Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – RB Lipsk 5:0. Hat-trick Rashforda, Old Trafford odczarowane!

» 28 października 2020, 22:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w efektowny sposób przełamał złą serię na Old Trafford. Czerwone Diabły w 2. kolejce Ligi Mistrzów rozbiły RB Lipsk 5:0 (1:0) i odniosły pierwsze zwycięstwo w sezonie 2020/2021 na własnym stadionie. Hat-tricka w środowy wieczór zdobył Marcus Rashford, a po jednym golu dołożyli Mason Greenwood i Anthony Martial.
Manchester United – RB Lipsk 5:0. Hat-trick Rashforda, Old Trafford odczarowane!
» Manchester United pokonał RB Lipsk 5:0 w 2. kolejce Ligi Mistrzów
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Luke Shaw
Nemanja Matić
Paul Pogba
Fred
Donny van de Beek
Mason Greenwood
Anthony Martial
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Axel Tuanzebe
Edinson Cavani
Scott McTominay

Oddano 171 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Czerwone Diabły mecz z Czerwonymi Bykami zaczęły nieźle i szybko mogły otworzyć wynik rywalizacji. Już w 6. minucie dobre dośrodkowanie w pole karne gości posłał Luke Shaw. Po chwili obrońcy RB Lipsk wybili piłkę przed szesnastkę, a tam zebrał ją Fred. Brazylijczyk uderzył mocno w krótki róg, dobrą interwencję w bramce zanotował Péter Gulácsi.

Kilka minut później Manchester United wyprowadził kolejną bardzo dobrą akcję. Fred przejął piłkę w okolicach środka boiska, błyskawicznie wypuścił Anthony’ego Martiala, ten ściął z akcją w pole karne, ale źle podał do świetnie ustawionego na krótkim słupku Masona Greenwooda. W efekcie Anglik nie oddał strzału.

W kolejnych minutach mecz na Old Trafford zdecydowanie się uspokoił. RB Lipsk nie zagrażało specjalnie bramce Davida de Gei, a Czerwone Diabły cierpliwie czekały na swoją szansę. Ta nadeszła w 21. minucie. Fred wygrał kolejną przebitkę o piłkę, oddał ją do Paula Pogby, Francuz wypuścił Masona Greenwooda, który wygrał pojedynek biegowy z Dayotem Upamecano i strzałem w długi róg nie dał szans węgierskiemu bramkarzowi rywali. Do akcji wkroczył jeszcze VAR, ale po sprawdzeniu bramka Greenwooda została uznana.

Stracony gol zmobilizował do większego wysiłku drużynę RB Lipsk. Piłkarze Juliana Nagelsmanna stosowali wysoki pressing i na bramkę Greenwooda mogli odpowiedzieć w 24. minucie. Mocny strzał z ostrego kąta oddał Christopher Nkunku, ale De Gea był dobrze ustawiony i odbił piłkę po mocnym uderzeniu.

Do końca pierwszej połowy żaden z zespołów nie zagroził poważnie bramce przeciwnika. Większą aktywność przejawiali zawodnicy przyjezdni, defensywa Manchesteru United funkcjonowała jednak bez zarzutu i ataki RB Lipsk były szybko kasowane.

Druga połowa rozpoczęła się od ataków RB Lipsk, ale pierwszą dobrą okazję mieli gracze Manchesteru United. W 51. minucie piłka ładnie krążyła pomiędzy zawodnikami Czerwonych Diabłów, a po akcji Martiala piłkę ręką w polu karnym zagarnął Ibrahima Konaté. Po chwili strzał oddał jeszcze Greenwood, ale futbolówka nie wpadła do siatki. VAR nie interweniował, a graczom Czerwonych Byków wyraźnie się upiekło, bo Manchesterowi United należała się jedenastka.

W 63. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę – na placu gry pojawili się Marcus Rashford i Scott McTominay, którzy zmienili Masona Greenwooda i Nemanję Maticia. Zmianę mieliśmy także w ekipie RB Lipsk – Marcel Sabitzer zmienił Benjamina Henrichsa.

Chwilę później do sporego wysiłku został zmuszony David de Gea. Z bardzo bliskiej odległości piłkę głową uderzył Konaté, hiszpański bramkarz Manchesteru United zachował jednak czujność i efektowną interwencją na krótkim słupku zapobiegł utracie bramki.

W 70. minucie Manchester United miał niezłą okazję pod bramką RB Lipsk. Przed szesnastką gości sfaulowany został Marcus Rashford. Do piłki podszedł wprowadzony chwilę wcześniej Bruno Fernandes, ale nie zdecydował się na uderzenie. Portugalczyk sprytnie przerzucił piłkę nad murem, do futbolówki wystartował Martial, ale nie zdołał jej trącić tuż przed wychodzącym z bramki Gulácsim.

Wejście Fernandesa i Rashforda ożywiło ofensywne poczynania Manchesteru United. Czerwone Diabły szukały drugiej bramki, która rozstrzygnęłaby losy środowej rywalizacji na Old Trafford. W 74. minucie piłkę do bramki RB Lipsk posłał Marcus Rashford, który dostał prostopadłe podanie od Fernandesa, znalazł się w sytuacji sam na sam i pewnie wpakował piłkę do siatki. Obrońcy RB Lipsk odpuścili Anglikowi, bo sądzili, że ten był na spalonym. W momencie podania od Fernandesa był jednak na własnej połowie i choć sędzia liniowy odgwizdał spalonego, to VAR naprawił jego decyzję.

W 78. minucie było już 3:0 dla Manchesteru United! RB Lipsk pogubił się przy wyprowadzeniu piłki na własnej połowie, rywalom zabrał ją Fred, podał do Rashforda, który znów znalazł się w sytuacji sam na sam z Gulácsim i z zimną krwią wykończył akcję. Ole Gunnar Solskjaer mocno ucieszył się na ławce rezerwowych, bo nie tylko był pewny zgarnięcia kolejnych 3 punktów w Lidze Mistrzów, ale taki wynik pozwolił mu na kolejne taktyczne zmiany – na boisku pojawili się Axel Tuanzebe i Edinson Cavani.

W 83. minucie Rashford próbował skompletować hat-tricka w bardzo efektownym stylu. Anglik mijał z dużą łatwością kolejnych rywali w polu karnym RB Lipsk, ustawił sobie piłkę na lewej nodze, oddał strzał, ale został zablokowany.

W 86. minucie Manchester United podwyższył na 4:0. Francuz chwilę wcześniej został sfaulowany w polu karnym RB Lipsk i sędzia bez zawahania wskazał na jedenastkę. Martial zdecydował się na mocny strzał w lewy róg i choć Gulácsi wyczuł intencje napastnika United, to nie był w stanie powstrzymać mocnego uderzenia. Francuz zdobył swojego pierwszego gola w sezonie 2020/2021.

RB Lipsk był w rozsypce, a Manchester United szukał kolejnych trafień. W 88. minucie piłkę do siatki posłał Edinson Cavani. Urugwajczyk był jednak na pozycji spalonej i jego radość z bramki była bardzo krótka.

W doliczonym czasie gry polowanie na hat-tricka zakończył Marcus Rashford! Anglik mocnym strzałem z bliskiej odległości ustalił wynik spotkania na 5:0!

Manchester United – RB Lipsk 5:0 (1:0)
Bramki: Mason Greenwood 21’, Marcus Rashford 74’, Marcus Rashford 78’, Anthony Martial 86’ [K], Marcus Rashford 90’

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka (Tuanzebe 81'), Lindelof, Maguire, Shaw – Matić (McTominay 63'), Pogba (Cavani 81'), Fred, Van de Beek (Fernandes 68') – Greenwood (Rashford 63'), Martial

RB Lipsk: Gulacsi – Angelino, Upamecano, Konate, Halstenberg – Henrichs (Sabitzer 63'), Forsberg, Nkunku (Soerloth 66'), Olmo, Kampl – Poulsen

LIGA MISTRZÓW 2020/2021 - TABELA GRUPA H

Poz.DrużynaMZRPBramkiPkt
1.Manchester United22007-16
2.PSG21013-23
3.RB Lipsk11012-53
4.Basaksehir20020-40



TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs RB Lipsk. 2. kolejka Ligi Mistrzów
Następny news »
Statystyki: Manchester United - RB Lipsk 5:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (634)


pawelisto2: Burnley podobno o krok od sprzedaży egipskiemu miliarderowi.

Trochę przykre, że zaraz angielska piłka pozbawiona będzie angielskich właścicieli, jedna książka nie pamietam tytułu dość fajnie to opisywała jak niszczy to futbol.

Choć akurat Burnley życzę jak najlepiej, bo lubię ten klub...ale właśnie za tę kameralną atmosferę, toporny angielski styl. Niedługo naprawdę zostanie mi do oglądania już tylko Championship
» 30 października 2020, 11:18 #634
BNK: W Angielskiej lidze jest tak jak w samej Anglii. Tu wszystko należy do jakichś szejków, pakistanczykow, hindusów itd.
» 30 października 2020, 11:36 #633
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2020 12:09

angielscy właściciele a angielski styl piłkarski to jednak dwie trochę odrębne sprawy. Gdyby był super skuteczny to by wciąż nim grano
» 30 października 2020, 12:09 #632
DavvidUnited88: Brawo OLE, Brawo MU. Pierwszy raz od wygrania UEFA mam uśmiech na twarzy. Kibicuje od 1997 MU i RTS. Jestem dumny, że jestem kibicem Czerwonych Diabłów. Czas teraz na Armatki i bramkę Cavaniego. Szkoda, że meczy nie mogę oglądać z racji swojej pracy. Wyczekuje tez na dobry kurs taki jak był z PSG. Nie zapomnijcie bo dziś rusza 7 kolejka FPL. W tym roku idzie mi nie za dobrze bo mam niecałe 300 pkt. Miłego Weekendu.
» 30 października 2020, 11:00 #631
is200second: Tak jak przypuszczałem. Dalot w ofensywie jest o niebo lepszy od Bissaki bo ma niesamowity ciąg na bramkę, ten zaś jest genialny w odbiorach. Pytanie co lepsze?
» 30 października 2020, 10:07 #630
maticr7: Wolę Bissake.
» 30 października 2020, 10:24 #629
Pezet: To nawet nie ma co porywnywac Panie . Każdy woli Bissake
» 30 października 2020, 10:26 #628
Litosci: Tylko ze Milan grał z dundalkiem.
» 30 października 2020, 10:33 #627
kckMU: Milan grał ze Sparta Praga. AWB to klasa światowa w defensywie i tego nam potrzeba.
» 30 października 2020, 10:58 #626
Litosci: Ach tak, przepraszam moja pomyłka.
» 30 października 2020, 11:06 #625
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2020 09:51

