Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Dean Henderson przedłużył kontrakt z Manchesterem United

» 26 sierpnia 2020, 19:23 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Dean Henderson podpisał z Manchesterem United nowy kontrakt. Umowa z angielskim bramkarzem obowiązuje do czerwca 2025 roku i zawiera opcję przedłużenia jej o kolejny sezon.
Oficjalnie: Dean Henderson przedłużył kontrakt z Manchesterem United
» Dean Henderson podpisał z Manchesterem United umowę do czerwca 2025 roku
Kto Twoim zdaniem będzie bramkarzem numer 1 w Manchesterze United w sezonie 2020/2021?
Henderson jest bramkarzem Manchesteru United odkąd skończył 14 lat. Ostatnie dwa sezony spędził na wypożyczeniu w Sheffield United. Dean we wtorek został powołany na najbliższe zgrupowanie reprezentacji Anglii.

– Ścieżka rozwoju, którą podążam w ostatnich pięciu latach jest fantastyczna, a okres wypożyczenia w Sheffield United był nieoceniony – mówi Henderson.

– Departament bramkarzy w Manchesterze United jest znakomity. Mamy trzech golkiperów światowej klasy, którzy dużo osiągnęli w futbolu. Nie mogę doczekać się współpracy z grupą. Zaufanie, które pokazał klub i menadżer tym kontraktem dużo dla mnie znaczą. Chcę nadal rozwijać się jako bramkarz.

– Będę dawał z siebie wszystko, aby być lepszym każdego dnia. Chcę rozegrać tyle meczów dla Manchesteru United, ile to tylko możliwe.

– Teraz nie mogę doczekać się wyjazdu na zgrupowanie reprezentacji Anglii i startu przygotowań do nowego sezonu – dodaje Henderson.

Zadowolenia z podpisania umowy przez Anglika nie ukrywa Ole Gunnar Solskjaer. – Jesteśmy zachwyceni, że Dean podpisał nowy kontrakt. Miał kolejny znakomity sezon w Sheffield United, gdzie nabrał sporo doświadczenia i dorósł zarówno jako piłkarz, jak i jako człowiek – stwierdza Ole.

– Dean jest fantastycznym młodym piłkarzem, z odpowiednim nastawieniem i chęcią poprawy swoich umiejętności każdego dnia.

– Jesteśmy w dobrej sytuacji, jeśli chodzi o obsadę bramki i to daje nam konkurencję o miejsce w składzie. Nie możemy się tego doczekać. Dean to kolejny świetny przykład tego, jacy zawodnicy pokonują kolejne szczeble Akademii. W pełni rozumie, co to znaczy być graczem Manchesteru United.

– Nie możemy doczekać się pracy z Deanem i rozwoju jego talentu – dodaje Solskjaer.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United wydał nowe oświadczenie w sprawie Maguire’a
Następny news »
Manchester United nie odpuścił transferu Jacka Grealisha

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (240)


kamil2257: Ale Silva będzie kręcony.
» 28 sierpnia 2020, 16:07 #227
kamilpe: OFICJALNIE! Thiago Silva piłkarzem Chelsea! Brazylijczyk związał się z The Blues na okres jednego roku, z możliwością przedłużenia kontraktu o kolejne 12 miesięcy.

A my dalej w czarnej d
» 28 sierpnia 2020, 12:49 #226
Pierun: Moim zdaniem powinniśmy odpuścić Sancho i kupić kogoś do rotacji z Greenwoodem. Przecież Mason za np. 2 lata może być na poziomie Jadona albo i lepszy. Zaoszczędzone pieniądze zainwestowałbym w ŚO i LO.
PP do rotacji z Greenwoodem - Brooks / Sarr / Buendia / Stengs
ŚO do rywalizacji z Lindelofem - Elvedi / Torres
LO - Telles / Gaya / Cucurella
» 28 sierpnia 2020, 12:05 #225
kamilpe: Za 2 lata, czyli kolejne 2 lata bez prawego skrzydła z prawdziwego zdarzenia. Niech Sancho przychodzi a Greenwood się ogrywa
» 28 sierpnia 2020, 12:10 #224
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2020 12:24

Greenwood to nie jest PP, za 2 lata to on będzie rywalizował z Martialem o 1 skład, chociaż może nastąpi to nawet wcześniej
» 28 sierpnia 2020, 12:24 #223
Mariano88: Pierun, chlopaki maja racje, Greenwood to bedzie nasza 9tka na lata. Szkoda Martiala ale wszystko na to wskazuje.
» 28 sierpnia 2020, 12:26 #222
tomekwietniu: Widzieliście wyjazdowe koszulki Wilków?
Chyba już nigdy nie będę narzekał na naszych projektantów xD
» 28 sierpnia 2020, 11:37 #221
Magik1990MU: Dzisiaj mija 9 rocznica dnia, o którym kibice Arsenalu chcieliby nigdy nie pamiętać. Słynne 8-2

youtu.be/PfrlEA1fXiU
» 28 sierpnia 2020, 10:59 #220
Klierek7: W tym roku mamy najsłynniejsze 8-2 :D zmierzch barcy
» 28 sierpnia 2020, 11:01 #219
Czerwony123: Pawel ma swirusa , harry po wakacjach zycia w grecji, shaw, jak zawsze problemy zdrowotne, Rashy kontuzjowany, van bisaka na kwarantannie. Przygotowania do rozpoczecia sezonu ida pelna para. Wspolczuje Olkowi.
» 28 sierpnia 2020, 10:23 #218
NoName222: 38 dni do zamknięcia okienka transferowego.
» 28 sierpnia 2020, 09:30 #217
kamilpe: I 16 dni do rozpoczęcia sezonu
» 28 sierpnia 2020, 09:43 #216
Magik1990MU: i 37 dni na wizytę naszych braci z Manchesteru przed domem Edka
» 28 sierpnia 2020, 09:45 #215
tomekwietniu: Warto zaznaczyć, że to też 210 dni od ostatniego transferu piłkarza do pierwszej drużyny ;)
» 28 sierpnia 2020, 09:48 #214
Tomczo: Oraz 124 dni do sylwestrowej bańki :)
» 28 sierpnia 2020, 10:35 #213
Mariano88: Został już tylko jeden dzień do soboty
» 28 sierpnia 2020, 10:40 #212
AUDIoooo: No i za rok będą transfery ;)
» 28 sierpnia 2020, 11:36 #211
Mariano88: AUDIoooo Twoj komentarz idealnie sie zgrywa z avatarem
» 28 sierpnia 2020, 12:00 #210
AUDIoooo: Hehe! Też prawda :)
» 28 sierpnia 2020, 13:02 #209
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 22:31

Telegraph: Silva nie jest rozpatrywany jako nowy kapitan, ponieważ nie porozumiewa się w języku angielskim."

Bez języka może mieć problem.
» 27 sierpnia 2020, 22:25 #208
kamilpe: Nie tacy byli co nie umieli języka
» 27 sierpnia 2020, 22:40 #207
jassaj: #AntonioValencia
W dzisiejszych czasach znajomość języka jest już strasznie przeceniana. Jeżeli sam piłkarz nie czuje dyskomfortu, że nie wie o czym rozmawiają inni dookoła to spokojnie są metody, żeby się porozumieć.Piłkarzowi trzeba dać dach nad głową, szkołę dla dzieci, zajęcia dla żony i on już sobie będzie żył. A na boisku poradzi sobie językiem futbolu mówiąc poetycko
» 27 sierpnia 2020, 22:46 #206
Dexxter: Bale nie potrafi powiedzieć słowa po hiszpańsku a dla Realu strzelił ponad 100 goli i zdobył 4 razy LM.
» 27 sierpnia 2020, 23:03 #205
kckMU: Valencia, Tevez... a na boisku wiadomo co robili. Z drużynami też rozumieli się bajecznie.
» 27 sierpnia 2020, 23:03 #204
Diabelski97: Toreira z Arsenalu ma problemy językowe i nie może się zaadaptować, a już trochę w Arsenalu jest, ale zgadzam się, kwestia indywidualna.
» 27 sierpnia 2020, 23:18 #203
Magik1990MU: @Dexter

nie wiem skąd wziąłeś te rewelacje, ale Bale mówi całkiem nieźle po hiszpańsku.
» 27 sierpnia 2020, 23:36 #202
Anhel: No właśnie mówi słabo jak na 5 lat które tam siedzi potrafi tylko podstawy i oto tez pretensje maja kibice realu
» 28 sierpnia 2020, 10:38 #201
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2020 10:48

@Anhel

Studiowałem hiszpański kilka lat, więc trochę znam ten język i słuchając jakiegoś wywiadu z Bale'em nie dostrzegłem, aby używał bardzo prostego języka. Płynnie po hiszpańsku nie mówi, ale mimo to idzie mu całkiem nieźle. Niemniej po 5 latach pobytu powinien mówić lepiej, tu się zgodzę.
» 28 sierpnia 2020, 10:48 #200
Camorrista: 'Powinien', 'musi'

Ja się pytam kim wy jestescie, żeby decydowac za Bejla co ma robic i jak ma życ. Nie wtrącajcie sie w jego zycie jak typiwe polaczki. Język to tylko narzędzie i nie musi byc perfekcyjne. Po za tym nie każdy urodzil sie, by być mówcą ;)
» 28 sierpnia 2020, 11:01 #199
Anhel: Ty tak na serio ?
» 28 sierpnia 2020, 11:36 #198
Magik1990MU: @Anhel

ten gość to chyba drugie konto primasorta, przynajmniej podobne głupoty pisze
» 28 sierpnia 2020, 11:43 #197
Magik1990MU: Mam tak samo jak tyyy, Liga Europy w Tiviii, najpiękniejsza ta ligaa, polska.

