Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Club Brugge - Manchester United 1:1. Remis w deszczowej Brugii

» 20 lutego 2020, 20:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w meczu 1/16 finału Ligi Europy zremisował 1:1 (1:1) w wyjazdowym starciu z Club Brugge. Gospodarze otworzyli wynik spotkania za sprawą Dennisa, a gola na wagę remisu jeszcze w pierwszej połowie zdobył Anthony Martial. Rewanż zostanie rozegrany 27 lutego na Old Trafford.
Liga Europy: Club Brugge - Manchester United 1:1. Remis w deszczowej Brugii
» Czerwone Diabły nie stworzyły wielu dobrych okazji strzeleckich w starciu z Club Brugge
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Luke Shaw
Diogo Dalot
Andreas Pereira
Nemanja Matić
Brandon Williams
Juan Mata
Jesse Lingard
Anthony Martial
Odion Ighalo
Fred
Bruno Fernandes

Oddano 80 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United do spotkania przystąpił w mocno zmienionym składzie względem ostatniej ligowej potyczki z Chelsea. Norweg zdecydował utrzymać jednak ustawienie z trzema środkowymi defensorami.

Groźnie pod bramką United zrobiło się już w 2. minucie starcia. Przy krótkim słupku znalazł się Dennis, który zagrał piłkę przed bramkę. Po nieczystym wybiciu Lindelofa, sytuację uratował Nemanja Matić. Serb wykopał futbolówkę tuż sprzed bramki. W starciu ucierpiał napastnik Brugge, ale po szybkiej interwencji lekarzy wrócił do gry.

Pierwsze uderzenie Czerwonych Diabłów miało miejsce w 14. minucie. Był to strzał Andreasa Pereiry zza pola karnego. Brazylijczyk uderzył po ziemi przy słupku. Mignolet zdołał jednak wybić piłkę na rzut rożny.

Minutę później gospodarze wykorzystali szybki i daleki wykop bramkarza. Stoperom Manchesteru United uciekł Dennis i przelobował Sergio Romero, który zbyt pochopnie wybiegł daleko przed pole karne. Piłkarze United domagali się jeszcze sprawdzenia sytuacji przez VAR, gdyż przy wykopie Mignoleta piłka się toczyła się po murawie. Sędzia główny jednak tego nie zauważył, a zgodnie z przepisami VAR w tej sytuacji nie mógł interweniować.

Gracze Brugge po bramce znacznie się ożywili i ochoczo atakowali ekipę z Anglii. Kolejna sytuacja warta odnotowania miała miejsce w 28. minucie. Przy słupku bramki Romero ponownie znalazł się Dennis, który z łatwością minął Diogo Dalota i oddał strzał z prawie zerowego kąta. Uderzenie nogami wybronił Romero.

Wynik spotkania Manchesterowi United udało się wyrównać w 36. minucie. Strzelcem gola został Anthony Martial. Francuz wykorzystał błąd Mechele po wrzucie piłki z autu, ruszył na bramkę i w sytuacji sam na sam strzelił obok Mignoleta.

Brandon Williams miał niezła okazję w 41. minucie. Młody defensor zamykał akcję Pereiry, który zagrał kąśliwie wzdłuż bramki Belgów. Brandon niestety nie trafił czysto w futbolówkę i posłał ją wysoko w trybuny.

Czerwone Diabły mogły wyjść na prowadzenie jeszcze przed przerwą. W 43. minucie Anthony Martial zdecydował się na uderzenie zza pola karnego. Piłkę delikatnie trącił Mignolet i to pozwoliło, aby ta odbiła się od słupka i nie wpadła do siatki.

Sergio Romero zaprezentował się z bardzo dobrej strony w 50. minucie. Dennis wpadł w pole karne Manchesteru United, strzelił z ostrego kąta w krótki róg bramki Czerwonych Diabłów, ale Argentyńczyk zanotował bardzo udaną interwencję.

Niestety kolejne 20 minut na stadionie w Brugii nie należało do interesujących. Ole Gunnar Solskjaer aby ożywić ofensywę i powalczyć o zwycięstwo w tym wyjazdowym starciu, zdecydował się na wprowadzenie Freda oraz Ighalo.

W 78. minucie meczu upiekło się piłkarzom United. Dennic zagrał piłkę w pole karne, tam przepuścił ją jeden z graczy gospodarzy, do podania doszedł Kossounou i fatalnie spudłował. To powinna być druga bramka dla gospodarzy.

Na ostatnie minuty na murawie pojawił się Bruno Fernandes. Gracze z Old Trafford wyraźnie się ożywili. Portugalczyk posłał świetne podanie do Juana Maty w 83. minucie. Hiszpan niestety był na pozycji spalonej.

Kilka minut później Bruno miał okazję na bezpośredni strzał z rzutu wolnego po faulu na Fredzie. Tym razem jednak pomocnik United trafił prosto w mur belgijskich zawodników.

W doliczonym czasie gry celnym strzał z linii pola karnego zanotował jeszcze Jesse Lingard. Piłka jednak trafiła spokojnie w objęcia Mignoleta. Wynik spotkania utrzymał się do końca meczu i Czerwone Diabły wracają do Anglii tylko z remisem.

Club Brugge 1:1 (1:1) Manchester United

Bramki: Bonaventure Dennis 15’ - Anthony Martial 36'

Club Brugge: Mignolet – Deli, Mechele, Kossounou, Mata – Vanaken, Balanta (Vormer 46'), Rits – De Cuyper (Schrijvers 73'), Tau (De Ketelaere 62'), Bonaventure

Manchester United: Romero – Lindelof, Maguire, Shaw – Dalot (Fernandes 81'), Pereira (Fred 71'), Matić, Williams – Mata, Lingard – Martial (Ighalo 67')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Club Brugge vs Manchester United. 1/16 finału Ligi Europy, I mecz
Następny news »
Statystyki: Club Brugge vs Manchester United 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (309)


cinek26: Lewandowski nie zwalnia tempa!
Obecnie ma formę życia i potrafi wypracować okazje strzeleckie dla drużyny.
» 21 lutego 2020, 22:22 #293
ReDevil07: Kurde ale z tego Gnabrego zrobił się naprawdę kawał zawodnika. Szok jaka on ma formę
» 21 lutego 2020, 22:03 #292
Bylak: Witam wszystkich kibiców naszego ukochanego klubu. Mam dla Was coś takiego, proszę o nie usuniecie tego komentarza.
[link usunięty]
Licytacja w szlachetnym celu.
» 21 lutego 2020, 21:05 #291
Bylak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 21:06

https://m .facebook.com/glejaku.masz.zakaz.wjazdu/posts/178151993599710?d=m
» 21 lutego 2020, 21:05 #290
zagor21: Na przyszlosc wpisuj bez https:// i bedzie dobrze
» 21 lutego 2020, 21:10 #289
Diabelski97: AtlĂŠtico w ciągu ponad 2 lat wydało około 300 mln € na transfery ofensywne, m.in. takie jak:
-Diego Costa (65M€)
- Joao Felix (126M€)
- Thomas Lemar (70M€)
- Vitolo (40M€)

Ci zawodnicy razem w 159 meczach strzelili TYLKO 13 bramek."

Nieźle..
» 21 lutego 2020, 19:47 #288
RedsFan: Bo grają nudny Defensywny football, tak jak my za Mourinho.
» 21 lutego 2020, 19:51 #287
DjTED: Graja w LM to mogą sobie na to pozwolić
» 21 lutego 2020, 20:43 #286
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 18:23

Wcale bym się nie zdziwił, jakby Pawełek w najbliższych meczach powrócił do składu. Magiczne ozdrowienie? :) Podejrzewam, że pan Piłkarz już od jakiegoś czasu jest zdolny do gry i kto wie, czy ktoś w United nie poszedł po rozum do głowy i nie powiedział mu otwarcie, że jak chce odejść, to musi na to zapracować. Tak jak już wielu zwróciło uwagę: gość się miga od gry, co tylko mu szkodzi, bo nawet największy desperat nie da za niego kwoty choćby zbliżonej do oczekiwanej w syt., kiedy jest ciągle poza grą. Tak czy inaczej do grzania ławki jak znalazł.
» 21 lutego 2020, 18:20 #285
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 18:26

I myślisz ze on sam tego chce ? tak poprostu sobie założył że nie bedzie grał do konca maja a w czerwcu są Mistrzostawa Europy , do tego chce walczyc o swoj transfer wiec watpie zeby odwalał takie szopki specjalnie bo on walczy o swoj profil . Kto by chcial takiego zawodnika ktory miga sie od gry i odwala takie szopki ? Do tego agent i rodzinka dorzucaja do mediów swoje i sieją ferment . To nie byloby takie fajne . Ja mam nadzieje ze powroci szybko i bedzie dawał nam duzo pociechy jeszcze w tym sezonie a latem moze sobie odejść .
» 21 lutego 2020, 18:25 #284
Magik1990MU: Kto wie? Może razem z grubasem sobie założyli, że zimą uda się odejść z United? Zauważ, że Raiola dopiero w ostatnich tyg się znów uaktywnił.
» 21 lutego 2020, 19:14 #283
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 19:22

Pogba pewnie i ma kontuzja, ale myślę jak tutaj powiedzieliscie, że może ją strasznie przeciagać. Wiadomo w jakim celu - by cena spadła. Udział w euro ma pewny, hmm w końcu to mistrz świata.
Swoją drogą to ta ostatnia kontuzja kostki podobno mogła poczekać na operację. Rashford przecież grał kilka meczy równkeż z kontuzja kostki.
Ale jak zawodnik kocha klub, chce grać i nie jest pajacem to już inna sprawa.
» 21 lutego 2020, 19:20 #282
zagor21: 9gag.com/gag/aGg6DZ7

Zawsze jakas proba :D
» 21 lutego 2020, 18:02 #281
d3v: Zwłaszcza że już zrobił więcej dla United niż nie jeden z ekspertów DP :p
» 22 lutego 2020, 00:11 #280
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 17:18

Jak ja lubię to medialne zwalnianie Ole. Dopiero co chłop układa grę United pod swój pomysł. Dostał Bruno i wreszcie zaczyna to jakoś działać. Co zresztą było widać po wczorajszym meczu - wchodzi Fred i Fernandes, i już pojawia się płynna gra (czyli są już wypracowywane jakieś schematy). Wraca Scott, czekamy na Rashy'ego, odzyskaliśmy (odpukać - puk puk) Erica, jest jeszcze Axel, Fosu, Garner. Podstawowy garnitur MU zaczyna prezentować się okazale. Niech Ole zakończy proces czyszczenia szatni z leni i pozorantów, i latem wzmocnijmy jeszcze linię pomocy, w tym kupmy kogoś na prawe skrzydło. Ole nie jest jeszcze wirtuozem taktyki, ale i tak dawał radę sobie z tymi lepszymi od siebie, choćby z Pochettino; jako jedyny mógł zrobić kuku Kloppowi w lidze. Pod rządami Norwega wychodzą nam transfery, wreszcie kupujemy graczy, którzy chcą być na Old Trafford, a nie gwiazdeczki Instagrama, bo kasa od sponsorów musi się zgadzać. Część graczy podniosła swoje umiejętności dzięki pracy Norwega i jego sztabu (Fred, Luke, Rashford, Martial). Wreszcie młodzi mają realną szansę na grę w pierwszej drużynie. Ja tam wolę poczekać te 2-3 lata niż bawić się w kolejną zmianę trenera, by następnie się denerwować, że w klubie człapią kolejne Pawełki, Sanchezy i Lingardy. Ludzie dajcie Ole pracować w spokoju. Klopp nie od razu zbudował swoją maszynkę.
» 21 lutego 2020, 17:17 #279
Diabelski97: Nic dodać nic ująć.
» 21 lutego 2020, 17:26 #278
GandiGanda: Kto tym razem zwalnia Solskjaer'a czyżby jakieś The sun/daily mail? Muszą mieć o czym pisać tym bardziej po zwolnieniach Allegriego i Poche. Musimy się dostać do LM wtedy Edek napewno go nie zwolni kibice by go chyba wywieźli na taczkach. Ole i Phelan napewno o tym wiedzą jak i o tym jakim farbowanym lisem jest Woodward więc trzeba wierzyć w naszych że poradzą sobie bez Rasha w walce o Top4 lub Top 5 zależnie od decyzji bana dla mCity
» 21 lutego 2020, 17:37 #277
Dexxter: HraboNX, właśnie przez takie gadanie jak Twoje, zarząd wciąż trzyma Norwega, bo mydla oczy,że będzie lepiej.
Dla was to wystarczy jedno fajne zwycięstwo i od razu,wszystko idzie w dobrą stronę.
Chyba zapomniałeś, że Ole ma średnią punktowa gorszą nawet od Moysa.
Od początku roku zagraliśmy w PL 6 spotkań i na 18 możliwych punktów, zdobyliśmy 7.
Jeśli, to dla Ciebie znaczy, że idziemy w dobrą stronę, to gratuluję optymizmu.
Pozdrawiam
» 21 lutego 2020, 18:28 #276
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 18:44

