprócz Liverpoolu to mam gdzieś kto będzie mistrzem.
» 7 grudnia 2020, 02:13 #595
Pyra: tak tak, widać jak my gramy bez Bruno
każdy zespół opiera na kimś swoją grę
» 7 grudnia 2020, 08:37 #594
Klierek7: Masz racje gdyby mi ktoś zaproponował mistrza takim stylem nigdy bym się nie zgodził wolałbym żeby united spadło do 2 ligi.
» 7 grudnia 2020, 09:25 #593
karolmanu3: "Moim zdaniem Arteta powinien 1 drużynie dać urlop . Niech wyjada na tydzień... gdzieś odpocząć. Reset głowy.
Jakas integracja na imprezie...
Może ruszy ?"

nalezy sie chlopakom...
trzymajcie mnie :D
» 6 grudnia 2020, 23:26 #592
Wirus: Ale mam bekę z kibiców Arsenalu, którzy gdy przyszedł do nich Arteta już pisali, że to geniusz, lepsza wersja Guardioli. Facet został 1-szy raz w życiu samodzielnym trenerem i widać, że jak narazie go to przerasta.

Mam takie pytanko, kogo byście chcieli jako mistrza Anglii gdyby nam nie udało się wygrać?
Ja bym chciał, żeby to Mourinho z Tottenhamem wtedy wygrał.
Cały czas uważam Mourinho za genialnego trenera. Jest bardzo specyficzny, ma swój sposób bycia, ale to go czyni też właśnie wyjątkowym.
» 6 grudnia 2020, 22:18 #591
BajtiMU: Również Tottenham.
» 6 grudnia 2020, 22:21 #590
Stoperdo: Leicester bo dużo biegają.
» 6 grudnia 2020, 22:33 #589
DjTED: Leeds
» 6 grudnia 2020, 22:37 #588
cnk: Djted wynos sie
» 6 grudnia 2020, 22:44 #587
Reico100: Wszyscy byle nie: Chelsea, Tottenham, City i Live.
» 6 grudnia 2020, 23:08 #586
Roxyx: Leicester, Wolves, Everton, Villa, Brighton
» 6 grudnia 2020, 23:29 #585
Camorrista: Zdecydowanie Tottenham.
Wtedy tez hejterzy Mou i zarazem fanboje OGS'a dostaliby grupowej, minimum tygodniowej sraczki.
Nastałaby masowa histeria, placz i niedowierzanie. To byloby bezprecedensowe wydarzenie.
» 6 grudnia 2020, 23:49 #584
HarryBrown: Popieranie OGS nie wyklucza sympatii do Mourinho. Osobiście żałuję, że włodarze tak szybko i bezceremonialnie pożegnali się ze Special One.
» 7 grudnia 2020, 00:15 #583
smutny87: Kibic ManUtd piszący, że chciałby leeds jako mistrza, koniec świata, gdybyś przypadkiem pojechał kiedyś na mecz i dostał takie pytanie to... z resztą o czym my mówimy.
» 7 grudnia 2020, 05:20 #582
vanantgaal: Szybko to pożegnano się z Moyesem, nie z Mourinho.
» 7 grudnia 2020, 06:35 #581
DjTED: Smutny o ile wiem z Totkami też jest kosa , nawet więcej my mamy kose z wszystkimi. Wybrałem drużynę z względu na Polaka i trenera....
» 7 grudnia 2020, 08:59 #580
ax1d: "Kosa" :D
W Anglii coś takiego nie istnieje. Tam każdy konkuruje z każdym, plus są historyczne rywalizacje i zaszłości, które są ponadczasowe. Dla United takimi rywalami są Liverpool, City i Leeds. Częściowo do tego miana urósł Arsenal za czasów zażartej rywalizacji w latach 2000.
Żaden kibic United z wysp nie powie, że życzy sobie tytułu dla Leeds czy Liverpoolu.
» 7 grudnia 2020, 12:11 #579
Cieniu: Lubię Józka i życzę mu jak najlepiej. Oczywiście poza wygrywaniem z pięknym Manchesterem United.
» 7 grudnia 2020, 13:40 #578
91nc99: Jak myślicie: czy gdyby Mou mógł przeprowadzić w United jeszcze jeden transfer, ale miałby do wyboru wyłącznie Bruno (z Sportingu, w momencie w którym my go kupiliśmy) oraz Ozila, kogo by wybrał?

Moim zdaniem Niemca, co by nie ruszyło nad z miejsca o milimetr.
» 6 grudnia 2020, 22:06 #577
cnk: Serio tak myślisz?
» 6 grudnia 2020, 22:30 #576
Zyvold: Co XDD Tak, już to widzę jak Mourinho wybiera człapiącego po boisku Ozila który może zabłyśnie kilkoma podaniami w meczu, a może zagra kompletne dno i niczym drużynie nie pomoże, zamiast harującego jak wół Bruno.

Rozumiem, że można Mou nie lubić, ale takie komentarze jak ten to parodia.
» 7 grudnia 2020, 03:18 #575
cnk: Jeszcze 1 lajkow wylapal xD
» 7 grudnia 2020, 06:45 #574
Camorrista: Liverpool z 1 obrońcą jest taki dobry, czy Wolves takie slabe ?
» 6 grudnia 2020, 22:06 #573
Matys13R: Wolves takie słabe
» 7 grudnia 2020, 00:48 #572
devilek777: Od kiedy 4 3 3 to 1 obrońca
» 7 grudnia 2020, 08:54 #571
levy181: Nie ogladalem meczu Totkow z Arsenalem, mowie sobie a sprawdze wynik. 2:0 i oczywiście chciałem sprawdzić kto strzelił ale nie trudno było zgadnąć ze to Kane oraz Son.
» 6 grudnia 2020, 21:57 #570
PastaDoCiasta: I to na dodatek obydwaj asystowali przy swoich bramkach :D
» 6 grudnia 2020, 22:18 #569
Jameson92: Mimo ze jestem fanem Lfc, to mam nadzieje ze jak najszybciej wrócicie na salony i to właśnie z wami będziemy toczyć bój o mistrzostwo kraju a nie ze sztuczna bańka która mam nadzieje, w końcu pęknie
» 6 grudnia 2020, 21:56 #568
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 22:04

Kto jest tą sztuczną bańką o której piszesz?