Jak dobrze, że nie tracę czasu na ten żałosny kabareton. Legia się zbroi, by dostać łomot od Omonii, Cracovia skupuje szrot z całej Europy, a polski Guardiola się jeszcze cieszy, Piastowi udaje się jakoś awansować, zaraz i tak odpadnie, a Lech się męczy z niewiadomo kim. Rozwiązać tę paraligę, bo tylko wstyd Polsce przynoszą. Środki z budżetów gminnych lepiej przeznaczać na rozwijanie innych sportów, bo w piłkę to my grać nie umiemy.
» 27 sierpnia 2020, 21:53 #196
jassaj: W piłkę to my grać umiemy i pokazuje to też w ostatnich latach ilość młodych chłopaków przebijająca się i wyjeżdżająca na zachód. Problem polega na tym, że my nie umiemy zarządzać klubami i nie mamy dyscypliny. Dzisiaj czytałem artykuł o Bergu w Legii i jego zdziwieniu, że na treningu nie wystarczy wydać raz polecenia tylko trzeba pilnować piłkarzy. Pamiętam historię Klicha, który po wyjeździe do Wolsburga pierwsze co to się zrzygał na boisku bo okazało się, że ich rozgrzewka jest intensywniejsza niż w Polsce trening. Do tego ściąganie szrotu z 10 lig hiszpańskich, Stojanoviciów z Bałkanów bo trener miał taką wizję- tak, dokładnie ten sam trener, którego zarząd zwolni po 3 miesiącach za brak wyników i zatrudni kolejnego który zaś będzie chciał 10 Murzynów z Południa Gwatemalii bo tam teraz w talenty obrodziło i tak w kółko. I w tym wszystkim jak pojawi się młody, utalentowany chłopak, to albo spierdzieli w młodym wieku nabierać doświadczenia za granicą, albo w wieku 20 lat jakiś prezes sprzeda go za zawrotny milion bo przecież w Polsce to kosmiczna flota. Ten chłopaczek zaliczy przeskok o 5 poziomów, przepadnie,po latach wróci do ekstraklasy się odbudować i tak w kółko. W innym wariancie trafi do Ruskich zarobić i chociaż tyle z tego będzie miał. Przetrwają najsilniejsi, którzy w takim wypadku staną się trzonem kadry, ale ilu to już było Żyro, Wolskich, Wszołków, Sobotów jakiś Furmanów czy innych Łukasików, którzy teraz są "solidnymi ligowcami". Połowa tych historii to historie ludzi, którym się nie chciało i za szybko poczuli się Bogami, ale połowa to jednak historia ludzi, którymi źle zarządzano, źle doradzone i w konsekwencji historia złych decyzji
» 27 sierpnia 2020, 22:33 #195
mikon70: Ostatnim dobrym trenerem był Jacek Magiera. Ale najlepszy i tak był Stasiek Czerczesow.
» 27 sierpnia 2020, 22:35 #194
jassaj: Ze Staśka się śmiali, że za spóźnienie wysyłał za karę do łagru, ale jak tak pomyśleć, to jak to żałośnie wygląda, że u nas w lidze poziom profesjonalizmu jest taki, że zawodnikowi trzeba 3 razy powtarzać co ma zrobić bo inaczej tego nie zrobi, albo, że próba ich jakiegoś podciągnięcia i zdyscyplinowania kończy się jak historia Nawałki w Lechu czyli robieniem wszystkiego, żeby trenera się pozbyć
Ja zawsze uważałem, że w naszym grajdołku Probierz wybija się in plus. Z zagranicznych dałbym Berga i Staśka. Magiera był spoko, prowadził Legię w LM i w sumie nie wiem czemu tak szybko poleciał ale no to jest Polska. Kiedyś uważałem, że Skorża jest porządnym trenerem i w sumie dobrze dla niego, że wyjechał do tych emiratów- klimat fajny, hajsik i wgl. No i może Urbana bym wyróżnił, ale to też już stare dzieje
Miło wspominam też tego trenera Śląska z Czech- Staśka Lewego :D Ten też był kabareciarz- wuja Stasio z pod jakiegoś tam Pilzna z problemami z alkoholem :D
» 27 sierpnia 2020, 22:42 #193
Magik1990MU: Oczywiście, że w piłkę grać nie umiemy, a ilość młodych faktycznie wybijających się na Zachodzie jest znikoma w porównaniu z tym, że Polska to 30 kilku milionowy kraj, w którym piłka nożna zawsze była sportem narodowym. To, co napisałem wyżej to populizm, celowo hiperbolizuje, bo wiadomo, że rozwiązanie eklapy jest niemożliwe, ale ucięcie funduszy to plan jak najbardziej wykonalny. U mnie w Krakowie miasto przez lata łożyło na Cracovie i Wisłę. Ci pierwsi znani byli głównie z silnych bojówek, ci drudzy sprzedali się kryminalistom. Cała sytuacja jest o tyle bulwersująca, że publiczne pieniądze mogłyby pójść na sporty zimowe, siatkówke, szachy - tam, gdzie mamy sukcesy i przede wszystkim ludzi, którzy wiedzą co to ciężka praca. No i jeszcze jedna rzecz: kopacze w tej pseudolidze zarabiają NAJWIĘCEJ pieniędzy w tej części Europy. Wobec tego nie ma co się dziwić, że te niedojdy mają wywalone na europejskie puchary. Po co mają się starać, skoro za kopanie piłki na rodzimym grajdołku dostają więcej niż nawet politycy.
» 27 sierpnia 2020, 22:51 #192
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 23:32

No ale w gruncie rzeczy nie ma takiego pojęcia jak "umiemy grać" czy "nie umiemy grać". To nie jest zapisane w genach, czy gwiazdach, chodzi o dobry system szkolenia i wychowywania młodzieży a potem nie rozpuszczanie młodych gwiazdeczek statusem półBogów. W ostatnich latach ilość Polaków na zachodzie ciągle rośnie i wielu z nich gra w swoich klubach i tylko ślepy by tego nie zauważył, że mamy "kolonie" włoską, niemiecką. Widać po kadrze, że siłę naszej drużyny nie stanowią już zawodnicy Cocojambo Warszawa tylko jest gracz Juventusu, Bayernu, do niedawna byli gracze BvB, jest Napoli jakiś Lokomotiv, było Monaco- to są dobre kluby, w których Polacy grają bądź grali. Tylko, że Polak żeby zrobić karierę to musi mieć raz- tonę samozaparcia, dwa- tonę szczęścia. Bo tak jak napisałem wyżej co ma zrobić 20 latek, który może pare lat temu w turniejach juniorskich był gwiazdą jeżeli przez te 5 lat jego rówieśnicy mieli profesjonalne kluby, które zwracały uwagę na każdy ich krok a w Polsce było- dobra Józiu, pół roku se pograsz w Puszczy Niepołomice, potem Cię będziemy wdrażać do kadry, rok posiedzisz na ławce bo będziesz nie gotowy, potem krótkie wypożyczenie żebyś się ograł wrócisz, dostaniesz parę minut w lidze, strzelisz z 5 goli i akurat milionik z jakiegoś Amkara Perm wpadnie. W takich warunkach trzeba mieć w sobie niewyobrażalną siłę, żeby pójść do jakiegoś klubu na zachodzie i odrabiać stracony czas.
I teraz hipotetycznie dla przykładu- Lewandowski gdyby był Niemcem miałby ze 100 bramek więcej ale nie dlatego, że narodowość daje +10 do wykończenia, tylko taka Borussia mając chłopaka z takim zapałem, z taką pracowitością, tak ułożonego, zdyscyplinowanego i głodnego sukcesu zrobiłaby z niego piłkarza w wieku 21 lat a tak w momencie kiedy on wyjeżdżał mając ok. 22 lata, stracił sezon- dwa na ogarnięcie jak wygląda gra w piłkę i już jest kilka sezonów w plecy w porównaniu do takiego piłkarza, który od początku kariery musi pokazywać klasę walcząc z obrońcami typu Ramos w Hiszpani, Maguire w Anglii, Boateng w Niemczech. To są te róznice- polski chłopak też potrafi tylko trzeba dać mu szansę i narzędzia a jak Cracovia dzisiaj miała w całej kadrze meczowej 3 Polaków to ja nie mam pytań
» 27 sierpnia 2020, 23:31 #191
AUDIoooo: Paweł Janas i Legia 94/96 to były czasy :o
» 27 sierpnia 2020, 23:33 #190
Magik1990MU: To, co napisałeś pokrywa się ze stwierdzeniem, że Polska wypluwa od czasu do czasu talenty, bo przy takiej liczebności ich brak byłby jakąś anomalią. Wiadomo, że w tej roli eklapa się jakoś sprawdza, ale ma to też swoją ciemną stronę - wielu utalentowanych graczy woli zostać w tym grajdołku i się nie wychylać, bo tu dobrze płacą. Co do stwierdzenia, że grać nie umiemy, to jest to oczywiście złożony temat - niemniej efekt w postaci ciągłego kompromitowania się w Europie i zaszczytne 32 miejsce w rankingu Fifa nie pozostawia żadnego pola do polemiki. Tu nie ma znaczenia o jaką ekipę chodzi, bo wszystkie przynoszą wstyd Polsce.
» 27 sierpnia 2020, 23:50 #189
Tomwk1988: jassaj tak a propo trenerow z naszej eklapy
to podobno jeszcze Orest Lenczyk lubil dyscyplinę i potrafił ja utrzymywać w swoich szatniach.
» 28 sierpnia 2020, 11:00 #188
jassaj: No myślałem też o Oreście. Trener już lekko zapomniany a mi się kojarzy z takim bardzo fajnym okresem Śląska ok. 2010 roku (wtedy jeszcze oglądałem E-klape i bardzo lubiłem Śląsk). Tak, to racja, jego też uważali za synonim terroru i takiego surowego, bezkompromisowego podejścia. Mi się zawsze kojarzył z takim człowiekiem przy którym nie odezwałbym się ani słowem bo źle postawiony przecinek w zdaniu i Orest mógłby eksplodować jak granat.
No było kilku takich ikonicznych trenerów. Smuda w Lechu też robił robotę. Bardzo tak pozytywnie wspominam jego rządy w Poznaniu. Potem wiadomo jak było z kadrą i jakie wspomnienia po sobie zostawił no ale miał swoje momenty
A co do tych młodych chłopaków to dla mnie to jest smutne jak nie wiem. Niech już każdy sobie myśli co chce, czy mamy tych chłopaków utalentowanych czy nie ale smutne jest to, że jest jakiś orlik cup. Grają 15 latkowie z Polski, potrafią pokonać jakiś Juventus a potem dzieje się coś takiego, że (ogromne wyolbrzymienie ale dla przykładu tylko) jest taki Karbownik i jest taki powiedzmy Brandon Williams- do pewnego momentu załóżmy, że rozwijają się łeb w łeb. Może nawet ten Karbownik ma momenty, gdzie jest obiektywnie lepszy. Tylko Brandon w pewnym momencie wejdzie do kadry U-23 United, zacznie trenować z 1 drużyną, zadebiutuje z jakimś chociażby CP i będzie miał do dyspozycji sztab szkoleniowy, analityków, trenerów, dietetyków, masażystów a Karbownik- potężne starcia ze Stalą Mielec, eurowpier... od Omonii i już opisywane przeze mnie smaczki
To jest ta różnica- i mówiąc jeszcze bardziej obrazowo- chłopak na zachodzie w dobrym klubie zyskuje załóżmy +1 do umiejętności na treningu, w Polsce tak samo utalentowany chłopak zyska ale +0,1. Wystarczy rok i różnica robi się tak kolosalna, że z młodego utalentowanego już trzeba zejść z oczekiwaniami na solidnego wyrobnika itd itd. No sorry, nikt nie rodzi się Bogiem piłki, różne są predyspozycje fizyczne i chociażby wolicjonalne ale 20 letni dzieciak nie ma "doktoratu z futbolu" żeby wiedzieć jak trenować, jak nie zrobić sobie krzywdy, co jeść, jak się poruszać po boisku itd. Jak nie dostanie wsparcia to i Messi rodząc się w Warszawie dzisiaj byłby łakomym kąskiem na rynku i wzbudzał zainteresowanie tym czy przejdzie do Podbeskidzia czy może połasi się na hajs Wieczystej
» 28 sierpnia 2020, 11:56 #187
Lokator23: Ponoc Messi jest duzym palcem na 100 % w Man City ale problemem jest to ze znowu kciukiem jest juz w Interze a pol posladka widziano w Paryzu i to jest pewne na 110% to taka dawka najswierzszych wiadomosci odnosnie jego trasferu. A pewnke skonczy sie tak ze prezydent Barcelony odejdziie i Messi zostanie tam gdzie gra.
» 27 sierpnia 2020, 21:43 #186
Magik1990MU: a jaką częścią ciała jest w United?
» 27 sierpnia 2020, 21:46 #185
Lokator23: zadna. Dla mnie Messi i koszulka United jakos nie ida w parze. Wiem ze to swietny pilkarz ale ja go w United nie widze
» 27 sierpnia 2020, 21:48 #184
SzarimMusty: Przecież to jest mydlenie oczu... Messi chce aby Suarez i reszta oldboyów zostało w Barcelonie. Tu chodzi tylko o to by ostatnie 2/3 lata spędzić z kumplami, a wyniki są na drugim planie. Odkąd się mówi o sprzedaży Suareza to Messi wyraża "zaniepokojenie" stanem drużyny.
» 27 sierpnia 2020, 22:06 #183
Miki1980: SzarimMusti zgadzam się z Twoja teza, granie pod Gryzonia, mam nadzieję że zostanie w Barcelonie. Dla City byłby to strzał marketingowo w 10.
» 27 sierpnia 2020, 22:14 #182
Devil156PL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 21:30