@Dexxxter Ty tak na serio? Przecież wystarczy popatrzeć na wczorajszy mecz, żeby zobaczyć różnicę między zawodnikami, którzy potrafią grać, a których nie powinno tutaj być. Zagraliśmy dwa mecze z Bruno, który napędza drugą linię i wygląda to dużo lepiej. Podejrzewam, że gdyby przyszedł do nas wcześniej zdobycz punktowa w styczniu byłaby całkiem inna. Poza tym nie ma sensu dla mnie porównywać bilansu Moyesa, który miał skład mistrzowski, a Ole który ma bajzel w składzie. Takie jest tylko moje zdanie, z którym masz prawo się nie zgodzić.
» 21 lutego 2020, 18:43 #275
dawid27154: Dla uzupełnienia statystyk przez Dexxtera dodam, że komentatorzy czy dziennikarze podawali, że w tym roku czy tam miesiącu mniej punktów zdobyło jedynie Crystal Palce, w sumie to bez znaczenia ale taka tam ciekawostka. Dodam tylko, że nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem Ole, tak jak byłem mocnym zwolennikiem odejścia Jose tak Ole jest mi obojętny. Widzę to po prostu tak, będzie LM Ole zostaje, nie będzie Ole odchodzi, tym bardziej jeśli utrzyma się ta kara City.
» 21 lutego 2020, 18:56 #274
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 19:08

Brawo Dexter, porównywanie zdobyczy punktowych składu budowanego przez lata ze składem ... węgla i papy, w którym po 3 trenerach dopiero teraz widać przemyślane ruchy personalne. Tego bur... nieporządku stworzonego przy poprzednikach nie da się ogarnąć w parę miesięcy, dodatkowo mając taki nieudolny zarząd.
No i przecież też nie ma znaczenia, że w erze Moyesa nie było takiego wyrównanego poziomu, gdzie wtedy mówiło się o Big 4, do niedawna było już Big 6, co w tym sezonie już raczej jest nieaktualne gdy się spojrzy na spłaszczenie tabeli ale co tam przecież to są analogiczne sytuacje... wykop.pl/cdn/c3201142/comment_Bamxmzdx4Kr4HmJNyMJaSSuTTADNoe8Y,w400.jpg
» 21 lutego 2020, 19:07 #273
Diabelski97: Na ocenę Solskjaera przyjdzie pora w przyszłym sezonie.
Śmieszne jest to że ludzie chcą cudów po jednym okienku..
Patrząc na transfery przychodzące i wychodzące to naprawdę widać same pozytywy.
Kibicuję temu klubowi od 2006 roku i byłbym pierwszy do krytyki Ole gdyby były do tego podstawy.
Bądźcie cierpliwi, ja jestem przekonany że przyszły sezon będzie przełomowy.
» 21 lutego 2020, 19:35 #272
MixEx: A dla mnie sprawa jest prosta jest LM jest Ole nie ma LM nie ma Ole. Czegoś trzeba oczekiwać od trenera Manchesteru United i chyba za dużo osób tutaj patrzy na niego przez pryzmat tego, że jest klubową legenda. Po wywaleniu City z europejskich pucharów Ole ma ułatwione zadanie. Pragnę przypomnieć, że jeżeli United nie przebije się do LM to kontrakty sponsorskie idą w dół co za tym idzie będzie mniej transferów w lato i będziemy mniej atrakcyjnym klubem dla piłkarzy na rynku transferowym. A co do tych słów Diabelskiego, że nie ma podstaw do krytyki Ole to wielki face palm by się tylko nadawał żeby to skomentować.
» 21 lutego 2020, 19:49 #271
Diabelski97: Kolego piszę o kwestiach transferowych, zresztą co masz do zarzucenia człowiekowi który jest zmuszony do grania Lingardem i Pereirą w podstawowym składzie?..
» 21 lutego 2020, 19:54 #270
tyber28: Dobrze, że w United jest OGS. Bardzo prawdopodobne, że z innym trenerem z taka linia pomocy to United by walczył o utrzymanie, a tu proszę nadal szansa na LM, to zasługa Ole! Otwórzcie wreszcie oczy, tak jak ja!
» 21 lutego 2020, 17:08 #269
yellox20: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 16:51

Moim zdaniem jak by Allegri nie chciał odpocząć od piłki to już od tego sezonu był by trenerem Chelsea.
» 21 lutego 2020, 16:49 #268
yellox20: Jeśli chodzi o Ole to ponoć jest to pewne że zostanie zwolniony.Maurycy albo Allegri ma go zastąpić.Choć moim zdaniem,to nie wina Ole tylko właścicieli,że nie zastąpili oddanych zawodników.No i też kontuzje,ale kontuzje są zawsze,wieć musi dziergać z tego co ma.
» 21 lutego 2020, 14:57 #267
MrCygan: Mam nadzieję, że to nie jest prawda, bo jeśli tak się stanie, to zarząd w tym momencie będzie parodią samego siebie i pokaże szczyt swojej niekompetencji.
» 21 lutego 2020, 15:08 #266
yellox20: Allegri podobno uczy się języka angielskiego i ma przejąc jakiś "wspaniały Angielski klub" jak on to ujął w jakimś wywiadzie.A Pochettino albo My albo szejki,jesli Pep odejdzie z powodu tego bana.Wydaje mi się też,że któryś z tej dwójki może trafić do Chelsea.
» 21 lutego 2020, 15:21 #265
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 15:37

yellox nie sądze ze Abramowicz wywali Lamparda skoro nie ściągnął nikogo jeszcze do swojego składu . To byłby absurd jakby go zwolnił w takiej sytuacji . Arteta tak samo moze być pewny swojej posady . Pep faktycznie moze odejdzie a moze nie czas pokaze . Natomiast mysle ze jesli Guardiola odejdzie to Allegri raczej tam nie pojdzie bo oni maja zbyt ofensywny skład i na moje Allegri raczej tam nie bedzie pasował bo to przeciwieństwo . Predzej Pochettino pójdzie do City i to wydaje sie bardziej realne .
» 21 lutego 2020, 15:37 #264
yellox20: To prawda,że nikt na razie nie mówi o zwolnieniu Lamparda,ale znając politykę Abramowicza to nie będzie się cackał,jak coś pójdzie nie tak,a sporo kibiców Chelsea jest nie zadowolonych.Choć pewnie wspirają Lampsa.A co do Pocha to napisałem albo my alb oni
» 21 lutego 2020, 15:46 #263
dlabigt23: No myśle ze nawet jesli wypadnie z top4 Chelsea to w przyszlym sezonie Lampard bedzie dalej pracował w przyszłym sezonie . Jesli dostanie z 3-4 zawodnikow to pewnie bedzie musiał juz znacząco podnieść poziom swojej druzyny i juz przyszly sezon bedzie brany bardziej pod uwage niż ten .
» 21 lutego 2020, 15:53 #262
Magik1990MU: @MrCygan

zwykłe wróżenie z fusów. Niech chłopaki sobie pospekulują.
» 21 lutego 2020, 16:28 #261
kamtor: A co byscie powiedzieli o tuchelu jako nastepcy ole
» 21 lutego 2020, 14:32 #260
yellox20: Ole is at the wheel
» 21 lutego 2020, 14:34 #259
Dejfmi: Najgorszy możliwy wybór. Toksyczny koleś. PSG za jego panowania to najgorsze PSG w erze arabów.
» 21 lutego 2020, 15:03 #258
Kkacper102: Najgorsze? A syf który zrobił Emery?
» 21 lutego 2020, 16:21 #257
eMGieKa: czy ja wiem,czy Emery zostawił syf? Raczej gwiazdorstwo niektorych pilkarzy doprowadzilo do syfu. Przypominam ze chłop z Sevilla wygrał 3 LE pod rząd.
» 21 lutego 2020, 17:03 #256
Magik1990MU: Emerego PSG przerosło. Teraz Tuchel też nie kontroluje tych gwiazdeczek.
» 21 lutego 2020, 17:58 #255
arkusz: Panie Raiola, zrob Pan pierwsza dobra rzecz dla Manchesteru United i wytransferuj Pan Pana Lingarda do jakiejs Romy, Unionu Berlin albo innego Ankaragucu.
» 21 lutego 2020, 14:29 #254
Magik1990MU: Do Liverpoolu. Klopp to jest gość. Klopp zrobi z niego nowego Sterlinga.
» 21 lutego 2020, 14:42 #253
Psikuta: Ogolnie mentalność tej strony wygląda tak ;)
Wygrywamy 2 mecze z rzędu większość komentarzy pozytywna , 300 lub 500 komentarzy ( z czego z 10% ma jakis sens ) i ogolnie wszyscy juz planują ;) .
Przegrywamy 2 mecze i juz z automatu 700 jak nie 1000 komentarzy i jazda do suchej nitki po kazdym kto brał w tym udział , negatywnie nastawiona strona.
Z tych setek negatywów co jakis czas wylania sie samozwańczy , najlepszy kibic Manchesteru United z devilpage i broni ukochanego klubu , ale strzela sobie w stope tekstem o DNA United i tak sie kręci to kolo :D .
Z mojej strony dodam , ze wierze w Ole i patrząc na to jak dobiera nowych zawodników jestem optymistą . Mam tez nadzieje, ze zarząd nie odwali kaszany i nie zwolni Norwega .
Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników devilpage , nie tylko tych najwierniejszych ;)
PS . specjalnie robilem spacje przy przecinkach, bo widzialem że jeden łowca ortografii na to poluje xd .
» 21 lutego 2020, 14:18 #252
yellox20: Czyli jesteś psikuta ale bez S
» 21 lutego 2020, 14:21 #251
Psikuta: Psikutas bez S
» 21 lutego 2020, 14:35 #250
Magik1990MU: Kilerek poluje na błędy interpunkcyjne, ja z kolei na byki ortograficzne. Ja jestem ten lepszy :)
» 21 lutego 2020, 14:40 #249
yellox20: no tak ale nie chciałem Cię obrażać
» 21 lutego 2020, 14:50 #248
yellox20: Uwaga Pogba jest w Carrington
» 21 lutego 2020, 13:30 #247
MiSt: Pewnie przyszedł się pożegnać :)
» 21 lutego 2020, 13:55 #246
yellox20: Jeśli o niego chodzi to nie wierzcie we wszystko co na jego temat czytacie.A szczególnie jeśli chodzi o Polskie media.
» 21 lutego 2020, 14:18 #245
RedDevil86: Jak się okaże ,że city będzie miało bana na LM i Ole nie da rady awansować do LM ,to na bank poleci że stołka,a zastąpi go Pochettino.
Logiczne w sumie.
» 21 lutego 2020, 13:27 #244
Magik1990MU: eee... nie?
» 21 lutego 2020, 13:39 #243
MixEx: A nie poleci bo??
» 21 lutego 2020, 13:48 #242
Magik1990MU: bo ma zadanie do wykonania i wywiązuje się z niego wzorowo?
» 21 lutego 2020, 13:59 #241
Dejfmi: Nie bo nie
» 21 lutego 2020, 13:59 #240
Daka: Niektórzy myślą, że posada Ole jest bezpieczna bez względu na wyniki, bo ma za zadanie przebudować skład MU i dostanie na to czas. Uprzedzam, że tak się nie stanie. Tylko jeśli uda mu się awansować do LM, to zapewni sobie czas i dalsze wsparcie zarządu do dalszej "przebudowy". Tym bardziej, że na rynku są dostępni trenerzy, którzy od zawsze byli w orbicie zainteresowań przez władze MU.
» 21 lutego 2020, 14:01 #239
Magik1990MU: @Daka

skąd takie wnioski? byłeś w biurze Edka i slyszałeś?
» 21 lutego 2020, 14:05 #238
yellox20: bo to nie jego wina
» 21 lutego 2020, 14:07 #237
Blau: Moim zdaniem nie poleci, bo ma poparcie wśród kibiców i zawodników. Jakby nie patrzeć Mou, van Gaal i Moyes zostali zwolnieni, ponieważ był ogromny nacisk ze strony kibiców. Hasztagi na zasadzie #MouOut, czy baner wywieszony za samolotem przeciwko Moyesowi to pierwszy przykład z brzegu.