Gdzie jest ten zaślepiony użytkownik,co tak wychwalał ten Lipsk i tego Sabitzera,że powinniśmy go kupić,bo jest nawet lepszy od Fernandesa XD On jest nam niezbędny! Gość wszedł na boisko i kuriozalnie zawalił przynajmniej ze dwie bramki.Przeciętny grajek nic więcej,który jedynie co to w Bundelsidze od czasu do czasu strzelił ładnego gola i jeden mecz ze słabym Tottenhamem w lm mu wyszedł.Nie rozumiem jak można się nim tak zachwycać,chociaż słaby nie jest,to jednak nie wybija się ponad przeciętność.On by tutaj nie pasował.Ba,on się nie nadaje do całej PL.Jakiś użytkownik z początkiem Kamil czy coś takiego.Swoją dorgą nie widziałem go od mega dawna.Pewnie nawet nie nasz kibic.Zaślepiony jak Stoperan z tym Fred,tyle że na odwrót.
» 30 października 2020, 09:50 #624
Pezet: Zapomniałem nicku . Ale to chyba ten sam gość co kiedyś mnie przekonywał ze Kubo jest genialny i miałby u nas podstawę z miejsca
» 30 października 2020, 10:27 #623
Kaio: Sabitzer w pewnym sensie byl nam niezbedny, przeciez po wejściu na boisko mial duzy udzial przy naszych 2 bramkach czy nie 3 ;)
» 30 października 2020, 10:45 #622
maticr7: Dokładnie :D W dodatku on już się nie łapie do pierwszej jedynastki któryś raz,to z czym do ludzi.Rashford w porównaniu z nim to po wejściu z ławki strzelił hattricka,Bruno genialna asysta,a ten sprokurował 3 bramki wielki pan piłkarz. :V
» 30 października 2020, 11:22 #621
ruffnecky: Sabitzera na dzień dobry rozjechał Scott, więc szybko stracił animusz do gry ;)
» 30 października 2020, 17:27 #620
MiSt: Jedno jest pewne - za czasów Ole zaczęliśmy grać najlepiej od czasów SAFa. Patrząc dwa lata wstecz w jakim stylu wygrywaliśmy z Juve - teraz w końcu wygrywamy ZASŁUŻENIE z silnymi zespołami. Taktykę widać gołym okiem, choć wydaje się, że Ole nadal szuka odpowiedniej formacji. W końcu sprowadzamy odpowiednich zawodników. W tym okienku zarząd trochę poleciał w kulki, ale jednak zyskaliśmy sporą głębię składu.

Moim zdaniem Ole powinien polecieć tylko w jednym wypadku - brak kwalifikacji do LM w przyszłym sezonie. Jestem przekonany, że osiągniemy top4 i godnie powalczymy w LM. Ole jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Nie jest SAFem i nie będzie, lecz wnosi sporo od siebie łącząc to z metodami Bossa. Nawet jeśli ostatecznie nic tu nie wygra to jestem pewien, że zbuduje tu świetną drużynę dla kolejnego menedżera :)
» 30 października 2020, 09:13 #619
Mistrz1908: Taka rozkmina co do Ole i jego wartości.

Pierwszy jego sezon to bezpardonowe wywalenie zawodników, którzy myśleli, że są ponad klubem, bądź mentalnością byli z zawodnikami Arsenalu.

Pozbył się gwiazd światowego formatu w pół sezonu, wiedząc czego chce i w pełni świadomi swojej wizji - tutaj za to uwielbiam Solskeara, tak samo jak za to jak potrafi bronić swoich piłkarzy, a oni jak widać w pełni się jemu oddali.


Straciliśmy sporo składu i wiedzac w jakiej d.... Jest United nie było za wiele manerwu transferowego. Lidera defensywy wrzucił i świetny talent na prawej obronie, która kulała równie mocno co prawa pomoc, na którą zaryzykował Greenwodem - kto by tak postąpił? Huh.

Mieliśmy tak marny skład, że w każdym meczu kiedy wchodził ktoś z ławki to poziom spadał o 50 %, no jak grać w 10 zawodników?. Ostatnie mecze i pokaz naszej ławki wprawił, że byłem dumny.

Cofajac się rok w tył widzicie mecz z Lipskiem? Wygrywamy 1-0. W drugiej połowie wchodzi Pereira, Lingard. Jak by to się skończyło?. 1-1, Ole na stosie.

Na szczęście wyszliśmy na prostą i teraz mamy naprawdę mocny skład. Liczę na pokaz tej siły z Arsenalem z Pogba na lewym fałszywym, bo właśnie Ole wskrzesza nam Pogbe jak za czasów w Juve.
» 30 października 2020, 01:46 #618
tygrys26: Co do Pogby to tez właśnie czekałem aż ktoś go wystatwi na takiej pozycji, bo w Juve na takiej pozycji Azwyczaj byl ustawiany, a nie jak większość ludzi uwaza ze na 10. W ostatnim meczu bylo juz widać że potrafi grac chlopak. Do tego nie musiał się martwić bo Fred czyścili prawie wszystko
» 30 października 2020, 08:12 #617
mikon70: A można się cofnąć o rok do przodu?
» 30 października 2020, 08:38 #616
maticr7: Tygrys26 On w Juve grał na zmiane raz na lewym boku raz jako 10.Wyglądał świetnie na każdej pozycji.Trzeba tylko go odpowiednio ''ustawić''.
» 30 października 2020, 09:58 #615
GraanManU: Manchester United join race to sign Ajax star Ryan Gravenberch
» 30 października 2020, 01:15 #614
ruffnecky: ciekawe :)
» 30 października 2020, 01:32 #613
Roxyx: Jakby nam się udało środek pola mielibyśmy obstawiony na lata :D
» 30 października 2020, 08:46 #612
Mistrz1908: Dalot dzisiaj meczycho dobre rozegrał.
» 30 października 2020, 00:17 #611
ryudo3: Brameczka mu nawet siadła :)
» 30 października 2020, 07:46 #610
Moodzel: Gdzie on gra po nocach ?
» 30 października 2020, 08:19 #609
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 23:52

Taki składzik na Arsenal byłby dobry:

DDG
AWB-Maguire-Lindelof-Shaw
Scott-Fred
Pogba-Fernandes
Cavani-Rashford


Roszad w obornie raczej nie będzie, bo skoro w meczu z PSG, RB, Chelsea i Newcastle, straciliśmy łącznie dwa gole, w tym dwa samobójcze, to Ole raczej nie będzie rotował defensywą. W drugiej połowie VdB który jest bardzo żywiołowym i kreatywnym zawodnikiem oraz Greenwood za Cavaniego, chociaż Ole może dać szansę Greenwoodowi od poczatku. Oczywiście to tylko kibicowska fantazja i jestem przekonany, że Ole wraz ze sztabem, zaskoczą nas swoim wyborem.
Wydaję mi się, że zobaczymy Matę od początku.
Zapowiada się ciekawy mecz, mam spore oczekiwania wobec naszych zawodników i liczę na trzy punkty.
» 29 października 2020, 23:51 #608
Roxyx: Musimy w końcu z tym Arsenalem wygrać. Ostatni raz zrobiliśmy to na początku 2019 w Carabao, od tamtej pory jeden remis i 2 porażki. Teraz musi nam się udać.
» 30 października 2020, 00:04 #607
Diabelski97: Podchodzę do nich z respektem, jak do każdego, natomiast liczę na trzy punkty w tym meczu.
» 30 października 2020, 00:15 #606
Diabelski97: Albo Tuanzebe za Shawa, również ciekawa opcja, Ole mówił, że Tuanzebe może grać na bokach.
» 30 października 2020, 00:22 #605
nzbcMario: Idealna 11
» 30 października 2020, 00:39 #604
BNK: Jeszcze jakby się tak jakoś dalo upchnac Greenwooda, no ale się nie da.. Poza tym z taką drużyna, może z Tellesem zamiast Shawa, możemy bez wstydu powalczyć z każdym w Europie.
» 30 października 2020, 08:01 #603
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2020 09:09

I jeszcze ta rotacja, za każdego zawodnika ze składu podanego przez Diabelski97 mamy zastępstwo, które wcale nie ustępuje poziomem, a jeśli już to jest to nie jest to bardzo duża strata. Jedynie na pozycji McT mi kogoś brakuje (bądź o jakimś zawodniku zapomniałem). Cavani-Rashford -> Greenwood-Martial, Pogba-Fernandes -> Mata-van de Beek, Scott-Fred -> ?? (na siłe można Fosu, może akurat by wypalił-Matić, AWB-Maguire-Lindelof-Shaw -> Williams-Bailly (tutaj kolejny mały znak zapytania przez kontuzje jegomościa, można by wprowadzać Mengiego lub ew kupić kogoś w następnym oknie letnim)-Tuanzebe-Telles, DDG-Henderson.
Po prostu pięknie, a jest jeszcze James, którego będzie można opchnąć bo jest według tego składu dopiero 3cim wyborem.
» 30 października 2020, 09:08 #602
Zaku: @Roxyx w Pucharze Anglii wygraliśmy, nie w Carabao Cup ;)
» 30 października 2020, 10:20 #601
Diabelski97: Jose Mourinho na konferencji po meczu z Antwerpią:

"Przed meczami zawsze pytacie mnie dlaczego ten zawodnik nie gra, dlaczego nie gra tamten, dlaczego nie stawiasz na tego. Może teraz przez kilka najbliższych tygodni nie będziecie o to pytać, bo znacie już odpowiedź."
» 29 października 2020, 22:00 #600
Pezet: Ali już pakuje mandzur
» 29 października 2020, 22:03 #599
RedsFan: Juzek zawsze w punkt hehe
» 29 października 2020, 22:38 #598
RyannMistrz: U nas mówił tak samo. Zaczynam współczuć kibicom Tottenhamu
» 29 października 2020, 22:39 #597
DaredevilUtd: U nas co mecz wystawiał inny skład :D
» 29 października 2020, 22:40 #596
artix206: Jeśli nie mamy nic wspólnego z Mourinho, to wtedy go nawet lubie :D
» 29 października 2020, 22:48 #595
UnitedFan07: Trzeba im się będzie zrewanzować kiedyś bo sam nie wiem jak mogliśmy wtedy przegrać te 1:6 i to na Old Trafford....
» 29 października 2020, 23:23 #594
Diabelski97: Mourinho po przegranym meczu:

- Po dzisiejszym wieczorze, moje wybory w przyszłości staną się bardzo proste.
» 29 października 2020, 21:43 #593
Pezet: Prędzej czy później zrobi się tam gnój . Specyfika pracy Jose
» 29 października 2020, 21:47 #592
Magik1990MU: No to Bale może sobie szukać przytulnego pola golfowego na przedmieściach Londynu. A miał być takim cudownym wzmocnieniem.
» 29 października 2020, 21:51 #591
Tomwk1988: Bale dzis nie gral wiec chyba nie zawalił tak jak Ci którzy grali.
» 29 października 2020, 23:06 #590
Diabelski97: Grał Bale w podstawie.
» 29 października 2020, 23:15 #589
Lokator23: Bale byl na boisku:) ale czy gral to juz inna sprawa:)
» 29 października 2020, 23:36 #588
Tomwk1988: Mea culpa. Jak włączyłem mecz to już siedział na ławce i nawet się w sumie trochę dziwiłem ze go nawet na rozgrzewkę nie wysłał, a ten juz stygl.
» 30 października 2020, 09:34 #587
mikiartur: O kurde widzę że Tottenham przegrał. Szczerze się nie spodziewałem. Fajnie że Dalot zaczyna zdobywać liczby. A co ciekawe to grał na lewej obronie czyli nie do końca na jego pozycji
» 29 października 2020, 21:37 #586
AgEnT: Warto zobaczyć asystę Dalota, dużo ładniejsza niż bramka.
» 29 października 2020, 21:35 #585
pawelisto2: Dwa angielskie zespoły poprosiłbym o zwycięstwo w europejskich pucharach: Leicester LE i Man United LM.
To byłby dobry sezon wówczas.
Swoją drogą ciekawe czy Brendan doczeka się w tym sezonie momentu, gdy będzie miał wszystkich zdrowych zawodników.
» 29 października 2020, 20:53 #584
Roxyx: Mam lepszy pomysł. My wygrywamy LM, Lech wygrywa LE. A jak Lech odpadnie to niech wygra Milan.
» 29 października 2020, 21:31 #583
GoForWin: Coś nie wyszło "The Special One". Teraz tylko niech Arsenal wtopi i mogę iść spać.
» 29 października 2020, 20:49 #582
hraboNX: Jak ja widzę Lamelę i te jego głęboko osadzone oczka, to mi się drobne w kieszeni nie zgadzają. Uderzył rywala i zdziwiony, że sędzia zaliczył to jako faul.
» 29 października 2020, 20:38 #581
Magik1990MU: Nie trawię tego klauna i życzę mu, aby ktoś go w te cwaną facjatę porządnie strzelił.
» 29 października 2020, 21:04 #580
vieeeri: Skoro Martial wyleciał na 3x mecze to pozostaje niedosyt, że nie sieknął go mocniej.
» 29 października 2020, 21:22 #579
Oskar062: Ja np bardzo nie lubię Alliego jakoś jak widzę jego twarz to nerwy mnie biorą.
» 29 października 2020, 21:29 #578
GoForWin: Diego Costa - pamiętacie?
» 29 października 2020, 21:33 #577
tygrys26: Diego Costa to typowy boiskowy łobuziak, ale mial liczny i nie gwiazdorzył. Zawsze ktos taki jest potrzebny w drużynie;)
» 30 października 2020, 08:24 #576
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2020 17:33

nie gwiazdorzył? aktor pierwsza klasa, po zakończeniu kariery piłkarskiej wróżę mu nie mniejszą w Hollywood ;)
do Lameli i Aliego dorzuciłbym jeszcze Robertsona, jak lubię Szkotów i Szkocję tak ten dziad mnie wnerwia.
» 30 października 2020, 17:31 #575
BNK: Tottenham dwa celne strzały na bramkę... Jak ja się cieszę, że nie muszę już słuchać tych smutnych pomeczowych konferencji Mourinho.
» 29 października 2020, 20:30 #574
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 20:33

Nie no, szacunek za wicemistrzostwo i LE to mu się należy, ale i tak dobrze, że go już tu nie ma. Wspomniane konferencje i murarki to coś, czego nie chcę już oglądać.
» 29 października 2020, 20:32 #573
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 20:37

Szacunek należy się każdemu, może poza Do Marią, ale za Jose nigdy nie bylem i teraz za nim nie tęsknię.
» 29 października 2020, 20:36 #572
SzarimMusty: @BNK do szczura dorzuciłbym też Teveza, który po odejściu od nas (tak wiem, SAF nie zdecydował się go wykupić) pluł na nas przy każdej możliwej okazji. Reszta naszych byłych piłkarzy zasługuje na odrobinę szacunku. Nawet CR7, który wymuszał transfer czy przytakiwał Blatterowi jakoby był "nowoczesnym niewolnikiem" potrafił się potem zachować i okazać szacunek (późny) klubowi, trenerowi i kibicom.
» 29 października 2020, 20:52 #571
GoForWin: W przypadku Teveza to naturalne - brak szacunku i pogardza, za brak szacunku i pogardę.
» 29 października 2020, 20:57 #570
BNK: Szarim niektórych nazwisk nie wymienia się, nawet mówiąc o braku szacunku:D
» 29 października 2020, 21:15 #569
Kapitan1230: Tottenham :D
» 29 października 2020, 20:25 #568
Diabelski97: Gospodarze mogli już dawno zamknąć mecz, to się pewnie na nich zemści.
» 29 października 2020, 20:27 #567
Roxyx: Jak oni nas pokonali 6:1 to ja nie rozumiem xD
» 29 października 2020, 21:33 #566
Himself: Roxyx@bo nas zdominowali i zdemolowali?
» 29 października 2020, 21:41 #565
Glory1878: Dalot brama, będzie jak z Pogba
» 29 października 2020, 20:20 #564
Strzelec: W styczniu damy Milanowi 100 milionów za zerwanie wypożyczenia. Tak będzie.
» 29 października 2020, 20:22 #563
Janek: A wcześniej asysta Diogo też niczego sobie.
» 29 października 2020, 20:39 #562
tygrys26: A Dalot przez przypadek nie jest wypożyczony?
» 30 października 2020, 08:26 #561
wazzowski: dalot goool
» 29 października 2020, 20:20 #560
H2O1994: Niech się ogrywa jak najwięcej.
» 29 października 2020, 20:20 #559
RedStreamer: Dalot asysta.
» 29 października 2020, 20:12 #558
H2O1994: A Tottenham nadal przegrywa 0:1, Mourinho ponad pół godziny przed końcem meczu wykorzystał wszystkie zmiany
» 29 października 2020, 20:15 #557
wazzowski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 20:20

dalot swietny mecz rozgrywa no i gola dolozyl
» 29 października 2020, 20:17 #556
Diabelski97: Niedługo rusza zimowe okienko, ciekawe czy kogoś kupimy.
» 29 października 2020, 19:56 #555
laser85: Siemka myśle ze nie,chyba do lata poczekamy
» 29 października 2020, 20:03 #554
Veggie: Ja raczej spodziewam się transferów z klubu. Powinni odejść Jones, Rojo i Romero. Szacunek dla tego ostatniego, ale po powrocie Hendersona z wypożyczenia, gość został skreślony i mam nadzieję, że znajdzie dla siebie solidny klub.
» 29 października 2020, 20:08 #553
GoForWin: No Sancho, a kogo? Nie wierzycie?
» 29 października 2020, 20:08 #552
H2O1994: Sancho raczej w lecie, w zimie mogliby się postarać o Upamecano.
» 29 października 2020, 20:13 #551
GoForWin: @Veggie
Powinni, nie powinni - znajdź tego, kto kupi Jonesa. Nie pamiętam kiedy ostatni razem ten człowiek był nawet na ławce rezerwowych. Ciągle go nie ma, więc znając jego, jest ciągle i ciągle kontuzjowany. Ja czarno widzę jego sprzedać.
» 29 października 2020, 20:14 #550
Veggie: @GoForWin
Zgadzam się. Sprzedaż Jonesa będzie bardzo trudna, dlatego ja rozważyłbym oddanie go nawet za darmo, tylko po to, aby zwolnić pensję. Myślę, że nie byłaby to wielka strata dla klubu. I tak nie ma z niego żadnego pożytku.
» 29 października 2020, 20:21 #549
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 19:51

Tottenham do przerwy 0:1 w plecy xd
» 29 października 2020, 19:50 #548
Magik1990MU: Piękna ta Liga Europy. Taka nieprzewidywalna.
» 29 października 2020, 19:57 #547
GoForWin: Normalnie to bym im kibicował w tej LE, ale tego nie zrobię, bo Mourinho :P
» 29 października 2020, 20:04 #546
NoName: Włączyłem ten mecz, tylko po to, żeby zobaczyć jak będzie wyglądała ofensywa Totków bez Sona i Kane'a. Powiedzieć, że przeciętnie to spory komplement i to na tle drużyny z Belgii.
» 29 października 2020, 20:05 #545
mycka86: Mou mocno wkurzony. 4 zmiany w przerwie, w tym Ali, dla którego ten mecz miał być szansą. Raczej jest kompletnie skreślony na obecną chwilę. Wchodzi Son.
» 29 października 2020, 20:10 #544
H2O1994: Cały Mourinho, wygra jeden mecz z solidnym klubem a przegra 2 ze średniakami i 2 zremisuje
» 29 października 2020, 20:18 #543
GraanManU: A też sobie włączę i zobaczymy co Siwy tam wymysli :D
» 29 października 2020, 20:19 #542
awe: My tez gralismy glebokimi rezerwami i przegrywalismy z Astanami nie ma sie z czego smiac ...
» 29 października 2020, 21:01 #541
Replikant: Czuję że Marcus i Mason będą POTĘŻNYMI napastnikami i dadzą nam setki bramek w barwach Manchesteru United. Obaj mają przed sobą jeszcze mnóstwo lat grania i ani Rashford ani tymbardziej Greenwood nie powiedzieli ostatniego słowa w kwestii swoich umiejętności.

System na dwóch napastników jak na razie fajnie się sprawdza w tym sezonie, być może przez brak nominalnych skrzydłowych jest to ustawienie do którego powinniśmy zacząć się przyzwyczajać. Jednocześnie też i Rashford i Martial i Greenwood mogą wejść w rolę skrzydłowych co daje Ole więcej opcji w ustawieniu, dobrze, że udało się sprowadzić Cavaniego żeby mieć takiego typowego lisa pola karnego.