,,Jeśli Liverpool kupi Thiago z Bayernu Monachium, to sądzę, że to koniec. To będzie lepszy transfer niż przejście Messiego do Manchesteru City''
-Wayne Rooney

Co sądzicie ?
» 27 sierpnia 2020, 21:29 #181
karol100: Tu są chłopie jakieś szlaczki, udało mi się kanał wyszukać , ale już głosu nie znajdę , nie ma opcji. Wszystkie guziki na pilocie wyglądają tak samo
» 27 sierpnia 2020, 21:38 #180
Mariano88: Szlaczki azjatyckie czy arabskie?
» 27 sierpnia 2020, 21:40 #179
Dejfmi: Najpierw niech oferte złożą :)
» 27 sierpnia 2020, 22:29 #178
pilchu: Thiago to fenomenalny zawodnik na swojej pozycji. Szkoda, że nie trafił do nad przed transferem do Bayernu. Takiej szóstki nam trzeba. Świetnie operuje piłką, nie boi się pressingu w obie strony. W porównaniu do Freda, to 3 klasy różnicy.
» 27 sierpnia 2020, 23:07 #177
Clsco: Cracovia poległa. Na szczęście legia wywalczyła awans do kolejnej rundy ligi europy.
» 27 sierpnia 2020, 20:48 #176
karol100: Jestem na wakacjach, znalazłem tu tylko super Polsat. Leci Lech ale bez komentarza. Też tak macie?
» 27 sierpnia 2020, 21:05 #175
karol100: Na super Polsacie masz?
» 27 sierpnia 2020, 21:16 #174
Mariano88: Haha Fred Flinstone, ukradłeś mi puente
» 27 sierpnia 2020, 21:23 #173
BartoszP: Transfery w United youtu.be/U7CZcd-UYmU
» 27 sierpnia 2020, 20:24 #172
kajo77: I niech kupią tego Sancho, lewego obrońcę, środkowego obrońcę i jakiegoś ŚPO bo się zesramy w następnym sezonie jak Chelsea, City z Messim i Looserpool będą nas klepać
» 27 sierpnia 2020, 19:50 #171
Szym1: Regulion podobno jest do wyciągnięcia za 25m ale mysle , że jakbyśmy się zgłosili po niego transfer byłby 2x droższy.
» 27 sierpnia 2020, 20:39 #170
Pierun: Za Reguilona Real życzy sobie klauzuli wykupu. Taka transakcja raczej odpada, no bo co gość będzie topem ligi po 1-2 sezonach a oni przyjdą i sobie go wykupią bez negocjacji. Nie ma szans.
» 27 sierpnia 2020, 20:54 #169
kajo77: Oby tylko dostawał szanse, a nie jak Romero co nawet nie grał wszystkich obiecanych mu meczy pucharowych ;)
» 27 sierpnia 2020, 19:48 #168
Kilerek7: Włoskie media podają, że interesujemy się Tonalim.
» 27 sierpnia 2020, 19:48 #167
SzarimMusty: Swietny chłopak ale gdzieś przewinęła mi się informacja jakoby był dogadany z Interem.
» 27 sierpnia 2020, 20:13 #166
mikon70: Nieciekawa sytuacja się dzieje w klubie coraz bardziej...
» 27 sierpnia 2020, 19:21 #165
Strzelec: Rashford is a doubt for England's UEFA Nations League games due to an ankle problem carried over from last season. He played through the pain barrier in the final games of the season and wanted the best chance to be included in Gareth Southgate's squad #mulive [@mcgrathmike]
» 27 sierpnia 2020, 19:10 #164
Diabelski97: "Jeśli Leo Messi trafi do Premier League, to wszyscy będziemy go podziwiać i cieszyć jego grą. Nawet, gdy będzie grał przeciwko nam. To byłoby dobre dla piłki nożnej. Jeśli tak się nie stanie, to zobaczymy się z nim w Lidze Mistrzów."

Mikel Arteta
» 27 sierpnia 2020, 18:15 #163
Magik1990MU: Ale kto się zobaczy z nim w Lidze Mistrzów? Nie rozumiem tej wypowiedzi :/
» 27 sierpnia 2020, 18:18 #162
Diabelski97: Może myśli, że FA Cup daje prawo gry w lidze mistrzów..
» 27 sierpnia 2020, 18:26 #161
Strzelec: Conte ma odejść z Interu. Arteta pewnie już dogadany.
» 27 sierpnia 2020, 18:43 #160
Mariano88: Conte zostaje, Arteta zostaje
» 27 sierpnia 2020, 18:52 #159
jassaj: Oj tam się czepiacie, może Arteta chciał się pochwalić, że wykupił sobie polsat sport z pakietem LM tylko nie jakoś tak ordynarnie tylko między wierszami... Wielkie mi halo :D
» 27 sierpnia 2020, 21:24 #158
Glory1878: Mam nadzieję, że to nas nie spotka zamknięciu okienka transferowego.

wykop.pl/cdn/c3201142/comment_joymHF9ylX8iuWrKZowjBA7NSRSJSVwx.jpg
» 27 sierpnia 2020, 18:04 #157
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 17:48

#mufc still intend to buy Jadon Sancho #muzone [Guardian, @JamieJackson___ ]

Tier2 (Proven to have current sources)
» 27 sierpnia 2020, 17:47 #156
RedRevolta: I tak będzie still still do końca okienka a skończymy bez niego.
» 27 sierpnia 2020, 17:56 #155
Kilerek7: Ponoć odpuściliśmy już Badiashile mimo oferty. Kabareton trwa.
» 27 sierpnia 2020, 17:57 #154
mikiartur: Ostatnio sporo rozmyślam nad MU i nadeszła mnie taka rozkmina. No bo wiemy nie od dziś że za Ole nasz klub próbuje wrócić do filozofii Fergusona. Czyli stawianie na wychowanków, na młodych graczach, i czy nie dopisać jeszcze do tego - nie robienie spektakularnych i wieelkich transferów. No bo ja się tak zastanawiam. Jakiego gościa sprowadzał Ferguson który już był gwiazdą zanim do nas przyszedł. Który już coś zdobył poważnego w piłce zanim do nas trafił. Przychodzi mi na myśl tylko Cantona, RvP Berbatov i to tyle. Można uznać jeszcze Ferdinanda który z Leeds doszedł do 1/2 lm. I tyle. Nie robiliśmy wielkich transferów. Ściągaliśmy młodych utalentowanych oraz korzystaliśmy z wieelu wychowanków. Giggs Scholes Beckham , bracia Neville, Butt, Wes Brown, O'Shea Fletcher. Także wielu piłkarzy ściągniętych w bardzo młodym wieku jak Ronaldo, Nani, Carrick, Rooney, Evra, Keane, Ole, Forlan i wiele wiele innych. I dlatgo myslę że Ole także będzie unikał spektakularnych transferów. Może dlatego ściągnęliśmy 4 młodzieżowców tak jak Kilerek7 wymienił. Wiadmo także że rynek transferowy jest zupełnie inny niż z 10/20 lat temu - dlatego na pewno transfery na papierze będą o wiele droższe, no ale powiedzmy sobie szczerze. Jakbyśmy teraz chcieli kupić takiego Rio Ferdinanda tak klasowego obrońcę i od wielkiego rywala to pewnie by koszował koło 100 mln. Tak samo Ronaldo by nas nie kosztował 12 mln a pewnie koło 50 mln. Z innymi byłoby podobnie. Ale na podstawie takiego myślenia uważam że Ole nie sprowadzi takich graczy jak Koulibaly, Skriniar. Sancho bym nie wykreślał bo jednak to wielki talent, anglik czyli wpisuje się w naszą filozofię a jego wysoka cena wykupu to wina obecnych realii rynku. Czy z taką taktyką możemy się pożegnać na najbliższe lata z wygraniem PL i osiągnieciem mocnych wyników w lm? Moim zdaniem nie. Trudno przewidzieć co będzie w przyszłości, a potencjał w drużynie na pewno jest ogromny.
» 27 sierpnia 2020, 17:31 #153
SzarimMusty: Edwin Van Der Sar przychodził do nas mając 35lat?!
Carrick też dzieckiem nie był 25lat?!
Ferdinand był wyrobnikiem.
Keane mimo że młody to też przyszedł za rekordowe pieniądze w tamtym czasie.
Robin Van Persie? Larson - który niestety po wypożyczeniu nie chciał z nami wiązać się na dłużej.

Pewnie gdyby szukać to znalazłoby się wielu piłkarzy, którzy coś znaczyli jak do nas przychodzili. Niestety jednak my zawsze byliśmy 3 wyborem wielkich piłkarzy - wszyscy woleli słoneczny Madryt i ciepłą Barcelonę. Stąd Modrić, Ronaldinho czy Bale o których się staraliśmy do nas nie przyszli.
» 27 sierpnia 2020, 17:50 #152
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 18:02

Napewno ciekawych zawodnikow mamy w akademii i nie mozna powiedziec ze nie . Podobaja mi sie nasze ostatnie ruchy transferowe w młodzieżówke bo być moze nawet niech sie wybije ze 2 takich zawodnikow a naprawde wiele nie tracimy na tym bo kupujemy ich za naprawde niewielkie pieniadze i mysle ze to moze być dobre podejscie na przyszłość . Ostatnio sciagnelismy HMejbriego , Filipa Stevanovica wczoraj doszli Alvaro Fernandezie i Jurado z Barcelony czy Realu . Jakby nie patrzeć to mamy bocznych obronców , skrzydlowego i pomocnika . Do tego mamy w zanadrzu jeszcze ciekawych ktorzy mogą sie rozwinąć Mengi , Laird , Garner , Levitt noi Chong zobaczymy co pokaze na wypozyczeniu . Wystarczy ze 2-3 przebije sie do składu United to juz bedzie bardzo fajnie . Patrząc na to ze mamy tak bardzo młody pierwszy skład , najmłodszy w PL to za rok czy dwa mysle ze Ci gracze moga pomału przebijać sie do seniorów a za 3 lata wejsc nawet do kadry naszego pierwszego zespolu . Ja bardzo liczę na tych co ostatnio zasilili szeregi naszej akademii czyli Stevenovicia , Mejbriego i Juardo . Mam nadzieje ze bedzie coś z nich bo talent maja niezły tylko trzeba ich dobrze wprowadzić .
» 27 sierpnia 2020, 17:59 #151
BartoszP: Jeśli Messi przejdzie do city to będą marketingowa potęgą
Live i city urastaja na hegemonow na najbliższe lata, natomiast United zaczyna przesypiac ostatnie okazję na dogonienia czołówki
Jedyna szansa, że z City zrobi się drugie PSG
» 27 sierpnia 2020, 17:23 #150
Diabelski97: City owszem, ale w Liverpool wątpię.
» 27 sierpnia 2020, 17:31 #149
Kilerek7: Bez przesady, gdyby kupili Messiego 10 lat temu to tak, a tak pogra 2 sezony i pójdzie do MLS, z resztą ponoć ze względu na dzieci chciałby zostać w Barcelonie. Nikt nie wie jak sobie poradzi w PL, być może będzie błyszczał, a może wdepczą go w murawę i tyle będzie ekscytacji.
» 27 sierpnia 2020, 17:45 #148
adeksms: Kilerek Ty tak na poważnie? Jeden z najlepszych zawodników na świecie, który kręcił tymi klubami angielskimi w LM miałby sobie nie poradzić w lidze angielskiej? To jest najśmiesniejszy argument jaki mozna mowic...
» 27 sierpnia 2020, 18:11 #147
Lokator23: Jakos jak Liverpool ich rozbil 4 do 0 u siebie to nie widzialem zeby kogos tam krecil. Ile ten super snajper strzelil bramek w lidze mistrzow?? Byl dobry dla niektorych i najlepszy ale najlepsze lata ma za soba
» 27 sierpnia 2020, 21:52 #146
Bourdain: Zarówno Doherty jak i Hojbjerg biorąc pod uwagę kwotę odstępnego to były doskonałe opcje na poszerzenie naszej ławki. Dołożyć do tego jeszcze Tellesa, Badiashile i przy sprzedaży Smoły, Jonesa, Rojo, Pereiry zostałoby jeszcze na Sancho. Co wyróżnia najlepiej zarządzane kluby na świecie, to właśnie umiejętność wykorzystywania takich okazji.
» 27 sierpnia 2020, 16:58 #145
mikiartur: Doherty by do nas nie przyszedł tylko po to by być na ławce, a AWB raczej by nie wygryzł. Poza tym na boki obrony mamy AWB Dalota Shawa i Williamsa obecnie. Nie wspominając o coraz bliższym seniorów Lairdzie. Telles i Doherty nie przyjdą do nas na ławkę. Bądźmy realistami. A co do Hojbjerga to może i racja że mógły być ciekawym transferem do szerokiego składu ale no cóż, nie ma co gdybać skoro juz jest w Totkach. Badiashile będzie fajną opcją i dobrym transferem ale tylko wtedy gdy Smalling odejdzie a na to poki co jakoś mocno się nie zapowiada
» 27 sierpnia 2020, 17:36 #144
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 17:54