U Ole jest inaczej. Większość kibiców go popiera, zawodnicy i eskeprci związani z klubem również to robią. On sam też nie ma żadnego konfliktu z władzami (a przynajmniej nie mówi o tym głośno nawet jakby jakiś był)

Oczywiście to tylko moja teoria i niekoniecznie może się sprawdzić.
» 21 lutego 2020, 14:20 #236
Daka: @Magik1990MU
Nie musiałem słyszeć z ust Edka, wystarczyło przeanalizować co działo się w przeszłości z innymi bardziej renomowanymi trenerami, którym nie udało się wywalczyć awansu do LM i którym na dodatek trzeba było wypłacać wielkie odszkodowania. Ciekaw jestem natomiast skąd ty masz informacje, że posada Ole będzie w pełni bezpieczna pomimo słabych wyników i że zarząd jest zadowolony z jego wykonywanej pracy?
» 21 lutego 2020, 14:22 #235
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 14:38

@Daka

Blau już to ładnie wyjaśnił, nie muszę nic dodawać. To się nazywa OBSERWACJA. Znasz to słowo?

Edit: jest jeszcze takie słowo: PRZEBUDOWA
» 21 lutego 2020, 14:37 #234
Daka: To tylko teoria @Blau - tak jak sam napisał i może mieć w tym trochę racji. Natomiast równie dobrze dla zarządu popieranie Ole przez większość kibiców może mieć małe znaczenie, bo na koniec i tak liczą się $$$ dla nich. Przyjdzie nowy trener, zagramy 2-3 lepsze mecze i ci sami kibice szybko o nim zapomną i będą za wspierać kolejnego. Po prostu nie wierzę, że Edek widzi nas w połowie tabeli i nic sobie z tego nie robi. Tym bardziej, że już pogłoski o kontaktach z Pochettino lub zdjęcia z gościem od wizerunku Eda i Poche już były.
» 21 lutego 2020, 15:01 #233
Magik1990MU: Może ja jestem ślepy, ale od kiedy my jesteśmy w środku tabeli? Albo skąd wiesz, że będziemy. Co do kibiców, to nie wiesz jakie jest poparcie dla Ole, to się niw wypowiadaj. Ostatnie zdanie: ostatnio van Gaal był na trybunach w meczu z Brugią. I co to znaczy?
» 21 lutego 2020, 16:25 #232
Daka: Dobra może 7 miejsce nie jest środkiem tabeli, ale to bez różnicy bo ono nawet gry w pucharach nam to nie gwarantuje. Rozgrywamy najgorszy sezon w Premier League i jeżeli nie wygramy następnych 9 z 12 meczy, to zaliczymy najniższy wynik punktowy w historii jej trwania.
Co do tego czy będziemy w środku na koniec sezonu - tego nie wiem (oby nie), aczkolwiek od początku sezonu jesteśmy poza top 4 i nie potrafimy tam zagościć. "
"Co do kibiców, to nie wiesz jakie jest poparcie dla Ole, to się niw wypowiadaj" - równie dobrze działa to w drugą stronę, czyli pisanie, że ma poparcie i czas na przebudowę bez względu na wyniki.
"Ostatnie zdanie: ostatnio van Gaal był na trybunach w meczu z Brugią. I co to znaczy?" - to znaczy, że przyjechał pooglądać swój były klub, bo miał niedaleko.
» 21 lutego 2020, 19:53 #231
Magik1990MU: Spokojnie. Do 4 miejsca tracimy ledwie 3 pkt, więc tyle co nic. Poczekajmy do końca sezonu i oceniajmy sezon. Na razie nie wykluczyliśmy się z walki o nasze cele.

Co do poparcia dla Ole, to nawet kanapowy widz zauważy, że Ole nie jest krytykowany z żadnej strony. Gdyby kibice chcieli jego odejścia, to robiliby jakieś ruchy, aby pokazać niezadowolenie Norwegiem. A tu cisza.

Odnośnie LVG, to taka sama syt. z Poche, czyli powodów może być wiele. Nie ma co ferować czegokolwiek.
» 21 lutego 2020, 20:01 #230
Daka: Jeszcze nie jest tak bardzo krytykowany, bo nie dość że jest legendą tego klubu to mimo wszystko wciąż pozostaje w walce o puchary i LM. No i na dodatek spora część kibiców ocknęła się, że dużą winę ponosi zarząd. Jestem jednak pewny, że w razie braku awansu do LM czy to przez ligę, bądź LE większość z tych popierających będzie za zmianą.
» 21 lutego 2020, 22:23 #229
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 12:04

I pomyslec ze Rangers pozyczylo za grosze Ianisa Hagiego z opcja wykupu za 5-6 milionow. 5 meczy, 3 bramki , 1 asysta - skromny mlody chlopak+ miliony rumunskich fanow. U nas jak kupimy Jamesa za 25 milionow , ktory mimo ze szybki jest sredni technicznie i wykonczenie ma marne to juz jest mega promocja i skautowski majstersztyk.
A gdzie przy tym jest nasz mlody mega talent Jessie to juz nawet nie bede wspominal...
» 21 lutego 2020, 12:03 #228
Tomek19950307: tam po degradacji zmieniła się polityka. Jeszcze w połowie wieku czy nawet w czasach finału Pucharu UEFA oni też walili kwoty podobne do największych klubów.
» 21 lutego 2020, 12:26 #227
Magik1990MU: Pamiętaj, że nam wszyscy dają z automatu bonus do ceny. Poza tym Edek, jak powszechnie wiadomo, to mistrz negocjacji.
» 21 lutego 2020, 13:40 #226
Diabelski97: Już w niedzielę możliwe że zobaczymy Scotta - Freda i Bruno razem.
Świetnie :)
» 21 lutego 2020, 11:56 #225
hraboNX: A na Sporcie.pl już zaczynają jechać na Ole, bo ten mówił, że wczoraj przeszkadzała murawa. pogoda i lżejsze niż zwykle piłki. Nie wiem, jak to jest, ale może faktycznie robi to dużą różnicę, szczególnie przy wczorajszej aurze. Ogólnie takie heheszki i robinie z Bossa kogoś, kto ma dziwne fanaberie.
» 21 lutego 2020, 11:33 #224
artifex: To też można odczytywać jako zawoalowaną wypowiedź pasywno-agresywną. Dziennikarze zadają głupie pytania o ''jedną konkretną'' przyczynę porażki a wiadomo, że takiej nie ma tylko jest to zbiór błędów indywidualnych, niedostatków umiejętności, złego ustawiania się i masy innych. Dlatego dostają takie głupie odpowiedzi na głupie pytania. Arteta tak samo niedawno mówił o suchej trawie. Więc albo Solskjaer jest cyniczny albo ma IQ na poziomie kwiatka doniczkowego. Stawiam na pierwsze.
» 21 lutego 2020, 11:50 #223
devilek777: Przecież Ole ewidentnie robił sobie jaja z tych piłek. Dodał słowo o drużynie, która grała beznadziejnie przed zmianami, i to był powód wczorajszego wyniku.
» 21 lutego 2020, 12:50 #222
Batigol222: Se myślę o tym Pogbie i całkiem serio uważam, że najlepiej byłoby go wymienić 1:1 na jakiegoś młodego, niewątpliwie utalentowanego piłkarza. 100 mln w gotówce nikt za niego nie zapłaci, a jakiś transfer typu 50 mln plus Ramsey to żadna gratka. Ciekawe, czy Real byłby skłonny wymienić Odegaarda na Pogbę(marzenie) albo Inter Lautaro… W tej chwili na świecie jest kilku młodych piłkarzy z naprawdę ogromnym potencjałem: Mbappe, Haaland, Odegaard, Rashford, Upamecano, De Jong. United ma w składzie jednego z nich, gdyby w kadrze mieli być jeszcze np. Upamecano i Odegaard to ja takie United biorę w ciemno. Sancho nie liczę do tych z największym potencjałem, bo na razie gość wygląda po prostu na świetnego dryblera. Może być jak drugi Hazard, a może być jak drugi Ben Arfa albo Joe Cole, którzy dryblowali nie gorzej od Hazarda, tj. mam na myśli to, że oglądając np. Mbappe, Odegaarda, Haalanda czy Rasha widać nie tylko ogromny talent ale też pewną nieszablonowość, co świadczy o potencjale, Sancho jest jednak w pewien sposób powtarzalny, jego akcje są do siebie podobne, stąd nie moim zdaniem nie należy go stawiać w jednym szeregu z wyżej wymienionymi.
» 21 lutego 2020, 11:04 #221
hraboNX: Odegaarda brałbym, ale to raczej si-fi. Zarząd pewnie chce dostać za Pogbę kasę, bo priorytetem jest kupno Madisona lub/i Grealisha. Co do Sancho - Robben też był powtarzalny, ale i tak bramek nastrzelał. ;)
» 21 lutego 2020, 11:25 #220
Batigol222: Fakt z tym Robbenem, Rzecz jednak raczej w tym, że pamiętam naprawdę sporo kapitalnych dryblerów i tylko niektórzy z nich stali się wybitnymi piłkarzami. Co do Odegaarda, to ciekawe, jaką ma klauzulę wykupu z Realu. Jak sobie wyobrażę np. 4.3-3 z dwoma ŚPO Bruno i Odegaard a przed nimi Rash to masarka. Natomiast co do tych dryblerów to: Denilson, Robinho, Hleb, Joe Cole, Ben Arfa, Salomon Kalou, Florent Malouda… każdy z tych grajków ma miał w nodze konkretne pokrętło, a obecnie mało kto o nich pamięta. Np. taki Joe Cole, który dryblował i czarował nie gorzej, niż Neymar: youtube.com/watch?v=L7_W5w1Da58
» 21 lutego 2020, 11:50 #219
Veracruz: Po pierwsze Mbappe to juz najwyzsza półka. A po 2 z tym Rashem nieźle pojechałeśxd typ jest bardzo dobry, ale nie przesadzaj, ze jest jakims tam mega talentem bo w europie takich rashów jest conajmniej 30 xd
» 21 lutego 2020, 13:01 #218
Magik1990MU: @Veracruz

wymień proszę
» 21 lutego 2020, 13:41 #217
Himself: Veracruz@pelna zgoda
» 21 lutego 2020, 14:23 #216
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 14:41

a ja wciąż czekam na te 30 nazwisk na poziomie Rasha
» 21 lutego 2020, 14:41 #215
Batigol222: Nope, Rash to prawdziwy talent. Wiadomo, że brakuje mu regularności, ale jeżeli ktoś się zna na piłce, to po prostu ten potencjał widzi: dynamika, umiejętność uderzenia w zaskakującej sytuacji, wolne, teraz jeszcze coraz lepszy drybling oraz przygotowanie atletyczne. Za Ole w końcu zaczął się rozwijać, tylko moim zdaniem to jednak jest zawodnik do gry dwójką napastników a nie taka klasyczna "9" a la RVN, Gabriel Batistuta albo Szewczenko. No i zawsze możesz wymienić tych 30 młodych napastników na poziomie Rasha. Jak dla mnie to będą Haaland, może jeszcze młody Chiesa, chociaż on jakby trochę gaśnie w tej Fiorentinie.
» 21 lutego 2020, 14:50 #214
Magik1990MU: a ja nadal czekam tararara....
» 21 lutego 2020, 16:26 #213
Lokator23: Dalej czekam. Szczekac potrafia ale jak przechodzi do konkretow to pochowali sie po budach
» 21 lutego 2020, 22:54 #212
Saberem47: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 10:46