Mam wrażenie, że nasz negatywny stosunek do przeprowadzonych transferów bardziej wynikał z opieszałości Eda i przepompowania tematu Sancho niż z tego, że to były kiepskie wzmocnienia. Z Fredem i McTominayem w formie nagle mamy klęskę urodzaju w środku pola, stoperzy ciągle kontrowersyjni i niepewni, ale mi osobiście bardzo się podoba jak Harry z Lindelofem czyszczą pole karne (w meczach po blamażu z Tottenhamem oczywiście). Mam wrażenie jakbym od meczu z Newcastle oglądał jakąś kompletnie nową drużynę, bardziej ułożoną, bardziej zorganizowaną, pewniejszą siebie. Jeśli taką formę uda się utrzymać dłużej to TOP3 powinniśmy mieć w kieszeni. Oby mecz z Arsenalem podtrzymał dobre nastroje, bo fajnie tu na DP się czyta komentarze kiedy hejterzy mają zamknięte mordy ;)
» 29 października 2020, 19:35 #540
mycka86: 4-4-2 z diamentem w środku jest ciekawą formacja, bo 2 napastników ma ogromne pole do popisu. Jeden z nich w każdej chwili może się zamieniać w skrzydłowego rozciągając pole gry, w tym czasie drugi z napastników zamienia się w klasyczną 9.
» 29 października 2020, 20:14 #539
H2O1994: Ja jestem zwolennikiem 4-4-2 z typowymu skrzydłami, tylko u nas słabo z prawym skrzydłem. Na dwóch napastników zupełnie inna gra.
» 29 października 2020, 20:24 #538
dawidlp92: Mamy mocny skład i transfery nie są potrzebne... ustabilizować tym chłopakom formę i gramy o mistrza sezon w sezon... Cavani/Rashford/Greenwood/Martial/Pogba/Van De Beek/Fernandes/Telles/Wan Bissaka/De Gea/Henderson..... normalnie FIFA
» 29 października 2020, 19:23 #537
AllUnited88: A co sądzicie o Upamecano i Konate?
Jak dla mnie obaj są bardzo dobrzy chociaż moze wczorajszy wynik tego nie potwierdza
» 29 października 2020, 19:04 #536
getryscholesa: Nie ma co oceniać piłkarzy na podstawie jednego meczu. Upa i Konate to wciąż wielkie talenty przed którymi świetlana przyszłość. Ściągnięcie jednego z nich to byłby dobry ruch z naszej strony. Tym bardziej ze Lipsk rozsądnie wycenia swoich piłkarzy.
» 29 października 2020, 19:11 #535
rvn10: Panowie wygrywamy z Arsenalem i marsz po mistrzostwo Premier League. Czekam już prawie 8 lat na tytuł i dłużej nie wytrzymie!
» 29 października 2020, 18:37 #534
AllUnited88: Aż tak to bym nie przesadzal z mistrzostwem w tym roku. Gdybyśmy grali w każdym meczu tak jak z Psg i z Lipsk grali byśmy o mistrzostwo ale narazie to jeszcze nie ten etap. Świetnie jak narazie idzie nam w LM to moze Ole będzie chciał skupić się żeby dojść jak najdalej w LM
» 29 października 2020, 18:49 #533
rvn10: Liverpool i City najsłabsze od lat, a reszta jest w naszym zasięgu. Tylko mistrz się liczy.
» 29 października 2020, 18:55 #532
Diabelred: Akurat z tym mistrzostwem, to faktycznie jest to najlepsza okazja od sezonu 15-16, gdy majstra wygraly Lisy. LFC wiekszosc sezonu badz nawet caly bedzie bez van Dijka. w City cos sie wypalilo i to moze byc ostatni sezon Pepa, a reszta topki prezentuje zblizony poziom.
» 29 października 2020, 19:14 #531
H2O1994: Live i tak sobie poradzi w obronie, Alcantara na śpd czyści wszystko, według mnie mimo ostatnio słabszej formy to właśnie Liverpool jest faworytem do mistrza. My na razie jeszcze dużych szans nie mamy, jak powtórzymy 3 miejsce to będzie dobrze.
» 29 października 2020, 19:27 #530
KalinaRIP: taki z niego spd jak z kociej d traba
» 29 października 2020, 19:31 #529
Diabelski97: Goal 1: Fred wins ball for Pogba assist
Goal 2: Fred pass to Bruno for him to assist
Goal 3: Fred wins ball for Rashford goal
Goal 4: Fred passes to Martial who wins a pen
Goal 5: Fred didn't help at all
» 29 października 2020, 17:44 #528
GoForWin: Nie znasz się! Jak zwykle, "tylko biegał".
» 29 października 2020, 17:47 #527
heniu944: Tak patrzę ostatnio, że jak Fredowi dobrze idzie to storpedo coś mało się udziela ( ÍĄÂş ͜ʖ͡º)
» 29 października 2020, 18:29 #526
DevoMartinez: Warto zauważyć, że w porównaniu do poprzedniego meczu zaniechał dalekich podań do przodu do napastników. Gra do najbliższego a że ma obok siebie świetnie podających to efekty są. Nadal uważam, że chłop w grze do przodu jest słaby ale w końcu jest szybkie transition z defensywy do ataku. A tego, że tyra nikt nie neguje. Z McT to najciężej pracujący pomocnicy na rywali z mocnym środkiem pola i tych szybszych to w tej chwil mus. Nic tylko się cieszyć z dobrej gry.
» 29 października 2020, 20:05 #525
Stoperdo: 1.Pogba sam wykreował akcje
2. Bruno sam wykreowal akcje
3. Rashford sam zrobil drybling i rajd na 8 m(ale tak to asysta wielkiego maestro Freda :D)
4. Martial sam zrobil drybling i wypracowla karnego(kolejny raz jednak na sile przypisujemy jakikolwiek realny udzial Fredowi)
» 29 października 2020, 20:06 #524
GoForWin: Piękna, wysoka wygrana to jedno... Zaś ten spokój i cisza na DP, coś pięknego. Żadnych trolli, malkontentów i innych marud, który tylko czyhają, by United źle poszło, żeby mogli wylać swoje żale. Nieważne. Liczę na korzystny wynik w meczu z Arsenalem - oby nasi zagrali jak wczoraj w drugiej połowie.
» 29 października 2020, 17:38 #523
H2O1994: Na polsat sport premium 1 właśnie zaczyna się powtórka naszego meczu :)
» 29 października 2020, 17:00 #522
Diabelski97: "Bruno Fernandes od momentu transferu w 2020 do Manchesteru United zanotował 12 asyst.

To najwięcej spośród wszystkich zawodników sprawdzonych przez Ole Gunnara Solskjaera, który rozpoczął swą kadencję w... 2018 roku."
» 29 października 2020, 15:52 #521
Pezet: Te asysty to tylko z karnych ..
» 29 października 2020, 16:46 #520
nzbcMario: Mistrzostwo 😏
» 29 października 2020, 18:14 #519
Diabelski97: Jak tylko Bruno wchodzi na boisko, to automatycznie cała drużyna dostaje +100 do pewności siebie, ma taki sam (a może większy?) wpływ na drużynę, jak Ramos w Realu.
Zaraz powtórka meczu na Polsat sport premium 2 (16:00)
» 29 października 2020, 15:47 #518
Diabelski97: Miał być nasz mecz a leci BVB..
» 29 października 2020, 16:02 #517
H2O1994: No też się zdziwiłem, niby o 17 leci nasz mecz na polsat sport premium 1
» 29 października 2020, 16:21 #516
mordynator: Hajto nawet nie wiedział jak Bruno sie nazywa i mówił na niego:"No ten Portugalczyk z 18 przy piłce"
» 29 października 2020, 16:23 #515
Diabelski97: No widziałem, oby leciało.


A co do Pana Hajto, to jest jedyny w swoim rodzaju, ja go lubię.
» 29 października 2020, 16:45 #514
rizx: Nie dziwie się, że Hajto nie chce pamiętać niczego związanego z Portugalią :>
» 29 października 2020, 16:48 #513
GoForWin: @rizx
Nie wiem czy sam chcę to pamiętać.
» 29 października 2020, 17:44 #512
Magik1990MU: @GoForWin

ja ten mecz oglądałem w podstawówce. Na jakiejś lekcji pani postawiła telewizor i zrezygnowała z przerabiania materiału, abyśmy mogli wspólnie podopingować naszych. Coś nie wyszło :p
» 29 października 2020, 17:46 #511
GoForWin: U mnie podobnie, tylko w świetlicy(tylko tam był telewizor). Człowiek był młody, naiwny to myślał, że coś z Portugalią wskóramy, a wyszło jak zwykle w przypadku polskiej reprezentacji w tamtym okresie.
» 29 października 2020, 17:54 #510
Magik1990MU: Zgadza się. Stare, dobre i naiwne lata. Do teraz pamiętam ramówkę po fazie grupowej "z Show Must Go On" i reprezentacjami, które nie awansowały (m.in. Polską oczywiście).
» 29 października 2020, 18:00 #509
is200second: Jak mamy w przyszłym sezonie rozbić bank dla jednego piłkarza to niech to będzie Mbappe albo duszący się w atleti Joao Felix.
» 29 października 2020, 15:42 #508
H2O1994: Mbappe to byłby świetny transfer, szkoda że praktycznie nie do wyjęcia. Chociaż za rok na bank będzie chciał gdzieś odejść, widzi że z PSG mała szansa na wygranie LM.
» 29 października 2020, 15:47 #507
is200second: Mbappe to byłaby truskawka na torcie Hajty z tą pomocą która obecnie mamy. A do tego Felix to już wogole ofensywa marzeń. Tyle że koszty transferowe byłyby tak ogromne że stać na taką tranzakcje byłoby chyba tylko jakiegoś Fatiha z Arabii. Na dzień dzisiejszy nierealne aczkolwiek...
» 29 października 2020, 16:02 #506
H2O1994: Ciężko powiedzieć czy mógłby ktokolwiek wydać tyle kasy na Mbappe.
» 29 października 2020, 16:23 #505
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 15:39

Bałem sie tego meczu, ale jak tak będą nasi piłkarze zmotywowani, to wygrają z każdym !!
Bardzo dobra gra, głównie po wejściu Bruno i Marcusa (zasłużony hat trick).
Grupa śmierci, a po meczu z PSG i RB Lipsk mamy 6 pkt i stosunek bramek 7-1. Piękna sprawa, oby tak dalej.