Jeśli chodzi o City to faktycznie jestem ciekaw kto ewentualnie przyjdzie po Pepe i czy to, że przedłużył kontrakt oznacza, że zostanie do jego końca. No i czy Pep jeszcze zdoła zrobić coś z City, bo nie ma co ukrywać, że choć dziwnie to brzmi wobec wicemistrza kraju to jednak nie ma tak wcale takiego łatwego zadania. Jesus to jednak nie ten napastnik, którego City potrzebuje, a sami dobrze wiemy jak trudno dzisiaj znaleźć klasową „9”.
» 6 grudnia 2020, 21:58 #567
Roxyx: To samo u mnie. Lepiej walczyć z utytułowanymi historycznie klubami niż z arabskimi i rosyjskimi pieniędzmi.
» 6 grudnia 2020, 22:20 #566
zbyszek7: Panowie spokojnie! Liverpool bedzie wygrywal i bedzie walczyl o mistrza przez kilka nastepnych sezonow. Nic z tym nie zrobimy. Mieli wiele lat kiedy sie mozna bylo posmiac ale teraz sa jedna z najlepszych druzyn na swiecie.
» 6 grudnia 2020, 21:09 #565
ferdas: i to obok pandemii to największa zaraz i klątwa tych czasów
» 6 grudnia 2020, 21:27 #564
OldFasion: Brawo VAR!
» 6 grudnia 2020, 21:03 #563
JamesBond007: Żałosne to troszkę , kibic Liverpoolu piszący na stronie Manchesteru United o Varze, podczas gdy jego klub gra z Wilkami :D
» 7 grudnia 2020, 00:42 #562
DaredevilUtd: Ano żałosne, bo jak u nas VAR się dobrze spisze to nas wyzywaja od Varchestru.
» 7 grudnia 2020, 07:32 #561
Braks: Nie długo musi się karta odwrócić i szczęście będzie po stronie Mufc bo szlak mnie trafia jak live strzela z niczego a totki, dwa strzały 3 bramki.
» 6 grudnia 2020, 20:44 #560
PastaDoCiasta: Może mi ktoś wytłumaczyć czemu bardzo duża grupa osób uważa tutaj Ole za wuefistę, "bo Bruno ratuje mu tylek i ciągnie samodzielnie drużynę i gdy go nie ma na boisku to nic nie gramy", a kiedy Son z Kanem robią dokładnie to samo (strzelili 18 z 23 dotychczasowych bramek w lidze, dla porównania Bruno 7 z 19) to już w drugą stronę to nie działa i tam taktyczny geniusz Mou odżył i idzie po mistrza? Mamy od nich 5 punktów mniej przy zaległym spotkaniu, gdyby odliczyć nasze bezpośrednie starcie, w którym ewidentnie poszło nam tragicznie (w zeszłym sezonie to my wygraliśmy i zremisowaliśmy) to nawet bylibyśmy nad nimi
» 6 grudnia 2020, 20:38 #559
DjTED: To jest dopiero poczatek sezonu. Tu lider i spadkowicze moga sie zmienic jeszcze z 50 razy
» 6 grudnia 2020, 20:41 #558
BajtiMU: „ludzie zawsze będą gadać i wszystko rozgrzebywać”
» 6 grudnia 2020, 21:13 #557
Braks: Come on the wolves
» 6 grudnia 2020, 20:15 #556
DavvidUnited88: FPL. Jeśli mój (C) nie wystąpił w tej kolejce to punkty (V) są mnożone razy dwa?
» 6 grudnia 2020, 20:14 #555
Romek1981: Tak będzie razy 2. Chyba że kapitan wejdzie z ławki
» 6 grudnia 2020, 21:15 #554
DavvidUnited88: Dzięki.
» 7 grudnia 2020, 07:16 #553
DjTED: Spokojnie. Roy powiedział, że nie spadną to nie spadną...
» 6 grudnia 2020, 20:07 #552
NoName222: Już za tydzień, 13 grudnia prawdziwy hit, mecz dla prawdziwych koneserów, wielki bój o 6 punktów niezywkle ważne w walce o utrzymanie- Arsenal podejmie na The Emirates Burnley.
» 6 grudnia 2020, 20:05 #551
IntruZ9: Wyjdź stąd i zamknij drzwi za sobą,nie rozumiem po co takie frajerstwo tutaj się praktykuje
» 6 grudnia 2020, 20:07 #550
NoName222: Daj spokój, już pożartować z formy Arsenalu sobie nie można? Zaraz pewnie my zaliczymy jakąś serię remisów/porazek z Sheffield czy innymi Burnley i oni wtedy będą cisnęli bekę z naszej formy. Co jest złego w wymienianiu uszczypliwości między kibicami? Szanuję Arsenal i chciałbym, żeby wrócili do angielskiej czołówki, ale nie będę udawał że nie śmieszą mnie te ich wpadki. Mam przejść obok tego obojętnie i udawać że obchodzi mnie tylko MU a rywale ligowi już nie?
» 6 grudnia 2020, 20:36 #549
VaultBoy96: My po odejściu sir Alexa obniżyliśmy loty konkretnie, ale co by nie mówić potrafiliśmy jakieś trofea zdobyć i widać malutkie światełko w tunelu na lepszą przyszłość. Natomiast to co się dzieje z Arsenalem od odejścia Wengera przestało być śmieszne i jest po prostu przykre. Jak tak dalej pójdzie to skończą jak Milan i z wielkiego klubu zostanie tylko nazwa.
» 6 grudnia 2020, 19:56 #548
MixEx: Przecież oni niedawno zdobyli Community Shield i Puchar Anglii.
» 6 grudnia 2020, 19:59 #547
rvn10: W sumie to oni chyba po odejściu Wengera wygrali dwa razy puchar Anglii, ale fakt też nie byli przygotowani na odejście legendy trenerskiej tak jak my.
» 6 grudnia 2020, 19:59 #546
H2O1994: Milan się odradza, faktem jest że głównie Ibra tam ciągnie gre ale mimo wszystko jest lepiej.
» 6 grudnia 2020, 20:00 #545
wazzowski: przecież milan wraca na dobre tory
» 6 grudnia 2020, 21:32 #544
Lisan: Arsenal wykonał 44 dośrodkowania podczas meczu ze Spurs.

Jest to największa liczba dosrodkowań ze wszystkich drużyn w meczu Premier League.
» 6 grudnia 2020, 19:54 #543
Braks: Arteta=Moyes 2,0
» 6 grudnia 2020, 19:56 #542
GraanManU: Arsenal mógłby tam wrzucać te piłki jeszcze ze dwa dni a i tak żaden by nie trafił do siatki xd kabaret niezły :D
» 6 grudnia 2020, 20:03 #541
DjTED: Pobili nasz rekord
» 6 grudnia 2020, 20:10 #540
Romek1981: A nasz rekord to nie jest czasem 81?
» 6 grudnia 2020, 20:13 #539
DjTED: Chyba 39 mielismy
» 6 grudnia 2020, 20:52 #538
Romek1981: Z Fulham, w 2014 mieliśmy 81 :)
» 6 grudnia 2020, 21:22 #537
BajtiMU: Niech ten Arsenal zacznie coś grać bo jeszcze Poche z braku laku wezmie u nich pracę a tego bym nie chciał ;D