Ja to bym bym się bał ogrywać fernandesa razem z pereira i Lingardem w tym samym składzie, bo jeszcze Portugalczykowi się udzieli ten wszechobecny marazm i stanie bez ruchu. Mówcie ze jestem dziwny, ale coś w tym jest. Każdy dobry gracz, który tu przyszedł z czasem gasł w szybkim tempie
» 21 lutego 2020, 10:45 #211
mycka86: Przecież on codziennie razem trenują. Co za bzdury.
» 21 lutego 2020, 11:28 #210
mat90: Wczorajszy mecz utwierdził OLE, że laleczki typu Lingard, Perreira nie maja czego szukać w MU. Bruno w 10 min zrobił więcej niż oni razem wzięci. Najlepsza akcja meczu jak Pan Lingard traci piłkę CB jadą z kontry a on sobie truchta z nogi na nogę jakbym był trenerem to po takim zachowaniu dostaje zmianę a w nastepnym meczu trybuny. Moim zdaniem lepiej wprowadzać Gomesa czy Chonga niż dawać kolejne szane temu słabemu i bez charakteru Lingardowi.....
» 21 lutego 2020, 10:24 #209
karolmanu3: prawda. lingarda bez watpienie, bez sentymenow, trzeba pogonic. Pereire jeszcze do rotacji na puchary myszki miki bym zostawil, czsami chociaz mial przeblyski, lingard od ponad roku to dno. wierze ze Ole zrobi kolejna czystke w skladzie latem. z kolei nie mozna wymagac zeby wymienil pol skladu w jednym okienku. bez znaczenia kto odejdzie, do klubu powinien przyjsc PS (w Sancho raczej nie wierze), ŚP (wierze ze Bruno namowi kolege z reprezentacji, Rubena) i dobry Napastnik do rotacji z Rashem/Martialem. obrony bym nie zaczepial na sile :)
» 21 lutego 2020, 10:48 #208
Pyra: wiadomo od dawna, że się nie nadają, teraz grają bo trzeba dać odpocząć podstawie

ogólnie jak wczoraj tak na to wszystko patrzyłem, to mieliśmy taki trójkąt bermudzki Pereira - Lingard - Mata i dawno takiej kopaniny nie widziałem, o ile jeszcze Mata techniki nie zapomniał ale motorycznie wygląda jak 14sto latek przy dorosłych

niech dadzą mu odejść do La Ligi, tam sobie spokojnie technicznie pogra
» 21 lutego 2020, 11:24 #207
Sideswipe: 15 poprzednich meczów tych panów też powinno go utwierdzić w tym przekonaniu. Niestety dalej grają i pewnie będą grać.
» 21 lutego 2020, 11:35 #206
bedajaja: ten cały nasz menczester, przez to że nie wygrali 3 stówki przeszły koło nosa, a stara zasada mówi, nie stawiaj na swoich, a człowiek naiwny, wierzy hehe
» 21 lutego 2020, 10:08 #205
CirclePain: Dwa pozytywy tego meczu.

Martial powalczył jak dawno tego nie robił i wyrwał samemu bramkę, bo nikt go nawet nie potrafił prostym podaniem obsłużyc.

Fernandes pokazuje, że jego przegląd pola, kontrola piłki i rozumienie gry stoi na dużo wyższym poziomie niż większości naszych graczy. Szkoda, że w wakacje go nie wzięliśmy, a to zatrzymanie piłki i rzut do Maty to takie złoto jak asysta Pogby z meczu z Cfc
» 21 lutego 2020, 09:01 #204
HXDC: A Ferdinand czego lata w kurtce cfc? Jakiś zakład przegrał?
» 21 lutego 2020, 08:54 #203
kamilpe: Co powiecie nie ściągnięcie Mitrovicia z Fulham? W tym sezonie notuje genialne statystyki w Championship - 30 meczy / 21 bramek. W tym roku 26 lat, Serb. Z pewnością tańsza opcja niż Dembele z Lyon albo nierealny transfer Wernera.
» 21 lutego 2020, 08:47 #202
Kkacper102: Nie ma takiej opcji. Walczyć trzeba o Belottiego.
» 21 lutego 2020, 09:51 #201
mikon70: Bo z serie a?
» 21 lutego 2020, 10:08 #200
kamilpe: @Kkacpwr102 Włosi są dobrzy tylko w swojej lidz (przyklad na czasie: Ciro Immobile). Mało, który osiągnął coś poza granicami swojego kraju.
» 21 lutego 2020, 10:19 #199
Kkacper102: Bo jest bardzo podobnym napastnikiem do Aguero.
» 21 lutego 2020, 11:27 #198
Diabelski97: Sytuacja wygląda tak że podstawową jedenastkę mamy dobrą ale poziom ławki to dramat, jeszcze przy kontuzji najlepszego strzelca Rashforda, Scotta, Pogby i Tuanzebe jest problem z rotacją. Co do późnych zmian podczas wczorajszego meczu to jest to oczywiste zagranie, mieliśmy dwa dni na regenerację a przecież mieliśmy teoretycznie dobry wynik i rewanż na Old Trafford.
Teraz wkraczamy w decydującą fazę Premier League i trzeba dmuchać na zimne.
Ten sezon trzeba jakoś dograć i wycisnąć najwięcej ile się da, w przyszłym sezonie zobaczymy już zupełnie inny Manchester z nowymi twarzami, a niektórych na szczęście nie będziemy musieli już oglądać :)
» 21 lutego 2020, 08:16 #197
yellox20: A już liczyłem na to,że nikt o tym nie wspomni
» 21 lutego 2020, 14:49 #196
sirtomas: Teraz najważniejsze wygrać w niedzielę, żeby jak zwykle nie dać du.... A w meczu totków z Chelse każdy wynik nie będzie zły, ale ich porażka będzie chyba najkorzystniejsza
» 21 lutego 2020, 07:54 #195
sirtomas: Chociaż nie ,remis będzie najlepszy bo bramki mamy po 9+
» 21 lutego 2020, 07:57 #194
OldMUTrafford: Och jaki fantasta, to na ile plusów liczyłeś skrobiąc to co naskrobałeś?
Na 15? 20?
No popatrz jaki ZONK, tylko 1.
Musisz sobie założyć kilka kont jak mniemam i plusować.
» 21 lutego 2020, 08:01 #193
9imar9: Pan bez imienia celnie opisał ogólne nastroje, jakie tu panują, a ty wygadujesz jakieś bzdury o plusach?

Eh OldMUTrafford z dużą chęcią poczęstował bym cię dużą ilością inwektyw, ale - jak mniemam - masz pewnie niewiele lat, dlatego daruję sobie. :)
» 21 lutego 2020, 08:43 #192
Sancho: Takie pokolenie, te ich lajki to dla nich wyznacznik sukcesu.
» 21 lutego 2020, 09:25 #191
Pyra: a kogo obchodzi skład?
W City, Juve, Ralu, Barcy czy Bayernie nikt nie wnika, kto wychodzi w podstawie, z zespołem niżej notowanym ma być zwycięstwo / awans i z tego rozlicza się trenera.
Jeżeli awansujemy do 1/8 niskim nakładem podstawowych zawodników to wszystko gra, jeżeli nie awansujemy to oznacza, że Ole przedobrzył z rotacjami i to jego wina.
(ale wszystko może być wybaczone, jak będzie LM za miejsce zajęte w lidze)
» 21 lutego 2020, 09:41 #190
pbskarpy: Jesteś tak dobry jak Twój drugi garnitur. :)

Znane piłkarskie powiedzenie.
» 21 lutego 2020, 07:28 #189
9imar9: Nie ma takiego powiedzenia. No chyba, że to ty jesteś autorem, ale no siłą rzeczy, nie będzie znane. :)
» 21 lutego 2020, 21:51 #188
Pilosz: Tak na chłodno to jestem w szoku różnicy jaką robi Bruno. Przyznaje, że przed transferem nie oglądałem jego meczu i nie napalałem się jakoś poważnie na tego gracza, ale teraz wygląda mi na to, że ściągneliśmy TOP piłkarza :O
» 21 lutego 2020, 07:17 #187
RedsFan: Jak o rotacje w składzie do Ole nie mam żalu, tak poraz kolejny za późno reaguje na to co dzieje się na boisku. Potrzebowaliśmy zmian dużo wcześniej i mogliśmy wywieźć zwycięstwo no, ale zmiany zrobil jak zwykle za późno.
» 21 lutego 2020, 07:11 #186
devilek777: Może chciał pokazać Lingardowi i Perejże co można zrobić mając tylko 10 minut. Bo Ci dwaj to kabaret.
» 21 lutego 2020, 12:56 #185
oldfashioned: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 06:19

"Hirek złapał się za głowę po zagraniu Lingarda". No i dobrze, przynajmniej w tym momencie, nie plótł bzdur na poziomie wczorajszego występu numeru 14.
» 21 lutego 2020, 06:18 #184
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 02:12

Sporo miejsca zajął już temat Lingarda i jak najbardziej zasłużona krytyka ale do zastąpienia tego wszystkiego wystarczy luźne przytoczenie słów komentatora: "Hirek złapał się za głowę po zagraniu Lingarda" - najlepsze podsumowanie nie tylko tego meczu w jego wykonaniu ale całej kariery.
» 21 lutego 2020, 02:12 #183
RedsFan: Ale to Anglik został na boisku do końca, chociaz był najgorszym ogniwem.
» 21 lutego 2020, 07:12 #182
Lokator23: Jak Lingarda bym wywalil z United nawet jutro to dla Perreiry dalbym jeszcze szanse. To jego pierwszy prawdziwy sezon w United i w premier league. Dajmy mu czas na aklimatyzacje pozatym to wciaz mlody dzieciak i zaangazowania mu odmowic nie mozna, nie pajacuje jak Lingard. Na moje to na jeszcze jede rok szansy zasluguje. Pozdro
» 21 lutego 2020, 01:44 #181
mikon70: Jaki pierwszy? Jak już to drugi i nie wydaje mi się, ze to potrzebne, bo myśle, ze nic się nie zmieni.
» 21 lutego 2020, 10:09 #180
DjTED: Mam nadzieje, ze Borek, Smoku i Kołton pojda do canal +
» 21 lutego 2020, 01:43 #179
OldMUTrafford: W jakim celu? Redakcja nie jest z gumy.
Nikogo tam nie wywalą aby zrobić dla nich miejsce nie łudź się.
» 21 lutego 2020, 08:04 #178
Kkacper102: Borek i Smoku okej, ale Kołtoń to jest tragedia. Chłop zatrzymał się na 2014 roku kiedy Polska nie awansowała do mundialu. Gdyby była Francuska w Eleven, Smoku już by tam był.
» 21 lutego 2020, 09:52 #177
Magik1990MU: Z cyklu największe absurdy:

słyszeliście o tym, co wymyśliła Barcelona? Kupili jakiegoś typka z Leganes. Tak, KUPILI. Jak się okazuje, w Hiszpanii jest przepis, że jeśli jakiś piłkarz wypada z gry na ponad 5 miesięcy, to można w drodze wyjątku dokonać w jego miejsce natychmiastowego transferu. Więc Barca się wycwaniła i poszła do Leganes, gdzie metodą aktywowania klauzuli wyciągnęli jakiegoś typka za 18 mln euro. Zespół, który walczy o utrzymanie nagle, w trakcie sezonu, traci podstawowego piłkarza. Komedia.
» 21 lutego 2020, 00:23 #176
zbyszek7: Tez bylem w szoku
» 21 lutego 2020, 00:36 #175
karolmanu3: A właśnie chciałem zapytać jakim cudem oni kupili w tym momencie zawodnika po zamknięciu okna transferowego. Po raz pierwszy słyszę ze taki przepis jest w Hiszpanii.
» 21 lutego 2020, 01:18 #174
GoForWin: Widzimy nie tylko Anglicy słyną z durnych pomysłów.
» 21 lutego 2020, 01:22 #173
DjTED: Dobre. Jestem obcykany w przepisach (FM) , ale o tym nie wiedziałem. Pytanie , który lekarz stwierdził kontuzje 5 miesieczna ? Ich klubowy ? A jak sie okaze , ze pilkarz jednak dojdzie do siebie po 3 miesiacach to co ?
» 21 lutego 2020, 01:38 #172
CeTe: E tam chyba gorsze jest to że Leganes straciła zawodnika i im nie pozwolono ściągnąć kogoś żeby to załatać. Tam są równi i równiejsi
» 21 lutego 2020, 05:56 #171
DailySmoker: Czytałem, że Leganes złożyło jakieś pismo żeby móc dokonać transferu. Pozwolili Barcy to i im powinni, ale znając życie zostaną skazani na spadek... Mało tego Barca zrobiła klauzulę w kontrakcie tego nowego 300 mln... Śmiech na sali
» 21 lutego 2020, 06:30 #170
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 07:19

