Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

LowcaBramek

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  01-12-2018
Dni w serwisie:  262
Ostatnia wizyta: 14-08-2019 o 19:02
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji262
Ilość newsów dodanych przez użytkownika LowcaBramek0
Ilość komentarzy do newsów272
Ilość komentarzy, które LowcaBramek dodał(a) dziennie1.04
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń0/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


07.08.2019 do newsa Jest porozumienie w sprawie transferu Romelu Lukaku Pokaż
Jezeli wytransferujemy Lukaku za ponad 70m z bonusami to bedzie to sukces Woodwarda.
Blagam tylko zeby jeszcze jakis SP sie pojawil bo w pomocy wyglada to mega slabo.... Ale nic nie slychac

01.07.2019 do newsa Pomóżmy małej Ali stanąć na nogi Pokaż
Co druga tygodniowke moglby oddawac na cele charytatywne a i tak kilka pokolen do przodu jest ustawiona do konca zycia. Ale jego pieniadze, jego sprawa

29.06.2019 do newsa Oficjalnie: Aaron Wan-Bissaka piłkarzem Manchesteru United! Pokaż
Fernandes, Declan Rice, dobry SO. Pogba out i okienko transferowe najlepsze od lat

14.05.2019 do newsa Herrera odrzucił lukratywną umowę Manchesteru United Pokaż
Dokladnie.
Gdyby byl pazerny na kase to robilby swady juz duzo wczesniej. Po prostu mial dosc tego bagna i gdy pojawila sie opcja zmiany otoczenia na lepsze to z niej korzysta.
Jezeli Herrera nie chce u nas grac za 200k tygodniowo to tym bardziej powinno nam uzmyslowic jakie w tym klubie jest teraz szambo.

10.05.2019 do newsa Solskjaer chce 2 z 4 pomocników ze swojej listy transferowej Pokaż
Ja mysle ze Ole chce 2SP przy zalozeniu ze Pogba zostaje.
Wtedy mamy pomoc: Pogba, McTominay, Matic, Fred i np Declan Rice + Bruno Fernandes.
Zakladam ze Herrera i Pereira odchodza

06.05.2019 do newsa Wymowny wpis na blogu Juana Maty Pokaż
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

05.05.2019 do newsa Manchester United postawił ultimatum De Gei w sprawie kontraktu Pokaż
I tak to powinno wygladac.
Jak nie chce repprezentowac tego klubu to do widzenia.
Postawmy na Romero, wypozyczmy Hendersona na kolejny sezon do Sheffield.
PL pokaze czy jest szansa aby stal sie naszym bramkarzem na lata.
Po co wydawac 100mln na kolejnego najemnika jak moze sie okazac ze bedziemy mieli wychowanka na mega wysokim poziomie

03.05.2019 do newsa Wan-Bissaka nie pali się do odejścia z Crystal Palace Pokaż
Juz nie takie deklaracje byly.
Jesli wlodarze CP nie sa idiotami powinni go teraz sprzedac.
Kto wie co bedzie za rok. Moze byc tak ze WanBissaka zlapie powazna kontuzje, nie bedzie gral z 7 miesiecy. Powroci w troche gorszej formie i juz go nikt nie bedzie chcial.

Dwa late temu Belotti byl wyceniany przez Torino na 100mln euro. Dzisiaj pewnie sprzrdsli by go za 30 gdyby ktos byl chetny.

Rok temu SMS byl wyceniany przez Lazio na 150mln. Dzisiaj pewnie 60mln by zalatwilo sprawe

02.05.2019 do newsa Mata usłyszał ostateczną ofertę od Manchesteru United Pokaż
Jedyne co za nim przemawia to to ze posiedzi 8 meczy na lawie pod rzad i nie bedzie narzekal.
Byc moze mimo tego ze szlag mnie trafial wielkrotnie poprzez jego wystepy to faktycznie moze warto go miec ale nie z taka tygodniowka jak pobiera teraz.
80tys na tydzien + 2 letni kontrakt to chyba fair

02.05.2019 do newsa Manchester United chce szybko dopiąć dwa transfery Pokaż
Czy ja wiem? W takim City czy Liverpoolu mogliby nie dostawac szans na gre. U nas przy obcenym poziomie takich pilkarzy jak Lingard, Martial, Mata to Jao Felix wskakuje w miejsce.
Podobnie z Fernandesem w pomocy

Przejdź do góry strony