Chcialbym aby MU kupowało takich zawodników jak Bayern np. Davies, Kimmich
» 27 sierpnia 2020, 17:53 #143
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 17:58

Bzdura. Większe nazwiska grzeją ławę, to nie są zawodnicy światowego formatu, a sportowa rywalizacja jest zawsze zdrowa.
» 27 sierpnia 2020, 17:58 #142
mikiartur: Jakie większe nazwiska grzeją ławę? Telles i Doherty mają dokładnie 27 i 28 lat. Najlepszy wiek dla piłkarza. Doherty jest w top5 najlepszych prawych obrońców w lidze a o Tellesie mówi się jako jeden z najlepszych lo na świecie - aż dziwne że wciąż go nikt nie kupił z Ajaksu. No to Doherty jeśli ma do wyboru ławke u nas albo pierwszy skład w Tottenhamie to raczej wiadomo jaki wybór podejmie. A Telles to czuje że do ligi hiszpańskiej przejdzie, kto wie może do Barcy za Albe pójdzie
» 27 sierpnia 2020, 21:45 #141
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 16:54

Pragnę przypomnieć,że zaczęliśmy robić przemyślane transfery a czasu do zakończenia okienka jest jeszcze bardzo dużo.Rozumiem i popieram,że fajnie byłoby zrobić je jak najszybciej żeby zacząć wspólne przygotowywania itd ale my nie potrzebujemy kupić połowy podstawowego składu tylko jeszcze z dwa/trzy puzzle do całej układanki którą już mamy dosyć fajnie ze sobą zgraną + szersza,solidna ławka.Weryfikacja zarządu przyjdzie kiedy okno transferowe zostanie zamknięte.Najwazniejsze aby sfinalizować transfer który podniesie zdecydowanie naszą jakość jak Bruno,który wszedł z marszu do składu i ligi.Chelsea na pewno robi ogromne wrażenie w tych transferach ale nie zapominajmy,że są po zakazie,więc zwyczajnie muszą nadrobić zaległe okienka.Moim zdaniem ich transfery to trochę takie kupowanie kto jest tylko dostępny a to czy on pasuje do nas czy nie to się dopiero okaże.Ja cały czas liczę na dwa jakościowe transfery jak np Sancho i Grealish czy jakaś alternatywa za Sancho + ktoś do środka pomocy czy obrony.Nic nam więcej nie pozostaje jak bacznie czekać i obserwować bieg wydarzeń.
» 27 sierpnia 2020, 16:52 #140
MiSt: Dwa/trzy puzzle? Nie mamy ŻADNEJ głębii składu i tylko dobrą pierwszą jedenastkę. Na top4 w sam raz, ale jeśli nie chcemy zatrzymywać się w rozwoju to trzeba inwestować w nowych piłkarzy i usuwać tych zbyt słabych. Jak na razie niewiele się w tej kwestii dzieje, więc zazdroszczę optymizmu.
» 27 sierpnia 2020, 16:57 #139
Czerwony123: Na top4 w sam raz? , podziwiam optymizm. W normalnym sezonie moze to mozliwe, ale nie w tych czasach, napietym sezonie. Mozliwe bedzie, gdy rashy ustabilizuje forme, strzeli przynajmniej ok20goli w lidze. Wtedy gdy pogba wejdzie na wyzszy, oczekiwany poziom I stanie sie liderem. Wtedy, gdy Bruno bedzie swiezy caly sezon, bez kontuzji.
» 27 sierpnia 2020, 17:02 #138
BajtiMU: MiSt.

Dwa,trzy transfery do bardzo dobrej jedenastki + transfery do poszerzenia składu.Wiadomo,że nie da się tego zrobić w jedno okienko,szczególnie przy obecnej sytuacji wywołanej koronawirusem.Dlatego dobrze już będzie kiedy kupimy np dwóch świetnych zawodników,którzy podniosą jakość tak jak Bruno.Tylko,że takich zawodników nie jest łatwo kupić o tak także poczekajmy i zobaczymy co z tego wyjdzie.
» 27 sierpnia 2020, 17:24 #137
Kilerek7: Powiem wam tak, coś jednak MU robi na rynku transferowym. Kupiliśmy 4 grajków: Jurado, Alvaro, Hansen oraz wielki ponoć talent Stevanovic, którzy za rok czy dwa mogą być częścią pierwszego składu. W tym sezonie promocje ma dostać Mjelbri który jeśli okaże się świetny, może być zmiennikiem dla Bruno. Mamy też Garnera, Levitta, Mengiego którzy już lizneli pierwszy skład. Jeśli odejdzie Rojo i Smalling, to pewnie wpadnie Badiashile czy Torres, a jeśli nie to jakoś damy radę: Maguire i Lindelof aż tak strasznie nie grali, Bailly jak jest zdrowy gra solidnie, Smalling wrócił po dobrym sezonie w Romie, a Rojo to walczak, A jest jeszcze Tuanzebe, więc od biedy było by co sklecić. Henderson zostaje aby rywalizować z DDG i za rok będzie wiadome kto będzie pierwszym bramkarzem, wszyscy krytykują, że to złe posunięcie, ale Dean jest młody i najlepsze lata przed nim, oboje muszą udowodnić swoją wartość i niech wygra lepszy! Sądzę, że w końcu przyjdzie kilku graczy w końcu.
» 27 sierpnia 2020, 16:39 #136
Czerwony123: Mozna widziec pozytywy, ale stawka to top4, wiec jest o co grac . Chelsea zdobyla 4te miejsce, a to dla nich za malo I robia transfery. Obywatele wzmocnili obrone Ake, pewnie jescze Kulibaly, wszystko wskazuje , ze Messi tez . Scousers maja bardzo silna jedenastke, wypoczywaja juz troszke I beda gotowi do sezonu. Arsenal jest podbudowany FA CUP, plus pare dobrych ruchow planuja. Totenham z Mourinho tez bedzie mocny u siebie. Nie mowie, ze dawac mi tu sancho itp, ale wzmocnic glebie skladu potrzeba, zeby moc spokojnie patrzec na top4. To bedzie bardzo dziwny sezon, granie co pare dni, covidy, kontuzje przez czeste granie. Musimy zabezpieczyc top4, najlepiej sprowadzajac Lewonoznego obronce typu Tores, pomocnika typu VDB. Inaczej o top 4 bedzie walka do samego konca, myslac optymistycznie.
» 27 sierpnia 2020, 16:54 #135
Mariano88: Chemik, w cale nie widzę aby Czerwony krytykował Kilerka, chyba coś źle zrozumiałeś :)
» 27 sierpnia 2020, 18:49 #134
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 19:11

W ktorym momencie mu cos zarzucam? , ale ok, masz racje, ja jestem pesymista. Mysle, ze kanonierzy beda bardzo mocni u siebie w tym sezonie, nie jednemu z wilkich tez odbiora punkty na wyjezdzie. Ostatnie miesiace w wykonaniu kanonierek byly bardzo dobre. Ograli obywateli, Chelsea w finale FACup wygranie turnieju tak prestizowego, dodaje kopa. Totenham z Jose, bedzie tez mocny, bazuje tu na (drugi sezon Jozefka) . Scousy, city smerfy w tym momencie sa bezapelacyjnie silniejsi, patrzac na glebie skladu. Glebia skladu, doswiadczenie zawodnikow w sezonie covida beda decydujace . Dodanie swiezej krwi do podstawowego skladu ma zawsze bardzo dobry wplyw na morale zespolu. W wiekszosci przypadkow to dziala na 90procent . Wrocmy do czasu przed Bruno, szlo kiepsko. Olus prawie po meczu z dinglami stracil robote. Przyszedl Bruno, czyli swieza krew I co?, znamy z autopsji . Top4 jest w zasiegu, to nie tak, ze ja w swoj zespol nie wierze . Tylko, ze nasi bezposredni kandydaci do top 4 sie wzmocnili, a my nie . Brak swiezej krwi moze byc decydujacy, tak jak przyjscie Bruno zaprowadzilo nas do top4.pozdrawiam
» 27 sierpnia 2020, 19:07 #133
Widziwoj: Tymczasem Veronica Brunati donosi, że Leo Messi ma przemówić w ciągu najbliższych godzin. Jednocześnie informuje, że Messi osiągnął porozumienie z City co do kontraktu. Co za tym idzie kontrakt ma przedłużyć też Pep Guardiola. Polskie strony fanów Barcelony wra!
» 27 sierpnia 2020, 16:23 #132
mikiartur: kibice Barcelony poczują chyba mniej więcej to samo co my w 2013 roku, co kibice Realu 2 lata temu. Kończy się pewna era to na pewno
» 27 sierpnia 2020, 16:30 #131
Widziwoj: Co by nie mówić, to Łysy miał się zawijać z City po sezonie, a tu wygląda, że jeszcze zostanie. Do tego Klopp w Liverpoolu też ma długi kontrakt. Zanosi się, że szybko nie odzyskamy Mistrza
» 27 sierpnia 2020, 16:42 #130
klb9k: @Diabelski - wiem, że to historia ale 2005 Chelsea ściągnęła Drogbe, Robbena, Carvalho, Kezmana , Cecha , Tiago i Ferreire i wygrało zdemolowało ligę, jestem przekonany, że teraz tak nie będzie ale jeśli my nic nie zrobimy to nie zbliżmy się ani do Liverpoolu ani City a co gorsza odjedzie nam Chelsea i zostanie nam zabawa o 4 miejsce.
» 27 sierpnia 2020, 16:23 #129
Diabelski97: Zgadzam się, sezon zweryfikuje.
» 27 sierpnia 2020, 16:40 #128
Kilerek7: Pogba może trochę nie pograć, więc to kolejny znak, że trzeba nam pomocnika. Idealne wejście miałby Grealish.
» 27 sierpnia 2020, 16:03 #127
Veggie: Uważam, że Grealish powinien już u nas być. To świetna alternatywa dla Bruno/Rashforda. Liczyłem, że AV spadnie z ligi, to wtedy ten transfer można by traktować jak odejście Shaqiriego do LFC.
» 27 sierpnia 2020, 16:58 #126
getryscholesa: No i Sarr w Chelsea. Zbroja się na potęgę. Powalczą o mistrza w przyszłym sezonie.
» 27 sierpnia 2020, 15:42 #125
kamilpe: Tylko, że on idzie na wypożyczenie od razu więc w przyszłym sezonie nie pomoże w walce o mistrza
» 27 sierpnia 2020, 15:43 #124
MiSt: Powalczą o mistrza? Tylko wtedy gdy Liverpool i City obniżą loty. Nie wierzę, by Chelsea była w stanie wyciągnąć 90pkt w przyszłym sezonie :)
» 27 sierpnia 2020, 15:48 #123
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 16:13

Fulham wydało 100 milionów i spadło z ligi, Aston Villa 100 milionów a walczyli do końca o utrzymanie, gdzie Sheffield bez większych wydatków walczyło długo o europejskie puchary. Arsenal rok temu po swoich transferach miał być pewniakiem do top 4 a Nahorny stawiał ich jako czarnego konia do wygrania ligi, finalnie Arsenal zajął 8 miejsce. Tottenham po transferze między innymi Ndombele, Lo Celso miał walczyć o mistrza a ledwo zagrają w LE.