Mnie osobiście bardzo cieszy coraz to lepsza forma De Gei. Obrywał za każdym razem, nawet przy tym jak nie było jego błędem wpuszczenie bramki. Widać, że odzyskał ten spokój i wiare w siebie.

Teraz w weekend bardzo prosze o wygraną z Arsenalem, tak żeby ich kibców przymknąć, bo sie z nas śmieją na każdym kroku.
» 29 października 2020, 15:38 #504
H2O1994: A niech się śmieją, nie ma co się przejmować, w każdym klubie zdarzają się tacy kibice niestety.
» 29 października 2020, 15:40 #503
Diabelski97: W każdej grupie znajdą się takie ananaski, a Ci co się śmieją, to gwarantuję, że jest to śmiech przez łzy :D
» 29 października 2020, 15:49 #502
BNK: No nie można mieć pretensji do kibiców Arsenalu o to, że się z nas śmieją. Ja się bardzo często śmieję z Arsenalu.
» 29 października 2020, 17:07 #501
tygrys26: Widzę dużo komentarzy o tym ze w jakimś programie mało.mowi się o United.
Niestety ale taki mamy kraj ze Polak rodak najważniejszy i o Polakach chociażby nie wiem jak słabo zagrali to by było o nich mówione w superlatywach. To co mowil wczoraj Tomasz Hajto to yez przechodziło ludzkie pojęcie. Koles uwaza się za wielkiego znawcę piłki, a tak jak się go slucha to nie ma o tym żadnego pojęcia i się zastanawiam jak wyglądała jego kariera (nie pamiętam jego.mevzow za mlody jestem).
Wyobraźcie co będzie jak Lewandowkski skonczy karierę,.to na każdym kroku będą wywiady, książki i wszystko co związane w Polsce z pilka nożna bedzie tylko o Lewandowskim. Taki.mamy kraj i się to nie zmieni
» 29 października 2020, 15:35 #500
dawidlp92: Ja już za tym Sancho nie tęsknie... takie grube transfery trochę się nam odbijają czkawką... nie powiem że przyjąłbym jakiegoś prawego skrzydłowego ale bez przesady z kwotami... Donny przyszedł za niecałe 40 mln... da się... Greenwood ma mega jakość i nawet w gorszych meczach trzyma jakiś poziom
» 29 października 2020, 14:42 #499
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 14:52

Ja tez mam nadzieje ze jeszcze ten mlodziak wyciagniety jak królik z kapelusza z Atalanty okaze sie dobry i wtedy o Sancho mozna zapomniec.
Kupowanie super drogich graczy to nie jest dobre rozwiazanie. Realia rynku teraz sa takie ,ze chcac odbudowac sklad trzeba dawac mlodym szanse. W koncu gdybysmy nie wychowali sobie Rashforda i Greenwooda toby nas po prostu na nich nie bylo stac bo kazdy by krzyknal kolo 100mln za ktoregokolwiek z nich. Podobnie Tuanzebe po paru dobrych spotkaniach chodzilby po 50 mln+ a taki Mc Tomek tez nie bylby tani.
Kupowanie w rozsadnych pieniadzach sie oplaca - nasz Bruno jest juz warty pewnie kolo 100 mln gdyby ktokolwiek sie odwazyl pytac.
» 29 października 2020, 14:52 #498
kckMU: O Sancho mało kto za te cenę by myślał, gdyby to nie był prawoskrzydłowy. Wiadomo jak delikatnym tematem jest ta pozycja w United...
» 29 października 2020, 15:13 #497
H2O1994: Ja jednak liczę na transfer Sancho, z doświadczenia wiemy że półśrodki się nie sprawdzają gdy chcesz zdobywać trofea. Fak mamy Greenwooda i Matę ale Greenwood lepiej sobie radzi jako 9 a Mata kto wie ile nie pogra
» 29 października 2020, 15:29 #496
BNK: Mata na skrzydle w ogóle sobie nie radzi.
» 29 października 2020, 15:37 #495
chemik: kupiliśmy taore na prawą i to za niemałe pieniądze. jeśli się pokaże przez te pół roku to nie wydamy 120 mln na sancho raczej. a jest jeszcze ten chłopaczek z partizana . pelistriego nie liczę jako skrzydłowego bo ona raczej tam kariery nie zrobi. może jako 10
» 29 października 2020, 15:37 #494
ruffnecky: może jako 10tka? przecież on gra jako 10tka w młodzikach
» 29 października 2020, 18:56 #493
cymGiggs11: Glory, glory Man United
Manchester is Red
» 29 października 2020, 14:30 #492
Blau: Do spotkania z Arsenalem trzeba podejść z ogromnym szacunkiem, bo ostatnimi czasy nie idą nam z nimi spotkania. Jeśli wyjdziemy z takim samym nastawieniem jak na Chelsea (gdzie ewidentnie graliśmy "żeby nie przegrać" to może być różnie, ale jak pójdziemy z buta po zwycięstwo to myślę, że uda się wygrać.

Kanonierzy w dalszym ciągu mają problemy z obroną i kreowaniem sytuacji. Trzeba to wykorzystać, bo u nas forma ostatnimi czasy dosyć wysoka.
» 29 października 2020, 14:26 #491
H2O1994: Na szczęście Rashford, Bruno, McTominay i Cavani sobie odpoczęli ostatnio akurat na mecz z Arsenalem.
» 29 października 2020, 15:32 #490
maticr7: Cavani nie miał co odpoczywać.
» 30 października 2020, 10:10 #489
Diabelski97: Twarowski, Pełka, Rosłoń, Rudzki i może Gutka, to jest grono które sobie cenię, jeśli chodzi o Angielski futbol. Kiedyś byłem sceptyczny do Przemysława Rudzkiego ale po czasie się przekonałem. Mnie jako wielkiego fana Premier League potrafią przekonać swoją wiedzą, wypowiedzią i oceną. Ostatni odcinek "Jej wysokość Premier League" to była prawdziwa przepaść z tymi innymi wynalazkami jak "football bloody hell". Obiektywna ocena, obiektywna pochwała i obiektywna, konstruktywna krytyka.
» 29 października 2020, 14:23 #488
getryscholesa: Szczerze mówiąc to Rudzki ostatnio wyglada na najbardziej obiektywnego dziennikarza od PL.
» 29 października 2020, 14:26 #487
Diabelski97: Nie wliczałem Tomka Ćwiąkałe ponieważ on zajmuje się Premier League "od święta"
» 29 października 2020, 14:30 #486
piter100000: O tak Tomek Ćwiąkała bardzo inteligentny i zawsze bardzo dobrze przygotowany. Szkoda, że głównie zajmuje się La Liga, bo pamiętam jak kiedyś komentował jakiś nasz mecz i super się go słuchało. Reszta, którą wymieniłeś również na plus nawet Rudzki za którym nie przepadam ostatnio u mnie zyskał
» 29 października 2020, 14:43 #485
Lingardiho9: Panowie,
Czy macie może wiedzę, gdzie mogę obejrzeć powtórkę ostatniego odcinka Jej wysokość Premier league ?
Niestety , nie miałem sposobności obejrzeć.
» 29 października 2020, 18:03 #484
jochasio: Powie mi ktoś czy to pierwszy hattrick Marcusa w United? Bo nie przypominam sobie żeby strzelił kiedyś...
» 29 października 2020, 14:21 #483
Blau: To dobrą masz pamięć, bo to pierwszy Rashforda.
» 29 października 2020, 14:22 #482
RedsFan: Pierwszy I nie ostatni :)
» 29 października 2020, 15:45 #481
mikifiki: Wracając jeszcze do KS to uważam, że najlepszą robotę odwala tam Stanowski.
Jest co prawda kibicem Barcelony i z tego powodu bywa stronniczy oraz zajmuje się głównie słabą Ekstraklasą, jednak realizowane przez niego formaty są zdecydowanie najciekawsze. Cenię je przede wszystkim za bezkompromisowość, szczerość i walenie prosto z mostu. Przy pozostałych formatach KS, które są nudne jak flaki z olejem, to prawdziwy powiew świeżości.
» 29 października 2020, 14:20 #480
Lukkey24: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 14:11

Co myślicie o LM wykonaniu przez KS? Moim zdaniem to ogląda się tak nudno i irytująco jakby z przymusu mieli prowadzić ten program. Mają chyba gdzieś napisane że przez większość programu damy dla polakom może jakiś wywiad? Dużo o Potężnym bayernie i o lewandowskim. Też o realiku borka i barcelonie Wojciecha. I 2min o United xD. Ja rozumiem że ktoś nie lubi United itp ale naprawde oni pokonali 5 0 RB LIPSK to nie jakiś średniak tylko pófinalista ostatniej edycji. Mogli te 10 minut pogadać. Szanuje Wawrzyniaka i go bardzo lubie ale tylko powiedział o United "które mają miejsce w tabeli 15?" naprawdę? Borek wiecej o Rb lipsk niż o United. Powiedział ciekawostke tak sposób żenujący jezu xD. Ja się nie sram jakby co ale moim zdaniem to jest oplucie innych kibiców ktore ukochane drużyny graja w LM. Żenada
» 29 października 2020, 14:10 #479
getryscholesa: Dosłownie każdy, każdy program o Barcelonie, Bayernie i reprezentantach polski. 10 minut programu jest marnowane na grę drużyny Brzęczka. Manchester United wali na własnym boisku ubiegłorocznego półfinalistę Ligi Mistrzów 5:0 (pięć do zera), a panowie eksperci mówią o tym, że Lipsk przegrał, a nie o tym, że United wygrali. Cały program przegadany o oczywistych spalonych Moraty i Polakach XD jeszcze tylko brakowało 20 minutowego hołdu lennego dla Roberta Lewandowskiego w wykonaniu Mateusza Borka. Na koniec jeszcze gadanie o tym, co komentował Borek. Kogo to obchodzi? XD
» 29 października 2020, 14:18 #478
Zyvold: Borek i spółka to tacy eksperci jak ja papież.
» 29 października 2020, 17:15 #477
Czerwony123: O co chodzi z tym Stevanoviciem? , wszyscy podaja transfer do obywateli za 7mln ÂŁ , byl chyba juz zaklelepany.
» 29 października 2020, 14:10 #476
tygrys26: Jeden z największych talentów, ponoć byk juz klepnięty przez United ale z ostatnich deniesien wynika ze jednak nie byl klepilniety na 100%
» 29 października 2020, 14:12 #475
Magik1990MU: Tak w ogóle mam takie pytanie, bo może ktoś wie i poinstruuje odpowiednio, bo wciąż jeszcze człowiek młody i ma szanse spełnić marzenia. Otóż... w której szkole produkuje się wuefistów, którzy potem stają się menadżerami znanych klubów? Lampard, Arteta, Solszar, Guardiola, Nagelsmann. Jeszcze kilka lat temu każdy z nich uczył pryszczatych nastolatków skoków przez konia, a teraz są w światłach jupiterów. Też tak chcę.
» 29 października 2020, 14:06 #474
mikifiki: W Liceum Ogólnokształcącym im. Grzegorza Rasiaka w Sosnowcu. Nie ma za co :)
» 29 października 2020, 14:09 #473
Magik1990MU: O nie, jak w Sosnowcu to nie. Jednak odpuszczam. Za wysokie progi.
» 29 października 2020, 14:10 #472
Diabelski97: Rashford i Martial w drużynie kolejki LM.
» 29 października 2020, 13:56 #471
Magik1990MU: Nie rozumiem tego zdziwienia poziomem Kanału Sportowego. Sam magazyn jest przecież transmitowany na youtubie, a wszelkie statystyki mówią, że społeczność yt to w dużej mierze dzieci. W związku z tym, aby do nich dotrzeć, trzeba:

1. Zaniżyć poziom merytoryczny, tak by widz docelowy dobrze zrozumiał "eksperta". Dlatego zaprasza się np. Kowala, który pojęcie o piłce ma niczym kanapowy Janusz, ale za to bywa zabawny i kontrowersyjny.

2. Nawijać ciągle o Realu i Barcy. Nieważne z kim te drużyny grały, ważne, że grały. Oba kluby od lat przyciągają masę małolatów, więc gadać o tych tworach po prostu trzeba.

3. Odcinek bez polskiego akcentu to odcinek nie nadający się do publikacji. Trzeba pogadać sobie z takim Rybusem, który nawet wysłowić się nie umie, ale to nasz rodak. No i oczywiście trzeba też zahaczyć o temat polskiej reprezentacji, bo to jest wiecznie na czasie.

4. Jak już wspominasz o zespołach mniej medialnych w Polsce, to szukaj powodów do krytyki. Krytyka zawsze się dobrze sprzedaje. Rób przy tym z siebie wszechwiedzący autorytet i NIGDY nie przyznawaj się do błędu. Lepiej swoje wpadki przemilczeć, aniżeli stracić szacunek w oczach 12-letniego Maćka. Dla niego musisz być zawsze wyrocznią.
» 29 października 2020, 13:49 #470
mcscotyy: Rashford dał wczoraj niezłą lekcje wf obronie RBL, Sabitzer zagrał totalne dno, dwa gole jego wina, jak wchodził na boisko spodziewałem się z jego strony, że gra ruszy ale ruszyła tylko ze strony MU.
Brawo za mecz, dawno nie oglądałem meczu z takich uśmiechem na twarzy
» 29 października 2020, 13:38 #469
ReDevil07: Nie przyjmuje innego wyniku jak wygrana z Arsenalem. Gramy naprawdę dobrze i mamy chyba jeden z lepszych momentów, musimy to wykorzystać i piąć się do góry. Mecz za 6 pkt, tak samo mecz z Evertonem.
» 29 października 2020, 13:35 #468
rreddevilss: Ktoś tak jak ja czeka, aż wypowie się Pan Jarosław Kolinski na temat wczorajszego meczu??
» 29 października 2020, 13:29 #467
piter100000: A kto to jest?
» 29 października 2020, 13:35 #466
rreddevilss: Po meczu z Chelsea mówił, że mamy mało jakosci i chwalił Chelsea mimo że wgniatalismy ich w ziemię
» 29 października 2020, 13:36 #465
BNK: Pisząc, że wgniatalismy Chelsea w ziemię w tamtym meczu, zachowujesz się dokładnie jak Pan Koliński.
» 29 października 2020, 13:38 #464
mikifiki: Pan Koliński akurat to błędu przyznać się potrafi, więc nie traćmy nadziei.
» 29 października 2020, 13:59 #463
rreddevilss: I co teraz z ocena Upamecano? :D jakby tak Harry wczoraj zagrał to polecialaby fala hejtu i śmiechom nie byłoby końca :D a, Harry i Victor wczoraj jak profesorzy :)
» 29 października 2020, 13:27 #462
ReDevil07: Sęk w tym ze Upamecano rozgrywał naprawdę dobre zawody, ale do wejścia Rasha... Bo to co z nim zrobił i odstawił go na kilka metrów to była masakra.. Może się jeszcze cieszyć, że nie udało się dla Marcusa wpakować piłki do siatki po tym jak przełożył na zamach 4 piłkarzy z RB... Bo jego ocena wyglądała by wtedy o wiele gorzej..
» 29 października 2020, 13:32 #461
tygrys26: Tylko Upamecano dalej ma 21 lat bodjaze, a Harry 27 (?). Tak wiec francuz w wieku Harrego moze być najlepszym obrońca na świecie ma jeszcze 6 lat zeby się uczyć ;) to samo moze być z Tuanzebe.
Nie.ma co porównywać zawodnika który ma prawie xala karierę przed sobą z zawodnikiem który już lepszy nie będzie
» 29 października 2020, 14:15 #460
getryscholesa: Ale ten kanał sportowy to jest zenada. Wygraliśmy 5:0 a oni cały program o Barcelonie i polskich piłkarzach xd
» 29 października 2020, 12:58 #459
Diabelski97: Oglądam z opóźnieniem, ale ja wiedziałem, że tak będzie. Program o lidze mistrzów a oni omawiają pozycje Krychowiaka w reprezentacji Polski itp.
» 29 października 2020, 12:59 #458
mikiartur: to tam nie dziwi raczej
» 29 października 2020, 13:02 #457
BNK: W Polsce zawsze tak było. Juve, Milan, Barca, Real to są drużyny, które nasi komentarzy szanują i poświęcają czas. Liga angielska zawsze była takim niechcianym dzieckiem.
» 29 października 2020, 13:04 #456
Magik1990MU: Jeszcze lepiej, wrzucają zdjęcie Borka w koszulce Bayernu i porówują jego bicka z jakimś tam piłkarzem Bawarczyków. No nie wiem jak to nawet skomentować :D
» 29 października 2020, 13:10 #455
kckMU: Jak jest cisza o angielskich zespołach, to znaczy, że zrobiły dobrą robotę. Można się spokojnie zająć instagramowymi Realem i Barcą.
» 29 października 2020, 13:17 #454
karol100: Od początku było wiadomo bo nie wzięli żadnego speca od Premierleague. Podobnie wczoraj komentarz na meczu.
» 29 października 2020, 13:21 #453
mordynator: Kanał Sportowy to jest jakaś porażka i gadanie tylko o Polakach..Z takich kanałów omawiających dany tydzień w piłce to polecam Piłkarzyki fajnie sie ich słucha,duża wiedza a nie jak ci "eksperci" z kanału sportowego.
» 29 października 2020, 13:32 #452
Magik1990MU: @mordynator

dokładnie. Co ciekawe, główny prowadzący piłkarzyki to fan Arsenalu, a mimo to fajnie się go słucha :)
» 29 października 2020, 13:35 #451
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 13:47

Podobnie w programie 4-4-2. Tam gadają tylko o lidze hiszpańskiej , polakach i oczywiście o Bayernie. Lige angielską pomijają spece.
» 29 października 2020, 13:46 #450
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 12:56

Gole w Champions League:

Marcus Rashford (22l) - 9 goli
Eden Hazard (29l) - 8 goli
» 29 października 2020, 12:56 #449
Bylak: Upamecano wczoraj zagrał bardzo słabo. Oby to byl tylko wypadek przy pracy , jeśli chcemy go kupić.
» 29 października 2020, 12:54 #448
H2O1994: Obrońca świetny ale czasami popełnia błędy
» 29 października 2020, 13:11 #447
karassas: Ciężko ocenić któregokolwiek z graczy RB. Prawda jest taka, że my zagraliśmy wyśmienity mecz i wymuszaliśmy te błędy. Śmiem twierdzić, że z taką grą to moglibyśmy wygrać z każdym. Choć to tylko jeden mecz. Teraz po prostu trzeba potwierdzić formę z Arsenalem.
» 29 października 2020, 13:14 #446
piter100000: Takie pytanko mam z czystej ciekawości. Niektórzy tutaj oglądają ten Kanał Sportowy czy jakoś tak i czy tam ktokolwiek wysilił się na jakąś pochwałe w naszym kierunku?
» 29 października 2020, 12:47 #445
LeeGrant: Uznali ze RB Lipsk zagrało najsłabsze spotkanie w tym sezonie..jedyna pochwala w kierunku Rashforda.
Poświęcili minutę na omówienie meczu..
» 29 października 2020, 12:57 #444
MrCygan: Już mówię. Dosłownie 2 minuty, nawet nie wiem czy. Ograniczyło się do wzmianki o Rashfordzie i tyle. Zachwyty nad Barceloną, Bayern i Lewandowski oraz Polacy w Lidze Mistrzów.
» 29 października 2020, 12:57 #443
mikifiki: Nie przypominam sobie. Ten program kręci się wokół ligi hiszpańskiej i Bayernu Monachium. Czasem coś powiedzą o lidze włoskiej, angielskiej i francuskiej. Jest co prawda osobny format o lidze angielskiej pn. "Football, bloody hell", ale często są tam stawiane dyskusyjne i stronnicze tezy. Bo o ile krytykę United po meczach z Crystal Palace i Brighton jestem w stanie zrozumieć, tak krytykowanie United po meczu z Chelsea już nie bardzo.
» 29 października 2020, 12:58 #442
piter100000: Czyli towarzystwo wzajemnej adoracji. A Lamparda oczywiście po meczu z nami nikt nie krytykował, bo Chelsea taką piękną piłke grała, że aż nic nie stworzyła pod bramką Davida. No cóż ręce opadają czasami
» 29 października 2020, 13:37 #441
Diabelski97: Maguire we wczorajszym meczu z RB Lipsk:

100% wygranych pojednyków
87% dokładności podań
6 wybić
czyste konto
» 29 października 2020, 12:26 #440
H2O1994: A taki Hajto powie że nie jest nawet w top30 śo w Europie...
» 29 października 2020, 12:38 #439
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 12:44

Poprzedni sezon: 36 straconych goli (3 gole więcej od lidera klasyfikacji - Liverpoolu) przy najgorszym sezonie Davida, teraz w 4 meczach (PSG, Chelsea, RB, Newcastle) stracone 2 gole, w tym 2 samobójcze, ale ludzie będą oceniać przez pryzmat dwóch pierwszych meczów gdzie drużyna miała tydzień na przygotowania.
» 29 października 2020, 12:42 #438
Diabelski97: (Na przygotowania do sezonu*)
» 29 października 2020, 12:45 #437
piter100000: Ole przed przerwą na kadry mówił, że brakuje nam miesiąca do osiągnięcia optymalnej dyspozycji, ale wtedy to większość wolała pluć jadem na Norwega niż słuchać tego co mówi
» 29 października 2020, 12:48 #436
H2O1994: Ole gdy przejmował United sam stwierdził że klub jest w przebudowie i nie będziemy grać od razu cudów, potrzeba około trzech lat żeby to wszystko poukładać i zacząć grać dobrą piłkę. Kibice oczywiście wymagali zwycięstwa w każdym meczu i wyzywali Ole, teraz będzie chwila spokoju.
» 29 października 2020, 13:16 #435
Magik1990MU: Czy Borek korzysta z tej samej kapsuły czasu, co Ibisz? Bo ilekroć go widzę, to mam wrażenie, że jest coraz młodszy.
» 29 października 2020, 12:17 #434
BNK: Wszystko w kraju drożeje, oprócz musztardy, podpasek i botoksu.
» 29 października 2020, 12:22 #433
Magik1990MU: Cóż, przynajmniej Kowal się nie zmienia. Nadal wygląda na człowieka tęskniącego za detoksem.
» 29 października 2020, 12:26 #432
BNK: I za to go szanuję.
» 29 października 2020, 12:32 #431
pbskarpy: Ja to myślałem, że Upamecano zje naszą ofensywę. Że ich połamie i niczym spiderman (ale nogami) zatrzyma każdą piłkę zmierzającą w stronę bramki. ;)
» 29 października 2020, 12:06 #430
Diabelski97: "Poza boiskiem Marcus Rashford wyrobił sobie opinię fantastycznego człowieka. 22-latek od dawna pomaga potrzebującym, za co został niedawno oznaczony Orderem Imperium Brytyjskiego.

Wczorajsze spotkanie Ligi Mistrzów z Lipskiem rozpoczął na ławce rezerwowych. Po godzinie gry wszedł na murawę, a po kwadransie miał już na koncie 2 trafienia. Trzy minuty przed końcem meczu United wywalczyli rzut karny. Nikt nie miał wątpliwości, kto powinien uderzać. Anthony Martial oddał piłkę Rashfordowi, który miał szansę zostać drugim piłkarzem w historii Manchesteru, który skompletował hat-tricka po wejściu z ławki rezerwowych.

Co zrobił Rashford? Ustawił piłkę Martialowi. Odpuścił, żeby Anthony czekający od 11 spotkań na gola - mógł w końcu się przełamać. Martial wykorzystał jedenastkę, a Marcus hat-tricka skompletował w doliczonym czasie. Po dograniu Martiala."
» 29 października 2020, 12:04 #429
Atlantic: Z tego co znalazłem z Antho był przypisany do karnych na dziejszy mecz, bo anj Bruno ani Rashford nie byli w wyjściowej 11stce i przy wyborze wykonawcy interweniował Ole przypominając o ustaleniach. Dodatkowo 2 minuty przed karnym Rashford powinien był tak naprawdę podac piłkę do wolnego Martiala ktory miałby setkę, ale wolal konczyc akcje sam po swoim tańcu z obrońcami i został zblokowany. Nie odbieram nic Marcusowi, ale to zabawne jak każdy sobie może dorobić całą historię do tego spotkania i powiedziec, ze Rashy nie myśli o sobie bo oddał karnego Martialowi.
» 29 października 2020, 12:21 #428
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 12:29

Jest zdjęcie jak Rashford już trzyma piłkę i drugie jak daje ją Martialowi. Były takie ustalenia ale gdy Rash mógł mieć hat-tricka, to pewnie poszły w niepamięć.

(Źródło: "Mistrzowie Polski")
» 29 października 2020, 12:29 #427
Litosci: Serio martial tak długo bez bramki był??
» 29 października 2020, 12:43 #426
jedi: Jak to? Przecież strzelił z PSG... ;]
» 29 października 2020, 12:47 #425
Atlantic: Jeśli trener mówi, że karnego wykonuje Martial to wykonuje go Martial i nie ma znaczenia, czy Marcus strzelił już 2 gole.
» 29 października 2020, 12:51 #424
Vaxiu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 13:16

@Atlantic
Trochę przesadzasz, zdarza się przecież że pierwszy wybór trenera oddaje jak choćby Bruno oddał Rashowi jakiś czas temu.
» 29 października 2020, 13:14 #423
mikifiki: Za chwilę program o lidze mistrzów w Kanale Sportowym.
Zastanawiam się, jak dużo czasu poświęcą na mecz United i dlaczego tylko pół minuty.
» 29 października 2020, 12:00 #422
Lukkey24: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 12:59

O pół minuty tylko się pomyliłeś
» 29 października 2020, 12:59 #421
lawoss: Super mecz w wykonaniu United. Widać, że Ole ma przygotowane różne warianty taktyczne i drużyna się w nich coraz lepiej czuje. Powinniśmy mieć jeszcze 2 karne w tym meczu.
» 29 października 2020, 11:43 #420
obiektywny91: No no Magik po wczoraj to zaczynam się obawiac czy nie skonczy sie znowu 8:2
» 29 października 2020, 11:41 #419
Magik1990MU: Nie no nie przesadzaj :)

Takie mecze jak ten z 2011 zdarzają się niesamowicie rzadko. Do takiego wyniku forma nie wystarczy, po prostu tego dnia musi wychodzić wszystko (a w tamtym starciu tak było, np. rzuty wolne naszych i bramki po nich).

Druga sprawa: zauważyłem, że Arteta jest bardzo pragmatyczny i widząc potencjał United pewnie ustawi swój zespół bardzo defensywnie, co w połączeniu z naszym zamiłowaniem do marnowania setek może dać nudny mecz z małą ilością goli. Kluczowe moim zdaniem będą pierwsze dwa kwadranse i to one ustalą dalszy przebieg meczu.
» 29 października 2020, 11:50 #418
obiektywny91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 11:57

Mozesz miec racje bo ludzik lego stosuje podobne murowanie jak Mou. Ale patrząc na katastrofalne rozgrywanie piłki na środku boiska to mecz może być słaby w naszym wykonaniu jak polski rząd.
» 29 października 2020, 11:57 #417
Magik1990MU: Dlatego jestem prawie pewien, że Arteta odda piłkę United i będzie liczył wyłącznie na kontry. Nasz atak pozycyjny, zwłaszcza od przyjścia Bruna, wygląda znacznie lepiej, ale chłopaki mają wciąż tendencje do klepania piłki w poszukiwaniu koronkowej akcji. Z jednej strony fajnie, że Ole ich uczy ładnej gry, z drugiej - czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Za Mou przy tak grającym Arsenalu mam wrażenie, że bylibyśmy jeszcze większym faworytem, bo Mou stawiał na wrzutki, a teraz jest to nasz najsłabszy element gry. Mam nadzieję, że zmieni to Cavani, który w powietrzu jest lepszy niż nasze złote trio razem wzięte. Taka gra na murującą drużynę jest najlepsza, bo przy tłoku rywali w polu karnym zawsze coś wpadnie.
» 29 października 2020, 12:14 #416
xarsfanx: Obiektywny. Nie panikuj i nie przesadzaj Akurat obrona nie jest tak słaba by zbierać worek bramek. Problemem jest przełamanie, ustawienie ataku. Wiadomo środka nie ma, więc Artet ma troche ból głowy by to ogarnąć. Mimo to, nie chce by wyszli na Utd jak za liver, city czy lester z 2 połowy. Musi w którymś meczu wprowadzić zmiany do gry, a czy akurat zrobi to w niedzielę, zobaczymy.
» 29 października 2020, 13:38 #415
hraboNX: Dzień po wygranej w LM wydaje się piękniejszy. Nie przeszkadza zimno i deszcz. I ta świadomość, że Ole i spółka pokonali kolejnego trenera, którego stawia się wyżej od Norwega.

Z przygotowań Julka do meczu z United najlepiej wypadła... jego marynarka :D
» 29 października 2020, 11:38 #414
Celt15: Ale AWB to jest kozak, no nie ma znaczenia kto tam lewą stroną leci, człowiek może spokojnie sobie patrzeć i czekać na udany wślizg. Naprawdę trochę czuję się jakbym oglądał Vidicia, zachowując wszystkie proporcje oczywiście. Chodzi o ten spokój, pewność siebie, tę bezczelność w defensywie. Genialny obrońca.

Wczoraj też Linde mnie zaskoczył. Jakby, za przeproszeniem, jaja w końcu wyhodował chłop. Kilka jego wyjść z piłką przy tak mocnym pressingu było imponujące.

Konkurencja robi swoje. Nie ma już ani jednej świętej krowy w zespole. Ole pokazał, że posadzić może każdego. I dzięki temu wracamy powoli na szczyt!
» 29 października 2020, 11:38 #413
DevoMartinez: Cieszy zwycięstwo choć wynik nie do końca odzwierceidla sam mecz. Lips stracił chęć do gry po 2 bramce. I nie zgadzam się z tymi którzy mówią, że zagrali słabo. Wyszli na mecz jak bulteriery, atakowali przez 60 min każdego zawodnika Utd z piłką. Zresztą liczba fauli to pokazuje, że to była przez większosć czasu bitwa, oba zespoły miały jakoś po 20 fauli. Presing był imho niesamowity z ich strony. Grali dobrze jako drużyna przez większosć meczu.