Światełko jedyne jakie osobiście w Arsenalu widzę to takie,że Arteta sprowadza nawet fajnych zawodników bo Gabriel czy tym bardziej Partey robią robotę a po za tym no to słaaabo.
» 6 grudnia 2020, 19:33 #536
Lingardiho9: Co Wy w tym Pochettino widzicie ?
Nic jeszcze nie zdobył a robicie z niego trenerskiego boga. Zapomnieliście w jakiej sytuacji zostawił Tottenham ?
» 6 grudnia 2020, 19:39 #535
tom93: ale bierz też pod uwagę, że z nijakim nakładem wprowadził drużynę do finału LM, pokonując ekipy, z którymi skazany był na pożarcie.
» 6 grudnia 2020, 19:42 #534
Braks: Ja nie rozumiem z kat tu tylu kibiców united jak większość zachowuje się jak kibic srealu który tylko widzi gwiazdy i zawsze 3pkt bo inaczej z płaczem do mamusi
» 6 grudnia 2020, 19:49 #533
wazzowski: nie zdobył nic a mimo to udowodnił swoją wartość, kane, son czy nawet alli chociaż już jest pod formą totalnie, to przy poche oni rozwinęli skrzydła, negujesz jego osiągnięcia tylko dlatego, że nie podniósł trofeum, ale do finału ligi mistrzów nie dochodzi się codziennie, plus nie musiał wydawać tyle na transfery
» 6 grudnia 2020, 21:35 #532
NoName: Pochetino to bez wątpienia dobry trener, nawet bardzo dobry, ale na pewno nie topowy. Klopp w BVB i LFC zaczynał z podobnego pułapu, jak Maurycy w Tottenhamie i jakoś zdobywa trofea. Moim zdaniem (i nie mówię tego, żeby kogoś obrazić) Argentyńczykowi brakuje jaj i charyzmy, żeby postawić tą przysłowiową 'kropkę nad i' i dlatego nie sprawdzi się w klubach pokroju MU czy Real. W Totkach się posypał po dojściu do finału LM, gdy oczekiwania nieco wzrosły. W topowych klubach spodziewano by się od niego jeszcze więcej i to od samego początku.
» 7 grudnia 2020, 10:26 #531
rreddevilss: Ale ten Arsenal jest beznadziejny XD śmiać mi się chce jak sobie przypomnę jak ich kibice kozaczyli a dzisiaj każdy wywala Artete :D tam nic nie funkcjonuje, taktyka tysiąca wrzutek jak Burnley jakieś XD a to była woda na młyn dla drużyny Mou, genialnie ustawił zespół i wypunktował, nadal to ma :) ale będzie genialnie emocjonujacy sezon , obyśmy zaczęli grać tak jak często gramy w 2 połowach bo niedojezdzaniem na mecze w 1 połowach długo nie pojedziemy w tym wyścigu o tytuł/top4
» 6 grudnia 2020, 19:28 #530
BajtiMU: Ty chłopie albo wręcz po tych XD chłopcze to przeanalizuj i zacznij praktykować słowo takie jak pokora.
» 6 grudnia 2020, 19:35 #529
H2O1994: Mi tam szkoda Arsenalu, fajny klub z historią.
» 6 grudnia 2020, 19:54 #528
Reico100: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 19:23

Taktyką tysiąca i jednej wrzutki.
» 6 grudnia 2020, 19:21 #527
VaultBoy96: Jak my za Moyes'a.
» 6 grudnia 2020, 19:50 #526
RedRevolta: Taki Fernades mógłby być zbawienny dla Arsenalu, nic nie grają środkiem, wszystko skrzydłami...
» 6 grudnia 2020, 19:18 #525
MixEx: Fernandes byłby zbawieniem dla każdego klubu na świecie
» 6 grudnia 2020, 19:20 #524
RedRevolta: To prawda.
» 6 grudnia 2020, 19:21 #523
Lisan: xD hehe śmieja sie z Arsenalu ale jak mi dostawaliśmy 1:6 i Maglaja przewracal Showa juz zapomnieli :D Mou niczym sedzia nie rychliwy ale sprawiedliwy
» 6 grudnia 2020, 19:15 #522
DjTED: I co? Wykurzyli ten Spurs z północnego Londynu? Co do Auby to on strzelil ostatnio bramę w lidze w meczu z nami. Z karnego. Miesiąc temu to było? Bo już nie pamiętam tego meczu. Sabotuje klub. Dostał hajs i odebrało mu nagle umiejętności.
» 6 grudnia 2020, 19:08 #521
DaredevilUtd: Chłop ma formę jak Martial :)
» 6 grudnia 2020, 19:10 #520
Spadkobierca: Też to tak widzę. Auba z piłkarza klasy światowej stał się drugim Oezilem.
» 6 grudnia 2020, 19:10 #519
kckMU: Wiem, że Tottki są mocne bo uwierzyły w Jose i na odwrót, ale dzisiaj Arteta za łatwo dał się ograć. No już tak klasycznie został zgwałcony, że bardziej się nie dało.
» 6 grudnia 2020, 19:06 #518
pawelisto2: Nie wiem czy inni też to zauważyli, ale od paru meczów przyglądam się Aubie w meczach Arsenalu i ładnie da się zauważyć, że gościu w ogóle nie atakuje piłki.
Żal mi Saki, bo jego drybling i zagrania są fenomenalne - nie tylko dzisiaj, a od początku sezonu - a Auba nawet nie ma ochoty atakować tych piłek. W 65 minucie wrzucił świetną piłkę w pole karne to Auba nawet nie wyskoczył, a walczył tylko Laca choć miał dużo gorszą pozycję.
» 6 grudnia 2020, 19:02 #517
MixEx: Po co ma się starać? Nowy kontrakt jest, zarabia krocie, nowym lambo się wozi po Londynie mu już więcej do życia nie potrzeba.
» 6 grudnia 2020, 19:12 #516
Spadkobierca: Już chyba lepiej byłoby wystawiać tego młokosa Nkeitiah czy jak to się pisze, niż Aubę, któremu się nie chce grać.
» 6 grudnia 2020, 19:12 #515
piter100000: Oglądałem Arsenal tydzień temu i teraz. To co robi Auba to jest jawny sabotaż. Fajnie to określił chyba Pełka dzisiaj, że Gabończyk jest taki "miękki" w tej swojej grze. Strasznie to wygląda. Nawet nasz Tony, który często snuje się po boisku ma więcej energii. A co do Saki to szkoda chłopaka, bo widać, że mu się chce, ale nie ma z kim grać
» 6 grudnia 2020, 19:13 #514
Braks: A co z naszym ślepym snajperem Martialem
» 6 grudnia 2020, 18:59 #513
SzarimMusty: Chyba jutro ma mieć prześwietlenie ale raczej nic poważnego. Kontuzjowany po meczu jest również Cavani i też kontuzja jest "lekka" ale też ma przejść badania.
» 6 grudnia 2020, 19:02 #512
grzesiek696: Niech ktoś z nim idzie na to prześwietlenie, bo biedak nie trafi :P
» 6 grudnia 2020, 20:52 #511
RedRevolta: W tym meczu wydaje mi się, że w cale Tottenham nie jest tak dobry jakby wynik mógł wskazywać, po prostu Arsenal na zbyt wiele sobie pozwala, plus zero kreatywności w ofensywie, w dugiej połowie koguty nie istnieją...
» 6 grudnia 2020, 18:59 #510
KalinaRIP: jesteś pewny ze to arsenal sobie pozwala na zbyt wiele? Czy nie oczywistym jest ze graja na tyle na ile pozwala im dyktator tego meczu od objecia prowadzenia tj Tottki? Uwazasz ze przy 0-0 druga polowa wygladalaby tak samo? Takie oczywistosci..
» 6 grudnia 2020, 19:30 #509
MixEx: Jak Totki wygrają z Live to jestem w stanie uwierzyć, że są w stanie powalczyć o mistrza.
» 6 grudnia 2020, 18:52 #508
DaredevilUtd: Hhmm ciekawe czy Juzek zdobędzie majstra z Tottkami. Najpierw mu wieszczyli rychłe rozstanie, a teraz idą jak burza.
» 6 grudnia 2020, 18:49 #507
Jes80: Wiatrówki 2:0 z kurami przegrywają.
» 6 grudnia 2020, 18:47 #506
smutny87: Dzięki za info, pewnie każdy kto ma neta nerwowo przeglądał komentarze do naszego meczu i czekał aż napiszesz jaki wynik. Nie każdy bohater nosi pelerynę.
» 6 grudnia 2020, 18:59 #505
Jes80: Napisałem wynik mikiarturowi, bo pytał 5 min. wcześniej. Smutny kibicu Arsenalu najpierw zobacz o co chodzi, dopiero komentuj.
» 6 grudnia 2020, 20:32 #504
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 18:44