Też o tym czytałem i to jest parodia ogólnie. Najśmieszniejsze jest to, że nikogo w zime nie sprowadzili bo im Dembele z L4 wrócił, a tu cyk znowu kontuzja heh. Pan szklanka to juz dawno w tym klubie grać nie powinien. Oni po zmianie prezesa, to w ogóle tam cyrki maja, czy to z transferami, czy z zarządzaniem klubem. Podobno prezes wynajął jakiś firmę, żeby między innymi oczerniala Messiego w mediach społecznościowych i tak odsowaja od siebie hejt zarzucając na piłkarzy :) Ps. Nie zdziwi się jak Messi I'm wkoncu odejdzie z klubu.
» 21 lutego 2020, 07:18 #169
Pilosz: No i potem nie ma co się dziwić, że w Hiszpani o mistrza walczą 2 a od niedawna 3 zespoły.
» 21 lutego 2020, 07:20 #168
izbinho: ManUnited307: tak jest, Dembele już nie może zagrać w tym sezonie.
» 21 lutego 2020, 07:21 #167
jassaj: Sorry, ale płaczecie trochę jak dziewczynki. Swego czasu pamiętam, że United też dostało zgodę na transfer awaryjny. No tak się zdarza, rzadka procedura ale wszystko zgodnie z przepisami. Skoro istnieje taki przepis to również w analogicznej sytuacji mogłaby się zachować Celta Vigo czy Getafe. Inną sprawą jest to, że w Hiszpanii cały czas obowiązują klauzule. To jest niesprawiedliwe bo wielkie kluby mogą wpisać pierdyliard milionów i po problemie ale te małe nie przekonają zawodników, żeby Ci zablkoowali sobie możliwość łatwego odejścia. W czym winna jest Barcelona ? W tym, że inny klub wpisał sobie niską klauzulę za piłkarza i oni "bezczelnie" postanowili z tego skorzystać ? Pozatym z tego co wiem piłkarze nie są niewolnikami, nie wystarczy zapłacić żeby kogoś mieć, trzeba też zgody tego człowieka. Skoro facet się zgodził to miejcie pretensje też do niego, że jest lojalny jak cholera
Duży klub obłowił się kosztem małego- no szok i sensacja, przecież to w piłce się nie dzieje. Jak Leganes dostanie zgodę na swój transfer to pewnie kupi kogoś z drugiej ligi, gdzie role się odwrócą i to oni w środku sezonu zabiorą komuś piłkarza, no życie. Wszyscy grają na podstawie tych samych przepisów, tylko jedni są skuteczni a inni nie
» 21 lutego 2020, 08:43 #166
kckMU: Feddek i to jego przypieprzanie się do Maguire'a strasznie mnie denerwowało. Niech sobie robi dobrze do zdjęć van Dijka i na tym skończy. To jest właśnie w nich najgorsze i nie ma drugiej takiej społeczności kibicowskiej; nawet jakby po 300 latach wyszli z nory, to po 3 dniach ma się ich totalnie po dziurki.

Nie chcą mu dać meczu Liverpoolu w LM to ładują go na United w czwartek, głowa mała. Jakby ktoś nie wiedział to zagorzały fan poolu.
» 21 lutego 2020, 00:10 #165
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2020 00:16

Ładnie się to równoważyło z opiniami Hirka Wrony. On to natomiast "lofcia" United. Ogólnie fajnie dobrana para komentatorów ;)
» 21 lutego 2020, 00:15 #164
DjTED: Najgoszy shit jaki słyszałem w moim , zyciu. Jak Pan Przemek R. Jest kryptofanem jakiejs druzyny (ale ma olbrzymia wiedze o lidze , druzynach, zawodnikach) to ta para jednostronnych pajacow zniszczyla całkowiecie dobry mecz ... On przy niech jest profesorem
» 21 lutego 2020, 01:52 #163
mikon70: Żart na koniec Hirka podsumował już ten poziom komentarza. Kiedy Mata z Bruno rozmawiali o tym, kto wykona wolnego. Feddek zaczął od tego, ze ciekawe w jakim języku rozmawiają i ze raczej można się domyślać. Hirek postanowił rzucić żartem rodem z programu śmiechu warte i odpowiedział, ze pewnie rozmawiają po polsku. Pamietam, ze nastąpiła chwila ciszy, bo poziom cringeu wybił skale. Poza tym, jak się komentuje wybrany mecz, to warto by było nauczyć się nazwiska piłkarzy. To panowie, zamiast wymawiać Fernandesz, mówią tak, jak się pisze. Nie mówiąc już o tym, ze żaden komentator w Polsce dalej nie potrafi poprawnie wymówić nazwiska Dalota, a powinno się mówić Diogo Dalo.
» 21 lutego 2020, 08:51 #162
CirclePain: Dla nich fonetyka portugalska to taki poziom, że nigdy by się nie nauczyli wymawiać ich nazwisk.

To samo się tyczy graczy z Belgii - gdzie nazwiska wymawia się w zależności od pochodzenia graczy, czy z Francji - choć tutaj częściej dają radę.
» 21 lutego 2020, 09:17 #161
JaCiebieTez: Wieczne wymówki,2 skład,granie na pół gwizdka. Do jasnej ciasnej te chłopy z tym trenerem trenują ponad rok. Gdzie jest styl, gdzie pokazanie na tle Belgów różnicy w klasie?
» 21 lutego 2020, 00:06 #160
GoForWin: Styl z Lingardinho i Pereirą na środku pola. To tak samo jakbyś od niemowlaka wymagał posługiwania się płynną polszczyzną.
» 21 lutego 2020, 00:08 #159
JaCiebieTez: Piepszysz i tyle. To był mecz z cieniasami a nie z kimś z ligi angielskiej
» 21 lutego 2020, 00:37 #158
zbyszek7: Mysle ze roznica klas w takim meczu bedzie widoczna za conajmniej 2 lata. Kiedy bedziemy miec w druzynie dwie dobre jedenastki. Narazie mamy za waska kadre i w takim meczu musza zagrac ci co nie powinni by wogole byc. Dlatego tak to wyglada. Dzisiaj remis za tydzien 1-0 i przechodzimy dalej
» 21 lutego 2020, 00:39 #157
JaCiebieTez: @Manunited307. Na jakiej podstawie mam zaufać Ole? Bo ma DNA? Bo 1 garnitur gra padake? Bo osiągnął coś nadzwyczajnego z Molde?
» 21 lutego 2020, 12:42 #156
devilek777: Na takiej podstawie, że jak na razie dokonał znakomitych transferów. Fred wskoczył na wyższy poziom, co było widać wczoraj po zmianie, to nie wina trenera. Po letnim okienku będzie jeszcze lepiej, liczę na awans do LM i namieszanie tam konkretnie. Pozdrawiam
» 21 lutego 2020, 13:03 #155
Krzyk: Uwielbiam takie gadanie, że skoro Belgowie to znaczy, że cieniasy. Szkoda komentować. A to, że nie byli daleko od wyjścia z LM? To, że mocno nastraszyli Real Madryt? To, że grali u siebie, a do tego warunki były takie, że generalnie nie sprzyjały jakiejkolwiek ładnej grze? Pomijam już kwestię tego, że każdy normalny zdążył już zauważyć, że jakkolwiek pierwszy skład mamy jako taki, to rezerwy wołają o pomste do nieba
» 21 lutego 2020, 13:26 #154
hraboNX: Ot, typowe granie na wynik. Wyjazdowe 1:1 daje nam większe szanse przed rewanżem. Oczywiście chciałoby się wygrać gładko i przyjemnie (tak jak Wilki w meczu z Espanyolem) i na rewanż wystawić głębsze rezerwy, ale trzeba szanować to, co mamy. Po wejściu Bruno, Freda, a nawet Ighalo (swoją drogą gość umie się zastawić, przytrzymać piłkę, zagrać szybko z klepki; niby proste schematy typowe dla "9", aczkolwiek ożywiły one naszą ofensywę) gra United została uporządkowana. Nasi zaczęli grać efektywniej (tj. w meczu z Chelsea). Nie ma co robić tragedii. Wynik jest ok, paru graczy z pierwszego składu (Eric, Aaron, Bruno, Fred, Daniel) nie musiało grać kolejnych pełnych 90 minut na przestrzeni 2-3 dni. Teraz skupiamy się na Szerszeniach.
» 20 lutego 2020, 23:50 #153
tom93: Ja sie spodziewalem takiego scenariusza. Mamy wąską kadrę i Ole próbuje rotowac jak tylko moze, by dac odpoczywac kluczowym graczom. Myślę, ze to jasny sygnal ze LE jest dodatkiem i jesli grajac na pol gwizdka uda sie nam doczolgac z tej 1/16 do powiedzmy jakiej 1/4 to wezma te rozgrywki na powaznie. Poki co widac ze Ole ma przykazane przez Edka, ze: dostales pomocnika? Dostales napastnika? To top4 (czy top5) m byc. I na to jest nacisk. A reszta jako mily dodatek. No jest jeszcze FA Cup. 5 runda. No moze cos wyjdzie jeszcze z tego...
» 20 lutego 2020, 23:16 #152
Blau: Po wejściu Bruno na boisko w Mate wstąpił jakiś demon. Gdyby nie był tak zmęczony to z pewnością wpisałby się na listę strzelców, bo miał dwie takie akcje idealne na jego lewą nóżkę, ale zabrakło mu już siły na oddanie strzału.
» 20 lutego 2020, 23:11 #151
cycu95: ja myślę że po prostu piłkarze Brugge byli już bardzo zmęczeni , gorzej się organizowali w defensywie , stąd Mata miał więcej miejsca aniżeli w pierwszej połowie , aczkolwiek Bruno sporo wniósł do gry - to prawda
» 20 lutego 2020, 23:29 #150
Blau: Nie zgodzę się z tobą, bo Mata rozgrywał przeciętne zawody zarówno w pierwszej jak i w drugiej połowie. Moment w którym zaczął grać lepiej był ściśle powiązany z wejściem Bruno na boisko.
» 21 lutego 2020, 00:06 #149
rizx: Po wejściu Bruno nareszcie miał kogoś do gry, a nie musiał podziwiać dryblingów ala Ronaldinho Pereiry i strat Lingza
» 21 lutego 2020, 00:47 #148
Dexxter: My chcemy grać w LM, a remisujemy z ogórkami w LE...
» 20 lutego 2020, 23:04 #147
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:08

mecz grany na 30 % , mozna powiedziec spokojnie , ze 2 składem
» 20 lutego 2020, 23:08 #146
pbskarpy: Drugi garnitur prawie. Stary czego Ty oczekujesz.
» 20 lutego 2020, 23:14 #145
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:05

Wynik sprawiedliwy.

Co do gry. Nasi dostosowali się do poziomu LE i kaleczyli przez 80 minut. Potem weszli Bruno i Fred, więc Brugia zaczęła grać na czas, widząc co się święci. Generalnie nic nie straciłeś. Typowy mecz na zapomnienie o podobym poziomie, co te w fazie grupowej.

Ps. Bruno zrobił więcej przez kilka minut, niż całą pomoc złożona z Maty, Lingza i Perreiry przez prawie cały mecz. Piłkarz złoto.
» 20 lutego 2020, 23:04 #144
GGMUN6: Tak jak Magik pisze.
Jak chcesz oglądać to proponuję od 80 minuty, dla samego Bruno.
» 20 lutego 2020, 23:14 #143
mufcforever1811: Czyli nic. Wszedł przy 1:1 i tak mecz się skończył. Super wykonany rzut wolny:) ...nie przeceniacie go przypadkiem? Nie powinno się go jeszcze nijak oceniać.
» 20 lutego 2020, 23:28 #142
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:38

Wszedł i od razu Brugia zaczęła grać bardziej zachowawczo. 10 minut to niewiele, więc i niewiele mógł zrobić, ale to wystarczyło, aby gościć już niemal do końca meczu pod bramką rywala.