To nie jest Fifa Panowie.
» 27 sierpnia 2020, 16:08 #122
Blau: Wiadomo, że sezon zweryfikuje, ale transfery Chelsea budzą respekt. Jak na razie cała trójka miałaby podstawę u nas, a i ten Sarr by może Linfelofa wygryzł z biegiem czasu.
» 27 sierpnia 2020, 16:11 #121
Mariano88: Blau, jestes pewien, ze Werner wygryzlby Martiala, Ziyech Greenwooda a Chilwell Shawa/Williamsa? No idac dalej jak zakontraktuja Havertza to chyba nie jest lepszy niz Fernandes?
Chelsea budzi respekt jesli chodzi o szeroka lawke ale nie powiedzialbym, ze ich transfery u nas mialyby podstawe
» 27 sierpnia 2020, 16:14 #120
Pierun: @Mariano88
Ja jestem pewny, że gość który walnął 34 gole i 13 asyst (Werner) spokojnie wygryzłby Martiala.
» 27 sierpnia 2020, 16:50 #119
top4fun: Havertz to jest wielki talent. Gość jest niesamowity i o niego beda się bić najwięksi za jakieś dwa lata. Werner też kozak. Tych dwóch najbardziej im zazdroszczę
» 27 sierpnia 2020, 16:56 #118
Blau: Mariano88

A to takie dziwne, że napastnik strzelający 34 bramki w sezonie wygryzłby Martiala, prawy skrzydłowy, który od jakichś 7 lat ma udział przy minimum 20 bramkach w sezonie wygryzłby Greena i lewy obrońca, który był jednym z najlepszych lo w lidze w tym sezonie wygryzłby wiecznie kontuzjowanego Shawa?
» 27 sierpnia 2020, 17:05 #117
Diabelski97: @Blau
Ale żaden z nich nie strzelił nawet bramki w Premier League, to, że w Holandii strzela /asystuje nie świadczy, że będzie to robił w Premier League, to samo Werner.
Na papierze wygląda to super, w praktyce może być zupełnie inaczej.
Pepe grał w lepszej lidze niż Holenderska i zobacz jak przeniósł swój poziom do Premier League.
Miki z Bundesligi również. Nie ma sensu wróżyć z fusów.
» 27 sierpnia 2020, 17:35 #116
Ceetee: Bardzo smiechlem przeglądając fanpage na FB o United.

Grecki sąd ustawił kaucję za Harry'ego w wysokości 5000 euro.

Manchester United zaproponował 3000euro oraz Lingarda i Jonesa
» 27 sierpnia 2020, 15:13 #115
kamilpe: OFICJALNIE: Malang Sarr podpisał pięcioletni kontrakt z Chelsea.

Francuz najbliższy sezon spędzi na wypożyczeniu.
» 27 sierpnia 2020, 15:12 #114
karol100: Juve z Ronaldo też miało wymiatać, a są gorsi niż wcześniej.
» 27 sierpnia 2020, 15:00 #113
Strzelec: Chris Smalling to AS Roma is close #mulive [@Solano_56]
» 27 sierpnia 2020, 14:29 #112
Diabelski97: Czytałem wczoraj, że do 10 dni temat zostanie ogarnięty.
» 27 sierpnia 2020, 14:30 #111
Strzelec: Najprawdopodobniej kupimy jakiegoś śo jako zastępstwo za Chrisa. Pierwszym wyborem Ole ma być Pau Torres.
» 27 sierpnia 2020, 14:44 #110
Kilerek7: Torres nie Badiashile? Skąd info?
» 27 sierpnia 2020, 16:09 #109
Strzelec: Jakiś typ na Twitterze o tym pisał. W tym okienku napisał o kilku transferach jako pierwszy. Chociażby Torres do City czy Willian do Arsenalu. Jeśli dobrze pamiętam to Simon Peach (tier1) mówił kilka miesięcy przed rozpoczęciem okna, że United interesuje się Torresem. Hiszpan ma klauzule w wysokości 50 mln. Taka cena mogła zmusić zarząd United do szukania alternatyw w postaci Gabriela (kosztował około 25 milionów) i Badiashille (United złożyło za niego oferte w wysokości 25 milionów). Dodam jeszcze, że Di Marzio wspominał, że United kazało czekać Gabrielowi z decyzją w sprawie transferu. Teraz chyba wiemy na co miał czekać.
» 27 sierpnia 2020, 16:26 #108
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 14:25

Martial w kadrze reprezentacji Francji.
Za Pogbe zastępstwo (Pogba z pozytywnym wynikiem koronawirusa).
» 27 sierpnia 2020, 14:24 #107
Bylak: Camavinga za Pobge...
» 27 sierpnia 2020, 15:28 #106
kamilpe: To jest talent - 17 lat, oby kiedyś Manchester się nim zainteresował
» 27 sierpnia 2020, 15:54 #105
kamilpe: Last details to be completed then Matt Doherty will sign as new Tottenham player. Total agreement to be reached soon with Wolves. Tottenham are still in talks with AC Milan to sell Serge Aurier. [Romano]

A u nas dalej cisza i tłumaczenie "bo koronawirus".
» 27 sierpnia 2020, 14:17 #104
Diabelski97: BREAKING: Paul Pogba has tested positive for COVID-19 and has been replaced in the France squad for Nations League."

Chociaż odpocznie.
» 27 sierpnia 2020, 14:12 #103
MiSt: Oby pół naszego składu nie musiało tak "odpoczywać"...
» 27 sierpnia 2020, 14:31 #102
tom93: Po czym ma odpoczywac, jak ten leń najpierw nie gral pol roku bo nie chcial, a jak wrocil to nie gral bo covid i w sumie zagral maks z 3 miesiace.
» 27 sierpnia 2020, 15:47 #101
Kilerek7: Jak wirus może mieć wirusa?:D
» 27 sierpnia 2020, 15:50 #100
DailySmoker: Chelsea może mieć ciekawy początek sezonu. 8 zawodników na kwarantannie podobno
» 27 sierpnia 2020, 14:05 #99
RedRevolta: No my też nie za ciekawie, "Paul Pogba has tested positive for coronavirus #mulive [
@GFFN"
» 27 sierpnia 2020, 14:10 #98
kckMU: Chelsea zaraz 10 typa kupi to luz.
» 27 sierpnia 2020, 14:30 #97
DailySmoker: A że u nas to nawet nie wiedziałem. Jeszcze wyjdzie na to że ten szajs się rozbuja i wstrzymają wznowienie sezonu
» 27 sierpnia 2020, 14:39 #96
lukJakubowski: Na Eda nic nie gadam na razie. Jedna prawidłowość zachodzi u Nas, jak wielu z kolegów poniżej zauważyło. Zawsze transfery są w ostatnich dniach. Może chodzi o sztuczne podgrzewanie atmosfery? Nie znam się na sztuce zarządzania reklamą itp. Może to generuje potężne pieniądze po prostu.
Nie uważam też, że życie na kredyt wielkiej instytucji to coś złego. Cały biznes żyje na kredycie. Chelsea to inna historia. Rosyjski żyd pierze pieniądze. Służby specjalne Rosji inwestują na całym świecie. To część ich biznesu. United jest biznesem innego typu środowiska. Chyba wolę amerykańskich Żydów, niż oligarchów.
» 27 sierpnia 2020, 13:56 #95
Diabelski97: Transfery będą, to jest pewne. Irytuje tylko to, że trzeba czekać i nowi zawodnicy nie przepracują okresu przygotowawczego z drużyną.
» 27 sierpnia 2020, 14:05 #94
FreddyKruger: Pewne? Na dzień dzisiejszy w United nic nie jest pewne.
» 27 sierpnia 2020, 15:00 #93
Diabelski97: Man Utd "Relaxed" over transfer activity according to Sky Sports. "

Relaks ;)
» 27 sierpnia 2020, 13:51 #92
hraboNX: Oni zrelaksowani, a kibice dostają już gorączki i toczą pianę z pyska ;) Spożycie melisy na świecie wzrosło znacząco :D
» 27 sierpnia 2020, 14:11 #91
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 12:10

Kursy dotyczące Messiego
Zostanie - 1.85
Odejdzie do City - 2.05
Odejdzie do Nas - 17
» 27 sierpnia 2020, 12:10 #90
Diabelski97: Chciałabym żeby został w Barcelonie. On i Barcelona to jedność.
» 27 sierpnia 2020, 13:50 #89
kckMU: Ja bym go w City nie chciał. Nie jestem masochistą i polecam to samo.
» 27 sierpnia 2020, 13:54 #88
MiSt: Zaraz obok braku jakichkolwiek wzmocnień najbardziej niepokoi fakt, że nie próbujemy pozbyć się zawodników, którzy tylko zajmują miejsce na ławce(przede wszystkim Jones).