Jeszcze trochę a wszyscy zapomną kiedy to Arsenal grał w Lidze Mistrzów.
» 6 grudnia 2020, 18:42 #503
mikiartur: Jak tam wygląda mecz Arsenalu z Totkami bo nie oglądam a tylko składy widzę?

btw mecz Atalanty przełożyli z powodu ulewy a Tahith zagrał cały mecz na prawym wahadle. Ale przegrali mecz.
» 6 grudnia 2020, 18:42 #502
Camorrista: Żal mi Arsenalu. Wypadl im jedyny pomocnik, trzymajacy srodek pola w kupie - Partey. Ten mecz jest już raczej rozstrzygnięty. A Jose jak to Jose, ma pilkarzy z mentalnoscia gladiatorów i twardych mezczyzn, z ktorymi moze odniesc sukces. Wyobrazacie sobie co by bylo, jakby gral tam Bruno, o ktorego sprowadzenie rowniez sie staral? Totki prawdopodobnie wskoczylyby na jeszcze wyzszy level i co roku walczyly o majstra. Pozostaje kwestia tego, czy Fernandes wpasowalby sie w Totkach tak samo dobrze jak u nas, ale patrzac na mental jakim dysponuje Portugalczyk, raczej nie mialby z tym problemu.
» 6 grudnia 2020, 18:36 #501
Gallacher: Mourinho wiecznie żywy.Coś czuję że wygra ligę z Totkami.
» 6 grudnia 2020, 18:31 #500
piter100000: Ale przecież on gra tylko z kontry. To jak to tak można. Przrcież trzeba mieć 152 warianty opracowane
» 6 grudnia 2020, 18:43 #499
KalinaRIP: haha dobre piter, to pewnie trzeba byc ograniczonym kibicem zeby zadowalac sie zwyciestwami po czyms tak prymitywnym jak gra z kontry
» 6 grudnia 2020, 18:49 #498
Muzyk07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 18:31

Mówicie że jak u nas wypadnie rashford i bruno to nie ma kto grać taka sama sytuacja jest w tottenhamie jak wypadnie son i kane
» 6 grudnia 2020, 18:30 #497
pawelisto2: Tak samo jest w City. Jak wypadnie KDB. W Leicester jak wypadnie Vardy.
Chyba tylko Liverpool może sobie pozwolić na wypadanie poszczególnych ogniw.
» 6 grudnia 2020, 18:35 #496
Oskar062: A ja myśle ze to takie gdybanie jest tylko jak ktoś wypadnie to dana drużyna by nic nie ugrała, a zawsze znajdzie się ktoś kto te osobę zastąpi. Live miało tyle kontuzji ze mieli się postać a dali sobie spokojnie radę.
» 6 grudnia 2020, 18:39 #495
BajtiMU: Partey.Jedyny wyróżniający się zawodnik Arsenalu,swoją drogą bardzo dobry zawodnik.

Ależ z tego Kane to zawodnik.Ileż on juz piłek wybił w swoim polu karnym.Mourinho uwielbia takich graczy,do tego którzy potrafią przytrzymać piłkę a w Totkach paru się takich znajdzie.
» 6 grudnia 2020, 18:24 #494
Blau: Armatki akurat musieli się spiąć na mecz z nami, bo generalnie są koszmarni w tym sezonie.
» 6 grudnia 2020, 18:24 #493
BNK: Ale oni niczego nie pokazali w meczu z nami. Po prostu my zagraliśmy jak sieroty.
» 6 grudnia 2020, 18:26 #492
pawelisto2: Też fakt, że zagraliśmy jak sieroty.
Można lubić Arsenal lub nie. Można wbijać te szpileczki w Artetę chełpiąc się tym, że to Ole jest wyżej w tabeli niż ich legenda, ale trzeba oddać Mikelowi to, że fantastycznie zamknął nas taktycznie w tamtym meczu. Dodatkowo trafił z meczem życia Elnenego + Partey i wyszło to, co zaplanował.
» 6 grudnia 2020, 18:33 #491
Blau: Zgadzam się z tym, że Arsenal nie zagrał wtedy jakoś fantastycznie, ale mimo to trzeba przyznać, że w tamtym meczu nas ładnie zjedli. Dlatego jestem mega rozczarowany, bo na dobrą sprawę wystarczył wtedy na nas wysoki pressing jaki narzucił Partey z Elnenym.
» 6 grudnia 2020, 18:38 #490
Braks: Bnk ty sobie sam dajesz plusy. Fajnie masz na chacie
» 6 grudnia 2020, 18:58 #489
SiYamabushi: Mieli się posypać na terminarzu, a tu wygrana z City, remis z Chelsea i idą po wygraną z Arsenalem.
» 6 grudnia 2020, 18:22 #488
Braks: Niestety
» 6 grudnia 2020, 18:57 #487
BNK: Braks tak, sam sobie daje plusy, bo bardzo mi zależy, żeby taki pajac jak ty myślał, że jestem fajny.
» 7 grudnia 2020, 00:42 #486
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2020 02:41

Pajac to cie na obiad wołają
» 7 grudnia 2020, 02:40 #485
BNK: Jak chcesz mi dokuczyć, to musisz się bardziej postarać. Teksty z podstawówki to trochę za mało.
» 7 grudnia 2020, 08:35 #484
GraanManU: Aż mi nawet szkoda trochę tego Arsenalu, patrząc co robią na boisku i co się dzieję w klubie...
» 6 grudnia 2020, 18:22 #483
Braks: Nie mogę na to patrzeć jak każdy strzał laduje w siatce. Mają więcej szczęścia niż umiejętności. Ja i tak uważam że totenham będzie walczył o 4 miejsce
» 6 grudnia 2020, 18:21 #482
KalinaRIP: Kibic Arsenalu? xdd
» 6 grudnia 2020, 18:31 #481
RedRevolta: Masakra ten Arsenal, miałem jeszcze nadzieje, że ubiją kuraki ale ich gra wygląda okropnie, jeszcze Partey najlepszy na boisku schodzi, nie ma co, możemy gdybać o innych ale my patrzmy na siebie., Afc niech tam trzyma tyły.
» 6 grudnia 2020, 18:20 #480
rvn10: Za Wengera mieli "wengerball" a za Artete "zeroball" :)
» 6 grudnia 2020, 18:22 #479
Reico100: Taki Lingard dla Arsenalu byłby konkretnym wzmocnieniem ne tę pomoc.
» 6 grudnia 2020, 18:20 #478
mikon70: oj już bez przesady :D
» 6 grudnia 2020, 19:27 #477
MixEx: Jose z Sona i Kane zrobił terminatorów totalnych.
» 6 grudnia 2020, 18:20 #476
rizx: Son-Kane to chyba obecnie najlepszy duet na świecie
» 6 grudnia 2020, 18:19 #475
H2O1994: Zdecydowanie
» 6 grudnia 2020, 18:28 #474
mordynator: Czemu Partey zszedł?
» 6 grudnia 2020, 18:18 #473
Pops918: Przy kontrze Tottenhamu było widać jak utyka i idzie w kierunku linii bocznej, więc raczej kontuzja.
» 6 grudnia 2020, 18:19 #472
SzarimMusty: Bardzo częsty obrazek gdy zawodnik za szybko wraca po kontuzji...
» 6 grudnia 2020, 18:21 #471
Pops918: To sobie Partey pograł. Beznadziejnie wygląda sytuacja Arsenalu.
» 6 grudnia 2020, 18:18 #470
sirtomas: I co nieźle ten wypaLony nasz trener były idzie nie...
» 6 grudnia 2020, 18:17 #469
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 18:30