Edit. może nie jestem do końca obiektywny, ale osobiście zawsze uwielbiałem w futbolu wyliczone co do centymetra wysokie crossy gubiące całą linię obrony. Scholes był w takich piłkach ekspertem, więc kochałem oglądać jego grę. Potem podobnymi umiejętnościami potrafił zaczarować jedynie Pogba i Roo (i czasami Mata, ale to nie ten poziom). Dlatego mam obecnie banan na twarzy, bo Bruno posiada równie świetnie ułożoną nogę. Tego się nie da wytrenować, to się ma. Już dziś Portugalczyk mógł zaliczyć w ten sposób cudowną asystę, ale lekko zwalił Mata.
» 20 lutego 2020, 23:30 #141
mufcforever1811: Cała drużyna zagrała beznadziejnie....uważasz z e gdyby grał od początku w tej pogodzie i z lingardami i perejrami pokazałby więcej? Od począdku brakowało freda i bruno. Wszedł i coś tam poszarpał, ale wychwalać go i gnoić resztę to nie wporządku. Gol lub asysta to byłoby coś w tym marnym meczu.
» 20 lutego 2020, 23:38 #140
Magik1990MU: Skoro pokazał wiele przeze 10 min, to chyba oczywiste, że przez 90 min pokazałoby więcej. Zwłaszcza z Fredem u boku. Wtedy mecz wyglądałby inaczej. Zresztą widać już teraz ogromną różnicę między Bruno a Perreirą i Liniestą.
» 20 lutego 2020, 23:45 #139
MiSt: Co by nie mówić to Bruno dziś pokazał, że nasza dotychczasowa słaba gra nie wynikała z braku umiejętności Ole(lub w małym stopniu), a z tego, że grali Lingard i Pereira.

Bruno daje jakieś nadzieje na walkę o wyższe cele niż top6. Na razie wygląda na to, że trafiliśmy tym transferem w dziesiątkę.
» 20 lutego 2020, 22:56 #138
Magik1990MU: Przecież to oczywiste. Tylko trolle mogą oczekiwać, że ktokolwiek wyciągnie z tej dwójki cokolwiek. Tzn nie, Mou się przez jeden sezon udało zmotywować Wilczka do jakiejkowiek gry, ale wówczas Jose stawiał na toporny futbol oparty na pressingu, więc Lingard, który tylko w bieganiu jest dobry, coś tam mógł pokazać. Natomiast na Perreirze się Portugalczyk od razu poznał i wypożyczał go non stop. Taki wieczny talent a'la Walcott.
» 20 lutego 2020, 23:02 #137
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:10

Oj teraz to nawet w bieganiu nie jest dobry. Widać ostatnio jak gra, że nawet już nie uczestniczy w pressingu.


nie chce już się wypowiadać na temat Lingarda jak i Pereiry, bo już nic nie trzeba dodawać.
» 20 lutego 2020, 23:09 #136
Strzelec: A tymczasem Arsenal ma problemy z Olympiakosem.
» 20 lutego 2020, 22:31 #135
Kain: Niech przegrają. Oni jak wygrali ostatnio to juz myślą o top4.
» 20 lutego 2020, 22:33 #134
DjTED: Z tego co oglądam to ten Olimpiakos lepszy od Bruggi
» 20 lutego 2020, 22:36 #133
Magik1990MU: @DjTed

to Arsenal słaby. Ale prowadzą
» 20 lutego 2020, 22:40 #132
UnitedFan07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 22:45

Co tam Arsenal... Rangersi przegrywali z Braga 0:2 a właśnie prowadzą 3:2 fajny mecz ogolnie, mogą namieszać w tej edycji LE
» 20 lutego 2020, 22:43 #131
Lokator23: Druzyba z Glasgow ma namieszac dobre. Ogladasz mecz czy sledzisz livescora??
» 20 lutego 2020, 22:50 #130
DjTED: Frankfurt namiesza
» 20 lutego 2020, 22:58 #129
Kain: To nie jest tak ze uefa zrezynowala z zasady bramek na wyjezdzie liczonych podwojnie?
» 20 lutego 2020, 22:21 #128
Kain: Juz znalazlem info. Ze dopiero w planach jest. Tak mecze bylyby o wiele lepsze. Ta zasada zabija gre.
» 20 lutego 2020, 22:35 #127
karlik147: Jak to jest, że OGS robi najsensowniejsze transfery po odejściu SAF ? Pomijając kwestie zarządu i targowanie się o jednego euro centa.
» 20 lutego 2020, 22:18 #126
RedsFan: Danie Lingard owi więcej niż jeden dzisiaj to jakaś kpina :(
» 20 lutego 2020, 21:58 #125
Yekini: Dzisiaj się dowiedziałem że będę miał syna. Myślicie ze Alex to dobre imię dla syna?? :-)
» 20 lutego 2020, 21:51 #124
Pilosz: Powiedz, że to żart
» 20 lutego 2020, 21:52 #123
zagor21: Bardzo dobre:) gratulacje
» 20 lutego 2020, 21:54 #122
Yekini: Nie jest żartem ze będę miał syna.
» 20 lutego 2020, 21:54 #121
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 21:57

@Yekini

przecież Piloszowi nie o to chodziło.

Jak już chcesz nawiązać do naszej legendy, to nie rób dziecku wiochy i daj na imię Aleksander.
» 20 lutego 2020, 21:56 #120
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 22:01

Daj mu na imię Jessica. To takie nowoczesne, postępowe i światowe. Przeciez nie wiesz z jaka płcią bedzie sie utozsamiac ;) Alex to też imię żenskie
» 20 lutego 2020, 22:01 #119
Magik1990MU: Jakby był kibicem Nottingham Forrest, to wybór byłby prosty :D
» 20 lutego 2020, 22:02 #118
eMGieKa: Jak chcesz żeby dziecko na etapie szkolnym było wyszydzane i wyśmiewane,to imię idealne xD
» 20 lutego 2020, 22:03 #117
GoForWin: @DjTED
Kiepski pomysł. Na świecie są setki płci, więc co jeśli będzie się identyfikował z inną?
» 20 lutego 2020, 22:07 #116
DjTED: eMGieKa: Mysle , ze Alex to by było jedne z normalniejszych w tych czasach... Kumpel ostatnio mnie robroił. Procował w takiej firmie (in post czy cos takiego) i łaził z listami po domach. Mówił , ze raz zanosił list do Ronaldo Kowalskiego :D Wyśmiał typa w twarz (nie mogł sie powstrzymać)
» 20 lutego 2020, 22:09 #115
RedsFan: Najpierw pomyślałem DJ co ty piszesz, później sobie przypomniałem, że miałem w pracy znajomą dziewczynę Polke, która kazała na siebie mówić Alex, później zmieniła płeć. Niestety teraz mi się to imię źle kojarzy.
» 20 lutego 2020, 22:09 #114
primasort: Takie nijakie-jednowymiarowe.Jest nawet serial Komisarz Alex...o owczarku niemieckim.
» 20 lutego 2020, 22:18 #113
Kain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 22:24

Moich dwoch ma na imie Aleksander i Mikołaj
» 20 lutego 2020, 22:24 #112
mikon70: No bo Mikołaj to najlepsze imie jakie istnieje:D
» 20 lutego 2020, 22:52 #111
Magik1990MU: Najlepsze imię to Michał.
» 20 lutego 2020, 22:54 #110
Lokator23: Dobre imie:) ja syna nazwalem Wayne.
» 20 lutego 2020, 22:55 #109
Magik1990MU: @Lokator

trollujesz, prawda?
» 20 lutego 2020, 22:56 #108
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:02

DjTED, tylko ze inPost to kurier, i można tam podać fikcyjne imię, ja np na Allegro mam inne imię od prawdziwego i takie tez widnieje na przesyłce jak dostaje od in Post. Także ten Ronaldo Kowalski to dla jaj ktoś sobie ustawił podczas kupowania, albo gdzies.
» 20 lutego 2020, 23:02 #107
Lokator23: Magik nie troluje. A co w tym zlego?? Mieszkam na wyspach juz 16 lat wiec nie bede bawil sie w Polskie imiona
» 20 lutego 2020, 23:08 #106
Magik1990MU: @Lokator

a to zmienia postać rzeczy :)
» 20 lutego 2020, 23:26 #105
Lokator23: Ale i tak przyznam ze dalem mu imie po Rooneyu:) moja z poczatku nie byla szczesliwa :) ale tesci sie za mna wstawil :) mowil ze to pierwszy syn i powinienem ja wybrac mu imie:)
» 20 lutego 2020, 23:31 #104
Magik1990MU: hahaha. Teściu swój chłop.
» 20 lutego 2020, 23:46 #103
Lokator23: Tesciu swoj chlop :) nie lubi Barcelony ,zydow i PISu wiec nie narzekam :)
» 20 lutego 2020, 23:51 #102
GoForWin: @Magik1990MU
"Najlepsze imię to Michał."
Dzięki.
» 21 lutego 2020, 00:01 #101
Magik1990MU: nie ma sprawy.

pozdrawiam :)
» 21 lutego 2020, 00:29 #100
AlexChapman1986: Daj mu Chapman :)
» 21 lutego 2020, 00:33 #99
DjTED: GoForWin: @Magik1990MU
"Najlepsze imię to Michał."
Dzięki.

Ja tez podziekuje

Ted = miś= michaś = Michał
» 21 lutego 2020, 01:58 #98
wrobel1992: Dla mnie to był mecz testu dla kilku graczy. Co by nie sądzić o Ole to czyszczenie szatni trwa. Taki mecz pokazał wartość albo jej brak wielu graczy.
W rewanżu mocny skład i pewny awans!
» 20 lutego 2020, 21:49 #97
Domelo: Pereiry, lingardy, ile mamy jeszcze ich oglądać? Czemu oni tu grają? Ich poziom to jakaś tragedia.
» 20 lutego 2020, 21:36 #96
DjTED: No jest masakra. Trzeba brac dzieciakow . Ten Hannibal niby wymiata.. Dlaczego nie gra jeszcze w 1 druzynie?
» 20 lutego 2020, 21:45 #95
jassaj: No bo narazie gramy tym co mamy ? Wiadomo, że Bruno to obecnie pierwszy kandydat do gry, sprowadzenie go wskazuje, iż ludzie w Manchesterze nie są ślepi i widzieli problem, który został rozwiązany, jednakże sezon jest długi, trzeba ustalić jakieś priorytety, rotować kadrą. W rotacji są Lingard i Pereira. Czemu ? No bo są w klubie. To chyba dosyć prostę, nie zrotujesz piłkarzy na piłkarzy których w nim nie ma... Mam nadzieję, że latem odejdzie chociaż jeden z nich ale dopóki są, patrząc na szerokość naszej kadry i na to, że finalnie dzisiaj osiągneliśmy korzystny wynik (tak wiem, wiem Manchester takie spotkania powinien 5:0 wygrywać, ale bramkowy wynik na wyjeździe jest korzystny dla przyjezdnych i takie są fakty) no to trzeba zaakceptować, że będą grali. Trzeba się cieszyć, że grają z Brugią a nie z Chelsea, to już postęp
» 20 lutego 2020, 21:52 #94
Magik1990MU: Taka mnie naszła konkluzja po dzisiejszym meczu odnośnie formacji pomocy. W tym momencie wygląda to tak, że mamy kilku konkretnych piłkarzy i kilka miernot. Czysto teoretycznie: co myślicie o takim zestawieniu tej linii w przyszlym sezonie: Matic, McTomek, Fred, Bruno, nowy pomocnik, nowy pomocnik + na puchary Garner i ew. Gomes (jakby przedłuż kontrakt).

Tymczasem reszta, bez sentymentów, OUT.
» 20 lutego 2020, 21:33 #93
MiSt: No cóż, przynajmniej ostatnie wyniki sprawiają, że wśród nas nie ma sezonowców.
» 20 lutego 2020, 21:26 #92
RedsFan: Pytanie chłopczyk z Liverpool, po co ty tu w ogóle przebywasz? Nie pisz tylko, że im nie kibicujesz bo praktycznie wszystkie twoje komentarze są na ich temat i Kloppa.
» 20 lutego 2020, 22:00 #91
mikon70: Tak w ogóle Lingard i Pereira to taka próchnica uzębienia, które jest wciąż leczone. Wiem, ze dziwna aluzja, ale myśle, ze to dobrze odzwierciedla jakimi są szkodnikami tego klubu. O Pogbie zapomniałem, ale gościa nie widziałem na boisku od jakiegoś czasu, poza tym myśle, ze już od większości z nas ma czerwona kartkę. Prawda jest taka, ze jakby miał trochę więcej oleju w głowie, to pożegnałby się z grubym i znalazł nowego agenta. Lukaku rok temu tak zrobił. Myśle, ze gdyby pozostał przy raioli, to jeszcze z Belgiem byłyby straszne męczarnie w sprawie transferu.
» 20 lutego 2020, 21:23 #90
artifex: Arsenal 30% posiadania póki co. LE to nie są rozgrywki dla słodkich pipek jak UCL, tutaj każdy mecz ciężka przeprawa z bardzo dobrze poukładanymi zespołami.
» 20 lutego 2020, 21:19 #89
Magik1990MU: a jak patrzyłem, to oprócz Pepe jadą podstawowym składem.
» 20 lutego 2020, 21:23 #88
DjTED: Arsenal wygra
» 20 lutego 2020, 21:35 #87
AFC07: Nie wiem czy wiesz ale na ostatnich 27 spotkań u siebie Olimpiacos przegrał tylko...raz. W Lidze Mistrzów z Bayernem Monachium.