Jeśli nie zrobimy nic konkretnego to szkoda mi będzie Ole. Facet naprawdę ma ciekawy pomysł na budowę tej drużyny, ale bez wsparcia zarządu skończy jak każdy trener po SAFie.
» 27 sierpnia 2020, 11:58 #87
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 12:33

Każdy mówi -sprzedajcie Jonesa - a czy zastanawialiście się czy jest jakikolwiek klub chcący go kupić?
Koleś zgarnał 18tys funtów w ostatnim sezonie za każdą minutę gry u nas.
Aby go sprzedać, albo oddać nawet za darmo - musiałby sie znaleźć na tyle odważny klub który by mu dał koło 100k funtów za siedzenie na ławce. Takie cuda -tylko u nas.
Z jednej strony niby nie ma na transfery, z drugiej - brak stanowczej ręki kosztuje nas co sezon dziesiątki milionów wydanych dla graczy duchów (Sanchez, Rojo, Jones, Lingard, Dalot czy naszych 2 dodatkowych bramkarzy teraz). Ja rozumiem że głębia składu -ale to powinno być zapełniane młodymi perspektywicznymi graczami . Powinniśmy być bardziej zdecydowani w kupnie młodych zdolnych (jak np ten obrońca z Monaco) a nie czekać jak prasa i kibice podczas okienka wywindują cenę 2x.
Jakoś Chelsea i Liverpool nie potrzebują żadnych okienek żeby kupować różnych graczy.
» 27 sierpnia 2020, 12:25 #86
Anhel: Akurat w tym przypadku United musi wypić te piwo bo niepotrzebnie dawali mu nowy kontrakt gdzie chłop miał kontuzje a my poradzilibyśmy sobie i bez niego
» 27 sierpnia 2020, 12:28 #85
MiSt: Polityka płacowa to już inna sprawa. Śmieszne(i smutne) jest to, że Glazerowie wyrzucają miliony w błoto w sumie bez większego powodu, a gdy przychodzi czas na wsparcie menedżera to zakręcają kurek.
Wiadomo, to nie takie proste, ale mogli by chociaż zatrudnić kompetentnych pracowników, którzy z miejsca podnieśli by skuteczność w negocjacjach transferowych/kontraktowych.
Nie widzą tego, że kupa kasy ucieka im bokiem? Gdyby te zmarnowane miliony zainwestowali w klub to zarobili by dużo więcej. Osoby odpowiedzialne za taki stan klubu już dawno powinny polecieć ze stołków.
» 27 sierpnia 2020, 12:57 #84
LisyUnited: Kupić tego Douglasa Coste, coś tam pogra na prawym skrzydle + nie będzie blokował rozwoju Greenwooda
» 27 sierpnia 2020, 11:54 #83
sturmik: Tak ,ale Juve będzie chciało za Costę wycisnąć z 40 milionów funtów, co jest średnim rozwiązaniem za rezerwowego. W tej cenie (lub odrobinę mniej) Brooks z Bornemouth albo Sarr z Watford, którzy mogą być tylko lepsi.
» 27 sierpnia 2020, 12:43 #82
kamilpe: Zgadza się ale to samo możesz powiedz o Jamesie, który też może być lepszy.. a w to szczerze wątpliwe mimo, że jeszcze wszystko przed nim i życzę mu jak najlepiej
» 27 sierpnia 2020, 13:26 #81
Anhel: Paradoksalnie jedyna możliwością żeby zobaczyć jeszcze CR7 w United jest transfer Messiego do City . Wiecie cała ta otoczka medialna Derby Manchesteru po jednej stronie Leo po drugiej Cristiano - znowu by mówiono o nich na całym świecie bez względu na to jaka prezentowali by formę . Brzmi to surrealistycznie ale myśle ze Edkowi może gdzieś to tam chodzić po głowie haha. Już pewnie bankster liczy te słupki z kasa w głowie

Przypomnę tylko ze Dinozaur został zatrudniony w United jako odpowiedz na zatrudnienie Guardioli w City do dzisiaj pamietam jak wszędzie pisali ze znowu starcie wielkich rywali , ze na boisko wyjdą dwa najdroższe składy na świecie itd . A to wszystko napędzało United marketingowo a Edek to lubi
» 27 sierpnia 2020, 11:08 #80
Dexxter: Jeśli Messi przejdzie do City, to myślę że nawet Liverpool im nie podskoczy.
Nam pozostanie walczyć z Chelsea o top 3.
Ktoś pisał, że trzeba uważać na Totki. Nie no proszę was... Nie z tym trenerem i słaba obrona.
Oni ewentualnie mogę powalczyć o top 6. Już szybciej trzeba uważać na Leeds. Oni mogą być nowym Wolves i zaskoczyć wszystkich
» 27 sierpnia 2020, 11:04 #79
FreddyKruger: Buhahaha! Jasnowidz się znalazł,już tutaj był taki jak ty...wyliczał,liczył no i się przeliczył.
» 27 sierpnia 2020, 11:25 #78
SiYamabushi: Oj panie Dexxter, obyś nie oglądał pleców kurczaków przez cały sezon, a zakładasz, że będziemy walczyć o trzecie z Chelsea dobre :),
» 27 sierpnia 2020, 12:30 #77
dev13: Prawie wszystko to niwewypaly byly moze oprocz Blinda :P
» 27 sierpnia 2020, 09:12 #76
Blau: Na pocieszenie przypomnę, że nasz przyczajony tygrys w 2014 roku załatwił transfer Rojo, Blinda, Falcao i Di Marie w ostatnie 10 dni okienka transferowego.
» 27 sierpnia 2020, 09:08 #75
HXDC: U nas to co okienko transfery robią pod koniec okienka. Trochę szkoda, bo by już okres przygotowawczy nowi piłkarze mogli spędzić z drużyną (o ile jacyś będą w tym okienku)
» 27 sierpnia 2020, 11:10 #74
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 11:12

W sumie jak sobie przypominam to okienko z 2014 roku, to jednak mega ciekawe było.

Najpierw Herrera a następnego dnia Shaw (dwa transfery w odstępie jednego dnia i to wszystko jeszcze przed otwarciem okienka). Później była dłuuuga posucha aż 19 sierpnia Edek znowu rozpoczął strzelanie (i to tym razem z karabinu maszynowego)
- 19 sierpnia oficjalka Rojo
- 26 sierpnia oficjalka Di Marii
- 1 września oficjalka Blinda
- 1 września chwilę przed północą oficjalka Falcao

Nazwiska w sumie też ciekawe, Shaw był wtedy bodaj najdroższym lewym obrońcą w historii, Rojo to wielkie odkrycie mundialu, Di Maria jeden z najlepszym zawodników na świecie wtedy i Falcao, który niby po kontuzji, ale każdy miał z tyłu głowy nazwisko jego.
» 27 sierpnia 2020, 11:11 #73
sturmik: Z perspektywy czasu myślę że to okienko poszłoby dużo lepiej ,gdyby ci zawodnicy nie trafili na taki paskudny czas w United i football Van Gaala. Przy Ole pewnie połowa z nich odnalazłaby się lepiej.
A tak:
Shaw - ma duże wahania formy spowodowane częstymi i ciężkimi urazami, chyba nigdy już nie nauczy się dośrodkowywać... na plus chyba tyle że jest Anglikiem;
Herrera - niby dobry piłkarz, wierny jak pies klubowi, miły, układny - jeden z najsłabszych technicznie Hiszpanów jakiego widziałem, jego próby strzałów na bramkę wiały grozą i powątpiewaniem, potem doszły kontuzje;
Rojo - 1 lub 2 w miarę dobre sezony, potem pasmo kontuzji, taki mniej zdolny kuzyn Otamendiego z City i podobna inteligencja boiskowa;
Di Maria - szkoda go ,że nie trafił na Mou lub Ole, powinien być naszym prawo-skrzydłowym aż do dzisiaj;
Danny Blind - inteligentny piłkarz, hybryda bez stałego miejsca na boisku - coś jak Oshe'a lub teraz Fosu Mensah - zbyt słaby na United;
Falcao - kompletnie nie odnalazł się w kosmicznej taktyce Van Gaala, Anglia mu nie posłużyła w karierze - na plus że był tylko pożyczony.
» 27 sierpnia 2020, 13:00 #72
dev13: Jeden transfer jest i dobrze :)
» 27 sierpnia 2020, 08:32 #71
JasnaLiryka: Narzekacie a tu proszę :) Można powiedzieć, że pierwszy transfer United tego lata. Żebyśmy jako kibice nie gadali, że zupełnie nic klub nie zrobił.
To jest drama. Od nastu lat w okienko transferowe mam ochotę wbić coś w ten zarząd i wszystkich odpowiedzialnych za transfery. Kutwa tyle lat bez prawego skrzydła....tyle nadal potrzeba na wzmocnienia i to jest fakt. To jakby wszyscy wiedzieli ale skoro 3 miejsce takim składem to i w następnym damy radę. No taka logika chyba jest w tych pustych angielskich łbach. Teraz jeszcze się czyta, że klub będzie ostrożny w letnim oknie bo Covid srowid , mhmmm pppozdro LM , my tu tylko na chwilę. Dramat i jeszcze raz dramat.
W plotki nie wierzę ale jeszcze niech ten karakan mały z barcelony przyjdzie do tych niebieskich turbanów to już całkiem. Ktoś napisał, że budują markę. Będą ją budować jeszcze trochę, na razie to mają w nazwie Manchester co daje im na świecie pewne skojarzenia co do marki :) nienawidzę takich tworów :) oby kuwa nigdy w tym finale lm się nie znaleźli choćby grała tam niewiadomo jaka pakieta.
» 27 sierpnia 2020, 08:02 #70
wider: jak wrażenia po grze "wielkiej" legii w lidze mistrzów ?
widać w ekstraklasie bez zmian xD
» 27 sierpnia 2020, 00:56 #69
Diabelski97: Nie oglądałem ale zleży jak na to patrzymy

Atletico - odpada z Ligi Mistrzów 13 sierpnia
Barcelona - 14 sierpnia
Manchester City - 15 sierpnia
PSG - 23 sierpnia

Legia Warszawa - 26 sierpnia

:D
» 27 sierpnia 2020, 01:01 #68
gregorvts: Legia mistrzem Warszawy nic więcej . Piach,dno,wodorosty i 2 metry mułu ....
» 27 sierpnia 2020, 09:24 #67
jassaj: No Legia dała d.... ale czy ktokolwiek poza nią dałby sobie radę lepiej ? Legia w tym momencie jest niechlubną twarzą projektu "Polska piłka w Europie" ale nie mam złudzeń, że reszta zaraz pójdzie tym samym tropem. Może któraś drużyna da nam tyle radości, że przejdzie z 2 rundy eliminacji ale nadal myślę, że czepianie się tylko Legii jest o tyle słabe, że oni chociaż mogli się skompromitować w LM, reszta jest na tyle słaba, że nawet dopuścić ich do wpierdzielu nie chcą.
Nie żebym Legii kibicował (Boruca w sumie tylko lubie) ale rok w rok jest wyszydzanie Legii a pozostałe kluby przechodzą bez echa a czy one osiągają jakieś zawrotne wyniki? No właśnie
Cała nasza piłka to dno i dwa metry mułu.
40 milionowy naród, tyle talentów a w LE prędzej zagra mistrz Luksemburga niż ktoś z naszych.
Był wczoraj taki mem z tymi psami co jeden jest "kozakiem" a drugi "zapłakaną ciapą" i podpisy- mistrz Polski kiedyś- wygrywał z Barceloną, Parmą, rywalizował jak równy z równym z silniejszymi klubami, słabszych rywali odprawiał 6-0, Mistrz Polski teraz- nie ma już słabych drużyn, ten Asare Pumba z bezludnej wyspy to utalentowany gracz, rywal miał więcej doświadczenia, zabrakło szczęścia, wyciągniemy wnioski
To już nie chodzi o to, żeby co roku mieć drużynę w pucharach- choć powinniśmy, problem jest w tym, że niedługo serio będziemy grać jak równy z równym z mistrzem Wysp Owczych, w zderzeniu z jakimiś pasterzami widać jak na dłoni jak ta gra jest powolna, bez tempa, bez pomysłu, wczoraj pierwszy celny strzał w 70 minucie. Spacerkiem to można po meczu do domu się przejść a nie do następnej rundy eliminacji
Ja czasem mam wrażenie, że im się po prostu nie chce- bo być słabszym od rywala to jedno, ale gryźć trawę, walczyć i próbować to drugie
I tego Boruca tylko żal bo na tle tego co dostaliśmy to on jako 40 latek nie grający regularnie od kilku lat wypadł najlepiej
» 27 sierpnia 2020, 10:55 #66
Klimaa: Bardzo dobre wieści. Nie mogę się doczekać jego rywalizacji o miejsce w bramce z DDG - niech wygra lepszy.
» 27 sierpnia 2020, 00:54 #65
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 23:51

Bruno nominowany do nagrody dla najlepszego piłkarza ligi Portugalskiej.