Swoją drogą nieźle trzeba mieć nawalone pod kopułą, żeby pisać, że Mou się wypalił i takie tam. Jako jedyny trener na świecie chyba bierze kluby w kryzysach, a wszędzie robi robotę i coś zdobywa. Jakby się nie wypalił to chyba co sezon kończyłby z potrójną koroną. No chyba, że ktoś ma na myśli, że zespoły Mou nie grają pięknego futbolu, no to najwidoczniej pomylił trenerów.

Niemało ryzykował idąc do nas. Po prostu do nas nie pasował, a raczej nie pasował do środowiska tego klubu, który jest pewnego rodzaju nie tylko klubem piłkarskim, a przede wszystkim ogromną organizacją marketingową. Z zawodnikami mu także nie wyszło, w Tott dostał facetów i zupełnie inaczej taki zespół się prowadzi.
Ole znacznie lepiej do nas pasuje jakby tonując pewne oczekiwania kibiców i lepiej odnajdując się wśród młodych piłkarzy. Z Mou nie wyszło, trzeba sobie podać ręce i isć dalej, ale teksty o wypaleniu są nieco śmieszne.
» 6 grudnia 2020, 18:29 #468
91nc99: Ale w United mu mimo wszystko nie poszło. Czy rozwinął kogokolwiek, tak jak Sona lub Kane'a? Nie było stylu, ani perspektyw. Każdy był sobą zmęczony
» 6 grudnia 2020, 22:39 #467
Anhel: Tak na chłopski rozum to jakie korzyści miałby mieć Chevrolet z pomocy ściągnięcia do nas CR7 skoro w przyszłym roku kończymy z nimi współpracę ? The Sun mogło się wysilic na lepsza bajeczkę ze np Tesla będzie naszym sponsorem i to sfinansuje. Przynajmniej ja w tym sensu nie widze
» 6 grudnia 2020, 18:15 #466
Camorrista: Czemu na stadionie totkow moga zasiadac kibice, a na Old Trafford, najwiekszym stadionie w Anglii, z najwiekszymi przestrzeniami na trybunach, juz nie mogą?
» 6 grudnia 2020, 18:12 #465
Predator: BO MOŻE W LONDYNIE JEST INNA STREFA ZAGROŻENIA COVIDEM NIZ W MANCHESTER'ZE?
» 6 grudnia 2020, 18:15 #464
krokers: Poniewaz manchester jest w 3 strefie covid , tej najgorszej , a Londyn w 2 i moga miec 1000 ludzi na stadionie
» 6 grudnia 2020, 18:18 #463
sirtomas: Mówili zależy jaka strefa w kraju
» 6 grudnia 2020, 18:18 #462
Camorrista: Ok thx za odpowiedzi. Te duzymi literami szczgolnie, bo cierpię na krotkowzrocznosc od 7 roku zycia xD
» 6 grudnia 2020, 18:31 #461
rreddevilss: Partey kozak, zmarnuje się w tym Arsenalu
» 6 grudnia 2020, 18:01 #460
mordynator: No.Sam tam wszystko ogarnia tak naprawde.
» 6 grudnia 2020, 18:03 #459
Muzyk07: Chciałbym takiego śpd u nas
» 6 grudnia 2020, 18:04 #458
pawelisto2: Ciekawe czy jakby Arteta podał sobie ręce z Ozilem to faktycznie by coś tam drgnęło, bo póki co naprawdę wygląda to tragicznie skoro najgroźniejszą akcję robi Partey i to głównie z przypadku
» 6 grudnia 2020, 18:06 #457
Muzyk07: ja nie w temacie czemu ozil nie gra nic u artety a jak jest jakiś konflikt to czym on jest spowodowany jest ktoś w stanie wytłumaczyć ?
» 6 grudnia 2020, 18:08 #456
pawelisto2: Z Ozilem to chyba konflikt na każdym możliwym polu jest.
Począwszy od nieprzykładania się do treningów, lenistwa, nieprzykładania się do meczów(pracy, gdy nie ma piłki) aż po jakieś różne problemy prywatne. Raz była nawet jakaś historia z jego rzekomym uzależnieniem od gier komputerowych(konkretnie chodziło chyba o Fortnite).
» 6 grudnia 2020, 18:11 #455
pawelisto2: On swoją drogą już za Emerego miał problemy z grą z wymienionych przeze mnie powodów, Arteta przyszedł i powiedział, że każdy(w tym Ozil, podkreślił to nawet) zaczyna z czystą kartą jeśli tylko wykaże zaangażowanie to dostanie szanse. Najwidoczniej tego zaangażowania nie pokazuje
» 6 grudnia 2020, 18:15 #454
GraanManU: Już widze jak Ozil, piłkarz kiedyś genialny, który z rok nie gra w poważna piłkę ratuje Arsenal. Na pewno gorzej by nie było, ale jak fani Arsenalu upatrują ratunku w tym piłkarzu to świadczy o tym jak tam jest źle..
» 6 grudnia 2020, 18:25 #453
QsQs: Żoze idzie po majstra
» 6 grudnia 2020, 17:58 #452
Petrus147: A przypadkiem Arsenal nie ma zarezerwowanego majstra do końca tego roku?
» 6 grudnia 2020, 18:01 #451
Braks: W styczniu beda poza top4
» 6 grudnia 2020, 18:05 #450
BillClinton: @Braks Arsenal z pewnością.
» 6 grudnia 2020, 18:18 #449
Murad: Poki co niezla kolejka w FPL, poza tym ze nie zagral Walker, to Bruno asysta, Bamford, Calvert-Lewin, Vardy kapitan strzelili bramki, teraz Son brameczka...a przede wszystkiego nasze Diably wygraly, oby tak dalej!
» 6 grudnia 2020, 17:54 #448
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 17:51

moje przewidywania sie sprawdzaja,Mourinho ma chrapke na smakowity kasek jakim jest wygrana i juz ostrzy noz o widelec zeby zadac kolejny cios w postaci drugiego gola.
» 6 grudnia 2020, 17:51 #447
pawelisto2: Swoją drogą Son właśnie strzelił 10 bramkę, tyle samo co Arsenal.
» 6 grudnia 2020, 17:50 #446
Roxyx: A Arsenal strzelił tylko dwie gole w PL w minionym miesiącu. Przeciwko nam i Wolves.
» 6 grudnia 2020, 18:22 #445
mordynator: Najlepsze jest to że Son biegł se z tą piłką z 20-25 metrów i nikt do niego nie doskoczył.Nie można takiego piłkarza samemu sobie zostawiać.
» 6 grudnia 2020, 17:49 #444
SickRabbit: Jeszcze ładniejsza niż ta Pogby
» 6 grudnia 2020, 17:47 #443
pawelisto2: Zdecydowanie. W pełnym biegu, pięknie dokręcona na dalszy słupek, kunszt bocznego pomocnika.
» 6 grudnia 2020, 17:49 #442
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 17:46