Także naprawdę ciężko się u nich gra

Inna sprawa że ciężko się ogląda grę Arsenalu xd
» 20 lutego 2020, 21:45 #86
Magik1990MU: @AFC07

co nie zmienia faktu, że jak nie wygracie takim składem, to będzie lekki wstyd :)
» 20 lutego 2020, 21:50 #85
AFC07: Magik1990MU czyli jak rozumiem Tobie też jest dzisiaj wstyd że nie wygraliście że słabą Brugią?;)
» 20 lutego 2020, 22:44 #84
Magik1990MU: Nie spodziewałem się, że tego nie zauważysz, ale widzisz różnicę pomiędzy podstawowym składem, a na wpół podstawowym?
» 20 lutego 2020, 22:57 #83
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 23:05

Wiedziałem dobrze że wyciągniesz ten argument ale prawdę mówiąc jest on mało przekonujący. Martinelli czy Willock zagrali w tym sezonie w pierwszym składzie tyle razy że zlicze na palcach jednej ręki a Guendozi ostatnio wypadł z łask u Artety. Poza tym owszem 3/4 składu to podstawa.

Ale w takim razie jaki status mają wg Ciebie tacy zawodnicy w United jak Martial, Lingard, Matic, Maguire, Dalot czy Perreira bo nie są to raczej glebokie rezerwy :) nie wszystko jak widać jest takie zero- jedynkowe
» 20 lutego 2020, 23:05 #82
Magik1990MU: Dlatego napisałem "na wpół rezerwowym."

Natomiast jaki status mają poszczególni piłkarze? Maguire i Martial to pełna podstawa, tu zgoda. Matica też można podciągnąć, choć gość gra tylko dlatego, że Scott McTominay leczy kontuzje. Perreira i Lingard to mam nadzieję, że mają status "on sale", bo dzięki takim armatom United jest w tabeli, gdzie jest. Na szczęście obecnie to już tylko rezerwowi. Dalot to akurat głęboka rezerwa.
» 20 lutego 2020, 23:12 #81
AFC07: Po prostu uważam że zupełnie inaczej byś pisał gdyby United dzisiaj wygrało ale oczywiście mogę się mylić. Niemniej powodzenia w rewanżu i dobrej nocy ;)
» 20 lutego 2020, 23:20 #80
Magik1990MU: Ja już po składzie widziałem max delikatne zwycięstwo.

wzajemnie.
» 20 lutego 2020, 23:27 #79
Magik1990MU: Ps. czy tylko u mnie Perreira pracuje na miano najbardziej irytującego piłkarza (Pogby już jako Diabła nie liczę)? Gość się pcha do każdego stałego fragmentu gry, chociaż nic ciekawego z piłką nie potrafi zrobić. No i to kiwanie się z samym sobą. Wygląda to tak, jakby ślepy za wszelką cenę chciał udowodnić, że umie strzelać z łuku.
» 20 lutego 2020, 21:15 #78
mikon70: Chłop jest zbyt pewny siebie, ale żeby z tego jeszcze korzystać, trzeba posiadać odpowiednie umiejętności, których nie posiada.
» 20 lutego 2020, 21:18 #77
Magik1990MU: dokładnie
» 20 lutego 2020, 21:19 #76
MiSt: Mimo wszystko i tak jest dużo lepszy niż Lingard.
» 20 lutego 2020, 21:22 #75
Magik1990MU: Jak dla mnie to ta sama półka. Raz jednemu coś wyjdzie, raz drugiemu.
» 20 lutego 2020, 21:23 #74
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 22:05

Dzisiaj ewidentnie pod tym względem Lingard go wyprzedził. Jak są obaj na boisku to się liczy podwójnie na minus. Lingard na każda kontrę podawal, albo do tylu, albo do przeciwnika tragedia.
» 20 lutego 2020, 22:03 #73
artifex: Błagam nie zaśmiecajmy już dyskusji wspominkami o Lingardzie i Pereirze. Naprawdę pisanie po raz 40 że goście się nie nadają nawet do Widzewa nie wnosi do dyskusji kompletnie nic, bo kazdy z tym tutaj się zgadza.
» 20 lutego 2020, 21:15 #72
dlabigt23: Teraz środek pola Pogba - Bruno - Mata - Fred/Scott. Mega kreatywność ciekawie by mogło to wyglądać . I z przodu Rash i Martial
» 20 lutego 2020, 21:15 #71
Tomek19950307: pogba tak właściwie nie jest już piłkarzem united
» 20 lutego 2020, 21:18 #70
heniu944: Mata może i jest o wiele lepszy technicznie od Freda czy Scotta ale już nie te lata. Po za tym dla równowagi taki przecinak jak Scott jest mile widziany.
» 20 lutego 2020, 21:19 #69
marc: Dokładnie. Układaj to już bez Francuza
» 20 lutego 2020, 21:31 #68
JebikMUTD95: Pogba wróci po kontuzji zagra jeden mecz i znowu zacznie narzekać, że boli to ząb czy coś pójdzie do dentysty i okaże się, że leczenie kontuzji potrwa kolejne 4-6 tyg i tak aby do lata.
Nawet jeśli Pogba po kontuzji znowu nie zacznie narzekać na kolejne bóle to Ole w pomocy powinien wystawiać McTominaya, Freda i przed nimi Bruno, którzy grają chcą tutaj grać i będą częścią drużyny w następnym sezonie, a Pogbe wpuszczać na kilka minut, zeby do lata Pogba nie nabawił się jakiejś kontuzji macicy czy innych części ciała. Bo z pewnością jeszcze Pogbie jaja nie wyrosły bo chłop 26-letni gdyby miał jaja to już dawno publicznie powiedział by "CZEGO CHCE" on sam i skończył gadanie Raiola i Braciszka, którzy wiedzą "CZEGO CHCE PAUL " i za kazdym razem od kilku miesięcy w tym temacie wypowiada się ta dwójka, a Pogba siedzi cicho jak mysz pod miotłą.
» 20 lutego 2020, 23:19 #67
ReQuuu: Mnie martwi u nas brak gry z pierwszej piłki :(
» 20 lutego 2020, 21:15 #66
mikon70: Czekam na letnie okno i sprzedaż pereiry z lingardem. Ci piłkarze pokazują ze się nawet nie nadają na tak zwany drugi skład do meczów z teoretycznie słabszymi rywalami. Romero dzisiaj chyba rozegrał swój najgorszy mecz w karierze na OT. Mimo to nie mam do niego jakichś większych pretensji, bo każdemu zdarza się gorszy mecz, nawet tak solidnemu bramkarzowi. Martial najlepiej grał, ale trzeba uważać, żeby go nie zajechać i nie skończył jak Rashford. Mata coś tak próbował czasem szarpać, ale to za mało. Teraz tylko liczą się 3 punkty z Watfordem i jeśli mają być one kosztem dzisiejszego remisu, to biorę to w ciemno. Cieszę się, ze nie było wyniku 0:0, bo jakby zagrali taka maniane jak dzisiaj w Manchesterze, to byłoby bardzo nieciekawie.
» 20 lutego 2020, 21:10 #65
MOLLAKA: Ciężko nazwać mecz Romero najgorszym na Old Trafford skoro rozgrywany był W Belgii :D
» 20 lutego 2020, 21:30 #64
mikon70: Zle się wyraziłem. Użyłem zamiennika, w jego stronę, żeby nie było powtórzeń.
» 20 lutego 2020, 21:34 #63
lukasz1985: martwi mnie notorycznie stawianie na pereire i lingarda, nie ten poziom , nie ta liga , nie ten sport dla nich
» 20 lutego 2020, 21:09 #62
Magik1990MU: a kogo byś wolał, skoro McTomek nadal kontuzjowany, a Pogba bawi się w Dubaju?
» 20 lutego 2020, 21:10 #61
Klierek7: Mnie martwi stawianie spacji przed przecinkami.
» 20 lutego 2020, 21:10 #60
Magik1990MU: @Kilerek7

złośliwy jesteś, ale good point! :)
» 20 lutego 2020, 21:11 #59
Psikuta: Kilerek doslownie jak Moja narzeczona xd. Zostawcie przecinki w spokoju !! ;D
» 20 lutego 2020, 21:12 #58
marc: Zostawcie Łukasza. On jest dopiero 85 rocznik
» 20 lutego 2020, 21:13 #57
Magik1990MU: młody wilczek. Jeszcze się wyrobi.
» 20 lutego 2020, 21:16 #56
mariumax: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 21:29

lukasz1985
nie, nie, nie, nie, nie, nie!!
Gdzie byłeś, zamiast być na lekcji j.polskiego?
Pewnie kupowałeś chipsy dla kolegów za pomoc na sprawdzianie z polaka....
» 20 lutego 2020, 21:28 #55
MiSt: Lingard/Pereira w porównaniu do Bruno są jak Ekstraklasa do Premier League. Fantastyczny zawodnik. Oprócz świetnych zagrań jako JEDYNY myślał o atakowaniu, a nie tępym odgrywaniu na bok. Dobrze, że pojawił się na boisku bo tylko dla niego chciało się obejrzeć mecz do końca.
» 20 lutego 2020, 21:09 #54
Magik1990MU: gdyby nie minimalny spalony Maty i nie najlepszy strzał potem, to... asysta kolejki?
» 20 lutego 2020, 21:11 #53
LisyUnited: Zagraliśmy bardzo słabo, pereira i lingard nadają sie do kosza nic im chyba nie wyszło podczas tego meczu, generalnie wynik lepszy niz gra na Old Trafford lekko mocniejszym skladem pewnie ich pykniemy.
Generalnie to duży - dziś nic kompletnie się nie lepiło i piłkarze chyba sami nie wiedzieli co mają robić na boisku 0 pomysłu.
Zawsze szukam pozytywów więc na + jest to że kluczowy zawodnicy odpoczeli i na niedziele będziemy w pełni sił i najmocniejszym składem, zwyciestwo bedzie bardzo ważne bo w weekend graja chelsea-totki, wiec bezposredni rywal pogubi punkty.Kiedy wszedł Bruno i Ighalo i zeszły nasze perełki, to gra odrazu zaczela jakos wyglądac.
Licze na dobry wynik i pokazanie stylu w niedziele. Pozdrawiam diabły! I nie hejtujcie tak wynik dobry zawodnicy nie z pierwszego garnituru.
A i jeszcze jedno Ole w ogole tez nieobecny w tym meczu caly czas siedzial z ta swoja mina i nic nie pomagal.
» 20 lutego 2020, 21:05 #52
rvn10: United w tym sezonie to kompletnie nie mają pomysłu na mecze wyjazdowe, z paroma wyjątkami. Ogólnie to bardzo martwi.
» 20 lutego 2020, 21:06 #51
Snowball: Zagraliśmy bardzo dobrze.
» 20 lutego 2020, 21:08 #50
rvn10: Dla mnie po tym meczu duet Lingard i Pereira powinien być wysłany do głębokich rezerw. To nie są piłkarze na miarę tego klubu, to nawet O'Shea jak grał jako środkowy pomocnik więcej by zrobił od nich.
» 20 lutego 2020, 21:04 #49
mateuszmu07: Nie do rezerw tylko na listę transferowa. Lingard kolejny sezon udowadnia ze nie nadaje się do grania. Tylko z jakiegoś powodu jest to jebany ewenement który nie gra nic 10 meczy potem w 11 strzela bramkę w 12 ma asystę i i potem menago patrzy o może się rozegra a potem znowu 10 meczy nic i tak lata już z nim lecą. Nie zdziwił bym się jak by za pare lat na zakończenie kariery mu mecz pożegnania Manchester organizował za te jego zasługi
» 20 lutego 2020, 21:09 #48
kamtor: A co myslicie o tym dennisie
» 20 lutego 2020, 21:03 #47
Krzyk: Bardzo fajnie grał, ale tego typu zawodników w różnych klubach jest cała masa. Trudno ocenić po jednym meczu
» 20 lutego 2020, 21:05 #46
Snowball: Hehe, benis.
» 20 lutego 2020, 21:07 #45
GoForWin: Mam dylemat straszny. Chce niby dać Lingardzie i Pereirze po 1, ale z drugiej strony, nawet taka 1 to za dużo jak dla nich.
» 20 lutego 2020, 20:59 #44
Snowball: Ciekawe zatem, hipotetycznie jak oni oceniliby ciebie jako człowieka ;)
» 20 lutego 2020, 21:09 #43
mariumax: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 21:33