U nas również pozytywy na boisku bo grali jak drużyna, asekuracja, pomoc kolegom i każdego na boisku trzeba pochwalić. Cieszy mnie mega forma AWB bo imo to w tej chwili najlepszy boczny obrońca na swiecie jesli chodzi o bronienie. Potrafi wyłączyć każdego skrzydłowego, daje drużynie spokój na swojej stronie. Plus dla Ole lub Aarona za skorygowanie ustawienia i nie zostawianie tylu dziur na boku co na początku sezonu. Mam za to troche pretensji do Ole, że widząc nasze problemy z presingiem nie skorygował ustawienia zespołu. Przecież w pierwszej połowie my mieliśmy problemy żeby wyjśc z piłką na połowę rywala a gra wyglądała jak za van Gaala czyli klepanie wszerz przez obrońców i laga do przodu na koniec. Lips w przekroju całego meczu miał na OT wyższe posiadanie piłki niż gospodarze. Ale pochwale tez Ole za zmiany, w końcu na czas bo jakoś 60 minuta i weszli szybcy zawodnicy chociaż imho Matic powinnien zejść dużo wcześniej. Nasza obrona nie mogła go znależć gdy chciała podać piłke wyżej bo serb za wolno szukał pozycji, do tego grał długo z kartką a z jego szybkością to gra na dużym ryzyku. McT powinnien wejść wcześniej.

Także zwycięsto cieszy ale mecz był raczej z gatunku cięzkich gdzie trzeba było tyrać i wynik 5-0 trochę to zakłamuje. Oby chłopaki grali tak zawsze bo jak jest zaangazowanie to nawet porażki można wybaczyć. Na mecz z afc trzeba wyjśc również z nastawieniem jak na wojnę bo oni też spróbują nam jakieś punkty urwać.
» 29 października 2020, 11:36 #412
Vip15: Ten mecz to już przeszłość wygrali i koniec. Teraz trzeba skupić się na arsenalu, byle bez rozkojarzenia lub zlekceważenia. Utrzymanie formy to klucz.
Zobaczymy jak zagramy z tym arsenalem, wypoczęty jest bruno rashford cavani pogba mamy duże możliwości.
A taki arsenal to raczej nie ma zbyt wiele alternatyw. W zasadzie wiadomo jakim składem zagrają.
» 29 października 2020, 11:43 #411
MiSt: Wydaje mi się, że Ole jest typem menedżera, który koryguje błędy dopiero w przerwie spotkania.
5:0 niczego nie zakłamuje. Zagraliśmy świetne spotkanie i pokazaliśmy więcej charakteru od drużyny z Lipska. Pierwsza połowa była wyrównana lecz na drugą wyszliśmy świetnie przygotowani. Widać też jak dużo znaczy Bruno w tej ekipie :)
» 29 października 2020, 11:59 #410
Vip15: I gdzie jest ten matheus teraz? "Lipsk nie musi się wogóle obawiać man utd, wystarczy spojrzeć na ich miejsce w premier league"
Siedź pan cicho w swej norze i będzie dobrze :D
Narazie nie widziałem jego wypowiedzi czy tekstu po meczu.
» 29 października 2020, 11:35 #409
mikiartur: Ale podoba mi się komentarz Nagelssmana do tego meczu i tej sytuacji z VARem. Wielki szacunek. Bo powiedział jasno, ze var nie zależy od niego i bardziej go zmartwiło to że słabiej spisali się obrońcy w tej sytuacji. Podoba mi się taka reakcja. Czuję że Lampard, Arteta a może i Klopp zupełnie inaczej by do tego podeszli. Bo tu dokładnie była taka sama sytuacja jak w meczu LFC z Evertonem tyle że wtedy Mane wystawił rękę minimalnie za linię spalonego, a tutaj ją wystawił Upamecano albo Konate.
» 29 października 2020, 11:34 #408
Vip15: Też podoba mi się jego wypowiedź, gość ma klasę. Potrafi przyznać się do błędu, albo winić piłkarzy a nie var.
» 29 października 2020, 11:37 #407
BNK: Zrzucanie winy na var, sędziego, pogodę, gęstość trawy itd to akurat domena trenerów angielskich drużyn. Pewnie się mylę, ale mam wrażenie, że Mourinho to wszystko zaczął:D
» 29 października 2020, 11:45 #406
kielbasior: Co innego zrzucić winę na VAR przy wyniku 1-2, a co innego przy 0-5.
» 29 października 2020, 12:40 #405
Diabelski97: Marcus Rashford strzelił najwięcej goli przeciwko drużynom z „wielkiej szóstki” we wszystkich rozgrywkach od początku sezonu 2019/20, w najmniejszej liczbie występów #mulive [sky]

Człowiek od wielkich meczów.
» 29 października 2020, 11:33 #404
Diabelski97: O 12 na Kanale Sportowym będzie podsumowanie kolejki LM ("Najlepsza liga świata")
» 29 października 2020, 11:30 #403
Magik1990MU: Trzy pytania do użytkowników IPLI:

1. Czy można za pośrednictwem apki oglądać mecze, które się odbyły (jak ten wczorajszy)?

2. Jak wygląda okres rozliczeniowy? Czy da się anulować subskrypcję w dowolnym momencie?

3. Czy ipla posiada możliwość łączenia z telewizorem za pomocą funkcji SMART TV?

Będę wdzięczny za info.
» 29 października 2020, 11:20 #402
BNK: Weź sobie najprostsza kartę z plusa, nie musisz z niej nawet korzystać, a będziesz miał dużo rzeczy za darmo, a inne taniej.
» 29 października 2020, 11:22 #401
Magik1990MU: Chodzi mi konkretnie o nasze mecze w LM. Komentarz Hajty dodatkowym plusem :)
» 29 października 2020, 11:24 #400
Diabelski97: 1. Tak i to jest ogromny plus.
2. Możesz zrezygnować
3. Z tego co kojarzę, to nie. Natomiast możesz się zalogować przez stronę www i w smarcie często masz aplikację ipli. No ale skoro pytasz, to zapewne nie masz, wiem :D
» 29 października 2020, 11:28 #399
Diabelski97: Ja np mam aplikację ipli ale nie mam najnowszej aktualizacji i nie mogę wykupić Polsat sport premium przez aplikację na tv.
» 29 października 2020, 11:29 #398
BNK: Nie wiem, patrzyłem w aplikacji i są te mecze dostępne ale czy to są skróty, czy pełny mecz to nie jest napisane. Ja tego nie wykupuje, bo mam fajną stronke, gdzie mogę oglądać mecze za darmo. Tam mogę sobie wybrać transmisje w języku polskim, czego nigdy nie robię, bo zamiast skupiać się na meczu, skupiamy się na wyłapywaniu bzdur.
» 29 października 2020, 11:37 #397
Magik1990MU: @BNK

ja poszukuję apki w stylu tej od cda. Najlepiej, jakbym mógł połączyć ją z Xboxem i w ten sposób oglądać mecze. Prosto i szybko.
» 29 października 2020, 11:52 #396
Magik1990MU: Xboxa mam obecnie głównie do youtuba i filmów. Jeszcze meczów do pakietu brakuje :)
» 29 października 2020, 12:15 #395
Diabelski97: "RB stracił tylko trzy gole w siedmiu meczach we wszystkich rozgrywkach, wczoraj wieczorem stracili pięć."
Źródło: Whoscored
» 29 października 2020, 11:18 #394
Roxyx: Rashford strzelił im 3 bramki w kwadrans.
» 29 października 2020, 11:20 #393
Diabelski97: Rash jest w sztosie, bałem się, że nie wróci prędko do formy sprzed kontuzji.
» 29 października 2020, 11:25 #392
Hoccu: Od ostatniego gwizdka mam tylko 4 słowa w głowie. IN OLE WE TRUST!
» 29 października 2020, 11:05 #391
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.10.2020 11:15

Ja to mam od zatrudnienia Ole :) Solszar i Phelan, kapitalny duet. Nasz poczciwy SAF musi być dumny ze swoich uczniów :)
» 29 października 2020, 11:14 #390
Hoccu: Sam nigdy nie negowałem jego pracy, nie płakałem nad rozlanym mlekiem gdy dostaliśmy 1:6 z KFC. Czekałem skrupulatnie i cierpliwie i będę czekał dalej na sukcesy. :)
» 29 października 2020, 11:43 #389
MixEx: Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Obrona świetnie środek pola trochę mniej ale jednak kontrolowalismy przebieg spotkania i nie dopuszczalismy za bardzo do groźnych sytuacji. Rash, Bruno, McTominay po wejściu na boisko bardzo dobre zawody, szczególnie Rash a i Cavani też na plus miał jedna sytuację co prawda spalony ale jakie ten gość ma wykończenie! OSG bardzo dobre zmiany i wraz ze swoim sztabem dobrze poprowadzil United do zwycięstwa w tym meczu. Oby wiecej takich wygranych.
» 29 października 2020, 11:01 #388
Replikant: Rashford i Greenwood strzelali wczoraj jak rasowi napastnicy. Wykończenia Greenwooda z precyzją do milimetra mam wrażenie ;) drugi gol Rashforda to absolutne złoto, wjechał pod bramkę z taką pewnością siebie, że jeszcze zanim oddał strzał było wiadomo, że piłka wyląduje w siatce. Rashford wygląda jakby odnalazł w sobie jakąś dodatkową moc, jeśli utrzyma taka formę w całym sezonie to myślę, że we wszystkich rozgrywkach może mieć nawet do 30tu strzelonych bramek.

Mam nadzieję, że pewnie rozjedziemy Arsenal w niedzielę, ale drużyna zaczyna wyglądać naprawdę mocno. Dosłownie wszyscy zawodnicy na których wiesza się psy na tym portalu grają wspaniałe zawody ostatnio, czy to Lindelof, czy to Harry, czy to znienawidzony Fred, który jest ostatnio bestią w obronie, czy De Gea.

Nie mam zamiaru popadać w huraoptymizm, ale od meczu z Newcastle naprawdę zaczęliśmy wyglądać jak konkretna drużyna. Nie wiem czy to efekt powiększonej rywalizacji w składzie, czy sztab dostał jakiegoś dobrego psychologa sportowego, który poukładał chaos w głowie niektórych zawodników. Od tych kilku spotkań bardzo mi jest ciężko się do kogokolwiek jakoś przyczepić.

No ale najważniejsze, w tym sezonie w końcu jak widzę zmianę, to czuję ekscytację, że możemy jeszcze więcej namieszać. Żadnych Lingardów, żadnych Pereir. Oby omijały nas kontuzje i reszta sezonu zapowiada się bardzo obiecująco :)
» 29 października 2020, 11:00 #387
Michal12371: Brawo Rashford! lepszego prezentu na urodziny nie mogłeś sobie zrobić ;)
» 29 października 2020, 10:53 #386