Dobrze totki, teraz dojedzcie jeszcze bardziej ten Arsenal, piękna bramka Son
» 6 grudnia 2020, 17:46 #441
mikon70: No nie wiem. Ja tam wole remis. Żeby arsenal został gdzie jest, a tottenham nie wzmacniał się na pozycji lidera.
» 6 grudnia 2020, 17:51 #440
pawelisto2: Ja mimo mojego uwielbienia do Mou jednak wolałbym remis mimo wszystko.
Niech Arsenal zdobędzie punkt, nie lubię jak JAKIKOLWIEK zespół w lidze angielskiej przeżywa kryzysy(dlatego też boli mnie sytuacja w Burnley, czy dzisiejsza porażka Sheffield), a Tottenham no cóż, po co ma się umacniać na pozycji lidera. Jeśli chcą mistrzostwo to muszą wygrywać mecze z Newcastle i West Hamem przede wszzystkim.
» 6 grudnia 2020, 17:55 #439
GraanManU: Uwielbiam mou, ale wątpie, żeby ugrali coś więcej niż top 4/6
» 6 grudnia 2020, 18:27 #438
RedDan: Ale brama.
» 6 grudnia 2020, 17:45 #437
RedRevolta: Pogby brama ładniejsza
» 6 grudnia 2020, 17:44 #436
mordynator: Son ale brama :O
» 6 grudnia 2020, 17:43 #435
Pops918: Ale zasadził
» 6 grudnia 2020, 17:43 #434
pawelisto2: Widzę Partey wrócił do gry. Chyba największe wzmocnienie na dzisiejszy mecz dla Artety. Swoją drogą współczuję mu, bo Elneny + Partey w meczu przeciwko nam to chyba jeden z lepszych występów środka pola jaki widziałem od bardzo dawna, a zaraz potem kontuzja, a Elneny kwarantanna. Luiz zagrał kapitalne zawody z Leicester i nagle kontuzja mięśnia, wraca do gry i uraz głowy, niesamowity pech.
Aczkolwiek coby go nadto nie bronić to nie rozumiem jak można ściągnąć Williana, który mówi otwarcie, że kocha Chelsea i chciałby tam zostać, mógłby zostać nawet legendą, ale jeśli dadzą mu kontrakt na 3 lata. Tamci zostają nieugięci, a Arteta bierze go sobie licząc, że będzie umierać za klub w przebudowie, dobre sobie.
» 6 grudnia 2020, 17:38 #433
Stoperdo: "The Sun" informuje, że Chevrolet jest gotów pomóc sfinansować przenosiny CR7 z Juventusu Turyn na Old Trafford. To ma być ruch, który w przyszłości zapewni producentowi samochodów duże korzyści.
Cristiano Ronaldo grał dla "Czerwonych Diabłów" w latach 2003-2009. Potem przeniósł się do Realu Madryt. Klub ze stolicy Hiszpanii wyłożył na Portugalczyka - rekordowe wówczas - 80 milionów funtów.

Ostatnie dwa sezony 35-latek spędził w Turynie, broniąc barw Juve. Teraz spekuluje się, że jedna z największych gwiazd ostatnich lat ponownie zmieni otoczenie. Pandemia koronawirusa sprawiła, że w Turynie liczą pieniądze i szukając oszczędności zdecydują się oddać swoją największą gwiazdę. Chętnych nie brakuje.


Piszcie newsa Panowie z redakcji :)
» 6 grudnia 2020, 17:15 #432
Blau: Oj chciałbym tego Pana widzieć u nas ponownie. Facet pomimo wieku trzyma się fantastycznie, na skrzydle może i by nie pobiegał, ale na atak byłby idealny. Oprócz samych sportowych umiejętności to wniósłby jeszcze ogromny mental i wzrost zainteresowania naszym klubem.


Szkoda, że to tylko raczej plotki.
» 6 grudnia 2020, 17:27 #431
HillsHaveEyes: spokojnie do 40 moglby w United grac a jakby przyszedl to Klopowi by okulary zaparowaly a Pepowi ostatnie wlosy wypadly,juz nie wspominajac o siwym panu z KFC
» 6 grudnia 2020, 17:31 #430
ruffnecky: o proszę Stoperan, dzięki za newsa, jak w końcu nie piszesz o Fredzie to nawet ciekawe rzeczy piszesz :)
» 7 grudnia 2020, 01:24 #429
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 17:16

Martial jeszcze Udowodni swoja niesamowita wartosc i obroncy przeciwnych ekip beda robic w gacie gdy ten zacznie swoj taniec z pilka. Pamietajmy,ten zawodnik ma wielki talent i jego kamienna twarz wzbudzi strach w oczach bezradnych przeciwnikow. Wystarczy tylko ze Marsjanin zejdzie na ziemie i pouklada sobie wszystko w glowie,gdy juz do tego dojdzie i pociagnie za spust to nie bedzie co zbierac z bramkarza i siatki za nim. Razem z rodakiem Pawlem beda przez lata stanowili o sile United i pisze to calkiem serio. Pawel nigdzie sie nie wybiera a ostatnim meczem, udowodnil nam ze bedzie walczyl do ostatniej kropli krwi o wyjsciowy sklad i trofea w United.
» 6 grudnia 2020, 17:14 #428
JaknieOletoKto: Porównać wtedy nevilla i carlosa roberto to niebo a ziemia
» 6 grudnia 2020, 16:50 #427
JaknieOletoKto: Buty, smith, chicarito
» 6 grudnia 2020, 16:44 #426
JaknieOletoKto: Przeciętnych piłkarzy za Fergusona było znacNie więcej, anderson, kleberson, nawet gary Neuville w ofensywie to był bissaka , saha wybitny nie był, silvestre, fletcher , obertan , Brown, nani to był trochę taki martial, mega talent ale nigdy nie zrobił tego kroku żeby dołączyć do najlepszych. Rafael de silva z bratem p
» 6 grudnia 2020, 16:42 #425
mordynator: Fakt Nani nie wykorzystał swojego potencjału w 100% i na poziom world class nigdy nie wszedł.Ale i tak liczby w kilku sezonach miał niezłe do tego uwielbiałem jego styl gry ,mój ulubiony piłkarz z tamtych czasów i wg mnie odszedł od nas troche za wczesnie jeszcze spokojnie z 2-3 lata mógł zostać.
» 6 grudnia 2020, 16:57 #424
JaknieOletoKto: Ja niestety jak słyszę nani to pamietam 2013 r ostatni sezon Fergusona i ta czerwona z realem
» 6 grudnia 2020, 17:00 #423
DavvidUnited88: Czerwona dla Naniego była nie słuszna.
» 6 grudnia 2020, 17:08 #422
Chestnut: Nani jak miał piłkę przy nodze, to było widać, że sprawia mu to przyjemność. U Martiala tego nie widać. Gary Neville miał za to prawych pomocników od tego, a tutaj nie bardzo. Nikt by się tego AWB tak nie czepiał, gdyby grał ktoś ofensywny na tej prawej stronie.