Odszedł w styczniu :D
» 26 sierpnia 2020, 23:49 #64
karlik147: Chelsea, Chelsea, Chelsea.. Bez tej nazwy, w co drugim komentarzu, to dzień stracony. Kolejny sezon zweryfikuje poziom trenerski Franka i jak to sobie poukłada, szczególnie w tak krótkim czasie, bez porządnego okresu przygotowawczego.
Wielu sądzi, że Chelsea, to kandydant, który zbliży się do City i Liverpoolu, Historia uczy, szczególnie, w naszym przypadku, że nie powinno się oceniać książki po okładce.
» 26 sierpnia 2020, 23:37 #63
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 23:46

Szczerze to dziwi mnie, że tak wiele osób nie bierze pod uwagę Tottenhamu, mają dobrą kadrę, doszedł Hojbjerg, zaraz Matt Doherty i uważam ich za groźnego rywala.
» 26 sierpnia 2020, 23:42 #62
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 23:50

Nie, Chelsea nie ma podjazdu do live i city, oni są we własnej lidze. Martwi mnie tylko to z jaką łatwością robią transfery. Tutaj Edek nie potrafi nic wcześniej zorganizować. Nie rozumiem, albo on jest niekompetentny albo Glazerowie chcą wyssac z tego klubu do cna i ograniczają Eda
» 26 sierpnia 2020, 23:49 #61
mycka86: Tottenham kadrę ma mocno przeciętną. Szczególnie obronę. Tylko słynny drugi sezon Mourinho może sprawić, że będą się bić o TOP4.
» 26 sierpnia 2020, 23:51 #60
Diabelski97: Przecież rok temu po długo oczekiwanych transferach doszedł do nich między innymi Lo Celso, Ndombele to wszyscy stawiali ich jako jednego z kandydatów do walki o tytuł.
Do tego czasu doszedł Bergijwin, Gedson Fernandes, Hojbjerg, zaraz dojdzie Doherty. Mają dobrą ekipę, jak sprowadzą jakiegoś stopera to będą mocni. Większość sezonu grali bez Kane i kontuzje ich męczyły, od Mourinho Totki dobrze punktują.
» 26 sierpnia 2020, 23:57 #59
karlik147: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 00:19

Może, to cisza przed burzą, ale jakoś, w "magię" Mourinho nie wierzę. Sam oskarża o archaiczny futbol, ale sam nie wiele ma do pokazania. Sami się o tym przekonaliśmy, szczególnie gdy wychodziliśmy na prowadzenie..
Ndombele jest chyba u niego skreślony, coś jak Bale, w Realu, a z drugiej strony, jak Shaw za Mourinho, więc mogę się mylić.

Edit. Chwilę przemyślałem grę Mourinho. Może stara się wywalczyć złotą rękawicę, dla swojego bramkarza, w jakimś meczu charytatywnym stał przecież na bramce haha :).
» 27 sierpnia 2020, 00:13 #58
dawidlp92: Odpowiedź na Messiego w City może być tylko jedna: CR7 do nas
» 26 sierpnia 2020, 23:15 #57
BartoszP: Nie wierzę w to... Właściciele od rozrzutności przeszli do skapstwa. Nie obchodzi ich rozwój sportowy.
ManUTD To dla nich firma rodzinna a wszyscy wiemy do czego to prowadzi...
» 26 sierpnia 2020, 23:17 #56
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 23:13

Messi jedna nogą w city a Edek nadal nic
Denerwuje mnie to. Zamiast zatrudnić dyrektora sportowego, dać mu budżet to nadal chce zgrywać wielkiego znawcę.
Ok potrafi prowadzić marketing, ale nie ma podejścia sportowego.
Szkoda, bo czeka nas obserwowanie jak umacnia się city. Zaczynają tworzyć markę, co oznacza większe wpływy od sponsorów a co za tym idzie dalsze umocnienia. To samo Live
Chelsea będzie mocnym średniakiem. Tutaj jak pojdzie to w dół to będziemy 2 Arsenalem...
» 26 sierpnia 2020, 23:13 #55
mycka86: Messi nie jest nawet końcówką paznokcia poza Barcą. Nie odejdzie od nich. Cała reszta to wymysły mediów.
» 26 sierpnia 2020, 23:47 #54
Jarecki: Nie wiem jak, ale to jak Chelsea załatwia transfery w tym oknie to jest coś... No właśnie... Też jestem sfrustrowany tak luźnym podejściem naszego klubu do transferów w tym oknie. Jak było głośno na początku o Sancho tak teraz cisza jedynie jakieś śmieci z informacjami, które nie mają sensu... Mam nadzieję że to jest cisza przed burzą :)
» 26 sierpnia 2020, 22:24 #53
VasperCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 22:30

Po prostu wygląda na to, że Romek nadal jest głodny sukcesów. Po drugie Marina. Ta babka to prawa ręka Romka, ona załatwia wszystkie transfery i jest niesamowita w negocjacjach, potrafi zbić cenę, a także zarobić. Opchnela Morate za duży hajs, zbiła kasę z 80 do około 50mln za Chilwella. Po trzecie Lampard. Każdy z zawodników którzy już zostali zakontraktowani powtarza, że głównym czynnikiem przyjścia był Frank, jednak klubowa legenda robi swoje na ławce trenerskiej i ma ogromne znaczenie dla piłkarzy tym bardziej że Lampard stawia na młodzież, stawia na ofensywna piłkę.
» 26 sierpnia 2020, 22:29 #52
rizx: Tak stawia na młodzież, że w miejsce każdego z tych młodzików kupuje gwiazdy za grube miliony
» 26 sierpnia 2020, 22:39 #51
NoName: Moim zdaniem spore znaczenie ma też to, że wielu piłkarzy młodego pokolenia pamięta dobrze Lamparda z boiska i dlatego tak chcieliby z nim pracować. Sytuacja coś jak z Hazardem i Zidanem.
» 26 sierpnia 2020, 22:45 #50
kckMU: Vasper dobrze mówi. Jeśli chodzi o transfery, to Marina > Ed i jego przydupas. Kabaret.
» 26 sierpnia 2020, 22:46 #49
Blau: Zacznijmy od tego, że Chelsea ma właściciela, który jest gotów dołożyć grube miliony z własnej kieszeni do interesu. U nas jest kompletnie odwrotnie - właściciele co roku zabierają hajs z United, więc nie dość, że na wsparcie nie ma co liczyć to jeszcze zmniejszają nam potencjalny budżet.

Drugą sprawa to fakt, że Chelsea drogo sprzedała Hazarda i Morate a w ich miejsce nikogo szczególnego nie kupiła, więc teraz mają troszkę więcej pieniędzy do wydania.
» 26 sierpnia 2020, 22:55 #48
VasperCFC: Rizx

Przecież nie da się walczyć o trofea samymi młodymi piłkarzami, chyba logiczne nie? Lampard nadal będzie stawiał na młodych zawodników, ale nazwiska też są potrzebne. Zespoły z Anglii grają na tylu frontach że potrzeba wzmocnień. Tym bardziej jeśli chcesz bić się o Mistrza przy takiej konkurencji to wzmocnienie kadry jest bardzo ważne. Zacznijmy od tego że z Chelsea odeszła największa gwiazda Hazard więc trzeba kimś go zastąpić, to nie jest tak że wrzucisz 18 letniego piłkarza, wychowanka i z miejsca zastąpi takiego piłkarza..
» 26 sierpnia 2020, 23:02 #47
kckMU: @Blau

Chelsea od lat nie wydaje pieniędzy, bo Roman ma swoje cięższe sprawy poza piłką.

Wydają, bo zarobili na Edenie, Moracie i przez rok zbierali. To prawda. Nam wszystkim rozchodzi się jednak o to, że każdy potrafi zrobić to lepiej niż my. Ja akurat na biedę w United to nie narzekam, ale na marnowanie pieniędzy przez kretynów już tak.

Wiesz czemu nam teraz brakuje pieniędzy? Covid to jedno, ale ile siana przetraciliśmy w ostatnich latach, bo amatorzy nie potrafią negocjować, to drugie.
» 26 sierpnia 2020, 23:09 #46
olej9111: kckMU trafił w sedno. Chelsea wcale aż tak mało nie wydaje, ale potrafi sprzedawać za grube hajsy a nie za drobne. Tutaj macie net spent klubów z ostanich 5 lat.

Największe wydatki na transfery netto wśród klubów Premier League w ostatnich 5 latach.
1. Man City - ÂŁ506m
2. Man Utd - ÂŁ379m
3. Everton - ÂŁ275m
4. Arsenal - ÂŁ249m
5. Aston Villa - ÂŁ198m
6. Brighton - ÂŁ197m
7. Wolves - ÂŁ185m
8. West Ham - ÂŁ156m
9. Chelsea - ÂŁ133m
10. Leicester - ÂŁ113m

Net spent, czyli załóżmy że klub wydał 200 mln na tranfery i zarobił 100 mln ze sprzedaży. Wtedy jest 100 mln na minusie. Widać, że tutaj jest problemem, nieumiejętność sprzedawania i przepłacania przy tranferach. Chelsea tez miała wpadki tj z Moratą, ale na nim nic nie stracili bo potrafili za niego wyrwać po słabym sezonie takie same pieniądze, za które go kupili.
» 26 sierpnia 2020, 23:18 #45
VasperCFC: Szczerze? Mimo że City to ligowy rywal dla Chelsea jak i dla Was to ja bardzo bym chciał zobaczyć go w lidze angielskiej. Nie lubię Barcelony, mega się cieszę na samą myśl że Leo stamtąd może odejść, a oglądanie go w naszej ulubionej lidze może być czysta przyjemnością. Zresztą City to dla mnie taki neutralny klub, nie lubię Liverpoolu. Zobaczymy jak to się potoczy, ale może to jest ten brakujący element w układance Guardioli, i z Messim uda mu się przynajmniej dojść do Finału LM? Jedno jest pewne, ten sezon zapowiada się znakomicie. Szkoda że prawdopodobnie nadal bez kibiców lub z ograniczoną publicznością, brakuje atmosfery :/
» 26 sierpnia 2020, 22:21 #44
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 22:29

Ja nie lubie liverpool oraz Chelsea, city nie lubie , ale jest mi tez obojetne, moze dlatego, ze pracuje z kibicami obywateli . Zobaczyc Messiego w PL , bedzie dziwne, ale I niesamowite. Mysle, ze kazdy kibic PL bedzie zainteresowany tym wydarzenia. 2020 to jednak rok cudow.
» 26 sierpnia 2020, 22:26 #43
rvn10: W United cisza przed burzą, Ole chce zakontraktować Messiego;)
» 26 sierpnia 2020, 22:18 #42
vanantgaal: Ole może nie ale pewnie Edkowi to chodzi po głowie, a do tego jeszcze Ronaldo.
» 26 sierpnia 2020, 22:30 #41
RedsFan: Albo zrezygnować, po takim mega wsparciu, przez zarząd :D
» 27 sierpnia 2020, 07:11 #40
Czerwony123: Aguero, wstawil koszulke z numerem 16 na insta, usunieta 10tka. Dzieje sie. Nie lubie city, ale zobaczyc pchelke w Pl, Bedzie wow.
» 26 sierpnia 2020, 22:12 #39
hraboNX: Karbownik to jest jednak materiał na naprawdę dobrego piłkarza. Młody, uniwersalny (obie strony obrony, środek pomocy), obunożny. Wyszkoliłoby się go na niezłego Diabełka :)
» 26 sierpnia 2020, 21:49 #38
Camorrista: Jestem podobnego zdania. Gorszy od Dalota by nie był, widać że ma ciąg na bramkę. Przypomina trochę stylem gry Chilwella, ale mogę się mylić, bo ekspertem nie jestem.
» 26 sierpnia 2020, 21:55 #37
wazzowski: Chelsea: Thiago Silva
Też Chelsea: Ben Chilwell
Manchester United: Karbownik
» 26 sierpnia 2020, 22:00 #36
Lokator23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.08.2020 00:26