Stweirdziłby, że ma chłopak serce....
» 20 lutego 2020, 21:32 #42
manumik87: Nie lubię wpisywać się w masową krytykę. Ale to jak zagrali Lingard i Pereira to było tak dramatyczne jak kanapka z bagnem. Niby kanapka ale jednak z bagnem
» 20 lutego 2020, 20:58 #41
Snowball: Nie zgodzę się.
» 20 lutego 2020, 21:10 #40
Krzyk: Dla mnie największym zawodem tego meczu był Dalot. Po Pereirze i Lingardzi nie spodziewałem się niczego, więc oni mnie nie zaskoczyli. Młody Williams widać było, że kiepsko dzisiaj z kondycją. Natomiast Dalot świeży, winien być głodny gry, a w defensywie słabo, a w ofensywie totalne zero. Szkoda. Do wejścia Bruno to w zasadzie pozytywy można było powiedzieć tylko o Martialu
» 20 lutego 2020, 20:57 #39
Magik1990MU: Wynik wynikiem, ale to jak wszedł Bruno i zrobił z miejsca KOLOSALNĄ różnicę... poezja. Wiedziałem, że chłop ma umiejętności, ale nie spodziewałem się, że będzie tak dystansował Lingardy i Perreiry. Spokój i lekkość przerzucania piłek nad obrońcami jak u Pana Piłkarza lub Scholesa! Dokupić mu Grealisha i jeszcze kogoś, pozbyć się tych półamatorów i wówczas rywale będą się bali wyjść z własnej połowy.
» 20 lutego 2020, 20:57 #38
Quint: Jeśli Bruno dostanie kogoś do gry obok to spokojnie może rywalizować z De Bruyne o miano najlepszego pomocnika
» 20 lutego 2020, 20:59 #37
artifex: Dodam od siebie, że fajnie komunikował się z Matą. Było widać że obaj mają niesamowitą inteligencję boiskową ale niestety Macie często brakowało dynamiki i szybkości by w pełni wykorzystać klepę z Bruno.
» 20 lutego 2020, 21:00 #36
piter100000: Pomyśł, że niewiele brakowało, a Edek by to spartolił i Bruno nadal byłby w Sportingu. Ja nie widziałem jego meczy w lidze portugalskiej, więc się nie wypowiadałem na jego temat. Ale po tym co do tej pory pokazał to takiego piłkarza nie było u nas od wielu lat
» 20 lutego 2020, 21:01 #35
GrayMid: To prawda, a pamiętajmy że niektórzy ''eksperci'' tu mówili, że Bruno nie wypali, bo jest ze ''słabiutkiej'' ligi portugalskiej...
» 20 lutego 2020, 21:07 #34
Magik1990MU: @artifex

to prawda. Niestety Mata jest coraz mniej przydatny - właśnie ze względu na wiek. Nigdy Hiszpan nie należał do najszybszych piłkarzy, ale dziś poruszał się jak mucha w smole. Piłkarsko to nadal wielki człowiek, ale starzenia się nie zatrzymasz.

@piter

a pomyśl ilu zawodników podobnej klasy przeszło nam koło nosa przez tego partacza. Śmiem twierdzić, że tym, że się udało dopiąć ostatecznie transfer Bruna ratujemy szanse na top 4. Z taką pomocą, jaka była od początku to aż dziw, że się dało tyle pkt w lidze uzbierać.
» 20 lutego 2020, 21:09 #33
Strzelec: Wystarczyłoby wystawić od początku Bruno, aby nasza gra lepiej wyglądała. Ten mecz po raz kolejny pokazuje jak słabą mamy pomoc. Mam nadzieje na wysokie zwycięstwo z Watfordem. W lato obowiązkowo kreatywny pomocnik.
» 20 lutego 2020, 20:57 #32
Diabelski97: Niesamowite ile Fred i Bruno dają jakości w środku, jeszcze jak wróci Scott to będzie pięknie. Ighalo na plus, będzie z niego sporo pożytku.


LINGARD to parodia, mam nadzieję że w wakacje robi wylot. Pereira również marny występ.


Teraz w niedzielę mega ważny mecz z Watfordem.
» 20 lutego 2020, 20:57 #31
piter100000: Najlepiej było sprzedać Lingarda i Pereire i Grant w środku pola by grał
» 20 lutego 2020, 20:58 #30
Magik1990MU: chusteczkę?
» 20 lutego 2020, 20:58 #29
piter100000: Problem jest taki, że to tak nie działa. Kiedy wreszcie niektórzy to pojmą. Sprzedać, kupić i cyk załatwione
» 20 lutego 2020, 21:08 #28
Zelas12: A ja jestem pewny że Ole ma plan w stosunku do Lingiego. I w lato go już tu nie będzie.
» 20 lutego 2020, 21:12 #27
Iro95: Nie ma co płakać. U siebie pewnie wyjdziemy pierwszym składem i na luzie ich przejdziemy, było widać po wejściu Freda i Bruna jak gra ruszyła.
» 20 lutego 2020, 20:56 #26
Daro1336: Pewnie, że tak :)
Wynik wyjazdowy mamy ok, rotowany skład, środek pola trochę odpoczął, Jedziemy dalej :D
» 20 lutego 2020, 20:59 #25
manumik87: Ale Kapsztad ten mecz...
» 20 lutego 2020, 20:56 #24
Snowball: O cholera. Jaki tekst
» 20 lutego 2020, 21:11 #23
Michux3: Teraz ,po tak odpuszczonym meczu Solskjaer musi wygrać z Watfordem. Po takich katuszach licze tylko na to że w PL nie bedziemy złotej dwójki Andreas i Jesse
» 20 lutego 2020, 20:56 #22
Me89v2: Dziś Perreira i Lingard standardowo czyli graliśmy w 9 większość meczu. Niestety Williams mecz na poziomie w/w. Jemu akurat można wybaczyc. Tamte jelopy to nawet trenować już w tym klubie nie powinny.

Mecz ogólnie bardzo słaby. U siebie trzeba wyjść podstawową 11
» 20 lutego 2020, 20:54 #21
LowcaBramek: Spokojnie. Zamiast 4 parodystów (Mata, Pereira, Dalot i Lingard) zagraja AWB, Fred, Fernandes i James.
» 20 lutego 2020, 20:58 #20
nexilus: A co Ci Mata przeszkadza ?? Zmieniło się otoczenie po zmianach i jak grał. Przy pressingu lepiej piłkę z obrony wyprowadzał niż ww.
» 20 lutego 2020, 21:26 #19
DaroMistrz5: Na chwilę obecną to James to ten sam poziom parodi co Pereira czy Dalot dzisiaj. A maty bym się aż tak nie czepiał bo jednak zagrał zdecydowanie lepiej od pozostałej wymienionej przez Ciebie trójki
» 20 lutego 2020, 21:27 #18
kamilpe: Apeluję o wysłanie, na wieki wieków, Lingarda na trybuny
» 20 lutego 2020, 20:54 #17
eMGieKa: Sankcje dla Dalota,Pereiry i Lingarda powinny jakieś być. Przecież oni sabotują te drużyne. 2 ŚP,PP i boczny obronca potrzebni na gwałt
» 20 lutego 2020, 20:54 #16
Fenek: Gdyby nie te dwa błędy to w tym meczu nie działo by się kompletnie nic. Nuda jakich wiele w tym sezonie. Ciężko się to oglądało.
» 20 lutego 2020, 20:54 #15
DjTED: Trzeba było wyjść podstawą, strzelić 3 i później ściągać, a nie ratować w ostatnich minutach
» 20 lutego 2020, 20:54 #14
piter100000: I w kwietniu płacz, że zawodnicy zajechani
» 20 lutego 2020, 20:56 #13
DjTED: A co mnie kwiecien interesuje ? To był bardzo wazny mecz o awans do LM. Trzeba było nie skupiac sie na kakao kap tylko na LE
» 20 lutego 2020, 21:01 #12
sneez: myślę, że z Bruno od początku wynik byłby inny
» 20 lutego 2020, 20:54 #11
dlabigt23: Mam nadzieje ze Solskjaer zrozumiał ze Pereira i Lingard nie nadaja sie na gre w 1 składzie i ewentualnie bedą wchodzic jak wynik bedzie korzystny a latem sie pozbedziemy ich dwóch bo to jest porazka majac takich graczy . Przeciez az oczy bolą od ich gry . Wchodzi taki Fernandes i odrazu robi różnice to tylko widać jakie mielismy braki i jakie jeszcze mamy . Mata + Fernandes to mogloby sie udać jesli razem bedą grać .
» 20 lutego 2020, 20:54 #10
Dejfmi: On to wie tylko po prostu nie ma kim grać
» 20 lutego 2020, 20:54 #9
Krzyk: Naprawdę tak trudno to niektórym zrozumieć, że ci dwaj grają tylko i wyłącznie dlatego, że nie ma kto inny?
» 20 lutego 2020, 20:55 #8
HarryBrown: A mnie to się wydaje, że Ole celowo wpuszcza ten szrot by wbić do głowy zarządowi, że ma więcej patałachów w składzie niż piłkarzy. Ten Bruno w 10 minut zrobił więcej niż 2/3 tej drużyny.
» 20 lutego 2020, 20:55 #7
Me89v2: Jak wie jak w meczu LE gdzie to dwumecz daje bezmyślnie obu do podstawy.
» 20 lutego 2020, 20:56 #6
Daro1336: Bo Ole jest ślepy i tego nie wie. Każdy to widzi. Nie mamy zbyt szerokiej kadry, uimy grać tymi co mamy, lepiej tak niz ma grać Bruno ciągle i skończyć jak Rashford..
» 20 lutego 2020, 20:56 #5
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2020 21:01

Moznaby bylo wprowadzic Bruno od poczatku wbic np szybko 2;0 pozniej moze jeszcze by cos weszlo i zmienic go . Wygralibysmy zalozmy 3;0 i w meczu na OT wystawiamy skład odmieniony a nie jadąc na 1 mecz do Bruge . Ten mecz moglismy przegrać 2:1 albo nawet 2;0 gdyby nie jeden zryw Martiala i wtedy byloby o wiele gorzej . Nie powiem ale troche sie nam upiekło dopóki Bruno nie wszedł . Fakt jest taki ze gdybysmy nie sciagneli Bruno to moglibysmy odpaść z Bruge a o top4 moznaby bylo pomarzyć .
» 20 lutego 2020, 20:59 #4
heniu944: Lingard nie miał chyba nawet ani jednego, JEDNEGO! dobrego przyjęcia. Albo piłka mu odskakuje albo ją podnosi nie wiadomo po co. Pereira to jest dobry na pierwsze rundy pucharu Anglii albo Carabao Cup, o ile będą to drużyny poniżej championship. W ogóle dzisiaj wszyscy grali jakby ta piłka była napełniona wodą. Matic jak zwykle motoryka na poziomie wagonu z węglem. Nieporozumienia w obronie to nawet nie skomentuję. Oczy bolały. Remis na farcie...
» 20 lutego 2020, 21:00 #3
Krzyk: Oczywiście jakby wyszedł Bruno i Fred, a potem oddychaliby rękawami z Watfordem to byłby wtedy wielki płacz jak można było wyjść podstawową jedenastką na takie tam Brugge ;)
» 20 lutego 2020, 21:00 #2
Krzyk: Akurat polityka transferowa w klubie od przyjscia Ole to jest chyba najlepsze co mogło nas spotkać w ostatnim czasie. Oczywiście nasz ulubiony prezes mógłby wykazać się wiekszą skutecnzością w sciąganiu piłkarzy, ale tak czy siak wole powolne, ale przemyslane transfery niż nakupienie szrotu na chybcika (jak np za LVG), a potem problem jak tu sie ich pozbyc.
» 20 lutego 2020, 21:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.