Ja to zawsze widziałem tak, że Sir Ferguson patrzył na zawodników troszkę inaczej, wszyscy widzieli średniaków, ale Sir Ferguson potrzebował tej jednej cechy, która była mu akurat potrzebna i w której byli świetni.
» 6 grudnia 2020, 17:08 #421
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 17:40

Nie zgodzę się co do Sahy że był przeciętniakiem, o ile nie był kontuzjowany to zazwyczaj grał na wysokim poziomie i strzelał dużo bramek, ale 3/4 kariery spędził niestety u lekarzy
Fletch i Brown z czasem też wyrośli na dobry stabilny level
» 6 grudnia 2020, 17:37 #420
piter100000: Gary w ofensywie to AWB? Oj chyba nie oglądałeś wtedy United. Wan Bissaka to mógłby się uczyć od Nevilla dośrodkowań
» 6 grudnia 2020, 17:42 #419
RedRevolta: Ależ te Leicester się męczy z tym słabym Sheffield, lisy ostatnio mocno pod formą...
» 6 grudnia 2020, 16:34 #418
kckMU: Zwycięstwa Arsenalu i Wolves i weekend marzeń.
» 6 grudnia 2020, 16:03 #417
RedRevolta: Prędzej Wilki wygrają z Live niż Arsenal z kogutami, tak to widze ;)
» 6 grudnia 2020, 16:24 #416
Oskar062: Poniekąd myśle ze Arsenal dziś wygra bo to jednak derby to zawsze inny mecz, oby to było dobre spotkanie! :)
» 6 grudnia 2020, 16:24 #415
kckMU: Dzisiaj za Arsenalem nie przemawia absolutnie nic oprócz tego, że to derby. Więc mają wygodną pozycje wyjściową.
» 6 grudnia 2020, 16:27 #414
Oskar062: Dokładnie tak jest, ponoć drużyna rozmawiała dużo ze sobą padło dużo cierpkich slow i każdy coś tam powiedział co jest zle. Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy wreszcie pokażą ze maja jaja!
» 6 grudnia 2020, 16:29 #413
ruffnecky: niech jeszcze Leicester pogubi punkty, póki co remis
» 6 grudnia 2020, 16:32 #412
mordynator: Ja tam czuje remis albo wygraną Arsenalu.Mam wrażenie że może być powtórka jak my z nimi graliśmy i Totki ich zlekceważą.Do tego Partey chyba wraca więc szanse Arsenalu troszkę rosną.
» 6 grudnia 2020, 16:33 #411
RedRevolta: Partey wrócił Laca z Aubą wkońcu grają ze sobą, no zobaczymy co pokażą
» 6 grudnia 2020, 16:35 #410
mordynator: Ogólnie chyba dobry skład Arsenalu poza Xhaką.
» 6 grudnia 2020, 16:37 #409
kckMU: W drugim meczu też mnie nic nie zdziwi. Jak Pool wygra 4-0, nic się nie stanie. U siebie mogą wszystko. Ale Wolves to dobra ekipa, aby sprawić jakiś remis.
» 6 grudnia 2020, 16:40 #408
mordynator: Szkoda że Jimeneza na cały sezon stracili.Bez niego będzie im ciężko zaś do top 6-7 wejść gość im gwarantował te 17-18 goli na sezon.
» 6 grudnia 2020, 16:44 #407
ruffnecky: dobrze by było, żeby Totki dzisiaj wtopiły, jednak bardziej realny wydaje mi się remis. oby zgubili choć część punktów
» 6 grudnia 2020, 16:51 #406
HillsHaveEyes: Wydaje mi sie ze Tottenham zje dzis Arsenal na obiad, Mourinho taktycznie wciagnie nosem pana Hiszpana od wuefu.
» 6 grudnia 2020, 17:27 #405
mikiartur: Nie wiem czy ktoś tu wczoraj wspominał ale nasza damska drużyna wygrała wczoraj 2-0 z Aston Villą i są obecnie na pierwszym miejscu w kobiecym odpowiedniku Premier league. Po 8 meczach 20pkt i 4pkt przewagi nad Arsenalem który ma jeden mecz rozegrany mniej. Brawa dla pań

Amad na ławce u Atalanty w meczu z Udinese.
Natomiast Tahith wychodzi w pierwszym składzie Werderu dziś

A co do komentarzy różnych użytkówników typu: "nie umiemy nic grać prócz kontry", "nie widać stylu", "wuefista itd" t chce przypomnieć że za SAFa słynęliśmy zwłaszcza z kontr ataków. Z szybkich ataków itd. Ktoś niżej napisał że kontraataki łatwo zatrzymać wysokim pressingiem. Więc chciałbym Cię uświadomić(już nie pamiętam kto to był) że właśnie wysoki pressing danej drużyny itd powoduje że gdzieś na tyłach, w obronie lub pomiędzy pomocą a obroną robią się luki które sprzyjają kontratakom. Przykład to nasze mecze z City w zeszłym sezonie. City stosowało dość wysoki pressing i dominację na naszej połowie po czym w zeszłym sezonie na 6 goli które z nami stracili, 3 padły po kontrze, a raz Rashford wywalczył karnego także po kontrze. Tak samo jedyny gol który w zeszłym sezonie strzeliliśmy Liverpoolowi(którzy głównie słyną z wysokiego pressingu) po kontrze Jamesa i golu Rashforda. Ktoś powie że przecież jednak nie wygraliśmy z Liverpoolem. Tak ale w tym meczu co takiego gola strzeliliśmy niewiele brakło byśmy jako pierwsi ich pokonali a uratował ich dopiero Lallana + w meczu rewanzowym na Anfield gdzie przegrywaliśmy 0-1 i ruszyliśmy na nich bardzo mocno gol na 2-0 dla Liverpoolu padł... po kontrze xd
Może wam się gra z kontry bardzo nie podobać ale jest to jedna z najgroźniejszych i najefektywnieszych sposobów na zdoycie bramki. Mourinho nie zdobyłby 2lm i 3 mistrzostw Anglii, mistrzoostwa Włoch i mistrzostwa Hiszpanii gdyby nie kontry. SAF nie wygrałby tyle razy ligi gdyby nie kontry,

A odnośnie tych komów którzy mówią że gramy ciągle piach a wygrywamy po zrywach. Ja po części się z wami zgadzam ale przy takim natłoku meczów, po tak krótką przerwą między rozgrywkami, bardzo trudno grać non stop na najwyższych obrotach. Wielu trenerów mówiło że przez taką ilość meczów wiele meczów straci na efektowności itd Ale musimy po prostu iść do przodu zdobywać tyle punków ile się da i tyle. Jeszcze raz gratulacje dla damskiej naszej ekipy!
GGMU
» 6 grudnia 2020, 14:47 #404
braku: Ja bym powiedział jeszcze że za SAFA potrafiliśmy grać najbardziej usypiająca grę ale wynik był zawsze do przodu
» 6 grudnia 2020, 14:50 #403
BNK: Co wy tu za bzdury piszecie. Ciekawe, czy któryś z was pamięta w ogóle jakieś mecze z ery Fergusona. Tam było zawsze nastawienie na atak i strzelanie jak największej ilości bramek. Usypiająca gra za Fergusona... Dobre:D
» 6 grudnia 2020, 15:37 #402
Magik1990MU: Ja pamiętam usypiającą grę za Fergusona. Zwłaszcza zmierzch panowania Bossa to była równia pochyła i niech ostatni sezon nikogo nie zwiedzie. Pamiętam do dziś powroty Scholesa z emerytury, bo środek był dramatycznie słaby, pamiętam zachwyty nad Alexisem, bo skrzydła już nie wydalały. W sumie w tamtym okresie mieliśmy kosmiczną tylko obronę, więc gra była jaka była.
» 6 grudnia 2020, 15:50 #401
piter100000: Za Fergiego zdarzały się mecze słabe i nudne, ale ogólnie to SAF prowadził nas przez tyle lat, że ciężko, żeby cały czas grać tylko pięknie i ofensywnie. Jedno czego u Fergiego nigdy nie brakowało to walka i zaangażowanie. Gorszy dzień czy porażka mogą się zdarzyć, taki jest futbol, ale braku walki i zaangażowania nie da się wytłumaczyć.