Z Vidicia tez wiekszosc sie smiala ze staremu to juz na glowe padlo. A jak to sie skonczylo kazdy wie. Rownie dobrze Werner moze nic nie grac w Chelsea. Shevchenko czy Crespo , Torres wielu bylo napastnikow ktorzy znikali w Chelsea. Czas zweryfikuje trqnsfery Chelsea. Na papierze to ladnie wyglada ale jak bedzie w rzeczywistosci to zobaczymy za kilka.miesiecy
» 27 sierpnia 2020, 00:24 #35
mikiartur: Henderson, Williams, Rashford, McTomimnay , Greenwood, Pogba - tak duże znaczenie naszych wychowanków w naszej ekipie nie było tak duże chyba od wielu lat. Jest to jakieś nawiązanie do ery Fergusona. A przecież jest jeszcze paru którzy w najbliższych sezonach mają sporą szansę się przebić do pierwszego składu. Garner, Mengi, Levitt, Laird, Kovar, może w tym sezonie zadebiutuje Mejbri kto wie. Liczę że Garner i Levitt odejdą na wypożyczenie. Liczę że Chongowi się powiedzie w Werderze. Może Laird też jest już gotowy na wypożyczenie a kto wie może będzie brany pod uwagę do kadry 1 zespołu. W sumie jeśli Dalot by odszedł to mógłby być przydatny jako zmiennik AWB i go trochę odciążyć, a jak Diogo nie odejdzie to bym go wysłał na wypożyczenie.

Fajnie że mamy mocną akademię. Może to tylko cieszyć
» 26 sierpnia 2020, 21:30 #34
helupa: trochę dziwna sytuacja, nie zrozumcie mnie źle - cieszę się, że Dean zostaje, ale mamy teraz dwóch bramkarzy których łączna roczna wypłata wynosi 18 milionów funtów, jeśli Henderson będzie grał tylko w pucharach to wielka szkoda, ale dziwne jakbyśmy mieli na ławce bramkarza który zarabia 350 tysięcy tygodniowo.
» 26 sierpnia 2020, 21:26 #33
Mariano88: Helupa, myślę, że to sytuacja na jeden sezon. Kto przegra rywalizację ten odejdzie.
» 26 sierpnia 2020, 21:32 #32
hraboNX: Brandon nowy kontrakt, Dean także. To na pewno cieszy, bo to zawodnicy z ogromnym potencjałem, wyszkoleni w klubowej Akademii. Pewnie jeszcze Pogba podpisze nową umowę (również uważam, że na plus). Co do zakupu nowych graczy - oczywiście nadal jest nadzieja na transfery, ale zegar tyka i nie ma czasu na przeciąganie negocjacji. Nie oczekuję, że będziemy ścigać się z Chelsea na liczbę wzmocnień, aczkolwiek chciałbym zobaczyć w klubie kogoś klasowego na prawe skrzydło i dobrego zmiennika dla Bruno. Z takiego okienka transferowego cieszyłbym się.
» 26 sierpnia 2020, 21:06 #31
Saftmi: Przez te wypowiedzi uważam że będzie w tym sezonie bicie się o nr 1 w bramce i Henda nie pójdzie na wypożyczenie
» 26 sierpnia 2020, 21:05 #30
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 21:12

A już myślałem, że Sheffield kupiło bramkarza, bo znowu chcieli wypożyczyć naszego Deana ;) Henderson zostaje I mam nadzieję, będzie wyborem numer 1.szkoda tylko Romero, bo coś czuję, że go wytransferujemy.
» 26 sierpnia 2020, 21:11 #29
Lokator23: nie rozumiem czemu duzo czesc kibicow chce zeby Dean byl numer 1. Do Davida mu bardzo daleko. Bo jeden i drugi popelnia bledy ale tylko jeden z nich potrafi obronic to czego zaden inny bramkarz nie wyciagnie i jest to David. Media beda Deana klepac po plecach bo jest Anglikiem. Juz pare lat temu taka napinka byla na Pickforda , ze tez bedzie najlepszym angielskim bramkarzem w historii. Dean powinien udac sie jeszcze na wypozyczenie David zasliguje jeszcze na ten sezon no chyba ze forma mu naprawde spadnie
» 27 sierpnia 2020, 00:32 #28
wider: ciekawe jak się wszystko rozwinie do końca okienka
Bo bez wzmocnien to kolejny sezon stracony
» 26 sierpnia 2020, 21:00 #27
mikiartur: Nie zdziwiłbym się jak przez 1/2 sezony byłoby tu tak na bramce jak z Buffonem i Szczęsnym w ich pierwszym sezonie a później David odejdzie może do ligi włoskiej albo takiego PSG albo wróci do la ligi np do Atletico jeśliby odszedł stamtąd Oblak. Choć ja tam o bramkę obecnie jestem bardzo spokojny
» 26 sierpnia 2020, 20:52 #26
klb9k: Znając ciągotki klubów Serie A obstawiam Inter za Handanovica i jeszcze tak frajersko na tym wyjdziemy, że pewnie będziemy musieli zapłacić jakąś różnice w pensji czy coś
» 26 sierpnia 2020, 22:03 #25
robertbham: Ja bym prędzej obstawiał że podpiszą z nimi nowe kontrakty! Tak niestety działamy. Po co wydawać na nowych zawodników jak można podpisać lingardów!
» 26 sierpnia 2020, 20:45 #24
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 20:32

Mam jeszcze ciche nadzieje ze pożegnają nas chociaz Jones i Pereira albo Lingard . Miejmy juz chociaz to z głowy i wywalmy wkoncu ten szrot . Bardziej wolalbym zeby odszedl w sumie Pereira bo Lingard jeszcze jako tako sie nada na ławkę albo w jakims Carling Cup . Niestety jeden musi zostać bo przy braku transferow to ktos musi grać i musimy mieć jakiekolwiek opcje . A co do Hendersona bo to wkońcu news o nim to jestem z tego faktu zadowolony i miejmy nadzieje ze bedzie dostawał duzo szans albo chociaz zmobilizuje bardziej DDG do lepszej gry . Chociaz cały czas sie dziwie ze nie bał sie tej rywalizacji bo jakos watpie w to ze bedzie grywal w Lidze czy LM ...
» 26 sierpnia 2020, 20:31 #23
loczek1986: Ale wstyd. Romek odkręcił kurek a nasi zakręcili, obudzą się w środku sezonu gdy znów będzie 20 pkt straty do lidera.
» 26 sierpnia 2020, 20:21 #22
damciu771: Prawda jest taka, że jeszcze nie odkręcił bo przecież została im kasa z Hazarda i Moraty. Więc z tego kurka może dopiero zacząć lecieć. Ja tam pretensji o Sancho nie mam (w sensie potencjalne odpuszczenie przez United) ale już to, że nic się nie dzieje w sprawie alternatywy mnie denerwuje. Przecież spokojnie można by dopinać transfer jakiegoś Chiesy czy innego .. Mbappe i Skriniara czy innego Van Dijka :D
» 26 sierpnia 2020, 20:37 #21
Rochanv: przeciez z Moraty i Hazarda kasa jeszcze nawet zostala wiec jakie odkrecenie kurkow? ;)
» 26 sierpnia 2020, 20:43 #20
loczek1986: Macie rację ale to wygląda trochę jakby Romek zakochał się na nowo ;)
» 26 sierpnia 2020, 21:07 #19
Sancho: Mamy więc bramkarza, na śo wraca smalling i będzie do rotacji z Rojo (o Jonesie nikt i tak już nie pamięta), także mamy wspaniałe transfery. Potężne wzmocnienie, czelsi nie ma szans w walce o 3 lokatę. Nie wspominając o tottenhamie czy kapiszonach
» 26 sierpnia 2020, 19:56 #18
AUDIoooo: Za górami za lasami
Jechał Edek z Glazerami
Do United więc przybyli
Lecz się szrotu nie pozbyli
Nie kupili też nikogo
Bo za drogo i nie ma kogo
Kalkulują przeliczają
Bajki nam opowiadają
A na koniec dopną swego
Dadzą kontrakt dla Jessiego.
» 26 sierpnia 2020, 19:45 #17
Fido: Dobre, rok temu też ktoś pisał takie rymowanki...
» 26 sierpnia 2020, 19:56 #16
RedsFan: To ci wyszło dostałeś 4+ :p
» 26 sierpnia 2020, 19:57 #15
Filips11: miałem słabego neta i klikalem lubię to wyszlo 391 likow XD
» 26 sierpnia 2020, 20:05 #14
Julius: Mamy chyba na stronie niekontrolowany atak plusowych hakerów ;)
» 26 sierpnia 2020, 20:10 #13
Filips11: Ja nad jeziorem jestem i zasieg bardzo słaby a cały czas kliknąłem lubie to patrz z toba tez spróbuję
» 26 sierpnia 2020, 20:13 #12
Julius: O kurde :D
» 26 sierpnia 2020, 20:29 #11
Mariano88: Haha gratuluję, super wyszło
» 26 sierpnia 2020, 20:30 #10
AUDIoooo: Dzięki dzięki :)
» 26 sierpnia 2020, 20:32 #9
Camorrista: Hahah o cie Panie, dla ciebie utworzyłbym specjalną sekcje na DP pt. 'kącik wierszowca' :)
Dobra robota.
» 26 sierpnia 2020, 21:12 #8
jureeq: Topowy zawodnik, informacja niczym transfer !!
» 26 sierpnia 2020, 19:44 #7
MiSt: Topowy? Na pewno nie. Ma jednak potencjał do tego by nim zostać.
» 26 sierpnia 2020, 19:46 #6
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2020 19:36

Henderson, Smalling, Rojo i kilku młodych nastolatków. Awans do pierwszego składu Mjelbriego i Garnera i tyle transferów.
» 26 sierpnia 2020, 19:36 #5
Strzelec: Już wiemy czemu nie było transferów. Ed męczył się z przedłużeniem kontraktu Hendersonowi :D
» 26 sierpnia 2020, 19:35 #4
JebikMUTD95: Nie przedłużenie było problemem, a przed wydrukowaniem kontraktu padła drukarka i ED cały czas ja naprawial, żeby ten kontrakt wydrukować zanim np Chelsea zaoferuje Hendersonowi podobne warunki i kontrakt gotowy do podpisania, a z powodu COVID-19 klub nie może sobie pozwolić, żeby szastac kasa na "jakąś drukarke"
» 26 sierpnia 2020, 20:07 #3
Glory1878: Myślę, że Romero trzeba podziękować za wszystko i się z nim pożegnać, bo po prostu szkoda żeby się marnował u nas.
Najlepszy rezerwowy świata, pełen profesjonalista, bez problemu znajdzie dobry klub.

Henderson do pierwszego składu, a David niech wraca do formy i walczy o swoje.
» 26 sierpnia 2020, 19:29 #2
getryscholesa: Chelsea dopina 6 transfer tego okienka, Messi zaraz przyjdzie do City, a my ściągamy ludzi z wypożyczeń... to będzie ciężki sezon.
» 26 sierpnia 2020, 19:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.