@Magik z tego co pamiętam to w ostatnim sezonie Fergusona strzeliliśmy ponad 80 goli w lidze, więc jak na usypiającą gre to całkiem sporo. Wiem, że te ostatnie dwa lata to takie troche jałowe były zwłaszcza jeśli chodzi o inwestowanie w drużyne, bo poza Robinem to nikogo sensownego nie kupiliśmy, ale SAF miał jedną ceche jakiej nie miał i nie ma żaden inny trener. Z piłkarzy przeciętnych potrafił wycisnąć 200%. Nie wiem jak on to robił. Brown, O'Shea, Cleverley, Butt, Phil Neville, Ronny Jonhsen i tak można jeszcze wielu zawodników wymienić. Dokonywał cudów. Przecież umiejętniściami czysto piłkarskimi to wielu piłkarzy, którzy u nas grali to max środek tabeli
» 6 grudnia 2020, 16:14 #400
mordynator: Magik
Jeszcze bym dodał klasową 9 do kosmiczniej obrony:Ronney w Prime,Berbatov,RVP.No i mimo wszystko skrzydła może nie klasowe ale na dobrym poziomie jak nie starzejący sie Giggs,Nani który wtedy zagrał kilka dobrych sezonów i Valencia który chyba przez 2 sezony robił po 15 asyst.Ale mimo wszystko z określeniem "usypiającej gry"troche przesadziłeś :) Tak to by można nazwać kadencję Van Gaala i wiekszość meczy za Mou,ale nie końcówke Fergiego.
» 6 grudnia 2020, 16:20 #399
Oskar062: Generalnie to dajcie już spokój za SAF graliśmy tak i tak, piłka cały czas się zmienia i nie ma co patrzeć na to ze 10 lat temu się grało tak to teraz tez wyjdzie. Teraz tez wydaje mi się ze kibice są tez bardziej wymagający bo kto chce oglądać jak jego drużyna wygrywa 1:0 ? Wszystko fajnie bo zwycięstwo ale jednak to taki nudny mecz :)
» 6 grudnia 2020, 16:27 #398
mikiartur: Za Bossa były rózne lata jak nasza gra się prezentowała. Ale zawsze ale to zawsze kontry były naszą silną a czasem najsilniejszą stroną. A kontry to wcale nie oznacza nudną usypiającą grę . Poza tym najczęściej się pamięta te największe gry i zwycięstwa itd ale wielu nie pamieta tych meczów typu "deszczowy wieczór w Stoke" itd.
» 6 grudnia 2020, 16:29 #397
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 16:37

@mikiartur kto nie pamięta to nie pamięta - takich meczy nie obejrzysz na jutjubie ;)

@Oskar coś w tym jest niestety
"chleba i igrzysk" - nawet jak wygrywamy 3:1 to lud biadoli o piłkarzu do zwolnienia... co jakiś czas zmieniają się tylko nazwiska w bębnie maszyny losującej
» 6 grudnia 2020, 16:36 #396
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2020 17:55

Kibicuje manchesterowi united od 99roku więc z czym w startujesz bnk.
» 6 grudnia 2020, 17:49 #395
rvn10: Nierozumieniem niektórych, ok w futbolu najważniejsze są zwycięstwa ale takie myślenie jest bardzo płytkie. W ostatnich meczach ani razu nie kontrolowaliśmy meczu od pierwszych minut co mnie trochę martwi, bo jednak nie będziemy wiecznie robić comebacków. Tak to nie działa. Pamiętacie jak v Gaal próbował grać na zero z tyłu w każdym meczu opierając się na posiadaniu piłki, w końcu ten plan się zawali. Dla mnie Ole ma poważne braki trenerskie, jego taktyka w niektórych meczach zawodzi na całej linii i niestety z taką grą w Lipsku możemy się mocno rozczarować, a Niemcy nie odpuszczą.
» 6 grudnia 2020, 13:57 #394
mikifiki: W równoległej rzeczywistości toczy się dyskusja na fcnapojenergetycznylipsk.pl sympatyków RB Lipsk. Jeden z użytkowników napisał tak: "Boję się wtorkowego meczu z Manchesterem United. Drużynę tę prowadzi trener, który ma poważne braki trenerskie, a pomimo tego pokonał nasz zespół 5:0 w pierwszym meczu fazy grupowej. Jak to świadczy o naszym Julianie? Skoro został pokonany przez tak słabego trenera, to jak bardzo słaby jest Nagelsmann?!".
» 6 grudnia 2020, 14:07 #393
PastaDoCiasta: Nagelsmannałt
» 6 grudnia 2020, 14:12 #392
ManUnited307: Tyle że trzeba zaznaczyć jakich zawodników ma Nagelsmann A jakich Ole ;) Lipsk jeszcze największą gwiazdę sprzedali ale i tak półfinał LM wpadł. Teraz remis z Bayernem gdzie potrafili ich zaskoczyć, dlatego lepiej Lipska nie lekceważyć i nie warto pisać że Nagelsmann jest słabym trenerem. Ciekawi mnie to jakby poradził sobie w klubie z lepszymi zawodnikami.
» 6 grudnia 2020, 14:16 #391
mordynator: Weź też pod uwage to że gramy co 3 dni a okresu przygotowawczego do tego sezonu prawie nie było.Poza tym ciężko kontrolować cały mecz przez 90 minut a mimo wszystko w meczach np z PSG to my przez dobre 70 minut byliśmy lepszą drużyną w obu meczach.Niektórzy na tej stronie oczekują nie wiadomo jakiego stylu gry a my tak naprawde nie nie graliśmy jakoś pięknie nawet za Fergusona.Do tego Ole jest trenerem dopiero dwa lata i jeszcze troche czasu zajmie skończenie procesu przebudowy.A i tak wg mnie za Ole gramy najlepiej ze wszystkich trenerów po przejsciu Fergiego na emeryture.
» 6 grudnia 2020, 14:18 #390
Magik1990MU: Nagelsmann wuefista, wyałtować go jak najszybciej i brać do Lipska Pochettino
» 6 grudnia 2020, 14:40 #389
BNK: To, że Solskjearowi dużo brakuje do bycia klasowym trenerem to jedno, ale narzekanie na taki mecz, jak wczorajszy to chyba żarcik. 1:3 na wyjeździe i 4 miejsce w lidze. Mamy być z czego zadowoleni.
» 6 grudnia 2020, 15:41 #388
cantona007: Nie uważam wcale by Lipsk miał mocniejszą kadrę od naszej
» 6 grudnia 2020, 16:01 #387